Subota, 12.09.2015.

02:55

Briljantni Federer na Novaka u finalu

Rodžer Federer pobedio je Stana Vavrinku sa 6:4, 6:3, 6:1 i plasirao se u svoje sedmo finale na US openu.

Izvor: B92

Briljantni Federer na Novaka u finalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Branimir

pre 8 godina

Posle svakog "velikog" meča se pitam kolika je zasluga pobednika a kolika krivica poraženog i to je uvek najteže izmeriti. Recimo, po meni je za dojam u polufinalu naglašenija Čilićeva slabost nego Noletova nadmoć. Federer igra "kompjuterski", neda svoj servis i onda kod 3:3 (ili 4:4) pritisne i dobije brejk i gotovo. Pri tom, sa tako malo utrošene energije, izmori protivnika, jednostavno čudo od teniskog veterana. Ovo isto radi i Nole ali troši puno više energije. Pobediće ko bude imao bolje nišanske sprave u servisu i u napadu. Naravno da navijam za Noleta!

Šavija Alonso

pre 8 godina

Na stranu dečja prepucavanja koja dominiraju komentarima, ono što je jasno je da je Federer u neljudski dobroj formi, i da je, čak i protiv neprikosnovenog Novaka - izraziti favorit. Zvuči nelogično, ali je tako. Valja priznati i da je Vavrinka dao sve od sebe, a Čilić ništa u polufinalu. Ja lično sam se nadao da će neko izmoriti Federera do finala, ali ovako kako je igrao, niko mu ne bi uzeo ni set još deset mečeva. Sad šta je tu je, Novak je prvi igrač sveta, i nije mu sigurno lako u ulozi autsajdera, ali njegovo je da dokaže da može ravnopravno da se nosi. Nadam se da će u tome i uspeti.

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Jel pametnjakovicu? A sta cemo sa ona 3 seta Novaka protiv Cilica? Sampion osvaja 3 gema u mecu polufinala? To odmah da se istrazi, da ih izbace obojicu zauvek iz tenisa. Sad je bar jasno zasto je Novak davao podrsku Cilicu dok je ovaj bio pod istragom zbog dopinga.

.

pre 8 godina

Federer je u Sinsinatiju osvojio titulu a da nije dozvolio protivnicima da naprave brejk. Pritom je u polufinalu i finalu, protiv najjacih rivala dozvolio samo jednu brejk loptu. Prvom teniseru sveta nije dao ni tu jednu brejk loptu.
Sada, na US Openu, do finala je dosao bez igubljenog seta, na putu do finala izbacio rutinski Vavrinku, sampiona RG, kojem je brejk lopte dozvolio samo u drugom gemu meca.
Na osnovu svega ovoga lako je zakljuciti da on igra najbolji tenis trenutno, bolji od Novaka.
U finalu je sve moguce, ipak je to Djokovic, ali ovakve idiotske komentare koji predvidjaju da ce Novak ovakvog Rodzera da dobije lako stvarno ne razumem.
Po prikazanoj igri, favorit je Rodzer, a na osnovu tradicije ocekujem fantastican mec.

Jovan

pre 8 godina

Jel moguce da je nivo licemerja toliko porastao da ovde svi ignorisu cinjenicu koju je cak i sam Djokovic istakao? Cilic je bio povredjen, jedva se kretao po terenu! I sad se pravimo da je bio zdrav!? Djokovic bi pobedio i da nije bilo povrede, ali neverovatno koliko ste licemerni.
Obice vam se to o glavu u nedelju, ovako je Federer usao u finale spreman, a ovaj metiljavko jos nije odigrao pravi mec.

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Ma nije to nista.
Imas i ono najgore, najsmrdljivije djubre, gnojivo, one smradove koji mrze sve oko sebe. To su oni znas, koji npr. navijaju za neki klub, pa hoce da ubiju one koji navijaju za neki drugi klub. To je ona ekipa koja rusi i pali po gradu, krade i bije.
Najgori talog naseg drustva.
Poistovecuju se sa onima za koje navijaju, misle da su i oni nesto postigli. Nisu, oni ostaju to gnojivo zauvek.

Damir

pre 8 godina

Svašta se može pročitati. Posebno je nevjerovatno kad neko napiše "nepristrasno" iza neke od tih izjava. Pa tako ljudi znaju za doping,za namještanje,za rezultat koji će biti,za psihološko stanje...a sve iz prve ruke. Valjda znaju i igrače privatno. Ako znate već sve,do kladionice i naplatite to svoje znanje. Odlične su kvote i na jednog i na drugog. Ko je već toliko siguran i zna da će biti 3-0,eto prilike da se obogati. Usput,nije bila jedna,nego 4 break lopte za Wawrinku. Bilo je jedno milion puta na ekranu. Ali to bi mogli znati oni koji su stvarno gledali meč,a ne samo gostuju ovdje i "znaju" bolje od svih. Na kraju,po meni Federer favorit za titulu.

od nedelje 18:9

pre 8 godina

Mene sramota kad procitam komentare svih ovih "strucnjaka" u Srbiji.Ali ipak najjaci utisak mi je ovaj sto napisa nije Cilic igrao lose,a on jadan dva udarca da poveze ceo mec ili odrace ga Novak,bice neprijatno?! Pa da li stvarno veruju u to ili su toliko zaslepljeni likom i delom presvetog nam Noleta da to ide u neku drugu krajnost..

Dare

pre 8 godina

Gledao sam mec. Vavrinka nije igrao najbolje, a Federer je igrao bolje. Ne razumem one koji znaju ko je kakav covek a nikada nisu upoznali. Dogovor izmedju njih ne postoji to govori medjusobni skor. Prijatelji su, pa sta? Nole nije pustio nijednog naseg igraca i ako su prijatelji.

madam x

pre 8 godina

Iako je žreb namešten za novaka, eto nisu uspeli da onemoguće rodzera da dodje do finala!
Ps. Kako igra servis igrač?
Meč izner: rodzer 6:7,6:7,6:7
A Čilic: novak 0:6,1:6,2:6

informacija

pre 8 godina

Ovi koji uporno istrajavaju u tvrdnji da Wawrinka nije htio da umara Federera ,treba obavjestiti ,jer očito je da ne znaju ,da Stan do sada nikad nije pobjedio Rodžera na betonu.

amare

pre 8 godina

Odavno nisam videla Feda da ovako dobro igra, ali Nole ako bude na jučerašnjem nivou neće mu dati puno prostora. Samo da bude agresivniji i drži Federera što više iza osnovne. U svakom slučaju, za neutralne, biće meč za uživanciju... :)

Graffin

pre 8 godina

GOAT ! Najaci si.Ajmo po 18. Grand-Slam.nemoze ti nitko nista
(Fedex, 12. septembar 2015 02:59)

Fedex stvarno odvaljuje na ovom turniru, nema šta. A i ovaj komšijski Fedex odvaljuje koliko je nepismen.

Ne piše se GOAT !, nego GOAT!
Nije najaci, nego najjači.
Posle znakova interpunkcije (!?.:; i drugih) ide razmak.
U Grand-Slam ti ne treba crtica.
Ne piše se nemože, nego ne može.
Na kraju poslednje rečenice si slobodno mogao da staviš tačku / točku.

Sad, kad si malo opismenjen, možes da ideš da lupetaš po hrvatskim portalima. Možda te neko i uzme za ozbiljno.

fedex

pre 8 godina

Odigraj ovako protiv Novaka i dosta je,bit ce odlican mec,jedva cekam da uzivam u najboljem tenisu...Vrijeme je za GS..
FORZA FEDERERRRRRR

bla bla

pre 8 godina

@VUK
A vi sabirate Noletove titule u svom znacajnom zivotu? Bas oni koji navijaju i za druge tenisere ,ne samo srBske,su ti koji su prevazisli seoski mentalitet.

devlinjo

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!(VUK, 12. septembar 2015 09:46)

Bravo. Tako lepo i slikovito pokušavam da objasnim već dugo dugo. Ti si to uradio na jedinstven način. Hvala ti.

maria

pre 8 godina

ljudi, ne palite se. novak je izgubio kad treba, dibija kad trebe. ne moze federer s njim na istu foru ponovo. razbice ga novak, bice neprijatno

Jim Courier

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.
(Deki, 12. septembar 2015 08:11)

Nemaš baš visoku moć percepcije ako nisi primetio da je Čilić bio povređen i da nije mogao da se pomeri!

VUK

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!

Tea New York

pre 8 godina

Odgledala sam uzivo oba polufinala,za Novaka nisam sumnjala da ce proci,raduje me da je dobio bez muke,da se kretao bas dobro,sve u svemu govor tela koji ohrabruje.Sto se Federera tice,nemam reci.Gledala sam ga mnogo puta do sada,jos od njegovog prvog meca na RG 1999 na RG kada je izgubio od Raftera,ali ovo sto on prikazuje na ovogodisnjem US Openu,ovo je neverovatno.Ocekuje nas finale kakvo verovatno jos nismo gledali.Davati bilo kakve prognoze je neozbiljno.Ostaje nam da svim srcem podrzimo Novaka,a sta ce biti niko ne zna.I jos bi dodala za pojedince koji provlace neke price o namestanju meceva,sinoc Serena,pa Vavrinka pustio Federera da se ne umara za finale,samo da vam kazem manite se ljudi takvih gluposti.Ako je ijedan sport cist(mislim na GS turnire),to je vrhunski tenis.Verujte da nema pomena bilo kakvih mutnih radnji na ovom nivou tenisa(na nizim nivoima tenisa je vec druga prica)

VUK

pre 8 godina

treći set je bio sramota za svetski tenis.. Očigledno je bilo da tu nije bilo takmičarskog tenisa.. Svetska teniska federacija treba da slučaj preda policiji i da oba švajcarca prođu poligraf.. ako je istina da su namestili meč.. treba ih doživotno diskvalifikovati..i oduzeti im sve trofeje. Sramno!

Zox

pre 8 godina

Ide mi na zivce ovo Federerovo skracivanje i istrcavanje na mrezu, grabljenje i otimanje. U pravu je Beker, treba pucati u njega jer bas izgleda nepristojno... Atraktivno kao zakucavanje u basketu, ali igra je igra...

