Petak, 09.06.2017.

18:01

Nadal nastavio da "melje" rivale, sledi finale sa Vavrinkom

Rafael Nadal plasirao se u finale Otvorenog prvenstva Francuske pošto je u tri seta pobedio Dominika Tima, 6:3, 6:4, 6:0.

Izvor: PT

Nadal nastavio da "melje" rivale, sledi finale sa Vavrinkom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

dominus

pre 6 godina

Nije se Nadal nikad plašio Federera. Đokovića jeste. Što se tiče RG i Šatrijea, napisao sam da jedini čovek koji IMA ŠANSE da dobije Nadala u top formi je Đoković. Dakle, nisam napisao da je on jedini koji bi ga pobedio u takvoj situaciji, već je jedini koji bi (takođe u top formi) imao šanse protiv Rafe.

Dragan

pre 6 godina

Rafa ovo osvaja bez izgubljenog seta 18+0, to vise nece poci nikom za rukom.Satrije je njegov dom, i tu nema vise price.Stan je dobro odigrao do sada, ali finale sa Rafom je prica za sebe.10 GS , i to na RG, nema sanse da mu Stan uzme.Rafa ce dati sve od sebe, jer je on veliki ratnik i borac joji se ne predaje tako lako, kao nas Novak.Da li je ovo polufinale Novak gledao i jeli mogao izvuci kake dobre pouke, kako dalje da igra sa ovima koji daju sve od sebe.Mari je bio dobar danas, ali je naletio danas na raspolozenog Stan De Men, tako da je morao otici sa Satrijea pognute glave.U nedelju bi trebao da bude dobar mec za gledanje.Dajem prednost RAFI, ali videcemo moze li Stan pruziti mec ravan ovome protiv Marija, 275 minuta lavovske borbe.

znalkos

pre 6 godina

Federerov stil igre mu dozvoljava da igra savršeno u tim godinama.

Novak, Rafa i Endi igru velikim delom zasnivaju na snazi i kondiciji, a "krštenica" radi svoje...

Tako da su očekivanja o nekom povratku Đokovića iluzorni.

Iluzorno je da i Nadal i Endi idu uzbrdo, kao i Vavrinka... vreme ih lagano gazi, kao i Feda, koji je mnogo stariji, pa mu ni stil igre, koji mu čuva energiju, neće dozvoliti da još koju godinu može da se nosi sa mlađima.

Sledi jednostavna činjenica da je došlo vreme za smenu generacija.

Dakle, ubrzo (godinu, il' dve!) u red za prvo mesto staju Tim, Zverev, Kirjos, Ćorić, a nije isključeno da se pojavi i neko sasvim novo ime koje će žariti i paliti teniskim terenima!

Uz dužno poštovanje prema gore navedenim velikanima tenisa, dolazi neminovno vreme mlađih.

Prirodan tok stvari.

Yoni expert

pre 6 godina

Nol3 vrati se i budi opet No1e. Mada u tom nameštanju nišanskih sprava možeš da budeš u nekom momentu i No10, ali vrati se opet na to da budeš No1e!

jasta more

pre 6 godina

secam se odlicno izuzetno korektnih izjava sa Rafine strane dok je Nole imao dominaciju. Svaki poraz je primao gospodski, ni jednom nije ispao seljak. Za Noleta me dusa boli, ali kapiram da mu je mnogo bolje zezanje u zivotu nego meni, pa mu pada lakse. Mozda ga bas zabole i uvo vise za tenis, bacio se na asane i asrame, a ja treba da se lozim I nerviram.
E zato, ajmo Rafo.

Kosica

pre 6 godina

Joj, kakve sve gluposti se pišu ovdje... Pišete kako Tim nije mlad, kako je Đoković njegovih godina imao toliko i toliko titula. Pa, svi su oni drugačiji i to uopšte ne znači da Tim neće osvojiti velike turnire. Niko ne govori kako je taj isti Tim sa 23 godine (u eri ovako dominantnih tenisera) već godinu dana u kontinuitetu među 10 najboljih. Kada pobijedi, perspektivan je, odličan itd., a kada izgubi, potpuno promijenite priču.

Banjaz

pre 6 godina

Nisam gledao meč! Al" jasno je bilo još od početka sezone uprkos što je izgubio od Raonića u Brizbejnu kao tri puta od Rodžera na betonu da hvata zalet za šljaku njegovu omiljenu.. I tako se ispostavilo na kraju posle osvojenog MC,Barselone naravno u Rimu je spustio malo kočnicu da bi se odmorio i dočekao spremno za Rg..

dominus

pre 6 godina

@ anice

Što bi rekao Galliani, Noleaux Gioccovigi :)
Zapravo, jedini čovek kojeg se Nadal plaši kao protivnika. Samo što je trenutno izgubio kompas. Možda se vrati, možda i ne.

antiDebil

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !
(Boris Banović, 9. jun 2017 20:20)

Kojim povredama i koliko je to godina ?

Gaumont

pre 6 godina

@Kojim povredama i koliko je to godina ?
(antiDebil, 9. jun 2017 22:06)

Vidi brate, čim ga opet neko odvali opet će biti priča povređen je i nije to onaj stari. I sa Federerom isto. Ako ga pobede biće star.
TAko da daču ti savet. Ne čitaj komentare iskompleksiranih navijača jer stravične komplekse im je nabio Novak. U teškoj je krizi a kada se podigne biće opet Nadal bolestan povređen i "novi" Nadal, a Federer starac.

dejan

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni,
Potpuno se slazem sa tobom,ovde je mnogo neznalica koji sebi daju za pravo da komentarisu.Ocigledno je da NAJBOLJI TENISER SVIH VREMENA U NEDELJU ZELI DA OSVOJI 10-TI RG ALI TO NIJE SVE... OSVOJICE GA BEZ IZGUBLJENOG SETA I DOKAZATI DA JE NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA.
TUKAO JE FEDERERA NA TRAVI I BETONU,NA VIMBLDONU I U AUSTRALIJI I TO U FINALIMA ALI FEDERER NJEGA NIKADA NA SLJACI NA ROLAND GAROSU.VISE NIKO NIKADA NACE OSVOJITI NEKI GS PO 10 PUTA. TO MOZE SAMO NAJVECI RRRRAAAAFFFFAAAA!

stanislav

pre 6 godina

Sve više verujem da bemo opet gledati "i Novak izgubio od 250-og igrača sa ATP " liste samo da ne izađe pred Nadala. U ovom momentu Novak bi bio ponižen. Verujem da će se vratiti i da ćemo opet gledati "ratove" sa Nadalom

Da kazem

pre 6 godina

Sada je valjda svima jasno da je meč u Rimu bila slucajnost. Rafa je tada već popustio papučicu za gas jer je želeo da se odmori za R.G. U svim mečevima do tada, a i evo sada je dominirao..a taj meč baš glatko izgubio. Samo da dodam da nije namestio niti namerno izgubio, samo nije dao sve od sebe.

gargleblaster

pre 6 godina

Rafa je samo dodavao gas kad je trebalo, trudio se koliko je bilo optimalno.
Bez obzira na sjajnu igru Wavrinke, Nadal dobija finale bez vecih problema.
Thiem ce prevazici sindrom skidanja velikih skalpova u nizu I bice veliki sampion, njegovo vreme dolazi.
Sada je tu Rafa.

klop

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...

Ivan

pre 6 godina

Treba reci da je Nadal i u Australiji ove godine bio veoma blizu da osvoji i taj turnir, vodio je u petom setu i da je imao jos malcice snage (koju je izgubio sa Dimitrovim) pobedio bi ali naravno i Federer je pogadjao nestvarno. Hocu reci kakva bi to senzacija bila da je osvojio AO i u nedelju bi se na RG borio za 16 GS i ko zna jedino bi on bio u prilici da prestigne Rodzera po GS a uz pozitivan skor sa njim niko ne bi mogao da prigovori nista ko je bolji ali i ovako ko zna sta ce se jos desavati do kraja karijere ovih majstora...

Рико

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...
(klop, 09. jun 2017 21:08)
Ипак мислим да је Тип партију живота одиграо против Надала у Риму

zainteresovani

pre 6 godina

O Boze, @Djordju se opet cini??? "Rafa pobedjuje iako mi se cini da mu nije dan"
Ajde sada iskreno, kada si Djordje poceo da pratish tenis?
Nikada ti nishta nije jasno a ja ne znam kako da ocenim komentar? Niti pitash pa da ti odgovorim? Ajde reci nam sta si mislio, konacno jednom mi odgovori.

Pozdrav,
zainteresovani

Dejan

pre 6 godina

@Rafa da nije sljake bio bi po osvojenim turnirima posle Mareja.
(senad, 9. jun 2017 20:34)



-Pa isto tako da nije betona, Novak bi po osvojenim turnirima bio posle Mareja....

