Utorak, 19.06.2018.

12:45

Azijci prvi put pobedili Južnoamerikance!

Izvor: A. Kovaèeviæ

Azijci prvi put pobedili Južnoamerikance! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

opop

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 19. jun 2018 18:43

Dosta si omasio. 1.45 nije 55% nego 69%

croata

pre 5 godina

A kad igraju tenis, pa je na jednog kvota 1.9, a na drugog isto toliko, kolike su tu sanse u procentima, Pitagoro?
(bogi, 19. jun

Sad cu da objasnim.
Postotni omjer se izracunava tako da 100% podijelis sa koeficijentom. koef. dobivas kad 100% djelis s postotnim omjerom.
Dakle 100:1.9=52.6%. Toliki je omjer i na jednog i drugog. Zbog tvog loseg odabira koef (trebalo bi biti 2 na jednog i drugog i onda ispadne 50%) kad zbrojis omjere dobijes 105.2%, tih 5% vise je pokrivanje gubitka kladionice. Iako najvise stavljaju matrice od 1.85 na jednog il drugog gdje oni ustvari igraju za 109% ukupnog omjera, ali pravilno rasporedjen. Kod koef. 1.5 i manji gdje postoje jasni favorit ta razlika ukupnog omjera se u potpunosti oduzima favoritu jer koef favorita diktira cijeli tecaj. Ili se uzima u obzir jedino postotni omjer autsajdera. Dakle ako je matrica 1.85, kod penala je slijedeci tecaj, dat ce gol 1.35 nece dat gol 2.90. Postotni omjer za dat ce gol je 74% za nece 35%.
Ako oduzmes favoritu tih 9% preko 100% dobivas stvarnih 65%. Isto tako zadrzis stvarnih 35% na autsajdera, kad ih zbrojis dobijes valjanih 100%.
Malo sam udavio al nadam se da si shvatio.

Gde su favoriti???

pre 5 godina

Nemcacka izgubila
Poljska izgubila
Kolumbija izgubila
Spanija i Portugal nereseno
Argentina nereseno
Brazil nereseno
Sta je sa favoritima????

croata

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.

Overrated

pre 5 godina

@Overrated onda bi otvorio sirom vrata za masovno branjenje rukama svih 11 igraca. Da ne idem dalje do cega bi sve to dovelo.
(Tales, 19. jun 2018 16:30)

Moglo bi na primer da vazi samo jednom na utakmici, a svaki sledeci put i crveni i penal.

Overrated

pre 5 godina

@overrated Ne shvatam zasto mislite da bi onda odbrambeni igraci masovno igrali rukama, u svakom slucaju dobiju gol iz penala, ili crveni karton. Uopste ne mislim da bi igrali masovno rukama, eventualno na kraju utakmice, ali to se i sada dogadja, setite se Urugvaja na proslom prvenstvu.

floki

pre 5 godina

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.
(JPR24, 19. jun 2018 16:41)

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.

JPR24

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.
(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.

E

pre 5 godina

Zar nisu skoro uveli pravilo da kada se svira penal, to se smatra dovoljnom kaznom i da ne treba da se dâ crveni karton?
(nonda, 19. jun 2018 16:51)

Kad igrac slucajno odigra rukom, a ne kad kao golman skine loptu koja ide u gol.

Pedja

pre 5 godina

Koliko covek treba biti glup pa da posle 2 minuta igre pokusava da brani rukama a nije golman ?! Sprecio je pogodak samo za koji minut, a ekipu ostavio na cedilu da 90min igraju bez 1 igraca.
Razumem da se igrao 85min pa pokusa da odbrani crveni karton, masi se penal možda i slicno, ali u prvih 5 minuta...

Gde ja živim

pre 5 godina

Čestitke braći Japanci. Bore se ljudi svaka čast. Nije to neki veliki kvalitet, fizikalije mrljave, ali borbenost svaka čast. Omedetou gozaimasu (trebalo bi ovako, znam pomalo iz animea, izvinjavam se ako nije tačno).

