Corleone
pre 6 godina
Bas
Četvrtak, 19.04.2018.
11:00
Izvor: B92
pre 6 godina
Bas
pre 6 godina
Petkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovaosada dvaput naglasava da je Cirkovic neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
(nista o nicemu, 19. april 2018 18:26
Da neko iz zvezde da bi bilo 3:3 ,troje iz Partizana ,troje iz zvezde da je isao Cirkovic bilo bi 4:3, decko je lepo objasnio.Valjda Cirkovic najbolje zna da li je bio povredjen ili ne.
pre 6 godina
Ovaj se hvali sto je izgubio od Argentine 6-0 jer je ona posle od nekoga izgubila isto toliko? Kako je to za pohvalu to samo on zna... i njegov sin.
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
(sedmica, 19. april 2018 12:04)
Evo ja da ti odgovorim zasto postujem Petkovica.
Plasirao se na SP ispred jedne SPANIJE koja je posle tog SP sve osvojila Ali sve. Reci mi kada su Spanci igrali baraz pre toga. Drugo doveo je limitiran tim do savrsenstva. Sa platom 3000 e. Savezu napravio 8.5 mil E. Plus najjace ugovore sa lavom i jelenom itd...
Ucestvovao sa bepostojecom zemljom na SP. CG se tada vex odvojila. i imao mnogk pehova Zadnji i krucijalni je bio sa sinom. A nasa nacija kavkva je takva je jedva ceka da razapne nekoga. U poslednjoj utakmici u kvalifikacijama vidic dobija crveni ne moze da igra prvu utakmicu protiv Hol. Gubimo Sledeca argentina nacija trazi da se otvorimo na pobedu i desava se kolaps. Povreda vidica svadja sa kezmanom podeljena reprezentacija a najbolji napadac M Vucinic dva meseca pred Sp povredjen. Sam pobedio na marakani Hrvate U21 sa modricom itd...Na kraju bozija ruka Dudic daje obali slonovace prvu istorijsku pobedu. Tu utakmicu poceli sa 14 igraca povrede kartoni rasulo. Rezultat 4 u grupi. SP 2010 isto 4 u grupi atmosfera 100 bolja RAntic plata 100 000e. Sada nas vodi Krstajic koji sumnjam da zna sve igrace Brazila koji ce istrcazi protiv nas u Moskvi. Petrovic je gresio i posle SP podneo ostavku.RAntic za 4 mesto u grupi nijei kasnije uteo savezu jos 2 mil ra raskid ugovora. sve u svemu Petko je tragicna figura naseg fudbala i verujte da bi nam bolhe bilo sa njim sada nego sa Krstajicem.
pre 6 godina
@krivosija: pa ako je svejedno, zasto nije vodio mene??? da mu je bilo svejedno ne bi vodio sina na ekskurziju...
pre 6 godina
Covece napravila se frka zbog poziva sinu kao da je njega odabrao u konkurenciji Zidana,Figa i Ronaldinja a ne Bisevca,Luneta Lukovica i Dusana Djokica,ispade da je pozicija igraca koji ce da popuni prostor odlucujuci faktor,da je 23.igrac po bitnosti ustvari najbitniji,a toliko je to,ustvari, bezbacajno da je komotno mogao da ne zove nikoga,ionako reprezentacije cak i one najjace igraju u rosteru sa tek 15-16 igraca.I nikad mi nije bila jasna histerija oko spiskova selektora,jedino od njih ocekujem da redovno zovu tih petnaestak najboljih,ostatak rostera mogu da cine Misa Tumbas i Stole Piksi,svejedno je.
pre 6 godina
Njega sam zapamtio po tome što mu je sin igrao za reprezentaciju kada ni za svoj klub nije...
pre 6 godina
Da li smo nešto naučili? I sada će nam menadžeri sastvaljati reprezentaciju. (Zato su i doveli Krstajica). Živi bili pa videli kakav će biti spisak za SP. Napravićemo mi aferu pre odlaska kao i uvek.
Igrali smo protiv odličnih timova Holandije i Argentine bez standardne odbrane (bez Vidica a posle i Krstajica). Ni danas ih ne bi dobili. Na kraju ako već svi menadžeri ubacuju svoje sto osudjujemo selektora zbog jednog poziva - sinu? Sin ne bi ni imao bitniju minutažu a mogao je da pokrije par mesta i timu.
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
pre 6 godina
Njegova najveca greska sto nije isao do kraja sa sinom i stavio ga u prvu postavu,pokazao bi autoritet koga je izgubio na samom takmicenju dozvolivsi raspad sistema a sa druge strane Dusan verovatno ne bi pravio greske kao sto je Djordjevic protiv Holandije koja nas je kostala poraza,o rukometasu Dudicu da i ne govorim,a tesko da bi bio gori i od odbrane koju su Argentinci razmontitali.Na prvenstvu se videlo koliko nam Vidic znaci,sa njim primismo 1 gol u kvalifikacijama,bez njega 10 na prvenstvu,i jos neki imaju obraza da ga pljuju.
pre 6 godina
@BBL
Koje timove je vodio? Pa samim tim sto je sa Servettom za koji niko ovde nije ni cuo uzeo titulu u Svajcarskoj govori dosta. U toj generaciji Servetta je igrao i Sonny Anderson, za njega si mozda i cuo posto je nakon toga presao u Francusku, u Lyonu postigao oko 70 golova na 100 meceva.
Cisto poredjenja radi, Radomir Antic (po misljenju mnogih najbolji selektor kojeg smo imali) je sa mnogo jacom ekipom od ove koju je Petko vodio ostvario isti rezultat kao i Petko.... odnosno poslednje mesto u grupi koja je bila losije od one koju smo imali u Nemackoj 2006.
pre 6 godina
Petkovic je rekao da nismo culi razloge, a novine nisu pravile afere.
Aman, covece, Muslin je rekao nikada nece dozvoliti da mu polusvet sastavlja tim, tacka. Novine su pisale, i dalje pisu bajke o onom prosecnom klincu SMSu i da vredi 10 hiljada milijardi.
Intervjuer umesto da to kaze on cuti, zasto?
pre 6 godina
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 16:
Nije bilo boljih? Jesi ti nama dobar?
pre 6 godina
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona i to protiv Reala.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
(Tolle, 19. april 2018 15:14)
Albert Nadj nije posle SP igrao protiv Reala u Partizanu jer SP nije bilo 1999te godine. Aj informisi se
pre 6 godina
Selektor koji je sina pozvao u seniorsku reprezentaciju !
pre 6 godina
Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности
Ko je ostrascen to moze da ti kaze samo neko neutralan... Ti druze da te neko da pita da biras koga sada u reprezentaciju Zoran Tosic ili Nemanja Radonjic vrv bi rekao Tosic... Tako da nemojmo vise o ostrascenosti
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
pre 6 godina
Stilcovani,za 1974 se slazem,iako nisu iste pozicije,1982 Jovanovic,iako dobar odbrambeni igrac nije imao mesta,jer skoro 2 godine nije ni igrao,a Krmpota?Najbolji desni bek u to vreme kod nas.Ko bi od nabrojanih igrao na toj poziciji?Uzgred tada su pre ovih trebali da odu Mlinaric-najbolji igrac sezone i Pasic iz Sarajeva.Nije recimo isao ni Dule Savic,u izlaznoj godini pred inostranstvo.U to vreme porediti njegov,i u zemlji i u Evropi,golgeterski ucinak sa Manceovim je krajne neobjektivno.
pre 6 godina
Ne mogu vam obecati da cemo osvojiti
pre 6 godina
Niko nikad, a i neće unakaziti francusku reprezentaciju kao što je učinio Ilija Petković. Nisu mu mogli ništa kao što danas ne mogu Mesiju. Kao selektor nije mogao uraditi ništa jer su negativni spoljni uticaji preovladali. Naši najveći fudbaleri i stručnjaci se uvek sistematski uništavaju od političara.
pre 6 godina
Стварно немам начина свима да одговорима, алли на неке коментаре морам
@Urox
Дудић својим играма заслужио, а Нађ није? Мислим стварно... Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности.
@mifo @ korto
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
pre 6 godina
@BBL totalno van konteksta ali Ivan Curkovic je izabran za najboljeg igraca Sent Etjena u istoriji.
pre 6 godina
Šestko ...
pre 6 godina
Bio sam na toj utakmici. Pravo ponizenje, ali atmosfera na tom Mundijalu je bila fantasticna, tako da nisam nesto dugo tugovao. Licno, imao sam cast da vidim provi gol Mesija na Mundijalu uzivo, i to desnom nogom. A imao je i asistenciju.
pre 6 godina
Izvrstan interviju!Petkovic kao uvek konstruktivan,bez okolisenja a uz to veoma pozitivan za stanje u nasem fudbalu.Respekt!To sto mladi danas,a i po neki stariji osudjuju njega za neuspeh reprezentacije stoji samo po rezultatskoj osnovi.sve ostalo a on je napomenuo,nije mogao bitnije da utice sem da improviziraPovrede kljucnih igraca,Vidica i Dragutinovica,nerazumni postupci Kezmana,pa se atmosfera u reprezentaciji srusila ko kula od karata. Zavrsni udarac je bio njegov poziv sinu,pa je nacija eksplodirala,a reprezentacija kolabrirala!Medjutim to i sad nije toliko vazno,raduje me da je on stao u odbranu Krstajica i veoma pozitivno i ohrabrujuce se izrazava i objasnjava za sadasnje stanje u reprezentaciji.Mi smo nacija koja voli da trazi uzroke svoje sadasnjosti u proslosti a ne da izvuce pouke od iste.Pustimo u miru da se selektor i igraci spreme za SP odigraju sto bolje a ako se kockice sloze mozda i postignemo zapazen uspeh.Jedan sam od onih koji se ne nadaju "cudu" kako to Petko voli da apostrofira,ali cuda su moguca,zar ne!Igracki nismo bas jaci od ostalih ali ni slabiji.Grupa je teska zbog izrazitog favovorita Brazila, ali sa njima igramo na kraju,pre toga da vidimo sta cemo u prva dva susreta postici.Petkovic to lepo izlaze i baca akcenat na dve prve utakmice.Posto ima to iskustvo svaki savet je dobar.Vazno je da igraci daju svoj maksimum i da odigraju na svom nivou.Sve ostalo ce doci na svoje.
pre 6 godina
@Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Druze, ti si nesto pobrkao. Drobnjak je igrao kosarku i to u Partizanu. Bolje nemoj vise da se javljas, ne brukaj se elementarnim neznanjem.
pre 6 godina
Koliko ovde većina nema pojma...dušan petković nije bio nikakav kreativac, u principu nije bio ni veznjak...čovek je bio štoper s tim da je u ofk igrao nekada i zadnjeg veznog.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Sve si lepo objasnio, ali kome objašnjavaš, ovaj bi okrivio zvezdu i za rat u Siriji.
