Ponedeljak, 22.09.2014.

09:03

Nova uloga Mesija u Barseloni

Osim neverovatne sposobnosti da postiže golove iz svih mogućih pozicija, Lionel Mesi ništa lošije ne radi druge stvari na fudbalskom terenu.

Izvor: ÐN

Nova uloga Mesija u Barseloni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

nik.

pre 9 godina

@cajnik Nisi razumeo moj komentar, ja sam pre svega navijac Barselone i Messi i Xavi su mi omiljeni igraci, a komentarom sam mislio samo to da Enrike mora da bude raznivrsniji sto se postavke tice, promena pozitivnih u odnosu na proslu godinu ima( Rakitic i Matje su sjajni za sad), ali nije dovoljno!Ovakva taktika "sve preko Lea Messija" igrana je dugo vremena i dobro je izucena. Moraju ostali svojim radom da Mesiju omoguce da daje golove a ne samo on da bude asistent.Pa vrhunski timovi s jakim odbranama poput Borusije ili Atletika znali bi da se postave.To da Messi asiatira nije nista novo, pogledajte golove od proslih godina i videcete kod 85% da je ili Leo strelac ili asistent(npr. kup prosle god. protiv Levantea 4 asistencije Tellu.), ili salje "key pas".Moja poenta je da se od njega previse ocekuje od ostalih premalo, a fudbal je timska igra. Leo jeste najbolji ali ne treba svi da cekaju da on salje pas,vraca se u svoju polovinu kad barsa vodi protiv Levantea.Ja sugerisem da malo vise treba tim da radi za Lea Mesija jer je tad on najbolji.Pa sama igra Barse iz 2008/9 je totalno razlicita nego sad. Imali su brzu razmenu lopte i tranziciju, vise su trcali, lepse su igrali.To je fudbal gde tim radi za tim i dolazi rezulta. Lako je sad svima da uzivamo u pobedi nad Levanteom, ali protiv Bilbaa,Villareala i pogotovo Apoela nije sve izgledalo tako bajno zar ne?

cajnik

pre 9 godina

(nik., 22. septembar 2014 13:57)

Stvarno? Nije zasluzio da igra prvu postavu? Pa ajde neka svi veliki fudbaleri ulaze sa klupe, mozda ce imati motiv da daju gol, kao da ga ovako vec nemaju dovoljno...

ivan

pre 9 godina

Ne secam se bas da mu se svidela ta uloga kada je tu bio Ibrahimovic. Njemu je bitno da nema jakih karaktera u timu i onda mu ne smeta ni kada drugi daju golove sve dok je on tata u svlacionici.

devlagm

pre 9 godina

Nema svrhe vise porediti Mesija i Ronalda. Mogu samo da kazem da sam srecan i da uzivam sto imam priliku da ih gledam... Neverovatni igraci!

Vladimir Pula

pre 9 godina

Ne volim Barcu, al moram priznat da mi se ove godine jako svidja kako izgleda. Poslje evidentne krize i zamora prošle godine cini se da su pronašli novi elan i da ce opet biti to. Mislim da su vrhunski kupili sa suarezom i rakiticem. Messi u novoj ulozi sjajan.
Ma koliko mi je real uzasan sta su napravili ovaj prijelazni rok, toliko mi je barca dobra.

Shone

pre 9 godina

Najveca mi je zelja je ta da Ronaldo i Messi zaigraju u istom timu jednog dana. nazalost nece mi se nikad ostvariti. e to bi bio fudbal :-D

maximus

pre 9 godina

Za messija se nema sta reci jednostavno lik sta pozeli da uradi sa loptom on to I uradi,stvarno je nestvaran u toj svojoj igri.
Druga stvar,vezana za buskeca,taj covjek je mozak,iako mi je ne bas simpatican,zaista on sto on radi na sredini terena je fantasticno,ali I neprimjetno od strane nas koji svi gledamo messija I ekipu dok lome protivnike.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

@ sasa, ne znam koji si ti mec gledao. Mozda od prosle sezone, jer Barselona sigurno nije vodila 4:0 u trenutku izvodjenja Nejmara iz igre, niti se zadrzao tri minuta na travi. U 34 minutu je pogodio Nejmar za 1:0, nakon toga je Mesi promasio jedanaesterac. Rakitic je u 44 minutu pogodio za 2:0, dok je oko 51-og minuta Nejmar napustio igru, dakle pri rezultatu 2:0 a ne 4:0. Sandro je dao treci gol, koji je upravo ta izmena, nakon njega Pedro, onda Mesi.
Dovoljno je videti samo Pedra u igri koji je za klasu slabiji od Nejmara. To dovoljno govori o Enrikeovim namerama. Ne znam ko je tebi dao 10 lajkova. Sigurno oni koji su gledali mec od prosle sezone, kao i ti. Ali, ne zna se koji. Niti su lajkovi naravno vazni....suludost.

sasa

pre 9 godina

(Nesalomivi-novosadjanin, 22. septembar 2014 12:25)

Da nejmar nije glumeo povredu 3 minuta ne bi ga ni zamenio ovaj. Nego je nejmar skoro bio povredjen i sto bi rizikovao makar i 1% kad vec vodi 4-0? Naravoucenije, manje glume manje glume.

nik.

pre 9 godina

Ovo nije dobro jer ovakvim pristupom igri previse toga zavisi od Lea, on bi trebalo da se fokusira na gol, a i u rotaciji treba Enrike da nekad npr. pocne mec bez Mesija i uvede ga s klupe.Tad i on ima motiv da iskoristi preoatalo vreme i gura ekipu svojom energijom.Ovako ako se bukvalno svaki aspekt igre vrti samo oko njega on svojim prisustvom i gusi ostale napadace jer mu je sve podredjeno i nervira sebe jer od njega svi sve ocekuju.

