Zemljotres koji je morao da se dogodi

“Da, apsolutno“, tako je Novak Đoković odgovorio na pitanje da li se po dolasku na Vimbldon osećao mentalno potrošenijim nego prethodnih godina.

Pošaljite komentar
  1. Odmaraj dečko i jedva čekam nove titule i to velike jer smo 1000% da će ih vrlo brzo biti tj. da pravimo novi niz , još bolji i čudesniji.
    Hvala
     (Dejan, 3. jul 2016 22:00)

    # Link komentara

  2. Odmori se ,care i hvala za sve.Moju podrsku uvek imas
    (Dr Agan, 3. jul 2016 14:29)

    # Link komentara

  3. Neko je napisao komentar na pocetku turnira da Novaka moze pobijediti jedino Djokovic, upravo se to i dogodilo. Ali neka ovo bude po onoj narodnoj "svako zlo za neko dobro".
     (mahir, 3. jul 2016 14:00)

    # Link komentara

  4. @Maja I ja mislim da je Djokovic ispao zbog ljubicasto zelenog kisobrana koji mu je nosio tatko"
     (Jumko, 3. jul 2016 13:21)

    # Link komentara

  5. To će mi dakle biti prioritet – porodica, odmor, pa ćemo videti šta dalje“, zaključio je Novak.- Tako je Nole! Novac i slava prolaze, a porodica treba uvek da bude na 1. mestu.
    (0lUlM, 3. jul 2016 12:35)

    # Link komentara

  6. Ide sad na more ,bole ga ,a i realno zaslužio čovek odmor,mož misliti izgubio ,pa šta,ispraznio se,motiv je čudo.
     (Gora NS, 3. jul 2016 12:31)

    # Link komentara

  7. Nek si otisao od onih pokvarenih i licemjernih britanaca. Ne zasluzuju da uzivo gledaju takvu legendu. Eto nek sad uzivaju, najboljeg nema
     (RATKO, 3. jul 2016 12:30)

    # Link komentara

  8. Koji su vaši ciljevi u 2016?
     (Rale+, 3. jul 2016 12:13)

    # Link komentara

  9. Novak već sad sa dva grend slema i tri mastersa ima neverovatnu sezonu, ali bolji je bio i 2011. i 2015. 2011. je npr izgubio od jednog Federera u polufinalu RG, prošle godine je gubio u finalima RG i mastersa od zna se koga, a ove godine ima neverovatne padove. Možda posle osvajanja AO i RG ljudi nisu previse obraćali pažnju na poraz u Monte Karlu, na set izgubljen sa nulom, a sada je tu i ovaj poraz. Novak ove godine ide od sjaja do očaja, mada je bilo mnogo vise sjaja naravno. Ali takve padove kao ove godine imao je 2012, 2013, 2014 a ne u svoje dve najjače sezone. Sve u svemu, ova sezona mu je već sad neverovatna, a videćemo sta će Nole jos da osvoji do kraja godine. 2011. i 2015. će i on i bilo ko drugi teško ikada više ponoviti.
    (zlizlo, 3. jul 2016 12:12)

    # Link komentara

  10. Neki rekordi Federera ipak će ostati za sva vremena,36 uzastopnih četvrtfinala na GSima,23 uzastopna polufinala i 10 uzastopnih finala,to više nikada nitko neće srušiti,ostali rekordi su Noletu ostvarivi.
    (Rocky Balboa, 3. jul 2016 06:58)

    4 titule u nizu su precrtale sve to sto si napisao !
    Postavio je nedavno Novak jos jedan zanimljiv rekord, postao je prvi igrac, cini mi se u istoriji a u open eri sigurno, koji je igrao makar 3 uzastopna finala na sva 4 GS. Ostaje Novaku da mu srusi rekord po broju nedelja na vrhu, da ga prestigne po broju godina na zavrsenom 1.mestu, tj tu treba da srusi Samprasov rezultat i da osvoji jos makar 4 GS do kraja karijere i sa svim preostalim sto je uradio to ce biti to a vremena i GS turnira za tako nesto ima jos dosta !
    (Svete, 3. jul 2016 11:59)

    # Link komentara

  11. Ovo je najbolniji poraz do sada imajući u vidu kada je došao. Taman je uzeo RG i otvorila mu se šansa da veže sve titule u jednoj godini i postane stvarno najveći teniser svih vremena a onda ovako jeftino pucanje. Nije Kveri loš teniser ali je ovo bilo daleeeeeko ispod standarda Novaka Djokovića. Mislim da bi ovaj Vimbldon Novak uzeo mnogo lakše nego ijedan prethodni, dovoljno je bilo da pokaže prosečnu igru i koncentraciju ništa iznad toga, jer su protivnici mečeve gubili u svlačionici protiv njega. I da je igrao protiv Federera ili Mareja svejedno, lako bi ih otresao na konto strašne reputacije koju je imao.
    Ovako, mislim da je proćerdao najveću šansu svoje karijere bez prave borbenosti, to je ono što više boli od poraza.
    Ovakva prilika se neće ponoviti nažalost i ponovo će biti osporavanja Novakove veličine. Novak je imao sve, formu, talenat, odličan tim ljudi oko sebe i opet nije iskoristio istorijsku priliku, šta da se radi..
    (jack D, 3. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  12. Pod hitno da promeni trenera!
    (s, 3. jul 2016 11:00)

    # Link komentara

  13. U petak sam na aerodromu videla Novakove roditelje. Ne bih ni obratila paznju na njih da otac u rukama nije imao dva ljubicasto-zelena kisobrana. Osim sto sam se iznenadila da ih vidim u sred turnira u Beogradu, primetila sam da nisu bas dobre volje. Bez ideje da pravdam Novakovu fokusiranost na mec, mislim da ga je nesto dobro potreslo i da nije ni zdravlje, ni kisa, nego ipak neki privatni zemljotres.
    (Maja, 3. jul 2016 10:48)

    # Link komentara

  14. NOLE LEGENDO GLAVU GORE, KO ZNA ZASTO JE OVO DOBRO.?
    Da si pobedio bili bi mali clnci u novinama a ovako si postao exstra popularan u svetu.
    Evo gledam Holandske novine koliko paznje su usmerile na tvoj poraz i samim tim ti dokazujes da si klasa u svakom pogledu! Tako ja mislim da ce tvoja popularnost posle ovog poraza biti mnogo veca veruj mi a ti mnogo jaci.
    Lijep odmor ti zelimo .Uzivaj Divno Stvorenje!!!
    Pozdrav od fam Zakovic
    (bilja, 3. jul 2016 10:48)

    # Link komentara

  15. U Holandskim medijima spominje se 'neocekivani Djoxit' :-))
    Svako moze da ima los dan, a pogotovo protiv jacih 'Servera'.
    Steta, ali zivot ide dalje.

    Iz zemlje lala, uvek Vas,
    (Dobro, 3. jul 2016 10:46)

    # Link komentara

  16. U Holandskim medijima spominje se 'neocekivani Djoxit' :-))
    Svako moze da ima los dan, a pogotovo protiv jacih 'Servera'.
    Steta, ali zivot ide dalje.

    Iz zemlje lala, uvek Vas,
    (Dobro, 3. jul 2016 10:43)

    # Link komentara

  17. Novak je velicina koju ce znati vrednovati tek 2-3 generacije nakon danasnje. Zato ne dozvolimo zluradosti i malicioznosti koja se kod nekih, pogotovo novinara vidi. Novaku ne trebaju opravdanja, ali je paradoksalno da najveci teniser danasnjice ne igra svoj mec na centralnom terenu. O tome pisize g. Ozmo a ne o " zemljotresima ". Naprijed Novace, veliki si sportas i veliki covje. Hvala ti za sve radosti i ponose kojima nas ispunjavas i jos dugo dugo ces nas ispunjavati. Sretno u Riju.
    (Andrej Grgic, 3. jul 2016 10:26)

    # Link komentara

  18. Zamor materijala.
    (Rogi, 3. jul 2016 10:23)

    # Link komentara

  19. Nole brate, nema veze i ovako si najbolji i hvala ti za sve radosti i ponos koji si nam priustio. A ovi pljuvaci ce samo da ostanu pljuvaci i na njih ne treba obracati paznju.Drz se ti i da su nam ziv i zdrav.

    Puno srece u daljim pohodima.
     (Mare, 3. jul 2016 10:16)

    # Link komentara

  20. A na OI po običaju ispadanje do polufinala.
     (dex, 3. jul 2016 10:04)

    # Link komentara

  21. Za nekog ko gazi 30u i pretenduje da bude GOAT, jako slabo. Nema Novak jos puno vremena da stigne Federera i sve mi se vise cini da nece uspeti. Da se razumemo, i da je osvojio ovaj GS, opet bi bilo tesko, ovako je gotovo nemoguce, ali voleo bih da me demantuje. Za pocetak da osvoji zlato na OI i onaj vraziji Sinsinati, ne bi bilo lose..
    (Guardian, 3. jul 2016 09:52)

    # Link komentara

  22. obožavam ove što "teše Novaka" u komentarima sajta! ne brinite, neće on to da pročita!!!
    izgubio...pa šta! ima još turnira!!!
     (mrgud, 3. jul 2016 09:40)

    # Link komentara

  23. Разочарење је свакако велико, посебно што је Новак овај меч сигурно могао добити. Може се слободно казати да му је гем при сервирању за 2:2 у сетовима украден од стране судија.
    При сервису и при трећем поену је лопта закачила линију и није био аут како је досуђено. То су потврдили коментатори на BBC-ију имајући доступ 'оку соколовом' систему на својим мониторима, чудећи се зашто Новак не користи челенџ, док при крају тог истог гема нису скужили да је био остао без могућност да користи исти.
    Врло је вјероватно да би након 2:2 преломио меч на своју страну..
    Пораз је једном морао услиједити и било је вјероватно да би се то могло догодити на Вимблдону с обзиром на ментално пражњење које је морало услиједити по освајању Ролан Гароса. Овај турнир је једноставно по мојем скромном мишљењу прерано дошао за Новака.
    Судим то према себи. Био сам на Шатријеу када је Новак напокон освојио. Данима послије тога сам био ментално испражњен због његовог успијеха. Уопште нисам био спреман да пратим Вимблдон када је почео. Могу мислити да Новак није био спреман да га игра. Главни циљ ове године и главни циљ свих протеклих сезона од 2012 на овамо је остварен. Природно је сада да мора да прође неко вријеме како би себи поставио нови циљ који му је потребан за проналазак мотивације за наставак каријере.
    Хвала Новаку за сву радост коју нам је донио у Паризу. Желим му пријатан заслужени одмор, па ако Бог дá, било би лијепо д? се заједно са њим радујемо у Риу!
    (Lexx_nl, 3. jul 2016 09:40)

    # Link komentara

  24. Ne verujem u zavere ali mozda tu ima necega. Nole osvaja RG sada ispada ranije i daje sansu Endiju da uzme W a ocekujem da Nole osvoji Rio. Ukoliko se bas sve ovako odigra onda sam siguran da tu nije sve cisto. Svi smo svedoci da u poslednje vreme Nole i Endi dolaze uglavnom u finala a ostali osvajaju manje vazne turnire. Novak nas je navikao da postanemo veci megalomani i od njega samog tako da nas ti njegovi porazi bole vise nego njega samog. Voleo bih da gresim ali Endi je do svojih najvecih uspeha dosao preko Noleta. Ne daj se Nole nego uzimaj OI i Sinsi. Poz.
     (fenomen, 3. jul 2016 09:37)

    # Link komentara

  25. @Beljo ti si zapravo Seljo.... a sto se kalendarskog slema tice,koga boli uvo.....ima 4 u nizu i nekim buducim generacijama je dao domaci jer ove sadasnje jos ce on da delje dosta dugo.....i da,u mojim ocima on je Veliki,a bio bi jos Veci kad bi rekao gospodi sa Wimbledona da vise nece igrati njihov odvratni turnir.....tek to bi bio zemljotres....od 1000 rihtera..
     (oz, 3. jul 2016 09:32)

    # Link komentara

  26. Ovo je došlo ko kec na desetku,imaće više motiva za zlato u Riju! Samo bolesnik može nešto da mu zamjeri...
     (DM, 3. jul 2016 09:30)

    # Link komentara

  27. Lično sam se zainteresovao za tenis kad i za Novaka. Želim mu zdravlje, njemu i njegovoj porodici. Želim mu još jednu, ako ne može baš dve nule iza trenutnog preseka njegovog financijskog stanja. Želim mu da klacka praunučiće u dvorištu pored bazena objašnjavajući im kako je pokorio svet. Ako Novaka ikada sretnem lično, rećiću mu: "Hvala", a on će razumeti za šta mu se Srbin iz dijaspore zahvaljuje. I neka je izgubio, ovaj poraz će ga samo ojačati na duže staze.

