Subota, 30.06.2018.

18:05

Da li su Mbape i družina penzionisali Mesija?

Izvor: B92

Da li su Mbape i družina penzionisali Mesija? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..?
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:59)

kako je to priča o srpskim talentima koju si ti lično započeo a ja se nadovezao ukazujući na tvoju selektivnost u uzboru primera - odjednom skrenula u drugačiji narativ na sam spomen kežman-kokeza-krstajićevog malog?

jer ja, priznajem, prvi put čujem da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju, a još manje da je selektor koji nas je kao prve u grupi odveo u rusiju smenjen zbog njihovog nepozivanja u reprezentaciju, a o tome da su zbog njih trojice njihovi menadžeri u saradnji sa predsednikom fudbalskog saveza doveli tzv selektora bez morala, lojalnosti i dana iskustva sklonom još i diletantskom eksperimentisanju na najvećem svetskom takmičenju da i ne govorim?!
doduše, možda je razlog to što nisam čuo da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju i taj što se oni nisu samoocenjivali osmicom posle debakla koji ti ovde eufemistički krstiš podbačajem?!

radonjića što se tiče, ako već cenu na tržištu uvodiš kao parametar kvaliteta - videćemo kolika će ona biti za godinu dana, toliko je on, naime, mlađi od dečka od milijardu ničega...

Sinki

pre 5 godina

A sta da Messi igra za Iran ili Vels,sta cemo onda.Ne be ni tada mogao biti najbolji svih vremena dok ne osvojit Mundijal.Strasno ograniceno razmisljanje,uzas.

praktikant

pre 5 godina

Mesi i Ronaldo nisu uspeli da prevazidju Pelea i Maradonu, a s obzirom na godine, i nece. Sad da sacekamo i vidimo da li ce to uspeti ovaj Mbape. Dobro je poceo, a pred njim je jos dosta igranja.

za b93

pre 5 godina

@Negativni Potpuno se slazem sa tobom, mozda i najbolji komentar koji sam odavno procitao. Ni jedan ni drugi nisu vodje, iako nesporno medju najboljima ikad.

Negativni

pre 5 godina

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.
(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Donekle se slažem s tobom. On nije vodja, niti je to ikada bio. Najbolji na svetu jeste zadnju deceniju, ali nije vodja ni u Barsi. Tamo su vodje bili Ćavi i Iniesta, to se videlo na svakom meču. Zato mislim da bi on u Urugvaju, gde bi mu kapiten bio Godin, ili Forlan, a selektor Tabarez, sigurno osvojio Mundijal. Recimo, 2010 Argentina je imala odličan tim, ali selektor je bio neozbiljni El Pibe, kome je trenersko neznanje proporcionalno fudbalskom znanju.
Ali, da Mesi nije vodja, to se vidi iz aviona. Vodja mora da ima harizmu i da maksimalno suzbije sopstvenu sujetu da bi tim funkcionisao. Kristijano takodje nije vodja, samo je izuzetan golgeter sa neverovatnim osećajem za gol. U ostalim fudbalskim elementima, on je klasa ispod Mesija.
Živeli!

kkk

pre 5 godina

(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Gde ces bre staviti Kristijana u istu recenicu sa Peleom i Maradonom? Kristiano nikad nije dao gol u knokaut fazi SP, a po grupama je davao najvise po 1 gol. Jedino je na ovom SP dao 4. Nije ni Mesi nista bolji ali nikada Kristiano nece biti vođa na terenu kao Mesi, Maradona, Pele, Zidan. Pravi lideri poput njih se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol.

.

pre 5 godina

Gledam fudbal, Mundijal od 82, Spanije. Mesi je najveci fudbaler svih vremena, najveci spic je pravi Ronaldo, a carobnjak Ronaldinjo. Nije uzeo Mundijal, pa sta, ali je njegov klub vladao kao niko nikada, lepo igrao i bio superioran. Meni ce on biti uvek igracina, kao sto ce doci i novi vremenom. Svaka cast za Mesija, a gledao sam velikane tipa Platinija, Dijega, Zika itd. Svaka cast i za Kiliana Mbapea, videlo se jos u Monaku da je decko vrhunski talenat.

Negativni

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.
(lukaaa, 30. jun 2018 19:50)

Kako kod nas lako žive urbane legende...kako to sa deset panjeva? Pa nisu baš Ferara, Mauro, De Napoli, Zola, Alemao, Kareka, Karnevale...panjevi? To što ti igrači iz tog perioda nisu poznati, ne znači da su panjevi. Zna li neko danas i jednog jedinog igrača iz Aston Vile koja je osvojila Kup Šampiona? To ne znači da su panjevi. Nikada ne možeš ništa da osvojiš ako nemaš tim. Možeš da dobiješ jednu utakmicu, možda i dve na jednog majstora, ali da osvojiš - ne.
Takodje, Argentina '86 je imala Djustija, Rudjerija, Batistu, Buručagu, Valdana...odličnog golmana i bekove Brauna i Olartikoečeu. I odličnog selektora.
Ovakve rasprave su besmislene. Mesi nije kriv što je deo loše generacije. Zamisli da je Mesi iz Urugvaja i da igra na zadnja tri prvenstva sa tim timom? Ili da je pristao da igra za Španiju? Imao bi možda i dve titule.
Svejedno, kako stvari stoje Pele će uvek biti neprikosnoveni br.1, Maradona večiti br.2 a ostali kako je kome po volji...nekom Mesi, nekom, Zidan, nekom Krojf a meni Zuba :-)

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@kkk
Sve sto si rekao upravo ne vazi za Mesija... Pa gde se on trudi? Gde vuce? Gde kida? Pogledaj malo utakmice i videces da je lopta vise kod Maskerana....

Dare

pre 5 godina

Naravno. i treba. kao igrac, svaka mu cast.Ali previse je sebi dao za pravo da se on pita ko ce da igra za Argentinu, a slicno radi i u Barseloni.

partizan

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beograd, 30. jun 2018 18:40)
Da, navijaci Reala prosto ne znaju sta ce od tuge pored 3 vezane Lige Sampiona al dobro. Mesi definitivno ima sjajnu statistiku, ali i definitivno nije najveci svih vremena. Jedan od najvecih, svakako.

marko

pre 5 godina

Меси је играч који се рађа једном у 10 година, фантасичан, и њему је због свега овога можда и најтеже. Човек је са Барсом освојио све, био је убедљиво најбољи у њој, и кад се врати сада у ту Барсу свестан је да игра и играо је са играчима који су својој држави донели титулу шампиона света, а он који се слободно може рећи да је донео све тој Барси не може то исто као барсини играчи својој земљи. На тај начин и њему на неки начин пада вредност у тој Барси и све долази под питање оно шта је са њом урадио. Да је постао светски првак са Аргентином таква питања се никад не би ни постављала да ли је у рангу са Марадоном, овако остају отворена, тј за саме Аргентинце нема дилеме, Марадона је Бог, а Меси је одличан играч у тамо неком клубу.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

(Laza, 30. jun 2018 18:36) Da, to se zove asistencija, oduvek. On je uputio sut na gol a to sto ti pojma nemas je druga stvar.