Dodao bih da su na tom SP stvari dodatno zakomplikovane povredom Mirka Vučinića, zbog toga je faktički umesto Vučinića otišao sin Dušan. O ponašanju Kežmana neću trošiti reči, dovoljno je reći da ga je Antić precrtao bez diskusije.
pre 6 godina
@Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
(., 19. april 2018 11:24)
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona. Na toj poziciji je Igor Duljaj bio neprikosnoven, a za drugo mesto su se borili Albert Nadj i Nenad Kovacevic. Nadam se da ti nema potrebe objasnjavati zasto Nadj ispred Kovacevica.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић
Ajde decko ispisa kilomentarski komentar gde pametujes a i sam si navijacki ostrascen... JA sam zvezdas i nije Nadj bio za reprezentaciju u tom trenutku a Dudic jeste bez obzira kako je odigrao prvenstvo... ali Ilic i Vukic kad god su iggrali za reprezentaciju bilo je zasluzeno, jer taj Sasa Ilic i danas sa milion godina zna da da pas i koliko god vinjaka da je popio i jedva se kretao ima Kliker i za onog vaseg Jankovica je i danas doktor
pre 6 godina
Ja Sam tada zaradio lepe parice jer Sam rekao da ce na kraju da pozove I svog sina na SP I celo moje drustvo mi je govorilo da sam lud : a palo je I jagnje I prase na raznju a I kes jer jednostavno znam nas gubitnicki mentalitet u fudbalu !
pre 6 godina
@hmm
У праву си, није ми лако. Поред гомиле проблема, сам себи додајем још једну муку - фудбал и расправу са људима који не могу да виде неке очигледне ствари.
Да, Огњеновић је ушао уместо Нађа, Алберт је последњи отпао са списка, заједно са Ранковићем из Обилића, који се повредио. Уместо њих је ушао Перица и, мислим, Мирослав Стевић, при том, Мирослав је својим играма у Бундес лиги то заслужио. Перица није. Обојица су, осим меча са Немачком, све остале мечеве преседели на клупи.
Друго, у којим је то квалификацијама играо Милан Дудић? У квалификацијама за куп УЕФА, Куп купова или тадашњу Лигу шампиона можда, али у квалификацијама за светско првенство 2006 није, односно, мувао се око репрезентације, био 22 или 23 играч, не зато што је то заслужио, већ по звездином кључу. Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића. Није тешко проверити ово што пишем, имате, хвала богу, интернет, па ако сте тада имали мало година да се сећате, проверите на нету. Није тешко.
pre 6 godina
Ljudi pogledajte tim Argentine da re utakmice: Messi, Tevez, Riquelme, Cambiasso, mascherano, Crespo, saviola, Heinze, Maxi,...i danas bi nas razbili.
Argentina: Abbondanzieri, Burdisso, Ayala, Heinze, Sorin, Maxi (Messi 74), Mascherano, Gonzalez (Cambiasso 16), Riquelme, Saviola (Tevez 58), Crespo.
Subs Not Used: Coloccini, Aimar, Cruz, Cufre, Franco, Milito, Palacio, Scaloni, Ustari.
pre 6 godina
Nije jedini ali jeste jedan od glavnih krivaca za fijasko u Nemačkoj 2006. Bilo je mesta za neke marginalce/igrače za prodaju i potrošene "zvezde" (Zoran Đorđević, Milan Dudić, Savo Milošević) ali zato su klupu grejali ili nisu ni pozvani igrači koji su bili u životnoj formi (Saša Ilić, Zvonimir Vukić, Nikola Žigić, Boško Janković). Pored toga, imajući u vidu sve što je tada pratilo reprezentaciju, čudi me da sve tri utakmice nismo izgubili sa po 6:0.
pre 6 godina
Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Aj mi onda objasni zašto su se u postavi na SP protiv Holandije iznenada našli Nenad Đorđević i Nađ iako jedva da su odigrali neki minut u kvalifikacijama?
Ne mislim da ih je iko gurao, već da se Petko prekombinovao, ali zašto su igrači partizana bili u startnoj postavi ako je zvezda toliko moćna i uticajna.
pre 6 godina
Da, samo sto se to Argentini desi jednom u 100 godina i to ne na prvenstvu. Dao Bog da im i mi uvalimo 6 komada ali sumnjam.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Изгледа да ти је звезда крива и за те приватне проблеме које помињеш, стављаш звезду у сваки контекст, наравно негативан.
pre 6 godina
@ Zvezdarac
Kakav crni kreativni igrac ? Sin nije imao mesta u Zvezdi i Partizanu. Kada bi Covic nekom magijom uspeo da ubaci sina da bude mahac peskira u reprenzetaciji i da se nadje neko pametan da komentarise kreativnost Filipa. Rambo je bio kreativac pa nije bio ni na najsiroj listi kod Petkovica. To sto sin nije otisao na SP ne menja cinjenicu da je licno zbog njega otpao Bane Ivanovic jer je sin prijavljen u protokolu SP i SiCG je ostala bez mogucnosti zamene
pre 6 godina
Jedan od, ako ne i najsramniji selektor ikada u srpskom fudbalu. To što je bio veliki fudbaler, nema veze sa trenerskim poslom. I Džaja je bio fudbalerčina, rolao i proturao celoj Evropi kroz noge pa je mrtav `ladan doveo Onjila za 300k i garantovao da je igrač. Igrati i znati suštinu igre nije isto. To se nažalost kod nas često meša ili relativizuje.
pre 6 godina
Ovde mnogi zaboravljaju dva bitna razloga loseg rezultata. Glavni je povreda Vidica. Vidic i Krstajic su bili kljuc uspeha u kvalifikacijama. Stubovi odbrane koja je bila ubedljivo najbolja u Evropi. Drugi razlog je Kezman. On je uneo losu atmosferu, a njegov odnos prema reprezentaciji i saigracima se najbolje video kad je namerno dobio direktan crveni karton protiv Argentine i posle toga napustio reprezentaciju. Kad se na to doda i haos oko selektorovog sina, jos smo i dobro prosli. A za ovog sto kaze da je Perica Ognjenovic isao 1998. umesto Nadja jedno objasnjenje. Nadj je bio zadnji vezni, Ognjenovic je bio napadac. Ako je neko poveden umesto Nadja, to je bio Mirpslav Stevic, koji ni pre ni posle toga nije bio u reprezentaciji, a ni na tom SP nije igrao.Inace meni kao Zvezdasu nisu smetali ni Duljaj, ni Vukic, ni Ilic. Cak mislim da bismo bili mnogo efikasniji da je Ilic igrao vise. Smetao mi je Savo Milosevic koji je bio potpuno van forme, a igrao je iako je tandem Zigic-Kezman odlicno funkcionisao, i iz njihovih akcija su pali neki od najbitnijih golova u kvalifikacijama, na primer u gostima protiv Spanije i protiv Bosne kad je overeno prvo mesto.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
pre 6 godina
@banat
Najgore sa Dusanom Petkovićem je što je čovek bio u odličnoj formi te sezone i bio je jedan od najboljih kreativnih igrača iz naše lige. Mislim da je bio u boljoj formi od npr Predraga Đorđevića koji je igrao dobro u kvalifikacijama ali je bio u padu forme tokom sezone 2005/06. Nešto slično kao Tadić u ovom ciklusu. Evo ove sezone loš a prvih 6-7 utakmica kvalifikacija je on izneo maltene sam.
pre 6 godina
@oko
Sin je bio veznjak, kreativan igrač i NIJE išao na SP.
pre 6 godina
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
(Korto, 19. april 2018 12:38)
Уз дужно поштовање Ненаду Ковачевићу, који је био изузетан борац, он у најбољим данима није био ни близу Алберта Нађа. Његова игра с лоптом у ногама је била непостојећа, а пас у напред мисаона именица. на његовом месту, класичног задњег везног, задуженог за деструкцију игре, имали смо Игора Дуљаја, који је, ипак, класа изнад Ненада Ковачевића. А о Пиксијевим играма и игрицама на месту председника савеза и Црвене Звезде не бих овај пут. Није ни место, ни време. Срдачан поздрав.
pre 6 godina
najgore prvenstvo ikad sve uktakmice pogresan izbor igraca pozicije sacuvaj boze. dobro smo i prosli protiv holandije trebali dobiti 10 ak komada, zlo
pre 6 godina
E sad pogledajte nase kosarkarske trenere Obradovic, Ivkovic, Maljkovic, Pesic i da ne nabrajam to je sam evropski vrh nema dalje a pogledajte ove fudbalske strucnjake. Pa mi imamo odlicne rezultate kakvi su nam treneri, mislim na fudbal.
pre 6 godina
Crnogorci su prvo zapaprili sa odvajanjem(konstatujem,nemam ništa protiv) a onda je on poveo sina ni krivog ni dužnog.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
pre 6 godina
Taj tim je realno bio igrački limitiran i to je jedini razlog poraza, 1:0 protiv Holandije,3:2 protiv Drogbe jesu sasvim korektni porazi sa obzirom na igrački kadar kojim smo raspolagali. Argentini smo jednostavno ušli u mašinu. A Dušan Petković je svakako bio ozbiljan igrač koji je igrao u ozbiljnim timovima,sećam ga se kao razornog šutera i igrača za koga sam se pitao što ga ne zovu u reprezentaciju.
