Tenis Masters

Đoković: Slemovi prioritet u 2014.

Novak Đoković okončao je 2013. godinu na drugom mestu ATP liste i sedam titula, a jedino je nezadovoljan rezultatima na Gren slemovima.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. nemoj vise o prioritetima molim te, jer su uvjek sve izjalovi kad procnes da pricas o prioritetima. sjeti se samo OL u Londonu, pa sad nedavno dejvis kupa itd. igraj i cuti pa kako prodjes.
    (robin hud, 16. decembar 2013 15:19)

    # Link komentara

  2. Idi!
    A do sada nisu bili?
    (Dragance, 9. decembar 2013 11:30)

    # Link komentara

  3. Ali je Novak od svojih 15 pobeda cak 9 ostvario od kada je Federer presao 30 god.
    (postar, 16. novembar 2013 01:39)

    Cemu lazi??? Novak od svojih 15 pobeda, 6 (SEST) je ostvario od kada je Federer presao 30 god. A ne 9 kako ti kazes. No, no, nije lepo lagati. Ili ti u stvari pojima nemas sa tenisom. Izaberi!
    (ko laze taj i krade, 16. novembar 2013 20:53)

    # Link komentara

  4. @Edberg-realno Ima doktor koji leci tu "realnost" koja te muci. I da, Nadal se eto dopinguje, nije jadan cuo za bezglutenske dijete. Pa je posle naporne sezone umoran kao i svi ostali igraci, samo ovi na dijeti trce kao da je sezona tek pocela. Nadal slesece godine uzima AO i RG sigurno...
     (ajde, 16. novembar 2013 20:42)

    # Link komentara

  5. postar
    sve i da je tako u redu. ne slazem se oko mladosti i starosti uslovno receno to su sve mladi ljudi i vrhunski sportisti pre svega. ali i mladost nosi nedostatak samopouzdanja i sve sto ide uz to ksda izadje na gs ili masters pred 10000 ljudi. svaki od ove 3 - je prica za sebe i u pogledu godina i fiz. sposobnosti. recimo nadal je po fiz. mog. i muskulaturi i sa 20.g bio takav da si se pitao da li on stvarno ima toliko godina. novak je u tim godinama imao dr. probleme. ne pravdam. mislim pak da federer nesporno da je stariji i da vreme cini svoje, ali i dalje dobro servira i igra voleje. Mislim i tu je poenta da i pored mlad. i star. i kvalitet izbije na videlo kad tad. te su ova 2-ca poceli da ga dobijju vrlo mladi. Tenis je sa njihovom pojavom dobo nesto novo i to je se odmah videlo. drugi igraci nisu posle 2 ili 3 meca dobijali rodju. ova dvojica mu uspesno vracaju servis i imaju dubok retern koji je rf oduzeo izlazak na mrezu i servis volej igru. I tu je nastala razlika i prevaga. onada je doslo i do nedostatka samopouzdanja. evo na mastersu protiv delpa se rf izvukao serisima, a protiv novaka je cinimi se neverovatno mnogo gresio i lose servirao. sto se tice uvrede ako nije jasno reci cu ovako- ja svoj odgovor necu zavrsiti recima-pametnom dosta, jer mozda napisete jos neki komentar.
     (glasnik, 16. novembar 2013 12:03)

    # Link komentara

  6. glasnik
    Na zvanicnom sajtu ATP-a imas podatak da su RF i Nadal prvi mec odigrali 2004 u Majamiju, drugi 2005 isto u Majamiju, 3 2005 na RG. 2006. su odigrali cak 6 meceva. Nadal je sa 19 godina osvojio GS, bio 2 na svetu,sa 20-tak godina igrao je najbolji tenis u karijeri, bolje je igrao tada nego danas, fizicki je bio najjaci a na sljaci je imao niz od 81 pobede sve dok nije izgubio od Federera u Hamburgu. Pogledaj neki njegov mec iz 2007 ili 2008 i videces.Mladost nije hendikep. Da Nadal danas ima 19 godina opet bi osvajao GS i bio u vrhu tenisa. Vazniji je kvalitet od godina. Da je Novak tada bio na Rafinom nivou imao bi iste uspehe i sa 19 god. Ipak, bolje sto nije jer bi onda mozda i on imao probleme sa povredama kakve danas Nadal ima.Federer ima pobede nad Novakom i kada je Novak imao 19 i kada je imao 25 god. Ali je Novak od svojih 15 pobeda cak 9 ostvario od kada je Federer presao 30 god. Mislim da je logicno da je "starost" u sportskom smislu veci hendikep od mladosti.sa 30+ pored mogucih mentalnih problema ( samopouzdanje i sl.) imas i fizicke probleme, za nijansu postajes sporiji, i brze se umaras, dok sa 19 ili 20 nemas fizicke probleme vec eventualno samo one prve mentalne .Ipak slazem se da je tada cudo bilo kada Federer izgubi mec pa je Novak radio ono sto mnogi vrhunski teniseri ni do danas nisu uspeli.
    Ne vidim gde sam vredjao, samo sam rekao da vecina podatak nije tacna. Ipak ako se neko osetio uvredjenim, zao mi je, to mi nije bila namera.
    (postar, 16. novembar 2013 01:39)

    # Link komentara

  7. postar
    to je tacno ako racunate i 2006 nije problem. Ali Novak je tada imao koliko godina 19 . To sam hteo da naglasim-nista da umanji RF. Da li je sada neko ko je sa 19 - 20g. u istoj poziciji kao Novak sa 26. i iskustvom snagom idr. cime raspolaze. A neki nisu tuklu RF ni sa 19 ni sa 25, a ni sa 30.g . Novak i Nadal su jos u prvim susretima to poceli da rade sto je tada bilo cudo. I sto se tice podataka kada su igrali prve susrete to su podaci sa ATP iz medjudobnog skora. Ako se sa necim ne slazete ne morate da vredjate, jer to onda vise govori o vama nego onom kome je upuceno.
     (glasnik, 15. novembar 2013 21:23)

