Subota, 07.02.2015.

10:36

Ovako izgleda Windows 10 Build 10009

Izvor: B92

Ovako izgleda Windows 10 Build 10009 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

Svedok s'lica mesta

pre 9 godina

Ko god je instalirao 10-ku, neka bolje pošalje mišljenje o ikonama u feedback aplikaciji da isprave to u finalnom bildu, a ne da samo zakera kako ne valja ništa.

DaLanik

pre 9 godina

Mavs: Drago mi je da sam tvoj idol, samo mi nisi objasnio zasto nisam u pravu.... ja sam uvek mislio da je poenta napretka u bilo cemu da oni koji ZNAJU nametnu svoj ukus/znanje onima koji manje znaju a ne da nas sve klasifikuju pomocu najmanjeg zajednickog cinioca... primer: Valjda ljudi koji slusaju Dzez, Rok, Klasiku treba da nametnu svoj "ukus" vecini, a ne da vecina koja slusa turbo-folk namece svoj neukus manjini?

Muki

pre 9 godina

Windows 10 sam probao onako, ništa posebno u odnosu na win 8.1 sem što su digli prašinu oko start menija i neke cortane, ako mu vrate start meni kao 7 što ima odradili su posao, ovaj start meni mi se isto ne sviđa. Win 10 sam obrisao odma čim sam video da update ne može da mu se isključi već uključen uvek. Koristio sam XP, 7 i prezadovoljan sam njima. Sada napokon imam i 8.1 koji extra radi i nema nikakav bag. Da se razumemo, za 8.1 sam se pošteno namučio dok sam našao sve loše odrađeno i zato svi negoduju 8.1 kao ne valja. Nažalost odličan je ja sam uništio sigurno jedno 35 DVD dok sasvim slučajno nisam naleteo na neki šklj sajt i skino 8.1 radi perfektno ko sat, stabilna brza i nema mana niti bagova, iskreno nemam da dam 25000 za operativni pa koristim ovu drugu opciju, zato smatram da ko god negoduje 8.1 imao je iste probleme kao ja... Linux sam koristio svojevremeno ali ja koje programe imam i koji mi trebaju, za linux nema tako da sam odustao od njega...

windows 11

pre 9 godina

(+382, 8. februar 2015 22:16)
Upravo tako, iskljucis Aero na 7ici i bude brzi i manje HW zahtevan od 8ice, ode im ta "velika prednost" i "napredak"

+382

pre 9 godina

Kapiram da je ovo sa slike neko napravio temu po svom ukusu pa izbacio i da nije ovo "stock" tema Windows10. Ako jeste onda oni nemaju oci, a ukusa jos manje. (i ako se o ukisima ne raspravlja) Ovi sto spominju funkcionalnost i brzinu i nesto pala..de ovuda lupaji gluposti u cilju da ispadnu pametniji od drugih. Win XP i legendarni Win7 su itekako stabilni i najstabilniji pogotovo Win7. Win 8.1 jeste brz, ali je i bagovit i ogoljen "do gole koze" da bi bio tako brz. Pitaj ove sto imaju solidan, a da ne kazem jaci hardver je li im bitna brzina operarivnog sistema, bitna je stabilnost sto je Win7 neprevazidjen. Da se razumijemo mozda nikad necu prec sa Windows-a na neki drugi operativni sistem, ali sigurno necu koristiti Win 8,8.1 i ovakav Win10 kakav oni prave. Licno mislim da se iza novih verzija Windows-a krije nesto sasvim drugo, ali o tome neki drugi put.

mrtav narod

pre 9 godina

Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.
(Staki, 8. februar 2015 19:24)
Sreca pa se to menja pa ce za 6-7 meseci izaci multiplatform Office (Win, OS X, Linux). Izgleda ni u MS-u vise nema nade za Windows pa su poceli sve da prebacuju u multiplatform, open source i sl. Suska se i da ce Win kernel da otvore u nekoj od narednih verzija

Win10 tester

pre 9 godina

Win 10 preview za sada od mene ima odličnu ocenu - neki stari programi, rađeni još na Delphi-ju, koji rade uz pomoć mnogo prilagođavanja na Win7, uz mnogo trikova na Win8/8.1, ovde rade bez problema bez intervencija. Da li će tako biti sa finalnom verzijom, ostaje da vidimo. U radu za sada nemam problema, osim povremene nestabilnosti, li se stvarno nadam da interfejs neće ovako izgledati - prošli bild je bio OK, ovaj sada je osetno ružniji, a ako je ovo stvarno desktop novog bilda, ne znam šta da kažem.

Staki

pre 9 godina

@Dejan
A i zacudjujuce je da neko tako "iskusan" odgovara na pitanje "jel nebo plavo" sa "trava je zelena". @Dejan nije ni shvatio sustinu onoga o cemu se korisnici zale. Korisnike se ne tice kako osnovni lower level sistemi u operativnomm sistemu rade, sve dok rade dobro. Korisnike interesuje kakav je Win 8/8.1/10 Interface, a on je patetican. Nekoliko dobrih ideja je unisteno tolanim haosom. Od nekonzistentnog generalnog pristupa, neintuitivnih nacina upravljana, eliminacije mogucnosti koje su pre postojale, da ne govorimo odvratnon generalog dizajna (Suzan Karen verovantno povraca od muke kad baci pogled na Win 8...) U ovom slucaju MS je napravio ne jedan korak napred, dva nazad vec jedan krak naprad a deset nazad.
Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.

win 10 sarenilo

pre 9 godina

Koristim win 7 i on je najbolja zamena win xp kog sam dugo koristio. A koliko mi se cini (bar po izgledu) da necu preci na win 10.

Edi

pre 9 godina

Imam win 8.1, instalirao sam ga prije nekih tri mjeseca nakon sto sam godinama koristio 7, inace na sedmici nisam imao instaliran antivirusni program i svo to vrijeme nisam radio update win-a i nikad ama bas nikada nisam imao problema niti virusa. Osmicu sam stavio jer se zelim naviknuti na novi os i moram reci da je sedmica stabilnija, osmica mi se u tri mjeseca dva puta zamrznula i ne pase mi bas sto nema klasicni start up, navodno desetka bude sve to ispeglala, konacni zakljucak je da se ne isplati ici na osmicu i bolje je ostati na sedmici dok ne izadje desetka.

Student

pre 9 godina

@Dok Holidej Molio bih Vas, a i sve komentatore slične Vama, da ne iznosite gluposti. Ako već ne znate, obrazujte se, pa tek onda pišite komentare. Ne obmanjujte narod, jer su ljudi već dovoljno u digitalnom mraku i zaslepljeni Wintendom, koji je jedino bolji kada se govori o igricama.

nema deda mraza

pre 9 godina

@nek se spremi

razlika izmedju biznis korisnika i onih koji windows koriste za rad je enormno velika

biznis korisnici su megadenseri
a oni koji windows koriste za rad ce preci tek kada bude pouzdan i opremljen sa softverskom i drajverskom podrskom

uoci razliku

Berlinac

pre 9 godina

@đomladinac: kad vidim komentare kao sto je tvoj (od ljudi "koji se razumeju u kompjutere"), stvarno ne mogu da ne ne iskomentarisem.
Prvo, ne da nisi u pravu, nego zvucis kao da si iz sveg srca zeleo osmicu, a nisi je iz nekog razloga imao. Drugo, kod mene u firmi svi imamo osmicu i kako se koji softver pojavi, mi predjemo na njega. Svaki novi sofver nudi nove i unapredjene funkcionalnosti, samim tim ne moze biti losiji od svog prethodnika (osim u slucaju Windows Vista, ali je to slucaj za sebe). Pre nego sto iskomentarises nesto, smisli argumente i navedi i njih, a ne ovako laicki.

nek se spremi 11

pre 9 godina

(đomladinac, 7. februar 2015 23:02)
Kad naucis razliku izmedju napretka i novotarija/pomodarstva, ostavi novi komentar. 75% kupaca Windows-a su biznis korisnici, oni su rekli ne i 8ici, reci ce i 10ki

brido

pre 9 godina

Isti Windows 2000/ME. Sistem je super (koristim technical preview), naravno da ima još tu puno stvari da se ispravi, ali ovaj dizajn ikonica je stvarno ružan.

Crusher

pre 9 godina

Mene ovo podseca na good buy windows ajde da radimo za Macitosh.Interface poceo da lici na njih sa ovim dock dole. Stabilnost ne moze da se komentarise jer niko nije uspeo da testira. Ja trenutno testitira poslednju verziju Win10 platforme i ima dosta bug-ova. Sve mi ovo lici na Mac videceomo njihov GUI. Dock je isti kao na Yosemite 10.10 sa koji i radim najvise.

Mavs

pre 9 godina

Ikonice ne izgledaju bog zna kako ali ni prethodne nisu. Najbitnije je da ne zbunjuju ljude. Na kraju krajeva ovo nije finalni proizvod. Ako vam se ne svidja kukajte MS-u, možda ih i promene.



Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.
(DaLanik, 8. februar 2015 09:56)

Obožavam ljude koji pljuju većinu (koju BTW windows ikonice uopšte ne zanimaju) i svrstavaju se u intelektualnu elitu. Ti si moj heroj.


Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
(Epicentar, 8. februar 2015 04:28)

Većinu ikonica Win trojke je dizajnirala Susan Kare. Naravno da su bolje od ovoga.


Ovo je vec blamaza. Izgleda kao Mac OS od pre desetak godna.
(Mige, 7. februar 2015 15:01)

Mac OS je imao uglavnom iste ikonice od 2003. do 2013. Ako misliš na dock (iznad taskbara!?), izgleda kao josemitijev.

M.Cs

pre 9 godina

A ovo je slika mog Kubuntu desktopa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1192316/snapshot1.jpg

Cisto da se vidi razlika. Puno se prica, a malo pokazuje.

Dejan

pre 9 godina

Читам коментаре и смејем се... Коментаришу људи који ни дана нису провели на осмишљању, планирању, скицирању, изради и тестирању софтвера. Добро, јел' ви знате колико је знања и труда потребно да се изради само .NET платформа на основу које се врши израда овога? Да не говорим о координацији између 100-ак тимова... Microsoft креира целе системе, комплексе који раде заједно, а уједињује их .NET оквир. Отуд и толико компромиса у погледу брзине, функционалности, безбедности... (све до појаве Vista-е). Windows 8 је ремек дело софтвераша из Редмонда. Његова верзија 8.1 је још бржа и стабилнија (користим је на хардверу са 8GB RAM-а старом 9 година) од било чега на којем сам провео дане у раду. SQL Server 2014 и Visual Studio 2013 'возе' стабилно, да стабилније не може бити. Верујте ми, није само Редмонд тај који продуцира Windows, ту су и произвођачи хардвера и софтвера са којима морате да се синхронизујете до максимума. Већина вас не може да се синхронизира са пријатељима по питању једног суботњег изласка... Open source никада неће достићи квалитет плаћеног јер, хтели ми то да признамо или не, пара је стимул свему и свачему, а квалитету највише.

