Subota, 12.09.2015.

11:57

Vavrinka: Federer ima igru za Đokovića

Švajcarac Sten Vavrinka izjavio je da Rodžer Federer ima igru kojom bi u finalu US Opena mogao da pobedi Novaka Đokovića.

Izvor: MN

Vavrinka: Federer ima igru za Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Дража

pre 8 godina

Što bi voleo da se oglase sad svi do jednog ovi poznavaoci što su koliko juče Federera kovali u zvezde. Uh što bi bilo lepo samo gledati im face dok čitaju sopstvene nebulozne komentare.

Svete

pre 8 godina

@he he
Hahahaha, a sta znaci ako je Novak, najbolji na svetu, negativan na GS sa Rodikom? Ili Nadalom? Ili ako je uopste negativan sa Federerom, Nadalom, Rodikom, Karlovicem, Safinom....
Nisikori je od njega bolji na GS!
Onda on i nije najbolji na svetu, he he he.
Nakupio pobede protiv Federera od kad je ovaj ostario, inace se zna kako je prolazio dok je RF bio mlad. A ni sad mu nije mnogo bolje...

Svete

pre 8 godina

@Bruguera
Ma kako da ne.
Moze on da igra bolje, al kad je neko mator, onda nema snage. I Sampras je i dalje bolji teniser od Berdiha, al nema snage pa ne bi mogao da igra s njim.
Jednostavno.
I sami vi djokovicevci se tesite i pisete kako se nadate da ce biti 5 setova da bi Rodzer kao star teniser bio umoran.
Al tesko!

Mikii

pre 8 godina

Jugosloven, Tutin, Svete@

Jedan bot napise tri komentara i onda sam sebe citira. Opsta ludnica, evo. Za coveka koji i dalje pise "sumLJiv", nemam mnogo toga lepog da kazem.

hehe

pre 8 godina

Zato si ga pustio beskicmenjace jedan, i on tebe na Rolan Garosu. Da li ste i na kladionici uplatili ? Svejedno, gledate u ledja najboljem na svetu.

hehe

pre 8 godina

17:9, 12. septembar 2015 16:33)
Kad vec brojimo samo GS, Novak vodi sa 7:6 u pobedama, pa ako vodi protiv najboljeg ikada, znaci da je ipak on najbolji ikada. Mozda Rodja danas izjednaci, ali jao njemu ako izgubi jer to znaci da NIKADA vise nece osvojiti nijedan GS. On to zna, ne bi me cudilo ako slucajno pobedi posto je nas junak nervozan i rastrojen, da napusti tenis i pobegne kao u Londonu prosle godine jer zna da ga ceka surova osveta i placanje racuna napravljenih kada je Novak imao 18 godina a Rodja redjao pobede nad njim, sve ce to da plati sa kamatom.

Milenko Jurisevic

pre 8 godina

Jadni Djole. Kakvi kukavicki mediji .
Novinari proklete te vam duse jedino ste vi
gori od politicara!
Narode verujmo u pobedu.
Idemo Djole !!!!!

TenExpert

pre 8 godina

bilo bi dobro da Nole krene odmah agresivno, da mu prodju nekoliko passing-a, i da osvoji prvi set...posle toga bi sve islo lagodno...

Tribislav

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

Novak ako uzme sutra US open osvaja plafon 13 grend slemova do kraja karijere. :)

10 Nole Forzzaa

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.
(milan, 12. septembar 2015 15:25


Ne mogu ni ja

tatamata

pre 8 godina

Novak je favorit, jer on se pita...
nezgodno samo što često odskita.
Prerano "OPA" - sigurna "tropa"!
"Tacna je dobra!",reče radi reda...
a ispod oka gleda pehar u rukama dede Feda.
"Promenite pravila, dajte starosni limit!
Pa, nećete mu se, valjda, do pedesete divit'?!"

viki55

pre 8 godina

Realno Novak je favorit. Realno je i to da je uspeh Federera i svakog drugog koji je uzeo 35 god. zivota da igra finale ! Zaista su retki takvi da i u 35-oj budu u prvih deset na listi !

ime

pre 8 godina

i ako djokovic izgubi nece mi biti zao.. ovamo su govorili djokovicevi navijaci da je velika steta ne osvojen roland garos za novaka, i pitali se zasto publika nije zesce navijala za novaka da udje u istoriju, vec su bili podeljeni, cak vise su bili za stena. a s druge strane likuju sto je serena izgubila juce.. i vinci prolgasavaju nekom lepoticom i dobrom devojkom. bljak na sve to! ne svi, ali vecina. ja sam podrzavao novaka u finalu roland garosa, mada nisam njegov navijac. sada vise ne!! svejedno mi je!!

Block

pre 8 godina

Samo su dve opcije izgledne 3:0 za Federera ili 3:2 za Djokovica. Rodja je u loodackoj formi, a Nole nervozan kao nikada u karijeri. Naravno navijam za Novaka, ali da sam neki optimista pred finale, pa I nisam. Nadam se bar dobrom tenisu, a iduce godine Djovak uzima sva cetiri GS

Milko

pre 8 godina

Novak Djoković je favorit u sutrašnjem finalu, za malo, ali favorit.
Očekujem i želim pobedu Djokovića a ukoliko izgubi nije kraj Sveta, izgubiti od najboljeg ikada nije sramota.

ne se loziti

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne vide da je Stan 100% u pravu. Jednostavno, protiv ovakvog Rodzera leka nema, jos nije izmisljen. I pored toga sto je Novak znacajno podigao nivo igre u mecu protiv mlohavog Marina, miljama je ispod Rodzerovog nivoa. Covek se perfektno krece, perfektna tehnika, udarci, taktika, ma sve! Novak mu se moze ravnopravno suprostavi max. jedan set i to je to.

Bane

pre 8 godina

Ovaj narod previse shvata "zdravo za gotovo" tenis,izjave tenisera a da ne pricam kako ljudi sve pronalaze razloge samo da mrze i pljuju druge jer imaju svoja misljenja koja se ne poklapaju sa njihovim ili ne dao bog uvredjeni bivaju uvredjeni na kraju.

teniscgigrac

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

17:9

pre 8 godina

Izjavi jedan strucnjak ovde kao Federer igra tenis zivota,a manja kvota na Novaka.Da,covek koji je osvojio 17gs,24 mastersa i 87 titula ukupno igra tenis zivota sa 34.Koji debilni komentari,ovo je strasno.

Vlada 91

pre 8 godina

Tako ste svi komentarisali i pred Sinsinati pa Nole nije imao ni brejk loptu...
Zato tisina,bice to tezak mec.
Nije Federer bilo ko,podjednako su dobri i bice tesno.

Petar

pre 8 godina

Većina očigledno nije gledala sve mečeve Federera i Novaka na usopenu.
Novak igra odlično, oštro, fokusirano, ali Federer nije izgubio ni jedan jedini set na celom turniru. Čovek igra tri puta bolje nego kada je bio u dvadesetim.
Sam je rekao da oseća kako danas igra svoj najbolji tenis, i to je istina.
Ovi komentari kako će ga Novak pocepati ni deca od 5 god. ne bi napisala.
Ne razumem samo kako razmišljaju ti ljudi koji to pišu? Šta je njima stvarno u glavi?
Da, Novak je blagi favorit kada se igra na tri dobijena seta, ali Federer je dobio zadnji meč, ovde igra savršeno, i mogu sve da vidim ali da će ga Nole lako dobiti to nikako.
Federer se nije zadihao za ceo turnir, šta vam je? Biće ekstremno težak meč za Novaka koji će morati da igra svoju A igru ako misli da osvoji 10gs.

Shalla Bal

pre 8 godina

Мислим да РФ и Стан имају договор да не исцрпљују један другог физички, тако да не играју 4-5 сетова него онај који је у заостатку сет или два губи.

Covek u prolazu

pre 8 godina

Nije Stan trebao da kaze da njegov sunarodnik ima sansu protiv Novaka vec obrnuto jer u tom slucaju ne bi bilo ovoliko komentara zatuacanih i ostrascenih..Stoga greska Vavrinke sto je uopste to spomenuo!

milan

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.

nada22

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikola88, 12. septembar 2015 12:52

Gledaj sutra meč, pa ćeš da vidiš kakvo rešenje Novak ima.
To je "najstručnije" objašnjenje koje mogu da ti dam (ja, super strčnjak iz fotelje). Ali ako si raspoložen za "malo humora" i imaš dobre živce, slušaj/gledaj Wilandera pred meč (mada će ti i on "objasniti" ISTO KAO I JA).

Aleksandar

pre 8 godina

Ti da ćutiš, plačko. Sram da te bude kako te je počistio sa terena!
Možeš samo izjavama da se šlihtaš Mirki, koja te je prozvala za nadimak.

biti normalan

pre 8 godina

Moze li, bar jednom, bez insinuiranja o dogovoru, prodaji; dopingu? Moze li navijanje, argumenti, odusevljenje, a bez primitivizma i prebrojavanja krvnih zrnaca? Uostalom, pretpostavljam da ste svesni sta ovo govori prvo o vasem samopouzdanju, a zatim i o veri u pobedu vaseg ljubimca

Stojan

pre 8 godina

Treba pripremiti dobru dnevnu formu i plan igre A i B. Pogledati nekoliko mečeva Federera i Novaka i nekoliko mečeva Federera i Nadala i ocijeniti njegove loše strane. Ako bude Rodžer trčao na mrežu treba ga sa jakim forhendom ili jakim bekhendom nekoliko puta probiti na mreži i opametiti da se tako ne igra tenis? Zašto pominjem mečeve Nadala i Federera, zato što ga je Nadal najviše puta pobijedio i ima recept za njegovu igru. Igrajući jako više puta na Rodžerov bekhend, je izbacivao Rodžera iz terena i onda zaključivao na njegov forhend svojim jakim forhendom? Probati upotrijebiti što bolju taktiku i tehniku i tada protivnik počne griješiti? To je udar na psihu protivnika. Udar na psihu se vrši raznim udarcima, grimasama, riječima, razbijanjem njegove taktike,otezanjem sa servisom itd. Nadal ga je nabijao na mreži jakim udarcima i izbaciva iz takta? Hvala ti Novak za dosadašnje pobjede i samo tako naprijed šta bude da bude. Jedini ove godine imaš 2 GS i niko ne može da te po tom kriteriju pretekne. IDEMO NOVAK!