    # Link komentara

  8. @Sonja S
    Koji su to vrhunski strucnjaci koji to kazu? Navedi neke? Ne mozes jer ih nema.
    A ja cu ti navesti neke od najvecih tenisera u istoriji koji kazu da je Federer najbolji svih vremena: Sampras, Agasi, Nadal, Borg, Lejver, Konors, Edberg, Lendl..... lista je podugacka, sve to mozes naci na internetu.
    Cak i Djokovic kaze da je Federer najbolji u istoriji.
    (GOAT, 15. novembar 2013 16:48)

    # Link komentara

  9. glasnik
    Znacaj komentara umanjuje ti cinjenica da skoro nista sto si napisao nije tacno. Pre svega Nadal je prvi mec protiv Federera odigrao 2004, ne 2006 kako ti rece.... A od 2006 od kako se Novak pojavio u vrhu, pa sve do danas Federer je osvojio 11 GS, Nadal takodje 11 a Djokovic 6. Znaci da je Federer vise GS osvojio dok mu je Novak bio konkurent nego pre toga. Nadal takodje.
    Pametnom dosta.
    (postar, 15. novembar 2013 05:16)

    # Link komentara

  10. Sto se tice Ferderera njemu i vrhunski svetski strucnjaci prebacuju da u njegovo vreme nije bilo kvalitetnih tenisera!
    (Sonja S., 14. novembar 2013 14:54)

    # Link komentara

  11. Sada znamo da Novaku G.S. titule nisu bile prioritet!
    BICE KAKO NOVAK KAZE,POD USLOVOM DA NADALU G.S. NISU PRIORITET!
    (dejan, 14. novembar 2013 09:49)

    # Link komentara

  12. @Teniser
    Sve si napisao kako treba, ali izdalo te ono 'vidjeli' .
     (Dusan, 14. novembar 2013 07:38)

    # Link komentara

  13. izvinjavam se od 2007 RF je osvojio 8 GS sto ne umanjuje poentu komentara RF ce tesko osvojiti jos neki GS i master RN i NDj su jednostavno bolji.
     (glasnik, 14. novembar 2013 00:40)

    # Link komentara

  14. RF(profesional. od 1998.g.) je od 2003 do 2007. godine osvojio 11 GS. Nadal(profesion. 2001.g.)i Novak(profesional. od 2003.g.)su prve mečeve sa njim odigrali 2006.g. odnosno 2007. g. i od tada je Federer osvojio 6 GS, Nadal 13 GS, a Novak 6 GS (za masterse i da ne pišem, još je gori odnos). Znači pre RN i NĐ Federer je osvojio u jakoj konkurenciji sa Rodikom, Hjuitom, Blejkom, Ljubičićem i dr. 11 GS. S tom napomenom što su NĐ i RN u prvim mečevima 2006.g i 2007.g. sa Federerom bili veoma ozbiljni protivnici sa 19 godina, jer je on je bio u nezrelim teniskim godinama pošto je imao 25 godina i malo iskustva. Sada ova dvojica imaju odnos u pobedama sa "najboljim teniserom sveta"
    RF-RN 10-22 (tu odavno nije ništa neizvesno)
    RF-NĐ 16-15 (za još neki mesec)
    Tu možemo dodati i Mareja koji ima sa RF 9-7.
    Malo mnogo za najboljeg svih vremena.
    Malo više poštovanja za Novaka.
    PS. Nole i Rafa su sve osvojili u eri igranja najboljeg igrača sveta.
    (glasnik, 13. novembar 2013 13:02)

    # Link komentara

  15. Bez obzira šta neki ovde smatrali realnim, a šta nerealnim.
    Bez obzira što je u nečijim glavama nešto bitno, a nešto nije.
    Bez obzira na sve "činjenice" koji ljudi ovde izmišljaju.
    Postoji samo jedna činjenica koju ne možete da sporite, a to je da od USO 2010 kada kažete "duel dvojce najboljih tenisera na svetu" jedan je uvek Novak Đoković, a drugog popunite prema afinitetima,ukusima, trenutnoj formi, prisutnosti, mogućnostima želji itd. Tako će ostati i u 2014.
    Sve ostalo su samo zlobni komentari smišljeni da podstaknu raspravu ili da dokažu kako se njihov autor izdigao od vascelog srpstva zaludelog Novakom Đokovićem
    (Ludi Milojko, 13. novembar 2013 12:16)

    # Link komentara

  16. Novak još nije završio karijeru, niti je na zalasku iste. Sačekajte svi da vidimo gde će biti i on i RF i RN kada završe karijeru. Sada mu dobro ide, ma koliko to neki ne žele. Da ne spominjemo da je RF bio prvi igrač sveta dve, tri godine kada su igrali Nalbandijan, Davidenko, Ljubičić, Rodik, Has, Hjuit, Blejk, Ferero, Robredo i dr. - ekipa koju je on redovno drao. Od pojave RN i NĐ Federer, koji je u tom periodu bio u najboljim godinama, počeo je od njih da gubi odmah(posle jednog ili dva meča)iako su oni tada imali po 19 odnosno 20 godina. Može i tako da se gleda. NĐ i RN redovno deru ostale iz top ten, pa i one bivše koje je drao RF. E sada da NĐ ili RN nisu u istoj eri, obojica bi bili po tri, četiri godine prvi i drali sve ostale bez pardona i bili neprikosnoveno prvi kao što je to bio slučaj sa RF do pojave ove dvojice. Možda se ponovi 2011. g. jedanput ili dvaput, možda Novak veže sva 4 GS, za šta on ima potencijal.Ko je verovao da će RN da osvoji Vimbldon (i to 2 puta) i druge turnire na tvrdim podlogama toliko puta, pa i da se ovako vrati posle povrede u 2013. g. Ko je verovao da će Novak pobediti Rafu na šljaci na nekoliko vezanih turnira. Nesporno je da je Novak 2011. godine drao Rafu i Rodžera i da je bio neprikosnoven u odnosu na njih u toj godini. Ako je jedan od njih najbolji u istoriji tenisa i to nešto govori. A tek će da ih dere... I tek će da igra jer ima 26 g. Sadašnjost je RN, budućnost je NĐ, a RF je prošlost. To treba prihvatiti.
    (glasnik, 13. novembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  17. @ Realno 12. novembar 2013 23:36
    Glupo porediti Novaka sa Federerom i Nadalom, a eto ti se ubi objašnjavajući zašto je to glupo.
    Pa naravno da ćemo da ga poredimo sa igračima iz njegovog vremena sa kojima je odigrao 39 i 31 međusobni meč. Najbolje da ga poredimo sa Hjuitom i Safinom i Rodikom ko što ti radiš.
    Nadal povređen 2011??!!
    Đoković 2005 ima 16 godina, kakva konkurencija Federeru?
    Najbolje je projektovati neku sopstvenu paralelnu realnost, potkrepiti je izmišljenim činjenicama, a da treba imati i puno slobodnog vremena.
    (Dimitrije Pipalovic Jerezenepitakovski, 13. novembar 2013 10:33)

