- Komentari -

Albanci: Naučimo Srbe da im je poraz deo DNK

Tviter profil "Albanian soccer", koji prati fudbalska dešavanja u Albaniji, poslao je provokativnu poruku pred meč Srbije i Švajcarske, koji igraju u drugom kolu grupe E Mundijala u Rusiji.

Pošaljite komentar
  1. Kad sam spomenuo da vas gulimo u nogometu rukometu vaterpolu da dodam još olimpijske igre u kojima imamo više medalja od svih republika zajedno Slovenija Srbija Bosna Crna Gora Makedonija,da nisam nekog preskočio,mislim na sve olimpijske igre od rata.
    (interno, 20. jun 2018 16:18)

    # Link komentara

  2. (@miro split)
    Svaka cast.....
    (Novosadjanin, 20. jun 2018 12:07)

    I ja kažem svaka čast! Miro ih je opravio, ostali samo dugmići!
    (Mirko, 20. jun 2018 14:50)

    # Link komentara

  3. To toliko govori samo o njima kakvi su.
    (Moga mila pogodila šljiva, 20. jun 2018 14:25)

    # Link komentara

  4. O cemu ti pricas covece ??? Ko mene moze da natera da ubijem nekoga ili da ga maltretiram ako ja to necu ??? Taj se rodio nije ! Kakva suzena svest bre ? Ili hoces i sposoban si za to ili neces i nisi. Bio u vojsci znam o cemu pricam.
    A sto se tice tekme...samo neka se bore kao i protiv Kosta Rike i sve ok.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (majstor, 20. jun 2018 10:13)

    bio u vojsci ili bio u ratu? Posto je vojska bleja teska, a rat nije. Ne bih rekao da si bio u ratu, pa nisi hteo da pucas na one sto su pucali na tebe i tvoje ortake. Bolje cuti i nadaj se da smo sa ratovima u ovoj generaciji zavrsili.
    (Spagin, 20. jun 2018 13:49)

    # Link komentara

  5. Muahahahaha
    Albanija Srbija 0:2
    (AutoGol, 20. jun 2018 13:32)

    # Link komentara

  6. Odličana motivacija .
     (Zoran Simić, 20. jun 2018 13:10)

    # Link komentara

  7. (Igor) Neopoznajes dobri istorije ja Cu tu kazem poznate albance .Papa Giovanni Francesco Albani Klement XII.Mercur bue Spata vojskovodja koji slomi sve evropske Vojske Familia Gica(Gjika) koji Su vladali Rumunijum i Transilvanijom. Artiste: Eliza Dusku ,Emine Cunmulaj James e John Bellushi Sten Dragoti Enver Petrovci Faruk Begolli Bekim Fehmiu Rita Ora Dua Lipa Sportisti Aziz Salhiu bronzna u olimpijadu los Angeles Saban terstena zlatna medalja rvanje u los Angeles Ljuan Prekazi Dzevat Prekazi Zenun Brovina Fadilj Vokrri Kujtim Shala ISA Sadriu Adrian Kozniku .Enveri Idrizi karate svetski kampion Majlinda Kelmendi zlatno olimpjisku Djudo .Patrijah Konstantinpole Atenagora rusi i grki su zatrovili samo Sto je rekao Da je albanac .Ferid Murati nobelovac Sveta Majka Teresa nobelovac hoces Jos da poznate albance
    (Albanac, 20. jun 2018 12:59)

    # Link komentara

  8. Meni stvarno nije jasno zašto vi objavljujete poruke sa tviter profila koji prati 2000 ljudi, osim ako vam nije cilj da ga reklamirate. Pa moj profil ima više od 10k pa ga ne objavljujete u vestima. Koji su kriterijumi? Prednost imaju albanski profili ili šta?
    (dingoslav, 20. jun 2018 12:40)

    # Link komentara

  9. (@miro split)
    Svaka cast.....
    (Novosadjanin, 20. jun 2018 12:07)

    # Link komentara

  10. Albanci su vrhunski jedino u provokacijama,i tu se sve zavrsava....
    (Zaza, 20. jun 2018 11:45)

    # Link komentara

  11. U mojoj ulici ima vise osvojenih medalja nego sto su ih svi albanci osvojili. Toliko.
    (Vrapci sa grane, 20. jun 2018 11:25)

    # Link komentara

  12. Igram PUBG ...neki tip sa kosova samnom u timu...pricamo engleski....pitam ih odakle su....svi kazu...a on kaze iz Albanije...pitam ga kakav je zivot u Albaniji..kaze nije los.Reko idi u Srbiju tamo je bolji,zlatno doba dolazi.Kaze on oni su nasi neprijatelji.Pitam ga zasto?Kaze ja sam sa Kosova,ubili su mi oca.Reko druze evo ti i ja u istom timu igramo a ja sam ti neprijatelj..kako to?Kaze on pa ne mislim tako...reko kako mislis?Bio je rat,tata ti je bio ucesnik rata,popio je metak na zalost...nekome je i on ubio oca,majku,dete!!!Reko nemoj ogranicavati sebe sa glupostima zivi zivot bez mrznje okreni list....glposti nastaju zbog takvih kao sto si ti i slicni i sa jedne i sa druge strane.Pita on mene treba ti med kit.Reko treba.Ajmo sad.I ne mrzi nikoga politika je ..... a ..... mafija a mafija uzima pare.Evo ti scope.:)
     (Ruki, 20. jun 2018 11:14)

    # Link komentara

  13. I vi ovakvim glupostima dajete znacaj tako sto pisete o tome? Ta vasa akcija ima dva ishoda, primarno : mnogo lakog 'pecanja' na temu radi prividnog 'dobrog' rada, bez obzira na sekundarno : i tezeg ishoda, a to je konstantno i nezdravo pothranjivanje mrznje i to kroz sport. Sta hocete, jos vise huligana, fali li vam?
    (Ljiljana, London, 20. jun 2018 11:05)

    # Link komentara

  14. A trener im je Srbin.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (db, 19. jun 2018 19:16

    Trener im je Bosanski Hrvat!
    (Hr, 20. jun 2018 09:09)

    To je isto. :-)
    (A.B., 20. jun 2018 11:00)

    # Link komentara

  15. Ko u Elbasanu sto su nas naucili
    (zoran, 20. jun 2018 10:39)

    # Link komentara

  16. Srbija je onomad bila carevina, a vi?
     (srpskihrvat, 20. jun 2018 10:30)

    # Link komentara

  17. Polako komsije za njih igra Saciri Djerdan koji je bio clan Bajerna,niko od vasih igraca nije po kvalitetu ni za rezervu Bajerna.Nemate vi fudbalera kao sto je Modric,Mandzukic dali ste slucajno gol iz prekida,iz igre ga neznate dati makar dva dana igrali. 
    (Davorin, 19. jun 2018 20:24) 
    Bio je proslo vreme, a ti ces da crknes od muke je imamo sanse za prolaz. Ali nista novo da imate komplekse od nas.
     (Miles Davis, 20. jun 2018 10:29)

    # Link komentara

  18. A trener Srbin.
    Kako se lozi Srbadija odmah ..... uzas kolko smo iskompleksirani
     (banana repablik, 20. jun 2018 10:20)

    # Link komentara

  19. Igraj fudbal, pusti prazne priče. Budi čovek!
    (Slobodan Milošević, 20. jun 2018 10:18)

    # Link komentara

  20. Ucestvuju oni oduvek na svim velikim sportskim desavanjima od kad znam za sebe. Sa semenkama, kikirikijem i.t.d.
     (Sloba, 20. jun 2018 10:16)

    # Link komentara

  21. nabrojite trojicu albanskih vrhunskih sportaša ??? Rok za odgovor, ističe krajem tekuće godine, računam toliko dosta dobrom poznavaocu sporta treba da se seti trojice albanskih sportaša, a upitno je da li su vrhunski
    ...
    Lorik Cana
    Igli Tare

    I to bi bilo to...Vrhunski svakako nisu.
    (Stele, 20. jun 2018 00:00)

    Sokolj Kusta
    (King, 20. jun 2018 10:14)

    # Link komentara

  22. Нису они били хришћани пре Турака, пошто су дошли са Турцима. Њихови хришћани су асимиловани Грци и Срби. А људи су људи, нема лоших народа или лоших вера. Ја сам само добре Шиптаре упознао. Чак сам упознао и једног бившег ОВКаовца. Ратовао човек против нас, завршио се рат, престао да ратује. Лош човек постане под неким околностима. Никад га нисам питао да ли је убијао или малтретирао Србе јер верујем да јесте. Рат је рат. Никад нисам питао ни другаре који су ратовали јесу ли или нису убијали и малтретирали Шиптаре доле, а верујем да јесу. Рат је рат. Копати по томе шта је неко радио у стању сужене свести, нема сврху. Ти што причају да су Срби ратни злочинци углавном припадају народима који у својим историјама имају бар један прави геноцид - Немачка, САД, Енглеска, Француска, Холандија и Белгија....све геноцидне нације. Али то не значи да су Немци, Амери, Французи лоши људи, значи да су само у датим околностима постали звери...као и ми, као и сви који су ратовали....

    O cemu ti pricas covece ??? Ko mene moze da natera da ubijem nekoga ili da ga maltretiram ako ja to necu ??? Taj se rodio nije ! Kakva suzena svest bre ? Ili hoces i sposoban si za to ili neces i nisi. Bio u vojsci znam o cemu pricam.
    A sto se tice tekme...samo neka se bore kao i protiv Kosta Rike i sve ok.
     (majstor, 20. jun 2018 10:13)

    # Link komentara

  23. Srpska zastava Skenderbega
     (Г, 20. jun 2018 10:13)

    # Link komentara

  24. Како било шта "Албанци" да покажу,кад њих на првенству нема...Шта је следеће "Бразил је Албанија"??
     (смена страже, 20. jun 2018 10:09)

    # Link komentara

  25. Нису они били хришћани пре Турака, пошто су дошли са Турцима.
    ...
    Vrlo moguće. Iz priče sa nekim ljudima sam razumeo da su oni (grupisani u nekakva plemena) tu bili i pre Turaka, a neki idu dotle da tvrde da su oni potomci Ilira. Mada drugi tvrde da je to izmišljotina kako bi oni opravdali svoje prisustvo na Balkanu, kao mi smo domoroci, a ne došljaci. Slično je i sa Rumunima, prema nekim teorijama oni su potomci Dačana ili Rimljana, prema drugim su došli odnekud...
    (Stele, 20. jun 2018 10:09)

    # Link komentara

  26. A što im je Srbin selektor?
    (Predrag, 20. jun 2018 10:07)

    # Link komentara

  27. @hr hahaha kako da ne..
     (ner0n, 20. jun 2018 09:41)

    # Link komentara

  28. Interesantno, i oni su nekada bili pravoslavci i katolici dok nisu došli Turci da zulumćare kao i kod nas. Šta znam, provokatora uvek ima, ali se ne čini da su većina. Mogu samo da kažem da kada upoznate SAMO jednu dobru, normalnu osobu bilo koje nacionalnosti, pa bio to i šćiptar, shvatite da dobrota u ljudima ne zna za DNK i državne granice. Tako i većina stranaca za nas misli da smo ratni zločinci i kakvi ne, a onda dođu i iznenade se gostoprimstvom.
    (Stele, 20. jun 2018 09:08)

    Нису они били хришћани пре Турака, пошто су дошли са Турцима. Њихови хришћани су асимиловани Грци и Срби. А људи су људи, нема лоших народа или лоших вера. Ја сам само добре Шиптаре упознао. Чак сам упознао и једног бившег ОВКаовца. Ратовао човек против нас, завршио се рат, престао да ратује. Лош човек постане под неким околностима. Никад га нисам питао да ли је убијао или малтретирао Србе јер верујем да јесте. Рат је рат. Никад нисам питао ни другаре који су ратовали јесу ли или нису убијали и малтретирали Шиптаре доле, а верујем да јесу. Рат је рат. Копати по томе шта је неко радио у стању сужене свести, нема сврху. Ти што причају да су Срби ратни злочинци углавном припадају народима који у својим историјама имају бар један прави геноцид - Немачка, САД, Енглеска, Француска, Холандија и Белгија....све геноцидне нације. Али то не значи да су Немци, Амери, Французи лоши људи, значи да су само у датим околностима постали звери...као и ми, као и сви који су ратовали....
    (Aleksa37, 20. jun 2018 09:39)

    # Link komentara

  29. Košarku si slučajno izostavio, verujem, i mušku i žensku. I odbojku, atletiku, i sve ostalo...
    (prijatelj, 20. jun 2018 07:55)

    Kakva glupost...a gde smo mi Srbi u gadjanju glinenih golubova i bocanju????
    Nigde nas nema....a ovamo odmah vadimo neku tamo zensku musku deciju kosarku i odbojku...a nule smo u gadjanju glinenih golubova...nema nas na svetskoj mapi gadjaca glinenih golubova....i nema perspektive da cemo ikad biti nesto na toj mapi...gadjaca...glinenih golubova....
    (Kum, 20. jun 2018 09:25)

