Petak, 03.07.2015.

11:07

Apple Music "jede" bateriju

Izvor: B92

Apple Music "jede" bateriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

commodore 64

pre 8 godina

@Maks
Ok, hvala na linku, međutim ono koliko sam ja razumeo i pročitao i Minix i Linux su u stvari klonovi Unixa, zbog zaštićenih prava čak je Bsd morao da se menja. Ali nije moja poenta bila u tome da kažem da je apple gori ili mlađi od androida, već da nisu sami smislili sistem iz korena nego da je njihov razvoj sličan razvoju androida i da sistem kao sistem nije ni bolji ni gori ali jeste zatvoreniji.

Zhorzh

pre 8 godina

Ja sam napravio US nalog koriscenjem none opcije za placanje, a potom sam kupio gift card code na sajtu jerrycards. Com. Te kartice odlicno rade i stalno gledam filmove i serije na apple tv-u, a sada i apple music na iphonu.

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

Minix i Linux su "UNIX-like", to jest pravljeni su da budu slični UNIX-u (što izraz "UNIX-like" u prevodu i znači), ali nisu direktno proizašli od nekog UNIX-a, niti ih je The Open Group (koji drži trademark na naziv UNIX) certifikovao da su u skladu sa UNIX specifikacijom (što ne mora da znači da ima velikih odudaranja od specifikacije, ali The Open Group nije potvrdio da su u skladu sa specifikacijom... mada ni iOS nije zasebno certifikovan, ali OS X jeste, a iOS se zasniva na kernelu OS X-a).

Uzgred, Linux takođe nema neke direktne veze sa Minixom, bez obzira što je Torvaldsov profesor Tanenbaum razvijao Minix... njih dvojica se nisu slagali oko raznih stvari (potraži članak o "Tanenbaum–Torvalds debate", da ne prepričavam sad sve).

Pogledaj neku ilustraciju UNIX familije OS-eva... evo jedne slike: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Unix_history-simple.png

Tu imaš ilustrovano kako se UNIX familija OS-eva razvijala.

MINIX i Linux su sa strane jer su pravljeni da budu slični UNIX-u, ali nisu linijom povezani na neku od "grana" UNIX familije kao što je slučaj sa OS-evima poput OS X, BSD, Solaris, AIX, HP-UX... itd.

Mada ima razlika i u načinu na koji različiti OS-evi iz UNIX familije funkcionišu (razlike koje se ne tiču onoga što The Open Group certifikuje).

A i novije verzije Windowsa su bar delimično "UNIX-like", bar što se POSIX kompatibilnosti tiče, mada Windows u osnovi nema direktne veze sa UNIX-om.

toza matroz

pre 8 godina

Koliko ja vidim iz ovih komentara iPhone možda normalno radi nekom Amerikancu pod uslovom da živi u Montani. Srećom pa android radi lepo po celom svetu, ljudi ga koriste bez problema :-D

Zurkolomac

pre 8 godina

Srpski jabucari se hvale sa otvaranjem us naloga i potrebom za posedovanje am.kartica. Kakvo veliko dostignuce, verovatno i revolucija. Evo svi placemo öd tuge

commodore 64

pre 8 godina

@(Maks, 04. jul 2015 02:01)

U redu, pogrešio sam, iOS nije zasnovan na Linuxu nego na Unixu. Pošto je Bsd koristio Unix, a i Minix je Unix, to znači da Linux i iOS imaju isti koren.

Maks

pre 8 godina

@ Ske

Je l' si probao baš sa iCloud nalogom? Je l' si se registrovao preko opcije iz System Preferences na iOS/OS X?

Ja sam moj iCloud nalog registrovao 2013 kada sam kupio novi Mac, preko one opcije pri prvom bootovanju što pita korisnika da li hoće da se registruje za iCloud... e-mail adresa mi se vodi na iCloud... možda to ima neke veze... Mislim da me tada nisu čak ni pitali iz koje sam zemlje, nego su me izgleda automatomatski stavili za USA AppStore... Nisam koristio VPN, a IP mi je iz Srbije.

Kada sam nakon registracije za iCloud ušao na AppStore, nalog mi je već bio registrovan za USA AppStore automatski... pod način plaćanja mi stoji "None" i nisu ni tražili karticu uopšte. A nalog mi radi i za updateovanje sistema i aplikacija, preuzimao sam iWork office paket (koji mi je AppStore ponudio da mi daju besplatno pošto je bio nov Mac), radi mi onaj besplatan "iTunes Radio" što povremeno ima reklame (za ovaj novi "Apple Music" servis što će da radi na pretplatu se nisam prijavljivao jer moraš da odabereš neki "paket" koji ćeš da plaćaš kada ta prva 3 meseca isteknu, pa pretpostavljam da to već ne može ako ti je pod način plaćanja "None").

Možda su napravili da ako se registruješ za iCloud iz System Preferences da te automatski registruju za USA AppStore/iTunes, da ljudi koji kupe Mac u nekoj zemlji koja nema svoj AppStore (jer Macove zvanično prodaju i u zemljama koje nemaju svoj AppStore) ne bi brinuli kako će da koriste AppStore za updateovanje.

Mile.1337

pre 8 godina

Jedno pitanje. Priemtio sam da dosta vas prica o montani da nema porez. Dal je to tacno? Ja sam registrovao na Kaliforniju. I bar 10usd do sad sam bacio na porez.

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

Pa evo vec je proslo par dana pa da kazem kako ide s Ipad mini-jem. Uzas! Apsolutno bespotrebna app i jako teska kopija spotifija. Jede bateriju cak i kad nije upaljena (ili se barem meni tako cini). Sto je jos gore i vreme punjenja su ropastili jer pre je trebalo otprilikie 2h do 100% a sad treba vise. Nazalost cini mi se da apple pocinje da upropastava svoj softver polako. Imam i iphone 6 takodje i kod njega sam iskusio slabljenje baterije ali s punjenjem nije nista bilo.

Lincoln

pre 8 godina

Po meni, bolje je uloziti novac u microSD karticu velikog kapaciteta I tu ubaciti muziku I ostalo nego zavisiti od kojekakvih servisa koji zavise od mreze I dokazano trose vise bateriju nego bilo koji music player I to ne samo na iOSu nego na svim platformama.

Ske

pre 8 godina

@Maks

Upravo sam probao da napravim US Apple ID koristeci adresu hotela u Montani :) i zaista, pustio me je da napravim nalog ali....

Kada krenes da koristis nalog, trazice ti da uneses "payment method" sa karticom ili nalogom iz US
Ne mozes da odaberes NONE jer za prvi, inicijalni setup, moras da imas americku karticu.
Ako probas da uneses broj kartice iz neke druge zemlje, to vise nece biti US nalog, nego nalog za zemlji iz koje je kartica.

payment method: NONE mozes da odeberes tek posto prvo verifikujes da posedujes karticu iz US :)

Tako da, platiti nekome 300-400 dindzi, i dalje zvuci kao jednostavnije resenje.
https://support.apple.com/en-us/HT203905

Ske

pre 8 godina

@Maks,

Zadnji put kada sam ja pravio US nalog, nisam mogao da odaberem USofA kao zemlju iz koje sam. Ukoliko pokusam sa VPN ili proxijem, forma za registraciju nije radila i trazila je da iskljucim proxije :)

Ne znam kako je danas, mozda to sto ti kazes ima smisla i radi, sve u svemu, cak i 300-400 dindzi je bolje da platis za nesto sto ne znas, nego da kukas kako "nema kod nas"


@Smolvind
Kada sam kod kuce, muziku slusam sa kompa.
Zamisli ti to, pa oni su napravili da taj Apple Music radi i na kompjuteru. Dusmani!

c.o.a.

pre 8 godina

@maks
Ti stvarno poredis zvucnu kartu na telefonu, koja je velicine nokta, sa nekom profesionalnom koja je velicine samog telefona? Dzaba ti bilo kakvo povezivanje cak i na profesionalne koncertne zvucnuke, ako nema sta da podrzi toliku snagu.

