Sreda, 26.10.2016.

08:22

Kanabis usputna stanica za ...

Izvor: B92

Kanabis usputna stanica za ... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Smuleco

pre 7 godina

Statistika je čudo...elem, u studiji se ne spominje, a vrlo je bitan statistički parametar, da do bržeg ispoljavanja šizofrenije dolazi samo kod onih, koji imaju genetsku predispoziciju, a konzumiraju redovno kanabis. Drugim rečima, oni koji je nemaju, neće oboleti od šizofrenije. Daleko od toga, da sam zagovornik korišćenja kanabisa, ali treba biti iskren i profesionalan, pri donošenju zaključaka, pogotovu u slučaju naučnih studija.

Galon

pre 7 godina

Uzivaoc sam marihuane vec niz godina,nekad redovno nekad pomalo i tako kako kad.Moje misljenje je sto se tice legalizacije treba je legalizovati i staviti tacku na to jer ako je alkohol legalan onda moze i mora biti marihuana.Ali slazem se i sa ljudima ovde nekim sto su protiv jer ona stvarno utice prvenstveno na vase pamcenje pa onda i na paranoju ali to se primjecuje tek kad se bas pretjeruje.Ne savjetujem nikome ni da pocinje ni da prestaje sa konzumiranjem meni je najvaznije da ona nije smrtonosna ali ja je licno vec polako izbacujem i koristim sve rijedje jer mi je dosadio taj "high" osjecaj i ocu da budem 24-7 osoba koja sam ja zapravo a samim tim imam dosta nekih drugih obaveza u kojima ce me vutra samo sputavati.Pozdrav svima

Miki

pre 7 godina

Mene iskreno hvata sizofrenija samo kad vidim gde zivim, gledam vesti, citam novine, pomislim ko nam vodi drzavu poslednjih 25 godina i sl. Od vutre se samo smirim. Po meni vutra ima dve velike mane. Prva je sto smrdi, a ja sam veliki cistunac i nepusac i zbog toga moram da duvam uvek na terasi. Druga je jer je nelegalna i onda moram da se vidjam sa nekim klosarima i dilercicima, koje bi najradije zaobilazio u sirokom luku, da bi dosao do iste, umesto da se lepo prodaje po apotekama ili kofi sopovima da mogu da je kupim kao sav normalan svet. Inace kod vutre najvise volim to sto kad dunes pusti te posle nekog vremena i kao da nista nije bilo. Nema glavobolja, nezeljenih efekata, mamurluka i sl. I laze onaj koji kaze da vutra ne izaziva zavisnost. Izaziva, ali za cokoladom.

Simon

pre 7 godina

Komifo, ne sekiraj se ti za moju decu i kome su "poverena"... Ako ne veruješ praksi (ili Večernjim Novostima :)), možeš slobodno da vidiš ovde baš ukratko: Early cannabis abuse 'leads to heroin addiction' na http://www.dailymail.co.uk/health/article-394077/Early-cannabis-abuse-leads-heroin-addiction.html . Recimo tu, a toga ima još mnogo. Ali pored svega, ako izuzmemo zezanje sa "ma da, počeli su od mleka", 100% heroinskih zavisnika ima kanabis kao "gateway". Nemojte da se lažete ljudi oko toga, opasno je.

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 15:50)

Samo zaključujem na osnovu kazanog i prikazanog. Smatraš da su uživaoci kanabisa propali, a to baziraš na osnovu toga što ti misliš da su tvoji prijatelji koji duvaju propali, a to misliš zato što duvaju. Pretpostavljam da ima gomila ljudi oko tebe za koje ne znaš da povremeno zapale, a oni su, po tvom mišljenju, verovatno okej.
Nazivam te lošim čovekom jer jesi loš čovek, a za razliku od nesrećnika koji te nazivaju prijateljem, to ne moram da ti ulepšavam.

miki

pre 7 godina

"Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima"... "očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa"... "već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis"...

nemanja, baš ti stalno sudiš i presuđuješ. prođi kroz sve svoje reakcije pa ćeš videti da si baš ti nazvao moje prijatelje propalitetima, sada mene nazivaš lošim itd.

mani se teorije zavera. kao što ono nešto mojih prijatelja što su se odali alkoholu nije baš u najsjajnijoj mentalnoj formi, bilo bi glupo da se vraćamo na lažno pitanje šta je manje štetno - alkohol, vutra ili pilulice. to je naprosto lažna trilema.

ja svoje prijatelje volim ali nemam iluzija da bi bili i bolji i uspešniji kada bi lake droge koristili rekreativno a ne na dnevno/dvodnevnom nivou.

Potencijalni sizofrenicar

pre 7 godina

Sizofreniju kompletnog naroda prave praznoglavi politicari koji nas bombarduju sa strogo kontrolisanih medija, ratovi, mrak i strah po svetu izazvani primitivnim porivom za novcem i moci a ne jedna obicna biljka.

Jos vise prave sizofreniju kada svi vidimo da se svugde u svetu ona legalizuje i kada mnoge drzave (Holandija, USA ...) od toga zaista dobro zive i podizu ekonomiju, turizam i zaposljavanje dok mi cekamo da budemo poslednji u promeni zakona iako je ocigledno da ce se to kad tad desiti i da je bolje odmah nego na kraju jer cemo sada moci ekonomski da podignemo zemlju na noge.

Ali kome to ja pricam kada je mnogima u interesu da budemo trecerazredna kolonija sa minimalnim platama i smesnom ekonomijom.

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 12:41)

Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima, možda su propaliteti a možda je to plod tvojih iluzija, ali prilično je izvesno da zaslužuju bolje prijatelje od tebe, jer očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa. Nemaš ti problem sa kanabisom jer upropaštava ljude, već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis - bez obzira da li je u pitanju osvedočeni propalitet, normalan porodičan čovek sa dobrim poslom i dvoje dece, ili recimo Karl Sagan. Sasvim je jasno da si ti ovde taj koji je 'okrajcovan' - ostvaren daleko ispod svojih potencijala.

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 13:47)

Ne tvrdim ja da kanabis "utiče super" - međutim, stojim iza toga da su slepe, sumanute tvrdnje da kanabis vodi do heroina, ignorisanje zdravog razuma, činjenica i logike i čak štaviše, izmišljanje postojanja suprotnih dokaza simptom ozbiljnih mentalnih problema, daleko preozbiljnih da bi se jednoj takvoj osobi moglo poveriti da odgaja decu. Međutim, s obzirom na stanje socijalne zaštite i uopšte društva u ovoj zemlji, deca se prepuštaju na milost i nemilost i mnogo gorim slučajevima, tako da verovatno nemaš o čemu da brineš - briga je na nama, koji su primorani da žive u društvu čije neke pripadnike odgajaju takvi i slični.

Simon

pre 7 godina

@ Komifo, ok, kada mi već ponovo odgovaraš time da pričam gluposti i besmislice, pa sada još kriviš i društvo što postoje uopšte roditelji kao ja koji tako vaspitavaju decu... poslednje što ću ovde i na ovu temu napisati je da pre i posle džointa niste isti, utiče. Možemo da se lažemo da utiče super ali nije tako. I taman se marihuana i legalizovala za slobodnu upotrebu, tvrdim da je glavni okidač za heroin. Ne pričam ni o jednoj drugoj drogi. Baš za heroin govorim. Ali danas je "komifo" tvoja priča, zapravo, gotovo pa promocija. Ja ću ostati glup i navijati da se nikada ne ozakoni za opšte korišćenje i van kontrole nešto kao što je kanabis. Ko je video raspad heroinskog zavisnika i celog njegovog okruženja zna dobro o čemu govorim.

miki

pre 7 godina

nemanja: Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš.

@nemanja
a pa onda govorimo upravo o istoj grupi ljudi, samo što su za tebe to prinčevi i princeze a realno su propaliteti. i ovi moji su sve redom porodični ljudi sa karijerama. samo što ih ja vidim kao 'okrajcovane', odnosno kao ljude koji su mogli postići više i u roditeljskom i u poslovnom smislu. svakako su obećavali više. e sad, to što tebi godi da moje prijatelje nazivaš propalitetima a svoje identične primerke smatraš prinčevima, to je već za drugu temu.

a sad adio

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (марко, 26. oktobar 2016 10:28)

Vidi, i otrovne pecurke su 100% prirodne, pa nije legalno prodavati ih, niti su zdrave. To u vezi logike.
A sto se alkohola i cigareta tice, jednu svinjariju ne mozemo pravdati nekom drugom. To generalno vazi.

Doktor

pre 7 godina

Kanabis je po definiciji droga kao i svaka druga supstanca koja izaziva promenu u psihofizickom funkcionisanju organizma. Dakle, alkohol, cigarete, kafa, cak i caj, heroin, barbiturati (lekovi za smirenje), kokain itd. Nema droge koja je potpuno bezbedna za upotrebu. Pijte 4 litre jakog zelenog ili crnog caja dnevno i stradace vam srce kroz koji mesec. Kanabis, kao ni druge droge, sam po sebi ne izaziva sizofreniju ali njegova preterana upotreba sigurno steti. Za kontrolisanu upotrebu ne moze nista da se kaze jer niko to ne istrazuje. Mnogo ljudi ovde pise o tome da je to prva droga pa onda ide heroin. U Drajzerovoj sam bio na praksi pre par godina. Problem su bezumni klinci koji gutaju sve sto mogu da dohvate i nemas cime da ih lecis kad overe. Ne stvara droga narkomane vec nebriga, ocaj, sirotinja.

Nemanja

pre 7 godina

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)
(miki, 27. oktobar 2016 10:36)

I ja živim u Srbiji, a mogu da ti kažem da oko mene niko nije 'na nečemu'. Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš. Ovako kad detaljnije uporedili beleške, slažem se da je to o čemu pričaš tragično, ali postaje postaje još jasnije da je problem u tebi, ili barem u ljudima kojima si okružen. Trebalo bi nešto pod hitno da učiniš po tom pitanju dok nije kasno.

miki

pre 7 godina

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 27. oktobar 2016 07:40)

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 10:16)

Ne postoji nikakva ozbilja 'zdravstvena dokumentacija' koja podržava uzročno-posledičnu vezu između kanabisa i prelaska na teže droge. Štaviše, apsolutno ne postoji ozbiljna studija koja čak više i razmatra nešto takvo, a sama teza je predmet sprdnje u obrazovanim krugovima već više od deceniju. Kao normalnog, uzornog građanina, koji će u najskorijoj budućnosti moći slobodno da uživa u svojoj navici, mene je pomalo strah od toga što ljudima koji zagovaraju takve besmislice društvo dozvoljava da vaspitavaju decu koja će jednog dana biti deo istog društva kao i moja deca i truju ih svojim neviđenim glupostima.