Expert

pre 9 godina

Auuu, koliko eksperata ovde. Svi komentarisu izgled, ikonice, animaciju pri dizanju programa, cortana, senka oko ikonoce. Pa dobro bre, jel vi radite na kompu ili gledate ikonice. Niko nije prokomentarisao stabilnost i brzinu, sto je po meni najbitnije. Ja u mom poslu ne vidim desktop, samo programe na kojim radim, tako da me izgled ikonica totalno ne zanima. Inace sve je to promenjivo, ikon pack po zelji, rocket dock i ostali fenseraj. Operativni sistem treba da bude stabilan i brz... fenseraj me ne zanima. Po meni ovo je samo nasminkan win 7. I stvarno su preterali, trebali su da ga nazovu Windows 10 Children Edition.

DaLanik

pre 9 godina

Naravno da ljudi komentarisu ikone kada su u clanku skrinsotovi, pa ne mogu da komentarisu brzinu sistema - to iz clanka nemoze da se zakljuci. A da su ruzne - jesu. Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.

Epicentar

pre 9 godina

Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
Nikako neću moći da shvatim taj minimalistički dizajn. Imaš na raspolaganju 32-bitnu paletu a držiš se dve boje ko pijan plota... ne kapiram ipak! :(

aero glass

pre 9 godina

to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara
(planet of the apes, 7. februar 2015 14:40)
I sta se desi sa precicama i otvorenim aplikacijama u taskbaru kad se search otvori, da li ih pomeri u desno ili prekrije? Zasto nisu ostavili search tamo gde mu je i mesto, u start meniju?
I jel istina da u Start meniju nema kategorija kao u 7ici/Visti/XPu vec samo jedna kolona aplikacija sortiranih po abecedi? Pa onda ce i ovde morati da se instalira Classic shell

đomladinac

pre 9 godina

Pljuvali ste osmicu,a odlicna je kao i 7 i vista.
Xp koristim na poslu zato sto moram(odvratan je )
10 instaliram obavezno.
Vi sto mrzite napredak koristite xp i uzivajte u 3gb rama pozdrav

genericki komentator

pre 9 godina

"Na Linuxu mi ne smeta da se cimam, ali mi na Windozi smeta. Linux je besplatan, ali Windoza nije. Ja uvek kupujem original i imam prava da se zalim i zelim da oni odaberu najbolji iconset koji meni pase, a ne da ja to radim. Ovo je odvratno, nemojte mi pricati o ukusima i siguran sam da je ovo definitivno iconset koji ce izabrati, bez obzira sto je i dalje samo trenutni build. Ja znam najbolje, ali i dalje necu da sam izaberem svoje ikonice. Kme kme." ...inace, ovo vam pisem kao korisnik linuxa i sa linuxa. Poenta je da se vi najveci korisnici kitite epitetom ljudi koji su otvorenog uma i DIY etike, a ovde mi padate u potrosacku groznicu i slicne komentare. Gde nestade ona linux etika? I to sto Microsoft u Win10 ubacuje poneke prepoznatljive elemente iz Linux sveta kao sto su Workspaces i slicno me obradovalo, umesto sto me to vredja. A iconset co iconset, najmanji problem, nedostojan toliko prasine.

Morpheus

pre 9 godina

@generički, ti pišeš sa Linuxa a ja sa Mac OS X-a, šta mi uopšte radimo ovde? :)

Činjenice su, kako ih ja vidim, da su ikonice na svim popularnijim distribucijama Linuxa (a isprobao sam i koristio desetak) i na OS X bolje osmišljene od ovih, kao i da je na Linuxu lakše promeniti ceo icon pack nego na Windowsu i OS X-u zajedno. A i to da su korisnici Linuxa mahom bolje upoznati sa radom sistema i njegovim mogućnostima nego pripadnici ostale dve grupe.

Dakle, prosečan korisnik Windowsa ne zna kako da promeni ikonice na sistemu niti ga zanima da nauči, pa će ostati sa ovom dečijom slikovnicom ili se vratiti na sistem koji je na nešto ličio. O procentima sam sudi, ali ovakva igranka/bojanka na desetci će po mom mišljenju od sedmice napraviti novi XP koji će za par godina morati nasilno da gase kao i prethodni.

Lično nemam ništa protiv, eto malog prostora za naša dva OS-a, ali mi je ipak malo mučno da gledam jednog giganta kao što je Majkrosoft kako se sapliće na nečemu za šta ima toliko talenata u svojim redovima. Prosto boli posmatrati sa strane.

Иван Јеленковић ВИНДОУС ИКС ПЕ

pre 9 godina

Правићете Ви опет "икс пе" од блата, пардон, од бајта......

Dok Holidej

pre 9 godina

@666

A šta je to bolje kod Linuxa? To što ako mi crkne HW, moram da instaliram novu verziju neke distribucije, jer verzija od pre dve godine nema šanse da radi na novom hardveru? A onda, ako sam instalirao novu verziju Linuxa, nijedna aplikacija sa stare verzije nema šanse da radi iako je reč o istoj distribuciji?
Jes baš je neko blesav da instalira Linux i da posle dve tri godine ne može da koristi aplikaciju za svoju firmu. Takve custom made aplikacije na Windowsu obično koriste i po 15 godina (mada sam viđao i starijih na 8.1), seleći je sa verzije na verziju, kako promene HW.
Ja teram Heroes of Might And Magic III na Win 8.1. Takva egzibicija na Linux-u je nemoguća, bez da samostalno kompajliraš i izbilduješ aplikaciju. To je isto kao da ti neko proda komad nameštaja tako što ti isporuči tablu univera, sa iscrtanim elementima. Ti moraš sam da isečeš, uradiš borduru i sklopiš. Lepo ko voli, ali meni je komad nameštaja potreban da ga koristim, ne zbog čari "uradi sam" zabave, tako da ću rađe da platim.

Mali Perica

pre 9 godina

Ko njima radi dizajn? Prosecan freelancer bi im za neku sitnu kintu odradio bolje od ovoga. Cela prica oko ovog novog Windows-a mi deluje nadrealno

Srdjan

pre 9 godina

Instalirao sam poslednji bild, nije bagovit ali je ruzan do bola, ikonice su ruznjikave, sve me podseca na ptastari win95, start meni je ruzan i nekako nedoradjen, i konacno ceo je nekako dizajnerski nedovrsen.Dobre stvari su recimo virtualni fesktopi koji su skoro isto urdjeni kao u Cinemon okruzenju Linux Mint-a, kao i senka oko prozora i animacija pri otvaranju i spustanju istih koja je isto vrlo slicna kao kod Mint-a samo za nijansu grubllja.Ako su "krali fore" od njih, trebalo je da to rade bolje, jer Cinnemon je fenomenalno gtaficki upeglan.Mada ne treba potcenjivati Microsoft, mozda ce nas na kraju iznenaditi, mozda je ovo samo da bi finalna verzija izazvala WOW efekat.

Zurkolomac

pre 9 godina

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!
(Win7, 07. februar 2015 14:16)

Winstep Nexus je najbolji windows-dock. Probaj obavezno…

Ljuba

pre 9 godina

JbT, ukucas na googlu free icons i nadjes 1.000.000 fenomenalnih ikonica.
Stvarno ne kapiram, pa zar su slepi kod ociju. Ja volim windows ali brhe vizuelni deo moze mnogo ali mnogooo bolje.

666

pre 9 godina

Lici na Ubuntu Unity od pre par godina. Dizajn je pitanje ukusa...bitnije je kako to sve radi. GENERALNO, LJUDI KOD NAS TESKO PRIHVATAJU PROMENE, NAJRADIJE BI RADILI NA WINDOWSU 98. NE SUMNJAM DA CE SVAKO PRILAGODJAVANJE VIZUELNOM OKRUZENJU SOPSTVENIM POTREBAMA BITI MOGUCE, STO I JESTE VEC X GODINA U NAZAD, NA SVIM SISTEMIMA. TAKO DA KO VOLI DA PLATI NEKA KUPI WINDOWS, A KO VOLI SVE TO I JOS PUNO BOLJE, NEKA PREDJE NA LINUX...

AlienShooter

pre 9 godina

Ako ove ikonice budu u finalnoj verziji nebi instalirao kad bi mi dali da skinem free pa bolje ikonice imaju win me pa do win 8

mail

pre 9 godina

M$ krece opet od 2D i tri osnovne boje, pa idemo jovo-nanovo. M$ ce ostati upamcen po Office, kao firma koja je napravila najbolji porgram za daktilografkinje.

Morpheus

pre 9 godina

@generički, kakve veze ima Numix icon pack sa Ubuntuom ili elementary OS? Nezavisno dizajniran icon pack, nikakve veze sa zvaničnim nema. Ali ako već poredimo, čak i Numix folderi (koji se meni uopšte ne sviđaju) su lepši od ovih. I to daleko. "Customizacija" je moguća, naravno, ali zašto default icon pack ne učiniti dovoljno vizuelno dopadljivim da prosečan korisnik ne poželi da ga menja? Da, želim da mi OS bude pre svega funkcionalan, ali ako u nešto gledam solidan deo dana mislim da imam pravo da očekujem da to bude bar prijatnog izgleda, ako već ne lepo. Ovo je nakaradno.

Milos

pre 9 godina

WINDOWS 1O JE NAJBOLJI!!!!

JA SAM INSTALIRAO WINDOWS 10 PREVIEW I 99999999 PUTA JE BOLJI OD
WINDOWS 7 ANIMACIJE,CORTANA, START MENI, TRAKA SA ALATKAMA, APLIKACIJE SU SAVRRRRRRSEENEEEEE!!!!!!!!!!!

Čitalac

pre 9 godina

Suština nekog operativnog sistema nije ono što je direktno vidljivo korisniku. Međutim, Windows je za najšire tržište, tako da je važan i izgled korisničkog interfejsa. Tu su zabrljali, jer je od ovoga što je prikazano lepši, elegantniji i svrsishodniji korisnički interfejs Windows-a 2000. Ja taj klasični izgled koristim na svim svojim računarima. Ali postoji razlika: korisnički interfejs Windows-a 2000 je rezultat ozbiljnog rada i podređen je maksimalnoj efikasnosti na tehnološkom nivou tog vremena. Ovo što su sada napravili je više trip nekog hipstera.

dusan

pre 9 godina

preružan je ..katastrofa za Microsoft jedino sto mogu da primetim je ili da ovo neko radi namerno radi testiranja mase ili je neko njima debelo platio da naprave nesto ovako ruzno i odvratno..sa danasnjim jakim mašinama savremeni OS bi trebao da bude mnoooogooo drugačiji pa ko nema love za novu masinu koristi recimo stariji sistem tipa sedmice ..dok ne kupi bolji.ovo je ponavljam katasrofalno i sigurno ga necu instalirati.

