Utorak, 21.04.2015.

08:59

Novak: Sličan je osećaj kao 2011.

Novak Đoković istakao je da ne razmišlja o seriji pobeda u kojoj se nalazi, već da samo želi da se odmori i spremi za naredne izazove.

Izvor: SO

Novak: Slièan je oseæaj kao 2011. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

charlotte sometimes

pre 9 godina

Jumko, si vid'o ti zensko makar na slici u poslednje vreme? Mnogo imas slobodnog vremena i akumulirane energije. Ne valja to. Idi udri neku boksersku vrecu :-D

johnny

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.
(milos, 21. april 2015 09:33)

hehe, zna i rodja da te cifre ne vrede ništa...

koliko je osvojio slemova od 2007-08 (a tada je bio i mlađi nego novak sada), svega četiri, masterse da ne pominjemo

novak je sve svoje trofeje do sada osvojio upravo u konkurenciji dva najbolja tenisera u istoriji tako kažu, plus marej koji je verovatno jedan od najtalentovanijih igrača ikada (dovoljno govore dva slema osvojena u eri velike trojke, mada ni na jednom od ta dva nije morao da pobedi bar dvojicu (na wimbldnu 2013 u polufinalu dobio janoviča ?), kao recimo novak 2011 na uso, federera i nadala)

zna dobro rodja da ovih novakovih 8 trofeja vrede bar kao 14 njegovih, a o mastersima da ne govorimo

v

pre 9 godina

@fedex
stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

Pa pitaj tvog ljubljenog Federera da li bi radije imao pozitivan skor protiv Novaka u prosloj godini ili njegov ljubljeni snobovski Vimbldon. Izvini? Ne cujem?
Da, tako sam i mislila. A koliko god da postujem Federera, iako ga ne volim, on je leteo na tu mrezu u finalu Vimbldona ko muva bez glave. Zato ga je Novak prolazio na mrezi ko od sale. Passing shot je bio ubistven. :-D Federer je izgledao kao neiskusni amater u pojedinim trenucima. Kontrolisana agresivnost je bila kljuc, ali mora da je citao tvoj komentar....mreza, mreza, mreza.....:-D

3OPAH

pre 9 godina

Ali deo izjave: "sada sam prvi koji je osvojio prva tri Mastersa" pokazuje o kakvom se coveku radi. Nije rekao jedini sam (a jeste jedini) nego prvi, kao da to nije nista i ocekuje da scake sledece godine neko to uradi. Svaka cast, Novace.

No1emikic

pre 9 godina

Novak je od krakem prosle godine redom osvajao PARIS-BERCY,ZAVRSNI MASTERS U LONDONU,AUSTRALIAN OPEN,INDIAN WELLS,MIAMI I MONTE CARLO!!!
To su zadnjih 6 velikih turnira,a sve trofeje uzeo Novak,stvarno svaka cast,treba sada pametno odraditi ovaj deo sezone posto je RG najbitniji i treba sve da kroji sto se kaue po njemu!!!Nadamo se da ove godine No1e osvoji RG,stvarno zasluzuje to!!!Idemoooo No1e, mozds ti to,kapa dole velikom sampionu!!!

dosta više samovređanja

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta???
(Stamenkovic danijel, 21. april
2015 12:35)

E muka mi je od ovakvih komentara! Aloo, PAR HEJTERA ovde nisu NAŠ NAROD! A pogotovo što tih par navijača Nadala i Federera i bukvalno nisu naš narod, već bivši nam bratski susedski narod.

by by Rafa

pre 9 godina

,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije...
(fedex, 21. april 2015 10:19)

Može, ali ti koji nikada reket u ruke nisi uzeo, i površno poznaješ igru, to ne možeš razumeti. Takvim laicima poput tebe je samo izlazak na mrežu agresivna igra. Ili još nolje rečeno - kod vas u hr je agresivna igra = izlazak na mrežu. Aha, važi! Udostojiću te naznake teniskog znanja. Del Potro je jedan od najagresivnijih tenisera ikada, a retko izlazi na mrežu i voleji ga ne zanimaju. Ili misliš da su Ljodra, Lopez, Beneto i Stepanek agresivniji teniseri od Federera jer trostruko više od njega idu na nec, a od Delpa da ne govorim. Da, da, agresivniji su, he, he...

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

meni nikada nece biti jasno da vavrinke nema nigde od polufinala australije. federer je izgubio od cirkusanta. marej nije ni igrao monte carlo jer se zenio to je lepo ali i da je igrao pocistio bi ga neko u drugom kolu. nadal se volsebno pojavio ali ce i on nestati za koju nedelju. svi se menjaju upale se i bzo se ugase ali jedan srbin(ne beogradjan takva nacionalnost jos ne postoji) je stalno u finalu gde god da ucestvuje.kolko dugo ce tako bog zna jer svi idu na neke lose kineske baterije dok ovaj nas kad se samo malo isprazni dobije toliko punjenje da ih pomete na krompir il na par gemova kad se lomi. zabranite li mu da polomi reket ili da vikne mislim da bi ga onda mogli i pobediti. ovo je toliko impresivna pojava da mi srbi zapravo i nemamo pojma sta nam ovo znaci kao naciji jer smo zaokupljeni borbom za sopstvenu egzistanciju.

Jumko

pre 9 godina

Nadamo se da iste osecaje neces imati prema publici sirom sveta, svom stabu i deci koja skupljaju loptice... Da nas ne brukas sa ponasanjem, svakako nas ne vole a ti dosta doprinosis.

hr

pre 9 godina

@fedex, 21. april 2015 14:14)

Brate, al se ti nalupeta!
I ja navijam za Federera, ali treba bit realan a ne ostrašćen i zaslijepljen. Novak je bolji od Rogera već 4 godine, i kakav skor iz prošle godine to može promijeniti? Da su isto godište, bila bi mrtva utrka sa slamovima i tjednima na no1. Nemoj nas sramotiti ovdje.

ahhaaaa

pre 9 godina

...sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..
(fedex, 21. april 2015 14:14)

Ahahaa! Ovo kako mali Perica razume tenis! Tipičan primer teniske neznalice, i zaljubljenika u lik i delo Federera, koji prati tenis od 2004. Sudeći po ovom liku u susjedstvu se malo ljudi ozbiljno bavi tenisom.

neznanje nadimanje

pre 9 godina

Zovnem ja, tako, švajcarsku poresku upravu:
- Dobar dan
- Guten tag, kažu oni
- Kažite mi, molim vas, da li je Rodžer Federer platio porez?
- Ja, ja, natûrlich...
- Hvala, doviđenja

Onda pozovem špansku poresku upravu....

fedex

pre 9 godina

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka.
(neko tamo, 21. april 2015 12:58)

tebi je novak primjer agresivne igre,e svasta cu cuti..a momak je izjavi nesto tipa da je agresivniji bio kada je igrao sa osnovne linije,nego sada kada vise izlazi na mrezu,jesi ti svjestan da prije izlaska na mrezu treba napraviti odlican agresivini prilazni udarac,sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..

stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

gruna

pre 9 godina

da dopunim komentar - tenis pratim od 2003 i federerovog osvajanja vimbldona ... posto sam iz cg - tada se samo prenosio WB i RG ... novak se nije jos pojavio, a tek mastersi, mislim da to na ovim prostorima tek nije prenosio na tv ...

tacno, pogrjesio sam - kad sam rekao agresivan mislim na to da je te 2011 sibao po lopti sa osnovne kao ludak, riter mu je bio dosta agresivniji i odma je pravio brejk, bh paralela radila kao svajcarski sat ... i jos nesto - on nije zalio svoje tijelo ni malo ... vec ove god - ne igra agresivno i duboko kao tad, lopte su mu krace vise se brani, uveo je serv-volej igru sa bekerom, dosta je takticniji - ne divlja sto bi rekli, shvatio je da treba tijelo sacuvati, a ne kao Nadal da zavrsi u prijevremenu penziju ...

niko ne odg ovom momku - pa 2011 je propustio MCarlo da bi igrao Serbian open a ne zato sto je htio da odmara ...

by by Rafa

pre 9 godina

Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm
(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Ti slabo pratiš tenis. Novak je po ITF-u (to su oni koji organizuju gren slemove) najbolji teniser 2013. godine. Dakle bio je na dodeli pehara champion of the year 2013. Ćao. Zdravo.

