Petak, 19.09.2014.

09:58

Raduljica potvrdio: Idem u Šandong

Centar reprezentacije Srbije Miroslav Raduljica potpisao je jednogodišnji ugovor sa kineskim Šandongom.

Izvor: SO

Raduljica potvrdio: Idem u Šandong IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Jao ne ceo

pre 9 godina

Pre 10 godina sam trenirao tim u Kini u CBA.trening tamo nemoze da se poredi sa nasim ili u USA.Prvo ptristup je jako los, odbrane se neigraju a igraci vole da pale pale iz nepripremljenih pozicija.
Moguce je da ce se to odbiti na njegovoj formi, videcemo.Ono sto sam siguran i neko je vec spomenuo tamo se ide pri kraju karijere.steta sto se opredelio za to, kao da se boji da ce biti smak sveta.na kraju on je jos uvek nedokazani igrac, bez obzira sto ima srebrnu medalju a ja tvrdim da smo mogli dobiti tako bahate kao nikad amerikance, kozna kada ce se ponovo takva prilikaruziti.
Starije generacijenasih kosarkasa su bas bili poznati po tome da su sposobni bili to "size momentum" i tu je razlika medju njima.U prilog tome su Katovice i finale 2009, zatim polufinale u Turskoj i sada finale sa usa.

narsil

pre 9 godina

Na koji način je bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA? Ta kineska liga je šta? Razumem čoveka, uzima lovu. Al' kad Greg Popovič želi da te dovede ti trčiš tamo. Spursi imaju sjajan tim, brane titulu šampiona. Tim Dankan te podučava, a tebi zviždi ona stvar. Dobijaš priliku protiv ekipa koje tankuju ili protiv onih kojih vodiš 20+ razlike. Pokažeš se pa gledaš dalje.

KK

pre 9 godina

Raduljica igra košarku zbog para i u suštini je lenj čovek iako je ima dosta potencijala koji je mogao i ranije da iskoristi. Tako da ovo je dobra odluka za njega, jer će da zaradi, a verovatno ako mu budu dozvolili retko će se i pojavljivati na treninzima kao što je radio dok je bio u FMP-u. Znao on dobro šta je Evrolika a tek NBA, ali čovek i zna sebe... Za mene je ovo na ličnom planu veoma razuman potez, ali to je čovek uradio jer je u suštini na žalost lenj i nije baš veliki obožavatelj košarke. Možete da osuđujete, ali to je istina.

Hellion

pre 9 godina

Za maksimalnih 40 mečeva dobiće 2 mil $, tj. 50 hiljada za 33-35 minuta košarke po meču prosečnp, fantastično! Takođe neće propasti za tih 40 mečeva jer za rivale ima jake Američe centre koje svaki tim u ligi ima, ne igra se tu protiv "malih Kineza" a i Kinezi ulažu nenormalno, imaju sjajne mlade igrače tako da nije naivna liga nikako. A i taj famozni drugi deo sezone gde može igrati u EL kandidatu za titulu ili u NBA kandidatu za prsten je uvek sjajna opcija jer možda da bira gde će da uzme još milion $ a možda i titulu, tako da je čovek napravio potez karijere gde uz 5$ godišnje ima šansu da uzme neoliko trofeja i izgradi se kao igrač

max

pre 9 godina

Bas sam sad kratko bacio pogled na tu kinesku ligu, najozbiljniji oponenti ce mu biti upravo onaj Iranac Hadidi i Ukrajinac Kravcov, ostali su manje poznati Kinezi i Ameri.. A u klubu igrace zajedno sa Jeterom, plejmejkerom ukrajinske selekcije, na klupi jedan od pomocnih trenera: Aleksandar Kesar.

Pa mozda se moze nadati da ce ovaj Djiter znati da ga razigrava pod kosem, pa da necemo mnogo izgubiti od njegove forme pred naredno reprez. takmicenje.

anbeast

pre 9 godina

Bre, pojma nemam dal je pogodio ili pogresio jer pojma nemam koje su opcije bile u igri. Jedna povreda ti moze staviti tacku na karijeru, 2 miliona je mnogo para za nekoliko meseci kosarke. Nema Raduljica 20 - 22 godine pa da razmislja u stilu, igracu ovu sezonu za kesicu kikirikija, ali cu zato posle da mlatim pare.Igracki, manje-vise, Raduljica je to sto jeste. Uvek ima prostora za napredak, ali da ce odjednom postati Olajdzuvon - NECE(ma gde igrao). Nakon Kine, siguran sam da ce bez problema pronaci neki ruski, spanski, nemacki (ili ciji vec) klub...

cudo jedno

pre 9 godina

Preglup potez. Ajde sto juri novac, ali mogao je da lansira sebe u sam vrh evropske kosarke.. Ovako ce napuniti dzepove i igracki se unazaditi..

laRS0n

pre 9 godina

Retko glup potez. Pa bar ste svi videli koliko je napredovao za jednu sezonu u NBA, a zamislite tek posle sezone (ako je istina ) u Sparsima!? Kao što neko već reče "izgubili smo odličnog centra". U Kini može samo da stagnira, ne vidim način da se napreduje pored Kineza, šteta u najboljim godinama. A ovde 90% komentara podržava ovu groznu odluku. Pa jesmo spali na to samo da se uzmu pare, koje i nisu baš i neke, s obzirom na to da je i u Evropi mogao da uzme toliko

Penal za Liverpool

pre 9 godina

@(V, 19. septembar 2014 11:56)
To što si napisao je možda tačno,ali imam osjećaj da si pogriješio tekst koji ćeš komentarisati.Ne znam kakve veze Raduljica ima sa tim:-)

legend

pre 9 godina

Braco i sestre, Raduljica je odabrao pravu stvar. On je svestan da nema kvalitet za NBA, dok bi u Realu bio drugi centar, mnogo manje para bi u Spaniji uzeo, nego u Kini.. Tako da mi iskreni igraci ga podrzavamo.

Patrick Ewing

pre 9 godina

@Divos

Raduljica nije amnestiran, nego je vejvovan, njegova plata ulazi u saleri cap do kraja ugovora. na amnestiranje imaju pravo samo igrači koji su potpisali ugovor za klup pre novog CBA odogovara nakol lock outa. pošto je raduljica nov igrač u klipersima, ne mogu ga amnestirati, takođe to pravo imaju samo još par timova u ligi i jako malo igrača koje mogu amnestirati

Novosadjanin.

pre 9 godina

2 miliona od Kineza + 1.5 milion od Klipersa... Dakle covek ce zaraditi 2.7 miliona evra do kraja sledece sezone. Ako se vrati u Evropu posle Kine moze da zaradi taman da plati porez za onih 1.5 miliona. A gledajuci dugorocno covek se obezbedio za ceo zivot u slucaju neke povrede. Druga stvar je ta sto ce def nazadovati jer nije isto trenirati u SAS i Kini. Ali opet niko nije hteo da mu ponudi 6 miliona dolara sto je ekvivalent njegovoj zaradi u narednoj sezoni. Realno bio bi lud da ovo ne uzme, samo da bude pametan i da prodje bez povrede.
Mada ko garantuje da nece i naredne sezone opet potpisati za kineze. Nasa reprezentacija sa druge strane dobija igraca gladnog igre na sledcem EP.

petar

pre 9 godina

Ako ne bude igrao u NBA-u ove sezone, Clippersi moraju da mu plate $1.5 miliona, tako da ce dobiti po milion ipo i od klipersa i od kineza. Uzimaj lovu majstore dok mozes!

MONTA ELLIS

pre 9 godina

Da, NBA klubovi i evroligaški klubovi inače imaju običaj da kupe igrače iz kineske polu-amaterske lige, to su im uvek najveća pojačanja.. Raduljica da bude srećan ako ga posle budu zvali iz Irana ili Gruzije....

Penal za Liverpool

pre 9 godina

Poslije onakvog SP mogao je to bolje odraditi.Pitanje je samo kakve su mu ambicije,ovo se zove "kruha bez motike".Čini mi se da mu više odgovara uzeti ogromne pare za polurekreativni angažman.Baš me zanima kako će mu se dalje odvijati karijera,ali kao što rekoh pitanje je kakve su mu ambicije...U svakom slučaju treba se staviti u njegovu kožu,pa suditi...

Zoran

pre 9 godina

Budimo realni- Madjari i Hrvati mogu osvajati medalje na OI( Madj. 475, Hrv 23). Ali nikada nece uraditi nesto veliko kao finale na SP u Basketbolu, fudbalu ili imati Novaka.

MANOLO

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?
(zoran, 19. septembar 2014 11:32)

Kako se zoran na fini nacin sprda i ismeva Raduljici red laznih pohvala pa red pljuvanja.

Jovan

pre 9 godina

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (ja, 19. septembar 2014 11:50)

Ne, ne bato moj, Teo npr ima trogodisnji na 9 miliona, Krle ima dvogodisnji na 5 miliona, tako da sam pisao zarade igraca za jednu godinu...

