Utorak, 03.03.2015.

19:00

FSS: U korist i na štetu Partizana

Sudijska komisija FSS konstatovala je da je Partizan oštećen u meču sa niškim Radničkim, ali da je crno-belima pomognuto na meču sa Voždovcem.

Izvor: B92

FSS: U korist i na štetu Partizana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Vaše ime*

pre 9 godina

Kojić sprovodi loptu u gol sa same gol linije a sudijska komisija tvrdi da je sudija pogrešio što je dosudio ofsajd; ne može se menjati odluka koju je doneo komentator TV arena u toku utakmice neposredno uz teren.

kako Tole kaze

pre 9 godina

Sudija na utakmici sa Radnickim je kaznjen zabranom zbog svoje greske, a za gresku protiv Vozdovca sledi samo smanjenje ocene za utisak?!
Po ovoj logici je manji greh suditi u korist Partizana, nego protiv njega. Ako neki sudija nije 100% siguran u svoju odluku, sada ce sigurno presuditi onako kako je podobnije prema ljudima iz saveza.

Milan Djokic - Soko

pre 9 godina

I kakve koristi mi sada imamo od toga? Umesto da imamo tri boda posle dva prolecna kola, mi imamo dva. Mnogo vam hvala.

dejavu

pre 9 godina

A vaša poštena titula prošle prolečne sezone prvih 8 utakmica 9 penala bežanje protivničkih igrača od lopte sve namešteno samo da bi vi osvojili titulu jedino što niste mogli da namestite to je derbi koji ste izgubili!

Bazel docekao titulu

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??
(roto kos, 03. mart 2015 19:12) Hoce li neko ispitati "regularnu" utakmicu izmedju Partizana i Novog Pazara prosle Sezone ?

veliki strumf

pre 9 godina

Milan Karadzic izjavio da nije bilo faula? Ahahaha, pa taj ni JSL ne sudi zato sto toliko zna. Jedino sto moze je da komentarise sudije u LS. A jos jace da se vrati 1 bod - hoce ali kad vratite sve one kradje poslednjih 6-7 godina. Idi na youtube, otkucaj kalcopoli u srbiji i nagledaj se cuda - pa vama je i Jojic dosudjivao penal, ali zato odbojkaski prijemi lopte u 93. minutu pred sudijom nisu.

vizura tastatura

pre 9 godina

Ako je Milan Karadzic na Areni rekao da Saponjic nije napravio faul onda mora da je tako hahahahaha. Kod njih je bio onaj biser kad su komentarisali neki detalj sa Zvezdine utakmice i pustili DVE RAZLICITE situacije a pricali da je ista samo iz razlicitog ugla, i izveli zakljucak da je protivnik Zvezde ostecen hahahahahaha. Sta dalje reci o Karadzicu i onom komentatoru sto je proplakao u subotu kad je dosudjen ofsajd.....

Wllaxy

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario! 
Slucajno?! Tesko! 
Toliko o namestanju!
(Sta uradi to Sale pecarosu?, 03. mart 2015 21:03)

Ali i da ti pogledaš meč Jagodina - Zvezda kad je za Jagodinu a protiv Zvezde sviran penal zbog prekršaja (guranje sa leđa) koji je bio bar na 19m od gola. Rezultat najviše odgovarao Partizanu.
Kao što reče - toliko o nameštanju!

Danubewalker

pre 9 godina

Znaci javno nam je priznato da nam je umesto 2 otet samo jedan bod u dve utakmice.Imali smo gomilu takvih prosle godine ali niko nece da nam ih racuna...

I2a

pre 9 godina

prestanite da se cigančite partizanovi navijači ako je partizan najbolji biće prvak.
Problem je što su svi ostali timovi pokradeni u korist partizana i zvezde. Da se ja pitam raspustio bih i ukinuo oba kluba koji su podjednako simboli boljševičkog režima koji je uništio srbski narod.

Sunčani interval

pre 9 godina

Kakav je fudbal takvi su i navijači i njihova logika: protiv Voždovca "u korist" Partizana a protiv Radničkog na šetu Partizana i onda umesto dve sudijske greške, rezonuju navijači, nema nijedne. A tek ovi što pominju suđenje od pre dve ili više godina?

