Ponedeljak, 13.04.2015.

22:42

PayPal opet funkcioniše u Srbiji?

Izvor: B92

PayPal opet funkcioniše u Srbiji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

PayPalist

pre 9 godina

PAZNJA !!!
PayPal je lopovska firma koja vrsi duplu konverziju za sve gradjane celog sveta sem za amerikance. Kada prodate nesto u bilo kojoj valuti dolaru ili evru on prvo izvrsi konverziju u dolare pa u lokalnu nepostojecu valutu tipa forinte, svajcarskog franka i sl. u zavisnosti odakle ste po izuzetno lopovskom kursu daleko vecem od kursa VISA ili mastercarda ili bilo koje banke a onda opet izvrsiti konverziju natrag u evre.
Tako ce Vam zaracunati 2 puta konverziju po lopovskom kursu i time uzeti 5% + onih standardznih 3.40 +0,30$. Jos ako radite nesto preko Ebay-a racunajte na dodatnih minimum 8% za Ebay usluge i ako jos nesto provuku ispod zita a vi niste dobro procitali sve i najsitnijim slovima pa su vam upakovali jos neke troskove.

Sve u svemu, ako radite preko ove dve lopovske monopolisticke kompanije, koje su u stvari ista kompanija i kada zaracunate i troskove pakovanja i slanja robe, na kraju Vam troskovi ispadnu nekih 30-40% od vrednosti robe.

Pogledajte na internetu. Ceo svet je poludeo na njih jer konstantno monopolisiticki uvode dodatne pljacke. E sada zasto je to tako pitate se. Jednostavno.

Ako ste americka kompanija (i PayPal je americki) valuta vam je dolar tako da prakticno nemate ovih 5 % duple konverzije i samim tim kao shop imate konkurentnije cene u svom shopu za 5% bolje od svih drugih u svetu. Sada saberite 1+1 i bice vam jasno da je u pitanju nelojalna konkurencija i namicanje novca amerima.

robert

pre 9 godina

nasa dva preduzeca su prosle godine odma implementirala paypal kao opciju placanja treceg dana prva uplata i storno jer je paypal prestao da radi
imamo skril neteller payoneer koristimo samo neteller jer imamo i realnu i virtuelnu karticu tj moze max 5 vurtualnih da se generisu u paypal nalog ne mozemo da dodamo nas payoneer racun iako smo verifikovani za payoneer i imamo i broj racuna i ime banke sve sto je potrebno medjutim paypal kaze ovog trenutka nije moguce dodati banc account povezali smo jedna paypal nalog na nasu realnu neteller karticu a drugi na virt. neteller karticu i realnu skrill karticu danas smo prvi nalog povezali sa visa karticom naseg racuna u europskoj uniji i za dan dva bice verifikovana juce smo stavili paypal kao opciju i to ujutro uvec smo imai priliv od 820€ jer je totalno lako za ljude iz inostranstva da plate provizija je ok mislim mora ali mozemo da biramo ili da dobijamo novac i platimo proviziju ili da stedimo proviziju i da nemamo prihod nazalost iako u zakonu o priv.drustv. u clanu 25 stoji da ne treba pecat nase kurirske sluzbe za nosenje novca koje sebe nazivaju banke jos uvek traze pecat u 2015 god. umesto kao u nemackoj kada dodje ovlasceni d akazu hoces novac ok dokazi identitet aha imas licnu vidi pa to si stvarno ti evo ti lova ne oni kazu to sot si ti ti je ok ali da bi bili sigurni da si ti ti daj parce gume sa graviranim imenom kao sigurnost 8 od 10 pecatoresca napravi pecat bez licne smao uz resenje koje se skida sa apr sajta

dzeja

pre 9 godina

Kako povuci novac sa PayPal naloga? Npr imam 50e, da li mogu prebaciti novac na VISA karticu (Electron)?

Ako nude mogucnost povezivanja sa US bankovnim racunom, da li moze Payoneer racun pa da se karticom podigne novac sa bankomata?

Zoki

pre 9 godina

Najveći broj komentara se odnosi na oporezivanje. Srbija je zrela za ozbiljnu reformu poreskog sistema, kojom bi se ujednačili porezi prema visini prihoda, bez obzira na način na koji su ostvareni. Porez na npr. 100 hiljada dinara treba da bude isti i ako je novac zarađen kroz radni odnos i ako se radi o samostalnoj delatnosti, honoraru i slično. Ako je u pitanju samostalna delatnost, prihod će biti umanjen za troškove. Na kraju godine bi svi podnosili poreske prijave.

Mirko

pre 9 godina

Laz!!! Paypal radi samo za placanje, nije moguce dobiti account za primanje novca jer postoji samo opcija United state u country opciji. Nastavljaju sa ekonomskom blokadom. Sramota i bezobrazluk! Somalija ima paypal!

T

pre 9 godina

@bole Drzava ti nije dala nista, kazes? Recimo da nije, ali sledeci put nemoj da kukas ako nema policije a neko te je opljackao, ako vatrogasac ne dodje kada bude pozar, ako ulica ne bude asfaltirana...

qwerty

pre 9 godina

(Petar, 15. april 2015 02:14)

Dok god ne budeš mogao da spojiš svoj bankovni račun sa paypalom nema ništa od merchant accounta (to je ono što ti tražiš). Eventualno možeš da probaš da dodaš platnu karticu od firme pa vidi šta će da se desi kada dođe kraj godine pošto verujem da ni jedan računovođa neće to znati da protumači pravilno jer zakon o poslovanju na internetu ne postoji pa će se sve svoditi kao na inostrane fakture ili tako nešto.
Ako vam treba PayPal za rad skoknite u Mađarsku otvorite račun u banci tamo stavite €100 na njega i napravite account.

Gradjanin

pre 9 godina

'Ajmo jedan detaljan tekst o uputstvu koriscenja od otvaranja, pa do podizanja novca kad vam neko uplati. B92 da napise, ali detaljnije ili neko neki link da postavi.
HVALA!

Igor

pre 9 godina

Skrill (bivsi Moneybookers) omogucava da narucite Mastercard karticu bez problema i da primate uplate preko toga. Karticu mozete da koristite bez problema u Srbiji i na bankomatu i na placanju pos terminalima. Problem je sto Skrill sve te transakcije naplacuje (cini mi se oko 2e po transakciji) i plus banka na kojoj koristite placanje takodje uzme deo provizije, tako da na kraju to ispadne oko 15% provizije sto je suludo! Ne znam jel se moze direktno povezati bankovni racun sa Paypalom? I onda primati direktno uplate preko toga (iban i swift)?

