Odjeci Novakovog poraza, srpski smeh i hladnokrvnost

Eliminacija Novaka Đokovića i dalje je glavna tema u kompleksu Vimbldona – osećalo se to na Orangi parku, u razgovoru sa novinarima, odgovorima tenisera...

Pošaljite komentar
  1. Ovo je srpska kazna organizatorima turnira. Na kraju su uspeli da ga slome posle toliko pokusaja i omalovazavanja. Zao mi je sto im nije uzvratio srpskim inatom i osvojio turnir. Kveri je samo jedan laki trening za Novaka. Da su organizatori bili iole korektniji i kao sto je moralo po rankingu staviti ga na centralni teren, bilo bi ubedljivih 3:0 za Noleta
    (mile, 5. jul 2016 11:02)

    # Link komentara

  2. A tako. Zato ste vi izgubili interes za nogomet i rukomet. Čim je sport sa kontaktom nema vas nigdje, nego košarka gdje ne smiješ da pipneš igrača da ne bude faul i tenis gdje je kontakt s protivničkim igračem samo na kraju kod pozdravljanja, a da, tu je i odbojka, ista stvar. Zato smo mi majstori u pravim, muškim igrama. Olimpijski šampioni u rukometu i vaterpolu, vi nemate niti jedno zlato u ekipnom sportu na OI. Pozdrav, i nema ljutnje, samo činjenice.
    (jaki smo ko zemlja, 03. jul 2016 20:53)

    Pozdravio te Kvarezma i rekao ti da nije zdravo imati toliki kompleks, malo manje budi na.srpskim sajtovima ovako se blamiras. Pozdrav luzeri.
     (Borovo selo, 4. jul 2016 22:59)

    # Link komentara

  3. Definitivno je Novak bio ljut na organizatore a nije hteo da javno kaže.Znali su da će biti kiše i nije problem teren br 1 koji je brži i odgovara serverima ( to mu rade 3 god) nego štoje 2 dana po 6 satina čekanju a znamo kako se on sprema za svaki meč da se ne bi povredio. Taj ritualsu mu poremetili ovom kišom i znali su to , jer pobogu pa dosadioje svima.Postalo je neinteresantno od Wimbledona 2014 uzeo je od 9 - 6 GS.
    (jaki, 4. jul 2016 15:57)

    # Link komentara

  4. hoce centrala da pogresi jednom. moze Novaku da nije dan, ali ne moze da mu ne ide dva dana.
    (dada, 4. jul 2016 12:48)

    # Link komentara

  5. ma sasvim nebitan poraz.
    neprikosniven je do onog dana kad on to poželi, ostalo su naklapanja laika
    (učitelj, 4. jul 2016 09:03)

    # Link komentara

  6. Ljudi, covek je izgubio, zasto pravite teorije zavere oko takvih stvari, to je samo jedan mec, aman.
    (Only human, 4. jul 2016 07:47)

    # Link komentara

  7. Novak je veličina. Novak je institucija. Bio, jeste i biće.
    (pera, 4. jul 2016 07:43)

    # Link komentara

  8. Ne lupate više sa tim da je namerno izgubio.Novak je najposteniji momak u svetu sporta.Kao klinac je odbio pasoš GB,i odabrao teži put do slave.Koliko puta su mu nudili da reklamira kladionice,kockarnice,što drugi asovi rade za 10-ine miliona eura,odbio je da namešta mečeve,nikada nije bio dopingovan,odbio je gigante sportske opreme,koji i te kako rovare u svetu tenisa,i odabrao japansku sportsku opremu,bez ikakvog uticaja na isti.Umesto provoda sa starletama,luksuziranja,slobodno vreme provodi sa porodicom.Nikada ne bi pravio kalkulacije.Kveri je 41 igrač sveta,drvoseca koji udara kao maljem,voli brze podloge,odigrao je meč života,i to je kraj priče
     (vladek, 4. jul 2016 06:26)

    # Link komentara

  9. Njegova stvar
    (Srbin, 4. jul 2016 05:37)

    # Link komentara

  10. Kako li izgleda "srpski smeh"...? Isto kao u 90. godinama, a još uvek to, nismo dokučili. He he. Biće bolje, za dve godine??!
    (Varaja, 4. jul 2016 03:40)

    # Link komentara

  11. Jelena ista Brena...
    (!!!, 4. jul 2016 03:38)

    # Link komentara

  12. Puno se raspravlja, te nije bio na svom nivou, te pritisak, te zasićenist, te kiša, te protivnik itd.
    Sve je to tačno, ali pošto sam pogledao snimak 10. gema kada je servirao za 2:2 mogu da kažem da su ga sudije upropastile jer su mu u prva dva poena vikali nepostojeće aute. Bilo je 0:30, a trebalo je 30:0 jer je servis bio viner, a bekhend dijagonalu Kveri ne bi vratio.
    Znači neverovatno.
     (jackie, 4. jul 2016 01:02)

    # Link komentara

  13. @ja sam Svaka ti čast prijatelju. Nisam znao za to pravilo kao i da je sad bio Noletov red. Koliko se sećam Nole je prošle godine igrao sa Andersonom na terenu broj 1. Bio bih ti zahvalan ako mi navedeš podatak kada je to zadnji put Roger a kad Andy igrao na terenu broj 1. Hvala unapred.
     (Dalibor, 4. jul 2016 00:22)

    # Link komentara

  14. @Walter White nisi ni V od Walter White.. Zaglavio si u plicak. Kao prvo i najprostije Novak je izgubio posle 2 osvojena GS u ovoj godini, odnosno 4 uzastopna!!! Znaci i meni je dosadilo, a ne njemu. Drugo, dok ostali igraju Halepe i kojekakve turnire i po 30ak turnira u godini, Novak odigra 11-15. Trece, najgipkiji igrac u tenisi, tj naistezljiviji, sto rezultira time da skoro da nema povreda. Cetvrto, ne ide na snagu i silinu nego na preciznost(duboke i precizne lopte koje onesposobljavaju protivnika). Peto, mentalna snaga, dar od Boga, koje se svi plase, a pojejedinima i suze krenu na oci. Ima tu jos mnostvo razloga zasto Novak moze jos mnogo. Sve u svemu da nema Djokovica Feder i Nadal bi imali po 20ak GS, a bogami i ona Marija bi imala koji slem vise. Poz!
    (Organska jaja, 4. jul 2016 00:21)