Chicha

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.
(Oliver, 19. jun 2018 15:29)
Ne mora da znaci da je igranje rukom u kaznenom prostoru uvek po pravilu i direktan crveni karton igracu vec se gleda namera ako je lopta upucena direktno u okvir gola onda je nesumnjivo direktan crveni karton jer se namerno sprecava cist pogodak ili obecavajuca sansa u suprotnom se kaznjava samo zutim kartonom. Primer za to je nasa reprezentacija, 2006 Dudic pravi penal protiv Obale slonovace, dobija zuti karton a 2010 Kuzmanovic i Vidic protiv Gane i Nemacke takodje posle igranja rukom dobijaju samo zute kartone jer sva tri slucaja nisu bili obecavajuci napadi protivnika. Inace sudija Skomina danas nazalost ocajan, nastavlja po starom kao i u utakmicama Lige sampiona, posle ovoga tesko da ce mu dati i osminu finala da sudi.

Overrated

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.

@

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.
(Bot na kvadrat, 19. jun 2018 15:42)

Zato su iz Azije 3-4 reprezentacije, a iz Europe 13 + jedna ako osvoje SP Europska država

Bane

pre 5 godina

(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Nikako igrači treba da razmišljaju, početak je meča igra se još iha ha posle toga a ti isključen. Ovaj potez bi bio opravdan bukvalno u samom finišu ali na početku glupost igrača i epilog poraz.

anonymous

pre 5 godina

Au kako ce ova grupa biti zanimljiva! Kolumbija mora da se vadi protiv Poljske i Senegala koji su vrlo dobre ekipe, pogotovo Senegal.

323

pre 5 godina

Ovo ce biti "cudno" prvenstvo i verujte mi imamo veliku sansu. Vidimo kako igraju favoriti. A kako igraju kao slabije reprezentacije. Japan?? Tako ce biti...Srbija?Samo da dobijemo CH.Pa i oni su favoriti, rasturili u kvalifikacijama? Secam se kada smo rasturali u kvalifikacijama a na SP? Niko jos ne shvata,imamo ODLICAN tim. To ovde mnogi jos ne shvataju a i na SP. Idemo SRBIJA!!

Marko

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.
(duki, 19. jun 2018 13:23)

Pa u nekim tvojim ocekivanjima da ali ovako tesko. Prolaze Poljska i Kolumbija iz ove grupe.

pobeda

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)

Kvari spektakl? Pa valjda je postovanje pravila vaznije. Da nije dobio crveni, time bi Japanci bili osteceni. Sancez je sprecio cist gol rukom, to je crveni karton bez razmisljanja

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.

Oliver

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.

thetrashhero

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.
(Sabre, 19. jun 2018 14:41)
Vidic&Kuzmanovic u Juznoj Africi, Mihajlovic u Francuskoj 2x.

the chox

pre 5 godina

Glupi komentator kaze da Cuardado preteruje sto pokusava na gradnju lopte iznudi faul i da mu sudija to ne e svirati...
Najbolje mu je da se drzi tenisa

poznavalac

pre 5 godina

ovaj skomina je najgori sudija ovaj faul ne bi falkaova mma dosudila, a kriterijum sudjenja posle penala i crvenog zestoko na strani kolumbije, kao da su oni krivi zato sto su ovi pravili greske i na pocetku sami sebe ostetili

Lepi

pre 5 godina

" Poljska vec vidjena u nokaut fazi??Zasto??Pogledajte igrace Kolumbije,jaci su duplo od Poljaka!
(Tidabudibuda, 19. jun 2018 14:19)"

Senegal danas pobeduje Poljsku 100%. Vidimo se nakon tog meca

Sabre

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.

Rezon

pre 5 godina

Aj ne bitno sto cekam Kolumbiju za 250e vec sto prika ides u 2oj minuti rukom spasavati gol pa covece cela utakmica pred vama a ovako sad sa 10 igraca je pretesko.I sto ovaj izvede Cuadrada nije mi jasno?

vatrena voda

pre 5 godina

Slazem se da Poljska ima dobre sanse za drugu fazu, ali nece biti da je vec vidjena. Japan blagi autsajder u ovoj grupi, ostali su fizički nadmoćniji, sama atmosfera u japanskoj selekciji nije bila na nivou nakon otkaza Vahidu

Lex

pre 5 godina

Znate sta je najveca tragedija u ovom crvenom i penalu? Cak 20% igraca Fantazija ima Sanceza,a on ode u zestok minus.Malo je.falilo da ga i ja stavim...

