Subota, 31.03.2012.

22:06

Đoković ili Mari, ko osvaja trofej?

Novak Đoković i Endi Mari u nedelju od 19 sati sastaće se u finalu turnira iz Masters 1000 serije u Majamiju, uz direktni prenos na TV B92.

Izvor: SO

Ðokoviæ ili Mari, ko osvaja trofej? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

Go Tipsa

pre 12 godina

Strasno, ali ovde od 145 komentara 100 ima negativnih. Ex Yu i dalje je glavni grad Beograd, a srpski problemi izvor za mrznju i provokacije. Aj malo oladite u vase provincije i ostavite nas na miru.
Napred Nole!!! Evo samo sto ga nije pobedio i to ubedljivo.

Majami

pre 12 godina

Zar niko nije gledao Dubai ?!?! Lepo se videlo kako stoje stvari.
Kao Jugoslovenski sportista navijam za Novaka ali ipak je za
nijansu bolji Britanac, pa videlo se, budite realni visse.

Monarhista

pre 12 godina

Redakcijo,kao Boga Vas molim da uvedete mogucnost ulaganja "kviska" jedanput godisnje za svakog diskutanta koji bi onda mogao da kaze sta god hoce:-)
Obecavam Vam da necete da se pokajete jer kad budete procitali sta bi sve rekao ovima poput mikipfc,neutralca ili "milana" predlozicete me za Nobela:-)))

mili-split

pre 12 godina

Ne znam sta se desilo u Dubaju - ali sada je vreme kada Nole mora da bude u top formi jer je ovo poslednji i najvazniji na tvrdoj njegovoj podlozi.
Ako je tako, a verujem da jeste, smazace ga Noleu dva seta.
Aaaako bi u neekom slucaju dobio Brit, onda ce jos dobiti i Pariz i London i bicce novi br.1.

Robert

pre 12 godina

Mislim da će dobiti Andy, 2:1 u setovima. Navijam za Noleta, ali se trudim da ne budem pristrasan već objektivan. Bojim se da će odlučujući set izgubiti na način na koji ih je dobijao protiv Ferera i Monaka. :S

cale

pre 12 godina

Istina je da Marej ne lezi Novaku.
Ali isto tako da Marej slabo igra finala to se videlo i protiv Federera.
Bice tesko ali nadam se da ako igra svoju igru kao prvi set protiv Ferera onda nema bojazni.
Sad ce imati motiva nadam se a Marej tremu kao i obicno na velikim mecevima.

vlado

pre 12 godina

Nikada neću razumeti Hrvate koji se javljaju i daju negativne komentare,razumem frustraciju što nijednog Hrvata nema nigde u ATP turu ali treba biti realan i reći ne oborivu činjenicu da je Veliki Novak Đoković najbolji teniser svih vremena.Treba biti veliki i u porazima a to Hrvati očigledno ne mogu.

SRPKINJAAA

pre 12 godina

Ove koji pljuju Noleta zamolila bi da posjecuju sajtove kao sto su indeks.hr isl. pa neka tamo komentarisu Dodika, Cilica isl. koji su toliko postigli u tenisu i koji nisu Noletu ni do clanka.
Napred nole uz tebe smo. Da nikada vise ne pobjedis ti ostajes nas idol i nasa snoga. Pozdrav iz Republiuke Srpske!!!

Istvan Balaz

pre 12 godina

Gledam Novaka redovno,veliki sam njegov fan,al sad neznam gde bi mogao gledatprenos,na net ZNA LI NEKO LINK na kome mogu uzivo gledati preko neta.
Pozdrav iz Madjarske
BALAZ ISTVAN
napred NOLE

Je l' gledao neko IW, Miami...tenis...anyone...ili samo komentarisete

pre 12 godina

Hm, zar je toliko tesko videti da No1e igra svemirski i da ce pocepati Marija - k'o svinja masan dzak! Sve osim ubedljive pobede Dzokera za mene bi bilo veliko iznenadjenje.

mali radojica

pre 12 godina

Svideli mi se preksinoć oni povremeni izlasci na mrežu, bekhend paralele kao strele.. Servis uvek može bolje.. Kao priučeni teniski rekreativac pitam se da li je moguće skratiti poene protiv vrhunskog (možda i najboljeg) defanzivca na svetu kao što je Mari? Endi je, bez obzira na nedostatak trofeja, u uzlaznoj putanji.. Interesantan je podatak da su na betonu igrali 5:5. Jedva čekam 19.00!

Sve je moguće

pre 12 godina

Mislim da će biti velika borba u tri seta a rezultat nerešen.Po setovima 1,5:1,5. Obojica će dobiti divnu kristalnu kuglu,tj.pehar.Čestitke obojici.

Mikele

pre 12 godina

Na osnovu trenutne forme i svega shto smo do sad videli, sve osim pobede Novaka bi bilo veliko iznenadjenje. Onaj poraz u Dubaiju ne znachi nishta. Taj turnir je Djokovic igrao sa 50% snage pa dokle dogura, chista priprema i sa takvim pristupom je dogurao do polufinala. Mizeran broj poena je izgubio u Dubaiju a poshtedeo je sebe iscrpljujuce borbe sa Endijem i Federerom. Sad je druga pricha, Novak polako uzima zalet za sezonu shljake i sigurno da bi mu ova pobeda u Majamiju povecala samopouzdanje i donela potrebnu sigurnost u igri. Tako da ne verujem da ce Novak propustiti danashnju priliku. Idemo hrabro do jubilarne 30-te titule! Srecno Nole!

Bubuleja

pre 12 godina

"Bili jednom jedan Srbin i jedan Skot koji su igrali tenis. Ne znam kako je posle bilo, ali je Srbin na kraju slavio....hahahahahhahaaaaaa"

Sasa_ns

pre 12 godina

Boze kakvo pitanje... pa niko!!! Marej ce povracati jer je popio puno ono svoje tecnosti, a Novaku ce biti vruce jer je, logicno, napolju vruce... finale prekinuto..... :)

veljko

pre 12 godina

Ne ocekujem kvalitetan tenis,ne preterano.Marej je imao premalo meceva na ovom turniru i nije u nekoj formi(ali po meni najneugodniji teniser za No1a).No1e podize nivo forme,najbolje igra u finalima,ali ipak igra protiv igraca koji mu nikako ne lezi.Evo prostog objasnjenja.Ima dobru servu(vrlo malo sansi ce No1e imati za brejk),dobro se krece ,podjednako se dobro brani i iz bekhenda i iz forhenda,dobro reternira.Kada dobije kracu ili sporiju loptu odlicno napada.Ocekujem mec u grcu, sa vise gresaka u odnosu na winere(kod obojice).Ipak bih blagu prednost dao Mareju(55%-45%)samo zbog tradicije u njihovim finalima na turnirima masters serije.ako se ne varam 3:0 je za Mareja,bez izgubljenog seta. Igrano je na podlogama slicnoj ovoj i u slicnim uslovima(dnevni mecevi),a i poslednji njihov okrsaj Marej je lagano dobio.Presudice po meni prvi set,pogotovo ako ga Marej dobije.Pozeleo bih No1u puno srece i da igra kao u Abu Dabiju,kao prve setove protiv Monaca i Ferera,da "pusti" ruku,jer po meni samo tako ima sanse.U "sahu" ce tesko dobiti upornog Mareja.

nemanja

pre 12 godina

Ovom prilkom zelim da cestitiam rodjendan Miroslavi Federer i da joj pozelim sve najbolje..P.S Sto se tice danasnjeg meca..Nole je u maloj prednosti..Kvalitewtno je odigrao ovaj turnir,dok Marej nije imao dovoljno meceva da bi dostigao formu koja mu je potrebna za danasnji mec..Sveejedno,uzivacemo u dobrom tenisu i spektakulranoj igri..2 1 za Noleta..

Marina

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

A ti onda uživaj u umeću Olića,Pranjića,Badštubera,u lepoti Riberija i ne gubi vreme na onom što te ne zanima.

veliki strumf

pre 12 godina

Ocigledno je da je Nole znacajno podigao nivo igre i da se priblizava onom svemirskom tenisu koji je igrao prosle sezone. Problem je samo sto vrhunski nivo igre u ovom trenutku ne moze da odrzi tokom celog meca, ali to nije ni bitno jer se forma tempira za RG. Sa druge strane, Marej je daleko od prave forme. Glatko je ispao na pocetku IW, a ni u Majamiju ne briljira. Tipsa je bio bolji, brehknuo ga je 6-7 puta ali je svojim greskama sam sebe odveo u poraz. Da nije bilo predaja Raonica i Rafe ubedjen sam da bi se Marej vec pripremao za sezonu sljake. Jeste sveziji od Noleta, ali mislim da ce mu nedostatak meceva sa pislednja dva turnira vise stetiti. Ocekujem sigurnu pobedu Novaka, podloga u Majamiju i vremenske prilike mu odgovaraju, a u predhodna dva kola imao je prilike da "trenira" protiv dva igraca koja igraju slican tenis kao i Marej - dobri trkaci i defanzivci, koji predstavljaju pravi zid i koji mogu da izdrze i po 40 razmena. To je jos jedna prednost Novaka, jer je navikao na taj stil igre.

draganm2007

pre 12 godina

mislim da je sasvim ok da voleti i postovati stil igre nekog drugog tenisera a da to nije Novak Djokovic,ali nikada mi nece biti jasno kako je moguce navijati i zeleti poraz nekome ko predstavlja tebe i tvoju zemlju na najbolji moguci nacin......

sqfadfsadsf

pre 12 godina

(jack, 1. april 2012 11:36)
da,da bas si pametan,covjek je cetvrti na svjetu i za njega se ne bi culo. svaka cast,odavno ovako nesto nisam cuo.to mozda ne bi ti cuo za njega,jer vjerovatno i ne pratis tenis,vec samo Novakove meceve kao i pola ovih "strucnjaka"sto ovdje ostavljaju komentare.

777

pre 12 godina

endi pobedjuje u 3 seta, treba biti realan.
(milan, 1. april 2012 00:53)
Na osnovu čega treba biti realan? Na osnovu 3 odigrana meča na turniru? Onog mučenja i gubljenja seta protiv Tipse? Podrigivao pa se zato mučio? Endi večeras mora da odigra meč života a Novak veoma slabo da bi pobedio. Ako Novak odigra na istom nivou kao protiv Ferera ili Monaka, Endi nema šta da traži. Novakov poraz Dubaiju i ovaj Novak u Majamiju, nemaju veze, jer na ovom turniru rastura i kada mu slabije ide, obično u drugom setu. Realno je suprotno, da Novak eksplodira u ovom meču, jer to je finale i da njegov talenat i znanje ubiju Endija. To će mo gledati večeras jer to je realno i to je br.1.

jegood

pre 12 godina

Ja ocekujem fantastican mec, tome se nadam, da bude prava teniska borba na terenu. Mari i Federer su igraci koji mogu Novaka da pobede i kada je u najboljoj formi kao sto i Novak moze njih. Znaci bice verovatno neizvesno i uzbudljivo. Jedva cekam....

