Petak, 02.01.2015.

11:26

Ovo su sistemski zahtevi za Grand Theft Auto 5

Izvor: B92

Ovo su sistemski zahtevi za Grand Theft Auto 5 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

lele

pre 9 godina

Lele budale moje konzola se isplati dupe moje.Imao xbxo360 i odmah ga prodao.Ta konzola ce biti ko ps2 za godinu dve.Plus da ne spominjem manijacke cene.Plus moram traziti od nekog disk a kod mene niko u selu nije ni cuo za tu konzolu.Dok kod pc imas lepo net i skidas sta oces pa za 200e mozes imati masinu koja fura sve max do 2011 na 720p.Konzola bolja?NE

Dzoni

pre 9 godina

GTS 450 je najjaca!!! I dalje razbija!!! Samo pratite fps preko Bandicam i ukljucim 99 posto efekata kritican ugasim i vozi!!! igram na 1920x1080p a i klokno sam je 930 MHz ahahahaa

csgolounge

pre 9 godina

Ja imam xbox i pc. Xbox mi je vise za fudbal, formula, tenis i ostale igre na kojima igramo kad se skupimo. FPS igre na konzoli ne vredi ni igrati, za tako nesto postoji PC. Sad sta mi je na redu da uzmem je Wii U konzola, zabavne igre ima.

dzoni

pre 9 godina

ljudi ovo sto nam rade je pljacka,ja sam bio zakleti pripadnik pc a, o konzolama sam misleo sve najgore,bio sam ubedjen da je grafika smesna da je igranje na tastaturi i misu mnogo lakse,ali grdno sam se prevario,kupio sam xbox360 konzolu prosle god za smesnih130e sa svom opremom,realno gledano to je cena jedne fine graficke za komp,igre rade perfektno,na dobrom tv u u full hd grafika ostavlja bez teksta,gta5 sam presao pre 2 god igre izadju na konzoli mnogo ranije ,igranje na dzojstiku je mnogo prijatnije nego sto izgleda,tako da bih svakom preporucio da kupi xbox360 za neke smesne parice i da uziva i ne strepi kad izadje novi naslov

Dejan

pre 9 godina

Querry, imam bolji i skuplji komp od tebe, nja, nja, nja! Zapravo nemam, ali to sto imam nisam kupio da bih konfiguraciju istetovirao na celu.

kobidrugilibrajant

pre 9 godina

Ovi iz Rockstara bas mudruju i zavlace PC igrace, a recimo igru Red Dead Redemption nisu ni izbacili za PC. Da im je stalo krenuli bi sa optimizacijom na vreme, predugo se ceka za jedan ovakav naslov, ljudi na konzola su to vec i izgustrali.

loshmi

pre 9 godina

i7-4510U 2.0GHz-Turbo Boost do 3.1GHz, GTX 850M sa 4GB Dedicated VRAM-om, 8GB DDR3, 1000GB HHDD.
(querry, 03. januar 2015 16:05)

Toliko ti zavidim da nocas oka necu sklopiti .

Nenad

pre 9 godina

Ne vredi pričati o zahtevnosti dok ne izađu prvi opisi objavljene igre, znači makar do tog 27 januara. Pa će se lepo videti kako radi na kojim konfiguracijama, polako će početi i snimci na youtube gde će svako moći da pronađe približno istu konfiguraciju kao svoju i vidi koliko frejmova postiže pri kakvim podešavanjima. Tek onda će biti jasno koliko je dobro igra optimizovana i tek onda se može donositi zaključak da li treba nadograditi mašinu. Nadam se da neće omanuti toliko ovaj put sa optimizacijom za PC kao što su sa GTA 4.

Anarhista

pre 9 godina

Имам комп од неких 500€ већ две године и све фурам на ултра високом квалитету. Лаганезе. Још са оверклоковањем, моћи ћу бар још 3-4 године да играм на нивоу који је изнад конзола, а надоградње да не помињемо...

Smiky

pre 9 godina

kao gejmer, koji je naslove iskljucivo igrao na Pc, presao sam pre godinu dana na Xbox 360 slim. Za nekih 180e igram sve igre na Tv, povezan hdmi konekcijom. Kulturica, samo takva, igre od 7-13gb, optimizovane, i uopste ne brinem. Pogotovu kada dodje ekipa pa se opice basket ili fudbal...

Whistler

pre 9 godina

Zato kupujem Ps4...
Svaki put kad izadje nova igra treba mi maltene nov pc, i plus zivciranje i cimanje oko skidanja...
ovako dam 20 evra za igru koju želim i miran sam da će raditi i ne nerviram se...

Nikola

pre 9 godina

Napises komentar iskreno, ljudi ga shvate pogresno.....
Cemu sam ja sad dobio ovolike minuse na moj komentar o gtx770? :-)
Jesmo mi Srbi opicen narod...

cmnhfc

pre 9 godina

Drugi tim je radio optimizaciju ove godine, potpuno izolovan i posvecen samo tome kolik osam cuo, tako da nije iskkjuceno da su ovo minimalni uslovi ;))

JOKER

pre 9 godina

Bože, koliko klinaca i lažova na jednom mestu (čast izuzecima). Patetika je čudo neviđeno. Koga bre boli đon koju mašinu ko ima, samo prepišu najbolje komponente, čak ih ne upare kako treba. Čuj, 24 gige rama, koji će ti? Oj Srbijo među računarima...
Ma samo udrite i srećni praznici.

