Nedelja, 28.09.2014.

09:11

DV: Kada se sve uzme u obzir…

Trener Partizana Duško Vujošević rekao je da veruje da su njegovi izabranici bili odlični u pripremnom periodu kada se sve uzme u obzir.

Izvor: JT

DV: Kada se sve uzme u obzir… IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

oce stoka da nas...

pre 9 godina

@@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 28. septembar 2014 11:30)

Sve je tacno sto si rekao, samo nam jos reci i ovaj podatak, posto vidimo da baratas cinjenicama kao da ih citas direktno iz excel tabela. Kako je moguce da klub vaseg renomea, gigant takoreci, dozvoli sebi tu blamazu da uopste uzima ucesce u "pasteta" ligi? Ne mogu da vjerujem da gubite vrijeme na tu nebitnu glupost. Ili to mozda ipak nije samo "pasteta" liga, a? Kakvi ste vi nosioci svetosavlja i vaskolike srBske kosarke i sporta, nemate nijednu titulu prvaka Srbije? Kakvi ste, na kraju krajeva, ucesnici EL, bez ijedne nacionalne, a boga mi, ni regionalne titule? Kakve snove sanjate o TOP16, TOP8 i FF, a ni tu pasteta ligu ne mozete da osvojite? Ah, da, vi NECETE da je osvojite, sad kontam... Kao sto niste htjeli ni toletovu super ligu, bilo vam ispod casti...

DedaMiloje

pre 9 godina

Razumem druze komesare Dule, samo prospi pricu, mi ti verujemo bezuslovno, lazi nas mi to volimo, nema veze sto nam je tim krs, najgori u istoriji, ipak je to ekipica, fina, mala porodicna atmosfera uz nedeljni rucak. Ko Covic? Uaaaaaaaaaaaaaaa, kosovo, pare, Zvezda, uaaaaaaaa...samo reci, kolona zombija u crno belom slusa bez pogovora.

Sale

pre 9 godina

Grobari ne brinite, dokle god Radonja bude naš trener nemate razloga za brigu pa sve i sa pionirima da igrate! Ne znate vi njegov potencijal!

AKO IZUZMEMO OVU I ONU GODINU.....

pre 9 godina

(Proporcionalno finansiranje, 28. septembar 2014 13:52)

Slažem se, treba rezultati da proporcijalno prate ulaganja, a ne da se baca u bunar pod imenom CZ i CZ-FMP-DIVA-BEOGRAD......

Lafayette

pre 9 godina

Ja sam spreman na po vec tradiciji slabiji start sezone Partizana !Ovaj period smo retko kad igrali sjajno ,ali svi znaju da ce u Maju ova ekipa biti na gornjoj granicisvojih mogucnos ti !Ocekujem tesku sezonu za nosioce igre :1.stranac2.Milosavljevic3.Muric 4.Stranac 5.Gagic uz Bogdanovica ,Milutinova ,Milutinovica ..i mladih igraca kojima ce Dule naci uloge trebalo bi da do kraja sezone budemo tim koji se pita !!!

aca

pre 9 godina

Problem sa novcem je ocigledan. Nikada nismo imali tanji roster pred pocetak sezone. Da iole ima para ,tim bi izgledao pristojnije. Cetvorka nam je preko potrebna, vise nego plej. Sve ostalo ako bude para, a sumnjam da ce ih biti. Tacno je da nam nije svejedno sto sa polupopunjenim timom docekujemo nastupajucu sezonu, ali svaki Grobar zna da ce od ovih sto su tu neko zablistati, kao sto i svake godine bude. Dok je Dule tu, strah je mnogo manji.

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.
(Iskreno, 28. septembar 2014 10:41)

Pa vi i kad pokušate (bezuspešno) da budete duhoviti morate da izgovorite omiljenu floskulu :


SLEDEĆA SEZONA.