neutralni felsh

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave
(piksi, 22. septembar 2014 09:45)

da.

neko

pre 9 godina

(NN, 22. septembar 2014 10:14)

Slazem se, ali Eto'o u to vreme nije bio u najboljim odnosima sa trenerom ekipe, Gvardiolom, ne znam zasto ali eto zbog nekih njihovih neslaganja Laporta se dogovorio sa Interom.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Messi je sjajan igrac. On i Ronaldo su ovim trenucima najbolji. Ali, slozicete se da se cini velika nepravda Nejmaru u Barseloni. Prvo ga je Martino gusio sa svojom taktikom isticuci Mesija, takodje zato sto je brazilc bez obzira na profesionalizam. A sada to cini Luis Enrike sa veoma cudnim postupcima u koje spada i izmena Nejmara protiv Levantea. U proslom kolu je dao dva gola, u ovom jedan, nema razloga da ne igra duze, da ne bude starter. Da je igrao do kraja, sigurno bi dao makar jos jedan ili dva gola. Svestan sam toga ja, da je potrebno da se razvijaju spanski fudbaleri, ali ne preko ledja Nejmara, koji je sa razlogom negodovao. I ne preko ledja bilo kojeg drugog stranca. Zao mi je, zato sto i on ima svoje snove. Svi imaju svoje snove i potrebno im je dozvoliti da ih ostvare, da se sportski nadmecu, jer je to najispravniji nacin. Subjektivno biranje, ne.

pa dobro

pre 9 godina

@Kosta Je li? Pa onda je Real bas mali tim jer im Mesi ubacuje u mrezu bas mnogo golova. A i Arsenal, Milan, Mancester isto po tvom spadaju u kategoriju malih timova jer im je Mesi bas napunio mreze.

eto

pre 9 godina

@File Pa Arsenal nije Levante pa im Mesi da cetiri komada, Real nije Levante pa im Mesi da 3 i namesti jos jedan, Mancester nije Levante pa ih Mesi kad god ih sretne pocasti sa po dva gola. Nemojte te besmislice, njemu je sasvim svejedno ko je protivnik, on svoje gotovo uvek odradi..

aha

pre 9 godina

@vlada Jeste Vlado po tebi je njegov pokusaj igranja odbrane na svetskom bio patetican, ali po efektu je bio sjajan jer je na tom mecu oduzeo cak 6 lopti najvise od svih na terenu.. Ti si vlado laik tako i posmatras ovu igru..

EuroNix

pre 9 godina

Messi je prvi golgeter ekipe i prvi asistent. Jedino Xavi ima vise asistencija od njega ali i neuporedivo vise odigranih utakmica od Messija

matic

pre 9 godina

Mene cela ta situacija oko Mesija i Ronalda i njihovo poređenje podseća na Djurenta i Lebrona u košarci. Jedan ima tako nestvaran talenat i lakoću igranja, prosto može iz zabave da uradi šta poželi. Drugi je životinja po fizičkim predispozicijama, veliki radnik i ratnik, ali je ipak malo više morao da se potrudi da bi bio tu gde jeste.

Imperator

pre 9 godina

Mesija mozete mrzeti ili voleti, ali cinjenica je da niko u istoriji fudbala nije pravio ovoliku razliku na terenu kao on. Barselona sa i bez njega su 2 razlicita tima. Nekada je bilo ljudi koji su tvrdili da bez Cavija i Inijeste on ne bi bio to sto jeste, ali danas tu besmislicu vise niko ne pominje. Sto bi se bezveze blamirali.

EuroNix

pre 9 godina

@shazam... To je vec planirano. Pocetkom ove godine Messi je poceo da igra "desetku". Gde je to nastavio na SP u Brazilu. Pre dve godine je njegov otac rekao. "Messi ce vremenom igrati povucenije i pri kraju sezone igrace u veznom redu". Nemoguce je odrzati ovu eksplozivnost sa 30 i vise godina". Na pocetku svoje karijere M. Jordan je igrao sa puno ulaza pod kos i zakucavanja. Kasnije je to radio vise sa kosevima sa distance.

EuroNix

pre 9 godina

@NouNejmovic... Kupovali su Suareza i prodali Sancheza iz sportskih razloga, a ne biznisa. Zato sto je to bila Luchova odluka. Sanchez je imao tu jednu dobru sezonu u Barci, dok prethodne dve ocajne. Alexis previse komplikuje u napadu nije direktan kao Suarez. Previse kruzi oko lopte.

istina

pre 9 godina

Verovali ili ne Messi ima vise asistencija sam nego Xavi i Iniesta zajedno!!! Pa sad shvatite o kakvom vanzemaljcu se radi. nije čudo što ga Buffon pipka da vidi dali je on ljudsko biće :)

vlada

pre 9 godina

na jednom meču na SP je zadnjih 30 minuta jurišao na svojoj polovini igrajući odbranu, tj nešto što podseća na odbranu! Bilo je toliko patetično da sam pomislio u sebi "bolje nemoj da pokušavaš da osvojiš loptu, nego idi u protivnički 16erac i planduj dok tvoji ne uzmu loptu i ne krenu u napad".