Ja

pre 9 godina

Izgleda isto kao XP sa styler win 8 temom i object dockom.. Samo styler ima 100 puta lespe teme za xp.. Sad gledam last xp verziju na mom laptopu i izgleda kao avion u odnosu na ovo.

Vlada99

pre 9 godina

Stucnjac,i nije bitno dali je lep ili nije, vec dali je brz, da nema bagova, da je funkcionalan.... Ko hoce lepotu zna sta da radi!

Morpheus

pre 9 godina

Poboljšanja? Ovo izgleda tragično. Ikonice kao da su rad petogodišnjaka, a min/max/close tasteri deluju totalno van mesta, zašto pobogu nisu centrirani??? I šta bi tačno trebao da bude onaj drugi "taskbar"? Search ima opciju da bude uklonjen, mada meni verovatno ne bi smetao ni ovakav, ali ceo sistem izgleda... nemam reči.

Mare

pre 9 godina

Meni se sviđa,a kome se ne sviđa,mogu da promene ikonice po svom ukusu,od onih u 98 do onih u 8.1,svaka se može menjati po ukusu

djuro

pre 9 godina

Pa ovaj hahahahhahah
Pa ovo dali deci od 3-5 god da dizajniraju?
Win 8 je imao nekih modernih elemenata a ovo lici na jednu veliku sprdnju.Dizajin tim otkaz ali momentalno.Ta ovo je cirkus.
Start meni je jos i ok ali ovaj search koji je zauzeo pola taskbara i ovaj neki dok sada i ikone omfg!!!

Air

pre 9 godina

Lele majko, pogledaj ti te ikonice, ne zna se koje su ruznije, ove za foldere ili ove This PC, network, kanta. Pa onda debeli titlebar, pa skrnavi i ekscentricni mini/maximize i close, pa ovo dzinovsko search polje u taskbaru, pa ta kombinacija boja, onako sizofreno-psihodelicno. Nije ni cudo da ce ga deliti za dzabe, ko bi normalan platio za ovako nesto?!

Steva

pre 9 godina

A ja, na primer, ni dan danas ne mogu da se pomirim sa činjenicom da uporno forsiraju glupi ribon, bez mogućnosti da se ukloni. "Meni" može da se ukloni, a glupi ribon ne može -> samo zauzima mesto po vertikali, čini da su prozori sve veći i veći, ikonice u ribonu su im sve veće i veće umesto da ih ukinu.

Plasiraju se nove verzije samo da bi se generisao dodatni prfit, da se kompanije teraju da ulažu stalno u nove softvere.

Razvoju operativnog sistema, kakav je sad, došao je kraj.

I tako...

novica

pre 9 godina

Instalirao Windows 10 9926 na 8" tabletu (Dell Venue 8 Pro) i što se tiče tableta Windows 8.1 je mnogo lakši za korišćenje, Windows 10 je nemoguće koristiti bez olovke

zikina sarenica

pre 9 godina

Pomalo deluje psihodelicno
(000, 7. februar 2015 12:38)
A kazu da je u USA sve teze naci LSD. Izgleda da neko ipak ima zalihe :D

planet of the apes

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?
(zikina sarenica, 07. februar 2015 12:54)
to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara

Win7

pre 9 godina

Ja koristim Rocket Dock koji sam ko zna kad instalirao i izgleda bolje nego ovo sto oni tek nameravaju da izdaju!? Svasta.

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!

Aster

pre 9 godina

Izgleda kao neki shell za decu u predskolskim ustanovama.

I ne, ne izgleda kao Windows for Workgroups 3.11. On je imao stila.

@Ske
Greskom ti dadoh plus...

neutralni felsh

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 07. februar 2015 12:36)


hahahahahaha bravo :)

Поштар

pre 9 godina

Windows и OS X су као небо и земља, у корист OS X-а, наравно. Они заиста мисле да ће купити некога тим одвратним анимацијама и иконицама које изгледају као да су их деца цртала?! Десетка ће бити пропаст и после ње ће, надам се, људи коначно схватити да је OS X далеко напреднији, моћнији лепши.

хаџија

pre 9 godina

мени графичко окружење личи на линукс папи. нарочито корпа за отпатке...
ред би бијо да онда и кошта ко поменути линукс
или то или ћу у 50-тој да учим скидање са торента и инсталацију истог(не дам паре надри-акерима)

Ja tako, a ti kako hoćeš

pre 9 godina

Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 7. februar 2015 12:36)

Činjenica je da je ovo ružno do bola. Ne znam kako radi, ali znam da ovo SIGURNO neće biti instalirano kod mene, ma kako dobro da radi. Kad prestane podrška za W7, radije ću preći na drugi OS, nego da mi "ekran" izgleda ovako. Možda sam i "genericki komentator", ali ako svi kažu da je ovo RUŽNO, a ti jedini tvrdiš da nemamo pojma, ja bih razmislio o svom ukusu, da sam na tvom mestu.

genericki komentator

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."

Miloš

pre 9 godina

Ipak nisam jedini kome je ovaj izgled užasan. Zašto moraju da ovako upropaste savršeno funkcionalan sistem? Zar stvarno ne mogu da nađu normalnog dizajnera? Užas. Užas!

zikina sarenica

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?

uci sine da budes prvi na birou

pre 9 godina

Na vm sam instalirao probnu verziju, doatupa je na njihovom sajtu. Povratak starta u donjem levom uglom i jos puno precica na startnoj liniji cine ga zaniljivim.

Dejan

pre 9 godina

Najbolje je da napravite Mac OS X na kraju.

Iskreno ljudi prelazite na Apple proizvode (iphone, ipad, Mac OSX....) dok nije kasno. Windows je gotov.

Nikola

pre 9 godina

Dobro je sto su se setili da izmene izgled ikonica koji se vuce jos od Viste (doduse na Vista i 7 su se odlicno uklopile uz aero stil). Ali je ne mogu da poverujem da ne umeju da dizajniraju ikone koje ce se bas uklopiti uz ovaj flat ui. Pa ove ikone izgledaju kao da ih je crtalo neko dete u paintu ! Otidjite na devianart i ukucajte windows 9 icon pack i vidite sta su kreativni ljudi napravili, ali izgleda MS tera po svom.U sustini meni se cela ideja ovog win 10 dopada, ali se prosto iznerviram kad vidim tako neke velike propuste.

Nikola

pre 9 godina

Dobro je sto su se setili da izmene izgled ikonica koji se vuce jos od Viste (doduse na Vista i 7 su se odlicno uklopile uz aero stil). Ali je ne mogu da poverujem da ne umeju da dizajniraju ikone koje ce se bas uklopiti uz ovaj flat ui. Pa ove ikone izgledaju kao da ih je crtalo neko dete u paintu ! Otidjite na devianart i ukucajte windows 9 icon pack i vidite sta su kreativni ljudi napravili, ali izgleda MS tera po svom.U sustini meni se cela ideja ovog win 10 dopada, ali se prosto iznerviram kad vidim tako neke velike propuste.

zikina sarenica

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?

Miloš

pre 9 godina

Ipak nisam jedini kome je ovaj izgled užasan. Zašto moraju da ovako upropaste savršeno funkcionalan sistem? Zar stvarno ne mogu da nađu normalnog dizajnera? Užas. Užas!

Air

pre 9 godina

Lele majko, pogledaj ti te ikonice, ne zna se koje su ruznije, ove za foldere ili ove This PC, network, kanta. Pa onda debeli titlebar, pa skrnavi i ekscentricni mini/maximize i close, pa ovo dzinovsko search polje u taskbaru, pa ta kombinacija boja, onako sizofreno-psihodelicno. Nije ni cudo da ce ga deliti za dzabe, ko bi normalan platio za ovako nesto?!

Dejan

pre 9 godina

Najbolje je da napravite Mac OS X na kraju.

Iskreno ljudi prelazite na Apple proizvode (iphone, ipad, Mac OSX....) dok nije kasno. Windows je gotov.

genericki komentator

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."

djuro

pre 9 godina

Pa ovaj hahahahhahah
Pa ovo dali deci od 3-5 god da dizajniraju?
Win 8 je imao nekih modernih elemenata a ovo lici na jednu veliku sprdnju.Dizajin tim otkaz ali momentalno.Ta ovo je cirkus.
Start meni je jos i ok ali ovaj search koji je zauzeo pola taskbara i ovaj neki dok sada i ikone omfg!!!

Mali Perica

pre 9 godina

Ko njima radi dizajn? Prosecan freelancer bi im za neku sitnu kintu odradio bolje od ovoga. Cela prica oko ovog novog Windows-a mi deluje nadrealno

uci sine da budes prvi na birou

pre 9 godina

Na vm sam instalirao probnu verziju, doatupa je na njihovom sajtu. Povratak starta u donjem levom uglom i jos puno precica na startnoj liniji cine ga zaniljivim.

Dok Holidej

pre 9 godina

@666

A šta je to bolje kod Linuxa? To što ako mi crkne HW, moram da instaliram novu verziju neke distribucije, jer verzija od pre dve godine nema šanse da radi na novom hardveru? A onda, ako sam instalirao novu verziju Linuxa, nijedna aplikacija sa stare verzije nema šanse da radi iako je reč o istoj distribuciji?
Jes baš je neko blesav da instalira Linux i da posle dve tri godine ne može da koristi aplikaciju za svoju firmu. Takve custom made aplikacije na Windowsu obično koriste i po 15 godina (mada sam viđao i starijih na 8.1), seleći je sa verzije na verziju, kako promene HW.
Ja teram Heroes of Might And Magic III na Win 8.1. Takva egzibicija na Linux-u je nemoguća, bez da samostalno kompajliraš i izbilduješ aplikaciju. To je isto kao da ti neko proda komad nameštaja tako što ti isporuči tablu univera, sa iscrtanim elementima. Ti moraš sam da isečeš, uradiš borduru i sklopiš. Lepo ko voli, ali meni je komad nameštaja potreban da ga koristim, ne zbog čari "uradi sam" zabave, tako da ću rađe da platim.

zikina sarenica

pre 9 godina

Pomalo deluje psihodelicno
(000, 7. februar 2015 12:38)
A kazu da je u USA sve teze naci LSD. Izgleda da neko ipak ima zalihe :D

Иван Јеленковић ВИНДОУС ИКС ПЕ

pre 9 godina

Правићете Ви опет "икс пе" од блата, пардон, од бајта......

