Nedelja, 08.07.2018.

20:30

Otac savetuje Ezila da više nikada ne igra za Nemačku

Izvor: B92

Otac savetuje Ezila da više nikada ne igra za Nemaèku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

vaso

pre 5 godina

hahahaha..nasli krivca..evo za mene ovaj lik uopste nije lose odigrao, naprotiv...lose odigrali tomas miler i krila nemacke, pogotovo levo krilo koje je igralo mnogo sebicno...i jos nesto, coveka koji im je doneo zadnju titulu - Gecea, nisu ni poveli na ovo sp ....vratilo im se..cista karma

EU Citizen

pre 5 godina

@Netko
Prvo, ja sa takvima kao što ste vi svakako nisam na ti, a još manje sam vam "brale". Drugo, očigledno brkate Evropu i njene vrednosti sa vrednostima komunističkog ološa koji tu Evropu već decenijama uništava jer mu, biće, pripadate, osnovni problem Srbije je što je previše takvih, zato joj i ide kako joj ide. Treće, neću ja da kažem, već će da kažu sami Nemci, ili će da sklone petu kolonu koja od njih pravi kalifat ili ih neće biti, meni je to lično svejedno, prema Nemcima nemam nikalve simpatije, ali, kako sam jako često tamo i imam dosta prijatelja, vidim da se stvari sve brže menjaju i da stranke koje nisu izgubile nagon civilizacijskog samodržanja, pre svega AfD, uprkos toksičnoj propagandi levičarskih izdajnika koji drže privatne i državne medije, nezadrživo rastu, i uskoro će preuzeti vlast i dati ovakvima kao što je Ezil izbor, poštujte to gde ste došli i asimilirajte se ili idite nazad tamo odakle ste vi ili roditelji došli, a papire koje su vam komunjare podelile zaboravite, Evropa neće tolerisati islamiste i teroriste. Što se mene tiče, ja sam Evropljanin po rođenju i poreklu, svoj na svome, za razliku od spodoba koje su se dofukljale iz Azije da se, tipično, okače o tuđu grbaču ili bave kriminalom, a usput pokušavaju da od Evrope naprave istu fundamentalističku rupu kao one iz kojih su pobegli. Ali nisu oni krivi, oni samo treba da idu kući, krivi su levičarski domaći izdajnici koji su im to omogućili, i uskoro će platiti za sve decenijske zulume.

kako da ne

pre 5 godina

@Dragan Ferencevic
Zasto iznosite takve neistine? Samo katolickih katedrala u Francuskoj imate 3 puta vise nego dzamija bez racunanja katolickih manjih crkvi. Znaci samo katedrale. I bez racunanja pravoslavnih crkvi, a imate prelepe Ruske crkve u Francuskoj. Znam Francuski pa sam zbog vaseg komentara preispitao to na google. Takodje sam turisticki bio u Francuskoj i nikada nisam čuo dzamiju i pevanja, vec sam cuo zvona njihove crkve. Vi ne znate jer niste ni putovali, vi najvise imate muslimane iz Afrike u Francuskoj, a oni nisu muslimani kao ovi sa Bliskog istoka ili Turci ili Albanci muslimani. Afrikanci kao Afrikanci su drukciji. Eto ne znate sigurno ali veliki deo naroda u Etiopiji su pravoslavci. Cak se Afrikanci lakse integrisu u drustvo od Turaka i naroda sa Bliskog Istoka. Poznajem dosta Tunizana, Alziraca u Svajcarskoj. Vi ne mozete da provalite ni odakle je niti koje je vere...Nista, dok Turcina cete mnogo lakse provaliti ili ove sa Bliskog Istoka. I jos nesto, svi ti ljudi koji decu izradjaju u zemlje na zapadu Evrope mozda ce jedan na 1000 da bude problem. Jer je sistem takav da te integrise u drustvo. U Svajcarskoj npr nemate nijednu klasicnu dzamiju, vec samo sale koje imaju za molitvu. Zabranjeno im je da prave kao sto je zabranjeno i drugima ali ni oni sami nisu pravili svoje crkve vec 150 godina. Ne prave i ne bave se previse time pa vidite gde su oni, a vidite gde su Srbi koji i dan danas udaraju temelje i prave crkve. Pozz

ring of fire

pre 5 godina

@kako da ne

Odlican komentar ali je i vama jasno da je dug i mukotrpan put menjati svest ljudi. Vama sve pohvale za pokusaj .

Diego

pre 5 godina

Ja pravo da ti kazem Ozile ne bi te ni zvao u reprezentaciju jer kad te vidim kad setas po terenu ni trunka energije. Ubijes volju i da gledam utakmicu. Jos si sad postao najplaceniji igrac Arsenala u istoriji kluba. Uzas. Politika me ne zanima.

alexxx

pre 5 godina

Jednog dana kada Srbija ekonomski ojača i kada postane zanimljiva za život i ostalim nacijama, dogadjat ce se da imate Srbe svih rasa i vjera. Iz Hrvatske sam i vec ima slucajeva gdje npr. pomorci žene Brazilke, Tajlandjanke.. Gdje Čehinje , Poljakinje dodju na odmor , zaljube se, udaju i ostanu živjeti. Ima i stranaca koji kupe kuću i dodju živjet .Njihova djeca ce se rodit u Hrv i dao Bog da budu toliko dobri pa da igraju za Hrv reprezentaciju. Nemam apsolutno nikakvih problema s tim i necu zbog toga manje volit našu reprezentaciju

Nišlija

pre 5 godina

Da sam na njegovom mestu ja bih iz inata sad nastavio da igram za reprezentaciju. Ta Nemačka je Özil-ova ama baš isto onoliko koliko je i Birhof-ova i bilo kog građanina te zemlje!Ni manje ni više!

Nišlija

pre 5 godina

A ne moze biti nikako...
 (Madridista, 9. jul 2018 09:30

E vidiš baš jeste isto. A to što neki u glavi imaju problem sa nacionalizmom i licemerjem to nije Özil-ov problem!

deki-pariz

pre 5 godina

ajde mi da naturalizamo 5 Afrikanci u odbranu pa 2 u napadu i da budemo svetski prvaci. nemam ništa protiv. to ide svuda osim kod nas.....tako da možemo još da brojimo koliko imamo zvezdice na dres.....

Saška

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 
Ne bi.
Jer taj komentator zna da je Ozil poreklom Turčin, a Ljajić poreklom iz Srbin, o čemu i ovaj nasavak ić govori.
Naučite da su nacionalnost i religija dve različite stvari.

Dragan Ferencevic

pre 5 godina

Vi koji pljujete po komentaru eu citizen, samo da znate da danas u Francuskoj ima dva puta vise dzamija I minareta neko hriscanskih crkvi. Svi ti pa I oni rodjeni u Evropi drze svojih vrednosti a sto je najgore zele da drugi imaju iste vrednosti kao I oni jer njihove su zaboga ispravne. Oni zele I trude se da promena vas I zato kada Evropa postane muslimanska sa njihovim zakonima setite se Eu Citizena.

Kata

pre 5 godina

@Lorimer
Upravo tako. Jel neko zapeo za Semi Kediru? Ne. no ipak mislim da se problem Ozil trebao rjesavati prije utakmice. ovako ispada, da su prosli sve to ne bi predstavljalo problem.

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

@room: svet je postao otvoren, veliki broj tih afrikanaca je u stvari rodjen u Francuskoj, odrastao tamo... Da za srbiju sutra zaigra covek crne puti koji se preziva Dzejms, a koji je rodjen ovde, odrastao ovde i zna nas, ne bih imao problem. To se zove napredak

Nemac

pre 5 godina

Samo asimilirani stranac je dobar stranac.Dobro integrisani nije! I nikada neces biti "njihov" jer kad cuju ono moje "vic" na kraju imena,gotovo je.
Mesut Özil je za njih Turcin,bio i ostao,koji je bio clan nemacke repreze
ntacije i tu je kraj.Kad su pobedjivali sve je bilo OK,sad gube i traze kri
vce,pa su nasli.On,Gündogan,se slikali sa Erdoganom i to je najveci greh i
osnov da nije dobar igrac!?

kako da ne

pre 5 godina

@room1407
Odakle tebi i drugima pravo da ocenite npr Pogbu ili Kantea ili recimo Sidibea da nisu Francuzi, a ljudi rodjeni u Francuskoj. Vi u reprezentaciji Francuske u prvom timu imate samo Umtitija koji nije rodjen u Francuskoj. A, u celom timu od 23 igraca njih trojica nisu rodjeni u Francuskoj. Niko nema pravo da coveku rodjenom u odredjenoj zemlji da kaze da ne pripada toj zemlji i tom narodu. Svet se odavno menja, ljudi zbog zivota menjaju zemlje i to ne samo ovi iz siromasnih zemalja nego i iz bogatijih. Naturalizacija je kada igrac dobije pasos sa npr 18 godina i zaigra za tu zemlju. Ako neko rodjen u toj zemlji uzdize nekog iz zemlje odakle potice za to su vec krivi roditelji. Svakako i taj Pogba i taj Sidibe i taj Kante su Francuzi ako se tako osecaju, a imaju puno pravo jer su tu rodjeni i tu su zavrsili skole i tu su odrasli, porasli. Sutra jedan strani par dobije dete u Srbiji i to dete ima srpski pasos i oseca se kao Srbin, ko si ti da njemu to oduzmes?! Zasto si veci Srbin od njega, jer ti je i deda Srbin? Pa i mi Srbi smo kroz vekove mesani i sa Turcima i ostalima...Pustite ljude da budu ono sto jesu i da pripadaju tamo gde misle da pripadaju. Pozz

kako da ne

pre 5 godina

@Jad i cemer
Upravo tako. Dzabe objasnjavati ljudima. Eto Svajcarci cekali da se zavrsi sa njihovom reprezenatacijom pa pokrecu postupke protiv svojih igraca. I to ne samo Sakiri i Dzaka vec i protiv ostalih Albanaca. Ozil nije uradio tako nesto na terenu. Ovi su u direktnom mecu igrajuci za jednu zemlju, velicali drugu i ne samo to vec i provocirali. Odmah posle meča su Svajcarci govorili kako su pogresili u vaspitavanju tih ljudi kada su bili deca. Svi osim Dzake su rodjeni van CH, ali dosli kao deca sa 2, 3 godine i prosli skole u CH. Njima je to takav trn u oku da su oni takvi da ih boli. Posle utakmice sa nama medju Svajcarcima i nije bila neka euforija(zivim u CH). Uslo je u politiku i sve to, a oni to ne vole. Fudbalski savez planira pokretanje propisa da igrac moze imati samo jedan pasos ako zeli da igra za Svajcarsku. Kod njihovog slucaja ih vec razumem jer Dzaka jeste rodjen u CH i ako se oseca da je CH ne mozemo da mu to oduzmemo ali on pokazuje u jednom mecu lojalnost prema drugoj zemlji, provocira narod koji nema nikakav problem sa Svajcarskom sto su Svajcarci stekli utisak da ti ljudi nemaju dovoljno ljubavi prema drzavi i dresu koji nose. Neko pominje Adema Ljajica. Alo ljudi, Ljajic nije Srbin? Pa nego sta je?! To sto neko nije pravoslavac, a Srbin je ne mora da znaci da je manje Srbin od tebe jer si ti pravoslavac. Imate Srbe i katolike, muslimane, pa i da predje neko u budizam u dalje je Srbin. Ne mozes da mu oduzmes to. Rasirite vidike. Ima pravo i himnu da ne peva ako uvek izgori na terenu. A, uvek izgori i bori se.