Petar

pre 9 godina

Da li neko možda zna da li je moguće koristiti Paypal prijem novca kao pravno lice (paušalno oporeziva preduzetnička radnja)? Da se taj prihod računa kao prihod firme (fakturisan i upisan u knjigu prihoda)? Ako je jedino moguće kao fizičko lice, onda je za preduzetnike to potpuno besmisleno, jer bi na to trebalo da se plati porez od 20%, kao prihodi iz inostranstva, a to je potpuno neisplativo ukoliko već plaćamo porez kao preduzetnici....

c.o.a.

pre 9 godina

@krang, kobe
hvala na informacijama. nije mi palo na pamet da treba da imam nesto na kartici pri otvaranju. a naravno niko u banci nije znao to da mi kaze.... srecom pa ovde ima razumnih ljudi koji hoce da pomognu, a ne samo onih koji lupaju minuse. nije mi jasno cemu to. nije kao da me je briga....

bole

pre 9 godina

Ja preko paypal-a dobijem platu, malo ispod 1500€. Taj novac ide direktno na moj lični račun u banci, državi od toga ne dajem ama bas nista, niti želim. Bar ne još uvijek. Planiram početi plaćati obaveze na prijavljeni minimalac, ali tek za godinu/dvije. Država me nije naučila da radim ovo što radim, nije mi omogućila nikakve uslove, nije mi dala kredit - nista, baš ništa! Sve mogu zahvaliti materi, koja je pristala na bude žirant na kredit kada sam počinjao! Zbog ovoga ništa neću da platim državi, bar sad za sad!

joe

pre 9 godina

Porez na zaradu (dobit) postoji u svakoj normalnoj zemlji. Ne mogu da verujem da u neki zele da freelancuju preko neta i da im se zarada ne oporezuje. Raspitajte se koliki je porez na dobit u Italiji ili Svedskoj... 5%? Ne prijatelji, preko 50%!

Ivan

pre 9 godina

Kada uopste treba da se placa porez na dohodak iz inostranstva? Mesecno ili na kraju godine? Ili se placa i mesecno i na godisnjem nivou (ako se prevali godisnji limit)? Pokusao sam da procitam zakon o tome, ali pre cu nauciti kineski nego da shvatim onu planincinu teksta.

Doktor

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.
(Ko je lopov?, 14. april 2015 02:44)
Refund novca je uvek radio, pogledaj malo bolje izvod računa povraćaj novca se knjizi pod istim datumom kad si i obavio kupovinu

Gox

pre 9 godina

Drzava je mnogo glupa, ja svakog meseca Skrill-u dam 150-200$ preko provizije... Omogucite automatsko oporezivanje na 5% i pustite IT sektor da izvozi.

Vintage

pre 9 godina

Porez jeste uveden i postoji. Dužni smo da ga plaćamo na svakoj transakciji lično. Ostalo je nejasno da li je 42,43,44,45%?
Takođe, niko nigde nije objavio primer uplatnice sa šifrom za Petra Petrovića kako bi trebao da uplati.
Nema sumnje da država nije gadljiva na novce ovako zarađene.
A nisu ni građani na svoj ostatak, kao što takođe znaju stotine načina da ostvare zaradu.
Treba samo imati volje da se stvari pokrenu.
Ako Poresko nije zainteresovano da objavi primer u medijima,
kako očekuje da građani uplate porez?
Koliko znam, mnogi Nemci su dolazili lično da kupe neke starine ovde, jer nije bilo moguće ostvariti to preko Ebay-a.
Zato smo i dočekali da nam komplet novčića prodaju na Alibabi.

krang

pre 9 godina

@ c.o.a., 14. april 2015 11:42

Ili si radio nesto pogresno ili nisi imao para na kartici. Ne moze ako je prazna. Meni sve kartice rade savrseno.

Zorz Papadubi

pre 9 godina

@ko je lopov
to sto ti pricas jednostavno nije tacno, refund novca sa ebay-a (ili bilo kog drugog sajta) je sasvim druga stvar od primanja novca, i naravno da je funkcionisao i dosad bez ikakvih problema, meni licno su nekoliko puta, vracali novac na karticu vezanu za paypal nalog, kada se desilo da porucena roba nije stigla ili je stigla ostecena!

Mix

pre 9 godina

Uspeo sam da sa domaceg PP naloga i domace Amex kartice prebacim pare na Americki PP nalog i prosledim direktno na racun u Americi. To pre nije moglo jer je PayPal nekako skontao da sam ista osoba sa dva naloga i izbacivao je "ne mozete slati pare samo sebi".

Vidim da ima mogucnost da se doda americki bankovni racun na srpskom paypalu sto za 99.99% ljudi nista ne znaci. Dok kod ne budes mogao da uneses srpski bankovni racun na PP zaboravite na bilo kakve uplate.

(Citiram, 14. april 2015 10:57)
Porez na autorske racune je 20%-25% koliko se meni cini, a ako si freelancer ne bi bilo lose da budes clan udruzenja primenjenih umetnika i preko njih fakturises, oni odigraju sve oko poreza i ti dobijes pare na ruke nema potreba za racunovodjom. A to ako si DOO ili SZR jeste tacno da je porez na zaradu manji ali imas obavazan PIO koji je izmedju 7-12 hiljada dinara svakog meseca.

Nema džabe ni kod babe

pre 9 godina

Da bi dodao karticu na nalog, moraš imati i nešto novaca na njoj.
Prilikom dodavanja se uradi probna transakcija i naplati negde 1.6 Eura,
da bi se videlo jesi li pravi ili lažan.
E sad, ako nemaš para... ili ako to kartica nije aktivna?
Zaista, negde moraš i prave podatke da ostaviš, ako misliš da radiš sa novcima.

Kobe Bryant

pre 9 godina

@ c.o.a.

Mislim da je potrebno da imas nesto novca na kartici, nemoj da me drzis za rec, ali znam da na google play nece da prihvati ako nemas ama bas nista.

neutralni felsh

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!
(Stevan, 14. april 2015 11:14)



neznanje i neupucenost uvek idu sa znakom uzvika...

Stevan

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!

c.o.a.

pre 9 godina

ajde sad vi strucnjaci sto ste lupali minuse objasnite moj problem.
probao sam i sa visa internet i visa elektron karticom i nisam mogao da dodam karticu na nalog.....

Movado

pre 9 godina

@ Aleksandre ne sekiraj se nece ovi naplacivati porez jer imaju proviziju preko toga sto ti koristis paypal, a drugo sto je poreska u haosu, vidis da pevacima, pevacicama i starletama nemoze da naplati porez. Samo ti primaj lovu i cuti, nikad te nece iscimati. Meni je preko WU stizalo pa niko nikad nije cimao ni za sta.