PASULJ

pre 9 godina

Kao prvo sezona traje do februara ali se plej of igra do aprila.Radljicin klub će sigurno igrati do aprila.To vam je kao kad bi rekli da se Parkeru sezona završava u aprilu ne vodeći računa da SA sigurno igra plej of u NBA.Svima onima koji misle da će NBA klubovi tada da jure Raduljicu gorko razočarenje.NBA klubovi će tada da imaju kompletirane rostere a Raduljica nije neki ekstra igrač za NBA pojmove a dolaziće iz Kine.Neće on vidjeti NBA ove sezone.U redu odlučio se za pare odmah.Neka,to je njegovo pravo.Ipak sa igračke strane šteta.Mogao je da igra u SA ili u Realu za manje pare trenutno ali puno veće narednih sezone.Ovako teško da će iz Kine napraviti dobar ugovor u NBA ili Evropi.Mislim da on nikad nije povlačio prave poteze u sviojoj karijeri a ljudi koji ga poznaju kažu da i nije baš previše inteligentan.Bilo kako bilo ja mu želim puno sreće a Đorđeviću puno uspjeha u popunjavanju centarske linije.Možda bi trebalo ponovo popričati sa Krstićem jer Raduljica obzirom gdje će igrati i kakve su mu radne navike i neće previše koristiti reprezentaciji na EP 2015

Prorok

pre 9 godina

Bravo Raduljice! Odlican potez;za sve one koji slabije racunaju nek znaju da ako milion dolara razdeli menadzerima,poreskim sluzbama i koje kome,ostaje mu milionce od koga moze da zivi opusteno sa po deset hiljada dolara mesecno narednih deset godina! Cak da ne igra kosarku ako mu dosadi.
Sa parama posteno zaradjenim do sada sigurno se nije igrao i pravio avioncice vec se obezbedio odlicno,hvala Bogu,tako da uzivancija u Kini sledi.Pojacana kineska hrana i kosooke lepotice!Kad porastem voleo bih da budem Raduljica:-)

samo da primetim

pre 9 godina

Za "stručnjake" sa tezom bolje da sedi na klupi u NBA nego da igra 40 minuta po utakmici u Kini, da li vi uopšte znate odakle je Raduljica došao u NBA? Iz ukrajinskog Azovmaša, koji je te sezone izgubio sve utakmice u evroligi. Verovatno su mu i tada "stručnjaci" govorili šta ideš tamo. A sigurno u Kini neće igrati protiv Kineza od metar i žilet već protiv starijih, ali zato veoma iskusnih igrača iz NBA i Evrope, i uz to će da pokupi 2 miliona. Zna čovek šta radi.

mihajlo

pre 9 godina

Tako je Raduljice ako u februaro ne bude bilo nista u NBA ili Evroligi jel kao iz kineske lige direktno ne uzimaju igrace ti lepo u Partizan pa onda do godine dslje ;). Pare ces uzeti, znaci bisec obezbedjen plus mozes dodatno da napredujes skroz igru i onda dalje.

lazaking

pre 9 godina

odlican potez,nije to slaba sredina kao sto mislite,neki dobri igraci igraju tamo...plus sto ce se sigurno vratiti u evropu ili nba,to sto mislite da ce posle ovoga u iran i gruziju ,gresite ,dosta klubova iz evrope se posle n.g pojacavaju iz kine...

Nemo

pre 9 godina

Paaaaa....
Sjajan potez da se napuni džep, i ne može ga niko kriviti za ovakvu odluku.
Lično, mislim da bi se saradnja sa San Antoniom isplatilo na duže staze, i to višestruko.
SA je poznat po odličnim trenerima i radom sa igračima. Mnogi igrači su kod Popa izvukli svoj maksim. Mislim da bi Raduljica tu mogao puno da napreduje a da mu sledeći veliki ugovor bude mnogo bogatiji.
Takođe, sistem u SA je takav da nijedan igrač ne gra više od 30min, što praktično mu pruža veliku šansu za minute. Još bih dodao da je nekim igračima ovo poslednja sezona, pa ako se nametne treneru, čeka ga lepa budućnost.

U svakom slučaju, sve najbolje!

Petar

pre 9 godina

@Željko Još niko nije postao ozbiljan igrač sa 27 godina, a da ni pre toga već nije bio ozbiljan. Za ozbiljnu ulogu u NBA ligi je ipak tanak, međutim sa ovom formom mogao bi da igra Evroligu u bilo kom klubu, ali sigurno ne za pare koje je dobio u Kini. Sve u svemu ovo je prilično logičan potez. Raduljica očigledno nije glup momak, i njemu je jasno da je ovo dobra prilika za ozbiljan novac. Da bi mu neko u Evropi ponudio ove pare, on prvo mora da odigra celu sezonu na nivou sa svetskog prvenstva. A to da bi napredovao radom sa vrhunskim trenerima vrlo je upitno u njegovim godinama, pošto nije pokazao značajan napredak ni u Efesu, ni u Albi, ni u Partizanu. A radio je sa ozbiljnim evroligaškim trenerima.

BB

pre 9 godina

Covek bre otiso da se obezbedi pre svega za pare a i plus imace odlicnu minutazu koju u nba ne bi dobio, za sportiste je veoma bitno da igraju utakmice a ne da sede na klupi.Tako da ce da se vrati kada bude polusezona u nba i tada ce sigurno moci da igra barem po 15 min. Pametna odluka

Goran

pre 9 godina

Ako je izbor bio između sedenja na klupi u NBA i igranja u Kini, onda je dobro odabrao, plus će uzeti dosta para.

Ako je mogao uzeti malo manje za igranje u Evropi, onda je pogrešio.

No ne mora da znači da će kao igrač stanganirati u tih 5-6 meseci. Koliko sam video u dresu reprezentacije, on je popravio tehniku (na tome je dosta radio na trenizima), a malo je izgubio osećaj za šut iz igre (jer nije mnogo igrao). Bukvalno mu fali da šutira 20-30 x po meču i vrati osećaj. To će dobiti u Kini.

I nemojte se zavaravati da će ga tamo čuvati neko drvo od 210 cm i da će samo ubacivati loptu u koš. U toj ligi očigledno ima dosta para, a pare donose i igrače. Nije on jedni dobar igrač tamo.

Biće samo zanimljivo videti šta posle. Očekivano je da se vrati u Evropu, ali slutim da će oduševiti Kineze pa da će mu punuditi jedno 10 miliona za 3 sezone. E to će biti teško odbiti...

U svakom slučaju, na narednom EP, koje nam je jako bitno zbog OI, on neće biti nimalo slabiji igrač nego sada. Zapravo mislim da će biti bolji. A to bi najviše trebalo da nas zanima. Šta nas briga da li on igra u NBA ili Kini, najvažnije je kako igra u dresu Srbije.

V

pre 9 godina

Taj mit o Spursima i Jevrejima je glupost neverovatnih razmera. Klub istorijiski nema veze sa jevrejskom zajedicom u Londonu - osnovali su ga u crkvi.

To sto u kraju zive i Jevreji pa navijaju nije nista novo - ista prica je sa Arsenalom u Londonu, Krakovijom u Krakovu, Austrijom u Becu, Lids Junatedom u Lidsu ili Ajaksom u Amsterdamu.

To su vlasnici kluba Jevreji, isto nije nesto specijalno za Spurse, u ovom momentu ista je prica i sa Man Junajtedom ili Celzijem, a u proslosti i sa Arsenalom, Lidsom, Portsmautom.

A to sto se navijaci ponekad sami zovu "Jids" je klasican pokusaj neutralizacije uvrede. Tako da te price o "pa sami su rekli" su uzasno glupe. Pogotovo kada je drugi deo parole takav kakav je.

željko

pre 9 godina

Ako je tačno sve ovo što piše, onda je ovo jako loš potez. Pa ja bih peške išao u NBA ligu da me bilo koji klub tamo zove, a naročito San Antonio. U Kinu odlaze samo igrači na zalasku karijere, tamo se ne igra ozbiljna košarka. Što je najgore, Raduljica će tamo da se davi u svinjetini u slatko-kiselom sosu i sečuanskoj patki (jer će i sa 30 kg viška biti dominantan), a kad se ta uzbudljiva epizoda završi, s obzirom na svoju fizičku spremu, neće moći da igra ni za Crnokosu. Šalu na stranu, ali rad sa igračima u Kini je amaterski i praktično je nemoguće da igrač posle igranja u njihovoj ligi fizički zadovolji standarde potrebne za igru u NBA ili evroligi. Dakle, uzeće ta 2 miliona, a posle toga će igrati za kikiriki po Miljakovcu i Ceraku. On je nakon sezone u Milvokiju i nakon dobrih nastupa na SP u prilici da potpiše solidan NBA ugovor, čime bi imao priliku da radi sa najboljim stručnjacima i postane jako kvalitetan centar. Onda bi izdašnih ponuda uvek imao.
Uostalom, većina komentatora na ovoj vesti se pali na ta 2 miliona, a to objašnjava ne samo mentalitet i razmišljanje naroda u Srbiji, već i daje odgovor na pitanje zašto nam je i država i košarka u banani. Dakle, možeš da biraš da li da ideš u NBA, igraš najbolju ligu na svetu i postaneš ozbiljan košarkaš (zato se valjda ljudi i bave ovim sportom)(na kraju i dobro zaradiš) ili da, po principu "lezi lebu da te jedem" uzmeš 2 miliona i pozdraviš se sa svojom budućom karijerom. Ovo me neodoljivo podseća na Sašu Ćurčića...