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

O čemu pričaš uopšte? Za kog kažeš da koristi modifikovani Linux?

Tema je o iTunes servisu "Apple Music"... ti kažeš "Problem je u tome što su oni koristili modifikovani linux ( koji je osnova androida )"... Ko to? Za šta? Kakve veze Linux ima sa temom?

Mada, u svakom slučaju, poruka koju si napisao nema smisla uopšte jer niti iTunes ima verziju za Android, niti za Linux, niti se iOS zasniva na Androidu (iOS se pojavio pre prve verzije Android), niti iOS koristi modifikovani Linux kernel kao Android (iOS ne koristi Linux kernel uopšte, nego se zasniva na kernelu OS X-a... a kernel OS X-a je hibridni kernel koji se zasniva na Mach mikrokernelu uz neke elemente BSD-a... Mach se pojavio 1985 i bilo je zamišljeno da će da zameni kernel BSD verzije UNIX-a, a BSD se inače pojavio 1977... al' ni jedan ni drugi nisu bili namenjeni kućnim računarima kada su se pojavili... UNIX su u to vreme koristili univerziteti i velike firme na vrlo skupim centralnim kompjuterima koje je veći broj korisnika istovremeno koristio preko udaljenih terminala... razvoj Linuxa je počeo tek 1991 kada je Linus Torvalds hteo da počne da razvija neki OS sličan UNIX-u koji bi mogao da se koristi na klonovima IBM PC-ja, pošto BSD koji je tada bio dostupan nije podržavao IBM PC platformu, a Torvaldsov profesor što je razvijao UNIX-like OS pod nazivom MINIX, koji se pojavio 1987 i koji je podržavao i IBM PC platformu je dozvoljavao korišćenje samo u edukativne svrhe tada).

Smolvind

pre 8 godina

(Maks, 3. jul 2015 21:33)
Da, znam da telefoni mogu kablom ili bežično da se povežu sa zvučnicima. To nije nikakva svemirska tehnologija, i funkcioniše odavno.
Marshall Woburn? Znači, platiš telefon 700 evra, platiš zvučnike 500 evra, plaćaš Apple-u pretplatu svaki mesec, plaćaš protok, da bi mogao da budeš fensi i u trendu, i da preko Bluetooth-a strimuješ muziku sa Apple Music-a na zvučnike. Logika?

vladica

pre 8 godina

normalno da ce da jede bateriju, kad konstantno skida podatke, i jos ako to ne radi preko wifi vec preko 3g/4g.... ihaaaa
do sada je spotify vazio za najgoru app za bateriju, a prvi utisci kazu da je jabuka izbacila jos goru.
I jos vam je odavno zakinula FM prijem iako ga chpset podrzava... bolje da platite njihov servis.

A sta vam mogu jabucari, kada niste u mogucnosti da ubacite sta hocete i kad hocete i na koji god nacin hocete, vec ste limitirani na itunes na jednom od max 5 kompjutera ili na itunes store.... i ne mozete da cujete 92.5 fm

Zurkolomac ?

pre 8 godina

Koristim iPhone4s sa iOS8.4! Nema nikakvih promena kod baterija. Masina koja radi kao sat ljudi! Nemojte sami sebe zavarivati. Sve su to komentari ljudi koji ne znaju sta je kvalitet, a zahlupljuju se androidima nize kategorije!

Maks

pre 8 godina

@Smolvind

Sada je 2015... telefoni nisu više ograničeni samo na fabrički ugrađen zvučnik... ako neko pušta muziku sa telefona, to ne znači da nema kvalitetne zvučnike.

Na telefon je moguće povezati zvučnike raznih veličina... može i bežično, a postoje i Dockovi za telefone sa zvučnicima... primera radi, Appleovi AirPort Express routeri imaju onaj priključak za zvučnike pozadi (kao izlaz za zvučnike na desktop računarima), da preko AirPlay puštaš muziku sa iOS uređaja ili Macova bežično na zvučnike koji su nakačeni na router... ima da se kupe i zvučnici koji imaju ugrađen Bluetooth i koji direktno mogu da se povežu na telefon... nisu to samo neki maleni zvučnici... ima ih raznih...

Potraži, na primer, na Google ili na YouTube "Marshall Woburn Speaker"... taj zvučnik dolazi sa ugrađenim Bluetoothom i može da se poveže na telefon... ima i raznih drugih zvučnika koji omogućavaju bežično povezivanje sa telefonom... al' navodim samo jedan prmer, nešto što sam onako na brzinu našao.

Pored toga, postoje i vrlo kvalitetne slušalice koje mogu da se povežu na telefon, bilo preko kabla, bilo bežično... nisu telefoni ograničeni samo na "bubice" i one najobičnije "heandsfree" slušalice.... potraži neki review, na primer, za "Parrot Zik" slušalice na YouTube.

commodore 64

pre 8 godina

Naravno da jede bateriju, svaki sistem ima svoje mane pa i njihov. Problem je u tome što su oni koristili modifikovani
linux ( koji je osnova androida ) da bi napravili to svoje tzv čudo od savršenstva koje cene malograđani samo zbog cene i jednostavnog zen dizajna, ali kvalitet je u slobodnom softveru a android je nešto najbliže tome.

Maks

pre 8 godina

@Ske

Jao bre Ske... pa zašto bi neko na nekom 3rd party sajtu plaćao 4 dolara da mu neko drugi registruje iTunes nalog? Pa to je samo običan "Apple ID" nalog za koji Apple ne naplaćuje registraciju. To se samo registruješ za iCloud i gotovo (postupak registracije je sličan kao registracija za Google nalog... za manje od minut može da se registruje ko hoće... nikakva kartica nije potrebna). Mada, ako se registracija radi iz browsera, onda nemaš opciju da otvoriš i iCloud e-mail adresu (ali možeš da se registruješ za iCloud i sa Gmail e-mailom)... ako neko hoće da ima i iCloud e-mail adresu, to je isto besplatno, ali se iCloud e-mail otvara iz System Preferences (na OS X ili iOS) pod "iCloud" (ako ne vidiš opciju da otvoriš novi iCloud e-mail, samo idi na "Sign out" i onda možeš besplatno da registruješ novi).

Nikakva kartica nije potrebna ako se pod način plaćanja stavi "none" (da nećeš da kupuješ ništa što se plaća). Samo čitaj šta piše na ekranu.