Koma

pre 8 godina

Koju igru ima? Servis, servis, servis i izletanje na mrezu na prepad. Sve ostalo je na Novakovoj strani. Ako Nole bude na 80% svojih mogucnosti ovaj nema sta da trazi. Od Novaka sve zavisi, a to je najbitnije. Dosao je Federer u finale Vimbldona bez izgubljenog servis gema, pa sta bi - rutinska pobeda Noleta.

bojan

pre 8 godina

(WTF, 12. septembar 2015 13:26)
pazi, ne znam sta je tacno, Nole ima skor sa Vavrink 20-4, znaci dominacija, i na dva dobijena seta vec 10 godina ima savrsen skor, cak retko gubi setove, medjutim, od 2013. na tri dobijena seta, rltacnije slemovima, samo Vavrinka uz Nadala moze da se pohvali sa vise od jednim dobijenim mecom, Vavrinka ih ima dva, a ova tri sto ih je izgubio, sva su isla u 5 setova, s tim da u dva od ta tri nije imao sansi u petom setu (narocito ovaj poslednji) a na ishod onog prvog je znacajno uticala sudijska greaka. dakle nekako na 3 dobijena seta, Vava je izuzetno opasan
federer se sa druge strane u poslednje dve godine izuzetno dobro drzi u igri sa Noletom, ali samo na dva seta, izgubio je oba meca na 3, dok je na dva cak u plusu 5-3, a od tih pet meceva koje je dobio samo je jedan isao u treci set i Fed nije dobio nijedan mec koji je trajao duze od dva sata. dakle, ocigledno je da nema snage da se nadmece sa novakom ukoliko to potraje, a slem je u pitanju tako da je sva prilika da hoce. federer mora osvojiti prva dva seta da bi se nadao pobedi, ali novak moze okrenuti i iz te situacije

Svete

pre 8 godina

@Nebojsa
Nebojsa, ti ne razlikujes podloge a komentarises tenis.
Jedno je trava a nesto sasvim drugo beton.
Novakov ritern mnogo manje vredi na betonu nego na travi, a o mogucnosti duzih razmena da ti ne pricam. Idi raspitaj se malo koja je razlika u podlogama, da se ne blamiras vise.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Сада ми изгледа као да је новак прерано и у погрешном мечу заиграо најбоље, односно дошао до како кажу врхунца његове игре, у сутрашњем мечу мислим да предности има Федерер.

oli

pre 8 godina

Ljudi ne treba se zaletati sa djokovicem cilic nikada nije bio merilo a pogotovo sinoc jer je bio povredjen sto je na kraju meca i novak priznao, po dosadasnjoj igri federer je favorit ali po meni sanse su 50:50

Nikola

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .
(dr. Udo Brinkman, 12. septembar 2015 12:44)

Čime garantuješ, Udo?

@

pre 8 godina

@Ivan
Moze, itekako. To je zabluda. Moze da ga dobije u 5 setova, pa eto ne tako davno, 2014 samo je sreca i trenutak dekoncentracije kada je RF na brejk lopti u 5 setu promasio ziver na mrezi, odlucila da Rodzer ne pobedi.
Cak stavise, posto Rodzer jedini moze protiv Novaka da skracuje poene, rekao bih da je on jedini koji moze da ga pobedi u 5 setova. Covek osvoji 3 seta za 90 minuta, to niko ne moze. Pa u Sinsinatiju mu je 2 seta uzeo za nesto vise od jednog sata...

Svete

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.
(tutin, 12. septembar 2015 12:42)


Vidis kada si to sada napisao i meni deluje kao da si u pravu, 3 meca su igrali ove godine i u sva 3 ovaj drugi prakticno nije postojao na terenu, zaista zaista interesantno !
Ne verujem bas da je neko uzeo pare ali da su nesto pricali ne bi me cudilo, mada Wawrinka mora da otera Severinu sa klupe, ne znam zasto on dozvoljava Federerovom treneru da na svakom mecu sedi na njegovoj klupi, pristojno bi bilo sa njegove strane da bar u mecevima Federer-Wawrinka ili sedi negde na trecem mestu ili ne bude na stadionu a ne danas gleda Wawrinka-Anderson iz Wawrinkinog boksa sutra Fed-Waw iz Federerovog staba, tu mi se nesto nikako ne uklapa...!

Serbian Michael Jackson

pre 8 godina

Pa Vilander je juce govorio kako bi Noleta dobio Vavrinka lakse nego Federer...Tako da i taj krele misli da Nole ima bolju sansu od RF.
(WTF, 12. septembar 2015 13:26)

Sa obzirom na njegovim ne tačnim izjavama, ne dao bog da je to rekao ; )

Delmat

pre 8 godina

Poštovani,

Kad ovdje čitam komentare stvarno se za pitam je li tema sport i li teorije zavjere?! Čuj Wawrinka pustio Federeru da dobije meč. Takve stvari se samo mogu po ex-ju portalima čitati. Što ne uživate u športu koji je takav fin i zanimljiv!? Ja osobno preferiram Federerov stil igre. Ali ne navijam za njega, nego želim da gledam dobar tenis, pa neka bolji pobjedi. Drago mi je, što mogu i često veoma kvalitetne komentare o tenisu na ovom sajtu pročitati. To je u razlog što ovdje dolazim. Zato uživati u športu!

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa! :-)

biće bolje

pre 8 godina

Đoković itekako zna da odigra protiv Feda, možda je i bolje što je onu finalu nego Sten. Pobeda ne zavisi od Feda, već Novaka i prvog servisa, posle meča sa Čilićem raduje Novakova forma, i vrlo verovatno je da Novak uzima ovo finale.

@

pre 8 godina

@nikola88
A, to je zato sto vise ne izlazi u svakom poenu na mrezu pa ne mogu napamet da salju pasing udarce. I zato sto sada mnogo snaznije udara sa osnovne linije. Napada tim udarcima od prvog poena i onda zavrsi poen na mrezi. Protiv toga nema leka.

SEXaS

pre 8 godina

Federer je juče Vavrinku dobio na foru i provokaciju jer je u prvom setu isprovocirao Vavrinku izlascima na drugi servis u gemu u kome je napravio prvi brejk. Ne kažem da ga ne bi dobio i bez toga, ali to sigurno ne bi bilo tako lako. Novak mora da nađe odgovor na tu njegovu provokaciju koje će u finalu sigurno biti pogotovo jer je to i Baker apostrofirao kao provokativno ponašanje Federera. Ako uspe sa tim da se izbori, Novak ima šanse u finalu.

Jocagomboca

pre 8 godina

Rodzer Federer je za sada naj bolji teniser svih vremena! Ali nije i naj bolji covek medju teniserima, taj coveka u oci ne gleda!!!!!

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Гледао сам ноћас пажљиво Вавринку и Федерера у директном преносу. Закључак бр 1: Вавринка је пустио Федерера. Као и у Риму ове године, помажући сународњаку да дође до Мастерса којег нема. Сви знамо како се то завршило... Први сет је и имао какву-такву неизвјесност, међутим послије 3:3 у другом сету, Вавринка је једноставно стао. Више није погодио буквално ниједан први сервис! Доста неизнуђених грешака. С друге стране, у таквој констелацији, Федерер је био опуштен и играо своју игру. Закључак бр 2: Федерер ће играти маестрално само ако му противник то допусти. Чисто сумњам да ће му Ноле поклањати лаке поене. Мораће се деда добро помучити за сваки. А што меч буде одмицао, снаге ће бити све мање...

Zoran

pre 8 godina

Uz sve što je već rečeno: kad Federer nije pobedio u Vimbldonu, uz onakvo navijanje - teško će ovde gde i Nole ima navijače. Šanse: 55:45 za Noleta. Rođina šansa je kratak meč (jako malo verovatno) ili dobro odigrani taj-brekovi (ako ih bude). Ako Nole bude dobro raspoložen za igru kao na Vimbldonu, držaće u svojim rukama.

.

pre 8 godina

Kad se ostave po strani navijacka prepucavanja, mislim da je svima jasno da su oni toliko izjednaceni u ovom trenutku da ce ovo biti mozda i najbolje finale US Opena ikada. Igraju odlicno, dva razlicita stila, dve razlicite filozofije tenisa.
Blaga prednost, po meni ide Federeru jer covek igra brutalno dobro, dok je Novak dosta slabiji nego letos, ali Novak je takav igrac da svi znamo da ce u finalu podici nivo svoje igre, kao uostalom i Federer.
Na kraju videcemo, finale sjajno, bolje ne moze biti. Svejedno istorijsko, ili Novak ulazi u klub 10+ ili Rodzer osvaja 18 GS, 6 USO (rekord). U svakom slucaju, treba to gledati sa sto manje uzbudjenja i uzivati u svakom potezu.
Pobedice onaj ko da 100% svojih mogucnosti, ko bude na 99% on gubi.

ja-sam-

pre 8 godina

Srbi i teorija zavjere,dakle pustio da Wawrinka???
Izadjite malo van tog svijeta teorija zavjere protiv Srba
Evo ovdje u CH i ne prica se toliko o Rogeru,sutra ce biti najava meca i gledat ce ga mozda 3% stanovnistva i to je to
Ne zavisi im zivot od Rogera kao vama od Novaka pa idete u crkve moliti se
I ja koliko znam Novak nije Srbin,mama hrvatica tata crnogorac,sta se vi lozite na njega???

Šuluburić

pre 8 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari tipa - Razbiće ga Nole! Nole ga nije razbijao ni kad je ovaj bio u dosta lošijoj formi, a tek neće sad kad Fed igra kao zmaj. Može da ga dobije, ali će to biti Tantalove muke! U 5 setova dobija Nole, u 3 Rodžer.

milos

pre 8 godina

Pa ako neko ima igru za Novaka onda je to Roger naravno samo ako ga krene servis, a u kakvoj je formi roger govori i to da je ne racunajuci poraz od Novaka na wimbldonu od roland garosa pa sve do sada a to je 20-ak meceva federer izgubio samo 2 seta mislim da ni u "najboljim danima" nije bio toliko ubedljiv bice ovo tezak mec nadam se u 5 setova i Novakom kao pobdnikom!

!

pre 8 godina

@Oskar
Za tvoju informaciju, podloga na US Openu je ove godine brza nego ranijih godina.
Uz to, velika razlika u odnosu na WB je u tome sto na US Openu ritern ima manju vrednost. Zbog podloge, lakse je vracati one duboke riterne.
Rodzer je u neverovatno kratkom roku promenio igru, udara jace, efikasniji je. Pogledaj protiv Vavrinke koliko je samo vinera imao sa osnovne linije. To je protiv Vavrinke jako tesko.
Nije to vise samo igra na mrezi, ima tu mnogo drugih detalja.
A servis mu je ubitacan. Bio je takav u Sinsinatiju, takav je i u Njujorku. I to vec nema veze s podlogom. Promenio je donekle nacin serviranja. Novak do sada nije pokazao igru kojom moze parirati ovakvom Federeru.
Kada bi obojica igrali na nivou na kojem su igrali do finala, Federer bi pobedio u 3 seta.
Ali znamo da ce obojica podici nivo svoje igre.
Federer prvi put ulazi u finale odmoran, svez, ovog puta moze bez problema izdrzati cak i 5 setova.
Novak ulazi takodje odmoran, ali je igra i dalje upitna. Servis problematican, ritern takodje.
U finalu ce po obicaju obojica dici nivo svoje igre na trenutni maksimum, pa cemo videti ko ce bolje proci.
Bice to finale za pamcenje, najbolje meceve odigrali su na US Openu, pametnije nam je da uzivamo u tom mecu, nego da ovde lupetamo kako ce neko nekog da razbije, rasturi, pocepa itd.