Zdravce

pre 5 godina

Jel moze neko ko se razume da kaze da li je bio faul kod slobodnjaka?

Rekao bih da jeste, usao je nogom u putanju delimicno, al ne razumem se bas

Rolero

pre 5 godina

Prvi crveni karton na 15oj utakmici prvenstva.
Samo je u Meksiku '86 bio duži niz bez isključenja. Tada je prvi igrač pocrvenio na 16oj utakmici

djinajlu93

pre 5 godina

Ne razumem cemu komentari za penal i crveni. Nije Skomina unistio utakmicu vec Sanchez, odbrana cistog gola rukom i normalno je da se sankcionise crvenim kartonom, nema tu sta da se prica. Pravilo penal i crveni ne moze da se ukine jos, bas zbog ovakvih stvari, jer ovakav "prekrsaj" mora biti crveni karton bez obzira sto je penal.

MarkoIXS

pre 5 godina

Ovaj slobodan udarac što je dosudjen Kolumbiji iz kojeg je gol postigla je najveći skandal do sada na svetskom prvenstvu. Zasto je sada VAR zatajio, zašto ????

Zuca

pre 5 godina

Japan ostecen. Falkao je napravio faul i jos odglumio za oskara. Sudija koliko je bio u pravu kod penala i crvenog, toliko je pokvario utisak ovom odlukom.

...

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)
Odbranio gol rukom a ti pitas zasto crveni? Zezas?

duki

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.

pobeda

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)

Kvari spektakl? Pa valjda je postovanje pravila vaznije. Da nije dobio crveni, time bi Japanci bili osteceni. Sancez je sprecio cist gol rukom, to je crveni karton bez razmisljanja

duki

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.

Oliver

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.

Pedja

pre 5 godina

Koliko covek treba biti glup pa da posle 2 minuta igre pokusava da brani rukama a nije golman ?! Sprecio je pogodak samo za koji minut, a ekipu ostavio na cedilu da 90min igraju bez 1 igraca.
Razumem da se igrao 85min pa pokusa da odbrani crveni karton, masi se penal možda i slicno, ali u prvih 5 minuta...

...

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)
Odbranio gol rukom a ti pitas zasto crveni? Zezas?

the chox

pre 5 godina

Glupi komentator kaze da Cuardado preteruje sto pokusava na gradnju lopte iznudi faul i da mu sudija to ne e svirati...
Najbolje mu je da se drzi tenisa

thetrashhero

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.
(Sabre, 19. jun 2018 14:41)
Vidic&Kuzmanovic u Juznoj Africi, Mihajlovic u Francuskoj 2x.

E

pre 5 godina

Zar nisu skoro uveli pravilo da kada se svira penal, to se smatra dovoljnom kaznom i da ne treba da se dâ crveni karton?
(nonda, 19. jun 2018 16:51)

Kad igrac slucajno odigra rukom, a ne kad kao golman skine loptu koja ide u gol.

Lex

pre 5 godina

Znate sta je najveca tragedija u ovom crvenom i penalu? Cak 20% igraca Fantazija ima Sanceza,a on ode u zestok minus.Malo je.falilo da ga i ja stavim...

MarkoIXS

pre 5 godina

Ovaj slobodan udarac što je dosudjen Kolumbiji iz kojeg je gol postigla je najveći skandal do sada na svetskom prvenstvu. Zasto je sada VAR zatajio, zašto ????

