Sreda, 24.02.2021.

11:02

Sinofarmova vakcina efikasna 72,51 odsto

Izvor: Tanjug

Sinofarmova vakcina efikasna 72,51 odsto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

rastko

pre 3 godine

Pitam sve koji glorifikuju Fajzerovu vakcinu da li makar nekad pomislie na činjenicu da ona zahteva skladištenje na -78st. I kako su toliko sigurni da nam tom dugom putu do korisnika taj uslov nije prekršen? Ja sam se opredelio i vakcinisan sam Sinofarmom iz više razloga. Pre svega je od atenuisanog virusa/stara, oprobana tehnologija slična sezonskom gripu/, daje najmanje neželjenih efekata i čuva se na sobnoj temperaturi.

Halle-ON

pre 3 godine

Kina razvija trenutno 16 uz 4 odobrene (ukljucujuci i ovu novu).

Sto se tice efikasnosti, BeSeZe(BCG) vakcina recimo stiti 60-80% kao i vecina ostalih redovnih vakcina koje je skoro svako kod nas primio. Vakcine sluze tome da nauce nas organizam kako da se brani od odredjene bolesti bez rizika od oboljevanja, u suprotnom, organizam bi sam morao da uci tokom bolesti, i tako nekada jednostavno nema vremena da nauci.

Na ovom sajtu imate malo vise o vakcinama i kandidatima za vakcine, takodje mozete i da vidite razlicite tehnologije pravljenja virusa i ko kakvu vrstu vakcina razvija po drzavama i globalno, gde se vrse klinicka testiranja i slicno:
https://covid19.trackvaccines.org/vaccines/

miki

pre 3 godine

recimo da oko 1% ukupne populacije umire od posledica covida. ako bi se 100% populacije vakcinisalo sinopharmom, bolest bi se ograničila na ~četvrtinu (25%) populacije, a 75% bi bilo pošteđeno. više ne bi umirao 1 od 100, već svaki četiristoti.

ALI vakcina pomaže i onima koji su se zarazili iako su vakcinisani, tako da sinopharm "od smrti" štiti značajno preko tih 75% vakcinisane populacije. za fajzer se zna da je efikasna oko 95% a "od smrti" štiti gotovo 100%. astra zeneca "od smrti" takođe štiti blizu 100%. za sputnjik v ne postoje nezavisni podaci, nadam se da se nisu zaneli u propagandi. frapantno je da je u 170 milionskoj rusiji vakcinisano samo milion i po stanovnika do danas, za sve prethodne mesece imunizacije, jer je nemoguće da u rusiji preko 99% stanovništva odbija da primi vakcinu. ugovore ispunjavaju na tanku slamku (crna gora je ugovorila tričavih 50 hiljada doza, a iz gamaleje je isporučeno mizernih 5 hiljada), a sa druge strane paradiraju da imunizuju EU-tržište od preko 1/2 milijarde stanovnika. enormni problemi u proizvodnji?

astra zeneca koja je slična sputnjiku se takođe bori sa proizvodnjom, ali proizvede toliko da se njome imunizuje pola miliona britanaca DNEVNO (najbolji posle izraela) + pretekne i drugima. oni za 2 dana isporuče onoliko, koliko je sputnjik podelio rođenom stanovništvu za sve mesece imunizacije, a prvi su registrovali vakcinu.

poruka je uzimajte vakcine, štitite se.

www

pre 3 godine

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!
(Trotcki(
...

Nema greške. Modernina i Fajzerova rađene na temelju glasničke RNK, a ostale ubrizgavaju delove umrtvljenog virusa.

hours of love

pre 3 godine

SINOFATRM" vakcina je jedinstvena bez
obzira u kojoj se podruznici proizvodi
( ne postoje dve vakcine sa istim nazivom /
(dimitrije, 24. februar 2021 18:07)

Netacno.

Sinofarm je vec registrovao jednu vakcinu u Kini (onu koju smo mi dobili).

Stoga bi bilo cudno da ponovo podnose zahtev za registraciju pa se resenje ove enigme samo namece, a to je da je u pitanju druga verzije vakcine iz podruznice u Vuhanu.

Dejan

pre 3 godine

"Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima...."


Pa prvo i osnovno, vakcina sama po sebi uopste ne stiti primaoca! Ono sto ga stiti je samo i jednio prirodni imunitet koji ta vakcina upravo pokrece. Dakle, kada vakcina pobudi imunitet i "istrenira" ga da prepozna i ubije korona virus kad ga sledeci put sretne, kada se to i desi, ne prolazi vreme koje je potrebno da organizam shvati sta se desava. Ne, on je vec spreman za korona virus i ima efikasan alat da ga odmah napadne i unisti (jer ga je za to spremila vakcina). Dakle, pojednostavljeno, u direktnom kontaktu sa virusom u principu ce se zaraziti svako i prelezati laksi, tezi oblik ili ce umreti. Kada ste vakcinisani Pfizerom, u direktnom kontaktu sa virusom zarazice se samo 5% ljudi! Dakle, tu smo vec "ustedeli", 19 od 20 zaraza. E sad, i onih 5% koji se zaraze su u dobroj meri spremni za korona virus (ali ne potpuno) pa statistika pokazuje da ce samo jako mali broj njih oboleti tesko a da ce EKSTREMNO mali broj ljudi umreti.

slobinator

pre 3 godine

(Marko, 24. februar 2021 17:44)
šta je tu nejasno? vakcina bi trebala da spreči da se uopšte razboliš pa da ne uđeš u onih 2 do 3 posto preminulih

Trotcki

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!

oscar

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....
(Marko, 24. februar 2021 17:44)

mesas babe i zabe. ti pricas o smrtnosti, a fajzer navodi stepen zastite od zarazavanja. i tih 5% koji dobiju i pored vakcine ne znaci da ce umreti, cak sta vise, navodi se da ti oboleli ne zavrsi ni u bolnici. isto tvrde i iz astrzenece.

Marko

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....

Dule

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Ako si se samo zarazio i nisi imao teze simptome, to je normalno, pogotovo ako si bio u lokaciji gde ima dosta virusa. Vakcina nije polje sila kao u Zvezdanim Stazama, pa da odbija virus, nego da ga sredi cim dodje. Ako ga ima jaaako mnogo tamo gde se nalazis, poneki padobranac ce da upadne i da se razmozi, ali opet nece uspeti dovoljno da se rasiri pre nego sto ga anti-tela srede.

nenad

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)
Pa da , verovatno su zato i prestali u Norbesooj da daju Fajzera starim ljudima- inovativno nema sta, ja bih se drzao tradicije

hours of love

pre 3 godine

"Sinofarmova podružnica."

Lepo pise na pocetku teksta.

Znaci, kompanija Van maticne (tacnije u Vuhanu) je probala neku svoju verziju tu vakcine i ovo su im prvi rezultati.

To nije ista Sinofarm vakcina koju smo mi dobili koju je razvio institut u Pekingu.

Ana

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Za sada SVE vakcine stite od razvijanja simptoma bolesti, narocito teskih simptoma. Ne stite od toga da dobijete kovid, tj. budete pozitivni. A to znaci da i kao vakcinisani, cak ako ste i bez simptoma, mozete da zarazite druge ljude. Ako procitate pazljivije sve brojke i procenti se odnose na razvijanje simptoma (laksih ili tezih, tj. hospitalizaciju.)

Nadajmo se da je zaraznost vakcinisane osobe ipak manja, ali upravo na tim detaljnijim analizama se jos uvek radi. I da ce se vremenom vakcine unaprediti, tako da ce sprecavati i samo zarazavanje.