    Pitanje je - šta će Srbija raditi kada Nole ode u penziju? Ko će nam skretati pogled sa ovog životarenja u septičkoj jami u kojoj smo se našli? Ko će nam skretati misli sa plate od 200 evra, bolnica koje nemaju zavoj, komunalne policije koja ubija ljude, psihopata koje pucaju u prepunim kafićima, po pet puta na krov okretane polovnjake pre dolaska u Srbiju, činjenica da ne znamo gde su nam granice i da li idemo u EU ili Rusiju?

    Snaćiće nas datum Noletovog odlaska u penziju tako vulgarno i surovo, iznenada. Neće više biti prepreka između nas i realnosti.
    (Srbin Emigrant, 3. jul 2016 09:27)

    # Link komentara

  28. Sad je miran, zna da ima sva 4gs, mentalno je ispraznjen posle osvajanja RG, sledece godine ce biti opusten i osvojiće dominantno sva 4 i kalendarski, živi bili pa videli:D
    (Djordje, 3. jul 2016 09:13)

    # Link komentara

  29. "Pobeda ima hiljadu očeva, ali poraz je siroče".

    Džon F. Kenedi
     (BeKo, 3. jul 2016 09:08)

    # Link komentara

  30. Proradila sujeta zato što sve svoje mečeve ne igra na Centralnom terenu ,pa otaljavao meč sa kverijem.On, njegovi navijači, roditelji ,a i domaći medijida umislili da je on stvarno "dar od Boga" i da sve treba biti podređeno njemu.Zaboravlja sam oda je prije njega bilo vrhunskih tenisera i da će ih biti i poslije njega.Zbog otaljavanja ovog meča izgubiće vjerovatno dobar broj navijača i zato ne treba da se čudimo što publici nije baš omilje,
    (sujeta je čudo, 3. jul 2016 09:07)

    # Link komentara

  31. Ko visoko leti, nisko pada....
     (poslovica, 3. jul 2016 09:05)

    # Link komentara

  32. Ama ljudi, Đoković je povređen i zato nema servisa. A bez servisa na travi teško može da se pobedi i slabiji igrač od Kverija. Što se tiče Vimbldona to je najprecenjeniji turnir. Australija je zakon - kakva kiša kakvi bakrači, uvek pobeđuje bolji u tom trenutku.
     (kickers, 3. jul 2016 09:05)

    # Link komentara

  33. problem je u tome sto nije vest kad nole pobedi, nego kad izgubi;
    sport, kad si u formi dobijas, kad nisi izgubis ali ostanes fer;
    recimo mediji u austriji, objave pored thiem-a kao sporednu vest pobedu noleta, ali sad kada je poraz, pored fudbala, glavna vest;
    komentare i ne citati; ono sto nole radi, sto je radio i nadam se radice, retko ko moze; sada kada se ne mozemo gledati fudbal, kosarku, odbojku.....ili se ne trude sportisti da sta osvoje, razlozi???ne ulazim u to; ali kao individualni sport, zavisi samo u kakvom je stanju tog dana i u tom trenutku, da li je zdrav, da li je umoran (kao u rimu),....nece levi bek bek vise trcati od desnog krila i resiti tekmu, nole je jedan jedini, stoji sam na terenu, i prezivljava i dobro i lose; njegov riziko i njegova nadoknada;
    (djole_vijena, 3. jul 2016 09:01)

    # Link komentara

  34. Idemo napred Novače, nije kraj sveta, ti si još uvek naš heroj i bićeš još mnogo godina.
     (Mrki, 3. jul 2016 08:42)

    # Link komentara

  35. Novak je deo sistema. Kad pobeđuje, onda je dobar sagovornik, kad gubi (iz ovih ili onih razloga, a najčešće po zahtevima i potrebama sistema) mrzovoljan i neprijatan na konferencijama.

    Još na zagrevanju se videlo da Novak izgleda bezvoljno, tupog pogleda i mlitavog držanja.
    I tako svaki put kad bi izašao na teren. Pa i tokom celog turnira.

    Možda je ovo neki dogovor medju velikima (Mareja i Novaka), koji traje još od poklanja ja Vimbldona pre par godina, ali da su veliki u sistemu - to je očigledno.

    Belo nije uvek belo. Beli sport je mnogo zaprljan.
     (blah..., 3. jul 2016 08:34)

    # Link komentara

  36. @Harry Potter

    "Mogućom tendencijom"... Zezas se?
     (Srdjan, 3. jul 2016 08:22)

    # Link komentara

  37. Pusti miševe, nek pojedu sir. Kad se mačka odmori, opet će svi u rupu.
     (Goks, 3. jul 2016 08:22)

    # Link komentara

  38. ja mislim da je očekivao bolju podršku publike. u parizu mu je bilo mnogo lepo, ocekivao je isto i u londonu. jok!
    nikad ne ocekivati nista u zivotu!
     (fecalitades, 3. jul 2016 08:11)

    # Link komentara

  39. Ja mislim da Vucic treba da se obrati naciji... i Dacic! Novakov gubitak je najznacajniji i najveci korak nazad koji je Srbija napravila od 1991. U cast Novaku dnevnik treba preimenovati u vesti o Novaku i svaka informativna emisija treba da pocinje (i da se zavrsava) sa vestima o Novaku. Jer da nema Novaka, pa od cega bi ovaj narod ziveo bre?
    (Pera, 3. jul 2016 08:04)

    # Link komentara

  40. Prosle godine na ovaj dan, Novak je imao 8 slemova (OSAM)! Danas ih ima 12. Ko je ocekivao da ce uzimati sve redom, taj nije normalan. Naravno da postoji zamor materijala, naravno da postoji zasicenje, naravno da ovo nije nikakav pad nego samo saginjanje radi daljeg ustajanja. Nista se vi ne brinite, bice Nole onaj stari vec na OI i USO.

    I za kraj, samo ovo. Od USO prosle godine, pregled najvecih turnira:

    US Open: Novak Djokovic
    Shanghai Masters: Novak Djokovic
    Paris Masters: Novak Djokovic
    World Tour Finals: Novak Djokovic
    Australian Open: Novak Djokovic
    Indian Wells Masters: Novak Djokovic
    Miami Masters: Novak Djokovic
    Monte Carlo Masters: Rafael Nadal
    Madrid Masters: Novak Djokovic
    Rome Masters: Endi Marej
    Roland Garros: Novak Djokovic

    I zato, posle ovog niza kome ni sam ne mogu da se nacudim, Nole-care! Nikakav problem nije sto si izgubio. "Kralj Vimbldona" je gubio na central courtu od jednog Stakhovskog! Nadal je ispadao od Rosola i Darcisa...Desava se, sada dve nedelje reket u spajz, loptice Stefanu da se igra pa onda lagani treninzi na betonu za seriju od 4 turnira na omiljenoj podlozi- Toronto, OI, Sinsi i USO.
    (Misha, 3. jul 2016 08:03)

    # Link komentara

  41. Glavni ciljevi ove sezone za Novaka su:

    1) RG
    2) OI
    3)
    4)
    5)Cincinnati
    4GS u nizu su došli kao bonus.

    Novak je i dalje na putu da ostvari ove ciljeve, a ovaj poraz mu u tome čak može i pomoći da brže povrati želju i motivaciju. Bolje da ga u ovakvom stanju pobedi Query, nego da RF ili Murray.
    Posle ovakvih "ispumpanih" poraza Novak se vraćao jači i bolji. Za single season Grand Slam ima 2017.

    Napred Nole!
    (bogda, 3. jul 2016 07:54)

    # Link komentara

  42. Od ove godine manje ce mu biti sanse da osvoji taj kalendarski gren slem. zasto ? Pa dominik tim postace tek koliko sledece godine jos opasniji i mislim sposoban da itekako ugrozi bilo koga, na bilo kojoj podlozi. Do sada je Djokovic imao gofana,tomica,bautistu aguta,berdiha i sl. Ali, od sada, Raonic mora da proradi, rekoh za Tima, bice bolji i onaj Zverev, Del Potra znamo kakav je kad igra svoj tenis, neko od veterana uvijek zna da odigra mec zivota, kao sto je to sada Kveri. Ne mogu da grijesim dusu Vavrinka,Marej i Federer su dostojni Novakovi protivnici, ali oni ga cekaji tek u finalu ili polufinalu. Da se dodje do njih je prava smejurija...igraci bez petlje, skoro svi do jednoga. Jedini izuzetak je Dolgopolov. Gaske sve manje igra i kad odigra ranije ispada. Serviseri kao Monfils takodje. Kveri je juce pogotovo prvog dana njihovog meca radio ono dto i njegov sunarodnik , nekadasnji as Rodik, a dobri serviseri ne odgovaraju Djokovicu. Prosle god. Kevin Anderson ali psiha i ostalu segmenti igre raspad sistema. Kveri nije bas takva limunada.
    Posle sto navijaci u svijetu ne navijaju za Dokovica. Pa,..zato brate sto stvarno je covek prebacivac loptice...i sto ce bilo koji protivnik napraviti makat jedan potez na mecu da pridobije publiku, a djokovic skoro pa nikada. Setimo se samo da Novak aplaudira pa skoro svakom sa kim igra. Zato sto svi imaju da ponude talenat na kojem Novak potajno zavidi jer ga on sam nema. Toliko.
     (uzurpator mediokriteta, 3. jul 2016 07:46)

    # Link komentara

  43. Ne znam da li je neko primetio, ali Nole kao da planira poraze. Od početka godine odigrao je 14 pobeda, pa bio poražen(Lopez,Dubai). Posle toga ponovo 14 pobeda pa poraz(Veseli,MC).Posle toga 9 pobeda pa poraz(Marej,Rim), da bi opet nakon 9 pobeda izgubio od Kverija juče.
    (razmišljam, 3. jul 2016 07:38)

    # Link komentara

  44. Neki rekordi Federera ipak će ostati za sva vremena,36 uzastopnih četvrtfinala na GSima,23 uzastopna polufinala i 10 uzastopnih finala,to više nikada nitko neće srušiti,ostali rekordi su Noletu ostvarivi.
    (Rocky Balboa, 3. jul 2016 06:58)

    # Link komentara

  45. @Nikola; sve se slazem sem Kirjosa, moj izbor je Delpo! Verujem i vecine navijaca u Srbiji!!!!!
    (Joca gomboca, 3. jul 2016 05:28)

    # Link komentara

  46. razmisljam da se obesim ... nema zivot vise smisla
     (chomi, 3. jul 2016 05:25)

    # Link komentara

  47. Toa bese se od Vasil Ringov :-)
     (Buduci Alfista, 3. jul 2016 05:06)

    # Link komentara

  48. Brat najrodjenijii!!!
    (warriorsi jos od marculjonisa, 3. jul 2016 04:57)

    # Link komentara

  49. Ljudi, a šta ćemo mi, Srbi, da radimo kad Nole za 3, 4 ili 7 godina ode u penziju? Ko će nas onda štititi od pogleda na realnost u kojoj nemamo državu, živimo bedno, trošimo više nego što zarađujemo, gubitnici smo uz jedan san - pobeći iz Srbije i nikada se ne vratiti? Moramo u međuvremenu da napravimo neku fudbalsku ili košarkašku reprezentaciju ili osvojimo Evrosong ili Kusta da uzme Oskara ili Zlatnog lava ili tako nešto... nečijim uspehom da se okitimo ili ostadosmo goli, k'o od majke rođeni.
    (Pakao, 3. jul 2016 04:47)

