Sreda, 24.05.2017.

18:34

CNN sa Đokovićem: Od Gren slema do "krize"

Pre godinu dana Novak Đoković ušao je u istoriju kao prvi teniser od 1969. koji je osvojio sva četiri Gren slem turnira u nizu.

Izvor: AK

CNN sa Ðokoviæem: Od Gren slema do "krize" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Milan_PT

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''
(RF,Rafa,Pit pa Nole, 24. maj 2017 21:15)

Da, Open era jeste počela 1968, ali ne treba zaboraviti šta se sve dešavalo u naredne 22 godine, dok nije ustanovljen ATP Tour. Još pre '68, kad je profesionalcima dopušteno da učestvuju na GS takmičenjima (to znači da je npr Rod Lejver osvojio 7 od 11 GS kao amater - na tim takmičenjima nije bilo profesonalaca, sve dok kraja '68). Ali i kasnije, s obzirom da su postojale 2 grupe profi-igrača (NTL i WCT) one nisu nastupale istovremeno na takmičenjima. Drugim rečima, konkurencija je bila prepolovljena. Onda su bili i drugi bojkoti turnira: Nikola Pilić je odbio da 1973 igra u DC za SFRJ i bio je suspendovan. 81 od 84 ATP igrača su bojkotovali neke turnire zbog toga, uključujući i WB 1973. Između '74 i '78 na RG su mogli samo neki, organizatorima podobni, takmičari. Bilo je slučajeva da nije ni bilo poštovanja rang-liste, već bi organizatori direktno pozivali one koji su im se sviđali, kao npr početkom 70-ih. Dugo vremena je AO držala jedna grupa tenisera, a ostala 3 GS-a druga.
1978 su zakopane ratne sekire, ali 1982 ponovo su se razdvojili. Tek kad se WCT definitivno raspao (1990) najzad se moglo ući u normalnu eru tenisa.
Tako da je mnogo važnija 1990 godina od 1968, jer su se tek tad stekli uslovi da SVI teniseri, pod jednakim i ranije definisanim pravilima, mogu da se takmiče...

maricic1982

pre 6 godina

Kako je to Federer najbolji ikada kada ima negativan skor sa Nadalom i Djokovicem:),posebno sa Nadalom... Ne mozes biti najbolji ikada kada si 80% titula uzeo u konkurenciji Rodika,Bagdatisa,Hjuita,Safina i te strasne ekipe,a protiv ove dvojice slabo....Pojavi se Nadal,krene da melje..onda se pojavi i Novak i krene da menje redom....Rodzer nista...Ne moze se reci ko je najbolji ikada jer nisu igrali u istom periodu uvek....kada uzmemo period kada je Rodzer imao uspon,2000ih godina itd-on je najbolji...kada je onaj strasni Nadal vladao-onda je on najbolji...i naravno,kada je Novak poslednjih god vladao-onda je on najbolji...Ali reci da je Rodzer #1 ikada zbog titula,ne gledajuci konkurenciju,smesno...

Milan_PT

pre 6 godina

@antiDebil, bez ulaženja u Tvoja ubeđenja, izneo si nekoliko netačnih i nedorečenih podataka. Kažeš da je Rodik "drao" Novaka i Nadala. Tačno je da Rodik ima 5:4 protiv Novaka, ali da je ostao još malo na ATP turu ne bi Ti sad imao taj Tebi jako bitan podatak da je on Novaka drao. Rodik se povukao sa ATP tura pre više od 5 godina, a godinu dana je mlađi od Federera, koji i danas igra! A ako neko pobedi Nadala 3 puta od 10 mečeva (kao što je Rodik), ja to ne bih nazvao dranjem. I tako dalje, i tako dalje...

KAO XXXL

pre 6 godina

Novak Đoković je već godinu dana GOAT br.2 ubedljivo ,jedino Federer ispred! GOAT lista je najmerodavnija jer obuhvata sve uspehe i trofeje
tenisera u matemat.odnosu!
Takođe i ranking prema Dr.ELO je opšte prihvaćen (kao u šahu)!
Upoređivati tenisere SAMO prema broju Gren slemova je prevaziđeno u modernom dobu kompjutera! I ATP lista se računa i menja svake nedelje!

Ljube

pre 6 godina

Novak je proveo 223 nedelje na prvom mestu(5 mesto svih vremena)daleko ispred Nadala.Ima 67 titula(12 GS,30 mastersa,5 zavrsnih turnira),dok je Federer 91 titula(18 GS,26 mastersa,6 zavrsnih turnira).Vidi se da je Fed vecinu titula uzeo sa turnira manje kategorije,konkrektno ATP 250,gde isto drzi rekord po broju osvojenih.Nole je prvi po ELO rejtingu,sto znaci da je igrao u najjacoj konkurenciji ikada.

Ljube

pre 6 godina

Novak je od svojih 12 GS,polovinu osvojio pobedivsi Nadala ili Federera u finalu,sto Federer ne moze da kaze.Igrac sa najvecim procentom pobeda od svih koji trenutno igraju.Podjednako dobro igra sve tri podloge,dok je Nadalu slaba tacka trava,a Federeru sljaka.Ima pozitivan skor protiv obojice.Zavrsio je 4 puta na kraju godine kao prvi.Ispred njega su Federera sa 5 puta i Sampras sa 6 puta.Jedini koji je u open eri uz Rod Lejvera drzao sva 4 GS u istom trenutku.

cinober

pre 6 godina

...Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu...

Hm, otkad je to 30 više od 30? Kad sam zadnji put provjeravao bilo je jednako...
(antiDemagog, 24. maj 2017 19:44) # Link komentara

VUK

pre 6 godina

@Rf.. gde je bio Federer pre 34 godine? Posle 34, pobedio ga Novak samo 2 puta!! Kako to GOAT dozvoli da ga netalentovani teniser pobedi na desetine puta tokom blistave karijere? Novak ima pobede protiv Federera, kad još nije počeo ni da se brije. I Federer i Novak igraju jedan protiv drugog u periodu dugom , evo sada će 13 godina. Pa molim lepo kakav je skor? . Ako u 36 godini Federeru važi osvajanje AO, važe i porazi u 34 na USA O. i Wimbldonu. Rf..sramota je slati ovakve besmislene komentare.

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Najzad je krenuo uzlaznom linijom ?! Ljudi Novak je No 2 a bio je broj 1 tri godine, a već je pet godina međju prva dva! O čemu se tu priča? On je najjači i biće još najmanje dve godine! Ajmo sokole!

anica

pre 6 godina

Naravno da ima veze open era jer se Novak direktno borio sa dva najveca rivala I igraca I protiv njih ima pozitivan skor, stigao I izdigao se iznad, menjao igru trazio nacin I uspeo. Nole je zasluzeno medju tri najveca igraca po svim parametrima. Svaka cast Borgu, Samprasu itd. Volela bih da ima sansu za trofej u Parizu jer bi time poneo po dva sa sva 4 slema sto je veliki uspeh, uz Sinsinati, najjacu sezonu u istoriji, 4 vezana slema, 30 mastersa a bice ih jos, oko 100pobeda protiv najvecih rivala, finala slemova protiv najvecih rivala, kompletne igre na svim podlogama, minimalnog ucesca na nize rangiranim turnirima, procenta pobeda...kada na to sve dodamo ambijent I nacin na koji je ugravirao svoje ime I prezime na peharima...kako je morao da se nosi sa provokacijama. Novak je ne jedan od najvecih tenisera, vec je jedan od najvecih sportista svih vremena. Napred Nole!