Pero

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Oa koliko posle revakcinacije?
Ako si od onih koji dobiju vakcinu i odma pocnu da trce naokolo kao bezglavi pilici nije ni cudo. Treba 3-4 nedelje da prodje posle revakcinacije da bi se razvio maksimalan imunitet.
Ako je proslo toliko od revakcine, a dobio si, onda vise srece sledeci put. Trebalo bi da si bar relativno siguran od ozbiljnog oblika bolesti.

www

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.

navijac

pre 3 godine

@dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Niko ne kaze da ne mozes da dobijes, samo sto ces revakcinisan dobiti samo laksi oblik. Ali ti i dalje mozes da zarazis nekog ko nije vakcinisan i da taj nagrabusi. Zbog toga je vazno da i revakcinisani nose maske i postuju mere.

@VJ @Hemijska guđica

pre 3 godine

Kome verovati?
Prvo dobro čitajte o čemu se radi, posle razmišljajte.
Ne znam čime ovi ljudi koji komentatišu razmišljaju? Jesu li senilni, tupavi, šta li su?
Verujte svom mozgu, ali ga prethodno uključite, ako imate šta.

Medved

pre 3 godine

To nije bas tacno. Skoro 34 miliona je vec dobio Sinofarm vakcinu u Kini od Decembra. Kompanija koja je razvila tu vakcinu je Beijing Institute of Biological Product. Vakcinu koja jos nije dozvoljena u kini je razvila Wuhan Institute of Biological Products.

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)

fikus

pre 3 godine

Ovo nije vakcina koja se koristi kod nas! Kod nas je u upotrebi Sinofarm vakcina koju je razvio BEIJING INSTITUTE OF BIOLOGICAL PRODUCTS. Postoji i ova druga iz Vuhana, ta se ne korsti kod nas.

rani

pre 3 godine

Samo Pfizer!
(corleone, 24. februar 2021 12:53)

IVas komentar, ostavlja utisak duboke, strucne, iscrpljujuce naucne analize materije! Steta samo, sto niste shvatili da se ne radi o Sinofarm vakcini koja se daje kod nas, vec o nekoj neimenovanoj podruznici, ali nema veze, vazno je da nam je buducnost u sigurnim rukama!

#samorealan

pre 3 godine

astra zeneka i fajzer dosli na trziste.. odma pocelo sputavanje kineske vakcine, do skoro bila efikasna premo 95 % , sad se pusta druga prica..

А. Петров

pre 3 godine

У Холандији тврде да је Јенсенова вакцина (Џонсон и Џонсон) ефикасна 66%, “што је сасвим довољно”. Ништа не разумем.

carpe diem

pre 3 godine

Vi što bulaznite da su zapadne vakcine bolje,sigurno ne znate da je kineska civilizacija stara četiri hiljade godina,a isto toliko i njihova medicina.
A momku koji kaže da od
Kineza nije kupio ni dobar šrafcigaer nemam šta da kažem,sem da Kinezi imaju robu za svako tržište,tj. prema svecu i tropar.

marko_sthlm

pre 3 godine

Znači skoro svaki treći vakcinisani neće biti zaštićen.

Sve ispod 90% efikasnosti je neprihvatljivo.

Pfizer-Biontech se pokazao bolje nego što je na početku rečeno i bolje od predviđanja.
Izgleda i Sputnik V ima dobar efekat sa 91-92 % efikasnosti. A i Moderna ima dobar procenat.
Astra Zeneca je pod znakom pitanja.

Pošto je velika većina vakcinisanih u Srbiji vakcinisana upravo Sinofarmovom vakcinom (prilično neefikasnom kao što to sam proizvođač tvrdi) onda taj veliki uspeh Srbije i nije baš tako veliki.

obi van

pre 3 godine

@"Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)"

Ne vidiš dobro. To im je druga po redu. Prva je imala odobrenje

The Who

pre 3 godine

Niko ovde nista ne cita.Podruznica Sinofarma koja je proizvela vakcinu je efikasna 72%.Kao sto je Skoda grupacija Folksvagena ali ipak nije kao Folksvagen.hehe

djura

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14

Nisi se dzabe vakcinisao.
Kineska je dobra samo malo sporije
stvara antitela ali je otpornija na mutacije.

Ti procenti o opstoj ekikanosti nisu jedino merilo.
Evo ti zapadne vakcine J&J koja ce se naci u upotrebi uskro a efikasnost 66%.
Mnogi bi rekli to nista nije dobro a vakcina je stvarno odlicna.
99%+ protiv tezeg oboljenja
cuva se u obicnom frizideru
samo jedna doza.
jeftina

dusan

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Na zapadu razni lekari i farmaceuti posle stotine hiljada vakcinisanih Pfizer-ovom vakcinom kazu da nema potrebe za drugom dozom da vec prva stvara imunitet malo preko 90%, jedino sto ne znaju na koliki period prva vakcina stvara imunitet dok je sam Pfizer rekao da sa duplom traje minimum 2godine

Djura

pre 3 godine

mozda je potrebno naglasiti - ovo je druga sinofarmova vakcina.
(jeee, 24. februar 2021 12:44) # Link komentara

99% ljudi to nije razumelo zato sto je clanak lose napisan.
Da ovde se radi o drugoj vakcini.
72% nije lose kao sto mnogi misle. Vazno je da stiti od tekog oblika 99%+.
Pre bi primio vakcinu koja stiti od teskog oblika 99%+ a efikasnost je 70% nego onu koja stiti 95% a a efikasnost protiv tezeg oboljenja 96%.

U USA ce ukoro biti odbrena vakcina cije je efikasnost "samo" 66%.
Da li je to losa vakcina ?
Ako stiti od tezih simptoma 99%+ vacina je odlicna.

maks

pre 3 godine

pa cemu ovakve vesti?
kineska i ruska vakcina su najbolje!
A vi se zapitajete kako su se kinezi odbranili od kovida.Na kraju sada se i druge zemlje iz evropske unije da naglasim bore da dobiju sto vise takvih valcina o kojima vi koji zapravo i nepridrzavate se mera iznosite nestrucne bljuvotine!
Ako nezelite kinesku i ruslu vakcinu onda birajte drugu, ima ko hoce i i Srbiji o van Srbije!

Igor

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ne, nego će se zaraziti, u smislu najverovatnije ce simtomi biti slični kijavici, šansa da razviješ teži oblik sa vacinom je manji od 1% !

Kinez iz bloka

pre 3 godine

U Srbiji se koristi Sinopharm Vakcina iz Pekinga koja je efikasna 86%, dok je ova iz Vuhana, znaci jedna firma je razvila dve razlicite vakcine i kod nas se koristi ova efikasnija koj je vec odobrena u Kini.

Марко

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.
(hours of love, 24. februar 2021 12:53)

И против чега је вакцинисано мање од 1% популације.

Goran

pre 3 godine

Jel to ista vakcina koju mi primamo?
Jer koliko sam čuo Sinofarm zapravo razvija 3 vakcine, naša je razvijana sa Pekingom, a ovo bi trebalo da je druga vakcina.

Bob

pre 3 godine

Vecina ovde komentarise, a ni ne procita clanak, a o tome da pojma nema o temi da i ne pricamo.Ovo je druga njihova vakcina, a ne ona koju mi imamo, a kao drugo egikasnost je jako dobra, jer ni jedna vakcina ne stiti 100%. Primer vakcina za grip stiti oko 50%.

cebe od kasmira

pre 3 godine

ma nema veze sto je 70% i to je bolje nego da je nema, nego sto su nas lagali!? pola familije mi uzelo kineza zato sto su rekli da je 90% kao rus i amerikanac. kako sad 70?? sad ne verujem ni da je 70.