    # Link komentara

  30. pa prvo se kvalifikujte pa se onda ... Nece vas biti na ulicama posle utakmice u petak. Ne primamo se na vase gluposti. IDEMO
     (vitez, 20. jun 2018 09:17)

    # Link komentara

  31. Bolje i gubiti nego morati postati neko drugi i biti uz drugog da bi uopšte i dobio šansu da nas pobediš.
     (Milan, 20. jun 2018 09:11)

    # Link komentara

  32. Videli smo posle podmuklog drona,rec podmuklo je nastala iz vaseg DNK,kako ste prosli u Albaniji!
     (Sokozoveorla, 20. jun 2018 09:10)

    # Link komentara

  33. A trener im je Srbin.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (db, 19. jun 2018 19:16

    Trener im je Bosanski Hrvat!
    (Hr, 20. jun 2018 09:09)

    # Link komentara

  34. Комшије , ни западне ни јужне изгледа немају своје портале па долазе на Б92. Добродошли на едукацију људи и ‘гајите, заливајте’ своју мржњу
    (Србин, 20. jun 2018 09:09)

    # Link komentara

  35. Upoznao sam neke Albanske šćiptare, i Kosovare, kada sam nedavno bio u Albaniji i na Kosovu. Opušteno sam pričao srpski i u Tirani i u Prištini. Albanci su zapravo bili pod jakim uticajem Italije, i nisu ogrezli u tvrdi islam. Pritom ih je nemali broj katolika i pravoslavaca, naročito na jugu Albanije blizu Grčke. Interesantno, i oni su nekada bili pravoslavci i katolici dok nisu došli Turci da zulumćare kao i kod nas. Šta znam, provokatora uvek ima, ali se ne čini da su većina. Mogu samo da kažem da kada upoznate SAMO jednu dobru, normalnu osobu bilo koje nacionalnosti, pa bio to i šćiptar, shvatite da dobrota u ljudima ne zna za DNK i državne granice. Tako i većina stranaca za nas misli da smo ratni zločinci i kakvi ne, a onda dođu i iznenade se gostoprimstvom.
    (Stele, 20. jun 2018 09:08)

    # Link komentara

  36. Vaterpolisti, odbojkasi, teniseri, strelci, mladi fudbaleri, kosarkasi, te-kvan doisti izinite ako sam nekog zaboravio. A Albanci ...... 0 !!
     (Si, 20. jun 2018 09:08)

    # Link komentara

  37. a sto ne prenesete i sta moja stranica od 2-3 hiljade pratilaca objavljuje? kao i jos hiljade drugih stranica
     (Tor, 20. jun 2018 09:05)

    # Link komentara

  38. Čitam ovdje neko spominje Hrvate pa mi vas gulimo redovito u nogometu,rukometu,vaterpolu,itd da ne nabrajam dalje.
    (interno, 19. jun 2018 23:31)
    U nogometu nas gulite, jel? A gde ste nas to odrali i kada, života ti? Za rukomet čestitam. Za vaterpolo - nemoj ispadati smešan, pogledaj titule u poslednjih 10 godina, Srbija osvojila 70%.

    Košarku si slučajno izostavio, verujem, i mušku i žensku. I odbojku, atletiku, i sve ostalo...


    Nadam se da se šališ za atletiku?
    Hrvatska sa skoro duplo manje stanovnika ima više medalja od Srbije u atletici.
    (Birki, 20. jun 2018 09:00)

    # Link komentara

  39. Не могу да се сетим када су и где они победили?
    (Јован Јовановић, 20. jun 2018 08:55)

    # Link komentara

  40. Nama je glupost u dnk a ne poraz. Svaka fukara nadje gazdu koji nam veže ruke dok nas onda oni kukavički biju i otimaju nam naše. Mi smo samo nesnalažljivi i tu svoju osobinu skupo plaćamo. Napred " gubitnici" olešite "Švajcarce"!
     (Giška, 20. jun 2018 08:47)

    # Link komentara

  41. 4 miliona albanaca ukupno na svetu, 300 miliona slovena naslonjeno na njih odozgo. Naravno da im je smisljanje gluposti i prevara jaca strana
    (Pele, 20. jun 2018 08:43)

    # Link komentara

  42. Videli smo se u Elbasanu prijatelji...
    (Marko, 20. jun 2018 08:42)

    # Link komentara

  43. @ interno, јел су то сви спортови која Ваша свест познаје ? Мислим нисте се сетили одбојке, кошарке, футсала, тениса итд ?! Па чак и ове које сте набројали срамота је колико измишљате. Мене је накада вас стид колико сте ви огорчени нама Србима. Али има у психологији назив за ту болест, нарцизам малих разлика
    (Светозар Милетић, 20. jun 2018 08:38)

    # Link komentara

  44. Sta je tu cudno? Zlatan ibrahimovic je Svedima dobar samo kad njima pase insce je Bosanac, iako mu je supruga Svedjanka.
    U Srbiji bi stranca prihvatili kao Brata srbina jeli?
    (Gradjanin M, 20. jun 2018 00:23)

    Čarls Dženkins i ne znam da li Robert Prosinečki upada u tu kategoriju (mislim, stranca).
    (Vlada, 20. jun 2018 08:36)

    # Link komentara

  45. @just
    Hahahahaha o cemu ti pricas! Pa sve da se skupite po celom svetu ne mozete da skupite 10 kvalitetnoh sportista! A o medaljama na svetskim takmicenjima ne treba da pricamo!
     (bla bla, 20. jun 2018 08:33)

    # Link komentara

  46. Momci, ne nasedajte na seljacke fore, bolji ste, treba im samo zabiti 3 komada i vratiti ih u realnost.
    (che, 20. jun 2018 08:20)

    # Link komentara

  47. Albanski fudbal... ahahahahahahahahhahahahahahaha
     (Ironični che, 20. jun 2018 08:20)

    # Link komentara

  48. Proradiće srpski inat....
     (stingray, 20. jun 2018 08:13)

    # Link komentara

  49. A mi se ložimo, daj...
     (ozymundias, 20. jun 2018 08:11)

    # Link komentara

  50. (just, 19. jun 2018 23:14)
    Hahahaa...Najjači komentar ove godine. Znači, da zaključimo - Srbija nije bila bolja od Albanije iako je pobadila 2:0?! Albanija je slučajno pogrešila 2 puta i zato je Srbija dobila, ali nije bila bolja, da da...Vidiš, ovo je skroz racionalno objašnjenje...Takođe je veoma racionalno da navijate za drugu državu jer u svojoj nemate NIŠTA. Nemate pisca, sportistu, umetnika - civilizaciji svetskoj ste dali NIŠTA. Srbija je dala Nikolu Teslu, Mihaila Pupina, Iva Andrića, Novaka Đokovića, Vlada Divca, Piksija, Mijatovića.... dala je 2 miliona života u oba svetska rata, bezobrazni čoveče..Da nije bilo Srbije, vi ne bi ste imali državu niti bi postojali na toj teritoriji, jer su vam Britanci stvorili naciju da bi sprečili jačanje i izlazak Srbije na Jadran. To je vaš stogodišnji kompleks
    (igor, 20. jun 2018 08:01)

    # Link komentara

  51. Čitam ovdje neko spominje Hrvate pa mi vas gulimo redovito u nogometu,rukometu,vaterpolu,itd da ne nabrajam dalje.
    (interno, 19. jun 2018 23:31)
    U nogometu nas gulite, jel? A gde ste nas to odrali i kada, života ti? Za rukomet čestitam. Za vaterpolo - nemoj ispadati smešan, pogledaj titule u poslednjih 10 godina, Srbija osvojila 70%.

    Košarku si slučajno izostavio, verujem, i mušku i žensku. I odbojku, atletiku, i sve ostalo...
    (prijatelj, 20. jun 2018 07:55)

    # Link komentara

  52. samo opušteno?
     (tako je to, 20. jun 2018 07:40)

    # Link komentara

  53. Utakmica dve DRŽAVE konstantno se tretira kao utakmica dva naroda. I to se radi obostrano. To rade i Albanci i mi Srbi. Izgleda da nam je svima GLUPOST deo DNK. Drugačije se ne može objasniti ova ratno-huškačka histerija.
     (mm, 20. jun 2018 07:40)

    # Link komentara

  54. Mi pobedili prvu a vi gde ste....oduvek ste igrali bunker pa sta vam alah da....jos boli onaj poraz od 0:2?
     (nislija, 20. jun 2018 07:36)

    # Link komentara

  55. A kad igramo sa albanijom
     (nik sloter, 20. jun 2018 07:31)

    # Link komentara

  56. Sto bi rekao Kesić: "Budale."
     (dejan, 20. jun 2018 07:25)

    # Link komentara

  57. @pravosudni gremlin
    Pa i svojatate LOL
     (Kekec, 20. jun 2018 07:20)

    # Link komentara

  58. Jedino kako mozemo da izgubimo ako Evropa trazi od nas kao uslov ulaska u EU.
     (CCCC, 20. jun 2018 07:20)

    # Link komentara

  59. Čitam ovdje neko spominje Hrvate pa mi vas gulimo redovito u nogometu,rukometu,vaterpolu,itd da ne nabrajam dalje.
    (interno, 19. jun 2018 23:31)

    Pod redovno mislis jednom od ko zna otkad u fudbalu, a u drugim sportovima bas i ne, recimo u kosarci hahahahha.
     (nista o nicemu, 20. jun 2018 07:18)

    # Link komentara

  60. Mirno komanduj Stojke, Bleki i Toške budite kao planina, Bane i Kapiten oslonac, sjeci Matke, vezi Milivoje, unistavaj SMS, udji im u mozak, trci Tadija, grizi Andrija, pajtr Mitre i Prijo... Dolazi dan da se igra za jug Srbije, ne treba se loziti na provokacije, ali ih treba spustiti na zemlju i pokazati im ko smo! Slozno na tribinama, na terenu vatra u srcu, mir u glavi, mozete vi to momci! SRBIJA!
    (Pametno, 20. jun 2018 07:06)

    # Link komentara

  61. Švajcarska bi trebala da izmeni malo reprezentativce onaj što ne smatra švajcarsku svojom državom već albaniju ili šta već nema šta da traži u švajcarskom timu
     (Zvezdaš, 20. jun 2018 06:58)

    # Link komentara

  62. Na žalost, Albanija nije uspela da se kvalifikuje na svetsko prvenstvo. Tako da, kad bude Albanija igrala, nema problem. To što švajcarci imaju u svojim redovima naturalizovane albance... Fudbal je kolektivna igra. Jedan igrač ne odlučuje. A, bože moj, videćemo u petak.
    (Zlatko Todorović, 20. jun 2018 06:46)

    # Link komentara

  63. @just Stvarno je pobednički igrati 89 minuta, a onda za minut primiti 2 gola. Meni je ipak to odlika ekipa koje nemaju iskustvo. Utakmica se igra dok sudija ne da znak za kraj. A mi od kojih smo sve timova bili bolji,ali krajnji rezultat se piše i pamti.
     (Nada, 20. jun 2018 06:32)

    # Link komentara

  64. hahahahahahahah!!!…!!
    pao sam sa stolice!!!!!
    hahahahhahahaha!!!…!!
     (rabadzija, 20. jun 2018 06:20)

    # Link komentara

  65. Nije mi jasno zasto se uopste pridaje paznja objavi neke nebitne grupe na internetu. Po mom misljenju to ne zasluzuje da bude vijest.
     (Nevena, 20. jun 2018 06:14)

    # Link komentara

  66. Vi ste vas tkz DNK prodali SVAJCARSKOJ za pare to je reprez puna para koja vrbuje slobodne i kvalit igrace samo nemoralni se prodaju i igraju za njih , pa trener im je rodom iz SARAJEVA.IDEMO SRBIJA.
    (dejan, 20. jun 2018 06:12)

    # Link komentara

  67. Tako je,. ali prvo naucite da nas pobedite.
     (Ramones, 20. jun 2018 05:59)

    # Link komentara

  68. Ajde ljudi sta se lozite na komentare. Docice vreme za naplatu, tiha voda breg roni!
    (Taki, 20. jun 2018 05:54)

    # Link komentara

  69. Samo da ne bude i švajcarski selektor Šestković!
     (Sergio Bonelli, 20. jun 2018 05:21)

    # Link komentara

  70. Samo bezobrazno...Logican odgovor na poziv naseg predsednika...
     (Милош, 20. jun 2018 05:01)

    # Link komentara

  71. Joooj, što ćemo da vas ugazimo... Ima vam ostane u DNK! Hahaha...
    (Mirko, 20. jun 2018 03:41)

    # Link komentara

  72. Da ste nesto vredeli imali bi ste do sada reprezentaciju, ne bi ste bili tudji legionari, a tek se ne bi ste bavili Srbijom ...
     (ljuba, 20. jun 2018 03:21)

