Subota, 06.09.2014.

11:41

Đorđević: Ovo je za nas finale

Selektor košarkaša Srbije Aleksandar Đorđević rekao je da je meč sa Grčkom finale za našu reprezentaciju.

Izvor: Nina Kolundžija

Ðorðeviæ: Ovo je za nas finale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Partenon

pre 9 godina

sutra bekovi moraju da rese, od Bjelice ne treba ocekivati puno, Kajmakoglu, Papanikolau, Printezis i Odet... su mnogo jaci na 3 i 4 ...ali bekovi bi trebali da prorade.

Srbin

pre 9 godina

Upravu si kad kazes da ne pobedjuje najbolji ali nasi igraci su pokazali kako igraju protiv najboljih ako se nevaram 0-3 imamo prema tome ovo je uspeh za nasu kosarku i krajnji domet susedi su otprjali kuci red je na nas....

Pera

pre 9 godina

(Ivana, 6. septembar 2014 16:36)

Nije nikakav problem to pronaci. Malo guglanja i eto. Izvoli link pa citaj.

http://www.b92.net/sport/turska2010/komentari.php?nav_id=456518

Zmaj

pre 9 godina

Statistika kaze da kad god smo odigrali lose u grupi, nismo prosli dalje ili smo prosli samo 1 krug posle grupne faze. Imajuci u vidu da smo mi odigrali lose protiv Brazila 3 cetvrtine, ali da smo mogli bolje sto je i pokazala treca cetvrtina, moguce je da dobijemo Grcku ako budemo igrali disciplinovano. Prolaz medju 8 reprezentacija je uspeh s obzirom na prikazano do sada. Ne mozemo biti prvaci. Nemamo kvalitet. Spanija i SAD imaju. Pobeda nad ovim timom Grcke je uspeh, a svaki prolaz dalje senzacija.

KlausKI

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)
(Coa, 06. septembar 2014 13:36)

a i u startu se preracunao (81 umesto 79)

Ivana

pre 9 godina

Da mi je samo da mogu videti komentare vas nenadmašnih stručnjaka pred utakmicu četvrtfinala 2010 protiv Španije. Verovatno ste održali opelo momcima kao i sada što radite. Ok, imamo lošiji ekipu od one iz 2010. Jesu Grci jači od nas sada. ALI, ne pobeđuju uvek bolji na papiru jer da je tako medalje bi se slale poštom na adrese "najboljih" a utakmice se ne bi ni igrale. Prema tome malo više vere u ove momke i pozitivne energije. Mislim da su tako nešto zaslužili i mislim da sutra mogu da iznenade, prvenstveno Grke a posle i sve ostale uključujući i vas hejtere.

kolara izvodi slobodnjak

pre 9 godina

realno Bjelica treba da ima vecu slobodu u igri, treba ga forsirati.. postujem Bogdana, buducnost srpske kosarke, ali protiv jacih selekcija ne moze da ide na ulaz...Teo i Bjelica su kljuc, + podrska Radulje ...

duciking

pre 9 godina

Jedno je sigurno, na ovom mecu ce se videti ima li Djordjevic znanje koje je potrebno da vodi reprezentaciju.. Utakmica ce biti neizvesna do samog kraja, a ne bi me cudilo da odemo u produzetke.
Za kladionicare definitivno H2 na nas.

ŽAE

pre 9 godina

Molim komunjare da batale sa povratkom jugoslovenskog plavog dresa - nismo plavi i akobogda nikad vise necemo ni biti. Ajmo Srbija! Grci su bolji ali izginite na terenu i niko vam nista zameriti nece.

Aleksandar

pre 9 godina

Ja vas molim sve,da date podrsku ovim momcima,da osete energiju koju im posaljemo!Nemoj da prenosimo negativnu energiju,da osporavamo mi odavde necije kvalitete igracke i selektora!Treba da se komentarise,treba izneti svoje misljenje,ali pljuvati i nepostovati neciji rad to je ruzno!Kazem opet to je sve sto imamo u ovom trenutku,i oni su proveli dva meseca zajedno,prolili znoja i znoja,i sad treba neko da ih pljuje!?Ja verujem u ovaj tim,na ovom nivou kakva ih ceka utakmica mogu da igraju i za to su se spremali.Za Spaniju i Amere trenutno niko nema igru,pa ni igrace!Ovaj mec niko ne zna kako ce da se odvija,ali sigurno da nam treba jaka odbrana svih 40 min.Napad mi imamo i to se videlo na ove tri jake utakmice po broju postignutih poena,rekao sam juce sut ce doci iz odbrane!Samo puna podrska ekipi,oni su tamo zbog svih nas!Veliki pozdrav za REPUBLIKU SRPSKU nasu bracu preko Drine :)
SRBIJA SE SAGINJATI NECE

Bogdan

pre 9 godina

Reprezentacija Srbije nije Partizan u Evroligi i ne igramo sa CSKA/Pao/Real/Barsa u Pioniru pred 7000 navijača pa da ih pobedimo 62-61 u infarkt završnici...ovo je Svetski kup... reprezentacija Grčke ima 12 reprezentativnih igrač a mi to nemamo...ovo je loš sastav sa lošom atmosferom...nikom nismo ubacili 80 poena od favorita a igramo i loše u odbrani...nadam se da igrači to znaju bolje od nas i da su već spakovali kofere...

meine eine kleine

pre 9 godina

Kvote se menjaju u skladu sa uplatama. To sto pada na Grke znaci samo da su mnogi igraci odigrali na njih i stalnim korigaovanjem kvota kladionice obezbedjuju sebi siguran profit bez obzira ko je pobednik.

Darko

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.
(vojin, 6. septembar 2014 14:18)

Uglavnom se slazem, osim naravno ovoga za Bobija. Pa Burusis obozava da igra protiv sporih centara i jedan na jedan do kosa i da se izvuce spolja. Bobi s njim ne moze ni pet minuta.

milan26

pre 9 godina

Mislim da imamo realne sanse za prolaz! Samo odbranuda dignemo na visi nivo, i da pokusamo da udjemo u ritam suta spolja kao protiv spanaca! Teo, Bogdan pa i Bjelica mogu odraditi veliki posao! Dobro je sto nismo podredjeni po pozicijama sa grcima, vec fizicki mozemo da pariramo! Slican stil igramo, i nema previse nepoznanica! A ako bacanja pocnemo dadajemo imamo velike sanse! :-)

Komshija Hashim

pre 9 godina

Naravno da je svaka sledeca utakmica finale. Važnost je velika. Srbija ima kvalitetu da parira Grcima i mislim da su šanse podjednake. Ko pobedi ide na pobednika Brazil - Argentina, po mom mišljenju Brazil ce to proci, i ako se pobedi i Brazila onda je cilj dostignut jer je polufinala ujedno i borba za medalje. Neka barem jedna reprezentacija iz zemalja bivše Jugoslavije dodje do polufinala i bice dobro. Srbiji je najlakše, bar na papiru, da dostigne polufinale, jer Slovenci i Hrvati ce naleteti na Amerikance odnosno Špance i tu im je kraj, na žalost.

vojin

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.

Ana 'izjava' Ivanovic

pre 9 godina

Prekjuc kvota na nas 2, jice 2.5, danas 3, trenutno 3.15. Dakle konstantno pada na Grke a raste na nas! Ove kladionice znaju nesto sto mi ne znamo!?

Knjigu u sake

pre 9 godina

@ Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
(sabajle, 6. septembar 2014 12:19),

decko,Kalinic je trojka(krilo,nisko krilo,kako god ti volja),a Markovic i Jovic su jedinice(plejmejkeri).
Sedi,NULA!

Dule

pre 9 godina

Cini mi se da sem spanaca i mozda amerikanaca mozemo da pobedimo svaku ekipu na sampionatu.. Ali i od malo ozbiljnije da izgubimo. Da imamo vrhunske igrace.. Imamo! Samo Sale da ih nalozi dobro, da probudi zivotinju u svakom od njih, da daju 101% i pobeda je tu

Coa

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)

pere

pre 9 godina

srbi jedini mogu daleko od repki bivse juge .mi i slovenci mozemo pakirat lagano kofere ,sad slovenci ce vjerojatno 2,3 dana duze ostat ali onda stize amerika

alejandro

pre 9 godina

Čitao sam komentare Vlada Đurovića i Ranka Žeravice i nisu optimisti po pitanju krajnjeg ishoda meča sa Grcima! Po njima "braća" su u prednosti i jedino po njima bude li više od dva raspoložena igrača u našem sastavu možemo se nadati eventualnom prolasku dalje među osam! Ja to pročitah i verujem im!

Кривокапић

pre 9 godina

Нисам оптимиста, али надам се победи. Богдановић мора да шутира више. Крстић очигледно није спреман.

sasa jokic

pre 9 godina

Ova reprezentacija ne moze vise, daju svoj maksimum, ali to nije dovoljno za medalju. Davati kos u svakom trecem, cetvrtom napadu, jednostavno nije dovoljno.
Tako da i ono sto dobijemo cvrstom odbranom, izgubimo u napadu.
Prakticno na svakoj poziciji (sem na pleju) nemamo adekvatnog igraca.

purger

pre 9 godina

sjajna grcka,cak i bolja bez spanoulisa koji je bio serif u ekipi.u ovoj utakmici obrana ce biti kljuc gdje mi nismo uspjeli zaustaviti sjajne bourusisa,zisisa,papanikolaua...treba igrati na granici incidenta jer se i oni tako postavljaju i igraju.napomena,hrvatska je u prvoj cetvrtini napravila DVA faula,pametnom dosta.