Oni koji naplaćuju kao neku "uslugu" to što će da te registruju za USA iTunes Store samo naprave običan "Apple ID", odaberu "USA" sa liste zemalja i možda posle registracije napišu da si odseo u nekom hotelu u Montani ili tako nešto (pošto, na primer, Montana nema porez na digitalni sadržaj poput aplikacija i e-knjiga kao NY što ima, pa su oni iz Montane oslobođeni tog poreza)... Pa zar bi ti stvarno to plaćao, što bi neko verovatno samo sa Google prekopirao adresu nekog hotela i napisao da si tamo odseo?

Smolvind

pre 8 godina

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je .. ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu ... i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.
(Hidra, 3. jul 2015 13:26)

Neće biti, prika. Za kod kuće ja zakon pojačalo i kutije. Dajete 700-800 evra za telefon, a niste u stanju da kupite polovno pojačalo i polovne kutije za 100 evra, sve zajedno!?!?! Blago vama ako kod kuće uživate u muzici puštajući je preko telefona. Mada, znajući kakva "muzika" se danas sluša ...
A što se tiče "slobodno nekoliko GB više", kartice od 32 GB se danas skoro dele besplatno na svakom ćošku, a na nju stane ihahaj.

Android

pre 8 godina

Ios 9 beta 2 najmanje guta baterije ?
Nije 100 posto fluidan i ima par bagova u nekim aplikacijama ali za beta 2 je ok a i 7.7 izlazi beta 3...

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!(robokap, 3. jul 2015 11:22) Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.
(Aco, 03. jul 2015 12:32) a ti znas da li ga imam ili nemam? I ja nisam majstor nego inzenjer kad vec komentarises. Koristim iphone 5s i pre ovog poslednjeg apdejta trajala je barem meni baterija duze jer ja sam to primetio i tu je sto se mene tice zavrsena dalja prica na ovu temu. Pozdrav za redakciju!

Zarko

pre 8 godina

(robokap, 03. jul 2015 11:22)Odradi jedan kompletan ciklus od 100 do 0 (dok se ne ugasi telefon) pa ponovo do 100 i radice ti kako valja.

Ske

pre 8 godina

za komenatatore koji kazu da ne moze da se slusa iz Srbije (Hrvatske) ..

Pa napravite US nalog....
Postoji gomila sajtova na kojima to mozete da uradite za 3-4$

Ske

pre 8 godina

Ne "jede" bateriju nista vise nego sto je Spotify "jede"
Spotify je jedan od najvecih potrosaca baterije, i ubedljivo "najdeblja" aplikacija koju sam ikada imao na telefonu.

@Nebojsa, zamisli da imas na raspolaganju (skoro) svaki album koji je ikada objavljen.
Do sada samo "The Beatles" nisam nasao kod Applea, ostalo sve ima, a mozes i da pravis offline liste sa neogranicenim brojem pesama koje mozes da slusas kada nisi online.

Nemoj pogresno da me razumes, ali stvarno bi trebao da prestanes da pricas o onome sto ne koristis, i sto ne znas kako funkcionise.

Ivca

pre 8 godina

Mozda preko strima guta, ali evo ja sam jutros trenirao u teretani na otvorenom 1 sat, zvuk na max, bez slusalica neki House piči iz Music app, muzika iz telefona na iPhone 5s i kad sam zavrsio baterija mi je bila na 99%. Nisam moga o da verujem da je toliko malo potrosio bateriju za to vreme. Evo me sada, ceo dan drndam nesto na njemu baterija mi je na 92%!

Hidra

pre 8 godina

Koristim vec 3 dana i nesam primetio rapidno trosenje baterije. Ajd', bas cu da obratim paznju od sada.

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je da strim-servisi ne vrede nista bez neta (npr. tokom putovanja), ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu, nisam ogranicen samo na pesme koje sam vec skinuo i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.

am

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.
(Shone, 3. jul 2015 11:44)

HR nema ali imas za Sloveniju, prva tri meseca free, posle 5.99e mesecno, sto i nije losa cena, manje nego Spotify.

Aco

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!
(robokap, 3. jul 2015 11:22)

Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.

Shone

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.

Dragan

pre 8 godina

A ima dosta aplikacija koje jedu bateriju čak i kad ih ne koristimo.Manite se ljudi aplikacija,uništićete telefon. Telefon je za komunikaciju a kompjuter za zabavu.

Nebojša

pre 8 godina

Ja svu svoju muziku držim na telefonu nikad nisam koristio nikakve servise za ovu namenu ne vidim prednost u njima njima uvek treba signal da bi funkcionisali šta ako odem negde gde signala nema a i uvek će više trošiti bateriju nego slušanje muzike koja je skladištena u memoriji telefona.

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!

Nebojša

pre 8 godina

Ja svu svoju muziku držim na telefonu nikad nisam koristio nikakve servise za ovu namenu ne vidim prednost u njima njima uvek treba signal da bi funkcionisali šta ako odem negde gde signala nema a i uvek će više trošiti bateriju nego slušanje muzike koja je skladištena u memoriji telefona.

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!

Smolvind

pre 8 godina

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je .. ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu ... i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.
(Hidra, 3. jul 2015 13:26)

Neće biti, prika. Za kod kuće ja zakon pojačalo i kutije. Dajete 700-800 evra za telefon, a niste u stanju da kupite polovno pojačalo i polovne kutije za 100 evra, sve zajedno!?!?! Blago vama ako kod kuće uživate u muzici puštajući je preko telefona. Mada, znajući kakva "muzika" se danas sluša ...
A što se tiče "slobodno nekoliko GB više", kartice od 32 GB se danas skoro dele besplatno na svakom ćošku, a na nju stane ihahaj.

Dragan

pre 8 godina

A ima dosta aplikacija koje jedu bateriju čak i kad ih ne koristimo.Manite se ljudi aplikacija,uništićete telefon. Telefon je za komunikaciju a kompjuter za zabavu.

Hidra

pre 8 godina

Koristim vec 3 dana i nesam primetio rapidno trosenje baterije. Ajd', bas cu da obratim paznju od sada.

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je da strim-servisi ne vrede nista bez neta (npr. tokom putovanja), ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu, nisam ogranicen samo na pesme koje sam vec skinuo i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!(robokap, 3. jul 2015 11:22) Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.
(Aco, 03. jul 2015 12:32) a ti znas da li ga imam ili nemam? I ja nisam majstor nego inzenjer kad vec komentarises. Koristim iphone 5s i pre ovog poslednjeg apdejta trajala je barem meni baterija duze jer ja sam to primetio i tu je sto se mene tice zavrsena dalja prica na ovu temu. Pozdrav za redakciju!

Aco

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!
(robokap, 3. jul 2015 11:22)

Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.

Zurkolomac ?

pre 8 godina

Koristim iPhone4s sa iOS8.4! Nema nikakvih promena kod baterija. Masina koja radi kao sat ljudi! Nemojte sami sebe zavarivati. Sve su to komentari ljudi koji ne znaju sta je kvalitet, a zahlupljuju se androidima nize kategorije!

am

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.
(Shone, 3. jul 2015 11:44)

HR nema ali imas za Sloveniju, prva tri meseca free, posle 5.99e mesecno, sto i nije losa cena, manje nego Spotify.

