Ponedeljak, 25.05.2015.

08:27

Tripl-dabl Džejmsa za 3-0 Kavsa

Klivlend Kavalirsi zabeležili su treću uzastopnu pobedu protiv Atlanta Hoksa i tako došli na korak do plasmana u veliko finale NBA lige.

Izvor:

Tripl-dabl Džejmsa za 3-0 Kavsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

HumanGrowthHormone

pre 8 godina

Uh, izvrstan je ovaj LeBron. Nema se sta reci. Bogami, ako bude: najbolji strelac lige jos bar 9 puta, uzme bar jedan DPOY, jos bar 1 MVP lige, 4 MVP finala, jos bar 4 titule prvaka, podigne prosek poena na 30 u regularnoj sezoni i 33.4 u playoffu, onda stvarno nece biti argumenata da nije bolji od Jordana. Sto jes' jes'-da ucutka sve one Jordanovce :P

Badass

pre 8 godina

ljudi da se ne lazemo, ovo je dno od igre u kosarkom smislu, nigde lepote u igri, ni gracioznosti, pa bolje da osvoje ili GS ili Hjuston...
bar ljudi igraju ludo I za publiku...

Danilo

pre 8 godina

Lebron je razvalio al gledam Smita ,Tomson njih dvojica igraju strasno dobro kao i Sampert pa i Mozgov .Ova ekipa da je cela zajedno sa Varezaom,Lovom i sa zdravim Irvingom je jedina koja moze da se nosi sa ekipama sa Zapada .Ova Atlanta smesno deluje nasuprot njih .Mislim da bez potpuno zdravog Irvinga Klivlend jako tesko moze protiv Golden Stejta .

Almighty

pre 8 godina

Ovako, obecao sam sebi da necu ostavljati komentare ovde, ali sada moram jer zelim nesto da kazem...
Redovno citam kom ovde i uglavnom se smejem, cast izuzetcima, ali ovde su uglavnom neki statisticari koji odgledaju ovde rezultate i brze bolje kom. Malo je onih pravih ljubitelja koji stvarno prate utakmice.
E sad, razlog mog javljanja je da kazem da vise nikad necu gledati prenos na SK jer sam sinoc nacisto pop..dio slusajucu onog statisticara Srdjana.
APSOLUTNO vise necu gledati ni jednu utakmicu Klivlenda, jer onako sramotno navlacenje za Klivlend je strasno. Sudije su odlucile pobednika serije izbacujuci Horforda u trenutku kada je bio najbolji igrac na terenu. Dok je on bio tu i cuvao reket, Dzejms je imao JEDAN od 11 sut iz igre.
Sudije su sinoc presudile Atlanti utakmicu, a i seriju jer igrac koji dobije direktno iskljucenje, propusta sledecu utakmicu.
Finale Voriorsi - Kavalirsi najavljeno na pocetku sezone, mora i biti.

ne ide na silu

pre 8 godina

Bojan i Jeremija su zaslužili da ih Lebronko kada se oporave sva trojca od lekcije koje će da dobiju u finalu od ratnika odvede na večeru.

East Side pfc

pre 8 godina

Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.
(JeRemija, 25. maj 2015 08:46)



Mislim da za NBA finale ima fiksiran datum, a to je 04.06 tako da ce Irving imati vremena da se odmori i nadam se oporavi u potpunosti.

bley

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 25. maj 2015 09:34)

Nazalost, iako je GSW u neverovatnoj formi, i dalje sam ubedjen da ne postoji igrac u plejofu koji moze da sacuva lebrona, previse je superioran fizicki, ne moze se nositi niko sa njim, uz to Cleveland kao i GSW ima odlicnu klupu, razigrao ih je lbj maksimalno, shampert i jr na nivou, bice zanimljivo finale ali ipak dajem prednost GSW-CLE 2:4

petarczv

pre 8 godina

Mislio sam da za svog zivota necu gledati odvratnijeg i ljigavijeg igraca od rudija fernandeza ali sam se prevario,njegovo ime je Delvidadova!!! Strasno sta radi taj decko...Atlanta bi sinoc pobedila 100% da nije iskljucen horford potpuno neopravdano i prestrogo. Ali i bez njih su imali sansu da ih dobiju. Mnogo je istok slabiji od zapada a to ce gsw da demonstrira u finalu i oducice od kosarke lequina i ostale iz clevlenda. 4:1 ili 4:2 za gsw. Smesnu i jadnu kosarku igraju u clevlendu.
Ja neznam dal je neko gledao utakmicu ili samo pogledate statistiku i ovde ostavljate komentare?! Lebron 0/10 posle 14 min. Onda pocinje silovateljska igra na niskom postu gde ledjima primi loptu i na snagu ili da kos ili dobije faul i bacanja. Samo sto u 50% slucajeva ili napravi faul u napadu ili korake ali mu se to ne svira. Od tri faula koja je napravio sva tri su bila iz tih situacija kada je bukvalno laktom ili ramenom udarao milsapa i cerola...Svaka cast za skokove i ass ali toliko ruzna kosarka da za mene nikad nece biti veliki.

Ss

pre 8 godina

Gledao sam tekmu recpect jemsu,svi koji komentarisu a nisu gledali tekmu nisu sposobni da sude o jamesu i pisu nebuloze ,cuj 14/37 je sramota,dali mislite da je to sramota poslije 0/10 napravit 14/37 i skociti 18 put i podijelit 13 asist.,covjek je gladijator kosarke.....

Brofasa

pre 8 godina

Još jedna odlična partija JR Smita, Šamperta i Tompsona takodje. Tačno je da LBJ vuče ovu ekipu, ali reći da su ovi igrači prosečni je pogrešno.

D-League

pre 8 godina

Jedva cekam finale jeste LBJ odigrao maestralno i tu nema nista sporno,ali ovoliko promasaja iz igre sigurno kaznjavaju ekipe poput GSW,a i malo ce teze ici protiv Igudale ili cak Grina,pravi duel ce biti Kari-Kajri a sve zavisi od toga u kakvoj je formi Kajri,a to ko je najbolji u istoriji tesko da moze da se odluci kroz ligu je proslo previse kvalitetnih igraca da bi se lista svela na dva imena

LeBranko

pre 8 godina

Ono sto je mene fasciniralo sinoc dok sam gledao utakmicu, bili su skokovi. Cak 18 LeBrona, od toga 8 u napadu. Slazem se da je ocajno otvorio utakmicu sa 0-10, a posle jednostavno nije lako da udjete u seriju kada je ogroman pritisak na vama. Odlicnu izjavu je dao nakon meca, da lideri ekipa i kad igraju lose moraju da preuzmu odgovornost. Mislim da su svi drugi podbacili, osim Samperta i mozda Smita(zbog skokova na kraju). Neverovatno je koliko je Delavedova dobio na samopouzdanju pored LeBrona, da ima neke divljacke suteve. Mislim da ono nije bilo za iskljucenje, ali to sve zavisi od sudije u NBA, kako oni protumace to. U globalu nadam se da ce biti metla sa obe strane i da ce se Lebron i Irving oporaviti i ocekujem spektakl u finalu!

Svete

pre 8 godina

Ne znam da li sam dobro cuo pre neki dan, ali da li je moguce da Atlantu neko zove San Antonio 2.0 , ili nesto slicno tome? Pa onaj SAS od prosle godine bi samleo ovu Atlantu 50 razlike, protiv Clevelanda bi bilo mnogo teze i neizvesnije, bilo bi +40 !

Ono kako su oni igrali prosle godine to nije vidjeno u istoriji NBA !! Da MVP finala postane igrac koji ne igra na ALL Star, koji nije clan ni 1. ni 2. ni 3. petorke NBA, koji se ne oblaci kao klovn kada ne igra, koji ne zvace svoju zastitu za zube, koji ne nosi naocare bez dioptrije i ponekad stakla, koji ne pozira za kameru posle svakog kosa...to ce se tesko ponoviti u skorije vreme, osim naravno ako SAS ponovo ne osvoji titulu a nadam se da ce Greg Popovic ostati jos mnogo godina u NBA ! I Lenard prosle godine osvoji tu nagradu koju 97 % ,,superstarova'' tipa Griffin and co. mogu samo da sanjaju da ce ikada osvojiti. I da, sudjenje u NBA je NAKARADNO !!!

Nadam se da ce Curry u finalu paziti na onog patuljka koji se eto tek tako slucajno, pozrtvovano baca kao balvan po terenu i krivi zglobove protivnickim igracima igracima pa jos njih izbacuju, sva sreca pa je onaj juce prosao bez neke ozbiljnije povrede !

Nego sta je meni zanimljivo, Blatt je tek 4. godine kao trener Makabija usao u finale EL, a evo ga ovde u NBA 1. sezone ulazi u finale !!!??

LeBranko

pre 8 godina

Jedan predlog za redakciji b92. Dobro bi bilo kad bi u finalu imali tekstualni prenos na sajtu, iz minuta u minut, kao sto ima za nasu kosarku. Lepo bi bilo komentarisati u toku utakmice i iznositi svoja misljenja. Pozdrav i svako dobro!

simke

pre 8 godina

Niko ne pominje ovog Smita,a koliko ja vidim,u nekoliko utakmica plejofa je donio prevagu,i pogadjao trojke u kriticnim trenucima....Iskreno,tesko ce Klivlend sa Golden Stejtom,kako se odbraniti od onog ludaka Karija koji pogadja trojke zmureci.

rvp

pre 8 godina

Ali kakva je ljiga ovaj Delavedova,provokator najveci.Gibsona je isprovocirao tako sto mu se upleo u noge da zaustavi kontru,uleteo je je u Korvera sa namerom da ga povredi(i uspeo),sada Horforda gura laktom i magarac Horford mu vrati.Kada mu Kari oci ukrsti,morace da napusti kosarku.

terza

pre 8 godina

bez love-a i irving-a dovedes tim do 3:0 protiv najboljeg tima u konferenciji... stvarno je kralj. jedva cekam finale sa GS, pitanje je samo koji ce tim pre zavrsiti seriju i odmorniji uci u finale. cleveland-u je odmor preko potreban, tako da cu navijati da houston dobije bar jednu utakmicu (a atlanta nijednu), kako bi veliko finale, u kojem je, s obzirom na okolnosti, GS veliki favorit, bilo sto zanimljivije. da li moze james (figurativno) sam da osvoji prsten? tesko, ali ako uspe, onda je car, a ne kralj!

umotvorine

pre 8 godina

Svi predvidjaju lagano finale za GSW. Oni jesu najjaci tim i zaobisle su ih povrede, ali sta ako mali Delavedova povredi Stevicu Karija. Samo pogledajte razliku u igri u ova 2 finala konferencija. Na istoku se igra mnogo jaca i prljavija košarka sto nece odgovarati "baletanima" GSW.

leandro

pre 8 godina

@Jeremija

Hjuston i da uzme jednu pobedu GSW-u to neće produžiti odmor Irvinga. Finale svakako počinje petog juna (mislim da je taj datum), tako da ukoliko se obe serije završe večeras tj sutra sa po 4-0 biće to najduža pauza za finaliste odkako je ovaj sistem plej ofa uveden.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Svaka mu cast na ovoj utakmici ali mi se ova statistika 14/37 iz igre nikako ne svidja. To je cisto silovanje, nesto kao Gaudlok u Feneru ili cesto Vilijams u Zvezdi. Sutiraj i nadaj se pogotku.

