Ponedeljak, 27.04.2015.

10:30

Gasprom opet spasava Zvezdu

Ruski naftni gigant Gasprom produžiće saradnju sa Crvenom zvezdom i potpisati novi trogodišnji ugovor, prenose "Večernje novosti".

Izvor: B92

Gasprom opet spasava Zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

dragan

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo fer, 27. april 2015 17:31)

Znamo mi da vi partizani vise volite da kupujete na OMV pumpama kod onih vasih juznih prijatelja.Samo jos FALI da pocnete i na ruskim,na sta bi to licilo

Ne verujem da joj ima spasa, ali ja sigurno neću kupiti nikada ništa kod Gasproma.
(Sergio, 27. april 2015 14:21)

Ti prvo biciklu da naucis da vozis,a za par godina da zamolis roditelje da ti plate vozacki pa onda nemoj da kupujes benzin tamo

stevo givit

pre 8 godina

gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.
(Nolan, 27. april 2015 10:58)

ono kad čekaš strpljivo 14 godina da plasiraš " fazon"...

samo fer

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.

slobinator

pre 8 godina

već sam ovde pisao da se ne bacaju pare za licencu.bolje te pare ostavite da kupite bar dva krštena igrača.golmana rajkovića nipošto ne dirajte jer on jedini nešto vredi u ekipi.od preostalih fudbalera ostaviti mlade ristića,petkovića eventualno i jovanovića i stojanovića ostalo rasprodati po sistemu daj šta daš.umesto lalaltovića dovesti nekog iskusnog trenera koji će malo da uljudi ovu razbijenu vojsku i to bi bilo to.naravno treba izabrati i novu upravu dok ne dočekamo tu privatizaciju.

branislav

pre 8 godina

pa pitao se Putin a koliko znam kad je bio u Srbiji nije isao na Partizanov stadion vec na Zvezdin..Partizan ce dobiti podrsku engleskih i nemackih firmi ipak je Partizan proEUropski klub..kakva Rusija..

misel platini

pre 8 godina

Ne pomaze njih Gasprom! Drzava za uzvrat dozvoli Rusima da dignu cenu gasa! Od septembra prosle godine do aprila DIZALI SU CENU GASA TRI PUTA!!! Sada mozemo da ocekujemo jos tri poskupljenja!

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Zadar je u hrvatskoj dobio novu dvoranu od 10000,a i mi imamo Zadar koji se zovu Cacak i Kraljevo pa je maksimalno sto mogu dobit je dvorana ko na Palama koje su 5 puta manje.Stidi se Srbijo.Niko nas ne treba napadat,dovoljni smo mi sami sebi.Daj Beogradu sve a ostali su niza rasa.Tesko nama.Vojvodini je trebalo 150 hiljada da igra jadransku ligu,a nis i sva nalazista su u Vojvodini,niko im nije dao.Stidi se srbijo.Mi cemo sami favorizovanjem jednog grada u svakom pogledu sebe svest na beogratski pasaluk,a onda okrivit masone,vatikan,babu Vangu,vampire iz Barande.Stidi se Srbijo.

Svonsi i Kardif

pre 8 godina

Ako mogu Svonsi i Kardif da igraju remier lig, onda onaj Lihtenstajski klub sto je pre neku godinu igrao protiv Vojvodine da igra Svajcarsku ligu, zasto preko Gasproma ne pokusati premestaj u Rusku ligu?! Sigurno bi daleko bolje zaradjivali i poslovali.

mudraci na vlasti

pre 8 godina

Kako samo mudro cuti o onome u subotu vodja?! Zasto? Ne bi bilo huligana da vlast to zeli,ali ocito ne zeli! A onda stize i nagrada od Gasproma!? Luda kuca,nema sta!

bora

pre 8 godina

Presipanje iz šupljeg u prazno.Zvezda objektivno ove godine ne treba ni da igra Evropu.Samo će ući u još veće blato.Ako oni 'pojedu' unapred tih 4,5+1 za licencu,od čega će živeti sledeće godine a treba im najmanje 6 mil.evra bužet!?Dakle,sledi novo još veće zaduživanje!
Sačuvati Rajkovića,Petkovića,Jovanovića,Ristića,Grujića i Jovića kao osnovu,dopuniti sa 5-6 neafirmisanih talenata i polako krenuti napred.Druge nema,kakva crna Evropa!To podilaženje navijačima je i došlo glave klubu!!

Nenad

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.
(Vlada, 27. april 2015 12:13)
Kakva crna lutrija, te pare je obezbedio Mirko Marijanovic sto tajnim fondovima, sto isisavanjem para iz 11 drzavnih preduzeca koja su tada finansirala Partizan.To je bilo vreme najvece bede i sankcija, bilo je dosta tih lutrija i igara na srecu, tu nije bilo mnogo para zato sto je narod gulio kontejnere, bilo je mnogo konkurencije, a i dva kluba su delila zaradu.

filip must play

pre 8 godina

Samo polako ali sigurno cemo mi iz Sumadije da se odcepimo i ni dinar vise necemo slati lopovima u prestonici, sipanje novca u rupu bez dna, neki tzv Beograd na vodi, a u Kragujevcu, Kraljevu itd. samo otimaju, sad ce i zemlju da prodaju strancima a mi kao robovi da radimo kod njih, rudnu rentu Rusi placaju 5 puta manje, i to cela Srbija zna, ispadaju tzv. "spasioci" a sponzorisu nasim parama, i sve to zato da bi se ovima na vlasti napunili dzepovi

Srki

pre 8 godina

Nadam se da znaju gde i zašto daju pare. Verovatno i oni imaju neki plan. Takodje se nadam da neće prodati Rajkovića jel mali može da postane jedan od najboljih golmana u Evropi, bez preterivanja. Ima sve preduslove. Da ostane još 2 sezone, pa bi mogao da ode za 3-4 miliona.
Ako Zvezda i ostane druga, dobro je da barem može da igra Evropu. Nadam se da može da prodje u grupe, mada će biti skoro pa nemoguća misija sa ovom ekipom. Na leto ne treba kupovati nikog, već iforsirati Ristića i Grujića i Jovanovića, a zahvaliti se Gavriću i Parkeru. Sredina sa Ristićem, Grujićem, Stojanovićem i Kataijem je sasvim u redu i treba ih uigrati već od sada, pa da na leto spremno dočekaju kvalifikacije. Jović će dokazati kvalitet, Orlandić je sumnjiv, ali nije ni dobijao neku šansu. Ovaj mali Crnogorac bi trebao da je solidan igrač, tako da se nadam da može da odmeni Lazovića.
Godinama unazad se pokazalo da menjanje igrača ne donosi nikakav rezultat

sorry

pre 8 godina

Ma kakva crna Evropa ljudi Božiji. Šta ćemo mi tamo, da se brukamo protiv nekih Luksemburžana i Maltežana? Pa ne daj Bože da naiđemo na neku ekipu sa Baltika ili još gore Skandinavije, oduvaće nas. Samo džabe trošimo pare na putovanja i smeštaj, organizaciju, reflektore. Bolje da se to ostavi za sklapanje kakvog takvog tima za narednu godinu, leba vam.

Vlada

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.

Vz

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?
(Povidon, 27. april 2015 11:40)
Ma bre svetska nepravda. Jadna zvezda sve mora sama, a mocni drzavni projekat Partizan uvek uz debeo vetra u ledja gura li gura. Svi nam sve poklanjaju, dok vi sve sami kupujete. Naravno, od svojih posteno zaradjenih para. Svi nas pustaju da se prosetamo terenom, dok vi morate da ginete za svaki bod. Sudije sviraju za nas i uvek protiv vas. Realni ste koliko i vuciceva vlada. Cek, pa on je vas! Bas me cudi....

neko

pre 8 godina

Оде Рајковић па ће Петковић па ће Ковачевић па ће Јовић...Сви таленти одлазе нико не размишља какав би тим могао да се направи од њих а отишли су и Лазовић,Антић,Спајић,Мијаиловић,Миливојевић ...

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Bolje 100 puta da su napravili dvoranu u Nisu ili Kragujevcu RUSIJA ARENA nego da bacaju pare u besmislen klub.Sa 20 miliona evra se moze napravit arena od 10000.Po ovom prvom svi bi ih pamtili dovijeka,a ovako ce bit jedan prolazni sponzor.Gradevine traju dovijeka,a slana i rosa kratko.

Cinik

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!
(navijac, 27. april 2015 11:20)

Slicno i ja, i stalno su mi duzni. Kasne po nekoliko meseci sa uplatama (jao, pala rublja, jao banke nam ne rade), obavezno uplate manje nego sto je dogovoreno i to nakon sto moras da zoves licno direktora u Moskvu.

Price o Gazpromu uvek idu nakon loseg rezultata Crvene z. u derbiju, nista novo.

Bane

pre 8 godina

Kakvo je ovde prodavanje magle a klinci se pale ko hepo kocke. Znači ovako Gasprom daje 4,5 plus verovatno kredit od 1 milion Eura za licencu za takmičenje gde je profit više nego žalostan. Da bi se Zvezdi isplatila ova matematika mora da uđe u grupe LE. A pošto kreće od prvog kola i već od 3 će biti protivnici u rangu Francuza,Rusa,Engleza,Italijana šanse postaju skoro pa nikakve. Ovako realno je da potroše oko 5-6 miliona Eura na licencu a vratiće nekih 350 hiljada to pod uslovom da prođe koje kolo. Ajde Delije aplauz za ovu matetamtiku.

