Četvrtak, 11.12.2014.

09:25

Meklaren se odlučio za Batona

Šampion Formule 1 iz 2009. godine Dženson Baton ostaće i naredne sezone u Meklarenu i biće timski kolega Fernandu Alonsu, koji stiže iz Ferarija.

Izvor: JT

Meklaren se odluèio za Batona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

civan

pre 9 godina

Button je ozbiljan vozac. Dve sezone vozi krs, ne zaboravite. Ne sme se reci da je deugi vozac sledece sezone! Ne bi bilo cudno da bude bolji od alonsa, a koliko su ga drzali u neizvesnosti mozda su ga i inspirisali za jos jednu titulu. Naravno, ako honda dozvoli. A , alonso... u 2014 dobio po usima vise puta u duelima sa buttonom, mozda se ponovi u 2015...

AMT

pre 9 godina

Dva tima sa dva vozaca sampiona, malo li je za zabavu pa makar i samo medjusobnu. Limit na razvoj motora ce ukloniti svaku nedoumicu oko sampionskog bolida, pa i oko sampiona posto Niko realno nije sampionskog kova. Raduje sto su uparena dva vozaca koji su tokom prosle sezone imali nekoliko fenomenalnih duela. Ako honda bude regularno odradila svoj deo posla imacemo zanimljivu borbu za trece ili cetvrto mesto, racunam tu i na novi par Lotus Mercedes powered koji moze pruziti stosta vise od tuznog modela Lotusa 2014. Slom FI i Saubera je neumiran, a nestanak Caterhama ocekivan. Zanimljiv je i par omladine sa jakim roditeljskim vezama :-. A sada navijajmo ponovo za Hondu i za dva dobra druga FA i JB, par koji moze doneti samo napredak Meklarenu.

HanSolo

pre 9 godina

Nije tako iznenađujuće u opšte. Baton je verovatno broj jedan u f1 za razvoj bolida.. On je vrlo pametan i taktičan vozač. Ovo je sa svim očekivano.

Kimi jeste jedan od najbržih i najtalentnijih vozača f1,ali njega na žalost ne interesuje tehnika i zato je loš za razvoj, i zato je zalutao u ferariju ove sezone.. Alonzo je tu mnogo bolji i mogao je da to objasni svojim inženjerima. Kimi nije mogao da realizuje Alonzov razvoj zato što se njihova "vožnja" različiti strahovito.. Alonzo vozi vrlo agresivno, dok Kimi vozi vrlo mekano i tako je možda najbolji u čuvanju pneumatike uz možda baš batona.. Da se razumemo, kad je auto 100 procenta vrlo malo vozača su brži od Kimija.. On je jedini vozač što je dobio superlicenzu bez da je testirao f1 bolid pre.. To nesmemo da zaboravimo. On je bio prvi izbor Rona Denisa kad se pojavio.. Denis je rekao da će on biti prvak i da nikad nije video tako prirodno talentovanog i brzog vozača sem Sene.. A on je imao Senu i Prosta u svom stavu..
Sa razvojom je možda dobro što feel dolazi u ferari..

fabregas

pre 9 godina

mislim da Toro Roso i Zauber nemaju nikavih sansi da uzmu vise od 5 poena sa ovakmo postavkom vozaza, a za bolid negovoriti nista !! Po meni ako budu bolidi podjednaki vodice ce se borba Izmedju Alonsa(Meclaren), Dvojca Mercedasa i Narano dvojca Ferarija !! ali ja dajem prednost fetelu i raikonenu ipak sam veliki navijac FERARIJA :-) !! A dvojac ako se odvoji to ce biti Fettel i Alonso!