M :-D

pre 6 godina

VELIKA 3+ Sten i Mari DOMINIRAJU GS:
Ispadne Fedex iz top izdanja tu su Rafa i Nole
Ispadne Nole odmah uskaču Fedex Rafa i Sten:::
i tako U KRUG EVO VEĆ 13.GODINA!!!

dominus

pre 6 godina

@ Miki

Biće pod pritiskom i jedan i drugi. Više Vavrinka nego Nadal. Slažem se s tobom da mu ovo nije Novak. Šatrije je Nadalova tvrđava. Uvek bila, bez obzira što je dva puta poražen (prvi poraz posledica preforsiranosti, a drugi loša forma i manjak samopouzdanja), mada jedino Novak u punoj formi ga može dobiti. Vavrinka može pobediti samo ako odigra meč karijere. U suštini, Nadal, kada je u top formi na Šatrijeu, samo jedan čovek ima šanse. Pod uslovom da je i on u top formi.

Dofler

pre 6 godina

@Nadal je najbolji teniser svih vremena i ovo uzima lagano. Zivi bili pa videli. Sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 9. jun 2017 18:55)

Nadal je hteo si da kažeš najbolji teniser na ŠLJACI svih vremena.
Jedno pitanje. Kakva ono silna voda ili šta već lipti sa Nadala sve vreme? Mislim razumem znoj, ali ono je kao da ima česmu na glavi?

Andjela

pre 6 godina

@Negativni, 9. jun 2017 19:36)
Da, kvaliteniji meč od "prebacivača loptica" (Mreja, Vavrinke...kao i našeg Noleta). Nije Rafa slučajno Kralj Šljake i pored prosečnog servisa...

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser
(sportetika, 09. jun 2017 19:04)

I Novak od 12 GS ima 8 na betonu...

Lik

pre 6 godina

Vavrinka dobija u finalu. Ko je gledao oba meča mogao je da vidi da je Vavrinka itekako jak i precizan u dubokim loptama, udara ravno i pogađa čoškove dok Nadal gotovo svaku loptu podiže više nego što treba a pri tome nema tu dubinu koju ima Vavrinka.

Thiem još nema kontinuitet u igri i zato je izgubio, kako od Noleta u Rimu tako i sada od Nadala. Realno, bio je kao smoren i kao na tacni slao loptice Nadalu.

Vuk

pre 6 godina

Bravo Rafa rutinski, sad je Tim doziveo krompiric i taman da ga spusti malo na zemlju posle pobede nad Noletom. Mnogi su isticali tu pobedu Tima u Rimu protiv Nadala ali da se ne lazemo kad bi igrali 10 puta Tim bi dobio samo 2 meca.

Ivan

pre 6 godina

Izdominirao lagano Rafa danas alal mu vera! Mora Dominik još mnogo da unapredi svoju igru, ali mlad je Tim ima vremena biće on budući br.1 kroz par godina siguran sam. Jedva čekam finale Rafe i Stena biće ekstra, obojica imaju velike šanse u finalu Rafa zato jer je jednostavno kralj šljake a Sten vrlo dobro znamo koliko se napali u finalima GS-ova, tada igra tenis sa druge planete u tim momentima i biće veooooma neizvesno i uzbudljivo...prednost dajem Rafi zbog njegovog ogromnog iskustva na šljaci!

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ovo je bila demonstracija sile od strane Rafe. U finalu je takodje favorit, mada Vavrinka u finalima igra odlicno. Medjutim, Vavrinka je igrao 4h 38m protiv Mareja, umor moze da bude faktor. Takodje, Nadal je igrao 9 Rolan Garos finala, i ima 9 titula. Na Šatrijeu se oseca kao kod kuce. Ocekujem pobedu Nadala u maksimalno 4 seta.

Mikii

pre 6 godina

Tako mi moje niže muzičke škole ja boljeg šljakaša od Rafe u životu gledao nisam!! Mnogi mi kažu da je on kralj šljake...istina je, bili su u pravu...samo motivisani Novak iz 2011. i 2015. mu je mogao parirati...

Mikii

pre 6 godina

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.
(silver, 09. jun 2017 20:01)

Strucnjak, ako si pazljivo citao moje komentare, trebalo je da si shvatio da sam pricao o ocajnosti konkurencije koja je vladala prethodne 3 godine. U tom ocajnom stanju, najbolje se snasao Djokovic uzevsi maltene sve. Nadal je i tada mlatio Timove, Wawrinke i ostalu boraniju. I sada kada nema ozbiljnog Djokovica i Federera, naravno da ce se prosetati i uzeti titulu ovde, ne vidim nista sporno. Odgovorno tvrdim da ovo nije ni 50% onog Nadala na sljaci od pre 7-12 godina. Ali, sta zna prosecni Djokovicevac koji tenis gleda od 2011.

adem

pre 6 godina

kao sto sam rekao, on moze samo pokusati uzeti sto vise gemova nadalu, o pobedi nema reci.
ali mislim da je tim iz ovog meca izvukao jednu pouku, ne smes nadalove prijatelje ili generaciju pobedjivati sa nulom jer nadal to vraca.
a sto se tice meca sa vavrinok, mozda uzme set, prejak je nadal kada je u malo boljoj formi.
ps. pitam se da li je novak izgubio od tima jer je slabo igrao, ili je znao da sa tom igrom nema sta da trazi protiv nadala

Negativni

pre 6 godina

Šteta što je samleo Tima tako brzo. Do polovine drugog seta, Tim uopšte nije bio loš, ali Rafa je igrao svoju igru na šljaci, a to znači da protivnik nema šta da traži. Mislim da Vavrinka nema mnogo šansi, jedino da Nadal ima izuzetno loš dan ili povredu. Ne vidim kako bi ga drugačije pobedio. Ono što smo gledali u prvom polufinalu bilo je lepo za oko ali daleko od tenisa koji Nadala može da ugrozi na šljaci. Danas je Rafa devedeset devet odsto kratkih lopti brutalno iskoristio. Vavrinka će morati da igra vrhunski da bi imao neku šansu. Treći set nije bio na nivou vrhunskog tenisa, isto kao Novakov i Timov prekjuče. Logično. U oba su protivnici već bili slomljeni konstantnim pritiskom.

Ezra

pre 6 godina

Thiem je dobar decko, al mora jos mnooogo da radi da bi mogao da se suprotstavi bilo kome od Velike cetvorke kad su u formi... Rafa melje, al be bih se bas tako lako kladio na njega protiv Stena. Mislim da mu Stenova igra uopste ne odgovara... Videcemo. Neka bolji pobedi, svakako.

silver

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :) 
(dominus, 09. jun 2017 19:46) 
Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.
(Mikii, 09. jun 2017 19:55)

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.

MS

pre 6 godina

Evo vam tok meca Rafa-Stan
Rafa krece kao furija u 1setu lomi stena na pola seta i onda Sten sve vise tone!
Alo ljudi vi zaboravljate Ko je Rafa kad igra na svom nivou.
Rafa-Stan 3-0 Kraj!

Aca

pre 6 godina

Ti se oznojis dok ides u planinu pa se posle ohladis i zato de neznojis vise dok nadal mora ceo mec da drzi intezitet zbog toga se on toliko znoji
recimo kada bi posle prvog seta stao i samo setao naredna dva onda bi se ohladio isto kao ti na planinu. d89

RF

pre 6 godina

Licno cu navijati za Stena, ako Nadal pobedi bice sasvim zasluzeno i cak ce imati najvise sansi da zavrsi kao broj jedan na kraju sezone.Sten jedini ima sanse ove godine da pobedi Nadala na RG. Cini mi se da ostali nisu imali ni teoretske ukljucujuci i Novaka i Andija. Ali Sten mora da odigra 100% svojih mogucnosti sve ispod toga nece biti dovoljno.

Loki

pre 6 godina

Ovaj što je komentarisao da je Rafa nekompletan jer ima 9(od nedelje 10) slemova osvojenih na šljaci, zaboravlja da od 12,Nole ima 8 na betonu, sto znaci samo 4 na ostalim podlogama,Nadal na drugu ruku,ima 5 na drugim podlogama , tako da prijatelju ne znam šta si želeo da dokažeš.

Boris Banović

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !

kraja

pre 6 godina

...citajuci komentare pokusavam da shvatim koliko ste vi veceras meceva gledali...
...da li su tim i nadal igrali paralelno 4-5 meceva...???

Komentator

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni, 09. jun 2017 19:36

U pravu si . Prvi mec je bio lep za gledanje, za publiku. Nadal ima u sebi jos rezerve za finale. Lagano dobija Stena.

Srdjan

pre 6 godina

Svi vi koji sad pljujete Time, ne zaboravite, taj isti Tim je prekjuce dobio Novaka. A i svi vi koji ga sad pljujete, prekjuce ste ga hvalili.