Gnev predgradja

pre 8 godina

Kad bi mogli da izlobiraju nesto da nas premeste u rusku ligu, sigurno bi bolje poslovali, tamo su veci prihodi od sponzora tv prava i slicno.

Sasa

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 27. april 2015 11:36)

Vidis kako ti znas odakle ce Vam doci novaC. Ne moramo da Vas podsecamo.Samo se pitam , za sta?
Tim nemate, niste bili dostojan protivnik ni "ovakvom" Partizanu bez spica, imate "navijace" koji bez "bakljade" ne umeju da navijaju, a to kosta.
Jedna sezona Fudbalskog kluba kakav je CZ ne "izlazi" ispod 5 miliona. Cak i da udjete kojim slucajem u Ligu Evrope {grupna faza}, dobicete od UEFE maksimum tri miliona Evra. Ne kazem da je malo, ali u Vasem slucaju i sa vasim nerealnim zahtevima , to je nista.
Napravicete istu gresku koju je napravio KK Partizan. Umesto da stabilizujete klub, posto-poto zelite u Evropu, a u stvari ste gologuzani, koji duguju i Kurti i Murti.
Da je moj KK Partizan "odlezao" dve sezone i pravio mlad i perspektivan tim kao sto sam letos predlagao, dobio bi jos vecu podrsku navijaca, "ispeglao" bi finansijsku situaciju, "napravio" bi jos dva-tri igraca i za dve godine bi bio konkurentan svima. Ovako nam sledi isto sto i FK CZ. Davljenje u sopstvenim nerealnim ambicijama.
I da ne zaboravim , i pored toga sto ste "zamolili" one kojima dugujete da sacekaju malo, Vi te dugove niste platili, a kamate rastu......sve do katanca.

"Dijagnosticar", Nis

Nagatomi

pre 8 godina

Povidon, 27. april 2015 11:40)
Pa vi imate barem 7 filijala koje ne znate da iskoristite, jer sa kim god da radite, ostanete duzni... Ne bi vas 20 gasproma izvadilo. Placete i zalite se na Toleta, a da nije tog Toleta omrazenog, ovu sezonu bi igrali u trecoj Beogradskoj ligi. Ne znam kako vas vise nije stid da non stop kmecite, gori ste od Duleta 20 puta!

Dusan

pre 8 godina

Zamislite kada bi vlada Srbije dovela sponzora u kk Partizan. Npr od 4 mil.
Ovako je jako ruzno i bedno. Utrpavati pare u fk cz koja je rupa bez dna i u vestacki klub kk fmp.
Ali bar znamo da moramo da se takmicimo protiv drzavnih klubova.

Tajkun

pre 8 godina

Presek je radjen 31.03. 2015. i tačka! Kakav sad novac, ništa to ne vredi. Ali to je novac za sezonu 2015/16. Od čega će klub živeti?

Цигам

pre 8 godina

(i posle kažu, 27. april 2015 10:36)
Гаспром је чиста Руска фирма какве држава има везе са њима? Али знамо ком фк-у је спонзор телеком!!

Dejan

pre 8 godina

pa da..daš 6 miliona evra za licencu za UEFA kup,a I da je osvojiš ne bi zaradili ni trecinu tih para..."pametna investicija" nasih vrlih celnika-upropastavanje kluba do koske...svaka čast...

navijac

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

realno

pre 8 godina

Delije i Grobari da su stvarno neke patriote ne bi galamili na upravu vec na drzavu sto pare daje lopovima iz tih uprava umesto da se narod okrepi...gasite taj fudbal (koga volim do neba) i usmerite pare u nesto korisno, a navijaci da usmere energiju u nesto korisno, a ne da jedni drugima lome lobanje dok im se Srbija rusi pod nogama zbog lopova....

Samo sloga srbina spasava - niko danas apsolutno niko apsolutno ni malo ne shvata znacenje tih reci, misle da je nekakva narodna pozeija u pitanju, a ne resenje svih problema....zato nam je ovako dobro....

ja

pre 8 godina

Partizan - 600k od drzavnih sponzora.
Zvezda - 6,5m od drzavnih sponzora.

Cime je Zvezda zasluzila 11 puta vecu pomoc drzave?
Da li toliko puta ima vise navijaca(poreskih obveznika)? Da li toliko puta ima bolje rezultate? Da li njene uprave toliko puta bolje investiraju novac? Da li je toliko puta vise uplatila porez drzavi?

Neka se uzmu svi ovi kriterijumi u obzir, nemam nista protiv.
1) Zvezda ima izmedju 1,5 do 2 puta vise navijaca od Partizana.
2) Partizanovi rezultati su neuporedivo bolji u poslednjih X godina.
3) Mrtva trka, ali je ipak kod Partizana bolja situacija, jer ne dobija toliko veliki novac od drzave.
4) Naravno da ne. Partizan placa drzavi PDV(?!?) za svaki transfer u inostranstvo. Partizan je ostvario neuporedivo bolje transfere od Zvezde.

Dakle, potpuno je jasno da cak i kad bi prvi kriterijum bio ubedljivo najvazniji, odnos u najgorem slucaju po Partizan mora da bude makar 1:1. Na Zvezdinih 6,5 miliona evra isto toliko i Partizanu.

Potpisujem da bi Partizan bio redovan ucesnik Lige sampiona u tom slucaju.
Rezultat Zvezde - uspeh ako odigraju 2 kola kvalifikacija za Ligu Evrope.

zamazivanje očiju

pre 8 godina

Za Gaspromove pare se pita država Rusija. Grobari zašto se baš vi sekirate?
(hvala Rusi jeste da ova ekipa u FK ne zaslužuje, 27. april 2015 11:19)
---
Koliko zna Rusi drže 51% NIS-a jedan deo je akcijama kod grđana i vlasništvu države. Bojim se da onaj deo profita koji ne pripada Gaspromu ide u štetočine.

Sale

pre 8 godina

Da bi ispali u drugom pretkolu kvalifikacija od nekih Estonaca.Sto se ne drze kosarkaskog i vaterpolo recepta,promenis ime u CZ Veterani i glavni sponzor su ti penzioneri.Lova uvek kapje,nema duga i onda mozes da dovodis reprezentativce Fidzija,Sao Tome i Principe i Zelenortskih ostrva,koji su oduvek mastali da zaigraju na livadi stadiona Mile Kitic.

Duh sa sekirom

pre 8 godina

...ovo je magareca usluga zvezdi, živi bili pa videli...kad stignu pare isplivace i neki novi ljudi kojima se duguje a njih je vise od ovih kojima mora da se da po hitnom postupku...mogli ste kao gospoda da padnete i opet da ustanete a ovako ce te bas da nastavite da se davite u zivom pesku.

Marko Niš

pre 8 godina

Da bi sve ovo imalo smisla ostala su još 6 kola da slomite partizanu 6 bodova sti i nije teško - 2 remija na strani i jedan kod kuće i nisu bačene pare!!!
Ko razume shvatiće...

Brondby

pre 8 godina

Brondby 4
Vestjal O

Samo Brondby Brondby idemo u LE

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Batko

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...

Nikita

pre 8 godina

Zasto bi neko finansiro ne profitabilne klubove? Ovo samo postoji u Srbiji ,zemlji seljaka na brdovitom balkanu. Ova dva kluba treba ukinuti pod hitno zato sto su to legla kriminala,mahinacija,korupcije, navijaca-huligana... Zar Srbiji sve to nabrojano treba?

masterkg

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi
(printerMB, 27. april 2015 10:58)
Kad ceo život ne možeš da ukapiraš gramatiku, kako to da ti objasnimo .....

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

Povidon

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)
Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?

Abolirani predsednik

pre 8 godina

"Tako će Gasprom opet spasiti Zvezdu i omogući joj da se izbori za evropsku licencu..." Koju Evropu? Pa Zvezda neće igrati Evropu! Bolje da ste napisali Zvezda će vratiti pare koje duguje i Bogu i narodu. Ja ne vidim kako ovo rešava problem u CZ i uopšte mi nije jasno kako je to sad ovih 4,5M i još tih 1,5M koje treba da "nađu" dovoljno? Koliko se ja sećam bila je priča da je potrebno preko 11M? Ali kod pantera je sve moguće, nisu džaba tu Zveki i Ćoki, veliki magovi prevara.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Ako kupujem gorivo na NIS pumpi, da li to isto ide Gaspromu? Da znam da li da se prebacim na OMV ili MOL, da ne pravim posao Zvezdinim sponzorima. Mislim, nije da ce da placu bez mene, ali bar mogu da ne doprinosim drzavnim projektima bez dna...

Nikola

pre 8 godina

Premijer > Gasprom > zvezda. Gasprom je tu cisto da se zamazu oci poreskim obveznicima, zna se ko sve finansira. (Peppino, 27. april 2015 10:40)

Da da premijer upravlja gaspromom, smesni ste botovi...

Nemanja

pre 8 godina

Bacene pare, bolje pare investirati u neki dug, cz nece dalje od 2 kola kvalifikacija. Pa ovi jadnici nisu u stanju da sastave tri dodavanja.

mk

pre 8 godina

na osnovu cega zvezda ima takvog sponzora od 4,5miliona a partizan od 0,6 miliona. pa nisu se plasirali u evropu evo deset godina. nikada ni ligu sampiona nisu igrali. ne razumem cije su to zasluge osim premijerove. mislim premijerove lige. tole lopove,ovo je tvoje maslo :-)

objavite komentar

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep...
Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj

Nolan

pre 8 godina

Ne daje te pare Gasprom,
neo građani Srbije plaćajući gas.
Nisu Rusi tolko blesavi da bacaju pare po propalim balkanskim klubovima.
(pan, 27. april 2015 10:34)

Pa gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.

