Sreda, 25.03.2015.

12:40

B92: Milinković menja Nikolića

Marko Nikolić nije više trener Partizana, a na njegovo mesto dolazi Zoran Milinković, nezvanično saznaje B92.

Izvor:

B92: Milinkoviæ menja Nikoliæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

dex

pre 9 godina

@uzas

Od prethodnih 8 sezona, u bar 5 je bilo ,,opste poznato" da ce Zvezda osvojitu titulu. Na kraju, jednom ste morali biti u pravu! Vi ste oduvek alibi klub! Majstore, moj savet, ako si tako siguran, stavi sve, ali sve, kucu, imanje, ustedjevinu na Zvezdu, i eto srece za tebe!

hahahaha

pre 9 godina

Lepo sam mu rekao da NIKAD nece biti sampion samo zbog svog stava, postao je jako brzo veci grobar od svih grobara! putuj igumane..

obavesteni

pre 9 godina

neko rece Stanojevic, pa Nikokic. a svi zaboravili kako je sramno
oteran Vuk Rashovic,dete i bivsi kapiten kluba. bio prvi i to protiv neuporedivo jace ekipe Crvene zvezde. ovo je isti potez kao kada je teran Pizon iz Zvezde

DedaMiloje

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.
(Дуле Вујошевић шалалала, 25. mart 2015 13:37)

Još da otvoriš oči i da vidiš kako ti šalalalala uništava košarkaški klub. Inače komentar ti je na mestu, slažem se u potpunosti sa tobom.

Nono

pre 9 godina

Partizan i Zvezdu moze da vodi bilo ko. Nije vazno da li je to Nikolic ili Milinkovic, Pera, Zika ili Mika, vazno je da se naizmenicno smenjuju Kurta i Murta a kvalitetni domaci treneri nisu nikad ni bili opcija. Verovatno su ili negde po inostranstvu ili po nizerazrednim klubovima. Partizan i Zvizda su suvise veliki da bi sebi priustili trenerski kvalitet, znanje i iskustvo ili trenera koji ne trpi mesanje u svoj posao.

zoran

pre 9 godina

Zasto toliko kukanja i povike na upravu..?
Sta je to Nikolic uradio pozitivno u Partizanu..? Izgubio je titulu na utakmici protiv Napredka, oterao Faofanu ni krivog ni duznog, a dechko je bolji shpic od bilo koga u Partizanu, ukljuchujuci i Shkuletica. Partizan jedini tim u ligi koji nema igru vec chisto bunarenje, pa ako prodje, prodje. Kazite mi jednu konkretnu stvar da je ovaj uradio..?
Kukate na dva prodata igracha..? Pa nisu oni Mesi i Ronaldo. Shkuletic s enapromashivao za 5 sezona, a Lazovic je vishe prespavao u ofsajdu no ceo tim Partizana. Takodje, za nashu ligu, Partizan i dalje ima najbolji tim. Prema tome , to ne pije vodu.
Kazete Milinkovic je slab, jer je Vozdovac na dnu tabele. Sta je uradio Nikolic sa Vojvodinom koja je imala ubedljivo najbolji tim u ligi dok je on bio trener..? Bili su 5. na tabeli. Milinkovic nema apsolutno nikakav tim u Vozdovcu. Ono je zonashka ekipa i njima ni Murinjo ne bi pomogao. Eto, Nikolic ima priliku , pa neka ode u Vozdovac da vidimo njegovo znanje.
Odlichan potez uprave. Trebalo je ovo uchiniti i ranije.
Razmislite malo i o Tumbakovicu. Mnogo se rasprichao i unosi nemir, a takodje shta rade Bjelogrlic i Kojo u upravnom odboru..? Ako ne mogu da donesu novac, poshaljite ih na tribine. Partizanu trebaju sposobni ljudi koji mogu doneti neka sredstva, a ne kreatori magle.
Milinkovic lagano uzima ovo prvenstvo.

mikele

pre 9 godina

Realnost je takva da na klupu moze doci i Misa Tumbas
, uzece titulu! Zvezda je losa i to je najveca prednost Patrtizana. Da je Zvezdi tim od prosle godine, do sada bi bila na +10 bodova ispred Partizana. Fudbal nam je kriminal u svakom smislu.

ujka sa Fontane

pre 9 godina

Uprava nije dorasla zadatku.Lični interesi oko prodaje igrača su jedino važni.Grobari,diđite na stadion i kupujte karte.Alal im uprava

runner

pre 9 godina

Шта је, гробари!? Каквa је то сада кукњава за лузером? Па нисте ваљда поверовали да ће Николић освојити титулу? Ма 'ајте, молим вас? Није ли се исто то десило и са Гораном Стевановићем кога је заменио Станојевић, па са Вермезовићем кога је заменио Вук Рашовић. Чим предност почне осетно да се топи први на удару је тренер. Николићу је од самог старта пролетњег дела првенства стављено до знања да га само победе могу оставити на месту шефа стручног штаба и ништа друго. Ако ти са овим и оваквим играчким кадром чупаш бод на брду, уз сво дужно поштовање Чукаричком, а поготову са Вождовцем и Радничким из Ниша на свом терену е онда с тобом, као тренером, нешто дебело није у реду. Схватам да се може десити један лош дан али не могу три лоша дана у пет кола. Баталите ви причу продали му овог, продали му оног а у екипи 24 играча. Ако не ваљају што их плаћају, што ик не најуре па доведу друге? Овај Киза какав је, такав је, ал' гори од Николића сигурно не мож' бити, уосталом тактички га је надиграо пре месец дана на сред ЈНА.

marko

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.
(Aleksandar I, 25. mart 2015 14:04)
- Lazovic je imao klauzulu da moze da ode kad' hoce! I tu uptava nije mogla nista da uradi! A za Skuletica se nije smela odbiti ponuda od 4mil eura! (primer Jojic (koji je klasa za njega) je otisao za 2mil eura)!
Tako da... Sa vise stvorenih sansi, i prosecni napadac ce dati vise golova! Vise sansi = Vise i golova! Manje sansi = Manje i golova, ili golova bez!

djasa

pre 9 godina

Kako unistiti veliki klub za samo par meseci.Pitajte Popovica i Vazuru.Oni znaju recept.Sad je i premijer srecan.


Koji veliki klub, ni stadion nemate, bede?

mister no

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu, ali mi uopste nije drago sto se ovo desava.Ovde nisu cista posla.Prvo su prodali sve sto vredi, a onda smenjuju trenera sto je sa sest bodova pao na dva prednosti. Licemerno i banditski.Slicna situacija je bila kod nas, kad su pre par godina neobjasnjivo smenili Pizona i doveli Dostanica.Razlog je bio neresen rezultat na jednoj utakmici i pad prednosti sa sedam na pet bodova...Na kraju su grobari bili prvi. I ko je, bre, taj Milinkovic, da li je on stvarno trener dovoljnog renomea....? Grobari, dizite glas, ovde nesto nije u redu...Cim sam vam video sastav nove uprave znao sam da cete Djuru da pravite od blata...

Xavi Hernandez

pre 9 godina

Dosao je i taj dan... nema vise da smaras sve, Brondby...stvarno olaksanje bez tebe! Savet: manje price. Novinari ce sada prvi da te zaborave, posle grobarcica, naravno!

Otisao si Brondby, dosao je Kiza, uvek ce vas voleti Cipras i Siriza! Grobari, 7 Gate Pireuss

petar

pre 9 godina

Od kada je fudbal postao biznis, i izgubio svaki dodir sa sportom, sve manje se nerviram kad procitam ovakve vesti. Nekada jedan od najlepsih kolektivnih sportova postao je igracka bogatih. Postoji 5 klubova u Evropi , ostali se zahvaljuju na mrvicama koje ostanu posle njihove vecere. Kod nas je to jos bezobzirnije. Saka ljudi raspolaze drzavnim novcem i bogati se. Vode nasa dva "najveca" kluba. Zaduzuju se! Ali nista iz svog dzepa. Roditelji traze spas iz bede tako sto ce im neki menadzer prodati dete po bilo kojoj ceni vecoj od jednog polovnog automobila. Naravno, njima mrvice a menadzeru kajmak. Na obrazovanje te dece se i ne racuna. A, ako imaju kojim slucajem i cerku, ona ce da propeva, pa pravo u "zvezde granda". Idealan spoj! Sin fudbaler, cerka pevacica. Muke su resene! Sto sam stariji sve vise postujem razmisljanja DR. Ljubodraga Simonovica. Moderan sport je postao gladijatorska arena za omamljivanje sirokih narodnih masa. Nekolicina ljudi uziva u finalnom produktu tog "sporta" , NOVCU, a ostali gledaju losu predstavu. Pobegoh od naslova. Sta bese? Partizan menja trenera! Pa to pas s' maslom ne bi progutao. Koga jos ineresuje nas propali fudbal? Vratite se amaterskom sportu, atletici, plivanju, ostalim ne komercijalnim sportovima i pre svega obrazujte se. Karijera dodje i prodje a obrazovanje ostaje zauvek. Ulazite u skolski sport. Gradite hale , da svaka skola ima osnovne uslove. Prestanite da bogatite vec bogate ljude !

Gojko

pre 9 godina

Milinkovic poznat kao trener koji je povukao ekipu sa terena u finalu kupa protiv Partizana.
(Bojan, 25. mart 2015 13:40)
Vas i dalje nije sramota da pominjete to finale?

Aleksandar I

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.

uros

pre 9 godina

U Srbiji su cuda moguca.PARTIZAN DOVODI TRENERA KOGA JE VOZDOVAC OTERAO.I oni rade u KORIST PARTIZANA.Sad verujem da je zaista cilj da se POLITICKI unisti Partizan.Do sad sam bio skeptican za tu pricu ali sad moram priznati da su u pravu oni koji su to govorili od pocetka.Ja nisam bio u pravu.Nada umire poslednja.E pa sad je i to zavrseno.

pametniji si..

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza Drafutin, 25. mart 2015 13:16)

jedi senvic i cuti!