    # Link komentara

  73. @tera..cela srbija se hvali rusijom majkom zar ne;)pa sto se albanci ne bi hvalii svicom
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzoni cackalica, 19. jun 2018 22:51) # Link komentara
    Nisu iste vere.
    (Mozzart, 20. jun 2018 02:55)

    # Link komentara

  74. Они се диче људима који играју за Швицу. Да су неки Албанаси, играли би за или за репку тзв. Косова или за репку Албаније.
    (плиткоумни појединци из комшијске државе, 20. jun 2018 02:53)

    # Link komentara

  75. Kakav vetar u leđa za Mitrovića, Kolarova, Stojkovića, Milivojevića, Tošića... Njih sam prvo naveo, jer mi deluju "najnapaljeniji". Optimista sam po pitanju prolaska.
     (Dag Kristi, 20. jun 2018 02:48)

    # Link komentara

  76. Поздрав свим добрим Албанцима!
     (ја, 20. jun 2018 02:22)

    # Link komentara

  77. Ako im je ovo B ekipa, možemo tek misliti koliko im je ta A jaka
    (Stefan, 20. jun 2018 01:51)

    # Link komentara

  78. ne zamerite im,ni njima kukavcima nije bas lako...
     (Brufen, 20. jun 2018 01:50)

    # Link komentara

  79. Stvari su zapravo jako jednostavne.
    Srpski će igrači taj dan, ma kako to zvučalo patetična igrati za svoju zastavu, himnu i narod. Mogu izgubit i bit poniženi, ali će izgubit od Švicarske, a ne od albanske superiorne rase. Albanci koji igraju za tu Švicarsku ni sami ne viruju u svoj narod i svoju zemlju. Svjesni su da ni običnu žarulje ne mogu zavidan bez pomoći drugih. Utakmica će donijet slavu i veselje ili Srbima ili Švicarcima, a Albancima ostaje da se zadovolje svojim genetskim kodom, a to je glasna prodaja bureka i kikirikija posli svake velike bitke.
    Nema slave, ali ima zarade, a i živ si pa možeš lagat do mile volje.
    (miro split, 20. jun 2018 01:22)

    # Link komentara

  80. Upravo su sebe etiketirali.... deo dnk.... aha? Yours
    (ehh, 20. jun 2018 01:18)

    # Link komentara

  81. Ja bih ćutao da sam na njihovom mestu, jer sledi utakmica prepuna naših i Ruskih naviijača hehe , a Švajcarce, da ne kažem Albance...znamo ;)
    (Stbk, 20. jun 2018 01:11)

    # Link komentara

  82. Швајцарци ће да вас одуче од фудбал, а Бразил ће да ставља печат. (Косовар, 19. jun 2018 19:04) A ti pišeš srpski i to ćirilicom na srpskom portalu! Vidi se ko je gazda! (istina, 19. jun 2018 19:52) Ја сам ваш гост, па да поштујем ред куће.(Косовар, 19. jun 2018 19:56)Nisi ti ovde gost, ti si podstanar ali trenutno ne plaćaš stanarinu dole, no i tome će jednog dana doći kraj, možda ga ja i ti ne dočekamo, ali naša deca hoće.
    (TecHiFi, 19. jun 2018 20:03)
    E bravo za komentar!
    (mozda, 20. jun 2018 01:04)

    # Link komentara

  83. Njihov najveći uspeh u ovoj priči je u tome da su "izdejstvovali" 300 komentara, može i jedno nagradno pitanje...nabrojite trojicu albanskih vrhunskih sportaša ??? Rok za odgovor, ističe krajem tekuće godine, računam toliko dosta dobrom poznavaocu sporta treba da se seti trojice albanskih sportaša, a upitno je da li su vrhunski
    (Pera Pisar, 19. jun 2018 23:42)
    Ja znam jednog, Briken Calja, dizac tegova, problem je samo sto povremeno koristi nedozvoljene supstance. ?iii to je verovatno to...
    (mozda, 20. jun 2018 00:55)

    # Link komentara

  84. Mala provokacija od strane igraca koji pripada svetski poznatoj sportskoj naciji koja ima ponbednicki DNK....glupost koja skoro da nije vredna komentara.
    (mlekadzija, 20. jun 2018 00:46)

    # Link komentara

  85. Kada su Albanci imali neku pobedu...
    (realista, 20. jun 2018 00:33)

    # Link komentara

  86. ovo Sam vec pisao Juce na vest o shakiriju.ja zivim u cirihu i radim kao inzenjer. pitao sam par kolega sta misle o njihovom timu.svajcarci uopste nisu srecni sto u reprezentaciji ima toliko igraca stranog porekla . za njih albanac moze da igra za njihovu reprezentaciju , ima pasos ali uvek ce biti albanac i Nikad svajcarac.Pa i ti si tamo uvek Srbin nikad Švajcarac
    (trojanski konj, 19
    Sta je tu cudno? Zlatan ibrahimovic je Svedima dobar samo kad njima pase insce je Bosanac, iako mu je supruga Svedjanka.
    U Srbiji bi stranca prihvatili kao Brata srbina jeli?
    (Gradjanin M, 20. jun 2018 00:23)

    # Link komentara

  87. oni su već izgubili kada im pola reprezentacije igra za drugu zemlju, Albanija nažalost nikad neće biti država u kojoj mladi ostaju, a možda će i nas za koju deceniju da bude više u reprezentaciji Nemake, a ovde na balkanu neće imati ko da igra ni domaću ligu.
     (biće bolje, 20. jun 2018 00:21)

    # Link komentara

  88. Najbolji su samo u pravljenju sladoleda. Ok iza Italijana, eto srebro imaju.
    (NY state of mind, 20. jun 2018 00:19)

    # Link komentara

  89. a koji ste vi?
    gde i sta vi igrate ?
    jel to na ps4?
     (miki, 20. jun 2018 00:17)

    # Link komentara

  90. Naš DNK, kakav je takav je, vi ga i nemate.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (drago, 19. jun 2018 23:35)

    ahahaaa...prejako...
    (D10sdanovic, 20. jun 2018 00:15)

    # Link komentara

  91. smesna izjava , pa svim tim Albancima opet na kraju rukovodi trener SRBIN, mi maltane ne mozemo da izgubimo
     (Alex M, 20. jun 2018 00:15)

    # Link komentara

  92. just
    nato jeljp.
    o-2 alb-srb
    naravno vo ste bolji a mi smo losiji i bolji ste posto ste izgubili 0-2
    e sad procitaj jos jedared sta si napisao.
    a kakve veze majke ti imas ti sa svajcarskom
     (miki, 20. jun 2018 00:14)

    # Link komentara

  93. Nato Heljp
    sve sto ci reci
    ima da se....... ko i hrvati u basketu. to je psiholoska blokada
     (miki, 20. jun 2018 00:09)

    # Link komentara

  94. Беше ли у Елбасану да је наш ДНК победио 2:0? А у Београду њихов јуначки одбио да се врати на терен?
    (Црни Бомбардер, 20. jun 2018 00:07)

    # Link komentara

  95. Odracemo ih i u fudbalu i u svemu ostalom.To su kukavice i urodjeni gubitnici.Ovog puta nemaju niciju pomoc i nasa vekovna nadmoc u kombinaciji sa deljacima koje imamo u timu obecava lagani mec i dranje na terenu.A i izvan njega.Nek im ostanu samo kopacke!!!!
    (Bridge, 20. jun 2018 00:05)

    # Link komentara

  96. ovo Sam vec pisao Juce na vest o shakiriju.ja zivim u cirihu i radim kao inzenjer. pitao sam par kolega sta misle o njihovom timu.svajcarci uopste nisu srecni sto u reprezentaciji ima toliko igraca stranog porekla . za njih albanac moze da igra za njihovu reprezentaciju , ima pasos ali uvek ce biti albanac i Nikad svajcarac.
    Pa i ti si tamo uvek Srbin nikad Švajcarac
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trojanski konj, 19. jun 2018 20:54) # Link komentara

    ...a daj malo razmisli o ovoj recenici sto si napisao...i ti si radnik "stranog porekla"...po cemu mislis da si ti pozeljan u toj drzavi, a ti nogometasi nisu?...zato sto su Albanci a ti Srbin....vjeruj, za njih (svicarce), svi ste vi isti - auslanderi - i puna im je kapa svih vas...Zivio
    (Nole, 20. jun 2018 00:04)

    # Link komentara

  97. nabrojite trojicu albanskih vrhunskih sportaša ??? Rok za odgovor, ističe krajem tekuće godine, računam toliko dosta dobrom poznavaocu sporta treba da se seti trojice albanskih sportaša, a upitno je da li su vrhunski
    ...
    Lorik Cana
    Igli Tare

    I to bi bilo to...Vrhunski svakako nisu.
    (Stele, 20. jun 2018 00:00)

    # Link komentara

  98. Lepo je sto nas pratite.
    (Kompleksi, 19. jun 2018 23:56)

    # Link komentara

  99. Alo društvo, ne spuštajte se na njihov nivo, čemu komentari na ovako nešto..
     (Dabome, 19. jun 2018 23:54)

    # Link komentara

  100. Ne razumem. Svajcarska je Albanija? ili, Albanija je Svajcarska?
     (Goxi, 19. jun 2018 23:51)

    # Link komentara

  101. Njihov najveći uspeh u ovoj priči je u tome da su "izdejstvovali" 300 komentara, može i jedno nagradno pitanje...nabrojite trojicu albanskih vrhunskih sportaša ??? Rok za odgovor, ističe krajem tekuće godine, računam toliko dosta dobrom poznavaocu sporta treba da se seti trojice albanskih sportaša, a upitno je da li su vrhunski
    (Pera Pisar, 19. jun 2018 23:42)

    # Link komentara

  102. @ just, hvala ti na ovom iscpnom objašnjenju kako je to bilo, iskreno, potrudio si se i sve si kao pravi navijač svoje ekipe i rekao. Ali prijatelju, igraće sada u petak u Rusiji, Srbija - Švajcarska a to je Albanija dobila dva gola od Srbije u Elbasanu o čemu ti pričaš. Inače, i svaka čast, srpski ti dobro ide i imaš moju podršku da usavršavaš. Voleo bih i ja da znam više albanski od ovih nekoliki reči koje znam, potrudiću se. Opusti se i gledaj fudbal. Laku noć.
    (Saša, 19. jun 2018 23:41)

    # Link komentara

  103. А ми вас да научимо да уопште НЕМАТЕ ДНК !
    (Никола, 19. jun 2018 23:38)

    # Link komentara

  104. Naš DNK, kakav je takav je, vi ga i nemate.
     (drago, 19. jun 2018 23:35)

    # Link komentara

  105. Čitam ovdje neko spominje Hrvate pa mi vas gulimo redovito u nogometu,rukometu,vaterpolu,itd da ne nabrajam dalje.
    (interno, 19. jun 2018 23:31)

    # Link komentara

  106. Albanski strah raste, a znaju i zašto.
    Samo lagano i pun gas.
    (ludak, 19. jun 2018 23:31)

    # Link komentara

  107. Ko!?
    (Dragana, 19. jun 2018 23:25)

    # Link komentara

  108. U našem DNK je hrabrost i neustašivost ali stvarno je tužno što će Albanci jednog dana patiti.
     (Bozidar, 19. jun 2018 23:19)

    # Link komentara

  109. Hahaha pa ovo je probala veka.Prvo u čemu to oni inače pobeđuju? Drugo,taj njihov prvi tim u sred Albanije kad je igrao protiv Srbije šta je bilo? hahah a Ostale sportove ako pogledamo? Ko je pobednik a ko rođeni gubitnik?? haha
     (Milan, 19. jun 2018 23:16)

    # Link komentara

  110. pa i srbija zadnji put nije bio SP a Albanij jeste.to sto su izgubili u albaniji protiv srbije je u 90 minutu je greska albanije a ne da su srbi igrali bolhe.albanci su se opustili mislili su da je igra pri kraju gotova i tako dobili dva gola u roku od jednog min.znaci 89 min. srbija nihe mogla da da nijedan gol albancima a u 90 minutu srbija iskoristila sansu koj su albanci propustili srbima.
    (just, 19. jun 2018 23:14)

    # Link komentara

  111. A gle junacine.a gle sokola.aj posaljite orla da ga spuste
    (Czv, 19. jun 2018 23:12)

    # Link komentara

  112. Ali profil na tviteru sa 2000 pratlaca. Znači skoro svi koji imaju kompjuter u Albaniji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kole, 19. jun 2018 18:32)

    znaci umro sam xa xa xa xa xa
    kapa dole za komentar
    (Zdravko Colic, 19. jun 2018 23:11)