sasa

pre 5 godina

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.
(Laza, 30. jun 2018 18:36)

# Link komentara
ne to je merkadova umetnost i znanje. lupila ga lopta , otisla u gol.

kole

pre 5 godina

los selektor losa taktika.stavio usamljenog mesija kao glavnog napadaca,kao da je kosta,mitrovic...mesi igra isto kao i u barsi,drugi igraju a on ceka priliku i tad zaigra.ovde nema slobodu,cim primi loptu 4 igraca krenu na njega,zato drugi daju golove jer on vuce igrace.fali im samo jedan brz igrac u napadu...nije smak sveta,moze jos da igra

Nole

pre 5 godina

Takozvani "antimessisti" (kao i protivnici Portugalca Ronalda) fakat imaju licemerne stavove.
Ako Messi zablista i osvoji sa Barselonom sve to je zasluga tima (npr. Inieste ili Cavija).
Ako ne prigrli trofej sa ARG onda je fakat los igrac. Elem, u Barseloni je sve plod timske igre, ali u ARG nije. Fakat licemerno.
Jer ako njemu prigovorimo da nema SP trofej, mozemo prigovoriti Peleu sto se nije okusao u Evropi na jednom visem nivou (Messiju spocitavaju permanentno da ne sme da menja klub, ali ne i Brazilcu). Mozemo staviti upitnik nad Maradonom sto nema LS/KES. Potom Krojf nema SP takodje. Buffon nema LS ali je za sve golman broj jedan. Niko mu ne spori cinjenicu da je najveci ikada.

Drugo. Sta bi bilo da je Messi npr. Poljak ili Rumun? U tom slucaju nema ni promil sanse. Da li to znaci da automatski otpada iz konkurencije za najboljeg ikada? Sta sad? Buskets je bolji od Totija jer je trofejniji? Lewandovski gleda u ledja npr. Davidu Vilji ili Soldadu, Negredu samo zato sto nema SP? Ne razumem te konstatacije. Sve zavisi od inspiracije celog tima, samog sastava, povreda, itd. naravno i srece.

mare

pre 5 godina

Ljudi pricajte sta hocete ali Mesi je kralj i tacka! Pa nije on kriv sto igra sa onim debilima, meni je njega prosto zao... Bolje da je igrao za Spaniju mislim da bi daleko vise postigao sa Cavijem, Inijestom... Jednostavno, on nije imao tim! Dusa me boli jer znam kako mu je, videlo se u njegovom pogledu na kraju meca kako se oseca, prosto kao da se oprastao od ove velike fudbalske scene zauvek! Tugaaaaa

mrki

pre 5 godina

Barselona je osvajala ls dok je bio čavi, pujol... Mesi je upao u gotov tim i dok je taj tim bio uzimali su ls, kad su otišli u penziju ni do finala nisu stigli, to pokazuje kakav je igrač. Mesi je dobar ako je tim u kome igra dobar

VladaNS

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mjau, 30. jun 2018 18:20)

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.

lukaaa

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.

kiki

pre 5 godina

Messi je najbolji strijelac i asistent Argentine svih vremena, svjetski vicerprvak i dvostruki Copa America viceprvak, igrali finale SP sa njim nakon 30 godina, najbolji asistent Copa Americe svih vremena, bio najbolji strijelac i asistent kvalifikacija za SP 2014 godine, u zadnjih 18 utakmica Messi učestovao u 12 golova svoje reprezentacije na Mundijalima, odveo je sam Argentinu i na SP 2018. Argentina bez njega nije pobjedila 7 od 8 utakmica u kvalifikacijama. Poslije onog SP 2010 godine, Messi ih bukvalno sam vuče 8 godina. Higuain, Aguero, Dybala, Icardi, Di Maria su u kvalifikacijama za SP 2018 godine kombinovano odigrali 48 utakmica i postigli su čitava 3 gola dok je Messi ta 3 gola dao u samo jednoj utakmici. Mesi je svoje odradio. Neka ih sada vuče Meza, Pavon...

Ilija Dukić

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Ma da, nema veze sto se Belgija i Brazil ukrstaju u 1/4 finalu

mjau

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:09)

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...

Malkom

pre 5 godina

Može on komotno još jedan Mundijal da odigra. Pa ljudi, tek mu je 30 godina. Štaviše, realno gledano, mogao bi i još dva Mundijala. Pa Mateus je igrao i u 40. godini.

Pedja J7

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
Francuska je TIMCINA, a Argentina skup delikvenata, ciji selektor podseca na vodju meksickog kartela, a ironija je da nema autoriteta ni mrvu... Mesi da ima disciplinovanu a goru ekipu osvajao bi.

bocko

pre 5 godina

Za ovaj nivo takmicenja dve asistencije su ok.Ali,vec sam pisao o tome Krojf 1974,Brazil 1982,Stoickov i Badjo 1994 iako nisu uzali titulu ucinili su da se ta prvenstva pamte po njima.Ocigledno,Mesiju ni na jednom SP to nije uspelo.

Laza

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
(Pedja J7, 30. jun 2018 18:17)

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.

Nemanja

pre 5 godina

I treba da se penzionise 4 gola da prime u vakvoj utakmici ovo nepamtim, lik je imao 2 asistencije na mecu sto je dovoljno za prolaz u 90% slucajeva, nije on kriv sto imaju najgoru odbranu...da potsetim da je Portugal bez Ronalda dobio Francusku 1:0 znaci odbrana je najbitnija!!!!

HARIS

pre 5 godina

Ne hejtujem ovu Argentinu i nemam razloga za tako nesto, ali sam danas stvarno zelio da ispadnu samo zbog ovog izgubljenog selektora! Covjece Dibala igrao samo 22 min na citavom SP, dok se guraju neki Pavon, Meza, itd. Ali izgleda da tu Mesi drzi glavnu rijec.

NN

pre 5 godina

Jesu.Ne verujem da Leo nije želeo najbolje, ali...Ne znam šta je to, neka presija koju on ima na svakom SP-u, neko prokletstvo...Ispade da ni jedno prvenstvo nije odigrao onako kako se od njega očekuje.Nije do formacije, nije do trenera, mislim ni da on sam ne bi znao da objasni koji je razlog.Ima ko da ga nasledi.. Svakako, šteta da ovakav igrač nije uspeo da podigne Boginju.Takav je život, negde ti se da, negde oduzme, sve to treba prihvtiti i ići napred.Najgore je da žališ za nečim , a da nisi ni pokušao.

