Ponedeljak, 20.10.2014.

11:55

One žive od seksa: "Prostitucija je bila moj izbor"

Izvor: Super žena

One žive od seksa: "Prostitucija je bila moj izbor" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Rade

pre 9 godina

Izgleda da neke ovde treba informisati da vise nismo u 15.veku. Mare, o kakvom crnom "dopustenju" ti pricas ? Brak je DOBROVOLJNA zajednica u kojoj muskarac i zena imaju jednaka prava. Ako ti se ne svidja sta ti zena radi, i ne mozete da nadjete zajednicki jezik, jedino sto mozes da uradis je da se razvedes. Za prisiljivanje mozes samo da zavrsis u zatvoru.

Lud,zbunjen,nenormalan

pre 9 godina

@Vanja
E,kad to kazete a jos ste i musko,odmah vas "etiketiraju" i napadnu sa svih strana,ili prilepe minuse,u njaboljem slucaju.Zasto je ovde tanka linija izmedju prave i prikrivene prostitucije,verovatno je odgovor u losoj materijalnoj i moralnoj situaciji.Ali kada se recimo kaze za neku curu ili damu koja ode sa profesorom u krevet ili sefom,da je u sustini prostitutka,odmah vas napadnu da podrzavate prostituciju.Ne podrzavam nista,ali kazem da je zalosno to sto je zena primorana da se bavi najstarijim zanatom i sto su mnoge cure ovde,kao u onom filmu "klip" odlucile da prodaju svoje golisave fotke za neke sms ili internet dopune.Prostitucija,jedne druge vrste,je i kad prelazite iz jedne u drugu partiju,kad iz jednog poslanickog kluba idete u drugi,samo se prodaje nesto drugo.A sto se braka tice,to je vec odavno postao ugovor privrednog a ne bracnog prava,da me ne cudi da se u nekim slucajevima moze okarakterisati i kao vrsta prikrivene prostitucije.Ali to nasem duboko moralnom i religioznom drustvu ne odgovara,pa svi odbijaju da vide jedno veliko posrnuce.Kao i ovi popovi sto stalno bacaju svakakve anateme na homoseksualce i pozivaju na njihov linc,kad ono kod njih najveca gej parada.Isto je i sa ovim sponzorusama i uvaljivacicama.Krivi su oni sto konzumiraju usluge,a ne i one sto daju takve usluge,prosto ne mozete da se odbranite od njih i njihovih jurisa,kad procene da ste dobra"prilika".Davno receno,"oh tempora, o mores".

Vanja

pre 9 godina

Pa, i brak je oblik prostitucije. Saberite ko sta unosi, ulaze i dobija i eto vam racunice. Zena najvise gubi u braku: gubi slobodno vreme, narusava zdravlje, u mnogim slucajevima trajno (trudnoca nije drugo, vec ozbiljno stanje, o porodjaju da ne pricam), preopterecenje poslovnim+dnevnim obavezama, jos kada muz krene da svrlja.... I sve to besplatno! Hmmm, ko je ovde lud, a ko glup? ;-)

obi van

pre 9 godina

meni je uvjek bilo čudno zašto je prostitucija u nekim zemljama nelegalna
sex je legalan, trgovina isto ali trgovina njime nije??

andrijano

pre 9 godina

to je klasicna prostitucija.ljudi dodavanjem reci elitna kao da je na neki nacin opravdavaju.svaka je ista.i ona ispod mosta i ona u hotelu sa pet zvezdica.uzmite fejsbuk i primeticete mnoge zgodne devojke koje ne rade nista ili rade a samo jedan njihov izlazak kosta kao njihova plata.letovanja,putovanja itd.vise su me uzasavale kopacice zlata i sponzoruse od samih prostitutki.vise me je uzasavala laz i kvazi superiornost,kao i precenjenost ljudi i bolesna ambicioznost od same prostiticije.za elitnu pristituciju ljudi misle da je to neki laksi vid prostitucije,medjutim mnoge te elitne musterije ne placaju ove prostitukte da bi vodili ljubav u misionarskoj pozi.Prostitucija donosi novac i nikada nisam osudjivao ljude koji se njome bave ali to je prljav posao,pun straha,neizvesnosti,rizika.mnoge prostitutke su u kandzama makroa a mnoge su i drogirane i navucene namerno.sa jedne stvari prostitucija je dobra da se legalizuje,sa druge ne.moje iskustvo sa prostitucijom dogodilo se davno u amsterdamu.nisam tada platio za sex ali sam video sa koliko zgodnh i prelepih devojki covek moze da vodi ljubav za jeftine pare.posle tog iskustva sve te sponzoruse,silikonke koje ne znam zbog cega trenutno upravljaju i vrte svet,postajale su mi sesne jer je njihov jedini kvalitet fizicki izgled koji bi skupo da nekom prodaju.kada covek shvati da to moze imati za jeftine pare,superiornost dolazi na vasu stranu a vise cenite neke prave vrednosti.karakter,moral i snagu dobrote,pamet,sarm...

masterkg

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.
(Mare, 20. oktobar 2014 17:16)
Otkud ti znaš na šta bi njegova žena pristala, premoralni čoveče. ??

Ramona

pre 9 godina

citam komenatare i razmisljam, kako nikom nije palo na pamet da osudjuje muskarce koje koriste usluge ovih dama? prostitucije ne bi ni bilo da nema klijenata. vecina ovih devojaka nema izbora, tj uvucena je u prostituciju protiv svoje volje, sa druge strane nisam sigurna da bilo koji klijent protiv svoje volje koristi usluge prostitutki. ti jadnici sto nisu u stanju da zavedu zenu, da ostvare fiziciki kontakt sa zenom uz malo truda, nego uz novcanik, sto su itekako svesni da podrzavaju trgovinu ljudima, ali za par minuta zadovoljstva su spremni da predju preko te cinjenice. zene su generalno protiv prostitucije, a muskarci samo da to nisu njihove zene i cerke u pitanju, a onda prosipaju svoje bisere o moralnosti prostitucije ili liberalnim shvatanjima. bljak!

Automedont

pre 9 godina

Komicna je, ali istovremeno i odbojna ta predstava seksa u kojoj, kao u crtanom filmu Tom ima konzervu ali je kod Dzerija kljuc. Tu je koren manipulacije u zensko-muskim odnosima. Svodi muskarca na glupu masu a zenu na mizernog kalkulanta. Ako besmisleni, besciljni i spontani seks nije moguc radije bih izabrao apstinenciju.

drug stari

pre 9 godina

I opet:

Seks je za prodaju najzgodnija roba, nema rok trajanja!
Kaže dama "kako da platim studije", pa svako može da "završi poso" u životu što si ti, ali ajde da ne bude tako!
To nije pošten posao, ako ćemo iskreno ni po babu ni stričevima!!!

Bakster

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 20:41)

Podji od sebe, garantujem da nikada u zivotu ne bi dozvolio sopstvenoj cerci da se bavi prostitucijom, ali se ne bi bunio kada bi rekla da hoce da se uda za bogatog. E tu je problem tebe i tebi slicnih, podrzavate prostituciju ali samo dok je nema u vasoj kuci. Sto bi rekli u onoj seriji "Volim ja pozoriste, ali ne u mojoj kuci". Samo zbog toga pada u vodu sve tvoje blagonaklono gledanje pa prostituciju, jer da zaista duboko u sebi mislis da je to posteno zanimanje dopustio bi nekome svom da se time bavi.

just me

pre 9 godina

@Lena: u pravu si. Ali svako ima pravo da živi život na svoj način...ja sam zbog sebe, a da bih bila sa decom, dala otkaz, sada ne radim, frka je za novac, ali ne kukam, jer je ovo moj izbor, svesna sam da ovde nema i jare i pare. I nisam sigurna da bih baš mogla taj posao da radim. No, kažem, svako prema sebi...a čim one pravdaju nekom svoj izbor, nisu čista posla u njihovim glavama.

Lena

pre 9 godina

ok ukoliko se ovakvim izjavama želi legalizovati prostitucija sa željom da se poboljša položaj žena u ovoj "industriji" i to onih koje su tu protiv svoje volje...ali forsiranje ove teme (prodaja tela za pare)kao nečeg normalnog i ok je i dalje degradirajuće i šalje pogrešnu poruku, naročito mladim nesigurnim osobama...takođe, iako sam mišljenja da je "poštenije" biti prostitutka nego sponzoruša (meni je to isto), ova varijanta u tekstu gde je majka postala elitna prostitutka jer je htela više vremena da provodi sa decom mi je toliko sebična i licimerna-da li je pitala tu decu, možda, da li oni žele majku sa više slobodnog vremena po toj ceni?!! ili bi radije majku čistačicu koja se pošteno muči za svaki zarađeni dinar?! najlakše je "prodati" svoje telo, a naspram toga "kupiti" ljubav, ali i jedno i drugo (koliko god to bilo stvar nečijeg izbora) je degradirajuće i pogrešno, baš zato što je lako, a to nije život, već beg od "težine" života koja ima svoju vrednost!

Radovan 3

pre 9 godina

Pa dobro, vi koji podrzavate prostituciju lepo posaljite svoje cerke da budu ku*ve, jer to je sasvim normalno zanimanje, a isplati se...

PSIHIJATAR OBJASNIO

pre 9 godina

KOMENTAR ISPOD: COVEK OBJASNIO !!! SVAKA CAST CARE MOZDA JEDAN OD NAJBOLJIH KOMENTARA IKADA...POZZ ZA PSIHIJATRA .HVALA TEBI!!

Psihijatar po profesiji

pre 9 godina

Svaki covek zena imaju EGO,ALTER EGO,SUPER EGO...Ego ste vi tj.ono sto za cim svaki covek zudi:POSTENJE VREDNOST MAJCINSTVO OCINSTVO..e imate i SUPER EGO to ste nerealni vi SEKS U TROJE(kao normalna opcija dali bi pristali da vasa cerka tako radi),MACHO MAN ZA KOJIMA ZENE ZUDE,PROSTITUTKA,SUPER HEROJ itd Problem nastaje jer se iskreni vi(EGO) buni ukoliko izaberete neku profesiju iz SUPER EGA tj..Covek po rodjenju stice dusu a dusa i telo su jedno...Mnogi koji zive SUPER EGO padaju u depresiju imaju velikih psihickih problema evo podatak naprimer svaka druga porno glumica je na kokainu,svaka druga prostitutka ne moze da se ostvari kao majka..Macho man ostane samac....HVALA!!!

II

pre 9 godina

“Imam investicije i nekretnine, penzioni fond i privatno zdravstveno osiguranje."

Ova ce imati ozbiljnih problema a mozda i dilemu kome da ostavi svoje milijarde :-) Nauci ili koleginicama iz branse za unapredjenje ove privredne grane!?LOL

Ok je da ima peniozni fond i zdravstveno osiguranje ali hvaliti se investicijama i nekretninama je cisti apsurd.