Petar

pre 9 godina

Ma ja sam samo srećan što živim u doba ovih velikana.
Nisu više bitni ni rekordi, samo neka što duže igraju i Novak i Nadal, kao i Federer i Mari. Pa i ostali koji su u top 20.
Koja konkurencija, kakva raznolikost igrača i tehnike.
Tenis je danas kao neki film sa super junacima. Neko je Superman, neko Batman, neko je Hulk...
Te epske borbe koje smo zadnjih deset godina gledali će zauvek ostati upamćene. I ova era tenisa neće biti prevaziđena možda nikada!
Nadal - kralj šljake.
Novak - kralj betona.
Federer - kralj šljake.
Ali na sve tri podloge igraju vrhunski.
I ovaj RG, nema potrebe za tolikim protiskom, pa nije ovo zadnja šansa Novaku. Ako Fed. igra odlično sa 33, drugi je reket sveta, zašto to ne bi i Novak radio u sledećih 6, 7 godina?
A to znači da će imati najmanje još 5 prilika da osvoji RG.
Možda će i ove i sledeće sezone da uzme RG?
To je draž o kojoj pričam, neizvesnost, velika borba, i to je najbitnije.
Zato ne volim kad se Nadal ili Mari povrede, ili kad Federera teraju u penziju, pa ako neko od njih prestane da igra, to je ogromna rupa u tenisu, plus što bi i Novak ostao bez motiva.
Ali isti taj Novak i njih motiviše.
Tako da VELIKO HVALA ovim gladijatorima za sve!

Dott

pre 9 godina

Ono sto Novak sad vec mora da uradi je da pocne polako menjati svoj imidz lako dostupnog, lakog na recima i razboritog momka a da u svoj vokabular unese malo vise ostrine i smanji lascivnosti.
Jasno je zasto je do sad bio toliko recit i druzeljubiv sa medijima, sve je bilo u cilju predstavljanja svoje licnosti, publicitetu i pridobijanju poklonika, s obzirom na sliku koju daje na terenu o sebi, kao neko ko nema pardona da pokaze emociju bilo koje vrste, po recima nekih medija i ratnicke.
Sta mislite jesu li Rodzera ovako provocirali, naravno da nisu, ne samo zbog svog pedigrisanog porekla, vec zato sto bi na takva pitanja naisli na ostru Rodzerovu reakciju, morali su birati pitanja i u etar pustati samo ono sa cim su on i njegov tim saglasani. Na takav nacin i Novak mora resiti sad vec vidan problem koji ima, mozda vam se cini da preterujem, medjutim hajde ovaj intervju konketno nema nesto toliko radikalno, medjutim bilo ih je itekako provokantnih a koji su naravno imali za cilj da prikazu javnosti Novakova na nacin koji se mnogim zemljama nece dopasti. Sigurno da uticajni ljudi iz sveta tenisa vrse pritisak na medije da to cine, kako bi umanjili popularnost Srpskog tenisera, jer tako ce i dalje na tribinama stadiona imati malo poklonika, i mnogo onih koji ce aplaudirati na svaku njegovu gresku, i na taj nacin ga psihicki opterete i otezaju posao.
E zbog toga kako bi to predupredio, mora voditi racuna sta govori i pokaze im zube na svaku losu insinuaciju.

Stamenkovic danijel

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta??? Nole je car, igra svoju igru i osvojice jos mnogo turnira!!! On ce biti na kraju taj koji ce sve rekorde da obori, a vi gledajte i uzivajte !!! Samo tako nastavi No1e!!!

Wolfgang O.

pre 9 godina

Ako poredimo 2011 i 2015 do ovog trenutka, 2015 je uspesnija!

Po mom misljenju je vaznije osvajati bolje turnire i uzeti vise bodova, nego imati duzi niz nepobedivosti.

2011 je propustio Monte Karlo i stoga do ovog trenutka osvojio "samo" AO, IV, Majami i valjda jedan manji turnir.

2015 je umesto tog malog turnira uzeo i Monte Karlo, drzeci znaci trenutno 4 najveca trofeja u 2015 uz vise prikupljenih bodova od 2011!!

Niz nepobedivosti iz 2011 je lep, kuriozitet i stavka, ali tenis se igra za bodove i trofeje. U protivnom zasto ne bi igrao samo turnire 250 i pokusao da napravi jos duzi niz nepobedivosti?

wang

pre 9 godina

Po stoti put: Nadal nije bio povređen 2011. Satirao jeste po raznim terenima, osvajao titule, rasturao. Naravno, tamo gde nije bilo Novaka.

neko tamo

pre 9 godina

@fedex

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka. A od onih snobovskih fraza tipa "classy" i "stylish" ne bi ostalo nista.

777

pre 9 godina

Svi nesto kukaju zasto se Novak ne povredjuje?? Secam se i izjave Toni Nadala? A nije bas tako. Pa prosli Madrid primera radi, nije igrao zbog povrede zgloba ruke. Pa je imao povredu zgloba noge, to se svi secamo. Da se ne vracam unazad, povrede stomacnih misica, mec sa Delpom, povreda ramena. Svi bi zeleli da se Novak povredi i u to sam siguran. Onda bi oni procvetali...zasto onda uopste pricaju o tome kada se zna da su povrede najveci neprijatelj sportista?? Jer to zele. I niko ne moze da me uveri u suprotno jer je profesionalizam surov. Pa cak i ovakve stvari kada su u pitanju. Povrede.

Iz drugog ugla

pre 9 godina

Moj osnovni osecaj je da sam Noletu (kako ga rado i ja intimiziram?) mnogo duzan. Jeste da ima novaca mnooooooogo vise od mene, ama JA sam NJEMU duzan, ne on meni. Toliko puta mi je priredio zadovoljstvo i zahvalan sam decku na tome. Valjda sam svako moje zadovoljstvo inace morao placati, on je od onih retkih koji mi za to nista trazio nije. Njegov trud, njegov rad, ponasanje zasluzuju svako postovanje. Nama ostaje da mu pozelimo sve najbolje i zahvalimo na svim ugodnim trenucima koje nam je do sada (verujem da ce tako jos dugo biti) priredio.

Schone

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Po logici stvari te godine nije ni nastupao u Monte Carlu. Nije obavezan da nastupi na svakom mastersu.

Milan Nis

pre 9 godina

Citajuci pojedine komentare imam utisak da samo Novak nije platio porez u Srbiji.Blago nama,kad njega "navatamo" imacemo 100% ucinak,sto niko na svetu nema.Pored toga covek i nije prijavljan da zivi u Sbiji,pa nije ni poreski obveznik,ali nema veze,kad vec nemogu da mu budem ni do kolena,mogu da ga pljunem na nekom internet portalu,to nista ne kosta, a meni je bolje.Idite prvo vi koji ga prozivate da platite racune za struju,infostan,porez,pa onda prozivajte.

Schone

pre 9 godina

A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...
(znanje-imanje, 21. april 2015 10:04)

Pa zar nije dosta vise o POREZU. Otiđi u Poresku upravu i raspitaj se ko su poreski obveznici Srbije ili bar proguglaj na tu temu.

Deki

pre 9 godina

Zato je Majkl Dzordan mozda i najbolji sportista svih vremena. Tezio je da bude najbolji kosarkas i kad je to postao znao je da je najbolji u svom vremenu i nikada nije imao strah od obaranja nekog od rekorda, niti je to moglo da ga omete. Mislim da Novak ima slicnu sansu.

as

pre 9 godina

Da li se iko zapita koliko je dobio Novak od drzave a koliko Nadal,Federer i Marej ako uporedimo odnos onoga sto je Novak dobio od drzave i onoga sto je dao drzavi on je ubedljivi rekoreder medju svim sportisima na svetu.

NOLKICA

pre 9 godina

Nole samo napred bas i ne mora da bude kao 2011 ,osvi RG to je izvesno, sada si vec zreo i spreman i to tolika finala , izvcu poku iz svih i naravno ove godine da slusamo himnu i u Parizu, vi ostali patite se!

Pozdrav iz Toronta

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Igrao je u Beogradu i onda preskocio MK.

Zlatko

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine? (JJ, 21. april 2015 09:52)

U ovom trenutku odnos 2:13. Zasto osobi toliko minusa na najpropstije pitanje? I mene to isto zanima. Ako je Novak te godine preskocio neki Masters onda lepo napisite odgovor a ne odmah negativna ocena.

oxydant

pre 9 godina

Bravo Novače!"Svaka ti je ko' vladičina"! Mi,verni Novakovi navijači, malo
strepimo da se ne zamori previše, pre neg što osvoji velike turnire koji su
u planu,ali Novak se očigledno odlično oseća i u ovom trenutku nema potrebe
za taktiziranjem oko izbora turnira.Pun je iskustva i sigurno se dobro
seća šta je valjalo,a šta nije na RG 2011.

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

Ali stvarno!

pre 9 godina

@(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Da, da, gospođo, sećam se svega, te 2011 Nadal igra 6 sati AO finale, juri kao životinja u IW i Majamiju, Madridu i Rimu, i mene bi sve to povredilo, mučenik.
A RF je isto bio povređen, pogotovo na USO kada nije iskoristio meč lopte, to ga je prilično provredilo.
Ajde gospođo idi kuvaj ručak, nemoj da širiš mržnju ovde za dž.

Gradimir

pre 9 godina

Eh, ta 2011... Imao sam utisak da mu niko ništa ne može. Tada mi se činilo da je od Federera u polufinalu RG izgubio samo zato što je preskočio četvrtfinale. Ispao je iz ritma zbog duže pauze između mečeva. Mislim da mu je Fonjini predao zbog povrede, a povredio se u prethodnom meču, koji je ipak dobio povređen. Eh, ti Latini...

