Petak, 24.06.2016.

20:00

"Ja bih se polomio, a Novak kao Plastic Man"

Novak Đoković dominira svetskim tenisom iz četiri razloga – ima najbolji ritern, sjajno servira, prvi napada i mentalno je najjači.

Izvor: ÐN

"Ja bih se polomio, a Novak kao Plastic Man" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 7 godina

манијак@

Niko ne spori da su Novakovi roditelji u to vreme "imali" malo više od ostalih. Da nisu, ne bi ni davali. Ja samo navedoh suvoparne brojeve i ništa drugo.
Složićeš se da nije isto krenuti u avanturu "pravljenja" vrhunskog tenisera iz, recimo, Švajcarske ili iz, recimo, Srbije. Palačinkara na Kopaoniku teško da je mogla za vreme sankcija da "navuče" kintu da se bezbrižno i bez rizika da ostaneš "bez kolena", ulaže u maglu koja se zove "sin teniska zvezda". Bilo je i ima na Kopaoniku kao i širom Srbije mnogo većih "gazda" od Novakovih roditelja pa im sinovi nikada neće biti teniseri a još manje šampioni bilo u čemu...
Dečko je imao talenat koji je neko uočio(pok. Gđa Genčić), bio je izuzetno posvećen i vredan, uz nesporni entuzijazam kao i dosta sreće i to je to.

Čista konstatacija

pre 7 godina

Novak možda jeste postao od 2011 godine čovek od gume ali isto tako je Nadal bio snagator da ga nisu za dzabe zvali popularni Bik sa Majorke za Mareja kažu dosadni prebačivač loptice tj da je jak kao zid u tom segmentu u odnosu na ostale tenisere Rodžer je lakoća,znanje,talenat,umeće i graciznost koji ima možda najsavrseniju tehniku što se tiče prvog i drugog servisa naspram drugih.

moje mišljenje

pre 7 godina

Možda nema veze s ovom temom, ali posle čitanja nekog članka, htedoh da podelim ovo:

Teniser iz naroda: No1e

Kad ljudi pričaju o harizmi vrlo je važno odakle/gde su pošli. Važan je ugao. Mogu sedeti u fotelji, na stolici, stajati, sedeti na podu, itd. Priča o teniskoj harizmi "već bajatih" šampiona je priča "iz fotelje", i razumeće je samo "oni u foteljama". Oni ne mogu da shvate emociju koja vas preplavi, tako da ne možete da izgovarate reči niti da fokusirate svoj pogled. Ta emocija može da vas izgladni ili se izlije na sve oko vas, ali u isto vreme može da vas podigne do zvezda. Kako? Ljudi koji "stoje ili sede na podu", reći će vam da najveće bogatstvo te emocije leži u snovima, za koje ste spremni sve da žrtvujete, pa i sebe. Kažu da "vuk dlaku menja, ćud nikad", tako da mnogi veruju u konstantnost i nepromenljivost. "Ljudi iz fotelje" su uglavnom konzervativni u tom pogledu, prvi utisak koji su stekli ne može im niko oduzeti, braniće ga svim što imaju. "Ostali" u svetu dopustiće sebi i drugima mogućnost da mogu da napreduju, da rastu, ali i da nazaduju. Prvi su "sterilni", a drugi su "sanjari". Ima li sredine? Gde je tu razum? Istina je da će vam se vrlo verovatno jednoga dana pogled izbistriti od suvišne osećajnosti, i da ćete gledati čoveka naspram sebe kao da gledate sebe samoga. I zaboleće vas njegova tuga, i radovaćete se njegovoj sreći, ali ne, pre nego odživite svoje snove. Slovenska duša nosi tu emociju, tu genijalnost koja boli. U protivnom svojom kratkovidom zajedljivošću i ljubomorom poješćete sami sebe.
Srećno, No1e na Vimbldonu!

Marsovac

pre 7 godina

"Jos samo da Nole nauci Engleski da govori i bice savrsen...Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....
(neko iz mase, 25. jun 2016 12:21)"

Da, da, cak i Rafa bolje zna engleski od Noleta!!!

Mrkva

pre 7 godina

Da veoma je precizan. Mozda sam mu ja uzor.
(Vasilij Zajcev, 24. jun 2016 23:38)

Da ljudi znaju ko je Vasilij Zajcev ne bi ti šopali minuse, haha.

neko iz mase

pre 7 godina

Jos samo da Nole nauci Engleski da govori
i bice savrsen...
Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....

маннијак

pre 7 godina

@Zorane
Мооолим вас... Ђоковићи нису били део те реалности коју описујете. Па људи су имали, између осталог, некакав кафић или ресторан на Копаонику почетком деведесетих, какве санкције, бензин? То њихов проблем није био, чим су они у то време могли да плаћају личног тренера Новаку, и то каквог. Нормално, како је одмицало време улагања су била већа, али су они бар имали од чега да уложе. Дакле, избором, а не стицајем околности, довели су се у неку тежу ситуацију.
Исход је да су ,,погодили", да је тачно да им је син био огроман таленат и да су га извели на тениски пут. На Новака не треба да трошим речи, дечко је сјајан у сваком погледу. А та прича о тешком детињству је превише...ја сам у то време имао само доручак и вечеру, да не бих остао гладан пред спавање, а ручак ако улети и нисам једини. Новак имао личног тренера на Копаонику у том истом периоду.
Не нападам њега, напротив, пратим га здушно, само су ми се те приче о тешком детињству Новака смучиле.

Joga Man / Plastic Man

pre 7 godina

I ja sam fleksibilan i elastican kao neki 20-ogodisnjak iako imam 58 godina. Svako ko redovno radi jogu ili bar vezbe istezanja je Plastic Man. Joga vam, uz odredjeni rezim rivota, garantuje zdravlje i dug zivot...a da, nikad se necete ukociti koliko god da ste stari.

Zoran

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.
(kaca marinkovic, 25. jun 2016 05:09)

Federer- CH - 60000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Marej - GBR - 50000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Nadal - ESP - 30000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Đoković -SRB - 5000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika + sankcije + bombardovanje + nestašice benzina + odlično pamtim devedesete!

Nije sve jedno, jel da, Kaca?

Aлександар

pre 7 godina

iz četiri razloga – ima najbolji ritern, sjajno servira, prvi napada i mentalno je najjači.

А што би рекао Славко Цвитковић, коментатор на XРТ-у секунд пре крајар кошаркашке утакмице Србија - Xрватска - Не можемо ништа учинити за једну секунду. То могу само Срби!

Bojan

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.
(nekima se tolerise svasta, 25. jun 2016 08:39)

Bolje da ne potezemo tvoje neznanje elementarne fizike. Ako je nesto plasticno, to znaci da lako menja oblik i da ga zadrzava. Guma je elasticna (jer se uvek vraca na staro).

Inace, plasticman je crtani film i glavni lik bas podseca na Novaka sa svojim sposobnostima.

nekima se tolerise svasta

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.

Spasa

pre 7 godina

Djokovic, Nadal i ponekad Mari napadaju iz odbrane. Neuki i priglup posmatrac to ne vidi. Mozda bi jedna "odbrambena" lopta u glavu istog nesto izmenila.

VUK

pre 7 godina

ko hoće nešto Novaku lično da kaže u vezi tehnike, taktike... uopšte o tenisu.. imaće priliku to da uradi ove godine ili na Hvaru ili u Bolu na Braču...jahta je već pristigla u Bol.. posle Wimbldona, GS 13 biće na Jadranu. Jumko, Nikad, Mikii.. i ostala gologuzija može već sad peške da krene na hodočašće.. Hrvati su dobre volje zbog EURA daće im hrane i konaka usput. Idite i prosvetlite Vašim zavidnim teniskim umećem Đokovića , možda posle toga bude još tri godine na mestu Br.1., i uzme preko 20 GS!..,imate piće od mene.. ja sam na Braču od 03. 07.Pozdrav luzeri.

kaca marinkovic

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.