Programer

pre 9 godina

...Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.
(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

U pravu si 1000%!
Država bi to trebala da oporezuje sa minimalnom stopom, recimo 5% što bi se automatski skidalo, bez ikakvih dodatnih pitanja i začkoljica a banke obavezala da ekspresno proknjižavaju te uplate, dan za dan jer ovde se radi o uterivanju suvih deviza u zemlju od čega svi mogu da imaju samo korist.
Ovako kako je sada je totalno ponižavajuće i besmisleno, zato ja moram da primam svoju zaradu preko gde me poštuju kako treba i neko drugi uzima sitan procenat umesto ove države.
Ali sada uviđam da je i ovaj moj post besmislen, pored toliko parazita u državnoj upravi koji moraju da se nahrane pa logično je da država mora da otima a moranje je toliko da više čak ni zrnce zdrave pameti ne mogu da upotrebe.

Citiram

pre 9 godina

" Bavim se dizajnom i imam registrovanu firmu. Kod knjigovodje sam bio na njegov poziv nakon sastanka koje redovno imaju sa drzavom oko promena zakona. Najavljen je porez od oko 45% zasve freelance usluge i prodaje ukoliko ne poslujes kao firma. Ako se registrujes u APR, porez ce biti oko 10%. Navodno je zakon donet ali jos nije stupio na snagu. Mozda i nece, ali cim su spomenuli tako nesto...uvesce se kad tad. "

neutralni felsh

pre 9 godina

kad jednom shvatimo da ovaj otpad od drzave vekovima postoji samo zato da bi kinjio, mucio, maltretirao, ubijao svoje gradjane, a bogatio svoju poganu vlastelu, mozda ce nam biti bolje.

@Aleksandar

pre 9 godina

a mila nam državica i armija alavih besposličara na njenoj sisi je kako zaslužna za deo kolača koji sam ja zaradio? malo je što stvaram čist devizni priliv, kupujem ovdašnje proizvode na koji se ubira pdv, nego još moram da plaćam nameštene tendere i svakojaka bahaćenja novcem poreskih obveznika?

hej

pre 9 godina

@(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

Samo pročitajte Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje i Zakon o porezu na dohodak građana. Sve lepo piše. Ljudi ne znaju jer ne čitaju, ali daleko od toga da "primanjem para kršite zakon". Da li su vam pare legle na devizni račun iz pustinje, sa naftne platforme, iz Njurka ili sa vrha Interneta potpuno je svejedno.

bole

pre 9 godina

Stvarno je jadno koliko im je trebalo da ga uvedu! Bosna je u tom pogledu za vas svemirska stanica, ja već godinama primam novac preko paypal, a plaćam već 10 godina. Sramota!!!

Aleksandar

pre 9 godina

Sta vredi sto moze, kad nam drzava odmah deli packe kad nam te pare legnu na račun, te izjave, te maltene nelegalno, te gomila papira, banku nista ne interesuje, ona ti uzme izjavu i njima dobro, a nijedan bankarski sluzbenik ti ne kaze da moras da platis porez, da ljudi, porez se placa cak i na poklon, a ljudi uglavnom neinformisani odu kuci sa parama u rukama, srecni sto radi PayPal, a prekrsili su zakon. Opet oni koji su informisani, obidju knjigovodje, racunovodje, poreske inspektore u svojoj opstini i dobiju toliko razlicitih odgovora. Na kraju kontaktiras nekoga u drzavnoj Poreskoj Upravi, a on ti bukvalno kaze ne smaraj. Procitas savete takozvanih strucnjaka sa interneta, koji kazu uradi ovo ono i platio si porez, a istina je da nijedan nije u pravu, drzava jednostavno nije regulisala apsolutno ništa u tom pogledu, maltene ni ne zna sta je internet i cak i da hoces ne postoji osnov po kom mozes da platis porez, tako da samim prijemom novca ti cinis kriminalno delo. Jeste da se to tolerise, ali danas sutra ako se nekom cefne, moze da ti stavi to na grbacu i napravi od tebe kriminalca. Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.

vojmjaoca

pre 9 godina

vojmjaocaisinaisvjatogaduha
14 april 2015 pejpal radi u srbiji
ostala je jos samo jedna zemlja u kojoj ne radi a to je Severna Koreja (i mozda Kuba ili Dzibuti), proverite slobodno na internetu
tako da ovo nije za pohalu ako slucajno danas jorgovanka ili VODJA krenu da se hvale

Ko je lopov?

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.

Aleksandar

pre 9 godina

Sta vredi sto moze, kad nam drzava odmah deli packe kad nam te pare legnu na račun, te izjave, te maltene nelegalno, te gomila papira, banku nista ne interesuje, ona ti uzme izjavu i njima dobro, a nijedan bankarski sluzbenik ti ne kaze da moras da platis porez, da ljudi, porez se placa cak i na poklon, a ljudi uglavnom neinformisani odu kuci sa parama u rukama, srecni sto radi PayPal, a prekrsili su zakon. Opet oni koji su informisani, obidju knjigovodje, racunovodje, poreske inspektore u svojoj opstini i dobiju toliko razlicitih odgovora. Na kraju kontaktiras nekoga u drzavnoj Poreskoj Upravi, a on ti bukvalno kaze ne smaraj. Procitas savete takozvanih strucnjaka sa interneta, koji kazu uradi ovo ono i platio si porez, a istina je da nijedan nije u pravu, drzava jednostavno nije regulisala apsolutno ništa u tom pogledu, maltene ni ne zna sta je internet i cak i da hoces ne postoji osnov po kom mozes da platis porez, tako da samim prijemom novca ti cinis kriminalno delo. Jeste da se to tolerise, ali danas sutra ako se nekom cefne, moze da ti stavi to na grbacu i napravi od tebe kriminalca. Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.

neutralni felsh

pre 9 godina

kad jednom shvatimo da ovaj otpad od drzave vekovima postoji samo zato da bi kinjio, mucio, maltretirao, ubijao svoje gradjane, a bogatio svoju poganu vlastelu, mozda ce nam biti bolje.

vojmjaoca

pre 9 godina

vojmjaocaisinaisvjatogaduha
14 april 2015 pejpal radi u srbiji
ostala je jos samo jedna zemlja u kojoj ne radi a to je Severna Koreja (i mozda Kuba ili Dzibuti), proverite slobodno na internetu
tako da ovo nije za pohalu ako slucajno danas jorgovanka ili VODJA krenu da se hvale

@Aleksandar

pre 9 godina

a mila nam državica i armija alavih besposličara na njenoj sisi je kako zaslužna za deo kolača koji sam ja zaradio? malo je što stvaram čist devizni priliv, kupujem ovdašnje proizvode na koji se ubira pdv, nego još moram da plaćam nameštene tendere i svakojaka bahaćenja novcem poreskih obveznika?

