Dan XIII: Sereni neće biti lako, Endži dobija prvi set

Ostala su još dva dana do kraja Vimbldona, a u subotu ćemo dobiti pobednicu u ženskoj konkurenciji.

ĐN |
Pošaljite komentar
  1. Hahahha pa ja umirem od ovog lika... ????
     (no1, 9. jul 2016 16:50)

    # Link komentara

  2. Није потребно бити стручњак да би се овакав исход предвидео. Апсолутно није било шансе да Анђелик узме овај турнир.
     (Фрфљави, 9. jul 2016 16:43)

    # Link komentara

  3. endzi dobija mec nadam se!Ajde Kerber!Ne volim Serenu,to sto ona navija za Novaka nije privuklo simpatije kod mene,odvratna je..ona nema tenisko umece ona tuce lopticu jer je stena sa muskim misicima...to nije lepo za gledati..jos jednom,napred Kerber!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rosenborg, 9. jul 2016 12:13)

    serena nema tenisko umece???? svasta cu ovde procitati.. najbolji forhen, servis.. jedna od najkompletnijih igracica u istoriji..
    (goran, 9. jul 2016 14:08)

    # Link komentara

  4. Znaci Serena dobija prvi set :)
     (Jovan, 9. jul 2016 13:13)

    # Link komentara

  5. Аууууу како лоша прогноза. Као прво, Серена зна за јадац, сада. Као друго, оне две испусштене шансе су биле еквивалент Новаковом овогодишњем Вимблдону. Опустио се. Замор материјала. Тешко је пронаћи мотивацију. Пражњење психолошки и емотивно. Сада, сада је то друга прича. Не кажем да ће бити 6:1-6:2 али биће у најгорем могућем случају три сета. Али то само ако Анђелика одигра врхунски.
     (Фрфљави, 9. jul 2016 12:36)

    # Link komentara

  6. Ovoga puta Serean dobija sa 2-0.Dosta je bilo,izgubila je 2 finala ove godine i vrijeme je da sada lagano osvoji.
    (sinisa, 9. jul 2016 12:22)

    # Link komentara

  7. Andja dobija ovo bez ikakvih problema.
    Ima da oduva Serenu sa terena bez obzira da li Serena nosila grudnjak ili ne.
    (kvisko, 9. jul 2016 12:18)

    # Link komentara

  8. endzi dobija mec nadam se!Ajde Kerber!Ne volim Serenu,to sto ona navija za Novaka nije privuklo simpatije kod mene,odvratna je..ona nema tenisko umece ona tuce lopticu jer je stena sa muskim misicima...to nije lepo za gledati..jos jednom,napred Kerber!!
     (Rosenborg, 9. jul 2016 12:13)