LP

pre 5 godina

Bio neki tamnoputi Amerikanac koji je igrao godinama kosarku za rusku reprezentaciju. Oni takodje imaju stotine sportista iz bivskih sovjetskih republika koje su danas suverene drzave i ne prebrojavaju im krvna zrnca. Ruski dizac tegova se takmicio za Hrvatsku, braca Zverev za Nemacku pa sta onda? Ako se neko rodi u drzavi ili tu zivi godinama i drugu nema naravno da moze da se i takmici za nju.

kako da ne

pre 5 godina

@Aco
Naturalizovan stranac je npr Diego Kosta u Spaniji ili ako se secate onog u Hrvatskoj bese Eduardo? To su naturalizovani igraci. Ozil je covek rodjen u Nemackoj. Ziveo u Nemackoj. Taj je Tursku vidjao leti 2 nedelje.

kako da ne

pre 5 godina

Neki su pomenuli da Grizman ima Nemacko poreklo, Ziru italijansko...Zar vam to ne govori dovoljno koliko ste u zabludi i koliko je Balkan kao Balkan zatrovan? Skroz je normalno da se Francuzi mesaju sa Nemcima, Italijanima, Spanjolima, tj mesaju se svi jedni sa drugima, kako? Poslom. Francuzi idu da rade po Nemackoj, Nemci kod njih. Imate dosta Francuza po Italiji, tako isto Italijana po Francuskoj i po Nemackoj. Nemoj da se zacudite kada vidite sutra jednog ‘Bonucija’ kod Nemaca ili Francuza. Ako je jedan roditelj Francuz, drugi nemac (Grizmanov otac francuz, majka nemica), i taj njihov sin tj u ovom slucaju Antoan se oseca Francuzem niko od nas nema pravo da mu to oduzme. To vam je ljudi kao deca Srba rodjeni u inostranstvu. Oni se osecaju i dalje Srbima(95% njih) ali njihov mentalitet nije kao nas koji smo rodjeni u Srbiji. Tako da on je po svemu npr nemac, a po poreklu srbin. Tako da ako se oseca nemcem ima puno pravo na to, dok ako se oseca da je Srbin opet ima pravo na to. Posto zivim u inostranstvu i sutra dan kada budem imao dete ucicu ga da bude Srbin naravno, ali ako se on sutra oseca vise ‘svajcarcem’ ima pravo na to. Ne treba ljude vezivati poreklom niti ih uopste vezivati za bilo sta. Pozz

Chiko

pre 5 godina

Za ove sto znaju da prave razliku izmedju etnicke pripadnosti i naturalizacije: etnicki pripadnici nece nikad, ali nikad prihvatiti naturalizovane ljude kao svoje. Autohtoni evropljani nisu slepi a ni glupi, kao ni ovi naturalizovani. Integracija naturalizovanih nije uspela, evropski sistem vrednosti je mnogo labilniji od onog odakle svi ostali dolaze. Da je kojim slucajem obratno, bilo bi ili prihvatas nas sistem i integrises se maksimalno ili pali. Njih je sve vise u evropi i pocinju da se osecaju jaki, ovo su opipavanja pulsa. Uvek je bilo da agresivniji nadjacaju pasivnije. To sto se desilo na kosovu ce se desiti i evropi, samo da li cemo mi to doziveti, ostaje da se vidi.

Ante

pre 5 godina

Ozil igrač za male utakmice. Takav je i u klubovima, nabija statistiku protiv malih a onda kad ga ekipa treba njega nigdje. Iz Reala ga se riješili pa osvojili 4 lige prvaka. u Arsenalu su bar bili četvrti bez njega, sad više ni to ne mogu biti.

Унклија

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?
(nucky thompson, 08. jul 2018 21:07)

Кад су били прваци света нису постављали никаква питања...

A-ha

pre 5 godina

Pa on ako je odigrao neku utakmicu loše, on bi je isto tako loše odigrao i u dresu Turske. Ozil je takav igrač, kada nestane, nema ga nigde, a kada odigra, onda razbije, takav je. Dal na sebi ima dres Nemačke, Turske, Reala, Arsenala, sve jedno je...

марко

pre 5 godina

не треба да се прине он више свакако неће играти за немачку јер је лош играчки

Jad i čemer

pre 5 godina

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.
(Oliver, 8. jul 2018 23:52)

Znači ti si za uvođenje rasnih zakona po principu aparthejda i da se svakom državljanininu neke zemlje koji "po krvi" nije pripadnik većinskog naroda iste, oduzmu građanska prava. Na taj način bi se ovim nesrećnicima uskratila mogućnost da nastupaju za nacionalne selekcije države u kojoj su rođeni jer se jelte, vizuelno ne uklapaju u Oliverov finalni produkt "demokratske borbe".

xXx

pre 5 godina

Stari, budi realan, nikada ga vise nece zvati, pa makar ih ne bude bilo dovoljno.
Ocajan je vec 2-3 sezone, a nezainteresovan jos i duze...

Netko

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 8. jul 2018 23:10)


A ti si brale sa stavovima koje tu stalno iznosis tek posvadjan sa evrepskim vrednostima. Upravo takve kao ti treba sutnuti odande jer po mrznji koju iznosis mesto ti je u nekoj somaliji ili negde u aziji bogu iza ledja. Ni za ovu balkansku zabokrecinu nisi. Ti ces da kazes koga nemci da sutaju, a veci si emigrant od ezila koji je rodjen u nemackoj.

Powerslave

pre 5 godina

Ozil kako igra u poslednje dve-tri godine sad i da završi karijeru niko ne bi primetio da ga nema, ni Arsenal ni Nemačka.
Lik je bio najbolja desetka sveta i onda je negde otprilike u drugoj sezoni u Arsenalu prosto nestao i od tada tek ponekad pomalo bljesne.
Inače pričalo se da je jedan od razloga za njegove loše igre upravo loš odnos sa ocem.

Urke

pre 5 godina

@statisticar Polako moj s' krupne reci. Reprezentativna takmičenja gube smisao ako uvezes nekog stranca koji se obucio u stranoj skoli sporta, bilo koji to bio, u 21. veku sve gubi smisao...

Djoka

pre 5 godina

@EU-citizen to sto je Ezil dao nemackoj ti neces da zivis 100 tvojih zivota da das francuzima nego ces da omatoris totalno anoniman i jadan . Vidi se po svim tvojim komentarima na B92 da si covek koji ne podnosi druge narode , vere i kulture . Ja cu tebi isto da kazem ko ti Ezilu nadji advokata da ti proda stvari a ti mars iz evrope jer smo mi u evropi zavrsili sa fasistima 1945 .

EU Citizen

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.

Netko

pre 5 godina

I treba da ode.
Pljuju ga vec neko vreme zbog nezainteresovanosti za igru. Sad po novijem i zbog erdogana.
Glavno da su muller(zalutao na svetsko) , gomez, hummels (koji je na zadnjoj tekmi 2 ozilova centarsuta zezno a gol pred njim prazan), nojer (sa onim izlaskom), verner (napadac koji na tri tekme na gol nije sutno) i ostali nemci igrali bez greske. Da nije ozila svetsko bi osvojili. Ma prvenstvo mlecnog puta..

alexxx

pre 5 godina

.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?
(room 1408, 8. jul 2018 21:31)

# Link komentara

Tko bi po tebi trebao igrat za Usa i za Australiju?
Ti afrikanci su rodjeni u Francuskoj . Svijet se mijenja. Prihvati to i bit će ti lakše

Oliver

pre 5 godina

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.
(Jad i čemer,

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.

Lorimer

pre 5 godina

Au bre, koliko ljudi nije ukapiralo suštinu. Nije problem što je Ozil poreklom Turčin, nego što kao nemački reprezentativac i formalno Nemac ide da se slika sa Erdoganom, inače neomiljenim likom zvanične Nemačke. I još ga oslovljava sa “moj predsedniče”. Ne možeš da budeš Nemac, pa još reprezentativac a da tvoj predsednik bude predsednik neke druge zemlje. Jednostavno je van pameti. Neko je napisao u komentaru da su i Ozil i roditelji mu rodjeni u Nemačkoj, čime cela situacija još više dobija na težini. Pokazuje propast procesa integracije, što je za Nemce vrlo pipava tema. Druga generacija rodjena u Nemačkoj, a Erdogan mu predsednik. Budite uvereni da Nemci ne bi pisnuli na bilo kog igrača sa inostranim poreklom, ako bi pokazivao osnovno poštovanje prema zemlji koju predstavlja.

Oliver

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.
(Sramota na šta smo spali, 8

Dr.Joseph Goebbels je bio doktor nauka,vrhunski intelektualac,pisac 14 knjiga,izvrsni orator i retoricar i uz to veliki zavodnik,koji je imao pola tadasnjih nemackih glumica,tako da,hvala na komplimentu :)

Gj

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Taj glupi selektor je upravo sa tim igracima osvojio svetsko. Kedira i ozil su bili vazni deo tog tima.

Nemcima je draga moja neznalice za ispadanje krivo to sto za svajstagera i lahma nemaju zamene a muller i hummels su maltene propali kako igraju u zadnje vereme. A ne tamo neki ozil koji je usput na zadnjoj tekmi bio najbolji medju njima.

seki

pre 5 godina

Ja bi celu argetinsku reprezentaciju izbacio jer ni jedan igrac ne peva himnu to je Srbima i Nemcima najbitnije covek je prošlo prvenstveno bio jedan od najboljih igrača tada je bio dobar sad ne valja problem je najvise u treneru najboljeg igraca sanea ne zeli u reprezentaciju.

posmatrac

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?
(Bela vrana, 08. jul 2018 21:21) hahah kralju

Jad i čemer

pre 5 godina

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.
(Vale, 8. jul 2018 22:05)

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.

Slavuj

pre 5 godina

Nemacka je izgubila deo discipline sa naturalizovanjem odredjenih fudbalera i bez obzira na njihov kvalitet to se odrazava na rezultate kao i gubljenje postovanja prema nacionalnom identitetu koje odajes igrajuci za selekciju. Ovo nije sucaj sa nemackim nacinlnim timom, vec i sa Srbijom godinama unazad a i drugim selekcijama. Ima veze naturalizacija, ali sigurno potpune i presudne nikako, sto potvrdjuje Srbija kao reprezentativni primer takvih sve cescih desavanja.

Sramota na šta smo spali

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.

vida29

pre 5 godina

(xxxz, 8. jul 2018 21:30) " Zar se ne cita Birof?" Ne cita se tako, jer je Bierhoff slozenica, a svaka rec u njoj mora se citati kao i kad je sama.

ljubomir

pre 5 godina

Mesut Ozil je rođen u Nemačkoj , nemački državljanin i kao klinac prošao sve reprezentativne selekcije . Kad je išlo bio je Bog , kad se gubi , onda je...Turčin !!

