Nedelja, 03.05.2015.

06:06

Mejveder dobio 'borbu veka'!

Flojd Mejveder pobedio je Manija Pakjaa na poene posle 12 rundi u 'borbi veka', kako je nazvan njihov dugo očekivani duel u Las Vegasu.

Izvor: B92

Mejveder dobio 'borbu veka'! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

208 Komentari

Sortiraj po:

redorm76

pre 8 godina

Dobio? Nisam siguran kad amerikanca izvižde u americi protiv stranog bo0ksera komentar svaki je izlišan. Steko sam utisak da mu je rečeno da je dobio i pre meča samo treba da pazi da ne bude nokautiran:)

lavleo

pre 8 godina

Kad ga u revansu dohvati Pakjao
Bice jao,jao
Nece raspoznavati boje
Pitace ugasio svetlo koje?
Dok nogice veselo mu igraju u ringu
On sanja egipatsku sfingu

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Да илуструјемо: https://www.youtube.com/watch?v=JUOoSLW7TS4
Прва рунда је боља од читаве каријере и Кличка и Мејведера и Пакјаа. Објективно.

Morales

pre 8 godina

Ko sumnja u Floyd Mayweather Jr. najveceg boksera danasnjice nek pogleda niz njegovih pobjeda u mecevima za titulu:
Pacquiao, Maidana 2 x, Alvarez, Guarrero, Cotto, Ortez, Mosley, J.M. Marquez, Hatton, DelaHoya, Baldomir, Judah, Mitchell, Gatti, Bruseles, Corrley, Ndou, Sosa, 2x Jose Luis Castillo, Jesus Chavez, Carlos Hernandez, late Chico Corrales, Gerena, Juuko , Rios, Angel Manfredy, Genaro Hernandez.

brufen_od_400

pre 8 godina

Prženice i ložači parnih kotlova,idite gledajte na VHS-u Šugar Reja,Alija i ostale,ovo vam je 2015.godina,pomirite se sa tim.

Mejveder ga je taktički pobedio,čak štaviše više puta ga je zviznuo uprkos tome,kako kažete,da je "trčao i bežao po ringu".Potpuno zaslužena pobeda.

b.

pre 8 godina

Mislim da je ceo svet razocaran borbom i konacnim pobedikom, a ne samo Srbi. Pogledajte malo vesti i komentare po internetu pre nego sto pocnete od ranog jutra da pljujete svoj narod.

Nebojša

pre 8 godina

Ja imam 25 godina ljudi kažu nekad je boks bio bolji nego danas ovaj meč nisam gledao termin mi nije odgovarao gledao sam neke druge mečeve u zadnjih godinu dana utisak mi je da je američko rvanje iako namešteno puno interesantnije od današnjeg boksa.

Van dam

pre 8 godina

Kakva crna borba veka ? Ova dva pacovceta ?? Ne sramotite se molim vas ovo se odrzalo zbog para i to je sve ... 12 odvratno dosadnih rundi

Čiča Miloje

pre 8 godina

Dzzoni: Jeste Dzzoni, u pravu si! A ima li razloga da ih bilo ko u ovom svetu voli?!? I zašto uopšte da neko voli bilo koga, a pogotovu te odvratne jenkije. A mi Srbi itekako imamo razlog da ih mrzimo! I njih i Nemce i još nekoga... ako ne znaš zašto ostavi malo ovu spravicu iz ruke pa uzmi istoriju...
Nisam čovek koji mrzi bilo koga, ali Ameri nisu zaslužili da ih bilo ko voli i poštuje...

cacanin

pre 8 godina

Kakva bre borba veka?? Ovo je bruka i sramota. Dogovor da se boksuje 12 rundi zbog novca. Poslednji pravi bokser je bio Tajson par minuta (rundi) i nokaut! Pre njega naravno puno vrhunskih sportista.

Sarkazam

pre 8 godina

"zasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks"

Tacno, privatne avione treba zabraniti kad se gleda boks.

Jogogo

pre 8 godina

Што устадох у 4 будала ли сам.Ако је ово борба века ја сам змај!Мејведер трчи у круг измиче се,бежи,трчи,трчи,трчи...то бокс?На целом мечу 5 чистих удараца са обе стране,ко две бакице!

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Ово је комендија од бокса и медијска манипулација прве категорије, ако се упореди са било којим мечом из осамдесетих, са учешћем трилинга: Реј Шугер Леонард, Марвин Хаглер, Томас Хернс. Сви њихови мечеви су допступни на Јутјубу. Епске борбе и прави спортисти (мада је Шугер знао да буде опак провокатор).

daleki sever

pre 8 godina

srbi-juce-dajte livestream,gde moze da se gleda,jedva cekam,razbice ga pakjao lagano...danas-smehotres od boksa,glupi ameri-da li ova konstatacija ima veze sa vezom,namestaljka,ranije je bilo bolje,nisam ni gledao i koga jos to zanima,izgradite fabrike,nisam gledao mec ali znam da je pakjao bio bolji..zakljucak svaki poraz pretvorite u pobedu ili pokusajte da relativizujete pobedu onoga protiv koga navijate

Mijat

pre 8 godina

Lepo sam rekao dve devojcice sa zajedno 90 kg samoo kad ih pogledas sve ti je jasno, koja borba veka sve je namesteno zbog novca i obojici su karijere namestene, namestani su im protivnici samo kako bi se bogatili ljudi oko njih a i oni sami. TUZNO.

komarac u sorcu

pre 8 godina

Koja prevara od boksa, namerno odugovlacili 12 rundi da bi dobili vise para od dogovorenog. Nije ovo borba veka, ovo je borba para, namesteno!

skyfall

pre 8 godina

kad ćete prestati da nasedate na američke spinove? borba veka? ova dva komarca? nema ništa spektakularno u ovom bezveznom meču ... ajde nek neko kaže da je ovo bilo interesantnije od Klička ... naravno, čim ameri piju batine od Klička odnosno nemaju dostojnog protivnika, nevalja mu stil, dosadan je, itd ... pa kome se ne sviđa, čovek je objedinio sve bitne titule u superteškoj, i možete samo da ga mrzite ... za ovu dvojicu je Bog!

HanSolo

pre 8 godina

Ovo je box? Ovo je maženje dve žene.. Osamdesetih je bilo boxa.. Sugar-Ray Leonard, Roberto Duran, Marvin "Marvellous" Hagler, Thomas "Hitman" Hearns... To su bili boxer, a ne ovi manekenci..

Che10

pre 8 godina

Naziv meca posle ove birbe treba da se promjeni u "lazna borba vijeka". I jedan i drugi su po meni akteri iako Flojduto vise ide na ruku. Cini mi se najveci prevarant koga je boks gledao.

Ljuba Moljac

pre 8 godina

i ako volim boks nisam uopste hteo da ustanem i da gledam jer se znalo da ce biti 12 rundi zbog bolesne kinte koju su obojica dobijali iz runde u rundu i ovaj mec je zbog toga i organizovan zbog para,kvalitet boksa ne mogu da komentarisem posto nisam gledao ali pretpostavljam da je bio truba mec,tako da od meca veka nema nista to je samo propaganda da se uzme lova,sto su ocigledno i uspeli.

six

pre 8 godina

"Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA."
@(vaske, 3. maj 2015 08:20)

MMA?!? Hiljade godina razvitka borilackih vestina se svelo na 15-minutno valjanje dva prebildovana covekolika stvora po kavezu. Imaj milosti..

Haiyan

pre 8 godina

Mejveder je klasicna masina za odluke. Jedan od najruznijih stilova boksa ikad.Bezanje,odbrana bezanje,odbrana. Hrabri Meni Pakmen,svaka cast,u realnoj borbi bi ga sasio.

nik

pre 8 godina

Flojd je imao vise CISTIH udaraca i zato je pobedio zasluzeno. Iskreno, nisam njegova pristalica, ali cinjenica je da je najbolji trenutno, inace bi imao bar neki poraz.
Slazem se da je danasnji boks sranje, i da su se 'pravila' izmenila, ali po tim pravilima je Flojd odneo cistu pobedu i sa tim se ljudi moraju pomiriti.
Zivo me interesuje zasto je nekima ovde jedan filipinac blizi od jednog amerikanca, ista su......

Antonio

pre 8 godina

Dok je Tajson boksao ovu dvojicu zajedno da mu ubace u ring u roku od minut oba bi bila na podu nokautirana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (car, 3. maj 2015 09:25)

Slazem se da bi Tajson sa 20godina pocepao ovu dvojicu kao kante.

20 kinte

pre 8 godina

@adidas potpuno si u pravu, Chaves je najbolji borac ikada u tim divizijama, jer je njegov puond for pound lomio protivnike snagom i preciznošću. A za ovoga koji je odvalio da je Pac Latinos, čoveče..... Idi pitaj Markeza šta misli o tvojim izjavama. Podseća me na izjavu jednog borca koji je pre meča sa Čavesom izjavio da "se svi latino borci biju kao meksički taksisti." Proguglaj tu borbu da vidiš kako je prošao.

Hunter

pre 8 godina

Da se Mejveder sastane sa prosjecnim MMA borcem u barskoj tuci ni najbliza bolnica mu ne bi pomogla. A zamislite tek da udje protiv Andersona silve ili Fedora ili Cro Copa u onaj kavez. Au, od njega bi ostao samo novac.

Mr.Dule

pre 8 godina

21 Vek je tek poceo a ovo su nazvali najvecom borbom.Svaka cast akterima ali ono sto su prikazali Julio Cesar Chavez-Oscar de la Hoya pre 20 godina je bila daleko bolja borba koja je sa sobom noslila sve cari boxerske vestine.Da li je sad u pitanju nostalgija ili sta ali ono sto se desavalo generalno pre u sportu sve ovo danas baca u senku.Posle Tajsona,Dzordana,Sene,Sumahera danas ima mnogo vise novca u igri ali manje lepote u sportu.

Predstava za lakoverne

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.
BY 3.0) (absolutezero, 3. maj 2015 09:09)

Bio je on toga svestan ranije. Mislim saopsteno mu je da ce izgubiti mec pre nego sto je ugovor potpisao.

zoran

pre 8 godina

svi smo uglavnom navijali za manija ali zasluzeno je dobio flojd,mani je uradio kolko je mogao,flojd nije bezao nego se izvlacio iz uglova i konopaca kao sto bi svako normalan radio
ako je iko gledao pres konferenciju posle pakjao algieri,kad su pitali algierija zasto nije udarao vise,rekao je da je mani toliko iskusan borac da je bilo nemoguce udariti ga,isti je slucaj i sada,posle ovoga flojd ima moje postovanje mada mi je krivo sto pakjao nije dobio i ovaj mec

Djordje

pre 8 godina

Mejveder je izmislio laži 2009 o pakijau da je koristio steroide, da ne bi dobio batine, Tada je pakijau bio u punoj formi, ovo Sada je samo novac!

Adidas

pre 8 godina

(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)Pakjao nije Latinos veliki poznavaoce boksa. Najbolji bokser ikada je Cavez a on je Latinos. I bio je poznat upravo po tome sto su mu udarci uvek pogadjali metu. Tako da ni konstatacija da je problem Latinskih boraca nepreciznost potpuna budalastina.

absolutezero

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.

Serdjo

pre 8 godina

Posto nisam mogao da nadjem link da gledam, ja pustio film Rocky 1 i više sam uživao nego vi što ste gledali ovaj meč. Aaaadriiijeeen!!!

Neko

pre 8 godina

Tuzno i nepravedno. E sad zamislite da se boksovalo u Manili i da su sve sudije bili Filipinci, kakav bi bio rezultat. Ovo je totalna devalvacija pravog sporta ako takav uopste postoji u danasnje vreme.

Max

pre 8 godina

"Da li je bolji dribler koji zna 10 driblinga, ali prodje tri od cetiri puta ili onaj sto zna jedan, a prodje svaki put"?
Drugim recima, svi znamo kako Floyd boksuje, kako je onda bolji onaj ko sve to zna, dodje i onda ne uradi mnogo/dovoljno/vise (osim ako stvarno niste ubedjeni da je Manny uradio vise)?
Ok, ne volimo ga specijalno zbog stila, ali to je boks - Floyd izazivace "cita" i izgleda, hipnotise. Da li je neko branio Manny-ju da uputi 100-200 udaraca vise (koliko inace ispali)? Jeste, Floyd - osim ako sam Manny nije poludeo. To je boks. Bezanje? Manny ga je par puta drzao po coskovima i nijednom nije ispalio vise od 2x3 (uz to neprecizno). Floyd 148 udaraca iz 435 pokusaja; Manny 81:429...koji Cavic i Felps? Samo ako je Manny prodao, jer ga NISU ostetile americke sudije (mada je 118-110 previse, po mom misljenju - 116-112 ili 115-113 je realno)
Pogledajte Hagler-Leonard, to je tesko za sudjenje - da li vredi nesto vise "mekih" udaraca ili nesto manje, ali jakih.
Najvise sto je Manny mogao da dobije je nereseno, ali nije krenuo da radi (angazovanije) sve do cetvrte runde i tako je postedeo Floyda na samom pocetku (sto je po mom misljenju bilo pogresno, jer bi trebalo da je od njih dvojice Manny izdrzljiviji).
Revans bi bio interesantan, ali vise nema (ni finansijske) potrebe. Posto je mec bio osrednji, niko nece dati 100USD za PPV u septembru.
Steta sto nije bilo atraktivnije, boks ipak propada.
Neko priziva Kubance, nadam se da ce to doneti nesto novo.

vaske

pre 8 godina

Pogodio sam samo da ce biti 12 rundi...sto nije bilo tesko jer je Mejveder ionako rekoa da ga samo pare zanimaju.

Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA.

12 rundi za*ebancije za sisanje ovaca od para sa "mecom veka".

igor ns

pre 8 godina

Doduše, trebalo bi dodati i pojašnjenje da boks u ovom veku, nema nikakve veze sa sportom koji se pod istim imenom odvijao u prošlom veku!