Programer

pre 9 godina

...Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.
(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

U pravu si 1000%!
Država bi to trebala da oporezuje sa minimalnom stopom, recimo 5% što bi se automatski skidalo, bez ikakvih dodatnih pitanja i začkoljica a banke obavezala da ekspresno proknjižavaju te uplate, dan za dan jer ovde se radi o uterivanju suvih deviza u zemlju od čega svi mogu da imaju samo korist.
Ovako kako je sada je totalno ponižavajuće i besmisleno, zato ja moram da primam svoju zaradu preko gde me poštuju kako treba i neko drugi uzima sitan procenat umesto ove države.
Ali sada uviđam da je i ovaj moj post besmislen, pored toliko parazita u državnoj upravi koji moraju da se nahrane pa logično je da država mora da otima a moranje je toliko da više čak ni zrnce zdrave pameti ne mogu da upotrebe.

neutralni felsh

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!
(Stevan, 14. april 2015 11:14)



neznanje i neupucenost uvek idu sa znakom uzvika...

bole

pre 9 godina

Ja preko paypal-a dobijem platu, malo ispod 1500€. Taj novac ide direktno na moj lični račun u banci, državi od toga ne dajem ama bas nista, niti želim. Bar ne još uvijek. Planiram početi plaćati obaveze na prijavljeni minimalac, ali tek za godinu/dvije. Država me nije naučila da radim ovo što radim, nije mi omogućila nikakve uslove, nije mi dala kredit - nista, baš ništa! Sve mogu zahvaliti materi, koja je pristala na bude žirant na kredit kada sam počinjao! Zbog ovoga ništa neću da platim državi, bar sad za sad!

Gox

pre 9 godina

Drzava je mnogo glupa, ja svakog meseca Skrill-u dam 150-200$ preko provizije... Omogucite automatsko oporezivanje na 5% i pustite IT sektor da izvozi.

Ko je lopov?

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.

bole

pre 9 godina

Stvarno je jadno koliko im je trebalo da ga uvedu! Bosna je u tom pogledu za vas svemirska stanica, ja već godinama primam novac preko paypal, a plaćam već 10 godina. Sramota!!!

Movado

pre 9 godina

@ Aleksandre ne sekiraj se nece ovi naplacivati porez jer imaju proviziju preko toga sto ti koristis paypal, a drugo sto je poreska u haosu, vidis da pevacima, pevacicama i starletama nemoze da naplati porez. Samo ti primaj lovu i cuti, nikad te nece iscimati. Meni je preko WU stizalo pa niko nikad nije cimao ni za sta.

hej

pre 9 godina

@(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

Samo pročitajte Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje i Zakon o porezu na dohodak građana. Sve lepo piše. Ljudi ne znaju jer ne čitaju, ali daleko od toga da "primanjem para kršite zakon". Da li su vam pare legle na devizni račun iz pustinje, sa naftne platforme, iz Njurka ili sa vrha Interneta potpuno je svejedno.

Nema džabe ni kod babe

pre 9 godina

Da bi dodao karticu na nalog, moraš imati i nešto novaca na njoj.
Prilikom dodavanja se uradi probna transakcija i naplati negde 1.6 Eura,
da bi se videlo jesi li pravi ili lažan.
E sad, ako nemaš para... ili ako to kartica nije aktivna?
Zaista, negde moraš i prave podatke da ostaviš, ako misliš da radiš sa novcima.

Zorz Papadubi

pre 9 godina

@ko je lopov
to sto ti pricas jednostavno nije tacno, refund novca sa ebay-a (ili bilo kog drugog sajta) je sasvim druga stvar od primanja novca, i naravno da je funkcionisao i dosad bez ikakvih problema, meni licno su nekoliko puta, vracali novac na karticu vezanu za paypal nalog, kada se desilo da porucena roba nije stigla ili je stigla ostecena!

Citiram

pre 9 godina

" Bavim se dizajnom i imam registrovanu firmu. Kod knjigovodje sam bio na njegov poziv nakon sastanka koje redovno imaju sa drzavom oko promena zakona. Najavljen je porez od oko 45% zasve freelance usluge i prodaje ukoliko ne poslujes kao firma. Ako se registrujes u APR, porez ce biti oko 10%. Navodno je zakon donet ali jos nije stupio na snagu. Mozda i nece, ali cim su spomenuli tako nesto...uvesce se kad tad. "

c.o.a.

pre 9 godina

@krang, kobe
hvala na informacijama. nije mi palo na pamet da treba da imam nesto na kartici pri otvaranju. a naravno niko u banci nije znao to da mi kaze.... srecom pa ovde ima razumnih ljudi koji hoce da pomognu, a ne samo onih koji lupaju minuse. nije mi jasno cemu to. nije kao da me je briga....

Gradjanin

pre 9 godina

'Ajmo jedan detaljan tekst o uputstvu koriscenja od otvaranja, pa do podizanja novca kad vam neko uplati. B92 da napise, ali detaljnije ili neko neki link da postavi.
HVALA!

Ivan

pre 9 godina

Kada uopste treba da se placa porez na dohodak iz inostranstva? Mesecno ili na kraju godine? Ili se placa i mesecno i na godisnjem nivou (ako se prevali godisnji limit)? Pokusao sam da procitam zakon o tome, ali pre cu nauciti kineski nego da shvatim onu planincinu teksta.

Vintage

pre 9 godina

Porez jeste uveden i postoji. Dužni smo da ga plaćamo na svakoj transakciji lično. Ostalo je nejasno da li je 42,43,44,45%?
Takođe, niko nigde nije objavio primer uplatnice sa šifrom za Petra Petrovića kako bi trebao da uplati.
Nema sumnje da država nije gadljiva na novce ovako zarađene.
A nisu ni građani na svoj ostatak, kao što takođe znaju stotine načina da ostvare zaradu.
Treba samo imati volje da se stvari pokrenu.
Ako Poresko nije zainteresovano da objavi primer u medijima,
kako očekuje da građani uplate porez?
Koliko znam, mnogi Nemci su dolazili lično da kupe neke starine ovde, jer nije bilo moguće ostvariti to preko Ebay-a.
Zato smo i dočekali da nam komplet novčića prodaju na Alibabi.

Doktor

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.
(Ko je lopov?, 14. april 2015 02:44)
Refund novca je uvek radio, pogledaj malo bolje izvod računa povraćaj novca se knjizi pod istim datumom kad si i obavio kupovinu

Kobe Bryant

pre 9 godina

@ c.o.a.

Mislim da je potrebno da imas nesto novca na kartici, nemoj da me drzis za rec, ali znam da na google play nece da prihvati ako nemas ama bas nista.

krang

pre 9 godina

@ c.o.a., 14. april 2015 11:42

Ili si radio nesto pogresno ili nisi imao para na kartici. Ne moze ako je prazna. Meni sve kartice rade savrseno.