A u avgustu evropski potop

pre 8 godina

Treba da legne rata od Škuletića, malo više od 500.000eu, za još milion neka se snađu. Možda će opet poplave u Obrenovcu, biće tu milion sms-ova po evro, taman.

Boxer

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep... Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj (objavite komentar, 27. april 2015 10:35)

Sto ste tako ljubomorni? zvezda je pregovarala sa ljudima iz Sankt peterburga a ne sa ljudima u Beogradu, i sta ste se odma uplasili?

printerMB

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi

strašno

pre 8 godina

da li je neko iz kluba izašao pred medije i osudio ono divljanje navijača sa sjevera?
nije, dakle podržavaju takvo ponašanje.
i kao nagrada za nikakve sportske rezultate i onu "predstavu" od subote stiže nagrada u vidu 13.5 miliona.
nije ni čudo što se država nalazi tu gdje se nalazi.

--#####- Bodibond -#####--

pre 8 godina

Koliko je ovo nehumano, prodajes igraca zbog dugovanja kao da prodajes krompir a ne ljude. Strasno, gadi mi se ovaj domaci fudbal. Sta ako Rajkovic nece da ide, a ovi kao mora, duzni smo, prodajemo ga samo da zakrpimo.dug. Sramota, jad i beda !!!

Kira

pre 8 godina

Bravo za Gasprom. Prava moderna zapadnjačka firma... KKCZT će imati sponzore zato što će igrati EL, a FKCZ ima sponzora zato što neće igrati.

NikolaSrb

pre 8 godina

jadan narod srbije... odoše akcize na gorivo opet gore... al dobro sve za bolji život (boki, 27. april 2015 10:35)

Ajmo dajte jos patetike slabo je to... cuj akcize daj malo bolesti, penzionera trudnica kao i ostali grobari...

Ноле

pre 8 godina

Гаспром ће дати паре Звезди и држава ће дати паре Звезди јер нам се тако може и јер смо тако у могућности ! И ви ту можете да кмечите и само кмечите !

*bane*

pre 8 godina

* Zar ne bi trebalo i Država da se raduje, jer je to direktna strana investicija .....Samo postoji mržnja i zavist druge polovine Srbije a to je veća investicija nego mnoge na kojima se slika ceo državni vrh...!!!

moje ime

pre 8 godina

"Tako će crveno-belima preostati da u narednih 15 dana prikupe manje od 1,5 miliona evra kako bi ispunili sve uslove za dobijanje UEFA licence, prenose Novosti.

Da li će to učiniti kreditnim zaduživanjem ili prodajom igrača, jer postoje ponude za mladog golmana Predraga Rajkovića, odlučiće Upravni odbor."

Ovo drugo, sasvim sigurno, ako neko uopste zeli da postoji i minimalna sansa da se Zvezda ne ugasi.

Ko je iole informisan zna da ce Zvezda od 4 kola Lige Evrope samo u prva dva biti povlascena. Vec od treceg kola ide u drugi sesir.

To moze da znaci da vec u trecem kolu Zvezdin protivnik bude Rubin, Fiorentina, Tvente, Malaga, Bordo, Vest Ham, Sautempton ili neki drugi za nasu ligu prejak klub.
Naravno, ima i slabijih. Recimo, Omonija, Apolon, Rijeka, Serif, ali je zreb stvar srece.

Cak i da prodje trece kolo, u cetvrtom ide isti zreb, ali tu nema slabih timova.

Sa ovim timom ili za nijansu slabijim, Zvezda prakticno ima jednake sanse. U prvom kolu su protivnici vise nego slabi, dok u drugom ima poneki koji je tu i tamo ozbiljan, ali je krajnje realno da bi Zvezda i sa i bez Rajkovica taj tim prosla.

Prema tome, Zvezda moze da cuva tim samo zbog prvenstva, ali je pitanje da li ce sledece prvenstvo u tom slucaju biti i poslednje za nju.

Razumna odluka je prodati sve sto se moze u ovom trenutku, proci prva dva kola, u trecem odigrati muski i to je to. Sledece sezone cilj - guranje novih mladih igraca.

Nik Rajder

pre 8 godina

Dobice licencu tako sto ce odmah potrositi novac od kojeg moraju ziveti godinu dana i jos ce dici kredit od milion eura? Pa to je stvarno potez za divljenje. Ne kontam zasto se toliko radujete? Takav potez bi imao rezona samo pod uslovom da Zvezda bude prvak i da ide direktno, bez kvalifikacija u LS. Nisam siguran da se toliki rizik isplati za Ligu Evrope i start u kvalifikacijama od prvog kola? Posebna prica je sto se umesto planiranog petogodisnjeg ugovora(po ljudima iz Zvezde) od 6 miliona eura,saradnja produzava na tri godine po cifri od 4,5 eura godisnje. Mislim da ipak od Evrope nema nisra,jer prvi presek je napravljen 31.03, i jos tada je bio ogroman dug. Posebna prica je naknadna tuzba Uzicke Slobode,posle izdavanja licence Zvezdi za drugi dio prvenstva. Taj slucaj iz Zvezde nisu naveli.

strašno

pre 8 godina

da li je neko iz kluba izašao pred medije i osudio ono divljanje navijača sa sjevera?
nije, dakle podržavaju takvo ponašanje.
i kao nagrada za nikakve sportske rezultate i onu "predstavu" od subote stiže nagrada u vidu 13.5 miliona.
nije ni čudo što se država nalazi tu gdje se nalazi.

objavite komentar

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep...
Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj

Kira

pre 8 godina

Bravo za Gasprom. Prava moderna zapadnjačka firma... KKCZT će imati sponzore zato što će igrati EL, a FKCZ ima sponzora zato što neće igrati.

Nemanja

pre 8 godina

Bacene pare, bolje pare investirati u neki dug, cz nece dalje od 2 kola kvalifikacija. Pa ovi jadnici nisu u stanju da sastave tri dodavanja.

navijac

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Ako kupujem gorivo na NIS pumpi, da li to isto ide Gaspromu? Da znam da li da se prebacim na OMV ili MOL, da ne pravim posao Zvezdinim sponzorima. Mislim, nije da ce da placu bez mene, ali bar mogu da ne doprinosim drzavnim projektima bez dna...

printerMB

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi

mk

pre 8 godina

na osnovu cega zvezda ima takvog sponzora od 4,5miliona a partizan od 0,6 miliona. pa nisu se plasirali u evropu evo deset godina. nikada ni ligu sampiona nisu igrali. ne razumem cije su to zasluge osim premijerove. mislim premijerove lige. tole lopove,ovo je tvoje maslo :-)

Cinik

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!
(navijac, 27. april 2015 11:20)

Slicno i ja, i stalno su mi duzni. Kasne po nekoliko meseci sa uplatama (jao, pala rublja, jao banke nam ne rade), obavezno uplate manje nego sto je dogovoreno i to nakon sto moras da zoves licno direktora u Moskvu.

Price o Gazpromu uvek idu nakon loseg rezultata Crvene z. u derbiju, nista novo.

ja

pre 8 godina

Partizan - 600k od drzavnih sponzora.
Zvezda - 6,5m od drzavnih sponzora.

Cime je Zvezda zasluzila 11 puta vecu pomoc drzave?
Da li toliko puta ima vise navijaca(poreskih obveznika)? Da li toliko puta ima bolje rezultate? Da li njene uprave toliko puta bolje investiraju novac? Da li je toliko puta vise uplatila porez drzavi?

Neka se uzmu svi ovi kriterijumi u obzir, nemam nista protiv.
1) Zvezda ima izmedju 1,5 do 2 puta vise navijaca od Partizana.
2) Partizanovi rezultati su neuporedivo bolji u poslednjih X godina.
3) Mrtva trka, ali je ipak kod Partizana bolja situacija, jer ne dobija toliko veliki novac od drzave.
4) Naravno da ne. Partizan placa drzavi PDV(?!?) za svaki transfer u inostranstvo. Partizan je ostvario neuporedivo bolje transfere od Zvezde.

Dakle, potpuno je jasno da cak i kad bi prvi kriterijum bio ubedljivo najvazniji, odnos u najgorem slucaju po Partizan mora da bude makar 1:1. Na Zvezdinih 6,5 miliona evra isto toliko i Partizanu.

Potpisujem da bi Partizan bio redovan ucesnik Lige sampiona u tom slucaju.
Rezultat Zvezde - uspeh ako odigraju 2 kola kvalifikacija za Ligu Evrope.

filip must play

pre 8 godina

Samo polako ali sigurno cemo mi iz Sumadije da se odcepimo i ni dinar vise necemo slati lopovima u prestonici, sipanje novca u rupu bez dna, neki tzv Beograd na vodi, a u Kragujevcu, Kraljevu itd. samo otimaju, sad ce i zemlju da prodaju strancima a mi kao robovi da radimo kod njih, rudnu rentu Rusi placaju 5 puta manje, i to cela Srbija zna, ispadaju tzv. "spasioci" a sponzorisu nasim parama, i sve to zato da bi se ovima na vlasti napunili dzepovi

Bane

pre 8 godina

Kakvo je ovde prodavanje magle a klinci se pale ko hepo kocke. Znači ovako Gasprom daje 4,5 plus verovatno kredit od 1 milion Eura za licencu za takmičenje gde je profit više nego žalostan. Da bi se Zvezdi isplatila ova matematika mora da uđe u grupe LE. A pošto kreće od prvog kola i već od 3 će biti protivnici u rangu Francuza,Rusa,Engleza,Italijana šanse postaju skoro pa nikakve. Ovako realno je da potroše oko 5-6 miliona Eura na licencu a vratiće nekih 350 hiljada to pod uslovom da prođe koje kolo. Ajde Delije aplauz za ovu matetamtiku.