Negativni

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.

Патас

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.

sasho

pre 6 godina

Lako je dobiti unapred dobijeni meč,a još lakše osvojiti turnir koji je unapred zacrtan.Pitam se šta će Djokoviću da se da sem RolandGarosa 2016godine zbog oviloko poraza koje je morao da ima.

sportetika

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser

Volim sport

pre 6 godina

Meni deluje da Rafa hoce ovaj mec sto pre da zavrsi u 3 seta.Vavrinka je problem koji mora resiti u finalu i toga je Rafa svestan.Dosao je po 10 RG a on je veliki borac i ne odustaje od svog cilja tako lako.Jedva cekam finale.

Mikii

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.
(Патас, 09. jun 2017 19:16)

Mleo.

dominus

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)

Halea

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.
(euro_neuro, 9. jun 2017 18:17) 

Najjaci je Novak, kada vodi 5:2 i razbija, protivnik pogodi liniju on mu kao tapse. Kada je mec tesan ili ako gubi, protivnik pogodi liniju...Nole vise ne tapse nego pocinje sirenje ruku, iscudjavanje, cinicno podsmejavanje....itd, itd

Mikii

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)
(dominus, 09. jun 2017 19:46)

Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.

msbravomk

pre 6 godina

mislim da malo Nadal pravi duge pauze izmegu poena pisebni na brejk lopte i tu si daje malo prednosti u ocuvanje iste sto malo nije fer i sudija vrlo brzo mora reagirati

Ivan

pre 6 godina

Dominik bolji od Đokovića za klasu,isprašio ga,a Nadal sa lakoćom praši Tima.Pa sad vidite koliko je Nadal iznad Novaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodža Pepita, 9. jun 2017 19:31)

Djokovic je jos ubedljivije pobedio Tima pre ovog meca, samo sto se to za tebe niej desilo.

fantom

pre 6 godina

Moj utisak, Nadal kao da je rođen na šljaci stadiona Filip Šatrije. To je njegova druga kuća. Ne znam kako su Soderling i Đoković uspeli da ga pobede? Ipak, iako je Rafa veliki majstor, mislim da su Federer i Đoković kompletniji igrači od njega.

Djone

pre 6 godina

Da odmah napisem na početku ..
Dominik Tim je izvrstan teniser, ali danas nema ni promil, ali ni promil šanse .. Veliki šampion kao sto je Nadal ni za milion godina ne bi propustio ovakvu šansu .. Uživajte u meču

Tolle

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Evo i ja kad pocnem da trcim ili krenem u planinu znojim se vec posle 5 minuta ali kasnije znoj prestaje...

THE FINAL CUT

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Moguce je, znam iz licnog iskustva, stvarno, imam ortaka koji se tako znoji posle 10 minuta igre curi voda sa njega, a plus ne igra ni sa 30% intenziteta kao Nadal. Nadalu je tako u genima, znoji se bas mnogo,plus je vruce, i jos takav intenzitet tenisa, normalno je. Postoje ljudi koji se jednostavno bas mnogo znoje.

GOAT lista

pre 6 godina

Nikada Tim nece biti neki veliki igrac, jer Nadal igra jako lose, prakticno mu se daje, mislim da bi ga sada i Djokovic dobio, a Tima ne mozes prepoznati sa njegovom kilavom igrom. U Rimu je igrao dobro protiv Nadala i izbacio ga je, da bi ga Novak u sledecem mecu unistio, sada se situacija okrenula, Igrao je dobro protiv Dojkovica i izbacio ga, da bi bio izbacen od Nadala. Na putu do velikih trofeja trebas pobedjivati velike igrace, ne moze svako biti Federer, Djokovic ili Nadal. Mariju to nije uspevalo, a kamo li nekom Timu, koji u svojoj 24 godini nema jedan masters, zato su mi smesne tvrdnje da je on neki naslednik.
Zato Zverev ima bar masters i lepo je zapoceo karijeru, videcemo u narednim godinama sta ce biti od njega. On je dosta ozbiljniji pretendent od Tima za naslednika velike trojke, a i prvo mesto.

euro_neuro

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.

LAZAREVIC

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa

anica

pre 6 godina

On je na terenu i ne vidi nikoga osim loptice i protivnika, to je kljuc...i dok je igrao najlosije nije se predavao i tako je razmisljao...kad sidje sa pozornice, jedan prijatan normalan i dobar momak.
Respekt!

Milos Sestic

pre 6 godina

Ne zelim da me neko pogresno razume ali meni je bar puno lepse kada Nole ne igra onda mogu na miru bez nervoze da uzivam u tenisu. Prvi mec je bio FANTASTICAN ovaj neka bude bar pola od prvog bice super. TIM je iduce godine broj 1. Danas ce biti neizvesno

milan010

pre 6 godina

Tim nema pojma. I takav anti-talenat odrao Djokovica 3:0. Zamislite sta bi mu Nadal uradio? Ovo Rafa pobedjuje 3:0 (6:2, 6:3, 6:1) a protiv Vavrinke ce biti gusto.

Ivan

pre 6 godina

Tim je najobicnija sirovina od igraca kome je ovaj tenis koji je prikazao na rg maksimum, on bolje od ovoga ne moze. Tek ce on da ispada u ranim fazama turnira kada ga ostali budu ozbiljnije shvatili. Ovako dok je i on sam autsajder moze da se provuce.

anica

pre 6 godina

On je na terenu i ne vidi nikoga osim loptice i protivnika, to je kljuc...i dok je igrao najlosije nije se predavao i tako je razmisljao...kad sidje sa pozornice, jedan prijatan normalan i dobar momak.
Respekt!

Djone

pre 6 godina

Da odmah napisem na početku ..
Dominik Tim je izvrstan teniser, ali danas nema ni promil, ali ni promil šanse .. Veliki šampion kao sto je Nadal ni za milion godina ne bi propustio ovakvu šansu .. Uživajte u meču

Halea

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.
(euro_neuro, 9. jun 2017 18:17) 

Najjaci je Novak, kada vodi 5:2 i razbija, protivnik pogodi liniju on mu kao tapse. Kada je mec tesan ili ako gubi, protivnik pogodi liniju...Nole vise ne tapse nego pocinje sirenje ruku, iscudjavanje, cinicno podsmejavanje....itd, itd

THE FINAL CUT

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Moguce je, znam iz licnog iskustva, stvarno, imam ortaka koji se tako znoji posle 10 minuta igre curi voda sa njega, a plus ne igra ni sa 30% intenziteta kao Nadal. Nadalu je tako u genima, znoji se bas mnogo,plus je vruce, i jos takav intenzitet tenisa, normalno je. Postoje ljudi koji se jednostavno bas mnogo znoje.

Ivan

pre 6 godina

Dominik bolji od Đokovića za klasu,isprašio ga,a Nadal sa lakoćom praši Tima.Pa sad vidite koliko je Nadal iznad Novaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodža Pepita, 9. jun 2017 19:31)

Djokovic je jos ubedljivije pobedio Tima pre ovog meca, samo sto se to za tebe niej desilo.

fantom

pre 6 godina

Moj utisak, Nadal kao da je rođen na šljaci stadiona Filip Šatrije. To je njegova druga kuća. Ne znam kako su Soderling i Đoković uspeli da ga pobede? Ipak, iako je Rafa veliki majstor, mislim da su Federer i Đoković kompletniji igrači od njega.

Volim sport

pre 6 godina

Meni deluje da Rafa hoce ovaj mec sto pre da zavrsi u 3 seta.Vavrinka je problem koji mora resiti u finalu i toga je Rafa svestan.Dosao je po 10 RG a on je veliki borac i ne odustaje od svog cilja tako lako.Jedva cekam finale.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ovo je bila demonstracija sile od strane Rafe. U finalu je takodje favorit, mada Vavrinka u finalima igra odlicno. Medjutim, Vavrinka je igrao 4h 38m protiv Mareja, umor moze da bude faktor. Takodje, Nadal je igrao 9 Rolan Garos finala, i ima 9 titula. Na Šatrijeu se oseca kao kod kuce. Ocekujem pobedu Nadala u maksimalno 4 seta.

Loki

pre 6 godina

Ovaj što je komentarisao da je Rafa nekompletan jer ima 9(od nedelje 10) slemova osvojenih na šljaci, zaboravlja da od 12,Nole ima 8 na betonu, sto znaci samo 4 na ostalim podlogama,Nadal na drugu ruku,ima 5 na drugim podlogama , tako da prijatelju ne znam šta si želeo da dokažeš.

Boris Banović

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !

GOAT lista

pre 6 godina

Nikada Tim nece biti neki veliki igrac, jer Nadal igra jako lose, prakticno mu se daje, mislim da bi ga sada i Djokovic dobio, a Tima ne mozes prepoznati sa njegovom kilavom igrom. U Rimu je igrao dobro protiv Nadala i izbacio ga je, da bi ga Novak u sledecem mecu unistio, sada se situacija okrenula, Igrao je dobro protiv Dojkovica i izbacio ga, da bi bio izbacen od Nadala. Na putu do velikih trofeja trebas pobedjivati velike igrace, ne moze svako biti Federer, Djokovic ili Nadal. Mariju to nije uspevalo, a kamo li nekom Timu, koji u svojoj 24 godini nema jedan masters, zato su mi smesne tvrdnje da je on neki naslednik.
Zato Zverev ima bar masters i lepo je zapoceo karijeru, videcemo u narednim godinama sta ce biti od njega. On je dosta ozbiljniji pretendent od Tima za naslednika velike trojke, a i prvo mesto.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser
(sportetika, 09. jun 2017 19:04)

I Novak od 12 GS ima 8 na betonu...

Патас

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.

dominus

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)

Ivan

pre 6 godina

Treba reci da je Nadal i u Australiji ove godine bio veoma blizu da osvoji i taj turnir, vodio je u petom setu i da je imao jos malcice snage (koju je izgubio sa Dimitrovim) pobedio bi ali naravno i Federer je pogadjao nestvarno. Hocu reci kakva bi to senzacija bila da je osvojio AO i u nedelju bi se na RG borio za 16 GS i ko zna jedino bi on bio u prilici da prestigne Rodzera po GS a uz pozitivan skor sa njim niko ne bi mogao da prigovori nista ko je bolji ali i ovako ko zna sta ce se jos desavati do kraja karijere ovih majstora...

Da kazem

pre 6 godina

Sada je valjda svima jasno da je meč u Rimu bila slucajnost. Rafa je tada već popustio papučicu za gas jer je želeo da se odmori za R.G. U svim mečevima do tada, a i evo sada je dominirao..a taj meč baš glatko izgubio. Samo da dodam da nije namestio niti namerno izgubio, samo nije dao sve od sebe.

gargleblaster

pre 6 godina

Rafa je samo dodavao gas kad je trebalo, trudio se koliko je bilo optimalno.
Bez obzira na sjajnu igru Wavrinke, Nadal dobija finale bez vecih problema.
Thiem ce prevazici sindrom skidanja velikih skalpova u nizu I bice veliki sampion, njegovo vreme dolazi.
Sada je tu Rafa.

MS

pre 6 godina

Evo vam tok meca Rafa-Stan
Rafa krece kao furija u 1setu lomi stena na pola seta i onda Sten sve vise tone!
Alo ljudi vi zaboravljate Ko je Rafa kad igra na svom nivou.
Rafa-Stan 3-0 Kraj!

milan010

pre 6 godina

Tim nema pojma. I takav anti-talenat odrao Djokovica 3:0. Zamislite sta bi mu Nadal uradio? Ovo Rafa pobedjuje 3:0 (6:2, 6:3, 6:1) a protiv Vavrinke ce biti gusto.

Srdjan

pre 6 godina

Svi vi koji sad pljujete Time, ne zaboravite, taj isti Tim je prekjuce dobio Novaka. A i svi vi koji ga sad pljujete, prekjuce ste ga hvalili.

Tolle

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Evo i ja kad pocnem da trcim ili krenem u planinu znojim se vec posle 5 minuta ali kasnije znoj prestaje...

euro_neuro

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.

Ivan

pre 6 godina

Tim je najobicnija sirovina od igraca kome je ovaj tenis koji je prikazao na rg maksimum, on bolje od ovoga ne moze. Tek ce on da ispada u ranim fazama turnira kada ga ostali budu ozbiljnije shvatili. Ovako dok je i on sam autsajder moze da se provuce.

dejan

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni,
Potpuno se slazem sa tobom,ovde je mnogo neznalica koji sebi daju za pravo da komentarisu.Ocigledno je da NAJBOLJI TENISER SVIH VREMENA U NEDELJU ZELI DA OSVOJI 10-TI RG ALI TO NIJE SVE... OSVOJICE GA BEZ IZGUBLJENOG SETA I DOKAZATI DA JE NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA.
TUKAO JE FEDERERA NA TRAVI I BETONU,NA VIMBLDONU I U AUSTRALIJI I TO U FINALIMA ALI FEDERER NJEGA NIKADA NA SLJACI NA ROLAND GAROSU.VISE NIKO NIKADA NACE OSVOJITI NEKI GS PO 10 PUTA. TO MOZE SAMO NAJVECI RRRRAAAAFFFFAAAA!

Mikii

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.
(Патас, 09. jun 2017 19:16)

Mleo.

Mikii

pre 6 godina

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.
(silver, 09. jun 2017 20:01)

Strucnjak, ako si pazljivo citao moje komentare, trebalo je da si shvatio da sam pricao o ocajnosti konkurencije koja je vladala prethodne 3 godine. U tom ocajnom stanju, najbolje se snasao Djokovic uzevsi maltene sve. Nadal je i tada mlatio Timove, Wawrinke i ostalu boraniju. I sada kada nema ozbiljnog Djokovica i Federera, naravno da ce se prosetati i uzeti titulu ovde, ne vidim nista sporno. Odgovorno tvrdim da ovo nije ni 50% onog Nadala na sljaci od pre 7-12 godina. Ali, sta zna prosecni Djokovicevac koji tenis gleda od 2011.

Dejan

pre 6 godina

@Rafa da nije sljake bio bi po osvojenim turnirima posle Mareja.
(senad, 9. jun 2017 20:34)



-Pa isto tako da nije betona, Novak bi po osvojenim turnirima bio posle Mareja....

M :-D

pre 6 godina

VELIKA 3+ Sten i Mari DOMINIRAJU GS:
Ispadne Fedex iz top izdanja tu su Rafa i Nole
Ispadne Nole odmah uskaču Fedex Rafa i Sten:::
i tako U KRUG EVO VEĆ 13.GODINA!!!

Рико

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...
(klop, 09. jun 2017 21:08)
Ипак мислим да је Тип партију живота одиграо против Надала у Риму

silver

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :) 
(dominus, 09. jun 2017 19:46) 
Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.
(Mikii, 09. jun 2017 19:55)

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.

Mikii

pre 6 godina

Tako mi moje niže muzičke škole ja boljeg šljakaša od Rafe u životu gledao nisam!! Mnogi mi kažu da je on kralj šljake...istina je, bili su u pravu...samo motivisani Novak iz 2011. i 2015. mu je mogao parirati...

Vuk

pre 6 godina

Bravo Rafa rutinski, sad je Tim doziveo krompiric i taman da ga spusti malo na zemlju posle pobede nad Noletom. Mnogi su isticali tu pobedu Tima u Rimu protiv Nadala ali da se ne lazemo kad bi igrali 10 puta Tim bi dobio samo 2 meca.

Negativni

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.

dominus

pre 6 godina

@ Miki

Biće pod pritiskom i jedan i drugi. Više Vavrinka nego Nadal. Slažem se s tobom da mu ovo nije Novak. Šatrije je Nadalova tvrđava. Uvek bila, bez obzira što je dva puta poražen (prvi poraz posledica preforsiranosti, a drugi loša forma i manjak samopouzdanja), mada jedino Novak u punoj formi ga može dobiti. Vavrinka može pobediti samo ako odigra meč karijere. U suštini, Nadal, kada je u top formi na Šatrijeu, samo jedan čovek ima šanse. Pod uslovom da je i on u top formi.

Ivan

pre 6 godina

Izdominirao lagano Rafa danas alal mu vera! Mora Dominik još mnogo da unapredi svoju igru, ali mlad je Tim ima vremena biće on budući br.1 kroz par godina siguran sam. Jedva čekam finale Rafe i Stena biće ekstra, obojica imaju velike šanse u finalu Rafa zato jer je jednostavno kralj šljake a Sten vrlo dobro znamo koliko se napali u finalima GS-ova, tada igra tenis sa druge planete u tim momentima i biće veooooma neizvesno i uzbudljivo...prednost dajem Rafi zbog njegovog ogromnog iskustva na šljaci!

adem

pre 6 godina

kao sto sam rekao, on moze samo pokusati uzeti sto vise gemova nadalu, o pobedi nema reci.
ali mislim da je tim iz ovog meca izvukao jednu pouku, ne smes nadalove prijatelje ili generaciju pobedjivati sa nulom jer nadal to vraca.
a sto se tice meca sa vavrinok, mozda uzme set, prejak je nadal kada je u malo boljoj formi.
ps. pitam se da li je novak izgubio od tima jer je slabo igrao, ili je znao da sa tom igrom nema sta da trazi protiv nadala

Komentator

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni, 09. jun 2017 19:36

U pravu si . Prvi mec je bio lep za gledanje, za publiku. Nadal ima u sebi jos rezerve za finale. Lagano dobija Stena.

