Subota, 31.01.2015.

11:55

Partizan u Skoplju po novu pobedu

Košarkaši Partizana od 21 sat gostuju MZT-u u Skoplju u 20. kolu regionalne ABA lige.

Izvor: SO

Partizan u Skoplju po novu pobedu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Slobodan

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.
(kk crvena zvezda ne postoji, 31. januar 2015 20:45) Lako je, zajedno su 17-ti !!!

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

@ris
@kk crvena zvezda ne postoji
@muamua
Svi se satrase od pisanja,a nista ne rekose...Shvatate li vi da vase "rekla-kazala" ne pije vodu?Ja sam rekao da argumentovano i cinjenicno dokazete da vas klub nije Igokea partizan...vi nista dali NIJEDAN DOKAZ!!Cak stavise,samo se vrti prica o Zvezdi,FMP-u,o tome kako sam ja tuzan,kako mi ne dosadi(zasto bi mi dosadilo iznostiti i potrkrepljivati istinu)...jedan je otisao toliko daleko da tvrdi da je Igokea kao neka firma,znaci strasno...Znam da bi vi najradije da ja sutim i da niko ne sme progovoriti istinu o gasenju slavnog KK Partizan i nastajanju novog kluba Igokea partizana 2007...Zao mi je!
Posto vam i dalje neke stvari nisu jasne,vama trojici preporucujem da jos bar 5,6 puta procitate izjave Danilovica,Dodika,da pricatete ugovor i sve obo sto je dogovoreno i potpisano te,za vas kobne,2007. godine.Mozete me vredjati,izbegavati da mi odgovoriti,mozete se dovijati na sve nacine,ali cinjenica je da navijate za drugi klub,iz druge drzave!!!
Grobar=licemer!
p.s. moja ponuda za veceru jos uvek vazi,slobodno dokazite(argumentima i cinjenicama,a ne praznom pricom kao vi).
Pozdrav realnim navijacima koji imaju mozak i oci.

Krlja

pre 9 godina

Gledam ovu utakmicu i zabezeknut sam koliko se ova igra razlikuje od one kad igra moja Zvezda. Nikakve agresivnosti nema (možda jedino Cvele), rvanje slobodnim stilom nije zastupljeno a dodatnih bacanja nema ni za lek. Samo od dodatnih Zvezda bi imala plus 20 na poluvremenu. Pa, šta da gledamo? Je li to možda košarka?

muamua

pre 9 godina

@igokea jedan klub itd
evi ja da ti objasnim nesto i da jeste igokea partizan ...igokea je firma koja sponzorise jedan klub u rep.srpskoj i nekada je bilo nekog dila sa partizanom ali fuzije nikada posto su klubovi nastavili da se takmice i dalje...gde je kk crvena zvezda mali kalemegdan sa predsednikom pavlovicem i gde je kk crvena zvezda beograd stepana supanca zar ne???
ja jedva cekam da prodje ova prevara od 5godina gde ce da zastare sva potrazivanja pa da vidim sta ce biti...ja vodim na pechenje svakoga ko mi dokaze da je ovo prava crvena zvezda...

kk crvena zvezda ne postoji

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.

DraganO

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA
(saša, 31. januar 2015 16:41)

Nemas ti kapaciteta to da razumes, cak I da si VT to ti nije dovoljno obzirom da se ne razlikujete. Elem, fuzija je u ovom slucaju je spajanje uz pripajanje, ali ti nikada o tome nisi cuo obzirom da verovatno imas metalostrugarsku pankersku skolu.
Sto se tice PIB-a o kojem nista nisi znao dok nisi cuo od DV, kao I za zamrzivac osim kada si isao kuci na selo, to se inace u svetu zove joint venture ili zajednicki poduhvat, zbog kojeg vi vise ne znate da li se "njisu palme" ili su vam oci zatvorene od plakanja.

Ris

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 19:21)

Brate kako ti ne dosadi? Razumem da verujes u to sto uporno i opsirno pises skoro svaki dan ali ti razumi da je to samo tvoj problem. Jedan moj drugar veruje da nas iz aviona posipaju nekom hemijom i da se krv dobrovoljnih davaoca distribuira vampirima koji prikriveni zive medju nama. Samo covek ne smara druge o tome. Veruj brate i da je FMP Zvezda ako hoces sta se to drugih tice. Sledece godine ces imati dve Zvezde pa veruj u obe. Tvoja privatna stvar. Izjavio je i Covic da niko FMP-u ne moze da zabrani da se zove kako hoce pa opet bar milion ljudi veruje da navija za Zvezdu. I kao sa pravim religijama, vernici uvek pokusavaju da ubede druge da nisu u pravu. Umesto da budu srecni sto veruju u svoju "istinu", oni idu okolo i smaraju druge ljude. Vera se nikad nije zasnivala na cinjenicama nego na verovanju.

muamua

pre 9 godina

@beograd je samo jedan
ja se izvinjavam kako u drugoj godini ste usli u top 16??? ja koliko se secam zbog vas pre par godina izgubismo mesta u evroligi...ili racunate na novu zvezdu onda se slazem sa tobom svaka cast...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Pozdrav svima,cak i onima koji zbog nemoci da dokazu da ne navijaju za Igokeu partizan pribegavaju samo vredjanju...
Elem,navratih da vidim da li je iko odgovorio na moje komentare,ali odgovorio argumentovano i potkrijepio to cinjenicama...kao ono nista!Toliko grobaro igokejaca a nijedan nije u stanju da opovrgne ono sto sam napisao(sto je i normalno jer istinu i cinjenice ne mozete da opovrgnete)...
Vidim i dalje samo uvrede...dobro,i neke pokusaje koji objasnjavaju kako je to samo poslovna i marketing saradnja-opet onda pitam u kojoj to poslovnoj saradnji veliki i poznat klub uzima ime manjeg kluba iz sela,daje svoje ime i grb na koristenje tom malom timu,u kojoj to poslovnoj saradnji predsednik kluba izjavljuje "Mi smo sad jedan klub,posmatrajte nas kao jedan klub"??Zasto je on to izjavio ako to nije tacno,zasto???
Sta u mojim komentarima nije istina?Navedite tacno sta??Dosta vas me pljuje,ali niko jos nije napisao sta to nije tacno u mojim komentarima...ajde recite konkretno!
Procitajte par puta onaj izvestaj od dana kad je potpisan ugovor o fuziji i kad je nastao novi klub 2007, godine,sve ce vam biti jasno,istina je to crno na belo!Mada...mislim da vi svi znate da je to istina...ali vas boli da priznate.Prozivate druge,a vi navijate za klub iz druge drzave.
Grobar=licemer!
p.s. i dalje stoji poziv da mi neko objasni sta nije tacno u mojim komentarima,ali argumentovano,placam veceru ako uspete dokazati da niste Igokea partizan.Pozdrav svim realnim ljudima

najgrobar omađijani

pre 9 godina

(Slavko-RS)

Na žalost, druže Slavko, današnja dijeca u Srbiji nisu toliko Yugoslovensko-kumunistički oprijedijeljeni kao što je naša generacija, tako da će tvoj apel rijetko tko prihavtiti. U našem rodnom gradu je još mnogo manje nih, jer je upravo tu i otpočela misija razbijanja Yuge, a sada kad je naš rodni grad i definitivno u EU i Yuga im nije ni na kraj pameti. Svijedoci smo postijepenog, ali konstantnog osamosviješćavanja Srba, i njihovog okrijetanja sopstvijenoj naciji, tako da će nas iz godine u godinu biti sve manje i manje.
Ali mi se nikada nećemo promijeniti, nikada se nećemo predati i borićemo se do slijedeće revolucije!
I poslije Tita, Tito!
Živjeo PARTIZAN!!!! Živjela Yugoslavija !!!!!!!!!.

Svete

pre 9 godina

(Nolan, 31. januar 2015 16:54)

Lose se covek izrazio, hteo je da kaze da usred gasenja kluba za koji navijas si presao da navijas za privatni klub koji ima slicno ime !!
Crvena Zvezda godinama unazad daje reprezentativce, eto dobrog vica niotkuda !!!

Gimnazijalac iz Vranje be

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

Beograd je samo jedan

pre 9 godina

Ne bole vas naše ime i adresa. Boli vas što imamo 19:0,što vi nikad niste uspeli iako ste toliko godina prvi, boli vas što smo prošli u top 16 u drugoj godini učešća,dok je vama trebalo mnogo više vremena. Boli vas što više igrači ne idu samo kod vas... Sve u svemu,boli vas što ste u drugom planu.

libijski papan

pre 9 godina

Da. Nego ne znam kako cemo kad dodje polufinale da ustopujemo Markusa Ciglijamsa, covek ce nam sve table polomiti. Za takve 40 godina unazad nismo imali resenje. A tek Slaba Blazic, Djenka, Bobinator... Sreca pa nisu igrali protiv nas u proslogodisnjem finalu domace lige i sreca pa nije sa njima patos obrisan. Brinem se.

kako ko, pa ja

pre 9 godina

Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav
(Slobodan, 31. januar 2015 16:12)

Auuu, sta li je u tvojoj glavi? Koliko dana treba da isprojektujes ovako nesto...?