Dusan

pre 8 godina

Zamislite kada bi vlada Srbije dovela sponzora u kk Partizan. Npr od 4 mil.
Ovako je jako ruzno i bedno. Utrpavati pare u fk cz koja je rupa bez dna i u vestacki klub kk fmp.
Ali bar znamo da moramo da se takmicimo protiv drzavnih klubova.

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Bolje 100 puta da su napravili dvoranu u Nisu ili Kragujevcu RUSIJA ARENA nego da bacaju pare u besmislen klub.Sa 20 miliona evra se moze napravit arena od 10000.Po ovom prvom svi bi ih pamtili dovijeka,a ovako ce bit jedan prolazni sponzor.Gradevine traju dovijeka,a slana i rosa kratko.

Vz

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?
(Povidon, 27. april 2015 11:40)
Ma bre svetska nepravda. Jadna zvezda sve mora sama, a mocni drzavni projekat Partizan uvek uz debeo vetra u ledja gura li gura. Svi nam sve poklanjaju, dok vi sve sami kupujete. Naravno, od svojih posteno zaradjenih para. Svi nas pustaju da se prosetamo terenom, dok vi morate da ginete za svaki bod. Sudije sviraju za nas i uvek protiv vas. Realni ste koliko i vuciceva vlada. Cek, pa on je vas! Bas me cudi....

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Zadar je u hrvatskoj dobio novu dvoranu od 10000,a i mi imamo Zadar koji se zovu Cacak i Kraljevo pa je maksimalno sto mogu dobit je dvorana ko na Palama koje su 5 puta manje.Stidi se Srbijo.Niko nas ne treba napadat,dovoljni smo mi sami sebi.Daj Beogradu sve a ostali su niza rasa.Tesko nama.Vojvodini je trebalo 150 hiljada da igra jadransku ligu,a nis i sva nalazista su u Vojvodini,niko im nije dao.Stidi se srbijo.Mi cemo sami favorizovanjem jednog grada u svakom pogledu sebe svest na beogratski pasaluk,a onda okrivit masone,vatikan,babu Vangu,vampire iz Barande.Stidi se Srbijo.

Abolirani predsednik

pre 8 godina

"Tako će Gasprom opet spasiti Zvezdu i omogući joj da se izbori za evropsku licencu..." Koju Evropu? Pa Zvezda neće igrati Evropu! Bolje da ste napisali Zvezda će vratiti pare koje duguje i Bogu i narodu. Ja ne vidim kako ovo rešava problem u CZ i uopšte mi nije jasno kako je to sad ovih 4,5M i još tih 1,5M koje treba da "nađu" dovoljno? Koliko se ja sećam bila je priča da je potrebno preko 11M? Ali kod pantera je sve moguće, nisu džaba tu Zveki i Ćoki, veliki magovi prevara.

Vlada

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.

mudraci na vlasti

pre 8 godina

Kako samo mudro cuti o onome u subotu vodja?! Zasto? Ne bi bilo huligana da vlast to zeli,ali ocito ne zeli! A onda stize i nagrada od Gasproma!? Luda kuca,nema sta!

A u avgustu evropski potop

pre 8 godina

Treba da legne rata od Škuletića, malo više od 500.000eu, za još milion neka se snađu. Možda će opet poplave u Obrenovcu, biće tu milion sms-ova po evro, taman.

Nik Rajder

pre 8 godina

Dobice licencu tako sto ce odmah potrositi novac od kojeg moraju ziveti godinu dana i jos ce dici kredit od milion eura? Pa to je stvarno potez za divljenje. Ne kontam zasto se toliko radujete? Takav potez bi imao rezona samo pod uslovom da Zvezda bude prvak i da ide direktno, bez kvalifikacija u LS. Nisam siguran da se toliki rizik isplati za Ligu Evrope i start u kvalifikacijama od prvog kola? Posebna prica je sto se umesto planiranog petogodisnjeg ugovora(po ljudima iz Zvezde) od 6 miliona eura,saradnja produzava na tri godine po cifri od 4,5 eura godisnje. Mislim da ipak od Evrope nema nisra,jer prvi presek je napravljen 31.03, i jos tada je bio ogroman dug. Posebna prica je naknadna tuzba Uzicke Slobode,posle izdavanja licence Zvezdi za drugi dio prvenstva. Taj slucaj iz Zvezde nisu naveli.

zamazivanje očiju

pre 8 godina

Za Gaspromove pare se pita država Rusija. Grobari zašto se baš vi sekirate?
(hvala Rusi jeste da ova ekipa u FK ne zaslužuje, 27. april 2015 11:19)
---
Koliko zna Rusi drže 51% NIS-a jedan deo je akcijama kod grđana i vlasništvu države. Bojim se da onaj deo profita koji ne pripada Gaspromu ide u štetočine.

Nolan

pre 8 godina

Ne daje te pare Gasprom,
neo građani Srbije plaćajući gas.
Nisu Rusi tolko blesavi da bacaju pare po propalim balkanskim klubovima.
(pan, 27. april 2015 10:34)

Pa gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.

Sale

pre 8 godina

Da bi ispali u drugom pretkolu kvalifikacija od nekih Estonaca.Sto se ne drze kosarkaskog i vaterpolo recepta,promenis ime u CZ Veterani i glavni sponzor su ti penzioneri.Lova uvek kapje,nema duga i onda mozes da dovodis reprezentativce Fidzija,Sao Tome i Principe i Zelenortskih ostrva,koji su oduvek mastali da zaigraju na livadi stadiona Mile Kitic.

Dejan

pre 8 godina

pa da..daš 6 miliona evra za licencu za UEFA kup,a I da je osvojiš ne bi zaradili ni trecinu tih para..."pametna investicija" nasih vrlih celnika-upropastavanje kluba do koske...svaka čast...

bora

pre 8 godina

Presipanje iz šupljeg u prazno.Zvezda objektivno ove godine ne treba ni da igra Evropu.Samo će ući u još veće blato.Ako oni 'pojedu' unapred tih 4,5+1 za licencu,od čega će živeti sledeće godine a treba im najmanje 6 mil.evra bužet!?Dakle,sledi novo još veće zaduživanje!
Sačuvati Rajkovića,Petkovića,Jovanovića,Ristića,Grujića i Jovića kao osnovu,dopuniti sa 5-6 neafirmisanih talenata i polako krenuti napred.Druge nema,kakva crna Evropa!To podilaženje navijačima je i došlo glave klubu!!

Duh sa sekirom

pre 8 godina

...ovo je magareca usluga zvezdi, živi bili pa videli...kad stignu pare isplivace i neki novi ljudi kojima se duguje a njih je vise od ovih kojima mora da se da po hitnom postupku...mogli ste kao gospoda da padnete i opet da ustanete a ovako ce te bas da nastavite da se davite u zivom pesku.

misel platini

pre 8 godina

Ne pomaze njih Gasprom! Drzava za uzvrat dozvoli Rusima da dignu cenu gasa! Od septembra prosle godine do aprila DIZALI SU CENU GASA TRI PUTA!!! Sada mozemo da ocekujemo jos tri poskupljenja!

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

Sasa

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 27. april 2015 11:36)

Vidis kako ti znas odakle ce Vam doci novaC. Ne moramo da Vas podsecamo.Samo se pitam , za sta?
Tim nemate, niste bili dostojan protivnik ni "ovakvom" Partizanu bez spica, imate "navijace" koji bez "bakljade" ne umeju da navijaju, a to kosta.
Jedna sezona Fudbalskog kluba kakav je CZ ne "izlazi" ispod 5 miliona. Cak i da udjete kojim slucajem u Ligu Evrope {grupna faza}, dobicete od UEFE maksimum tri miliona Evra. Ne kazem da je malo, ali u Vasem slucaju i sa vasim nerealnim zahtevima , to je nista.
Napravicete istu gresku koju je napravio KK Partizan. Umesto da stabilizujete klub, posto-poto zelite u Evropu, a u stvari ste gologuzani, koji duguju i Kurti i Murti.
Da je moj KK Partizan "odlezao" dve sezone i pravio mlad i perspektivan tim kao sto sam letos predlagao, dobio bi jos vecu podrsku navijaca, "ispeglao" bi finansijsku situaciju, "napravio" bi jos dva-tri igraca i za dve godine bi bio konkurentan svima. Ovako nam sledi isto sto i FK CZ. Davljenje u sopstvenim nerealnim ambicijama.
I da ne zaboravim , i pored toga sto ste "zamolili" one kojima dugujete da sacekaju malo, Vi te dugove niste platili, a kamate rastu......sve do katanca.

"Dijagnosticar", Nis

samo fer

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.

neko

pre 8 godina

Оде Рајковић па ће Петковић па ће Ковачевић па ће Јовић...Сви таленти одлазе нико не размишља какав би тим могао да се направи од њих а отишли су и Лазовић,Антић,Спајић,Мијаиловић,Миливојевић ...