Takodje tvrdnja da se ovim poslom bave INTILIGENTNE zene!? Intiligentne zene su saradnice poslovnih ljudi a i same poslovne i uspesne, strucnjaci i postovane koleginice i nikako eskort "dame". To sto neko zaradjuje na sat "toliko i toliko" prodajuci svoje telo pitajboga kakvim sve osobama ne dokazuje njegovu intiligenciju vec samo nesto drugo a to je vec posao specijalizovanih strucnjaka.

Zanat ko i svaki drugi

pre 9 godina

Prostitutka moze da da otkaz u prostituciji i da se zaposli u pekari ili fabrici za mnogo manje para na sat. Ali one vole svoj posao i rade ga kao sto i zene u pekari i fabrici iz nekog razloga vole svoj tezak i slabo placen posao. Nismo svi isti, ima ljudi koji kupuju ljubav, i dobro je placaju, valjda zato sto misle da se ljubav kupuje. Tu su odmah i prodavci. Nisam nikad probao da prodam ili kupim ali sam razmisljao o toj temi dosta:) Poz

123321

pre 9 godina

@ Mare i slicni likovi,
Ako je 1 zena sa vama zbog parato znaci da nema apsolutno nikakve sustinske razlike izmedju nje i prostitutke .
Nikakve.Kapiras?
Prostitutka je i postenija jer ne laze ko je,ima fixnu tarifu, izadje te jeftinije po snosaju plus je jos zigosana u drustvu...iz moralnih razloga?Zasto prostitutka s 1 musterijom nije?Gluposti i licemerje.Mozda jer tvom egu odgovoara da budes jedina musterija ali to je tvoj problem a ona i dalje prostitutka.
"Dobro se udala" je najcesce licemeran drugi naziv za prostituciju ( ako se misli na imovinsko stanje muza a ne karakter i licnost) i klasicna malogradjanstina.
A punoletna osoba ima prava da radi sta god zeli pa i prodaje svoje telo.
Ako tvoja ili moja cerka sutradan budu zelele time da se bave to nije zato sto je prostitucija losa a mi je propagirali nego jer smo omanuli kao roditelji.
Ja sam hteo to finije da vam objasnim al brate izgleda ne kapirate.

наставак је познат

pre 9 godina

Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!
(Bane, 20. oktobar 2014 17:39)

Чега се паметан стиди...

nišlija

pre 9 godina

Svi pričaju kao nešto znaju a ustvari...Da se razumemo ono što prostitutka radi i koliko radi treba da budeš"MALO"bolestan da bi radio sa kim,koliko,gde i sve ono što uz to ide.Sa druge strane kad uzmemo u obzir"perfidnu prostituciju"mislim na ono kad si u braku sa nekim ko ti se gadi a ti si sa njim(njom) samo zbog njegovog statusa to je zaključite sami.Na kraju mu dođe isto bolesno,jadno,žalosno jednom rečju ku....anje!

Mirjana

pre 9 godina

Nije svaka zemlja sposobna da legalizuje marihuanu I prostituciju. Holandija jeste I mozda je najbolje od njih izvuci zakljucak koliko je legalizacija potrebna. Ja sama to ne znam. Ono sto znam covek je viseslojno bice (fizicko, emotivno, mentalno, duhovno). Ono sto cinimo na jednom polju utice na sva ostala. Svako po sebi neka proceni koliko ga prodaja/kupovina tela degradira. Jedna indijska poslovica kaze 'najveca kazna za losa dela ti je covek koji vremenom postajes'. Smatram da prostitucijom moze da se bavi samo osoba koja ne postuje ni svoje telo a mnogo vise ni svoja osecanja. Sta reci o muskarcima koji koriste njihove usluge? Pa, tuzno je to nekako. Idi trci, ori, kopaj, posveti se deci ako ih imas, cisti, popravljaj... nadji neki koristan I plemenit izlaz iz stanja 'nemanja dovoljno seksa'

mogambo

pre 9 godina

ovo je prica uglavnom o elitnoj prostituciji, gde uopste nisu obuhvacene one prave ulicne i njihove price koje verujem ni priblizno nisu ovako "sjajne"...

nisam to ja, majke mi

pre 9 godina

Mislim da bi muškarcima bilo pametnije da ne koriste usluge pripadnica ove "elite", zato što su pravi muškarci oni koji taj seks, ako im treba, dobiju džabe. Osvojiti devojku(ženu) i imati seks sa njom, predstavlja izazov za svakog muškarca. Ove mlakonje što plaćaju su samo štetočine i jedan vid prehlade i za žene, i za one prave muškarce.

Dakle, bez obzira što poštujem lični izbor svakog ljudskog bića, moj najdobronamerniji savet svim ženama je da se otarase misli o prostituciji, a kamoli da je izaberu kao profesiju, jer žene mogu mnogo i siguran sam da bi u bilo kojoj drugoj profesiji bile uspešnije i poštovanije.

Zloćka

pre 9 godina

Zasto poredite ovo sa udajom za bogatog coveka? Nisu sve devojke bez igde icega, a muskarci jedini koji imaju pare. I zasto da se ne udaju za one sa vise para? Verovali ili ne, to je jedina razlika medju muskarcima, ako ne nadju nekoga ko im savrseno odgovara pa da to nije ni vazno. I oni sa parama i oni bez para su isti.
Prostitucija je nesto drugo, i vise stvar za psihijatriju i zakonodavstvo.

zigot

pre 9 godina

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.
(Mare, 20. oktobar 2014 13:33)


odprilike to je to... cime se budala ponosi normalan se stidi

Stronzo Bestiale

pre 9 godina

"Čak i da mom partneru ne smeta posao kojim se bavim, iz poštovanja prema njemu ne bih ga radila”, zaključila je."

Dakle ocito da njoj smeta to sto radi, jer da nije tako , tj. da je to za nju "posao kao i svaki drugi", ona bi trebala da nastavi da ga radi sa istim entuzijazmom i posvecenosti, bez obzira na partnera.

E da, stvarno sto neko rece, prestanite da besplatno promovisete prostituciju, ako vec to radite onda neka vam bar Kortni plati za reklamu.

Brutalna

pre 9 godina

Mare,radi malo nesto drugo,sve si nas iskomentarisao,opusti se,svako ima svoje misljenje i ona se veoma razlikuju... :) P.S. Zivot van internet-vesti i socijalnih mreza postoji! I jako je lep! :)

u sve se meša:-)

pre 9 godina

Još jedan "nenormalni-nemoralni" slučaj koji zapad hoće da nam predstavi kao normalan i moralan. Svaka čast toj devojci na iskrenosti i uspešnom biznísu ali bih ipak dao jedan savet mladim devojkama a to je da ne slušaju ovakve priče i da ne truju svoje mozgove ovakvim pričama.

Petar

pre 9 godina

@Glas razuma
Kad zelis da se ljudi otimaju za nesto, ti to zabrani.
Kad god postoji nesto zabranjeno, tu imas mutne likove koji ce se time baviti.
Prostituciju treba legalizovati i to na globalnom nivou, jer ce se time pre svega smanjiti kriminal i iskoristavanje u toj oblasti, a posredno mozda i trgovina belim robljem.
Drugo, radnicama i radnicima te privredne grane se omogucava socijalna i zdravstvena zastita, penziono osiguranje.
Takodje, lakse ce se obratiti policiji u slucaju problema sa nasilnicima.
Ne treba osudjivati, ima mnogo gorih zanimanja - politicari na primer.

Mare

pre 9 godina

(Zeljko, 20. oktobar 2014 16:08)

Moje druzenje sa prostitukom je samo pokazatelj da se ja ne gadim prostitutki, niti bi ih stavljao na stub srama, i one su zene od krvi i mesa sa svojim osecanjima. Ali stavljam na stub srama posao kojim se bave, jer iako je tacno da svako ima pravo da odluci sta ce sa svojim telom nakon osamnaest godine, moram te podsetiti da kada musterija uplati novac prostitutki, zapravo on postaje taj koji odlucuje sta ce raditi sa njenim telom, sto nas opet dovodi na pocetak, ima li osoba starija od 18 pravo za novac prepustiti odluku o svom telu drugoj punoletnoj osobi? Ako ima, znaci li to da je njeno telo trzisno procenjivo, odnosno da li to znaci da ukoliko auto udari prostituku, on njoj moze dati recimo 5000 dinara kao nadoknadu jer ce propustiti dve musterije dok se ne oporavi? Njeno telo je radni prostor i kao takvo ima svoju vrednost, a ona je jednaka vrednosti koja se placa pri usluzi toga tela. Uostalom, ako svako ima pravo da radi sa svojim telom sta hoce, evo recimo neko zeli da drzi robove, to je u suprotnosti sa zeljom robova da budu slobodni. Plus, cinjenica da je 80% devojaka prostitutki to postalo protiv svoje volje- socijalna nemastina, narkomanska zavisnost itd.

Mr. Ševrle

pre 9 godina

Ja ovde samo ne vidim potrebu da se objašnjavam oko toga da li je ovo ok ili nije. Ko toliko ne zna, i ne može da vidi razliku, ili ne želi - ne mora. Još samo fali da klimamo glavom na tekstove koje samo što ne pišu poslodavci ovakvih žalosno posrnulih osoba. Naravno da verujem u ženu kao čoveka koji ima unutrašnje vrednosti, i verujem da će vreme koje dolazi da razdvoji na pravi način dobro od lošeg. Momci koji smatrate žene kurvama ove ili one vrste - iskoračite iz besmisla vašeg "realnog" sagledavanja stvari, i pružite malo vere i optimizma tim istim ženama da ne posrću još više. Jer ako ste vi toliko “pragmatični”, takve će vam biti i žene. Da ne koristim više puta izraz za njih - nije mi problem bilo-kakve kvazi moralne prirode, već dobrog uverenja i ukusa.

Bane

pre 9 godina

Kako to misliš "dopusti" svojoj supruzi?
Pazi, ja jesam antifeminista ali nisam primitivni balkanac da joj dopuštam nešto ili ne.
Drugo, to je lažna dilema. NIje izbor isključivo ili prostitutka ili ništa drugo. Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!

milan

pre 9 godina

ova prva biserka je stvarno za nasu politicku scenu?! ona nema poverenje u muskarce pa ko normalan moze da ima poverenje u nju? monogamna?! ova rec iz njenih usta dobija potpuno novi smisao! kao i "postovanje prema partneru" zbog kog bi ostavila seksanje sa ko zna kime sve? nismo najgori, definitivno!

Mare

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.

Willie

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 16:07)

Pa ti onda podvodi svoju cerku, zenu, sestru musterijama i svima lepo!
Lazan moralista bi bio onaj koji bi pljuvao po prostitutkama a ovamo koristio njihove usluge. Znate, ima jos normalnih ljudi u Srbiji a i u svetu, tako da vam ovo spinovanje ne vredi.
Jedan ovde napisa nesto tipa - pa i radnik prodaje svoje telo. Da li je moguce da neko fizicki rad uporedjuje sa prostitucijom? Da li stvarno treba ukazati na razlike? Mislim stvarno...Na kraju krajeva vi koji toliko branite ovo "zanimanje", sem ako se time ne bavite, sta vas onda sprecava da vam to bude novo zanimanje? Imate sirok spektar mogucnosti, tu je reklama u novinama, na netu, itd...Ali nesto necete, pitam se zasto...Licemeri.