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima nedoraslima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

Boban

pre 9 godina

@Dobra stara vremena

Samo da te posetim da je Novak 2013 osvojio grend slem (Australija), zato hajde budi malo realan, kad Nadal tvrdi da je Novak jedan od najboljih tenisera u istoriji, pa šta dalje reći...

fedex

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

komentar navijaca koji uopce ne prati tenis,osim kad igra djokovic i to polufinale i finale..a ovo si mogao i sam da zakljucis,2011 novak nije monte carlo..

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gruna, 21. april 2015 09:28)

ocit primjer navijaca od 2011 god.,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije,po tebi je pit sampras bio veci defanzivac od nadala..

a normalno da je slican osjecaj i bit ce jos slicniji ako naletis na Rogera na RG,pa opet dobijes po usima ;)

znanje-imanje

pre 9 godina

U pomami oduševljenja čini se da brojni fanovi previđaju mnogo toga.
Za mene glavni problem i dalje ostaje što nikako, ali nikako nije postao pravi igrač na mreži. A kada je neizvesno i teško on od toga potpuno odustane. Naravno, svako igra s onim što ima a uvek i pre svega prvo pobeda - sve ostalo je posle lakše! I na zadnjem turniru bio je blizu toga da unese u igru pravu količinu igre na mreži: i kad treba i ponekad kad ne treba. Ali, nažalost, on i nadalje ode tamo pa em zastane em je za pola koraka nedovoljno napred. Drugim rečima on i dalje ide napred programski, ali i uz dobru selekciju rezultat je ipak polovičan jer i kad napadne - on se brani... Nema moment pa "za malo" ne stigne a zastane pa ga onaj "za malo" pročita a nema opuštenost pa "za malo" izbaci i sl.
Sve je to naravno iz glave - zaista je tenis kompleksno čudo. Da imam vremena možda bih našao tržište da sklepam neku knjigu pompeznog naslova tipa "Psihoanaliza mahanja reketom" ili tako nešto. Bez tog usavršenja, bez da je bar petina dobijenih poena završena na mreži moramo strepeti koliko će dugo biti odagnat neizbežni zamor materijala. Poređenje karijera Federera s jedne i Nadala i Marija s druge strane deluje vrlo zabrinjavajuće i pesimistično.
A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...

Adam

pre 9 godina

Svaka čast ovom momku. Samo neka nastavi ovako, on najbolje zna šta radi i što je najvažnije, i dalje ima ljubavi, želje i strasti za onim što radi najbolje.
Čini mi se da je promenio način igre od kada je sa Bekerom, gleda da brže i odlučnije rešava poene, samim tim je ubrzao i igru. Najspremniji je medju teniserima, servis je doveo na veoma zavidan nivo, a o mentalnoj snazi i da ne govorim. Svakom nizu dodje kraj, ali bih voleo da se to desi tek posle RG.

borkes

pre 9 godina

Više je nego jasno da je Novak, zajedno sa svojim štabom, 2011. napravio svojevrsan eksperiment. Te godine je planski aktivirao sav svoj potencijal. Ispalo je više nego uspešno. Ali osim što se probio na prvo mesto (s trećeg !!) i napravio godinu za pamćenje, Novak je shvatio da bi još jedna takva godina, pri tadašnjem odnosu snaga, bila ravna SAMOUBISTVU. Zato je namerno smanjen intenzitet i ostavljeno je dovoljno prostora da se ostatak tura "potroši", bar oni glavni konkurenti, pre novog "uzdizanja". Na žalost ta godina je iznedrila i jednu manu a to je da Novak postaje stegnut pod "pritiskom" obaranja rekorda. Meč protiv Berdiha je to i pokazao.
Po meni je to jedini razlog ovakvog spinovanja dakle planski pritisak na Novaka da "obori" sve moguće rekorde. Pokušava se napraviti pukotina na modelu "Novak 2015"
Zato je doveden Beker, "hladni" Nemac, kako bi Novakove emocije ukalupio i podredio "razumu". Ko je gledao meč protiv Berdiha morao je primetiti Bekerov izraz lica nakon onog nerezonskog drop šota pri kraju 3. seta.
Nadam se da se Novak izdigao iznad prostog obaranja rekorda i da je plan pripremiti se fizički što bolje i igrati na najvišem mentalnom nivou u sadašnjem trenutku a prošlost i budućnost ostaviti onima koje to interesuje.
Idemo dalje.

kurjak

pre 9 godina

Samo polako care, mogo bi Madrid da 'ladno' preskočiš, onda Rim 'overiš' i na kraju da RG konačno 'izgruvaš' !!! Do kraja care,do kraja!!!

Dobra stara vremena

pre 9 godina

Da 2011,kad je Nadal imao probleme sa povredama a Federer problem sa ledjima, onda misevi kolo vode. Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm

milos

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.

JJ

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?

gruna

pre 9 godina

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...

gruna

pre 9 godina

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...

borkes

pre 9 godina

Više je nego jasno da je Novak, zajedno sa svojim štabom, 2011. napravio svojevrsan eksperiment. Te godine je planski aktivirao sav svoj potencijal. Ispalo je više nego uspešno. Ali osim što se probio na prvo mesto (s trećeg !!) i napravio godinu za pamćenje, Novak je shvatio da bi još jedna takva godina, pri tadašnjem odnosu snaga, bila ravna SAMOUBISTVU. Zato je namerno smanjen intenzitet i ostavljeno je dovoljno prostora da se ostatak tura "potroši", bar oni glavni konkurenti, pre novog "uzdizanja". Na žalost ta godina je iznedrila i jednu manu a to je da Novak postaje stegnut pod "pritiskom" obaranja rekorda. Meč protiv Berdiha je to i pokazao.
Po meni je to jedini razlog ovakvog spinovanja dakle planski pritisak na Novaka da "obori" sve moguće rekorde. Pokušava se napraviti pukotina na modelu "Novak 2015"
Zato je doveden Beker, "hladni" Nemac, kako bi Novakove emocije ukalupio i podredio "razumu". Ko je gledao meč protiv Berdiha morao je primetiti Bekerov izraz lica nakon onog nerezonskog drop šota pri kraju 3. seta.
Nadam se da se Novak izdigao iznad prostog obaranja rekorda i da je plan pripremiti se fizički što bolje i igrati na najvišem mentalnom nivou u sadašnjem trenutku a prošlost i budućnost ostaviti onima koje to interesuje.
Idemo dalje.

kurjak

pre 9 godina

Samo polako care, mogo bi Madrid da 'ladno' preskočiš, onda Rim 'overiš' i na kraju da RG konačno 'izgruvaš' !!! Do kraja care,do kraja!!!

Adam

pre 9 godina

Svaka čast ovom momku. Samo neka nastavi ovako, on najbolje zna šta radi i što je najvažnije, i dalje ima ljubavi, želje i strasti za onim što radi najbolje.
Čini mi se da je promenio način igre od kada je sa Bekerom, gleda da brže i odlučnije rešava poene, samim tim je ubrzao i igru. Najspremniji je medju teniserima, servis je doveo na veoma zavidan nivo, a o mentalnoj snazi i da ne govorim. Svakom nizu dodje kraj, ali bih voleo da se to desi tek posle RG.

Ali stvarno!

pre 9 godina

@(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Da, da, gospođo, sećam se svega, te 2011 Nadal igra 6 sati AO finale, juri kao životinja u IW i Majamiju, Madridu i Rimu, i mene bi sve to povredilo, mučenik.
A RF je isto bio povređen, pogotovo na USO kada nije iskoristio meč lopte, to ga je prilično provredilo.
Ajde gospođo idi kuvaj ručak, nemoj da širiš mržnju ovde za dž.

Boban

pre 9 godina

@Dobra stara vremena

Samo da te posetim da je Novak 2013 osvojio grend slem (Australija), zato hajde budi malo realan, kad Nadal tvrdi da je Novak jedan od najboljih tenisera u istoriji, pa šta dalje reći...

oxydant

pre 9 godina

Bravo Novače!"Svaka ti je ko' vladičina"! Mi,verni Novakovi navijači, malo
strepimo da se ne zamori previše, pre neg što osvoji velike turnire koji su
u planu,ali Novak se očigledno odlično oseća i u ovom trenutku nema potrebe
za taktiziranjem oko izbora turnira.Pun je iskustva i sigurno se dobro
seća šta je valjalo,a šta nije na RG 2011.

Schone

pre 9 godina

A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...
(znanje-imanje, 21. april 2015 10:04)

Pa zar nije dosta vise o POREZU. Otiđi u Poresku upravu i raspitaj se ko su poreski obveznici Srbije ili bar proguglaj na tu temu.