    # Link komentara

  15. @MsK
    Svima je jasno da ona zeli da njen sin osvoji titulu. I potpuno je normalno da se raduje kada ispadne neko ko mu je konkurent za tu titulu. Ili mislis da je Srdjan Djokovic plakao kada je Nadal odustao od RG? Posto sve to znamo, licemerno bi bilo da se ona folira i pravi kako joj je svejedno. Nije ona dosla na mec kao selektor, funkcioner ili predstavnik domacina, vec kao majka koja navija za svog sina.
    (., 4. jul 2016 00:06)

    # Link komentara

  16. Dešava se to u tenisu. Pa na skoro svakom Gs koji je osvojio Novak se mučio sa nekim do 1/4 finala. Jednostavno nije imao snage da preokrene kao protiv Andersona prošle godine ili Simona na AO ove godine. I Federer i Nadal su bili u takvim situacijama.
     (Banezi, 4. jul 2016 00:05)

    # Link komentara

  17. True Champion!
    (Organska jaja, 4. jul 2016 00:02)

    # Link komentara

  18. @Ozmo,
    Mislim da grešiš kad ravnaš radost običnih navijača kad ispadne Novakov (ili bilo čiji rival) sa radosnim osmehom Džudi Mari kome je prethodila javno iskazana nada da će neko od servera izbaciti Novaka. I ne samo da relativizuješ njeno nekorektno i nefer ponašanje, nego ga i opravdavaš normalnom ljudskom reakcijom jer je u pitanju rival njenog sina.
    Džudi Mari nije običan navijač, on je bila ili je i dalje selektor Fed kupa Britanije, dakle javni radnik, a u neku ruku i jedna od predstavnica domaćina na čijim se terenima igra. Baš iz tog razloga njeni gestovi su neprilični i neprihvatljivi.
    Uostalom, da li bi imali toliko razumevanja da je tako nešto izjavila Noletova mama na domaćem terenu ili na pr. Federerova mama za Nadala u vreme kad je Fed gubio finale za finalom od Španca?
    A ako tako olako pristajemo da sportski moto umesto „pobediti“ postane „samo da rivalu crkne krava, moja će tada davati više mleka“, onda neka i sport ide u 3 najlepše p.m.
    (MsK, 3. jul 2016 23:53)

    # Link komentara

  19. Walter White: Odlicno; ostali - paljevine koje nikad reket nisu drzale u rukama.
    (Joe Black, 3. jul 2016 23:47)

    # Link komentara

  20. Prije nego sto postavim pitanje reci cu ovo realno pa dali se to nekome svidjalo ili ne : Novak Djokovic je jedan od najboljih u istoriji tenisa i tu nema nikakve nedoumice,a sad vas sve zajedno da pitam ukljucujuci i vas novinare koji bespotrebno dizete tenzije: Dali neko smije da dobije Novaka Djokovica i da tom istom protivniku iskreno cestitate sto je bio bolji u tom mecu ili morate stalno da trazite dlaku u jajetu nekim glupim podpitanjima i ujedno svojim odgovorima... SHVATITE,NISTA NA SVIJETU NE TRAJE VJECNO!!...
     (Mikeli, 3. jul 2016 23:46)

    # Link komentara

  21. Ma sve je jasno. Osvojio 4 GS zaredom, svi znamo kako. Sada ga uhvatila kontrola, stavili ga u tihu suspenziju i naredili mu da se "ocisti" do Olimpijade. Zdrav covek a najavljuje da nece da igra do OI!? Suspenzija, uhvacen je!
    (., 3. jul 2016 23:35)

    # Link komentara

  22. Novak je samo malo umoran.Umoran je da ga slave i mrze ka božanstvo.
    Ima pravo da se odmori i da bude običan čovik.
    (miro split, 3. jul 2016 23:35)

    # Link komentara

  23. Mislim da je namerno ispao, jer zeli da se odmori i spremi za olimpijadu.
     (Gavro i sinovi, 3. jul 2016 23:11)

    # Link komentara

  24. @ Ok, očigledno da Nole nije igrao na svom nivou a da je Kverija išlo od ruke ali ja i dalje ne mogu da zaboravim da Noleta kao broja 1 i kao dvostrukog branioca titule organizator stavlja na teren broj 1 kada se znalo da će biti kiše. Jesu uslovi isti za obojicu ali mi se ta odluka u startu nije svidela. S kojim pravom Del Potro i Wawrinka su stavljeni na centralni teren! Neka me neko pljune u lice ako Federer i Marej budu odigrali jedan meč van centralnog terena. Nole im je već mnogo puta pokvario računicu pa treba to na vreme uzeti u obzir.
    (Dalibor, 03. jul 2016 22:03)

    Ne treba tebe niko pljuvati, već si sam sebe! Pravilo je da prva cetvorica moraju bar jedan meč igrati na terenu br1, sad je bio Noletov red (a kisa je od prvog dana, tako da svaki dan se prekidaju mecevi) Kakve veze ima kisa sa tim sto je izgubio ?! Ona je samo mogla pomoći Novaku (mada ja mislim da nikome nije ni pomogla ni odmogla) Jednostavno nije bio na svom nivou i izgubio je. Bitno da je uzeo taj glupi RG Sad neka se spremi za OI.
    A ti uzmi knjige o iluminatima i teorijama zavjera, citaj i uzivaj!
     (ja sam, 3. jul 2016 23:05)

    # Link komentara

  25. svaka cast
     (mate, 3. jul 2016 22:36)

    # Link komentara

  26. @Realno
    Pa Federer bi sada imao 25 GS da mu ovi glavni iz senke nisu naredili da pusti Novaka da osvaja. Mislim, 2 puta namerno propusta po 2 mec lopte, na Vimbldonu namerno promasuje brejk loptu na mrezi, na US Openu propusta 25 brejk lopti... Sve su to vladari iz senke naredili da bi Djokovic bio prvi na svetu.
    (Svete, 3. jul 2016 22:32)

