Ponedeljak, 28.01.2013.

10:18

Novak: Hoću da idem do kraja na RG

Nakon istorijskog trijumfa na Australijan openu, najbolji teniser sveta Novak Đoković okreće se sledećem cilju, Rolan Garosu.

Izvor: AK

Novak: Hoæu da idem do kraja na RG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

fortissimo

pre 11 godina

Pisete o Rafi a pojma nemate kako ce igrati ovaj veliki teniser svoj prvi profesionalni mec posle povrede? Ja to ne mogu da razumem. Kako ce igrati naredne meceve, turnire..koliko ce mu trebati vremena da se vrati u formu, veru u sebe i koleno. Sta ce biti kada prvi put nezgodno stane ili "izvrne" nogu? Pisete o "onom" Rafi. A kakav ce Rafa da se vrati na teren - pojma nema te. Ja o tome nemam pojma sve dok covek ne pocne da igra. A lako, sigurno nece biti jer vrhunska sprema i igra od 5, 6 sati sa teskim protivnicima i 7 meseci lecenja, trcanja, skakanja i klizanja po terenu, terapija i neigranja su razlicite stvari. Prema tome, kako ce Rafa igrati do RG a tek na RG i da li ce se uopste sresti sa Novakom i pobediti ga to tek treba da vidimo. Njemu sigurno sve najbolje i potpuni oporavak jer danasnji tenis ce biti jos kvalitetniji ako se Rafa vrati kao onaj "stari".

IronMan

pre 11 godina

@(Federer, 28. januar 2013 18:57) Slažem se, svako može da navija za koga želi i nema razloga ikoga da mrzi! Jedino što mi, Novakovi fanovi, navijamo za Novaka od početka, njegovih prvih ATP titula, pa na dalje, a fanovi RF navijaju za njega od trenutka kad je već imao 10-ak osvojenih GS-ova! Izvini druže, ali takvi navijaju za Barselonu u fudbalu, Olimpiakos u košarci, Šumahera u formuli 1,... tako je najlakše biti navijač...

Damir

pre 11 godina

Ljudi,malo objektivnosti. Pa ako on sam kaže da je Rafa favorit,a svako ko iole prati tenis zna da to tako i jeste - otkud po vama Nole favorit? Na zemlji niko nije favorit protiv Rafe i amen. Što ne znači,da ne može izgubit,ali su šanse uvijek na njegovoj strani. Nadalje,nekome se može Gospa ukazat već u četvrtfinalu,uključujući i Noleta,jer Rafa nije više u top 4,i vjerovatno neće ni bit do drugog dijela sezone,budući da brani sve živo na zemlji. Dakle,neko od velike trojke će naletjet na njega već u četvrtfinalu...Sigurno mu se neće obradovat.

pera:PP

pre 11 godina

Jednostavno na ovogodisnjem Roland Garosu , Noleta moze jedino da spreci Rafa ako se sastane sa njim pre polufinala , Rodzer i Andi gotovo da nemaju sanse , svi znaju sta Djokovic i Nadal znace na sljaci , ulogu glavnog favorita na Garosu predajem DJokovicu, zbog Nadalove povrede, idemo Nole , kralju srpski !

Miki

pre 11 godina

(miroslav, 28. januar 2013 15:39)

Prvo, nerealni ste svi vi navijaci Djokovica, tako da ne mozemo da se razumemo u potpunosti. Nadala jeste spasila kisa prosle godine, to je delimicno tacno. Podsetio bih da je Rafa imao 2:0 u setovima i brejk u trecem, kad je pocela kisa. OD tog momenta, njegova igra je pocela da se raspada. Zasto? Zato sto je kisa nakvasila teren, zemlja je upila vodu, sto je uzrokovalo da Nadalovi spinovi uopste ne odskacu. I vi kada vidite da vasa igra ne prolazi, ne zbog protivnika, vec zbog vise sile, logicno je da pocnete da se nervirate i da vam nista ne polazi za rukom. To prosto nisu bili uslovi koji su uobicajeni na sljaci. Vi naravno, gledate samo ono sto vama odgovara, ne i ono sto se zapravo desilo. Jos jednu stvar bih da naglasim: Nadal NE mrzi igru na mrezi, njegovi voleji i smecevi su izuzetni, samo sto to prosto ne spada u opis njegovog stila igre. On kad izadje na mrezu, poen je zagarantovan. Za razliku od Djokovica koji isti gubi u 50% slucajeva.

Federer

pre 11 godina

Na ovogodisnjem Roland Garosu Nole jeste glavni favorit,pa zatim Nadal,Federer,Marej i ostali.Nije mi jasno sto prozivate one koji navijaju za Federera.Svaka cast Noletu na ovakvom uspehu,ali su se neki puno uzdigli,pa sta bih ja trebo da radim kad covek za kojeg ja navijam ima 17 slemova,od toga 7 Wimbldona.Uzivajte,i meni je milo iskreno to kazem sto je Nole osvojio 6 slem jer ja nikoga ne mrzim i svakoga volim

Wimbledon

pre 11 godina

Cinjenica jeste da je prosle godine Rafu spasila kisa tj mozda i nije ko zna sta bi bilo da su nastavili to niko nezna...no i cinjenica je da je Rafa uzasno lose odigrao to finale gledajuci njegove meceve pre...i to iz razloga jer ga je djokovic pobjedivao sve do sezone sljake no sad je Rafa napravio3-0 a sta je jos vaznije dobio ga na slamu u finalu i taj se strah bar delomicno makao i Rafa ce igrat slobodnije.. jer Rafa takodjer moze puno bolje od onoga sta je prosle godine kazao u finalu RG-u! Rafa jeste uzeo zadnja 2 RG-a kad je dobio Rogera i djokovica no to nije bilo ni blizu one igre od pre par godina kad je razbio federera i soderlinga u finalu... vidi se ogromna razlika.. videcemo sad kad se vrati posebno jer je sve ulozio u sljaku ove sezone!

Doktor

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

To što ti ne kapiraš dovoljno govori,o tebi.

peki

pre 11 godina

Bit će u svakom slučaju zabavno , Rafa će do Pariza ako bude zdravlja uhvatit formu i biti po mojoj procijeni 7. na rang listi. Znači da sa nekim od drštva sa samog vrha igra 1/4 finala.Jedva čekam da počene sezona na zemlju.

srbIN

pre 11 godina

Nole legendo,hvala na svemu!!! Porez plaćaj gde god hoćeš,samo nemoj u ovoj lopovskoj državi,jer će ‘‘ekipa‘‘ sve pokupiti, narod od toga ne bi video ni pare. Ti i ovako pomažeš razne ustanove po Srbiji,samo što se o tome malo priča,a pljuvači to ne žele da znaju. Uživaj u životu i u parama koje si SAM NA POŠTEN NAČIN ZARADIO!!! Želim ti sve najbolje u životu,da te zdravlje služi i da i dalje nižeš pobede i postavljaš rekorde. A pljuvači ne mogu da ti pljunu čak ni pod prozor, tako da na njih i ne obraćaj pažnju,i onako im je broj zanemarljiv!

Lidija

pre 11 godina

Ovaj covek,Novak Djokovic je toliko toga ostavio Srbiji da svi oni sto ga pljuju treba da se sakriju u misju rupu.Niko od njih se ne seca koliko je para donirao za decu Srbije,inkubatore itd.,ali svako od njih moze da prokomentarise kako ne placa porez!Sramota!

Konstatacija

pre 11 godina

@Mimi

Danima pises iste komentare samo menjas ime. Sta je tebi Novak ucinio da ga toliko mrzis.Da li Novak treba da ti pomogne u tvom neostvarenom zivotu i bez banke u dzepu. Hvataj se pametnijeg posla , uci skolu. Zloba ce da te ubije. Novak brine o samom sebi a i po nekoj siromasnoj deci.Ti tu ne spadas i ne treba takvima da pomaze

zlija

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mimi, 28. januar 2013 15:33)
Mimica bi tudjih parica

Lekar

pre 11 godina

Neverovatno sta ljudi ovde pisu.Gospodo draga Rafa je bez malo godinu dana van terena.Znate li sta to znaci.Mislite da je lako se vratiti u vrhunsku formu. Dali se neko od vas ozbiljno bavio sportom.Znate li sta znaci teza povreda.Veciti strah. Moniku Seles ubo onaj u Hamburgu.Posle toga veciti strah i nikada vise se nije vratila u formu koju je imala.Delpo imao operaciju ramena i nikako ispod sestog mesta.Primera jos na desetine

Brdjanin

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

A da li Sebastijan Fetel placa porez Nemackoj? Ne, zato sto zivi u Svajcarskoj, a obozavan je u Nemackoj.
Isto to vazi i za sve ostale vrhunske sportiste iz Evrope.

realno

pre 11 godina

Svi oni koji smatraju da Novak treba da zivi u Srbiji, kako bi placao porez itd smatram da nisu u pravu... Takav izvor prihoda i punjenenje budzeta je zadnje sto nam treba, da on popunjava rupe sto su drugi pokrali da se tako izrazim... Novak Djokovic je trenutno najveci ambasador Srbije u cijelom svijetu, i mislim da je to vise nego dosta, a narocito sto je srbin i istice to svuda. Svi veliki Srbi su ostvarili uspjeh van Srbije, mislim da bi ga nasa sredina ugusila, ne bi bio to sto jeste. Ipak budimo realni, ovo je Srbija, ali bili mi realni ili ne stvari su takve...

Laf

pre 11 godina

Zamolio bi sve ove Noletove "pljuvace" da ako imaju nesto protiv njega ili im on nesto smeta,kao i sami sebi. Nek komentarisu to na neki drugi jezik a ne na Srpskom,posto nisu dostojni toga. Nole, hvala ti sto krasis svoju domovinu.

IronMan

pre 11 godina

Rafa, ko to beše? Onaj specijalac, što zna da igra samo na jednoj vrsti podloge, pa se priprema samo za taj deo sezone, a onda ga nema nigde?! Nema veze, Rafa će uvek biti bolji od Noleta (i bilo koga drugog) na šljaci, ali zato nikad više neće videti mesto br.1 i ostaće upamćen kao "kralj šljake", a ne kao autentični teniski šampion! A da, i gaće...

Ratko

pre 11 godina

E ova Smilica bas pise lepe pesmice :) Ajde Smilice smisljaj dodatnu strofu za Rolan Garos. Secam se da je za Wimbldon bila "Popni se na tron i osvoji Wimbldon" . Ocekujem nove strofe i nadogradnju te pesme, pa ko zna mozda jednog dana to postane Novakova pesma karijere :)

miroslav

pre 11 godina

@@@
Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.
(Miki, 28. januar 2013 13:21)
---------------------------------------------

E Miki MIki ... mi mora da smo gledali različite mečeve. Prošle godine Rafa je bio Itekako spreman na RG, spasila ga je bukvalno KIŠA !!!

Madrid 2011 je pokazao da Nole može lako da dobije Rafu i na šljaci. Rafa je i tada nio u odličnoj formi sve je doobijao, čak i Feda, ali nije imao šanse kod Noleta (6:0 za Noleta 2011-te)

Jednostavno Nole je postavio Nove granice ... POčetak meča igra lagano, pa šta uradi, a posle ako treba LAKO diše Nivo igre čak i protiv Feda, Rafe ili Marija !!

PS Rafu izuzetno poštujem. Takav borac se NE Rađa. On i NOle imaju istu MANU ... MRZE MREŽU:-( ... Rafa upravo plaća cenu takvom stilu igre, a za Noleta ćemo videti ...

kad bi Štepanek imao udarce sa osnovne linije (prilazne udarce) upola kao Nole bio bi No1!