Gradimir

pre 9 godina

Eh, ta 2011... Imao sam utisak da mu niko ništa ne može. Tada mi se činilo da je od Federera u polufinalu RG izgubio samo zato što je preskočio četvrtfinale. Ispao je iz ritma zbog duže pauze između mečeva. Mislim da mu je Fonjini predao zbog povrede, a povredio se u prethodnom meču, koji je ipak dobio povređen. Eh, ti Latini...

Iz drugog ugla

pre 9 godina

Moj osnovni osecaj je da sam Noletu (kako ga rado i ja intimiziram?) mnogo duzan. Jeste da ima novaca mnooooooogo vise od mene, ama JA sam NJEMU duzan, ne on meni. Toliko puta mi je priredio zadovoljstvo i zahvalan sam decku na tome. Valjda sam svako moje zadovoljstvo inace morao placati, on je od onih retkih koji mi za to nista trazio nije. Njegov trud, njegov rad, ponasanje zasluzuju svako postovanje. Nama ostaje da mu pozelimo sve najbolje i zahvalimo na svim ugodnim trenucima koje nam je do sada (verujem da ce tako jos dugo biti) priredio.

Schone

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Po logici stvari te godine nije ni nastupao u Monte Carlu. Nije obavezan da nastupi na svakom mastersu.

Pozdrav iz Toronta

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Igrao je u Beogradu i onda preskocio MK.

Deki

pre 9 godina

Zato je Majkl Dzordan mozda i najbolji sportista svih vremena. Tezio je da bude najbolji kosarkas i kad je to postao znao je da je najbolji u svom vremenu i nikada nije imao strah od obaranja nekog od rekorda, niti je to moglo da ga omete. Mislim da Novak ima slicnu sansu.

as

pre 9 godina

Da li se iko zapita koliko je dobio Novak od drzave a koliko Nadal,Federer i Marej ako uporedimo odnos onoga sto je Novak dobio od drzave i onoga sto je dao drzavi on je ubedljivi rekoreder medju svim sportisima na svetu.

Milan Nis

pre 9 godina

Citajuci pojedine komentare imam utisak da samo Novak nije platio porez u Srbiji.Blago nama,kad njega "navatamo" imacemo 100% ucinak,sto niko na svetu nema.Pored toga covek i nije prijavljan da zivi u Sbiji,pa nije ni poreski obveznik,ali nema veze,kad vec nemogu da mu budem ni do kolena,mogu da ga pljunem na nekom internet portalu,to nista ne kosta, a meni je bolje.Idite prvo vi koji ga prozivate da platite racune za struju,infostan,porez,pa onda prozivajte.

Wolfgang O.

pre 9 godina

Ako poredimo 2011 i 2015 do ovog trenutka, 2015 je uspesnija!

Po mom misljenju je vaznije osvajati bolje turnire i uzeti vise bodova, nego imati duzi niz nepobedivosti.

2011 je propustio Monte Karlo i stoga do ovog trenutka osvojio "samo" AO, IV, Majami i valjda jedan manji turnir.

2015 je umesto tog malog turnira uzeo i Monte Karlo, drzeci znaci trenutno 4 najveca trofeja u 2015 uz vise prikupljenih bodova od 2011!!

Niz nepobedivosti iz 2011 je lep, kuriozitet i stavka, ali tenis se igra za bodove i trofeje. U protivnom zasto ne bi igrao samo turnire 250 i pokusao da napravi jos duzi niz nepobedivosti?

NOLKICA

pre 9 godina

Nole samo napred bas i ne mora da bude kao 2011 ,osvi RG to je izvesno, sada si vec zreo i spreman i to tolika finala , izvcu poku iz svih i naravno ove godine da slusamo himnu i u Parizu, vi ostali patite se!

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima nedoraslima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

by by Rafa

pre 9 godina

Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm
(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Ti slabo pratiš tenis. Novak je po ITF-u (to su oni koji organizuju gren slemove) najbolji teniser 2013. godine. Dakle bio je na dodeli pehara champion of the year 2013. Ćao. Zdravo.

Zlatko

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine? (JJ, 21. april 2015 09:52)

U ovom trenutku odnos 2:13. Zasto osobi toliko minusa na najpropstije pitanje? I mene to isto zanima. Ako je Novak te godine preskocio neki Masters onda lepo napisite odgovor a ne odmah negativna ocena.

wang

pre 9 godina

Po stoti put: Nadal nije bio povređen 2011. Satirao jeste po raznim terenima, osvajao titule, rasturao. Naravno, tamo gde nije bilo Novaka.

Petar

pre 9 godina

Ma ja sam samo srećan što živim u doba ovih velikana.
Nisu više bitni ni rekordi, samo neka što duže igraju i Novak i Nadal, kao i Federer i Mari. Pa i ostali koji su u top 20.
Koja konkurencija, kakva raznolikost igrača i tehnike.
Tenis je danas kao neki film sa super junacima. Neko je Superman, neko Batman, neko je Hulk...
Te epske borbe koje smo zadnjih deset godina gledali će zauvek ostati upamćene. I ova era tenisa neće biti prevaziđena možda nikada!
Nadal - kralj šljake.
Novak - kralj betona.
Federer - kralj šljake.
Ali na sve tri podloge igraju vrhunski.
I ovaj RG, nema potrebe za tolikim protiskom, pa nije ovo zadnja šansa Novaku. Ako Fed. igra odlično sa 33, drugi je reket sveta, zašto to ne bi i Novak radio u sledećih 6, 7 godina?
A to znači da će imati najmanje još 5 prilika da osvoji RG.
Možda će i ove i sledeće sezone da uzme RG?
To je draž o kojoj pričam, neizvesnost, velika borba, i to je najbitnije.
Zato ne volim kad se Nadal ili Mari povrede, ili kad Federera teraju u penziju, pa ako neko od njih prestane da igra, to je ogromna rupa u tenisu, plus što bi i Novak ostao bez motiva.
Ali isti taj Novak i njih motiviše.
Tako da VELIKO HVALA ovim gladijatorima za sve!

neko tamo

pre 9 godina

@fedex

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka. A od onih snobovskih fraza tipa "classy" i "stylish" ne bi ostalo nista.

777

pre 9 godina

Svi nesto kukaju zasto se Novak ne povredjuje?? Secam se i izjave Toni Nadala? A nije bas tako. Pa prosli Madrid primera radi, nije igrao zbog povrede zgloba ruke. Pa je imao povredu zgloba noge, to se svi secamo. Da se ne vracam unazad, povrede stomacnih misica, mec sa Delpom, povreda ramena. Svi bi zeleli da se Novak povredi i u to sam siguran. Onda bi oni procvetali...zasto onda uopste pricaju o tome kada se zna da su povrede najveci neprijatelj sportista?? Jer to zele. I niko ne moze da me uveri u suprotno jer je profesionalizam surov. Pa cak i ovakve stvari kada su u pitanju. Povrede.

dosta više samovređanja

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta???
(Stamenkovic danijel, 21. april
2015 12:35)

E muka mi je od ovakvih komentara! Aloo, PAR HEJTERA ovde nisu NAŠ NAROD! A pogotovo što tih par navijača Nadala i Federera i bukvalno nisu naš narod, već bivši nam bratski susedski narod.

by by Rafa

pre 9 godina

,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije...
(fedex, 21. april 2015 10:19)

Može, ali ti koji nikada reket u ruke nisi uzeo, i površno poznaješ igru, to ne možeš razumeti. Takvim laicima poput tebe je samo izlazak na mrežu agresivna igra. Ili još nolje rečeno - kod vas u hr je agresivna igra = izlazak na mrežu. Aha, važi! Udostojiću te naznake teniskog znanja. Del Potro je jedan od najagresivnijih tenisera ikada, a retko izlazi na mrežu i voleji ga ne zanimaju. Ili misliš da su Ljodra, Lopez, Beneto i Stepanek agresivniji teniseri od Federera jer trostruko više od njega idu na nec, a od Delpa da ne govorim. Da, da, agresivniji su, he, he...