Ivca

pre 8 godina

Mozda preko strima guta, ali evo ja sam jutros trenirao u teretani na otvorenom 1 sat, zvuk na max, bez slusalica neki House piči iz Music app, muzika iz telefona na iPhone 5s i kad sam zavrsio baterija mi je bila na 99%. Nisam moga o da verujem da je toliko malo potrosio bateriju za to vreme. Evo me sada, ceo dan drndam nesto na njemu baterija mi je na 92%!

Ske

pre 8 godina

Ne "jede" bateriju nista vise nego sto je Spotify "jede"
Spotify je jedan od najvecih potrosaca baterije, i ubedljivo "najdeblja" aplikacija koju sam ikada imao na telefonu.

@Nebojsa, zamisli da imas na raspolaganju (skoro) svaki album koji je ikada objavljen.
Do sada samo "The Beatles" nisam nasao kod Applea, ostalo sve ima, a mozes i da pravis offline liste sa neogranicenim brojem pesama koje mozes da slusas kada nisi online.

Nemoj pogresno da me razumes, ali stvarno bi trebao da prestanes da pricas o onome sto ne koristis, i sto ne znas kako funkcionise.

Ske

pre 8 godina

za komenatatore koji kazu da ne moze da se slusa iz Srbije (Hrvatske) ..

Pa napravite US nalog....
Postoji gomila sajtova na kojima to mozete da uradite za 3-4$

Maks

pre 8 godina

@Smolvind

Sada je 2015... telefoni nisu više ograničeni samo na fabrički ugrađen zvučnik... ako neko pušta muziku sa telefona, to ne znači da nema kvalitetne zvučnike.

Na telefon je moguće povezati zvučnike raznih veličina... može i bežično, a postoje i Dockovi za telefone sa zvučnicima... primera radi, Appleovi AirPort Express routeri imaju onaj priključak za zvučnike pozadi (kao izlaz za zvučnike na desktop računarima), da preko AirPlay puštaš muziku sa iOS uređaja ili Macova bežično na zvučnike koji su nakačeni na router... ima da se kupe i zvučnici koji imaju ugrađen Bluetooth i koji direktno mogu da se povežu na telefon... nisu to samo neki maleni zvučnici... ima ih raznih...

Potraži, na primer, na Google ili na YouTube "Marshall Woburn Speaker"... taj zvučnik dolazi sa ugrađenim Bluetoothom i može da se poveže na telefon... ima i raznih drugih zvučnika koji omogućavaju bežično povezivanje sa telefonom... al' navodim samo jedan prmer, nešto što sam onako na brzinu našao.

Pored toga, postoje i vrlo kvalitetne slušalice koje mogu da se povežu na telefon, bilo preko kabla, bilo bežično... nisu telefoni ograničeni samo na "bubice" i one najobičnije "heandsfree" slušalice.... potraži neki review, na primer, za "Parrot Zik" slušalice na YouTube.

Android

pre 8 godina

Ios 9 beta 2 najmanje guta baterije ?
Nije 100 posto fluidan i ima par bagova u nekim aplikacijama ali za beta 2 je ok a i 7.7 izlazi beta 3...

Maks

pre 8 godina

@Ske

Jao bre Ske... pa zašto bi neko na nekom 3rd party sajtu plaćao 4 dolara da mu neko drugi registruje iTunes nalog? Pa to je samo običan "Apple ID" nalog za koji Apple ne naplaćuje registraciju. To se samo registruješ za iCloud i gotovo (postupak registracije je sličan kao registracija za Google nalog... za manje od minut može da se registruje ko hoće... nikakva kartica nije potrebna). Mada, ako se registracija radi iz browsera, onda nemaš opciju da otvoriš i iCloud e-mail adresu (ali možeš da se registruješ za iCloud i sa Gmail e-mailom)... ako neko hoće da ima i iCloud e-mail adresu, to je isto besplatno, ali se iCloud e-mail otvara iz System Preferences (na OS X ili iOS) pod "iCloud" (ako ne vidiš opciju da otvoriš novi iCloud e-mail, samo idi na "Sign out" i onda možeš besplatno da registruješ novi).

Nikakva kartica nije potrebna ako se pod način plaćanja stavi "none" (da nećeš da kupuješ ništa što se plaća). Samo čitaj šta piše na ekranu.

Oni koji naplaćuju kao neku "uslugu" to što će da te registruju za USA iTunes Store samo naprave običan "Apple ID", odaberu "USA" sa liste zemalja i možda posle registracije napišu da si odseo u nekom hotelu u Montani ili tako nešto (pošto, na primer, Montana nema porez na digitalni sadržaj poput aplikacija i e-knjiga kao NY što ima, pa su oni iz Montane oslobođeni tog poreza)... Pa zar bi ti stvarno to plaćao, što bi neko verovatno samo sa Google prekopirao adresu nekog hotela i napisao da si tamo odseo?

Shone

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.

Zarko

pre 8 godina

(robokap, 03. jul 2015 11:22)Odradi jedan kompletan ciklus od 100 do 0 (dok se ne ugasi telefon) pa ponovo do 100 i radice ti kako valja.

Lincoln

pre 8 godina

Po meni, bolje je uloziti novac u microSD karticu velikog kapaciteta I tu ubaciti muziku I ostalo nego zavisiti od kojekakvih servisa koji zavise od mreze I dokazano trose vise bateriju nego bilo koji music player I to ne samo na iOSu nego na svim platformama.

Smolvind

pre 8 godina

(Maks, 3. jul 2015 21:33)
Da, znam da telefoni mogu kablom ili bežično da se povežu sa zvučnicima. To nije nikakva svemirska tehnologija, i funkcioniše odavno.
Marshall Woburn? Znači, platiš telefon 700 evra, platiš zvučnike 500 evra, plaćaš Apple-u pretplatu svaki mesec, plaćaš protok, da bi mogao da budeš fensi i u trendu, i da preko Bluetooth-a strimuješ muziku sa Apple Music-a na zvučnike. Logika?

commodore 64

pre 8 godina

Naravno da jede bateriju, svaki sistem ima svoje mane pa i njihov. Problem je u tome što su oni koristili modifikovani
linux ( koji je osnova androida ) da bi napravili to svoje tzv čudo od savršenstva koje cene malograđani samo zbog cene i jednostavnog zen dizajna, ali kvalitet je u slobodnom softveru a android je nešto najbliže tome.

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

Pa evo vec je proslo par dana pa da kazem kako ide s Ipad mini-jem. Uzas! Apsolutno bespotrebna app i jako teska kopija spotifija. Jede bateriju cak i kad nije upaljena (ili se barem meni tako cini). Sto je jos gore i vreme punjenja su ropastili jer pre je trebalo otprilikie 2h do 100% a sad treba vise. Nazalost cini mi se da apple pocinje da upropastava svoj softver polako. Imam i iphone 6 takodje i kod njega sam iskusio slabljenje baterije ali s punjenjem nije nista bilo.

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

O čemu pričaš uopšte? Za kog kažeš da koristi modifikovani Linux?

Tema je o iTunes servisu "Apple Music"... ti kažeš "Problem je u tome što su oni koristili modifikovani linux ( koji je osnova androida )"... Ko to? Za šta? Kakve veze Linux ima sa temom?

