Sreda, 23.08.2017.

11:20

Kraj Novakove serije i svet kakvog se niko ne seća

Poslednji put kada Novak Đoković nije bio na US Openu, Nadal nije počeo da nosi bermude, Federer je protiv Rafe odigrao jedan meč, a Zverev nije znao da čita.

Izvor: M.Ljubisavljeviæ

Kraj Novakove serije i svet kakvog se niko ne seæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

The 11th Doctor

pre 6 godina

Zanimljivo je da ni jedan ni drugi nisu stigli do finala. Trofej je otišao u ruke Endija Rodika kome je finalni meč predao Giljermo Korija.

Ovo nije tačno. Rodik je u finalu pobedio Huana Karlosa Ferera sa 3:0 u setovima.

Matrak ti! O'ladi!

pre 6 godina

@ "Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!"
 (gordan, 24. avgust 2017 05:36)

A ja bih rekao: Cim neko misli da sve zna, onda matrak!

Kako ti to mozes da znas da nece? Kad je angazovao Borisa, bilo je: Gde nadje kockara, zenskarosa, plejboja!... Sto je osvojio, osvojio je...!

I? Matrak!

Ej, ljubomoro pusta!

PS Nisi ti taj koji moze da ocenjuje kakva je koja nacija (Nije vazno jesu li to Srbi ili bilo ko drugo.) A sprdas se sa takvom nekom osobinom (uobrazenoscu da su najbolji), a ti je posedujes i demonstriras u najruznijem obliku i u nemerljivoj kolicini.

Maja

pre 6 godina

@pusa, priznaj da si Francuz, u srpskom jeziku nema reči kao što je "par exelans"! Vi Francuzi dolazite na naše portale da lečite komplekse!

gordan

pre 6 godina

Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!

Abeceda i azbuka

pre 6 godina

@..."verovatno još uvek nije znao ni sva slova azbuke dok je pratio svog starijeg brata Mišu Zvereva..."...

Smem da se kladim da AZBUKU ni sad ne zna. Nemci ne pisu cirilicom.

pusa

pre 6 godina

(antiDebil, 23. avgust 2017 21:52)

Haha, nasmeja me! Tvoj komentar je par exelance nekoga koga je mnogo pogodila pojava Srbina u tenisu, Novaka. Pa ti sve o Novaku znaš (!!) ahahaaa... bolje od najokorelijeg Novakovog navijača... neprocenjivo!!

Da malo bolje pratiš tenis znao bi da je Novak po procentu pobeda u finalima slemova 6. u istoriji, a ne najgori. Potrudi se malo bolje sa lažima. Ah da, po karijernom procentu pobeda Novak je NAJBOLJI U ISTORIJI! Tvoj mezimac Federer tek 5.
Ako Novaka budu pamtili po najviše poraza u finalima USO, onda će istom tvojom logikom i Federera pamtiti po najviše poraza u istoriji na Garosu, he he... Prati neki drugi sport, tenis ti nešto slabo ide.

Pozdrav za web redakciju b92! Sjajni ste!

Danko

pre 6 godina

Nemam veze sa Dušanom, ali svaka mu je na mestu! Trudim se ne pisat duge komentare jer kucam na mobitelu, pogotovo ako tenis nije tema. Dušan se baš potrudio da objasni neke stvari, hvala mu!

pusicacmokcmok

pre 6 godina

(Dusan, 23. avgust 2017 21:57)

Tako je komšija Hrvat! Konačno da opušteno se raspišeš na svom jeziku. Jes da te je trebalo malo isprovocirati i iznervirati, ali uspeo sam :).

Ne znam baš ko je ovde opsednut. Dolaziš na naš sajt na teniske vesti ccc.... Ovde se već smejem.

PS: Nik ti je komičan. A da, vi se ničega ne stidite.

?

pre 6 godina

Prosečan atp rejting Novakovih protivnika u finalima slemova je miljama viši od Federovih protivnika u tim finalima. Toliko o tome i ko je od svojih toliko i toliko slemova, osvojio ovoliko i ovoliko.

Dusan

pre 6 godina

@hehe
Ajde ti ne pametuj.Moj govor je moja stvar, govorim "gledat, radit, ucit, pevat" i neces mi ti odredjivat sta sam ja.Srba u Srpskoj ima mnogo i govorimo jezikom kojim su svi Srbi govorili do prije 100-150 godina. Ti pokondireni koji mislis da je Karadjordje pio "belo mleko" nemas pravo da mene ucis jeziku ciji je pravopis nastao na osnovu jezika kojim se pricalo u Hercegovini i Crnoj Gori, a ne u Beogradu, Nisu ili u Leskovac.Zato smiri malo zivce, opsjednut si Hrvatima, s njima si trebao da se obracunas kad je bilo vrijeme za to, sad ti ne vrijedi pisanje glupavih komentara.

Danko

pre 6 godina

A nivo igre se može izmerit i kad 15000 bodova izgubiš za manje od godinu dana... To o čemu pričaš može se nazvat bleskom, a Najveći je onaj ko ima kontinuitet 20 godina! I skoro toliko slemova...

khe khe

pre 6 godina

Kroz 50 god sećaće se Rodzera (zbog rekorda), Nadala zbog 10 RG,..., od ranije Borga, Samprasa i tsl...zašto bi se sećali Novaka?
(Andjela, 23. avgust 2017 20:49)

Sećaće ga se kako je mlatio Federera i Nadala kao volove u kupusu he he.
Ajd pamtiće ga i kao jedinog u istoriji sa sva 4 slema na svim podlogama, kao rekordera Australian Opena, kao jedinog ikada koji je odigrao SVA finala svih velikih turnira u sezoni itd itd. Ima dosta za pamćenje, mada ne sumnjam da ima ljudi koji bi zbog bola koji im je naneo, ga brže bolje zaboravili, na način kako ljudi ne vole da se sećaju ružnih stvari u životu. Ti si primer valjda.

antiDebil

pre 6 godina

@@@khe khe
Tebe bas pogadja ovaj Novakov sunovrat?Novaka ce pamtiti po tome sto nije bio u stanju da dostigne nivo tenisa koji je postavio covek od 36 godina, kao tenisera koji je doziveo najvise poraza u istoriji finala US Opena,kao nekog ko je Frenc Open osvojio tek kada nisu igrali ni Nadal ni Federer i kada pre finala nije imao protivnika iz najboljih 10, kao nekoga ko je 6 od 12 gs titula osvojio u periodu u kojem su najveci rivali bili povredjeni (2014-2016),kao nekoga ko je 11 od 12 titula osvojio tek kada je jedan rival usao u pozne godine i probleme sa povredama,a drugi propustao po pola sezone zbog povreda, kao neko ko je medju najgorima kada je u pitanju odnos pobeda i poraza u gs finalima, kao neko ko je u svojoj najboljoj sezoni 3 puta porazen od starca. LTo je njegova zaostavstina. Tek treci u svojoj eri,vecito u senci boljih od sebe, sa 29-40 godina sramno prevazidjen od strane polupenzionera od 36 godina i Nadala koji ne moze sezonu da sastavi a da ne pauzira zbog neke povrede.

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" kao statistička kategorija ne postoji! Kao što je i umetnički dojam nemoguće graduirati. Mada je jasno ko je od tenisera najveći umetnik. a ko su prebacivači loptica i negovatelji smaračkog tenisa.

hehe

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!
(Danko, 23. avgust 2017 20:30)

Pa o tome i pričam. Srbija je velika, u njoj fala bogu ne žive samo Srbi, bez obzira kojim jezikom pričali. A jezik mi dovoljno dobro ide da znam da Srbi ne govore “radit“, “igrat“, “pevat“ itd, (a u isto vreme pišu ekavicom). Znamo svi ko tako govori. Potrudi se malo bolje, ili nađi negde mrvu dostojanstva pa piši brate ceo komentar na svom jeziku, a ne da koristiš neku frankenštajnovsku mešavinu. Pa zar te Novak toliko boli?

hehe

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 21:22)
Nije sporno, slažem se ja ko je najveći zbog svega što je postigao, ali taj najveći nikada nije imao takav bljesak, što govori da nikada nije imao takav nivo igre. Pričamo o nivou igre a ne o postojanosti od 15 godina. Konors je bio postojan 20 godina, pa? Ili shvati to ovako, Novak je u tom bljesku prikazao nivo igre kao niko nikada u istoriji, makar on trajao i par godina samo. Mešaš babe i žabe i uzimaš šta tebi odgovara. Smešno je.