Pariz

pre 9 godina

Imamo dobar uvod za sledeću sezonu:Bat i Alo voze MclH,Kimi i Fet za Ferari koji će se popraviti,Ham brani titulu i Ros koji je verovatno željan osvete a voziće odličan W06 Hybrid,Rik i Kvy koji će biti odlični za volanom RB11,Mas i Bot koji će juriti pobede,Mal i Gro koji će sa Mercedesovim motorom pokušati Lotus vratiti barem ka sredini i možda borbe za postolja iz 2013 i 2012,Hulk sa Per u S. F.Indiji koji će pokušati osvojiti postolja tokom sezone,Ver i Sai će biti vrlo jaki u srednjem domu,Nas i Eri će pokušati vratiti Zauber u bodove(Nas će to 100% uraditi,za Eri nisam siguran)i na kraju vrlo verovatno Kob i Ste koji će se boriti da ne zaostaju mnogo krugova za vodećima.
Drago mi je da je Kev barem ostao u MclH kao test vozač ako ništa drugo.Dobar vozač i dobar momak.Mislim da Honda može napraviti i više nego kvalitetan motor a Mclaren je uvek pravio dobre bolide što se tiče aerodinamike i toga odkad je Mečka u F1 Mclaren je većinom bio bolji ali sad je Mečka preuzela primat u ovoj zadnjoj godini a od Mclarena su bili bolji samo ovu i prošlu sezonu ali Mcl da je nastavio s bolidom iz 2012 na 2013 verovatno bi bio u pri vrhu ali su išli na skroz novi bolid tako da očekujem dobar Mcl a dobru formu su pokazali pred kraj ove sezone.
Pozdrav za sve i sve najlepše u Novoj godini da imate što manje problema,dosta zdravlja i sreće.
POZ

Хумска БГ

pre 9 godina

Е па да пожелим добродошлицу Фернанду и срећан нови покушај сарадње.
На крају сам срећнији што је остао Батон него да су задржали Магнусена, мислим да је то добар потез.Критиковао сам га доста ове сезоне али просто Батон је такав возач, он нема намеру да мрцвари неку конзерву да би је евентуално довео до подијума - он вози добро само ако добије победнички ауто.То је штета јер би био много цењенији и популарнији возач кад би у свакој ситуацији давао све од себе.Не знам какав ће Мекларен бити у 2015., надам се да ће бити јак али и ако не буде добри резултати неће изостати.Зашто? Алонсо је другачији од Батона и гризе увек, видело се то у Ферарију и по повратку у Рено а Џенсон ће сада верујем бити инспирисан и ипак дати све од себе да покаже да је бољи од Алонса.Од одласка Хамилтона он је упао у неку учмалост, нису њега инспирисали ни Перез ни Магнусен, тек на моменте.Што се Кевина тиче - није да је баш импресионирао али млад је и за њега има времена и надам се да ће добити нову шансу у будућности.Био би јако глуп потез Мекларена да га се одрекне после дебитантске сезоне у којој је имао неких стварно добрих момената, било је и грешака наравно али поправиће се, има мали перспективу.Треба га вратити чим један од ове двојице напусти тим, вреоватно на крају сезоне.

aca88

pre 9 godina

Drago mi je za Dzensona, dobar tandem... Voleo bih da pobedi Alonsa u timskoj borbi, jer je lik opusten i prijatan za razljiku od Alonsa. Mene zanima koje ce boje biti McLaren dogodine, nadam se crveo beloj kombinaciji kao nekad... samo bi im Malboro falio. :) (Znam da duvansa industrija nema mesta vise u F1 ali kazem nostalgicno).
Naravno Kimi do titule!!!!! :D

ZastavaAMGPetronas

pre 9 godina

Odlican izbor za Meklaren, ODLICAN! Imaju dva veoma iskusna vozaca, cak i sa prosecnim bolidom osvojice brdo poena. Da ne pricamo koliko ce njihovo iskustvo znaciti u razvoju bolida. Mladih talenata ima na pretek tako da Meklaren ima izbor za buducnost, u krajnjem slucaju Magnusen ce opet da uskoci u bolid.

Nadam se da cemo sledece sezone imati trku za titulu izmedju Meklarena, Mecke, Ferarija, Vilijamsa i Red Bula, znam da mastam mnogo ali mogu bar da se nadam :)

Aster Blistok

pre 9 godina

Mislim da su ispali strasno unfair (Ron Dennis!) prema Button-u koji, na kraju krajeva, ipak ima jednu titulu, i bio je bolji ove sezone od Magnussen-a.

djux

pre 9 godina

@Benny Hill, 11. decembar 2014 10:22
Fetel ne može da se poredi sa Alonsom i Hamiltonom, nije ni približno dobar vozač kao ova dvojica, trenutno najboljih vozača u F1. Jeste osvojio titule, ali sa neuporedivo boljim bolidom od ostalih. Čak je i mladi Ricciardo završio sezonu bolje od njega. Možda je izgubio volju posle 4 titule a ovaj mali napaljen, nećemo nikad saznati. Ove godine je mercedes imao odličan bolid, kvario se jeste, ali dosta puta je bilo 1-2 na kraju trke.