PS. I ovi iz Eurolige ga provalili, ali ipak proglasili najboljim trenerom Evrope, za svaki slucaj - da ih ne podavi :)

saša

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA

nevidljivi panter

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 14:49)

Znamo da ti je tesko sto navijas za privatni klub cokija legende koji je iznajmio grb,ime i navijace od zamrznute Zvezde ,ali shvati da te nismo mi naterali na taj korak,sam si izabrao....sto se tice Partizana i Igokee-to je bio poslovni sporazum,ta dva kluba su imala razlicite adrese,i Partizan je pripadao i jos uvek pripada sportskom drustvu Partizan,u tvoju suplju pricu ne veruju ni batko,bodibond,veliki strumf i samrok...majstore ispadas smesan,da ne kazem nesto drugo

nevidljivi panter

pre 9 godina

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha
(samrok sila SLUsamrok, 31. januar 2015 13:39

Pa gde si ti do sada

Slobodan

pre 9 godina

"Igokea-Partizan" Svaka cast za sve napisano ! Odgovor normalan ni od jednog navijaca Igokea-Partizan nisi i neces dobiti !!! U ovome svemu meni je zanimljiva izjava pocasnog presednika kluba Mileta ... "Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci" !!! evo pitanje .... Cime se Partizan bavio do tada ? Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav

Nolan

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

1. http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=E2014
2. Potpuno irelevantna stvar a krajnje glupo jer Zvezda godinama unazad daje reprezentativce.
3. Zna se da su vam dali ogromne pare a da je Dodik zauzvrat dobio mesto počasnog predsednika kluba.
4. Ovo je toliko smešno da ne treba komentarisati. Kvota da ćete pobeći iz Kupa je ista ona kao da Đoković osvaja Australijan Open. A u polufinalu ABA vas čeka naplata višegodišnjih dugova.
5. Pomenuti je glavni razlog svih problema između klubova. Gospodin poput Radonjića zaslužuje poštovanje a ne njegova sorta ljudi.
6. Vaše filijale su Igokea, Mega i Krka. Bio je i Radnički ali ne više.
7. ???

ffs

pre 9 godina

"4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године."

To je isplaceno...

Sigmund

pre 9 godina

Definitivno znam da znas da si ti u jednoj velikoj zabludi jer tvoji argumenti dosegnu samo do zebe samog, mada apsolutno sam siguran da ni ti u njih ne verujes. Jedna stvar je tehnicko poslovna saradnja, a drugo je stecajni postupak, tako da da bi se fuzionisao sa nekim klubom moras da odes recimo u stecaj, i to sa klubom iz svoje zemlje, da bi taj klub zamenio pozicije sa klubom sa kojim se fuzionise, tako da fuzionisanje sa klubom iz inostranstva nikako nije moguce. Takodje KK PARTIZAN se i dalje isto zove bez dodataka nekih u nastavku, sa istom adresom i brojem, Nis je samo generalni sponzor. Crvena Zvezda je sada Crvena Zvezda Telekom Beograd, pun naziv, pri cemu telekom nije samo sponzor pa da kao takav ulazi u naziv kluba. Kad se kaze Partizan ne mora da se dodaje Beograd, zato sto je Partizan jedan isti klub, dok se zakonski i pravno u kompletu izgovara Crvena Zvezda Telekom Beograd zato sto je u registar upisana tako, jer je novi klub, iz razloga zato sto vec postoji Crvena Zvezda, koja trenutno nije u funkciji. Pozz

a

pre 9 godina

Velike klubove svi postuju.Zato smo imali saradnju sa Igokeom...Imamo je i danas....ALI MI NE NENJAMO IME KLUBA I ADRESE.TO JE SVETINJA I TO SE NE DIRA....SD PARTIZAN HUMSKA 1.....MA VOLIM GA KO OKA DVA....

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kad se vraca Kinsi?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (XYZ, 31. januar 2015 14:12)

A Silb?

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Vidim mnogi od grobaro igokejaca su zakukali i zajaukali u svom maniru,pa u nedostatku dokaza i argumenata ostalo im je samo da nemocno tvrde kako sam ja jadan,kako ne spavam nocu,kako mi se prividja Vujosevic...ok:))
1.Vujosevica nigde nisam spomenuo u komentaru,on je tad bio samo trener kad je nastao novi klub i nije se nista pitao,inace mislim da ne bi dozvolio da kroz tu fuziju nestane stari slavni KK Partizan
2. svi vi mene pokusavate uvrediti,ali apsolutno niko,ama bas niko u svom komentaru nije opovrgao ono sto sam ja napisao niti je izneo kontraargumente i cinjenice.Zasto??Mozda zato sto ih nemate...pa usled nemoci ostaje samo vredjanje:)
3.Svi takodje spominju Zvezdu,na moje pitanje odgovaraju pitanjem o Zvezdi...Zasto??Opet kazem,mozda nemate argumente o svemu sto sam napisao?Ajde negirajte cinjenicama,da vidimo recite sta nije tacno u mom komentaru,sta nije istina????Koliko vas je bilo na toj konferenciji??Sta ste culi,sta je bilo zvanicno obavestenje za javnost?
SVE ONO STO SAM JA NAPISAO!
Vase je pravo da vas boli istina...a ona je tu samo da vam pokaze da ipak navijate za drugi klub,i to iz druge drzave(a drugima solite pamet-prvo ocistite voje dvoriste pa onda pametujte) jer GROBAR=LICEMER!
Pozdrav svim realnim ljubiteljima kosarke

Batko

pre 9 godina

Tuzne godine za tebe, i ne osam nego petnaest. Partizan se nije ugasio, a zvezda jeste.
(Dado, 31. januar 2015 13:24)

Tacno ! Vi se niste ugasili, VI STE POSTALI IGOKEA !...a nas nesto prozivate ?! Vaše licemerje ili glupost, odlucite se već jednom

zvezda srbija

pre 9 godina

@katenaco91
1. Fuzija je fuzija, trajala jednu, dve, pet ili pedeset pet godina.
2. Cika slinojedac nam je ugasio klub ali na koji nacin. Pretnjama, ucenama niko iole dobar nije mogao da dodje u Zvezdu jer bi mu mnoga vrata bila zatvorena. To se zove monopol. Ali onda se neko doseti i pronadje nacin da Zvezdu izvuce iz agonije. Tada nastaje drama i kuknjava. E to je dokaz da smo na pravom putu. Dokle god budete kukali, prozivali nas zbog "fore" koja nas je izvukla iz skoro bezizlazne situacije gledacete nam u ledja.

One night in May

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Vi cete u aprilu proci kao i prosle godine. I u maju cete proci kao i prosle godine. Zavrsilo se vreme kad ste u aprilu i maju nesto osvajali.
Mozda nesto docekate u junu, ako budemo raspolozeni...
Dotad, samo mirno, uzivajte u carima Evrolige...na TV-u...jer na parketu i u hali vise nikad necete.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.
(bata, 31. januar 2015 13:42)

Prijatelju,jesi korektan,jedan od korektnijih komentatora ovde...sve to stoji,fino si ti to napisao,slazem se cak sa vecinom,ali samo jedno pitanje-ti nigde nisi prokomentarisao bilo sta iz mog posta!Zasto??Samo si opleo pricu o velicini klub( gde se slazemo jer je pokojni KK Partizan bio mnogo uspesniji oz Zvezde,na kraju krajeva bio je prvak Evrope),ali to niko ne spori. .mesas babe i zabe!Moj komentar se odnosio na nastajanje novog kluba 2007. godine za koji vi sad navijate!Sve ostalo o velicini kluba KK Partizan se slazem,jer je za 62 godine postojanja osvojio sve.
Mislim da sam i ja bio jasan i korektan,ako imas neke kontraargumente ili mozes da opovrgnes ono sto sam ja citirao slobodno izvoli.
Pozdrav

Batko

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Zasto toliko straha u vasim komentarima ?!

translucent

pre 9 godina

@igokea-partizan
Tebe je bas pogodilo to sto vam je Covke preuzeo klub, ali mislim da nemas razlog za brigu. Nece drzava dozvoliti Covicu da ostanete njegovi i posle isteka pozajmice imena. Igracete mozda Evroligu jedne sezone, a nakon toga cete ponovo biti oni stari ;).

Batko

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

Biologiju pita i kontrolni iz Matematike, a ti se ovde raspisao umesto da učiš ! Pa još i brdo gluposti !

danilo

pre 9 godina

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!
(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015)

Kao prvo,poredjenje KK Partizan i KK Zamrznuta Zvezda je moguće samo po broju navijača.
Svaki pokušaj poredjenja van te oblasti, govori samo o stanju svesti onoga koji pokušava da poredi.
Znači: čisti očaj i slom logike!

Kao drugo, "tužne godine navijanja, uplakana braća, vapaj iz predgradja" su termini koje mogu koristiti samo partizanovci.
Jer naše su godine navijanja pune veselja a vaše tuge.Fakat.
Kao treće, pojam licemer označava osobu koja jedno radi a drugo priča.
Mi osvajamo trofeje i stvaramo velike igrače; jer mi smo Partizan!
A vi, ko ste vi?
P.S.
Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.

Misko vozi...

pre 9 godina

Sta je VIZURISTI?! Na snazi je optimizam?? E jeste dobri...sto bi rekli vasi danasnji protivnici najdobri!HAHAHAHAHA...ma poraz je za vas, iz keca u kec!