Ali naravno niko od njega ne očekuje da igra i odbranu i napad! I da za ronalda je ovaj tata-mata!

dejo

pre 9 godina

Messi od kako je počeo da igra on to radi na vhunskom nivou dok je recimo Maradona odigrao tri dobre sezone od 19 koliko je bio aktivan.... Messi ju nema ravna!!!

dejo

pre 9 godina

Yaya je moguće bolji u napadu kap defenzivni srednji ali nipošto u obrani jer vidite Yayu u Cityu on dobija velike kritike sto ne pomaže od brani dok je Busquets mozak odbrane Barcelona a kralj tiki-take na centru i u napadu

Mrcina

pre 9 godina

@NouNejmovic
ne ulazim u to dal je bolji od Serhia Busketsa ali posto je Serhio Spanac, Jaja Ture nikada ne bi mogao da igra prvu postavu ispred Serhia.Jednostavno Buskets ima prednost domaceg igraca pa makar bio i losiji od Turea,kako kome(inace meni je bolji Ture ali i Buskets je odlican igrac). Evo sada je Barselona prodala Sanceza koji je prosle sezone samo u Primeri dao 19 golova (samo 9 manje od Mesija), a kupila je Suareza za 88miliona €. I ja se pitam zasto ali fudbal vise nije fudbal nego veliki biznis

NN

pre 9 godina

Jos veca greska od prodaje Turea je katastrofalna zamena Eto+50M za Ibrahimovica. To je mogao da smisli samo neki maloumnik iz marketinga, jer to veze sa fudblom nema. Eto je tad bio na vrhuncu i savrseno odgovarao Barsinom sistemu, bio je nezaustavljiv, a Ibrahimovic (iako fenomenalan igrac) nije mogao nikako da se uklopi. Ta zamena je potkopala ceo sistem i ucinila ekipu mnogo predvidijom, a samim tim i manje opasnom. I sta se desava - odmah prve sezone iza toga Eto izbacuje Barsu u 1/2 finalu LS i Inter osvaja! Da nije bilo te zamene, Gvardiolina Barsa bi sad imala jos dva pehara LS.

shazam

pre 9 godina

Kada jednog dana bude izgubio brzinu i snagu, verujem da ce igrati dosta povuceniju ulogu u Barseloni, da ne kazem Cavijevsku (Shavijevsku?XD). Jednostavno fantastican igrac, ogromna je prednost za trenera ekipe kada moze najboljeg igraca da igra u nekoliko uloga na terenu, a protivnik ponekad ne zna kako da se spremi.

Benny Hill

pre 9 godina

Neverovatno je koliko godina čovek može ostati u takvoj formi.Ovaj Mesi več 7 godina je ili najbolji u svetu ili u top 3 u svetu.Svaka čast

NouNejmovic

pre 9 godina

Najveca Barsina greska ikada je pustanje Jaja Turea u Siti. Covek je ubedljivo najbolji zadnji vezni na svetu zadnjih par godina. Sa njim i mozda jednim stoperom tipa Humels, Barsa bi bila neunistiva. Inace, Mesi je genijalac nema sta, iako sam tip koji vise voli onako explozivnije igrace kao Kristijano.

bang bang

pre 9 godina

I tu se onda gubi poenta madridista kako da Mesi nema Cavija i Inijestu, ne bi ni bio upola dobar. A lik bio direktno umešan u 3/4 golova do sada. Kako li ce,da bude kad zubati počne tek.

kum gradašin i njegova bejbi siterka

pre 9 godina

Mesipenal šutnu sinoć očajno penal.Nisu imali krštenog protivnika do sada, ona odbrana izgleda skockano za najviše drugo mesto u Španiji i 1/4 u LŠ.

piksi

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave

piksi

pre 9 godina

Dali postoji neki fudbaler da daje toliko golova i istovremeno daje toliko asistencija. Vrhunski golgeter i Playmaker u jedno? To samo može mađioničar Messi!!!!

bang bang

pre 9 godina

I tu se onda gubi poenta madridista kako da Mesi nema Cavija i Inijestu, ne bi ni bio upola dobar. A lik bio direktno umešan u 3/4 golova do sada. Kako li ce,da bude kad zubati počne tek.

piksi

pre 9 godina

Dali postoji neki fudbaler da daje toliko golova i istovremeno daje toliko asistencija. Vrhunski golgeter i Playmaker u jedno? To samo može mađioničar Messi!!!!

NouNejmovic

pre 9 godina

Najveca Barsina greska ikada je pustanje Jaja Turea u Siti. Covek je ubedljivo najbolji zadnji vezni na svetu zadnjih par godina. Sa njim i mozda jednim stoperom tipa Humels, Barsa bi bila neunistiva. Inace, Mesi je genijalac nema sta, iako sam tip koji vise voli onako explozivnije igrace kao Kristijano.

Benny Hill

pre 9 godina

Neverovatno je koliko godina čovek može ostati u takvoj formi.Ovaj Mesi več 7 godina je ili najbolji u svetu ili u top 3 u svetu.Svaka čast

shazam

pre 9 godina

Kada jednog dana bude izgubio brzinu i snagu, verujem da ce igrati dosta povuceniju ulogu u Barseloni, da ne kazem Cavijevsku (Shavijevsku?XD). Jednostavno fantastican igrac, ogromna je prednost za trenera ekipe kada moze najboljeg igraca da igra u nekoliko uloga na terenu, a protivnik ponekad ne zna kako da se spremi.