......

pre 9 godina

prekinite sa promovisanjem prostitucije! vec mesecima na vise portala se plasiraju ovakvi tekstovi, pisani u tonu kao da se prica o doktoru nauka rodjenom u getu! Dosta mladih devojaka cita ovo I svakako ce posle ovolikog ispiranja mozga pomisliti "ma sto da zavrsim skolu kad je potpuno ok biti prostitutka!". prodavanje tela za novac NIJE OK I nemojte pokusavati da ubedite ljude da jeste!!

Zeljko

pre 9 godina

@Mare

Da li je to moralno degradirujuce ponasanje ili nije i sta neko radi sa svojim telom odlucuje svaka osoba starija od 18 godina sama sa sebe, a ne neko drugi. Uporedjivati prostitutku sa kriminalcima nema veze sa vezom. Tvoj nacin razmisljanja preovladava u Srbiji, a svima nam je dobro poznato u kakvom stanju se nalazi "moral" u Srbiji. Jos je interesantnije da se druzis sa prostitutkama :)

Mare

pre 9 godina

(Brutalna, 20. oktobar 2014 13:45)

Ajde u sto evra, ako imas cerku, da joj nikada neces savetovati da je bolje da bude prostitutka nego da se uda za bogatog coveka. Ako iko lazno moralise, to si ti.

123321

pre 9 godina

@ Mare

Nikakvu razliku mi nisi predocio sem moralnih skrupula.
Prodavanje sebe svojevoljno uopste nije za osudu nego licni izbor na koji svako ima pravo.
Ako je prostitutka za moralno zigosanje onda ti je i veliki % zena koje su fol postene a vezale se za novcanik ma kako to sebi i drugima prikazale.

Bane

pre 9 godina

@Mare

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)

Mare

pre 9 godina

A zasto da ne? Osobu ceni prema njenoj unutrasnjoj lepoti, a ne prema poslu koji radi.
(Petar, 20. oktobar 2014 14:49)

Samo cu reci, profesionalni ubica, sta mislis treba li gledati njegovu unutrasnju lepotu? Kazes da nije vazno sta ko radi, vec njegova unutrasnja lepota, tj kakva je osoba. Pa ok, eto profi ubica je posao, a kao covek je dobar kao lebac, cinili li ga to manje ubicom, ne.

Poznajem devojku koja je elitna prostitutka, znas sta mi kaze. "Mi smo ti sve, samo nismo poštene".

pitač

pre 9 godina

I radnik na mešalici prodaje sopstveno telo i znoj. Taj posao je vrlo težak a često i ponižavajući. Radnik u njemu definitivno ne uživa, često trpi uvrede predradnika/investitora/koga već, i radi ga samo zbog novca i nemogućnost da nađe bolji posao. Iz nekog razloga, taj posao je moralno prihvatljiv a prostitucija nije.

Rodja

pre 9 godina

@MS
Zasto paradoks ? Ona nikoga ne vara, njeni partneri znaju cime se bavi, sto se ne moze reci za njene musterije koji su vecinom ozenjeni muskarci. Vise cenim iskrene ljude bez obzira cime se bave, nego ljigave lazne moraliste.

Mare

pre 9 godina

@123321, 20. oktobar 2014 12:20

Ako tebi nije jasno, evo ja cu da ti pojasnim.

1. Prostitucija je morlano degradirajuce ponasanje, jer podrazumeva prodaju sopstvenog tela zarad novca. Daje se svoje telo svakome ko moze da ga plati, da bi ovaj uzivao u njemu. Posmatrati ljudsko telo kao vrednosnu robu je samo po sebi moralno pogresno.

2. Priznanje lopova da je lopov, ne cini ga nista manje postenijim lopovom od lopova koji to krije. Lopovoluk je sam po sebi neposten. Priznaje zene da je prostituka, ne cini je nista moralnijom od one koja to radi ali krije. Prostitucija je sama po sebi nemoralna i pogresna.

3. Zbog sebicnog posmatranja na prostituciju, onih koji je podrzavaju, a taj sebicni stav podrazumeva da su je spremnim podrzati dokle god nisu u pitanju njihove zene ili cerke. Onaj koji je najglasniji u tvrdnji da nista lose nema u prostitijuciji, je isti onaj koji nikada ne bi pristao da njegova zena postane prostitutka.

4. Zato sto je 80% tih zena u tom svetu protiv svoje volje. Zato sto su zrtve fizickog i psihickog maltertiranja, te dobrovoljno bavljenje prostitucijom od strane pojedinih zena, samo pomaze promociji tog biznisa a samim tim i nastavku robovanja onih 80% koje su tu protiv svoje volje.

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.

Brutalna

pre 9 godina

E,dragi moji lazni moralisti,bolje biti prostitutka i ziveti od onog sto zaradis,nego "fina" devojka koja trazi dobru priliku,pa da se dobro uda,te da digne sve cetiri u vis i pegla kreditne kartice nekog koga ne voli. Postenije je!

mare

pre 9 godina

@123321

Kad je devojka sa nekim zbog para ona je samo sa njim. Prostituke menjaju mušterije u dnevnim prilikma. Ako brineš zašto žigosane, pitanje za tebe - Da li bio sa takvom devojkom u vezi, ili je oženio?

ecc.

pre 9 godina

Svaka k.rva ce naci nacin da opravda ono sto radi. Moralno dno ljudskog roda. Ko zeli moze da uziva u sexu i bez novcane nadoknade a radeci normalan posao obezbedi sebi egzistenciju.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ne osudjujem ove žene. Svako ima prava da izabere svoj put i pronadje "modus vivendi". Meni ih je, ipak, žao. Sve to ovako, čitajući ispovesti i sume novca koje se ovde "okreću", izgleda lepo i privlačno. Ipak, to je degradirajući i ponižavajući položaj za ženu. Samo najbeskrupuloznije ili patološki tipovi u tome vide lepotu ili, način da se zaradjuje za život. Uprkos tome, što sam muškarac, zamišljam sebe, na šta bih ličio kada bih morao da se zbog novca "žvalavim" i menjam intimu sa svakom barabom, koja mi je odvratna a koju moram da "opslužim" zato što ima novca?! Užas?! Žena, i muškarac takodje, ipak nisu obična roba. Niti je seks mehanička radnja, poput testerisanja.

Znalac

pre 9 godina

Prostitutke su sasvim iskrene i jasne u svojim namerama sto je jako retko kada su Zene u pitanju.

Ja da se pitam,ne bi se ih gledalo sa visine i sa prezirom,i njihov posao bi bio legalan.No,feministickoj tiraniji u kojoj zivimo legalizacija ne odgovara jer bi oborilo prenaduvanu cenu NJVV(Njenog Velicanstva Vagine)...a cena vec uveliko pada i ovako...

123321

pre 9 godina

Nikad nisam kapirao zasto su prostitutke moralno zigosane kad su to retko iskrene i postene zene.Ako je zena s nekim zbog para ( ma kako ona to sebi i drugima predstavljala) po cemu se ona to razlikuje od prostitutke ? (osim eventualno broju partnera koji opsluzuje i ceni koja je neuporedivo visha)? I jedne su kao fol postene zene a druge nemoralne, moz mislit.

123321

pre 9 godina

Nikad nisam kapirao zasto su prostitutke moralno zigosane kad su to retko iskrene i postene zene.Ako je zena s nekim zbog para ( ma kako ona to sebi i drugima predstavljala) po cemu se ona to razlikuje od prostitutke ? (osim eventualno broju partnera koji opsluzuje i ceni koja je neuporedivo visha)? I jedne su kao fol postene zene a druge nemoralne, moz mislit.

Mare

pre 9 godina

@123321, 20. oktobar 2014 12:20

Ako tebi nije jasno, evo ja cu da ti pojasnim.

1. Prostitucija je morlano degradirajuce ponasanje, jer podrazumeva prodaju sopstvenog tela zarad novca. Daje se svoje telo svakome ko moze da ga plati, da bi ovaj uzivao u njemu. Posmatrati ljudsko telo kao vrednosnu robu je samo po sebi moralno pogresno.

2. Priznanje lopova da je lopov, ne cini ga nista manje postenijim lopovom od lopova koji to krije. Lopovoluk je sam po sebi neposten. Priznaje zene da je prostituka, ne cini je nista moralnijom od one koja to radi ali krije. Prostitucija je sama po sebi nemoralna i pogresna.

3. Zbog sebicnog posmatranja na prostituciju, onih koji je podrzavaju, a taj sebicni stav podrazumeva da su je spremnim podrzati dokle god nisu u pitanju njihove zene ili cerke. Onaj koji je najglasniji u tvrdnji da nista lose nema u prostitijuciji, je isti onaj koji nikada ne bi pristao da njegova zena postane prostitutka.

4. Zato sto je 80% tih zena u tom svetu protiv svoje volje. Zato sto su zrtve fizickog i psihickog maltertiranja, te dobrovoljno bavljenje prostitucijom od strane pojedinih zena, samo pomaze promociji tog biznisa a samim tim i nastavku robovanja onih 80% koje su tu protiv svoje volje.

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.

Rodja

pre 9 godina

@MS
Zasto paradoks ? Ona nikoga ne vara, njeni partneri znaju cime se bavi, sto se ne moze reci za njene musterije koji su vecinom ozenjeni muskarci. Vise cenim iskrene ljude bez obzira cime se bave, nego ljigave lazne moraliste.

Brutalna

pre 9 godina

E,dragi moji lazni moralisti,bolje biti prostitutka i ziveti od onog sto zaradis,nego "fina" devojka koja trazi dobru priliku,pa da se dobro uda,te da digne sve cetiri u vis i pegla kreditne kartice nekog koga ne voli. Postenije je!

......

pre 9 godina

prekinite sa promovisanjem prostitucije! vec mesecima na vise portala se plasiraju ovakvi tekstovi, pisani u tonu kao da se prica o doktoru nauka rodjenom u getu! Dosta mladih devojaka cita ovo I svakako ce posle ovolikog ispiranja mozga pomisliti "ma sto da zavrsim skolu kad je potpuno ok biti prostitutka!". prodavanje tela za novac NIJE OK I nemojte pokusavati da ubedite ljude da jeste!!

Mare

pre 9 godina

(Brutalna, 20. oktobar 2014 13:45)

Ajde u sto evra, ako imas cerku, da joj nikada neces savetovati da je bolje da bude prostitutka nego da se uda za bogatog coveka. Ako iko lazno moralise, to si ti.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ne osudjujem ove žene. Svako ima prava da izabere svoj put i pronadje "modus vivendi". Meni ih je, ipak, žao. Sve to ovako, čitajući ispovesti i sume novca koje se ovde "okreću", izgleda lepo i privlačno. Ipak, to je degradirajući i ponižavajući položaj za ženu. Samo najbeskrupuloznije ili patološki tipovi u tome vide lepotu ili, način da se zaradjuje za život. Uprkos tome, što sam muškarac, zamišljam sebe, na šta bih ličio kada bih morao da se zbog novca "žvalavim" i menjam intimu sa svakom barabom, koja mi je odvratna a koju moram da "opslužim" zato što ima novca?! Užas?! Žena, i muškarac takodje, ipak nisu obična roba. Niti je seks mehanička radnja, poput testerisanja.

mogambo

pre 9 godina

ovo je prica uglavnom o elitnoj prostituciji, gde uopste nisu obuhvacene one prave ulicne i njihove price koje verujem ni priblizno nisu ovako "sjajne"...

mare

pre 9 godina

@123321

Kad je devojka sa nekim zbog para ona je samo sa njim. Prostituke menjaju mušterije u dnevnim prilikma. Ako brineš zašto žigosane, pitanje za tebe - Da li bio sa takvom devojkom u vezi, ili je oženio?