Dejan

pre 9 godina

Читам коментаре и смејем се... Коментаришу људи који ни дана нису провели на осмишљању, планирању, скицирању, изради и тестирању софтвера. Добро, јел' ви знате колико је знања и труда потребно да се изради само .NET платформа на основу које се врши израда овога? Да не говорим о координацији између 100-ак тимова... Microsoft креира целе системе, комплексе који раде заједно, а уједињује их .NET оквир. Отуд и толико компромиса у погледу брзине, функционалности, безбедности... (све до појаве Vista-е). Windows 8 је ремек дело софтвераша из Редмонда. Његова верзија 8.1 је још бржа и стабилнија (користим је на хардверу са 8GB RAM-а старом 9 година) од било чега на којем сам провео дане у раду. SQL Server 2014 и Visual Studio 2013 'возе' стабилно, да стабилније не може бити. Верујте ми, није само Редмонд тај који продуцира Windows, ту су и произвођачи хардвера и софтвера са којима морате да се синхронизујете до максимума. Већина вас не може да се синхронизира са пријатељима по питању једног суботњег изласка... Open source никада неће достићи квалитет плаћеног јер, хтели ми то да признамо или не, пара је стимул свему и свачему, а квалитету највише.

Ja tako, a ti kako hoćeš

pre 9 godina

Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 7. februar 2015 12:36)

Činjenica je da je ovo ružno do bola. Ne znam kako radi, ali znam da ovo SIGURNO neće biti instalirano kod mene, ma kako dobro da radi. Kad prestane podrška za W7, radije ću preći na drugi OS, nego da mi "ekran" izgleda ovako. Možda sam i "genericki komentator", ali ako svi kažu da je ovo RUŽNO, a ti jedini tvrdiš da nemamo pojma, ja bih razmislio o svom ukusu, da sam na tvom mestu.

Steva

pre 9 godina

A ja, na primer, ni dan danas ne mogu da se pomirim sa činjenicom da uporno forsiraju glupi ribon, bez mogućnosti da se ukloni. "Meni" može da se ukloni, a glupi ribon ne može -> samo zauzima mesto po vertikali, čini da su prozori sve veći i veći, ikonice u ribonu su im sve veće i veće umesto da ih ukinu.

Plasiraju se nove verzije samo da bi se generisao dodatni prfit, da se kompanije teraju da ulažu stalno u nove softvere.

Razvoju operativnog sistema, kakav je sad, došao je kraj.

I tako...

Srdjan

pre 9 godina

Instalirao sam poslednji bild, nije bagovit ali je ruzan do bola, ikonice su ruznjikave, sve me podseca na ptastari win95, start meni je ruzan i nekako nedoradjen, i konacno ceo je nekako dizajnerski nedovrsen.Dobre stvari su recimo virtualni fesktopi koji su skoro isto urdjeni kao u Cinemon okruzenju Linux Mint-a, kao i senka oko prozora i animacija pri otvaranju i spustanju istih koja je isto vrlo slicna kao kod Mint-a samo za nijansu grubllja.Ako su "krali fore" od njih, trebalo je da to rade bolje, jer Cinnemon je fenomenalno gtaficki upeglan.Mada ne treba potcenjivati Microsoft, mozda ce nas na kraju iznenaditi, mozda je ovo samo da bi finalna verzija izazvala WOW efekat.

Čitalac

pre 9 godina

Suština nekog operativnog sistema nije ono što je direktno vidljivo korisniku. Međutim, Windows je za najšire tržište, tako da je važan i izgled korisničkog interfejsa. Tu su zabrljali, jer je od ovoga što je prikazano lepši, elegantniji i svrsishodniji korisnički interfejs Windows-a 2000. Ja taj klasični izgled koristim na svim svojim računarima. Ali postoji razlika: korisnički interfejs Windows-a 2000 je rezultat ozbiljnog rada i podređen je maksimalnoj efikasnosti na tehnološkom nivou tog vremena. Ovo što su sada napravili je više trip nekog hipstera.

genericki komentator

pre 9 godina

"Na Linuxu mi ne smeta da se cimam, ali mi na Windozi smeta. Linux je besplatan, ali Windoza nije. Ja uvek kupujem original i imam prava da se zalim i zelim da oni odaberu najbolji iconset koji meni pase, a ne da ja to radim. Ovo je odvratno, nemojte mi pricati o ukusima i siguran sam da je ovo definitivno iconset koji ce izabrati, bez obzira sto je i dalje samo trenutni build. Ja znam najbolje, ali i dalje necu da sam izaberem svoje ikonice. Kme kme." ...inace, ovo vam pisem kao korisnik linuxa i sa linuxa. Poenta je da se vi najveci korisnici kitite epitetom ljudi koji su otvorenog uma i DIY etike, a ovde mi padate u potrosacku groznicu i slicne komentare. Gde nestade ona linux etika? I to sto Microsoft u Win10 ubacuje poneke prepoznatljive elemente iz Linux sveta kao sto su Workspaces i slicno me obradovalo, umesto sto me to vredja. A iconset co iconset, najmanji problem, nedostojan toliko prasine.

mail

pre 9 godina

M$ krece opet od 2D i tri osnovne boje, pa idemo jovo-nanovo. M$ ce ostati upamcen po Office, kao firma koja je napravila najbolji porgram za daktilografkinje.

Morpheus

pre 9 godina

@generički, ti pišeš sa Linuxa a ja sa Mac OS X-a, šta mi uopšte radimo ovde? :)

Činjenice su, kako ih ja vidim, da su ikonice na svim popularnijim distribucijama Linuxa (a isprobao sam i koristio desetak) i na OS X bolje osmišljene od ovih, kao i da je na Linuxu lakše promeniti ceo icon pack nego na Windowsu i OS X-u zajedno. A i to da su korisnici Linuxa mahom bolje upoznati sa radom sistema i njegovim mogućnostima nego pripadnici ostale dve grupe.

Dakle, prosečan korisnik Windowsa ne zna kako da promeni ikonice na sistemu niti ga zanima da nauči, pa će ostati sa ovom dečijom slikovnicom ili se vratiti na sistem koji je na nešto ličio. O procentima sam sudi, ali ovakva igranka/bojanka na desetci će po mom mišljenju od sedmice napraviti novi XP koji će za par godina morati nasilno da gase kao i prethodni.

Lično nemam ništa protiv, eto malog prostora za naša dva OS-a, ali mi je ipak malo mučno da gledam jednog giganta kao što je Majkrosoft kako se sapliće na nečemu za šta ima toliko talenata u svojim redovima. Prosto boli posmatrati sa strane.

novica

pre 9 godina

Instalirao Windows 10 9926 na 8" tabletu (Dell Venue 8 Pro) i što se tiče tableta Windows 8.1 je mnogo lakši za korišćenje, Windows 10 je nemoguće koristiti bez olovke

Milos

pre 9 godina

WINDOWS 1O JE NAJBOLJI!!!!

JA SAM INSTALIRAO WINDOWS 10 PREVIEW I 99999999 PUTA JE BOLJI OD
WINDOWS 7 ANIMACIJE,CORTANA, START MENI, TRAKA SA ALATKAMA, APLIKACIJE SU SAVRRRRRRSEENEEEEE!!!!!!!!!!!

Aster

pre 9 godina

Izgleda kao neki shell za decu u predskolskim ustanovama.

I ne, ne izgleda kao Windows for Workgroups 3.11. On je imao stila.

@Ske
Greskom ti dadoh plus...

Expert

pre 9 godina

Auuu, koliko eksperata ovde. Svi komentarisu izgled, ikonice, animaciju pri dizanju programa, cortana, senka oko ikonoce. Pa dobro bre, jel vi radite na kompu ili gledate ikonice. Niko nije prokomentarisao stabilnost i brzinu, sto je po meni najbitnije. Ja u mom poslu ne vidim desktop, samo programe na kojim radim, tako da me izgled ikonica totalno ne zanima. Inace sve je to promenjivo, ikon pack po zelji, rocket dock i ostali fenseraj. Operativni sistem treba da bude stabilan i brz... fenseraj me ne zanima. Po meni ovo je samo nasminkan win 7. I stvarno su preterali, trebali su da ga nazovu Windows 10 Children Edition.

DaLanik

pre 9 godina

Naravno da ljudi komentarisu ikone kada su u clanku skrinsotovi, pa ne mogu da komentarisu brzinu sistema - to iz clanka nemoze da se zakljuci. A da su ruzne - jesu. Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.

nek se spremi 11

pre 9 godina

(đomladinac, 7. februar 2015 23:02)
Kad naucis razliku izmedju napretka i novotarija/pomodarstva, ostavi novi komentar. 75% kupaca Windows-a su biznis korisnici, oni su rekli ne i 8ici, reci ce i 10ki

хаџија

pre 9 godina

мени графичко окружење личи на линукс папи. нарочито корпа за отпатке...
ред би бијо да онда и кошта ко поменути линукс
или то или ћу у 50-тој да учим скидање са торента и инсталацију истог(не дам паре надри-акерима)

planet of the apes

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?
(zikina sarenica, 07. februar 2015 12:54)
to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara

M.Cs

pre 9 godina

A ovo je slika mog Kubuntu desktopa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1192316/snapshot1.jpg

Cisto da se vidi razlika. Puno se prica, a malo pokazuje.

Поштар

pre 9 godina

Windows и OS X су као небо и земља, у корист OS X-а, наравно. Они заиста мисле да ће купити некога тим одвратним анимацијама и иконицама које изгледају као да су их деца цртала?! Десетка ће бити пропаст и после ње ће, надам се, људи коначно схватити да је OS X далеко напреднији, моћнији лепши.

Vlada99

pre 9 godina

Stucnjac,i nije bitno dali je lep ili nije, vec dali je brz, da nema bagova, da je funkcionalan.... Ko hoce lepotu zna sta da radi!

666

pre 9 godina

Lici na Ubuntu Unity od pre par godina. Dizajn je pitanje ukusa...bitnije je kako to sve radi. GENERALNO, LJUDI KOD NAS TESKO PRIHVATAJU PROMENE, NAJRADIJE BI RADILI NA WINDOWSU 98. NE SUMNJAM DA CE SVAKO PRILAGODJAVANJE VIZUELNOM OKRUZENJU SOPSTVENIM POTREBAMA BITI MOGUCE, STO I JESTE VEC X GODINA U NAZAD, NA SVIM SISTEMIMA. TAKO DA KO VOLI DA PLATI NEKA KUPI WINDOWS, A KO VOLI SVE TO I JOS PUNO BOLJE, NEKA PREDJE NA LINUX...