Ezra

pre 6 godina

Thiem je dobar decko, al mora jos mnooogo da radi da bi mogao da se suprotstavi bilo kome od Velike cetvorke kad su u formi... Rafa melje, al be bih se bas tako lako kladio na njega protiv Stena. Mislim da mu Stenova igra uopste ne odgovara... Videcemo. Neka bolji pobedi, svakako.

RF

pre 6 godina

Licno cu navijati za Stena, ako Nadal pobedi bice sasvim zasluzeno i cak ce imati najvise sansi da zavrsi kao broj jedan na kraju sezone.Sten jedini ima sanse ove godine da pobedi Nadala na RG. Cini mi se da ostali nisu imali ni teoretske ukljucujuci i Novaka i Andija. Ali Sten mora da odigra 100% svojih mogucnosti sve ispod toga nece biti dovoljno.

Milos Sestic

pre 6 godina

Ne zelim da me neko pogresno razume ali meni je bar puno lepse kada Nole ne igra onda mogu na miru bez nervoze da uzivam u tenisu. Prvi mec je bio FANTASTICAN ovaj neka bude bar pola od prvog bice super. TIM je iduce godine broj 1. Danas ce biti neizvesno

LAZAREVIC

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa

Mikii

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)
(dominus, 09. jun 2017 19:46)

Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.

Negativni

pre 6 godina

Šteta što je samleo Tima tako brzo. Do polovine drugog seta, Tim uopšte nije bio loš, ali Rafa je igrao svoju igru na šljaci, a to znači da protivnik nema šta da traži. Mislim da Vavrinka nema mnogo šansi, jedino da Nadal ima izuzetno loš dan ili povredu. Ne vidim kako bi ga drugačije pobedio. Ono što smo gledali u prvom polufinalu bilo je lepo za oko ali daleko od tenisa koji Nadala može da ugrozi na šljaci. Danas je Rafa devedeset devet odsto kratkih lopti brutalno iskoristio. Vavrinka će morati da igra vrhunski da bi imao neku šansu. Treći set nije bio na nivou vrhunskog tenisa, isto kao Novakov i Timov prekjuče. Logično. U oba su protivnici već bili slomljeni konstantnim pritiskom.

Andjela

pre 6 godina

@Negativni, 9. jun 2017 19:36)
Da, kvaliteniji meč od "prebacivača loptica" (Mreja, Vavrinke...kao i našeg Noleta). Nije Rafa slučajno Kralj Šljake i pored prosečnog servisa...

stanislav

pre 6 godina

Sve više verujem da bemo opet gledati "i Novak izgubio od 250-og igrača sa ATP " liste samo da ne izađe pred Nadala. U ovom momentu Novak bi bio ponižen. Verujem da će se vratiti i da ćemo opet gledati "ratove" sa Nadalom

Dofler

pre 6 godina

@Nadal je najbolji teniser svih vremena i ovo uzima lagano. Zivi bili pa videli. Sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 9. jun 2017 18:55)

Nadal je hteo si da kažeš najbolji teniser na ŠLJACI svih vremena.
Jedno pitanje. Kakva ono silna voda ili šta već lipti sa Nadala sve vreme? Mislim razumem znoj, ali ono je kao da ima česmu na glavi?

antiDebil

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !
(Boris Banović, 9. jun 2017 20:20)

Kojim povredama i koliko je to godina ?

Banjaz

pre 6 godina

Nisam gledao meč! Al" jasno je bilo još od početka sezone uprkos što je izgubio od Raonića u Brizbejnu kao tri puta od Rodžera na betonu da hvata zalet za šljaku njegovu omiljenu.. I tako se ispostavilo na kraju posle osvojenog MC,Barselone naravno u Rimu je spustio malo kočnicu da bi se odmorio i dočekao spremno za Rg..

msbravomk

pre 6 godina

mislim da malo Nadal pravi duge pauze izmegu poena pisebni na brejk lopte i tu si daje malo prednosti u ocuvanje iste sto malo nije fer i sudija vrlo brzo mora reagirati

dominus

pre 6 godina

@ anice

Što bi rekao Galliani, Noleaux Gioccovigi :)
Zapravo, jedini čovek kojeg se Nadal plaši kao protivnika. Samo što je trenutno izgubio kompas. Možda se vrati, možda i ne.

sportetika

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser

Aca

pre 6 godina

Ti se oznojis dok ides u planinu pa se posle ohladis i zato de neznojis vise dok nadal mora ceo mec da drzi intezitet zbog toga se on toliko znoji
recimo kada bi posle prvog seta stao i samo setao naredna dva onda bi se ohladio isto kao ti na planinu. d89

klop

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...

Gaumont

pre 6 godina

@Kojim povredama i koliko je to godina ?
(antiDebil, 9. jun 2017 22:06)

Vidi brate, čim ga opet neko odvali opet će biti priča povređen je i nije to onaj stari. I sa Federerom isto. Ako ga pobede biće star.
TAko da daču ti savet. Ne čitaj komentare iskompleksiranih navijača jer stravične komplekse im je nabio Novak. U teškoj je krizi a kada se podigne biće opet Nadal bolestan povređen i "novi" Nadal, a Federer starac.

kraja

pre 6 godina

...citajuci komentare pokusavam da shvatim koliko ste vi veceras meceva gledali...
...da li su tim i nadal igrali paralelno 4-5 meceva...???

sasho

pre 6 godina

Lako je dobiti unapred dobijeni meč,a još lakše osvojiti turnir koji je unapred zacrtan.Pitam se šta će Djokoviću da se da sem RolandGarosa 2016godine zbog oviloko poraza koje je morao da ima.

Lik

pre 6 godina

Vavrinka dobija u finalu. Ko je gledao oba meča mogao je da vidi da je Vavrinka itekako jak i precizan u dubokim loptama, udara ravno i pogađa čoškove dok Nadal gotovo svaku loptu podiže više nego što treba a pri tome nema tu dubinu koju ima Vavrinka.

Thiem još nema kontinuitet u igri i zato je izgubio, kako od Noleta u Rimu tako i sada od Nadala. Realno, bio je kao smoren i kao na tacni slao loptice Nadalu.

jasta more

pre 6 godina

secam se odlicno izuzetno korektnih izjava sa Rafine strane dok je Nole imao dominaciju. Svaki poraz je primao gospodski, ni jednom nije ispao seljak. Za Noleta me dusa boli, ali kapiram da mu je mnogo bolje zezanje u zivotu nego meni, pa mu pada lakse. Mozda ga bas zabole i uvo vise za tenis, bacio se na asane i asrame, a ja treba da se lozim I nerviram.
E zato, ajmo Rafo.

Dragan

pre 6 godina

Rafa ovo osvaja bez izgubljenog seta 18+0, to vise nece poci nikom za rukom.Satrije je njegov dom, i tu nema vise price.Stan je dobro odigrao do sada, ali finale sa Rafom je prica za sebe.10 GS , i to na RG, nema sanse da mu Stan uzme.Rafa ce dati sve od sebe, jer je on veliki ratnik i borac joji se ne predaje tako lako, kao nas Novak.Da li je ovo polufinale Novak gledao i jeli mogao izvuci kake dobre pouke, kako dalje da igra sa ovima koji daju sve od sebe.Mari je bio dobar danas, ali je naletio danas na raspolozenog Stan De Men, tako da je morao otici sa Satrijea pognute glave.U nedelju bi trebao da bude dobar mec za gledanje.Dajem prednost RAFI, ali videcemo moze li Stan pruziti mec ravan ovome protiv Marija, 275 minuta lavovske borbe.

dominus

pre 6 godina

Nije se Nadal nikad plašio Federera. Đokovića jeste. Što se tiče RG i Šatrijea, napisao sam da jedini čovek koji IMA ŠANSE da dobije Nadala u top formi je Đoković. Dakle, nisam napisao da je on jedini koji bi ga pobedio u takvoj situaciji, već je jedini koji bi (takođe u top formi) imao šanse protiv Rafe.

zainteresovani

pre 6 godina

O Boze, @Djordju se opet cini??? "Rafa pobedjuje iako mi se cini da mu nije dan"
Ajde sada iskreno, kada si Djordje poceo da pratish tenis?
Nikada ti nishta nije jasno a ja ne znam kako da ocenim komentar? Niti pitash pa da ti odgovorim? Ajde reci nam sta si mislio, konacno jednom mi odgovori.

Pozdrav,
zainteresovani

Kosica

pre 6 godina

Joj, kakve sve gluposti se pišu ovdje... Pišete kako Tim nije mlad, kako je Đoković njegovih godina imao toliko i toliko titula. Pa, svi su oni drugačiji i to uopšte ne znači da Tim neće osvojiti velike turnire. Niko ne govori kako je taj isti Tim sa 23 godine (u eri ovako dominantnih tenisera) već godinu dana u kontinuitetu među 10 najboljih. Kada pobijedi, perspektivan je, odličan itd., a kada izgubi, potpuno promijenite priču.

znalkos

pre 6 godina

Federerov stil igre mu dozvoljava da igra savršeno u tim godinama.