!

pre 8 godina

@GM
Ali mu nije uzeo servis.
Svi zavise od servisa. Novakov servis je jako los na ovom turniru. A ritern samo bleda senka onog riterna sa Vimbldona.
S druge strane, Federer ima krizu servisa u jednom jedinom gemu tokom celog meca, posle ukupno ispusti 4-5 poena na svoj servis u 2 seta.
Ne zaboravi Sinsinati, Novak u 2 seta nije napravio nijednu brejk sansu. To mnogo govori.

Nebojša

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.
(Oskar, 12. septembar 2015 12:13)


Pa mili oskare wimbldon je brži od bilo koje betonske podloge pa ga je Novak dobio u zadnja dva susreta tamo Federer na Wimbldonu nije dozvolio ni jedan brejk do finala Mareju mislim nije dao čak ni brejk loptu u polufinalu jedno je Novak a sasvim drugo ostali Novak će pobediti Federera sutra.

milos

pre 8 godina

bice odlicno finale. Rodja postao nekako gotivan zato sto i dalje rastura u svojim godinama, cak je i skromniji, ali naravno navijamo za Noleta.

Aca Znalac

pre 8 godina

Lepo je što Vava izjavljuje hvalospeve o Fedi. Međutim, Vavo tebe je feda razbio, kao beba zvečku, ali Nole je neki drugi lik i Fedina igra neće proći, znači čestitam ti na lepim željama i tako tome o zemoti, ali Nole će ga razbiti za sve pare.

macak u cizmama

pre 8 godina

Nzm,msm da je bio bilo koji drugi igrac da bi Wawrinka vise priprijetio!Mozda grijesim dusu,ali uzmimo hipoteticki mogucnost njihovog dogovaranja za odredjenu vrstu turnira....Forza NO1E!!!

bagzi

pre 8 godina

Bice nezgodno. Fed je bas agresivan i odmah krece po poen. Onako laicki, cini mi se da Noletu treba 5,6 udaraca da udje u poen i tek tada krece da zavrsava dok ce Fed ici odmah da zavrsava i nece dati Novaku da se razigra. Neka pobedi bolji a ja se nadam da ce to biti Novak.

kimiko

pre 8 godina

Pa naravno da svako ima igru za pobedu,cim je u finalu GS-a.Ovde je pravo pitanje ciji su aduti jaci? Zanimljivo je kako Federer ubrzava igru ove sezone.Turniri se nizu,a on postaje sve agresivniji u mecevima.
Izlasci na mrezu,voleji,uveo je cak i neki cudan napad na prvi servis protivnika,ulaskom duboko u teren.
Ovakav stil moze samo da znaci dve stvari:
Prvo,u vrhunskoj je formi i igra tenis na nacin koji najvise voli.
Drugo je, da skracivanjem poena zeli da sacuva snagu,jer ipak nije vise mladic.Ove dve stvari je on savrseno ukomponovao i oseca se veoma sigurno na terenu.
Djokovic mora da napadne nesto od toga.
Po meni,treba da forsira duge razmene i da u mec udje kao da ce se igrati na 5 setova.Federer ce pokusati da to skrati, jer zna da je najsigurniji kada on nametne tempo.
Ako Djokovic bude precizan na osnovnim razmenama i na njegovim najjacim adutima...return,duge,kratke,dijagonale,bekend paralela...i ako mec potraje,ode kantar na njegovu stranu.

Oskar

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.

dr. Udo Brinkman

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .

Jugosloven@DNK

pre 8 godina

Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Da li bi Vavrinka na poligrafu smeo isto da izjavi. Cisto sumnjam.

Mecevi Svajcaraca u ovoj godini su jako diskutabilni u smislu regularnosti.

GM

pre 8 godina

Federer zavisi direktno od servisa... Svaki put kada mu nije isao i Vavrinka je imao sansu, cak i 5 brejk lopti u prvom setu.

Djokovic je komadant na terenu, potpuna kontrola. Posedovanje svakog dela terena.

nikola88

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...

tutin

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.

aggz

pre 8 godina

Umjesto komentara 'Spucace ga', 'Razbice ga u 3 seta' bolje uzivajte u tenisu jer kad nam ostanu Kokkinakis, Kyrgios i ostali plakacemo za njima. Znate da ga nece razbiti u tri seta jer ipak je to Federer al ima sansu da ga dobije i to je to.

Melenci

pre 8 godina

dobro nije rekao da je 100%siguran u Rodzerovu pobedu.Poenta je da Nole koliko god moze razvlaci igru,da razmena bude duza.Tokom citave karijere Rodzer igra brzo,veoma brzo,i dok se protivnik presabere mec je gotov.Naravno u Rodzerovu korist.Primetila sam da je Nole brzi ove godine,sto je jako dobro.Kako je Roberta pobedila Serenu,potpuno mrtvom igrom,sporim servisima i sporim razmenama.Slicno treba i Nole da uradi,da uspori i razvlaci igru.Koliko je to moguce videcemo.Nadam se i verujem da ce Nole biti bolji i da ce pobediti.Idemo Nole,samo smireno i polako!

Tetak

pre 8 godina

Bila bi zaista velika sportska nepravda da se Federer i Đoković nisu plasirali u finale....

Nadam se meču u 5 setova, sa što više sjajnih poena i neka pobijedi bolji.

pitanjce

pre 8 godina

Alo "stručnjaci" za tenis i tvorci" teorija zavjera" ,koji se odazivate na Novakovi navijači, znate li da Wawrinka nikada nije pobio Federera na betonskoj podlozi?

aleksandar

pre 8 godina

na 3 dobijena seta novaka niko ne moze da pobedi ako je fizicki 100% spreman, izuzev nadala u najboljim danima i to na sljaci,a u nedelju ce biti 100% spreman.

aggz

pre 8 godina

Umjesto komentara 'Spucace ga', 'Razbice ga u 3 seta' bolje uzivajte u tenisu jer kad nam ostanu Kokkinakis, Kyrgios i ostali plakacemo za njima. Znate da ga nece razbiti u tri seta jer ipak je to Federer al ima sansu da ga dobije i to je to.

Oskar

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.

Tetak

pre 8 godina

Bila bi zaista velika sportska nepravda da se Federer i Đoković nisu plasirali u finale....

Nadam se meču u 5 setova, sa što više sjajnih poena i neka pobijedi bolji.

milan

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.

GM

pre 8 godina

Federer zavisi direktno od servisa... Svaki put kada mu nije isao i Vavrinka je imao sansu, cak i 5 brejk lopti u prvom setu.

Djokovic je komadant na terenu, potpuna kontrola. Posedovanje svakog dela terena.

Jugosloven@DNK

pre 8 godina

Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.

Aca Znalac

pre 8 godina

Lepo je što Vava izjavljuje hvalospeve o Fedi. Međutim, Vavo tebe je feda razbio, kao beba zvečku, ali Nole je neki drugi lik i Fedina igra neće proći, znači čestitam ti na lepim željama i tako tome o zemoti, ali Nole će ga razbiti za sve pare.

macak u cizmama

pre 8 godina

Nzm,msm da je bio bilo koji drugi igrac da bi Wawrinka vise priprijetio!Mozda grijesim dusu,ali uzmimo hipoteticki mogucnost njihovog dogovaranja za odredjenu vrstu turnira....Forza NO1E!!!

teniscgigrac

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

bojan

pre 8 godina

(WTF, 12. septembar 2015 13:26)
pazi, ne znam sta je tacno, Nole ima skor sa Vavrink 20-4, znaci dominacija, i na dva dobijena seta vec 10 godina ima savrsen skor, cak retko gubi setove, medjutim, od 2013. na tri dobijena seta, rltacnije slemovima, samo Vavrinka uz Nadala moze da se pohvali sa vise od jednim dobijenim mecom, Vavrinka ih ima dva, a ova tri sto ih je izgubio, sva su isla u 5 setova, s tim da u dva od ta tri nije imao sansi u petom setu (narocito ovaj poslednji) a na ishod onog prvog je znacajno uticala sudijska greaka. dakle nekako na 3 dobijena seta, Vava je izuzetno opasan
federer se sa druge strane u poslednje dve godine izuzetno dobro drzi u igri sa Noletom, ali samo na dva seta, izgubio je oba meca na 3, dok je na dva cak u plusu 5-3, a od tih pet meceva koje je dobio samo je jedan isao u treci set i Fed nije dobio nijedan mec koji je trajao duze od dva sata. dakle, ocigledno je da nema snage da se nadmece sa novakom ukoliko to potraje, a slem je u pitanju tako da je sva prilika da hoce. federer mora osvojiti prva dva seta da bi se nadao pobedi, ali novak moze okrenuti i iz te situacije

Petar

pre 8 godina

Većina očigledno nije gledala sve mečeve Federera i Novaka na usopenu.
Novak igra odlično, oštro, fokusirano, ali Federer nije izgubio ni jedan jedini set na celom turniru. Čovek igra tri puta bolje nego kada je bio u dvadesetim.
Sam je rekao da oseća kako danas igra svoj najbolji tenis, i to je istina.
Ovi komentari kako će ga Novak pocepati ni deca od 5 god. ne bi napisala.
Ne razumem samo kako razmišljaju ti ljudi koji to pišu? Šta je njima stvarno u glavi?
Da, Novak je blagi favorit kada se igra na tri dobijena seta, ali Federer je dobio zadnji meč, ovde igra savršeno, i mogu sve da vidim ali da će ga Nole lako dobiti to nikako.
Federer se nije zadihao za ceo turnir, šta vam je? Biće ekstremno težak meč za Novaka koji će morati da igra svoju A igru ako misli da osvoji 10gs.

pitanjce

pre 8 godina

Alo "stručnjaci" za tenis i tvorci" teorija zavjera" ,koji se odazivate na Novakovi navijači, znate li da Wawrinka nikada nije pobio Federera na betonskoj podlozi?

Milko

pre 8 godina

Novak Djoković je favorit u sutrašnjem finalu, za malo, ali favorit.
Očekujem i želim pobedu Djokovića a ukoliko izgubi nije kraj Sveta, izgubiti od najboljeg ikada nije sramota.

aleksandar

pre 8 godina

na 3 dobijena seta novaka niko ne moze da pobedi ako je fizicki 100% spreman, izuzev nadala u najboljim danima i to na sljaci,a u nedelju ce biti 100% spreman.