Jovan

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Srbija je, pored Krstića, izgubila još jednog centra za naredno evropsko. Zar neko misli da je Kina pravo podneblje za održavanje takmičarske forme?

chubby checker

pre 9 godina

sigurno sam ja lud (ili preveliki obožavatelj San Antonia i Popoviča) ali da me zove San Antonio ja ne bih dalje razmišljao.. pa makar i da mi ništa ne plate

Dufa

pre 9 godina

Jovane u Evropi svi rosteri zatvoreni odavno, tj ti što plaćaju 2, 3 miliona, rosteri poput CZV ili KKP nisu, ali gde su tu pare?


On sledeće sezone ako hhoće za te pare dolazi da pika EL lagano. Sad jednostavno nema gde.

zoran

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?

Ddd

pre 9 godina

2 miliona od kineza, 1.5 milion od klipersa i plus ce u februaru moci da nadje angazman negde u evropi ili nba ... finasijski jako dobro, igracki lose.

bird

pre 9 godina

Video je on i bio ucesnik NBA , tako da verovatno zna sta je bolje za njega... Nego, zna li ko ima li nasih igraca i trenera tamo? Ako Srbija nesto kvalitetno od sportista i trenera mozemo da 'izvezemo' , to su sigurno KOSARKASI !

ja

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.
(Jovan, 19. septembar 2014 11:31)

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...

Nindza

pre 9 godina

Bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA. NBA je unistio srpsku kosarku, jer je komplet generacija otisla tamo da greje klupu. To ima smisla samo ako si kalibar Divca, Stojakovica, Gasola. Bodiroga je to znao, pa je ostao u Evropi, i onda je Amerima sitnu decu pravio 2002. Plus se Raduljica obezbedjuje za ceo zivot sa novcem.

BL

pre 9 godina

Raduljica je juce u Banjaluci uradio novu tetovazu. http://www.glassrpske.com/sport/republika_srpska/Raduljica-u-Banjaluci-na-tetoviranju-i-koljenicama/163296.html

CC

pre 9 godina

U americi na platu od milion dolara drzava uzme 45%! U svakom slucaju treba je da zaigra za nekog evroligasa ili da ostane u nba, mislim da ce nazadovati ovom odlukom, al kapiram, lova je ogromna, karijera je kratka...

nikola1992

pre 9 godina

@drobnjak iz auta
Koliko sam ja shvatio klipersi njemu placaju 1.5 miliona samo ako bi ove godine pauzirao. Ako ipak nadje neki klub, ali mu ugovor bude manji od 1.5 miliona, onda mu klipersi doplacuju do te sume, a ako mu ugovor bude 1.5 miliona ili vise, onda mu klipersi ne daju nista.

+

pre 9 godina

Пусти паре, у Сан Антонио што пре иди. Тај тим има рецепт за физички доминантније противнике. Од њих треба да учимо.

severni korejac

pre 9 godina

sezona u Kini se zavrsava 1.aprila, regularni deo traje do februara, tako da moze da ode iz Kine samo ako Shandong ne bude igrao plej-of, sto je tesko izvodljivo.

Dufa

pre 9 godina

Sad si uzo pare Radule, Radule, Raduleeeee!!!



Svaki dinar/evro/dolar krvavo zasluženo!!!



Bravo mačko, Vidi tamo ima li mesta za Raleta da se i on obezbedi, ako je neko zaslužio to je on.

Dag Kristi

pre 9 godina

Po meni nelogican potez.Trazi te San Antonio,ucis od Dankana i legendi,a i siguran sam da mu ne bi ponudili manje od milion i po,a on odabere Kinu da stagnira.Dobicu gomilu minusa,znam,ali ovo je moje misljenje.

k

pre 9 godina

Odigrao je odlicno SP, tako da je ovo dobar potez. Odradi do februara u Kini, dobije velike pare i onda moze da ide u dosta dobar klub jer ce ga zeleti sigurno bar 2-3 odlicna kluba..

alejandro

pre 9 godina

Raduljica je dobar igrac, ali je ovim dokazao da mu IQ nije bas visok. Koji los potez. Taman se popravi kao igrac, a sada mu sledi stagnacija. Dzaba sve pare, kada fali ono nesto!

d

pre 9 godina

pa pfffff... ako ga je stvarno trazio SAS, a on otisao u neki guzguz zbog para, onda stvarno... posle ugovora sa SAS sledeci bi mu sigurno bio jos veci (i tako do kraja karijere), a posle ugovora sa kinezima, tesko da ce vise ikada moci da se vrati u nba ili neki od najjacih eu klubova, klubovi ce da popunjavaju rostere, nece miroslava da cekaju do marta.
ali, o.k. on sigurno zna sta je najbolja opcija. u svakom slucaju sa zaradjenih 3-4 miliona, on moze i da zavrsi karijeru u junu 2015. i da igra basket ispred zgrade, ako ga to cini srecnim (ili da peca sa milicicem).
hvala za sp i sve najbolje u nastavku karijere!

lerma

pre 9 godina

@severni korejac
da, duze mesec dana nego sto novine prenose ali bi propustio skoro celu sezonu na zapadu. pred kraj sezone da dovedes igraca u vec uigran tim, malo je riskantno za svakoga. al kapiram da ce lako naci tim posle kine. ako nista drugo obogatiti ce se kulturoloski i finansijski.

Divos

pre 9 godina

Радуљица је пре почетка сезоне у Клиперсима "амнестиран" (израз који се користи када клуб на своју штету играча ослобађа обавеза, а играч добија паре које му следују по уговору, нисам сигуран колико је, вероватно око 1,5 мил.$, интерес клуба је да поменути уговор не улази у тзв селери-кап и имају већи финансијски простор да потраже појачање које им је потребније), у случају ако би Брадуљица одморио годину од кошарке, и провео време пецајући (рецимо као Дарка), Клиперси би пун износ кеширали на његов конто.
Наравно да ће Радуљов менаџер тражити бољу понуду, ова то дифинитивно јесте, сигурно то за каријеру српског центра није најбоља опција, али опет за 4 месеца 2 мил.$ у не толико захтевној лиги је понуда којој је тешко одолити (а и опште је позната чињеница да Срби на паре једноставно нису гадљиви), посебно јер ће већ у фебруару, извесно наћи нови клуб, можда у НБА, мада би по мени била најбоља опција неки који ће играти ЕЛ.
Како год, Радуљ има 26 година, и већ ваља гледати да уновчи своју посвећеност кошарци, наравно да ће финансијска понуда увек бити примарна, али се надам да ће и од фебруару играти у јаком клубу и јакој лиги, требаће нам на ЕП Радуљица са формом коју је показао на СП.

severni korejac

pre 9 godina

sezona u Kini se zavrsava 1.aprila, regularni deo traje do februara, tako da moze da ode iz Kine samo ako Shandong ne bude igrao plej-of, sto je tesko izvodljivo.

+

pre 9 godina

Пусти паре, у Сан Антонио што пре иди. Тај тим има рецепт за физички доминантније противнике. Од њих треба да учимо.

k

pre 9 godina

Odigrao je odlicno SP, tako da je ovo dobar potez. Odradi do februara u Kini, dobije velike pare i onda moze da ide u dosta dobar klub jer ce ga zeleti sigurno bar 2-3 odlicna kluba..