Kum Ziki

pre 6 godina

Zverev do kraja godine na 3 mestu , trenutno je 6 ... preteći će Novaka i Wawrinku bog odustajanja i velikog broja poena do kraja godine...moda i verovatno će i Mareya da pretekne ...jer Marey brani skoro sve poene do kraja godine a forma očajna i povreda ...možda i napreduje i na neko mesto više ali to zavisi od njegove dobre igre...do 4 mesta stiže odustaje jel drugih a dobrim rezultatima možda može i više ...

ohoho

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!
(Danko, 23. avgust 2017 15:09)

Nivo igre je moguće izmeriti kada skupiš 16970 poena.
Nivo igre je moguće izmeriti kada jedini u istoriji osvojiš sve slemove zaredom na svim podlogama.
Nivo igre je moguće shvatiti kada Nadal kaže:

“Da bih pobedio Novaka, moram igrati na svom najvišem nivou, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“

Pozdrav.

Danko

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!

pusa

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o. 
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19) 

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!
(heba, 23. avgust 2017 17:16)

100 puta federaši širom sveta su apsurdno želeli taj famozni 18. slem, pa te pitam jel si i njima solio pamet šta bi imali od toga?
I ovo vaše ruganje sa “Nolo“, je toliko kretenski detinjasto, da precizno govori o količini frustracija, nivou kompleksa koje imate zbog proste činjenice da je Srbin istorijska teniska legenda, kakvu vi nikada niste, nemate, i nikada nećete imati, i to je činjenica. To vas i boli, i zato se i rugate. Kao deca, he he...

Y

pre 6 godina

Komšije he he, znamo da vas ima ovde, znate i vi da znamo da vas ima he he. Joooj što vas Novak boli, grize, žulja ihhh! Sorry, pisali vi vaše nebuloze do sutra, ne možete izbrisati 12/30/5/230 hehe! Shvatite NE MOŽETE! Uživam čitajući vas hi hi.

PS: Naravno pozdrav za većinu normalnih komšija. Šljama ima svuda.

...

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 17:37)

Šta pričaš ti? Porediš duele od po par, nekoliko mečeva i duel od skoro 50 mečeva. Znam da vas mnogo boli taj negativan skor Federera sa Novakom, jer mnogo ga nešto spominjete i koprcate se u minimiziranju istog.
A i ovo tvoje “gledat“, “spominjat“ te odaje, koliko god se patetično trudio da se sakriješ ko si i odakle si. Smešni ste što to radite a odavno ste provaljeni. U tom kontekstu, Novak je naš i mi se ponosimo našim momkom, kakve vi veze imate sa Federerom? Kitite se tuđim perjem.

hehe

pre 6 godina

Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.
(šetač, 23. avgust 2017 17:28)

Ja razumem. Da sam ja “susjed“ ostrašćeni šovinista, mrzeo bih Srbina Novaka, i ne bih se libio da trolujem i hejtujem ovde predstavljajući se kao Srbin, da time oduzmem nekome argument da sam iskompleksirani “komšija“, a bonus je da uživam u reakcijama, pljuvanju Srba od strane Srba čuvenom rečenicom “Kakav smo najgori narod...“ Naravno obavezno bih pravdao “navijanje“ za Federera tobož lepšim tenisom.
Oni se ničega ne stide. To je lepo J. Dučić objasnio.

Ivan

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.
(Lule, 23. avgust 2017 17:11)

Svi koji redovno ili bar povremeno komentarišu ovde, naročito na teniskim temama, vrlo dobro znaju KO je taj ko ovde "davi sa Nolo"! Naravno TI sa nekoliko svojih nikova koje intenzivno menjaš i još par tebi sličnih! Ne znate bre ni ime čoveku pravilno da napišete a znate ko je "najbolji svih vremena u galaksiji a i šire"! :-)

šetač

pre 6 godina

Lep tekst. Imao sam sreće da sam živeo u vreme Pižona, Duleta Savića. Gledao sa to finale Kupa UEFA 1979. Džaića se sećam više iz priče, bio sam mali da bih nešto shvatio. Uspehe košarkaša od "Odbojka Moke i Kiće" 1977 pamtim jako dobro. Zvezdino osvajanje Evrope, srećna smo generacija što je sve to doživela i videla. I evo sada Nole. Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.

zaboravljen

pre 6 godina

Na osnovu nekih fotografija iz Njujorka vidi se da je i Hju Džekmen takođe zaboravio Novaka Đokovića, pa se sa suprugom fotografiše sa Rodžerom i Mirkom.

Lule

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.

MsK

pre 6 godina

@Bolja su sećanja

A kad Rodjer od juna 2012 i 1.mesta sa 11.075 bodova (krajem oktobra imao 12.315 b). sklizne do oktobra 2013 na 6.mesto sa 4.205 b /izgubivši 8000 b.. To nije sunovrat?
ili kad
Nadal sa 1.mesta sa kraja 2013. i početka 2014 sa 14.340 bodova sklizne do kraja 2014 na 3.poz. sa 6195 b. /izgubivši cca 8.000 bod/.. To nije sunovrat?

Inače, najviše volem vas komentatore što uvek svircate uz tamburu, a ubedjeni ste da ste virtuozi na Fenderu..

heba

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19)

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!

Danko

pre 6 godina

@vračarac
Novak ima u 50 mečeva jednu jedinu pobedu više protiv ostarelog Federera. Da li je to više od 7 gren slemova? Medjusobno skor možemo gledat kao dodatni kriterijum kad je isti ili sličan broj osvojenih turnira, u protivnom su Kirijos, Karlović ili Rodik bolji od Novaka. Federeru jpš uvek niko nije ni blizu, zato je besmisleno i spominjat tu jednu pobedu više!Niko nema 18, ni 17, ni 16 gs...

Zoran

pre 6 godina

Jedino Novak je sposoban da od 14 velikih turnira u godini osvoji više od polovinu.
To je uradio nekoliko puta u ovoj deceniji. Mislim niko nece osvojiti ni jednom. Recimo 3GS i 5Mastersa.

hilsman

pre 6 godina

Ako su Novak,Nadal i Federer top 3 svih vremena,onda su top 3 fudbalera Mesi,Cavi i Ronaldo,a kosarkasa Lebron,Kari i Durant i sport se racuna od 2007-me,naravno realni Srbin ce uvek da pljuje po danasnjem fudbalu i NBA i da se seca starih dobrih vremena dok u tenisu obrnuto taj sport nije postojao za Srbina pre Djokovica.Jednostavno vrlo je tesko praviti liste najboljih jer puno kriterijuma mora uci u obzir,jedan od tih je i konkurencija,u Novakovoj eri pored njegove konkurencije(Nisikori,Raonic,Berdih...)bi i Boba Zivojinovic uzeo koji GS,i kada se prave liste GOAT realnost je da je Federer broj jedan,Nadalovo mesto je u top 5,a Djokovicevo u top 10,sve van toga je marketinsko uzdizanje trenutno aktivnih tenisera i potcenjivanje sampiona iz proslosti a pre svega iz prave zlatne ere tenisa,od sredine osamdesetih pa do kraja devedesetih.

...

pre 6 godina

(Ivan, 23. avgust 2017 16:37)

Bravo za komentar! Sad se spremi na replike dežurnih plaćenih botova kako je Novak nebitan u tenisu i kako nije ni u prvih 10. Ne misle ni oni tako, ali moraju tako da pišu, plaćeni su.

djole

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.
(Sinisa, 23. avgust 2017 12:02)

Uvek sam se pitao kakva vam je to satisfakcija sto ga vi u Srbiji stavljate na 3. mesto najboljih svih vremena, ako ga ceo svet stavlja na 5. mesto?
Apsolutno nista ne znaci gde ga vi stavljate ako svet ne priznaje to! To je isto kao da ja za mog sina uporno govorim da je najbolji u skoli, a on je po svojim ocenama na 5. mestu.