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Ljudi moji pa franjevci ne bi smeli da zucnu o sudijskim odlukama u narednih 100 godina, pa nema tog kluba u Srbiji koji nije ostecen u duelima sa njima, a o broju filijala i prijateljskim utakmicama ne treba pricati . Samo cu reci Nikola Dzomba ...

Peđa

pre 9 godina

Ako pođemo od toga da je ovo istina onda se ove dve greške nikako ne mogu jednako tretirati.U prvoj situaciji Šaponjić pravi faul, ulazi u iskosa u kazeni prostor u kojem se nalaze tri odbranbena igrača od kojih jedan nespretno postiže atogol.Da nije te reakcje ovo ne bi niko ni spominjao.U drugoj situaciji je poništen čist go bez ikakvih drugih okolnosti.

Sta uradi to Sale pecarosu?

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario!
Slucajno?! Tesko!
Toliko o namestanju!

OFFJSDP

pre 9 godina

ahahahaha kakva glupost groblje je pomognuto na oba meca, a pomagce ih i u sledecem kolu protiv Donjeg Srema kade ce Donjosremci ponovo po treci put uzastopce igrati na tudjem stadionu kao domacini

dragan

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (juznjak, 3. mart 2015 19:23)
Kako ste ono pisali godinama dok ste osvajali vase "postene" titule,a mi kukali na sudjenje...PLACITE !!! Ko o cemu ku..a o postenju.Jel tako bese? Ma boli vas briga,Tole dobro radi svoj posao,uziva potpunu vasu podrsku i ne brine

Dušan

pre 9 godina

Kad bi sudije mogle sve da procene bez ponovljenog snimka bilo bi to lepo. Inače deset istih upisa o 1 bodu manjka, ali gde su bili ti što pišu kad je Partizanu pomagano šakom i kapom od strane sudija? Nisu pisali 3+3+1 itd. U sezoni su po 10 bodova minimum dobijali na mnogo drastičnije greške od ovih. A i ne pisaše ništa posle utakmice sa Voždovcem, onda je bilo sve OK?

@roto kos

pre 9 godina

Da li od vas grobara postoje gori spineri? Sram te bilo!
http://www.novosti.rs/vesti/sport.294.html:488425-Lalatovic-Drago-mi-je-sto-sam-pomogao-mojoj-Zvezdi

Mirko M.

pre 9 godina

@Pa opet je to vise stete, jer su protiv Radnickog izgubljena 2 boda, a protiv Vozdovca je dobijen 1
(Ako Vucic daje, UEFA ne daje!, 3. mart 2015 19:24)

Bolje receno Vozdovac je izgubio 2

referee

pre 9 godina

Protiv vozdovca skroz diskutabilno, mnogo je lako pao odbrambeni igrac. Prtiv Radnickog mnogo teska situacija. Pitanje kako bi reagovao bilo ko u delicu sekunde. Generalno, sudjenje je odlicno kakav se fudbal igra.

Dragan

pre 9 godina

Realno Partizan je toliko loš da neće biti ni drugi na kraju.Zvezda ili Cukaricki će uzeti titulu jer su to dve najkvalitetnije ekipe u zemlji

lokos

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi. (Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?, 03. mart 2015 19:11)

Pazi molim te Milan Karadzic rekao...haha strasno. Ako je on rekao mora da je tacno....

Vinston Bogarde

pre 9 godina

Partizan je toliko loš da mu treba pomoć sudija da osvoji bod protiv Vozdovca:-D Ako sve bude regularno do kraja Zvezda će odbraniti titulu jer je najbolja

ZRENJANINAC

pre 9 godina

Ljudi, faul je diskutabilna situacija (mislim globalno, tu utice kriterijum sudjenja na toj utakmici,kvalitet terena, intenzitet kontakta medju igracima i slicno )...Za ofsajd to ne vazi, ili jeste ili nije i to je to...Partizanu su ukradena 2 boda protiv Radnickog, a kod treceg gola Partizana protiv Vozdovca kriv je bek kom je Saponjic oduzeo loptu. Mogao je izbaciti loptu ili u polje ili u aut , a on je po svaku cenu hteo da se zagradi...epilog vam je poznat...

roto kos

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??

sve same balerine

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
(juznjak, 3. mart 2015 19:23)

Ne, nije isto, jer bi tada izgubili jedan bod, a ovde su nam oduzeli 2, dakle trebalo bi da budemo u plusu za jedan bod tacnije 5 ispred Zvezde. Ako vec gledas tako. A sto se tice tog faula, zamolio bih te da nekad pogledas neku utakmicu na Sportklubu ili Areni, cisto da i ti budes upucen kakav je fudbal sport.. muski ili zenski. Ne kukam za ponistenim golom, trebalo je 5 da im damo, ali budi realan za koga god navijao.

juznjak

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!