Mix

pre 9 godina

Uspeo sam da sa domaceg PP naloga i domace Amex kartice prebacim pare na Americki PP nalog i prosledim direktno na racun u Americi. To pre nije moglo jer je PayPal nekako skontao da sam ista osoba sa dva naloga i izbacivao je "ne mozete slati pare samo sebi".

Vidim da ima mogucnost da se doda americki bankovni racun na srpskom paypalu sto za 99.99% ljudi nista ne znaci. Dok kod ne budes mogao da uneses srpski bankovni racun na PP zaboravite na bilo kakve uplate.

(Citiram, 14. april 2015 10:57)
Porez na autorske racune je 20%-25% koliko se meni cini, a ako si freelancer ne bi bilo lose da budes clan udruzenja primenjenih umetnika i preko njih fakturises, oni odigraju sve oko poreza i ti dobijes pare na ruke nema potreba za racunovodjom. A to ako si DOO ili SZR jeste tacno da je porez na zaradu manji ali imas obavazan PIO koji je izmedju 7-12 hiljada dinara svakog meseca.

joe

pre 9 godina

Porez na zaradu (dobit) postoji u svakoj normalnoj zemlji. Ne mogu da verujem da u neki zele da freelancuju preko neta i da im se zarada ne oporezuje. Raspitajte se koliki je porez na dobit u Italiji ili Svedskoj... 5%? Ne prijatelji, preko 50%!

qwerty

pre 9 godina

(Petar, 15. april 2015 02:14)

Dok god ne budeš mogao da spojiš svoj bankovni račun sa paypalom nema ništa od merchant accounta (to je ono što ti tražiš). Eventualno možeš da probaš da dodaš platnu karticu od firme pa vidi šta će da se desi kada dođe kraj godine pošto verujem da ni jedan računovođa neće to znati da protumači pravilno jer zakon o poslovanju na internetu ne postoji pa će se sve svoditi kao na inostrane fakture ili tako nešto.
Ako vam treba PayPal za rad skoknite u Mađarsku otvorite račun u banci tamo stavite €100 na njega i napravite account.

T

pre 9 godina

@bole Drzava ti nije dala nista, kazes? Recimo da nije, ali sledeci put nemoj da kukas ako nema policije a neko te je opljackao, ako vatrogasac ne dodje kada bude pozar, ako ulica ne bude asfaltirana...

Zoki

pre 9 godina

Najveći broj komentara se odnosi na oporezivanje. Srbija je zrela za ozbiljnu reformu poreskog sistema, kojom bi se ujednačili porezi prema visini prihoda, bez obzira na način na koji su ostvareni. Porez na npr. 100 hiljada dinara treba da bude isti i ako je novac zarađen kroz radni odnos i ako se radi o samostalnoj delatnosti, honoraru i slično. Ako je u pitanju samostalna delatnost, prihod će biti umanjen za troškove. Na kraju godine bi svi podnosili poreske prijave.

c.o.a.

pre 9 godina

ajde sad vi strucnjaci sto ste lupali minuse objasnite moj problem.
probao sam i sa visa internet i visa elektron karticom i nisam mogao da dodam karticu na nalog.....

Petar

pre 9 godina

Da li neko možda zna da li je moguće koristiti Paypal prijem novca kao pravno lice (paušalno oporeziva preduzetnička radnja)? Da se taj prihod računa kao prihod firme (fakturisan i upisan u knjigu prihoda)? Ako je jedino moguće kao fizičko lice, onda je za preduzetnike to potpuno besmisleno, jer bi na to trebalo da se plati porez od 20%, kao prihodi iz inostranstva, a to je potpuno neisplativo ukoliko već plaćamo porez kao preduzetnici....

Mirko

pre 9 godina

Laz!!! Paypal radi samo za placanje, nije moguce dobiti account za primanje novca jer postoji samo opcija United state u country opciji. Nastavljaju sa ekonomskom blokadom. Sramota i bezobrazluk! Somalija ima paypal!

Stevan

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!

Igor

pre 9 godina

Skrill (bivsi Moneybookers) omogucava da narucite Mastercard karticu bez problema i da primate uplate preko toga. Karticu mozete da koristite bez problema u Srbiji i na bankomatu i na placanju pos terminalima. Problem je sto Skrill sve te transakcije naplacuje (cini mi se oko 2e po transakciji) i plus banka na kojoj koristite placanje takodje uzme deo provizije, tako da na kraju to ispadne oko 15% provizije sto je suludo! Ne znam jel se moze direktno povezati bankovni racun sa Paypalom? I onda primati direktno uplate preko toga (iban i swift)?

dzeja

pre 9 godina

Kako povuci novac sa PayPal naloga? Npr imam 50e, da li mogu prebaciti novac na VISA karticu (Electron)?

Ako nude mogucnost povezivanja sa US bankovnim racunom, da li moze Payoneer racun pa da se karticom podigne novac sa bankomata?

PayPalist

pre 9 godina

PAZNJA !!!
PayPal je lopovska firma koja vrsi duplu konverziju za sve gradjane celog sveta sem za amerikance. Kada prodate nesto u bilo kojoj valuti dolaru ili evru on prvo izvrsi konverziju u dolare pa u lokalnu nepostojecu valutu tipa forinte, svajcarskog franka i sl. u zavisnosti odakle ste po izuzetno lopovskom kursu daleko vecem od kursa VISA ili mastercarda ili bilo koje banke a onda opet izvrsiti konverziju natrag u evre.
Tako ce Vam zaracunati 2 puta konverziju po lopovskom kursu i time uzeti 5% + onih standardznih 3.40 +0,30$. Jos ako radite nesto preko Ebay-a racunajte na dodatnih minimum 8% za Ebay usluge i ako jos nesto provuku ispod zita a vi niste dobro procitali sve i najsitnijim slovima pa su vam upakovali jos neke troskove.

Sve u svemu, ako radite preko ove dve lopovske monopolisticke kompanije, koje su u stvari ista kompanija i kada zaracunate i troskove pakovanja i slanja robe, na kraju Vam troskovi ispadnu nekih 30-40% od vrednosti robe.

Pogledajte na internetu. Ceo svet je poludeo na njih jer konstantno monopolisiticki uvode dodatne pljacke. E sada zasto je to tako pitate se. Jednostavno.