T

pre 3 godine

Ima dve firme koje se zovu Sinofarm - iz Vuhana i iz Pekinga. Ako je verovati NY Times-u i Wikipediji u Srbiji se koristi vakcina koju je napravio Sinofarm Peking, ne Sinofarm Vuhan.

mea culpa

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!
(mr.gud, 24. februar 2021 12:37)

ovo pišeš preko made in china telefona

Bane

pre 3 godine

Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)
Ovo u tekstu je Sinofarm Vuhan. U Srbiji se prima Sinofarm Peking, ta je dozvoljena u Kini davno.

oscar

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ako se vodis statistikom onda primi AstraZenecu, i neces zavrsiti ni u bolnici, a kamoli umreti. To je po njihovoj statistici.

CarLazar

pre 3 godine

Samo da ljudima bude jasno, vakcina koja se kod nas koristi prilikom vakcinacije (Sinopharm Vero Cell - 79% efikasnos) nije vakcina koja se pominje u tekstu iznad.

Tasa

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Pa to mozes lako da nadjes. I studije i sirove podatke ako hoces sam da radis statisticku obradu. Za sve simptome je 92-93% zavisno od studije, a za teze oblike 97-98%. Sto je sjajan rezultat.
Glavni problem je sto je skupa (mislim da je samo Modernina skuplja) i sto je teska za skladistenje.

Djordje P

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Majko mila, Dragane, pa gde vam je logika? Valjda ce 28% moci da se zarazi koronom od kojih ce onda 0.2% preminuti, a ne svih 28%.

Saša

pre 3 godine

"Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!"
Ne, totalno pogrešno razmišljanje, vakcina 100% štiti od teške i umereno teške forme bolesti, a % efikasnosti se odnosi na to koliko će se uopšte ljudi razboleti, ali sigurno da će taj procenat od oko 28%,(po ovom ispitivanju) obolelih činiti oni sa blažom formom bolesti, koja zasigurno ne ugrožava život, niti zahteva hospitalizaciju.Sve iznad 50% efikasnosti je odlično, kako rekoše mnogi učesnici u diskusiji.

mr.gud

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!

stepenice

pre 3 godine

Prvo, Sinofarm, podružnica, ovo, ono... zašto ne pojasnite o kojoj se vakcini radi. Da li je to ova koju mi koristimo ili neka druga, iz neke "podružnice" koja pravi svoju?

Za zapadne vakcine svi znaju da postoji Fajzer-BioNtech i da postoji Moderna, a niko ne kaže "američke vakcine". Sa druge strane, sve kineskih proizvođača zovete "kineske" - ostavlja prostor za zabunu.

Konačno, efikasnost znači da se nećete razboleti, a ono što je bitno je koliki % srednje teških i teških slučajeva sprečava. Koliko se sećam, 100%, kao i sve ostale vakcine. Dakle, možda ćete imati blage simptome, ali nećete ići u bolnicu, da ne govorim o fatalnim ishodima.

Da li je ta statistika tačna? Rekao bih da jeste, jer bi svakako neko do sada pokrenuo medijsku priču o pacijentu koji je vakcinisan, a preminuo nakon što je prošao period formiranja imuniteta. Da je neko preminuo nakon "kineske" vakcine, bilo od vakcine bilo od COVID-a, zapadni mediji bi to itekako naglasili.

Jaaa

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14)

Čekaj dok mutira šiljak virusa pa ćemo videti koliko su fejzer i sputnjik stvarno efikasni...

Nenad

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.

Domodedovo

pre 3 godine

to nije loš rezultat
onaj ko misli da vakcina može 100% greši
mislim da su one sve približno iste efikasnosti kada bude provereno na velikim brojevima
zato moraju svi da se vakcinišu da se stvori bedem

Жоржо

pre 3 godine

То је одличан резултат. Заштита од тешких случајева и смртног исхода је код свих вакцина 100%.

Mike

pre 3 godine

Da, a u decembru prošle godine Voltstrit žurnal je objavio da je efikasna 86%. Važno je da je preko 50%, što je standard. Politika i mediji su čudo...

jole

pre 3 godine

U prevodu, tri kineske vrede koliko dve americke ili ruske vakcine...
(Soniq, 24. februar 2021 12:03

@Soniq
Nisi dobro preveo. U prevodu, kinezi kazu da svaka cetvrta kineska vakcina ne stiti od virusa sto znaci da svaka druga ne stiti (cuo si za izreku; lazes ko kinez). Ako uzmemo u obzir da ce se ljudi opustiti koji su uzeli kineza, a sanse su da su zasticeni samo 50%, to onda znaci da je sada rizik veci za njih nego pre vakcine.

rus, amerikanac i nemac su preko 90% uspesni sto je ogromna razlika u odnosu na kineza.

Zoran

pre 3 godine

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!

hours of love

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.

Жоржо

pre 3 godine

То је одличан резултат. Заштита од тешких случајева и смртног исхода је код свих вакцина 100%.

Nenad

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.

hours of love

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.

Zoran

pre 3 godine

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!

stepenice

pre 3 godine

Prvo, Sinofarm, podružnica, ovo, ono... zašto ne pojasnite o kojoj se vakcini radi. Da li je to ova koju mi koristimo ili neka druga, iz neke "podružnice" koja pravi svoju?

Za zapadne vakcine svi znaju da postoji Fajzer-BioNtech i da postoji Moderna, a niko ne kaže "američke vakcine". Sa druge strane, sve kineskih proizvođača zovete "kineske" - ostavlja prostor za zabunu.

Konačno, efikasnost znači da se nećete razboleti, a ono što je bitno je koliki % srednje teških i teških slučajeva sprečava. Koliko se sećam, 100%, kao i sve ostale vakcine. Dakle, možda ćete imati blage simptome, ali nećete ići u bolnicu, da ne govorim o fatalnim ishodima.

Da li je ta statistika tačna? Rekao bih da jeste, jer bi svakako neko do sada pokrenuo medijsku priču o pacijentu koji je vakcinisan, a preminuo nakon što je prošao period formiranja imuniteta. Da je neko preminuo nakon "kineske" vakcine, bilo od vakcine bilo od COVID-a, zapadni mediji bi to itekako naglasili.

Mike

pre 3 godine

Da, a u decembru prošle godine Voltstrit žurnal je objavio da je efikasna 86%. Važno je da je preko 50%, što je standard. Politika i mediji su čudo...

Domodedovo

pre 3 godine

to nije loš rezultat
onaj ko misli da vakcina može 100% greši
mislim da su one sve približno iste efikasnosti kada bude provereno na velikim brojevima
zato moraju svi da se vakcinišu da se stvori bedem

Jaaa

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14)

Čekaj dok mutira šiljak virusa pa ćemo videti koliko su fejzer i sputnjik stvarno efikasni...

fikus

pre 3 godine

Ovo nije vakcina koja se koristi kod nas! Kod nas je u upotrebi Sinofarm vakcina koju je razvio BEIJING INSTITUTE OF BIOLOGICAL PRODUCTS. Postoji i ova druga iz Vuhana, ta se ne korsti kod nas.

mr.gud

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!

rani

pre 3 godine

Samo Pfizer!
(corleone, 24. februar 2021 12:53)

IVas komentar, ostavlja utisak duboke, strucne, iscrpljujuce naucne analize materije! Steta samo, sto niste shvatili da se ne radi o Sinofarm vakcini koja se daje kod nas, vec o nekoj neimenovanoj podruznici, ali nema veze, vazno je da nam je buducnost u sigurnim rukama!

Pero

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Oa koliko posle revakcinacije?
Ako si od onih koji dobiju vakcinu i odma pocnu da trce naokolo kao bezglavi pilici nije ni cudo. Treba 3-4 nedelje da prodje posle revakcinacije da bi se razvio maksimalan imunitet.
Ako je proslo toliko od revakcine, a dobio si, onda vise srece sledeci put. Trebalo bi da si bar relativno siguran od ozbiljnog oblika bolesti.