Acer

pre 9 godina

Nemojte presoljavati i nemojte vezivati jednu utakmicu s drugom. Nigde Sudijska komisija nije rekla da je Partizanu "pomognuto" protiv Voždovca. To je novinarska umotvorina. Jedan je sudija pogrešio, bože moj, drug je "pomogao" Partizanu. Dokle?

dex

pre 9 godina

Da se vrati bod? U kojoj ligi se to ikada desilo??? Sto se niste bunili kada su proslu jesen sudije vise nego ikada svirale u vasu korist? Direktno su vam doneli 14 bodova! Tada je bilo u pitanju slobodno sudijsko uverenje, a danas je zavera! Ima li kraja licemerju? Nije ni kod Zvezde bolje...

Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi.

roto kos

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??

Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi.

juznjak

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Ljudi moji pa franjevci ne bi smeli da zucnu o sudijskim odlukama u narednih 100 godina, pa nema tog kluba u Srbiji koji nije ostecen u duelima sa njima, a o broju filijala i prijateljskim utakmicama ne treba pricati . Samo cu reci Nikola Dzomba ...

Mirko M.

pre 9 godina

@Pa opet je to vise stete, jer su protiv Radnickog izgubljena 2 boda, a protiv Vozdovca je dobijen 1
(Ako Vucic daje, UEFA ne daje!, 3. mart 2015 19:24)

Bolje receno Vozdovac je izgubio 2

lokos

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi. (Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?, 03. mart 2015 19:11)

Pazi molim te Milan Karadzic rekao...haha strasno. Ako je on rekao mora da je tacno....

Vinston Bogarde

pre 9 godina

Partizan je toliko loš da mu treba pomoć sudija da osvoji bod protiv Vozdovca:-D Ako sve bude regularno do kraja Zvezda će odbraniti titulu jer je najbolja

OFFJSDP

pre 9 godina

ahahahaha kakva glupost groblje je pomognuto na oba meca, a pomagce ih i u sledecem kolu protiv Donjeg Srema kade ce Donjosremci ponovo po treci put uzastopce igrati na tudjem stadionu kao domacini

vizura tastatura

pre 9 godina

Ako je Milan Karadzic na Areni rekao da Saponjic nije napravio faul onda mora da je tako hahahahaha. Kod njih je bio onaj biser kad su komentarisali neki detalj sa Zvezdine utakmice i pustili DVE RAZLICITE situacije a pricali da je ista samo iz razlicitog ugla, i izveli zakljucak da je protivnik Zvezde ostecen hahahahahaha. Sta dalje reci o Karadzicu i onom komentatoru sto je proplakao u subotu kad je dosudjen ofsajd.....

ZRENJANINAC

pre 9 godina

Ljudi, faul je diskutabilna situacija (mislim globalno, tu utice kriterijum sudjenja na toj utakmici,kvalitet terena, intenzitet kontakta medju igracima i slicno )...Za ofsajd to ne vazi, ili jeste ili nije i to je to...Partizanu su ukradena 2 boda protiv Radnickog, a kod treceg gola Partizana protiv Vozdovca kriv je bek kom je Saponjic oduzeo loptu. Mogao je izbaciti loptu ili u polje ili u aut , a on je po svaku cenu hteo da se zagradi...epilog vam je poznat...

veliki strumf

pre 9 godina

Milan Karadzic izjavio da nije bilo faula? Ahahaha, pa taj ni JSL ne sudi zato sto toliko zna. Jedino sto moze je da komentarise sudije u LS. A jos jace da se vrati 1 bod - hoce ali kad vratite sve one kradje poslednjih 6-7 godina. Idi na youtube, otkucaj kalcopoli u srbiji i nagledaj se cuda - pa vama je i Jojic dosudjivao penal, ali zato odbojkaski prijemi lopte u 93. minutu pred sudijom nisu.