HD HDsick

pre 9 godina

Nemojte porediti Stanoja i ovog demagoga, Stanoje dve titule i ulazak u Ls, i Grantova titula je pritom 90% Stanojeviceva, a Nikolic, opravdano se zali zbog prodaje dva vazna igraca, al nemojte mi reci da nismo bolji od Vozdovca i Nisa za dva razlike i sa ovakvim sastavom, prosle sezone izgubi titulu u Krusevcu, dosta je imao vremena, nije iskoristio

Dag Kristi

pre 9 godina

Kao Zvezdasu,drago mi je sto ovaj stize,ali opet mi nije jasna hronicna boljka dva nasa najveca kluba,a to je rukovodioci kadar,odnosno vrh.Nisu mi ni navijaci jasni sa stadiona koji to podrzavaju...

winetou

pre 9 godina

Samo jos da u nedelju izgubimo u Portugalu i da zvanicno ugasimo profi fudbal u Srbiji, jer je ovaj sport kod nas izgubio svaki smisao.
(hope, 25. mart 2015 12:46)...istina od slova do slova.Mnogo volim i pratim fudbal vise od 25 god.ali mi se cini da ovo nije sport za nas.Treba nam zamrzavanje od 1o god.Pa ljudi pogledajte nam klubove i reprezentaciju.Do pre 10-ak god Zvezda i Partizan su se nadmudrivali ili pobedjivali Bajern,Barsu,Real,Romu,Lazio,Njukasl,Milan...a sad se plasimo Omonie sa Kipra ili Serifa.Tuga.

peca

pre 9 godina

Valjda ako je namera smeniti trenera dovesti nekog boljeg,a ne trenera koji vodi predposlednji tim u zemlji (nadam se da grešim).Zar se zaboravljaju jedan Ivan Golac, Miroslav Đukić... Ako ste hteli nekom da pružite šansu onda je to Ljubinko Drulovic... Iza njega stoje rezultati. Ali kada u ovoj zemlji i našem fudbalu nema mesta za jednog Antica, Golca,Piksija ne čudi me ništa.

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta je kriv Nikolic sto ste prodali dva najbolja igrača na kraju prvog dela prvenstva a doveli O pojacanja a samim tim i titulu grobari da su pametni da vas najure odmah jer cete tako i sledece godine zvezdi da prodate titulu samo na drugaciji način za ovu sezonu je vec kasno

Nemanja

pre 9 godina

Kako vas bre nije sramota? Milinković je direktno optužio Partizan za namestanje i izveo ekipu Vojvodine sa finala kupa, a gde su već trebali da izgube 3:0 jer nisu hteli da izadju na teren pola sata.
Za razliku od njega, Nikolić, iako ne sjajan trener, je zaslužan za 6 bodova prednosti koje je stvorio kada igrači nisu primali plate. I na sve to, prodate mu dva ključna igrača 7 dana pre početka sezone. I šta bi hteli?
Sad dovedite ovog, da lepo izgubi titulu, a vi ostvarite svoj cilj u Partizanu...

Дуле Вујошевић шалалала

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.

Milance

pre 9 godina

Ta srpska "trenerska vrteska" je meni potpuno nerealna. Pa tom Nikolicu su zimus prodali dva najbolja igraca,nisu doveli zamenu i sada je on kriv za krizu rezultata!? Menja ga covek ciji je tim pretposlednji u ligi!? Nikolic mi licno uopste nije simpatican jer je jako nekorektan bio pri prelasku iz Vojvodine u Partizan,ali ovako nesto nije zasluzio. Opet,nejasno je cime Milinkovic zasluzuje posao?

Topcina

pre 9 godina

Ništa dobro kao i obično,ni minimum odgovornosti ovi sa kravatama neće preuzeti na sebe.Koliko još trenera i legendi kluba mislite potrošiti gospodo?!

Manchester is BLUE!

pre 9 godina

U stranim zemljama trener koji sa manjim klubom napravi uspeh i zavidne rezultate, biva doveden u "veci" klub. Kod nas trener predzadnjeg tima na tabeli dolazi na mesto tima koji se bori za titulu. Da ne pominjem prodaju dva najbolja igraca...

laza_grobar

pre 9 godina

Protiv sam SNS,Vucica i ove uprave,protiv sam dolaska Milinkovica,ali podrzavam smenu Nikolica!Jeste ostao bez 2 napadaca,ali mi i dalje dajemo dosta golova,nismo neefikasni,problem je sto primamo previse golova,jer igramo katastrofalno i neorganizovano!I sa ovim timom,Partizan mora da dominira,a ne da strahuje za titulu!Nikolic je prosle sezone preuzeo Partizan na celu tabele,a na kraju je prepustio titulu nikad slabijoj zvezdi!Nista dobro i pozitivno nije doneo ekipi kao trener.Niti je Partizan imao neku lepu i prepoznatljivu igru...Sve se svodilo uglavno na prekide!Igra sa dva zadnja vezna igraca u ovakvoj ligi je sramota za Partizan!Smena je dobar potez,ali dolazak Milinkovica nije bas najbolji potez!Drulovic je bio solidna opcija ukoliko se nije mogao dovesti Djukic!

Jojo

pre 9 godina

Cestitam upravo ste otkinuli i glavu. Apsolutno me ne interesuje vise sta ce biti do kraja sezone. Znam samo jedno da me vise nikada necete videti na utakmici a vrlo verovatno ni pred televizorom. Sramota me da kazem da navijam za Partizan posle poteza nove uprave. Posle smene trenera pred koga se stavljaju nerealni ciljevi a da se pri tome on uopste ne pita koji igraci ce ostati a koji ce biti prodati. Istorija ce mozda zaboraviti ali ja sigurno necu. Vasa imena i vase poteze. Kako izgubiti titulu. Kako jos vise zaduziti klub a istovremeno prodati najbolje igrace...Stidite se! Ovo ide na vas obraz ako ga uopste i imate...

Realno

pre 9 godina

Hahahaha,ispade da im je sadasnji trener oduzeo titulu jer im je uskratio dva boda u prvom kolu,doduse sudija ih je castio i tim jednim ali smesan apsurd.

Brondby

pre 9 godina

Brondby je svetinja hocemo Partizan u evro kupove da se igramo

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Ganici Loviku

pre 9 godina

Koja je ovo bruka i sramota!!! Da mi ugasimo lepo ovaj klub, i da nas bar ne prave ovcama, i da oni ne kradu vise pare iz naseg Partizana....pametnije je realno.

Naravno

pre 9 godina

@Laku noc. Bojkot please.
(geneve, 25. mart 2015 12:50)


Pa...koliko vas dolazi na JNA, slobodno bi se moglo zakljuciti da su grobari u stanju permanentnog bojkota vec duze od dve decenije.

c.b.

pre 9 godina

Ni Murinjo ne može protiv "Zvezdinog proleća". Grobari shvatite da nam skreću pažnju na "probleme u našoj kući"
a ovamo redom bez problema rešavaju prvenstvo. Samo se čeka da se zajaše prvo mesto i to je kraj prvenstva.Tole,Baške,Kokeza,Ofkan,Ćoki i ostali već štede za licencu... Marko frajeru hvala ti za sve, Istok je uz tebe.

Abolirani predsednik

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

Opa, SNS botovi su i ovde, da li ih ima u rubrici Super žena? Grobari, umesto pisanja poruka, mislim da je vreme da se ide ispred severne tribine, inače pantersko snsovska uprava će nas uništiti.

najed

pre 9 godina

Ja i dan danas ne mogu da shvatim ove nase navijace koji komentarisu trenere i loze se ili pljuju. I zvezdine i partizanove. Kakvi treneri, kakvi bakraci, ovima gore je posao samo da uvaljaju ove mlade igrace, a dovedu igrace koje niko ni dzabe nece i kao doveli su pojacanje. Pa ovo sto igraju czv i pfc nije na nivou 5 lige neke normalne drzave. Ovde se trener najmanje pita. Tako je i u reprezentaciji. Nikad ne igra najbolji. Kod nas se igra antifudbal i igrace se dokle god nam je drzava u autu.

Koja

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO . (Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Obrisi suze sa tastature , grobaru , "Delija" vazi...

Mare

pre 9 godina

Treba da niko više ne dođe ni na jednu fudbalsku utakmicu Zvezde i Partizana dok se oba kluba potpuno ne uruše i ne ugase. Ja sam to definitivno odlučio posle svinjarije mog kluba (Zvezde) zimus sa Lazovićem. Ovaj potez uprave Partizana je tako besmislen jer dok je Nikolić imao igrače, imao je i igru u prvom delu sezone. Možda je trebalo sam da ode kada su mu rasprodali igrače. To mu je ključna greška.

Nikola

pre 9 godina

Lose za nas. Marko Nikolic je bio garant titule za Zvezdu, isto kao i prosle sezone. Jedino sto je umeo da radi jeste prodavanje magle svojim navijacima kako su drugi krivi za ono sto im se desava.

bilal

pre 9 godina

Nadao sam se nekom zvučnijem imenu na mestu šefa stručnog štaba FK Partizan al' šta je tu je. Evo najzad Kizi šanse da osvoji Kup mada me živo zanima kako će on u relativno kratkom period, iz postojećeg igračkog kadra, rešiti problem špica, levog beka i kvaritelja igre? Lako mu je bilo, pre četiri-pet godina, u Vojvodini koja bi danas u onom sastavu (Brkić, Vuličević, Pavlović, Medojević, Mojsov, Trajković, Stevanović, Merebašvili, Lazetić, Brana Ilić, Abubakar Oumaru idr.) ubedljivo osvojila titulu prvaka JSL. Ruku na srce sa timovima koje je vodio posle 2011 nije se nešto proslavio tako da mi sve to ne uliva nadu da će Partizanov brod uspešno prebroditi sve Scili i Haribde do šampionske titule a Bo'me ni goropadni Čukarički neće se tek tako odreći Kupa. U svakom slučaju ja mu želim svaku sreću u daljem radu.

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Opsovao bih upravu, ali mi nece objaviti komentar - uglavnom, sramota!

Prodajte celu sredinu terena, pa smenite kondicionog trenera...