Mare

pre 9 godina

A zasto da ne? Osobu ceni prema njenoj unutrasnjoj lepoti, a ne prema poslu koji radi.
(Petar, 20. oktobar 2014 14:49)

Samo cu reci, profesionalni ubica, sta mislis treba li gledati njegovu unutrasnju lepotu? Kazes da nije vazno sta ko radi, vec njegova unutrasnja lepota, tj kakva je osoba. Pa ok, eto profi ubica je posao, a kao covek je dobar kao lebac, cinili li ga to manje ubicom, ne.

Poznajem devojku koja je elitna prostitutka, znas sta mi kaze. "Mi smo ti sve, samo nismo poštene".

pitač

pre 9 godina

I radnik na mešalici prodaje sopstveno telo i znoj. Taj posao je vrlo težak a često i ponižavajući. Radnik u njemu definitivno ne uživa, često trpi uvrede predradnika/investitora/koga već, i radi ga samo zbog novca i nemogućnost da nađe bolji posao. Iz nekog razloga, taj posao je moralno prihvatljiv a prostitucija nije.

Willie

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 16:07)

Pa ti onda podvodi svoju cerku, zenu, sestru musterijama i svima lepo!
Lazan moralista bi bio onaj koji bi pljuvao po prostitutkama a ovamo koristio njihove usluge. Znate, ima jos normalnih ljudi u Srbiji a i u svetu, tako da vam ovo spinovanje ne vredi.
Jedan ovde napisa nesto tipa - pa i radnik prodaje svoje telo. Da li je moguce da neko fizicki rad uporedjuje sa prostitucijom? Da li stvarno treba ukazati na razlike? Mislim stvarno...Na kraju krajeva vi koji toliko branite ovo "zanimanje", sem ako se time ne bavite, sta vas onda sprecava da vam to bude novo zanimanje? Imate sirok spektar mogucnosti, tu je reklama u novinama, na netu, itd...Ali nesto necete, pitam se zasto...Licemeri.

Mare

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.

Psihijatar po profesiji

pre 9 godina

Svaki covek zena imaju EGO,ALTER EGO,SUPER EGO...Ego ste vi tj.ono sto za cim svaki covek zudi:POSTENJE VREDNOST MAJCINSTVO OCINSTVO..e imate i SUPER EGO to ste nerealni vi SEKS U TROJE(kao normalna opcija dali bi pristali da vasa cerka tako radi),MACHO MAN ZA KOJIMA ZENE ZUDE,PROSTITUTKA,SUPER HEROJ itd Problem nastaje jer se iskreni vi(EGO) buni ukoliko izaberete neku profesiju iz SUPER EGA tj..Covek po rodjenju stice dusu a dusa i telo su jedno...Mnogi koji zive SUPER EGO padaju u depresiju imaju velikih psihickih problema evo podatak naprimer svaka druga porno glumica je na kokainu,svaka druga prostitutka ne moze da se ostvari kao majka..Macho man ostane samac....HVALA!!!

nisam to ja, majke mi

pre 9 godina

Mislim da bi muškarcima bilo pametnije da ne koriste usluge pripadnica ove "elite", zato što su pravi muškarci oni koji taj seks, ako im treba, dobiju džabe. Osvojiti devojku(ženu) i imati seks sa njom, predstavlja izazov za svakog muškarca. Ove mlakonje što plaćaju su samo štetočine i jedan vid prehlade i za žene, i za one prave muškarce.

Dakle, bez obzira što poštujem lični izbor svakog ljudskog bića, moj najdobronamerniji savet svim ženama je da se otarase misli o prostituciji, a kamoli da je izaberu kao profesiju, jer žene mogu mnogo i siguran sam da bi u bilo kojoj drugoj profesiji bile uspešnije i poštovanije.

ecc.

pre 9 godina

Svaka k.rva ce naci nacin da opravda ono sto radi. Moralno dno ljudskog roda. Ko zeli moze da uziva u sexu i bez novcane nadoknade a radeci normalan posao obezbedi sebi egzistenciju.

Petar

pre 9 godina

@Glas razuma
Kad zelis da se ljudi otimaju za nesto, ti to zabrani.
Kad god postoji nesto zabranjeno, tu imas mutne likove koji ce se time baviti.
Prostituciju treba legalizovati i to na globalnom nivou, jer ce se time pre svega smanjiti kriminal i iskoristavanje u toj oblasti, a posredno mozda i trgovina belim robljem.
Drugo, radnicama i radnicima te privredne grane se omogucava socijalna i zdravstvena zastita, penziono osiguranje.
Takodje, lakse ce se obratiti policiji u slucaju problema sa nasilnicima.
Ne treba osudjivati, ima mnogo gorih zanimanja - politicari na primer.

nišlija

pre 9 godina

Svi pričaju kao nešto znaju a ustvari...Da se razumemo ono što prostitutka radi i koliko radi treba da budeš"MALO"bolestan da bi radio sa kim,koliko,gde i sve ono što uz to ide.Sa druge strane kad uzmemo u obzir"perfidnu prostituciju"mislim na ono kad si u braku sa nekim ko ti se gadi a ti si sa njim(njom) samo zbog njegovog statusa to je zaključite sami.Na kraju mu dođe isto bolesno,jadno,žalosno jednom rečju ku....anje!

Stronzo Bestiale

pre 9 godina

"Čak i da mom partneru ne smeta posao kojim se bavim, iz poštovanja prema njemu ne bih ga radila”, zaključila je."

Dakle ocito da njoj smeta to sto radi, jer da nije tako , tj. da je to za nju "posao kao i svaki drugi", ona bi trebala da nastavi da ga radi sa istim entuzijazmom i posvecenosti, bez obzira na partnera.

E da, stvarno sto neko rece, prestanite da besplatno promovisete prostituciju, ako vec to radite onda neka vam bar Kortni plati za reklamu.

Znalac

pre 9 godina

Prostitutke su sasvim iskrene i jasne u svojim namerama sto je jako retko kada su Zene u pitanju.

Ja da se pitam,ne bi se ih gledalo sa visine i sa prezirom,i njihov posao bi bio legalan.No,feministickoj tiraniji u kojoj zivimo legalizacija ne odgovara jer bi oborilo prenaduvanu cenu NJVV(Njenog Velicanstva Vagine)...a cena vec uveliko pada i ovako...

123321

pre 9 godina

@ Mare i slicni likovi,
Ako je 1 zena sa vama zbog parato znaci da nema apsolutno nikakve sustinske razlike izmedju nje i prostitutke .
Nikakve.Kapiras?
Prostitutka je i postenija jer ne laze ko je,ima fixnu tarifu, izadje te jeftinije po snosaju plus je jos zigosana u drustvu...iz moralnih razloga?Zasto prostitutka s 1 musterijom nije?Gluposti i licemerje.Mozda jer tvom egu odgovoara da budes jedina musterija ali to je tvoj problem a ona i dalje prostitutka.
"Dobro se udala" je najcesce licemeran drugi naziv za prostituciju ( ako se misli na imovinsko stanje muza a ne karakter i licnost) i klasicna malogradjanstina.
A punoletna osoba ima prava da radi sta god zeli pa i prodaje svoje telo.
Ako tvoja ili moja cerka sutradan budu zelele time da se bave to nije zato sto je prostitucija losa a mi je propagirali nego jer smo omanuli kao roditelji.
Ja sam hteo to finije da vam objasnim al brate izgleda ne kapirate.

zigot

pre 9 godina

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.
(Mare, 20. oktobar 2014 13:33)


odprilike to je to... cime se budala ponosi normalan se stidi

Mare

pre 9 godina

(Zeljko, 20. oktobar 2014 16:08)

Moje druzenje sa prostitukom je samo pokazatelj da se ja ne gadim prostitutki, niti bi ih stavljao na stub srama, i one su zene od krvi i mesa sa svojim osecanjima. Ali stavljam na stub srama posao kojim se bave, jer iako je tacno da svako ima pravo da odluci sta ce sa svojim telom nakon osamnaest godine, moram te podsetiti da kada musterija uplati novac prostitutki, zapravo on postaje taj koji odlucuje sta ce raditi sa njenim telom, sto nas opet dovodi na pocetak, ima li osoba starija od 18 pravo za novac prepustiti odluku o svom telu drugoj punoletnoj osobi? Ako ima, znaci li to da je njeno telo trzisno procenjivo, odnosno da li to znaci da ukoliko auto udari prostituku, on njoj moze dati recimo 5000 dinara kao nadoknadu jer ce propustiti dve musterije dok se ne oporavi? Njeno telo je radni prostor i kao takvo ima svoju vrednost, a ona je jednaka vrednosti koja se placa pri usluzi toga tela. Uostalom, ako svako ima pravo da radi sa svojim telom sta hoce, evo recimo neko zeli da drzi robove, to je u suprotnosti sa zeljom robova da budu slobodni. Plus, cinjenica da je 80% devojaka prostitutki to postalo protiv svoje volje- socijalna nemastina, narkomanska zavisnost itd.

u sve se meša:-)

pre 9 godina

Još jedan "nenormalni-nemoralni" slučaj koji zapad hoće da nam predstavi kao normalan i moralan. Svaka čast toj devojci na iskrenosti i uspešnom biznísu ali bih ipak dao jedan savet mladim devojkama a to je da ne slušaju ovakve priče i da ne truju svoje mozgove ovakvim pričama.

II

pre 9 godina

“Imam investicije i nekretnine, penzioni fond i privatno zdravstveno osiguranje."

Ova ce imati ozbiljnih problema a mozda i dilemu kome da ostavi svoje milijarde :-) Nauci ili koleginicama iz branse za unapredjenje ove privredne grane!?LOL

Ok je da ima peniozni fond i zdravstveno osiguranje ali hvaliti se investicijama i nekretninama je cisti apsurd.

Takodje tvrdnja da se ovim poslom bave INTILIGENTNE zene!? Intiligentne zene su saradnice poslovnih ljudi a i same poslovne i uspesne, strucnjaci i postovane koleginice i nikako eskort "dame". To sto neko zaradjuje na sat "toliko i toliko" prodajuci svoje telo pitajboga kakvim sve osobama ne dokazuje njegovu intiligenciju vec samo nesto drugo a to je vec posao specijalizovanih strucnjaka.

наставак је познат

pre 9 godina

Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!
(Bane, 20. oktobar 2014 17:39)

Чега се паметан стиди...