đomladinac

pre 9 godina

Pljuvali ste osmicu,a odlicna je kao i 7 i vista.
Xp koristim na poslu zato sto moram(odvratan je )
10 instaliram obavezno.
Vi sto mrzite napredak koristite xp i uzivajte u 3gb rama pozdrav

Epicentar

pre 9 godina

Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
Nikako neću moći da shvatim taj minimalistički dizajn. Imaš na raspolaganju 32-bitnu paletu a držiš se dve boje ko pijan plota... ne kapiram ipak! :(

neutralni felsh

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 07. februar 2015 12:36)


hahahahahaha bravo :)

win 10 sarenilo

pre 9 godina

Koristim win 7 i on je najbolja zamena win xp kog sam dugo koristio. A koliko mi se cini (bar po izgledu) da necu preci na win 10.

Morpheus

pre 9 godina

@generički, kakve veze ima Numix icon pack sa Ubuntuom ili elementary OS? Nezavisno dizajniran icon pack, nikakve veze sa zvaničnim nema. Ali ako već poredimo, čak i Numix folderi (koji se meni uopšte ne sviđaju) su lepši od ovih. I to daleko. "Customizacija" je moguća, naravno, ali zašto default icon pack ne učiniti dovoljno vizuelno dopadljivim da prosečan korisnik ne poželi da ga menja? Da, želim da mi OS bude pre svega funkcionalan, ali ako u nešto gledam solidan deo dana mislim da imam pravo da očekujem da to bude bar prijatnog izgleda, ako već ne lepo. Ovo je nakaradno.

AlienShooter

pre 9 godina

Ako ove ikonice budu u finalnoj verziji nebi instalirao kad bi mi dali da skinem free pa bolje ikonice imaju win me pa do win 8

Edi

pre 9 godina

Imam win 8.1, instalirao sam ga prije nekih tri mjeseca nakon sto sam godinama koristio 7, inace na sedmici nisam imao instaliran antivirusni program i svo to vrijeme nisam radio update win-a i nikad ama bas nikada nisam imao problema niti virusa. Osmicu sam stavio jer se zelim naviknuti na novi os i moram reci da je sedmica stabilnija, osmica mi se u tri mjeseca dva puta zamrznula i ne pase mi bas sto nema klasicni start up, navodno desetka bude sve to ispeglala, konacni zakljucak je da se ne isplati ici na osmicu i bolje je ostati na sedmici dok ne izadje desetka.

Win7

pre 9 godina

Ja koristim Rocket Dock koji sam ko zna kad instalirao i izgleda bolje nego ovo sto oni tek nameravaju da izdaju!? Svasta.

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!

Ja

pre 9 godina

Izgleda isto kao XP sa styler win 8 temom i object dockom.. Samo styler ima 100 puta lespe teme za xp.. Sad gledam last xp verziju na mom laptopu i izgleda kao avion u odnosu na ovo.

Morpheus

pre 9 godina

Poboljšanja? Ovo izgleda tragično. Ikonice kao da su rad petogodišnjaka, a min/max/close tasteri deluju totalno van mesta, zašto pobogu nisu centrirani??? I šta bi tačno trebao da bude onaj drugi "taskbar"? Search ima opciju da bude uklonjen, mada meni verovatno ne bi smetao ni ovakav, ali ceo sistem izgleda... nemam reči.

dusan

pre 9 godina

preružan je ..katastrofa za Microsoft jedino sto mogu da primetim je ili da ovo neko radi namerno radi testiranja mase ili je neko njima debelo platio da naprave nesto ovako ruzno i odvratno..sa danasnjim jakim mašinama savremeni OS bi trebao da bude mnoooogooo drugačiji pa ko nema love za novu masinu koristi recimo stariji sistem tipa sedmice ..dok ne kupi bolji.ovo je ponavljam katasrofalno i sigurno ga necu instalirati.

brido

pre 9 godina

Isti Windows 2000/ME. Sistem je super (koristim technical preview), naravno da ima još tu puno stvari da se ispravi, ali ovaj dizajn ikonica je stvarno ružan.

Mare

pre 9 godina

Meni se sviđa,a kome se ne sviđa,mogu da promene ikonice po svom ukusu,od onih u 98 do onih u 8.1,svaka se može menjati po ukusu

Zurkolomac

pre 9 godina

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!
(Win7, 07. februar 2015 14:16)

Winstep Nexus je najbolji windows-dock. Probaj obavezno…

Ljuba

pre 9 godina

JbT, ukucas na googlu free icons i nadjes 1.000.000 fenomenalnih ikonica.
Stvarno ne kapiram, pa zar su slepi kod ociju. Ja volim windows ali brhe vizuelni deo moze mnogo ali mnogooo bolje.

Mavs

pre 9 godina

Ikonice ne izgledaju bog zna kako ali ni prethodne nisu. Najbitnije je da ne zbunjuju ljude. Na kraju krajeva ovo nije finalni proizvod. Ako vam se ne svidja kukajte MS-u, možda ih i promene.



Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.
(DaLanik, 8. februar 2015 09:56)

Obožavam ljude koji pljuju većinu (koju BTW windows ikonice uopšte ne zanimaju) i svrstavaju se u intelektualnu elitu. Ti si moj heroj.


Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
(Epicentar, 8. februar 2015 04:28)

Većinu ikonica Win trojke je dizajnirala Susan Kare. Naravno da su bolje od ovoga.


Ovo je vec blamaza. Izgleda kao Mac OS od pre desetak godna.
(Mige, 7. februar 2015 15:01)

Mac OS je imao uglavnom iste ikonice od 2003. do 2013. Ako misliš na dock (iznad taskbara!?), izgleda kao josemitijev.

Crusher

pre 9 godina

Mene ovo podseca na good buy windows ajde da radimo za Macitosh.Interface poceo da lici na njih sa ovim dock dole. Stabilnost ne moze da se komentarise jer niko nije uspeo da testira. Ja trenutno testitira poslednju verziju Win10 platforme i ima dosta bug-ova. Sve mi ovo lici na Mac videceomo njihov GUI. Dock je isti kao na Yosemite 10.10 sa koji i radim najvise.

Student

pre 9 godina

@Dok Holidej Molio bih Vas, a i sve komentatore slične Vama, da ne iznosite gluposti. Ako već ne znate, obrazujte se, pa tek onda pišite komentare. Ne obmanjujte narod, jer su ljudi već dovoljno u digitalnom mraku i zaslepljeni Wintendom, koji je jedino bolji kada se govori o igricama.

Staki

pre 9 godina

@Dejan
A i zacudjujuce je da neko tako "iskusan" odgovara na pitanje "jel nebo plavo" sa "trava je zelena". @Dejan nije ni shvatio sustinu onoga o cemu se korisnici zale. Korisnike se ne tice kako osnovni lower level sistemi u operativnomm sistemu rade, sve dok rade dobro. Korisnike interesuje kakav je Win 8/8.1/10 Interface, a on je patetican. Nekoliko dobrih ideja je unisteno tolanim haosom. Od nekonzistentnog generalnog pristupa, neintuitivnih nacina upravljana, eliminacije mogucnosti koje su pre postojale, da ne govorimo odvratnon generalog dizajna (Suzan Karen verovantno povraca od muke kad baci pogled na Win 8...) U ovom slucaju MS je napravio ne jedan korak napred, dva nazad vec jedan krak naprad a deset nazad.
Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.

windows 11

pre 9 godina

(+382, 8. februar 2015 22:16)
Upravo tako, iskljucis Aero na 7ici i bude brzi i manje HW zahtevan od 8ice, ode im ta "velika prednost" i "napredak"

Svedok s'lica mesta

pre 9 godina

Ko god je instalirao 10-ku, neka bolje pošalje mišljenje o ikonama u feedback aplikaciji da isprave to u finalnom bildu, a ne da samo zakera kako ne valja ništa.

aero glass

pre 9 godina

to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara
(planet of the apes, 7. februar 2015 14:40)
I sta se desi sa precicama i otvorenim aplikacijama u taskbaru kad se search otvori, da li ih pomeri u desno ili prekrije? Zasto nisu ostavili search tamo gde mu je i mesto, u start meniju?
I jel istina da u Start meniju nema kategorija kao u 7ici/Visti/XPu vec samo jedna kolona aplikacija sortiranih po abecedi? Pa onda ce i ovde morati da se instalira Classic shell

Berlinac

pre 9 godina

@đomladinac: kad vidim komentare kao sto je tvoj (od ljudi "koji se razumeju u kompjutere"), stvarno ne mogu da ne ne iskomentarisem.
Prvo, ne da nisi u pravu, nego zvucis kao da si iz sveg srca zeleo osmicu, a nisi je iz nekog razloga imao. Drugo, kod mene u firmi svi imamo osmicu i kako se koji softver pojavi, mi predjemo na njega. Svaki novi sofver nudi nove i unapredjene funkcionalnosti, samim tim ne moze biti losiji od svog prethodnika (osim u slucaju Windows Vista, ali je to slucaj za sebe). Pre nego sto iskomentarises nesto, smisli argumente i navedi i njih, a ne ovako laicki.

nema deda mraza

pre 9 godina

@nek se spremi

razlika izmedju biznis korisnika i onih koji windows koriste za rad je enormno velika

biznis korisnici su megadenseri
a oni koji windows koriste za rad ce preci tek kada bude pouzdan i opremljen sa softverskom i drajverskom podrskom

uoci razliku

Win10 tester

pre 9 godina

Win 10 preview za sada od mene ima odličnu ocenu - neki stari programi, rađeni još na Delphi-ju, koji rade uz pomoć mnogo prilagođavanja na Win7, uz mnogo trikova na Win8/8.1, ovde rade bez problema bez intervencija. Da li će tako biti sa finalnom verzijom, ostaje da vidimo. U radu za sada nemam problema, osim povremene nestabilnosti, li se stvarno nadam da interfejs neće ovako izgledati - prošli bild je bio OK, ovaj sada je osetno ružniji, a ako je ovo stvarno desktop novog bilda, ne znam šta da kažem.

mrtav narod

pre 9 godina

Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.
(Staki, 8. februar 2015 19:24)
Sreca pa se to menja pa ce za 6-7 meseci izaci multiplatform Office (Win, OS X, Linux). Izgleda ni u MS-u vise nema nade za Windows pa su poceli sve da prebacuju u multiplatform, open source i sl. Suska se i da ce Win kernel da otvore u nekoj od narednih verzija

Muki

pre 9 godina

Windows 10 sam probao onako, ništa posebno u odnosu na win 8.1 sem što su digli prašinu oko start menija i neke cortane, ako mu vrate start meni kao 7 što ima odradili su posao, ovaj start meni mi se isto ne sviđa. Win 10 sam obrisao odma čim sam video da update ne može da mu se isključi već uključen uvek. Koristio sam XP, 7 i prezadovoljan sam njima. Sada napokon imam i 8.1 koji extra radi i nema nikakav bag. Da se razumemo, za 8.1 sam se pošteno namučio dok sam našao sve loše odrađeno i zato svi negoduju 8.1 kao ne valja. Nažalost odličan je ja sam uništio sigurno jedno 35 DVD dok sasvim slučajno nisam naleteo na neki šklj sajt i skino 8.1 radi perfektno ko sat, stabilna brza i nema mana niti bagova, iskreno nemam da dam 25000 za operativni pa koristim ovu drugu opciju, zato smatram da ko god negoduje 8.1 imao je iste probleme kao ja... Linux sam koristio svojevremeno ali ja koje programe imam i koji mi trebaju, za linux nema tako da sam odustao od njega...