Prolaz za kući

pre 9 godina

(ris, 6. septembar 2014 12:12)
U pravu si. Pobedili dva pacera, od ozbiljnijih sve izgubismo sa nikakvom igrom, pošto jednostavno NEMAMO kvalitet, i to nije bitno za 90% stručnjaka i navijača, a celu priču sveli kako nam se žreb dalje otvorio i imamo šanse za prolaz.

seljak

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...
(Bane, 06. septembar 2014 12:19).....bane definitivno nisi u pravu..apsolutno smo zasluzili prolaz u osminu,sa dve ubedljive pobede,ukradena nam je pobeda protiv francuske,tu je i sudija kaznjen..protiv spanije niko i nije ocekivao pobedu,protiv brazila smo sami krivi...e sad grcka..i njena grupa nije ni prici nasoj..gde imas velesilu spaniju,prvaka evrope francusku,prvaka azije..brazil..takodje favorit za medalju...i egipat...imamo ekipu za cetvrtfinale...i uz malo srece,kao sto nam se i pogodilo,put do polufinala je otvoren...i to bi bio ogroman uspeh

nik sloter

pre 9 godina

Sale,za mene si najbolji nas igrac svih vremena,kao trener posedujes harizmu,znanje,ali ako sutra dobijemo Grke bice to senzacija.Ovaj tim jednostavno nema kontinuitet,kvalitet,moc,da igra sa tako ozbiljnim timom kao sto su Grci.Svake godine menja se 5 do 7 igraca,otkazi,povrede.Meni ovakva situacija nije normalna.

vlade123

pre 9 godina

Imamo realne sanse sa Grckom. Prvo treba zaustaviti Burusisa koji im je mozda i glavni igrac pored Papanikolaua. Na poziciji 1 smo ih bolji sigurno tu je Teo koji moze da razbije Kalatesa i Zizisa, Markovic koji njih moze lagano da zaustavi. Problem ce biti sacuvati Papanikolaua i Kajmakoglua koji imaju dobar sut tu ce biti problem verovatno ce Bjelica cuvati Papanikolaua a Kajmakoglua ne znam ko ce cuvati on igra cetvorku ako stavimo Bjelicu na njega nece imati ko da cuva njihovog levorukog Djordjevica. Bogdan je nas najveci talenat i trenutno medju vodecim igracima ali realno u odbrani je prosek ne moze sacuvati nekog jaceg igraca kao sto je Papanikolau. Ocekujem da pobedimo utakmicu ako sale pusti tea da igra kako ume razbice ih. Tu ocekujem da Krle iskustvom zaustavi Burusisa a Raduljica da ga razbije u napadu. Saletova greska bi bila kad bi mu igrao Bircevic (po meni decko ne da nije za rep), pa cak ni Jovic koji je solidan al nije to to. Znaci zaustaviti ovu trojicu koliko je moguce, da igramo disciplinovano napad i pobeda je nasa. Najvise ocekujem od Tea, Bjelice i Bogdana koji realno sad treba da povuku celu ekipu. Padaju Heleni kao u Atini 95 i 98

Tanasko Rajic

pre 9 godina

Sabajle si ti ustao ako smatras da stub reprezentacije u narednih 5-6 god.treba da cine Radulja i Teo.Radulja nam je najveca rupa na prvenstvu a Teu svaka cast na karijeri i u narednom periodu od njega treba ocekivati da bude primer mladim igracima sto se tice zelje i motivacije.

Strucnjak

pre 9 godina

Grci imaju izuzetno kvalitetnu rotaciju na krilima i bekovskoj poziciji, malo toga ce zavisiti od nas sutra...Kad se hladne glave pogleda njihov tim vidi se da su uz Spaniju i SAD najkompletnija ekipa, problem svih ostalih selekcija, pa i nase je tanka klupa. Sta god da se desi ne treba zamerati ovim momcima jer sam siguran da ce dati sve od sebe ako ni to ne bude dovoljno onda bez povreda snazno na medalju na EURO 2015.

Pera

pre 9 godina

Idemo Sale!!! Molim te bez krleta ako ne može koœtao nas 15 20 poena, molim te da centri vrate koju spolja na tea, bogdana i da ih trpamo spolja trojkama vreme je!!! SRBIJA!!!

Banja Luka

pre 9 godina

Krajnje je vrijeme da se u KSS dese promjene, ne smijemo na prvenstva voditi igrače raznih menadžera, igrače koje protežira jedan od članova "stručnog" nam štaba i na kraju sve to rezultuje da imamo 4 igrača koji nemaju klub (trojica iz Radničkog + Katic). Za sutrašnji poraz (pretpostavljam da ce biti) nisu krivi ti igrači jer oni daju koliko znaju, krivo je rukovodstvo KSS. U nacionalnom dresu želim da vidim najbolje što tog trenutka imamo i da na svakoj utakmici se ide na pobjedu, a ne da kalkulišemo, jer mrzim ekipe koje to rade.
Klubovi su za stvaranje i prodaju igrača, reprezentacija predstavlja Srbiju i sa tim nema šale.
Pozdrav iz Banja Luke.

MM

pre 9 godina

uzmi igracima telefone iz ruke, pusti im Montevideo i mozda im se digne, forma. i mozda pobedimo. polovina reprezentacije ti visi do kasno na internetu pa se zapitaj sta im dodatno uzima snagu. Pozdrav za Zikicu

bu

pre 9 godina

Dobice nas na suvi kvalitet.
To sto Sale prica za odbranu, nismo pokazali ni jednom, pogotovo u prvim poluvremenima. Ako hoces odbranom da dobijes utakmicu moras protivnika da svedes na 70ak poena, a mi uglavnom primamo vise. Ako udjemo u mec motivisano i agresivno od pocetka, imamo cemu da se nadamo, u suprotnom bice teko, Grci su favoriti...

Bane

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...

anbeast

pre 9 godina

Meni od početka izgleda da je Sale sve karte bacio na ovu utakmicu. Znao je da dobijamo Egipat i Iran i da sigurno prolazimo grupu. Ostale utakmice je koristio da vrati Krleta, jos ponešto isproba I da pobedi ako se ukaze prilika. Sve vreme imam utisak kao da igramo pod ručnom (ne kazem da je to namerno tako) i da imamo nekih 30ak % rezerve. Da li ce psihološki naši izdržati da je ovo biti ili ne biti - videcemo. Sa Grcima moze da se igra i mogu da se pobede ukoliko se 40 minuta igra sa stavom iz 3 četvrtine protiv Brazila. Čvrsto, odlučno, bez nervoze... Ja bih rekao da su šanse 50 - 50....

GM

pre 9 godina

To je finale za tebe za njega, kao trenera pocetnika, koji nikada nije radio duze od 6 meseci, a ni poslednjih jedno 5 godina.

Za reprezentaciju Srbije, kao i za sve prethodne gde je i on bio clan iste, finale je zlatna medalja, a zlatna medalja je dupla kruna u vidu EP pride.

Aca Znalac

pre 9 godina

Aca je u pravu, za nas je ovo finale. Mi smo se našli u nebranom grožđu i sada nam nema dalje. Moramo da pobedimo slabiju reprezentaciju, ali nam je kao što je rekao selektor zavezana marama preko očiju. Odavno mi ne igramo kako znamo, nego kako drugi hoće. Izgubili smo svoj identitet. Imamo igrače i nisu oni druga liga, ali joj Bože pomozi. Aca Đorđević, zvani Sale, mora ih maximalno motivisati. Igrajte kao da je finale, što reče selektor, pa ćemo posle da vidimo kuda i kamo. Napred Srbija.

Novosadjanin.

pre 9 godina

sabajle,

ti si klasican primer coveka koji gleda samo svoju reprezentaciju i zaslepljen da ne vidi nista drugo. Pa ako si toliko nahvalio Kalinica, trebao si malo i Papanikolaua. Ne mislis valjda da je slucajno skuplji 15 puta od Kalinica. Eto to mu je protivnik. Na bekovima mi imamo Teodosica i Bogdanovica. Tu se prica zavrsava. Uz katastrofalnu formu Bogdanovica (necu reci da je precenjen) Grca je duplo bolja na 1 i 2 - Zizis, Kalates, Slukas. Sto se tice pozicije 4, Kajmakoglu je klasa i Bircevic ce za 8 min da napravi 5 licnih i da suta trojke 1/3. Posle ga svi hvale jer je dao 1 trojku a ne moze napad da odbrani. Krstic je zaista neupotrebljiv. Djordjevic je izgubio sanse za 1/4 finale onog trenutka kada je poveo Bircevica, Katica, Krstica. Ja zaista ne vidim razlog zbog cega su povedeni. Mitrovic nije Dzordan ali bi nam puno bolje dosao nego Bircevic. Da kojim slucajem imamo sada Marjanovica da zameni Raduljicu na 10-15 min.... Umesto toga dobijemo indisponiranog Krstica i Katica koji ne zna gde se nalazi.

Hanibal1

pre 9 godina

@banja luka covece najbolji igraci nece da igraju za tim, zasto bi neko trosio slobodno leto na pripreme, i sp, ne osecaju ljubav prema nacionalnom timu. Sto se tice kss nikada bolji nije bio, oseca se neka zdrava prica posle dugo godina. Cestitam momcima na osmini finala, i puno srece protiv Grcke!

nemam virus

pre 9 godina

svu srecu zelim nasima, ali i punu odgovornost selektora ako izgubimo i prvenstvo zavrsimo sa 2 pobede (egipat i iran) i 4 poraza. Narocito zbog selekcije igraca

GlasPonosa

pre 9 godina

Sale, i da si rekao samo ovo je za nas finale i izasao, poruka bi bila jasna i glasna. Ja verujem da postoje ljudi u ovoj zemlji koji ce da navijaju, da izgaraju, kako god rezultat da zavrsi da podrze nase momke. Mlad tim, mlad trener sa ogromnom energijom, zasto ih kritikovati. Sa drugovima sedim i kao jaaao ako ne pobedimo, samo malo sta je tu cudno? Jesu nasi igraci kao zvezde za njihove?