Novak, Rafa i Endi igru velikim delom zasnivaju na snazi i kondiciji, a "krštenica" radi svoje...

Tako da su očekivanja o nekom povratku Đokovića iluzorni.

Iluzorno je da i Nadal i Endi idu uzbrdo, kao i Vavrinka... vreme ih lagano gazi, kao i Feda, koji je mnogo stariji, pa mu ni stil igre, koji mu čuva energiju, neće dozvoliti da još koju godinu može da se nosi sa mlađima.

Sledi jednostavna činjenica da je došlo vreme za smenu generacija.

Dakle, ubrzo (godinu, il' dve!) u red za prvo mesto staju Tim, Zverev, Kirjos, Ćorić, a nije isključeno da se pojavi i neko sasvim novo ime koje će žariti i paliti teniskim terenima!

Uz dužno poštovanje prema gore navedenim velikanima tenisa, dolazi neminovno vreme mlađih.

Prirodan tok stvari.

Yoni expert

pre 6 godina

Nol3 vrati se i budi opet No1e. Mada u tom nameštanju nišanskih sprava možeš da budeš u nekom momentu i No10, ali vrati se opet na to da budeš No1e!

euro_neuro

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.

Halea

pre 6 godina

Nadal jeste dobar momak, još bolji igrač, ali izgovarati vamos i stezati pesnicu nakon protivnikove neiznuđene greške je veoma iritantno.
(euro_neuro, 9. jun 2017 18:17) 

Najjaci je Novak, kada vodi 5:2 i razbija, protivnik pogodi liniju on mu kao tapse. Kada je mec tesan ili ako gubi, protivnik pogodi liniju...Nole vise ne tapse nego pocinje sirenje ruku, iscudjavanje, cinicno podsmejavanje....itd, itd

sasho

pre 6 godina

Lako je dobiti unapred dobijeni meč,a još lakše osvojiti turnir koji je unapred zacrtan.Pitam se šta će Djokoviću da se da sem RolandGarosa 2016godine zbog oviloko poraza koje je morao da ima.

LAZAREVIC

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa

antiDebil

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !
(Boris Banović, 9. jun 2017 20:20)

Kojim povredama i koliko je to godina ?

Negativni

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.

fantom

pre 6 godina

Moj utisak, Nadal kao da je rođen na šljaci stadiona Filip Šatrije. To je njegova druga kuća. Ne znam kako su Soderling i Đoković uspeli da ga pobede? Ipak, iako je Rafa veliki majstor, mislim da su Federer i Đoković kompletniji igrači od njega.

dejan

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni,
Potpuno se slazem sa tobom,ovde je mnogo neznalica koji sebi daju za pravo da komentarisu.Ocigledno je da NAJBOLJI TENISER SVIH VREMENA U NEDELJU ZELI DA OSVOJI 10-TI RG ALI TO NIJE SVE... OSVOJICE GA BEZ IZGUBLJENOG SETA I DOKAZATI DA JE NAJDOMINANTNIJI TENISER SVIH VREMENA.
TUKAO JE FEDERERA NA TRAVI I BETONU,NA VIMBLDONU I U AUSTRALIJI I TO U FINALIMA ALI FEDERER NJEGA NIKADA NA SLJACI NA ROLAND GAROSU.VISE NIKO NIKADA NACE OSVOJITI NEKI GS PO 10 PUTA. TO MOZE SAMO NAJVECI RRRRAAAAFFFFAAAA!

Dofler

pre 6 godina

@Nadal je najbolji teniser svih vremena i ovo uzima lagano. Zivi bili pa videli. Sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 9. jun 2017 18:55)

Nadal je hteo si da kažeš najbolji teniser na ŠLJACI svih vremena.
Jedno pitanje. Kakva ono silna voda ili šta već lipti sa Nadala sve vreme? Mislim razumem znoj, ali ono je kao da ima česmu na glavi?

sportetika

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser

Ivan

pre 6 godina

Dominik bolji od Đokovića za klasu,isprašio ga,a Nadal sa lakoćom praši Tima.Pa sad vidite koliko je Nadal iznad Novaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodža Pepita, 9. jun 2017 19:31)

Djokovic je jos ubedljivije pobedio Tima pre ovog meca, samo sto se to za tebe niej desilo.

klop

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...

Gaumont

pre 6 godina

@Kojim povredama i koliko je to godina ?
(antiDebil, 9. jun 2017 22:06)

Vidi brate, čim ga opet neko odvali opet će biti priča povređen je i nije to onaj stari. I sa Federerom isto. Ako ga pobede biće star.
TAko da daču ti savet. Ne čitaj komentare iskompleksiranih navijača jer stravične komplekse im je nabio Novak. U teškoj je krizi a kada se podigne biće opet Nadal bolestan povređen i "novi" Nadal, a Federer starac.

Mikii

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)
(dominus, 09. jun 2017 19:46)

Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.

Milos Sestic

pre 6 godina

Ne zelim da me neko pogresno razume ali meni je bar puno lepse kada Nole ne igra onda mogu na miru bez nervoze da uzivam u tenisu. Prvi mec je bio FANTASTICAN ovaj neka bude bar pola od prvog bice super. TIM je iduce godine broj 1. Danas ce biti neizvesno

Lik

pre 6 godina

Vavrinka dobija u finalu. Ko je gledao oba meča mogao je da vidi da je Vavrinka itekako jak i precizan u dubokim loptama, udara ravno i pogađa čoškove dok Nadal gotovo svaku loptu podiže više nego što treba a pri tome nema tu dubinu koju ima Vavrinka.

Thiem još nema kontinuitet u igri i zato je izgubio, kako od Noleta u Rimu tako i sada od Nadala. Realno, bio je kao smoren i kao na tacni slao loptice Nadalu.

Ivan

pre 6 godina

Tim je najobicnija sirovina od igraca kome je ovaj tenis koji je prikazao na rg maksimum, on bolje od ovoga ne moze. Tek ce on da ispada u ranim fazama turnira kada ga ostali budu ozbiljnije shvatili. Ovako dok je i on sam autsajder moze da se provuce.

Mikii

pre 6 godina

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.
(silver, 09. jun 2017 20:01)

Strucnjak, ako si pazljivo citao moje komentare, trebalo je da si shvatio da sam pricao o ocajnosti konkurencije koja je vladala prethodne 3 godine. U tom ocajnom stanju, najbolje se snasao Djokovic uzevsi maltene sve. Nadal je i tada mlatio Timove, Wawrinke i ostalu boraniju. I sada kada nema ozbiljnog Djokovica i Federera, naravno da ce se prosetati i uzeti titulu ovde, ne vidim nista sporno. Odgovorno tvrdim da ovo nije ni 50% onog Nadala na sljaci od pre 7-12 godina. Ali, sta zna prosecni Djokovicevac koji tenis gleda od 2011.

Mikii

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.
(Патас, 09. jun 2017 19:16)

Mleo.

GOAT lista

pre 6 godina

Nikada Tim nece biti neki veliki igrac, jer Nadal igra jako lose, prakticno mu se daje, mislim da bi ga sada i Djokovic dobio, a Tima ne mozes prepoznati sa njegovom kilavom igrom. U Rimu je igrao dobro protiv Nadala i izbacio ga je, da bi ga Novak u sledecem mecu unistio, sada se situacija okrenula, Igrao je dobro protiv Dojkovica i izbacio ga, da bi bio izbacen od Nadala. Na putu do velikih trofeja trebas pobedjivati velike igrace, ne moze svako biti Federer, Djokovic ili Nadal. Mariju to nije uspevalo, a kamo li nekom Timu, koji u svojoj 24 godini nema jedan masters, zato su mi smesne tvrdnje da je on neki naslednik.
Zato Zverev ima bar masters i lepo je zapoceo karijeru, videcemo u narednim godinama sta ce biti od njega. On je dosta ozbiljniji pretendent od Tima za naslednika velike trojke, a i prvo mesto.

milan010

pre 6 godina

Tim nema pojma. I takav anti-talenat odrao Djokovica 3:0. Zamislite sta bi mu Nadal uradio? Ovo Rafa pobedjuje 3:0 (6:2, 6:3, 6:1) a protiv Vavrinke ce biti gusto.

msbravomk

pre 6 godina

mislim da malo Nadal pravi duge pauze izmegu poena pisebni na brejk lopte i tu si daje malo prednosti u ocuvanje iste sto malo nije fer i sudija vrlo brzo mora reagirati

stanislav

pre 6 godina

Sve više verujem da bemo opet gledati "i Novak izgubio od 250-og igrača sa ATP " liste samo da ne izađe pred Nadala. U ovom momentu Novak bi bio ponižen. Verujem da će se vratiti i da ćemo opet gledati "ratove" sa Nadalom

Патас

pre 6 godina

Надал је имао сјајних сезона и издања на РГ али не сјећам се никад да је овако мљео своје противнике на РГ на путу до финала. Фантастично игра на овом турниру, сјајно је темпирао форму. Ако Вавринка буде на свом нивоу у финалу можда ћемо гледати и најбоље финале Роланд Гароса икада. Тим јесте добар играч, али чини ми се не и играч за велика дјела. Тренутно је једино Зверев калибар да буде достојан наследник велике тројке и прави број 1.