123321

pre 9 godina

@ Mare

Nikakvu razliku mi nisi predocio sem moralnih skrupula.
Prodavanje sebe svojevoljno uopste nije za osudu nego licni izbor na koji svako ima pravo.
Ako je prostitutka za moralno zigosanje onda ti je i veliki % zena koje su fol postene a vezale se za novcanik ma kako to sebi i drugima prikazale.

Zeljko

pre 9 godina

@Mare

Da li je to moralno degradirujuce ponasanje ili nije i sta neko radi sa svojim telom odlucuje svaka osoba starija od 18 godina sama sa sebe, a ne neko drugi. Uporedjivati prostitutku sa kriminalcima nema veze sa vezom. Tvoj nacin razmisljanja preovladava u Srbiji, a svima nam je dobro poznato u kakvom stanju se nalazi "moral" u Srbiji. Jos je interesantnije da se druzis sa prostitutkama :)

milan

pre 9 godina

ova prva biserka je stvarno za nasu politicku scenu?! ona nema poverenje u muskarce pa ko normalan moze da ima poverenje u nju? monogamna?! ova rec iz njenih usta dobija potpuno novi smisao! kao i "postovanje prema partneru" zbog kog bi ostavila seksanje sa ko zna kime sve? nismo najgori, definitivno!

Mirjana

pre 9 godina

Nije svaka zemlja sposobna da legalizuje marihuanu I prostituciju. Holandija jeste I mozda je najbolje od njih izvuci zakljucak koliko je legalizacija potrebna. Ja sama to ne znam. Ono sto znam covek je viseslojno bice (fizicko, emotivno, mentalno, duhovno). Ono sto cinimo na jednom polju utice na sva ostala. Svako po sebi neka proceni koliko ga prodaja/kupovina tela degradira. Jedna indijska poslovica kaze 'najveca kazna za losa dela ti je covek koji vremenom postajes'. Smatram da prostitucijom moze da se bavi samo osoba koja ne postuje ni svoje telo a mnogo vise ni svoja osecanja. Sta reci o muskarcima koji koriste njihove usluge? Pa, tuzno je to nekako. Idi trci, ori, kopaj, posveti se deci ako ih imas, cisti, popravljaj... nadji neki koristan I plemenit izlaz iz stanja 'nemanja dovoljno seksa'

Bane

pre 9 godina

@Mare

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)

Brutalna

pre 9 godina

Mare,radi malo nesto drugo,sve si nas iskomentarisao,opusti se,svako ima svoje misljenje i ona se veoma razlikuju... :) P.S. Zivot van internet-vesti i socijalnih mreza postoji! I jako je lep! :)

Zloćka

pre 9 godina

Zasto poredite ovo sa udajom za bogatog coveka? Nisu sve devojke bez igde icega, a muskarci jedini koji imaju pare. I zasto da se ne udaju za one sa vise para? Verovali ili ne, to je jedina razlika medju muskarcima, ako ne nadju nekoga ko im savrseno odgovara pa da to nije ni vazno. I oni sa parama i oni bez para su isti.
Prostitucija je nesto drugo, i vise stvar za psihijatriju i zakonodavstvo.

Zanat ko i svaki drugi

pre 9 godina

Prostitutka moze da da otkaz u prostituciji i da se zaposli u pekari ili fabrici za mnogo manje para na sat. Ali one vole svoj posao i rade ga kao sto i zene u pekari i fabrici iz nekog razloga vole svoj tezak i slabo placen posao. Nismo svi isti, ima ljudi koji kupuju ljubav, i dobro je placaju, valjda zato sto misle da se ljubav kupuje. Tu su odmah i prodavci. Nisam nikad probao da prodam ili kupim ali sam razmisljao o toj temi dosta:) Poz

Radovan 3

pre 9 godina

Pa dobro, vi koji podrzavate prostituciju lepo posaljite svoje cerke da budu ku*ve, jer to je sasvim normalno zanimanje, a isplati se...

Lena

pre 9 godina

ok ukoliko se ovakvim izjavama želi legalizovati prostitucija sa željom da se poboljša položaj žena u ovoj "industriji" i to onih koje su tu protiv svoje volje...ali forsiranje ove teme (prodaja tela za pare)kao nečeg normalnog i ok je i dalje degradirajuće i šalje pogrešnu poruku, naročito mladim nesigurnim osobama...takođe, iako sam mišljenja da je "poštenije" biti prostitutka nego sponzoruša (meni je to isto), ova varijanta u tekstu gde je majka postala elitna prostitutka jer je htela više vremena da provodi sa decom mi je toliko sebična i licimerna-da li je pitala tu decu, možda, da li oni žele majku sa više slobodnog vremena po toj ceni?!! ili bi radije majku čistačicu koja se pošteno muči za svaki zarađeni dinar?! najlakše je "prodati" svoje telo, a naspram toga "kupiti" ljubav, ali i jedno i drugo (koliko god to bilo stvar nečijeg izbora) je degradirajuće i pogrešno, baš zato što je lako, a to nije život, već beg od "težine" života koja ima svoju vrednost!

Ramona

pre 9 godina

citam komenatare i razmisljam, kako nikom nije palo na pamet da osudjuje muskarce koje koriste usluge ovih dama? prostitucije ne bi ni bilo da nema klijenata. vecina ovih devojaka nema izbora, tj uvucena je u prostituciju protiv svoje volje, sa druge strane nisam sigurna da bilo koji klijent protiv svoje volje koristi usluge prostitutki. ti jadnici sto nisu u stanju da zavedu zenu, da ostvare fiziciki kontakt sa zenom uz malo truda, nego uz novcanik, sto su itekako svesni da podrzavaju trgovinu ljudima, ali za par minuta zadovoljstva su spremni da predju preko te cinjenice. zene su generalno protiv prostitucije, a muskarci samo da to nisu njihove zene i cerke u pitanju, a onda prosipaju svoje bisere o moralnosti prostitucije ili liberalnim shvatanjima. bljak!

Mr. Ševrle

pre 9 godina

Ja ovde samo ne vidim potrebu da se objašnjavam oko toga da li je ovo ok ili nije. Ko toliko ne zna, i ne može da vidi razliku, ili ne želi - ne mora. Još samo fali da klimamo glavom na tekstove koje samo što ne pišu poslodavci ovakvih žalosno posrnulih osoba. Naravno da verujem u ženu kao čoveka koji ima unutrašnje vrednosti, i verujem da će vreme koje dolazi da razdvoji na pravi način dobro od lošeg. Momci koji smatrate žene kurvama ove ili one vrste - iskoračite iz besmisla vašeg "realnog" sagledavanja stvari, i pružite malo vere i optimizma tim istim ženama da ne posrću još više. Jer ako ste vi toliko “pragmatični”, takve će vam biti i žene. Da ne koristim više puta izraz za njih - nije mi problem bilo-kakve kvazi moralne prirode, već dobrog uverenja i ukusa.

Bane

pre 9 godina

Kako to misliš "dopusti" svojoj supruzi?
Pazi, ja jesam antifeminista ali nisam primitivni balkanac da joj dopuštam nešto ili ne.
Drugo, to je lažna dilema. NIje izbor isključivo ili prostitutka ili ništa drugo. Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!

andrijano

pre 9 godina

to je klasicna prostitucija.ljudi dodavanjem reci elitna kao da je na neki nacin opravdavaju.svaka je ista.i ona ispod mosta i ona u hotelu sa pet zvezdica.uzmite fejsbuk i primeticete mnoge zgodne devojke koje ne rade nista ili rade a samo jedan njihov izlazak kosta kao njihova plata.letovanja,putovanja itd.vise su me uzasavale kopacice zlata i sponzoruse od samih prostitutki.vise me je uzasavala laz i kvazi superiornost,kao i precenjenost ljudi i bolesna ambicioznost od same prostiticije.za elitnu pristituciju ljudi misle da je to neki laksi vid prostitucije,medjutim mnoge te elitne musterije ne placaju ove prostitukte da bi vodili ljubav u misionarskoj pozi.Prostitucija donosi novac i nikada nisam osudjivao ljude koji se njome bave ali to je prljav posao,pun straha,neizvesnosti,rizika.mnoge prostitutke su u kandzama makroa a mnoge su i drogirane i navucene namerno.sa jedne stvari prostitucija je dobra da se legalizuje,sa druge ne.moje iskustvo sa prostitucijom dogodilo se davno u amsterdamu.nisam tada platio za sex ali sam video sa koliko zgodnh i prelepih devojki covek moze da vodi ljubav za jeftine pare.posle tog iskustva sve te sponzoruse,silikonke koje ne znam zbog cega trenutno upravljaju i vrte svet,postajale su mi sesne jer je njihov jedini kvalitet fizicki izgled koji bi skupo da nekom prodaju.kada covek shvati da to moze imati za jeftine pare,superiornost dolazi na vasu stranu a vise cenite neke prave vrednosti.karakter,moral i snagu dobrote,pamet,sarm...

Bakster

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 20:41)

Podji od sebe, garantujem da nikada u zivotu ne bi dozvolio sopstvenoj cerci da se bavi prostitucijom, ali se ne bi bunio kada bi rekla da hoce da se uda za bogatog. E tu je problem tebe i tebi slicnih, podrzavate prostituciju ali samo dok je nema u vasoj kuci. Sto bi rekli u onoj seriji "Volim ja pozoriste, ali ne u mojoj kuci". Samo zbog toga pada u vodu sve tvoje blagonaklono gledanje pa prostituciju, jer da zaista duboko u sebi mislis da je to posteno zanimanje dopustio bi nekome svom da se time bavi.

Automedont

pre 9 godina

Komicna je, ali istovremeno i odbojna ta predstava seksa u kojoj, kao u crtanom filmu Tom ima konzervu ali je kod Dzerija kljuc. Tu je koren manipulacije u zensko-muskim odnosima. Svodi muskarca na glupu masu a zenu na mizernog kalkulanta. Ako besmisleni, besciljni i spontani seks nije moguc radije bih izabrao apstinenciju.

drug stari

pre 9 godina

I opet:

Seks je za prodaju najzgodnija roba, nema rok trajanja!
Kaže dama "kako da platim studije", pa svako može da "završi poso" u životu što si ti, ali ajde da ne bude tako!
To nije pošten posao, ako ćemo iskreno ni po babu ni stričevima!!!

Vanja

pre 9 godina

Pa, i brak je oblik prostitucije. Saberite ko sta unosi, ulaze i dobija i eto vam racunice. Zena najvise gubi u braku: gubi slobodno vreme, narusava zdravlje, u mnogim slucajevima trajno (trudnoca nije drugo, vec ozbiljno stanje, o porodjaju da ne pricam), preopterecenje poslovnim+dnevnim obavezama, jos kada muz krene da svrlja.... I sve to besplatno! Hmmm, ko je ovde lud, a ko glup? ;-)

PSIHIJATAR OBJASNIO

pre 9 godina

KOMENTAR ISPOD: COVEK OBJASNIO !!! SVAKA CAST CARE MOZDA JEDAN OD NAJBOLJIH KOMENTARA IKADA...POZZ ZA PSIHIJATRA .HVALA TEBI!!

just me

pre 9 godina

@Lena: u pravu si. Ali svako ima pravo da živi život na svoj način...ja sam zbog sebe, a da bih bila sa decom, dala otkaz, sada ne radim, frka je za novac, ali ne kukam, jer je ovo moj izbor, svesna sam da ovde nema i jare i pare. I nisam sigurna da bih baš mogla taj posao da radim. No, kažem, svako prema sebi...a čim one pravdaju nekom svoj izbor, nisu čista posla u njihovim glavama.

obi van

pre 9 godina

meni je uvjek bilo čudno zašto je prostitucija u nekim zemljama nelegalna
sex je legalan, trgovina isto ali trgovina njime nije??