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић и сви играчи који су икад играли у Партизану, али им зато на смета Милан Дудић, којег су Пикси и Терзић на силу убацили у репрезентацију да би се боље продао. На том првенству имали смо шансу да гледамо Дудића против Батистуте и Дрогбе. На шта је то личило, сви се добро сећамо. Иначе, специјалитет Црвене Звезде је убацивање играча у репрезентацију ради боље продаје. 1974 - Кирил Дојчиновски, а не иде Моца Вукотић, 1982 - Никола Јовановић и Златко Крмпотић, не иду Цицо Крањчар, Моца Вукотић, Драган Манце и Гузо Вујовић. 1998 - Перица Огњеновић, Нађ због њега губи место. 2006 - Милан Дудић и Душан Баста, нема Банета Ивановића. Само 1990 и 2010 нису успели да убаце неког свог специјалца, јер су на клупама била тренерска имена која то нису дозвољавала. Питам се, кога ће сад да убаце, Вујадина Савића или Немању Радоњића, можда чак обојицу. Један има 27 година, за њега је инострана каријера Душана Петковића недостижан сан, или другог јер је дао гол Партизану. По том принципу, позив би требало да добије и Бојић из Чуке који је јуче урнисао Ђукића и "екипу". Нека се спреми Мијат Гаћиновић да испадне из тима јер најСрбскији клуб има играче за продају.
pre 6 godina
Selektor Srbije mora da se trazi medju najboljim domacim trenerima koje imamo u tom trenutku.Prosecan ne moze da izadje na kraj sa ovim nasim od igraca,ne umeju sami sebe da motivisu,zato je selektor mnogo bitna stavka u nasoj rep. mozda i najbitnija.
pre 6 godina
“Kucamo na vrata zaboravljenih asova”
pre 6 godina
"Petković kaže i da cela zemlja mora da stane iza 'Orlova' i da podrška ne sme da izostane kakav god rezultat naši momci budu ostvarili na Završnom turniru najvećeg takmičenja u svetu sporta."
Кога боли уво?! Ко су фудбалери да сви треба да станемо иза њих? Ко нормалан се узбуђује око тога?
pre 6 godina
petkovic uopste nije hrabar i smart selektor. mozda je imao neku pricu u timu...neko zajednistvo...sta znam, ali bez pravog znanja kod jacih protivnika prolazis tacno onako kako smo mi prosli.
pre 6 godina
Poveo sina koji nije bio kalibar ni za superligu bez imalo blama i stida ..Antic je bio gospodin za sve vas
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
pre 6 godina
Od te utakmice, Petko je postao Šestko.
pre 6 godina
Primili smo samo JEDAN gol u kvalifikacijama za SP! Da li neko zna jel to rekord kvalifikacija ikada ili samo za to takmicenje 2006 u Nemackoj?
pre 6 godina
'Ne mogu vam obecati da cemo biti svetski prvaci, ali mogu vam obecati i da necemo..a e aae' :)
pre 6 godina
Kvalifikacije odlicne, SP odigrano jako lose. To je bilans SP 2006. Kao covjek, Petko je mozda sasvim ok. Sto se tice Petka i njegovog kvaliteta kao trenera, koje je on klubove/reprezentacije trenirao jos u karijeri? Hvala, dovidjena.
Mada generalno, svi ti koji su, ili su bili u savezu prethodnih 20 godina tipa Bata Djora, Kosan, Terza, Kokeza, Curkovic i sl., bljak. Jasno mi je zasto neki od fudbalera ne igraju za reprezentaciju najbolje, kad znaju da svojim uspjehom doprinose istovremeno i uspjehu gore pomenute ekipe.
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
pre 6 godina
Petko ce nažalost biti upamćen kao Šestko!
pre 6 godina
Nazalost bio sam tamo. Sramotno. Da sam na njegovom mestu ne bi nikad pomenuo tu utakmicu. Ponekad se dese ovakvi rezultati ali kad si licno odgovaran za losu atmosferu onda nema izgovora
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
(Oko, 19. april 2018 11:11)
Против Холандије је на десног бека изненада ставио Ненада Ђорђевића који је био класичан штопер, и то играч из супер лиге. Да ли се неко изненадио што није успевао да изађе на крај са Робеном, можда једино Петко..
pre 6 godina
Какав је то играч био.
Десно крило светске класе.
Силина, форца, прави ураган на крилу.
Оно што су данас Лерој Сане и Рахим Стерлинг из Манчестер ситија, то је био Илија Петковић за нашу репрезентацију Југославије на Светском првенству 1974. у Немачкој-десно крило светске класе.
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku? Koliki sam transfer blama tada doziveo, to je bilo strasno
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku?
(???, 19. april 2018 11:06)
Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
pre 6 godina
sad ćemo od brazila 7:0
pre 6 godina
I ja baksuz bas za tu utakmicu nadjem karte,mi svi napaljeni,ceo Gelsenkirchen se trese.I onda dodje Rikelme i drustvo i mi se smirismo do kraja tekme....
pre 6 godina
Meni nisu jasni ljudi koji toliko kritikuju Petkovica. Doveo je tim u kome je Ognjen Koroman bio vazan sraf do Svetskog prvenstva sa samo jednim primljenim golom. Ono za sina je ipak bila greska, mada kontam kada je primetio da svi varaju pomislio sto ne bi i ja. Imali smo selektore koji su imali znacajno jace timove pa nista nisu uspeli da postignu
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku? Koliki sam transfer blama tada doziveo, to je bilo strasno
pre 6 godina
Petko ce nažalost biti upamćen kao Šestko!
pre 6 godina
I ja baksuz bas za tu utakmicu nadjem karte,mi svi napaljeni,ceo Gelsenkirchen se trese.I onda dodje Rikelme i drustvo i mi se smirismo do kraja tekme....
pre 6 godina
'Ne mogu vam obecati da cemo biti svetski prvaci, ali mogu vam obecati i da necemo..a e aae' :)
pre 6 godina
Meni nisu jasni ljudi koji toliko kritikuju Petkovica. Doveo je tim u kome je Ognjen Koroman bio vazan sraf do Svetskog prvenstva sa samo jednim primljenim golom. Ono za sina je ipak bila greska, mada kontam kada je primetio da svi varaju pomislio sto ne bi i ja. Imali smo selektore koji su imali znacajno jace timove pa nista nisu uspeli da postignu
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
(Oko, 19. april 2018 11:11)
Против Холандије је на десног бека изненада ставио Ненада Ђорђевића који је био класичан штопер, и то играч из супер лиге. Да ли се неко изненадио што није успевао да изађе на крај са Робеном, можда једино Петко..
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku?
(???, 19. april 2018 11:06)
Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
pre 6 godina
Какав је то играч био.
Десно крило светске класе.
Силина, форца, прави ураган на крилу.
Оно што су данас Лерој Сане и Рахим Стерлинг из Манчестер ситија, то је био Илија Петковић за нашу репрезентацију Југославије на Светском првенству 1974. у Немачкој-десно крило светске класе.
pre 6 godina
Od te utakmice, Petko je postao Šestko.
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић и сви играчи који су икад играли у Партизану, али им зато на смета Милан Дудић, којег су Пикси и Терзић на силу убацили у репрезентацију да би се боље продао. На том првенству имали смо шансу да гледамо Дудића против Батистуте и Дрогбе. На шта је то личило, сви се добро сећамо. Иначе, специјалитет Црвене Звезде је убацивање играча у репрезентацију ради боље продаје. 1974 - Кирил Дојчиновски, а не иде Моца Вукотић, 1982 - Никола Јовановић и Златко Крмпотић, не иду Цицо Крањчар, Моца Вукотић, Драган Манце и Гузо Вујовић. 1998 - Перица Огњеновић, Нађ због њега губи место. 2006 - Милан Дудић и Душан Баста, нема Банета Ивановића. Само 1990 и 2010 нису успели да убаце неког свог специјалца, јер су на клупама била тренерска имена која то нису дозвољавала. Питам се, кога ће сад да убаце, Вујадина Савића или Немању Радоњића, можда чак обојицу. Један има 27 година, за њега је инострана каријера Душана Петковића недостижан сан, или другог јер је дао гол Партизану. По том принципу, позив би требало да добије и Бојић из Чуке који је јуче урнисао Ђукића и "екипу". Нека се спреми Мијат Гаћиновић да испадне из тима јер најСрбскији клуб има играче за продају.
pre 6 godina
"Petković kaže i da cela zemlja mora da stane iza 'Orlova' i da podrška ne sme da izostane kakav god rezultat naši momci budu ostvarili na Završnom turniru najvećeg takmičenja u svetu sporta."
Кога боли уво?! Ко су фудбалери да сви треба да станемо иза њих? Ко нормалан се узбуђује око тога?
pre 6 godina
Nazalost bio sam tamo. Sramotno. Da sam na njegovom mestu ne bi nikad pomenuo tu utakmicu. Ponekad se dese ovakvi rezultati ali kad si licno odgovaran za losu atmosferu onda nema izgovora
pre 6 godina
Primili smo samo JEDAN gol u kvalifikacijama za SP! Da li neko zna jel to rekord kvalifikacija ikada ili samo za to takmicenje 2006 u Nemackoj?
pre 6 godina
Poveo sina koji nije bio kalibar ni za superligu bez imalo blama i stida ..Antic je bio gospodin za sve vas
pre 6 godina
E sad pogledajte nase kosarkarske trenere Obradovic, Ivkovic, Maljkovic, Pesic i da ne nabrajam to je sam evropski vrh nema dalje a pogledajte ove fudbalske strucnjake. Pa mi imamo odlicne rezultate kakvi su nam treneri, mislim na fudbal.
pre 6 godina
sad ćemo od brazila 7:0
pre 6 godina
Crnogorci su prvo zapaprili sa odvajanjem(konstatujem,nemam ništa protiv) a onda je on poveo sina ni krivog ni dužnog.
pre 6 godina
Ovde mnogi zaboravljaju dva bitna razloga loseg rezultata. Glavni je povreda Vidica. Vidic i Krstajic su bili kljuc uspeha u kvalifikacijama. Stubovi odbrane koja je bila ubedljivo najbolja u Evropi. Drugi razlog je Kezman. On je uneo losu atmosferu, a njegov odnos prema reprezentaciji i saigracima se najbolje video kad je namerno dobio direktan crveni karton protiv Argentine i posle toga napustio reprezentaciju. Kad se na to doda i haos oko selektorovog sina, jos smo i dobro prosli. A za ovog sto kaze da je Perica Ognjenovic isao 1998. umesto Nadja jedno objasnjenje. Nadj je bio zadnji vezni, Ognjenovic je bio napadac. Ako je neko poveden umesto Nadja, to je bio Mirpslav Stevic, koji ni pre ni posle toga nije bio u reprezentaciji, a ni na tom SP nije igrao.Inace meni kao Zvezdasu nisu smetali ni Duljaj, ni Vukic, ni Ilic. Cak mislim da bismo bili mnogo efikasniji da je Ilic igrao vise. Smetao mi je Savo Milosevic koji je bio potpuno van forme, a igrao je iako je tandem Zigic-Kezman odlicno funkcionisao, i iz njihovih akcija su pali neki od najbitnijih golova u kvalifikacijama, na primer u gostima protiv Spanije i protiv Bosne kad je overeno prvo mesto.
pre 6 godina
Kvalifikacije odlicne, SP odigrano jako lose. To je bilans SP 2006. Kao covjek, Petko je mozda sasvim ok. Sto se tice Petka i njegovog kvaliteta kao trenera, koje je on klubove/reprezentacije trenirao jos u karijeri? Hvala, dovidjena.