NN

pre 9 godina

Jos veca greska od prodaje Turea je katastrofalna zamena Eto+50M za Ibrahimovica. To je mogao da smisli samo neki maloumnik iz marketinga, jer to veze sa fudblom nema. Eto je tad bio na vrhuncu i savrseno odgovarao Barsinom sistemu, bio je nezaustavljiv, a Ibrahimovic (iako fenomenalan igrac) nije mogao nikako da se uklopi. Ta zamena je potkopala ceo sistem i ucinila ekipu mnogo predvidijom, a samim tim i manje opasnom. I sta se desava - odmah prve sezone iza toga Eto izbacuje Barsu u 1/2 finalu LS i Inter osvaja! Da nije bilo te zamene, Gvardiolina Barsa bi sad imala jos dva pehara LS.

dejo

pre 9 godina

Messi od kako je počeo da igra on to radi na vhunskom nivou dok je recimo Maradona odigrao tri dobre sezone od 19 koliko je bio aktivan.... Messi ju nema ravna!!!

Imperator

pre 9 godina

Mesija mozete mrzeti ili voleti, ali cinjenica je da niko u istoriji fudbala nije pravio ovoliku razliku na terenu kao on. Barselona sa i bez njega su 2 razlicita tima. Nekada je bilo ljudi koji su tvrdili da bez Cavija i Inijeste on ne bi bio to sto jeste, ali danas tu besmislicu vise niko ne pominje. Sto bi se bezveze blamirali.

istina

pre 9 godina

Verovali ili ne Messi ima vise asistencija sam nego Xavi i Iniesta zajedno!!! Pa sad shvatite o kakvom vanzemaljcu se radi. nije čudo što ga Buffon pipka da vidi dali je on ljudsko biće :)

Mrcina

pre 9 godina

@NouNejmovic
ne ulazim u to dal je bolji od Serhia Busketsa ali posto je Serhio Spanac, Jaja Ture nikada ne bi mogao da igra prvu postavu ispred Serhia.Jednostavno Buskets ima prednost domaceg igraca pa makar bio i losiji od Turea,kako kome(inace meni je bolji Ture ali i Buskets je odlican igrac). Evo sada je Barselona prodala Sanceza koji je prosle sezone samo u Primeri dao 19 golova (samo 9 manje od Mesija), a kupila je Suareza za 88miliona €. I ja se pitam zasto ali fudbal vise nije fudbal nego veliki biznis

vlada

pre 9 godina

na jednom meču na SP je zadnjih 30 minuta jurišao na svojoj polovini igrajući odbranu, tj nešto što podseća na odbranu! Bilo je toliko patetično da sam pomislio u sebi "bolje nemoj da pokušavaš da osvojiš loptu, nego idi u protivnički 16erac i planduj dok tvoji ne uzmu loptu i ne krenu u napad".

Ali naravno niko od njega ne očekuje da igra i odbranu i napad! I da za ronalda je ovaj tata-mata!

matic

pre 9 godina

Mene cela ta situacija oko Mesija i Ronalda i njihovo poređenje podseća na Djurenta i Lebrona u košarci. Jedan ima tako nestvaran talenat i lakoću igranja, prosto može iz zabave da uradi šta poželi. Drugi je životinja po fizičkim predispozicijama, veliki radnik i ratnik, ali je ipak malo više morao da se potrudi da bi bio tu gde jeste.

EuroNix

pre 9 godina

@NouNejmovic... Kupovali su Suareza i prodali Sancheza iz sportskih razloga, a ne biznisa. Zato sto je to bila Luchova odluka. Sanchez je imao tu jednu dobru sezonu u Barci, dok prethodne dve ocajne. Alexis previse komplikuje u napadu nije direktan kao Suarez. Previse kruzi oko lopte.

EuroNix

pre 9 godina

@shazam... To je vec planirano. Pocetkom ove godine Messi je poceo da igra "desetku". Gde je to nastavio na SP u Brazilu. Pre dve godine je njegov otac rekao. "Messi ce vremenom igrati povucenije i pri kraju sezone igrace u veznom redu". Nemoguce je odrzati ovu eksplozivnost sa 30 i vise godina". Na pocetku svoje karijere M. Jordan je igrao sa puno ulaza pod kos i zakucavanja. Kasnije je to radio vise sa kosevima sa distance.

EuroNix

pre 9 godina

Messi je prvi golgeter ekipe i prvi asistent. Jedino Xavi ima vise asistencija od njega ali i neuporedivo vise odigranih utakmica od Messija

eto

pre 9 godina

@File Pa Arsenal nije Levante pa im Mesi da cetiri komada, Real nije Levante pa im Mesi da 3 i namesti jos jedan, Mancester nije Levante pa ih Mesi kad god ih sretne pocasti sa po dva gola. Nemojte te besmislice, njemu je sasvim svejedno ko je protivnik, on svoje gotovo uvek odradi..

pa dobro

pre 9 godina

@Kosta Je li? Pa onda je Real bas mali tim jer im Mesi ubacuje u mrezu bas mnogo golova. A i Arsenal, Milan, Mancester isto po tvom spadaju u kategoriju malih timova jer im je Mesi bas napunio mreze.

dejo

pre 9 godina

Yaya je moguće bolji u napadu kap defenzivni srednji ali nipošto u obrani jer vidite Yayu u Cityu on dobija velike kritike sto ne pomaže od brani dok je Busquets mozak odbrane Barcelona a kralj tiki-take na centru i u napadu

maximus

pre 9 godina

Za messija se nema sta reci jednostavno lik sta pozeli da uradi sa loptom on to I uradi,stvarno je nestvaran u toj svojoj igri.
Druga stvar,vezana za buskeca,taj covjek je mozak,iako mi je ne bas simpatican,zaista on sto on radi na sredini terena je fantasticno,ali I neprimjetno od strane nas koji svi gledamo messija I ekipu dok lome protivnike.