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

@antiDebil Pretera ga ti. Nolo jeste realno treci, da ima jos dva GS pa tad da se u racun doda i OI, ali u tom sportu je glavno merilo broj GS, tako da Nolo ima jos sanse da postane drugi svih vremena. Moze li, videcemo. Ljudi prolaze kroz krize, sto ne bi i on. Rodjo je nedostizan, al Rafo se moze preskociti, postoji sansa. Nije lako sigurno dodati jos 3 titule

mira

pre 6 godina

Gledajući ga protiv Zvereva sjetio sam se finala u Londonu prošle godine, kada je protiv Mareja bio neprepoznatljiv, a prethodno je rasturio Nišikoria, tako je bilo i sa Timom iz Austrije fenomenalno, a sutradan ništa, tolike oscilacije....

mrki

pre 6 godina

Novak je realno CETVRTI u istoriji ove igre,za sada.Sa realnim sansama da bude bar TRECI...Broj mastersa 30...I sva cetiri slema(Sampras nema R^garos)...

Rf

pre 6 godina

Au ovi brate mili sto teraju pozitivan skor sa Federerom, pa ubice ga kad se sledeci put sretnu, cekao je da Federer napuni
35 da uveca skor.. jak teniser

Da kazem

pre 6 godina

Po odnosu pobeda Novak je ispred Nadala, Federera i Marija pa i Stana. Ne mozes reci da si bolji od bilo koga koji te je dobijao vise a igrali ste 30-40 puta. Tu nema slucajnosti.

antiDebil

pre 6 godina

krznena revolucija: Ne demantujem sebe uopste, nego ti potvrdjujes ono sto ja kazem. Federer kao staraca bez problema pobedjivao sve te clanove Novakove konkurencije i redovno igrao GS finala, a sada evo osvojio GS i jos dva mastersa sa 35 godina. To je dokaz snage Novakove konkurencije. Konkurencija koju pobedjuje starac, pritom cesto povredjen je slaba konkurencija. Sta si ako pobedis najveceg? Pitaj Rodika ili Hjuita. Pobedjivali Samprasa, Agasija, Rodik uz to redovno pobedjivao Djokovica, cak je i sa nik pozitivan, Nadala na brzim podlogama uvek pobedjivao, pa jel zato on medju najvecima? Zato sto je pobedjivao i imao pozitiva skor sa Djokovicem i Samprasom? Uostalom, kako stvari stoje, samo je pitanje trenutka kada ce Novak izgubiti tu prednost koju ima. Bolje da brine za skor za Kirgiosom i Zverevim, jer ce se za nekoliko godina pojaviti neko i tvrditi da su veci od njega jer imaju bolji skor. Novak medju 3 nikako ne moze biti, on skoro ni na jednoj od najvaznijih lista nije medju prva tri! Nije medju 3 po osvojenim GS, nije medju 3 po nedeljama na prvom mestu, znaci nije mu mesto medju 3.

RF,Rafa,Pit pa Nole

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''

antiDebil

pre 6 godina

@tzatziki
Ne moze Novak biti ispred Samprasa jer ima manje GS i krace je bio prvi na svetu. Kratko i jasno.
Za Nadala je takodje jasno, ima vise GS, vise titula, ima zlato sa OI, duze je u vrhu.
Niko Novaka ne ubraja medju 2 ili 3 u istoriji. Uvek su medju 3 Federer, Nadal i Sampras, a medju 5 jos i Lejver i Borg ili Emerson. Novaka nigde.

tzatziki

pre 6 godina

@krznena revolucija je sve u pravu, svaka, ali svaka cast za komentare,pristup analizi!!!! To su činjenice koje bole ove hejtere koji se javljaju da pišu protiv Novaka jednog od najvećih. Ovaj jedan napisa da je Rod Lejver imao sva 4,pa niko to ne negira, ali u open eri ima samo Djokovic, od mastersa mu fali samo Sinsinati, kad ga osvoji sve osvojio, ima prednost u okrsajima nad onom dvojicom. I nije veliki Pistol Pit ispred Noleta, jer nema Rg. Novak je vec sada drugi po mnogim analizama iz svijeta tenisa,jer Rafa ima 2 vise, ali nema toliko nedelja na 1.mjestu,ne drži sva cetiri u nizu, i nema prednost u H2H. Zao mi je sto istina boli hejtere. IDEMO Nole na Pariz!!!!

krznena revolucija

pre 6 godina

@AdamJensen,antiDemagog,
Svaka cast za sve izreceno!
@Antidebil,jasno je da ne 'mirises' najboljeg srpskog tenisera, sto je tvoje legitimno pravo, ali sam sebe demantujes kad Rodju nazivas 'starcem', i anuliras Noletove uspjehe nad njim((ja spomenuhWB 2015.,2016.,kao i USO 2015.,2011.(cuveni fedexov potez prstitjem, i AO 08,i mnogo toga) tad je veliki Fedja mleo, kao zvijer,bio u formi, izvodio bravurozne poteze do finala, zadivljavao javnost i fanove, ali na krajnjem megdanu bio poražen od Novaka. Logično pitanje :šta si ako pobijedis najvećeg? Pa sigurno medju najvecim i pretendujes na jos visu lestvicu. Novak ima pozitivan H2H nad dvije veličine RF i RN, i kad osvoji Sinsi, osvojio je sve(plus drzao sva 4u nizu sto niko nije u open eri). Pitanje je kad ce Fedja osvojiti Rome i MC?Ako sagledas objektivno, vidis da je Nole top 3 ili 2 svih vremena, ali malicioznost te, nzm zašto nadjacava!Pozdrav za b92!

adem

pre 6 godina

da li ima bilo koji bokserski strucnjak da moze reci da je klicko slab bokser? mislim da nema, mada se mozda moze reci da konkurencija i nije bog zna koliko jaka. ali i pored toga sto jeste dominirao odredjeno vreme, kada se govori o najvecim bokserima njega niko ne stavlja u tu grupu, jer realno tu i ne spada. mada po nekim parametrima, vreme koje je proveo kao br jedan, ili koliko obrana je imao idu njemu u korist. ali i pored toga on nije ko zna koliko "propagirao" sport u svetu, ili uticao na popularnost boksa.
e sad sve to sto sam rekao za klicka vazi i za novaka, uspeha ima, ali ne mnogo bitan kao sportista u tenisu ako ga uporedimo sa federerom ili nadalom, a moze i jos sa par drugih.

antiDebil

pre 6 godina

Adam Jensen: Problem je objasniti ljudima ocigledno. Moras imati IQ dovoljno visok da bi bio u stanju da razumes komentar, umesto da ti crtam ovde. Dakle, konkurencija u kojoj covek koji ima 35 godina (ili 34, 33 itd) igra GS finala, pobedjuje sve top 10 igrace veoma redovno, nalazi se na drugoj poziciji na listi, pobedjuje top 10 tenisere na zavrsnom mastersu a pritom gubi svega nekoliko gemova ( protiv Marija pre 2 godine npr 6:0-6:1) je sramotno losa. Dakle, kada neko osvoji 18 gs sa 35 godina, i to posle 6 meseci pauze zbog povrede,konkurencija mora biti losa. Ne umanjuje to nista Federeru i Nadalu, jer su oni svoje titule osvajali dok su im svi konkurenti bili mladi, zdravi i u naponu snage. Novak u toj eri nije osvojio skoro nista. On je svoje osvojio kada su mu glavni konkurenti bili starac i povredjeni Nadal. I to je cinjenica.

Dragan

pre 6 godina

#anti debil !!!
Ti nemas pojma o tenisu dok tako lupas gluposti.Tvoj komentar je za neupucene i one koji nikada nisu pratili zbivanja u ovome individualnom sportu.Bolje ti je da se nejavljas vise .

RF,RAFA,PIT PA NOLE...

pre 6 godina

Krznena Revolucija ---to da je Novak jedini sa 4 vezana velika turnira je ''zaobilazenje istine'' Rod Lejver je jedini u open eri osvojio Godisnji Slem! A to uporno negiranje da je 18 vece od 12 je smesno.A pogotovo je smesno reci kada osvoji Sinsinati imace sve... to KADA ... i da osvoji opet ne umanjuje cinjenicu da je 18 uvek vece od 12.

dostojevski

pre 6 godina

Vratice se i biti kao nekada. Smatram da je Roland Garos pocetak uspona :)
(Zbikus, 24. maj 2017 18:40)

isto kao sto je zvezda uzela titulu? ahahahahaH

Adam Jensen

pre 6 godina

@antiDebil:

Znači, Novakovih 12GS-a, 4 osvojena GS-a u nizu, karijerni slem, 30 Mastersa, 200 i kusur nedelja na prvom mestu i pozitivan skor protiv Federera, Nadala i Mareja su posledica čiste sreće, konstantnih povreda svih ostalih igrača i slabe konkurencije - one iste konkurencije koja i dan danas osvaja GS i Masters 1000 turnire?