*bane*

pre 8 godina

* Zar ne bi trebalo i Država da se raduje, jer je to direktna strana investicija .....Samo postoji mržnja i zavist druge polovine Srbije a to je veća investicija nego mnoge na kojima se slika ceo državni vrh...!!!

sorry

pre 8 godina

Ma kakva crna Evropa ljudi Božiji. Šta ćemo mi tamo, da se brukamo protiv nekih Luksemburžana i Maltežana? Pa ne daj Bože da naiđemo na neku ekipu sa Baltika ili još gore Skandinavije, oduvaće nas. Samo džabe trošimo pare na putovanja i smeštaj, organizaciju, reflektore. Bolje da se to ostavi za sklapanje kakvog takvog tima za narednu godinu, leba vam.

Povidon

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)
Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?

stevo givit

pre 8 godina

gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.
(Nolan, 27. april 2015 10:58)

ono kad čekaš strpljivo 14 godina da plasiraš " fazon"...

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

Nagatomi

pre 8 godina

Povidon, 27. april 2015 11:40)
Pa vi imate barem 7 filijala koje ne znate da iskoristite, jer sa kim god da radite, ostanete duzni... Ne bi vas 20 gasproma izvadilo. Placete i zalite se na Toleta, a da nije tog Toleta omrazenog, ovu sezonu bi igrali u trecoj Beogradskoj ligi. Ne znam kako vas vise nije stid da non stop kmecite, gori ste od Duleta 20 puta!

Nenad

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.
(Vlada, 27. april 2015 12:13)
Kakva crna lutrija, te pare je obezbedio Mirko Marijanovic sto tajnim fondovima, sto isisavanjem para iz 11 drzavnih preduzeca koja su tada finansirala Partizan.To je bilo vreme najvece bede i sankcija, bilo je dosta tih lutrija i igara na srecu, tu nije bilo mnogo para zato sto je narod gulio kontejnere, bilo je mnogo konkurencije, a i dva kluba su delila zaradu.

Gnev predgradja

pre 8 godina

Kad bi mogli da izlobiraju nesto da nas premeste u rusku ligu, sigurno bi bolje poslovali, tamo su veci prihodi od sponzora tv prava i slicno.

--#####- Bodibond -#####--

pre 8 godina

Koliko je ovo nehumano, prodajes igraca zbog dugovanja kao da prodajes krompir a ne ljude. Strasno, gadi mi se ovaj domaci fudbal. Sta ako Rajkovic nece da ide, a ovi kao mora, duzni smo, prodajemo ga samo da zakrpimo.dug. Sramota, jad i beda !!!

Tajkun

pre 8 godina

Presek je radjen 31.03. 2015. i tačka! Kakav sad novac, ništa to ne vredi. Ali to je novac za sezonu 2015/16. Od čega će klub živeti?

Brondby

pre 8 godina

Brondby 4
Vestjal O

Samo Brondby Brondby idemo u LE

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

realno

pre 8 godina

Delije i Grobari da su stvarno neke patriote ne bi galamili na upravu vec na drzavu sto pare daje lopovima iz tih uprava umesto da se narod okrepi...gasite taj fudbal (koga volim do neba) i usmerite pare u nesto korisno, a navijaci da usmere energiju u nesto korisno, a ne da jedni drugima lome lobanje dok im se Srbija rusi pod nogama zbog lopova....

Samo sloga srbina spasava - niko danas apsolutno niko apsolutno ni malo ne shvata znacenje tih reci, misle da je nekakva narodna pozeija u pitanju, a ne resenje svih problema....zato nam je ovako dobro....

Boxer

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep... Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj (objavite komentar, 27. april 2015 10:35)

Sto ste tako ljubomorni? zvezda je pregovarala sa ljudima iz Sankt peterburga a ne sa ljudima u Beogradu, i sta ste se odma uplasili?

Batko

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...

Nikola

pre 8 godina

Premijer > Gasprom > zvezda. Gasprom je tu cisto da se zamazu oci poreskim obveznicima, zna se ko sve finansira. (Peppino, 27. april 2015 10:40)

Da da premijer upravlja gaspromom, smesni ste botovi...

Ноле

pre 8 godina

Гаспром ће дати паре Звезди и држава ће дати паре Звезди јер нам се тако може и јер смо тако у могућности ! И ви ту можете да кмечите и само кмечите !

masterkg

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi
(printerMB, 27. april 2015 10:58)
Kad ceo život ne možeš da ukapiraš gramatiku, kako to da ti objasnimo .....

Nikita

pre 8 godina

Zasto bi neko finansiro ne profitabilne klubove? Ovo samo postoji u Srbiji ,zemlji seljaka na brdovitom balkanu. Ova dva kluba treba ukinuti pod hitno zato sto su to legla kriminala,mahinacija,korupcije, navijaca-huligana... Zar Srbiji sve to nabrojano treba?

Svonsi i Kardif

pre 8 godina

Ako mogu Svonsi i Kardif da igraju remier lig, onda onaj Lihtenstajski klub sto je pre neku godinu igrao protiv Vojvodine da igra Svajcarsku ligu, zasto preko Gasproma ne pokusati premestaj u Rusku ligu?! Sigurno bi daleko bolje zaradjivali i poslovali.

Marko Niš

pre 8 godina

Da bi sve ovo imalo smisla ostala su još 6 kola da slomite partizanu 6 bodova sti i nije teško - 2 remija na strani i jedan kod kuće i nisu bačene pare!!!
Ko razume shvatiće...

moje ime

pre 8 godina

"Tako će crveno-belima preostati da u narednih 15 dana prikupe manje od 1,5 miliona evra kako bi ispunili sve uslove za dobijanje UEFA licence, prenose Novosti.

Da li će to učiniti kreditnim zaduživanjem ili prodajom igrača, jer postoje ponude za mladog golmana Predraga Rajkovića, odlučiće Upravni odbor."

Ovo drugo, sasvim sigurno, ako neko uopste zeli da postoji i minimalna sansa da se Zvezda ne ugasi.

Ko je iole informisan zna da ce Zvezda od 4 kola Lige Evrope samo u prva dva biti povlascena. Vec od treceg kola ide u drugi sesir.

To moze da znaci da vec u trecem kolu Zvezdin protivnik bude Rubin, Fiorentina, Tvente, Malaga, Bordo, Vest Ham, Sautempton ili neki drugi za nasu ligu prejak klub.
Naravno, ima i slabijih. Recimo, Omonija, Apolon, Rijeka, Serif, ali je zreb stvar srece.

Cak i da prodje trece kolo, u cetvrtom ide isti zreb, ali tu nema slabih timova.

Sa ovim timom ili za nijansu slabijim, Zvezda prakticno ima jednake sanse. U prvom kolu su protivnici vise nego slabi, dok u drugom ima poneki koji je tu i tamo ozbiljan, ali je krajnje realno da bi Zvezda i sa i bez Rajkovica taj tim prosla.

Prema tome, Zvezda moze da cuva tim samo zbog prvenstva, ali je pitanje da li ce sledece prvenstvo u tom slucaju biti i poslednje za nju.

Razumna odluka je prodati sve sto se moze u ovom trenutku, proci prva dva kola, u trecem odigrati muski i to je to. Sledece sezone cilj - guranje novih mladih igraca.

NikolaSrb

pre 8 godina

jadan narod srbije... odoše akcize na gorivo opet gore... al dobro sve za bolji život (boki, 27. april 2015 10:35)

Ajmo dajte jos patetike slabo je to... cuj akcize daj malo bolesti, penzionera trudnica kao i ostali grobari...

branislav

pre 8 godina

pa pitao se Putin a koliko znam kad je bio u Srbiji nije isao na Partizanov stadion vec na Zvezdin..Partizan ce dobiti podrsku engleskih i nemackih firmi ipak je Partizan proEUropski klub..kakva Rusija..

Цигам

pre 8 godina

(i posle kažu, 27. april 2015 10:36)
Гаспром је чиста Руска фирма какве држава има везе са њима? Али знамо ком фк-у је спонзор телеком!!

Srki

pre 8 godina

Nadam se da znaju gde i zašto daju pare. Verovatno i oni imaju neki plan. Takodje se nadam da neće prodati Rajkovića jel mali može da postane jedan od najboljih golmana u Evropi, bez preterivanja. Ima sve preduslove. Da ostane još 2 sezone, pa bi mogao da ode za 3-4 miliona.
Ako Zvezda i ostane druga, dobro je da barem može da igra Evropu. Nadam se da može da prodje u grupe, mada će biti skoro pa nemoguća misija sa ovom ekipom. Na leto ne treba kupovati nikog, već iforsirati Ristića i Grujića i Jovanovića, a zahvaliti se Gavriću i Parkeru. Sredina sa Ristićem, Grujićem, Stojanovićem i Kataijem je sasvim u redu i treba ih uigrati već od sada, pa da na leto spremno dočekaju kvalifikacije. Jović će dokazati kvalitet, Orlandić je sumnjiv, ali nije ni dobijao neku šansu. Ovaj mali Crnogorac bi trebao da je solidan igrač, tako da se nadam da može da odmeni Lazovića.
Godinama unazad se pokazalo da menjanje igrača ne donosi nikakav rezultat

slobinator

pre 8 godina

već sam ovde pisao da se ne bacaju pare za licencu.bolje te pare ostavite da kupite bar dva krštena igrača.golmana rajkovića nipošto ne dirajte jer on jedini nešto vredi u ekipi.od preostalih fudbalera ostaviti mlade ristića,petkovića eventualno i jovanovića i stojanovića ostalo rasprodati po sistemu daj šta daš.umesto lalaltovića dovesti nekog iskusnog trenera koji će malo da uljudi ovu razbijenu vojsku i to bi bilo to.naravno treba izabrati i novu upravu dok ne dočekamo tu privatizaciju.

dragan

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo fer, 27. april 2015 17:31)

Znamo mi da vi partizani vise volite da kupujete na OMV pumpama kod onih vasih juznih prijatelja.Samo jos FALI da pocnete i na ruskim,na sta bi to licilo

Ne verujem da joj ima spasa, ali ja sigurno neću kupiti nikada ništa kod Gasproma.
(Sergio, 27. april 2015 14:21)

Ti prvo biciklu da naucis da vozis,a za par godina da zamolis roditelje da ti plate vozacki pa onda nemoj da kupujes benzin tamo

Nolan

pre 8 godina

Ne daje te pare Gasprom,
neo građani Srbije plaćajući gas.
Nisu Rusi tolko blesavi da bacaju pare po propalim balkanskim klubovima.
(pan, 27. april 2015 10:34)

Pa gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.