Olympiakos, Unics, Galata, Real, Milvoki, Memfis, Hjuston, timovi nekih grckih igraca, a mi samo zato sto smo ponosan narod, i kosarkaska nacija, i mislimo da su uvijek nasi najtalentovaniji i najbolji. Naravno treba biti uz svoje momke, ali spustimo ocekivanja, poravnajmo se sa stvarnom pricom, i kad dobijemo onda je lako osladjivati se. Ponosan na ove momke i Saleta, i uvek uz vas ! SRECNO !

Buda SU

pre 9 godina

Momci,pokazite sutra srce i da imamo tim za medalju!Nekako sve staje u ovu jednu utakmicu.Ako izgubimo od odlicnih Grka,bice to fijasko.Ne zbog Grka koje sam uvek postovao,vec zbog toga sto nismo uspeli da pobedimo na ovom turniru nijednu jacu ekipu iz svetskog vrha.Najveca pretnja za nas bice njihova bekovska linija.To su sve izvrsni suteri,koji ce sigurno koristiti svaku priliku da loptu guraju pod kos Burusisu.Moramo im parirati pre svega jakom odbranom,a Teo mora preuzeti odgovornost na sebe,jer cemo verovatno igrati neizvesnu zavrsnicu.Krstic je totalno van forme,i Sale ga nije trebao ni povesti.Valjda ce konacno da nam proradi i sut za tri poena,a da sa druge strane ne gubimo lopte u tranziciji.To nas je do sada mnogo kostalo.Imam osecaj da ce jako dobro odigrati Bjelica,a vise prostora mora da dobije Kalinic,jer igra fenomanalnu odbranu.Steta da na prvenstvu nije i Milos Milisavljevic iz Spartaka,ali njegovo vreme tek dolazi.

sabajle

pre 9 godina

1. Teodosic mora vise vremena na parketu da igra i sa vise slobode.
Neka se selekor seti kako su Ivkovic i Obradovic svojevremno njemu dali odresene ruke, nemoj da je sujetan.
2. Bogdanovic je suter, ajde da vidimo makar jednu akciju na prvenstvu koju ce da napravi za njega da sutne loptu na kos, on nije plej, samo suter.
Ulaz mu je ispodprosecan.
3.Koja je uloga Bjelice? Mora da bude vidljiviji pogotovo kada se lomi rezultat, vise akcija za njega u 1 na 1.
4. Krstic moze de igra 4-ku, to je igrao dobar deo karijere.
Radulja 5, Krsic 4, mocno.
Ovako se na 4-ci smenjuju Bircevic (neupotrebljiv) i bjelica (decko je 3), i autoamtksi protivnici imaju prednost na toj pozcijici.
5. Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
Kalinici ima sut, ume da prodre , starsno igra odbranu, i to je nas sixt man sa klupe, a ne ova dvojica, koji se trude, ali nemaju znanje za ovaj nivo.

Kolko gresaka je napravio Djordjevic, samo zahvaljujci sistemu kakav jeste na turniru mozemo dalje, ali Grcka je za nas visoka kao olimp.
Da je sistem pravedniji, kao u rukmoetu recimo, sad bi vec bili u bg-u.
Samo dva coveka zasluzuju pohvale u celoj nasoj ekspediciji tamo, prvi Teodosic zbog velike zelje i liderstva, a drugi Raduljantula zato sto nas decko kosevima sam odrzava na turniru.
Dva stuba reprezetnacije za narednih 6-7 godina.

heatovac

pre 9 godina

Imamo sansu, ali pre svega igra u odbrani se mora popraviti za 50 posto.Djordjevicu sad imas sansu da pokazes da li ces biti veliki trener.

stefan

pre 9 godina

Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.

coa

pre 9 godina

Najbitnije je dobro poceti i povesti
od pocetka! I za nas psihicki, a posebo sto sam uveren da bi oni tu pali znacajno. Razlog toga je sto oni igraju super bez Spanulisa, bas kosarkaski sa puno izradjeni koseva ali siguran sam da ne bi dugo to radili kad bi gubili vec poceli solirati i sutem za 3. Daleko da su losi suteri al kad se gubi nemaju igraca koji bi pogodio u seriji pre svega jer su svi oni navikli da to odradi Spanulis tako da verujem da bi im se skratila ruka. Tako da msm u utakmici sa nasim dobrim pocetkom kao protiv francuza imamo dobre sanse.
Srbija!

sasa jokic

pre 9 godina

Slazem se i to je realno, ako se tako posmatraju stvari manje cemo se nervirati.
Iskreno, odavno ne pratim nasu kosarku, pa ne znam da li je bilo boljih igraca koji nisu pozvani, ali ono sto sam video na ovom prvenstvu me je zapanjilo, a to je cinjenica da mi dajemo kos iz svakog treceg/cetvrtog napada.
Toliku nepreciznost skoro nisam video i zato mislim da mnogi suvise ocekuju od ovakve reprezentacije. Odbranu znaju da odigraju, na zalost ne konstsntno, ali utakmica se prvenstveno dobija postizanjem koseva, a tu smo bas losi.

Nikola K

pre 9 godina

Od sad napred svaka utakmica je finale,pa i ova sa Grčkom.
Momci vi to možete,siguran sam da niste pokazali najbolje što možete.Ako tako uradite,siguran sam u vaš prolaz.
Samo vi ginite na terenu,šuterski možete mnogo,mnogo bolje.
Ajde Momci verujemo u Vas!

Divos

pre 9 godina

Па добро, за свих 16 екипа сваки наредни меч је финални, одлучујући, нико нема право на грешку, лош дан значи и опроштај од СП.
Што се наших тиче, овако више не иде, ваља мењати и окренути се добитној формули која отприлике гласи "ако каниш победити, никако не смијеш изгубити".

heatovac

pre 9 godina

Imamo sansu, ali pre svega igra u odbrani se mora popraviti za 50 posto.Djordjevicu sad imas sansu da pokazes da li ces biti veliki trener.

Banja Luka

pre 9 godina

Krajnje je vrijeme da se u KSS dese promjene, ne smijemo na prvenstva voditi igrače raznih menadžera, igrače koje protežira jedan od članova "stručnog" nam štaba i na kraju sve to rezultuje da imamo 4 igrača koji nemaju klub (trojica iz Radničkog + Katic). Za sutrašnji poraz (pretpostavljam da ce biti) nisu krivi ti igrači jer oni daju koliko znaju, krivo je rukovodstvo KSS. U nacionalnom dresu želim da vidim najbolje što tog trenutka imamo i da na svakoj utakmici se ide na pobjedu, a ne da kalkulišemo, jer mrzim ekipe koje to rade.
Klubovi su za stvaranje i prodaju igrača, reprezentacija predstavlja Srbiju i sa tim nema šale.
Pozdrav iz Banja Luke.

Divos

pre 9 godina

Па добро, за свих 16 екипа сваки наредни меч је финални, одлучујући, нико нема право на грешку, лош дан значи и опроштај од СП.
Што се наших тиче, овако више не иде, ваља мењати и окренути се добитној формули која отприлике гласи "ако каниш победити, никако не смијеш изгубити".

Pera

pre 9 godina

Idemo Sale!!! Molim te bez krleta ako ne može koœtao nas 15 20 poena, molim te da centri vrate koju spolja na tea, bogdana i da ih trpamo spolja trojkama vreme je!!! SRBIJA!!!

Nikola K

pre 9 godina

Od sad napred svaka utakmica je finale,pa i ova sa Grčkom.
Momci vi to možete,siguran sam da niste pokazali najbolje što možete.Ako tako uradite,siguran sam u vaš prolaz.
Samo vi ginite na terenu,šuterski možete mnogo,mnogo bolje.
Ajde Momci verujemo u Vas!

sabajle

pre 9 godina

1. Teodosic mora vise vremena na parketu da igra i sa vise slobode.
Neka se selekor seti kako su Ivkovic i Obradovic svojevremno njemu dali odresene ruke, nemoj da je sujetan.
2. Bogdanovic je suter, ajde da vidimo makar jednu akciju na prvenstvu koju ce da napravi za njega da sutne loptu na kos, on nije plej, samo suter.
Ulaz mu je ispodprosecan.
3.Koja je uloga Bjelice? Mora da bude vidljiviji pogotovo kada se lomi rezultat, vise akcija za njega u 1 na 1.
4. Krstic moze de igra 4-ku, to je igrao dobar deo karijere.
Radulja 5, Krsic 4, mocno.
Ovako se na 4-ci smenjuju Bircevic (neupotrebljiv) i bjelica (decko je 3), i autoamtksi protivnici imaju prednost na toj pozcijici.
5. Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
Kalinici ima sut, ume da prodre , starsno igra odbranu, i to je nas sixt man sa klupe, a ne ova dvojica, koji se trude, ali nemaju znanje za ovaj nivo.

Kolko gresaka je napravio Djordjevic, samo zahvaljujci sistemu kakav jeste na turniru mozemo dalje, ali Grcka je za nas visoka kao olimp.
Da je sistem pravedniji, kao u rukmoetu recimo, sad bi vec bili u bg-u.
Samo dva coveka zasluzuju pohvale u celoj nasoj ekspediciji tamo, prvi Teodosic zbog velike zelje i liderstva, a drugi Raduljantula zato sto nas decko kosevima sam odrzava na turniru.
Dva stuba reprezetnacije za narednih 6-7 godina.

bu

pre 9 godina

Dobice nas na suvi kvalitet.
To sto Sale prica za odbranu, nismo pokazali ni jednom, pogotovo u prvim poluvremenima. Ako hoces odbranom da dobijes utakmicu moras protivnika da svedes na 70ak poena, a mi uglavnom primamo vise. Ako udjemo u mec motivisano i agresivno od pocetka, imamo cemu da se nadamo, u suprotnom bice teko, Grci su favoriti...