Afram Island

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pod jedan, ne mogu u polufinalu i Brazil i Belgija, jer se sreću u eventualnom četvrtfinalu. Pod dva, ne verujem da ovakva Francuska može da dobije ili Portugal ili Urugvaj. Ljudi ne mogu da naprave šansu a da nije iz kontre, a znamo ko najbolje brani takve stvari na prvenstvu. Dakle, s jedne strane Urugvaj protiv Belgije, a s druge strane Španija ako Hrvati izgube od Danske, ili Hrvatska ako dobiju Dansku (znajući Hrvate, veći im je problem Danska od Španije), protiv Kolumbije ako je zdrav Hames, ili eventualno Engleske ako nije zdrav i Englezi imaju malo sreće, za koju se nadam da neće imati

Edin

pre 5 godina

@Haris

Pa gde je tu Mesijeva satisfakcija ako igraju polukvalitetni igraci a on zeli titulu? Pre ce biti da savez gura igrace kao kod nas npr. Nema Dybale, Higuaina, Aguera, Lo Celsa, jaca im je klupa sa igracima koji nisu pozvani nego prvih 11

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

lionel mesi, selektor reprezentacije argentine, je preskroman čovek - trebalo je da sebe uvrsti u tim za današnji meč, ipak je on treći ili četvrti po kvalitetu u barseloni koja je drugi ili treći tim u španiji...

dol

pre 5 godina

Jeli neko vjeruje da bi Maradona danas ista uradio sa ovakvom Argentinom?
U doba Maradone Argentina je tako jaka bila da nebi primila gol po utakmici.. Ova Argentina primila 9 golova na 4 utakmice !!

VeljaCZV

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pogrešio si. Ako Brazil izbaci Meksiko, a Belgija Japan, onda će se oba tima sastati ( prema žrebu ). Jedan od njih može u polufinale.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.

sef strucnog staba

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!

pribil

pre 5 godina

Argentina je spora, igra staromodan fudbal, ali i dalje ne mogu da se otmem utisku da je recimo Simeone bio selektor, ovu Francusku bi ladno prosli.

sah 88

pre 5 godina

Penzionisali ga ili ne on nikada neće osvojiti prvenstvo sveta i samim tim nikada neće biti svetski prvak sa Argentinom. Samim tim nikada neće biti najbolji igrač svih vremena. Bez ove titule o najboljem igraču svih vremena neće čak biti ni rasprave, a sa ovom titulom bi se raspravljalo da li je najbilji ikada ili nije, ovako sigurno nije.

Beograd

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.

Branko Borota

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)
Francuska, Belgije i Brazil su u istoj polovini zreba, tako da tvoja prica ne pije vodu!

sef strucnog staba

pre 5 godina

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...
(mladići borovi, devojke jele, 30. jun 2018 18:27)

On se momak dokazao u jednoj od liga petice, i apsolutno necu i ne zelim da mu sudim zbog dve lose partije na mundijalu. Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..? Kad Radonjic i nasa ekipa "talenata" budu vodili glavnu rec u jednom Laciju, i kad ih budu procenjivali bar na 20, a ne 120 miliona, onda cu reci talenat, ali steta, podbacio. Tebi je Radonjic trn u oku, i ne mozes da prebolis to sto sa 7 golova u nasoj truloj ligi ne zeli da ga kupi niko osim klubova..Holandija, Belgija, Kipar, Turska...

impeRAtor

pre 5 godina

Prvi sam pisao da Mesi nista nece uraditi, onda kad su neiskusni predvidjali Argentinu u finalu. Veceras je odigrao korektno, udvajali su ga, uvek je bio u guzvi jer nije imao ko da ga oslobodi pritiska. Pustili su ga pred kraj, namestio je gol Agueru na majstorski nacin, a realno vise je drugi gol njegov nego Merkadov. Odigrao je tacno onako kako igra protiv timova koji ga dobro cuvaju, koretkno. Na prvenstvu u globalu je bio prosecan. Mislim da ce na klupskom nivou konacno da zaigra mnogo bolje jer ce valjda konacno shvatiti da od reprezentacije nema nista.

ooo

pre 5 godina

Jao svi na Messija, pa nije Messi sam jaci od ovakve Francuske, covjek uradi sto moze.. Druga stvar je formacija, postava ekipe i ostalo.. Messi opet ima 2 asistencije, covjek dao sve od sebe

sef strucnog staba

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!

HARIS

pre 5 godina

Ne hejtujem ovu Argentinu i nemam razloga za tako nesto, ali sam danas stvarno zelio da ispadnu samo zbog ovog izgubljenog selektora! Covjece Dibala igrao samo 22 min na citavom SP, dok se guraju neki Pavon, Meza, itd. Ali izgleda da tu Mesi drzi glavnu rijec.

Ilija Dukić

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Ma da, nema veze sto se Belgija i Brazil ukrstaju u 1/4 finalu

sah 88

pre 5 godina

Penzionisali ga ili ne on nikada neće osvojiti prvenstvo sveta i samim tim nikada neće biti svetski prvak sa Argentinom. Samim tim nikada neće biti najbolji igrač svih vremena. Bez ove titule o najboljem igraču svih vremena neće čak biti ni rasprave, a sa ovom titulom bi se raspravljalo da li je najbilji ikada ili nije, ovako sigurno nije.

pribil

pre 5 godina

Argentina je spora, igra staromodan fudbal, ali i dalje ne mogu da se otmem utisku da je recimo Simeone bio selektor, ovu Francusku bi ladno prosli.

Pedja J7

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
Francuska je TIMCINA, a Argentina skup delikvenata, ciji selektor podseca na vodju meksickog kartela, a ironija je da nema autoriteta ni mrvu... Mesi da ima disciplinovanu a goru ekipu osvajao bi.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:09)

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...

Laza

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
(Pedja J7, 30. jun 2018 18:17)

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.

dol

pre 5 godina

Jeli neko vjeruje da bi Maradona danas ista uradio sa ovakvom Argentinom?
U doba Maradone Argentina je tako jaka bila da nebi primila gol po utakmici.. Ova Argentina primila 9 golova na 4 utakmice !!

Branko Borota

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)
Francuska, Belgije i Brazil su u istoj polovini zreba, tako da tvoja prica ne pije vodu!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

lionel mesi, selektor reprezentacije argentine, je preskroman čovek - trebalo je da sebe uvrsti u tim za današnji meč, ipak je on treći ili četvrti po kvalitetu u barseloni koja je drugi ili treći tim u španiji...

bocko

pre 5 godina

Za ovaj nivo takmicenja dve asistencije su ok.Ali,vec sam pisao o tome Krojf 1974,Brazil 1982,Stoickov i Badjo 1994 iako nisu uzali titulu ucinili su da se ta prvenstva pamte po njima.Ocigledno,Mesiju ni na jednom SP to nije uspelo.

Beograd

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.

mjau

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani

Nemanja

pre 5 godina

I treba da se penzionise 4 gola da prime u vakvoj utakmici ovo nepamtim, lik je imao 2 asistencije na mecu sto je dovoljno za prolaz u 90% slucajeva, nije on kriv sto imaju najgoru odbranu...da potsetim da je Portugal bez Ronalda dobio Francusku 1:0 znaci odbrana je najbitnija!!!!

