Izvor: B92 | AK

Ko će se suprotstaviti SAD u Tokiju?

Olimpijske igre u Riju su se završile, ali je počela nova Olimpijada.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Savić, Đorđević, Danilović - svi su se 'penzionisali' sa 30.

    Đorđević?! On je igrao sa punih 38 godina poslednju sezonu za Armani. Doduše, reprezenraciju je napustio u 30. ili igrom slučaja. Bio je povredjen 1998. i 1999. pa je zadnje takmicenje odigrao na EP 1997.
    Danilović je druga priča. On se povukao na vrhuncu. Mogao je da igra još dugo, ali se zasitio.
    Ja mislim da su najbolje godine za košarkaša od 28 do 33, a mi ih sa 30 proglašavamo veteranima. NBA igrači najbolje rezultate postižu posle 30. Džordan se vratio ponovo posle 30. Kobi je do pre dve godine igrao sjajno, LeBron ima 32. godine! Stef Kari je eksplodirao tek u 28. godini!
     (x, 26. avgust 2016 23:33)

    # Link komentara

  2. Peno, Bogdanovic (Guduric), Zagorac, Jokic, Pecarski.
     (stefan, 26. avgust 2016 14:58)

    # Link komentara

  3. Verujem ja u ove momke skroz, al ajde da prvo skočimo pa da onda kažemo hop. Na Olimpijadu se treba prvo plasirati, pa proći grupna i eliminaciona faza ... Niko srećniji od mene da opet igramo finale sa Amerima, pa nek i izgubimo 50 razlike.
    (el lobo, 26. avgust 2016 12:27)

    # Link komentara

  4. Konacno da neko zna razliku izmedju olimpijskih igara i olimpijade!
     (o boze, 26. avgust 2016 12:19)

    # Link komentara

  5. Imamo mi jos dosta talentovane dece. Sistemskim radom do 2018. Mozemo biti babaroga. Nikola Pavlović 98 itd. Samo to treba neko da ispati i uklopi pripremi i cistimo sve. Nasa skola basketa je jaka.
    (Srki, 26. avgust 2016 10:55)

    # Link komentara

  6. Fali u tekstu da se dosta ocekuje od Stefana Lazarevica 96, Stefan Peno 97, Vojislav Stojanovic 97, Aleksandar Aranitovic 98, Miloš Glišić 98, Marko Pecarski 2000, i Balša Koprivica 2000, veliki talenat..
     (Kayser Soze, 25. avgust 2016 23:50)

    # Link komentara

  7. @ Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav 
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54) 

    To samo pokazuje njihovo ne znanje košarke, a i tvoje!
    Razlog za to što ste na toj listi je jednostavan. Oni su pogledali koliko ima stranaca u NBA i poredali konkurente po broju igrača strane reprezentacije u NBA. Njih ne zanima što naši kosarkasi dominiraju Euroligom zadnjih 20 godina, to oni ne priznaju. (pri dominiraju mislim na pojedince, a ne na klubove)
     (ja sam, 25. avgust 2016 23:34)

    # Link komentara

  8. Zasto niste ispratili docek Nikole Jokica u Somboru? Da se vidi sta je kultura i kako Nikola voli svoj grad!
    (Joka, 25. avgust 2016 22:30)

    # Link komentara

  9. OGROMNO BRAVO za autora teksta!

    Konačno neki pismen novinar... Razumem da većina ljudi to ni ne zna, ali su Olimpijske Igre i Olimpijada potpuno drugačiji pojmovi.
    Što je autor teksta lepo i opisao.

    Hvala Vam autore! :-)
     (SilentBob, 25. avgust 2016 22:06)

    # Link komentara

  10. Papir trpi sve, pa i ovakve prognoze. Ko je mogao pretpostaviti 2012. godine da će Srbija osvojiti dve medalje u košarci 2016. godine? Kanada i Australija imaju nekoliko odličnih
    mladih igrača, ali to nije dovoljno za medalju. Hrvati imaju mlade i talentovane igrače, ali je problem playa (nema ga ni na vidiku) nerešiv, pa tako dogodine na EP nemaju nikakve šanse protiv organizovanih ekipa. A počinje se od EP. Zaboravili su da im je play bio vođa tima i kada su ga izgubili da im se reprezentacija raspala iako je po imenima bila vanserijska.
    (Nikola M., 25. avgust 2016 22:05)

    # Link komentara

  11. Mi veceg talenta od Marka Pecarskog skoro nismo imali.Tako me ne interesuje sto smo bili 10 na prvenstvu za mlade do 16 momak je u petorci prvenstva samo neka on i u seniorima postize 30 poena 15 skokova po utakmici i ima indeks preko 37,1
    (bojan, 25. avgust 2016 21:35)

    # Link komentara

  12. One of the most skilled scoring bigs that the U16 Euros has seen in recent memory. Pecarski put together a historical performance on his way to a 37.1 PER and 28.4 points per 40 minutes on 52.5% from two and 38.5% from three. STA RECI Marko Pecarski
    (bojan, 25. avgust 2016 21:25)

    # Link komentara

  13. Evo mladih igraca Srbije- Jokic vec se izborio za startera u nba ligi. Dnever gradi igru oko njega polako 3. Ruki sezone. Balsa Koprivica verovatno prvi pik na draftu za koju godinu. Pecartski dominira sa 30 poena i 20 skokova u svojoj generaciji a zamislite nije teski centar. Zagorac dokazao svoj talenat i icice u nba (ove sezone uveo megu u finale aba lige) a jos je klinac. Guduric imao sjajnu sezonu, odlican suter, imace slobodu u zvezdi ( sa Bogdanom ce biti sjajan par suter) Bogdan koji je jos uvek mlad plus ima vezu u Sakramentu da ga i malo istrpe i uspece u nba ligi ;) Simanic najtalentovaniji trentuno u Evropi na svojoj poziciji i jako tezak za cuvanje. Jaramaz, Vanja Mrinkovic,vec u seniorskoj kosarci i bice nesto od njih znacajnije sigurno. Imamo Srbina iz Kanade koji je u Majamiju i igrao bi za nas. Tu su i Radanov, Stefan Peno (stil kao Teo) Glisic iz Partizana. Milutinov koji je jos mlad i bice sigurno dobar. D ne pominjemo igrace koji su dobri a nisu igrali za reprezentaciju a nisu tako mladi ali ce biti u najboljim godinama do tada. Lucic, Milosavljevic, Dejan Musli (mvp acb lige) itd..... Tu su i Bobi i Bjelica... Tako da Hrvati ne nadajte se mnogo poyy :*
    (ironMile, 25. avgust 2016 20:16)

    # Link komentara

  14. Šta pišeš to? Kakav Teodosić na tEP za mlade 1999. , 2001. ...? Čovek je generacija '87 što znači da mu je prvo EP bilo ono U16 2003. Ta juniorska prvenstva krajem 20og veka su igrali Jaric, Gurovic, Milicic, Vujanic, Rakocevic...
    Doduse poenta komentara ti je na mestu. Neko ko je dominantan kao klinac ne mora biti dominantan i senior. Dokaz je ponovo taj Teodosic koji je bio dosta turbulentan i nekonstantan junior uz veoma prosecne brojke, jedino iznadprosecno kod njega bile su izgubljene lopte, doduse video se tu neki smek na momente. Sa druge strane bio je momak istih godina - Milenko Tepic, koji je na tim prvenstvima za mlade izgledao kao Bodiroga licno, ali... ko je gde danas?Ko je napravio kakvu karijeru?
     (@bojan, 25. avgust 2016 20:16)

    # Link komentara

  15. dobar ovaj rakijica, napise pozdrav svim normalnima a komentar veze sa realnoscu nema, cisti kompleks
    (mozda bi i ti bio normalan da smanjis malo, 25. avgust 2016 20:03)

    # Link komentara

  16. Ako Ameri komsije vide kao pretnju u buducnosti a komsija nema ni u prvih 10 ekipa u svetu, onda je to dobro!I na kraju, skojim pravom komsije uopste komentarisu, pisete da smo se obrukali? A gde ste vi u kosarci?
    (c7-5, 25. avgust 2016 19:59)

    # Link komentara

  17. Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    U stvari ne zna se šta je smešnije, predviđanja tog portala koja se baziraju na pukom prebrojavanju NBA igrača koje svaka selekcija ima (po principu da su mahači peškira u NBA jači argument od istaknutih evroligaških košarkaša...) ili pak nadanje navijača večitih četvrtfinalnih ispadača da će zbog te procene zasnovane na "egzaktnoj nauci" biti bolji u godinama koje dolaze. Treba uopšte doći u poziciju da se "osramotimo" protiv najjače reprezentacije na svetu (i to 2 puta u nizu) umesto da sa komotne pozicije četvrtfinalnog poraza, prozivate druge za "sramoćenje".
    (Pravi se našli da pametuju..., 25. avgust 2016 19:25)

    # Link komentara

  18. Neverovatno! U nedelju su nas rasturili u svim segmentima igre i bilo bi preko 50 razlike da nisu namerno stali. Pre dve godine bilo je isto. Oba puta javnost se zanosila kako ćemo da pobedimo, ili bar tesno da izgubimo, a sada, samo tri dana kasnije, počinju naslovi poput ovog. Neće im se niko suprotstaviti jer je to nemoguće. Osim toga, tek treba da se plasiramo za Olimpijadu. Stvarno smo nacija operisana od realnosti. To pokazuju i rezultati izbora.
    (Petar, 25. avgust 2016 19:13)

    # Link komentara

  19. @iggy
    Bas je veliki uspeh ucestvovati na EP u fudbalu. Srbija u19 je svetski prvak i pre bih izabrao to, nego osminu finala na ep. Vasa kosarkaska reptezentacija belezi neuporedivo bolje uspehe nego fudbalska kojom se puno hvalite.
     (aco, 25. avgust 2016 19:05)

    # Link komentara

  20. Piši propalo!
     (Šuluburić, 25. avgust 2016 19:03)

    # Link komentara

  21. @kompleksi je

    Дали бисте ви све медаље у гађању глинених голубова, веслању и атлетици само да сте могли да се обрукате у финалу кошарке. (Štilcovаnа kаtаbolcnа, 25. avgust 2016 14:27)

    I vi bi sve dali samo da okusite jedno EP i SP u nogometu. samo necete priznati.. ajd zivio.
     (iggy, 25. avgust 2016 18:17)

    # Link komentara

  22. Imacemo mi tim ali tesko da mogu da se dobiju Ameri.Na kraju mi to nismo mogli ni kada smo u timu imali barem 4 vanserijska igraca. Za Amere je potreban sastav sa barem dvojicom odlicnih igraca na svakoj poziciji. Igraca koji su u samom vrhu evropske kosarke. Vrh. Onda moze da se prica o nekoj egal igri. Ovako ...tesko. I to vazi za SVE evropske reprezentacije. Jedino da se uklopi da protiv njih barem trojicu krene sut, da ih ubijaju trojkama pa opet da bude neki egal. Ali pocev od pleja pa do centra...tesko.
    (ccc?, 25. avgust 2016 18:06)