DaLanik

pre 9 godina

Mavs: Drago mi je da sam tvoj idol, samo mi nisi objasnio zasto nisam u pravu.... ja sam uvek mislio da je poenta napretka u bilo cemu da oni koji ZNAJU nametnu svoj ukus/znanje onima koji manje znaju a ne da nas sve klasifikuju pomocu najmanjeg zajednickog cinioca... primer: Valjda ljudi koji slusaju Dzez, Rok, Klasiku treba da nametnu svoj "ukus" vecini, a ne da vecina koja slusa turbo-folk namece svoj neukus manjini?

+382

pre 9 godina

Kapiram da je ovo sa slike neko napravio temu po svom ukusu pa izbacio i da nije ovo "stock" tema Windows10. Ako jeste onda oni nemaju oci, a ukusa jos manje. (i ako se o ukisima ne raspravlja) Ovi sto spominju funkcionalnost i brzinu i nesto pala..de ovuda lupaji gluposti u cilju da ispadnu pametniji od drugih. Win XP i legendarni Win7 su itekako stabilni i najstabilniji pogotovo Win7. Win 8.1 jeste brz, ali je i bagovit i ogoljen "do gole koze" da bi bio tako brz. Pitaj ove sto imaju solidan, a da ne kazem jaci hardver je li im bitna brzina operarivnog sistema, bitna je stabilnost sto je Win7 neprevazidjen. Da se razumijemo mozda nikad necu prec sa Windows-a na neki drugi operativni sistem, ali sigurno necu koristiti Win 8,8.1 i ovakav Win10 kakav oni prave. Licno mislim da se iza novih verzija Windows-a krije nesto sasvim drugo, ali o tome neki drugi put.

Dejan

pre 9 godina

Najbolje je da napravite Mac OS X na kraju.

Iskreno ljudi prelazite na Apple proizvode (iphone, ipad, Mac OSX....) dok nije kasno. Windows je gotov.

Milos

pre 9 godina

WINDOWS 1O JE NAJBOLJI!!!!

JA SAM INSTALIRAO WINDOWS 10 PREVIEW I 99999999 PUTA JE BOLJI OD
WINDOWS 7 ANIMACIJE,CORTANA, START MENI, TRAKA SA ALATKAMA, APLIKACIJE SU SAVRRRRRRSEENEEEEE!!!!!!!!!!!

Air

pre 9 godina

Lele majko, pogledaj ti te ikonice, ne zna se koje su ruznije, ove za foldere ili ove This PC, network, kanta. Pa onda debeli titlebar, pa skrnavi i ekscentricni mini/maximize i close, pa ovo dzinovsko search polje u taskbaru, pa ta kombinacija boja, onako sizofreno-psihodelicno. Nije ni cudo da ce ga deliti za dzabe, ko bi normalan platio za ovako nesto?!

Поштар

pre 9 godina

Windows и OS X су као небо и земља, у корист OS X-а, наравно. Они заиста мисле да ће купити некога тим одвратним анимацијама и иконицама које изгледају као да су их деца цртала?! Десетка ће бити пропаст и после ње ће, надам се, људи коначно схватити да је OS X далеко напреднији, моћнији лепши.

đomladinac

pre 9 godina

Pljuvali ste osmicu,a odlicna je kao i 7 i vista.
Xp koristim na poslu zato sto moram(odvratan je )
10 instaliram obavezno.
Vi sto mrzite napredak koristite xp i uzivajte u 3gb rama pozdrav

Иван Јеленковић ВИНДОУС ИКС ПЕ

pre 9 godina

Правићете Ви опет "икс пе" од блата, пардон, од бајта......

Expert

pre 9 godina

Auuu, koliko eksperata ovde. Svi komentarisu izgled, ikonice, animaciju pri dizanju programa, cortana, senka oko ikonoce. Pa dobro bre, jel vi radite na kompu ili gledate ikonice. Niko nije prokomentarisao stabilnost i brzinu, sto je po meni najbitnije. Ja u mom poslu ne vidim desktop, samo programe na kojim radim, tako da me izgled ikonica totalno ne zanima. Inace sve je to promenjivo, ikon pack po zelji, rocket dock i ostali fenseraj. Operativni sistem treba da bude stabilan i brz... fenseraj me ne zanima. Po meni ovo je samo nasminkan win 7. I stvarno su preterali, trebali su da ga nazovu Windows 10 Children Edition.

Dok Holidej

pre 9 godina

@666

A šta je to bolje kod Linuxa? To što ako mi crkne HW, moram da instaliram novu verziju neke distribucije, jer verzija od pre dve godine nema šanse da radi na novom hardveru? A onda, ako sam instalirao novu verziju Linuxa, nijedna aplikacija sa stare verzije nema šanse da radi iako je reč o istoj distribuciji?
Jes baš je neko blesav da instalira Linux i da posle dve tri godine ne može da koristi aplikaciju za svoju firmu. Takve custom made aplikacije na Windowsu obično koriste i po 15 godina (mada sam viđao i starijih na 8.1), seleći je sa verzije na verziju, kako promene HW.
Ja teram Heroes of Might And Magic III na Win 8.1. Takva egzibicija na Linux-u je nemoguća, bez da samostalno kompajliraš i izbilduješ aplikaciju. To je isto kao da ti neko proda komad nameštaja tako što ti isporuči tablu univera, sa iscrtanim elementima. Ti moraš sam da isečeš, uradiš borduru i sklopiš. Lepo ko voli, ali meni je komad nameštaja potreban da ga koristim, ne zbog čari "uradi sam" zabave, tako da ću rađe da platim.

zikina sarenica

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?

genericki komentator

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."

Edi

pre 9 godina

Imam win 8.1, instalirao sam ga prije nekih tri mjeseca nakon sto sam godinama koristio 7, inace na sedmici nisam imao instaliran antivirusni program i svo to vrijeme nisam radio update win-a i nikad ama bas nikada nisam imao problema niti virusa. Osmicu sam stavio jer se zelim naviknuti na novi os i moram reci da je sedmica stabilnija, osmica mi se u tri mjeseca dva puta zamrznula i ne pase mi bas sto nema klasicni start up, navodno desetka bude sve to ispeglala, konacni zakljucak je da se ne isplati ici na osmicu i bolje je ostati na sedmici dok ne izadje desetka.

Dejan

pre 9 godina

Читам коментаре и смејем се... Коментаришу људи који ни дана нису провели на осмишљању, планирању, скицирању, изради и тестирању софтвера. Добро, јел' ви знате колико је знања и труда потребно да се изради само .NET платформа на основу које се врши израда овога? Да не говорим о координацији између 100-ак тимова... Microsoft креира целе системе, комплексе који раде заједно, а уједињује их .NET оквир. Отуд и толико компромиса у погледу брзине, функционалности, безбедности... (све до појаве Vista-е). Windows 8 је ремек дело софтвераша из Редмонда. Његова верзија 8.1 је још бржа и стабилнија (користим је на хардверу са 8GB RAM-а старом 9 година) од било чега на којем сам провео дане у раду. SQL Server 2014 и Visual Studio 2013 'возе' стабилно, да стабилније не може бити. Верујте ми, није само Редмонд тај који продуцира Windows, ту су и произвођачи хардвера и софтвера са којима морате да се синхронизујете до максимума. Већина вас не може да се синхронизира са пријатељима по питању једног суботњег изласка... Open source никада неће достићи квалитет плаћеног јер, хтели ми то да признамо или не, пара је стимул свему и свачему, а квалитету највише.

Crusher

pre 9 godina

Mene ovo podseca na good buy windows ajde da radimo za Macitosh.Interface poceo da lici na njih sa ovim dock dole. Stabilnost ne moze da se komentarise jer niko nije uspeo da testira. Ja trenutno testitira poslednju verziju Win10 platforme i ima dosta bug-ova. Sve mi ovo lici na Mac videceomo njihov GUI. Dock je isti kao na Yosemite 10.10 sa koji i radim najvise.

genericki komentator

pre 9 godina

"Na Linuxu mi ne smeta da se cimam, ali mi na Windozi smeta. Linux je besplatan, ali Windoza nije. Ja uvek kupujem original i imam prava da se zalim i zelim da oni odaberu najbolji iconset koji meni pase, a ne da ja to radim. Ovo je odvratno, nemojte mi pricati o ukusima i siguran sam da je ovo definitivno iconset koji ce izabrati, bez obzira sto je i dalje samo trenutni build. Ja znam najbolje, ali i dalje necu da sam izaberem svoje ikonice. Kme kme." ...inace, ovo vam pisem kao korisnik linuxa i sa linuxa. Poenta je da se vi najveci korisnici kitite epitetom ljudi koji su otvorenog uma i DIY etike, a ovde mi padate u potrosacku groznicu i slicne komentare. Gde nestade ona linux etika? I to sto Microsoft u Win10 ubacuje poneke prepoznatljive elemente iz Linux sveta kao sto su Workspaces i slicno me obradovalo, umesto sto me to vredja. A iconset co iconset, najmanji problem, nedostojan toliko prasine.

uci sine da budes prvi na birou

pre 9 godina

Na vm sam instalirao probnu verziju, doatupa je na njihovom sajtu. Povratak starta u donjem levom uglom i jos puno precica na startnoj liniji cine ga zaniljivim.

DaLanik

pre 9 godina

Naravno da ljudi komentarisu ikone kada su u clanku skrinsotovi, pa ne mogu da komentarisu brzinu sistema - to iz clanka nemoze da se zakljuci. A da su ruzne - jesu. Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.