Afram Island

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pod jedan, ne mogu u polufinalu i Brazil i Belgija, jer se sreću u eventualnom četvrtfinalu. Pod dva, ne verujem da ovakva Francuska može da dobije ili Portugal ili Urugvaj. Ljudi ne mogu da naprave šansu a da nije iz kontre, a znamo ko najbolje brani takve stvari na prvenstvu. Dakle, s jedne strane Urugvaj protiv Belgije, a s druge strane Španija ako Hrvati izgube od Danske, ili Hrvatska ako dobiju Dansku (znajući Hrvate, veći im je problem Danska od Španije), protiv Kolumbije ako je zdrav Hames, ili eventualno Engleske ako nije zdrav i Englezi imaju malo sreće, za koju se nadam da neće imati

VeljaCZV

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pogrešio si. Ako Brazil izbaci Meksiko, a Belgija Japan, onda će se oba tima sastati ( prema žrebu ). Jedan od njih može u polufinale.

Negativni

pre 5 godina

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.
(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Donekle se slažem s tobom. On nije vodja, niti je to ikada bio. Najbolji na svetu jeste zadnju deceniju, ali nije vodja ni u Barsi. Tamo su vodje bili Ćavi i Iniesta, to se videlo na svakom meču. Zato mislim da bi on u Urugvaju, gde bi mu kapiten bio Godin, ili Forlan, a selektor Tabarez, sigurno osvojio Mundijal. Recimo, 2010 Argentina je imala odličan tim, ali selektor je bio neozbiljni El Pibe, kome je trenersko neznanje proporcionalno fudbalskom znanju.
Ali, da Mesi nije vodja, to se vidi iz aviona. Vodja mora da ima harizmu i da maksimalno suzbije sopstvenu sujetu da bi tim funkcionisao. Kristijano takodje nije vodja, samo je izuzetan golgeter sa neverovatnim osećajem za gol. U ostalim fudbalskim elementima, on je klasa ispod Mesija.
Živeli!

Edin

pre 5 godina

@Haris

Pa gde je tu Mesijeva satisfakcija ako igraju polukvalitetni igraci a on zeli titulu? Pre ce biti da savez gura igrace kao kod nas npr. Nema Dybale, Higuaina, Aguera, Lo Celsa, jaca im je klupa sa igracima koji nisu pozvani nego prvih 11

partizan

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beograd, 30. jun 2018 18:40)
Da, navijaci Reala prosto ne znaju sta ce od tuge pored 3 vezane Lige Sampiona al dobro. Mesi definitivno ima sjajnu statistiku, ali i definitivno nije najveci svih vremena. Jedan od najvecih, svakako.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.

impeRAtor

pre 5 godina

Prvi sam pisao da Mesi nista nece uraditi, onda kad su neiskusni predvidjali Argentinu u finalu. Veceras je odigrao korektno, udvajali su ga, uvek je bio u guzvi jer nije imao ko da ga oslobodi pritiska. Pustili su ga pred kraj, namestio je gol Agueru na majstorski nacin, a realno vise je drugi gol njegov nego Merkadov. Odigrao je tacno onako kako igra protiv timova koji ga dobro cuvaju, koretkno. Na prvenstvu u globalu je bio prosecan. Mislim da ce na klupskom nivou konacno da zaigra mnogo bolje jer ce valjda konacno shvatiti da od reprezentacije nema nista.

ooo

pre 5 godina

Jao svi na Messija, pa nije Messi sam jaci od ovakve Francuske, covjek uradi sto moze.. Druga stvar je formacija, postava ekipe i ostalo.. Messi opet ima 2 asistencije, covjek dao sve od sebe

Dare

pre 5 godina

Naravno. i treba. kao igrac, svaka mu cast.Ali previse je sebi dao za pravo da se on pita ko ce da igra za Argentinu, a slicno radi i u Barseloni.

kole

pre 5 godina

los selektor losa taktika.stavio usamljenog mesija kao glavnog napadaca,kao da je kosta,mitrovic...mesi igra isto kao i u barsi,drugi igraju a on ceka priliku i tad zaigra.ovde nema slobodu,cim primi loptu 4 igraca krenu na njega,zato drugi daju golove jer on vuce igrace.fali im samo jedan brz igrac u napadu...nije smak sveta,moze jos da igra

lukaaa

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.

Negativni

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.
(lukaaa, 30. jun 2018 19:50)

Kako kod nas lako žive urbane legende...kako to sa deset panjeva? Pa nisu baš Ferara, Mauro, De Napoli, Zola, Alemao, Kareka, Karnevale...panjevi? To što ti igrači iz tog perioda nisu poznati, ne znači da su panjevi. Zna li neko danas i jednog jedinog igrača iz Aston Vile koja je osvojila Kup Šampiona? To ne znači da su panjevi. Nikada ne možeš ništa da osvojiš ako nemaš tim. Možeš da dobiješ jednu utakmicu, možda i dve na jednog majstora, ali da osvojiš - ne.
Takodje, Argentina '86 je imala Djustija, Rudjerija, Batistu, Buručagu, Valdana...odličnog golmana i bekove Brauna i Olartikoečeu. I odličnog selektora.
Ovakve rasprave su besmislene. Mesi nije kriv što je deo loše generacije. Zamisli da je Mesi iz Urugvaja i da igra na zadnja tri prvenstva sa tim timom? Ili da je pristao da igra za Španiju? Imao bi možda i dve titule.
Svejedno, kako stvari stoje Pele će uvek biti neprikosnoveni br.1, Maradona večiti br.2 a ostali kako je kome po volji...nekom Mesi, nekom, Zidan, nekom Krojf a meni Zuba :-)

NN

pre 5 godina

Jesu.Ne verujem da Leo nije želeo najbolje, ali...Ne znam šta je to, neka presija koju on ima na svakom SP-u, neko prokletstvo...Ispade da ni jedno prvenstvo nije odigrao onako kako se od njega očekuje.Nije do formacije, nije do trenera, mislim ni da on sam ne bi znao da objasni koji je razlog.Ima ko da ga nasledi.. Svakako, šteta da ovakav igrač nije uspeo da podigne Boginju.Takav je život, negde ti se da, negde oduzme, sve to treba prihvtiti i ići napred.Najgore je da žališ za nečim , a da nisi ni pokušao.

mrki

pre 5 godina

Barselona je osvajala ls dok je bio čavi, pujol... Mesi je upao u gotov tim i dok je taj tim bio uzimali su ls, kad su otišli u penziju ni do finala nisu stigli, to pokazuje kakav je igrač. Mesi je dobar ako je tim u kome igra dobar

mare

pre 5 godina

Ljudi pricajte sta hocete ali Mesi je kralj i tacka! Pa nije on kriv sto igra sa onim debilima, meni je njega prosto zao... Bolje da je igrao za Spaniju mislim da bi daleko vise postigao sa Cavijem, Inijestom... Jednostavno, on nije imao tim! Dusa me boli jer znam kako mu je, videlo se u njegovom pogledu na kraju meca kako se oseca, prosto kao da se oprastao od ove velike fudbalske scene zauvek! Tugaaaaa

Nole

pre 5 godina

Takozvani "antimessisti" (kao i protivnici Portugalca Ronalda) fakat imaju licemerne stavove.
Ako Messi zablista i osvoji sa Barselonom sve to je zasluga tima (npr. Inieste ili Cavija).
Ako ne prigrli trofej sa ARG onda je fakat los igrac. Elem, u Barseloni je sve plod timske igre, ali u ARG nije. Fakat licemerno.
Jer ako njemu prigovorimo da nema SP trofej, mozemo prigovoriti Peleu sto se nije okusao u Evropi na jednom visem nivou (Messiju spocitavaju permanentno da ne sme da menja klub, ali ne i Brazilcu). Mozemo staviti upitnik nad Maradonom sto nema LS/KES. Potom Krojf nema SP takodje. Buffon nema LS ali je za sve golman broj jedan. Niko mu ne spori cinjenicu da je najveci ikada.