Simon

pre 7 godina

Mislim da pored toga "što pišu Večernje Novosti" imate i veoma ozbiljnu zdravstvenu dokumentaciju koja to odavno potvrđuje. Ali ne, ovde je mnogima tako cool da se pirne, ovde su svi tako prepametni i toliko "napredni" da se trava čak i preporučuje?! Kao otac imam neverovatan strah da se to zlo ne legalizuje za opštu upotrebu i bez kontrole. Deco, ne igrajte se sa tim užasom. Nikada.

Milos

pre 7 godina

Jedna velika glupost, koliko je ljudi po bolnicama koji su oboleli a nisu pusili nikad u zivotu svi u svetu su legalizovali i okrenuli bilione ne zato sto je lose ocigledno i ne bi se pravio papir,ulje,caj itd od nje da je losa, popusite jednu dnevno pa da vidimo dal nece da vam promeni pogled na svet i okruzenje oko sebe za razliku od aspirina i sintetickih s*anja, popite 10 tih sranja i to ce biti vasa poslednja glavobolja

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

Nemanja

pre 7 godina

 opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je. 

(miki, 26. oktobar 2016 21:08)

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.

Rade Pendrek

pre 7 godina

Nacionalizam, šovinizam i nacizam su opasne droge i djeluju poražavajuće za um. Nakon 27 godina se može uvidjeti efekat i posljedice istih, po okolinu i protagoniste.

Savo iz Kikinde

pre 7 godina

Kada bi svi u ovoj zemlji "pirnuli", barem jednom nedeljno, bili bismo mnogo srecnije mesto. Ah, da... i Amsterdam je pun sizofrenicara.

Ostojic

pre 7 godina

Ljudi moji nemojte se saliti sa tim. Nekoliko mojih prijatelja iz detinjstva se navuklo na marihuanu. Pola posle preslo na heroin, pola ostalo na laksem. Ove prve vise ne moze spasiti, a ovi na marihuani su fizicki u dobrom stanju ali zaboravni, usporeni, jednostavno nisu vise isti.

Perp

pre 7 godina

Познајем много људи који конзумирају вутру, неки свакодневно неки повремено, од нас 100, мање од десет је оболело од шизе, е сад, поставља се питање да ли би оболели и да нису користили вутру, пошто познајем око петоро њих који нити су пили нити пушили, а оболели су од исте. Пушим око 22 год., као млађи свакодневно, а сад са 37.год, повремено са екипицом кад се цепа ПЕС. Имам троје деце, срећан брак, добар посао, завршио сам и факс. Свима препоручујем повремено конзумирање, смејте се људи, трипујте се, опустите се са екипицом, причајте вицеве, сутрадан ћете се пробудити са осмехом на лицу, без мамурлука и главобоље. Никако не конзумирати свакодневно, не ствара зависност, то су лупетања, али уздрма свер поприлично.

miki

pre 7 godina

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 26. oktobar 2016 14:09) # Link komentara
Preporučujem (+11)Ne preporučujem (-1)

@NoName
malo si ti to preširoko shvatio. tvojim rečnikom rečeno, pošto hrana već takođe pomera ravnotežu, onaj ko se ožderava ne treba da očekuje da će biti vitak i fit.

kanabis je laka droga ali redovnim konzumiranjem ne treba ni izbliza očekivati ni oštroumnost ni dobro pamćenje ali ni pravilan rezon. 'variocima' bih uskratio vozačku, kao i upravljanje bilo kakvim iole odgovornim procesima. opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je.

a ostaloj publici koja se kune u bezazlenost trave mogu samo da kažem: samo se vi tešite. trava možda i može da pomogne teško obolelima ili nekom krajnje ograničenom postotku populacije (tipa 0,1%) ali to najverovatnije niste vi.

max

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)


niste u pravu. prva stanica je secer, jos u kolevci deci dajemo secer da bi ih kasnije tinejdzedskom periodu navukli na nikotin i alkohol pa onda sve ostalo...

babe su prvi dileri koji navlace decu na kolace i torte ne shvatajuci da tako pripremaju decu za heroin.
a posle su im krivi amerikanci, CIA i satanisticka muzika

Hobo Bobo

pre 7 godina

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar. 
(Surovi, 26. oktobar 2016 16:32)

Uvek mi je misterija da li ljudi pišu ovakve stvari zbog neznanja, zlobe, ili nekakvih unutrašnjih demona. Tačno je da se zavisnost od obe supstance javlja u istom procentu, oko 7-8%, ali ostatak su somnambulne besmislice. Zavisnost od alkohola vodi u potpunu mentalnu disfukcionalnost, desetak smrtonosnih oboljenja, nasilje i brojne druge kataklizmične posledice, a lečenje traje ostatak života. Zavisnost od kanabisa izaziva bezvoljnost ili blagu nervozu, probleme sa snom ili ishranom, i prestaje za nedelju dana. Poredjenja radi, mnogo je opasnije za vaš mozak da pišete ovakve gluposti nego da se 'navučete' na travu.

Komifo

pre 7 godina

Ne postoji nijedan dokaz, studija, ili logička argumentacija iz koje bi moglo da sledi da je kanabis 'tranziciona droga' više od bilo čega drugog. Nivo informisanosti, inteligencije i uopšte kognitivnih funkcija koje zagovornici ovoga angažuju kada potežu ovaj argument u suštini je ravan tvrdnjama da su homoseksualci krivi za belu kugu, ili da je zemlja ravna jer tako izgleda iz aviona i sličnim dometima ljudske deevolucije.

ronaldinho

pre 7 godina

marihuana koja je trenutno na trzistu nema veze sa izvornom biljkom...skank expresno izaziva psihoze,strahove i anksioznost. Biljke koje ne vide ni sunca ni meseca, kiše ni vetra ne mogu da nose pozitivnu energiju sa sobom (isto kao ni paradajz i krastavac ) ... odgajite psa u podrumu bez svetlosti dana pa cete videti kakav ce biti...ne igrajte se zivotom, skank nije šala...

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

Komifo

pre 7 godina

 Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.
(Simon, 26. oktobar 2016 15:11)

Mi da se ne pravimo blesavi i ludi, a ti smeš da se praviš glup? Ovo što si napisao je budalaština koja nema nikakvog osnova to je to.

manjane

pre 7 godina

nisam strucan da bombardujem cinjenicama, ali zivim u takvom okruzenju, pusim svaki dan zadnjih 10godina. To nisu rupe to su tuneli, bunari u memoriji i pamcenju. Do te mere da vise ne znate kakav ste covek, koje su vase osobine, zapitate se kako bi ste vi reagovali u situaciji koja se desava u trenutku u kome se pitate. To sta je bilo "juce" i "ko mi je sta rekao" te rupe su sitnica, pocetak sa kojim mozete da se borite. Nemojte lagati sebe, ja maru volim, takvo mi je okruzenje ceo krug prijatelja, sretnem se sa njom ponekad 10ak puta dnevno, ali ugasila je zivot u meni a sa mojih 25, to je jedan promasen zivot, bez obzira na sve kvalitete koje imam. Nadam se da nije sizofrenija ili bilo koja frenija, ne smem da odem da pitam.. Samo nemojte lagati sebe da je nista to sto se klepis topinom svaki dan, pogotovo sa 15,16god.

gzola

pre 7 godina

razumjem da nekom odgovara marihuana, mojim prijateljima pogotovo, ali mene u pravilu paranoja hvata, ako pusim sam, 4 do 5 razlicita misljenja u glavi. alkohol je najbolja medicina za mene

Marko

pre 7 godina

Znam dosta izuzetno talentovanih ljudi koji su svoj mozak unistili konzumiranjem marihuane. Svi oni tvrde da im nije nista i kako su bas oni otporni, ali mi oko njih vidimo jasnu razliku izmedju onoga sto su nekad bili, sada jesu i onoga sto su mogli da postanu da se nisu unistili sa tom biljkom.

nemanja

pre 7 godina

sizofrenija je genetska bolest koja se pojavi do 25 god. Ko ima tu predispoziciju verovatno ozbiljno koriscenje marihuane moze da pogura. A oni koji nisu genetski podlozni da zbog toga dobiju sizofreniju, to je najveca glupost ikada. Pa Srbija bi bila prepuna ludaka. Najveci problem vutre je uticaj na motivaciju, pravi uzivaoci, ako su iskreni, to mogu da potvrde

Simon

pre 7 godina

Ima baš simpatičnih komentara... ali nisam ni ja ništa rekao protiv kapi ili sirupa na bazi kanabisa, ali u apotekama i samo za specifične bolesti, strogo prepisano. Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.

NoName

pre 7 godina

@miki

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.

NoName

pre 7 godina

@miki

Paranoican je zbog policije (nelegalnost) i zbog misljenja drugih u okolini (ispran mozak odavno "kanabis je opasan, droga, umirete od njega...itd".).

voodoo

pre 7 godina

Ja idem nekom logikom da sve sto tako drasticno utice na mozak i ponasanje coveka ima neku stetnost, pocev od alkohola, pa preko kanabisa pa do tabletica raznih i zatim kokain, heroin. Ali isto tako ne mogu da verujem, da koliko god prskana marihuana i snaznija bila danas od nekadasnje vise prirodnije moze da ima jaci uticaj od Lsd-a koji je halucigena droga, ili kokaina i heroina ciji uticaj na ponasanje je po 10-20 puta jaci nego kod marihuane, ako ne i vise, prosto smesno, za to postoje vec hiljade istrazivanje i jasno su klasifikovane droge odavno po snazi i stetnosti. Marihuana je pre pretposlednjeg trenda izjadnacavanja sa svim drugim drogama u vecini zemalja u svetu shvatana kao laka droga i same zakonske sankcije su bile manje, a mnogim ih nije ni bilo, i to je bilo bazirano na istrazivanjima. Danas se istrazivanja narucuju, a posto je marihuana bila drasticno jeftiniji narkotik reseno je da se izjednace kazne, poveca prica o stetnosti i slicno, uako kazem sigurno jeste stetna, ali reci sada stetnija od lsd-a ili heroina, kako da ne, pa onda sada trend kao popustaju za medicinsku upotrebu, a zapravo samo sistem da je prodaju tri puta skuplje nego sto je bila ulicna vrednost.

igor

pre 7 godina

Konzument sam iste već 30-tak godina i mogu vam reći da postanem
poprilično paranoičan kada pročitam ovakve članke!