Uslovni obraz - uslovni đon

pre 9 godina

Ha, ha! Pa što drpiste taj ,,pašteta" pehar kad vam je toliko nebitna titula prvaka Srbije. A što se naklonosti države i medija tiče ne bi me začudilo da su vam svi priznali tu titulu jer ste po specijalnim ,,uslovnim" (samo zbog i za vas stvorenim u svim sportovima) pravilima, jer ste recimo, prva ekipa čiji je kapiten dotakao pehar. Najsmehotresnije je što bi vi to slavili sa punim srcem. A posle izvesnog vremena kad se slegne prašina, i kad pomislite da se suština zaboravila, vi bi ste se hvalili tom titulom i prozivali prave šampione kako pojma nemaju i kako ste vi nabolji u univerzumu. Ma stil vam poznajem. Ne stidite se ničega. Ista vam je pamet kao onima za koje nas optužujete da smo tamo osnovani. I ta i takva prozivka samo pokazuje potpuno isti mentalni i karakterni sklop.

Proporcionalno finansiranje

pre 9 godina

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.
(bos, 28. septembar 2014 11:05)

Zašto bi država (tj. mi, navijači Crvene zvezde, koji u ovoj zemlji činimo bar relativnu, ako ne i apsolutnu većinu) finansirala Partizan? Možda da bi osvojio 14. titulu zaredom? Ovo pitanje ne postavljam navijačima Partizana, nego nama.

Ja

pre 9 godina

iskreno nisam neki optimista... pleja nemamo,beka takodje centra nismo imali ni prosle sezone... ako ne stignu min 3 pojacanja lose nam se pise!!!

KKP

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.
(BL, 28. septembar 2014 11:34)
Kad budes video gde je vaših 16 miliona u kosarci i 60 miliona u fudbalu,tada ces da vidis nas izvestaj..ustvari neces,koji si pa ti faktor da vidis nas izvestaj..

nevidljivi panter

pre 9 godina

U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014 09:53)

na cemu si ti prijatelju? kakav bolji rezultat,ispadanje iz prvog kruga el,osvojen kup na misice i ne isvojena titula (opet)...da nisi mozda pomesao sport ili zemlju?

Šef

pre 9 godina

@ (15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Interesantan sistem razmišljanja i zaključivanja a baratanje činjenicama - zadivljujuće. Jeste sve pogrešno, naopako i nema blage veze sa istinom ali, ne može se poreći, da je beskrajno simpatično i šalabajzersko, šmekerski neodgovorno i bez suvišnog kontakta sa zdravim razumom. Sve u svemu, razumem nevolju i PODRŽAVAM, uz najlepše želje!

petarczv

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.
(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)

Sem aseosofta,mege i solnoka hahahahahahaha

bos

pre 9 godina

(NS, 28. septembar 2014 09:52)

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.

Borky

pre 9 godina

@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.

BL

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.

31

pre 9 godina

Ne vidim šta je vama tu solidno ? Pa pola igrača koji su prošli pripreme ne zaslužuju dres Partizana. Ovo je najslabiji roster u istoriji Partizana i nevidim koja je ekipa u Aba ligi slabija od nas, naprotiv svaka utakmica će za nas biti derbi.Ovo je ekipa za sedmo, osmo masto u Aba ligi.

Gorstak79

pre 9 godina

Jedno pitanje, kako je registrovan Muric kada je zabrana BAT-a bila na snazi uveliko u trenucima njegovog potpisa?
(la haine, 28. septembar 2014 09:29)


iako sam zvezdas,pratim desavanje u partizanu,sto jr apsolutno i normalno....niko nije zabranio Murici da potpise za Partizan..Partizan ima zabranu registrovanja igraca za takmicenje,a ne na dovodjenje igraca....tako da partizan nije uradio nista sto nije smeo...on ima jos malo vrena da vrati dug ili da se dogovori sa Klobucarom..i moci ce da registruje igrace...a sto se tice potpisivanja ugovora sa Partizanom...on moze da dovede koga hoce i koliko hoce igraca...i da sa svima njima potpise apsolitno vazece ugovore...a izuzev Milutinovica,Partizan jos nije registrovao ni Grka ni Murica...mislim da sam ti lepo objasnio...poz

Stella

pre 9 godina

(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)
Da bi ova ekipa mogla da se nazove solidnom, morali biste da dovedete fantasticna 2 igraca - pleja i krilnog centra, plus registracija ovih koji su dovedeni. Snacicete se vi nekako, ne sumnjam, ali ovo je saka jada sto trenutno imate. Partizan trenutno ima 2 kompletna igraca - Murica koji je tek dosao, i rekovalescenta Milosavljevica. Ostali u neka srecnija vremena ne bi uzimali vise od 10 minuta.