Aki

pre 12 godina

Naravno, Marej. Posle tog poraza počinje veliki pad arogantnog srpskog tenisera, jer na šljaki nema šta da traži, a tu je osvojio puno bodova lane. Njegov tenis kao i tenis Nadala je potpuno pročitan. Kraj godine: 1.Federer 2.Marej 3.Nadal 4.Del Potro 5.Đoković. Živi bili pa videli.

milos

pre 12 godina

na ovakvim turnirima navijam za lep tenis. cuvam zivce za French Open, i Olimpijske igre. i sam Nole je rekao da mu je to prioritet.

Sasa

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.
(Posmatrač, 1. april 2012 10:32)

Za razliku od ovih zaljubljenika u pomenutnu trojicu, "bigi titi" se zeza. Da se još neko ne bi navukao na provokaciju, jedno obaveštenje: GGL ima 28 godinica.

Erazmo

pre 12 godina

Nesto se pitam zasto ne cujem od Mareja izjavu tipa '...zajedno smo odrastali...'?? Samo od sentimantalnih Srba mozes da cujes to. Ili mozda gresim? Voleo bih da gresim.

Ratko Jevtovic

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

Ko te bre tera da ides na tenis stranicu. Mesi se malo sa Mesijem!
Napred Nole, ruka ti se pozlatila!
Pozdrav iz Perta, Australija

tennisman

pre 12 godina

Sad ste glasni svi sto navijate protiv djokovica .. a da vas vidim posle muuray-evog poraza kako cete da pricate ... Jeste da je Murray najnezgodniji rival za novaka ali mislim da je forma djokovica u uzlaznoj putanji i da ce biti 100% spreman za finale za razliku od murray-a koji ne igra bas vrhunski tenis a i nema puno meceva u nogama na ovom turniru stoga ocekujem pobedu novaka u dva seta ....

jack

pre 12 godina

Marej ne može da pobedi Đokovića, može do trofeja samo ako mu Đoković preda meč. A ovaj to ponekad i radi bilo otvoreno kao u Cincinatiju bilo prikriveno kao u Dubaiu a razloge ne znam, možda to navodno zajedničko odrastanje, za koje Marej i ne zna.
Ne znam kada sam gledao Mareja da igra onako kao napr. Ferer ili Monako, čini mi se nikada. Mareja je proizvela štampa i TV jer je Englez, da je Španac ili Rus za njega bi se jedva čulo.

Inspector Bloch

pre 12 godina

Ovaj mec je bitan za Novaka, pre svega cisto prakticno- posle potvrde osvajanja GS, na redu je potvrda osvajanja jednog MS; u principu, ja mislim da ce Novak ove godine ici na zaokruzivanje, kako GS tako i MS- njemu u kolekciji nedostaje Sangaj,Sinsinati i Monte Karlo/ RF, na primer isto toliko, a Rafi cak 4/No, naravno da ce morati i pokoji osvojen da potvrdi, i nekako ovaj bas 'pase' zbog samopouzdanja za predsytojecu sljaku, jer tamo ga istinski cega ju ciljevo- Monte Karlo i GR, sve ostalo je manje bitno; Ono sto raduje, vidimo da A formu ima, sigurno za dva seta, treci je vec upitan;

Nadam se samo da ce i veceras prevazici svoju bolecivost prema 'kumu, na kraju pokazao je to i u Rimu a i na AO;kada treba znaci; PA, srecno onda,

Pozdrav,

Beker

pre 12 godina

Dakle, kao sto rekoh pre nedelju dana, Novak osvaja ovaj turnir iz cistog oportunizma, da se Mareji, Federeri i ostali ne bi razgoropadili i umislili da su jaci nego sto jesu. Njemu i nije toliko stalo do Majamija, koliko mu je odvratna i pomisao da bi Marej mogao da podigne pobednicki trofej, a to bi vec prevrsilo svaku meru.

Backy

pre 12 godina

Evo linka za one koji neće moći da prate meč na TV-u. A i ja se nadam pobedi Noleta. Nekako mi Nole deluje mnogo sigurniji u poslednjim mečevima.
http://www.firstrowsports.eu/watch/116625/1/watch-djokovic-vs-murray-%28atp-miami%29.html

sasa jokic

pre 12 godina

Novak je dostigao nivo kada sve zavisi od njega. Ukoliko igra na najvisem nivou niko ne moze da ga pobedi. Nadam se da ce servirati oko 60%, to je dovoljno za pobedu. Mada je cinjenica da mu je marej trenutno naj nezgodniji protivnik, i da mu teren u Majamiju (pored kojeg ima kucu) najvise odgovara.

Posmatrač

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.

007

pre 12 godina

Sta bi mi bez brace hrvata i crnogoraca .. i njihovih komentara , cemu bi se smejali ..

MAREJ dobija naravno !!
ali kad bi se gadjali trolejbusima

Danas je dan kada ce Nole da pocisti Mareja sa terena !
prvo sto je tempirao formu za finale ..
drugo sto Marej nije imao mogucnost to da uradi , i mecevi koje su mu predavali njemu ne idu u korist .
trece jer je Nole jednostavno bolji .. istina za nijansu , ali dovoljno
cetvrto .. peto .. nije ni bitno svakako dobija Nole

ajmoooo oooooo leeee NOleeee careeeee

pera

pre 12 godina

Nole ce pobediti jer je bolji teniser, ne gubi nadu ni kad mu ne ide dobro. Uostalom videlo se u mecu Marija sa Tipsarevicem da kad je pritisnut Mari brzo pada. Steta sto Janko nije imao malo vise koncentracije jer ga je skoro dobio. Napred Nole !!!

Бетелгез

pre 12 godina

Од Базела 2010. Ноле је играо 12 финала и само је предао финале у Синсинатију,на осталима знамо ко је тријумфовао,па процените ко је фаворит!
Напред Ноле,до нове мастерс титуле!

mama Milica

pre 12 godina

Pa za sve pljuvace jedan veliki i debeo minus!!! A za Novaka sve pohvale i cestitke i nema veze da li ce da pobedi veceras on je nas, jedinistven i najbolji!!!Samo napred NOLE!!!

Vladimir NS

pre 12 godina

Pobediće bolji, verujem da je to u ovom trenutku Nole i da će izabrati najbolju taktiku za večeras, a to je oštro i po linijama.

Mrki

pre 12 godina

Već finale je veliki rezultat,naravno svi želimo i odbranu trofeja,ali i ako se to ne desi ja lično biću zadovoljan već samim time što je došao u finale a još više zbog toga što je u susretu sa Fererom i u prvom setu protiv Monaka pokazao da još uvek može da igra onako vrhunski kako je igrao 2011.

dunster

pre 12 godina

@stefana bigi titi
Sestro daj i nama malo,to što uzimaš.Možda će neko reći i da sam ja na bunikama,ali Novak može da uzme samo prvi set-plafon!

vatrogasac

pre 12 godina

dragi moji zaboravljate jednu vaznu cinjenicu,a to je da se ovaj mec igra za trofej,sto automacki znaci veliki pritisak za ENDIJA,ili u prevodu((fack,fack)posle svakog poena.Po meni novak ima vise sansi u ovom mecu iako je skot ja ko nezgodan za NOLETA. GOO NOLE UTEPAJ GI SVIIII......

nebojsa ilic

pre 12 godina

stefanapotpuno se slazem sa tobom da giljermo garsija zvani lopez da preuzme stafetu pobednika odavde do vecnosti.ali seti se tejlora denta,on ce mu biti prvi pratilac.covek je rodjen na dan svetog dundule i snaga njegovog top spina ce razoriti sve betone ovoga sveta.

realno...

pre 12 godina

Finale dobija Nole jer nadam se nece taktizirati kao u predhodnim mecevima...imaju slicnu igru Murray mora da bude agresivniji ako hoce titulu ali ako Nole "pusti ruku" i neigra stegnuto i bojazljivo ostali nemaju mnogo sansi...i jedino tako eto odbrane Majamija...jos jednom velike pohvale za b92...@dobro-malo si pomesao GGL nije ista osoba kao Feliciano Lopez...inace GGL je napravio veliko iznenadjenje i jos na pocetku turnira izbacio Murray-a na IW-a...

njofrenko

pre 12 godina

Zna se da sam ja stručnjak za tenis i predvidjam blistavu Novakovu pobedu! Inače, insajderi mi javljaju da Mõrrej drhti tamo u nekom ćošku fitnes sale, a američki gledaoci nisu protiv Novaka zato što je Srbin, već zbog toga što nije nešto drugo! Daklem, sve osim blistave pobede našeg momka, bila bi velika nepravda, a radost našim neprijateljima!

Александар

pre 12 godina

Мечеви са Новаком сада више значе Марију него обрнуто - бар када је реч о оним ван Гренд слем серије. Ако је Мари спреман да изгори на терену по сваку цену, онда има благу предност, јер је очигледно да се Новак чува за своје овогодишње приоритете - РГ и Олимпијаду, и у складу с тим диже форму. Но, ако Новак реши да одржи ниво првих сетова против Ферера и Монака кроз прва два сета са Маријем - онда ће бити 2:0 за нашег.

amater

pre 12 godina

da li je moguce da samo u Srbiju postoji toliko "profesionalaca" i "poznavalaca" tenisa ...

Kad bi Novak sutra predao mec i do kraja godine samo obilazio turnire zezanja radi i da ne osvoji vise ni jedan poen, ne bi mogao da bude plasiran gore nego 8 mesto (do sad je osvojio od pocetka godine 3060 poena) . Dosta vise tih hejterskih komentara kako do kraja godine nece biti ni medju 20 itd itd....

Mozda mu je ovo vrhunac, mozda nece uzeti ni jedan grand slam ili masters vise u zivotu (verovatno hoce jos dosta i jednih i drugih i po koju medalju na OI) ... ali edukujte se malo pre nego sto krenete sa lupetanjem jer vas niko nece uzeti za ozbiljno...

Ko sutra pobedjuje... Novak u dva gusta seta

Bojan

pre 12 godina

Jedini ko moze da bocne Novaka ove godine je Murray, Rafa ce da padne, koljena mu vec klecaju, Fedex ne moze da konstantno drzi formu. Brine me kod duela protiv Andy-ja sto gubi zivce brzo, skot mi djeluje mnogo smirenije u duelima, obratite paznju na to. Danas Novak uzima u 3 seta!

Mario Bros

pre 12 godina

Ne vidim kako nervozni Marej može da dobije Đokovića- psihološku stenu. Mari možda stiže sve loptice, ali novak ih šalje malo brže i bliže ivicama nego ostali. Čini mi se da će se Mari natrčati i oznojiti dobro, ali da će na kraju morati da prihvati da je Đoković kralj za sada.