Bley

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Koliko te iskreno bole sve titule Partizana? Da li spavao noc pred Partizan Olimpijakos polufinale F4? Da li je Dusko Vujosevic osoba koju vidis kad zazmuris unoc?

bata

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.

Sasa

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!
(Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?, 31. januar 2015 12:20)

Potpuno podrzavam ovaj post , a nadam se i ostali "grobari". Kada sam pre dve nedelje napisao nesto slicno , moji grobari su me napljuvali i proglasili za "pantera".
A ja i dalje mislim isto sto i predhodnik, jos bih dodao da ja mislim da od dovodjenja pleja nema nista, bar u narednih deset dana, a posle moze i da dodje , svejedno nam je.{taj toliko ocekivani plej ne pusta kisu vec mora da se ukomponuje sa ekipom.
Poznavajuci DV-a iskreno mislim da nas "manda" i da mi pleja videti necemo i da cemo do kraja sezone gledati po 15 izgubljenih lopti za poluvreme, da cemo se samo "lazno nadati" kako cemo osvojiti titulu i sa tako "komponovanim " timom, a samo da primetim da su i KKCZ Telekom i Buducnos i Cedevita jaci nego prosle godine Cibona.
Da ne pricam , sto su nam sve utakmice do kraja "kvalifikacione , gde prakticno ne smemo da napravimo kiks jer nam i plej-of visi. Tu pre svega mislim na danasnju utakmicu i utakmicu protiv Cibone u Zagrebu, a mi na te meceve idemo bez organizatora igre.
Jer, ako izgubimo jednu od ove dve utakmice , ne pomaze nam ni Medzik Dzonson iz najboljih dana.

"Dijagnosticar", Nis

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Ponos je navijati i za Igokeu i za Partizan,kao što je ponos sve što spaja srpske zemlje.To ti,vjerovatno mali djecace, kazemo mi koji smo se borili da zapadne srpske granice ne budu na Drini.Pozdrav.

13 година је прошло...

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!

Katsu!

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.
(grof, 31. januar 2015 12:06)

Ti bas ne pratis kosarku?

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha

Mirko M.

pre 9 godina

Sretoh Dula na pijaci pre neki dan i rekoh mu da bih voleo da odemo na piće, kad proda sve karanfile. Pogledao me je u čudu i rekao da treba da ode, posle do bravara, da kupi katanac za klub

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

p.s. pogledajte dres i grb Igokee partizan sa promocije 2007. godine...Vidite li??
Ne samo da su im uzeli ime slavnog KK Partizan i dali si pravo da ga koriste,vec si im koristili i grb...na dresu Igokee stoji grb bivseg Partizana!!
Sad pitam,ako su to 2 razlicita kluba kao sto tvrde grobaro igokejci,zasto onda imaju ISTI GRB???
Molim odgovor,ako moze argumentovano,hvala.Na pitanje ne odgovarati pitanjem jer se zna da se u tom slucaju slazete sa mnom.
Za one kojima nije jasno pogledati sliku i grb sa promocije novog kluba Igokee partizan 2007. godine i procitati jos jednom citat koji sam napisao u prethodnom komentaru!
Eee prozivate za Zeleznik,a navijate za klub iz druge drzave...
GROBAR=LICEMER!!!

Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!

*

pre 9 godina

Ti sii ponoos zemlje mojee (Marko Cakmak, 31. januar 2015 12:12)

Mozda tvoje (HR), ali ne i Srbije. Za pocetak pocnite da se ponasate normalno na sportskim priredbama i konferencijama

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

katenaco91

pre 9 godina

@igokeapartizan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GOSPODE BOZE! Pogledaj nam druze slobodno adresu, pib, pogledaj nam broj trofeja, cek, a kako se sad isto ne zovemo Partizan Igokea, pa kakva je to fuzija bila koja traje jednu godinu, eventualno dve?! Kakvih 8 godina?! Ali dobro, ako ce ti biti lakse sto ti je cika Dule ugasio klub,pa sada navijas za klub koji ima samo 2 trofeja(2 kupa) onda pisi ovako slobodno, mada ne znam sta je problem, moj brat je okoreli zvezdas i sam kaze da ovo nije prava zvezda iako ide na utakmice, dok za ovo igokeapartizan kaze kompleksasi...Ali dobro, uzivaj druzeeeeee :* tebe onda IGOKEA GAZI 8 GODINA, JAOO BRUKEEEEE HAHAHAH

impeccable grammar

pre 9 godina

Jel znate da kada promenite drugo slovo Batkovog imena, "a" u "o", dobijete "Botko"?

Jel znate da Bodibond u pravom zivotu navija za Partizan?

grof

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.

sasapavlovic

pre 9 godina

Da li neko ove sto pisu Igokea uzima za ozbiljno? Sta oni postizu time sto pisu neistine, jel im se tako vraca klub iz zamrzivaca? Dule, Dule, sta im napravi, sto si im ovolike komplekse nabio...pratite panteri, pratite, nema titule jos dugo, vise nece biti ni EL, nestacete kao u vaterpolu sto ste nestali, zao mi je...

13 година је прошло...

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!

impeccable grammar

pre 9 godina

Jel znate da kada promenite drugo slovo Batkovog imena, "a" u "o", dobijete "Botko"?

Jel znate da Bodibond u pravom zivotu navija za Partizan?

danilo

pre 9 godina

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!
(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015)

Kao prvo,poredjenje KK Partizan i KK Zamrznuta Zvezda je moguće samo po broju navijača.
Svaki pokušaj poredjenja van te oblasti, govori samo o stanju svesti onoga koji pokušava da poredi.
Znači: čisti očaj i slom logike!

Kao drugo, "tužne godine navijanja, uplakana braća, vapaj iz predgradja" su termini koje mogu koristiti samo partizanovci.
Jer naše su godine navijanja pune veselja a vaše tuge.Fakat.
Kao treće, pojam licemer označava osobu koja jedno radi a drugo priča.
Mi osvajamo trofeje i stvaramo velike igrače; jer mi smo Partizan!
A vi, ko ste vi?
P.S.
Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.

Bley

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Koliko te iskreno bole sve titule Partizana? Da li spavao noc pred Partizan Olimpijakos polufinale F4? Da li je Dusko Vujosevic osoba koju vidis kad zazmuris unoc?

katenaco91

pre 9 godina

@igokeapartizan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GOSPODE BOZE! Pogledaj nam druze slobodno adresu, pib, pogledaj nam broj trofeja, cek, a kako se sad isto ne zovemo Partizan Igokea, pa kakva je to fuzija bila koja traje jednu godinu, eventualno dve?! Kakvih 8 godina?! Ali dobro, ako ce ti biti lakse sto ti je cika Dule ugasio klub,pa sada navijas za klub koji ima samo 2 trofeja(2 kupa) onda pisi ovako slobodno, mada ne znam sta je problem, moj brat je okoreli zvezdas i sam kaze da ovo nije prava zvezda iako ide na utakmice, dok za ovo igokeapartizan kaze kompleksasi...Ali dobro, uzivaj druzeeeeee :* tebe onda IGOKEA GAZI 8 GODINA, JAOO BRUKEEEEE HAHAHAH

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kad se vraca Kinsi?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (XYZ, 31. januar 2015 14:12)

A Silb?

Katsu!

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.
(grof, 31. januar 2015 12:06)

Ti bas ne pratis kosarku?

sasapavlovic

pre 9 godina

Da li neko ove sto pisu Igokea uzima za ozbiljno? Sta oni postizu time sto pisu neistine, jel im se tako vraca klub iz zamrzivaca? Dule, Dule, sta im napravi, sto si im ovolike komplekse nabio...pratite panteri, pratite, nema titule jos dugo, vise nece biti ni EL, nestacete kao u vaterpolu sto ste nestali, zao mi je...

Mirko M.

pre 9 godina

Sretoh Dula na pijaci pre neki dan i rekoh mu da bih voleo da odemo na piće, kad proda sve karanfile. Pogledao me je u čudu i rekao da treba da ode, posle do bravara, da kupi katanac za klub

Sigmund

pre 9 godina

Definitivno znam da znas da si ti u jednoj velikoj zabludi jer tvoji argumenti dosegnu samo do zebe samog, mada apsolutno sam siguran da ni ti u njih ne verujes. Jedna stvar je tehnicko poslovna saradnja, a drugo je stecajni postupak, tako da da bi se fuzionisao sa nekim klubom moras da odes recimo u stecaj, i to sa klubom iz svoje zemlje, da bi taj klub zamenio pozicije sa klubom sa kojim se fuzionise, tako da fuzionisanje sa klubom iz inostranstva nikako nije moguce. Takodje KK PARTIZAN se i dalje isto zove bez dodataka nekih u nastavku, sa istom adresom i brojem, Nis je samo generalni sponzor. Crvena Zvezda je sada Crvena Zvezda Telekom Beograd, pun naziv, pri cemu telekom nije samo sponzor pa da kao takav ulazi u naziv kluba. Kad se kaze Partizan ne mora da se dodaje Beograd, zato sto je Partizan jedan isti klub, dok se zakonski i pravno u kompletu izgovara Crvena Zvezda Telekom Beograd zato sto je u registar upisana tako, jer je novi klub, iz razloga zato sto vec postoji Crvena Zvezda, koja trenutno nije u funkciji. Pozz

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Ponos je navijati i za Igokeu i za Partizan,kao što je ponos sve što spaja srpske zemlje.To ti,vjerovatno mali djecace, kazemo mi koji smo se borili da zapadne srpske granice ne budu na Drini.Pozdrav.

grof

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.