retro

pre 9 godina

Naviklo to da godinama da samo oni imaju sve uslove i dovode sve što hoće,a ostalima šta ostane.
(NS, 28. septembar 2014 09:52)

Zato je Partizan i doveo Dangubica, Kalinica i Jovica..

mm

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)
(Forniks, 28. septembar 2014 10:18)

Osim što je Zvezda bila dominantna u ligaškom delu ABA lige, a Partizan na Final four jedva ušao u poslednjem trenutku. A ligaški deo se igra cele godine, a polufinale je jedna utakmica

Forniks

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)

vidoje

pre 9 godina

Trazi alibi i kuka kao sto je to cinio godinama unazad. Boji se da se ne obruka i u drugorazrednom evropskom takmicenju. Svi znamo da ima para za registraciju igraca ali da ce cekati poslednji momenat kako bi pricali da su se teskom mukom izborili... tempiraj ti formu da ponovo uzmes titulu u najnebitnijem takmicenju u kom ucestvujes i secaj se kako si nekad igrao EL.

Iskreno

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.

Izi

pre 9 godina

Generalno gledano, u sezoni 2013/14
Evroliga: Partizan top16 C.Zvezda BG ispala u grupi
ABA: Oba tima ispala u 1/2 finalu
Kup: Osvojila C Zvezda
Domaća liga: Osvojio Partizan
Generalno gledano ne može Zvezda biti bolja nikako.:D

15 godina neuništivosti

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.

Aleksandar

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.

ČETNIK Safet

pre 9 godina

Eeee Dulee 'esi mi dobar! Ti si uvek najbolji ali nisi ni svestan koliki bi bio u mojim očima kada bi jedan dan otišao. Eee kad kreneš nemoj zaboraviti da sa sobom povedeš i Radonjića.

Izi

pre 9 godina

Generalno gledano, u sezoni 2013/14
Evroliga: Partizan top16 C.Zvezda BG ispala u grupi
ABA: Oba tima ispala u 1/2 finalu
Kup: Osvojila C Zvezda
Domaća liga: Osvojio Partizan
Generalno gledano ne može Zvezda biti bolja nikako.:D

Aleksandar

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.

Forniks

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)

retro

pre 9 godina

Naviklo to da godinama da samo oni imaju sve uslove i dovode sve što hoće,a ostalima šta ostane.
(NS, 28. septembar 2014 09:52)

Zato je Partizan i doveo Dangubica, Kalinica i Jovica..

nevidljivi panter

pre 9 godina

U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014 09:53)

na cemu si ti prijatelju? kakav bolji rezultat,ispadanje iz prvog kruga el,osvojen kup na misice i ne isvojena titula (opet)...da nisi mozda pomesao sport ili zemlju?

15 godina neuništivosti

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.

Gorstak79

pre 9 godina

Jedno pitanje, kako je registrovan Muric kada je zabrana BAT-a bila na snazi uveliko u trenucima njegovog potpisa?
(la haine, 28. septembar 2014 09:29)


iako sam zvezdas,pratim desavanje u partizanu,sto jr apsolutno i normalno....niko nije zabranio Murici da potpise za Partizan..Partizan ima zabranu registrovanja igraca za takmicenje,a ne na dovodjenje igraca....tako da partizan nije uradio nista sto nije smeo...on ima jos malo vrena da vrati dug ili da se dogovori sa Klobucarom..i moci ce da registruje igrace...a sto se tice potpisivanja ugovora sa Partizanom...on moze da dovede koga hoce i koliko hoce igraca...i da sa svima njima potpise apsolitno vazece ugovore...a izuzev Milutinovica,Partizan jos nije registrovao ni Grka ni Murica...mislim da sam ti lepo objasnio...poz

KKP

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.
(BL, 28. septembar 2014 11:34)
Kad budes video gde je vaših 16 miliona u kosarci i 60 miliona u fudbalu,tada ces da vidis nas izvestaj..ustvari neces,koji si pa ti faktor da vidis nas izvestaj..