г4

pre 11 godina

Замишљам наше кошаркашке "звезде" како отказују новинарима јер морају да стигну на почетак припрема репрезентације. Многи и даље умишљају да су Стојаковићи, а просек су просека. Новак који је тениски Џордан жури на Дејвис куп, а они само измишљају разлоге, иако су наши клубови улагали у њихов развој, за разлику од Новака чији су родитељи одвајали од уста да би он успео.

mile

pre 11 godina

Novak je osvajanjem AO jos jednom dokazao da je najbolji igrac na tvrdoj podlozi, nekako mi sad jos vise zao US Opena, ali ajd i Marej je zasluzio jedan Grand Slam, bilo mi ga mnogo zao posle onog finala Wimbledona prosle godine... Sto se tice sljake Novak je tu drugi igrac planete, iza Nadala naravno... Vidim da mnogi otpisuju Nadala, ali setite se da se on uvek posle povreda i pauze vracao jos mnogo jaci... 2009. godine kada je propustip Wimbledon pricalo se da vise nece biti isti igrac, a onda je dosla cuvena 2010. u kojoj je osvojio 3 Grand Slama u nizu... Situaciju koplikuje i Nadalova treuntna pozicija na ATP listi, jer realno tesko ce pre RG da se vrati medju 4 najbolja, nema gde da osvoji bodove osim u Madridu, plus jos mora da odbrani Rim i Monte Karlo, a nerealno je ocekivati da uzme titule u Indian Wellsu i Majamiju... Tako da ce biti veoma interesantno zrebanje za RG, da vidimo ko ce na Nadala vec u cetvrtfinalu... Mislim da Novak moze do titule u Parizu, dokazao je da moze da pobedi Nadala na sljaci pre 2 godine, ne vidim zasto to ne bi ponovio ove... Realno vece su sanse da Djokovic osvoji RG, nego Wimbledon, Marej je tu ipak bolji od njega, takodje i Federer...

Nisi ti Milan nego Hrvoje

pre 11 godina

Nema sanse,vraca se Rafael Nadal,tesko da ces ti da ga pobedis
(Miljan Mladenovic, 28. januar 2013 13:14)
Pobedio ga je 2011 svih 7 (SEDAM) puta! Sanja ga Nadal i place danju i nocu, a ne Novak njega.

Doxa

pre 11 godina

Mislim da Novak ima igru za osvajanje RG!

Još samo da taj prvi servis postane konstantniji... Ako se vratimo samo malo u prošlost videćemo da je Nadal na RG imao problem samo sa superserverima koji su imali i vrlo jak forhend (Soderling, i Izner koji je Nadala naterao da igra 5 setova 2011god).
Ko se seća prvog seta finala RG prošle godine, setiće se i koliko je samo Nadal loše servirao (mislim da ga je Novak dva puta brejknuo)... Nažalost, naš Novak je bio još gori u tom segmentu igre i duplim greškama i lošim rešenjima posle Nadalovog reterna prosto poklanjao gemove Rafi...
Dakle, za osvajanje RG najvažnija će dakako biti mentalna priprema pred finale ali će istovremeno biti jednako važan konstantan ubačaj prvog servisa... Ne toliko snaga koliko preciznost! Nešto kao što je Nadal imao na USO 2010god. Da,da... Jeste Nadal tada servirao jako ali i precizno.
Mislim da samo taj komadić slagalice fali za osvajanje RG! U svim ostalim segmentima igre Novak može da se nosi sa Nadalom... Ali Rafa iza sebe ima 7 osvojenih RG što mu daje sigurnost a istovremeno nešto što kod Novaka izaziva veliko strahopoštovanje.
Dobar servis unosi veliku sigurnost u igru, manju potrošnju energije u gemovima u kojima servira i šansu da se Nadal pritiska u gemovima na njegov servis.
Naravno, od svih podloga na kojima se igra tenis servis ima najmanju specifičnu težinu na šljaci... Ali u mečevima rivala podjednakih kvaliteta i samo malo bolje serviranje moglo bi da donese ključnu prednost Novaku.

dule

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Nemas ti pojma...da si fan, ti to ne bi napisao.

bum, pljas, tras!

pre 11 godina

Pa.sta ako.se Agasi drogirao, to mu nije pomoglo da osvoji titule, vec naprotiv..odmoglo...smrkni ti liniju pa idi igraj kosraku pa ces da se zakucas u drvo!

true_that

pre 11 godina

Za RG ce Rafa biti max. nabrijan, tako da neko od top 3 vec u 1/4 ispada, mozda bas Djokovic, ali Nadal ce to otpuhati vjerovatno, prica se da je pojacao servis dramaticno, ali i bez toga ce od ovolikog posta da jede konkurente.

Wimbledon ce biti gust, ali Murray ce tu biti prvi favorit, vjerovatno on uzima, iako su i Djokovic i Federer naravno tu, za Rafu je rano pricati.

Za US Open ce se najvise pitati Federer, to je dio godine u kojem je najstrasniji, a 2 zadnja mu je Djokovic uzimao bas nablizu.

Bice dobra sezona, samo finala Murray-Djokovic jesu atomska, ali nezanimljiva za oko, pa se nadati da bar jedan od njih nece stizati do finala:)

Tesko da ce isti igrac osvojiti vise od jednog GS-a ove godine, bas kao i prosle.

Kum Zorzo

pre 11 godina

Zelim mu od srca da osvoji sve sto se moze osvojiti, valjda ce onda u engleskim novinama da se napise SRBIN, simptomaticno je da skoro nijedne novine ne pomenu njegovo poreklo vec samo ime, broj 1 ili world no 1 , dok su ostali u tekstovima i skoti, britanci, svajcarci, spanci.....

JoCo

pre 11 godina

Ne znam sta imaju protiv sto Nole zivi u Monte Karlu,da je u Bg-u ne bio mogao da zivi bas od tih ljubomornih kretena. Lik je uspeo u zivotu i veliki je Srbin,svaka mu cast.

bane

pre 11 godina

Zašto samo na RG, treba da ide do kraja na svim GS-ovima i da najzad napravi sva četiri mejdžorsa u toku godine, što je trebao već i prošle godine da uradi kao i 2011. Nole više praktično i nema konkurenciju. Ovi sadašnji konkurenti ne mogu da igraju na njegovom nivou na velikim turnirima kao što je pokazao Marej a novih igrača nema na vidiku!
Ostaje još samo Rafa. Videćemo kakav će se vratiti, može da se ponovi ona situacija iz 2010 godine kada se Rafa vratio jači nego ranije.
Ako i bude tako, neće mu biti nimalo lako da dobije Djokovića na šljaci jer i Novak napreduje i već sada ima neverovatno iskustvo, ovo mu je već 7-mo uzastopno finale Gren slem turnira!
Ako je ranije vreme i radilo protiv Djokovića, sada radi njemu u korist i sve kockice su se složile za višegodišnju apsolutnu dominaciju, veću od Federerove od 2004-2008 godine.
Novak Đoković je aposlutni favorit gde god da bude kročio i bilo koja podloga da je u pitanju.
Očekujem da se već ove godine pojave ozbiljni stručni komentari da se radi o najboljem igraču svih vremena.

Dobro

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Ne, nije se Agassi dopingovao, samo se jednom kratko vreme drogirao, nista posebno. Cak mu je to donelo i lose rezultate.
Procitaj, u njegovoj knjizi je sve detaljno opisao.

Miki

pre 11 godina

(Владо Бања Лука, 28. januar 2013 12:51) Decko, cemu to? Hoces da kazes da je Djokovic bolji od Nadala na sljaci? Vrlo dobro se zna da je pala kisa, koja je ometala Nadalove spinove da odskacu i time mu potpuno upropastila igru. On je poceo da se nervira, a Djokovic je to iskoristio, uzeo set i napravio brejk u cetvrtom. To sto je kisa pocela da lije k'o iz kabla, nije Nadalov problem. Mec je prekinut, nastavljen sutra, po uslovima koji i jesu pravi na sjaci, a to je kad je teren suv i kada kise nema. Nadal je odma' vratio brejk, napravio jos jedan i potpuno zasluzeno pobedio. Da nije bilo kise, bilo bi laganih 3:0 i to je to. Nemoj odma' neke teorije zavere. Federer je docekao svojih 5 minuta i uzeo RG, uzece i Djole, zasluzio je. Opusti se i uzivaj.

Joe

pre 11 godina

Ne postoji atribut koji bih ti dodala, koji bi te opisao u potpunosti. Jednostavno, tvoj narod ti je zahvalan sto postojis, sto si takav kakav si. Samo tako nastavi, igraj srcem i dusom! :)

ivan78bg

pre 11 godina

Koliko ljudi je jako zabolelo Novako osvajanje 6GS titule..Pa josh se izgleda niste oporavili od tolike kolicine bola.Opustite se ljudi to je samo tenis.Nemojte ga gledati ako vas toliko pogadja aman:)))

Choban

pre 11 godina

" Hoću da idem do kraja na (R)avnu (G)oru"

To Novače Junače hvale vredan poduhvat!!!

Za one koji neznaju: najviši vrh Ravne Gore je "Čičina Šajkača"

Njegove visine još nisu naslućene. Pretpostavlja se da je visok između 1945-2013m,međutim još nije došao do samog vrha!?

City Girl

pre 11 godina

"Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je".

Prevod je pogresan. Cini mi se da je rekao "It caught my eye" sto znaci "Video sam ga", "Ugledao sam ga".

djoshhabejbee

pre 11 godina

citam ove komentare i ne mogu da razumem ljude koji su stvarno toliko zavidni! pa decno je najveci patriota, nikada se nije sramtio svog porekla, mi to trebamo da cenimo, sve ovo sto radi moze doneti samo dobro ovoj drzavi! a vi ste toliko zavidni, svoje komplekse lecite tako sto pljujete ovde kako on porez placa drugoj drzavi! pa vi prvi da toliko zaradite u ovakvoj drzavi gde svi kradu, ne biste ni pomenuli da ste iz iste, on se ponosi njome i u tome je veci od vas! NOle, samo napred, gazi bre ceo svet, pokazi da si pravi Srbin, svima njima fali ono malo naseg inata !

Ras

pre 11 godina

Evo celo pre podne citam austrijsku i nemacku stampu. Kurtiozno konstatuju cinjenice ali je ljubomora sto tamo neki pripadnik nekog malog naroda redja uspehe. To potkrepljuju komentarima kako mec nije bio ni lep ni atraktivan i da takvu partiju jedino mogu Nadal i federer. I dzaba je sto ih po neko podseca na npr. mec sa Wawrinkom ili proslogodisnje AO finale sa Nadalom. Kazu: da ali to je "srbinovo sporadicno stanje". Ima do duse i komentara sa iskrenim cestitkama i divljenjem ali se nemirenje ne moze izbeci kao dominantan stav veceg dela komentatora na stranicama Der Standard, Die Pres, Der Spiegle i td.

darko banjaluka

pre 11 godina

Majstore svaka cast! Puno srece na svim turnirima,a posebno u Parizu! Juce u Banjaluci lijep i suncan dan,super za setnju,ali grad pust. Gleda se Nole!!!

Goran

pre 11 godina

Nakon osvojene 6. titule na grand slem turnirima, Novak sada deli 10. mesto na rang listi tenisera sa najvise grand slem titula u open eri. Ali, ako osvoji samo jos jednu titulu delice 8. mesto. Ako osvoji jos dve grand slem titule, delice 5. mesto. Znaci, sa svakom novom titulom, napravice ogroman iskorak ka ulasku u legendu. Drugim recima, ulog ako postigne jos samo malo vise je sve veci i veci.

Atila

pre 11 godina

Naravno da možeš ti Nole da osvojiš Garos pa i mnogo više od toga ove sezone.Vidi se da si trenutno spremniji nego bilo kada do sada, a ne sumnjam da će i nivo igre uskoro biti najviši mogući.
Nego, Nole je trenutno u nizu od 12 uzastopnih pobeda računajući i finale Masters kupa, zatim, od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 22 pobede i samo jednog poraza (i to onaj bezveze od Kverija u Parizu kada se Noletu nije igralo) i isto tako od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 11 uzastopnih pobeda nad top 10 igračima (od Conge u finalu Pekinga,preko Berdiha i Mareja u Šangaju, finala Masters kupa pa sve do finala u Melburnu) .Impresivno zar ne?
To može samo naš Nole, a nešto mi govori da će sve to biti samo sitnica u odnosu na ono što će sve Nole da postigne do kraja 2013. godine.

NOLEmanija

pre 11 godina

Samo nastavi sa ovakvom dominacijom i apsolutno imamo pravo da se nadamo osvajanju i vise od dva GS-a ove sezone. Vreme je za ispisivanje novih stranica istorije, a jedino ti to znas i radis najbolje! IDEMO, NO1E!

Miki

pre 11 godina

Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.

knezevski haker

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)...ne prijatelju nije on car,nego si ti mega-car,kad mozes da angazujes svoj mozak i prste da otkucas takvu poruku,nazovi,komentar...a uzgred i jedna bivsi teniser Ivan Ljubicic zivi u Monte Karlu,pa ne videh da ga Hrvati nesto prozivaju...ali nema veze,smo ti tuci,mozda te neko i ozbiljno shvati.