    # Link komentara

  113. Sve ove poreklom Albance i jos par stranaca su Švajcarci hteli da izbace iz reprezentacije pre par godina medjutim dosao je trenutni trener i ‘izboksovao’ je da ostanu. Nisu srecni ni zbog Albanaca niti ostalih stranaca, ali najvise zbog Albanaca ali svakako da navijaju za svoju zemlju, bodre i isto zeljno ocekuju svaki meč kao i mi za naše. To u vezi izbacivanja je bilo pre par godina i u novinama, dva uticajna lika iz saveza su bili pokrenuli sve to. Pa pogledajte ekipu iz 2006-te npr, Frei, Senderos, Muller, Degen, Streler itd, bilo je par stranaca ali rodjenih u CH poput Yakin-a npr. Ovo sada je napravio trenutni trener Petkovic. Kao sto Albance imate kod njih u fudbalu, tako nase imate u njihovoj kosarci koja nije popularna ali pocinju da ulazu. Uostalom tesko je njima da dodju do svojih sportista jer oni idu drugim vodama, skole, poslovi. Znate i sami da se danas sport pocinje zbog sutrasnjih para. U CH ljudima pare ne nedostaju i onda ta deca sport gledaju kao na hobi, ne samo Svajcarska deca vec uopste sva deca. Krenu u srednju skolu i primaju 1000fr mesecno, pa on tad vec ima svoje pare, kupuje garderobu, izlazi, novi telefoni bla bla, sta on ima da juri za loptom. I da znate da nijedan narod na zapadu ne voli Albance vise od Srba. To vam mediji prave takvu sliku, realnost je drugacija. Nasa reputacija jeste bila narusena zbog raznih medija ‘90-tih ali se drasticno promenilo zadnjih godina. Svajcarac da li je katolik ili protestant nikada nece blize sebi gledati muslimana nego drugog hriscanina, isto i Nemac i Francuz. To da znate ;) Albanci su poznati u medijima zadnjih godina i kao dileri, lopovi itd. Mediji objave ovde za drogu sa Kosova, da su uhvaceni Albanci sa Kosova sa time i time. Narod sve to cita poslednjih godina i sve vidi. Ne lozite se na ove njihove prozivke jer drugo nemaju sta da rade ;) P.S. posto pricate kako je Albanaca mnogo u CH, da znate da ih je oko 180.000, a Srba u CH je oko 150.000. Samo sto se oni vise primete jer se ne integrisu u drustvo kao Srbi. I jos nesto, Portugalaca je barem 500.000, Nemaca oko 600.000, Italijana 450.000, Francuza oko 550.000. Mi i Albanci smo uz njih najbrojnije nacije u CH. Ali sve njih ne primetite puno jer se dobro integrisu i sve ostalo, dok Albanci ne. I jesu problem veliki broj i čiste dosta. Znam primer da se Albanac ozenio i dosao i posle godinu dana su mu pretili vracanjem nazad jer nema posao. A, ozenjen. To se nikada nije desilo sa nekim iz Srb ;) Sve su ostriji prema njima, mnogo ostriji.
    (kako da ne, 19. jun 2018 23:09)

    # Link komentara

  114. To bi bilo nesto kao da igra Nemacka i Turci izjave idemo do kraja a nema ih na takmicenju. Da su na Mundijalu opet bi bilo glupo al ajde, ovo je bas dno
    (zile, 19. jun 2018 23:07)

    # Link komentara

  115. Sta se bre lozite, ljudi. Neki levi lik napisao nesto na Tviteru, i odma' sad kao cela Albanska nacija protiv nas.
    (Anonimous, 19. jun 2018 23:05)

    # Link komentara

  116. Kakva uvreda za Svajcarce,B tim Albanijeee:):):)
    (xxx, 19. jun 2018 22:57)

    # Link komentara

  117. @tera..cela srbija se hvali rusijom majkom zar ne;)pa sto se albanci ne bi hvalii svicom
     (dzoni cackalica, 19. jun 2018 22:51)

    # Link komentara

  118. u albaniji sastav Švajcarske smatraju kao njihov "B" tim

    posto smo mi gubitnici u petak igramo protiv b tima kad igra njihov a tim?

    pa da oni u celoj svojoj istoriji nikad se nisu plasirali na svetskom i samo jednom na evropskom.
    eto toliko od velikih dobitnika.
    (zoran, 19. jun 2018 22:50)

    # Link komentara

  119. Zato smo ih razbili u sred Albanije oni izgleda zaboravili
    (ZOKI, 19. jun 2018 22:38)

    # Link komentara

  120. Kakva jeftina provokacija...pazi ovo..gubitnicki DNK...bas naprotiv...kroz vekove opstasmo...ponosna sam sto sam Srpkinja.
     (anica, 19. jun 2018 22:38)

    # Link komentara

  121. U kojoj je grupi a tim albanije?
    (ivan78bg, 19. jun 2018 22:31)

    # Link komentara

  122. Mi ne igramo ni sa Albanijom ni sa Tkz Kosovom, tako da nema potrebe paliti se na njihove gluposti
    (ChukuStanoje, 19. jun 2018 22:24)

    # Link komentara

  123. Mitar im je sve rekao. Ne mogu da verujem da se i dalje pale, mogu da igraju za tzv "Kosovo" a neće, čemu dalji komentari. Momci zgaziti ih petak, vi ste i onako već naši heroji. NAPRED SRBIJA!!!
     (dejan, 19. jun 2018 22:22)

    # Link komentara

  124. Srbi da imaju gubitnicki dnk ne bi opstali poslednjih 1000 godina a sto se tice sporta mnogo uspeha u ekipnim sportovima smo imali brojne medalje osvojili i osvajacemo. A da se poredimo sa Albancima bilo bi vise nego smesno.
    (lucho, 19. jun 2018 22:22)

    # Link komentara

  125. Nista nije krivo receno od strane Albanaca.
    (Hr, 19. jun 2018 18:48) Nije, nije, znas ti, to je i vas DNK...Bar onih najzescih medju vama...
    (budibogsnama, 19. jun 2018 22:17)

    # Link komentara

  126. Koliko ja znam, Albanija i ne igra na SP. A poslednji put smo ih dobili u sred Albanije 2:0. Tako da je sasvim jasno kome je poraz u DNK.
     (Dare, 19. jun 2018 22:14)

    # Link komentara

  127. Hahaha, koja su oni komedija. :)
    Samo lagano. ;)
     (sj, 19. jun 2018 22:12)

    # Link komentara

  128. Super je sto se igra fudbal, a ako bismo prebrojavali njihove i nase geneticare...
    (Zox, 19. jun 2018 22:10)

    # Link komentara

  129. Ajmo braco da pobedimo za narod sa Kosova! Igrajmo za njih i pokazimo da ne mogu bas uvek da nas gaze iako bi zeleli da nas vide na dnu. Nek proradi srpski inat jer tada smo nepobedivi. ZIVELA SRBIJA!
    (Srbenda, 19. jun 2018 22:08)

    # Link komentara

  130. I štaćemo sad
     (MisterNo, 19. jun 2018 21:59)

    # Link komentara

  131. Albanija igra SP?
     (23, 19. jun 2018 21:58)

    # Link komentara

  132. Zamisli koji blam da se hvalis tuđom reprezenatcijom zbog albanaca koji su pobegli ih tvoje zemlje. A nacionalna reprezengacuja će otići na SP posle farskih ostrva... Ovo mora daje pisao neki 15-godisnjak jer teško da se može veća lupost izjaviti. Inace retko ko u Albanija razmišlja tako.
    (TEra, 19. jun 2018 21:48)

    # Link komentara

  133. @Negativni nisu ptice dale ime Kosovu vec ljudi prema ptici koji sasvim slucajno pripadaju srpskom narodu, tako da tvoj komentar nema nikakvog smilsa.
     (milodar, 19. jun 2018 21:45)

    # Link komentara

  134. Brate, kad ti albaneri pricaju nesto...Pa dajte jednog sportistu, umetnika, naucnika, heroja, ma bilo koga ili sta iz te vase “pobednicke” drzave... Narod cije je misljenje i ucesce u znacajnim dogadjajima ove planete znacajno koliko i izbori u Svazilendu...
    (Nenad, 19. jun 2018 21:44)

    # Link komentara

  135. Albanija A i Albanija B pućiće oBe.
     (Poštar, 19. jun 2018 21:43)

    # Link komentara

  136. Ko ima gubitnicki videlo se u Elbasanu.Aj zdravo.
     (coldplayer, 19. jun 2018 21:41)

    # Link komentara

  137. Je l' dragi gospodine, a ta ptica kos...ona je srpske ili albanske nacionalnosti? Ili pak ptičje? Mislim, onda na Kosovu treba da žive samo ptice ptičje nacionalnosti, tačnije samo kosovi, a nikako ne smeju da im se mešaju zebe, vrapci i čvorci. Ili ni sve ptice nisu ptičje nacije?
    (Negativni, 19. jun 2018 21:19

    Ne pravi se pametan
    Pricao je o Srpskom jeziku i nazivu te teritorije
    (Jole, 19. jun 2018 21:32)

    # Link komentara

  138. Kad je Čavić imao majcu Kosovo je Srbija na sportskoj manifestaciji, bilo je kazne. Zar FIFA ne može da igrače I njihove komentare drži van politike. Ne može!? Neće!?
    (NijeSportski, 19. jun 2018 21:28)

    # Link komentara

  139. A Srbin ih trenira neznaju sami nista ...
    (vjekozeko, 19. jun 2018 21:27)

    # Link komentara

  140. Samo vi nemojte o DNK. Ne bi vam se dopalo, kada bi krenuli da čačkate vaš.
     (Goatfaker, 19. jun 2018 21:24)

    # Link komentara

  141. (TecHiFi, 19. jun 2018 20:03)
    Svaka cast za komentar, pravo u centar! Odlicno! :-D
    (Mila, 19. jun 2018 21:23)

    # Link komentara

  142. Све док додира и сличности са вашим ДНК немам ја сам срећан.
    (BBRS, 19. jun 2018 21:22)

    # Link komentara

  143. Vetar nosi
    (Psi laju, 19. jun 2018 21:21)

    # Link komentara

  144. Ne čuju vas Srbi, u Rusiji su...
    (bagra, 19. jun 2018 21:21)

    # Link komentara

  145. au bre srbi al padate u vatru lako......
     (derivat, 19. jun 2018 21:20)

    # Link komentara

  146. Hteli su da kažu "B" tim Srbije valjda
    Svi su oni iz Srbije
     (Pedu, 19. jun 2018 21:20)

    # Link komentara

  147. mislio sam da je ovo Svajcarska.
     (Raci, 19. jun 2018 21:19)

    # Link komentara

  148. Molim sve svoje sunarodnike Srbe, da ne pišu ovde kako je Kosovo njihova B reprezentacija.. Ili čak njihova država. Reč Kosovo je nastalo od ptice Kos, ta ptica je tada nastanjivala ovaj predeo.. I tako je i dobilo Kosovo ime.. Srpskom rečju. . Da je njihovo zvalo bi se tim njihovim čudnim jezikom.. Kosovci su dakle stanovnici Kosova.
    Tako da ne razumem bilo kakvo povezivanje albanaca sa Kosovom i Metohijom. To što su oni imali uz sebe jake sponzore koji su oteli na neko vreme tudju teritoriju to je nešto drugo.. Tako da sve će doći na svoje. I Kosovo ne može da ide ni u kakvoj rečenici sa tim narodom.
    (Flojder, 19. jun 2018 20:23)

    Je l' dragi gospodine, a ta ptica kos...ona je srpske ili albanske nacionalnosti? Ili pak ptičje? Mislim, onda na Kosovu treba da žive samo ptice ptičje nacionalnosti, tačnije samo kosovi, a nikako ne smeju da im se mešaju zebe, vrapci i čvorci. Ili ni sve ptice nisu ptičje nacije?
    (Negativni, 19. jun 2018 21:19)

    # Link komentara

  149. Nista nije krivo receno od strane Albanaca.
    (Hr, 19. jun 2018 18:48)

    A ko tebi drma kavez...?!
     (Don Kihot, 19. jun 2018 21:19)

    # Link komentara

  150. A tim im otišao po burek. Još ga traže u Elbasanu.
    (mm, 19. jun 2018 21:14)

    # Link komentara

  151. ahahahahahahahaha...



    ahahahahhah...
     (milansm, 19. jun 2018 21:11)

    # Link komentara

  152. Ljudi.. posto sam iz Pristine da vam objasnim. U repki Svajcarske nema nijednog igraca iz Albanije.. tako da njih uopste ne zanima sta ce uraditi Svajcarska.. ovi ostali su sa Kosova, ali posto oni igraju za Svajcarsku a ne Kosovo, mi ih smatramo izdajicama tako da uopste ne navijamo za njih.. pozdrav.
     (23, 19. jun 2018 21:04)