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

meni nikada nece biti jasno da vavrinke nema nigde od polufinala australije. federer je izgubio od cirkusanta. marej nije ni igrao monte carlo jer se zenio to je lepo ali i da je igrao pocistio bi ga neko u drugom kolu. nadal se volsebno pojavio ali ce i on nestati za koju nedelju. svi se menjaju upale se i bzo se ugase ali jedan srbin(ne beogradjan takva nacionalnost jos ne postoji) je stalno u finalu gde god da ucestvuje.kolko dugo ce tako bog zna jer svi idu na neke lose kineske baterije dok ovaj nas kad se samo malo isprazni dobije toliko punjenje da ih pomete na krompir il na par gemova kad se lomi. zabranite li mu da polomi reket ili da vikne mislim da bi ga onda mogli i pobediti. ovo je toliko impresivna pojava da mi srbi zapravo i nemamo pojma sta nam ovo znaci kao naciji jer smo zaokupljeni borbom za sopstvenu egzistanciju.

johnny

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.
(milos, 21. april 2015 09:33)

hehe, zna i rodja da te cifre ne vrede ništa...

koliko je osvojio slemova od 2007-08 (a tada je bio i mlađi nego novak sada), svega četiri, masterse da ne pominjemo

novak je sve svoje trofeje do sada osvojio upravo u konkurenciji dva najbolja tenisera u istoriji tako kažu, plus marej koji je verovatno jedan od najtalentovanijih igrača ikada (dovoljno govore dva slema osvojena u eri velike trojke, mada ni na jednom od ta dva nije morao da pobedi bar dvojicu (na wimbldnu 2013 u polufinalu dobio janoviča ?), kao recimo novak 2011 na uso, federera i nadala)

zna dobro rodja da ovih novakovih 8 trofeja vrede bar kao 14 njegovih, a o mastersima da ne govorimo

Stamenkovic danijel

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta??? Nole je car, igra svoju igru i osvojice jos mnogo turnira!!! On ce biti na kraju taj koji ce sve rekorde da obori, a vi gledajte i uzivajte !!! Samo tako nastavi No1e!!!

gruna

pre 9 godina

da dopunim komentar - tenis pratim od 2003 i federerovog osvajanja vimbldona ... posto sam iz cg - tada se samo prenosio WB i RG ... novak se nije jos pojavio, a tek mastersi, mislim da to na ovim prostorima tek nije prenosio na tv ...

tacno, pogrjesio sam - kad sam rekao agresivan mislim na to da je te 2011 sibao po lopti sa osnovne kao ludak, riter mu je bio dosta agresivniji i odma je pravio brejk, bh paralela radila kao svajcarski sat ... i jos nesto - on nije zalio svoje tijelo ni malo ... vec ove god - ne igra agresivno i duboko kao tad, lopte su mu krace vise se brani, uveo je serv-volej igru sa bekerom, dosta je takticniji - ne divlja sto bi rekli, shvatio je da treba tijelo sacuvati, a ne kao Nadal da zavrsi u prijevremenu penziju ...

niko ne odg ovom momku - pa 2011 je propustio MCarlo da bi igrao Serbian open a ne zato sto je htio da odmara ...

No1emikic

pre 9 godina

Novak je od krakem prosle godine redom osvajao PARIS-BERCY,ZAVRSNI MASTERS U LONDONU,AUSTRALIAN OPEN,INDIAN WELLS,MIAMI I MONTE CARLO!!!
To su zadnjih 6 velikih turnira,a sve trofeje uzeo Novak,stvarno svaka cast,treba sada pametno odraditi ovaj deo sezone posto je RG najbitniji i treba sve da kroji sto se kaue po njemu!!!Nadamo se da ove godine No1e osvoji RG,stvarno zasluzuje to!!!Idemoooo No1e, mozds ti to,kapa dole velikom sampionu!!!

Dott

pre 9 godina

Ono sto Novak sad vec mora da uradi je da pocne polako menjati svoj imidz lako dostupnog, lakog na recima i razboritog momka a da u svoj vokabular unese malo vise ostrine i smanji lascivnosti.
Jasno je zasto je do sad bio toliko recit i druzeljubiv sa medijima, sve je bilo u cilju predstavljanja svoje licnosti, publicitetu i pridobijanju poklonika, s obzirom na sliku koju daje na terenu o sebi, kao neko ko nema pardona da pokaze emociju bilo koje vrste, po recima nekih medija i ratnicke.
Sta mislite jesu li Rodzera ovako provocirali, naravno da nisu, ne samo zbog svog pedigrisanog porekla, vec zato sto bi na takva pitanja naisli na ostru Rodzerovu reakciju, morali su birati pitanja i u etar pustati samo ono sa cim su on i njegov tim saglasani. Na takav nacin i Novak mora resiti sad vec vidan problem koji ima, mozda vam se cini da preterujem, medjutim hajde ovaj intervju konketno nema nesto toliko radikalno, medjutim bilo ih je itekako provokantnih a koji su naravno imali za cilj da prikazu javnosti Novakova na nacin koji se mnogim zemljama nece dopasti. Sigurno da uticajni ljudi iz sveta tenisa vrse pritisak na medije da to cine, kako bi umanjili popularnost Srpskog tenisera, jer tako ce i dalje na tribinama stadiona imati malo poklonika, i mnogo onih koji ce aplaudirati na svaku njegovu gresku, i na taj nacin ga psihicki opterete i otezaju posao.
E zbog toga kako bi to predupredio, mora voditi racuna sta govori i pokaze im zube na svaku losu insinuaciju.

3OPAH

pre 9 godina

Ali deo izjave: "sada sam prvi koji je osvojio prva tri Mastersa" pokazuje o kakvom se coveku radi. Nije rekao jedini sam (a jeste jedini) nego prvi, kao da to nije nista i ocekuje da scake sledece godine neko to uradi. Svaka cast, Novace.

hr

pre 9 godina

@fedex, 21. april 2015 14:14)

Brate, al se ti nalupeta!
I ja navijam za Federera, ali treba bit realan a ne ostrašćen i zaslijepljen. Novak je bolji od Rogera već 4 godine, i kakav skor iz prošle godine to može promijeniti? Da su isto godište, bila bi mrtva utrka sa slamovima i tjednima na no1. Nemoj nas sramotiti ovdje.

v

pre 9 godina

@fedex
stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

Pa pitaj tvog ljubljenog Federera da li bi radije imao pozitivan skor protiv Novaka u prosloj godini ili njegov ljubljeni snobovski Vimbldon. Izvini? Ne cujem?
Da, tako sam i mislila. A koliko god da postujem Federera, iako ga ne volim, on je leteo na tu mrezu u finalu Vimbldona ko muva bez glave. Zato ga je Novak prolazio na mrezi ko od sale. Passing shot je bio ubistven. :-D Federer je izgledao kao neiskusni amater u pojedinim trenucima. Kontrolisana agresivnost je bila kljuc, ali mora da je citao tvoj komentar....mreza, mreza, mreza.....:-D

JJ

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?

charlotte sometimes

pre 9 godina

Jumko, si vid'o ti zensko makar na slici u poslednje vreme? Mnogo imas slobodnog vremena i akumulirane energije. Ne valja to. Idi udri neku boksersku vrecu :-D

ahhaaaa

pre 9 godina

...sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..
(fedex, 21. april 2015 14:14)

Ahahaa! Ovo kako mali Perica razume tenis! Tipičan primer teniske neznalice, i zaljubljenika u lik i delo Federera, koji prati tenis od 2004. Sudeći po ovom liku u susjedstvu se malo ljudi ozbiljno bavi tenisom.

milos

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.

Dobra stara vremena

pre 9 godina

Da 2011,kad je Nadal imao probleme sa povredama a Federer problem sa ledjima, onda misevi kolo vode. Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm

znanje-imanje

pre 9 godina

U pomami oduševljenja čini se da brojni fanovi previđaju mnogo toga.
Za mene glavni problem i dalje ostaje što nikako, ali nikako nije postao pravi igrač na mreži. A kada je neizvesno i teško on od toga potpuno odustane. Naravno, svako igra s onim što ima a uvek i pre svega prvo pobeda - sve ostalo je posle lakše! I na zadnjem turniru bio je blizu toga da unese u igru pravu količinu igre na mreži: i kad treba i ponekad kad ne treba. Ali, nažalost, on i nadalje ode tamo pa em zastane em je za pola koraka nedovoljno napred. Drugim rečima on i dalje ide napred programski, ali i uz dobru selekciju rezultat je ipak polovičan jer i kad napadne - on se brani... Nema moment pa "za malo" ne stigne a zastane pa ga onaj "za malo" pročita a nema opuštenost pa "za malo" izbaci i sl.
Sve je to naravno iz glave - zaista je tenis kompleksno čudo. Da imam vremena možda bih našao tržište da sklepam neku knjigu pompeznog naslova tipa "Psihoanaliza mahanja reketom" ili tako nešto. Bez tog usavršenja, bez da je bar petina dobijenih poena završena na mreži moramo strepeti koliko će dugo biti odagnat neizbežni zamor materijala. Poređenje karijera Federera s jedne i Nadala i Marija s druge strane deluje vrlo zabrinjavajuće i pesimistično.
A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...

neznanje nadimanje

pre 9 godina

Zovnem ja, tako, švajcarsku poresku upravu:
- Dobar dan
- Guten tag, kažu oni
- Kažite mi, molim vas, da li je Rodžer Federer platio porez?
- Ja, ja, natûrlich...
- Hvala, doviđenja

Onda pozovem špansku poresku upravu....

fedex

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

komentar navijaca koji uopce ne prati tenis,osim kad igra djokovic i to polufinale i finale..a ovo si mogao i sam da zakljucis,2011 novak nije monte carlo..