Bojan

pre 11 godina

Nole definitivno ima sansi ove i naredne dve godine da uzme RG, ne bi me cudilo da u ta tri pokusaja uzme dva puta. Tesko ce Nadal imati jos snage za jedan RG, a ako ga ne uzme ove, nece ni narednih sezona. Mari je los na sljaci, a Federer se cini da je pao za klasu jer je sljaka fizicki najzahtevnija (po pitanju kretanja a tu je Fed za korak sporiji od mladjarije) i tu je Ferer koji jedino na sljaci moze da pobedi Noleta.
dakle u ovom trenutku bih rekao da je Nole i prvi favorit za RG, sto se moze promeniti kada vidimo u kakvoj se formi vrati nadal

Djubrix

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....

srbin

pre 11 godina

nadal se upravo pokid'o od smijeha. Poslao mi na fejs :D

rafa se vraca 11.02. i igrat ce samo turnire na zemlji (igrat ce samo indian wells, miami nece igrati) znaci da je dotad u top formi

imao je ovdje djokovic i srece, murray je morao preko federera i to igrao je 4 sata sa danom odmora a djokovic laganica u polufinalu plus dan vise odmora. pitanje kako bi bilo da je bilo obrnuto. pa ono pero kad je murray napravio duplu...

vidit cemo sad kad se rafa vrati

miki7878

pre 11 godina

Imace lepu priliku. Al ipak mislim da sve zavisi od Rafe Nadala. Ako se on oporavi i udje u dobru formu, opet ce biti favorit. Jer zadnja 3 meca na sljaci Rafa je dobio.

011

pre 11 godina

Naravno da moze i ove godine to zavisi samo od njega!

Nadalu zelim sve najbolje ali mislim da je posle ovolike pauze tesko da do Roland Garossa bude u top formi, Federer je definitivno prosao zenit, a za ovakvog Novaka na Wimbledonu mora da pruzi 120% svojih mogucnosti, a ako dobije ova 2 u Americi vise niko nece moci da ga zaustavi!!!

Nego gde su misevi??? Izgleda im je ovo juce bas tesko palo! Imam predlog i za vas....umesto sa RF, RN, AM pocnite da se potpisujete sa RL, to je onaj sto je poslednji osvojio GREN SLEM, cisto da imate sta da hejtujete....ali samo do kraja godine! :-)

Django

pre 11 godina

Ne brinem se ja za Noleta, ima da pokida ove sezone i uzme sve slemove, nego mene brinu ovi hejteri, gradjani republike Srbije sto pljuju po Noletu a on im redovno nabija visok pritisak. Znate kako malo malo pa neko rikne od kardio vaskularnih bolesti a ja se kao dobar sugradjanin stvarno brinem za ove sto jednom rukom tipkaju hejt a drugom drze pumpicu od aparata za mjerenje pritiska :) Nemoj poslije bude "Nole kriv".

trenerZg

pre 11 godina

Hmmm, Nole, Nole, baš dobro igraš. Još si i dobar čovjek, duhovit, pametan, human. voliš svoju zemlju i narod a ne mrziš druge. Primjer si! Šteta da se mnogi u tvom i mon narodu ne ugledaju na tebe.
Apeliram na mnoge mrzitelje, s ove i one strane da pogledaju kako se veliki sportaši pozdravljaju nakon utakmica, trka itd.. Svi se oni poštuju međusobno, ((NE)čast izuzecima).
Na kraju, čestitke velikom Novaku Đokoviću. Nadam se nekom mom sunarodnjaku na njegovom mjestu jednog dana, ali sam i ponosan na uspjehe HR sportaša, i oni su veliki.

Dovla

pre 11 godina

Možda, ako Nadal ne bude igrao...Ako se kralj šljake oporavi kako treba, nema ti šta da traži Novak.Isto i na Vimbldonu, ono osvajanje 2011. je bilo zbog sticaja okolnosti, to je Rođina teritorija a i Mari je bolji igrač na travi, tu nema zbora. Sreća pa postoji beton, pa će uzeti još koji US i Ozi open, nije on igrač za sve podloge...

Teorija zavere

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Monako je knezevina tako da ti je fazon truo na kvadrat! Dosadni ste vise sa tim placanjem poreza. Novak je realno gastarbajter - radi i zivi u inostranstvu. Da li nasi gastarbajteri iz Nemacke, Francuske, Austrije, itd. placaju neki porez Srbiji? Zasto bi onda to radio Novak?

777

pre 11 godina

Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je. To pero je moglo da padne bilo gde na celom terenu, moglo je da padne bilo gde u Endijevom delu terena, a ono padne na njega bas u trenutku kada treba da servira. Da li je ovo ili ono..cinjenica da ga je to dekoncentisalo i to govori koliko je malo potrebno da igracu nesto skrene paznju, da je napravio dvostruku servis gresku. O tom trenutku se puno pise, i realno bas cudno. U svakom slucaju odlicno za Novaka.

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da su ove godine sanse najvece, samo nemoj da Te to mnogo opterecuje, imas Ti jos mnogo godina ispred sebe. Jos ako znamocda si naj jaci kada je najteze......polako.
Mislim da bi trebao da preskocis Rim ove godine, i da odes totalno svez na RG, ili mozda Madrid, kako bi u Rimu usao u ritam.

NS

pre 11 godina

TReba se usresrediti na slemove i tako podrediti pripreme, Sa reprezentacijom je osvojen trofej i to treba ostaviti za koju godinu da bi se samo koncetrisao za RG i ostale turnire... puno zdravlja i pozdrav

Smilica

pre 11 godina

do kraja nego sta!
NOVAČE,JUNAČE!!!

I RODI MAJKA JUNAKA
I RODI MAJKA ĐOKOVIĆ NOVAKA!

NO1E TI SI NAŠE SUNCE
I NAŠA ZVEZDA DANICA!
SAMO NEBO TI JE GRANICA!!!

TI SI NAŠ PONOS I NAŠA DIKA
JAČI SI OD ČELIKA!

ŽIV I ZDRAV NAM BIO
NAŠ PONOSU I DIKO
NEMOŽE TE POBEDITI NIKO!!!!

ROD LEJVER ARENOM SE
PRONESE KRIK
TO JE NO1ETOV
HET TRIK!!!!

NO1E SVE PRED SOBOM MRVI
JOŠ DUGO, DUGO BIĆEŠ PRVI.
NAJJJBOLJI SIIII
DILEME NEMA,
OVE GODINE OSVAJAŠ
SVA 4 GRAND SLEMA!


VOLI SVETI OTAC SAVA
SINA SVOG
NO1ETA SRPSKOG!!!!

Владо Бања Лука

pre 11 godina

Новак је прошле године незаслужено изгубио од Надала у финалу Ролан Гароса, у једном чудном мечу пуном одлагања и нерегуларности... Да видим ко ће га ове године зауставити у Паризу. Отписани Надал, пензија Федерер или Мареј којем никако на лежи шљака?

Dermendziev

pre 11 godina

Nole diplomata.Nole roman leksikon.Mozete me citati i unakrsno,ako vam odgovara,kako hocete,samo da vam bude lepo.Pretpostavljamo za koje novinare su bile po dve i vise cokoladica.Cokoladice,nekom slatke, nekom gorke.Cak i jednom moze da se napune i zarvore(necu reci "zapuse",nije fer)usta.

Pozdrav!

Na prvom mestu

pre 11 godina

Novace, budi nam zdrav. Zdravlje je na prvom mestu, ni novac ga tesko zameniti za dobrom zdravljem. Budi nam zdrav i pehar ce doci uz samog truda. Hvala jos jednom sto smo uzivali svo vreme.

ljudska glupost nema granica

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Ček, ček, a Mohte Karlo je carevina?

Grobar-España

pre 11 godina

Kako bre "Mislis da imas sansu", ove godine IMAS SANSU da uzmes sva 4 i osvojis "Stvarnicki" Gren Slem. Samo da Bog i sreca junacka daju da budes zdrav ko Dren. Noleeeeee, gruvaj ne zezaj,ako ne uzmes sva 4 ove ili sledece sezone neces nikad !!! A mozes , znam da mozes. Daj im domaci svima pa nek se ceskaju.

ZORAN

pre 11 godina

Sa igrom kao pre dve godine u finalu Madrida i pobede nad Nadalom Rolan Garos je na dohvat ruke. To neće biti nemoguća misija.Vreme je za 4. Slem.Srećno!

Grobar-España

pre 11 godina

Kako bre "Mislis da imas sansu", ove godine IMAS SANSU da uzmes sva 4 i osvojis "Stvarnicki" Gren Slem. Samo da Bog i sreca junacka daju da budes zdrav ko Dren. Noleeeeee, gruvaj ne zezaj,ako ne uzmes sva 4 ove ili sledece sezone neces nikad !!! A mozes , znam da mozes. Daj im domaci svima pa nek se ceskaju.

ZORAN

pre 11 godina

Sa igrom kao pre dve godine u finalu Madrida i pobede nad Nadalom Rolan Garos je na dohvat ruke. To neće biti nemoguća misija.Vreme je za 4. Slem.Srećno!

Na prvom mestu

pre 11 godina

Novace, budi nam zdrav. Zdravlje je na prvom mestu, ni novac ga tesko zameniti za dobrom zdravljem. Budi nam zdrav i pehar ce doci uz samog truda. Hvala jos jednom sto smo uzivali svo vreme.

Teorija zavere

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Monako je knezevina tako da ti je fazon truo na kvadrat! Dosadni ste vise sa tim placanjem poreza. Novak je realno gastarbajter - radi i zivi u inostranstvu. Da li nasi gastarbajteri iz Nemacke, Francuske, Austrije, itd. placaju neki porez Srbiji? Zasto bi onda to radio Novak?

Goran

pre 11 godina

Nakon osvojene 6. titule na grand slem turnirima, Novak sada deli 10. mesto na rang listi tenisera sa najvise grand slem titula u open eri. Ali, ako osvoji samo jos jednu titulu delice 8. mesto. Ako osvoji jos dve grand slem titule, delice 5. mesto. Znaci, sa svakom novom titulom, napravice ogroman iskorak ka ulasku u legendu. Drugim recima, ulog ako postigne jos samo malo vise je sve veci i veci.

Atila

pre 11 godina

Naravno da možeš ti Nole da osvojiš Garos pa i mnogo više od toga ove sezone.Vidi se da si trenutno spremniji nego bilo kada do sada, a ne sumnjam da će i nivo igre uskoro biti najviši mogući.
Nego, Nole je trenutno u nizu od 12 uzastopnih pobeda računajući i finale Masters kupa, zatim, od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 22 pobede i samo jednog poraza (i to onaj bezveze od Kverija u Parizu kada se Noletu nije igralo) i isto tako od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 11 uzastopnih pobeda nad top 10 igračima (od Conge u finalu Pekinga,preko Berdiha i Mareja u Šangaju, finala Masters kupa pa sve do finala u Melburnu) .Impresivno zar ne?
To može samo naš Nole, a nešto mi govori da će sve to biti samo sitnica u odnosu na ono što će sve Nole da postigne do kraja 2013. godine.

Ras

pre 11 godina

Evo celo pre podne citam austrijsku i nemacku stampu. Kurtiozno konstatuju cinjenice ali je ljubomora sto tamo neki pripadnik nekog malog naroda redja uspehe. To potkrepljuju komentarima kako mec nije bio ni lep ni atraktivan i da takvu partiju jedino mogu Nadal i federer. I dzaba je sto ih po neko podseca na npr. mec sa Wawrinkom ili proslogodisnje AO finale sa Nadalom. Kazu: da ali to je "srbinovo sporadicno stanje". Ima do duse i komentara sa iskrenim cestitkama i divljenjem ali se nemirenje ne moze izbeci kao dominantan stav veceg dela komentatora na stranicama Der Standard, Die Pres, Der Spiegle i td.

г4

pre 11 godina

Замишљам наше кошаркашке "звезде" како отказују новинарима јер морају да стигну на почетак припрема репрезентације. Многи и даље умишљају да су Стојаковићи, а просек су просека. Новак који је тениски Џордан жури на Дејвис куп, а они само измишљају разлоге, иако су наши клубови улагали у њихов развој, за разлику од Новака чији су родитељи одвајали од уста да би он успео.