*bane*

pre 8 godina

* Zar ne bi trebalo i Država da se raduje, jer je to direktna strana investicija .....Samo postoji mržnja i zavist druge polovine Srbije a to je veća investicija nego mnoge na kojima se slika ceo državni vrh...!!!

Povidon

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)
Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?

Boxer

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep... Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj (objavite komentar, 27. april 2015 10:35)

Sto ste tako ljubomorni? zvezda je pregovarala sa ljudima iz Sankt peterburga a ne sa ljudima u Beogradu, i sta ste se odma uplasili?

Nenad

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.
(Vlada, 27. april 2015 12:13)
Kakva crna lutrija, te pare je obezbedio Mirko Marijanovic sto tajnim fondovima, sto isisavanjem para iz 11 drzavnih preduzeca koja su tada finansirala Partizan.To je bilo vreme najvece bede i sankcija, bilo je dosta tih lutrija i igara na srecu, tu nije bilo mnogo para zato sto je narod gulio kontejnere, bilo je mnogo konkurencije, a i dva kluba su delila zaradu.

Nikola

pre 8 godina

Premijer > Gasprom > zvezda. Gasprom je tu cisto da se zamazu oci poreskim obveznicima, zna se ko sve finansira. (Peppino, 27. april 2015 10:40)

Da da premijer upravlja gaspromom, smesni ste botovi...

Ноле

pre 8 godina

Гаспром ће дати паре Звезди и држава ће дати паре Звезди јер нам се тако може и јер смо тако у могућности ! И ви ту можете да кмечите и само кмечите !

NikolaSrb

pre 8 godina

jadan narod srbije... odoše akcize na gorivo opet gore... al dobro sve za bolji život (boki, 27. april 2015 10:35)

Ajmo dajte jos patetike slabo je to... cuj akcize daj malo bolesti, penzionera trudnica kao i ostali grobari...

Batko

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...

Цигам

pre 8 godina

(i posle kažu, 27. april 2015 10:36)
Гаспром је чиста Руска фирма какве држава има везе са њима? Али знамо ком фк-у је спонзор телеком!!

Marko Niš

pre 8 godina

Da bi sve ovo imalo smisla ostala su još 6 kola da slomite partizanu 6 bodova sti i nije teško - 2 remija na strani i jedan kod kuće i nisu bačene pare!!!
Ko razume shvatiće...

moje ime

pre 8 godina

"Tako će crveno-belima preostati da u narednih 15 dana prikupe manje od 1,5 miliona evra kako bi ispunili sve uslove za dobijanje UEFA licence, prenose Novosti.

Da li će to učiniti kreditnim zaduživanjem ili prodajom igrača, jer postoje ponude za mladog golmana Predraga Rajkovića, odlučiće Upravni odbor."

Ovo drugo, sasvim sigurno, ako neko uopste zeli da postoji i minimalna sansa da se Zvezda ne ugasi.

Ko je iole informisan zna da ce Zvezda od 4 kola Lige Evrope samo u prva dva biti povlascena. Vec od treceg kola ide u drugi sesir.

To moze da znaci da vec u trecem kolu Zvezdin protivnik bude Rubin, Fiorentina, Tvente, Malaga, Bordo, Vest Ham, Sautempton ili neki drugi za nasu ligu prejak klub.
Naravno, ima i slabijih. Recimo, Omonija, Apolon, Rijeka, Serif, ali je zreb stvar srece.

Cak i da prodje trece kolo, u cetvrtom ide isti zreb, ali tu nema slabih timova.

Sa ovim timom ili za nijansu slabijim, Zvezda prakticno ima jednake sanse. U prvom kolu su protivnici vise nego slabi, dok u drugom ima poneki koji je tu i tamo ozbiljan, ali je krajnje realno da bi Zvezda i sa i bez Rajkovica taj tim prosla.

Prema tome, Zvezda moze da cuva tim samo zbog prvenstva, ali je pitanje da li ce sledece prvenstvo u tom slucaju biti i poslednje za nju.

Razumna odluka je prodati sve sto se moze u ovom trenutku, proci prva dva kola, u trecem odigrati muski i to je to. Sledece sezone cilj - guranje novih mladih igraca.

Svonsi i Kardif

pre 8 godina

Ako mogu Svonsi i Kardif da igraju remier lig, onda onaj Lihtenstajski klub sto je pre neku godinu igrao protiv Vojvodine da igra Svajcarsku ligu, zasto preko Gasproma ne pokusati premestaj u Rusku ligu?! Sigurno bi daleko bolje zaradjivali i poslovali.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Ako kupujem gorivo na NIS pumpi, da li to isto ide Gaspromu? Da znam da li da se prebacim na OMV ili MOL, da ne pravim posao Zvezdinim sponzorima. Mislim, nije da ce da placu bez mene, ali bar mogu da ne doprinosim drzavnim projektima bez dna...

masterkg

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi
(printerMB, 27. april 2015 10:58)
Kad ceo život ne možeš da ukapiraš gramatiku, kako to da ti objasnimo .....

strašno

pre 8 godina

da li je neko iz kluba izašao pred medije i osudio ono divljanje navijača sa sjevera?
nije, dakle podržavaju takvo ponašanje.
i kao nagrada za nikakve sportske rezultate i onu "predstavu" od subote stiže nagrada u vidu 13.5 miliona.
nije ni čudo što se država nalazi tu gdje se nalazi.

Vz

pre 8 godina

Neko pravi igrace i zivi os njihove prodaje ,a nekome gasprom sipa novac . Srbija je sigurno zemlja velike nepravde.(Trener, 27. april 2015 10:52)Pravite ih u Teleoptiku. Ko vam je poklonio Teleoptik? Taj koji vam je poklonio Teleoptik kao da vam je poklonio rudnik zlata a vase je samo da kopate. Gasprom je Ruska firma i Rusi mogu da rade sta hoce sa svojim parama. Zasto Zvezda, Vojvodina i drugi nisu dobili od drzave po neki Teleoptik kao vi? Jel to pravda?
(Povidon, 27. april 2015 11:40)
Ma bre svetska nepravda. Jadna zvezda sve mora sama, a mocni drzavni projekat Partizan uvek uz debeo vetra u ledja gura li gura. Svi nam sve poklanjaju, dok vi sve sami kupujete. Naravno, od svojih posteno zaradjenih para. Svi nas pustaju da se prosetamo terenom, dok vi morate da ginete za svaki bod. Sudije sviraju za nas i uvek protiv vas. Realni ste koliko i vuciceva vlada. Cek, pa on je vas! Bas me cudi....

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Bolje 100 puta da su napravili dvoranu u Nisu ili Kragujevcu RUSIJA ARENA nego da bacaju pare u besmislen klub.Sa 20 miliona evra se moze napravit arena od 10000.Po ovom prvom svi bi ih pamtili dovijeka,a ovako ce bit jedan prolazni sponzor.Gradevine traju dovijeka,a slana i rosa kratko.

Kira

pre 8 godina

Bravo za Gasprom. Prava moderna zapadnjačka firma... KKCZT će imati sponzore zato što će igrati EL, a FKCZ ima sponzora zato što neće igrati.

objavite komentar

pre 8 godina

tako je,smanji platu radnicima,otpusti 250+ radnika i invalida,zakini na putnim troškovima a sa druge strane upumpaj pare u propali klub dužan 50+ milion ,upumpaj Terzi,Kokezi pare u džep...
Kad bi se tako borili za prava radnika kao što se borite za svoje džepove ,gde bi n bio kraj

Vlada

pre 8 godina

@Povidon

Nemam običaj da ostavljam komentare. Ali, čisto radi istine. Teleoptik je Partizan dobio od lutrije (ili beše neki loto) koju su Partizan i Zvezda organizovali 90-tih godina. Dakle, i Zvezda je dobila iste pare kao i Partizan, ali je pitanje gde su te pare završile!?

Što se tiče Gasproma ... Gasprom jeste ruska firma ... sve to stoji. Samo, taj isti Gasprom plaća državi Srbiji minimalnu rudnu rentu. Manju nego što plaćaju u majčici Rusiji. Kao kompenzaciju, Gasprom daje "neke" pare Zvezdi. Znači, umesto da država Srbija uzima rudnu rentu ... Gasprom, jedan mali procenat tih para, daje Zvezdi. Umesto da pare od Gasproma idu na zdravstvo i školstvo, te pare se koriste za reanimaciju jednog sportskog gubitaša. Sramotno ... ali, zbog takvog ugovora neko (a taj neko je Petar Škundrić) će jednom odgovarati.