Dule

pre 9 godina

xa xa od toliko legendi,igrača,naposletku Milinković ? idemo polako,ali sigurno stopama komšija,tako i oni su krenuli od 10 milki duga,smenjivanje trenra ...

bojan

pre 9 godina

ljudi moji ja sam mislio nema gore od djure ali ovi su ga usili za kratko vreme, nema nam spasa, sledece godine ce da prodaju stadion koliko vidim

juznjak

pre 9 godina

znaci,
zvezda ipak ima uzas tim,pa mora jos da oslabimo :)
ninkovica,grbica i ilica prodati sto pre...

mozete da radite sta hocete,
jer nikoga nece biti na tribinama.
ko vam dodje taj je placen,tako je bilo i pre 15 godina ...
mislim da ih nema vise od 35-40.

laku noc

Uprava Napolje

pre 9 godina

Cestitke Zvezdi na tituli.Bravo upravo smenili ste trenera pod cijem vodjstvom je Partizan igrao najbolji fudbal jos od Jokanovica i Stanoja

Uzas

pre 9 godina

Velika je steta da ovako mladog i talentovanog coveka koriste kao alibi za unapred izgubljenu (prodatu titulu). Opste je poznato da ce Zvezda osvojiti titulu ove godine, pa ako vec svi znamo, onda nema potrebe da covek ispasta.

Mile GROBAR

pre 9 godina

Verujem da je Vučić dao insrukcije kako da se odradi smena u Partizanu . Sve ide u tom pravcu . Zbog mešanja onih koji nisu loptu šutnuli ni na poljančetu a vode velike klubove ovakve svari su "normalne" . Da li bi dananji predsednik Partizana došao na to mesto da nije član SNS ? Nije mogla veća nesreća da zadesi Srbiju od SNS ? Gori u Srbiji ne postoje .

juznjak

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

garantujem da ti ne znas ni kojim busom da stignes do stadiona!
idi na politiku i tamo troluj,mozes ovde dobiti 1000 pluseva od tvojih,
ali ja ne znam ni jednog grobara koji koji podrzava ove lopove u upravi!
kraj price!

ps. ali ti smao nastavi,zato si placen,plus sok i sendvic,malo li je?

zoran

pre 9 godina

BRAVO ZA UPRAVU..!!!!!!!!

Jos ako i Tumbakovica oterate svaka vam chast. Tako se to radi...folirantima nema mesta u klubu.
Nikolicu, seti se sta si Fofani radio....Ima Boga. Povedi i Kojica sa sobom, pa lepo u Rad da vas Bog vidi.

Milinkovic je odlichan izbor.

dragavej

pre 9 godina

moramo sad da podrzimo igrace DOLASKOM na utakmice,a ne uvek neka kontra da se cigani slade.Mislim da je Marko dobar trener i da su mu prodali dva kljucna igraca ali i uprava uz greske koje pravi ima dosta toga dobrog..zato je sada na navijacima da ne padaju pod uticaj medija sa one strane brda,dodju i podrza igrace

Laza Drafutin

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.

život je kazino

pre 9 godina

Ugasite klub ! Navijaču za svoju Drinu iz Zvornika, makar znam da ne kradu i da ne mogu vise od ovog što sad rade.A ove lopove pratim 3 decenije i nikad ništa pozitivno. Šta je sad problem da se dovede DRULOVIĆ?

PIVKE

pre 9 godina

Plakaćemo mi za kadrovima SPS u upravi.

Dok su u upravi sedeli razni Marjanovići, Dačići, Ružići, Odalovići....nije bilo zime za Partizan.

Znali su kako da nas vode.

srdjan novi juzni front

pre 9 godina

Nikolica je trebalo odmah oterati posle prvog dela on je zalutao u partizan izgubio je titulu u krusevcu prosle godine i to nesme da se ponovi ovo je odlican potez uprave,sa dovodjenjem milinkovica se ne slazem bilo je boljih resenja.

Delija 011

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .

J.N.

pre 9 godina

Onomad Zvezda na polusezoni +5, trener Pizon, kiks, Zvezda na +2, otkaz Pizonu - dolazi Kratko Ostanic, Partizan sampion sa +7 ili 8 bodova.

Sve mi se cini da se istorija ponavlja samo s druge strane brda. :)

Poskok

pre 9 godina

Treba smeniti trenera i podržati upravu (uz manje izmene). Potreban nam je kontinuitet u vođenju kluba kao i kvalitetan trener.

Već 10 godina vičemo "UPRAVA NAPOLJE"

Smenili smo Bjeku i Zeku - Nisu nam valjali
Smenili smo Đuru (sa sve 6 uzastopnih titula) - Nije nam valjao
Sada smenjujemo i novu upravu koja još pošteno nije ni počela da radi

Valja li nama IKO???
Gunđamo, kukamo i "smenjujemo" svakoga ko pokuša da nešto uradi za Partizan a sami nismo u stanju da dođemo na JNA u broju većem od 3.000 pa se komšije sprdaju sa nama. Šta mi u stvari hoćemo? Da još 10 godina "smenjujemo" razne uprave? Neki pominju Savu, Krstajića i ostale legende... Šta oni realno mogu da ponude osim iskrene ljubavi prema partizanu? Mislim ništa. Legende su i Nađ, Bjeković.... pa smo ih terali jer nam nisu valjali. Zašto bi bilo drugačije sa Savom ili Krstajićem? Biti dobar fudbaler i veliki grobar nije dovoljno da bi se vodio klub. Nama treba neko ko iskreno voli klub i ima dosta novca koji je spreman da uloži u Partizan a ne "legende" sa milion-dva u džepu.

Radije se zapitajmo da li zaista volimo Partizan ili samo režimo na sve i svašta pored kompijutera a zadnjicu nismo u stanju da dovučemo na JNA i bodrimo klub? Ima li uopšte grobara?

Što se nikolićeve smene tiče - PODRŽAVAM. Loš je i sujetan trener (samo jedno ime - Fofana) ali ne znam koga bi trebalo da dovedemo. Milinkovića sigurno NE.

programer

pre 9 godina

phahaha jes da me nervira ovaj Nikolic zbog kompleksaskog stava, moram priznati da covek nista nije kriv jer mu je uprava prodala 2 glavna igraca, kao i Fofanu.
Kojic je drvo, i zvezda vrlo verovatno osvaja titulu, cak i ako padne u derbiju. Slab napad, solidna sredina, ocajna odbrana, svaki tim ce vas razbiti na kontre..

NikolaSrb

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .
(Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Klasican komentar tastatura grobara, i jos se potpises kao Delija?! Ne razumem logiku? Jel kao neko ce da poveruje da si navijac Zvezde?

Delija 011

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .

J.N.

pre 9 godina

Onomad Zvezda na polusezoni +5, trener Pizon, kiks, Zvezda na +2, otkaz Pizonu - dolazi Kratko Ostanic, Partizan sampion sa +7 ili 8 bodova.

Sve mi se cini da se istorija ponavlja samo s druge strane brda. :)

Dag Kristi

pre 9 godina

Kao Zvezdasu,drago mi je sto ovaj stize,ali opet mi nije jasna hronicna boljka dva nasa najveca kluba,a to je rukovodioci kadar,odnosno vrh.Nisu mi ni navijaci jasni sa stadiona koji to podrzavaju...

život je kazino

pre 9 godina

Ugasite klub ! Navijaču za svoju Drinu iz Zvornika, makar znam da ne kradu i da ne mogu vise od ovog što sad rade.A ove lopove pratim 3 decenije i nikad ništa pozitivno. Šta je sad problem da se dovede DRULOVIĆ?

PIVKE

pre 9 godina

Plakaćemo mi za kadrovima SPS u upravi.

Dok su u upravi sedeli razni Marjanovići, Dačići, Ružići, Odalovići....nije bilo zime za Partizan.

Znali su kako da nas vode.

Poskok

pre 9 godina

Treba smeniti trenera i podržati upravu (uz manje izmene). Potreban nam je kontinuitet u vođenju kluba kao i kvalitetan trener.

Već 10 godina vičemo "UPRAVA NAPOLJE"

Smenili smo Bjeku i Zeku - Nisu nam valjali
Smenili smo Đuru (sa sve 6 uzastopnih titula) - Nije nam valjao
Sada smenjujemo i novu upravu koja još pošteno nije ni počela da radi

Valja li nama IKO???
Gunđamo, kukamo i "smenjujemo" svakoga ko pokuša da nešto uradi za Partizan a sami nismo u stanju da dođemo na JNA u broju većem od 3.000 pa se komšije sprdaju sa nama. Šta mi u stvari hoćemo? Da još 10 godina "smenjujemo" razne uprave? Neki pominju Savu, Krstajića i ostale legende... Šta oni realno mogu da ponude osim iskrene ljubavi prema partizanu? Mislim ništa. Legende su i Nađ, Bjeković.... pa smo ih terali jer nam nisu valjali. Zašto bi bilo drugačije sa Savom ili Krstajićem? Biti dobar fudbaler i veliki grobar nije dovoljno da bi se vodio klub. Nama treba neko ko iskreno voli klub i ima dosta novca koji je spreman da uloži u Partizan a ne "legende" sa milion-dva u džepu.

Radije se zapitajmo da li zaista volimo Partizan ili samo režimo na sve i svašta pored kompijutera a zadnjicu nismo u stanju da dovučemo na JNA i bodrimo klub? Ima li uopšte grobara?

Što se nikolićeve smene tiče - PODRŽAVAM. Loš je i sujetan trener (samo jedno ime - Fofana) ali ne znam koga bi trebalo da dovedemo. Milinkovića sigurno NE.

Aleksandar I

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.

NikolaSrb

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .
(Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Klasican komentar tastatura grobara, i jos se potpises kao Delija?! Ne razumem logiku? Jel kao neko ce da poveruje da si navijac Zvezde?

Koja

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO . (Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Obrisi suze sa tastature , grobaru , "Delija" vazi...

Brondby

pre 9 godina

Brondby je svetinja hocemo Partizan u evro kupove da se igramo

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Nemanja

pre 9 godina

Kako vas bre nije sramota? Milinković je direktno optužio Partizan za namestanje i izveo ekipu Vojvodine sa finala kupa, a gde su već trebali da izgube 3:0 jer nisu hteli da izadju na teren pola sata.
Za razliku od njega, Nikolić, iako ne sjajan trener, je zaslužan za 6 bodova prednosti koje je stvorio kada igrači nisu primali plate. I na sve to, prodate mu dva ključna igrača 7 dana pre početka sezone. I šta bi hteli?
Sad dovedite ovog, da lepo izgubi titulu, a vi ostvarite svoj cilj u Partizanu...