Nisi ti Milan nego Hrvoje

pre 11 godina

Nema sanse,vraca se Rafael Nadal,tesko da ces ti da ga pobedis
(Miljan Mladenovic, 28. januar 2013 13:14)
Pobedio ga je 2011 svih 7 (SEDAM) puta! Sanja ga Nadal i place danju i nocu, a ne Novak njega.

darko banjaluka

pre 11 godina

Majstore svaka cast! Puno srece na svim turnirima,a posebno u Parizu! Juce u Banjaluci lijep i suncan dan,super za setnju,ali grad pust. Gleda se Nole!!!

trenerZg

pre 11 godina

Hmmm, Nole, Nole, baš dobro igraš. Još si i dobar čovjek, duhovit, pametan, human. voliš svoju zemlju i narod a ne mrziš druge. Primjer si! Šteta da se mnogi u tvom i mon narodu ne ugledaju na tebe.
Apeliram na mnoge mrzitelje, s ove i one strane da pogledaju kako se veliki sportaši pozdravljaju nakon utakmica, trka itd.. Svi se oni poštuju međusobno, ((NE)čast izuzecima).
Na kraju, čestitke velikom Novaku Đokoviću. Nadam se nekom mom sunarodnjaku na njegovom mjestu jednog dana, ali sam i ponosan na uspjehe HR sportaša, i oni su veliki.

zlija

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mimi, 28. januar 2013 15:33)
Mimica bi tudjih parica

Konstatacija

pre 11 godina

@Mimi

Danima pises iste komentare samo menjas ime. Sta je tebi Novak ucinio da ga toliko mrzis.Da li Novak treba da ti pomogne u tvom neostvarenom zivotu i bez banke u dzepu. Hvataj se pametnijeg posla , uci skolu. Zloba ce da te ubije. Novak brine o samom sebi a i po nekoj siromasnoj deci.Ti tu ne spadas i ne treba takvima da pomaze

ljudska glupost nema granica

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Ček, ček, a Mohte Karlo je carevina?

Django

pre 11 godina

Ne brinem se ja za Noleta, ima da pokida ove sezone i uzme sve slemove, nego mene brinu ovi hejteri, gradjani republike Srbije sto pljuju po Noletu a on im redovno nabija visok pritisak. Znate kako malo malo pa neko rikne od kardio vaskularnih bolesti a ja se kao dobar sugradjanin stvarno brinem za ove sto jednom rukom tipkaju hejt a drugom drze pumpicu od aparata za mjerenje pritiska :) Nemoj poslije bude "Nole kriv".

Владо Бања Лука

pre 11 godina

Новак је прошле године незаслужено изгубио од Надала у финалу Ролан Гароса, у једном чудном мечу пуном одлагања и нерегуларности... Да видим ко ће га ове године зауставити у Паризу. Отписани Надал, пензија Федерер или Мареј којем никако на лежи шљака?

Brdjanin

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

A da li Sebastijan Fetel placa porez Nemackoj? Ne, zato sto zivi u Svajcarskoj, a obozavan je u Nemackoj.
Isto to vazi i za sve ostale vrhunske sportiste iz Evrope.

JoCo

pre 11 godina

Ne znam sta imaju protiv sto Nole zivi u Monte Karlu,da je u Bg-u ne bio mogao da zivi bas od tih ljubomornih kretena. Lik je uspeo u zivotu i veliki je Srbin,svaka mu cast.

NOLEmanija

pre 11 godina

Samo nastavi sa ovakvom dominacijom i apsolutno imamo pravo da se nadamo osvajanju i vise od dva GS-a ove sezone. Vreme je za ispisivanje novih stranica istorije, a jedino ti to znas i radis najbolje! IDEMO, NO1E!

realno

pre 11 godina

Svi oni koji smatraju da Novak treba da zivi u Srbiji, kako bi placao porez itd smatram da nisu u pravu... Takav izvor prihoda i punjenenje budzeta je zadnje sto nam treba, da on popunjava rupe sto su drugi pokrali da se tako izrazim... Novak Djokovic je trenutno najveci ambasador Srbije u cijelom svijetu, i mislim da je to vise nego dosta, a narocito sto je srbin i istice to svuda. Svi veliki Srbi su ostvarili uspjeh van Srbije, mislim da bi ga nasa sredina ugusila, ne bi bio to sto jeste. Ipak budimo realni, ovo je Srbija, ali bili mi realni ili ne stvari su takve...

Lidija

pre 11 godina

Ovaj covek,Novak Djokovic je toliko toga ostavio Srbiji da svi oni sto ga pljuju treba da se sakriju u misju rupu.Niko od njih se ne seca koliko je para donirao za decu Srbije,inkubatore itd.,ali svako od njih moze da prokomentarise kako ne placa porez!Sramota!

Laf

pre 11 godina

Zamolio bi sve ove Noletove "pljuvace" da ako imaju nesto protiv njega ili im on nesto smeta,kao i sami sebi. Nek komentarisu to na neki drugi jezik a ne na Srpskom,posto nisu dostojni toga. Nole, hvala ti sto krasis svoju domovinu.

Bojan

pre 11 godina

Nole definitivno ima sansi ove i naredne dve godine da uzme RG, ne bi me cudilo da u ta tri pokusaja uzme dva puta. Tesko ce Nadal imati jos snage za jedan RG, a ako ga ne uzme ove, nece ni narednih sezona. Mari je los na sljaci, a Federer se cini da je pao za klasu jer je sljaka fizicki najzahtevnija (po pitanju kretanja a tu je Fed za korak sporiji od mladjarije) i tu je Ferer koji jedino na sljaci moze da pobedi Noleta.
dakle u ovom trenutku bih rekao da je Nole i prvi favorit za RG, sto se moze promeniti kada vidimo u kakvoj se formi vrati nadal

bum, pljas, tras!

pre 11 godina

Pa.sta ako.se Agasi drogirao, to mu nije pomoglo da osvoji titule, vec naprotiv..odmoglo...smrkni ti liniju pa idi igraj kosraku pa ces da se zakucas u drvo!

Kum Zorzo

pre 11 godina

Zelim mu od srca da osvoji sve sto se moze osvojiti, valjda ce onda u engleskim novinama da se napise SRBIN, simptomaticno je da skoro nijedne novine ne pomenu njegovo poreklo vec samo ime, broj 1 ili world no 1 , dok su ostali u tekstovima i skoti, britanci, svajcarci, spanci.....

ivan78bg

pre 11 godina

Koliko ljudi je jako zabolelo Novako osvajanje 6GS titule..Pa josh se izgleda niste oporavili od tolike kolicine bola.Opustite se ljudi to je samo tenis.Nemojte ga gledati ako vas toliko pogadja aman:)))

Smilica

pre 11 godina

do kraja nego sta!
NOVAČE,JUNAČE!!!

I RODI MAJKA JUNAKA
I RODI MAJKA ĐOKOVIĆ NOVAKA!

NO1E TI SI NAŠE SUNCE
I NAŠA ZVEZDA DANICA!
SAMO NEBO TI JE GRANICA!!!

TI SI NAŠ PONOS I NAŠA DIKA
JAČI SI OD ČELIKA!

ŽIV I ZDRAV NAM BIO
NAŠ PONOSU I DIKO
NEMOŽE TE POBEDITI NIKO!!!!

ROD LEJVER ARENOM SE
PRONESE KRIK
TO JE NO1ETOV
HET TRIK!!!!

NO1E SVE PRED SOBOM MRVI
JOŠ DUGO, DUGO BIĆEŠ PRVI.
NAJJJBOLJI SIIII
DILEME NEMA,
OVE GODINE OSVAJAŠ
SVA 4 GRAND SLEMA!


VOLI SVETI OTAC SAVA
SINA SVOG
NO1ETA SRPSKOG!!!!

bane

pre 11 godina

Zašto samo na RG, treba da ide do kraja na svim GS-ovima i da najzad napravi sva četiri mejdžorsa u toku godine, što je trebao već i prošle godine da uradi kao i 2011. Nole više praktično i nema konkurenciju. Ovi sadašnji konkurenti ne mogu da igraju na njegovom nivou na velikim turnirima kao što je pokazao Marej a novih igrača nema na vidiku!
Ostaje još samo Rafa. Videćemo kakav će se vratiti, može da se ponovi ona situacija iz 2010 godine kada se Rafa vratio jači nego ranije.
Ako i bude tako, neće mu biti nimalo lako da dobije Djokovića na šljaci jer i Novak napreduje i već sada ima neverovatno iskustvo, ovo mu je već 7-mo uzastopno finale Gren slem turnira!
Ako je ranije vreme i radilo protiv Djokovića, sada radi njemu u korist i sve kockice su se složile za višegodišnju apsolutnu dominaciju, veću od Federerove od 2004-2008 godine.
Novak Đoković je aposlutni favorit gde god da bude kročio i bilo koja podloga da je u pitanju.
Očekujem da se već ove godine pojave ozbiljni stručni komentari da se radi o najboljem igraču svih vremena.

Joe

pre 11 godina

Ne postoji atribut koji bih ti dodala, koji bi te opisao u potpunosti. Jednostavno, tvoj narod ti je zahvalan sto postojis, sto si takav kakav si. Samo tako nastavi, igraj srcem i dusom! :)

011

pre 11 godina

Naravno da moze i ove godine to zavisi samo od njega!

Nadalu zelim sve najbolje ali mislim da je posle ovolike pauze tesko da do Roland Garossa bude u top formi, Federer je definitivno prosao zenit, a za ovakvog Novaka na Wimbledonu mora da pruzi 120% svojih mogucnosti, a ako dobije ova 2 u Americi vise niko nece moci da ga zaustavi!!!

Nego gde su misevi??? Izgleda im je ovo juce bas tesko palo! Imam predlog i za vas....umesto sa RF, RN, AM pocnite da se potpisujete sa RL, to je onaj sto je poslednji osvojio GREN SLEM, cisto da imate sta da hejtujete....ali samo do kraja godine! :-)

djoshhabejbee

pre 11 godina

citam ove komentare i ne mogu da razumem ljude koji su stvarno toliko zavidni! pa decno je najveci patriota, nikada se nije sramtio svog porekla, mi to trebamo da cenimo, sve ovo sto radi moze doneti samo dobro ovoj drzavi! a vi ste toliko zavidni, svoje komplekse lecite tako sto pljujete ovde kako on porez placa drugoj drzavi! pa vi prvi da toliko zaradite u ovakvoj drzavi gde svi kradu, ne biste ni pomenuli da ste iz iste, on se ponosi njome i u tome je veci od vas! NOle, samo napred, gazi bre ceo svet, pokazi da si pravi Srbin, svima njima fali ono malo naseg inata !

NS

pre 11 godina

TReba se usresrediti na slemove i tako podrediti pripreme, Sa reprezentacijom je osvojen trofej i to treba ostaviti za koju godinu da bi se samo koncetrisao za RG i ostale turnire... puno zdravlja i pozdrav

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da su ove godine sanse najvece, samo nemoj da Te to mnogo opterecuje, imas Ti jos mnogo godina ispred sebe. Jos ako znamocda si naj jaci kada je najteze......polako.
Mislim da bi trebao da preskocis Rim ove godine, i da odes totalno svez na RG, ili mozda Madrid, kako bi u Rimu usao u ritam.

srbIN

pre 11 godina

Nole legendo,hvala na svemu!!! Porez plaćaj gde god hoćeš,samo nemoj u ovoj lopovskoj državi,jer će ‘‘ekipa‘‘ sve pokupiti, narod od toga ne bi video ni pare. Ti i ovako pomažeš razne ustanove po Srbiji,samo što se o tome malo priča,a pljuvači to ne žele da znaju. Uživaj u životu i u parama koje si SAM NA POŠTEN NAČIN ZARADIO!!! Želim ti sve najbolje u životu,da te zdravlje služi i da i dalje nižeš pobede i postavljaš rekorde. A pljuvači ne mogu da ti pljunu čak ni pod prozor, tako da na njih i ne obraćaj pažnju,i onako im je broj zanemarljiv!

miroslav

pre 11 godina

@@@
Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.
(Miki, 28. januar 2013 13:21)
---------------------------------------------

E Miki MIki ... mi mora da smo gledali različite mečeve. Prošle godine Rafa je bio Itekako spreman na RG, spasila ga je bukvalno KIŠA !!!

Madrid 2011 je pokazao da Nole može lako da dobije Rafu i na šljaci. Rafa je i tada nio u odličnoj formi sve je doobijao, čak i Feda, ali nije imao šanse kod Noleta (6:0 za Noleta 2011-te)

Jednostavno Nole je postavio Nove granice ... POčetak meča igra lagano, pa šta uradi, a posle ako treba LAKO diše Nivo igre čak i protiv Feda, Rafe ili Marija !!

PS Rafu izuzetno poštujem. Takav borac se NE Rađa. On i NOle imaju istu MANU ... MRZE MREŽU:-( ... Rafa upravo plaća cenu takvom stilu igre, a za Noleta ćemo videti ...

kad bi Štepanek imao udarce sa osnovne linije (prilazne udarce) upola kao Nole bio bi No1!