Stella

pre 9 godina

(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)
Da bi ova ekipa mogla da se nazove solidnom, morali biste da dovedete fantasticna 2 igraca - pleja i krilnog centra, plus registracija ovih koji su dovedeni. Snacicete se vi nekako, ne sumnjam, ali ovo je saka jada sto trenutno imate. Partizan trenutno ima 2 kompletna igraca - Murica koji je tek dosao, i rekovalescenta Milosavljevica. Ostali u neka srecnija vremena ne bi uzimali vise od 10 minuta.

bos

pre 9 godina

(NS, 28. septembar 2014 09:52)

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.

ČETNIK Safet

pre 9 godina

Eeee Dulee 'esi mi dobar! Ti si uvek najbolji ali nisi ni svestan koliki bi bio u mojim očima kada bi jedan dan otišao. Eee kad kreneš nemoj zaboraviti da sa sobom povedeš i Radonjića.

vidoje

pre 9 godina

Trazi alibi i kuka kao sto je to cinio godinama unazad. Boji se da se ne obruka i u drugorazrednom evropskom takmicenju. Svi znamo da ima para za registraciju igraca ali da ce cekati poslednji momenat kako bi pricali da su se teskom mukom izborili... tempiraj ti formu da ponovo uzmes titulu u najnebitnijem takmicenju u kom ucestvujes i secaj se kako si nekad igrao EL.

Borky

pre 9 godina

@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.

oce stoka da nas...

pre 9 godina

@@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 28. septembar 2014 11:30)

Sve je tacno sto si rekao, samo nam jos reci i ovaj podatak, posto vidimo da baratas cinjenicama kao da ih citas direktno iz excel tabela. Kako je moguce da klub vaseg renomea, gigant takoreci, dozvoli sebi tu blamazu da uopste uzima ucesce u "pasteta" ligi? Ne mogu da vjerujem da gubite vrijeme na tu nebitnu glupost. Ili to mozda ipak nije samo "pasteta" liga, a? Kakvi ste vi nosioci svetosavlja i vaskolike srBske kosarke i sporta, nemate nijednu titulu prvaka Srbije? Kakvi ste, na kraju krajeva, ucesnici EL, bez ijedne nacionalne, a boga mi, ni regionalne titule? Kakve snove sanjate o TOP16, TOP8 i FF, a ni tu pasteta ligu ne mozete da osvojite? Ah, da, vi NECETE da je osvojite, sad kontam... Kao sto niste htjeli ni toletovu super ligu, bilo vam ispod casti...

BL

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.

petarczv

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.
(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)

Sem aseosofta,mege i solnoka hahahahahahaha

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.
(Iskreno, 28. septembar 2014 10:41)

Pa vi i kad pokušate (bezuspešno) da budete duhoviti morate da izgovorite omiljenu floskulu :


SLEDEĆA SEZONA.

31

pre 9 godina

Ne vidim šta je vama tu solidno ? Pa pola igrača koji su prošli pripreme ne zaslužuju dres Partizana. Ovo je najslabiji roster u istoriji Partizana i nevidim koja je ekipa u Aba ligi slabija od nas, naprotiv svaka utakmica će za nas biti derbi.Ovo je ekipa za sedmo, osmo masto u Aba ligi.

Sale

pre 9 godina

Grobari ne brinite, dokle god Radonja bude naš trener nemate razloga za brigu pa sve i sa pionirima da igrate! Ne znate vi njegov potencijal!

Uslovni obraz - uslovni đon

pre 9 godina

Ha, ha! Pa što drpiste taj ,,pašteta" pehar kad vam je toliko nebitna titula prvaka Srbije. A što se naklonosti države i medija tiče ne bi me začudilo da su vam svi priznali tu titulu jer ste po specijalnim ,,uslovnim" (samo zbog i za vas stvorenim u svim sportovima) pravilima, jer ste recimo, prva ekipa čiji je kapiten dotakao pehar. Najsmehotresnije je što bi vi to slavili sa punim srcem. A posle izvesnog vremena kad se slegne prašina, i kad pomislite da se suština zaboravila, vi bi ste se hvalili tom titulom i prozivali prave šampione kako pojma nemaju i kako ste vi nabolji u univerzumu. Ma stil vam poznajem. Ne stidite se ničega. Ista vam je pamet kao onima za koje nas optužujete da smo tamo osnovani. I ta i takva prozivka samo pokazuje potpuno isti mentalni i karakterni sklop.