AnonimusOsvaja

pre 7 godina

#OzmoNaTravi Moze neki tekstic o anonimusima na Vimbldonu. Totalno me je iznenadio Albano Oliveti, a citam da ovaj Marcus Vilis ima Vardy pricu neku.

Nikola

pre 7 godina

@Jumko-posle oruzja,lekova i droge,sport ima najveci protok novca,direktno i indirektno(reklame,kladionice...),lik iz neke 3 lepe,koji ima presuseno trziste od 6 miliona stanovnika,ili neki prepoznatljivi zapadnjak(npr Amer) koji moze da proda svoje dresove u vrednosti 100 miliona dolara?Nema veze sto je Srbin,bitno je sto nije njihov!Zato jhe Marej na svakoj reklami Eurosporta iako nije prvi!
Najveca budala nije onaj koji ne umije da cita-nego onaj koji misli da je sve ono sto procita istina-Ivo Andric

Dragan

pre 7 godina

Šansi i Lekont su totalno nebitni likovi i nepismeni
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Roddick, 24. jun 2016 23:16)

Poštovani "Crveni ban-e"

Priznajem da si za razliku od gore pomenuta dva lika ti bitan i veoma pismen.
Imam jednu nedoumicu pa bih ti bio veoma zahvalan ako si voljan da mi je razjasniš. Dali si možda čitajući erotske narodne pesme kojima nas je naučio Vuk Karadžić preko "Crvenog bana" došao na ideju da ti korisničko ime bude Dr.Rod dick. Vrlo "pismeno" od tebe ako je ova moja pretpostavka tačna.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Prvi napada??? Ovo je neka šala? Pa po 15 minuta je spreman držati loptu u igri, dok protivnik ne umre ili pogreši.
(Milan, 24. jun 2016 23:10)
Ha, ha, molim jos jedan tekst o Djokovicevoj dominaciji na mrezi. Cisto da se resimo dusmana.

Nikad!

pre 7 godina

Aha, znam. Objavicete ga sutra, kad vise niko ne prati danasnje vesti... Mada, mozda je bolje u ponedeljak, kada Djokovic izgubi u prvom kolu, pa vam bude jasno koliko sam bio u pravu !

Zoran

pre 7 godina

Svi prave analize o Đokovicevoj nepobedlivosti i danas tacno se zna koje su njegove glavne prednosti.
Pratim skoro sve Novakove meceve i ja se slazem da su mu- retern, servis, skoro uvek prvi napadne i psiha glavne 4 prednosti. Sto uostalom trenutni je vladar Vimbldona USO AO i RG.

nesabridges

pre 7 godina

Svi koji kazu da Djokovic nema servis, da mu je servis najslabija karika, da servisom ne pravi prednost itd... grdno se varaju i nemaju predstavu o tenisu, jer sve gledaju kroz broj asovao i brzinu servisa. Djokovic veoma cesto odservira as ili servis viner sa svega 145 km/h, sto verovatno niko ne moze na svetu, mozda samo Federer. Drugo, Dzon Izner se smatra za velikog servera i jednog od najboljih, a je l' znate na kom GS ima naslabiji ucinak? Odgovor se sam namece. 3. kolo na terenima Ol Ingland kluba. Djokovic ima izuzetno precizan servis, ali ono sto je njegova prednost - gotovo nikada ne servira 2x isti servis. Dakle, to 'miksovanje' i ta preciznost ga cine daleko najboljim. Procenat dobijenih poena na drugi servia ubedljivo najveci na turu. A kada mu ide prvi servis preko 80%, niko ne moze vise od 3 gema da uzme u celom mecu (procenat ubacenih prvih servisa ne moze da se istrenira, ili ide ili ne ide).

prosto

pre 7 godina

Džaba flexibilnost, atleticizam, mentalna snaga, ako lopte ne idu tamo gde ste zamislili. E tu je gospodo Novak jak! Novak ima dubinu, brzinu i preciznost udaraca sa obe strane podjednako. Opet džaba i to ako nemate ono prvo. Rezime: Novak je ful paket! Zato dominira.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
(Mikii, 24. jun 2016 20:43)

On je došao na svetski vrh i postao broj 1 u konkurenciji Federera i Nadala, sviđalo se to svima vama koji ga ne volite ili ne! Kakvu konkurenciju je imao Federer u najvecem delu svoje karijere dok je bio broj 1?

Zoran

pre 7 godina

Ajd sad po stoti put.Nole je mentalno najjači zato što igra znatno bolje od drugih.Ne pobeđuje najhladnokrvniji nego najbolji.Eventualno ako su po kvalitetu isti onda živci odlučuju.Zar stvarno mislite da Federer ili Mari imaju problem sa živcima pa zato gube od Noleta.Gube zato jer igraju lošije!

Jumko

pre 7 godina

@Nikola Ma da! Svakog kada pitaju za misljenje o svetskom tenisu, dobro razmisle, pa kazu nesto sto ce napakostiti Djokovicu! Samo o njemu razmisljaju jer je Srbin! To je to! Sigurno ga zato hvale... Hvalivsi ga, zele mu zlo, vece nego oni koji ga ne hvale!

prosrb

pre 7 godina

slika sve govori, svaka druga reč je suvišna. zbog ovoga je najboli, ima i drugih koji imaju dobre voleje, servise, udarce, snagu...ali nađite mi slicnu sliku nekog drugog tenisera...ova proklizavanja i evastičnost i spremnost ga izdvaja!

sinki

pre 7 godina

I ja mislim da je Novaku servis najslabija karika iako je ovaj sto je napisao dobio mnogo minusa...Zna nekad da udje u seriju drugih servisa kada ne moze da pogodi prvi servis.Njemu je servis dosta precizan ali definitivno na servis ne moze bas da se osloni ako cemo iskreno.Glavno mu je oruzje ritern,kretanje,fleksibilnost,bekend i poseban rezim ishrane.

3-phase cretin

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Ti si već dokazao da si mentalno najjači u bilo kojoj konkurenciji.

Jednoruki Krstivoje

pre 7 godina

Jako interesantna analiza o broju udaraca kod osvojenih poena. Naročito za nesretnika koji se potpisuje sa "Nikad" koji uporno pokušava da nas ubedi kako Nole igra dosadan tenis.

Dr Agan

pre 7 godina

Svasta, servis mu je najslabija karika...
(trol, 24. jun 2016 21:05)

Servis mu je odlican.Pogledaj mali raznolikost njegovog servisa pa ces videti.To sto ne mlati lopticu kao ti tepih kada istresas ,ne znaci da ima servis losiji

beckastala

pre 7 godina

Kako smatra O'Šenesi, Đoković skoro uvek prvi krene u napad i 70 odsto poena završava u četiri udarca.
"Skoro 20 odsto između pet i osam udaraca, dok 10 odsto poena osvaja posle devet ili više udaraca. Đokovićevaa statistika je baš takva."

He he

So na ljutu ranu susjednih federaša, koji Novaka nazivaju prebacivačem loptice!

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ljudi videli ste vi plastik mena kada padne? Kao robot da je pao! Posle jos pola sata drma ruku i nogu, kao jako je pao... Smehotres!