Dusan

pre 8 godina

Zamislite kada bi vlada Srbije dovela sponzora u kk Partizan. Npr od 4 mil.
Ovako je jako ruzno i bedno. Utrpavati pare u fk cz koja je rupa bez dna i u vestacki klub kk fmp.
Ali bar znamo da moramo da se takmicimo protiv drzavnih klubova.

Abolirani predsednik

pre 8 godina

"Tako će Gasprom opet spasiti Zvezdu i omogući joj da se izbori za evropsku licencu..." Koju Evropu? Pa Zvezda neće igrati Evropu! Bolje da ste napisali Zvezda će vratiti pare koje duguje i Bogu i narodu. Ja ne vidim kako ovo rešava problem u CZ i uopšte mi nije jasno kako je to sad ovih 4,5M i još tih 1,5M koje treba da "nađu" dovoljno? Koliko se ja sećam bila je priča da je potrebno preko 11M? Ali kod pantera je sve moguće, nisu džaba tu Zveki i Ćoki, veliki magovi prevara.

Brondby

pre 8 godina

Brondby 4
Vestjal O

Samo Brondby Brondby idemo u LE

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Nemanja

pre 8 godina

Bacene pare, bolje pare investirati u neki dug, cz nece dalje od 2 kola kvalifikacija. Pa ovi jadnici nisu u stanju da sastave tri dodavanja.

ja

pre 8 godina

Partizan - 600k od drzavnih sponzora.
Zvezda - 6,5m od drzavnih sponzora.

Cime je Zvezda zasluzila 11 puta vecu pomoc drzave?
Da li toliko puta ima vise navijaca(poreskih obveznika)? Da li toliko puta ima bolje rezultate? Da li njene uprave toliko puta bolje investiraju novac? Da li je toliko puta vise uplatila porez drzavi?

Neka se uzmu svi ovi kriterijumi u obzir, nemam nista protiv.
1) Zvezda ima izmedju 1,5 do 2 puta vise navijaca od Partizana.
2) Partizanovi rezultati su neuporedivo bolji u poslednjih X godina.
3) Mrtva trka, ali je ipak kod Partizana bolja situacija, jer ne dobija toliko veliki novac od drzave.
4) Naravno da ne. Partizan placa drzavi PDV(?!?) za svaki transfer u inostranstvo. Partizan je ostvario neuporedivo bolje transfere od Zvezde.

Dakle, potpuno je jasno da cak i kad bi prvi kriterijum bio ubedljivo najvazniji, odnos u najgorem slucaju po Partizan mora da bude makar 1:1. Na Zvezdinih 6,5 miliona evra isto toliko i Partizanu.

Potpisujem da bi Partizan bio redovan ucesnik Lige sampiona u tom slucaju.
Rezultat Zvezde - uspeh ako odigraju 2 kola kvalifikacija za Ligu Evrope.

Sale

pre 8 godina

Da bi ispali u drugom pretkolu kvalifikacija od nekih Estonaca.Sto se ne drze kosarkaskog i vaterpolo recepta,promenis ime u CZ Veterani i glavni sponzor su ti penzioneri.Lova uvek kapje,nema duga i onda mozes da dovodis reprezentativce Fidzija,Sao Tome i Principe i Zelenortskih ostrva,koji su oduvek mastali da zaigraju na livadi stadiona Mile Kitic.

zamazivanje očiju

pre 8 godina

Za Gaspromove pare se pita država Rusija. Grobari zašto se baš vi sekirate?
(hvala Rusi jeste da ova ekipa u FK ne zaslužuje, 27. april 2015 11:19)
---
Koliko zna Rusi drže 51% NIS-a jedan deo je akcijama kod grđana i vlasništvu države. Bojim se da onaj deo profita koji ne pripada Gaspromu ide u štetočine.

Cinik

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!
(navijac, 27. april 2015 11:20)

Slicno i ja, i stalno su mi duzni. Kasne po nekoliko meseci sa uplatama (jao, pala rublja, jao banke nam ne rade), obavezno uplate manje nego sto je dogovoreno i to nakon sto moras da zoves licno direktora u Moskvu.

Price o Gazpromu uvek idu nakon loseg rezultata Crvene z. u derbiju, nista novo.

A u avgustu evropski potop

pre 8 godina

Treba da legne rata od Škuletića, malo više od 500.000eu, za još milion neka se snađu. Možda će opet poplave u Obrenovcu, biće tu milion sms-ova po evro, taman.

Srki

pre 8 godina

Nadam se da znaju gde i zašto daju pare. Verovatno i oni imaju neki plan. Takodje se nadam da neće prodati Rajkovića jel mali može da postane jedan od najboljih golmana u Evropi, bez preterivanja. Ima sve preduslove. Da ostane još 2 sezone, pa bi mogao da ode za 3-4 miliona.
Ako Zvezda i ostane druga, dobro je da barem može da igra Evropu. Nadam se da može da prodje u grupe, mada će biti skoro pa nemoguća misija sa ovom ekipom. Na leto ne treba kupovati nikog, već iforsirati Ristića i Grujića i Jovanovića, a zahvaliti se Gavriću i Parkeru. Sredina sa Ristićem, Grujićem, Stojanovićem i Kataijem je sasvim u redu i treba ih uigrati već od sada, pa da na leto spremno dočekaju kvalifikacije. Jović će dokazati kvalitet, Orlandić je sumnjiv, ali nije ni dobijao neku šansu. Ovaj mali Crnogorac bi trebao da je solidan igrač, tako da se nadam da može da odmeni Lazovića.
Godinama unazad se pokazalo da menjanje igrača ne donosi nikakav rezultat

branislav

pre 8 godina

pa pitao se Putin a koliko znam kad je bio u Srbiji nije isao na Partizanov stadion vec na Zvezdin..Partizan ce dobiti podrsku engleskih i nemackih firmi ipak je Partizan proEUropski klub..kakva Rusija..

Nikita

pre 8 godina

Zasto bi neko finansiro ne profitabilne klubove? Ovo samo postoji u Srbiji ,zemlji seljaka na brdovitom balkanu. Ova dva kluba treba ukinuti pod hitno zato sto su to legla kriminala,mahinacija,korupcije, navijaca-huligana... Zar Srbiji sve to nabrojano treba?

mk

pre 8 godina

na osnovu cega zvezda ima takvog sponzora od 4,5miliona a partizan od 0,6 miliona. pa nisu se plasirali u evropu evo deset godina. nikada ni ligu sampiona nisu igrali. ne razumem cije su to zasluge osim premijerove. mislim premijerove lige. tole lopove,ovo je tvoje maslo :-)

printerMB

pre 8 godina

molim vas objasnite to kako ce te da prikupite 1,5mil€,zivo me interesuje.ja cu onda na taj nacin da prikupim samo 10% i da me bog vidi

Nagatomi

pre 8 godina

Povidon, 27. april 2015 11:40)
Pa vi imate barem 7 filijala koje ne znate da iskoristite, jer sa kim god da radite, ostanete duzni... Ne bi vas 20 gasproma izvadilo. Placete i zalite se na Toleta, a da nije tog Toleta omrazenog, ovu sezonu bi igrali u trecoj Beogradskoj ligi. Ne znam kako vas vise nije stid da non stop kmecite, gori ste od Duleta 20 puta!

Bane

pre 8 godina

Kakvo je ovde prodavanje magle a klinci se pale ko hepo kocke. Znači ovako Gasprom daje 4,5 plus verovatno kredit od 1 milion Eura za licencu za takmičenje gde je profit više nego žalostan. Da bi se Zvezdi isplatila ova matematika mora da uđe u grupe LE. A pošto kreće od prvog kola i već od 3 će biti protivnici u rangu Francuza,Rusa,Engleza,Italijana šanse postaju skoro pa nikakve. Ovako realno je da potroše oko 5-6 miliona Eura na licencu a vratiće nekih 350 hiljada to pod uslovom da prođe koje kolo. Ajde Delije aplauz za ovu matetamtiku.

samo fer

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.

Gnev predgradja

pre 8 godina

Kad bi mogli da izlobiraju nesto da nas premeste u rusku ligu, sigurno bi bolje poslovali, tamo su veci prihodi od sponzora tv prava i slicno.

LAZNI VOJVODA VIROVITICA

pre 8 godina

Zadar je u hrvatskoj dobio novu dvoranu od 10000,a i mi imamo Zadar koji se zovu Cacak i Kraljevo pa je maksimalno sto mogu dobit je dvorana ko na Palama koje su 5 puta manje.Stidi se Srbijo.Niko nas ne treba napadat,dovoljni smo mi sami sebi.Daj Beogradu sve a ostali su niza rasa.Tesko nama.Vojvodini je trebalo 150 hiljada da igra jadransku ligu,a nis i sva nalazista su u Vojvodini,niko im nije dao.Stidi se srbijo.Mi cemo sami favorizovanjem jednog grada u svakom pogledu sebe svest na beogratski pasaluk,a onda okrivit masone,vatikan,babu Vangu,vampire iz Barande.Stidi se Srbijo.