Дуле Вујошевић шалалала

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.

programer

pre 9 godina

phahaha jes da me nervira ovaj Nikolic zbog kompleksaskog stava, moram priznati da covek nista nije kriv jer mu je uprava prodala 2 glavna igraca, kao i Fofanu.
Kojic je drvo, i zvezda vrlo verovatno osvaja titulu, cak i ako padne u derbiju. Slab napad, solidna sredina, ocajna odbrana, svaki tim ce vas razbiti na kontre..

Mare

pre 9 godina

Treba da niko više ne dođe ni na jednu fudbalsku utakmicu Zvezde i Partizana dok se oba kluba potpuno ne uruše i ne ugase. Ja sam to definitivno odlučio posle svinjarije mog kluba (Zvezde) zimus sa Lazovićem. Ovaj potez uprave Partizana je tako besmislen jer dok je Nikolić imao igrače, imao je i igru u prvom delu sezone. Možda je trebalo sam da ode kada su mu rasprodali igrače. To mu je ključna greška.

HD HDsick

pre 9 godina

Nemojte porediti Stanoja i ovog demagoga, Stanoje dve titule i ulazak u Ls, i Grantova titula je pritom 90% Stanojeviceva, a Nikolic, opravdano se zali zbog prodaje dva vazna igraca, al nemojte mi reci da nismo bolji od Vozdovca i Nisa za dva razlike i sa ovakvim sastavom, prosle sezone izgubi titulu u Krusevcu, dosta je imao vremena, nije iskoristio

Dule

pre 9 godina

xa xa od toliko legendi,igrača,naposletku Milinković ? idemo polako,ali sigurno stopama komšija,tako i oni su krenuli od 10 milki duga,smenjivanje trenra ...

Jojo

pre 9 godina

Cestitam upravo ste otkinuli i glavu. Apsolutno me ne interesuje vise sta ce biti do kraja sezone. Znam samo jedno da me vise nikada necete videti na utakmici a vrlo verovatno ni pred televizorom. Sramota me da kazem da navijam za Partizan posle poteza nove uprave. Posle smene trenera pred koga se stavljaju nerealni ciljevi a da se pri tome on uopste ne pita koji igraci ce ostati a koji ce biti prodati. Istorija ce mozda zaboraviti ali ja sigurno necu. Vasa imena i vase poteze. Kako izgubiti titulu. Kako jos vise zaduziti klub a istovremeno prodati najbolje igrace...Stidite se! Ovo ide na vas obraz ako ga uopste i imate...

mister no

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu, ali mi uopste nije drago sto se ovo desava.Ovde nisu cista posla.Prvo su prodali sve sto vredi, a onda smenjuju trenera sto je sa sest bodova pao na dva prednosti. Licemerno i banditski.Slicna situacija je bila kod nas, kad su pre par godina neobjasnjivo smenili Pizona i doveli Dostanica.Razlog je bio neresen rezultat na jednoj utakmici i pad prednosti sa sedam na pet bodova...Na kraju su grobari bili prvi. I ko je, bre, taj Milinkovic, da li je on stvarno trener dovoljnog renomea....? Grobari, dizite glas, ovde nesto nije u redu...Cim sam vam video sastav nove uprave znao sam da cete Djuru da pravite od blata...

pametniji si..

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza Drafutin, 25. mart 2015 13:16)

jedi senvic i cuti!

winetou

pre 9 godina

Samo jos da u nedelju izgubimo u Portugalu i da zvanicno ugasimo profi fudbal u Srbiji, jer je ovaj sport kod nas izgubio svaki smisao.
(hope, 25. mart 2015 12:46)...istina od slova do slova.Mnogo volim i pratim fudbal vise od 25 god.ali mi se cini da ovo nije sport za nas.Treba nam zamrzavanje od 1o god.Pa ljudi pogledajte nam klubove i reprezentaciju.Do pre 10-ak god Zvezda i Partizan su se nadmudrivali ili pobedjivali Bajern,Barsu,Real,Romu,Lazio,Njukasl,Milan...a sad se plasimo Omonie sa Kipra ili Serifa.Tuga.

srdjan novi juzni front

pre 9 godina

Nikolica je trebalo odmah oterati posle prvog dela on je zalutao u partizan izgubio je titulu u krusevcu prosle godine i to nesme da se ponovi ovo je odlican potez uprave,sa dovodjenjem milinkovica se ne slazem bilo je boljih resenja.

djasa

pre 9 godina

Kako unistiti veliki klub za samo par meseci.Pitajte Popovica i Vazuru.Oni znaju recept.Sad je i premijer srecan.


Koji veliki klub, ni stadion nemate, bede?

zoran

pre 9 godina

BRAVO ZA UPRAVU..!!!!!!!!

Jos ako i Tumbakovica oterate svaka vam chast. Tako se to radi...folirantima nema mesta u klubu.
Nikolicu, seti se sta si Fofani radio....Ima Boga. Povedi i Kojica sa sobom, pa lepo u Rad da vas Bog vidi.

Milinkovic je odlichan izbor.

uros

pre 9 godina

U Srbiji su cuda moguca.PARTIZAN DOVODI TRENERA KOGA JE VOZDOVAC OTERAO.I oni rade u KORIST PARTIZANA.Sad verujem da je zaista cilj da se POLITICKI unisti Partizan.Do sad sam bio skeptican za tu pricu ali sad moram priznati da su u pravu oni koji su to govorili od pocetka.Ja nisam bio u pravu.Nada umire poslednja.E pa sad je i to zavrseno.

Uprava Napolje

pre 9 godina

Cestitke Zvezdi na tituli.Bravo upravo smenili ste trenera pod cijem vodjstvom je Partizan igrao najbolji fudbal jos od Jokanovica i Stanoja

Naravno

pre 9 godina

@Laku noc. Bojkot please.
(geneve, 25. mart 2015 12:50)


Pa...koliko vas dolazi na JNA, slobodno bi se moglo zakljuciti da su grobari u stanju permanentnog bojkota vec duze od dve decenije.

Milance

pre 9 godina

Ta srpska "trenerska vrteska" je meni potpuno nerealna. Pa tom Nikolicu su zimus prodali dva najbolja igraca,nisu doveli zamenu i sada je on kriv za krizu rezultata!? Menja ga covek ciji je tim pretposlednji u ligi!? Nikolic mi licno uopste nije simpatican jer je jako nekorektan bio pri prelasku iz Vojvodine u Partizan,ali ovako nesto nije zasluzio. Opet,nejasno je cime Milinkovic zasluzuje posao?

juznjak

pre 9 godina

znaci,
zvezda ipak ima uzas tim,pa mora jos da oslabimo :)
ninkovica,grbica i ilica prodati sto pre...

mozete da radite sta hocete,
jer nikoga nece biti na tribinama.
ko vam dodje taj je placen,tako je bilo i pre 15 godina ...
mislim da ih nema vise od 35-40.

laku noc

Uzas

pre 9 godina

Velika je steta da ovako mladog i talentovanog coveka koriste kao alibi za unapred izgubljenu (prodatu titulu). Opste je poznato da ce Zvezda osvojiti titulu ove godine, pa ako vec svi znamo, onda nema potrebe da covek ispasta.

Mile GROBAR

pre 9 godina

Verujem da je Vučić dao insrukcije kako da se odradi smena u Partizanu . Sve ide u tom pravcu . Zbog mešanja onih koji nisu loptu šutnuli ni na poljančetu a vode velike klubove ovakve svari su "normalne" . Da li bi dananji predsednik Partizana došao na to mesto da nije član SNS ? Nije mogla veća nesreća da zadesi Srbiju od SNS ? Gori u Srbiji ne postoje .

petar

pre 9 godina

Od kada je fudbal postao biznis, i izgubio svaki dodir sa sportom, sve manje se nerviram kad procitam ovakve vesti. Nekada jedan od najlepsih kolektivnih sportova postao je igracka bogatih. Postoji 5 klubova u Evropi , ostali se zahvaljuju na mrvicama koje ostanu posle njihove vecere. Kod nas je to jos bezobzirnije. Saka ljudi raspolaze drzavnim novcem i bogati se. Vode nasa dva "najveca" kluba. Zaduzuju se! Ali nista iz svog dzepa. Roditelji traze spas iz bede tako sto ce im neki menadzer prodati dete po bilo kojoj ceni vecoj od jednog polovnog automobila. Naravno, njima mrvice a menadzeru kajmak. Na obrazovanje te dece se i ne racuna. A, ako imaju kojim slucajem i cerku, ona ce da propeva, pa pravo u "zvezde granda". Idealan spoj! Sin fudbaler, cerka pevacica. Muke su resene! Sto sam stariji sve vise postujem razmisljanja DR. Ljubodraga Simonovica. Moderan sport je postao gladijatorska arena za omamljivanje sirokih narodnih masa. Nekolicina ljudi uziva u finalnom produktu tog "sporta" , NOVCU, a ostali gledaju losu predstavu. Pobegoh od naslova. Sta bese? Partizan menja trenera! Pa to pas s' maslom ne bi progutao. Koga jos ineresuje nas propali fudbal? Vratite se amaterskom sportu, atletici, plivanju, ostalim ne komercijalnim sportovima i pre svega obrazujte se. Karijera dodje i prodje a obrazovanje ostaje zauvek. Ulazite u skolski sport. Gradite hale , da svaka skola ima osnovne uslove. Prestanite da bogatite vec bogate ljude !

Ganici Loviku

pre 9 godina

Koja je ovo bruka i sramota!!! Da mi ugasimo lepo ovaj klub, i da nas bar ne prave ovcama, i da oni ne kradu vise pare iz naseg Partizana....pametnije je realno.

Nikola

pre 9 godina

Lose za nas. Marko Nikolic je bio garant titule za Zvezdu, isto kao i prosle sezone. Jedino sto je umeo da radi jeste prodavanje magle svojim navijacima kako su drugi krivi za ono sto im se desava.