Mada generalno, svi ti koji su, ili su bili u savezu prethodnih 20 godina tipa Bata Djora, Kosan, Terza, Kokeza, Curkovic i sl., bljak. Jasno mi je zasto neki od fudbalera ne igraju za reprezentaciju najbolje, kad znaju da svojim uspjehom doprinose istovremeno i uspjehu gore pomenute ekipe.
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
pre 6 godina
“Kucamo na vrata zaboravljenih asova”
pre 6 godina
petkovic uopste nije hrabar i smart selektor. mozda je imao neku pricu u timu...neko zajednistvo...sta znam, ali bez pravog znanja kod jacih protivnika prolazis tacno onako kako smo mi prosli.
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић
Ajde decko ispisa kilomentarski komentar gde pametujes a i sam si navijacki ostrascen... JA sam zvezdas i nije Nadj bio za reprezentaciju u tom trenutku a Dudic jeste bez obzira kako je odigrao prvenstvo... ali Ilic i Vukic kad god su iggrali za reprezentaciju bilo je zasluzeno, jer taj Sasa Ilic i danas sa milion godina zna da da pas i koliko god vinjaka da je popio i jedva se kretao ima Kliker i za onog vaseg Jankovica je i danas doktor
pre 6 godina
Njega sam zapamtio po tome što mu je sin igrao za reprezentaciju kada ni za svoj klub nije...
pre 6 godina
najgore prvenstvo ikad sve uktakmice pogresan izbor igraca pozicije sacuvaj boze. dobro smo i prosli protiv holandije trebali dobiti 10 ak komada, zlo
pre 6 godina
Ljudi pogledajte tim Argentine da re utakmice: Messi, Tevez, Riquelme, Cambiasso, mascherano, Crespo, saviola, Heinze, Maxi,...i danas bi nas razbili.
Argentina: Abbondanzieri, Burdisso, Ayala, Heinze, Sorin, Maxi (Messi 74), Mascherano, Gonzalez (Cambiasso 16), Riquelme, Saviola (Tevez 58), Crespo.
Subs Not Used: Coloccini, Aimar, Cruz, Cufre, Franco, Milito, Palacio, Scaloni, Ustari.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
pre 6 godina
Taj tim je realno bio igrački limitiran i to je jedini razlog poraza, 1:0 protiv Holandije,3:2 protiv Drogbe jesu sasvim korektni porazi sa obzirom na igrački kadar kojim smo raspolagali. Argentini smo jednostavno ušli u mašinu. A Dušan Petković je svakako bio ozbiljan igrač koji je igrao u ozbiljnim timovima,sećam ga se kao razornog šutera i igrača za koga sam se pitao što ga ne zovu u reprezentaciju.
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
(sedmica, 19. april 2018 12:04)
Evo ja da ti odgovorim zasto postujem Petkovica.
Plasirao se na SP ispred jedne SPANIJE koja je posle tog SP sve osvojila Ali sve. Reci mi kada su Spanci igrali baraz pre toga. Drugo doveo je limitiran tim do savrsenstva. Sa platom 3000 e. Savezu napravio 8.5 mil E. Plus najjace ugovore sa lavom i jelenom itd...
Ucestvovao sa bepostojecom zemljom na SP. CG se tada vex odvojila. i imao mnogk pehova Zadnji i krucijalni je bio sa sinom. A nasa nacija kavkva je takva je jedva ceka da razapne nekoga. U poslednjoj utakmici u kvalifikacijama vidic dobija crveni ne moze da igra prvu utakmicu protiv Hol. Gubimo Sledeca argentina nacija trazi da se otvorimo na pobedu i desava se kolaps. Povreda vidica svadja sa kezmanom podeljena reprezentacija a najbolji napadac M Vucinic dva meseca pred Sp povredjen. Sam pobedio na marakani Hrvate U21 sa modricom itd...Na kraju bozija ruka Dudic daje obali slonovace prvu istorijsku pobedu. Tu utakmicu poceli sa 14 igraca povrede kartoni rasulo. Rezultat 4 u grupi. SP 2010 isto 4 u grupi atmosfera 100 bolja RAntic plata 100 000e. Sada nas vodi Krstajic koji sumnjam da zna sve igrace Brazila koji ce istrcazi protiv nas u Moskvi. Petrovic je gresio i posle SP podneo ostavku.RAntic za 4 mesto u grupi nijei kasnije uteo savezu jos 2 mil ra raskid ugovora. sve u svemu Petko je tragicna figura naseg fudbala i verujte da bi nam bolhe bilo sa njim sada nego sa Krstajicem.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Sve si lepo objasnio, ali kome objašnjavaš, ovaj bi okrivio zvezdu i za rat u Siriji.
Dodao bih da su na tom SP stvari dodatno zakomplikovane povredom Mirka Vučinića, zbog toga je faktički umesto Vučinića otišao sin Dušan. O ponašanju Kežmana neću trošiti reči, dovoljno je reći da ga je Antić precrtao bez diskusije.
pre 6 godina
Njegova najveca greska sto nije isao do kraja sa sinom i stavio ga u prvu postavu,pokazao bi autoritet koga je izgubio na samom takmicenju dozvolivsi raspad sistema a sa druge strane Dusan verovatno ne bi pravio greske kao sto je Djordjevic protiv Holandije koja nas je kostala poraza,o rukometasu Dudicu da i ne govorim,a tesko da bi bio gori i od odbrane koju su Argentinci razmontitali.Na prvenstvu se videlo koliko nam Vidic znaci,sa njim primismo 1 gol u kvalifikacijama,bez njega 10 na prvenstvu,i jos neki imaju obraza da ga pljuju.
pre 6 godina
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
(Korto, 19. april 2018 12:38)
Уз дужно поштовање Ненаду Ковачевићу, који је био изузетан борац, он у најбољим данима није био ни близу Алберта Нађа. Његова игра с лоптом у ногама је била непостојећа, а пас у напред мисаона именица. на његовом месту, класичног задњег везног, задуженог за деструкцију игре, имали смо Игора Дуљаја, који је, ипак, класа изнад Ненада Ковачевића. А о Пиксијевим играма и игрицама на месту председника савеза и Црвене Звезде не бих овај пут. Није ни место, ни време. Срдачан поздрав.
pre 6 godina
Jedan od, ako ne i najsramniji selektor ikada u srpskom fudbalu. To što je bio veliki fudbaler, nema veze sa trenerskim poslom. I Džaja je bio fudbalerčina, rolao i proturao celoj Evropi kroz noge pa je mrtav `ladan doveo Onjila za 300k i garantovao da je igrač. Igrati i znati suštinu igre nije isto. To se nažalost kod nas često meša ili relativizuje.
pre 6 godina
@ Zvezdarac
Kakav crni kreativni igrac ? Sin nije imao mesta u Zvezdi i Partizanu. Kada bi Covic nekom magijom uspeo da ubaci sina da bude mahac peskira u reprenzetaciji i da se nadje neko pametan da komentarise kreativnost Filipa. Rambo je bio kreativac pa nije bio ni na najsiroj listi kod Petkovica. To sto sin nije otisao na SP ne menja cinjenicu da je licno zbog njega otpao Bane Ivanovic jer je sin prijavljen u protokolu SP i SiCG je ostala bez mogucnosti zamene
pre 6 godina
Nije jedini ali jeste jedan od glavnih krivaca za fijasko u Nemačkoj 2006. Bilo je mesta za neke marginalce/igrače za prodaju i potrošene "zvezde" (Zoran Đorđević, Milan Dudić, Savo Milošević) ali zato su klupu grejali ili nisu ni pozvani igrači koji su bili u životnoj formi (Saša Ilić, Zvonimir Vukić, Nikola Žigić, Boško Janković). Pored toga, imajući u vidu sve što je tada pratilo reprezentaciju, čudi me da sve tri utakmice nismo izgubili sa po 6:0.
pre 6 godina
Bio sam na toj utakmici. Pravo ponizenje, ali atmosfera na tom Mundijalu je bila fantasticna, tako da nisam nesto dugo tugovao. Licno, imao sam cast da vidim provi gol Mesija na Mundijalu uzivo, i to desnom nogom. A imao je i asistenciju.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
pre 6 godina
Ne mogu vam obecati da cemo osvojiti
pre 6 godina
Covece napravila se frka zbog poziva sinu kao da je njega odabrao u konkurenciji Zidana,Figa i Ronaldinja a ne Bisevca,Luneta Lukovica i Dusana Djokica,ispade da je pozicija igraca koji ce da popuni prostor odlucujuci faktor,da je 23.igrac po bitnosti ustvari najbitniji,a toliko je to,ustvari, bezbacajno da je komotno mogao da ne zove nikoga,ionako reprezentacije cak i one najjace igraju u rosteru sa tek 15-16 igraca.I nikad mi nije bila jasna histerija oko spiskova selektora,jedino od njih ocekujem da redovno zovu tih petnaestak najboljih,ostatak rostera mogu da cine Misa Tumbas i Stole Piksi,svejedno je.
pre 6 godina
Ovaj se hvali sto je izgubio od Argentine 6-0 jer je ona posle od nekoga izgubila isto toliko? Kako je to za pohvalu to samo on zna... i njegov sin.
pre 6 godina
Ja Sam tada zaradio lepe parice jer Sam rekao da ce na kraju da pozove I svog sina na SP I celo moje drustvo mi je govorilo da sam lud : a palo je I jagnje I prase na raznju a I kes jer jednostavno znam nas gubitnicki mentalitet u fudbalu !
pre 6 godina
Selektor Srbije mora da se trazi medju najboljim domacim trenerima koje imamo u tom trenutku.Prosecan ne moze da izadje na kraj sa ovim nasim od igraca,ne umeju sami sebe da motivisu,zato je selektor mnogo bitna stavka u nasoj rep. mozda i najbitnija.
pre 6 godina
Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Aj mi onda objasni zašto su se u postavi na SP protiv Holandije iznenada našli Nenad Đorđević i Nađ iako jedva da su odigrali neki minut u kvalifikacijama?