    # Link komentara

  153. Nazalost :(
     (Tutlo, 19. jun 2018 21:02)

    # Link komentara

  154. A Albanija ja je A tim :)
     (Tutlo, 19. jun 2018 21:01)

    # Link komentara

  155. Eto šale niotkuda.
    (Mufljuz, 19. jun 2018 21:00)

    # Link komentara

  156. Ej bre ni sa Švajcarskom ne možemo da odigramo malo loptanja bez nacionalističkih i kojekakvih gluposti. Živote lutalico
    (Gde ja živim, 19. jun 2018 21:00)

    # Link komentara

  157. Redovne musterije bilo da je u pitanju reprezentativni ili klubski fudbal. Ajde sad I tu albaniju b da resimo u petak. Napred ORLOVI!!!
     (AgentPromena, 19. jun 2018 20:55)

    # Link komentara

  158. @ nista o nicemu

    Nisu oni nama braca...
     (Dragan VG, 19. jun 2018 20:55)

    # Link komentara

  159. ovo Sam vec pisao Juce na vest o shakiriju.ja zivim u cirihu i radim kao inzenjer. pitao sam par kolega sta misle o njihovom timu.svajcarci uopste nisu srecni sto u reprezentaciji ima toliko igraca stranog porekla . za njih albanac moze da igra za njihovu reprezentaciju , ima pasos ali uvek ce biti albanac i Nikad svajcarac.
    Pa i ti si tamo uvek Srbin nikad Švajcarac
     (trojanski konj, 19. jun 2018 20:54)

    # Link komentara

  160. @Flojder....ime jedne teritorije nema nikakve veze sa tim cija je ta teritoria, ovo sto danas zovemo Kosovo u antici se zvao Dardania njen dio su bili veci dio sjeverne Makedonije i juzne Srbije, cak i rimlani su osnovali provinciu Dardania, u vrema vladavine Bugara a potom i Njemanjica ova teritoria nije bila poznato kao Kosovo. Ono sto srbi nazivaju Metohiju mi zovemo Dukagjini, tu su i regije Drenica, Llap, Šala i Kosovska dolina.....sve ovo nema veze sa futballom, na terenu nek pobedi najbolji⚽️⚽️⚽️
    (Gashi, 19. jun 2018 20:54)

    # Link komentara

  161. Srbija zasluzuje pobedu u ovom mecu. Bas kao sto himna kaze "Boze pravde"- ako ima pravde pobedicemo! Ko je Srbin shvatice o cemu pricam. Samo da dobijemo a posle nek bude sta bude. Braco Rusi budite uz nas i dajte nam maksimalnu podrsku da pikazemo ovima kakvi smo kad se udruzimo!
    (samo jako, 19. jun 2018 20:53)

    # Link komentara

  162. 8/10/2015
    Albanija 0 - Srbija 2
    Toliko o DNK koja u sebi nosi poraz!!!
     (Mik, 19. jun 2018 20:53)

    # Link komentara

  163. Pobeda u sred Albanija ne tako davno...
     (Bo, 19. jun 2018 20:53)

    # Link komentara

  164. Zasto se toliko pise o albanskim provokacijama, koga oni zanimaji?
    (deki-of, 19. jun 2018 20:50)

    # Link komentara

  165. Toliko o sportu!
     (Lalos, 19. jun 2018 20:50)

    # Link komentara

  166. Ljudi ne nasedajte na provokacije
     (Miloš, 19. jun 2018 20:48)

    # Link komentara

  167. Pobedite ovu takozvanu reprezetaciju sastavljenu od svega i svacega pa da uzivamo sa brazilom
    (noca, 19. jun 2018 20:47)

    # Link komentara

  168. višestruki prvaci sveta,evrope i olimpijski šampioni u košarci, vaterpolu, rukometu, odbojci, olimpijski šampioni u fudbalu...
    (dietotex, 19. jun 2018 20:45)

    # Link komentara

  169. Ovima bi trebao ceo NATO savez da nas pobede u bilo kom sportu.
    (Millennium, 19. jun 2018 20:44)

    # Link komentara

  170. @Tech Hifi...bratee, jesi mu reko i nek si, najbolji ti je komentar. Svaka ti cast
    (dzeri kakonjic, 19. jun 2018 20:43)

    # Link komentara

  171. prisvojili su Skenderbega, pola nase istorije, tako da ne cudi to njihovo prisvajanje
     (Stefan, 19. jun 2018 20:42)

    # Link komentara

  172. Имамо чак и у фудбалу (спорт који нам је најмање успешан) првака Европе и света, као и праваке у млађим категоријама. Албанија је баш неуспешна у спорту, можда и најнеуспешнија држава у Европи.
     (aco, 19. jun 2018 20:41)

    # Link komentara

  173. Hehe simpaticni su. Sta je njima u dnk? Trebo bi neko da napravi kompilaciju nasih sportista kako podizu pehare u poslednjih 25 godina.
     (dovla, 19. jun 2018 20:40)

    # Link komentara

  174. B tim Albanije! Koliko se ja secam dobili smo u sred Albanije i to protiv A tima. Albanci i dalje narod koji se kiti tudjim perjem.
     (Keza, 19. jun 2018 20:39)

    # Link komentara

  175. Sta to biti DNK?
    (Albano-squiptarre, 19. jun 2018 20:39)

    # Link komentara

  176. Hvala na inspiraciji dragi sunarodnici!
     (nik, 19. jun 2018 20:39)

    # Link komentara

  177. A gde im je A tim...
     (bata, 19. jun 2018 20:37)

    # Link komentara

  178. My D.N.A: Serbia 3 pts / Swiss 1 pts ;)
    (Stefan from Paris, 19. jun 2018 20:37)

    # Link komentara

  179. A s kim beše igra A tim Albanije na Mundijalu?
    (Andreja, 19. jun 2018 20:37)

    # Link komentara

  180. Polako komsije za njih igra Saciri Djerdan koji je bio clan Bajerna,niko od vasih igraca nije po kvalitetu ni za rezervu Bajerna.Nemate vi fudbalera kao sto je Modric,Mandzukic dali ste slucajno gol iz prekida,iz igre ga neznate dati makar dva dana igrali.
    (Davorin, 19. jun 2018 20:24)

    autogol da se ne javlja.
     (slucajni, 19. jun 2018 20:36)

    # Link komentara

  181. Albanci su vec odavno napravili Veliku Albaniju u Svajcarskoj.
    (miroljub, 19. jun 2018 20:35)

    # Link komentara

  182. Ja kao Srbin, navijam za Švajcarski, zemlju slobode, pravde, demokratije, ljudskih prava, zemlju nade i ponosa, sve ono sto Srbija nije.
    (ilic, 19. jun 2018 19:01)

    Za Švajcarski ? Sir ?
    (JPR24, 19. jun 2018 20:35)

    # Link komentara

  183. @Davorin A vi ste ga dali iz igre? Autogol i penal, gledaj svoje dvorište kroasančiću smešni
     (Srki, 19. jun 2018 20:34)

    # Link komentara

  184. Bolje da daju podrsku svajcarskoj nego sto ovim stavljaju im pritisak na teret. Bezveze
     (Aleksandar, 19. jun 2018 20:33)

    # Link komentara

  185. Vidim tu se neke gluposti pisu, selektor im je Hrvat 100%, lepo pise da je rodjen 1963. u Sarajevu, i da ima i hrvatski pasos. Nije tesko, guglajte pre nego odlucite da se pravite pametni!
    (Cyril, 19. jun 2018 20:29)

    kakve veze ima pasos sa nacionalnoscu...
     (pametni gugl, 19. jun 2018 20:33)

    # Link komentara

  186. Tako su nas i u Montevideu svi otpisivali pre meca sa Brazilom pa smo im zapusili usta. Ko veruje da Srbija moze da pobedi Svajcarsku i da se odbrani protiv Brazila i odigra barem nereseno? JA VERUJEM!!!!!!!
    (Idemo na pobedu, 19. jun 2018 20:33)

    # Link komentara

  187. Švajcarska-Srbija= 3:1 ,ajd u sto maraka!
    (Bitanga, 19. jun 2018 20:33)

    # Link komentara

  188. Polako komsije za njih igra Saciri Djerdan koji je bio clan Bajerna,niko od vasih igraca nije po kvalitetu ni za rezervu Bajerna.Nemate vi fudbalera kao sto je Modric,Mandzukic dali ste slucajno gol iz prekida,iz igre ga neznate dati makar dva dana igrali.
    (Davorin, 19. jun 2018 20:24)
    Hahaha aaaaaaaaajde.Slatko me nasmeja.Ti si očigledno pomešao Hr i Nigeriju...Očigledno nisi gledao našu utakmicu.A vašu bogami svi smo videli.
    (Marko, 19. jun 2018 20:32)

    # Link komentara

  189. Da, a Albanci su inace uspesni u nekom sportu, ili mogu da nas pobede u bilo kom sportu?!?
     (dex, 19. jun 2018 20:30)

    # Link komentara

  190. Kad već semenkari pričaju o DNK neka potraže svoj DNK duboko u Aziji !
    Ako onako polupismeni i znaju uopšte odakle su .
    (Dejan, 19. jun 2018 20:30)

    # Link komentara

  191. pa sto nas nisu pobedili u Albaniji pre neku godinu...
     (tulumba, 19. jun 2018 20:29)

    # Link komentara

  192. Vidim tu se neke gluposti pisu, selektor im je Hrvat 100%, lepo pise da je rodjen 1963. u Sarajevu, i da ima i hrvatski pasos. Nije tesko, guglajte pre nego odlucite da se pravite pametni!
    (Cyril, 19. jun 2018 20:29)

    # Link komentara

  193. bas Albanci znaju sta je DNK.
     (hlorofil, 19. jun 2018 20:27)

    # Link komentara

  194. Baš mi ih je žao, nisu na SP pa bodre svoje junake koji su uzeli drugo državljanstvo nemareći za Veliku Albaniju! Pobednička elita za nepoverovati!
    (ja sam ja, 19. jun 2018 20:26)

    # Link komentara

  195. Smesni su. Pa Albanija ne ucestvuje na Mondijalu.
     (GilgameR, 19. jun 2018 20:25)

    # Link komentara

  196. Ali B tim albanije?!?! To znači da Švica umire od blama.....
    (made in Serbia, 19. jun 2018 20:25)

    # Link komentara

  197. Polako komsije za njih igra Saciri Djerdan koji je bio clan Bajerna,niko od vasih igraca nije po kvalitetu ni za rezervu Bajerna.Nemate vi fudbalera kao sto je Modric,Mandzukic dali ste slucajno gol iz prekida,iz igre ga neznate dati makar dva dana igrali.
    (Davorin, 19. jun 2018 20:24)

    # Link komentara

  198. За 2000 година један, еј један историјски спомемик вредан помена немају да покажу и они ће неком да показују шта имају у ДНК. Народ који ни сопствену државу није могао сам да створи већ су му је други правили!
     (Бата Стојковић, 19. jun 2018 20:24)

    # Link komentara

  199. Molim sve svoje sunarodnike Srbe, da ne pišu ovde kako je Kosovo njihova B reprezentacija.. Ili čak njihova država. Reč Kosovo je nastalo od ptice Kos, ta ptica je tada nastanjivala ovaj predeo.. I tako je i dobilo Kosovo ime.. Srpskom rečju. . Da je njihovo zvalo bi se tim njihovim čudnim jezikom.. Kosovci su dakle stanovnici Kosova.
    Tako da ne razumem bilo kakvo povezivanje albanaca sa Kosovom i Metohijom. To što su oni imali uz sebe jake sponzore koji su oteli na neko vreme tudju teritoriju to je nešto drugo.. Tako da sve će doći na svoje. I Kosovo ne može da ide ni u kakvoj rečenici sa tim narodom.
    (Flojder, 19. jun 2018 20:23)

    # Link komentara

  200. Kaze nacija kojima je uspeh plasirati se na neko prvenstvo u bilo kojem sportu...
    (Milan, 19. jun 2018 18:25)

    Oni uopste i ne pricaju o sportu.
     (Adriano_Galiliani, 19. jun 2018 20:23)