Dule

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Ako si se samo zarazio i nisi imao teze simptome, to je normalno, pogotovo ako si bio u lokaciji gde ima dosta virusa. Vakcina nije polje sila kao u Zvezdanim Stazama, pa da odbija virus, nego da ga sredi cim dodje. Ako ga ima jaaako mnogo tamo gde se nalazis, poneki padobranac ce da upadne i da se razmozi, ali opet nece uspeti dovoljno da se rasiri pre nego sto ga anti-tela srede.

navijac

pre 3 godine

@dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Niko ne kaze da ne mozes da dobijes, samo sto ces revakcinisan dobiti samo laksi oblik. Ali ti i dalje mozes da zarazis nekog ko nije vakcinisan i da taj nagrabusi. Zbog toga je vazno da i revakcinisani nose maske i postuju mere.

hours of love

pre 3 godine

"Sinofarmova podružnica."

Lepo pise na pocetku teksta.

Znaci, kompanija Van maticne (tacnije u Vuhanu) je probala neku svoju verziju tu vakcine i ovo su im prvi rezultati.

To nije ista Sinofarm vakcina koju smo mi dobili koju je razvio institut u Pekingu.

jole

pre 3 godine

U prevodu, tri kineske vrede koliko dve americke ili ruske vakcine...
(Soniq, 24. februar 2021 12:03

@Soniq
Nisi dobro preveo. U prevodu, kinezi kazu da svaka cetvrta kineska vakcina ne stiti od virusa sto znaci da svaka druga ne stiti (cuo si za izreku; lazes ko kinez). Ako uzmemo u obzir da ce se ljudi opustiti koji su uzeli kineza, a sanse su da su zasticeni samo 50%, to onda znaci da je sada rizik veci za njih nego pre vakcine.

rus, amerikanac i nemac su preko 90% uspesni sto je ogromna razlika u odnosu na kineza.

oscar

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....
(Marko, 24. februar 2021 17:44)

mesas babe i zabe. ti pricas o smrtnosti, a fajzer navodi stepen zastite od zarazavanja. i tih 5% koji dobiju i pored vakcine ne znaci da ce umreti, cak sta vise, navodi se da ti oboleli ne zavrsi ni u bolnici. isto tvrde i iz astrzenece.

@VJ @Hemijska guđica

pre 3 godine

Kome verovati?
Prvo dobro čitajte o čemu se radi, posle razmišljajte.
Ne znam čime ovi ljudi koji komentatišu razmišljaju? Jesu li senilni, tupavi, šta li su?
Verujte svom mozgu, ali ga prethodno uključite, ako imate šta.

Ana

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Za sada SVE vakcine stite od razvijanja simptoma bolesti, narocito teskih simptoma. Ne stite od toga da dobijete kovid, tj. budete pozitivni. A to znaci da i kao vakcinisani, cak ako ste i bez simptoma, mozete da zarazite druge ljude. Ako procitate pazljivije sve brojke i procenti se odnose na razvijanje simptoma (laksih ili tezih, tj. hospitalizaciju.)

Nadajmo se da je zaraznost vakcinisane osobe ipak manja, ali upravo na tim detaljnijim analizama se jos uvek radi. I da ce se vremenom vakcine unaprediti, tako da ce sprecavati i samo zarazavanje.

carpe diem

pre 3 godine

Vi što bulaznite da su zapadne vakcine bolje,sigurno ne znate da je kineska civilizacija stara četiri hiljade godina,a isto toliko i njihova medicina.
A momku koji kaže da od
Kineza nije kupio ni dobar šrafcigaer nemam šta da kažem,sem da Kinezi imaju robu za svako tržište,tj. prema svecu i tropar.

mea culpa

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!
(mr.gud, 24. februar 2021 12:37)

ovo pišeš preko made in china telefona

Djura

pre 3 godine

mozda je potrebno naglasiti - ovo je druga sinofarmova vakcina.
(jeee, 24. februar 2021 12:44) # Link komentara

99% ljudi to nije razumelo zato sto je clanak lose napisan.
Da ovde se radi o drugoj vakcini.
72% nije lose kao sto mnogi misle. Vazno je da stiti od tekog oblika 99%+.
Pre bi primio vakcinu koja stiti od teskog oblika 99%+ a efikasnost je 70% nego onu koja stiti 95% a a efikasnost protiv tezeg oboljenja 96%.

U USA ce ukoro biti odbrena vakcina cije je efikasnost "samo" 66%.
Da li je to losa vakcina ?
Ako stiti od tezih simptoma 99%+ vacina je odlicna.

Trotcki

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!

Dejan

pre 3 godine

"Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima...."


Pa prvo i osnovno, vakcina sama po sebi uopste ne stiti primaoca! Ono sto ga stiti je samo i jednio prirodni imunitet koji ta vakcina upravo pokrece. Dakle, kada vakcina pobudi imunitet i "istrenira" ga da prepozna i ubije korona virus kad ga sledeci put sretne, kada se to i desi, ne prolazi vreme koje je potrebno da organizam shvati sta se desava. Ne, on je vec spreman za korona virus i ima efikasan alat da ga odmah napadne i unisti (jer ga je za to spremila vakcina). Dakle, pojednostavljeno, u direktnom kontaktu sa virusom u principu ce se zaraziti svako i prelezati laksi, tezi oblik ili ce umreti. Kada ste vakcinisani Pfizerom, u direktnom kontaktu sa virusom zarazice se samo 5% ljudi! Dakle, tu smo vec "ustedeli", 19 od 20 zaraza. E sad, i onih 5% koji se zaraze su u dobroj meri spremni za korona virus (ali ne potpuno) pa statistika pokazuje da ce samo jako mali broj njih oboleti tesko a da ce EKSTREMNO mali broj ljudi umreti.

hours of love

pre 3 godine

SINOFATRM" vakcina je jedinstvena bez
obzira u kojoj se podruznici proizvodi
( ne postoje dve vakcine sa istim nazivom /
(dimitrije, 24. februar 2021 18:07)

Netacno.

Sinofarm je vec registrovao jednu vakcinu u Kini (onu koju smo mi dobili).

Stoga bi bilo cudno da ponovo podnose zahtev za registraciju pa se resenje ove enigme samo namece, a to je da je u pitanju druga verzije vakcine iz podruznice u Vuhanu.

nenad

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)
Pa da , verovatno su zato i prestali u Norbesooj da daju Fajzera starim ljudima- inovativno nema sta, ja bih se drzao tradicije

djura

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14

Nisi se dzabe vakcinisao.
Kineska je dobra samo malo sporije
stvara antitela ali je otpornija na mutacije.

Ti procenti o opstoj ekikanosti nisu jedino merilo.
Evo ti zapadne vakcine J&J koja ce se naci u upotrebi uskro a efikasnost 66%.
Mnogi bi rekli to nista nije dobro a vakcina je stvarno odlicna.
99%+ protiv tezeg oboljenja
cuva se u obicnom frizideru
samo jedna doza.
jeftina

obi van

pre 3 godine

@"Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)"

Ne vidiš dobro. To im je druga po redu. Prva je imala odobrenje

Medved

pre 3 godine

To nije bas tacno. Skoro 34 miliona je vec dobio Sinofarm vakcinu u Kini od Decembra. Kompanija koja je razvila tu vakcinu je Beijing Institute of Biological Product. Vakcinu koja jos nije dozvoljena u kini je razvila Wuhan Institute of Biological Products.

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)

www

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.

#samorealan

pre 3 godine

astra zeneka i fajzer dosli na trziste.. odma pocelo sputavanje kineske vakcine, do skoro bila efikasna premo 95 % , sad se pusta druga prica..

rastko

pre 3 godine

Pitam sve koji glorifikuju Fajzerovu vakcinu da li makar nekad pomislie na činjenicu da ona zahteva skladištenje na -78st. I kako su toliko sigurni da nam tom dugom putu do korisnika taj uslov nije prekršen? Ja sam se opredelio i vakcinisan sam Sinofarmom iz više razloga. Pre svega je od atenuisanog virusa/stara, oprobana tehnologija slična sezonskom gripu/, daje najmanje neželjenih efekata i čuva se na sobnoj temperaturi.