непознавалац

pre 9 godina

@возић
Пази, то што cмо ми балканци навикли на узак поглед на cвет и што нам је главни мото у животу да комшији цркне крава, то је наш проблем. Дакле, није битна Финcка као Финcка већ комплетна Cкандинавија. А гле чуда, где је то у Европи највећи cтандард? Да ли је мало јаcније?
P.s. Ружно је некоме кога не познајеш рећи да лупа, чак и преко нета, али то је већ кућно ваcпитање.

aero casper

pre 9 godina

1. Konferencija je zakazana tek za 10 sati u Engleskoj, tj, sada je upravo počela.
2. Zvanično nismo dobili info ni da je Alonso potpisao za McLaren...
3. Možda će samo da potvrde Alonsa sada, i ostave zabave do kraja godine...

a sad komentar na ostale komentare, F1 nije nacionalistički sport, već spozorski, tako da se gleda marketinška isplativost, a ne nacinalna pripadnost nekog vozača... e sad to što englezi više guraju u moto sport nego u vaterpolo i odbojku i rukomet, to je već druga priča...

I konačno mislim da su Alonso i Baton bolja kombinacija od Alosa i Magnusena. iako mislim da sa Magnusenom dolazi potencijal, i treba ga dobro čuvati za sezonu 2016... možda čak i ranije....

milance

pre 9 godina

@Benny Hill : Očigledno ne gledaš formulu kako treba. Alonso je za klasu bolji vozač od svih ostalih. Vettel nema blage veze sa životom. Svoje titule može da zahvali samo i isključivo najbržem bolidu tog vremena. Alonso sa druge strane, je u Ferrari-ju vozio kantu (ali je i tamo imao žestok ugovor, da se zna). Ulazak (povratak) Honde je verovatno samo potvrdio odluku o odlasku.

Aerocasper je u pravu. Nacionalnost je manje bitna, važni su sponzori koje vozač donosi u tim...

Mikka

pre 9 godina

Realan izbor i pored prednosti Magnusena u godinama. Bice potrebno dosta iskustva koje Button ima da se se Honda inkorporira nazad u F1, a posebno sto je vec vozio za Hondu, a pride govori i Japanski. Magnusen godinu kao 3. vozac pa sledece moze nazad u kokpit (ili za 2). Svakako ce ovo biti teska sezona za McLaren i verovatno ne prevuse uspesna.

Train

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.
(непознавалац, 11. decembar 2014 10:22)

Da, pretpostavljam da su Finci veoma isplativi pa smo zato imali tri njihova vozaca u poslednjih desetak godina. Ne luletaj zivota ti.

непознавалац

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.

Train

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.
(непознавалац, 11. decembar 2014 10:22)

Da, pretpostavljam da su Finci veoma isplativi pa smo zato imali tri njihova vozaca u poslednjih desetak godina. Ne luletaj zivota ti.

ZastavaAMGPetronas

pre 9 godina

Odlican izbor za Meklaren, ODLICAN! Imaju dva veoma iskusna vozaca, cak i sa prosecnim bolidom osvojice brdo poena. Da ne pricamo koliko ce njihovo iskustvo znaciti u razvoju bolida. Mladih talenata ima na pretek tako da Meklaren ima izbor za buducnost, u krajnjem slucaju Magnusen ce opet da uskoci u bolid.

Nadam se da cemo sledece sezone imati trku za titulu izmedju Meklarena, Mecke, Ferarija, Vilijamsa i Red Bula, znam da mastam mnogo ali mogu bar da se nadam :)

Mikka

pre 9 godina

Realan izbor i pored prednosti Magnusena u godinama. Bice potrebno dosta iskustva koje Button ima da se se Honda inkorporira nazad u F1, a posebno sto je vec vozio za Hondu, a pride govori i Japanski. Magnusen godinu kao 3. vozac pa sledece moze nazad u kokpit (ili za 2). Svakako ce ovo biti teska sezona za McLaren i verovatno ne prevuse uspesna.

milance

pre 9 godina

@Benny Hill : Očigledno ne gledaš formulu kako treba. Alonso je za klasu bolji vozač od svih ostalih. Vettel nema blage veze sa životom. Svoje titule može da zahvali samo i isključivo najbržem bolidu tog vremena. Alonso sa druge strane, je u Ferrari-ju vozio kantu (ali je i tamo imao žestok ugovor, da se zna). Ulazak (povratak) Honde je verovatno samo potvrdio odluku o odlasku.