Oliver

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. (portorikanac,

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.

Promašaj

pre 5 godina

@Grizman je Nemac a Loris Spanac. U francuskoj reprezentaciji nema francuza! Jedino Ziru kad udje sa klupe.
(Djole, 08. jul 2018 22:11)

Žiru ima italijansko poreklo...

Marko99

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!
(Jelena, 08. jul 2018 22:10)

Da, po citav dan kuju planove kako da ostete Srbiju. Majko mila, kako ljudi na Balkanu razmisljaju. Ko vam puni glavu? Mislim polako da cak nisu politicari sami krivi za ovo stanje nego neobrazovani ljudi.

Vale

pre 5 godina

(aco, 8. jul 2018 20:21)

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.

statisticar

pre 5 godina

Za Nemce nastupa Zverev a za Ruse Rodrigez. Samo mi ne shvatamo da ti je zemlja ona u kojoj zivis i da ljudi migriraju vec hiljadama godina. Zasto ne dati pasose strancima koji zive u Srbiji i sportistima koji to zele? U cemu je problem? Jesmo li fasisti?

Jelena

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34)

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!

Napet

pre 5 godina

Kako glupavi komentari srpske omladine, koja je inace ne obrazovana i jako niskog intelektualnog gabarita! Nepismenost i licemerstvo vam siklja iz svake pore na kozi, ali ste ipak dali sebi za pravo da komentarisete vesti, NE iz tog razloga sto ih ne poznajete i sto vas ni na jedan nacin ne dodiruju, vec iz tog razloga sto ste sami sebi ZLO!

NYstateofmind

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.(Ata, 08. jul 2018 20:20)Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03)
A RefikSabanadzovic nije bio los. Some.

Laki je malo nervozan

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 8. jul 2018 20:37)

Znam i ja jednog dečka po imenu Laki, koji je sledbenik brkine ideologije. Bar njegov komentar ukazuje na to.

HanSolo

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.
(Ata, 08. jul 2018 20:20)

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..

copy/paste ravno s Marsa

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Ne bi mogao da nadje posao, a i stanovi su skupi. Zato je trenutno u Engleskoj, ako se ne varam. Nego... kako da se "vrati" u Tursku, ako je rodjen u Nemackoj?

portorikanac

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. Srbija, ako želi uspeh, treba da razmisli o bar trojici afričkih fudbalera koji bi doneli čvrstinu odbrani. Bez njih nema ozbiljnog fudbala danas.

Istina

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 08. jul 2018 20:37)

Taj cika s brcicima se divio Islamu, i rekao je da bi zeleo da Nemacka postane "malo vise muslimanska"...

nucky thompson

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?

Baltazar

pre 5 godina

Znači nije Putin već Erdogan odgovoran za slabe igre nemačkog tima. A ja mislio da je problem ruska zima, sneg, led...Pa nije im prvi put da se ranije nego što su planirali vrate iz Rusije.

Kol

pre 5 godina

Nece on jos dugo ni u Arsenalu, bleda senka igraca koji je u jednom trenutku bio najbolja 10 na svetu, kada je igrao u Verderu pa zatim u Realu zaista bilo uzivanje gledati ga, bio mi je omiljeni igrac! Danas ga mrzi da potrci, ne mozes u modernom fudbalu da budes ako neces da trcis pa taman da si i Ronaldinjo! Sto se situacije iz teksta tice i Nemci i Svajcarci, a bogami i ostali koji imaju takve slucajeve, treba sve da ih izbace odnosno ne zovu vise u reprezentaciju bez obzira na fudbalske kvalitete! Ako ti se ne igra za zemlju koja ti je pruzila mogucnost da dodjes do nivoa na kome si sad, ti lepo igraj za neku drugu!

Duli

pre 5 godina

Ezile za Njemacku su igrali jos 10 igraca , znaci nisi ti jedini krivac , Otac za sina uvek misli ispravno .... krive te sta si se sastao sa Erdoganom hahahahhah Merkelova se sastaje sa Erdoganom pa sta ona jos kancelarka ....

absolutezero

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.
(Beograd, 08. jul 2018 20:22)

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?

Bela vrana

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?

Milos

pre 5 godina

Mustafa Ezil, dugogodisnji otac reprezentativca Nemacke Mesuta ??? 

Ovako sam procitao u prvi mah xD
(zinedin, 08. jul 2018 21:07)

S kojim Pajom, Paja i ja smo drugovi, a vi ste kum. :D

room 1408

pre 5 godina

Pa on realno bi trebao da igra za Tursku.Igra za Nemacku verovatno sto su mu grunuli u mladosti dobre pare.Covek verovatno dok se intonira Nemacka himna u sebi peva Turku himnu.Mnogo su ovi Nemci i Francuzi uništili fudbal sa ovim uvoznim igračima.Ja mislim da u prvih 11 npr.Francuske imamo 2 Francuza Grizman i Loris.Ostalo sve uvezeno.Mozemo pričati šta hoćemo ali npr.nase Balkanske zemlje su jedine prave.Evo Hrvati,mi imamo “ciste” igrače.Zato Hrvatima skidam kapu iako bi voleo vise od svega da ispadnu od Engleza.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?

Naši ljudi sve znaju

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Kako to misliš "da se vrati u Tursku"??? Rođen je u Gelzenkirhenu, u Turskoj nikad nije živeo. Ne možeš se vratiti u mesto iz kojeg nisi nikad otišao/došao. Što se ti onda ne vratiš u Bangladeš?

Mitar

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 8. jul 2018 21:03)
A nećeš ni srpskog pravopisa...

jд123

pre 5 godina

Да али зашто не објавите да је Езил у лошим односима са оцем, да се чују тек понекад телефоном? Такође зашто не напишете да га је мајка саветовала да послуша срце и игра за Турску, док му је отац саветовао да игра за Немачку, јер је то боље за његову каријеру? Тада је послушао оца, да ли ће и сада остаје да се види.

aco

pre 5 godina

Немци треба да одлуче да ли им требају или не натурализовани играчи. Кад су били светски прваци, тад су им Турци били добри, а сад је Озил крив за све.

Beograd

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.

aco

pre 5 godina

Немци треба да одлуче да ли им требају или не натурализовани играчи. Кад су били светски прваци, тад су им Турци били добри, а сад је Озил крив за све.

jд123

pre 5 godina

Да али зашто не објавите да је Езил у лошим односима са оцем, да се чују тек понекад телефоном? Такође зашто не напишете да га је мајка саветовала да послуша срце и игра за Турску, док му је отац саветовао да игра за Немачку, јер је то боље за његову каријеру? Тада је послушао оца, да ли ће и сада остаје да се види.

Naši ljudi sve znaju

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Kako to misliš "da se vrati u Tursku"??? Rođen je u Gelzenkirhenu, u Turskoj nikad nije živeo. Ne možeš se vratiti u mesto iz kojeg nisi nikad otišao/došao. Što se ti onda ne vratiš u Bangladeš?

Lorimer

pre 5 godina

Au bre, koliko ljudi nije ukapiralo suštinu. Nije problem što je Ozil poreklom Turčin, nego što kao nemački reprezentativac i formalno Nemac ide da se slika sa Erdoganom, inače neomiljenim likom zvanične Nemačke. I još ga oslovljava sa “moj predsedniče”. Ne možeš da budeš Nemac, pa još reprezentativac a da tvoj predsednik bude predsednik neke druge zemlje. Jednostavno je van pameti. Neko je napisao u komentaru da su i Ozil i roditelji mu rodjeni u Nemačkoj, čime cela situacija još više dobija na težini. Pokazuje propast procesa integracije, što je za Nemce vrlo pipava tema. Druga generacija rodjena u Nemačkoj, a Erdogan mu predsednik. Budite uvereni da Nemci ne bi pisnuli na bilo kog igrača sa inostranim poreklom, ako bi pokazivao osnovno poštovanje prema zemlji koju predstavlja.

nucky thompson

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?

Mitar

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 8. jul 2018 21:03)
A nećeš ni srpskog pravopisa...

alexxx

pre 5 godina

.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?
(room 1408, 8. jul 2018 21:31)

# Link komentara

Tko bi po tebi trebao igrat za Usa i za Australiju?
Ti afrikanci su rodjeni u Francuskoj . Svijet se mijenja. Prihvati to i bit će ti lakše

Sramota na šta smo spali

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.

Beograd

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.

statisticar

pre 5 godina

Za Nemce nastupa Zverev a za Ruse Rodrigez. Samo mi ne shvatamo da ti je zemlja ona u kojoj zivis i da ljudi migriraju vec hiljadama godina. Zasto ne dati pasose strancima koji zive u Srbiji i sportistima koji to zele? U cemu je problem? Jesmo li fasisti?

Vale

pre 5 godina

(aco, 8. jul 2018 20:21)

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.

copy/paste ravno s Marsa

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Ne bi mogao da nadje posao, a i stanovi su skupi. Zato je trenutno u Engleskoj, ako se ne varam. Nego... kako da se "vrati" u Tursku, ako je rodjen u Nemackoj?

Djoka

pre 5 godina

@EU-citizen to sto je Ezil dao nemackoj ti neces da zivis 100 tvojih zivota da das francuzima nego ces da omatoris totalno anoniman i jadan . Vidi se po svim tvojim komentarima na B92 da si covek koji ne podnosi druge narode , vere i kulture . Ja cu tebi isto da kazem ko ti Ezilu nadji advokata da ti proda stvari a ti mars iz evrope jer smo mi u evropi zavrsili sa fasistima 1945 .

Bela vrana

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?

Netko

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 8. jul 2018 23:10)


A ti si brale sa stavovima koje tu stalno iznosis tek posvadjan sa evrepskim vrednostima. Upravo takve kao ti treba sutnuti odande jer po mrznji koju iznosis mesto ti je u nekoj somaliji ili negde u aziji bogu iza ledja. Ni za ovu balkansku zabokrecinu nisi. Ti ces da kazes koga nemci da sutaju, a veci si emigrant od ezila koji je rodjen u nemackoj.

Baltazar

pre 5 godina

Znači nije Putin već Erdogan odgovoran za slabe igre nemačkog tima. A ja mislio da je problem ruska zima, sneg, led...Pa nije im prvi put da se ranije nego što su planirali vrate iz Rusije.

Jad i čemer

pre 5 godina

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.
(Vale, 8. jul 2018 22:05)

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.

ljubomir

pre 5 godina

Mesut Ozil je rođen u Nemačkoj , nemački državljanin i kao klinac prošao sve reprezentativne selekcije . Kad je išlo bio je Bog , kad se gubi , onda je...Turčin !!

NYstateofmind

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.(Ata, 08. jul 2018 20:20)Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03)
A RefikSabanadzovic nije bio los. Some.

Marko99

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!
(Jelena, 08. jul 2018 22:10)

Da, po citav dan kuju planove kako da ostete Srbiju. Majko mila, kako ljudi na Balkanu razmisljaju. Ko vam puni glavu? Mislim polako da cak nisu politicari sami krivi za ovo stanje nego neobrazovani ljudi.

absolutezero

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.
(Beograd, 08. jul 2018 20:22)

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?