MM

pre 9 godina

uzmi igracima telefone iz ruke, pusti im Montevideo i mozda im se digne, forma. i mozda pobedimo. polovina reprezentacije ti visi do kasno na internetu pa se zapitaj sta im dodatno uzima snagu. Pozdrav za Zikicu

stefan

pre 9 godina

Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.

Knjigu u sake

pre 9 godina

@ Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
(sabajle, 6. septembar 2014 12:19),

decko,Kalinic je trojka(krilo,nisko krilo,kako god ti volja),a Markovic i Jovic su jedinice(plejmejkeri).
Sedi,NULA!

coa

pre 9 godina

Najbitnije je dobro poceti i povesti
od pocetka! I za nas psihicki, a posebo sto sam uveren da bi oni tu pali znacajno. Razlog toga je sto oni igraju super bez Spanulisa, bas kosarkaski sa puno izradjeni koseva ali siguran sam da ne bi dugo to radili kad bi gubili vec poceli solirati i sutem za 3. Daleko da su losi suteri al kad se gubi nemaju igraca koji bi pogodio u seriji pre svega jer su svi oni navikli da to odradi Spanulis tako da verujem da bi im se skratila ruka. Tako da msm u utakmici sa nasim dobrim pocetkom kao protiv francuza imamo dobre sanse.
Srbija!

Ivana

pre 9 godina

Da mi je samo da mogu videti komentare vas nenadmašnih stručnjaka pred utakmicu četvrtfinala 2010 protiv Španije. Verovatno ste održali opelo momcima kao i sada što radite. Ok, imamo lošiji ekipu od one iz 2010. Jesu Grci jači od nas sada. ALI, ne pobeđuju uvek bolji na papiru jer da je tako medalje bi se slale poštom na adrese "najboljih" a utakmice se ne bi ni igrale. Prema tome malo više vere u ove momke i pozitivne energije. Mislim da su tako nešto zaslužili i mislim da sutra mogu da iznenade, prvenstveno Grke a posle i sve ostale uključujući i vas hejtere.

nik sloter

pre 9 godina

Sale,za mene si najbolji nas igrac svih vremena,kao trener posedujes harizmu,znanje,ali ako sutra dobijemo Grke bice to senzacija.Ovaj tim jednostavno nema kontinuitet,kvalitet,moc,da igra sa tako ozbiljnim timom kao sto su Grci.Svake godine menja se 5 do 7 igraca,otkazi,povrede.Meni ovakva situacija nije normalna.

Ana 'izjava' Ivanovic

pre 9 godina

Prekjuc kvota na nas 2, jice 2.5, danas 3, trenutno 3.15. Dakle konstantno pada na Grke a raste na nas! Ove kladionice znaju nesto sto mi ne znamo!?

Bane

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...

GM

pre 9 godina

To je finale za tebe za njega, kao trenera pocetnika, koji nikada nije radio duze od 6 meseci, a ni poslednjih jedno 5 godina.

Za reprezentaciju Srbije, kao i za sve prethodne gde je i on bio clan iste, finale je zlatna medalja, a zlatna medalja je dupla kruna u vidu EP pride.

Komshija Hashim

pre 9 godina

Naravno da je svaka sledeca utakmica finale. Važnost je velika. Srbija ima kvalitetu da parira Grcima i mislim da su šanse podjednake. Ko pobedi ide na pobednika Brazil - Argentina, po mom mišljenju Brazil ce to proci, i ako se pobedi i Brazila onda je cilj dostignut jer je polufinala ujedno i borba za medalje. Neka barem jedna reprezentacija iz zemalja bivše Jugoslavije dodje do polufinala i bice dobro. Srbiji je najlakše, bar na papiru, da dostigne polufinale, jer Slovenci i Hrvati ce naleteti na Amerikance odnosno Špance i tu im je kraj, na žalost.

milan26

pre 9 godina

Mislim da imamo realne sanse za prolaz! Samo odbranuda dignemo na visi nivo, i da pokusamo da udjemo u ritam suta spolja kao protiv spanaca! Teo, Bogdan pa i Bjelica mogu odraditi veliki posao! Dobro je sto nismo podredjeni po pozicijama sa grcima, vec fizicki mozemo da pariramo! Slican stil igramo, i nema previse nepoznanica! A ako bacanja pocnemo dadajemo imamo velike sanse! :-)

Aleksandar

pre 9 godina

Ja vas molim sve,da date podrsku ovim momcima,da osete energiju koju im posaljemo!Nemoj da prenosimo negativnu energiju,da osporavamo mi odavde necije kvalitete igracke i selektora!Treba da se komentarise,treba izneti svoje misljenje,ali pljuvati i nepostovati neciji rad to je ruzno!Kazem opet to je sve sto imamo u ovom trenutku,i oni su proveli dva meseca zajedno,prolili znoja i znoja,i sad treba neko da ih pljuje!?Ja verujem u ovaj tim,na ovom nivou kakva ih ceka utakmica mogu da igraju i za to su se spremali.Za Spaniju i Amere trenutno niko nema igru,pa ni igrace!Ovaj mec niko ne zna kako ce da se odvija,ali sigurno da nam treba jaka odbrana svih 40 min.Napad mi imamo i to se videlo na ove tri jake utakmice po broju postignutih poena,rekao sam juce sut ce doci iz odbrane!Samo puna podrska ekipi,oni su tamo zbog svih nas!Veliki pozdrav za REPUBLIKU SRPSKU nasu bracu preko Drine :)
SRBIJA SE SAGINJATI NECE

Coa

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)

alejandro

pre 9 godina

Čitao sam komentare Vlada Đurovića i Ranka Žeravice i nisu optimisti po pitanju krajnjeg ishoda meča sa Grcima! Po njima "braća" su u prednosti i jedino po njima bude li više od dva raspoložena igrača u našem sastavu možemo se nadati eventualnom prolasku dalje među osam! Ja to pročitah i verujem im!

kolara izvodi slobodnjak

pre 9 godina

realno Bjelica treba da ima vecu slobodu u igri, treba ga forsirati.. postujem Bogdana, buducnost srpske kosarke, ali protiv jacih selekcija ne moze da ide na ulaz...Teo i Bjelica su kljuc, + podrska Radulje ...

Darko

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.
(vojin, 6. septembar 2014 14:18)

Uglavnom se slazem, osim naravno ovoga za Bobija. Pa Burusis obozava da igra protiv sporih centara i jedan na jedan do kosa i da se izvuce spolja. Bobi s njim ne moze ni pet minuta.

ŽAE

pre 9 godina

Molim komunjare da batale sa povratkom jugoslovenskog plavog dresa - nismo plavi i akobogda nikad vise necemo ni biti. Ajmo Srbija! Grci su bolji ali izginite na terenu i niko vam nista zameriti nece.

seljak

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...
(Bane, 06. septembar 2014 12:19).....bane definitivno nisi u pravu..apsolutno smo zasluzili prolaz u osminu,sa dve ubedljive pobede,ukradena nam je pobeda protiv francuske,tu je i sudija kaznjen..protiv spanije niko i nije ocekivao pobedu,protiv brazila smo sami krivi...e sad grcka..i njena grupa nije ni prici nasoj..gde imas velesilu spaniju,prvaka evrope francusku,prvaka azije..brazil..takodje favorit za medalju...i egipat...imamo ekipu za cetvrtfinale...i uz malo srece,kao sto nam se i pogodilo,put do polufinala je otvoren...i to bi bio ogroman uspeh

vojin

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.

sasa jokic

pre 9 godina

Slazem se i to je realno, ako se tako posmatraju stvari manje cemo se nervirati.
Iskreno, odavno ne pratim nasu kosarku, pa ne znam da li je bilo boljih igraca koji nisu pozvani, ali ono sto sam video na ovom prvenstvu me je zapanjilo, a to je cinjenica da mi dajemo kos iz svakog treceg/cetvrtog napada.
Toliku nepreciznost skoro nisam video i zato mislim da mnogi suvise ocekuju od ovakve reprezentacije. Odbranu znaju da odigraju, na zalost ne konstsntno, ali utakmica se prvenstveno dobija postizanjem koseva, a tu smo bas losi.

GlasPonosa

pre 9 godina

Sale, i da si rekao samo ovo je za nas finale i izasao, poruka bi bila jasna i glasna. Ja verujem da postoje ljudi u ovoj zemlji koji ce da navijaju, da izgaraju, kako god rezultat da zavrsi da podrze nase momke. Mlad tim, mlad trener sa ogromnom energijom, zasto ih kritikovati. Sa drugovima sedim i kao jaaao ako ne pobedimo, samo malo sta je tu cudno? Jesu nasi igraci kao zvezde za njihove?

Olympiakos, Unics, Galata, Real, Milvoki, Memfis, Hjuston, timovi nekih grckih igraca, a mi samo zato sto smo ponosan narod, i kosarkaska nacija, i mislimo da su uvijek nasi najtalentovaniji i najbolji. Naravno treba biti uz svoje momke, ali spustimo ocekivanja, poravnajmo se sa stvarnom pricom, i kad dobijemo onda je lako osladjivati se. Ponosan na ove momke i Saleta, i uvek uz vas ! SRECNO !

Кривокапић

pre 9 godina

Нисам оптимиста, али надам се победи. Богдановић мора да шутира више. Крстић очигледно није спреман.