Mare,NS

pre 7 godina

Novak,za razliku od ostalih,posvecuje svom telu najvise paznje.
Uvek je maksimalno fizicki spreman,ali nikad ne pocinje mec dobro razgiban.
U jednoj TV emisiji su ga zamolili da izvede par egzibicionih udaraca,ali ni to nije hteo,dok se nije `zagrejao` za svaki slucaj.
Nije nikakva tajna da upraznjava jogu,sto iz hobija,ali velikim delom delom i zbog potrebe da bude sto elastacniji,a takvim vezbama se napreduje mnogo i na mentalnom planu.
Iznenadio sam se kad sam procitao da je izbacio i meso iz ishrane,osim ponekad malo ribe,vrlo retko.
Tolika posvecenost i odricanje,morali su doneti rezultate.
Moze da ima sve sto hoce,a zivi asketskim zivotom na relaciji porodica-tenis i to je sve,mnogi od nas ne bi izdrzali ni deset dana bez sitnih zadovoljstava,prvi sam takav.
Ako,bice vremena za vise nego zasluzeno uzivanje!
Red bi bio da uzme `nesrecni` 13.!

Bane

pre 7 godina

Tenis je specifičan sport gde postoje neka pravila i ne može neko ma koliko imao predispozicije i bio potencijalni talenat ako ne vežba da lopticu prebacuje preko mreže; treba uslove, itd, ne kao na primer imaš uličara uz malih prepravki može da uništi nekog profesionalnog boksera; Tajson je bio prvo uličar. Znam mnoge vozače uz logističku podršku "sponzora" bi verovatno nešto postigli ali preskup sport i nije profitabilan kao tenis. Elem Nole ima mentalnu snagu, samokritičan, perfekcionista, vodi računa o ishrani, telu, yoga mu pomože da bude toliko gipak, fokusiran je, znam da vizuelizuje pobede; nije da ga hvalim jer sam škrt po tom pitanju ali realno odličan je teniser, znam da nisam prvi pronašao rupu na saksiji ali sa više gledišta teško mu je nešto zameriti; neka se čuva samo povreda i možda više da čuva oči zbog sočiva...

Sportgroup

pre 7 godina

Brzina, snaga, izdrzljivost, koordinacija, fleksibilnost i preciznost. Novakova fleksibilnost je na veoma zavidnom nivou sto umanjuje mogucnost povredjivanja i istezanja tetiva prilikom zahtjevnijih i rizicnijih udaraca. Moje misljenje: Djokoviceva najveca komparativna prednost koja defimditivno izludjuje protivnike.

Askurdjel

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Cenis...?

Jovan

pre 7 godina

Dobar tekst, sa svim sa slazem samo bih dodao najbitniju stvar koja drzi Novaka na prvom mestu - fizicke sposobnosti. Tu ne spada samo kretanje odnosno desetine sitnih koraka koje pravi pri namestanju na svaki udarac, vec i agilnost, elasticnost, proklizavanje na travi, betonu, refleksi kod riterna, sprint kod drop sota, mnogo sitnih detalja. Jednostavno je fizicki superiorniji u odnosu na konkurenciju a to je sam postgao besprekornim vezbanjem ali i ishranom i to je kljuc koji ga drzi na prvom mestu od 2011. Sve ostalo je doslo kao posledica samopouzdanja da moze da se nosi sa npr Nadalom 6 sati na GS mecu, to pre 2011 nije mogao !

Nikola

pre 7 godina

Koliko primećujem,menja se strategija-nema više nipodaštavanja br.1! Sada se ide na stvaranje dodatnog pritiska, utiska da bi bilo čudo, iznenađenje da Novak ne osvoji Vimbldon,a kasnije i US open. Predhodni pokušaji su stvarali dodatnu energiju našem asu, sada pokušavaju da ga opterete neminovnošću trijumfa. Verujem da im se neće ostvariti želja, da će ovaj Srbin ostvariti svoje želje, uz moju, da ga zdravlje služi. Srećno Novače!

C i n i k

pre 7 godina

Mentalna snaga i atletske sposobnosti. Na to dodajte i ogromnu volju i treninge.
Srecom,NDj.odavno ne zivi u Srbiji. Jos sa 15 godina oisao je u kamp u Nemackoj,od tada je on usmeren na.ovaj cilj. A da je ostao ovde,propao bi.
I tako je sa svom nadarenom decom Srbije. Odlaze odavde da bi uspeli, jer ovde uspevaju samo pevaljke,kriminalci i politicari.

anica

pre 7 godina

Savrseno objasnjeno i upakovano sve.
Uh al mi je srce puno sto Novak ovako blista, i sto je dosao do svega ovoga svojim radom. Slika, naslov..bravo!
Tako je, nema mozda servu preko 200 km/h ali je precizna, nema mozda jak forhend ali je odlican, ima najbolji ritern na svetu- u istoriji..kao gazela je. Psiha, stav, srce, znanje.
Jedan je Nole! Niko nikada nije vladao ovako u tenisu, niti ce!
Idemoo, rokaj samo...3..2...1..gem set mec DJOKOVIC!

Mare,NS

pre 7 godina

Novak,za razliku od ostalih,posvecuje svom telu najvise paznje.
Uvek je maksimalno fizicki spreman,ali nikad ne pocinje mec dobro razgiban.
U jednoj TV emisiji su ga zamolili da izvede par egzibicionih udaraca,ali ni to nije hteo,dok se nije `zagrejao` za svaki slucaj.
Nije nikakva tajna da upraznjava jogu,sto iz hobija,ali velikim delom delom i zbog potrebe da bude sto elastacniji,a takvim vezbama se napreduje mnogo i na mentalnom planu.
Iznenadio sam se kad sam procitao da je izbacio i meso iz ishrane,osim ponekad malo ribe,vrlo retko.
Tolika posvecenost i odricanje,morali su doneti rezultate.
Moze da ima sve sto hoce,a zivi asketskim zivotom na relaciji porodica-tenis i to je sve,mnogi od nas ne bi izdrzali ni deset dana bez sitnih zadovoljstava,prvi sam takav.
Ako,bice vremena za vise nego zasluzeno uzivanje!
Red bi bio da uzme `nesrecni` 13.!

C i n i k

pre 7 godina

Mentalna snaga i atletske sposobnosti. Na to dodajte i ogromnu volju i treninge.
Srecom,NDj.odavno ne zivi u Srbiji. Jos sa 15 godina oisao je u kamp u Nemackoj,od tada je on usmeren na.ovaj cilj. A da je ostao ovde,propao bi.
I tako je sa svom nadarenom decom Srbije. Odlaze odavde da bi uspeli, jer ovde uspevaju samo pevaljke,kriminalci i politicari.

Jednoruki Krstivoje

pre 7 godina

Jako interesantna analiza o broju udaraca kod osvojenih poena. Naročito za nesretnika koji se potpisuje sa "Nikad" koji uporno pokušava da nas ubedi kako Nole igra dosadan tenis.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
(Mikii, 24. jun 2016 20:43)

On je došao na svetski vrh i postao broj 1 u konkurenciji Federera i Nadala, sviđalo se to svima vama koji ga ne volite ili ne! Kakvu konkurenciju je imao Federer u najvecem delu svoje karijere dok je bio broj 1?