Srećom imam lek za smirenje...:)

lila

pre 7 godina

ja nikada nisam imala problem cak naprotiv patila sam od nesanice i napada panike nakon saobracajne nesrece i nisam htela lekove jer za 20 dana stvore zavisnost.nekazem da je treba konzumirati u ogromnim kolicinama vec u jako malim i slazem se treba znati sortu.ja sam posle 2 meseca lecenja otisla na posao ostao mi je strah od voznje nazalost ali ako osetim stres pre cu da uzmem kanabis nego bromazepam koji svi gutaju ko bombone. za ozbiljne mentalne bolesti slazem se treba naci pravu kombinaciju lekova ali gledala sam ljude sa kancerom koji posle terapije nemogu da jedu ma ni da zive ali kanabis pomogne vise nego bilo koji lek jer vrati apetit, nepovracate...ma mislim nebi bio lek vec 3 veka da nema korisna svojstva.to sto ga neki zloupotrebljavaju stvara ovakva misljenja koja su izneta.kazite mi da vam nedaj Boze dete povraca i nemoze da jede posle hemoterapije nebiste dali i ucinili sve samo da jede i vrati snagu pa znacilo to i dati mu par dimova marihuane.mi smo toliko neinformisani da neki i dalje veruju u ono sto su nam roditelji pricali ako probas marihuanu odmah ces i jake droge....glupost

miki

pre 7 godina

čim supstanca utiče na centralni nervni sistem i pomera mu ravnotežu, jasno je da nije bezazlena. ne znam nijednog uživaoca vutre da nije paranoičan.

Miroslav

pre 7 godina

Medicinsko istraživanje je sprovelo studije ljudi sa dijagnozom kanabisa kao nasilnika od strane doktora i onih koji su bili šizofreničari. Je l' postoji neki kanabis lektor?

Zemljanin

pre 7 godina

Pa ljudi, razmislite malo svojom glavom, uzmite u obzir sta kazu obe strane, nemojte upijati sta vam kazu ni jedni ni drugi. Ako vec krenete da komentarisete, onda malo procitajte o kanabisu, pogledajte neki dokumentarac, nova otkrica, iskustva, za sta sve moze da se koristi kanabis, koje bi industrije bile "unistene" ukoliko bi se mnoge stvari pravile od konoplje. Razmislite kada je donesena zabrana za kanabis, pojava kojih industrija je do toga dovela. Da li je moguce da su ljudi toliko slepi?... evo ni jednom nisam pomenuo pusenje marihuane.

esma

pre 7 godina

Svaka supstanca koja nepovratno ostecuje mozak se mora smatrati stetnom.Sasvim druga prica je naucna baza koja u marihuani pronalazi neki sastojak za ublazavanje bolnih stanja gde marihuana jedino moze pokazati svoju korisnu stranu i to je sigurno stav strucnih lica u kojem nema vrludanja jer znaju uzrocno posledicnu komponentu marihuane .

nesha

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)

onda je nikotin usputna stanica za heroin, jer su svi (mada nikada ne može da se kaže "svi") kao prvu stanicu imali nikotin.
ili alkohol.

inače ja verujem ovom istraživanju. samo naravno ne možeš da dobiješ šizofreniju ako nemaš genetske predispozicije. a možeš imati genetske preidspozicije ali da nikada ne dobiješ šizofreniju. često je potreban neki okidač i verovatno marihuana može to ubrzati ili može biti taj okidač. ali to nikako ne znači da ne treba da se legalizuje, naročito ako ne zabranimo i nikotin i alkohol. verovatno kada bi radili istraživanja bi utvrdili da npr meso ili jaja isto tako mogu da izazovu nešto loše.
ja bih i teže droge legalizovao, ali u našoj zemlji je ako niste znali i samoubistvo zabranjeno zakonom. to meni nije normlano, svako ko je punoletan treba sam da odlučuje o svom životu

WH

pre 7 godina

@alex

Ne spori niko da marihuana nema i negativnu stranu.Ali vecina spori satanizaciju iste.Isto tako vecina spori progon koji se vrsi nad korisnicima dok uzivaoci alkohola godisnje naprave nista manje problema ako ne i vise ,a pri tom se legalno konzumira i reklamira.

Iskreno reci koja je razlika izmedju pijanstva i jednog dzointa?Isto tako koliko si clanaka video da je neko pod dejstvom marihuane bio agresivan ili destruktivan u poredjenju sa alkoholom (samo treba procitati dnevnu stampu i registrovati kolicinu ubistava pod dejstvom alkohola)?

U tom kontekstu se ljudi bune,ne sto je marihuana bez mana ,vec sto se ljudi maltretiraju za jedan dzoint ,cak i dobijaju zatvorske kazne.Drzava bi legalizacijom profitirala i kontrolisala trziste mnogo vise nego sad.

Dejan

pre 7 godina

Ja ne znan sta da kazem...yolike studije, zemlhe usvajaju, znamo danas vise neho ikaf. I sad uzrokuje sizofreniju. Jedino sto je dokazano je da kod ljudi koji je imaju u najavi, moze ubrzati ispoljavanje. To je to.

марко

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...

Simon

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.

NoName

pre 7 godina

Ne stvara sizofreniju. Sizofrenija nastaje zbog serviranja pogresnih informacija kao tacnim, a onai kojima su servirane upija kao istinite. I prema tome imamo anksioznost, paniku, paranoju, depresiju i slicno. Serviranjem pogresnih ideja i misljenja nastaju problemi. Za to zahvalite ljudima, a ne marihuani. Marihuana jedino moze biti preuranjeni okidac, zato sto se tada pojacava "razmisljanje i ideje", kod konzumenta.
Slazem se za odredjene sorte marihuane, zbog kojih ti nije dobro. Skank je jedna u toj prici i naravno koncentrati odredjenih vrsta. Problem u naucnicima je, sto ne shvataju da postoji mali milioj vrsta marihuane i svaka ima razlicito dejstvo. Ne mogu samo u test da stave jednu do pet. I najveci fazon je sto cak i u ovoj prici niko ne reaguje, pa da se javno objavi i zakonski postavi sta je dobro, a sta ne. I alkohol je legalan, pa se prave s*anja u najvecem broju slucajeva.

alex

pre 7 godina

Sada ce da krene armija "pravednika" i da brani pusenje marihuane, i svima nama ce da objasne korisne stvari istog. Verovatno postoji dosta pozitivnih medicinskih primena marihuane ali niko ne moze da ospori da postoje i negativne posledice.

марко

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...

NoName

pre 7 godina

Ne stvara sizofreniju. Sizofrenija nastaje zbog serviranja pogresnih informacija kao tacnim, a onai kojima su servirane upija kao istinite. I prema tome imamo anksioznost, paniku, paranoju, depresiju i slicno. Serviranjem pogresnih ideja i misljenja nastaju problemi. Za to zahvalite ljudima, a ne marihuani. Marihuana jedino moze biti preuranjeni okidac, zato sto se tada pojacava "razmisljanje i ideje", kod konzumenta.
Slazem se za odredjene sorte marihuane, zbog kojih ti nije dobro. Skank je jedna u toj prici i naravno koncentrati odredjenih vrsta. Problem u naucnicima je, sto ne shvataju da postoji mali milioj vrsta marihuane i svaka ima razlicito dejstvo. Ne mogu samo u test da stave jednu do pet. I najveci fazon je sto cak i u ovoj prici niko ne reaguje, pa da se javno objavi i zakonski postavi sta je dobro, a sta ne. I alkohol je legalan, pa se prave s*anja u najvecem broju slucajeva.

Zemljanin

pre 7 godina

Pa ljudi, razmislite malo svojom glavom, uzmite u obzir sta kazu obe strane, nemojte upijati sta vam kazu ni jedni ni drugi. Ako vec krenete da komentarisete, onda malo procitajte o kanabisu, pogledajte neki dokumentarac, nova otkrica, iskustva, za sta sve moze da se koristi kanabis, koje bi industrije bile "unistene" ukoliko bi se mnoge stvari pravile od konoplje. Razmislite kada je donesena zabrana za kanabis, pojava kojih industrija je do toga dovela. Da li je moguce da su ljudi toliko slepi?... evo ni jednom nisam pomenuo pusenje marihuane.

lila

pre 7 godina

ja nikada nisam imala problem cak naprotiv patila sam od nesanice i napada panike nakon saobracajne nesrece i nisam htela lekove jer za 20 dana stvore zavisnost.nekazem da je treba konzumirati u ogromnim kolicinama vec u jako malim i slazem se treba znati sortu.ja sam posle 2 meseca lecenja otisla na posao ostao mi je strah od voznje nazalost ali ako osetim stres pre cu da uzmem kanabis nego bromazepam koji svi gutaju ko bombone. za ozbiljne mentalne bolesti slazem se treba naci pravu kombinaciju lekova ali gledala sam ljude sa kancerom koji posle terapije nemogu da jedu ma ni da zive ali kanabis pomogne vise nego bilo koji lek jer vrati apetit, nepovracate...ma mislim nebi bio lek vec 3 veka da nema korisna svojstva.to sto ga neki zloupotrebljavaju stvara ovakva misljenja koja su izneta.kazite mi da vam nedaj Boze dete povraca i nemoze da jede posle hemoterapije nebiste dali i ucinili sve samo da jede i vrati snagu pa znacilo to i dati mu par dimova marihuane.mi smo toliko neinformisani da neki i dalje veruju u ono sto su nam roditelji pricali ako probas marihuanu odmah ces i jake droge....glupost

WH

pre 7 godina

@alex

Ne spori niko da marihuana nema i negativnu stranu.Ali vecina spori satanizaciju iste.Isto tako vecina spori progon koji se vrsi nad korisnicima dok uzivaoci alkohola godisnje naprave nista manje problema ako ne i vise ,a pri tom se legalno konzumira i reklamira.

Iskreno reci koja je razlika izmedju pijanstva i jednog dzointa?Isto tako koliko si clanaka video da je neko pod dejstvom marihuane bio agresivan ili destruktivan u poredjenju sa alkoholom (samo treba procitati dnevnu stampu i registrovati kolicinu ubistava pod dejstvom alkohola)?

U tom kontekstu se ljudi bune,ne sto je marihuana bez mana ,vec sto se ljudi maltretiraju za jedan dzoint ,cak i dobijaju zatvorske kazne.Drzava bi legalizacijom profitirala i kontrolisala trziste mnogo vise nego sad.

Miroslav

pre 7 godina

Medicinsko istraživanje je sprovelo studije ljudi sa dijagnozom kanabisa kao nasilnika od strane doktora i onih koji su bili šizofreničari. Je l' postoji neki kanabis lektor?

igor

pre 7 godina

Konzument sam iste već 30-tak godina i mogu vam reći da postanem
poprilično paranoičan kada pročitam ovakve članke!