JPR24

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.
(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.

djinajlu93

pre 5 godina

Ne razumem cemu komentari za penal i crveni. Nije Skomina unistio utakmicu vec Sanchez, odbrana cistog gola rukom i normalno je da se sankcionise crvenim kartonom, nema tu sta da se prica. Pravilo penal i crveni ne moze da se ukine jos, bas zbog ovakvih stvari, jer ovakav "prekrsaj" mora biti crveni karton bez obzira sto je penal.

vatrena voda

pre 5 godina

Slazem se da Poljska ima dobre sanse za drugu fazu, ali nece biti da je vec vidjena. Japan blagi autsajder u ovoj grupi, ostali su fizički nadmoćniji, sama atmosfera u japanskoj selekciji nije bila na nivou nakon otkaza Vahidu

@

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.
(Bot na kvadrat, 19. jun 2018 15:42)

Zato su iz Azije 3-4 reprezentacije, a iz Europe 13 + jedna ako osvoje SP Europska država

323

pre 5 godina

Ovo ce biti "cudno" prvenstvo i verujte mi imamo veliku sansu. Vidimo kako igraju favoriti. A kako igraju kao slabije reprezentacije. Japan?? Tako ce biti...Srbija?Samo da dobijemo CH.Pa i oni su favoriti, rasturili u kvalifikacijama? Secam se kada smo rasturali u kvalifikacijama a na SP? Niko jos ne shvata,imamo ODLICAN tim. To ovde mnogi jos ne shvataju a i na SP. Idemo SRBIJA!!

Bane

pre 5 godina

(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Nikako igrači treba da razmišljaju, početak je meča igra se još iha ha posle toga a ti isključen. Ovaj potez bi bio opravdan bukvalno u samom finišu ali na početku glupost igrača i epilog poraz.

poznavalac

pre 5 godina

ovaj skomina je najgori sudija ovaj faul ne bi falkaova mma dosudila, a kriterijum sudjenja posle penala i crvenog zestoko na strani kolumbije, kao da su oni krivi zato sto su ovi pravili greske i na pocetku sami sebe ostetili

Zuca

pre 5 godina

Japan ostecen. Falkao je napravio faul i jos odglumio za oskara. Sudija koliko je bio u pravu kod penala i crvenog, toliko je pokvario utisak ovom odlukom.

anonymous

pre 5 godina

Au kako ce ova grupa biti zanimljiva! Kolumbija mora da se vadi protiv Poljske i Senegala koji su vrlo dobre ekipe, pogotovo Senegal.

Gde ja živim

pre 5 godina

Čestitke braći Japanci. Bore se ljudi svaka čast. Nije to neki veliki kvalitet, fizikalije mrljave, ali borbenost svaka čast. Omedetou gozaimasu (trebalo bi ovako, znam pomalo iz animea, izvinjavam se ako nije tačno).

Rezon

pre 5 godina

Aj ne bitno sto cekam Kolumbiju za 250e vec sto prika ides u 2oj minuti rukom spasavati gol pa covece cela utakmica pred vama a ovako sad sa 10 igraca je pretesko.I sto ovaj izvede Cuadrada nije mi jasno?

Sabre

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.

floki

pre 5 godina

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.
(JPR24, 19. jun 2018 16:41)

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.

Rolero

pre 5 godina

Prvi crveni karton na 15oj utakmici prvenstva.
Samo je u Meksiku '86 bio duži niz bez isključenja. Tada je prvi igrač pocrvenio na 16oj utakmici

croata

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.

Lepi

pre 5 godina

" Poljska vec vidjena u nokaut fazi??Zasto??Pogledajte igrace Kolumbije,jaci su duplo od Poljaka!
(Tidabudibuda, 19. jun 2018 14:19)"

Senegal danas pobeduje Poljsku 100%. Vidimo se nakon tog meca

Chicha

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.
(Oliver, 19. jun 2018 15:29)
Ne mora da znaci da je igranje rukom u kaznenom prostoru uvek po pravilu i direktan crveni karton igracu vec se gleda namera ako je lopta upucena direktno u okvir gola onda je nesumnjivo direktan crveni karton jer se namerno sprecava cist pogodak ili obecavajuca sansa u suprotnom se kaznjava samo zutim kartonom. Primer za to je nasa reprezentacija, 2006 Dudic pravi penal protiv Obale slonovace, dobija zuti karton a 2010 Kuzmanovic i Vidic protiv Gane i Nemacke takodje posle igranja rukom dobijaju samo zute kartone jer sva tri slucaja nisu bili obecavajuci napadi protivnika. Inace sudija Skomina danas nazalost ocajan, nastavlja po starom kao i u utakmicama Lige sampiona, posle ovoga tesko da ce mu dati i osminu finala da sudi.