Pedja

pre 8 godina

Citam komenare i u ovom playoff-u i ne verujem da je 90% vas za Golden State.. Kako ste tolko sigurni da Cleveland nema nikakve sanse sa ovom igrom?! Jednostavno ne volite Lebrona i to je.. Svaka cast Goldenu na sezoni sa 67 pobeda i dosadasnjem playoff-u ali niko od njih nije osvajao prsten i veliki je pritisak.. u sezoni je 1:1.. videcemo.. ovome podseca svake godine sa Miami.. ljudi pricaju kao nemaju sanse protiv Cikaga ako i prodju ceka ih Indijana tek onda nema nista, oni opet prodju opet komentari nemaju sasne protiv San Antonia.. Jedini tim koji je mogao da pobedi Cleveland je upravo San Antonio zbog timske igre i Kawhia koji igra nestvarno dobru odbranu na LeBronu.. u svakom slucaju vidimo se u finalu ;)

JeRemija

pre 8 godina

@Bojan Odgovor na tvoje pitanje je vrlo jednostavan. To je žal za mladost i neobjektivno mišljenje kako je sve bilo mnogo lepše i bolje kad si bio mlad. Evo ja prvi sam recimo obožavao da gledam Batistutu, Anrija, zubu Ronalda i bio ubeđen da bolji napadači od njih zemljom neće hodati. Onda se pojaviše Mesi i Kristijano sa nekim neviđenim brojem golova i brutalnom igrom i naravno da ću sada priznati da su i njih dvojica u grupi najboljih ikada bez ikakve sumnje. Isto je i u košarci.
Lebron je po meni postavio neke neverovatne standarde i sigurno je već sada u top 5 ikada. Ali isto tako ako se pojavi neki igrač koji će više dominirati nego on, biti bolji šuter i igrati još jaču odbranu naravno da ću i tog igrača ubaciti u listu najboljih ikada ma kako se on zvao. Samo ljudi ograničenog razmišljanja su isključivi, nažalost je Barkli jedan od njih.

StormBGD

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)

U potpunosti se slazem sa tobom. GSW je mnogo kvalitetniji tim od Kavalirsa. Popunjeni su na svim pozicijama, imaju duzu klupu i nemaju povredjenih igraca. Ono sto moram da dodam je i da kad pogledas tim Atlante i Cikaga, oba tima su takodje kvalitetniji od Klivlenda. Kavalirsi imaju 6-7 igraca u rotaciji plus povredjeni Irving (Lava ne racunam jer je zavrsio sezonu). Od tih 6-7 samo je Dzejms kompletan igrac. Svi ostali su sasvim prosecni igraci, koji bez njega ne bi dobili ni Boston u prvoj rundi plejofa. Ali sve to je samo teorija i sve to je samo analiza. Na terenu se desava nesto sasvim drugacije. Lebron sa ovim prosecni igracima lagano prolazi i Cikago i Atlantu. Ne kazem da GSW nisu za celu klasu iznad ovih timova, ali ja ne bih stavio ruku u vatru da ce se GSW prosetati pored Klivlenda. Jednostavno su Kavsi toliko nepredvidivi, da vise ne znam sta da ocekujem. Pa ovaj Dellavedova postade igrac, ej. Taj lik ima 4 poena po mecu u regularnom delu sezone. Ko je mogao da sanja da ce Shumpert, Smith, Mozgov i Thompson igrati finale NBA lige i to kao starteri?! Ja znam da je Lebron igrac nad igracima, ali sta napravi od ovih likova nisam mogao ni da sanjam. Iskren da budem, svaki put ocekujem da prodje ovaj bljesak Klivlenda i da ih neko onako izuje sa 30-40 razlike(pa ljudi igraju bez Irvinga i Lava koji su davali vise od polovinu poena ovog tima tokom sezone), ali svaki put gledam i ne verujem sta vidim.

Bojan

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
isto se i govorilo za Atlantu, da Klivlendova igra protiv Cikaga nece biti dovoljna za njih, pa igrace i Klivlend drugacije protiv GSWa nego sto igra sada, protivnici se prilagodjavaju jedni drugima. Naravno, sigurno da u velikom finalu posle 3 meca nece biti 3-0 ni za koga jer su ekipe izjednacenije po kvalitetu.

Inace, posle meca je Barkli izjavio da mu je Lebron top 7 u istoriji, realno je i vise nego pozicija na kojoj ga ja drzim, ali me je jako iznenadilo da je rekao da ga nikada nece staviti u top 5 a najverovatnije ni ispred Kobija. Po mom misljenju odavno vec nema logike smatrati Kobija boljim igracem od Lebrona, ali nije ni bitno, zanima me, zbog cega takva odsecnost pojedinih komentatora da bez obzira na to sta neki igrac uradi, on je zabetoniran iza nekih drugih koji to nisu radili.
Zasto je letvica za Lebrona sada nedostizna, on covek dominira i gazi, realno, nijedan vrhunski igrac nije vukao ekipu do finala nakon sto su mu dva najbolja saigraca pretrpela povrede i sede na klupi. Zar to nije dovoljno da se uzme u razmatranje njegov progres na nekoj vecnoj listi?
ako protiv GSWa Lebrno postigne 60 poena i ima tripl-dabl, i dalje nije u konkurenciji?
msm stvarno.

oranje expert

pre 8 godina

iskreno mislim da lebron ce tesko do titule samo zbog sto je gsw bolji team. bice me zao ako izgubi zato sto svi ce da ga kritikuju i da imao 30-8-10 avg u finalu on ce biti krivac krajnje ne fer prema njemu. ako ipak uznu kapa dole. gsw je bolji zato sto su ih zaobisle povrede .

Alex

pre 8 godina

Nwverovatan igrac,bez Lova i Irvinga lik vodi tim do velikog finala,okruzen prosecnim igracima...
(drmr, 25. maj 2015 08:43)

I nije mu prvi put!
Prije osam godina uradio je istu stvar. Tada ih je u finalu pocistio SAS. Vidjecemo moze li LBJ podici magiju na visi nivo. Ako mu uspije onda stvarno:
Posle Dzordana najveci svih vremena.

19ФФ25

pre 8 godina

Нико не прича о искључењу Хорфорда. По мом мишљењу Делаведова је више заслушио искључење, свесно је ишао да повреди играча. Бацио се Хорфорду на ногу, да ствар буде још гора исто тако је повредио и Корвера!

милојко

pre 8 godina

doktor James, sve sem osvajanje sampionskog prstena za Clevlend, bila bi propast, jer LBJ igra sam I vuce celu ekipu. Nadam se prstenu za Cavse :-D

Aleksandar

pre 8 godina

Lebron verovatno jeste najbolji košarkaš današnjice,možda je i duša od čoveka ali ga ja i dalje ne podnosim.Od kad me je oborio na tiketu za 2 poena za 26000 sa 50 dinara uplatom pre godinu ipo dana,ne mogu da ga smislim.9 košarkaša sam pogodio više poena a on je bio 10.I dan danas me duša boli.

stefan

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.

Kinez

pre 8 godina

Navijam za Klivlend za Lebrona ali nema sta Klivlend da trazi protiv GSW sa ovakvom igrom gde jedino Lebron igra dobro a poneki igrac tek ponekad bljesne. U finalu Klivlend ako uzme 2 pobede to ce biti fenomenalan uspeh, mada deluje mi da ce pre biti 4:1 za GSW ako ne cak i ciscenje. U svakom slucaju Lebron je jos jednom izdominirao, postao drugi igrac po broju tripl dablova u plejofu, postao 6-i igrac po broju poena u plejofu, prvi igrac posle Barklija od 1993 sa ovim brojkama...rekordi se nastavljaju

linki

pre 8 godina

Steta za Atlantu, trebali su da dobiju ovu utakmicu samim tim i vrate seriju kuci, ali ovim porazom verovatno je sledeci mec zadnji, iako se nadam da nije. Inace steta i sto je izbacen Horford, jeste da je cini mi se postojala namera da udari Delavedovu ali ipak su mogle sudije i da ga ne iskljuce. inace isti taj Delavedova na identican nacin je povredio Korvera.. Pera samo 13 sekundi u igri, iako je prosecno imao i do 20 tak minuta po mecu u toku sezone u Play off-u 10tak min plafon a sad vise nisu minuti u pitanju nego i sekunde..pozrav

Koperfild

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
Koliko ti covece ne volis Lebrona,pa to je smesno . Tvoj komentar izgleda ovako:
da se desilo ovo desilo bi se ono
da je ovaj ovde bio bi onaj onde
da su svi tu falilo bi im jos to
...
i na kraju zavrsavas :
ali i da je sve tako oni bi izgubili,cak ni ne kazes GS bi pobedio vec bi Klivlend izgubio.
P.S.
LEBRON je najbolji kosarkas ikada ,svidelo se to tebi ili bilo kome ili ne !
Pozdrav od navijavaca Pistonsa !

Fox

pre 8 godina

Koliko je namazan mali Delavedova pa to je strasno. Opet je on u duelu u kojim je izbacen protivnicki igrac kao i protiv Cikaga, kad su Gibsona izbacili. On kao da ima zadatak to da radi. Podmetne se ispred visokog igraca i ne da mu da prodje sve vreme, a Horford je iskrenuo zglob i zato pao na Delavedovu, na snimku se lepo vidi. Najodvratniji igrac u ovom plej off-u, ne mogu da ga gledam koliko me nervira :-) Dzejmsu svaka cast! Ipak, zao mi je sto Atlanta nije dobila zbog produzetka serije i jos meceva. I bez Horforda u drugom uspeli su da se konsoliduju i imali su plus 4 na minu i po ali jbg. I nemaju igraca za zavrsnice, koji ce preuzeti odgovornost kad se odlucuje. To definitivno nije Tig koji je bezveze i sutnuo onaj poslednji sut. Umesto da krene na ulaz, mozda izvuce faul on nista. Svakako mi nije jasno zasto igrac kojem mnogo bolje id ulaz nego sut, forsira sut u poslednjem napadu :-P Ne pamtim kad su u jednom plej off-u finala konferencija zavrsena sa 4-0.... Svi su pisali pred pocetak i na samom pocetku plej off-a da je ovo najneizvesniji itd, meni definitivno nije. Nadam se da ce veliko finale opravdati sva ocekivanja!

veljko

pre 8 godina

kavsi igrali sa osam igraca, ali merion usao na samo tri minuta, u utakmici koja je trajala 53 minuta. za danasnju pobedu mogu da zahvale i horfordu.

stvarno sumnjam da u ovom stanju mogu da budu sampioni. mnogo fale i lav i irving. mozda su ostali digli nivo igre, osetili zajednistvo i trenutak, ali...

svaka im cast i na do sada pokazanom

Neznalica

pre 8 godina

Čuj tripl-dabl LBJ-a. Ovo je bila igra jednog igrača protiv čitavog tima. Teško će Lebron izdržati ovaj ritam. Protiv GSW-a to tako neće ići. Ukoliko se Irving ne oporavi, ne vidim kako sam Lebron može sam da iznese finalnu seriju. Ako se to ipak desi, baš da vidim ovdašnje komentatore koji ga neprestano kritikuju šta će tada reći.