Doxa

pre 11 godina

Mislim da Novak ima igru za osvajanje RG!

Još samo da taj prvi servis postane konstantniji... Ako se vratimo samo malo u prošlost videćemo da je Nadal na RG imao problem samo sa superserverima koji su imali i vrlo jak forhend (Soderling, i Izner koji je Nadala naterao da igra 5 setova 2011god).
Ko se seća prvog seta finala RG prošle godine, setiće se i koliko je samo Nadal loše servirao (mislim da ga je Novak dva puta brejknuo)... Nažalost, naš Novak je bio još gori u tom segmentu igre i duplim greškama i lošim rešenjima posle Nadalovog reterna prosto poklanjao gemove Rafi...
Dakle, za osvajanje RG najvažnija će dakako biti mentalna priprema pred finale ali će istovremeno biti jednako važan konstantan ubačaj prvog servisa... Ne toliko snaga koliko preciznost! Nešto kao što je Nadal imao na USO 2010god. Da,da... Jeste Nadal tada servirao jako ali i precizno.
Mislim da samo taj komadić slagalice fali za osvajanje RG! U svim ostalim segmentima igre Novak može da se nosi sa Nadalom... Ali Rafa iza sebe ima 7 osvojenih RG što mu daje sigurnost a istovremeno nešto što kod Novaka izaziva veliko strahopoštovanje.
Dobar servis unosi veliku sigurnost u igru, manju potrošnju energije u gemovima u kojima servira i šansu da se Nadal pritiska u gemovima na njegov servis.
Naravno, od svih podloga na kojima se igra tenis servis ima najmanju specifičnu težinu na šljaci... Ali u mečevima rivala podjednakih kvaliteta i samo malo bolje serviranje moglo bi da donese ključnu prednost Novaku.

knezevski haker

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)...ne prijatelju nije on car,nego si ti mega-car,kad mozes da angazujes svoj mozak i prste da otkucas takvu poruku,nazovi,komentar...a uzgred i jedna bivsi teniser Ivan Ljubicic zivi u Monte Karlu,pa ne videh da ga Hrvati nesto prozivaju...ali nema veze,smo ti tuci,mozda te neko i ozbiljno shvati.

Dobro

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Ne, nije se Agassi dopingovao, samo se jednom kratko vreme drogirao, nista posebno. Cak mu je to donelo i lose rezultate.
Procitaj, u njegovoj knjizi je sve detaljno opisao.

IronMan

pre 11 godina

Rafa, ko to beše? Onaj specijalac, što zna da igra samo na jednoj vrsti podloge, pa se priprema samo za taj deo sezone, a onda ga nema nigde?! Nema veze, Rafa će uvek biti bolji od Noleta (i bilo koga drugog) na šljaci, ali zato nikad više neće videti mesto br.1 i ostaće upamćen kao "kralj šljake", a ne kao autentični teniski šampion! A da, i gaće...

Doktor

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

To što ti ne kapiraš dovoljno govori,o tebi.

dule

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Nemas ti pojma...da si fan, ti to ne bi napisao.

Djubrix

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....

City Girl

pre 11 godina

"Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je".

Prevod je pogresan. Cini mi se da je rekao "It caught my eye" sto znaci "Video sam ga", "Ugledao sam ga".

Lekar

pre 11 godina

Neverovatno sta ljudi ovde pisu.Gospodo draga Rafa je bez malo godinu dana van terena.Znate li sta to znaci.Mislite da je lako se vratiti u vrhunsku formu. Dali se neko od vas ozbiljno bavio sportom.Znate li sta znaci teza povreda.Veciti strah. Moniku Seles ubo onaj u Hamburgu.Posle toga veciti strah i nikada vise se nije vratila u formu koju je imala.Delpo imao operaciju ramena i nikako ispod sestog mesta.Primera jos na desetine

Dermendziev

pre 11 godina

Nole diplomata.Nole roman leksikon.Mozete me citati i unakrsno,ako vam odgovara,kako hocete,samo da vam bude lepo.Pretpostavljamo za koje novinare su bile po dve i vise cokoladica.Cokoladice,nekom slatke, nekom gorke.Cak i jednom moze da se napune i zarvore(necu reci "zapuse",nije fer)usta.

Pozdrav!

Miki

pre 11 godina

Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.

Ratko

pre 11 godina

E ova Smilica bas pise lepe pesmice :) Ajde Smilice smisljaj dodatnu strofu za Rolan Garos. Secam se da je za Wimbldon bila "Popni se na tron i osvoji Wimbldon" . Ocekujem nove strofe i nadogradnju te pesme, pa ko zna mozda jednog dana to postane Novakova pesma karijere :)

mile

pre 11 godina

Novak je osvajanjem AO jos jednom dokazao da je najbolji igrac na tvrdoj podlozi, nekako mi sad jos vise zao US Opena, ali ajd i Marej je zasluzio jedan Grand Slam, bilo mi ga mnogo zao posle onog finala Wimbledona prosle godine... Sto se tice sljake Novak je tu drugi igrac planete, iza Nadala naravno... Vidim da mnogi otpisuju Nadala, ali setite se da se on uvek posle povreda i pauze vracao jos mnogo jaci... 2009. godine kada je propustip Wimbledon pricalo se da vise nece biti isti igrac, a onda je dosla cuvena 2010. u kojoj je osvojio 3 Grand Slama u nizu... Situaciju koplikuje i Nadalova treuntna pozicija na ATP listi, jer realno tesko ce pre RG da se vrati medju 4 najbolja, nema gde da osvoji bodove osim u Madridu, plus jos mora da odbrani Rim i Monte Karlo, a nerealno je ocekivati da uzme titule u Indian Wellsu i Majamiju... Tako da ce biti veoma interesantno zrebanje za RG, da vidimo ko ce na Nadala vec u cetvrtfinalu... Mislim da Novak moze do titule u Parizu, dokazao je da moze da pobedi Nadala na sljaci pre 2 godine, ne vidim zasto to ne bi ponovio ove... Realno vece su sanse da Djokovic osvoji RG, nego Wimbledon, Marej je tu ipak bolji od njega, takodje i Federer...

Miki

pre 11 godina

(Владо Бања Лука, 28. januar 2013 12:51) Decko, cemu to? Hoces da kazes da je Djokovic bolji od Nadala na sljaci? Vrlo dobro se zna da je pala kisa, koja je ometala Nadalove spinove da odskacu i time mu potpuno upropastila igru. On je poceo da se nervira, a Djokovic je to iskoristio, uzeo set i napravio brejk u cetvrtom. To sto je kisa pocela da lije k'o iz kabla, nije Nadalov problem. Mec je prekinut, nastavljen sutra, po uslovima koji i jesu pravi na sjaci, a to je kad je teren suv i kada kise nema. Nadal je odma' vratio brejk, napravio jos jedan i potpuno zasluzeno pobedio. Da nije bilo kise, bilo bi laganih 3:0 i to je to. Nemoj odma' neke teorije zavere. Federer je docekao svojih 5 minuta i uzeo RG, uzece i Djole, zasluzio je. Opusti se i uzivaj.

Federer

pre 11 godina

Na ovogodisnjem Roland Garosu Nole jeste glavni favorit,pa zatim Nadal,Federer,Marej i ostali.Nije mi jasno sto prozivate one koji navijaju za Federera.Svaka cast Noletu na ovakvom uspehu,ali su se neki puno uzdigli,pa sta bih ja trebo da radim kad covek za kojeg ja navijam ima 17 slemova,od toga 7 Wimbldona.Uzivajte,i meni je milo iskreno to kazem sto je Nole osvojio 6 slem jer ja nikoga ne mrzim i svakoga volim

777

pre 11 godina

Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je. To pero je moglo da padne bilo gde na celom terenu, moglo je da padne bilo gde u Endijevom delu terena, a ono padne na njega bas u trenutku kada treba da servira. Da li je ovo ili ono..cinjenica da ga je to dekoncentisalo i to govori koliko je malo potrebno da igracu nesto skrene paznju, da je napravio dvostruku servis gresku. O tom trenutku se puno pise, i realno bas cudno. U svakom slucaju odlicno za Novaka.

pera:PP

pre 11 godina

Jednostavno na ovogodisnjem Roland Garosu , Noleta moze jedino da spreci Rafa ako se sastane sa njim pre polufinala , Rodzer i Andi gotovo da nemaju sanse , svi znaju sta Djokovic i Nadal znace na sljaci , ulogu glavnog favorita na Garosu predajem DJokovicu, zbog Nadalove povrede, idemo Nole , kralju srpski !

miki7878

pre 11 godina

Imace lepu priliku. Al ipak mislim da sve zavisi od Rafe Nadala. Ako se on oporavi i udje u dobru formu, opet ce biti favorit. Jer zadnja 3 meca na sljaci Rafa je dobio.

Dovla

pre 11 godina

Možda, ako Nadal ne bude igrao...Ako se kralj šljake oporavi kako treba, nema ti šta da traži Novak.Isto i na Vimbldonu, ono osvajanje 2011. je bilo zbog sticaja okolnosti, to je Rođina teritorija a i Mari je bolji igrač na travi, tu nema zbora. Sreća pa postoji beton, pa će uzeti još koji US i Ozi open, nije on igrač za sve podloge...

Choban

pre 11 godina

" Hoću da idem do kraja na (R)avnu (G)oru"

To Novače Junače hvale vredan poduhvat!!!

Za one koji neznaju: najviši vrh Ravne Gore je "Čičina Šajkača"

Njegove visine još nisu naslućene. Pretpostavlja se da je visok između 1945-2013m,međutim još nije došao do samog vrha!?

Miki

pre 11 godina

(miroslav, 28. januar 2013 15:39)

Prvo, nerealni ste svi vi navijaci Djokovica, tako da ne mozemo da se razumemo u potpunosti. Nadala jeste spasila kisa prosle godine, to je delimicno tacno. Podsetio bih da je Rafa imao 2:0 u setovima i brejk u trecem, kad je pocela kisa. OD tog momenta, njegova igra je pocela da se raspada. Zasto? Zato sto je kisa nakvasila teren, zemlja je upila vodu, sto je uzrokovalo da Nadalovi spinovi uopste ne odskacu. I vi kada vidite da vasa igra ne prolazi, ne zbog protivnika, vec zbog vise sile, logicno je da pocnete da se nervirate i da vam nista ne polazi za rukom. To prosto nisu bili uslovi koji su uobicajeni na sljaci. Vi naravno, gledate samo ono sto vama odgovara, ne i ono sto se zapravo desilo. Jos jednu stvar bih da naglasim: Nadal NE mrzi igru na mrezi, njegovi voleji i smecevi su izuzetni, samo sto to prosto ne spada u opis njegovog stila igre. On kad izadje na mrezu, poen je zagarantovan. Za razliku od Djokovica koji isti gubi u 50% slucajeva.

Damir

pre 11 godina

Ljudi,malo objektivnosti. Pa ako on sam kaže da je Rafa favorit,a svako ko iole prati tenis zna da to tako i jeste - otkud po vama Nole favorit? Na zemlji niko nije favorit protiv Rafe i amen. Što ne znači,da ne može izgubit,ali su šanse uvijek na njegovoj strani. Nadalje,nekome se može Gospa ukazat već u četvrtfinalu,uključujući i Noleta,jer Rafa nije više u top 4,i vjerovatno neće ni bit do drugog dijela sezone,budući da brani sve živo na zemlji. Dakle,neko od velike trojke će naletjet na njega već u četvrtfinalu...Sigurno mu se neće obradovat.

peki

pre 11 godina

Bit će u svakom slučaju zabavno , Rafa će do Pariza ako bude zdravlja uhvatit formu i biti po mojoj procijeni 7. na rang listi. Znači da sa nekim od drštva sa samog vrha igra 1/4 finala.Jedva čekam da počene sezona na zemlju.