    # Link komentara

  27. @anica
    Jeste, zavera je neka u pitanju.Zaverenici su mu namestili da osvoji 4 GS u nizu i da bude prvi na svetu. Ukljuci bre mozak i ne dosadjuj. Ucenjuju ga da izgubi! Hahahaha. A ti pametnice ocekujes da gubi na neki drugi nacin, da pogadja sve savrseno pa da izgubi. Pojma nemas, ni ti ni ostale neznalice.
    (Svete, 3. jul 2016 22:29)

    # Link komentara

  28. Nole treba da batali tenis,počinje da se blamira bez potrebe,lopez,karlović,veseli,gofan,kveri stvarno sramota
    (Treći rajh, 03. jul 2016 20:11)

    A ti si ko, cedo moje?! :D
     (Dr.Baltazar, 3. jul 2016 22:23)

    # Link komentara

  29. Srbija! Srbija!

    steta sto nema vise slogova kao

    Ju-go-slavi-ja!
     (držači za naočare!, 3. jul 2016 22:05)

    # Link komentara

  30. Ok, očigledno da Nole nije igrao na svom nivou a da je Kverija išlo od ruke ali ja i dalje ne mogu da zaboravim da Noleta kao broja 1 i kao dvostrukog branioca titule organizator stavlja na teren broj 1 kada se znalo da će biti kiše. Jesu uslovi isti za obojicu ali mi se ta odluka u startu nije svidela. S kojim pravom Del Potro i Wawrinka su stavljeni na centralni teren! Neka me neko pljune u lice ako Federer i Marej budu odigrali jedan meč van centralnog terena. Nole im je već mnogo puta pokvario računicu pa treba to na vreme uzeti u obzir.
     (Dalibor, 3. jul 2016 22:03)

    # Link komentara

  31. (zašto, 3. jul 2016 19:16)

    Čovek zadnji poraz na nekom gs imao 245 godine pre nove ere, i ti misliš da Saša izmišlja kako se samo o porazu Novaka priča?
    Ma mene čudi što nisu seminar organizovali pod parolom ' Orao pao, Orao pao'!
    Što se tiče tenisa ovaj poraz i jeste najveća vest na W.
    A što se tiče Novakove igre u poslednjih godinu i po' ovo jeste šok.
    A što se tiče Federera on bi da osvoji W ako može....
    (beker šmeker, 3. jul 2016 21:58)

    # Link komentara

  32. gledam ESPN, Nole je odusevio novinare i sve ostale svojim ponasanjem. Divan karakter, neposredan, iskren. Zbog tih ljudskih kvaliteta je McEnroe veliki Noletov navijac.
     (nucky thompson, 3. jul 2016 21:31)

    # Link komentara

  33. Pa da, često se zanesemo pa zaboravimo da sportisti imaju i privatan život.
    Nisu Novak, Federer, Mari ili Nadal, nekakvi roboti koji se između Australija Opena, Roland-Garrosa, Wimbldona i US Opena isključuju i pakuju u neke kutije i čekaju sledeći turnir da ih uključe ponovo.
    Imaju svoj život, porodice, probleme. U kom to recimo braku nema svađe, u kojoj porodici nema raznih problema?
    Ko zna šta je Novaka snašlo pre meča sa Kverijem pa ga izbacilo iz koloseka.
    Videlo od se od prve sekunde do zadnje da to nema veze sa Novakom koji je dominirao više od godinu dana. Na kraju, čovek je uzeo tridesete, dete raste, nije ni Stefan više beba, i mogao je on 2011 da tempira formu za celu sezonu bez problema, sa 25 god, bez privatnih odgovornosti, ali danas ne može.
    (5ar, 3. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  34. Nama je sve jedno da l će Endi izgubiti ili pobediti. Normalno je sto se raduju Novakovom porazu ali je jadno to pokazati na takav način.
    (debuvara, 3. jul 2016 21:00)

    # Link komentara

  35. Krunićka brat. Mala ima srce šampiona, mislim da svi žele sa njom da se druže.
    (Vikinzi 787., 3. jul 2016 20:58)

    # Link komentara

  36. Iskreno,tenis Srbi skoro da nisu pratili pre ove zlatne generacije tenisera i teniserki, predvodjenih Noletom. Ali kad Nole okonca karijeru vidim po sebi sta ce se desiti. Opasce interesovanje za tenis. Za mene je Vimbldon vec gotov maltene, ne zanima me ishod kad nema Noleta.
    (nemanja, 3. jul 2016 18:17)

    A tako. Zato ste vi izgubili interes za nogomet i rukomet. Čim je sport sa kontaktom nema vas nigdje, nego košarka gdje ne smiješ da pipneš igrača da ne bude faul i tenis gdje je kontakt s protivničkim igračem samo na kraju kod pozdravljanja, a da, tu je i odbojka, ista stvar. Zato smo mi majstori u pravim, muškim igrama. Olimpijski šampioni u rukometu i vaterpolu, vi nemate niti jedno zlato u ekipnom sportu na OI. Pozdrav, i nema ljutnje, samo činjenice.
    (jaki smo ko zemlja, 3. jul 2016 20:53)

    # Link komentara

  37. Sta se desilo, i ako nesto postoji, nikada necemo saznati. Nisam htela da to pominjem ali vidim da su neki ljudi primetili. Nije problem poraz, desava se, vec Novakov govor tela. Sto neko rece, kako to da kad god izgubi, gubi na isti nacin. Imala sam utisak da mu je doslo da na glas izbaci muku koja ga muci, a samo on zna sta je to. Bled je bio, bez energije, dajte ljudi jer vam lici sve ovo na Novaka, da on ne zapne da uzme Vimbldon..da se onako ponasa..hm.
    Nole, neka si ziv i zdrav! Mnogo mi je zao, zao mi je sto radis puno, boris se, i ako te neko ucenjuje..ne smem da mislim uopste na to. Bezi iz kandzi tih ljudi, nisi ti za taj svet, cuvaj se!
    (anica, 3. jul 2016 20:49)

    # Link komentara

  38. Dobro je Gotze rekao nekad si pas a nekad drvo.na nasu srecu Novak u 99.99999% situacija ima ulogu psa a ostali teniseri i hejteri ulogu drveta i misle da opet kisa pada dok Novak osvaja turnire.mislim da ce u nastavku sezone biti obilnih padavina od strane Novaka po ostatku konkurencije.
    (gotze, 3. jul 2016 20:47)