Rema

pre 12 godina

Nadam se Marej!Ipak uporedjujuci oba tenisera ne mogu a da ne spomenem kvalitet koji je na strani Britanca.Naravno tu jr i talenat,koji realno nedostaje Noletu,mada Nole je ziv primer kako se taj manjak talenta kompenzuje ogromnim radom i odricanjem.Za to ima veliki RESPEKT.

Dobro

pre 12 godina

@stefana bigi titi, na kojim si ti drogama ???
(Dragan, 31. mart 2012 23:19)
Da, imas pravo, Dragane. Ova 'stefana' ima neke cudne vizije, ali znas kako, ... zene su to. Kad se u svetu tenisa pojavi neka ovako zgodna faca (kao GGL) one se otkace, pa im realnost nije najbliskija. I ovde, na zapadu je jako popularan, ali ne medju poznavaocima tenisa, nego medju zenama... mada su i tu ukusi razliciti, hahahaha.
Ja mu ne bih, da sam zena, ni orah iz ruke uzeo a kamoli da pisem ovakve hvalospeve i komentare. covece, kao da da dolazi Isus.... mada malo i lice, kad bolje pogledam.
Giljermo Garsija Lupezh = novi Isus, hahahaha
Pozdrav iz zemlje lala, uvek Vas,

Za pristup internetu uvesti psiho test

pre 12 godina

Marej dobija sigurno.a do kraja godine prognoziram veliki pad novaka djokovica
(neutralac, 31. mart 2012 22:26)

Ma da svakako,do kraja godine ima da padne negde između 490. i 635. mjesta,a lako je moguće da ispadne i iz prvih 1000.

Paradox

pre 12 godina

Neki vidim spominju da ce Novak izgubiti zbog vlaznosti i vremena, haha, sta sve necu da procitam, pa u prosloj godini smo videli da je Djokovic najspremniji od svih igraca, izbacivanjem glutena iz ishrane on je neunistiv, a to je najvise dokazao ove godine osvajanjem A. Opena, pa covek je odigrao 11 sati tenisa u dva meca ljudi i uzeo pehar!! U ovom finalu ce pobediti teniser koji bude bolje igrao, a ne ko ima vise snage ili ko bude izdrzljiviji i prilagodniji uslovima, dajte molim vas!!!!

sloba

pre 12 godina

mada deluje da je marej u prednosti jer se odmarao nekoliko dana to može biti i mač sa dve oštrice.naime može se desiti da se igrač tako i previše ohladi i izgubi takmičarski naboj.ja se upravo tome nadam.mislim da je red da se đoković posle dva relativna neuspeha,od kojih je onaj poraz od dugačkog iznera stvarno bio šokantan,vrati na stazu uspeha

Igor

pre 12 godina

Po kladionicama djokovic je veliki favorit, kvota na njega je 1,35 na mareja je 2,8. Sto se tice samog meca nezahvalno je prognozirati, marej je svakako odmorniji, ali ni djokovic nije igrao maratonske meceve,tako da umor nece biti presudan. Takodje kod djokovica postoji i zelja da vrati mareju za poraz u Dubaiju, i da osvajanjem titule jos pobegne nadalu, i stekne psiholosku prednost pred nastavak sezone na sljaci. Za kraj moja prognoza meca je 2-1 za djokovica.

Djoksa

pre 12 godina

Novak Djokovic!

Najvaznije za Novaka u predstojecem mecu je da osvoji prvi set! Nisam proveravao, ali mislim da kad god je Mari osvojio prvi set da je i pobedjivao u njihovim mecevima.
Prednost za Novaka ce biti sto Mari tri puna dana nije igrao meceve sto ce se sigurno odraziti na pravovremeni tajming.
Mana za Novaka je sto ce se igrati, vrlo verovatno, po velikoj vrucini i vlaznosti (zbog blizine Atlantskog okeana).
Vrlo veliku ulogu ce igrati i procenat ubacaja prvog servisa za Novaka. Jer ako, za razliku od prethodnih meceva, ga podigne na bar 70% kao i da ne pada puno ispod nivoa u razmenama sa osnovne linije koji je pokazao u prvim setovima u prethodna dva duela on vise nego sigurno osvaja Majami.

Puno srece u finalu Nole!

nebojsa

pre 12 godina

marej ima sansu ako djokovic odigra slabije ali ako bude igrao punim gasom oduvace endija kada igra najbolje sto ume on je nedodirljiv.

doktor

pre 12 godina

Mariju su predali Raonic i Nadal,plus je ispao u prvom kolu I.Velsa savakako je sveziji ,odmorniji...E,sad to moze i da bude hendikep u smislu da nije igrao puno tenisa...Treba Novak agresivno od starta dak Endi ne udje u ritam

777

pre 12 godina

Ako sa tri meča osvoji turnir onda je nevidjen srećković. Nadam se da će mu se neigranje vratiti porazom. Normalno čovek nije kriv što su drugi predavali ali mnogo bi bilo. Napred i nadam se Novakovoj pobedi.

struka

pre 12 godina

Ako Endi bude sevirao kao u Dubaiu, tesko ce ga Novak pobijediti. Mislim da je Endi nekako vise motivisan u njihovim duelima, zbog toga mu dajem blagu prednost. Da se igra u tri seta veliki favorit bio bi Novak, posto je u dva dobijena, prednost je na Endijevoj strani, jer ima odlican skor sa prvom trojicom u mecevima u dva seta na betonu.

BGD Online

pre 12 godina

Mislim da je Marej u ovom trenutku najnezgodniji rival za Novaka,bice jako tezak mec,ali ipak blagu prednost dajem noletu zbog iskustva igranja velikih meceva 51 49 sansi za noleta

nikol dz. femija

pre 12 godina

NARAVNO Novak. UVEK Novak. NADAM SE DA NEĆE BITI BOLEĆIV PREMA MAREJU. Nadam se da će publika pobuditi sve najbolje u Novaku i da će pobediti.

U SVAKOM SLUČAJU, Novak je već postigao odličan uspeh u Majamiju i ove godine.

Nego, mogli biste da OBJAVITE da je ŠTEPANEK OSVOJIO titulu u dublu, a to je važno jer igramo u Dejvis kupu protiv Češke. Bravo za njega i Paesa.

Naš Nestor i Mirnji su izgubili finale.

stefana bigi titi

pre 12 godina

Nadamo se svi da ce nole dobiti ovaj mec, sto se tice nastavka sezone ocigledno je da pocinje nova era tenisa. Era garsije lopeza. tacno se videlo kako se spremao i tempirao formu. njegov forhend je najjace oruzije koje je ijedna publika na bilo kom teniskom terenu bilo gde mogla da vidi, a servis nedodirljiv i neuhvatljiv. mislim damniko nece mozci da se odpupre ovom momku. on je rodjen sa namerom i zadatkom da preuzme muski tenis pod svoju kontrolu. to se znalo od prvog dana njegovog rodjenja. ovaj momkak ce osvojiti sve od wimbledona pa do roland garrosa 2014. doso je taj dan, doslo je to doba, pristize nezaustavljiva oluja od igraca jedan jedeni giljermo garsija lopez. zapmatite ovo i setite se na olipiskim igrama ove godine mojih reci. to ce bit mesto eksplozije ovog tenisera....

Za pristup internetu uvesti psiho test

pre 12 godina

Marej dobija sigurno.a do kraja godine prognoziram veliki pad novaka djokovica
(neutralac, 31. mart 2012 22:26)

Ma da svakako,do kraja godine ima da padne negde između 490. i 635. mjesta,a lako je moguće da ispadne i iz prvih 1000.

BGD Online

pre 12 godina

Mislim da je Marej u ovom trenutku najnezgodniji rival za Novaka,bice jako tezak mec,ali ipak blagu prednost dajem noletu zbog iskustva igranja velikih meceva 51 49 sansi za noleta

nebojsa

pre 12 godina

marej ima sansu ako djokovic odigra slabije ali ako bude igrao punim gasom oduvace endija kada igra najbolje sto ume on je nedodirljiv.

777

pre 12 godina

Ako sa tri meča osvoji turnir onda je nevidjen srećković. Nadam se da će mu se neigranje vratiti porazom. Normalno čovek nije kriv što su drugi predavali ali mnogo bi bilo. Napred i nadam se Novakovoj pobedi.

Paradox

pre 12 godina

Neki vidim spominju da ce Novak izgubiti zbog vlaznosti i vremena, haha, sta sve necu da procitam, pa u prosloj godini smo videli da je Djokovic najspremniji od svih igraca, izbacivanjem glutena iz ishrane on je neunistiv, a to je najvise dokazao ove godine osvajanjem A. Opena, pa covek je odigrao 11 sati tenisa u dva meca ljudi i uzeo pehar!! U ovom finalu ce pobediti teniser koji bude bolje igrao, a ne ko ima vise snage ili ko bude izdrzljiviji i prilagodniji uslovima, dajte molim vas!!!!

doktor

pre 12 godina

Mariju su predali Raonic i Nadal,plus je ispao u prvom kolu I.Velsa savakako je sveziji ,odmorniji...E,sad to moze i da bude hendikep u smislu da nije igrao puno tenisa...Treba Novak agresivno od starta dak Endi ne udje u ritam

Marina

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

A ti onda uživaj u umeću Olića,Pranjića,Badštubera,u lepoti Riberija i ne gubi vreme na onom što te ne zanima.

sloba

pre 12 godina

mada deluje da je marej u prednosti jer se odmarao nekoliko dana to može biti i mač sa dve oštrice.naime može se desiti da se igrač tako i previše ohladi i izgubi takmičarski naboj.ja se upravo tome nadam.mislim da je red da se đoković posle dva relativna neuspeha,od kojih je onaj poraz od dugačkog iznera stvarno bio šokantan,vrati na stazu uspeha

nikol dz. femija

pre 12 godina

NARAVNO Novak. UVEK Novak. NADAM SE DA NEĆE BITI BOLEĆIV PREMA MAREJU. Nadam se da će publika pobuditi sve najbolje u Novaku i da će pobediti.

U SVAKOM SLUČAJU, Novak je već postigao odličan uspeh u Majamiju i ove godine.

Nego, mogli biste da OBJAVITE da je ŠTEPANEK OSVOJIO titulu u dublu, a to je važno jer igramo u Dejvis kupu protiv Češke. Bravo za njega i Paesa.

Naš Nestor i Mirnji su izgubili finale.

mama Milica

pre 12 godina

Pa za sve pljuvace jedan veliki i debeo minus!!! A za Novaka sve pohvale i cestitke i nema veze da li ce da pobedi veceras on je nas, jedinistven i najbolji!!!Samo napred NOLE!!!