Ja

pre 9 godina

iskreno nisam neki optimista... pleja nemamo,beka takodje centra nismo imali ni prosle sezone... ako ne stignu min 3 pojacanja lose nam se pise!!!

Lafayette

pre 9 godina

Ja sam spreman na po vec tradiciji slabiji start sezone Partizana !Ovaj period smo retko kad igrali sjajno ,ali svi znaju da ce u Maju ova ekipa biti na gornjoj granicisvojih mogucnos ti !Ocekujem tesku sezonu za nosioce igre :1.stranac2.Milosavljevic3.Muric 4.Stranac 5.Gagic uz Bogdanovica ,Milutinova ,Milutinovica ..i mladih igraca kojima ce Dule naci uloge trebalo bi da do kraja sezone budemo tim koji se pita !!!

mm

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)
(Forniks, 28. septembar 2014 10:18)

Osim što je Zvezda bila dominantna u ligaškom delu ABA lige, a Partizan na Final four jedva ušao u poslednjem trenutku. A ligaški deo se igra cele godine, a polufinale je jedna utakmica

aca

pre 9 godina

Problem sa novcem je ocigledan. Nikada nismo imali tanji roster pred pocetak sezone. Da iole ima para ,tim bi izgledao pristojnije. Cetvorka nam je preko potrebna, vise nego plej. Sve ostalo ako bude para, a sumnjam da ce ih biti. Tacno je da nam nije svejedno sto sa polupopunjenim timom docekujemo nastupajucu sezonu, ali svaki Grobar zna da ce od ovih sto su tu neko zablistati, kao sto i svake godine bude. Dok je Dule tu, strah je mnogo manji.

AKO IZUZMEMO OVU I ONU GODINU.....

pre 9 godina

(Proporcionalno finansiranje, 28. septembar 2014 13:52)

Slažem se, treba rezultati da proporcijalno prate ulaganja, a ne da se baca u bunar pod imenom CZ i CZ-FMP-DIVA-BEOGRAD......

Iskreno

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.

DedaMiloje

pre 9 godina

Razumem druze komesare Dule, samo prospi pricu, mi ti verujemo bezuslovno, lazi nas mi to volimo, nema veze sto nam je tim krs, najgori u istoriji, ipak je to ekipica, fina, mala porodicna atmosfera uz nedeljni rucak. Ko Covic? Uaaaaaaaaaaaaaaa, kosovo, pare, Zvezda, uaaaaaaaa...samo reci, kolona zombija u crno belom slusa bez pogovora.

Šef

pre 9 godina

@ (15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Interesantan sistem razmišljanja i zaključivanja a baratanje činjenicama - zadivljujuće. Jeste sve pogrešno, naopako i nema blage veze sa istinom ali, ne može se poreći, da je beskrajno simpatično i šalabajzersko, šmekerski neodgovorno i bez suvišnog kontakta sa zdravim razumom. Sve u svemu, razumem nevolju i PODRŽAVAM, uz najlepše želje!

Proporcionalno finansiranje

pre 9 godina

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.
(bos, 28. septembar 2014 11:05)

Zašto bi država (tj. mi, navijači Crvene zvezde, koji u ovoj zemlji činimo bar relativnu, ako ne i apsolutnu većinu) finansirala Partizan? Možda da bi osvojio 14. titulu zaredom? Ovo pitanje ne postavljam navijačima Partizana, nego nama.

15 godina neuništivosti

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.