    # Link komentara

  39. Tu definitivno nisu bila cista posla. Sva je prilika da je Djokovic morao da izgubi, pitanje je samo zasto?
    (LiB, 3. jul 2016 18:40)

    U pravu si.Zbog Novaka, sutra se ocekuje vandredno zasedanje Generalne skupstine Ujedinjenih nacija.
    (Darko, 3. jul 2016 20:46)

    # Link komentara

  40. Ljudi,da budemo iskreni,ovako nesto je upravo i bilo potrebno Noletu.On igra sve najvece turnire,na svakom od njih dolazi do zavrsnice,tj.vecinu ih i osvaja.Gde je tu fizicki i psihicki odmor?Nema ga.Non stop,non stop.Da sada je vreme,u njegovom slucaju,kada i treba da osvoji sto vise turnira,ali ovo je i godina olimpijade,a to znaci nov izazov i jos manje odmora.Rafa je tako rokao, pa i preterao,sa svojim stilom igre koji je slican Noletovom,a vidimo gde ga je to dovelo jos u 27 godini zivota.Vimbldon je specifican turnir,na specificnoj podlozi.Ovde je servis znacajan vise nego igde i tu cak i relativni anonimusi mogu da naprave solidan rezultat.Noletov stil igre se ne poklapa najbolje sa travnatom podlogom,a opet je bas taj Vimbldon uzeo 3 puta.Za njega,cenim i smatram,sasvim dovoljno.Novace predahni malo,uhvatilo te je ludilo da moras da osvojis sve gde se pojavis.Alo covece,predahni.Ako si izgubio i treba tako u ovom trenutku.Mozda si to i namerno uradio jer shvatas situaciju.Osvojio si sve sto treba i sada lagano.Voli te tvoja Srbija.
     (SRBIN, 3. jul 2016 20:44)

    # Link komentara

  41. Mislim da ne treba tražiti neke suviše duboke razloge poraza. Evo ja sam, recimo, pre 10 godina igrao Counter Strike. Tim je igrao super, naravno ništa svetskog nivoa, lokalna zabava, ali smo svaki meč shvatali ozbiljno. Ljudi, jednostavno dođe dan kad NE IDE. Pucam - promašujem sve. Pokušavam da nadmudrim protivnika - radim gluposti. Ne vidim očigledno. Ne, nisam bolestan, niko mi nije umro i nemam životnih problema, jednostavno sve kockice padaju kako ne treba i kraj. Svi svake godine pričamo "samo RG i Sinsinati, i ništa više ne treba". Evo, uzeo je Nole RG. Osim toga, uzeo je i AO, uzeo i 2 mastersa na betonu i još jedan na šljaci. Još jedno finale na šljaci. Koliko nam je dosta? Lepo reče jedan čovek gore, kad je Nole ispao, više me i ne zanima da pratim Vimbldon; tako će da bude i sa tenisom, verovatno, kad Novak završi karijeru. Radujmo se njegovim uspesima i ne trošimo vreme na neke dubokoumne analize.
    (Ranzo Objektivni, 3. jul 2016 20:42)

    # Link komentara

  42. Evo ovako, prvo, Nole nije igrao dobro. Razloga moze biti milion, ali tesko steceni brejk i dva mini brejka on u 90% situacija materijalizuje. Zato je i prvi ubedljivo, a bice tu jos neku godinu. Drugo, ako je vec i moralo da se desi, bolje sada nego na RG, to bi psiholoski bilo dosta teze zbog etiologije neuspeha od ranije. Trece, zreb nije bas bio naklonjen jer bi ga cekala jos dvojica servera slicna Kveriju, plus kisa i odlaganja, a znamo da mu treba vremena da se zagreje. Hteo je da pobedi naravno, jednostavno ovog puta nije uspeo. Nije ni Dzordan mnogo puta pogodio u poslednjoj sekundi pa je najveci ikada. Za kraj cetvrto, uspeh na OI je ono sto sigurno zeli jer pitanje je kako ce igrati za 4 godine, a US open se igra na podlozi gde je imao najvise uspeha u karijeri. Ova sezona sa jos ta dva trofeja moze biti u rangu proslogodisnje. Do kraja godine zabetoniraj sezonu Nole!
     (Ch1vu, 3. jul 2016 20:40)

    # Link komentara

  43. Oni koji iole osecaju kakav je Novak covek znaju da je veoma porodican i posvecen svojim bliznjim. Iz toga crpi svoju snagu ali u isto vreme i njegova pisvecenost tenisu strasno zavisi od toga kakovo je stanje u njegovoj uzoj i siroj porodici. Dovoljno je da neko od njih nije dobro i tenis vise za njega nije bitan. Secam se kako je Dijana, njegova majka, ispricala da je neku operaciju zakazala dok je Novak bio odsutan i da je morala da izmislja price da je van kuce u kupivini posto Novak nije mogao nikako da je nadje kod kuce kad je zvao telefonom. Dakle dovoljno je da je Jelena ili Stefan ili Srdjan ili Dijana imala neki problem i Kveri vise nije bio Novakov prioriret. I meni je drago sto je tako, jer samo pokazuje kakvo divno ljudsko bice je on.
     (Glas Srbije, 3. jul 2016 20:36)

    # Link komentara

  44. (Milan, 3. jul 2016 20:03)

    Pa dobro, kretali od 1/4 finala, ali svi, nije samo Lejver, svi su imali iste šanse, a on je ipak uspeo 4 slema u sezoni za redom da uzme.
    (n, 3. jul 2016 20:36)

    # Link komentara

  45. Za nekolko nedelja niko nece pamtiti ko je Kveri, Novak ce se vratiti na osvajanje bar jos par grend slemova. Interesantno je sto Federer i Mari jos nisu savladali Djokovic direktno. Uvek neki autsajderi naprave stetu.
    (Nick, 3. jul 2016 20:35)