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

Ja_sam

pre 8 godina

Federer je stvarno AS. Bice to super finale nadam se. Novak je po meni svakako favorit, ali opet...to je finale US Open-a i R. Federer s druge strane...ne mogu vjerovati da igrac moze igrati sa toliko elegancije kao Fedex i to s toliko godina.

Ljuba

pre 8 godina

Reklama na eurosportu, za neku aplikaciju za kladjenje, i pokazuju tablet sa atp listom gde je Fed prvi... Mislim sta reci. A ovo sa Serenom je vrh,kraj, nema vise.

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

zarko

pre 8 godina

Kada gledam ovog Wavrinku kako se vuce po terenu a kada igra protiv Novaka onda leti,trci ....Jedan vrlo jadan teniser i raduje me ponizinje koje trpi od dedice.

John Terry

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

Imaces retku priliku da gledas kako Rodja stari 15 godina u jednom danu.

DROGBA11

pre 8 godina

Federer u Sinsinatiju nije izgubio niti jedan gem na svoj servis, na US openu nije izgubio ni set, Vavrinki dao 1 brejk loptu... jezivo. Nadam se sa ce se Nole trgnuti i poceti da igra napadacki, tako ima bolje sanse da dobije Fedexa.

Branko

pre 8 godina

Zbog kosmicke pravde Novak uzima Us open.Jer,sto bi Federer imao 18,a Nole 9?Ostace ovaj na 17,a nas covek ce polako to stizati,pa cemo za jedno 4,5 godina sumirati sve.Odgovorno tvrdim da Novak nije nista manji od Federera i da ce imati jedno 15 gs,dace Bog i koji vise...

Stiže mušterija

pre 8 godina

Fantastično igra bez izgubljenog seta do finala
(Aca, 12. septembar 2015 03:17)

A u finalu će da ih izgubi tri tek da popravi prosek.

Iderfis Okor

pre 8 godina

(Obelix, 12. septembar 2015 03:04)

A zasto Vavrinka nije pustio Federera prosle godine u finalu Monte Karla? I taj turnir mu fali. Mnogo mastas...

ATP

pre 8 godina

Bogami,bice zajebano...Cini mi se da Fed ima vecu veru u sebe nego na Vimbldonu,nekako bolji je sa osnovne linije,tamo je isao vise na mrezu,ali ovde na US openu prste vineri i sa 2 metra iza osnovne linije..Cini mi se da i on sam zna da mu je ovo jedna od poslednjih i takoreci realnih sansi za slem,jer ako pobedi,bice najstariji igrac u istoriji koji je osvojio GS,pobedio bi jednog od najveceg rivala u svojoj karijeri(uz Nadala) i dosao bi do tog broja 18 koji bi ga nekako ususkao od pretnji Noleta da juri njegov rekord.

Ivan

pre 8 godina

Kao prvo nema šta, najpre svaka čast Rogeru na konstantnosti u celoj 2015.god, to mu niko ne može osporiti, igra svoj najbolji tenis u karijeri i to u 34.godini što je i sam izjavio! Ali "Švacarska veza" radi li radi čitave ove godine im ja sam sklon da verujem da je Roger sa svojim sunarodnikom Stanom imao dilove čitave ove sezone kako bi izgladili onu svađu s kraja prošle godine koja je kulminirala u Londonu i to dilove na obostranu korist naravno, idemo redom: 1.Rim, polufinale, Stan ne zapinje nimalo i Roger je protutnjao kraj njega kako bi što odmorniji dočekao finale s Novakom, finale turnira koji mu, uz Monte Carlo, nedostaje u Mastersima, 2. Roland Garros, četvrtfinale, Roger "gleda kroz prste" Stanu i ovaj prilično lagano dobija taj meč kako bi zaustavio Novaka u njegovom nastojanju da osvoji jedini Gren Slem koji mu nedostaje (što je nažalost uspeo!!), jer je Roger nakon ubedljivog poraza u Rimu od Noleta shvatio da nema ama baš nikakve šanse da ga dobije na šljaci ni u 2 seta a kamo li u 3, i 3. US Open, polufinale, Stan nije uložio ni 50% svojih strahovitih mogućnosti koje demonstrira u zadnjih par godina na GS-ima na betonu naročito i Roger lagano prolazi u finale kako bi što odmorniji, u 34.godini, pokušao da u finalu osvoji svoj 18. GS i time zaista uđe u istoriju i zacementira svoju poziciju po broju osvojenih GS-a sa koje ga niko nikada skinuti neće!

Kostas

pre 8 godina

Federer odigrao kao i do sada na US Openu, ali me je Vavrinka razocarao iskreno. Gresio je previse, u prvom setu je 2 puta imao po 3x brejk lopte, i sve je prokockao svojim greskama. Posle toga je sve vec bilo gotovo, samo je lupao po lopti sto jace. Novak i Rodja igraju 5 setova.

Cole

pre 8 godina

Pa na kraju, moram da kažem
da sam pomalo i razočaran
ovim deklasiranjem Vavrinke,
nadajući se da će meč trajati
što duže zbog nedeljnog finala
ali s druge strane mi je i drago
zato što kada ga Nole u nedelju
bude izbubecao, niko ali niko neće
moći da kaže da je to zbog toga što
je Rođa igrao meč toliko i toliko sati
u 4-5 setova i da je izmoren ušao u finale.
U svakom slučaju, očekuje nas zastrašujuće finale.
Ajde Nole još jedna pa u klub 10.

simke

pre 8 godina

Svaka cast Federeru,igra sjajan tenis,ali mislim da nema sanse protiv Novaka...Rodzer ce da se suoci sa najboljim riternom svih vremena,to je potpuno drugaiciji mec od svih koje je odigrao na turniru...Novak je dodao gas,i ako Federer ne bude imao 80% prvog servisa,nema sta da trazi.

Civokvi

pre 8 godina

Jedna stvar koju sam naučio iz prethodnih duela Novaka i Rodžera jeste da kako god i jedan i drugi izgledali pre finala (a obično Rodžer, kao i sada, izgleda bolje) to apsolutno ništa ne znači kada do susreta dođe. Baš kao i svi njihovi mečevi od kada je Novak sazreo kao igrač, i ovde su šanse 50:50. Federeru je prednost podloga, a Novaku to što se igra u tri dobijena seta. U svakom slučaju, spektakl nas čeka.

I stvarno, ali stvarno svaka čast Rodžeru, koji sa 34 godine igra još jedno finale na US openu (prvo od 2009. godine!) i ima lepu šansu da osvoji.

Nemanja

pre 8 godina

Roger Silni Federer...Po igri I svemu prikazanom...zasluzio je da osvoji Us open..Bice to klasiko u nedelju..:) Jedva cekam da gledam taj mec...

Vragolan

pre 8 godina

Federer dobar, čak veći deo meča na auto-pilotu, lako je dobio Vavrinku koji je na celom ovom US Openu bio daleko od onog svog nepromašivog moda, malo ga je i žreb pogurao da dođe do ovde... Videlo se da Rodžer nije pokazao sve što ima, možda mu je jedino servis bio na maksimumu, igraće on bolje u finalu, što će mu najverovatnije i biti potrebno za trijumf.
Sve u svemu muška polufinala razočarala, jesu Federer i Đoković bili odlični, ali njihovi protivnici vrlo, vrlo slabi.
Očekujem da se sve to nadoknadi u finalu, biće to praznik tenisa, meč definitivno dva najbolja tenisera današnjice, njihovo šesto (!) finale ove godine.

student

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

Neko iz mase

pre 8 godina

Dvojica najboljih u ovom trenutku bez premca su Novak Djokovic i Rodzer Federer ostali samo bljesnu ponekad i to je to sto se tice njih..Inace sjajno finale ponovo u najavi kad igraju ovakva dva sampiona..Stoga nek ' pobedi bolji u tom mecu!

ovako nešto još ne vidjeh u životu

pre 8 godina

Ljudi jel mi vjerujete da je sad (nakon Federera i Wawrinke) na eurosportu bila najava finala između Penette i S. Williams? Hahahahahahahaha oni su več cijeli skeč napravili jer su mislili da Vinci nema šanse. Ja se zagrcnuo od smijeha sad kad sam vidio. Bruka neviđena!!!

maxim

pre 8 godina

Gledam ovog Vavrinku i pomislih koliko Novak nije imao srece u finalu RG. Vavrinka je tamo sve pogadjao a ovde je to sve islo u debeli aut. Isto tako Nisikori prosle godine u polufinalu US opena igra mec zivota. Federer nije 6 godina bio u finalu US opena i sad sa ovakvom igrom,gde mu ide 1 servis i igra cak i iz defanzive 5 metara iza linije kao Nadal sa lakocom,je favorit u finalu. Noletu je danas bilo 9 polufinale US opena i mislim 5 finale a samo 1 osvojen US!!! Jedan Cilic ima 1 finale 1 US. Vavrinka 2 finala 2 GS. Hocu da kazem da bezobzira na odlicnu igru i konstantnost bitna je i sportska sreca i to se najbolje vidi po Novaku koji je barem do sad nije imao na RG i US openu. Sinsinati isto tako, 5 finala cini mi se.Nadam se da ce mu se to sve nekad isplatiti a bilo bi lepo da pocne vec sad od nedelje.

Ziva istina

pre 8 godina

Da potvrdim i ja da je na Eurosportu emitovana najava finala Serena- Peneta,posle svajcarskog polufinala. Izgleda da nisu imali plan B, sta ciniti u slucaju ispadanja Vilijamsove...

Obelix

pre 8 godina

Ne moze niko da me ubedi da je ovo bio regularan i nenamesten mec.

Vavrinka pusta RF u 1/2 Rima kako bi osvojio trofej koji mu nedostaje i to jako ocigledno, kako bi RF bio odmoran u finalu protiv Novaka.

RF pusta Vavrinku na RG vrlo lako bez umaranja kolege iz repke, kako bi ovaj uskratio Novaku RG, sto je i ucinio.

Vavrinka veceras ne zamara RF u 1/2 US opena kako bi isti bio spremniji za mec protiv Novaka.

Zvuci kao teorija zavere, ali pogledajte zadnji poen 1/2 meca RF Vavrinka u Rimu i cestitke na mrezi izmedju RF i Vavrinke i sve ce vam jasno biti.

Novaku mnogo srece i novu titulu u nedelju.