    # Link komentara

  23. 1999,2001,2003 SMO BILI PRVACI EVROPE DO 16 TO SU IGRACI KOJI IMAJU DANAS OD 29-33 GODINE OD SVIH IGRACA IZ TE 3 GENERACIJE KOJI SI BILE PRVACI EVROPE U TOM UZRASTU POSTAO VRHUNSKI IGRAC SAMO Teodosic.ni U STAROJ JUGOSLAVIJI NISMO VEZALI TOLIKO TITULA PRVAKA EVROPE ZA MLADJE ALI TO NE ZNACI NISTA AKO NESTVORIS OD NJIH IGRACE.
    (bojan, 25. avgust 2016 17:34)

    # Link komentara

  24. Bićemo jaki to je sigurno. Pored trenutnih igrača tu će doći i mlađi. Kod bekova tu su Jaramaz, Peno, Milosavljević, Cvetković, Marinković i braća Aranitović. Krila Zagorac, Gudurić, Dangubić i Radanov. Krilni centri Mitrović, Simanić, Janković i Tejić. I centri Kuzmić, Jovanović, Majstorović i Miladinović. To je ono što sam se setio na prvu a koliko ima imena koja će se pojaviti to nemožemo znati. Bićemo jaki to je sigurno samo koliko jaki? Mislim dovoljno za revanš u finalu sa Amerikom.
    (Imena, 25. avgust 2016 17:22)

    # Link komentara

  25. (Voodoo, 25. avgust 2016 12:44)

    Slažem se sa svime, samo ovo poslednje je diskutabilno.
    U Zvezdi dosta potenciraju mlade igrače, jer je to jedini način da klub trajno stane na noge - ne samo Zvezda, i ne samo košarka, već i fudbal i sl.
    Partizan je isto imao puno mladih igrača, jer u jednom trenutku nije više bilo para za skupe strane igrače, ali poslednjih godina ih malo iskoči - Bogdan je izuzetak, Milosavljević je imao pad forme, Lučić stalno zdravstvene, Marinković se još čeka da proradi i tako.

    Nije da neće, nego ne mogu u evropu sa mladim igračima, već tek ponekog da ubace -a ako ne igraju evropu - nema ni kluba ni para. To je realnost.
    (Mirko, 25. avgust 2016 17:22)

    # Link komentara

  26. Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    Pa bre brate smej se...bolje nego da tugujes sto ste osvojili...au ne niste osvojili..Kad saberes sve ove nase, sav njihov kvalitet, oduzmes mane, dodas bircevica i macvana, teodosica na plus i minus, Bogdanoviceve promasene trojke (vs US, Fra i finalno airballovanje), Stimca na terenu i odsustvo Bjelice, gomiu lopti koje smo poklonili amerima, mi smo jos uvek reprezentacija Srbije u kosarci, trenutni vicesampion sveta, nosilac srebrne olimpijske medalje i treca ekipa na FIBA listi. Izgubili, dobili, osvojili, neosvojili, mi smo to sto jesmo, sad, u ovom trenutku, kao proizvod svih utakmica, rezultata, ljudi, duha, Dude, Djordjevica, Dr. Ace, Mutine normalnosti. To cemo biti i u buducnosti...nasa proslost i sadasnjost su uvek sa nama. I ja vam od srca zelim da opet izborite da dodjete do utakmice protiv nas.....
    (Aleksa, 25. avgust 2016 17:15)

    # Link komentara

  27. Ako vratimo Duleta Vujosevica i samo ga ogranicimo na trenera nemamo se cega plasiti. Bez njega ne vidim nikog ko bi mogao da proizvede novog Tea, Belog, Radulju i ostale...
    (zvezdas u srcu i dusi, 25. avgust 2016 14:03)

    Jesi ti to ironičan? :D Vujošević ni jednog od ovih nije proizveo, Raduljicu su najurili iz Partizana, razvio se tek u Azovmašu i NBA, pre toga je bio slab.
    Svi su oni trenirali u FMP i u Zvezdi.
    U ovoj reprezentaciji samo je Bogdan iz Partizana i Dulov učenik, i niko više.
    (Mirko, 25. avgust 2016 17:08)

    # Link komentara

  28. ...Nama treba 8 igrača u NBA da dobijemo SAD. Videćemo....
    (Mito, 25. avgust 2016 14:27

    Skroz se slažem sa svime što si napisao, samo sa ovim poslednjim ne - nama treba svih 12 vrhunskih igrača, da se ne oseti nikakva razlika kad dođe do izmene, samo tako mogu da se pobede ameri, ako uopšte mogu...
    (Mirko, 25. avgust 2016 17:04)

    # Link komentara

  29. POredjenje 1995/2005 Paspalj,Djordjevic,Bodiroga,Daniulovic,Stojakovic,Rebraca,Divac Vrhunski igraci su bili vec sa 18 i 19 godina
    2005/2015 Krstic,Teodosic vrhunski igraci
    2015-Koji mlad igrac sa 18,19 i 20 godina je sad na nivu vrhunskom(jJokic mora jos da se potvrdi)
    (bojan, 25. avgust 2016 17:03)

    # Link komentara

  30. Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    21g ne predstavljate nikakav faktor u kosarci,tamburamo vas gde god vas sretnemo,izgubite cetvrtfinale od "smesne"Sbije i za kraj imas obraza da dodjes ovde i nesto komentarises?!Pa koliko ste vi u stvari spremni nisko da padnete?
    (Damir Zr, 25. avgust 2016 17:00)

    # Link komentara

  31. auuu al su se napalile ujke na jednu izjavu u novinama!! Alo breee dečki, mi Vas pre OI pobedili bez Teodosića.. a znate li da uopšte nisu igrali dva igrača iz startnih 5?! Bobi Marjanović i Bjelica! Znači da smo Vas pre igara tukli sa 40%snage, a da smo srebro uzeli sa 60 %snage! Tek ćemo Vas drati. Evo EP.. Španija je gerentološka ekipa, tako da kačimo zlato, a Vas ćemo natrpati kao nikad. E moji ujaci!Baci Bogdanović tri trice za redom i Vi bi da pobedite Srbiju!?!? Ima da još graha puno da jedete do toga. Ajd Bog! Samo trening!!!
     (VUK, 25. avgust 2016 16:58)

    # Link komentara

  32. Ne moramo da se brinemo, dolazi nova snaga. Eto vec sledece godine ako bog da igrace Zagorac umesto Simonovica, Guduric ce umesto Markovica(penzija), Stefan Jankovic novi igrac Majami Hita umesto Bircevica. Jos ako dodas Bjelicu i vec jednom Marjanovica eto nas kao glavni favorita za zlato.

    Posle dolazu Jaramaz (nova, bolja verzija Nedovica), Peno, Radanov, Simanic i Aranitovic kao potencijalni buduci reprezentativci.

    A onda dolazu dva najveca talenta a to su Balsa Koprivica i Marko Pecarski. Kod Amerikanaca trenutno je Balsa Koprivica rangiran kao broj 1 za srednjo skolci generacija 2019 sto znaci da ako tako nastavi i posle jedne godine koledza da njega vide kao prvi pik NBA drafta 2020. A evo su neke brojke od Marka na proslem Evropsko Prvenstvo do 20 godina -- 30 poena 11 skokova, 45 poena 19 skokova, 30 poena i 27 skokova!!! Alo bre, igracina. Tako da nema zime za nasu reprezentaciju a jos sto nas TEO nigde ne ide, na nacin kako on igra, vise pametno on moze lagno jos 6 godine da igra vrhunsku kosarku!!
    (SasaKV, 25. avgust 2016 16:49)

    # Link komentara

  33. Labud
    (Labud, 25. avgust 2016 16:44)

    # Link komentara

  34. Ne znam zasto se uopste ovde spominje hrvatska,pa kad su oni nesto osvojili?A da,trece mesto,i to kad nas tamo nije bilo.Ej,trece mesto!Kad nasi osvoje trece mesto negde,mi im kazemo-sto ste uopste i isli,niste trebali.A njima je to naj veci uspeh u istoriji!!!Jadno.Samo me interesuje na osnovu cega se oni spominju kada govorimo o nekim medaljama???
    (Boban, 25. avgust 2016 16:34)

    # Link komentara

  35. Ko je pisao ovaj tekst, promasio ili je potpuno neupućen. ..ili jos gore naručen tekst..sad i sa ove perspektive i vizije ko će. ..daje vidjenje tima za Tokijo! Proglesiti ,, starim" Tea, Belog., Mačvana. ..u poznim godinama ( 33,32,31)...a Bobija (32) ..u vreme Tokija, a pri tome zaboraviti na Milutinova (26), zaista predstavlja blago rečeno. .loš pokušaj ili još gore popunite prostor...ali smi već navikli od B92...čik objavite ovj tekst !!!
     (posmatraj, 25. avgust 2016 16:27)

    # Link komentara

  36. Moramo da izmislimo pleja pod hitno, nekoga ko ce zameniti Tea posle Tokija i komandovati reprezentacijom u narednih 10 godina. U vreme naseg velikog pada, od 2002. do 2009. upravo nam je dobar plej najvise falio. Isti problem imaju i Hrvati - imaju odlicne igrace na svim pozicijama, a na pleju samo prosecnog Ukica. Dzabe sve. Jedno vreme, kad je Vasa otisao iz Mege, Miljenovic je bas napredovao, ali se negde izgubio. On je jedan od potencijala, nije ni klinac vise, ali mora dosta da unapredi igru i u napadu, a narocito u odbrani, da bi napokon mogao da konkurise za dres reprezentacije.
     (veliki strumf, 25. avgust 2016 16:02)

    # Link komentara

  37. Mislim da je Ognjen Jaramaz apsolutno dostojna zamena za Pefija. Momak koji moze na istom nivou da igra odbranu i da mozda cak vise nego Pefi doprinese u napadu.
    (Gandra, 25. avgust 2016 15:55)

    # Link komentara

  38. Mislim, vjerovali ili ne da se Crna Gora može suprotstaviti Americi u Tokiju.
     (Jadranko, 25. avgust 2016 15:49)

    # Link komentara

  39. Mislim da na papiru ne možemo da budemo slabiji. Međutim nije papir sve, ima nešto i do timske igre i atmosfere što smo videli. Igrači kao što su Kalinić, Mačvan, Simonović, Jović, Nedović će, uz dužno poštovanje, uvek moći da se nađu u srpskoj košarci. Očekuje se da Jokić eksplodira, Bogdan mora da se dovede u red, on nikada nije ni bio samo trojkaš, već kompletan bek, a možda sam ga dva puta video na OI da sam kreira sebi šut sa poludistance, a to mu je bilo najjače oružije u Partizanu. Teo bi trebao da drži ovaj nivo igre, Beli takođe. Nama najviše fali jedan konstantan bek šuter koji je vanserijski trojkaš.
    Smatram da mi sa sličnim kvalitetom na papiru, uz dobru atmosferu, možemo da držimo još godinama ovaj nivo igre i da budemo u vrhu. Međutim, kad ode Teo iz reprezentacije mogu da se dese dve stvari. Da bez njega nivo igre značajno opadne ili da u reprezentaciji bude više individualnog kvaliteta nego sada pa da se zadrži visok nivo igre.
     (High Hopes, 25. avgust 2016 15:46)