    # Link komentara

  46. Možda je ovo razlog ''senzacije'' na Wim.
    Novakovi glavni sponzori su - Uniklo, Pežo, Seiko.
    Federerovi - Nike, Mercedes, Rolex.
    Inače Federer svake sezone od svojih sponzora dobija po 60 miliona dolara. Novak oko 35. Ali koje korporacije drže medijski monopol u svoju korist, šta mislite?
    Zato se o Rodzeru piše po medijima više nego o Novaku i kada Nole uzme 4 GS za redom, a Federer ispadne u 3 kolu, ili čak i ne igra.
    Svaki tabloid, poznatiji, dobija kintu da napiše neki tekst o Federeru, okači neku sliku, video - sve je komercijala.
    Pa na ATP sajtu posle RG bilo je nekih deset vesti o Fedu a jedna o Novaku...
    ATP dobija debelu lovu za pisanje o Federeru. Sponzori dobijaju tako reklamu, jer svaka slika Rodzera sa Nike amblenom je za njih profit čiji procenat ide Federeru. I svi srećni, to vam je sport danas - biznis!
    Sad, koliko su uključeni u same turnire to je pitanje. Baš njih briga za rekorde, za Novaka, za sve druge; najvažnije je da njihov pulen osvoji trofej ili ostane što duže na turniru.
    (B93, 3. jul 2016 20:29)

    # Link komentara

  47. (Walter White, 03. jul 2016 19:47) Da li bi smeo da se kladis u to sto tvrdis? Sumnjam.
     (Glas Srbije, 3. jul 2016 20:21)

    # Link komentara

  48. @zasto

    Odavno nisam procitala smesniji komentar!
    Ceo teniski svet prica o Djokovicevom porazu(ko zna strane jezike moze procitati more clanaka na raznim sajtovima) a ti nabedjujes coveka da po Wimbldonu smara ljude da kazu nesto o tome!Ne verujem.
     (jezicarka, 3. jul 2016 20:21)

    # Link komentara

  49. Nek je on uzeo Rolan Garos samo je to važno ove sezone?
     (teniser riternista, 3. jul 2016 20:20)

    # Link komentara

  50. Mnogo bi bilo da je posle RG osvojio i Vimbldon.Ako neko misli da se sve resava na terenu grdno se vara.Novak je prepustio Mareju Vimbldon pre dve godine,Marej nije zapinjao na RG jer je Novaku mnogo bitniji nego njemu u ovom trenutku i normalan sled dogadjaja je da Novak odustane od Vimbldona da bi otvorio put Mareju do titule.Zar nije i majka Mareja rekla da da bi volela da Novak ispadne pre finala.Igra protiv Mareja u finalu pre dve godine i juce protiv Kverija sve govori.Proklizavanje,izbor udaraca, malodusnost,promasaji zicera...Neupucen gledalac bi pomislio da Kveri igra sa teniserom koji je 500 i neki na ATP listi.Velike pare i interesi su u svim sportovima tako da Novak sto je osvoji do sada je neverovatno i postao jedan od najvecih sportista u istoriji, pa cak i da ne osvoji (a osvojice) nista vise hvala mu i mozemo da budemo srecni i ponosni da smo sudionici njegovog trijumfalnog puta medju sportske velikane.
    (VrhAvale, 3. jul 2016 20:19)

    # Link komentara

  51. Svaka cast devojkama. Sto se tice Noleta, meni je veci sok da je ispao ovako rano, nego sto nije osvojio turnir. Imao je ja mislim 27 (mozda i vise) uzastopnih cetvrtfinala, pa ovo malo kvari taj niz. Vimbldon je najnezgodniji turnir na kome se iznenadjenja najvise desavaju. Mislim da ce sada ljudi vuse da cene sve sto je Novak postigao, jer ono sto radi u poslednjih godinu dana samo, a i pre, nije normalno. Covek je igrao sest uzastopnih finala GS. Nekad i negde mora da pukne. Steta sto je sada, ali ocigledno je da Novak ima neki problem. Mozda je motivacija, mozda nesto drugo. Kad kazem motivacija mislim na mentalno praznjenje posle necega sto ste tako dugo jurili. Smesno poredjenje, ali jedan ispit su me obarali godinu i po, a kad sam konacno polozila - ravna linija. U svakoj nesreci ima srece. Novak ce biti mnogo zeljniji da se vrati i pokori sve pred sobom. Zazelece se tenisa, jer sada kada pogleda W na tv-u, nece mu bitu pravo sto se ''show'' odvija bez njega. Bez brige, cekamo nastavak sezone i nove Novakove uspehe. Turnir cu naravno ispratiti do kraja, bice tu super zanimljivih meceva. Nadam se Sereninoj i Endijevoj pobedi.
     (lala, 3. jul 2016 20:12)

    # Link komentara

  52. Nole treba da batali tenis,počinje da se blamira bez potrebe,lopez,karlović,veseli,gofan,kveri stvarno sramota
     (Treći rajh, 3. jul 2016 20:11)

    # Link komentara

  53. Mozda malo tipicno za nas mentalitet koji Novak poseduje uprkos uspehu koji je za nase sportiste do sada nevidjen , bar u individualnom sportu.
    Novak je pobedjivao sve moguce dok su ga zapadni mediji osporavali (onako bas iz inata) a sada kad su poceli svi da mu se klanjaju jer statistika ne laze, Novak je pokleknulo. Mislio sam da ce ga ona izjava Federera "da smo se svi malo zaneli da je Novak nepobediv" naostriti ali na zalost nije.Mozda ne bi bilo lose da ga zapadni mediji malo spuste onako kako samo oni znaju, pa da Novak ponovo krene da ih baca u ocaj.