Uzgred,

Znači, Nadal je celu 2011. kada je pobeđivao apsolutno svakoga i stizao do finala apsolutno svakog turnira i tu gubio od Novaka, bio povređen?

Ako je Novak toliko prosečan, kao što kažeš, i "ne pripada ni Top 5", zar onda to ne umanjuje uspehe Federera (kada je Nadal, kako kažeš, povređen od 2011. naovamo, a Novak nije ništa specijalno, i Marej nema pojma...)?

Takođe, kako objašnjavaš Federerov 18. GS - posledica očajne konkurencije (uključujući i Novaka) ili pak Federer ipak nije baš tako "prop'o" koliko bi za tvoju priču bilo zgodno da umanji Novakove uspehe. Opredeli se za jedno od ova dva jer ne može oba.

E, moj (anti)Debilu.....

Strucnjak

pre 6 godina

@Adam Jensen

Svaka cast na komentaru! Ali ne mozes to takvim ljudima da objasnis, puno je to mrznje, nezadovoljstva, frustracija, kompleksa...

antiDebil

pre 6 godina

@krznena revolucija
Federer je 14 od 18 GS osvojio u periodu u kojem su mu najveci konkurenti bili Nadal, pa kasnije Novak, Marej itd. Nikakav vakuum nije postojao. Agasi se povukao 2005, a iste godine je Nadal dosao na 2 mesto i uzeo GS. I to onaj zdravi Nadal, ne ovaj koji je povredjen po pola godine. Uz njih, tu su bili Safin, Hjuit, Rodik, Nalbandijan, Davidenko, Ferer, Kuerten, Gonzales, a malo kasnije su dosli Novak, Del Potro, Marej i opet nisu imali previse uspeha protiv Federera i Nadala. Svi znamo protiv koga je Novak osvajao titule. Najvise protiv Mareja, koji je slabiji teniser od onih koji su igrali pre 10 godina. Rodik, Safin, Hjuit itd su ljudi koji su Samprasa poslali u penziju, a Marej je smesan protiv ovih iz velike trojke. Ostale titule Novak je osvojio protiv povredjenog Nadala, koji od 2011 ne moze da sastavi sezonu bez povreda, starog i povredjenog Federera i veoma lose konkurencije koju cine Nisikori, Cilic, Berdih, Vavrinka (u eri RF i RN mogao samo da sanja GS), Istomin itd. Dakle, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji od svih. Kakva je to konkurencija koju redovno lema starac od 35 godina!? I kada vec ponizavas RF, ne zaboravi da ako je on osvajao zbog slabije konkurencije, onda je Novak jos gori, jer on je osvajao protiv RF starca i jos slabije konkurencije koja ne moze nista tom starcu. Novak naravno nije medju 5 u istoriji tenisa, to je smesna tvrdnja.

Никола

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
Никад касније није ни почео турнир

antiDebil

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
(Nastja, 24. maj 2017 18:42)

Posto turnir pocinje u nedelju zreb je verovatno u petak a cini mi se i da Eurosport direktno prenosi !!

antiDemagog

pre 6 godina

ANTIDEBIL:

U pravu si kad kažeš da Novak prema svim parametrima nije u Top 5 - Novak je prema tim parametrima u Top 3. Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu.

"Starac" Federer i u 35 godina uzima GS titule, ali je prema tvojim glupostima koje pišeš izgleda bio stariji u poslednjih 5-6 godina. Izvrćeš činjenice kako tebi odgovara.

goran

pre 6 godina

Sta god uradio ja te volim i on je covek od krvi i mesa uzivaj hvala ti za sve nemam nista protiv ovog coveka jer jedini je nesto radio sve naj ti zelim....

krznena revolucija

pre 6 godina

Jedini covjek u open eri, koji je u svojim rukama držao sva 4GS u NIZU, koji je doajena teniske igre velikog Federera za godinu dana tri puta pobijedio u završnici GS-a, iako je taj teniski baletan skoro pa nenadmašno briljirao do konačnog susreta sa srpskim teniserom.Inace, ne potcenjujem velikog Rodzera, ali znamo svi da je vecinu svojih GS titula osvojio pre zaleta Rafe i Noleta, u jednom teniskom vakuumu,posle povlačenja Samprasa, Agassija, itd, itd. Nije to grijeh, ali jeste činjenica. Zna se protiv koga je Nole osvojio svoje titule. Novak Djokovic covjek koji ima 30 mastersa, 12gs_ova,i ono sto je po meni krucijalan parametar covjek koji ima prednost u međusobnim duelima nad dve teniske gromade Federerom i Nadalom. Jedan od najboljih i najvećih ove igre ikada(svidjalo se to nekom ili ne) ,da vise nikad nista ne osvoji, najbolji ambasador svoje zemlje u svijetu, covjek koji je ostvario svoj davnasnji san iz djetinjstva , na svoju radost i radost svakog normalnog pripadnika naseg naroda,i ljubitelja teniske igre. Pozdrav za B92, i hvala za prenos! Forza Nole!

krznena revolucija

pre 6 godina

Jedini covjek u open eri, koji je u svojim rukama držao sva 4GS u NIZU, koji je doajena teniske igre velikog Federera za godinu dana tri puta pobijedio u završnici GS-a, iako je taj teniski baletan skoro pa nenadmašno briljirao do konačnog susreta sa srpskim teniserom.Inace, ne potcenjujem velikog Rodzera, ali znamo svi da je vecinu svojih GS titula osvojio pre zaleta Rafe i Noleta, u jednom teniskom vakuumu,posle povlačenja Samprasa, Agassija, itd, itd. Nije to grijeh, ali jeste činjenica. Zna se protiv koga je Nole osvojio svoje titule. Novak Djokovic covjek koji ima 30 mastersa, 12gs_ova,i ono sto je po meni krucijalan parametar covjek koji ima prednost u međusobnim duelima nad dve teniske gromade Federerom i Nadalom. Jedan od najboljih i najvećih ove igre ikada(svidjalo se to nekom ili ne) ,da vise nikad nista ne osvoji, najbolji ambasador svoje zemlje u svijetu, covjek koji je ostvario svoj davnasnji san iz djetinjstva , na svoju radost i radost svakog normalnog pripadnika naseg naroda,i ljubitelja teniske igre. Pozdrav za B92, i hvala za prenos! Forza Nole!

goran

pre 6 godina

Sta god uradio ja te volim i on je covek od krvi i mesa uzivaj hvala ti za sve nemam nista protiv ovog coveka jer jedini je nesto radio sve naj ti zelim....

Adam Jensen

pre 6 godina

@antiDebil:

Znači, Novakovih 12GS-a, 4 osvojena GS-a u nizu, karijerni slem, 30 Mastersa, 200 i kusur nedelja na prvom mestu i pozitivan skor protiv Federera, Nadala i Mareja su posledica čiste sreće, konstantnih povreda svih ostalih igrača i slabe konkurencije - one iste konkurencije koja i dan danas osvaja GS i Masters 1000 turnire?

Uzgred,

Znači, Nadal je celu 2011. kada je pobeđivao apsolutno svakoga i stizao do finala apsolutno svakog turnira i tu gubio od Novaka, bio povređen?

Ako je Novak toliko prosečan, kao što kažeš, i "ne pripada ni Top 5", zar onda to ne umanjuje uspehe Federera (kada je Nadal, kako kažeš, povređen od 2011. naovamo, a Novak nije ništa specijalno, i Marej nema pojma...)?