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gruna, 21. april 2015 09:28)

ocit primjer navijaca od 2011 god.,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije,po tebi je pit sampras bio veci defanzivac od nadala..

a normalno da je slican osjecaj i bit ce jos slicniji ako naletis na Rogera na RG,pa opet dobijes po usima ;)

fedex

pre 9 godina

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka.
(neko tamo, 21. april 2015 12:58)

tebi je novak primjer agresivne igre,e svasta cu cuti..a momak je izjavi nesto tipa da je agresivniji bio kada je igrao sa osnovne linije,nego sada kada vise izlazi na mrezu,jesi ti svjestan da prije izlaska na mrezu treba napraviti odlican agresivini prilazni udarac,sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..

stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

Jumko

pre 9 godina

Nadamo se da iste osecaje neces imati prema publici sirom sveta, svom stabu i deci koja skupljaju loptice... Da nas ne brukas sa ponasanjem, svakako nas ne vole a ti dosta doprinosis.

Dobra stara vremena

pre 9 godina

Da 2011,kad je Nadal imao probleme sa povredama a Federer problem sa ledjima, onda misevi kolo vode. Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm

milos

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.

JJ

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?

znanje-imanje

pre 9 godina

U pomami oduševljenja čini se da brojni fanovi previđaju mnogo toga.
Za mene glavni problem i dalje ostaje što nikako, ali nikako nije postao pravi igrač na mreži. A kada je neizvesno i teško on od toga potpuno odustane. Naravno, svako igra s onim što ima a uvek i pre svega prvo pobeda - sve ostalo je posle lakše! I na zadnjem turniru bio je blizu toga da unese u igru pravu količinu igre na mreži: i kad treba i ponekad kad ne treba. Ali, nažalost, on i nadalje ode tamo pa em zastane em je za pola koraka nedovoljno napred. Drugim rečima on i dalje ide napred programski, ali i uz dobru selekciju rezultat je ipak polovičan jer i kad napadne - on se brani... Nema moment pa "za malo" ne stigne a zastane pa ga onaj "za malo" pročita a nema opuštenost pa "za malo" izbaci i sl.
Sve je to naravno iz glave - zaista je tenis kompleksno čudo. Da imam vremena možda bih našao tržište da sklepam neku knjigu pompeznog naslova tipa "Psihoanaliza mahanja reketom" ili tako nešto. Bez tog usavršenja, bez da je bar petina dobijenih poena završena na mreži moramo strepeti koliko će dugo biti odagnat neizbežni zamor materijala. Poređenje karijera Federera s jedne i Nadala i Marija s druge strane deluje vrlo zabrinjavajuće i pesimistično.
A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...

fedex

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

komentar navijaca koji uopce ne prati tenis,osim kad igra djokovic i to polufinale i finale..a ovo si mogao i sam da zakljucis,2011 novak nije monte carlo..

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gruna, 21. april 2015 09:28)

ocit primjer navijaca od 2011 god.,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije,po tebi je pit sampras bio veci defanzivac od nadala..

a normalno da je slican osjecaj i bit ce jos slicniji ako naletis na Rogera na RG,pa opet dobijes po usima ;)

neznanje nadimanje

pre 9 godina

Zovnem ja, tako, švajcarsku poresku upravu:
- Dobar dan
- Guten tag, kažu oni
- Kažite mi, molim vas, da li je Rodžer Federer platio porez?
- Ja, ja, natûrlich...
- Hvala, doviđenja

Onda pozovem špansku poresku upravu....

Jumko

pre 9 godina

Nadamo se da iste osecaje neces imati prema publici sirom sveta, svom stabu i deci koja skupljaju loptice... Da nas ne brukas sa ponasanjem, svakako nas ne vole a ti dosta doprinosis.

fedex

pre 9 godina

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka.
(neko tamo, 21. april 2015 12:58)

tebi je novak primjer agresivne igre,e svasta cu cuti..a momak je izjavi nesto tipa da je agresivniji bio kada je igrao sa osnovne linije,nego sada kada vise izlazi na mrezu,jesi ti svjestan da prije izlaska na mrezu treba napraviti odlican agresivini prilazni udarac,sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..

stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

borkes

pre 9 godina

Više je nego jasno da je Novak, zajedno sa svojim štabom, 2011. napravio svojevrsan eksperiment. Te godine je planski aktivirao sav svoj potencijal. Ispalo je više nego uspešno. Ali osim što se probio na prvo mesto (s trećeg !!) i napravio godinu za pamćenje, Novak je shvatio da bi još jedna takva godina, pri tadašnjem odnosu snaga, bila ravna SAMOUBISTVU. Zato je namerno smanjen intenzitet i ostavljeno je dovoljno prostora da se ostatak tura "potroši", bar oni glavni konkurenti, pre novog "uzdizanja". Na žalost ta godina je iznedrila i jednu manu a to je da Novak postaje stegnut pod "pritiskom" obaranja rekorda. Meč protiv Berdiha je to i pokazao.
Po meni je to jedini razlog ovakvog spinovanja dakle planski pritisak na Novaka da "obori" sve moguće rekorde. Pokušava se napraviti pukotina na modelu "Novak 2015"
Zato je doveden Beker, "hladni" Nemac, kako bi Novakove emocije ukalupio i podredio "razumu". Ko je gledao meč protiv Berdiha morao je primetiti Bekerov izraz lica nakon onog nerezonskog drop šota pri kraju 3. seta.
Nadam se da se Novak izdigao iznad prostog obaranja rekorda i da je plan pripremiti se fizički što bolje i igrati na najvišem mentalnom nivou u sadašnjem trenutku a prošlost i budućnost ostaviti onima koje to interesuje.
Idemo dalje.

Zlatko

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine? (JJ, 21. april 2015 09:52)

U ovom trenutku odnos 2:13. Zasto osobi toliko minusa na najpropstije pitanje? I mene to isto zanima. Ako je Novak te godine preskocio neki Masters onda lepo napisite odgovor a ne odmah negativna ocena.

kurjak

pre 9 godina

Samo polako care, mogo bi Madrid da 'ladno' preskočiš, onda Rim 'overiš' i na kraju da RG konačno 'izgruvaš' !!! Do kraja care,do kraja!!!

neko tamo

pre 9 godina

@fedex

Sa osnovne linije se itekako moze igrati agresivno i Nole je klasican primer. Samo sto vama Fedexovcima to nije najjasnije jer gledate samo Federerove meceve, a svi ostali su vam prebacivaci loptice. Pa onda udri u plac kad ga Nole i Nadal provozaju dijagonalama i paralelama sa osnovne linije.

I nije sporno da Novak moze da izgubi od Federera na RG posto Federer poslednjih nekoliko godina igra tenis zivota, ali Federer mora najpre da gleda da prodje 3. kolo na sljaci, jer se nije bas dobro pokazao u MC. Steta zaista sto nema 27 godina sada pa da vidite sta bi bilo. Imao bi 3 puta manje GS titula, a 4. mesto ATP liste bi mu bilo maksimum jer su za njega Nole, Rafa i Mari tesko premostiva prepreka. A od onih snobovskih fraza tipa "classy" i "stylish" ne bi ostalo nista.

gruna

pre 9 godina

igra iz 2011 i 2015 nije ista ... 2011 je bio mnogo agresivniji i igrao je vise sa osnovne linije ... 2015 vise izlazi na mrezu, nije toliko agresivan ali popravio dosta takticki dio ...

Schone

pre 9 godina

A što se tiče spomenutih raspitao sam se i iznenadio koliko su IPAK poreza oni platili svojim domovinama - ali otom potom.
Zasada je najbitnije da nakon Madrida Novak ne igra Rim, kako mu se u kritičnom trenutku ne bi desio neki Dolgopolov...
(znanje-imanje, 21. april 2015 10:04)

Pa zar nije dosta vise o POREZU. Otiđi u Poresku upravu i raspitaj se ko su poreski obveznici Srbije ili bar proguglaj na tu temu.

Gradimir

pre 9 godina

Eh, ta 2011... Imao sam utisak da mu niko ništa ne može. Tada mi se činilo da je od Federera u polufinalu RG izgubio samo zato što je preskočio četvrtfinale. Ispao je iz ritma zbog duže pauze između mečeva. Mislim da mu je Fonjini predao zbog povrede, a povredio se u prethodnom meču, koji je ipak dobio povređen. Eh, ti Latini...

Petar

pre 9 godina

Ma ja sam samo srećan što živim u doba ovih velikana.
Nisu više bitni ni rekordi, samo neka što duže igraju i Novak i Nadal, kao i Federer i Mari. Pa i ostali koji su u top 20.
Koja konkurencija, kakva raznolikost igrača i tehnike.
Tenis je danas kao neki film sa super junacima. Neko je Superman, neko Batman, neko je Hulk...
Te epske borbe koje smo zadnjih deset godina gledali će zauvek ostati upamćene. I ova era tenisa neće biti prevaziđena možda nikada!
Nadal - kralj šljake.
Novak - kralj betona.
Federer - kralj šljake.
Ali na sve tri podloge igraju vrhunski.
I ovaj RG, nema potrebe za tolikim protiskom, pa nije ovo zadnja šansa Novaku. Ako Fed. igra odlično sa 33, drugi je reket sveta, zašto to ne bi i Novak radio u sledećih 6, 7 godina?
A to znači da će imati najmanje još 5 prilika da osvoji RG.
Možda će i ove i sledeće sezone da uzme RG?
To je draž o kojoj pričam, neizvesnost, velika borba, i to je najbitnije.
Zato ne volim kad se Nadal ili Mari povrede, ili kad Federera teraju u penziju, pa ako neko od njih prestane da igra, to je ogromna rupa u tenisu, plus što bi i Novak ostao bez motiva.
Ali isti taj Novak i njih motiviše.
Tako da VELIKO HVALA ovim gladijatorima za sve!