    # Link komentara

  18. @Realan

    E jesi kompleksas...
    (stormrider, 13. novembar 2013 09:47)

    # Link komentara

  19. Ja mislim da svaki teniser ima kriznu godinu.
    Nadal je prosao kroz to 2012i sad je pri kraju da dostigne staru formu.

    Fedex isto tako muci se dve godine pa sad mora da ide napred, nije on jos za staro gvozdje. Garant 2014 zavrsava kao 1 na ATP.

    Novak mislim da je dostigao zenit i sad ce drasticno pasti.
    Moja prognoza je da nece osvojiti nijedan GS, izgubice formu, pojavice se i neka povreda i 2014 godinu zavrsice kao 6 ili 7 igrac sveta.

    Zivi bili i vidjeli ja sam siguran u to.

    2014 uzivacemo u finalnim duelima najvecih Federera i Nadala!
    (Teniser, 13. novembar 2013 09:03)

    # Link komentara

  20. Koliko sitnih dusa na jednom mestu. Toliko zavidni da bi pre navijali za neprijatelja nego za svog rodjenog brata. Strasno....
     (pionir, 13. novembar 2013 08:36)

    # Link komentara

  21. Tako je.Gand Slam titule su nesto sto Novak treba poceti dominantno da osvaja.Akcenat naredne sezone treba baciti na najvece turnire i dobijanje vaznih meceva u zavrsnicama GS-ova koje je ove,a i prethodnih sezona,tesno gubio.A imao je dobre prilike da ih dobije.Ove sezone je mogao pasti Calendarski Slam u Noletovoj reziji.Sa osvajanjem istih on se po razvoju stanja stvari vraca na prvo mesto,povecava broj nedelja provedenih na istom i time ostvaruje svoje ciljeve i zelje na delu.Dakle,osvajanjem Slamova ti ostvarujes puno toga.Ubedjen sam da se moze izjednaciti i prestici Federera po broju GS-ova do kraja karijere.Potrebno je da od sada do svoje 30-e godine konstantno osvaja Slamove.Ove 4 godine pred njim su najbolje godine za tako nesto,a vec je dosta toga propustio na najvecim turnirima.Mogao je imati bar 10 GS titula do sada.I vise od toga.A i da posle 30-e godine zivota uzima makar 1,po mogucnosti 2 Slama u sezoni.Treba da napravi tako dobar raspored turnira da na najvecim bude najspremniji i zapet k'o struna.Ne treba ni na svakom Mastersu zapinjati do kraja.Na GS turnire se dolazi najspremniji,a ne potrosen i iscedjen.Ali treba pobedjivati na onim Mastersima pred GS-ove i dobro izbrusiti formu.Ali nece biti lako,sledece sezone se vraca i Murray u igru.Samo da nema comeback poput Rafe ove sezone.
    (Nenad, 13. novembar 2013 08:24)

    # Link komentara

  22. (realno) nemas pojma,Novak je jednostavno bolji igrac od Federera i Nadala.Nole je kasnije sazreo dok je Nadal ranije poceo da osvaja velike turnire.
     (zeljko, 13. novembar 2013 07:40)

    # Link komentara

  23. @realno Vi ste me prvi put naterali da polemišem na ovom sajtu. Imate analitičnost, koja je poprilično selektivna. Koristite samo one argumente, koji potkrepljuju Vaš deo priče. A, može se gledati i ovako: Svako od nas ima svoj genetički i fizički ritam. Neko se formira ranije, a neko kasnije. Ako već pratite tenis, setićete se da je Nadal veoma rano stekao telesnu zrelost i mišićavost. Moja, veliki teniser, koji je takodje sa Majorke i koji je od početka sparingovao sa Nadalom, rekao je da je Rafa takav bio i u 15- oj godini- razvijen, mišićav. Novak je do 2010. godine pored njega izgledao kao dečaćić. Tada sledi godina njegovog potpunog razvoja. I fizičkog i mentalnog. Svu snagu, elastičnost i sjajne fizičke osobine Novak je stekao uz Filgriša i Amanovića upravo tada. Od tada počinje i Novakov veliki uspon. Neko je lepo primetio da je u jednom trenutku skor sa Nadalom bio 4:14, da bi sada stigao već na prilično bliskih 17:22 Ne sećam se da je Novak tako gubio u serijama od Rodika, Hjuita, Safina kao što kažete. Činjenica je da su oni tada bili u svojim zenitima ili bar veoma formirani teniseri sa puno iskustva i zrelosti. Jedno je tačno, iako to niste eksplicitno naglasili: Najveći protivnik Novaku je on sam. Umeo je da se kapricira i postane neobjašnjivo malodušan onda, kada je to najmanje bilo poželjno. Ali, sve je to bio proces sazrevanja. Niko ne može negirati da je Novak najveći sportista svih vremena na našim prostorima, a i na Balkanu. Sva mu sreća bila...
    (Zoran Nikolić, 13. novembar 2013 07:37)