Aerocasper je u pravu. Nacionalnost je manje bitna, važni su sponzori koje vozač donosi u tim...

Aster Blistok

pre 9 godina

Mislim da su ispali strasno unfair (Ron Dennis!) prema Button-u koji, na kraju krajeva, ipak ima jednu titulu, i bio je bolji ove sezone od Magnussen-a.

aero casper

pre 9 godina

1. Konferencija je zakazana tek za 10 sati u Engleskoj, tj, sada je upravo počela.
2. Zvanično nismo dobili info ni da je Alonso potpisao za McLaren...
3. Možda će samo da potvrde Alonsa sada, i ostave zabave do kraja godine...

a sad komentar na ostale komentare, F1 nije nacionalistički sport, već spozorski, tako da se gleda marketinška isplativost, a ne nacinalna pripadnost nekog vozača... e sad to što englezi više guraju u moto sport nego u vaterpolo i odbojku i rukomet, to je već druga priča...

I konačno mislim da su Alonso i Baton bolja kombinacija od Alosa i Magnusena. iako mislim da sa Magnusenom dolazi potencijal, i treba ga dobro čuvati za sezonu 2016... možda čak i ranije....

djux

pre 9 godina

@Benny Hill, 11. decembar 2014 10:22
Fetel ne može da se poredi sa Alonsom i Hamiltonom, nije ni približno dobar vozač kao ova dvojica, trenutno najboljih vozača u F1. Jeste osvojio titule, ali sa neuporedivo boljim bolidom od ostalih. Čak je i mladi Ricciardo završio sezonu bolje od njega. Možda je izgubio volju posle 4 titule a ovaj mali napaljen, nećemo nikad saznati. Ove godine je mercedes imao odličan bolid, kvario se jeste, ali dosta puta je bilo 1-2 na kraju trke.

Хумска БГ

pre 9 godina

Е па да пожелим добродошлицу Фернанду и срећан нови покушај сарадње.
На крају сам срећнији што је остао Батон него да су задржали Магнусена, мислим да је то добар потез.Критиковао сам га доста ове сезоне али просто Батон је такав возач, он нема намеру да мрцвари неку конзерву да би је евентуално довео до подијума - он вози добро само ако добије победнички ауто.То је штета јер би био много цењенији и популарнији возач кад би у свакој ситуацији давао све од себе.Не знам какав ће Мекларен бити у 2015., надам се да ће бити јак али и ако не буде добри резултати неће изостати.Зашто? Алонсо је другачији од Батона и гризе увек, видело се то у Ферарију и по повратку у Рено а Џенсон ће сада верујем бити инспирисан и ипак дати све од себе да покаже да је бољи од Алонса.Од одласка Хамилтона он је упао у неку учмалост, нису њега инспирисали ни Перез ни Магнусен, тек на моменте.Што се Кевина тиче - није да је баш импресионирао али млад је и за њега има времена и надам се да ће добити нову шансу у будућности.Био би јако глуп потез Мекларена да га се одрекне после дебитантске сезоне у којој је имао неких стварно добрих момената, било је и грешака наравно али поправиће се, има мали перспективу.Треба га вратити чим један од ове двојице напусти тим, вреоватно на крају сезоне.