Jovan

pre 7 godina

Dobar tekst, sa svim sa slazem samo bih dodao najbitniju stvar koja drzi Novaka na prvom mestu - fizicke sposobnosti. Tu ne spada samo kretanje odnosno desetine sitnih koraka koje pravi pri namestanju na svaki udarac, vec i agilnost, elasticnost, proklizavanje na travi, betonu, refleksi kod riterna, sprint kod drop sota, mnogo sitnih detalja. Jednostavno je fizicki superiorniji u odnosu na konkurenciju a to je sam postgao besprekornim vezbanjem ali i ishranom i to je kljuc koji ga drzi na prvom mestu od 2011. Sve ostalo je doslo kao posledica samopouzdanja da moze da se nosi sa npr Nadalom 6 sati na GS mecu, to pre 2011 nije mogao !

anica

pre 7 godina

Savrseno objasnjeno i upakovano sve.
Uh al mi je srce puno sto Novak ovako blista, i sto je dosao do svega ovoga svojim radom. Slika, naslov..bravo!
Tako je, nema mozda servu preko 200 km/h ali je precizna, nema mozda jak forhend ali je odlican, ima najbolji ritern na svetu- u istoriji..kao gazela je. Psiha, stav, srce, znanje.
Jedan je Nole! Niko nikada nije vladao ovako u tenisu, niti ce!
Idemoo, rokaj samo...3..2...1..gem set mec DJOKOVIC!

Dr Agan

pre 7 godina

Svasta, servis mu je najslabija karika...
(trol, 24. jun 2016 21:05)

Servis mu je odlican.Pogledaj mali raznolikost njegovog servisa pa ces videti.To sto ne mlati lopticu kao ti tepih kada istresas ,ne znaci da ima servis losiji

prosto

pre 7 godina

Džaba flexibilnost, atleticizam, mentalna snaga, ako lopte ne idu tamo gde ste zamislili. E tu je gospodo Novak jak! Novak ima dubinu, brzinu i preciznost udaraca sa obe strane podjednako. Opet džaba i to ako nemate ono prvo. Rezime: Novak je ful paket! Zato dominira.

beckastala

pre 7 godina

Kako smatra O'Šenesi, Đoković skoro uvek prvi krene u napad i 70 odsto poena završava u četiri udarca.
"Skoro 20 odsto između pet i osam udaraca, dok 10 odsto poena osvaja posle devet ili više udaraca. Đokovićevaa statistika je baš takva."

He he

So na ljutu ranu susjednih federaša, koji Novaka nazivaju prebacivačem loptice!

nesabridges

pre 7 godina

Svi koji kazu da Djokovic nema servis, da mu je servis najslabija karika, da servisom ne pravi prednost itd... grdno se varaju i nemaju predstavu o tenisu, jer sve gledaju kroz broj asovao i brzinu servisa. Djokovic veoma cesto odservira as ili servis viner sa svega 145 km/h, sto verovatno niko ne moze na svetu, mozda samo Federer. Drugo, Dzon Izner se smatra za velikog servera i jednog od najboljih, a je l' znate na kom GS ima naslabiji ucinak? Odgovor se sam namece. 3. kolo na terenima Ol Ingland kluba. Djokovic ima izuzetno precizan servis, ali ono sto je njegova prednost - gotovo nikada ne servira 2x isti servis. Dakle, to 'miksovanje' i ta preciznost ga cine daleko najboljim. Procenat dobijenih poena na drugi servia ubedljivo najveci na turu. A kada mu ide prvi servis preko 80%, niko ne moze vise od 3 gema da uzme u celom mecu (procenat ubacenih prvih servisa ne moze da se istrenira, ili ide ili ne ide).

Zoran

pre 7 godina

Ajd sad po stoti put.Nole je mentalno najjači zato što igra znatno bolje od drugih.Ne pobeđuje najhladnokrvniji nego najbolji.Eventualno ako su po kvalitetu isti onda živci odlučuju.Zar stvarno mislite da Federer ili Mari imaju problem sa živcima pa zato gube od Noleta.Gube zato jer igraju lošije!

Nikola

pre 7 godina

Koliko primećujem,menja se strategija-nema više nipodaštavanja br.1! Sada se ide na stvaranje dodatnog pritiska, utiska da bi bilo čudo, iznenađenje da Novak ne osvoji Vimbldon,a kasnije i US open. Predhodni pokušaji su stvarali dodatnu energiju našem asu, sada pokušavaju da ga opterete neminovnošću trijumfa. Verujem da im se neće ostvariti želja, da će ovaj Srbin ostvariti svoje želje, uz moju, da ga zdravlje služi. Srećno Novače!

Bane

pre 7 godina

Tenis je specifičan sport gde postoje neka pravila i ne može neko ma koliko imao predispozicije i bio potencijalni talenat ako ne vežba da lopticu prebacuje preko mreže; treba uslove, itd, ne kao na primer imaš uličara uz malih prepravki može da uništi nekog profesionalnog boksera; Tajson je bio prvo uličar. Znam mnoge vozače uz logističku podršku "sponzora" bi verovatno nešto postigli ali preskup sport i nije profitabilan kao tenis. Elem Nole ima mentalnu snagu, samokritičan, perfekcionista, vodi računa o ishrani, telu, yoga mu pomože da bude toliko gipak, fokusiran je, znam da vizuelizuje pobede; nije da ga hvalim jer sam škrt po tom pitanju ali realno odličan je teniser, znam da nisam prvi pronašao rupu na saksiji ali sa više gledišta teško mu je nešto zameriti; neka se čuva samo povreda i možda više da čuva oči zbog sočiva...

Sportgroup

pre 7 godina

Brzina, snaga, izdrzljivost, koordinacija, fleksibilnost i preciznost. Novakova fleksibilnost je na veoma zavidnom nivou sto umanjuje mogucnost povredjivanja i istezanja tetiva prilikom zahtjevnijih i rizicnijih udaraca. Moje misljenje: Djokoviceva najveca komparativna prednost koja defimditivno izludjuje protivnike.

3-phase cretin

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Ti si već dokazao da si mentalno najjači u bilo kojoj konkurenciji.

Zoran

pre 7 godina

Svi prave analize o Đokovicevoj nepobedlivosti i danas tacno se zna koje su njegove glavne prednosti.
Pratim skoro sve Novakove meceve i ja se slazem da su mu- retern, servis, skoro uvek prvi napadne i psiha glavne 4 prednosti. Sto uostalom trenutni je vladar Vimbldona USO AO i RG.

Askurdjel

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Cenis...?

prosrb

pre 7 godina

slika sve govori, svaka druga reč je suvišna. zbog ovoga je najboli, ima i drugih koji imaju dobre voleje, servise, udarce, snagu...ali nađite mi slicnu sliku nekog drugog tenisera...ova proklizavanja i evastičnost i spremnost ga izdvaja!

Zoran

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.
(kaca marinkovic, 25. jun 2016 05:09)

Federer- CH - 60000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Marej - GBR - 50000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Nadal - ESP - 30000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Đoković -SRB - 5000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika + sankcije + bombardovanje + nestašice benzina + odlično pamtim devedesete!

Nije sve jedno, jel da, Kaca?

Aлександар

pre 7 godina

iz četiri razloga – ima najbolji ritern, sjajno servira, prvi napada i mentalno je najjači.

А што би рекао Славко Цвитковић, коментатор на XРТ-у секунд пре крајар кошаркашке утакмице Србија - Xрватска - Не можемо ништа учинити за једну секунду. То могу само Срби!

VUK

pre 7 godina

ko hoće nešto Novaku lično da kaže u vezi tehnike, taktike... uopšte o tenisu.. imaće priliku to da uradi ove godine ili na Hvaru ili u Bolu na Braču...jahta je već pristigla u Bol.. posle Wimbldona, GS 13 biće na Jadranu. Jumko, Nikad, Mikii.. i ostala gologuzija može već sad peške da krene na hodočašće.. Hrvati su dobre volje zbog EURA daće im hrane i konaka usput. Idite i prosvetlite Vašim zavidnim teniskim umećem Đokovića , možda posle toga bude još tri godine na mestu Br.1., i uzme preko 20 GS!..,imate piće od mene.. ja sam na Braču od 03. 07.Pozdrav luzeri.