Nikola, boks fen

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)
(aaca, 3. maj 2015 06:55)

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih latinosa je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.

Zoki Falcon

pre 8 godina

Svi današnji šampioni u boksu treba da se svaki dan zahvaljuju Bogu zato što kubanski bokseri ne učestvuju u profesionalnom boksu!
Nadajmo se da će u svetlu otopljavanja američko-kubanskih odnosa i tom e doći kraj, pa ćemo videti koliko zaista vredi današnji profesionalni boks!

TMT

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rio, 3. maj 2015 06:56)


Cuj izlupao ga ko Loncic, ni cetvrtina tih udaraca ga nije dotakla, Floyd ima savrsenu odbranu i cak i kad izgleda da ga biju vidi se da sve to zavrsava u njegovim rukavicama, sto je i on sam naglasavao negde pri kraju kad je govorio "Nope" prilikom svih "udaraca" Menija.

Nezasticeni svedok

pre 8 godina

Kad se mec dve dedice od po 4 banke svaki naziva borbom veka, onda je jasno da je tu nesto debelo trulo. Pro sport je uvek bio prevara, samo se to jos jednom potvrdio.
Ipak ou stara vremena gledali smo neke spektakularne meceve, Ali Frejzer, Foreman Ali, Norton....danas klinci moraju da gledaju u OVO, misleci da je to boks.
Zato se i okrecu "sportovima" gde se siba nogom u vugla, trpaju prsti u oci i davi protivnik.
Jadno.

Vlada

pre 8 godina

Pakjao nije latinos, on je Filipinac, Azijat, a ta zemlja se nalazi daleko od Latinske Akerike. Atlas u ruke pa prelistaj.

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih LATINOSA je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.
(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)

steni

pre 8 godina

Od kada se bore mejveder i klicko boks je postao najdosadniji u istoriji, pokazalo se koliko reklama moze da bude jaka, i od gluposti napravi tzv "borbu veka", toliki novac za ovako nesto mislim smesno.

Nagatomi

pre 8 godina

Mejveder bolji, mora mu se priznati da je bolji borac. Pacman je bio u srcima mnogih jer je bio sto ameri kazu underdog, ali sve u svemu odlican blockbuster koji je svet popusio. Pare su se uzele, od boksa nismo dobili ono sto smo zeleli, a opet gledali smo 12 solidnih rundi. MMA je trenutno 10 puta atraktivniji sport, ali nazalost jako, jako slabo placen, a borci su fantasticni. Kao sto neko rece boks je umro odlaskom Tajsonove generacije, u tu grupu spadaju Lenoks, Holifild i ostali.

zoran

pre 8 godina

flojd proracunato pobedio ali zasluzeno,pakjao je uradio sto je mogao mada sam ocekivao da ce da ga razbije ko kantu,bese neki strim,sreca..

Gatti

pre 8 godina

Mec kako sam i ocekivao dobio Mayweather. Zasluzeno. Nije spektakularan mec. Floyd je vodio mec, uglavnom na centru ringa. Kretanje, odbrana, dobar timing, brzi udarci su mu doneli runde, ne ubjedljivo, ali zasluzeno. Pacquiao je svoje runde dobio dominantije, imao protivnika u uglu, mozda i potresao Floyda. Ali bodovanje i pravila su jasna, boduje se svaka runda. Pacquiao nije uspijevao skratiti ring sem u par rundi, nije imao serije udaraca kao u drugim mecevima. Mayweather je boksovao takticki i neosporno zasluzeno pobijedio. Nakon meca, Pacquiao je izjavio da misli da je pobijedio i da Floyd nije nista uradio, nakon cega ga je reporter razuvjerio, rekavsi da je i on svjedok zasluzene pobjede Mayweather, te da je Manny bio onemogucen da boksuje svojim stilom zbog dominacije protivnika. Zasluzena pobjeda Mayweather, bez sumnji i u skladu sa pravilima boksabi bodovanja. Svaka cast obojici boksera zbog svojih izuzetnih karijera. Iz ovog meca pamtice se samo rezultat. Pobjednik -Floyd Mayweather Jr.

MarkoDj

pre 8 godina

Ja definitivno ne poznajem vise ovaj sport!
Sta li su sudije videle sto ja nisam, pa da lagano dodele jednoglasnu popedu Ameru! Da su mu dodelili nereseno pa da covek i ima razumevanja!
Ovo je najvise licilo na Felps-Cavic zbog novca i rekorda 50:0, sto se nije ponovilo od Marcana ako se ne varam!
Filipinac je jednostavno morao knock-out Amera da bi dobio!!!

glory

pre 8 godina

Gledao sam borbu.Potpuno nezasluzena pobeda Mejveder-a.Nista nije pokazao, celo vreme u defanzivi i ocigledno je da su ovde neke druge stvari u pitanju.Pakjao je po meni zasluzio pobedu,publika je to jasno rekla.
Kakva "borba veka",kakvi bakraci.Daleko je to od starih majstora i velikih borbi.Samo se misli o suskama.
Dzaba vam ovakve najave i pompa.Gledaoci totalno razocarani.

Čuvalo

pre 8 godina

E svaka im cast, ovo je najvece prodavanje magle u istoriji sporta, zavrsi se ½borba vijeka½, uzese ogromnu lovu, a ni jednu modricu nisu zaradili.
Sto neko vec rece, veca je borba bila sa stream-om.

SashaCHI

pre 8 godina

Vecina ljudi simpatise Pacquiaa, ja takodje, i jeste da je bio ofanzivniji, ali Mayweather je pogodio vise puta. To se boduje i sa te strane pobeda je cista. U boksu se ne boduje snaga udaraca i umetnicki dojam.
Inace, gledao sam mec u baru u Chicagu i 80% ljudi je navijalo za Pacmana. Procenjuje se da je bruto zarada 400 miliona, a njih dvojica dele oko 200 miliona (60% Mayweather/40% Pacquiao).

Filip

pre 8 godina

Da je Pakjao samo malo vise napadao u nekim momentima bilo bi drugacije al verovatno ni on nije smeo da se otvori previse iako je imao sansu

Mare

pre 8 godina

Kakvi carevi ovi sa SOSa sto su prenosili mec. Seoske lige i mec veka. Dragisa legendo.
PS. Salu na stranu, mnogo mi je zao sto je izgubio zbog ove sirotinje na Filipinima.

Koliko nerealnih ljudi ovde

pre 8 godina

Ne zaje*avajte. To sto vi volite 'coveka iz naroda i napadaca Menija' ne znaci da mu Flojd nije odrzao lekciju boksa. Mada u globalu slab mec za ono sto se ocekivalo

deklica

pre 8 godina

Savršen streaming sa Nova TV je bio na dnevnik.hr, bez seckanja i pikselizacije... Posto je bio samo za Hrvatsku, Hola vpn plug-in za Chrome perfektno odradi posao...

boks?

pre 8 godina

Net je mnogo bagovao, pa mozda ovo nisam najbolje odgledao, ali po onom sto jesam nije mi jasno kako je Mejveder dobio. Covek se iskljucivo branio, da ne kazem bezao. Koliko znam u boksu su bitni i udarci.

stevan

pre 8 godina

Kakvo pranje novca, hiljadu karata pušteno u prodaju ostalo podeljeno. Između njih dvojice podeljeno preko 300 miliona dolara, nek mi neko kaze da je sve ovo pošteno zarađeno?

Alex

pre 8 godina

Sramotna odluka sudija pa sta je ovo. Kako se to boduje, dovoljno je da samo Mejveder pipne Menija i to je jedan udarac. A taj udarac ima snagu kao da ubijas muvu. Mejveder nije nijednom zadao dva vezana udarca, jedan pa se povuce i bezi u konopce.

Lepo neko rece ovog Mejvedera ko da Murinjo trenira totalna defanziva. Fin savet je dobio samo bezi po ringu i pipaj Menija a americke sudije ce to da beleze kao udarac. Fuuuuuuj

nikolaaaaaa

pre 8 godina

Presmesno...da Flojd defanzivac pobedi na poene..ceo mec bezi,ma daaj..mozda i jeste dobio na poene,ali ovo je smesno...Toliko udaraca Pakjaa,napada,diktiranja tempa,agresivnosti...I u pravu je PacMan kada je rekao da je tesko nokautirati nekoga ko bezi....Koliko boks umire iz godine u godinu.....Razocaran sam borbom

reee

pre 8 godina

izasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks

LjAXE

pre 8 godina

Vec se prica o rimecu. Tako se uzimaju pare. Don King je znao kako da ih uzme iz nasih dzepova a i ovi su maheri. Los mec, pitanje na ovom nivou da li i moze da se desi nesto nepredvidivo. Preko milijardu doloresa je u pitanju. Plus kladionice i sve ostalo. Novac je odavno zasenio sport.

Mario Ri

pre 8 godina

Ljudi jesam ja lud ili su sva tri suca ameri? Hahahahahahahaha, pa Pakjao i da ga je nokautirao ne bi dobio. To kao da u finalu SP igraju Nijemci i Argentinci i sudac Argentinac svira tri penala za svoje od 80-90 , a do 79 su gubili 2-0. Hvala ti Boze sto postoje sportovi gde ima postenja kao sto su nogomet i kosarka. Rezultat je pred ocima svima. A i da ne govorimo da su 10 puta bolji od ovog. Eto jos malo pa polufinala LP pa da zapravo uzivamo :) . Pozdrav svima.

mrkmlnkvc

pre 8 godina

Ako je Mejveder ovo dobio, onda sam ja gledao pogresnu borbu. Covek ga nije udario tri puta za 12 rundi. Branio se, bezao po ringu i par puta probao direktom iz kontre. Kad god je krenuo napred dobio je kontra udarac i bio uzdrman, a onda su sledile serije Pakjaa i Mejveder bi se branio do kraja te runde. Nisam neki bokserski strucnjak, ali sam ubedjen da je Pakjao ovo dobio. Sad sam cak sklon da poverujem u teorije zavere i da su ovde novac i Amerika odradili svoje.

The KING

pre 8 godina

Americka propaganda,jedan osrednji mec nista vise Flojd Mejveder takticki bolji borac od Pakja ali po meni je ovo kradja moralo je da bude neresno...Meni je najsokantniji utisak ostavila borba pre meca Mejveder VS Pakjao znaci niko ne gleda borbu svi negde zverlaju kao da je ring prazan,gledam ocima i neverujem Americka VIP seljana kao Srpska nema tu razlike samo da budu vidjeni.

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

Nikola

pre 8 godina

Odgledao sam ceo mec. Pakijao je bio veoma agresivan i zadavao je dosta udaraca, ali, 3/4 tih udaraca nisu udarili Mejvedera. Lepsi i agresivnije boks od strane Pakmana, steta sto nije pobedio. Nazalost, pobedila je Mejvederova duza ruka i defanziva.

objavite please

pre 8 godina

Cekaj, onda sam ja neku drugu borbu gledao? Koja nepravda, pa ovo je bila igra macke (Pakjao) i misa (Mejveder) i onda ovako sramna odluka. Pa ljudi, to je kao da Barca dobije sad Bajern 3:0 , ali sudac nakon 90 min odluci da Bajern ipak pobjedjuje. Ne gledam vise boks. Mozda se predomislim tamo negdje 2030.

laoshan

pre 8 godina

Navijao sam za Menija ali je odboksovao jednu od najlosijih borbi u karijeri. Nije se kretao puno, veoma statican, i sve u svemu lak plen za Mejvedera.

Poruka za sve vas koji mislite da je Meni pobedio:
Poenta boksa je udaris protivnika a Meni je malterne promasio sve udarce. To sto je bio aktivniji borac u toku meca ne znaci da treba da pobedi. Udarci se racunaju a Menijeve u toku ovog meca mogu da nabrojim na prste obe ruke. I ocekivalo se da Meni bude aktivniji borac jer Mejveder je defanzivni borac koji udara iz kontre ali ako ne pogadjas ne mozes da pobedis. Cini mi se kao da je bio lenj na nogama. Stajao je ispred Mejvedera i malterne nista nije radio. Kada je pokusavao da udari u vecini slucajeva je promasio i popio udarac iz kontre. Mislio sam da je mnogo bolji borac od ovoga sto je prikazao. Nikakvu finesu u svom stilu nema, nijednu varku nije bacio, uradi kombinaciju i u svaki udarac unese punu snagu i sve promasi. Razocarao me je kao borac... Potpuno zasluzena pobeda Mejvedera.

razocaran sam u boks

pre 8 godina

ovo je najveca bruka sudija koju sam vido u zivotu!manny je imao vise udarca u serijama i sve vreme ga jurio po ringu i tarzio borbu dok je maywether bezao izbegavajuci borbu i gledao samo da zada po neki udarac iz kontre, i onda mu sudije dodele pobedu da bi mu zvizdala svoja poblika americi na proglasenju pobednika!ako bas amerikanci nisu hteli da daju pobedu pacquiau mogli su da presude nereseno a ovako utisak mi ostaje bedan sto se tice vecerasnjeg dogadjaja!

Vucke

pre 8 godina

Totalno nezanimljiv mec..Mejvederov stil kao kobra' definitivno ne odgovara nijednom bokseru..Pakjao djelovao bespomocno..200 miliona u čeku za Floyda...o maj gad..povlaci se u septembru,koliko god bio neatraktivan bokser,ostace kao neporazen i pricace se generacijama..Legenda definitivno iako ga ne volim..

Nigger

pre 8 godina

Iako sam navijac Pakjaa, pokusavao sam objektivno da odgledam mec. Ubedjen sam da je Pakjao bolje boksovao, imao je inicijativu tokom veceg dela meca, zadao je i neke cistije udarce, jurio protivnika po celom ringu.
Mejveder odlicna defanziva (dugo nisam video boksera sa takvom eskivazom), ima duze ruke i lepo zadaje udarce iz kontre. Mada je prljav igrac, zadaje i niske udarce, a o grljenju da ne pricam.