ČETNIK Safet

pre 9 godina

Eeee Dulee 'esi mi dobar! Ti si uvek najbolji ali nisi ni svestan koliki bi bio u mojim očima kada bi jedan dan otišao. Eee kad kreneš nemoj zaboraviti da sa sobom povedeš i Radonjića.

vidoje

pre 9 godina

Trazi alibi i kuka kao sto je to cinio godinama unazad. Boji se da se ne obruka i u drugorazrednom evropskom takmicenju. Svi znamo da ima para za registraciju igraca ali da ce cekati poslednji momenat kako bi pricali da su se teskom mukom izborili... tempiraj ti formu da ponovo uzmes titulu u najnebitnijem takmicenju u kom ucestvujes i secaj se kako si nekad igrao EL.

Borky

pre 9 godina

@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.

Izi

pre 9 godina

Generalno gledano, u sezoni 2013/14
Evroliga: Partizan top16 C.Zvezda BG ispala u grupi
ABA: Oba tima ispala u 1/2 finalu
Kup: Osvojila C Zvezda
Domaća liga: Osvojio Partizan
Generalno gledano ne može Zvezda biti bolja nikako.:D

petarczv

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.
(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)

Sem aseosofta,mege i solnoka hahahahahahaha

Aleksandar

pre 9 godina

kad se sve uzme u obzir, s dolaskom Murica ovo je cak i vrlo solidna ekipica. uz mozda iskusnog pleja i pojacanje na cetvorci, ovaj tim moze da prijatno iznenadi mnoge. u svakom slucaju, imaju moje simpatije. partizan je institucija i s njim niko nece moci da se poigrava.

Forniks

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)

mm

pre 9 godina

Dokle više taj spin da štagod da uradi Partizan
predstavlja se kao herojski uspeh a Zvezda ako
ne pobedi apsolutno svaku utakmicu koju igra
onda je "propala sezona"! U sezoni 2013-2014. je
Zvezda prvi put posle 15 godina generalno
gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a
predstavljeno je kao da je Partizan odigrao
odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Ispali su u polufinalu ABA lige i Partizan i Zvezda, a u domacoj ligi je Partizan tako razlepio Zvezdu da niste znali gde se nalazite i naravno osvojio je titulu. A ti kszes da je Zvezda ostvarila bolji rezultat. Stvarno svaka cast, ko zna sta si ti pratio :)
(Forniks, 28. septembar 2014 10:18)

Osim što je Zvezda bila dominantna u ligaškom delu ABA lige, a Partizan na Final four jedva ušao u poslednjem trenutku. A ligaški deo se igra cele godine, a polufinale je jedna utakmica

BL

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.

retro

pre 9 godina

Naviklo to da godinama da samo oni imaju sve uslove i dovode sve što hoće,a ostalima šta ostane.
(NS, 28. septembar 2014 09:52)

Zato je Partizan i doveo Dangubica, Kalinica i Jovica..

Iskreno

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.

31

pre 9 godina

Ne vidim šta je vama tu solidno ? Pa pola igrača koji su prošli pripreme ne zaslužuju dres Partizana. Ovo je najslabiji roster u istoriji Partizana i nevidim koja je ekipa u Aba ligi slabija od nas, naprotiv svaka utakmica će za nas biti derbi.Ovo je ekipa za sedmo, osmo masto u Aba ligi.

KKP

pre 9 godina

Nego Dule, pusti šuplju priču, ... kada će taj finansijski izveštaj o poslovanju kluba? Da vidimo i mi obični navijači gde su pare... Dosta je bilo kuknjave, ajde malo istinu na sunce.
(BL, 28. septembar 2014 11:34)
Kad budes video gde je vaših 16 miliona u kosarci i 60 miliona u fudbalu,tada ces da vidis nas izvestaj..ustvari neces,koji si pa ti faktor da vidis nas izvestaj..

nevidljivi panter

pre 9 godina

U sezoni 2013-2014. je Zvezda prvi put posle 15 godina generalno gledano ostvarila bolji rezultat od Partizana, a predstavljeno je kao da je Partizan odigrao odličnu sezonu a Zvezda ponovo razočarala.
(15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014 09:53)

na cemu si ti prijatelju? kakav bolji rezultat,ispadanje iz prvog kruga el,osvojen kup na misice i ne isvojena titula (opet)...da nisi mozda pomesao sport ili zemlju?