Takođe, kako objašnjavaš Federerov 18. GS - posledica očajne konkurencije (uključujući i Novaka) ili pak Federer ipak nije baš tako "prop'o" koliko bi za tvoju priču bilo zgodno da umanji Novakove uspehe. Opredeli se za jedno od ova dva jer ne može oba.

E, moj (anti)Debilu.....

anica

pre 6 godina

Naravno da ima veze open era jer se Novak direktno borio sa dva najveca rivala I igraca I protiv njih ima pozitivan skor, stigao I izdigao se iznad, menjao igru trazio nacin I uspeo. Nole je zasluzeno medju tri najveca igraca po svim parametrima. Svaka cast Borgu, Samprasu itd. Volela bih da ima sansu za trofej u Parizu jer bi time poneo po dva sa sva 4 slema sto je veliki uspeh, uz Sinsinati, najjacu sezonu u istoriji, 4 vezana slema, 30 mastersa a bice ih jos, oko 100pobeda protiv najvecih rivala, finala slemova protiv najvecih rivala, kompletne igre na svim podlogama, minimalnog ucesca na nize rangiranim turnirima, procenta pobeda...kada na to sve dodamo ambijent I nacin na koji je ugravirao svoje ime I prezime na peharima...kako je morao da se nosi sa provokacijama. Novak je ne jedan od najvecih tenisera, vec je jedan od najvecih sportista svih vremena. Napred Nole!

antiDemagog

pre 6 godina

ANTIDEBIL:

U pravu si kad kažeš da Novak prema svim parametrima nije u Top 5 - Novak je prema tim parametrima u Top 3. Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu.

"Starac" Federer i u 35 godina uzima GS titule, ali je prema tvojim glupostima koje pišeš izgleda bio stariji u poslednjih 5-6 godina. Izvrćeš činjenice kako tebi odgovara.

Da kazem

pre 6 godina

Po odnosu pobeda Novak je ispred Nadala, Federera i Marija pa i Stana. Ne mozes reci da si bolji od bilo koga koji te je dobijao vise a igrali ste 30-40 puta. Tu nema slucajnosti.

mira

pre 6 godina

Gledajući ga protiv Zvereva sjetio sam se finala u Londonu prošle godine, kada je protiv Mareja bio neprepoznatljiv, a prethodno je rasturio Nišikoria, tako je bilo i sa Timom iz Austrije fenomenalno, a sutradan ništa, tolike oscilacije....

antiDebil

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
(Nastja, 24. maj 2017 18:42)

Posto turnir pocinje u nedelju zreb je verovatno u petak a cini mi se i da Eurosport direktno prenosi !!

krznena revolucija

pre 6 godina

@AdamJensen,antiDemagog,
Svaka cast za sve izreceno!
@Antidebil,jasno je da ne 'mirises' najboljeg srpskog tenisera, sto je tvoje legitimno pravo, ali sam sebe demantujes kad Rodju nazivas 'starcem', i anuliras Noletove uspjehe nad njim((ja spomenuhWB 2015.,2016.,kao i USO 2015.,2011.(cuveni fedexov potez prstitjem, i AO 08,i mnogo toga) tad je veliki Fedja mleo, kao zvijer,bio u formi, izvodio bravurozne poteze do finala, zadivljavao javnost i fanove, ali na krajnjem megdanu bio poražen od Novaka. Logično pitanje :šta si ako pobijedis najvećeg? Pa sigurno medju najvecim i pretendujes na jos visu lestvicu. Novak ima pozitivan H2H nad dvije veličine RF i RN, i kad osvoji Sinsi, osvojio je sve(plus drzao sva 4u nizu sto niko nije u open eri). Pitanje je kad ce Fedja osvojiti Rome i MC?Ako sagledas objektivno, vidis da je Nole top 3 ili 2 svih vremena, ali malicioznost te, nzm zašto nadjacava!Pozdrav za b92!

Dragan

pre 6 godina

#anti debil !!!
Ti nemas pojma o tenisu dok tako lupas gluposti.Tvoj komentar je za neupucene i one koji nikada nisu pratili zbivanja u ovome individualnom sportu.Bolje ti je da se nejavljas vise .

Strucnjak

pre 6 godina

@Adam Jensen

Svaka cast na komentaru! Ali ne mozes to takvim ljudima da objasnis, puno je to mrznje, nezadovoljstva, frustracija, kompleksa...

tzatziki

pre 6 godina

@krznena revolucija je sve u pravu, svaka, ali svaka cast za komentare,pristup analizi!!!! To su činjenice koje bole ove hejtere koji se javljaju da pišu protiv Novaka jednog od najvećih. Ovaj jedan napisa da je Rod Lejver imao sva 4,pa niko to ne negira, ali u open eri ima samo Djokovic, od mastersa mu fali samo Sinsinati, kad ga osvoji sve osvojio, ima prednost u okrsajima nad onom dvojicom. I nije veliki Pistol Pit ispred Noleta, jer nema Rg. Novak je vec sada drugi po mnogim analizama iz svijeta tenisa,jer Rafa ima 2 vise, ali nema toliko nedelja na 1.mjestu,ne drži sva cetiri u nizu, i nema prednost u H2H. Zao mi je sto istina boli hejtere. IDEMO Nole na Pariz!!!!

antiDebil

pre 6 godina

@krznena revolucija
Federer je 14 od 18 GS osvojio u periodu u kojem su mu najveci konkurenti bili Nadal, pa kasnije Novak, Marej itd. Nikakav vakuum nije postojao. Agasi se povukao 2005, a iste godine je Nadal dosao na 2 mesto i uzeo GS. I to onaj zdravi Nadal, ne ovaj koji je povredjen po pola godine. Uz njih, tu su bili Safin, Hjuit, Rodik, Nalbandijan, Davidenko, Ferer, Kuerten, Gonzales, a malo kasnije su dosli Novak, Del Potro, Marej i opet nisu imali previse uspeha protiv Federera i Nadala. Svi znamo protiv koga je Novak osvajao titule. Najvise protiv Mareja, koji je slabiji teniser od onih koji su igrali pre 10 godina. Rodik, Safin, Hjuit itd su ljudi koji su Samprasa poslali u penziju, a Marej je smesan protiv ovih iz velike trojke. Ostale titule Novak je osvojio protiv povredjenog Nadala, koji od 2011 ne moze da sastavi sezonu bez povreda, starog i povredjenog Federera i veoma lose konkurencije koju cine Nisikori, Cilic, Berdih, Vavrinka (u eri RF i RN mogao samo da sanja GS), Istomin itd. Dakle, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji od svih. Kakva je to konkurencija koju redovno lema starac od 35 godina!? I kada vec ponizavas RF, ne zaboravi da ako je on osvajao zbog slabije konkurencije, onda je Novak jos gori, jer on je osvajao protiv RF starca i jos slabije konkurencije koja ne moze nista tom starcu. Novak naravno nije medju 5 u istoriji tenisa, to je smesna tvrdnja.

antiDebil

pre 6 godina

Adam Jensen: Problem je objasniti ljudima ocigledno. Moras imati IQ dovoljno visok da bi bio u stanju da razumes komentar, umesto da ti crtam ovde. Dakle, konkurencija u kojoj covek koji ima 35 godina (ili 34, 33 itd) igra GS finala, pobedjuje sve top 10 igrace veoma redovno, nalazi se na drugoj poziciji na listi, pobedjuje top 10 tenisere na zavrsnom mastersu a pritom gubi svega nekoliko gemova ( protiv Marija pre 2 godine npr 6:0-6:1) je sramotno losa. Dakle, kada neko osvoji 18 gs sa 35 godina, i to posle 6 meseci pauze zbog povrede,konkurencija mora biti losa. Ne umanjuje to nista Federeru i Nadalu, jer su oni svoje titule osvajali dok su im svi konkurenti bili mladi, zdravi i u naponu snage. Novak u toj eri nije osvojio skoro nista. On je svoje osvojio kada su mu glavni konkurenti bili starac i povredjeni Nadal. I to je cinjenica.