Ivan

pre 6 godina

Da li je Nole odustao, da li se folira, da li "beži" kako neki kažu od protivnika što je APSURD nad apsurdima naravno, da li ovo, da li ono, sve to jednostavno NIJE relevantno, relevantno je samo ono što je on postigao NA TENISKIM TERENIMA širom sveta za svo ovo vreme od trenutka kada se pojavio pa do danas. To mu NIKO nikada neće moći oduzeti, niti osporiti, jednostavno Nole je jedan od top 5 svih vremena, po brojkama, po dominaciji, po titulama, uz Federera, Nadala, Samprasa i Borga, Novak je član top 5 svih vremena pa možete da ga stavite i na 5. mesto u tom društvu, to je strašno veliki rezultat. Sva ta petorica su za veliko poštovanje, veliki Švajcarac je najveći u istoriji i po broju najvećih titula i po broju nedelja na vrhu i po igri, jednostavno Federer je "strong all rounds" što bi se reklo, jednostavno klasa, zatim Nadal koji je kralj šljake najbolji igrač na toj podlozi svih vremena i to će zauvek ostati, sa čudesnim rezultatima na šljaci ali naravno ima osvojene i ostale velike titule i na drugim podlogama i to ga čini večitim, zatim Novak koji je osvojio sve velike titule, sve GS, ukupno 12 GS, jedini ima 4 GS u nizu na 3 različite podloge i još neke velike rekorde, jedan od najboljih možda i najbolji riterner svih vremena, zatim Sampras sa 14 GS i brojnim rekordima, pa onda Borg sa 6 RG i 5 WB koji se povukao sa samo 25 godina koji je zaista bio i ostao jedan veliki igrač. I eto, to su 5 najvećih svih vremena i za veliko poštovanje su svi oni.

Vračarac

pre 6 godina

@Danko:

A kad imaš tri tenisera - jedan ima osvojen 1 GS, drugi 6 GS, a treći 11 GS. Da li je veća razlika u kvalitetu između tenisera koji ima osvojen 1 GS i ovog sa osvojenih 6, ili između ovog sa osvojenih 6 i ovog sa osvojenih 11 GS?

E u tome je stvar - kada osvojiš određen broj najvećih turnira, ostalo su nijanse. Prema tvojoj logici, Sampras je skoro duplo bolji bio od Agasija, što veze sa životom nema.

Ukratko, Federer, Nadal i Đoković su verovatno najbolji igrači u istoriji tenisa, ali isto tako stoji da Novak je Novak u plusu i sa Federerom, i sa Nadalom, a odigrao je sa njima pojedinčano više mečeva nego što su Federer i nadal jedan protiv drugog. Pa ti vidi.

Bradonja

pre 6 godina

Nekorektno je prema Vavrinki da bude stavljen u onu drugu grupu tenisera koji su jos sporadicno osvojili po koji slem, a on ih osvojio isto koliko i Mari.

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!

Idemooo No1e - GOAT by 2022

pre 6 godina

Sasvim je jasno da je No1e svoju igru podigao na takav nivo da ni Nadal ni Federer nisu imali pojma kako da ga pobede. Dakle, sto se tice nivoa igre, Novak je tu uverljivo broj jedan svih vremena, a sto se tice titula na GS turnirima ne zaboravite da je rodja 6 godina stariji od Novaka. Drugim recima - ima tu jos da se igra (i naosvaja). A onda cemo da sumiramo konto!

ja

pre 6 godina

Nole, mogu da te mrze i pljuju samo neostvareni ljudi. Uz veliku zrtvu i ljubav porodice uspeo si da uradis nesto zbog cega su normalni ljudi srecni: godinama u vrhu svetskog tenisa, vise puta najbolji sportista Sveta, pozitivno propagiranje zemlje a i dalje normalan, porodican covek. Divno je gledati te dok igras tenis a jos lepse da uzivas u okruzenju ljudi koje volis i koji te vole

Robert Decembarski

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.

Tenisač

pre 6 godina

Vratiće se Nolo jak kao nekad. Još ćemo sa uzbuđenjem i strepnjom u krajnji ishod gledati njegove igre, ali pobeđivaće i osvajaće još turnira. Već je legenda, jedan od najvećih tenisera u istoriji, a tek mu je 30 i pripada malom narodu kojeg ima svega oko 10 miliona na planeti. Dakle, počastvovani smo što smo mu savremenici jer će se za 150 godina o njemu, međ' narodu Srpskom, pričati kao o Tesli danas.

Danko

pre 6 godina

Tvrdit da je Nole bolji od Federera iako ima 7 gs manje je skoro normalno, neki čak u to veruju. Ali reći da je npr Boris Beker veći teniser od Novaka je "neverovatna glupost", jer ima čak 6 gs manje od Noleta... Kako smo samo "realni"...

Sinisa

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.

Sinisa

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.

Danko

pre 6 godina

Tvrdit da je Nole bolji od Federera iako ima 7 gs manje je skoro normalno, neki čak u to veruju. Ali reći da je npr Boris Beker veći teniser od Novaka je "neverovatna glupost", jer ima čak 6 gs manje od Noleta... Kako smo samo "realni"...

ja

pre 6 godina

Nole, mogu da te mrze i pljuju samo neostvareni ljudi. Uz veliku zrtvu i ljubav porodice uspeo si da uradis nesto zbog cega su normalni ljudi srecni: godinama u vrhu svetskog tenisa, vise puta najbolji sportista Sveta, pozitivno propagiranje zemlje a i dalje normalan, porodican covek. Divno je gledati te dok igras tenis a jos lepse da uzivas u okruzenju ljudi koje volis i koji te vole

Bradonja

pre 6 godina

Nekorektno je prema Vavrinki da bude stavljen u onu drugu grupu tenisera koji su jos sporadicno osvojili po koji slem, a on ih osvojio isto koliko i Mari.

Idemooo No1e - GOAT by 2022

pre 6 godina

Sasvim je jasno da je No1e svoju igru podigao na takav nivo da ni Nadal ni Federer nisu imali pojma kako da ga pobede. Dakle, sto se tice nivoa igre, Novak je tu uverljivo broj jedan svih vremena, a sto se tice titula na GS turnirima ne zaboravite da je rodja 6 godina stariji od Novaka. Drugim recima - ima tu jos da se igra (i naosvaja). A onda cemo da sumiramo konto!

Tenisač

pre 6 godina

Vratiće se Nolo jak kao nekad. Još ćemo sa uzbuđenjem i strepnjom u krajnji ishod gledati njegove igre, ali pobeđivaće i osvajaće još turnira. Već je legenda, jedan od najvećih tenisera u istoriji, a tek mu je 30 i pripada malom narodu kojeg ima svega oko 10 miliona na planeti. Dakle, počastvovani smo što smo mu savremenici jer će se za 150 godina o njemu, međ' narodu Srpskom, pričati kao o Tesli danas.

Ivan

pre 6 godina

Da li je Nole odustao, da li se folira, da li "beži" kako neki kažu od protivnika što je APSURD nad apsurdima naravno, da li ovo, da li ono, sve to jednostavno NIJE relevantno, relevantno je samo ono što je on postigao NA TENISKIM TERENIMA širom sveta za svo ovo vreme od trenutka kada se pojavio pa do danas. To mu NIKO nikada neće moći oduzeti, niti osporiti, jednostavno Nole je jedan od top 5 svih vremena, po brojkama, po dominaciji, po titulama, uz Federera, Nadala, Samprasa i Borga, Novak je član top 5 svih vremena pa možete da ga stavite i na 5. mesto u tom društvu, to je strašno veliki rezultat. Sva ta petorica su za veliko poštovanje, veliki Švajcarac je najveći u istoriji i po broju najvećih titula i po broju nedelja na vrhu i po igri, jednostavno Federer je "strong all rounds" što bi se reklo, jednostavno klasa, zatim Nadal koji je kralj šljake najbolji igrač na toj podlozi svih vremena i to će zauvek ostati, sa čudesnim rezultatima na šljaci ali naravno ima osvojene i ostale velike titule i na drugim podlogama i to ga čini večitim, zatim Novak koji je osvojio sve velike titule, sve GS, ukupno 12 GS, jedini ima 4 GS u nizu na 3 različite podloge i još neke velike rekorde, jedan od najboljih možda i najbolji riterner svih vremena, zatim Sampras sa 14 GS i brojnim rekordima, pa onda Borg sa 6 RG i 5 WB koji se povukao sa samo 25 godina koji je zaista bio i ostao jedan veliki igrač. I eto, to su 5 najvećih svih vremena i za veliko poštovanje su svi oni.