Ako ste americka kompanija (i PayPal je americki) valuta vam je dolar tako da prakticno nemate ovih 5 % duple konverzije i samim tim kao shop imate konkurentnije cene u svom shopu za 5% bolje od svih drugih u svetu. Sada saberite 1+1 i bice vam jasno da je u pitanju nelojalna konkurencija i namicanje novca amerima.

robert

pre 9 godina

nasa dva preduzeca su prosle godine odma implementirala paypal kao opciju placanja treceg dana prva uplata i storno jer je paypal prestao da radi
imamo skril neteller payoneer koristimo samo neteller jer imamo i realnu i virtuelnu karticu tj moze max 5 vurtualnih da se generisu u paypal nalog ne mozemo da dodamo nas payoneer racun iako smo verifikovani za payoneer i imamo i broj racuna i ime banke sve sto je potrebno medjutim paypal kaze ovog trenutka nije moguce dodati banc account povezali smo jedna paypal nalog na nasu realnu neteller karticu a drugi na virt. neteller karticu i realnu skrill karticu danas smo prvi nalog povezali sa visa karticom naseg racuna u europskoj uniji i za dan dva bice verifikovana juce smo stavili paypal kao opciju i to ujutro uvec smo imai priliv od 820€ jer je totalno lako za ljude iz inostranstva da plate provizija je ok mislim mora ali mozemo da biramo ili da dobijamo novac i platimo proviziju ili da stedimo proviziju i da nemamo prihod nazalost iako u zakonu o priv.drustv. u clanu 25 stoji da ne treba pecat nase kurirske sluzbe za nosenje novca koje sebe nazivaju banke jos uvek traze pecat u 2015 god. umesto kao u nemackoj kada dodje ovlasceni d akazu hoces novac ok dokazi identitet aha imas licnu vidi pa to si stvarno ti evo ti lova ne oni kazu to sot si ti ti je ok ali da bi bili sigurni da si ti ti daj parce gume sa graviranim imenom kao sigurnost 8 od 10 pecatoresca napravi pecat bez licne smao uz resenje koje se skida sa apr sajta

Stevan

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!

joe

pre 9 godina

Porez na zaradu (dobit) postoji u svakoj normalnoj zemlji. Ne mogu da verujem da u neki zele da freelancuju preko neta i da im se zarada ne oporezuje. Raspitajte se koliki je porez na dobit u Italiji ili Svedskoj... 5%? Ne prijatelji, preko 50%!

c.o.a.

pre 9 godina

ajde sad vi strucnjaci sto ste lupali minuse objasnite moj problem.
probao sam i sa visa internet i visa elektron karticom i nisam mogao da dodam karticu na nalog.....

Aleksandar

pre 9 godina

Sta vredi sto moze, kad nam drzava odmah deli packe kad nam te pare legnu na račun, te izjave, te maltene nelegalno, te gomila papira, banku nista ne interesuje, ona ti uzme izjavu i njima dobro, a nijedan bankarski sluzbenik ti ne kaze da moras da platis porez, da ljudi, porez se placa cak i na poklon, a ljudi uglavnom neinformisani odu kuci sa parama u rukama, srecni sto radi PayPal, a prekrsili su zakon. Opet oni koji su informisani, obidju knjigovodje, racunovodje, poreske inspektore u svojoj opstini i dobiju toliko razlicitih odgovora. Na kraju kontaktiras nekoga u drzavnoj Poreskoj Upravi, a on ti bukvalno kaze ne smaraj. Procitas savete takozvanih strucnjaka sa interneta, koji kazu uradi ovo ono i platio si porez, a istina je da nijedan nije u pravu, drzava jednostavno nije regulisala apsolutno ništa u tom pogledu, maltene ni ne zna sta je internet i cak i da hoces ne postoji osnov po kom mozes da platis porez, tako da samim prijemom novca ti cinis kriminalno delo. Jeste da se to tolerise, ali danas sutra ako se nekom cefne, moze da ti stavi to na grbacu i napravi od tebe kriminalca. Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.

T

pre 9 godina

@bole Drzava ti nije dala nista, kazes? Recimo da nije, ali sledeci put nemoj da kukas ako nema policije a neko te je opljackao, ako vatrogasac ne dodje kada bude pozar, ako ulica ne bude asfaltirana...

Mirko

pre 9 godina

Laz!!! Paypal radi samo za placanje, nije moguce dobiti account za primanje novca jer postoji samo opcija United state u country opciji. Nastavljaju sa ekonomskom blokadom. Sramota i bezobrazluk! Somalija ima paypal!

Ko je lopov?

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.

vojmjaoca

pre 9 godina

vojmjaocaisinaisvjatogaduha
14 april 2015 pejpal radi u srbiji
ostala je jos samo jedna zemlja u kojoj ne radi a to je Severna Koreja (i mozda Kuba ili Dzibuti), proverite slobodno na internetu
tako da ovo nije za pohalu ako slucajno danas jorgovanka ili VODJA krenu da se hvale

Programer

pre 9 godina

...Umesto da je drzava pametna, pa da to automatizuje, pa ako vec hoce deo kolaca naloze bankama da za svaki prijem novca iz inostranstva automatski se skine deo za porez, krenulo bi i drzavi i nama.
(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

U pravu si 1000%!
Država bi to trebala da oporezuje sa minimalnom stopom, recimo 5% što bi se automatski skidalo, bez ikakvih dodatnih pitanja i začkoljica a banke obavezala da ekspresno proknjižavaju te uplate, dan za dan jer ovde se radi o uterivanju suvih deviza u zemlju od čega svi mogu da imaju samo korist.
Ovako kako je sada je totalno ponižavajuće i besmisleno, zato ja moram da primam svoju zaradu preko gde me poštuju kako treba i neko drugi uzima sitan procenat umesto ove države.
Ali sada uviđam da je i ovaj moj post besmislen, pored toliko parazita u državnoj upravi koji moraju da se nahrane pa logično je da država mora da otima a moranje je toliko da više čak ni zrnce zdrave pameti ne mogu da upotrebe.

bole

pre 9 godina

Ja preko paypal-a dobijem platu, malo ispod 1500€. Taj novac ide direktno na moj lični račun u banci, državi od toga ne dajem ama bas nista, niti želim. Bar ne još uvijek. Planiram početi plaćati obaveze na prijavljeni minimalac, ali tek za godinu/dvije. Država me nije naučila da radim ovo što radim, nije mi omogućila nikakve uslove, nije mi dala kredit - nista, baš ništa! Sve mogu zahvaliti materi, koja je pristala na bude žirant na kredit kada sam počinjao! Zbog ovoga ništa neću da platim državi, bar sad za sad!