Ne mislim da ih je iko gurao, već da se Petko prekombinovao, ali zašto su igrači partizana bili u startnoj postavi ako je zvezda toliko moćna i uticajna.
pre 6 godina
Selektor koji je sina pozvao u seniorsku reprezentaciju !
pre 6 godina
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona i to protiv Reala.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
(Tolle, 19. april 2018 15:14)
Albert Nadj nije posle SP igrao protiv Reala u Partizanu jer SP nije bilo 1999te godine. Aj informisi se
pre 6 godina
@BBL
Koje timove je vodio? Pa samim tim sto je sa Servettom za koji niko ovde nije ni cuo uzeo titulu u Svajcarskoj govori dosta. U toj generaciji Servetta je igrao i Sonny Anderson, za njega si mozda i cuo posto je nakon toga presao u Francusku, u Lyonu postigao oko 70 golova na 100 meceva.
Cisto poredjenja radi, Radomir Antic (po misljenju mnogih najbolji selektor kojeg smo imali) je sa mnogo jacom ekipom od ove koju je Petko vodio ostvario isti rezultat kao i Petko.... odnosno poslednje mesto u grupi koja je bila losije od one koju smo imali u Nemackoj 2006.
pre 6 godina
Da, samo sto se to Argentini desi jednom u 100 godina i to ne na prvenstvu. Dao Bog da im i mi uvalimo 6 komada ali sumnjam.
pre 6 godina
Izvrstan interviju!Petkovic kao uvek konstruktivan,bez okolisenja a uz to veoma pozitivan za stanje u nasem fudbalu.Respekt!To sto mladi danas,a i po neki stariji osudjuju njega za neuspeh reprezentacije stoji samo po rezultatskoj osnovi.sve ostalo a on je napomenuo,nije mogao bitnije da utice sem da improviziraPovrede kljucnih igraca,Vidica i Dragutinovica,nerazumni postupci Kezmana,pa se atmosfera u reprezentaciji srusila ko kula od karata. Zavrsni udarac je bio njegov poziv sinu,pa je nacija eksplodirala,a reprezentacija kolabrirala!Medjutim to i sad nije toliko vazno,raduje me da je on stao u odbranu Krstajica i veoma pozitivno i ohrabrujuce se izrazava i objasnjava za sadasnje stanje u reprezentaciji.Mi smo nacija koja voli da trazi uzroke svoje sadasnjosti u proslosti a ne da izvuce pouke od iste.Pustimo u miru da se selektor i igraci spreme za SP odigraju sto bolje a ako se kockice sloze mozda i postignemo zapazen uspeh.Jedan sam od onih koji se ne nadaju "cudu" kako to Petko voli da apostrofira,ali cuda su moguca,zar ne!Igracki nismo bas jaci od ostalih ali ni slabiji.Grupa je teska zbog izrazitog favovorita Brazila, ali sa njima igramo na kraju,pre toga da vidimo sta cemo u prva dva susreta postici.Petkovic to lepo izlaze i baca akcenat na dve prve utakmice.Posto ima to iskustvo svaki savet je dobar.Vazno je da igraci daju svoj maksimum i da odigraju na svom nivou.Sve ostalo ce doci na svoje.
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
pre 6 godina
Šestko ...
pre 6 godina
Petkovic je rekao da nismo culi razloge, a novine nisu pravile afere.
Aman, covece, Muslin je rekao nikada nece dozvoliti da mu polusvet sastavlja tim, tacka. Novine su pisale, i dalje pisu bajke o onom prosecnom klincu SMSu i da vredi 10 hiljada milijardi.
Intervjuer umesto da to kaze on cuti, zasto?
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
pre 6 godina
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 16:
Nije bilo boljih? Jesi ti nama dobar?
pre 6 godina
Stilcovani,za 1974 se slazem,iako nisu iste pozicije,1982 Jovanovic,iako dobar odbrambeni igrac nije imao mesta,jer skoro 2 godine nije ni igrao,a Krmpota?Najbolji desni bek u to vreme kod nas.Ko bi od nabrojanih igrao na toj poziciji?Uzgred tada su pre ovih trebali da odu Mlinaric-najbolji igrac sezone i Pasic iz Sarajeva.Nije recimo isao ni Dule Savic,u izlaznoj godini pred inostranstvo.U to vreme porediti njegov,i u zemlji i u Evropi,golgeterski ucinak sa Manceovim je krajne neobjektivno.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Изгледа да ти је звезда крива и за те приватне проблеме које помињеш, стављаш звезду у сваки контекст, наравно негативан.
pre 6 godina
Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности
Ko je ostrascen to moze da ti kaze samo neko neutralan... Ti druze da te neko da pita da biras koga sada u reprezentaciju Zoran Tosic ili Nemanja Radonjic vrv bi rekao Tosic... Tako da nemojmo vise o ostrascenosti
pre 6 godina
Niko nikad, a i neće unakaziti francusku reprezentaciju kao što je učinio Ilija Petković. Nisu mu mogli ništa kao što danas ne mogu Mesiju. Kao selektor nije mogao uraditi ništa jer su negativni spoljni uticaji preovladali. Naši najveći fudbaleri i stručnjaci se uvek sistematski uništavaju od političara.
pre 6 godina
@hmm
У праву си, није ми лако. Поред гомиле проблема, сам себи додајем још једну муку - фудбал и расправу са људима који не могу да виде неке очигледне ствари.
Да, Огњеновић је ушао уместо Нађа, Алберт је последњи отпао са списка, заједно са Ранковићем из Обилића, који се повредио. Уместо њих је ушао Перица и, мислим, Мирослав Стевић, при том, Мирослав је својим играма у Бундес лиги то заслужио. Перица није. Обојица су, осим меча са Немачком, све остале мечеве преседели на клупи.
Друго, у којим је то квалификацијама играо Милан Дудић? У квалификацијама за куп УЕФА, Куп купова или тадашњу Лигу шампиона можда, али у квалификацијама за светско првенство 2006 није, односно, мувао се око репрезентације, био 22 или 23 играч, не зато што је то заслужио, већ по звездином кључу. Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића. Није тешко проверити ово што пишем, имате, хвала богу, интернет, па ако сте тада имали мало година да се сећате, проверите на нету. Није тешко.
pre 6 godina
Стварно немам начина свима да одговорима, алли на неке коментаре морам
@Urox
Дудић својим играма заслужио, а Нађ није? Мислим стварно... Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности.
@mifo @ korto
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
pre 6 godina
@banat
Najgore sa Dusanom Petkovićem je što je čovek bio u odličnoj formi te sezone i bio je jedan od najboljih kreativnih igrača iz naše lige. Mislim da je bio u boljoj formi od npr Predraga Đorđevića koji je igrao dobro u kvalifikacijama ali je bio u padu forme tokom sezone 2005/06. Nešto slično kao Tadić u ovom ciklusu. Evo ove sezone loš a prvih 6-7 utakmica kvalifikacija je on izneo maltene sam.
pre 6 godina
@BBL totalno van konteksta ali Ivan Curkovic je izabran za najboljeg igraca Sent Etjena u istoriji.
pre 6 godina
Koliko ovde većina nema pojma...dušan petković nije bio nikakav kreativac, u principu nije bio ni veznjak...čovek je bio štoper s tim da je u ofk igrao nekada i zadnjeg veznog.
pre 6 godina
@krivosija: pa ako je svejedno, zasto nije vodio mene??? da mu je bilo svejedno ne bi vodio sina na ekskurziju...
pre 6 godina
Da li smo nešto naučili? I sada će nam menadžeri sastvaljati reprezentaciju. (Zato su i doveli Krstajica). Živi bili pa videli kakav će biti spisak za SP. Napravićemo mi aferu pre odlaska kao i uvek.