IronMan

pre 11 godina

@(Federer, 28. januar 2013 18:57) Slažem se, svako može da navija za koga želi i nema razloga ikoga da mrzi! Jedino što mi, Novakovi fanovi, navijamo za Novaka od početka, njegovih prvih ATP titula, pa na dalje, a fanovi RF navijaju za njega od trenutka kad je već imao 10-ak osvojenih GS-ova! Izvini druže, ali takvi navijaju za Barselonu u fudbalu, Olimpiakos u košarci, Šumahera u formuli 1,... tako je najlakše biti navijač...

fortissimo

pre 11 godina

Pisete o Rafi a pojma nemate kako ce igrati ovaj veliki teniser svoj prvi profesionalni mec posle povrede? Ja to ne mogu da razumem. Kako ce igrati naredne meceve, turnire..koliko ce mu trebati vremena da se vrati u formu, veru u sebe i koleno. Sta ce biti kada prvi put nezgodno stane ili "izvrne" nogu? Pisete o "onom" Rafi. A kakav ce Rafa da se vrati na teren - pojma nema te. Ja o tome nemam pojma sve dok covek ne pocne da igra. A lako, sigurno nece biti jer vrhunska sprema i igra od 5, 6 sati sa teskim protivnicima i 7 meseci lecenja, trcanja, skakanja i klizanja po terenu, terapija i neigranja su razlicite stvari. Prema tome, kako ce Rafa igrati do RG a tek na RG i da li ce se uopste sresti sa Novakom i pobediti ga to tek treba da vidimo. Njemu sigurno sve najbolje i potpuni oporavak jer danasnji tenis ce biti jos kvalitetniji ako se Rafa vrati kao onaj "stari".

srbin

pre 11 godina

nadal se upravo pokid'o od smijeha. Poslao mi na fejs :D

rafa se vraca 11.02. i igrat ce samo turnire na zemlji (igrat ce samo indian wells, miami nece igrati) znaci da je dotad u top formi

imao je ovdje djokovic i srece, murray je morao preko federera i to igrao je 4 sata sa danom odmora a djokovic laganica u polufinalu plus dan vise odmora. pitanje kako bi bilo da je bilo obrnuto. pa ono pero kad je murray napravio duplu...

vidit cemo sad kad se rafa vrati

true_that

pre 11 godina

Za RG ce Rafa biti max. nabrijan, tako da neko od top 3 vec u 1/4 ispada, mozda bas Djokovic, ali Nadal ce to otpuhati vjerovatno, prica se da je pojacao servis dramaticno, ali i bez toga ce od ovolikog posta da jede konkurente.

Wimbledon ce biti gust, ali Murray ce tu biti prvi favorit, vjerovatno on uzima, iako su i Djokovic i Federer naravno tu, za Rafu je rano pricati.

Za US Open ce se najvise pitati Federer, to je dio godine u kojem je najstrasniji, a 2 zadnja mu je Djokovic uzimao bas nablizu.

Bice dobra sezona, samo finala Murray-Djokovic jesu atomska, ali nezanimljiva za oko, pa se nadati da bar jedan od njih nece stizati do finala:)

Tesko da ce isti igrac osvojiti vise od jednog GS-a ove godine, bas kao i prosle.

Wimbledon

pre 11 godina

Cinjenica jeste da je prosle godine Rafu spasila kisa tj mozda i nije ko zna sta bi bilo da su nastavili to niko nezna...no i cinjenica je da je Rafa uzasno lose odigrao to finale gledajuci njegove meceve pre...i to iz razloga jer ga je djokovic pobjedivao sve do sezone sljake no sad je Rafa napravio3-0 a sta je jos vaznije dobio ga na slamu u finalu i taj se strah bar delomicno makao i Rafa ce igrat slobodnije.. jer Rafa takodjer moze puno bolje od onoga sta je prosle godine kazao u finalu RG-u! Rafa jeste uzeo zadnja 2 RG-a kad je dobio Rogera i djokovica no to nije bilo ni blizu one igre od pre par godina kad je razbio federera i soderlinga u finalu... vidi se ogromna razlika.. videcemo sad kad se vrati posebno jer je sve ulozio u sljaku ove sezone!

srbin

pre 11 godina

nadal se upravo pokid'o od smijeha. Poslao mi na fejs :D

rafa se vraca 11.02. i igrat ce samo turnire na zemlji (igrat ce samo indian wells, miami nece igrati) znaci da je dotad u top formi

imao je ovdje djokovic i srece, murray je morao preko federera i to igrao je 4 sata sa danom odmora a djokovic laganica u polufinalu plus dan vise odmora. pitanje kako bi bilo da je bilo obrnuto. pa ono pero kad je murray napravio duplu...

vidit cemo sad kad se rafa vrati

Dovla

pre 11 godina

Možda, ako Nadal ne bude igrao...Ako se kralj šljake oporavi kako treba, nema ti šta da traži Novak.Isto i na Vimbldonu, ono osvajanje 2011. je bilo zbog sticaja okolnosti, to je Rođina teritorija a i Mari je bolji igrač na travi, tu nema zbora. Sreća pa postoji beton, pa će uzeti još koji US i Ozi open, nije on igrač za sve podloge...

true_that

pre 11 godina

Za RG ce Rafa biti max. nabrijan, tako da neko od top 3 vec u 1/4 ispada, mozda bas Djokovic, ali Nadal ce to otpuhati vjerovatno, prica se da je pojacao servis dramaticno, ali i bez toga ce od ovolikog posta da jede konkurente.

Wimbledon ce biti gust, ali Murray ce tu biti prvi favorit, vjerovatno on uzima, iako su i Djokovic i Federer naravno tu, za Rafu je rano pricati.

Za US Open ce se najvise pitati Federer, to je dio godine u kojem je najstrasniji, a 2 zadnja mu je Djokovic uzimao bas nablizu.

Bice dobra sezona, samo finala Murray-Djokovic jesu atomska, ali nezanimljiva za oko, pa se nadati da bar jedan od njih nece stizati do finala:)

Tesko da ce isti igrac osvojiti vise od jednog GS-a ove godine, bas kao i prosle.

Miki

pre 11 godina

Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.

miki7878

pre 11 godina

Imace lepu priliku. Al ipak mislim da sve zavisi od Rafe Nadala. Ako se on oporavi i udje u dobru formu, opet ce biti favorit. Jer zadnja 3 meca na sljaci Rafa je dobio.

Djubrix

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....

Miki

pre 11 godina

(Владо Бања Лука, 28. januar 2013 12:51) Decko, cemu to? Hoces da kazes da je Djokovic bolji od Nadala na sljaci? Vrlo dobro se zna da je pala kisa, koja je ometala Nadalove spinove da odskacu i time mu potpuno upropastila igru. On je poceo da se nervira, a Djokovic je to iskoristio, uzeo set i napravio brejk u cetvrtom. To sto je kisa pocela da lije k'o iz kabla, nije Nadalov problem. Mec je prekinut, nastavljen sutra, po uslovima koji i jesu pravi na sjaci, a to je kad je teren suv i kada kise nema. Nadal je odma' vratio brejk, napravio jos jedan i potpuno zasluzeno pobedio. Da nije bilo kise, bilo bi laganih 3:0 i to je to. Nemoj odma' neke teorije zavere. Federer je docekao svojih 5 minuta i uzeo RG, uzece i Djole, zasluzio je. Opusti se i uzivaj.

mile

pre 11 godina

Novak je osvajanjem AO jos jednom dokazao da je najbolji igrac na tvrdoj podlozi, nekako mi sad jos vise zao US Opena, ali ajd i Marej je zasluzio jedan Grand Slam, bilo mi ga mnogo zao posle onog finala Wimbledona prosle godine... Sto se tice sljake Novak je tu drugi igrac planete, iza Nadala naravno... Vidim da mnogi otpisuju Nadala, ali setite se da se on uvek posle povreda i pauze vracao jos mnogo jaci... 2009. godine kada je propustip Wimbledon pricalo se da vise nece biti isti igrac, a onda je dosla cuvena 2010. u kojoj je osvojio 3 Grand Slama u nizu... Situaciju koplikuje i Nadalova treuntna pozicija na ATP listi, jer realno tesko ce pre RG da se vrati medju 4 najbolja, nema gde da osvoji bodove osim u Madridu, plus jos mora da odbrani Rim i Monte Karlo, a nerealno je ocekivati da uzme titule u Indian Wellsu i Majamiju... Tako da ce biti veoma interesantno zrebanje za RG, da vidimo ko ce na Nadala vec u cetvrtfinalu... Mislim da Novak moze do titule u Parizu, dokazao je da moze da pobedi Nadala na sljaci pre 2 godine, ne vidim zasto to ne bi ponovio ove... Realno vece su sanse da Djokovic osvoji RG, nego Wimbledon, Marej je tu ipak bolji od njega, takodje i Federer...

Smilica

pre 11 godina

do kraja nego sta!
NOVAČE,JUNAČE!!!

I RODI MAJKA JUNAKA
I RODI MAJKA ĐOKOVIĆ NOVAKA!

NO1E TI SI NAŠE SUNCE
I NAŠA ZVEZDA DANICA!
SAMO NEBO TI JE GRANICA!!!

TI SI NAŠ PONOS I NAŠA DIKA
JAČI SI OD ČELIKA!

ŽIV I ZDRAV NAM BIO
NAŠ PONOSU I DIKO
NEMOŽE TE POBEDITI NIKO!!!!

ROD LEJVER ARENOM SE
PRONESE KRIK
TO JE NO1ETOV
HET TRIK!!!!

NO1E SVE PRED SOBOM MRVI
JOŠ DUGO, DUGO BIĆEŠ PRVI.
NAJJJBOLJI SIIII
DILEME NEMA,
OVE GODINE OSVAJAŠ
SVA 4 GRAND SLEMA!


VOLI SVETI OTAC SAVA
SINA SVOG
NO1ETA SRPSKOG!!!!

777

pre 11 godina

Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je. To pero je moglo da padne bilo gde na celom terenu, moglo je da padne bilo gde u Endijevom delu terena, a ono padne na njega bas u trenutku kada treba da servira. Da li je ovo ili ono..cinjenica da ga je to dekoncentisalo i to govori koliko je malo potrebno da igracu nesto skrene paznju, da je napravio dvostruku servis gresku. O tom trenutku se puno pise, i realno bas cudno. U svakom slucaju odlicno za Novaka.

Choban

pre 11 godina

" Hoću da idem do kraja na (R)avnu (G)oru"

To Novače Junače hvale vredan poduhvat!!!

Za one koji neznaju: najviši vrh Ravne Gore je "Čičina Šajkača"

Njegove visine još nisu naslućene. Pretpostavlja se da je visok između 1945-2013m,međutim još nije došao do samog vrha!?

IronMan

pre 11 godina

Rafa, ko to beše? Onaj specijalac, što zna da igra samo na jednoj vrsti podloge, pa se priprema samo za taj deo sezone, a onda ga nema nigde?! Nema veze, Rafa će uvek biti bolji od Noleta (i bilo koga drugog) na šljaci, ali zato nikad više neće videti mesto br.1 i ostaće upamćen kao "kralj šljake", a ne kao autentični teniski šampion! A da, i gaće...

Grobar-España

pre 11 godina

Kako bre "Mislis da imas sansu", ove godine IMAS SANSU da uzmes sva 4 i osvojis "Stvarnicki" Gren Slem. Samo da Bog i sreca junacka daju da budes zdrav ko Dren. Noleeeeee, gruvaj ne zezaj,ako ne uzmes sva 4 ove ili sledece sezone neces nikad !!! A mozes , znam da mozes. Daj im domaci svima pa nek se ceskaju.

Miki

pre 11 godina

(miroslav, 28. januar 2013 15:39)

Prvo, nerealni ste svi vi navijaci Djokovica, tako da ne mozemo da se razumemo u potpunosti. Nadala jeste spasila kisa prosle godine, to je delimicno tacno. Podsetio bih da je Rafa imao 2:0 u setovima i brejk u trecem, kad je pocela kisa. OD tog momenta, njegova igra je pocela da se raspada. Zasto? Zato sto je kisa nakvasila teren, zemlja je upila vodu, sto je uzrokovalo da Nadalovi spinovi uopste ne odskacu. I vi kada vidite da vasa igra ne prolazi, ne zbog protivnika, vec zbog vise sile, logicno je da pocnete da se nervirate i da vam nista ne polazi za rukom. To prosto nisu bili uslovi koji su uobicajeni na sljaci. Vi naravno, gledate samo ono sto vama odgovara, ne i ono sto se zapravo desilo. Jos jednu stvar bih da naglasim: Nadal NE mrzi igru na mrezi, njegovi voleji i smecevi su izuzetni, samo sto to prosto ne spada u opis njegovog stila igre. On kad izadje na mrezu, poen je zagarantovan. Za razliku od Djokovica koji isti gubi u 50% slucajeva.

Владо Бања Лука

pre 11 godina

Новак је прошле године незаслужено изгубио од Надала у финалу Ролан Гароса, у једном чудном мечу пуном одлагања и нерегуларности... Да видим ко ће га ове године зауставити у Паризу. Отписани Надал, пензија Федерер или Мареј којем никако на лежи шљака?

zlija

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mimi, 28. januar 2013 15:33)
Mimica bi tudjih parica

Kum Zorzo

pre 11 godina

Zelim mu od srca da osvoji sve sto se moze osvojiti, valjda ce onda u engleskim novinama da se napise SRBIN, simptomaticno je da skoro nijedne novine ne pomenu njegovo poreklo vec samo ime, broj 1 ili world no 1 , dok su ostali u tekstovima i skoti, britanci, svajcarci, spanci.....