robert

pre 9 godina

nasa dva preduzeca su prosle godine odma implementirala paypal kao opciju placanja treceg dana prva uplata i storno jer je paypal prestao da radi
imamo skril neteller payoneer koristimo samo neteller jer imamo i realnu i virtuelnu karticu tj moze max 5 vurtualnih da se generisu u paypal nalog ne mozemo da dodamo nas payoneer racun iako smo verifikovani za payoneer i imamo i broj racuna i ime banke sve sto je potrebno medjutim paypal kaze ovog trenutka nije moguce dodati banc account povezali smo jedna paypal nalog na nasu realnu neteller karticu a drugi na virt. neteller karticu i realnu skrill karticu danas smo prvi nalog povezali sa visa karticom naseg racuna u europskoj uniji i za dan dva bice verifikovana juce smo stavili paypal kao opciju i to ujutro uvec smo imai priliv od 820€ jer je totalno lako za ljude iz inostranstva da plate provizija je ok mislim mora ali mozemo da biramo ili da dobijamo novac i platimo proviziju ili da stedimo proviziju i da nemamo prihod nazalost iako u zakonu o priv.drustv. u clanu 25 stoji da ne treba pecat nase kurirske sluzbe za nosenje novca koje sebe nazivaju banke jos uvek traze pecat u 2015 god. umesto kao u nemackoj kada dodje ovlasceni d akazu hoces novac ok dokazi identitet aha imas licnu vidi pa to si stvarno ti evo ti lova ne oni kazu to sot si ti ti je ok ali da bi bili sigurni da si ti ti daj parce gume sa graviranim imenom kao sigurnost 8 od 10 pecatoresca napravi pecat bez licne smao uz resenje koje se skida sa apr sajta

bole

pre 9 godina

Stvarno je jadno koliko im je trebalo da ga uvedu! Bosna je u tom pogledu za vas svemirska stanica, ja već godinama primam novac preko paypal, a plaćam već 10 godina. Sramota!!!

Gox

pre 9 godina

Drzava je mnogo glupa, ja svakog meseca Skrill-u dam 150-200$ preko provizije... Omogucite automatsko oporezivanje na 5% i pustite IT sektor da izvozi.

neutralni felsh

pre 9 godina

kad jednom shvatimo da ovaj otpad od drzave vekovima postoji samo zato da bi kinjio, mucio, maltretirao, ubijao svoje gradjane, a bogatio svoju poganu vlastelu, mozda ce nam biti bolje.

@Aleksandar

pre 9 godina

a mila nam državica i armija alavih besposličara na njenoj sisi je kako zaslužna za deo kolača koji sam ja zaradio? malo je što stvaram čist devizni priliv, kupujem ovdašnje proizvode na koji se ubira pdv, nego još moram da plaćam nameštene tendere i svakojaka bahaćenja novcem poreskih obveznika?

Citiram

pre 9 godina

" Bavim se dizajnom i imam registrovanu firmu. Kod knjigovodje sam bio na njegov poziv nakon sastanka koje redovno imaju sa drzavom oko promena zakona. Najavljen je porez od oko 45% zasve freelance usluge i prodaje ukoliko ne poslujes kao firma. Ako se registrujes u APR, porez ce biti oko 10%. Navodno je zakon donet ali jos nije stupio na snagu. Mozda i nece, ali cim su spomenuli tako nesto...uvesce se kad tad. "

PayPalist

pre 9 godina

PAZNJA !!!
PayPal je lopovska firma koja vrsi duplu konverziju za sve gradjane celog sveta sem za amerikance. Kada prodate nesto u bilo kojoj valuti dolaru ili evru on prvo izvrsi konverziju u dolare pa u lokalnu nepostojecu valutu tipa forinte, svajcarskog franka i sl. u zavisnosti odakle ste po izuzetno lopovskom kursu daleko vecem od kursa VISA ili mastercarda ili bilo koje banke a onda opet izvrsiti konverziju natrag u evre.
Tako ce Vam zaracunati 2 puta konverziju po lopovskom kursu i time uzeti 5% + onih standardznih 3.40 +0,30$. Jos ako radite nesto preko Ebay-a racunajte na dodatnih minimum 8% za Ebay usluge i ako jos nesto provuku ispod zita a vi niste dobro procitali sve i najsitnijim slovima pa su vam upakovali jos neke troskove.

Sve u svemu, ako radite preko ove dve lopovske monopolisticke kompanije, koje su u stvari ista kompanija i kada zaracunate i troskove pakovanja i slanja robe, na kraju Vam troskovi ispadnu nekih 30-40% od vrednosti robe.

Pogledajte na internetu. Ceo svet je poludeo na njih jer konstantno monopolisiticki uvode dodatne pljacke. E sada zasto je to tako pitate se. Jednostavno.

Ako ste americka kompanija (i PayPal je americki) valuta vam je dolar tako da prakticno nemate ovih 5 % duple konverzije i samim tim kao shop imate konkurentnije cene u svom shopu za 5% bolje od svih drugih u svetu. Sada saberite 1+1 i bice vam jasno da je u pitanju nelojalna konkurencija i namicanje novca amerima.

hej

pre 9 godina

@(Aleksandar, 14. april 2015 08:11)

Samo pročitajte Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje i Zakon o porezu na dohodak građana. Sve lepo piše. Ljudi ne znaju jer ne čitaju, ali daleko od toga da "primanjem para kršite zakon". Da li su vam pare legle na devizni račun iz pustinje, sa naftne platforme, iz Njurka ili sa vrha Interneta potpuno je svejedno.

neutralni felsh

pre 9 godina

@Programer: Kakva genijalna ideja! Sad svi krimosi mogu da prebace gotovinu preko i da je vracaju u zemlju preko PP. Sta je 5% za njih. Paypal, masinerija za pranje novca!
(Stevan, 14. april 2015 11:14)



neznanje i neupucenost uvek idu sa znakom uzvika...

Zorz Papadubi

pre 9 godina

@ko je lopov
to sto ti pricas jednostavno nije tacno, refund novca sa ebay-a (ili bilo kog drugog sajta) je sasvim druga stvar od primanja novca, i naravno da je funkcionisao i dosad bez ikakvih problema, meni licno su nekoliko puta, vracali novac na karticu vezanu za paypal nalog, kada se desilo da porucena roba nije stigla ili je stigla ostecena!

Movado

pre 9 godina

@ Aleksandre ne sekiraj se nece ovi naplacivati porez jer imaju proviziju preko toga sto ti koristis paypal, a drugo sto je poreska u haosu, vidis da pevacima, pevacicama i starletama nemoze da naplati porez. Samo ti primaj lovu i cuti, nikad te nece iscimati. Meni je preko WU stizalo pa niko nikad nije cimao ni za sta.

Mix

pre 9 godina

Uspeo sam da sa domaceg PP naloga i domace Amex kartice prebacim pare na Americki PP nalog i prosledim direktno na racun u Americi. To pre nije moglo jer je PayPal nekako skontao da sam ista osoba sa dva naloga i izbacivao je "ne mozete slati pare samo sebi".