Kol

pre 5 godina

Nece on jos dugo ni u Arsenalu, bleda senka igraca koji je u jednom trenutku bio najbolja 10 na svetu, kada je igrao u Verderu pa zatim u Realu zaista bilo uzivanje gledati ga, bio mi je omiljeni igrac! Danas ga mrzi da potrci, ne mozes u modernom fudbalu da budes ako neces da trcis pa taman da si i Ronaldinjo! Sto se situacije iz teksta tice i Nemci i Svajcarci, a bogami i ostali koji imaju takve slucajeve, treba sve da ih izbace odnosno ne zovu vise u reprezentaciju bez obzira na fudbalske kvalitete! Ako ti se ne igra za zemlju koja ti je pruzila mogucnost da dodjes do nivoa na kome si sad, ti lepo igraj za neku drugu!

Istina

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 08. jul 2018 20:37)

Taj cika s brcicima se divio Islamu, i rekao je da bi zeleo da Nemacka postane "malo vise muslimanska"...

Promašaj

pre 5 godina

@Grizman je Nemac a Loris Spanac. U francuskoj reprezentaciji nema francuza! Jedino Ziru kad udje sa klupe.
(Djole, 08. jul 2018 22:11)

Žiru ima italijansko poreklo...

Napet

pre 5 godina

Kako glupavi komentari srpske omladine, koja je inace ne obrazovana i jako niskog intelektualnog gabarita! Nepismenost i licemerstvo vam siklja iz svake pore na kozi, ali ste ipak dali sebi za pravo da komentarisete vesti, NE iz tog razloga sto ih ne poznajete i sto vas ni na jedan nacin ne dodiruju, vec iz tog razloga sto ste sami sebi ZLO!

Netko

pre 5 godina

I treba da ode.
Pljuju ga vec neko vreme zbog nezainteresovanosti za igru. Sad po novijem i zbog erdogana.
Glavno da su muller(zalutao na svetsko) , gomez, hummels (koji je na zadnjoj tekmi 2 ozilova centarsuta zezno a gol pred njim prazan), nojer (sa onim izlaskom), verner (napadac koji na tri tekme na gol nije sutno) i ostali nemci igrali bez greske. Da nije ozila svetsko bi osvojili. Ma prvenstvo mlecnog puta..

kako da ne

pre 5 godina

@Jad i cemer
Upravo tako. Dzabe objasnjavati ljudima. Eto Svajcarci cekali da se zavrsi sa njihovom reprezenatacijom pa pokrecu postupke protiv svojih igraca. I to ne samo Sakiri i Dzaka vec i protiv ostalih Albanaca. Ozil nije uradio tako nesto na terenu. Ovi su u direktnom mecu igrajuci za jednu zemlju, velicali drugu i ne samo to vec i provocirali. Odmah posle meča su Svajcarci govorili kako su pogresili u vaspitavanju tih ljudi kada su bili deca. Svi osim Dzake su rodjeni van CH, ali dosli kao deca sa 2, 3 godine i prosli skole u CH. Njima je to takav trn u oku da su oni takvi da ih boli. Posle utakmice sa nama medju Svajcarcima i nije bila neka euforija(zivim u CH). Uslo je u politiku i sve to, a oni to ne vole. Fudbalski savez planira pokretanje propisa da igrac moze imati samo jedan pasos ako zeli da igra za Svajcarsku. Kod njihovog slucaja ih vec razumem jer Dzaka jeste rodjen u CH i ako se oseca da je CH ne mozemo da mu to oduzmemo ali on pokazuje u jednom mecu lojalnost prema drugoj zemlji, provocira narod koji nema nikakav problem sa Svajcarskom sto su Svajcarci stekli utisak da ti ljudi nemaju dovoljno ljubavi prema drzavi i dresu koji nose. Neko pominje Adema Ljajica. Alo ljudi, Ljajic nije Srbin? Pa nego sta je?! To sto neko nije pravoslavac, a Srbin je ne mora da znaci da je manje Srbin od tebe jer si ti pravoslavac. Imate Srbe i katolike, muslimane, pa i da predje neko u budizam u dalje je Srbin. Ne mozes da mu oduzmes to. Rasirite vidike. Ima pravo i himnu da ne peva ako uvek izgori na terenu. A, uvek izgori i bori se.

posmatrac

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?
(Bela vrana, 08. jul 2018 21:21) hahah kralju

Laki je malo nervozan

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 8. jul 2018 20:37)

Znam i ja jednog dečka po imenu Laki, koji je sledbenik brkine ideologije. Bar njegov komentar ukazuje na to.

Milos

pre 5 godina

Mustafa Ezil, dugogodisnji otac reprezentativca Nemacke Mesuta ??? 

Ovako sam procitao u prvi mah xD
(zinedin, 08. jul 2018 21:07)

S kojim Pajom, Paja i ja smo drugovi, a vi ste kum. :D

Duli

pre 5 godina

Ezile za Njemacku su igrali jos 10 igraca , znaci nisi ti jedini krivac , Otac za sina uvek misli ispravno .... krive te sta si se sastao sa Erdoganom hahahahhah Merkelova se sastaje sa Erdoganom pa sta ona jos kancelarka ....

Powerslave

pre 5 godina

Ozil kako igra u poslednje dve-tri godine sad i da završi karijeru niko ne bi primetio da ga nema, ni Arsenal ni Nemačka.
Lik je bio najbolja desetka sveta i onda je negde otprilike u drugoj sezoni u Arsenalu prosto nestao i od tada tek ponekad pomalo bljesne.
Inače pričalo se da je jedan od razloga za njegove loše igre upravo loš odnos sa ocem.

Jelena

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34)

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!

Oliver

pre 5 godina

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.
(Jad i čemer,

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.

EU Citizen

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.

HanSolo

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.
(Ata, 08. jul 2018 20:20)

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..

Gj

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Taj glupi selektor je upravo sa tim igracima osvojio svetsko. Kedira i ozil su bili vazni deo tog tima.

Nemcima je draga moja neznalice za ispadanje krivo to sto za svajstagera i lahma nemaju zamene a muller i hummels su maltene propali kako igraju u zadnje vereme. A ne tamo neki ozil koji je usput na zadnjoj tekmi bio najbolji medju njima.

room 1408

pre 5 godina

Pa on realno bi trebao da igra za Tursku.Igra za Nemacku verovatno sto su mu grunuli u mladosti dobre pare.Covek verovatno dok se intonira Nemacka himna u sebi peva Turku himnu.Mnogo su ovi Nemci i Francuzi uništili fudbal sa ovim uvoznim igračima.Ja mislim da u prvih 11 npr.Francuske imamo 2 Francuza Grizman i Loris.Ostalo sve uvezeno.Mozemo pričati šta hoćemo ali npr.nase Balkanske zemlje su jedine prave.Evo Hrvati,mi imamo “ciste” igrače.Zato Hrvatima skidam kapu iako bi voleo vise od svega da ispadnu od Engleza.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?

vida29

pre 5 godina

(xxxz, 8. jul 2018 21:30) " Zar se ne cita Birof?" Ne cita se tako, jer je Bierhoff slozenica, a svaka rec u njoj mora se citati kao i kad je sama.

Oliver

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.
(Sramota na šta smo spali, 8

Dr.Joseph Goebbels je bio doktor nauka,vrhunski intelektualac,pisac 14 knjiga,izvrsni orator i retoricar i uz to veliki zavodnik,koji je imao pola tadasnjih nemackih glumica,tako da,hvala na komplimentu :)

Dragan Ferencevic

pre 5 godina

Vi koji pljujete po komentaru eu citizen, samo da znate da danas u Francuskoj ima dva puta vise dzamija I minareta neko hriscanskih crkvi. Svi ti pa I oni rodjeni u Evropi drze svojih vrednosti a sto je najgore zele da drugi imaju iste vrednosti kao I oni jer njihove su zaboga ispravne. Oni zele I trude se da promena vas I zato kada Evropa postane muslimanska sa njihovim zakonima setite se Eu Citizena.

Oliver

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. (portorikanac,

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.

kako da ne

pre 5 godina

Neki su pomenuli da Grizman ima Nemacko poreklo, Ziru italijansko...Zar vam to ne govori dovoljno koliko ste u zabludi i koliko je Balkan kao Balkan zatrovan? Skroz je normalno da se Francuzi mesaju sa Nemcima, Italijanima, Spanjolima, tj mesaju se svi jedni sa drugima, kako? Poslom. Francuzi idu da rade po Nemackoj, Nemci kod njih. Imate dosta Francuza po Italiji, tako isto Italijana po Francuskoj i po Nemackoj. Nemoj da se zacudite kada vidite sutra jednog ‘Bonucija’ kod Nemaca ili Francuza. Ako je jedan roditelj Francuz, drugi nemac (Grizmanov otac francuz, majka nemica), i taj njihov sin tj u ovom slucaju Antoan se oseca Francuzem niko od nas nema pravo da mu to oduzme. To vam je ljudi kao deca Srba rodjeni u inostranstvu. Oni se osecaju i dalje Srbima(95% njih) ali njihov mentalitet nije kao nas koji smo rodjeni u Srbiji. Tako da on je po svemu npr nemac, a po poreklu srbin. Tako da ako se oseca nemcem ima puno pravo na to, dok ako se oseca da je Srbin opet ima pravo na to. Posto zivim u inostranstvu i sutra dan kada budem imao dete ucicu ga da bude Srbin naravno, ali ako se on sutra oseca vise ‘svajcarcem’ ima pravo na to. Ne treba ljude vezivati poreklom niti ih uopste vezivati za bilo sta. Pozz

portorikanac

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. Srbija, ako želi uspeh, treba da razmisli o bar trojici afričkih fudbalera koji bi doneli čvrstinu odbrani. Bez njih nema ozbiljnog fudbala danas.

Nemac

pre 5 godina

Samo asimilirani stranac je dobar stranac.Dobro integrisani nije! I nikada neces biti "njihov" jer kad cuju ono moje "vic" na kraju imena,gotovo je.
Mesut Özil je za njih Turcin,bio i ostao,koji je bio clan nemacke repreze
ntacije i tu je kraj.Kad su pobedjivali sve je bilo OK,sad gube i traze kri
vce,pa su nasli.On,Gündogan,se slikali sa Erdoganom i to je najveci greh i
osnov da nije dobar igrac!?