Pariz

pre 9 godina

Imamo dobar uvod za sledeću sezonu:Bat i Alo voze MclH,Kimi i Fet za Ferari koji će se popraviti,Ham brani titulu i Ros koji je verovatno željan osvete a voziće odličan W06 Hybrid,Rik i Kvy koji će biti odlični za volanom RB11,Mas i Bot koji će juriti pobede,Mal i Gro koji će sa Mercedesovim motorom pokušati Lotus vratiti barem ka sredini i možda borbe za postolja iz 2013 i 2012,Hulk sa Per u S. F.Indiji koji će pokušati osvojiti postolja tokom sezone,Ver i Sai će biti vrlo jaki u srednjem domu,Nas i Eri će pokušati vratiti Zauber u bodove(Nas će to 100% uraditi,za Eri nisam siguran)i na kraju vrlo verovatno Kob i Ste koji će se boriti da ne zaostaju mnogo krugova za vodećima.
Drago mi je da je Kev barem ostao u MclH kao test vozač ako ništa drugo.Dobar vozač i dobar momak.Mislim da Honda može napraviti i više nego kvalitetan motor a Mclaren je uvek pravio dobre bolide što se tiče aerodinamike i toga odkad je Mečka u F1 Mclaren je većinom bio bolji ali sad je Mečka preuzela primat u ovoj zadnjoj godini a od Mclarena su bili bolji samo ovu i prošlu sezonu ali Mcl da je nastavio s bolidom iz 2012 na 2013 verovatno bi bio u pri vrhu ali su išli na skroz novi bolid tako da očekujem dobar Mcl a dobru formu su pokazali pred kraj ove sezone.
Pozdrav za sve i sve najlepše u Novoj godini da imate što manje problema,dosta zdravlja i sreće.
POZ

непознавалац

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.

AMT

pre 9 godina

Dva tima sa dva vozaca sampiona, malo li je za zabavu pa makar i samo medjusobnu. Limit na razvoj motora ce ukloniti svaku nedoumicu oko sampionskog bolida, pa i oko sampiona posto Niko realno nije sampionskog kova. Raduje sto su uparena dva vozaca koji su tokom prosle sezone imali nekoliko fenomenalnih duela. Ako honda bude regularno odradila svoj deo posla imacemo zanimljivu borbu za trece ili cetvrto mesto, racunam tu i na novi par Lotus Mercedes powered koji moze pruziti stosta vise od tuznog modela Lotusa 2014. Slom FI i Saubera je neumiran, a nestanak Caterhama ocekivan. Zanimljiv je i par omladine sa jakim roditeljskim vezama :-. A sada navijajmo ponovo za Hondu i za dva dobra druga FA i JB, par koji moze doneti samo napredak Meklarenu.

непознавалац

pre 9 godina

@возић
Пази, то што cмо ми балканци навикли на узак поглед на cвет и што нам је главни мото у животу да комшији цркне крава, то је наш проблем. Дакле, није битна Финcка као Финcка већ комплетна Cкандинавија. А гле чуда, где је то у Европи највећи cтандард? Да ли је мало јаcније?
P.s. Ружно је некоме кога не познајеш рећи да лупа, чак и преко нета, али то је већ кућно ваcпитање.

aca88

pre 9 godina

Drago mi je za Dzensona, dobar tandem... Voleo bih da pobedi Alonsa u timskoj borbi, jer je lik opusten i prijatan za razljiku od Alonsa. Mene zanima koje ce boje biti McLaren dogodine, nadam se crveo beloj kombinaciji kao nekad... samo bi im Malboro falio. :) (Znam da duvansa industrija nema mesta vise u F1 ali kazem nostalgicno).
Naravno Kimi do titule!!!!! :D

HanSolo

pre 9 godina

Nije tako iznenađujuće u opšte. Baton je verovatno broj jedan u f1 za razvoj bolida.. On je vrlo pametan i taktičan vozač. Ovo je sa svim očekivano.

Kimi jeste jedan od najbržih i najtalentnijih vozača f1,ali njega na žalost ne interesuje tehnika i zato je loš za razvoj, i zato je zalutao u ferariju ove sezone.. Alonzo je tu mnogo bolji i mogao je da to objasni svojim inženjerima. Kimi nije mogao da realizuje Alonzov razvoj zato što se njihova "vožnja" različiti strahovito.. Alonzo vozi vrlo agresivno, dok Kimi vozi vrlo mekano i tako je možda najbolji u čuvanju pneumatike uz možda baš batona.. Da se razumemo, kad je auto 100 procenta vrlo malo vozača su brži od Kimija.. On je jedini vozač što je dobio superlicenzu bez da je testirao f1 bolid pre.. To nesmemo da zaboravimo. On je bio prvi izbor Rona Denisa kad se pojavio.. Denis je rekao da će on biti prvak i da nikad nije video tako prirodno talentovanog i brzog vozača sem Sene.. A on je imao Senu i Prosta u svom stavu..
Sa razvojom je možda dobro što feel dolazi u ferari..