    # Link komentara

  40. Stefan Jankovic(miami heat),Ognjen Jaramaz(mega leks),Vanja Marinkovic(partizan),Borisa Simanic(c.zvezda),Rade zagorac(mega leks),Marko Guduric(c.zvezda)Nemanja Dangubic(c.zevezda). Nema razloga za brigu imamo igraca
    (karter, 25. avgust 2016 13:13)
    Zaboravio si Mitrovica(c.zvezda), a i onog momka kog naivni Detroit placa koliko vrede svi koje si nabrojao. Sta ce nam. Bitan je bavarski SISTEM u kome se Jordan poigrava pod kosem i pravi onoliko napada koliko im treba da potrefe kos.
    (Toto-ko-tunjo, 25. avgust 2016 15:45)

    # Link komentara

  41. Vratiti iz njive na parket Darka Milicica, od Rebrace i njega nemamo krstenog centra koji ume lupiti bananu i s kojim je tvrdo pod kosem.
    Prvo kod psihijatra i psihologa, pa onda na parket i ima da deremo.
    (Dzoker u rukavu, 25. avgust 2016 15:40)

    # Link komentara

  42. Košarkaški časopis SB Nation predviđa najveću opasnost za SAD od Kanade i Hrvatske. Hrvatska sa Šarićem, Hezonjom, Bogdanovićem, Benderom, Zupcem, Žižićem, Slavicom, Arapovićem i još po nekim koji će stasati do 2020.
    (ZG TOM-šrauba, 25. avgust 2016 11:47)

    A ja predviđam da dok god se ono društvance koje je '95 sišlo sa trona ne pokloni i ponizno zamoli za izvinjenje Hrvatska opet tron videti neće. Za sad sam ja u pravu ;)


    Srbija je sve 4 službene utakmice u košarci jedva dobila Hrvatsku.
    A kad je nešto tako blizu samo je pitanje vremena kada će se uspostaviti ravnoteža da će i protivnik dobiti na sreću.
    Eno sinoć Dinama. Bili su lošiji od Salzburga, Salzburgu čak nije sviran čisti penal kod 1:0 za njih gdje bi bio kraj za Dinamo.
    Želim reći da se sreća ovaj puta okrenula na Dinamovu stranu, već je puno puta gubio kada je trebao dobiti.
    Samo je pitanje vremena kada će Hrvatska u košarci dobiti Srbiju 3-4 puta zaredom. To čak i nije tako puno kako se pokušava prikazati ovih 4:0 za Srbiju trenutno.
    Hrvatska po mladim talentima ne zaostaje za Srbijom, rekao bih da je čak i bolja ako se gleda po glavi stanovnika (srbija 7 miliona, Hrvatska 4)., ali našim igračima nedostaju pravi treneri.
    Pozdrav svima normalnima.
    (Rakijica, 25. avgust 2016 15:39)

    # Link komentara

  43. (antiDebil)
    Ti i pamet niste na TI, ponasas se ko dite, nebi da si ti licno Srbija u jednoj osobi. Amo redon, otresete nas bez po muke !?? Sta su pobjede od kos-dva pobjede bez po muke !? Ona legendarna Salina trica je bila protiv naseg C tima, Kecmana ne spominji, to je klupska kosarka i tu Cibonu svi van Zagreba mrze.

    Niko ne spori da ste jaci u kosarci, svi normalni Hrvati vam se dive sta se tice basketa, osim takvih Hrvati ka sta si ti Srbin, nerealnih, prepotentnih, mitomana.
    Sta se tice vaterpola to je sport koji vamo igra Dubrovnik (8igraca trenutne reprezentacije je od tamo) realno niko drugi to ne dozivljava. Ne virujes? Evo ti dokaz, nijedno veliko takmicenje koje smo osvojili se nije slavilo a pogotovo na ulicama, pa cak ni pobjeda nad vama u finalu EP, niti osvajanje SP di smo isto vas u nokaut fazi izbacili.
    Nije se slavilo, ne zanima nas i tocka !
    Kosarka je druga stvar, tu smo ljubomorni na vas jer je to globalni sport, ali ponavljam jos jednom kvalificirajte se koji put u klupskom ili reprezentativnom fudbalu na neko veliko natjecanje da vas oducimo od fudbala i naucimo nogometu, proc cete isto ka u rukometu na olimpijadi 2012 kad ste se bahatili i letili visoko zbog one pobjede na domacen terenu.
    Ps. Dubl, Draganja !? Super najbolji igrac svijeta i jedan od najboljih igraca parova su dobili splitskog rekreativca, opskurnog tenisaca bez ikakvih velikih rezultata. Dominacija Bre !
    (Bozo Maljkovic, 25. avgust 2016 15:32)

    # Link komentara

  44. Teodosić, Jović, Jaramaz-Bogdanović, Nedović, Gudurić-Zagorac-Bjelica, Simanić-Jokić, Marjanović, Milutinov (Ristić). Samo povrede mogu sprečiti da u Tokiju ne bude navedeni tim na okupu...
    (Oxi, 25. avgust 2016 15:31)

    # Link komentara

  45. Ljudi pa OI u Riu su tek zavrsene. Mi smo osvojili srebrnu medalju i treba da uzivamo u tome. Neznam cemu tako dalek pogled u buducnost(sledece OI),pa pre toga imamo dva evropska i svetsko prvenstvo. Izgleda da je nekima bas tesko palo sto nisu osvojili olimpijsku medalju,pa se sad bave raznim analizama i prognozama. Zapamtite ko god bude igrao za Srbiju,Srbija ce biti jaka i jedan od favorita za medalju. Ja licno mislim da je sad red da uzmemo evropsko zlato. I mislim da uz smenu generacija u Spaniji i Francuskoj mi jesmo glavni favoriti za to evropsko zlato.
     (Ilija, 25. avgust 2016 15:28)

    # Link komentara

  46. Hrvati ce da pometu sve u Tokiju, sa onako mladom ekipom, dodatno iskustvo do Tokija steci, i sve zakucat
    (Herzeg, 25. avgust 2016 15:23)

    # Link komentara

  47. Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    Nas ne pominju jer oni to procenjuju pre svega po broju sadašnjih i budućih NBA igrača gde Hrvatska, Australija, Litvanija i Kanada imaju nekoliko igrača a Srbija za sada još ne. Ali to ništa ne znači, mi imamo dovoljno igrača da skupimo jednu dobru ekipu a da li ćete vi i ostali to uspeti tek treba da vidimo.
    (nz, 25. avgust 2016 15:22)

    # Link komentara

  48. Ko mnogo prati NBA misli da preko 30 nije mnogo ali kod nas se igraci trose debelo a nisu na steroidima PEDovima HGH EPO i ko zna sta sve jos a sad i ne znamo.Nije isto u USA i kod nas oni su tamo fizicku spremu doveli do savrsenstva i koriste zadnju rec nauke da zalecuju povrede.Mi imamo kakav takav pull talenta ali generalno mi smo kula od karata u svakom momentu mogu da sevaju otkazi povrede i ostale zezancije i nema ekipe vise.Ivkovicu nisu hteli da igraju po 5 igraca Raduljica je bio jedan od njih...
    (drax, 25. avgust 2016 15:21)

    # Link komentara

  49. Velika he razlika izmedju dobrog igraca i lidera. Mi imamo dosta talentovanih i dobrih igrača ali malo lidera. Zato sto koliko god talenta i kvaliteta da imas potrebno je i ono nesto sto cini lidere. Recimo kad je Djordjevic igrao svako iz te petorke mogao da uzme loptu i u najtežim momentima i igra kao da igra basket ispred kuce. Ja mislim da samo to fali ovim momcima, ne da pobede ameriku ali da budu dosta kvalitetan protivnik.
     (cudo, 25. avgust 2016 15:21)

    # Link komentara

  50. (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    Ja verujem da većina kao i vi pristali da se osramotite a da budete na mestu Srbije. Boli nas uvo izgubili i 100 razlike mi smo prijatelju moj drugi na planeti. Kad vi dođete u tu situaciju ajde da diskutujemo sad vidim samo vašu zavist.
    (Bane, 25. avgust 2016 15:14)

    # Link komentara

  51. amerima mogu da se suprostave samo igraci iz NBA ,nebitno pod kojom zastavom igraju,drugacije ne ide ,ocigledno,ali ako je srebro OK jos pogotovo onako "pustiti" americki tim da se igraju...
    (lud, 25. avgust 2016 15:12)

    # Link komentara

  52. Alo ljudi a svecko prvenstvo je prvo
     (miki, 25. avgust 2016 15:11)

    # Link komentara

  53. Guduric i Zagorac su super talentovani i sigurno idu na sledece EP ako ne bude nekih povreda. Od mladjih imamo Radanova (ima veci talenat nego sto je imao Bjelica), A. Aranitovica (stil igre kao NBA bekovi), Pena (Barsina skola kosarke, decko koji ima pasove kao Teo), Simanica (fantasticne kretnje i sut), Marinkovica (brzina, skocnost, dobar pregled igre)...
     (Alex, 25. avgust 2016 15:04)

    # Link komentara

  54. Mislim da ce otkazi da krenu za sledece EP.Ivkovica su poceli da ispaljuju oni polutalenti sto su osvojili srebro i 4 mesto na svetskom prvenstvu sto ne bi i ovi poceli tako.Sve je sada lepo ali to je kula od karata.Zato ko pljuje po Djordjevicu nema pojma nista kao prase u oboru.Da nema njega nebi ni dolazili da igraju.
    (drax, 25. avgust 2016 14:58)

    # Link komentara

  55. Ako se svemocni Vladimir Stimac ne oprosti,mi cemo im se suprotstaviti.Teo igra sigurno,tu su Zagorac,Guduric,Jokic od mladjih,onda Jankovic iz Majamija,Radulja,Bjelica i Boban ce biti tu naravno.Mali Vanja iz Partizana mi je nekako nedefinisan,celu ovu sezonu je stagnirao,par puta bljesne,ali na kratko.Ova sezona ce mu biti kljucna za dalji tok karijere.Smatram da Jovan Novak nikada nece igrac postati.
     (Dag Kristi, 25. avgust 2016 14:57)

    # Link komentara

  56. Lako ćemo mi reći KO, nego je pitanje sa kojim ishodom? Koja je to skupina igrača koja može da ih pobedi. Ja mislim da to ne postoji. Ali i srebro je uspeh.
    (Nenad, 25. avgust 2016 14:53)

    # Link komentara

  57. Koja zemlja ima pravo da sebe naziva zemljom kosarke, sem SAD-a ?
    Cim malo ozbiljnije zaigraju, sve ostale kosarkaske reprezentacije izgledaju kao obicni segrti. Sreca nasa da nisu jos ozbiljnije zagrizli. Ko zna kakv bi bio rezultat. Jos da su igrali Kari i L.Dzejms.
    Koja je poenta biti u najboljem slucaju drugi ? Sve medalje ostvarene u odbojci i rukometu su mnogo vrednije jer su ostvarene uvek i iskljucivo u najjacoj konkurenciji, za razliku od kosarke.
    (Perun, 25. avgust 2016 14:49)

    # Link komentara

  58. znaju ameri najbolje. ameri uz njih vide samo 4 košarkaške velesile - ht tp://w ww.sbnation.com/nba/2016/8/23/12580824/tokyo-olympics-2020-basketball-canada-australia-france-croatia
    (advocatus diaboli, 25. avgust 2016 14:48)