*

pre 9 godina

Ti sii ponoos zemlje mojee (Marko Cakmak, 31. januar 2015 12:12)

Mozda tvoje (HR), ali ne i Srbije. Za pocetak pocnite da se ponasate normalno na sportskim priredbama i konferencijama

Sasa

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!
(Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?, 31. januar 2015 12:20)

Potpuno podrzavam ovaj post , a nadam se i ostali "grobari". Kada sam pre dve nedelje napisao nesto slicno , moji grobari su me napljuvali i proglasili za "pantera".
A ja i dalje mislim isto sto i predhodnik, jos bih dodao da ja mislim da od dovodjenja pleja nema nista, bar u narednih deset dana, a posle moze i da dodje , svejedno nam je.{taj toliko ocekivani plej ne pusta kisu vec mora da se ukomponuje sa ekipom.
Poznavajuci DV-a iskreno mislim da nas "manda" i da mi pleja videti necemo i da cemo do kraja sezone gledati po 15 izgubljenih lopti za poluvreme, da cemo se samo "lazno nadati" kako cemo osvojiti titulu i sa tako "komponovanim " timom, a samo da primetim da su i KKCZ Telekom i Buducnos i Cedevita jaci nego prosle godine Cibona.
Da ne pricam , sto su nam sve utakmice do kraja "kvalifikacione , gde prakticno ne smemo da napravimo kiks jer nam i plej-of visi. Tu pre svega mislim na danasnju utakmicu i utakmicu protiv Cibone u Zagrebu, a mi na te meceve idemo bez organizatora igre.
Jer, ako izgubimo jednu od ove dve utakmice , ne pomaze nam ni Medzik Dzonson iz najboljih dana.

"Dijagnosticar", Nis

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

p.s. pogledajte dres i grb Igokee partizan sa promocije 2007. godine...Vidite li??
Ne samo da su im uzeli ime slavnog KK Partizan i dali si pravo da ga koriste,vec si im koristili i grb...na dresu Igokee stoji grb bivseg Partizana!!
Sad pitam,ako su to 2 razlicita kluba kao sto tvrde grobaro igokejci,zasto onda imaju ISTI GRB???
Molim odgovor,ako moze argumentovano,hvala.Na pitanje ne odgovarati pitanjem jer se zna da se u tom slucaju slazete sa mnom.
Za one kojima nije jasno pogledati sliku i grb sa promocije novog kluba Igokee partizan 2007. godine i procitati jos jednom citat koji sam napisao u prethodnom komentaru!
Eee prozivate za Zeleznik,a navijate za klub iz druge drzave...
GROBAR=LICEMER!!!

a

pre 9 godina

Velike klubove svi postuju.Zato smo imali saradnju sa Igokeom...Imamo je i danas....ALI MI NE NENJAMO IME KLUBA I ADRESE.TO JE SVETINJA I TO SE NE DIRA....SD PARTIZAN HUMSKA 1.....MA VOLIM GA KO OKA DVA....

bata

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.

libijski papan

pre 9 godina

Da. Nego ne znam kako cemo kad dodje polufinale da ustopujemo Markusa Ciglijamsa, covek ce nam sve table polomiti. Za takve 40 godina unazad nismo imali resenje. A tek Slaba Blazic, Djenka, Bobinator... Sreca pa nisu igrali protiv nas u proslogodisnjem finalu domace lige i sreca pa nije sa njima patos obrisan. Brinem se.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Vidim mnogi od grobaro igokejaca su zakukali i zajaukali u svom maniru,pa u nedostatku dokaza i argumenata ostalo im je samo da nemocno tvrde kako sam ja jadan,kako ne spavam nocu,kako mi se prividja Vujosevic...ok:))
1.Vujosevica nigde nisam spomenuo u komentaru,on je tad bio samo trener kad je nastao novi klub i nije se nista pitao,inace mislim da ne bi dozvolio da kroz tu fuziju nestane stari slavni KK Partizan
2. svi vi mene pokusavate uvrediti,ali apsolutno niko,ama bas niko u svom komentaru nije opovrgao ono sto sam ja napisao niti je izneo kontraargumente i cinjenice.Zasto??Mozda zato sto ih nemate...pa usled nemoci ostaje samo vredjanje:)
3.Svi takodje spominju Zvezdu,na moje pitanje odgovaraju pitanjem o Zvezdi...Zasto??Opet kazem,mozda nemate argumente o svemu sto sam napisao?Ajde negirajte cinjenicama,da vidimo recite sta nije tacno u mom komentaru,sta nije istina????Koliko vas je bilo na toj konferenciji??Sta ste culi,sta je bilo zvanicno obavestenje za javnost?
SVE ONO STO SAM JA NAPISAO!
Vase je pravo da vas boli istina...a ona je tu samo da vam pokaze da ipak navijate za drugi klub,i to iz druge drzave(a drugima solite pamet-prvo ocistite voje dvoriste pa onda pametujte) jer GROBAR=LICEMER!
Pozdrav svim realnim ljubiteljima kosarke

One night in May

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Vi cete u aprilu proci kao i prosle godine. I u maju cete proci kao i prosle godine. Zavrsilo se vreme kad ste u aprilu i maju nesto osvajali.
Mozda nesto docekate u junu, ako budemo raspolozeni...
Dotad, samo mirno, uzivajte u carima Evrolige...na TV-u...jer na parketu i u hali vise nikad necete.

Misko vozi...

pre 9 godina

Sta je VIZURISTI?! Na snazi je optimizam?? E jeste dobri...sto bi rekli vasi danasnji protivnici najdobri!HAHAHAHAHA...ma poraz je za vas, iz keca u kec!

translucent

pre 9 godina

@igokea-partizan
Tebe je bas pogodilo to sto vam je Covke preuzeo klub, ali mislim da nemas razlog za brigu. Nece drzava dozvoliti Covicu da ostanete njegovi i posle isteka pozajmice imena. Igracete mozda Evroligu jedne sezone, a nakon toga cete ponovo biti oni stari ;).

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha

Batko

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

Biologiju pita i kontrolni iz Matematike, a ti se ovde raspisao umesto da učiš ! Pa još i brdo gluposti !

kako ko, pa ja

pre 9 godina

Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav
(Slobodan, 31. januar 2015 16:12)

Auuu, sta li je u tvojoj glavi? Koliko dana treba da isprojektujes ovako nesto...?

PS. I ovi iz Eurolige ga provalili, ali ipak proglasili najboljim trenerom Evrope, za svaki slucaj - da ih ne podavi :)

nevidljivi panter

pre 9 godina

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha
(samrok sila SLUsamrok, 31. januar 2015 13:39

Pa gde si ti do sada

zvezda srbija

pre 9 godina

@katenaco91
1. Fuzija je fuzija, trajala jednu, dve, pet ili pedeset pet godina.
2. Cika slinojedac nam je ugasio klub ali na koji nacin. Pretnjama, ucenama niko iole dobar nije mogao da dodje u Zvezdu jer bi mu mnoga vrata bila zatvorena. To se zove monopol. Ali onda se neko doseti i pronadje nacin da Zvezdu izvuce iz agonije. Tada nastaje drama i kuknjava. E to je dokaz da smo na pravom putu. Dokle god budete kukali, prozivali nas zbog "fore" koja nas je izvukla iz skoro bezizlazne situacije gledacete nam u ledja.

Nolan

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

1. http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=E2014
2. Potpuno irelevantna stvar a krajnje glupo jer Zvezda godinama unazad daje reprezentativce.
3. Zna se da su vam dali ogromne pare a da je Dodik zauzvrat dobio mesto počasnog predsednika kluba.
4. Ovo je toliko smešno da ne treba komentarisati. Kvota da ćete pobeći iz Kupa je ista ona kao da Đoković osvaja Australijan Open. A u polufinalu ABA vas čeka naplata višegodišnjih dugova.
5. Pomenuti je glavni razlog svih problema između klubova. Gospodin poput Radonjića zaslužuje poštovanje a ne njegova sorta ljudi.
6. Vaše filijale su Igokea, Mega i Krka. Bio je i Radnički ali ne više.
7. ???

saša

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA

nevidljivi panter

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 14:49)

Znamo da ti je tesko sto navijas za privatni klub cokija legende koji je iznajmio grb,ime i navijace od zamrznute Zvezde ,ali shvati da te nismo mi naterali na taj korak,sam si izabrao....sto se tice Partizana i Igokee-to je bio poslovni sporazum,ta dva kluba su imala razlicite adrese,i Partizan je pripadao i jos uvek pripada sportskom drustvu Partizan,u tvoju suplju pricu ne veruju ni batko,bodibond,veliki strumf i samrok...majstore ispadas smesan,da ne kazem nesto drugo

Batko

pre 9 godina

Tuzne godine za tebe, i ne osam nego petnaest. Partizan se nije ugasio, a zvezda jeste.
(Dado, 31. januar 2015 13:24)

Tacno ! Vi se niste ugasili, VI STE POSTALI IGOKEA !...a nas nesto prozivate ?! Vaše licemerje ili glupost, odlucite se već jednom

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.
(bata, 31. januar 2015 13:42)

Prijatelju,jesi korektan,jedan od korektnijih komentatora ovde...sve to stoji,fino si ti to napisao,slazem se cak sa vecinom,ali samo jedno pitanje-ti nigde nisi prokomentarisao bilo sta iz mog posta!Zasto??Samo si opleo pricu o velicini klub( gde se slazemo jer je pokojni KK Partizan bio mnogo uspesniji oz Zvezde,na kraju krajeva bio je prvak Evrope),ali to niko ne spori. .mesas babe i zabe!Moj komentar se odnosio na nastajanje novog kluba 2007. godine za koji vi sad navijate!Sve ostalo o velicini kluba KK Partizan se slazem,jer je za 62 godine postojanja osvojio sve.
Mislim da sam i ja bio jasan i korektan,ako imas neke kontraargumente ili mozes da opovrgnes ono sto sam ja citirao slobodno izvoli.
Pozdrav

ffs

pre 9 godina

"4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године."