Spasa

pre 7 godina

Djokovic, Nadal i ponekad Mari napadaju iz odbrane. Neuki i priglup posmatrac to ne vidi. Mozda bi jedna "odbrambena" lopta u glavu istog nesto izmenila.

Mrkva

pre 7 godina

Da veoma je precizan. Mozda sam mu ja uzor.
(Vasilij Zajcev, 24. jun 2016 23:38)

Da ljudi znaju ko je Vasilij Zajcev ne bi ti šopali minuse, haha.

Zoran

pre 7 godina

манијак@

Niko ne spori da su Novakovi roditelji u to vreme "imali" malo više od ostalih. Da nisu, ne bi ni davali. Ja samo navedoh suvoparne brojeve i ništa drugo.
Složićeš se da nije isto krenuti u avanturu "pravljenja" vrhunskog tenisera iz, recimo, Švajcarske ili iz, recimo, Srbije. Palačinkara na Kopaoniku teško da je mogla za vreme sankcija da "navuče" kintu da se bezbrižno i bez rizika da ostaneš "bez kolena", ulaže u maglu koja se zove "sin teniska zvezda". Bilo je i ima na Kopaoniku kao i širom Srbije mnogo većih "gazda" od Novakovih roditelja pa im sinovi nikada neće biti teniseri a još manje šampioni bilo u čemu...
Dečko je imao talenat koji je neko uočio(pok. Gđa Genčić), bio je izuzetno posvećen i vredan, uz nesporni entuzijazam kao i dosta sreće i to je to.

moje mišljenje

pre 7 godina

Možda nema veze s ovom temom, ali posle čitanja nekog članka, htedoh da podelim ovo:

Teniser iz naroda: No1e

Kad ljudi pričaju o harizmi vrlo je važno odakle/gde su pošli. Važan je ugao. Mogu sedeti u fotelji, na stolici, stajati, sedeti na podu, itd. Priča o teniskoj harizmi "već bajatih" šampiona je priča "iz fotelje", i razumeće je samo "oni u foteljama". Oni ne mogu da shvate emociju koja vas preplavi, tako da ne možete da izgovarate reči niti da fokusirate svoj pogled. Ta emocija može da vas izgladni ili se izlije na sve oko vas, ali u isto vreme može da vas podigne do zvezda. Kako? Ljudi koji "stoje ili sede na podu", reći će vam da najveće bogatstvo te emocije leži u snovima, za koje ste spremni sve da žrtvujete, pa i sebe. Kažu da "vuk dlaku menja, ćud nikad", tako da mnogi veruju u konstantnost i nepromenljivost. "Ljudi iz fotelje" su uglavnom konzervativni u tom pogledu, prvi utisak koji su stekli ne može im niko oduzeti, braniće ga svim što imaju. "Ostali" u svetu dopustiće sebi i drugima mogućnost da mogu da napreduju, da rastu, ali i da nazaduju. Prvi su "sterilni", a drugi su "sanjari". Ima li sredine? Gde je tu razum? Istina je da će vam se vrlo verovatno jednoga dana pogled izbistriti od suvišne osećajnosti, i da ćete gledati čoveka naspram sebe kao da gledate sebe samoga. I zaboleće vas njegova tuga, i radovaćete se njegovoj sreći, ali ne, pre nego odživite svoje snove. Slovenska duša nosi tu emociju, tu genijalnost koja boli. U protivnom svojom kratkovidom zajedljivošću i ljubomorom poješćete sami sebe.
Srećno, No1e na Vimbldonu!

Nikola

pre 7 godina

@Jumko-posle oruzja,lekova i droge,sport ima najveci protok novca,direktno i indirektno(reklame,kladionice...),lik iz neke 3 lepe,koji ima presuseno trziste od 6 miliona stanovnika,ili neki prepoznatljivi zapadnjak(npr Amer) koji moze da proda svoje dresove u vrednosti 100 miliona dolara?Nema veze sto je Srbin,bitno je sto nije njihov!Zato jhe Marej na svakoj reklami Eurosporta iako nije prvi!
Najveca budala nije onaj koji ne umije da cita-nego onaj koji misli da je sve ono sto procita istina-Ivo Andric

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Prvi napada??? Ovo je neka šala? Pa po 15 minuta je spreman držati loptu u igri, dok protivnik ne umre ili pogreši.
(Milan, 24. jun 2016 23:10)
Ha, ha, molim jos jedan tekst o Djokovicevoj dominaciji na mrezi. Cisto da se resimo dusmana.

Dragan

pre 7 godina

Šansi i Lekont su totalno nebitni likovi i nepismeni
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Roddick, 24. jun 2016 23:16)

Poštovani "Crveni ban-e"

Priznajem da si za razliku od gore pomenuta dva lika ti bitan i veoma pismen.
Imam jednu nedoumicu pa bih ti bio veoma zahvalan ako si voljan da mi je razjasniš. Dali si možda čitajući erotske narodne pesme kojima nas je naučio Vuk Karadžić preko "Crvenog bana" došao na ideju da ti korisničko ime bude Dr.Rod dick. Vrlo "pismeno" od tebe ako je ova moja pretpostavka tačna.

Bojan

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.
(nekima se tolerise svasta, 25. jun 2016 08:39)

Bolje da ne potezemo tvoje neznanje elementarne fizike. Ako je nesto plasticno, to znaci da lako menja oblik i da ga zadrzava. Guma je elasticna (jer se uvek vraca na staro).

Inace, plasticman je crtani film i glavni lik bas podseca na Novaka sa svojim sposobnostima.

маннијак

pre 7 godina

@Zorane
Мооолим вас... Ђоковићи нису били део те реалности коју описујете. Па људи су имали, између осталог, некакав кафић или ресторан на Копаонику почетком деведесетих, какве санкције, бензин? То њихов проблем није био, чим су они у то време могли да плаћају личног тренера Новаку, и то каквог. Нормално, како је одмицало време улагања су била већа, али су они бар имали од чега да уложе. Дакле, избором, а не стицајем околности, довели су се у неку тежу ситуацију.
Исход је да су ,,погодили", да је тачно да им је син био огроман таленат и да су га извели на тениски пут. На Новака не треба да трошим речи, дечко је сјајан у сваком погледу. А та прича о тешком детињству је превише...ја сам у то време имао само доручак и вечеру, да не бих остао гладан пред спавање, а ручак ако улети и нисам једини. Новак имао личног тренера на Копаонику у том истом периоду.
Не нападам њега, напротив, пратим га здушно, само су ми се те приче о тешком детињству Новака смучиле.

Marsovac

pre 7 godina

"Jos samo da Nole nauci Engleski da govori i bice savrsen...Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....
(neko iz mase, 25. jun 2016 12:21)"

Da, da, cak i Rafa bolje zna engleski od Noleta!!!

sinki

pre 7 godina

I ja mislim da je Novaku servis najslabija karika iako je ovaj sto je napisao dobio mnogo minusa...Zna nekad da udje u seriju drugih servisa kada ne moze da pogodi prvi servis.Njemu je servis dosta precizan ali definitivno na servis ne moze bas da se osloni ako cemo iskreno.Glavno mu je oruzje ritern,kretanje,fleksibilnost,bekend i poseban rezim ishrane.