VUK

pre 6 godina

@Rf.. gde je bio Federer pre 34 godine? Posle 34, pobedio ga Novak samo 2 puta!! Kako to GOAT dozvoli da ga netalentovani teniser pobedi na desetine puta tokom blistave karijere? Novak ima pobede protiv Federera, kad još nije počeo ni da se brije. I Federer i Novak igraju jedan protiv drugog u periodu dugom , evo sada će 13 godina. Pa molim lepo kakav je skor? . Ako u 36 godini Federeru važi osvajanje AO, važe i porazi u 34 na USA O. i Wimbldonu. Rf..sramota je slati ovakve besmislene komentare.

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

@antiDebil Pretera ga ti. Nolo jeste realno treci, da ima jos dva GS pa tad da se u racun doda i OI, ali u tom sportu je glavno merilo broj GS, tako da Nolo ima jos sanse da postane drugi svih vremena. Moze li, videcemo. Ljudi prolaze kroz krize, sto ne bi i on. Rodjo je nedostizan, al Rafo se moze preskociti, postoji sansa. Nije lako sigurno dodati jos 3 titule

RF,RAFA,PIT PA NOLE...

pre 6 godina

Krznena Revolucija ---to da je Novak jedini sa 4 vezana velika turnira je ''zaobilazenje istine'' Rod Lejver je jedini u open eri osvojio Godisnji Slem! A to uporno negiranje da je 18 vece od 12 je smesno.A pogotovo je smesno reci kada osvoji Sinsinati imace sve... to KADA ... i da osvoji opet ne umanjuje cinjenicu da je 18 uvek vece od 12.

Ljube

pre 6 godina

Novak je proveo 223 nedelje na prvom mestu(5 mesto svih vremena)daleko ispred Nadala.Ima 67 titula(12 GS,30 mastersa,5 zavrsnih turnira),dok je Federer 91 titula(18 GS,26 mastersa,6 zavrsnih turnira).Vidi se da je Fed vecinu titula uzeo sa turnira manje kategorije,konkrektno ATP 250,gde isto drzi rekord po broju osvojenih.Nole je prvi po ELO rejtingu,sto znaci da je igrao u najjacoj konkurenciji ikada.

Никола

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
Никад касније није ни почео турнир

RF,Rafa,Pit pa Nole

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''

antiDebil

pre 6 godina

krznena revolucija: Ne demantujem sebe uopste, nego ti potvrdjujes ono sto ja kazem. Federer kao staraca bez problema pobedjivao sve te clanove Novakove konkurencije i redovno igrao GS finala, a sada evo osvojio GS i jos dva mastersa sa 35 godina. To je dokaz snage Novakove konkurencije. Konkurencija koju pobedjuje starac, pritom cesto povredjen je slaba konkurencija. Sta si ako pobedis najveceg? Pitaj Rodika ili Hjuita. Pobedjivali Samprasa, Agasija, Rodik uz to redovno pobedjivao Djokovica, cak je i sa nik pozitivan, Nadala na brzim podlogama uvek pobedjivao, pa jel zato on medju najvecima? Zato sto je pobedjivao i imao pozitiva skor sa Djokovicem i Samprasom? Uostalom, kako stvari stoje, samo je pitanje trenutka kada ce Novak izgubiti tu prednost koju ima. Bolje da brine za skor za Kirgiosom i Zverevim, jer ce se za nekoliko godina pojaviti neko i tvrditi da su veci od njega jer imaju bolji skor. Novak medju 3 nikako ne moze biti, on skoro ni na jednoj od najvaznijih lista nije medju prva tri! Nije medju 3 po osvojenim GS, nije medju 3 po nedeljama na prvom mestu, znaci nije mu mesto medju 3.

dostojevski

pre 6 godina

Vratice se i biti kao nekada. Smatram da je Roland Garos pocetak uspona :)
(Zbikus, 24. maj 2017 18:40)

isto kao sto je zvezda uzela titulu? ahahahahaH

antiDebil

pre 6 godina

@tzatziki
Ne moze Novak biti ispred Samprasa jer ima manje GS i krace je bio prvi na svetu. Kratko i jasno.
Za Nadala je takodje jasno, ima vise GS, vise titula, ima zlato sa OI, duze je u vrhu.
Niko Novaka ne ubraja medju 2 ili 3 u istoriji. Uvek su medju 3 Federer, Nadal i Sampras, a medju 5 jos i Lejver i Borg ili Emerson. Novaka nigde.

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Najzad je krenuo uzlaznom linijom ?! Ljudi Novak je No 2 a bio je broj 1 tri godine, a već je pet godina međju prva dva! O čemu se tu priča? On je najjači i biće još najmanje dve godine! Ajmo sokole!

mrki

pre 6 godina

Novak je realno CETVRTI u istoriji ove igre,za sada.Sa realnim sansama da bude bar TRECI...Broj mastersa 30...I sva cetiri slema(Sampras nema R^garos)...

Ljube

pre 6 godina

Novak je od svojih 12 GS,polovinu osvojio pobedivsi Nadala ili Federera u finalu,sto Federer ne moze da kaze.Igrac sa najvecim procentom pobeda od svih koji trenutno igraju.Podjednako dobro igra sve tri podloge,dok je Nadalu slaba tacka trava,a Federeru sljaka.Ima pozitivan skor protiv obojice.Zavrsio je 4 puta na kraju godine kao prvi.Ispred njega su Federera sa 5 puta i Sampras sa 6 puta.Jedini koji je u open eri uz Rod Lejvera drzao sva 4 GS u istom trenutku.

adem

pre 6 godina

da li ima bilo koji bokserski strucnjak da moze reci da je klicko slab bokser? mislim da nema, mada se mozda moze reci da konkurencija i nije bog zna koliko jaka. ali i pored toga sto jeste dominirao odredjeno vreme, kada se govori o najvecim bokserima njega niko ne stavlja u tu grupu, jer realno tu i ne spada. mada po nekim parametrima, vreme koje je proveo kao br jedan, ili koliko obrana je imao idu njemu u korist. ali i pored toga on nije ko zna koliko "propagirao" sport u svetu, ili uticao na popularnost boksa.
e sad sve to sto sam rekao za klicka vazi i za novaka, uspeha ima, ali ne mnogo bitan kao sportista u tenisu ako ga uporedimo sa federerom ili nadalom, a moze i jos sa par drugih.

Rf

pre 6 godina

Au ovi brate mili sto teraju pozitivan skor sa Federerom, pa ubice ga kad se sledeci put sretnu, cekao je da Federer napuni
35 da uveca skor.. jak teniser

cinober

pre 6 godina

...Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu...

Hm, otkad je to 30 više od 30? Kad sam zadnji put provjeravao bilo je jednako...
(antiDemagog, 24. maj 2017 19:44) # Link komentara

Milan_PT

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''
(RF,Rafa,Pit pa Nole, 24. maj 2017 21:15)

Da, Open era jeste počela 1968, ali ne treba zaboraviti šta se sve dešavalo u naredne 22 godine, dok nije ustanovljen ATP Tour. Još pre '68, kad je profesionalcima dopušteno da učestvuju na GS takmičenjima (to znači da je npr Rod Lejver osvojio 7 od 11 GS kao amater - na tim takmičenjima nije bilo profesonalaca, sve dok kraja '68). Ali i kasnije, s obzirom da su postojale 2 grupe profi-igrača (NTL i WCT) one nisu nastupale istovremeno na takmičenjima. Drugim rečima, konkurencija je bila prepolovljena. Onda su bili i drugi bojkoti turnira: Nikola Pilić je odbio da 1973 igra u DC za SFRJ i bio je suspendovan. 81 od 84 ATP igrača su bojkotovali neke turnire zbog toga, uključujući i WB 1973. Između '74 i '78 na RG su mogli samo neki, organizatorima podobni, takmičari. Bilo je slučajeva da nije ni bilo poštovanja rang-liste, već bi organizatori direktno pozivali one koji su im se sviđali, kao npr početkom 70-ih. Dugo vremena je AO držala jedna grupa tenisera, a ostala 3 GS-a druga.
1978 su zakopane ratne sekire, ali 1982 ponovo su se razdvojili. Tek kad se WCT definitivno raspao (1990) najzad se moglo ući u normalnu eru tenisa.
Tako da je mnogo važnija 1990 godina od 1968, jer su se tek tad stekli uslovi da SVI teniseri, pod jednakim i ranije definisanim pravilima, mogu da se takmiče...