Skoro nisam video statistiku nakon jednog meča gde u glavnim kategorijama (poeni, skokovi i asistencije) jedan igrač toliko odskače od svih saigrača uzetih zajedno. Lebron je ubedljivo najbolji igrač današnjice a treba sačekati kraj njegove karijere pa videti gde mu je mesto na listama svih vremena.

LecleaR

pre 8 godina

Voleli Dzejmsa ili ne mora mu se priznati da je najvexi igrac danasnjice covek tim koji je u stanju sam da nosi i tim i igrace uz sebe cini boljim....

JeRemija

pre 8 godina

Lebron je noćas odigrao od očaja do sjaja. Promašio je prvih 10 šuteva, ništa ga nije htelo ali kada na kraju pogledate njegov učinak vidite da je direktni krivac za pobedu Kavsa. Po ko zna koji put je dokazao da je najbolji clutch igrač u ligi već dugo godina a u tom segmentu statistika kaže da je jedan od najboljih ikada. Kad je teško- lopta Lebronu i stvar rešena. Prvo je pogodio onu trojku 50 sek do kraja, kada je Atl bila u prednosti( iako je pre toga imao 0-5 za 3) a zatim je dokrajčio Hokse onim ulazom. Nadam se samo da se nije teže povredio inače je to kraj za Kavse. Zapalo mi je za oko i to što posle meča Atl-Kli svi izgledaju kao da su sa ratišta došli,mnogo teških duela, jakih udaraca, povreda dok u finalu zapada nije baš takva situacija. Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.

McKifla

pre 8 godina

Go King go.
Niko i nista ga nece zaustaviti do prvog prstena za njegov rodni kraj. Nista lepse ni ponosnije ko boriti se za ponos svoga mesta. Bravo maestro.

LeBron Hames

pre 8 godina

Sam protiv svih.Cinjenica je da uputio preko 35 suteva,ali 13as,18sk i 37p je ipak presudilo.Iznenadjujuce dobra igra Houksa,posle 0-2,imali su sut za pobedu pa 2 suta za novi produzetak,plus 2 poraza kuci,to je mnogo neuspeha za polufinale.Tesko da Klivlend moze da uradi nesto u finalu ako budu igrali ovako.Za bar ravnopravan
mec Kajri je neophodan,ali pravi Kajri,a ne ovaj na jednoj nozi,kao sa Bulsima.Navijam za Kavse,ali GSW ima vece sanse za prsten.Pozdrav!

znate li vi momci,

pre 8 godina

Ako ovakav klivlend uzme titulu, onda ostale ekipe treba da se dobro zamisle... Jedan igrac nosi celu ekipu, pritom povredjen... uz par polu igraca Samperta i Smita, Tristana donekle.. Kajri povredjen, Lav, Varezao.. Mislim da James ne moze sam na GsW..

NastyB

pre 8 godina

Nisam gledao celu utakmicu (radi se ujutro), ali i pregled mi je dovoljan da vidim da konačno nisu onako glupo udvajali LeBrona kao na prve dve utakmice. I da nije Horford napravio onakvu glupost, da Skot nije nepotrebno pustio loptu u aut, da je Sem Mek pogodio...
Ne pišem ovo zbog „šta bi bilo kad bi bilo“, već da ovako nešto nema šanse da se desi Voriorsima. Kari neće, kao muva bez glave, srljati u reket, kao što to radi Džef Tig. TristanTompson će morati da se makne iz reketa, pošto će, bar dok je Mozgov u igri, morati da čuva Drejmonda Grina koji će uglavnom visiti na liniji za tri poena. Kari će ispomerati kosti Delavedovi, a ako Šampert pređe na Karija, onda će mu to Tompson raditi. Jednostavno, od Ratnika opasnost preti sa mnogo više strana nego što je to slučaj kod Atlante, da bi igrači Klivlenda mogli da zatrpaju sve te rupe. A o protoku lopte Atlante i Golden Stejta da ne govorim. Igraju Kavsi začuđujuće dobro, ali je malo falilo da im krnjava Atlanta uzme pobedu kod kuće. Imaju oni dobre defanzivce – Le Brona, Tompsona, Šamperta, ali Hjuston ima i bolje – Bruera, Smita, Arizu, Hauarda, pa ih je Goldent Stejt lagano punio. Jedino zbog čega Klivlend može da osvoji titulu je način na koji će Voriorsi da podnesu pritisak finala, pa da im ruka „zadrhti“, inače sa igrom prikazanom do sada od strane oba tima, Klivlend nema šta da traži protiv Golden Stejta. Da je Kevin Lav tu, odličan skakač i trojkaš, to bi bila druga priča. Ali ne mnogo drugačija.

Bulbasor

pre 8 godina

Imao je najgori pocetak utakmice u karijeri (ne samo playoff) s 0/10, prve poene zabio je nakon 17 minuta. A zavrsio utakmicu sa 37p, 18s i 13a. Bolesno!

Prilika

pre 8 godina

Jeste da je počeo utakmicu sa šutem iz igre 0:10, ali je Lebron nakon toga do kraja šutirao preko 50%, što pokazuje koliko je fokusiran i nakon veoma lošeg početka. Znao je da ceo tim mora da se osloni na njega i kao i obično opet je dorastao zadatku. Odigrao je jednu od najboljih utakmica u storiji NBA lige. Postao je jedini igrač ikad u plejofu sa ovim brojkama: 37 poena, 18 skokova, 13 asistencija, uz to je imao i 3 ukradene lopte. Jednostavno je neverovatno kakve partije Lebron može da pruži i to kad je najbitnije. Naravno i njegovi saigrači su mu mnogo pomogli u ovoj pobedi. Činjenica je da Lebron uliva ogromnu dozu samopouzdanja svojim saigračima, koji bez njega u ekipi ne bi igrali ovako kao što igraju. Klivlend je prava timska ekipa i svaki igrač zna svoju ulogu u njoj, zato su i stigli ovako daleko.

Bulbasor

pre 8 godina

Imao je najgori pocetak utakmice u karijeri (ne samo playoff) s 0/10, prve poene zabio je nakon 17 minuta. A zavrsio utakmicu sa 37p, 18s i 13a. Bolesno!

Neznalica

pre 8 godina

Čuj tripl-dabl LBJ-a. Ovo je bila igra jednog igrača protiv čitavog tima. Teško će Lebron izdržati ovaj ritam. Protiv GSW-a to tako neće ići. Ukoliko se Irving ne oporavi, ne vidim kako sam Lebron može sam da iznese finalnu seriju. Ako se to ipak desi, baš da vidim ovdašnje komentatore koji ga neprestano kritikuju šta će tada reći.

Skoro nisam video statistiku nakon jednog meča gde u glavnim kategorijama (poeni, skokovi i asistencije) jedan igrač toliko odskače od svih saigrača uzetih zajedno. Lebron je ubedljivo najbolji igrač današnjice a treba sačekati kraj njegove karijere pa videti gde mu je mesto na listama svih vremena.

LecleaR

pre 8 godina

Voleli Dzejmsa ili ne mora mu se priznati da je najvexi igrac danasnjice covek tim koji je u stanju sam da nosi i tim i igrace uz sebe cini boljim....

Ss

pre 8 godina

Gledao sam tekmu recpect jemsu,svi koji komentarisu a nisu gledali tekmu nisu sposobni da sude o jamesu i pisu nebuloze ,cuj 14/37 je sramota,dali mislite da je to sramota poslije 0/10 napravit 14/37 i skociti 18 put i podijelit 13 asist.,covjek je gladijator kosarke.....

znate li vi momci,

pre 8 godina

Ako ovakav klivlend uzme titulu, onda ostale ekipe treba da se dobro zamisle... Jedan igrac nosi celu ekipu, pritom povredjen... uz par polu igraca Samperta i Smita, Tristana donekle.. Kajri povredjen, Lav, Varezao.. Mislim da James ne moze sam na GsW..

NastyB

pre 8 godina

Nisam gledao celu utakmicu (radi se ujutro), ali i pregled mi je dovoljan da vidim da konačno nisu onako glupo udvajali LeBrona kao na prve dve utakmice. I da nije Horford napravio onakvu glupost, da Skot nije nepotrebno pustio loptu u aut, da je Sem Mek pogodio...
Ne pišem ovo zbog „šta bi bilo kad bi bilo“, već da ovako nešto nema šanse da se desi Voriorsima. Kari neće, kao muva bez glave, srljati u reket, kao što to radi Džef Tig. TristanTompson će morati da se makne iz reketa, pošto će, bar dok je Mozgov u igri, morati da čuva Drejmonda Grina koji će uglavnom visiti na liniji za tri poena. Kari će ispomerati kosti Delavedovi, a ako Šampert pređe na Karija, onda će mu to Tompson raditi. Jednostavno, od Ratnika opasnost preti sa mnogo više strana nego što je to slučaj kod Atlante, da bi igrači Klivlenda mogli da zatrpaju sve te rupe. A o protoku lopte Atlante i Golden Stejta da ne govorim. Igraju Kavsi začuđujuće dobro, ali je malo falilo da im krnjava Atlanta uzme pobedu kod kuće. Imaju oni dobre defanzivce – Le Brona, Tompsona, Šamperta, ali Hjuston ima i bolje – Bruera, Smita, Arizu, Hauarda, pa ih je Goldent Stejt lagano punio. Jedino zbog čega Klivlend može da osvoji titulu je način na koji će Voriorsi da podnesu pritisak finala, pa da im ruka „zadrhti“, inače sa igrom prikazanom do sada od strane oba tima, Klivlend nema šta da traži protiv Golden Stejta. Da je Kevin Lav tu, odličan skakač i trojkaš, to bi bila druga priča. Ali ne mnogo drugačija.