Matori

pre 8 godina

Ovo je strasno kako covek igra... Mislio sam pre ovog finala da bi Vavrinka eventualno imao vise sanse protiv Novaka u finalu, ali definitivno nisam bio u pravu, i iskreno, ne znam sta da mislim za finale. Al' je jedno je sigurno, svi pravi ljubitelji tenisa moraju da se sloze da je Roger zasluzio jos jednu GS titulu pre kraja karijere.

P.S. Za vreme intervjua Federer je (pretpostavljam nesvesno) izjavio da mu je potrebna jos jedna vrhunska partija ove GODINE, ne kazem, mozda je lapsus, ali u svakom slucaju pokazuje koliko ovaj turnir trenutno znaci Federeru.

beograd_moskva

pre 8 godina

3:2 za Noleta. A usput pitanje za pojedince: kako mozete navijati za RF, a imate PRVOG IGRACA NA SVETU! Mene bi bilo sramota. Idemo, Nole, samo jako, samo hrabro i mirne glave po 10tu titulu!

student

pre 8 godina

Управо сам видео најаву за Серену и Пенету у финалу! Они још нису чули да је Серена изгубила :) Која брука за Еуроспорт, унапред направљена најава!

JA

pre 8 godina

Obelix, 12. septembar 2015 03:04)


Brate,slazem se sa tobom u potpunosti,napisah komentar na isti fazon,nemoguce je da covek od 34 godine bude toliko fizicki dominantan,u najboljim godinama to nije bio,ovo kazem kao profesor fizickog.

Mare,NS

pre 8 godina

Cini mi se,pametnije bi bilo da je izgubio.
Mora da nije gledao poslednji Novakov trening.
Protiv `branitelja` titule u polufinalu.
Mozda se opet pojavi u dzempercicu,kada shvati,sta moze da mu se desi.
Ne bi mu to bilo prvi put!
A,Novak igra,k`o da mu je Sale selektor!
Posle finala,novi,cuveni,poluvolej-ritern ce dobiti drugo ime.
U skladu sa zenskim,italijanskim cudom:
FIJASKO,ali nije to nista novo,posle dva poraza u finalu WB-a!!!

Alex

pre 8 godina

@ovako nešto još ne vidjeh u životu

Upravo to sam i ja hteo da napisem. Ali ako si primetio nisu ubacili "LIVE" nego samo "TONIGHT AT 20 45".

Koja blamaza

m

pre 8 godina

Svaka cast Federeru, ali da li ste videli posle meca na Eurosportu sto najavljuju finale US opena Peneta vs Vilijams, kao tonight 20:45...Teza prica rekao bih.

Riki

pre 8 godina

Ako se pogleda malo izmedju redova ja mislim da on i ne igra baš toliko dobro. Nepristrasno skroz mislim da ce u finalu biti 3:0 za Novaka uz jedan neizvjestan set.

znanje-imanje

pre 8 godina

Zen, džez i Federer su umetnosti dostupne samo retkima. Teške su, pogotovu jer je u njima ono lako najteže. Rodžer uopšte ne razmišlja na terenu, prosto biva i jezdi. Kao soko prirodan u lovu, pa em uspešan em gubi minimum snage em iako sve ekstremno nema povreda...
Ipak mnogo toga u vezi sa njim ostaje mi misterija. Tehnika disanja da se pošto-poto ne zadišeš velikim udasima očigledno radi, samo ne znam kako. Još je termodinamički nerazumljiviji igrač koji se praktično ne znoji. A tek to što je godinama ostao sa premalom glavom reketa, premalog sweet spota i time bekend-slabosti?! Pa je od te bandoglavosti odustao sa jedno 5 godina zakašnjenja?! I mada je ranije bio 3% jači i 2% brži tek sad je kompletan i bolji nego ikada?! Takođe skoro svi naj-igrači su produkt "teniskih roditelja" tj nemale psihopatologije. I Rafa i Novak i Endi itd. On jok, ljudi OK i on OK.
Ipak od svega ostaje najveća misterija zašto je sudbina odredila da jedan OK ali ipak flah, pomalo arogantan i pomalo przničav ali pre svega prilično nezanimljiv šalteski službenik bude ne to što jeste nego - Rodžer Federer?!
Tok događaja dosad pomogao nam je maksimalno moguće. U finalu Novak od prve lopte mora da uđe u igru tj. kreaciju poena - što već dugo ne radi jer mu ne treba. E ovde mu treba, i da drži ovog pozadi ali pre svega da ne bi razmišljao i time desetinku kasno odlučivao i za malo promašivao. Nikakve negativnosti i afektacije nego samo sopstveni ritam dok ne poletiš... Idemo Nole!

Gajetano

pre 8 godina

Ne slazem se sa tekstom, za mene su oba muska polufinala bila ocajna. Ako se za Marina i moze naci opravdanje u povredi, Vavrinkin otpor zemljaku je bio sramotan! Nemam objasnjenja za ovakvu igru Vavrinke.

I da, kao sto sam porucio i Novakovim navijacima, da porucim i Rodzerovim: iako leti po terenu i ponizava neravnopravnu konkurenciju, Rodzer (kao i Novak) nije imao nijedan iole ozbiljniji test pred veliko finale, tako da zapravo niko ne zna koji su trenutno njegovi dometi. Mac sa dve ostrice za Federera, i to pred finale protiv coveka koji je trenutno mera u tenisu. Znamo da u poslednjih nekoliko godina na najvaznijim turnirima Maestrov sjaj nekako potamni kad mu je sa druge strane Novak Djokovic, kad pocne da mu vraca duboke lopte pod ostrim uglom, da mu napada servis i pravi brejkove. A onda Federer krene jos vise da rizikuje, pocinje da gresi i izbacuje lopte po nekoliko metara u aut, servis mu postaje nesigurniji. Ovo posebno vazi kada se igraju mecevi na 3 dobijena seta. Ignorisite Sinsinati, a pogotovu fascinaciju i nedotupavne analize teniskih eksperata zaljubljenih u Federera. Mecevi protiv Novaka na ovom nivou su neka sasvim druga prica!

Pozdrav,

JA

pre 8 godina

Gledah čitav meč,ili je Rodja stvarno toliko dominantan,ili je debeli debelo unovčio poraz,odgovor dobijam u nedelju,nadam se da je ovo drugo u pitanju,tj. da će ga Novak pocepati kao svinja mastan džak.

Marko

pre 8 godina

A šta da kažem, žao mi je što moj Čilić nije ni uznojio Đoleta. ALi stvarno šta reći za ovu dvojicu gospode, osim bravo. Nadam se da ćemo još neko vrijeme imati čast uživati u njihovim mečevima, jer to je nešto posebno za ljubitelje tenisa. Sretno im u nedjelju i neka nam majstori daju pravo doživljaj i neka bolji pobjedi!

ovako nešto još ne vidjeh u životu

pre 8 godina

Ljudi jel mi vjerujete da je sad (nakon Federera i Wawrinke) na eurosportu bila najava finala između Penette i S. Williams? Hahahahahahahaha oni su več cijeli skeč napravili jer su mislili da Vinci nema šanse. Ja se zagrcnuo od smijeha sad kad sam vidio. Bruka neviđena!!!

beograd_moskva

pre 8 godina

3:2 za Noleta. A usput pitanje za pojedince: kako mozete navijati za RF, a imate PRVOG IGRACA NA SVETU! Mene bi bilo sramota. Idemo, Nole, samo jako, samo hrabro i mirne glave po 10tu titulu!

Gajetano

pre 8 godina

Ne slazem se sa tekstom, za mene su oba muska polufinala bila ocajna. Ako se za Marina i moze naci opravdanje u povredi, Vavrinkin otpor zemljaku je bio sramotan! Nemam objasnjenja za ovakvu igru Vavrinke.

I da, kao sto sam porucio i Novakovim navijacima, da porucim i Rodzerovim: iako leti po terenu i ponizava neravnopravnu konkurenciju, Rodzer (kao i Novak) nije imao nijedan iole ozbiljniji test pred veliko finale, tako da zapravo niko ne zna koji su trenutno njegovi dometi. Mac sa dve ostrice za Federera, i to pred finale protiv coveka koji je trenutno mera u tenisu. Znamo da u poslednjih nekoliko godina na najvaznijim turnirima Maestrov sjaj nekako potamni kad mu je sa druge strane Novak Djokovic, kad pocne da mu vraca duboke lopte pod ostrim uglom, da mu napada servis i pravi brejkove. A onda Federer krene jos vise da rizikuje, pocinje da gresi i izbacuje lopte po nekoliko metara u aut, servis mu postaje nesigurniji. Ovo posebno vazi kada se igraju mecevi na 3 dobijena seta. Ignorisite Sinsinati, a pogotovu fascinaciju i nedotupavne analize teniskih eksperata zaljubljenih u Federera. Mecevi protiv Novaka na ovom nivou su neka sasvim druga prica!

Pozdrav,

Neko iz mase

pre 8 godina

Dvojica najboljih u ovom trenutku bez premca su Novak Djokovic i Rodzer Federer ostali samo bljesnu ponekad i to je to sto se tice njih..Inace sjajno finale ponovo u najavi kad igraju ovakva dva sampiona..Stoga nek ' pobedi bolji u tom mecu!

Marko

pre 8 godina

A šta da kažem, žao mi je što moj Čilić nije ni uznojio Đoleta. ALi stvarno šta reći za ovu dvojicu gospode, osim bravo. Nadam se da ćemo još neko vrijeme imati čast uživati u njihovim mečevima, jer to je nešto posebno za ljubitelje tenisa. Sretno im u nedjelju i neka nam majstori daju pravo doživljaj i neka bolji pobjedi!

m

pre 8 godina

Svaka cast Federeru, ali da li ste videli posle meca na Eurosportu sto najavljuju finale US opena Peneta vs Vilijams, kao tonight 20:45...Teza prica rekao bih.

maxim

pre 8 godina

Gledam ovog Vavrinku i pomislih koliko Novak nije imao srece u finalu RG. Vavrinka je tamo sve pogadjao a ovde je to sve islo u debeli aut. Isto tako Nisikori prosle godine u polufinalu US opena igra mec zivota. Federer nije 6 godina bio u finalu US opena i sad sa ovakvom igrom,gde mu ide 1 servis i igra cak i iz defanzive 5 metara iza linije kao Nadal sa lakocom,je favorit u finalu. Noletu je danas bilo 9 polufinale US opena i mislim 5 finale a samo 1 osvojen US!!! Jedan Cilic ima 1 finale 1 US. Vavrinka 2 finala 2 GS. Hocu da kazem da bezobzira na odlicnu igru i konstantnost bitna je i sportska sreca i to se najbolje vidi po Novaku koji je barem do sad nije imao na RG i US openu. Sinsinati isto tako, 5 finala cini mi se.Nadam se da ce mu se to sve nekad isplatiti a bilo bi lepo da pocne vec sad od nedelje.