Vlada 91

pre 8 godina

Tako ste svi komentarisali i pred Sinsinati pa Nole nije imao ni brejk loptu...
Zato tisina,bice to tezak mec.
Nije Federer bilo ko,podjednako su dobri i bice tesno.

nada22

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikola88, 12. septembar 2015 12:52

Gledaj sutra meč, pa ćeš da vidiš kakvo rešenje Novak ima.
To je "najstručnije" objašnjenje koje mogu da ti dam (ja, super strčnjak iz fotelje). Ali ako si raspoložen za "malo humora" i imaš dobre živce, slušaj/gledaj Wilandera pred meč (mada će ti i on "objasniti" ISTO KAO I JA).

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Da li bi Vavrinka na poligrafu smeo isto da izjavi. Cisto sumnjam.

Mecevi Svajcaraca u ovoj godini su jako diskutabilni u smislu regularnosti.

bagzi

pre 8 godina

Bice nezgodno. Fed je bas agresivan i odmah krece po poen. Onako laicki, cini mi se da Noletu treba 5,6 udaraca da udje u poen i tek tada krece da zavrsava dok ce Fed ici odmah da zavrsava i nece dati Novaku da se razigra. Neka pobedi bolji a ja se nadam da ce to biti Novak.

Nikola

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .
(dr. Udo Brinkman, 12. septembar 2015 12:44)

Čime garantuješ, Udo?

tutin

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.

Aleksandar

pre 8 godina

Ti da ćutiš, plačko. Sram da te bude kako te je počistio sa terena!
Možeš samo izjavama da se šlihtaš Mirki, koja te je prozvala za nadimak.

Koma

pre 8 godina

Koju igru ima? Servis, servis, servis i izletanje na mrezu na prepad. Sve ostalo je na Novakovoj strani. Ako Nole bude na 80% svojih mogucnosti ovaj nema sta da trazi. Od Novaka sve zavisi, a to je najbitnije. Dosao je Federer u finale Vimbldona bez izgubljenog servis gema, pa sta bi - rutinska pobeda Noleta.

dr. Udo Brinkman

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .

Shalla Bal

pre 8 godina

Мислим да РФ и Стан имају договор да не исцрпљују један другог физички, тако да не играју 4-5 сетова него онај који је у заостатку сет или два губи.

viki55

pre 8 godina

Realno Novak je favorit. Realno je i to da je uspeh Federera i svakog drugog koji je uzeo 35 god. zivota da igra finale ! Zaista su retki takvi da i u 35-oj budu u prvih deset na listi !

Bane

pre 8 godina

Ovaj narod previse shvata "zdravo za gotovo" tenis,izjave tenisera a da ne pricam kako ljudi sve pronalaze razloge samo da mrze i pljuju druge jer imaju svoja misljenja koja se ne poklapaju sa njihovim ili ne dao bog uvredjeni bivaju uvredjeni na kraju.

Jocagomboca

pre 8 godina

Rodzer Federer je za sada naj bolji teniser svih vremena! Ali nije i naj bolji covek medju teniserima, taj coveka u oci ne gleda!!!!!

oli

pre 8 godina

Ljudi ne treba se zaletati sa djokovicem cilic nikada nije bio merilo a pogotovo sinoc jer je bio povredjen sto je na kraju meca i novak priznao, po dosadasnjoj igri federer je favorit ali po meni sanse su 50:50

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Гледао сам ноћас пажљиво Вавринку и Федерера у директном преносу. Закључак бр 1: Вавринка је пустио Федерера. Као и у Риму ове године, помажући сународњаку да дође до Мастерса којег нема. Сви знамо како се то завршило... Први сет је и имао какву-такву неизвјесност, међутим послије 3:3 у другом сету, Вавринка је једноставно стао. Више није погодио буквално ниједан први сервис! Доста неизнуђених грешака. С друге стране, у таквој констелацији, Федерер је био опуштен и играо своју игру. Закључак бр 2: Федерер ће играти маестрално само ако му противник то допусти. Чисто сумњам да ће му Ноле поклањати лаке поене. Мораће се деда добро помучити за сваки. А што меч буде одмицао, снаге ће бити све мање...

!

pre 8 godina

@Oskar
Za tvoju informaciju, podloga na US Openu je ove godine brza nego ranijih godina.
Uz to, velika razlika u odnosu na WB je u tome sto na US Openu ritern ima manju vrednost. Zbog podloge, lakse je vracati one duboke riterne.
Rodzer je u neverovatno kratkom roku promenio igru, udara jace, efikasniji je. Pogledaj protiv Vavrinke koliko je samo vinera imao sa osnovne linije. To je protiv Vavrinke jako tesko.
Nije to vise samo igra na mrezi, ima tu mnogo drugih detalja.
A servis mu je ubitacan. Bio je takav u Sinsinatiju, takav je i u Njujorku. I to vec nema veze s podlogom. Promenio je donekle nacin serviranja. Novak do sada nije pokazao igru kojom moze parirati ovakvom Federeru.
Kada bi obojica igrali na nivou na kojem su igrali do finala, Federer bi pobedio u 3 seta.
Ali znamo da ce obojica podici nivo svoje igre.
Federer prvi put ulazi u finale odmoran, svez, ovog puta moze bez problema izdrzati cak i 5 setova.
Novak ulazi takodje odmoran, ali je igra i dalje upitna. Servis problematican, ritern takodje.
U finalu ce po obicaju obojica dici nivo svoje igre na trenutni maksimum, pa cemo videti ko ce bolje proci.
Bice to finale za pamcenje, najbolje meceve odigrali su na US Openu, pametnije nam je da uzivamo u tom mecu, nego da ovde lupetamo kako ce neko nekog da razbije, rasturi, pocepa itd.

Svete

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.
(tutin, 12. septembar 2015 12:42)


Vidis kada si to sada napisao i meni deluje kao da si u pravu, 3 meca su igrali ove godine i u sva 3 ovaj drugi prakticno nije postojao na terenu, zaista zaista interesantno !
Ne verujem bas da je neko uzeo pare ali da su nesto pricali ne bi me cudilo, mada Wawrinka mora da otera Severinu sa klupe, ne znam zasto on dozvoljava Federerovom treneru da na svakom mecu sedi na njegovoj klupi, pristojno bi bilo sa njegove strane da bar u mecevima Federer-Wawrinka ili sedi negde na trecem mestu ili ne bude na stadionu a ne danas gleda Wawrinka-Anderson iz Wawrinkinog boksa sutra Fed-Waw iz Federerovog staba, tu mi se nesto nikako ne uklapa...!

kimiko

pre 8 godina

Pa naravno da svako ima igru za pobedu,cim je u finalu GS-a.Ovde je pravo pitanje ciji su aduti jaci? Zanimljivo je kako Federer ubrzava igru ove sezone.Turniri se nizu,a on postaje sve agresivniji u mecevima.
Izlasci na mrezu,voleji,uveo je cak i neki cudan napad na prvi servis protivnika,ulaskom duboko u teren.
Ovakav stil moze samo da znaci dve stvari:
Prvo,u vrhunskoj je formi i igra tenis na nacin koji najvise voli.
Drugo je, da skracivanjem poena zeli da sacuva snagu,jer ipak nije vise mladic.Ove dve stvari je on savrseno ukomponovao i oseca se veoma sigurno na terenu.
Djokovic mora da napadne nesto od toga.
Po meni,treba da forsira duge razmene i da u mec udje kao da ce se igrati na 5 setova.Federer ce pokusati da to skrati, jer zna da je najsigurniji kada on nametne tempo.
Ako Djokovic bude precizan na osnovnim razmenama i na njegovim najjacim adutima...return,duge,kratke,dijagonale,bekend paralela...i ako mec potraje,ode kantar na njegovu stranu.

Stojan

pre 8 godina

Treba pripremiti dobru dnevnu formu i plan igre A i B. Pogledati nekoliko mečeva Federera i Novaka i nekoliko mečeva Federera i Nadala i ocijeniti njegove loše strane. Ako bude Rodžer trčao na mrežu treba ga sa jakim forhendom ili jakim bekhendom nekoliko puta probiti na mreži i opametiti da se tako ne igra tenis? Zašto pominjem mečeve Nadala i Federera, zato što ga je Nadal najviše puta pobijedio i ima recept za njegovu igru. Igrajući jako više puta na Rodžerov bekhend, je izbacivao Rodžera iz terena i onda zaključivao na njegov forhend svojim jakim forhendom? Probati upotrijebiti što bolju taktiku i tehniku i tada protivnik počne griješiti? To je udar na psihu protivnika. Udar na psihu se vrši raznim udarcima, grimasama, riječima, razbijanjem njegove taktike,otezanjem sa servisom itd. Nadal ga je nabijao na mreži jakim udarcima i izbaciva iz takta? Hvala ti Novak za dosadašnje pobjede i samo tako naprijed šta bude da bude. Jedini ove godine imaš 2 GS i niko ne može da te po tom kriteriju pretekne. IDEMO NOVAK!

SEXaS

pre 8 godina

Federer je juče Vavrinku dobio na foru i provokaciju jer je u prvom setu isprovocirao Vavrinku izlascima na drugi servis u gemu u kome je napravio prvi brejk. Ne kažem da ga ne bi dobio i bez toga, ali to sigurno ne bi bilo tako lako. Novak mora da nađe odgovor na tu njegovu provokaciju koje će u finalu sigurno biti pogotovo jer je to i Baker apostrofirao kao provokativno ponašanje Federera. Ako uspe sa tim da se izbori, Novak ima šanse u finalu.

Block

pre 8 godina

Samo su dve opcije izgledne 3:0 za Federera ili 3:2 za Djokovica. Rodja je u loodackoj formi, a Nole nervozan kao nikada u karijeri. Naravno navijam za Novaka, ali da sam neki optimista pred finale, pa I nisam. Nadam se bar dobrom tenisu, a iduce godine Djovak uzima sva cetiri GS

.

pre 8 godina

Kad se ostave po strani navijacka prepucavanja, mislim da je svima jasno da su oni toliko izjednaceni u ovom trenutku da ce ovo biti mozda i najbolje finale US Opena ikada. Igraju odlicno, dva razlicita stila, dve razlicite filozofije tenisa.
Blaga prednost, po meni ide Federeru jer covek igra brutalno dobro, dok je Novak dosta slabiji nego letos, ali Novak je takav igrac da svi znamo da ce u finalu podici nivo svoje igre, kao uostalom i Federer.
Na kraju videcemo, finale sjajno, bolje ne moze biti. Svejedno istorijsko, ili Novak ulazi u klub 10+ ili Rodzer osvaja 18 GS, 6 USO (rekord). U svakom slucaju, treba to gledati sa sto manje uzbudjenja i uzivati u svakom potezu.
Pobedice onaj ko da 100% svojih mogucnosti, ko bude na 99% on gubi.