Bobi

pre 9 godina

Ne verujte ovo su samo nagadjanja ROCKSTAR ce se oglasiti o zahtevima za pc vec 27 januara ali ako hocete next gen grafiku onda morate da imate nvidia geForce gtx 980 4gb

да да

pre 9 godina

Чисто незнање програмера ове куће или незаинтересованост за било какву оптимизацију !

razmisljam

pre 9 godina

Znate sta je interesantno, kada sam imao krs od kompa igrao sam sve moguce igrice koje je ta konfiguracija podrzavala, a sada kada imam zmaj od racunara, vise vremena provodim gledajuci serije, filmove i skype-ujuci. Zakljucak je da se u danasnje vreme ne isplati igrati zahtevne igrice ako si tanak sa budzetom.

Aki

pre 9 godina

E kad se setim vremena kada je vecina igrica bila na jednom CD-u, a prava retkost kada igrica ima preko 1GB, omatorilo se :D!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Kol, 2. januar 2015 12:21)

Koliko sam tek ja mator, ja se secam kada je vecina igara bila na jednoj flopi disketi ...

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ako su te specifikacije tacne onda je to fenomenalno. Ali tesko bice mnogo zahtevnije siguran sam ovo su samo prve informacije treba sacekati jos .

lux

pre 9 godina

ja sam ocekivao vise,sa obzirom da sam procitao u komentarima da vise watchdogs zahteva iznenadio sam se.
meni (i svim ostalim korisnicima xboxa)se na xbox 360 gta 5 ucitava 5min,a watchdogs par sekundi

drvobradi

pre 9 godina

@student
@Kol
Sto reče Zeleni zub dole, šta da kažemo mi sa krstastim srafcigerima i kasetofonima. A tek kad se setim neke FPS igrice iz doba Dooma, za optimalan rad je tražio 8MB rama, a 4 MB koštalo 250DM, u rangu 12mesecne prosečne zarade te godine. Ovo su specifikacije neke prosečne mašine, a sama igrica košta 10% takve konfiguracije.

Weseli

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji pored next gen konzola igraju na rachunaru i muche se pritom jer su igre nenormalno zahtevne i plus ako nemas komp od par soma eur nema sanse da igra izgleda na zavidnom nivou... Sony 4 ili Xbox One i teski gospodin. Najache su ekslukzive koje ne postoje niti ce postojati za PC.

Dejan

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.
(vice city, 2. januar 2015 12:26)

Da, secam se koliko je GTA 4 bio "optimizovan". Posebno pre navale patch-eva. Igra koja je izasla pre toliko godina za optimalan rad trazila je 2 GB VRAM-a, a da ne govorimo o ostalom. Zapravo, na mocnim racunarima sastavljenim od hardware-a izaslog nakon same igre GTA 4 je imao problema s radom. Ne razumem odakle ti to da su cuveni za optimizaciju.

Nataeos

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
(student, 02. januar 2015 13:43)

E brate, pročitaj ponovo tekst, 4GB rama za komp a ne grafička ;)
Jesu zaboravili zapetu, ali to je to, samo opušteno :)

Zeleni Zub (Prezire Slavu)

pre 9 godina

@Kol
E ako si ti omatorio, sta da radimo mi koji smo igrice pustali sa 'kaseta', stelovali glavu i slicno... i vristali od srece kada su diskete pocele da hvataju zamah kod nas. Brrrr, necu bre, da razmisljam o tome koliko se ostarElo. Idem d'ubijam neke vune :)

BTW,
jedini GTA koji sam igrao je bio prvi deo, al kao eto, ispratim hype, izblejim kod drugara dok je on pegla(o) na soniju i to je to... (a koliko se tek spalio mucenik, uradio pre-order, pre-download, bukvalno sve da istog momenta kada je odkljucaju moze da igra, i mesec dana nije mogao normalno online da je pegla, ne znam ni dal je uspeo, ubila ga u pojam igra dok su sredili servere i bagove za online) nemam ama bas nikakvu zelju. No dobro, hvala bogu pa ima igara za svaciju 'dusu'.

Prophet

pre 9 godina

Nema sanse da su ovo zahtevi. Pre ce da bude nesto ovako. Minimum neki i5, sa najmanje gtx 660 , 6gb rama, a za high-ultra, neki i7, ili fx 8350 sa gtx 770, i 8gb rama. Nema sanse da onoliki svet i sve ostalo bude na zahtevima kao sto ste vi naveli, daj boze ali od toga nema nista. Jel mapa je 5 puta veca od mape Watch Dogsa, kao i 10 puta vise mogucnosti i svega u igri. Ako bude dobro optimizovana, to su neki zahtevi koje ja mislim da ce da budu.

vopi

pre 9 godina

odma da vam kazem trebace mnogo jaca graficka recimo AMD Radeon 265 2GB DD5 i 256 bita magistrala ili Nvidia G-Force GTX 750 sa istim specifikacijama kao Radeon a one su malo manje od 200e za opusteno igranje ali i to zavisi na koja podesavanja,tako da su se u vezi grafickih kartica grdno zeznuli,mada bi ja voleo da je sve ovo tacno ali nema sanse

mmimi

pre 9 godina

Zasti nije podrzan Xp, zasto moram imati noviji Windows? Nije u redu, Xp je mama za sve, sve zavrsis u dva tri klika, pomislis na nesto i to obavis za dve tri sekunde. Cik da vidim ove sa novijim operativnim sistemima.

toni

pre 9 godina

Dokle vise, gde je granica? Moglo bi malo da se poradi na softveru i optimizaciji igara. Mogu misliti sys req za Witcher 3 u maju kada izadje.

5d

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (student, 2. januar 2015 13:43)

Cega si ti student? Megatrenda?

1+1=10

pre 9 godina

Ова „игра“ је штетна за одгој деце. Надам се да вам родитељи неће дати паре - за ваше добро.

ja

pre 9 godina

Ljudi kupujte ove polovne 280x karte sto ljudi kupovali za majning prosle godine a sad ih daju upola cene u odnosu na nove.. Ja uzeh dva komada po ceni jedne nove a obe u garanciji.. Udenuh u crossfire i svaka igra u full hd u 120 FPS na ultra podesavanjima! Sto nije cudo jer jedna 280x karta je duplo brza od PS4 gpua a 3 puta od xbox one tako da imam extra gejming bar sledecih 5 godina po super ceni.