Moja neka laicka procena je 60-40 u korist Pakjaa. Mada je moglo mozda i nereseno da bude, NIKAKO pobeda Mejvedera i to jednoglasnom odlukom sudija.
NAMESTALJKA!!!

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

Djokan

pre 8 godina

Covek koji vazi za nepobedivog za 12 rundi da nije posteno zadao nijedan udarac, a pobedi mi deluje tako smesno, ta bodovanja u boxu su smejurija.
Dovoljno je da kljucas malo po glavi ako imas ogromne ruke i dobijas na poene. Nisam video smesnije sampione od Klicka i Mejvedera.

Mrmac

pre 8 godina

Jedan teži za 200 a drugi za 120 mil. dolara.Nisu se ni oznojili za malo više od pola sata.Negde je možda Tajson bio poslednji veliki šampion u profi boksu.U poslednjih petnaestak,dvadeset godina smejurija u kojoj je srce i veština poslednja stavka.Ja na sreću pamtim vremena od Patersona,Nortona,Alija,Frejzera,pa u nižim kategorijama Rej Šugera,Haglera i ostalih.Nema više odavno ni velikih boksera ni velikih šampiona.Ovu dvojicu šminkera bi Marvin nalupao zajedno u ringu.Šta još reći za ovu "borbu" jutros sem da je bilo 36 min. izgubljenog vremena ...bar za gledaoce i ljubitelje boksa.Nisu se pošteno ni zadihali a kamoli oznojili.

bigl

pre 8 godina

Meni je morao bolju taktiku da smisli. Flojd je boksovao kako i uvek boksuje,drzao ritam i skupljao poene. Malo je razocarao Pakijao pogotovo sto u poslednje dve runde nije isao na sve ili nista a gubio je.
Flojd je opet pokazao da iako ruzno boksuje to upali svaki put :/

SinCity

pre 8 godina

Citam komentare i vidim koliko ljudi kod nas ne znaju ama bas nista o boksu, Floyd pobedio lagano, to je boks Hit but don't get hit, jednostavno nikakve zavere, namestaljke....Floyd veci od PacMan-a, jaci, duze ruke, bolja defanziva, kolicina udaraca koji su zadati i zavrsili na oba boksera idu na stranu Floyd-a ,pogledajte statistiku, a iskreno ne znam sta ste gledali ako ste mislii da je PacMan trebao da pobedi. Toliko i pozdrav iz Vegasa

Vlasta

pre 8 godina

Pakjao je kontrolisao meč, bio je ofanzivniji, agresivniji, konkretniji, mada nije i dominirao. Mejveder je kružio i kružio, ne upuštajući se u razmene udaraca, u pojedinim trenucima je i izbegavao borbu (čak ga je i trener/otac prekorio zbog toga). Od trojice sudija, dvojica iz Nevade (gde i Flojd živi), jedan iz Konektikata. Ovo je slična priča kao kada je Meni boksovao sa Timoti Bredlijem - Meni bio bolji, a Bredli pobedio. Sve u svemu, borba ništa posebno. Aj ćao!

nemanja

pre 8 godina

Kao i mnogo puta do sada, laički komentari se isčuđavaju "kako pobedi Mayweather"...pogledajte ponovo pažljivo, pa ćete videti da je većina Pacmanovih udaraca išla u prazno, eskivirana i blokirana, a pola udaraca Mayweathera niste ni videli. Imao je Mayweather i težih protivnika do sada. Pacquiao je prošao svoje najbolje vreme, da je bilo pre 5 godina bilo bi teže za Floyda, ali sve u svemu bolji je bokser.

Alex

pre 8 godina

Imao sam malo srece sa streamom. Jureci naletim na neki francuski koji je solidno radio. Jedan do dva seckanja po sekund dve po rundi. Pristojno.

Pobeda Mejvedera uvreda ljudske pameti.

Kospica

pre 8 godina

Katastrofa. Pakjao napada i grize ceo mec, a Mejvejder se samo brani i iz kontre udari pokoji put. Mislim da je Manu trebalo da pobedi ili u najmanju ruku da bude nereseno.

butragenjo

pre 8 godina

bavim se boksom 17 godina i mogu reci da je flojd neuporedivo bolji bokser. mani ima veoma skromnu tehniku i znanje i odmah se vidi da se nije bavio olimpijskim boksom. bog mu je dao veliku snagu i brzinu i to je to od njega. sa druge strane flojd ima materiju u malom prstu i veliki je majstor. realno bodovan mec, iako mi je srce bilo uz pakjaoa

Nebojsa

pre 8 godina

Smece jedno, i glupi linkovi. Nadjem odlican link u 11 rundi. Ostala smeca seckaju. Na kraju odgledam 2 runde koje su smesne. Bitno da se kod nas prenosi svaki celendzer u tenisu, ali za boks nema mesta.

satelit

pre 8 godina

Flojd 10 rundi bezao i zadao nekoliko udaraca,kalkulantski boks.Pakjao boksuje srcem i napadacki.Mejveder je fizicki jaci i to je presudilo,mada su sudije preterale u bodovanju

ovca

pre 8 godina

Ni B od borbe veka, a kako su sudije bodovale to je tek kriminal (možda je Mejveder i bio bolji ali ne za ovu razliku sigurno)... Elem, ovo je sve biznis, i sve ide ka tome da će biti revanša i još para za sve učesnike, s tim što sledeći put neću ustati u 4 da bih ih gledao jer nisu zaslužili današnjom izvedbom, a budale koje su platile da bi ovo gledale preko tv-a tek žalim.

Bokser

pre 8 godina

Umorio sam se gledajuci ove strimove, gde mi svaku sekundu secka pa mi je to malo uskratilo uzitak.. Mislim da je Pakjao bio bolji i da je imao vise poena, ali nadam se da gresim i da sudije nisu radili u korist Mejvedera.. Sve u svemu nije los mec, ali steta sto nisu oni odlucivali o pobedniku tacnije sto nije bilo nokauta..

milosh-nish

pre 8 godina

jednom glup sport(pravila),da nije bilo spursa i klipersa,nema teorije da bih gledao ovo smaranje 12 rundi u kom je pobedio lik koji bolje bezi/trci jer je u stvari crnac :D

kewl_bron

pre 8 godina

Ma koja borba veka. Prossecan mec sa vrlo jako pravih udaraca. Takodje,razocaran sam sto je Pakjao izgubio,po meni nepravedno,ali naravno, znalo se da je namesten mec jos pre pocetka da bi Mayweather ostao neporazen...

GM

pre 8 godina

Deseta odmeravanje snaga kao na pocetku, 11. za Flojda, 12. za Menija blago.

Sve u svemu, mnogo manje od ocekivanog. Ovako mogu barem jednom mesecno da boksuju, a ne da cekaju pet godina.

deklica

pre 8 godina

Pa da, šta se očekivalo, u Americi, američke sudije... Morao je Pakjao da ide na veći rizik, jer na bodove ovo nije mogao da dobije...

sone

pre 8 godina

sta je ovo pero kategorija ni jedan normalan napad i udarac i ja ostao da gledam pilicare klasicne nema udarca bez 100 kg ovo je mec veka hahha moze biti u ovoj kategoriji mec veka a to sigurno nije ni u toj kategoriji a da ne pricam o ostalim kategorijama...mediji rade posao

Stefan

pre 8 godina

Pakjao je upravo rekao da misli da je pobedio. Ja se ne slazem. Bilo je gusto. Mani je mnogo vise napadao, ali je i vise masio. Mani od 50 zamaha, zada 15 udaraca. Flojd od 30 zamaha, zada 20. Tehnicki je Flojd nadmudrio Pakjaa, iako sam svim srcem navijao za Pakmena. Steta, nadam se da ce biti revansa...

imenabez

pre 8 godina

Namesteno,kada se ocekivalo da pacman krene na njega oni se pre 12 runde grle nesto u paketu sa bracom Klicom ovaj sport je SKROZ PROPAO

Blija

pre 8 godina

Mejveder na poene, nisam gledao boks ali mi se cini da je ovo mnogo vise napravljeno kao show za uzimanje para nego prava tuca, ej milijardu $ kruzi oko celog spektakla??

Bednik

pre 8 godina

Koliko je glup taj boks,Pakjao je napadao svo vreme,dominirao,vise puta udario u glavu Mejvedera,i na kraju pobedi Mejveder,kako,ne znam.Po meni je ovo ubedljiva pobeda Pakjaa,svaka mu cast!

pacman

pre 8 godina

Po meni je pokraden Pakjao. Mejveder je celu borbu bezao, tek ja na neke trenutke pokusavao da uradi nesto. Pakjao celu borbu bio bolji.

aaca

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)

Rio

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj

Rio

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj

satelit

pre 8 godina

Flojd 10 rundi bezao i zadao nekoliko udaraca,kalkulantski boks.Pakjao boksuje srcem i napadacki.Mejveder je fizicki jaci i to je presudilo,mada su sudije preterale u bodovanju

reee

pre 8 godina

izasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks

milosh-nish

pre 8 godina

jednom glup sport(pravila),da nije bilo spursa i klipersa,nema teorije da bih gledao ovo smaranje 12 rundi u kom je pobedio lik koji bolje bezi/trci jer je u stvari crnac :D

igor ns

pre 8 godina

Doduše, trebalo bi dodati i pojašnjenje da boks u ovom veku, nema nikakve veze sa sportom koji se pod istim imenom odvijao u prošlom veku!

vaske

pre 8 godina

Pogodio sam samo da ce biti 12 rundi...sto nije bilo tesko jer je Mejveder ionako rekoa da ga samo pare zanimaju.

Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA.

12 rundi za*ebancije za sisanje ovaca od para sa "mecom veka".

Nikola

pre 8 godina

Odgledao sam ceo mec. Pakijao je bio veoma agresivan i zadavao je dosta udaraca, ali, 3/4 tih udaraca nisu udarili Mejvedera. Lepsi i agresivnije boks od strane Pakmana, steta sto nije pobedio. Nazalost, pobedila je Mejvederova duza ruka i defanziva.

Bednik

pre 8 godina

Koliko je glup taj boks,Pakjao je napadao svo vreme,dominirao,vise puta udario u glavu Mejvedera,i na kraju pobedi Mejveder,kako,ne znam.Po meni je ovo ubedljiva pobeda Pakjaa,svaka mu cast!

butragenjo

pre 8 godina

bavim se boksom 17 godina i mogu reci da je flojd neuporedivo bolji bokser. mani ima veoma skromnu tehniku i znanje i odmah se vidi da se nije bavio olimpijskim boksom. bog mu je dao veliku snagu i brzinu i to je to od njega. sa druge strane flojd ima materiju u malom prstu i veliki je majstor. realno bodovan mec, iako mi je srce bilo uz pakjaoa

Serdjo

pre 8 godina

Posto nisam mogao da nadjem link da gledam, ja pustio film Rocky 1 i više sam uživao nego vi što ste gledali ovaj meč. Aaaadriiijeeen!!!

six

pre 8 godina

"Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA."
@(vaske, 3. maj 2015 08:20)

MMA?!? Hiljade godina razvitka borilackih vestina se svelo na 15-minutno valjanje dva prebildovana covekolika stvora po kavezu. Imaj milosti..

komarac u sorcu

pre 8 godina

Koja prevara od boksa, namerno odugovlacili 12 rundi da bi dobili vise para od dogovorenog. Nije ovo borba veka, ovo je borba para, namesteno!

boks?

pre 8 godina

Net je mnogo bagovao, pa mozda ovo nisam najbolje odgledao, ali po onom sto jesam nije mi jasno kako je Mejveder dobio. Covek se iskljucivo branio, da ne kazem bezao. Koliko znam u boksu su bitni i udarci.

Mijat

pre 8 godina

Lepo sam rekao dve devojcice sa zajedno 90 kg samoo kad ih pogledas sve ti je jasno, koja borba veka sve je namesteno zbog novca i obojici su karijere namestene, namestani su im protivnici samo kako bi se bogatili ljudi oko njih a i oni sami. TUZNO.

Čuvalo

pre 8 godina

E svaka im cast, ovo je najvece prodavanje magle u istoriji sporta, zavrsi se ½borba vijeka½, uzese ogromnu lovu, a ni jednu modricu nisu zaradili.
Sto neko vec rece, veca je borba bila sa stream-om.

Jogogo

pre 8 godina

Што устадох у 4 будала ли сам.Ако је ово борба века ја сам змај!Мејведер трчи у круг измиче се,бежи,трчи,трчи,трчи...то бокс?На целом мечу 5 чистих удараца са обе стране,ко две бакице!

steni

pre 8 godina

Od kada se bore mejveder i klicko boks je postao najdosadniji u istoriji, pokazalo se koliko reklama moze da bude jaka, i od gluposti napravi tzv "borbu veka", toliki novac za ovako nesto mislim smesno.

Blija

pre 8 godina

Mejveder na poene, nisam gledao boks ali mi se cini da je ovo mnogo vise napravljeno kao show za uzimanje para nego prava tuca, ej milijardu $ kruzi oko celog spektakla??

ovca

pre 8 godina

Ni B od borbe veka, a kako su sudije bodovale to je tek kriminal (možda je Mejveder i bio bolji ali ne za ovu razliku sigurno)... Elem, ovo je sve biznis, i sve ide ka tome da će biti revanša i još para za sve učesnike, s tim što sledeći put neću ustati u 4 da bih ih gledao jer nisu zaslužili današnjom izvedbom, a budale koje su platile da bi ovo gledale preko tv-a tek žalim.

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Ово је комендија од бокса и медијска манипулација прве категорије, ако се упореди са било којим мечом из осамдесетих, са учешћем трилинга: Реј Шугер Леонард, Марвин Хаглер, Томас Хернс. Сви њихови мечеви су допступни на Јутјубу. Епске борбе и прави спортисти (мада је Шугер знао да буде опак провокатор).