    # Link komentara

  59. Rade zagorac simanic, pecarski imace tad 20 godina dečko ce sigurno biti u top 5 na draftu može i on sto da ne. Onda Janković sto je sad u Majamiju. Bogdan teo Nedović Marjanović bjelica oni ce ostati sigurno. Jovića vidim kao čistog naslednika Markovića dobra odbrana popraviće sut. Gudura isto uskače bićemo jos bolji nego sad
    (marakanaRođaci, 25. avgust 2016 14:34)

    # Link komentara

  60. Simanić i Penjo ima da rasturaju
    (ken, 25. avgust 2016 14:31)

    # Link komentara

  61. @kompleksi je

    Дали бисте ви све медаље у гађању глинених голубова, веслању и атлетици само да сте могли да се обрукате у финалу кошарке.
     (Štilcovаnа kаtаbolcnа, 25. avgust 2016 14:27)

    # Link komentara

  62. Mi smo mala zemlja i preterivati je glupo, potrebna je ozbiljna analiza šta i kako. Hteo bih cenjenog autora da podsetim da smo 2002 u Indijanapolisu pobedili SAD u četrtfinalu, a u ekipi smo imali 8 igrača koji su igrali u NBA. Kao drugo Divac je imao 32 godine, što pretpostavljam neče biti problem ni za Teodosića, kao ni za Raduljicu i Bjelicu, samo više iskustva i znanja. Još ako Teo ode u NBA i sa malo manje opterećenja uđe u igru pitaćenmo se. Bogdanović će se snaći u Sakramentu jer su tu Divac i Stojković. Sa Jokićem, Nedovićem (igrao NBA i najbolje se snašao protiv SAD, najmanje ih je respektovao) kao i Marjanovićem i ako još koji klinac zaluta pa će mo za četiri godine videt. Nama treba 8 igrača u NBA da dobijemo SAD. Videćemo....
    (Mito, 25. avgust 2016 14:27)

    # Link komentara

  63. Guduric,Zagorac,Jaramaz,Simanic,Aranitovic,Radanov,Marinkovic,Dobric,Novak,Avramovic
    (Bojan, 25. avgust 2016 14:26)

    # Link komentara

  64. Jaromir Jagr, 44 godine, prosle sezone imao najvise poena u Florida Panthers/ima, 66 Pts, jeste da se radi o razlicitim sportovima, ali ovo je samo jedan primer da godine i ne moraju da budu prepreka.
    (Čovek iz senke, 25. avgust 2016 14:17)

    # Link komentara

  65. Još jednom sve čestitke igračima i selektoru. Samo želim da dodam da je ipak Bobi morao da krene u Rio. Sigurno bi imali više šanse ispod koša nego sa Birčevićem ili Štimcem. Sve ok dobri momci ali prosečni. To zna i selektor ali princip.
    (Bojan Bojović, 25. avgust 2016 14:11)

    # Link komentara

  66. Vise bih voleo da sledeci vrhunski plej nase reprezentacije bude nesto nalik na Gorana Dragica nego na Teodosica..
    (PER, 25. avgust 2016 14:11)

    # Link komentara

  67. Secam se Stojakovica sa debija u reprezentaciji kako mu je lopta prolazila kroz ruke, ne zavaravajte se da bi Marjanovic bio od prevelike koristi, reprezentaciju treba sazreti...
     (zvezdas u srcu i dusi, 25. avgust 2016 14:06)

    # Link komentara

  68. Kakav Zubac? Kakav Bender? Da li su Vam talenti igraci? Nisu, to su igraci koji o treba da postanu, a mali ih je milion koji to nisu, plus i da uspeju u NBA treba da dobiju dozvolu da igraju, a nece svi uspeti, pa ljudi taj je Hezonja belezio 5 poena u proseku u Euroligi za 20 minuta, imao par extra kucanja i on odmah novi Drazen? Pustite te price
     (EU, 25. avgust 2016 14:06)

    # Link komentara

  69. Zapamtite - Balsa Koprivica i Borisa Simanic to ce biti dva ubitacna centra.
    (Miljan, 25. avgust 2016 14:04)

    # Link komentara

  70. Ako vratimo Duleta Vujosevica i samo ga ogranicimo na trenera nemamo se cega plasiti. Bez njega ne vidim nikog ko bi mogao da proizvede novog Tea, Belog, Radulju i ostale...
     (zvezdas u srcu i dusi, 25. avgust 2016 14:03)

    # Link komentara

  71. Treba prvo da se kvalifikujemo na OI pa onda da pricamo o sastavu.
     (MW, 25. avgust 2016 14:03)

    # Link komentara

  72. O cemu pricaju ovi za Hezonju? Pa Guduric ce ga oduciti od zivota covece
     (EU, 25. avgust 2016 14:01)

    # Link komentara

  73. Pitanje je dal ćemo uopšte nastupiti u Tokiju ?
    (balša, 25. avgust 2016 13:59)

    # Link komentara

  74. Za mene je glavni nas hendikep odlazak Dragana Djilasa. Mnogi mozda ne shvataju koliko je on zasluzan za sve. Nismo oduseviliAmere tako da su u najnovijem tekstu na veoma citanom "SB Nation" predvideli Francusku, Hrvatsku, Australiju i Kanadu kao glavne konkurente SAD u Tokiju. Evo linka [link]
    (u prolazu, 25. avgust 2016 13:56)

    # Link komentara

  75. Ovde se neki uhvatili,šta piše neki američki časopis.Pa,nama ni na ovim OI,niko nije davao šansu,pa smo osvojili veliko srebro.Jeste,Hrvati imaju kvalitetnije igrače od nas i to nije sporno,ali džabe kad nemaju tim.Ko zna,šta će biti za 4 godine.Isto tako,može neko da kaže da ćemo biti najveći favorit za osvajanje fudbalskog svetskog prvenstva u Kataru,pošto nam je mlada selekcije bila svetski prvak.Sve je to malo neozbiljno,jer stvarno je dug period,i svašta može da se desi,kao što je slučaj sa Jokićem,koji je eksplodirao u poslednjih godinu dana.
    (Kondor, 25. avgust 2016 13:48)

    # Link komentara

  76. aranitovic samo da ga povrede zaobicu,da se ne ponovi!simanic,radanov,marinkovic,milutinov,tejic ce biti odlican,ristic,jaramaz,zagorac,guduric,bice tu dosta klinaca ozbiljnih...jos mladji,pecarski,I drugi,buducnost je svijetla uz Jokica I druge!95 generacija je bez konkurencije nasa!!!
     (xxx, 25. avgust 2016 13:44)

    # Link komentara

  77. Jovan Novak, Simanic, Vanja, Guduric, Jovanovic verovatno sam jos nekoga izostavio tako da imamo dosta igraca.
     (Royal, 25. avgust 2016 13:43)

    # Link komentara

  78. Iskomplekisarni hr

    Cini mi se da Spanije nema na tom spisku ali ajde ako ti tako velis...
    hrvatska ce moci da bude pretnja amerikancima jedino ako na tom takmicenju bude izbegla Srbiju, ako hrvatska bude morala da izgubi od Angole kako bi izbegla Srbiju, hrvatska ce izgubiti od Angole i sa tim stvarima nema greske ! Lose nam je stanje u domacoj kosarci i kriza je u mladjim kategorijama ALI Srbija ce uvek moci da skupi 12 igraca da onako usput otalja hrvate bez po muke, pa makar i 12 hrvata igralo nba protiv Srbije ste osudjeni na propast !
    Znas li sta je najsladje u svemu tome ?? Ti si savrseno svestan svega toga hahah hahaha hahhahahha.... Cak je i Djokovic koji je ocajno odigrao OI uspeo usput da istrese hrvate, poslednja 2 dubl meca sa Zimonjicem je dobio hrvate, u vaterpoli ste bezali ali ste na kraju dolijali, slicna je prica u svim sportovima, imate srece sto se raspadamo u fudbalu i rukometu inace bi i tu bilo isto!
    (antiDebil, 25. avgust 2016 13:42)

    # Link komentara

  79. Koga briga za Tokio,uzivajte u srebru ljudi ...
    (s f, 25. avgust 2016 13:39)

    # Link komentara

  80. kompleksi hr: Pa dobro si se potpisao i time sve rekao , sinko! Još ako naidjete na Srbiju , odoše vam opet gaće dole...
     (Majstor Mile, 25. avgust 2016 13:39)

    # Link komentara

  81. Srbija!
    (N., 25. avgust 2016 13:34)

    # Link komentara

  82. Prvo da osvojimo mi Evropsko sledece godine pa sve ostalo. Ali da treba razmisljati o ovim klincima sto su sad solidni, treba. Mada znajuci nas, mi cemo sve to lepo da upropastimo i onda cemo da se krpimo.
    (Dovla, 25. avgust 2016 13:28)

    # Link komentara

  83. Otvorio sam neku prezentaciju o Stefanu Jankovicu.
    Izgleda mocno . Brz, jak i visok. Moze tu da se napravi dobar posao. Takav nam centar bas treba. Stabilan i cvrst u odbrani, bezobrazan u napadu. Treba ga overiti sto pre u reprezentaciji (da ga ne pokupi neko drugi).
    Osim toga, Peno bi trebao da se poziva cesce na reprezentativna okupljanja. Jeste da nije ni blizu onoga sto nam treba na mestu pleja, ali mi, bar u najavi, trenutno boljeg nemamo. A i da uci od Tea i od Saleta, nece da mu skodi.
    (Srrrrrrrdjan, 25. avgust 2016 13:26)

    # Link komentara

  84. Suprotstavice se oni koji se kvalifikuju, vrlo jednostavno. Pricati o necemu sto dolazi za 4 god. je neozbiljno i glupo. U neku ruku mi je i drago da nas ne pominju.
    (zekonja, 25. avgust 2016 13:20)

    # Link komentara

  85. Stefan Jankovic(miami heat),Ognjen Jaramaz(mega leks),Vanja Marinkovic(partizan),Borisa Simanic(c.zvezda),Rade zagorac(mega leks),Marko Guduric(c.zvezda)Nemanja Dangubic(c.zevezda). Nema razloga za brigu imamo igraca
    (karter, 25. avgust 2016 13:13)

    # Link komentara

  86. Невезано за тему, зна ли ико шта би са Настићем који је у Звезди почео прошлу сезону па нестао?
    (Миле, 25. avgust 2016 13:11)

    # Link komentara

  87. Ne znam cemu ovolike kritike na racun Markovica i njegovog povlacenja iz reprezentacije? Covek uzeo evropsku, svetsku i olimpijsku medalju i sada hoce da se povuce i omoguci nekim novim klincima da urade isto sto je skroz ok, a Bogu hvala mi u kosarkaskim talentima nikada nismo oskudevali. Ko zna koji ce mladi kosarkas da "iskoci" za ove 4 godine. Veoma je vazno da imamo i mladog a iskusnog selektora koji je zbog onoga sto je uradio kao igrac autoritet ne moze veci i koji tako dobro zna da objasni igracima sta znaci igrati za svoju zemlju kao i da svoju strast prenese na njih.
     (Trifke, 25. avgust 2016 13:08)

    # Link komentara

  88. Zamena pleja Teodosica nije problem. Tu je Stefan Peno iz Barselone. Mali je kopija Teodosica, samo sut da popravi.
     (zvezdas-rajvoSa, 25. avgust 2016 13:08)