Vidim da ima mogucnost da se doda americki bankovni racun na srpskom paypalu sto za 99.99% ljudi nista ne znaci. Dok kod ne budes mogao da uneses srpski bankovni racun na PP zaboravite na bilo kakve uplate.

(Citiram, 14. april 2015 10:57)
Porez na autorske racune je 20%-25% koliko se meni cini, a ako si freelancer ne bi bilo lose da budes clan udruzenja primenjenih umetnika i preko njih fakturises, oni odigraju sve oko poreza i ti dobijes pare na ruke nema potreba za racunovodjom. A to ako si DOO ili SZR jeste tacno da je porez na zaradu manji ali imas obavazan PIO koji je izmedju 7-12 hiljada dinara svakog meseca.

Vintage

pre 9 godina

Porez jeste uveden i postoji. Dužni smo da ga plaćamo na svakoj transakciji lično. Ostalo je nejasno da li je 42,43,44,45%?
Takođe, niko nigde nije objavio primer uplatnice sa šifrom za Petra Petrovića kako bi trebao da uplati.
Nema sumnje da država nije gadljiva na novce ovako zarađene.
A nisu ni građani na svoj ostatak, kao što takođe znaju stotine načina da ostvare zaradu.
Treba samo imati volje da se stvari pokrenu.
Ako Poresko nije zainteresovano da objavi primer u medijima,
kako očekuje da građani uplate porez?
Koliko znam, mnogi Nemci su dolazili lično da kupe neke starine ovde, jer nije bilo moguće ostvariti to preko Ebay-a.
Zato smo i dočekali da nam komplet novčića prodaju na Alibabi.

Igor

pre 9 godina

Skrill (bivsi Moneybookers) omogucava da narucite Mastercard karticu bez problema i da primate uplate preko toga. Karticu mozete da koristite bez problema u Srbiji i na bankomatu i na placanju pos terminalima. Problem je sto Skrill sve te transakcije naplacuje (cini mi se oko 2e po transakciji) i plus banka na kojoj koristite placanje takodje uzme deo provizije, tako da na kraju to ispadne oko 15% provizije sto je suludo! Ne znam jel se moze direktno povezati bankovni racun sa Paypalom? I onda primati direktno uplate preko toga (iban i swift)?

Zoki

pre 9 godina

Najveći broj komentara se odnosi na oporezivanje. Srbija je zrela za ozbiljnu reformu poreskog sistema, kojom bi se ujednačili porezi prema visini prihoda, bez obzira na način na koji su ostvareni. Porez na npr. 100 hiljada dinara treba da bude isti i ako je novac zarađen kroz radni odnos i ako se radi o samostalnoj delatnosti, honoraru i slično. Ako je u pitanju samostalna delatnost, prihod će biti umanjen za troškove. Na kraju godine bi svi podnosili poreske prijave.

Kobe Bryant

pre 9 godina

@ c.o.a.

Mislim da je potrebno da imas nesto novca na kartici, nemoj da me drzis za rec, ali znam da na google play nece da prihvati ako nemas ama bas nista.

Nema džabe ni kod babe

pre 9 godina

Da bi dodao karticu na nalog, moraš imati i nešto novaca na njoj.
Prilikom dodavanja se uradi probna transakcija i naplati negde 1.6 Eura,
da bi se videlo jesi li pravi ili lažan.
E sad, ako nemaš para... ili ako to kartica nije aktivna?
Zaista, negde moraš i prave podatke da ostaviš, ako misliš da radiš sa novcima.

Doktor

pre 9 godina

Narucio sa ebay-a 2 make za telefon, nikada nisu stigle, kontaktirao sam ih, kazu refundiracemo, i stvarno jesu, ali meni novac nije legao nazad jer tada Srbija nije imala mogucnost primanja novca... Sva sreca, pa je nesto sitnije bilo.
(Ko je lopov?, 14. april 2015 02:44)
Refund novca je uvek radio, pogledaj malo bolje izvod računa povraćaj novca se knjizi pod istim datumom kad si i obavio kupovinu

Gradjanin

pre 9 godina

'Ajmo jedan detaljan tekst o uputstvu koriscenja od otvaranja, pa do podizanja novca kad vam neko uplati. B92 da napise, ali detaljnije ili neko neki link da postavi.
HVALA!

qwerty

pre 9 godina

(Petar, 15. april 2015 02:14)

Dok god ne budeš mogao da spojiš svoj bankovni račun sa paypalom nema ništa od merchant accounta (to je ono što ti tražiš). Eventualno možeš da probaš da dodaš platnu karticu od firme pa vidi šta će da se desi kada dođe kraj godine pošto verujem da ni jedan računovođa neće to znati da protumači pravilno jer zakon o poslovanju na internetu ne postoji pa će se sve svoditi kao na inostrane fakture ili tako nešto.
Ako vam treba PayPal za rad skoknite u Mađarsku otvorite račun u banci tamo stavite €100 na njega i napravite account.

krang

pre 9 godina

@ c.o.a., 14. april 2015 11:42

Ili si radio nesto pogresno ili nisi imao para na kartici. Ne moze ako je prazna. Meni sve kartice rade savrseno.

Ivan

pre 9 godina

Kada uopste treba da se placa porez na dohodak iz inostranstva? Mesecno ili na kraju godine? Ili se placa i mesecno i na godisnjem nivou (ako se prevali godisnji limit)? Pokusao sam da procitam zakon o tome, ali pre cu nauciti kineski nego da shvatim onu planincinu teksta.

c.o.a.

pre 9 godina

@krang, kobe
hvala na informacijama. nije mi palo na pamet da treba da imam nesto na kartici pri otvaranju. a naravno niko u banci nije znao to da mi kaze.... srecom pa ovde ima razumnih ljudi koji hoce da pomognu, a ne samo onih koji lupaju minuse. nije mi jasno cemu to. nije kao da me je briga....

Petar

pre 9 godina

Da li neko možda zna da li je moguće koristiti Paypal prijem novca kao pravno lice (paušalno oporeziva preduzetnička radnja)? Da se taj prihod računa kao prihod firme (fakturisan i upisan u knjigu prihoda)? Ako je jedino moguće kao fizičko lice, onda je za preduzetnike to potpuno besmisleno, jer bi na to trebalo da se plati porez od 20%, kao prihodi iz inostranstva, a to je potpuno neisplativo ukoliko već plaćamo porez kao preduzetnici....

dzeja

pre 9 godina

Kako povuci novac sa PayPal naloga? Npr imam 50e, da li mogu prebaciti novac na VISA karticu (Electron)?

Ako nude mogucnost povezivanja sa US bankovnim racunom, da li moze Payoneer racun pa da se karticom podigne novac sa bankomata?