Jumko

pre 7 godina

@Nikola Ma da! Svakog kada pitaju za misljenje o svetskom tenisu, dobro razmisle, pa kazu nesto sto ce napakostiti Djokovicu! Samo o njemu razmisljaju jer je Srbin! To je to! Sigurno ga zato hvale... Hvalivsi ga, zele mu zlo, vece nego oni koji ga ne hvale!

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ljudi videli ste vi plastik mena kada padne? Kao robot da je pao! Posle jos pola sata drma ruku i nogu, kao jako je pao... Smehotres!

kaca marinkovic

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.

Čista konstatacija

pre 7 godina

Novak možda jeste postao od 2011 godine čovek od gume ali isto tako je Nadal bio snagator da ga nisu za dzabe zvali popularni Bik sa Majorke za Mareja kažu dosadni prebačivač loptice tj da je jak kao zid u tom segmentu u odnosu na ostale tenisere Rodžer je lakoća,znanje,talenat,umeće i graciznost koji ima možda najsavrseniju tehniku što se tiče prvog i drugog servisa naspram drugih.

Nikad!

pre 7 godina

Aha, znam. Objavicete ga sutra, kad vise niko ne prati danasnje vesti... Mada, mozda je bolje u ponedeljak, kada Djokovic izgubi u prvom kolu, pa vam bude jasno koliko sam bio u pravu !

Joga Man / Plastic Man

pre 7 godina

I ja sam fleksibilan i elastican kao neki 20-ogodisnjak iako imam 58 godina. Svako ko redovno radi jogu ili bar vezbe istezanja je Plastic Man. Joga vam, uz odredjeni rezim rivota, garantuje zdravlje i dug zivot...a da, nikad se necete ukociti koliko god da ste stari.

AnonimusOsvaja

pre 7 godina

#OzmoNaTravi Moze neki tekstic o anonimusima na Vimbldonu. Totalno me je iznenadio Albano Oliveti, a citam da ovaj Marcus Vilis ima Vardy pricu neku.

neko iz mase

pre 7 godina

Jos samo da Nole nauci Engleski da govori
i bice savrsen...
Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....

nekima se tolerise svasta

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.

Nikad!

pre 7 godina

Aha, znam. Objavicete ga sutra, kad vise niko ne prati danasnje vesti... Mada, mozda je bolje u ponedeljak, kada Djokovic izgubi u prvom kolu, pa vam bude jasno koliko sam bio u pravu !

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ljudi videli ste vi plastik mena kada padne? Kao robot da je pao! Posle jos pola sata drma ruku i nogu, kao jako je pao... Smehotres!

Jumko

pre 7 godina

@Nikola Ma da! Svakog kada pitaju za misljenje o svetskom tenisu, dobro razmisle, pa kazu nesto sto ce napakostiti Djokovicu! Samo o njemu razmisljaju jer je Srbin! To je to! Sigurno ga zato hvale... Hvalivsi ga, zele mu zlo, vece nego oni koji ga ne hvale!

sinki

pre 7 godina

I ja mislim da je Novaku servis najslabija karika iako je ovaj sto je napisao dobio mnogo minusa...Zna nekad da udje u seriju drugih servisa kada ne moze da pogodi prvi servis.Njemu je servis dosta precizan ali definitivno na servis ne moze bas da se osloni ako cemo iskreno.Glavno mu je oruzje ritern,kretanje,fleksibilnost,bekend i poseban rezim ishrane.

kaca marinkovic

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.

neko iz mase

pre 7 godina

Jos samo da Nole nauci Engleski da govori
i bice savrsen...
Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....

nekima se tolerise svasta

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.

C i n i k

pre 7 godina

Mentalna snaga i atletske sposobnosti. Na to dodajte i ogromnu volju i treninge.
Srecom,NDj.odavno ne zivi u Srbiji. Jos sa 15 godina oisao je u kamp u Nemackoj,od tada je on usmeren na.ovaj cilj. A da je ostao ovde,propao bi.
I tako je sa svom nadarenom decom Srbije. Odlaze odavde da bi uspeli, jer ovde uspevaju samo pevaljke,kriminalci i politicari.

Jovan

pre 7 godina

Dobar tekst, sa svim sa slazem samo bih dodao najbitniju stvar koja drzi Novaka na prvom mestu - fizicke sposobnosti. Tu ne spada samo kretanje odnosno desetine sitnih koraka koje pravi pri namestanju na svaki udarac, vec i agilnost, elasticnost, proklizavanje na travi, betonu, refleksi kod riterna, sprint kod drop sota, mnogo sitnih detalja. Jednostavno je fizicki superiorniji u odnosu na konkurenciju a to je sam postgao besprekornim vezbanjem ali i ishranom i to je kljuc koji ga drzi na prvom mestu od 2011. Sve ostalo je doslo kao posledica samopouzdanja da moze da se nosi sa npr Nadalom 6 sati na GS mecu, to pre 2011 nije mogao !

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
(Mikii, 24. jun 2016 20:43)

On je došao na svetski vrh i postao broj 1 u konkurenciji Federera i Nadala, sviđalo se to svima vama koji ga ne volite ili ne! Kakvu konkurenciju je imao Federer u najvecem delu svoje karijere dok je bio broj 1?

Nikola

pre 7 godina

Koliko primećujem,menja se strategija-nema više nipodaštavanja br.1! Sada se ide na stvaranje dodatnog pritiska, utiska da bi bilo čudo, iznenađenje da Novak ne osvoji Vimbldon,a kasnije i US open. Predhodni pokušaji su stvarali dodatnu energiju našem asu, sada pokušavaju da ga opterete neminovnošću trijumfa. Verujem da im se neće ostvariti želja, da će ovaj Srbin ostvariti svoje želje, uz moju, da ga zdravlje služi. Srećno Novače!

маннијак

pre 7 godina

@Zorane
Мооолим вас... Ђоковићи нису били део те реалности коју описујете. Па људи су имали, између осталог, некакав кафић или ресторан на Копаонику почетком деведесетих, какве санкције, бензин? То њихов проблем није био, чим су они у то време могли да плаћају личног тренера Новаку, и то каквог. Нормално, како је одмицало време улагања су била већа, али су они бар имали од чега да уложе. Дакле, избором, а не стицајем околности, довели су се у неку тежу ситуацију.
Исход је да су ,,погодили", да је тачно да им је син био огроман таленат и да су га извели на тениски пут. На Новака не треба да трошим речи, дечко је сјајан у сваком погледу. А та прича о тешком детињству је превише...ја сам у то време имао само доручак и вечеру, да не бих остао гладан пред спавање, а ручак ако улети и нисам једини. Новак имао личног тренера на Копаонику у том истом периоду.
Не нападам њега, напротив, пратим га здушно, само су ми се те приче о тешком детињству Новака смучиле.

Zoran

pre 7 godina

Ajd sad po stoti put.Nole je mentalno najjači zato što igra znatno bolje od drugih.Ne pobeđuje najhladnokrvniji nego najbolji.Eventualno ako su po kvalitetu isti onda živci odlučuju.Zar stvarno mislite da Federer ili Mari imaju problem sa živcima pa zato gube od Noleta.Gube zato jer igraju lošije!