Stella

pre 9 godina

(Aleksandar, 28. septembar 2014 09:49)
Da bi ova ekipa mogla da se nazove solidnom, morali biste da dovedete fantasticna 2 igraca - pleja i krilnog centra, plus registracija ovih koji su dovedeni. Snacicete se vi nekako, ne sumnjam, ali ovo je saka jada sto trenutno imate. Partizan trenutno ima 2 kompletna igraca - Murica koji je tek dosao, i rekovalescenta Milosavljevica. Ostali u neka srecnija vremena ne bi uzimali vise od 10 minuta.

bos

pre 9 godina

(NS, 28. septembar 2014 09:52)

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.

Ja

pre 9 godina

iskreno nisam neki optimista... pleja nemamo,beka takodje centra nismo imali ni prosle sezone... ako ne stignu min 3 pojacanja lose nam se pise!!!

DedaMiloje

pre 9 godina

Razumem druze komesare Dule, samo prospi pricu, mi ti verujemo bezuslovno, lazi nas mi to volimo, nema veze sto nam je tim krs, najgori u istoriji, ipak je to ekipica, fina, mala porodicna atmosfera uz nedeljni rucak. Ko Covic? Uaaaaaaaaaaaaaaa, kosovo, pare, Zvezda, uaaaaaaaa...samo reci, kolona zombija u crno belom slusa bez pogovora.

Proporcionalno finansiranje

pre 9 godina

partizan je igrace dovodio najvecim dijelom od prodaje igraca i sponzorstava uglavnom drzavnih firmi
a od kad postoji nova zvezda sa covicem vidi se odakle se oni finansiraju
pogledaj poneku emisiju insajder.
(bos, 28. septembar 2014 11:05)

Zašto bi država (tj. mi, navijači Crvene zvezde, koji u ovoj zemlji činimo bar relativnu, ako ne i apsolutnu većinu) finansirala Partizan? Možda da bi osvojio 14. titulu zaredom? Ovo pitanje ne postavljam navijačima Partizana, nego nama.

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Vrlo dobra ekipica bez problema ce osvojiti 10 ili cak 8 mesto u ABA ligi i dobijati Metalac, Siroki i Solnok ali kod kuce u gostima nismo mogli ni ranije. Sledece sezone bicemo bolji.
(Iskreno, 28. septembar 2014 10:41)

Pa vi i kad pokušate (bezuspešno) da budete duhoviti morate da izgovorite omiljenu floskulu :


SLEDEĆA SEZONA.

Šef

pre 9 godina

@ (15 godina neuništivosti, 28. septembar 2014
09:53)

Interesantan sistem razmišljanja i zaključivanja a baratanje činjenicama - zadivljujuće. Jeste sve pogrešno, naopako i nema blage veze sa istinom ali, ne može se poreći, da je beskrajno simpatično i šalabajzersko, šmekerski neodgovorno i bez suvišnog kontakta sa zdravim razumom. Sve u svemu, razumem nevolju i PODRŽAVAM, uz najlepše želje!

AKO IZUZMEMO OVU I ONU GODINU.....

pre 9 godina

(Proporcionalno finansiranje, 28. septembar 2014 13:52)

Slažem se, treba rezultati da proporcijalno prate ulaganja, a ne da se baca u bunar pod imenom CZ i CZ-FMP-DIVA-BEOGRAD......

oce stoka da nas...

pre 9 godina

@@izi Generalno gledano Zvezda zavrsila regularni dio Aba lige prva zbog cega ove godine igra el. Generalno gledano Partizan igrao top 16 sa 3 pobede od koje je jednu Zeljkic poklonio.Generalno gledano poklonita vam je pasteta liga poslje cirkusa i bjezanja u svlacionicu i kad su kumovi morali davati po 50 bacanja na svakoj utakmuci da bih se izbjegao skandal jer bucko nece imati cime da vam maze oci ako ne osvoji pasteta ligu. Generalno gledano svaka sezona bez el lige je katastrofalna i za mnogo vece klubove od Zvezde i Partizana. Generalno ja vam svake god. od srca zelim takvu uspjesnu sezonu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 28. septembar 2014 11:30)