Duh sa sekirom

pre 8 godina

...ovo je magareca usluga zvezdi, živi bili pa videli...kad stignu pare isplivace i neki novi ljudi kojima se duguje a njih je vise od ovih kojima mora da se da po hitnom postupku...mogli ste kao gospoda da padnete i opet da ustanete a ovako ce te bas da nastavite da se davite u zivom pesku.

filip must play

pre 8 godina

Samo polako ali sigurno cemo mi iz Sumadije da se odcepimo i ni dinar vise necemo slati lopovima u prestonici, sipanje novca u rupu bez dna, neki tzv Beograd na vodi, a u Kragujevcu, Kraljevu itd. samo otimaju, sad ce i zemlju da prodaju strancima a mi kao robovi da radimo kod njih, rudnu rentu Rusi placaju 5 puta manje, i to cela Srbija zna, ispadaju tzv. "spasioci" a sponzorisu nasim parama, i sve to zato da bi se ovima na vlasti napunili dzepovi

--#####- Bodibond -#####--

pre 8 godina

Koliko je ovo nehumano, prodajes igraca zbog dugovanja kao da prodajes krompir a ne ljude. Strasno, gadi mi se ovaj domaci fudbal. Sta ako Rajkovic nece da ide, a ovi kao mora, duzni smo, prodajemo ga samo da zakrpimo.dug. Sramota, jad i beda !!!

Tajkun

pre 8 godina

Presek je radjen 31.03. 2015. i tačka! Kakav sad novac, ništa to ne vredi. Ali to je novac za sezonu 2015/16. Od čega će klub živeti?

Sasa

pre 8 godina

Grobari mi danas nešto omanuli u pisanju pateticnih komentara (trudnice,deca,bolest,lekovi,poplave...) na ovu vest...Izgleda da su većina. 1.smena u školi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 27. april 2015 11:36)

Vidis kako ti znas odakle ce Vam doci novaC. Ne moramo da Vas podsecamo.Samo se pitam , za sta?
Tim nemate, niste bili dostojan protivnik ni "ovakvom" Partizanu bez spica, imate "navijace" koji bez "bakljade" ne umeju da navijaju, a to kosta.
Jedna sezona Fudbalskog kluba kakav je CZ ne "izlazi" ispod 5 miliona. Cak i da udjete kojim slucajem u Ligu Evrope {grupna faza}, dobicete od UEFE maksimum tri miliona Evra. Ne kazem da je malo, ali u Vasem slucaju i sa vasim nerealnim zahtevima , to je nista.
Napravicete istu gresku koju je napravio KK Partizan. Umesto da stabilizujete klub, posto-poto zelite u Evropu, a u stvari ste gologuzani, koji duguju i Kurti i Murti.
Da je moj KK Partizan "odlezao" dve sezone i pravio mlad i perspektivan tim kao sto sam letos predlagao, dobio bi jos vecu podrsku navijaca, "ispeglao" bi finansijsku situaciju, "napravio" bi jos dva-tri igraca i za dve godine bi bio konkurentan svima. Ovako nam sledi isto sto i FK CZ. Davljenje u sopstvenim nerealnim ambicijama.
I da ne zaboravim , i pored toga sto ste "zamolili" one kojima dugujete da sacekaju malo, Vi te dugove niste platili, a kamate rastu......sve do katanca.

"Dijagnosticar", Nis

navijac

pre 8 godina

Radio sam za Ruse dugo, oni daju jedan evro samo tamo gde im se vraca 2! Kakvu oni korist imaju od sipanja para u ovu rupu bez dna to je misterija, ali negde je imaju sigurno!

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

realno

pre 8 godina

Delije i Grobari da su stvarno neke patriote ne bi galamili na upravu vec na drzavu sto pare daje lopovima iz tih uprava umesto da se narod okrepi...gasite taj fudbal (koga volim do neba) i usmerite pare u nesto korisno, a navijaci da usmere energiju u nesto korisno, a ne da jedni drugima lome lobanje dok im se Srbija rusi pod nogama zbog lopova....

Samo sloga srbina spasava - niko danas apsolutno niko apsolutno ni malo ne shvata znacenje tih reci, misle da je nekakva narodna pozeija u pitanju, a ne resenje svih problema....zato nam je ovako dobro....

misel platini

pre 8 godina

Ne pomaze njih Gasprom! Drzava za uzvrat dozvoli Rusima da dignu cenu gasa! Od septembra prosle godine do aprila DIZALI SU CENU GASA TRI PUTA!!! Sada mozemo da ocekujemo jos tri poskupljenja!

slobinator

pre 8 godina

već sam ovde pisao da se ne bacaju pare za licencu.bolje te pare ostavite da kupite bar dva krštena igrača.golmana rajkovića nipošto ne dirajte jer on jedini nešto vredi u ekipi.od preostalih fudbalera ostaviti mlade ristića,petkovića eventualno i jovanovića i stojanovića ostalo rasprodati po sistemu daj šta daš.umesto lalaltovića dovesti nekog iskusnog trenera koji će malo da uljudi ovu razbijenu vojsku i to bi bilo to.naravno treba izabrati i novu upravu dok ne dočekamo tu privatizaciju.

Orka

pre 8 godina

4,5 miliona koji će odmah biti potrošeni na vraćanje dugova i obezbeđivanje licence. Od ovog ugovora će ostati 9 miliona za naredne 3 godine, a samo ove je potrošeno i mnogo više od toga (2x4,5 od Gazproma + telekom banka). Uz to će prodati i Rajkovića i oslabiti tim za kvalifikacije sa koje kreću od 200 pozicije na Uefinoj rang listi.
Jasno je da je već sada veliki uspeh da se Zvezda "plasira" i u kvalifikacije, čak veći i od titule, ali šta će se dogoditi kada se potroše ovi Gazpromovi milioni?
Podsetiću vas samo da će redovni izbori biti pre kraja ovog ugovora, a mogući su možda i vanredni.

sorry

pre 8 godina

Ma kakva crna Evropa ljudi Božiji. Šta ćemo mi tamo, da se brukamo protiv nekih Luksemburžana i Maltežana? Pa ne daj Bože da naiđemo na neku ekipu sa Baltika ili još gore Skandinavije, oduvaće nas. Samo džabe trošimo pare na putovanja i smeštaj, organizaciju, reflektore. Bolje da se to ostavi za sklapanje kakvog takvog tima za narednu godinu, leba vam.

Nik Rajder

pre 8 godina

Dobice licencu tako sto ce odmah potrositi novac od kojeg moraju ziveti godinu dana i jos ce dici kredit od milion eura? Pa to je stvarno potez za divljenje. Ne kontam zasto se toliko radujete? Takav potez bi imao rezona samo pod uslovom da Zvezda bude prvak i da ide direktno, bez kvalifikacija u LS. Nisam siguran da se toliki rizik isplati za Ligu Evrope i start u kvalifikacijama od prvog kola? Posebna prica je sto se umesto planiranog petogodisnjeg ugovora(po ljudima iz Zvezde) od 6 miliona eura,saradnja produzava na tri godine po cifri od 4,5 eura godisnje. Mislim da ipak od Evrope nema nisra,jer prvi presek je napravljen 31.03, i jos tada je bio ogroman dug. Posebna prica je naknadna tuzba Uzicke Slobode,posle izdavanja licence Zvezdi za drugi dio prvenstva. Taj slucaj iz Zvezde nisu naveli.

bora

pre 8 godina

Presipanje iz šupljeg u prazno.Zvezda objektivno ove godine ne treba ni da igra Evropu.Samo će ući u još veće blato.Ako oni 'pojedu' unapred tih 4,5+1 za licencu,od čega će živeti sledeće godine a treba im najmanje 6 mil.evra bužet!?Dakle,sledi novo još veće zaduživanje!
Sačuvati Rajkovića,Petkovića,Jovanovića,Ristića,Grujića i Jovića kao osnovu,dopuniti sa 5-6 neafirmisanih talenata i polako krenuti napred.Druge nema,kakva crna Evropa!To podilaženje navijačima je i došlo glave klubu!!

mudraci na vlasti

pre 8 godina

Kako samo mudro cuti o onome u subotu vodja?! Zasto? Ne bi bilo huligana da vlast to zeli,ali ocito ne zeli! A onda stize i nagrada od Gasproma!? Luda kuca,nema sta!

stevo givit

pre 8 godina

gde si ti na košarkaškim vestima, nema te nešto već 10-tak dana.
Jel su vam došli Pavlović i plej? Šta bi sa "paljenjem mašine u proleće"?
Bolje ti počni da odvajaš za zalihe cipiripija, biće krasnog oktobra.
(Nolan, 27. april 2015 10:58)

ono kad čekaš strpljivo 14 godina da plasiraš " fazon"...

Dejan

pre 8 godina

pa da..daš 6 miliona evra za licencu za UEFA kup,a I da je osvojiš ne bi zaradili ni trecinu tih para..."pametna investicija" nasih vrlih celnika-upropastavanje kluba do koske...svaka čast...

neko

pre 8 godina

Оде Рајковић па ће Петковић па ће Ковачевић па ће Јовић...Сви таленти одлазе нико не размишља какав би тим могао да се направи од њих а отишли су и Лазовић,Антић,Спајић,Мијаиловић,Миливојевић ...

dragan

pre 8 godina

nista ne kupovati na tim smesnim pumpama!
na putu za zlatibor zena kaze "eno je pumpa,stani da uzmemo kafu i sipaj gorivo."
pogledam gaspromom i samo nastavim da vozim do sledece.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo fer, 27. april 2015 17:31)

Znamo mi da vi partizani vise volite da kupujete na OMV pumpama kod onih vasih juznih prijatelja.Samo jos FALI da pocnete i na ruskim,na sta bi to licilo

Ne verujem da joj ima spasa, ali ja sigurno neću kupiti nikada ništa kod Gasproma.
(Sergio, 27. april 2015 14:21)

Ti prvo biciklu da naucis da vozis,a za par godina da zamolis roditelje da ti plate vozacki pa onda nemoj da kupujes benzin tamo