Drugo. Sta bi bilo da je Messi npr. Poljak ili Rumun? U tom slucaju nema ni promil sanse. Da li to znaci da automatski otpada iz konkurencije za najboljeg ikada? Sta sad? Buskets je bolji od Totija jer je trofejniji? Lewandovski gleda u ledja npr. Davidu Vilji ili Soldadu, Negredu samo zato sto nema SP? Ne razumem te konstatacije. Sve zavisi od inspiracije celog tima, samog sastava, povreda, itd. naravno i srece.

marko

pre 5 godina

Меси је играч који се рађа једном у 10 година, фантасичан, и њему је због свега овога можда и најтеже. Човек је са Барсом освојио све, био је убедљиво најбољи у њој, и кад се врати сада у ту Барсу свестан је да игра и играо је са играчима који су својој држави донели титулу шампиона света, а он који се слободно може рећи да је донео све тој Барси не може то исто као барсини играчи својој земљи. На тај начин и њему на неки начин пада вредност у тој Барси и све долази под питање оно шта је са њом урадио. Да је постао светски првак са Аргентином таква питања се никад не би ни постављала да ли је у рангу са Марадоном, овако остају отворена, тј за саме Аргентинце нема дилеме, Марадона је Бог, а Меси је одличан играч у тамо неком клубу.

VladaNS

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mjau, 30. jun 2018 18:20)

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.

Malkom

pre 5 godina

Može on komotno još jedan Mundijal da odigra. Pa ljudi, tek mu je 30 godina. Štaviše, realno gledano, mogao bi i još dva Mundijala. Pa Mateus je igrao i u 40. godini.

.

pre 5 godina

Gledam fudbal, Mundijal od 82, Spanije. Mesi je najveci fudbaler svih vremena, najveci spic je pravi Ronaldo, a carobnjak Ronaldinjo. Nije uzeo Mundijal, pa sta, ali je njegov klub vladao kao niko nikada, lepo igrao i bio superioran. Meni ce on biti uvek igracina, kao sto ce doci i novi vremenom. Svaka cast za Mesija, a gledao sam velikane tipa Platinija, Dijega, Zika itd. Svaka cast i za Kiliana Mbapea, videlo se jos u Monaku da je decko vrhunski talenat.

kiki

pre 5 godina

Messi je najbolji strijelac i asistent Argentine svih vremena, svjetski vicerprvak i dvostruki Copa America viceprvak, igrali finale SP sa njim nakon 30 godina, najbolji asistent Copa Americe svih vremena, bio najbolji strijelac i asistent kvalifikacija za SP 2014 godine, u zadnjih 18 utakmica Messi učestovao u 12 golova svoje reprezentacije na Mundijalima, odveo je sam Argentinu i na SP 2018. Argentina bez njega nije pobjedila 7 od 8 utakmica u kvalifikacijama. Poslije onog SP 2010 godine, Messi ih bukvalno sam vuče 8 godina. Higuain, Aguero, Dybala, Icardi, Di Maria su u kvalifikacijama za SP 2018 godine kombinovano odigrali 48 utakmica i postigli su čitava 3 gola dok je Messi ta 3 gola dao u samo jednoj utakmici. Mesi je svoje odradio. Neka ih sada vuče Meza, Pavon...

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@kkk
Sve sto si rekao upravo ne vazi za Mesija... Pa gde se on trudi? Gde vuce? Gde kida? Pogledaj malo utakmice i videces da je lopta vise kod Maskerana....

kkk

pre 5 godina

(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Gde ces bre staviti Kristijana u istu recenicu sa Peleom i Maradonom? Kristiano nikad nije dao gol u knokaut fazi SP, a po grupama je davao najvise po 1 gol. Jedino je na ovom SP dao 4. Nije ni Mesi nista bolji ali nikada Kristiano nece biti vođa na terenu kao Mesi, Maradona, Pele, Zidan. Pravi lideri poput njih se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol.

sef strucnog staba

pre 5 godina

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...
(mladići borovi, devojke jele, 30. jun 2018 18:27)

On se momak dokazao u jednoj od liga petice, i apsolutno necu i ne zelim da mu sudim zbog dve lose partije na mundijalu. Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..? Kad Radonjic i nasa ekipa "talenata" budu vodili glavnu rec u jednom Laciju, i kad ih budu procenjivali bar na 20, a ne 120 miliona, onda cu reci talenat, ali steta, podbacio. Tebi je Radonjic trn u oku, i ne mozes da prebolis to sto sa 7 golova u nasoj truloj ligi ne zeli da ga kupi niko osim klubova..Holandija, Belgija, Kipar, Turska...

sasa

pre 5 godina

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.
(Laza, 30. jun 2018 18:36)

# Link komentara
ne to je merkadova umetnost i znanje. lupila ga lopta , otisla u gol.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..?
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:59)

kako je to priča o srpskim talentima koju si ti lično započeo a ja se nadovezao ukazujući na tvoju selektivnost u uzboru primera - odjednom skrenula u drugačiji narativ na sam spomen kežman-kokeza-krstajićevog malog?

jer ja, priznajem, prvi put čujem da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju, a još manje da je selektor koji nas je kao prve u grupi odveo u rusiju smenjen zbog njihovog nepozivanja u reprezentaciju, a o tome da su zbog njih trojice njihovi menadžeri u saradnji sa predsednikom fudbalskog saveza doveli tzv selektora bez morala, lojalnosti i dana iskustva sklonom još i diletantskom eksperimentisanju na najvećem svetskom takmičenju da i ne govorim?!
doduše, možda je razlog to što nisam čuo da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju i taj što se oni nisu samoocenjivali osmicom posle debakla koji ti ovde eufemistički krstiš podbačajem?!

radonjića što se tiče, ako već cenu na tržištu uvodiš kao parametar kvaliteta - videćemo kolika će ona biti za godinu dana, toliko je on, naime, mlađi od dečka od milijardu ničega...

za b93

pre 5 godina

@Negativni Potpuno se slazem sa tobom, mozda i najbolji komentar koji sam odavno procitao. Ni jedan ni drugi nisu vodje, iako nesporno medju najboljima ikad.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

(Laza, 30. jun 2018 18:36) Da, to se zove asistencija, oduvek. On je uputio sut na gol a to sto ti pojma nemas je druga stvar.

praktikant

pre 5 godina

Mesi i Ronaldo nisu uspeli da prevazidju Pelea i Maradonu, a s obzirom na godine, i nece. Sad da sacekamo i vidimo da li ce to uspeti ovaj Mbape. Dobro je poceo, a pred njim je jos dosta igranja.