    # Link komentara

  50. Da je on perfektan 365 dana u godini je nemoguce jer bi tada toga covjeka morali zvati BOG..bit ce jos suza radosnica za sve..Valjda je i njemu dosadilo da bude najbolji..To je isto kao da volite jesti cevape svaki dan ,,pa vam se nakon par mjeseci zgade..ali nakon mjesec dana vam postanu opet fini i ukusni.Kako ljudi ne mogu shvatiti da je pobjedjivati stalno pomalo dosadno..
    (zingaro, 3. jul 2016 04:04)

    # Link komentara

  51. Sta bi hrvat dao da moze da ispadne sa vimbldona...
     (Luka, 3. jul 2016 04:04)

    # Link komentara

  52. Stefi Graf je mama i tata za sve teniser(k)e, pa i za Noleta.
    On je jedan od najboljih igraca svih vremena, ali nikad nece nadmasiti imenovanu gospodju, kao i svi ostali muski teniseri, kako izgleda.
    (Miroslav iz Hamburga, 3. jul 2016 03:44)

    # Link komentara

  53. Procitajte hrvatske i bosnjacke portale..i komentare..jedva su docekali..toliki izljev mrznje...uato ovog covjeka treba cijeniti jos vise zbog njegovih uspjeha, a ne traziti mu manu kad nije osvojio sve turnire koje je igrao..i on je covjek..
    (Aki bl, 3. jul 2016 03:32)

    # Link komentara

  54. da na svakom narednom turniru ispadne u prvom kolu sa 0:6 0:6 on ljudi ima 12 GS, rekordan broj mastersa..... !!!!! On je u cetiri minimum, a najverovatnije u dva najbolja igraca svih vremena, sa mogucom tendencijom da uzme jos trofeja. Ajde da se prisetimo kraja 2010 ili kraja 2013 (zna ko prati o cemu pricam) i da nam je tad neko rekao - u junu 2016 imace 12 GS.... Malo realnosti i da cenimo ono sto vec imamo nije na odmet.
    (Harry Potter, 03. jul 2016 00:24)
    Ne razumem zasto pricas u mnozini? Cenimo ono sto vec imamo? Nemas ti nista od njegovih titula. Kada cemo vec jednom iz kolektivizma preci u individalizam? Novak je to odavno uradio i vidis li dokle je stigao.
    Prema njegovim uspesima ili neuspesima sam potpuno ravnodusan. A verujem i on prema mojim.
    (USA today, 3. jul 2016 03:06)

    # Link komentara

  55. Procitao sam celi tekst od prve do poslednje i mogu reci da je u cjelini korektan, osim jedne rečenice "zemljotres... u teniskom svijetu" a kao i samom naslovu, što je stoprocentna budalastina.
    (99.9999999999%, 3. jul 2016 02:52)

    # Link komentara

  56. Nole je veliki čovjek i sportaš !! ali jel vidite kako se vrača kada ste se pojedinci ismijavali kada su od Portugala izgubili momci u stolnjacima !!!
    (lima, 3. jul 2016 02:39)

    # Link komentara

  57. Citam komentare, kako pozitivne tako i negativne prirode. Imajuci sve u vidu moram nesto da izjavim:

    Pozelece Srbija Novaka Djokovica, al Novaka Djokovica vise biti nece.

    Uzivajte dok igra, covek je verovatno najbolji srpski sportista svih vremena, a pre svega veliki covek, i trebamo biti ponosni sto zivimo u vreme kada mozemo da ispratimo sve njegove uspehe, a i padove, posle kojih se uvek vracao jaci!
     (smdrg, 3. jul 2016 02:38)

    # Link komentara

  58. Što bi Muta nikolić rekao "ljudi, šta se čudite, sve je ovo normalno". Odmah svi u kladžu, lepa kvota na Maua koji sigurno dobija. Uvek tako kad neko napravi iznenađenje, sledeće kolo ispadne bez obzira na protivnika. Ne volim igrača poput Kverija, koji samo bukvalno siluju tenisku lopticu, a nemaju blage veze oko same teniske igre.Inače, sada navijam za Gaskea, fin momak, nije iritžntan kao ostali. Pogledajte izjavu Marejeve majke, ona je izjavila da je najsrećnija majka na svetu danas, pogađajte zbog čega... Ne znam šta je gore, da li da osvoji Marej ili Federer, mada kako je krenulo ne bi me čudilo da do finala stignu Nišikori,Mau, Raonić i slični.
    (Kverijev antitenis, 3. jul 2016 02:35)

    # Link komentara

  59. Разочарење је свакако велико, посебно што је Новак овај меч сигурно могао добити. Може се слободно казати да му је гем при сервирању за 2:2 у сетовима украден од стране судија.
    При сервису и при трећем поену је лопта закачила линију и није био аут како је досуђено. То су потврдили коментатори на BBC-ију имајући доступ 'оку соколовом' систему на својим мониторима, чудећи се зашто Новак не користи челенџ, док при крају тог истог гема нису скужили да је био остао без могућност да користи исти.
    Врло је вјероватно да би након 2:2 преломио меч на своју страну..
    Пораз је једном морао услиједити и било је вјероватно да би се то могло догодити на Вимблдону с обзиром на ментално пражњење које је морало услиједити по освајању Ролан Гароса. Овај турнир је једноставно по мојем скромном мишљењу прерано дошао за Новака.
    Судим то према себи. Био сам на Шатријеу када је Новак напокон освојио. Данима послије тога сам био ментално испражњен због његовог успијеха. Уопште нисам био спреман да пратим Вимблдон када је почео. Могу мислити да Новак није био спреман да га игра. Главни циљ ове године и главни циљ свих протеклих сезона од 2012 на овамо је остварен. Природно је сада да мора да прође неко вријеме како би себи поставио нови циљ који му је потребан за проналазак мотивације за наставак каријере.
    Хвала Новаку за сву радост коју нам је донио у Паризу. Желим му пријатан заслужени одмор, па ако Бог дá, било би лијепо д? се заједно са њим радујемо у Риу!
    (Lexx_nl, 3. jul 2016 02:32)

    # Link komentara

  60. Novak iskulirao 24000 poludelih šabana na Artur Ešu, očajne sudije, i opro Federera, i neko ovde nebulozno troluje da je mentalno slab!? Ahahaahaaaa...
     (ma važi ahahhaaha, 3. jul 2016 02:31)

    # Link komentara

  61. pregrupise se sad kad zna koja snaga treba za sva 4 grand slam-a - i da to moze da izvede - a to bas i nije moglo u hodu da se radi.
    Samo opusteno lave, preteci ces ti njih sve jos po nekoliko puta!
     (petar, 3. jul 2016 02:22)

    # Link komentara

  62. @Srbin
    Tvoja lestvica moralnih uzora mladima - "Tesla, Đoković, Kesić...", ne nego Kesić, Đoković, Tesla...
    (Pročitaj bar jednu knjigu, 3. jul 2016 02:05)

    # Link komentara

  63. Pogledajte ovaj video [link]. Reakcija publike, Marija i njegove mame kad je na semaforu prikazano da je Novak izgubio. Koji kompleksi...
    (Srdjan, 2. jul 2016 23:36)
    Marej uopšte nije reagovao, a mamo se posle desetak sekundi malo osmehnula, ali to je očigledno zbog gromoglasnog engleskog navijanja publike. Ili možda misliš da je trebalo da zaplaču kad je jedan Srbin izgubio? Novakovo ponašanje na terenu nije ni blizu ponašanja Federera, Nadala, Mareja... i drugih bivših velikana. Da li misliš da je Novak u onom pravom smislu reči najvaspitaniji na svetu ili je on ipak blizak svojim navijačima?
    (Specijalno srpsko vaspitanje, 3. jul 2016 02:01)

    # Link komentara

  64. On je samo covek kao ti i ja. Ali i izmedju nas postoji razlika - neko je zloban, a neko ne ! Ako si ti covek koji u zivotu nema uspona i padova, onda nam se predstavi i kazi kako to uspevas ! Nole volimo te, da si ziv i zdrav ti i tvoja porodica !
    (Mirjana K, 2. jul 2016 23:30)

    Pa nije čovek rekao da Novak nema uspona i padova, već je pitao za razlog ove iznenađujuće loše partije. I to dva dana. I to posle RG.
    A ti vidim, kao i 90% komentatora ovde, čuvala si ovce sa Novakom u maldosti pa ga u dušu znaš? To što je on u medijima nema veze sa privatnim karakterom.
    Znači ja treba da mislim da je Al Paćino narkoman i krimos zato što sam gledao Scarface? To najviše mrzim, kad neko citira nečiji komentar i promaši suštinu i još ga onako usput ''namazano izvređa''.
    (dr mr, 3. jul 2016 01:45)

    # Link komentara

  65. Da, za 10, 20 godina će se pričati kako Novak ima toliko i toliko titula, i kako je mogao da ima i titulu sa Wimbldona 2016 ali je bio mentalno ispražnjen?!
    O čemu vi ljudi ovde pišete?
    Vratite film unazad samo tri nedelje, posle Rg, 90% komentara je bilo kako će Nole da se prošeta do titule na W.
    Što i jeste logično mišljenje jer ga je taj Rg ubijao u pojam čitave karijere.
    A onda ovo, pad, i to dva dana, ne može da iskoristi pedeset brejk šansi, malo mu bilo što je ovaj klovn imao neke početničke greške.
    Ovo je isti Novak kao na Wim 2012 i 2013, kao na US Openu 2012, 2013 i 2014, kao na AO 2014 i kao na RG 2012, 2013, 2014 i 2015.
    Nervoza, malodušnost, inat samom sebi, bez želje da se gine na terenu do zadnje kapi znoja i td.
    Ne znam čemu ova patetika i silni izgovori, iskreno?
    Ljudi, to neće promeniti ništa. Jel ste svesni toga? Pamte se samo titule na kraju priče, samo pobede, rekordi.
    On je igrao kao kad je igrao onaj meč sa Gofanom pre W.
    Neko bi preskočio mrežu i bacio se na Kverija da je bio u poziciji kao Novak za istoriju! A Nole pffff... Isti onaj Nole koji je 2008 na AO, cele 2011 i delom 2012 kidisao na svaku lopticu kao da mu život zavisi od toga!
    Došla slava, milioni, i neki drugi prioriteti...
    (tužno!, 3. jul 2016 01:31)

    # Link komentara

  66. Evidentno je da je došlo do velikog emotivnog pražnjenja osvajanjem RG i to se moglo videti na Noletu od početka turnira jer je imao prevelike oscilacije od starta i nije ličio na sebe! Verujem da su mnogi kao i ja smatrali da je Nole osvajanjem RG skinuo veliki teret i da će tek sada da krene da gazi, ali izgleda da se dešava potpuno suprotno i da je ipak došlo do pražnjena kako psihičkog, emotivnog, tako i fizičkog a sada je delovao kao da mu fali i motivacije! Mislim da ćemo u buduće gledati Noleta ne toliko gladnog pobeda kao do sada, a cilj će mu biti da u sledećih nekoliko godina osvaja jedan do dva GS godišnje i da tako pokuša da stigne Rodžera, a verujem da će pažljivo da raspoređuje i bodove na ATP listi da bi i po tome bio uspešniji od njega! Sve to on može da postigne u budućnosti a i ova izjava o većem posvećivanju porodici između redova ipak dosta govori o njegovoj motivaciji i ma koliko on bio profesionalac ipak u njemu čuči i čovek koji bi posle svega verujem malo i uživao u životu sa bližnjima!
     (Džoni, 3. jul 2016 01:25)

    # Link komentara

  67. Nista, sada lizanje rana i da se izadje jaci iz svega ovoga kao i za sve ostalo u zivotu. Draze mi je sto si preokrenuo 0:1 na RG nego ovo da si preokrenuo. Idemo dalje. Jedan dan da se sve slegne na svoje mesto pa nazad u labaratoriju. OI su uvek inspirisuce.
    (Svetosavska, 3. jul 2016 01:22)

    # Link komentara

  68. Ma kakav zemljotres. Cetiri grend slema u nizu, to je zemljotres. Vise je nerealno ko je ocekivao da moze pet, sest u nizu. Pa Nole je samo covek. Napuni baterije, pa pobedjuj ponovo. Nego, Veliko HVALA za sve do sada. Mnogo si nam radosti pruzio. I opet ces. Samo napred.
    (lale, 3. jul 2016 01:02)