Gojko

pre 9 godina

Milinkovic poznat kao trener koji je povukao ekipu sa terena u finalu kupa protiv Partizana.
(Bojan, 25. mart 2015 13:40)
Vas i dalje nije sramota da pominjete to finale?

bojan

pre 9 godina

ljudi moji ja sam mislio nema gore od djure ali ovi su ga usili za kratko vreme, nema nam spasa, sledece godine ce da prodaju stadion koliko vidim

Manchester is BLUE!

pre 9 godina

U stranim zemljama trener koji sa manjim klubom napravi uspeh i zavidne rezultate, biva doveden u "veci" klub. Kod nas trener predzadnjeg tima na tabeli dolazi na mesto tima koji se bori za titulu. Da ne pominjem prodaju dva najbolja igraca...

Topcina

pre 9 godina

Ništa dobro kao i obično,ni minimum odgovornosti ovi sa kravatama neće preuzeti na sebe.Koliko još trenera i legendi kluba mislite potrošiti gospodo?!

c.b.

pre 9 godina

Ni Murinjo ne može protiv "Zvezdinog proleća". Grobari shvatite da nam skreću pažnju na "probleme u našoj kući"
a ovamo redom bez problema rešavaju prvenstvo. Samo se čeka da se zajaše prvo mesto i to je kraj prvenstva.Tole,Baške,Kokeza,Ofkan,Ćoki i ostali već štede za licencu... Marko frajeru hvala ti za sve, Istok je uz tebe.

najed

pre 9 godina

Ja i dan danas ne mogu da shvatim ove nase navijace koji komentarisu trenere i loze se ili pljuju. I zvezdine i partizanove. Kakvi treneri, kakvi bakraci, ovima gore je posao samo da uvaljaju ove mlade igrace, a dovedu igrace koje niko ni dzabe nece i kao doveli su pojacanje. Pa ovo sto igraju czv i pfc nije na nivou 5 lige neke normalne drzave. Ovde se trener najmanje pita. Tako je i u reprezentaciji. Nikad ne igra najbolji. Kod nas se igra antifudbal i igrace se dokle god nam je drzava u autu.

DedaMiloje

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.
(Дуле Вујошевић шалалала, 25. mart 2015 13:37)

Još da otvoriš oči i da vidiš kako ti šalalalala uništava košarkaški klub. Inače komentar ti je na mestu, slažem se u potpunosti sa tobom.

Abolirani predsednik

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

Opa, SNS botovi su i ovde, da li ih ima u rubrici Super žena? Grobari, umesto pisanja poruka, mislim da je vreme da se ide ispred severne tribine, inače pantersko snsovska uprava će nas uništiti.

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Opsovao bih upravu, ali mi nece objaviti komentar - uglavnom, sramota!

Prodajte celu sredinu terena, pa smenite kondicionog trenera...

Laza Drafutin

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.

obavesteni

pre 9 godina

neko rece Stanojevic, pa Nikokic. a svi zaboravili kako je sramno
oteran Vuk Rashovic,dete i bivsi kapiten kluba. bio prvi i to protiv neuporedivo jace ekipe Crvene zvezde. ovo je isti potez kao kada je teran Pizon iz Zvezde

juznjak

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

garantujem da ti ne znas ni kojim busom da stignes do stadiona!
idi na politiku i tamo troluj,mozes ovde dobiti 1000 pluseva od tvojih,
ali ja ne znam ni jednog grobara koji koji podrzava ove lopove u upravi!
kraj price!

ps. ali ti smao nastavi,zato si placen,plus sok i sendvic,malo li je?

bilal

pre 9 godina

Nadao sam se nekom zvučnijem imenu na mestu šefa stručnog štaba FK Partizan al' šta je tu je. Evo najzad Kizi šanse da osvoji Kup mada me živo zanima kako će on u relativno kratkom period, iz postojećeg igračkog kadra, rešiti problem špica, levog beka i kvaritelja igre? Lako mu je bilo, pre četiri-pet godina, u Vojvodini koja bi danas u onom sastavu (Brkić, Vuličević, Pavlović, Medojević, Mojsov, Trajković, Stevanović, Merebašvili, Lazetić, Brana Ilić, Abubakar Oumaru idr.) ubedljivo osvojila titulu prvaka JSL. Ruku na srce sa timovima koje je vodio posle 2011 nije se nešto proslavio tako da mi sve to ne uliva nadu da će Partizanov brod uspešno prebroditi sve Scili i Haribde do šampionske titule a Bo'me ni goropadni Čukarički neće se tek tako odreći Kupa. U svakom slučaju ja mu želim svaku sreću u daljem radu.

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta je kriv Nikolic sto ste prodali dva najbolja igrača na kraju prvog dela prvenstva a doveli O pojacanja a samim tim i titulu grobari da su pametni da vas najure odmah jer cete tako i sledece godine zvezdi da prodate titulu samo na drugaciji način za ovu sezonu je vec kasno

laza_grobar

pre 9 godina

Protiv sam SNS,Vucica i ove uprave,protiv sam dolaska Milinkovica,ali podrzavam smenu Nikolica!Jeste ostao bez 2 napadaca,ali mi i dalje dajemo dosta golova,nismo neefikasni,problem je sto primamo previse golova,jer igramo katastrofalno i neorganizovano!I sa ovim timom,Partizan mora da dominira,a ne da strahuje za titulu!Nikolic je prosle sezone preuzeo Partizan na celu tabele,a na kraju je prepustio titulu nikad slabijoj zvezdi!Nista dobro i pozitivno nije doneo ekipi kao trener.Niti je Partizan imao neku lepu i prepoznatljivu igru...Sve se svodilo uglavno na prekide!Igra sa dva zadnja vezna igraca u ovakvoj ligi je sramota za Partizan!Smena je dobar potez,ali dolazak Milinkovica nije bas najbolji potez!Drulovic je bio solidna opcija ukoliko se nije mogao dovesti Djukic!

mikele

pre 9 godina

Realnost je takva da na klupu moze doci i Misa Tumbas
, uzece titulu! Zvezda je losa i to je najveca prednost Patrtizana. Da je Zvezdi tim od prosle godine, do sada bi bila na +10 bodova ispred Partizana. Fudbal nam je kriminal u svakom smislu.

hahahaha

pre 9 godina

Lepo sam mu rekao da NIKAD nece biti sampion samo zbog svog stava, postao je jako brzo veci grobar od svih grobara! putuj igumane..

Realno

pre 9 godina

Hahahaha,ispade da im je sadasnji trener oduzeo titulu jer im je uskratio dva boda u prvom kolu,doduse sudija ih je castio i tim jednim ali smesan apsurd.

peca

pre 9 godina

Valjda ako je namera smeniti trenera dovesti nekog boljeg,a ne trenera koji vodi predposlednji tim u zemlji (nadam se da grešim).Zar se zaboravljaju jedan Ivan Golac, Miroslav Đukić... Ako ste hteli nekom da pružite šansu onda je to Ljubinko Drulovic... Iza njega stoje rezultati. Ali kada u ovoj zemlji i našem fudbalu nema mesta za jednog Antica, Golca,Piksija ne čudi me ništa.

marko

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.
(Aleksandar I, 25. mart 2015 14:04)
- Lazovic je imao klauzulu da moze da ode kad' hoce! I tu uptava nije mogla nista da uradi! A za Skuletica se nije smela odbiti ponuda od 4mil eura! (primer Jojic (koji je klasa za njega) je otisao za 2mil eura)!
Tako da... Sa vise stvorenih sansi, i prosecni napadac ce dati vise golova! Vise sansi = Vise i golova! Manje sansi = Manje i golova, ili golova bez!

runner

pre 9 godina

Шта је, гробари!? Каквa је то сада кукњава за лузером? Па нисте ваљда поверовали да ће Николић освојити титулу? Ма 'ајте, молим вас? Није ли се исто то десило и са Гораном Стевановићем кога је заменио Станојевић, па са Вермезовићем кога је заменио Вук Рашовић. Чим предност почне осетно да се топи први на удару је тренер. Николићу је од самог старта пролетњег дела првенства стављено до знања да га само победе могу оставити на месту шефа стручног штаба и ништа друго. Ако ти са овим и оваквим играчким кадром чупаш бод на брду, уз сво дужно поштовање Чукаричком, а поготову са Вождовцем и Радничким из Ниша на свом терену е онда с тобом, као тренером, нешто дебело није у реду. Схватам да се може десити један лош дан али не могу три лоша дана у пет кола. Баталите ви причу продали му овог, продали му оног а у екипи 24 играча. Ако не ваљају што их плаћају, што ик не најуре па доведу друге? Овај Киза какав је, такав је, ал' гори од Николића сигурно не мож' бити, уосталом тактички га је надиграо пре месец дана на сред ЈНА.

Xavi Hernandez

pre 9 godina

Dosao je i taj dan... nema vise da smaras sve, Brondby...stvarno olaksanje bez tebe! Savet: manje price. Novinari ce sada prvi da te zaborave, posle grobarcica, naravno!

Otisao si Brondby, dosao je Kiza, uvek ce vas voleti Cipras i Siriza! Grobari, 7 Gate Pireuss

dex

pre 9 godina

@uzas

Od prethodnih 8 sezona, u bar 5 je bilo ,,opste poznato" da ce Zvezda osvojitu titulu. Na kraju, jednom ste morali biti u pravu! Vi ste oduvek alibi klub! Majstore, moj savet, ako si tako siguran, stavi sve, ali sve, kucu, imanje, ustedjevinu na Zvezdu, i eto srece za tebe!

zoran

pre 9 godina

Zasto toliko kukanja i povike na upravu..?
Sta je to Nikolic uradio pozitivno u Partizanu..? Izgubio je titulu na utakmici protiv Napredka, oterao Faofanu ni krivog ni duznog, a dechko je bolji shpic od bilo koga u Partizanu, ukljuchujuci i Shkuletica. Partizan jedini tim u ligi koji nema igru vec chisto bunarenje, pa ako prodje, prodje. Kazite mi jednu konkretnu stvar da je ovaj uradio..?
Kukate na dva prodata igracha..? Pa nisu oni Mesi i Ronaldo. Shkuletic s enapromashivao za 5 sezona, a Lazovic je vishe prespavao u ofsajdu no ceo tim Partizana. Takodje, za nashu ligu, Partizan i dalje ima najbolji tim. Prema tome , to ne pije vodu.
Kazete Milinkovic je slab, jer je Vozdovac na dnu tabele. Sta je uradio Nikolic sa Vojvodinom koja je imala ubedljivo najbolji tim u ligi dok je on bio trener..? Bili su 5. na tabeli. Milinkovic nema apsolutno nikakav tim u Vozdovcu. Ono je zonashka ekipa i njima ni Murinjo ne bi pomogao. Eto, Nikolic ima priliku , pa neka ode u Vozdovac da vidimo njegovo znanje.
Odlichan potez uprave. Trebalo je ovo uchiniti i ranije.
Razmislite malo i o Tumbakovicu. Mnogo se rasprichao i unosi nemir, a takodje shta rade Bjelogrlic i Kojo u upravnom odboru..? Ako ne mogu da donesu novac, poshaljite ih na tribine. Partizanu trebaju sposobni ljudi koji mogu doneti neka sredstva, a ne kreatori magle.
Milinkovic lagano uzima ovo prvenstvo.