Prilika

pre 8 godina

Jeste da je počeo utakmicu sa šutem iz igre 0:10, ali je Lebron nakon toga do kraja šutirao preko 50%, što pokazuje koliko je fokusiran i nakon veoma lošeg početka. Znao je da ceo tim mora da se osloni na njega i kao i obično opet je dorastao zadatku. Odigrao je jednu od najboljih utakmica u storiji NBA lige. Postao je jedini igrač ikad u plejofu sa ovim brojkama: 37 poena, 18 skokova, 13 asistencija, uz to je imao i 3 ukradene lopte. Jednostavno je neverovatno kakve partije Lebron može da pruži i to kad je najbitnije. Naravno i njegovi saigrači su mu mnogo pomogli u ovoj pobedi. Činjenica je da Lebron uliva ogromnu dozu samopouzdanja svojim saigračima, koji bez njega u ekipi ne bi igrali ovako kao što igraju. Klivlend je prava timska ekipa i svaki igrač zna svoju ulogu u njoj, zato su i stigli ovako daleko.

veljko

pre 8 godina

kavsi igrali sa osam igraca, ali merion usao na samo tri minuta, u utakmici koja je trajala 53 minuta. za danasnju pobedu mogu da zahvale i horfordu.

stvarno sumnjam da u ovom stanju mogu da budu sampioni. mnogo fale i lav i irving. mozda su ostali digli nivo igre, osetili zajednistvo i trenutak, ali...

svaka im cast i na do sada pokazanom

simke

pre 8 godina

Niko ne pominje ovog Smita,a koliko ja vidim,u nekoliko utakmica plejofa je donio prevagu,i pogadjao trojke u kriticnim trenucima....Iskreno,tesko ce Klivlend sa Golden Stejtom,kako se odbraniti od onog ludaka Karija koji pogadja trojke zmureci.

JeRemija

pre 8 godina

Lebron je noćas odigrao od očaja do sjaja. Promašio je prvih 10 šuteva, ništa ga nije htelo ali kada na kraju pogledate njegov učinak vidite da je direktni krivac za pobedu Kavsa. Po ko zna koji put je dokazao da je najbolji clutch igrač u ligi već dugo godina a u tom segmentu statistika kaže da je jedan od najboljih ikada. Kad je teško- lopta Lebronu i stvar rešena. Prvo je pogodio onu trojku 50 sek do kraja, kada je Atl bila u prednosti( iako je pre toga imao 0-5 za 3) a zatim je dokrajčio Hokse onim ulazom. Nadam se samo da se nije teže povredio inače je to kraj za Kavse. Zapalo mi je za oko i to što posle meča Atl-Kli svi izgledaju kao da su sa ratišta došli,mnogo teških duela, jakih udaraca, povreda dok u finalu zapada nije baš takva situacija. Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.

McKifla

pre 8 godina

Go King go.
Niko i nista ga nece zaustaviti do prvog prstena za njegov rodni kraj. Nista lepse ni ponosnije ko boriti se za ponos svoga mesta. Bravo maestro.

rvp

pre 8 godina

Ali kakva je ljiga ovaj Delavedova,provokator najveci.Gibsona je isprovocirao tako sto mu se upleo u noge da zaustavi kontru,uleteo je je u Korvera sa namerom da ga povredi(i uspeo),sada Horforda gura laktom i magarac Horford mu vrati.Kada mu Kari oci ukrsti,morace da napusti kosarku.

StormBGD

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)

U potpunosti se slazem sa tobom. GSW je mnogo kvalitetniji tim od Kavalirsa. Popunjeni su na svim pozicijama, imaju duzu klupu i nemaju povredjenih igraca. Ono sto moram da dodam je i da kad pogledas tim Atlante i Cikaga, oba tima su takodje kvalitetniji od Klivlenda. Kavalirsi imaju 6-7 igraca u rotaciji plus povredjeni Irving (Lava ne racunam jer je zavrsio sezonu). Od tih 6-7 samo je Dzejms kompletan igrac. Svi ostali su sasvim prosecni igraci, koji bez njega ne bi dobili ni Boston u prvoj rundi plejofa. Ali sve to je samo teorija i sve to je samo analiza. Na terenu se desava nesto sasvim drugacije. Lebron sa ovim prosecni igracima lagano prolazi i Cikago i Atlantu. Ne kazem da GSW nisu za celu klasu iznad ovih timova, ali ja ne bih stavio ruku u vatru da ce se GSW prosetati pored Klivlenda. Jednostavno su Kavsi toliko nepredvidivi, da vise ne znam sta da ocekujem. Pa ovaj Dellavedova postade igrac, ej. Taj lik ima 4 poena po mecu u regularnom delu sezone. Ko je mogao da sanja da ce Shumpert, Smith, Mozgov i Thompson igrati finale NBA lige i to kao starteri?! Ja znam da je Lebron igrac nad igracima, ali sta napravi od ovih likova nisam mogao ni da sanjam. Iskren da budem, svaki put ocekujem da prodje ovaj bljesak Klivlenda i da ih neko onako izuje sa 30-40 razlike(pa ljudi igraju bez Irvinga i Lava koji su davali vise od polovinu poena ovog tima tokom sezone), ali svaki put gledam i ne verujem sta vidim.

Alex

pre 8 godina

Nwverovatan igrac,bez Lova i Irvinga lik vodi tim do velikog finala,okruzen prosecnim igracima...
(drmr, 25. maj 2015 08:43)

I nije mu prvi put!
Prije osam godina uradio je istu stvar. Tada ih je u finalu pocistio SAS. Vidjecemo moze li LBJ podici magiju na visi nivo. Ako mu uspije onda stvarno:
Posle Dzordana najveci svih vremena.

19ФФ25

pre 8 godina

Нико не прича о искључењу Хорфорда. По мом мишљењу Делаведова је више заслушио искључење, свесно је ишао да повреди играча. Бацио се Хорфорду на ногу, да ствар буде још гора исто тако је повредио и Корвера!

Bojan

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
isto se i govorilo za Atlantu, da Klivlendova igra protiv Cikaga nece biti dovoljna za njih, pa igrace i Klivlend drugacije protiv GSWa nego sto igra sada, protivnici se prilagodjavaju jedni drugima. Naravno, sigurno da u velikom finalu posle 3 meca nece biti 3-0 ni za koga jer su ekipe izjednacenije po kvalitetu.

Inace, posle meca je Barkli izjavio da mu je Lebron top 7 u istoriji, realno je i vise nego pozicija na kojoj ga ja drzim, ali me je jako iznenadilo da je rekao da ga nikada nece staviti u top 5 a najverovatnije ni ispred Kobija. Po mom misljenju odavno vec nema logike smatrati Kobija boljim igracem od Lebrona, ali nije ni bitno, zanima me, zbog cega takva odsecnost pojedinih komentatora da bez obzira na to sta neki igrac uradi, on je zabetoniran iza nekih drugih koji to nisu radili.
Zasto je letvica za Lebrona sada nedostizna, on covek dominira i gazi, realno, nijedan vrhunski igrac nije vukao ekipu do finala nakon sto su mu dva najbolja saigraca pretrpela povrede i sede na klupi. Zar to nije dovoljno da se uzme u razmatranje njegov progres na nekoj vecnoj listi?
ako protiv GSWa Lebrno postigne 60 poena i ima tripl-dabl, i dalje nije u konkurenciji?
msm stvarno.

Brofasa

pre 8 godina

Još jedna odlična partija JR Smita, Šamperta i Tompsona takodje. Tačno je da LBJ vuče ovu ekipu, ali reći da su ovi igrači prosečni je pogrešno.

LeBranko

pre 8 godina

Jedan predlog za redakciji b92. Dobro bi bilo kad bi u finalu imali tekstualni prenos na sajtu, iz minuta u minut, kao sto ima za nasu kosarku. Lepo bi bilo komentarisati u toku utakmice i iznositi svoja misljenja. Pozdrav i svako dobro!

LeBron Hames

pre 8 godina

Sam protiv svih.Cinjenica je da uputio preko 35 suteva,ali 13as,18sk i 37p je ipak presudilo.Iznenadjujuce dobra igra Houksa,posle 0-2,imali su sut za pobedu pa 2 suta za novi produzetak,plus 2 poraza kuci,to je mnogo neuspeha za polufinale.Tesko da Klivlend moze da uradi nesto u finalu ako budu igrali ovako.Za bar ravnopravan
mec Kajri je neophodan,ali pravi Kajri,a ne ovaj na jednoj nozi,kao sa Bulsima.Navijam za Kavse,ali GSW ima vece sanse za prsten.Pozdrav!

East Side pfc

pre 8 godina

Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.
(JeRemija, 25. maj 2015 08:46)



Mislim da za NBA finale ima fiksiran datum, a to je 04.06 tako da ce Irving imati vremena da se odmori i nadam se oporavi u potpunosti.

oranje expert

pre 8 godina

iskreno mislim da lebron ce tesko do titule samo zbog sto je gsw bolji team. bice me zao ako izgubi zato sto svi ce da ga kritikuju i da imao 30-8-10 avg u finalu on ce biti krivac krajnje ne fer prema njemu. ako ipak uznu kapa dole. gsw je bolji zato sto su ih zaobisle povrede .

JeRemija

pre 8 godina

@Bojan Odgovor na tvoje pitanje je vrlo jednostavan. To je žal za mladost i neobjektivno mišljenje kako je sve bilo mnogo lepše i bolje kad si bio mlad. Evo ja prvi sam recimo obožavao da gledam Batistutu, Anrija, zubu Ronalda i bio ubeđen da bolji napadači od njih zemljom neće hodati. Onda se pojaviše Mesi i Kristijano sa nekim neviđenim brojem golova i brutalnom igrom i naravno da ću sada priznati da su i njih dvojica u grupi najboljih ikada bez ikakve sumnje. Isto je i u košarci.
Lebron je po meni postavio neke neverovatne standarde i sigurno je već sada u top 5 ikada. Ali isto tako ako se pojavi neki igrač koji će više dominirati nego on, biti bolji šuter i igrati još jaču odbranu naravno da ću i tog igrača ubaciti u listu najboljih ikada ma kako se on zvao. Samo ljudi ograničenog razmišljanja su isključivi, nažalost je Barkli jedan od njih.