    # Link komentara

  69. Jao ovi NoloBotovski komentari u tri reda tipa
    ''Svaka čast majstore, dešava se, napuni baterije pa da krenemo u nove pobede'' i td, isti kao za Vučka - ''premijer se bori, ispunjava obećanja, prosperitet, bla,bla,bla..
    Ajmo malo neke sportske kritike, nešto da se pročita zanimljivo, da se vide razna gledišta, nije mala stvar, ispustio je kalendarski slem, izgubio u 3 kolu gs posle ko zna koliko godina, dva dana je bio u padu; a obično njemu treba dan da se resetuje... dajte neke KOMENTARE BRE a ne ovu patetiku.
    Ok, podržavamo ga svi mi normalni ljudi koji nismo trolovi, ali smarate sa tim botovanjem jbt! Jel ste dobili instrukcije i ovde da širite proleterske dužnosti?
    (Ozmo javi se :))), 3. jul 2016 00:59)

    # Link komentara

  70. Dok Federer ne pobedi turnir nije velika tragedija. I Nole nije roboter ali ipak ovaj poraz tesko razumeti i vrlo neocekivan posle pobede u Parizu i jos vice olaksanja. Pozitivno gledano ce mu ovaj poraz pomoci u nastavku sezone, pogotovo Rio! Nole, zlato te ceka!
     (Le roi, 3. jul 2016 00:59)

    # Link komentara

  71. Plan je dobar samo ga se događaji iz nekog razloga ne drži (B, Pekić). Poznavaoci tenisa verovatno nisu čitali Pekića, a i da jesu logično je da se u životu ne odvija sve prema planu. Uprkos logici oni su izračunali da će Đoković još 5 god. dominirati svetskim tenisom i da če osvojiti 18 do 20 slemova. Samo da ima više od Federera jer su ti kvazi navijači opterćeni majstorom: Federer im je opsesija. Smeta im kad neko kaže da Đoković nije imao konkurenciju u poslednjih godinu i po dana, ali zato oni ladno kažu da Federer nije imao nikakvu konkurenciju!? Evo samo jedna činjenica: za tri godine - 2012 - 2014, Novak je osvojio 3 a Nadal 4 slema. Valjda im je poenta jasna. I još nešto: Mnogo je mala verovatnoća da dostigne Federera, a teško i Nadala: Nadal u naredne dve god. može da osvoji dva slema, Đoković dva-tri, ali četri vrlo teško. Ovo su samo pretpostavke, neka i osvoji 4-5. On je već sada jedana od najvećih u istoriji, ali ne - mora da bude najveći. Ja mislim da je glupo govoriti ko je najveći, postoje nekoliko najvećih. Nije tako samo u tenisu, nego i u drugim sportovima. Uzgred, slažem se da na konferenciji za novinare nije postupio kao veliki šampion.
    (Max, 3. jul 2016 00:58)

    # Link komentara

  72. Пораз као пораз , само треба да поправи свој однос према своим навијача
    (Ацо, 3. jul 2016 00:58)

    # Link komentara

  73. Tektonski poremecaj. Ali 1, 2, 3... idemo dalje, moramo proci. S'o bi rek'o moj prijatelj, mislim ovo "idemo dalje, moramo proci".
    (milea, 3. jul 2016 00:58)

    # Link komentara

  74. Ti si nas ponos,bice jos Vimbldona,svi smo pred pocetak sezone govorili naglas "samo da uzme taj RG,briga me za ostalo".Odmor,a onda zlato na Olimpijadi pa idemo po te GS da se stigne Rodzer i da domaci zadatak narednim generacijama.Samo,nisu mi jasni nasi ljudi koji ga ne vole.Ovde nije rec o Zvezdi i Partizanu,rec je o nasem coveku koji je primer ne samo nasoj deci vec i svima nama.Skroman,human,neko zbog koga mozemo da se ponosimo kad kazemo da smo iz Srbije,uz ostale nase sportiste i mlade naucnike.Samo neko ko je pun zavisti i zlobe jer nije uspeo nista od svog zivota da napravi moze da prezire i omalovazava Novaka.Zaista mi nista drugo ne ide u glavu sem cuvene ljubomore i zavisti karakteristicne za nas narod...
     (Avalon, 3. jul 2016 00:49)

    # Link komentara

  75. Nole majstore,glavu gore sada mali odmor pa u nove pobjede jer si i dalje najbolji!
    (Salahuddin, 3. jul 2016 00:47)

    # Link komentara

  76. Tesko je sada biti pametan ali da li je uvek bas najbolja taktika nemati nijedan pripremni turnir na travi. Mozda je Novak nesto slabije dosao pripremljen na Vimbldon, to je pitanje za njegov strucni stab. Nije normalno da ga 177. na ATP listi dovodi do taj brejka u prvom kolu, da vec u drugom kolu gubi set od igraca koji jeste neugodan ali je igrac koga bi spremni Novak rutinski dobio 3-0. Kverija je redovno pobedjivao. Ako postoje 2 igraca sa kojima Novak lako izlazi na kraj, to su Berdih i Kveri. Iz nekog razloga, Novak nije dosao spreman na Vimbldon. Ne verujem da je zdravstveni problem, radi se o mentalnom zasicenju u kombinaciji sa nedovoljnom pripremljenoscu koja je opet posledica mentalnog zasicenja. Problem je sto nakon gubitka sna koji se zove kalendarski grand slem moze doci do velikog razocarenja i dublje krize, ali se nadam da se to nece desiti jer Novak je jos uvek dominantan igrac. Ne moze jedan turnir da sve promeni.
    (Goran, 3. jul 2016 00:44)

    # Link komentara

  77. @anica
    Ko je bre tebe vredjao? Jesi li u stanju da procitas komentar sa razumevanjem?
    U cemu je uopste tvoj problem? Svadjas se sa pola komentatora, vredjas, napadas, provociras... Imas li ti neki poremecaj? Dijagnozu neku? Potpuno se poremeceno ponasas!
    Da imas intelektualni kapacitet da razumes ono sto procitas (funkcionalna pismenost) mozda bi pametnije delovala. Ne znam sta da ti kazem, frustriran je onaj ko te vaspitao tako glupu, detinjastu i nedokazanu, nemoj da ti se ponovi vise da me prozivas ovde bez razloga, to ti je moj dobronamerni savet.Gubi se bre i nadji neku uciteljicu da te nauci manirima i kulturnom ponasanju. O kakvom Srdjanu pricas, zasto pises dugacke komentare kad ne znas da ih napises sa smislom?
    Skini mi se vise smaracice nedokazana, nemas inteligenciju za normalan dijalog, nemas mozga da smislis logican argument i nemas osnovnu kulturu da postujes inteligentnijeg od sebe.
    Ajde sad gubi se, prezderavaj se kiflicama i nadji s kim ces dalje da se svadjas tako histericna.
    (., 3. jul 2016 00:44)

    # Link komentara

  78. Jbt pa ja ne mogu da verujem koliko ste nerealni. Kakvo mentalno pražnjenje? Medijski prozvod. Pa tri nedelje nije pogledao reket. O čemu vi ljudi pričate, alo?!
    Pa on je posle tri dana bio željan tenisa. On vrlo dobro zna situaciju u kojoj se nalazi, da neće igrati još 25 godina, nego možda još 5 godina, da neće imati možda više nikada šansu za tkz kalendarski slem.
    Pa taj je jedva čekao da dođe u London da igra ono što je za njega život a ne sport!
    Ste toliko naivni da verujete u pričice sa konferencija za štampu?
    Pa on je u onoj zadnjoj pauzi na meču napušavao Bekera pola sata u svlačionici.
    Novak je veći perfekcionista i od Rodzera, on želi da obori sve rekorde Švajcarca i ko misli drugačije taj nije zdrav.
    Mentalno pražnjenje...!!! jaoj majko! Pa šta mislite da je radio 21 dan posle RG?
    Ok išao na svadbu, nije trajala pet dana. Išao na more, koje mu je od kuće pola sata.
    On bre jedva dočekao Wim. Nije igrao kao prošle godine kad je osvojio pa je mislio da će opet. Ej, nikada on nije na psihičkom planu bio na nivou Nadala i Federera.
    Kad mu ne ide on galami i paniči. Federer zaliže loknicu i ajmo sledeći poen!
    Zato ima 17 i na putu je ka 18 tom GS!
    (Mili, 3. jul 2016 00:43)

    # Link komentara

  79. Nole je nas ponos kad pobedjuje i kad gubi. Nole nacionale najbolji si bez obzira na sve.
    Pogledajmo istini u oci nije ni Nole masina. Nole je covek od krvi i mesa sa svim losim i dobrim stranama jednog sportiste, pogotovu sto njemu nije motiv novac kao ovim zapadnjackim cinicima. Zato ga i nevole. Idemo dalje Srbija do Plutona, a i mozda malo dalje.
     (glas razuma, 3. jul 2016 00:43)

    # Link komentara

  80. Konačno imamo.tenis u muskoj konkurenciji!!!
    (Yose, 3. jul 2016 00:41)

    # Link komentara

  81. Titulu na Wimbldonu ce osvojiti Marin Cilic zapamtite to ;)
    (Coabree, 3. jul 2016 00:41)

    # Link komentara

  82. Pustite Novaka na miru, ovo što je postigao do sada je na granici mogućeg niko nije nepobediv, malo mi je krivo što je izgubio od tenisera koji i nema ništa od igre osim servisa, ali ovo mu je bio dan. Nije se desila nikakva katastrofa trebaće mu malo odmora i osvajaće on još puno turnira. Tek je u 30toj pred njim je još minimum tri sezone u vrhunskoj formi.
     (biće bolje, 3. jul 2016 00:37)

    # Link komentara

  83. Ala je pocrneo Novak od sunca
     (Life is a remix, 3. jul 2016 00:36)

    # Link komentara

  84. Kada sam pred pocetak turnira napisao u komentaru na vest da komentatori i bivsi igraci smatraju da ce biti iznenadjenje ukoliko Novak ne osvoji Vimbldon,i da je to nova strategija zapadnih medija,neki su se podsmehivali.Ovog puta je upalilo!Ali,sledeci put nece.Koja je engleska rec za inat?-e.kada to budu doslovce preveli, moci ce da predju na sledeci korak.Ovako,ostvarivace Novak svoje snove i nase zelje.Judy?Nezaboravno!Sto bih voleo da ih sve isprangija Kirios,tek tada bi bili u cudu.Srecno Nik!
    (Nikola, 3. jul 2016 00:32)

    # Link komentara

  85. Nole lave, pusti ih malo da se ponadaju pa ih opet deri. Jbt svi se raduju kao da su uzeli slem, toliko si veliki i nedostižan u njihovim glavama. Idemo u Rio!
     (Miki, 3. jul 2016 00:28)

    # Link komentara

  86. Ljudi Novak je izgubio! Pa sta sad!!??
    (Dacha, 3. jul 2016 00:28)

    # Link komentara

  87. Izgubio covek, Boze moj. Ides dalje, samo napred, bice jos bolje!
    (Adam, 3. jul 2016 00:25)

    # Link komentara

  88. @Poznanik lepo rekao.