Koliko nerealnih ljudi ovde

pre 8 godina

Ne zaje*avajte. To sto vi volite 'coveka iz naroda i napadaca Menija' ne znaci da mu Flojd nije odrzao lekciju boksa. Mada u globalu slab mec za ono sto se ocekivalo

HanSolo

pre 8 godina

Ovo je box? Ovo je maženje dve žene.. Osamdesetih je bilo boxa.. Sugar-Ray Leonard, Roberto Duran, Marvin "Marvellous" Hagler, Thomas "Hitman" Hearns... To su bili boxer, a ne ovi manekenci..

Haiyan

pre 8 godina

Mejveder je klasicna masina za odluke. Jedan od najruznijih stilova boksa ikad.Bezanje,odbrana bezanje,odbrana. Hrabri Meni Pakmen,svaka cast,u realnoj borbi bi ga sasio.

SinCity

pre 8 godina

Citam komentare i vidim koliko ljudi kod nas ne znaju ama bas nista o boksu, Floyd pobedio lagano, to je boks Hit but don't get hit, jednostavno nikakve zavere, namestaljke....Floyd veci od PacMan-a, jaci, duze ruke, bolja defanziva, kolicina udaraca koji su zadati i zavrsili na oba boksera idu na stranu Floyd-a ,pogledajte statistiku, a iskreno ne znam sta ste gledali ako ste mislii da je PacMan trebao da pobedi. Toliko i pozdrav iz Vegasa

laoshan

pre 8 godina

Navijao sam za Menija ali je odboksovao jednu od najlosijih borbi u karijeri. Nije se kretao puno, veoma statican, i sve u svemu lak plen za Mejvedera.

Poruka za sve vas koji mislite da je Meni pobedio:
Poenta boksa je udaris protivnika a Meni je malterne promasio sve udarce. To sto je bio aktivniji borac u toku meca ne znaci da treba da pobedi. Udarci se racunaju a Menijeve u toku ovog meca mogu da nabrojim na prste obe ruke. I ocekivalo se da Meni bude aktivniji borac jer Mejveder je defanzivni borac koji udara iz kontre ali ako ne pogadjas ne mozes da pobedis. Cini mi se kao da je bio lenj na nogama. Stajao je ispred Mejvedera i malterne nista nije radio. Kada je pokusavao da udari u vecini slucajeva je promasio i popio udarac iz kontre. Mislio sam da je mnogo bolji borac od ovoga sto je prikazao. Nikakvu finesu u svom stilu nema, nijednu varku nije bacio, uradi kombinaciju i u svaki udarac unese punu snagu i sve promasi. Razocarao me je kao borac... Potpuno zasluzena pobeda Mejvedera.

deklica

pre 8 godina

Pa da, šta se očekivalo, u Americi, američke sudije... Morao je Pakjao da ide na veći rizik, jer na bodove ovo nije mogao da dobije...

Zoki Falcon

pre 8 godina

Svi današnji šampioni u boksu treba da se svaki dan zahvaljuju Bogu zato što kubanski bokseri ne učestvuju u profesionalnom boksu!
Nadajmo se da će u svetlu otopljavanja američko-kubanskih odnosa i tom e doći kraj, pa ćemo videti koliko zaista vredi današnji profesionalni boks!

skyfall

pre 8 godina

kad ćete prestati da nasedate na američke spinove? borba veka? ova dva komarca? nema ništa spektakularno u ovom bezveznom meču ... ajde nek neko kaže da je ovo bilo interesantnije od Klička ... naravno, čim ameri piju batine od Klička odnosno nemaju dostojnog protivnika, nevalja mu stil, dosadan je, itd ... pa kome se ne sviđa, čovek je objedinio sve bitne titule u superteškoj, i možete samo da ga mrzite ... za ovu dvojicu je Bog!

kewl_bron

pre 8 godina

Ma koja borba veka. Prossecan mec sa vrlo jako pravih udaraca. Takodje,razocaran sam sto je Pakjao izgubio,po meni nepravedno,ali naravno, znalo se da je namesten mec jos pre pocetka da bi Mayweather ostao neporazen...

Max

pre 8 godina

"Da li je bolji dribler koji zna 10 driblinga, ali prodje tri od cetiri puta ili onaj sto zna jedan, a prodje svaki put"?
Drugim recima, svi znamo kako Floyd boksuje, kako je onda bolji onaj ko sve to zna, dodje i onda ne uradi mnogo/dovoljno/vise (osim ako stvarno niste ubedjeni da je Manny uradio vise)?
Ok, ne volimo ga specijalno zbog stila, ali to je boks - Floyd izazivace "cita" i izgleda, hipnotise. Da li je neko branio Manny-ju da uputi 100-200 udaraca vise (koliko inace ispali)? Jeste, Floyd - osim ako sam Manny nije poludeo. To je boks. Bezanje? Manny ga je par puta drzao po coskovima i nijednom nije ispalio vise od 2x3 (uz to neprecizno). Floyd 148 udaraca iz 435 pokusaja; Manny 81:429...koji Cavic i Felps? Samo ako je Manny prodao, jer ga NISU ostetile americke sudije (mada je 118-110 previse, po mom misljenju - 116-112 ili 115-113 je realno)
Pogledajte Hagler-Leonard, to je tesko za sudjenje - da li vredi nesto vise "mekih" udaraca ili nesto manje, ali jakih.
Najvise sto je Manny mogao da dobije je nereseno, ali nije krenuo da radi (angazovanije) sve do cetvrte runde i tako je postedeo Floyda na samom pocetku (sto je po mom misljenju bilo pogresno, jer bi trebalo da je od njih dvojice Manny izdrzljiviji).
Revans bi bio interesantan, ali vise nema (ni finansijske) potrebe. Posto je mec bio osrednji, niko nece dati 100USD za PPV u septembru.
Steta sto nije bilo atraktivnije, boks ipak propada.
Neko priziva Kubance, nadam se da ce to doneti nesto novo.

aaca

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)

Nezasticeni svedok

pre 8 godina

Kad se mec dve dedice od po 4 banke svaki naziva borbom veka, onda je jasno da je tu nesto debelo trulo. Pro sport je uvek bio prevara, samo se to jos jednom potvrdio.
Ipak ou stara vremena gledali smo neke spektakularne meceve, Ali Frejzer, Foreman Ali, Norton....danas klinci moraju da gledaju u OVO, misleci da je to boks.
Zato se i okrecu "sportovima" gde se siba nogom u vugla, trpaju prsti u oci i davi protivnik.
Jadno.

b.

pre 8 godina

Mislim da je ceo svet razocaran borbom i konacnim pobedikom, a ne samo Srbi. Pogledajte malo vesti i komentare po internetu pre nego sto pocnete od ranog jutra da pljujete svoj narod.

Djordje

pre 8 godina

Mejveder je izmislio laži 2009 o pakijau da je koristio steroide, da ne bi dobio batine, Tada je pakijau bio u punoj formi, ovo Sada je samo novac!

TMT

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rio, 3. maj 2015 06:56)


Cuj izlupao ga ko Loncic, ni cetvrtina tih udaraca ga nije dotakla, Floyd ima savrsenu odbranu i cak i kad izgleda da ga biju vidi se da sve to zavrsava u njegovim rukavicama, sto je i on sam naglasavao negde pri kraju kad je govorio "Nope" prilikom svih "udaraca" Menija.

Nagatomi

pre 8 godina

Mejveder bolji, mora mu se priznati da je bolji borac. Pacman je bio u srcima mnogih jer je bio sto ameri kazu underdog, ali sve u svemu odlican blockbuster koji je svet popusio. Pare su se uzele, od boksa nismo dobili ono sto smo zeleli, a opet gledali smo 12 solidnih rundi. MMA je trenutno 10 puta atraktivniji sport, ali nazalost jako, jako slabo placen, a borci su fantasticni. Kao sto neko rece boks je umro odlaskom Tajsonove generacije, u tu grupu spadaju Lenoks, Holifild i ostali.

Antonio

pre 8 godina

Dok je Tajson boksao ovu dvojicu zajedno da mu ubace u ring u roku od minut oba bi bila na podu nokautirana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (car, 3. maj 2015 09:25)

Slazem se da bi Tajson sa 20godina pocepao ovu dvojicu kao kante.

Adidas

pre 8 godina

(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)Pakjao nije Latinos veliki poznavaoce boksa. Najbolji bokser ikada je Cavez a on je Latinos. I bio je poznat upravo po tome sto su mu udarci uvek pogadjali metu. Tako da ni konstatacija da je problem Latinskih boraca nepreciznost potpuna budalastina.

Sarkazam

pre 8 godina

"zasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks"

Tacno, privatne avione treba zabraniti kad se gleda boks.

SashaCHI

pre 8 godina

Vecina ljudi simpatise Pacquiaa, ja takodje, i jeste da je bio ofanzivniji, ali Mayweather je pogodio vise puta. To se boduje i sa te strane pobeda je cista. U boksu se ne boduje snaga udaraca i umetnicki dojam.
Inace, gledao sam mec u baru u Chicagu i 80% ljudi je navijalo za Pacmana. Procenjuje se da je bruto zarada 400 miliona, a njih dvojica dele oko 200 miliona (60% Mayweather/40% Pacquiao).

Van dam

pre 8 godina

Kakva crna borba veka ? Ova dva pacovceta ?? Ne sramotite se molim vas ovo se odrzalo zbog para i to je sve ... 12 odvratno dosadnih rundi

GM

pre 8 godina

Deseta odmeravanje snaga kao na pocetku, 11. za Flojda, 12. za Menija blago.

Sve u svemu, mnogo manje od ocekivanog. Ovako mogu barem jednom mesecno da boksuju, a ne da cekaju pet godina.

absolutezero

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.

cacanin

pre 8 godina

Kakva bre borba veka?? Ovo je bruka i sramota. Dogovor da se boksuje 12 rundi zbog novca. Poslednji pravi bokser je bio Tajson par minuta (rundi) i nokaut! Pre njega naravno puno vrhunskih sportista.

sone

pre 8 godina

sta je ovo pero kategorija ni jedan normalan napad i udarac i ja ostao da gledam pilicare klasicne nema udarca bez 100 kg ovo je mec veka hahha moze biti u ovoj kategoriji mec veka a to sigurno nije ni u toj kategoriji a da ne pricam o ostalim kategorijama...mediji rade posao

Nebojša

pre 8 godina

Ja imam 25 godina ljudi kažu nekad je boks bio bolji nego danas ovaj meč nisam gledao termin mi nije odgovarao gledao sam neke druge mečeve u zadnjih godinu dana utisak mi je da je američko rvanje iako namešteno puno interesantnije od današnjeg boksa.

Predstava za lakoverne

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.
BY 3.0) (absolutezero, 3. maj 2015 09:09)

Bio je on toga svestan ranije. Mislim saopsteno mu je da ce izgubiti mec pre nego sto je ugovor potpisao.

Neko

pre 8 godina

Tuzno i nepravedno. E sad zamislite da se boksovalo u Manili i da su sve sudije bili Filipinci, kakav bi bio rezultat. Ovo je totalna devalvacija pravog sporta ako takav uopste postoji u danasnje vreme.

Hunter

pre 8 godina

Da se Mejveder sastane sa prosjecnim MMA borcem u barskoj tuci ni najbliza bolnica mu ne bi pomogla. A zamislite tek da udje protiv Andersona silve ili Fedora ili Cro Copa u onaj kavez. Au, od njega bi ostao samo novac.

Che10

pre 8 godina

Naziv meca posle ove birbe treba da se promjeni u "lazna borba vijeka". I jedan i drugi su po meni akteri iako Flojduto vise ide na ruku. Cini mi se najveci prevarant koga je boks gledao.

Djokan

pre 8 godina

Covek koji vazi za nepobedivog za 12 rundi da nije posteno zadao nijedan udarac, a pobedi mi deluje tako smesno, ta bodovanja u boxu su smejurija.
Dovoljno je da kljucas malo po glavi ako imas ogromne ruke i dobijas na poene. Nisam video smesnije sampione od Klicka i Mejvedera.

Nikola, boks fen

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)
(aaca, 3. maj 2015 06:55)

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih latinosa je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.

zoran

pre 8 godina

svi smo uglavnom navijali za manija ali zasluzeno je dobio flojd,mani je uradio kolko je mogao,flojd nije bezao nego se izvlacio iz uglova i konopaca kao sto bi svako normalan radio
ako je iko gledao pres konferenciju posle pakjao algieri,kad su pitali algierija zasto nije udarao vise,rekao je da je mani toliko iskusan borac da je bilo nemoguce udariti ga,isti je slucaj i sada,posle ovoga flojd ima moje postovanje mada mi je krivo sto pakjao nije dobio i ovaj mec

Mrmac

pre 8 godina

Jedan teži za 200 a drugi za 120 mil. dolara.Nisu se ni oznojili za malo više od pola sata.Negde je možda Tajson bio poslednji veliki šampion u profi boksu.U poslednjih petnaestak,dvadeset godina smejurija u kojoj je srce i veština poslednja stavka.Ja na sreću pamtim vremena od Patersona,Nortona,Alija,Frejzera,pa u nižim kategorijama Rej Šugera,Haglera i ostalih.Nema više odavno ni velikih boksera ni velikih šampiona.Ovu dvojicu šminkera bi Marvin nalupao zajedno u ringu.Šta još reći za ovu "borbu" jutros sem da je bilo 36 min. izgubljenog vremena ...bar za gledaoce i ljubitelje boksa.Nisu se pošteno ni zadihali a kamoli oznojili.