Wllaxy

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario! 
Slucajno?! Tesko! 
Toliko o namestanju!
(Sta uradi to Sale pecarosu?, 03. mart 2015 21:03)

Ali i da ti pogledaš meč Jagodina - Zvezda kad je za Jagodinu a protiv Zvezde sviran penal zbog prekršaja (guranje sa leđa) koji je bio bar na 19m od gola. Rezultat najviše odgovarao Partizanu.
Kao što reče - toliko o nameštanju!

Dragan

pre 9 godina

Realno Partizan je toliko loš da neće biti ni drugi na kraju.Zvezda ili Cukaricki će uzeti titulu jer su to dve najkvalitetnije ekipe u zemlji

Sta uradi to Sale pecarosu?

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario!
Slucajno?! Tesko!
Toliko o namestanju!

dex

pre 9 godina

Da se vrati bod? U kojoj ligi se to ikada desilo??? Sto se niste bunili kada su proslu jesen sudije vise nego ikada svirale u vasu korist? Direktno su vam doneli 14 bodova! Tada je bilo u pitanju slobodno sudijsko uverenje, a danas je zavera! Ima li kraja licemerju? Nije ni kod Zvezde bolje...

I2a

pre 9 godina

prestanite da se cigančite partizanovi navijači ako je partizan najbolji biće prvak.
Problem je što su svi ostali timovi pokradeni u korist partizana i zvezde. Da se ja pitam raspustio bih i ukinuo oba kluba koji su podjednako simboli boljševičkog režima koji je uništio srbski narod.

Bazel docekao titulu

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??
(roto kos, 03. mart 2015 19:12) Hoce li neko ispitati "regularnu" utakmicu izmedju Partizana i Novog Pazara prosle Sezone ?

Dušan

pre 9 godina

Kad bi sudije mogle sve da procene bez ponovljenog snimka bilo bi to lepo. Inače deset istih upisa o 1 bodu manjka, ali gde su bili ti što pišu kad je Partizanu pomagano šakom i kapom od strane sudija? Nisu pisali 3+3+1 itd. U sezoni su po 10 bodova minimum dobijali na mnogo drastičnije greške od ovih. A i ne pisaše ništa posle utakmice sa Voždovcem, onda je bilo sve OK?

Sunčani interval

pre 9 godina

Kakav je fudbal takvi su i navijači i njihova logika: protiv Voždovca "u korist" Partizana a protiv Radničkog na šetu Partizana i onda umesto dve sudijske greške, rezonuju navijači, nema nijedne. A tek ovi što pominju suđenje od pre dve ili više godina?

@roto kos

pre 9 godina

Da li od vas grobara postoje gori spineri? Sram te bilo!
http://www.novosti.rs/vesti/sport.294.html:488425-Lalatovic-Drago-mi-je-sto-sam-pomogao-mojoj-Zvezdi

dragan

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (juznjak, 3. mart 2015 19:23)
Kako ste ono pisali godinama dok ste osvajali vase "postene" titule,a mi kukali na sudjenje...PLACITE !!! Ko o cemu ku..a o postenju.Jel tako bese? Ma boli vas briga,Tole dobro radi svoj posao,uziva potpunu vasu podrsku i ne brine

Peđa

pre 9 godina

Ako pođemo od toga da je ovo istina onda se ove dve greške nikako ne mogu jednako tretirati.U prvoj situaciji Šaponjić pravi faul, ulazi u iskosa u kazeni prostor u kojem se nalaze tri odbranbena igrača od kojih jedan nespretno postiže atogol.Da nije te reakcje ovo ne bi niko ni spominjao.U drugoj situaciji je poništen čist go bez ikakvih drugih okolnosti.