    # Link komentara

  24. ko kosi a ko vodu nosi

    que corta e que transporta a água
    (zox, 13. novembar 2013 01:57)

    # Link komentara

  25. Bez obzira koliko slemova je do sada osvojio i koliko ce osvojiti do kraja karijere, Srbija neće dugo imati takvog sportistu i sampiona. Englezi onom Murray-ju koji je slučajno osvojio dva slema vec dadoše titulu sir-a, a mi pljujemo po čoveku koju našu zemlju pretstavlja u najboljem mogucem svetlu.
    (City Girl, 13. novembar 2013 01:24)

    # Link komentara

  26. @ ..." od tada pa sve do danas Rodzer i Rafa su osvojili skoro svaki GS na kome su ucestvovali."
    (Realno, 12. novembar 2013 23:36)

    Cestitam na "realnosti", a ovo je vrh. Znaci da je SVAKI GS imao 2 pobednika (Svi igraju na svim GS).

    Ostale "realnosti" necu da komentarisem.
    (Jok, brate! Ne trazi. Sama se pokaze, 13. novembar 2013 01:21)

    # Link komentara

  27. Situacija je sledeca
    Nadal ako tempita formu za AO, sledi mu pauza nakon toga bar 6 meseci, detoksikacija organizma, saniranje kolena, znaci propušta sledeca 3 GS.
    Škot će polako da ulazi u formu, može da bude fit tek na USO ali tu je i onda pitanje šta će da bude u finalu.
    Tako da je sasvim realno očekivati da Nole igra sva 4 finaala, uzme bar 2 GS i završi 2014 godinu sa 4000 bodova ispred škota, dok Nadal pada na 4-5 mesto zbog pauze. U 2015. Nadal će da krene silovito, verovatno će da uzme AO, ali posle RG koga će da igubi od Djokovica ide u penziju, što je posledica preternog trošenja. Za prvo mesto će narednih godina da se bore škot i Djoković.
    To je jasno prakticno svima...
    A Fedex? Slede mu bolni porazi od svih iz Top 10 i neslavna penzija nakon AO 2014.
    (Edberg-realno, 13. novembar 2013 01:06)

    # Link komentara

  28. @(Realno, 12. novembar 2013 23:36)
    Realno pojma ti nemaš.
    (Vladimir Pula, 13. novembar 2013 00:57)

    # Link komentara

  29. "realno" odao si se susjedu. Ju, ju kakvi kompleksi te( vas) tresu. Ma da verovatno je i Čilić bolji od Novaka ali su i njega povrede omele pa nije došao do izražaja. Idi leči se čoveče i kad popiješ sedativ gledaj Noleta kako tuče sve redom, verovatno nećeš plakati.
     (Nenad Ns, 13. novembar 2013 00:54)

    # Link komentara

  30. Dosta su noletu i 10 GS u ovoj eri nadala i federera. Imace vise nego edberg becker agassi i to ja mislim je super.
    (Sampras36, 13. novembar 2013 00:15)

    # Link komentara

  31. (slowhand, 12. novembar 2013 23:20)
    pa bila je gomila ljudi koja je recimo 2010. i 2011. kada ga je Federer osvojio vikala kako je to nebitan turnir, a zapravo je, kako i bodovi kazu, 5. najznacajniji turnir u godini. Ima manu da na njega teniseri dolaze izmoreni, ali naravno da je velika stvar osvojiti ga i realno je da bi Nadal sigurno menjao nekoliko svojih mastersa za ovu titulu sa kojom je Nole pobegao (narocito zato sto mu ona jedina fali od najvecih turnira)
    (Realno, 12. novembar 2013 23:36)
    ne preteruj, Noletov nivo igre je u rangu najboljih u istoriji i zasigurno je po teniskim ostvarenjima u top 10 ove igre svih vremena.
    Znaci prva grupa tenisera ima 10+ titula, to su Federer, Sampras, Nadal i Borg. Nole je u drugoj grupi sa Agasijem, Lendlom, Konorsom, Mekinroom i Vilanderom. Realno je za ocekivati da se Nole probije i prikljuci najboljoj cetvorci. Ja ocekujem da ce imati vrhunsku 2014. vratiti se na prvo mesto i da ce onda polako poceti njegov pad u igri ali da ce i u tom padu uhvatiti koji slem. Verujem dakle da dolazi na cifru od 10.
    Da li mislim da su i RF i RN bolji igraci u nekom istorijskom kontekstu od Noleta, da, ali u poslednje 3 godine je Nole najbolji igrac na touru i mislim da niko to ne moze da mu ospori, cak ni ovi privremeni gubici liderske pozicije ne uticu na tacnost te izjave.
    (Bojan, 13. novembar 2013 00:08)

    # Link komentara

  32. @Mila
    Bravo zenska, najzad poneki redak glas razuma u ovoj izbezumljenoj propaloj drzavi!!!
    (Patrijota, 13. novembar 2013 00:03)

    # Link komentara

  33. Koliko ovde ima onih koji nista ne znaju o tenisu..... Zasto Novak nije osvajao GS kada su Federer i Nadal bili u najvecoj formi!? Dok je Federer dominirao i osvajao po 3 GS godisnje jedino je Nadal mogao koliko-toliko da mu se suprotstavi, uglavnom na sljaci. Gde je tada bio Novak? Zaglavljen na 3 mestu a ima isto godina kao i Rafa.
    Nadal je vec 2005. osvojio GS, Federer je tada imao samo 4 GS, od tada pa sve do danas Rodzer i Rafa su osvojili skoro svaki GS na kome su ucestvovali. Nadal ima 13 GS, Novak samo 6, Nadal je svoje GS osvajao u konkurenciji Federera koji je najbolji u istoriji, zatim Rodika, Safina, Hjuita koji su svi redovno pobedjivali Novaka dok ih povrede nisu unistile.
    Djokovic je osvojio pola svojih titula 2011 kada je Nadal bio povredjen, a Federer ima ocajnu sezonu. Vec 2012 Federer ga je zbaci sa 1 mesta i uzeo mu Vimbldon, 2013 ga je Rafa pobedio u svim vaznim mecevima. Novak osvaja titule na kraju sezone kad su svi umorni i nezainteresovani jer turniri posle US Opena nisu toliko bitni. Djokovic moze da osvaja samo AO, a i to je upitno, dok su Federer i Nadal uvek bili svestrani teniseri.
    Glupo je porediti Novaka sa Federerom i Nadalom koji su uz Samprasa najbolji teniseri u istoriji.
    Djokovic je solidan teniser, iskoristio je starost Federera i povrede Nadala da osvoji nekoliko titula, ali kada su RF i Nadal u najboljoj formi, Novak im nista ne moze. To je istina koju potkrepljuju cinjenice.
    (Realno, 12. novembar 2013 23:36)