Civokvi

pre 8 godina

Jedna stvar koju sam naučio iz prethodnih duela Novaka i Rodžera jeste da kako god i jedan i drugi izgledali pre finala (a obično Rodžer, kao i sada, izgleda bolje) to apsolutno ništa ne znači kada do susreta dođe. Baš kao i svi njihovi mečevi od kada je Novak sazreo kao igrač, i ovde su šanse 50:50. Federeru je prednost podloga, a Novaku to što se igra u tri dobijena seta. U svakom slučaju, spektakl nas čeka.

I stvarno, ali stvarno svaka čast Rodžeru, koji sa 34 godine igra još jedno finale na US openu (prvo od 2009. godine!) i ima lepu šansu da osvoji.

znanje-imanje

pre 8 godina

Zen, džez i Federer su umetnosti dostupne samo retkima. Teške su, pogotovu jer je u njima ono lako najteže. Rodžer uopšte ne razmišlja na terenu, prosto biva i jezdi. Kao soko prirodan u lovu, pa em uspešan em gubi minimum snage em iako sve ekstremno nema povreda...
Ipak mnogo toga u vezi sa njim ostaje mi misterija. Tehnika disanja da se pošto-poto ne zadišeš velikim udasima očigledno radi, samo ne znam kako. Još je termodinamički nerazumljiviji igrač koji se praktično ne znoji. A tek to što je godinama ostao sa premalom glavom reketa, premalog sweet spota i time bekend-slabosti?! Pa je od te bandoglavosti odustao sa jedno 5 godina zakašnjenja?! I mada je ranije bio 3% jači i 2% brži tek sad je kompletan i bolji nego ikada?! Takođe skoro svi naj-igrači su produkt "teniskih roditelja" tj nemale psihopatologije. I Rafa i Novak i Endi itd. On jok, ljudi OK i on OK.
Ipak od svega ostaje najveća misterija zašto je sudbina odredila da jedan OK ali ipak flah, pomalo arogantan i pomalo przničav ali pre svega prilično nezanimljiv šalteski službenik bude ne to što jeste nego - Rodžer Federer?!
Tok događaja dosad pomogao nam je maksimalno moguće. U finalu Novak od prve lopte mora da uđe u igru tj. kreaciju poena - što već dugo ne radi jer mu ne treba. E ovde mu treba, i da drži ovog pozadi ali pre svega da ne bi razmišljao i time desetinku kasno odlučivao i za malo promašivao. Nikakve negativnosti i afektacije nego samo sopstveni ritam dok ne poletiš... Idemo Nole!

Vragolan

pre 8 godina

Federer dobar, čak veći deo meča na auto-pilotu, lako je dobio Vavrinku koji je na celom ovom US Openu bio daleko od onog svog nepromašivog moda, malo ga je i žreb pogurao da dođe do ovde... Videlo se da Rodžer nije pokazao sve što ima, možda mu je jedino servis bio na maksimumu, igraće on bolje u finalu, što će mu najverovatnije i biti potrebno za trijumf.
Sve u svemu muška polufinala razočarala, jesu Federer i Đoković bili odlični, ali njihovi protivnici vrlo, vrlo slabi.
Očekujem da se sve to nadoknadi u finalu, biće to praznik tenisa, meč definitivno dva najbolja tenisera današnjice, njihovo šesto (!) finale ove godine.

student

pre 8 godina

Управо сам видео најаву за Серену и Пенету у финалу! Они још нису чули да је Серена изгубила :) Која брука за Еуроспорт, унапред направљена најава!

Ziva istina

pre 8 godina

Da potvrdim i ja da je na Eurosportu emitovana najava finala Serena- Peneta,posle svajcarskog polufinala. Izgleda da nisu imali plan B, sta ciniti u slucaju ispadanja Vilijamsove...

Cole

pre 8 godina

Pa na kraju, moram da kažem
da sam pomalo i razočaran
ovim deklasiranjem Vavrinke,
nadajući se da će meč trajati
što duže zbog nedeljnog finala
ali s druge strane mi je i drago
zato što kada ga Nole u nedelju
bude izbubecao, niko ali niko neće
moći da kaže da je to zbog toga što
je Rođa igrao meč toliko i toliko sati
u 4-5 setova i da je izmoren ušao u finale.
U svakom slučaju, očekuje nas zastrašujuće finale.
Ajde Nole još jedna pa u klub 10.

Ivan

pre 8 godina

Kao prvo nema šta, najpre svaka čast Rogeru na konstantnosti u celoj 2015.god, to mu niko ne može osporiti, igra svoj najbolji tenis u karijeri i to u 34.godini što je i sam izjavio! Ali "Švacarska veza" radi li radi čitave ove godine im ja sam sklon da verujem da je Roger sa svojim sunarodnikom Stanom imao dilove čitave ove sezone kako bi izgladili onu svađu s kraja prošle godine koja je kulminirala u Londonu i to dilove na obostranu korist naravno, idemo redom: 1.Rim, polufinale, Stan ne zapinje nimalo i Roger je protutnjao kraj njega kako bi što odmorniji dočekao finale s Novakom, finale turnira koji mu, uz Monte Carlo, nedostaje u Mastersima, 2. Roland Garros, četvrtfinale, Roger "gleda kroz prste" Stanu i ovaj prilično lagano dobija taj meč kako bi zaustavio Novaka u njegovom nastojanju da osvoji jedini Gren Slem koji mu nedostaje (što je nažalost uspeo!!), jer je Roger nakon ubedljivog poraza u Rimu od Noleta shvatio da nema ama baš nikakve šanse da ga dobije na šljaci ni u 2 seta a kamo li u 3, i 3. US Open, polufinale, Stan nije uložio ni 50% svojih strahovitih mogućnosti koje demonstrira u zadnjih par godina na GS-ima na betonu naročito i Roger lagano prolazi u finale kako bi što odmorniji, u 34.godini, pokušao da u finalu osvoji svoj 18. GS i time zaista uđe u istoriju i zacementira svoju poziciju po broju osvojenih GS-a sa koje ga niko nikada skinuti neće!

JA

pre 8 godina

Gledah čitav meč,ili je Rodja stvarno toliko dominantan,ili je debeli debelo unovčio poraz,odgovor dobijam u nedelju,nadam se da je ovo drugo u pitanju,tj. da će ga Novak pocepati kao svinja mastan džak.

Obelix

pre 8 godina

Ne moze niko da me ubedi da je ovo bio regularan i nenamesten mec.

Vavrinka pusta RF u 1/2 Rima kako bi osvojio trofej koji mu nedostaje i to jako ocigledno, kako bi RF bio odmoran u finalu protiv Novaka.

RF pusta Vavrinku na RG vrlo lako bez umaranja kolege iz repke, kako bi ovaj uskratio Novaku RG, sto je i ucinio.

Vavrinka veceras ne zamara RF u 1/2 US opena kako bi isti bio spremniji za mec protiv Novaka.

Zvuci kao teorija zavere, ali pogledajte zadnji poen 1/2 meca RF Vavrinka u Rimu i cestitke na mrezi izmedju RF i Vavrinke i sve ce vam jasno biti.

Novaku mnogo srece i novu titulu u nedelju.

JA

pre 8 godina

Obelix, 12. septembar 2015 03:04)


Brate,slazem se sa tobom u potpunosti,napisah komentar na isti fazon,nemoguce je da covek od 34 godine bude toliko fizicki dominantan,u najboljim godinama to nije bio,ovo kazem kao profesor fizickog.

simke

pre 8 godina

Svaka cast Federeru,igra sjajan tenis,ali mislim da nema sanse protiv Novaka...Rodzer ce da se suoci sa najboljim riternom svih vremena,to je potpuno drugaiciji mec od svih koje je odigrao na turniru...Novak je dodao gas,i ako Federer ne bude imao 80% prvog servisa,nema sta da trazi.

student

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

Mare,NS

pre 8 godina

Cini mi se,pametnije bi bilo da je izgubio.
Mora da nije gledao poslednji Novakov trening.
Protiv `branitelja` titule u polufinalu.
Mozda se opet pojavi u dzempercicu,kada shvati,sta moze da mu se desi.
Ne bi mu to bilo prvi put!
A,Novak igra,k`o da mu je Sale selektor!
Posle finala,novi,cuveni,poluvolej-ritern ce dobiti drugo ime.
U skladu sa zenskim,italijanskim cudom:
FIJASKO,ali nije to nista novo,posle dva poraza u finalu WB-a!!!

Matori

pre 8 godina

Ovo je strasno kako covek igra... Mislio sam pre ovog finala da bi Vavrinka eventualno imao vise sanse protiv Novaka u finalu, ali definitivno nisam bio u pravu, i iskreno, ne znam sta da mislim za finale. Al' je jedno je sigurno, svi pravi ljubitelji tenisa moraju da se sloze da je Roger zasluzio jos jednu GS titulu pre kraja karijere.

P.S. Za vreme intervjua Federer je (pretpostavljam nesvesno) izjavio da mu je potrebna jos jedna vrhunska partija ove GODINE, ne kazem, mozda je lapsus, ali u svakom slucaju pokazuje koliko ovaj turnir trenutno znaci Federeru.

Riki

pre 8 godina

Ako se pogleda malo izmedju redova ja mislim da on i ne igra baš toliko dobro. Nepristrasno skroz mislim da ce u finalu biti 3:0 za Novaka uz jedan neizvjestan set.

Nemanja

pre 8 godina

Roger Silni Federer...Po igri I svemu prikazanom...zasluzio je da osvoji Us open..Bice to klasiko u nedelju..:) Jedva cekam da gledam taj mec...