    # Link komentara

  89. Niko
     (sasa, 25. avgust 2016 13:03)

    # Link komentara

  90. A Kuzmic ? ��
    (Pora3, 25. avgust 2016 13:03)

    # Link komentara

  91. Smiješni ste, specijalizirani američki košarkaški portal za 4 godine kao največu prijetnju vidi španjolsku,litvu,australiju, kanadu i naravno hrvatsku! Vas ne spominju jer ste se pošteno osramotili u finalu. Lijep pozdrav
    (kompleksi hr, 25. avgust 2016 12:54)

    # Link komentara

  92. Realno je da Hrvati imaju dosta talenata koji dolaze i da ce biti tesko odrzati tradiciju:)Takodje Australija, ova ekipa + supertalentovani Ben Simons ce biti kandidati za medelje u sledecoj deceniji. Svi nasi talenti jesu dobri ali nisu ultratalenti. Da bismo nastavili sa medaljama potreban je lider poput Bodiroge, Djordjevica, Stojakovica ili Teodosica. Iskreno se nadam da ce se stvoriti takav.
     (aaabbb, 25. avgust 2016 12:52)

    # Link komentara

  93. Gudurić, Zagorac, Simanić, Dangubić, Marinković ako bude bolji nego do sad, ne znam ko drugi.. Na centru smo tanki, ali možda će Milutinov da proradi, ali nemamo baš veliki izbor, mada ima puno vremena do tad. Svi koji sada igraju će sigurno biti u formi i tada i moći će da se računa na njih, tu pre svega mislim na Tea, Raduljicu, Nedovića, Jokića, Bjelicu, Mačvana - nećemo biti slabiji, a da li ćemo biti bolji nego sada ostaje da se vidi.
    (Mirko, 25. avgust 2016 12:51)

    # Link komentara

  94. Ako ovi pomenuti trebada nam budu oslonac u Tokiju, ne pise nam se dobro.
    Sve sam prosek.
    (Mufljuz, 25. avgust 2016 12:47)

    # Link komentara

  95. NE MOGU 'svi' kao Gasol, Andersen, neko se brže troši, neko nije nosioc igre u klubu (npr. AUS igrači), Gasol je fenomen a pomaže i to što je vitak.
    Marković već godinama ima problem sa leđima. Savić, Đorđević, Danilović - svi su se 'penzionisali' sa 30. Lično, čitam "iz očiju" Tea i Bjelice da su naoštereni na još jednu (pobedničku?) borbu sa Amerima - treća - sreća.

    Što se tiče mladih - tranzicija u seniore često prođe bhmvžlj... pa tako od Šekularca, Miličića, Aleksandrova, Labovića... ne bude ono što smo želeli/sanjali. S' druge strane, vredan rad stvara mega-igrače i u poznim godinama (za Savića do 22-ge niko nije znao, Praja je počeo sa 19 da uči basket... Rebrača je lep primer kako iz godine u godinu se može napredovati, '95 je bio dobar ali LIT ga razbijala, '96 je mogao parirati LIT ali ga je USA razbila, '98 je mogao bilo kome stati na crtu) Pecarski i Koprivica su stvarno nešto 'ekstra', Bog im dao zdravlja, nek budu vredni i... eto njih na SP19 sa Jokarom u reketu.

    Poenta je u stavljanju mladih u prvi tim, i Đorđević i Kukoč i Divac su sa 17 god. igrali 30 min u prvoj ligi (i to kakvoj!).
    (basket majstor NS, 25. avgust 2016 12:47)

    # Link komentara

  96. @Jovan, Pecarski je odličan ali će i za Tokio biti premlad čini mi se. Ali on, Balsa Koprivica, Peno, Zagorac i Jokic će biti neprikosnoveni u Evropi. E sad, dominacija u mladim kategorijama često ne znaci da će i u seniorima biti podjednako dobri.
    (aca, 25. avgust 2016 12:46)

    # Link komentara

  97. Nekako mi deluje da cemo svuda nekako naci zamene, Jokic je na centru vec iskocio, bice i drugih centara, jer neki centri kasnije sazru od ostalih pozicija, krila i krilni centri, kao i bekovi, ima tu dosta potencijala, i navedeni u tekstu i neki zaboravljeni. Medjutim pozicija plejmekera mi nekako deluje veoma problematicna u buducnosti, bez Teodosica i Markovica, imali smo dva ogromna talenta koji sa po 18 godina dobijali i od fibe priznanjanja za najvece talente, Miljenovic, te godine ispred Litvanskog, sada Nba zvezde Valancijunasa, kao i Micic , ali njih dvojica nazalost nisu nasli svoju formu, klub, minute, igru, kako god, da bi izrasli u igrace na nivou prvog i drugog pleja reprezentacije koja se bori za zlato, iako su po svim merilima bili talentovani dovoljno za tako nesto, sta se tu desilo usput sa njima je veliko pitanje, i posto su i C.Z. i Part. i dalje drzavni klubovi i tu treba postaviti pitanje zasto oni ne pomazu nasim najtelontavanijim igracima, jer svi smo npr videli primere na recimo Riki Rubiju koliko je guran od strane privatne Barselone sa 17,18 godina, i slicno, da bi postao to sto jeste danas, a nasi klubovi su usporili razvoj, po celom svetu najtalentovanijih 18 godisnjih igraca na svetu, da bi oni danas sa 22,23 bili prosek koji nema mesta ni u 12 u reprezentaciji.
     (Voodoo, 25. avgust 2016 12:44)

    # Link komentara

  98. Znam da će me mnogi iskritikovati jer ne guram naše u prvi plan, ali mislim da Hrvatska će imati mnogo jak tim. Bogdanović će biti u najzrelijim godinama, Hezonja i Šarić više neće biti klinci, sa popriličnim NBA iskustvom, uz to jako mladi Bender, četvrti pik na NBA draftu ima da odraste. A njega porede sa Paul Gasolom, mada možda i propadne kao Miličić.
    (Ostin A, 25. avgust 2016 12:41)

    # Link komentara

  99. Košarkaški časopis SB Nation predviđa najveću opasnost za SAD od Kanade i Hrvatske. Hrvatska sa Šarićem, Hezonjom, Bogdanovićem, Benderom, Zupcem, Žižićem, Slavicom, Arapovićem i još po nekim koji će stasati do 2020.
    (ZG TOM-šrauba, 25. avgust 2016 11:47)

    A ja predviđam da dok god se ono društvance koje je '95 sišlo sa trona ne pokloni i ponizno zamoli za izvinjenje Hrvatska opet tron videti neće. Za sad sam ja u pravu ;)
    (dule, 25. avgust 2016 12:41)

    # Link komentara

  100. Glavni zadatak klubova, saveza i Saleta je da se u naredne 4 godine izbaci neki klasičan plej koji će zameniti Tea !
     (Enzzo, 25. avgust 2016 12:41)

    # Link komentara

  101. Ma pobedice Srbija. Ja jos cekam da ude Bogdanoviceva trojka, koji su svi rekli da ce uci posle prvog poraza protiv Amera.

    Usle su tri protiv Australije, preko ruku i sa 9m... a ti cekaj.
    (vitez lukic od lamburginija, 25. avgust 2016 12:40)

    # Link komentara

  102. teo ce biti u najboljim godinama u tokiju. Na olimpijsko zlato sa njim
    (asd, 25. avgust 2016 12:40)

    # Link komentara

  103. Stimac, bice tada u najboljim godinama.
    (Dacha, 25. avgust 2016 12:38)

    # Link komentara

  104. J.... vas Marjanović!On bi kao sprečio Kazinsa i Džordana? Otreznite se
     (Denda samo jako Sarapa ajd' da kažemo, 25. avgust 2016 12:37)

    # Link komentara

  105. Шутер добар шутер нам фали добар шутер је пола екипе и ова друга половина то је злато на следећем светском првенству.То сале треба да реши да му Богдан буде шутерски трећа а не прва опција наћи некога ко може трицу да убаци кад хо.ће
     (igor, 25. avgust 2016 12:35)

    # Link komentara

  106. Vidim da se komsije loze na prognoze nekog americkog casopisa. Nama ni sada niko nije davao sanse da uzmemo medalju pa eto srebra. Parafraziracu nasu kosarkasku legendu a sada selektora Aleksandra Sasu Djordjevica, priznajemo da je neko bolji od nas tek kada nas dobije na parketu...sto komsijama nije uspelo nijednom za sve ove godine.
     (Trifke, 25. avgust 2016 12:35)

    # Link komentara

  107. Ništa USA će morati ponovo da pobedi Srbiju da dokaže da je najbolja, drugi način da osvoje to priznanje NE Postoji.
     (NikolaC, 25. avgust 2016 12:31)

    # Link komentara

  108. Ko god da im se suprotstavi popice u finalu onoliko razlike koliko Ameri odluce da naprave.
    (Amerika uvek pobedjuje!, 25. avgust 2016 12:31)

    # Link komentara

  109. EP je trenutno najvažnije.Konkurenti - Francuzi,Španci,Hrvati (nadam se da Litvanci ne mogu tako brzo da,se dovedu u red).
    (Komša, 25. avgust 2016 12:30)

    # Link komentara

  110. Do OI u Tokiju,Srbija ce biti dobrovoljno asimilirana uRusku federaciju.To vam je odgovor.
     (JevroAzija, 25. avgust 2016 12:26)

    # Link komentara

  111. Sale je mogao barem na siri spisak da pozove Simanica i Radanova.Ti momci i bolje receno decaci su mnogo bolji od Bircevica i Macvana
    (Mrva, 25. avgust 2016 12:24)

    # Link komentara

  112. Milioni komentara, a Gagija Milosavljevica baš niko nigde da pomene, dečko koji ima sve, od smirenosti i liderskog stava na terenu, preko odbrane do napada, ali tako je to kad iza sebe nemaš spin mašineriju da dnevno generiše 1000 komentara promovišući svoje kvazi talente. Proći će kao Kecman i Božić, koji su legende naše klupske košarke, ali do reprezentacije nisu mogli.
    (boki_marad, 25. avgust 2016 12:21)

    # Link komentara

  113. Dok nam je Teo tu nema zime, covek daje drugu dimenziju napada, nadam se da ce se Markovic predomisliti rano je za penziju bas rano makar za Evropsko prvenstvo da bude tu, sto se tice Stimca i Bircevica svaka cast za odnos prema nacionalnom timu ali kvalitet nemaju i ne bih ih trebalo vise zvati nadam se da ce sledeci put Lucic, valjda ce biti zdrav konacno, i Musli biti u reprezentaciji plus naravno Marjanovic i Bjelica on je falio bas!
     (Kol, 25. avgust 2016 12:20)

    # Link komentara

  114. Treba dodati na taj spisak i Luku Mitrovica,Simanica od koga se mnogo ocekuje,Vanju Marinkovica,uz Gudurica i Zagorca to su nam velike uzdanice.Naravno pojavice se verovatno jos par igraca,vrlo moguce Radanov i Jaramaz.Neke igrace sam verovatno i zaboravio ali mislim da nam dobrih igraca nece faliti.
     (buduci-radnik, 25. avgust 2016 12:19)

    # Link komentara

  115. nebojte se braćo, osvetićemo vas :))
    (Arijan Makozec, 25. avgust 2016 12:18)