Nono

pre 9 godina

Partizan i Zvezdu moze da vodi bilo ko. Nije vazno da li je to Nikolic ili Milinkovic, Pera, Zika ili Mika, vazno je da se naizmenicno smenjuju Kurta i Murta a kvalitetni domaci treneri nisu nikad ni bili opcija. Verovatno su ili negde po inostranstvu ili po nizerazrednim klubovima. Partizan i Zvizda su suvise veliki da bi sebi priustili trenerski kvalitet, znanje i iskustvo ili trenera koji ne trpi mesanje u svoj posao.

ujka sa Fontane

pre 9 godina

Uprava nije dorasla zadatku.Lični interesi oko prodaje igrača su jedino važni.Grobari,diđite na stadion i kupujte karte.Alal im uprava

dragavej

pre 9 godina

moramo sad da podrzimo igrace DOLASKOM na utakmice,a ne uvek neka kontra da se cigani slade.Mislim da je Marko dobar trener i da su mu prodali dva kljucna igraca ali i uprava uz greske koje pravi ima dosta toga dobrog..zato je sada na navijacima da ne padaju pod uticaj medija sa one strane brda,dodju i podrza igrace

Poskok

pre 9 godina

Treba smeniti trenera i podržati upravu (uz manje izmene). Potreban nam je kontinuitet u vođenju kluba kao i kvalitetan trener.

Već 10 godina vičemo "UPRAVA NAPOLJE"

Smenili smo Bjeku i Zeku - Nisu nam valjali
Smenili smo Đuru (sa sve 6 uzastopnih titula) - Nije nam valjao
Sada smenjujemo i novu upravu koja još pošteno nije ni počela da radi

Valja li nama IKO???
Gunđamo, kukamo i "smenjujemo" svakoga ko pokuša da nešto uradi za Partizan a sami nismo u stanju da dođemo na JNA u broju većem od 3.000 pa se komšije sprdaju sa nama. Šta mi u stvari hoćemo? Da još 10 godina "smenjujemo" razne uprave? Neki pominju Savu, Krstajića i ostale legende... Šta oni realno mogu da ponude osim iskrene ljubavi prema partizanu? Mislim ništa. Legende su i Nađ, Bjeković.... pa smo ih terali jer nam nisu valjali. Zašto bi bilo drugačije sa Savom ili Krstajićem? Biti dobar fudbaler i veliki grobar nije dovoljno da bi se vodio klub. Nama treba neko ko iskreno voli klub i ima dosta novca koji je spreman da uloži u Partizan a ne "legende" sa milion-dva u džepu.

Radije se zapitajmo da li zaista volimo Partizan ili samo režimo na sve i svašta pored kompijutera a zadnjicu nismo u stanju da dovučemo na JNA i bodrimo klub? Ima li uopšte grobara?

Što se nikolićeve smene tiče - PODRŽAVAM. Loš je i sujetan trener (samo jedno ime - Fofana) ali ne znam koga bi trebalo da dovedemo. Milinkovića sigurno NE.

srdjan novi juzni front

pre 9 godina

Nikolica je trebalo odmah oterati posle prvog dela on je zalutao u partizan izgubio je titulu u krusevcu prosle godine i to nesme da se ponovi ovo je odlican potez uprave,sa dovodjenjem milinkovica se ne slazem bilo je boljih resenja.

Delija 011

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .

zoran

pre 9 godina

BRAVO ZA UPRAVU..!!!!!!!!

Jos ako i Tumbakovica oterate svaka vam chast. Tako se to radi...folirantima nema mesta u klubu.
Nikolicu, seti se sta si Fofani radio....Ima Boga. Povedi i Kojica sa sobom, pa lepo u Rad da vas Bog vidi.

Milinkovic je odlichan izbor.

Laza Drafutin

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.

Koja

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO . (Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Obrisi suze sa tastature , grobaru , "Delija" vazi...

Brondby

pre 9 godina

Brondby je svetinja hocemo Partizan u evro kupove da se igramo

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby

HD HDsick

pre 9 godina

Nemojte porediti Stanoja i ovog demagoga, Stanoje dve titule i ulazak u Ls, i Grantova titula je pritom 90% Stanojeviceva, a Nikolic, opravdano se zali zbog prodaje dva vazna igraca, al nemojte mi reci da nismo bolji od Vozdovca i Nisa za dva razlike i sa ovakvim sastavom, prosle sezone izgubi titulu u Krusevcu, dosta je imao vremena, nije iskoristio

NikolaSrb

pre 9 godina

Bravo grobari . Sve rade da Zveda bude prva . Milinković je toliko dobar da Voždovac vodi u drugu ligu ali da bi Zvezda bila prva a premijer zadovoljan mora da dođe u Partizan . SMEŠNO .
(Delija 011, 25. mart 2015 12:48)

Klasican komentar tastatura grobara, i jos se potpises kao Delija?! Ne razumem logiku? Jel kao neko ce da poveruje da si navijac Zvezde?

dragavej

pre 9 godina

moramo sad da podrzimo igrace DOLASKOM na utakmice,a ne uvek neka kontra da se cigani slade.Mislim da je Marko dobar trener i da su mu prodali dva kljucna igraca ali i uprava uz greske koje pravi ima dosta toga dobrog..zato je sada na navijacima da ne padaju pod uticaj medija sa one strane brda,dodju i podrza igrace

Uzas

pre 9 godina

Velika je steta da ovako mladog i talentovanog coveka koriste kao alibi za unapred izgubljenu (prodatu titulu). Opste je poznato da ce Zvezda osvojiti titulu ove godine, pa ako vec svi znamo, onda nema potrebe da covek ispasta.

zoran

pre 9 godina

Zasto toliko kukanja i povike na upravu..?
Sta je to Nikolic uradio pozitivno u Partizanu..? Izgubio je titulu na utakmici protiv Napredka, oterao Faofanu ni krivog ni duznog, a dechko je bolji shpic od bilo koga u Partizanu, ukljuchujuci i Shkuletica. Partizan jedini tim u ligi koji nema igru vec chisto bunarenje, pa ako prodje, prodje. Kazite mi jednu konkretnu stvar da je ovaj uradio..?
Kukate na dva prodata igracha..? Pa nisu oni Mesi i Ronaldo. Shkuletic s enapromashivao za 5 sezona, a Lazovic je vishe prespavao u ofsajdu no ceo tim Partizana. Takodje, za nashu ligu, Partizan i dalje ima najbolji tim. Prema tome , to ne pije vodu.
Kazete Milinkovic je slab, jer je Vozdovac na dnu tabele. Sta je uradio Nikolic sa Vojvodinom koja je imala ubedljivo najbolji tim u ligi dok je on bio trener..? Bili su 5. na tabeli. Milinkovic nema apsolutno nikakav tim u Vozdovcu. Ono je zonashka ekipa i njima ni Murinjo ne bi pomogao. Eto, Nikolic ima priliku , pa neka ode u Vozdovac da vidimo njegovo znanje.
Odlichan potez uprave. Trebalo je ovo uchiniti i ranije.
Razmislite malo i o Tumbakovicu. Mnogo se rasprichao i unosi nemir, a takodje shta rade Bjelogrlic i Kojo u upravnom odboru..? Ako ne mogu da donesu novac, poshaljite ih na tribine. Partizanu trebaju sposobni ljudi koji mogu doneti neka sredstva, a ne kreatori magle.
Milinkovic lagano uzima ovo prvenstvo.

djasa

pre 9 godina

Kako unistiti veliki klub za samo par meseci.Pitajte Popovica i Vazuru.Oni znaju recept.Sad je i premijer srecan.


Koji veliki klub, ni stadion nemate, bede?

Gojko

pre 9 godina

Milinkovic poznat kao trener koji je povukao ekipu sa terena u finalu kupa protiv Partizana.
(Bojan, 25. mart 2015 13:40)
Vas i dalje nije sramota da pominjete to finale?

mikele

pre 9 godina

Realnost je takva da na klupu moze doci i Misa Tumbas
, uzece titulu! Zvezda je losa i to je najveca prednost Patrtizana. Da je Zvezdi tim od prosle godine, do sada bi bila na +10 bodova ispred Partizana. Fudbal nam je kriminal u svakom smislu.

Naravno

pre 9 godina

@Laku noc. Bojkot please.
(geneve, 25. mart 2015 12:50)


Pa...koliko vas dolazi na JNA, slobodno bi se moglo zakljuciti da su grobari u stanju permanentnog bojkota vec duze od dve decenije.

pametniji si..

pre 9 godina

Uprava je konacno kvalitetna.Stabilizovala je klub.Navijaci je podrzavaju.Dugo se u Partizanu nije osetio pozitivan duh kao sada.Ukoliko se bude drugi nije smak sveta.I u Ligi Evrope se igra dobar fudbal a Zvezda je jaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza Drafutin, 25. mart 2015 13:16)

jedi senvic i cuti!

laza_grobar

pre 9 godina

Protiv sam SNS,Vucica i ove uprave,protiv sam dolaska Milinkovica,ali podrzavam smenu Nikolica!Jeste ostao bez 2 napadaca,ali mi i dalje dajemo dosta golova,nismo neefikasni,problem je sto primamo previse golova,jer igramo katastrofalno i neorganizovano!I sa ovim timom,Partizan mora da dominira,a ne da strahuje za titulu!Nikolic je prosle sezone preuzeo Partizan na celu tabele,a na kraju je prepustio titulu nikad slabijoj zvezdi!Nista dobro i pozitivno nije doneo ekipi kao trener.Niti je Partizan imao neku lepu i prepoznatljivu igru...Sve se svodilo uglavno na prekide!Igra sa dva zadnja vezna igraca u ovakvoj ligi je sramota za Partizan!Smena je dobar potez,ali dolazak Milinkovica nije bas najbolji potez!Drulovic je bio solidna opcija ukoliko se nije mogao dovesti Djukic!