    A vi što mislite da imate pravo da znate šta se desilo, niste upravu. Razumem da ga volite al to vam ne daje za pravo. Novak je ipak samo čovek.
     (Hajzenberg četvrti, 3. jul 2016 00:25)

    # Link komentara

  89. I da na svakom narednom turniru ispadne u prvom kolu sa 0:6 0:6 on ljudi ima 12 GS, rekordan broj mastersa..... !!!!! On je u cetiri minimum, a najverovatnije u dva najbolja igraca svih vremena, sa mogucom tendencijom da uzme jos trofeja. Ajde da se prisetimo kraja 2010 ili kraja 2013 (zna ko prati o cemu pricam) i da nam je tad neko rekao - u junu 2016 imace 12 GS.... Malo realnosti i da cenimo ono sto vec imamo nije na odmet.
    (Harry Potter, 3. jul 2016 00:24)

    # Link komentara

  90. @llopez
    Najbolji igrac u istoriji jednog sporta je u najboljim godinama ostavio sport jer mu je otac kidnapovan i ubijen... Imao je godina y kojim neki zavrsavaju karijere, gomilu para, veliku tragediju... I batalio je.
    Djokovic je imao sezonu o kojoj realno nema protivnike, jer se redom raspadaju, konkurencija losa. A za apsolutnu istoriju i nesumnjivu GOAT titulu mu trebala dva GS koja on lagano igra.
    A on ispada od jednog saljivdzije.
    Mentalno praznjenje? Nije nego.
    Za sve u karijeri mu je trebalo mnogo prilika. Nije on bas toliki sampion kao sto njegovi navijaci pricaju. Samo sto za kalendarski GS vise nece imati priliku.
    Nadal bi poginuo na terenu da pobijedi u mecu koji znaci nesto veliko.
    Ovaj po ko zna koji put u karijeri bio malodusan.
     (Beljo, 3. jul 2016 00:23)

    # Link komentara

  91. (., 2. jul 2016 23:42)
    Uf uf, polako...nema potrebe za nervozom, ako sam napisala tacko ne znaci da treba da vredjas. Kompleksasu isfrustrirani.
    Ogradjujete se ovde od emocija, i pisete kako su Novakovi navijaci puni zlobe i poremeceni, a vi u sopstvenim komentarima ste slika svega najgoreg...sta je tvoj komentar nego poremecen i pun zlobe? Sta glumis? Ajde kuliraj, ne mozes ti da skapiras Noletove fanove nikada...kako ste bre svi tako ustogljeni kao sto vam je gazda, jedino se Srdjan malo batrga...sa kim si takav si.
    Novak je sve samo ne los covek...to bi trebao da znas, ne sedi na pogresnoj stolici, postuje svoje navijace, smeje se, zivi punim plucima, ne robuje novcem, nema komplekse, ne omalovazava protivnike, i bice najbolji u istoriji. Aj sad, paljba!
    (anica, 3. jul 2016 00:21)

    # Link komentara

  92. Bio si,bices,i ostaces da se pamtis...
    "ZA VIJEK VJEKOVA"
     (Mikeli, 3. jul 2016 00:21)

    # Link komentara

  93. Nole br 1 ,kao teniser kao covek i kao nasa dika,izgubimpa sta...odmori se i kada budes zeleo da pobedjujes pobedjivaces:)
    (Mister x, 3. jul 2016 00:20)

    # Link komentara

  94. Ma kakvo crno praznjenje. Kakva prica o "odmoru". Da li ste ikada culi od Federera i Nadala da pricaju o "odmoru" i nedostatku "mentalne svezine". Ili grizes ili trazis izgovore. Profesionalni teniser, nakon visenedeljnog odmora posle Garosa, nakon dva meca na Vimbldonu trci da se "odmori". Nebulozno.
     (aleksandar, 3. jul 2016 00:18)

    # Link komentara

  95. Mislim da je prevashodno problem bio kod Noleta nesto nevezano za tenis i da mu je to remetilo stabilnost psihicku, a tu lezi i problem jako loseg servisa na W.Jos kada pritivnik onako ludo odservira moralo se i ovo cudo dogoditi.Hvala Nole za sve, sada se odmori pa da ponovo briljiras!!!
     (Doktor Tenisa, 3. jul 2016 00:18)

    # Link komentara

  96. U tekstu se spominje povreda desnog ramena, ali tokom meča i na pres konferenciji se više puta Novak hvatao za levo rame, mislim da je ono problem.
     (ŽIVADIN(O), 3. jul 2016 00:17)

    # Link komentara

  97. Ocekivao sam ispadanje Djokovica tako u sredini turnira. Po meni bas dobro! Sto manje trosenja pre OI jer je to ubedljivo najbitnije sto mu sledi do kraja godine! Sve ostalo se igra i sledece i narednih godina a OI verovatno nece igrati vise.
    A Dejvis kup da ne igra, ta glupost mu sad ne treba.
    Priprema i ceo fokus za olimpijadu i ne treba brinuti oko njegove mentalne stabilnosti, ako je u necemu jak onda je u tome. Nije mi jasno sta se pravi fama oko nekog njegovog poraza, koji su redji od Halejeve komete.
    Donesi sebi i Srbiji zlato!
    (5. STAR, 3. jul 2016 00:15)

    # Link komentara

  98. Ne cudi me novakovo lose izdanje na ovogodisnjem vimbldonu. Znao sam da ce se opustiti posle osvajanja rg, da recimo nije osvojio radio bi jos vise i jos jace. Ali Novak ima pravo i na poraz i na odmor stvarno je pretesko osvojiti 5 gs za redom ipak je i veliki pritisak na njemu. Glupo mi je sto je tako rano ispao ali nema veze bitno je da se spermi za OI i da tako ima sve najvaznije u tenisu.
    (zika, 3. jul 2016 00:13)

    # Link komentara

  99. Nauk ako ga ima, prosto ne pobedjje se uvek, je da 'oladimo od pracenja statistike, obaranja rekorda beskrajnih jalovih rasprava ko je najveci ikad i slicnih opsesija.
    Naprosto gledajmo sport i uzivajmo ako imamo u cemu i cenimo ove godine jer se nece ponoviti.
    Srecno!!!
    (Roki, 3. jul 2016 00:13)

    # Link komentara

  100. a moje muke... kad mu vise verujem no sebi samom...

    [link]/
     (Duke, 3. jul 2016 00:03)

    # Link komentara

  101. Tako to rade velikani,odlucuju kad ce pobjedjivati a kad odmarati.
    Takticki poraz....
    Sad ce puniti baterije za Rio
    (Istok-zapad, 3. jul 2016 00:03)

    # Link komentara

  102. Osmeh majke Mareja na centralnom terenu govori dosta o tome koliko je Novak nabio komplekse gospodi !!! Uzivajte !
     (ma ajte molim ve !!!, 3. jul 2016 00:00)

    # Link komentara

  103. Normalno da je taktički mentalno istrošen. Treba misliti na OI.
    (Sereena, 2. jul 2016 23:56)

    # Link komentara

  104. Kako odjednom nije pričljiv i otvoren kad izgubi! Javnost ima pravo da zna zbog čega se ovo desilo, a ne da on drsko odbija da odgovori
    (Mare, 2. jul 2016 22:00)

    A sta to nije hteo da odgovori ? Odao je priznanje svom protivniku da je zasluzeno pobedio. Ili je trebalo da kaze ''povredjen sam pa sam zato izgubio''? Ako je 5 puta ponovio da nista ne sme i ne treba da umanji pobedu njegovog rivala zar to nije dovoljno i za svako postovanje ?
    (veliki i u porazu, 2. jul 2016 23:50)

    # Link komentara

  105. Volimo te Nole!
     (ashhh, 2. jul 2016 23:47)

    # Link komentara

  106. Posle bitke su svi generali pametni.
    Očigledno je da Novak nije shvatio ozbiljno ovaj turnir.
    Tačno je da je osvajao W bez pripremnih turnira ali ovoga puta je pauza bila nedelju dana duža i da je ozbiljno hteo da igra morao je da igra neki pripremni turnir.
    Njemu je očigledno ove godine bio prvi prioritet RG a drugi je OI, sve ostalo kao se otaljava.
    Tri nedelje od završetka RG on je mentalno ispražnjen?
    To samo znači da njega ovogodišnji W nije ni interesovao.
    Šta mu je značio onaj drugi set protiv Kverija. Drugi servis smešan za br.1 i to na travi. Ovakvi mentalni padovi nisu u redu i umor usred sezone. Slavljene triput jednog istog rođendana. Sve je to došlo na naplatu.
    Ne radi se o tome što je izgubio meč, već o načinu kako je to uradio.
    Usuđujem se da kažem da je to uradio namerno.
    Ovakve stvari mogu da se rade na bilo kom turniru ali na GS ne.
    Deo odgovornosti leži i na treneru. Ako je povređen ne treba da igra.
    Istini se mora gledati u oči. Pozdrav.
    (robin hud, 2. jul 2016 23:46)

    # Link komentara

  107. @anica
    Jel moguce da ti mene i dalje prozivas ovde i svakome se obracas sa "tacko" ili "tackice"!? Ili je ovo danas izuzetak? Shvati vec jednom, ja nemam ni potrebu ni zelju da menjam nik i da se predstavljam kao neko drugi. Koliko vidim ima ih sasvim dovoljno koji koriste moj nik, sto je i normalno jer nista lakse nego staviti tackicu. Ali ne vidim razlog da me prozivas! Ja ne krijem da navijam za Federera, Djokovicu zelim da nikada ne osvoji ni jednu jedinu titulu, za 99% njegovih "navijaca" mislim da su poremeceni botovi i ljudi koji nemaju sopstveni zivot (za svo ovo vreme jedva da sam primetio vas desetak normalnih), mislim da je Novak folirant, odlican teniser, jedan od najvecih ali los covek, ne zanima me koliko minusa ili pluseva dobijem, nista mi nije manje vazno od misljenja koje neki botovi imaju o mojim komentarima i zbog toga ja nemam potrebu da se krijem iza drugih imena, a i da imam smislio bih nesto kreativnije od "a", kada vec nisam kreativan sa ovim "originalnim" nadimkom. Nema zavere, verovala ili ne postoji jos neko osim mene ko ne navija za Novaka!
    (., 2. jul 2016 23:42)

    # Link komentara

  108. mentalno i emotivno praznjenje ... jeste culi za to ljudi ? kakva bre 4 gs u nizu ... covjek bre igra god ipo svaki turnir finale, dobro nije pukoo vise ... golden stejt je imao klasicno mentalno praznjenje ove god ... svaki osvajac lige sampiona ne moze da osvoji opet to takmicenje zbog mentalnog praznjenja ... najveci sportista svih vremena je u najboljim godinama ostavio kosarku pa se opet vratio jos jaci - to je prirodan ciklus ... jedini motiv i cilj treba da mu bude sto duze na poziciji no1 i sto vise GS titula ... ovo ispadanje ranije ce mu biti dobro za ocuvanje prve pozicije sledece god ...
     (llopez, 2. jul 2016 23:40)

    # Link komentara

  109. Novak Đoković KRALJ TENISA!!!Pozzz iz hr
    (Slavonija, 2. jul 2016 23:37)

    # Link komentara

  110. Pogledajte ovaj video [link]. Reakcija publike, Marija i njegove mame kad je na semaforu prikazano da je Novak izgubio. Koji kompleksi...
     (Srdjan, 2. jul 2016 23:36)

    # Link komentara

  111. Pa šta je onda Kveri ako je Novak mentalno jak?
    Amer bukvalno na svaku brejk loptu odservirao as.
    Novak na njegove brejk šanse servirao pola metra u aut i po sred mreže.
    Inače Kveri nikada nije prošao dalje od 4 kola na nekom od 4 gs.
    Posle svega utisak je razočaravajući.
    Jednom je morao da izgubi, istina, ali sa obzirom da je osvojio rg, da je imao mnogo motiva da se bori, ovaj poraz u 3 kolu je neočekivan.
    Ipak mi je lakše nego da je u finalu izgubio, ali morao je da pokaže veći borbeni duh u ova dva dana... mislim da problem nije ''sportske prirode'' ovaj put, znači mentalno potrošen ili umoran i td, mislim da je imao neku privatnu frku.
    Jelena nije bila u boksu a igrao je važan meč koji je gubio 2:0.
    A pošto je Nole emotivac kako sam kaže, pogodilo ga je nešto i mislio je o tome umesto o meču, i eto... poraz. Ma Bože Pravde u sred Pariza! ti si svoje ispunio legendo!
    (Simke, 2. jul 2016 23:32)

    # Link komentara

  112. Kako odjednom nije pričljiv i otvoren kad izgubi! Javnost ima pravo da zna zbog čega se ovo desilo, a ne da on drsko odbija da odgovori
    (Mare, 2. jul 2016 22:00)

    On je samo covek kao ti i ja. Ali i izmedju nas postoji razlika - neko je zloban, a neko ne ! Ako si ti covek koji u zivotu nema uspona i padova, onda nam se predstavi i kazi kako to uspevas ! Nole volimo te, da si ziv i zdrav ti i tvoja porodica !
    (Mirjana K, 2. jul 2016 23:30)