Damir

pre 11 godina

Ljudi,malo objektivnosti. Pa ako on sam kaže da je Rafa favorit,a svako ko iole prati tenis zna da to tako i jeste - otkud po vama Nole favorit? Na zemlji niko nije favorit protiv Rafe i amen. Što ne znači,da ne može izgubit,ali su šanse uvijek na njegovoj strani. Nadalje,nekome se može Gospa ukazat već u četvrtfinalu,uključujući i Noleta,jer Rafa nije više u top 4,i vjerovatno neće ni bit do drugog dijela sezone,budući da brani sve živo na zemlji. Dakle,neko od velike trojke će naletjet na njega već u četvrtfinalu...Sigurno mu se neće obradovat.

Wimbledon

pre 11 godina

Cinjenica jeste da je prosle godine Rafu spasila kisa tj mozda i nije ko zna sta bi bilo da su nastavili to niko nezna...no i cinjenica je da je Rafa uzasno lose odigrao to finale gledajuci njegove meceve pre...i to iz razloga jer ga je djokovic pobjedivao sve do sezone sljake no sad je Rafa napravio3-0 a sta je jos vaznije dobio ga na slamu u finalu i taj se strah bar delomicno makao i Rafa ce igrat slobodnije.. jer Rafa takodjer moze puno bolje od onoga sta je prosle godine kazao u finalu RG-u! Rafa jeste uzeo zadnja 2 RG-a kad je dobio Rogera i djokovica no to nije bilo ni blizu one igre od pre par godina kad je razbio federera i soderlinga u finalu... vidi se ogromna razlika.. videcemo sad kad se vrati posebno jer je sve ulozio u sljaku ove sezone!

ZORAN

pre 11 godina

Sa igrom kao pre dve godine u finalu Madrida i pobede nad Nadalom Rolan Garos je na dohvat ruke. To neće biti nemoguća misija.Vreme je za 4. Slem.Srećno!

Django

pre 11 godina

Ne brinem se ja za Noleta, ima da pokida ove sezone i uzme sve slemove, nego mene brinu ovi hejteri, gradjani republike Srbije sto pljuju po Noletu a on im redovno nabija visok pritisak. Znate kako malo malo pa neko rikne od kardio vaskularnih bolesti a ja se kao dobar sugradjanin stvarno brinem za ove sto jednom rukom tipkaju hejt a drugom drze pumpicu od aparata za mjerenje pritiska :) Nemoj poslije bude "Nole kriv".

Dermendziev

pre 11 godina

Nole diplomata.Nole roman leksikon.Mozete me citati i unakrsno,ako vam odgovara,kako hocete,samo da vam bude lepo.Pretpostavljamo za koje novinare su bile po dve i vise cokoladica.Cokoladice,nekom slatke, nekom gorke.Cak i jednom moze da se napune i zarvore(necu reci "zapuse",nije fer)usta.

Pozdrav!

Ras

pre 11 godina

Evo celo pre podne citam austrijsku i nemacku stampu. Kurtiozno konstatuju cinjenice ali je ljubomora sto tamo neki pripadnik nekog malog naroda redja uspehe. To potkrepljuju komentarima kako mec nije bio ni lep ni atraktivan i da takvu partiju jedino mogu Nadal i federer. I dzaba je sto ih po neko podseca na npr. mec sa Wawrinkom ili proslogodisnje AO finale sa Nadalom. Kazu: da ali to je "srbinovo sporadicno stanje". Ima do duse i komentara sa iskrenim cestitkama i divljenjem ali se nemirenje ne moze izbeci kao dominantan stav veceg dela komentatora na stranicama Der Standard, Die Pres, Der Spiegle i td.

dule

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Nemas ti pojma...da si fan, ti to ne bi napisao.

miroslav

pre 11 godina

@@@
Na sljaci sve zavisi od Nadala, Djokoviceva igra je nebitna. Medjutim, posto mislim da Nadal vise nikad nece biti onaj stari, Novak ima sansu. I ne mislim da ima samo ove, moze on 3,4 Rolan Garosa da osvoji, jer vise konkurencije nema ni tamo. Neki se vracaju na mec od pre dve godine i finala u Madridu. To je irelevantno, jer Nadal tada nije bio na svom nivou, to je svima jasno. I licno mislim da ce Rafa moci da dostigne bas taj nivo od pre dve godine, ali to ce biti dovoljno samo za castan poraz, nista vise.
(Miki, 28. januar 2013 13:21)
---------------------------------------------

E Miki MIki ... mi mora da smo gledali različite mečeve. Prošle godine Rafa je bio Itekako spreman na RG, spasila ga je bukvalno KIŠA !!!

Madrid 2011 je pokazao da Nole može lako da dobije Rafu i na šljaci. Rafa je i tada nio u odličnoj formi sve je doobijao, čak i Feda, ali nije imao šanse kod Noleta (6:0 za Noleta 2011-te)

Jednostavno Nole je postavio Nove granice ... POčetak meča igra lagano, pa šta uradi, a posle ako treba LAKO diše Nivo igre čak i protiv Feda, Rafe ili Marija !!

PS Rafu izuzetno poštujem. Takav borac se NE Rađa. On i NOle imaju istu MANU ... MRZE MREŽU:-( ... Rafa upravo plaća cenu takvom stilu igre, a za Noleta ćemo videti ...

kad bi Štepanek imao udarce sa osnovne linije (prilazne udarce) upola kao Nole bio bi No1!

Na prvom mestu

pre 11 godina

Novace, budi nam zdrav. Zdravlje je na prvom mestu, ni novac ga tesko zameniti za dobrom zdravljem. Budi nam zdrav i pehar ce doci uz samog truda. Hvala jos jednom sto smo uzivali svo vreme.

Teorija zavere

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Monako je knezevina tako da ti je fazon truo na kvadrat! Dosadni ste vise sa tim placanjem poreza. Novak je realno gastarbajter - radi i zivi u inostranstvu. Da li nasi gastarbajteri iz Nemacke, Francuske, Austrije, itd. placaju neki porez Srbiji? Zasto bi onda to radio Novak?

Laf

pre 11 godina

Zamolio bi sve ove Noletove "pljuvace" da ako imaju nesto protiv njega ili im on nesto smeta,kao i sami sebi. Nek komentarisu to na neki drugi jezik a ne na Srpskom,posto nisu dostojni toga. Nole, hvala ti sto krasis svoju domovinu.

ljudska glupost nema granica

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)

Ček, ček, a Mohte Karlo je carevina?

trenerZg

pre 11 godina

Hmmm, Nole, Nole, baš dobro igraš. Još si i dobar čovjek, duhovit, pametan, human. voliš svoju zemlju i narod a ne mrziš druge. Primjer si! Šteta da se mnogi u tvom i mon narodu ne ugledaju na tebe.
Apeliram na mnoge mrzitelje, s ove i one strane da pogledaju kako se veliki sportaši pozdravljaju nakon utakmica, trka itd.. Svi se oni poštuju međusobno, ((NE)čast izuzecima).
Na kraju, čestitke velikom Novaku Đokoviću. Nadam se nekom mom sunarodnjaku na njegovom mjestu jednog dana, ali sam i ponosan na uspjehe HR sportaša, i oni su veliki.

Bojan

pre 11 godina

Nole definitivno ima sansi ove i naredne dve godine da uzme RG, ne bi me cudilo da u ta tri pokusaja uzme dva puta. Tesko ce Nadal imati jos snage za jedan RG, a ako ga ne uzme ove, nece ni narednih sezona. Mari je los na sljaci, a Federer se cini da je pao za klasu jer je sljaka fizicki najzahtevnija (po pitanju kretanja a tu je Fed za korak sporiji od mladjarije) i tu je Ferer koji jedino na sljaci moze da pobedi Noleta.
dakle u ovom trenutku bih rekao da je Nole i prvi favorit za RG, sto se moze promeniti kada vidimo u kakvoj se formi vrati nadal

knezevski haker

pre 11 godina

Ma idi care do kraja.Cek cek, pa kako si ti car kada je ovo republika.A da pa ti si car u Monte Karlu :D
(Jaganjac, 28. januar 2013 11:24)...ne prijatelju nije on car,nego si ti mega-car,kad mozes da angazujes svoj mozak i prste da otkucas takvu poruku,nazovi,komentar...a uzgred i jedna bivsi teniser Ivan Ljubicic zivi u Monte Karlu,pa ne videh da ga Hrvati nesto prozivaju...ali nema veze,smo ti tuci,mozda te neko i ozbiljno shvati.

bane

pre 11 godina

Zašto samo na RG, treba da ide do kraja na svim GS-ovima i da najzad napravi sva četiri mejdžorsa u toku godine, što je trebao već i prošle godine da uradi kao i 2011. Nole više praktično i nema konkurenciju. Ovi sadašnji konkurenti ne mogu da igraju na njegovom nivou na velikim turnirima kao što je pokazao Marej a novih igrača nema na vidiku!
Ostaje još samo Rafa. Videćemo kakav će se vratiti, može da se ponovi ona situacija iz 2010 godine kada se Rafa vratio jači nego ranije.
Ako i bude tako, neće mu biti nimalo lako da dobije Djokovića na šljaci jer i Novak napreduje i već sada ima neverovatno iskustvo, ovo mu je već 7-mo uzastopno finale Gren slem turnira!
Ako je ranije vreme i radilo protiv Djokovića, sada radi njemu u korist i sve kockice su se složile za višegodišnju apsolutnu dominaciju, veću od Federerove od 2004-2008 godine.
Novak Đoković je aposlutni favorit gde god da bude kročio i bilo koja podloga da je u pitanju.
Očekujem da se već ove godine pojave ozbiljni stručni komentari da se radi o najboljem igraču svih vremena.

Nisi ti Milan nego Hrvoje

pre 11 godina

Nema sanse,vraca se Rafael Nadal,tesko da ces ti da ga pobedis
(Miljan Mladenovic, 28. januar 2013 13:14)
Pobedio ga je 2011 svih 7 (SEDAM) puta! Sanja ga Nadal i place danju i nocu, a ne Novak njega.

Federer

pre 11 godina

Na ovogodisnjem Roland Garosu Nole jeste glavni favorit,pa zatim Nadal,Federer,Marej i ostali.Nije mi jasno sto prozivate one koji navijaju za Federera.Svaka cast Noletu na ovakvom uspehu,ali su se neki puno uzdigli,pa sta bih ja trebo da radim kad covek za kojeg ja navijam ima 17 slemova,od toga 7 Wimbldona.Uzivajte,i meni je milo iskreno to kazem sto je Nole osvojio 6 slem jer ja nikoga ne mrzim i svakoga volim

011

pre 11 godina

Naravno da moze i ove godine to zavisi samo od njega!

Nadalu zelim sve najbolje ali mislim da je posle ovolike pauze tesko da do Roland Garossa bude u top formi, Federer je definitivno prosao zenit, a za ovakvog Novaka na Wimbledonu mora da pruzi 120% svojih mogucnosti, a ako dobije ova 2 u Americi vise niko nece moci da ga zaustavi!!!

Nego gde su misevi??? Izgleda im je ovo juce bas tesko palo! Imam predlog i za vas....umesto sa RF, RN, AM pocnite da se potpisujete sa RL, to je onaj sto je poslednji osvojio GREN SLEM, cisto da imate sta da hejtujete....ali samo do kraja godine! :-)

Goran

pre 11 godina

Nakon osvojene 6. titule na grand slem turnirima, Novak sada deli 10. mesto na rang listi tenisera sa najvise grand slem titula u open eri. Ali, ako osvoji samo jos jednu titulu delice 8. mesto. Ako osvoji jos dve grand slem titule, delice 5. mesto. Znaci, sa svakom novom titulom, napravice ogroman iskorak ka ulasku u legendu. Drugim recima, ulog ako postigne jos samo malo vise je sve veci i veci.

City Girl

pre 11 godina

"Citao sam Endijev intervju, doduse sa Tarzan Google prevodom. Za ono pero koje je lebdelo kaze da mu je palo u oko? Mozda je los prevod, ali cudno je".

Prevod je pogresan. Cini mi se da je rekao "It caught my eye" sto znaci "Video sam ga", "Ugledao sam ga".