Mare,NS

pre 7 godina

Novak,za razliku od ostalih,posvecuje svom telu najvise paznje.
Uvek je maksimalno fizicki spreman,ali nikad ne pocinje mec dobro razgiban.
U jednoj TV emisiji su ga zamolili da izvede par egzibicionih udaraca,ali ni to nije hteo,dok se nije `zagrejao` za svaki slucaj.
Nije nikakva tajna da upraznjava jogu,sto iz hobija,ali velikim delom delom i zbog potrebe da bude sto elastacniji,a takvim vezbama se napreduje mnogo i na mentalnom planu.
Iznenadio sam se kad sam procitao da je izbacio i meso iz ishrane,osim ponekad malo ribe,vrlo retko.
Tolika posvecenost i odricanje,morali su doneti rezultate.
Moze da ima sve sto hoce,a zivi asketskim zivotom na relaciji porodica-tenis i to je sve,mnogi od nas ne bi izdrzali ni deset dana bez sitnih zadovoljstava,prvi sam takav.
Ako,bice vremena za vise nego zasluzeno uzivanje!
Red bi bio da uzme `nesrecni` 13.!

Dr Agan

pre 7 godina

Svasta, servis mu je najslabija karika...
(trol, 24. jun 2016 21:05)

Servis mu je odlican.Pogledaj mali raznolikost njegovog servisa pa ces videti.To sto ne mlati lopticu kao ti tepih kada istresas ,ne znaci da ima servis losiji

anica

pre 7 godina

Savrseno objasnjeno i upakovano sve.
Uh al mi je srce puno sto Novak ovako blista, i sto je dosao do svega ovoga svojim radom. Slika, naslov..bravo!
Tako je, nema mozda servu preko 200 km/h ali je precizna, nema mozda jak forhend ali je odlican, ima najbolji ritern na svetu- u istoriji..kao gazela je. Psiha, stav, srce, znanje.
Jedan je Nole! Niko nikada nije vladao ovako u tenisu, niti ce!
Idemoo, rokaj samo...3..2...1..gem set mec DJOKOVIC!

Bane

pre 7 godina

Tenis je specifičan sport gde postoje neka pravila i ne može neko ma koliko imao predispozicije i bio potencijalni talenat ako ne vežba da lopticu prebacuje preko mreže; treba uslove, itd, ne kao na primer imaš uličara uz malih prepravki može da uništi nekog profesionalnog boksera; Tajson je bio prvo uličar. Znam mnoge vozače uz logističku podršku "sponzora" bi verovatno nešto postigli ali preskup sport i nije profitabilan kao tenis. Elem Nole ima mentalnu snagu, samokritičan, perfekcionista, vodi računa o ishrani, telu, yoga mu pomože da bude toliko gipak, fokusiran je, znam da vizuelizuje pobede; nije da ga hvalim jer sam škrt po tom pitanju ali realno odličan je teniser, znam da nisam prvi pronašao rupu na saksiji ali sa više gledišta teško mu je nešto zameriti; neka se čuva samo povreda i možda više da čuva oči zbog sočiva...

Zoran

pre 7 godina

Uopste ne razumem to isticanje Djokovicevog "teskog i uzasnog detinjstva". To jednostavni nije tacno i bezobrazno je. Ziveo je normalno i lepo detinjstvo,a to sto su njegovi zeleli da ga lansiraju u preskup sport to je njihova stvar.
(kaca marinkovic, 25. jun 2016 05:09)

Federer- CH - 60000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Marej - GBR - 50000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Nadal - ESP - 30000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika
Đoković -SRB - 5000$ Nac. dohodak po glavi stanovnika + sankcije + bombardovanje + nestašice benzina + odlično pamtim devedesete!

Nije sve jedno, jel da, Kaca?

Jednoruki Krstivoje

pre 7 godina

Jako interesantna analiza o broju udaraca kod osvojenih poena. Naročito za nesretnika koji se potpisuje sa "Nikad" koji uporno pokušava da nas ubedi kako Nole igra dosadan tenis.

Askurdjel

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Cenis...?

beckastala

pre 7 godina

Kako smatra O'Šenesi, Đoković skoro uvek prvi krene u napad i 70 odsto poena završava u četiri udarca.
"Skoro 20 odsto između pet i osam udaraca, dok 10 odsto poena osvaja posle devet ili više udaraca. Đokovićevaa statistika je baš takva."

He he

So na ljutu ranu susjednih federaša, koji Novaka nazivaju prebacivačem loptice!

prosrb

pre 7 godina

slika sve govori, svaka druga reč je suvišna. zbog ovoga je najboli, ima i drugih koji imaju dobre voleje, servise, udarce, snagu...ali nađite mi slicnu sliku nekog drugog tenisera...ova proklizavanja i evastičnost i spremnost ga izdvaja!

nesabridges

pre 7 godina

Svi koji kazu da Djokovic nema servis, da mu je servis najslabija karika, da servisom ne pravi prednost itd... grdno se varaju i nemaju predstavu o tenisu, jer sve gledaju kroz broj asovao i brzinu servisa. Djokovic veoma cesto odservira as ili servis viner sa svega 145 km/h, sto verovatno niko ne moze na svetu, mozda samo Federer. Drugo, Dzon Izner se smatra za velikog servera i jednog od najboljih, a je l' znate na kom GS ima naslabiji ucinak? Odgovor se sam namece. 3. kolo na terenima Ol Ingland kluba. Djokovic ima izuzetno precizan servis, ali ono sto je njegova prednost - gotovo nikada ne servira 2x isti servis. Dakle, to 'miksovanje' i ta preciznost ga cine daleko najboljim. Procenat dobijenih poena na drugi servia ubedljivo najveci na turu. A kada mu ide prvi servis preko 80%, niko ne moze vise od 3 gema da uzme u celom mecu (procenat ubacenih prvih servisa ne moze da se istrenira, ili ide ili ne ide).

Bojan

pre 7 godina

Mislim da je hteo da kaze covek od gume.... ali nije znao kako. Bolje da ne potezemo njegovo neznanje. Covek je velicina.
(nekima se tolerise svasta, 25. jun 2016 08:39)

Bolje da ne potezemo tvoje neznanje elementarne fizike. Ako je nesto plasticno, to znaci da lako menja oblik i da ga zadrzava. Guma je elasticna (jer se uvek vraca na staro).

Inace, plasticman je crtani film i glavni lik bas podseca na Novaka sa svojim sposobnostima.

Čista konstatacija

pre 7 godina

Novak možda jeste postao od 2011 godine čovek od gume ali isto tako je Nadal bio snagator da ga nisu za dzabe zvali popularni Bik sa Majorke za Mareja kažu dosadni prebačivač loptice tj da je jak kao zid u tom segmentu u odnosu na ostale tenisere Rodžer je lakoća,znanje,talenat,umeće i graciznost koji ima možda najsavrseniju tehniku što se tiče prvog i drugog servisa naspram drugih.

3-phase cretin

pre 7 godina

U konkurenciji Gofanova, Tiemova i jos bolje, Mareja, ja bih takodje bio mentalno najjaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 24. jun 2016 20:43)

Ti si već dokazao da si mentalno najjači u bilo kojoj konkurenciji.

VUK

pre 7 godina

ko hoće nešto Novaku lično da kaže u vezi tehnike, taktike... uopšte o tenisu.. imaće priliku to da uradi ove godine ili na Hvaru ili u Bolu na Braču...jahta je već pristigla u Bol.. posle Wimbldona, GS 13 biće na Jadranu. Jumko, Nikad, Mikii.. i ostala gologuzija može već sad peške da krene na hodočašće.. Hrvati su dobre volje zbog EURA daće im hrane i konaka usput. Idite i prosvetlite Vašim zavidnim teniskim umećem Đokovića , možda posle toga bude još tri godine na mestu Br.1., i uzme preko 20 GS!..,imate piće od mene.. ja sam na Braču od 03. 07.Pozdrav luzeri.

prosto

pre 7 godina

Džaba flexibilnost, atleticizam, mentalna snaga, ako lopte ne idu tamo gde ste zamislili. E tu je gospodo Novak jak! Novak ima dubinu, brzinu i preciznost udaraca sa obe strane podjednako. Opet džaba i to ako nemate ono prvo. Rezime: Novak je ful paket! Zato dominira.