    # Link komentara

  201. Mene je sramota da mi nogometnu momčad nazivaju drugorazrednom albanskom..
     (Švicarac, 19. jun 2018 20:22)

    # Link komentara

  202. Istina.
    (Ime, 19. jun 2018 20:18)

    # Link komentara

  203. Gubitnici prave diverzije sa dronom i beže sa terena. Ahahaha!
     (slavija, 19. jun 2018 20:18)

    # Link komentara

  204. Koliko je tužno kad moraš da navijaš za tuđu reprezentaciju...
     (Ujka Žitko, 19. jun 2018 20:16)

    # Link komentara

  205. Ignorisite ih. Ne zasluzuju nasu paznju. Ignorisite ih!
    (Pitt, 19. jun 2018 20:13)

    # Link komentara

  206. Sta kazu, B-tim Albanije? A kakav im je A-tim, nikakav! Stvar je zapravo vrlo jednostavna - kao sto je u Nemackoj za brojne Turke rodjene u gastarbajterskim porodicama fudbal jedan od malobrojnih puteva ka uspehu, isto vazi i za Albance u Svajcarskoj, gde su stigli mahom kao izbeglice i azilanti. Jesu li ti Turci i Albanci bolji, talentovaniji od ostalih? Jesu napaljeniji, jer osim fudbala mnogo sansi tamo nemaju. Ima igraca sa ovdasnjih podrucja i u jednoj Finskoj - ali, Finska nije uspesna! Bas o tome se radi: presudne su odlicne fudbalske skole, koje u Nemackoj, Francuskoj, odnedavno i u Svajcarskoj lansiraju uspesne tiomove i igrace. Dobra organizacija, totalna posvecenost poslu - to je jedini DNK koji vazi i u sportu i u zivotu. Ali, hajde ti to objasni zagrizenim sovinistima!
    (Smesni, 19. jun 2018 20:10)

    # Link komentara

  207. Ko nam prica od DNK , kvazi i nazovi patriote, pa oni imaju tri reprezentacije , 1 albanija koja nema nikakvu istoriju(ni u sportu ni u drzavi), , 2 laznu drzavu i rep.kosova na otimacini od srbije, i 3 na tudjoj grbaci reprezentaciju svajcarske,koja im sluzi kao maska za neki veci uspeh posto od ovih nema nista i neke vajde. Da su oni patriote igrali bi u albaniji. A kolko znam u srbiji ima samo srba tako da bolje im je da zapusu usta. :) .velik pozdrav.
    (Mista, 19. jun 2018 20:08)

    # Link komentara

  208. Momci, samo hladne glave i pametno, kako selektor kaze. Pobedicemo mi njih...
    (Dejan, 19. jun 2018 20:08)

    # Link komentara

  209. Kad im budemo nabili barem dva komata ima da pitaju kuj je ugasio svetlo!
    (Milosav, 19. jun 2018 20:07)

    # Link komentara

  210. Швајцарци ће да вас одуче од фудбал, а Бразил ће да ставља печат.  
    (Косовар, 19. jun 2018 19:04)  

    A ti pišeš srpski i to ćirilicom na srpskom portalu! Vidi se ko je gazda! 
    (istina, 19. jun 2018 19:52) 

    Ја сам ваш гост, па да поштујем ред куће.
    (Косовар, 19. jun 2018 19:56)

    Nisi ti ovde gost, ti si podstanar ali trenutno ne plaćaš stanarinu dole, no i tome će jednog dana doći kraj, možda ga ja i ti ne dočekamo, ali naša deca hoće.
     (TecHiFi, 19. jun 2018 20:03)

    # Link komentara

  211. Fudbalski savez Švajcarske bi trebao da se oglasi, ovo je za njih ogromna uvreda, a ne za Srbiju.
     (Zdrav razum, 19. jun 2018 20:00)

    # Link komentara

  212. Hahahaha,cuvena pobednicka albanska nacija.Ne mrzim ih,ali jedan od retkih naroda koji je sve sto ima,ali bas sve,stekao otimacinom.A oteto je prokleto.....
    (Boki, 19. jun 2018 19:59)

    # Link komentara

  213. Mi smo vam pokazali u sred Albanije naš DNK.
     (hjeronimus, 19. jun 2018 19:57)

    # Link komentara

  214. Napred Švajcarska!
    (János, 19. jun 2018 19:57)

    # Link komentara

  215. Sta cemo sa kosarkom, vaterplom ? to vam je ono .. ma kome ja pricam .. ??
     (Ja sam, 19. jun 2018 19:57)

    # Link komentara

  216. Швајцарци ће да вас одуче од фудбал, а Бразил ће да ставља печат. 
    (Косовар, 19. jun 2018 19:04) 

    A ti pišeš srpski i to ćirilicom na srpskom portalu! Vidi se ko je gazda!
    (istina, 19. jun 2018 19:52)

    Ја сам ваш гост, па да поштујем ред куће.
     (Косовар, 19. jun 2018 19:56)

    # Link komentara

  217. Kakva smejurija. Iz dva razloga. Prvi, nemas svoju reprezentaciju na velikom takmicenju, nikad je nisi ni imao a nas omalovazavas. Drugo, svi ti tkzv kosovari ne igraju za tkzv Kosovo vec sa drugu repku a glume patriote. Ne zna se ko je veći kompleks, da li ovi što navijaju za njih ili ovi sto ne igraju za svoje...
     (milence, 19. jun 2018 19:56)

    # Link komentara

  218. Sve ostalo na stranu, meni nešto drugo upada u oči. Da neki naš čovek, Srbin, svojom voljom, a ne zbig bahatosti saveza, odluči da igra za drugu državu, mi bismo ga se svi kolektivno odrekli i proglasili ga državnim neprijateljem. Albanci, pak, ne odbacuju svoje, nego ih prihvataju i svojataju. Tako se šire. A mi? Mi smo uvek najpametniji i najbitniji sami sebi. Zato nam i ide tako kako nam ide, a njima tako kako im ide.
    (Vlada, 19. jun 2018 19:55)

    # Link komentara

  219. @ch Tako je ...Svajcarci su izuzetno zatvoreno drustvo i ne prihvataju druge nacije. Ko god je ziveo tamo to dobro zna.
     (trol, 19. jun 2018 19:55)

    # Link komentara

  220. trener im je Srbin. 
    (db, 19. jun 2018 19:16) 

    Trener im je Hrvat iz Sarajeva.
    (Refko Mehmeda Mujkić, 19. jun 2018 19:36

    Trener im je Svajcarac! A to sto ima srpsko ime i prezime je nebitno
     (NebaCar, 19. jun 2018 19:52)

    # Link komentara

  221. Швајцарци ће да вас одуче од фудбал, а Бразил ће да ставља печат.
    (Косовар, 19. jun 2018 19:04)

    A ti pišeš srpski i to ćirilicom na srpskom portalu! Vidi se ko je gazda!
    (istina, 19. jun 2018 19:52)

    # Link komentara

  222. Nije vredno ni klika na vest,a kamoli citanja. Usao sam odmah na komentare da to saopstim. Znamo i mi,a oni jos bolje da sve sto imaju su ukrali ili oteli,jer nista svoje nemaju.
     (Slobodni Klikeri, 19. jun 2018 19:51)

    # Link komentara

  223. Komentarisacu u petak.
    Ne trosim energiju na provokacije sportski netalentovane nacije.
     (batina iz raja, 19. jun 2018 19:51)

    # Link komentara

  224. cudo nema neutralnog felsha da nam objasni kako je nama srbima poraz zaista u DNK.
     (milodar, 19. jun 2018 19:51)

    # Link komentara

  225. Ne treba se obazirati na proste izjave, nego Mitrovic i Kolarov da zabijaju golcine da se vidi ko je bolji i jaci! Samo jako momci!
     (Mare, 19. jun 2018 19:49)

    # Link komentara

  226. ja
    De eN K-a. :D
     (Jaran, 19. jun 2018 19:49)

    # Link komentara

  227. Ja ne vidim nista sporno.
     (Oki, 19. jun 2018 19:49)

    # Link komentara

  228. Profil koji prati 2 000 ljudi. Pa to je smesno.
    (City Girl, 19. jun 2018 19:48)

    # Link komentara

  229. Mitar kaze: Sto ne igraju za Kosovo?
     (trol, 19. jun 2018 19:48)

    # Link komentara

  230. ne kazem da su Albanci neka velesila ali ni srbija nije neka zemlja raja gde tece med i mleko.uskoro sam bio u srbiji i sta da vam kazem tako nesto nusam video ni u albaniji siromastvo na skakom cosku.
    (istina, 19. jun 2018 19:27)
    Uskoro si plakao zbog poraza aljbanije, ako cemo vec da se frljamo vremenima, putujemo u buducnost vozom "Nepismenost" i skrnavimo sveti srpski jezik, ta dva srpska padeza su ti vrhunac kulturnog vaznesenja
    (igor, 19. jun 2018 19:48)

    # Link komentara

  231. Heh. Hvala ljudi za dodatnu motivaciju.
    (Sabre, 19. jun 2018 19:47)

    # Link komentara

  232. O porazu koji je "sastavni deo DNK neke nacije" govori nacija koja se diči TUĐIM uspesima, govori nacija kojoj je Srbin Đorđe Kasttiot najveći junak a oni se ubiše od mržnje i kompleksa upravo prema Srbima! Šta drugo reći do slatko se nasmejati!! Inače, kad su "vaši svi ti silni Albanci koji se iza švajcarske zastave nalaze, postavlja se pitanje ZAŠTO ne igraju za vas, ZAŠTO ne izaberu vas, naciju "čiji DNK je satkan od sve samih pobeda"??? Pih, besmislice iskompleksiranih ljudi!!
    (Ivan, 19. jun 2018 19:46)

    # Link komentara

  233. Najgore u svemu ovome je sto ce Svajcarci ni krivi ni duzni da prime 3 komada zbog ovih provokacija.
    (Sasa, 19. jun 2018 19:46)

    # Link komentara

  234. Semenkari mnogo ste smešni!
     (Горан, 19. jun 2018 19:45)

    # Link komentara

  235. Napred Svajcarska.
     (Rasim NP, 19. jun 2018 19:44)

    # Link komentara

  236. Швајцарска може да нас добије само телефоном.Позову,ми се културно јавимо и они кажу:Добили смо вас.
    (артиљерац, 19. jun 2018 19:44)

    # Link komentara

  237. Albanac će uvek biti Albanac, nikad taj nije znao da se integriše i nikad neće biti Švajcarci.
     (apolo, 19. jun 2018 19:42)

    # Link komentara

  238. Place Cirih,place i Tirana a plakace i Kopakabana.
     (GANCO, 19. jun 2018 19:41)

    # Link komentara

  239. dobar ovaj vic sa albancima
     (NecuZvaku, 19. jun 2018 19:39)

    # Link komentara

  240. Koji blam, busaš se, a tvoji igraju za drugu zemlju...
    (pfff, 19. jun 2018 19:38)

    # Link komentara

  241. Vas smo razbili jednom a i drugi cemo put Idemo bre
     (roki, 19. jun 2018 19:37)

    # Link komentara

  242. A trener im je Srbin.
    (db, 19. jun 2018 19:16)

    Trener im je Hrvat iz Sarajeva.
     (Refko Mehmeda Mujkić, 19. jun 2018 19:36)

    # Link komentara

  243. A svega mi su u pravu. Mi ih pustamo da se setkaju po Srbiji, glumimo evropljane, a oni se sprdaju sa nama. Umjesto da im u Srbiju ne bude prijatno uci, mi ih mazimo i pazimo. Nisam za sukobe ali nisam ni da nas svako provocira gdje stigne, dodju u sred BG i isprovoviraju nas. Lijepo im na granici reci ne moze u Srbiju, pa putuj okolo.
     (kaokakao, 19. jun 2018 19:36)

    # Link komentara

  244. Ovo necu ni da citam. Pih
    (Lazni Brkajlo, 19. jun 2018 19:35)

    # Link komentara

  245. Suncokret kikiriki semenke nacija. 
    (Građanin, 19. jun 2018 18:57) 

    Slastičarne, pekare i jeftine pljeske takodje, budi temeljan.
    (Stef, 19. jun 2018 19:01)

    Moje izvinjenje i hvala na dopuni :-)
     (Građanin, 19. jun 2018 19:33)

    # Link komentara

  246. Oni verovatno imaju problem sa DNK cim koriste zastavu Nemanjića. Osim toga ne znam ko je u vecem porazu kad proglasavas nezavisnost 4 puta u zadnjih 100 god.
    (Jole, 19. jun 2018 19:33)

    # Link komentara

  247. Nisu daleko od istine, samo se mi i Bosanci veselimo uz tuzne pesme.
     (dragan, 19. jun 2018 19:32)

    # Link komentara

  248. Postoji li odvratnija zastava na planeti od njihove...
    (Nikola, 19. jun 2018 18:28)

    Напротив, застава је лепа. Онo иза заставе је одвратно.
     (Јабучило, 19. jun 2018 19:32)

    # Link komentara

  249. Kladim se da ce Ljajic dati gol ko u Albaniju i zapusice vam usi
    (saki, 19. jun 2018 19:31)

    # Link komentara

  250. Pa gde je Albanija na svetskom? I Ibrahimovic igrao za Svedsku, ovi nasi za Australiju.
     (Dr., 19. jun 2018 19:31)

    # Link komentara

  251. veliki profil bitan nema sta
    (sin, 19. jun 2018 19:30)

    # Link komentara

  252. Nemojte molim vas nasesti na ove decije provokacije...igrajte fudbal kad nas je ovako dobro krenulo kako reprezentativno tako i u klubovima u Evropi.Pustite narod bez istorije,tradicije
     (Dzontra Volta, 19. jun 2018 19:29)