Loki

pre 6 godina

Ovaj što je komentarisao da je Rafa nekompletan jer ima 9(od nedelje 10) slemova osvojenih na šljaci, zaboravlja da od 12,Nole ima 8 na betonu, sto znaci samo 4 na ostalim podlogama,Nadal na drugu ruku,ima 5 na drugim podlogama , tako da prijatelju ne znam šta si želeo da dokažeš.

dominus

pre 6 godina

@ anice

Što bi rekao Galliani, Noleaux Gioccovigi :)
Zapravo, jedini čovek kojeg se Nadal plaši kao protivnika. Samo što je trenutno izgubio kompas. Možda se vrati, možda i ne.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Nadal je veliki borac ali i naj ne kompletniji od velike četvorke to pokazuje upravo dominacija samo na jednoj podlozi. Od 14 GS 9 na šljaci, ali ipak kapa dole veliki čovek i veliki teniser
(sportetika, 09. jun 2017 19:04)

I Novak od 12 GS ima 8 na betonu...

Dejan

pre 6 godina

@Rafa da nije sljake bio bi po osvojenim turnirima posle Mareja.
(senad, 9. jun 2017 20:34)



-Pa isto tako da nije betona, Novak bi po osvojenim turnirima bio posle Mareja....

Djone

pre 6 godina

Da odmah napisem na početku ..
Dominik Tim je izvrstan teniser, ali danas nema ni promil, ali ni promil šanse .. Veliki šampion kao sto je Nadal ni za milion godina ne bi propustio ovakvu šansu .. Uživajte u meču

dominus

pre 6 godina

@ Miki

Biće pod pritiskom i jedan i drugi. Više Vavrinka nego Nadal. Slažem se s tobom da mu ovo nije Novak. Šatrije je Nadalova tvrđava. Uvek bila, bez obzira što je dva puta poražen (prvi poraz posledica preforsiranosti, a drugi loša forma i manjak samopouzdanja), mada jedino Novak u punoj formi ga može dobiti. Vavrinka može pobediti samo ako odigra meč karijere. U suštini, Nadal, kada je u top formi na Šatrijeu, samo jedan čovek ima šanse. Pod uslovom da je i on u top formi.

RF

pre 6 godina

Licno cu navijati za Stena, ako Nadal pobedi bice sasvim zasluzeno i cak ce imati najvise sansi da zavrsi kao broj jedan na kraju sezone.Sten jedini ima sanse ove godine da pobedi Nadala na RG. Cini mi se da ostali nisu imali ni teoretske ukljucujuci i Novaka i Andija. Ali Sten mora da odigra 100% svojih mogucnosti sve ispod toga nece biti dovoljno.

MS

pre 6 godina

Evo vam tok meca Rafa-Stan
Rafa krece kao furija u 1setu lomi stena na pola seta i onda Sten sve vise tone!
Alo ljudi vi zaboravljate Ko je Rafa kad igra na svom nivou.
Rafa-Stan 3-0 Kraj!

Andjela

pre 6 godina

@Negativni, 9. jun 2017 19:36)
Da, kvaliteniji meč od "prebacivača loptica" (Mreja, Vavrinke...kao i našeg Noleta). Nije Rafa slučajno Kralj Šljake i pored prosečnog servisa...

silver

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :) 
(dominus, 09. jun 2017 19:46) 
Nije pitanje, i tada ce izgubiti glatko. Nije mu ovo Djokovic.
(Mikii, 09. jun 2017 19:55)

O gde si strucnjace, pa zar nije Nadal zavrsio karijeru, zar nisi kmecao ovde.

Ezra

pre 6 godina

Thiem je dobar decko, al mora jos mnooogo da radi da bi mogao da se suprotstavi bilo kome od Velike cetvorke kad su u formi... Rafa melje, al be bih se bas tako lako kladio na njega protiv Stena. Mislim da mu Stenova igra uopste ne odgovara... Videcemo. Neka bolji pobedi, svakako.

gargleblaster

pre 6 godina

Rafa je samo dodavao gas kad je trebalo, trudio se koliko je bilo optimalno.
Bez obzira na sjajnu igru Wavrinke, Nadal dobija finale bez vecih problema.
Thiem ce prevazici sindrom skidanja velikih skalpova u nizu I bice veliki sampion, njegovo vreme dolazi.
Sada je tu Rafa.

Рико

pre 6 godina

Sto je Tim pogadjao protiv Novaka to je masio protiv Nadala! Mislim da partiju nalin na onu sa Noletom tesko moze ponoviti u narednih par godina...
(klop, 09. jun 2017 21:08)
Ипак мислим да је Тип партију живота одиграо против Надала у Риму

anica

pre 6 godina

On je na terenu i ne vidi nikoga osim loptice i protivnika, to je kljuc...i dok je igrao najlosije nije se predavao i tako je razmisljao...kad sidje sa pozornice, jedan prijatan normalan i dobar momak.
Respekt!

Mikii

pre 6 godina

Tako mi moje niže muzičke škole ja boljeg šljakaša od Rafe u životu gledao nisam!! Mnogi mi kažu da je on kralj šljake...istina je, bili su u pravu...samo motivisani Novak iz 2011. i 2015. mu je mogao parirati...

Komentator

pre 6 godina

Kakvo elementarno nepoznavanje tenisa od većine komentatora. Ovaj meč je duplo kvalitetniji od meča Vavrinke i Mareja koji je bio više revijalan nego tvrd. Pogledajte kakve duboke lopte šalje Nadal a Tim s tim ne može da se izbori iako se trudi i igra jako dobro. Pobednik ovog meča će očistiti Vavrinku u finalu.
(Negativni, 09. jun 2017 19:36

U pravu si . Prvi mec je bio lep za gledanje, za publiku. Nadal ima u sebi jos rezerve za finale. Lagano dobija Stena.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Moguce je, znam iz licnog iskustva, stvarno, imam ortaka koji se tako znoji posle 10 minuta igre curi voda sa njega, a plus ne igra ni sa 30% intenziteta kao Nadal. Nadalu je tako u genima, znoji se bas mnogo,plus je vruce, i jos takav intenzitet tenisa, normalno je. Postoje ljudi koji se jednostavno bas mnogo znoje.

Srdjan

pre 6 godina

Svi vi koji sad pljujete Time, ne zaboravite, taj isti Tim je prekjuce dobio Novaka. A i svi vi koji ga sad pljujete, prekjuce ste ga hvalili.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ovo je bila demonstracija sile od strane Rafe. U finalu je takodje favorit, mada Vavrinka u finalima igra odlicno. Medjutim, Vavrinka je igrao 4h 38m protiv Mareja, umor moze da bude faktor. Takodje, Nadal je igrao 9 Rolan Garos finala, i ima 9 titula. Na Šatrijeu se oseca kao kod kuce. Ocekujem pobedu Nadala u maksimalno 4 seta.

Da kazem

pre 6 godina

Sada je valjda svima jasno da je meč u Rimu bila slucajnost. Rafa je tada već popustio papučicu za gas jer je želeo da se odmori za R.G. U svim mečevima do tada, a i evo sada je dominirao..a taj meč baš glatko izgubio. Samo da dodam da nije namestio niti namerno izgubio, samo nije dao sve od sebe.

Boris Banović

pre 6 godina

Bravo Rafa ! Srećan ti povratak na veliku scenu , na velika vrata, posle višegodišnje borbe s povredama i omalovažavanja ! Nekima bi mogao biti uzor, nisi otpustio strica i tim koji je bio uz tebe u trenucima krize !

adem

pre 6 godina

kao sto sam rekao, on moze samo pokusati uzeti sto vise gemova nadalu, o pobedi nema reci.
ali mislim da je tim iz ovog meca izvukao jednu pouku, ne smes nadalove prijatelje ili generaciju pobedjivati sa nulom jer nadal to vraca.
a sto se tice meca sa vavrinok, mozda uzme set, prejak je nadal kada je u malo boljoj formi.
ps. pitam se da li je novak izgubio od tima jer je slabo igrao, ili je znao da sa tom igrom nema sta da trazi protiv nadala

Tolle

pre 6 godina

ljudi nemojte reci da je normalno sto se Nadal oonoliko znoji vec posle odigrana gema.Ne da se znoji ljeva sa njega niz nos kao da je neko zaboravio stegnuti slavinu pa onako kapa
(LAZAREVIC, 09. jun 2017 18:22)

Evo i ja kad pocnem da trcim ili krenem u planinu znojim se vec posle 5 minuta ali kasnije znoj prestaje...