    # Link komentara

  34. Мастерчић?! Пет мечева за 6(шест) дана где учествује првих ОСАМ са АТП листе! Питајте Надала да ли је безначајан и како се синоћ осећао... Остали малициозни коментари и нису вредни спомињања, али да неко ЛУПИ и остане жив да је Ђоле лош човек... Па на основу чега си то закључила мајке ти? Није плакао, или шта... Чиста болест...
    (slowhand, 12. novembar 2013 23:20)

    # Link komentara

  35. E ovo je proročanstvo:Djoković-Nadal 2014: AO 3:1 ; IW 2:0 ; Miami 2:0 ; Madrid 2:1 ; Rim 2:0 ; MC 2:0 Tada dolazimo do početka kraja Nadala i završni udarac na RG 3:1. Onda sumiramo utiske i dobijemo NAJBOLJEG! I nije to san već će biti java. Čujemo se u maju 2014!!!! Živi bili !!!!
    (skavlika, 12. novembar 2013 21:41)
    Ti definitivno živiš u oblacima. Pa nije Nadal vesla siso. Vec sada je kreno da trenira za sledeću sezonu. Nikad ne podcenjuj Nadala.
    (serb, 12. novembar 2013 23:09)

    # Link komentara

  36. Желим Нолету да 2014. освоји два ГС-а, макар ништа друго не освојио.Не знам да ли је неко приметио, али кад год би освојио само АО, освојио би и ЗТ.
    Што се тиче Надала и његовог повратка на место бр.1, запад је толико хтео да се стари краљ скине са трона, како би величали њихову маркетиншку икону.Али Ноле им опет не да мира, већ сад размишљају о разноразним сценаријима прекида низа непобедивости, како то није добро за тенис, како доприноси глобалном загревању, кризи у Сирији и сл.
    Поздрав!
    (Бетелгез, 12. novembar 2013 22:52)

    # Link komentara

  37. Novak je sinoc zaradio 2 miliona dolara,vise nego svi ovi "domaci" klosari zajedno(al'za ceo zivot) koji ga mrze,i omalovazavaju.
    (???????, 12. novembar 2013 22:46)

    # Link komentara

  38. bravo, sta drugo reci...
    (gaga, 12. novembar 2013 22:38)

    # Link komentara

  39. Hall of fame
    (Hall of fame, 12. novembar 2013 22:29)

    # Link komentara

  40. masters nije važan kažu ljudi koji podržavaju nadala koji se baca na ledja posle osvajanja svakog masters turnira dok je nole i gs osvajao mirno na nogama sa podignutim rukama !!
     (klikovceto, 12. novembar 2013 22:25)

    # Link komentara

  41. (mila, 12. novembar 2013 21:18)

    Mila, da ti kazem nesto, PREVISE LAPRDAS. Novak je ljudina, a ti si jedno obicno da ne kazem go**o. Ne mozes mu cak ni pljunuti pod prozor. Pozdrav iz CG za ljude sa razumijevanjem.
    (Pičibangos, 12. novembar 2013 22:19)

    # Link komentara

  42. Australia, Roland Garos, Wimbledon, Sincinati.....a moze i jos po nesto!
    (Bachero, 12. novembar 2013 21:49)

    # Link komentara

  43. U poslednje dve godine u finalima gs ima slab ucinak u finalima -2/6 . Sledece bi bilo dobro da dobije bar 2/3 ako ne 3/3 ili 3/4 . Kalendarski gs tesko da ce osvojiti , a moze da udje u sva finala . Kljucni poraz ove godine je u polufinalu rg i finalima vimbldona i us opena . Da je dobio dva od tri ova meca ( a mogao je ) , zavrsio bi i ovu godinu na prvom mestu .
     (Banezi, 12. novembar 2013 21:46)

    # Link komentara

  44. Pesma je Heroes - David Bowie
    nema na cemu.
     (besedi, 12. novembar 2013 21:44)

    # Link komentara

  45. Zakljucak 2013. godine je da je u medjusobnim susretima Djokovica i Nadala, Nadal dobio bitne meceve , a Djokovic nebitne. Cekamo 2014. Pozz!
    (RvN10, 12. novembar 2013 21:42)

    # Link komentara

  46. E ovo je proročanstvo:Djoković-Nadal 2014: AO 3:1 ; IW 2:0 ; Miami 2:0 ; Madrid 2:1 ; Rim 2:0 ; MC 2:0 Tada dolazimo do početka kraja Nadala i završni udarac na RG 3:1. Onda sumiramo utiske i dobijemo NAJBOLJEG! I nije to san već će biti java. Čujemo se u maju 2014!!!! Živi bili !!!!
    (skavlika, 12. novembar 2013 21:41)

    # Link komentara

  47. Novak je u drugom delu sezone drasticno, ali bas drasticno popravio volej, a i smec. To su dva njegova ubedljivo najslabija udarca tokom citave karijere, koja su ga mnogo kostala (pocev od cuvenog poraza od Nadala na OI u Pekingu kada je na mec lopti ispucao smec u aut, pa do pecanja isto protiv Rafe u polufinalu RG ove godine). Ne znam da li to.ima neke veze sa onim trenerom koji mu se prikljucio na US Openu. Jeste li.primetili da od kada vise ne saradjuje sa Vemicem Novak ne gubi meceve i znatno je sigurniji na mrezi?! Kao da mu njegova hladnoca u boksu nije odgovarala - vise mu odgovara energicnost Vajde, Amanovica pa i Fildgrisa, jer je i sam takav.
     (veliki strumf, 12. novembar 2013 21:35)