Mr.Dule

pre 8 godina

21 Vek je tek poceo a ovo su nazvali najvecom borbom.Svaka cast akterima ali ono sto su prikazali Julio Cesar Chavez-Oscar de la Hoya pre 20 godina je bila daleko bolja borba koja je sa sobom noslila sve cari boxerske vestine.Da li je sad u pitanju nostalgija ili sta ali ono sto se desavalo generalno pre u sportu sve ovo danas baca u senku.Posle Tajsona,Dzordana,Sene,Sumahera danas ima mnogo vise novca u igri ali manje lepote u sportu.

Mario Ri

pre 8 godina

Ljudi jesam ja lud ili su sva tri suca ameri? Hahahahahahahaha, pa Pakjao i da ga je nokautirao ne bi dobio. To kao da u finalu SP igraju Nijemci i Argentinci i sudac Argentinac svira tri penala za svoje od 80-90 , a do 79 su gubili 2-0. Hvala ti Boze sto postoje sportovi gde ima postenja kao sto su nogomet i kosarka. Rezultat je pred ocima svima. A i da ne govorimo da su 10 puta bolji od ovog. Eto jos malo pa polufinala LP pa da zapravo uzivamo :) . Pozdrav svima.

glory

pre 8 godina

Gledao sam borbu.Potpuno nezasluzena pobeda Mejveder-a.Nista nije pokazao, celo vreme u defanzivi i ocigledno je da su ovde neke druge stvari u pitanju.Pakjao je po meni zasluzio pobedu,publika je to jasno rekla.
Kakva "borba veka",kakvi bakraci.Daleko je to od starih majstora i velikih borbi.Samo se misli o suskama.
Dzaba vam ovakve najave i pompa.Gledaoci totalno razocarani.

nemanja

pre 8 godina

Kao i mnogo puta do sada, laički komentari se isčuđavaju "kako pobedi Mayweather"...pogledajte ponovo pažljivo, pa ćete videti da je većina Pacmanovih udaraca išla u prazno, eskivirana i blokirana, a pola udaraca Mayweathera niste ni videli. Imao je Mayweather i težih protivnika do sada. Pacquiao je prošao svoje najbolje vreme, da je bilo pre 5 godina bilo bi teže za Floyda, ali sve u svemu bolji je bokser.

LjAXE

pre 8 godina

Vec se prica o rimecu. Tako se uzimaju pare. Don King je znao kako da ih uzme iz nasih dzepova a i ovi su maheri. Los mec, pitanje na ovom nivou da li i moze da se desi nesto nepredvidivo. Preko milijardu doloresa je u pitanju. Plus kladionice i sve ostalo. Novac je odavno zasenio sport.

The KING

pre 8 godina

Americka propaganda,jedan osrednji mec nista vise Flojd Mejveder takticki bolji borac od Pakja ali po meni je ovo kradja moralo je da bude neresno...Meni je najsokantniji utisak ostavila borba pre meca Mejveder VS Pakjao znaci niko ne gleda borbu svi negde zverlaju kao da je ring prazan,gledam ocima i neverujem Americka VIP seljana kao Srpska nema tu razlike samo da budu vidjeni.

razocaran sam u boks

pre 8 godina

ovo je najveca bruka sudija koju sam vido u zivotu!manny je imao vise udarca u serijama i sve vreme ga jurio po ringu i tarzio borbu dok je maywether bezao izbegavajuci borbu i gledao samo da zada po neki udarac iz kontre, i onda mu sudije dodele pobedu da bi mu zvizdala svoja poblika americi na proglasenju pobednika!ako bas amerikanci nisu hteli da daju pobedu pacquiau mogli su da presude nereseno a ovako utisak mi ostaje bedan sto se tice vecerasnjeg dogadjaja!

brufen_od_400

pre 8 godina

Prženice i ložači parnih kotlova,idite gledajte na VHS-u Šugar Reja,Alija i ostale,ovo vam je 2015.godina,pomirite se sa tim.

Mejveder ga je taktički pobedio,čak štaviše više puta ga je zviznuo uprkos tome,kako kažete,da je "trčao i bežao po ringu".Potpuno zaslužena pobeda.

Bokser

pre 8 godina

Umorio sam se gledajuci ove strimove, gde mi svaku sekundu secka pa mi je to malo uskratilo uzitak.. Mislim da je Pakjao bio bolji i da je imao vise poena, ali nadam se da gresim i da sudije nisu radili u korist Mejvedera.. Sve u svemu nije los mec, ali steta sto nisu oni odlucivali o pobedniku tacnije sto nije bilo nokauta..

Morales

pre 8 godina

Ko sumnja u Floyd Mayweather Jr. najveceg boksera danasnjice nek pogleda niz njegovih pobjeda u mecevima za titulu:
Pacquiao, Maidana 2 x, Alvarez, Guarrero, Cotto, Ortez, Mosley, J.M. Marquez, Hatton, DelaHoya, Baldomir, Judah, Mitchell, Gatti, Bruseles, Corrley, Ndou, Sosa, 2x Jose Luis Castillo, Jesus Chavez, Carlos Hernandez, late Chico Corrales, Gerena, Juuko , Rios, Angel Manfredy, Genaro Hernandez.

Alex

pre 8 godina

Sramotna odluka sudija pa sta je ovo. Kako se to boduje, dovoljno je da samo Mejveder pipne Menija i to je jedan udarac. A taj udarac ima snagu kao da ubijas muvu. Mejveder nije nijednom zadao dva vezana udarca, jedan pa se povuce i bezi u konopce.

Lepo neko rece ovog Mejvedera ko da Murinjo trenira totalna defanziva. Fin savet je dobio samo bezi po ringu i pipaj Menija a americke sudije ce to da beleze kao udarac. Fuuuuuuj

daleki sever

pre 8 godina

srbi-juce-dajte livestream,gde moze da se gleda,jedva cekam,razbice ga pakjao lagano...danas-smehotres od boksa,glupi ameri-da li ova konstatacija ima veze sa vezom,namestaljka,ranije je bilo bolje,nisam ni gledao i koga jos to zanima,izgradite fabrike,nisam gledao mec ali znam da je pakjao bio bolji..zakljucak svaki poraz pretvorite u pobedu ili pokusajte da relativizujete pobedu onoga protiv koga navijate

Ljuba Moljac

pre 8 godina

i ako volim boks nisam uopste hteo da ustanem i da gledam jer se znalo da ce biti 12 rundi zbog bolesne kinte koju su obojica dobijali iz runde u rundu i ovaj mec je zbog toga i organizovan zbog para,kvalitet boksa ne mogu da komentarisem posto nisam gledao ali pretpostavljam da je bio truba mec,tako da od meca veka nema nista to je samo propaganda da se uzme lova,sto su ocigledno i uspeli.

objavite please

pre 8 godina

Cekaj, onda sam ja neku drugu borbu gledao? Koja nepravda, pa ovo je bila igra macke (Pakjao) i misa (Mejveder) i onda ovako sramna odluka. Pa ljudi, to je kao da Barca dobije sad Bajern 3:0 , ali sudac nakon 90 min odluci da Bajern ipak pobjedjuje. Ne gledam vise boks. Mozda se predomislim tamo negdje 2030.

Alex

pre 8 godina

Imao sam malo srece sa streamom. Jureci naletim na neki francuski koji je solidno radio. Jedan do dva seckanja po sekund dve po rundi. Pristojno.

Pobeda Mejvedera uvreda ljudske pameti.

stevan

pre 8 godina

Kakvo pranje novca, hiljadu karata pušteno u prodaju ostalo podeljeno. Između njih dvojice podeljeno preko 300 miliona dolara, nek mi neko kaze da je sve ovo pošteno zarađeno?

Vlasta

pre 8 godina

Pakjao je kontrolisao meč, bio je ofanzivniji, agresivniji, konkretniji, mada nije i dominirao. Mejveder je kružio i kružio, ne upuštajući se u razmene udaraca, u pojedinim trenucima je i izbegavao borbu (čak ga je i trener/otac prekorio zbog toga). Od trojice sudija, dvojica iz Nevade (gde i Flojd živi), jedan iz Konektikata. Ovo je slična priča kao kada je Meni boksovao sa Timoti Bredlijem - Meni bio bolji, a Bredli pobedio. Sve u svemu, borba ništa posebno. Aj ćao!

nikolaaaaaa

pre 8 godina

Presmesno...da Flojd defanzivac pobedi na poene..ceo mec bezi,ma daaj..mozda i jeste dobio na poene,ali ovo je smesno...Toliko udaraca Pakjaa,napada,diktiranja tempa,agresivnosti...I u pravu je PacMan kada je rekao da je tesko nokautirati nekoga ko bezi....Koliko boks umire iz godine u godinu.....Razocaran sam borbom

Nebojsa

pre 8 godina

Smece jedno, i glupi linkovi. Nadjem odlican link u 11 rundi. Ostala smeca seckaju. Na kraju odgledam 2 runde koje su smesne. Bitno da se kod nas prenosi svaki celendzer u tenisu, ali za boks nema mesta.

nik

pre 8 godina

Flojd je imao vise CISTIH udaraca i zato je pobedio zasluzeno. Iskreno, nisam njegova pristalica, ali cinjenica je da je najbolji trenutno, inace bi imao bar neki poraz.
Slazem se da je danasnji boks sranje, i da su se 'pravila' izmenila, ali po tim pravilima je Flojd odneo cistu pobedu i sa tim se ljudi moraju pomiriti.
Zivo me interesuje zasto je nekima ovde jedan filipinac blizi od jednog amerikanca, ista su......

Vlada

pre 8 godina

Pakjao nije latinos, on je Filipinac, Azijat, a ta zemlja se nalazi daleko od Latinske Akerike. Atlas u ruke pa prelistaj.

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih LATINOSA je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.
(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)

Vucke

pre 8 godina

Totalno nezanimljiv mec..Mejvederov stil kao kobra' definitivno ne odgovara nijednom bokseru..Pakjao djelovao bespomocno..200 miliona u čeku za Floyda...o maj gad..povlaci se u septembru,koliko god bio neatraktivan bokser,ostace kao neporazen i pricace se generacijama..Legenda definitivno iako ga ne volim..

Mare

pre 8 godina

Kakvi carevi ovi sa SOSa sto su prenosili mec. Seoske lige i mec veka. Dragisa legendo.
PS. Salu na stranu, mnogo mi je zao sto je izgubio zbog ove sirotinje na Filipinima.

Kospica

pre 8 godina

Katastrofa. Pakjao napada i grize ceo mec, a Mejvejder se samo brani i iz kontre udari pokoji put. Mislim da je Manu trebalo da pobedi ili u najmanju ruku da bude nereseno.

Gatti

pre 8 godina

Mec kako sam i ocekivao dobio Mayweather. Zasluzeno. Nije spektakularan mec. Floyd je vodio mec, uglavnom na centru ringa. Kretanje, odbrana, dobar timing, brzi udarci su mu doneli runde, ne ubjedljivo, ali zasluzeno. Pacquiao je svoje runde dobio dominantije, imao protivnika u uglu, mozda i potresao Floyda. Ali bodovanje i pravila su jasna, boduje se svaka runda. Pacquiao nije uspijevao skratiti ring sem u par rundi, nije imao serije udaraca kao u drugim mecevima. Mayweather je boksovao takticki i neosporno zasluzeno pobijedio. Nakon meca, Pacquiao je izjavio da misli da je pobijedio i da Floyd nije nista uradio, nakon cega ga je reporter razuvjerio, rekavsi da je i on svjedok zasluzene pobjede Mayweather, te da je Manny bio onemogucen da boksuje svojim stilom zbog dominacije protivnika. Zasluzena pobjeda Mayweather, bez sumnji i u skladu sa pravilima boksabi bodovanja. Svaka cast obojici boksera zbog svojih izuzetnih karijera. Iz ovog meca pamtice se samo rezultat. Pobjednik -Floyd Mayweather Jr.

MarkoDj

pre 8 godina

Ja definitivno ne poznajem vise ovaj sport!
Sta li su sudije videle sto ja nisam, pa da lagano dodele jednoglasnu popedu Ameru! Da su mu dodelili nereseno pa da covek i ima razumevanja!
Ovo je najvise licilo na Felps-Cavic zbog novca i rekorda 50:0, sto se nije ponovilo od Marcana ako se ne varam!
Filipinac je jednostavno morao knock-out Amera da bi dobio!!!

Čiča Miloje

pre 8 godina

Dzzoni: Jeste Dzzoni, u pravu si! A ima li razloga da ih bilo ko u ovom svetu voli?!? I zašto uopšte da neko voli bilo koga, a pogotovu te odvratne jenkije. A mi Srbi itekako imamo razlog da ih mrzimo! I njih i Nemce i još nekoga... ako ne znaš zašto ostavi malo ovu spravicu iz ruke pa uzmi istoriju...
Nisam čovek koji mrzi bilo koga, ali Ameri nisu zaslužili da ih bilo ko voli i poštuje...

Filip

pre 8 godina

Da je Pakjao samo malo vise napadao u nekim momentima bilo bi drugacije al verovatno ni on nije smeo da se otvori previse iako je imao sansu

20 kinte

pre 8 godina

@adidas potpuno si u pravu, Chaves je najbolji borac ikada u tim divizijama, jer je njegov puond for pound lomio protivnike snagom i preciznošću. A za ovoga koji je odvalio da je Pac Latinos, čoveče..... Idi pitaj Markeza šta misli o tvojim izjavama. Podseća me na izjavu jednog borca koji je pre meča sa Čavesom izjavio da "se svi latino borci biju kao meksički taksisti." Proguglaj tu borbu da vidiš kako je prošao.

imenabez

pre 8 godina

Namesteno,kada se ocekivalo da pacman krene na njega oni se pre 12 runde grle nesto u paketu sa bracom Klicom ovaj sport je SKROZ PROPAO

mrkmlnkvc

pre 8 godina

Ako je Mejveder ovo dobio, onda sam ja gledao pogresnu borbu. Covek ga nije udario tri puta za 12 rundi. Branio se, bezao po ringu i par puta probao direktom iz kontre. Kad god je krenuo napred dobio je kontra udarac i bio uzdrman, a onda su sledile serije Pakjaa i Mejveder bi se branio do kraja te runde. Nisam neki bokserski strucnjak, ali sam ubedjen da je Pakjao ovo dobio. Sad sam cak sklon da poverujem u teorije zavere i da su ovde novac i Amerika odradili svoje.