Mada, u svakom slučaju, poruka koju si napisao nema smisla uopšte jer niti iTunes ima verziju za Android, niti za Linux, niti se iOS zasniva na Androidu (iOS se pojavio pre prve verzije Android), niti iOS koristi modifikovani Linux kernel kao Android (iOS ne koristi Linux kernel uopšte, nego se zasniva na kernelu OS X-a... a kernel OS X-a je hibridni kernel koji se zasniva na Mach mikrokernelu uz neke elemente BSD-a... Mach se pojavio 1985 i bilo je zamišljeno da će da zameni kernel BSD verzije UNIX-a, a BSD se inače pojavio 1977... al' ni jedan ni drugi nisu bili namenjeni kućnim računarima kada su se pojavili... UNIX su u to vreme koristili univerziteti i velike firme na vrlo skupim centralnim kompjuterima koje je veći broj korisnika istovremeno koristio preko udaljenih terminala... razvoj Linuxa je počeo tek 1991 kada je Linus Torvalds hteo da počne da razvija neki OS sličan UNIX-u koji bi mogao da se koristi na klonovima IBM PC-ja, pošto BSD koji je tada bio dostupan nije podržavao IBM PC platformu, a Torvaldsov profesor što je razvijao UNIX-like OS pod nazivom MINIX, koji se pojavio 1987 i koji je podržavao i IBM PC platformu je dozvoljavao korišćenje samo u edukativne svrhe tada).

Zurkolomac

pre 8 godina

Srpski jabucari se hvale sa otvaranjem us naloga i potrebom za posedovanje am.kartica. Kakvo veliko dostignuce, verovatno i revolucija. Evo svi placemo öd tuge

Zhorzh

pre 8 godina

Ja sam napravio US nalog koriscenjem none opcije za placanje, a potom sam kupio gift card code na sajtu jerrycards. Com. Te kartice odlicno rade i stalno gledam filmove i serije na apple tv-u, a sada i apple music na iphonu.

vladica

pre 8 godina

normalno da ce da jede bateriju, kad konstantno skida podatke, i jos ako to ne radi preko wifi vec preko 3g/4g.... ihaaaa
do sada je spotify vazio za najgoru app za bateriju, a prvi utisci kazu da je jabuka izbacila jos goru.
I jos vam je odavno zakinula FM prijem iako ga chpset podrzava... bolje da platite njihov servis.

A sta vam mogu jabucari, kada niste u mogucnosti da ubacite sta hocete i kad hocete i na koji god nacin hocete, vec ste limitirani na itunes na jednom od max 5 kompjutera ili na itunes store.... i ne mozete da cujete 92.5 fm

c.o.a.

pre 8 godina

@maks
Ti stvarno poredis zvucnu kartu na telefonu, koja je velicine nokta, sa nekom profesionalnom koja je velicine samog telefona? Dzaba ti bilo kakvo povezivanje cak i na profesionalne koncertne zvucnuke, ako nema sta da podrzi toliku snagu.

Ske

pre 8 godina

@Maks,

Zadnji put kada sam ja pravio US nalog, nisam mogao da odaberem USofA kao zemlju iz koje sam. Ukoliko pokusam sa VPN ili proxijem, forma za registraciju nije radila i trazila je da iskljucim proxije :)

Ne znam kako je danas, mozda to sto ti kazes ima smisla i radi, sve u svemu, cak i 300-400 dindzi je bolje da platis za nesto sto ne znas, nego da kukas kako "nema kod nas"


@Smolvind
Kada sam kod kuce, muziku slusam sa kompa.
Zamisli ti to, pa oni su napravili da taj Apple Music radi i na kompjuteru. Dusmani!

Ske

pre 8 godina

@Maks

Upravo sam probao da napravim US Apple ID koristeci adresu hotela u Montani :) i zaista, pustio me je da napravim nalog ali....

Kada krenes da koristis nalog, trazice ti da uneses "payment method" sa karticom ili nalogom iz US
Ne mozes da odaberes NONE jer za prvi, inicijalni setup, moras da imas americku karticu.
Ako probas da uneses broj kartice iz neke druge zemlje, to vise nece biti US nalog, nego nalog za zemlji iz koje je kartica.

payment method: NONE mozes da odeberes tek posto prvo verifikujes da posedujes karticu iz US :)

Tako da, platiti nekome 300-400 dindzi, i dalje zvuci kao jednostavnije resenje.
https://support.apple.com/en-us/HT203905

Maks

pre 8 godina

@ Ske

Je l' si probao baš sa iCloud nalogom? Je l' si se registrovao preko opcije iz System Preferences na iOS/OS X?

Ja sam moj iCloud nalog registrovao 2013 kada sam kupio novi Mac, preko one opcije pri prvom bootovanju što pita korisnika da li hoće da se registruje za iCloud... e-mail adresa mi se vodi na iCloud... možda to ima neke veze... Mislim da me tada nisu čak ni pitali iz koje sam zemlje, nego su me izgleda automatomatski stavili za USA AppStore... Nisam koristio VPN, a IP mi je iz Srbije.

Kada sam nakon registracije za iCloud ušao na AppStore, nalog mi je već bio registrovan za USA AppStore automatski... pod način plaćanja mi stoji "None" i nisu ni tražili karticu uopšte. A nalog mi radi i za updateovanje sistema i aplikacija, preuzimao sam iWork office paket (koji mi je AppStore ponudio da mi daju besplatno pošto je bio nov Mac), radi mi onaj besplatan "iTunes Radio" što povremeno ima reklame (za ovaj novi "Apple Music" servis što će da radi na pretplatu se nisam prijavljivao jer moraš da odabereš neki "paket" koji ćeš da plaćaš kada ta prva 3 meseca isteknu, pa pretpostavljam da to već ne može ako ti je pod način plaćanja "None").

Možda su napravili da ako se registruješ za iCloud iz System Preferences da te automatski registruju za USA AppStore/iTunes, da ljudi koji kupe Mac u nekoj zemlji koja nema svoj AppStore (jer Macove zvanično prodaju i u zemljama koje nemaju svoj AppStore) ne bi brinuli kako će da koriste AppStore za updateovanje.

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

Minix i Linux su "UNIX-like", to jest pravljeni su da budu slični UNIX-u (što izraz "UNIX-like" u prevodu i znači), ali nisu direktno proizašli od nekog UNIX-a, niti ih je The Open Group (koji drži trademark na naziv UNIX) certifikovao da su u skladu sa UNIX specifikacijom (što ne mora da znači da ima velikih odudaranja od specifikacije, ali The Open Group nije potvrdio da su u skladu sa specifikacijom... mada ni iOS nije zasebno certifikovan, ali OS X jeste, a iOS se zasniva na kernelu OS X-a).

Uzgred, Linux takođe nema neke direktne veze sa Minixom, bez obzira što je Torvaldsov profesor Tanenbaum razvijao Minix... njih dvojica se nisu slagali oko raznih stvari (potraži članak o "Tanenbaum–Torvalds debate", da ne prepričavam sad sve).

Pogledaj neku ilustraciju UNIX familije OS-eva... evo jedne slike: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Unix_history-simple.png

Tu imaš ilustrovano kako se UNIX familija OS-eva razvijala.