Divos

pre 9 godina

Радуљица је пре почетка сезоне у Клиперсима "амнестиран" (израз који се користи када клуб на своју штету играча ослобађа обавеза, а играч добија паре које му следују по уговору, нисам сигуран колико је, вероватно око 1,5 мил.$, интерес клуба је да поменути уговор не улази у тзв селери-кап и имају већи финансијски простор да потраже појачање које им је потребније), у случају ако би Брадуљица одморио годину од кошарке, и провео време пецајући (рецимо као Дарка), Клиперси би пун износ кеширали на његов конто.
Наравно да ће Радуљов менаџер тражити бољу понуду, ова то дифинитивно јесте, сигурно то за каријеру српског центра није најбоља опција, али опет за 4 месеца 2 мил.$ у не толико захтевној лиги је понуда којој је тешко одолити (а и опште је позната чињеница да Срби на паре једноставно нису гадљиви), посебно јер ће већ у фебруару, извесно наћи нови клуб, можда у НБА, мада би по мени била најбоља опција неки који ће играти ЕЛ.
Како год, Радуљ има 26 година, и већ ваља гледати да уновчи своју посвећеност кошарци, наравно да ће финансијска понуда увек бити примарна, али се надам да ће и од фебруару играти у јаком клубу и јакој лиги, требаће нам на ЕП Радуљица са формом коју је показао на СП.

lerma

pre 9 godina

@severni korejac
da, duze mesec dana nego sto novine prenose ali bi propustio skoro celu sezonu na zapadu. pred kraj sezone da dovedes igraca u vec uigran tim, malo je riskantno za svakoga. al kapiram da ce lako naci tim posle kine. ako nista drugo obogatiti ce se kulturoloski i finansijski.

d

pre 9 godina

pa pfffff... ako ga je stvarno trazio SAS, a on otisao u neki guzguz zbog para, onda stvarno... posle ugovora sa SAS sledeci bi mu sigurno bio jos veci (i tako do kraja karijere), a posle ugovora sa kinezima, tesko da ce vise ikada moci da se vrati u nba ili neki od najjacih eu klubova, klubovi ce da popunjavaju rostere, nece miroslava da cekaju do marta.
ali, o.k. on sigurno zna sta je najbolja opcija. u svakom slucaju sa zaradjenih 3-4 miliona, on moze i da zavrsi karijeru u junu 2015. i da igra basket ispred zgrade, ako ga to cini srecnim (ili da peca sa milicicem).
hvala za sp i sve najbolje u nastavku karijere!

Dag Kristi

pre 9 godina

Po meni nelogican potez.Trazi te San Antonio,ucis od Dankana i legendi,a i siguran sam da mu ne bi ponudili manje od milion i po,a on odabere Kinu da stagnira.Dobicu gomilu minusa,znam,ali ovo je moje misljenje.

legend

pre 9 godina

Braco i sestre, Raduljica je odabrao pravu stvar. On je svestan da nema kvalitet za NBA, dok bi u Realu bio drugi centar, mnogo manje para bi u Spaniji uzeo, nego u Kini.. Tako da mi iskreni igraci ga podrzavamo.

Nindza

pre 9 godina

Bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA. NBA je unistio srpsku kosarku, jer je komplet generacija otisla tamo da greje klupu. To ima smisla samo ako si kalibar Divca, Stojakovica, Gasola. Bodiroga je to znao, pa je ostao u Evropi, i onda je Amerima sitnu decu pravio 2002. Plus se Raduljica obezbedjuje za ceo zivot sa novcem.

Dufa

pre 9 godina

Sad si uzo pare Radule, Radule, Raduleeeee!!!



Svaki dinar/evro/dolar krvavo zasluženo!!!



Bravo mačko, Vidi tamo ima li mesta za Raleta da se i on obezbedi, ako je neko zaslužio to je on.

Jovan

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.

zoran

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?

Goran

pre 9 godina

Ako je izbor bio između sedenja na klupi u NBA i igranja u Kini, onda je dobro odabrao, plus će uzeti dosta para.

Ako je mogao uzeti malo manje za igranje u Evropi, onda je pogrešio.

No ne mora da znači da će kao igrač stanganirati u tih 5-6 meseci. Koliko sam video u dresu reprezentacije, on je popravio tehniku (na tome je dosta radio na trenizima), a malo je izgubio osećaj za šut iz igre (jer nije mnogo igrao). Bukvalno mu fali da šutira 20-30 x po meču i vrati osećaj. To će dobiti u Kini.

I nemojte se zavaravati da će ga tamo čuvati neko drvo od 210 cm i da će samo ubacivati loptu u koš. U toj ligi očigledno ima dosta para, a pare donose i igrače. Nije on jedni dobar igrač tamo.

Biće samo zanimljivo videti šta posle. Očekivano je da se vrati u Evropu, ali slutim da će oduševiti Kineze pa da će mu punuditi jedno 10 miliona za 3 sezone. E to će biti teško odbiti...

U svakom slučaju, na narednom EP, koje nam je jako bitno zbog OI, on neće biti nimalo slabiji igrač nego sada. Zapravo mislim da će biti bolji. A to bi najviše trebalo da nas zanima. Šta nas briga da li on igra u NBA ili Kini, najvažnije je kako igra u dresu Srbije.

samo da primetim

pre 9 godina

Za "stručnjake" sa tezom bolje da sedi na klupi u NBA nego da igra 40 minuta po utakmici u Kini, da li vi uopšte znate odakle je Raduljica došao u NBA? Iz ukrajinskog Azovmaša, koji je te sezone izgubio sve utakmice u evroligi. Verovatno su mu i tada "stručnjaci" govorili šta ideš tamo. A sigurno u Kini neće igrati protiv Kineza od metar i žilet već protiv starijih, ali zato veoma iskusnih igrača iz NBA i Evrope, i uz to će da pokupi 2 miliona. Zna čovek šta radi.

Petar

pre 9 godina

@Željko Još niko nije postao ozbiljan igrač sa 27 godina, a da ni pre toga već nije bio ozbiljan. Za ozbiljnu ulogu u NBA ligi je ipak tanak, međutim sa ovom formom mogao bi da igra Evroligu u bilo kom klubu, ali sigurno ne za pare koje je dobio u Kini. Sve u svemu ovo je prilično logičan potez. Raduljica očigledno nije glup momak, i njemu je jasno da je ovo dobra prilika za ozbiljan novac. Da bi mu neko u Evropi ponudio ove pare, on prvo mora da odigra celu sezonu na nivou sa svetskog prvenstva. A to da bi napredovao radom sa vrhunskim trenerima vrlo je upitno u njegovim godinama, pošto nije pokazao značajan napredak ni u Efesu, ni u Albi, ni u Partizanu. A radio je sa ozbiljnim evroligaškim trenerima.

Prorok

pre 9 godina

Bravo Raduljice! Odlican potez;za sve one koji slabije racunaju nek znaju da ako milion dolara razdeli menadzerima,poreskim sluzbama i koje kome,ostaje mu milionce od koga moze da zivi opusteno sa po deset hiljada dolara mesecno narednih deset godina! Cak da ne igra kosarku ako mu dosadi.
Sa parama posteno zaradjenim do sada sigurno se nije igrao i pravio avioncice vec se obezbedio odlicno,hvala Bogu,tako da uzivancija u Kini sledi.Pojacana kineska hrana i kosooke lepotice!Kad porastem voleo bih da budem Raduljica:-)

anbeast

pre 9 godina

Bre, pojma nemam dal je pogodio ili pogresio jer pojma nemam koje su opcije bile u igri. Jedna povreda ti moze staviti tacku na karijeru, 2 miliona je mnogo para za nekoliko meseci kosarke. Nema Raduljica 20 - 22 godine pa da razmislja u stilu, igracu ovu sezonu za kesicu kikirikija, ali cu zato posle da mlatim pare.Igracki, manje-vise, Raduljica je to sto jeste. Uvek ima prostora za napredak, ali da ce odjednom postati Olajdzuvon - NECE(ma gde igrao). Nakon Kine, siguran sam da ce bez problema pronaci neki ruski, spanski, nemacki (ili ciji vec) klub...

KK

pre 9 godina

Raduljica igra košarku zbog para i u suštini je lenj čovek iako je ima dosta potencijala koji je mogao i ranije da iskoristi. Tako da ovo je dobra odluka za njega, jer će da zaradi, a verovatno ako mu budu dozvolili retko će se i pojavljivati na treninzima kao što je radio dok je bio u FMP-u. Znao on dobro šta je Evrolika a tek NBA, ali čovek i zna sebe... Za mene je ovo na ličnom planu veoma razuman potez, ali to je čovek uradio jer je u suštini na žalost lenj i nije baš veliki obožavatelj košarke. Možete da osuđujete, ali to je istina.

CC

pre 9 godina

U americi na platu od milion dolara drzava uzme 45%! U svakom slucaju treba je da zaigra za nekog evroligasa ili da ostane u nba, mislim da ce nazadovati ovom odlukom, al kapiram, lova je ogromna, karijera je kratka...