Srećom imam lek za smirenje...:)

max

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)


niste u pravu. prva stanica je secer, jos u kolevci deci dajemo secer da bi ih kasnije tinejdzedskom periodu navukli na nikotin i alkohol pa onda sve ostalo...

babe su prvi dileri koji navlace decu na kolace i torte ne shvatajuci da tako pripremaju decu za heroin.
a posle su im krivi amerikanci, CIA i satanisticka muzika

Perp

pre 7 godina

Познајем много људи који конзумирају вутру, неки свакодневно неки повремено, од нас 100, мање од десет је оболело од шизе, е сад, поставља се питање да ли би оболели и да нису користили вутру, пошто познајем око петоро њих који нити су пили нити пушили, а оболели су од исте. Пушим око 22 год., као млађи свакодневно, а сад са 37.год, повремено са екипицом кад се цепа ПЕС. Имам троје деце, срећан брак, добар посао, завршио сам и факс. Свима препоручујем повремено конзумирање, смејте се људи, трипујте се, опустите се са екипицом, причајте вицеве, сутрадан ћете се пробудити са осмехом на лицу, без мамурлука и главобоље. Никако не конзумирати свакодневно, не ствара зависност, то су лупетања, али уздрма свер поприлично.

Hobo Bobo

pre 7 godina

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar. 
(Surovi, 26. oktobar 2016 16:32)

Uvek mi je misterija da li ljudi pišu ovakve stvari zbog neznanja, zlobe, ili nekakvih unutrašnjih demona. Tačno je da se zavisnost od obe supstance javlja u istom procentu, oko 7-8%, ali ostatak su somnambulne besmislice. Zavisnost od alkohola vodi u potpunu mentalnu disfukcionalnost, desetak smrtonosnih oboljenja, nasilje i brojne druge kataklizmične posledice, a lečenje traje ostatak života. Zavisnost od kanabisa izaziva bezvoljnost ili blagu nervozu, probleme sa snom ili ishranom, i prestaje za nedelju dana. Poredjenja radi, mnogo je opasnije za vaš mozak da pišete ovakve gluposti nego da se 'navučete' na travu.

nemanja

pre 7 godina

sizofrenija je genetska bolest koja se pojavi do 25 god. Ko ima tu predispoziciju verovatno ozbiljno koriscenje marihuane moze da pogura. A oni koji nisu genetski podlozni da zbog toga dobiju sizofreniju, to je najveca glupost ikada. Pa Srbija bi bila prepuna ludaka. Najveci problem vutre je uticaj na motivaciju, pravi uzivaoci, ako su iskreni, to mogu da potvrde

manjane

pre 7 godina

nisam strucan da bombardujem cinjenicama, ali zivim u takvom okruzenju, pusim svaki dan zadnjih 10godina. To nisu rupe to su tuneli, bunari u memoriji i pamcenju. Do te mere da vise ne znate kakav ste covek, koje su vase osobine, zapitate se kako bi ste vi reagovali u situaciji koja se desava u trenutku u kome se pitate. To sta je bilo "juce" i "ko mi je sta rekao" te rupe su sitnica, pocetak sa kojim mozete da se borite. Nemojte lagati sebe, ja maru volim, takvo mi je okruzenje ceo krug prijatelja, sretnem se sa njom ponekad 10ak puta dnevno, ali ugasila je zivot u meni a sa mojih 25, to je jedan promasen zivot, bez obzira na sve kvalitete koje imam. Nadam se da nije sizofrenija ili bilo koja frenija, ne smem da odem da pitam.. Samo nemojte lagati sebe da je nista to sto se klepis topinom svaki dan, pogotovo sa 15,16god.

alex

pre 7 godina

Sada ce da krene armija "pravednika" i da brani pusenje marihuane, i svima nama ce da objasne korisne stvari istog. Verovatno postoji dosta pozitivnih medicinskih primena marihuane ali niko ne moze da ospori da postoje i negativne posledice.

Simon

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.

ronaldinho

pre 7 godina

marihuana koja je trenutno na trzistu nema veze sa izvornom biljkom...skank expresno izaziva psihoze,strahove i anksioznost. Biljke koje ne vide ni sunca ni meseca, kiše ni vetra ne mogu da nose pozitivnu energiju sa sobom (isto kao ni paradajz i krastavac ) ... odgajite psa u podrumu bez svetlosti dana pa cete videti kakav ce biti...ne igrajte se zivotom, skank nije šala...

nesha

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)

onda je nikotin usputna stanica za heroin, jer su svi (mada nikada ne može da se kaže "svi") kao prvu stanicu imali nikotin.
ili alkohol.

inače ja verujem ovom istraživanju. samo naravno ne možeš da dobiješ šizofreniju ako nemaš genetske predispozicije. a možeš imati genetske preidspozicije ali da nikada ne dobiješ šizofreniju. često je potreban neki okidač i verovatno marihuana može to ubrzati ili može biti taj okidač. ali to nikako ne znači da ne treba da se legalizuje, naročito ako ne zabranimo i nikotin i alkohol. verovatno kada bi radili istraživanja bi utvrdili da npr meso ili jaja isto tako mogu da izazovu nešto loše.
ja bih i teže droge legalizovao, ali u našoj zemlji je ako niste znali i samoubistvo zabranjeno zakonom. to meni nije normlano, svako ko je punoletan treba sam da odlučuje o svom životu

Dejan

pre 7 godina

Ja ne znan sta da kazem...yolike studije, zemlhe usvajaju, znamo danas vise neho ikaf. I sad uzrokuje sizofreniju. Jedino sto je dokazano je da kod ljudi koji je imaju u najavi, moze ubrzati ispoljavanje. To je to.

miki

pre 7 godina

čim supstanca utiče na centralni nervni sistem i pomera mu ravnotežu, jasno je da nije bezazlena. ne znam nijednog uživaoca vutre da nije paranoičan.

Komifo

pre 7 godina

 Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.
(Simon, 26. oktobar 2016 15:11)

Mi da se ne pravimo blesavi i ludi, a ti smeš da se praviš glup? Ovo što si napisao je budalaština koja nema nikakvog osnova to je to.

Komifo

pre 7 godina

Ne postoji nijedan dokaz, studija, ili logička argumentacija iz koje bi moglo da sledi da je kanabis 'tranziciona droga' više od bilo čega drugog. Nivo informisanosti, inteligencije i uopšte kognitivnih funkcija koje zagovornici ovoga angažuju kada potežu ovaj argument u suštini je ravan tvrdnjama da su homoseksualci krivi za belu kugu, ili da je zemlja ravna jer tako izgleda iz aviona i sličnim dometima ljudske deevolucije.

esma

pre 7 godina

Svaka supstanca koja nepovratno ostecuje mozak se mora smatrati stetnom.Sasvim druga prica je naucna baza koja u marihuani pronalazi neki sastojak za ublazavanje bolnih stanja gde marihuana jedino moze pokazati svoju korisnu stranu i to je sigurno stav strucnih lica u kojem nema vrludanja jer znaju uzrocno posledicnu komponentu marihuane .

NoName

pre 7 godina

@miki

Paranoican je zbog policije (nelegalnost) i zbog misljenja drugih u okolini (ispran mozak odavno "kanabis je opasan, droga, umirete od njega...itd".).

Marko

pre 7 godina

Znam dosta izuzetno talentovanih ljudi koji su svoj mozak unistili konzumiranjem marihuane. Svi oni tvrde da im nije nista i kako su bas oni otporni, ali mi oko njih vidimo jasnu razliku izmedju onoga sto su nekad bili, sada jesu i onoga sto su mogli da postanu da se nisu unistili sa tom biljkom.

Simon

pre 7 godina

Ima baš simpatičnih komentara... ali nisam ni ja ništa rekao protiv kapi ili sirupa na bazi kanabisa, ali u apotekama i samo za specifične bolesti, strogo prepisano. Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.

miki

pre 7 godina

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 26. oktobar 2016 14:09) # Link komentara
Preporučujem (+11)Ne preporučujem (-1)

@NoName
malo si ti to preširoko shvatio. tvojim rečnikom rečeno, pošto hrana već takođe pomera ravnotežu, onaj ko se ožderava ne treba da očekuje da će biti vitak i fit.

kanabis je laka droga ali redovnim konzumiranjem ne treba ni izbliza očekivati ni oštroumnost ni dobro pamćenje ali ni pravilan rezon. 'variocima' bih uskratio vozačku, kao i upravljanje bilo kakvim iole odgovornim procesima. opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je.

a ostaloj publici koja se kune u bezazlenost trave mogu samo da kažem: samo se vi tešite. trava možda i može da pomogne teško obolelima ili nekom krajnje ograničenom postotku populacije (tipa 0,1%) ali to najverovatnije niste vi.

NoName

pre 7 godina

@miki

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

Savo iz Kikinde

pre 7 godina

Kada bi svi u ovoj zemlji "pirnuli", barem jednom nedeljno, bili bismo mnogo srecnije mesto. Ah, da... i Amsterdam je pun sizofrenicara.

Potencijalni sizofrenicar

pre 7 godina

Sizofreniju kompletnog naroda prave praznoglavi politicari koji nas bombarduju sa strogo kontrolisanih medija, ratovi, mrak i strah po svetu izazvani primitivnim porivom za novcem i moci a ne jedna obicna biljka.

Jos vise prave sizofreniju kada svi vidimo da se svugde u svetu ona legalizuje i kada mnoge drzave (Holandija, USA ...) od toga zaista dobro zive i podizu ekonomiju, turizam i zaposljavanje dok mi cekamo da budemo poslednji u promeni zakona iako je ocigledno da ce se to kad tad desiti i da je bolje odmah nego na kraju jer cemo sada moci ekonomski da podignemo zemlju na noge.

Ali kome to ja pricam kada je mnogima u interesu da budemo trecerazredna kolonija sa minimalnim platama i smesnom ekonomijom.

Rade Pendrek

pre 7 godina

Nacionalizam, šovinizam i nacizam su opasne droge i djeluju poražavajuće za um. Nakon 27 godina se može uvidjeti efekat i posljedice istih, po okolinu i protagoniste.

Doktor

pre 7 godina

Kanabis je po definiciji droga kao i svaka druga supstanca koja izaziva promenu u psihofizickom funkcionisanju organizma. Dakle, alkohol, cigarete, kafa, cak i caj, heroin, barbiturati (lekovi za smirenje), kokain itd. Nema droge koja je potpuno bezbedna za upotrebu. Pijte 4 litre jakog zelenog ili crnog caja dnevno i stradace vam srce kroz koji mesec. Kanabis, kao ni druge droge, sam po sebi ne izaziva sizofreniju ali njegova preterana upotreba sigurno steti. Za kontrolisanu upotrebu ne moze nista da se kaze jer niko to ne istrazuje. Mnogo ljudi ovde pise o tome da je to prva droga pa onda ide heroin. U Drajzerovoj sam bio na praksi pre par godina. Problem su bezumni klinci koji gutaju sve sto mogu da dohvate i nemas cime da ih lecis kad overe. Ne stvara droga narkomane vec nebriga, ocaj, sirotinja.