Saška

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 
Ne bi.
Jer taj komentator zna da je Ozil poreklom Turčin, a Ljajić poreklom iz Srbin, o čemu i ovaj nasavak ić govori.
Naučite da su nacionalnost i religija dve različite stvari.

kako da ne

pre 5 godina

@Aco
Naturalizovan stranac je npr Diego Kosta u Spaniji ili ako se secate onog u Hrvatskoj bese Eduardo? To su naturalizovani igraci. Ozil je covek rodjen u Nemackoj. Ziveo u Nemackoj. Taj je Tursku vidjao leti 2 nedelje.

seki

pre 5 godina

Ja bi celu argetinsku reprezentaciju izbacio jer ni jedan igrac ne peva himnu to je Srbima i Nemcima najbitnije covek je prošlo prvenstveno bio jedan od najboljih igrača tada je bio dobar sad ne valja problem je najvise u treneru najboljeg igraca sanea ne zeli u reprezentaciju.

kako da ne

pre 5 godina

@room1407
Odakle tebi i drugima pravo da ocenite npr Pogbu ili Kantea ili recimo Sidibea da nisu Francuzi, a ljudi rodjeni u Francuskoj. Vi u reprezentaciji Francuske u prvom timu imate samo Umtitija koji nije rodjen u Francuskoj. A, u celom timu od 23 igraca njih trojica nisu rodjeni u Francuskoj. Niko nema pravo da coveku rodjenom u odredjenoj zemlji da kaze da ne pripada toj zemlji i tom narodu. Svet se odavno menja, ljudi zbog zivota menjaju zemlje i to ne samo ovi iz siromasnih zemalja nego i iz bogatijih. Naturalizacija je kada igrac dobije pasos sa npr 18 godina i zaigra za tu zemlju. Ako neko rodjen u toj zemlji uzdize nekog iz zemlje odakle potice za to su vec krivi roditelji. Svakako i taj Pogba i taj Sidibe i taj Kante su Francuzi ako se tako osecaju, a imaju puno pravo jer su tu rodjeni i tu su zavrsili skole i tu su odrasli, porasli. Sutra jedan strani par dobije dete u Srbiji i to dete ima srpski pasos i oseca se kao Srbin, ko si ti da njemu to oduzmes?! Zasto si veci Srbin od njega, jer ti je i deda Srbin? Pa i mi Srbi smo kroz vekove mesani i sa Turcima i ostalima...Pustite ljude da budu ono sto jesu i da pripadaju tamo gde misle da pripadaju. Pozz

Унклија

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?
(nucky thompson, 08. jul 2018 21:07)

Кад су били прваци света нису постављали никаква питања...

alexxx

pre 5 godina

Jednog dana kada Srbija ekonomski ojača i kada postane zanimljiva za život i ostalim nacijama, dogadjat ce se da imate Srbe svih rasa i vjera. Iz Hrvatske sam i vec ima slucajeva gdje npr. pomorci žene Brazilke, Tajlandjanke.. Gdje Čehinje , Poljakinje dodju na odmor , zaljube se, udaju i ostanu živjeti. Ima i stranaca koji kupe kuću i dodju živjet .Njihova djeca ce se rodit u Hrv i dao Bog da budu toliko dobri pa da igraju za Hrv reprezentaciju. Nemam apsolutno nikakvih problema s tim i necu zbog toga manje volit našu reprezentaciju

Urke

pre 5 godina

@statisticar Polako moj s' krupne reci. Reprezentativna takmičenja gube smisao ako uvezes nekog stranca koji se obucio u stranoj skoli sporta, bilo koji to bio, u 21. veku sve gubi smisao...

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

@room: svet je postao otvoren, veliki broj tih afrikanaca je u stvari rodjen u Francuskoj, odrastao tamo... Da za srbiju sutra zaigra covek crne puti koji se preziva Dzejms, a koji je rodjen ovde, odrastao ovde i zna nas, ne bih imao problem. To se zove napredak

Jad i čemer

pre 5 godina

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.
(Oliver, 8. jul 2018 23:52)

Znači ti si za uvođenje rasnih zakona po principu aparthejda i da se svakom državljanininu neke zemlje koji "po krvi" nije pripadnik većinskog naroda iste, oduzmu građanska prava. Na taj način bi se ovim nesrećnicima uskratila mogućnost da nastupaju za nacionalne selekcije države u kojoj su rođeni jer se jelte, vizuelno ne uklapaju u Oliverov finalni produkt "demokratske borbe".

Slavuj

pre 5 godina

Nemacka je izgubila deo discipline sa naturalizovanjem odredjenih fudbalera i bez obzira na njihov kvalitet to se odrazava na rezultate kao i gubljenje postovanja prema nacionalnom identitetu koje odajes igrajuci za selekciju. Ovo nije sucaj sa nemackim nacinlnim timom, vec i sa Srbijom godinama unazad a i drugim selekcijama. Ima veze naturalizacija, ali sigurno potpune i presudne nikako, sto potvrdjuje Srbija kao reprezentativni primer takvih sve cescih desavanja.

LP

pre 5 godina

Bio neki tamnoputi Amerikanac koji je igrao godinama kosarku za rusku reprezentaciju. Oni takodje imaju stotine sportista iz bivskih sovjetskih republika koje su danas suverene drzave i ne prebrojavaju im krvna zrnca. Ruski dizac tegova se takmicio za Hrvatsku, braca Zverev za Nemacku pa sta onda? Ako se neko rodi u drzavi ili tu zivi godinama i drugu nema naravno da moze da se i takmici za nju.

Kata

pre 5 godina

@Lorimer
Upravo tako. Jel neko zapeo za Semi Kediru? Ne. no ipak mislim da se problem Ozil trebao rjesavati prije utakmice. ovako ispada, da su prosli sve to ne bi predstavljalo problem.

Nišlija

pre 5 godina

Da sam na njegovom mestu ja bih iz inata sad nastavio da igram za reprezentaciju. Ta Nemačka je Özil-ova ama baš isto onoliko koliko je i Birhof-ova i bilo kog građanina te zemlje!Ni manje ni više!

Chiko

pre 5 godina

Za ove sto znaju da prave razliku izmedju etnicke pripadnosti i naturalizacije: etnicki pripadnici nece nikad, ali nikad prihvatiti naturalizovane ljude kao svoje. Autohtoni evropljani nisu slepi a ni glupi, kao ni ovi naturalizovani. Integracija naturalizovanih nije uspela, evropski sistem vrednosti je mnogo labilniji od onog odakle svi ostali dolaze. Da je kojim slucajem obratno, bilo bi ili prihvatas nas sistem i integrises se maksimalno ili pali. Njih je sve vise u evropi i pocinju da se osecaju jaki, ovo su opipavanja pulsa. Uvek je bilo da agresivniji nadjacaju pasivnije. To sto se desilo na kosovu ce se desiti i evropi, samo da li cemo mi to doziveti, ostaje da se vidi.

deki-pariz

pre 5 godina

ajde mi da naturalizamo 5 Afrikanci u odbranu pa 2 u napadu i da budemo svetski prvaci. nemam ništa protiv. to ide svuda osim kod nas.....tako da možemo još da brojimo koliko imamo zvezdice na dres.....

Ante

pre 5 godina

Ozil igrač za male utakmice. Takav je i u klubovima, nabija statistiku protiv malih a onda kad ga ekipa treba njega nigdje. Iz Reala ga se riješili pa osvojili 4 lige prvaka. u Arsenalu su bar bili četvrti bez njega, sad više ni to ne mogu biti.

Diego

pre 5 godina

Ja pravo da ti kazem Ozile ne bi te ni zvao u reprezentaciju jer kad te vidim kad setas po terenu ni trunka energije. Ubijes volju i da gledam utakmicu. Jos si sad postao najplaceniji igrac Arsenala u istoriji kluba. Uzas. Politika me ne zanima.

xXx

pre 5 godina

Stari, budi realan, nikada ga vise nece zvati, pa makar ih ne bude bilo dovoljno.
Ocajan je vec 2-3 sezone, a nezainteresovan jos i duze...

A-ha

pre 5 godina

Pa on ako je odigrao neku utakmicu loše, on bi je isto tako loše odigrao i u dresu Turske. Ozil je takav igrač, kada nestane, nema ga nigde, a kada odigra, onda razbije, takav je. Dal na sebi ima dres Nemačke, Turske, Reala, Arsenala, sve jedno je...

марко

pre 5 godina

не треба да се прине он више свакако неће играти за немачку јер је лош играчки

kako da ne

pre 5 godina

@Dragan Ferencevic
Zasto iznosite takve neistine? Samo katolickih katedrala u Francuskoj imate 3 puta vise nego dzamija bez racunanja katolickih manjih crkvi. Znaci samo katedrale. I bez racunanja pravoslavnih crkvi, a imate prelepe Ruske crkve u Francuskoj. Znam Francuski pa sam zbog vaseg komentara preispitao to na google. Takodje sam turisticki bio u Francuskoj i nikada nisam čuo dzamiju i pevanja, vec sam cuo zvona njihove crkve. Vi ne znate jer niste ni putovali, vi najvise imate muslimane iz Afrike u Francuskoj, a oni nisu muslimani kao ovi sa Bliskog istoka ili Turci ili Albanci muslimani. Afrikanci kao Afrikanci su drukciji. Eto ne znate sigurno ali veliki deo naroda u Etiopiji su pravoslavci. Cak se Afrikanci lakse integrisu u drustvo od Turaka i naroda sa Bliskog Istoka. Poznajem dosta Tunizana, Alziraca u Svajcarskoj. Vi ne mozete da provalite ni odakle je niti koje je vere...Nista, dok Turcina cete mnogo lakse provaliti ili ove sa Bliskog Istoka. I jos nesto, svi ti ljudi koji decu izradjaju u zemlje na zapadu Evrope mozda ce jedan na 1000 da bude problem. Jer je sistem takav da te integrise u drustvo. U Svajcarskoj npr nemate nijednu klasicnu dzamiju, vec samo sale koje imaju za molitvu. Zabranjeno im je da prave kao sto je zabranjeno i drugima ali ni oni sami nisu pravili svoje crkve vec 150 godina. Ne prave i ne bave se previse time pa vidite gde su oni, a vidite gde su Srbi koji i dan danas udaraju temelje i prave crkve. Pozz

EU Citizen

pre 5 godina

@Netko
Prvo, ja sa takvima kao što ste vi svakako nisam na ti, a još manje sam vam "brale". Drugo, očigledno brkate Evropu i njene vrednosti sa vrednostima komunističkog ološa koji tu Evropu već decenijama uništava jer mu, biće, pripadate, osnovni problem Srbije je što je previše takvih, zato joj i ide kako joj ide. Treće, neću ja da kažem, već će da kažu sami Nemci, ili će da sklone petu kolonu koja od njih pravi kalifat ili ih neće biti, meni je to lično svejedno, prema Nemcima nemam nikalve simpatije, ali, kako sam jako često tamo i imam dosta prijatelja, vidim da se stvari sve brže menjaju i da stranke koje nisu izgubile nagon civilizacijskog samodržanja, pre svega AfD, uprkos toksičnoj propagandi levičarskih izdajnika koji drže privatne i državne medije, nezadrživo rastu, i uskoro će preuzeti vlast i dati ovakvima kao što je Ezil izbor, poštujte to gde ste došli i asimilirajte se ili idite nazad tamo odakle ste vi ili roditelji došli, a papire koje su vam komunjare podelile zaboravite, Evropa neće tolerisati islamiste i teroriste. Što se mene tiče, ja sam Evropljanin po rođenju i poreklu, svoj na svome, za razliku od spodoba koje su se dofukljale iz Azije da se, tipično, okače o tuđu grbaču ili bave kriminalom, a usput pokušavaju da od Evrope naprave istu fundamentalističku rupu kao one iz kojih su pobegli. Ali nisu oni krivi, oni samo treba da idu kući, krivi su levičarski domaći izdajnici koji su im to omogućili, i uskoro će platiti za sve decenijske zulume.

ring of fire

pre 5 godina

@kako da ne

Odlican komentar ali je i vama jasno da je dug i mukotrpan put menjati svest ljudi. Vama sve pohvale za pokusaj .