777

pre 12 godina

endi pobedjuje u 3 seta, treba biti realan.
(milan, 1. april 2012 00:53)
Na osnovu čega treba biti realan? Na osnovu 3 odigrana meča na turniru? Onog mučenja i gubljenja seta protiv Tipse? Podrigivao pa se zato mučio? Endi večeras mora da odigra meč života a Novak veoma slabo da bi pobedio. Ako Novak odigra na istom nivou kao protiv Ferera ili Monaka, Endi nema šta da traži. Novakov poraz Dubaiju i ovaj Novak u Majamiju, nemaju veze, jer na ovom turniru rastura i kada mu slabije ide, obično u drugom setu. Realno je suprotno, da Novak eksplodira u ovom meču, jer to je finale i da njegov talenat i znanje ubiju Endija. To će mo gledati večeras jer to je realno i to je br.1.

Ratko Jevtovic

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

Ko te bre tera da ides na tenis stranicu. Mesi se malo sa Mesijem!
Napred Nole, ruka ti se pozlatila!
Pozdrav iz Perta, Australija

Александар

pre 12 godina

Мечеви са Новаком сада више значе Марију него обрнуто - бар када је реч о оним ван Гренд слем серије. Ако је Мари спреман да изгори на терену по сваку цену, онда има благу предност, јер је очигледно да се Новак чува за своје овогодишње приоритете - РГ и Олимпијаду, и у складу с тим диже форму. Но, ако Новак реши да одржи ниво првих сетова против Ферера и Монака кроз прва два сета са Маријем - онда ће бити 2:0 за нашег.

amater

pre 12 godina

da li je moguce da samo u Srbiju postoji toliko "profesionalaca" i "poznavalaca" tenisa ...

Kad bi Novak sutra predao mec i do kraja godine samo obilazio turnire zezanja radi i da ne osvoji vise ni jedan poen, ne bi mogao da bude plasiran gore nego 8 mesto (do sad je osvojio od pocetka godine 3060 poena) . Dosta vise tih hejterskih komentara kako do kraja godine nece biti ni medju 20 itd itd....

Mozda mu je ovo vrhunac, mozda nece uzeti ni jedan grand slam ili masters vise u zivotu (verovatno hoce jos dosta i jednih i drugih i po koju medalju na OI) ... ali edukujte se malo pre nego sto krenete sa lupetanjem jer vas niko nece uzeti za ozbiljno...

Ko sutra pobedjuje... Novak u dva gusta seta

draganm2007

pre 12 godina

mislim da je sasvim ok da voleti i postovati stil igre nekog drugog tenisera a da to nije Novak Djokovic,ali nikada mi nece biti jasno kako je moguce navijati i zeleti poraz nekome ko predstavlja tebe i tvoju zemlju na najbolji moguci nacin......

Dobro

pre 12 godina

@stefana bigi titi, na kojim si ti drogama ???
(Dragan, 31. mart 2012 23:19)
Da, imas pravo, Dragane. Ova 'stefana' ima neke cudne vizije, ali znas kako, ... zene su to. Kad se u svetu tenisa pojavi neka ovako zgodna faca (kao GGL) one se otkace, pa im realnost nije najbliskija. I ovde, na zapadu je jako popularan, ali ne medju poznavaocima tenisa, nego medju zenama... mada su i tu ukusi razliciti, hahahaha.
Ja mu ne bih, da sam zena, ni orah iz ruke uzeo a kamoli da pisem ovakve hvalospeve i komentare. covece, kao da da dolazi Isus.... mada malo i lice, kad bolje pogledam.
Giljermo Garsija Lupezh = novi Isus, hahahaha
Pozdrav iz zemlje lala, uvek Vas,

vatrogasac

pre 12 godina

dragi moji zaboravljate jednu vaznu cinjenicu,a to je da se ovaj mec igra za trofej,sto automacki znaci veliki pritisak za ENDIJA,ili u prevodu((fack,fack)posle svakog poena.Po meni novak ima vise sansi u ovom mecu iako je skot ja ko nezgodan za NOLETA. GOO NOLE UTEPAJ GI SVIIII......

007

pre 12 godina

Sta bi mi bez brace hrvata i crnogoraca .. i njihovih komentara , cemu bi se smejali ..

MAREJ dobija naravno !!
ali kad bi se gadjali trolejbusima

Danas je dan kada ce Nole da pocisti Mareja sa terena !
prvo sto je tempirao formu za finale ..
drugo sto Marej nije imao mogucnost to da uradi , i mecevi koje su mu predavali njemu ne idu u korist .
trece jer je Nole jednostavno bolji .. istina za nijansu , ali dovoljno
cetvrto .. peto .. nije ni bitno svakako dobija Nole

ajmoooo oooooo leeee NOleeee careeeee

Bubuleja

pre 12 godina

"Bili jednom jedan Srbin i jedan Skot koji su igrali tenis. Ne znam kako je posle bilo, ali je Srbin na kraju slavio....hahahahahhahaaaaaa"

Бетелгез

pre 12 godina

Од Базела 2010. Ноле је играо 12 финала и само је предао финале у Синсинатију,на осталима знамо ко је тријумфовао,па процените ко је фаворит!
Напред Ноле,до нове мастерс титуле!

njofrenko

pre 12 godina

Zna se da sam ja stručnjak za tenis i predvidjam blistavu Novakovu pobedu! Inače, insajderi mi javljaju da Mõrrej drhti tamo u nekom ćošku fitnes sale, a američki gledaoci nisu protiv Novaka zato što je Srbin, već zbog toga što nije nešto drugo! Daklem, sve osim blistave pobede našeg momka, bila bi velika nepravda, a radost našim neprijateljima!

mali radojica

pre 12 godina

Svideli mi se preksinoć oni povremeni izlasci na mrežu, bekhend paralele kao strele.. Servis uvek može bolje.. Kao priučeni teniski rekreativac pitam se da li je moguće skratiti poene protiv vrhunskog (možda i najboljeg) defanzivca na svetu kao što je Mari? Endi je, bez obzira na nedostatak trofeja, u uzlaznoj putanji.. Interesantan je podatak da su na betonu igrali 5:5. Jedva čekam 19.00!

nebojsa ilic

pre 12 godina

stefanapotpuno se slazem sa tobom da giljermo garsija zvani lopez da preuzme stafetu pobednika odavde do vecnosti.ali seti se tejlora denta,on ce mu biti prvi pratilac.covek je rodjen na dan svetog dundule i snaga njegovog top spina ce razoriti sve betone ovoga sveta.

pera

pre 12 godina

Nole ce pobediti jer je bolji teniser, ne gubi nadu ni kad mu ne ide dobro. Uostalom videlo se u mecu Marija sa Tipsarevicem da kad je pritisnut Mari brzo pada. Steta sto Janko nije imao malo vise koncentracije jer ga je skoro dobio. Napred Nole !!!

Mikele

pre 12 godina

Na osnovu trenutne forme i svega shto smo do sad videli, sve osim pobede Novaka bi bilo veliko iznenadjenje. Onaj poraz u Dubaiju ne znachi nishta. Taj turnir je Djokovic igrao sa 50% snage pa dokle dogura, chista priprema i sa takvim pristupom je dogurao do polufinala. Mizeran broj poena je izgubio u Dubaiju a poshtedeo je sebe iscrpljujuce borbe sa Endijem i Federerom. Sad je druga pricha, Novak polako uzima zalet za sezonu shljake i sigurno da bi mu ova pobeda u Majamiju povecala samopouzdanje i donela potrebnu sigurnost u igri. Tako da ne verujem da ce Novak propustiti danashnju priliku. Idemo hrabro do jubilarne 30-te titule! Srecno Nole!

Posmatrač

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.

jegood

pre 12 godina

Ja ocekujem fantastican mec, tome se nadam, da bude prava teniska borba na terenu. Mari i Federer su igraci koji mogu Novaka da pobede i kada je u najboljoj formi kao sto i Novak moze njih. Znaci bice verovatno neizvesno i uzbudljivo. Jedva cekam....

Vladimir NS

pre 12 godina

Pobediće bolji, verujem da je to u ovom trenutku Nole i da će izabrati najbolju taktiku za večeras, a to je oštro i po linijama.

Beker

pre 12 godina

Dakle, kao sto rekoh pre nedelju dana, Novak osvaja ovaj turnir iz cistog oportunizma, da se Mareji, Federeri i ostali ne bi razgoropadili i umislili da su jaci nego sto jesu. Njemu i nije toliko stalo do Majamija, koliko mu je odvratna i pomisao da bi Marej mogao da podigne pobednicki trofej, a to bi vec prevrsilo svaku meru.

tennisman

pre 12 godina

Sad ste glasni svi sto navijate protiv djokovica .. a da vas vidim posle muuray-evog poraza kako cete da pricate ... Jeste da je Murray najnezgodniji rival za novaka ali mislim da je forma djokovica u uzlaznoj putanji i da ce biti 100% spreman za finale za razliku od murray-a koji ne igra bas vrhunski tenis a i nema puno meceva u nogama na ovom turniru stoga ocekujem pobedu novaka u dva seta ....

veliki strumf

pre 12 godina

Ocigledno je da je Nole znacajno podigao nivo igre i da se priblizava onom svemirskom tenisu koji je igrao prosle sezone. Problem je samo sto vrhunski nivo igre u ovom trenutku ne moze da odrzi tokom celog meca, ali to nije ni bitno jer se forma tempira za RG. Sa druge strane, Marej je daleko od prave forme. Glatko je ispao na pocetku IW, a ni u Majamiju ne briljira. Tipsa je bio bolji, brehknuo ga je 6-7 puta ali je svojim greskama sam sebe odveo u poraz. Da nije bilo predaja Raonica i Rafe ubedjen sam da bi se Marej vec pripremao za sezonu sljake. Jeste sveziji od Noleta, ali mislim da ce mu nedostatak meceva sa pislednja dva turnira vise stetiti. Ocekujem sigurnu pobedu Novaka, podloga u Majamiju i vremenske prilike mu odgovaraju, a u predhodna dva kola imao je prilike da "trenira" protiv dva igraca koja igraju slican tenis kao i Marej - dobri trkaci i defanzivci, koji predstavljaju pravi zid i koji mogu da izdrze i po 40 razmena. To je jos jedna prednost Novaka, jer je navikao na taj stil igre.

SRPKINJAAA

pre 12 godina

Ove koji pljuju Noleta zamolila bi da posjecuju sajtove kao sto su indeks.hr isl. pa neka tamo komentarisu Dodika, Cilica isl. koji su toliko postigli u tenisu i koji nisu Noletu ni do clanka.
Napred nole uz tebe smo. Da nikada vise ne pobjedis ti ostajes nas idol i nasa snoga. Pozdrav iz Republiuke Srpske!!!

Mario Bros

pre 12 godina

Ne vidim kako nervozni Marej može da dobije Đokovića- psihološku stenu. Mari možda stiže sve loptice, ali novak ih šalje malo brže i bliže ivicama nego ostali. Čini mi se da će se Mari natrčati i oznojiti dobro, ali da će na kraju morati da prihvati da je Đoković kralj za sada.