Miki

pre 7 godina

Mene iskreno hvata sizofrenija samo kad vidim gde zivim, gledam vesti, citam novine, pomislim ko nam vodi drzavu poslednjih 25 godina i sl. Od vutre se samo smirim. Po meni vutra ima dve velike mane. Prva je sto smrdi, a ja sam veliki cistunac i nepusac i zbog toga moram da duvam uvek na terasi. Druga je jer je nelegalna i onda moram da se vidjam sa nekim klosarima i dilercicima, koje bi najradije zaobilazio u sirokom luku, da bi dosao do iste, umesto da se lepo prodaje po apotekama ili kofi sopovima da mogu da je kupim kao sav normalan svet. Inace kod vutre najvise volim to sto kad dunes pusti te posle nekog vremena i kao da nista nije bilo. Nema glavobolja, nezeljenih efekata, mamurluka i sl. I laze onaj koji kaze da vutra ne izaziva zavisnost. Izaziva, ali za cokoladom.

voodoo

pre 7 godina

Ja idem nekom logikom da sve sto tako drasticno utice na mozak i ponasanje coveka ima neku stetnost, pocev od alkohola, pa preko kanabisa pa do tabletica raznih i zatim kokain, heroin. Ali isto tako ne mogu da verujem, da koliko god prskana marihuana i snaznija bila danas od nekadasnje vise prirodnije moze da ima jaci uticaj od Lsd-a koji je halucigena droga, ili kokaina i heroina ciji uticaj na ponasanje je po 10-20 puta jaci nego kod marihuane, ako ne i vise, prosto smesno, za to postoje vec hiljade istrazivanje i jasno su klasifikovane droge odavno po snazi i stetnosti. Marihuana je pre pretposlednjeg trenda izjadnacavanja sa svim drugim drogama u vecini zemalja u svetu shvatana kao laka droga i same zakonske sankcije su bile manje, a mnogim ih nije ni bilo, i to je bilo bazirano na istrazivanjima. Danas se istrazivanja narucuju, a posto je marihuana bila drasticno jeftiniji narkotik reseno je da se izjednace kazne, poveca prica o stetnosti i slicno, uako kazem sigurno jeste stetna, ali reci sada stetnija od lsd-a ili heroina, kako da ne, pa onda sada trend kao popustaju za medicinsku upotrebu, a zapravo samo sistem da je prodaju tri puta skuplje nego sto je bila ulicna vrednost.

Nemanja

pre 7 godina

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)
(miki, 27. oktobar 2016 10:36)

I ja živim u Srbiji, a mogu da ti kažem da oko mene niko nije 'na nečemu'. Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš. Ovako kad detaljnije uporedili beleške, slažem se da je to o čemu pričaš tragično, ali postaje postaje još jasnije da je problem u tebi, ili barem u ljudima kojima si okružen. Trebalo bi nešto pod hitno da učiniš po tom pitanju dok nije kasno.

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 10:16)

Ne postoji nikakva ozbilja 'zdravstvena dokumentacija' koja podržava uzročno-posledičnu vezu između kanabisa i prelaska na teže droge. Štaviše, apsolutno ne postoji ozbiljna studija koja čak više i razmatra nešto takvo, a sama teza je predmet sprdnje u obrazovanim krugovima već više od deceniju. Kao normalnog, uzornog građanina, koji će u najskorijoj budućnosti moći slobodno da uživa u svojoj navici, mene je pomalo strah od toga što ljudima koji zagovaraju takve besmislice društvo dozvoljava da vaspitavaju decu koja će jednog dana biti deo istog društva kao i moja deca i truju ih svojim neviđenim glupostima.

Milos

pre 7 godina

Jedna velika glupost, koliko je ljudi po bolnicama koji su oboleli a nisu pusili nikad u zivotu svi u svetu su legalizovali i okrenuli bilione ne zato sto je lose ocigledno i ne bi se pravio papir,ulje,caj itd od nje da je losa, popusite jednu dnevno pa da vidimo dal nece da vam promeni pogled na svet i okruzenje oko sebe za razliku od aspirina i sintetickih s*anja, popite 10 tih sranja i to ce biti vasa poslednja glavobolja

a sad adio

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (марко, 26. oktobar 2016 10:28)

Vidi, i otrovne pecurke su 100% prirodne, pa nije legalno prodavati ih, niti su zdrave. To u vezi logike.
A sto se alkohola i cigareta tice, jednu svinjariju ne mozemo pravdati nekom drugom. To generalno vazi.

gzola

pre 7 godina

razumjem da nekom odgovara marihuana, mojim prijateljima pogotovo, ali mene u pravilu paranoja hvata, ako pusim sam, 4 do 5 razlicita misljenja u glavi. alkohol je najbolja medicina za mene

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 12:41)

Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima, možda su propaliteti a možda je to plod tvojih iluzija, ali prilično je izvesno da zaslužuju bolje prijatelje od tebe, jer očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa. Nemaš ti problem sa kanabisom jer upropaštava ljude, već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis - bez obzira da li je u pitanju osvedočeni propalitet, normalan porodičan čovek sa dobrim poslom i dvoje dece, ili recimo Karl Sagan. Sasvim je jasno da si ti ovde taj koji je 'okrajcovan' - ostvaren daleko ispod svojih potencijala.

Ostojic

pre 7 godina

Ljudi moji nemojte se saliti sa tim. Nekoliko mojih prijatelja iz detinjstva se navuklo na marihuanu. Pola posle preslo na heroin, pola ostalo na laksem. Ove prve vise ne moze spasiti, a ovi na marihuani su fizicki u dobrom stanju ali zaboravni, usporeni, jednostavno nisu vise isti.

Nemanja

pre 7 godina

 opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je. 

(miki, 26. oktobar 2016 21:08)

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.

Simon

pre 7 godina

Mislim da pored toga "što pišu Večernje Novosti" imate i veoma ozbiljnu zdravstvenu dokumentaciju koja to odavno potvrđuje. Ali ne, ovde je mnogima tako cool da se pirne, ovde su svi tako prepametni i toliko "napredni" da se trava čak i preporučuje?! Kao otac imam neverovatan strah da se to zlo ne legalizuje za opštu upotrebu i bez kontrole. Deco, ne igrajte se sa tim užasom. Nikada.

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 15:50)

Samo zaključujem na osnovu kazanog i prikazanog. Smatraš da su uživaoci kanabisa propali, a to baziraš na osnovu toga što ti misliš da su tvoji prijatelji koji duvaju propali, a to misliš zato što duvaju. Pretpostavljam da ima gomila ljudi oko tebe za koje ne znaš da povremeno zapale, a oni su, po tvom mišljenju, verovatno okej.
Nazivam te lošim čovekom jer jesi loš čovek, a za razliku od nesrećnika koji te nazivaju prijateljem, to ne moram da ti ulepšavam.

Smuleco

pre 7 godina

Statistika je čudo...elem, u studiji se ne spominje, a vrlo je bitan statistički parametar, da do bržeg ispoljavanja šizofrenije dolazi samo kod onih, koji imaju genetsku predispoziciju, a konzumiraju redovno kanabis. Drugim rečima, oni koji je nemaju, neće oboleti od šizofrenije. Daleko od toga, da sam zagovornik korišćenja kanabisa, ali treba biti iskren i profesionalan, pri donošenju zaključaka, pogotovu u slučaju naučnih studija.

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 13:47)

Ne tvrdim ja da kanabis "utiče super" - međutim, stojim iza toga da su slepe, sumanute tvrdnje da kanabis vodi do heroina, ignorisanje zdravog razuma, činjenica i logike i čak štaviše, izmišljanje postojanja suprotnih dokaza simptom ozbiljnih mentalnih problema, daleko preozbiljnih da bi se jednoj takvoj osobi moglo poveriti da odgaja decu. Međutim, s obzirom na stanje socijalne zaštite i uopšte društva u ovoj zemlji, deca se prepuštaju na milost i nemilost i mnogo gorim slučajevima, tako da verovatno nemaš o čemu da brineš - briga je na nama, koji su primorani da žive u društvu čije neke pripadnike odgajaju takvi i slični.

Galon

pre 7 godina

Uzivaoc sam marihuane vec niz godina,nekad redovno nekad pomalo i tako kako kad.Moje misljenje je sto se tice legalizacije treba je legalizovati i staviti tacku na to jer ako je alkohol legalan onda moze i mora biti marihuana.Ali slazem se i sa ljudima ovde nekim sto su protiv jer ona stvarno utice prvenstveno na vase pamcenje pa onda i na paranoju ali to se primjecuje tek kad se bas pretjeruje.Ne savjetujem nikome ni da pocinje ni da prestaje sa konzumiranjem meni je najvaznije da ona nije smrtonosna ali ja je licno vec polako izbacujem i koristim sve rijedje jer mi je dosadio taj "high" osjecaj i ocu da budem 24-7 osoba koja sam ja zapravo a samim tim imam dosta nekih drugih obaveza u kojima ce me vutra samo sputavati.Pozdrav svima

miki

pre 7 godina

"Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima"... "očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa"... "već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis"...

nemanja, baš ti stalno sudiš i presuđuješ. prođi kroz sve svoje reakcije pa ćeš videti da si baš ti nazvao moje prijatelje propalitetima, sada mene nazivaš lošim itd.

mani se teorije zavera. kao što ono nešto mojih prijatelja što su se odali alkoholu nije baš u najsjajnijoj mentalnoj formi, bilo bi glupo da se vraćamo na lažno pitanje šta je manje štetno - alkohol, vutra ili pilulice. to je naprosto lažna trilema.

ja svoje prijatelje volim ali nemam iluzija da bi bili i bolji i uspešniji kada bi lake droge koristili rekreativno a ne na dnevno/dvodnevnom nivou.

Simon

pre 7 godina

@ Komifo, ok, kada mi već ponovo odgovaraš time da pričam gluposti i besmislice, pa sada još kriviš i društvo što postoje uopšte roditelji kao ja koji tako vaspitavaju decu... poslednje što ću ovde i na ovu temu napisati je da pre i posle džointa niste isti, utiče. Možemo da se lažemo da utiče super ali nije tako. I taman se marihuana i legalizovala za slobodnu upotrebu, tvrdim da je glavni okidač za heroin. Ne pričam ni o jednoj drugoj drogi. Baš za heroin govorim. Ali danas je "komifo" tvoja priča, zapravo, gotovo pa promocija. Ja ću ostati glup i navijati da se nikada ne ozakoni za opšte korišćenje i van kontrole nešto kao što je kanabis. Ko je video raspad heroinskog zavisnika i celog njegovog okruženja zna dobro o čemu govorim.

miki

pre 7 godina

nemanja: Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš.