CarLazar

pre 3 godine

Samo da ljudima bude jasno, vakcina koja se kod nas koristi prilikom vakcinacije (Sinopharm Vero Cell - 79% efikasnos) nije vakcina koja se pominje u tekstu iznad.

Saša

pre 3 godine

"Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!"
Ne, totalno pogrešno razmišljanje, vakcina 100% štiti od teške i umereno teške forme bolesti, a % efikasnosti se odnosi na to koliko će se uopšte ljudi razboleti, ali sigurno da će taj procenat od oko 28%,(po ovom ispitivanju) obolelih činiti oni sa blažom formom bolesti, koja zasigurno ne ugrožava život, niti zahteva hospitalizaciju.Sve iznad 50% efikasnosti je odlično, kako rekoše mnogi učesnici u diskusiji.

А. Петров

pre 3 godine

У Холандији тврде да је Јенсенова вакцина (Џонсон и Џонсон) ефикасна 66%, “што је сасвим довољно”. Ништа не разумем.

Igor

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ne, nego će se zaraziti, u smislu najverovatnije ce simtomi biti slični kijavici, šansa da razviješ teži oblik sa vacinom je manji od 1% !

maks

pre 3 godine

pa cemu ovakve vesti?
kineska i ruska vakcina su najbolje!
A vi se zapitajete kako su se kinezi odbranili od kovida.Na kraju sada se i druge zemlje iz evropske unije da naglasim bore da dobiju sto vise takvih valcina o kojima vi koji zapravo i nepridrzavate se mera iznosite nestrucne bljuvotine!
Ako nezelite kinesku i ruslu vakcinu onda birajte drugu, ima ko hoce i i Srbiji o van Srbije!

Djordje P

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Majko mila, Dragane, pa gde vam je logika? Valjda ce 28% moci da se zarazi koronom od kojih ce onda 0.2% preminuti, a ne svih 28%.

Bob

pre 3 godine

Vecina ovde komentarise, a ni ne procita clanak, a o tome da pojma nema o temi da i ne pricamo.Ovo je druga njihova vakcina, a ne ona koju mi imamo, a kao drugo egikasnost je jako dobra, jer ni jedna vakcina ne stiti 100%. Primer vakcina za grip stiti oko 50%.

miki

pre 3 godine

recimo da oko 1% ukupne populacije umire od posledica covida. ako bi se 100% populacije vakcinisalo sinopharmom, bolest bi se ograničila na ~četvrtinu (25%) populacije, a 75% bi bilo pošteđeno. više ne bi umirao 1 od 100, već svaki četiristoti.

ALI vakcina pomaže i onima koji su se zarazili iako su vakcinisani, tako da sinopharm "od smrti" štiti značajno preko tih 75% vakcinisane populacije. za fajzer se zna da je efikasna oko 95% a "od smrti" štiti gotovo 100%. astra zeneca "od smrti" takođe štiti blizu 100%. za sputnjik v ne postoje nezavisni podaci, nadam se da se nisu zaneli u propagandi. frapantno je da je u 170 milionskoj rusiji vakcinisano samo milion i po stanovnika do danas, za sve prethodne mesece imunizacije, jer je nemoguće da u rusiji preko 99% stanovništva odbija da primi vakcinu. ugovore ispunjavaju na tanku slamku (crna gora je ugovorila tričavih 50 hiljada doza, a iz gamaleje je isporučeno mizernih 5 hiljada), a sa druge strane paradiraju da imunizuju EU-tržište od preko 1/2 milijarde stanovnika. enormni problemi u proizvodnji?

astra zeneca koja je slična sputnjiku se takođe bori sa proizvodnjom, ali proizvede toliko da se njome imunizuje pola miliona britanaca DNEVNO (najbolji posle izraela) + pretekne i drugima. oni za 2 dana isporuče onoliko, koliko je sputnjik podelio rođenom stanovništvu za sve mesece imunizacije, a prvi su registrovali vakcinu.

poruka je uzimajte vakcine, štitite se.

T

pre 3 godine

Ima dve firme koje se zovu Sinofarm - iz Vuhana i iz Pekinga. Ako je verovati NY Times-u i Wikipediji u Srbiji se koristi vakcina koju je napravio Sinofarm Peking, ne Sinofarm Vuhan.

Kinez iz bloka

pre 3 godine

U Srbiji se koristi Sinopharm Vakcina iz Pekinga koja je efikasna 86%, dok je ova iz Vuhana, znaci jedna firma je razvila dve razlicite vakcine i kod nas se koristi ova efikasnija koj je vec odobrena u Kini.

dusan

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Na zapadu razni lekari i farmaceuti posle stotine hiljada vakcinisanih Pfizer-ovom vakcinom kazu da nema potrebe za drugom dozom da vec prva stvara imunitet malo preko 90%, jedino sto ne znaju na koliki period prva vakcina stvara imunitet dok je sam Pfizer rekao da sa duplom traje minimum 2godine

The Who

pre 3 godine

Niko ovde nista ne cita.Podruznica Sinofarma koja je proizvela vakcinu je efikasna 72%.Kao sto je Skoda grupacija Folksvagena ali ipak nije kao Folksvagen.hehe

slobinator

pre 3 godine

(Marko, 24. februar 2021 17:44)
šta je tu nejasno? vakcina bi trebala da spreči da se uopšte razboliš pa da ne uđeš u onih 2 do 3 posto preminulih

Halle-ON

pre 3 godine

Kina razvija trenutno 16 uz 4 odobrene (ukljucujuci i ovu novu).

Sto se tice efikasnosti, BeSeZe(BCG) vakcina recimo stiti 60-80% kao i vecina ostalih redovnih vakcina koje je skoro svako kod nas primio. Vakcine sluze tome da nauce nas organizam kako da se brani od odredjene bolesti bez rizika od oboljevanja, u suprotnom, organizam bi sam morao da uci tokom bolesti, i tako nekada jednostavno nema vremena da nauci.

Na ovom sajtu imate malo vise o vakcinama i kandidatima za vakcine, takodje mozete i da vidite razlicite tehnologije pravljenja virusa i ko kakvu vrstu vakcina razvija po drzavama i globalno, gde se vrse klinicka testiranja i slicno:
https://covid19.trackvaccines.org/vaccines/

Bane

pre 3 godine

Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)
Ovo u tekstu je Sinofarm Vuhan. U Srbiji se prima Sinofarm Peking, ta je dozvoljena u Kini davno.

Goran

pre 3 godine

Jel to ista vakcina koju mi primamo?
Jer koliko sam čuo Sinofarm zapravo razvija 3 vakcine, naša je razvijana sa Pekingom, a ovo bi trebalo da je druga vakcina.

Marko

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....

oscar

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ako se vodis statistikom onda primi AstraZenecu, i neces zavrsiti ni u bolnici, a kamoli umreti. To je po njihovoj statistici.

cebe od kasmira

pre 3 godine

ma nema veze sto je 70% i to je bolje nego da je nema, nego sto su nas lagali!? pola familije mi uzelo kineza zato sto su rekli da je 90% kao rus i amerikanac. kako sad 70?? sad ne verujem ni da je 70.

marko_sthlm

pre 3 godine

Znači skoro svaki treći vakcinisani neće biti zaštićen.

Sve ispod 90% efikasnosti je neprihvatljivo.

Pfizer-Biontech se pokazao bolje nego što je na početku rečeno i bolje od predviđanja.
Izgleda i Sputnik V ima dobar efekat sa 91-92 % efikasnosti. A i Moderna ima dobar procenat.
Astra Zeneca je pod znakom pitanja.