Gde su favoriti???

pre 5 godina

Nemcacka izgubila
Poljska izgubila
Kolumbija izgubila
Spanija i Portugal nereseno
Argentina nereseno
Brazil nereseno
Sta je sa favoritima????

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.

Overrated

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.

croata

pre 5 godina

A kad igraju tenis, pa je na jednog kvota 1.9, a na drugog isto toliko, kolike su tu sanse u procentima, Pitagoro?
(bogi, 19. jun

Sad cu da objasnim.
Postotni omjer se izracunava tako da 100% podijelis sa koeficijentom. koef. dobivas kad 100% djelis s postotnim omjerom.
Dakle 100:1.9=52.6%. Toliki je omjer i na jednog i drugog. Zbog tvog loseg odabira koef (trebalo bi biti 2 na jednog i drugog i onda ispadne 50%) kad zbrojis omjere dobijes 105.2%, tih 5% vise je pokrivanje gubitka kladionice. Iako najvise stavljaju matrice od 1.85 na jednog il drugog gdje oni ustvari igraju za 109% ukupnog omjera, ali pravilno rasporedjen. Kod koef. 1.5 i manji gdje postoje jasni favorit ta razlika ukupnog omjera se u potpunosti oduzima favoritu jer koef favorita diktira cijeli tecaj. Ili se uzima u obzir jedino postotni omjer autsajdera. Dakle ako je matrica 1.85, kod penala je slijedeci tecaj, dat ce gol 1.35 nece dat gol 2.90. Postotni omjer za dat ce gol je 74% za nece 35%.
Ako oduzmes favoritu tih 9% preko 100% dobivas stvarnih 65%. Isto tako zadrzis stvarnih 35% na autsajdera, kad ih zbrojis dobijes valjanih 100%.
Malo sam udavio al nadam se da si shvatio.

Overrated

pre 5 godina

@overrated Ne shvatam zasto mislite da bi onda odbrambeni igraci masovno igrali rukama, u svakom slucaju dobiju gol iz penala, ili crveni karton. Uopste ne mislim da bi igrali masovno rukama, eventualno na kraju utakmice, ali to se i sada dogadja, setite se Urugvaja na proslom prvenstvu.

Overrated

pre 5 godina

@Overrated onda bi otvorio sirom vrata za masovno branjenje rukama svih 11 igraca. Da ne idem dalje do cega bi sve to dovelo.
(Tales, 19. jun 2018 16:30)

Moglo bi na primer da vazi samo jednom na utakmici, a svaki sledeci put i crveni i penal.

Zdravce

pre 5 godina

Jel moze neko ko se razume da kaze da li je bio faul kod slobodnjaka?

Rekao bih da jeste, usao je nogom u putanju delimicno, al ne razumem se bas

opop

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 19. jun 2018 18:43

Dosta si omasio. 1.45 nije 55% nego 69%

Marko

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.
(duki, 19. jun 2018 13:23)

Pa u nekim tvojim ocekivanjima da ali ovako tesko. Prolaze Poljska i Kolumbija iz ove grupe.

Overrated

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.

Marko

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.
(duki, 19. jun 2018 13:23)

Pa u nekim tvojim ocekivanjima da ali ovako tesko. Prolaze Poljska i Kolumbija iz ove grupe.

Lex

pre 5 godina

Znate sta je najveca tragedija u ovom crvenom i penalu? Cak 20% igraca Fantazija ima Sanceza,a on ode u zestok minus.Malo je.falilo da ga i ja stavim...

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.