To je isplaceno...

Beograd je samo jedan

pre 9 godina

Ne bole vas naše ime i adresa. Boli vas što imamo 19:0,što vi nikad niste uspeli iako ste toliko godina prvi, boli vas što smo prošli u top 16 u drugoj godini učešća,dok je vama trebalo mnogo više vremena. Boli vas što više igrači ne idu samo kod vas... Sve u svemu,boli vas što ste u drugom planu.

Batko

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Zasto toliko straha u vasim komentarima ?!

Slobodan

pre 9 godina

"Igokea-Partizan" Svaka cast za sve napisano ! Odgovor normalan ni od jednog navijaca Igokea-Partizan nisi i neces dobiti !!! U ovome svemu meni je zanimljiva izjava pocasnog presednika kluba Mileta ... "Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci" !!! evo pitanje .... Cime se Partizan bavio do tada ? Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav

najgrobar omađijani

pre 9 godina

(Slavko-RS)

Na žalost, druže Slavko, današnja dijeca u Srbiji nisu toliko Yugoslovensko-kumunistički oprijedijeljeni kao što je naša generacija, tako da će tvoj apel rijetko tko prihavtiti. U našem rodnom gradu je još mnogo manje nih, jer je upravo tu i otpočela misija razbijanja Yuge, a sada kad je naš rodni grad i definitivno u EU i Yuga im nije ni na kraj pameti. Svijedoci smo postijepenog, ali konstantnog osamosviješćavanja Srba, i njihovog okrijetanja sopstvijenoj naciji, tako da će nas iz godine u godinu biti sve manje i manje.
Ali mi se nikada nećemo promijeniti, nikada se nećemo predati i borićemo se do slijedeće revolucije!
I poslije Tita, Tito!
Živjeo PARTIZAN!!!! Živjela Yugoslavija !!!!!!!!!.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Pozdrav svima,cak i onima koji zbog nemoci da dokazu da ne navijaju za Igokeu partizan pribegavaju samo vredjanju...
Elem,navratih da vidim da li je iko odgovorio na moje komentare,ali odgovorio argumentovano i potkrijepio to cinjenicama...kao ono nista!Toliko grobaro igokejaca a nijedan nije u stanju da opovrgne ono sto sam napisao(sto je i normalno jer istinu i cinjenice ne mozete da opovrgnete)...
Vidim i dalje samo uvrede...dobro,i neke pokusaje koji objasnjavaju kako je to samo poslovna i marketing saradnja-opet onda pitam u kojoj to poslovnoj saradnji veliki i poznat klub uzima ime manjeg kluba iz sela,daje svoje ime i grb na koristenje tom malom timu,u kojoj to poslovnoj saradnji predsednik kluba izjavljuje "Mi smo sad jedan klub,posmatrajte nas kao jedan klub"??Zasto je on to izjavio ako to nije tacno,zasto???
Sta u mojim komentarima nije istina?Navedite tacno sta??Dosta vas me pljuje,ali niko jos nije napisao sta to nije tacno u mojim komentarima...ajde recite konkretno!
Procitajte par puta onaj izvestaj od dana kad je potpisan ugovor o fuziji i kad je nastao novi klub 2007, godine,sve ce vam biti jasno,istina je to crno na belo!Mada...mislim da vi svi znate da je to istina...ali vas boli da priznate.Prozivate druge,a vi navijate za klub iz druge drzave.
Grobar=licemer!
p.s. i dalje stoji poziv da mi neko objasni sta nije tacno u mojim komentarima,ali argumentovano,placam veceru ako uspete dokazati da niste Igokea partizan.Pozdrav svim realnim ljudima

DraganO

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA
(saša, 31. januar 2015 16:41)

Nemas ti kapaciteta to da razumes, cak I da si VT to ti nije dovoljno obzirom da se ne razlikujete. Elem, fuzija je u ovom slucaju je spajanje uz pripajanje, ali ti nikada o tome nisi cuo obzirom da verovatno imas metalostrugarsku pankersku skolu.
Sto se tice PIB-a o kojem nista nisi znao dok nisi cuo od DV, kao I za zamrzivac osim kada si isao kuci na selo, to se inace u svetu zove joint venture ili zajednicki poduhvat, zbog kojeg vi vise ne znate da li se "njisu palme" ili su vam oci zatvorene od plakanja.

Gimnazijalac iz Vranje be

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

kk crvena zvezda ne postoji

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.

Ris

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 19:21)

Brate kako ti ne dosadi? Razumem da verujes u to sto uporno i opsirno pises skoro svaki dan ali ti razumi da je to samo tvoj problem. Jedan moj drugar veruje da nas iz aviona posipaju nekom hemijom i da se krv dobrovoljnih davaoca distribuira vampirima koji prikriveni zive medju nama. Samo covek ne smara druge o tome. Veruj brate i da je FMP Zvezda ako hoces sta se to drugih tice. Sledece godine ces imati dve Zvezde pa veruj u obe. Tvoja privatna stvar. Izjavio je i Covic da niko FMP-u ne moze da zabrani da se zove kako hoce pa opet bar milion ljudi veruje da navija za Zvezdu. I kao sa pravim religijama, vernici uvek pokusavaju da ubede druge da nisu u pravu. Umesto da budu srecni sto veruju u svoju "istinu", oni idu okolo i smaraju druge ljude. Vera se nikad nije zasnivala na cinjenicama nego na verovanju.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

@ris
@kk crvena zvezda ne postoji
@muamua
Svi se satrase od pisanja,a nista ne rekose...Shvatate li vi da vase "rekla-kazala" ne pije vodu?Ja sam rekao da argumentovano i cinjenicno dokazete da vas klub nije Igokea partizan...vi nista dali NIJEDAN DOKAZ!!Cak stavise,samo se vrti prica o Zvezdi,FMP-u,o tome kako sam ja tuzan,kako mi ne dosadi(zasto bi mi dosadilo iznostiti i potrkrepljivati istinu)...jedan je otisao toliko daleko da tvrdi da je Igokea kao neka firma,znaci strasno...Znam da bi vi najradije da ja sutim i da niko ne sme progovoriti istinu o gasenju slavnog KK Partizan i nastajanju novog kluba Igokea partizana 2007...Zao mi je!
Posto vam i dalje neke stvari nisu jasne,vama trojici preporucujem da jos bar 5,6 puta procitate izjave Danilovica,Dodika,da pricatete ugovor i sve obo sto je dogovoreno i potpisano te,za vas kobne,2007. godine.Mozete me vredjati,izbegavati da mi odgovoriti,mozete se dovijati na sve nacine,ali cinjenica je da navijate za drugi klub,iz druge drzave!!!
Grobar=licemer!
p.s. moja ponuda za veceru jos uvek vazi,slobodno dokazite(argumentima i cinjenicama,a ne praznom pricom kao vi).
Pozdrav realnim navijacima koji imaju mozak i oci.

Krlja

pre 9 godina

Gledam ovu utakmicu i zabezeknut sam koliko se ova igra razlikuje od one kad igra moja Zvezda. Nikakve agresivnosti nema (možda jedino Cvele), rvanje slobodnim stilom nije zastupljeno a dodatnih bacanja nema ni za lek. Samo od dodatnih Zvezda bi imala plus 20 na poluvremenu. Pa, šta da gledamo? Je li to možda košarka?

Svete

pre 9 godina

(Nolan, 31. januar 2015 16:54)

Lose se covek izrazio, hteo je da kaze da usred gasenja kluba za koji navijas si presao da navijas za privatni klub koji ima slicno ime !!
Crvena Zvezda godinama unazad daje reprezentativce, eto dobrog vica niotkuda !!!

muamua

pre 9 godina

@beograd je samo jedan
ja se izvinjavam kako u drugoj godini ste usli u top 16??? ja koliko se secam zbog vas pre par godina izgubismo mesta u evroligi...ili racunate na novu zvezdu onda se slazem sa tobom svaka cast...

muamua

pre 9 godina

@igokea jedan klub itd
evi ja da ti objasnim nesto i da jeste igokea partizan ...igokea je firma koja sponzorise jedan klub u rep.srpskoj i nekada je bilo nekog dila sa partizanom ali fuzije nikada posto su klubovi nastavili da se takmice i dalje...gde je kk crvena zvezda mali kalemegdan sa predsednikom pavlovicem i gde je kk crvena zvezda beograd stepana supanca zar ne???
ja jedva cekam da prodje ova prevara od 5godina gde ce da zastare sva potrazivanja pa da vidim sta ce biti...ja vodim na pechenje svakoga ko mi dokaze da je ovo prava crvena zvezda...