....,

pre 9 godina

Cesto sam bio osoba koja je trazila informacije o zahtevnosti odredjenih igara od onih osoba koje su prodavale komponente ili racunare u ime firmi za koje rade, naravno. Ali, gledajuci sa druge strane, najcesce nisu bili u pravu, jer sam sa svojim starijim kompjuterom mnoge od tih igara mogao da pokrenem na visokim podesavanjima, takodje igram bez ikakvih problema. Ako vec kupujete komponente, pokusajte informacije pronaci na drugim, objektivnim mestima, ne direktno od onih koji komponente prodaju, jer ce vas slagati, a ta laz ima za cilj veliku zaradu.
Imam i5 procesor 4690k, msi gaming 5 maticnu plocu, CM 750 napajanje, graficku r9 280. Ne sumnjam u to da ce igru pokrenuti bez ikakvih problema na maksimalnim podesavanjima. Ali, ova konfiguracija je tu zbog godina koje dolaze, ne zbog sadasnje igre ili igara. Sto znaci da ce u ovom slucaju gta 5 moci da pokrene na visokim podesavanjima i mnogo slabija konfiguracija.

student

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...

Kecman

pre 9 godina

Ova zahtevnost je u redu s obzirom da je to verzija rađena za PS4 i One, tzv "next gen", setite se zahtevnosti za Unity koji je bio daleko iznad ovoga, pa ovo još i super izgleda. Ali moram napomenuti da meni Unity radi sa minimumom procesora i rama, sa grafičkom ispod minimuma na 30 frejmova u sekundi na koliko radi i na konzolama, i to ne medium detalja, tako da ove stvari u poslednje vreme treba uzeti sa rezervom, i jednostavno isprobati kad izadje instalacijom "narodne verzije".

Najjači mi auto u gradu

pre 9 godina

Trenutno mi telefon ima jače performanse od ovih optimalnih, a komp. ne može ni da se zagreje, preko zime, dok ne naprave neku, koja će da uključi hladjenje.

vice city

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.

bice bolje

pre 9 godina

Nisam optimista za ove specifikacije ako su tacne moja konfa stara 4 godine ima da ovo pojede bez problema, izlazak igre se priblizio na manje od 20 dana a Rokstar cuti i ne daje nikakav info ili trejler za PC, plasim se da ce opet biti odlaganja, Rokstar nikad nije mario za PC korisnike tako da videcemo sta je u pitanju, samo neka izdje vise a hardver ce vremenom doci bilo bi steta da najbolja singl pley igra ne dodje na PC.

doctor x

pre 9 godina

Šta???Ako je ovo zaista tačno,to je sprdnja realno govoreći jer kad pogledate zahteve za igre kao sto su Far Cry 4,Watch dogs ili Assassins creed unity,ovo
je poprilicno manja zahtevnost.Ipak treba sačekati i videti.Ja,kao i mnogi drugi bi bili i više nego zadovoljni ovim zahtevima.

marš

pre 9 godina

Ma neka se nose, najavili su igru pre dve godine, ja kupio kompjuteru tada nakon 10, da bih je igrao, i sad će opet zastariti dok ne izbace PC verziju.

Ja

pre 9 godina

Koliko su trule fore sa ovolikim kasnjenjem za PC... Presao sam je na PS3 jos pocetkom godine i pocela je toliko da smara igrica da je ne igram vise , a toliku sam zelju imao da je igram i prelazim na PC. Doduse sad kad pogledam sta sve zahteva ne bih ni mogao da je instaliram na komp.

student

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...

Nataeos

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
(student, 02. januar 2015 13:43)

E brate, pročitaj ponovo tekst, 4GB rama za komp a ne grafička ;)
Jesu zaboravili zapetu, ali to je to, samo opušteno :)

Dejan

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.
(vice city, 2. januar 2015 12:26)

Da, secam se koliko je GTA 4 bio "optimizovan". Posebno pre navale patch-eva. Igra koja je izasla pre toliko godina za optimalan rad trazila je 2 GB VRAM-a, a da ne govorimo o ostalom. Zapravo, na mocnim racunarima sastavljenim od hardware-a izaslog nakon same igre GTA 4 je imao problema s radom. Ne razumem odakle ti to da su cuveni za optimizaciju.

doctor x

pre 9 godina

Šta???Ako je ovo zaista tačno,to je sprdnja realno govoreći jer kad pogledate zahteve za igre kao sto su Far Cry 4,Watch dogs ili Assassins creed unity,ovo
je poprilicno manja zahtevnost.Ipak treba sačekati i videti.Ja,kao i mnogi drugi bi bili i više nego zadovoljni ovim zahtevima.