aha

pre 9 godina

@vlada Jeste Vlado po tebi je njegov pokusaj igranja odbrane na svetskom bio patetican, ali po efektu je bio sjajan jer je na tom mecu oduzeo cak 6 lopti najvise od svih na terenu.. Ti si vlado laik tako i posmatras ovu igru..

piksi

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave

neko

pre 9 godina

(NN, 22. septembar 2014 10:14)

Slazem se, ali Eto'o u to vreme nije bio u najboljim odnosima sa trenerom ekipe, Gvardiolom, ne znam zasto ali eto zbog nekih njihovih neslaganja Laporta se dogovorio sa Interom.

neutralni felsh

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave
(piksi, 22. septembar 2014 09:45)

da.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

@ sasa, ne znam koji si ti mec gledao. Mozda od prosle sezone, jer Barselona sigurno nije vodila 4:0 u trenutku izvodjenja Nejmara iz igre, niti se zadrzao tri minuta na travi. U 34 minutu je pogodio Nejmar za 1:0, nakon toga je Mesi promasio jedanaesterac. Rakitic je u 44 minutu pogodio za 2:0, dok je oko 51-og minuta Nejmar napustio igru, dakle pri rezultatu 2:0 a ne 4:0. Sandro je dao treci gol, koji je upravo ta izmena, nakon njega Pedro, onda Mesi.
Dovoljno je videti samo Pedra u igri koji je za klasu slabiji od Nejmara. To dovoljno govori o Enrikeovim namerama. Ne znam ko je tebi dao 10 lajkova. Sigurno oni koji su gledali mec od prosle sezone, kao i ti. Ali, ne zna se koji. Niti su lajkovi naravno vazni....suludost.

devlagm

pre 9 godina

Nema svrhe vise porediti Mesija i Ronalda. Mogu samo da kazem da sam srecan i da uzivam sto imam priliku da ih gledam... Neverovatni igraci!

sasa

pre 9 godina

(Nesalomivi-novosadjanin, 22. septembar 2014 12:25)

Da nejmar nije glumeo povredu 3 minuta ne bi ga ni zamenio ovaj. Nego je nejmar skoro bio povredjen i sto bi rizikovao makar i 1% kad vec vodi 4-0? Naravoucenije, manje glume manje glume.

Vladimir Pula

pre 9 godina

Ne volim Barcu, al moram priznat da mi se ove godine jako svidja kako izgleda. Poslje evidentne krize i zamora prošle godine cini se da su pronašli novi elan i da ce opet biti to. Mislim da su vrhunski kupili sa suarezom i rakiticem. Messi u novoj ulozi sjajan.
Ma koliko mi je real uzasan sta su napravili ovaj prijelazni rok, toliko mi je barca dobra.

kum gradašin i njegova bejbi siterka

pre 9 godina

Mesipenal šutnu sinoć očajno penal.Nisu imali krštenog protivnika do sada, ona odbrana izgleda skockano za najviše drugo mesto u Španiji i 1/4 u LŠ.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Messi je sjajan igrac. On i Ronaldo su ovim trenucima najbolji. Ali, slozicete se da se cini velika nepravda Nejmaru u Barseloni. Prvo ga je Martino gusio sa svojom taktikom isticuci Mesija, takodje zato sto je brazilc bez obzira na profesionalizam. A sada to cini Luis Enrike sa veoma cudnim postupcima u koje spada i izmena Nejmara protiv Levantea. U proslom kolu je dao dva gola, u ovom jedan, nema razloga da ne igra duze, da ne bude starter. Da je igrao do kraja, sigurno bi dao makar jos jedan ili dva gola. Svestan sam toga ja, da je potrebno da se razvijaju spanski fudbaleri, ali ne preko ledja Nejmara, koji je sa razlogom negodovao. I ne preko ledja bilo kojeg drugog stranca. Zao mi je, zato sto i on ima svoje snove. Svi imaju svoje snove i potrebno im je dozvoliti da ih ostvare, da se sportski nadmecu, jer je to najispravniji nacin. Subjektivno biranje, ne.

Shone

pre 9 godina

Najveca mi je zelja je ta da Ronaldo i Messi zaigraju u istom timu jednog dana. nazalost nece mi se nikad ostvariti. e to bi bio fudbal :-D

cajnik

pre 9 godina

(nik., 22. septembar 2014 13:57)

Stvarno? Nije zasluzio da igra prvu postavu? Pa ajde neka svi veliki fudbaleri ulaze sa klupe, mozda ce imati motiv da daju gol, kao da ga ovako vec nemaju dovoljno...

ivan

pre 9 godina

Ne secam se bas da mu se svidela ta uloga kada je tu bio Ibrahimovic. Njemu je bitno da nema jakih karaktera u timu i onda mu ne smeta ni kada drugi daju golove sve dok je on tata u svlacionici.

nik.