Zoran

pre 7 godina

Svi prave analize o Đokovicevoj nepobedlivosti i danas tacno se zna koje su njegove glavne prednosti.
Pratim skoro sve Novakove meceve i ja se slazem da su mu- retern, servis, skoro uvek prvi napadne i psiha glavne 4 prednosti. Sto uostalom trenutni je vladar Vimbldona USO AO i RG.

Sportgroup

pre 7 godina

Brzina, snaga, izdrzljivost, koordinacija, fleksibilnost i preciznost. Novakova fleksibilnost je na veoma zavidnom nivou sto umanjuje mogucnost povredjivanja i istezanja tetiva prilikom zahtjevnijih i rizicnijih udaraca. Moje misljenje: Djokoviceva najveca komparativna prednost koja defimditivno izludjuje protivnike.

Aлександар

pre 7 godina

iz četiri razloga – ima najbolji ritern, sjajno servira, prvi napada i mentalno je najjači.

А што би рекао Славко Цвитковић, коментатор на XРТ-у секунд пре крајар кошаркашке утакмице Србија - Xрватска - Не можемо ништа учинити за једну секунду. То могу само Срби!

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Prvi napada??? Ovo je neka šala? Pa po 15 minuta je spreman držati loptu u igri, dok protivnik ne umre ili pogreši.
(Milan, 24. jun 2016 23:10)
Ha, ha, molim jos jedan tekst o Djokovicevoj dominaciji na mrezi. Cisto da se resimo dusmana.

Joga Man / Plastic Man

pre 7 godina

I ja sam fleksibilan i elastican kao neki 20-ogodisnjak iako imam 58 godina. Svako ko redovno radi jogu ili bar vezbe istezanja je Plastic Man. Joga vam, uz odredjeni rezim rivota, garantuje zdravlje i dug zivot...a da, nikad se necete ukociti koliko god da ste stari.

Mrkva

pre 7 godina

Da veoma je precizan. Mozda sam mu ja uzor.
(Vasilij Zajcev, 24. jun 2016 23:38)

Da ljudi znaju ko je Vasilij Zajcev ne bi ti šopali minuse, haha.

Marsovac

pre 7 godina

"Jos samo da Nole nauci Engleski da govori i bice savrsen...Gledam ga po tim tuenirima i on jedini malo kad kaze nesto na Engleskom....
(neko iz mase, 25. jun 2016 12:21)"

Da, da, cak i Rafa bolje zna engleski od Noleta!!!

moje mišljenje

pre 7 godina

Možda nema veze s ovom temom, ali posle čitanja nekog članka, htedoh da podelim ovo:

Teniser iz naroda: No1e

Kad ljudi pričaju o harizmi vrlo je važno odakle/gde su pošli. Važan je ugao. Mogu sedeti u fotelji, na stolici, stajati, sedeti na podu, itd. Priča o teniskoj harizmi "već bajatih" šampiona je priča "iz fotelje", i razumeće je samo "oni u foteljama". Oni ne mogu da shvate emociju koja vas preplavi, tako da ne možete da izgovarate reči niti da fokusirate svoj pogled. Ta emocija može da vas izgladni ili se izlije na sve oko vas, ali u isto vreme može da vas podigne do zvezda. Kako? Ljudi koji "stoje ili sede na podu", reći će vam da najveće bogatstvo te emocije leži u snovima, za koje ste spremni sve da žrtvujete, pa i sebe. Kažu da "vuk dlaku menja, ćud nikad", tako da mnogi veruju u konstantnost i nepromenljivost. "Ljudi iz fotelje" su uglavnom konzervativni u tom pogledu, prvi utisak koji su stekli ne može im niko oduzeti, braniće ga svim što imaju. "Ostali" u svetu dopustiće sebi i drugima mogućnost da mogu da napreduju, da rastu, ali i da nazaduju. Prvi su "sterilni", a drugi su "sanjari". Ima li sredine? Gde je tu razum? Istina je da će vam se vrlo verovatno jednoga dana pogled izbistriti od suvišne osećajnosti, i da ćete gledati čoveka naspram sebe kao da gledate sebe samoga. I zaboleće vas njegova tuga, i radovaćete se njegovoj sreći, ali ne, pre nego odživite svoje snove. Slovenska duša nosi tu emociju, tu genijalnost koja boli. U protivnom svojom kratkovidom zajedljivošću i ljubomorom poješćete sami sebe.
Srećno, No1e na Vimbldonu!

Nikola

pre 7 godina

@Jumko-posle oruzja,lekova i droge,sport ima najveci protok novca,direktno i indirektno(reklame,kladionice...),lik iz neke 3 lepe,koji ima presuseno trziste od 6 miliona stanovnika,ili neki prepoznatljivi zapadnjak(npr Amer) koji moze da proda svoje dresove u vrednosti 100 miliona dolara?Nema veze sto je Srbin,bitno je sto nije njihov!Zato jhe Marej na svakoj reklami Eurosporta iako nije prvi!
Najveca budala nije onaj koji ne umije da cita-nego onaj koji misli da je sve ono sto procita istina-Ivo Andric

Dragan

pre 7 godina

Šansi i Lekont su totalno nebitni likovi i nepismeni
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Roddick, 24. jun 2016 23:16)

Poštovani "Crveni ban-e"

Priznajem da si za razliku od gore pomenuta dva lika ti bitan i veoma pismen.
Imam jednu nedoumicu pa bih ti bio veoma zahvalan ako si voljan da mi je razjasniš. Dali si možda čitajući erotske narodne pesme kojima nas je naučio Vuk Karadžić preko "Crvenog bana" došao na ideju da ti korisničko ime bude Dr.Rod dick. Vrlo "pismeno" od tebe ako je ova moja pretpostavka tačna.

AnonimusOsvaja

pre 7 godina

#OzmoNaTravi Moze neki tekstic o anonimusima na Vimbldonu. Totalno me je iznenadio Albano Oliveti, a citam da ovaj Marcus Vilis ima Vardy pricu neku.

Spasa

pre 7 godina

Djokovic, Nadal i ponekad Mari napadaju iz odbrane. Neuki i priglup posmatrac to ne vidi. Mozda bi jedna "odbrambena" lopta u glavu istog nesto izmenila.

Zoran

pre 7 godina

манијак@

Niko ne spori da su Novakovi roditelji u to vreme "imali" malo više od ostalih. Da nisu, ne bi ni davali. Ja samo navedoh suvoparne brojeve i ništa drugo.
Složićeš se da nije isto krenuti u avanturu "pravljenja" vrhunskog tenisera iz, recimo, Švajcarske ili iz, recimo, Srbije. Palačinkara na Kopaoniku teško da je mogla za vreme sankcija da "navuče" kintu da se bezbrižno i bez rizika da ostaneš "bez kolena", ulaže u maglu koja se zove "sin teniska zvezda". Bilo je i ima na Kopaoniku kao i širom Srbije mnogo većih "gazda" od Novakovih roditelja pa im sinovi nikada neće biti teniseri a još manje šampioni bilo u čemu...
Dečko je imao talenat koji je neko uočio(pok. Gđa Genčić), bio je izuzetno posvećen i vredan, uz nesporni entuzijazam kao i dosta sreće i to je to.