5d

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (student, 2. januar 2015 13:43)

Cega si ti student? Megatrenda?

bice bolje

pre 9 godina

Nisam optimista za ove specifikacije ako su tacne moja konfa stara 4 godine ima da ovo pojede bez problema, izlazak igre se priblizio na manje od 20 dana a Rokstar cuti i ne daje nikakav info ili trejler za PC, plasim se da ce opet biti odlaganja, Rokstar nikad nije mario za PC korisnike tako da videcemo sta je u pitanju, samo neka izdje vise a hardver ce vremenom doci bilo bi steta da najbolja singl pley igra ne dodje na PC.

ja

pre 9 godina

Ljudi kupujte ove polovne 280x karte sto ljudi kupovali za majning prosle godine a sad ih daju upola cene u odnosu na nove.. Ja uzeh dva komada po ceni jedne nove a obe u garanciji.. Udenuh u crossfire i svaka igra u full hd u 120 FPS na ultra podesavanjima! Sto nije cudo jer jedna 280x karta je duplo brza od PS4 gpua a 3 puta od xbox one tako da imam extra gejming bar sledecih 5 godina po super ceni.

marš

pre 9 godina

Ma neka se nose, najavili su igru pre dve godine, ja kupio kompjuteru tada nakon 10, da bih je igrao, i sad će opet zastariti dok ne izbace PC verziju.

drvobradi

pre 9 godina

@student
@Kol
Sto reče Zeleni zub dole, šta da kažemo mi sa krstastim srafcigerima i kasetofonima. A tek kad se setim neke FPS igrice iz doba Dooma, za optimalan rad je tražio 8MB rama, a 4 MB koštalo 250DM, u rangu 12mesecne prosečne zarade te godine. Ovo su specifikacije neke prosečne mašine, a sama igrica košta 10% takve konfiguracije.

Ja

pre 9 godina

Koliko su trule fore sa ovolikim kasnjenjem za PC... Presao sam je na PS3 jos pocetkom godine i pocela je toliko da smara igrica da je ne igram vise , a toliku sam zelju imao da je igram i prelazim na PC. Doduse sad kad pogledam sta sve zahteva ne bih ni mogao da je instaliram na komp.

Prophet

pre 9 godina

Nema sanse da su ovo zahtevi. Pre ce da bude nesto ovako. Minimum neki i5, sa najmanje gtx 660 , 6gb rama, a za high-ultra, neki i7, ili fx 8350 sa gtx 770, i 8gb rama. Nema sanse da onoliki svet i sve ostalo bude na zahtevima kao sto ste vi naveli, daj boze ali od toga nema nista. Jel mapa je 5 puta veca od mape Watch Dogsa, kao i 10 puta vise mogucnosti i svega u igri. Ako bude dobro optimizovana, to su neki zahtevi koje ja mislim da ce da budu.

Kecman

pre 9 godina

Ova zahtevnost je u redu s obzirom da je to verzija rađena za PS4 i One, tzv "next gen", setite se zahtevnosti za Unity koji je bio daleko iznad ovoga, pa ovo još i super izgleda. Ali moram napomenuti da meni Unity radi sa minimumom procesora i rama, sa grafičkom ispod minimuma na 30 frejmova u sekundi na koliko radi i na konzolama, i to ne medium detalja, tako da ove stvari u poslednje vreme treba uzeti sa rezervom, i jednostavno isprobati kad izadje instalacijom "narodne verzije".

Zeleni Zub (Prezire Slavu)

pre 9 godina

@Kol
E ako si ti omatorio, sta da radimo mi koji smo igrice pustali sa 'kaseta', stelovali glavu i slicno... i vristali od srece kada su diskete pocele da hvataju zamah kod nas. Brrrr, necu bre, da razmisljam o tome koliko se ostarElo. Idem d'ubijam neke vune :)

BTW,
jedini GTA koji sam igrao je bio prvi deo, al kao eto, ispratim hype, izblejim kod drugara dok je on pegla(o) na soniju i to je to... (a koliko se tek spalio mucenik, uradio pre-order, pre-download, bukvalno sve da istog momenta kada je odkljucaju moze da igra, i mesec dana nije mogao normalno online da je pegla, ne znam ni dal je uspeo, ubila ga u pojam igra dok su sredili servere i bagove za online) nemam ama bas nikakvu zelju. No dobro, hvala bogu pa ima igara za svaciju 'dusu'.

JOKER

pre 9 godina

Bože, koliko klinaca i lažova na jednom mestu (čast izuzecima). Patetika je čudo neviđeno. Koga bre boli đon koju mašinu ko ima, samo prepišu najbolje komponente, čak ih ne upare kako treba. Čuj, 24 gige rama, koji će ti? Oj Srbijo među računarima...
Ma samo udrite i srećni praznici.

vopi

pre 9 godina

odma da vam kazem trebace mnogo jaca graficka recimo AMD Radeon 265 2GB DD5 i 256 bita magistrala ili Nvidia G-Force GTX 750 sa istim specifikacijama kao Radeon a one su malo manje od 200e za opusteno igranje ali i to zavisi na koja podesavanja,tako da su se u vezi grafickih kartica grdno zeznuli,mada bi ja voleo da je sve ovo tacno ali nema sanse

lux

pre 9 godina

ja sam ocekivao vise,sa obzirom da sam procitao u komentarima da vise watchdogs zahteva iznenadio sam se.
meni (i svim ostalim korisnicima xboxa)se na xbox 360 gta 5 ucitava 5min,a watchdogs par sekundi

toni

pre 9 godina

Dokle vise, gde je granica? Moglo bi malo da se poradi na softveru i optimizaciji igara. Mogu misliti sys req za Witcher 3 u maju kada izadje.

1+1=10

pre 9 godina

Ова „игра“ је штетна за одгој деце. Надам се да вам родитељи неће дати паре - за ваше добро.

loshmi

pre 9 godina

i7-4510U 2.0GHz-Turbo Boost do 3.1GHz, GTX 850M sa 4GB Dedicated VRAM-om, 8GB DDR3, 1000GB HHDD.
(querry, 03. januar 2015 16:05)

Toliko ti zavidim da nocas oka necu sklopiti .

Weseli

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji pored next gen konzola igraju na rachunaru i muche se pritom jer su igre nenormalno zahtevne i plus ako nemas komp od par soma eur nema sanse da igra izgleda na zavidnom nivou... Sony 4 ili Xbox One i teski gospodin. Najache su ekslukzive koje ne postoje niti ce postojati za PC.