Erazmo

pre 12 godina

Nesto se pitam zasto ne cujem od Mareja izjavu tipa '...zajedno smo odrastali...'?? Samo od sentimantalnih Srba mozes da cujes to. Ili mozda gresim? Voleo bih da gresim.

Je l' gledao neko IW, Miami...tenis...anyone...ili samo komentarisete

pre 12 godina

Hm, zar je toliko tesko videti da No1e igra svemirski i da ce pocepati Marija - k'o svinja masan dzak! Sve osim ubedljive pobede Dzokera za mene bi bilo veliko iznenadjenje.

stefana bigi titi

pre 12 godina

Nadamo se svi da ce nole dobiti ovaj mec, sto se tice nastavka sezone ocigledno je da pocinje nova era tenisa. Era garsije lopeza. tacno se videlo kako se spremao i tempirao formu. njegov forhend je najjace oruzije koje je ijedna publika na bilo kom teniskom terenu bilo gde mogla da vidi, a servis nedodirljiv i neuhvatljiv. mislim damniko nece mozci da se odpupre ovom momku. on je rodjen sa namerom i zadatkom da preuzme muski tenis pod svoju kontrolu. to se znalo od prvog dana njegovog rodjenja. ovaj momkak ce osvojiti sve od wimbledona pa do roland garrosa 2014. doso je taj dan, doslo je to doba, pristize nezaustavljiva oluja od igraca jedan jedeni giljermo garsija lopez. zapmatite ovo i setite se na olipiskim igrama ove godine mojih reci. to ce bit mesto eksplozije ovog tenisera....

Inspector Bloch

pre 12 godina

Ovaj mec je bitan za Novaka, pre svega cisto prakticno- posle potvrde osvajanja GS, na redu je potvrda osvajanja jednog MS; u principu, ja mislim da ce Novak ove godine ici na zaokruzivanje, kako GS tako i MS- njemu u kolekciji nedostaje Sangaj,Sinsinati i Monte Karlo/ RF, na primer isto toliko, a Rafi cak 4/No, naravno da ce morati i pokoji osvojen da potvrdi, i nekako ovaj bas 'pase' zbog samopouzdanja za predsytojecu sljaku, jer tamo ga istinski cega ju ciljevo- Monte Karlo i GR, sve ostalo je manje bitno; Ono sto raduje, vidimo da A formu ima, sigurno za dva seta, treci je vec upitan;

Nadam se samo da ce i veceras prevazici svoju bolecivost prema 'kumu, na kraju pokazao je to i u Rimu a i na AO;kada treba znaci; PA, srecno onda,

Pozdrav,

Mrki

pre 12 godina

Već finale je veliki rezultat,naravno svi želimo i odbranu trofeja,ali i ako se to ne desi ja lično biću zadovoljan već samim time što je došao u finale a još više zbog toga što je u susretu sa Fererom i u prvom setu protiv Monaka pokazao da još uvek može da igra onako vrhunski kako je igrao 2011.

sasa jokic

pre 12 godina

Novak je dostigao nivo kada sve zavisi od njega. Ukoliko igra na najvisem nivou niko ne moze da ga pobedi. Nadam se da ce servirati oko 60%, to je dovoljno za pobedu. Mada je cinjenica da mu je marej trenutno naj nezgodniji protivnik, i da mu teren u Majamiju (pored kojeg ima kucu) najvise odgovara.

Bojan

pre 12 godina

Jedini ko moze da bocne Novaka ove godine je Murray, Rafa ce da padne, koljena mu vec klecaju, Fedex ne moze da konstantno drzi formu. Brine me kod duela protiv Andy-ja sto gubi zivce brzo, skot mi djeluje mnogo smirenije u duelima, obratite paznju na to. Danas Novak uzima u 3 seta!

realno...

pre 12 godina

Finale dobija Nole jer nadam se nece taktizirati kao u predhodnim mecevima...imaju slicnu igru Murray mora da bude agresivniji ako hoce titulu ali ako Nole "pusti ruku" i neigra stegnuto i bojazljivo ostali nemaju mnogo sansi...i jedino tako eto odbrane Majamija...jos jednom velike pohvale za b92...@dobro-malo si pomesao GGL nije ista osoba kao Feliciano Lopez...inace GGL je napravio veliko iznenadjenje i jos na pocetku turnira izbacio Murray-a na IW-a...

Sasa_ns

pre 12 godina

Boze kakvo pitanje... pa niko!!! Marej ce povracati jer je popio puno ono svoje tecnosti, a Novaku ce biti vruce jer je, logicno, napolju vruce... finale prekinuto..... :)

milos

pre 12 godina

na ovakvim turnirima navijam za lep tenis. cuvam zivce za French Open, i Olimpijske igre. i sam Nole je rekao da mu je to prioritet.

struka

pre 12 godina

Ako Endi bude sevirao kao u Dubaiu, tesko ce ga Novak pobijediti. Mislim da je Endi nekako vise motivisan u njihovim duelima, zbog toga mu dajem blagu prednost. Da se igra u tri seta veliki favorit bio bi Novak, posto je u dva dobijena, prednost je na Endijevoj strani, jer ima odlican skor sa prvom trojicom u mecevima u dva seta na betonu.

jack

pre 12 godina

Marej ne može da pobedi Đokovića, može do trofeja samo ako mu Đoković preda meč. A ovaj to ponekad i radi bilo otvoreno kao u Cincinatiju bilo prikriveno kao u Dubaiu a razloge ne znam, možda to navodno zajedničko odrastanje, za koje Marej i ne zna.
Ne znam kada sam gledao Mareja da igra onako kao napr. Ferer ili Monako, čini mi se nikada. Mareja je proizvela štampa i TV jer je Englez, da je Španac ili Rus za njega bi se jedva čulo.

vlado

pre 12 godina

Nikada neću razumeti Hrvate koji se javljaju i daju negativne komentare,razumem frustraciju što nijednog Hrvata nema nigde u ATP turu ali treba biti realan i reći ne oborivu činjenicu da je Veliki Novak Đoković najbolji teniser svih vremena.Treba biti veliki i u porazima a to Hrvati očigledno ne mogu.

veljko

pre 12 godina

Ne ocekujem kvalitetan tenis,ne preterano.Marej je imao premalo meceva na ovom turniru i nije u nekoj formi(ali po meni najneugodniji teniser za No1a).No1e podize nivo forme,najbolje igra u finalima,ali ipak igra protiv igraca koji mu nikako ne lezi.Evo prostog objasnjenja.Ima dobru servu(vrlo malo sansi ce No1e imati za brejk),dobro se krece ,podjednako se dobro brani i iz bekhenda i iz forhenda,dobro reternira.Kada dobije kracu ili sporiju loptu odlicno napada.Ocekujem mec u grcu, sa vise gresaka u odnosu na winere(kod obojice).Ipak bih blagu prednost dao Mareju(55%-45%)samo zbog tradicije u njihovim finalima na turnirima masters serije.ako se ne varam 3:0 je za Mareja,bez izgubljenog seta. Igrano je na podlogama slicnoj ovoj i u slicnim uslovima(dnevni mecevi),a i poslednji njihov okrsaj Marej je lagano dobio.Presudice po meni prvi set,pogotovo ako ga Marej dobije.Pozeleo bih No1u puno srece i da igra kao u Abu Dabiju,kao prve setove protiv Monaca i Ferera,da "pusti" ruku,jer po meni samo tako ima sanse.U "sahu" ce tesko dobiti upornog Mareja.

Backy

pre 12 godina

Evo linka za one koji neće moći da prate meč na TV-u. A i ja se nadam pobedi Noleta. Nekako mi Nole deluje mnogo sigurniji u poslednjim mečevima.
http://www.firstrowsports.eu/watch/116625/1/watch-djokovic-vs-murray-%28atp-miami%29.html

Sasa

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.
(Posmatrač, 1. april 2012 10:32)

Za razliku od ovih zaljubljenika u pomenutnu trojicu, "bigi titi" se zeza. Da se još neko ne bi navukao na provokaciju, jedno obaveštenje: GGL ima 28 godinica.

Go Tipsa

pre 12 godina

Strasno, ali ovde od 145 komentara 100 ima negativnih. Ex Yu i dalje je glavni grad Beograd, a srpski problemi izvor za mrznju i provokacije. Aj malo oladite u vase provincije i ostavite nas na miru.
Napred Nole!!! Evo samo sto ga nije pobedio i to ubedljivo.

Djoksa

pre 12 godina

Novak Djokovic!

Najvaznije za Novaka u predstojecem mecu je da osvoji prvi set! Nisam proveravao, ali mislim da kad god je Mari osvojio prvi set da je i pobedjivao u njihovim mecevima.
Prednost za Novaka ce biti sto Mari tri puna dana nije igrao meceve sto ce se sigurno odraziti na pravovremeni tajming.
Mana za Novaka je sto ce se igrati, vrlo verovatno, po velikoj vrucini i vlaznosti (zbog blizine Atlantskog okeana).
Vrlo veliku ulogu ce igrati i procenat ubacaja prvog servisa za Novaka. Jer ako, za razliku od prethodnih meceva, ga podigne na bar 70% kao i da ne pada puno ispod nivoa u razmenama sa osnovne linije koji je pokazao u prvim setovima u prethodna dva duela on vise nego sigurno osvaja Majami.

Puno srece u finalu Nole!

Istvan Balaz

pre 12 godina

Gledam Novaka redovno,veliki sam njegov fan,al sad neznam gde bi mogao gledatprenos,na net ZNA LI NEKO LINK na kome mogu uzivo gledati preko neta.
Pozdrav iz Madjarske
BALAZ ISTVAN
napred NOLE

nemanja

pre 12 godina

Ovom prilkom zelim da cestitiam rodjendan Miroslavi Federer i da joj pozelim sve najbolje..P.S Sto se tice danasnjeg meca..Nole je u maloj prednosti..Kvalitewtno je odigrao ovaj turnir,dok Marej nije imao dovoljno meceva da bi dostigao formu koja mu je potrebna za danasnji mec..Sveejedno,uzivacemo u dobrom tenisu i spektakulranoj igri..2 1 za Noleta..

Igor

pre 12 godina

Po kladionicama djokovic je veliki favorit, kvota na njega je 1,35 na mareja je 2,8. Sto se tice samog meca nezahvalno je prognozirati, marej je svakako odmorniji, ali ni djokovic nije igrao maratonske meceve,tako da umor nece biti presudan. Takodje kod djokovica postoji i zelja da vrati mareju za poraz u Dubaiju, i da osvajanjem titule jos pobegne nadalu, i stekne psiholosku prednost pred nastavak sezone na sljaci. Za kraj moja prognoza meca je 2-1 za djokovica.