    Novaku sve najbolje u nastavku sezone.
     (Valderama, 3. jul 2016 20:08)

    # Link komentara

  54. Svakome ko je i malo ozbiljnije igrao tenis je jasno da je Nole najverovatnije povredjen. To se najbolje vidi po sevisu, koji se za par nedelja od RG znacajno pogorsao, i po reternu, koji prakticno nije postojao na momente. I servis I retern zahtevaju eksplozivnost i fleksibilnost, kojih jednostavno nije bilo. Postoji sansa da je uzrok poraza mentalna i fizicka zasicenost, ali je mala sansa za tako nesto. Pa Federer kad je osvojio RG 2009., sto mu je bio 14. grand slam, odmah potom je uzeo i Wimbledon. Svi vrhunski teniseri imaju motivaciju nepojmljivu za nas, obicne smrtnike. Ipak, nadam se da gresim sto se tice povrede I da ce Nole uzeti OI i USO ove godine.
    (Amater, 3. jul 2016 20:07)

    # Link komentara

  55. @No13e

    Ne mozes porediti Laver-a sa ovim nikako. U to vreme najbolji igraci kretali od cetvrtfinala sto je 3 meca po turniru tako da je smesno bilo kakvo poredjenje.
    (Milan, 3. jul 2016 20:03)

    # Link komentara

  56. Ispucali smo i mi i Nole sav kredit sreće sad na RG :)
    Pa milion puta sam rekao u sebi - Bože, molim te, samo ovaj gem, samo ovaj set, samo ovaj meč! I desilo se, gem za gemom, set za setom, meč za mečom, do prve RG titule. I sad, jbg, nikad dosta, i na Wim. sam krenuo isto, ali ne može...ne ide...
    Ma ko zna zašto je to dobro. Tačno da je osvojio kalendarski GS prošao bi kao Monika Seleš. Neka, valja malo na kašičicu dati ovim zapadnim kolonijalnim silama da se raduju i slave. Sigurna vugla na ramenu, a za rekorde ima još vremena.
    (Vaše ime, 3. jul 2016 20:02)

    # Link komentara

  57. verujem da je nole bio malo iznerviran. ubedljivo najbolji teniser, juri sve rekorde, da je fed u toj situaciji svi bi se naredjali da pomognu. A ne da ga mlate okolo po kisi, verujem sa namerom.
    (boki, 3. jul 2016 19:57)

    # Link komentara

  58. Od 2011. sve meceve koje je Nole izgubio izgubio je tako sto je promasivao, igrao dekoncentrisano, klizao se, saplitao, nije licio na sebe. Ko razume globalna pravila igre shvata da se desava sve ''kako treba'', kako je neko odlucio. Nole treba i mislim da jeste zadovoljan sto mu i ovoliko uspeha dopusteno da osvoji, a dace mu se jos sansi.
    (Joc@, 3. jul 2016 19:56)

    # Link komentara

  59. Novak je pobedio sam sebe, samo je pitanje zašto je to uradio? :-)

    Ako je za utehu, gledao sam i Federera u sličnim situacijama i to kad je bio na vrhuncu...I tada sam se pitao zašto? :-)
    (djc-xxx, 3. jul 2016 19:54)

    # Link komentara

  60. Svaka cast Novaku na dosadasnjim uspesima ali njegovi navijaci zive u zabludi da ce on poput Federera moci da igra na vrhunskom nivou i kada predje 30 godina i da ce osvojiti ko zna koliko jos slemova a to prosto sa njegovim stilom igre nije realno.On je ubedljivo najmanje talentovan teniser iz velike cetvorke,cak i Marej ima neuporedivo bolji servis i prefinjenije udarce a o poredjenju sa Federerom da i ne govorim.Novakov stil igre zahteva veliko fizicko i mentalno praznjenje cak i kada igra sa mnogo slabije rangiranim igracima zato sto igra duge razmene koje dobija na svoju neverovatnu kondiciju i mentalnu snagu za razliku od recimo Federera koji moze da skracuje poene servisom i agresivnom igrom i tako cuva energiju za vaznije meceve.Ovo je tek pocetak kako bude stariji sve ce vise gubiti,prosto dolaze mladji igraci koji ce fizicki moci da se nose sa njim a pitanje je koliko ce Novak imati motiva i snage da se nosi sa njima.
    (Walter White, 3. jul 2016 19:47)

    # Link komentara

  61. Ucenili su Novaka, i gotovo. Neki turniri su jednostavno rezervisani za neke druge, na primer one koji se spremaju za penziju, a imaju iza sebe veliku karijeru. To Vam dodje kao zlatni sat sa gravurom, i lepim zeljama. Dobro, i to je sve deo zivota. Jasno Vam je, valjda, kad Srbin godinama bude najbolji u svetskoj konkurenciji da mora da poslusa glavne, iz senke.
    (Realno, 3. jul 2016 19:47)

    # Link komentara

  62. Jedino sto se videlo je da kod servisa ne izvija ledja unazad kao sto obicno radi. Poremecaj u tehnici, ili neka smetnja?
    Igra u terenu mlitava. Energija niska. E sad, zavisno sta ko veruje. Da se taj pad energije desio recimo Nadalu, svi biste naskocili sa "pojacana doping kontrola".
    (Kika Majstor, 3. jul 2016 19:41)

    # Link komentara

  63. super... Nole ima sada novi motiv za narednu godinu, Kalendarski slem
    (Informer, 3. jul 2016 19:39)

    # Link komentara

  64. Што наш шампион да игра на киши, они немају чак ни кров
     (Жекс, 3. jul 2016 19:35)

    # Link komentara

  65. Nole razmišlja o tome da na duže staze ostane broj 1, tako da ispadanje iz Monte Karla i Vimbldona na samom početku turnira znači osvajanje novih poena sledeće godine i lakše ostvarivanje toga cilja. Mnogo bi bilo da sve osvoji a još teže da to iduće nedelje odbrani. Očekujem opet njegov nov niz pobeda,odmor će mu dobro doći a onda zlato OI i GS US Open. Napred No1e!
     (luks, 3. jul 2016 19:35)

    # Link komentara

  66. Ne mislim da je planski izgubio meč.
    Ne verujem da bi onoliko besneo na Bekera u toku meča, dizao publiku, tražio podršku, hteo je i te kako da pobedi ali jednostavno nije nalazio rešenje.
    Ili je to, ili je Nole odličan glumac... ko će to znati...
    (B92 zadržava pravo izbora komentara, 3. jul 2016 19:32)

    # Link komentara

  67. a
     (Sandinist, 3. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  68. Nije nikakva instinktivna reakcija ljudi da misle da nesto nije u redu s njim i da ima neki problem, nego je on sam na konferenciji za medije poceo sa pricom kako nije bas najzdraviji, sve u zelji da opravda poraz. To je njegov obicaj, uvek ima neki izgovor.
    (., 3. jul 2016 18:26)

    I drugi su gledali konferenciju za novinare , tako da znas....uzalud ti trud da izmisljas
    (asshole, 3. jul 2016 19:26)