LeBranko

pre 8 godina

Ono sto je mene fasciniralo sinoc dok sam gledao utakmicu, bili su skokovi. Cak 18 LeBrona, od toga 8 u napadu. Slazem se da je ocajno otvorio utakmicu sa 0-10, a posle jednostavno nije lako da udjete u seriju kada je ogroman pritisak na vama. Odlicnu izjavu je dao nakon meca, da lideri ekipa i kad igraju lose moraju da preuzmu odgovornost. Mislim da su svi drugi podbacili, osim Samperta i mozda Smita(zbog skokova na kraju). Neverovatno je koliko je Delavedova dobio na samopouzdanju pored LeBrona, da ima neke divljacke suteve. Mislim da ono nije bilo za iskljucenje, ali to sve zavisi od sudije u NBA, kako oni protumace to. U globalu nadam se da ce biti metla sa obe strane i da ce se Lebron i Irving oporaviti i ocekujem spektakl u finalu!

милојко

pre 8 godina

doktor James, sve sem osvajanje sampionskog prstena za Clevlend, bila bi propast, jer LBJ igra sam I vuce celu ekipu. Nadam se prstenu za Cavse :-D

Svete

pre 8 godina

Ne znam da li sam dobro cuo pre neki dan, ali da li je moguce da Atlantu neko zove San Antonio 2.0 , ili nesto slicno tome? Pa onaj SAS od prosle godine bi samleo ovu Atlantu 50 razlike, protiv Clevelanda bi bilo mnogo teze i neizvesnije, bilo bi +40 !

Ono kako su oni igrali prosle godine to nije vidjeno u istoriji NBA !! Da MVP finala postane igrac koji ne igra na ALL Star, koji nije clan ni 1. ni 2. ni 3. petorke NBA, koji se ne oblaci kao klovn kada ne igra, koji ne zvace svoju zastitu za zube, koji ne nosi naocare bez dioptrije i ponekad stakla, koji ne pozira za kameru posle svakog kosa...to ce se tesko ponoviti u skorije vreme, osim naravno ako SAS ponovo ne osvoji titulu a nadam se da ce Greg Popovic ostati jos mnogo godina u NBA ! I Lenard prosle godine osvoji tu nagradu koju 97 % ,,superstarova'' tipa Griffin and co. mogu samo da sanjaju da ce ikada osvojiti. I da, sudjenje u NBA je NAKARADNO !!!

Nadam se da ce Curry u finalu paziti na onog patuljka koji se eto tek tako slucajno, pozrtvovano baca kao balvan po terenu i krivi zglobove protivnickim igracima igracima pa jos njih izbacuju, sva sreca pa je onaj juce prosao bez neke ozbiljnije povrede !

Nego sta je meni zanimljivo, Blatt je tek 4. godine kao trener Makabija usao u finale EL, a evo ga ovde u NBA 1. sezone ulazi u finale !!!??

petarczv

pre 8 godina

Mislio sam da za svog zivota necu gledati odvratnijeg i ljigavijeg igraca od rudija fernandeza ali sam se prevario,njegovo ime je Delvidadova!!! Strasno sta radi taj decko...Atlanta bi sinoc pobedila 100% da nije iskljucen horford potpuno neopravdano i prestrogo. Ali i bez njih su imali sansu da ih dobiju. Mnogo je istok slabiji od zapada a to ce gsw da demonstrira u finalu i oducice od kosarke lequina i ostale iz clevlenda. 4:1 ili 4:2 za gsw. Smesnu i jadnu kosarku igraju u clevlendu.
Ja neznam dal je neko gledao utakmicu ili samo pogledate statistiku i ovde ostavljate komentare?! Lebron 0/10 posle 14 min. Onda pocinje silovateljska igra na niskom postu gde ledjima primi loptu i na snagu ili da kos ili dobije faul i bacanja. Samo sto u 50% slucajeva ili napravi faul u napadu ili korake ali mu se to ne svira. Od tri faula koja je napravio sva tri su bila iz tih situacija kada je bukvalno laktom ili ramenom udarao milsapa i cerola...Svaka cast za skokove i ass ali toliko ruzna kosarka da za mene nikad nece biti veliki.

D-League

pre 8 godina

Jedva cekam finale jeste LBJ odigrao maestralno i tu nema nista sporno,ali ovoliko promasaja iz igre sigurno kaznjavaju ekipe poput GSW,a i malo ce teze ici protiv Igudale ili cak Grina,pravi duel ce biti Kari-Kajri a sve zavisi od toga u kakvoj je formi Kajri,a to ko je najbolji u istoriji tesko da moze da se odluci kroz ligu je proslo previse kvalitetnih igraca da bi se lista svela na dva imena

Koperfild

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
Koliko ti covece ne volis Lebrona,pa to je smesno . Tvoj komentar izgleda ovako:
da se desilo ovo desilo bi se ono
da je ovaj ovde bio bi onaj onde
da su svi tu falilo bi im jos to
...
i na kraju zavrsavas :
ali i da je sve tako oni bi izgubili,cak ni ne kazes GS bi pobedio vec bi Klivlend izgubio.
P.S.
LEBRON je najbolji kosarkas ikada ,svidelo se to tebi ili bilo kome ili ne !
Pozdrav od navijavaca Pistonsa !

terza

pre 8 godina

bez love-a i irving-a dovedes tim do 3:0 protiv najboljeg tima u konferenciji... stvarno je kralj. jedva cekam finale sa GS, pitanje je samo koji ce tim pre zavrsiti seriju i odmorniji uci u finale. cleveland-u je odmor preko potreban, tako da cu navijati da houston dobije bar jednu utakmicu (a atlanta nijednu), kako bi veliko finale, u kojem je, s obzirom na okolnosti, GS veliki favorit, bilo sto zanimljivije. da li moze james (figurativno) sam da osvoji prsten? tesko, ali ako uspe, onda je car, a ne kralj!

umotvorine

pre 8 godina

Svi predvidjaju lagano finale za GSW. Oni jesu najjaci tim i zaobisle su ih povrede, ali sta ako mali Delavedova povredi Stevicu Karija. Samo pogledajte razliku u igri u ova 2 finala konferencija. Na istoku se igra mnogo jaca i prljavija košarka sto nece odgovarati "baletanima" GSW.

bley

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 25. maj 2015 09:34)

Nazalost, iako je GSW u neverovatnoj formi, i dalje sam ubedjen da ne postoji igrac u plejofu koji moze da sacuva lebrona, previse je superioran fizicki, ne moze se nositi niko sa njim, uz to Cleveland kao i GSW ima odlicnu klupu, razigrao ih je lbj maksimalno, shampert i jr na nivou, bice zanimljivo finale ali ipak dajem prednost GSW-CLE 2:4

leandro

pre 8 godina

@Jeremija

Hjuston i da uzme jednu pobedu GSW-u to neće produžiti odmor Irvinga. Finale svakako počinje petog juna (mislim da je taj datum), tako da ukoliko se obe serije završe večeras tj sutra sa po 4-0 biće to najduža pauza za finaliste odkako je ovaj sistem plej ofa uveden.

Pedja

pre 8 godina

Citam komenare i u ovom playoff-u i ne verujem da je 90% vas za Golden State.. Kako ste tolko sigurni da Cleveland nema nikakve sanse sa ovom igrom?! Jednostavno ne volite Lebrona i to je.. Svaka cast Goldenu na sezoni sa 67 pobeda i dosadasnjem playoff-u ali niko od njih nije osvajao prsten i veliki je pritisak.. u sezoni je 1:1.. videcemo.. ovome podseca svake godine sa Miami.. ljudi pricaju kao nemaju sanse protiv Cikaga ako i prodju ceka ih Indijana tek onda nema nista, oni opet prodju opet komentari nemaju sasne protiv San Antonia.. Jedini tim koji je mogao da pobedi Cleveland je upravo San Antonio zbog timske igre i Kawhia koji igra nestvarno dobru odbranu na LeBronu.. u svakom slucaju vidimo se u finalu ;)

Fox

pre 8 godina

Koliko je namazan mali Delavedova pa to je strasno. Opet je on u duelu u kojim je izbacen protivnicki igrac kao i protiv Cikaga, kad su Gibsona izbacili. On kao da ima zadatak to da radi. Podmetne se ispred visokog igraca i ne da mu da prodje sve vreme, a Horford je iskrenuo zglob i zato pao na Delavedovu, na snimku se lepo vidi. Najodvratniji igrac u ovom plej off-u, ne mogu da ga gledam koliko me nervira :-) Dzejmsu svaka cast! Ipak, zao mi je sto Atlanta nije dobila zbog produzetka serije i jos meceva. I bez Horforda u drugom uspeli su da se konsoliduju i imali su plus 4 na minu i po ali jbg. I nemaju igraca za zavrsnice, koji ce preuzeti odgovornost kad se odlucuje. To definitivno nije Tig koji je bezveze i sutnuo onaj poslednji sut. Umesto da krene na ulaz, mozda izvuce faul on nista. Svakako mi nije jasno zasto igrac kojem mnogo bolje id ulaz nego sut, forsira sut u poslednjem napadu :-P Ne pamtim kad su u jednom plej off-u finala konferencija zavrsena sa 4-0.... Svi su pisali pred pocetak i na samom pocetku plej off-a da je ovo najneizvesniji itd, meni definitivno nije. Nadam se da ce veliko finale opravdati sva ocekivanja!

Kinez

pre 8 godina

Navijam za Klivlend za Lebrona ali nema sta Klivlend da trazi protiv GSW sa ovakvom igrom gde jedino Lebron igra dobro a poneki igrac tek ponekad bljesne. U finalu Klivlend ako uzme 2 pobede to ce biti fenomenalan uspeh, mada deluje mi da ce pre biti 4:1 za GSW ako ne cak i ciscenje. U svakom slucaju Lebron je jos jednom izdominirao, postao drugi igrac po broju tripl dablova u plejofu, postao 6-i igrac po broju poena u plejofu, prvi igrac posle Barklija od 1993 sa ovim brojkama...rekordi se nastavljaju

linki

pre 8 godina

Steta za Atlantu, trebali su da dobiju ovu utakmicu samim tim i vrate seriju kuci, ali ovim porazom verovatno je sledeci mec zadnji, iako se nadam da nije. Inace steta i sto je izbacen Horford, jeste da je cini mi se postojala namera da udari Delavedovu ali ipak su mogle sudije i da ga ne iskljuce. inace isti taj Delavedova na identican nacin je povredio Korvera.. Pera samo 13 sekundi u igri, iako je prosecno imao i do 20 tak minuta po mecu u toku sezone u Play off-u 10tak min plafon a sad vise nisu minuti u pitanju nego i sekunde..pozrav

stefan

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Svaka mu cast na ovoj utakmici ali mi se ova statistika 14/37 iz igre nikako ne svidja. To je cisto silovanje, nesto kao Gaudlok u Feneru ili cesto Vilijams u Zvezdi. Sutiraj i nadaj se pogotku.

ne ide na silu

pre 8 godina

Bojan i Jeremija su zaslužili da ih Lebronko kada se oporave sva trojca od lekcije koje će da dobiju u finalu od ratnika odvede na večeru.