Nebojša

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.
(Oskar, 12. septembar 2015 12:13)


Pa mili oskare wimbldon je brži od bilo koje betonske podloge pa ga je Novak dobio u zadnja dva susreta tamo Federer na Wimbldonu nije dozvolio ni jedan brejk do finala Mareju mislim nije dao čak ni brejk loptu u polufinalu jedno je Novak a sasvim drugo ostali Novak će pobediti Federera sutra.

17:9

pre 8 godina

Izjavi jedan strucnjak ovde kao Federer igra tenis zivota,a manja kvota na Novaka.Da,covek koji je osvojio 17gs,24 mastersa i 87 titula ukupno igra tenis zivota sa 34.Koji debilni komentari,ovo je strasno.

Melenci

pre 8 godina

dobro nije rekao da je 100%siguran u Rodzerovu pobedu.Poenta je da Nole koliko god moze razvlaci igru,da razmena bude duza.Tokom citave karijere Rodzer igra brzo,veoma brzo,i dok se protivnik presabere mec je gotov.Naravno u Rodzerovu korist.Primetila sam da je Nole brzi ove godine,sto je jako dobro.Kako je Roberta pobedila Serenu,potpuno mrtvom igrom,sporim servisima i sporim razmenama.Slicno treba i Nole da uradi,da uspori i razvlaci igru.Koliko je to moguce videcemo.Nadam se i verujem da ce Nole biti bolji i da ce pobediti.Idemo Nole,samo smireno i polako!

biće bolje

pre 8 godina

Đoković itekako zna da odigra protiv Feda, možda je i bolje što je onu finalu nego Sten. Pobeda ne zavisi od Feda, već Novaka i prvog servisa, posle meča sa Čilićem raduje Novakova forma, i vrlo verovatno je da Novak uzima ovo finale.

nikola88

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...

Delmat

pre 8 godina

Poštovani,

Kad ovdje čitam komentare stvarno se za pitam je li tema sport i li teorije zavjere?! Čuj Wawrinka pustio Federeru da dobije meč. Takve stvari se samo mogu po ex-ju portalima čitati. Što ne uživate u športu koji je takav fin i zanimljiv!? Ja osobno preferiram Federerov stil igre. Ali ne navijam za njega, nego želim da gledam dobar tenis, pa neka bolji pobjedi. Drago mi je, što mogu i često veoma kvalitetne komentare o tenisu na ovom sajtu pročitati. To je u razlog što ovdje dolazim. Zato uživati u športu!

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa! :-)

biti normalan

pre 8 godina

Moze li, bar jednom, bez insinuiranja o dogovoru, prodaji; dopingu? Moze li navijanje, argumenti, odusevljenje, a bez primitivizma i prebrojavanja krvnih zrnaca? Uostalom, pretpostavljam da ste svesni sta ovo govori prvo o vasem samopouzdanju, a zatim i o veri u pobedu vaseg ljubimca

Zoran

pre 8 godina

Uz sve što je već rečeno: kad Federer nije pobedio u Vimbldonu, uz onakvo navijanje - teško će ovde gde i Nole ima navijače. Šanse: 55:45 za Noleta. Rođina šansa je kratak meč (jako malo verovatno) ili dobro odigrani taj-brekovi (ako ih bude). Ako Nole bude dobro raspoložen za igru kao na Vimbldonu, držaće u svojim rukama.

milos

pre 8 godina

bice odlicno finale. Rodja postao nekako gotivan zato sto i dalje rastura u svojim godinama, cak je i skromniji, ali naravno navijamo za Noleta.

10 Nole Forzzaa

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.
(milan, 12. septembar 2015 15:25


Ne mogu ni ja

Šuluburić

pre 8 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari tipa - Razbiće ga Nole! Nole ga nije razbijao ni kad je ovaj bio u dosta lošijoj formi, a tek neće sad kad Fed igra kao zmaj. Može da ga dobije, ali će to biti Tantalove muke! U 5 setova dobija Nole, u 3 Rodžer.

Serbian Michael Jackson

pre 8 godina

Pa Vilander je juce govorio kako bi Noleta dobio Vavrinka lakse nego Federer...Tako da i taj krele misli da Nole ima bolju sansu od RF.
(WTF, 12. septembar 2015 13:26)

Sa obzirom na njegovim ne tačnim izjavama, ne dao bog da je to rekao ; )

ne se loziti

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne vide da je Stan 100% u pravu. Jednostavno, protiv ovakvog Rodzera leka nema, jos nije izmisljen. I pored toga sto je Novak znacajno podigao nivo igre u mecu protiv mlohavog Marina, miljama je ispod Rodzerovog nivoa. Covek se perfektno krece, perfektna tehnika, udarci, taktika, ma sve! Novak mu se moze ravnopravno suprostavi max. jedan set i to je to.

Covek u prolazu

pre 8 godina

Nije Stan trebao da kaze da njegov sunarodnik ima sansu protiv Novaka vec obrnuto jer u tom slucaju ne bi bilo ovoliko komentara zatuacanih i ostrascenih..Stoga greska Vavrinke sto je uopste to spomenuo!

Milenko Jurisevic

pre 8 godina

Jadni Djole. Kakvi kukavicki mediji .
Novinari proklete te vam duse jedino ste vi
gori od politicara!
Narode verujmo u pobedu.
Idemo Djole !!!!!

ja-sam-

pre 8 godina

Srbi i teorija zavjere,dakle pustio da Wawrinka???
Izadjite malo van tog svijeta teorija zavjere protiv Srba
Evo ovdje u CH i ne prica se toliko o Rogeru,sutra ce biti najava meca i gledat ce ga mozda 3% stanovnistva i to je to
Ne zavisi im zivot od Rogera kao vama od Novaka pa idete u crkve moliti se
I ja koliko znam Novak nije Srbin,mama hrvatica tata crnogorac,sta se vi lozite na njega???

!

pre 8 godina

@GM
Ali mu nije uzeo servis.
Svi zavise od servisa. Novakov servis je jako los na ovom turniru. A ritern samo bleda senka onog riterna sa Vimbldona.
S druge strane, Federer ima krizu servisa u jednom jedinom gemu tokom celog meca, posle ukupno ispusti 4-5 poena na svoj servis u 2 seta.
Ne zaboravi Sinsinati, Novak u 2 seta nije napravio nijednu brejk sansu. To mnogo govori.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Сада ми изгледа као да је новак прерано и у погрешном мечу заиграо најбоље, односно дошао до како кажу врхунца његове игре, у сутрашњем мечу мислим да предности има Федерер.

@

pre 8 godina

@Ivan
Moze, itekako. To je zabluda. Moze da ga dobije u 5 setova, pa eto ne tako davno, 2014 samo je sreca i trenutak dekoncentracije kada je RF na brejk lopti u 5 setu promasio ziver na mrezi, odlucila da Rodzer ne pobedi.
Cak stavise, posto Rodzer jedini moze protiv Novaka da skracuje poene, rekao bih da je on jedini koji moze da ga pobedi u 5 setova. Covek osvoji 3 seta za 90 minuta, to niko ne moze. Pa u Sinsinatiju mu je 2 seta uzeo za nesto vise od jednog sata...

ime

pre 8 godina

i ako djokovic izgubi nece mi biti zao.. ovamo su govorili djokovicevi navijaci da je velika steta ne osvojen roland garos za novaka, i pitali se zasto publika nije zesce navijala za novaka da udje u istoriju, vec su bili podeljeni, cak vise su bili za stena. a s druge strane likuju sto je serena izgubila juce.. i vinci prolgasavaju nekom lepoticom i dobrom devojkom. bljak na sve to! ne svi, ali vecina. ja sam podrzavao novaka u finalu roland garosa, mada nisam njegov navijac. sada vise ne!! svejedno mi je!!

hehe

pre 8 godina

Zato si ga pustio beskicmenjace jedan, i on tebe na Rolan Garosu. Da li ste i na kladionici uplatili ? Svejedno, gledate u ledja najboljem na svetu.

hehe

pre 8 godina

17:9, 12. septembar 2015 16:33)
Kad vec brojimo samo GS, Novak vodi sa 7:6 u pobedama, pa ako vodi protiv najboljeg ikada, znaci da je ipak on najbolji ikada. Mozda Rodja danas izjednaci, ali jao njemu ako izgubi jer to znaci da NIKADA vise nece osvojiti nijedan GS. On to zna, ne bi me cudilo ako slucajno pobedi posto je nas junak nervozan i rastrojen, da napusti tenis i pobegne kao u Londonu prosle godine jer zna da ga ceka surova osveta i placanje racuna napravljenih kada je Novak imao 18 godina a Rodja redjao pobede nad njim, sve ce to da plati sa kamatom.

Svete

pre 8 godina

@Nebojsa
Nebojsa, ti ne razlikujes podloge a komentarises tenis.
Jedno je trava a nesto sasvim drugo beton.
Novakov ritern mnogo manje vredi na betonu nego na travi, a o mogucnosti duzih razmena da ti ne pricam. Idi raspitaj se malo koja je razlika u podlogama, da se ne blamiras vise.

TenExpert

pre 8 godina

bilo bi dobro da Nole krene odmah agresivno, da mu prodju nekoliko passing-a, i da osvoji prvi set...posle toga bi sve islo lagodno...

@

pre 8 godina

@nikola88
A, to je zato sto vise ne izlazi u svakom poenu na mrezu pa ne mogu napamet da salju pasing udarce. I zato sto sada mnogo snaznije udara sa osnovne linije. Napada tim udarcima od prvog poena i onda zavrsi poen na mrezi. Protiv toga nema leka.

milos

pre 8 godina

Pa ako neko ima igru za Novaka onda je to Roger naravno samo ako ga krene servis, a u kakvoj je formi roger govori i to da je ne racunajuci poraz od Novaka na wimbldonu od roland garosa pa sve do sada a to je 20-ak meceva federer izgubio samo 2 seta mislim da ni u "najboljim danima" nije bio toliko ubedljiv bice ovo tezak mec nadam se u 5 setova i Novakom kao pobdnikom!

Mikii

pre 8 godina

Jugosloven, Tutin, Svete@

Jedan bot napise tri komentara i onda sam sebe citira. Opsta ludnica, evo. Za coveka koji i dalje pise "sumLJiv", nemam mnogo toga lepog da kazem.