Milan_PT

pre 6 godina

@antiDebil, bez ulaženja u Tvoja ubeđenja, izneo si nekoliko netačnih i nedorečenih podataka. Kažeš da je Rodik "drao" Novaka i Nadala. Tačno je da Rodik ima 5:4 protiv Novaka, ali da je ostao još malo na ATP turu ne bi Ti sad imao taj Tebi jako bitan podatak da je on Novaka drao. Rodik se povukao sa ATP tura pre više od 5 godina, a godinu dana je mlađi od Federera, koji i danas igra! A ako neko pobedi Nadala 3 puta od 10 mečeva (kao što je Rodik), ja to ne bih nazvao dranjem. I tako dalje, i tako dalje...

maricic1982

pre 6 godina

Kako je to Federer najbolji ikada kada ima negativan skor sa Nadalom i Djokovicem:),posebno sa Nadalom... Ne mozes biti najbolji ikada kada si 80% titula uzeo u konkurenciji Rodika,Bagdatisa,Hjuita,Safina i te strasne ekipe,a protiv ove dvojice slabo....Pojavi se Nadal,krene da melje..onda se pojavi i Novak i krene da menje redom....Rodzer nista...Ne moze se reci ko je najbolji ikada jer nisu igrali u istom periodu uvek....kada uzmemo period kada je Rodzer imao uspon,2000ih godina itd-on je najbolji...kada je onaj strasni Nadal vladao-onda je on najbolji...i naravno,kada je Novak poslednjih god vladao-onda je on najbolji...Ali reci da je Rodzer #1 ikada zbog titula,ne gledajuci konkurenciju,smesno...

KAO XXXL

pre 6 godina

Novak Đoković je već godinu dana GOAT br.2 ubedljivo ,jedino Federer ispred! GOAT lista je najmerodavnija jer obuhvata sve uspehe i trofeje
tenisera u matemat.odnosu!
Takođe i ranking prema Dr.ELO je opšte prihvaćen (kao u šahu)!
Upoređivati tenisere SAMO prema broju Gren slemova je prevaziđeno u modernom dobu kompjutera! I ATP lista se računa i menja svake nedelje!

antiDebil

pre 6 godina

@krznena revolucija
Federer je 14 od 18 GS osvojio u periodu u kojem su mu najveci konkurenti bili Nadal, pa kasnije Novak, Marej itd. Nikakav vakuum nije postojao. Agasi se povukao 2005, a iste godine je Nadal dosao na 2 mesto i uzeo GS. I to onaj zdravi Nadal, ne ovaj koji je povredjen po pola godine. Uz njih, tu su bili Safin, Hjuit, Rodik, Nalbandijan, Davidenko, Ferer, Kuerten, Gonzales, a malo kasnije su dosli Novak, Del Potro, Marej i opet nisu imali previse uspeha protiv Federera i Nadala. Svi znamo protiv koga je Novak osvajao titule. Najvise protiv Mareja, koji je slabiji teniser od onih koji su igrali pre 10 godina. Rodik, Safin, Hjuit itd su ljudi koji su Samprasa poslali u penziju, a Marej je smesan protiv ovih iz velike trojke. Ostale titule Novak je osvojio protiv povredjenog Nadala, koji od 2011 ne moze da sastavi sezonu bez povreda, starog i povredjenog Federera i veoma lose konkurencije koju cine Nisikori, Cilic, Berdih, Vavrinka (u eri RF i RN mogao samo da sanja GS), Istomin itd. Dakle, Novak je osvajao u najslabijoj konkurenciji od svih. Kakva je to konkurencija koju redovno lema starac od 35 godina!? I kada vec ponizavas RF, ne zaboravi da ako je on osvajao zbog slabije konkurencije, onda je Novak jos gori, jer on je osvajao protiv RF starca i jos slabije konkurencije koja ne moze nista tom starcu. Novak naravno nije medju 5 u istoriji tenisa, to je smesna tvrdnja.

antiDebil

pre 6 godina

@tzatziki
Ne moze Novak biti ispred Samprasa jer ima manje GS i krace je bio prvi na svetu. Kratko i jasno.
Za Nadala je takodje jasno, ima vise GS, vise titula, ima zlato sa OI, duze je u vrhu.
Niko Novaka ne ubraja medju 2 ili 3 u istoriji. Uvek su medju 3 Federer, Nadal i Sampras, a medju 5 jos i Lejver i Borg ili Emerson. Novaka nigde.

antiDebil

pre 6 godina

Adam Jensen: Problem je objasniti ljudima ocigledno. Moras imati IQ dovoljno visok da bi bio u stanju da razumes komentar, umesto da ti crtam ovde. Dakle, konkurencija u kojoj covek koji ima 35 godina (ili 34, 33 itd) igra GS finala, pobedjuje sve top 10 igrace veoma redovno, nalazi se na drugoj poziciji na listi, pobedjuje top 10 tenisere na zavrsnom mastersu a pritom gubi svega nekoliko gemova ( protiv Marija pre 2 godine npr 6:0-6:1) je sramotno losa. Dakle, kada neko osvoji 18 gs sa 35 godina, i to posle 6 meseci pauze zbog povrede,konkurencija mora biti losa. Ne umanjuje to nista Federeru i Nadalu, jer su oni svoje titule osvajali dok su im svi konkurenti bili mladi, zdravi i u naponu snage. Novak u toj eri nije osvojio skoro nista. On je svoje osvojio kada su mu glavni konkurenti bili starac i povredjeni Nadal. I to je cinjenica.

Rf

pre 6 godina

Au ovi brate mili sto teraju pozitivan skor sa Federerom, pa ubice ga kad se sledeci put sretnu, cekao je da Federer napuni
35 da uveca skor.. jak teniser

dostojevski

pre 6 godina

Vratice se i biti kao nekada. Smatram da je Roland Garos pocetak uspona :)
(Zbikus, 24. maj 2017 18:40)

isto kao sto je zvezda uzela titulu? ahahahahaH

antiDebil

pre 6 godina

krznena revolucija: Ne demantujem sebe uopste, nego ti potvrdjujes ono sto ja kazem. Federer kao staraca bez problema pobedjivao sve te clanove Novakove konkurencije i redovno igrao GS finala, a sada evo osvojio GS i jos dva mastersa sa 35 godina. To je dokaz snage Novakove konkurencije. Konkurencija koju pobedjuje starac, pritom cesto povredjen je slaba konkurencija. Sta si ako pobedis najveceg? Pitaj Rodika ili Hjuita. Pobedjivali Samprasa, Agasija, Rodik uz to redovno pobedjivao Djokovica, cak je i sa nik pozitivan, Nadala na brzim podlogama uvek pobedjivao, pa jel zato on medju najvecima? Zato sto je pobedjivao i imao pozitiva skor sa Djokovicem i Samprasom? Uostalom, kako stvari stoje, samo je pitanje trenutka kada ce Novak izgubiti tu prednost koju ima. Bolje da brine za skor za Kirgiosom i Zverevim, jer ce se za nekoliko godina pojaviti neko i tvrditi da su veci od njega jer imaju bolji skor. Novak medju 3 nikako ne moze biti, on skoro ni na jednoj od najvaznijih lista nije medju prva tri! Nije medju 3 po osvojenim GS, nije medju 3 po nedeljama na prvom mestu, znaci nije mu mesto medju 3.

adem

pre 6 godina

da li ima bilo koji bokserski strucnjak da moze reci da je klicko slab bokser? mislim da nema, mada se mozda moze reci da konkurencija i nije bog zna koliko jaka. ali i pored toga sto jeste dominirao odredjeno vreme, kada se govori o najvecim bokserima njega niko ne stavlja u tu grupu, jer realno tu i ne spada. mada po nekim parametrima, vreme koje je proveo kao br jedan, ili koliko obrana je imao idu njemu u korist. ali i pored toga on nije ko zna koliko "propagirao" sport u svetu, ili uticao na popularnost boksa.
e sad sve to sto sam rekao za klicka vazi i za novaka, uspeha ima, ali ne mnogo bitan kao sportista u tenisu ako ga uporedimo sa federerom ili nadalom, a moze i jos sa par drugih.