Kostas

pre 8 godina

Federer odigrao kao i do sada na US Openu, ali me je Vavrinka razocarao iskreno. Gresio je previse, u prvom setu je 2 puta imao po 3x brejk lopte, i sve je prokockao svojim greskama. Posle toga je sve vec bilo gotovo, samo je lupao po lopti sto jace. Novak i Rodja igraju 5 setova.

VUK

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!

Tea New York

pre 8 godina

Odgledala sam uzivo oba polufinala,za Novaka nisam sumnjala da ce proci,raduje me da je dobio bez muke,da se kretao bas dobro,sve u svemu govor tela koji ohrabruje.Sto se Federera tice,nemam reci.Gledala sam ga mnogo puta do sada,jos od njegovog prvog meca na RG 1999 na RG kada je izgubio od Raftera,ali ovo sto on prikazuje na ovogodisnjem US Openu,ovo je neverovatno.Ocekuje nas finale kakvo verovatno jos nismo gledali.Davati bilo kakve prognoze je neozbiljno.Ostaje nam da svim srcem podrzimo Novaka,a sta ce biti niko ne zna.I jos bi dodala za pojedince koji provlace neke price o namestanju meceva,sinoc Serena,pa Vavrinka pustio Federera da se ne umara za finale,samo da vam kazem manite se ljudi takvih gluposti.Ako je ijedan sport cist(mislim na GS turnire),to je vrhunski tenis.Verujte da nema pomena bilo kakvih mutnih radnji na ovom nivou tenisa(na nizim nivoima tenisa je vec druga prica)

Alex

pre 8 godina

@ovako nešto još ne vidjeh u životu

Upravo to sam i ja hteo da napisem. Ali ako si primetio nisu ubacili "LIVE" nego samo "TONIGHT AT 20 45".

Koja blamaza

Iderfis Okor

pre 8 godina

(Obelix, 12. septembar 2015 03:04)

A zasto Vavrinka nije pustio Federera prosle godine u finalu Monte Karla? I taj turnir mu fali. Mnogo mastas...

maria

pre 8 godina

ljudi, ne palite se. novak je izgubio kad treba, dibija kad trebe. ne moze federer s njim na istu foru ponovo. razbice ga novak, bice neprijatno

Branko

pre 8 godina

Zbog kosmicke pravde Novak uzima Us open.Jer,sto bi Federer imao 18,a Nole 9?Ostace ovaj na 17,a nas covek ce polako to stizati,pa cemo za jedno 4,5 godina sumirati sve.Odgovorno tvrdim da Novak nije nista manji od Federera i da ce imati jedno 15 gs,dace Bog i koji vise...

Ljuba

pre 8 godina

Reklama na eurosportu, za neku aplikaciju za kladjenje, i pokazuju tablet sa atp listom gde je Fed prvi... Mislim sta reci. A ovo sa Serenom je vrh,kraj, nema vise.

Ja_sam

pre 8 godina

Federer je stvarno AS. Bice to super finale nadam se. Novak je po meni svakako favorit, ali opet...to je finale US Open-a i R. Federer s druge strane...ne mogu vjerovati da igrac moze igrati sa toliko elegancije kao Fedex i to s toliko godina.

ATP

pre 8 godina

Bogami,bice zajebano...Cini mi se da Fed ima vecu veru u sebe nego na Vimbldonu,nekako bolji je sa osnovne linije,tamo je isao vise na mrezu,ali ovde na US openu prste vineri i sa 2 metra iza osnovne linije..Cini mi se da i on sam zna da mu je ovo jedna od poslednjih i takoreci realnih sansi za slem,jer ako pobedi,bice najstariji igrac u istoriji koji je osvojio GS,pobedio bi jednog od najveceg rivala u svojoj karijeri(uz Nadala) i dosao bi do tog broja 18 koji bi ga nekako ususkao od pretnji Noleta da juri njegov rekord.

Stiže mušterija

pre 8 godina

Fantastično igra bez izgubljenog seta do finala
(Aca, 12. septembar 2015 03:17)

A u finalu će da ih izgubi tri tek da popravi prosek.

amare

pre 8 godina

Odavno nisam videla Feda da ovako dobro igra, ali Nole ako bude na jučerašnjem nivou neće mu dati puno prostora. Samo da bude agresivniji i drži Federera što više iza osnovne. U svakom slučaju, za neutralne, biće meč za uživanciju... :)

DROGBA11

pre 8 godina

Federer u Sinsinatiju nije izgubio niti jedan gem na svoj servis, na US openu nije izgubio ni set, Vavrinki dao 1 brejk loptu... jezivo. Nadam se sa ce se Nole trgnuti i poceti da igra napadacki, tako ima bolje sanse da dobije Fedexa.

John Terry

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

Imaces retku priliku da gledas kako Rodja stari 15 godina u jednom danu.

VUK

pre 8 godina

treći set je bio sramota za svetski tenis.. Očigledno je bilo da tu nije bilo takmičarskog tenisa.. Svetska teniska federacija treba da slučaj preda policiji i da oba švajcarca prođu poligraf.. ako je istina da su namestili meč.. treba ih doživotno diskvalifikovati..i oduzeti im sve trofeje. Sramno!

fedex

pre 8 godina

Odigraj ovako protiv Novaka i dosta je,bit ce odlican mec,jedva cekam da uzivam u najboljem tenisu...Vrijeme je za GS..
FORZA FEDERERRRRRR

Jim Courier

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.
(Deki, 12. septembar 2015 08:11)

Nemaš baš visoku moć percepcije ako nisi primetio da je Čilić bio povređen i da nije mogao da se pomeri!

zarko

pre 8 godina

Kada gledam ovog Wavrinku kako se vuce po terenu a kada igra protiv Novaka onda leti,trci ....Jedan vrlo jadan teniser i raduje me ponizinje koje trpi od dedice.

informacija

pre 8 godina

Ovi koji uporno istrajavaju u tvrdnji da Wawrinka nije htio da umara Federera ,treba obavjestiti ,jer očito je da ne znaju ,da Stan do sada nikad nije pobjedio Rodžera na betonu.

.

pre 8 godina

Federer je u Sinsinatiju osvojio titulu a da nije dozvolio protivnicima da naprave brejk. Pritom je u polufinalu i finalu, protiv najjacih rivala dozvolio samo jednu brejk loptu. Prvom teniseru sveta nije dao ni tu jednu brejk loptu.
Sada, na US Openu, do finala je dosao bez igubljenog seta, na putu do finala izbacio rutinski Vavrinku, sampiona RG, kojem je brejk lopte dozvolio samo u drugom gemu meca.
Na osnovu svega ovoga lako je zakljuciti da on igra najbolji tenis trenutno, bolji od Novaka.
U finalu je sve moguce, ipak je to Djokovic, ali ovakve idiotske komentare koji predvidjaju da ce Novak ovakvog Rodzera da dobije lako stvarno ne razumem.
Po prikazanoj igri, favorit je Rodzer, a na osnovu tradicije ocekujem fantastican mec.

Zox

pre 8 godina

Ide mi na zivce ovo Federerovo skracivanje i istrcavanje na mrezu, grabljenje i otimanje. U pravu je Beker, treba pucati u njega jer bas izgleda nepristojno... Atraktivno kao zakucavanje u basketu, ali igra je igra...

Graffin

pre 8 godina

GOAT ! Najaci si.Ajmo po 18. Grand-Slam.nemoze ti nitko nista
(Fedex, 12. septembar 2015 02:59)

Fedex stvarno odvaljuje na ovom turniru, nema šta. A i ovaj komšijski Fedex odvaljuje koliko je nepismen.

Ne piše se GOAT !, nego GOAT!
Nije najaci, nego najjači.
Posle znakova interpunkcije (!?.:; i drugih) ide razmak.
U Grand-Slam ti ne treba crtica.
Ne piše se nemože, nego ne može.
Na kraju poslednje rečenice si slobodno mogao da staviš tačku / točku.

Sad, kad si malo opismenjen, možes da ideš da lupetaš po hrvatskim portalima. Možda te neko i uzme za ozbiljno.

Dare

pre 8 godina

Gledao sam mec. Vavrinka nije igrao najbolje, a Federer je igrao bolje. Ne razumem one koji znaju ko je kakav covek a nikada nisu upoznali. Dogovor izmedju njih ne postoji to govori medjusobni skor. Prijatelji su, pa sta? Nole nije pustio nijednog naseg igraca i ako su prijatelji.

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

bla bla

pre 8 godina

@VUK
A vi sabirate Noletove titule u svom znacajnom zivotu? Bas oni koji navijaju i za druge tenisere ,ne samo srBske,su ti koji su prevazisli seoski mentalitet.

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

devlinjo

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!(VUK, 12. septembar 2015 09:46)

Bravo. Tako lepo i slikovito pokušavam da objasnim već dugo dugo. Ti si to uradio na jedinstven način. Hvala ti.

Jovan

pre 8 godina

Jel moguce da je nivo licemerja toliko porastao da ovde svi ignorisu cinjenicu koju je cak i sam Djokovic istakao? Cilic je bio povredjen, jedva se kretao po terenu! I sad se pravimo da je bio zdrav!? Djokovic bi pobedio i da nije bilo povrede, ali neverovatno koliko ste licemerni.
Obice vam se to o glavu u nedelju, ovako je Federer usao u finale spreman, a ovaj metiljavko jos nije odigrao pravi mec.

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Ma nije to nista.
Imas i ono najgore, najsmrdljivije djubre, gnojivo, one smradove koji mrze sve oko sebe. To su oni znas, koji npr. navijaju za neki klub, pa hoce da ubiju one koji navijaju za neki drugi klub. To je ona ekipa koja rusi i pali po gradu, krade i bije.
Najgori talog naseg drustva.
Poistovecuju se sa onima za koje navijaju, misle da su i oni nesto postigli. Nisu, oni ostaju to gnojivo zauvek.