Nišlija

pre 5 godina

A ne moze biti nikako...
 (Madridista, 9. jul 2018 09:30

E vidiš baš jeste isto. A to što neki u glavi imaju problem sa nacionalizmom i licemerjem to nije Özil-ov problem!

vaso

pre 5 godina

hahahaha..nasli krivca..evo za mene ovaj lik uopste nije lose odigrao, naprotiv...lose odigrali tomas miler i krila nemacke, pogotovo levo krilo koje je igralo mnogo sebicno...i jos nesto, coveka koji im je doneo zadnju titulu - Gecea, nisu ni poveli na ovo sp ....vratilo im se..cista karma

HanSolo

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.
(Ata, 08. jul 2018 20:20)

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..

Beograd

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.

Oliver

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.
(Sramota na šta smo spali, 8

Dr.Joseph Goebbels je bio doktor nauka,vrhunski intelektualac,pisac 14 knjiga,izvrsni orator i retoricar i uz to veliki zavodnik,koji je imao pola tadasnjih nemackih glumica,tako da,hvala na komplimentu :)

EU Citizen

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.

portorikanac

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. Srbija, ako želi uspeh, treba da razmisli o bar trojici afričkih fudbalera koji bi doneli čvrstinu odbrani. Bez njih nema ozbiljnog fudbala danas.

alexxx

pre 5 godina

.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?
(room 1408, 8. jul 2018 21:31)

# Link komentara

Tko bi po tebi trebao igrat za Usa i za Australiju?
Ti afrikanci su rodjeni u Francuskoj . Svijet se mijenja. Prihvati to i bit će ti lakše

Oliver

pre 5 godina

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.
(Jad i čemer,

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.

Oliver

pre 5 godina

Kada bi igrali samo "nemci" pitanje je da li bi se kvalifikovali za SP. (portorikanac,

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.

room 1408

pre 5 godina

Pa on realno bi trebao da igra za Tursku.Igra za Nemacku verovatno sto su mu grunuli u mladosti dobre pare.Covek verovatno dok se intonira Nemacka himna u sebi peva Turku himnu.Mnogo su ovi Nemci i Francuzi uništili fudbal sa ovim uvoznim igračima.Ja mislim da u prvih 11 npr.Francuske imamo 2 Francuza Grizman i Loris.Ostalo sve uvezeno.Mozemo pričati šta hoćemo ali npr.nase Balkanske zemlje su jedine prave.Evo Hrvati,mi imamo “ciste” igrače.Zato Hrvatima skidam kapu iako bi voleo vise od svega da ispadnu od Engleza.Kakva je svrha ovih nacionalnih selekcija ako će za Francusku igrati 2 Francuza i 9 Afrikanaca?

aco

pre 5 godina

Немци треба да одлуче да ли им требају или не натурализовани играчи. Кад су били светски прваци, тад су им Турци били добри, а сад је Озил крив за све.

Slavuj

pre 5 godina

Nemacka je izgubila deo discipline sa naturalizovanjem odredjenih fudbalera i bez obzira na njihov kvalitet to se odrazava na rezultate kao i gubljenje postovanja prema nacionalnom identitetu koje odajes igrajuci za selekciju. Ovo nije sucaj sa nemackim nacinlnim timom, vec i sa Srbijom godinama unazad a i drugim selekcijama. Ima veze naturalizacija, ali sigurno potpune i presudne nikako, sto potvrdjuje Srbija kao reprezentativni primer takvih sve cescih desavanja.

nucky thompson

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?

statisticar

pre 5 godina

Za Nemce nastupa Zverev a za Ruse Rodrigez. Samo mi ne shvatamo da ti je zemlja ona u kojoj zivis i da ljudi migriraju vec hiljadama godina. Zasto ne dati pasose strancima koji zive u Srbiji i sportistima koji to zele? U cemu je problem? Jesmo li fasisti?

Sramota na šta smo spali

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Čitam ovaj suludi post a imam utisak kao da čitam odlomak iz Gebelsovog govora.

Naši ljudi sve znaju

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Kako to misliš "da se vrati u Tursku"??? Rođen je u Gelzenkirhenu, u Turskoj nikad nije živeo. Ne možeš se vratiti u mesto iz kojeg nisi nikad otišao/došao. Što se ti onda ne vratiš u Bangladeš?

Netko

pre 5 godina

Vratite onda pasoš i nazad kući. Ja vam ne bih ni ostavio izbor, putovali biste u roku od 48 sati i imovinu prodavali preko advokata s punomoćjem, jer biste do kraja života Evropu gledali samo na TV-u. Ko ne voli evropsku civilizaciju i ne deli njene vrednosti, nema nikakvog razloga da živi ovde i treba ga što pre oterati, bilo da je običan parazit kao većina doseljenika sa Bliskog istoka ili ultrauspešan fudbaler i milioner.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 8. jul 2018 23:10)


A ti si brale sa stavovima koje tu stalno iznosis tek posvadjan sa evrepskim vrednostima. Upravo takve kao ti treba sutnuti odande jer po mrznji koju iznosis mesto ti je u nekoj somaliji ili negde u aziji bogu iza ledja. Ni za ovu balkansku zabokrecinu nisi. Ti ces da kazes koga nemci da sutaju, a veci si emigrant od ezila koji je rodjen u nemackoj.

Istina

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 08. jul 2018 20:37)

Taj cika s brcicima se divio Islamu, i rekao je da bi zeleo da Nemacka postane "malo vise muslimanska"...

Djoka

pre 5 godina

@EU-citizen to sto je Ezil dao nemackoj ti neces da zivis 100 tvojih zivota da das francuzima nego ces da omatoris totalno anoniman i jadan . Vidi se po svim tvojim komentarima na B92 da si covek koji ne podnosi druge narode , vere i kulture . Ja cu tebi isto da kazem ko ti Ezilu nadji advokata da ti proda stvari a ti mars iz evrope jer smo mi u evropi zavrsili sa fasistima 1945 .

Jad i čemer

pre 5 godina

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.
(Vale, 8. jul 2018 22:05)

Ne vredi majstore da im objašnjavaš pojam naturalizacije. Pa oni ne znaju ni razliku između državljanstva i etničke pripadnosti a treba da razumeju pomenuti pojam. Ovde caruje opšta neukost.

Marko99

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!
(Jelena, 08. jul 2018 22:10)

Da, po citav dan kuju planove kako da ostete Srbiju. Majko mila, kako ljudi na Balkanu razmisljaju. Ko vam puni glavu? Mislim polako da cak nisu politicari sami krivi za ovo stanje nego neobrazovani ljudi.

Napet

pre 5 godina

Kako glupavi komentari srpske omladine, koja je inace ne obrazovana i jako niskog intelektualnog gabarita! Nepismenost i licemerstvo vam siklja iz svake pore na kozi, ali ste ipak dali sebi za pravo da komentarisete vesti, NE iz tog razloga sto ih ne poznajete i sto vas ni na jedan nacin ne dodiruju, vec iz tog razloga sto ste sami sebi ZLO!

Jelena

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34)

Da smo mi ovo uradili taj isti zapad bi nas razapeo!!!

Dragan Ferencevic

pre 5 godina

Vi koji pljujete po komentaru eu citizen, samo da znate da danas u Francuskoj ima dva puta vise dzamija I minareta neko hriscanskih crkvi. Svi ti pa I oni rodjeni u Evropi drze svojih vrednosti a sto je najgore zele da drugi imaju iste vrednosti kao I oni jer njihove su zaboga ispravne. Oni zele I trude se da promena vas I zato kada Evropa postane muslimanska sa njihovim zakonima setite se Eu Citizena.

Baltazar

pre 5 godina

Znači nije Putin već Erdogan odgovoran za slabe igre nemačkog tima. A ja mislio da je problem ruska zima, sneg, led...Pa nije im prvi put da se ranije nego što su planirali vrate iz Rusije.

Laki je malo nervozan

pre 5 godina

Znam jednog čiku s brčićima koji se sada prevrće u grobu
(Laki, 8. jul 2018 20:37)

Znam i ja jednog dečka po imenu Laki, koji je sledbenik brkine ideologije. Bar njegov komentar ukazuje na to.

Vale

pre 5 godina

(aco, 8. jul 2018 20:21)

Каква натурализација, па није Месут Озил дошао у Немачку са 20 година. Оба његова родитеља су рођена у Немачкој, као и он сам. То што је везан за етничко порекло га не чини мањим Немцем.

seki

pre 5 godina

Ja bi celu argetinsku reprezentaciju izbacio jer ni jedan igrac ne peva himnu to je Srbima i Nemcima najbitnije covek je prošlo prvenstveno bio jedan od najboljih igrača tada je bio dobar sad ne valja problem je najvise u treneru najboljeg igraca sanea ne zeli u reprezentaciju.

NYstateofmind

pre 5 godina

Dođi Ezile o Zvijezdu, novac nije problem.(Ata, 08. jul 2018 20:20)Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03)
A RefikSabanadzovic nije bio los. Some.

Mitar

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 8. jul 2018 21:03)
A nećeš ni srpskog pravopisa...

Duli

pre 5 godina

Ezile za Njemacku su igrali jos 10 igraca , znaci nisi ti jedini krivac , Otac za sina uvek misli ispravno .... krive te sta si se sastao sa Erdoganom hahahahhah Merkelova se sastaje sa Erdoganom pa sta ona jos kancelarka ....

posmatrac

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?
(Bela vrana, 08. jul 2018 21:21) hahah kralju

Kol

pre 5 godina

Nece on jos dugo ni u Arsenalu, bleda senka igraca koji je u jednom trenutku bio najbolja 10 na svetu, kada je igrao u Verderu pa zatim u Realu zaista bilo uzivanje gledati ga, bio mi je omiljeni igrac! Danas ga mrzi da potrci, ne mozes u modernom fudbalu da budes ako neces da trcis pa taman da si i Ronaldinjo! Sto se situacije iz teksta tice i Nemci i Svajcarci, a bogami i ostali koji imaju takve slucajeve, treba sve da ih izbace odnosno ne zovu vise u reprezentaciju bez obzira na fudbalske kvalitete! Ako ti se ne igra za zemlju koja ti je pruzila mogucnost da dodjes do nivoa na kome si sad, ti lepo igraj za neku drugu!

absolutezero

pre 5 godina

U pravu je otac Ozila mislim to je moje misljenje. Dao je doprinos Nemackoj ekipi i vreme je da se povuce. Zbog susreta sa presednikom Turske da trpi ovakve uvrede i ucene. Ako zivimo u demokratskom svetu zasto bi Nemci to njemu prebacevali. Onda bi on trebao samo da se vidja i fotografise sa Merkelovom. Paradoks. Ili neki nas gore list koji nastula za drugu drzavu ne bio smeo da se slika i bude prisutan pored Vucica primera radi.
(Beograd, 08. jul 2018 20:22)

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije?

ljubomir

pre 5 godina

Mesut Ozil je rođen u Nemačkoj , nemački državljanin i kao klinac prošao sve reprezentativne selekcije . Kad je išlo bio je Bog , kad se gubi , onda je...Turčin !!