Pošto je velika većina vakcinisanih u Srbiji vakcinisana upravo Sinofarmovom vakcinom (prilično neefikasnom kao što to sam proizvođač tvrdi) onda taj veliki uspeh Srbije i nije baš tako veliki.

www

pre 3 godine

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!
(Trotcki(
...

Nema greške. Modernina i Fajzerova rađene na temelju glasničke RNK, a ostale ubrizgavaju delove umrtvljenog virusa.

Марко

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.
(hours of love, 24. februar 2021 12:53)

И против чега је вакцинисано мање од 1% популације.

Tasa

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Pa to mozes lako da nadjes. I studije i sirove podatke ako hoces sam da radis statisticku obradu. Za sve simptome je 92-93% zavisno od studije, a za teze oblike 97-98%. Sto je sjajan rezultat.
Glavni problem je sto je skupa (mislim da je samo Modernina skuplja) i sto je teska za skladistenje.

mr.gud

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!

jole

pre 3 godine

U prevodu, tri kineske vrede koliko dve americke ili ruske vakcine...
(Soniq, 24. februar 2021 12:03

@Soniq
Nisi dobro preveo. U prevodu, kinezi kazu da svaka cetvrta kineska vakcina ne stiti od virusa sto znaci da svaka druga ne stiti (cuo si za izreku; lazes ko kinez). Ako uzmemo u obzir da ce se ljudi opustiti koji su uzeli kineza, a sanse su da su zasticeni samo 50%, to onda znaci da je sada rizik veci za njih nego pre vakcine.

rus, amerikanac i nemac su preko 90% uspesni sto je ogromna razlika u odnosu na kineza.

Zoran

pre 3 godine

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!

Jaaa

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14)

Čekaj dok mutira šiljak virusa pa ćemo videti koliko su fejzer i sputnjik stvarno efikasni...

Жоржо

pre 3 godine

То је одличан резултат. Заштита од тешких случајева и смртног исхода је код свих вакцина 100%.

www

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.

Marko

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....

rani

pre 3 godine

Samo Pfizer!
(corleone, 24. februar 2021 12:53)

IVas komentar, ostavlja utisak duboke, strucne, iscrpljujuce naucne analize materije! Steta samo, sto niste shvatili da se ne radi o Sinofarm vakcini koja se daje kod nas, vec o nekoj neimenovanoj podruznici, ali nema veze, vazno je da nam je buducnost u sigurnim rukama!

Mike

pre 3 godine

Da, a u decembru prošle godine Voltstrit žurnal je objavio da je efikasna 86%. Važno je da je preko 50%, što je standard. Politika i mediji su čudo...

Domodedovo

pre 3 godine

to nije loš rezultat
onaj ko misli da vakcina može 100% greši
mislim da su one sve približno iste efikasnosti kada bude provereno na velikim brojevima
zato moraju svi da se vakcinišu da se stvori bedem

marko_sthlm

pre 3 godine

Znači skoro svaki treći vakcinisani neće biti zaštićen.

Sve ispod 90% efikasnosti je neprihvatljivo.

Pfizer-Biontech se pokazao bolje nego što je na početku rečeno i bolje od predviđanja.
Izgleda i Sputnik V ima dobar efekat sa 91-92 % efikasnosti. A i Moderna ima dobar procenat.
Astra Zeneca je pod znakom pitanja.

Pošto je velika većina vakcinisanih u Srbiji vakcinisana upravo Sinofarmovom vakcinom (prilično neefikasnom kao što to sam proizvođač tvrdi) onda taj veliki uspeh Srbije i nije baš tako veliki.

Nenad

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.

stepenice

pre 3 godine

Prvo, Sinofarm, podružnica, ovo, ono... zašto ne pojasnite o kojoj se vakcini radi. Da li je to ova koju mi koristimo ili neka druga, iz neke "podružnice" koja pravi svoju?

Za zapadne vakcine svi znaju da postoji Fajzer-BioNtech i da postoji Moderna, a niko ne kaže "američke vakcine". Sa druge strane, sve kineskih proizvođača zovete "kineske" - ostavlja prostor za zabunu.

Konačno, efikasnost znači da se nećete razboleti, a ono što je bitno je koliki % srednje teških i teških slučajeva sprečava. Koliko se sećam, 100%, kao i sve ostale vakcine. Dakle, možda ćete imati blage simptome, ali nećete ići u bolnicu, da ne govorim o fatalnim ishodima.

Da li je ta statistika tačna? Rekao bih da jeste, jer bi svakako neko do sada pokrenuo medijsku priču o pacijentu koji je vakcinisan, a preminuo nakon što je prošao period formiranja imuniteta. Da je neko preminuo nakon "kineske" vakcine, bilo od vakcine bilo od COVID-a, zapadni mediji bi to itekako naglasili.

fikus

pre 3 godine

Ovo nije vakcina koja se koristi kod nas! Kod nas je u upotrebi Sinofarm vakcina koju je razvio BEIJING INSTITUTE OF BIOLOGICAL PRODUCTS. Postoji i ova druga iz Vuhana, ta se ne korsti kod nas.

nenad

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, Astra Zeneka (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)
Pa da , verovatno su zato i prestali u Norbesooj da daju Fajzera starim ljudima- inovativno nema sta, ja bih se drzao tradicije

hours of love

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.

www

pre 3 godine

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!
(Trotcki(
...

Nema greške. Modernina i Fajzerova rađene na temelju glasničke RNK, a ostale ubrizgavaju delove umrtvljenog virusa.

#samorealan

pre 3 godine

astra zeneka i fajzer dosli na trziste.. odma pocelo sputavanje kineske vakcine, do skoro bila efikasna premo 95 % , sad se pusta druga prica..

Pero

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Oa koliko posle revakcinacije?
Ako si od onih koji dobiju vakcinu i odma pocnu da trce naokolo kao bezglavi pilici nije ni cudo. Treba 3-4 nedelje da prodje posle revakcinacije da bi se razvio maksimalan imunitet.
Ako je proslo toliko od revakcine, a dobio si, onda vise srece sledeci put. Trebalo bi da si bar relativno siguran od ozbiljnog oblika bolesti.

hours of love

pre 3 godine

"Sinofarmova podružnica."

Lepo pise na pocetku teksta.

Znaci, kompanija Van maticne (tacnije u Vuhanu) je probala neku svoju verziju tu vakcine i ovo su im prvi rezultati.

To nije ista Sinofarm vakcina koju smo mi dobili koju je razvio institut u Pekingu.

dusan

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Na zapadu razni lekari i farmaceuti posle stotine hiljada vakcinisanih Pfizer-ovom vakcinom kazu da nema potrebe za drugom dozom da vec prva stvara imunitet malo preko 90%, jedino sto ne znaju na koliki period prva vakcina stvara imunitet dok je sam Pfizer rekao da sa duplom traje minimum 2godine

Dule

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Ako si se samo zarazio i nisi imao teze simptome, to je normalno, pogotovo ako si bio u lokaciji gde ima dosta virusa. Vakcina nije polje sila kao u Zvezdanim Stazama, pa da odbija virus, nego da ga sredi cim dodje. Ako ga ima jaaako mnogo tamo gde se nalazis, poneki padobranac ce da upadne i da se razmozi, ali opet nece uspeti dovoljno da se rasiri pre nego sto ga anti-tela srede.

cebe od kasmira

pre 3 godine

ma nema veze sto je 70% i to je bolje nego da je nema, nego sto su nas lagali!? pola familije mi uzelo kineza zato sto su rekli da je 90% kao rus i amerikanac. kako sad 70?? sad ne verujem ni da je 70.

carpe diem

pre 3 godine

Vi što bulaznite da su zapadne vakcine bolje,sigurno ne znate da je kineska civilizacija stara četiri hiljade godina,a isto toliko i njihova medicina.
A momku koji kaže da od
Kineza nije kupio ni dobar šrafcigaer nemam šta da kažem,sem da Kinezi imaju robu za svako tržište,tj. prema svecu i tropar.