Sinki

pre 5 godina

A sta da Messi igra za Iran ili Vels,sta cemo onda.Ne be ni tada mogao biti najbolji svih vremena dok ne osvojit Mundijal.Strasno ograniceno razmisljanje,uzas.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.

sah 88

pre 5 godina

Penzionisali ga ili ne on nikada neće osvojiti prvenstvo sveta i samim tim nikada neće biti svetski prvak sa Argentinom. Samim tim nikada neće biti najbolji igrač svih vremena. Bez ove titule o najboljem igraču svih vremena neće čak biti ni rasprave, a sa ovom titulom bi se raspravljalo da li je najbilji ikada ili nije, ovako sigurno nije.

Beograd

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

lionel mesi, selektor reprezentacije argentine, je preskroman čovek - trebalo je da sebe uvrsti u tim za današnji meč, ipak je on treći ili četvrti po kvalitetu u barseloni koja je drugi ili treći tim u španiji...

mare

pre 5 godina

Ljudi pricajte sta hocete ali Mesi je kralj i tacka! Pa nije on kriv sto igra sa onim debilima, meni je njega prosto zao... Bolje da je igrao za Spaniju mislim da bi daleko vise postigao sa Cavijem, Inijestom... Jednostavno, on nije imao tim! Dusa me boli jer znam kako mu je, videlo se u njegovom pogledu na kraju meca kako se oseca, prosto kao da se oprastao od ove velike fudbalske scene zauvek! Tugaaaaa

Pedja J7

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
Francuska je TIMCINA, a Argentina skup delikvenata, ciji selektor podseca na vodju meksickog kartela, a ironija je da nema autoriteta ni mrvu... Mesi da ima disciplinovanu a goru ekipu osvajao bi.

dol

pre 5 godina

Jeli neko vjeruje da bi Maradona danas ista uradio sa ovakvom Argentinom?
U doba Maradone Argentina je tako jaka bila da nebi primila gol po utakmici.. Ova Argentina primila 9 golova na 4 utakmice !!

.

pre 5 godina

Gledam fudbal, Mundijal od 82, Spanije. Mesi je najveci fudbaler svih vremena, najveci spic je pravi Ronaldo, a carobnjak Ronaldinjo. Nije uzeo Mundijal, pa sta, ali je njegov klub vladao kao niko nikada, lepo igrao i bio superioran. Meni ce on biti uvek igracina, kao sto ce doci i novi vremenom. Svaka cast za Mesija, a gledao sam velikane tipa Platinija, Dijega, Zika itd. Svaka cast i za Kiliana Mbapea, videlo se jos u Monaku da je decko vrhunski talenat.

mjau

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani

Malkom

pre 5 godina

Može on komotno još jedan Mundijal da odigra. Pa ljudi, tek mu je 30 godina. Štaviše, realno gledano, mogao bi i još dva Mundijala. Pa Mateus je igrao i u 40. godini.

kiki

pre 5 godina

Messi je najbolji strijelac i asistent Argentine svih vremena, svjetski vicerprvak i dvostruki Copa America viceprvak, igrali finale SP sa njim nakon 30 godina, najbolji asistent Copa Americe svih vremena, bio najbolji strijelac i asistent kvalifikacija za SP 2014 godine, u zadnjih 18 utakmica Messi učestovao u 12 golova svoje reprezentacije na Mundijalima, odveo je sam Argentinu i na SP 2018. Argentina bez njega nije pobjedila 7 od 8 utakmica u kvalifikacijama. Poslije onog SP 2010 godine, Messi ih bukvalno sam vuče 8 godina. Higuain, Aguero, Dybala, Icardi, Di Maria su u kvalifikacijama za SP 2018 godine kombinovano odigrali 48 utakmica i postigli su čitava 3 gola dok je Messi ta 3 gola dao u samo jednoj utakmici. Mesi je svoje odradio. Neka ih sada vuče Meza, Pavon...

Laza

pre 5 godina

Mesi je asistirao za 2 od 3 gola, ali on NE moze sam...
(Pedja J7, 30. jun 2018 18:17)

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.

HARIS

pre 5 godina

Ne hejtujem ovu Argentinu i nemam razloga za tako nesto, ali sam danas stvarno zelio da ispadnu samo zbog ovog izgubljenog selektora! Covjece Dibala igrao samo 22 min na citavom SP, dok se guraju neki Pavon, Meza, itd. Ali izgleda da tu Mesi drzi glavnu rijec.

kkk

pre 5 godina

(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Gde ces bre staviti Kristijana u istu recenicu sa Peleom i Maradonom? Kristiano nikad nije dao gol u knokaut fazi SP, a po grupama je davao najvise po 1 gol. Jedino je na ovom SP dao 4. Nije ni Mesi nista bolji ali nikada Kristiano nece biti vođa na terenu kao Mesi, Maradona, Pele, Zidan. Pravi lideri poput njih se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol.

ooo

pre 5 godina

Jao svi na Messija, pa nije Messi sam jaci od ovakve Francuske, covjek uradi sto moze.. Druga stvar je formacija, postava ekipe i ostalo.. Messi opet ima 2 asistencije, covjek dao sve od sebe

Negativni

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.
(lukaaa, 30. jun 2018 19:50)

Kako kod nas lako žive urbane legende...kako to sa deset panjeva? Pa nisu baš Ferara, Mauro, De Napoli, Zola, Alemao, Kareka, Karnevale...panjevi? To što ti igrači iz tog perioda nisu poznati, ne znači da su panjevi. Zna li neko danas i jednog jedinog igrača iz Aston Vile koja je osvojila Kup Šampiona? To ne znači da su panjevi. Nikada ne možeš ništa da osvojiš ako nemaš tim. Možeš da dobiješ jednu utakmicu, možda i dve na jednog majstora, ali da osvojiš - ne.
Takodje, Argentina '86 je imala Djustija, Rudjerija, Batistu, Buručagu, Valdana...odličnog golmana i bekove Brauna i Olartikoečeu. I odličnog selektora.
Ovakve rasprave su besmislene. Mesi nije kriv što je deo loše generacije. Zamisli da je Mesi iz Urugvaja i da igra na zadnja tri prvenstva sa tim timom? Ili da je pristao da igra za Španiju? Imao bi možda i dve titule.
Svejedno, kako stvari stoje Pele će uvek biti neprikosnoveni br.1, Maradona večiti br.2 a ostali kako je kome po volji...nekom Mesi, nekom, Zidan, nekom Krojf a meni Zuba :-)