    # Link komentara

  69. Poraz Novaka nije u njegovoj losoj igri, nego u dogovoru sa Mariem. Njih dvojica imaju neki tajni dil, sto mi ovde nikada necemo provaliti. Mari je se maksimalno trudio da izgubi na RG, dok s druge strane,za kontra uslugu Novak mu je izgleda obecao da nece igrati finale Wimbldona. Biznis je u pitanju a ne sport.
    (Josic, 3. jul 2016 19:24)

    # Link komentara

  70. Izgubio Djokovic pa sta ? Ovo je moralo da se desi.Bolje sad nego u finalu US kao Sereni.Inace Novak slabije igra u prvim kolima GS,sad je platio ceh.
    (Dragan, 3. jul 2016 18:21)

    Pa dobro što onda komentarišeš ako je ''pa šta''?
    I ko kaže da je moralo da se desi?
    Zašto se Rod Lejveru nije desilo?
    Razumem da je ispred njega bio težak zadatak, ali da ljudi pišu da je ovo moralo da se dogodi? Pa i nije...
    To moralo je da se desi mogu da razumem u porazu od Veselog, na turniru koji je već osvojio, koji nije gs, pred RG koji mu je bio najveći cilj.
    Ali u 3 kolu Wim. na travi na kojoj ima 3 GS, od Kverija, lika kog cele sezone nije bilo nigde, i nije baš moralo... Ja svaki uspeh Novaka pozdravljam, ali ne postavljam mu ja kao navijač ciljeve i visoke lestvice, on to sam radi svojim igrama i zalagnjem.
    Logično je pitati se iz kojih razloga je ovoliko pao posle 18 meseci iživljavanja nad svim ostalim teniserima.
    Ako je razlog umor, ok. Emocije, ok. Svejedno. Zato i komentarišemo i delimo mišljenja da bi saznali razlog, a tebi to smeta?
    (No13e, 3. jul 2016 19:17)

    # Link komentara

  71. Saša,svako ko čita tvoje tekstove pomislio bi da teniseri na Wimbldonu ništa ne rade nego razmišljaju o Novaku i njegovom porazu.Naravno da nije tako i ti to dobro znaš ,pa te pitam zašto pretjeruješ i javnost obmanjuješ. Ti vjerovatno stalno šetaš wimbldenskim teniskim prostorom i kako koga od tenisera vidiš ,bilo aktivnih ,bilo onih koji su završili karijeru, spopadaš ih i "tušiš"ih pitanjima o Novaku i njegovom porazu,pa da ne budu nekulturni oni izjave par kurtoaznih rečenica,a naivni čitaoci stiču dojam da je otkako je Novak poražen sve na Wimbldonu izgubilo svoje čari i da je prisutna velika melaholija ,da igrači tek reda radi odigravaju mečeve,da nema gledalaca na tribinama,a da to nije tako, najbolje svjedoči Marejeva izjava da je o Novaku i njegovom porazu razmišljao samo nekoliko sekundi,a vjerovatno su toliko razmišljali i ostali teniseri.
    (zašto, 3. jul 2016 19:16)

    # Link komentara

  72. Treba razumeti da Nole više nije u stanju da igra vrhunski tenis,trčanje,defanziva i prebacivanje mu je konačno došlo glave,nema lake poene na servis,voleji i smeč nula,zbog svega toga sad gledamo starca od 35 god.kako osvaja WB bez izgubljenog seta.Nole ne moze više da osvaja GS jer je preforsirao telo isto kao Nadal
     (Nevoljnik, 3. jul 2016 19:09)

    # Link komentara

  73. svidja mi se ovaj poraz novaka ... to znaci da ce i sledecu godinu zavrsiti kao br 1 ... druga stvar , i dalje ima auru nepobjedivosti, jer niko i dalje ne zna kako igrati protiv njega, niti se po izjavama vidi da murray ili neko drugi vjeruje da su otkrili slabu tacku ... nole uzeo sebi odmor, znaju svi kad se vrati na sledeci turnir i dalje ce da strepe ...
     (namekijan, 3. jul 2016 19:08)

    # Link komentara

  74. Najvise me brine sto je Nole evidentno eskivirao a ne negodujuci da ima neki problem.
    Nije zeleo kao dzentlmen da omalovazi pobednika ali da nesto skripi je sigurno.
    Nadajmo se da to cto mu je odvlacilo koncentraciju da je prolaznog karaktera ali za sigurno nije nikakva sitnica u pitanju. Covek ima puno bliskih ljudi oko sebe, dete, zena, braca, roditelji... problem kod njih i tek kako nosi probleme na terenu.
    (SSUUUU, 3. jul 2016 19:06)

    # Link komentara

  75. Ajde vi kojima smetaju pitanja i analize palite sa teniskih komentara.
    Dođe mi ovde da mi prosipa pamet kako je Novak izgubio zato što je izgubio?!
    Ajde! Jel ti trebao digitron da dođeš do tog zaključka?
    Ili napišu komentar - pa šta ako je izgubio, pustite ga. Pa ništa Ajnštajne, ne znam onda što uopšte bilo ko prati bilo koji sport, zašto navija, zašto plaća ulaznice?
    Najbolje da gleda teniski meč i da ćuti kao zaliven, bez strasti, bez emocija.
    Pobedio, izgubio, nebitno! Koja lobotomija...
    Ovaj poraz Novaka je neshvatljiv iz više razloga. Prvi i najveći je taj što se desio posle osvajanja RG, turnira sa čijim je peharom najzad trebao po prvi put da zaigra svoj najbolji tenis, bez tenzije, rastereć i srećan.
    On je sve kontra bio u ta dva dana meča. Nervozan i pun protiska, bez samopouzdanja. To je čudno zaista=?
    (Sim ke, 3. jul 2016 19:04)