@nemanja
a pa onda govorimo upravo o istoj grupi ljudi, samo što su za tebe to prinčevi i princeze a realno su propaliteti. i ovi moji su sve redom porodični ljudi sa karijerama. samo što ih ja vidim kao 'okrajcovane', odnosno kao ljude koji su mogli postići više i u roditeljskom i u poslovnom smislu. svakako su obećavali više. e sad, to što tebi godi da moje prijatelje nazivaš propalitetima a svoje identične primerke smatraš prinčevima, to je već za drugu temu.

Simon

pre 7 godina

Komifo, ne sekiraj se ti za moju decu i kome su "poverena"... Ako ne veruješ praksi (ili Večernjim Novostima :)), možeš slobodno da vidiš ovde baš ukratko: Early cannabis abuse 'leads to heroin addiction' na http://www.dailymail.co.uk/health/article-394077/Early-cannabis-abuse-leads-heroin-addiction.html . Recimo tu, a toga ima još mnogo. Ali pored svega, ako izuzmemo zezanje sa "ma da, počeli su od mleka", 100% heroinskih zavisnika ima kanabis kao "gateway". Nemojte da se lažete ljudi oko toga, opasno je.

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

miki

pre 7 godina

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 27. oktobar 2016 07:40)

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)

Simon

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.

alex

pre 7 godina

Sada ce da krene armija "pravednika" i da brani pusenje marihuane, i svima nama ce da objasne korisne stvari istog. Verovatno postoji dosta pozitivnih medicinskih primena marihuane ali niko ne moze da ospori da postoje i negativne posledice.

miki

pre 7 godina

čim supstanca utiče na centralni nervni sistem i pomera mu ravnotežu, jasno je da nije bezazlena. ne znam nijednog uživaoca vutre da nije paranoičan.

Marko

pre 7 godina

Znam dosta izuzetno talentovanih ljudi koji su svoj mozak unistili konzumiranjem marihuane. Svi oni tvrde da im nije nista i kako su bas oni otporni, ali mi oko njih vidimo jasnu razliku izmedju onoga sto su nekad bili, sada jesu i onoga sto su mogli da postanu da se nisu unistili sa tom biljkom.

gzola

pre 7 godina

razumjem da nekom odgovara marihuana, mojim prijateljima pogotovo, ali mene u pravilu paranoja hvata, ako pusim sam, 4 do 5 razlicita misljenja u glavi. alkohol je najbolja medicina za mene

Simon

pre 7 godina

Ima baš simpatičnih komentara... ali nisam ni ja ništa rekao protiv kapi ili sirupa na bazi kanabisa, ali u apotekama i samo za specifične bolesti, strogo prepisano. Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.

марко

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

miki

pre 7 godina

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 26. oktobar 2016 14:09) # Link komentara
Preporučujem (+11)Ne preporučujem (-1)

@NoName
malo si ti to preširoko shvatio. tvojim rečnikom rečeno, pošto hrana već takođe pomera ravnotežu, onaj ko se ožderava ne treba da očekuje da će biti vitak i fit.

kanabis je laka droga ali redovnim konzumiranjem ne treba ni izbliza očekivati ni oštroumnost ni dobro pamćenje ali ni pravilan rezon. 'variocima' bih uskratio vozačku, kao i upravljanje bilo kakvim iole odgovornim procesima. opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je.

a ostaloj publici koja se kune u bezazlenost trave mogu samo da kažem: samo se vi tešite. trava možda i može da pomogne teško obolelima ili nekom krajnje ograničenom postotku populacije (tipa 0,1%) ali to najverovatnije niste vi.

Komifo

pre 7 godina

 Ako pričamo o vutri - veoma klasičan uvod u agoniju zavisnosti i celog tog raspada koji vam ona donosi, svakako bez srećnog kraja. Da se ne pravimo blesavi i ludi, to vam je tako, pa vi vidite.
(Simon, 26. oktobar 2016 15:11)

Mi da se ne pravimo blesavi i ludi, a ti smeš da se praviš glup? Ovo što si napisao je budalaština koja nema nikakvog osnova to je to.

NoName

pre 7 godina

Ne stvara sizofreniju. Sizofrenija nastaje zbog serviranja pogresnih informacija kao tacnim, a onai kojima su servirane upija kao istinite. I prema tome imamo anksioznost, paniku, paranoju, depresiju i slicno. Serviranjem pogresnih ideja i misljenja nastaju problemi. Za to zahvalite ljudima, a ne marihuani. Marihuana jedino moze biti preuranjeni okidac, zato sto se tada pojacava "razmisljanje i ideje", kod konzumenta.
Slazem se za odredjene sorte marihuane, zbog kojih ti nije dobro. Skank je jedna u toj prici i naravno koncentrati odredjenih vrsta. Problem u naucnicima je, sto ne shvataju da postoji mali milioj vrsta marihuane i svaka ima razlicito dejstvo. Ne mogu samo u test da stave jednu do pet. I najveci fazon je sto cak i u ovoj prici niko ne reaguje, pa da se javno objavi i zakonski postavi sta je dobro, a sta ne. I alkohol je legalan, pa se prave s*anja u najvecem broju slucajeva.

manjane

pre 7 godina

nisam strucan da bombardujem cinjenicama, ali zivim u takvom okruzenju, pusim svaki dan zadnjih 10godina. To nisu rupe to su tuneli, bunari u memoriji i pamcenju. Do te mere da vise ne znate kakav ste covek, koje su vase osobine, zapitate se kako bi ste vi reagovali u situaciji koja se desava u trenutku u kome se pitate. To sta je bilo "juce" i "ko mi je sta rekao" te rupe su sitnica, pocetak sa kojim mozete da se borite. Nemojte lagati sebe, ja maru volim, takvo mi je okruzenje ceo krug prijatelja, sretnem se sa njom ponekad 10ak puta dnevno, ali ugasila je zivot u meni a sa mojih 25, to je jedan promasen zivot, bez obzira na sve kvalitete koje imam. Nadam se da nije sizofrenija ili bilo koja frenija, ne smem da odem da pitam.. Samo nemojte lagati sebe da je nista to sto se klepis topinom svaki dan, pogotovo sa 15,16god.

Zemljanin

pre 7 godina

Pa ljudi, razmislite malo svojom glavom, uzmite u obzir sta kazu obe strane, nemojte upijati sta vam kazu ni jedni ni drugi. Ako vec krenete da komentarisete, onda malo procitajte o kanabisu, pogledajte neki dokumentarac, nova otkrica, iskustva, za sta sve moze da se koristi kanabis, koje bi industrije bile "unistene" ukoliko bi se mnoge stvari pravile od konoplje. Razmislite kada je donesena zabrana za kanabis, pojava kojih industrija je do toga dovela. Da li je moguce da su ljudi toliko slepi?... evo ni jednom nisam pomenuo pusenje marihuane.

a sad adio

pre 7 godina

Просечни Србенда и даље сматра уживаоце марихуане наркоманима. Ал зато себе не види кад се налиже ракијештине... Пази хемијски процесовано пиће је легално, а биљка која је 100% природна није легална...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (марко, 26. oktobar 2016 10:28)

Vidi, i otrovne pecurke su 100% prirodne, pa nije legalno prodavati ih, niti su zdrave. To u vezi logike.
A sto se alkohola i cigareta tice, jednu svinjariju ne mozemo pravdati nekom drugom. To generalno vazi.

nesha

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)

onda je nikotin usputna stanica za heroin, jer su svi (mada nikada ne može da se kaže "svi") kao prvu stanicu imali nikotin.
ili alkohol.

inače ja verujem ovom istraživanju. samo naravno ne možeš da dobiješ šizofreniju ako nemaš genetske predispozicije. a možeš imati genetske preidspozicije ali da nikada ne dobiješ šizofreniju. često je potreban neki okidač i verovatno marihuana može to ubrzati ili može biti taj okidač. ali to nikako ne znači da ne treba da se legalizuje, naročito ako ne zabranimo i nikotin i alkohol. verovatno kada bi radili istraživanja bi utvrdili da npr meso ili jaja isto tako mogu da izazovu nešto loše.
ja bih i teže droge legalizovao, ali u našoj zemlji je ako niste znali i samoubistvo zabranjeno zakonom. to meni nije normlano, svako ko je punoletan treba sam da odlučuje o svom životu

Perp

pre 7 godina

Познајем много људи који конзумирају вутру, неки свакодневно неки повремено, од нас 100, мање од десет је оболело од шизе, е сад, поставља се питање да ли би оболели и да нису користили вутру, пошто познајем око петоро њих који нити су пили нити пушили, а оболели су од исте. Пушим око 22 год., као млађи свакодневно, а сад са 37.год, повремено са екипицом кад се цепа ПЕС. Имам троје деце, срећан брак, добар посао, завршио сам и факс. Свима препоручујем повремено конзумирање, смејте се људи, трипујте се, опустите се са екипицом, причајте вицеве, сутрадан ћете се пробудити са осмехом на лицу, без мамурлука и главобоље. Никако не конзумирати свакодневно, не ствара зависност, то су лупетања, али уздрма свер поприлично.

Simon

pre 7 godina

Mislim da pored toga "što pišu Večernje Novosti" imate i veoma ozbiljnu zdravstvenu dokumentaciju koja to odavno potvrđuje. Ali ne, ovde je mnogima tako cool da se pirne, ovde su svi tako prepametni i toliko "napredni" da se trava čak i preporučuje?! Kao otac imam neverovatan strah da se to zlo ne legalizuje za opštu upotrebu i bez kontrole. Deco, ne igrajte se sa tim užasom. Nikada.

Ostojic

pre 7 godina

Ljudi moji nemojte se saliti sa tim. Nekoliko mojih prijatelja iz detinjstva se navuklo na marihuanu. Pola posle preslo na heroin, pola ostalo na laksem. Ove prve vise ne moze spasiti, a ovi na marihuani su fizicki u dobrom stanju ali zaboravni, usporeni, jednostavno nisu vise isti.