Tribislav

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

Novak ako uzme sutra US open osvaja plafon 13 grend slemova do kraja karijere. :)

Svete

pre 8 godina

@Bruguera
Ma kako da ne.
Moze on da igra bolje, al kad je neko mator, onda nema snage. I Sampras je i dalje bolji teniser od Berdiha, al nema snage pa ne bi mogao da igra s njim.
Jednostavno.
I sami vi djokovicevci se tesite i pisete kako se nadate da ce biti 5 setova da bi Rodzer kao star teniser bio umoran.
Al tesko!

Svete

pre 8 godina

@he he
Hahahaha, a sta znaci ako je Novak, najbolji na svetu, negativan na GS sa Rodikom? Ili Nadalom? Ili ako je uopste negativan sa Federerom, Nadalom, Rodikom, Karlovicem, Safinom....
Nisikori je od njega bolji na GS!
Onda on i nije najbolji na svetu, he he he.
Nakupio pobede protiv Federera od kad je ovaj ostario, inace se zna kako je prolazio dok je RF bio mlad. A ni sad mu nije mnogo bolje...

tatamata

pre 8 godina

Novak je favorit, jer on se pita...
nezgodno samo što često odskita.
Prerano "OPA" - sigurna "tropa"!
"Tacna je dobra!",reče radi reda...
a ispod oka gleda pehar u rukama dede Feda.
"Promenite pravila, dajte starosni limit!
Pa, nećete mu se, valjda, do pedesete divit'?!"

Дража

pre 8 godina

Što bi voleo da se oglase sad svi do jednog ovi poznavaoci što su koliko juče Federera kovali u zvezde. Uh što bi bilo lepo samo gledati im face dok čitaju sopstvene nebulozne komentare.

Jugosloven@DNK

pre 8 godina

Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.

ne se loziti

pre 8 godina

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji ne vide da je Stan 100% u pravu. Jednostavno, protiv ovakvog Rodzera leka nema, jos nije izmisljen. I pored toga sto je Novak znacajno podigao nivo igre u mecu protiv mlohavog Marina, miljama je ispod Rodzerovog nivoa. Covek se perfektno krece, perfektna tehnika, udarci, taktika, ma sve! Novak mu se moze ravnopravno suprostavi max. jedan set i to je to.

ime

pre 8 godina

i ako djokovic izgubi nece mi biti zao.. ovamo su govorili djokovicevi navijaci da je velika steta ne osvojen roland garos za novaka, i pitali se zasto publika nije zesce navijala za novaka da udje u istoriju, vec su bili podeljeni, cak vise su bili za stena. a s druge strane likuju sto je serena izgubila juce.. i vinci prolgasavaju nekom lepoticom i dobrom devojkom. bljak na sve to! ne svi, ali vecina. ja sam podrzavao novaka u finalu roland garosa, mada nisam njegov navijac. sada vise ne!! svejedno mi je!!

ja-sam-

pre 8 godina

Srbi i teorija zavjere,dakle pustio da Wawrinka???
Izadjite malo van tog svijeta teorija zavjere protiv Srba
Evo ovdje u CH i ne prica se toliko o Rogeru,sutra ce biti najava meca i gledat ce ga mozda 3% stanovnistva i to je to
Ne zavisi im zivot od Rogera kao vama od Novaka pa idete u crkve moliti se
I ja koliko znam Novak nije Srbin,mama hrvatica tata crnogorac,sta se vi lozite na njega???

dr. Udo Brinkman

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .

macak u cizmama

pre 8 godina

Nzm,msm da je bio bilo koji drugi igrac da bi Wawrinka vise priprijetio!Mozda grijesim dusu,ali uzmimo hipoteticki mogucnost njihovog dogovaranja za odredjenu vrstu turnira....Forza NO1E!!!

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Da li bi Vavrinka na poligrafu smeo isto da izjavi. Cisto sumnjam.

Mecevi Svajcaraca u ovoj godini su jako diskutabilni u smislu regularnosti.

pitanjce

pre 8 godina

Alo "stručnjaci" za tenis i tvorci" teorija zavjera" ,koji se odazivate na Novakovi navijači, znate li da Wawrinka nikada nije pobio Federera na betonskoj podlozi?

milan

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.

nikola88

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...

@

pre 8 godina

@Ivan
Moze, itekako. To je zabluda. Moze da ga dobije u 5 setova, pa eto ne tako davno, 2014 samo je sreca i trenutak dekoncentracije kada je RF na brejk lopti u 5 setu promasio ziver na mrezi, odlucila da Rodzer ne pobedi.
Cak stavise, posto Rodzer jedini moze protiv Novaka da skracuje poene, rekao bih da je on jedini koji moze da ga pobedi u 5 setova. Covek osvoji 3 seta za 90 minuta, to niko ne moze. Pa u Sinsinatiju mu je 2 seta uzeo za nesto vise od jednog sata...

Oskar

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Сада ми изгледа као да је новак прерано и у погрешном мечу заиграо најбоље, односно дошао до како кажу врхунца његове игре, у сутрашњем мечу мислим да предности има Федерер.

Aca Znalac

pre 8 godina

Lepo je što Vava izjavljuje hvalospeve o Fedi. Međutim, Vavo tebe je feda razbio, kao beba zvečku, ali Nole je neki drugi lik i Fedina igra neće proći, znači čestitam ti na lepim željama i tako tome o zemoti, ali Nole će ga razbiti za sve pare.

Nikola

pre 8 godina

Garantujem da je u psolednjih par meseci Federer poceo da koristi neka stimulativna sredstva, jer kako objasniti da covek sa svojih 34god igra mozda i najbolji tenis u karijeri, ovakvog Federera mozda smo videli u njegovim najboljim danim, nemoguce je da covek toliko unapredi svoju igru preko noci osim ako nije posegao za nekom " pomoci sa strane " .
(dr. Udo Brinkman, 12. septembar 2015 12:44)

Čime garantuješ, Udo?

Covek u prolazu

pre 8 godina

Nije Stan trebao da kaze da njegov sunarodnik ima sansu protiv Novaka vec obrnuto jer u tom slucaju ne bi bilo ovoliko komentara zatuacanih i ostrascenih..Stoga greska Vavrinke sto je uopste to spomenuo!

Block

pre 8 godina

Samo su dve opcije izgledne 3:0 za Federera ili 3:2 za Djokovica. Rodja je u loodackoj formi, a Nole nervozan kao nikada u karijeri. Naravno navijam za Novaka, ali da sam neki optimista pred finale, pa I nisam. Nadam se bar dobrom tenisu, a iduce godine Djovak uzima sva cetiri GS

Svete

pre 8 godina

@he he
Hahahaha, a sta znaci ako je Novak, najbolji na svetu, negativan na GS sa Rodikom? Ili Nadalom? Ili ako je uopste negativan sa Federerom, Nadalom, Rodikom, Karlovicem, Safinom....
Nisikori je od njega bolji na GS!
Onda on i nije najbolji na svetu, he he he.
Nakupio pobede protiv Federera od kad je ovaj ostario, inace se zna kako je prolazio dok je RF bio mlad. A ni sad mu nije mnogo bolje...

Jocagomboca

pre 8 godina

Rodzer Federer je za sada naj bolji teniser svih vremena! Ali nije i naj bolji covek medju teniserima, taj coveka u oci ne gleda!!!!!

Svete

pre 8 godina

@Nebojsa
Nebojsa, ti ne razlikujes podloge a komentarises tenis.
Jedno je trava a nesto sasvim drugo beton.
Novakov ritern mnogo manje vredi na betonu nego na travi, a o mogucnosti duzih razmena da ti ne pricam. Idi raspitaj se malo koja je razlika u podlogama, da se ne blamiras vise.

GM

pre 8 godina

Federer zavisi direktno od servisa... Svaki put kada mu nije isao i Vavrinka je imao sansu, cak i 5 brejk lopti u prvom setu.

Djokovic je komadant na terenu, potpuna kontrola. Posedovanje svakog dela terena.

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Гледао сам ноћас пажљиво Вавринку и Федерера у директном преносу. Закључак бр 1: Вавринка је пустио Федерера. Као и у Риму ове године, помажући сународњаку да дође до Мастерса којег нема. Сви знамо како се то завршило... Први сет је и имао какву-такву неизвјесност, међутим послије 3:3 у другом сету, Вавринка је једноставно стао. Више није погодио буквално ниједан први сервис! Доста неизнуђених грешака. С друге стране, у таквој констелацији, Федерер је био опуштен и играо своју игру. Закључак бр 2: Федерер ће играти маестрално само ако му противник то допусти. Чисто сумњам да ће му Ноле поклањати лаке поене. Мораће се деда добро помучити за сваки. А што меч буде одмицао, снаге ће бити све мање...

@

pre 8 godina

@nikola88
A, to je zato sto vise ne izlazi u svakom poenu na mrezu pa ne mogu napamet da salju pasing udarce. I zato sto sada mnogo snaznije udara sa osnovne linije. Napada tim udarcima od prvog poena i onda zavrsi poen na mrezi. Protiv toga nema leka.

17:9

pre 8 godina

Izjavi jedan strucnjak ovde kao Federer igra tenis zivota,a manja kvota na Novaka.Da,covek koji je osvojio 17gs,24 mastersa i 87 titula ukupno igra tenis zivota sa 34.Koji debilni komentari,ovo je strasno.

Tetak

pre 8 godina

Bila bi zaista velika sportska nepravda da se Federer i Đoković nisu plasirali u finale....

Nadam se meču u 5 setova, sa što više sjajnih poena i neka pobijedi bolji.

tutin

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.

Shalla Bal

pre 8 godina

Мислим да РФ и Стан имају договор да не исцрпљују један другог физички, тако да не играју 4-5 сетова него онај који је у заостатку сет или два губи.

aleksandar

pre 8 godina

na 3 dobijena seta novaka niko ne moze da pobedi ako je fizicki 100% spreman, izuzev nadala u najboljim danima i to na sljaci,a u nedelju ce biti 100% spreman.

Delmat

pre 8 godina

Poštovani,

Kad ovdje čitam komentare stvarno se za pitam je li tema sport i li teorije zavjere?! Čuj Wawrinka pustio Federeru da dobije meč. Takve stvari se samo mogu po ex-ju portalima čitati. Što ne uživate u športu koji je takav fin i zanimljiv!? Ja osobno preferiram Federerov stil igre. Ali ne navijam za njega, nego želim da gledam dobar tenis, pa neka bolji pobjedi. Drago mi je, što mogu i često veoma kvalitetne komentare o tenisu na ovom sajtu pročitati. To je u razlog što ovdje dolazim. Zato uživati u športu!

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa! :-)

Aleksandar

pre 8 godina

Ti da ćutiš, plačko. Sram da te bude kako te je počistio sa terena!
Možeš samo izjavama da se šlihtaš Mirki, koja te je prozvala za nadimak.

Vlada 91

pre 8 godina

Tako ste svi komentarisali i pred Sinsinati pa Nole nije imao ni brejk loptu...
Zato tisina,bice to tezak mec.
Nije Federer bilo ko,podjednako su dobri i bice tesno.