Overrated

pre 5 godina

@Overrated onda bi otvorio sirom vrata za masovno branjenje rukama svih 11 igraca. Da ne idem dalje do cega bi sve to dovelo.
(Tales, 19. jun 2018 16:30)

Moglo bi na primer da vazi samo jednom na utakmici, a svaki sledeci put i crveni i penal.

the chox

pre 5 godina

Glupi komentator kaze da Cuardado preteruje sto pokusava na gradnju lopte iznudi faul i da mu sudija to ne e svirati...
Najbolje mu je da se drzi tenisa

Zdravce

pre 5 godina

Jel moze neko ko se razume da kaze da li je bio faul kod slobodnjaka?

Rekao bih da jeste, usao je nogom u putanju delimicno, al ne razumem se bas

Overrated

pre 5 godina

@overrated Ne shvatam zasto mislite da bi onda odbrambeni igraci masovno igrali rukama, u svakom slucaju dobiju gol iz penala, ili crveni karton. Uopste ne mislim da bi igrali masovno rukama, eventualno na kraju utakmice, ali to se i sada dogadja, setite se Urugvaja na proslom prvenstvu.

duki

pre 5 godina

po meni je senegal potencijalno iznenadjenje sampionata. ujednacena grupa iz koje mogu da prodju mozda i kao prvoplasirani a ako odu na engleze eto ih u cetvrtfinalu. u svakom slucaju ocekujem da budu najbolja africka reprezentacija na turniru.

323

pre 5 godina

Ovo ce biti "cudno" prvenstvo i verujte mi imamo veliku sansu. Vidimo kako igraju favoriti. A kako igraju kao slabije reprezentacije. Japan?? Tako ce biti...Srbija?Samo da dobijemo CH.Pa i oni su favoriti, rasturili u kvalifikacijama? Secam se kada smo rasturali u kvalifikacijama a na SP? Niko jos ne shvata,imamo ODLICAN tim. To ovde mnogi jos ne shvataju a i na SP. Idemo SRBIJA!!

Chicha

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.
(Oliver, 19. jun 2018 15:29)
Ne mora da znaci da je igranje rukom u kaznenom prostoru uvek po pravilu i direktan crveni karton igracu vec se gleda namera ako je lopta upucena direktno u okvir gola onda je nesumnjivo direktan crveni karton jer se namerno sprecava cist pogodak ili obecavajuca sansa u suprotnom se kaznjava samo zutim kartonom. Primer za to je nasa reprezentacija, 2006 Dudic pravi penal protiv Obale slonovace, dobija zuti karton a 2010 Kuzmanovic i Vidic protiv Gane i Nemacke takodje posle igranja rukom dobijaju samo zute kartone jer sva tri slucaja nisu bili obecavajuci napadi protivnika. Inace sudija Skomina danas nazalost ocajan, nastavlja po starom kao i u utakmicama Lige sampiona, posle ovoga tesko da ce mu dati i osminu finala da sudi.

croata

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.

thetrashhero

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.
(Sabre, 19. jun 2018 14:41)
Vidic&Kuzmanovic u Juznoj Africi, Mihajlovic u Francuskoj 2x.

floki

pre 5 godina

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.
(JPR24, 19. jun 2018 16:41)

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.

vatrena voda

pre 5 godina

Slazem se da Poljska ima dobre sanse za drugu fazu, ali nece biti da je vec vidjena. Japan blagi autsajder u ovoj grupi, ostali su fizički nadmoćniji, sama atmosfera u japanskoj selekciji nije bila na nivou nakon otkaza Vahidu

Lepi

pre 5 godina

" Poljska vec vidjena u nokaut fazi??Zasto??Pogledajte igrace Kolumbije,jaci su duplo od Poljaka!
(Tidabudibuda, 19. jun 2018 14:19)"

Senegal danas pobeduje Poljsku 100%. Vidimo se nakon tog meca

MarkoIXS

pre 5 godina

Ovaj slobodan udarac što je dosudjen Kolumbiji iz kojeg je gol postigla je najveći skandal do sada na svetskom prvenstvu. Zasto je sada VAR zatajio, zašto ????

pobeda

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)

Kvari spektakl? Pa valjda je postovanje pravila vaznije. Da nije dobio crveni, time bi Japanci bili osteceni. Sancez je sprecio cist gol rukom, to je crveni karton bez razmisljanja

Gde ja živim

pre 5 godina

Čestitke braći Japanci. Bore se ljudi svaka čast. Nije to neki veliki kvalitet, fizikalije mrljave, ali borbenost svaka čast. Omedetou gozaimasu (trebalo bi ovako, znam pomalo iz animea, izvinjavam se ako nije tačno).