Simon

pre 7 godina

@ Komifo, ok, kada mi već ponovo odgovaraš time da pričam gluposti i besmislice, pa sada još kriviš i društvo što postoje uopšte roditelji kao ja koji tako vaspitavaju decu... poslednje što ću ovde i na ovu temu napisati je da pre i posle džointa niste isti, utiče. Možemo da se lažemo da utiče super ali nije tako. I taman se marihuana i legalizovala za slobodnu upotrebu, tvrdim da je glavni okidač za heroin. Ne pričam ni o jednoj drugoj drogi. Baš za heroin govorim. Ali danas je "komifo" tvoja priča, zapravo, gotovo pa promocija. Ja ću ostati glup i navijati da se nikada ne ozakoni za opšte korišćenje i van kontrole nešto kao što je kanabis. Ko je video raspad heroinskog zavisnika i celog njegovog okruženja zna dobro o čemu govorim.

lila

pre 7 godina

ja nikada nisam imala problem cak naprotiv patila sam od nesanice i napada panike nakon saobracajne nesrece i nisam htela lekove jer za 20 dana stvore zavisnost.nekazem da je treba konzumirati u ogromnim kolicinama vec u jako malim i slazem se treba znati sortu.ja sam posle 2 meseca lecenja otisla na posao ostao mi je strah od voznje nazalost ali ako osetim stres pre cu da uzmem kanabis nego bromazepam koji svi gutaju ko bombone. za ozbiljne mentalne bolesti slazem se treba naci pravu kombinaciju lekova ali gledala sam ljude sa kancerom koji posle terapije nemogu da jedu ma ni da zive ali kanabis pomogne vise nego bilo koji lek jer vrati apetit, nepovracate...ma mislim nebi bio lek vec 3 veka da nema korisna svojstva.to sto ga neki zloupotrebljavaju stvara ovakva misljenja koja su izneta.kazite mi da vam nedaj Boze dete povraca i nemoze da jede posle hemoterapije nebiste dali i ucinili sve samo da jede i vrati snagu pa znacilo to i dati mu par dimova marihuane.mi smo toliko neinformisani da neki i dalje veruju u ono sto su nam roditelji pricali ako probas marihuanu odmah ces i jake droge....glupost

esma

pre 7 godina

Svaka supstanca koja nepovratno ostecuje mozak se mora smatrati stetnom.Sasvim druga prica je naucna baza koja u marihuani pronalazi neki sastojak za ublazavanje bolnih stanja gde marihuana jedino moze pokazati svoju korisnu stranu i to je sigurno stav strucnih lica u kojem nema vrludanja jer znaju uzrocno posledicnu komponentu marihuane .

max

pre 7 godina

Kanabis je usputna stanica za heroin. Nisu svi korisnici kanabisa heroinski zavisnici ALI su svi heroinski zavisnici kao prvu stanicu imali kanabis. Toliko.
(Simon, 26. oktobar 2016 09:22)


niste u pravu. prva stanica je secer, jos u kolevci deci dajemo secer da bi ih kasnije tinejdzedskom periodu navukli na nikotin i alkohol pa onda sve ostalo...

babe su prvi dileri koji navlace decu na kolace i torte ne shvatajuci da tako pripremaju decu za heroin.
a posle su im krivi amerikanci, CIA i satanisticka muzika

miki

pre 7 godina

nemanja: Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš.

@nemanja
a pa onda govorimo upravo o istoj grupi ljudi, samo što su za tebe to prinčevi i princeze a realno su propaliteti. i ovi moji su sve redom porodični ljudi sa karijerama. samo što ih ja vidim kao 'okrajcovane', odnosno kao ljude koji su mogli postići više i u roditeljskom i u poslovnom smislu. svakako su obećavali više. e sad, to što tebi godi da moje prijatelje nazivaš propalitetima a svoje identične primerke smatraš prinčevima, to je već za drugu temu.

Surovi

pre 7 godina

Nista na ovom svetu nije bezopasno,ako se nekontrolisano koristi.

Apsolutno ne umanjujem pozitivne strane marihuane,kao i njene efekte kod pojedinih bolesti,ali ako je marihuana lek,onda mora biti izuzetno kontrolisana,bas kao i bilo koji drugi lek.
Ako nije lek i koristi se za uzivanje,iako su poznati njeni efekti ,onda je droga i mora biti zabranjena.

Odavno je poznato da je trava okidac za razlicita mentalna oboljenja,kao i da je glavna tranziciona droga,sa koje se prelazi na hemiju i u najgorem slucaju na heroin.To nije sporno,a dokumentovanih slucajeva ima koliko zelis.Ne postoji narkoman koji nije pusio travu !

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar.

kao sto samm vec pomenuo,ako je trava lek,onda se tako i mora koristiti,a ako je droga ,onda mora biti zabranjena.

Moje misljenje je da je treba koristiti kao lek i kao sto niko pametan ne bi koristio hemoterapiju iz zabave,tako se i sa travom mora postupati !

Komifo

pre 7 godina

Ne postoji nijedan dokaz, studija, ili logička argumentacija iz koje bi moglo da sledi da je kanabis 'tranziciona droga' više od bilo čega drugog. Nivo informisanosti, inteligencije i uopšte kognitivnih funkcija koje zagovornici ovoga angažuju kada potežu ovaj argument u suštini je ravan tvrdnjama da su homoseksualci krivi za belu kugu, ili da je zemlja ravna jer tako izgleda iz aviona i sličnim dometima ljudske deevolucije.

ronaldinho

pre 7 godina

marihuana koja je trenutno na trzistu nema veze sa izvornom biljkom...skank expresno izaziva psihoze,strahove i anksioznost. Biljke koje ne vide ni sunca ni meseca, kiše ni vetra ne mogu da nose pozitivnu energiju sa sobom (isto kao ni paradajz i krastavac ) ... odgajite psa u podrumu bez svetlosti dana pa cete videti kakav ce biti...ne igrajte se zivotom, skank nije šala...

miki

pre 7 godina

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 27. oktobar 2016 07:40)

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)

Hobo Bobo

pre 7 godina

Mnogi porede travu sa alkoholom,sa kojim gotovo da nema ni najmanje slicnosti,osim po tome sto su obe supstance tesko adiktivne,ali zato veoma razorne kada do adikcije dodje.Mit je da se na travu ne moze navuci....Moze,ali je potrebno mnogo vremena,bas kao sto je to potrebno da bi postao i alkoholicar. 
(Surovi, 26. oktobar 2016 16:32)

Uvek mi je misterija da li ljudi pišu ovakve stvari zbog neznanja, zlobe, ili nekakvih unutrašnjih demona. Tačno je da se zavisnost od obe supstance javlja u istom procentu, oko 7-8%, ali ostatak su somnambulne besmislice. Zavisnost od alkohola vodi u potpunu mentalnu disfukcionalnost, desetak smrtonosnih oboljenja, nasilje i brojne druge kataklizmične posledice, a lečenje traje ostatak života. Zavisnost od kanabisa izaziva bezvoljnost ili blagu nervozu, probleme sa snom ili ishranom, i prestaje za nedelju dana. Poredjenja radi, mnogo je opasnije za vaš mozak da pišete ovakve gluposti nego da se 'navučete' na travu.

miki

pre 7 godina

"Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima"... "očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa"... "već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis"...

nemanja, baš ti stalno sudiš i presuđuješ. prođi kroz sve svoje reakcije pa ćeš videti da si baš ti nazvao moje prijatelje propalitetima, sada mene nazivaš lošim itd.

mani se teorije zavera. kao što ono nešto mojih prijatelja što su se odali alkoholu nije baš u najsjajnijoj mentalnoj formi, bilo bi glupo da se vraćamo na lažno pitanje šta je manje štetno - alkohol, vutra ili pilulice. to je naprosto lažna trilema.

ja svoje prijatelje volim ali nemam iluzija da bi bili i bolji i uspešniji kada bi lake droge koristili rekreativno a ne na dnevno/dvodnevnom nivou.

igor

pre 7 godina

Konzument sam iste već 30-tak godina i mogu vam reći da postanem
poprilično paranoičan kada pročitam ovakve članke!

Srećom imam lek za smirenje...:)

Simon

pre 7 godina

Komifo, ne sekiraj se ti za moju decu i kome su "poverena"... Ako ne veruješ praksi (ili Večernjim Novostima :)), možeš slobodno da vidiš ovde baš ukratko: Early cannabis abuse 'leads to heroin addiction' na http://www.dailymail.co.uk/health/article-394077/Early-cannabis-abuse-leads-heroin-addiction.html . Recimo tu, a toga ima još mnogo. Ali pored svega, ako izuzmemo zezanje sa "ma da, počeli su od mleka", 100% heroinskih zavisnika ima kanabis kao "gateway". Nemojte da se lažete ljudi oko toga, opasno je.

WH

pre 7 godina

@alex

Ne spori niko da marihuana nema i negativnu stranu.Ali vecina spori satanizaciju iste.Isto tako vecina spori progon koji se vrsi nad korisnicima dok uzivaoci alkohola godisnje naprave nista manje problema ako ne i vise ,a pri tom se legalno konzumira i reklamira.

Iskreno reci koja je razlika izmedju pijanstva i jednog dzointa?Isto tako koliko si clanaka video da je neko pod dejstvom marihuane bio agresivan ili destruktivan u poredjenju sa alkoholom (samo treba procitati dnevnu stampu i registrovati kolicinu ubistava pod dejstvom alkohola)?

U tom kontekstu se ljudi bune,ne sto je marihuana bez mana ,vec sto se ljudi maltretiraju za jedan dzoint ,cak i dobijaju zatvorske kazne.Drzava bi legalizacijom profitirala i kontrolisala trziste mnogo vise nego sad.

Miroslav

pre 7 godina

Medicinsko istraživanje je sprovelo studije ljudi sa dijagnozom kanabisa kao nasilnika od strane doktora i onih koji su bili šizofreničari. Je l' postoji neki kanabis lektor?

Dejan

pre 7 godina

Ja ne znan sta da kazem...yolike studije, zemlhe usvajaju, znamo danas vise neho ikaf. I sad uzrokuje sizofreniju. Jedino sto je dokazano je da kod ljudi koji je imaju u najavi, moze ubrzati ispoljavanje. To je to.

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 13:47)

Ne tvrdim ja da kanabis "utiče super" - međutim, stojim iza toga da su slepe, sumanute tvrdnje da kanabis vodi do heroina, ignorisanje zdravog razuma, činjenica i logike i čak štaviše, izmišljanje postojanja suprotnih dokaza simptom ozbiljnih mentalnih problema, daleko preozbiljnih da bi se jednoj takvoj osobi moglo poveriti da odgaja decu. Međutim, s obzirom na stanje socijalne zaštite i uopšte društva u ovoj zemlji, deca se prepuštaju na milost i nemilost i mnogo gorim slučajevima, tako da verovatno nemaš o čemu da brineš - briga je na nama, koji su primorani da žive u društvu čije neke pripadnike odgajaju takvi i slični.

Komifo

pre 7 godina

(Simon, 27. oktobar 2016 10:16)

Ne postoji nikakva ozbilja 'zdravstvena dokumentacija' koja podržava uzročno-posledičnu vezu između kanabisa i prelaska na teže droge. Štaviše, apsolutno ne postoji ozbiljna studija koja čak više i razmatra nešto takvo, a sama teza je predmet sprdnje u obrazovanim krugovima već više od deceniju. Kao normalnog, uzornog građanina, koji će u najskorijoj budućnosti moći slobodno da uživa u svojoj navici, mene je pomalo strah od toga što ljudima koji zagovaraju takve besmislice društvo dozvoljava da vaspitavaju decu koja će jednog dana biti deo istog društva kao i moja deca i truju ih svojim neviđenim glupostima.