Deki

pre 9 godina

Zato je Majkl Dzordan mozda i najbolji sportista svih vremena. Tezio je da bude najbolji kosarkas i kad je to postao znao je da je najbolji u svom vremenu i nikada nije imao strah od obaranja nekog od rekorda, niti je to moglo da ga omete. Mislim da Novak ima slicnu sansu.

Stamenkovic danijel

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta??? Nole je car, igra svoju igru i osvojice jos mnogo turnira!!! On ce biti na kraju taj koji ce sve rekorde da obori, a vi gledajte i uzivajte !!! Samo tako nastavi No1e!!!

Boban

pre 9 godina

@Dobra stara vremena

Samo da te posetim da je Novak 2013 osvojio grend slem (Australija), zato hajde budi malo realan, kad Nadal tvrdi da je Novak jedan od najboljih tenisera u istoriji, pa šta dalje reći...

oxydant

pre 9 godina

Bravo Novače!"Svaka ti je ko' vladičina"! Mi,verni Novakovi navijači, malo
strepimo da se ne zamori previše, pre neg što osvoji velike turnire koji su
u planu,ali Novak se očigledno odlično oseća i u ovom trenutku nema potrebe
za taktiziranjem oko izbora turnira.Pun je iskustva i sigurno se dobro
seća šta je valjalo,a šta nije na RG 2011.

NOLKICA

pre 9 godina

Nole samo napred bas i ne mora da bude kao 2011 ,osvi RG to je izvesno, sada si vec zreo i spreman i to tolika finala , izvcu poku iz svih i naravno ove godine da slusamo himnu i u Parizu, vi ostali patite se!

Ali stvarno!

pre 9 godina

@(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Da, da, gospođo, sećam se svega, te 2011 Nadal igra 6 sati AO finale, juri kao životinja u IW i Majamiju, Madridu i Rimu, i mene bi sve to povredilo, mučenik.
A RF je isto bio povređen, pogotovo na USO kada nije iskoristio meč lopte, to ga je prilično provredilo.
Ajde gospođo idi kuvaj ručak, nemoj da širiš mržnju ovde za dž.

Dott

pre 9 godina

Ono sto Novak sad vec mora da uradi je da pocne polako menjati svoj imidz lako dostupnog, lakog na recima i razboritog momka a da u svoj vokabular unese malo vise ostrine i smanji lascivnosti.
Jasno je zasto je do sad bio toliko recit i druzeljubiv sa medijima, sve je bilo u cilju predstavljanja svoje licnosti, publicitetu i pridobijanju poklonika, s obzirom na sliku koju daje na terenu o sebi, kao neko ko nema pardona da pokaze emociju bilo koje vrste, po recima nekih medija i ratnicke.
Sta mislite jesu li Rodzera ovako provocirali, naravno da nisu, ne samo zbog svog pedigrisanog porekla, vec zato sto bi na takva pitanja naisli na ostru Rodzerovu reakciju, morali su birati pitanja i u etar pustati samo ono sa cim su on i njegov tim saglasani. Na takav nacin i Novak mora resiti sad vec vidan problem koji ima, mozda vam se cini da preterujem, medjutim hajde ovaj intervju konketno nema nesto toliko radikalno, medjutim bilo ih je itekako provokantnih a koji su naravno imali za cilj da prikazu javnosti Novakova na nacin koji se mnogim zemljama nece dopasti. Sigurno da uticajni ljudi iz sveta tenisa vrse pritisak na medije da to cine, kako bi umanjili popularnost Srpskog tenisera, jer tako ce i dalje na tribinama stadiona imati malo poklonika, i mnogo onih koji ce aplaudirati na svaku njegovu gresku, i na taj nacin ga psihicki opterete i otezaju posao.
E zbog toga kako bi to predupredio, mora voditi racuna sta govori i pokaze im zube na svaku losu insinuaciju.

by by Rafa

pre 9 godina

Gde si bio 2013 kad se Nadal vratio posle povrede? Hm
(Dobra stara vremena, 21. april 2015 09:22)

Ti slabo pratiš tenis. Novak je po ITF-u (to su oni koji organizuju gren slemove) najbolji teniser 2013. godine. Dakle bio je na dodeli pehara champion of the year 2013. Ćao. Zdravo.

3OPAH

pre 9 godina

Ali deo izjave: "sada sam prvi koji je osvojio prva tri Mastersa" pokazuje o kakvom se coveku radi. Nije rekao jedini sam (a jeste jedini) nego prvi, kao da to nije nista i ocekuje da scake sledece godine neko to uradi. Svaka cast, Novace.

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

Wolfgang O.

pre 9 godina

Ako poredimo 2011 i 2015 do ovog trenutka, 2015 je uspesnija!

Po mom misljenju je vaznije osvajati bolje turnire i uzeti vise bodova, nego imati duzi niz nepobedivosti.

2011 je propustio Monte Karlo i stoga do ovog trenutka osvojio "samo" AO, IV, Majami i valjda jedan manji turnir.

2015 je umesto tog malog turnira uzeo i Monte Karlo, drzeci znaci trenutno 4 najveca trofeja u 2015 uz vise prikupljenih bodova od 2011!!

Niz nepobedivosti iz 2011 je lep, kuriozitet i stavka, ali tenis se igra za bodove i trofeje. U protivnom zasto ne bi igrao samo turnire 250 i pokusao da napravi jos duzi niz nepobedivosti?

777

pre 9 godina

Svi nesto kukaju zasto se Novak ne povredjuje?? Secam se i izjave Toni Nadala? A nije bas tako. Pa prosli Madrid primera radi, nije igrao zbog povrede zgloba ruke. Pa je imao povredu zgloba noge, to se svi secamo. Da se ne vracam unazad, povrede stomacnih misica, mec sa Delpom, povreda ramena. Svi bi zeleli da se Novak povredi i u to sam siguran. Onda bi oni procvetali...zasto onda uopste pricaju o tome kada se zna da su povrede najveci neprijatelj sportista?? Jer to zele. I niko ne moze da me uveri u suprotno jer je profesionalizam surov. Pa cak i ovakve stvari kada su u pitanju. Povrede.

dosta više samovređanja

pre 9 godina

Kakav je to nas narod sto vise stiti i podrzava nadala i federera a ne noleta???
(Stamenkovic danijel, 21. april
2015 12:35)

E muka mi je od ovakvih komentara! Aloo, PAR HEJTERA ovde nisu NAŠ NAROD! A pogotovo što tih par navijača Nadala i Federera i bukvalno nisu naš narod, već bivši nam bratski susedski narod.

ahhaaaa

pre 9 godina

...sto vise izlazis na mrezu,vise si agresivan..
(fedex, 21. april 2015 14:14)

Ahahaa! Ovo kako mali Perica razume tenis! Tipičan primer teniske neznalice, i zaljubljenika u lik i delo Federera, koji prati tenis od 2004. Sudeći po ovom liku u susjedstvu se malo ljudi ozbiljno bavi tenisom.

johnny

pre 9 godina

Da se prisetimo ko ga je skinuo sa Rolan Garosa te 2011.godine...Federer,da da.Zato je Feđa trn u oku.Zato što ga dere i u 33oj godini.Zato što ima 9 gren slemova više.
(milos, 21. april 2015 09:33)

hehe, zna i rodja da te cifre ne vrede ništa...

koliko je osvojio slemova od 2007-08 (a tada je bio i mlađi nego novak sada), svega četiri, masterse da ne pominjemo

novak je sve svoje trofeje do sada osvojio upravo u konkurenciji dva najbolja tenisera u istoriji tako kažu, plus marej koji je verovatno jedan od najtalentovanijih igrača ikada (dovoljno govore dva slema osvojena u eri velike trojke, mada ni na jednom od ta dva nije morao da pobedi bar dvojicu (na wimbldnu 2013 u polufinalu dobio janoviča ?), kao recimo novak 2011 na uso, federera i nadala)

zna dobro rodja da ovih novakovih 8 trofeja vrede bar kao 14 njegovih, a o mastersima da ne govorimo

Adam

pre 9 godina

Svaka čast ovom momku. Samo neka nastavi ovako, on najbolje zna šta radi i što je najvažnije, i dalje ima ljubavi, želje i strasti za onim što radi najbolje.
Čini mi se da je promenio način igre od kada je sa Bekerom, gleda da brže i odlučnije rešava poene, samim tim je ubrzao i igru. Najspremniji je medju teniserima, servis je doveo na veoma zavidan nivo, a o mentalnoj snazi i da ne govorim. Svakom nizu dodje kraj, ali bih voleo da se to desi tek posle RG.