Sve je moguće

pre 12 godina

Mislim da će biti velika borba u tri seta a rezultat nerešen.Po setovima 1,5:1,5. Obojica će dobiti divnu kristalnu kuglu,tj.pehar.Čestitke obojici.

Rema

pre 12 godina

Nadam se Marej!Ipak uporedjujuci oba tenisera ne mogu a da ne spomenem kvalitet koji je na strani Britanca.Naravno tu jr i talenat,koji realno nedostaje Noletu,mada Nole je ziv primer kako se taj manjak talenta kompenzuje ogromnim radom i odricanjem.Za to ima veliki RESPEKT.

dunster

pre 12 godina

@stefana bigi titi
Sestro daj i nama malo,to što uzimaš.Možda će neko reći i da sam ja na bunikama,ali Novak može da uzme samo prvi set-plafon!

sqfadfsadsf

pre 12 godina

(jack, 1. april 2012 11:36)
da,da bas si pametan,covjek je cetvrti na svjetu i za njega se ne bi culo. svaka cast,odavno ovako nesto nisam cuo.to mozda ne bi ti cuo za njega,jer vjerovatno i ne pratis tenis,vec samo Novakove meceve kao i pola ovih "strucnjaka"sto ovdje ostavljaju komentare.

cale

pre 12 godina

Istina je da Marej ne lezi Novaku.
Ali isto tako da Marej slabo igra finala to se videlo i protiv Federera.
Bice tesko ali nadam se da ako igra svoju igru kao prvi set protiv Ferera onda nema bojazni.
Sad ce imati motiva nadam se a Marej tremu kao i obicno na velikim mecevima.

Aki

pre 12 godina

Naravno, Marej. Posle tog poraza počinje veliki pad arogantnog srpskog tenisera, jer na šljaki nema šta da traži, a tu je osvojio puno bodova lane. Njegov tenis kao i tenis Nadala je potpuno pročitan. Kraj godine: 1.Federer 2.Marej 3.Nadal 4.Del Potro 5.Đoković. Živi bili pa videli.

Monarhista

pre 12 godina

Redakcijo,kao Boga Vas molim da uvedete mogucnost ulaganja "kviska" jedanput godisnje za svakog diskutanta koji bi onda mogao da kaze sta god hoce:-)
Obecavam Vam da necete da se pokajete jer kad budete procitali sta bi sve rekao ovima poput mikipfc,neutralca ili "milana" predlozicete me za Nobela:-)))

mili-split

pre 12 godina

Ne znam sta se desilo u Dubaju - ali sada je vreme kada Nole mora da bude u top formi jer je ovo poslednji i najvazniji na tvrdoj njegovoj podlozi.
Ako je tako, a verujem da jeste, smazace ga Noleu dva seta.
Aaaako bi u neekom slucaju dobio Brit, onda ce jos dobiti i Pariz i London i bicce novi br.1.

Robert

pre 12 godina

Mislim da će dobiti Andy, 2:1 u setovima. Navijam za Noleta, ali se trudim da ne budem pristrasan već objektivan. Bojim se da će odlučujući set izgubiti na način na koji ih je dobijao protiv Ferera i Monaka. :S

Majami

pre 12 godina

Zar niko nije gledao Dubai ?!?! Lepo se videlo kako stoje stvari.
Kao Jugoslovenski sportista navijam za Novaka ali ipak je za
nijansu bolji Britanac, pa videlo se, budite realni visse.

stefana bigi titi

pre 12 godina

Nadamo se svi da ce nole dobiti ovaj mec, sto se tice nastavka sezone ocigledno je da pocinje nova era tenisa. Era garsije lopeza. tacno se videlo kako se spremao i tempirao formu. njegov forhend je najjace oruzije koje je ijedna publika na bilo kom teniskom terenu bilo gde mogla da vidi, a servis nedodirljiv i neuhvatljiv. mislim damniko nece mozci da se odpupre ovom momku. on je rodjen sa namerom i zadatkom da preuzme muski tenis pod svoju kontrolu. to se znalo od prvog dana njegovog rodjenja. ovaj momkak ce osvojiti sve od wimbledona pa do roland garrosa 2014. doso je taj dan, doslo je to doba, pristize nezaustavljiva oluja od igraca jedan jedeni giljermo garsija lopez. zapmatite ovo i setite se na olipiskim igrama ove godine mojih reci. to ce bit mesto eksplozije ovog tenisera....

Aki

pre 12 godina

Naravno, Marej. Posle tog poraza počinje veliki pad arogantnog srpskog tenisera, jer na šljaki nema šta da traži, a tu je osvojio puno bodova lane. Njegov tenis kao i tenis Nadala je potpuno pročitan. Kraj godine: 1.Federer 2.Marej 3.Nadal 4.Del Potro 5.Đoković. Živi bili pa videli.

struka

pre 12 godina

Ako Endi bude sevirao kao u Dubaiu, tesko ce ga Novak pobijediti. Mislim da je Endi nekako vise motivisan u njihovim duelima, zbog toga mu dajem blagu prednost. Da se igra u tri seta veliki favorit bio bi Novak, posto je u dva dobijena, prednost je na Endijevoj strani, jer ima odlican skor sa prvom trojicom u mecevima u dva seta na betonu.

Rema

pre 12 godina

Nadam se Marej!Ipak uporedjujuci oba tenisera ne mogu a da ne spomenem kvalitet koji je na strani Britanca.Naravno tu jr i talenat,koji realno nedostaje Noletu,mada Nole je ziv primer kako se taj manjak talenta kompenzuje ogromnim radom i odricanjem.Za to ima veliki RESPEKT.

dunster

pre 12 godina

@stefana bigi titi
Sestro daj i nama malo,to što uzimaš.Možda će neko reći i da sam ja na bunikama,ali Novak može da uzme samo prvi set-plafon!

jack

pre 12 godina

Marej ne može da pobedi Đokovića, može do trofeja samo ako mu Đoković preda meč. A ovaj to ponekad i radi bilo otvoreno kao u Cincinatiju bilo prikriveno kao u Dubaiu a razloge ne znam, možda to navodno zajedničko odrastanje, za koje Marej i ne zna.
Ne znam kada sam gledao Mareja da igra onako kao napr. Ferer ili Monako, čini mi se nikada. Mareja je proizvela štampa i TV jer je Englez, da je Španac ili Rus za njega bi se jedva čulo.

Sasa_ns

pre 12 godina

Boze kakvo pitanje... pa niko!!! Marej ce povracati jer je popio puno ono svoje tecnosti, a Novaku ce biti vruce jer je, logicno, napolju vruce... finale prekinuto..... :)

Majami

pre 12 godina

Zar niko nije gledao Dubai ?!?! Lepo se videlo kako stoje stvari.
Kao Jugoslovenski sportista navijam za Novaka ali ipak je za
nijansu bolji Britanac, pa videlo se, budite realni visse.

sqfadfsadsf

pre 12 godina

(jack, 1. april 2012 11:36)
da,da bas si pametan,covjek je cetvrti na svjetu i za njega se ne bi culo. svaka cast,odavno ovako nesto nisam cuo.to mozda ne bi ti cuo za njega,jer vjerovatno i ne pratis tenis,vec samo Novakove meceve kao i pola ovih "strucnjaka"sto ovdje ostavljaju komentare.

BGD Online

pre 12 godina

Mislim da je Marej u ovom trenutku najnezgodniji rival za Novaka,bice jako tezak mec,ali ipak blagu prednost dajem noletu zbog iskustva igranja velikih meceva 51 49 sansi za noleta

Za pristup internetu uvesti psiho test

pre 12 godina

Marej dobija sigurno.a do kraja godine prognoziram veliki pad novaka djokovica
(neutralac, 31. mart 2012 22:26)

Ma da svakako,do kraja godine ima da padne negde između 490. i 635. mjesta,a lako je moguće da ispadne i iz prvih 1000.

777

pre 12 godina

Ako sa tri meča osvoji turnir onda je nevidjen srećković. Nadam se da će mu se neigranje vratiti porazom. Normalno čovek nije kriv što su drugi predavali ali mnogo bi bilo. Napred i nadam se Novakovoj pobedi.

Robert

pre 12 godina

Mislim da će dobiti Andy, 2:1 u setovima. Navijam za Noleta, ali se trudim da ne budem pristrasan već objektivan. Bojim se da će odlučujući set izgubiti na način na koji ih je dobijao protiv Ferera i Monaka. :S

veljko

pre 12 godina

Ne ocekujem kvalitetan tenis,ne preterano.Marej je imao premalo meceva na ovom turniru i nije u nekoj formi(ali po meni najneugodniji teniser za No1a).No1e podize nivo forme,najbolje igra u finalima,ali ipak igra protiv igraca koji mu nikako ne lezi.Evo prostog objasnjenja.Ima dobru servu(vrlo malo sansi ce No1e imati za brejk),dobro se krece ,podjednako se dobro brani i iz bekhenda i iz forhenda,dobro reternira.Kada dobije kracu ili sporiju loptu odlicno napada.Ocekujem mec u grcu, sa vise gresaka u odnosu na winere(kod obojice).Ipak bih blagu prednost dao Mareju(55%-45%)samo zbog tradicije u njihovim finalima na turnirima masters serije.ako se ne varam 3:0 je za Mareja,bez izgubljenog seta. Igrano je na podlogama slicnoj ovoj i u slicnim uslovima(dnevni mecevi),a i poslednji njihov okrsaj Marej je lagano dobio.Presudice po meni prvi set,pogotovo ako ga Marej dobije.Pozeleo bih No1u puno srece i da igra kao u Abu Dabiju,kao prve setove protiv Monaca i Ferera,da "pusti" ruku,jer po meni samo tako ima sanse.U "sahu" ce tesko dobiti upornog Mareja.

Beker

pre 12 godina

Dakle, kao sto rekoh pre nedelju dana, Novak osvaja ovaj turnir iz cistog oportunizma, da se Mareji, Federeri i ostali ne bi razgoropadili i umislili da su jaci nego sto jesu. Njemu i nije toliko stalo do Majamija, koliko mu je odvratna i pomisao da bi Marej mogao da podigne pobednicki trofej, a to bi vec prevrsilo svaku meru.

Sve je moguće

pre 12 godina

Mislim da će biti velika borba u tri seta a rezultat nerešen.Po setovima 1,5:1,5. Obojica će dobiti divnu kristalnu kuglu,tj.pehar.Čestitke obojici.

Erazmo

pre 12 godina

Nesto se pitam zasto ne cujem od Mareja izjavu tipa '...zajedno smo odrastali...'?? Samo od sentimantalnih Srba mozes da cujes to. Ili mozda gresim? Voleo bih da gresim.