PIVKE

pre 9 godina

Plakaćemo mi za kadrovima SPS u upravi.

Dok su u upravi sedeli razni Marjanovići, Dačići, Ružići, Odalovići....nije bilo zime za Partizan.

Znali su kako da nas vode.

marko

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.
(Aleksandar I, 25. mart 2015 14:04)
- Lazovic je imao klauzulu da moze da ode kad' hoce! I tu uptava nije mogla nista da uradi! A za Skuletica se nije smela odbiti ponuda od 4mil eura! (primer Jojic (koji je klasa za njega) je otisao za 2mil eura)!
Tako da... Sa vise stvorenih sansi, i prosecni napadac ce dati vise golova! Vise sansi = Vise i golova! Manje sansi = Manje i golova, ili golova bez!

DedaMiloje

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.
(Дуле Вујошевић шалалала, 25. mart 2015 13:37)

Još da otvoriš oči i da vidiš kako ti šalalalala uništava košarkaški klub. Inače komentar ti je na mestu, slažem se u potpunosti sa tobom.

Uprava Napolje

pre 9 godina

Cestitke Zvezdi na tituli.Bravo upravo smenili ste trenera pod cijem vodjstvom je Partizan igrao najbolji fudbal jos od Jokanovica i Stanoja

Abolirani predsednik

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

Opa, SNS botovi su i ovde, da li ih ima u rubrici Super žena? Grobari, umesto pisanja poruka, mislim da je vreme da se ide ispred severne tribine, inače pantersko snsovska uprava će nas uništiti.

Mile GROBAR

pre 9 godina

Verujem da je Vučić dao insrukcije kako da se odradi smena u Partizanu . Sve ide u tom pravcu . Zbog mešanja onih koji nisu loptu šutnuli ni na poljančetu a vode velike klubove ovakve svari su "normalne" . Da li bi dananji predsednik Partizana došao na to mesto da nije član SNS ? Nije mogla veća nesreća da zadesi Srbiju od SNS ? Gori u Srbiji ne postoje .

c.b.

pre 9 godina

Ni Murinjo ne može protiv "Zvezdinog proleća". Grobari shvatite da nam skreću pažnju na "probleme u našoj kući"
a ovamo redom bez problema rešavaju prvenstvo. Samo se čeka da se zajaše prvo mesto i to je kraj prvenstva.Tole,Baške,Kokeza,Ofkan,Ćoki i ostali već štede za licencu... Marko frajeru hvala ti za sve, Istok je uz tebe.

Realno

pre 9 godina

Hahahaha,ispade da im je sadasnji trener oduzeo titulu jer im je uskratio dva boda u prvom kolu,doduse sudija ih je castio i tim jednim ali smesan apsurd.

uros

pre 9 godina

U Srbiji su cuda moguca.PARTIZAN DOVODI TRENERA KOGA JE VOZDOVAC OTERAO.I oni rade u KORIST PARTIZANA.Sad verujem da je zaista cilj da se POLITICKI unisti Partizan.Do sad sam bio skeptican za tu pricu ali sad moram priznati da su u pravu oni koji su to govorili od pocetka.Ja nisam bio u pravu.Nada umire poslednja.E pa sad je i to zavrseno.

J.N.

pre 9 godina

Onomad Zvezda na polusezoni +5, trener Pizon, kiks, Zvezda na +2, otkaz Pizonu - dolazi Kratko Ostanic, Partizan sampion sa +7 ili 8 bodova.

Sve mi se cini da se istorija ponavlja samo s druge strane brda. :)

Nemanja

pre 9 godina

Kako vas bre nije sramota? Milinković je direktno optužio Partizan za namestanje i izveo ekipu Vojvodine sa finala kupa, a gde su već trebali da izgube 3:0 jer nisu hteli da izadju na teren pola sata.
Za razliku od njega, Nikolić, iako ne sjajan trener, je zaslužan za 6 bodova prednosti koje je stvorio kada igrači nisu primali plate. I na sve to, prodate mu dva ključna igrača 7 dana pre početka sezone. I šta bi hteli?
Sad dovedite ovog, da lepo izgubi titulu, a vi ostvarite svoj cilj u Partizanu...

Mare

pre 9 godina

Treba da niko više ne dođe ni na jednu fudbalsku utakmicu Zvezde i Partizana dok se oba kluba potpuno ne uruše i ne ugase. Ja sam to definitivno odlučio posle svinjarije mog kluba (Zvezde) zimus sa Lazovićem. Ovaj potez uprave Partizana je tako besmislen jer dok je Nikolić imao igrače, imao je i igru u prvom delu sezone. Možda je trebalo sam da ode kada su mu rasprodali igrače. To mu je ključna greška.

Nikola

pre 9 godina

Lose za nas. Marko Nikolic je bio garant titule za Zvezdu, isto kao i prosle sezone. Jedino sto je umeo da radi jeste prodavanje magle svojim navijacima kako su drugi krivi za ono sto im se desava.

Dag Kristi

pre 9 godina

Kao Zvezdasu,drago mi je sto ovaj stize,ali opet mi nije jasna hronicna boljka dva nasa najveca kluba,a to je rukovodioci kadar,odnosno vrh.Nisu mi ni navijaci jasni sa stadiona koji to podrzavaju...

Дуле Вујошевић шалалала

pre 9 godina

Дугогодишњи сам власник сезонске карте за Југ. Видим, позивате на бојкот. Ко да бојкотује? Па са Југа не сме да се скандира "Управа напоље".
Што се тиче Милинковића, плашим се да је преузео клуб који је осуђен на пропаст, али ће добити Куп, и имаће "успех" иза себе. Следеће сезоне, нови-стари шампион поново неће моћи у Европи и ето прилике да играмо квалификације за ЛШ са тимом који није дорастао Чукаричком. Држ не дај пролазимо друго коло и у трећем страшни Ђер нас одучава од фудбала а ми спуштамо лопту на земљу и причамо како данас свако игра фудбал. Милинковић ми се свиђа, али овом тиму буквално Мурињо ништа не може у ЈСЛ.
Ево, ја се одазивам на бојкот, и док се уништава име ФК Партизан, моја нога неће крочити у храм фудбала. Киснуо сам, певао када нас је било 700, ишао на гостовања, али више не. Ипак је кошаркашки клуб нешто изнад пар хиљада евра којима се купује подршка уништавању ФК Партизана. Да видим јунака који ће забранити целој хали против Константина да скандира шта жели?
Срећно Милинковићу, када се већ игра прљаво, наставите. Али ово је сулудо.

Jojo

pre 9 godina

Cestitam upravo ste otkinuli i glavu. Apsolutno me ne interesuje vise sta ce biti do kraja sezone. Znam samo jedno da me vise nikada necete videti na utakmici a vrlo verovatno ni pred televizorom. Sramota me da kazem da navijam za Partizan posle poteza nove uprave. Posle smene trenera pred koga se stavljaju nerealni ciljevi a da se pri tome on uopste ne pita koji igraci ce ostati a koji ce biti prodati. Istorija ce mozda zaboraviti ali ja sigurno necu. Vasa imena i vase poteze. Kako izgubiti titulu. Kako jos vise zaduziti klub a istovremeno prodati najbolje igrace...Stidite se! Ovo ide na vas obraz ako ga uopste i imate...

dex

pre 9 godina

@uzas

Od prethodnih 8 sezona, u bar 5 je bilo ,,opste poznato" da ce Zvezda osvojitu titulu. Na kraju, jednom ste morali biti u pravu! Vi ste oduvek alibi klub! Majstore, moj savet, ako si tako siguran, stavi sve, ali sve, kucu, imanje, ustedjevinu na Zvezdu, i eto srece za tebe!

život je kazino

pre 9 godina

Ugasite klub ! Navijaču za svoju Drinu iz Zvornika, makar znam da ne kradu i da ne mogu vise od ovog što sad rade.A ove lopove pratim 3 decenije i nikad ništa pozitivno. Šta je sad problem da se dovede DRULOVIĆ?

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta je kriv Nikolic sto ste prodali dva najbolja igrača na kraju prvog dela prvenstva a doveli O pojacanja a samim tim i titulu grobari da su pametni da vas najure odmah jer cete tako i sledece godine zvezdi da prodate titulu samo na drugaciji način za ovu sezonu je vec kasno

juznjak

pre 9 godina

znaci,
zvezda ipak ima uzas tim,pa mora jos da oslabimo :)
ninkovica,grbica i ilica prodati sto pre...

mozete da radite sta hocete,
jer nikoga nece biti na tribinama.
ko vam dodje taj je placen,tako je bilo i pre 15 godina ...
mislim da ih nema vise od 35-40.

laku noc

Milance

pre 9 godina

Ta srpska "trenerska vrteska" je meni potpuno nerealna. Pa tom Nikolicu su zimus prodali dva najbolja igraca,nisu doveli zamenu i sada je on kriv za krizu rezultata!? Menja ga covek ciji je tim pretposlednji u ligi!? Nikolic mi licno uopste nije simpatican jer je jako nekorektan bio pri prelasku iz Vojvodine u Partizan,ali ovako nesto nije zasluzio. Opet,nejasno je cime Milinkovic zasluzuje posao?

juznjak

pre 9 godina

(Poskok, 25. mart 2015 12:42)

garantujem da ti ne znas ni kojim busom da stignes do stadiona!
idi na politiku i tamo troluj,mozes ovde dobiti 1000 pluseva od tvojih,
ali ja ne znam ni jednog grobara koji koji podrzava ove lopove u upravi!
kraj price!

ps. ali ti smao nastavi,zato si placen,plus sok i sendvic,malo li je?