Acer

pre 9 godina

Nemojte presoljavati i nemojte vezivati jednu utakmicu s drugom. Nigde Sudijska komisija nije rekla da je Partizanu "pomognuto" protiv Voždovca. To je novinarska umotvorina. Jedan je sudija pogrešio, bože moj, drug je "pomogao" Partizanu. Dokle?

referee

pre 9 godina

Protiv vozdovca skroz diskutabilno, mnogo je lako pao odbrambeni igrac. Prtiv Radnickog mnogo teska situacija. Pitanje kako bi reagovao bilo ko u delicu sekunde. Generalno, sudjenje je odlicno kakav se fudbal igra.

dejavu

pre 9 godina

A vaša poštena titula prošle prolečne sezone prvih 8 utakmica 9 penala bežanje protivničkih igrača od lopte sve namešteno samo da bi vi osvojili titulu jedino što niste mogli da namestite to je derbi koji ste izgubili!

kako Tole kaze

pre 9 godina

Sudija na utakmici sa Radnickim je kaznjen zabranom zbog svoje greske, a za gresku protiv Vozdovca sledi samo smanjenje ocene za utisak?!
Po ovoj logici je manji greh suditi u korist Partizana, nego protiv njega. Ako neki sudija nije 100% siguran u svoju odluku, sada ce sigurno presuditi onako kako je podobnije prema ljudima iz saveza.

sve same balerine

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
(juznjak, 3. mart 2015 19:23)

Ne, nije isto, jer bi tada izgubili jedan bod, a ovde su nam oduzeli 2, dakle trebalo bi da budemo u plusu za jedan bod tacnije 5 ispred Zvezde. Ako vec gledas tako. A sto se tice tog faula, zamolio bih te da nekad pogledas neku utakmicu na Sportklubu ili Areni, cisto da i ti budes upucen kakav je fudbal sport.. muski ili zenski. Ne kukam za ponistenim golom, trebalo je 5 da im damo, ali budi realan za koga god navijao.

Danubewalker

pre 9 godina

Znaci javno nam je priznato da nam je umesto 2 otet samo jedan bod u dve utakmice.Imali smo gomilu takvih prosle godine ali niko nece da nam ih racuna...

Milan Djokic - Soko

pre 9 godina

I kakve koristi mi sada imamo od toga? Umesto da imamo tri boda posle dva prolecna kola, mi imamo dva. Mnogo vam hvala.

Vaše ime*

pre 9 godina

Kojić sprovodi loptu u gol sa same gol linije a sudijska komisija tvrdi da je sudija pogrešio što je dosudio ofsajd; ne može se menjati odluka koju je doneo komentator TV arena u toku utakmice neposredno uz teren.

roto kos

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??

Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi.

juznjak

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!

Sta uradi to Sale pecarosu?

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario!
Slucajno?! Tesko!
Toliko o namestanju!

Peđa

pre 9 godina

Ako pođemo od toga da je ovo istina onda se ove dve greške nikako ne mogu jednako tretirati.U prvoj situaciji Šaponjić pravi faul, ulazi u iskosa u kazeni prostor u kojem se nalaze tri odbranbena igrača od kojih jedan nespretno postiže atogol.Da nije te reakcje ovo ne bi niko ni spominjao.U drugoj situaciji je poništen čist go bez ikakvih drugih okolnosti.

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Ljudi moji pa franjevci ne bi smeli da zucnu o sudijskim odlukama u narednih 100 godina, pa nema tog kluba u Srbiji koji nije ostecen u duelima sa njima, a o broju filijala i prijateljskim utakmicama ne treba pricati . Samo cu reci Nikola Dzomba ...

Danubewalker

pre 9 godina

Znaci javno nam je priznato da nam je umesto 2 otet samo jedan bod u dve utakmice.Imali smo gomilu takvih prosle godine ali niko nece da nam ih racuna...

ZRENJANINAC

pre 9 godina

Ljudi, faul je diskutabilna situacija (mislim globalno, tu utice kriterijum sudjenja na toj utakmici,kvalitet terena, intenzitet kontakta medju igracima i slicno )...Za ofsajd to ne vazi, ili jeste ili nije i to je to...Partizanu su ukradena 2 boda protiv Radnickog, a kod treceg gola Partizana protiv Vozdovca kriv je bek kom je Saponjic oduzeo loptu. Mogao je izbaciti loptu ili u polje ili u aut , a on je po svaku cenu hteo da se zagradi...epilog vam je poznat...