Aleksandar

pre 8 godina

Lebron verovatno jeste najbolji košarkaš današnjice,možda je i duša od čoveka ali ga ja i dalje ne podnosim.Od kad me je oborio na tiketu za 2 poena za 26000 sa 50 dinara uplatom pre godinu ipo dana,ne mogu da ga smislim.9 košarkaša sam pogodio više poena a on je bio 10.I dan danas me duša boli.

Almighty

pre 8 godina

Ovako, obecao sam sebi da necu ostavljati komentare ovde, ali sada moram jer zelim nesto da kazem...
Redovno citam kom ovde i uglavnom se smejem, cast izuzetcima, ali ovde su uglavnom neki statisticari koji odgledaju ovde rezultate i brze bolje kom. Malo je onih pravih ljubitelja koji stvarno prate utakmice.
E sad, razlog mog javljanja je da kazem da vise nikad necu gledati prenos na SK jer sam sinoc nacisto pop..dio slusajucu onog statisticara Srdjana.
APSOLUTNO vise necu gledati ni jednu utakmicu Klivlenda, jer onako sramotno navlacenje za Klivlend je strasno. Sudije su odlucile pobednika serije izbacujuci Horforda u trenutku kada je bio najbolji igrac na terenu. Dok je on bio tu i cuvao reket, Dzejms je imao JEDAN od 11 sut iz igre.
Sudije su sinoc presudile Atlanti utakmicu, a i seriju jer igrac koji dobije direktno iskljucenje, propusta sledecu utakmicu.
Finale Voriorsi - Kavalirsi najavljeno na pocetku sezone, mora i biti.

Badass

pre 8 godina

ljudi da se ne lazemo, ovo je dno od igre u kosarkom smislu, nigde lepote u igri, ni gracioznosti, pa bolje da osvoje ili GS ili Hjuston...
bar ljudi igraju ludo I za publiku...

Danilo

pre 8 godina

Lebron je razvalio al gledam Smita ,Tomson njih dvojica igraju strasno dobro kao i Sampert pa i Mozgov .Ova ekipa da je cela zajedno sa Varezaom,Lovom i sa zdravim Irvingom je jedina koja moze da se nosi sa ekipama sa Zapada .Ova Atlanta smesno deluje nasuprot njih .Mislim da bez potpuno zdravog Irvinga Klivlend jako tesko moze protiv Golden Stejta .

HumanGrowthHormone

pre 8 godina

Uh, izvrstan je ovaj LeBron. Nema se sta reci. Bogami, ako bude: najbolji strelac lige jos bar 9 puta, uzme bar jedan DPOY, jos bar 1 MVP lige, 4 MVP finala, jos bar 4 titule prvaka, podigne prosek poena na 30 u regularnoj sezoni i 33.4 u playoffu, onda stvarno nece biti argumenata da nije bolji od Jordana. Sto jes' jes'-da ucutka sve one Jordanovce :P

petarczv

pre 8 godina

Mislio sam da za svog zivota necu gledati odvratnijeg i ljigavijeg igraca od rudija fernandeza ali sam se prevario,njegovo ime je Delvidadova!!! Strasno sta radi taj decko...Atlanta bi sinoc pobedila 100% da nije iskljucen horford potpuno neopravdano i prestrogo. Ali i bez njih su imali sansu da ih dobiju. Mnogo je istok slabiji od zapada a to ce gsw da demonstrira u finalu i oducice od kosarke lequina i ostale iz clevlenda. 4:1 ili 4:2 za gsw. Smesnu i jadnu kosarku igraju u clevlendu.
Ja neznam dal je neko gledao utakmicu ili samo pogledate statistiku i ovde ostavljate komentare?! Lebron 0/10 posle 14 min. Onda pocinje silovateljska igra na niskom postu gde ledjima primi loptu i na snagu ili da kos ili dobije faul i bacanja. Samo sto u 50% slucajeva ili napravi faul u napadu ili korake ali mu se to ne svira. Od tri faula koja je napravio sva tri su bila iz tih situacija kada je bukvalno laktom ili ramenom udarao milsapa i cerola...Svaka cast za skokove i ass ali toliko ruzna kosarka da za mene nikad nece biti veliki.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Svaka mu cast na ovoj utakmici ali mi se ova statistika 14/37 iz igre nikako ne svidja. To je cisto silovanje, nesto kao Gaudlok u Feneru ili cesto Vilijams u Zvezdi. Sutiraj i nadaj se pogotku.

Aleksandar

pre 8 godina

Lebron verovatno jeste najbolji košarkaš današnjice,možda je i duša od čoveka ali ga ja i dalje ne podnosim.Od kad me je oborio na tiketu za 2 poena za 26000 sa 50 dinara uplatom pre godinu ipo dana,ne mogu da ga smislim.9 košarkaša sam pogodio više poena a on je bio 10.I dan danas me duša boli.

NastyB

pre 8 godina

Nisam gledao celu utakmicu (radi se ujutro), ali i pregled mi je dovoljan da vidim da konačno nisu onako glupo udvajali LeBrona kao na prve dve utakmice. I da nije Horford napravio onakvu glupost, da Skot nije nepotrebno pustio loptu u aut, da je Sem Mek pogodio...
Ne pišem ovo zbog „šta bi bilo kad bi bilo“, već da ovako nešto nema šanse da se desi Voriorsima. Kari neće, kao muva bez glave, srljati u reket, kao što to radi Džef Tig. TristanTompson će morati da se makne iz reketa, pošto će, bar dok je Mozgov u igri, morati da čuva Drejmonda Grina koji će uglavnom visiti na liniji za tri poena. Kari će ispomerati kosti Delavedovi, a ako Šampert pređe na Karija, onda će mu to Tompson raditi. Jednostavno, od Ratnika opasnost preti sa mnogo više strana nego što je to slučaj kod Atlante, da bi igrači Klivlenda mogli da zatrpaju sve te rupe. A o protoku lopte Atlante i Golden Stejta da ne govorim. Igraju Kavsi začuđujuće dobro, ali je malo falilo da im krnjava Atlanta uzme pobedu kod kuće. Imaju oni dobre defanzivce – Le Brona, Tompsona, Šamperta, ali Hjuston ima i bolje – Bruera, Smita, Arizu, Hauarda, pa ih je Goldent Stejt lagano punio. Jedino zbog čega Klivlend može da osvoji titulu je način na koji će Voriorsi da podnesu pritisak finala, pa da im ruka „zadrhti“, inače sa igrom prikazanom do sada od strane oba tima, Klivlend nema šta da traži protiv Golden Stejta. Da je Kevin Lav tu, odličan skakač i trojkaš, to bi bila druga priča. Ali ne mnogo drugačija.

Svete

pre 8 godina

Ne znam da li sam dobro cuo pre neki dan, ali da li je moguce da Atlantu neko zove San Antonio 2.0 , ili nesto slicno tome? Pa onaj SAS od prosle godine bi samleo ovu Atlantu 50 razlike, protiv Clevelanda bi bilo mnogo teze i neizvesnije, bilo bi +40 !

Ono kako su oni igrali prosle godine to nije vidjeno u istoriji NBA !! Da MVP finala postane igrac koji ne igra na ALL Star, koji nije clan ni 1. ni 2. ni 3. petorke NBA, koji se ne oblaci kao klovn kada ne igra, koji ne zvace svoju zastitu za zube, koji ne nosi naocare bez dioptrije i ponekad stakla, koji ne pozira za kameru posle svakog kosa...to ce se tesko ponoviti u skorije vreme, osim naravno ako SAS ponovo ne osvoji titulu a nadam se da ce Greg Popovic ostati jos mnogo godina u NBA ! I Lenard prosle godine osvoji tu nagradu koju 97 % ,,superstarova'' tipa Griffin and co. mogu samo da sanjaju da ce ikada osvojiti. I da, sudjenje u NBA je NAKARADNO !!!

Nadam se da ce Curry u finalu paziti na onog patuljka koji se eto tek tako slucajno, pozrtvovano baca kao balvan po terenu i krivi zglobove protivnickim igracima igracima pa jos njih izbacuju, sva sreca pa je onaj juce prosao bez neke ozbiljnije povrede !

Nego sta je meni zanimljivo, Blatt je tek 4. godine kao trener Makabija usao u finale EL, a evo ga ovde u NBA 1. sezone ulazi u finale !!!??

милојко

pre 8 godina

doktor James, sve sem osvajanje sampionskog prstena za Clevlend, bila bi propast, jer LBJ igra sam I vuce celu ekipu. Nadam se prstenu za Cavse :-D

19ФФ25

pre 8 godina

Нико не прича о искључењу Хорфорда. По мом мишљењу Делаведова је више заслушио искључење, свесно је ишао да повреди играча. Бацио се Хорфорду на ногу, да ствар буде још гора исто тако је повредио и Корвера!

ne ide na silu

pre 8 godina

Bojan i Jeremija su zaslužili da ih Lebronko kada se oporave sva trojca od lekcije koje će da dobiju u finalu od ratnika odvede na večeru.

Koperfild

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
Koliko ti covece ne volis Lebrona,pa to je smesno . Tvoj komentar izgleda ovako:
da se desilo ovo desilo bi se ono
da je ovaj ovde bio bi onaj onde
da su svi tu falilo bi im jos to
...
i na kraju zavrsavas :
ali i da je sve tako oni bi izgubili,cak ni ne kazes GS bi pobedio vec bi Klivlend izgubio.
P.S.
LEBRON je najbolji kosarkas ikada ,svidelo se to tebi ili bilo kome ili ne !
Pozdrav od navijavaca Pistonsa !

rvp

pre 8 godina

Ali kakva je ljiga ovaj Delavedova,provokator najveci.Gibsona je isprovocirao tako sto mu se upleo u noge da zaustavi kontru,uleteo je je u Korvera sa namerom da ga povredi(i uspeo),sada Horforda gura laktom i magarac Horford mu vrati.Kada mu Kari oci ukrsti,morace da napusti kosarku.