    # Link komentara

  253. Hahahahaha najjaci vic dana.
     (banjaluka, 19. jun 2018 19:27)

    # Link komentara

  254. Haha o porazu prica drzava koja se nije ni kvalifikovala. xD Albanijo samo ti lepo uzivaj kraj TV ekrana i zapitaj se sto tvoji zemljaci beze iz te drzave i igraju za druge.
    (Miki, 19. jun 2018 19:27)

    # Link komentara

  255. ne kazem da su Albanci neka velesila ali ni srbija nije neka zemlja raja gde tece med i mleko.uskoro sam bio u srbiji i sta da vam kazem tako nesto nusam video ni u albaniji siromastvo na skakom cosku.
    (istina, 19. jun 2018 19:27)

    # Link komentara

  256. I njima ima da damo dva komada!!!
    (celeron, 19. jun 2018 19:24)

    # Link komentara

  257. Pateticni provokatori, iskreno se nadam da ce nasi izdrzati u petak i da nece biti nikakvih gluposti mada kakvi su ovi nista me ne bi iznenadilo!
     (Kol, 19. jun 2018 19:24)

    # Link komentara

  258. Pa mi igramo protiv Svajcarske, sta hoce Albanci?
     (Sale, 19. jun 2018 19:23)

    # Link komentara

  259. Ljajić vam pokazao jednom. Sad će opet. Zato je malo odmarao prvu utakmicu...
    (JPR24, 19. jun 2018 19:21)

    # Link komentara

  260. 2:0
    (za Srbiju, 19. jun 2018 19:21)

    # Link komentara

  261. Neki ovde sad spominju da bi nasi posle ovoga trebali da se naostre, ali zasto? Oni su profesionalci i verujem da su vec dovoljno motivisani. Neciji instagram ili tviter nalog im sigurno ama bas nista ne znaci. A druga bitna stvar. Ja sam kao mali naucen da ignorisem bilo kakve izjave, provokacije i vredjanja jer mi je receno da to pricaju nesigurni ljudi. Vremenom sam to i sam uvideo kako sam bio stariji. Samo sam odgovarao ako je neko hteo fizicki da me napadne. Ovde bi vise trebali Svajcarci realno da se uvrede. Kao oni su Albanija B... nisu ovih nekoliko siptara imali mesta kod njih pa ajde kao igracemo za Svicu..
    (Nikola, 19. jun 2018 19:19)

    # Link komentara

  262. Najjaci su ovi sto kao pisu namerno malim slovom, kao da je to neka uvreda. U stvari jeste, ali za gramatiku. Inace zgazicemo ih samo tako.
    (Jacobo, 19. jun 2018 19:19)

    # Link komentara

  263. Na tribinama Svetskog prvenstva navijači Švajcarske i Srbija, a Albanci idu između redova i prodaju semenke i kikiriki.
    (Rumpelstiltskin, 19. jun 2018 19:18)

    # Link komentara

  264. Svajcarska reprezentacija ne postoji. Reprezentaciju cine oni koji imaju te korene i poreklo. U tome je razlika. Srpsku reprezentaciju cine SRBI i mozemo biti ponosni na to, a vi pricajte sta hocete. Znam da albance boli sto njihova zemlja nije na mundijalu pa moraju da provociraju al neka. Bog sve gleda!
    (hahahh, 19. jun 2018 19:18)

    # Link komentara

  265. A trener im je Srbin.
     (db, 19. jun 2018 19:16)

    # Link komentara

  266. To znaci Kosovo do Nemacke ? i Svica njina ?
     (Gideon, 19. jun 2018 19:16)

    # Link komentara

  267. Гарант постоји и неки њихов а немац који игра у бундеслиги, ово чисто да им спремим алиби и ново надање пошто се изгледа са немцима укрштамо.
    Ауу комедија, нација која је добила државу на поклон, која не постоји на спортској мапи света, и која се хвали туђом државом. Јесу увлакачи то већ знамо, али без зрнца достојанства и гомилом мржње, е то је већ нешто.
    (marko, 19. jun 2018 19:15)

    # Link komentara

  268. Zasto se uopste obazirati na ove koji imaju potrebu stalno nas da provociraju. Pa gde su Albanci na mundijalu. Ovi sto igraju za Svajcarsku jesu neki Albanci i Bosanci. Pa sta? Ne igraju za Albaniju vec za Svajcarsku. A ovi drugi se ponasaju kao da je to reprezentacija Albanije. Lol. Kompleksi. Pa mogli bismo i mi onda da svojatamo slovenacku kosarkasku reprezentaciju.
    (pravosudni gremlin, 19. jun 2018 19:15)

    # Link komentara

  269. (Косовар, 19. jun 2018 19:04)

    Ono kad pišeš srpski na Srpskom portalu. Ja mislim da je Srbija već tu pobednik.
    (Bane, 19. jun 2018 19:14)

    # Link komentara

  270. Semenkari!
    (Nenad, 19. jun 2018 19:14)

    # Link komentara

  271. and where's your A team?
     (ma opasni ste, 19. jun 2018 19:13)

    # Link komentara

  272. Twitter koluma, možeš misliti. Vidim kite se tuđum perjem a kanda već zaboravili onaj poraz u Elbasanu. Svako im ostaje upisano Albanija - Srbija 0:2. A ono što jeste zanimljivo tu je Tošić pa greota da se ne ponovi ipak su oni Albanija 2.
    (Bane, 19. jun 2018 19:12)

    # Link komentara

  273. ovo Sam vec pisao Juce na vest o shakiriju.ja zivim u cirihu i radim kao inzenjer. pitao sam par kolega sta misle o njihovom timu.svajcarci uopste nisu srecni sto u reprezentaciji ima toliko igraca stranog porekla . za njih albanac moze da igra za njihovu reprezentaciju , ima pasos ali uvek ce biti albanac i Nikad svajcarac.
    (ch, 19. jun 2018 19:12)

    # Link komentara

  274. Jako se plašim utakmice protiv Švajcarske.Glavni razlog je Albanci koji igraju za tu reprezentaciju.Sve će učiniti da isprovociraju naše igrače,a znajući nas mentalitet neko od igrača će nasjesti na to i dobiti crveni karton.Volio bih da grijesim ali....
    (Cika Gile, 19. jun 2018 19:11)

    # Link komentara

  275. Za razliku od njih mi imamo DNK-a.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deyan, 19. jun 2018 18:38)

    Čemu "-a"? Jel ti znaš uopšte šta je DNK? Koliko glup komentar, slošilo mi se kad sam pročitao...
    (ja, 19. jun 2018 19:10)

    # Link komentara

  276. Polako momci previse ste se zaigrali s tim vasim izjavama ali znajte TIHA VODA BREG RONI.
    (SoLiLaC, 19. jun 2018 19:10)

    # Link komentara

  277. A oni se razumeju u DNK, rodjeni geneticari.
     (pribil, 19. jun 2018 19:09)

    # Link komentara

  278. Koji su to kompleksasi.
    (kurjak, 19. jun 2018 19:07)

    # Link komentara

  279. Dva bureka sa mesom i dva jogurta.Hvala.
    (Sale, 19. jun 2018 19:06)

    # Link komentara

  280. Upravo je to vaš problem vašeg DNK. Velike frustracije da ne nabrajam kako su nastale...
    (zlatko metohijac, 19. jun 2018 19:05)

    # Link komentara

  281. Швајцарци ће да вас одуче од фудбал, а Бразил ће да ставља печат.
     (Косовар, 19. jun 2018 19:04)

    # Link komentara

  282. Tipično za Albance.Bezvredni kao nacija kite se tuđim perjem.
    Oni nikada neće učestvovati na prvenstvu sveta zato što tamo igraju samo ozbiljne reprezentacije.
    (Aleksandar, 19. jun 2018 19:04)

    # Link komentara

  283. Obična površna provokacija, bez ikakvog pokrića u činjenicama, karakteristično za Albance. Neko igra svetsko irl, neko preko PES-a.
     (Stef, 19. jun 2018 19:03)

    # Link komentara

  284. E ovo su vec kompleksi. Kada ti reprezentaciju druge zemlje smatras svojom. Reprezentacija ima 23 igraca. 4 Albanca od 23 tesko cine Albaniju B :D.
    (a koje su boje te kantice i lopatice?, 19. jun 2018 19:02)

    # Link komentara

  285. Najveca radost na ovom Turniru je da Albanija ne ucestuje na SP u Rusiju. HVALA TI BOZE !
     (MrkiPIN, 19. jun 2018 19:01)

    # Link komentara

  286. Inače Albanija je redovan učesnik Mundijala i poznata sportska nacija, vojna i ekonomska velesila.
     (trn u oku, 19. jun 2018 19:01)

    # Link komentara

  287. Ja kao Srbin, navijam za Švajcarski, zemlju slobode, pravde, demokratije, ljudskih prava, zemlju nade i ponosa, sve ono sto Srbija nije.
     (ilic, 19. jun 2018 19:01)

    # Link komentara

  288. Suncokret kikiriki semenke nacija.
    (Građanin, 19. jun 2018 18:57)

    Slastičarne, pekare i jeftine pljeske takodje, budi temeljan.
     (Stef, 19. jun 2018 19:01)

    # Link komentara

  289. bolje da cute.kao I hrvati,I oni su pobednici kad I'm se pridruzi ceo svet protiv Nas.
     (nik, 19. jun 2018 19:00)

    # Link komentara

  290. Danko
    Pa sta da vam radimo, nego... Sta ima u Albaniji ovog leta???
     (Jaran, 19. jun 2018 19:00)

    # Link komentara

  291. Imate lep i srdačan pozdrav od Kolarova i Ljajića!
    (fantom, 19. jun 2018 19:00)

    # Link komentara

  292. Ne postoji "srpski DNK". Kao ni "albanski DNK".
    (Geneticar, 19. jun 2018 19:00)

    # Link komentara

  293. Profil koji na Tviteru prati 2.000 ljudi je jako bitan inace
     (Ton, 19. jun 2018 18:59)

    # Link komentara

  294. Ja mnogo volim te sto se busaju u grudi. Kako bi bilo lepo da ih cuknemo sa bar dva gola. Sve bi mi oko srca bilo toplo. :)
     (Miki, 19. jun 2018 18:59)

    # Link komentara

  295. Albanci su rodjeni poslasticari
     (RS., 19. jun 2018 18:58)

    # Link komentara

  296. Suncokret kikiriki semenke nacija.
     (Građanin, 19. jun 2018 18:57)

    # Link komentara

  297. I mi ćemo vas da odučimo od života.
     (Građanin, 19. jun 2018 18:56)

    # Link komentara

  298. Parazitiranje na telu drzave Svajcarske. Nije dovoljno sutirati loptu, treba biti odgovoran za svoje ljude, sto ovde nije slucaj.
    (Nestani, ih, 19. jun 2018 18:55)

    # Link komentara

  299. Haha najnetalentovanija nacija Evrope i sire slepa se uz tudju reprezentaciju, komedija.
    (Vlado, 19. jun 2018 18:55)

    # Link komentara

  300. A sta i mi pravimo pricu od ovih koji svetsko mogu samo preko TV da gledaju
     (voja, 19. jun 2018 18:52)

    # Link komentara

  301. Neću d se mešam...al stvarno je to živa istina
     (Stoickov_8_, 19. jun 2018 18:52)

    # Link komentara

  302. Sve ovo kazu oni koji nikad u istoriji svoju drzavu nisu imali a pre sto godina im je poklonili
     (chox, 19. jun 2018 18:51)

    # Link komentara

  303. Mukice. Nacionalni sport ne postojo, uspeh reprezentacije u bilo kom sportu ne postoji, 0 ucesca na velikim takmicenjima... I takvi pricaju o gubitnickom DNK. Pa bar bi takvi trebalo da ćute k'o zaliveni...
    (Mudri Bajo, 19. jun 2018 18:51)

    # Link komentara

  304. 58 medalja u kolektivnim sportovima smo osvojili od raspada SfRJ( olimpijska, evropska i svetska prvenstva muskarci i zene kosarka, rukomet, vaterpolo, odbojka seniori). Niko na svetu osim Amerikanaca nema u tom vremenu vise medalja sa velikih takmicenja iz kolektivnih sportova. Albanci 0 medalja, meni njih malo i zao kakvi su to kompleksi, nije njima lako ziveti sa takvim kompleksima :(
    (Dragan-Borca, 19. jun 2018 18:51)

    # Link komentara

  305. Dobili dva komada kroz uši u sred Albanije i pričaju o porazima.Bolje neka se drže onoga što im ide od ruke.
     (Charlie, 19. jun 2018 18:51)