....,

pre 9 godina

Cesto sam bio osoba koja je trazila informacije o zahtevnosti odredjenih igara od onih osoba koje su prodavale komponente ili racunare u ime firmi za koje rade, naravno. Ali, gledajuci sa druge strane, najcesce nisu bili u pravu, jer sam sa svojim starijim kompjuterom mnoge od tih igara mogao da pokrenem na visokim podesavanjima, takodje igram bez ikakvih problema. Ako vec kupujete komponente, pokusajte informacije pronaci na drugim, objektivnim mestima, ne direktno od onih koji komponente prodaju, jer ce vas slagati, a ta laz ima za cilj veliku zaradu.
Imam i5 procesor 4690k, msi gaming 5 maticnu plocu, CM 750 napajanje, graficku r9 280. Ne sumnjam u to da ce igru pokrenuti bez ikakvih problema na maksimalnim podesavanjima. Ali, ova konfiguracija je tu zbog godina koje dolaze, ne zbog sadasnje igre ili igara. Sto znaci da ce u ovom slucaju gta 5 moci da pokrene na visokim podesavanjima i mnogo slabija konfiguracija.

vice city

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.

mmimi

pre 9 godina

Zasti nije podrzan Xp, zasto moram imati noviji Windows? Nije u redu, Xp je mama za sve, sve zavrsis u dva tri klika, pomislis na nesto i to obavis za dve tri sekunde. Cik da vidim ove sa novijim operativnim sistemima.

kobidrugilibrajant

pre 9 godina

Ovi iz Rockstara bas mudruju i zavlace PC igrace, a recimo igru Red Dead Redemption nisu ni izbacili za PC. Da im je stalo krenuli bi sa optimizacijom na vreme, predugo se ceka za jedan ovakav naslov, ljudi na konzola su to vec i izgustrali.

cmnhfc

pre 9 godina

Drugi tim je radio optimizaciju ove godine, potpuno izolovan i posvecen samo tome kolik osam cuo, tako da nije iskkjuceno da su ovo minimalni uslovi ;))

Nikola

pre 9 godina

Napises komentar iskreno, ljudi ga shvate pogresno.....
Cemu sam ja sad dobio ovolike minuse na moj komentar o gtx770? :-)
Jesmo mi Srbi opicen narod...

Smiky

pre 9 godina

kao gejmer, koji je naslove iskljucivo igrao na Pc, presao sam pre godinu dana na Xbox 360 slim. Za nekih 180e igram sve igre na Tv, povezan hdmi konekcijom. Kulturica, samo takva, igre od 7-13gb, optimizovane, i uopste ne brinem. Pogotovu kada dodje ekipa pa se opice basket ili fudbal...

Dejan

pre 9 godina

Querry, imam bolji i skuplji komp od tebe, nja, nja, nja! Zapravo nemam, ali to sto imam nisam kupio da bih konfiguraciju istetovirao na celu.

Najjači mi auto u gradu

pre 9 godina

Trenutno mi telefon ima jače performanse od ovih optimalnih, a komp. ne može ni da se zagreje, preko zime, dok ne naprave neku, koja će da uključi hladjenje.

Aki

pre 9 godina

E kad se setim vremena kada je vecina igrica bila na jednom CD-u, a prava retkost kada igrica ima preko 1GB, omatorilo se :D!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Kol, 2. januar 2015 12:21)

Koliko sam tek ja mator, ja se secam kada je vecina igara bila na jednoj flopi disketi ...

Whistler

pre 9 godina

Zato kupujem Ps4...
Svaki put kad izadje nova igra treba mi maltene nov pc, i plus zivciranje i cimanje oko skidanja...
ovako dam 20 evra za igru koju želim i miran sam da će raditi i ne nerviram se...

да да

pre 9 godina

Чисто незнање програмера ове куће или незаинтересованост за било какву оптимизацију !

Nenad

pre 9 godina

Ne vredi pričati o zahtevnosti dok ne izađu prvi opisi objavljene igre, znači makar do tog 27 januara. Pa će se lepo videti kako radi na kojim konfiguracijama, polako će početi i snimci na youtube gde će svako moći da pronađe približno istu konfiguraciju kao svoju i vidi koliko frejmova postiže pri kakvim podešavanjima. Tek onda će biti jasno koliko je dobro igra optimizovana i tek onda se može donositi zaključak da li treba nadograditi mašinu. Nadam se da neće omanuti toliko ovaj put sa optimizacijom za PC kao što su sa GTA 4.

dzoni

pre 9 godina

ljudi ovo sto nam rade je pljacka,ja sam bio zakleti pripadnik pc a, o konzolama sam misleo sve najgore,bio sam ubedjen da je grafika smesna da je igranje na tastaturi i misu mnogo lakse,ali grdno sam se prevario,kupio sam xbox360 konzolu prosle god za smesnih130e sa svom opremom,realno gledano to je cena jedne fine graficke za komp,igre rade perfektno,na dobrom tv u u full hd grafika ostavlja bez teksta,gta5 sam presao pre 2 god igre izadju na konzoli mnogo ranije ,igranje na dzojstiku je mnogo prijatnije nego sto izgleda,tako da bih svakom preporucio da kupi xbox360 za neke smesne parice i da uziva i ne strepi kad izadje novi naslov

csgolounge

pre 9 godina

Ja imam xbox i pc. Xbox mi je vise za fudbal, formula, tenis i ostale igre na kojima igramo kad se skupimo. FPS igre na konzoli ne vredi ni igrati, za tako nesto postoji PC. Sad sta mi je na redu da uzmem je Wii U konzola, zabavne igre ima.

razmisljam

pre 9 godina

Znate sta je interesantno, kada sam imao krs od kompa igrao sam sve moguce igrice koje je ta konfiguracija podrzavala, a sada kada imam zmaj od racunara, vise vremena provodim gledajuci serije, filmove i skype-ujuci. Zakljucak je da se u danasnje vreme ne isplati igrati zahtevne igrice ako si tanak sa budzetom.