Damir

pre 8 godina

Svašta se može pročitati. Posebno je nevjerovatno kad neko napiše "nepristrasno" iza neke od tih izjava. Pa tako ljudi znaju za doping,za namještanje,za rezultat koji će biti,za psihološko stanje...a sve iz prve ruke. Valjda znaju i igrače privatno. Ako znate već sve,do kladionice i naplatite to svoje znanje. Odlične su kvote i na jednog i na drugog. Ko je već toliko siguran i zna da će biti 3-0,eto prilike da se obogati. Usput,nije bila jedna,nego 4 break lopte za Wawrinku. Bilo je jedno milion puta na ekranu. Ali to bi mogli znati oni koji su stvarno gledali meč,a ne samo gostuju ovdje i "znaju" bolje od svih. Na kraju,po meni Federer favorit za titulu.

madam x

pre 8 godina

Iako je žreb namešten za novaka, eto nisu uspeli da onemoguće rodzera da dodje do finala!
Ps. Kako igra servis igrač?
Meč izner: rodzer 6:7,6:7,6:7
A Čilic: novak 0:6,1:6,2:6

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Jel pametnjakovicu? A sta cemo sa ona 3 seta Novaka protiv Cilica? Sampion osvaja 3 gema u mecu polufinala? To odmah da se istrazi, da ih izbace obojicu zauvek iz tenisa. Sad je bar jasno zasto je Novak davao podrsku Cilicu dok je ovaj bio pod istragom zbog dopinga.

od nedelje 18:9

pre 8 godina

Mene sramota kad procitam komentare svih ovih "strucnjaka" u Srbiji.Ali ipak najjaci utisak mi je ovaj sto napisa nije Cilic igrao lose,a on jadan dva udarca da poveze ceo mec ili odrace ga Novak,bice neprijatno?! Pa da li stvarno veruju u to ili su toliko zaslepljeni likom i delom presvetog nam Noleta da to ide u neku drugu krajnost..

Šavija Alonso

pre 8 godina

Na stranu dečja prepucavanja koja dominiraju komentarima, ono što je jasno je da je Federer u neljudski dobroj formi, i da je, čak i protiv neprikosnovenog Novaka - izraziti favorit. Zvuči nelogično, ali je tako. Valja priznati i da je Vavrinka dao sve od sebe, a Čilić ništa u polufinalu. Ja lično sam se nadao da će neko izmoriti Federera do finala, ali ovako kako je igrao, niko mu ne bi uzeo ni set još deset mečeva. Sad šta je tu je, Novak je prvi igrač sveta, i nije mu sigurno lako u ulozi autsajdera, ali njegovo je da dokaže da može ravnopravno da se nosi. Nadam se da će u tome i uspeti.

Branimir

pre 8 godina

Posle svakog "velikog" meča se pitam kolika je zasluga pobednika a kolika krivica poraženog i to je uvek najteže izmeriti. Recimo, po meni je za dojam u polufinalu naglašenija Čilićeva slabost nego Noletova nadmoć. Federer igra "kompjuterski", neda svoj servis i onda kod 3:3 (ili 4:4) pritisne i dobije brejk i gotovo. Pri tom, sa tako malo utrošene energije, izmori protivnika, jednostavno čudo od teniskog veterana. Ovo isto radi i Nole ali troši puno više energije. Pobediće ko bude imao bolje nišanske sprave u servisu i u napadu. Naravno da navijam za Noleta!

Ivan

pre 8 godina

Kao prvo nema šta, najpre svaka čast Rogeru na konstantnosti u celoj 2015.god, to mu niko ne može osporiti, igra svoj najbolji tenis u karijeri i to u 34.godini što je i sam izjavio! Ali "Švacarska veza" radi li radi čitave ove godine im ja sam sklon da verujem da je Roger sa svojim sunarodnikom Stanom imao dilove čitave ove sezone kako bi izgladili onu svađu s kraja prošle godine koja je kulminirala u Londonu i to dilove na obostranu korist naravno, idemo redom: 1.Rim, polufinale, Stan ne zapinje nimalo i Roger je protutnjao kraj njega kako bi što odmorniji dočekao finale s Novakom, finale turnira koji mu, uz Monte Carlo, nedostaje u Mastersima, 2. Roland Garros, četvrtfinale, Roger "gleda kroz prste" Stanu i ovaj prilično lagano dobija taj meč kako bi zaustavio Novaka u njegovom nastojanju da osvoji jedini Gren Slem koji mu nedostaje (što je nažalost uspeo!!), jer je Roger nakon ubedljivog poraza u Rimu od Noleta shvatio da nema ama baš nikakve šanse da ga dobije na šljaci ni u 2 seta a kamo li u 3, i 3. US Open, polufinale, Stan nije uložio ni 50% svojih strahovitih mogućnosti koje demonstrira u zadnjih par godina na GS-ima na betonu naročito i Roger lagano prolazi u finale kako bi što odmorniji, u 34.godini, pokušao da u finalu osvoji svoj 18. GS i time zaista uđe u istoriju i zacementira svoju poziciju po broju osvojenih GS-a sa koje ga niko nikada skinuti neće!

Obelix

pre 8 godina

Ne moze niko da me ubedi da je ovo bio regularan i nenamesten mec.

Vavrinka pusta RF u 1/2 Rima kako bi osvojio trofej koji mu nedostaje i to jako ocigledno, kako bi RF bio odmoran u finalu protiv Novaka.

RF pusta Vavrinku na RG vrlo lako bez umaranja kolege iz repke, kako bi ovaj uskratio Novaku RG, sto je i ucinio.

Vavrinka veceras ne zamara RF u 1/2 US opena kako bi isti bio spremniji za mec protiv Novaka.

Zvuci kao teorija zavere, ali pogledajte zadnji poen 1/2 meca RF Vavrinka u Rimu i cestitke na mrezi izmedju RF i Vavrinke i sve ce vam jasno biti.

Novaku mnogo srece i novu titulu u nedelju.

beograd_moskva

pre 8 godina

3:2 za Noleta. A usput pitanje za pojedince: kako mozete navijati za RF, a imate PRVOG IGRACA NA SVETU! Mene bi bilo sramota. Idemo, Nole, samo jako, samo hrabro i mirne glave po 10tu titulu!

Nemanja

pre 8 godina

Roger Silni Federer...Po igri I svemu prikazanom...zasluzio je da osvoji Us open..Bice to klasiko u nedelju..:) Jedva cekam da gledam taj mec...

Mare,NS

pre 8 godina

Cini mi se,pametnije bi bilo da je izgubio.
Mora da nije gledao poslednji Novakov trening.
Protiv `branitelja` titule u polufinalu.
Mozda se opet pojavi u dzempercicu,kada shvati,sta moze da mu se desi.
Ne bi mu to bilo prvi put!
A,Novak igra,k`o da mu je Sale selektor!
Posle finala,novi,cuveni,poluvolej-ritern ce dobiti drugo ime.
U skladu sa zenskim,italijanskim cudom:
FIJASKO,ali nije to nista novo,posle dva poraza u finalu WB-a!!!

Riki

pre 8 godina

Ako se pogleda malo izmedju redova ja mislim da on i ne igra baš toliko dobro. Nepristrasno skroz mislim da ce u finalu biti 3:0 za Novaka uz jedan neizvjestan set.

Cole

pre 8 godina

Pa na kraju, moram da kažem
da sam pomalo i razočaran
ovim deklasiranjem Vavrinke,
nadajući se da će meč trajati
što duže zbog nedeljnog finala
ali s druge strane mi je i drago
zato što kada ga Nole u nedelju
bude izbubecao, niko ali niko neće
moći da kaže da je to zbog toga što
je Rođa igrao meč toliko i toliko sati
u 4-5 setova i da je izmoren ušao u finale.
U svakom slučaju, očekuje nas zastrašujuće finale.
Ajde Nole još jedna pa u klub 10.

JA

pre 8 godina

Gledah čitav meč,ili je Rodja stvarno toliko dominantan,ili je debeli debelo unovčio poraz,odgovor dobijam u nedelju,nadam se da je ovo drugo u pitanju,tj. da će ga Novak pocepati kao svinja mastan džak.

fedex

pre 8 godina

Odigraj ovako protiv Novaka i dosta je,bit ce odlican mec,jedva cekam da uzivam u najboljem tenisu...Vrijeme je za GS..
FORZA FEDERERRRRRR

VUK

pre 8 godina

treći set je bio sramota za svetski tenis.. Očigledno je bilo da tu nije bilo takmičarskog tenisa.. Svetska teniska federacija treba da slučaj preda policiji i da oba švajcarca prođu poligraf.. ako je istina da su namestili meč.. treba ih doživotno diskvalifikovati..i oduzeti im sve trofeje. Sramno!

znanje-imanje

pre 8 godina

Zen, džez i Federer su umetnosti dostupne samo retkima. Teške su, pogotovu jer je u njima ono lako najteže. Rodžer uopšte ne razmišlja na terenu, prosto biva i jezdi. Kao soko prirodan u lovu, pa em uspešan em gubi minimum snage em iako sve ekstremno nema povreda...
Ipak mnogo toga u vezi sa njim ostaje mi misterija. Tehnika disanja da se pošto-poto ne zadišeš velikim udasima očigledno radi, samo ne znam kako. Još je termodinamički nerazumljiviji igrač koji se praktično ne znoji. A tek to što je godinama ostao sa premalom glavom reketa, premalog sweet spota i time bekend-slabosti?! Pa je od te bandoglavosti odustao sa jedno 5 godina zakašnjenja?! I mada je ranije bio 3% jači i 2% brži tek sad je kompletan i bolji nego ikada?! Takođe skoro svi naj-igrači su produkt "teniskih roditelja" tj nemale psihopatologije. I Rafa i Novak i Endi itd. On jok, ljudi OK i on OK.
Ipak od svega ostaje najveća misterija zašto je sudbina odredila da jedan OK ali ipak flah, pomalo arogantan i pomalo przničav ali pre svega prilično nezanimljiv šalteski službenik bude ne to što jeste nego - Rodžer Federer?!
Tok događaja dosad pomogao nam je maksimalno moguće. U finalu Novak od prve lopte mora da uđe u igru tj. kreaciju poena - što već dugo ne radi jer mu ne treba. E ovde mu treba, i da drži ovog pozadi ali pre svega da ne bi razmišljao i time desetinku kasno odlučivao i za malo promašivao. Nikakve negativnosti i afektacije nego samo sopstveni ritam dok ne poletiš... Idemo Nole!

Gajetano

pre 8 godina

Ne slazem se sa tekstom, za mene su oba muska polufinala bila ocajna. Ako se za Marina i moze naci opravdanje u povredi, Vavrinkin otpor zemljaku je bio sramotan! Nemam objasnjenja za ovakvu igru Vavrinke.