NoName

pre 7 godina

@miki

Paranoican je zbog policije (nelegalnost) i zbog misljenja drugih u okolini (ispran mozak odavno "kanabis je opasan, droga, umirete od njega...itd".).

voodoo

pre 7 godina

Ja idem nekom logikom da sve sto tako drasticno utice na mozak i ponasanje coveka ima neku stetnost, pocev od alkohola, pa preko kanabisa pa do tabletica raznih i zatim kokain, heroin. Ali isto tako ne mogu da verujem, da koliko god prskana marihuana i snaznija bila danas od nekadasnje vise prirodnije moze da ima jaci uticaj od Lsd-a koji je halucigena droga, ili kokaina i heroina ciji uticaj na ponasanje je po 10-20 puta jaci nego kod marihuane, ako ne i vise, prosto smesno, za to postoje vec hiljade istrazivanje i jasno su klasifikovane droge odavno po snazi i stetnosti. Marihuana je pre pretposlednjeg trenda izjadnacavanja sa svim drugim drogama u vecini zemalja u svetu shvatana kao laka droga i same zakonske sankcije su bile manje, a mnogim ih nije ni bilo, i to je bilo bazirano na istrazivanjima. Danas se istrazivanja narucuju, a posto je marihuana bila drasticno jeftiniji narkotik reseno je da se izjednace kazne, poveca prica o stetnosti i slicno, uako kazem sigurno jeste stetna, ali reci sada stetnija od lsd-a ili heroina, kako da ne, pa onda sada trend kao popustaju za medicinsku upotrebu, a zapravo samo sistem da je prodaju tri puta skuplje nego sto je bila ulicna vrednost.

NoName

pre 7 godina

@miki

Sve pomera ravnotezu. I kad se najedes i kada popijes i kada bilo sta radis. I pitanje je sta je ravnoteza mozga. Neko ima "neuravnotezenost", pa bolje vidi, cuje, oseca, a neko ne. Mozak je veoma cudna stvar, za koju naucnici tek sada malo dobijaju informacije o istom i njegovim dubljim funkcijama.

Rade Pendrek

pre 7 godina

Nacionalizam, šovinizam i nacizam su opasne droge i djeluju poražavajuće za um. Nakon 27 godina se može uvidjeti efekat i posljedice istih, po okolinu i protagoniste.

Savo iz Kikinde

pre 7 godina

Kada bi svi u ovoj zemlji "pirnuli", barem jednom nedeljno, bili bismo mnogo srecnije mesto. Ah, da... i Amsterdam je pun sizofrenicara.

nemanja

pre 7 godina

sizofrenija je genetska bolest koja se pojavi do 25 god. Ko ima tu predispoziciju verovatno ozbiljno koriscenje marihuane moze da pogura. A oni koji nisu genetski podlozni da zbog toga dobiju sizofreniju, to je najveca glupost ikada. Pa Srbija bi bila prepuna ludaka. Najveci problem vutre je uticaj na motivaciju, pravi uzivaoci, ako su iskreni, to mogu da potvrde

Galon

pre 7 godina

Uzivaoc sam marihuane vec niz godina,nekad redovno nekad pomalo i tako kako kad.Moje misljenje je sto se tice legalizacije treba je legalizovati i staviti tacku na to jer ako je alkohol legalan onda moze i mora biti marihuana.Ali slazem se i sa ljudima ovde nekim sto su protiv jer ona stvarno utice prvenstveno na vase pamcenje pa onda i na paranoju ali to se primjecuje tek kad se bas pretjeruje.Ne savjetujem nikome ni da pocinje ni da prestaje sa konzumiranjem meni je najvaznije da ona nije smrtonosna ali ja je licno vec polako izbacujem i koristim sve rijedje jer mi je dosadio taj "high" osjecaj i ocu da budem 24-7 osoba koja sam ja zapravo a samim tim imam dosta nekih drugih obaveza u kojima ce me vutra samo sputavati.Pozdrav svima

Miki

pre 7 godina

Mene iskreno hvata sizofrenija samo kad vidim gde zivim, gledam vesti, citam novine, pomislim ko nam vodi drzavu poslednjih 25 godina i sl. Od vutre se samo smirim. Po meni vutra ima dve velike mane. Prva je sto smrdi, a ja sam veliki cistunac i nepusac i zbog toga moram da duvam uvek na terasi. Druga je jer je nelegalna i onda moram da se vidjam sa nekim klosarima i dilercicima, koje bi najradije zaobilazio u sirokom luku, da bi dosao do iste, umesto da se lepo prodaje po apotekama ili kofi sopovima da mogu da je kupim kao sav normalan svet. Inace kod vutre najvise volim to sto kad dunes pusti te posle nekog vremena i kao da nista nije bilo. Nema glavobolja, nezeljenih efekata, mamurluka i sl. I laze onaj koji kaze da vutra ne izaziva zavisnost. Izaziva, ali za cokoladom.

Nemanja

pre 7 godina

 opet iz mog iskustva (a znam dosta njih koji redovno vare), to su skoro po pravilu teoretičari zavera i paranoidni tipovi. možda je u pitanju problem kokoške i jajeta, tj da su paranoidni likovi inače skloni travi, ali tako je kako je. 

(miki, 26. oktobar 2016 21:08)

Sve si zaključke izvukao, osim onog da se TI družiš sa labilnim likovima. Ali samo se ti teši.

Milos

pre 7 godina

Jedna velika glupost, koliko je ljudi po bolnicama koji su oboleli a nisu pusili nikad u zivotu svi u svetu su legalizovali i okrenuli bilione ne zato sto je lose ocigledno i ne bi se pravio papir,ulje,caj itd od nje da je losa, popusite jednu dnevno pa da vidimo dal nece da vam promeni pogled na svet i okruzenje oko sebe za razliku od aspirina i sintetickih s*anja, popite 10 tih sranja i to ce biti vasa poslednja glavobolja

Doktor

pre 7 godina

Kanabis je po definiciji droga kao i svaka druga supstanca koja izaziva promenu u psihofizickom funkcionisanju organizma. Dakle, alkohol, cigarete, kafa, cak i caj, heroin, barbiturati (lekovi za smirenje), kokain itd. Nema droge koja je potpuno bezbedna za upotrebu. Pijte 4 litre jakog zelenog ili crnog caja dnevno i stradace vam srce kroz koji mesec. Kanabis, kao ni druge droge, sam po sebi ne izaziva sizofreniju ali njegova preterana upotreba sigurno steti. Za kontrolisanu upotrebu ne moze nista da se kaze jer niko to ne istrazuje. Mnogo ljudi ovde pise o tome da je to prva droga pa onda ide heroin. U Drajzerovoj sam bio na praksi pre par godina. Problem su bezumni klinci koji gutaju sve sto mogu da dohvate i nemas cime da ih lecis kad overe. Ne stvara droga narkomane vec nebriga, ocaj, sirotinja.

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 12:41)

Opet, nisam pozvan da sudim o tvojim prijateljima, možda su propaliteti a možda je to plod tvojih iluzija, ali prilično je izvesno da zaslužuju bolje prijatelje od tebe, jer očigledno ozbiljno patiš od iste mentalne insuficijencije i otpornosti na činjenice kao i većina fanatičnih protivnika kanabisa. Nemaš ti problem sa kanabisom jer upropaštava ljude, već imaš problem sa ljudima jer koriste kanabis - bez obzira da li je u pitanju osvedočeni propalitet, normalan porodičan čovek sa dobrim poslom i dvoje dece, ili recimo Karl Sagan. Sasvim je jasno da si ti ovde taj koji je 'okrajcovan' - ostvaren daleko ispod svojih potencijala.

Potencijalni sizofrenicar

pre 7 godina

Sizofreniju kompletnog naroda prave praznoglavi politicari koji nas bombarduju sa strogo kontrolisanih medija, ratovi, mrak i strah po svetu izazvani primitivnim porivom za novcem i moci a ne jedna obicna biljka.

Jos vise prave sizofreniju kada svi vidimo da se svugde u svetu ona legalizuje i kada mnoge drzave (Holandija, USA ...) od toga zaista dobro zive i podizu ekonomiju, turizam i zaposljavanje dok mi cekamo da budemo poslednji u promeni zakona iako je ocigledno da ce se to kad tad desiti i da je bolje odmah nego na kraju jer cemo sada moci ekonomski da podignemo zemlju na noge.

Ali kome to ja pricam kada je mnogima u interesu da budemo trecerazredna kolonija sa minimalnim platama i smesnom ekonomijom.

Nemanja

pre 7 godina

(miki, 27. oktobar 2016 15:50)

Samo zaključujem na osnovu kazanog i prikazanog. Smatraš da su uživaoci kanabisa propali, a to baziraš na osnovu toga što ti misliš da su tvoji prijatelji koji duvaju propali, a to misliš zato što duvaju. Pretpostavljam da ima gomila ljudi oko tebe za koje ne znaš da povremeno zapale, a oni su, po tvom mišljenju, verovatno okej.
Nazivam te lošim čovekom jer jesi loš čovek, a za razliku od nesrećnika koji te nazivaju prijateljem, to ne moram da ti ulepšavam.

Smuleco

pre 7 godina

Statistika je čudo...elem, u studiji se ne spominje, a vrlo je bitan statistički parametar, da do bržeg ispoljavanja šizofrenije dolazi samo kod onih, koji imaju genetsku predispoziciju, a konzumiraju redovno kanabis. Drugim rečima, oni koji je nemaju, neće oboleti od šizofrenije. Daleko od toga, da sam zagovornik korišćenja kanabisa, ali treba biti iskren i profesionalan, pri donošenju zaključaka, pogotovu u slučaju naučnih studija.

Nemanja

pre 7 godina

znaš kako nemanja, živim i radim u srbiji gde je jedna četvrtina na vutri, druga na tabletama a treća na alkoholu. e pa ta četvrtina što je na vutri ima svoju zajedničku osobinu. a meni je baš drago što vidim da se neko poput tebe druži samo sa princezama i prinčevima, sve to u srbiji. da nije možda ipak trip u pitanju? ;)
(miki, 27. oktobar 2016 10:36)

I ja živim u Srbiji, a mogu da ti kažem da oko mene niko nije 'na nečemu'. Velik deo mojih prijatelja voli često da zapali, i svi su odreda normalni, porodični ljudi, neko se bavi sportom, neko je naučni radnik, neko pisac, ali nikome kanabis ne utiče značajno na život, a sasvim sigurno su daleko od propaliteta sa kojima se ti družiš. Ovako kad detaljnije uporedili beleške, slažem se da je to o čemu pričaš tragično, ali postaje postaje još jasnije da je problem u tebi, ili barem u ljudima kojima si okružen. Trebalo bi nešto pod hitno da učiniš po tom pitanju dok nije kasno.