Bobi

pre 9 godina

Ne verujte ovo su samo nagadjanja ROCKSTAR ce se oglasiti o zahtevima za pc vec 27 januara ali ako hocete next gen grafiku onda morate da imate nvidia geForce gtx 980 4gb

Anarhista

pre 9 godina

Имам комп од неких 500€ већ две године и све фурам на ултра високом квалитету. Лаганезе. Још са оверклоковањем, моћи ћу бар још 3-4 године да играм на нивоу који је изнад конзола, а надоградње да не помињемо...

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ako su te specifikacije tacne onda je to fenomenalno. Ali tesko bice mnogo zahtevnije siguran sam ovo su samo prve informacije treba sacekati jos .

Dzoni

pre 9 godina

GTS 450 je najjaca!!! I dalje razbija!!! Samo pratite fps preko Bandicam i ukljucim 99 posto efekata kritican ugasim i vozi!!! igram na 1920x1080p a i klokno sam je 930 MHz ahahahaa

lele

pre 9 godina

Lele budale moje konzola se isplati dupe moje.Imao xbxo360 i odmah ga prodao.Ta konzola ce biti ko ps2 za godinu dve.Plus da ne spominjem manijacke cene.Plus moram traziti od nekog disk a kod mene niko u selu nije ni cuo za tu konzolu.Dok kod pc imas lepo net i skidas sta oces pa za 200e mozes imati masinu koja fura sve max do 2011 na 720p.Konzola bolja?NE

student

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...

Weseli

pre 9 godina

Ne razumem ljude koji pored next gen konzola igraju na rachunaru i muche se pritom jer su igre nenormalno zahtevne i plus ako nemas komp od par soma eur nema sanse da igra izgleda na zavidnom nivou... Sony 4 ili Xbox One i teski gospodin. Najache su ekslukzive koje ne postoje niti ce postojati za PC.

mmimi

pre 9 godina

Zasti nije podrzan Xp, zasto moram imati noviji Windows? Nije u redu, Xp je mama za sve, sve zavrsis u dva tri klika, pomislis na nesto i to obavis za dve tri sekunde. Cik da vidim ove sa novijim operativnim sistemima.

1+1=10

pre 9 godina

Ова „игра“ је штетна за одгој деце. Надам се да вам родитељи неће дати паре - за ваше добро.

Najjači mi auto u gradu

pre 9 godina

Trenutno mi telefon ima jače performanse od ovih optimalnih, a komp. ne može ni da se zagreje, preko zime, dok ne naprave neku, koja će da uključi hladjenje.

....,

pre 9 godina

Cesto sam bio osoba koja je trazila informacije o zahtevnosti odredjenih igara od onih osoba koje su prodavale komponente ili racunare u ime firmi za koje rade, naravno. Ali, gledajuci sa druge strane, najcesce nisu bili u pravu, jer sam sa svojim starijim kompjuterom mnoge od tih igara mogao da pokrenem na visokim podesavanjima, takodje igram bez ikakvih problema. Ako vec kupujete komponente, pokusajte informacije pronaci na drugim, objektivnim mestima, ne direktno od onih koji komponente prodaju, jer ce vas slagati, a ta laz ima za cilj veliku zaradu.
Imam i5 procesor 4690k, msi gaming 5 maticnu plocu, CM 750 napajanje, graficku r9 280. Ne sumnjam u to da ce igru pokrenuti bez ikakvih problema na maksimalnim podesavanjima. Ali, ova konfiguracija je tu zbog godina koje dolaze, ne zbog sadasnje igre ili igara. Sto znaci da ce u ovom slucaju gta 5 moci da pokrene na visokim podesavanjima i mnogo slabija konfiguracija.

5d

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (student, 2. januar 2015 13:43)

Cega si ti student? Megatrenda?

Anarhista

pre 9 godina

Имам комп од неких 500€ већ две године и све фурам на ултра високом квалитету. Лаганезе. Још са оверклоковањем, моћи ћу бар још 3-4 године да играм на нивоу који је изнад конзола, а надоградње да не помињемо...

Whistler

pre 9 godina

Zato kupujem Ps4...
Svaki put kad izadje nova igra treba mi maltene nov pc, i plus zivciranje i cimanje oko skidanja...
ovako dam 20 evra za igru koju želim i miran sam da će raditi i ne nerviram se...

vice city

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.

Prophet

pre 9 godina

Nema sanse da su ovo zahtevi. Pre ce da bude nesto ovako. Minimum neki i5, sa najmanje gtx 660 , 6gb rama, a za high-ultra, neki i7, ili fx 8350 sa gtx 770, i 8gb rama. Nema sanse da onoliki svet i sve ostalo bude na zahtevima kao sto ste vi naveli, daj boze ali od toga nema nista. Jel mapa je 5 puta veca od mape Watch Dogsa, kao i 10 puta vise mogucnosti i svega u igri. Ako bude dobro optimizovana, to su neki zahtevi koje ja mislim da ce da budu.

Nikola

pre 9 godina

Napises komentar iskreno, ljudi ga shvate pogresno.....
Cemu sam ja sad dobio ovolike minuse na moj komentar o gtx770? :-)
Jesmo mi Srbi opicen narod...