Strucnjak

pre 9 godina

Grci imaju izuzetno kvalitetnu rotaciju na krilima i bekovskoj poziciji, malo toga ce zavisiti od nas sutra...Kad se hladne glave pogleda njihov tim vidi se da su uz Spaniju i SAD najkompletnija ekipa, problem svih ostalih selekcija, pa i nase je tanka klupa. Sta god da se desi ne treba zamerati ovim momcima jer sam siguran da ce dati sve od sebe ako ni to ne bude dovoljno onda bez povreda snazno na medalju na EURO 2015.

duciking

pre 9 godina

Jedno je sigurno, na ovom mecu ce se videti ima li Djordjevic znanje koje je potrebno da vodi reprezentaciju.. Utakmica ce biti neizvesna do samog kraja, a ne bi me cudilo da odemo u produzetke.
Za kladionicare definitivno H2 na nas.

Zmaj

pre 9 godina

Statistika kaze da kad god smo odigrali lose u grupi, nismo prosli dalje ili smo prosli samo 1 krug posle grupne faze. Imajuci u vidu da smo mi odigrali lose protiv Brazila 3 cetvrtine, ali da smo mogli bolje sto je i pokazala treca cetvrtina, moguce je da dobijemo Grcku ako budemo igrali disciplinovano. Prolaz medju 8 reprezentacija je uspeh s obzirom na prikazano do sada. Ne mozemo biti prvaci. Nemamo kvalitet. Spanija i SAD imaju. Pobeda nad ovim timom Grcke je uspeh, a svaki prolaz dalje senzacija.

Novosadjanin.

pre 9 godina

sabajle,

ti si klasican primer coveka koji gleda samo svoju reprezentaciju i zaslepljen da ne vidi nista drugo. Pa ako si toliko nahvalio Kalinica, trebao si malo i Papanikolaua. Ne mislis valjda da je slucajno skuplji 15 puta od Kalinica. Eto to mu je protivnik. Na bekovima mi imamo Teodosica i Bogdanovica. Tu se prica zavrsava. Uz katastrofalnu formu Bogdanovica (necu reci da je precenjen) Grca je duplo bolja na 1 i 2 - Zizis, Kalates, Slukas. Sto se tice pozicije 4, Kajmakoglu je klasa i Bircevic ce za 8 min da napravi 5 licnih i da suta trojke 1/3. Posle ga svi hvale jer je dao 1 trojku a ne moze napad da odbrani. Krstic je zaista neupotrebljiv. Djordjevic je izgubio sanse za 1/4 finale onog trenutka kada je poveo Bircevica, Katica, Krstica. Ja zaista ne vidim razlog zbog cega su povedeni. Mitrovic nije Dzordan ali bi nam puno bolje dosao nego Bircevic. Da kojim slucajem imamo sada Marjanovica da zameni Raduljicu na 10-15 min.... Umesto toga dobijemo indisponiranog Krstica i Katica koji ne zna gde se nalazi.

sasa jokic

pre 9 godina

Ova reprezentacija ne moze vise, daju svoj maksimum, ali to nije dovoljno za medalju. Davati kos u svakom trecem, cetvrtom napadu, jednostavno nije dovoljno.
Tako da i ono sto dobijemo cvrstom odbranom, izgubimo u napadu.
Prakticno na svakoj poziciji (sem na pleju) nemamo adekvatnog igraca.

KlausKI

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)
(Coa, 06. septembar 2014 13:36)

a i u startu se preracunao (81 umesto 79)

Hanibal1

pre 9 godina

@banja luka covece najbolji igraci nece da igraju za tim, zasto bi neko trosio slobodno leto na pripreme, i sp, ne osecaju ljubav prema nacionalnom timu. Sto se tice kss nikada bolji nije bio, oseca se neka zdrava prica posle dugo godina. Cestitam momcima na osmini finala, i puno srece protiv Grcke!

pere

pre 9 godina

srbi jedini mogu daleko od repki bivse juge .mi i slovenci mozemo pakirat lagano kofere ,sad slovenci ce vjerojatno 2,3 dana duze ostat ali onda stize amerika

anbeast

pre 9 godina

Meni od početka izgleda da je Sale sve karte bacio na ovu utakmicu. Znao je da dobijamo Egipat i Iran i da sigurno prolazimo grupu. Ostale utakmice je koristio da vrati Krleta, jos ponešto isproba I da pobedi ako se ukaze prilika. Sve vreme imam utisak kao da igramo pod ručnom (ne kazem da je to namerno tako) i da imamo nekih 30ak % rezerve. Da li ce psihološki naši izdržati da je ovo biti ili ne biti - videcemo. Sa Grcima moze da se igra i mogu da se pobede ukoliko se 40 minuta igra sa stavom iz 3 četvrtine protiv Brazila. Čvrsto, odlučno, bez nervoze... Ja bih rekao da su šanse 50 - 50....

Aca Znalac

pre 9 godina

Aca je u pravu, za nas je ovo finale. Mi smo se našli u nebranom grožđu i sada nam nema dalje. Moramo da pobedimo slabiju reprezentaciju, ali nam je kao što je rekao selektor zavezana marama preko očiju. Odavno mi ne igramo kako znamo, nego kako drugi hoće. Izgubili smo svoj identitet. Imamo igrače i nisu oni druga liga, ali joj Bože pomozi. Aca Đorđević, zvani Sale, mora ih maximalno motivisati. Igrajte kao da je finale, što reče selektor, pa ćemo posle da vidimo kuda i kamo. Napred Srbija.

purger

pre 9 godina

sjajna grcka,cak i bolja bez spanoulisa koji je bio serif u ekipi.u ovoj utakmici obrana ce biti kljuc gdje mi nismo uspjeli zaustaviti sjajne bourusisa,zisisa,papanikolaua...treba igrati na granici incidenta jer se i oni tako postavljaju i igraju.napomena,hrvatska je u prvoj cetvrtini napravila DVA faula,pametnom dosta.

vlade123

pre 9 godina

Imamo realne sanse sa Grckom. Prvo treba zaustaviti Burusisa koji im je mozda i glavni igrac pored Papanikolaua. Na poziciji 1 smo ih bolji sigurno tu je Teo koji moze da razbije Kalatesa i Zizisa, Markovic koji njih moze lagano da zaustavi. Problem ce biti sacuvati Papanikolaua i Kajmakoglua koji imaju dobar sut tu ce biti problem verovatno ce Bjelica cuvati Papanikolaua a Kajmakoglua ne znam ko ce cuvati on igra cetvorku ako stavimo Bjelicu na njega nece imati ko da cuva njihovog levorukog Djordjevica. Bogdan je nas najveci talenat i trenutno medju vodecim igracima ali realno u odbrani je prosek ne moze sacuvati nekog jaceg igraca kao sto je Papanikolau. Ocekujem da pobedimo utakmicu ako sale pusti tea da igra kako ume razbice ih. Tu ocekujem da Krle iskustvom zaustavi Burusisa a Raduljica da ga razbije u napadu. Saletova greska bi bila kad bi mu igrao Bircevic (po meni decko ne da nije za rep), pa cak ni Jovic koji je solidan al nije to to. Znaci zaustaviti ovu trojicu koliko je moguce, da igramo disciplinovano napad i pobeda je nasa. Najvise ocekujem od Tea, Bjelice i Bogdana koji realno sad treba da povuku celu ekipu. Padaju Heleni kao u Atini 95 i 98

nemam virus

pre 9 godina

svu srecu zelim nasima, ali i punu odgovornost selektora ako izgubimo i prvenstvo zavrsimo sa 2 pobede (egipat i iran) i 4 poraza. Narocito zbog selekcije igraca

Bogdan

pre 9 godina

Reprezentacija Srbije nije Partizan u Evroligi i ne igramo sa CSKA/Pao/Real/Barsa u Pioniru pred 7000 navijača pa da ih pobedimo 62-61 u infarkt završnici...ovo je Svetski kup... reprezentacija Grčke ima 12 reprezentativnih igrač a mi to nemamo...ovo je loš sastav sa lošom atmosferom...nikom nismo ubacili 80 poena od favorita a igramo i loše u odbrani...nadam se da igrači to znaju bolje od nas i da su već spakovali kofere...

meine eine kleine

pre 9 godina

Kvote se menjaju u skladu sa uplatama. To sto pada na Grke znaci samo da su mnogi igraci odigrali na njih i stalnim korigaovanjem kvota kladionice obezbedjuju sebi siguran profit bez obzira ko je pobednik.

Dule

pre 9 godina

Cini mi se da sem spanaca i mozda amerikanaca mozemo da pobedimo svaku ekipu na sampionatu.. Ali i od malo ozbiljnije da izgubimo. Da imamo vrhunske igrace.. Imamo! Samo Sale da ih nalozi dobro, da probudi zivotinju u svakom od njih, da daju 101% i pobeda je tu

Tanasko Rajic

pre 9 godina

Sabajle si ti ustao ako smatras da stub reprezentacije u narednih 5-6 god.treba da cine Radulja i Teo.Radulja nam je najveca rupa na prvenstvu a Teu svaka cast na karijeri i u narednom periodu od njega treba ocekivati da bude primer mladim igracima sto se tice zelje i motivacije.

Partenon

pre 9 godina

sutra bekovi moraju da rese, od Bjelice ne treba ocekivati puno, Kajmakoglu, Papanikolau, Printezis i Odet... su mnogo jaci na 3 i 4 ...ali bekovi bi trebali da prorade.

Prolaz za kući

pre 9 godina

(ris, 6. septembar 2014 12:12)
U pravu si. Pobedili dva pacera, od ozbiljnijih sve izgubismo sa nikakvom igrom, pošto jednostavno NEMAMO kvalitet, i to nije bitno za 90% stručnjaka i navijača, a celu priču sveli kako nam se žreb dalje otvorio i imamo šanse za prolaz.