fabregas

pre 9 godina

mislim da Toro Roso i Zauber nemaju nikavih sansi da uzmu vise od 5 poena sa ovakmo postavkom vozaza, a za bolid negovoriti nista !! Po meni ako budu bolidi podjednaki vodice ce se borba Izmedju Alonsa(Meclaren), Dvojca Mercedasa i Narano dvojca Ferarija !! ali ja dajem prednost fetelu i raikonenu ipak sam veliki navijac FERARIJA :-) !! A dvojac ako se odvoji to ce biti Fettel i Alonso!

civan

pre 9 godina

Button je ozbiljan vozac. Dve sezone vozi krs, ne zaboravite. Ne sme se reci da je deugi vozac sledece sezone! Ne bi bilo cudno da bude bolji od alonsa, a koliko su ga drzali u neizvesnosti mozda su ga i inspirisali za jos jednu titulu. Naravno, ako honda dozvoli. A , alonso... u 2014 dobio po usima vise puta u duelima sa buttonom, mozda se ponovi u 2015...

непознавалац

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.

aca88

pre 9 godina

Drago mi je za Dzensona, dobar tandem... Voleo bih da pobedi Alonsa u timskoj borbi, jer je lik opusten i prijatan za razljiku od Alonsa. Mene zanima koje ce boje biti McLaren dogodine, nadam se crveo beloj kombinaciji kao nekad... samo bi im Malboro falio. :) (Znam da duvansa industrija nema mesta vise u F1 ali kazem nostalgicno).
Naravno Kimi do titule!!!!! :D

непознавалац

pre 9 godina

@возић
Пази, то што cмо ми балканци навикли на узак поглед на cвет и што нам је главни мото у животу да комшији цркне крава, то је наш проблем. Дакле, није битна Финcка као Финcка већ комплетна Cкандинавија. А гле чуда, где је то у Европи највећи cтандард? Да ли је мало јаcније?
P.s. Ружно је некоме кога не познајеш рећи да лупа, чак и преко нета, али то је већ кућно ваcпитање.

milance

pre 9 godina

@Benny Hill : Očigledno ne gledaš formulu kako treba. Alonso je za klasu bolji vozač od svih ostalih. Vettel nema blage veze sa životom. Svoje titule može da zahvali samo i isključivo najbržem bolidu tog vremena. Alonso sa druge strane, je u Ferrari-ju vozio kantu (ali je i tamo imao žestok ugovor, da se zna). Ulazak (povratak) Honde je verovatno samo potvrdio odluku o odlasku.

Aerocasper je u pravu. Nacionalnost je manje bitna, važni su sponzori koje vozač donosi u tim...

djux

pre 9 godina

@Benny Hill, 11. decembar 2014 10:22
Fetel ne može da se poredi sa Alonsom i Hamiltonom, nije ni približno dobar vozač kao ova dvojica, trenutno najboljih vozača u F1. Jeste osvojio titule, ali sa neuporedivo boljim bolidom od ostalih. Čak je i mladi Ricciardo završio sezonu bolje od njega. Možda je izgubio volju posle 4 titule a ovaj mali napaljen, nećemo nikad saznati. Ove godine je mercedes imao odličan bolid, kvario se jeste, ali dosta puta je bilo 1-2 na kraju trke.

fabregas

pre 9 godina

mislim da Toro Roso i Zauber nemaju nikavih sansi da uzmu vise od 5 poena sa ovakmo postavkom vozaza, a za bolid negovoriti nista !! Po meni ako budu bolidi podjednaki vodice ce se borba Izmedju Alonsa(Meclaren), Dvojca Mercedasa i Narano dvojca Ferarija !! ali ja dajem prednost fetelu i raikonenu ipak sam veliki navijac FERARIJA :-) !! A dvojac ako se odvoji to ce biti Fettel i Alonso!