Je l' gledao neko IW, Miami...tenis...anyone...ili samo komentarisete

pre 12 godina

Hm, zar je toliko tesko videti da No1e igra svemirski i da ce pocepati Marija - k'o svinja masan dzak! Sve osim ubedljive pobede Dzokera za mene bi bilo veliko iznenadjenje.

njofrenko

pre 12 godina

Zna se da sam ja stručnjak za tenis i predvidjam blistavu Novakovu pobedu! Inače, insajderi mi javljaju da Mõrrej drhti tamo u nekom ćošku fitnes sale, a američki gledaoci nisu protiv Novaka zato što je Srbin, već zbog toga što nije nešto drugo! Daklem, sve osim blistave pobede našeg momka, bila bi velika nepravda, a radost našim neprijateljima!

nikol dz. femija

pre 12 godina

NARAVNO Novak. UVEK Novak. NADAM SE DA NEĆE BITI BOLEĆIV PREMA MAREJU. Nadam se da će publika pobuditi sve najbolje u Novaku i da će pobediti.

U SVAKOM SLUČAJU, Novak je već postigao odličan uspeh u Majamiju i ove godine.

Nego, mogli biste da OBJAVITE da je ŠTEPANEK OSVOJIO titulu u dublu, a to je važno jer igramo u Dejvis kupu protiv Češke. Bravo za njega i Paesa.

Naš Nestor i Mirnji su izgubili finale.

Paradox

pre 12 godina

Neki vidim spominju da ce Novak izgubiti zbog vlaznosti i vremena, haha, sta sve necu da procitam, pa u prosloj godini smo videli da je Djokovic najspremniji od svih igraca, izbacivanjem glutena iz ishrane on je neunistiv, a to je najvise dokazao ove godine osvajanjem A. Opena, pa covek je odigrao 11 sati tenisa u dva meca ljudi i uzeo pehar!! U ovom finalu ce pobediti teniser koji bude bolje igrao, a ne ko ima vise snage ili ko bude izdrzljiviji i prilagodniji uslovima, dajte molim vas!!!!

vatrogasac

pre 12 godina

dragi moji zaboravljate jednu vaznu cinjenicu,a to je da se ovaj mec igra za trofej,sto automacki znaci veliki pritisak za ENDIJA,ili u prevodu((fack,fack)posle svakog poena.Po meni novak ima vise sansi u ovom mecu iako je skot ja ko nezgodan za NOLETA. GOO NOLE UTEPAJ GI SVIIII......

mama Milica

pre 12 godina

Pa za sve pljuvace jedan veliki i debeo minus!!! A za Novaka sve pohvale i cestitke i nema veze da li ce da pobedi veceras on je nas, jedinistven i najbolji!!!Samo napred NOLE!!!

007

pre 12 godina

Sta bi mi bez brace hrvata i crnogoraca .. i njihovih komentara , cemu bi se smejali ..

MAREJ dobija naravno !!
ali kad bi se gadjali trolejbusima

Danas je dan kada ce Nole da pocisti Mareja sa terena !
prvo sto je tempirao formu za finale ..
drugo sto Marej nije imao mogucnost to da uradi , i mecevi koje su mu predavali njemu ne idu u korist .
trece jer je Nole jednostavno bolji .. istina za nijansu , ali dovoljno
cetvrto .. peto .. nije ni bitno svakako dobija Nole

ajmoooo oooooo leeee NOleeee careeeee

777

pre 12 godina

endi pobedjuje u 3 seta, treba biti realan.
(milan, 1. april 2012 00:53)
Na osnovu čega treba biti realan? Na osnovu 3 odigrana meča na turniru? Onog mučenja i gubljenja seta protiv Tipse? Podrigivao pa se zato mučio? Endi večeras mora da odigra meč života a Novak veoma slabo da bi pobedio. Ako Novak odigra na istom nivou kao protiv Ferera ili Monaka, Endi nema šta da traži. Novakov poraz Dubaiju i ovaj Novak u Majamiju, nemaju veze, jer na ovom turniru rastura i kada mu slabije ide, obično u drugom setu. Realno je suprotno, da Novak eksplodira u ovom meču, jer to je finale i da njegov talenat i znanje ubiju Endija. To će mo gledati večeras jer to je realno i to je br.1.

Dobro

pre 12 godina

@stefana bigi titi, na kojim si ti drogama ???
(Dragan, 31. mart 2012 23:19)
Da, imas pravo, Dragane. Ova 'stefana' ima neke cudne vizije, ali znas kako, ... zene su to. Kad se u svetu tenisa pojavi neka ovako zgodna faca (kao GGL) one se otkace, pa im realnost nije najbliskija. I ovde, na zapadu je jako popularan, ali ne medju poznavaocima tenisa, nego medju zenama... mada su i tu ukusi razliciti, hahahaha.
Ja mu ne bih, da sam zena, ni orah iz ruke uzeo a kamoli da pisem ovakve hvalospeve i komentare. covece, kao da da dolazi Isus.... mada malo i lice, kad bolje pogledam.
Giljermo Garsija Lupezh = novi Isus, hahahaha
Pozdrav iz zemlje lala, uvek Vas,

Bojan

pre 12 godina

Jedini ko moze da bocne Novaka ove godine je Murray, Rafa ce da padne, koljena mu vec klecaju, Fedex ne moze da konstantno drzi formu. Brine me kod duela protiv Andy-ja sto gubi zivce brzo, skot mi djeluje mnogo smirenije u duelima, obratite paznju na to. Danas Novak uzima u 3 seta!

tennisman

pre 12 godina

Sad ste glasni svi sto navijate protiv djokovica .. a da vas vidim posle muuray-evog poraza kako cete da pricate ... Jeste da je Murray najnezgodniji rival za novaka ali mislim da je forma djokovica u uzlaznoj putanji i da ce biti 100% spreman za finale za razliku od murray-a koji ne igra bas vrhunski tenis a i nema puno meceva u nogama na ovom turniru stoga ocekujem pobedu novaka u dva seta ....

sloba

pre 12 godina

mada deluje da je marej u prednosti jer se odmarao nekoliko dana to može biti i mač sa dve oštrice.naime može se desiti da se igrač tako i previše ohladi i izgubi takmičarski naboj.ja se upravo tome nadam.mislim da je red da se đoković posle dva relativna neuspeha,od kojih je onaj poraz od dugačkog iznera stvarno bio šokantan,vrati na stazu uspeha

Bubuleja

pre 12 godina

"Bili jednom jedan Srbin i jedan Skot koji su igrali tenis. Ne znam kako je posle bilo, ali je Srbin na kraju slavio....hahahahahhahaaaaaa"

doktor

pre 12 godina

Mariju su predali Raonic i Nadal,plus je ispao u prvom kolu I.Velsa savakako je sveziji ,odmorniji...E,sad to moze i da bude hendikep u smislu da nije igrao puno tenisa...Treba Novak agresivno od starta dak Endi ne udje u ritam

Mario Bros

pre 12 godina

Ne vidim kako nervozni Marej može da dobije Đokovića- psihološku stenu. Mari možda stiže sve loptice, ali novak ih šalje malo brže i bliže ivicama nego ostali. Čini mi se da će se Mari natrčati i oznojiti dobro, ali da će na kraju morati da prihvati da je Đoković kralj za sada.

Inspector Bloch

pre 12 godina

Ovaj mec je bitan za Novaka, pre svega cisto prakticno- posle potvrde osvajanja GS, na redu je potvrda osvajanja jednog MS; u principu, ja mislim da ce Novak ove godine ici na zaokruzivanje, kako GS tako i MS- njemu u kolekciji nedostaje Sangaj,Sinsinati i Monte Karlo/ RF, na primer isto toliko, a Rafi cak 4/No, naravno da ce morati i pokoji osvojen da potvrdi, i nekako ovaj bas 'pase' zbog samopouzdanja za predsytojecu sljaku, jer tamo ga istinski cega ju ciljevo- Monte Karlo i GR, sve ostalo je manje bitno; Ono sto raduje, vidimo da A formu ima, sigurno za dva seta, treci je vec upitan;

Nadam se samo da ce i veceras prevazici svoju bolecivost prema 'kumu, na kraju pokazao je to i u Rimu a i na AO;kada treba znaci; PA, srecno onda,

Pozdrav,

Marina

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

A ti onda uživaj u umeću Olića,Pranjića,Badštubera,u lepoti Riberija i ne gubi vreme na onom što te ne zanima.

SRPKINJAAA

pre 12 godina

Ove koji pljuju Noleta zamolila bi da posjecuju sajtove kao sto su indeks.hr isl. pa neka tamo komentarisu Dodika, Cilica isl. koji su toliko postigli u tenisu i koji nisu Noletu ni do clanka.
Napred nole uz tebe smo. Da nikada vise ne pobjedis ti ostajes nas idol i nasa snoga. Pozdrav iz Republiuke Srpske!!!

amater

pre 12 godina

da li je moguce da samo u Srbiju postoji toliko "profesionalaca" i "poznavalaca" tenisa ...

Kad bi Novak sutra predao mec i do kraja godine samo obilazio turnire zezanja radi i da ne osvoji vise ni jedan poen, ne bi mogao da bude plasiran gore nego 8 mesto (do sad je osvojio od pocetka godine 3060 poena) . Dosta vise tih hejterskih komentara kako do kraja godine nece biti ni medju 20 itd itd....

Mozda mu je ovo vrhunac, mozda nece uzeti ni jedan grand slam ili masters vise u zivotu (verovatno hoce jos dosta i jednih i drugih i po koju medalju na OI) ... ali edukujte se malo pre nego sto krenete sa lupetanjem jer vas niko nece uzeti za ozbiljno...

Ko sutra pobedjuje... Novak u dva gusta seta

Александар

pre 12 godina

Мечеви са Новаком сада више значе Марију него обрнуто - бар када је реч о оним ван Гренд слем серије. Ако је Мари спреман да изгори на терену по сваку цену, онда има благу предност, јер је очигледно да се Новак чува за своје овогодишње приоритете - РГ и Олимпијаду, и у складу с тим диже форму. Но, ако Новак реши да одржи ниво првих сетова против Ферера и Монака кроз прва два сета са Маријем - онда ће бити 2:0 за нашег.

Бетелгез

pre 12 godina

Од Базела 2010. Ноле је играо 12 финала и само је предао финале у Синсинатију,на осталима знамо ко је тријумфовао,па процените ко је фаворит!
Напред Ноле,до нове мастерс титуле!

sasa jokic

pre 12 godina

Novak je dostigao nivo kada sve zavisi od njega. Ukoliko igra na najvisem nivou niko ne moze da ga pobedi. Nadam se da ce servirati oko 60%, to je dovoljno za pobedu. Mada je cinjenica da mu je marej trenutno naj nezgodniji protivnik, i da mu teren u Majamiju (pored kojeg ima kucu) najvise odgovara.

nemanja

pre 12 godina

Ovom prilkom zelim da cestitiam rodjendan Miroslavi Federer i da joj pozelim sve najbolje..P.S Sto se tice danasnjeg meca..Nole je u maloj prednosti..Kvalitewtno je odigrao ovaj turnir,dok Marej nije imao dovoljno meceva da bi dostigao formu koja mu je potrebna za danasnji mec..Sveejedno,uzivacemo u dobrom tenisu i spektakulranoj igri..2 1 za Noleta..

draganm2007

pre 12 godina

mislim da je sasvim ok da voleti i postovati stil igre nekog drugog tenisera a da to nije Novak Djokovic,ali nikada mi nece biti jasno kako je moguce navijati i zeleti poraz nekome ko predstavlja tebe i tvoju zemlju na najbolji moguci nacin......