Igrali smo protiv odličnih timova Holandije i Argentine bez standardne odbrane (bez Vidica a posle i Krstajica). Ni danas ih ne bi dobili. Na kraju ako već svi menadžeri ubacuju svoje sto osudjujemo selektora zbog jednog poziva - sinu? Sin ne bi ni imao bitniju minutažu a mogao je da pokrije par mesta i timu.
pre 6 godina
@Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
(., 19. april 2018 11:24)
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona. Na toj poziciji je Igor Duljaj bio neprikosnoven, a za drugo mesto su se borili Albert Nadj i Nenad Kovacevic. Nadam se da ti nema potrebe objasnjavati zasto Nadj ispred Kovacevica.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
pre 6 godina
@oko
Sin je bio veznjak, kreativan igrač i NIJE išao na SP.
pre 6 godina
Petkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovaosada dvaput naglasava da je Cirkovic neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
(nista o nicemu, 19. april 2018 18:26
Da neko iz zvezde da bi bilo 3:3 ,troje iz Partizana ,troje iz zvezde da je isao Cirkovic bilo bi 4:3, decko je lepo objasnio.Valjda Cirkovic najbolje zna da li je bio povredjen ili ne.
pre 6 godina
@Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Druze, ti si nesto pobrkao. Drobnjak je igrao kosarku i to u Partizanu. Bolje nemoj vise da se javljas, ne brukaj se elementarnim neznanjem.
pre 6 godina
Bas
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић и сви играчи који су икад играли у Партизану, али им зато на смета Милан Дудић, којег су Пикси и Терзић на силу убацили у репрезентацију да би се боље продао. На том првенству имали смо шансу да гледамо Дудића против Батистуте и Дрогбе. На шта је то личило, сви се добро сећамо. Иначе, специјалитет Црвене Звезде је убацивање играча у репрезентацију ради боље продаје. 1974 - Кирил Дојчиновски, а не иде Моца Вукотић, 1982 - Никола Јовановић и Златко Крмпотић, не иду Цицо Крањчар, Моца Вукотић, Драган Манце и Гузо Вујовић. 1998 - Перица Огњеновић, Нађ због њега губи место. 2006 - Милан Дудић и Душан Баста, нема Банета Ивановића. Само 1990 и 2010 нису успели да убаце неког свог специјалца, јер су на клупама била тренерска имена која то нису дозвољавала. Питам се, кога ће сад да убаце, Вујадина Савића или Немању Радоњића, можда чак обојицу. Један има 27 година, за њега је инострана каријера Душана Петковића недостижан сан, или другог јер је дао гол Партизану. По том принципу, позив би требало да добије и Бојић из Чуке који је јуче урнисао Ђукића и "екипу". Нека се спреми Мијат Гаћиновић да испадне из тима јер најСрбскији клуб има играче за продају.
pre 6 godina
Meni nisu jasni ljudi koji toliko kritikuju Petkovica. Doveo je tim u kome je Ognjen Koroman bio vazan sraf do Svetskog prvenstva sa samo jednim primljenim golom. Ono za sina je ipak bila greska, mada kontam kada je primetio da svi varaju pomislio sto ne bi i ja. Imali smo selektore koji su imali znacajno jace timove pa nista nisu uspeli da postignu
pre 6 godina
@Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Druze, ti si nesto pobrkao. Drobnjak je igrao kosarku i to u Partizanu. Bolje nemoj vise da se javljas, ne brukaj se elementarnim neznanjem.
pre 6 godina
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
(Korto, 19. april 2018 12:38)
Уз дужно поштовање Ненаду Ковачевићу, који је био изузетан борац, он у најбољим данима није био ни близу Алберта Нађа. Његова игра с лоптом у ногама је била непостојећа, а пас у напред мисаона именица. на његовом месту, класичног задњег везног, задуженог за деструкцију игре, имали смо Игора Дуљаја, који је, ипак, класа изнад Ненада Ковачевића. А о Пиксијевим играма и игрицама на месту председника савеза и Црвене Звезде не бих овај пут. Није ни место, ни време. Срдачан поздрав.
pre 6 godina
sad ćemo od brazila 7:0
pre 6 godina
Poveo sina koji nije bio kalibar ni za superligu bez imalo blama i stida ..Antic je bio gospodin za sve vas
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku? Koliki sam transfer blama tada doziveo, to je bilo strasno
pre 6 godina
Какав је то играч био.
Десно крило светске класе.
Силина, форца, прави ураган на крилу.
Оно што су данас Лерој Сане и Рахим Стерлинг из Манчестер ситија, то је био Илија Петковић за нашу репрезентацију Југославије на Светском првенству 1974. у Немачкој-десно крило светске класе.
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
pre 6 godina
@hmm
У праву си, није ми лако. Поред гомиле проблема, сам себи додајем још једну муку - фудбал и расправу са људима који не могу да виде неке очигледне ствари.
Да, Огњеновић је ушао уместо Нађа, Алберт је последњи отпао са списка, заједно са Ранковићем из Обилића, који се повредио. Уместо њих је ушао Перица и, мислим, Мирослав Стевић, при том, Мирослав је својим играма у Бундес лиги то заслужио. Перица није. Обојица су, осим меча са Немачком, све остале мечеве преседели на клупи.
Друго, у којим је то квалификацијама играо Милан Дудић? У квалификацијама за куп УЕФА, Куп купова или тадашњу Лигу шампиона можда, али у квалификацијама за светско првенство 2006 није, односно, мувао се око репрезентације, био 22 или 23 играч, не зато што је то заслужио, већ по звездином кључу. Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића. Није тешко проверити ово што пишем, имате, хвала богу, интернет, па ако сте тада имали мало година да се сећате, проверите на нету. Није тешко.
pre 6 godina
@BBL
Koje timove je vodio? Pa samim tim sto je sa Servettom za koji niko ovde nije ni cuo uzeo titulu u Svajcarskoj govori dosta. U toj generaciji Servetta je igrao i Sonny Anderson, za njega si mozda i cuo posto je nakon toga presao u Francusku, u Lyonu postigao oko 70 golova na 100 meceva.
Cisto poredjenja radi, Radomir Antic (po misljenju mnogih najbolji selektor kojeg smo imali) je sa mnogo jacom ekipom od ove koju je Petko vodio ostvario isti rezultat kao i Petko.... odnosno poslednje mesto u grupi koja je bila losije od one koju smo imali u Nemackoj 2006.
pre 6 godina
@banat
Najgore sa Dusanom Petkovićem je što je čovek bio u odličnoj formi te sezone i bio je jedan od najboljih kreativnih igrača iz naše lige. Mislim da je bio u boljoj formi od npr Predraga Đorđevića koji je igrao dobro u kvalifikacijama ali je bio u padu forme tokom sezone 2005/06. Nešto slično kao Tadić u ovom ciklusu. Evo ove sezone loš a prvih 6-7 utakmica kvalifikacija je on izneo maltene sam.
pre 6 godina
Covece napravila se frka zbog poziva sinu kao da je njega odabrao u konkurenciji Zidana,Figa i Ronaldinja a ne Bisevca,Luneta Lukovica i Dusana Djokica,ispade da je pozicija igraca koji ce da popuni prostor odlucujuci faktor,da je 23.igrac po bitnosti ustvari najbitniji,a toliko je to,ustvari, bezbacajno da je komotno mogao da ne zove nikoga,ionako reprezentacije cak i one najjace igraju u rosteru sa tek 15-16 igraca.I nikad mi nije bila jasna histerija oko spiskova selektora,jedino od njih ocekujem da redovno zovu tih petnaestak najboljih,ostatak rostera mogu da cine Misa Tumbas i Stole Piksi,svejedno je.
pre 6 godina
Da li smo nešto naučili? I sada će nam menadžeri sastvaljati reprezentaciju. (Zato su i doveli Krstajica). Živi bili pa videli kakav će biti spisak za SP. Napravićemo mi aferu pre odlaska kao i uvek.
Igrali smo protiv odličnih timova Holandije i Argentine bez standardne odbrane (bez Vidica a posle i Krstajica). Ni danas ih ne bi dobili. Na kraju ako već svi menadžeri ubacuju svoje sto osudjujemo selektora zbog jednog poziva - sinu? Sin ne bi ni imao bitniju minutažu a mogao je da pokrije par mesta i timu.
pre 6 godina
Petko ce nažalost biti upamćen kao Šestko!
pre 6 godina
"Petković kaže i da cela zemlja mora da stane iza 'Orlova' i da podrška ne sme da izostane kakav god rezultat naši momci budu ostvarili na Završnom turniru najvećeg takmičenja u svetu sporta."
Кога боли уво?! Ко су фудбалери да сви треба да станемо иза њих? Ко нормалан се узбуђује око тога?
pre 6 godina
Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности
Ko je ostrascen to moze da ti kaze samo neko neutralan... Ti druze da te neko da pita da biras koga sada u reprezentaciju Zoran Tosic ili Nemanja Radonjic vrv bi rekao Tosic... Tako da nemojmo vise o ostrascenosti
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Da je to tako kao što ti truješ, zvezda bi 2006. "ubacila" Nenada Kovačevića koji je tad igrao u životnoj formi, pre problema sa srcem koji su ga kasnije zadesili.. Piksi je tad izjavio - ne umem da objasnim mom kapitenu zašto nije pozvan. Saša Ilić je uvek imao veliko poštovanje zvezdaša, kao i Vukić.
pre 6 godina
Стварно немам начина свима да одговорима, алли на неке коментаре морам
@Urox
Дудић својим играма заслужио, а Нађ није? Мислим стварно... Па Милан Дудић није заслужио да игра ни у Црвеној Звезди, а камо ли у репрезентацији. Ако не верујете погледајте утакмицу из 2004. године ПСВ - Црвена Звезда 5:0. највећи кривац за катастрофу. На основу којих утакмица сте закучили да је он квалитет за репрезентацију? Против Борца и Младости из Лучана? Па по тој логици, Славољуб Ђорђевић, Никослав Бјеговић, Никола Максимовић и Драган Станчић би били непрелазан бедему репрезентацији. Нађ је у том периоду играо Лигу шампиона и Лигу Европе са Партизаном, где је дошао до осмине финала. Мање острашћености, а више реалности.
@mifo @ korto
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
(sedmica, 19. april 2018 12:04)
Evo ja da ti odgovorim zasto postujem Petkovica.
Plasirao se na SP ispred jedne SPANIJE koja je posle tog SP sve osvojila Ali sve. Reci mi kada su Spanci igrali baraz pre toga. Drugo doveo je limitiran tim do savrsenstva. Sa platom 3000 e. Savezu napravio 8.5 mil E. Plus najjace ugovore sa lavom i jelenom itd...