Robert Decembarski

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!

djole

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.
(Sinisa, 23. avgust 2017 12:02)

Uvek sam se pitao kakva vam je to satisfakcija sto ga vi u Srbiji stavljate na 3. mesto najboljih svih vremena, ako ga ceo svet stavlja na 5. mesto?
Apsolutno nista ne znaci gde ga vi stavljate ako svet ne priznaje to! To je isto kao da ja za mog sina uporno govorim da je najbolji u skoli, a on je po svojim ocenama na 5. mestu.

šetač

pre 6 godina

Lep tekst. Imao sam sreće da sam živeo u vreme Pižona, Duleta Savića. Gledao sa to finale Kupa UEFA 1979. Džaića se sećam više iz priče, bio sam mali da bih nešto shvatio. Uspehe košarkaša od "Odbojka Moke i Kiće" 1977 pamtim jako dobro. Zvezdino osvajanje Evrope, srećna smo generacija što je sve to doživela i videla. I evo sada Nole. Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.

Vračarac

pre 6 godina

@Danko:

A kad imaš tri tenisera - jedan ima osvojen 1 GS, drugi 6 GS, a treći 11 GS. Da li je veća razlika u kvalitetu između tenisera koji ima osvojen 1 GS i ovog sa osvojenih 6, ili između ovog sa osvojenih 6 i ovog sa osvojenih 11 GS?

E u tome je stvar - kada osvojiš određen broj najvećih turnira, ostalo su nijanse. Prema tvojoj logici, Sampras je skoro duplo bolji bio od Agasija, što veze sa životom nema.

Ukratko, Federer, Nadal i Đoković su verovatno najbolji igrači u istoriji tenisa, ali isto tako stoji da Novak je Novak u plusu i sa Federerom, i sa Nadalom, a odigrao je sa njima pojedinčano više mečeva nego što su Federer i nadal jedan protiv drugog. Pa ti vidi.

Danko

pre 6 godina

@vračarac
Novak ima u 50 mečeva jednu jedinu pobedu više protiv ostarelog Federera. Da li je to više od 7 gren slemova? Medjusobno skor možemo gledat kao dodatni kriterijum kad je isti ili sličan broj osvojenih turnira, u protivnom su Kirijos, Karlović ili Rodik bolji od Novaka. Federeru jpš uvek niko nije ni blizu, zato je besmisleno i spominjat tu jednu pobedu više!Niko nema 18, ni 17, ni 16 gs...

Lule

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.

heba

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19)

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!

ohoho

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!
(Danko, 23. avgust 2017 15:09)

Nivo igre je moguće izmeriti kada skupiš 16970 poena.
Nivo igre je moguće izmeriti kada jedini u istoriji osvojiš sve slemove zaredom na svim podlogama.
Nivo igre je moguće shvatiti kada Nadal kaže:

“Da bih pobedio Novaka, moram igrati na svom najvišem nivou, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“

Pozdrav.

pusa

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o. 
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19) 

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!
(heba, 23. avgust 2017 17:16)

100 puta federaši širom sveta su apsurdno želeli taj famozni 18. slem, pa te pitam jel si i njima solio pamet šta bi imali od toga?
I ovo vaše ruganje sa “Nolo“, je toliko kretenski detinjasto, da precizno govori o količini frustracija, nivou kompleksa koje imate zbog proste činjenice da je Srbin istorijska teniska legenda, kakvu vi nikada niste, nemate, i nikada nećete imati, i to je činjenica. To vas i boli, i zato se i rugate. Kao deca, he he...

khe khe

pre 6 godina

Kroz 50 god sećaće se Rodzera (zbog rekorda), Nadala zbog 10 RG,..., od ranije Borga, Samprasa i tsl...zašto bi se sećali Novaka?
(Andjela, 23. avgust 2017 20:49)

Sećaće ga se kako je mlatio Federera i Nadala kao volove u kupusu he he.
Ajd pamtiće ga i kao jedinog u istoriji sa sva 4 slema na svim podlogama, kao rekordera Australian Opena, kao jedinog ikada koji je odigrao SVA finala svih velikih turnira u sezoni itd itd. Ima dosta za pamćenje, mada ne sumnjam da ima ljudi koji bi zbog bola koji im je naneo, ga brže bolje zaboravili, na način kako ljudi ne vole da se sećaju ružnih stvari u životu. Ti si primer valjda.

hilsman

pre 6 godina

Ako su Novak,Nadal i Federer top 3 svih vremena,onda su top 3 fudbalera Mesi,Cavi i Ronaldo,a kosarkasa Lebron,Kari i Durant i sport se racuna od 2007-me,naravno realni Srbin ce uvek da pljuje po danasnjem fudbalu i NBA i da se seca starih dobrih vremena dok u tenisu obrnuto taj sport nije postojao za Srbina pre Djokovica.Jednostavno vrlo je tesko praviti liste najboljih jer puno kriterijuma mora uci u obzir,jedan od tih je i konkurencija,u Novakovoj eri pored njegove konkurencije(Nisikori,Raonic,Berdih...)bi i Boba Zivojinovic uzeo koji GS,i kada se prave liste GOAT realnost je da je Federer broj jedan,Nadalovo mesto je u top 5,a Djokovicevo u top 10,sve van toga je marketinsko uzdizanje trenutno aktivnih tenisera i potcenjivanje sampiona iz proslosti a pre svega iz prave zlatne ere tenisa,od sredine osamdesetih pa do kraja devedesetih.

...

pre 6 godina

(Ivan, 23. avgust 2017 16:37)

Bravo za komentar! Sad se spremi na replike dežurnih plaćenih botova kako je Novak nebitan u tenisu i kako nije ni u prvih 10. Ne misle ni oni tako, ali moraju tako da pišu, plaćeni su.

hehe

pre 6 godina

Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.
(šetač, 23. avgust 2017 17:28)

Ja razumem. Da sam ja “susjed“ ostrašćeni šovinista, mrzeo bih Srbina Novaka, i ne bih se libio da trolujem i hejtujem ovde predstavljajući se kao Srbin, da time oduzmem nekome argument da sam iskompleksirani “komšija“, a bonus je da uživam u reakcijama, pljuvanju Srba od strane Srba čuvenom rečenicom “Kakav smo najgori narod...“ Naravno obavezno bih pravdao “navijanje“ za Federera tobož lepšim tenisom.
Oni se ničega ne stide. To je lepo J. Dučić objasnio.

pusa

pre 6 godina

(antiDebil, 23. avgust 2017 21:52)

Haha, nasmeja me! Tvoj komentar je par exelance nekoga koga je mnogo pogodila pojava Srbina u tenisu, Novaka. Pa ti sve o Novaku znaš (!!) ahahaaa... bolje od najokorelijeg Novakovog navijača... neprocenjivo!!

Da malo bolje pratiš tenis znao bi da je Novak po procentu pobeda u finalima slemova 6. u istoriji, a ne najgori. Potrudi se malo bolje sa lažima. Ah da, po karijernom procentu pobeda Novak je NAJBOLJI U ISTORIJI! Tvoj mezimac Federer tek 5.
Ako Novaka budu pamtili po najviše poraza u finalima USO, onda će istom tvojom logikom i Federera pamtiti po najviše poraza u istoriji na Garosu, he he... Prati neki drugi sport, tenis ti nešto slabo ide.

Pozdrav za web redakciju b92! Sjajni ste!