Djoksa

pre 12 godina

Novak Djokovic!

Najvaznije za Novaka u predstojecem mecu je da osvoji prvi set! Nisam proveravao, ali mislim da kad god je Mari osvojio prvi set da je i pobedjivao u njihovim mecevima.
Prednost za Novaka ce biti sto Mari tri puna dana nije igrao meceve sto ce se sigurno odraziti na pravovremeni tajming.
Mana za Novaka je sto ce se igrati, vrlo verovatno, po velikoj vrucini i vlaznosti (zbog blizine Atlantskog okeana).
Vrlo veliku ulogu ce igrati i procenat ubacaja prvog servisa za Novaka. Jer ako, za razliku od prethodnih meceva, ga podigne na bar 70% kao i da ne pada puno ispod nivoa u razmenama sa osnovne linije koji je pokazao u prvim setovima u prethodna dva duela on vise nego sigurno osvaja Majami.

Puno srece u finalu Nole!

realno...

pre 12 godina

Finale dobija Nole jer nadam se nece taktizirati kao u predhodnim mecevima...imaju slicnu igru Murray mora da bude agresivniji ako hoce titulu ali ako Nole "pusti ruku" i neigra stegnuto i bojazljivo ostali nemaju mnogo sansi...i jedino tako eto odbrane Majamija...jos jednom velike pohvale za b92...@dobro-malo si pomesao GGL nije ista osoba kao Feliciano Lopez...inace GGL je napravio veliko iznenadjenje i jos na pocetku turnira izbacio Murray-a na IW-a...

Posmatrač

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.

pera

pre 12 godina

Nole ce pobediti jer je bolji teniser, ne gubi nadu ni kad mu ne ide dobro. Uostalom videlo se u mecu Marija sa Tipsarevicem da kad je pritisnut Mari brzo pada. Steta sto Janko nije imao malo vise koncentracije jer ga je skoro dobio. Napred Nole !!!

Mrki

pre 12 godina

Već finale je veliki rezultat,naravno svi želimo i odbranu trofeja,ali i ako se to ne desi ja lično biću zadovoljan već samim time što je došao u finale a još više zbog toga što je u susretu sa Fererom i u prvom setu protiv Monaka pokazao da još uvek može da igra onako vrhunski kako je igrao 2011.

Ratko Jevtovic

pre 12 godina

Muka mi je od Đokovića, Nadala, Federera, Marija ... Stvarno ste dosadni s tim tenisom!
(Bayern, 1. april 2012 07:55)

Ko te bre tera da ides na tenis stranicu. Mesi se malo sa Mesijem!
Napred Nole, ruka ti se pozlatila!
Pozdrav iz Perta, Australija

milos

pre 12 godina

na ovakvim turnirima navijam za lep tenis. cuvam zivce za French Open, i Olimpijske igre. i sam Nole je rekao da mu je to prioritet.

nebojsa

pre 12 godina

marej ima sansu ako djokovic odigra slabije ali ako bude igrao punim gasom oduvace endija kada igra najbolje sto ume on je nedodirljiv.

Igor

pre 12 godina

Po kladionicama djokovic je veliki favorit, kvota na njega je 1,35 na mareja je 2,8. Sto se tice samog meca nezahvalno je prognozirati, marej je svakako odmorniji, ali ni djokovic nije igrao maratonske meceve,tako da umor nece biti presudan. Takodje kod djokovica postoji i zelja da vrati mareju za poraz u Dubaiju, i da osvajanjem titule jos pobegne nadalu, i stekne psiholosku prednost pred nastavak sezone na sljaci. Za kraj moja prognoza meca je 2-1 za djokovica.

nebojsa ilic

pre 12 godina

stefanapotpuno se slazem sa tobom da giljermo garsija zvani lopez da preuzme stafetu pobednika odavde do vecnosti.ali seti se tejlora denta,on ce mu biti prvi pratilac.covek je rodjen na dan svetog dundule i snaga njegovog top spina ce razoriti sve betone ovoga sveta.

Vladimir NS

pre 12 godina

Pobediće bolji, verujem da je to u ovom trenutku Nole i da će izabrati najbolju taktiku za večeras, a to je oštro i po linijama.

veliki strumf

pre 12 godina

Ocigledno je da je Nole znacajno podigao nivo igre i da se priblizava onom svemirskom tenisu koji je igrao prosle sezone. Problem je samo sto vrhunski nivo igre u ovom trenutku ne moze da odrzi tokom celog meca, ali to nije ni bitno jer se forma tempira za RG. Sa druge strane, Marej je daleko od prave forme. Glatko je ispao na pocetku IW, a ni u Majamiju ne briljira. Tipsa je bio bolji, brehknuo ga je 6-7 puta ali je svojim greskama sam sebe odveo u poraz. Da nije bilo predaja Raonica i Rafe ubedjen sam da bi se Marej vec pripremao za sezonu sljake. Jeste sveziji od Noleta, ali mislim da ce mu nedostatak meceva sa pislednja dva turnira vise stetiti. Ocekujem sigurnu pobedu Novaka, podloga u Majamiju i vremenske prilike mu odgovaraju, a u predhodna dva kola imao je prilike da "trenira" protiv dva igraca koja igraju slican tenis kao i Marej - dobri trkaci i defanzivci, koji predstavljaju pravi zid i koji mogu da izdrze i po 40 razmena. To je jos jedna prednost Novaka, jer je navikao na taj stil igre.

Mikele

pre 12 godina

Na osnovu trenutne forme i svega shto smo do sad videli, sve osim pobede Novaka bi bilo veliko iznenadjenje. Onaj poraz u Dubaiju ne znachi nishta. Taj turnir je Djokovic igrao sa 50% snage pa dokle dogura, chista priprema i sa takvim pristupom je dogurao do polufinala. Mizeran broj poena je izgubio u Dubaiju a poshtedeo je sebe iscrpljujuce borbe sa Endijem i Federerom. Sad je druga pricha, Novak polako uzima zalet za sezonu shljake i sigurno da bi mu ova pobeda u Majamiju povecala samopouzdanje i donela potrebnu sigurnost u igri. Tako da ne verujem da ce Novak propustiti danashnju priliku. Idemo hrabro do jubilarne 30-te titule! Srecno Nole!

Backy

pre 12 godina

Evo linka za one koji neće moći da prate meč na TV-u. A i ja se nadam pobedi Noleta. Nekako mi Nole deluje mnogo sigurniji u poslednjim mečevima.
http://www.firstrowsports.eu/watch/116625/1/watch-djokovic-vs-murray-%28atp-miami%29.html

cale

pre 12 godina

Istina je da Marej ne lezi Novaku.
Ali isto tako da Marej slabo igra finala to se videlo i protiv Federera.
Bice tesko ali nadam se da ako igra svoju igru kao prvi set protiv Ferera onda nema bojazni.
Sad ce imati motiva nadam se a Marej tremu kao i obicno na velikim mecevima.

jegood

pre 12 godina

Ja ocekujem fantastican mec, tome se nadam, da bude prava teniska borba na terenu. Mari i Federer su igraci koji mogu Novaka da pobede i kada je u najboljoj formi kao sto i Novak moze njih. Znaci bice verovatno neizvesno i uzbudljivo. Jedva cekam....

mali radojica

pre 12 godina

Svideli mi se preksinoć oni povremeni izlasci na mrežu, bekhend paralele kao strele.. Servis uvek može bolje.. Kao priučeni teniski rekreativac pitam se da li je moguće skratiti poene protiv vrhunskog (možda i najboljeg) defanzivca na svetu kao što je Mari? Endi je, bez obzira na nedostatak trofeja, u uzlaznoj putanji.. Interesantan je podatak da su na betonu igrali 5:5. Jedva čekam 19.00!

Istvan Balaz

pre 12 godina

Gledam Novaka redovno,veliki sam njegov fan,al sad neznam gde bi mogao gledatprenos,na net ZNA LI NEKO LINK na kome mogu uzivo gledati preko neta.
Pozdrav iz Madjarske
BALAZ ISTVAN
napred NOLE

Go Tipsa

pre 12 godina

Strasno, ali ovde od 145 komentara 100 ima negativnih. Ex Yu i dalje je glavni grad Beograd, a srpski problemi izvor za mrznju i provokacije. Aj malo oladite u vase provincije i ostavite nas na miru.
Napred Nole!!! Evo samo sto ga nije pobedio i to ubedljivo.

Sasa

pre 12 godina

Kad izvesna "bigi titi" predviđa blistavu karijeru za nekakvog Lopeza (ili Martineza, ili Gonzalesa, nisam zapamtio) pretpostavljam da razmišlja baš tim "bigi titi"... To mi je razumljivo - žene umeju iracionalno da se zainteresuju (lepa Ana i ne-baš-takav Vedrasko, na primer). Ali odmah postavljam pitanje: čime razmišljaju muški poklonici tenisa kad su toliko zapeli za Rodžera, Rafaela ili Endija.
(Posmatrač, 1. april 2012 10:32)

Za razliku od ovih zaljubljenika u pomenutnu trojicu, "bigi titi" se zeza. Da se još neko ne bi navukao na provokaciju, jedno obaveštenje: GGL ima 28 godinica.

vlado

pre 12 godina

Nikada neću razumeti Hrvate koji se javljaju i daju negativne komentare,razumem frustraciju što nijednog Hrvata nema nigde u ATP turu ali treba biti realan i reći ne oborivu činjenicu da je Veliki Novak Đoković najbolji teniser svih vremena.Treba biti veliki i u porazima a to Hrvati očigledno ne mogu.

mili-split

pre 12 godina

Ne znam sta se desilo u Dubaju - ali sada je vreme kada Nole mora da bude u top formi jer je ovo poslednji i najvazniji na tvrdoj njegovoj podlozi.
Ako je tako, a verujem da jeste, smazace ga Noleu dva seta.
Aaaako bi u neekom slucaju dobio Brit, onda ce jos dobiti i Pariz i London i bicce novi br.1.

Monarhista

pre 12 godina

Redakcijo,kao Boga Vas molim da uvedete mogucnost ulaganja "kviska" jedanput godisnje za svakog diskutanta koji bi onda mogao da kaze sta god hoce:-)
Obecavam Vam da necete da se pokajete jer kad budete procitali sta bi sve rekao ovima poput mikipfc,neutralca ili "milana" predlozicete me za Nobela:-)))