Ucestvovao sa bepostojecom zemljom na SP. CG se tada vex odvojila. i imao mnogk pehova Zadnji i krucijalni je bio sa sinom. A nasa nacija kavkva je takva je jedva ceka da razapne nekoga. U poslednjoj utakmici u kvalifikacijama vidic dobija crveni ne moze da igra prvu utakmicu protiv Hol. Gubimo Sledeca argentina nacija trazi da se otvorimo na pobedu i desava se kolaps. Povreda vidica svadja sa kezmanom podeljena reprezentacija a najbolji napadac M Vucinic dva meseca pred Sp povredjen. Sam pobedio na marakani Hrvate U21 sa modricom itd...Na kraju bozija ruka Dudic daje obali slonovace prvu istorijsku pobedu. Tu utakmicu poceli sa 14 igraca povrede kartoni rasulo. Rezultat 4 u grupi. SP 2010 isto 4 u grupi atmosfera 100 bolja RAntic plata 100 000e. Sada nas vodi Krstajic koji sumnjam da zna sve igrace Brazila koji ce istrcazi protiv nas u Moskvi. Petrovic je gresio i posle SP podneo ostavku.RAntic za 4 mesto u grupi nijei kasnije uteo savezu jos 2 mil ra raskid ugovora. sve u svemu Petko je tragicna figura naseg fudbala i verujte da bi nam bolhe bilo sa njim sada nego sa Krstajicem.
pre 6 godina
Od te utakmice, Petko je postao Šestko.
pre 6 godina
Taj tim je realno bio igrački limitiran i to je jedini razlog poraza, 1:0 protiv Holandije,3:2 protiv Drogbe jesu sasvim korektni porazi sa obzirom na igrački kadar kojim smo raspolagali. Argentini smo jednostavno ušli u mašinu. A Dušan Petković je svakako bio ozbiljan igrač koji je igrao u ozbiljnim timovima,sećam ga se kao razornog šutera i igrača za koga sam se pitao što ga ne zovu u reprezentaciju.
pre 6 godina
Koliko ovde većina nema pojma...dušan petković nije bio nikakav kreativac, u principu nije bio ni veznjak...čovek je bio štoper s tim da je u ofk igrao nekada i zadnjeg veznog.
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
pre 6 godina
Primili smo samo JEDAN gol u kvalifikacijama za SP! Da li neko zna jel to rekord kvalifikacija ikada ili samo za to takmicenje 2006 u Nemackoj?
pre 6 godina
@oko
Sin je bio veznjak, kreativan igrač i NIJE išao na SP.
pre 6 godina
Jedan od, ako ne i najsramniji selektor ikada u srpskom fudbalu. To što je bio veliki fudbaler, nema veze sa trenerskim poslom. I Džaja je bio fudbalerčina, rolao i proturao celoj Evropi kroz noge pa je mrtav `ladan doveo Onjila za 300k i garantovao da je igrač. Igrati i znati suštinu igre nije isto. To se nažalost kod nas često meša ili relativizuje.
pre 6 godina
Ja Sam tada zaradio lepe parice jer Sam rekao da ce na kraju da pozove I svog sina na SP I celo moje drustvo mi je govorilo da sam lud : a palo je I jagnje I prase na raznju a I kes jer jednostavno znam nas gubitnicki mentalitet u fudbalu !
pre 6 godina
Izvrstan interviju!Petkovic kao uvek konstruktivan,bez okolisenja a uz to veoma pozitivan za stanje u nasem fudbalu.Respekt!To sto mladi danas,a i po neki stariji osudjuju njega za neuspeh reprezentacije stoji samo po rezultatskoj osnovi.sve ostalo a on je napomenuo,nije mogao bitnije da utice sem da improviziraPovrede kljucnih igraca,Vidica i Dragutinovica,nerazumni postupci Kezmana,pa se atmosfera u reprezentaciji srusila ko kula od karata. Zavrsni udarac je bio njegov poziv sinu,pa je nacija eksplodirala,a reprezentacija kolabrirala!Medjutim to i sad nije toliko vazno,raduje me da je on stao u odbranu Krstajica i veoma pozitivno i ohrabrujuce se izrazava i objasnjava za sadasnje stanje u reprezentaciji.Mi smo nacija koja voli da trazi uzroke svoje sadasnjosti u proslosti a ne da izvuce pouke od iste.Pustimo u miru da se selektor i igraci spreme za SP odigraju sto bolje a ako se kockice sloze mozda i postignemo zapazen uspeh.Jedan sam od onih koji se ne nadaju "cudu" kako to Petko voli da apostrofira,ali cuda su moguca,zar ne!Igracki nismo bas jaci od ostalih ali ni slabiji.Grupa je teska zbog izrazitog favovorita Brazila, ali sa njima igramo na kraju,pre toga da vidimo sta cemo u prva dva susreta postici.Petkovic to lepo izlaze i baca akcenat na dve prve utakmice.Posto ima to iskustvo svaki savet je dobar.Vazno je da igraci daju svoj maksimum i da odigraju na svom nivou.Sve ostalo ce doci na svoje.
pre 6 godina
Petkovic sada dvaput naglasava da je Cirkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovao neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
pre 6 godina
Сви критикују Петковића због сина. У реду, Душан Петковић није био светска класа, али је био солидан фудбалер са солидном интернеционалном каријером. Играо је напољу за Спартак из Москве и Волфсбург. При том, могао је да покрива више позиција у екипи. За оне који прозивају због Нађа, мислим да њима сметају и Вукић и Саша Илић
Ajde decko ispisa kilomentarski komentar gde pametujes a i sam si navijacki ostrascen... JA sam zvezdas i nije Nadj bio za reprezentaciju u tom trenutku a Dudic jeste bez obzira kako je odigrao prvenstvo... ali Ilic i Vukic kad god su iggrali za reprezentaciju bilo je zasluzeno, jer taj Sasa Ilic i danas sa milion godina zna da da pas i koliko god vinjaka da je popio i jedva se kretao ima Kliker i za onog vaseg Jankovica je i danas doktor
pre 6 godina
Njegova najveca greska sto nije isao do kraja sa sinom i stavio ga u prvu postavu,pokazao bi autoritet koga je izgubio na samom takmicenju dozvolivsi raspad sistema a sa druge strane Dusan verovatno ne bi pravio greske kao sto je Djordjevic protiv Holandije koja nas je kostala poraza,o rukometasu Dudicu da i ne govorim,a tesko da bi bio gori i od odbrane koju su Argentinci razmontitali.Na prvenstvu se videlo koliko nam Vidic znaci,sa njim primismo 1 gol u kvalifikacijama,bez njega 10 na prvenstvu,i jos neki imaju obraza da ga pljuju.
pre 6 godina
I ja baksuz bas za tu utakmicu nadjem karte,mi svi napaljeni,ceo Gelsenkirchen se trese.I onda dodje Rikelme i drustvo i mi se smirismo do kraja tekme....
pre 6 godina
Jel ste ga pitali kako je procenio da pozove sina u poslednjem trenutku?
(???, 19. april 2018 11:06)
Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Изгледа да ти је звезда крива и за те приватне проблеме које помињеш, стављаш звезду у сваки контекст, наравно негативан.
pre 6 godina
A čiji su ovi ''šestko'' botovi?
pre 6 godina
'Ne mogu vam obecati da cemo biti svetski prvaci, ali mogu vam obecati i da necemo..a e aae' :)
pre 6 godina
Па сетите се, побогу, да су из Љутице Богдана у то време чак и несрећног Витакића гурали у репрезентацију, па кад су видели да им то само шкоди, с обзиром на његове "маестралне" партије, брже боље су променили свог играча и гурнули Дудића.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 14:05)
Aj mi onda objasni zašto su se u postavi na SP protiv Holandije iznenada našli Nenad Đorđević i Nađ iako jedva da su odigrali neki minut u kvalifikacijama?
Ne mislim da ih je iko gurao, već da se Petko prekombinovao, ali zašto su igrači partizana bili u startnoj postavi ako je zvezda toliko moćna i uticajna.
pre 6 godina
@Nije samo to, u finišu kvalifikacija je izmislio da zove Alberta Nađa, ovo ne kažem zato što imam nešto protiv igrača, Nađov zenit je bio prošao a bilo je boljih i mlađih igrača na toj poziciji. To se ispostavilo kao još jedna od grešaka, naročito protiv Holandije. Drugo, bila je loša atmosfera u timu, Kežman se pokupio i otišao na more pre kraja SP.
Slab nam je mentalitet, i zato uvek loše odigramo završni turnir. Tu može samo da pomogne trener koji je ujedno i dobar psiholog.
(., 19. april 2018 11:24)
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona. Na toj poziciji je Igor Duljaj bio neprikosnoven, a za drugo mesto su se borili Albert Nadj i Nenad Kovacevic. Nadam se da ti nema potrebe objasnjavati zasto Nadj ispred Kovacevica.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
pre 6 godina
Selektor koji je sina pozvao u seniorsku reprezentaciju !
pre 6 godina
Нађ и Ђорђевић су тада играли у репрезентаији јер од њих у том моменту није било бољих. Понављам, обојица су играли и Лигу Шампиона и Лигу Европе на високом нивоу. Дудић и Баста у европским такмичењима Црвеној Звезди нису донели ништа. Баш на против. Наше првенство не рачунам. Ту дрес Црвене Звезде и Партизана решава 90% посла. Oсталих десет реше судије.
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 16:
Nije bilo boljih? Jesi ti nama dobar?
pre 6 godina
Kvalifikacije odlicne, SP odigrano jako lose. To je bilans SP 2006. Kao covjek, Petko je mozda sasvim ok. Sto se tice Petka i njegovog kvaliteta kao trenera, koje je on klubove/reprezentacije trenirao jos u karijeri? Hvala, dovidjena.
Mada generalno, svi ti koji su, ili su bili u savezu prethodnih 20 godina tipa Bata Djora, Kosan, Terza, Kokeza, Curkovic i sl., bljak. Jasno mi je zasto neki od fudbalera ne igraju za reprezentaciju najbolje, kad znaju da svojim uspjehom doprinose istovremeno i uspjehu gore pomenute ekipe.
pre 6 godina
Krstajic i Duljaj igrali bekove a Bane Ivanovic ( najbolji igrac ep u21) nije putovao jer je poveo sina koji nije bio u top 500 nasih igraca u tom momentu
(Oko, 19. april 2018 11:11)
Против Холандије је на десног бека изненада ставио Ненада Ђорђевића који је био класичан штопер, и то играч из супер лиге. Да ли се неко изненадио што није успевао да изађе на крај са Робеном, можда једино Петко..
pre 6 godina
Ovde mnogi zaboravljaju dva bitna razloga loseg rezultata. Glavni je povreda Vidica. Vidic i Krstajic su bili kljuc uspeha u kvalifikacijama. Stubovi odbrane koja je bila ubedljivo najbolja u Evropi. Drugi razlog je Kezman. On je uneo losu atmosferu, a njegov odnos prema reprezentaciji i saigracima se najbolje video kad je namerno dobio direktan crveni karton protiv Argentine i posle toga napustio reprezentaciju. Kad se na to doda i haos oko selektorovog sina, jos smo i dobro prosli. A za ovog sto kaze da je Perica Ognjenovic isao 1998. umesto Nadja jedno objasnjenje. Nadj je bio zadnji vezni, Ognjenovic je bio napadac. Ako je neko poveden umesto Nadja, to je bio Mirpslav Stevic, koji ni pre ni posle toga nije bio u reprezentaciji, a ni na tom SP nije igrao.Inace meni kao Zvezdasu nisu smetali ni Duljaj, ni Vukic, ni Ilic. Cak mislim da bismo bili mnogo efikasniji da je Ilic igrao vise. Smetao mi je Savo Milosevic koji je bio potpuno van forme, a igrao je iako je tandem Zigic-Kezman odlicno funkcionisao, i iz njihovih akcija su pali neki od najbitnijih golova u kvalifikacijama, na primer u gostima protiv Spanije i protiv Bosne kad je overeno prvo mesto.
pre 6 godina
(Штилцована катаболцна, 19. april 2018 12:18)
Nije tebi lako druže...