Nemac

pre 5 godina

Samo asimilirani stranac je dobar stranac.Dobro integrisani nije! I nikada neces biti "njihov" jer kad cuju ono moje "vic" na kraju imena,gotovo je.
Mesut Özil je za njih Turcin,bio i ostao,koji je bio clan nemacke repreze
ntacije i tu je kraj.Kad su pobedjivali sve je bilo OK,sad gube i traze kri
vce,pa su nasli.On,Gündogan,se slikali sa Erdoganom i to je najveci greh i
osnov da nije dobar igrac!?

jд123

pre 5 godina

Да али зашто не објавите да је Езил у лошим односима са оцем, да се чују тек понекад телефоном? Такође зашто не напишете да га је мајка саветовала да послуша срце и игра за Турску, док му је отац саветовао да игра за Немачку, јер је то боље за његову каријеру? Тада је послушао оца, да ли ће и сада остаје да се види.

Bela vrana

pre 5 godina

Nikad nebi hteo turčina u ikakvog srpskog fudbalskog tima.. Pa nek igra kao vanzemaljac..
(HanSolo, 08. jul 2018 21:03) A da li bi hteo da naucis pravopis?

copy/paste ravno s Marsa

pre 5 godina

A može i da se vrati u Tursku, mislim ako mu Nemačka ne valja.
(Zeleni zmaj, 8. jul 2018 20:44)

Ne bi mogao da nadje posao, a i stanovi su skupi. Zato je trenutno u Engleskoj, ako se ne varam. Nego... kako da se "vrati" u Tursku, ako je rodjen u Nemackoj?

Lorimer

pre 5 godina

Au bre, koliko ljudi nije ukapiralo suštinu. Nije problem što je Ozil poreklom Turčin, nego što kao nemački reprezentativac i formalno Nemac ide da se slika sa Erdoganom, inače neomiljenim likom zvanične Nemačke. I još ga oslovljava sa “moj predsedniče”. Ne možeš da budeš Nemac, pa još reprezentativac a da tvoj predsednik bude predsednik neke druge zemlje. Jednostavno je van pameti. Neko je napisao u komentaru da su i Ozil i roditelji mu rodjeni u Nemačkoj, čime cela situacija još više dobija na težini. Pokazuje propast procesa integracije, što je za Nemce vrlo pipava tema. Druga generacija rodjena u Nemačkoj, a Erdogan mu predsednik. Budite uvereni da Nemci ne bi pisnuli na bilo kog igrača sa inostranim poreklom, ako bi pokazivao osnovno poštovanje prema zemlji koju predstavlja.

Gj

pre 5 godina

To nije tacno. Nemci su 3 puta osvajali Mundijal sa pravim Nemcima - 1954,1974 i 1990. Cak i sada imaju fenomenalnu reprezentaciju od 100 % Nemaca. Evo je: Neuer - Kimmich, Suele, Hummels, Plattenhardt - Rudy, Goretzka - Mueller, Kroos, Reus - Wagner. Ali glupi Loew nikad nije igrao sa ovim Elfom, nego je forsirao svog ljubimca Ozila,kao i Khediru i Boatenga. Time je oslabio nacionalnu koheziju i patriotski zanos koji su kljucni faktori za osvajanje Mundijala,pored naravno igrackog kvaliteta.
(Oliver, 8. jul 2018 22:33)

Taj glupi selektor je upravo sa tim igracima osvojio svetsko. Kedira i ozil su bili vazni deo tog tima.

Nemcima je draga moja neznalice za ispadanje krivo to sto za svajstagera i lahma nemaju zamene a muller i hummels su maltene propali kako igraju u zadnje vereme. A ne tamo neki ozil koji je usput na zadnjoj tekmi bio najbolji medju njima.

Nišlija

pre 5 godina

Da sam na njegovom mestu ja bih iz inata sad nastavio da igram za reprezentaciju. Ta Nemačka je Özil-ova ama baš isto onoliko koliko je i Birhof-ova i bilo kog građanina te zemlje!Ni manje ni više!

EU Citizen

pre 5 godina

@Netko
Prvo, ja sa takvima kao što ste vi svakako nisam na ti, a još manje sam vam "brale". Drugo, očigledno brkate Evropu i njene vrednosti sa vrednostima komunističkog ološa koji tu Evropu već decenijama uništava jer mu, biće, pripadate, osnovni problem Srbije je što je previše takvih, zato joj i ide kako joj ide. Treće, neću ja da kažem, već će da kažu sami Nemci, ili će da sklone petu kolonu koja od njih pravi kalifat ili ih neće biti, meni je to lično svejedno, prema Nemcima nemam nikalve simpatije, ali, kako sam jako često tamo i imam dosta prijatelja, vidim da se stvari sve brže menjaju i da stranke koje nisu izgubile nagon civilizacijskog samodržanja, pre svega AfD, uprkos toksičnoj propagandi levičarskih izdajnika koji drže privatne i državne medije, nezadrživo rastu, i uskoro će preuzeti vlast i dati ovakvima kao što je Ezil izbor, poštujte to gde ste došli i asimilirajte se ili idite nazad tamo odakle ste vi ili roditelji došli, a papire koje su vam komunjare podelile zaboravite, Evropa neće tolerisati islamiste i teroriste. Što se mene tiče, ja sam Evropljanin po rođenju i poreklu, svoj na svome, za razliku od spodoba koje su se dofukljale iz Azije da se, tipično, okače o tuđu grbaču ili bave kriminalom, a usput pokušavaju da od Evrope naprave istu fundamentalističku rupu kao one iz kojih su pobegli. Ali nisu oni krivi, oni samo treba da idu kući, krivi su levičarski domaći izdajnici koji su im to omogućili, i uskoro će platiti za sve decenijske zulume.

Jad i čemer

pre 5 godina

Drzavljanstvo se stice na osnovu etnicke pripadnosti prema "principu krvi",a na osnovu mesta rodjenja prema "principu tla." Oba principa su legitimna i jednako vredna prema medjunarodnom pravu. Svaka drzava ima suvereno pravo da odluci koji princip ce primenjivati kod dodeljivanja drzavljanstva. Francuska ima princip tla,a Nemacka je decenijama imala princip krvi,od koga je,na zalost,odustala i presla na princip tla. Koji princip ce se primenjivati je politicka odluka,a ona zavisi od trenutne politicke konstelacije snaga. Moje je legitimno i legalno pravo da se svim demokratskim sredstvima borim za vracanje principa krvi. I ja se nadam da ce neka buduca nemacka vlast vratiti taj princip.
(Oliver, 8. jul 2018 23:52)

Znači ti si za uvođenje rasnih zakona po principu aparthejda i da se svakom državljanininu neke zemlje koji "po krvi" nije pripadnik većinskog naroda iste, oduzmu građanska prava. Na taj način bi se ovim nesrećnicima uskratila mogućnost da nastupaju za nacionalne selekcije države u kojoj su rođeni jer se jelte, vizuelno ne uklapaju u Oliverov finalni produkt "demokratske borbe".

kako da ne

pre 5 godina

@Dragan Ferencevic
Zasto iznosite takve neistine? Samo katolickih katedrala u Francuskoj imate 3 puta vise nego dzamija bez racunanja katolickih manjih crkvi. Znaci samo katedrale. I bez racunanja pravoslavnih crkvi, a imate prelepe Ruske crkve u Francuskoj. Znam Francuski pa sam zbog vaseg komentara preispitao to na google. Takodje sam turisticki bio u Francuskoj i nikada nisam čuo dzamiju i pevanja, vec sam cuo zvona njihove crkve. Vi ne znate jer niste ni putovali, vi najvise imate muslimane iz Afrike u Francuskoj, a oni nisu muslimani kao ovi sa Bliskog istoka ili Turci ili Albanci muslimani. Afrikanci kao Afrikanci su drukciji. Eto ne znate sigurno ali veliki deo naroda u Etiopiji su pravoslavci. Cak se Afrikanci lakse integrisu u drustvo od Turaka i naroda sa Bliskog Istoka. Poznajem dosta Tunizana, Alziraca u Svajcarskoj. Vi ne mozete da provalite ni odakle je niti koje je vere...Nista, dok Turcina cete mnogo lakse provaliti ili ove sa Bliskog Istoka. I jos nesto, svi ti ljudi koji decu izradjaju u zemlje na zapadu Evrope mozda ce jedan na 1000 da bude problem. Jer je sistem takav da te integrise u drustvo. U Svajcarskoj npr nemate nijednu klasicnu dzamiju, vec samo sale koje imaju za molitvu. Zabranjeno im je da prave kao sto je zabranjeno i drugima ali ni oni sami nisu pravili svoje crkve vec 150 godina. Ne prave i ne bave se previse time pa vidite gde su oni, a vidite gde su Srbi koji i dan danas udaraju temelje i prave crkve. Pozz

Netko

pre 5 godina

I treba da ode.
Pljuju ga vec neko vreme zbog nezainteresovanosti za igru. Sad po novijem i zbog erdogana.
Glavno da su muller(zalutao na svetsko) , gomez, hummels (koji je na zadnjoj tekmi 2 ozilova centarsuta zezno a gol pred njim prazan), nojer (sa onim izlaskom), verner (napadac koji na tri tekme na gol nije sutno) i ostali nemci igrali bez greske. Da nije ozila svetsko bi osvojili. Ma prvenstvo mlecnog puta..

deki-pariz

pre 5 godina

ajde mi da naturalizamo 5 Afrikanci u odbranu pa 2 u napadu i da budemo svetski prvaci. nemam ništa protiv. to ide svuda osim kod nas.....tako da možemo još da brojimo koliko imamo zvezdice na dres.....

kako da ne

pre 5 godina

@room1407
Odakle tebi i drugima pravo da ocenite npr Pogbu ili Kantea ili recimo Sidibea da nisu Francuzi, a ljudi rodjeni u Francuskoj. Vi u reprezentaciji Francuske u prvom timu imate samo Umtitija koji nije rodjen u Francuskoj. A, u celom timu od 23 igraca njih trojica nisu rodjeni u Francuskoj. Niko nema pravo da coveku rodjenom u odredjenoj zemlji da kaze da ne pripada toj zemlji i tom narodu. Svet se odavno menja, ljudi zbog zivota menjaju zemlje i to ne samo ovi iz siromasnih zemalja nego i iz bogatijih. Naturalizacija je kada igrac dobije pasos sa npr 18 godina i zaigra za tu zemlju. Ako neko rodjen u toj zemlji uzdize nekog iz zemlje odakle potice za to su vec krivi roditelji. Svakako i taj Pogba i taj Sidibe i taj Kante su Francuzi ako se tako osecaju, a imaju puno pravo jer su tu rodjeni i tu su zavrsili skole i tu su odrasli, porasli. Sutra jedan strani par dobije dete u Srbiji i to dete ima srpski pasos i oseca se kao Srbin, ko si ti da njemu to oduzmes?! Zasto si veci Srbin od njega, jer ti je i deda Srbin? Pa i mi Srbi smo kroz vekove mesani i sa Turcima i ostalima...Pustite ljude da budu ono sto jesu i da pripadaju tamo gde misle da pripadaju. Pozz

Powerslave

pre 5 godina

Ozil kako igra u poslednje dve-tri godine sad i da završi karijeru niko ne bi primetio da ga nema, ni Arsenal ni Nemačka.
Lik je bio najbolja desetka sveta i onda je negde otprilike u drugoj sezoni u Arsenalu prosto nestao i od tada tek ponekad pomalo bljesne.
Inače pričalo se da je jedan od razloga za njegove loše igre upravo loš odnos sa ocem.