    # Link komentara

  113. (a, 2. jul 2016 22:55)
    Mentalna snaga je kada te 20000 razjarenih ljudi sa tribina bojkotuje a ti uzmes slem, kada izdrzis 40 asova, kada odigras ritern na mec loptu i pogodis, kada vezes 4 slema, kada imas 30 pobeda na GS u nizu, kada skines Federeru 5 slemova...kada znas da padnes, ali ustanes, i budes jaci...sve je to mozak, moja tacko. Samo gledaj sta sledi!
    (anica, 2. jul 2016 23:28)

    # Link komentara

  114. Kisa ga pobedila.
    Ne voli kisu pa to ti je.
    Sjajan si Nole!
    (marija, 2. jul 2016 23:27)

    # Link komentara

  115. ima li revans ili nima da se jos malo veselimo kao veceras u Splitu i Ciloj Hrvackoj svi smo navijali za Kverija majstora N1 svitskog tenisa
     (vip-tetka SPLIT, 2. jul 2016 23:27)

    # Link komentara

  116. Nesto mu se apsolutno okrenulo u glavi.
    (Mijau, 2. jul 2016 23:24)

    # Link komentara

  117. Ma ne mora vise nista da uzme. Nek je ziv i zdrav, nek igra jos koliko mu se igra, i nek uziva u zivotu. Hvala mu za sve lepe trenutke koje nam je podario.
    Naravno, ja mislim da ce ih biti jos mnogo, ali stvarno nemam nikakve zahteve ni od svoje zene, a kamoli od njega.
    (Poznanik, 2. jul 2016 22:14)

    Divan ti je komentar, nemam sta da dodam :-)
    (Mirjana, 2. jul 2016 23:22)

    # Link komentara

  118. Nole je naša legenda,heroj,naš ponos,ali je takođe mlad čovek od krvi i mesa,a ne ROBOT ,pobogu.
    Da si nam živ i zdrav i idemo dalje!
    (daca, 2. jul 2016 23:21)

    # Link komentara

  119. sta je bilo? igrao ocajno, izgubio, neraspolozen. razlog? ko zna, mozda zasicenje mozda prevelika pauza pa gubi intenzitet, svakako mu vise prekida zbog vremena ne prijaju....jednostavno nekad ne ide. covek ima tri titule ovde nije pocetnik. igrao lose krivo mu i sta cemo sada, glavu gore bice bolje. a i da ne uzme ni jednu titulu jel protracio karijeru?
     (miler, 2. jul 2016 23:20)

    # Link komentara

  120. pa njega bi Serena dobila ko od sale
     (vip-tetka SPLIT, 2. jul 2016 23:17)

    # Link komentara

  121. Uz sav respekt prema postignutom i zahvalnost za sve radosti koje nam je priredio, moram da primetim da se Novak odmara vise od prosvetnih radnika. Posle svakog GS odmor, ovde odigrao tri meca, ispao 8 dana pre finala i hitno mu treba odmor. Tu postoji neki problem u glavi
    (Realo, 2. jul 2016 23:14)

    # Link komentara

  122. Cemu O.I, pa ni Federer nema zlato sa olimpijade pa je najbolji svih vremena. Grem slemovi su mjerilo koliko je teniser veliki.
    (dino jamak, 2. jul 2016 23:13)

    # Link komentara

  123. @Petar, City Girl - Malo li je imati sva 4 GS u isto vrijeme? Ni to niko nije postigo pola vijeka nego se iz nekog razloga uopste ne govori o tome. Ocigledno ne shvatas sta je RG znacio za njega. Samo se sjeti svih poraza i kakvih poraza sa RG. Otiso je na zaluzen odmor.
    @CityGirl - pa bas ta rezigniranostni pomirenost na konferenciji ti kaze da je emotivno prazan, jednostavno bez icega je ostao, svega mu je preko glave. Moje misljenjenje je da je ovo bio jos jedan od "prelomnih" meceva, ono setanje po ivici.. imao je tonu brejkova i sansi, a protivnik izuzetno nezgodan i stabilan nije mu doVolio da se izvuce.
    (Golub Dzukela, 2. jul 2016 23:12)

    # Link komentara

  124. Да, Новак је сервирао за 2-2. Да, Новак је изгубио тајбрејк за нијансу. Није успео да преломи меч у своју корист из неколико прилика које је имао и дошло је до тога да је притисак на последњем поену учинио своје чак и таквом шампиону. Упркос свему томе, на крају је узрок свих узрока немилосрдни распоред, који просто не допушта људском бићу "непобедивост". Чудесно је ово што Новак ради у данашњем тенису, таква доминација би теоретски требало да буде немогућа. Сада када златни слем није више у игри биће то велико растерећење за Нолета и писање историје ће се наставити. Само напред, Ноле!
    (my way, 2. jul 2016 23:11)

    # Link komentara

  125. mesi promasi penal, le bron omasi slobodno bacanje, djokovic izgubi mec, da, oni su ljudi, ne roboti...
     (први српски бек, 2. jul 2016 23:11)

    # Link komentara

  126. Mali nema veze.To je sport.Kada su emocije u pitanj sve se desava.U ovom trenutku ti si pružio maksimum.Sam ti igraj tenis sa ljubavlju u sve ce da dodje.Jedino embargo može da te spreči.Kao košarkaše 91.Kako sam želeo da vidim tu utakmicu sa drim timom.
    (Ντραγαν, 2. jul 2016 23:09)

    # Link komentara

  127. @a Ne, to se zove mentalni potrošen posle osvajanje RG koji godinama juri. Na sve to dodaj cimanje u dva dana, 5 puta ulaziš i izlaziš sa terena, sa mogućim problemima bol u ramenu, istegnut mišić šta god o čemu Novak kao lepo vaspitan i kolegijalan čovek nije želeo da govori.
    (šetač, 2. jul 2016 23:09)

    # Link komentara

  128. Ovaj Vimbldon je namešten, u finalu će igrati Federer i Mari i pobedice Federer i objaviti da se penzionise. Ipak, Novak će i dalje imati pozitivan skor sa Fedom. Na sličan način je i Mari osvojio Vimbldon, Nisikori bio prvi Azijat u finalu GS...
     (nnb, 2. jul 2016 23:08)

    # Link komentara

  129. To je sport, lopta je okrugla, poraz je za sportiste kao I pobeda. poneti se sportski I u pobedi I u porazu je najbitnije. Nisu to masine, ljudi su.

    Za nas Srbe, Nole, Bodiroga, Divac, Pedja, Sale, Vaterpolisti su uvek GOAT!

    A za Jugoslovene I Drazen Prosinecki, Pancev, Radja, Kukoc, Krizaj...

    GOAT!
     (držači za naočare!, 2. jul 2016 23:08)

    # Link komentara

  130. Ma kakav zemljotres, čovek je sasvim normalan, nije mašina, nije programiran, pusti ovako da se kompleksaši poraduju malo (mislim na kratko a intenzitet jje histeričan)... Do par puta godišnje. Kveriju svaka čast na pobedi a ti se Novače ne obaziri na miševe. Najjači si, ništa nije bilo, idemo dalje majstorčino!
    (Milutin, 2. jul 2016 23:06)

    # Link komentara

  131. hvalite koliko hoćete i kritikujte koliko hoćete ali stvarno sramota izgubiti od nekog Kverija amera pa to je dovoljan motiv da ga unistava a on izgubi
    (rogi, 2. jul 2016 23:06)

    # Link komentara

  132. Pa ništa, i dalje ima 'Serena slem'...
     (ŽIVADIN(O), 2. jul 2016 23:02)

    # Link komentara

  133. Svaki Novakov poraz je senzacija ,ali i senzacije se događaju i ako je itko iz poraza uspijevao izaći duplo jači,onda je to on.Odmor,opuštanje s porodicom i novi pohod na pobjede.Nakon titule na RG,ovaj poraz ne boli toliko, jedino što će izgubiti puno bodova,a Murray u slučaju osvajanja titule dosta će smanjiti razliku.
    (Veronika, 2. jul 2016 23:00)

    # Link komentara

  134. Dobar naslov. Ne moze Nole da osvoji bas svaki Gran Slam, to niko nikada uradio. Palilula Beograd zali, ali ne previse. U iscekivanju sledece prilike. A bice ih, i to sa srecnim krajem. Uvek uz tebe Nole.
    (Bg, 2. jul 2016 22:59)

    # Link komentara

  135. Svako ima pravo na los dan pa i najbolji teniser svih vremena.Nije smak sveta i jedan poraz nikako ne moze umanjiti nesto sto je vec istorija tenisa.
     (Sundjer Bob, 2. jul 2016 22:56)

    # Link komentara

  136. @šetač
    A znas sta je mentalno slab? Kad igras protiv 41 na svetu, napravis brejk i ne znas da odserviras za set, pa posle lagano gubis 2 mini brejka i to sve od protivnika koji nema nista osim servisa.
    (a, 2. jul 2016 22:55)

    # Link komentara

  137. Onog momenta kad je uzeo RG ja sam sebi obecao da se vise nikada necu nervirati pa sve da pocne ispadati u prvom kolu. Covjek je legenda, teniski titan sa 29 godina. Sta ste bili vi, o prepametni kritizeri, sa 29 godina? Ajte polako, razlaz, idite trazite roditeljima penzosima pare za 2 litra piva
    (Preferisco dirti adio, 2. jul 2016 22:55)

    # Link komentara

  138. Mentalna snaga se prvo izvlaci iz nogu i ruku. Ako nema fizicke pripremljenosti , nema ni mentalne snage. Novak mora da igra u kontinuitetu da bi dobijao meceve. Pauza od mjesec dana ga je kostala ispadanja sa vimbldona. Federer sa 35 godina je igrao dva pripremna turnira. Marej tekodje.Marej od pocetka godine ima finala koliko i Novak.Ovo nije prvi put da se desi Novaku. Naravno, grem slemovi su pokazatelj ko je najveci teniser. Novak ima vec 8 izgubljenih finala.Jos je propustio jednu priliku. Vajda je rekao posle Rolan Garosa da je Novak iskoristio zadnju priliku da uzme rolan Garos. Sve ce teze osvajati Grem slemove. Federer nije osvoio Grem slem zadnjih 5 godina. Ovo sve pisem zbog Novakovih ambicija da bude najbolji. Na ovakav nacin , tesko da stigne Federera.Ako je bio bolestan kao sto kaze, posteno je bilo, kao Nadal, otkazati Vimbldon. Ovako , nije lako ni nama da ovo gledamo. Zelim mu da se sto prije sredi i nastavi po starom, sa pobijedama.
    (Dino, 2. jul 2016 22:54)

    # Link komentara

  139. Pa recimo i da nije morao da se desi ovaj zemljotres?
    Rod Lejveru se nije desio, nije morao ni Novaku.
    Niko nije očekivao da do kraja karijere ne izgubi ni jedan meč na GS, ali u ovoj situaciji u kojoj se našao ( svojim trudom i zalaganjem) mogao je više da pokaže.
    Nije baš da svaki dan imaš šanse za kalendarski gs, nije čak ni svake godine, tačnije na svakih 50 godina... pa su mi malo jalovi ovi izgovori komentatora.
    Uz svo dužno poštovanje Kveriju, pomalo je žalosno da je on koji nikada u celoj karijeri nije prošao dalje od 4 kola na gs zaustavio Novaka koji je prešao više od pola puta ka sezonskom gs, + drugi rekordi....
    Tako da ok, može da se kaže kako je već suviše uradio, a može i kako je propustio priliku koja dolazi jednom u životu; obe konstatacije su ispravne.
    (1983, 2. jul 2016 22:53)

    # Link komentara

  140. “Zaslužio je Đokovič da izgubi još pre“, reče mi jedan britanski novinar"
    Tacno tako. Ali ne po rezultatu vec po odnosu prema igri.
    (musa, 2. jul 2016 22:50)

    # Link komentara

  141. @ (Torr, 2. jul 2016 22:11)

    Znam da ti je krivo zbog ispadanja Đokovićai i meni je. Ali nije on našao posao za 500 evra pa da pišeš da se kao zadovoljio nečim malim, ej, šta pišeš ti?
    Pogledaj kakve rezultate je ostvario! Čudiš se što je mentalno potrošen??? Generacije i generacije od desetina hiljaha tenisera nikad nisu bili ni blizu nečemu što je on uradio!
    A mi nikad nećemo saznati šta stoji iza ovog poraza, da li je to mentalna istrošenost ili nešto drugo.
    (obey the brave, 2. jul 2016 22:50)