MsK

pre 6 godina

@Bolja su sećanja

A kad Rodjer od juna 2012 i 1.mesta sa 11.075 bodova (krajem oktobra imao 12.315 b). sklizne do oktobra 2013 na 6.mesto sa 4.205 b /izgubivši 8000 b.. To nije sunovrat?
ili kad
Nadal sa 1.mesta sa kraja 2013. i početka 2014 sa 14.340 bodova sklizne do kraja 2014 na 3.poz. sa 6195 b. /izgubivši cca 8.000 bod/.. To nije sunovrat?

Inače, najviše volem vas komentatore što uvek svircate uz tamburu, a ubedjeni ste da ste virtuozi na Fenderu..

Zoran

pre 6 godina

Jedino Novak je sposoban da od 14 velikih turnira u godini osvoji više od polovinu.
To je uradio nekoliko puta u ovoj deceniji. Mislim niko nece osvojiti ni jednom. Recimo 3GS i 5Mastersa.

zaboravljen

pre 6 godina

Na osnovu nekih fotografija iz Njujorka vidi se da je i Hju Džekmen takođe zaboravio Novaka Đokovića, pa se sa suprugom fotografiše sa Rodžerom i Mirkom.

hehe

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 21:22)
Nije sporno, slažem se ja ko je najveći zbog svega što je postigao, ali taj najveći nikada nije imao takav bljesak, što govori da nikada nije imao takav nivo igre. Pričamo o nivou igre a ne o postojanosti od 15 godina. Konors je bio postojan 20 godina, pa? Ili shvati to ovako, Novak je u tom bljesku prikazao nivo igre kao niko nikada u istoriji, makar on trajao i par godina samo. Mešaš babe i žabe i uzimaš šta tebi odgovara. Smešno je.

...

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 17:37)

Šta pričaš ti? Porediš duele od po par, nekoliko mečeva i duel od skoro 50 mečeva. Znam da vas mnogo boli taj negativan skor Federera sa Novakom, jer mnogo ga nešto spominjete i koprcate se u minimiziranju istog.
A i ovo tvoje “gledat“, “spominjat“ te odaje, koliko god se patetično trudio da se sakriješ ko si i odakle si. Smešni ste što to radite a odavno ste provaljeni. U tom kontekstu, Novak je naš i mi se ponosimo našim momkom, kakve vi veze imate sa Federerom? Kitite se tuđim perjem.

Y

pre 6 godina

Komšije he he, znamo da vas ima ovde, znate i vi da znamo da vas ima he he. Joooj što vas Novak boli, grize, žulja ihhh! Sorry, pisali vi vaše nebuloze do sutra, ne možete izbrisati 12/30/5/230 hehe! Shvatite NE MOŽETE! Uživam čitajući vas hi hi.

PS: Naravno pozdrav za većinu normalnih komšija. Šljama ima svuda.

Abeceda i azbuka

pre 6 godina

@..."verovatno još uvek nije znao ni sva slova azbuke dok je pratio svog starijeg brata Mišu Zvereva..."...

Smem da se kladim da AZBUKU ni sad ne zna. Nemci ne pisu cirilicom.

Ivan

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.
(Lule, 23. avgust 2017 17:11)

Svi koji redovno ili bar povremeno komentarišu ovde, naročito na teniskim temama, vrlo dobro znaju KO je taj ko ovde "davi sa Nolo"! Naravno TI sa nekoliko svojih nikova koje intenzivno menjaš i još par tebi sličnih! Ne znate bre ni ime čoveku pravilno da napišete a znate ko je "najbolji svih vremena u galaksiji a i šire"! :-)

antiDebil

pre 6 godina

@@@khe khe
Tebe bas pogadja ovaj Novakov sunovrat?Novaka ce pamtiti po tome sto nije bio u stanju da dostigne nivo tenisa koji je postavio covek od 36 godina, kao tenisera koji je doziveo najvise poraza u istoriji finala US Opena,kao nekog ko je Frenc Open osvojio tek kada nisu igrali ni Nadal ni Federer i kada pre finala nije imao protivnika iz najboljih 10, kao nekoga ko je 6 od 12 gs titula osvojio u periodu u kojem su najveci rivali bili povredjeni (2014-2016),kao nekoga ko je 11 od 12 titula osvojio tek kada je jedan rival usao u pozne godine i probleme sa povredama,a drugi propustao po pola sezone zbog povreda, kao neko ko je medju najgorima kada je u pitanju odnos pobeda i poraza u gs finalima, kao neko ko je u svojoj najboljoj sezoni 3 puta porazen od starca. LTo je njegova zaostavstina. Tek treci u svojoj eri,vecito u senci boljih od sebe, sa 29-40 godina sramno prevazidjen od strane polupenzionera od 36 godina i Nadala koji ne moze sezonu da sastavi a da ne pauzira zbog neke povrede.

?

pre 6 godina

Prosečan atp rejting Novakovih protivnika u finalima slemova je miljama viši od Federovih protivnika u tim finalima. Toliko o tome i ko je od svojih toliko i toliko slemova, osvojio ovoliko i ovoliko.

The 11th Doctor

pre 6 godina

Zanimljivo je da ni jedan ni drugi nisu stigli do finala. Trofej je otišao u ruke Endija Rodika kome je finalni meč predao Giljermo Korija.

Ovo nije tačno. Rodik je u finalu pobedio Huana Karlosa Ferera sa 3:0 u setovima.

Dusan

pre 6 godina

@hehe
Ajde ti ne pametuj.Moj govor je moja stvar, govorim "gledat, radit, ucit, pevat" i neces mi ti odredjivat sta sam ja.Srba u Srpskoj ima mnogo i govorimo jezikom kojim su svi Srbi govorili do prije 100-150 godina. Ti pokondireni koji mislis da je Karadjordje pio "belo mleko" nemas pravo da mene ucis jeziku ciji je pravopis nastao na osnovu jezika kojim se pricalo u Hercegovini i Crnoj Gori, a ne u Beogradu, Nisu ili u Leskovac.Zato smiri malo zivce, opsjednut si Hrvatima, s njima si trebao da se obracunas kad je bilo vrijeme za to, sad ti ne vrijedi pisanje glupavih komentara.

Danko

pre 6 godina

A nivo igre se može izmerit i kad 15000 bodova izgubiš za manje od godinu dana... To o čemu pričaš može se nazvat bleskom, a Najveći je onaj ko ima kontinuitet 20 godina! I skoro toliko slemova...

hehe

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!
(Danko, 23. avgust 2017 20:30)

Pa o tome i pričam. Srbija je velika, u njoj fala bogu ne žive samo Srbi, bez obzira kojim jezikom pričali. A jezik mi dovoljno dobro ide da znam da Srbi ne govore “radit“, “igrat“, “pevat“ itd, (a u isto vreme pišu ekavicom). Znamo svi ko tako govori. Potrudi se malo bolje, ili nađi negde mrvu dostojanstva pa piši brate ceo komentar na svom jeziku, a ne da koristiš neku frankenštajnovsku mešavinu. Pa zar te Novak toliko boli?

Danko

pre 6 godina

Nemam veze sa Dušanom, ali svaka mu je na mestu! Trudim se ne pisat duge komentare jer kucam na mobitelu, pogotovo ako tenis nije tema. Dušan se baš potrudio da objasni neke stvari, hvala mu!

Maja

pre 6 godina

@pusa, priznaj da si Francuz, u srpskom jeziku nema reči kao što je "par exelans"! Vi Francuzi dolazite na naše portale da lečite komplekse!

Danko

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" kao statistička kategorija ne postoji! Kao što je i umetnički dojam nemoguće graduirati. Mada je jasno ko je od tenisera najveći umetnik. a ko su prebacivači loptica i negovatelji smaračkog tenisa.

Matrak ti! O'ladi!

pre 6 godina

@ "Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!"
 (gordan, 24. avgust 2017 05:36)

A ja bih rekao: Cim neko misli da sve zna, onda matrak!

Kako ti to mozes da znas da nece? Kad je angazovao Borisa, bilo je: Gde nadje kockara, zenskarosa, plejboja!... Sto je osvojio, osvojio je...!

I? Matrak!