Rade

pre 9 godina

Izgleda da neke ovde treba informisati da vise nismo u 15.veku. Mare, o kakvom crnom "dopustenju" ti pricas ? Brak je DOBROVOLJNA zajednica u kojoj muskarac i zena imaju jednaka prava. Ako ti se ne svidja sta ti zena radi, i ne mozete da nadjete zajednicki jezik, jedino sto mozes da uradis je da se razvedes. Za prisiljivanje mozes samo da zavrsis u zatvoru.

masterkg

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.
(Mare, 20. oktobar 2014 17:16)
Otkud ti znaš na šta bi njegova žena pristala, premoralni čoveče. ??

Lud,zbunjen,nenormalan

pre 9 godina

@Vanja
E,kad to kazete a jos ste i musko,odmah vas "etiketiraju" i napadnu sa svih strana,ili prilepe minuse,u njaboljem slucaju.Zasto je ovde tanka linija izmedju prave i prikrivene prostitucije,verovatno je odgovor u losoj materijalnoj i moralnoj situaciji.Ali kada se recimo kaze za neku curu ili damu koja ode sa profesorom u krevet ili sefom,da je u sustini prostitutka,odmah vas napadnu da podrzavate prostituciju.Ne podrzavam nista,ali kazem da je zalosno to sto je zena primorana da se bavi najstarijim zanatom i sto su mnoge cure ovde,kao u onom filmu "klip" odlucile da prodaju svoje golisave fotke za neke sms ili internet dopune.Prostitucija,jedne druge vrste,je i kad prelazite iz jedne u drugu partiju,kad iz jednog poslanickog kluba idete u drugi,samo se prodaje nesto drugo.A sto se braka tice,to je vec odavno postao ugovor privrednog a ne bracnog prava,da me ne cudi da se u nekim slucajevima moze okarakterisati i kao vrsta prikrivene prostitucije.Ali to nasem duboko moralnom i religioznom drustvu ne odgovara,pa svi odbijaju da vide jedno veliko posrnuce.Kao i ovi popovi sto stalno bacaju svakakve anateme na homoseksualce i pozivaju na njihov linc,kad ono kod njih najveca gej parada.Isto je i sa ovim sponzorusama i uvaljivacicama.Krivi su oni sto konzumiraju usluge,a ne i one sto daju takve usluge,prosto ne mozete da se odbranite od njih i njihovih jurisa,kad procene da ste dobra"prilika".Davno receno,"oh tempora, o mores".

Brutalna

pre 9 godina

E,dragi moji lazni moralisti,bolje biti prostitutka i ziveti od onog sto zaradis,nego "fina" devojka koja trazi dobru priliku,pa da se dobro uda,te da digne sve cetiri u vis i pegla kreditne kartice nekog koga ne voli. Postenije je!

Znalac

pre 9 godina

Prostitutke su sasvim iskrene i jasne u svojim namerama sto je jako retko kada su Zene u pitanju.

Ja da se pitam,ne bi se ih gledalo sa visine i sa prezirom,i njihov posao bi bio legalan.No,feministickoj tiraniji u kojoj zivimo legalizacija ne odgovara jer bi oborilo prenaduvanu cenu NJVV(Njenog Velicanstva Vagine)...a cena vec uveliko pada i ovako...

pitač

pre 9 godina

I radnik na mešalici prodaje sopstveno telo i znoj. Taj posao je vrlo težak a često i ponižavajući. Radnik u njemu definitivno ne uživa, često trpi uvrede predradnika/investitora/koga već, i radi ga samo zbog novca i nemogućnost da nađe bolji posao. Iz nekog razloga, taj posao je moralno prihvatljiv a prostitucija nije.

Mare

pre 9 godina

@123321, 20. oktobar 2014 12:20

Ako tebi nije jasno, evo ja cu da ti pojasnim.

1. Prostitucija je morlano degradirajuce ponasanje, jer podrazumeva prodaju sopstvenog tela zarad novca. Daje se svoje telo svakome ko moze da ga plati, da bi ovaj uzivao u njemu. Posmatrati ljudsko telo kao vrednosnu robu je samo po sebi moralno pogresno.

2. Priznanje lopova da je lopov, ne cini ga nista manje postenijim lopovom od lopova koji to krije. Lopovoluk je sam po sebi neposten. Priznaje zene da je prostituka, ne cini je nista moralnijom od one koja to radi ali krije. Prostitucija je sama po sebi nemoralna i pogresna.

3. Zbog sebicnog posmatranja na prostituciju, onih koji je podrzavaju, a taj sebicni stav podrazumeva da su je spremnim podrzati dokle god nisu u pitanju njihove zene ili cerke. Onaj koji je najglasniji u tvrdnji da nista lose nema u prostitijuciji, je isti onaj koji nikada ne bi pristao da njegova zena postane prostitutka.

4. Zato sto je 80% tih zena u tom svetu protiv svoje volje. Zato sto su zrtve fizickog i psihickog maltertiranja, te dobrovoljno bavljenje prostitucijom od strane pojedinih zena, samo pomaze promociji tog biznisa a samim tim i nastavku robovanja onih 80% koje su tu protiv svoje volje.

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.

mare

pre 9 godina

@123321

Kad je devojka sa nekim zbog para ona je samo sa njim. Prostituke menjaju mušterije u dnevnim prilikma. Ako brineš zašto žigosane, pitanje za tebe - Da li bio sa takvom devojkom u vezi, ili je oženio?

ecc.

pre 9 godina

Svaka k.rva ce naci nacin da opravda ono sto radi. Moralno dno ljudskog roda. Ko zeli moze da uziva u sexu i bez novcane nadoknade a radeci normalan posao obezbedi sebi egzistenciju.

123321

pre 9 godina

Nikad nisam kapirao zasto su prostitutke moralno zigosane kad su to retko iskrene i postene zene.Ako je zena s nekim zbog para ( ma kako ona to sebi i drugima predstavljala) po cemu se ona to razlikuje od prostitutke ? (osim eventualno broju partnera koji opsluzuje i ceni koja je neuporedivo visha)? I jedne su kao fol postene zene a druge nemoralne, moz mislit.

Zloćka

pre 9 godina

Zasto poredite ovo sa udajom za bogatog coveka? Nisu sve devojke bez igde icega, a muskarci jedini koji imaju pare. I zasto da se ne udaju za one sa vise para? Verovali ili ne, to je jedina razlika medju muskarcima, ako ne nadju nekoga ko im savrseno odgovara pa da to nije ni vazno. I oni sa parama i oni bez para su isti.
Prostitucija je nesto drugo, i vise stvar za psihijatriju i zakonodavstvo.

nisam to ja, majke mi

pre 9 godina

Mislim da bi muškarcima bilo pametnije da ne koriste usluge pripadnica ove "elite", zato što su pravi muškarci oni koji taj seks, ako im treba, dobiju džabe. Osvojiti devojku(ženu) i imati seks sa njom, predstavlja izazov za svakog muškarca. Ove mlakonje što plaćaju su samo štetočine i jedan vid prehlade i za žene, i za one prave muškarce.

Dakle, bez obzira što poštujem lični izbor svakog ljudskog bića, moj najdobronamerniji savet svim ženama je da se otarase misli o prostituciji, a kamoli da je izaberu kao profesiju, jer žene mogu mnogo i siguran sam da bi u bilo kojoj drugoj profesiji bile uspešnije i poštovanije.

Bane

pre 9 godina

@Mare

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)

Bane

pre 9 godina

Kako to misliš "dopusti" svojoj supruzi?
Pazi, ja jesam antifeminista ali nisam primitivni balkanac da joj dopuštam nešto ili ne.
Drugo, to je lažna dilema. NIje izbor isključivo ili prostitutka ili ništa drugo. Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!

Brutalna

pre 9 godina

Mare,radi malo nesto drugo,sve si nas iskomentarisao,opusti se,svako ima svoje misljenje i ona se veoma razlikuju... :) P.S. Zivot van internet-vesti i socijalnih mreza postoji! I jako je lep! :)

Mare

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.

Mirjana

pre 9 godina

Nije svaka zemlja sposobna da legalizuje marihuanu I prostituciju. Holandija jeste I mozda je najbolje od njih izvuci zakljucak koliko je legalizacija potrebna. Ja sama to ne znam. Ono sto znam covek je viseslojno bice (fizicko, emotivno, mentalno, duhovno). Ono sto cinimo na jednom polju utice na sva ostala. Svako po sebi neka proceni koliko ga prodaja/kupovina tela degradira. Jedna indijska poslovica kaze 'najveca kazna za losa dela ti je covek koji vremenom postajes'. Smatram da prostitucijom moze da se bavi samo osoba koja ne postuje ni svoje telo a mnogo vise ni svoja osecanja. Sta reci o muskarcima koji koriste njihove usluge? Pa, tuzno je to nekako. Idi trci, ori, kopaj, posveti se deci ako ih imas, cisti, popravljaj... nadji neki koristan I plemenit izlaz iz stanja 'nemanja dovoljno seksa'

......

pre 9 godina

prekinite sa promovisanjem prostitucije! vec mesecima na vise portala se plasiraju ovakvi tekstovi, pisani u tonu kao da se prica o doktoru nauka rodjenom u getu! Dosta mladih devojaka cita ovo I svakako ce posle ovolikog ispiranja mozga pomisliti "ma sto da zavrsim skolu kad je potpuno ok biti prostitutka!". prodavanje tela za novac NIJE OK I nemojte pokusavati da ubedite ljude da jeste!!

Zeljko

pre 9 godina

@Mare

Da li je to moralno degradirujuce ponasanje ili nije i sta neko radi sa svojim telom odlucuje svaka osoba starija od 18 godina sama sa sebe, a ne neko drugi. Uporedjivati prostitutku sa kriminalcima nema veze sa vezom. Tvoj nacin razmisljanja preovladava u Srbiji, a svima nam je dobro poznato u kakvom stanju se nalazi "moral" u Srbiji. Jos je interesantnije da se druzis sa prostitutkama :)

Rodja

pre 9 godina

@MS
Zasto paradoks ? Ona nikoga ne vara, njeni partneri znaju cime se bavi, sto se ne moze reci za njene musterije koji su vecinom ozenjeni muskarci. Vise cenim iskrene ljude bez obzira cime se bave, nego ljigave lazne moraliste.

123321

pre 9 godina

@ Mare

Nikakvu razliku mi nisi predocio sem moralnih skrupula.
Prodavanje sebe svojevoljno uopste nije za osudu nego licni izbor na koji svako ima pravo.
Ako je prostitutka za moralno zigosanje onda ti je i veliki % zena koje su fol postene a vezale se za novcanik ma kako to sebi i drugima prikazale.