Train

pre 9 godina

Наравно да избор нема везе cа иcкуcтвом, већ иcкључиво cа националношћу. Не поcтоји, миcлим, "диcкриминаторcкији" cпорт од Ф1. Без обзира колико cте талентовани, нема шанcе да уђете у тај круг уколико ниcте из одређене државе да би били иcплативи. Таман да cте нови Фанђо.
(непознавалац, 11. decembar 2014 10:22)

Da, pretpostavljam da su Finci veoma isplativi pa smo zato imali tri njihova vozaca u poslednjih desetak godina. Ne luletaj zivota ti.

HanSolo

pre 9 godina

Nije tako iznenađujuće u opšte. Baton je verovatno broj jedan u f1 za razvoj bolida.. On je vrlo pametan i taktičan vozač. Ovo je sa svim očekivano.

Kimi jeste jedan od najbržih i najtalentnijih vozača f1,ali njega na žalost ne interesuje tehnika i zato je loš za razvoj, i zato je zalutao u ferariju ove sezone.. Alonzo je tu mnogo bolji i mogao je da to objasni svojim inženjerima. Kimi nije mogao da realizuje Alonzov razvoj zato što se njihova "vožnja" različiti strahovito.. Alonzo vozi vrlo agresivno, dok Kimi vozi vrlo mekano i tako je možda najbolji u čuvanju pneumatike uz možda baš batona.. Da se razumemo, kad je auto 100 procenta vrlo malo vozača su brži od Kimija.. On je jedini vozač što je dobio superlicenzu bez da je testirao f1 bolid pre.. To nesmemo da zaboravimo. On je bio prvi izbor Rona Denisa kad se pojavio.. Denis je rekao da će on biti prvak i da nikad nije video tako prirodno talentovanog i brzog vozača sem Sene.. A on je imao Senu i Prosta u svom stavu..
Sa razvojom je možda dobro što feel dolazi u ferari..

aero casper

pre 9 godina

1. Konferencija je zakazana tek za 10 sati u Engleskoj, tj, sada je upravo počela.
2. Zvanično nismo dobili info ni da je Alonso potpisao za McLaren...
3. Možda će samo da potvrde Alonsa sada, i ostave zabave do kraja godine...

a sad komentar na ostale komentare, F1 nije nacionalistički sport, već spozorski, tako da se gleda marketinška isplativost, a ne nacinalna pripadnost nekog vozača... e sad to što englezi više guraju u moto sport nego u vaterpolo i odbojku i rukomet, to je već druga priča...

I konačno mislim da su Alonso i Baton bolja kombinacija od Alosa i Magnusena. iako mislim da sa Magnusenom dolazi potencijal, i treba ga dobro čuvati za sezonu 2016... možda čak i ranije....

ZastavaAMGPetronas

pre 9 godina

Odlican izbor za Meklaren, ODLICAN! Imaju dva veoma iskusna vozaca, cak i sa prosecnim bolidom osvojice brdo poena. Da ne pricamo koliko ce njihovo iskustvo znaciti u razvoju bolida. Mladih talenata ima na pretek tako da Meklaren ima izbor za buducnost, u krajnjem slucaju Magnusen ce opet da uskoci u bolid.

Nadam se da cemo sledece sezone imati trku za titulu izmedju Meklarena, Mecke, Ferarija, Vilijamsa i Red Bula, znam da mastam mnogo ali mogu bar da se nadam :)

Aster Blistok

pre 9 godina

Mislim da su ispali strasno unfair (Ron Dennis!) prema Button-u koji, na kraju krajeva, ipak ima jednu titulu, i bio je bolji ove sezone od Magnussen-a.

civan

pre 9 godina

Button je ozbiljan vozac. Dve sezone vozi krs, ne zaboravite. Ne sme se reci da je deugi vozac sledece sezone! Ne bi bilo cudno da bude bolji od alonsa, a koliko su ga drzali u neizvesnosti mozda su ga i inspirisali za jos jednu titulu. Naravno, ako honda dozvoli. A , alonso... u 2014 dobio po usima vise puta u duelima sa buttonom, mozda se ponovi u 2015...

Mikka

pre 9 godina

Realan izbor i pored prednosti Magnusena u godinama. Bice potrebno dosta iskustva koje Button ima da se se Honda inkorporira nazad u F1, a posebno sto je vec vozio za Hondu, a pride govori i Japanski. Magnusen godinu kao 3. vozac pa sledece moze nazad u kokpit (ili za 2). Svakako ce ovo biti teska sezona za McLaren i verovatno ne prevuse uspesna.