Ej, ljubomoro pusta!

PS Nisi ti taj koji moze da ocenjuje kakva je koja nacija (Nije vazno jesu li to Srbi ili bilo ko drugo.) A sprdas se sa takvom nekom osobinom (uobrazenoscu da su najbolji), a ti je posedujes i demonstriras u najruznijem obliku i u nemerljivoj kolicini.

Kum Ziki

pre 6 godina

Zverev do kraja godine na 3 mestu , trenutno je 6 ... preteći će Novaka i Wawrinku bog odustajanja i velikog broja poena do kraja godine...moda i verovatno će i Mareya da pretekne ...jer Marey brani skoro sve poene do kraja godine a forma očajna i povreda ...možda i napreduje i na neko mesto više ali to zavisi od njegove dobre igre...do 4 mesta stiže odustaje jel drugih a dobrim rezultatima možda može i više ...

pusicacmokcmok

pre 6 godina

(Dusan, 23. avgust 2017 21:57)

Tako je komšija Hrvat! Konačno da opušteno se raspišeš na svom jeziku. Jes da te je trebalo malo isprovocirati i iznervirati, ali uspeo sam :).

Ne znam baš ko je ovde opsednut. Dolaziš na naš sajt na teniske vesti ccc.... Ovde se već smejem.

PS: Nik ti je komičan. A da, vi se ničega ne stidite.

gordan

pre 6 godina

Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!

Sinisa

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.

Tenisač

pre 6 godina

Vratiće se Nolo jak kao nekad. Još ćemo sa uzbuđenjem i strepnjom u krajnji ishod gledati njegove igre, ali pobeđivaće i osvajaće još turnira. Već je legenda, jedan od najvećih tenisera u istoriji, a tek mu je 30 i pripada malom narodu kojeg ima svega oko 10 miliona na planeti. Dakle, počastvovani smo što smo mu savremenici jer će se za 150 godina o njemu, međ' narodu Srpskom, pričati kao o Tesli danas.

Danko

pre 6 godina

Tvrdit da je Nole bolji od Federera iako ima 7 gs manje je skoro normalno, neki čak u to veruju. Ali reći da je npr Boris Beker veći teniser od Novaka je "neverovatna glupost", jer ima čak 6 gs manje od Noleta... Kako smo samo "realni"...

Robert Decembarski

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.

Idemooo No1e - GOAT by 2022

pre 6 godina

Sasvim je jasno da je No1e svoju igru podigao na takav nivo da ni Nadal ni Federer nisu imali pojma kako da ga pobede. Dakle, sto se tice nivoa igre, Novak je tu uverljivo broj jedan svih vremena, a sto se tice titula na GS turnirima ne zaboravite da je rodja 6 godina stariji od Novaka. Drugim recima - ima tu jos da se igra (i naosvaja). A onda cemo da sumiramo konto!

ja

pre 6 godina

Nole, mogu da te mrze i pljuju samo neostvareni ljudi. Uz veliku zrtvu i ljubav porodice uspeo si da uradis nesto zbog cega su normalni ljudi srecni: godinama u vrhu svetskog tenisa, vise puta najbolji sportista Sveta, pozitivno propagiranje zemlje a i dalje normalan, porodican covek. Divno je gledati te dok igras tenis a jos lepse da uzivas u okruzenju ljudi koje volis i koji te vole

djole

pre 6 godina

Jedno je sigurno,Novak Djokovic je jedan od 3 najbolja tenisera u istoriji,i tu nema nikakve rasprave.Ako se vrati na pravi nacin za sledecu sezonu,samo moze dopdatno da utaba mjesto medju besmrtne.Svaka cast Samprasu na 14 gren slemova,ali on nije bio na istom nivou na kom su Nadal,Federer i Djokovic.
(Sinisa, 23. avgust 2017 12:02)

Uvek sam se pitao kakva vam je to satisfakcija sto ga vi u Srbiji stavljate na 3. mesto najboljih svih vremena, ako ga ceo svet stavlja na 5. mesto?
Apsolutno nista ne znaci gde ga vi stavljate ako svet ne priznaje to! To je isto kao da ja za mog sina uporno govorim da je najbolji u skoli, a on je po svojim ocenama na 5. mestu.

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!

Vračarac

pre 6 godina

@Danko:

A kad imaš tri tenisera - jedan ima osvojen 1 GS, drugi 6 GS, a treći 11 GS. Da li je veća razlika u kvalitetu između tenisera koji ima osvojen 1 GS i ovog sa osvojenih 6, ili između ovog sa osvojenih 6 i ovog sa osvojenih 11 GS?

E u tome je stvar - kada osvojiš određen broj najvećih turnira, ostalo su nijanse. Prema tvojoj logici, Sampras je skoro duplo bolji bio od Agasija, što veze sa životom nema.

Ukratko, Federer, Nadal i Đoković su verovatno najbolji igrači u istoriji tenisa, ali isto tako stoji da Novak je Novak u plusu i sa Federerom, i sa Nadalom, a odigrao je sa njima pojedinčano više mečeva nego što su Federer i nadal jedan protiv drugog. Pa ti vidi.

antiDebil

pre 6 godina

@@@khe khe
Tebe bas pogadja ovaj Novakov sunovrat?Novaka ce pamtiti po tome sto nije bio u stanju da dostigne nivo tenisa koji je postavio covek od 36 godina, kao tenisera koji je doziveo najvise poraza u istoriji finala US Opena,kao nekog ko je Frenc Open osvojio tek kada nisu igrali ni Nadal ni Federer i kada pre finala nije imao protivnika iz najboljih 10, kao nekoga ko je 6 od 12 gs titula osvojio u periodu u kojem su najveci rivali bili povredjeni (2014-2016),kao nekoga ko je 11 od 12 titula osvojio tek kada je jedan rival usao u pozne godine i probleme sa povredama,a drugi propustao po pola sezone zbog povreda, kao neko ko je medju najgorima kada je u pitanju odnos pobeda i poraza u gs finalima, kao neko ko je u svojoj najboljoj sezoni 3 puta porazen od starca. LTo je njegova zaostavstina. Tek treci u svojoj eri,vecito u senci boljih od sebe, sa 29-40 godina sramno prevazidjen od strane polupenzionera od 36 godina i Nadala koji ne moze sezonu da sastavi a da ne pauzira zbog neke povrede.

Zoran

pre 6 godina

Jedino Novak je sposoban da od 14 velikih turnira u godini osvoji više od polovinu.
To je uradio nekoliko puta u ovoj deceniji. Mislim niko nece osvojiti ni jednom. Recimo 3GS i 5Mastersa.

hilsman

pre 6 godina

Ako su Novak,Nadal i Federer top 3 svih vremena,onda su top 3 fudbalera Mesi,Cavi i Ronaldo,a kosarkasa Lebron,Kari i Durant i sport se racuna od 2007-me,naravno realni Srbin ce uvek da pljuje po danasnjem fudbalu i NBA i da se seca starih dobrih vremena dok u tenisu obrnuto taj sport nije postojao za Srbina pre Djokovica.Jednostavno vrlo je tesko praviti liste najboljih jer puno kriterijuma mora uci u obzir,jedan od tih je i konkurencija,u Novakovoj eri pored njegove konkurencije(Nisikori,Raonic,Berdih...)bi i Boba Zivojinovic uzeo koji GS,i kada se prave liste GOAT realnost je da je Federer broj jedan,Nadalovo mesto je u top 5,a Djokovicevo u top 10,sve van toga je marketinsko uzdizanje trenutno aktivnih tenisera i potcenjivanje sampiona iz proslosti a pre svega iz prave zlatne ere tenisa,od sredine osamdesetih pa do kraja devedesetih.

Danko

pre 6 godina

@vračarac
Novak ima u 50 mečeva jednu jedinu pobedu više protiv ostarelog Federera. Da li je to više od 7 gren slemova? Medjusobno skor možemo gledat kao dodatni kriterijum kad je isti ili sličan broj osvojenih turnira, u protivnom su Kirijos, Karlović ili Rodik bolji od Novaka. Federeru jpš uvek niko nije ni blizu, zato je besmisleno i spominjat tu jednu pobedu više!Niko nema 18, ni 17, ni 16 gs...