MINIX i Linux su sa strane jer su pravljeni da budu slični UNIX-u, ali nisu linijom povezani na neku od "grana" UNIX familije kao što je slučaj sa OS-evima poput OS X, BSD, Solaris, AIX, HP-UX... itd.

Mada ima razlika i u načinu na koji različiti OS-evi iz UNIX familije funkcionišu (razlike koje se ne tiču onoga što The Open Group certifikuje).

A i novije verzije Windowsa su bar delimično "UNIX-like", bar što se POSIX kompatibilnosti tiče, mada Windows u osnovi nema direktne veze sa UNIX-om.

Mile.1337

pre 8 godina

Jedno pitanje. Priemtio sam da dosta vas prica o montani da nema porez. Dal je to tacno? Ja sam registrovao na Kaliforniju. I bar 10usd do sad sam bacio na porez.

commodore 64

pre 8 godina

@(Maks, 04. jul 2015 02:01)

U redu, pogrešio sam, iOS nije zasnovan na Linuxu nego na Unixu. Pošto je Bsd koristio Unix, a i Minix je Unix, to znači da Linux i iOS imaju isti koren.

toza matroz

pre 8 godina

Koliko ja vidim iz ovih komentara iPhone možda normalno radi nekom Amerikancu pod uslovom da živi u Montani. Srećom pa android radi lepo po celom svetu, ljudi ga koriste bez problema :-D

commodore 64

pre 8 godina

@Maks
Ok, hvala na linku, međutim ono koliko sam ja razumeo i pročitao i Minix i Linux su u stvari klonovi Unixa, zbog zaštićenih prava čak je Bsd morao da se menja. Ali nije moja poenta bila u tome da kažem da je apple gori ili mlađi od androida, već da nisu sami smislili sistem iz korena nego da je njihov razvoj sličan razvoju androida i da sistem kao sistem nije ni bolji ni gori ali jeste zatvoreniji.

Dragan

pre 8 godina

A ima dosta aplikacija koje jedu bateriju čak i kad ih ne koristimo.Manite se ljudi aplikacija,uništićete telefon. Telefon je za komunikaciju a kompjuter za zabavu.

Ivca

pre 8 godina

Mozda preko strima guta, ali evo ja sam jutros trenirao u teretani na otvorenom 1 sat, zvuk na max, bez slusalica neki House piči iz Music app, muzika iz telefona na iPhone 5s i kad sam zavrsio baterija mi je bila na 99%. Nisam moga o da verujem da je toliko malo potrosio bateriju za to vreme. Evo me sada, ceo dan drndam nesto na njemu baterija mi je na 92%!

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!

Shone

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.

Aco

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!
(robokap, 3. jul 2015 11:22)

Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.

commodore 64

pre 8 godina

Naravno da jede bateriju, svaki sistem ima svoje mane pa i njihov. Problem je u tome što su oni koristili modifikovani
linux ( koji je osnova androida ) da bi napravili to svoje tzv čudo od savršenstva koje cene malograđani samo zbog cene i jednostavnog zen dizajna, ali kvalitet je u slobodnom softveru a android je nešto najbliže tome.

Hidra

pre 8 godina

Koristim vec 3 dana i nesam primetio rapidno trosenje baterije. Ajd', bas cu da obratim paznju od sada.

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je da strim-servisi ne vrede nista bez neta (npr. tokom putovanja), ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu, nisam ogranicen samo na pesme koje sam vec skinuo i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.

Zurkolomac ?

pre 8 godina

Koristim iPhone4s sa iOS8.4! Nema nikakvih promena kod baterija. Masina koja radi kao sat ljudi! Nemojte sami sebe zavarivati. Sve su to komentari ljudi koji ne znaju sta je kvalitet, a zahlupljuju se androidima nize kategorije!

Nebojša

pre 8 godina

Ja svu svoju muziku držim na telefonu nikad nisam koristio nikakve servise za ovu namenu ne vidim prednost u njima njima uvek treba signal da bi funkcionisali šta ako odem negde gde signala nema a i uvek će više trošiti bateriju nego slušanje muzike koja je skladištena u memoriji telefona.

Maks

pre 8 godina

@Smolvind

Sada je 2015... telefoni nisu više ograničeni samo na fabrički ugrađen zvučnik... ako neko pušta muziku sa telefona, to ne znači da nema kvalitetne zvučnike.

Na telefon je moguće povezati zvučnike raznih veličina... može i bežično, a postoje i Dockovi za telefone sa zvučnicima... primera radi, Appleovi AirPort Express routeri imaju onaj priključak za zvučnike pozadi (kao izlaz za zvučnike na desktop računarima), da preko AirPlay puštaš muziku sa iOS uređaja ili Macova bežično na zvučnike koji su nakačeni na router... ima da se kupe i zvučnici koji imaju ugrađen Bluetooth i koji direktno mogu da se povežu na telefon... nisu to samo neki maleni zvučnici... ima ih raznih...

Potraži, na primer, na Google ili na YouTube "Marshall Woburn Speaker"... taj zvučnik dolazi sa ugrađenim Bluetoothom i može da se poveže na telefon... ima i raznih drugih zvučnika koji omogućavaju bežično povezivanje sa telefonom... al' navodim samo jedan prmer, nešto što sam onako na brzinu našao.

Pored toga, postoje i vrlo kvalitetne slušalice koje mogu da se povežu na telefon, bilo preko kabla, bilo bežično... nisu telefoni ograničeni samo na "bubice" i one najobičnije "heandsfree" slušalice.... potraži neki review, na primer, za "Parrot Zik" slušalice na YouTube.

Ske

pre 8 godina

Ne "jede" bateriju nista vise nego sto je Spotify "jede"
Spotify je jedan od najvecih potrosaca baterije, i ubedljivo "najdeblja" aplikacija koju sam ikada imao na telefonu.

@Nebojsa, zamisli da imas na raspolaganju (skoro) svaki album koji je ikada objavljen.
Do sada samo "The Beatles" nisam nasao kod Applea, ostalo sve ima, a mozes i da pravis offline liste sa neogranicenim brojem pesama koje mozes da slusas kada nisi online.

Nemoj pogresno da me razumes, ali stvarno bi trebao da prestanes da pricas o onome sto ne koristis, i sto ne znas kako funkcionise.

robokap

pre 8 godina

Ma meni se trosi strahovito brzo od kad sam ga apdejtovao na ios 8.4 a ne koristim tu muziku uopste. Sredjujte to inace me necete videti vise kao vaseg korisnika... napravite telefon kome ce baterija trajati barem 2 cela dana!!!(robokap, 3. jul 2015 11:22) Nemas ti majstore iphone,baterija na 8.4 je mnogo bolja.
(Aco, 03. jul 2015 12:32) a ti znas da li ga imam ili nemam? I ja nisam majstor nego inzenjer kad vec komentarises. Koristim iphone 5s i pre ovog poslednjeg apdejta trajala je barem meni baterija duze jer ja sam to primetio i tu je sto se mene tice zavrsena dalja prica na ovu temu. Pozdrav za redakciju!