    # Link komentara

  116. Bolje da slavimo mlade matematicare, naucike, IT sektor, da nam deca zive bolje . Mi nemamo zdravo okruzenje i sistem vrednosti. Sve ovo je usiljeno. Dobri sportisti ce proizici iz zdravog i radnog ambijenta. Mi smo talentovan i sposoban narod.
     (Liman, 25. avgust 2016 12:17)

    # Link komentara

  117. Interesantan ti je igrac ovaj Voja Stojanovic ali mu je potrebno da vec sad odabere pravi klub gde ce da uci i napreduje da bi bio pravi u 22-23 godine ne bi bilo dobro da kao Nedovic Zvedu,Ritas i u Americi u klasicnim suterskim ekipama.Voleo bi da ne postane kao Nedovic ili Abrines nego tip kao Satoranski to je nas problem sto je kod nas redak igrac cak i kao Miljenovic.Nisu igraci krivi niti klubovi jednostavno nas sistem ne dozvoljava takvu i igru i nikada je nece dozvoliti nego cemo imati odlicne igrace tipa Nedovic i Bogdanovic ali taj tip igraca ne.Ni Satoranski nije bio ovakav cak je bio mnogo gori u tim godinama ali su ga razvili na pravi nacin igre tome dosta pomaze mlub,liga i trener ali i talenat.Jednostavno kod plejmejkera se nikad ne zna jer postoji vise vrsta kod nekih treba vremena kod nekih ne
    (@Divos, 25. avgust 2016 12:13)

    # Link komentara

  118. Manite se OI u Tokiju, dajte da se mi pozabavimo evropskim prvenstvom sledeće godine. Korak po korak. Mislim da kao aktuelni vicešampioni sveta i osvajači srebrne medalje na OI, imamo pravo ali i obavezu da se borimo za to zlato. Vreme je da osvojimo zlato na sledećem evropskom prvenstvu.
     (Svetski Mega Car, 25. avgust 2016 12:13)

    # Link komentara

  119. Malog Pecarskog niko ne pominje, a kazu da je trenutno bez premca u svojoj generaciji.
    (Jovan, 25. avgust 2016 12:13)

    # Link komentara

  120. Manite se ljudi ovog naklapanja. Gledajuci ostale selekcije, koje su trenutni krem, SVI OVI MOMCI KOJI SADA IGRAJU MOGU VISE NO OSPESNO IGRATI I ZA 4 GODINE (NAJBOLJI PRIMER SU SPANCI, PA I fRANCUZI). Po zakonima prirode doci ce tu i sada jos ne vidljivi asovi u to vreme. Zato nema brige za nas drzavni tim!!!
    (VLADIMIR, 25. avgust 2016 12:11)

    # Link komentara

  121. Niko, opet će nas razbiti 40 razlike ako stugnemo u finale...
     (Nikola Sremuš, 25. avgust 2016 12:11)

    # Link komentara

  122. Svi pricaju kako bez Teodosica nema igre,a prva izmena u Srbiji mu je Jovic, konkurent u Evroligi po broju asistencija, polako ljudi.
    (Dule, 25. avgust 2016 12:10)

    # Link komentara

  123. Filip Covic.
    (uros, 25. avgust 2016 12:08)

    # Link komentara

  124. Pre 4 godine gotovo niko nije čuo za Nikolu Jokića. Sada je jedan od najvećih talenata u NBA. Verujem da ima klinaca za koje niko još niko nije čuo, a da će za 4 godine biti dobri igrači. Loši rezultati mladih selekcija ne moraju da pokazuju da smo u padu. Moramo da shvatimo da cilj tih mladih selekcija nije da se tada osvoji medalja, nego da mladi spremaju za A selekciju, ulaze u sistem, i tehnički i taktički se obučavaju. Možda će više vredeti ako isforsiramo recimo Pecarskog da bude jedan od najboljih igrača Evrope, nego zlato na nekom takmičenju. Prethodnih godina smo mnogo forsirali u juniorskoj konkurenciji fizički jače igrače u tom uzrastu, koji su se gubili u seniorskom uzrastu, dok smo prave talente zanemarivali. I na kraju, za stvaranje igrača bitno je da što pre počnu da igraju u prvim timovima(naročito Zvezde i Partizana), jer su Bodiroga i Dražen sa 18 bili nosioci ekipa, a sada igrače sa 22-23 godine još smatraju za mlade
    (Gatsby, 25. avgust 2016 12:07)

    # Link komentara

  125. Za evropsko u tim da ulete Guduric,Bobi i Bjelica.Ne bih znao za adekvatnu zamenu za Markovica
     (epp, 25. avgust 2016 12:06)

    # Link komentara

  126. Nesloga Srba je dobila svoj danak jer nas sada ameri ne cene posle finala a sve zato sto nije bilo Bobana Marjanovica da spreci centre NBA da lako kupe lopte pod nasim kosem kao i laka zakucavanja i poigravanja sa odbranom Srbije.ENDE
     (Nele, 25. avgust 2016 12:06)

    # Link komentara

  127. mogli su samo D.Petrović, Saša Đorđević, Danilov ić,Kukoč, Rađa, Divac... i još par igrača iz tog vremena da nije bilo rata.. Nikada to nećemo saznati.. Nije realno očekivati da može više takav skup genijalnih igrača da se ponovo okupi u nekoj evropskoj zemlji.. Ako budu slali NBA zvezde, svako finale OI i SP će biti +30 i više za USA. Nema niko šanse. Trebalo bi napraviti prvenstvo kontinenta.. možda bi reprezentacija Evrope mogla malo da ih namuči.. aaa to je sport koji im leži.. i jednostavno crnci dominiraju fizičkom građom..kao što belci imaju prednost u bazenu, tako ovi imaju dominaciju u skoku.. mi smo PRVACI OSTATKA SVETA. Ova generacija DVA puta! Sve ostale reprezentacije se bore za to mesto. Osvoji se srebro, proslavi ko zlato.. i posle rekreativni meč pre dodele odličja. Svaka čast momci. Samo Vi gubite finala od USA, to znači da ste sve ostale porazili a među njima i naše simpatične komšije.
     (VUK, 25. avgust 2016 12:05)

    # Link komentara

  128. Vanja Marinkovic je odlican...
    (volim basket, 25. avgust 2016 12:05)

    # Link komentara

  129. Ljudi igraju po drugim pravilima, tako i treniraju, vrse skauting, imaju nenormalno bogate klubove... Samo je pitanje ekipe koju salju, sada su malo preterali ali odgovor na ovo pitanje je svakako - niko.
    (Milutin, 25. avgust 2016 12:05)

    # Link komentara

  130. Da li neko zna jel ima klinaca koji su u Americi na koledzu, a koji bi eventualno mogli da budu konkurentni?
    (schef, 25. avgust 2016 12:04)

    # Link komentara

  131. Pitanje svih pitanja...sta i ko posle Teodosica??? Nemam odgovor...Jaramaz,Radanov,Peno,....sve je to korektno ali miljama daleko od njega...
     (gandalf, 25. avgust 2016 12:04)

    # Link komentara

  132. Svi komentari su ok i vezani za individualni izbor i kvalitet igrača te potencijala tima, a niko da pomene način i promenu koš. filozofije,pristup igri i približavanju NBA kriterijumima, a o fizičkom aspektu da i ne govorimo. Mišljenja sam da je potrebno mnogo više od sadašnjeg neupitnog kvaliteta koji imamo. Pogledajte "bivole" iz SAD ekipe, pa onda da pričamo o svemu šta je potrebno.
    (Srbija do Tokija, 25. avgust 2016 12:03)

    # Link komentara

  133. Ova generacija je odlicna, osvojili su srebro na tri velika takmicenja, prosle godine na Evropskom su sudije pogurale malo Litvaniju,ali svejedno smo lose odigrali taj mec i u finalu bi mozda pobedili Spaniju, a mozda i ne bi, ali najveci zal je ono Svetsko prvenstvo u Turskoj 2010. godine, kad su sudije dozvolili grubu igru domacinu,neke ocigledne faulove nisu svirali u nasu korist, nasim igracima je bas tesko pao taj poraz, i nisu imali snagu za bronzu, srebro je trebalo 2010. biti nase, ja i dan danas zalim za tim mecom, jer smatram da smo zasluzili finale, posebno zbog one Teove trojke protiv Spanije u 1/4.
    (Aleksandar, 25. avgust 2016 12:02)

    # Link komentara

  134. По мом мишљењу играч типа Борише Симанића је већ требало да буде у саставу репрезентације и да игра. Само тако се брусе велики играчи. И то обично раде тренери типа Моке Славнића или Ћосића који их убаце у игру са 16 или 17 година, као некад Дивца, Паспаља, па и Ђорђевића.
    (ајмо децу нашу да погурамо, 25. avgust 2016 11:02)

    Jeste Boriša veliki talenat, ali vi ljudi stvarno preterujete. Boriša tek treba da se dokaže, ima samo 18 i za sada je samo talenat, pitanje je da li će postati veliki igrač ili neće. Kako očekuješ da Sale zove Borišu u reprezentaciju, kada on greje klupu i kod Radonje u Zvezdi. Prvo treba da ima minutažu i da igra dobro u nekom klubu, pa tek onda može da se priča o reprezentaciji.
     (Svetski Mega Car, 25. avgust 2016 12:01)

    # Link komentara

  135. Bobi!
     (banja luka rs, 25. avgust 2016 12:01)

    # Link komentara

  136. E pa zato su Hrvati dugoročno gledano u prednosti, mlađi su im ključni igrači, ali...ništa ne mora da znači.
     (zliZo, 25. avgust 2016 12:00)

    # Link komentara

  137. Ne znam ko ce igrati finale, al znam da hrvati nece sigurno! Mislim da smo u stanju da ih dobijemo i sa 4 igraca umesto sa 5. Luzerski mentalitet...
    (Nv, 25. avgust 2016 11:59)

    # Link komentara

  138. Prvo, daleko je 2020, rano je jos za ovakve prognoze.
    A drugo, 32 ili 33 godine mogu, a ne moraju biti pozne igracke godine. Zavisi od mnogo faktora. Npr. od stila igre, za "fizikalce" to jesu kasne godine, Teodosica krasi mnogo toga, ali neka eksplozivnost u igri sigurno ne, cak i suprotno od toga. Onda zavisi od prethodnih povreda, "kilometraze" itd.
    (Botman, 25. avgust 2016 11:58)

    # Link komentara

  139. kad bih mogao nekako da zaspim i peobudim se za 4 godine da mi sto brze prodje jer ni je to mnogo bitno evo samo cu o tome da mislim..
     (Petar, 25. avgust 2016 11:56)

    # Link komentara

  140. to u opste nije daleko...bas i treba vec sada da se prica o tome, jer ako zelimo da budemo konkuretni amerima moramo vec sada praviti plan, a ep i sp da nam budu samo pripreme za oi u tokiju...treba analizirati sta i kako...najbolji primer treba da nam budu spanci, oni su imali sistem za oi, i realno bili su blizu pobeda protiv sada, oni likovi dodju sa mesovitim sastavima na sp i ep kako tako osvoje, i dodju na oi u najjacem sastavu i pruze najbolje...tako treba...a moje je misljenje da trebamo imati sto vise igraca iz nba lige...tako da teo, bogdan, nedovic moraju da odu tamo, taman imaju 4 godine da se naviknu, dobuju misicnu masu, i uz ove sto su gec tamo da imamo 6 igraca na vrhunskom nivou, a ostali da ih samo dopunjuju...
     (milos, 25. avgust 2016 11:54)