Lule

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.

Danko

pre 6 godina

A nivo igre se može izmerit i kad 15000 bodova izgubiš za manje od godinu dana... To o čemu pričaš može se nazvat bleskom, a Najveći je onaj ko ima kontinuitet 20 godina! I skoro toliko slemova...

...

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 17:37)

Šta pričaš ti? Porediš duele od po par, nekoliko mečeva i duel od skoro 50 mečeva. Znam da vas mnogo boli taj negativan skor Federera sa Novakom, jer mnogo ga nešto spominjete i koprcate se u minimiziranju istog.
A i ovo tvoje “gledat“, “spominjat“ te odaje, koliko god se patetično trudio da se sakriješ ko si i odakle si. Smešni ste što to radite a odavno ste provaljeni. U tom kontekstu, Novak je naš i mi se ponosimo našim momkom, kakve vi veze imate sa Federerom? Kitite se tuđim perjem.

?

pre 6 godina

Prosečan atp rejting Novakovih protivnika u finalima slemova je miljama viši od Federovih protivnika u tim finalima. Toliko o tome i ko je od svojih toliko i toliko slemova, osvojio ovoliko i ovoliko.

MsK

pre 6 godina

@Bolja su sećanja

A kad Rodjer od juna 2012 i 1.mesta sa 11.075 bodova (krajem oktobra imao 12.315 b). sklizne do oktobra 2013 na 6.mesto sa 4.205 b /izgubivši 8000 b.. To nije sunovrat?
ili kad
Nadal sa 1.mesta sa kraja 2013. i početka 2014 sa 14.340 bodova sklizne do kraja 2014 na 3.poz. sa 6195 b. /izgubivši cca 8.000 bod/.. To nije sunovrat?

Inače, najviše volem vas komentatore što uvek svircate uz tamburu, a ubedjeni ste da ste virtuozi na Fenderu..

heba

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o.
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19)

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!

Ivan

pre 6 godina

Ma daj ljudi pustite, neka im bude: Nolo je najbolji svih vremena u galaksiji pa i šire. I nikada se neće dogoditi neko bolji. Neka im bude, ne mogu oni drugačije, samo da više ne dave sa Nolo.
(Lule, 23. avgust 2017 17:11)

Svi koji redovno ili bar povremeno komentarišu ovde, naročito na teniskim temama, vrlo dobro znaju KO je taj ko ovde "davi sa Nolo"! Naravno TI sa nekoliko svojih nikova koje intenzivno menjaš i još par tebi sličnih! Ne znate bre ni ime čoveku pravilno da napišete a znate ko je "najbolji svih vremena u galaksiji a i šire"! :-)

pusa

pre 6 godina

(antiDebil, 23. avgust 2017 21:52)

Haha, nasmeja me! Tvoj komentar je par exelance nekoga koga je mnogo pogodila pojava Srbina u tenisu, Novaka. Pa ti sve o Novaku znaš (!!) ahahaaa... bolje od najokorelijeg Novakovog navijača... neprocenjivo!!

Da malo bolje pratiš tenis znao bi da je Novak po procentu pobeda u finalima slemova 6. u istoriji, a ne najgori. Potrudi se malo bolje sa lažima. Ah da, po karijernom procentu pobeda Novak je NAJBOLJI U ISTORIJI! Tvoj mezimac Federer tek 5.
Ako Novaka budu pamtili po najviše poraza u finalima USO, onda će istom tvojom logikom i Federera pamtiti po najviše poraza u istoriji na Garosu, he he... Prati neki drugi sport, tenis ti nešto slabo ide.

Pozdrav za web redakciju b92! Sjajni ste!

pusicacmokcmok

pre 6 godina

(Dusan, 23. avgust 2017 21:57)

Tako je komšija Hrvat! Konačno da opušteno se raspišeš na svom jeziku. Jes da te je trebalo malo isprovocirati i iznervirati, ali uspeo sam :).

Ne znam baš ko je ovde opsednut. Dolaziš na naš sajt na teniske vesti ccc.... Ovde se već smejem.

PS: Nik ti je komičan. A da, vi se ničega ne stidite.

šetač

pre 6 godina

Lep tekst. Imao sam sreće da sam živeo u vreme Pižona, Duleta Savića. Gledao sa to finale Kupa UEFA 1979. Džaića se sećam više iz priče, bio sam mali da bih nešto shvatio. Uspehe košarkaša od "Odbojka Moke i Kiće" 1977 pamtim jako dobro. Zvezdino osvajanje Evrope, srećna smo generacija što je sve to doživela i videla. I evo sada Nole. Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.

hehe

pre 6 godina

Ne vidim da ćemo u skorije vreme imati takvog sportistu. A o razmerama njegovog uspeha tek će se pisati. I stvarno ne razumem hejtere.
(šetač, 23. avgust 2017 17:28)

Ja razumem. Da sam ja “susjed“ ostrašćeni šovinista, mrzeo bih Srbina Novaka, i ne bih se libio da trolujem i hejtujem ovde predstavljajući se kao Srbin, da time oduzmem nekome argument da sam iskompleksirani “komšija“, a bonus je da uživam u reakcijama, pljuvanju Srba od strane Srba čuvenom rečenicom “Kakav smo najgori narod...“ Naravno obavezno bih pravdao “navijanje“ za Federera tobož lepšim tenisom.
Oni se ničega ne stide. To je lepo J. Dučić objasnio.

pusa

pre 6 godina

Kako bih voleo da se Nole vrati, osvoji jos jedan GS, koji god, i taman kad se tastatura navijaci, komsije i Mats uplase da ce napasti Federerove rekorde, na postolju saopsti da se povlaci, mahne publici i cao, ne bih vas vise zadrzav'o. 
(Robert Decembarski, 23. avgust 2017 13:19) 

Kakva apsurdna želja! I? Šta bi ti imao od toga, kad to tako želiš? (A Nolu recimo nit je stalo do toga, nit je stalo do tebe)!
(heba, 23. avgust 2017 17:16)

100 puta federaši širom sveta su apsurdno želeli taj famozni 18. slem, pa te pitam jel si i njima solio pamet šta bi imali od toga?
I ovo vaše ruganje sa “Nolo“, je toliko kretenski detinjasto, da precizno govori o količini frustracija, nivou kompleksa koje imate zbog proste činjenice da je Srbin istorijska teniska legenda, kakvu vi nikada niste, nemate, i nikada nećete imati, i to je činjenica. To vas i boli, i zato se i rugate. Kao deca, he he...

Y

pre 6 godina

Komšije he he, znamo da vas ima ovde, znate i vi da znamo da vas ima he he. Joooj što vas Novak boli, grize, žulja ihhh! Sorry, pisali vi vaše nebuloze do sutra, ne možete izbrisati 12/30/5/230 hehe! Shvatite NE MOŽETE! Uživam čitajući vas hi hi.

PS: Naravno pozdrav za većinu normalnih komšija. Šljama ima svuda.

...

pre 6 godina

(Ivan, 23. avgust 2017 16:37)

Bravo za komentar! Sad se spremi na replike dežurnih plaćenih botova kako je Novak nebitan u tenisu i kako nije ni u prvih 10. Ne misle ni oni tako, ali moraju tako da pišu, plaćeni su.

hehe

pre 6 godina

(Danko, 23. avgust 2017 21:22)
Nije sporno, slažem se ja ko je najveći zbog svega što je postigao, ali taj najveći nikada nije imao takav bljesak, što govori da nikada nije imao takav nivo igre. Pričamo o nivou igre a ne o postojanosti od 15 godina. Konors je bio postojan 20 godina, pa? Ili shvati to ovako, Novak je u tom bljesku prikazao nivo igre kao niko nikada u istoriji, makar on trajao i par godina samo. Mešaš babe i žabe i uzimaš šta tebi odgovara. Smešno je.