Zurkolomac

pre 8 godina

Srpski jabucari se hvale sa otvaranjem us naloga i potrebom za posedovanje am.kartica. Kakvo veliko dostignuce, verovatno i revolucija. Evo svi placemo öd tuge

Smolvind

pre 8 godina

Za komentatora koji kaze kako je bolje drzati muziku na telefonu nego strimovati - tacno je .. ali za kod kuce su zakon. Slusam sta hocu ... i imam slobodno nekoliko GB memorije vise.
(Hidra, 3. jul 2015 13:26)

Neće biti, prika. Za kod kuće ja zakon pojačalo i kutije. Dajete 700-800 evra za telefon, a niste u stanju da kupite polovno pojačalo i polovne kutije za 100 evra, sve zajedno!?!?! Blago vama ako kod kuće uživate u muzici puštajući je preko telefona. Mada, znajući kakva "muzika" se danas sluša ...
A što se tiče "slobodno nekoliko GB više", kartice od 32 GB se danas skoro dele besplatno na svakom ćošku, a na nju stane ihahaj.

Maks

pre 8 godina

@Ske

Jao bre Ske... pa zašto bi neko na nekom 3rd party sajtu plaćao 4 dolara da mu neko drugi registruje iTunes nalog? Pa to je samo običan "Apple ID" nalog za koji Apple ne naplaćuje registraciju. To se samo registruješ za iCloud i gotovo (postupak registracije je sličan kao registracija za Google nalog... za manje od minut može da se registruje ko hoće... nikakva kartica nije potrebna). Mada, ako se registracija radi iz browsera, onda nemaš opciju da otvoriš i iCloud e-mail adresu (ali možeš da se registruješ za iCloud i sa Gmail e-mailom)... ako neko hoće da ima i iCloud e-mail adresu, to je isto besplatno, ali se iCloud e-mail otvara iz System Preferences (na OS X ili iOS) pod "iCloud" (ako ne vidiš opciju da otvoriš novi iCloud e-mail, samo idi na "Sign out" i onda možeš besplatno da registruješ novi).

Nikakva kartica nije potrebna ako se pod način plaćanja stavi "none" (da nećeš da kupuješ ništa što se plaća). Samo čitaj šta piše na ekranu.

Oni koji naplaćuju kao neku "uslugu" to što će da te registruju za USA iTunes Store samo naprave običan "Apple ID", odaberu "USA" sa liste zemalja i možda posle registracije napišu da si odseo u nekom hotelu u Montani ili tako nešto (pošto, na primer, Montana nema porez na digitalni sadržaj poput aplikacija i e-knjiga kao NY što ima, pa su oni iz Montane oslobođeni tog poreza)... Pa zar bi ti stvarno to plaćao, što bi neko verovatno samo sa Google prekopirao adresu nekog hotela i napisao da si tamo odseo?

am

pre 8 godina

Evo ja pokusao i nema za nasu zemlju. ( to jedt hrvatska jer preko nje svi furamo) tako da samo su mi bzv promenili interfejs i sad ima dva-tri klika vise do pustanja obocne pesme i fona. Najbolja verzija je bila ios 8.1.3 i ko dalje nije updateovao ni ne treba. Pozdrav svima.
(Shone, 3. jul 2015 11:44)

HR nema ali imas za Sloveniju, prva tri meseca free, posle 5.99e mesecno, sto i nije losa cena, manje nego Spotify.

toza matroz

pre 8 godina

Koliko ja vidim iz ovih komentara iPhone možda normalno radi nekom Amerikancu pod uslovom da živi u Montani. Srećom pa android radi lepo po celom svetu, ljudi ga koriste bez problema :-D

Ske

pre 8 godina

za komenatatore koji kazu da ne moze da se slusa iz Srbije (Hrvatske) ..

Pa napravite US nalog....
Postoji gomila sajtova na kojima to mozete da uradite za 3-4$

Ske

pre 8 godina

@Maks,

Zadnji put kada sam ja pravio US nalog, nisam mogao da odaberem USofA kao zemlju iz koje sam. Ukoliko pokusam sa VPN ili proxijem, forma za registraciju nije radila i trazila je da iskljucim proxije :)

Ne znam kako je danas, mozda to sto ti kazes ima smisla i radi, sve u svemu, cak i 300-400 dindzi je bolje da platis za nesto sto ne znas, nego da kukas kako "nema kod nas"


@Smolvind
Kada sam kod kuce, muziku slusam sa kompa.
Zamisli ti to, pa oni su napravili da taj Apple Music radi i na kompjuteru. Dusmani!

Zarko

pre 8 godina

(robokap, 03. jul 2015 11:22)Odradi jedan kompletan ciklus od 100 do 0 (dok se ne ugasi telefon) pa ponovo do 100 i radice ti kako valja.

vladica

pre 8 godina

normalno da ce da jede bateriju, kad konstantno skida podatke, i jos ako to ne radi preko wifi vec preko 3g/4g.... ihaaaa
do sada je spotify vazio za najgoru app za bateriju, a prvi utisci kazu da je jabuka izbacila jos goru.
I jos vam je odavno zakinula FM prijem iako ga chpset podrzava... bolje da platite njihov servis.

A sta vam mogu jabucari, kada niste u mogucnosti da ubacite sta hocete i kad hocete i na koji god nacin hocete, vec ste limitirani na itunes na jednom od max 5 kompjutera ili na itunes store.... i ne mozete da cujete 92.5 fm

Smolvind

pre 8 godina

(Maks, 3. jul 2015 21:33)
Da, znam da telefoni mogu kablom ili bežično da se povežu sa zvučnicima. To nije nikakva svemirska tehnologija, i funkcioniše odavno.
Marshall Woburn? Znači, platiš telefon 700 evra, platiš zvučnike 500 evra, plaćaš Apple-u pretplatu svaki mesec, plaćaš protok, da bi mogao da budeš fensi i u trendu, i da preko Bluetooth-a strimuješ muziku sa Apple Music-a na zvučnike. Logika?

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

O čemu pričaš uopšte? Za kog kažeš da koristi modifikovani Linux?

Tema je o iTunes servisu "Apple Music"... ti kažeš "Problem je u tome što su oni koristili modifikovani linux ( koji je osnova androida )"... Ko to? Za šta? Kakve veze Linux ima sa temom?

Mada, u svakom slučaju, poruka koju si napisao nema smisla uopšte jer niti iTunes ima verziju za Android, niti za Linux, niti se iOS zasniva na Androidu (iOS se pojavio pre prve verzije Android), niti iOS koristi modifikovani Linux kernel kao Android (iOS ne koristi Linux kernel uopšte, nego se zasniva na kernelu OS X-a... a kernel OS X-a je hibridni kernel koji se zasniva na Mach mikrokernelu uz neke elemente BSD-a... Mach se pojavio 1985 i bilo je zamišljeno da će da zameni kernel BSD verzije UNIX-a, a BSD se inače pojavio 1977... al' ni jedan ni drugi nisu bili namenjeni kućnim računarima kada su se pojavili... UNIX su u to vreme koristili univerziteti i velike firme na vrlo skupim centralnim kompjuterima koje je veći broj korisnika istovremeno koristio preko udaljenih terminala... razvoj Linuxa je počeo tek 1991 kada je Linus Torvalds hteo da počne da razvija neki OS sličan UNIX-u koji bi mogao da se koristi na klonovima IBM PC-ja, pošto BSD koji je tada bio dostupan nije podržavao IBM PC platformu, a Torvaldsov profesor što je razvijao UNIX-like OS pod nazivom MINIX, koji se pojavio 1987 i koji je podržavao i IBM PC platformu je dozvoljavao korišćenje samo u edukativne svrhe tada).

c.o.a.

pre 8 godina

@maks
Ti stvarno poredis zvucnu kartu na telefonu, koja je velicine nokta, sa nekom profesionalnom koja je velicine samog telefona? Dzaba ti bilo kakvo povezivanje cak i na profesionalne koncertne zvucnuke, ako nema sta da podrzi toliku snagu.