Almighty

pre 8 godina

Ovako, obecao sam sebi da necu ostavljati komentare ovde, ali sada moram jer zelim nesto da kazem...
Redovno citam kom ovde i uglavnom se smejem, cast izuzetcima, ali ovde su uglavnom neki statisticari koji odgledaju ovde rezultate i brze bolje kom. Malo je onih pravih ljubitelja koji stvarno prate utakmice.
E sad, razlog mog javljanja je da kazem da vise nikad necu gledati prenos na SK jer sam sinoc nacisto pop..dio slusajucu onog statisticara Srdjana.
APSOLUTNO vise necu gledati ni jednu utakmicu Klivlenda, jer onako sramotno navlacenje za Klivlend je strasno. Sudije su odlucile pobednika serije izbacujuci Horforda u trenutku kada je bio najbolji igrac na terenu. Dok je on bio tu i cuvao reket, Dzejms je imao JEDAN od 11 sut iz igre.
Sudije su sinoc presudile Atlanti utakmicu, a i seriju jer igrac koji dobije direktno iskljucenje, propusta sledecu utakmicu.
Finale Voriorsi - Kavalirsi najavljeno na pocetku sezone, mora i biti.

bley

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan, 25. maj 2015 09:34)

Nazalost, iako je GSW u neverovatnoj formi, i dalje sam ubedjen da ne postoji igrac u plejofu koji moze da sacuva lebrona, previse je superioran fizicki, ne moze se nositi niko sa njim, uz to Cleveland kao i GSW ima odlicnu klupu, razigrao ih je lbj maksimalno, shampert i jr na nivou, bice zanimljivo finale ali ipak dajem prednost GSW-CLE 2:4

Fox

pre 8 godina

Koliko je namazan mali Delavedova pa to je strasno. Opet je on u duelu u kojim je izbacen protivnicki igrac kao i protiv Cikaga, kad su Gibsona izbacili. On kao da ima zadatak to da radi. Podmetne se ispred visokog igraca i ne da mu da prodje sve vreme, a Horford je iskrenuo zglob i zato pao na Delavedovu, na snimku se lepo vidi. Najodvratniji igrac u ovom plej off-u, ne mogu da ga gledam koliko me nervira :-) Dzejmsu svaka cast! Ipak, zao mi je sto Atlanta nije dobila zbog produzetka serije i jos meceva. I bez Horforda u drugom uspeli su da se konsoliduju i imali su plus 4 na minu i po ali jbg. I nemaju igraca za zavrsnice, koji ce preuzeti odgovornost kad se odlucuje. To definitivno nije Tig koji je bezveze i sutnuo onaj poslednji sut. Umesto da krene na ulaz, mozda izvuce faul on nista. Svakako mi nije jasno zasto igrac kojem mnogo bolje id ulaz nego sut, forsira sut u poslednjem napadu :-P Ne pamtim kad su u jednom plej off-u finala konferencija zavrsena sa 4-0.... Svi su pisali pred pocetak i na samom pocetku plej off-a da je ovo najneizvesniji itd, meni definitivno nije. Nadam se da ce veliko finale opravdati sva ocekivanja!

JeRemija

pre 8 godina

Lebron je noćas odigrao od očaja do sjaja. Promašio je prvih 10 šuteva, ništa ga nije htelo ali kada na kraju pogledate njegov učinak vidite da je direktni krivac za pobedu Kavsa. Po ko zna koji put je dokazao da je najbolji clutch igrač u ligi već dugo godina a u tom segmentu statistika kaže da je jedan od najboljih ikada. Kad je teško- lopta Lebronu i stvar rešena. Prvo je pogodio onu trojku 50 sek do kraja, kada je Atl bila u prednosti( iako je pre toga imao 0-5 za 3) a zatim je dokrajčio Hokse onim ulazom. Nadam se samo da se nije teže povredio inače je to kraj za Kavse. Zapalo mi je za oko i to što posle meča Atl-Kli svi izgledaju kao da su sa ratišta došli,mnogo teških duela, jakih udaraca, povreda dok u finalu zapada nije baš takva situacija. Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.

stefan

pre 8 godina

Opet cu ponoviti - Atlanta je nejaka ekipa za Klivlend, cak i ovaj Klivlend bez Irvinga, Lava, Varezaoa... Imali su 4 allstar igraca, sto je najveca sramota u istoriji ove lige jer je samo Dzef Tig zasluzivao poziv. Al Horford i Pol Milsap su imale mnogo boljih sezona u karijeri i zasluzenih izbora, ali ne i ove godine. Kajl Korver je covek koji jedva postize 12 poena po mecu. Istok je neverovatno slab i samo je Cikago donekle mogao da se nosi sa Klivlendom.
Izvesno je finale GS - Klivlend, pa cu napisati i ovo - finalna serija ce ici u maksimalno 5 utakmica. Lebron je izvukao maksimum iz ove ekipe, a Igudala, Tompson i Drejmond Grin ce se menjati na njemu i izmoriti ga. Kad to ucine - Klivlend pada. 4-1 za Golden Stejt.

umotvorine

pre 8 godina

Svi predvidjaju lagano finale za GSW. Oni jesu najjaci tim i zaobisle su ih povrede, ali sta ako mali Delavedova povredi Stevicu Karija. Samo pogledajte razliku u igri u ova 2 finala konferencija. Na istoku se igra mnogo jaca i prljavija košarka sto nece odgovarati "baletanima" GSW.

McKifla

pre 8 godina

Go King go.
Niko i nista ga nece zaustaviti do prvog prstena za njegov rodni kraj. Nista lepse ni ponosnije ko boriti se za ponos svoga mesta. Bravo maestro.

Neznalica

pre 8 godina

Čuj tripl-dabl LBJ-a. Ovo je bila igra jednog igrača protiv čitavog tima. Teško će Lebron izdržati ovaj ritam. Protiv GSW-a to tako neće ići. Ukoliko se Irving ne oporavi, ne vidim kako sam Lebron može sam da iznese finalnu seriju. Ako se to ipak desi, baš da vidim ovdašnje komentatore koji ga neprestano kritikuju šta će tada reći.

Skoro nisam video statistiku nakon jednog meča gde u glavnim kategorijama (poeni, skokovi i asistencije) jedan igrač toliko odskače od svih saigrača uzetih zajedno. Lebron je ubedljivo najbolji igrač današnjice a treba sačekati kraj njegove karijere pa videti gde mu je mesto na listama svih vremena.

Bojan

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)
isto se i govorilo za Atlantu, da Klivlendova igra protiv Cikaga nece biti dovoljna za njih, pa igrace i Klivlend drugacije protiv GSWa nego sto igra sada, protivnici se prilagodjavaju jedni drugima. Naravno, sigurno da u velikom finalu posle 3 meca nece biti 3-0 ni za koga jer su ekipe izjednacenije po kvalitetu.

Inace, posle meca je Barkli izjavio da mu je Lebron top 7 u istoriji, realno je i vise nego pozicija na kojoj ga ja drzim, ali me je jako iznenadilo da je rekao da ga nikada nece staviti u top 5 a najverovatnije ni ispred Kobija. Po mom misljenju odavno vec nema logike smatrati Kobija boljim igracem od Lebrona, ali nije ni bitno, zanima me, zbog cega takva odsecnost pojedinih komentatora da bez obzira na to sta neki igrac uradi, on je zabetoniran iza nekih drugih koji to nisu radili.
Zasto je letvica za Lebrona sada nedostizna, on covek dominira i gazi, realno, nijedan vrhunski igrac nije vukao ekipu do finala nakon sto su mu dva najbolja saigraca pretrpela povrede i sede na klupi. Zar to nije dovoljno da se uzme u razmatranje njegov progres na nekoj vecnoj listi?
ako protiv GSWa Lebrno postigne 60 poena i ima tripl-dabl, i dalje nije u konkurenciji?
msm stvarno.

Alex

pre 8 godina

Nwverovatan igrac,bez Lova i Irvinga lik vodi tim do velikog finala,okruzen prosecnim igracima...
(drmr, 25. maj 2015 08:43)

I nije mu prvi put!
Prije osam godina uradio je istu stvar. Tada ih je u finalu pocistio SAS. Vidjecemo moze li LBJ podici magiju na visi nivo. Ako mu uspije onda stvarno:
Posle Dzordana najveci svih vremena.

Ss

pre 8 godina

Gledao sam tekmu recpect jemsu,svi koji komentarisu a nisu gledali tekmu nisu sposobni da sude o jamesu i pisu nebuloze ,cuj 14/37 je sramota,dali mislite da je to sramota poslije 0/10 napravit 14/37 i skociti 18 put i podijelit 13 asist.,covjek je gladijator kosarke.....

simke

pre 8 godina

Niko ne pominje ovog Smita,a koliko ja vidim,u nekoliko utakmica plejofa je donio prevagu,i pogadjao trojke u kriticnim trenucima....Iskreno,tesko ce Klivlend sa Golden Stejtom,kako se odbraniti od onog ludaka Karija koji pogadja trojke zmureci.

LecleaR

pre 8 godina

Voleli Dzejmsa ili ne mora mu se priznati da je najvexi igrac danasnjice covek tim koji je u stanju sam da nosi i tim i igrace uz sebe cini boljim....

znate li vi momci,

pre 8 godina

Ako ovakav klivlend uzme titulu, onda ostale ekipe treba da se dobro zamisle... Jedan igrac nosi celu ekipu, pritom povredjen... uz par polu igraca Samperta i Smita, Tristana donekle.. Kajri povredjen, Lav, Varezao.. Mislim da James ne moze sam na GsW..

Prilika

pre 8 godina

Jeste da je počeo utakmicu sa šutem iz igre 0:10, ali je Lebron nakon toga do kraja šutirao preko 50%, što pokazuje koliko je fokusiran i nakon veoma lošeg početka. Znao je da ceo tim mora da se osloni na njega i kao i obično opet je dorastao zadatku. Odigrao je jednu od najboljih utakmica u storiji NBA lige. Postao je jedini igrač ikad u plejofu sa ovim brojkama: 37 poena, 18 skokova, 13 asistencija, uz to je imao i 3 ukradene lopte. Jednostavno je neverovatno kakve partije Lebron može da pruži i to kad je najbitnije. Naravno i njegovi saigrači su mu mnogo pomogli u ovoj pobedi. Činjenica je da Lebron uliva ogromnu dozu samopouzdanja svojim saigračima, koji bez njega u ekipi ne bi igrali ovako kao što igraju. Klivlend je prava timska ekipa i svaki igrač zna svoju ulogu u njoj, zato su i stigli ovako daleko.

Bulbasor

pre 8 godina

Imao je najgori pocetak utakmice u karijeri (ne samo playoff) s 0/10, prve poene zabio je nakon 17 minuta. A zavrsio utakmicu sa 37p, 18s i 13a. Bolesno!

LeBron Hames

pre 8 godina

Sam protiv svih.Cinjenica je da uputio preko 35 suteva,ali 13as,18sk i 37p je ipak presudilo.Iznenadjujuce dobra igra Houksa,posle 0-2,imali su sut za pobedu pa 2 suta za novi produzetak,plus 2 poraza kuci,to je mnogo neuspeha za polufinale.Tesko da Klivlend moze da uradi nesto u finalu ako budu igrali ovako.Za bar ravnopravan
mec Kajri je neophodan,ali pravi Kajri,a ne ovaj na jednoj nozi,kao sa Bulsima.Navijam za Kavse,ali GSW ima vece sanse za prsten.Pozdrav!