@

pre 5 godina

Do sada najveci utisak SP je da su azijske reprezentacije totalni raspad i krs,kakve li su tek te azijske kvalifikacije,sta li se tamo desava,bilo bi zanimljivo gledati taj haos.
(Bot na kvadrat, 19. jun 2018 15:42)

Zato su iz Azije 3-4 reprezentacije, a iz Europe 13 + jedna ako osvoje SP Europska država

poznavalac

pre 5 godina

ovaj skomina je najgori sudija ovaj faul ne bi falkaova mma dosudila, a kriterijum sudjenja posle penala i crvenog zestoko na strani kolumbije, kao da su oni krivi zato sto su ovi pravili greske i na pocetku sami sebe ostetili

Rezon

pre 5 godina

Aj ne bitno sto cekam Kolumbiju za 250e vec sto prika ides u 2oj minuti rukom spasavati gol pa covece cela utakmica pred vama a ovako sad sa 10 igraca je pretesko.I sto ovaj izvede Cuadrada nije mi jasno?

Oliver

pre 5 godina

Crveni karton je potpuno opravdan,jer je namerna igra rukom koja sprecava siguran pogodak. Sta bi bilo da je penal promasen,a igrac nije dobio crveni karton? Onda bi se Kolumbija izvukla samo sa zutim kartonom. Druga je prica kad je penal zbog faula,onda se procenjuje kakav je faul.Obicno je dovoljan zuti karton,ali za neki pogibeljan start ili ako napravi golman kao poslednji igrac kad ga napadac zaobidje onda moze crveni. Ali za igranje rukom u golmanskom stilu mora crveni.

...

pre 5 godina

evo ga opet sudija koji kvari spektakl, dobro penal ali pobogu covece zasto crveni?
(branimir, 19. jun 2018 14:10)
Odbranio gol rukom a ti pitas zasto crveni? Zezas?

JPR24

pre 5 godina

Zbog ovakvih situacija bi ja uveo uslovni crveni karton. Ako pogode penal onda samo zuti za ovog koji je igrao rukom, ako promase penal crveni. Prevelika je ovo kazna za jednu ekipu, i igrac manje i 90% suguran gol.
(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Onda je bolje dati zuti i nema sutiranja penala vec prizna gol koji bi bio ocigledno i teraj dalje... Kasna jeste velika, ali gde njemu u prvim minutima utakmice pada na pamet ruama da brani ? Da je pri kraju utakmice, i da razumes, pokusao, ali na pocetku ! Penal ok mozda i promasi mada svi znamo da su golmanove sanse negde oko 10%, ali ipak ti kolege igraju 85 minuta sa igrace manje.

Zuca

pre 5 godina

Japan ostecen. Falkao je napravio faul i jos odglumio za oskara. Sudija koliko je bio u pravu kod penala i crvenog, toliko je pokvario utisak ovom odlukom.

E

pre 5 godina

Zar nisu skoro uveli pravilo da kada se svira penal, to se smatra dovoljnom kaznom i da ne treba da se dâ crveni karton?
(nonda, 19. jun 2018 16:51)

Kad igrac slucajno odigra rukom, a ne kad kao golman skine loptu koja ide u gol.

Gde su favoriti???

pre 5 godina

Nemcacka izgubila
Poljska izgubila
Kolumbija izgubila
Spanija i Portugal nereseno
Argentina nereseno
Brazil nereseno
Sta je sa favoritima????

anonymous

pre 5 godina

Au kako ce ova grupa biti zanimljiva! Kolumbija mora da se vadi protiv Poljske i Senegala koji su vrlo dobre ekipe, pogotovo Senegal.