Buda SU

pre 9 godina

Momci,pokazite sutra srce i da imamo tim za medalju!Nekako sve staje u ovu jednu utakmicu.Ako izgubimo od odlicnih Grka,bice to fijasko.Ne zbog Grka koje sam uvek postovao,vec zbog toga sto nismo uspeli da pobedimo na ovom turniru nijednu jacu ekipu iz svetskog vrha.Najveca pretnja za nas bice njihova bekovska linija.To su sve izvrsni suteri,koji ce sigurno koristiti svaku priliku da loptu guraju pod kos Burusisu.Moramo im parirati pre svega jakom odbranom,a Teo mora preuzeti odgovornost na sebe,jer cemo verovatno igrati neizvesnu zavrsnicu.Krstic je totalno van forme,i Sale ga nije trebao ni povesti.Valjda ce konacno da nam proradi i sut za tri poena,a da sa druge strane ne gubimo lopte u tranziciji.To nas je do sada mnogo kostalo.Imam osecaj da ce jako dobro odigrati Bjelica,a vise prostora mora da dobije Kalinic,jer igra fenomanalnu odbranu.Steta da na prvenstvu nije i Milos Milisavljevic iz Spartaka,ali njegovo vreme tek dolazi.

Pera

pre 9 godina

(Ivana, 6. septembar 2014 16:36)

Nije nikakav problem to pronaci. Malo guglanja i eto. Izvoli link pa citaj.

http://www.b92.net/sport/turska2010/komentari.php?nav_id=456518

Srbin

pre 9 godina

Upravu si kad kazes da ne pobedjuje najbolji ali nasi igraci su pokazali kako igraju protiv najboljih ako se nevaram 0-3 imamo prema tome ovo je uspeh za nasu kosarku i krajnji domet susedi su otprjali kuci red je na nas....

Bane

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...

sabajle

pre 9 godina

1. Teodosic mora vise vremena na parketu da igra i sa vise slobode.
Neka se selekor seti kako su Ivkovic i Obradovic svojevremno njemu dali odresene ruke, nemoj da je sujetan.
2. Bogdanovic je suter, ajde da vidimo makar jednu akciju na prvenstvu koju ce da napravi za njega da sutne loptu na kos, on nije plej, samo suter.
Ulaz mu je ispodprosecan.
3.Koja je uloga Bjelice? Mora da bude vidljiviji pogotovo kada se lomi rezultat, vise akcija za njega u 1 na 1.
4. Krstic moze de igra 4-ku, to je igrao dobar deo karijere.
Radulja 5, Krsic 4, mocno.
Ovako se na 4-ci smenjuju Bircevic (neupotrebljiv) i bjelica (decko je 3), i autoamtksi protivnici imaju prednost na toj pozcijici.
5. Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
Kalinici ima sut, ume da prodre , starsno igra odbranu, i to je nas sixt man sa klupe, a ne ova dvojica, koji se trude, ali nemaju znanje za ovaj nivo.

Kolko gresaka je napravio Djordjevic, samo zahvaljujci sistemu kakav jeste na turniru mozemo dalje, ali Grcka je za nas visoka kao olimp.
Da je sistem pravedniji, kao u rukmoetu recimo, sad bi vec bili u bg-u.
Samo dva coveka zasluzuju pohvale u celoj nasoj ekspediciji tamo, prvi Teodosic zbog velike zelje i liderstva, a drugi Raduljantula zato sto nas decko kosevima sam odrzava na turniru.
Dva stuba reprezetnacije za narednih 6-7 godina.

stefan

pre 9 godina

Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.

Banja Luka

pre 9 godina

Krajnje je vrijeme da se u KSS dese promjene, ne smijemo na prvenstva voditi igrače raznih menadžera, igrače koje protežira jedan od članova "stručnog" nam štaba i na kraju sve to rezultuje da imamo 4 igrača koji nemaju klub (trojica iz Radničkog + Katic). Za sutrašnji poraz (pretpostavljam da ce biti) nisu krivi ti igrači jer oni daju koliko znaju, krivo je rukovodstvo KSS. U nacionalnom dresu želim da vidim najbolje što tog trenutka imamo i da na svakoj utakmici se ide na pobjedu, a ne da kalkulišemo, jer mrzim ekipe koje to rade.
Klubovi su za stvaranje i prodaju igrača, reprezentacija predstavlja Srbiju i sa tim nema šale.
Pozdrav iz Banja Luke.

GM

pre 9 godina

To je finale za tebe za njega, kao trenera pocetnika, koji nikada nije radio duze od 6 meseci, a ni poslednjih jedno 5 godina.

Za reprezentaciju Srbije, kao i za sve prethodne gde je i on bio clan iste, finale je zlatna medalja, a zlatna medalja je dupla kruna u vidu EP pride.

MM

pre 9 godina

uzmi igracima telefone iz ruke, pusti im Montevideo i mozda im se digne, forma. i mozda pobedimo. polovina reprezentacije ti visi do kasno na internetu pa se zapitaj sta im dodatno uzima snagu. Pozdrav za Zikicu

Bogdan

pre 9 godina

Reprezentacija Srbije nije Partizan u Evroligi i ne igramo sa CSKA/Pao/Real/Barsa u Pioniru pred 7000 navijača pa da ih pobedimo 62-61 u infarkt završnici...ovo je Svetski kup... reprezentacija Grčke ima 12 reprezentativnih igrač a mi to nemamo...ovo je loš sastav sa lošom atmosferom...nikom nismo ubacili 80 poena od favorita a igramo i loše u odbrani...nadam se da igrači to znaju bolje od nas i da su već spakovali kofere...

sasa jokic

pre 9 godina

Slazem se i to je realno, ako se tako posmatraju stvari manje cemo se nervirati.
Iskreno, odavno ne pratim nasu kosarku, pa ne znam da li je bilo boljih igraca koji nisu pozvani, ali ono sto sam video na ovom prvenstvu me je zapanjilo, a to je cinjenica da mi dajemo kos iz svakog treceg/cetvrtog napada.
Toliku nepreciznost skoro nisam video i zato mislim da mnogi suvise ocekuju od ovakve reprezentacije. Odbranu znaju da odigraju, na zalost ne konstsntno, ali utakmica se prvenstveno dobija postizanjem koseva, a tu smo bas losi.

heatovac

pre 9 godina

Imamo sansu, ali pre svega igra u odbrani se mora popraviti za 50 posto.Djordjevicu sad imas sansu da pokazes da li ces biti veliki trener.

Pera

pre 9 godina

Idemo Sale!!! Molim te bez krleta ako ne može koœtao nas 15 20 poena, molim te da centri vrate koju spolja na tea, bogdana i da ih trpamo spolja trojkama vreme je!!! SRBIJA!!!

Srbin

pre 9 godina

Upravu si kad kazes da ne pobedjuje najbolji ali nasi igraci su pokazali kako igraju protiv najboljih ako se nevaram 0-3 imamo prema tome ovo je uspeh za nasu kosarku i krajnji domet susedi su otprjali kuci red je na nas....

bu

pre 9 godina

Dobice nas na suvi kvalitet.
To sto Sale prica za odbranu, nismo pokazali ni jednom, pogotovo u prvim poluvremenima. Ako hoces odbranom da dobijes utakmicu moras protivnika da svedes na 70ak poena, a mi uglavnom primamo vise. Ako udjemo u mec motivisano i agresivno od pocetka, imamo cemu da se nadamo, u suprotnom bice teko, Grci su favoriti...

ŽAE

pre 9 godina

Molim komunjare da batale sa povratkom jugoslovenskog plavog dresa - nismo plavi i akobogda nikad vise necemo ni biti. Ajmo Srbija! Grci su bolji ali izginite na terenu i niko vam nista zameriti nece.

Prolaz za kući

pre 9 godina

(ris, 6. septembar 2014 12:12)
U pravu si. Pobedili dva pacera, od ozbiljnijih sve izgubismo sa nikakvom igrom, pošto jednostavno NEMAMO kvalitet, i to nije bitno za 90% stručnjaka i navijača, a celu priču sveli kako nam se žreb dalje otvorio i imamo šanse za prolaz.

alejandro

pre 9 godina

Čitao sam komentare Vlada Đurovića i Ranka Žeravice i nisu optimisti po pitanju krajnjeg ishoda meča sa Grcima! Po njima "braća" su u prednosti i jedino po njima bude li više od dva raspoložena igrača u našem sastavu možemo se nadati eventualnom prolasku dalje među osam! Ja to pročitah i verujem im!

Knjigu u sake

pre 9 godina

@ Kalinic je klasa za Markovica i Jovica, a Djorjdevic ovu dvojicu gleda kao na medzika dzonsna i majkla dzordana!
(sabajle, 6. septembar 2014 12:19),

decko,Kalinic je trojka(krilo,nisko krilo,kako god ti volja),a Markovic i Jovic su jedinice(plejmejkeri).
Sedi,NULA!

milan26

pre 9 godina

Mislim da imamo realne sanse za prolaz! Samo odbranuda dignemo na visi nivo, i da pokusamo da udjemo u ritam suta spolja kao protiv spanaca! Teo, Bogdan pa i Bjelica mogu odraditi veliki posao! Dobro je sto nismo podredjeni po pozicijama sa grcima, vec fizicki mozemo da pariramo! Slican stil igramo, i nema previse nepoznanica! A ako bacanja pocnemo dadajemo imamo velike sanse! :-)

Novosadjanin.

pre 9 godina

sabajle,

ti si klasican primer coveka koji gleda samo svoju reprezentaciju i zaslepljen da ne vidi nista drugo. Pa ako si toliko nahvalio Kalinica, trebao si malo i Papanikolaua. Ne mislis valjda da je slucajno skuplji 15 puta od Kalinica. Eto to mu je protivnik. Na bekovima mi imamo Teodosica i Bogdanovica. Tu se prica zavrsava. Uz katastrofalnu formu Bogdanovica (necu reci da je precenjen) Grca je duplo bolja na 1 i 2 - Zizis, Kalates, Slukas. Sto se tice pozicije 4, Kajmakoglu je klasa i Bircevic ce za 8 min da napravi 5 licnih i da suta trojke 1/3. Posle ga svi hvale jer je dao 1 trojku a ne moze napad da odbrani. Krstic je zaista neupotrebljiv. Djordjevic je izgubio sanse za 1/4 finale onog trenutka kada je poveo Bircevica, Katica, Krstica. Ja zaista ne vidim razlog zbog cega su povedeni. Mitrovic nije Dzordan ali bi nam puno bolje dosao nego Bircevic. Da kojim slucajem imamo sada Marjanovica da zameni Raduljicu na 10-15 min.... Umesto toga dobijemo indisponiranog Krstica i Katica koji ne zna gde se nalazi.