    # Link komentara

  48. novak je odličan teniser ali je loš čovek
     (mila, 12. novembar 2013 21:18)

    # Link komentara

  49. Nole sve osvaja.TACKA!
     (vlada, 12. novembar 2013 21:13)

    # Link komentara

  50. Djokoviceva karijera Boze zdravlja ce trajati dugo jer radi planski i sistematski za razliku od Nadalove i bice najbolji teniser svih vremena, sto Federer nikako ne moze biti jer je njegov glavni konkurent bio Rodik! Sto se tice osoba koje ne vole Novaka to su neuspesne, iskompleksirane osobe koje ne mogu da prihvate da je neko iz njihovog okeuzenja uspeo u zivotu pa tako da on nije jedini koga mrze! Za one koji vole Nadala pitanje da li ce i sl sezone da isfolira povredu kako bi se spremio za Djokovica, ko je ove sezone odigrao vise meceva od Djokovica? Nole i sve meceve sl sezone da izgubi za nas je najbolji jer je nas imamo li sta bolje od njega, neko ce reci da igra za sebe ali se ne buni da nosi teret ocekivanja nacije jer kazem opet bolje nemamo, ali gledajte sl sezonu kako raste najbolji svih vremena njegovo vreme tek sledi...
     (sta reci, 12. novembar 2013 21:12)

    # Link komentara

  51. @JELENA, Vracar
    ...kada kazes "mazohisti prema sebi samima" onda je to pleonazam. Bolje se opismeni a Nole i Srbalji ce se vec nekako snaci.
    (Robert Lee, 12. novembar 2013 20:52)

    # Link komentara

  52. Tako je brate monarhisto. A ove negativce ne treba ni čitati nek puknu od muke. Mi volimo i navijamo za našeg a oni za tudjeg. Velika razlika. Živeo naš brat Novak sto godina, da nam se oženi i stvori još velikih šampiona kao što je on.
     (Nenad Ns, 12. novembar 2013 20:49)

    # Link komentara

  53. @Jelena, Vračar - Opijena nacija Djokovićem? A šta je sa tvojom glavicom u kojoj je to što, valjda, živiš na Vračaru dovoljno bitno da u potpis stavljaš? Ili si se samo zabola u neki od kafića?
    (Vladimir, 12. novembar 2013 20:21)

    # Link komentara

  54. Mitovi ce se prepricavati, legenda ce ziveti vekovima, bio jednom jedan nas covek najbolji na svetu, najbolji u nas ikada, Djokovic Novak.
    (sasa, 12. novembar 2013 20:20)

    # Link komentara

  55. Срамотно је читати овакве коментаре, "неког" џонија и "неке" јелене, наравно да већина у Србији прати Ђолета, он је наш изузетан амбасадор, велика личност из тако мале тениске земље, који нас најбоље могуће представља у свету. А ког амбасадора имате вас двоје, џони и јелена?
    (Клисура, 12. novembar 2013 20:17)

    # Link komentara

  56. Nole bi bio dominantan, kao Fedex nekada, samo da nema "legalnog" dopinga by Nadal. Ovako ima samo 6 GS, kao sto i Fedex ima izgubljena 4 finala RG od "legalnog" tenisera is Spanije.
    (mail, 12. novembar 2013 20:16)

    # Link komentara

  57. Posto vidim da ima mnogo onih koji zavide na Noletovim uspesima,jedan savet...Uradite makar 1 % od onoga sto je on napravio za zivota pa se onda javite ;)
     (no name, 12. novembar 2013 20:02)

    # Link komentara

  58. Je li Nole rudar ili teniser?
    (šlemovi??, 12. novembar 2013 19:47)

    # Link komentara

  59. DA, GS , posebno RG ali i Sinsinati master! Pa da Nole zaokruzi istorijske trijumfe kao niko do sada! Bice tesko, jer on ima najmanje dva-tri belika konkurenta na svakom turniru. Za razliku, recimo Federera koji je u piku svoje karijere nije imao nikoga, posle je stigao Rafa, pa mladi Novak koje je "trebio " kako je hteo. Rafa i Novak ulaze u period titanske borbe a tu je i oporavljeni Mari, pa Delpo!
    (renco, 12. novembar 2013 19:46)

    # Link komentara

  60. E moj Nole,uvijek kad si izjavljivao šta ti je prioritet ,ništa nije bilo od njegovog ostvarenja.Kratko i jasno - ništa od osvajanja slemova u idućoj sezoni.Ko ne vjeruje ,uvjeriće se.
    (prorok, 12. novembar 2013 19:43)

    # Link komentara

  61. Ne mogu da verujem da puštate devedeset posto komentara koji su protiv Novaka, a još više ne mogu da verujem da isti postojd. Zamisli nju kaže fanovi Noletovi. Kakvi bre fanovi mi smo vojska njegova, on je naš ponos i dika a vi što ga ne volite a nikako to ne mogu da shvatim puknite od ljubomore. Navijajue za strance oni su vam bliži. Strašno.
     (Nenad Ns, 12. novembar 2013 19:43)

    # Link komentara

  62. Ne mogu da verujem da ima toliko baksuza koji pljuju Novaka u nasoj zemlji ... mozete samo da ga mrzite.
    (Dendza, 12. novembar 2013 19:39)

    # Link komentara

  63. Nadal osvaja sva cetri gren slema sledece godine, kakav djokovic on je majstor jedino za masterse i turnire iz serije 500.
    (dzoni, 12. novembar 2013 19:20)