    # Link komentara

  142. poraz je sastavni deo sporta. idemo Nole!
     (krsman, 2. jul 2016 22:46)

    # Link komentara

  143. Al mu je izbaksuzirala Dzudi Mari
     (Goran, 2. jul 2016 22:46)

    # Link komentara

  144. Svaki drugi komentar posle poraza Novaka je ''mentalno pražnjenje''.Tu se misli na RG, i na 4GS vezana. Ok.Da li je normalno da neko kome ste nadenuli epitet mentalne gromade bude mentalno ispražnjen i to na pola puta ka kalendarskom gs i mnogim drugim istorijskim rekordima koji se u tenisu čekaju decenijama?Da li neko ko je toliko psihički jak dozvoljava protivniku brejk kada je trebalo da servira za nerešeno u setovima?A onda uzme na početku taj brejka (kada tenzija nije još proključala) dva mini brejka, i kako se tajbrejk bližio kraju ispusti oba brejka i čak uspe da vrati ritern na meč loptu, da bi u reliju zakucao bekend 3 metra u aut?Jel je to sigurnost u sebe i svoje udarce?Ma protiv koga je mentalna gromada? Protiv Mareja u finalu RG, Mareja koji je mentalni invalid, posebno kada vidi Novaka preko puta mreže, ili Rodzera sa 35 god. i 35 operacija?Možda protiv Rafe koji se raspada zbog stila igre i činjenice da je 9 puta uzimao GS na šljaci, ubedljivo najteži gs. Na osnovu čega vi od emotivno nestabilnog momka koji je vredan i jako talentovan, stvarate psiho mašinu?On je SVE ali nije mentalno jak i to je danas po milioniti put dokazao - ali dzaba!
    (Bg, 02. jul 2016 21) Dziberu jedan, sto nevezes ti 30 pobeda na GS i vezana 4GS! ON je sve samo nije MAŠINA! Idemo Nole po zlato!!!
    (Nolex, 2. jul 2016 22:46)

    # Link komentara

  145. Kontam da većina ljudi nije uopšte svesna šta je sve Novak ispustio ovim porazom.
    Na globalnom nivou, onako gledano iz jedne daleke perspektive, ovo što Novak radi u tenisu ne može ni da se opiše.
    Ali gledano upravo kroz te neopisive uspehe koje je do sad ostvario i potencijal koji je pokazao; ovaj poraz je najteži u njegovoj karijeri, i trebaće vremena i njemu da to shvati. Zašto?
    Sam Novak je rekao da mu je jedan od ciljeva da stigne RF. U situaciji kada se ratosiljao RG, kada je Fed u godinama a Mari očigledno ima psihičku blokadu od Novaka, Rafa već polako sve manje igra tenis, a ova sledeća generacija klinaca nije vredna ni pomena - Novak to ne koristi, a vreme ide, dolaze tridesete.
    Bio je na pola puta za kalendarski gs. U šansi na koju se u muškom tenisu čeka više od pola veka. Kada će to da uradi, sa 37 god?
    Ali ok, sve zavisi od toga šta mi kao navijači želimo u odnosu na to kako Novak vidi svoje uspehe, karijeru i ciljeve.
    Činjenica je da njemu nije toliko stalo da bude GOAT koliko je nama fanovima.
    To je ok, ima porodicu, već je legenda, i jednostavno u sebi ima Balkansku krv, ima dušu, nije Švajcarac koji je programiran samo na pobede po svaku cenu!
    Kako se pomiriti sa tim? to je moj problem fanatičnog navijača NĐ.
    (Petar, 2. jul 2016 22:45)

    # Link komentara

  146. Bilo bi neprirodno i nemoguce da nikad ne izgubi, uostalom, nadmocno je prvi na svetu. Upravo zato je neobjasnjivo i nedostojno sampiona ponasanje na terenu. Poraz nije problem.
     (biti normalan, 2. jul 2016 22:45)

    # Link komentara

  147. I meni kao i svakome dodje los dan, a mozda je ovo cuvanje za OI u Riu koje su ipak na svake 4 godine. Samo napred Nole majstore. Ostavi ti Vimbldon za 2017. Misli su ti sigurno usmerene ka Riu.
    (Zemunac, 2. jul 2016 22:42)

    # Link komentara

  148. Rodila majka hejtera. Samo čekam kada Nole uzme tozla kako ce bude tesna mišja rupa.
    (travis bickle, 2. jul 2016 22:41)

    # Link komentara

  149. to je samo sport.Novace imas mnogo,dovoljno novca,okreni se zivotu,porodici,putovanju zabavi,zivotu.malo li je tolikog odricanja od 4 godine pa 25 godina samo teniski teren.nema smisla toliko zrtvovati vise najlepse godine zivota.eto,pa ti razmisli.
    (srki s, 2. jul 2016 22:39)

    # Link komentara

  150. Ja ne mislim da je u pitanju mentalno praznjenje i nedostatak motivacije. Ima tu jos valjanih motiva za igru : mogućnost da osvojis zlatan slem i mogućnost da prevazidjes Federera, da nabrojim samo dva. Pre mislim da je u pitanju neka povreda ili neki problemi koji mu ne dopustaju da se skoncentrise na tenis. Da sam pristalica teorija zavere, pomislila bih da mu je mozda "rečeno" da izgubi danas. Meni je on danas na terenu, kao i na konferciji za stampu (čije sam delove videla na BBC-ju) delovao rezignirano i bezvoljno.
    (City Girl, 2. jul 2016 22:36)

    # Link komentara

  151. On je SVE ali nije mentalno jak i to je danas po milioniti put dokazao - ali dzaba!
    (Bg, 2. jul 2016 21:57)

    Slažem se - ponekad zbog velike napetosti na početku mečeva ili kad mu ne ide... pokazuje znake emocionalne nestabilnosti, što nestane kad mu krene, pa ostavlja utisak velike mentalne snage.

    Gde bi Novaku bio kraj da je samo malo koncentrisaniji u važnim momentima i manje sklon opuštanju kad treba da dokusuri rivala... Za njegovo dobro je da se neko u koga ima poverenja i ko može da bude psihološki autoritet, pozabavi ovim aspektom njegove karijere, koja je već sada ekstremno uspešna.
    (Posmatrač, 2. jul 2016 22:36)

    # Link komentara

  152. Mi tebe volimo i kad izgubiš. Pa niko na svetu nije postigao što si ti. I da prestaneš sutra da igraš ti si naše sve.
    (D.P., 2. jul 2016 22:34)

    # Link komentara

  153. Idemo dalje.
    Sve je to normalno ko zna sta je sport.
    Nije nas Nole robot.
    (Evropejac, 2. jul 2016 22:29)

    # Link komentara

  154. Sampione nas, odmori, vrati snagu i uzimas OI, volimo te.
    (Danac, 2. jul 2016 22:27)

    # Link komentara

  155. Sve je to normalno, nije spreman 100% i bolje da je sad izgubio nego od Federera u polufinalu. Ovaj GS bi mogao uzeti neko izvan top10!
    (Madjioničar, 2. jul 2016 22:26)

    # Link komentara

  156. Najveci Noletov problem - on sam. Jeste mentalna gromada ali je ovo samo dokaz da u svakom pravcu jos uvek ima mesta za napredak. I pored najboljeg tima koji te prati, tenis je usamljenicki sport. Narocito kada svi ocekuju ne samo vrhunsko izdanje svaki put, vec kada osetis da se pri svakom sledecem mecu potajno nadaju da ce neko pobediti jer si Najbolji. Iz meca u mec, iz nedelje u nedelju, sa jednog turnita na drugi. Ne daj se Nole, odmori se od pritiska uz porodicu i znamo da ces se vratiti jaci i bolji jer si NAJVECI!!!
     (dijagnoza, 2. jul 2016 22:25)

    # Link komentara

  157. (Bg, 02. jul 2016 21:57)
    Mentalno jak ne znaci biti robot,niti je to iko pomenuo...ali da je napredovao i da je poslednjih godina mentalno jaci od vecine top tenisera..to je i dokazao.
    Ej..covek ima duplo vise poena na ATP listi od 2.
    Pa sta da pricamo vise..
    Svi su bili svesni da ce izgubiti kad tad ali to ne znaci da je on psihicki slab.
    Covek imao 30 uzastopnih gs pobeda 1 izgubio i odma pljujes.
    Bice da si ti emotivno i mentalno slab.
     (NY, 2. jul 2016 22:22)

    # Link komentara

  158. @bg Znaš šta je mentalno jak? Kad ti 20.000 navija za protivnika u finalu kad je veliki ulog, kad ti zviždi i urla na brejk lopte, aplaudira na duplu servis grešku a ti igraš kao da je ništa i dobijaš meč na kraju - USO 2015.
    (šetač, 2. jul 2016 22:19)

    # Link komentara

  159. Dobro, moralo se desiti jednom. Sve je to pomalo i posledica velikog emotivnog praznjenja osvajanjem RG-a. Sve u svemu Nole, ides na zasluzen odmor. Uzivaj u miru, negdje sa porodicom na nekoj pustoj plazi , daleko od svijeta. Do VELIKH POBJEDA!
    (Golub Dzukela, 2. jul 2016 22:17)

    # Link komentara

  160. Del Potro do titule!
     (Dag Kristi, 2. jul 2016 22:17)

    # Link komentara

  161. Federer uzima 18.-ti i obezbeđuje da ga Đoković nikada ne stigne.
    Zna se ko je GOAT !
     (Vragolan, 2. jul 2016 22:17)

    # Link komentara

  162. Aman ljudi,pa najbolje da ukinu tenis i sve naredne trofeje dodele Novaku.Izgubio pa sta,idemo dalje.Niko nikada nece vezati 4 gs,da li je kalendarski ili nije totalno je nebitno.
     (Mix, 2. jul 2016 22:15)

    # Link komentara

  163. Ne vidim nikakav "zemljotres?" Ove rezultate koje je postigao su fantastični. Iritiraju me tako bombastični naslovi. Neka se čovek odmori i rastereti pritisaka. Šta god da bude već je ušao u istoriju; ne treba se opterečivati i odmoriti se od svega; može mu samo goditi...
     (Bane, 2. jul 2016 22:15)

    # Link komentara

  164. To je bio jedan od onih mečeva kada se sve okrene protiv. I pored svega mogao je preokrenuti. Ja i dalje ne mogu da verujem, da u gemu u kome servira za set bude oštećen za dve lopte, a da pritom nema čelendž.
     (jackie, 2. jul 2016 22:15)

    # Link komentara

  165. Doktore,da se sad povuces,ili da izgubis svaku mogucu partiju do kraja karijere,sto naravno neces,ti si ucinio za Srbiju sto nikad niko nije. Za mene,ti si u rangu sa mitom i i istinom o Kosovskom Boju,ako mogu tako to reci. Eto toliko smo ponosni na tebe!
     (Sv Georgije, 2. jul 2016 22:14)

    # Link komentara

  166. Ma ne mora vise nista da uzme. Nek je ziv i zdrav, nek igra jos koliko mu se igra, i nek uziva u zivotu. Hvala mu za sve lepe trenutke koje nam je podario.
    Naravno, ja mislim da ce ih biti jos mnogo, ali stvarno nemam nikakve zahteve ni od svoje zene, a kamoli od njega.
    (Poznanik, 2. jul 2016 22:14)

    # Link komentara

  167. Glavu gore majstore... idemo dalje :)))
     (frodo, 2. jul 2016 22:14)

    # Link komentara

  168. “Đoković nije bio Đoković“, “Zaslužio je Đokovič da izgubi još pre“, kljucne su izjave koje najbolje definisu Novakov debakl. Poraz protiv ovakvog protivnika, koji danas zapravo nicim osim servisom nije zapretio, ne sluzi Novaku na cast. Iskreno, samo sam zeleo da se vise zavrsi taj mec, bez obzira na konacni ishod. Ovo je bilo toliko mucenje za igrace, gledaoce na tribinama, nas navijaca pored TV-a, decake sto razvlace sator po n-ti put, uostalom za sve koji su na bilo koji nacin bili povezani sa ovim mecom i ovim turnirom.