željko

pre 9 godina

Ako je tačno sve ovo što piše, onda je ovo jako loš potez. Pa ja bih peške išao u NBA ligu da me bilo koji klub tamo zove, a naročito San Antonio. U Kinu odlaze samo igrači na zalasku karijere, tamo se ne igra ozbiljna košarka. Što je najgore, Raduljica će tamo da se davi u svinjetini u slatko-kiselom sosu i sečuanskoj patki (jer će i sa 30 kg viška biti dominantan), a kad se ta uzbudljiva epizoda završi, s obzirom na svoju fizičku spremu, neće moći da igra ni za Crnokosu. Šalu na stranu, ali rad sa igračima u Kini je amaterski i praktično je nemoguće da igrač posle igranja u njihovoj ligi fizički zadovolji standarde potrebne za igru u NBA ili evroligi. Dakle, uzeće ta 2 miliona, a posle toga će igrati za kikiriki po Miljakovcu i Ceraku. On je nakon sezone u Milvokiju i nakon dobrih nastupa na SP u prilici da potpiše solidan NBA ugovor, čime bi imao priliku da radi sa najboljim stručnjacima i postane jako kvalitetan centar. Onda bi izdašnih ponuda uvek imao.
Uostalom, većina komentatora na ovoj vesti se pali na ta 2 miliona, a to objašnjava ne samo mentalitet i razmišljanje naroda u Srbiji, već i daje odgovor na pitanje zašto nam je i država i košarka u banani. Dakle, možeš da biraš da li da ideš u NBA, igraš najbolju ligu na svetu i postaneš ozbiljan košarkaš (zato se valjda ljudi i bave ovim sportom)(na kraju i dobro zaradiš) ili da, po principu "lezi lebu da te jedem" uzmeš 2 miliona i pozdraviš se sa svojom budućom karijerom. Ovo me neodoljivo podseća na Sašu Ćurčića...

petar

pre 9 godina

Ako ne bude igrao u NBA-u ove sezone, Clippersi moraju da mu plate $1.5 miliona, tako da ce dobiti po milion ipo i od klipersa i od kineza. Uzimaj lovu majstore dok mozes!

max

pre 9 godina

Bas sam sad kratko bacio pogled na tu kinesku ligu, najozbiljniji oponenti ce mu biti upravo onaj Iranac Hadidi i Ukrajinac Kravcov, ostali su manje poznati Kinezi i Ameri.. A u klubu igrace zajedno sa Jeterom, plejmejkerom ukrajinske selekcije, na klupi jedan od pomocnih trenera: Aleksandar Kesar.

Pa mozda se moze nadati da ce ovaj Djiter znati da ga razigrava pod kosem, pa da necemo mnogo izgubiti od njegove forme pred naredno reprez. takmicenje.

Hellion

pre 9 godina

Za maksimalnih 40 mečeva dobiće 2 mil $, tj. 50 hiljada za 33-35 minuta košarke po meču prosečnp, fantastično! Takođe neće propasti za tih 40 mečeva jer za rivale ima jake Američe centre koje svaki tim u ligi ima, ne igra se tu protiv "malih Kineza" a i Kinezi ulažu nenormalno, imaju sjajne mlade igrače tako da nije naivna liga nikako. A i taj famozni drugi deo sezone gde može igrati u EL kandidatu za titulu ili u NBA kandidatu za prsten je uvek sjajna opcija jer možda da bira gde će da uzme još milion $ a možda i titulu, tako da je čovek napravio potez karijere gde uz 5$ godišnje ima šansu da uzme neoliko trofeja i izgradi se kao igrač

ja

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.
(Jovan, 19. septembar 2014 11:31)

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...

alejandro

pre 9 godina

Raduljica je dobar igrac, ali je ovim dokazao da mu IQ nije bas visok. Koji los potez. Taman se popravi kao igrac, a sada mu sledi stagnacija. Dzaba sve pare, kada fali ono nesto!

chubby checker

pre 9 godina

sigurno sam ja lud (ili preveliki obožavatelj San Antonia i Popoviča) ali da me zove San Antonio ja ne bih dalje razmišljao.. pa makar i da mi ništa ne plate

Novosadjanin.

pre 9 godina

2 miliona od Kineza + 1.5 milion od Klipersa... Dakle covek ce zaraditi 2.7 miliona evra do kraja sledece sezone. Ako se vrati u Evropu posle Kine moze da zaradi taman da plati porez za onih 1.5 miliona. A gledajuci dugorocno covek se obezbedio za ceo zivot u slucaju neke povrede. Druga stvar je ta sto ce def nazadovati jer nije isto trenirati u SAS i Kini. Ali opet niko nije hteo da mu ponudi 6 miliona dolara sto je ekvivalent njegovoj zaradi u narednoj sezoni. Realno bio bi lud da ovo ne uzme, samo da bude pametan i da prodje bez povrede.
Mada ko garantuje da nece i naredne sezone opet potpisati za kineze. Nasa reprezentacija sa druge strane dobija igraca gladnog igre na sledcem EP.

lazaking

pre 9 godina

odlican potez,nije to slaba sredina kao sto mislite,neki dobri igraci igraju tamo...plus sto ce se sigurno vratiti u evropu ili nba,to sto mislite da ce posle ovoga u iran i gruziju ,gresite ,dosta klubova iz evrope se posle n.g pojacavaju iz kine...

Zoran

pre 9 godina

Budimo realni- Madjari i Hrvati mogu osvajati medalje na OI( Madj. 475, Hrv 23). Ali nikada nece uraditi nesto veliko kao finale na SP u Basketbolu, fudbalu ili imati Novaka.

Jovan

pre 9 godina

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (ja, 19. septembar 2014 11:50)

Ne, ne bato moj, Teo npr ima trogodisnji na 9 miliona, Krle ima dvogodisnji na 5 miliona, tako da sam pisao zarade igraca za jednu godinu...

bird

pre 9 godina

Video je on i bio ucesnik NBA , tako da verovatno zna sta je bolje za njega... Nego, zna li ko ima li nasih igraca i trenera tamo? Ako Srbija nesto kvalitetno od sportista i trenera mozemo da 'izvezemo' , to su sigurno KOSARKASI !

BL

pre 9 godina

Raduljica je juce u Banjaluci uradio novu tetovazu. http://www.glassrpske.com/sport/republika_srpska/Raduljica-u-Banjaluci-na-tetoviranju-i-koljenicama/163296.html

Nemo

pre 9 godina

Paaaaa....
Sjajan potez da se napuni džep, i ne može ga niko kriviti za ovakvu odluku.
Lično, mislim da bi se saradnja sa San Antoniom isplatilo na duže staze, i to višestruko.
SA je poznat po odličnim trenerima i radom sa igračima. Mnogi igrači su kod Popa izvukli svoj maksim. Mislim da bi Raduljica tu mogao puno da napreduje a da mu sledeći veliki ugovor bude mnogo bogatiji.
Takođe, sistem u SA je takav da nijedan igrač ne gra više od 30min, što praktično mu pruža veliku šansu za minute. Još bih dodao da je nekim igračima ovo poslednja sezona, pa ako se nametne treneru, čeka ga lepa budućnost.

U svakom slučaju, sve najbolje!

nikola1992

pre 9 godina

@drobnjak iz auta
Koliko sam ja shvatio klipersi njemu placaju 1.5 miliona samo ako bi ove godine pauzirao. Ako ipak nadje neki klub, ali mu ugovor bude manji od 1.5 miliona, onda mu klipersi doplacuju do te sume, a ako mu ugovor bude 1.5 miliona ili vise, onda mu klipersi ne daju nista.

Ddd

pre 9 godina

2 miliona od kineza, 1.5 milion od klipersa i plus ce u februaru moci da nadje angazman negde u evropi ili nba ... finasijski jako dobro, igracki lose.

MANOLO

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?
(zoran, 19. septembar 2014 11:32)

Kako se zoran na fini nacin sprda i ismeva Raduljici red laznih pohvala pa red pljuvanja.

laRS0n

pre 9 godina

Retko glup potez. Pa bar ste svi videli koliko je napredovao za jednu sezonu u NBA, a zamislite tek posle sezone (ako je istina ) u Sparsima!? Kao što neko već reče "izgubili smo odličnog centra". U Kini može samo da stagnira, ne vidim način da se napreduje pored Kineza, šteta u najboljim godinama. A ovde 90% komentara podržava ovu groznu odluku. Pa jesmo spali na to samo da se uzmu pare, koje i nisu baš i neke, s obzirom na to da je i u Evropi mogao da uzme toliko

Penal za Liverpool

pre 9 godina

Poslije onakvog SP mogao je to bolje odraditi.Pitanje je samo kakve su mu ambicije,ovo se zove "kruha bez motike".Čini mi se da mu više odgovara uzeti ogromne pare za polurekreativni angažman.Baš me zanima kako će mu se dalje odvijati karijera,ali kao što rekoh pitanje je kakve su mu ambicije...U svakom slučaju treba se staviti u njegovu kožu,pa suditi...

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Srbija je, pored Krstića, izgubila još jednog centra za naredno evropsko. Zar neko misli da je Kina pravo podneblje za održavanje takmičarske forme?

MONTA ELLIS

pre 9 godina

Da, NBA klubovi i evroligaški klubovi inače imaju običaj da kupe igrače iz kineske polu-amaterske lige, to su im uvek najveća pojačanja.. Raduljica da bude srećan ako ga posle budu zvali iz Irana ili Gruzije....

mihajlo

pre 9 godina

Tako je Raduljice ako u februaro ne bude bilo nista u NBA ili Evroligi jel kao iz kineske lige direktno ne uzimaju igrace ti lepo u Partizan pa onda do godine dslje ;). Pare ces uzeti, znaci bisec obezbedjen plus mozes dodatno da napredujes skroz igru i onda dalje.