г4

pre 11 godina

Замишљам наше кошаркашке "звезде" како отказују новинарима јер морају да стигну на почетак припрема репрезентације. Многи и даље умишљају да су Стојаковићи, а просек су просека. Новак који је тениски Џордан жури на Дејвис куп, а они само измишљају разлоге, иако су наши клубови улагали у њихов развој, за разлику од Новака чији су родитељи одвајали од уста да би он успео.

NS

pre 11 godina

TReba se usresrediti na slemove i tako podrediti pripreme, Sa reprezentacijom je osvojen trofej i to treba ostaviti za koju godinu da bi se samo koncetrisao za RG i ostale turnire... puno zdravlja i pozdrav

NOLEmanija

pre 11 godina

Samo nastavi sa ovakvom dominacijom i apsolutno imamo pravo da se nadamo osvajanju i vise od dva GS-a ove sezone. Vreme je za ispisivanje novih stranica istorije, a jedino ti to znas i radis najbolje! IDEMO, NO1E!

Atila

pre 11 godina

Naravno da možeš ti Nole da osvojiš Garos pa i mnogo više od toga ove sezone.Vidi se da si trenutno spremniji nego bilo kada do sada, a ne sumnjam da će i nivo igre uskoro biti najviši mogući.
Nego, Nole je trenutno u nizu od 12 uzastopnih pobeda računajući i finale Masters kupa, zatim, od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 22 pobede i samo jednog poraza (i to onaj bezveze od Kverija u Parizu kada se Noletu nije igralo) i isto tako od turnira u Pekingu Nole je u nizu od 11 uzastopnih pobeda nad top 10 igračima (od Conge u finalu Pekinga,preko Berdiha i Mareja u Šangaju, finala Masters kupa pa sve do finala u Melburnu) .Impresivno zar ne?
To može samo naš Nole, a nešto mi govori da će sve to biti samo sitnica u odnosu na ono što će sve Nole da postigne do kraja 2013. godine.

Ratko

pre 11 godina

E ova Smilica bas pise lepe pesmice :) Ajde Smilice smisljaj dodatnu strofu za Rolan Garos. Secam se da je za Wimbldon bila "Popni se na tron i osvoji Wimbldon" . Ocekujem nove strofe i nadogradnju te pesme, pa ko zna mozda jednog dana to postane Novakova pesma karijere :)

Doxa

pre 11 godina

Mislim da Novak ima igru za osvajanje RG!

Još samo da taj prvi servis postane konstantniji... Ako se vratimo samo malo u prošlost videćemo da je Nadal na RG imao problem samo sa superserverima koji su imali i vrlo jak forhend (Soderling, i Izner koji je Nadala naterao da igra 5 setova 2011god).
Ko se seća prvog seta finala RG prošle godine, setiće se i koliko je samo Nadal loše servirao (mislim da ga je Novak dva puta brejknuo)... Nažalost, naš Novak je bio još gori u tom segmentu igre i duplim greškama i lošim rešenjima posle Nadalovog reterna prosto poklanjao gemove Rafi...
Dakle, za osvajanje RG najvažnija će dakako biti mentalna priprema pred finale ali će istovremeno biti jednako važan konstantan ubačaj prvog servisa... Ne toliko snaga koliko preciznost! Nešto kao što je Nadal imao na USO 2010god. Da,da... Jeste Nadal tada servirao jako ali i precizno.
Mislim da samo taj komadić slagalice fali za osvajanje RG! U svim ostalim segmentima igre Novak može da se nosi sa Nadalom... Ali Rafa iza sebe ima 7 osvojenih RG što mu daje sigurnost a istovremeno nešto što kod Novaka izaziva veliko strahopoštovanje.
Dobar servis unosi veliku sigurnost u igru, manju potrošnju energije u gemovima u kojima servira i šansu da se Nadal pritiska u gemovima na njegov servis.
Naravno, od svih podloga na kojima se igra tenis servis ima najmanju specifičnu težinu na šljaci... Ali u mečevima rivala podjednakih kvaliteta i samo malo bolje serviranje moglo bi da donese ključnu prednost Novaku.

JoCo

pre 11 godina

Ne znam sta imaju protiv sto Nole zivi u Monte Karlu,da je u Bg-u ne bio mogao da zivi bas od tih ljubomornih kretena. Lik je uspeo u zivotu i veliki je Srbin,svaka mu cast.

Dobro

pre 11 godina

Cekaj... pa nije li taj Agasi priznao da se drogirao za vreme dok je aktivno igrao tenis?! Ako je onda neka mu se oduzmu vise te titule!
Ovo pišem jer sam bio njegov veliki fan....
(Djubrix, 28. januar 2013 13:45)

Ne, nije se Agassi dopingovao, samo se jednom kratko vreme drogirao, nista posebno. Cak mu je to donelo i lose rezultate.
Procitaj, u njegovoj knjizi je sve detaljno opisao.

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da su ove godine sanse najvece, samo nemoj da Te to mnogo opterecuje, imas Ti jos mnogo godina ispred sebe. Jos ako znamocda si naj jaci kada je najteze......polako.
Mislim da bi trebao da preskocis Rim ove godine, i da odes totalno svez na RG, ili mozda Madrid, kako bi u Rimu usao u ritam.

darko banjaluka

pre 11 godina

Majstore svaka cast! Puno srece na svim turnirima,a posebno u Parizu! Juce u Banjaluci lijep i suncan dan,super za setnju,ali grad pust. Gleda se Nole!!!

ivan78bg

pre 11 godina

Koliko ljudi je jako zabolelo Novako osvajanje 6GS titule..Pa josh se izgleda niste oporavili od tolike kolicine bola.Opustite se ljudi to je samo tenis.Nemojte ga gledati ako vas toliko pogadja aman:)))

Joe

pre 11 godina

Ne postoji atribut koji bih ti dodala, koji bi te opisao u potpunosti. Jednostavno, tvoj narod ti je zahvalan sto postojis, sto si takav kakav si. Samo tako nastavi, igraj srcem i dusom! :)

bum, pljas, tras!

pre 11 godina

Pa.sta ako.se Agasi drogirao, to mu nije pomoglo da osvoji titule, vec naprotiv..odmoglo...smrkni ti liniju pa idi igraj kosraku pa ces da se zakucas u drvo!

Lidija

pre 11 godina

Ovaj covek,Novak Djokovic je toliko toga ostavio Srbiji da svi oni sto ga pljuju treba da se sakriju u misju rupu.Niko od njih se ne seca koliko je para donirao za decu Srbije,inkubatore itd.,ali svako od njih moze da prokomentarise kako ne placa porez!Sramota!

realno

pre 11 godina

Svi oni koji smatraju da Novak treba da zivi u Srbiji, kako bi placao porez itd smatram da nisu u pravu... Takav izvor prihoda i punjenenje budzeta je zadnje sto nam treba, da on popunjava rupe sto su drugi pokrali da se tako izrazim... Novak Djokovic je trenutno najveci ambasador Srbije u cijelom svijetu, i mislim da je to vise nego dosta, a narocito sto je srbin i istice to svuda. Svi veliki Srbi su ostvarili uspjeh van Srbije, mislim da bi ga nasa sredina ugusila, ne bi bio to sto jeste. Ipak budimo realni, ovo je Srbija, ali bili mi realni ili ne stvari su takve...

Brdjanin

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

A da li Sebastijan Fetel placa porez Nemackoj? Ne, zato sto zivi u Svajcarskoj, a obozavan je u Nemackoj.
Isto to vazi i za sve ostale vrhunske sportiste iz Evrope.

Doktor

pre 11 godina

ne kapiram euforiju. covek ne placa porez ovoj drzavi, vec monte karlu. to dovoljno govori
(Mimi, 28. januar 2013 15:33)

To što ti ne kapiraš dovoljno govori,o tebi.

pera:PP

pre 11 godina

Jednostavno na ovogodisnjem Roland Garosu , Noleta moze jedino da spreci Rafa ako se sastane sa njim pre polufinala , Rodzer i Andi gotovo da nemaju sanse , svi znaju sta Djokovic i Nadal znace na sljaci , ulogu glavnog favorita na Garosu predajem DJokovicu, zbog Nadalove povrede, idemo Nole , kralju srpski !

djoshhabejbee

pre 11 godina

citam ove komentare i ne mogu da razumem ljude koji su stvarno toliko zavidni! pa decno je najveci patriota, nikada se nije sramtio svog porekla, mi to trebamo da cenimo, sve ovo sto radi moze doneti samo dobro ovoj drzavi! a vi ste toliko zavidni, svoje komplekse lecite tako sto pljujete ovde kako on porez placa drugoj drzavi! pa vi prvi da toliko zaradite u ovakvoj drzavi gde svi kradu, ne biste ni pomenuli da ste iz iste, on se ponosi njome i u tome je veci od vas! NOle, samo napred, gazi bre ceo svet, pokazi da si pravi Srbin, svima njima fali ono malo naseg inata !

Konstatacija

pre 11 godina

@Mimi

Danima pises iste komentare samo menjas ime. Sta je tebi Novak ucinio da ga toliko mrzis.Da li Novak treba da ti pomogne u tvom neostvarenom zivotu i bez banke u dzepu. Hvataj se pametnijeg posla , uci skolu. Zloba ce da te ubije. Novak brine o samom sebi a i po nekoj siromasnoj deci.Ti tu ne spadas i ne treba takvima da pomaze

Lekar

pre 11 godina

Neverovatno sta ljudi ovde pisu.Gospodo draga Rafa je bez malo godinu dana van terena.Znate li sta to znaci.Mislite da je lako se vratiti u vrhunsku formu. Dali se neko od vas ozbiljno bavio sportom.Znate li sta znaci teza povreda.Veciti strah. Moniku Seles ubo onaj u Hamburgu.Posle toga veciti strah i nikada vise se nije vratila u formu koju je imala.Delpo imao operaciju ramena i nikako ispod sestog mesta.Primera jos na desetine

peki

pre 11 godina

Bit će u svakom slučaju zabavno , Rafa će do Pariza ako bude zdravlja uhvatit formu i biti po mojoj procijeni 7. na rang listi. Znači da sa nekim od drštva sa samog vrha igra 1/4 finala.Jedva čekam da počene sezona na zemlju.

srbIN

pre 11 godina

Nole legendo,hvala na svemu!!! Porez plaćaj gde god hoćeš,samo nemoj u ovoj lopovskoj državi,jer će ‘‘ekipa‘‘ sve pokupiti, narod od toga ne bi video ni pare. Ti i ovako pomažeš razne ustanove po Srbiji,samo što se o tome malo priča,a pljuvači to ne žele da znaju. Uživaj u životu i u parama koje si SAM NA POŠTEN NAČIN ZARADIO!!! Želim ti sve najbolje u životu,da te zdravlje služi i da i dalje nižeš pobede i postavljaš rekorde. A pljuvači ne mogu da ti pljunu čak ni pod prozor, tako da na njih i ne obraćaj pažnju,i onako im je broj zanemarljiv!

IronMan

pre 11 godina

@(Federer, 28. januar 2013 18:57) Slažem se, svako može da navija za koga želi i nema razloga ikoga da mrzi! Jedino što mi, Novakovi fanovi, navijamo za Novaka od početka, njegovih prvih ATP titula, pa na dalje, a fanovi RF navijaju za njega od trenutka kad je već imao 10-ak osvojenih GS-ova! Izvini druže, ali takvi navijaju za Barselonu u fudbalu, Olimpiakos u košarci, Šumahera u formuli 1,... tako je najlakše biti navijač...

fortissimo

pre 11 godina

Pisete o Rafi a pojma nemate kako ce igrati ovaj veliki teniser svoj prvi profesionalni mec posle povrede? Ja to ne mogu da razumem. Kako ce igrati naredne meceve, turnire..koliko ce mu trebati vremena da se vrati u formu, veru u sebe i koleno. Sta ce biti kada prvi put nezgodno stane ili "izvrne" nogu? Pisete o "onom" Rafi. A kakav ce Rafa da se vrati na teren - pojma nema te. Ja o tome nemam pojma sve dok covek ne pocne da igra. A lako, sigurno nece biti jer vrhunska sprema i igra od 5, 6 sati sa teskim protivnicima i 7 meseci lecenja, trcanja, skakanja i klizanja po terenu, terapija i neigranja su razlicite stvari. Prema tome, kako ce Rafa igrati do RG a tek na RG i da li ce se uopste sresti sa Novakom i pobediti ga to tek treba da vidimo. Njemu sigurno sve najbolje i potpuni oporavak jer danasnji tenis ce biti jos kvalitetniji ako se Rafa vrati kao onaj "stari".