Stefan

pre 8 godina

Pakjao je upravo rekao da misli da je pobedio. Ja se ne slazem. Bilo je gusto. Mani je mnogo vise napadao, ali je i vise masio. Mani od 50 zamaha, zada 15 udaraca. Flojd od 30 zamaha, zada 20. Tehnicki je Flojd nadmudrio Pakjaa, iako sam svim srcem navijao za Pakmena. Steta, nadam se da ce biti revansa...

Nigger

pre 8 godina

Iako sam navijac Pakjaa, pokusavao sam objektivno da odgledam mec. Ubedjen sam da je Pakjao bolje boksovao, imao je inicijativu tokom veceg dela meca, zadao je i neke cistije udarce, jurio protivnika po celom ringu.
Mejveder odlicna defanziva (dugo nisam video boksera sa takvom eskivazom), ima duze ruke i lepo zadaje udarce iz kontre. Mada je prljav igrac, zadaje i niske udarce, a o grljenju da ne pricam.

Moja neka laicka procena je 60-40 u korist Pakjaa. Mada je moglo mozda i nereseno da bude, NIKAKO pobeda Mejvedera i to jednoglasnom odlukom sudija.
NAMESTALJKA!!!

bigl

pre 8 godina

Meni je morao bolju taktiku da smisli. Flojd je boksovao kako i uvek boksuje,drzao ritam i skupljao poene. Malo je razocarao Pakijao pogotovo sto u poslednje dve runde nije isao na sve ili nista a gubio je.
Flojd je opet pokazao da iako ruzno boksuje to upali svaki put :/

pacman

pre 8 godina

Po meni je pokraden Pakjao. Mejveder je celu borbu bezao, tek ja na neke trenutke pokusavao da uradi nesto. Pakjao celu borbu bio bolji.

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

zoran

pre 8 godina

flojd proracunato pobedio ali zasluzeno,pakjao je uradio sto je mogao mada sam ocekivao da ce da ga razbije ko kantu,bese neki strim,sreca..

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

deklica

pre 8 godina

Savršen streaming sa Nova TV je bio na dnevnik.hr, bez seckanja i pikselizacije... Posto je bio samo za Hrvatsku, Hola vpn plug-in za Chrome perfektno odradi posao...

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Да илуструјемо: https://www.youtube.com/watch?v=JUOoSLW7TS4
Прва рунда је боља од читаве каријере и Кличка и Мејведера и Пакјаа. Објективно.

redorm76

pre 8 godina

Dobio? Nisam siguran kad amerikanca izvižde u americi protiv stranog bo0ksera komentar svaki je izlišan. Steko sam utisak da mu je rečeno da je dobio i pre meča samo treba da pazi da ne bude nokautiran:)

lavleo

pre 8 godina

Kad ga u revansu dohvati Pakjao
Bice jao,jao
Nece raspoznavati boje
Pitace ugasio svetlo koje?
Dok nogice veselo mu igraju u ringu
On sanja egipatsku sfingu

Hunter

pre 8 godina

Da se Mejveder sastane sa prosjecnim MMA borcem u barskoj tuci ni najbliza bolnica mu ne bi pomogla. A zamislite tek da udje protiv Andersona silve ili Fedora ili Cro Copa u onaj kavez. Au, od njega bi ostao samo novac.

Mario Ri

pre 8 godina

Ljudi jesam ja lud ili su sva tri suca ameri? Hahahahahahahaha, pa Pakjao i da ga je nokautirao ne bi dobio. To kao da u finalu SP igraju Nijemci i Argentinci i sudac Argentinac svira tri penala za svoje od 80-90 , a do 79 su gubili 2-0. Hvala ti Boze sto postoje sportovi gde ima postenja kao sto su nogomet i kosarka. Rezultat je pred ocima svima. A i da ne govorimo da su 10 puta bolji od ovog. Eto jos malo pa polufinala LP pa da zapravo uzivamo :) . Pozdrav svima.

brufen_od_400

pre 8 godina

Prženice i ložači parnih kotlova,idite gledajte na VHS-u Šugar Reja,Alija i ostale,ovo vam je 2015.godina,pomirite se sa tim.

Mejveder ga je taktički pobedio,čak štaviše više puta ga je zviznuo uprkos tome,kako kažete,da je "trčao i bežao po ringu".Potpuno zaslužena pobeda.

Morales

pre 8 godina

Ko sumnja u Floyd Mayweather Jr. najveceg boksera danasnjice nek pogleda niz njegovih pobjeda u mecevima za titulu:
Pacquiao, Maidana 2 x, Alvarez, Guarrero, Cotto, Ortez, Mosley, J.M. Marquez, Hatton, DelaHoya, Baldomir, Judah, Mitchell, Gatti, Bruseles, Corrley, Ndou, Sosa, 2x Jose Luis Castillo, Jesus Chavez, Carlos Hernandez, late Chico Corrales, Gerena, Juuko , Rios, Angel Manfredy, Genaro Hernandez.

SinCity

pre 8 godina

Citam komentare i vidim koliko ljudi kod nas ne znaju ama bas nista o boksu, Floyd pobedio lagano, to je boks Hit but don't get hit, jednostavno nikakve zavere, namestaljke....Floyd veci od PacMan-a, jaci, duze ruke, bolja defanziva, kolicina udaraca koji su zadati i zavrsili na oba boksera idu na stranu Floyd-a ,pogledajte statistiku, a iskreno ne znam sta ste gledali ako ste mislii da je PacMan trebao da pobedi. Toliko i pozdrav iz Vegasa

nik

pre 8 godina

Flojd je imao vise CISTIH udaraca i zato je pobedio zasluzeno. Iskreno, nisam njegova pristalica, ali cinjenica je da je najbolji trenutno, inace bi imao bar neki poraz.
Slazem se da je danasnji boks sranje, i da su se 'pravila' izmenila, ali po tim pravilima je Flojd odneo cistu pobedu i sa tim se ljudi moraju pomiriti.
Zivo me interesuje zasto je nekima ovde jedan filipinac blizi od jednog amerikanca, ista su......

Rio

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj

Koliko nerealnih ljudi ovde

pre 8 godina

Ne zaje*avajte. To sto vi volite 'coveka iz naroda i napadaca Menija' ne znaci da mu Flojd nije odrzao lekciju boksa. Mada u globalu slab mec za ono sto se ocekivalo

butragenjo

pre 8 godina

bavim se boksom 17 godina i mogu reci da je flojd neuporedivo bolji bokser. mani ima veoma skromnu tehniku i znanje i odmah se vidi da se nije bavio olimpijskim boksom. bog mu je dao veliku snagu i brzinu i to je to od njega. sa druge strane flojd ima materiju u malom prstu i veliki je majstor. realno bodovan mec, iako mi je srce bilo uz pakjaoa

six

pre 8 godina

"Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA."
@(vaske, 3. maj 2015 08:20)

MMA?!? Hiljade godina razvitka borilackih vestina se svelo na 15-minutno valjanje dva prebildovana covekolika stvora po kavezu. Imaj milosti..

Mijat

pre 8 godina

Lepo sam rekao dve devojcice sa zajedno 90 kg samoo kad ih pogledas sve ti je jasno, koja borba veka sve je namesteno zbog novca i obojici su karijere namestene, namestani su im protivnici samo kako bi se bogatili ljudi oko njih a i oni sami. TUZNO.

TMT

pre 8 godina

Cekaj, jesam ja poludio ili je ovo najveca prevara u povijesti sporta? Pa Pakjao ga je izlupao ko loncic i izgubio hahahahaha. Sad kontam zasto nitko vise ne shvaca boks ozbiljno. Uzas. Strasno sam razocaran. Fuj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rio, 3. maj 2015 06:56)


Cuj izlupao ga ko Loncic, ni cetvrtina tih udaraca ga nije dotakla, Floyd ima savrsenu odbranu i cak i kad izgleda da ga biju vidi se da sve to zavrsava u njegovim rukavicama, sto je i on sam naglasavao negde pri kraju kad je govorio "Nope" prilikom svih "udaraca" Menija.

laoshan

pre 8 godina

Navijao sam za Menija ali je odboksovao jednu od najlosijih borbi u karijeri. Nije se kretao puno, veoma statican, i sve u svemu lak plen za Mejvedera.

Poruka za sve vas koji mislite da je Meni pobedio:
Poenta boksa je udaris protivnika a Meni je malterne promasio sve udarce. To sto je bio aktivniji borac u toku meca ne znaci da treba da pobedi. Udarci se racunaju a Menijeve u toku ovog meca mogu da nabrojim na prste obe ruke. I ocekivalo se da Meni bude aktivniji borac jer Mejveder je defanzivni borac koji udara iz kontre ali ako ne pogadjas ne mozes da pobedis. Cini mi se kao da je bio lenj na nogama. Stajao je ispred Mejvedera i malterne nista nije radio. Kada je pokusavao da udari u vecini slucajeva je promasio i popio udarac iz kontre. Mislio sam da je mnogo bolji borac od ovoga sto je prikazao. Nikakvu finesu u svom stilu nema, nijednu varku nije bacio, uradi kombinaciju i u svaki udarac unese punu snagu i sve promasi. Razocarao me je kao borac... Potpuno zasluzena pobeda Mejvedera.

Alex

pre 8 godina

Imao sam malo srece sa streamom. Jureci naletim na neki francuski koji je solidno radio. Jedan do dva seckanja po sekund dve po rundi. Pristojno.

Pobeda Mejvedera uvreda ljudske pameti.

Predstava za lakoverne

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.
BY 3.0) (absolutezero, 3. maj 2015 09:09)

Bio je on toga svestan ranije. Mislim saopsteno mu je da ce izgubiti mec pre nego sto je ugovor potpisao.

Čiča Miloje

pre 8 godina

Dzzoni: Jeste Dzzoni, u pravu si! A ima li razloga da ih bilo ko u ovom svetu voli?!? I zašto uopšte da neko voli bilo koga, a pogotovu te odvratne jenkije. A mi Srbi itekako imamo razlog da ih mrzimo! I njih i Nemce i još nekoga... ako ne znaš zašto ostavi malo ovu spravicu iz ruke pa uzmi istoriju...
Nisam čovek koji mrzi bilo koga, ali Ameri nisu zaslužili da ih bilo ko voli i poštuje...

Vlada

pre 8 godina

Pakjao nije latinos, on je Filipinac, Azijat, a ta zemlja se nalazi daleko od Latinske Akerike. Atlas u ruke pa prelistaj.

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih LATINOSA je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.
(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)

Neko

pre 8 godina

Tuzno i nepravedno. E sad zamislite da se boksovalo u Manili i da su sve sudije bili Filipinci, kakav bi bio rezultat. Ovo je totalna devalvacija pravog sporta ako takav uopste postoji u danasnje vreme.

satelit

pre 8 godina

Flojd 10 rundi bezao i zadao nekoliko udaraca,kalkulantski boks.Pakjao boksuje srcem i napadacki.Mejveder je fizicki jaci i to je presudilo,mada su sudije preterale u bodovanju

Nikola, boks fen

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)
(aaca, 3. maj 2015 06:55)

Kratka ali odlicna analiza i jednog i drugog boksera. Zadnja recenica pogadja metu u centar. Problem svih latinosa je da imaju veliku frekvenciju udaraca koji ne zavrsavaju na protivniku nego u vazduhu. Kod Mejvedera je obratno; malo udara ali skoro uvek pogodi. Inace uvek navijam za slabijeg, ovog puta za Pakjaa.

milosh-nish

pre 8 godina

jednom glup sport(pravila),da nije bilo spursa i klipersa,nema teorije da bih gledao ovo smaranje 12 rundi u kom je pobedio lik koji bolje bezi/trci jer je u stvari crnac :D

boks?

pre 8 godina

Net je mnogo bagovao, pa mozda ovo nisam najbolje odgledao, ali po onom sto jesam nije mi jasno kako je Mejveder dobio. Covek se iskljucivo branio, da ne kazem bezao. Koliko znam u boksu su bitni i udarci.

Nigger

pre 8 godina

Iako sam navijac Pakjaa, pokusavao sam objektivno da odgledam mec. Ubedjen sam da je Pakjao bolje boksovao, imao je inicijativu tokom veceg dela meca, zadao je i neke cistije udarce, jurio protivnika po celom ringu.
Mejveder odlicna defanziva (dugo nisam video boksera sa takvom eskivazom), ima duze ruke i lepo zadaje udarce iz kontre. Mada je prljav igrac, zadaje i niske udarce, a o grljenju da ne pricam.

Moja neka laicka procena je 60-40 u korist Pakjaa. Mada je moglo mozda i nereseno da bude, NIKAKO pobeda Mejvedera i to jednoglasnom odlukom sudija.
NAMESTALJKA!!!

reee

pre 8 godina

izasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks

Serdjo

pre 8 godina

Posto nisam mogao da nadjem link da gledam, ja pustio film Rocky 1 i više sam uživao nego vi što ste gledali ovaj meč. Aaaadriiijeeen!!!

skyfall

pre 8 godina

kad ćete prestati da nasedate na američke spinove? borba veka? ova dva komarca? nema ništa spektakularno u ovom bezveznom meču ... ajde nek neko kaže da je ovo bilo interesantnije od Klička ... naravno, čim ameri piju batine od Klička odnosno nemaju dostojnog protivnika, nevalja mu stil, dosadan je, itd ... pa kome se ne sviđa, čovek je objedinio sve bitne titule u superteškoj, i možete samo da ga mrzite ... za ovu dvojicu je Bog!