Medved

pre 3 godine

To nije bas tacno. Skoro 34 miliona je vec dobio Sinofarm vakcinu u Kini od Decembra. Kompanija koja je razvila tu vakcinu je Beijing Institute of Biological Product. Vakcinu koja jos nije dozvoljena u kini je razvila Wuhan Institute of Biological Products.

"Kompanija je podnela formalnu prijavu kineskoj Nacionalnoj upravi za medicinske proizvode za odobrenje za javnu upotrebu vakcine, navodi se u saopštenju objavljenom na njenom sajtu, preneo je Rojters"
Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)

@VJ @Hemijska guđica

pre 3 godine

Kome verovati?
Prvo dobro čitajte o čemu se radi, posle razmišljajte.
Ne znam čime ovi ljudi koji komentatišu razmišljaju? Jesu li senilni, tupavi, šta li su?
Verujte svom mozgu, ali ga prethodno uključite, ako imate šta.

maks

pre 3 godine

pa cemu ovakve vesti?
kineska i ruska vakcina su najbolje!
A vi se zapitajete kako su se kinezi odbranili od kovida.Na kraju sada se i druge zemlje iz evropske unije da naglasim bore da dobiju sto vise takvih valcina o kojima vi koji zapravo i nepridrzavate se mera iznosite nestrucne bljuvotine!
Ako nezelite kinesku i ruslu vakcinu onda birajte drugu, ima ko hoce i i Srbiji o van Srbije!

navijac

pre 3 godine

@dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Niko ne kaze da ne mozes da dobijes, samo sto ces revakcinisan dobiti samo laksi oblik. Ali ti i dalje mozes da zarazis nekog ko nije vakcinisan i da taj nagrabusi. Zbog toga je vazno da i revakcinisani nose maske i postuju mere.

rastko

pre 3 godine

Pitam sve koji glorifikuju Fajzerovu vakcinu da li makar nekad pomislie na činjenicu da ona zahteva skladištenje na -78st. I kako su toliko sigurni da nam tom dugom putu do korisnika taj uslov nije prekršen? Ja sam se opredelio i vakcinisan sam Sinofarmom iz više razloga. Pre svega je od atenuisanog virusa/stara, oprobana tehnologija slična sezonskom gripu/, daje najmanje neželjenih efekata i čuva se na sobnoj temperaturi.

obi van

pre 3 godine

@"Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)"

Ne vidiš dobro. To im je druga po redu. Prva je imala odobrenje

Ana

pre 3 godine

dobio sam koronu nakon revakcinacije
(bole, 24. februar 2021 15:45)

Za sada SVE vakcine stite od razvijanja simptoma bolesti, narocito teskih simptoma. Ne stite od toga da dobijete kovid, tj. budete pozitivni. A to znaci da i kao vakcinisani, cak ako ste i bez simptoma, mozete da zarazite druge ljude. Ako procitate pazljivije sve brojke i procenti se odnose na razvijanje simptoma (laksih ili tezih, tj. hospitalizaciju.)

Nadajmo se da je zaraznost vakcinisane osobe ipak manja, ali upravo na tim detaljnijim analizama se jos uvek radi. I da ce se vremenom vakcine unaprediti, tako da ce sprecavati i samo zarazavanje.

Trotcki

pre 3 godine

Samo Fajzerova i Modernina su napravljene po inovativnoj tehnologiji. Ostale, (britansko-švedska) Sputnjik i kineske po staroj. Verovatno su zato američko-nemačke kvalitetnije.
(www, 24. februar 2021 16:07)

Velika greška i Sputnik V i Astra Zeneka su isto inovativne!

mea culpa

pre 3 godine

Ništa čudno, čim nam je "Brat Si" uvalio onoliku količinu, bilo je jasno da nešto tu ne štima. Od kineza nisam kupio ni dobar šrafciger a kamoli da naprave vakcinu!
(mr.gud, 24. februar 2021 12:37)

ovo pišeš preko made in china telefona

The Who

pre 3 godine

Niko ovde nista ne cita.Podruznica Sinofarma koja je proizvela vakcinu je efikasna 72%.Kao sto je Skoda grupacija Folksvagena ali ipak nije kao Folksvagen.hehe

oscar

pre 3 godine

Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima....
(Marko, 24. februar 2021 17:44)

mesas babe i zabe. ti pricas o smrtnosti, a fajzer navodi stepen zastite od zarazavanja. i tih 5% koji dobiju i pored vakcine ne znaci da ce umreti, cak sta vise, navodi se da ti oboleli ne zavrsi ni u bolnici. isto tvrde i iz astrzenece.

Kinez iz bloka

pre 3 godine

U Srbiji se koristi Sinopharm Vakcina iz Pekinga koja je efikasna 86%, dok je ova iz Vuhana, znaci jedna firma je razvila dve razlicite vakcine i kod nas se koristi ova efikasnija koj je vec odobrena u Kini.

Марко

pre 3 godine

Vakcina protiv gripa, klasicne influence je efikasna izmedju 45 i 60% i to se smatra za odlican rezultat.

Eto, a to je nesto sto je sa nama 100 godina.
(hours of love, 24. februar 2021 12:53)

И против чега је вакцинисано мање од 1% популације.

djura

pre 3 godine

Sto znaci, dzaba sam se vakcinisao.

Nema nista bez zapada i zapadne tehnologije. Fajzer 96% uspesnosti.
(Transilvanac, 24. februar 2021 12:14

Nisi se dzabe vakcinisao.
Kineska je dobra samo malo sporije
stvara antitela ali je otpornija na mutacije.

Ti procenti o opstoj ekikanosti nisu jedino merilo.
Evo ti zapadne vakcine J&J koja ce se naci u upotrebi uskro a efikasnost 66%.
Mnogi bi rekli to nista nije dobro a vakcina je stvarno odlicna.
99%+ protiv tezeg oboljenja
cuva se u obicnom frizideru
samo jedna doza.
jeftina

slobinator

pre 3 godine

(Marko, 24. februar 2021 17:44)
šta je tu nejasno? vakcina bi trebala da spreči da se uopšte razboliš pa da ne uđeš u onih 2 do 3 posto preminulih

T

pre 3 godine

Ima dve firme koje se zovu Sinofarm - iz Vuhana i iz Pekinga. Ako je verovati NY Times-u i Wikipediji u Srbiji se koristi vakcina koju je napravio Sinofarm Peking, ne Sinofarm Vuhan.

Goran

pre 3 godine

Jel to ista vakcina koju mi primamo?
Jer koliko sam čuo Sinofarm zapravo razvija 3 vakcine, naša je razvijana sa Pekingom, a ovo bi trebalo da je druga vakcina.

Djura

pre 3 godine

mozda je potrebno naglasiti - ovo je druga sinofarmova vakcina.
(jeee, 24. februar 2021 12:44) # Link komentara

99% ljudi to nije razumelo zato sto je clanak lose napisan.
Da ovde se radi o drugoj vakcini.
72% nije lose kao sto mnogi misle. Vazno je da stiti od tekog oblika 99%+.
Pre bi primio vakcinu koja stiti od teskog oblika 99%+ a efikasnost je 70% nego onu koja stiti 95% a a efikasnost protiv tezeg oboljenja 96%.

U USA ce ukoro biti odbrena vakcina cije je efikasnost "samo" 66%.
Da li je to losa vakcina ?
Ako stiti od tezih simptoma 99%+ vacina je odlicna.

А. Петров

pre 3 godine

У Холандији тврде да је Јенсенова вакцина (Џонсон и Џонсон) ефикасна 66%, “што је сасвим довољно”. Ништа не разумем.