Bobi

pre 9 godina

Ne verujte ovo su samo nagadjanja ROCKSTAR ce se oglasiti o zahtevima za pc vec 27 januara ali ako hocete next gen grafiku onda morate da imate nvidia geForce gtx 980 4gb

Smiky

pre 9 godina

kao gejmer, koji je naslove iskljucivo igrao na Pc, presao sam pre godinu dana na Xbox 360 slim. Za nekih 180e igram sve igre na Tv, povezan hdmi konekcijom. Kulturica, samo takva, igre od 7-13gb, optimizovane, i uopste ne brinem. Pogotovu kada dodje ekipa pa se opice basket ili fudbal...

marš

pre 9 godina

Ma neka se nose, najavili su igru pre dve godine, ja kupio kompjuteru tada nakon 10, da bih je igrao, i sad će opet zastariti dok ne izbace PC verziju.

bice bolje

pre 9 godina

Nisam optimista za ove specifikacije ako su tacne moja konfa stara 4 godine ima da ovo pojede bez problema, izlazak igre se priblizio na manje od 20 dana a Rokstar cuti i ne daje nikakav info ili trejler za PC, plasim se da ce opet biti odlaganja, Rokstar nikad nije mario za PC korisnike tako da videcemo sta je u pitanju, samo neka izdje vise a hardver ce vremenom doci bilo bi steta da najbolja singl pley igra ne dodje na PC.

ja

pre 9 godina

Ljudi kupujte ove polovne 280x karte sto ljudi kupovali za majning prosle godine a sad ih daju upola cene u odnosu na nove.. Ja uzeh dva komada po ceni jedne nove a obe u garanciji.. Udenuh u crossfire i svaka igra u full hd u 120 FPS na ultra podesavanjima! Sto nije cudo jer jedna 280x karta je duplo brza od PS4 gpua a 3 puta od xbox one tako da imam extra gejming bar sledecih 5 godina po super ceni.

toni

pre 9 godina

Dokle vise, gde je granica? Moglo bi malo da se poradi na softveru i optimizaciji igara. Mogu misliti sys req za Witcher 3 u maju kada izadje.

vopi

pre 9 godina

odma da vam kazem trebace mnogo jaca graficka recimo AMD Radeon 265 2GB DD5 i 256 bita magistrala ili Nvidia G-Force GTX 750 sa istim specifikacijama kao Radeon a one su malo manje od 200e za opusteno igranje ali i to zavisi na koja podesavanja,tako da su se u vezi grafickih kartica grdno zeznuli,mada bi ja voleo da je sve ovo tacno ali nema sanse

dzoni

pre 9 godina

ljudi ovo sto nam rade je pljacka,ja sam bio zakleti pripadnik pc a, o konzolama sam misleo sve najgore,bio sam ubedjen da je grafika smesna da je igranje na tastaturi i misu mnogo lakse,ali grdno sam se prevario,kupio sam xbox360 konzolu prosle god za smesnih130e sa svom opremom,realno gledano to je cena jedne fine graficke za komp,igre rade perfektno,na dobrom tv u u full hd grafika ostavlja bez teksta,gta5 sam presao pre 2 god igre izadju na konzoli mnogo ranije ,igranje na dzojstiku je mnogo prijatnije nego sto izgleda,tako da bih svakom preporucio da kupi xbox360 za neke smesne parice i da uziva i ne strepi kad izadje novi naslov

Ja

pre 9 godina

Koliko su trule fore sa ovolikim kasnjenjem za PC... Presao sam je na PS3 jos pocetkom godine i pocela je toliko da smara igrica da je ne igram vise , a toliku sam zelju imao da je igram i prelazim na PC. Doduse sad kad pogledam sta sve zahteva ne bih ni mogao da je instaliram na komp.

Nataeos

pre 9 godina

Secam se vremena kad su igrice izlazile i izlazile a ti si mogao na 512mb rama, 256mb grafa i procesorom od 1,7GHz da pokreces sta hoces, i nove i stare igre. A ovo danas, treba ti NASIN racunar da bi pokrenuo igru. 4GB rama graficka,eeee alooooooo...
(student, 02. januar 2015 13:43)

E brate, pročitaj ponovo tekst, 4GB rama za komp a ne grafička ;)
Jesu zaboravili zapetu, ali to je to, samo opušteno :)

Zeleni Zub (Prezire Slavu)

pre 9 godina

@Kol
E ako si ti omatorio, sta da radimo mi koji smo igrice pustali sa 'kaseta', stelovali glavu i slicno... i vristali od srece kada su diskete pocele da hvataju zamah kod nas. Brrrr, necu bre, da razmisljam o tome koliko se ostarElo. Idem d'ubijam neke vune :)

BTW,
jedini GTA koji sam igrao je bio prvi deo, al kao eto, ispratim hype, izblejim kod drugara dok je on pegla(o) na soniju i to je to... (a koliko se tek spalio mucenik, uradio pre-order, pre-download, bukvalno sve da istog momenta kada je odkljucaju moze da igra, i mesec dana nije mogao normalno online da je pegla, ne znam ni dal je uspeo, ubila ga u pojam igra dok su sredili servere i bagove za online) nemam ama bas nikakvu zelju. No dobro, hvala bogu pa ima igara za svaciju 'dusu'.

Dejan

pre 9 godina

Sada neka se Ubisoft, Activision i ostali kazne sami lupajuci glavom od zid. Rockstar je najbolji pa donekle i Bethesda sto se tice optimizacije igara.
(vice city, 2. januar 2015 12:26)

Da, secam se koliko je GTA 4 bio "optimizovan". Posebno pre navale patch-eva. Igra koja je izasla pre toliko godina za optimalan rad trazila je 2 GB VRAM-a, a da ne govorimo o ostalom. Zapravo, na mocnim racunarima sastavljenim od hardware-a izaslog nakon same igre GTA 4 je imao problema s radom. Ne razumem odakle ti to da su cuveni za optimizaciju.