Tribislav

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

Novak ako uzme sutra US open osvaja plafon 13 grend slemova do kraja karijere. :)

Nebojša

pre 8 godina

Kad Djokovic i Federer igraju bitno je samo jedno a to je "brzina podgloge". Na superbrzim podlogama Federer je bolji igrač a njih nema mnogo: Dubai, Sinsinati, Šangaj. Ako je teren gdje igraju dovoljno sport da Djokovic može da vraca prve i druge servise Federera onda on ima prednost. To je vidjeno i na zadnja dva finala Vimbldona. U prva dva seta uvjek je Federer bio bolji a posle kad opadne vrijednost prvog servisa ( iako nisam siguran zbog čega se to dešava ) bolji je Djokovic. Sto posto je sigurno da Federer na ovom stadionu nece moci da vlada servisom kao npr. u Sinsinatiju teren ovdje nije brz kao nekad i skroz sam siguran da sutra sve zavisi od Djokovica. Ne bi me iznenadilo ni da pobjedi u tri seta, možda ako napravi neku glupost bude u četiri. U svakom slucaju zaista je veliki favorit i mislim da ako ne bude neko cudo sve trebalo rutinski završit. To je realna prognoza s razumjevanjem teniske igre.
(Oskar, 12. septembar 2015 12:13)


Pa mili oskare wimbldon je brži od bilo koje betonske podloge pa ga je Novak dobio u zadnja dva susreta tamo Federer na Wimbldonu nije dozvolio ni jedan brejk do finala Mareju mislim nije dao čak ni brejk loptu u polufinalu jedno je Novak a sasvim drugo ostali Novak će pobediti Federera sutra.

biti normalan

pre 8 godina

Moze li, bar jednom, bez insinuiranja o dogovoru, prodaji; dopingu? Moze li navijanje, argumenti, odusevljenje, a bez primitivizma i prebrojavanja krvnih zrnaca? Uostalom, pretpostavljam da ste svesni sta ovo govori prvo o vasem samopouzdanju, a zatim i o veri u pobedu vaseg ljubimca

nada22

pre 8 godina

jel moze neko od teniskih strucnjaka na sajtu da mi objasni kako ce nole da izadje na kraj sa rodzerovim izlazenjem na mrezu ? Posle wimbldona je promenio igru i dosad nisam video da neko ima resenje za taj njegov izlazak na mrezu... svi deluju zbunjeno kad to radi ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikola88, 12. septembar 2015 12:52

Gledaj sutra meč, pa ćeš da vidiš kakvo rešenje Novak ima.
To je "najstručnije" objašnjenje koje mogu da ti dam (ja, super strčnjak iz fotelje). Ali ako si raspoložen za "malo humora" i imaš dobre živce, slušaj/gledaj Wilandera pred meč (mada će ti i on "objasniti" ISTO KAO I JA).

SEXaS

pre 8 godina

Federer je juče Vavrinku dobio na foru i provokaciju jer je u prvom setu isprovocirao Vavrinku izlascima na drugi servis u gemu u kome je napravio prvi brejk. Ne kažem da ga ne bi dobio i bez toga, ali to sigurno ne bi bilo tako lako. Novak mora da nađe odgovor na tu njegovu provokaciju koje će u finalu sigurno biti pogotovo jer je to i Baker apostrofirao kao provokativno ponašanje Federera. Ako uspe sa tim da se izbori, Novak ima šanse u finalu.

Koma

pre 8 godina

Koju igru ima? Servis, servis, servis i izletanje na mrezu na prepad. Sve ostalo je na Novakovoj strani. Ako Nole bude na 80% svojih mogucnosti ovaj nema sta da trazi. Od Novaka sve zavisi, a to je najbitnije. Dosao je Federer u finale Vimbldona bez izgubljenog servis gema, pa sta bi - rutinska pobeda Noleta.

tatamata

pre 8 godina

Novak je favorit, jer on se pita...
nezgodno samo što često odskita.
Prerano "OPA" - sigurna "tropa"!
"Tacna je dobra!",reče radi reda...
a ispod oka gleda pehar u rukama dede Feda.
"Promenite pravila, dajte starosni limit!
Pa, nećete mu se, valjda, do pedesete divit'?!"

Šuluburić

pre 8 godina

Stvarno mi nisu jasni komentari tipa - Razbiće ga Nole! Nole ga nije razbijao ni kad je ovaj bio u dosta lošijoj formi, a tek neće sad kad Fed igra kao zmaj. Može da ga dobije, ali će to biti Tantalove muke! U 5 setova dobija Nole, u 3 Rodžer.

Svete

pre 8 godina

@ Aha kapiram, znači uzeo si pare za poraz od ovog što pleše, da bi ovaj "lakše" ... aha pa dobro... tako nekako zvuči ovaj intervju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jugosloven@DNK, 12. septembar 2015 12:03)

Slazem se sa Vasim komentarom.

I meni ovaj intervju zvuci isto tako.

Mada ima tu i dublja pozadina meceva RF i Vavrinke tokom cele godine. Sumljiv mec u Rimu, RG , a sada i US.

Nece Svajcarci da im se ponovi situacija iz O2 arene u Londonu prosle godine.
(tutin, 12. septembar 2015 12:42)


Vidis kada si to sada napisao i meni deluje kao da si u pravu, 3 meca su igrali ove godine i u sva 3 ovaj drugi prakticno nije postojao na terenu, zaista zaista interesantno !
Ne verujem bas da je neko uzeo pare ali da su nesto pricali ne bi me cudilo, mada Wawrinka mora da otera Severinu sa klupe, ne znam zasto on dozvoljava Federerovom treneru da na svakom mecu sedi na njegovoj klupi, pristojno bi bilo sa njegove strane da bar u mecevima Federer-Wawrinka ili sedi negde na trecem mestu ili ne bude na stadionu a ne danas gleda Wawrinka-Anderson iz Wawrinkinog boksa sutra Fed-Waw iz Federerovog staba, tu mi se nesto nikako ne uklapa...!

biće bolje

pre 8 godina

Đoković itekako zna da odigra protiv Feda, možda je i bolje što je onu finalu nego Sten. Pobeda ne zavisi od Feda, već Novaka i prvog servisa, posle meča sa Čilićem raduje Novakova forma, i vrlo verovatno je da Novak uzima ovo finale.

Svete

pre 8 godina

@Bruguera
Ma kako da ne.
Moze on da igra bolje, al kad je neko mator, onda nema snage. I Sampras je i dalje bolji teniser od Berdiha, al nema snage pa ne bi mogao da igra s njim.
Jednostavno.
I sami vi djokovicevci se tesite i pisete kako se nadate da ce biti 5 setova da bi Rodzer kao star teniser bio umoran.
Al tesko!

oli

pre 8 godina

Ljudi ne treba se zaletati sa djokovicem cilic nikada nije bio merilo a pogotovo sinoc jer je bio povredjen sto je na kraju meca i novak priznao, po dosadasnjoj igri federer je favorit ali po meni sanse su 50:50

Petar

pre 8 godina

Većina očigledno nije gledala sve mečeve Federera i Novaka na usopenu.
Novak igra odlično, oštro, fokusirano, ali Federer nije izgubio ni jedan jedini set na celom turniru. Čovek igra tri puta bolje nego kada je bio u dvadesetim.
Sam je rekao da oseća kako danas igra svoj najbolji tenis, i to je istina.
Ovi komentari kako će ga Novak pocepati ni deca od 5 god. ne bi napisala.
Ne razumem samo kako razmišljaju ti ljudi koji to pišu? Šta je njima stvarno u glavi?
Da, Novak je blagi favorit kada se igra na tri dobijena seta, ali Federer je dobio zadnji meč, ovde igra savršeno, i mogu sve da vidim ali da će ga Nole lako dobiti to nikako.
Federer se nije zadihao za ceo turnir, šta vam je? Biće ekstremno težak meč za Novaka koji će morati da igra svoju A igru ako misli da osvoji 10gs.

bojan

pre 8 godina

(WTF, 12. septembar 2015 13:26)
pazi, ne znam sta je tacno, Nole ima skor sa Vavrink 20-4, znaci dominacija, i na dva dobijena seta vec 10 godina ima savrsen skor, cak retko gubi setove, medjutim, od 2013. na tri dobijena seta, rltacnije slemovima, samo Vavrinka uz Nadala moze da se pohvali sa vise od jednim dobijenim mecom, Vavrinka ih ima dva, a ova tri sto ih je izgubio, sva su isla u 5 setova, s tim da u dva od ta tri nije imao sansi u petom setu (narocito ovaj poslednji) a na ishod onog prvog je znacajno uticala sudijska greaka. dakle nekako na 3 dobijena seta, Vava je izuzetno opasan
federer se sa druge strane u poslednje dve godine izuzetno dobro drzi u igri sa Noletom, ali samo na dva seta, izgubio je oba meca na 3, dok je na dva cak u plusu 5-3, a od tih pet meceva koje je dobio samo je jedan isao u treci set i Fed nije dobio nijedan mec koji je trajao duze od dva sata. dakle, ocigledno je da nema snage da se nadmece sa novakom ukoliko to potraje, a slem je u pitanju tako da je sva prilika da hoce. federer mora osvojiti prva dva seta da bi se nadao pobedi, ali novak moze okrenuti i iz te situacije

Milko

pre 8 godina

Novak Djoković je favorit u sutrašnjem finalu, za malo, ali favorit.
Očekujem i želim pobedu Djokovića a ukoliko izgubi nije kraj Sveta, izgubiti od najboljeg ikada nije sramota.

Zoran

pre 8 godina

Uz sve što je već rečeno: kad Federer nije pobedio u Vimbldonu, uz onakvo navijanje - teško će ovde gde i Nole ima navijače. Šanse: 55:45 za Noleta. Rođina šansa je kratak meč (jako malo verovatno) ili dobro odigrani taj-brekovi (ako ih bude). Ako Nole bude dobro raspoložen za igru kao na Vimbldonu, držaće u svojim rukama.