pre 9 godina

@cajnik Nisi razumeo moj komentar, ja sam pre svega navijac Barselone i Messi i Xavi su mi omiljeni igraci, a komentarom sam mislio samo to da Enrike mora da bude raznivrsniji sto se postavke tice, promena pozitivnih u odnosu na proslu godinu ima( Rakitic i Matje su sjajni za sad), ali nije dovoljno!Ovakva taktika "sve preko Lea Messija" igrana je dugo vremena i dobro je izucena. Moraju ostali svojim radom da Mesiju omoguce da daje golove a ne samo on da bude asistent.Pa vrhunski timovi s jakim odbranama poput Borusije ili Atletika znali bi da se postave.To da Messi asiatira nije nista novo, pogledajte golove od proslih godina i videcete kod 85% da je ili Leo strelac ili asistent(npr. kup prosle god. protiv Levantea 4 asistencije Tellu.), ili salje "key pas".Moja poenta je da se od njega previse ocekuje od ostalih premalo, a fudbal je timska igra. Leo jeste najbolji ali ne treba svi da cekaju da on salje pas,vraca se u svoju polovinu kad barsa vodi protiv Levantea.Ja sugerisem da malo vise treba tim da radi za Lea Mesija jer je tad on najbolji.Pa sama igra Barse iz 2008/9 je totalno razlicita nego sad. Imali su brzu razmenu lopte i tranziciju, vise su trcali, lepse su igrali.To je fudbal gde tim radi za tim i dolazi rezulta. Lako je sad svima da uzivamo u pobedi nad Levanteom, ali protiv Bilbaa,Villareala i pogotovo Apoela nije sve izgledalo tako bajno zar ne?

nik.

pre 9 godina

Ovo nije dobro jer ovakvim pristupom igri previse toga zavisi od Lea, on bi trebalo da se fokusira na gol, a i u rotaciji treba Enrike da nekad npr. pocne mec bez Mesija i uvede ga s klupe.Tad i on ima motiv da iskoristi preoatalo vreme i gura ekipu svojom energijom.Ovako ako se bukvalno svaki aspekt igre vrti samo oko njega on svojim prisustvom i gusi ostale napadace jer mu je sve podredjeno i nervira sebe jer od njega svi sve ocekuju.

kum gradašin i njegova bejbi siterka

pre 9 godina

Mesipenal šutnu sinoć očajno penal.Nisu imali krštenog protivnika do sada, ona odbrana izgleda skockano za najviše drugo mesto u Španiji i 1/4 u LŠ.

piksi

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Messi je sjajan igrac. On i Ronaldo su ovim trenucima najbolji. Ali, slozicete se da se cini velika nepravda Nejmaru u Barseloni. Prvo ga je Martino gusio sa svojom taktikom isticuci Mesija, takodje zato sto je brazilc bez obzira na profesionalizam. A sada to cini Luis Enrike sa veoma cudnim postupcima u koje spada i izmena Nejmara protiv Levantea. U proslom kolu je dao dva gola, u ovom jedan, nema razloga da ne igra duze, da ne bude starter. Da je igrao do kraja, sigurno bi dao makar jos jedan ili dva gola. Svestan sam toga ja, da je potrebno da se razvijaju spanski fudbaleri, ali ne preko ledja Nejmara, koji je sa razlogom negodovao. I ne preko ledja bilo kojeg drugog stranca. Zao mi je, zato sto i on ima svoje snove. Svi imaju svoje snove i potrebno im je dozvoliti da ih ostvare, da se sportski nadmecu, jer je to najispravniji nacin. Subjektivno biranje, ne.

nik.

pre 9 godina

Ovo nije dobro jer ovakvim pristupom igri previse toga zavisi od Lea, on bi trebalo da se fokusira na gol, a i u rotaciji treba Enrike da nekad npr. pocne mec bez Mesija i uvede ga s klupe.Tad i on ima motiv da iskoristi preoatalo vreme i gura ekipu svojom energijom.Ovako ako se bukvalno svaki aspekt igre vrti samo oko njega on svojim prisustvom i gusi ostale napadace jer mu je sve podredjeno i nervira sebe jer od njega svi sve ocekuju.

piksi

pre 9 godina

Dali postoji neki fudbaler da daje toliko golova i istovremeno daje toliko asistencija. Vrhunski golgeter i Playmaker u jedno? To samo može mađioničar Messi!!!!

vlada

pre 9 godina

na jednom meču na SP je zadnjih 30 minuta jurišao na svojoj polovini igrajući odbranu, tj nešto što podseća na odbranu! Bilo je toliko patetično da sam pomislio u sebi "bolje nemoj da pokušavaš da osvojiš loptu, nego idi u protivnički 16erac i planduj dok tvoji ne uzmu loptu i ne krenu u napad".

Ali naravno niko od njega ne očekuje da igra i odbranu i napad! I da za ronalda je ovaj tata-mata!

ivan

pre 9 godina

Ne secam se bas da mu se svidela ta uloga kada je tu bio Ibrahimovic. Njemu je bitno da nema jakih karaktera u timu i onda mu ne smeta ni kada drugi daju golove sve dok je on tata u svlacionici.

NouNejmovic

pre 9 godina

Najveca Barsina greska ikada je pustanje Jaja Turea u Siti. Covek je ubedljivo najbolji zadnji vezni na svetu zadnjih par godina. Sa njim i mozda jednim stoperom tipa Humels, Barsa bi bila neunistiva. Inace, Mesi je genijalac nema sta, iako sam tip koji vise voli onako explozivnije igrace kao Kristijano.

bang bang

pre 9 godina

I tu se onda gubi poenta madridista kako da Mesi nema Cavija i Inijestu, ne bi ni bio upola dobar. A lik bio direktno umešan u 3/4 golova do sada. Kako li ce,da bude kad zubati počne tek.

sasa

pre 9 godina

(Nesalomivi-novosadjanin, 22. septembar 2014 12:25)

Da nejmar nije glumeo povredu 3 minuta ne bi ga ni zamenio ovaj. Nego je nejmar skoro bio povredjen i sto bi rizikovao makar i 1% kad vec vodi 4-0? Naravoucenije, manje glume manje glume.

dejo

pre 9 godina

Messi od kako je počeo da igra on to radi na vhunskom nivou dok je recimo Maradona odigrao tri dobre sezone od 19 koliko je bio aktivan.... Messi ju nema ravna!!!

neutralni felsh

pre 9 godina

Najbolji defenzivni vezni na svetu je Busquets i mozak centra terena a ne Yaya. .. Da Busquets igra u neku drugu ekipu dobijao bi velike pohvale sto to nije u Barcu jer imaju toliki broj zvezda da ga često i zaborave
(piksi, 22. septembar 2014 09:45)

da.