Willie

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 16:07)

Pa ti onda podvodi svoju cerku, zenu, sestru musterijama i svima lepo!
Lazan moralista bi bio onaj koji bi pljuvao po prostitutkama a ovamo koristio njihove usluge. Znate, ima jos normalnih ljudi u Srbiji a i u svetu, tako da vam ovo spinovanje ne vredi.
Jedan ovde napisa nesto tipa - pa i radnik prodaje svoje telo. Da li je moguce da neko fizicki rad uporedjuje sa prostitucijom? Da li stvarno treba ukazati na razlike? Mislim stvarno...Na kraju krajeva vi koji toliko branite ovo "zanimanje", sem ako se time ne bavite, sta vas onda sprecava da vam to bude novo zanimanje? Imate sirok spektar mogucnosti, tu je reklama u novinama, na netu, itd...Ali nesto necete, pitam se zasto...Licemeri.

Mare

pre 9 godina

A zasto da ne? Osobu ceni prema njenoj unutrasnjoj lepoti, a ne prema poslu koji radi.
(Petar, 20. oktobar 2014 14:49)

Samo cu reci, profesionalni ubica, sta mislis treba li gledati njegovu unutrasnju lepotu? Kazes da nije vazno sta ko radi, vec njegova unutrasnja lepota, tj kakva je osoba. Pa ok, eto profi ubica je posao, a kao covek je dobar kao lebac, cinili li ga to manje ubicom, ne.

Poznajem devojku koja je elitna prostitutka, znas sta mi kaze. "Mi smo ti sve, samo nismo poštene".

Zanat ko i svaki drugi

pre 9 godina

Prostitutka moze da da otkaz u prostituciji i da se zaposli u pekari ili fabrici za mnogo manje para na sat. Ali one vole svoj posao i rade ga kao sto i zene u pekari i fabrici iz nekog razloga vole svoj tezak i slabo placen posao. Nismo svi isti, ima ljudi koji kupuju ljubav, i dobro je placaju, valjda zato sto misle da se ljubav kupuje. Tu su odmah i prodavci. Nisam nikad probao da prodam ili kupim ali sam razmisljao o toj temi dosta:) Poz

Mare

pre 9 godina

(Brutalna, 20. oktobar 2014 13:45)

Ajde u sto evra, ako imas cerku, da joj nikada neces savetovati da je bolje da bude prostitutka nego da se uda za bogatog coveka. Ako iko lazno moralise, to si ti.

Mare

pre 9 godina

(Zeljko, 20. oktobar 2014 16:08)

Moje druzenje sa prostitukom je samo pokazatelj da se ja ne gadim prostitutki, niti bi ih stavljao na stub srama, i one su zene od krvi i mesa sa svojim osecanjima. Ali stavljam na stub srama posao kojim se bave, jer iako je tacno da svako ima pravo da odluci sta ce sa svojim telom nakon osamnaest godine, moram te podsetiti da kada musterija uplati novac prostitutki, zapravo on postaje taj koji odlucuje sta ce raditi sa njenim telom, sto nas opet dovodi na pocetak, ima li osoba starija od 18 pravo za novac prepustiti odluku o svom telu drugoj punoletnoj osobi? Ako ima, znaci li to da je njeno telo trzisno procenjivo, odnosno da li to znaci da ukoliko auto udari prostituku, on njoj moze dati recimo 5000 dinara kao nadoknadu jer ce propustiti dve musterije dok se ne oporavi? Njeno telo je radni prostor i kao takvo ima svoju vrednost, a ona je jednaka vrednosti koja se placa pri usluzi toga tela. Uostalom, ako svako ima pravo da radi sa svojim telom sta hoce, evo recimo neko zeli da drzi robove, to je u suprotnosti sa zeljom robova da budu slobodni. Plus, cinjenica da je 80% devojaka prostitutki to postalo protiv svoje volje- socijalna nemastina, narkomanska zavisnost itd.

Psihijatar po profesiji

pre 9 godina

Svaki covek zena imaju EGO,ALTER EGO,SUPER EGO...Ego ste vi tj.ono sto za cim svaki covek zudi:POSTENJE VREDNOST MAJCINSTVO OCINSTVO..e imate i SUPER EGO to ste nerealni vi SEKS U TROJE(kao normalna opcija dali bi pristali da vasa cerka tako radi),MACHO MAN ZA KOJIMA ZENE ZUDE,PROSTITUTKA,SUPER HEROJ itd Problem nastaje jer se iskreni vi(EGO) buni ukoliko izaberete neku profesiju iz SUPER EGA tj..Covek po rodjenju stice dusu a dusa i telo su jedno...Mnogi koji zive SUPER EGO padaju u depresiju imaju velikih psihickih problema evo podatak naprimer svaka druga porno glumica je na kokainu,svaka druga prostitutka ne moze da se ostvari kao majka..Macho man ostane samac....HVALA!!!

123321

pre 9 godina

@ Mare i slicni likovi,
Ako je 1 zena sa vama zbog parato znaci da nema apsolutno nikakve sustinske razlike izmedju nje i prostitutke .
Nikakve.Kapiras?
Prostitutka je i postenija jer ne laze ko je,ima fixnu tarifu, izadje te jeftinije po snosaju plus je jos zigosana u drustvu...iz moralnih razloga?Zasto prostitutka s 1 musterijom nije?Gluposti i licemerje.Mozda jer tvom egu odgovoara da budes jedina musterija ali to je tvoj problem a ona i dalje prostitutka.
"Dobro se udala" je najcesce licemeran drugi naziv za prostituciju ( ako se misli na imovinsko stanje muza a ne karakter i licnost) i klasicna malogradjanstina.
A punoletna osoba ima prava da radi sta god zeli pa i prodaje svoje telo.
Ako tvoja ili moja cerka sutradan budu zelele time da se bave to nije zato sto je prostitucija losa a mi je propagirali nego jer smo omanuli kao roditelji.
Ja sam hteo to finije da vam objasnim al brate izgleda ne kapirate.

Mr. Ševrle

pre 9 godina

Ja ovde samo ne vidim potrebu da se objašnjavam oko toga da li je ovo ok ili nije. Ko toliko ne zna, i ne može da vidi razliku, ili ne želi - ne mora. Još samo fali da klimamo glavom na tekstove koje samo što ne pišu poslodavci ovakvih žalosno posrnulih osoba. Naravno da verujem u ženu kao čoveka koji ima unutrašnje vrednosti, i verujem da će vreme koje dolazi da razdvoji na pravi način dobro od lošeg. Momci koji smatrate žene kurvama ove ili one vrste - iskoračite iz besmisla vašeg "realnog" sagledavanja stvari, i pružite malo vere i optimizma tim istim ženama da ne posrću još više. Jer ako ste vi toliko “pragmatični”, takve će vam biti i žene. Da ne koristim više puta izraz za njih - nije mi problem bilo-kakve kvazi moralne prirode, već dobrog uverenja i ukusa.

Vanja

pre 9 godina

Pa, i brak je oblik prostitucije. Saberite ko sta unosi, ulaze i dobija i eto vam racunice. Zena najvise gubi u braku: gubi slobodno vreme, narusava zdravlje, u mnogim slucajevima trajno (trudnoca nije drugo, vec ozbiljno stanje, o porodjaju da ne pricam), preopterecenje poslovnim+dnevnim obavezama, jos kada muz krene da svrlja.... I sve to besplatno! Hmmm, ko je ovde lud, a ko glup? ;-)

наставак је познат

pre 9 godina

Ona sasvim dobro zarađaje, ali joj isto tako ne smetaju poloni koje dobijam od starijih galantnih dama! :)
Život je čudo!
(Bane, 20. oktobar 2014 17:39)

Чега се паметан стиди...

u sve se meša:-)

pre 9 godina

Još jedan "nenormalni-nemoralni" slučaj koji zapad hoće da nam predstavi kao normalan i moralan. Svaka čast toj devojci na iskrenosti i uspešnom biznísu ali bih ipak dao jedan savet mladim devojkama a to je da ne slušaju ovakve priče i da ne truju svoje mozgove ovakvim pričama.

zigot

pre 9 godina

5. Zato sto, podrskom dobrovljnim prostitukama, ne smemo se buniti ako nam cerka sutra kaze "E tata vidi sto sam kupila haljinu, obradila sam ortaka u vc" a vi onako ponosni "Bravo cero, posteno". Nisam siguran da bi vam se to dopalo.
(Mare, 20. oktobar 2014 13:33)


odprilike to je to... cime se budala ponosi normalan se stidi

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ne osudjujem ove žene. Svako ima prava da izabere svoj put i pronadje "modus vivendi". Meni ih je, ipak, žao. Sve to ovako, čitajući ispovesti i sume novca koje se ovde "okreću", izgleda lepo i privlačno. Ipak, to je degradirajući i ponižavajući položaj za ženu. Samo najbeskrupuloznije ili patološki tipovi u tome vide lepotu ili, način da se zaradjuje za život. Uprkos tome, što sam muškarac, zamišljam sebe, na šta bih ličio kada bih morao da se zbog novca "žvalavim" i menjam intimu sa svakom barabom, koja mi je odvratna a koju moram da "opslužim" zato što ima novca?! Užas?! Žena, i muškarac takodje, ipak nisu obična roba. Niti je seks mehanička radnja, poput testerisanja.

milan

pre 9 godina

ova prva biserka je stvarno za nasu politicku scenu?! ona nema poverenje u muskarce pa ko normalan moze da ima poverenje u nju? monogamna?! ova rec iz njenih usta dobija potpuno novi smisao! kao i "postovanje prema partneru" zbog kog bi ostavila seksanje sa ko zna kime sve? nismo najgori, definitivno!

Stronzo Bestiale

pre 9 godina

"Čak i da mom partneru ne smeta posao kojim se bavim, iz poštovanja prema njemu ne bih ga radila”, zaključila je."

Dakle ocito da njoj smeta to sto radi, jer da nije tako , tj. da je to za nju "posao kao i svaki drugi", ona bi trebala da nastavi da ga radi sa istim entuzijazmom i posvecenosti, bez obzira na partnera.

E da, stvarno sto neko rece, prestanite da besplatno promovisete prostituciju, ako vec to radite onda neka vam bar Kortni plati za reklamu.

II

pre 9 godina

“Imam investicije i nekretnine, penzioni fond i privatno zdravstveno osiguranje."

Ova ce imati ozbiljnih problema a mozda i dilemu kome da ostavi svoje milijarde :-) Nauci ili koleginicama iz branse za unapredjenje ove privredne grane!?LOL

Ok je da ima peniozni fond i zdravstveno osiguranje ali hvaliti se investicijama i nekretninama je cisti apsurd.

Takodje tvrdnja da se ovim poslom bave INTILIGENTNE zene!? Intiligentne zene su saradnice poslovnih ljudi a i same poslovne i uspesne, strucnjaci i postovane koleginice i nikako eskort "dame". To sto neko zaradjuje na sat "toliko i toliko" prodajuci svoje telo pitajboga kakvim sve osobama ne dokazuje njegovu intiligenciju vec samo nesto drugo a to je vec posao specijalizovanih strucnjaka.