    # Link komentara

  76. Bole br. 1!
     (Raški upravni okrug, 3. jul 2016 18:58)

    # Link komentara

  77. Pa mora i on mora nekad da izgubi. Pustite coveka na miru.
    (Mali Radoica, 3. jul 2016 18:47)

    # Link komentara

  78. Kažu nije mu bio dan, pa i nije, igrao je dva dana.
    Ja mislim da Kveri nije igrao uopšte toliko ekstremno kao što se sad kuju legende i priče. Novak je taj koji je igrao kao da je stukao dve litre šljivovice pre meča.
    Nikada nije toliko forsirao blok ritern, udarao plitke lopte protivniku na zicer.
    Bilo je slabih izdanja, par gemova, čak i set, možda i dva, ali u dva dana konstatno iste greške? I otkud mu tolika nervoza i nesigurnost?
    Tačno mu se ruka skratila svaki put kad je servirao za gem, brejk, set, ili kad je branio svoj servis.
    Ne verujem u neke zavere, ali brate moj, ako ih u muškom tenisu ima, među najboljima, onda je to bio slučaj sa ovim mečom.
    (123, 3. jul 2016 18:44)

    # Link komentara

  79. Udarice Novak jos jednu ovakvu seriju pobeda.
    (CikitOoo8, 3. jul 2016 18:44)

    # Link komentara

  80. Nista nije cudno. Nekada mora i da se ne pobedi., Samo, ne znam cemu podsmevanje i radovanje . Svi na svetu bi voleli da njihov zemljak bude broj 1 , samo kod nas ima mufljusa koji se prema Noletu ponasaju cinicno i ironicno - zlonamerno. Srbima treba nekakvo "ciscenje" i mentalno filtriranje.
    (rodoljub, 3. jul 2016 18:44)

    # Link komentara

  81. Eto taki smo mi.Kad izgubi samo pet komentara .Kad pobedi petsto.Nole je samo ljudsko bice, ima los dan, protivnik nadahnut,bolji u mecu ,pobeda cista.Vratice se on uskoro.
     (Djole 031, 3. jul 2016 18:43)

    # Link komentara

  82. Nemoj se ljutiti Ozmo, ali nije više taj isti osjećaj čitati tvoje izveštaje do kraja turnira kao kada je Nole tu, sad cu nekako samo površno da ih čitam :/
     (ja sam, 3. jul 2016 18:42)

    # Link komentara

  83. Tu definitivno nisu bila cista posla. Sva je prilika da je Djokovic morao da izgubi, pitanje je samo zasto?
    (LiB, 3. jul 2016 18:40)

    # Link komentara

  84. Велики поздрав и подршка из Републике Српске за Новака Ђоковића и његов тим! Боли јучерашњи пораз, али ћемо се зато још више радовати новим побједама које ће, сигуран сам, брзо доћи... Пратићу наравно Вимблдон и даље. Надам се добрим играма Цонге, Раонића и Нишикорија. Мареј, а поготово Федерер не заслужују да узму овогодишњи турнир.
    (Владо Бања Лука, 3. jul 2016 18:37)

    # Link komentara

  85. Pa i jeste logično pitanje kako je i zašto je izgubio momak koji poslednjih 18 meseci igra kao da nije sa ove planete; kao da je Nusein Bolt istrčao 100 metara za devet minuta, i kao jbg dešava se?
    Misteriju povećava to što je imao dan pauze da dođe sebi. Međutim u dva dana za redom Novak je pravio greške u rangu nekog buržuja ko tenis igra iz hobija, sa dzemperom oko vrata, uz koktel, dok diskutuje o berzi...
    Ništa štrašno nije ako se čovek zapita? Niko time ne govori da je Đoković loš, da nema pojma, da je završio karijeru.
    Jednostavno nikom nije jasno da se posle svega čak nije ni borio dovoljno premda je bio u situaciji da poruši neke rekorde i napravi neke nove koje u tenisu možda ne bi bili srušeni nikada.

    Imam pitanje za tebe Saša; šta je po tebi razlog Novakovog poraza?
    Onako lično mišljenje ako možeš.
    (LuKa, 3. jul 2016 18:37)

    # Link komentara

  86. Ko je voleo i voli tenis ta/taj normalno prati turnir. Neosporno je da dosta naseg sveta prati Novaka a ne tenis. Ipak, sada ima mnogo vise ljubitela tenisa kao sporta nego pre Novakove i comp. ere.
     (y, 3. jul 2016 18:30)

    # Link komentara

  87. hahaha, slika je najača, Novak u fazonu ''Izgubio sam jbt, pustite me da danem dušom, šta kako, šta zašto? Lepo i zato!''.
    ("""""""", 3. jul 2016 18:27)

    # Link komentara

  88. Nije nikakva instinktivna reakcija ljudi da misle da nesto nije u redu s njim i da ima neki problem, nego je on sam na konferenciji za medije poceo sa pricom kako nije bas najzdraviji, sve u zelji da opravda poraz. To je njegov obicaj, uvek ima neki izgovor.
    (., 3. jul 2016 18:26)

    # Link komentara

  89. Ono sto sam ja vido, i svi sa kojima sam pricao smatraju da se Djokovic vise sam pobedio nego sto je to Kverijeva zasluga, lik je strasno servirao, ali on nema nijedan udarac vise, realno je dosta tanak i mislim da bi Djokovic pobedio bilo ko iz prvih 30. Svaka cast Kveriju na prolazu, ali previse se galama digla oko njegove pobede kada je svima jasno da je Novak krivac za poraz, mentalno je iscrpljen i to previse i definitivno je da nema motivacije u njemu. Jelena nije bila nijednom u lozi, ne bih zeleo da tu lezi problem. Nadam se da gresim...
     (nesabridges, 3. jul 2016 18:23)

    # Link komentara

  90. Izgubio Djokovic pa sta ? Ovo je moralo da se desi.Bolje sad nego u finalu US kao Sereni.Inace Novak slabije igra u prvim kolima GS,sad je platio ceh.
    (Dragan, 3. jul 2016 18:21)

    # Link komentara

  91. Iskreno,tenis Srbi skoro da nisu pratili pre ove zlatne generacije tenisera i teniserki, predvodjenih Noletom. Ali kad Nole okonca karijeru vidim po sebi sta ce se desiti. Opasce interesovanje za tenis. Za mene je Vimbldon vec gotov maltene, ne zanima me ishod kad nema Noleta.
    (nemanja, 3. jul 2016 18:17)

    # Link komentara

  92. Aman više ljudi !!
    (Milan2, 3. jul 2016 18:15)

    # Link komentara