Bednik

pre 8 godina

Koliko je glup taj boks,Pakjao je napadao svo vreme,dominirao,vise puta udario u glavu Mejvedera,i na kraju pobedi Mejveder,kako,ne znam.Po meni je ovo ubedljiva pobeda Pakjaa,svaka mu cast!

vaske

pre 8 godina

Pogodio sam samo da ce biti 12 rundi...sto nije bilo tesko jer je Mejveder ionako rekoa da ga samo pare zanimaju.

Posle ove smejurije nemoj boxere da cujem kako je boks bolji od MMA.

12 rundi za*ebancije za sisanje ovaca od para sa "mecom veka".

sone

pre 8 godina

sta je ovo pero kategorija ni jedan normalan napad i udarac i ja ostao da gledam pilicare klasicne nema udarca bez 100 kg ovo je mec veka hahha moze biti u ovoj kategoriji mec veka a to sigurno nije ni u toj kategoriji a da ne pricam o ostalim kategorijama...mediji rade posao

Sarkazam

pre 8 godina

"zasla slika na tviteru aerodroma u Las Vegasu, a ono na pisti minimum 30 privatnih aviona. Nema sta dalje da se komentarise. Ovde je novac pobedio, a ne boks"

Tacno, privatne avione treba zabraniti kad se gleda boks.

razocaran sam u boks

pre 8 godina

ovo je najveca bruka sudija koju sam vido u zivotu!manny je imao vise udarca u serijama i sve vreme ga jurio po ringu i tarzio borbu dok je maywether bezao izbegavajuci borbu i gledao samo da zada po neki udarac iz kontre, i onda mu sudije dodele pobedu da bi mu zvizdala svoja poblika americi na proglasenju pobednika!ako bas amerikanci nisu hteli da daju pobedu pacquiau mogli su da presude nereseno a ovako utisak mi ostaje bedan sto se tice vecerasnjeg dogadjaja!

Gatti

pre 8 godina

Mec kako sam i ocekivao dobio Mayweather. Zasluzeno. Nije spektakularan mec. Floyd je vodio mec, uglavnom na centru ringa. Kretanje, odbrana, dobar timing, brzi udarci su mu doneli runde, ne ubjedljivo, ali zasluzeno. Pacquiao je svoje runde dobio dominantije, imao protivnika u uglu, mozda i potresao Floyda. Ali bodovanje i pravila su jasna, boduje se svaka runda. Pacquiao nije uspijevao skratiti ring sem u par rundi, nije imao serije udaraca kao u drugim mecevima. Mayweather je boksovao takticki i neosporno zasluzeno pobijedio. Nakon meca, Pacquiao je izjavio da misli da je pobijedio i da Floyd nije nista uradio, nakon cega ga je reporter razuvjerio, rekavsi da je i on svjedok zasluzene pobjede Mayweather, te da je Manny bio onemogucen da boksuje svojim stilom zbog dominacije protivnika. Zasluzena pobjeda Mayweather, bez sumnji i u skladu sa pravilima boksabi bodovanja. Svaka cast obojici boksera zbog svojih izuzetnih karijera. Iz ovog meca pamtice se samo rezultat. Pobjednik -Floyd Mayweather Jr.

daleki sever

pre 8 godina

srbi-juce-dajte livestream,gde moze da se gleda,jedva cekam,razbice ga pakjao lagano...danas-smehotres od boksa,glupi ameri-da li ova konstatacija ima veze sa vezom,namestaljka,ranije je bilo bolje,nisam ni gledao i koga jos to zanima,izgradite fabrike,nisam gledao mec ali znam da je pakjao bio bolji..zakljucak svaki poraz pretvorite u pobedu ili pokusajte da relativizujete pobedu onoga protiv koga navijate

mrkmlnkvc

pre 8 godina

Ako je Mejveder ovo dobio, onda sam ja gledao pogresnu borbu. Covek ga nije udario tri puta za 12 rundi. Branio se, bezao po ringu i par puta probao direktom iz kontre. Kad god je krenuo napred dobio je kontra udarac i bio uzdrman, a onda su sledile serije Pakjaa i Mejveder bi se branio do kraja te runde. Nisam neki bokserski strucnjak, ali sam ubedjen da je Pakjao ovo dobio. Sad sam cak sklon da poverujem u teorije zavere i da su ovde novac i Amerika odradili svoje.

objavite please

pre 8 godina

Cekaj, onda sam ja neku drugu borbu gledao? Koja nepravda, pa ovo je bila igra macke (Pakjao) i misa (Mejveder) i onda ovako sramna odluka. Pa ljudi, to je kao da Barca dobije sad Bajern 3:0 , ali sudac nakon 90 min odluci da Bajern ipak pobjedjuje. Ne gledam vise boks. Mozda se predomislim tamo negdje 2030.

Nezasticeni svedok

pre 8 godina

Kad se mec dve dedice od po 4 banke svaki naziva borbom veka, onda je jasno da je tu nesto debelo trulo. Pro sport je uvek bio prevara, samo se to jos jednom potvrdio.
Ipak ou stara vremena gledali smo neke spektakularne meceve, Ali Frejzer, Foreman Ali, Norton....danas klinci moraju da gledaju u OVO, misleci da je to boks.
Zato se i okrecu "sportovima" gde se siba nogom u vugla, trpaju prsti u oci i davi protivnik.
Jadno.

steni

pre 8 godina

Od kada se bore mejveder i klicko boks je postao najdosadniji u istoriji, pokazalo se koliko reklama moze da bude jaka, i od gluposti napravi tzv "borbu veka", toliki novac za ovako nesto mislim smesno.

Djordje

pre 8 godina

Mejveder je izmislio laži 2009 o pakijau da je koristio steroide, da ne bi dobio batine, Tada je pakijau bio u punoj formi, ovo Sada je samo novac!

Haiyan

pre 8 godina

Mejveder je klasicna masina za odluke. Jedan od najruznijih stilova boksa ikad.Bezanje,odbrana bezanje,odbrana. Hrabri Meni Pakmen,svaka cast,u realnoj borbi bi ga sasio.

HanSolo

pre 8 godina

Ovo je box? Ovo je maženje dve žene.. Osamdesetih je bilo boxa.. Sugar-Ray Leonard, Roberto Duran, Marvin "Marvellous" Hagler, Thomas "Hitman" Hearns... To su bili boxer, a ne ovi manekenci..

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Ово је комендија од бокса и медијска манипулација прве категорије, ако се упореди са било којим мечом из осамдесетих, са учешћем трилинга: Реј Шугер Леонард, Марвин Хаглер, Томас Хернс. Сви њихови мечеви су допступни на Јутјубу. Епске борбе и прави спортисти (мада је Шугер знао да буде опак провокатор).

Nebojša

pre 8 godina

Ja imam 25 godina ljudi kažu nekad je boks bio bolji nego danas ovaj meč nisam gledao termin mi nije odgovarao gledao sam neke druge mečeve u zadnjih godinu dana utisak mi je da je američko rvanje iako namešteno puno interesantnije od današnjeg boksa.

deklica

pre 8 godina

Pa da, šta se očekivalo, u Americi, američke sudije... Morao je Pakjao da ide na veći rizik, jer na bodove ovo nije mogao da dobije...

Vucke

pre 8 godina

Totalno nezanimljiv mec..Mejvederov stil kao kobra' definitivno ne odgovara nijednom bokseru..Pakjao djelovao bespomocno..200 miliona u čeku za Floyda...o maj gad..povlaci se u septembru,koliko god bio neatraktivan bokser,ostace kao neporazen i pricace se generacijama..Legenda definitivno iako ga ne volim..

nemanja

pre 8 godina

Kao i mnogo puta do sada, laički komentari se isčuđavaju "kako pobedi Mayweather"...pogledajte ponovo pažljivo, pa ćete videti da je većina Pacmanovih udaraca išla u prazno, eskivirana i blokirana, a pola udaraca Mayweathera niste ni videli. Imao je Mayweather i težih protivnika do sada. Pacquiao je prošao svoje najbolje vreme, da je bilo pre 5 godina bilo bi teže za Floyda, ali sve u svemu bolji je bokser.

igor ns

pre 8 godina

Doduše, trebalo bi dodati i pojašnjenje da boks u ovom veku, nema nikakve veze sa sportom koji se pod istim imenom odvijao u prošlom veku!

Zoki Falcon

pre 8 godina

Svi današnji šampioni u boksu treba da se svaki dan zahvaljuju Bogu zato što kubanski bokseri ne učestvuju u profesionalnom boksu!
Nadajmo se da će u svetlu otopljavanja američko-kubanskih odnosa i tom e doći kraj, pa ćemo videti koliko zaista vredi današnji profesionalni boks!

absolutezero

pre 8 godina

Koliko ovde ljudi ne poznaju boks prosto je neverovatno. Odgledao sam na stotine borbi ''plemenite vestine'' i ova je medju losijim. Iskreno, nisam ni ocekivao neku zestoku tucu imajuci u vidu kvalitete oba boksera. Inace, po samoj reakciji boraca na kraju meca videlo se da je Meni bio svestan da je izgubio.

Max

pre 8 godina

"Da li je bolji dribler koji zna 10 driblinga, ali prodje tri od cetiri puta ili onaj sto zna jedan, a prodje svaki put"?
Drugim recima, svi znamo kako Floyd boksuje, kako je onda bolji onaj ko sve to zna, dodje i onda ne uradi mnogo/dovoljno/vise (osim ako stvarno niste ubedjeni da je Manny uradio vise)?
Ok, ne volimo ga specijalno zbog stila, ali to je boks - Floyd izazivace "cita" i izgleda, hipnotise. Da li je neko branio Manny-ju da uputi 100-200 udaraca vise (koliko inace ispali)? Jeste, Floyd - osim ako sam Manny nije poludeo. To je boks. Bezanje? Manny ga je par puta drzao po coskovima i nijednom nije ispalio vise od 2x3 (uz to neprecizno). Floyd 148 udaraca iz 435 pokusaja; Manny 81:429...koji Cavic i Felps? Samo ako je Manny prodao, jer ga NISU ostetile americke sudije (mada je 118-110 previse, po mom misljenju - 116-112 ili 115-113 je realno)
Pogledajte Hagler-Leonard, to je tesko za sudjenje - da li vredi nesto vise "mekih" udaraca ili nesto manje, ali jakih.
Najvise sto je Manny mogao da dobije je nereseno, ali nije krenuo da radi (angazovanije) sve do cetvrte runde i tako je postedeo Floyda na samom pocetku (sto je po mom misljenju bilo pogresno, jer bi trebalo da je od njih dvojice Manny izdrzljiviji).
Revans bi bio interesantan, ali vise nema (ni finansijske) potrebe. Posto je mec bio osrednji, niko nece dati 100USD za PPV u septembru.
Steta sto nije bilo atraktivnije, boks ipak propada.
Neko priziva Kubance, nadam se da ce to doneti nesto novo.

komarac u sorcu

pre 8 godina

Koja prevara od boksa, namerno odugovlacili 12 rundi da bi dobili vise para od dogovorenog. Nije ovo borba veka, ovo je borba para, namesteno!

Van dam

pre 8 godina

Kakva crna borba veka ? Ova dva pacovceta ?? Ne sramotite se molim vas ovo se odrzalo zbog para i to je sve ... 12 odvratno dosadnih rundi

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

Kospica

pre 8 godina

Katastrofa. Pakjao napada i grize ceo mec, a Mejvejder se samo brani i iz kontre udari pokoji put. Mislim da je Manu trebalo da pobedi ili u najmanju ruku da bude nereseno.

Alex

pre 8 godina

Sramotna odluka sudija pa sta je ovo. Kako se to boduje, dovoljno je da samo Mejveder pipne Menija i to je jedan udarac. A taj udarac ima snagu kao da ubijas muvu. Mejveder nije nijednom zadao dva vezana udarca, jedan pa se povuce i bezi u konopce.

Lepo neko rece ovog Mejvedera ko da Murinjo trenira totalna defanziva. Fin savet je dobio samo bezi po ringu i pipaj Menija a americke sudije ce to da beleze kao udarac. Fuuuuuuj

SashaCHI

pre 8 godina

Vecina ljudi simpatise Pacquiaa, ja takodje, i jeste da je bio ofanzivniji, ali Mayweather je pogodio vise puta. To se boduje i sa te strane pobeda je cista. U boksu se ne boduje snaga udaraca i umetnicki dojam.
Inace, gledao sam mec u baru u Chicagu i 80% ljudi je navijalo za Pacmana. Procenjuje se da je bruto zarada 400 miliona, a njih dvojica dele oko 200 miliona (60% Mayweather/40% Pacquiao).

Nagatomi

pre 8 godina

Mejveder bolji, mora mu se priznati da je bolji borac. Pacman je bio u srcima mnogih jer je bio sto ameri kazu underdog, ali sve u svemu odlican blockbuster koji je svet popusio. Pare su se uzele, od boksa nismo dobili ono sto smo zeleli, a opet gledali smo 12 solidnih rundi. MMA je trenutno 10 puta atraktivniji sport, ali nazalost jako, jako slabo placen, a borci su fantasticni. Kao sto neko rece boks je umro odlaskom Tajsonove generacije, u tu grupu spadaju Lenoks, Holifild i ostali.

zoran

pre 8 godina

svi smo uglavnom navijali za manija ali zasluzeno je dobio flojd,mani je uradio kolko je mogao,flojd nije bezao nego se izvlacio iz uglova i konopaca kao sto bi svako normalan radio
ako je iko gledao pres konferenciju posle pakjao algieri,kad su pitali algierija zasto nije udarao vise,rekao je da je mani toliko iskusan borac da je bilo nemoguce udariti ga,isti je slucaj i sada,posle ovoga flojd ima moje postovanje mada mi je krivo sto pakjao nije dobio i ovaj mec

Antonio

pre 8 godina

Dok je Tajson boksao ovu dvojicu zajedno da mu ubace u ring u roku od minut oba bi bila na podu nokautirana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (car, 3. maj 2015 09:25)

Slazem se da bi Tajson sa 20godina pocepao ovu dvojicu kao kante.