Afram Island

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pod jedan, ne mogu u polufinalu i Brazil i Belgija, jer se sreću u eventualnom četvrtfinalu. Pod dva, ne verujem da ovakva Francuska može da dobije ili Portugal ili Urugvaj. Ljudi ne mogu da naprave šansu a da nije iz kontre, a znamo ko najbolje brani takve stvari na prvenstvu. Dakle, s jedne strane Urugvaj protiv Belgije, a s druge strane Španija ako Hrvati izgube od Danske, ili Hrvatska ako dobiju Dansku (znajući Hrvate, veći im je problem Danska od Španije), protiv Kolumbije ako je zdrav Hames, ili eventualno Engleske ako nije zdrav i Englezi imaju malo sreće, za koju se nadam da neće imati

partizan

pre 5 godina

Obicna je fraza da neko ko nema SPne moze biti medju velikanima ili najveci. SP.se igraju svake cetiri godine i treba da se poklope sve stvari da uzmes taj turnir. Nekad i sreca okrene ledja i ne uradis nista. Kao individualac za ovih 12 sezona je najvise pruzio i oborio dosta rekorda u golovima asistencijama i trofejima. Niko se ne pita zasto zuba Ronaldo nema LS a znamo u kakvim je ekipama igrao ili Maradona nema nekadasnji KES ili Krojf sto nema svetski sampionat ili Pele zato sto nije nastulao u Evropi. To svi zanemaruju a svi se okomili na Mesija i tu titulu sto mu nedostaje. I bez nje on je svih ovih sezona briljirao. Nikad niko nije u kontinuitetu igrao na tako visokom nivou svih ovih godina. Obicna fraza po kojoj neki igrac mora da osvoji SP da bi bio medju velikanima. To plasiraju Madristi jer im je za deceniju i vise nabio takve komplekse i frustracije upropastio im detinjstvo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beograd, 30. jun 2018 18:40)
Da, navijaci Reala prosto ne znaju sta ce od tuge pored 3 vezane Lige Sampiona al dobro. Mesi definitivno ima sjajnu statistiku, ali i definitivno nije najveci svih vremena. Jedan od najvecih, svakako.

mrki

pre 5 godina

Barselona je osvajala ls dok je bio čavi, pujol... Mesi je upao u gotov tim i dok je taj tim bio uzimali su ls, kad su otišli u penziju ni do finala nisu stigli, to pokazuje kakav je igrač. Mesi je dobar ako je tim u kome igra dobar

Nole

pre 5 godina

Takozvani "antimessisti" (kao i protivnici Portugalca Ronalda) fakat imaju licemerne stavove.
Ako Messi zablista i osvoji sa Barselonom sve to je zasluga tima (npr. Inieste ili Cavija).
Ako ne prigrli trofej sa ARG onda je fakat los igrac. Elem, u Barseloni je sve plod timske igre, ali u ARG nije. Fakat licemerno.
Jer ako njemu prigovorimo da nema SP trofej, mozemo prigovoriti Peleu sto se nije okusao u Evropi na jednom visem nivou (Messiju spocitavaju permanentno da ne sme da menja klub, ali ne i Brazilcu). Mozemo staviti upitnik nad Maradonom sto nema LS/KES. Potom Krojf nema SP takodje. Buffon nema LS ali je za sve golman broj jedan. Niko mu ne spori cinjenicu da je najveci ikada.

Drugo. Sta bi bilo da je Messi npr. Poljak ili Rumun? U tom slucaju nema ni promil sanse. Da li to znaci da automatski otpada iz konkurencije za najboljeg ikada? Sta sad? Buskets je bolji od Totija jer je trofejniji? Lewandovski gleda u ledja npr. Davidu Vilji ili Soldadu, Negredu samo zato sto nema SP? Ne razumem te konstatacije. Sve zavisi od inspiracije celog tima, samog sastava, povreda, itd. naravno i srece.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

(Laza, 30. jun 2018 18:36) Da, to se zove asistencija, oduvek. On je uputio sut na gol a to sto ti pojma nemas je druga stvar.

Nemanja

pre 5 godina

I treba da se penzionise 4 gola da prime u vakvoj utakmici ovo nepamtim, lik je imao 2 asistencije na mecu sto je dovoljno za prolaz u 90% slucajeva, nije on kriv sto imaju najgoru odbranu...da potsetim da je Portugal bez Ronalda dobio Francusku 1:0 znaci odbrana je najbitnija!!!!

sef strucnog staba

pre 5 godina

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...
(mladići borovi, devojke jele, 30. jun 2018 18:27)

On se momak dokazao u jednoj od liga petice, i apsolutno necu i ne zelim da mu sudim zbog dve lose partije na mundijalu. Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..? Kad Radonjic i nasa ekipa "talenata" budu vodili glavnu rec u jednom Laciju, i kad ih budu procenjivali bar na 20, a ne 120 miliona, onda cu reci talenat, ali steta, podbacio. Tebi je Radonjic trn u oku, i ne mozes da prebolis to sto sa 7 golova u nasoj truloj ligi ne zeli da ga kupi niko osim klubova..Holandija, Belgija, Kipar, Turska...

VladaNS

pre 5 godina

Argentina je primila golove na nivou superligaske ekipe. A mesi je poslao pas agueru za gol kakav niko ne moze na svetu. Steta za tqkbog igraca sto igra pod strucnom palicom laznog Agasija i sto su mu saigraci Taljafiko, Perez, Meza, Akunja, i anonimni golmani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mjau, 30. jun 2018 18:20)

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.

sef strucnog staba

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!

impeRAtor

pre 5 godina

Prvi sam pisao da Mesi nista nece uraditi, onda kad su neiskusni predvidjali Argentinu u finalu. Veceras je odigrao korektno, udvajali su ga, uvek je bio u guzvi jer nije imao ko da ga oslobodi pritiska. Pustili su ga pred kraj, namestio je gol Agueru na majstorski nacin, a realno vise je drugi gol njegov nego Merkadov. Odigrao je tacno onako kako igra protiv timova koji ga dobro cuvaju, koretkno. Na prvenstvu u globalu je bio prosecan. Mislim da ce na klupskom nivou konacno da zaigra mnogo bolje jer ce valjda konacno shvatiti da od reprezentacije nema nista.

pribil

pre 5 godina

Argentina je spora, igra staromodan fudbal, ali i dalje ne mogu da se otmem utisku da je recimo Simeone bio selektor, ovu Francusku bi ladno prosli.

Negativni

pre 5 godina

I tako već 12 godina - niko od saigrača ne valja, niko od selektora ne valja. Jesi li ti video šta je on radio kad su Hrvati dali gol za 3:0? Stojao je na ivici šesnaesterca deset sekundi, na pamet mu nije padalo da zatvori nekog igrača. Čovek se predao, po ko zna koji put u karijeri! Messi nije vođa, sem ako pod tim ne misliš to što određuje ko će igrati, kao što svi znaju da radi (imao si i članak na B92). E to ti je razlika u odnosu na Kristijana, Pelea ili Maradonu.
(VladaNS, 30. jun 2018 19:55)

Donekle se slažem s tobom. On nije vodja, niti je to ikada bio. Najbolji na svetu jeste zadnju deceniju, ali nije vodja ni u Barsi. Tamo su vodje bili Ćavi i Iniesta, to se videlo na svakom meču. Zato mislim da bi on u Urugvaju, gde bi mu kapiten bio Godin, ili Forlan, a selektor Tabarez, sigurno osvojio Mundijal. Recimo, 2010 Argentina je imala odličan tim, ali selektor je bio neozbiljni El Pibe, kome je trenersko neznanje proporcionalno fudbalskom znanju.
Ali, da Mesi nije vodja, to se vidi iz aviona. Vodja mora da ima harizmu i da maksimalno suzbije sopstvenu sujetu da bi tim funkcionisao. Kristijano takodje nije vodja, samo je izuzetan golgeter sa neverovatnim osećajem za gol. U ostalim fudbalskim elementima, on je klasa ispod Mesija.
Živeli!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