Nikola K

pre 9 godina

Od sad napred svaka utakmica je finale,pa i ova sa Grčkom.
Momci vi to možete,siguran sam da niste pokazali najbolje što možete.Ako tako uradite,siguran sam u vaš prolaz.
Samo vi ginite na terenu,šuterski možete mnogo,mnogo bolje.
Ajde Momci verujemo u Vas!

vojin

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.

vlade123

pre 9 godina

Imamo realne sanse sa Grckom. Prvo treba zaustaviti Burusisa koji im je mozda i glavni igrac pored Papanikolaua. Na poziciji 1 smo ih bolji sigurno tu je Teo koji moze da razbije Kalatesa i Zizisa, Markovic koji njih moze lagano da zaustavi. Problem ce biti sacuvati Papanikolaua i Kajmakoglua koji imaju dobar sut tu ce biti problem verovatno ce Bjelica cuvati Papanikolaua a Kajmakoglua ne znam ko ce cuvati on igra cetvorku ako stavimo Bjelicu na njega nece imati ko da cuva njihovog levorukog Djordjevica. Bogdan je nas najveci talenat i trenutno medju vodecim igracima ali realno u odbrani je prosek ne moze sacuvati nekog jaceg igraca kao sto je Papanikolau. Ocekujem da pobedimo utakmicu ako sale pusti tea da igra kako ume razbice ih. Tu ocekujem da Krle iskustvom zaustavi Burusisa a Raduljica da ga razbije u napadu. Saletova greska bi bila kad bi mu igrao Bircevic (po meni decko ne da nije za rep), pa cak ni Jovic koji je solidan al nije to to. Znaci zaustaviti ovu trojicu koliko je moguce, da igramo disciplinovano napad i pobeda je nasa. Najvise ocekujem od Tea, Bjelice i Bogdana koji realno sad treba da povuku celu ekipu. Padaju Heleni kao u Atini 95 i 98

Dule

pre 9 godina

Cini mi se da sem spanaca i mozda amerikanaca mozemo da pobedimo svaku ekipu na sampionatu.. Ali i od malo ozbiljnije da izgubimo. Da imamo vrhunske igrace.. Imamo! Samo Sale da ih nalozi dobro, da probudi zivotinju u svakom od njih, da daju 101% i pobeda je tu

sasa jokic

pre 9 godina

Ova reprezentacija ne moze vise, daju svoj maksimum, ali to nije dovoljno za medalju. Davati kos u svakom trecem, cetvrtom napadu, jednostavno nije dovoljno.
Tako da i ono sto dobijemo cvrstom odbranom, izgubimo u napadu.
Prakticno na svakoj poziciji (sem na pleju) nemamo adekvatnog igraca.

Divos

pre 9 godina

Па добро, за свих 16 екипа сваки наредни меч је финални, одлучујући, нико нема право на грешку, лош дан значи и опроштај од СП.
Што се наших тиче, овако више не иде, ваља мењати и окренути се добитној формули која отприлике гласи "ако каниш победити, никако не смијеш изгубити".

coa

pre 9 godina

Najbitnije je dobro poceti i povesti
od pocetka! I za nas psihicki, a posebo sto sam uveren da bi oni tu pali znacajno. Razlog toga je sto oni igraju super bez Spanulisa, bas kosarkaski sa puno izradjeni koseva ali siguran sam da ne bi dugo to radili kad bi gubili vec poceli solirati i sutem za 3. Daleko da su losi suteri al kad se gubi nemaju igraca koji bi pogodio u seriji pre svega jer su svi oni navikli da to odradi Spanulis tako da verujem da bi im se skratila ruka. Tako da msm u utakmici sa nasim dobrim pocetkom kao protiv francuza imamo dobre sanse.
Srbija!

Hanibal1

pre 9 godina

@banja luka covece najbolji igraci nece da igraju za tim, zasto bi neko trosio slobodno leto na pripreme, i sp, ne osecaju ljubav prema nacionalnom timu. Sto se tice kss nikada bolji nije bio, oseca se neka zdrava prica posle dugo godina. Cestitam momcima na osmini finala, i puno srece protiv Grcke!

Coa

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)

Komshija Hashim

pre 9 godina

Naravno da je svaka sledeca utakmica finale. Važnost je velika. Srbija ima kvalitetu da parira Grcima i mislim da su šanse podjednake. Ko pobedi ide na pobednika Brazil - Argentina, po mom mišljenju Brazil ce to proci, i ako se pobedi i Brazila onda je cilj dostignut jer je polufinala ujedno i borba za medalje. Neka barem jedna reprezentacija iz zemalja bivše Jugoslavije dodje do polufinala i bice dobro. Srbiji je najlakše, bar na papiru, da dostigne polufinale, jer Slovenci i Hrvati ce naleteti na Amerikance odnosno Špance i tu im je kraj, na žalost.

Ivana

pre 9 godina

Da mi je samo da mogu videti komentare vas nenadmašnih stručnjaka pred utakmicu četvrtfinala 2010 protiv Španije. Verovatno ste održali opelo momcima kao i sada što radite. Ok, imamo lošiji ekipu od one iz 2010. Jesu Grci jači od nas sada. ALI, ne pobeđuju uvek bolji na papiru jer da je tako medalje bi se slale poštom na adrese "najboljih" a utakmice se ne bi ni igrale. Prema tome malo više vere u ove momke i pozitivne energije. Mislim da su tako nešto zaslužili i mislim da sutra mogu da iznenade, prvenstveno Grke a posle i sve ostale uključujući i vas hejtere.

Buda SU

pre 9 godina

Momci,pokazite sutra srce i da imamo tim za medalju!Nekako sve staje u ovu jednu utakmicu.Ako izgubimo od odlicnih Grka,bice to fijasko.Ne zbog Grka koje sam uvek postovao,vec zbog toga sto nismo uspeli da pobedimo na ovom turniru nijednu jacu ekipu iz svetskog vrha.Najveca pretnja za nas bice njihova bekovska linija.To su sve izvrsni suteri,koji ce sigurno koristiti svaku priliku da loptu guraju pod kos Burusisu.Moramo im parirati pre svega jakom odbranom,a Teo mora preuzeti odgovornost na sebe,jer cemo verovatno igrati neizvesnu zavrsnicu.Krstic je totalno van forme,i Sale ga nije trebao ni povesti.Valjda ce konacno da nam proradi i sut za tri poena,a da sa druge strane ne gubimo lopte u tranziciji.To nas je do sada mnogo kostalo.Imam osecaj da ce jako dobro odigrati Bjelica,a vise prostora mora da dobije Kalinic,jer igra fenomanalnu odbranu.Steta da na prvenstvu nije i Milos Milisavljevic iz Spartaka,ali njegovo vreme tek dolazi.

seljak

pre 9 godina

Nismo zaslužili ni ovaj drugi krug i nije pošteno da protiv Grčke igramo kao da je finale...Đorđević će u napetoj utakmici okriviti sudije za poraz umesto da Grčka neiscrpljena i izmrcvarena od nas ode dalje i uradi nešto što mi ne možemo...Đorđević je rasterao igrače koji nam sada nedostaju... mogao je da povede 12 ne toliko kvalitetnih igrača ali da to bude dobar sastav, uigran pa sa dobrom taktikom da pokuša da iznenadi favorite...ovako su nam favoriti održali lekciju o modernoj košarci a SLO i CRO definitivno igraju lepšu košarku od nas što je velika sramota...
(Bane, 06. septembar 2014 12:19).....bane definitivno nisi u pravu..apsolutno smo zasluzili prolaz u osminu,sa dve ubedljive pobede,ukradena nam je pobeda protiv francuske,tu je i sudija kaznjen..protiv spanije niko i nije ocekivao pobedu,protiv brazila smo sami krivi...e sad grcka..i njena grupa nije ni prici nasoj..gde imas velesilu spaniju,prvaka evrope francusku,prvaka azije..brazil..takodje favorit za medalju...i egipat...imamo ekipu za cetvrtfinale...i uz malo srece,kao sto nam se i pogodilo,put do polufinala je otvoren...i to bi bio ogroman uspeh

Ana 'izjava' Ivanovic

pre 9 godina

Prekjuc kvota na nas 2, jice 2.5, danas 3, trenutno 3.15. Dakle konstantno pada na Grke a raste na nas! Ove kladionice znaju nesto sto mi ne znamo!?