    # Link komentara

  306. @room: druže, šta pokušavaš da uradiš, kome se pravdaš i kome objašnjavaš? I u Albaniji postoje normalni i fini ljudi, ako ti se diskutuje, diskutuj sa njima, a ne sa ovim koji pišu ovakve stvari (uzgred, ne verujem da ti kojima pišeš uopšte to mogu da pročitaju). Zašto se uzbuđuješ zbog njih?
    (Goran, 19. jun 2018 18:50)

    # Link komentara

  307. Malo treba da se nalozimo.
     (milos, 19. jun 2018 18:50)

    # Link komentara

  308. A jel pitao neko Svajcarce da li bi zeleli da budu B tim Albanije? Hahahaha
    (knez, 19. jun 2018 18:50)

    # Link komentara

  309. jel to rece ekipa koja je izgubila od nas na domacem terenu!
     (duh3, 19. jun 2018 18:50)

    # Link komentara

  310. Koji kompleks! Strašno,a i veoma neistinito. Basket,vaterpolo su samo neki od sportskih aktivnosti gde SRBI DOMINIRAJU....
     (REALNO, 19. jun 2018 18:49)

    # Link komentara

  311. Значи стварно Швалбанија, а ја мислио да се људи шале. Па кад већ играмо против те Швалбаније, учиниће момци да и ови прођу као њихов тим без ШВ. Сигурна победа без примљеног гола. Или 2:0 или 3:0.
    (Небојша, 19. jun 2018 18:49)

    # Link komentara

  312. A bas su potresli ljubimce briselskog sporazuma.
     (ilic, 19. jun 2018 18:49)

    # Link komentara

  313. Ne mogu da nas nauče nicemu jer ne ucestvuju u SP! Kad se plasiraju mogu da pokušaju dotle tišina! Ovako iako izgubimo stajaće Švajcarska, a ne Albanija. Kosovo nije država.
    (istina, 19. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  314. Ne misle oni na fudbal vec na ratove koje smo izgubili 90-ih zahvaljujuci ovima koje ste izabrali da nas ponovo vode u nove gubitke. Evo vec za koji dan ide jedan da potpise konacan poraz.
     (awk, 19. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  315. Nista nije krivo receno od strane Albanaca.
    (Hr, 19. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  316. kad smo mi to ikad izgubili od ovih pekara?? pa gazili smo jih ko plitki potok, gde god da smo se sreli... stvarno ne razumem, a i ove ima da penzijonišemo..
    (dare slovenac, 19. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  317. Blamiraju se ljudi. Oni su prvi u prodaji sjemenki.
     (nenad rs, 19. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  318. Ma Svajcarska im je tim C posto je Kosovo tim B. Ma smesni su skroz
    (Crudelta, 19. jun 2018 18:46)

    # Link komentara

  319. Plače Cirih, plače i Tirana, plakaće i Kopakabana!!!
     (Jopa tonpi, 19. jun 2018 18:45)

    # Link komentara

  320. "Upišite svi u svoj kalendar datum 22. jun – Srbija protiv Švajcarske (B tim Albanije). Ovaj meč će sigurno biti napet. Naučimo te Srbe da im je poraz deo DNK".

    Ovaj nam bas raspali samarcinu. Ako nas pobede bice kao sa Piksijevim golom legenda kaze da Srbima jos zvoni u usima. Zato momci pobedite ih.
    (ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece AV pa vi vidite gde smo, 19. jun 2018 18:44)

    # Link komentara

  321. DNK:
    1. Kosarka
    2. Rukomet
    3. Odbojka
    4. Vaterpolo
    Vama je u DNK da budete pekari i fizikalci
    (petar, 19. jun 2018 18:43)

    # Link komentara

  322. Ovo vodi dete od 15 godina.
     (Ljubisa livac, 19. jun 2018 18:43)

    # Link komentara

  323. Dva najveca straha Albanaca ...Promaja i SRBI... Pozdrav za komsije koji nikad nece dosanjati elitna takmicenja...
     (Rodja, 19. jun 2018 18:43)

    # Link komentara

  324. Ono kad ih dobiješ 2:0 u sred albanije, šta će ,počeli da navijaju za druge, samo da Srbija izgubi. To me tako podseti na neke narikače koji su navijali godinama za fener, real, barsu, makabi, pao, zalgiris itd...
    (Kontraš, 19. jun 2018 18:42)

    # Link komentara

  325. Ako ovo nije dodatni motiv za naše da ostave srce na terenu šta je onda.Za mene je ovo kao da igramo finale mundijala,nešto više od igre.
    Ključni meč po mnogo tome.Idemo Srbijo!!!
     (Kanidja PG, 19. jun 2018 18:41)

    # Link komentara

  326. Imaju 2 reprezentacije ali ni jedna ne valja pa je sada i Švicarska kao njihova.
    (Zed, 19. jun 2018 18:39)

    # Link komentara

  327. Cuj ove, smatraju Svajcarsku za albansku B ekipu hahaha pa gde ste videli da je B ekipa Brazil za A ejipu, pa ta Svajcarska (B) bi vas A tim tj Albaniju razbila sa 5 komada razlike.
    (Petar, 19. jun 2018 18:39)

    # Link komentara

  328. Za razliku od njih mi imamo DNK-a.
     (Deyan, 19. jun 2018 18:38)

    # Link komentara

  329. Ali mi hiljadu puta ponovimo laž i onda verujemo da je istina...
     (Danko, 19. jun 2018 18:38)

    # Link komentara

  330. Rece Albanac LOL
     (Azer, 19. jun 2018 18:38)

    # Link komentara

  331. A u čemu su oni pobednici?U kojoj sferi zivota?Sportu?Nauci?Kulturi?Evo ovako.Mis jesmo najslabiji od svih kolektivnih sportova u fudbalu ali smo bili 5 puta prvaci sveta u košarci,olimpijski šampioni u tom sportu,prvaci sveta u rukometu,olimpijski šampioni u tom sportu(jedna od par država sveta kojoj je to pošlo za rukom),olimpijski šampioni u odbojci,višestruki olimpijski i svetski šampioni u vaterpolu,...A kultura.Imali smo jednog Ivu Andrića(nobelovac),Miloša Crnjanskog,..Nauka-Nikola Tesla(po meni medju 5 najvećih naučnika svih vremena),Mihaila Pupina i da ne nabrajam ostacu ceo dan,..A vi?Ceo svet zna za nas,..Smesna nacija bez istorije,sporta,kulture,..
    (room 1408, 19. jun 2018 18:38)

    # Link komentara

  332. Kažu oni koji ne postoje u svetskom sportu. I čije "patriote", njih šestorica, igraju za Švajcarsku, a ne ni za Albaniju ni za Kosovo.
    (mr no, 19. jun 2018 18:37)

    # Link komentara

  333. "Profil koji na Tviteru prati 2.000 ljudi"

    3,2,1...LOZENJEEE!!!
    (Liverpool FC, 19. jun 2018 18:37)

    # Link komentara

  334. Kazu naciji koja je druga najbolja na svetu u kosarci, koja ima jednog od najboljih tenisera svih vremena, naciji koja je osvojila Davis cup, koja je u vaterpolu osvojila sve sto se moze osvojiti, naciji koja je odlicna i u odbojci.

    Naciji koja i u fudbalu ima neka znacajna ostvarenja (5. mesto na SP u Italiji 1990., osmina finala 1998., pobeda nad Nemackom 2010.)

    Kazu naciji bivseg evropskog i svetskog prvaka Crvene Zvezde, naciji bivseg evropskog vicesampiona Partizana.

    Kazu generalno jednoj od najboljih sportskih nacija na svetu: Srbiji.

    Polako, prvo treba da skoce pa da kazu hop.
     (Kontras, 19. jun 2018 18:37)

    # Link komentara

  335. Pozdravili vas "gubitnici" Kolarov i Ljajić...
     (Wllaxy, 19. jun 2018 18:36)

    # Link komentara

  336. Срби...да науче да им је пораз у ДНК ?????Што волим ове арнауте...????вечити хумор са њима...
    (Vladimir, 19. jun 2018 18:35)

    # Link komentara

  337. Kako je lako pričati kad drugi vode tvoje bitke.
     (don tom, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  338. uopste ne treba obracati paznju na ove primitivce!
    (marko, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  339. Bez nasedanja na provokacije oni to žele. Spamujte ili prijavite ovaj nalog na tw.
    (Pablito, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  340. 2000 pratilaca. Potpuno nebitan profil, ovome se smeju i albanci.
    (Ivan, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  341. Svajcarci su dakle B tim Albanije. Vece ponizenje ne postoji...
     (Vuk, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  342. Au kako su dosadni bre, toliko su jadni da masu svajcarskim perjem kao da je njihovo...strasno...plus je ova "prozivka" na nivou petog razreda osnovne skole
     (haos, 19. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  343. Mora da su i visoka gospoda Svajcarci jako ponosni sto ih nazivaju b timom Albanije...sta ste gospodo dopustili sebi ccccc....
    (kikimusampa, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  344. Poraz deo DNK, xaxa.. Ma da samo kada ste vi uspesni,, xaxaxa
     (pele, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  345. Kad ste ikad nesto osvojili u sportu? Makar to bilo i bocanje...
     (mixi, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  346. Ali profil na tviteru sa 2000 pratlaca. Znači skoro svi koji imaju kompjuter u Albaniji.
     (Kole, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  347. Čuj vesele Albance ....Njihov tim "B" !?!?!?
    Hvala im što ovim šalama , nesvesno opuštaju našu reprezentaciju pred ovaj važan meč.
     (Smrda, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  348. Lažni patriotizam, glupe provokacije, što igraju za Švajcarsku, što ne igraju za Albaniju.
     (Ninamandarina, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  349. Who says?Adem Jasari?
     (miner, 19. jun 2018 18:32)

    # Link komentara

  350. Braćo, tesko. Niste na SP.
     (nista o nicemu, 19. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  351. A 'ladno su proglasili Svajcarsku njihovim B timom! XD
     (Jaran, 19. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  352. Xaxaxaxa, ovo je hit. Živa istina, svi su nas provalili.
     (brza fotografija, 19. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  353. Videcemo ko ce koga da nauci ... ko ce da bude ucitelj a ko djak..
     (Objavite mi komentar, 19. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  354. Odlično je što su se kosovarčići ovoliko napalili. Ima da ih otresemo kao toplomer.
    (MaxBunker, 19. jun 2018 18:30)

    # Link komentara

  355. Haha,njihov B tim.Njihovi su svi B timovi koji igraju protiv Srbije.
     (toba, 19. jun 2018 18:30)

    # Link komentara

  356. A vi ? Sa kim ste u grupi na SP?
     (uefamafia, 19. jun 2018 18:30)

    # Link komentara

  357. Arnauti zive da bi mzeli kakav patetican narod nije ni cudo sto vas svi ugnjetavaju. Nikada vi nista necete da imate pogotovu veliku albaniju.
     (dragan, 19. jun 2018 18:30)

    # Link komentara

  358. Ovo nije uvreda za Srbe nego za Švajcarce pre svih. A reprezentaciju Albanije smo videli, videli smo dron u Beogradu i onaj pamflet sa Velik Albanijom... pa komšije, stvarno se blamirate, igraju Srbija - Švajcarska.
    (Saša, 19. jun 2018 18:29)

    # Link komentara

  359. Vi ste svoje dobili u Elbasanu, ovo nije albanija i vi ne igrate svetsko prvenstvo.
    (Ivan, 19. jun 2018 18:29)

    # Link komentara

  360. Postoji li odvratnija zastava na planeti od njihove...
     (Nikola, 19. jun 2018 18:28)

    # Link komentara

  361. Njima je u DNK da imaju komplekse od Srba
     (Luiz, 19. jun 2018 18:28)

    # Link komentara

  362. Nije im nista drugo preostalo nego da navijaju za tudje. Kao i u drugim stvarima, nemaju nista svoje pa prisvajaju od drugih. To je njima u DNK.
    (Ninja, 19. jun 2018 18:28)

    # Link komentara

  363. Videli smo muk u 90. minuti u Albaniji.
     (Emilio, 19. jun 2018 18:28)

    # Link komentara

  364. Srbija 2 :0 Albanija

    koga bre oni da nauce?
     (Samo Sloga Srbine, 19. jun 2018 18:27)

    # Link komentara

  365. Albanija - Srbija 0:2
    U sred albanije (namerno malim)
    I kome je poraz u dnk??
     (mracna dusa, 19. jun 2018 18:27)

    # Link komentara

  366. Kolarov i ljajic u sred Albanije ?
    (Black, 19. jun 2018 18:26)

    # Link komentara

  367. А ви како 'те?
     (спортски уметник, 19. jun 2018 18:26)

    # Link komentara

  368. Nije bilo gubitničkog DNK u Elbasanu onomad...Al dobro, nek se teše oni
     (Chandler M. Bing, 19. jun 2018 18:26)

    # Link komentara

  369. A sta je bilo bese onomad u Elbasanu?
     (Jevdja, 19. jun 2018 18:26)