Dragan

pre 9 godina

Realno Partizan je toliko loš da neće biti ni drugi na kraju.Zvezda ili Cukaricki će uzeti titulu jer su to dve najkvalitetnije ekipe u zemlji

vizura tastatura

pre 9 godina

Ako je Milan Karadzic na Areni rekao da Saponjic nije napravio faul onda mora da je tako hahahahaha. Kod njih je bio onaj biser kad su komentarisali neki detalj sa Zvezdine utakmice i pustili DVE RAZLICITE situacije a pricali da je ista samo iz razlicitog ugla, i izveli zakljucak da je protivnik Zvezde ostecen hahahahahaha. Sta dalje reci o Karadzicu i onom komentatoru sto je proplakao u subotu kad je dosudjen ofsajd.....

dex

pre 9 godina

Da se vrati bod? U kojoj ligi se to ikada desilo??? Sto se niste bunili kada su proslu jesen sudije vise nego ikada svirale u vasu korist? Direktno su vam doneli 14 bodova! Tada je bilo u pitanju slobodno sudijsko uverenje, a danas je zavera! Ima li kraja licemerju? Nije ni kod Zvezde bolje...

OFFJSDP

pre 9 godina

ahahahaha kakva glupost groblje je pomognuto na oba meca, a pomagce ih i u sledecem kolu protiv Donjeg Srema kade ce Donjosremci ponovo po treci put uzastopce igrati na tudjem stadionu kao domacini

dragan

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (juznjak, 3. mart 2015 19:23)
Kako ste ono pisali godinama dok ste osvajali vase "postene" titule,a mi kukali na sudjenje...PLACITE !!! Ko o cemu ku..a o postenju.Jel tako bese? Ma boli vas briga,Tole dobro radi svoj posao,uziva potpunu vasu podrsku i ne brine

I2a

pre 9 godina

prestanite da se cigančite partizanovi navijači ako je partizan najbolji biće prvak.
Problem je što su svi ostali timovi pokradeni u korist partizana i zvezde. Da se ja pitam raspustio bih i ukinuo oba kluba koji su podjednako simboli boljševičkog režima koji je uništio srbski narod.

Vinston Bogarde

pre 9 godina

Partizan je toliko loš da mu treba pomoć sudija da osvoji bod protiv Vozdovca:-D Ako sve bude regularno do kraja Zvezda će odbraniti titulu jer je najbolja

sve same balerine

pre 9 godina

da li je svim grobarima sad jasno sta se dogadja?
isto ovako je stiglo saopstenje iz zvezde juce.
sad ovo stize iz fss!?!
jeste osteceni,ali prosle nedelje je bio faul i to vam je isto?!
(juznjak, 3. mart 2015 19:23)

Ne, nije isto, jer bi tada izgubili jedan bod, a ovde su nam oduzeli 2, dakle trebalo bi da budemo u plusu za jedan bod tacnije 5 ispred Zvezde. Ako vec gledas tako. A sto se tice tog faula, zamolio bih te da nekad pogledas neku utakmicu na Sportklubu ili Areni, cisto da i ti budes upucen kakav je fudbal sport.. muski ili zenski. Ne kukam za ponistenim golom, trebalo je 5 da im damo, ali budi realan za koga god navijao.

Wllaxy

pre 9 godina

Pogledajte mec Jagodine i Zvezde iz 2013. u Jagodini, isti rezultat, isto scenario! 
Slucajno?! Tesko! 
Toliko o namestanju!
(Sta uradi to Sale pecarosu?, 03. mart 2015 21:03)

Ali i da ti pogledaš meč Jagodina - Zvezda kad je za Jagodinu a protiv Zvezde sviran penal zbog prekršaja (guranje sa leđa) koji je bio bar na 19m od gola. Rezultat najviše odgovarao Partizanu.
Kao što reče - toliko o nameštanju!

Milan Djokic - Soko

pre 9 godina

I kakve koristi mi sada imamo od toga? Umesto da imamo tri boda posle dva prolecna kola, mi imamo dva. Mnogo vam hvala.

lokos

pre 9 godina

Onda lepo vratite Partizanu taj jedan bod. On je greskom sudija po ovome zaradio 1, a izgubio 2 boda. Ovo u vezi Vozdovca je krajnje sumnjiva odluka. Milan Karadzic je izjavio da nije bilo faula. Takav "faul" ne bi nikad svirali u Evropi. (Sta mi imamo od kaznjavanja Cadjenovica?, 03. mart 2015 19:11)

Pazi molim te Milan Karadzic rekao...haha strasno. Ako je on rekao mora da je tacno....

dejavu

pre 9 godina

A vaša poštena titula prošle prolečne sezone prvih 8 utakmica 9 penala bežanje protivničkih igrača od lopte sve namešteno samo da bi vi osvojili titulu jedino što niste mogli da namestite to je derbi koji ste izgubili!