    # Link komentara

  141. Tu je i Stefan Jankovic. Nama manje poznat jer je odrastao u Kanadi. Decko trenutno ima 23 Godine i potpisao za Miami Heat. Zeli da igra za Srbiju.
    (vilander, 25. avgust 2016 10:39)

    Slažem se sa tobom, treba Sale da ga pozove makar na širi spisak za evropsko prvenstvo sledeće godine. Pa on nek se onda bori za mesto u timu u pripremnim utakmicama. Dečko je sasvim solidan igrač.
     (Svetski Mega Car, 25. avgust 2016 11:53)

    # Link komentara

  142. A pogledajte Argentinu, Španiju, svi preko trideset.... kod nas u 28 odustaju... toliko o patriotizmu...
     (percula, 25. avgust 2016 11:52)

    # Link komentara

  143. Da nece mozda kilavi Markovic da se suprostavi? Ili Bircevic koji ne zna loptu da drzi
     (Mita, 25. avgust 2016 11:48)

    # Link komentara

  144. Ma nema veze uzećemo Lafajeta i Drejpera kao Hrvati.
    (Blue Dragons, 25. avgust 2016 11:48)

    # Link komentara

  145. Košarkaški časopis SB Nation predviđa najveću opasnost za SAD od Kanade i Hrvatske. Hrvatska sa Šarićem, Hezonjom, Bogdanovićem, Benderom, Zupcem, Žižićem, Slavicom, Arapovićem i još po nekim koji će stasati do 2020.
    (ZG TOM-šrauba, 25. avgust 2016 11:47)

    # Link komentara

  146. SVETSKA ANTIDOPING AGENCIJA
    (mi, 25. avgust 2016 11:47)

    # Link komentara

  147. To su planovi ako svi budu zdravi i bez ozljeda. Najefikasniji košarkaš u Riu je hrvatski reprezentativac Bojan Bogdanović. Ameri pišu da će im Hrvatska biti jedan od važnih rivala u Tokiju a Srbiju uopće ne spominju.
    (index, 25. avgust 2016 11:46)

    # Link komentara

  148. Zaboravili ste i Dobrica!
     (oblanda, 25. avgust 2016 11:39)

    # Link komentara

  149. mi sledece godine ako bog da 4 igraca iz nba na euru ! stefan jankovic majami,jokic,bobi,bjelica.mogo bi i tu da se ubace neki igraci iz evrope sto nisu igrali na oi erceg,musli,milutinov,lucic,guduric,mitrovic... da se izabere neki od ovih momaka i sa ovim kosturom sa oi da se proseta kroz euro :-)
     (jzma, 25. avgust 2016 11:39)

    # Link komentara

  150. Mi možemo da pričamo o sledećem olimpijskom ciklusu, ali osnovno pitanje je gde je naša košarka, da li imamo kvalitetne klubove i da li proizvodimo kvalitetne igrače? Tu je situacija jako loša. Onda dolazimo do igračkog fonda za repku. Pa onda do rezultata. Mi jesmo zasluženo 2. u svetu, 2. na Olimpijadi, definitivno smo u rangu najboljih evropskih selekcija, ali dominantnog tima nema. Francuska, Litvanija, Španija, Italija, pa i Hrvatska - svi mogu da pobede svakog i svako može da uzme medalju. A što se tiče nas i "ko će na Amerikance" - da se mi prvo uopšte plasiramo na OI, a od Amera zavisi da li će nam dati prostora da se razigramo ili će da nas razbiju kao panta pitu, što su već dvaput uradili.
    (munz, 25. avgust 2016 11:38)

    # Link komentara

  151. Ocekujem povratak Milutinova koji je '94 godiste kome formiranje I napredak tek prestoji.
    Zagorac, IznoGUDuric I Dangubic su momci koje cemo gledati u reprezentaciji narednih godina.
    Teo, Beli, Jokic, Bogdanovic, KalinicI jos 4 mesta koja ce se popunjavati u zavisnosti od forme I od uloga.
    Uspeh Djordjeviceve ekipe su upravo ''uloge'' I ''radilice'' - zato smo I pokidali odbranu, a u napadu fali talenta koji ce doneti neki od ovih momaka.
    Za Raduljicu ce mesta biti UVEK, samo da bude zdrav.
    Imamo blistavu buducnost - ono na cemu treba raditi je dugorocna zamena za Tea - na svim ostalim pozicijama imamo odlicne budice zamene.
     (lokalni saman, 25. avgust 2016 11:33)

    # Link komentara

  152. Текст у складу са оним питањем који је новинар поставио Андрији Прлаиновићу. (како сад одржати континуитет).

    Полако, тек се завршило једно такмичење, ми жељни медаље на следећем. Ко зна шта ће се до тада догодити са ФИБОМ, спрском кошарком, Ђорђевићем, Теодосићем. За 4 године неко ко сад има 16 може да ескплодира као Јокић што је.

    Пустите на миру прогнозе и Бобија, мислим да, ако нисмо то после 2014, онда морамо сада, да престанемо да глумимо селекторе, јер нам/вам је Сале свима запушио уста са два сребра и генијалним партијама.

    Питања шта ако и шта ће бити у Токију су за Хрвате, Италијане, Грке и остале који нису ништа урадили ове године.

    Поздрав свима, уживајте и размишљајте о већим проблемима данашњице него о репрезентацији за четири године.
    (Роџер Дет, 25. avgust 2016 11:31)

    # Link komentara

  153. Stefi mora da odradi i sledeće EP, da uzme zlato pa posle nek ide u penziju. 2018. godina neće imati nikakvo veliko takmičenje, SP je tek 2019. tada će čovek imati 31. godinu pa da ga i razumem što se povlači. Mada mislim da ključni igrači poput Tea,Belog, Raduljice,Markovića treba da odrade još do Tokia pa posle mogu i da se povuku, uz uslov da se plasiramo prvo.
     (Larry, 25. avgust 2016 11:31)

    # Link komentara

  154. Rano je pričati o tome, nismo ni pre 4 godine mogli da zamislimo da će Jokić biti ovo što je danas, tako da se svakako uzdamo u našu školu i klince. Najteže je pleja dobiti, ali Miloš može još 5-6 godina da igra ako ga povrede zaobiđu, Jović bi morao još da radi na sebi, a nadam se da će Sale u narednom periodu umesto Markovića forsirati mlađe igrače, tj nadam se da mu neće pasti na pamet da zove Micića i slične...
    (Zlatko, 25. avgust 2016 11:31)

    # Link komentara

  155. Svaka cast redakciji b92...najbolji ste po pitanju sporta u zemlji..samo tako nastavite!
    (Milos, 25. avgust 2016 11:29)

    # Link komentara

  156. Kako je naivan taj Detroit... Ej, 20 miliona, za sta bre?
    (Toto-ko-tunjo-zagrebacko-bavarski-skaut, 25. avgust 2016 11:29)

    # Link komentara

  157. Sledece godine Evropsko prvenstvo je nase. Sa Bjelicom,Bobijem,Ercegom,Guduricem,pa i NBA Jankovicem koji je pomenuo Srbiju kao mogucu reprezentaciju. Jokic ce jos vise sazreti. Buducnost je sigurna
    (milan, 25. avgust 2016 11:26)

    # Link komentara

  158. Ja sam ovaj tekst razumeo kao priprema za Bobijev poziv po nalogu Miška. Oni sad brzi bit će spori sa 33 a on sad spor bit će brz sa 32 godine? Kuku mene!
    (Davros, 25. avgust 2016 10:47)

    [link]

    Dobro se nas Bavarac od reci nije upecao kao Detroit. Ti sanjas Bobija, sinak? Kakav god da je opravio vas za medalju.
    (Toto-ko-tunjo, 25. avgust 2016 11:25)

    # Link komentara

  159. Naš selektor je, ako se dobro sećam, posle poraza iz 2014. na SP, kada su nas Amerikanci dobili sa 37 razlike, zapretio da ćemo se uskoro ponovo susresti...i svi smo to sad videli (cela sportska planeta)...
    Dakle, u Tokiju protiv Amera, ako se kvalifikujemo i u kakvom god sastavu da idemo, možemo da se nadamo, u najboljem slučaju, porazu od otrilike 23 razlike :-)
    (djc-xxx, 25. avgust 2016 11:24)

    # Link komentara

  160. Ma odmah početi pripreme, sad ce 2020 hahaha
     (maca, 25. avgust 2016 11:23)

    # Link komentara

  161. Otisli ste daleko,polako,prvo EP pa SP pa tek onda Tokio,duge su cetiri godine...
     (samo kazem, 25. avgust 2016 11:22)

    # Link komentara

  162. Далеко је Токио. Предалеко. Чека нас Евробаскет 2017, па квалификације за СП (2018), па СП 2019, ваља ићи корак по корак.

    Но добро, ајд да видимо како стојимо.
    А стојимо добро. Сви носиоци игре су ту, могли би неки играти и до Токија. Тео, Бјелица, Марковић (редомислиће се), Радуљица Мачван, Јовић, Калинић, Недовић, Богдановић имаће између 28-33.
    Боби ће имати 32 и видећемо да ли ће бити конкурентан, као и још неки од побројаних, јер појавиће се млади лавови.
    А ту добро стојимо, иако се један менаџер (извесни Зока Савић) упире у тврдњи да наши немају потенцијала.
    Посебно је добра ситуација са годиштем 95. (Јокић, Загорац, Јарамаз, Давидовац који би могао постати нова верзија Калинића, Гудурић, можда и Ристић), и барем 3-4 од побројаних биће тада у најужој конкуренцији а имаће 25.
    И у год.94. можда се неко од плејмејкера наметне, можда.
    У год.96. није толико добро (за сада се наметнуо само Лазаревић), као ни у год.97. (Пено стагнира у Барси, можда нешто буде од Воје Стојановића), но у год.98. имамо тројицу екстремно надарених момака (Аранитовић, Раданов, Симанић), и још 5-6 јако, јако занимљивих. А и ти ће тада имати 22, и биће конкурентни.
    Додајмо да у год.2000 на центарским поз. имамо тројицу опет екстремно надарених клинаца (Ф.Петрушев, Пецарски и Балша Копривица), и они ће имати 20, можда се неко и од њих избори.