Nikola

pre 9 godina

Dobro je sto su se setili da izmene izgled ikonica koji se vuce jos od Viste (doduse na Vista i 7 su se odlicno uklopile uz aero stil). Ali je ne mogu da poverujem da ne umeju da dizajniraju ikone koje ce se bas uklopiti uz ovaj flat ui. Pa ove ikone izgledaju kao da ih je crtalo neko dete u paintu ! Otidjite na devianart i ukucajte windows 9 icon pack i vidite sta su kreativni ljudi napravili, ali izgleda MS tera po svom.U sustini meni se cela ideja ovog win 10 dopada, ali se prosto iznerviram kad vidim tako neke velike propuste.

neutralni felsh

pre 9 godina

"Jako je ruzno i umesto da promenim iconset, radije cu da bljujem. Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 07. februar 2015 12:36)


hahahahahaha bravo :)

mail

pre 9 godina

M$ krece opet od 2D i tri osnovne boje, pa idemo jovo-nanovo. M$ ce ostati upamcen po Office, kao firma koja je napravila najbolji porgram za daktilografkinje.

666

pre 9 godina

Lici na Ubuntu Unity od pre par godina. Dizajn je pitanje ukusa...bitnije je kako to sve radi. GENERALNO, LJUDI KOD NAS TESKO PRIHVATAJU PROMENE, NAJRADIJE BI RADILI NA WINDOWSU 98. NE SUMNJAM DA CE SVAKO PRILAGODJAVANJE VIZUELNOM OKRUZENJU SOPSTVENIM POTREBAMA BITI MOGUCE, STO I JESTE VEC X GODINA U NAZAD, NA SVIM SISTEMIMA. TAKO DA KO VOLI DA PLATI NEKA KUPI WINDOWS, A KO VOLI SVE TO I JOS PUNO BOLJE, NEKA PREDJE NA LINUX...

Mali Perica

pre 9 godina

Ko njima radi dizajn? Prosecan freelancer bi im za neku sitnu kintu odradio bolje od ovoga. Cela prica oko ovog novog Windows-a mi deluje nadrealno

Srdjan

pre 9 godina

Instalirao sam poslednji bild, nije bagovit ali je ruzan do bola, ikonice su ruznjikave, sve me podseca na ptastari win95, start meni je ruzan i nekako nedoradjen, i konacno ceo je nekako dizajnerski nedovrsen.Dobre stvari su recimo virtualni fesktopi koji su skoro isto urdjeni kao u Cinemon okruzenju Linux Mint-a, kao i senka oko prozora i animacija pri otvaranju i spustanju istih koja je isto vrlo slicna kao kod Mint-a samo za nijansu grubllja.Ako su "krali fore" od njih, trebalo je da to rade bolje, jer Cinnemon je fenomenalno gtaficki upeglan.Mada ne treba potcenjivati Microsoft, mozda ce nas na kraju iznenaditi, mozda je ovo samo da bi finalna verzija izazvala WOW efekat.

nek se spremi 11

pre 9 godina

(đomladinac, 7. februar 2015 23:02)
Kad naucis razliku izmedju napretka i novotarija/pomodarstva, ostavi novi komentar. 75% kupaca Windows-a su biznis korisnici, oni su rekli ne i 8ici, reci ce i 10ki

Miloš

pre 9 godina

Ipak nisam jedini kome je ovaj izgled užasan. Zašto moraju da ovako upropaste savršeno funkcionalan sistem? Zar stvarno ne mogu da nađu normalnog dizajnera? Užas. Užas!

djuro

pre 9 godina

Pa ovaj hahahahhahah
Pa ovo dali deci od 3-5 god da dizajniraju?
Win 8 je imao nekih modernih elemenata a ovo lici na jednu veliku sprdnju.Dizajin tim otkaz ali momentalno.Ta ovo je cirkus.
Start meni je jos i ok ali ovaj search koji je zauzeo pola taskbara i ovaj neki dok sada i ikone omfg!!!

dusan

pre 9 godina

preružan je ..katastrofa za Microsoft jedino sto mogu da primetim je ili da ovo neko radi namerno radi testiranja mase ili je neko njima debelo platio da naprave nesto ovako ruzno i odvratno..sa danasnjim jakim mašinama savremeni OS bi trebao da bude mnoooogooo drugačiji pa ko nema love za novu masinu koristi recimo stariji sistem tipa sedmice ..dok ne kupi bolji.ovo je ponavljam katasrofalno i sigurno ga necu instalirati.

Aster

pre 9 godina

Izgleda kao neki shell za decu u predskolskim ustanovama.

I ne, ne izgleda kao Windows for Workgroups 3.11. On je imao stila.

@Ske
Greskom ti dadoh plus...

Ljuba

pre 9 godina

JbT, ukucas na googlu free icons i nadjes 1.000.000 fenomenalnih ikonica.
Stvarno ne kapiram, pa zar su slepi kod ociju. Ja volim windows ali brhe vizuelni deo moze mnogo ali mnogooo bolje.

хаџија

pre 9 godina

мени графичко окружење личи на линукс папи. нарочито корпа за отпатке...
ред би бијо да онда и кошта ко поменути линукс
или то или ћу у 50-тој да учим скидање са торента и инсталацију истог(не дам паре надри-акерима)

Staki

pre 9 godina

@Dejan
A i zacudjujuce je da neko tako "iskusan" odgovara na pitanje "jel nebo plavo" sa "trava je zelena". @Dejan nije ni shvatio sustinu onoga o cemu se korisnici zale. Korisnike se ne tice kako osnovni lower level sistemi u operativnomm sistemu rade, sve dok rade dobro. Korisnike interesuje kakav je Win 8/8.1/10 Interface, a on je patetican. Nekoliko dobrih ideja je unisteno tolanim haosom. Od nekonzistentnog generalnog pristupa, neintuitivnih nacina upravljana, eliminacije mogucnosti koje su pre postojale, da ne govorimo odvratnon generalog dizajna (Suzan Karen verovantno povraca od muke kad baci pogled na Win 8...) U ovom slucaju MS je napravio ne jedan korak napred, dva nazad vec jedan krak naprad a deset nazad.
Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.

Ja tako, a ti kako hoćeš

pre 9 godina

Ponekad cu pomenuti i Ubuntu, mozda i elementaryOS, a iako znam da su Numix teme skoro identicnih ikonica i sarene, reci cu da su ove bas ruzne. Takodje cu time pokazati i da mi nije tesko da customizujem, ali da vise volim da se njarim."
(genericki komentator, 7. februar 2015 12:36)

Činjenica je da je ovo ružno do bola. Ne znam kako radi, ali znam da ovo SIGURNO neće biti instalirano kod mene, ma kako dobro da radi. Kad prestane podrška za W7, radije ću preći na drugi OS, nego da mi "ekran" izgleda ovako. Možda sam i "genericki komentator", ali ako svi kažu da je ovo RUŽNO, a ti jedini tvrdiš da nemamo pojma, ja bih razmislio o svom ukusu, da sam na tvom mestu.

planet of the apes

pre 9 godina

Kuku majko, na sta ovo lici... Aj' da zanemarimo ovu papazjaniju boja, oblika i ikonica, ali sta uradise s taskbarom? Jesu to oni izvukli search polje iz start menija pa ga razvukli na 1/3 taskbara? Pa gde ce stati quick launch shortcuts i otvoreni programi? Ili misle da cemo da koristimo samo 1 ili 2 aplikacije pa je to sasvim dovoljno mesta?
(zikina sarenica, 07. februar 2015 12:54)
to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara

Vlada99

pre 9 godina

Stucnjac,i nije bitno dali je lep ili nije, vec dali je brz, da nema bagova, da je funkcionalan.... Ko hoce lepotu zna sta da radi!

AlienShooter

pre 9 godina

Ako ove ikonice budu u finalnoj verziji nebi instalirao kad bi mi dali da skinem free pa bolje ikonice imaju win me pa do win 8

Morpheus

pre 9 godina

@generički, kakve veze ima Numix icon pack sa Ubuntuom ili elementary OS? Nezavisno dizajniran icon pack, nikakve veze sa zvaničnim nema. Ali ako već poredimo, čak i Numix folderi (koji se meni uopšte ne sviđaju) su lepši od ovih. I to daleko. "Customizacija" je moguća, naravno, ali zašto default icon pack ne učiniti dovoljno vizuelno dopadljivim da prosečan korisnik ne poželi da ga menja? Da, želim da mi OS bude pre svega funkcionalan, ali ako u nešto gledam solidan deo dana mislim da imam pravo da očekujem da to bude bar prijatnog izgleda, ako već ne lepo. Ovo je nakaradno.

Mavs

pre 9 godina

Ikonice ne izgledaju bog zna kako ali ni prethodne nisu. Najbitnije je da ne zbunjuju ljude. Na kraju krajeva ovo nije finalni proizvod. Ako vam se ne svidja kukajte MS-u, možda ih i promene.



Epl AjOS i MekOS su oduvek bili ruzni, Lolipop je blago receno odvratan naspram KitKeta, evo sad i Majkrosoft.... sve mora da se prilagodi ljudima sa najmanjim IQ i bez true ukusa tj vecini... uzas.
(DaLanik, 8. februar 2015 09:56)

Obožavam ljude koji pljuju većinu (koju BTW windows ikonice uopšte ne zanimaju) i svrstavaju se u intelektualnu elitu. Ti si moj heroj.


Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
(Epicentar, 8. februar 2015 04:28)

Većinu ikonica Win trojke je dizajnirala Susan Kare. Naravno da su bolje od ovoga.


Ovo je vec blamaza. Izgleda kao Mac OS od pre desetak godna.
(Mige, 7. februar 2015 15:01)

Mac OS je imao uglavnom iste ikonice od 2003. do 2013. Ako misliš na dock (iznad taskbara!?), izgleda kao josemitijev.