Ske

pre 8 godina

@Maks

Upravo sam probao da napravim US Apple ID koristeci adresu hotela u Montani :) i zaista, pustio me je da napravim nalog ali....

Kada krenes da koristis nalog, trazice ti da uneses "payment method" sa karticom ili nalogom iz US
Ne mozes da odaberes NONE jer za prvi, inicijalni setup, moras da imas americku karticu.
Ako probas da uneses broj kartice iz neke druge zemlje, to vise nece biti US nalog, nego nalog za zemlji iz koje je kartica.

payment method: NONE mozes da odeberes tek posto prvo verifikujes da posedujes karticu iz US :)

Tako da, platiti nekome 300-400 dindzi, i dalje zvuci kao jednostavnije resenje.
https://support.apple.com/en-us/HT203905

Pametnjakovic Mladji

pre 8 godina

Pa evo vec je proslo par dana pa da kazem kako ide s Ipad mini-jem. Uzas! Apsolutno bespotrebna app i jako teska kopija spotifija. Jede bateriju cak i kad nije upaljena (ili se barem meni tako cini). Sto je jos gore i vreme punjenja su ropastili jer pre je trebalo otprilikie 2h do 100% a sad treba vise. Nazalost cini mi se da apple pocinje da upropastava svoj softver polako. Imam i iphone 6 takodje i kod njega sam iskusio slabljenje baterije ali s punjenjem nije nista bilo.

commodore 64

pre 8 godina

@Maks
Ok, hvala na linku, međutim ono koliko sam ja razumeo i pročitao i Minix i Linux su u stvari klonovi Unixa, zbog zaštićenih prava čak je Bsd morao da se menja. Ali nije moja poenta bila u tome da kažem da je apple gori ili mlađi od androida, već da nisu sami smislili sistem iz korena nego da je njihov razvoj sličan razvoju androida i da sistem kao sistem nije ni bolji ni gori ali jeste zatvoreniji.

Android

pre 8 godina

Ios 9 beta 2 najmanje guta baterije ?
Nije 100 posto fluidan i ima par bagova u nekim aplikacijama ali za beta 2 je ok a i 7.7 izlazi beta 3...

Lincoln

pre 8 godina

Po meni, bolje je uloziti novac u microSD karticu velikog kapaciteta I tu ubaciti muziku I ostalo nego zavisiti od kojekakvih servisa koji zavise od mreze I dokazano trose vise bateriju nego bilo koji music player I to ne samo na iOSu nego na svim platformama.

Maks

pre 8 godina

@ Ske

Je l' si probao baš sa iCloud nalogom? Je l' si se registrovao preko opcije iz System Preferences na iOS/OS X?

Ja sam moj iCloud nalog registrovao 2013 kada sam kupio novi Mac, preko one opcije pri prvom bootovanju što pita korisnika da li hoće da se registruje za iCloud... e-mail adresa mi se vodi na iCloud... možda to ima neke veze... Mislim da me tada nisu čak ni pitali iz koje sam zemlje, nego su me izgleda automatomatski stavili za USA AppStore... Nisam koristio VPN, a IP mi je iz Srbije.

Kada sam nakon registracije za iCloud ušao na AppStore, nalog mi je već bio registrovan za USA AppStore automatski... pod način plaćanja mi stoji "None" i nisu ni tražili karticu uopšte. A nalog mi radi i za updateovanje sistema i aplikacija, preuzimao sam iWork office paket (koji mi je AppStore ponudio da mi daju besplatno pošto je bio nov Mac), radi mi onaj besplatan "iTunes Radio" što povremeno ima reklame (za ovaj novi "Apple Music" servis što će da radi na pretplatu se nisam prijavljivao jer moraš da odabereš neki "paket" koji ćeš da plaćaš kada ta prva 3 meseca isteknu, pa pretpostavljam da to već ne može ako ti je pod način plaćanja "None").

Možda su napravili da ako se registruješ za iCloud iz System Preferences da te automatski registruju za USA AppStore/iTunes, da ljudi koji kupe Mac u nekoj zemlji koja nema svoj AppStore (jer Macove zvanično prodaju i u zemljama koje nemaju svoj AppStore) ne bi brinuli kako će da koriste AppStore za updateovanje.

Mile.1337

pre 8 godina

Jedno pitanje. Priemtio sam da dosta vas prica o montani da nema porez. Dal je to tacno? Ja sam registrovao na Kaliforniju. I bar 10usd do sad sam bacio na porez.

commodore 64

pre 8 godina

@(Maks, 04. jul 2015 02:01)

U redu, pogrešio sam, iOS nije zasnovan na Linuxu nego na Unixu. Pošto je Bsd koristio Unix, a i Minix je Unix, to znači da Linux i iOS imaju isti koren.

Maks

pre 8 godina

@commodore 64

Minix i Linux su "UNIX-like", to jest pravljeni su da budu slični UNIX-u (što izraz "UNIX-like" u prevodu i znači), ali nisu direktno proizašli od nekog UNIX-a, niti ih je The Open Group (koji drži trademark na naziv UNIX) certifikovao da su u skladu sa UNIX specifikacijom (što ne mora da znači da ima velikih odudaranja od specifikacije, ali The Open Group nije potvrdio da su u skladu sa specifikacijom... mada ni iOS nije zasebno certifikovan, ali OS X jeste, a iOS se zasniva na kernelu OS X-a).

Uzgred, Linux takođe nema neke direktne veze sa Minixom, bez obzira što je Torvaldsov profesor Tanenbaum razvijao Minix... njih dvojica se nisu slagali oko raznih stvari (potraži članak o "Tanenbaum–Torvalds debate", da ne prepričavam sad sve).

Pogledaj neku ilustraciju UNIX familije OS-eva... evo jedne slike: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Unix_history-simple.png

Tu imaš ilustrovano kako se UNIX familija OS-eva razvijala.

MINIX i Linux su sa strane jer su pravljeni da budu slični UNIX-u, ali nisu linijom povezani na neku od "grana" UNIX familije kao što je slučaj sa OS-evima poput OS X, BSD, Solaris, AIX, HP-UX... itd.

Mada ima razlika i u načinu na koji različiti OS-evi iz UNIX familije funkcionišu (razlike koje se ne tiču onoga što The Open Group certifikuje).

A i novije verzije Windowsa su bar delimično "UNIX-like", bar što se POSIX kompatibilnosti tiče, mada Windows u osnovi nema direktne veze sa UNIX-om.

Zhorzh

pre 8 godina

Ja sam napravio US nalog koriscenjem none opcije za placanje, a potom sam kupio gift card code na sajtu jerrycards. Com. Te kartice odlicno rade i stalno gledam filmove i serije na apple tv-u, a sada i apple music na iphonu.