BB

pre 9 godina

Covek bre otiso da se obezbedi pre svega za pare a i plus imace odlicnu minutazu koju u nba ne bi dobio, za sportiste je veoma bitno da igraju utakmice a ne da sede na klupi.Tako da ce da se vrati kada bude polusezona u nba i tada ce sigurno moci da igra barem po 15 min. Pametna odluka

Dufa

pre 9 godina

Jovane u Evropi svi rosteri zatvoreni odavno, tj ti što plaćaju 2, 3 miliona, rosteri poput CZV ili KKP nisu, ali gde su tu pare?


On sledeće sezone ako hhoće za te pare dolazi da pika EL lagano. Sad jednostavno nema gde.

Patrick Ewing

pre 9 godina

@Divos

Raduljica nije amnestiran, nego je vejvovan, njegova plata ulazi u saleri cap do kraja ugovora. na amnestiranje imaju pravo samo igrači koji su potpisali ugovor za klup pre novog CBA odogovara nakol lock outa. pošto je raduljica nov igrač u klipersima, ne mogu ga amnestirati, takođe to pravo imaju samo još par timova u ligi i jako malo igrača koje mogu amnestirati

PASULJ

pre 9 godina

Kao prvo sezona traje do februara ali se plej of igra do aprila.Radljicin klub će sigurno igrati do aprila.To vam je kao kad bi rekli da se Parkeru sezona završava u aprilu ne vodeći računa da SA sigurno igra plej of u NBA.Svima onima koji misle da će NBA klubovi tada da jure Raduljicu gorko razočarenje.NBA klubovi će tada da imaju kompletirane rostere a Raduljica nije neki ekstra igrač za NBA pojmove a dolaziće iz Kine.Neće on vidjeti NBA ove sezone.U redu odlučio se za pare odmah.Neka,to je njegovo pravo.Ipak sa igračke strane šteta.Mogao je da igra u SA ili u Realu za manje pare trenutno ali puno veće narednih sezone.Ovako teško da će iz Kine napraviti dobar ugovor u NBA ili Evropi.Mislim da on nikad nije povlačio prave poteze u sviojoj karijeri a ljudi koji ga poznaju kažu da i nije baš previše inteligentan.Bilo kako bilo ja mu želim puno sreće a Đorđeviću puno uspjeha u popunjavanju centarske linije.Možda bi trebalo ponovo popričati sa Krstićem jer Raduljica obzirom gdje će igrati i kakve su mu radne navike i neće previše koristiti reprezentaciji na EP 2015

V

pre 9 godina

Taj mit o Spursima i Jevrejima je glupost neverovatnih razmera. Klub istorijiski nema veze sa jevrejskom zajedicom u Londonu - osnovali su ga u crkvi.

To sto u kraju zive i Jevreji pa navijaju nije nista novo - ista prica je sa Arsenalom u Londonu, Krakovijom u Krakovu, Austrijom u Becu, Lids Junatedom u Lidsu ili Ajaksom u Amsterdamu.

To su vlasnici kluba Jevreji, isto nije nesto specijalno za Spurse, u ovom momentu ista je prica i sa Man Junajtedom ili Celzijem, a u proslosti i sa Arsenalom, Lidsom, Portsmautom.

A to sto se navijaci ponekad sami zovu "Jids" je klasican pokusaj neutralizacije uvrede. Tako da te price o "pa sami su rekli" su uzasno glupe. Pogotovo kada je drugi deo parole takav kakav je.

cudo jedno

pre 9 godina

Preglup potez. Ajde sto juri novac, ali mogao je da lansira sebe u sam vrh evropske kosarke.. Ovako ce napuniti dzepove i igracki se unazaditi..

narsil

pre 9 godina

Na koji način je bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA? Ta kineska liga je šta? Razumem čoveka, uzima lovu. Al' kad Greg Popovič želi da te dovede ti trčiš tamo. Spursi imaju sjajan tim, brane titulu šampiona. Tim Dankan te podučava, a tebi zviždi ona stvar. Dobijaš priliku protiv ekipa koje tankuju ili protiv onih kojih vodiš 20+ razlike. Pokažeš se pa gledaš dalje.

Jao ne ceo

pre 9 godina

Pre 10 godina sam trenirao tim u Kini u CBA.trening tamo nemoze da se poredi sa nasim ili u USA.Prvo ptristup je jako los, odbrane se neigraju a igraci vole da pale pale iz nepripremljenih pozicija.
Moguce je da ce se to odbiti na njegovoj formi, videcemo.Ono sto sam siguran i neko je vec spomenuo tamo se ide pri kraju karijere.steta sto se opredelio za to, kao da se boji da ce biti smak sveta.na kraju on je jos uvek nedokazani igrac, bez obzira sto ima srebrnu medalju a ja tvrdim da smo mogli dobiti tako bahate kao nikad amerikance, kozna kada ce se ponovo takva prilikaruziti.
Starije generacijenasih kosarkasa su bas bili poznati po tome da su sposobni bili to "size momentum" i tu je razlika medju njima.U prilog tome su Katovice i finale 2009, zatim polufinale u Turskoj i sada finale sa usa.

Penal za Liverpool

pre 9 godina

@(V, 19. septembar 2014 11:56)
To što si napisao je možda tačno,ali imam osjećaj da si pogriješio tekst koji ćeš komentarisati.Ne znam kakve veze Raduljica ima sa tim:-)

alejandro

pre 9 godina

Raduljica je dobar igrac, ali je ovim dokazao da mu IQ nije bas visok. Koji los potez. Taman se popravi kao igrac, a sada mu sledi stagnacija. Dzaba sve pare, kada fali ono nesto!

MONTA ELLIS

pre 9 godina

Da, NBA klubovi i evroligaški klubovi inače imaju običaj da kupe igrače iz kineske polu-amaterske lige, to su im uvek najveća pojačanja.. Raduljica da bude srećan ako ga posle budu zvali iz Irana ili Gruzije....

Dag Kristi

pre 9 godina

Po meni nelogican potez.Trazi te San Antonio,ucis od Dankana i legendi,a i siguran sam da mu ne bi ponudili manje od milion i po,a on odabere Kinu da stagnira.Dobicu gomilu minusa,znam,ali ovo je moje misljenje.

cudo jedno

pre 9 godina

Preglup potez. Ajde sto juri novac, ali mogao je da lansira sebe u sam vrh evropske kosarke.. Ovako ce napuniti dzepove i igracki se unazaditi..

Zoran

pre 9 godina

Budimo realni- Madjari i Hrvati mogu osvajati medalje na OI( Madj. 475, Hrv 23). Ali nikada nece uraditi nesto veliko kao finale na SP u Basketbolu, fudbalu ili imati Novaka.

MANOLO

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?
(zoran, 19. septembar 2014 11:32)

Kako se zoran na fini nacin sprda i ismeva Raduljici red laznih pohvala pa red pljuvanja.

PASULJ

pre 9 godina

Kao prvo sezona traje do februara ali se plej of igra do aprila.Radljicin klub će sigurno igrati do aprila.To vam je kao kad bi rekli da se Parkeru sezona završava u aprilu ne vodeći računa da SA sigurno igra plej of u NBA.Svima onima koji misle da će NBA klubovi tada da jure Raduljicu gorko razočarenje.NBA klubovi će tada da imaju kompletirane rostere a Raduljica nije neki ekstra igrač za NBA pojmove a dolaziće iz Kine.Neće on vidjeti NBA ove sezone.U redu odlučio se za pare odmah.Neka,to je njegovo pravo.Ipak sa igračke strane šteta.Mogao je da igra u SA ili u Realu za manje pare trenutno ali puno veće narednih sezone.Ovako teško da će iz Kine napraviti dobar ugovor u NBA ili Evropi.Mislim da on nikad nije povlačio prave poteze u sviojoj karijeri a ljudi koji ga poznaju kažu da i nije baš previše inteligentan.Bilo kako bilo ja mu želim puno sreće a Đorđeviću puno uspjeha u popunjavanju centarske linije.Možda bi trebalo ponovo popričati sa Krstićem jer Raduljica obzirom gdje će igrati i kakve su mu radne navike i neće previše koristiti reprezentaciji na EP 2015

+

pre 9 godina

Пусти паре, у Сан Антонио што пре иди. Тај тим има рецепт за физички доминантније противнике. Од њих треба да учимо.