    # Link komentara

  64. Fanovi djokovica pokazuju neizleciv masohizam prema samim sebima: beskonacni zurenje u Tv kada djokovic igra. Opijena nacija jadne srbijice.
    (JELENA, Vracar, 12. novembar 2013 19:03)

    # Link komentara

  65. molim ako neko zna da mi kaze koja je pesma to isla sa razglasa kad je Novak dizao trofej??
     (ivann, 12. novembar 2013 18:54)

    # Link komentara

  66. (Aca Znalac, 12. novembar 2013 17:48)

    Djokovic je potvrdio dominaciju u svetskom tenisu tako sto je izgubio od Nadala u finalu US Open-a sa 3:1. Ili se varam? Kad Djokovic pobedi Nadala vise puta na Rolan Garosu, kao sto je njega Rafa gazio na americkom tlu, onda pricajte o nekoj dominaciji. I kako neko moze da bude dominantan kad je osvojio manje titula?! To izgleda samo u Srbiji moze. Djokovic moze biti samo TRENUTNO bolji, jer je Nadal istrosen i van forme. Sacekacemo 2014-u, pa onda pricati o dominaciji, kad Rafa upali motore i dostigne top formu. A kad tamo do Vimbldona i Marej udje u istu, cemu li se vi nadate, uopste? Pazite sad ovo: Djokovic ce biti na teskim mukama da odbrani Australiju, jer ce Nadal biti potpuno rasterecen i ako bude zdrav, u punoj formi i snazi. A znamo da je tamo beton sporiji. Rolan Garos ce Nadal da odbrani. Ne kazem da ce biti lako, ali odbranice, uvek to uradi. Na Vimbldonu ce Marej vec biti tu, a na travi je i Federer uvek raspolozen, ako dodje do zavrsnice. Priznacete i to da je trava najlosija podloga vaseg ljubimca. Stize US Open, Marej i Nadal koji su u prethodne dve godine tukli Djokovica i on to vrlo dobro zna i pamti. Zaista ne vidim kako Djokovic moze da dominira sledece godine. Vi naravno znate i ocekujem razne replike itd. itd. ali setite se, tako pricate svake godine, pa manje-vise bude corak. Mozda opet izdominira na manje bitnim Mastersima, na Gren slemovima nikako. Mozda eto, uzme opet 1 i to je to. Puna kapa.
    (Miki, 12. novembar 2013 18:23)

    # Link komentara

  67. (JelTako_HRV, 12. novembar 2013 17:25)
    Puno minusa, covek je mozda grubo rekao ali tacno...Novak mora pod hitno do dvocifrenog broja titula...On ima ekstra konstituciju i igrace na maksimalnom nivou tenis jos sigurno 6-7 godina...Ima veliku sansu da za to vreme prestigne i Federera...Moze da obori rekord u broju nedelja na prvom mestu, a moze cak i broj Federerovih titula sa slemova da prestigne...Svi smo mi zadovoljni i ovoga trenutka da ode u penziju, ali ljudi on je kapacitet i talenat kakav mozda ni svetski tenis nikada nije imao. Zato moramo da ga guramo dalje, da pomera granice...Ne zaboravite, on ima tek 26...Na polovini je karijere, ali ova druga polovina je mnogo uspesnija i plodonosnija od prvog dela gde se krece od nule, a mi Srbi i iz blata...Zato, The World is yours man...
     (Kuper, 12. novembar 2013 18:15)

    # Link komentara

  68. Novak Djokovic je sunce nad nebom Srbije. Svetlo nad jednim malim narodom nepravedno ugnjetenim silom mocnih i velikih. Zato je svaka njegova pobeda i nasa pobeda. Sirom sveta od Njujorka preko Londona do Melburna uzduz i popreko bori se casno i posteno pod svojom trobojkom ponoson i gord.
     (nenad, 12. novembar 2013 18:09)

    # Link komentara

  69. Magicni Nole!
     (nika, 12. novembar 2013 18:03)

    # Link komentara

  70. Srećno,takav talenat nesme da završi karijeru ispod 10 GSa i osvojenog RGa !
    (hawkeye, 12. novembar 2013 17:59)

    # Link komentara

  71. Pa naravno da su najvazni,jok mastersi su najvazni..pa pogledaj samo Rodzera...imate skoro isto masters titula..a Rodjo 17 GS ej 17,a ti bjednih 6..uskoro punis 27 godina,a van Australije imas samo 2 bedna GS,i to u onoj tvojoj najboljoj ludackoj sezoni..tako da dolazimo do bolne istine,al nazalost je stvarno tako da Novak GS van Australije moze osvojiti samo kad je ludackoj formi..tako da je ova sezona kljuc za Novaka,ako zeli bar medju 3 najveca u istoriji ovog sporta..sto jest,jest Australija ga vadi..i daj ljudi budite bar malo objektivni,kazete Novak dominira..cuj dominira a od zadnjih 8 GS Novak je osvojio 2..nema tu nikakve dominacije..nego Novak igra u doba velikih sampiona Rodzera,Nadala,Mareja
    (Bolna istina, 12. novembar 2013 17:59)

    # Link komentara

  72. Nemojte mi lupati minuse ljudi za komentar u 17.25. Sa 26 godina karijera jos nije ni blizu kraja. Moramo ga malo protresti da ne zaboravi da ima velike sanse sljedecih godina za velike stvari. Sta je ovo? Proslavljenje nekog mastersića? Idemo po slemove pa nema stajanja ljudi
    (JelTako_HRV, 12. novembar 2013 17:56)