Хумска БГ

pre 9 godina

Е па да пожелим добродошлицу Фернанду и срећан нови покушај сарадње.
На крају сам срећнији што је остао Батон него да су задржали Магнусена, мислим да је то добар потез.Критиковао сам га доста ове сезоне али просто Батон је такав возач, он нема намеру да мрцвари неку конзерву да би је евентуално довео до подијума - он вози добро само ако добије победнички ауто.То је штета јер би био много цењенији и популарнији возач кад би у свакој ситуацији давао све од себе.Не знам какав ће Мекларен бити у 2015., надам се да ће бити јак али и ако не буде добри резултати неће изостати.Зашто? Алонсо је другачији од Батона и гризе увек, видело се то у Ферарију и по повратку у Рено а Џенсон ће сада верујем бити инспирисан и ипак дати све од себе да покаже да је бољи од Алонса.Од одласка Хамилтона он је упао у неку учмалост, нису њега инспирисали ни Перез ни Магнусен, тек на моменте.Што се Кевина тиче - није да је баш импресионирао али млад је и за њега има времена и надам се да ће добити нову шансу у будућности.Био би јако глуп потез Мекларена да га се одрекне после дебитантске сезоне у којој је имао неких стварно добрих момената, било је и грешака наравно али поправиће се, има мали перспективу.Треба га вратити чим један од ове двојице напусти тим, вреоватно на крају сезоне.

Pariz

pre 9 godina

Imamo dobar uvod za sledeću sezonu:Bat i Alo voze MclH,Kimi i Fet za Ferari koji će se popraviti,Ham brani titulu i Ros koji je verovatno željan osvete a voziće odličan W06 Hybrid,Rik i Kvy koji će biti odlični za volanom RB11,Mas i Bot koji će juriti pobede,Mal i Gro koji će sa Mercedesovim motorom pokušati Lotus vratiti barem ka sredini i možda borbe za postolja iz 2013 i 2012,Hulk sa Per u S. F.Indiji koji će pokušati osvojiti postolja tokom sezone,Ver i Sai će biti vrlo jaki u srednjem domu,Nas i Eri će pokušati vratiti Zauber u bodove(Nas će to 100% uraditi,za Eri nisam siguran)i na kraju vrlo verovatno Kob i Ste koji će se boriti da ne zaostaju mnogo krugova za vodećima.
Drago mi je da je Kev barem ostao u MclH kao test vozač ako ništa drugo.Dobar vozač i dobar momak.Mislim da Honda može napraviti i više nego kvalitetan motor a Mclaren je uvek pravio dobre bolide što se tiče aerodinamike i toga odkad je Mečka u F1 Mclaren je većinom bio bolji ali sad je Mečka preuzela primat u ovoj zadnjoj godini a od Mclarena su bili bolji samo ovu i prošlu sezonu ali Mcl da je nastavio s bolidom iz 2012 na 2013 verovatno bi bio u pri vrhu ali su išli na skroz novi bolid tako da očekujem dobar Mcl a dobru formu su pokazali pred kraj ove sezone.
Pozdrav za sve i sve najlepše u Novoj godini da imate što manje problema,dosta zdravlja i sreće.
POZ

AMT

pre 9 godina

Dva tima sa dva vozaca sampiona, malo li je za zabavu pa makar i samo medjusobnu. Limit na razvoj motora ce ukloniti svaku nedoumicu oko sampionskog bolida, pa i oko sampiona posto Niko realno nije sampionskog kova. Raduje sto su uparena dva vozaca koji su tokom prosle sezone imali nekoliko fenomenalnih duela. Ako honda bude regularno odradila svoj deo posla imacemo zanimljivu borbu za trece ili cetvrto mesto, racunam tu i na novi par Lotus Mercedes powered koji moze pruziti stosta vise od tuznog modela Lotusa 2014. Slom FI i Saubera je neumiran, a nestanak Caterhama ocekivan. Zanimljiv je i par omladine sa jakim roditeljskim vezama :-. A sada navijajmo ponovo za Hondu i za dva dobra druga FA i JB, par koji moze doneti samo napredak Meklarenu.