Jogogo

pre 8 godina

Што устадох у 4 будала ли сам.Ако је ово борба века ја сам змај!Мејведер трчи у круг измиче се,бежи,трчи,трчи,трчи...то бокс?На целом мечу 5 чистих удараца са обе стране,ко две бакице!

Stefan

pre 8 godina

Pakjao je upravo rekao da misli da je pobedio. Ja se ne slazem. Bilo je gusto. Mani je mnogo vise napadao, ali je i vise masio. Mani od 50 zamaha, zada 15 udaraca. Flojd od 30 zamaha, zada 20. Tehnicki je Flojd nadmudrio Pakjaa, iako sam svim srcem navijao za Pakmena. Steta, nadam se da ce biti revansa...

Nikola

pre 8 godina

Odgledao sam ceo mec. Pakijao je bio veoma agresivan i zadavao je dosta udaraca, ali, 3/4 tih udaraca nisu udarili Mejvedera. Lepsi i agresivnije boks od strane Pakmana, steta sto nije pobedio. Nazalost, pobedila je Mejvederova duza ruka i defanziva.

Vlasta

pre 8 godina

Pakjao je kontrolisao meč, bio je ofanzivniji, agresivniji, konkretniji, mada nije i dominirao. Mejveder je kružio i kružio, ne upuštajući se u razmene udaraca, u pojedinim trenucima je i izbegavao borbu (čak ga je i trener/otac prekorio zbog toga). Od trojice sudija, dvojica iz Nevade (gde i Flojd živi), jedan iz Konektikata. Ovo je slična priča kao kada je Meni boksovao sa Timoti Bredlijem - Meni bio bolji, a Bredli pobedio. Sve u svemu, borba ništa posebno. Aj ćao!

b.

pre 8 godina

Mislim da je ceo svet razocaran borbom i konacnim pobedikom, a ne samo Srbi. Pogledajte malo vesti i komentare po internetu pre nego sto pocnete od ranog jutra da pljujete svoj narod.

The KING

pre 8 godina

Americka propaganda,jedan osrednji mec nista vise Flojd Mejveder takticki bolji borac od Pakja ali po meni je ovo kradja moralo je da bude neresno...Meni je najsokantniji utisak ostavila borba pre meca Mejveder VS Pakjao znaci niko ne gleda borbu svi negde zverlaju kao da je ring prazan,gledam ocima i neverujem Americka VIP seljana kao Srpska nema tu razlike samo da budu vidjeni.

deklica

pre 8 godina

Savršen streaming sa Nova TV je bio na dnevnik.hr, bez seckanja i pikselizacije... Posto je bio samo za Hrvatsku, Hola vpn plug-in za Chrome perfektno odradi posao...

glory

pre 8 godina

Gledao sam borbu.Potpuno nezasluzena pobeda Mejveder-a.Nista nije pokazao, celo vreme u defanzivi i ocigledno je da su ovde neke druge stvari u pitanju.Pakjao je po meni zasluzio pobedu,publika je to jasno rekla.
Kakva "borba veka",kakvi bakraci.Daleko je to od starih majstora i velikih borbi.Samo se misli o suskama.
Dzaba vam ovakve najave i pompa.Gledaoci totalno razocarani.

ovca

pre 8 godina

Ni B od borbe veka, a kako su sudije bodovale to je tek kriminal (možda je Mejveder i bio bolji ali ne za ovu razliku sigurno)... Elem, ovo je sve biznis, i sve ide ka tome da će biti revanša i još para za sve učesnike, s tim što sledeći put neću ustati u 4 da bih ih gledao jer nisu zaslužili današnjom izvedbom, a budale koje su platile da bi ovo gledale preko tv-a tek žalim.

Uvek Zvezda

pre 8 godina

Ipak Mejveder.. Ne znam da li je bilo malo losije vece Pakjaa ili je Mejveder prosto toliko bolji ali, nazalost, Mani veceras nije mogao da pobedi..

zoran

pre 8 godina

flojd proracunato pobedio ali zasluzeno,pakjao je uradio sto je mogao mada sam ocekivao da ce da ga razbije ko kantu,bese neki strim,sreca..

bigl

pre 8 godina

Meni je morao bolju taktiku da smisli. Flojd je boksovao kako i uvek boksuje,drzao ritam i skupljao poene. Malo je razocarao Pakijao pogotovo sto u poslednje dve runde nije isao na sve ili nista a gubio je.
Flojd je opet pokazao da iako ruzno boksuje to upali svaki put :/

cacanin

pre 8 godina

Kakva bre borba veka?? Ovo je bruka i sramota. Dogovor da se boksuje 12 rundi zbog novca. Poslednji pravi bokser je bio Tajson par minuta (rundi) i nokaut! Pre njega naravno puno vrhunskih sportista.

Дикили Набуџисардо

pre 8 godina

Да илуструјемо: https://www.youtube.com/watch?v=JUOoSLW7TS4
Прва рунда је боља од читаве каријере и Кличка и Мејведера и Пакјаа. Објективно.

kewl_bron

pre 8 godina

Ma koja borba veka. Prossecan mec sa vrlo jako pravih udaraca. Takodje,razocaran sam sto je Pakjao izgubio,po meni nepravedno,ali naravno, znalo se da je namesten mec jos pre pocetka da bi Mayweather ostao neporazen...

nikolaaaaaa

pre 8 godina

Presmesno...da Flojd defanzivac pobedi na poene..ceo mec bezi,ma daaj..mozda i jeste dobio na poene,ali ovo je smesno...Toliko udaraca Pakjaa,napada,diktiranja tempa,agresivnosti...I u pravu je PacMan kada je rekao da je tesko nokautirati nekoga ko bezi....Koliko boks umire iz godine u godinu.....Razocaran sam borbom

Nebojsa

pre 8 godina

Smece jedno, i glupi linkovi. Nadjem odlican link u 11 rundi. Ostala smeca seckaju. Na kraju odgledam 2 runde koje su smesne. Bitno da se kod nas prenosi svaki celendzer u tenisu, ali za boks nema mesta.

Čuvalo

pre 8 godina

E svaka im cast, ovo je najvece prodavanje magle u istoriji sporta, zavrsi se ½borba vijeka½, uzese ogromnu lovu, a ni jednu modricu nisu zaradili.
Sto neko vec rece, veca je borba bila sa stream-om.

Mr.Dule

pre 8 godina

21 Vek je tek poceo a ovo su nazvali najvecom borbom.Svaka cast akterima ali ono sto su prikazali Julio Cesar Chavez-Oscar de la Hoya pre 20 godina je bila daleko bolja borba koja je sa sobom noslila sve cari boxerske vestine.Da li je sad u pitanju nostalgija ili sta ali ono sto se desavalo generalno pre u sportu sve ovo danas baca u senku.Posle Tajsona,Dzordana,Sene,Sumahera danas ima mnogo vise novca u igri ali manje lepote u sportu.

Ljuba Moljac

pre 8 godina

i ako volim boks nisam uopste hteo da ustanem i da gledam jer se znalo da ce biti 12 rundi zbog bolesne kinte koju su obojica dobijali iz runde u rundu i ovaj mec je zbog toga i organizovan zbog para,kvalitet boksa ne mogu da komentarisem posto nisam gledao ali pretpostavljam da je bio truba mec,tako da od meca veka nema nista to je samo propaganda da se uzme lova,sto su ocigledno i uspeli.

Bokser

pre 8 godina

Umorio sam se gledajuci ove strimove, gde mi svaku sekundu secka pa mi je to malo uskratilo uzitak.. Mislim da je Pakjao bio bolji i da je imao vise poena, ali nadam se da gresim i da sudije nisu radili u korist Mejvedera.. Sve u svemu nije los mec, ali steta sto nisu oni odlucivali o pobedniku tacnije sto nije bilo nokauta..

pacman

pre 8 godina

Po meni je pokraden Pakjao. Mejveder je celu borbu bezao, tek ja na neke trenutke pokusavao da uradi nesto. Pakjao celu borbu bio bolji.

MarkoDj

pre 8 godina

Ja definitivno ne poznajem vise ovaj sport!
Sta li su sudije videle sto ja nisam, pa da lagano dodele jednoglasnu popedu Ameru! Da su mu dodelili nereseno pa da covek i ima razumevanja!
Ovo je najvise licilo na Felps-Cavic zbog novca i rekorda 50:0, sto se nije ponovilo od Marcana ako se ne varam!
Filipinac je jednostavno morao knock-out Amera da bi dobio!!!

Djokan

pre 8 godina

Covek koji vazi za nepobedivog za 12 rundi da nije posteno zadao nijedan udarac, a pobedi mi deluje tako smesno, ta bodovanja u boxu su smejurija.
Dovoljno je da kljucas malo po glavi ako imas ogromne ruke i dobijas na poene. Nisam video smesnije sampione od Klicka i Mejvedera.

Adidas

pre 8 godina

(Nikola, boks fen, 3. maj 2015 08:07)Pakjao nije Latinos veliki poznavaoce boksa. Najbolji bokser ikada je Cavez a on je Latinos. I bio je poznat upravo po tome sto su mu udarci uvek pogadjali metu. Tako da ni konstatacija da je problem Latinskih boraca nepreciznost potpuna budalastina.

Che10

pre 8 godina

Naziv meca posle ove birbe treba da se promjeni u "lazna borba vijeka". I jedan i drugi su po meni akteri iako Flojduto vise ide na ruku. Cini mi se najveci prevarant koga je boks gledao.

GM

pre 8 godina

Deseta odmeravanje snaga kao na pocetku, 11. za Flojda, 12. za Menija blago.

Sve u svemu, mnogo manje od ocekivanog. Ovako mogu barem jednom mesecno da boksuju, a ne da cekaju pet godina.

stevan

pre 8 godina

Kakvo pranje novca, hiljadu karata pušteno u prodaju ostalo podeljeno. Između njih dvojice podeljeno preko 300 miliona dolara, nek mi neko kaze da je sve ovo pošteno zarađeno?

LjAXE

pre 8 godina

Vec se prica o rimecu. Tako se uzimaju pare. Don King je znao kako da ih uzme iz nasih dzepova a i ovi su maheri. Los mec, pitanje na ovom nivou da li i moze da se desi nesto nepredvidivo. Preko milijardu doloresa je u pitanju. Plus kladionice i sve ostalo. Novac je odavno zasenio sport.

Filip

pre 8 godina

Da je Pakjao samo malo vise napadao u nekim momentima bilo bi drugacije al verovatno ni on nije smeo da se otvori previse iako je imao sansu

Mrmac

pre 8 godina

Jedan teži za 200 a drugi za 120 mil. dolara.Nisu se ni oznojili za malo više od pola sata.Negde je možda Tajson bio poslednji veliki šampion u profi boksu.U poslednjih petnaestak,dvadeset godina smejurija u kojoj je srce i veština poslednja stavka.Ja na sreću pamtim vremena od Patersona,Nortona,Alija,Frejzera,pa u nižim kategorijama Rej Šugera,Haglera i ostalih.Nema više odavno ni velikih boksera ni velikih šampiona.Ovu dvojicu šminkera bi Marvin nalupao zajedno u ringu.Šta još reći za ovu "borbu" jutros sem da je bilo 36 min. izgubljenog vremena ...bar za gledaoce i ljubitelje boksa.Nisu se pošteno ni zadihali a kamoli oznojili.

20 kinte

pre 8 godina

@adidas potpuno si u pravu, Chaves je najbolji borac ikada u tim divizijama, jer je njegov puond for pound lomio protivnike snagom i preciznošću. A za ovoga koji je odvalio da je Pac Latinos, čoveče..... Idi pitaj Markeza šta misli o tvojim izjavama. Podseća me na izjavu jednog borca koji je pre meča sa Čavesom izjavio da "se svi latino borci biju kao meksički taksisti." Proguglaj tu borbu da vidiš kako je prošao.

redorm76

pre 8 godina

Dobio? Nisam siguran kad amerikanca izvižde u americi protiv stranog bo0ksera komentar svaki je izlišan. Steko sam utisak da mu je rečeno da je dobio i pre meča samo treba da pazi da ne bude nokautiran:)

Blija

pre 8 godina

Mejveder na poene, nisam gledao boks ali mi se cini da je ovo mnogo vise napravljeno kao show za uzimanje para nego prava tuca, ej milijardu $ kruzi oko celog spektakla??

aaca

pre 8 godina

Bas mi je krivo za ovaj poraz Pakjaa.Previse dobro se branio Mejveder,Pakjao ga je probio dosta puta,ali i Mejveder je njega,zadnje 3 runde Pakjao nije ni napadao,kao da je stao skroz.Steta za Pakjaa,ako je neko mogao da udje u istoriju boksa i porazi Flojda,mogao je samo i iskljucivo on.Bolji boks gaji,lepse igra,ali Flojd je defanzivna masina,koja ceka kao zmija i napada povremeno,ali precizno i u metu,Pakjao ga je kao i prethodnih 47 protivnika:"Previse puta promasio".
Barem su uzeli maksimalan kes :)

imenabez

pre 8 godina

Namesteno,kada se ocekivalo da pacman krene na njega oni se pre 12 runde grle nesto u paketu sa bracom Klicom ovaj sport je SKROZ PROPAO

lavleo

pre 8 godina

Kad ga u revansu dohvati Pakjao
Bice jao,jao
Nece raspoznavati boje
Pitace ugasio svetlo koje?
Dok nogice veselo mu igraju u ringu
On sanja egipatsku sfingu

Mare

pre 8 godina

Kakvi carevi ovi sa SOSa sto su prenosili mec. Seoske lige i mec veka. Dragisa legendo.
PS. Salu na stranu, mnogo mi je zao sto je izgubio zbog ove sirotinje na Filipinima.