Zmaj

pre 9 godina

Statistika kaze da kad god smo odigrali lose u grupi, nismo prosli dalje ili smo prosli samo 1 krug posle grupne faze. Imajuci u vidu da smo mi odigrali lose protiv Brazila 3 cetvrtine, ali da smo mogli bolje sto je i pokazala treca cetvrtina, moguce je da dobijemo Grcku ako budemo igrali disciplinovano. Prolaz medju 8 reprezentacija je uspeh s obzirom na prikazano do sada. Ne mozemo biti prvaci. Nemamo kvalitet. Spanija i SAD imaju. Pobeda nad ovim timom Grcke je uspeh, a svaki prolaz dalje senzacija.

nemam virus

pre 9 godina

svu srecu zelim nasima, ali i punu odgovornost selektora ako izgubimo i prvenstvo zavrsimo sa 2 pobede (egipat i iran) i 4 poraza. Narocito zbog selekcije igraca

nik sloter

pre 9 godina

Sale,za mene si najbolji nas igrac svih vremena,kao trener posedujes harizmu,znanje,ali ako sutra dobijemo Grke bice to senzacija.Ovaj tim jednostavno nema kontinuitet,kvalitet,moc,da igra sa tako ozbiljnim timom kao sto su Grci.Svake godine menja se 5 do 7 igraca,otkazi,povrede.Meni ovakva situacija nije normalna.

Pera

pre 9 godina

(Ivana, 6. septembar 2014 16:36)

Nije nikakav problem to pronaci. Malo guglanja i eto. Izvoli link pa citaj.

http://www.b92.net/sport/turska2010/komentari.php?nav_id=456518

anbeast

pre 9 godina

Meni od početka izgleda da je Sale sve karte bacio na ovu utakmicu. Znao je da dobijamo Egipat i Iran i da sigurno prolazimo grupu. Ostale utakmice je koristio da vrati Krleta, jos ponešto isproba I da pobedi ako se ukaze prilika. Sve vreme imam utisak kao da igramo pod ručnom (ne kazem da je to namerno tako) i da imamo nekih 30ak % rezerve. Da li ce psihološki naši izdržati da je ovo biti ili ne biti - videcemo. Sa Grcima moze da se igra i mogu da se pobede ukoliko se 40 minuta igra sa stavom iz 3 četvrtine protiv Brazila. Čvrsto, odlučno, bez nervoze... Ja bih rekao da su šanse 50 - 50....

Aleksandar

pre 9 godina

Ja vas molim sve,da date podrsku ovim momcima,da osete energiju koju im posaljemo!Nemoj da prenosimo negativnu energiju,da osporavamo mi odavde necije kvalitete igracke i selektora!Treba da se komentarise,treba izneti svoje misljenje,ali pljuvati i nepostovati neciji rad to je ruzno!Kazem opet to je sve sto imamo u ovom trenutku,i oni su proveli dva meseca zajedno,prolili znoja i znoja,i sad treba neko da ih pljuje!?Ja verujem u ovaj tim,na ovom nivou kakva ih ceka utakmica mogu da igraju i za to su se spremali.Za Spaniju i Amere trenutno niko nema igru,pa ni igrace!Ovaj mec niko ne zna kako ce da se odvija,ali sigurno da nam treba jaka odbrana svih 40 min.Napad mi imamo i to se videlo na ove tri jake utakmice po broju postignutih poena,rekao sam juce sut ce doci iz odbrane!Samo puna podrska ekipi,oni su tamo zbog svih nas!Veliki pozdrav za REPUBLIKU SRPSKU nasu bracu preko Drine :)
SRBIJA SE SAGINJATI NECE

kolara izvodi slobodnjak

pre 9 godina

realno Bjelica treba da ima vecu slobodu u igri, treba ga forsirati.. postujem Bogdana, buducnost srpske kosarke, ali protiv jacih selekcija ne moze da ide na ulaz...Teo i Bjelica su kljuc, + podrska Radulje ...

Darko

pre 9 godina

Kada je vec poveo cak cetiri petica zasto tu nije Marjanovic? Zamislite koliko bi bilo zeze Burusisu sutra sa Marjanovicem na ledjima pola utakmice! I protiv Francuza Marjanovica je mogao da koristi za onu tucu u reketu.A tek protiv Hadadija koji nam je dao 20 koseva u prvom poluvremenu..Ali slektor je hteo brzu igru pa mu igraju Katic i Stimac itd...Ma mnogo je fula i nepametnih odluka (verovarno po savetima raznih strucnjaka) Đorđevic u debitatntskom selektorskom nastupu napravio.
Ako hoce pobedu, tim mora da pocne da pogadja trojke. Duge dvojke. Da otvori Grke jer c nam oni (kao i svi drugi) napuniti rkt i pustiti bas nas malobrojn vanjsk igrac da rsavaju mec. A po RAduljici ili Krsticu visice i po dvojica.Ako nam ne proradi sut izvana, ako ne poceno da zagradjujemo svoj kos i ako Teodosic, Bjlica, Krstic, Raduljica i Bogdanovic ne odigraju dobar mec - gotovo je. Sami smo krivi - otisli smo sa levim timom i svi ovoi porazi su realnost. Samo se u individualna resenja nadam, samo tako mozemo dobiti, jer mi sistema u igri NEMAMO.
(vojin, 6. septembar 2014 14:18)

Uglavnom se slazem, osim naravno ovoga za Bobija. Pa Burusis obozava da igra protiv sporih centara i jedan na jedan do kosa i da se izvuce spolja. Bobi s njim ne moze ni pet minuta.

KlausKI

pre 9 godina

@ Pobedjujemo 79-73.
Bogdanovic 19p.
Teodosic 15p, 7as.
Bjelica 12p,10sk.
Markovic 7p,3as,5sk.
Raduljica 12p,6sk.
Stimac 5p, 5sk.
Krstic 3p, 2sk.
Simonovic 3p,3sk.
Kalinic 2p, 3uk.
Bircevic 1p,2sk.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 6. septembar 2014 11:56)

Bircevic otvara utakmicu sa trojkom i ode tvoja statistika u .!. :)
(Coa, 06. septembar 2014 13:36)

a i u startu se preracunao (81 umesto 79)

Partenon

pre 9 godina

sutra bekovi moraju da rese, od Bjelice ne treba ocekivati puno, Kajmakoglu, Papanikolau, Printezis i Odet... su mnogo jaci na 3 i 4 ...ali bekovi bi trebali da prorade.

GlasPonosa

pre 9 godina

Sale, i da si rekao samo ovo je za nas finale i izasao, poruka bi bila jasna i glasna. Ja verujem da postoje ljudi u ovoj zemlji koji ce da navijaju, da izgaraju, kako god rezultat da zavrsi da podrze nase momke. Mlad tim, mlad trener sa ogromnom energijom, zasto ih kritikovati. Sa drugovima sedim i kao jaaao ako ne pobedimo, samo malo sta je tu cudno? Jesu nasi igraci kao zvezde za njihove?

Olympiakos, Unics, Galata, Real, Milvoki, Memfis, Hjuston, timovi nekih grckih igraca, a mi samo zato sto smo ponosan narod, i kosarkaska nacija, i mislimo da su uvijek nasi najtalentovaniji i najbolji. Naravno treba biti uz svoje momke, ali spustimo ocekivanja, poravnajmo se sa stvarnom pricom, i kad dobijemo onda je lako osladjivati se. Ponosan na ove momke i Saleta, i uvek uz vas ! SRECNO !

Aca Znalac

pre 9 godina

Aca je u pravu, za nas je ovo finale. Mi smo se našli u nebranom grožđu i sada nam nema dalje. Moramo da pobedimo slabiju reprezentaciju, ali nam je kao što je rekao selektor zavezana marama preko očiju. Odavno mi ne igramo kako znamo, nego kako drugi hoće. Izgubili smo svoj identitet. Imamo igrače i nisu oni druga liga, ali joj Bože pomozi. Aca Đorđević, zvani Sale, mora ih maximalno motivisati. Igrajte kao da je finale, što reče selektor, pa ćemo posle da vidimo kuda i kamo. Napred Srbija.

pere

pre 9 godina

srbi jedini mogu daleko od repki bivse juge .mi i slovenci mozemo pakirat lagano kofere ,sad slovenci ce vjerojatno 2,3 dana duze ostat ali onda stize amerika

Кривокапић

pre 9 godina

Нисам оптимиста, али надам се победи. Богдановић мора да шутира више. Крстић очигледно није спреман.

Tanasko Rajic

pre 9 godina

Sabajle si ti ustao ako smatras da stub reprezentacije u narednih 5-6 god.treba da cine Radulja i Teo.Radulja nam je najveca rupa na prvenstvu a Teu svaka cast na karijeri i u narednom periodu od njega treba ocekivati da bude primer mladim igracima sto se tice zelje i motivacije.

Strucnjak

pre 9 godina

Grci imaju izuzetno kvalitetnu rotaciju na krilima i bekovskoj poziciji, malo toga ce zavisiti od nas sutra...Kad se hladne glave pogleda njihov tim vidi se da su uz Spaniju i SAD najkompletnija ekipa, problem svih ostalih selekcija, pa i nase je tanka klupa. Sta god da se desi ne treba zamerati ovim momcima jer sam siguran da ce dati sve od sebe ako ni to ne bude dovoljno onda bez povreda snazno na medalju na EURO 2015.

duciking

pre 9 godina

Jedno je sigurno, na ovom mecu ce se videti ima li Djordjevic znanje koje je potrebno da vodi reprezentaciju.. Utakmica ce biti neizvesna do samog kraja, a ne bi me cudilo da odemo u produzetke.
Za kladionicare definitivno H2 na nas.

purger

pre 9 godina

sjajna grcka,cak i bolja bez spanoulisa koji je bio serif u ekipi.u ovoj utakmici obrana ce biti kljuc gdje mi nismo uspjeli zaustaviti sjajne bourusisa,zisisa,papanikolaua...treba igrati na granici incidenta jer se i oni tako postavljaju i igraju.napomena,hrvatska je u prvoj cetvrtini napravila DVA faula,pametnom dosta.

meine eine kleine

pre 9 godina

Kvote se menjaju u skladu sa uplatama. To sto pada na Grke znaci samo da su mnogi igraci odigrali na njih i stalnim korigaovanjem kvota kladionice obezbedjuju sebi siguran profit bez obzira ko je pobednik.