I da, kao sto sam porucio i Novakovim navijacima, da porucim i Rodzerovim: iako leti po terenu i ponizava neravnopravnu konkurenciju, Rodzer (kao i Novak) nije imao nijedan iole ozbiljniji test pred veliko finale, tako da zapravo niko ne zna koji su trenutno njegovi dometi. Mac sa dve ostrice za Federera, i to pred finale protiv coveka koji je trenutno mera u tenisu. Znamo da u poslednjih nekoliko godina na najvaznijim turnirima Maestrov sjaj nekako potamni kad mu je sa druge strane Novak Djokovic, kad pocne da mu vraca duboke lopte pod ostrim uglom, da mu napada servis i pravi brejkove. A onda Federer krene jos vise da rizikuje, pocinje da gresi i izbacuje lopte po nekoliko metara u aut, servis mu postaje nesigurniji. Ovo posebno vazi kada se igraju mecevi na 3 dobijena seta. Ignorisite Sinsinati, a pogotovu fascinaciju i nedotupavne analize teniskih eksperata zaljubljenih u Federera. Mecevi protiv Novaka na ovom nivou su neka sasvim druga prica!

Pozdrav,

simke

pre 8 godina

Svaka cast Federeru,igra sjajan tenis,ali mislim da nema sanse protiv Novaka...Rodzer ce da se suoci sa najboljim riternom svih vremena,to je potpuno drugaiciji mec od svih koje je odigrao na turniru...Novak je dodao gas,i ako Federer ne bude imao 80% prvog servisa,nema sta da trazi.

Matori

pre 8 godina

Ovo je strasno kako covek igra... Mislio sam pre ovog finala da bi Vavrinka eventualno imao vise sanse protiv Novaka u finalu, ali definitivno nisam bio u pravu, i iskreno, ne znam sta da mislim za finale. Al' je jedno je sigurno, svi pravi ljubitelji tenisa moraju da se sloze da je Roger zasluzio jos jednu GS titulu pre kraja karijere.

P.S. Za vreme intervjua Federer je (pretpostavljam nesvesno) izjavio da mu je potrebna jos jedna vrhunska partija ove GODINE, ne kazem, mozda je lapsus, ali u svakom slucaju pokazuje koliko ovaj turnir trenutno znaci Federeru.

JA

pre 8 godina

Obelix, 12. septembar 2015 03:04)


Brate,slazem se sa tobom u potpunosti,napisah komentar na isti fazon,nemoguce je da covek od 34 godine bude toliko fizicki dominantan,u najboljim godinama to nije bio,ovo kazem kao profesor fizickog.

Zox

pre 8 godina

Ide mi na zivce ovo Federerovo skracivanje i istrcavanje na mrezu, grabljenje i otimanje. U pravu je Beker, treba pucati u njega jer bas izgleda nepristojno... Atraktivno kao zakucavanje u basketu, ali igra je igra...

VUK

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

Branko

pre 8 godina

Zbog kosmicke pravde Novak uzima Us open.Jer,sto bi Federer imao 18,a Nole 9?Ostace ovaj na 17,a nas covek ce polako to stizati,pa cemo za jedno 4,5 godina sumirati sve.Odgovorno tvrdim da Novak nije nista manji od Federera i da ce imati jedno 15 gs,dace Bog i koji vise...

Deki

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.

maria

pre 8 godina

ljudi, ne palite se. novak je izgubio kad treba, dibija kad trebe. ne moze federer s njim na istu foru ponovo. razbice ga novak, bice neprijatno

Stiže mušterija

pre 8 godina

Fantastično igra bez izgubljenog seta do finala
(Aca, 12. septembar 2015 03:17)

A u finalu će da ih izgubi tri tek da popravi prosek.

Graffin

pre 8 godina

GOAT ! Najaci si.Ajmo po 18. Grand-Slam.nemoze ti nitko nista
(Fedex, 12. septembar 2015 02:59)

Fedex stvarno odvaljuje na ovom turniru, nema šta. A i ovaj komšijski Fedex odvaljuje koliko je nepismen.

Ne piše se GOAT !, nego GOAT!
Nije najaci, nego najjači.
Posle znakova interpunkcije (!?.:; i drugih) ide razmak.
U Grand-Slam ti ne treba crtica.
Ne piše se nemože, nego ne može.
Na kraju poslednje rečenice si slobodno mogao da staviš tačku / točku.

Sad, kad si malo opismenjen, možes da ideš da lupetaš po hrvatskim portalima. Možda te neko i uzme za ozbiljno.

student

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

devlinjo

pre 8 godina

postoji prirodno đubrivo, veštačko i DOMAĆE. Kako ga prepoznati? To Vam je kad u provinciji, npr.Kruševcu, kad igra Napredak sa BG klubovima,neko iz KŠ navija za prestoničke klubove.. ili kada neko iz BG navija za Barcelonu.. e sad ubedljivo najveća domaće đubre su ovi što navijaju protiv Nola..kao fol i oni su bitni..sabiraju Federerove titule u svoje beznačajne živote. Domaće gnojivo!(VUK, 12. septembar 2015 09:46)

Bravo. Tako lepo i slikovito pokušavam da objasnim već dugo dugo. Ti si to uradio na jedinstven način. Hvala ti.

maxim

pre 8 godina

Gledam ovog Vavrinku i pomislih koliko Novak nije imao srece u finalu RG. Vavrinka je tamo sve pogadjao a ovde je to sve islo u debeli aut. Isto tako Nisikori prosle godine u polufinalu US opena igra mec zivota. Federer nije 6 godina bio u finalu US opena i sad sa ovakvom igrom,gde mu ide 1 servis i igra cak i iz defanzive 5 metara iza linije kao Nadal sa lakocom,je favorit u finalu. Noletu je danas bilo 9 polufinale US opena i mislim 5 finale a samo 1 osvojen US!!! Jedan Cilic ima 1 finale 1 US. Vavrinka 2 finala 2 GS. Hocu da kazem da bezobzira na odlicnu igru i konstantnost bitna je i sportska sreca i to se najbolje vidi po Novaku koji je barem do sad nije imao na RG i US openu. Sinsinati isto tako, 5 finala cini mi se.Nadam se da ce mu se to sve nekad isplatiti a bilo bi lepo da pocne vec sad od nedelje.

zarko

pre 8 godina

Kada gledam ovog Wavrinku kako se vuce po terenu a kada igra protiv Novaka onda leti,trci ....Jedan vrlo jadan teniser i raduje me ponizinje koje trpi od dedice.

John Terry

pre 8 godina

Мислим ипак да Новак није у најбољој форми, а Федерер ко да има 20 год. Дај боже да грешим, немам појма и да ме Ноле ућутка са 3:0. Ајде, Ноле!

Imaces retku priliku da gledas kako Rodja stari 15 godina u jednom danu.

Kostas

pre 8 godina

Federer odigrao kao i do sada na US Openu, ali me je Vavrinka razocarao iskreno. Gresio je previse, u prvom setu je 2 puta imao po 3x brejk lopte, i sve je prokockao svojim greskama. Posle toga je sve vec bilo gotovo, samo je lupao po lopti sto jace. Novak i Rodja igraju 5 setova.

Vragolan

pre 8 godina

Federer dobar, čak veći deo meča na auto-pilotu, lako je dobio Vavrinku koji je na celom ovom US Openu bio daleko od onog svog nepromašivog moda, malo ga je i žreb pogurao da dođe do ovde... Videlo se da Rodžer nije pokazao sve što ima, možda mu je jedino servis bio na maksimumu, igraće on bolje u finalu, što će mu najverovatnije i biti potrebno za trijumf.
Sve u svemu muška polufinala razočarala, jesu Federer i Đoković bili odlični, ali njihovi protivnici vrlo, vrlo slabi.
Očekujem da se sve to nadoknadi u finalu, biće to praznik tenisa, meč definitivno dva najbolja tenisera današnjice, njihovo šesto (!) finale ove godine.

ovako nešto još ne vidjeh u životu

pre 8 godina

Ljudi jel mi vjerujete da je sad (nakon Federera i Wawrinke) na eurosportu bila najava finala između Penette i S. Williams? Hahahahahahahaha oni su več cijeli skeč napravili jer su mislili da Vinci nema šanse. Ja se zagrcnuo od smijeha sad kad sam vidio. Bruka neviđena!!!

bla bla

pre 8 godina

@VUK
A vi sabirate Noletove titule u svom znacajnom zivotu? Bas oni koji navijaju i za druge tenisere ,ne samo srBske,su ti koji su prevazisli seoski mentalitet.

Civokvi

pre 8 godina

Jedna stvar koju sam naučio iz prethodnih duela Novaka i Rodžera jeste da kako god i jedan i drugi izgledali pre finala (a obično Rodžer, kao i sada, izgleda bolje) to apsolutno ništa ne znači kada do susreta dođe. Baš kao i svi njihovi mečevi od kada je Novak sazreo kao igrač, i ovde su šanse 50:50. Federeru je prednost podloga, a Novaku to što se igra u tri dobijena seta. U svakom slučaju, spektakl nas čeka.

I stvarno, ali stvarno svaka čast Rodžeru, koji sa 34 godine igra još jedno finale na US openu (prvo od 2009. godine!) i ima lepu šansu da osvoji.

Ziva istina

pre 8 godina

Da potvrdim i ja da je na Eurosportu emitovana najava finala Serena- Peneta,posle svajcarskog polufinala. Izgleda da nisu imali plan B, sta ciniti u slucaju ispadanja Vilijamsove...

Alex

pre 8 godina

@ovako nešto još ne vidjeh u životu

Upravo to sam i ja hteo da napisem. Ali ako si primetio nisu ubacili "LIVE" nego samo "TONIGHT AT 20 45".

Koja blamaza

m

pre 8 godina

Svaka cast Federeru, ali da li ste videli posle meca na Eurosportu sto najavljuju finale US opena Peneta vs Vilijams, kao tonight 20:45...Teza prica rekao bih.

Ljuba

pre 8 godina

Reklama na eurosportu, za neku aplikaciju za kladjenje, i pokazuju tablet sa atp listom gde je Fed prvi... Mislim sta reci. A ovo sa Serenom je vrh,kraj, nema vise.