Sve je tacno sto si rekao, samo nam jos reci i ovaj podatak, posto vidimo da baratas cinjenicama kao da ih citas direktno iz excel tabela. Kako je moguce da klub vaseg renomea, gigant takoreci, dozvoli sebi tu blamazu da uopste uzima ucesce u "pasteta" ligi? Ne mogu da vjerujem da gubite vrijeme na tu nebitnu glupost. Ili to mozda ipak nije samo "pasteta" liga, a? Kakvi ste vi nosioci svetosavlja i vaskolike srBske kosarke i sporta, nemate nijednu titulu prvaka Srbije? Kakvi ste, na kraju krajeva, ucesnici EL, bez ijedne nacionalne, a boga mi, ni regionalne titule? Kakve snove sanjate o TOP16, TOP8 i FF, a ni tu pasteta ligu ne mozete da osvojite? Ah, da, vi NECETE da je osvojite, sad kontam... Kao sto niste htjeli ni toletovu super ligu, bilo vam ispod casti...

Uslovni obraz - uslovni đon

pre 9 godina

Ha, ha! Pa što drpiste taj ,,pašteta" pehar kad vam je toliko nebitna titula prvaka Srbije. A što se naklonosti države i medija tiče ne bi me začudilo da su vam svi priznali tu titulu jer ste po specijalnim ,,uslovnim" (samo zbog i za vas stvorenim u svim sportovima) pravilima, jer ste recimo, prva ekipa čiji je kapiten dotakao pehar. Najsmehotresnije je što bi vi to slavili sa punim srcem. A posle izvesnog vremena kad se slegne prašina, i kad pomislite da se suština zaboravila, vi bi ste se hvalili tom titulom i prozivali prave šampione kako pojma nemaju i kako ste vi nabolji u univerzumu. Ma stil vam poznajem. Ne stidite se ničega. Ista vam je pamet kao onima za koje nas optužujete da smo tamo osnovani. I ta i takva prozivka samo pokazuje potpuno isti mentalni i karakterni sklop.

aca

pre 9 godina

Problem sa novcem je ocigledan. Nikada nismo imali tanji roster pred pocetak sezone. Da iole ima para ,tim bi izgledao pristojnije. Cetvorka nam je preko potrebna, vise nego plej. Sve ostalo ako bude para, a sumnjam da ce ih biti. Tacno je da nam nije svejedno sto sa polupopunjenim timom docekujemo nastupajucu sezonu, ali svaki Grobar zna da ce od ovih sto su tu neko zablistati, kao sto i svake godine bude. Dok je Dule tu, strah je mnogo manji.

Lafayette

pre 9 godina

Ja sam spreman na po vec tradiciji slabiji start sezone Partizana !Ovaj period smo retko kad igrali sjajno ,ali svi znaju da ce u Maju ova ekipa biti na gornjoj granicisvojih mogucnos ti !Ocekujem tesku sezonu za nosioce igre :1.stranac2.Milosavljevic3.Muric 4.Stranac 5.Gagic uz Bogdanovica ,Milutinova ,Milutinovica ..i mladih igraca kojima ce Dule naci uloge trebalo bi da do kraja sezone budemo tim koji se pita !!!

Sale

pre 9 godina

Grobari ne brinite, dokle god Radonja bude naš trener nemate razloga za brigu pa sve i sa pionirima da igrate! Ne znate vi njegov potencijal!

Gorstak79

pre 9 godina

Jedno pitanje, kako je registrovan Muric kada je zabrana BAT-a bila na snazi uveliko u trenucima njegovog potpisa?
(la haine, 28. septembar 2014 09:29)


iako sam zvezdas,pratim desavanje u partizanu,sto jr apsolutno i normalno....niko nije zabranio Murici da potpise za Partizan..Partizan ima zabranu registrovanja igraca za takmicenje,a ne na dovodjenje igraca....tako da partizan nije uradio nista sto nije smeo...on ima jos malo vrena da vrati dug ili da se dogovori sa Klobucarom..i moci ce da registruje igrace...a sto se tice potpisivanja ugovora sa Partizanom...on moze da dovede koga hoce i koliko hoce igraca...i da sa svima njima potpise apsolitno vazece ugovore...a izuzev Milutinovica,Partizan jos nije registrovao ni Grka ni Murica...mislim da sam ti lepo objasnio...poz