Dejan

pre 3 godine

"Molim vas da mi neko kao laiku objasni jednu stvar... Ne želim zaista da budem ciničan, ali me brojke bune. Naime, najefikasnija vakcina je Fajzerova... A ona je efikasna u 95 posto slučajeva... Naime, neke brojke kojih se sećam od ranije, kažu da je virus smrtonosan i dovodi do komplikacija u 2 procenta slučajeva... Ukoliko je to tačno, deluje mi da je prirodni imunitet efikasniji od bilo kakve vakcine... Pa me zanima čemu onda svrha bilo kakve vakcine, imajući u vidu brojke kojima sada baratamo... Opet,nisam stručnjak, samo me zanima...."


Pa prvo i osnovno, vakcina sama po sebi uopste ne stiti primaoca! Ono sto ga stiti je samo i jednio prirodni imunitet koji ta vakcina upravo pokrece. Dakle, kada vakcina pobudi imunitet i "istrenira" ga da prepozna i ubije korona virus kad ga sledeci put sretne, kada se to i desi, ne prolazi vreme koje je potrebno da organizam shvati sta se desava. Ne, on je vec spreman za korona virus i ima efikasan alat da ga odmah napadne i unisti (jer ga je za to spremila vakcina). Dakle, pojednostavljeno, u direktnom kontaktu sa virusom u principu ce se zaraziti svako i prelezati laksi, tezi oblik ili ce umreti. Kada ste vakcinisani Pfizerom, u direktnom kontaktu sa virusom zarazice se samo 5% ljudi! Dakle, tu smo vec "ustedeli", 19 od 20 zaraza. E sad, i onih 5% koji se zaraze su u dobroj meri spremni za korona virus (ali ne potpuno) pa statistika pokazuje da ce samo jako mali broj njih oboleti tesko a da ce EKSTREMNO mali broj ljudi umreti.

hours of love

pre 3 godine

SINOFATRM" vakcina je jedinstvena bez
obzira u kojoj se podruznici proizvodi
( ne postoje dve vakcine sa istim nazivom /
(dimitrije, 24. februar 2021 18:07)

Netacno.

Sinofarm je vec registrovao jednu vakcinu u Kini (onu koju smo mi dobili).

Stoga bi bilo cudno da ponovo podnose zahtev za registraciju pa se resenje ove enigme samo namece, a to je da je u pitanju druga verzije vakcine iz podruznice u Vuhanu.

miki

pre 3 godine

recimo da oko 1% ukupne populacije umire od posledica covida. ako bi se 100% populacije vakcinisalo sinopharmom, bolest bi se ograničila na ~četvrtinu (25%) populacije, a 75% bi bilo pošteđeno. više ne bi umirao 1 od 100, već svaki četiristoti.

ALI vakcina pomaže i onima koji su se zarazili iako su vakcinisani, tako da sinopharm "od smrti" štiti značajno preko tih 75% vakcinisane populacije. za fajzer se zna da je efikasna oko 95% a "od smrti" štiti gotovo 100%. astra zeneca "od smrti" takođe štiti blizu 100%. za sputnjik v ne postoje nezavisni podaci, nadam se da se nisu zaneli u propagandi. frapantno je da je u 170 milionskoj rusiji vakcinisano samo milion i po stanovnika do danas, za sve prethodne mesece imunizacije, jer je nemoguće da u rusiji preko 99% stanovništva odbija da primi vakcinu. ugovore ispunjavaju na tanku slamku (crna gora je ugovorila tričavih 50 hiljada doza, a iz gamaleje je isporučeno mizernih 5 hiljada), a sa druge strane paradiraju da imunizuju EU-tržište od preko 1/2 milijarde stanovnika. enormni problemi u proizvodnji?

astra zeneca koja je slična sputnjiku se takođe bori sa proizvodnjom, ali proizvede toliko da se njome imunizuje pola miliona britanaca DNEVNO (najbolji posle izraela) + pretekne i drugima. oni za 2 dana isporuče onoliko, koliko je sputnjik podelio rođenom stanovništvu za sve mesece imunizacije, a prvi su registrovali vakcinu.

poruka je uzimajte vakcine, štitite se.

Tasa

pre 3 godine

Malo kad prokopas, ova kineska vakcina koju dobijamo, 68% pokriva da nemate ni jedan simptom, a 95% pokriva da nemate teze simptome od Covid-19. Zivo me zanima za Pfizer kakva je situacija.
(Nenad, 24. februar 2021 12:30)

Pa to mozes lako da nadjes. I studije i sirove podatke ako hoces sam da radis statisticku obradu. Za sve simptome je 92-93% zavisno od studije, a za teze oblike 97-98%. Sto je sjajan rezultat.
Glavni problem je sto je skupa (mislim da je samo Modernina skuplja) i sto je teska za skladistenje.

Bane

pre 3 godine

Koliko vidim ova vakcina jos ni u Kini nije dozvoljena za upotrebu!!!
(Zoran, 24. februar 2021 12:51)
Ovo u tekstu je Sinofarm Vuhan. U Srbiji se prima Sinofarm Peking, ta je dozvoljena u Kini davno.

CarLazar

pre 3 godine

Samo da ljudima bude jasno, vakcina koja se kod nas koristi prilikom vakcinacije (Sinopharm Vero Cell - 79% efikasnos) nije vakcina koja se pominje u tekstu iznad.

Saša

pre 3 godine

"Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!"
Ne, totalno pogrešno razmišljanje, vakcina 100% štiti od teške i umereno teške forme bolesti, a % efikasnosti se odnosi na to koliko će se uopšte ljudi razboleti, ali sigurno da će taj procenat od oko 28%,(po ovom ispitivanju) obolelih činiti oni sa blažom formom bolesti, koja zasigurno ne ugrožava život, niti zahteva hospitalizaciju.Sve iznad 50% efikasnosti je odlično, kako rekoše mnogi učesnici u diskusiji.

Bob

pre 3 godine

Vecina ovde komentarise, a ni ne procita clanak, a o tome da pojma nema o temi da i ne pricamo.Ovo je druga njihova vakcina, a ne ona koju mi imamo, a kao drugo egikasnost je jako dobra, jer ni jedna vakcina ne stiti 100%. Primer vakcina za grip stiti oko 50%.

Halle-ON

pre 3 godine

Kina razvija trenutno 16 uz 4 odobrene (ukljucujuci i ovu novu).

Sto se tice efikasnosti, BeSeZe(BCG) vakcina recimo stiti 60-80% kao i vecina ostalih redovnih vakcina koje je skoro svako kod nas primio. Vakcine sluze tome da nauce nas organizam kako da se brani od odredjene bolesti bez rizika od oboljevanja, u suprotnom, organizam bi sam morao da uci tokom bolesti, i tako nekada jednostavno nema vremena da nauci.

Na ovom sajtu imate malo vise o vakcinama i kandidatima za vakcine, takodje mozete i da vidite razlicite tehnologije pravljenja virusa i ko kakvu vrstu vakcina razvija po drzavama i globalno, gde se vrse klinicka testiranja i slicno:
https://covid19.trackvaccines.org/vaccines/

Igor

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ne, nego će se zaraziti, u smislu najverovatnije ce simtomi biti slični kijavici, šansa da razviješ teži oblik sa vacinom je manji od 1% !

oscar

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Ako se vodis statistikom onda primi AstraZenecu, i neces zavrsiti ni u bolnici, a kamoli umreti. To je po njihovoj statistici.

Djordje P

pre 3 godine

Izem ti efikasnost. Znači 28% vakcinisanih će da umre ako dođe u dodir sa virusom!
(Dragan, 24. februar 2021 12:39)

Majko mila, Dragane, pa gde vam je logika? Valjda ce 28% moci da se zarazi koronom od kojih ce onda 0.2% preminuti, a ne svih 28%.