    Sto se tice same igre, vec odavno nas je Novak odvikao od ovakvih mrcvarenja koja su bila karakteristicna za raniju fazu njegove karijere. Cak i one vazne meceve koje je gubio u zadnjih godinu i po dana (Varvrinka na RG, Marej - Kanada, Federer - Sinsinati, Marej - Rim), Novak je gubio efikasno. Ovo smaranje nije preziveo, a da li je uopste to i hteo to nikada necemo saznati!?

    Pozdrav,
    (Gajetano, 2. jul 2016 22:13)

    # Link komentara

  169. Logičan sled događaja je ovaj ne(očekivani) poraz Noleta od Kverija u ranijoj fazi ovogodišnjeg Wimbledona! Moralo je ovo da se dogodi zaista! Ne može se pobeđivati, što reče onaj maestro danas, "200 mečeva u nizu"! Ali samo JEDAN ČOVEK može uzeti 4 GS zaredom na 3 vrste podloge, samo Nole i NIKO više! A danas je emotivno bio totalno ispražnjen nakon osvajanja Roland Garossa i jednostavno nije bio u meču, nije bio u celom ovom turniru a posebno u ovom meču, videlo se to! A Semu Kveriju čestitke, više je želeo ovu pobedu danas, mnogo više!
    (Ivan, 2. jul 2016 22:13)

    # Link komentara

  170. Kesa
    (Greg Popović Pop, 2. jul 2016 22:11)

    # Link komentara

  171. Ni jedan turnir vise da ne osvoji u karijeri, a osvojice ih jos toliko, i to je previse! Zaduzio si ovu nasu zemlju i sve nas kao malo ko. Nije ni realno ocekivati da bas svaki slem ili master moze da se osvoji. Mislim da dodatno mediji i novinari, analize strucnjaka, obaranje ovog ili onog rekorda stvaraju opterecenje...
    (Miomir Mitic, 2. jul 2016 22:11)

    # Link komentara

  172. Ma ajde bre, mentalno potrošen?
    Čoveče mili šta to u stvari znači u sportskom smilsu?
    Da nije imao motiva više?
    Ohoho...nećemo o motivima, Novak je bio u situaciji u kojoj se niko nije nalazio decenijama, bio u mogućnosti da ruši najveće teniske rekorde na najvećem turniru u svetu sporta uopšte; nećemo o motivima!
    Umor, fizički? Tri nedelje nije takao reket. Mari je takođe igrao dosta celu sezonu, bio u finalu AO, RG, uzeo Rim... pa ipak ja vam garantujem da će sada posle poraza Novaka da grize kao blesav i metla sve redom!
    Njemu je dovoljan samo taj jedan motiv, da Novak nije više tu, a Novaku nije dovoljno ni to što bi u više kategorija bio jedini rekorder u istoriji tenisa.
    Dakle definišite mi pojam ''mentalno potrošen''?
    Čovek koji priča 5,6 jezika ima dovoljan Intelekt da zna da ovakve šanse dolaze jednom u životu. Zna da već od sledeće sezone ulazi u tridesete.
    Zna on sve pa i šta da kaže za medije.
    “Đoković nije bio Đoković“, prokomentarisao je čuveni američki novinar Stiv Flink.
    Naprotiv, Đoković je baš bio Đoković onaj isti iz 2012, 2013 i 2014 posle obećavajućeg naleta iz 2011 i epske pobede na AO 2012.
    Sada se isto dešava. Skida najveći teret sa leđa i zadovoljava se sa tim. OK.
    Ali zašto siluje priču kako je svestan rekorda i mogućnosti, i da želi da stigne Federera? Ne, ti misliš da želiš, da je želja iskrena još juče bi Kveri pokupio prcaljke i otišao išamaran sa terena.
    (Torr, 2. jul 2016 22:11)

    # Link komentara

  173. Kao sto sam pre par meseci u vise navrata napisao, nas prebacivac je usao u 30-u godinu, bice sve vise i vise ovakvih zemljotresa.

    Od tada je bilo nekoliko, more to come.

    noletovci vezite pojas, krecemo downhill
    (Dr.Roddick, 2. jul 2016 22:10)

    # Link komentara

  174. Ništa se ti ne sekiraj prijatelju! Svako, ko se "iole" razume u tenis, razume, koliko je teško održati formu i pobeđivati?! Nikome se ne pravdaj! Ti si već odavno dokazao svetu ko si i šta si! Svaka ti čast.....idi kući.....odmori se pa nastavi putem kojim si krenuo! Poraza je bilo i biće ih......samo da je nama zdravlja.......ostalo će doći !
    Pozdrav.
     (mađar, 2. jul 2016 22:10)

    # Link komentara

  175. Od cega da odmaras... Pa dve medelje si odmarao posle RG... Pa Endi i Rozer sa35 igra vise turnira nego ti....Servis na nivou zenskog tenisa...daj boze da gresim al pisem vec duze vreme da Endi uzima prvo mesto do kraja godine....
    (Ns, 2. jul 2016 22:09)

    # Link komentara

  176. Џентлмански и спортски одговор од најбољег на свету.Свака част, сада одмор и психички и физички(опоравак) па идемо даље.Само напред Новаче!!!!!
     (блејз, 2. jul 2016 22:09)

    # Link komentara

  177. Pa Nole je čovek a ne mašina.Ovo je normalno.
     (mk3, 2. jul 2016 22:08)

    # Link komentara

  178. Hvala bogu!
     (banezi, 2. jul 2016 22:06)

    # Link komentara

  179. Ajde Djole, taman imas vremena da napunis baterije, odigras DC kao pripreme za OI...uz tebe smo!
     (Tom Tailor, 2. jul 2016 22:06)

    # Link komentara

  180. Pametno! Dobra lista prioriteta!
     (maja, 2. jul 2016 22:06)

    # Link komentara

  181. Nešto bih kratko rekao o izrazito ciničnim i negativnim komentarima prema Novaku, neplaćanju poreza i sl... Samo ću vas podsetiti da je u svim anketama Novak postavljen na najviše mesto kad su u pitanju uzori mladima, Tesla takodje i Kesić pa onda idu i besmislice tipa Šešelj i ostali negativni uzori. Nemojte sumnjati da postoji odredjena grupa ljudi koja NE ŽELI POZITIVNE uzore već samo negativne tipa Šešelj, Kristijan, Stanija, Ceca i sl. Duboko sam uveren da su to su sve naručeni komentari interesne grupe koja želi da gurne ovu zemlju dublje u blato jer u takvom blatu oni imaju veliku korist, a to su redom prostitucija, splavovi, budjenje niskih nacionalističkih strasti, zaglupljivanje, kriminal. Zato se redom zaštitnik gradjana Janković, Kesić, Djoković... uništavaju komentarima, izmišljenim aferama, blaćenjem u medijima, potezanjem neplaćanja poreza itd itd. Treba to prepoznati i boriti se protiv toga, verujem da većina ne želi to ali lako bude izmanipulisana lažima i spinovanjem.
    (Srb In, 2. jul 2016 22:06)

    # Link komentara

  182. Nista strasno.
    Desava se los dan.Pardon, dani.
    Nema razloga za brigu.
    Jedino sto ce Marey da naraste ko kvasac.
     (mr.tooth, 2. jul 2016 22:05)

    # Link komentara

  183. Ovo je Novakov #Brexit .
    (Mamer N'goj, 2. jul 2016 22:04)

    # Link komentara

  184. Idemo Nole!!! Zasluzio si predah!!!
    4ever!!!
     (binsr, 2. jul 2016 22:03)

    # Link komentara

  185. zivo zdravo majstore ima tek da ih j.... zivio 100 god
     (goran, 2. jul 2016 22:02)

    # Link komentara

  186. Nema veze Nole,uz tebe smo i u pobedi i u porazu!
    (Wut, 2. jul 2016 22:02)

    # Link komentara

  187. Aman ljudi kakav zemljotres, svako ima pravo na los dan i na slabiju igru, pa i Novak. Bolje uzivajte u svakom trenutku dok covek igra i dok je najbolji. Ima vremena da se odmori, da proba da osvoji zlato u Riu i US Open i da nastavi gde je stao ovde. Pa covek je toliko toga osvojio, ove godine grafika ne moze da ispise nazive svih turnira u najavi meceva, o cemu pricamo mi ovde...
     (SPIDER, 2. jul 2016 22:02)

    # Link komentara

  188. Kako odjednom nije pričljiv i otvoren kad izgubi! Javnost ima pravo da zna zbog čega se ovo desilo, a ne da on drsko odbija da odgovori.
     (Mare, 2. jul 2016 22:00)

    # Link komentara

  189. Iz proslih iskustva (Pariz 2011/15) pa i ove godine na sljaci na mastersima, Novak PUNI BATERIJE i ponovo OSVAJA. Zivi bili pa videli, zlato, i US open. Za sinsi ce biti povuci potegni jer dolazi posle Ria.
    (TESLA org, 2. jul 2016 22:00)

    # Link komentara

  190. Nema veze majstore,uzmi zlato na OI a GS-ova ce biti jos puno.
    (Pokondirena tikvica, 2. jul 2016 21:59)

    # Link komentara

  191. Ovo je sve normalno, desava se.. Tuga je kad iz sveg srca navijam za ovog momka ali sta ces.. Da li je sada RF favorit broj 1.. Da li je ovo sansa za Mareja.. Videcemo.. Imam neki cudan osecaj da ako RF uzme, da ce direkt u penziju, ili bar na kraju sezone.. Da ode kao prvak Vimbldona, njemu omiljenog.. A Nole samo hlavu gore sledeci je RIO..
     (Boxer, 2. jul 2016 21:57)

    # Link komentara

  192. Svaki drugi komentar posle poraza Novaka je ''mentalno pražnjenje''.
    Tu se misli na RG, i na 4GS vezana. Ok.
    Da li je normalno da neko kome ste nadenuli epitet mentalne gromade
    bude mentalno ispražnjen i to na pola puta ka kalendarskom gs i mnogim drugim istorijskim rekordima koji se u tenisu čekaju decenijama?
    Da li neko ko je toliko psihički jak dozvoljava protivniku brejk kada je trebalo da servira za nerešeno u setovima?
    A onda uzme na početku taj brejka (kada tenzija nije još proključala) dva mini brejka, i kako se tajbrejk bližio kraju ispusti oba brejka i čak uspe da vrati ritern na meč loptu, da bi u reliju zakucao bekend 3 metra u aut?
    Jel je to sigurnost u sebe i svoje udarce?
    Ma protiv koga je mentalna gromada? Protiv Mareja u finalu RG, Mareja koji je mentalni invalid, posebno kada vidi Novaka preko puta mreže, ili Rodzera sa 35 god. i 35 operacija?
    Možda protiv Rafe koji se raspada zbog stila igre i činjenice da je 9 puta uzimao GS na šljaci, ubedljivo najteži gs. Na osnovu čega vi od emotivno nestabilnog momka koji je vredan i jako talentovan, stvarate psiho mašinu?
    On je SVE ali nije mentalno jak i to je danas po milioniti put dokazao - ali dzaba!
    (Bg, 2. jul 2016 21:57)

    # Link komentara

  193. Sta god da je u pitanju - glavu gore junace.
     (ja, 2. jul 2016 21:56)

    # Link komentara

  194. Legendo,nije nista strasno,moralo je da se desi nekad. Samo zdrav da budes! Najveći si!
    (Nik, 2. jul 2016 21:56)

    # Link komentara

  195. E moj Nolo.
    Fedex do 18. GS!
     (Dule Pacov, 2. jul 2016 21:56)

    # Link komentara

  196. Nema veze Nole,ti si NAS PONOS, SRBENDO!
     (Lex, 2. jul 2016 21:54)

    # Link komentara

  197. Nikakva senzacija,ocekivano!Citav zivot juri RG,osvoji ga.. Pa naravno da je mentalno i fizicki potrosen i da mu je sad medalja na OI glavni cilj!Videlo se po svemu da to nije onaj stari Novak,licio je na onog pred porodjaj Jelene kada zbog cekanja bebe nije mogao da se sastavi
    (mladen, 2. jul 2016 21:52)

    # Link komentara

  198. Ajmo Delpoo!
    (Stx, 2. jul 2016 21:49)

    # Link komentara