Pedja

pre 5 godina

Koliko covek treba biti glup pa da posle 2 minuta igre pokusava da brani rukama a nije golman ?! Sprecio je pogodak samo za koji minut, a ekipu ostavio na cedilu da 90min igraju bez 1 igraca.
Razumem da se igrao 85min pa pokusa da odbrani crveni karton, masi se penal možda i slicno, ali u prvih 5 minuta...

Sabre

pre 5 godina

Kakav bog otac. Ja sam odusevljen. Pokusavam da zamislim gori start, kako je neko VISE mogao da unisti sopstvenu ekipu jednim potezom, i evo, ne ide mi.

djinajlu93

pre 5 godina

Ne razumem cemu komentari za penal i crveni. Nije Skomina unistio utakmicu vec Sanchez, odbrana cistog gola rukom i normalno je da se sankcionise crvenim kartonom, nema tu sta da se prica. Pravilo penal i crveni ne moze da se ukine jos, bas zbog ovakvih stvari, jer ovakav "prekrsaj" mora biti crveni karton bez obzira sto je penal.

Bane

pre 5 godina

(Overrated, 19. jun 2018 16:23)

Nikako igrači treba da razmišljaju, početak je meča igra se još iha ha posle toga a ti isključen. Ovaj potez bi bio opravdan bukvalno u samom finišu ali na početku glupost igrača i epilog poraz.

croata

pre 5 godina

A kad igraju tenis, pa je na jednog kvota 1.9, a na drugog isto toliko, kolike su tu sanse u procentima, Pitagoro?
(bogi, 19. jun

Sad cu da objasnim.
Postotni omjer se izracunava tako da 100% podijelis sa koeficijentom. koef. dobivas kad 100% djelis s postotnim omjerom.
Dakle 100:1.9=52.6%. Toliki je omjer i na jednog i drugog. Zbog tvog loseg odabira koef (trebalo bi biti 2 na jednog i drugog i onda ispadne 50%) kad zbrojis omjere dobijes 105.2%, tih 5% vise je pokrivanje gubitka kladionice. Iako najvise stavljaju matrice od 1.85 na jednog il drugog gdje oni ustvari igraju za 109% ukupnog omjera, ali pravilno rasporedjen. Kod koef. 1.5 i manji gdje postoje jasni favorit ta razlika ukupnog omjera se u potpunosti oduzima favoritu jer koef favorita diktira cijeli tecaj. Ili se uzima u obzir jedino postotni omjer autsajdera. Dakle ako je matrica 1.85, kod penala je slijedeci tecaj, dat ce gol 1.35 nece dat gol 2.90. Postotni omjer za dat ce gol je 74% za nece 35%.
Ako oduzmes favoritu tih 9% preko 100% dobivas stvarnih 65%. Isto tako zadrzis stvarnih 35% na autsajdera, kad ih zbrojis dobijes valjanih 100%.
Malo sam udavio al nadam se da si shvatio.

Rolero

pre 5 godina

Prvi crveni karton na 15oj utakmici prvenstva.
Samo je u Meksiku '86 bio duži niz bez isključenja. Tada je prvi igrač pocrvenio na 16oj utakmici

opop

pre 5 godina

Golmanova sansa kod penala je puno veca.
Po statistici, sansa da ne bude gol je od 30 do 35%. Od tri penala jedan bi trebao biti promasaj.
(floki, 19. jun 2018 17:21)

Za ove koji udaraju minuse, lik je totalno u pravu. Kakvih 10%.
Bookmakeri su mila majka za shvatiti statisticke omjere.
Kladjenje uzivo kod penala koef da ce past gol nikad ne pada ispod 1.35 bio i najlosiji golman u pitanju, a kod nekih vrhunskih golmana koeficijent da ce primiti gol penje se do 1.4, pa cak i 1.45 (kod casilasa je svojevremeno vazio taj koef.) Za one koji ne razumiju omjere, tih 1.45 znaci 45% da nece biti gol, a svega 55% da ce biti gol. Blaga prednost za onoga koji puca penal. Al normala je igrac vs golman 65%-35% za gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 19. jun 2018 18:43

Dosta si omasio. 1.45 nije 55% nego 69%