Četvrtak, 26.05.2016.

17:15

Novakova 50. pobeda na RG, sećate li se veličanstvene prve?

Novak Đoković pobedom nad Stivom Darsisom došao je do 50. trijumfa na Rolan Garosu, 11 godina posle svog debija u Parizu.

Izvor: B92

Novakova 50. pobeda na RG, seæate li se velièanstvene prve? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

picasso

pre 7 godina

Ne stigoh da prokomentarisem ovaj tekst ranije, a jedan sam od retkih zemljaka koji su prisustvovali tom mecu koji je bio prva Novakova pobeda na velikoj sceni.
U to vreme sam znao da je Novak ozbiljno talentovan klinac, ali nista vise od toga. Gledao sam pre toga mec Ane Ivanovic, onda neke Spance na susednom terenu, i onda saznam da je Novakov mec koji sam cekao premesten na neki drugi pomocni teren i da je vec poceo.
Ginepri je u to vreme bio ozbiljan igrac, interesovalo me je da vidim koliko ce Novak moci da mu pruzi otpor, nisam ni pomisljao da moze da pobedi. Kada sam stigao na taj teren, rezultat je bio 6-0 6-0 za Novaka. Francuzi oko mene su se cudom cudili i pitali jedni druge ko je taj momak. Posle meca je vise od deset minuta delio autograme i fotografisao se sa gledaocima. Tog dana sam shvatio o kakvom dragulju je rec, ali cak ni tada nisam pomisljao da ce dogurati do ovih visina.

ja

pre 7 godina

@znanje-imanje
Rodik, Hjuit i Safin su Samprasa oterali u penziju i sva trojica bili prvi u konkurenciji jednog Agasija, u to vreme mladjeg nego sto je Federer danas. Nalbandijana i Hjuita su povrede sputale, a ne neka neobiljnost, da si pratio tenis, znao bi to. Davidenko je bio odlican teniser, on i Rodik su svima bili teski rivali, jedino je Federerova igra za njih bila neresiva. Gonzales je imao sve, najsnazniji forhend, kretanje, servis, snagu, ali nije imao srece da igra u vreme mladog Federera i zdravog Nadala. Svi pomenuti su bar za jednu klasu bolji od danasnje konkurencije koju cine Nisikori, covek koji je nizak, fizicki slab, nema nijedan dominantan udarac, ima servis na nivou Sarapove, Berdih, covek sa solidnim forhendom i ispodporsecnim ostalim udarcima, mentalno mozda najslabiji teniser u prvih deset, Vavrinka, debeo, spor, nekonstantan, Cilic, drvo koje osim servisa nema nista, Raonic koji ne moze da veze dva dobra meca a da se ne povredi, Conga i Monfis, zabavljaci na terenu bez ikakvog realnog kvaliteta. Ah da, tu su i dva najbeca rivala, jedan ima 35 godina i povredjen je, drugi 30 godina i bar 3 hronicne povrede.

znanje-imanje

pre 7 godina

Zbunjuju me ovi "znalci". Spuštaju i spočitavaju ovim po njima em suviše naloženim Novakovim navijačima - em još novopridošlim, za razliku od vas "iskusnih šmekera". (Ne ovi yumko-idi, kontre za nadraživanje mase nego ovi "zaista"...)
Da, ima detinjarija pa i fan-boys histerije oko Novaka ovde. Ali - to da je konkurencija bila jača -?!? Pogotovu igrači koje navodite. Rodick? Po čemu čak i Raonić nije bolji? Davidenko? Pametno vođena karijera ali igrač bez ofanzive, ne bolji od Marija ili Nišikorija. Gonzales? Neverovatna desnica i forhend ali igrač tipa krabe, ne mnogo bolji od Samante Stosur. Hjuit? Borac, tempo igrač, možda iznad D. Ferera ali ne mnogo.
Ono što je teško naći to su Safin i Nalbandijan. Ali to su - takođe - i klasični ultra-talenti koji nemaju konzistenciju, sami sebi teški i teško dostižu nivo svog talenta; karijera im je od bljeska do bjleska sa sve većim pauzama pa u nestanak...
Ovakav nivo tenis je imao samo na mahove, obeležen velikim rivalitetima, možda 3-4 puta u istoriji; a opet u vreme tehnički i dr. neuporedivo.
Prva Velika pobeda NĐ je na RG protiv Gonzalesa. Čileanac je mirno čekao uveren da će klinac, neizbežno, 1 pasti od umora 2 uplašiti se pobede 3 početi da promašuje bekend paralele koje je, ceni, srećno ubo nekoliko puta. A ono kako se bliži kraj Novak, i sam prelazeći iz neverice u spoznaju da ga ima, igra sve bolje... Sećam se kao sada kako Višković izgovara moje misli u reč - da više nema sumnje, dobismo asa kakvog nismo imali...

.

pre 7 godina

@NS
Opusti se, sta te boli uvo sta ko pise? Jedni omalovazavaju Djokovica, drugi Federera, treci Nadala, koga briga za to? Navijas za coveka, boli te uvo za to sto ga ja ne volim, ne utice to na njegovu igru i na to sto je postigao.

Dragan

pre 7 godina

Vidim mnogi pominju "strasnu konkurenciju" Hjuita,Rodika,Ferera,Gonzalesa,Davidenka,Safina,pa da je Endi igrao u toj konkurenciji imao bi najmanje 10 Gs titula!

NS

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem odakle ovolika manija nipodostavanja Novakovog uspeha.
Da li ste vi ljudi normalni? Covek ima 11 (slovima: jedanaest slemova).
Uzdigao se u najvecoj eri tenisa. I ta primena limitiranih i dvostrukib standarda za vase rezonovanje je karakteristika botova.
Nije mi jasan hejt prema nasim teniserima. Sta je problem?
Trebalo je da Novak, Ana i Jelena uzmu drugo drzavljanstvo. Ja bih to svakako uradio na njihovom mestu kada su konstantna meta pljuvanja u Srbiji.
Kada za par godina nemamo nijednog predstavnika na Gren slemu je l' cete tada biti srecni?
Siftovacete se na neki drugi sport u kome cemo biti uspesni trenutno da omalovazavate uspehe i sirite svoj hejt koji truje sve oko vas ukljucijuci i mene kome ste ogadili najvecu strast u zivotu, a to je pracenje teniskih rezultata.

ultrasrbin

pre 7 godina

Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06

Znaci dok je nOvak gubio od Rafe i Federera oni mu nisu bili konkurencija. Sada kada Novak pobedjuje ispade da nema konkurenciju. Novak iskoristio Federerove godine, a nije mozda Federer upravo iskoristio Novakove godine i mladost ili to sto je i Rafa tek stizao. Da li su bas Rafine povredi ili je nesto drugo. Rece njegov stric i trener da ne uzima vitamine,a ja koji se bavim sportom na samom pocetku Rafine karijere rekao sam da ce mu kolena brzo stradati.

Mare

pre 7 godina

Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.
(Misa, 26. maj 2016 22:10)

Ja vecu glupost skoro nisam procitao. Prijatelju i Federer je poceo da pobedjuje Agasija tek kad ovaj ostario ako cemo tako... I dosta vise sa tim poredjenjem generacija, nipodastavate neciji uspeh zato sto nije igrao protiv nekog velikana iz ranije generacija, to su gluposti.

Postoji samo jedna cinjenica, koju svaki teniser i onaj ko prati tenis zna i stalno naglasava: Danas se igra bukvalno atomski tenis u odnosu na ranije...doveden je do savrsenstva....u proseku se po 20 loptica razmeni tokom jednog poena..sto je duplo vise nego ranije..teniseri su toliko fizcki napredovali da je to stravicno. Teniser koji je sada recimo sedmi na ATP listi, pre 20 godina bi imao bar tri osvojena Gren Slema, ako bi igrao svoju igru kako igra danas.

Zato se manite poredjenjaj tenisa danas i ranije i kako je nekome lakse a nekome teze. Svakome ko je ikada bio prvi na svetu treba skinuti kapu, ma svakome ko je ista postigao u tenisu treba skinuti kapu i reci svaka cast.

Misa

pre 7 godina

@Nebojsa
Kada pricas o konkurenciji u pojedinim erama onda nauci kada pocinje koja era. Federer je bio prvi bez prekida od 2003 do 2008, a onda i od 2009 do 2010. Za to vreme, od 2003 do 2010 prvo mesto je drzao Federer oko 6 godina i Nadal oko godinu dana. Kakav Safin, Ferero, o cemu ti pricas? I naravno da je jaca konkurencija ona u kojoj ne dolaze samo 2-3 igraca do zavrsnice. Znaci da ima vise kvalitetnih tenisera. Danas je konkurencija najgora u istoriji, pa Marej uspeva da osvoji gomilu titula. Na kraju ce po broju titula prestici Bekera ili Edberga a oni za klasu bolji igraci od njega.
A kad pricas o Satinu i Rodiku, seti se kako je Novak prolazio kada je igrao protiv njih! Lomili ga gde su stigli. Za Vavrinku i Cilica su klasa u svakom slucaju.

Web Design

pre 7 godina

ATP lista - bodovi:
1 Novak Djokovic Serbia 16,150
2 Andy Murray Great Britain 8,435
3 Roger Federer Switzerland 7,015
4 Stanislas Wawrinka Switzerland 6,315
5 Rafael Nadal Spain 5,675
ATP lista - zarade
1 Djokovic Novak $99,673,404
2 Federer Roger $98,011,727
3 Nadal Rafael $78,109,778
4 Murray Andy $45,157,463
5 Sampras Pete $43,280,489
Pametnom dosta, a i onim drugima.

Zurkolomcina

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...
(Jumko, 26. maj 2016 21:10)

Sta mislis sta bi ti se desilo da se negde sretnemo?

Misa

pre 7 godina

@Zoro
Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.

ama bre

pre 7 godina

Većina vas koji komentarišite o konkurenciji i ne znate te pomenute tenisere. Ne može na jutjubu da se vidi ko je bio jedan Nalbandijan, Ferrero, Gonzales, Hjuit, Davidenko, Blejk, Safin itd.u odnosu na ove u današnjoj konkurenciji gde je jedan Gofan, Fonjini, Karenjo Busta, Sok, Tim( i ostala boranija) redovni učesnici ćetvrtfinala neretko i polufinala. U odnosu na ove gore pomenute ni današnji top ten učesnici nisu ni do kolena. Ali teko je to kada tenis pratiš od prekjuče i pametujes ovde. U to vreme zanimljivi mečevi su počeli još u prvim kolima, sada ni finala ( Djokovic- Marej) nisu zanimljivi..taman u rangu sa nekadašnjom osminom finala. E sad drugo je to što em ne znate ondašnji tenis, em hoćete da verujete i ubedjujete da je sad strašan tenis jer ga eto igra Djoković!

Jumko

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...

nije ja , ja je.

pre 7 godina

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)
(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)
Ne radi se o tome da ti neko lupa minuse, komentar ti je toliko izlizan skoro da je glup.
Verovatno da ne veruješ ni sam šta si napisao.
Dovoljan je broj mečeva sa dvojicom pomenutih i ništa više.
Argumenti o godinama i povredama nemaju veze sa ničijim uspehom i mogu se primeniti i kontra na obojicu bivših najboljih.

imr

pre 7 godina

Murray je jaci teniser od svih rivala RF-a iz njegovog doba... jedini koji je stao na put RF-u je Rafa, potom i Nole. A Nalbandijan, Davidenko, Rodik i ostali su smesni za plejadu koja je sada. Kao sto rekoh Shkot je je zesci teniser od njih...

Dnevna doza statistike

pre 7 godina

-U periodu 1988-2003 cak 16 igraca su se izmenjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 723 nedelja na mestu br.1!
-U periodu 2004-2016 samo 3 igraca su se menjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 644 nedelja na mestu br.1! Uzivajmo u ZLATNOJ ERI TENISA!!

AS

pre 7 godina

Hahahahahaha... Ko uspe da pogleda sliku i cuveni volej a da se ne nasmeje, dobija cokoladu od mene!
(Jumko, 26. maj 2016 19:43)

- Dosadan si više i nisi zanimljiv.

Što se tiče Novaka, neka samo tempira formu polako iz meča u meč.

lala

pre 7 godina

@Nikola Nije tacno da je Federer tek prosle godine osvojio po 50 pobeda na svakom GS. On je to uradio odavno i jedini je u istoriji koji ima preko 65 pobeda na svakom GS.

Svete

pre 7 godina

(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)

Macji kasalj ?
Iznio si cinjenice ?
Evo ja tebe da pitam jednu cinjenicu, o kojim Nadalovim povredama govoris, da li si svestan da on uskori puni 30.godina i da se priblizava 800.pobedi u karijeri, koliko je Federer imao pobeda na 30 rodjendan ?
Dakle Nadal je cekao da Federer ostari krajem 2007. i onda je 2008. postao broj 1, to zakljucujem iz tvoje price ?
Sta mislis koje su sanse danasnjih mladjih igraca da postanu top5 vece ili manje nego Djokovicu u njihovim godinama ? Od 2003 do 2008 je bila mnogo slabija konkurencija nego danas, bas od 2008 pocinje nesto drugo !
Prisecam se Nadala od 2008 do 2011, evo prvo cega se secim je masakr koji je Tsonga obavio nad njim na AO 2008, secam se debakla koji je doziveo od Delpa na USO 2009, secam se da ga je cak i Marej pobedio na GS 2008, Soderling 2009, opet Marej to su glavni turniri a gde su mastersi i ovi nizi ! Nadal je u 2011 bio bolji igrac nego u 2010 !
2 stvari su zanimljive Marej sa tolikim uspesima koji ne moze da zamisli da bude broj 1 i cinjenica da je Novaku treba 3000 poena vise da bi postao broj 1 nego Federeru i oko 500 vise nego Nadalu...i tako dalje...

Vamos Rafa

pre 7 godina

@Sinisa, 26. maj 2016 17:29

Kao što ti je rekao neko u prethodnom komentaru, konkurencija Federeru je bila bar 3 puta jača od 2003 do 2008, nego što je Novaku od 2012 do danas. Razlika u top10 tenisera je ogromna nekada i sada.

Takođe, svaka čast Novaku, ali pričati da je imao trnovit put do trona i da je imao mnogo težu konkurenciju od ostalih tenisera je suludo. Novak je, moramo se svi složiti, na najbolji mogući način iskoristio godine Federera i povrede Nadala.
Prisjeti se Nadala od 2008 do 2011 ili Rodžera od 2004 do 2008 i vidjećeš razliku.

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)

Zoro

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu. (savjet, 26. maj 2016 18:06)
...
...
Da ali NISU BOLJI OD FEDERERA I NADALA!!!
A Nole je samo sa njima igrao skoro 100 meceva. U tome je velicina NOVAKA DJOKOVICA.
......
......

velika cetvorka

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007

Nebojša

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007
(velika cetvorka, 26. maj 2016 20:19

Ne samo Safin i Hjuit i Rodik i Ferero možda ih je još bilo su bili broj jedan sa dva grenslema ili manje to govori o kvalitetu tada a u to vreme su pojedina grenslem finala igrali i teniseri oko pedesetog mesta na listi to tek govori koliko konkurencije nije bilo ma koliko se pojedinci trudili da predstave drugačije.

biti normalan

pre 7 godina

A ove pobede se secamo zato sto danasnja bas ne izaziva odusevljenje? I tacno je da ima vise GS pobeda od Nadala, ali bas to treba da zabrine, jer i dalje ima tri GS trofeja manje.

Figo

pre 7 godina

Pobeda nije bila neočekivana, Novak se kotirao 1,75
[link]
(Djordje, 26. maj 2016 18:02)

Lepo ti pise da je prvi mec odigrao protiv Djineprija 2005. god i da je pobedio sa 3-0. A ti ovde kacis klip o njihovom mecu koji je otisao u 4 seta i odigran 2010. god. Nigde veze. Mislim, stvarno, bar procitaj clanak pa komentarisi...

danix

pre 7 godina

Te 2005 god Novak je pokazao da ce se na njega,kao velikog igraca,morati racunati u buducnosti.
A,2007 god kada je uzeo prvi Masters 1000 u Majamiju,a onda u Montrealu iste godine nanizao u 1/4 Rodika (3),u 1/2 Rafu (2) i u finalu Fedexa (1) i osvojio svoj drugi masters,dvojica canadskih voditelja su konstatovali:"Ovaj decko iz Srbije ce vrlo brzo postati No!".
A,na stadion dolazi Premijer Canade Malruni sa zenom Srpkinjom Milom Pivnicki-Malruni (rodjenoj u Novom Sadu) i na pitanje novinara zasto je sva montrealska elita posli na tenis,Mila odgovara:"Pa kako zasto,igra moj Srbin,Novak Djokovic.A onda pitaju Malrunija zasto on ide na tenis kad nikada ranije nije isao,a on,uz osmjeh,odgovara:"Sve nas je Mila potjerala da glerdamo njenog Novaka".
Da,lijepo je sjetiti se tih Novakovih prvih koraka n aputu ka vjecnosti.

moze slajs, moze volej, a moze i tajbrejk do samog kraja

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.
(savjet, 26. maj 2016 18:06)

SavJetnice, kako se gledanjem YT klipova utvrdjuje kvalitet tenisera? Koliko nisi u pravu, najbolje se vidi po tome da na spisak Noletove konkurencije nisi uvrstio dvojicu sa liste najboljih svih vremena, upravo Nadala i Federera. Od kako su se pojavili Nadal i Nole, Fedex se bas nije naigrao tenisa. Lako je bilo sa Davidenkom, Rodikom i ostalima.

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

navijac iz fotelje

pre 7 godina

@savjet

Uh sta ti napisa? Koliko su oni GS osvojili?? Ti si sada pametniji od Bolitijerija,Pilica,Muraoglua, Samprasa, Gilberta, Agasija koji izjavise da je ovo danas najjaca konkurencija u istoriji tenisa. Drugo. Kada bi stavio njih sa ovim danasnjim u njihovim najboljim formama tesko da bi dobili set jer se danas igra snazniji tenis,jace se udara loptica,drugacije se udara loptica.Kao kada bi neko upredjivao Pelea u najboljim danima i Mesija na primer danas i fudbal pre15godina i danasnji fudbal

veliki strumf

pre 7 godina

@BeKo Napisao si zajedljiv komentar, a ispao smesan jer tvoj komentar zvuci kao da su Fed i Novak vrsnjaci i da ga Nole nikad nece sustici. A Nole je mladji od Federera 6 godina, to je 24 GS turnira. Na svakom da Nole prosecno odigra 3,5 meca - i lagano prestize Federera! A vec sada u Parizu doci ce do 220. pobede, znaci da ce mu Rodzer bezati samo 83 trijumfa.

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

Nikola

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.
Sta ti napisa.Ono sto je Federer uspeo tek prosle godine u 34,a to je da na sva 4 GS ubelezi po minimum 50 pobeda Novak je uspeo 5 godina ranije odnosno u 29 godini.BRAVO za tebe sto si nam ukazao koliko je Novak pre Federera to uspeo.

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

BeKo

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.

bane sine

pre 7 godina

Prvi put u životu sam ga uživo gledao kako kao goluzdravi klinac na jednom od pomoćnih terena RG, nakon što je poput grančice suva hantuhova završila svoj meč, cepa gonzalesa k'o mator. Nisam odreagovao, ali sam sa ponosom i zadovoljstvom saslušao monolog starijeg i iskusnijeg amera koji je - stisnut u gomili koja je uživala u meču - njegovu tadašnju poziciju na listi prokomentarisao sa "not for long". Znao sam i sam da će nole grabiti punom parom ka vrhu, videlo se još tada da čisto udara, radovao sam se tome unapred, ali nisam ni sanjao da će naš dobri dečko pretiti da zauzme sâm tron! samo cepaj majstore!

emily

pre 7 godina

Ma Nole je kralj, generalno, ali i kralj je covek zar ne? Kad se "namontira" pobedjuje uvek...nadam se da ce i ovaj RG dovesti do kraja i dokazati svima da je POTPUNI KRALJ! ,nezavisno od podloge....mada i tada ce biti onih koji ce osporavati njegovu velicinu, ali razlika je u tome sto ce on znati da je osvojio sve.

Sinisa

pre 7 godina

Ne zelim da omalvazim Federerov uspjeh,on je najelegantini i za sada najbolji teniser svih vremena,ali mora se priznati da je imao mnogo srece,mnoge rekorde je oborio zahvaljujuci sto u jednom periodu od 3-4 godine nije imao pravog rivala i tu je napravio razliku...Novak je do svojih 11 gren slem titula i do broja 1 imao jako trnovit put i morao je da pobjedjuje najbolje da bi dosao u ovu poziciju.Federer sada ima ukupno 302 pobjede na svim gren slemovima,igrace jos,tako da se taj rekord tesko moze oboriti.Ali opet kazem,dobar dio tih pobjeda je ostvario dok su se Nadal i Novak probijali u sam vrh.

Nebojša

pre 7 godina

Nisam gledao tada ali sećam se 2006 kada je u pet setova dobio Gonzalesa koji je mislim tada bio top 10 to mu je bila jedna od najvećih pobeda te godine i do tada sve dok nije došla 2007 i prvi masters na kojem je dobio Nadala pa još jedan na kojem je dobio Federera.

Милош Ј. Косовац

pre 7 godina

Толико је паметани и добар Новак, но ипак треба неко да зна да му каже да не треба да поздравља публику тако што јој нуди своје срце, тј. своју позитивну енергију. Јер, публика нити у Риму, а још мање у Паризу не узвраћа му истом мером. Има много међу публиком које ће смрт да претекне пре но да сазнају сами, јер и немају какао, па и дање мисле оно што су чули од прљаве политичке пропаганде која предуго претставља Србе врло ружно. Ево, и у овом мечу већина је навијала за Белгијанца. Највише одузима Новаку енергију када чује силан аплауз на противников поен, па чак и када Новак погреши. И то не само зато што је противник аутсајдер у односу на Новака. Оно што се Новак нервираоа, то је раговало тело, његов его што му на узвраћају истом мером љубав коју он њима нуди и даје. А њему ће требати енергија, коју треба да чува за да освоји турнир. На крају моћи ће да им подари љубав, јер тако ће их принудити да они постану бољи људи, а Новаку да признају да је Принц из бајке.

pile.glodje.kosku

pre 7 godina

Sasa se izdvojio iz mase i verovatno postao najbolji sportski novinar u drzavi. Uzivam u tvojim tekstovima.
I naravno da se pamtimo taj mec, nekako sam se uvek trudio da izdvojim vreme da odgledam Noleta, i tada 2005. i sada 2016. Zelim mu iz sveg srca da postane GOAT, a Sasi da nastavi da nadahnjuje svojim tekstovima.

Vujkh

pre 7 godina

Novak sada ima 50 ili više pobjeda na svakom slemu! Majstore, nastavi da ispisuješ stranice istorije, da budeš rame uz rame sa jednim Džordanom, da unucima mogu pričati kakva si veličina bio! ;)

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

bane sine

pre 7 godina

Prvi put u životu sam ga uživo gledao kako kao goluzdravi klinac na jednom od pomoćnih terena RG, nakon što je poput grančice suva hantuhova završila svoj meč, cepa gonzalesa k'o mator. Nisam odreagovao, ali sam sa ponosom i zadovoljstvom saslušao monolog starijeg i iskusnijeg amera koji je - stisnut u gomili koja je uživala u meču - njegovu tadašnju poziciju na listi prokomentarisao sa "not for long". Znao sam i sam da će nole grabiti punom parom ka vrhu, videlo se još tada da čisto udara, radovao sam se tome unapred, ali nisam ni sanjao da će naš dobri dečko pretiti da zauzme sâm tron! samo cepaj majstore!

pile.glodje.kosku

pre 7 godina

Sasa se izdvojio iz mase i verovatno postao najbolji sportski novinar u drzavi. Uzivam u tvojim tekstovima.
I naravno da se pamtimo taj mec, nekako sam se uvek trudio da izdvojim vreme da odgledam Noleta, i tada 2005. i sada 2016. Zelim mu iz sveg srca da postane GOAT, a Sasi da nastavi da nadahnjuje svojim tekstovima.

Sinisa

pre 7 godina

Ne zelim da omalvazim Federerov uspjeh,on je najelegantini i za sada najbolji teniser svih vremena,ali mora se priznati da je imao mnogo srece,mnoge rekorde je oborio zahvaljujuci sto u jednom periodu od 3-4 godine nije imao pravog rivala i tu je napravio razliku...Novak je do svojih 11 gren slem titula i do broja 1 imao jako trnovit put i morao je da pobjedjuje najbolje da bi dosao u ovu poziciju.Federer sada ima ukupno 302 pobjede na svim gren slemovima,igrace jos,tako da se taj rekord tesko moze oboriti.Ali opet kazem,dobar dio tih pobjeda je ostvario dok su se Nadal i Novak probijali u sam vrh.

Vujkh

pre 7 godina

Novak sada ima 50 ili više pobjeda na svakom slemu! Majstore, nastavi da ispisuješ stranice istorije, da budeš rame uz rame sa jednim Džordanom, da unucima mogu pričati kakva si veličina bio! ;)

Nebojša

pre 7 godina

Nisam gledao tada ali sećam se 2006 kada je u pet setova dobio Gonzalesa koji je mislim tada bio top 10 to mu je bila jedna od najvećih pobeda te godine i do tada sve dok nije došla 2007 i prvi masters na kojem je dobio Nadala pa još jedan na kojem je dobio Federera.

danix

pre 7 godina

Te 2005 god Novak je pokazao da ce se na njega,kao velikog igraca,morati racunati u buducnosti.
A,2007 god kada je uzeo prvi Masters 1000 u Majamiju,a onda u Montrealu iste godine nanizao u 1/4 Rodika (3),u 1/2 Rafu (2) i u finalu Fedexa (1) i osvojio svoj drugi masters,dvojica canadskih voditelja su konstatovali:"Ovaj decko iz Srbije ce vrlo brzo postati No!".
A,na stadion dolazi Premijer Canade Malruni sa zenom Srpkinjom Milom Pivnicki-Malruni (rodjenoj u Novom Sadu) i na pitanje novinara zasto je sva montrealska elita posli na tenis,Mila odgovara:"Pa kako zasto,igra moj Srbin,Novak Djokovic.A onda pitaju Malrunija zasto on ide na tenis kad nikada ranije nije isao,a on,uz osmjeh,odgovara:"Sve nas je Mila potjerala da glerdamo njenog Novaka".
Da,lijepo je sjetiti se tih Novakovih prvih koraka n aputu ka vjecnosti.

emily

pre 7 godina

Ma Nole je kralj, generalno, ali i kralj je covek zar ne? Kad se "namontira" pobedjuje uvek...nadam se da ce i ovaj RG dovesti do kraja i dokazati svima da je POTPUNI KRALJ! ,nezavisno od podloge....mada i tada ce biti onih koji ce osporavati njegovu velicinu, ali razlika je u tome sto ce on znati da je osvojio sve.

Nikola

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.
Sta ti napisa.Ono sto je Federer uspeo tek prosle godine u 34,a to je da na sva 4 GS ubelezi po minimum 50 pobeda Novak je uspeo 5 godina ranije odnosno u 29 godini.BRAVO za tebe sto si nam ukazao koliko je Novak pre Federera to uspeo.

velika cetvorka

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

moze slajs, moze volej, a moze i tajbrejk do samog kraja

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.
(savjet, 26. maj 2016 18:06)

SavJetnice, kako se gledanjem YT klipova utvrdjuje kvalitet tenisera? Koliko nisi u pravu, najbolje se vidi po tome da na spisak Noletove konkurencije nisi uvrstio dvojicu sa liste najboljih svih vremena, upravo Nadala i Federera. Od kako su se pojavili Nadal i Nole, Fedex se bas nije naigrao tenisa. Lako je bilo sa Davidenkom, Rodikom i ostalima.

veliki strumf

pre 7 godina

@BeKo Napisao si zajedljiv komentar, a ispao smesan jer tvoj komentar zvuci kao da su Fed i Novak vrsnjaci i da ga Nole nikad nece sustici. A Nole je mladji od Federera 6 godina, to je 24 GS turnira. Na svakom da Nole prosecno odigra 3,5 meca - i lagano prestize Federera! A vec sada u Parizu doci ce do 220. pobede, znaci da ce mu Rodzer bezati samo 83 trijumfa.

navijac iz fotelje

pre 7 godina

@savjet

Uh sta ti napisa? Koliko su oni GS osvojili?? Ti si sada pametniji od Bolitijerija,Pilica,Muraoglua, Samprasa, Gilberta, Agasija koji izjavise da je ovo danas najjaca konkurencija u istoriji tenisa. Drugo. Kada bi stavio njih sa ovim danasnjim u njihovim najboljim formama tesko da bi dobili set jer se danas igra snazniji tenis,jace se udara loptica,drugacije se udara loptica.Kao kada bi neko upredjivao Pelea u najboljim danima i Mesija na primer danas i fudbal pre15godina i danasnji fudbal

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

Dnevna doza statistike

pre 7 godina

-U periodu 1988-2003 cak 16 igraca su se izmenjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 723 nedelja na mestu br.1!
-U periodu 2004-2016 samo 3 igraca su se menjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 644 nedelja na mestu br.1! Uzivajmo u ZLATNOJ ERI TENISA!!

Милош Ј. Косовац

pre 7 godina

Толико је паметани и добар Новак, но ипак треба неко да зна да му каже да не треба да поздравља публику тако што јој нуди своје срце, тј. своју позитивну енергију. Јер, публика нити у Риму, а још мање у Паризу не узвраћа му истом мером. Има много међу публиком које ће смрт да претекне пре но да сазнају сами, јер и немају какао, па и дање мисле оно што су чули од прљаве политичке пропаганде која предуго претставља Србе врло ружно. Ево, и у овом мечу већина је навијала за Белгијанца. Највише одузима Новаку енергију када чује силан аплауз на противников поен, па чак и када Новак погреши. И то не само зато што је противник аутсајдер у односу на Новака. Оно што се Новак нервираоа, то је раговало тело, његов его што му на узвраћају истом мером љубав коју он њима нуди и даје. А њему ће требати енергија, коју треба да чува за да освоји турнир. На крају моћи ће да им подари љубав, јер тако ће их принудити да они постану бољи људи, а Новаку да признају да је Принц из бајке.

Zoro

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu. (savjet, 26. maj 2016 18:06)
...
...
Da ali NISU BOLJI OD FEDERERA I NADALA!!!
A Nole je samo sa njima igrao skoro 100 meceva. U tome je velicina NOVAKA DJOKOVICA.
......
......

Mare

pre 7 godina

Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.
(Misa, 26. maj 2016 22:10)

Ja vecu glupost skoro nisam procitao. Prijatelju i Federer je poceo da pobedjuje Agasija tek kad ovaj ostario ako cemo tako... I dosta vise sa tim poredjenjem generacija, nipodastavate neciji uspeh zato sto nije igrao protiv nekog velikana iz ranije generacija, to su gluposti.

Postoji samo jedna cinjenica, koju svaki teniser i onaj ko prati tenis zna i stalno naglasava: Danas se igra bukvalno atomski tenis u odnosu na ranije...doveden je do savrsenstva....u proseku se po 20 loptica razmeni tokom jednog poena..sto je duplo vise nego ranije..teniseri su toliko fizcki napredovali da je to stravicno. Teniser koji je sada recimo sedmi na ATP listi, pre 20 godina bi imao bar tri osvojena Gren Slema, ako bi igrao svoju igru kako igra danas.

Zato se manite poredjenjaj tenisa danas i ranije i kako je nekome lakse a nekome teze. Svakome ko je ikada bio prvi na svetu treba skinuti kapu, ma svakome ko je ista postigao u tenisu treba skinuti kapu i reci svaka cast.

Nebojša

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007
(velika cetvorka, 26. maj 2016 20:19

Ne samo Safin i Hjuit i Rodik i Ferero možda ih je još bilo su bili broj jedan sa dva grenslema ili manje to govori o kvalitetu tada a u to vreme su pojedina grenslem finala igrali i teniseri oko pedesetog mesta na listi to tek govori koliko konkurencije nije bilo ma koliko se pojedinci trudili da predstave drugačije.

Figo

pre 7 godina

Pobeda nije bila neočekivana, Novak se kotirao 1,75
[link]
(Djordje, 26. maj 2016 18:02)

Lepo ti pise da je prvi mec odigrao protiv Djineprija 2005. god i da je pobedio sa 3-0. A ti ovde kacis klip o njihovom mecu koji je otisao u 4 seta i odigran 2010. god. Nigde veze. Mislim, stvarno, bar procitaj clanak pa komentarisi...

NS

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem odakle ovolika manija nipodostavanja Novakovog uspeha.
Da li ste vi ljudi normalni? Covek ima 11 (slovima: jedanaest slemova).
Uzdigao se u najvecoj eri tenisa. I ta primena limitiranih i dvostrukib standarda za vase rezonovanje je karakteristika botova.
Nije mi jasan hejt prema nasim teniserima. Sta je problem?
Trebalo je da Novak, Ana i Jelena uzmu drugo drzavljanstvo. Ja bih to svakako uradio na njihovom mestu kada su konstantna meta pljuvanja u Srbiji.
Kada za par godina nemamo nijednog predstavnika na Gren slemu je l' cete tada biti srecni?
Siftovacete se na neki drugi sport u kome cemo biti uspesni trenutno da omalovazavate uspehe i sirite svoj hejt koji truje sve oko vas ukljucijuci i mene kome ste ogadili najvecu strast u zivotu, a to je pracenje teniskih rezultata.

imr

pre 7 godina

Murray je jaci teniser od svih rivala RF-a iz njegovog doba... jedini koji je stao na put RF-u je Rafa, potom i Nole. A Nalbandijan, Davidenko, Rodik i ostali su smesni za plejadu koja je sada. Kao sto rekoh Shkot je je zesci teniser od njih...

Web Design

pre 7 godina

ATP lista - bodovi:
1 Novak Djokovic Serbia 16,150
2 Andy Murray Great Britain 8,435
3 Roger Federer Switzerland 7,015
4 Stanislas Wawrinka Switzerland 6,315
5 Rafael Nadal Spain 5,675
ATP lista - zarade
1 Djokovic Novak $99,673,404
2 Federer Roger $98,011,727
3 Nadal Rafael $78,109,778
4 Murray Andy $45,157,463
5 Sampras Pete $43,280,489
Pametnom dosta, a i onim drugima.

AS

pre 7 godina

Hahahahahaha... Ko uspe da pogleda sliku i cuveni volej a da se ne nasmeje, dobija cokoladu od mene!
(Jumko, 26. maj 2016 19:43)

- Dosadan si više i nisi zanimljiv.

Što se tiče Novaka, neka samo tempira formu polako iz meča u meč.

nije ja , ja je.

pre 7 godina

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)
(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)
Ne radi se o tome da ti neko lupa minuse, komentar ti je toliko izlizan skoro da je glup.
Verovatno da ne veruješ ni sam šta si napisao.
Dovoljan je broj mečeva sa dvojicom pomenutih i ništa više.
Argumenti o godinama i povredama nemaju veze sa ničijim uspehom i mogu se primeniti i kontra na obojicu bivših najboljih.

Svete

pre 7 godina

(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)

Macji kasalj ?
Iznio si cinjenice ?
Evo ja tebe da pitam jednu cinjenicu, o kojim Nadalovim povredama govoris, da li si svestan da on uskori puni 30.godina i da se priblizava 800.pobedi u karijeri, koliko je Federer imao pobeda na 30 rodjendan ?
Dakle Nadal je cekao da Federer ostari krajem 2007. i onda je 2008. postao broj 1, to zakljucujem iz tvoje price ?
Sta mislis koje su sanse danasnjih mladjih igraca da postanu top5 vece ili manje nego Djokovicu u njihovim godinama ? Od 2003 do 2008 je bila mnogo slabija konkurencija nego danas, bas od 2008 pocinje nesto drugo !
Prisecam se Nadala od 2008 do 2011, evo prvo cega se secim je masakr koji je Tsonga obavio nad njim na AO 2008, secam se debakla koji je doziveo od Delpa na USO 2009, secam se da ga je cak i Marej pobedio na GS 2008, Soderling 2009, opet Marej to su glavni turniri a gde su mastersi i ovi nizi ! Nadal je u 2011 bio bolji igrac nego u 2010 !
2 stvari su zanimljive Marej sa tolikim uspesima koji ne moze da zamisli da bude broj 1 i cinjenica da je Novaku treba 3000 poena vise da bi postao broj 1 nego Federeru i oko 500 vise nego Nadalu...i tako dalje...

znanje-imanje

pre 7 godina

Zbunjuju me ovi "znalci". Spuštaju i spočitavaju ovim po njima em suviše naloženim Novakovim navijačima - em još novopridošlim, za razliku od vas "iskusnih šmekera". (Ne ovi yumko-idi, kontre za nadraživanje mase nego ovi "zaista"...)
Da, ima detinjarija pa i fan-boys histerije oko Novaka ovde. Ali - to da je konkurencija bila jača -?!? Pogotovu igrači koje navodite. Rodick? Po čemu čak i Raonić nije bolji? Davidenko? Pametno vođena karijera ali igrač bez ofanzive, ne bolji od Marija ili Nišikorija. Gonzales? Neverovatna desnica i forhend ali igrač tipa krabe, ne mnogo bolji od Samante Stosur. Hjuit? Borac, tempo igrač, možda iznad D. Ferera ali ne mnogo.
Ono što je teško naći to su Safin i Nalbandijan. Ali to su - takođe - i klasični ultra-talenti koji nemaju konzistenciju, sami sebi teški i teško dostižu nivo svog talenta; karijera im je od bljeska do bjleska sa sve većim pauzama pa u nestanak...
Ovakav nivo tenis je imao samo na mahove, obeležen velikim rivalitetima, možda 3-4 puta u istoriji; a opet u vreme tehnički i dr. neuporedivo.
Prva Velika pobeda NĐ je na RG protiv Gonzalesa. Čileanac je mirno čekao uveren da će klinac, neizbežno, 1 pasti od umora 2 uplašiti se pobede 3 početi da promašuje bekend paralele koje je, ceni, srećno ubo nekoliko puta. A ono kako se bliži kraj Novak, i sam prelazeći iz neverice u spoznaju da ga ima, igra sve bolje... Sećam se kao sada kako Višković izgovara moje misli u reč - da više nema sumnje, dobismo asa kakvog nismo imali...

ultrasrbin

pre 7 godina

Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06

Znaci dok je nOvak gubio od Rafe i Federera oni mu nisu bili konkurencija. Sada kada Novak pobedjuje ispade da nema konkurenciju. Novak iskoristio Federerove godine, a nije mozda Federer upravo iskoristio Novakove godine i mladost ili to sto je i Rafa tek stizao. Da li su bas Rafine povredi ili je nesto drugo. Rece njegov stric i trener da ne uzima vitamine,a ja koji se bavim sportom na samom pocetku Rafine karijere rekao sam da ce mu kolena brzo stradati.

Zurkolomcina

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...
(Jumko, 26. maj 2016 21:10)

Sta mislis sta bi ti se desilo da se negde sretnemo?

BeKo

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.

Dragan

pre 7 godina

Vidim mnogi pominju "strasnu konkurenciju" Hjuita,Rodika,Ferera,Gonzalesa,Davidenka,Safina,pa da je Endi igrao u toj konkurenciji imao bi najmanje 10 Gs titula!

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

.

pre 7 godina

@NS
Opusti se, sta te boli uvo sta ko pise? Jedni omalovazavaju Djokovica, drugi Federera, treci Nadala, koga briga za to? Navijas za coveka, boli te uvo za to sto ga ja ne volim, ne utice to na njegovu igru i na to sto je postigao.

Vamos Rafa

pre 7 godina

@Sinisa, 26. maj 2016 17:29

Kao što ti je rekao neko u prethodnom komentaru, konkurencija Federeru je bila bar 3 puta jača od 2003 do 2008, nego što je Novaku od 2012 do danas. Razlika u top10 tenisera je ogromna nekada i sada.

Takođe, svaka čast Novaku, ali pričati da je imao trnovit put do trona i da je imao mnogo težu konkurenciju od ostalih tenisera je suludo. Novak je, moramo se svi složiti, na najbolji mogući način iskoristio godine Federera i povrede Nadala.
Prisjeti se Nadala od 2008 do 2011 ili Rodžera od 2004 do 2008 i vidjećeš razliku.

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)

biti normalan

pre 7 godina

A ove pobede se secamo zato sto danasnja bas ne izaziva odusevljenje? I tacno je da ima vise GS pobeda od Nadala, ali bas to treba da zabrine, jer i dalje ima tri GS trofeja manje.

Jumko

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

lala

pre 7 godina

@Nikola Nije tacno da je Federer tek prosle godine osvojio po 50 pobeda na svakom GS. On je to uradio odavno i jedini je u istoriji koji ima preko 65 pobeda na svakom GS.

ama bre

pre 7 godina

Većina vas koji komentarišite o konkurenciji i ne znate te pomenute tenisere. Ne može na jutjubu da se vidi ko je bio jedan Nalbandijan, Ferrero, Gonzales, Hjuit, Davidenko, Blejk, Safin itd.u odnosu na ove u današnjoj konkurenciji gde je jedan Gofan, Fonjini, Karenjo Busta, Sok, Tim( i ostala boranija) redovni učesnici ćetvrtfinala neretko i polufinala. U odnosu na ove gore pomenute ni današnji top ten učesnici nisu ni do kolena. Ali teko je to kada tenis pratiš od prekjuče i pametujes ovde. U to vreme zanimljivi mečevi su počeli još u prvim kolima, sada ni finala ( Djokovic- Marej) nisu zanimljivi..taman u rangu sa nekadašnjom osminom finala. E sad drugo je to što em ne znate ondašnji tenis, em hoćete da verujete i ubedjujete da je sad strašan tenis jer ga eto igra Djoković!

Misa

pre 7 godina

@Zoro
Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.

Misa

pre 7 godina

@Nebojsa
Kada pricas o konkurenciji u pojedinim erama onda nauci kada pocinje koja era. Federer je bio prvi bez prekida od 2003 do 2008, a onda i od 2009 do 2010. Za to vreme, od 2003 do 2010 prvo mesto je drzao Federer oko 6 godina i Nadal oko godinu dana. Kakav Safin, Ferero, o cemu ti pricas? I naravno da je jaca konkurencija ona u kojoj ne dolaze samo 2-3 igraca do zavrsnice. Znaci da ima vise kvalitetnih tenisera. Danas je konkurencija najgora u istoriji, pa Marej uspeva da osvoji gomilu titula. Na kraju ce po broju titula prestici Bekera ili Edberga a oni za klasu bolji igraci od njega.
A kad pricas o Satinu i Rodiku, seti se kako je Novak prolazio kada je igrao protiv njih! Lomili ga gde su stigli. Za Vavrinku i Cilica su klasa u svakom slucaju.

picasso

pre 7 godina

Ne stigoh da prokomentarisem ovaj tekst ranije, a jedan sam od retkih zemljaka koji su prisustvovali tom mecu koji je bio prva Novakova pobeda na velikoj sceni.
U to vreme sam znao da je Novak ozbiljno talentovan klinac, ali nista vise od toga. Gledao sam pre toga mec Ane Ivanovic, onda neke Spance na susednom terenu, i onda saznam da je Novakov mec koji sam cekao premesten na neki drugi pomocni teren i da je vec poceo.
Ginepri je u to vreme bio ozbiljan igrac, interesovalo me je da vidim koliko ce Novak moci da mu pruzi otpor, nisam ni pomisljao da moze da pobedi. Kada sam stigao na taj teren, rezultat je bio 6-0 6-0 za Novaka. Francuzi oko mene su se cudom cudili i pitali jedni druge ko je taj momak. Posle meca je vise od deset minuta delio autograme i fotografisao se sa gledaocima. Tog dana sam shvatio o kakvom dragulju je rec, ali cak ni tada nisam pomisljao da ce dogurati do ovih visina.

ja

pre 7 godina

@znanje-imanje
Rodik, Hjuit i Safin su Samprasa oterali u penziju i sva trojica bili prvi u konkurenciji jednog Agasija, u to vreme mladjeg nego sto je Federer danas. Nalbandijana i Hjuita su povrede sputale, a ne neka neobiljnost, da si pratio tenis, znao bi to. Davidenko je bio odlican teniser, on i Rodik su svima bili teski rivali, jedino je Federerova igra za njih bila neresiva. Gonzales je imao sve, najsnazniji forhend, kretanje, servis, snagu, ali nije imao srece da igra u vreme mladog Federera i zdravog Nadala. Svi pomenuti su bar za jednu klasu bolji od danasnje konkurencije koju cine Nisikori, covek koji je nizak, fizicki slab, nema nijedan dominantan udarac, ima servis na nivou Sarapove, Berdih, covek sa solidnim forhendom i ispodporsecnim ostalim udarcima, mentalno mozda najslabiji teniser u prvih deset, Vavrinka, debeo, spor, nekonstantan, Cilic, drvo koje osim servisa nema nista, Raonic koji ne moze da veze dva dobra meca a da se ne povredi, Conga i Monfis, zabavljaci na terenu bez ikakvog realnog kvaliteta. Ah da, tu su i dva najbeca rivala, jedan ima 35 godina i povredjen je, drugi 30 godina i bar 3 hronicne povrede.

BeKo

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

Vamos Rafa

pre 7 godina

@Sinisa, 26. maj 2016 17:29

Kao što ti je rekao neko u prethodnom komentaru, konkurencija Federeru je bila bar 3 puta jača od 2003 do 2008, nego što je Novaku od 2012 do danas. Razlika u top10 tenisera je ogromna nekada i sada.

Takođe, svaka čast Novaku, ali pričati da je imao trnovit put do trona i da je imao mnogo težu konkurenciju od ostalih tenisera je suludo. Novak je, moramo se svi složiti, na najbolji mogući način iskoristio godine Federera i povrede Nadala.
Prisjeti se Nadala od 2008 do 2011 ili Rodžera od 2004 do 2008 i vidjećeš razliku.

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)

savjet

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.

Jumko

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...

Misa

pre 7 godina

@Zoro
Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.

ama bre

pre 7 godina

Većina vas koji komentarišite o konkurenciji i ne znate te pomenute tenisere. Ne može na jutjubu da se vidi ko je bio jedan Nalbandijan, Ferrero, Gonzales, Hjuit, Davidenko, Blejk, Safin itd.u odnosu na ove u današnjoj konkurenciji gde je jedan Gofan, Fonjini, Karenjo Busta, Sok, Tim( i ostala boranija) redovni učesnici ćetvrtfinala neretko i polufinala. U odnosu na ove gore pomenute ni današnji top ten učesnici nisu ni do kolena. Ali teko je to kada tenis pratiš od prekjuče i pametujes ovde. U to vreme zanimljivi mečevi su počeli još u prvim kolima, sada ni finala ( Djokovic- Marej) nisu zanimljivi..taman u rangu sa nekadašnjom osminom finala. E sad drugo je to što em ne znate ondašnji tenis, em hoćete da verujete i ubedjujete da je sad strašan tenis jer ga eto igra Djoković!

Misa

pre 7 godina

@Nebojsa
Kada pricas o konkurenciji u pojedinim erama onda nauci kada pocinje koja era. Federer je bio prvi bez prekida od 2003 do 2008, a onda i od 2009 do 2010. Za to vreme, od 2003 do 2010 prvo mesto je drzao Federer oko 6 godina i Nadal oko godinu dana. Kakav Safin, Ferero, o cemu ti pricas? I naravno da je jaca konkurencija ona u kojoj ne dolaze samo 2-3 igraca do zavrsnice. Znaci da ima vise kvalitetnih tenisera. Danas je konkurencija najgora u istoriji, pa Marej uspeva da osvoji gomilu titula. Na kraju ce po broju titula prestici Bekera ili Edberga a oni za klasu bolji igraci od njega.
A kad pricas o Satinu i Rodiku, seti se kako je Novak prolazio kada je igrao protiv njih! Lomili ga gde su stigli. Za Vavrinku i Cilica su klasa u svakom slucaju.

biti normalan

pre 7 godina

A ove pobede se secamo zato sto danasnja bas ne izaziva odusevljenje? I tacno je da ima vise GS pobeda od Nadala, ali bas to treba da zabrine, jer i dalje ima tri GS trofeja manje.

pile.glodje.kosku

pre 7 godina

Sasa se izdvojio iz mase i verovatno postao najbolji sportski novinar u drzavi. Uzivam u tvojim tekstovima.
I naravno da se pamtimo taj mec, nekako sam se uvek trudio da izdvojim vreme da odgledam Noleta, i tada 2005. i sada 2016. Zelim mu iz sveg srca da postane GOAT, a Sasi da nastavi da nadahnjuje svojim tekstovima.

Zurkolomcina

pre 7 godina

Ljudi, sta se prepirete oko konkurencije!? Dovoljno je napisati da su u ono vreme pored standardnih Rodzera i Rafe, Djokovica samarali i Rodik i Safin! Pametnom dovoljno...
(Jumko, 26. maj 2016 21:10)

Sta mislis sta bi ti se desilo da se negde sretnemo?

Nikola

pre 7 godina

Nolu fali još 89 pobeda(na 12 da ostvari po 7 pobeda + 5) na GS turnirima da bi prestigao Federera koji trenutno ima 303 pobede na najznačajnijim turnirima.
Sta ti napisa.Ono sto je Federer uspeo tek prosle godine u 34,a to je da na sva 4 GS ubelezi po minimum 50 pobeda Novak je uspeo 5 godina ranije odnosno u 29 godini.BRAVO za tebe sto si nam ukazao koliko je Novak pre Federera to uspeo.

Милош Ј. Косовац

pre 7 godina

Толико је паметани и добар Новак, но ипак треба неко да зна да му каже да не треба да поздравља публику тако што јој нуди своје срце, тј. своју позитивну енергију. Јер, публика нити у Риму, а још мање у Паризу не узвраћа му истом мером. Има много међу публиком које ће смрт да претекне пре но да сазнају сами, јер и немају какао, па и дање мисле оно што су чули од прљаве политичке пропаганде која предуго претставља Србе врло ружно. Ево, и у овом мечу већина је навијала за Белгијанца. Највише одузима Новаку енергију када чује силан аплауз на противников поен, па чак и када Новак погреши. И то не само зато што је противник аутсајдер у односу на Новака. Оно што се Новак нервираоа, то је раговало тело, његов его што му на узвраћају истом мером љубав коју он њима нуди и даје. А њему ће требати енергија, коју треба да чува за да освоји турнир. На крају моћи ће да им подари љубав, јер тако ће их принудити да они постану бољи људи, а Новаку да признају да је Принц из бајке.

lala

pre 7 godina

@Nikola Nije tacno da je Federer tek prosle godine osvojio po 50 pobeda na svakom GS. On je to uradio odavno i jedini je u istoriji koji ima preko 65 pobeda na svakom GS.

Sinisa

pre 7 godina

Ne zelim da omalvazim Federerov uspjeh,on je najelegantini i za sada najbolji teniser svih vremena,ali mora se priznati da je imao mnogo srece,mnoge rekorde je oborio zahvaljujuci sto u jednom periodu od 3-4 godine nije imao pravog rivala i tu je napravio razliku...Novak je do svojih 11 gren slem titula i do broja 1 imao jako trnovit put i morao je da pobjedjuje najbolje da bi dosao u ovu poziciju.Federer sada ima ukupno 302 pobjede na svim gren slemovima,igrace jos,tako da se taj rekord tesko moze oboriti.Ali opet kazem,dobar dio tih pobjeda je ostvario dok su se Nadal i Novak probijali u sam vrh.

emily

pre 7 godina

Ma Nole je kralj, generalno, ali i kralj je covek zar ne? Kad se "namontira" pobedjuje uvek...nadam se da ce i ovaj RG dovesti do kraja i dokazati svima da je POTPUNI KRALJ! ,nezavisno od podloge....mada i tada ce biti onih koji ce osporavati njegovu velicinu, ali razlika je u tome sto ce on znati da je osvojio sve.

AS

pre 7 godina

Hahahahahaha... Ko uspe da pogleda sliku i cuveni volej a da se ne nasmeje, dobija cokoladu od mene!
(Jumko, 26. maj 2016 19:43)

- Dosadan si više i nisi zanimljiv.

Što se tiče Novaka, neka samo tempira formu polako iz meča u meč.

Mare

pre 7 godina

Nema to nikakve veze. Djokovic je Federera i Nadala poceo da pobedjuje tek kad je Federer ostario a Nadal oslabio zbog povreda. Pre toga su im veca pretnja bili Del Potro, Marej i Davidenko, nego Novak.
(Misa, 26. maj 2016 22:10)

Ja vecu glupost skoro nisam procitao. Prijatelju i Federer je poceo da pobedjuje Agasija tek kad ovaj ostario ako cemo tako... I dosta vise sa tim poredjenjem generacija, nipodastavate neciji uspeh zato sto nije igrao protiv nekog velikana iz ranije generacija, to su gluposti.

Postoji samo jedna cinjenica, koju svaki teniser i onaj ko prati tenis zna i stalno naglasava: Danas se igra bukvalno atomski tenis u odnosu na ranije...doveden je do savrsenstva....u proseku se po 20 loptica razmeni tokom jednog poena..sto je duplo vise nego ranije..teniseri su toliko fizcki napredovali da je to stravicno. Teniser koji je sada recimo sedmi na ATP listi, pre 20 godina bi imao bar tri osvojena Gren Slema, ako bi igrao svoju igru kako igra danas.

Zato se manite poredjenjaj tenisa danas i ranije i kako je nekome lakse a nekome teze. Svakome ko je ikada bio prvi na svetu treba skinuti kapu, ma svakome ko je ista postigao u tenisu treba skinuti kapu i reci svaka cast.

ja

pre 7 godina

@znanje-imanje
Rodik, Hjuit i Safin su Samprasa oterali u penziju i sva trojica bili prvi u konkurenciji jednog Agasija, u to vreme mladjeg nego sto je Federer danas. Nalbandijana i Hjuita su povrede sputale, a ne neka neobiljnost, da si pratio tenis, znao bi to. Davidenko je bio odlican teniser, on i Rodik su svima bili teski rivali, jedino je Federerova igra za njih bila neresiva. Gonzales je imao sve, najsnazniji forhend, kretanje, servis, snagu, ali nije imao srece da igra u vreme mladog Federera i zdravog Nadala. Svi pomenuti su bar za jednu klasu bolji od danasnje konkurencije koju cine Nisikori, covek koji je nizak, fizicki slab, nema nijedan dominantan udarac, ima servis na nivou Sarapove, Berdih, covek sa solidnim forhendom i ispodporsecnim ostalim udarcima, mentalno mozda najslabiji teniser u prvih deset, Vavrinka, debeo, spor, nekonstantan, Cilic, drvo koje osim servisa nema nista, Raonic koji ne moze da veze dva dobra meca a da se ne povredi, Conga i Monfis, zabavljaci na terenu bez ikakvog realnog kvaliteta. Ah da, tu su i dva najbeca rivala, jedan ima 35 godina i povredjen je, drugi 30 godina i bar 3 hronicne povrede.

moze slajs, moze volej, a moze i tajbrejk do samog kraja

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu.
(savjet, 26. maj 2016 18:06)

SavJetnice, kako se gledanjem YT klipova utvrdjuje kvalitet tenisera? Koliko nisi u pravu, najbolje se vidi po tome da na spisak Noletove konkurencije nisi uvrstio dvojicu sa liste najboljih svih vremena, upravo Nadala i Federera. Od kako su se pojavili Nadal i Nole, Fedex se bas nije naigrao tenisa. Lako je bilo sa Davidenkom, Rodikom i ostalima.

Web Design

pre 7 godina

ATP lista - bodovi:
1 Novak Djokovic Serbia 16,150
2 Andy Murray Great Britain 8,435
3 Roger Federer Switzerland 7,015
4 Stanislas Wawrinka Switzerland 6,315
5 Rafael Nadal Spain 5,675
ATP lista - zarade
1 Djokovic Novak $99,673,404
2 Federer Roger $98,011,727
3 Nadal Rafael $78,109,778
4 Murray Andy $45,157,463
5 Sampras Pete $43,280,489
Pametnom dosta, a i onim drugima.

velika cetvorka

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007

nije ja , ja je.

pre 7 godina

Trnovit put jeste imao, ali do 3. mjesta. Nakon toga je, kao što rekoh, sve ostalo bio mačji kašalj.

Naravno, lupajte mi minuse, ali ove stvari što sam iznio su činjenice. :)
(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)
Ne radi se o tome da ti neko lupa minuse, komentar ti je toliko izlizan skoro da je glup.
Verovatno da ne veruješ ni sam šta si napisao.
Dovoljan je broj mečeva sa dvojicom pomenutih i ništa više.
Argumenti o godinama i povredama nemaju veze sa ničijim uspehom i mogu se primeniti i kontra na obojicu bivših najboljih.

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

navijac iz fotelje

pre 7 godina

@savjet

Uh sta ti napisa? Koliko su oni GS osvojili?? Ti si sada pametniji od Bolitijerija,Pilica,Muraoglua, Samprasa, Gilberta, Agasija koji izjavise da je ovo danas najjaca konkurencija u istoriji tenisa. Drugo. Kada bi stavio njih sa ovim danasnjim u njihovim najboljim formama tesko da bi dobili set jer se danas igra snazniji tenis,jace se udara loptica,drugacije se udara loptica.Kao kada bi neko upredjivao Pelea u najboljim danima i Mesija na primer danas i fudbal pre15godina i danasnji fudbal

danix

pre 7 godina

Te 2005 god Novak je pokazao da ce se na njega,kao velikog igraca,morati racunati u buducnosti.
A,2007 god kada je uzeo prvi Masters 1000 u Majamiju,a onda u Montrealu iste godine nanizao u 1/4 Rodika (3),u 1/2 Rafu (2) i u finalu Fedexa (1) i osvojio svoj drugi masters,dvojica canadskih voditelja su konstatovali:"Ovaj decko iz Srbije ce vrlo brzo postati No!".
A,na stadion dolazi Premijer Canade Malruni sa zenom Srpkinjom Milom Pivnicki-Malruni (rodjenoj u Novom Sadu) i na pitanje novinara zasto je sva montrealska elita posli na tenis,Mila odgovara:"Pa kako zasto,igra moj Srbin,Novak Djokovic.A onda pitaju Malrunija zasto on ide na tenis kad nikada ranije nije isao,a on,uz osmjeh,odgovara:"Sve nas je Mila potjerala da glerdamo njenog Novaka".
Da,lijepo je sjetiti se tih Novakovih prvih koraka n aputu ka vjecnosti.

ultrasrbin

pre 7 godina

Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06

Znaci dok je nOvak gubio od Rafe i Federera oni mu nisu bili konkurencija. Sada kada Novak pobedjuje ispade da nema konkurenciju. Novak iskoristio Federerove godine, a nije mozda Federer upravo iskoristio Novakove godine i mladost ili to sto je i Rafa tek stizao. Da li su bas Rafine povredi ili je nesto drugo. Rece njegov stric i trener da ne uzima vitamine,a ja koji se bavim sportom na samom pocetku Rafine karijere rekao sam da ce mu kolena brzo stradati.

NS

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem odakle ovolika manija nipodostavanja Novakovog uspeha.
Da li ste vi ljudi normalni? Covek ima 11 (slovima: jedanaest slemova).
Uzdigao se u najvecoj eri tenisa. I ta primena limitiranih i dvostrukib standarda za vase rezonovanje je karakteristika botova.
Nije mi jasan hejt prema nasim teniserima. Sta je problem?
Trebalo je da Novak, Ana i Jelena uzmu drugo drzavljanstvo. Ja bih to svakako uradio na njihovom mestu kada su konstantna meta pljuvanja u Srbiji.
Kada za par godina nemamo nijednog predstavnika na Gren slemu je l' cete tada biti srecni?
Siftovacete se na neki drugi sport u kome cemo biti uspesni trenutno da omalovazavate uspehe i sirite svoj hejt koji truje sve oko vas ukljucijuci i mene kome ste ogadili najvecu strast u zivotu, a to je pracenje teniskih rezultata.

imr

pre 7 godina

Murray je jaci teniser od svih rivala RF-a iz njegovog doba... jedini koji je stao na put RF-u je Rafa, potom i Nole. A Nalbandijan, Davidenko, Rodik i ostali su smesni za plejadu koja je sada. Kao sto rekoh Shkot je je zesci teniser od njih...

Nebojša

pre 7 godina

@Savjet ako pogledaš jednog Safina koji je bio prvi na svetu sa osvojenih 15 titula i odnosom pobeda i poraza 422-267 i Mareja koji ima 36 titula a od toga 12 mastersa 2 GS, OI i 6 GS finala i brdo PF itd i odnos pobeda i poraza 576-170 a da ni blizu nije bio 1.mesta, shvatićeš kakav se tenis igra danas a kakav pre 2007
(velika cetvorka, 26. maj 2016 20:19

Ne samo Safin i Hjuit i Rodik i Ferero možda ih je još bilo su bili broj jedan sa dva grenslema ili manje to govori o kvalitetu tada a u to vreme su pojedina grenslem finala igrali i teniseri oko pedesetog mesta na listi to tek govori koliko konkurencije nije bilo ma koliko se pojedinci trudili da predstave drugačije.

znanje-imanje

pre 7 godina

Zbunjuju me ovi "znalci". Spuštaju i spočitavaju ovim po njima em suviše naloženim Novakovim navijačima - em još novopridošlim, za razliku od vas "iskusnih šmekera". (Ne ovi yumko-idi, kontre za nadraživanje mase nego ovi "zaista"...)
Da, ima detinjarija pa i fan-boys histerije oko Novaka ovde. Ali - to da je konkurencija bila jača -?!? Pogotovu igrači koje navodite. Rodick? Po čemu čak i Raonić nije bolji? Davidenko? Pametno vođena karijera ali igrač bez ofanzive, ne bolji od Marija ili Nišikorija. Gonzales? Neverovatna desnica i forhend ali igrač tipa krabe, ne mnogo bolji od Samante Stosur. Hjuit? Borac, tempo igrač, možda iznad D. Ferera ali ne mnogo.
Ono što je teško naći to su Safin i Nalbandijan. Ali to su - takođe - i klasični ultra-talenti koji nemaju konzistenciju, sami sebi teški i teško dostižu nivo svog talenta; karijera im je od bljeska do bjleska sa sve većim pauzama pa u nestanak...
Ovakav nivo tenis je imao samo na mahove, obeležen velikim rivalitetima, možda 3-4 puta u istoriji; a opet u vreme tehnički i dr. neuporedivo.
Prva Velika pobeda NĐ je na RG protiv Gonzalesa. Čileanac je mirno čekao uveren da će klinac, neizbežno, 1 pasti od umora 2 uplašiti se pobede 3 početi da promašuje bekend paralele koje je, ceni, srećno ubo nekoliko puta. A ono kako se bliži kraj Novak, i sam prelazeći iz neverice u spoznaju da ga ima, igra sve bolje... Sećam se kao sada kako Višković izgovara moje misli u reč - da više nema sumnje, dobismo asa kakvog nismo imali...

bane sine

pre 7 godina

Prvi put u životu sam ga uživo gledao kako kao goluzdravi klinac na jednom od pomoćnih terena RG, nakon što je poput grančice suva hantuhova završila svoj meč, cepa gonzalesa k'o mator. Nisam odreagovao, ali sam sa ponosom i zadovoljstvom saslušao monolog starijeg i iskusnijeg amera koji je - stisnut u gomili koja je uživala u meču - njegovu tadašnju poziciju na listi prokomentarisao sa "not for long". Znao sam i sam da će nole grabiti punom parom ka vrhu, videlo se još tada da čisto udara, radovao sam se tome unapred, ali nisam ni sanjao da će naš dobri dečko pretiti da zauzme sâm tron! samo cepaj majstore!

Svete

pre 7 godina

(Vamos Rafa, 26. maj 2016 20:06)

Macji kasalj ?
Iznio si cinjenice ?
Evo ja tebe da pitam jednu cinjenicu, o kojim Nadalovim povredama govoris, da li si svestan da on uskori puni 30.godina i da se priblizava 800.pobedi u karijeri, koliko je Federer imao pobeda na 30 rodjendan ?
Dakle Nadal je cekao da Federer ostari krajem 2007. i onda je 2008. postao broj 1, to zakljucujem iz tvoje price ?
Sta mislis koje su sanse danasnjih mladjih igraca da postanu top5 vece ili manje nego Djokovicu u njihovim godinama ? Od 2003 do 2008 je bila mnogo slabija konkurencija nego danas, bas od 2008 pocinje nesto drugo !
Prisecam se Nadala od 2008 do 2011, evo prvo cega se secim je masakr koji je Tsonga obavio nad njim na AO 2008, secam se debakla koji je doziveo od Delpa na USO 2009, secam se da ga je cak i Marej pobedio na GS 2008, Soderling 2009, opet Marej to su glavni turniri a gde su mastersi i ovi nizi ! Nadal je u 2011 bio bolji igrac nego u 2010 !
2 stvari su zanimljive Marej sa tolikim uspesima koji ne moze da zamisli da bude broj 1 i cinjenica da je Novaku treba 3000 poena vise da bi postao broj 1 nego Federeru i oko 500 vise nego Nadalu...i tako dalje...

Zoro

pre 7 godina

@Siniša,savjetujem ti da na jutjubu pronađeš mečeve tenisra od 200-te do 2007. godine ,pa ćeš se uvjeriti da su Hjuit ,Safin,Davidenko,Rodik,Ferero ,Gonzales,Nalbandijan ,bili bolji teniseri od Mareja ,Nišikorija ,Berdiha,Ferera ,Raonića i ostalih ,ali i kad to vidiš nećeš htjeti priznati da sam u pravu. (savjet, 26. maj 2016 18:06)
...
...
Da ali NISU BOLJI OD FEDERERA I NADALA!!!
A Nole je samo sa njima igrao skoro 100 meceva. U tome je velicina NOVAKA DJOKOVICA.
......
......

Dragan

pre 7 godina

Vidim mnogi pominju "strasnu konkurenciju" Hjuita,Rodika,Ferera,Gonzalesa,Davidenka,Safina,pa da je Endi igrao u toj konkurenciji imao bi najmanje 10 Gs titula!

Nebojša

pre 7 godina

Nisam gledao tada ali sećam se 2006 kada je u pet setova dobio Gonzalesa koji je mislim tada bio top 10 to mu je bila jedna od najvećih pobeda te godine i do tada sve dok nije došla 2007 i prvi masters na kojem je dobio Nadala pa još jedan na kojem je dobio Federera.

Svete

pre 7 godina

Sinisa
Djokovic ima za nekih 20 pobeda bolje prolazno vreme od Federera i sto je jos zanimljivije izgleda kao da se zahuhtava za jos bolje rezultate.
Federer je u ovim Novakovim godinama malo posustao, Nadal je iskocio u prvi plan i odmah sledece godine je Novak poceo da dominira a Federer se tek nesto kasnije ponovo uzdigao i podigao na malo visi nivo.
Novak nema tog mladjeg koji dominira a pogotovu nema nekog jos mladjeg na vidiku koji sledece sezone moze da ponovi Novakovu 2011, tako da svi ti Rodjini rezultati ce vremenom pasti !
Djokovic je postao drugi teniser u istoriji koji ima 50 i vise pobeda na svim GS turnirima, posle naravno Federera, ali je Federer to uradio kada je bio 2 godine stariji od Novaka !

veliki strumf

pre 7 godina

@BeKo Napisao si zajedljiv komentar, a ispao smesan jer tvoj komentar zvuci kao da su Fed i Novak vrsnjaci i da ga Nole nikad nece sustici. A Nole je mladji od Federera 6 godina, to je 24 GS turnira. Na svakom da Nole prosecno odigra 3,5 meca - i lagano prestize Federera! A vec sada u Parizu doci ce do 220. pobede, znaci da ce mu Rodzer bezati samo 83 trijumfa.

.

pre 7 godina

@NS
Opusti se, sta te boli uvo sta ko pise? Jedni omalovazavaju Djokovica, drugi Federera, treci Nadala, koga briga za to? Navijas za coveka, boli te uvo za to sto ga ja ne volim, ne utice to na njegovu igru i na to sto je postigao.

Vujkh

pre 7 godina

Novak sada ima 50 ili više pobjeda na svakom slemu! Majstore, nastavi da ispisuješ stranice istorije, da budeš rame uz rame sa jednim Džordanom, da unucima mogu pričati kakva si veličina bio! ;)

Dnevna doza statistike

pre 7 godina

-U periodu 1988-2003 cak 16 igraca su se izmenjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 723 nedelja na mestu br.1!
-U periodu 2004-2016 samo 3 igraca su se menjala na mestu br.1 i sve ukupno bili 644 nedelja na mestu br.1! Uzivajmo u ZLATNOJ ERI TENISA!!

Figo

pre 7 godina

Pobeda nije bila neočekivana, Novak se kotirao 1,75
[link]
(Djordje, 26. maj 2016 18:02)

Lepo ti pise da je prvi mec odigrao protiv Djineprija 2005. god i da je pobedio sa 3-0. A ti ovde kacis klip o njihovom mecu koji je otisao u 4 seta i odigran 2010. god. Nigde veze. Mislim, stvarno, bar procitaj clanak pa komentarisi...

picasso

pre 7 godina

Ne stigoh da prokomentarisem ovaj tekst ranije, a jedan sam od retkih zemljaka koji su prisustvovali tom mecu koji je bio prva Novakova pobeda na velikoj sceni.
U to vreme sam znao da je Novak ozbiljno talentovan klinac, ali nista vise od toga. Gledao sam pre toga mec Ane Ivanovic, onda neke Spance na susednom terenu, i onda saznam da je Novakov mec koji sam cekao premesten na neki drugi pomocni teren i da je vec poceo.
Ginepri je u to vreme bio ozbiljan igrac, interesovalo me je da vidim koliko ce Novak moci da mu pruzi otpor, nisam ni pomisljao da moze da pobedi. Kada sam stigao na taj teren, rezultat je bio 6-0 6-0 za Novaka. Francuzi oko mene su se cudom cudili i pitali jedni druge ko je taj momak. Posle meca je vise od deset minuta delio autograme i fotografisao se sa gledaocima. Tog dana sam shvatio o kakvom dragulju je rec, ali cak ni tada nisam pomisljao da ce dogurati do ovih visina.