@roto kos

pre 9 godina

Da li od vas grobara postoje gori spineri? Sram te bilo!
http://www.novosti.rs/vesti/sport.294.html:488425-Lalatovic-Drago-mi-je-sto-sam-pomogao-mojoj-Zvezdi

kako Tole kaze

pre 9 godina

Sudija na utakmici sa Radnickim je kaznjen zabranom zbog svoje greske, a za gresku protiv Vozdovca sledi samo smanjenje ocene za utisak?!
Po ovoj logici je manji greh suditi u korist Partizana, nego protiv njega. Ako neki sudija nije 100% siguran u svoju odluku, sada ce sigurno presuditi onako kako je podobnije prema ljudima iz saveza.

Dušan

pre 9 godina

Kad bi sudije mogle sve da procene bez ponovljenog snimka bilo bi to lepo. Inače deset istih upisa o 1 bodu manjka, ali gde su bili ti što pišu kad je Partizanu pomagano šakom i kapom od strane sudija? Nisu pisali 3+3+1 itd. U sezoni su po 10 bodova minimum dobijali na mnogo drastičnije greške od ovih. A i ne pisaše ništa posle utakmice sa Voždovcem, onda je bilo sve OK?

Bazel docekao titulu

pre 9 godina

Hoce li neko nekada da ispita lalatovicevu izjavu od prosle sezone, kada je posle utakmice zvezda - napredak, 6 kola pre kraja cestitao zvezdi na zasluzeno osvojenoj tituli??
(roto kos, 03. mart 2015 19:12) Hoce li neko ispitati "regularnu" utakmicu izmedju Partizana i Novog Pazara prosle Sezone ?

referee

pre 9 godina

Protiv vozdovca skroz diskutabilno, mnogo je lako pao odbrambeni igrac. Prtiv Radnickog mnogo teska situacija. Pitanje kako bi reagovao bilo ko u delicu sekunde. Generalno, sudjenje je odlicno kakav se fudbal igra.

veliki strumf

pre 9 godina

Milan Karadzic izjavio da nije bilo faula? Ahahaha, pa taj ni JSL ne sudi zato sto toliko zna. Jedino sto moze je da komentarise sudije u LS. A jos jace da se vrati 1 bod - hoce ali kad vratite sve one kradje poslednjih 6-7 godina. Idi na youtube, otkucaj kalcopoli u srbiji i nagledaj se cuda - pa vama je i Jojic dosudjivao penal, ali zato odbojkaski prijemi lopte u 93. minutu pred sudijom nisu.

Mirko M.

pre 9 godina

@Pa opet je to vise stete, jer su protiv Radnickog izgubljena 2 boda, a protiv Vozdovca je dobijen 1
(Ako Vucic daje, UEFA ne daje!, 3. mart 2015 19:24)

Bolje receno Vozdovac je izgubio 2

Sunčani interval

pre 9 godina

Kakav je fudbal takvi su i navijači i njihova logika: protiv Voždovca "u korist" Partizana a protiv Radničkog na šetu Partizana i onda umesto dve sudijske greške, rezonuju navijači, nema nijedne. A tek ovi što pominju suđenje od pre dve ili više godina?

Acer

pre 9 godina

Nemojte presoljavati i nemojte vezivati jednu utakmicu s drugom. Nigde Sudijska komisija nije rekla da je Partizanu "pomognuto" protiv Voždovca. To je novinarska umotvorina. Jedan je sudija pogrešio, bože moj, drug je "pomogao" Partizanu. Dokle?

Vaše ime*

pre 9 godina

Kojić sprovodi loptu u gol sa same gol linije a sudijska komisija tvrdi da je sudija pogrešio što je dosudio ofsajd; ne može se menjati odluka koju je doneo komentator TV arena u toku utakmice neposredno uz teren.