NN

pre 9 godina

Jos veca greska od prodaje Turea je katastrofalna zamena Eto+50M za Ibrahimovica. To je mogao da smisli samo neki maloumnik iz marketinga, jer to veze sa fudblom nema. Eto je tad bio na vrhuncu i savrseno odgovarao Barsinom sistemu, bio je nezaustavljiv, a Ibrahimovic (iako fenomenalan igrac) nije mogao nikako da se uklopi. Ta zamena je potkopala ceo sistem i ucinila ekipu mnogo predvidijom, a samim tim i manje opasnom. I sta se desava - odmah prve sezone iza toga Eto izbacuje Barsu u 1/2 finalu LS i Inter osvaja! Da nije bilo te zamene, Gvardiolina Barsa bi sad imala jos dva pehara LS.

dejo

pre 9 godina

Yaya je moguće bolji u napadu kap defenzivni srednji ali nipošto u obrani jer vidite Yayu u Cityu on dobija velike kritike sto ne pomaže od brani dok je Busquets mozak odbrane Barcelona a kralj tiki-take na centru i u napadu

Imperator

pre 9 godina

Mesija mozete mrzeti ili voleti, ali cinjenica je da niko u istoriji fudbala nije pravio ovoliku razliku na terenu kao on. Barselona sa i bez njega su 2 razlicita tima. Nekada je bilo ljudi koji su tvrdili da bez Cavija i Inijeste on ne bi bio to sto jeste, ali danas tu besmislicu vise niko ne pominje. Sto bi se bezveze blamirali.

Benny Hill

pre 9 godina

Neverovatno je koliko godina čovek može ostati u takvoj formi.Ovaj Mesi več 7 godina je ili najbolji u svetu ili u top 3 u svetu.Svaka čast

matic

pre 9 godina

Mene cela ta situacija oko Mesija i Ronalda i njihovo poređenje podseća na Djurenta i Lebrona u košarci. Jedan ima tako nestvaran talenat i lakoću igranja, prosto može iz zabave da uradi šta poželi. Drugi je životinja po fizičkim predispozicijama, veliki radnik i ratnik, ali je ipak malo više morao da se potrudi da bi bio tu gde jeste.

Mrcina

pre 9 godina

@NouNejmovic
ne ulazim u to dal je bolji od Serhia Busketsa ali posto je Serhio Spanac, Jaja Ture nikada ne bi mogao da igra prvu postavu ispred Serhia.Jednostavno Buskets ima prednost domaceg igraca pa makar bio i losiji od Turea,kako kome(inace meni je bolji Ture ali i Buskets je odlican igrac). Evo sada je Barselona prodala Sanceza koji je prosle sezone samo u Primeri dao 19 golova (samo 9 manje od Mesija), a kupila je Suareza za 88miliona €. I ja se pitam zasto ali fudbal vise nije fudbal nego veliki biznis

shazam

pre 9 godina

Kada jednog dana bude izgubio brzinu i snagu, verujem da ce igrati dosta povuceniju ulogu u Barseloni, da ne kazem Cavijevsku (Shavijevsku?XD). Jednostavno fantastican igrac, ogromna je prednost za trenera ekipe kada moze najboljeg igraca da igra u nekoliko uloga na terenu, a protivnik ponekad ne zna kako da se spremi.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

@ sasa, ne znam koji si ti mec gledao. Mozda od prosle sezone, jer Barselona sigurno nije vodila 4:0 u trenutku izvodjenja Nejmara iz igre, niti se zadrzao tri minuta na travi. U 34 minutu je pogodio Nejmar za 1:0, nakon toga je Mesi promasio jedanaesterac. Rakitic je u 44 minutu pogodio za 2:0, dok je oko 51-og minuta Nejmar napustio igru, dakle pri rezultatu 2:0 a ne 4:0. Sandro je dao treci gol, koji je upravo ta izmena, nakon njega Pedro, onda Mesi.
Dovoljno je videti samo Pedra u igri koji je za klasu slabiji od Nejmara. To dovoljno govori o Enrikeovim namerama. Ne znam ko je tebi dao 10 lajkova. Sigurno oni koji su gledali mec od prosle sezone, kao i ti. Ali, ne zna se koji. Niti su lajkovi naravno vazni....suludost.

eto

pre 9 godina

@File Pa Arsenal nije Levante pa im Mesi da cetiri komada, Real nije Levante pa im Mesi da 3 i namesti jos jedan, Mancester nije Levante pa ih Mesi kad god ih sretne pocasti sa po dva gola. Nemojte te besmislice, njemu je sasvim svejedno ko je protivnik, on svoje gotovo uvek odradi..