Danko

pre 6 godina

"Nivo igre" kao statistička kategorija ne postoji! Kao što je i umetnički dojam nemoguće graduirati. Mada je jasno ko je od tenisera najveći umetnik. a ko su prebacivači loptica i negovatelji smaračkog tenisa.

gordan

pre 6 godina

Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!

zaboravljen

pre 6 godina

Na osnovu nekih fotografija iz Njujorka vidi se da je i Hju Džekmen takođe zaboravio Novaka Đokovića, pa se sa suprugom fotografiše sa Rodžerom i Mirkom.

khe khe

pre 6 godina

Kroz 50 god sećaće se Rodzera (zbog rekorda), Nadala zbog 10 RG,..., od ranije Borga, Samprasa i tsl...zašto bi se sećali Novaka?
(Andjela, 23. avgust 2017 20:49)

Sećaće ga se kako je mlatio Federera i Nadala kao volove u kupusu he he.
Ajd pamtiće ga i kao jedinog u istoriji sa sva 4 slema na svim podlogama, kao rekordera Australian Opena, kao jedinog ikada koji je odigrao SVA finala svih velikih turnira u sezoni itd itd. Ima dosta za pamćenje, mada ne sumnjam da ima ljudi koji bi zbog bola koji im je naneo, ga brže bolje zaboravili, na način kako ljudi ne vole da se sećaju ružnih stvari u životu. Ti si primer valjda.

ohoho

pre 6 godina

"Nivo igre" je moguće izmerit samo ako prebrojiš broj osvojenih GS, broj sedmica na broju 1 i eventualno ukupan broj osvojenih turnira. Sve ostalo je šuplja priča, koja uz malo mašte i Viktora Troickog može nazvati najboljim svih vremena!
(Danko, 23. avgust 2017 15:09)

Nivo igre je moguće izmeriti kada skupiš 16970 poena.
Nivo igre je moguće izmeriti kada jedini u istoriji osvojiš sve slemove zaredom na svim podlogama.
Nivo igre je moguće shvatiti kada Nadal kaže:

“Da bih pobedio Novaka, moram igrati na svom najvišem nivou, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“

Pozdrav.

Dusan

pre 6 godina

@hehe
Ajde ti ne pametuj.Moj govor je moja stvar, govorim "gledat, radit, ucit, pevat" i neces mi ti odredjivat sta sam ja.Srba u Srpskoj ima mnogo i govorimo jezikom kojim su svi Srbi govorili do prije 100-150 godina. Ti pokondireni koji mislis da je Karadjordje pio "belo mleko" nemas pravo da mene ucis jeziku ciji je pravopis nastao na osnovu jezika kojim se pricalo u Hercegovini i Crnoj Gori, a ne u Beogradu, Nisu ili u Leskovac.Zato smiri malo zivce, opsjednut si Hrvatima, s njima si trebao da se obracunas kad je bilo vrijeme za to, sad ti ne vrijedi pisanje glupavih komentara.

Bradonja

pre 6 godina

Nekorektno je prema Vavrinki da bude stavljen u onu drugu grupu tenisera koji su jos sporadicno osvojili po koji slem, a on ih osvojio isto koliko i Mari.

Ivan

pre 6 godina

Da li je Nole odustao, da li se folira, da li "beži" kako neki kažu od protivnika što je APSURD nad apsurdima naravno, da li ovo, da li ono, sve to jednostavno NIJE relevantno, relevantno je samo ono što je on postigao NA TENISKIM TERENIMA širom sveta za svo ovo vreme od trenutka kada se pojavio pa do danas. To mu NIKO nikada neće moći oduzeti, niti osporiti, jednostavno Nole je jedan od top 5 svih vremena, po brojkama, po dominaciji, po titulama, uz Federera, Nadala, Samprasa i Borga, Novak je član top 5 svih vremena pa možete da ga stavite i na 5. mesto u tom društvu, to je strašno veliki rezultat. Sva ta petorica su za veliko poštovanje, veliki Švajcarac je najveći u istoriji i po broju najvećih titula i po broju nedelja na vrhu i po igri, jednostavno Federer je "strong all rounds" što bi se reklo, jednostavno klasa, zatim Nadal koji je kralj šljake najbolji igrač na toj podlozi svih vremena i to će zauvek ostati, sa čudesnim rezultatima na šljaci ali naravno ima osvojene i ostale velike titule i na drugim podlogama i to ga čini večitim, zatim Novak koji je osvojio sve velike titule, sve GS, ukupno 12 GS, jedini ima 4 GS u nizu na 3 različite podloge i još neke velike rekorde, jedan od najboljih možda i najbolji riterner svih vremena, zatim Sampras sa 14 GS i brojnim rekordima, pa onda Borg sa 6 RG i 5 WB koji se povukao sa samo 25 godina koji je zaista bio i ostao jedan veliki igrač. I eto, to su 5 najvećih svih vremena i za veliko poštovanje su svi oni.

Danko

pre 6 godina

Nemam veze sa Dušanom, ali svaka mu je na mestu! Trudim se ne pisat duge komentare jer kucam na mobitelu, pogotovo ako tenis nije tema. Dušan se baš potrudio da objasni neke stvari, hvala mu!

Danko

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!

hehe

pre 6 godina

Neverovatno je kako nekim komentatorima loše idu jezici! Srpski jezik nije samo onaj koji se govori u tvojoj ulici, Srbija je velika!
(Danko, 23. avgust 2017 20:30)

Pa o tome i pričam. Srbija je velika, u njoj fala bogu ne žive samo Srbi, bez obzira kojim jezikom pričali. A jezik mi dovoljno dobro ide da znam da Srbi ne govore “radit“, “igrat“, “pevat“ itd, (a u isto vreme pišu ekavicom). Znamo svi ko tako govori. Potrudi se malo bolje, ili nađi negde mrvu dostojanstva pa piši brate ceo komentar na svom jeziku, a ne da koristiš neku frankenštajnovsku mešavinu. Pa zar te Novak toliko boli?

Maja

pre 6 godina

@pusa, priznaj da si Francuz, u srpskom jeziku nema reči kao što je "par exelans"! Vi Francuzi dolazite na naše portale da lečite komplekse!

Matrak ti! O'ladi!

pre 6 godina

@ "Bez Borisa nikad GS nece osvojiti, to sam napisao kad su se razisli. I sad stojim iza toga, da mu se glava nije usijala posle RG I danas bi sa lakocom gospodario tenisom. A ovako matrak, cim Srbin pomisli da je najjaci tad nastaje sunovrat!"
 (gordan, 24. avgust 2017 05:36)

A ja bih rekao: Cim neko misli da sve zna, onda matrak!

Kako ti to mozes da znas da nece? Kad je angazovao Borisa, bilo je: Gde nadje kockara, zenskarosa, plejboja!... Sto je osvojio, osvojio je...!

I? Matrak!

Ej, ljubomoro pusta!

PS Nisi ti taj koji moze da ocenjuje kakva je koja nacija (Nije vazno jesu li to Srbi ili bilo ko drugo.) A sprdas se sa takvom nekom osobinom (uobrazenoscu da su najbolji), a ti je posedujes i demonstriras u najruznijem obliku i u nemerljivoj kolicini.

Kum Ziki

pre 6 godina

Zverev do kraja godine na 3 mestu , trenutno je 6 ... preteći će Novaka i Wawrinku bog odustajanja i velikog broja poena do kraja godine...moda i verovatno će i Mareya da pretekne ...jer Marey brani skoro sve poene do kraja godine a forma očajna i povreda ...možda i napreduje i na neko mesto više ali to zavisi od njegove dobre igre...do 4 mesta stiže odustaje jel drugih a dobrim rezultatima možda može i više ...

Abeceda i azbuka

pre 6 godina

@..."verovatno još uvek nije znao ni sva slova azbuke dok je pratio svog starijeg brata Mišu Zvereva..."...

Smem da se kladim da AZBUKU ni sad ne zna. Nemci ne pisu cirilicom.

The 11th Doctor

pre 6 godina

Zanimljivo je da ni jedan ni drugi nisu stigli do finala. Trofej je otišao u ruke Endija Rodika kome je finalni meč predao Giljermo Korija.

Ovo nije tačno. Rodik je u finalu pobedio Huana Karlosa Ferera sa 3:0 u setovima.