Petar

pre 9 godina

@Glas razuma
Kad zelis da se ljudi otimaju za nesto, ti to zabrani.
Kad god postoji nesto zabranjeno, tu imas mutne likove koji ce se time baviti.
Prostituciju treba legalizovati i to na globalnom nivou, jer ce se time pre svega smanjiti kriminal i iskoristavanje u toj oblasti, a posredno mozda i trgovina belim robljem.
Drugo, radnicama i radnicima te privredne grane se omogucava socijalna i zdravstvena zastita, penziono osiguranje.
Takodje, lakse ce se obratiti policiji u slucaju problema sa nasilnicima.
Ne treba osudjivati, ima mnogo gorih zanimanja - politicari na primer.

Radovan 3

pre 9 godina

Pa dobro, vi koji podrzavate prostituciju lepo posaljite svoje cerke da budu ku*ve, jer to je sasvim normalno zanimanje, a isplati se...

nišlija

pre 9 godina

Svi pričaju kao nešto znaju a ustvari...Da se razumemo ono što prostitutka radi i koliko radi treba da budeš"MALO"bolestan da bi radio sa kim,koliko,gde i sve ono što uz to ide.Sa druge strane kad uzmemo u obzir"perfidnu prostituciju"mislim na ono kad si u braku sa nekim ko ti se gadi a ti si sa njim(njom) samo zbog njegovog statusa to je zaključite sami.Na kraju mu dođe isto bolesno,jadno,žalosno jednom rečju ku....anje!

Lena

pre 9 godina

ok ukoliko se ovakvim izjavama želi legalizovati prostitucija sa željom da se poboljša položaj žena u ovoj "industriji" i to onih koje su tu protiv svoje volje...ali forsiranje ove teme (prodaja tela za pare)kao nečeg normalnog i ok je i dalje degradirajuće i šalje pogrešnu poruku, naročito mladim nesigurnim osobama...takođe, iako sam mišljenja da je "poštenije" biti prostitutka nego sponzoruša (meni je to isto), ova varijanta u tekstu gde je majka postala elitna prostitutka jer je htela više vremena da provodi sa decom mi je toliko sebična i licimerna-da li je pitala tu decu, možda, da li oni žele majku sa više slobodnog vremena po toj ceni?!! ili bi radije majku čistačicu koja se pošteno muči za svaki zarađeni dinar?! najlakše je "prodati" svoje telo, a naspram toga "kupiti" ljubav, ali i jedno i drugo (koliko god to bilo stvar nečijeg izbora) je degradirajuće i pogrešno, baš zato što je lako, a to nije život, već beg od "težine" života koja ima svoju vrednost!

Ramona

pre 9 godina

citam komenatare i razmisljam, kako nikom nije palo na pamet da osudjuje muskarce koje koriste usluge ovih dama? prostitucije ne bi ni bilo da nema klijenata. vecina ovih devojaka nema izbora, tj uvucena je u prostituciju protiv svoje volje, sa druge strane nisam sigurna da bilo koji klijent protiv svoje volje koristi usluge prostitutki. ti jadnici sto nisu u stanju da zavedu zenu, da ostvare fiziciki kontakt sa zenom uz malo truda, nego uz novcanik, sto su itekako svesni da podrzavaju trgovinu ljudima, ali za par minuta zadovoljstva su spremni da predju preko te cinjenice. zene su generalno protiv prostitucije, a muskarci samo da to nisu njihove zene i cerke u pitanju, a onda prosipaju svoje bisere o moralnosti prostitucije ili liberalnim shvatanjima. bljak!

mogambo

pre 9 godina

ovo je prica uglavnom o elitnoj prostituciji, gde uopste nisu obuhvacene one prave ulicne i njihove price koje verujem ni priblizno nisu ovako "sjajne"...

masterkg

pre 9 godina

Moralno je degradirajuće donositi odluke umesto odraslih ljudi i to im nametati silom. To šta neko radi sa svojim telom nikako nije tvoja briga!
(Naravno, ovde ne govorim o prisilnoj prostituciji koje ne bi ni moglo biti da nije "moralista" poput tebe)
(Bane, 20. oktobar 2014 15:51)

Ok, onda dopusti supruzi, ako je imas, da bude prostitutka, zaradicete mnogoo para, sta mislis o tome? To je posten posao, nije moralno degradirajuci, ona bi dobrovoljno pristala. Ili podzavas prostituciju, sve dok nisu u pitanju tebi drage zenske osobe? E moj zemljace.
(Mare, 20. oktobar 2014 17:16)
Otkud ti znaš na šta bi njegova žena pristala, premoralni čoveče. ??

Bakster

pre 9 godina

(123321, 20. oktobar 2014 20:41)

Podji od sebe, garantujem da nikada u zivotu ne bi dozvolio sopstvenoj cerci da se bavi prostitucijom, ali se ne bi bunio kada bi rekla da hoce da se uda za bogatog. E tu je problem tebe i tebi slicnih, podrzavate prostituciju ali samo dok je nema u vasoj kuci. Sto bi rekli u onoj seriji "Volim ja pozoriste, ali ne u mojoj kuci". Samo zbog toga pada u vodu sve tvoje blagonaklono gledanje pa prostituciju, jer da zaista duboko u sebi mislis da je to posteno zanimanje dopustio bi nekome svom da se time bavi.

obi van

pre 9 godina

meni je uvjek bilo čudno zašto je prostitucija u nekim zemljama nelegalna
sex je legalan, trgovina isto ali trgovina njime nije??

drug stari

pre 9 godina

I opet:

Seks je za prodaju najzgodnija roba, nema rok trajanja!
Kaže dama "kako da platim studije", pa svako može da "završi poso" u životu što si ti, ali ajde da ne bude tako!
To nije pošten posao, ako ćemo iskreno ni po babu ni stričevima!!!

Lud,zbunjen,nenormalan

pre 9 godina

@Vanja
E,kad to kazete a jos ste i musko,odmah vas "etiketiraju" i napadnu sa svih strana,ili prilepe minuse,u njaboljem slucaju.Zasto je ovde tanka linija izmedju prave i prikrivene prostitucije,verovatno je odgovor u losoj materijalnoj i moralnoj situaciji.Ali kada se recimo kaze za neku curu ili damu koja ode sa profesorom u krevet ili sefom,da je u sustini prostitutka,odmah vas napadnu da podrzavate prostituciju.Ne podrzavam nista,ali kazem da je zalosno to sto je zena primorana da se bavi najstarijim zanatom i sto su mnoge cure ovde,kao u onom filmu "klip" odlucile da prodaju svoje golisave fotke za neke sms ili internet dopune.Prostitucija,jedne druge vrste,je i kad prelazite iz jedne u drugu partiju,kad iz jednog poslanickog kluba idete u drugi,samo se prodaje nesto drugo.A sto se braka tice,to je vec odavno postao ugovor privrednog a ne bracnog prava,da me ne cudi da se u nekim slucajevima moze okarakterisati i kao vrsta prikrivene prostitucije.Ali to nasem duboko moralnom i religioznom drustvu ne odgovara,pa svi odbijaju da vide jedno veliko posrnuce.Kao i ovi popovi sto stalno bacaju svakakve anateme na homoseksualce i pozivaju na njihov linc,kad ono kod njih najveca gej parada.Isto je i sa ovim sponzorusama i uvaljivacicama.Krivi su oni sto konzumiraju usluge,a ne i one sto daju takve usluge,prosto ne mozete da se odbranite od njih i njihovih jurisa,kad procene da ste dobra"prilika".Davno receno,"oh tempora, o mores".

PSIHIJATAR OBJASNIO

pre 9 godina

KOMENTAR ISPOD: COVEK OBJASNIO !!! SVAKA CAST CARE MOZDA JEDAN OD NAJBOLJIH KOMENTARA IKADA...POZZ ZA PSIHIJATRA .HVALA TEBI!!

just me

pre 9 godina

@Lena: u pravu si. Ali svako ima pravo da živi život na svoj način...ja sam zbog sebe, a da bih bila sa decom, dala otkaz, sada ne radim, frka je za novac, ali ne kukam, jer je ovo moj izbor, svesna sam da ovde nema i jare i pare. I nisam sigurna da bih baš mogla taj posao da radim. No, kažem, svako prema sebi...a čim one pravdaju nekom svoj izbor, nisu čista posla u njihovim glavama.

Automedont

pre 9 godina

Komicna je, ali istovremeno i odbojna ta predstava seksa u kojoj, kao u crtanom filmu Tom ima konzervu ali je kod Dzerija kljuc. Tu je koren manipulacije u zensko-muskim odnosima. Svodi muskarca na glupu masu a zenu na mizernog kalkulanta. Ako besmisleni, besciljni i spontani seks nije moguc radije bih izabrao apstinenciju.

andrijano

pre 9 godina

to je klasicna prostitucija.ljudi dodavanjem reci elitna kao da je na neki nacin opravdavaju.svaka je ista.i ona ispod mosta i ona u hotelu sa pet zvezdica.uzmite fejsbuk i primeticete mnoge zgodne devojke koje ne rade nista ili rade a samo jedan njihov izlazak kosta kao njihova plata.letovanja,putovanja itd.vise su me uzasavale kopacice zlata i sponzoruse od samih prostitutki.vise me je uzasavala laz i kvazi superiornost,kao i precenjenost ljudi i bolesna ambicioznost od same prostiticije.za elitnu pristituciju ljudi misle da je to neki laksi vid prostitucije,medjutim mnoge te elitne musterije ne placaju ove prostitukte da bi vodili ljubav u misionarskoj pozi.Prostitucija donosi novac i nikada nisam osudjivao ljude koji se njome bave ali to je prljav posao,pun straha,neizvesnosti,rizika.mnoge prostitutke su u kandzama makroa a mnoge su i drogirane i navucene namerno.sa jedne stvari prostitucija je dobra da se legalizuje,sa druge ne.moje iskustvo sa prostitucijom dogodilo se davno u amsterdamu.nisam tada platio za sex ali sam video sa koliko zgodnh i prelepih devojki covek moze da vodi ljubav za jeftine pare.posle tog iskustva sve te sponzoruse,silikonke koje ne znam zbog cega trenutno upravljaju i vrte svet,postajale su mi sesne jer je njihov jedini kvalitet fizicki izgled koji bi skupo da nekom prodaju.kada covek shvati da to moze imati za jeftine pare,superiornost dolazi na vasu stranu a vise cenite neke prave vrednosti.karakter,moral i snagu dobrote,pamet,sarm...

Rade

pre 9 godina

Izgleda da neke ovde treba informisati da vise nismo u 15.veku. Mare, o kakvom crnom "dopustenju" ti pricas ? Brak je DOBROVOLJNA zajednica u kojoj muskarac i zena imaju jednaka prava. Ako ti se ne svidja sta ti zena radi, i ne mozete da nadjete zajednicki jezik, jedino sto mozes da uradis je da se razvedes. Za prisiljivanje mozes samo da zavrsis u zatvoru.