EuroNix

pre 9 godina

@NouNejmovic... Kupovali su Suareza i prodali Sancheza iz sportskih razloga, a ne biznisa. Zato sto je to bila Luchova odluka. Sanchez je imao tu jednu dobru sezonu u Barci, dok prethodne dve ocajne. Alexis previse komplikuje u napadu nije direktan kao Suarez. Previse kruzi oko lopte.

Shone

pre 9 godina

Najveca mi je zelja je ta da Ronaldo i Messi zaigraju u istom timu jednog dana. nazalost nece mi se nikad ostvariti. e to bi bio fudbal :-D

istina

pre 9 godina

Verovali ili ne Messi ima vise asistencija sam nego Xavi i Iniesta zajedno!!! Pa sad shvatite o kakvom vanzemaljcu se radi. nije čudo što ga Buffon pipka da vidi dali je on ljudsko biće :)

EuroNix

pre 9 godina

Messi je prvi golgeter ekipe i prvi asistent. Jedino Xavi ima vise asistencija od njega ali i neuporedivo vise odigranih utakmica od Messija

maximus

pre 9 godina

Za messija se nema sta reci jednostavno lik sta pozeli da uradi sa loptom on to I uradi,stvarno je nestvaran u toj svojoj igri.
Druga stvar,vezana za buskeca,taj covjek je mozak,iako mi je ne bas simpatican,zaista on sto on radi na sredini terena je fantasticno,ali I neprimjetno od strane nas koji svi gledamo messija I ekipu dok lome protivnike.

devlagm

pre 9 godina

Nema svrhe vise porediti Mesija i Ronalda. Mogu samo da kazem da sam srecan i da uzivam sto imam priliku da ih gledam... Neverovatni igraci!

EuroNix

pre 9 godina

@shazam... To je vec planirano. Pocetkom ove godine Messi je poceo da igra "desetku". Gde je to nastavio na SP u Brazilu. Pre dve godine je njegov otac rekao. "Messi ce vremenom igrati povucenije i pri kraju sezone igrace u veznom redu". Nemoguce je odrzati ovu eksplozivnost sa 30 i vise godina". Na pocetku svoje karijere M. Jordan je igrao sa puno ulaza pod kos i zakucavanja. Kasnije je to radio vise sa kosevima sa distance.

pa dobro

pre 9 godina

@Kosta Je li? Pa onda je Real bas mali tim jer im Mesi ubacuje u mrezu bas mnogo golova. A i Arsenal, Milan, Mancester isto po tvom spadaju u kategoriju malih timova jer im je Mesi bas napunio mreze.

aha

pre 9 godina

@vlada Jeste Vlado po tebi je njegov pokusaj igranja odbrane na svetskom bio patetican, ali po efektu je bio sjajan jer je na tom mecu oduzeo cak 6 lopti najvise od svih na terenu.. Ti si vlado laik tako i posmatras ovu igru..

Vladimir Pula

pre 9 godina

Ne volim Barcu, al moram priznat da mi se ove godine jako svidja kako izgleda. Poslje evidentne krize i zamora prošle godine cini se da su pronašli novi elan i da ce opet biti to. Mislim da su vrhunski kupili sa suarezom i rakiticem. Messi u novoj ulozi sjajan.
Ma koliko mi je real uzasan sta su napravili ovaj prijelazni rok, toliko mi je barca dobra.

neko

pre 9 godina

(NN, 22. septembar 2014 10:14)

Slazem se, ali Eto'o u to vreme nije bio u najboljim odnosima sa trenerom ekipe, Gvardiolom, ne znam zasto ali eto zbog nekih njihovih neslaganja Laporta se dogovorio sa Interom.

nik.

pre 9 godina

@cajnik Nisi razumeo moj komentar, ja sam pre svega navijac Barselone i Messi i Xavi su mi omiljeni igraci, a komentarom sam mislio samo to da Enrike mora da bude raznivrsniji sto se postavke tice, promena pozitivnih u odnosu na proslu godinu ima( Rakitic i Matje su sjajni za sad), ali nije dovoljno!Ovakva taktika "sve preko Lea Messija" igrana je dugo vremena i dobro je izucena. Moraju ostali svojim radom da Mesiju omoguce da daje golove a ne samo on da bude asistent.Pa vrhunski timovi s jakim odbranama poput Borusije ili Atletika znali bi da se postave.To da Messi asiatira nije nista novo, pogledajte golove od proslih godina i videcete kod 85% da je ili Leo strelac ili asistent(npr. kup prosle god. protiv Levantea 4 asistencije Tellu.), ili salje "key pas".Moja poenta je da se od njega previse ocekuje od ostalih premalo, a fudbal je timska igra. Leo jeste najbolji ali ne treba svi da cekaju da on salje pas,vraca se u svoju polovinu kad barsa vodi protiv Levantea.Ja sugerisem da malo vise treba tim da radi za Lea Mesija jer je tad on najbolji.Pa sama igra Barse iz 2008/9 je totalno razlicita nego sad. Imali su brzu razmenu lopte i tranziciju, vise su trcali, lepse su igrali.To je fudbal gde tim radi za tim i dolazi rezulta. Lako je sad svima da uzivamo u pobedi nad Levanteom, ali protiv Bilbaa,Villareala i pogotovo Apoela nije sve izgledalo tako bajno zar ne?

cajnik

pre 9 godina

(nik., 22. septembar 2014 13:57)

Stvarno? Nije zasluzio da igra prvu postavu? Pa ajde neka svi veliki fudbaleri ulaze sa klupe, mozda ce imati motiv da daju gol, kao da ga ovako vec nemaju dovoljno...