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Srbija je, pored Krstića, izgubila još jednog centra za naredno evropsko. Zar neko misli da je Kina pravo podneblje za održavanje takmičarske forme?

laRS0n

pre 9 godina

Retko glup potez. Pa bar ste svi videli koliko je napredovao za jednu sezonu u NBA, a zamislite tek posle sezone (ako je istina ) u Sparsima!? Kao što neko već reče "izgubili smo odličnog centra". U Kini može samo da stagnira, ne vidim način da se napreduje pored Kineza, šteta u najboljim godinama. A ovde 90% komentara podržava ovu groznu odluku. Pa jesmo spali na to samo da se uzmu pare, koje i nisu baš i neke, s obzirom na to da je i u Evropi mogao da uzme toliko

chubby checker

pre 9 godina

sigurno sam ja lud (ili preveliki obožavatelj San Antonia i Popoviča) ali da me zove San Antonio ja ne bih dalje razmišljao.. pa makar i da mi ništa ne plate

V

pre 9 godina

Taj mit o Spursima i Jevrejima je glupost neverovatnih razmera. Klub istorijiski nema veze sa jevrejskom zajedicom u Londonu - osnovali su ga u crkvi.

To sto u kraju zive i Jevreji pa navijaju nije nista novo - ista prica je sa Arsenalom u Londonu, Krakovijom u Krakovu, Austrijom u Becu, Lids Junatedom u Lidsu ili Ajaksom u Amsterdamu.

To su vlasnici kluba Jevreji, isto nije nesto specijalno za Spurse, u ovom momentu ista je prica i sa Man Junajtedom ili Celzijem, a u proslosti i sa Arsenalom, Lidsom, Portsmautom.

A to sto se navijaci ponekad sami zovu "Jids" je klasican pokusaj neutralizacije uvrede. Tako da te price o "pa sami su rekli" su uzasno glupe. Pogotovo kada je drugi deo parole takav kakav je.

željko

pre 9 godina

Ako je tačno sve ovo što piše, onda je ovo jako loš potez. Pa ja bih peške išao u NBA ligu da me bilo koji klub tamo zove, a naročito San Antonio. U Kinu odlaze samo igrači na zalasku karijere, tamo se ne igra ozbiljna košarka. Što je najgore, Raduljica će tamo da se davi u svinjetini u slatko-kiselom sosu i sečuanskoj patki (jer će i sa 30 kg viška biti dominantan), a kad se ta uzbudljiva epizoda završi, s obzirom na svoju fizičku spremu, neće moći da igra ni za Crnokosu. Šalu na stranu, ali rad sa igračima u Kini je amaterski i praktično je nemoguće da igrač posle igranja u njihovoj ligi fizički zadovolji standarde potrebne za igru u NBA ili evroligi. Dakle, uzeće ta 2 miliona, a posle toga će igrati za kikiriki po Miljakovcu i Ceraku. On je nakon sezone u Milvokiju i nakon dobrih nastupa na SP u prilici da potpiše solidan NBA ugovor, čime bi imao priliku da radi sa najboljim stručnjacima i postane jako kvalitetan centar. Onda bi izdašnih ponuda uvek imao.
Uostalom, većina komentatora na ovoj vesti se pali na ta 2 miliona, a to objašnjava ne samo mentalitet i razmišljanje naroda u Srbiji, već i daje odgovor na pitanje zašto nam je i država i košarka u banani. Dakle, možeš da biraš da li da ideš u NBA, igraš najbolju ligu na svetu i postaneš ozbiljan košarkaš (zato se valjda ljudi i bave ovim sportom)(na kraju i dobro zaradiš) ili da, po principu "lezi lebu da te jedem" uzmeš 2 miliona i pozdraviš se sa svojom budućom karijerom. Ovo me neodoljivo podseća na Sašu Ćurčića...

k

pre 9 godina

Odigrao je odlicno SP, tako da je ovo dobar potez. Odradi do februara u Kini, dobije velike pare i onda moze da ide u dosta dobar klub jer ce ga zeleti sigurno bar 2-3 odlicna kluba..

Nindza

pre 9 godina

Bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA. NBA je unistio srpsku kosarku, jer je komplet generacija otisla tamo da greje klupu. To ima smisla samo ako si kalibar Divca, Stojakovica, Gasola. Bodiroga je to znao, pa je ostao u Evropi, i onda je Amerima sitnu decu pravio 2002. Plus se Raduljica obezbedjuje za ceo zivot sa novcem.

legend

pre 9 godina

Braco i sestre, Raduljica je odabrao pravu stvar. On je svestan da nema kvalitet za NBA, dok bi u Realu bio drugi centar, mnogo manje para bi u Spaniji uzeo, nego u Kini.. Tako da mi iskreni igraci ga podrzavamo.

Jovan

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.

ja

pre 9 godina

Pa nisu ovo neke pare, s obzirom kako je odigrao, a ipak ides bogu iza nogu da igras polu amatersku kosarku i s obzirom da npr Krle bije 2,5mil u Efesu, Savan 1,5mil u Bajernu, Micov 1,6mil u Galati, Erceg 1,5mil u galati, Teo 3mil u CSKA, Bjelica 1,6 u Feneru...a sve je to ipak Evropa i Evroliga. Mislim da je mogao mnogo bolje u Evropi da prodje narocito posle ovakvog SP.
(Jovan, 19. septembar 2014 11:31)

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...

KK

pre 9 godina

Raduljica igra košarku zbog para i u suštini je lenj čovek iako je ima dosta potencijala koji je mogao i ranije da iskoristi. Tako da ovo je dobra odluka za njega, jer će da zaradi, a verovatno ako mu budu dozvolili retko će se i pojavljivati na treninzima kao što je radio dok je bio u FMP-u. Znao on dobro šta je Evrolika a tek NBA, ali čovek i zna sebe... Za mene je ovo na ličnom planu veoma razuman potez, ali to je čovek uradio jer je u suštini na žalost lenj i nije baš veliki obožavatelj košarke. Možete da osuđujete, ali to je istina.

Dufa

pre 9 godina

Sad si uzo pare Radule, Radule, Raduleeeee!!!



Svaki dinar/evro/dolar krvavo zasluženo!!!



Bravo mačko, Vidi tamo ima li mesta za Raleta da se i on obezbedi, ako je neko zaslužio to je on.

Divos

pre 9 godina

Радуљица је пре почетка сезоне у Клиперсима "амнестиран" (израз који се користи када клуб на своју штету играча ослобађа обавеза, а играч добија паре које му следују по уговору, нисам сигуран колико је, вероватно око 1,5 мил.$, интерес клуба је да поменути уговор не улази у тзв селери-кап и имају већи финансијски простор да потраже појачање које им је потребније), у случају ако би Брадуљица одморио годину од кошарке, и провео време пецајући (рецимо као Дарка), Клиперси би пун износ кеширали на његов конто.
Наравно да ће Радуљов менаџер тражити бољу понуду, ова то дифинитивно јесте, сигурно то за каријеру српског центра није најбоља опција, али опет за 4 месеца 2 мил.$ у не толико захтевној лиги је понуда којој је тешко одолити (а и опште је позната чињеница да Срби на паре једноставно нису гадљиви), посебно јер ће већ у фебруару, извесно наћи нови клуб, можда у НБА, мада би по мени била најбоља опција неки који ће играти ЕЛ.
Како год, Радуљ има 26 година, и већ ваља гледати да уновчи своју посвећеност кошарци, наравно да ће финансијска понуда увек бити примарна, али се надам да ће и од фебруару играти у јаком клубу и јакој лиги, требаће нам на ЕП Радуљица са формом коју је показао на СП.

CC

pre 9 godina

U americi na platu od milion dolara drzava uzme 45%! U svakom slucaju treba je da zaigra za nekog evroligasa ili da ostane u nba, mislim da ce nazadovati ovom odlukom, al kapiram, lova je ogromna, karijera je kratka...

nikola1992

pre 9 godina

@drobnjak iz auta
Koliko sam ja shvatio klipersi njemu placaju 1.5 miliona samo ako bi ove godine pauzirao. Ako ipak nadje neki klub, ali mu ugovor bude manji od 1.5 miliona, onda mu klipersi doplacuju do te sume, a ako mu ugovor bude 1.5 miliona ili vise, onda mu klipersi ne daju nista.

severni korejac

pre 9 godina

sezona u Kini se zavrsava 1.aprila, regularni deo traje do februara, tako da moze da ode iz Kine samo ako Shandong ne bude igrao plej-of, sto je tesko izvodljivo.

Penal za Liverpool

pre 9 godina

Poslije onakvog SP mogao je to bolje odraditi.Pitanje je samo kakve su mu ambicije,ovo se zove "kruha bez motike".Čini mi se da mu više odgovara uzeti ogromne pare za polurekreativni angažman.Baš me zanima kako će mu se dalje odvijati karijera,ali kao što rekoh pitanje je kakve su mu ambicije...U svakom slučaju treba se staviti u njegovu kožu,pa suditi...