Slobodan

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.
(kk crvena zvezda ne postoji, 31. januar 2015 20:45) Lako je, zajedno su 17-ti !!!

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

13 година је прошло...

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!

grof

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

p.s. pogledajte dres i grb Igokee partizan sa promocije 2007. godine...Vidite li??
Ne samo da su im uzeli ime slavnog KK Partizan i dali si pravo da ga koriste,vec si im koristili i grb...na dresu Igokee stoji grb bivseg Partizana!!
Sad pitam,ako su to 2 razlicita kluba kao sto tvrde grobaro igokejci,zasto onda imaju ISTI GRB???
Molim odgovor,ako moze argumentovano,hvala.Na pitanje ne odgovarati pitanjem jer se zna da se u tom slucaju slazete sa mnom.
Za one kojima nije jasno pogledati sliku i grb sa promocije novog kluba Igokee partizan 2007. godine i procitati jos jednom citat koji sam napisao u prethodnom komentaru!
Eee prozivate za Zeleznik,a navijate za klub iz druge drzave...
GROBAR=LICEMER!!!

*

pre 9 godina

Ti sii ponoos zemlje mojee (Marko Cakmak, 31. januar 2015 12:12)

Mozda tvoje (HR), ali ne i Srbije. Za pocetak pocnite da se ponasate normalno na sportskim priredbama i konferencijama

Mirko M.

pre 9 godina

Sretoh Dula na pijaci pre neki dan i rekoh mu da bih voleo da odemo na piće, kad proda sve karanfile. Pogledao me je u čudu i rekao da treba da ode, posle do bravara, da kupi katanac za klub

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Vidim mnogi od grobaro igokejaca su zakukali i zajaukali u svom maniru,pa u nedostatku dokaza i argumenata ostalo im je samo da nemocno tvrde kako sam ja jadan,kako ne spavam nocu,kako mi se prividja Vujosevic...ok:))
1.Vujosevica nigde nisam spomenuo u komentaru,on je tad bio samo trener kad je nastao novi klub i nije se nista pitao,inace mislim da ne bi dozvolio da kroz tu fuziju nestane stari slavni KK Partizan
2. svi vi mene pokusavate uvrediti,ali apsolutno niko,ama bas niko u svom komentaru nije opovrgao ono sto sam ja napisao niti je izneo kontraargumente i cinjenice.Zasto??Mozda zato sto ih nemate...pa usled nemoci ostaje samo vredjanje:)
3.Svi takodje spominju Zvezdu,na moje pitanje odgovaraju pitanjem o Zvezdi...Zasto??Opet kazem,mozda nemate argumente o svemu sto sam napisao?Ajde negirajte cinjenicama,da vidimo recite sta nije tacno u mom komentaru,sta nije istina????Koliko vas je bilo na toj konferenciji??Sta ste culi,sta je bilo zvanicno obavestenje za javnost?
SVE ONO STO SAM JA NAPISAO!
Vase je pravo da vas boli istina...a ona je tu samo da vam pokaze da ipak navijate za drugi klub,i to iz druge drzave(a drugima solite pamet-prvo ocistite voje dvoriste pa onda pametujte) jer GROBAR=LICEMER!
Pozdrav svim realnim ljubiteljima kosarke

impeccable grammar

pre 9 godina

Jel znate da kada promenite drugo slovo Batkovog imena, "a" u "o", dobijete "Botko"?

Jel znate da Bodibond u pravom zivotu navija za Partizan?

Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!

katenaco91

pre 9 godina

@igokeapartizan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GOSPODE BOZE! Pogledaj nam druze slobodno adresu, pib, pogledaj nam broj trofeja, cek, a kako se sad isto ne zovemo Partizan Igokea, pa kakva je to fuzija bila koja traje jednu godinu, eventualno dve?! Kakvih 8 godina?! Ali dobro, ako ce ti biti lakse sto ti je cika Dule ugasio klub,pa sada navijas za klub koji ima samo 2 trofeja(2 kupa) onda pisi ovako slobodno, mada ne znam sta je problem, moj brat je okoreli zvezdas i sam kaze da ovo nije prava zvezda iako ide na utakmice, dok za ovo igokeapartizan kaze kompleksasi...Ali dobro, uzivaj druzeeeeee :* tebe onda IGOKEA GAZI 8 GODINA, JAOO BRUKEEEEE HAHAHAH

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha

zvezda srbija

pre 9 godina

@katenaco91
1. Fuzija je fuzija, trajala jednu, dve, pet ili pedeset pet godina.
2. Cika slinojedac nam je ugasio klub ali na koji nacin. Pretnjama, ucenama niko iole dobar nije mogao da dodje u Zvezdu jer bi mu mnoga vrata bila zatvorena. To se zove monopol. Ali onda se neko doseti i pronadje nacin da Zvezdu izvuce iz agonije. Tada nastaje drama i kuknjava. E to je dokaz da smo na pravom putu. Dokle god budete kukali, prozivali nas zbog "fore" koja nas je izvukla iz skoro bezizlazne situacije gledacete nam u ledja.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.
(bata, 31. januar 2015 13:42)

Prijatelju,jesi korektan,jedan od korektnijih komentatora ovde...sve to stoji,fino si ti to napisao,slazem se cak sa vecinom,ali samo jedno pitanje-ti nigde nisi prokomentarisao bilo sta iz mog posta!Zasto??Samo si opleo pricu o velicini klub( gde se slazemo jer je pokojni KK Partizan bio mnogo uspesniji oz Zvezde,na kraju krajeva bio je prvak Evrope),ali to niko ne spori. .mesas babe i zabe!Moj komentar se odnosio na nastajanje novog kluba 2007. godine za koji vi sad navijate!Sve ostalo o velicini kluba KK Partizan se slazem,jer je za 62 godine postojanja osvojio sve.
Mislim da sam i ja bio jasan i korektan,ako imas neke kontraargumente ili mozes da opovrgnes ono sto sam ja citirao slobodno izvoli.
Pozdrav

Batko

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

Biologiju pita i kontrolni iz Matematike, a ti se ovde raspisao umesto da učiš ! Pa još i brdo gluposti !

danilo

pre 9 godina

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!
(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015)

Kao prvo,poredjenje KK Partizan i KK Zamrznuta Zvezda je moguće samo po broju navijača.
Svaki pokušaj poredjenja van te oblasti, govori samo o stanju svesti onoga koji pokušava da poredi.
Znači: čisti očaj i slom logike!

Kao drugo, "tužne godine navijanja, uplakana braća, vapaj iz predgradja" su termini koje mogu koristiti samo partizanovci.
Jer naše su godine navijanja pune veselja a vaše tuge.Fakat.
Kao treće, pojam licemer označava osobu koja jedno radi a drugo priča.
Mi osvajamo trofeje i stvaramo velike igrače; jer mi smo Partizan!
A vi, ko ste vi?
P.S.
Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.

One night in May

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Vi cete u aprilu proci kao i prosle godine. I u maju cete proci kao i prosle godine. Zavrsilo se vreme kad ste u aprilu i maju nesto osvajali.
Mozda nesto docekate u junu, ako budemo raspolozeni...
Dotad, samo mirno, uzivajte u carima Evrolige...na TV-u...jer na parketu i u hali vise nikad necete.

sasapavlovic

pre 9 godina

Da li neko ove sto pisu Igokea uzima za ozbiljno? Sta oni postizu time sto pisu neistine, jel im se tako vraca klub iz zamrzivaca? Dule, Dule, sta im napravi, sto si im ovolike komplekse nabio...pratite panteri, pratite, nema titule jos dugo, vise nece biti ni EL, nestacete kao u vaterpolu sto ste nestali, zao mi je...

Misko vozi...

pre 9 godina

Sta je VIZURISTI?! Na snazi je optimizam?? E jeste dobri...sto bi rekli vasi danasnji protivnici najdobri!HAHAHAHAHA...ma poraz je za vas, iz keca u kec!

Bley

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)

Koliko te iskreno bole sve titule Partizana? Da li spavao noc pred Partizan Olimpijakos polufinale F4? Da li je Dusko Vujosevic osoba koju vidis kad zazmuris unoc?