Joca 011

pre 9 godina

@ ...Samo mi treba malo da se odmorim, što je jednako važno kao rad koji ulažem na terenu“...

Evo odgovora onima nedoraslima koji bi da ''igraju video igrice s Noletom'', da ga bezdušno teraju na sve turnire i sva osvajanja. Čovek nije mašina. Optimalni rezultati se mogu postići samo sa naučno promišljenom i doziranom srazmerom rada i odmora. Vrhunski sportski stručnjaci ovo znaju najbolje. Nole ima sreću da u svom timu ima takve, i zato i postižu ovakve fenomenalne ''timske'' uspehe.
Po mom mišljenju, Madrid... hajde-de, ali, radi svežine za RG, Rim bi trebao da propusti ili izgubi u drugom kolu.
Živ i zdrav nam bio Nole, i uvek lepo raspoložen.
.

Schone

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Po logici stvari te godine nije ni nastupao u Monte Carlu. Nije obavezan da nastupi na svakom mastersu.

as

pre 9 godina

Da li se iko zapita koliko je dobio Novak od drzave a koliko Nadal,Federer i Marej ako uporedimo odnos onoga sto je Novak dobio od drzave i onoga sto je dao drzavi on je ubedljivi rekoreder medju svim sportisima na svetu.

Milan Nis

pre 9 godina

Citajuci pojedine komentare imam utisak da samo Novak nije platio porez u Srbiji.Blago nama,kad njega "navatamo" imacemo 100% ucinak,sto niko na svetu nema.Pored toga covek i nije prijavljan da zivi u Sbiji,pa nije ni poreski obveznik,ali nema veze,kad vec nemogu da mu budem ni do kolena,mogu da ga pljunem na nekom internet portalu,to nista ne kosta, a meni je bolje.Idite prvo vi koji ga prozivate da platite racune za struju,infostan,porez,pa onda prozivajte.

Iz drugog ugla

pre 9 godina

Moj osnovni osecaj je da sam Noletu (kako ga rado i ja intimiziram?) mnogo duzan. Jeste da ima novaca mnooooooogo vise od mene, ama JA sam NJEMU duzan, ne on meni. Toliko puta mi je priredio zadovoljstvo i zahvalan sam decku na tome. Valjda sam svako moje zadovoljstvo inace morao placati, on je od onih retkih koji mi za to nista trazio nije. Njegov trud, njegov rad, ponasanje zasluzuju svako postovanje. Nama ostaje da mu pozelimo sve najbolje i zahvalimo na svim ugodnim trenucima koje nam je do sada (verujem da ce tako jos dugo biti) priredio.

wang

pre 9 godina

Po stoti put: Nadal nije bio povređen 2011. Satirao jeste po raznim terenima, osvajao titule, rasturao. Naravno, tamo gde nije bilo Novaka.

v

pre 9 godina

@fedex
stvarno steta sto roger sada nema 26-7 godina,da objasni neke stvari,novak bi imao mozda 3-4 GS i to kao bi dobio nadala,u sto cisto sumnjam..a sve smo vidili,nadal i djokovic su razlika godinu,a ovaj se daleko prije probio u vrh,doduse i novak je bio dobar,vazda je bio treci ;) a i sve ti pokazuje njihov omjer do 2011,a i to da ga i dan danas dere,prosle godine imao roger bolji skor,a ove je 1-1 ;)

Pa pitaj tvog ljubljenog Federera da li bi radije imao pozitivan skor protiv Novaka u prosloj godini ili njegov ljubljeni snobovski Vimbldon. Izvini? Ne cujem?
Da, tako sam i mislila. A koliko god da postujem Federera, iako ga ne volim, on je leteo na tu mrezu u finalu Vimbldona ko muva bez glave. Zato ga je Novak prolazio na mrezi ko od sale. Passing shot je bio ubistven. :-D Federer je izgledao kao neiskusni amater u pojedinim trenucima. Kontrolisana agresivnost je bila kljuc, ali mora da je citao tvoj komentar....mreza, mreza, mreza.....:-D

No1emikic

pre 9 godina

Novak je od krakem prosle godine redom osvajao PARIS-BERCY,ZAVRSNI MASTERS U LONDONU,AUSTRALIAN OPEN,INDIAN WELLS,MIAMI I MONTE CARLO!!!
To su zadnjih 6 velikih turnira,a sve trofeje uzeo Novak,stvarno svaka cast,treba sada pametno odraditi ovaj deo sezone posto je RG najbitniji i treba sve da kroji sto se kaue po njemu!!!Nadamo se da ove godine No1e osvoji RG,stvarno zasluzuje to!!!Idemoooo No1e, mozds ti to,kapa dole velikom sampionu!!!

Pozdrav iz Toronta

pre 9 godina

Nesto mi nije jasno, kako 2011. kada je osvojio sve do polufinala RG, nije osvojio prva tri mastersa i napravio rekord tada? Zar tada nije bilo Indian velsa, Majamia i Monte Carla kao i ove godine?
(JJ, 21. april 2015 09:52)

Igrao je u Beogradu i onda preskocio MK.

gruna

pre 9 godina

da dopunim komentar - tenis pratim od 2003 i federerovog osvajanja vimbldona ... posto sam iz cg - tada se samo prenosio WB i RG ... novak se nije jos pojavio, a tek mastersi, mislim da to na ovim prostorima tek nije prenosio na tv ...

tacno, pogrjesio sam - kad sam rekao agresivan mislim na to da je te 2011 sibao po lopti sa osnovne kao ludak, riter mu je bio dosta agresivniji i odma je pravio brejk, bh paralela radila kao svajcarski sat ... i jos nesto - on nije zalio svoje tijelo ni malo ... vec ove god - ne igra agresivno i duboko kao tad, lopte su mu krace vise se brani, uveo je serv-volej igru sa bekerom, dosta je takticniji - ne divlja sto bi rekli, shvatio je da treba tijelo sacuvati, a ne kao Nadal da zavrsi u prijevremenu penziju ...

niko ne odg ovom momku - pa 2011 je propustio MCarlo da bi igrao Serbian open a ne zato sto je htio da odmara ...

by by Rafa

pre 9 godina

,kako moze biti manje agresivan a izlazit na mrezu,a biti vise agresivan igrajuci sa osnovne linije...
(fedex, 21. april 2015 10:19)

Može, ali ti koji nikada reket u ruke nisi uzeo, i površno poznaješ igru, to ne možeš razumeti. Takvim laicima poput tebe je samo izlazak na mrežu agresivna igra. Ili još nolje rečeno - kod vas u hr je agresivna igra = izlazak na mrežu. Aha, važi! Udostojiću te naznake teniskog znanja. Del Potro je jedan od najagresivnijih tenisera ikada, a retko izlazi na mrežu i voleji ga ne zanimaju. Ili misliš da su Ljodra, Lopez, Beneto i Stepanek agresivniji teniseri od Federera jer trostruko više od njega idu na nec, a od Delpa da ne govorim. Da, da, agresivniji su, he, he...

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

meni nikada nece biti jasno da vavrinke nema nigde od polufinala australije. federer je izgubio od cirkusanta. marej nije ni igrao monte carlo jer se zenio to je lepo ali i da je igrao pocistio bi ga neko u drugom kolu. nadal se volsebno pojavio ali ce i on nestati za koju nedelju. svi se menjaju upale se i bzo se ugase ali jedan srbin(ne beogradjan takva nacionalnost jos ne postoji) je stalno u finalu gde god da ucestvuje.kolko dugo ce tako bog zna jer svi idu na neke lose kineske baterije dok ovaj nas kad se samo malo isprazni dobije toliko punjenje da ih pomete na krompir il na par gemova kad se lomi. zabranite li mu da polomi reket ili da vikne mislim da bi ga onda mogli i pobediti. ovo je toliko impresivna pojava da mi srbi zapravo i nemamo pojma sta nam ovo znaci kao naciji jer smo zaokupljeni borbom za sopstvenu egzistanciju.

charlotte sometimes

pre 9 godina

Jumko, si vid'o ti zensko makar na slici u poslednje vreme? Mnogo imas slobodnog vremena i akumulirane energije. Ne valja to. Idi udri neku boksersku vrecu :-D

hr

pre 9 godina

@fedex, 21. april 2015 14:14)

Brate, al se ti nalupeta!
I ja navijam za Federera, ali treba bit realan a ne ostrašćen i zaslijepljen. Novak je bolji od Rogera već 4 godine, i kakav skor iz prošle godine to može promijeniti? Da su isto godište, bila bi mrtva utrka sa slamovima i tjednima na no1. Nemoj nas sramotiti ovdje.