lux

pre 9 godina

ja sam ocekivao vise,sa obzirom da sam procitao u komentarima da vise watchdogs zahteva iznenadio sam se.
meni (i svim ostalim korisnicima xboxa)se na xbox 360 gta 5 ucitava 5min,a watchdogs par sekundi

doctor x

pre 9 godina

Šta???Ako je ovo zaista tačno,to je sprdnja realno govoreći jer kad pogledate zahteve za igre kao sto su Far Cry 4,Watch dogs ili Assassins creed unity,ovo
je poprilicno manja zahtevnost.Ipak treba sačekati i videti.Ja,kao i mnogi drugi bi bili i više nego zadovoljni ovim zahtevima.

drvobradi

pre 9 godina

@student
@Kol
Sto reče Zeleni zub dole, šta da kažemo mi sa krstastim srafcigerima i kasetofonima. A tek kad se setim neke FPS igrice iz doba Dooma, za optimalan rad je tražio 8MB rama, a 4 MB koštalo 250DM, u rangu 12mesecne prosečne zarade te godine. Ovo su specifikacije neke prosečne mašine, a sama igrica košta 10% takve konfiguracije.

JOKER

pre 9 godina

Bože, koliko klinaca i lažova na jednom mestu (čast izuzecima). Patetika je čudo neviđeno. Koga bre boli đon koju mašinu ko ima, samo prepišu najbolje komponente, čak ih ne upare kako treba. Čuj, 24 gige rama, koji će ti? Oj Srbijo među računarima...
Ma samo udrite i srećni praznici.

Kecman

pre 9 godina

Ova zahtevnost je u redu s obzirom da je to verzija rađena za PS4 i One, tzv "next gen", setite se zahtevnosti za Unity koji je bio daleko iznad ovoga, pa ovo još i super izgleda. Ali moram napomenuti da meni Unity radi sa minimumom procesora i rama, sa grafičkom ispod minimuma na 30 frejmova u sekundi na koliko radi i na konzolama, i to ne medium detalja, tako da ove stvari u poslednje vreme treba uzeti sa rezervom, i jednostavno isprobati kad izadje instalacijom "narodne verzije".

kobidrugilibrajant

pre 9 godina

Ovi iz Rockstara bas mudruju i zavlace PC igrace, a recimo igru Red Dead Redemption nisu ni izbacili za PC. Da im je stalo krenuli bi sa optimizacijom na vreme, predugo se ceka za jedan ovakav naslov, ljudi na konzola su to vec i izgustrali.

lele

pre 9 godina

Lele budale moje konzola se isplati dupe moje.Imao xbxo360 i odmah ga prodao.Ta konzola ce biti ko ps2 za godinu dve.Plus da ne spominjem manijacke cene.Plus moram traziti od nekog disk a kod mene niko u selu nije ni cuo za tu konzolu.Dok kod pc imas lepo net i skidas sta oces pa za 200e mozes imati masinu koja fura sve max do 2011 na 720p.Konzola bolja?NE

да да

pre 9 godina

Чисто незнање програмера ове куће или незаинтересованост за било какву оптимизацију !

cmnhfc

pre 9 godina

Drugi tim je radio optimizaciju ove godine, potpuno izolovan i posvecen samo tome kolik osam cuo, tako da nije iskkjuceno da su ovo minimalni uslovi ;))

loshmi

pre 9 godina

i7-4510U 2.0GHz-Turbo Boost do 3.1GHz, GTX 850M sa 4GB Dedicated VRAM-om, 8GB DDR3, 1000GB HHDD.
(querry, 03. januar 2015 16:05)

Toliko ti zavidim da nocas oka necu sklopiti .

Dzoni

pre 9 godina

GTS 450 je najjaca!!! I dalje razbija!!! Samo pratite fps preko Bandicam i ukljucim 99 posto efekata kritican ugasim i vozi!!! igram na 1920x1080p a i klokno sam je 930 MHz ahahahaa

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ako su te specifikacije tacne onda je to fenomenalno. Ali tesko bice mnogo zahtevnije siguran sam ovo su samo prve informacije treba sacekati jos .

Aki

pre 9 godina

E kad se setim vremena kada je vecina igrica bila na jednom CD-u, a prava retkost kada igrica ima preko 1GB, omatorilo se :D!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Kol, 2. januar 2015 12:21)

Koliko sam tek ja mator, ja se secam kada je vecina igara bila na jednoj flopi disketi ...

razmisljam

pre 9 godina

Znate sta je interesantno, kada sam imao krs od kompa igrao sam sve moguce igrice koje je ta konfiguracija podrzavala, a sada kada imam zmaj od racunara, vise vremena provodim gledajuci serije, filmove i skype-ujuci. Zakljucak je da se u danasnje vreme ne isplati igrati zahtevne igrice ako si tanak sa budzetom.

Nenad

pre 9 godina

Ne vredi pričati o zahtevnosti dok ne izađu prvi opisi objavljene igre, znači makar do tog 27 januara. Pa će se lepo videti kako radi na kojim konfiguracijama, polako će početi i snimci na youtube gde će svako moći da pronađe približno istu konfiguraciju kao svoju i vidi koliko frejmova postiže pri kakvim podešavanjima. Tek onda će biti jasno koliko je dobro igra optimizovana i tek onda se može donositi zaključak da li treba nadograditi mašinu. Nadam se da neće omanuti toliko ovaj put sa optimizacijom za PC kao što su sa GTA 4.

Dejan

pre 9 godina

Querry, imam bolji i skuplji komp od tebe, nja, nja, nja! Zapravo nemam, ali to sto imam nisam kupio da bih konfiguraciju istetovirao na celu.

csgolounge

pre 9 godina

Ja imam xbox i pc. Xbox mi je vise za fudbal, formula, tenis i ostale igre na kojima igramo kad se skupimo. FPS igre na konzoli ne vredi ni igrati, za tako nesto postoji PC. Sad sta mi je na redu da uzmem je Wii U konzola, zabavne igre ima.