Nolan

pre 9 godina

1. Немате клуб.
2. Обрадовић из Албе вам је највећа легенда новије историје, човек који је два пута узео титулу са правом Звездом као играч (читај Ђекић, Чековски, Чакаревић...)
3. КК Партизан и КК Игокеа ПОСТОЈЕ и тада су била ДВА клуба. Знате ви то добро.
4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године.
5. Када помињете Душка Вујошевића, устаните.
6. Увек сте били и бићете наша филијала, ма како се звали!
7. Смрт фашизму, живео Партизан!
(13 година је прошло..., 31. januar 2015 13:25)

1. http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=E2014
2. Potpuno irelevantna stvar a krajnje glupo jer Zvezda godinama unazad daje reprezentativce.
3. Zna se da su vam dali ogromne pare a da je Dodik zauzvrat dobio mesto počasnog predsednika kluba.
4. Ovo je toliko smešno da ne treba komentarisati. Kvota da ćete pobeći iz Kupa je ista ona kao da Đoković osvaja Australijan Open. A u polufinalu ABA vas čeka naplata višegodišnjih dugova.
5. Pomenuti je glavni razlog svih problema između klubova. Gospodin poput Radonjića zaslužuje poštovanje a ne njegova sorta ljudi.
6. Vaše filijale su Igokea, Mega i Krka. Bio je i Radnički ali ne više.
7. ???

Batko

pre 9 godina

Tuzne godine za tebe, i ne osam nego petnaest. Partizan se nije ugasio, a zvezda jeste.
(Dado, 31. januar 2015 13:24)

Tacno ! Vi se niste ugasili, VI STE POSTALI IGOKEA !...a nas nesto prozivate ?! Vaše licemerje ili glupost, odlucite se već jednom

Beograd je samo jedan

pre 9 godina

Ne bole vas naše ime i adresa. Boli vas što imamo 19:0,što vi nikad niste uspeli iako ste toliko godina prvi, boli vas što smo prošli u top 16 u drugoj godini učešća,dok je vama trebalo mnogo više vremena. Boli vas što više igrači ne idu samo kod vas... Sve u svemu,boli vas što ste u drugom planu.

Slobodan

pre 9 godina

"Igokea-Partizan" Svaka cast za sve napisano ! Odgovor normalan ni od jednog navijaca Igokea-Partizan nisi i neces dobiti !!! U ovome svemu meni je zanimljiva izjava pocasnog presednika kluba Mileta ... "Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci" !!! evo pitanje .... Cime se Partizan bavio do tada ? Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Ponos je navijati i za Igokeu i za Partizan,kao što je ponos sve što spaja srpske zemlje.To ti,vjerovatno mali djecace, kazemo mi koji smo se borili da zapadne srpske granice ne budu na Drini.Pozdrav.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kad se vraca Kinsi?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (XYZ, 31. januar 2015 14:12)

A Silb?

Batko

pre 9 godina

Bratski vas molimo da se veselite još ovih mesečak dana, da budete ponosni na divna tri meseca koja ste imali a da ne gubite razum bespotrebno, pre aprila.
(danilo, 31. januar 2015 13:29)

Zasto toliko straha u vasim komentarima ?!

Katsu!

pre 9 godina

Mozda su mogle biti makedonske ili crnogorske sudije ali i slovenacke ne remete nikakvu regularnost,jer u borbi za 5 mesto ucestvuju partizan igokea,Cibona i Zadar.
(grof, 31. januar 2015 12:06)

Ti bas ne pratis kosarku?

Sigmund

pre 9 godina

Definitivno znam da znas da si ti u jednoj velikoj zabludi jer tvoji argumenti dosegnu samo do zebe samog, mada apsolutno sam siguran da ni ti u njih ne verujes. Jedna stvar je tehnicko poslovna saradnja, a drugo je stecajni postupak, tako da da bi se fuzionisao sa nekim klubom moras da odes recimo u stecaj, i to sa klubom iz svoje zemlje, da bi taj klub zamenio pozicije sa klubom sa kojim se fuzionise, tako da fuzionisanje sa klubom iz inostranstva nikako nije moguce. Takodje KK PARTIZAN se i dalje isto zove bez dodataka nekih u nastavku, sa istom adresom i brojem, Nis je samo generalni sponzor. Crvena Zvezda je sada Crvena Zvezda Telekom Beograd, pun naziv, pri cemu telekom nije samo sponzor pa da kao takav ulazi u naziv kluba. Kad se kaze Partizan ne mora da se dodaje Beograd, zato sto je Partizan jedan isti klub, dok se zakonski i pravno u kompletu izgovara Crvena Zvezda Telekom Beograd zato sto je u registar upisana tako, jer je novi klub, iz razloga zato sto vec postoji Crvena Zvezda, koja trenutno nije u funkciji. Pozz

bata

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 12:23)Друже, поштујем твоје навијачко опредељење. Мораш да схватиш да су КК Партизан и ФК Црвена звезда не српске, већ европске институције. Њихово име се с поштовањем изговара у целој Европи. Може држава да улаже силне паре у тај Човићев кошаркашки клуб, за који не знам ни како се више зове. Може тај клуб да буде и првак Србије и АБА лиге, али никада неће имати поштовање и реноме који има КК Партизан. Да не мислиш да сам острашћен, исто мислим и у фудбалу, само у корист ФК Црвене звезде. То би било као када би навијачи Саутемптона причали како су бољи од Манчестер јунајтеда јер су, тренутно, на табели испред њих, а сви добро знамо ко су једни а ко други. Али, то су Енглези. Они навијају за своје и поштују туђе успехе. Мислим да сам био јасан и коректан.

translucent

pre 9 godina

@igokea-partizan
Tebe je bas pogodilo to sto vam je Covke preuzeo klub, ali mislim da nemas razlog za brigu. Nece drzava dozvoliti Covicu da ostanete njegovi i posle isteka pozajmice imena. Igracete mozda Evroligu jedne sezone, a nakon toga cete ponovo biti oni stari ;).

libijski papan

pre 9 godina

Da. Nego ne znam kako cemo kad dodje polufinale da ustopujemo Markusa Ciglijamsa, covek ce nam sve table polomiti. Za takve 40 godina unazad nismo imali resenje. A tek Slaba Blazic, Djenka, Bobinator... Sreca pa nisu igrali protiv nas u proslogodisnjem finalu domace lige i sreca pa nije sa njima patos obrisan. Brinem se.

kako ko, pa ja

pre 9 godina

Izgleda da su tu LAZ jedini otkrili u CSKA kada se se doticnom treneru zahvalili posle 6 meseci patnje ... Pozdrav
(Slobodan, 31. januar 2015 16:12)

Auuu, sta li je u tvojoj glavi? Koliko dana treba da isprojektujes ovako nesto...?

PS. I ovi iz Eurolige ga provalili, ali ipak proglasili najboljim trenerom Evrope, za svaki slucaj - da ih ne podavi :)

nevidljivi panter

pre 9 godina

Kome ti pricas,oni su u svojoj istoriji promenili vise imena i napravili vise fuzija nego sto eskort dame imaju musterija!
Partizan Mobtel
Partizan Zepter
Partizan Nis
Partizan Igokea-to su samo imena a fuzija su imali 2 a najveca je nastala bas te pomenute 2007. god sa Igokeom iz Aleksandrovca a nama se sprdaju a prvi poceli ali ne ipak to nije fuzija aahahahaahha
(samrok sila SLUsamrok, 31. januar 2015 13:39

Pa gde si ti do sada

DraganO

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA
(saša, 31. januar 2015 16:41)

Nemas ti kapaciteta to da razumes, cak I da si VT to ti nije dovoljno obzirom da se ne razlikujete. Elem, fuzija je u ovom slucaju je spajanje uz pripajanje, ali ti nikada o tome nisi cuo obzirom da verovatno imas metalostrugarsku pankersku skolu.
Sto se tice PIB-a o kojem nista nisi znao dok nisi cuo od DV, kao I za zamrzivac osim kada si isao kuci na selo, to se inace u svetu zove joint venture ili zajednicki poduhvat, zbog kojeg vi vise ne znate da li se "njisu palme" ili su vam oci zatvorene od plakanja.

a

pre 9 godina

Velike klubove svi postuju.Zato smo imali saradnju sa Igokeom...Imamo je i danas....ALI MI NE NENJAMO IME KLUBA I ADRESE.TO JE SVETINJA I TO SE NE DIRA....SD PARTIZAN HUMSKA 1.....MA VOLIM GA KO OKA DVA....

saša

pre 9 godina

Hteo bih da mi neko od pametnih ljudi iz predgradja odgovori na pitanja:
Šta je fuzija?
Šta je to kada neko promeni PIB,ime i adresu?
HVALA

nevidljivi panter

pre 9 godina

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 14:49)

Znamo da ti je tesko sto navijas za privatni klub cokija legende koji je iznajmio grb,ime i navijace od zamrznute Zvezde ,ali shvati da te nismo mi naterali na taj korak,sam si izabrao....sto se tice Partizana i Igokee-to je bio poslovni sporazum,ta dva kluba su imala razlicite adrese,i Partizan je pripadao i jos uvek pripada sportskom drustvu Partizan,u tvoju suplju pricu ne veruju ni batko,bodibond,veliki strumf i samrok...majstore ispadas smesan,da ne kazem nesto drugo

Sasa

pre 9 godina

Nama treba dobar plej da budemo ravnopravni u borbi za finale ABA lige,u suprotnom definitivno nema ništa od Evro lige!(ako nam je to cilj ove sezone?) To je činjenica i nadam se da je svima u klubu to jasno,i da će učiniti sve da takav igrač što pre dođe!
(Mi smo PARTIZAN,a tko ste vi ?, 31. januar 2015 12:20)

Potpuno podrzavam ovaj post , a nadam se i ostali "grobari". Kada sam pre dve nedelje napisao nesto slicno , moji grobari su me napljuvali i proglasili za "pantera".
A ja i dalje mislim isto sto i predhodnik, jos bih dodao da ja mislim da od dovodjenja pleja nema nista, bar u narednih deset dana, a posle moze i da dodje , svejedno nam je.{taj toliko ocekivani plej ne pusta kisu vec mora da se ukomponuje sa ekipom.
Poznavajuci DV-a iskreno mislim da nas "manda" i da mi pleja videti necemo i da cemo do kraja sezone gledati po 15 izgubljenih lopti za poluvreme, da cemo se samo "lazno nadati" kako cemo osvojiti titulu i sa tako "komponovanim " timom, a samo da primetim da su i KKCZ Telekom i Buducnos i Cedevita jaci nego prosle godine Cibona.
Da ne pricam , sto su nam sve utakmice do kraja "kvalifikacione , gde prakticno ne smemo da napravimo kiks jer nam i plej-of visi. Tu pre svega mislim na danasnju utakmicu i utakmicu protiv Cibone u Zagrebu, a mi na te meceve idemo bez organizatora igre.
Jer, ako izgubimo jednu od ove dve utakmice , ne pomaze nam ni Medzik Dzonson iz najboljih dana.