Xavi Hernandez

pre 9 godina

Dosao je i taj dan... nema vise da smaras sve, Brondby...stvarno olaksanje bez tebe! Savet: manje price. Novinari ce sada prvi da te zaborave, posle grobarcica, naravno!

Otisao si Brondby, dosao je Kiza, uvek ce vas voleti Cipras i Siriza! Grobari, 7 Gate Pireuss

bojan

pre 9 godina

ljudi moji ja sam mislio nema gore od djure ali ovi su ga usili za kratko vreme, nema nam spasa, sledece godine ce da prodaju stadion koliko vidim

Manchester is BLUE!

pre 9 godina

U stranim zemljama trener koji sa manjim klubom napravi uspeh i zavidne rezultate, biva doveden u "veci" klub. Kod nas trener predzadnjeg tima na tabeli dolazi na mesto tima koji se bori za titulu. Da ne pominjem prodaju dva najbolja igraca...

mister no

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu, ali mi uopste nije drago sto se ovo desava.Ovde nisu cista posla.Prvo su prodali sve sto vredi, a onda smenjuju trenera sto je sa sest bodova pao na dva prednosti. Licemerno i banditski.Slicna situacija je bila kod nas, kad su pre par godina neobjasnjivo smenili Pizona i doveli Dostanica.Razlog je bio neresen rezultat na jednoj utakmici i pad prednosti sa sedam na pet bodova...Na kraju su grobari bili prvi. I ko je, bre, taj Milinkovic, da li je on stvarno trener dovoljnog renomea....? Grobari, dizite glas, ovde nesto nije u redu...Cim sam vam video sastav nove uprave znao sam da cete Djuru da pravite od blata...

Topcina

pre 9 godina

Ništa dobro kao i obično,ni minimum odgovornosti ovi sa kravatama neće preuzeti na sebe.Koliko još trenera i legendi kluba mislite potrošiti gospodo?!

Ganici Loviku

pre 9 godina

Koja je ovo bruka i sramota!!! Da mi ugasimo lepo ovaj klub, i da nas bar ne prave ovcama, i da oni ne kradu vise pare iz naseg Partizana....pametnije je realno.

winetou

pre 9 godina

Samo jos da u nedelju izgubimo u Portugalu i da zvanicno ugasimo profi fudbal u Srbiji, jer je ovaj sport kod nas izgubio svaki smisao.
(hope, 25. mart 2015 12:46)...istina od slova do slova.Mnogo volim i pratim fudbal vise od 25 god.ali mi se cini da ovo nije sport za nas.Treba nam zamrzavanje od 1o god.Pa ljudi pogledajte nam klubove i reprezentaciju.Do pre 10-ak god Zvezda i Partizan su se nadmudrivali ili pobedjivali Bajern,Barsu,Real,Romu,Lazio,Njukasl,Milan...a sad se plasimo Omonie sa Kipra ili Serifa.Tuga.

programer

pre 9 godina

phahaha jes da me nervira ovaj Nikolic zbog kompleksaskog stava, moram priznati da covek nista nije kriv jer mu je uprava prodala 2 glavna igraca, kao i Fofanu.
Kojic je drvo, i zvezda vrlo verovatno osvaja titulu, cak i ako padne u derbiju. Slab napad, solidna sredina, ocajna odbrana, svaki tim ce vas razbiti na kontre..

peca

pre 9 godina

Valjda ako je namera smeniti trenera dovesti nekog boljeg,a ne trenera koji vodi predposlednji tim u zemlji (nadam se da grešim).Zar se zaboravljaju jedan Ivan Golac, Miroslav Đukić... Ako ste hteli nekom da pružite šansu onda je to Ljubinko Drulovic... Iza njega stoje rezultati. Ali kada u ovoj zemlji i našem fudbalu nema mesta za jednog Antica, Golca,Piksija ne čudi me ništa.

najed

pre 9 godina

Ja i dan danas ne mogu da shvatim ove nase navijace koji komentarisu trenere i loze se ili pljuju. I zvezdine i partizanove. Kakvi treneri, kakvi bakraci, ovima gore je posao samo da uvaljaju ove mlade igrace, a dovedu igrace koje niko ni dzabe nece i kao doveli su pojacanje. Pa ovo sto igraju czv i pfc nije na nivou 5 lige neke normalne drzave. Ovde se trener najmanje pita. Tako je i u reprezentaciji. Nikad ne igra najbolji. Kod nas se igra antifudbal i igrace se dokle god nam je drzava u autu.

bilal

pre 9 godina

Nadao sam se nekom zvučnijem imenu na mestu šefa stručnog štaba FK Partizan al' šta je tu je. Evo najzad Kizi šanse da osvoji Kup mada me živo zanima kako će on u relativno kratkom period, iz postojećeg igračkog kadra, rešiti problem špica, levog beka i kvaritelja igre? Lako mu je bilo, pre četiri-pet godina, u Vojvodini koja bi danas u onom sastavu (Brkić, Vuličević, Pavlović, Medojević, Mojsov, Trajković, Stevanović, Merebašvili, Lazetić, Brana Ilić, Abubakar Oumaru idr.) ubedljivo osvojila titulu prvaka JSL. Ruku na srce sa timovima koje je vodio posle 2011 nije se nešto proslavio tako da mi sve to ne uliva nadu da će Partizanov brod uspešno prebroditi sve Scili i Haribde do šampionske titule a Bo'me ni goropadni Čukarički neće se tek tako odreći Kupa. U svakom slučaju ja mu želim svaku sreću u daljem radu.

Dule

pre 9 godina

xa xa od toliko legendi,igrača,naposletku Milinković ? idemo polako,ali sigurno stopama komšija,tako i oni su krenuli od 10 milki duga,smenjivanje trenra ...

Aleksandar I

pre 9 godina

Nisam navijac Partizana, o Nikolicu nemam neko visoko misljenje, ali da uprava proda dva napadaca, koji su u prvom delu sezone dali vecinu golova i onda smenjuju trenera, e to je pravo pitanje.

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Opsovao bih upravu, ali mi nece objaviti komentar - uglavnom, sramota!

Prodajte celu sredinu terena, pa smenite kondicionog trenera...

runner

pre 9 godina

Шта је, гробари!? Каквa је то сада кукњава за лузером? Па нисте ваљда поверовали да ће Николић освојити титулу? Ма 'ајте, молим вас? Није ли се исто то десило и са Гораном Стевановићем кога је заменио Станојевић, па са Вермезовићем кога је заменио Вук Рашовић. Чим предност почне осетно да се топи први на удару је тренер. Николићу је од самог старта пролетњег дела првенства стављено до знања да га само победе могу оставити на месту шефа стручног штаба и ништа друго. Ако ти са овим и оваквим играчким кадром чупаш бод на брду, уз сво дужно поштовање Чукаричком, а поготову са Вождовцем и Радничким из Ниша на свом терену е онда с тобом, као тренером, нешто дебело није у реду. Схватам да се може десити један лош дан али не могу три лоша дана у пет кола. Баталите ви причу продали му овог, продали му оног а у екипи 24 играча. Ако не ваљају што их плаћају, што ик не најуре па доведу друге? Овај Киза какав је, такав је, ал' гори од Николића сигурно не мож' бити, уосталом тактички га је надиграо пре месец дана на сред ЈНА.

hahahaha

pre 9 godina

Lepo sam mu rekao da NIKAD nece biti sampion samo zbog svog stava, postao je jako brzo veci grobar od svih grobara! putuj igumane..

ujka sa Fontane

pre 9 godina

Uprava nije dorasla zadatku.Lični interesi oko prodaje igrača su jedino važni.Grobari,diđite na stadion i kupujte karte.Alal im uprava

obavesteni

pre 9 godina

neko rece Stanojevic, pa Nikokic. a svi zaboravili kako je sramno
oteran Vuk Rashovic,dete i bivsi kapiten kluba. bio prvi i to protiv neuporedivo jace ekipe Crvene zvezde. ovo je isti potez kao kada je teran Pizon iz Zvezde

petar

pre 9 godina

Od kada je fudbal postao biznis, i izgubio svaki dodir sa sportom, sve manje se nerviram kad procitam ovakve vesti. Nekada jedan od najlepsih kolektivnih sportova postao je igracka bogatih. Postoji 5 klubova u Evropi , ostali se zahvaljuju na mrvicama koje ostanu posle njihove vecere. Kod nas je to jos bezobzirnije. Saka ljudi raspolaze drzavnim novcem i bogati se. Vode nasa dva "najveca" kluba. Zaduzuju se! Ali nista iz svog dzepa. Roditelji traze spas iz bede tako sto ce im neki menadzer prodati dete po bilo kojoj ceni vecoj od jednog polovnog automobila. Naravno, njima mrvice a menadzeru kajmak. Na obrazovanje te dece se i ne racuna. A, ako imaju kojim slucajem i cerku, ona ce da propeva, pa pravo u "zvezde granda". Idealan spoj! Sin fudbaler, cerka pevacica. Muke su resene! Sto sam stariji sve vise postujem razmisljanja DR. Ljubodraga Simonovica. Moderan sport je postao gladijatorska arena za omamljivanje sirokih narodnih masa. Nekolicina ljudi uziva u finalnom produktu tog "sporta" , NOVCU, a ostali gledaju losu predstavu. Pobegoh od naslova. Sta bese? Partizan menja trenera! Pa to pas s' maslom ne bi progutao. Koga jos ineresuje nas propali fudbal? Vratite se amaterskom sportu, atletici, plivanju, ostalim ne komercijalnim sportovima i pre svega obrazujte se. Karijera dodje i prodje a obrazovanje ostaje zauvek. Ulazite u skolski sport. Gradite hale , da svaka skola ima osnovne uslove. Prestanite da bogatite vec bogate ljude !

Nono

pre 9 godina

Partizan i Zvezdu moze da vodi bilo ko. Nije vazno da li je to Nikolic ili Milinkovic, Pera, Zika ili Mika, vazno je da se naizmenicno smenjuju Kurta i Murta a kvalitetni domaci treneri nisu nikad ni bili opcija. Verovatno su ili negde po inostranstvu ili po nizerazrednim klubovima. Partizan i Zvizda su suvise veliki da bi sebi priustili trenerski kvalitet, znanje i iskustvo ili trenera koji ne trpi mesanje u svoj posao.