    Тако, биће све оштрија конкуренција за дрес “Орлова“.
    Можда и не поновимо резултат из Рија, но биће наши итекако конкурентни, и јако опасни
    (Divos, 25. avgust 2016 11:21)

    # Link komentara

  163. Zaboravili ste na Aranitovica Jaramaza.
    (Aleks, 25. avgust 2016 11:18)

    # Link komentara

  164. Mitrović!
     (pančevac, 25. avgust 2016 11:18)

    # Link komentara

  165. Ovaj trio Teodosic, Markovic i Raduljica je osvojio medalje na sva tri velika takmicenja. Tri srebra, na olimpijskim igrama, evropskom i svetskom... Voleo bih da ostane markovic i da sledece godine na evropskom, kada se Bjelica i Boban (sto da ne) vrate u ekipu osvojimo to evropsko zlato, jer mislim da je ova generacija to zasluzila...tesko da cemo osvojiti svetsko i olimpijsko zlato zbog amera...ali mislim da smo zasluzili da budemo prvaci kontinetna.
    (sekula, 25. avgust 2016 11:18)

    # Link komentara

  166. Naravno, svaka cast momicma na ogrnomnom uspehu, ali sad posle dva poraza od Amerikanaca, valjda smo uklavirili sta nam treba za 4 godine. Ja mislim da je 4 godina dosta da se mladi individualci i ceo tim spremi za borbu za zlato, zao mi je, ali ako za 4 godine opet pricamo kako srebro sija kao zlato, zao mi je, ali 4 godine su dosta da se popravi sta nam fali.
    (9dart, 25. avgust 2016 11:18)

    # Link komentara

  167. gluposti, pa to su najbolje godine, bice na vrhuncu karijere... kakvo podmladivanje, kakve gluposti... treba da igraju najbolji, koliko god oni imali godina... pogledajte Spaniju, Francusku, pa i Australiju sa Andersenom... ljudi tamo igraju bez problema do 37 god, sto ne bi mogli i nasi...
     (raxxxx, 25. avgust 2016 11:17)

    # Link komentara

  168. Za 4 godina pojavi ce se vec neki mladji dobrih kosarkasa. Samo treba poboljsati kvalitet takmicenja.
    (Nbg, 25. avgust 2016 11:14)

    # Link komentara

  169. @sused

    Vi jos imate obraza da se javljate!? Ahahahahaha. Nije vam bilo dosta, mazohisti.
    (Stara kuka, 25. avgust 2016 11:14)

    # Link komentara

  170. Teovih 33godina nisu stare godine.Teo nije moj omiljen igrač,ali zbog ljubavi prema zemlji ako bude živ i zdrav mora biti u tom timu ako se plasiramo na olimpijadu.Teo je odličan košarkaš i kapiten tima,vodja.
     (sasho, 25. avgust 2016 11:12)

    # Link komentara

  171. A Stefan Peno? Potencijal klase Teodosić
     (hut, 25. avgust 2016 11:11)

    # Link komentara

  172. Teo i sada igra po 25 min. uđe promeni ritam, napravi razliku,
    tako može da igra do 40-te.
    PS
    FIBA objavila rang liste 1. USA 2. Španija 3. Srbija
    Mlađe kategorije 1. USA 2. SRBIJA ...
    (jmk, 25. avgust 2016 11:08)

    # Link komentara

  173. Za 4 godine mnogo toga moze da se izmeni i tesko je prognozirati. Nadam se da ce tad igrati Teo, Bjelica, Marjanovic, Raduljica. Nece biti previse stari. Prosle godine niko nije ocekivao da ce Jokic postati reprezentativac. Sigurno ce se pojaviti u naredne 4 godine slicni klinci. Zagorac i Guduric su igraci koji bi mogli da postanu znacajni za nas, a i nedostaju nam dobri "trojkasi".
     (aco, 25. avgust 2016 11:05)

    # Link komentara

  174. Zaboravljate Bobija? Sem toga,Tokio ce biti oprostaj bar 3 reprezentativca,Teo,Radulja i Bjelica..Osvojicemo i u Tokiju neku medalju,nije to sporno,ali ne vidim da neko ozbiljan moze da bazira buducnost reprezentacije na Bogdanovicu?! On je decko ok,ali nije konstantan,nekad pogodi za 25 poena a sl.utakmicu ne da ni jedan kos? Kako to moze biti oslonac? Tip igraca kakav je Markovic,tesko je danas naci, ne samo u Srbiji…
     (C i n i k, 25. avgust 2016 11:05)

    # Link komentara

  175. u kosarci 32 su daleeeeeko od poznih godina, to su najbolje godine, nase vreme tek dolazi
    (toni kukoc, 25. avgust 2016 11:04)

    # Link komentara

  176. Teo-Bogdanovic-Guduric-Bjelica-Jokic
    Jovic-Zagorac-Kalinic-Jankovic-Raduljica
    Simanic i Bobi eto ekipe
     (Fica, 25. avgust 2016 11:04)

    # Link komentara

  177. 32, 33, pozne igracke godine? Kakve bre pozne igracke gofdine, najzrelije godine za igraca, Paul Gasol 36, pola reprezentacije Spanije iz Ria 35+, Vlade Divac 34 u Indijanopolisu, Djordjevic 32 na SP u Turskoj, Carmelo Anthony 32.....
    (Pragencija, 25. avgust 2016 11:03)

    # Link komentara

  178. u kosarci 32 su daleeeeeko od poznih godina, to su najbolje godine, nase vreme tek dolazi
    (toni kukoc, 25. avgust 2016 11:02)

    # Link komentara

  179. u kosarci 32 su daleeeeeko od poznih godina, to su najbolje godine, nase vreme tek dolazi
    (toni kukoc, 25. avgust 2016 11:02)

    # Link komentara

  180. По мом мишљењу играч типа Борише Симанића је већ требало да буде у саставу репрезентације и да игра. Само тако се брусе велики играчи. И то обично раде тренери типа Моке Славнића или Ћосића који их убаце у игру са 16 или 17 година, као некад Дивца, Паспаља, па и Ђорђевића.
    (ајмо децу нашу да погурамо, 25. avgust 2016 11:02)

    # Link komentara

  181. Imace srbija i tad odlicnu ekipu pa koliko igraca na ovoj olimpijadi je samo imalo 35 godina?
    I ko je rekao da ova ekipa mora da ostane ista i da ne moze da bude bolja?
    Imacemo razvijenog i mnogo boljeg Marka Gudurica koji je vec sad resavao evroligaske meceve, Zagorac ce takodje jako mnogo napredovati,Borisa Simanic ce i tad biti veoma mlad ali ako nastavi da se razvija kako treba bice odlican, Raduljica i Teo ce sigurno moci da odigraju uz njih i Bjelica a sto da ne i Bobi.
    Bogdanovic ce biti u najzrelijim igrackim godinama i mocice mnogo toga da pruzi uz njega Kalina i Jovic za koje verujem da ce odrzati formu.
    Jokic bi sa svim svojim talentom tada mogao da bude nas kljucni igrac 25 godina centsr ili krilni centar koji odlicno deli loptu ima i sut i snagu.
    To je vec 11 igraca ubacite jos 4 i imate siri spisak za Tokio 2020.
     (Fica, 25. avgust 2016 11:00)

    # Link komentara

  182. Po FIBA rang listi smo sada 3. na svetu, ispred je Španija, ali ako odigramo dobro sledeći Evrobasket, trebali bi da idemo na poziciju 2! S obzirom da redovno izveštavate za one levake ispod 40. mesta, možete i ovo da objavite. Inače, sledeći Mundobasket je 2019. godine, menja se format. Mogli bi malo to da istražite, jer uvode kvalifikacije. Tu verovatno niko od NBA igrača neće moći da igra, jer će sistem biti sličan onom u fudbalu. Možete li zamisliti svet u kojem NBA liga staje zbog nekih kvalifikacija? Ni ja. I nema više onog automatskog kvalifikovanja preko rezultata sa prethodnih takmičenja. Postavljena nam je košarka (savez) na zdrave noge, e sad sledeći korak je srediti domaću ligu i klubove (zbog politike deluje kao nešto nepremostivo). SRBIJA IGRA KOŠARKU! To znamo, to nam je u genima, kao i odbojka, vaterpolo. Rukomet ima problem kao i fudbal - savez. A druga stvar, najbitnija - vaspitanje dece koja postaju posle ljudi. Ko je imao priliku da trenira neke od ovih sportova zna o čemu pričam. U fudbalu je sve trulo (čast izuzecima).
    (UK, 25. avgust 2016 10:59)

    # Link komentara

  183. Moramo prvo da razmisljamo o vraćanju trofeja prvaka Evrope kući...
    (hm?, 25. avgust 2016 10:59)

    # Link komentara

  184. sledece god Evropsko, opet ce spanci biti jaki, mladji gasol itd. sansa nam je da uzmemo bilo kakvu medalju. a sa godine i nas sastav, boban marjanovic ce tad da juri novi ugovor hahahaha
     (ovako, 25. avgust 2016 10:58)

    # Link komentara

  185. PG-Teodosic,O.Jaramaz,S.Peno,Radicevic SG-Bogdanovic,Guduric,Nedovic(V.Marinkovic,V.Stojanovic ili Radanov) SF-R.Zagorac,B.Simanic,N.Rakocevic PF-Bjelica,S.Jankovic,Tejic,B.Koprivica C-Bobi,Jokic,Radule,Milutinov,Ristic,F.Petrusev. Potencialni siri spisak nosioci i mladi talenti.???
    (Stiven Dzerard, 25. avgust 2016 10:57)

    # Link komentara

  186. A niko ne kaze da se treba prvo kvalifikovati na te OI,odnosno da primarni cilj treba da bude SP godinu dana ranije jer ce biti kvalifikaciono.
    (Veliki_Zli_Vuk, 25. avgust 2016 10:56)

    # Link komentara

  187. [link]
    (igor rakocevic ili milos vujanic, 25. avgust 2016 10:56)

    # Link komentara

  188. Mislim da imamo sansi za srebro u Tokiju, Amerika je Amerika oni ce uzeti zlato, Teo ce imati 33 godine al bice on u dobroj formi, ne trosi se on puno, pa Spancima i Francuzima vise od polovine igraca je imalo preko 30 godina, moramo iskoristiti smjenu generacije u Spaniju i Francuskoj. Mislim da osvajamo Evropsko sledece godine.
    (aco, 25. avgust 2016 10:51)

    # Link komentara

  189. Ma pobedice Srbija. Ja jos cekam da ude Bogdanoviceva trojka, koji su svi rekli da ce uci posle prvog poraza protiv Amera.
    (Sused, 25. avgust 2016 10:49)

    # Link komentara

  190. Teodosić i sada igra kao da ima 36 godina. Ne toliko brzina i snaga koliko umeće. Igraće on i posle Tokija
     (PeteSampras, 25. avgust 2016 10:47)

    # Link komentara

  191. Ja sam ovaj tekst razumeo kao priprema za Bobijev poziv po nalogu Miška. Oni sad brzi bit će spori sa 33 a on sad spor bit će brz sa 32 godine? Kuku mene!
    (Davros, 25. avgust 2016 10:47)

    # Link komentara

  192. Dobro su juce rekli ljudi-Navaro i Gasol igraju posle 35, a nasi sa 27 idu u zasluzenu penziju, i to sa nacionalnim prefiksom...
     (hurricane, 25. avgust 2016 10:47)

    # Link komentara

  193. Optimizam i nista vise. Uz pazljivo biran sastav i dosadasnji strucan rad sa igracima, medalji itekako mozemo da se nadamo u Tokyu.
    (srpko, 25. avgust 2016 10:46)

    # Link komentara

  194. E, ako su vam 32 i 33 pozne godine (pa i za sport) ... pazite da ne nadrljate, pa da vam neko od tih "deda" ne zaprzi corbu, kao sto je to uradio prerano otpisani, "matori" Soro.
    (Goran, 25. avgust 2016 10:44)

    # Link komentara

  195. Tu je i Stefan Jankovic. Nama manje poznat jer je odrastao u Kanadi. Decko trenutno ima 23 Godine i potpisao za Miami Heat. Zeli da igra za Srbiju.
     (vilander, 25. avgust 2016 10:39)

    # Link komentara