A vi i dalje pricajte talenti Radonjic, Andrija Zivkovic i ekipa...Ovaj momak samelje Argentinu u osmini finala SP, e to je talenat strucnjaci!
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:09)

ubeđen sam da si najvećeg, milinkovića-savića, zaboravio sasvim slučajno...

marko

pre 5 godina

Меси је играч који се рађа једном у 10 година, фантасичан, и њему је због свега овога можда и најтеже. Човек је са Барсом освојио све, био је убедљиво најбољи у њој, и кад се врати сада у ту Барсу свестан је да игра и играо је са играчима који су својој држави донели титулу шампиона света, а он који се слободно може рећи да је донео све тој Барси не може то исто као барсини играчи својој земљи. На тај начин и њему на неки начин пада вредност у тој Барси и све долази под питање оно шта је са њом урадио. Да је постао светски првак са Аргентином таква питања се никад не би ни постављала да ли је у рангу са Марадоном, овако остају отворена, тј за саме Аргентинце нема дилеме, Марадона је Бог, а Меси је одличан играч у тамо неком клубу.

lukaaa

pre 5 godina

Vidim spominje se da Maradona nema KEŠ(LŠ)a messi je ima...Pa Maradona je sa 10 panjeva u odnosu na njega osvojio KUP UEFA i Calcio,u eri jakog Juve,Milana.Nek ode Mesi u Sevilju pa nek sam osvoji sve.Bez obzira na sve,opet je legenda.

Edin

pre 5 godina

@Haris

Pa gde je tu Mesijeva satisfakcija ako igraju polukvalitetni igraci a on zeli titulu? Pre ce biti da savez gura igrace kao kod nas npr. Nema Dybale, Higuaina, Aguera, Lo Celsa, jaca im je klupa sa igracima koji nisu pozvani nego prvih 11

NN

pre 5 godina

Jesu.Ne verujem da Leo nije želeo najbolje, ali...Ne znam šta je to, neka presija koju on ima na svakom SP-u, neko prokletstvo...Ispade da ni jedno prvenstvo nije odigrao onako kako se od njega očekuje.Nije do formacije, nije do trenera, mislim ni da on sam ne bi znao da objasni koji je razlog.Ima ko da ga nasledi.. Svakako, šteta da ovakav igrač nije uspeo da podigne Boginju.Takav je život, negde ti se da, negde oduzme, sve to treba prihvtiti i ići napred.Najgore je da žališ za nečim , a da nisi ni pokušao.

bocko

pre 5 godina

Za ovaj nivo takmicenja dve asistencije su ok.Ali,vec sam pisao o tome Krojf 1974,Brazil 1982,Stoickov i Badjo 1994 iako nisu uzali titulu ucinili su da se ta prvenstva pamte po njima.Ocigledno,Mesiju ni na jednom SP to nije uspelo.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@kkk
Sve sto si rekao upravo ne vazi za Mesija... Pa gde se on trudi? Gde vuce? Gde kida? Pogledaj malo utakmice i videces da je lopta vise kod Maskerana....

sasa

pre 5 godina

Ti ono sto je lopta slucajno pogodila Merkada u nogu brojis kao asistenciju.
(Laza, 30. jun 2018 18:36)

# Link komentara
ne to je merkadova umetnost i znanje. lupila ga lopta , otisla u gol.

kole

pre 5 godina

los selektor losa taktika.stavio usamljenog mesija kao glavnog napadaca,kao da je kosta,mitrovic...mesi igra isto kao i u barsi,drugi igraju a on ceka priliku i tad zaigra.ovde nema slobodu,cim primi loptu 4 igraca krenu na njega,zato drugi daju golove jer on vuce igrace.fali im samo jedan brz igrac u napadu...nije smak sveta,moze jos da igra

Dare

pre 5 godina

Naravno. i treba. kao igrac, svaka mu cast.Ali previse je sebi dao za pravo da se on pita ko ce da igra za Argentinu, a slicno radi i u Barseloni.

za b93

pre 5 godina

@Negativni Potpuno se slazem sa tobom, mozda i najbolji komentar koji sam odavno procitao. Ni jedan ni drugi nisu vodje, iako nesporno medju najboljima ikad.

praktikant

pre 5 godina

Mesi i Ronaldo nisu uspeli da prevazidju Pelea i Maradonu, a s obzirom na godine, i nece. Sad da sacekamo i vidimo da li ce to uspeti ovaj Mbape. Dobro je poceo, a pred njim je jos dosta igranja.

VeljaCZV

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Pogrešio si. Ako Brazil izbaci Meksiko, a Belgija Japan, onda će se oba tima sastati ( prema žrebu ). Jedan od njih može u polufinale.

Ilija Dukić

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)

Ma da, nema veze sto se Belgija i Brazil ukrstaju u 1/4 finalu

Sinki

pre 5 godina

A sta da Messi igra za Iran ili Vels,sta cemo onda.Ne be ni tada mogao biti najbolji svih vremena dok ne osvojit Mundijal.Strasno ograniceno razmisljanje,uzas.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Podbacio jeste, ali sta su onda uradili Miler, Ozil, Mesi..?
(sef strucnog staba, 30. jun 2018 18:59)

kako je to priča o srpskim talentima koju si ti lično započeo a ja se nadovezao ukazujući na tvoju selektivnost u uzboru primera - odjednom skrenula u drugačiji narativ na sam spomen kežman-kokeza-krstajićevog malog?

jer ja, priznajem, prvi put čujem da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju, a još manje da je selektor koji nas je kao prve u grupi odveo u rusiju smenjen zbog njihovog nepozivanja u reprezentaciju, a o tome da su zbog njih trojice njihovi menadžeri u saradnji sa predsednikom fudbalskog saveza doveli tzv selektora bez morala, lojalnosti i dana iskustva sklonom još i diletantskom eksperimentisanju na najvećem svetskom takmičenju da i ne govorim?!
doduše, možda je razlog to što nisam čuo da su miler, ozil i mesi igrali za srbiju i taj što se oni nisu samoocenjivali osmicom posle debakla koji ti ovde eufemistički krstiš podbačajem?!

radonjića što se tiče, ako već cenu na tržištu uvodiš kao parametar kvaliteta - videćemo kolika će ona biti za godinu dana, toliko je on, naime, mlađi od dečka od milijardu ničega...

Branko Borota

pre 5 godina

Јесу. У полуфиналу ће играти Француска, Белгија, Хрватска и можда Бразил.
(Марвин тхе Мартиан, 30. jun 2018 18:08)
Francuska, Belgije i Brazil su u istoj polovini zreba, tako da tvoja prica ne pije vodu!