"Dijagnosticar", Nis

ffs

pre 9 godina

"4. Ни овај мутант, коме ми дугујемо паре за Миљеновића, неће ништа освојити ове године."

To je isplaceno...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

Pozdrav svima,cak i onima koji zbog nemoci da dokazu da ne navijaju za Igokeu partizan pribegavaju samo vredjanju...
Elem,navratih da vidim da li je iko odgovorio na moje komentare,ali odgovorio argumentovano i potkrijepio to cinjenicama...kao ono nista!Toliko grobaro igokejaca a nijedan nije u stanju da opovrgne ono sto sam napisao(sto je i normalno jer istinu i cinjenice ne mozete da opovrgnete)...
Vidim i dalje samo uvrede...dobro,i neke pokusaje koji objasnjavaju kako je to samo poslovna i marketing saradnja-opet onda pitam u kojoj to poslovnoj saradnji veliki i poznat klub uzima ime manjeg kluba iz sela,daje svoje ime i grb na koristenje tom malom timu,u kojoj to poslovnoj saradnji predsednik kluba izjavljuje "Mi smo sad jedan klub,posmatrajte nas kao jedan klub"??Zasto je on to izjavio ako to nije tacno,zasto???
Sta u mojim komentarima nije istina?Navedite tacno sta??Dosta vas me pljuje,ali niko jos nije napisao sta to nije tacno u mojim komentarima...ajde recite konkretno!
Procitajte par puta onaj izvestaj od dana kad je potpisan ugovor o fuziji i kad je nastao novi klub 2007, godine,sve ce vam biti jasno,istina je to crno na belo!Mada...mislim da vi svi znate da je to istina...ali vas boli da priznate.Prozivate druge,a vi navijate za klub iz druge drzave.
Grobar=licemer!
p.s. i dalje stoji poziv da mi neko objasni sta nije tacno u mojim komentarima,ali argumentovano,placam veceru ako uspete dokazati da niste Igokea partizan.Pozdrav svim realnim ljudima

Gimnazijalac iz Vranje be

pre 9 godina

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. 
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. 
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. 
- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. 
Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. 
- Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. 
Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravilnici klubova. 

SOLE PAMET DRUGIMA,A VEC 8 DUGIH I TUZNIH GODINA NAVIJAJU ZA DRUGI KLUB IZ DRUGE DRZAVE!
GROBAR=LICEMER!

najgrobar omađijani

pre 9 godina

(Slavko-RS)

Na žalost, druže Slavko, današnja dijeca u Srbiji nisu toliko Yugoslovensko-kumunistički oprijedijeljeni kao što je naša generacija, tako da će tvoj apel rijetko tko prihavtiti. U našem rodnom gradu je još mnogo manje nih, jer je upravo tu i otpočela misija razbijanja Yuge, a sada kad je naš rodni grad i definitivno u EU i Yuga im nije ni na kraj pameti. Svijedoci smo postijepenog, ali konstantnog osamosviješćavanja Srba, i njihovog okrijetanja sopstvijenoj naciji, tako da će nas iz godine u godinu biti sve manje i manje.
Ali mi se nikada nećemo promijeniti, nikada se nećemo predati i borićemo se do slijedeće revolucije!
I poslije Tita, Tito!
Živjeo PARTIZAN!!!! Živjela Yugoslavija !!!!!!!!!.

Svete

pre 9 godina

(Nolan, 31. januar 2015 16:54)

Lose se covek izrazio, hteo je da kaze da usred gasenja kluba za koji navijas si presao da navijas za privatni klub koji ima slicno ime !!
Crvena Zvezda godinama unazad daje reprezentativce, eto dobrog vica niotkuda !!!

muamua

pre 9 godina

@igokea jedan klub itd
evi ja da ti objasnim nesto i da jeste igokea partizan ...igokea je firma koja sponzorise jedan klub u rep.srpskoj i nekada je bilo nekog dila sa partizanom ali fuzije nikada posto su klubovi nastavili da se takmice i dalje...gde je kk crvena zvezda mali kalemegdan sa predsednikom pavlovicem i gde je kk crvena zvezda beograd stepana supanca zar ne???
ja jedva cekam da prodje ova prevara od 5godina gde ce da zastare sva potrazivanja pa da vidim sta ce biti...ja vodim na pechenje svakoga ko mi dokaze da je ovo prava crvena zvezda...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 9 godina

@ris
@kk crvena zvezda ne postoji
@muamua
Svi se satrase od pisanja,a nista ne rekose...Shvatate li vi da vase "rekla-kazala" ne pije vodu?Ja sam rekao da argumentovano i cinjenicno dokazete da vas klub nije Igokea partizan...vi nista dali NIJEDAN DOKAZ!!Cak stavise,samo se vrti prica o Zvezdi,FMP-u,o tome kako sam ja tuzan,kako mi ne dosadi(zasto bi mi dosadilo iznostiti i potrkrepljivati istinu)...jedan je otisao toliko daleko da tvrdi da je Igokea kao neka firma,znaci strasno...Znam da bi vi najradije da ja sutim i da niko ne sme progovoriti istinu o gasenju slavnog KK Partizan i nastajanju novog kluba Igokea partizana 2007...Zao mi je!
Posto vam i dalje neke stvari nisu jasne,vama trojici preporucujem da jos bar 5,6 puta procitate izjave Danilovica,Dodika,da pricatete ugovor i sve obo sto je dogovoreno i potpisano te,za vas kobne,2007. godine.Mozete me vredjati,izbegavati da mi odgovoriti,mozete se dovijati na sve nacine,ali cinjenica je da navijate za drugi klub,iz druge drzave!!!
Grobar=licemer!
p.s. moja ponuda za veceru jos uvek vazi,slobodno dokazite(argumentima i cinjenicama,a ne praznom pricom kao vi).
Pozdrav realnim navijacima koji imaju mozak i oci.

Krlja

pre 9 godina

Gledam ovu utakmicu i zabezeknut sam koliko se ova igra razlikuje od one kad igra moja Zvezda. Nikakve agresivnosti nema (možda jedino Cvele), rvanje slobodnim stilom nije zastupljeno a dodatnih bacanja nema ni za lek. Samo od dodatnih Zvezda bi imala plus 20 na poluvremenu. Pa, šta da gledamo? Je li to možda košarka?

Slobodan

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.
(kk crvena zvezda ne postoji, 31. januar 2015 20:45) Lako je, zajedno su 17-ti !!!

muamua

pre 9 godina

@beograd je samo jedan
ja se izvinjavam kako u drugoj godini ste usli u top 16??? ja koliko se secam zbog vas pre par godina izgubismo mesta u evroligi...ili racunate na novu zvezdu onda se slazem sa tobom svaka cast...

kk crvena zvezda ne postoji

pre 9 godina

Igokeo AKO MI ODGOVORIS KO JE 13. a ko 4. DA JEDAN KLUB MOZE BITI I CETVRTI I TRINAESTI PRELAZIM KAO TI DA NAVIJAM ZA MUTANTA IZ ZELEZNIKA.

Ris

pre 9 godina

(igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera, 31. januar 2015 19:21)

Brate kako ti ne dosadi? Razumem da verujes u to sto uporno i opsirno pises skoro svaki dan ali ti razumi da je to samo tvoj problem. Jedan moj drugar veruje da nas iz aviona posipaju nekom hemijom i da se krv dobrovoljnih davaoca distribuira vampirima koji prikriveni zive medju nama. Samo covek ne smara druge o tome. Veruj brate i da je FMP Zvezda ako hoces sta se to drugih tice. Sledece godine ces imati dve Zvezde pa veruj u obe. Tvoja privatna stvar. Izjavio je i Covic da niko FMP-u ne moze da zabrani da se zove kako hoce pa opet bar milion ljudi veruje da navija za Zvezdu. I kao sa pravim religijama, vernici uvek pokusavaju da ubede druge da nisu u pravu. Umesto da budu srecni sto veruju u svoju "istinu", oni idu okolo i smaraju druge ljude. Vera se nikad nije zasnivala na cinjenicama nego na verovanju.