RF,RAFA,PIT PA NOLE...

pre 6 godina

Krznena Revolucija ---to da je Novak jedini sa 4 vezana velika turnira je ''zaobilazenje istine'' Rod Lejver je jedini u open eri osvojio Godisnji Slem! A to uporno negiranje da je 18 vece od 12 je smesno.A pogotovo je smesno reci kada osvoji Sinsinati imace sve... to KADA ... i da osvoji opet ne umanjuje cinjenicu da je 18 uvek vece od 12.

mrki

pre 6 godina

Novak je realno CETVRTI u istoriji ove igre,za sada.Sa realnim sansama da bude bar TRECI...Broj mastersa 30...I sva cetiri slema(Sampras nema R^garos)...

krznena revolucija

pre 6 godina

Jedini covjek u open eri, koji je u svojim rukama držao sva 4GS u NIZU, koji je doajena teniske igre velikog Federera za godinu dana tri puta pobijedio u završnici GS-a, iako je taj teniski baletan skoro pa nenadmašno briljirao do konačnog susreta sa srpskim teniserom.Inace, ne potcenjujem velikog Rodzera, ali znamo svi da je vecinu svojih GS titula osvojio pre zaleta Rafe i Noleta, u jednom teniskom vakuumu,posle povlačenja Samprasa, Agassija, itd, itd. Nije to grijeh, ali jeste činjenica. Zna se protiv koga je Nole osvojio svoje titule. Novak Djokovic covjek koji ima 30 mastersa, 12gs_ova,i ono sto je po meni krucijalan parametar covjek koji ima prednost u međusobnim duelima nad dve teniske gromade Federerom i Nadalom. Jedan od najboljih i najvećih ove igre ikada(svidjalo se to nekom ili ne) ,da vise nikad nista ne osvoji, najbolji ambasador svoje zemlje u svijetu, covjek koji je ostvario svoj davnasnji san iz djetinjstva , na svoju radost i radost svakog normalnog pripadnika naseg naroda,i ljubitelja teniske igre. Pozdrav za B92, i hvala za prenos! Forza Nole!

anica

pre 6 godina

Naravno da ima veze open era jer se Novak direktno borio sa dva najveca rivala I igraca I protiv njih ima pozitivan skor, stigao I izdigao se iznad, menjao igru trazio nacin I uspeo. Nole je zasluzeno medju tri najveca igraca po svim parametrima. Svaka cast Borgu, Samprasu itd. Volela bih da ima sansu za trofej u Parizu jer bi time poneo po dva sa sva 4 slema sto je veliki uspeh, uz Sinsinati, najjacu sezonu u istoriji, 4 vezana slema, 30 mastersa a bice ih jos, oko 100pobeda protiv najvecih rivala, finala slemova protiv najvecih rivala, kompletne igre na svim podlogama, minimalnog ucesca na nize rangiranim turnirima, procenta pobeda...kada na to sve dodamo ambijent I nacin na koji je ugravirao svoje ime I prezime na peharima...kako je morao da se nosi sa provokacijama. Novak je ne jedan od najvecih tenisera, vec je jedan od najvecih sportista svih vremena. Napred Nole!

antiDemagog

pre 6 godina

ANTIDEBIL:

U pravu si kad kažeš da Novak prema svim parametrima nije u Top 5 - Novak je prema tim parametrima u Top 3. Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu.

"Starac" Federer i u 35 godina uzima GS titule, ali je prema tvojim glupostima koje pišeš izgleda bio stariji u poslednjih 5-6 godina. Izvrćeš činjenice kako tebi odgovara.

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

@antiDebil Pretera ga ti. Nolo jeste realno treci, da ima jos dva GS pa tad da se u racun doda i OI, ali u tom sportu je glavno merilo broj GS, tako da Nolo ima jos sanse da postane drugi svih vremena. Moze li, videcemo. Ljudi prolaze kroz krize, sto ne bi i on. Rodjo je nedostizan, al Rafo se moze preskociti, postoji sansa. Nije lako sigurno dodati jos 3 titule

Adam Jensen

pre 6 godina

@antiDebil:

Znači, Novakovih 12GS-a, 4 osvojena GS-a u nizu, karijerni slem, 30 Mastersa, 200 i kusur nedelja na prvom mestu i pozitivan skor protiv Federera, Nadala i Mareja su posledica čiste sreće, konstantnih povreda svih ostalih igrača i slabe konkurencije - one iste konkurencije koja i dan danas osvaja GS i Masters 1000 turnire?

Uzgred,

Znači, Nadal je celu 2011. kada je pobeđivao apsolutno svakoga i stizao do finala apsolutno svakog turnira i tu gubio od Novaka, bio povređen?

Ako je Novak toliko prosečan, kao što kažeš, i "ne pripada ni Top 5", zar onda to ne umanjuje uspehe Federera (kada je Nadal, kako kažeš, povređen od 2011. naovamo, a Novak nije ništa specijalno, i Marej nema pojma...)?

Takođe, kako objašnjavaš Federerov 18. GS - posledica očajne konkurencije (uključujući i Novaka) ili pak Federer ipak nije baš tako "prop'o" koliko bi za tvoju priču bilo zgodno da umanji Novakove uspehe. Opredeli se za jedno od ova dva jer ne može oba.

E, moj (anti)Debilu.....

krznena revolucija

pre 6 godina

@AdamJensen,antiDemagog,
Svaka cast za sve izreceno!
@Antidebil,jasno je da ne 'mirises' najboljeg srpskog tenisera, sto je tvoje legitimno pravo, ali sam sebe demantujes kad Rodju nazivas 'starcem', i anuliras Noletove uspjehe nad njim((ja spomenuhWB 2015.,2016.,kao i USO 2015.,2011.(cuveni fedexov potez prstitjem, i AO 08,i mnogo toga) tad je veliki Fedja mleo, kao zvijer,bio u formi, izvodio bravurozne poteze do finala, zadivljavao javnost i fanove, ali na krajnjem megdanu bio poražen od Novaka. Logično pitanje :šta si ako pobijedis najvećeg? Pa sigurno medju najvecim i pretendujes na jos visu lestvicu. Novak ima pozitivan H2H nad dvije veličine RF i RN, i kad osvoji Sinsi, osvojio je sve(plus drzao sva 4u nizu sto niko nije u open eri). Pitanje je kad ce Fedja osvojiti Rome i MC?Ako sagledas objektivno, vidis da je Nole top 3 ili 2 svih vremena, ali malicioznost te, nzm zašto nadjacava!Pozdrav za b92!

goran

pre 6 godina

Sta god uradio ja te volim i on je covek od krvi i mesa uzivaj hvala ti za sve nemam nista protiv ovog coveka jer jedini je nesto radio sve naj ti zelim....

RF,Rafa,Pit pa Nole

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''

tzatziki

pre 6 godina

@krznena revolucija je sve u pravu, svaka, ali svaka cast za komentare,pristup analizi!!!! To su činjenice koje bole ove hejtere koji se javljaju da pišu protiv Novaka jednog od najvećih. Ovaj jedan napisa da je Rod Lejver imao sva 4,pa niko to ne negira, ali u open eri ima samo Djokovic, od mastersa mu fali samo Sinsinati, kad ga osvoji sve osvojio, ima prednost u okrsajima nad onom dvojicom. I nije veliki Pistol Pit ispred Noleta, jer nema Rg. Novak je vec sada drugi po mnogim analizama iz svijeta tenisa,jer Rafa ima 2 vise, ali nema toliko nedelja na 1.mjestu,ne drži sva cetiri u nizu, i nema prednost u H2H. Zao mi je sto istina boli hejtere. IDEMO Nole na Pariz!!!!

Dragan

pre 6 godina

#anti debil !!!
Ti nemas pojma o tenisu dok tako lupas gluposti.Tvoj komentar je za neupucene i one koji nikada nisu pratili zbivanja u ovome individualnom sportu.Bolje ti je da se nejavljas vise .

Da kazem

pre 6 godina

Po odnosu pobeda Novak je ispred Nadala, Federera i Marija pa i Stana. Ne mozes reci da si bolji od bilo koga koji te je dobijao vise a igrali ste 30-40 puta. Tu nema slucajnosti.

Strucnjak

pre 6 godina

@Adam Jensen

Svaka cast na komentaru! Ali ne mozes to takvim ljudima da objasnis, puno je to mrznje, nezadovoljstva, frustracija, kompleksa...

Никола

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
Никад касније није ни почео турнир

VUK

pre 6 godina

@Rf.. gde je bio Federer pre 34 godine? Posle 34, pobedio ga Novak samo 2 puta!! Kako to GOAT dozvoli da ga netalentovani teniser pobedi na desetine puta tokom blistave karijere? Novak ima pobede protiv Federera, kad još nije počeo ni da se brije. I Federer i Novak igraju jedan protiv drugog u periodu dugom , evo sada će 13 godina. Pa molim lepo kakav je skor? . Ako u 36 godini Federeru važi osvajanje AO, važe i porazi u 34 na USA O. i Wimbldonu. Rf..sramota je slati ovakve besmislene komentare.

Ljube

pre 6 godina

Novak je proveo 223 nedelje na prvom mestu(5 mesto svih vremena)daleko ispred Nadala.Ima 67 titula(12 GS,30 mastersa,5 zavrsnih turnira),dok je Federer 91 titula(18 GS,26 mastersa,6 zavrsnih turnira).Vidi se da je Fed vecinu titula uzeo sa turnira manje kategorije,konkrektno ATP 250,gde isto drzi rekord po broju osvojenih.Nole je prvi po ELO rejtingu,sto znaci da je igrao u najjacoj konkurenciji ikada.

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Najzad je krenuo uzlaznom linijom ?! Ljudi Novak je No 2 a bio je broj 1 tri godine, a već je pet godina međju prva dva! O čemu se tu priča? On je najjači i biće još najmanje dve godine! Ajmo sokole!

cinober

pre 6 godina

...Od Nadala je definitivno uspešniji - osim 2 GS-a manje, ima više mastersa, duže je proveo na čelu ATP liste, ima pozitivan skor sa njim i ima 4 GS-a u nizu...

Hm, otkad je to 30 više od 30? Kad sam zadnji put provjeravao bilo je jednako...
(antiDemagog, 24. maj 2017 19:44) # Link komentara

KAO XXXL

pre 6 godina

Novak Đoković je već godinu dana GOAT br.2 ubedljivo ,jedino Federer ispred! GOAT lista je najmerodavnija jer obuhvata sve uspehe i trofeje
tenisera u matemat.odnosu!
Takođe i ranking prema Dr.ELO je opšte prihvaćen (kao u šahu)!
Upoređivati tenisere SAMO prema broju Gren slemova je prevaziđeno u modernom dobu kompjutera! I ATP lista se računa i menja svake nedelje!

Ljube

pre 6 godina

Novak je od svojih 12 GS,polovinu osvojio pobedivsi Nadala ili Federera u finalu,sto Federer ne moze da kaze.Igrac sa najvecim procentom pobeda od svih koji trenutno igraju.Podjednako dobro igra sve tri podloge,dok je Nadalu slaba tacka trava,a Federeru sljaka.Ima pozitivan skor protiv obojice.Zavrsio je 4 puta na kraju godine kao prvi.Ispred njega su Federera sa 5 puta i Sampras sa 6 puta.Jedini koji je u open eri uz Rod Lejvera drzao sva 4 GS u istom trenutku.

maricic1982

pre 6 godina

Kako je to Federer najbolji ikada kada ima negativan skor sa Nadalom i Djokovicem:),posebno sa Nadalom... Ne mozes biti najbolji ikada kada si 80% titula uzeo u konkurenciji Rodika,Bagdatisa,Hjuita,Safina i te strasne ekipe,a protiv ove dvojice slabo....Pojavi se Nadal,krene da melje..onda se pojavi i Novak i krene da menje redom....Rodzer nista...Ne moze se reci ko je najbolji ikada jer nisu igrali u istom periodu uvek....kada uzmemo period kada je Rodzer imao uspon,2000ih godina itd-on je najbolji...kada je onaj strasni Nadal vladao-onda je on najbolji...i naravno,kada je Novak poslednjih god vladao-onda je on najbolji...Ali reci da je Rodzer #1 ikada zbog titula,ne gledajuci konkurenciju,smesno...

antiDebil

pre 6 godina

Zna li neko kada je žreb? Čini mi se da je ranijih godina bilo ranije, baš tu oko Novakovog rođendana.
(Nastja, 24. maj 2017 18:42)

Posto turnir pocinje u nedelju zreb je verovatno u petak a cini mi se i da Eurosport direktno prenosi !!

mira

pre 6 godina

Gledajući ga protiv Zvereva sjetio sam se finala u Londonu prošle godine, kada je protiv Mareja bio neprepoznatljiv, a prethodno je rasturio Nišikoria, tako je bilo i sa Timom iz Austrije fenomenalno, a sutradan ništa, tolike oscilacije....

Milan_PT

pre 6 godina

@antiDebil, bez ulaženja u Tvoja ubeđenja, izneo si nekoliko netačnih i nedorečenih podataka. Kažeš da je Rodik "drao" Novaka i Nadala. Tačno je da Rodik ima 5:4 protiv Novaka, ali da je ostao još malo na ATP turu ne bi Ti sad imao taj Tebi jako bitan podatak da je on Novaka drao. Rodik se povukao sa ATP tura pre više od 5 godina, a godinu dana je mlađi od Federera, koji i danas igra! A ako neko pobedi Nadala 3 puta od 10 mečeva (kao što je Rodik), ja to ne bih nazvao dranjem. I tako dalje, i tako dalje...

Milan_PT

pre 6 godina

Tzatzika...Open era je pocela 1968 a Lejver je Godisnji Slem osvojio 1969... ukucaj i proveri a ne da pricas ono sto je ''zaobilazenje istine''
(RF,Rafa,Pit pa Nole, 24. maj 2017 21:15)

Da, Open era jeste počela 1968, ali ne treba zaboraviti šta se sve dešavalo u naredne 22 godine, dok nije ustanovljen ATP Tour. Još pre '68, kad je profesionalcima dopušteno da učestvuju na GS takmičenjima (to znači da je npr Rod Lejver osvojio 7 od 11 GS kao amater - na tim takmičenjima nije bilo profesonalaca, sve dok kraja '68). Ali i kasnije, s obzirom da su postojale 2 grupe profi-igrača (NTL i WCT) one nisu nastupale istovremeno na takmičenjima. Drugim rečima, konkurencija je bila prepolovljena. Onda su bili i drugi bojkoti turnira: Nikola Pilić je odbio da 1973 igra u DC za SFRJ i bio je suspendovan. 81 od 84 ATP igrača su bojkotovali neke turnire zbog toga, uključujući i WB 1973. Između '74 i '78 na RG su mogli samo neki, organizatorima podobni, takmičari. Bilo je slučajeva da nije ni bilo poštovanja rang-liste, već bi organizatori direktno pozivali one koji su im se sviđali, kao npr početkom 70-ih. Dugo vremena je AO držala jedna grupa tenisera, a ostala 3 GS-a druga.
1978 su zakopane ratne sekire, ali 1982 ponovo su se razdvojili. Tek kad se WCT definitivno raspao (1990) najzad se moglo ući u normalnu eru tenisa.
Tako da je mnogo važnija 1990 godina od 1968, jer su se tek tad stekli uslovi da SVI teniseri, pod jednakim i ranije definisanim pravilima, mogu da se takmiče...