Saška

pre 5 godina

Da li bi isti ovaj komentar napisao da umesto Ozil piše Ljajić a umesto reprezentacije Nemačke piše reprezentacija Srbije? 
(absolutezero, 08. jul 2018 21:34) 
Ne bi.
Jer taj komentator zna da je Ozil poreklom Turčin, a Ljajić poreklom iz Srbin, o čemu i ovaj nasavak ić govori.
Naučite da su nacionalnost i religija dve različite stvari.

alexxx

pre 5 godina

Jednog dana kada Srbija ekonomski ojača i kada postane zanimljiva za život i ostalim nacijama, dogadjat ce se da imate Srbe svih rasa i vjera. Iz Hrvatske sam i vec ima slucajeva gdje npr. pomorci žene Brazilke, Tajlandjanke.. Gdje Čehinje , Poljakinje dodju na odmor , zaljube se, udaju i ostanu živjeti. Ima i stranaca koji kupe kuću i dodju živjet .Njihova djeca ce se rodit u Hrv i dao Bog da budu toliko dobri pa da igraju za Hrv reprezentaciju. Nemam apsolutno nikakvih problema s tim i necu zbog toga manje volit našu reprezentaciju

Urke

pre 5 godina

@statisticar Polako moj s' krupne reci. Reprezentativna takmičenja gube smisao ako uvezes nekog stranca koji se obucio u stranoj skoli sporta, bilo koji to bio, u 21. veku sve gubi smisao...

Chiko

pre 5 godina

Za ove sto znaju da prave razliku izmedju etnicke pripadnosti i naturalizacije: etnicki pripadnici nece nikad, ali nikad prihvatiti naturalizovane ljude kao svoje. Autohtoni evropljani nisu slepi a ni glupi, kao ni ovi naturalizovani. Integracija naturalizovanih nije uspela, evropski sistem vrednosti je mnogo labilniji od onog odakle svi ostali dolaze. Da je kojim slucajem obratno, bilo bi ili prihvatas nas sistem i integrises se maksimalno ili pali. Njih je sve vise u evropi i pocinju da se osecaju jaki, ovo su opipavanja pulsa. Uvek je bilo da agresivniji nadjacaju pasivnije. To sto se desilo na kosovu ce se desiti i evropi, samo da li cemo mi to doziveti, ostaje da se vidi.

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

@room: svet je postao otvoren, veliki broj tih afrikanaca je u stvari rodjen u Francuskoj, odrastao tamo... Da za srbiju sutra zaigra covek crne puti koji se preziva Dzejms, a koji je rodjen ovde, odrastao ovde i zna nas, ne bih imao problem. To se zove napredak

Ante

pre 5 godina

Ozil igrač za male utakmice. Takav je i u klubovima, nabija statistiku protiv malih a onda kad ga ekipa treba njega nigdje. Iz Reala ga se riješili pa osvojili 4 lige prvaka. u Arsenalu su bar bili četvrti bez njega, sad više ni to ne mogu biti.

Nišlija

pre 5 godina

A ne moze biti nikako...
 (Madridista, 9. jul 2018 09:30

E vidiš baš jeste isto. A to što neki u glavi imaju problem sa nacionalizmom i licemerjem to nije Özil-ov problem!

kako da ne

pre 5 godina

Neki su pomenuli da Grizman ima Nemacko poreklo, Ziru italijansko...Zar vam to ne govori dovoljno koliko ste u zabludi i koliko je Balkan kao Balkan zatrovan? Skroz je normalno da se Francuzi mesaju sa Nemcima, Italijanima, Spanjolima, tj mesaju se svi jedni sa drugima, kako? Poslom. Francuzi idu da rade po Nemackoj, Nemci kod njih. Imate dosta Francuza po Italiji, tako isto Italijana po Francuskoj i po Nemackoj. Nemoj da se zacudite kada vidite sutra jednog ‘Bonucija’ kod Nemaca ili Francuza. Ako je jedan roditelj Francuz, drugi nemac (Grizmanov otac francuz, majka nemica), i taj njihov sin tj u ovom slucaju Antoan se oseca Francuzem niko od nas nema pravo da mu to oduzme. To vam je ljudi kao deca Srba rodjeni u inostranstvu. Oni se osecaju i dalje Srbima(95% njih) ali njihov mentalitet nije kao nas koji smo rodjeni u Srbiji. Tako da on je po svemu npr nemac, a po poreklu srbin. Tako da ako se oseca nemcem ima puno pravo na to, dok ako se oseca da je Srbin opet ima pravo na to. Posto zivim u inostranstvu i sutra dan kada budem imao dete ucicu ga da bude Srbin naravno, ali ako se on sutra oseca vise ‘svajcarcem’ ima pravo na to. Ne treba ljude vezivati poreklom niti ih uopste vezivati za bilo sta. Pozz

Promašaj

pre 5 godina

@Grizman je Nemac a Loris Spanac. U francuskoj reprezentaciji nema francuza! Jedino Ziru kad udje sa klupe.
(Djole, 08. jul 2018 22:11)

Žiru ima italijansko poreklo...

Унклија

pre 5 godina

@Beograd, nije problem sto se Ezil sastao sa Erdoganom nego sto ga je oslovljavao sa "predsjednice". Ni to ne bi bio problem da je Ezil odigrao dobro, ali nije. Nijemci sasvim opravdano postavljaju piranje- kome su njihovi drzavljani ( Turskog porijekla ili naturalizovani) lojalni- Turskoj ili Njemackoj!?
(nucky thompson, 08. jul 2018 21:07)

Кад су били прваци света нису постављали никаква питања...

kako da ne

pre 5 godina

@Jad i cemer
Upravo tako. Dzabe objasnjavati ljudima. Eto Svajcarci cekali da se zavrsi sa njihovom reprezenatacijom pa pokrecu postupke protiv svojih igraca. I to ne samo Sakiri i Dzaka vec i protiv ostalih Albanaca. Ozil nije uradio tako nesto na terenu. Ovi su u direktnom mecu igrajuci za jednu zemlju, velicali drugu i ne samo to vec i provocirali. Odmah posle meča su Svajcarci govorili kako su pogresili u vaspitavanju tih ljudi kada su bili deca. Svi osim Dzake su rodjeni van CH, ali dosli kao deca sa 2, 3 godine i prosli skole u CH. Njima je to takav trn u oku da su oni takvi da ih boli. Posle utakmice sa nama medju Svajcarcima i nije bila neka euforija(zivim u CH). Uslo je u politiku i sve to, a oni to ne vole. Fudbalski savez planira pokretanje propisa da igrac moze imati samo jedan pasos ako zeli da igra za Svajcarsku. Kod njihovog slucaja ih vec razumem jer Dzaka jeste rodjen u CH i ako se oseca da je CH ne mozemo da mu to oduzmemo ali on pokazuje u jednom mecu lojalnost prema drugoj zemlji, provocira narod koji nema nikakav problem sa Svajcarskom sto su Svajcarci stekli utisak da ti ljudi nemaju dovoljno ljubavi prema drzavi i dresu koji nose. Neko pominje Adema Ljajica. Alo ljudi, Ljajic nije Srbin? Pa nego sta je?! To sto neko nije pravoslavac, a Srbin je ne mora da znaci da je manje Srbin od tebe jer si ti pravoslavac. Imate Srbe i katolike, muslimane, pa i da predje neko u budizam u dalje je Srbin. Ne mozes da mu oduzmes to. Rasirite vidike. Ima pravo i himnu da ne peva ako uvek izgori na terenu. A, uvek izgori i bori se.

марко

pre 5 godina

не треба да се прине он више свакако неће играти за немачку јер је лош играчки

kako da ne

pre 5 godina

@Aco
Naturalizovan stranac je npr Diego Kosta u Spaniji ili ako se secate onog u Hrvatskoj bese Eduardo? To su naturalizovani igraci. Ozil je covek rodjen u Nemackoj. Ziveo u Nemackoj. Taj je Tursku vidjao leti 2 nedelje.

Milos

pre 5 godina

Mustafa Ezil, dugogodisnji otac reprezentativca Nemacke Mesuta ??? 

Ovako sam procitao u prvi mah xD
(zinedin, 08. jul 2018 21:07)

S kojim Pajom, Paja i ja smo drugovi, a vi ste kum. :D

LP

pre 5 godina

Bio neki tamnoputi Amerikanac koji je igrao godinama kosarku za rusku reprezentaciju. Oni takodje imaju stotine sportista iz bivskih sovjetskih republika koje su danas suverene drzave i ne prebrojavaju im krvna zrnca. Ruski dizac tegova se takmicio za Hrvatsku, braca Zverev za Nemacku pa sta onda? Ako se neko rodi u drzavi ili tu zivi godinama i drugu nema naravno da moze da se i takmici za nju.

Kata

pre 5 godina

@Lorimer
Upravo tako. Jel neko zapeo za Semi Kediru? Ne. no ipak mislim da se problem Ozil trebao rjesavati prije utakmice. ovako ispada, da su prosli sve to ne bi predstavljalo problem.

Diego

pre 5 godina

Ja pravo da ti kazem Ozile ne bi te ni zvao u reprezentaciju jer kad te vidim kad setas po terenu ni trunka energije. Ubijes volju i da gledam utakmicu. Jos si sad postao najplaceniji igrac Arsenala u istoriji kluba. Uzas. Politika me ne zanima.

vida29

pre 5 godina

(xxxz, 8. jul 2018 21:30) " Zar se ne cita Birof?" Ne cita se tako, jer je Bierhoff slozenica, a svaka rec u njoj mora se citati kao i kad je sama.

xXx

pre 5 godina

Stari, budi realan, nikada ga vise nece zvati, pa makar ih ne bude bilo dovoljno.
Ocajan je vec 2-3 sezone, a nezainteresovan jos i duze...

A-ha

pre 5 godina

Pa on ako je odigrao neku utakmicu loše, on bi je isto tako loše odigrao i u dresu Turske. Ozil je takav igrač, kada nestane, nema ga nigde, a kada odigra, onda razbije, takav je. Dal na sebi ima dres Nemačke, Turske, Reala, Arsenala, sve jedno je...

ring of fire

pre 5 godina

@kako da ne

Odlican komentar ali je i vama jasno da je dug i mukotrpan put menjati svest ljudi. Vama sve pohvale za pokusaj .

vaso

pre 5 godina

hahahaha..nasli krivca..evo za mene ovaj lik uopste nije lose odigrao, naprotiv...lose odigrali tomas miler i krila nemacke, pogotovo levo krilo koje je igralo mnogo sebicno...i jos nesto, coveka koji im je doneo zadnju titulu - Gecea, nisu ni poveli na ovo sp ....vratilo im se..cista karma