!

pre 8 godina

@Oskar
Za tvoju informaciju, podloga na US Openu je ove godine brza nego ranijih godina.
Uz to, velika razlika u odnosu na WB je u tome sto na US Openu ritern ima manju vrednost. Zbog podloge, lakse je vracati one duboke riterne.
Rodzer je u neverovatno kratkom roku promenio igru, udara jace, efikasniji je. Pogledaj protiv Vavrinke koliko je samo vinera imao sa osnovne linije. To je protiv Vavrinke jako tesko.
Nije to vise samo igra na mrezi, ima tu mnogo drugih detalja.
A servis mu je ubitacan. Bio je takav u Sinsinatiju, takav je i u Njujorku. I to vec nema veze s podlogom. Promenio je donekle nacin serviranja. Novak do sada nije pokazao igru kojom moze parirati ovakvom Federeru.
Kada bi obojica igrali na nivou na kojem su igrali do finala, Federer bi pobedio u 3 seta.
Ali znamo da ce obojica podici nivo svoje igre.
Federer prvi put ulazi u finale odmoran, svez, ovog puta moze bez problema izdrzati cak i 5 setova.
Novak ulazi takodje odmoran, ali je igra i dalje upitna. Servis problematican, ritern takodje.
U finalu ce po obicaju obojica dici nivo svoje igre na trenutni maksimum, pa cemo videti ko ce bolje proci.
Bice to finale za pamcenje, najbolje meceve odigrali su na US Openu, pametnije nam je da uzivamo u tom mecu, nego da ovde lupetamo kako ce neko nekog da razbije, rasturi, pocepa itd.

Stojan

pre 8 godina

Treba pripremiti dobru dnevnu formu i plan igre A i B. Pogledati nekoliko mečeva Federera i Novaka i nekoliko mečeva Federera i Nadala i ocijeniti njegove loše strane. Ako bude Rodžer trčao na mrežu treba ga sa jakim forhendom ili jakim bekhendom nekoliko puta probiti na mreži i opametiti da se tako ne igra tenis? Zašto pominjem mečeve Nadala i Federera, zato što ga je Nadal najviše puta pobijedio i ima recept za njegovu igru. Igrajući jako više puta na Rodžerov bekhend, je izbacivao Rodžera iz terena i onda zaključivao na njegov forhend svojim jakim forhendom? Probati upotrijebiti što bolju taktiku i tehniku i tada protivnik počne griješiti? To je udar na psihu protivnika. Udar na psihu se vrši raznim udarcima, grimasama, riječima, razbijanjem njegove taktike,otezanjem sa servisom itd. Nadal ga je nabijao na mreži jakim udarcima i izbaciva iz takta? Hvala ti Novak za dosadašnje pobjede i samo tako naprijed šta bude da bude. Jedini ove godine imaš 2 GS i niko ne može da te po tom kriteriju pretekne. IDEMO NOVAK!

hehe

pre 8 godina

Zato si ga pustio beskicmenjace jedan, i on tebe na Rolan Garosu. Da li ste i na kladionici uplatili ? Svejedno, gledate u ledja najboljem na svetu.

hehe

pre 8 godina

17:9, 12. septembar 2015 16:33)
Kad vec brojimo samo GS, Novak vodi sa 7:6 u pobedama, pa ako vodi protiv najboljeg ikada, znaci da je ipak on najbolji ikada. Mozda Rodja danas izjednaci, ali jao njemu ako izgubi jer to znaci da NIKADA vise nece osvojiti nijedan GS. On to zna, ne bi me cudilo ako slucajno pobedi posto je nas junak nervozan i rastrojen, da napusti tenis i pobegne kao u Londonu prosle godine jer zna da ga ceka surova osveta i placanje racuna napravljenih kada je Novak imao 18 godina a Rodja redjao pobede nad njim, sve ce to da plati sa kamatom.

teniscgigrac

pre 8 godina

Bice to jedan od najboljih meceva(mozda svih vremena).Rodzer ako osvoji imace nedostiznih 18 grenslemova i potvrditi mjesto najboljeg svih vremena.Ako Nole osvoji 10 grenslem dobija mogucnost da se bori da dostigne Federera po grenslemovima i bude najbolji svih vremena.Nadam se da ce Novak krenuti ofanzivno i da mu igra dosta na bekend tako mu nece dozvoliti da igra kratke poene i izlazi na mrezu(dosta zavisi od servisa ova igra da bi se sprovela al jbg bice valjda kako treba).Prognoza:3-1 ili mozda 3-2 za Novaka

10 Nole Forzzaa

pre 8 godina

Ja i dalje ne mogu da verujem da pored Novaka, decka za primer koji dolazi iz nase zemlje, prica nasim jezikom, a pritom igra tenis svemirski, ljudi toliko zele njegov poraz i ostalo?!
gde ja zivim.... katastrofa je blaga rec.
(milan, 12. septembar 2015 15:25


Ne mogu ni ja

aggz

pre 8 godina

Umjesto komentara 'Spucace ga', 'Razbice ga u 3 seta' bolje uzivajte u tenisu jer kad nam ostanu Kokkinakis, Kyrgios i ostali plakacemo za njima. Znate da ga nece razbiti u tri seta jer ipak je to Federer al ima sansu da ga dobije i to je to.

Milenko Jurisevic

pre 8 godina

Jadni Djole. Kakvi kukavicki mediji .
Novinari proklete te vam duse jedino ste vi
gori od politicara!
Narode verujmo u pobedu.
Idemo Djole !!!!!

bagzi

pre 8 godina

Bice nezgodno. Fed je bas agresivan i odmah krece po poen. Onako laicki, cini mi se da Noletu treba 5,6 udaraca da udje u poen i tek tada krece da zavrsava dok ce Fed ici odmah da zavrsava i nece dati Novaku da se razigra. Neka pobedi bolji a ja se nadam da ce to biti Novak.

milos

pre 8 godina

Pa ako neko ima igru za Novaka onda je to Roger naravno samo ako ga krene servis, a u kakvoj je formi roger govori i to da je ne racunajuci poraz od Novaka na wimbldonu od roland garosa pa sve do sada a to je 20-ak meceva federer izgubio samo 2 seta mislim da ni u "najboljim danima" nije bio toliko ubedljiv bice ovo tezak mec nadam se u 5 setova i Novakom kao pobdnikom!

!

pre 8 godina

@GM
Ali mu nije uzeo servis.
Svi zavise od servisa. Novakov servis je jako los na ovom turniru. A ritern samo bleda senka onog riterna sa Vimbldona.
S druge strane, Federer ima krizu servisa u jednom jedinom gemu tokom celog meca, posle ukupno ispusti 4-5 poena na svoj servis u 2 seta.
Ne zaboravi Sinsinati, Novak u 2 seta nije napravio nijednu brejk sansu. To mnogo govori.

.

pre 8 godina

Kad se ostave po strani navijacka prepucavanja, mislim da je svima jasno da su oni toliko izjednaceni u ovom trenutku da ce ovo biti mozda i najbolje finale US Opena ikada. Igraju odlicno, dva razlicita stila, dve razlicite filozofije tenisa.
Blaga prednost, po meni ide Federeru jer covek igra brutalno dobro, dok je Novak dosta slabiji nego letos, ali Novak je takav igrac da svi znamo da ce u finalu podici nivo svoje igre, kao uostalom i Federer.
Na kraju videcemo, finale sjajno, bolje ne moze biti. Svejedno istorijsko, ili Novak ulazi u klub 10+ ili Rodzer osvaja 18 GS, 6 USO (rekord). U svakom slucaju, treba to gledati sa sto manje uzbudjenja i uzivati u svakom potezu.
Pobedice onaj ko da 100% svojih mogucnosti, ko bude na 99% on gubi.

milos

pre 8 godina

bice odlicno finale. Rodja postao nekako gotivan zato sto i dalje rastura u svojim godinama, cak je i skromniji, ali naravno navijamo za Noleta.

Serbian Michael Jackson

pre 8 godina

Pa Vilander je juce govorio kako bi Noleta dobio Vavrinka lakse nego Federer...Tako da i taj krele misli da Nole ima bolju sansu od RF.
(WTF, 12. septembar 2015 13:26)

Sa obzirom na njegovim ne tačnim izjavama, ne dao bog da je to rekao ; )

TenExpert

pre 8 godina

bilo bi dobro da Nole krene odmah agresivno, da mu prodju nekoliko passing-a, i da osvoji prvi set...posle toga bi sve islo lagodno...

Bane

pre 8 godina

Ovaj narod previse shvata "zdravo za gotovo" tenis,izjave tenisera a da ne pricam kako ljudi sve pronalaze razloge samo da mrze i pljuju druge jer imaju svoja misljenja koja se ne poklapaju sa njihovim ili ne dao bog uvredjeni bivaju uvredjeni na kraju.

viki55

pre 8 godina

Realno Novak je favorit. Realno je i to da je uspeh Federera i svakog drugog koji je uzeo 35 god. zivota da igra finale ! Zaista su retki takvi da i u 35-oj budu u prvih deset na listi !

Melenci

pre 8 godina

dobro nije rekao da je 100%siguran u Rodzerovu pobedu.Poenta je da Nole koliko god moze razvlaci igru,da razmena bude duza.Tokom citave karijere Rodzer igra brzo,veoma brzo,i dok se protivnik presabere mec je gotov.Naravno u Rodzerovu korist.Primetila sam da je Nole brzi ove godine,sto je jako dobro.Kako je Roberta pobedila Serenu,potpuno mrtvom igrom,sporim servisima i sporim razmenama.Slicno treba i Nole da uradi,da uspori i razvlaci igru.Koliko je to moguce videcemo.Nadam se i verujem da ce Nole biti bolji i da ce pobediti.Idemo Nole,samo smireno i polako!

kimiko

pre 8 godina

Pa naravno da svako ima igru za pobedu,cim je u finalu GS-a.Ovde je pravo pitanje ciji su aduti jaci? Zanimljivo je kako Federer ubrzava igru ove sezone.Turniri se nizu,a on postaje sve agresivniji u mecevima.
Izlasci na mrezu,voleji,uveo je cak i neki cudan napad na prvi servis protivnika,ulaskom duboko u teren.
Ovakav stil moze samo da znaci dve stvari:
Prvo,u vrhunskoj je formi i igra tenis na nacin koji najvise voli.
Drugo je, da skracivanjem poena zeli da sacuva snagu,jer ipak nije vise mladic.Ove dve stvari je on savrseno ukomponovao i oseca se veoma sigurno na terenu.
Djokovic mora da napadne nesto od toga.
Po meni,treba da forsira duge razmene i da u mec udje kao da ce se igrati na 5 setova.Federer ce pokusati da to skrati, jer zna da je najsigurniji kada on nametne tempo.
Ako Djokovic bude precizan na osnovnim razmenama i na njegovim najjacim adutima...return,duge,kratke,dijagonale,bekend paralela...i ako mec potraje,ode kantar na njegovu stranu.

Mikii

pre 8 godina

Jugosloven, Tutin, Svete@

Jedan bot napise tri komentara i onda sam sebe citira. Opsta ludnica, evo. Za coveka koji i dalje pise "sumLJiv", nemam mnogo toga lepog da kazem.

Дража

pre 8 godina

Što bi voleo da se oglase sad svi do jednog ovi poznavaoci što su koliko juče Federera kovali u zvezde. Uh što bi bilo lepo samo gledati im face dok čitaju sopstvene nebulozne komentare.