    # Link komentara

  73. Novak Đoković je potvrdio dominaciju u svetskom tenisu. Novak je potvrdio da je neprikosnoven i da mu ne pada na pamet da svoje mesto broj 1 koje trenutno ne poseduje ne vrati u 2014 godini. Nole je prikazao nadmoć nad Nadalom i pitanje je turnira u 2914 kada će da vrati presto, jer on je prosto kralj i car svetskog tenisa u ovom trenutku. Svi igrači ga cene i poštuju i znaju da je on No 1, a ne Nadal, koji je na fenomenalan način došao do 1 mesta, mada mu nikada neću oprostiti sramotu koju je naneo svetskom tenisu na RG 2013. Ali neka mu bude. Nova sezona će pokazati ko je najbolji. Naravno zdravlje i nova motivacija za Novaka mora da donese tu prednost. Nema trenutno tenisera koji može da bilo šta učini da bi se Đoković ponovo našao na mestu koje bez obzira na sve, sigurno zaslužuje. Finale u O2 je pokazalo šta je to što Novak ima u odnosu na druge tenisere. Mentalni sklop i fenomenalna intuicija i vođenje igre su nešto što donosi prevagu u odnosu na fizičku pa čak i mentalnu spremnost protivnika sa druge strane mreže. Žao mi je što je Đoković zaratio sa ljudima iz ATP sistema. To mu ne treba i neka se ne zamara i ne nanosi na sebe bes, jer on je jedinstven i nosi trenutnu istorijsku crtu u ovom divnom i veoma profitabilnom sportu.
    Nole je naš i svi ga volimo zato što je naš, a ne neki drugi i ne navijamo za nekoga drugog nego za našeg Noleta. STAY COOl MAN.
    (Aca Znalac, 12. novembar 2013 17:48)

    # Link komentara

  74. (JelTako_HRV, 12. novembar 2013 17:25)
    Oh Boze koliko frustracije i zavisti u ovih par recenica zaista strasno,jel tako?
    (Serdar, 12. novembar 2013 17:48)

    # Link komentara

  75. Previse finala ove godine,previse osvojenih titula,napornih meceva ucinili su da nadal posle toliko odsustva odigra fantasticnu sezonu.. djokovic je na svakom turniru davao maksimum ali svi Rafini fanovi nebrinite jer uporedite igru njegovu sa USO I pre kinesku turneju i shvaticete da je ukmor u pitanju.. znaci ove godine 2014 ocekujem odbranu sljake i ao!
    (top spin, 12. novembar 2013 17:32)

    # Link komentara

  76. Ne daj se Voso!!!
     (Bacvanin, 12. novembar 2013 17:30)

    # Link komentara

  77. Pa naravno da ce ti biti prioritet decko. Pa to je i najvaznije a sta je tebi do sada prioritet bio masters ili sta? Legende nastaju u osvajanjem slemova a ne mastersa. Sta se pravis tu kao da ove godine nisi imo prioritet na Slemove? Jesi! Nego si pao psihicki u najvaznijim trenucima i pokazao cijelom svijetu da je Rafa jaci od tebe. Da je Rafa legenda koja ce se usporedjivati neznam kada jos sa rogerom i samprasom. Ali ti neces bit u tom drustvu ako ne promjenis brzo svoje misljenje da je masters vazan!!
    (JelTako_HRV, 12. novembar 2013 17:25)

    # Link komentara

  78. Pridruzujem se lepim zeljama da SVI koji ne vole Srbendu komotno mogu na kolena pred KRALJEM...mogu samo da zamislim kolika je frustracija onih koji ne mogu da gledaju AMBIJEMT SRPSKE SLAVE I POBEDE!!!
    Da se ne lazemo,ne mrze njega kao coveka ili bogatasa,prvo ima u Srbiji i onih koji su za DVA DANA "stekli" vise nego on SVOJIM ZNOJEM da chuka tenis jos 50 godina i to ciistom kradjom ili nekom trange-frange privatizacijom....a ima i mnogo gorih ljudi od njega garantovano...ne bre!!!Ne radi se o tome...
    Radi se o tome da je svaki njegov mec besplatan FESTIVAL SRPSTVA,gde se pred ocima CITAVOG SVETA sve pretvara u promociju naseg malog naroda...mogu samo da zamislim kako se osecaju sitne duse kad zaleprsaju trobojke sa orlovima i krunom a bogami sve se cesce zavrsava i himnom Boze Pravde...
    E tu treba traziti razloge ovolike hajke i mrznje prema njemu,Novak Djokovic SIMBOLIZIJE ono sto bi mi kao NAROD mogli i trebali da postanemo,radni,marljivi,uspesni,gospodstveni,uvazavani i oni kojima su sva vrata svuda otvorena!!!
    Pa znate li vi sta to znaci za milione bezvrednih,ljigavigh i nesposobnih spodoba koji fala Bogu na Balkanu ne fale otkako je veka i sveta!!
    :-)
    (Monarhista, 12. novembar 2013 17:18)

    # Link komentara

Ponedeljak Uživo: Neki Novi Klinci

8.09.2014. | 07:00 | Nikola Olić

Na putu za US Open, srecemo na autoputu u drugom pravcu isti US Open autobus, vraca se iz centra. Saznas tako otprilike gde je polovina puta izmedju teniskog centra i Menhetna, Polovinu turnira smo davno prosli, to je bilo proslog vikenda, sad smo kod

Fudbal

B92: Odluka UEFA u petak ujutro

23.10.2014. | 16:20 | Izvor: B92 | Komentari: 3 Beta/AP

UEFA je pokrenula postupak protiv oba nacionalna saveza, a Fudbalski savez Srbije tereti se zbog navijackih nereda, bacanja baklji i drugih predmeta sa tribina, korišcenja lasera, ulaska navijaca na teren i slabe organizacije meča. Albanci su, s druge

Gost Sportskog pregleda: Nikola Drinčić

20.10.2014. | 17:22 | Komentari: 0

Junak 147. „večitog“ derbija Nikola Drinčić iz Partizana bio je gost Sportskog pregleda B92, dva dana nakon što je golom iz slobodnog udarca rešio meč jeseni srpskog fudbala.

Stanković: Zanemeo sam posle Albanije

17.10.2014. | 16:30 | Komentari: 1

Tura trofeja Lige šampiona kroz Srbiju se nastavlja. Dejan Stanković doneo je najvredniji pehar klupskog fudbala u Beograd. Stanković je u razgovoru sa mojim kolegom Milanom Boškovićem govorio o utakmici sa Albanijom, trenerskoj karijeru i osećaju kada