Očigledno je da imaš opasan problem kad pomisliš na Zvezdu i tu ti ne mogu pomoći,ali...daj molim te,1998. Ognjenović ide umesto Nađa,pa brate ja razumem da mrziš ali pokušaj da budeš objektivan bar malo.Njih dvojica ne igraju istu poziciju,a inače Perica je otišao umesto Drobnjaka koji je nekada igrao u CZ...
Dudić je u to vreme bio jedan od najboljih štopera u domaćem prvenstvu i igrao je i kvalifikacije i opravdano je pozvan,ali jeste kiksao,pogotovo protiv Obale slonovače.
Meni nisu smetali ni Vukić ni Ilić,ono što mi je smetalo je da Žigić(tada u Zvezdi)u tandemu sa Kežmanom odvede reprezenaciju na SP,a tamo umesto njega igra ultraspori veteran Savo...Ne znam da li je i u tome Zvezda imala udela?
(hmm, 19. april 2018 13:21)
Sve si lepo objasnio, ali kome objašnjavaš, ovaj bi okrivio zvezdu i za rat u Siriji.
Dodao bih da su na tom SP stvari dodatno zakomplikovane povredom Mirka Vučinića, zbog toga je faktički umesto Vučinića otišao sin Dušan. O ponašanju Kežmana neću trošiti reči, dovoljno je reći da ga je Antić precrtao bez diskusije.
pre 6 godina
Nadjov zenit prosao, a Nadj cetiri godine nakon toga bio jedan od najvaznijih igraca Partizana u Ligi Sampiona i to protiv Reala.
Za momka koji je pitao otkud Nenad Djordjevic u startnoj postavi: Vidic nije mogao da igra, zato je igrao Djordjevic.
(Tolle, 19. april 2018 15:14)
Albert Nadj nije posle SP igrao protiv Reala u Partizanu jer SP nije bilo 1999te godine. Aj informisi se
pre 6 godina
Njega sam zapamtio po tome što mu je sin igrao za reprezentaciju kada ni za svoj klub nije...
pre 6 godina
Ovaj se hvali sto je izgubio od Argentine 6-0 jer je ona posle od nekoga izgubila isto toliko? Kako je to za pohvalu to samo on zna... i njegov sin.
pre 6 godina
petkovic uopste nije hrabar i smart selektor. mozda je imao neku pricu u timu...neko zajednistvo...sta znam, ali bez pravog znanja kod jacih protivnika prolazis tacno onako kako smo mi prosli.
pre 6 godina
“Kucamo na vrata zaboravljenih asova”
pre 6 godina
Nije jedini ali jeste jedan od glavnih krivaca za fijasko u Nemačkoj 2006. Bilo je mesta za neke marginalce/igrače za prodaju i potrošene "zvezde" (Zoran Đorđević, Milan Dudić, Savo Milošević) ali zato su klupu grejali ili nisu ni pozvani igrači koji su bili u životnoj formi (Saša Ilić, Zvonimir Vukić, Nikola Žigić, Boško Janković). Pored toga, imajući u vidu sve što je tada pratilo reprezentaciju, čudi me da sve tri utakmice nismo izgubili sa po 6:0.
pre 6 godina
Niko nikad, a i neće unakaziti francusku reprezentaciju kao što je učinio Ilija Petković. Nisu mu mogli ništa kao što danas ne mogu Mesiju. Kao selektor nije mogao uraditi ništa jer su negativni spoljni uticaji preovladali. Naši najveći fudbaleri i stručnjaci se uvek sistematski uništavaju od političara.
pre 6 godina
@BBL totalno van konteksta ali Ivan Curkovic je izabran za najboljeg igraca Sent Etjena u istoriji.
pre 6 godina
Petkovic je rekao da nismo culi razloge, a novine nisu pravile afere.
Aman, covece, Muslin je rekao nikada nece dozvoliti da mu polusvet sastavlja tim, tacka. Novine su pisale, i dalje pisu bajke o onom prosecnom klincu SMSu i da vredi 10 hiljada milijardi.
Intervjuer umesto da to kaze on cuti, zasto?
pre 6 godina
Petkovic bio povredjen,a pre neki dan u nekoj emisiji na Meridian tv gostovao uvravo Cirkovic i Dule Savic.Cirkovic je rekao da ga je selektor zvao licno mesec dana pred SP telefonom i rekao mu da sigurno ide na SP a onda par dana pred put su mu saopstili da ne ide.Da je mesto njega otputovaosada dvaput naglasava da je Cirkovic neko iz Zvezde,kao ne moze iz Partizana da ide vise nego iz Zvezde.Sam Cirkovic je rekao da nije bio povredjen i da se tada razocarao u selektora.
(Ivan, 19. april 2018 17:57)
Neko iz Zvezde, a to su Nadj i Djordjevic? Ajde bre nemoj da spinujete vise.
(nista o nicemu, 19. april 2018 18:26
Da neko iz zvezde da bi bilo 3:3 ,troje iz Partizana ,troje iz zvezde da je isao Cirkovic bilo bi 4:3, decko je lepo objasnio.Valjda Cirkovic najbolje zna da li je bio povredjen ili ne.
pre 6 godina
Nazalost bio sam tamo. Sramotno. Da sam na njegovom mestu ne bi nikad pomenuo tu utakmicu. Ponekad se dese ovakvi rezultati ali kad si licno odgovaran za losu atmosferu onda nema izgovora
pre 6 godina
najgore prvenstvo ikad sve uktakmice pogresan izbor igraca pozicije sacuvaj boze. dobro smo i prosli protiv holandije trebali dobiti 10 ak komada, zlo
pre 6 godina
E sad pogledajte nase kosarkarske trenere Obradovic, Ivkovic, Maljkovic, Pesic i da ne nabrajam to je sam evropski vrh nema dalje a pogledajte ove fudbalske strucnjake. Pa mi imamo odlicne rezultate kakvi su nam treneri, mislim na fudbal.
pre 6 godina
@ Zvezdarac
Kakav crni kreativni igrac ? Sin nije imao mesta u Zvezdi i Partizanu. Kada bi Covic nekom magijom uspeo da ubaci sina da bude mahac peskira u reprenzetaciji i da se nadje neko pametan da komentarise kreativnost Filipa. Rambo je bio kreativac pa nije bio ni na najsiroj listi kod Petkovica. To sto sin nije otisao na SP ne menja cinjenicu da je licno zbog njega otpao Bane Ivanovic jer je sin prijavljen u protokolu SP i SiCG je ostala bez mogucnosti zamene
pre 6 godina
Da, samo sto se to Argentini desi jednom u 100 godina i to ne na prvenstvu. Dao Bog da im i mi uvalimo 6 komada ali sumnjam.
pre 6 godina
Bio sam na toj utakmici. Pravo ponizenje, ali atmosfera na tom Mundijalu je bila fantasticna, tako da nisam nesto dugo tugovao. Licno, imao sam cast da vidim provi gol Mesija na Mundijalu uzivo, i to desnom nogom. A imao je i asistenciju.
pre 6 godina
Šestko ...
pre 6 godina
Stilcovani,za 1974 se slazem,iako nisu iste pozicije,1982 Jovanovic,iako dobar odbrambeni igrac nije imao mesta,jer skoro 2 godine nije ni igrao,a Krmpota?Najbolji desni bek u to vreme kod nas.Ko bi od nabrojanih igrao na toj poziciji?Uzgred tada su pre ovih trebali da odu Mlinaric-najbolji igrac sezone i Pasic iz Sarajeva.Nije recimo isao ni Dule Savic,u izlaznoj godini pred inostranstvo.U to vreme porediti njegov,i u zemlji i u Evropi,golgeterski ucinak sa Manceovim je krajne neobjektivno.
pre 6 godina
Crnogorci su prvo zapaprili sa odvajanjem(konstatujem,nemam ništa protiv) a onda je on poveo sina ni krivog ni dužnog.
pre 6 godina
Selektor Srbije mora da se trazi medju najboljim domacim trenerima koje imamo u tom trenutku.Prosecan ne moze da izadje na kraj sa ovim nasim od igraca,ne umeju sami sebe da motivisu,zato je selektor mnogo bitna stavka u nasoj rep. mozda i najbitnija.
pre 6 godina
Ljudi pogledajte tim Argentine da re utakmice: Messi, Tevez, Riquelme, Cambiasso, mascherano, Crespo, saviola, Heinze, Maxi,...i danas bi nas razbili.
Argentina: Abbondanzieri, Burdisso, Ayala, Heinze, Sorin, Maxi (Messi 74), Mascherano, Gonzalez (Cambiasso 16), Riquelme, Saviola (Tevez 58), Crespo.
Subs Not Used: Coloccini, Aimar, Cruz, Cufre, Franco, Milito, Palacio, Scaloni, Ustari.
pre 6 godina
Ne mogu vam obecati da cemo osvojiti
pre 6 godina
@krivosija: pa ako je svejedno, zasto nije vodio mene??? da mu je bilo svejedno ne bi vodio sina na ekskurziju...
pre 6 godina
Bas
70 Komentari
Sortiraj po: