Utorak, 02.06.2015.

18:36

Sjajni Stan izbacio Federera!

Deveti teniser sveta Stan Vavrinka pobedio je Rodžera Federera u švajcarskom derbiju i plasirao se u polufinale Rolan Garosa.

Izvor: ÐN

Sjajni Stan izbacio Federera! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Wilt Chamberlen

pre 8 godina

prosto vawarinka je igrao kao u transu, nije rodger bio bas toliko los, ovaj mu nije dao da dise, ovaj danas vawrinka me je podsetio na onog sa australian opena, covek sve sto je zamislio je i odigrao, inace rodger je i te kako potreban tenisu bar jos dve godine, a mislim da ce toliko i igrati!!

Mile

pre 8 godina

Nego ljudi dal' znate neki 250 turnir u pre Vimldona kako bi RF mogao da poveća zbirku osvojenih turnira i tako pokaže i potvrdi svima pred taj turnir da je on najbolji svih vremena....

Zoran

pre 8 godina

Obistinila se prognoza posle žreba da Federer svoj neće iskoristiti da dođe do finala. Jednostavno, njegov stil igre nije delotvoran na sporoj šljaci, ma kako dobro igrao.

Šanse Vavrinke u nastavku turnira nisu loše: udara snažno, kreće se vrlo dobro, servira odlično, ima jasnu strategiju u igri, ... Ako bi, npr, bio odmoran u finalu, a protiv sebe imao iscrpljenog protivnika, sve bi bilo moguće sa ovakvom igrom kakvu je pokazao danas. Naravno, sve će se promeniti ako, recimo, odigra iscrpljujuće 1/2 u 5 setova.

laRS0n

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.
(323, 02. jun 2015 21:35)
Redovan transfer blama zbog ovakvih likova. Šta god da se desi izmišljate neku teoriju. Jel i za onu kišu od pre 3,4 dana zaslžan HARRP? Odvratni ste!

vix

pre 8 godina

Vavrinka je u poslednje 2,3godine iyrastao u ozbiljnog igraca,sto je i danas dokazao,ali momak izgleda ima problem sa motivacijom,jednostavno bira turnire,najbolje igra na gren slemovima,stim kada prodje pocetne igracice,postaje veoma opasan. Skidam kapu za ovaj turnir,ali poznavajuci Stena,mogao bih imati proplema sa Congom,bas zbog te nazovi motivacije,ako to pregura,postaje veoma veoma nezgodan rival u finalu,ako bog da NOVAKU DJOKOVICU.

и поред школе си био само у пролазу?

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 02. jun 2015 19:13)

Ја сам својим животом задовољан. Као успех сматрам и чињеницу да познајем правопис. За тебе се то не може рећи.

Ma stvarno

pre 8 godina

Federer mi nije bio simpatičan ni kad nije bio konkurent Noletu. Njegove suze i presvlačenje u čudna odela na dodeli titule su mi išli na živce. Ali pričati o slabijoj konkurenciji je besmisleno. Uvek pobeđuje onaj ko je najbolji u tom trenutku i tako je u svakom sportu. A komentare da je vreme da se povuče ne razumem. Čovek je drugi na svetu! Drugi! Zašto bi se povlačio? Da li to znači da tenis treba da igra samo jedan čovek? Biti među sto najboljih na svetu u bilo čemu je uspeh, a kamoli drugi, sedmi ili deseti.

Doktor za budaleN ema

pre 8 godina

Baš me zanima gde su sad teoretičari zavere što su tvrdili da je RG namešten da ga Federerer osvoji. Takvi su, nažalost, neizlečivi, ali bih zamolio urednikia sajta da budalaštine tj komentare koji vre4đaju dobar ukus ne objavljuju. Možda je baš briga ljude iz B92 što ja, ako se ovako nastavi, neću posećivati ovaj sajt. Mislim da nije u interesu vašeg cenjenog medija da promoviše ono najniže u ljudima. U odnosu na takve, životinje su, pdrazumeva se, superiorna bića.

anica

pre 8 godina

@ covek u prolazu

Ako si u prolazu sta se sekiras, opusti se, uradio je on mnogo, uzivali smo gledajuci ga, divota od tenisa, a sada posto je postao rozljikavi "paun u teranju", deda, lojalan sponzoru, i kao Mirkin muz red je da se dostojanstveno povuce, vreme mu!

323

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.

nash

pre 8 godina

Bas steta sto je Rodja ispao... Nadao sam se, a i bilo bi fantasticno, da je Nole sutra izbacio Rafu, za 3 dana u polufinalu Mareja, a u finalu Rodju... To bi bilo istorijsko ciscenje u tri uzastopna meca trojice iz velike "cetvorke"...

danix

pre 8 godina

Posle Rima sam pisao da Fedex ne moze proci vise od tri kola,znam koliko fizicki moze izdrzi,i to se ostvarilo.Ako Fedex misli dalje dogurati na Wimbledonu,onda,do 29/06 mora maksimalno odmarati i opet nece doci do finala kao prosle godine.Svaka naredna godina ce mu biti sve teza.
Ne treba zaboraviti da je Fedex,na pocetku ove godine posle Dubaia,davao izjave da ce skinuti Novaka sa prvog mjesta,sto sam odmah ocijenio kao vrlo nerealno i cak kao prepotenciju bez osnova i sada mu jedino ostaje da jos koju godinu igra za svoje sponzore i njihove pare.
Gurali su ga da skine Novaka,kao i Rafu sto forsiraju i pri toj namjeri im sve dozvoljavaju,ali,ne ide,Novak je jaci od sudbine i svih njihovih para i uticaja.

www.dodna.com

pre 8 godina

Laki protivnici i na kraju prvi tezi i gubis mec. Nemojte da kazete da je Monfis tezi protivnik, on jednostavno nema u glavi i igra neozbiljno u bitnim momentima meca. Isto ce da prodje i Rafa koji od nekog Amera gubi set a prosetao se do cetvrtfinala. Na kraju, slazem se da svacije vreme prolazi pa i Rodzerovo. Isto ce biti i sa drugim igracima ali zrebom ne treba nikome olaksavati ako to ne zasluzuje rankingom. Ne bih rekao da je br.1 imao laksi zreb od ostalih.

VladaNS

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13)

Ljudi uglavnom ismevaju to što Federerovi navijači tvrde da je on najbolji svih vremena a činjenica je da mu već više od pola decenije Nadal i Novak ostavljaju samo mrvice na stolu, a i njih često pokupi neko treći. Mislim da niko normalan ne spori da je on jedan od najuspešnijih ljudi na planeti, barem kad je reč o sportu.

p

pre 8 godina

@alejandro
Ti lupetas po obicaju. Lako ti je sad da se pravis pametan. Ako sutra Novak ispadne ja cu da se napravim tako pametan i da kazem kako sam predvideo da nece dalje od 1/4 finala.
Sto se trave tice, vec si se utrtio. Mozes samo da patis u svojoj zlobi, nema ti druge.

Maja

pre 8 godina

(Kragujevcanin, 2. jun 2015 19:11)
Dobar si stručnjak Kragujevčanine. Kažeš da će verovatno Stan biti Rođin naslednik. A da li znaš da naslednik Vavrinka ima 30 kuka. :)))

milenaaa

pre 8 godina

@Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13


Niko ovde ne hejtuje Federera zbog njegovih uspeha ili zato sto je bio sampion itd,vec zato sto je nula od coveka...Ako si prepotentni egoista,ovako mali covek kao Federer,niko te nece gotiviti...sem tebi slicnih...

Srdjan

pre 8 godina

@Dusan

Lupas gluposti, bas ce ovaj poraz poslati Rogera u penziju. A kao drugo, Novak i Mari nikako ne mogu igrati u finalu kad su u istom dijelu zrijeba.
Finale: Novak-Vavrinka!

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Roger pasivan, nervozan, vetar ga omeo. Posledice igranja 3 dana za redom.
Vavrinka energičan, precizan, svež. Ishod neizbežan.
Teško će Sten ovo ponoviti, pogotovo u ev. finalu sa Novakom.

max

pre 8 godina

Visoki naklon Stenu,ušao je u najuži krug ( malo je igrač, ako ijedan) koji su dobilii Veliku Trojku - Federera,Nadala i Novaka na gren slemovima !

Zmajevac

pre 8 godina

Sasvim ocekivano, samo ne ovako lagano i malodusno...
Ovo je lagani zalazak velikog sampiona
Mislim da mu je ovo poslednja sezona samo jos malo zbog sponzora
Mirku pod ruku i uzivaj u penziji

ivana29

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.
(peRFect, 2. jun 2015 18:46)

Aj sad polako,idi negde daleko i leci komplekse na drugom mestu ;)

Zeljko

pre 8 godina

Ne znam zasto vise stavljate znak uzvika. Ovaj Federer danas ni 20 posto nekadasnjeg igraca.
1.Ziheraska igra bez hrabrosti
2.Secate se insajd aut i insajd in nepostoje
3.Forhend paralele gde nestadose?
4.Ritern kriminalan narocito na drugi servis
5.Totalno pogresne odluke sto dovodi do gubljenja naizgled dobijenih poena
6.Bez bilo kakve taktike
7.Bekend i dalje velika nula
8.Slajs igra na sljaci!
9.Slabije udara lopticu
10.Nerezonsko izlazenje na mrezu bez pripremljenog poena
12.Tvrdoglavo stajanje na osnovnoj liniji i na prvi i drugi servis itd.
Sve u svemu zasluzena pobeda vavrinke, ali realno ovakvom igrom protiv noleta ili nadala u finalu nema sta da trazi, pre svega zbog riterna i na prvi, a narocito na drugi servis. Da dobija od djokovica i nadal poklone na drugi servis nema sanse.
Federer ako misli da uradi nesto na vimbldonu po mom misljenju treba da otpusti edberga i da nadje trenera koji ce da ima autoritet (mozda cak lendl)da mu objasni da ga ostali igraci dobijaju na jedan isti nacin i da razvije strategiju, ako uopste zeli vise da igra!

danilo

pre 8 godina

Vavrinka ga je ubio i igrom, i udarcima, i maštom, i lepotom!
Svaka mu čast jer kada je na svom vrhu samo Nole može da ga dobije..
A Fedex može da žali za vremenima u kojima su protivnici u finalima GS bili Bagdatis,Gonsales,Filipusis ili budalasti Rodik.
Sada mu ni žreb iz snova više ne pomaže, Fedex je došao na svoje pravo mesto, pa i do svadje sa sudijama oko čistih lopti protivnika...

Vladislav

pre 8 godina

aman ljudi polako 3 meca za tri dana u 34god , realno dalo se i ocekivati , ma koliko je federer spreman ipak sy to veliki napori bez dana odmora cemu toliko pljuvanje po najnoljem igracu svih vremena ?

Kragujevcanin

pre 8 godina

Bravo Stan...Ja mislim da ako bi osvojio Rolan-Garos da bi to bilo potpuno zasluzeno...Maestralan bekend, sjajan servis i solidan forhend...Vrlo moguce Rodzerov naslednik...

No1e - The King of Clay

pre 8 godina

Stan ne ume da ponovi ovako dobro, a Rodja ce putem Nadala daleko da dogura na dno lestvice.

Od sada jos ima da brani:

Wimbledon 1200 (finale)
Montreal 600 (finale)
Cincinnati 1000 (titula)
US Open 720 (polufinale)

Dakle, bitka za 9. mesto izmedju Nadala i Rodje tek pocinje.

чекајући cутра

pre 8 godina

А Озмо cе чуди пре неки дан када му је један од навијача рекао да је Вавринка фаворит за оcвајање :-)
Као што cам напиcао поcле победе над Надалом у Риму, када Cтену крене да улази cве живо, ту одбране нема. Евентуално га добија Ђоковић у пет cетова, мада ни то не буде увек (АО прошле године).
У cваком cлучају, cвака чаcт!

sladjan

pre 8 godina

Potpuno ocekivano Wavrinka je danas rutinski dobio Federera jer je po mnogima i pre pocetka meca slovio za favorita (s obzirom na prikazanu igru i formu dosada na RG-u), sa druge strane vise je nego jasno da Federer u ovim godinama ocigledno ne moze vise da pruza igru na tako visokom nivou i to je jedan od razloga danasnjeg poraza ,mislim takodje da nije tacno da je Federer odigrao ocajno danas (kao sto je vec to okvalifikovano u podnaslovu) jednostavno bolje je reci da nije mogao da dodje do svoje prepoznatljive igre,pored raspolozenog Wavrinke koji ga je prosto razbio sa osnovne linije pogotovo bekendima na koje Federer jednostavno nije imao odgovor jer je vec odavno poznato da ukoliko Federera opteretite na bekend stranu i nadjacate ga u razmenama svojim bekendom veoma ste blizu pobede, to je recept je do sada vidjen mnogo puta (pogotovu od Djokovica) i to je fakticki i jedini nacin da se dobije Federer jer svi ostali udarci su mu prakticki savrseni i ako mu dozvolite da diktira ritam sa osnovne linije veoma je tesko pobediti ga, Federer se danas borio kao lav to se mora priznati i drzao se do kraja treceg seta samo zahvaljujuci dobrom servisu (sto je jos jedan njegov zastitni znak)ali kada je doslo do taj brejka do izrazaja je ipak dosla mnogo bolja igra u polju koju je Wavrinka imao tokom celog meca protiv Federera,za kraj da kazem da ko god izadje Wavrinki na megdan nece se lepo provesti ,sa ovakvom igrom Wavrinka polako izrasta u jednog od favorita za titulu na RG-u

Човек у пролазу

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..

Da

pre 8 godina

Ej ostavite se komentara ko je uradio koliko u zivotu i slicne filozofije... Ovde komentarisemo iskljucivo tenisere i niko od vas ne zna ko se krije iza komentara i u tome uopste nije stvar. Svako ima pravo na svoje misljenje ali ovi komentari su jako dosadni postali. Takodje shvatite da cesto komsije komentarisu Noleta u negativnom kontekstu, a vi se palite redovno. Idemo Ana i Nole!!!!

Beobrad

pre 8 godina

Ozbiljna dominacija Vavrinke!
Sto se Roland Garros-a tice, Federer je zavrsio, za Wimbledon jos ne, ali i tu ce jako tesko pored Djokovica i Mareja!

Mare,NS

pre 8 godina

Bilo bi dobro,prisetiti se Rima i Stanovog `nezalaganja` u mecu sa Rodzerom,toliko ocitog,da mu je publika zvizdala,jer su uvideli da tu `nisu cista posla`.
Naime uz MC,Rim je jedini masters,koji Rodza nema.
Ali,praviti takav `racun bez krcmara` Novaka,bilo je pogubno.
Pricalo se da ga `pustio`,a mozda je danas doslo vreme za vracanje duga.
Rodza ima RG,Rim mu je bio vazniji.
Naravno,nemoguce je dokazati tako nesto,ali,`gde ima dima ima i vatre`!!!

Sneža

pre 8 godina

Tako to biva! Lagan žreb, laki protivnici i izgubi se osećaj stvarnog stanja u kome je neki igrač ( mnogi su već pisali da RF neće stići do SF-a). Kako god, Vavrinka je zasluženo prošao danas. Postavio je sebi cilj i išao ka njemu. Kažu RF je bio očajan. Igrao je onoliko, koliko mu je Stan dozvolio.

Донекле познавалац тениса

pre 8 godina

За очекивати да Роџер никад више не уради ништа значајно на Ролан гарос...На крају крајева он једини тенисер који има 5 финала одиграних на овом турниру где је увек губио од Надала, као и онај, када је узео захваљући Содерлингу тада једини и последњи у Паризу 2009..Није било за очекивати да може то поново да учини јер и године чине своје тешко да може да се одржи ритам на три сета на више дана као што је то чинио док је био млађи..Ако ништа друго имаће пар дана вишка да се одмори и спреми за Вимблдон да покуша да узме можда последњи гремслем јер сигурно након Риа ће се пензионисати...Вавринки све честитке на победи данас и сјајно резултату на овом турниру и могућности да се нађе у финалу.Мислим да је то могуће ако буде само овако играо а у финалу све је могуће.

Јота

pre 8 godina

U tekstu se kaze da je Stan iskoristio očajnu partiju indisponiranog Federera.
Slazem se da je Federer bio indisponiran, ali tek u momentu kada je video da ce da izgubi mec.

Po meni je Stan bio apsolutno bolji u svim segmentima igre i vise nego zasluzeno, iskljucivo svojom odlicnom igrom, prosao u finale RG te je tesko reci da je FR prikazao ocajnu partiju. Jednostavno Stan je bio superiorniji u onosu na RF.

Vrlo malo se u ovom mecu pitao i odlucivao o poenima RF.

Cestitke, u ovom mecu, boljem Svajcarcu Stanu.

RF

pre 8 godina

Licno sam veliki navijac Rodzera, ali sasvim zasluzena pobeda Stena i svaku mu cast. Iskreno sa ovakvom igrom tesko bi ga dobili i Novak i Nadal, jer presto je bilo nemoguce uzeti mu servis :)

antiDebil

pre 8 godina

Ostadosmo bez ljubičice, pu bre šteta !

Ali nemojte da plačete gospođo siguran sam da je samom Federeru draže to što je Wawrinka pobedio nego bilo kome drugom, verujem da je uzbuđen nakon Stanislasove dobre igre .

Stole

pre 8 godina

Bogami ako Sten, nastavi ovako da igra, bice najveca prepreka Novaku u osvajanju Rolan Garosa.Odigrao je perfektan mec, malte ne mec iz snova protiv Federera.

jack

pre 8 godina

Duel dva zastarela stila dobio je onaj koji je malo moderniji a to je Sten. Jednoručni bekendi nisu za šljaku (nisu više ni za travu) pa će Sten odmah u Švajcarsku za svojim kompanjonom.
Federer izgleda dosta banalno na terenu i vidi se da nije imao konkurenciju kad je harao. Ovde ga mogu tući nekoliko igrača bez problema pa je ovo njegov realan domet bez izvlačenja na godine.

ime_i_prezime

pre 8 godina

Kako se Stan izivljavao nad lopticom! Samo sa takvom igrom se moze protiv Rodje, samo jako i bez respekta, kolika god da je on legenda godine cine svoje..

petarczv

pre 8 godina

Jumkooooooooo jel naaaas cujes breeeee!!! Xaxaxaxaxxaa najbolji svih vremena pociscen. Jos sutra narkomana nole da izbaci i sa njihovim teniskim karijerama je zavrseno..

Nebojša

pre 8 godina

Reče ja i pre žreba za RG ne može ovde Federer ništa uraditi naravno pljustali minusi izašao žreb Novak Nadal i Marej se druge strane odma proglašen Fedex finalistom kao da će mu ostali igrači statirati i predati se posle par kola bilo je Federer osvaja i slične gluposti ne samo kod nas već i na stranim portalima drago mi je da vas je sve Stanimal utišao mada posle dva nula počeo ja da navijam za uspešnije Švajcarca nebi li učinio duel malo neizvesnijim i barem malo umorio Wavrinku ali ništa nije mu baš bio dan a Wavrinki jeste tako da je ovo realnan rezultat.

savio

pre 8 godina

Sad ce Federevci da kukaju na sudiju kako je upropastio mec i doneo pobedu Vavrinki. Stan ga je odrao od tenisa, u inat Mirki! Bravo Stan, dovidjenja Federe i srecan put.

Srdjan

pre 8 godina

Savrsen mec je odigao Wawrinka! On kada igra ovako retko ko moze da mu parira jer je jak sa svih strana, forhend, bekend, servis, volej, apsolutno sve! Imam neki osjecaj da ce on biti sigurno u finalu i ako Nole dobije Nadala bice to finale u pet setova. Nadam se da ce Novak uzeti ovaj RG, red je vise...

bazan

pre 8 godina

U pravu je bio Wilander kada je rekao da ce biti dobar meč.Milina je gledati jednoručne bekende vrhunskih igrača.Wawrinka-Tsonga nadam se.Nisu antipatični igrači ali ipak mislim da će pobednik biti iz druge polovine.A Federer na wimbledonu ima veće šanse.Favorit je odmah posle Djokovića.U Londonu je uvek favorit.To je jedini turnir gde ima šanse na slemu.

Dušan

pre 8 godina

Stan ga poslao u penziju :) Siguran sam da se nakon ovog meča može i očekivati kraj Federerove karijere!
U opkladu da do kraja godine Federer neće osvojiti nijedan turnir! A da do kraja godine i ispada iz top 10 kao i Nadal već od sutra.
Finale RG su Đoković vs Marej!

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

peRFect

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.

Mirko

pre 8 godina

Stan kad odigra najbolje sto moze, stvarno mu niko nista ne moze,ali se toliko puta pokazalo da odigra katastrofalno sledeci mec, (jedan od primera, Rim ove godine).

Sramna publika koja mu je na kraju cak i zvizdala...ccc

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

BgHQ

pre 8 godina

Cestitke Stanu na odlicnoj igri.Ocigledno je da Federer u poslednjih bar 4-5 godina nije najdominantniji teniser na ATP Turu.Bilo bi zanimljivo izvuci statistiku koliko je GS titula osvojio u poslednje cetiri godine.Nesporno je jedan od najvecih igraca ali sam siguran da nije najveci jer je neverovatno da od svoje 28,29 godine ne moze skoro nista da osvoji.90% svojih titula je osvojio kada su mu najveci konkurenti bili ili na zalasku ili na pocetku karijere.Najveci konkurenti Novaku na ovom RG su po meni Vavrinka i Marej.Tek onda Nadal.

Stefan

pre 8 godina

Nema sta Vavrinka podseca na onog coveka koji je namucio Noleta na AO, a sledece godine j pobedio. Igra fenomenalno i sa ovakvom igrom je jedan od favorita, a to je sigurno.

Campari

pre 8 godina

Loš, loš meč Federera, a najveća greška je potpuno pogrešna defanzivna taktika iz koje je sve i pošlo. Izgleda da je mislio da će Vavrinka da dobije sam sebe kao mnogo puta do sada, ali se od početka videlo da će to teško ići.
Moraće to bolje na Vimbldonu.
Šteta za neiskorišćen žreb.

alejandro

pre 8 godina

Sramota za publiku po završetku meča! Takav muk je napravio Sten Vavrinka da je to fantastično! Pre RG sam napisao da je svako Feđino zadržavanje posle 3. kola na RG njegov veliki uspeh! Zaista je ovo veliki uspeh Za Rođu Feđu no njegovi manje više nerealni fanovi to tako ne vide! Feđa pravac Hale da bi osvojio nešo na travi ove sezone! Vavrinka je po meni finalista ove godine na RG! Igrom to zaslužuje!!

Mirka ko ti danas svirka

pre 8 godina

Tooo!
Ala se Rodja saplicao. Duboko se naklonio Stanu par puta. U zivotu ga nisam videla na zemlji, a sada u ovom mecu i vise puta. Mora da mu vetar mrsio noge. Besan je ko ris. A uslovi jesu ko na Dakar reliju.

Steva Signal

pre 8 godina

Uh al mi drago.Svoje dobro skrivano lice Federer je pokazao u tie-break-u na 3-3 kad je na dobru loptu Stena ocutao kao mulac,i odmah loptu posle kad se bunio da li jeste ili nije lopta pala na servis liniju prilikom Vavrinkinog servisa.Strasno koliko je taj covek nabedjen misleci da niko ne sme da ga dobije.Stenu svaka cast,odigrao je ceo mec na vrlo visokom nivou,imao je mislim cetIri puta vise vinera od "velikog"Feda za svoje prvo polufinale RG.Sve najbolje dobri covece,da te vidimo u finalu a tamo ipak da dobije Nole.

Бодлер

pre 8 godina

О Федереровим играчким квалитетима, не треба писати, то се зна.
Али каква је то љига од човјека, пи !
Колико је добар играч толико је лош човјек!
Не иде ми у главу, зашто га народ толико воли и навија за њега, гдје год да дође. То је тај западни менталитет! Хладнокрвни гад.
Гледам тенис од почетка XXI вијека и од тада га не могу очима гледати.

Браво Стен, добри момче. Финале с Нолетом је по мени извјесно, а резултат још извјеснији. :)

alejandro

pre 8 godina

Sramota za publiku po završetku meča! Takav muk je napravio Sten Vavrinka da je to fantastično! Pre RG sam napisao da je svako Feđino zadržavanje posle 3. kola na RG njegov veliki uspeh! Zaista je ovo veliki uspeh Za Rođu Feđu no njegovi manje više nerealni fanovi to tako ne vide! Feđa pravac Hale da bi osvojio nešo na travi ove sezone! Vavrinka je po meni finalista ove godine na RG! Igrom to zaslužuje!!

Steva Signal

pre 8 godina

Uh al mi drago.Svoje dobro skrivano lice Federer je pokazao u tie-break-u na 3-3 kad je na dobru loptu Stena ocutao kao mulac,i odmah loptu posle kad se bunio da li jeste ili nije lopta pala na servis liniju prilikom Vavrinkinog servisa.Strasno koliko je taj covek nabedjen misleci da niko ne sme da ga dobije.Stenu svaka cast,odigrao je ceo mec na vrlo visokom nivou,imao je mislim cetIri puta vise vinera od "velikog"Feda za svoje prvo polufinale RG.Sve najbolje dobri covece,da te vidimo u finalu a tamo ipak da dobije Nole.

savio

pre 8 godina

Sad ce Federevci da kukaju na sudiju kako je upropastio mec i doneo pobedu Vavrinki. Stan ga je odrao od tenisa, u inat Mirki! Bravo Stan, dovidjenja Federe i srecan put.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

Mirka ko ti danas svirka

pre 8 godina

Tooo!
Ala se Rodja saplicao. Duboko se naklonio Stanu par puta. U zivotu ga nisam videla na zemlji, a sada u ovom mecu i vise puta. Mora da mu vetar mrsio noge. Besan je ko ris. A uslovi jesu ko na Dakar reliju.

No1e - The King of Clay

pre 8 godina

Stan ne ume da ponovi ovako dobro, a Rodja ce putem Nadala daleko da dogura na dno lestvice.

Od sada jos ima da brani:

Wimbledon 1200 (finale)
Montreal 600 (finale)
Cincinnati 1000 (titula)
US Open 720 (polufinale)

Dakle, bitka za 9. mesto izmedju Nadala i Rodje tek pocinje.

ime_i_prezime

pre 8 godina

Kako se Stan izivljavao nad lopticom! Samo sa takvom igrom se moze protiv Rodje, samo jako i bez respekta, kolika god da je on legenda godine cine svoje..

Човек у пролазу

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..

Stefan

pre 8 godina

Nema sta Vavrinka podseca na onog coveka koji je namucio Noleta na AO, a sledece godine j pobedio. Igra fenomenalno i sa ovakvom igrom je jedan od favorita, a to je sigurno.

Stole

pre 8 godina

Bogami ako Sten, nastavi ovako da igra, bice najveca prepreka Novaku u osvajanju Rolan Garosa.Odigrao je perfektan mec, malte ne mec iz snova protiv Federera.

Sneža

pre 8 godina

Tako to biva! Lagan žreb, laki protivnici i izgubi se osećaj stvarnog stanja u kome je neki igrač ( mnogi su već pisali da RF neće stići do SF-a). Kako god, Vavrinka je zasluženo prošao danas. Postavio je sebi cilj i išao ka njemu. Kažu RF je bio očajan. Igrao je onoliko, koliko mu je Stan dozvolio.

danilo

pre 8 godina

Vavrinka ga je ubio i igrom, i udarcima, i maštom, i lepotom!
Svaka mu čast jer kada je na svom vrhu samo Nole može da ga dobije..
A Fedex može da žali za vremenima u kojima su protivnici u finalima GS bili Bagdatis,Gonsales,Filipusis ili budalasti Rodik.
Sada mu ni žreb iz snova više ne pomaže, Fedex je došao na svoje pravo mesto, pa i do svadje sa sudijama oko čistih lopti protivnika...

Mare,NS

pre 8 godina

Bilo bi dobro,prisetiti se Rima i Stanovog `nezalaganja` u mecu sa Rodzerom,toliko ocitog,da mu je publika zvizdala,jer su uvideli da tu `nisu cista posla`.
Naime uz MC,Rim je jedini masters,koji Rodza nema.
Ali,praviti takav `racun bez krcmara` Novaka,bilo je pogubno.
Pricalo se da ga `pustio`,a mozda je danas doslo vreme za vracanje duga.
Rodza ima RG,Rim mu je bio vazniji.
Naravno,nemoguce je dokazati tako nesto,ali,`gde ima dima ima i vatre`!!!

sladjan

pre 8 godina

Potpuno ocekivano Wavrinka je danas rutinski dobio Federera jer je po mnogima i pre pocetka meca slovio za favorita (s obzirom na prikazanu igru i formu dosada na RG-u), sa druge strane vise je nego jasno da Federer u ovim godinama ocigledno ne moze vise da pruza igru na tako visokom nivou i to je jedan od razloga danasnjeg poraza ,mislim takodje da nije tacno da je Federer odigrao ocajno danas (kao sto je vec to okvalifikovano u podnaslovu) jednostavno bolje je reci da nije mogao da dodje do svoje prepoznatljive igre,pored raspolozenog Wavrinke koji ga je prosto razbio sa osnovne linije pogotovo bekendima na koje Federer jednostavno nije imao odgovor jer je vec odavno poznato da ukoliko Federera opteretite na bekend stranu i nadjacate ga u razmenama svojim bekendom veoma ste blizu pobede, to je recept je do sada vidjen mnogo puta (pogotovu od Djokovica) i to je fakticki i jedini nacin da se dobije Federer jer svi ostali udarci su mu prakticki savrseni i ako mu dozvolite da diktira ritam sa osnovne linije veoma je tesko pobediti ga, Federer se danas borio kao lav to se mora priznati i drzao se do kraja treceg seta samo zahvaljujuci dobrom servisu (sto je jos jedan njegov zastitni znak)ali kada je doslo do taj brejka do izrazaja je ipak dosla mnogo bolja igra u polju koju je Wavrinka imao tokom celog meca protiv Federera,za kraj da kazem da ko god izadje Wavrinki na megdan nece se lepo provesti ,sa ovakvom igrom Wavrinka polako izrasta u jednog od favorita za titulu na RG-u

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

Донекле познавалац тениса

pre 8 godina

За очекивати да Роџер никад више не уради ништа значајно на Ролан гарос...На крају крајева он једини тенисер који има 5 финала одиграних на овом турниру где је увек губио од Надала, као и онај, када је узео захваљући Содерлингу тада једини и последњи у Паризу 2009..Није било за очекивати да може то поново да учини јер и године чине своје тешко да може да се одржи ритам на три сета на више дана као што је то чинио док је био млађи..Ако ништа друго имаће пар дана вишка да се одмори и спреми за Вимблдон да покуша да узме можда последњи гремслем јер сигурно након Риа ће се пензионисати...Вавринки све честитке на победи данас и сјајно резултату на овом турниру и могућности да се нађе у финалу.Мислим да је то могуће ако буде само овако играо а у финалу све је могуће.

Zeljko

pre 8 godina

Ne znam zasto vise stavljate znak uzvika. Ovaj Federer danas ni 20 posto nekadasnjeg igraca.
1.Ziheraska igra bez hrabrosti
2.Secate se insajd aut i insajd in nepostoje
3.Forhend paralele gde nestadose?
4.Ritern kriminalan narocito na drugi servis
5.Totalno pogresne odluke sto dovodi do gubljenja naizgled dobijenih poena
6.Bez bilo kakve taktike
7.Bekend i dalje velika nula
8.Slajs igra na sljaci!
9.Slabije udara lopticu
10.Nerezonsko izlazenje na mrezu bez pripremljenog poena
12.Tvrdoglavo stajanje na osnovnoj liniji i na prvi i drugi servis itd.
Sve u svemu zasluzena pobeda vavrinke, ali realno ovakvom igrom protiv noleta ili nadala u finalu nema sta da trazi, pre svega zbog riterna i na prvi, a narocito na drugi servis. Da dobija od djokovica i nadal poklone na drugi servis nema sanse.
Federer ako misli da uradi nesto na vimbldonu po mom misljenju treba da otpusti edberga i da nadje trenera koji ce da ima autoritet (mozda cak lendl)da mu objasni da ga ostali igraci dobijaju na jedan isti nacin i da razvije strategiju, ako uopste zeli vise da igra!

Бодлер

pre 8 godina

О Федереровим играчким квалитетима, не треба писати, то се зна.
Али каква је то љига од човјека, пи !
Колико је добар играч толико је лош човјек!
Не иде ми у главу, зашто га народ толико воли и навија за њега, гдје год да дође. То је тај западни менталитет! Хладнокрвни гад.
Гледам тенис од почетка XXI вијека и од тада га не могу очима гледати.

Браво Стен, добри момче. Финале с Нолетом је по мени извјесно, а резултат још извјеснији. :)

Mirko

pre 8 godina

Stan kad odigra najbolje sto moze, stvarno mu niko nista ne moze,ali se toliko puta pokazalo da odigra katastrofalno sledeci mec, (jedan od primera, Rim ove godine).

Sramna publika koja mu je na kraju cak i zvizdala...ccc

antiDebil

pre 8 godina

Ostadosmo bez ljubičice, pu bre šteta !

Ali nemojte da plačete gospođo siguran sam da je samom Federeru draže to što je Wawrinka pobedio nego bilo kome drugom, verujem da je uzbuđen nakon Stanislasove dobre igre .

Ma stvarno

pre 8 godina

Federer mi nije bio simpatičan ni kad nije bio konkurent Noletu. Njegove suze i presvlačenje u čudna odela na dodeli titule su mi išli na živce. Ali pričati o slabijoj konkurenciji je besmisleno. Uvek pobeđuje onaj ko je najbolji u tom trenutku i tako je u svakom sportu. A komentare da je vreme da se povuče ne razumem. Čovek je drugi na svetu! Drugi! Zašto bi se povlačio? Da li to znači da tenis treba da igra samo jedan čovek? Biti među sto najboljih na svetu u bilo čemu je uspeh, a kamoli drugi, sedmi ili deseti.

и поред школе си био само у пролазу?

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 02. jun 2015 19:13)

Ја сам својим животом задовољан. Као успех сматрам и чињеницу да познајем правопис. За тебе се то не може рећи.

ivana29

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.
(peRFect, 2. jun 2015 18:46)

Aj sad polako,idi negde daleko i leci komplekse na drugom mestu ;)

jack

pre 8 godina

Duel dva zastarela stila dobio je onaj koji je malo moderniji a to je Sten. Jednoručni bekendi nisu za šljaku (nisu više ni za travu) pa će Sten odmah u Švajcarsku za svojim kompanjonom.
Federer izgleda dosta banalno na terenu i vidi se da nije imao konkurenciju kad je harao. Ovde ga mogu tući nekoliko igrača bez problema pa je ovo njegov realan domet bez izvlačenja na godine.

petarczv

pre 8 godina

Jumkooooooooo jel naaaas cujes breeeee!!! Xaxaxaxaxxaa najbolji svih vremena pociscen. Jos sutra narkomana nole da izbaci i sa njihovim teniskim karijerama je zavrseno..

danix

pre 8 godina

Posle Rima sam pisao da Fedex ne moze proci vise od tri kola,znam koliko fizicki moze izdrzi,i to se ostvarilo.Ako Fedex misli dalje dogurati na Wimbledonu,onda,do 29/06 mora maksimalno odmarati i opet nece doci do finala kao prosle godine.Svaka naredna godina ce mu biti sve teza.
Ne treba zaboraviti da je Fedex,na pocetku ove godine posle Dubaia,davao izjave da ce skinuti Novaka sa prvog mjesta,sto sam odmah ocijenio kao vrlo nerealno i cak kao prepotenciju bez osnova i sada mu jedino ostaje da jos koju godinu igra za svoje sponzore i njihove pare.
Gurali su ga da skine Novaka,kao i Rafu sto forsiraju i pri toj namjeri im sve dozvoljavaju,ali,ne ide,Novak je jaci od sudbine i svih njihovih para i uticaja.

Srdjan

pre 8 godina

Savrsen mec je odigao Wawrinka! On kada igra ovako retko ko moze da mu parira jer je jak sa svih strana, forhend, bekend, servis, volej, apsolutno sve! Imam neki osjecaj da ce on biti sigurno u finalu i ako Nole dobije Nadala bice to finale u pet setova. Nadam se da ce Novak uzeti ovaj RG, red je vise...

BgHQ

pre 8 godina

Cestitke Stanu na odlicnoj igri.Ocigledno je da Federer u poslednjih bar 4-5 godina nije najdominantniji teniser na ATP Turu.Bilo bi zanimljivo izvuci statistiku koliko je GS titula osvojio u poslednje cetiri godine.Nesporno je jedan od najvecih igraca ali sam siguran da nije najveci jer je neverovatno da od svoje 28,29 godine ne moze skoro nista da osvoji.90% svojih titula je osvojio kada su mu najveci konkurenti bili ili na zalasku ili na pocetku karijere.Najveci konkurenti Novaku na ovom RG su po meni Vavrinka i Marej.Tek onda Nadal.

Nebojša

pre 8 godina

Reče ja i pre žreba za RG ne može ovde Federer ništa uraditi naravno pljustali minusi izašao žreb Novak Nadal i Marej se druge strane odma proglašen Fedex finalistom kao da će mu ostali igrači statirati i predati se posle par kola bilo je Federer osvaja i slične gluposti ne samo kod nas već i na stranim portalima drago mi je da vas je sve Stanimal utišao mada posle dva nula počeo ja da navijam za uspešnije Švajcarca nebi li učinio duel malo neizvesnijim i barem malo umorio Wavrinku ali ništa nije mu baš bio dan a Wavrinki jeste tako da je ovo realnan rezultat.

vix

pre 8 godina

Vavrinka je u poslednje 2,3godine iyrastao u ozbiljnog igraca,sto je i danas dokazao,ali momak izgleda ima problem sa motivacijom,jednostavno bira turnire,najbolje igra na gren slemovima,stim kada prodje pocetne igracice,postaje veoma opasan. Skidam kapu za ovaj turnir,ali poznavajuci Stena,mogao bih imati proplema sa Congom,bas zbog te nazovi motivacije,ako to pregura,postaje veoma veoma nezgodan rival u finalu,ako bog da NOVAKU DJOKOVICU.

bazan

pre 8 godina

U pravu je bio Wilander kada je rekao da ce biti dobar meč.Milina je gledati jednoručne bekende vrhunskih igrača.Wawrinka-Tsonga nadam se.Nisu antipatični igrači ali ipak mislim da će pobednik biti iz druge polovine.A Federer na wimbledonu ima veće šanse.Favorit je odmah posle Djokovića.U Londonu je uvek favorit.To je jedini turnir gde ima šanse na slemu.

milenaaa

pre 8 godina

@Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13


Niko ovde ne hejtuje Federera zbog njegovih uspeha ili zato sto je bio sampion itd,vec zato sto je nula od coveka...Ako si prepotentni egoista,ovako mali covek kao Federer,niko te nece gotiviti...sem tebi slicnih...

Maja

pre 8 godina

(Kragujevcanin, 2. jun 2015 19:11)
Dobar si stručnjak Kragujevčanine. Kažeš da će verovatno Stan biti Rođin naslednik. A da li znaš da naslednik Vavrinka ima 30 kuka. :)))

laRS0n

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.
(323, 02. jun 2015 21:35)
Redovan transfer blama zbog ovakvih likova. Šta god da se desi izmišljate neku teoriju. Jel i za onu kišu od pre 3,4 dana zaslžan HARRP? Odvratni ste!

Kragujevcanin

pre 8 godina

Bravo Stan...Ja mislim da ako bi osvojio Rolan-Garos da bi to bilo potpuno zasluzeno...Maestralan bekend, sjajan servis i solidan forhend...Vrlo moguce Rodzerov naslednik...

nash

pre 8 godina

Bas steta sto je Rodja ispao... Nadao sam se, a i bilo bi fantasticno, da je Nole sutra izbacio Rafu, za 3 dana u polufinalu Mareja, a u finalu Rodju... To bi bilo istorijsko ciscenje u tri uzastopna meca trojice iz velike "cetvorke"...

Јота

pre 8 godina

U tekstu se kaze da je Stan iskoristio očajnu partiju indisponiranog Federera.
Slazem se da je Federer bio indisponiran, ali tek u momentu kada je video da ce da izgubi mec.

Po meni je Stan bio apsolutno bolji u svim segmentima igre i vise nego zasluzeno, iskljucivo svojom odlicnom igrom, prosao u finale RG te je tesko reci da je FR prikazao ocajnu partiju. Jednostavno Stan je bio superiorniji u onosu na RF.

Vrlo malo se u ovom mecu pitao i odlucivao o poenima RF.

Cestitke, u ovom mecu, boljem Svajcarcu Stanu.

VladaNS

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13)

Ljudi uglavnom ismevaju to što Federerovi navijači tvrde da je on najbolji svih vremena a činjenica je da mu već više od pola decenije Nadal i Novak ostavljaju samo mrvice na stolu, a i njih često pokupi neko treći. Mislim da niko normalan ne spori da je on jedan od najuspešnijih ljudi na planeti, barem kad je reč o sportu.

www.dodna.com

pre 8 godina

Laki protivnici i na kraju prvi tezi i gubis mec. Nemojte da kazete da je Monfis tezi protivnik, on jednostavno nema u glavi i igra neozbiljno u bitnim momentima meca. Isto ce da prodje i Rafa koji od nekog Amera gubi set a prosetao se do cetvrtfinala. Na kraju, slazem se da svacije vreme prolazi pa i Rodzerovo. Isto ce biti i sa drugim igracima ali zrebom ne treba nikome olaksavati ako to ne zasluzuje rankingom. Ne bih rekao da je br.1 imao laksi zreb od ostalih.

Campari

pre 8 godina

Loš, loš meč Federera, a najveća greška je potpuno pogrešna defanzivna taktika iz koje je sve i pošlo. Izgleda da je mislio da će Vavrinka da dobije sam sebe kao mnogo puta do sada, ali se od početka videlo da će to teško ići.
Moraće to bolje na Vimbldonu.
Šteta za neiskorišćen žreb.

Dušan

pre 8 godina

Stan ga poslao u penziju :) Siguran sam da se nakon ovog meča može i očekivati kraj Federerove karijere!
U opkladu da do kraja godine Federer neće osvojiti nijedan turnir! A da do kraja godine i ispada iz top 10 kao i Nadal već od sutra.
Finale RG su Đoković vs Marej!

max

pre 8 godina

Visoki naklon Stenu,ušao je u najuži krug ( malo je igrač, ako ijedan) koji su dobilii Veliku Trojku - Federera,Nadala i Novaka na gren slemovima !

Da

pre 8 godina

Ej ostavite se komentara ko je uradio koliko u zivotu i slicne filozofije... Ovde komentarisemo iskljucivo tenisere i niko od vas ne zna ko se krije iza komentara i u tome uopste nije stvar. Svako ima pravo na svoje misljenje ali ovi komentari su jako dosadni postali. Takodje shvatite da cesto komsije komentarisu Noleta u negativnom kontekstu, a vi se palite redovno. Idemo Ana i Nole!!!!

peRFect

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.

Srdjan

pre 8 godina

@Dusan

Lupas gluposti, bas ce ovaj poraz poslati Rogera u penziju. A kao drugo, Novak i Mari nikako ne mogu igrati u finalu kad su u istom dijelu zrijeba.
Finale: Novak-Vavrinka!

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Roger pasivan, nervozan, vetar ga omeo. Posledice igranja 3 dana za redom.
Vavrinka energičan, precizan, svež. Ishod neizbežan.
Teško će Sten ovo ponoviti, pogotovo u ev. finalu sa Novakom.

чекајући cутра

pre 8 godina

А Озмо cе чуди пре неки дан када му је један од навијача рекао да је Вавринка фаворит за оcвајање :-)
Као што cам напиcао поcле победе над Надалом у Риму, када Cтену крене да улази cве живо, ту одбране нема. Евентуално га добија Ђоковић у пет cетова, мада ни то не буде увек (АО прошле године).
У cваком cлучају, cвака чаcт!

anica

pre 8 godina

@ covek u prolazu

Ako si u prolazu sta se sekiras, opusti se, uradio je on mnogo, uzivali smo gledajuci ga, divota od tenisa, a sada posto je postao rozljikavi "paun u teranju", deda, lojalan sponzoru, i kao Mirkin muz red je da se dostojanstveno povuce, vreme mu!

Beobrad

pre 8 godina

Ozbiljna dominacija Vavrinke!
Sto se Roland Garros-a tice, Federer je zavrsio, za Wimbledon jos ne, ali i tu ce jako tesko pored Djokovica i Mareja!

Zmajevac

pre 8 godina

Sasvim ocekivano, samo ne ovako lagano i malodusno...
Ovo je lagani zalazak velikog sampiona
Mislim da mu je ovo poslednja sezona samo jos malo zbog sponzora
Mirku pod ruku i uzivaj u penziji

Doktor za budaleN ema

pre 8 godina

Baš me zanima gde su sad teoretičari zavere što su tvrdili da je RG namešten da ga Federerer osvoji. Takvi su, nažalost, neizlečivi, ali bih zamolio urednikia sajta da budalaštine tj komentare koji vre4đaju dobar ukus ne objavljuju. Možda je baš briga ljude iz B92 što ja, ako se ovako nastavi, neću posećivati ovaj sajt. Mislim da nije u interesu vašeg cenjenog medija da promoviše ono najniže u ljudima. U odnosu na takve, životinje su, pdrazumeva se, superiorna bića.

RF

pre 8 godina

Licno sam veliki navijac Rodzera, ali sasvim zasluzena pobeda Stena i svaku mu cast. Iskreno sa ovakvom igrom tesko bi ga dobili i Novak i Nadal, jer presto je bilo nemoguce uzeti mu servis :)

Mile

pre 8 godina

Nego ljudi dal' znate neki 250 turnir u pre Vimldona kako bi RF mogao da poveća zbirku osvojenih turnira i tako pokaže i potvrdi svima pred taj turnir da je on najbolji svih vremena....

Vladislav

pre 8 godina

aman ljudi polako 3 meca za tri dana u 34god , realno dalo se i ocekivati , ma koliko je federer spreman ipak sy to veliki napori bez dana odmora cemu toliko pljuvanje po najnoljem igracu svih vremena ?

Wilt Chamberlen

pre 8 godina

prosto vawarinka je igrao kao u transu, nije rodger bio bas toliko los, ovaj mu nije dao da dise, ovaj danas vawrinka me je podsetio na onog sa australian opena, covek sve sto je zamislio je i odigrao, inace rodger je i te kako potreban tenisu bar jos dve godine, a mislim da ce toliko i igrati!!

323

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.

Zoran

pre 8 godina

Obistinila se prognoza posle žreba da Federer svoj neće iskoristiti da dođe do finala. Jednostavno, njegov stil igre nije delotvoran na sporoj šljaci, ma kako dobro igrao.

Šanse Vavrinke u nastavku turnira nisu loše: udara snažno, kreće se vrlo dobro, servira odlično, ima jasnu strategiju u igri, ... Ako bi, npr, bio odmoran u finalu, a protiv sebe imao iscrpljenog protivnika, sve bi bilo moguće sa ovakvom igrom kakvu je pokazao danas. Naravno, sve će se promeniti ako, recimo, odigra iscrpljujuće 1/2 u 5 setova.

p

pre 8 godina

@alejandro
Ti lupetas po obicaju. Lako ti je sad da se pravis pametan. Ako sutra Novak ispadne ja cu da se napravim tako pametan i da kazem kako sam predvideo da nece dalje od 1/4 finala.
Sto se trave tice, vec si se utrtio. Mozes samo da patis u svojoj zlobi, nema ti druge.

Човек у пролазу

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..

peRFect

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.

Kragujevcanin

pre 8 godina

Bravo Stan...Ja mislim da ako bi osvojio Rolan-Garos da bi to bilo potpuno zasluzeno...Maestralan bekend, sjajan servis i solidan forhend...Vrlo moguce Rodzerov naslednik...

Dušan

pre 8 godina

Stan ga poslao u penziju :) Siguran sam da se nakon ovog meča može i očekivati kraj Federerove karijere!
U opkladu da do kraja godine Federer neće osvojiti nijedan turnir! A da do kraja godine i ispada iz top 10 kao i Nadal već od sutra.
Finale RG su Đoković vs Marej!

Steva Signal

pre 8 godina

Uh al mi drago.Svoje dobro skrivano lice Federer je pokazao u tie-break-u na 3-3 kad je na dobru loptu Stena ocutao kao mulac,i odmah loptu posle kad se bunio da li jeste ili nije lopta pala na servis liniju prilikom Vavrinkinog servisa.Strasno koliko je taj covek nabedjen misleci da niko ne sme da ga dobije.Stenu svaka cast,odigrao je ceo mec na vrlo visokom nivou,imao je mislim cetIri puta vise vinera od "velikog"Feda za svoje prvo polufinale RG.Sve najbolje dobri covece,da te vidimo u finalu a tamo ipak da dobije Nole.

Doktor za budaleN ema

pre 8 godina

Baš me zanima gde su sad teoretičari zavere što su tvrdili da je RG namešten da ga Federerer osvoji. Takvi su, nažalost, neizlečivi, ali bih zamolio urednikia sajta da budalaštine tj komentare koji vre4đaju dobar ukus ne objavljuju. Možda je baš briga ljude iz B92 što ja, ako se ovako nastavi, neću posećivati ovaj sajt. Mislim da nije u interesu vašeg cenjenog medija da promoviše ono najniže u ljudima. U odnosu na takve, životinje su, pdrazumeva se, superiorna bića.

No1e - The King of Clay

pre 8 godina

Stan ne ume da ponovi ovako dobro, a Rodja ce putem Nadala daleko da dogura na dno lestvice.

Od sada jos ima da brani:

Wimbledon 1200 (finale)
Montreal 600 (finale)
Cincinnati 1000 (titula)
US Open 720 (polufinale)

Dakle, bitka za 9. mesto izmedju Nadala i Rodje tek pocinje.

Mare,NS

pre 8 godina

Bilo bi dobro,prisetiti se Rima i Stanovog `nezalaganja` u mecu sa Rodzerom,toliko ocitog,da mu je publika zvizdala,jer su uvideli da tu `nisu cista posla`.
Naime uz MC,Rim je jedini masters,koji Rodza nema.
Ali,praviti takav `racun bez krcmara` Novaka,bilo je pogubno.
Pricalo se da ga `pustio`,a mozda je danas doslo vreme za vracanje duga.
Rodza ima RG,Rim mu je bio vazniji.
Naravno,nemoguce je dokazati tako nesto,ali,`gde ima dima ima i vatre`!!!

savio

pre 8 godina

Sad ce Federevci da kukaju na sudiju kako je upropastio mec i doneo pobedu Vavrinki. Stan ga je odrao od tenisa, u inat Mirki! Bravo Stan, dovidjenja Federe i srecan put.

323

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.

alejandro

pre 8 godina

Sramota za publiku po završetku meča! Takav muk je napravio Sten Vavrinka da je to fantastično! Pre RG sam napisao da je svako Feđino zadržavanje posle 3. kola na RG njegov veliki uspeh! Zaista je ovo veliki uspeh Za Rođu Feđu no njegovi manje više nerealni fanovi to tako ne vide! Feđa pravac Hale da bi osvojio nešo na travi ove sezone! Vavrinka je po meni finalista ove godine na RG! Igrom to zaslužuje!!

danilo

pre 8 godina

Vavrinka ga je ubio i igrom, i udarcima, i maštom, i lepotom!
Svaka mu čast jer kada je na svom vrhu samo Nole može da ga dobije..
A Fedex može da žali za vremenima u kojima su protivnici u finalima GS bili Bagdatis,Gonsales,Filipusis ili budalasti Rodik.
Sada mu ni žreb iz snova više ne pomaže, Fedex je došao na svoje pravo mesto, pa i do svadje sa sudijama oko čistih lopti protivnika...

jack

pre 8 godina

Duel dva zastarela stila dobio je onaj koji je malo moderniji a to je Sten. Jednoručni bekendi nisu za šljaku (nisu više ni za travu) pa će Sten odmah u Švajcarsku za svojim kompanjonom.
Federer izgleda dosta banalno na terenu i vidi se da nije imao konkurenciju kad je harao. Ovde ga mogu tući nekoliko igrača bez problema pa je ovo njegov realan domet bez izvlačenja na godine.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Ih, kako mi je žao Federera, izrazito lažnog favorita; a tek onog Vilandera, sa EUsporta, koji se sakrio u ćošak, gde briše krokodilske suze. Bravo Sten! I bravo za Anu!

Бодлер

pre 8 godina

О Федереровим играчким квалитетима, не треба писати, то се зна.
Али каква је то љига од човјека, пи !
Колико је добар играч толико је лош човјек!
Не иде ми у главу, зашто га народ толико воли и навија за њега, гдје год да дође. То је тај западни менталитет! Хладнокрвни гад.
Гледам тенис од почетка XXI вијека и од тада га не могу очима гледати.

Браво Стен, добри момче. Финале с Нолетом је по мени извјесно, а резултат још извјеснији. :)

laRS0n

pre 8 godina

Znaci ovaj Wavrinka je neki drugi ovde na RG. U Rimu je bio Stan, onaj koji je jedva stajao na terenu i pogadjao loptu reketom a ovde je Wavrinka koji je odrao Rodzera?? Ma idi begaj..sve je meni jasno.
(323, 02. jun 2015 21:35)
Redovan transfer blama zbog ovakvih likova. Šta god da se desi izmišljate neku teoriju. Jel i za onu kišu od pre 3,4 dana zaslžan HARRP? Odvratni ste!

Mirka ko ti danas svirka

pre 8 godina

Tooo!
Ala se Rodja saplicao. Duboko se naklonio Stanu par puta. U zivotu ga nisam videla na zemlji, a sada u ovom mecu i vise puta. Mora da mu vetar mrsio noge. Besan je ko ris. A uslovi jesu ko na Dakar reliju.

BgHQ

pre 8 godina

Cestitke Stanu na odlicnoj igri.Ocigledno je da Federer u poslednjih bar 4-5 godina nije najdominantniji teniser na ATP Turu.Bilo bi zanimljivo izvuci statistiku koliko je GS titula osvojio u poslednje cetiri godine.Nesporno je jedan od najvecih igraca ali sam siguran da nije najveci jer je neverovatno da od svoje 28,29 godine ne moze skoro nista da osvoji.90% svojih titula je osvojio kada su mu najveci konkurenti bili ili na zalasku ili na pocetku karijere.Najveci konkurenti Novaku na ovom RG su po meni Vavrinka i Marej.Tek onda Nadal.

Zeljko

pre 8 godina

Ne znam zasto vise stavljate znak uzvika. Ovaj Federer danas ni 20 posto nekadasnjeg igraca.
1.Ziheraska igra bez hrabrosti
2.Secate se insajd aut i insajd in nepostoje
3.Forhend paralele gde nestadose?
4.Ritern kriminalan narocito na drugi servis
5.Totalno pogresne odluke sto dovodi do gubljenja naizgled dobijenih poena
6.Bez bilo kakve taktike
7.Bekend i dalje velika nula
8.Slajs igra na sljaci!
9.Slabije udara lopticu
10.Nerezonsko izlazenje na mrezu bez pripremljenog poena
12.Tvrdoglavo stajanje na osnovnoj liniji i na prvi i drugi servis itd.
Sve u svemu zasluzena pobeda vavrinke, ali realno ovakvom igrom protiv noleta ili nadala u finalu nema sta da trazi, pre svega zbog riterna i na prvi, a narocito na drugi servis. Da dobija od djokovica i nadal poklone na drugi servis nema sanse.
Federer ako misli da uradi nesto na vimbldonu po mom misljenju treba da otpusti edberga i da nadje trenera koji ce da ima autoritet (mozda cak lendl)da mu objasni da ga ostali igraci dobijaju na jedan isti nacin i da razvije strategiju, ako uopste zeli vise da igra!

p

pre 8 godina

@alejandro
Ti lupetas po obicaju. Lako ti je sad da se pravis pametan. Ako sutra Novak ispadne ja cu da se napravim tako pametan i da kazem kako sam predvideo da nece dalje od 1/4 finala.
Sto se trave tice, vec si se utrtio. Mozes samo da patis u svojoj zlobi, nema ti druge.

и поред школе си био само у пролазу?

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 02. jun 2015 19:13)

Ја сам својим животом задовољан. Као успех сматрам и чињеницу да познајем правопис. За тебе се то не може рећи.

Vladislav

pre 8 godina

aman ljudi polako 3 meca za tri dana u 34god , realno dalo se i ocekivati , ma koliko je federer spreman ipak sy to veliki napori bez dana odmora cemu toliko pljuvanje po najnoljem igracu svih vremena ?

Stole

pre 8 godina

Bogami ako Sten, nastavi ovako da igra, bice najveca prepreka Novaku u osvajanju Rolan Garosa.Odigrao je perfektan mec, malte ne mec iz snova protiv Federera.

petarczv

pre 8 godina

Jumkooooooooo jel naaaas cujes breeeee!!! Xaxaxaxaxxaa najbolji svih vremena pociscen. Jos sutra narkomana nole da izbaci i sa njihovim teniskim karijerama je zavrseno..

danix

pre 8 godina

Posle Rima sam pisao da Fedex ne moze proci vise od tri kola,znam koliko fizicki moze izdrzi,i to se ostvarilo.Ako Fedex misli dalje dogurati na Wimbledonu,onda,do 29/06 mora maksimalno odmarati i opet nece doci do finala kao prosle godine.Svaka naredna godina ce mu biti sve teza.
Ne treba zaboraviti da je Fedex,na pocetku ove godine posle Dubaia,davao izjave da ce skinuti Novaka sa prvog mjesta,sto sam odmah ocijenio kao vrlo nerealno i cak kao prepotenciju bez osnova i sada mu jedino ostaje da jos koju godinu igra za svoje sponzore i njihove pare.
Gurali su ga da skine Novaka,kao i Rafu sto forsiraju i pri toj namjeri im sve dozvoljavaju,ali,ne ide,Novak je jaci od sudbine i svih njihovih para i uticaja.

Campari

pre 8 godina

Loš, loš meč Federera, a najveća greška je potpuno pogrešna defanzivna taktika iz koje je sve i pošlo. Izgleda da je mislio da će Vavrinka da dobije sam sebe kao mnogo puta do sada, ali se od početka videlo da će to teško ići.
Moraće to bolje na Vimbldonu.
Šteta za neiskorišćen žreb.

sladjan

pre 8 godina

Potpuno ocekivano Wavrinka je danas rutinski dobio Federera jer je po mnogima i pre pocetka meca slovio za favorita (s obzirom na prikazanu igru i formu dosada na RG-u), sa druge strane vise je nego jasno da Federer u ovim godinama ocigledno ne moze vise da pruza igru na tako visokom nivou i to je jedan od razloga danasnjeg poraza ,mislim takodje da nije tacno da je Federer odigrao ocajno danas (kao sto je vec to okvalifikovano u podnaslovu) jednostavno bolje je reci da nije mogao da dodje do svoje prepoznatljive igre,pored raspolozenog Wavrinke koji ga je prosto razbio sa osnovne linije pogotovo bekendima na koje Federer jednostavno nije imao odgovor jer je vec odavno poznato da ukoliko Federera opteretite na bekend stranu i nadjacate ga u razmenama svojim bekendom veoma ste blizu pobede, to je recept je do sada vidjen mnogo puta (pogotovu od Djokovica) i to je fakticki i jedini nacin da se dobije Federer jer svi ostali udarci su mu prakticki savrseni i ako mu dozvolite da diktira ritam sa osnovne linije veoma je tesko pobediti ga, Federer se danas borio kao lav to se mora priznati i drzao se do kraja treceg seta samo zahvaljujuci dobrom servisu (sto je jos jedan njegov zastitni znak)ali kada je doslo do taj brejka do izrazaja je ipak dosla mnogo bolja igra u polju koju je Wavrinka imao tokom celog meca protiv Federera,za kraj da kazem da ko god izadje Wavrinki na megdan nece se lepo provesti ,sa ovakvom igrom Wavrinka polako izrasta u jednog od favorita za titulu na RG-u

antiDebil

pre 8 godina

Ostadosmo bez ljubičice, pu bre šteta !

Ali nemojte da plačete gospođo siguran sam da je samom Federeru draže to što je Wawrinka pobedio nego bilo kome drugom, verujem da je uzbuđen nakon Stanislasove dobre igre .

milenaaa

pre 8 godina

@Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13


Niko ovde ne hejtuje Federera zbog njegovih uspeha ili zato sto je bio sampion itd,vec zato sto je nula od coveka...Ako si prepotentni egoista,ovako mali covek kao Federer,niko te nece gotiviti...sem tebi slicnih...

RF

pre 8 godina

Licno sam veliki navijac Rodzera, ali sasvim zasluzena pobeda Stena i svaku mu cast. Iskreno sa ovakvom igrom tesko bi ga dobili i Novak i Nadal, jer presto je bilo nemoguce uzeti mu servis :)

ivana29

pre 8 godina

02.06. Na danasnji dan, u nasoj zemlji proglasen dan Radosti. Veliki Rodzer ispao. Jel vam milo srbijanci? nadam se da ce Rafa da vam odere Nolu ko Musa jarca.
(peRFect, 2. jun 2015 18:46)

Aj sad polako,idi negde daleko i leci komplekse na drugom mestu ;)

anica

pre 8 godina

@ covek u prolazu

Ako si u prolazu sta se sekiras, opusti se, uradio je on mnogo, uzivali smo gledajuci ga, divota od tenisa, a sada posto je postao rozljikavi "paun u teranju", deda, lojalan sponzoru, i kao Mirkin muz red je da se dostojanstveno povuce, vreme mu!

Sneža

pre 8 godina

Tako to biva! Lagan žreb, laki protivnici i izgubi se osećaj stvarnog stanja u kome je neki igrač ( mnogi su već pisali da RF neće stići do SF-a). Kako god, Vavrinka je zasluženo prošao danas. Postavio je sebi cilj i išao ka njemu. Kažu RF je bio očajan. Igrao je onoliko, koliko mu je Stan dozvolio.

www.dodna.com

pre 8 godina

Laki protivnici i na kraju prvi tezi i gubis mec. Nemojte da kazete da je Monfis tezi protivnik, on jednostavno nema u glavi i igra neozbiljno u bitnim momentima meca. Isto ce da prodje i Rafa koji od nekog Amera gubi set a prosetao se do cetvrtfinala. Na kraju, slazem se da svacije vreme prolazi pa i Rodzerovo. Isto ce biti i sa drugim igracima ali zrebom ne treba nikome olaksavati ako to ne zasluzuje rankingom. Ne bih rekao da je br.1 imao laksi zreb od ostalih.

nash

pre 8 godina

Bas steta sto je Rodja ispao... Nadao sam se, a i bilo bi fantasticno, da je Nole sutra izbacio Rafu, za 3 dana u polufinalu Mareja, a u finalu Rodju... To bi bilo istorijsko ciscenje u tri uzastopna meca trojice iz velike "cetvorke"...

Донекле познавалац тениса

pre 8 godina

За очекивати да Роџер никад више не уради ништа значајно на Ролан гарос...На крају крајева он једини тенисер који има 5 финала одиграних на овом турниру где је увек губио од Надала, као и онај, када је узео захваљући Содерлингу тада једини и последњи у Паризу 2009..Није било за очекивати да може то поново да учини јер и године чине своје тешко да може да се одржи ритам на три сета на више дана као што је то чинио док је био млађи..Ако ништа друго имаће пар дана вишка да се одмори и спреми за Вимблдон да покуша да узме можда последњи гремслем јер сигурно након Риа ће се пензионисати...Вавринки све честитке на победи данас и сјајно резултату на овом турниру и могућности да се нађе у финалу.Мислим да је то могуће ако буде само овако играо а у финалу све је могуће.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Roger pasivan, nervozan, vetar ga omeo. Posledice igranja 3 dana za redom.
Vavrinka energičan, precizan, svež. Ishod neizbežan.
Teško će Sten ovo ponoviti, pogotovo u ev. finalu sa Novakom.

Mile

pre 8 godina

Nego ljudi dal' znate neki 250 turnir u pre Vimldona kako bi RF mogao da poveća zbirku osvojenih turnira i tako pokaže i potvrdi svima pred taj turnir da je on najbolji svih vremena....

ime_i_prezime

pre 8 godina

Kako se Stan izivljavao nad lopticom! Samo sa takvom igrom se moze protiv Rodje, samo jako i bez respekta, kolika god da je on legenda godine cine svoje..

bazan

pre 8 godina

U pravu je bio Wilander kada je rekao da ce biti dobar meč.Milina je gledati jednoručne bekende vrhunskih igrača.Wawrinka-Tsonga nadam se.Nisu antipatični igrači ali ipak mislim da će pobednik biti iz druge polovine.A Federer na wimbledonu ima veće šanse.Favorit je odmah posle Djokovića.U Londonu je uvek favorit.To je jedini turnir gde ima šanse na slemu.

Mirko

pre 8 godina

Stan kad odigra najbolje sto moze, stvarno mu niko nista ne moze,ali se toliko puta pokazalo da odigra katastrofalno sledeci mec, (jedan od primera, Rim ove godine).

Sramna publika koja mu je na kraju cak i zvizdala...ccc

Nebojša

pre 8 godina

Reče ja i pre žreba za RG ne može ovde Federer ništa uraditi naravno pljustali minusi izašao žreb Novak Nadal i Marej se druge strane odma proglašen Fedex finalistom kao da će mu ostali igrači statirati i predati se posle par kola bilo je Federer osvaja i slične gluposti ne samo kod nas već i na stranim portalima drago mi je da vas je sve Stanimal utišao mada posle dva nula počeo ja da navijam za uspešnije Švajcarca nebi li učinio duel malo neizvesnijim i barem malo umorio Wavrinku ali ništa nije mu baš bio dan a Wavrinki jeste tako da je ovo realnan rezultat.

VladaNS

pre 8 godina

Сви који ликујете и сладите неуспеху једног великог шампиона Роџера би требало да знате једном да то је неминовност свих спортиста којем дође кад тад крају...Не може се вечно доминирати и бити најбољи ..Тако ће бити са Новаком и Рафом ништа не може вечно! Стога оладите са тим пљувањем и вечито исмејавањем јер тај човек за разлику од вас урадио више у животу свом него што ће те икад ви..
(Човек у пролазу, 2. jun 2015 19:13)

Ljudi uglavnom ismevaju to što Federerovi navijači tvrde da je on najbolji svih vremena a činjenica je da mu već više od pola decenije Nadal i Novak ostavljaju samo mrvice na stolu, a i njih često pokupi neko treći. Mislim da niko normalan ne spori da je on jedan od najuspešnijih ljudi na planeti, barem kad je reč o sportu.

Zmajevac

pre 8 godina

Sasvim ocekivano, samo ne ovako lagano i malodusno...
Ovo je lagani zalazak velikog sampiona
Mislim da mu je ovo poslednja sezona samo jos malo zbog sponzora
Mirku pod ruku i uzivaj u penziji

Ma stvarno

pre 8 godina

Federer mi nije bio simpatičan ni kad nije bio konkurent Noletu. Njegove suze i presvlačenje u čudna odela na dodeli titule su mi išli na živce. Ali pričati o slabijoj konkurenciji je besmisleno. Uvek pobeđuje onaj ko je najbolji u tom trenutku i tako je u svakom sportu. A komentare da je vreme da se povuče ne razumem. Čovek je drugi na svetu! Drugi! Zašto bi se povlačio? Da li to znači da tenis treba da igra samo jedan čovek? Biti među sto najboljih na svetu u bilo čemu je uspeh, a kamoli drugi, sedmi ili deseti.

Beobrad

pre 8 godina

Ozbiljna dominacija Vavrinke!
Sto se Roland Garros-a tice, Federer je zavrsio, za Wimbledon jos ne, ali i tu ce jako tesko pored Djokovica i Mareja!

Da

pre 8 godina

Ej ostavite se komentara ko je uradio koliko u zivotu i slicne filozofije... Ovde komentarisemo iskljucivo tenisere i niko od vas ne zna ko se krije iza komentara i u tome uopste nije stvar. Svako ima pravo na svoje misljenje ali ovi komentari su jako dosadni postali. Takodje shvatite da cesto komsije komentarisu Noleta u negativnom kontekstu, a vi se palite redovno. Idemo Ana i Nole!!!!

max

pre 8 godina

Visoki naklon Stenu,ušao je u najuži krug ( malo je igrač, ako ijedan) koji su dobilii Veliku Trojku - Federera,Nadala i Novaka na gren slemovima !

vix

pre 8 godina

Vavrinka je u poslednje 2,3godine iyrastao u ozbiljnog igraca,sto je i danas dokazao,ali momak izgleda ima problem sa motivacijom,jednostavno bira turnire,najbolje igra na gren slemovima,stim kada prodje pocetne igracice,postaje veoma opasan. Skidam kapu za ovaj turnir,ali poznavajuci Stena,mogao bih imati proplema sa Congom,bas zbog te nazovi motivacije,ako to pregura,postaje veoma veoma nezgodan rival u finalu,ako bog da NOVAKU DJOKOVICU.

Stefan

pre 8 godina

Nema sta Vavrinka podseca na onog coveka koji je namucio Noleta na AO, a sledece godine j pobedio. Igra fenomenalno i sa ovakvom igrom je jedan od favorita, a to je sigurno.

Srdjan

pre 8 godina

Savrsen mec je odigao Wawrinka! On kada igra ovako retko ko moze da mu parira jer je jak sa svih strana, forhend, bekend, servis, volej, apsolutno sve! Imam neki osjecaj da ce on biti sigurno u finalu i ako Nole dobije Nadala bice to finale u pet setova. Nadam se da ce Novak uzeti ovaj RG, red je vise...

Јота

pre 8 godina

U tekstu se kaze da je Stan iskoristio očajnu partiju indisponiranog Federera.
Slazem se da je Federer bio indisponiran, ali tek u momentu kada je video da ce da izgubi mec.

Po meni je Stan bio apsolutno bolji u svim segmentima igre i vise nego zasluzeno, iskljucivo svojom odlicnom igrom, prosao u finale RG te je tesko reci da je FR prikazao ocajnu partiju. Jednostavno Stan je bio superiorniji u onosu na RF.

Vrlo malo se u ovom mecu pitao i odlucivao o poenima RF.

Cestitke, u ovom mecu, boljem Svajcarcu Stanu.

Srdjan

pre 8 godina

@Dusan

Lupas gluposti, bas ce ovaj poraz poslati Rogera u penziju. A kao drugo, Novak i Mari nikako ne mogu igrati u finalu kad su u istom dijelu zrijeba.
Finale: Novak-Vavrinka!

Maja

pre 8 godina

(Kragujevcanin, 2. jun 2015 19:11)
Dobar si stručnjak Kragujevčanine. Kažeš da će verovatno Stan biti Rođin naslednik. A da li znaš da naslednik Vavrinka ima 30 kuka. :)))

Wilt Chamberlen

pre 8 godina

prosto vawarinka je igrao kao u transu, nije rodger bio bas toliko los, ovaj mu nije dao da dise, ovaj danas vawrinka me je podsetio na onog sa australian opena, covek sve sto je zamislio je i odigrao, inace rodger je i te kako potreban tenisu bar jos dve godine, a mislim da ce toliko i igrati!!

чекајући cутра

pre 8 godina

А Озмо cе чуди пре неки дан када му је један од навијача рекао да је Вавринка фаворит за оcвајање :-)
Као што cам напиcао поcле победе над Надалом у Риму, када Cтену крене да улази cве живо, ту одбране нема. Евентуално га добија Ђоковић у пет cетова, мада ни то не буде увек (АО прошле године).
У cваком cлучају, cвака чаcт!

Zoran

pre 8 godina

Obistinila se prognoza posle žreba da Federer svoj neće iskoristiti da dođe do finala. Jednostavno, njegov stil igre nije delotvoran na sporoj šljaci, ma kako dobro igrao.

Šanse Vavrinke u nastavku turnira nisu loše: udara snažno, kreće se vrlo dobro, servira odlično, ima jasnu strategiju u igri, ... Ako bi, npr, bio odmoran u finalu, a protiv sebe imao iscrpljenog protivnika, sve bi bilo moguće sa ovakvom igrom kakvu je pokazao danas. Naravno, sve će se promeniti ako, recimo, odigra iscrpljujuće 1/2 u 5 setova.