LeBranko

pre 8 godina

Jedan predlog za redakciji b92. Dobro bi bilo kad bi u finalu imali tekstualni prenos na sajtu, iz minuta u minut, kao sto ima za nasu kosarku. Lepo bi bilo komentarisati u toku utakmice i iznositi svoja misljenja. Pozdrav i svako dobro!

JeRemija

pre 8 godina

@Bojan Odgovor na tvoje pitanje je vrlo jednostavan. To je žal za mladost i neobjektivno mišljenje kako je sve bilo mnogo lepše i bolje kad si bio mlad. Evo ja prvi sam recimo obožavao da gledam Batistutu, Anrija, zubu Ronalda i bio ubeđen da bolji napadači od njih zemljom neće hodati. Onda se pojaviše Mesi i Kristijano sa nekim neviđenim brojem golova i brutalnom igrom i naravno da ću sada priznati da su i njih dvojica u grupi najboljih ikada bez ikakve sumnje. Isto je i u košarci.
Lebron je po meni postavio neke neverovatne standarde i sigurno je već sada u top 5 ikada. Ali isto tako ako se pojavi neki igrač koji će više dominirati nego on, biti bolji šuter i igrati još jaču odbranu naravno da ću i tog igrača ubaciti u listu najboljih ikada ma kako se on zvao. Samo ljudi ograničenog razmišljanja su isključivi, nažalost je Barkli jedan od njih.

Kinez

pre 8 godina

Navijam za Klivlend za Lebrona ali nema sta Klivlend da trazi protiv GSW sa ovakvom igrom gde jedino Lebron igra dobro a poneki igrac tek ponekad bljesne. U finalu Klivlend ako uzme 2 pobede to ce biti fenomenalan uspeh, mada deluje mi da ce pre biti 4:1 za GSW ako ne cak i ciscenje. U svakom slucaju Lebron je jos jednom izdominirao, postao drugi igrac po broju tripl dablova u plejofu, postao 6-i igrac po broju poena u plejofu, prvi igrac posle Barklija od 1993 sa ovim brojkama...rekordi se nastavljaju

terza

pre 8 godina

bez love-a i irving-a dovedes tim do 3:0 protiv najboljeg tima u konferenciji... stvarno je kralj. jedva cekam finale sa GS, pitanje je samo koji ce tim pre zavrsiti seriju i odmorniji uci u finale. cleveland-u je odmor preko potreban, tako da cu navijati da houston dobije bar jednu utakmicu (a atlanta nijednu), kako bi veliko finale, u kojem je, s obzirom na okolnosti, GS veliki favorit, bilo sto zanimljivije. da li moze james (figurativno) sam da osvoji prsten? tesko, ali ako uspe, onda je car, a ne kralj!

Pedja

pre 8 godina

Citam komenare i u ovom playoff-u i ne verujem da je 90% vas za Golden State.. Kako ste tolko sigurni da Cleveland nema nikakve sanse sa ovom igrom?! Jednostavno ne volite Lebrona i to je.. Svaka cast Goldenu na sezoni sa 67 pobeda i dosadasnjem playoff-u ali niko od njih nije osvajao prsten i veliki je pritisak.. u sezoni je 1:1.. videcemo.. ovome podseca svake godine sa Miami.. ljudi pricaju kao nemaju sanse protiv Cikaga ako i prodju ceka ih Indijana tek onda nema nista, oni opet prodju opet komentari nemaju sasne protiv San Antonia.. Jedini tim koji je mogao da pobedi Cleveland je upravo San Antonio zbog timske igre i Kawhia koji igra nestvarno dobru odbranu na LeBronu.. u svakom slucaju vidimo se u finalu ;)

StormBGD

pre 8 godina

(NastyB, 25. maj 2015 08:56)

U potpunosti se slazem sa tobom. GSW je mnogo kvalitetniji tim od Kavalirsa. Popunjeni su na svim pozicijama, imaju duzu klupu i nemaju povredjenih igraca. Ono sto moram da dodam je i da kad pogledas tim Atlante i Cikaga, oba tima su takodje kvalitetniji od Klivlenda. Kavalirsi imaju 6-7 igraca u rotaciji plus povredjeni Irving (Lava ne racunam jer je zavrsio sezonu). Od tih 6-7 samo je Dzejms kompletan igrac. Svi ostali su sasvim prosecni igraci, koji bez njega ne bi dobili ni Boston u prvoj rundi plejofa. Ali sve to je samo teorija i sve to je samo analiza. Na terenu se desava nesto sasvim drugacije. Lebron sa ovim prosecni igracima lagano prolazi i Cikago i Atlantu. Ne kazem da GSW nisu za celu klasu iznad ovih timova, ali ja ne bih stavio ruku u vatru da ce se GSW prosetati pored Klivlenda. Jednostavno su Kavsi toliko nepredvidivi, da vise ne znam sta da ocekujem. Pa ovaj Dellavedova postade igrac, ej. Taj lik ima 4 poena po mecu u regularnom delu sezone. Ko je mogao da sanja da ce Shumpert, Smith, Mozgov i Thompson igrati finale NBA lige i to kao starteri?! Ja znam da je Lebron igrac nad igracima, ali sta napravi od ovih likova nisam mogao ni da sanjam. Iskren da budem, svaki put ocekujem da prodje ovaj bljesak Klivlenda i da ih neko onako izuje sa 30-40 razlike(pa ljudi igraju bez Irvinga i Lava koji su davali vise od polovinu poena ovog tima tokom sezone), ali svaki put gledam i ne verujem sta vidim.

Brofasa

pre 8 godina

Još jedna odlična partija JR Smita, Šamperta i Tompsona takodje. Tačno je da LBJ vuče ovu ekipu, ali reći da su ovi igrači prosečni je pogrešno.

East Side pfc

pre 8 godina

Valjda će Hjuston otkinuti bar pobedu kako bi Irving imao još vremena za odmor. Bez njega, šanse Kavsa u finalu gotovo da ne postoje.
(JeRemija, 25. maj 2015 08:46)



Mislim da za NBA finale ima fiksiran datum, a to je 04.06 tako da ce Irving imati vremena da se odmori i nadam se oporavi u potpunosti.

oranje expert

pre 8 godina

iskreno mislim da lebron ce tesko do titule samo zbog sto je gsw bolji team. bice me zao ako izgubi zato sto svi ce da ga kritikuju i da imao 30-8-10 avg u finalu on ce biti krivac krajnje ne fer prema njemu. ako ipak uznu kapa dole. gsw je bolji zato sto su ih zaobisle povrede .

veljko

pre 8 godina

kavsi igrali sa osam igraca, ali merion usao na samo tri minuta, u utakmici koja je trajala 53 minuta. za danasnju pobedu mogu da zahvale i horfordu.

stvarno sumnjam da u ovom stanju mogu da budu sampioni. mnogo fale i lav i irving. mozda su ostali digli nivo igre, osetili zajednistvo i trenutak, ali...

svaka im cast i na do sada pokazanom

LeBranko

pre 8 godina

Ono sto je mene fasciniralo sinoc dok sam gledao utakmicu, bili su skokovi. Cak 18 LeBrona, od toga 8 u napadu. Slazem se da je ocajno otvorio utakmicu sa 0-10, a posle jednostavno nije lako da udjete u seriju kada je ogroman pritisak na vama. Odlicnu izjavu je dao nakon meca, da lideri ekipa i kad igraju lose moraju da preuzmu odgovornost. Mislim da su svi drugi podbacili, osim Samperta i mozda Smita(zbog skokova na kraju). Neverovatno je koliko je Delavedova dobio na samopouzdanju pored LeBrona, da ima neke divljacke suteve. Mislim da ono nije bilo za iskljucenje, ali to sve zavisi od sudije u NBA, kako oni protumace to. U globalu nadam se da ce biti metla sa obe strane i da ce se Lebron i Irving oporaviti i ocekujem spektakl u finalu!

linki

pre 8 godina

Steta za Atlantu, trebali su da dobiju ovu utakmicu samim tim i vrate seriju kuci, ali ovim porazom verovatno je sledeci mec zadnji, iako se nadam da nije. Inace steta i sto je izbacen Horford, jeste da je cini mi se postojala namera da udari Delavedovu ali ipak su mogle sudije i da ga ne iskljuce. inace isti taj Delavedova na identican nacin je povredio Korvera.. Pera samo 13 sekundi u igri, iako je prosecno imao i do 20 tak minuta po mecu u toku sezone u Play off-u 10tak min plafon a sad vise nisu minuti u pitanju nego i sekunde..pozrav

leandro

pre 8 godina

@Jeremija

Hjuston i da uzme jednu pobedu GSW-u to neće produžiti odmor Irvinga. Finale svakako počinje petog juna (mislim da je taj datum), tako da ukoliko se obe serije završe večeras tj sutra sa po 4-0 biće to najduža pauza za finaliste odkako je ovaj sistem plej ofa uveden.

Badass

pre 8 godina

ljudi da se ne lazemo, ovo je dno od igre u kosarkom smislu, nigde lepote u igri, ni gracioznosti, pa bolje da osvoje ili GS ili Hjuston...
bar ljudi igraju ludo I za publiku...

HumanGrowthHormone

pre 8 godina

Uh, izvrstan je ovaj LeBron. Nema se sta reci. Bogami, ako bude: najbolji strelac lige jos bar 9 puta, uzme bar jedan DPOY, jos bar 1 MVP lige, 4 MVP finala, jos bar 4 titule prvaka, podigne prosek poena na 30 u regularnoj sezoni i 33.4 u playoffu, onda stvarno nece biti argumenata da nije bolji od Jordana. Sto jes' jes'-da ucutka sve one Jordanovce :P

D-League

pre 8 godina

Jedva cekam finale jeste LBJ odigrao maestralno i tu nema nista sporno,ali ovoliko promasaja iz igre sigurno kaznjavaju ekipe poput GSW,a i malo ce teze ici protiv Igudale ili cak Grina,pravi duel ce biti Kari-Kajri a sve zavisi od toga u kakvoj je formi Kajri,a to ko je najbolji u istoriji tesko da moze da se odluci kroz ligu je proslo previse kvalitetnih igraca da bi se lista svela na dva imena

Danilo

pre 8 godina

Lebron je razvalio al gledam Smita ,Tomson njih dvojica igraju strasno dobro kao i Sampert pa i Mozgov .Ova ekipa da je cela zajedno sa Varezaom,Lovom i sa zdravim Irvingom je jedina koja moze da se nosi sa ekipama sa Zapada .Ova Atlanta smesno deluje nasuprot njih .Mislim da bez potpuno zdravog Irvinga Klivlend jako tesko moze protiv Golden Stejta .