Student

pre 9 godina

@Dok Holidej Molio bih Vas, a i sve komentatore slične Vama, da ne iznosite gluposti. Ako već ne znate, obrazujte se, pa tek onda pišite komentare. Ne obmanjujte narod, jer su ljudi već dovoljno u digitalnom mraku i zaslepljeni Wintendom, koji je jedino bolji kada se govori o igricama.

win 10 sarenilo

pre 9 godina

Koristim win 7 i on je najbolja zamena win xp kog sam dugo koristio. A koliko mi se cini (bar po izgledu) da necu preci na win 10.

novica

pre 9 godina

Instalirao Windows 10 9926 na 8" tabletu (Dell Venue 8 Pro) i što se tiče tableta Windows 8.1 je mnogo lakši za korišćenje, Windows 10 je nemoguće koristiti bez olovke

Epicentar

pre 9 godina

Ajooj pa windows 3.11 je izgledao lepše od ovog. :0
Nikako neću moći da shvatim taj minimalistički dizajn. Imaš na raspolaganju 32-bitnu paletu a držiš se dve boje ko pijan plota... ne kapiram ipak! :(

Berlinac

pre 9 godina

@đomladinac: kad vidim komentare kao sto je tvoj (od ljudi "koji se razumeju u kompjutere"), stvarno ne mogu da ne ne iskomentarisem.
Prvo, ne da nisi u pravu, nego zvucis kao da si iz sveg srca zeleo osmicu, a nisi je iz nekog razloga imao. Drugo, kod mene u firmi svi imamo osmicu i kako se koji softver pojavi, mi predjemo na njega. Svaki novi sofver nudi nove i unapredjene funkcionalnosti, samim tim ne moze biti losiji od svog prethodnika (osim u slucaju Windows Vista, ali je to slucaj za sebe). Pre nego sto iskomentarises nesto, smisli argumente i navedi i njih, a ne ovako laicki.

windows 11

pre 9 godina

(+382, 8. februar 2015 22:16)
Upravo tako, iskljucis Aero na 7ici i bude brzi i manje HW zahtevan od 8ice, ode im ta "velika prednost" i "napredak"

Win7

pre 9 godina

Ja koristim Rocket Dock koji sam ko zna kad instalirao i izgleda bolje nego ovo sto oni tek nameravaju da izdaju!? Svasta.

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!

zikina sarenica

pre 9 godina

Pomalo deluje psihodelicno
(000, 7. februar 2015 12:38)
A kazu da je u USA sve teze naci LSD. Izgleda da neko ipak ima zalihe :D

Steva

pre 9 godina

A ja, na primer, ni dan danas ne mogu da se pomirim sa činjenicom da uporno forsiraju glupi ribon, bez mogućnosti da se ukloni. "Meni" može da se ukloni, a glupi ribon ne može -> samo zauzima mesto po vertikali, čini da su prozori sve veći i veći, ikonice u ribonu su im sve veće i veće umesto da ih ukinu.

Plasiraju se nove verzije samo da bi se generisao dodatni prfit, da se kompanije teraju da ulažu stalno u nove softvere.

Razvoju operativnog sistema, kakav je sad, došao je kraj.

I tako...

Zurkolomac

pre 9 godina

Btw, jel ima neka alternativa za Rocket Dock??? Mozda ima nesto bolje a da nisam ni probao... Hvala!
(Win7, 07. februar 2015 14:16)

Winstep Nexus je najbolji windows-dock. Probaj obavezno…

aero glass

pre 9 godina

to search polje se otvara klikom na ikonicu ili kada se otvori start meni i search se otvara
(planet of the apes, 7. februar 2015 14:40)
I sta se desi sa precicama i otvorenim aplikacijama u taskbaru kad se search otvori, da li ih pomeri u desno ili prekrije? Zasto nisu ostavili search tamo gde mu je i mesto, u start meniju?
I jel istina da u Start meniju nema kategorija kao u 7ici/Visti/XPu vec samo jedna kolona aplikacija sortiranih po abecedi? Pa onda ce i ovde morati da se instalira Classic shell

M.Cs

pre 9 godina

A ovo je slika mog Kubuntu desktopa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1192316/snapshot1.jpg

Cisto da se vidi razlika. Puno se prica, a malo pokazuje.

nema deda mraza

pre 9 godina

@nek se spremi

razlika izmedju biznis korisnika i onih koji windows koriste za rad je enormno velika

biznis korisnici su megadenseri
a oni koji windows koriste za rad ce preci tek kada bude pouzdan i opremljen sa softverskom i drajverskom podrskom

uoci razliku

Muki

pre 9 godina

Windows 10 sam probao onako, ništa posebno u odnosu na win 8.1 sem što su digli prašinu oko start menija i neke cortane, ako mu vrate start meni kao 7 što ima odradili su posao, ovaj start meni mi se isto ne sviđa. Win 10 sam obrisao odma čim sam video da update ne može da mu se isključi već uključen uvek. Koristio sam XP, 7 i prezadovoljan sam njima. Sada napokon imam i 8.1 koji extra radi i nema nikakav bag. Da se razumemo, za 8.1 sam se pošteno namučio dok sam našao sve loše odrađeno i zato svi negoduju 8.1 kao ne valja. Nažalost odličan je ja sam uništio sigurno jedno 35 DVD dok sasvim slučajno nisam naleteo na neki šklj sajt i skino 8.1 radi perfektno ko sat, stabilna brza i nema mana niti bagova, iskreno nemam da dam 25000 za operativni pa koristim ovu drugu opciju, zato smatram da ko god negoduje 8.1 imao je iste probleme kao ja... Linux sam koristio svojevremeno ali ja koje programe imam i koji mi trebaju, za linux nema tako da sam odustao od njega...

Morpheus

pre 9 godina

Poboljšanja? Ovo izgleda tragično. Ikonice kao da su rad petogodišnjaka, a min/max/close tasteri deluju totalno van mesta, zašto pobogu nisu centrirani??? I šta bi tačno trebao da bude onaj drugi "taskbar"? Search ima opciju da bude uklonjen, mada meni verovatno ne bi smetao ni ovakav, ali ceo sistem izgleda... nemam reči.

Ja

pre 9 godina

Izgleda isto kao XP sa styler win 8 temom i object dockom.. Samo styler ima 100 puta lespe teme za xp.. Sad gledam last xp verziju na mom laptopu i izgleda kao avion u odnosu na ovo.

Čitalac

pre 9 godina

Suština nekog operativnog sistema nije ono što je direktno vidljivo korisniku. Međutim, Windows je za najšire tržište, tako da je važan i izgled korisničkog interfejsa. Tu su zabrljali, jer je od ovoga što je prikazano lepši, elegantniji i svrsishodniji korisnički interfejs Windows-a 2000. Ja taj klasični izgled koristim na svim svojim računarima. Ali postoji razlika: korisnički interfejs Windows-a 2000 je rezultat ozbiljnog rada i podređen je maksimalnoj efikasnosti na tehnološkom nivou tog vremena. Ovo što su sada napravili je više trip nekog hipstera.

Morpheus

pre 9 godina

@generički, ti pišeš sa Linuxa a ja sa Mac OS X-a, šta mi uopšte radimo ovde? :)

Činjenice su, kako ih ja vidim, da su ikonice na svim popularnijim distribucijama Linuxa (a isprobao sam i koristio desetak) i na OS X bolje osmišljene od ovih, kao i da je na Linuxu lakše promeniti ceo icon pack nego na Windowsu i OS X-u zajedno. A i to da su korisnici Linuxa mahom bolje upoznati sa radom sistema i njegovim mogućnostima nego pripadnici ostale dve grupe.

Dakle, prosečan korisnik Windowsa ne zna kako da promeni ikonice na sistemu niti ga zanima da nauči, pa će ostati sa ovom dečijom slikovnicom ili se vratiti na sistem koji je na nešto ličio. O procentima sam sudi, ali ovakva igranka/bojanka na desetci će po mom mišljenju od sedmice napraviti novi XP koji će za par godina morati nasilno da gase kao i prethodni.

Lično nemam ništa protiv, eto malog prostora za naša dva OS-a, ali mi je ipak malo mučno da gledam jednog giganta kao što je Majkrosoft kako se sapliće na nečemu za šta ima toliko talenata u svojim redovima. Prosto boli posmatrati sa strane.

brido

pre 9 godina

Isti Windows 2000/ME. Sistem je super (koristim technical preview), naravno da ima još tu puno stvari da se ispravi, ali ovaj dizajn ikonica je stvarno ružan.

DaLanik

pre 9 godina

Mavs: Drago mi je da sam tvoj idol, samo mi nisi objasnio zasto nisam u pravu.... ja sam uvek mislio da je poenta napretka u bilo cemu da oni koji ZNAJU nametnu svoj ukus/znanje onima koji manje znaju a ne da nas sve klasifikuju pomocu najmanjeg zajednickog cinioca... primer: Valjda ljudi koji slusaju Dzez, Rok, Klasiku treba da nametnu svoj "ukus" vecini, a ne da vecina koja slusa turbo-folk namece svoj neukus manjini?

Mare

pre 9 godina

Meni se sviđa,a kome se ne sviđa,mogu da promene ikonice po svom ukusu,od onih u 98 do onih u 8.1,svaka se može menjati po ukusu

Win10 tester

pre 9 godina

Win 10 preview za sada od mene ima odličnu ocenu - neki stari programi, rađeni još na Delphi-ju, koji rade uz pomoć mnogo prilagođavanja na Win7, uz mnogo trikova na Win8/8.1, ovde rade bez problema bez intervencija. Da li će tako biti sa finalnom verzijom, ostaje da vidimo. U radu za sada nemam problema, osim povremene nestabilnosti, li se stvarno nadam da interfejs neće ovako izgledati - prošli bild je bio OK, ovaj sada je osetno ružniji, a ako je ovo stvarno desktop novog bilda, ne znam šta da kažem.

mrtav narod

pre 9 godina

Da budemo potpuno iskreni, Windows se koristi samo zato sto firme ne mogu lako da predju na druge sisteme i sto je MS Office postao de facto standard, ma koliko su nove verzije losiji interface od predhodnih.
(Staki, 8. februar 2015 19:24)
Sreca pa se to menja pa ce za 6-7 meseci izaci multiplatform Office (Win, OS X, Linux). Izgleda ni u MS-u vise nema nade za Windows pa su poceli sve da prebacuju u multiplatform, open source i sl. Suska se i da ce Win kernel da otvore u nekoj od narednih verzija

+382

pre 9 godina

Kapiram da je ovo sa slike neko napravio temu po svom ukusu pa izbacio i da nije ovo "stock" tema Windows10. Ako jeste onda oni nemaju oci, a ukusa jos manje. (i ako se o ukisima ne raspravlja) Ovi sto spominju funkcionalnost i brzinu i nesto pala..de ovuda lupaji gluposti u cilju da ispadnu pametniji od drugih. Win XP i legendarni Win7 su itekako stabilni i najstabilniji pogotovo Win7. Win 8.1 jeste brz, ali je i bagovit i ogoljen "do gole koze" da bi bio tako brz. Pitaj ove sto imaju solidan, a da ne kazem jaci hardver je li im bitna brzina operarivnog sistema, bitna je stabilnost sto je Win7 neprevazidjen. Da se razumijemo mozda nikad necu prec sa Windows-a na neki drugi operativni sistem, ali sigurno necu koristiti Win 8,8.1 i ovakav Win10 kakav oni prave. Licno mislim da se iza novih verzija Windows-a krije nesto sasvim drugo, ali o tome neki drugi put.

Svedok s'lica mesta

pre 9 godina

Ko god je instalirao 10-ku, neka bolje pošalje mišljenje o ikonama u feedback aplikaciji da isprave to u finalnom bildu, a ne da samo zakera kako ne valja ništa.