Negativni

pre 6 godina

Šteta što je samleo Tima tako brzo. Do polovine drugog seta, Tim uopšte nije bio loš, ali Rafa je igrao svoju igru na šljaci, a to znači da protivnik nema šta da traži. Mislim da Vavrinka nema mnogo šansi, jedino da Nadal ima izuzetno loš dan ili povredu. Ne vidim kako bi ga drugačije pobedio. Ono što smo gledali u prvom polufinalu bilo je lepo za oko ali daleko od tenisa koji Nadala može da ugrozi na šljaci. Danas je Rafa devedeset devet odsto kratkih lopti brutalno iskoristio. Vavrinka će morati da igra vrhunski da bi imao neku šansu. Treći set nije bio na nivou vrhunskog tenisa, isto kao Novakov i Timov prekjuče. Logično. U oba su protivnici već bili slomljeni konstantnim pritiskom.

dominus

pre 6 godina

Sve ide ka tome da Nadal osvaja "LaDecimu". Vavrinka ga može sprečiti samo ako odigra na nivou onog finala Garosa kada je dobio Novaka. Mada je i tada pitanje. Ako, zaslužio je :)

Ivan

pre 6 godina

Izdominirao lagano Rafa danas alal mu vera! Mora Dominik još mnogo da unapredi svoju igru, ali mlad je Tim ima vremena biće on budući br.1 kroz par godina siguran sam. Jedva čekam finale Rafe i Stena biće ekstra, obojica imaju velike šanse u finalu Rafa zato jer je jednostavno kralj šljake a Sten vrlo dobro znamo koliko se napali u finalima GS-ova, tada igra tenis sa druge planete u tim momentima i biće veooooma neizvesno i uzbudljivo...prednost dajem Rafi zbog njegovog ogromnog iskustva na šljaci!

Vuk

pre 6 godina

Bravo Rafa rutinski, sad je Tim doziveo krompiric i taman da ga spusti malo na zemlju posle pobede nad Noletom. Mnogi su isticali tu pobedu Tima u Rimu protiv Nadala ali da se ne lazemo kad bi igrali 10 puta Tim bi dobio samo 2 meca.

Aca

pre 6 godina

Ti se oznojis dok ides u planinu pa se posle ohladis i zato de neznojis vise dok nadal mora ceo mec da drzi intezitet zbog toga se on toliko znoji
recimo kada bi posle prvog seta stao i samo setao naredna dva onda bi se ohladio isto kao ti na planinu. d89

zainteresovani

pre 6 godina

O Boze, @Djordju se opet cini??? "Rafa pobedjuje iako mi se cini da mu nije dan"
Ajde sada iskreno, kada si Djordje poceo da pratish tenis?
Nikada ti nishta nije jasno a ja ne znam kako da ocenim komentar? Niti pitash pa da ti odgovorim? Ajde reci nam sta si mislio, konacno jednom mi odgovori.

Pozdrav,
zainteresovani

Volim sport

pre 6 godina

Meni deluje da Rafa hoce ovaj mec sto pre da zavrsi u 3 seta.Vavrinka je problem koji mora resiti u finalu i toga je Rafa svestan.Dosao je po 10 RG a on je veliki borac i ne odustaje od svog cilja tako lako.Jedva cekam finale.

dominus

pre 6 godina

Nije se Nadal nikad plašio Federera. Đokovića jeste. Što se tiče RG i Šatrijea, napisao sam da jedini čovek koji IMA ŠANSE da dobije Nadala u top formi je Đoković. Dakle, nisam napisao da je on jedini koji bi ga pobedio u takvoj situaciji, već je jedini koji bi (takođe u top formi) imao šanse protiv Rafe.

Ivan

pre 6 godina

Treba reci da je Nadal i u Australiji ove godine bio veoma blizu da osvoji i taj turnir, vodio je u petom setu i da je imao jos malcice snage (koju je izgubio sa Dimitrovim) pobedio bi ali naravno i Federer je pogadjao nestvarno. Hocu reci kakva bi to senzacija bila da je osvojio AO i u nedelju bi se na RG borio za 16 GS i ko zna jedino bi on bio u prilici da prestigne Rodzera po GS a uz pozitivan skor sa njim niko ne bi mogao da prigovori nista ko je bolji ali i ovako ko zna sta ce se jos desavati do kraja karijere ovih majstora...

Banjaz

pre 6 godina

Nisam gledao meč! Al" jasno je bilo još od početka sezone uprkos što je izgubio od Raonića u Brizbejnu kao tri puta od Rodžera na betonu da hvata zalet za šljaku njegovu omiljenu.. I tako se ispostavilo na kraju posle osvojenog MC,Barselone naravno u Rimu je spustio malo kočnicu da bi se odmorio i dočekao spremno za Rg..

kraja

pre 6 godina

...citajuci komentare pokusavam da shvatim koliko ste vi veceras meceva gledali...
...da li su tim i nadal igrali paralelno 4-5 meceva...???

M :-D

pre 6 godina

VELIKA 3+ Sten i Mari DOMINIRAJU GS:
Ispadne Fedex iz top izdanja tu su Rafa i Nole
Ispadne Nole odmah uskaču Fedex Rafa i Sten:::
i tako U KRUG EVO VEĆ 13.GODINA!!!

Dragan

pre 6 godina

Rafa ovo osvaja bez izgubljenog seta 18+0, to vise nece poci nikom za rukom.Satrije je njegov dom, i tu nema vise price.Stan je dobro odigrao do sada, ali finale sa Rafom je prica za sebe.10 GS , i to na RG, nema sanse da mu Stan uzme.Rafa ce dati sve od sebe, jer je on veliki ratnik i borac joji se ne predaje tako lako, kao nas Novak.Da li je ovo polufinale Novak gledao i jeli mogao izvuci kake dobre pouke, kako dalje da igra sa ovima koji daju sve od sebe.Mari je bio dobar danas, ali je naletio danas na raspolozenog Stan De Men, tako da je morao otici sa Satrijea pognute glave.U nedelju bi trebao da bude dobar mec za gledanje.Dajem prednost RAFI, ali videcemo moze li Stan pruziti mec ravan ovome protiv Marija, 275 minuta lavovske borbe.

Yoni expert

pre 6 godina

Nol3 vrati se i budi opet No1e. Mada u tom nameštanju nišanskih sprava možeš da budeš u nekom momentu i No10, ali vrati se opet na to da budeš No1e!

jasta more

pre 6 godina

secam se odlicno izuzetno korektnih izjava sa Rafine strane dok je Nole imao dominaciju. Svaki poraz je primao gospodski, ni jednom nije ispao seljak. Za Noleta me dusa boli, ali kapiram da mu je mnogo bolje zezanje u zivotu nego meni, pa mu pada lakse. Mozda ga bas zabole i uvo vise za tenis, bacio se na asane i asrame, a ja treba da se lozim I nerviram.
E zato, ajmo Rafo.

Kosica

pre 6 godina

Joj, kakve sve gluposti se pišu ovdje... Pišete kako Tim nije mlad, kako je Đoković njegovih godina imao toliko i toliko titula. Pa, svi su oni drugačiji i to uopšte ne znači da Tim neće osvojiti velike turnire. Niko ne govori kako je taj isti Tim sa 23 godine (u eri ovako dominantnih tenisera) već godinu dana u kontinuitetu među 10 najboljih. Kada pobijedi, perspektivan je, odličan itd., a kada izgubi, potpuno promijenite priču.

znalkos

pre 6 godina

Federerov stil igre mu dozvoljava da igra savršeno u tim godinama.

Novak, Rafa i Endi igru velikim delom zasnivaju na snazi i kondiciji, a "krštenica" radi svoje...

Tako da su očekivanja o nekom povratku Đokovića iluzorni.

Iluzorno je da i Nadal i Endi idu uzbrdo, kao i Vavrinka... vreme ih lagano gazi, kao i Feda, koji je mnogo stariji, pa mu ni stil igre, koji mu čuva energiju, neće dozvoliti da još koju godinu može da se nosi sa mlađima.

Sledi jednostavna činjenica da je došlo vreme za smenu generacija.

Dakle, ubrzo (godinu, il' dve!) u red za prvo mesto staju Tim, Zverev, Kirjos, Ćorić, a nije isključeno da se pojavi i neko sasvim novo ime koje će žariti i paliti teniskim terenima!

Uz dužno poštovanje prema gore navedenim velikanima tenisa, dolazi neminovno vreme mlađih.

Prirodan tok stvari.