Iderfis Okor

pre 8 godina

(Obelix, 12. septembar 2015 03:04)

A zasto Vavrinka nije pustio Federera prosle godine u finalu Monte Karla? I taj turnir mu fali. Mnogo mastas...

amare

pre 8 godina

Odavno nisam videla Feda da ovako dobro igra, ali Nole ako bude na jučerašnjem nivou neće mu dati puno prostora. Samo da bude agresivniji i drži Federera što više iza osnovne. U svakom slučaju, za neutralne, biće meč za uživanciju... :)

Jim Courier

pre 8 godina

Nisam gledao Rodju, ali ako Nole odigra kao protiv Čilića, sigurno pobedjuje. Nije Čilić odigrao loše, već je Nole konačno podigao nivo igre na maksimum, a tad niko ne može da ga dobije, posebno ne u 3 seta.
(Deki, 12. septembar 2015 08:11)

Nemaš baš visoku moć percepcije ako nisi primetio da je Čilić bio povređen i da nije mogao da se pomeri!

madam x

pre 8 godina

Iako je žreb namešten za novaka, eto nisu uspeli da onemoguće rodzera da dodje do finala!
Ps. Kako igra servis igrač?
Meč izner: rodzer 6:7,6:7,6:7
A Čilic: novak 0:6,1:6,2:6

Jovan

pre 8 godina

Jel moguce da je nivo licemerja toliko porastao da ovde svi ignorisu cinjenicu koju je cak i sam Djokovic istakao? Cilic je bio povredjen, jedva se kretao po terenu! I sad se pravimo da je bio zdrav!? Djokovic bi pobedio i da nije bilo povrede, ali neverovatno koliko ste licemerni.
Obice vam se to o glavu u nedelju, ovako je Federer usao u finale spreman, a ovaj metiljavko jos nije odigrao pravi mec.

Tea New York

pre 8 godina

Odgledala sam uzivo oba polufinala,za Novaka nisam sumnjala da ce proci,raduje me da je dobio bez muke,da se kretao bas dobro,sve u svemu govor tela koji ohrabruje.Sto se Federera tice,nemam reci.Gledala sam ga mnogo puta do sada,jos od njegovog prvog meca na RG 1999 na RG kada je izgubio od Raftera,ali ovo sto on prikazuje na ovogodisnjem US Openu,ovo je neverovatno.Ocekuje nas finale kakvo verovatno jos nismo gledali.Davati bilo kakve prognoze je neozbiljno.Ostaje nam da svim srcem podrzimo Novaka,a sta ce biti niko ne zna.I jos bi dodala za pojedince koji provlace neke price o namestanju meceva,sinoc Serena,pa Vavrinka pustio Federera da se ne umara za finale,samo da vam kazem manite se ljudi takvih gluposti.Ako je ijedan sport cist(mislim na GS turnire),to je vrhunski tenis.Verujte da nema pomena bilo kakvih mutnih radnji na ovom nivou tenisa(na nizim nivoima tenisa je vec druga prica)

student

pre 8 godina

Управо сам видео најаву за Серену и Пенету у финалу! Они још нису чули да је Серена изгубила :) Која брука за Еуроспорт, унапред направљена најава!

DROGBA11

pre 8 godina

Federer u Sinsinatiju nije izgubio niti jedan gem na svoj servis, na US openu nije izgubio ni set, Vavrinki dao 1 brejk loptu... jezivo. Nadam se sa ce se Nole trgnuti i poceti da igra napadacki, tako ima bolje sanse da dobije Fedexa.

Ja_sam

pre 8 godina

Federer je stvarno AS. Bice to super finale nadam se. Novak je po meni svakako favorit, ali opet...to je finale US Open-a i R. Federer s druge strane...ne mogu vjerovati da igrac moze igrati sa toliko elegancije kao Fedex i to s toliko godina.

od nedelje 18:9

pre 8 godina

Mene sramota kad procitam komentare svih ovih "strucnjaka" u Srbiji.Ali ipak najjaci utisak mi je ovaj sto napisa nije Cilic igrao lose,a on jadan dva udarca da poveze ceo mec ili odrace ga Novak,bice neprijatno?! Pa da li stvarno veruju u to ili su toliko zaslepljeni likom i delom presvetog nam Noleta da to ide u neku drugu krajnost..

Marko

pre 8 godina

A šta da kažem, žao mi je što moj Čilić nije ni uznojio Đoleta. ALi stvarno šta reći za ovu dvojicu gospode, osim bravo. Nadam se da ćemo još neko vrijeme imati čast uživati u njihovim mečevima, jer to je nešto posebno za ljubitelje tenisa. Sretno im u nedjelju i neka nam majstori daju pravo doživljaj i neka bolji pobjedi!

ATP

pre 8 godina

Bogami,bice zajebano...Cini mi se da Fed ima vecu veru u sebe nego na Vimbldonu,nekako bolji je sa osnovne linije,tamo je isao vise na mrezu,ali ovde na US openu prste vineri i sa 2 metra iza osnovne linije..Cini mi se da i on sam zna da mu je ovo jedna od poslednjih i takoreci realnih sansi za slem,jer ako pobedi,bice najstariji igrac u istoriji koji je osvojio GS,pobedio bi jednog od najveceg rivala u svojoj karijeri(uz Nadala) i dosao bi do tog broja 18 koji bi ga nekako ususkao od pretnji Noleta da juri njegov rekord.

informacija

pre 8 godina

Ovi koji uporno istrajavaju u tvrdnji da Wawrinka nije htio da umara Federera ,treba obavjestiti ,jer očito je da ne znaju ,da Stan do sada nikad nije pobjedio Rodžera na betonu.

Damir

pre 8 godina

Svašta se može pročitati. Posebno je nevjerovatno kad neko napiše "nepristrasno" iza neke od tih izjava. Pa tako ljudi znaju za doping,za namještanje,za rezultat koji će biti,za psihološko stanje...a sve iz prve ruke. Valjda znaju i igrače privatno. Ako znate već sve,do kladionice i naplatite to svoje znanje. Odlične su kvote i na jednog i na drugog. Ko je već toliko siguran i zna da će biti 3-0,eto prilike da se obogati. Usput,nije bila jedna,nego 4 break lopte za Wawrinku. Bilo je jedno milion puta na ekranu. Ali to bi mogli znati oni koji su stvarno gledali meč,a ne samo gostuju ovdje i "znaju" bolje od svih. Na kraju,po meni Federer favorit za titulu.

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Ma nije to nista.
Imas i ono najgore, najsmrdljivije djubre, gnojivo, one smradove koji mrze sve oko sebe. To su oni znas, koji npr. navijaju za neki klub, pa hoce da ubiju one koji navijaju za neki drugi klub. To je ona ekipa koja rusi i pali po gradu, krade i bije.
Najgori talog naseg drustva.
Poistovecuju se sa onima za koje navijaju, misle da su i oni nesto postigli. Nisu, oni ostaju to gnojivo zauvek.

Jovan

pre 8 godina

@VUK
Jel pametnjakovicu? A sta cemo sa ona 3 seta Novaka protiv Cilica? Sampion osvaja 3 gema u mecu polufinala? To odmah da se istrazi, da ih izbace obojicu zauvek iz tenisa. Sad je bar jasno zasto je Novak davao podrsku Cilicu dok je ovaj bio pod istragom zbog dopinga.

Dare

pre 8 godina

Gledao sam mec. Vavrinka nije igrao najbolje, a Federer je igrao bolje. Ne razumem one koji znaju ko je kakav covek a nikada nisu upoznali. Dogovor izmedju njih ne postoji to govori medjusobni skor. Prijatelji su, pa sta? Nole nije pustio nijednog naseg igraca i ako su prijatelji.

.

pre 8 godina

Federer je u Sinsinatiju osvojio titulu a da nije dozvolio protivnicima da naprave brejk. Pritom je u polufinalu i finalu, protiv najjacih rivala dozvolio samo jednu brejk loptu. Prvom teniseru sveta nije dao ni tu jednu brejk loptu.
Sada, na US Openu, do finala je dosao bez igubljenog seta, na putu do finala izbacio rutinski Vavrinku, sampiona RG, kojem je brejk lopte dozvolio samo u drugom gemu meca.
Na osnovu svega ovoga lako je zakljuciti da on igra najbolji tenis trenutno, bolji od Novaka.
U finalu je sve moguce, ipak je to Djokovic, ali ovakve idiotske komentare koji predvidjaju da ce Novak ovakvog Rodzera da dobije lako stvarno ne razumem.
Po prikazanoj igri, favorit je Rodzer, a na osnovu tradicije ocekujem fantastican mec.

Neko iz mase

pre 8 godina

Dvojica najboljih u ovom trenutku bez premca su Novak Djokovic i Rodzer Federer ostali samo bljesnu ponekad i to je to sto se tice njih..Inace sjajno finale ponovo u najavi kad igraju ovakva dva sampiona..Stoga nek ' pobedi bolji u tom mecu!

Šavija Alonso

pre 8 godina

Na stranu dečja prepucavanja koja dominiraju komentarima, ono što je jasno je da je Federer u neljudski dobroj formi, i da je, čak i protiv neprikosnovenog Novaka - izraziti favorit. Zvuči nelogično, ali je tako. Valja priznati i da je Vavrinka dao sve od sebe, a Čilić ništa u polufinalu. Ja lično sam se nadao da će neko izmoriti Federera do finala, ali ovako kako je igrao, niko mu ne bi uzeo ni set još deset mečeva. Sad šta je tu je, Novak je prvi igrač sveta, i nije mu sigurno lako u ulozi autsajdera, ali njegovo je da dokaže da može ravnopravno da se nosi. Nadam se da će u tome i uspeti.

Branimir

pre 8 godina

Posle svakog "velikog" meča se pitam kolika je zasluga pobednika a kolika krivica poraženog i to je uvek najteže izmeriti. Recimo, po meni je za dojam u polufinalu naglašenija Čilićeva slabost nego Noletova nadmoć. Federer igra "kompjuterski", neda svoj servis i onda kod 3:3 (ili 4:4) pritisne i dobije brejk i gotovo. Pri tom, sa tako malo utrošene energije, izmori protivnika, jednostavno čudo od teniskog veterana. Ovo isto radi i Nole ali troši puno više energije. Pobediće ko bude imao bolje nišanske sprave u servisu i u napadu. Naravno da navijam za Noleta!