Prorok

pre 9 godina

Bravo Raduljice! Odlican potez;za sve one koji slabije racunaju nek znaju da ako milion dolara razdeli menadzerima,poreskim sluzbama i koje kome,ostaje mu milionce od koga moze da zivi opusteno sa po deset hiljada dolara mesecno narednih deset godina! Cak da ne igra kosarku ako mu dosadi.
Sa parama posteno zaradjenim do sada sigurno se nije igrao i pravio avioncice vec se obezbedio odlicno,hvala Bogu,tako da uzivancija u Kini sledi.Pojacana kineska hrana i kosooke lepotice!Kad porastem voleo bih da budem Raduljica:-)

d

pre 9 godina

pa pfffff... ako ga je stvarno trazio SAS, a on otisao u neki guzguz zbog para, onda stvarno... posle ugovora sa SAS sledeci bi mu sigurno bio jos veci (i tako do kraja karijere), a posle ugovora sa kinezima, tesko da ce vise ikada moci da se vrati u nba ili neki od najjacih eu klubova, klubovi ce da popunjavaju rostere, nece miroslava da cekaju do marta.
ali, o.k. on sigurno zna sta je najbolja opcija. u svakom slucaju sa zaradjenih 3-4 miliona, on moze i da zavrsi karijeru u junu 2015. i da igra basket ispred zgrade, ako ga to cini srecnim (ili da peca sa milicicem).
hvala za sp i sve najbolje u nastavku karijere!

bird

pre 9 godina

Video je on i bio ucesnik NBA , tako da verovatno zna sta je bolje za njega... Nego, zna li ko ima li nasih igraca i trenera tamo? Ako Srbija nesto kvalitetno od sportista i trenera mozemo da 'izvezemo' , to su sigurno KOSARKASI !

mihajlo

pre 9 godina

Tako je Raduljice ako u februaro ne bude bilo nista u NBA ili Evroligi jel kao iz kineske lige direktno ne uzimaju igrace ti lepo u Partizan pa onda do godine dslje ;). Pare ces uzeti, znaci bisec obezbedjen plus mozes dodatno da napredujes skroz igru i onda dalje.

Ddd

pre 9 godina

2 miliona od kineza, 1.5 milion od klipersa i plus ce u februaru moci da nadje angazman negde u evropi ili nba ... finasijski jako dobro, igracki lose.

lerma

pre 9 godina

@severni korejac
da, duze mesec dana nego sto novine prenose ali bi propustio skoro celu sezonu na zapadu. pred kraj sezone da dovedes igraca u vec uigran tim, malo je riskantno za svakoga. al kapiram da ce lako naci tim posle kine. ako nista drugo obogatiti ce se kulturoloski i finansijski.

narsil

pre 9 godina

Na koji način je bolje da igra u Kini nego da ne igra u NBA? Ta kineska liga je šta? Razumem čoveka, uzima lovu. Al' kad Greg Popovič želi da te dovede ti trčiš tamo. Spursi imaju sjajan tim, brane titulu šampiona. Tim Dankan te podučava, a tebi zviždi ona stvar. Dobijaš priliku protiv ekipa koje tankuju ili protiv onih kojih vodiš 20+ razlike. Pokažeš se pa gledaš dalje.

Jao ne ceo

pre 9 godina

Pre 10 godina sam trenirao tim u Kini u CBA.trening tamo nemoze da se poredi sa nasim ili u USA.Prvo ptristup je jako los, odbrane se neigraju a igraci vole da pale pale iz nepripremljenih pozicija.
Moguce je da ce se to odbiti na njegovoj formi, videcemo.Ono sto sam siguran i neko je vec spomenuo tamo se ide pri kraju karijere.steta sto se opredelio za to, kao da se boji da ce biti smak sveta.na kraju on je jos uvek nedokazani igrac, bez obzira sto ima srebrnu medalju a ja tvrdim da smo mogli dobiti tako bahate kao nikad amerikance, kozna kada ce se ponovo takva prilikaruziti.
Starije generacijenasih kosarkasa su bas bili poznati po tome da su sposobni bili to "size momentum" i tu je razlika medju njima.U prilog tome su Katovice i finale 2009, zatim polufinale u Turskoj i sada finale sa usa.

Petar

pre 9 godina

@Željko Još niko nije postao ozbiljan igrač sa 27 godina, a da ni pre toga već nije bio ozbiljan. Za ozbiljnu ulogu u NBA ligi je ipak tanak, međutim sa ovom formom mogao bi da igra Evroligu u bilo kom klubu, ali sigurno ne za pare koje je dobio u Kini. Sve u svemu ovo je prilično logičan potez. Raduljica očigledno nije glup momak, i njemu je jasno da je ovo dobra prilika za ozbiljan novac. Da bi mu neko u Evropi ponudio ove pare, on prvo mora da odigra celu sezonu na nivou sa svetskog prvenstva. A to da bi napredovao radom sa vrhunskim trenerima vrlo je upitno u njegovim godinama, pošto nije pokazao značajan napredak ni u Efesu, ni u Albi, ni u Partizanu. A radio je sa ozbiljnim evroligaškim trenerima.

Patrick Ewing

pre 9 godina

@Divos

Raduljica nije amnestiran, nego je vejvovan, njegova plata ulazi u saleri cap do kraja ugovora. na amnestiranje imaju pravo samo igrači koji su potpisali ugovor za klup pre novog CBA odogovara nakol lock outa. pošto je raduljica nov igrač u klipersima, ne mogu ga amnestirati, takođe to pravo imaju samo još par timova u ligi i jako malo igrača koje mogu amnestirati

BB

pre 9 godina

Covek bre otiso da se obezbedi pre svega za pare a i plus imace odlicnu minutazu koju u nba ne bi dobio, za sportiste je veoma bitno da igraju utakmice a ne da sede na klupi.Tako da ce da se vrati kada bude polusezona u nba i tada ce sigurno moci da igra barem po 15 min. Pametna odluka

samo da primetim

pre 9 godina

Za "stručnjake" sa tezom bolje da sedi na klupi u NBA nego da igra 40 minuta po utakmici u Kini, da li vi uopšte znate odakle je Raduljica došao u NBA? Iz ukrajinskog Azovmaša, koji je te sezone izgubio sve utakmice u evroligi. Verovatno su mu i tada "stručnjaci" govorili šta ideš tamo. A sigurno u Kini neće igrati protiv Kineza od metar i žilet već protiv starijih, ali zato veoma iskusnih igrača iz NBA i Evrope, i uz to će da pokupi 2 miliona. Zna čovek šta radi.

lazaking

pre 9 godina

odlican potez,nije to slaba sredina kao sto mislite,neki dobri igraci igraju tamo...plus sto ce se sigurno vratiti u evropu ili nba,to sto mislite da ce posle ovoga u iran i gruziju ,gresite ,dosta klubova iz evrope se posle n.g pojacavaju iz kine...

Jovan

pre 9 godina

Razlika je u tome sto su to visegodisnji ugovori, a Raduljica ce dva miliona zaraditi do februara...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (ja, 19. septembar 2014 11:50)

Ne, ne bato moj, Teo npr ima trogodisnji na 9 miliona, Krle ima dvogodisnji na 5 miliona, tako da sam pisao zarade igraca za jednu godinu...

Hellion

pre 9 godina

Za maksimalnih 40 mečeva dobiće 2 mil $, tj. 50 hiljada za 33-35 minuta košarke po meču prosečnp, fantastično! Takođe neće propasti za tih 40 mečeva jer za rivale ima jake Američe centre koje svaki tim u ligi ima, ne igra se tu protiv "malih Kineza" a i Kinezi ulažu nenormalno, imaju sjajne mlade igrače tako da nije naivna liga nikako. A i taj famozni drugi deo sezone gde može igrati u EL kandidatu za titulu ili u NBA kandidatu za prsten je uvek sjajna opcija jer možda da bira gde će da uzme još milion $ a možda i titulu, tako da je čovek napravio potez karijere gde uz 5$ godišnje ima šansu da uzme neoliko trofeja i izgradi se kao igrač

max

pre 9 godina

Bas sam sad kratko bacio pogled na tu kinesku ligu, najozbiljniji oponenti ce mu biti upravo onaj Iranac Hadidi i Ukrajinac Kravcov, ostali su manje poznati Kinezi i Ameri.. A u klubu igrace zajedno sa Jeterom, plejmejkerom ukrajinske selekcije, na klupi jedan od pomocnih trenera: Aleksandar Kesar.

Pa mozda se moze nadati da ce ovaj Djiter znati da ga razigrava pod kosem, pa da necemo mnogo izgubiti od njegove forme pred naredno reprez. takmicenje.

BL

pre 9 godina

Raduljica je juce u Banjaluci uradio novu tetovazu. http://www.glassrpske.com/sport/republika_srpska/Raduljica-u-Banjaluci-na-tetoviranju-i-koljenicama/163296.html

zoran

pre 9 godina

Samo pametan covek je svestan svoji mogucnosti i Raduljica to pokazuje ovim potezom.
Vidim da mnogi sanjari ,ovde, ga kritikuju, ali lako je to raditi kada nisi u njegovoj kozi. On, kao i masa drugih, sport vide kao profesiju. Dok su u toj profesiji gledaju da se obezbede za buducnost, jer karijera nije dugacka. Raduljica zna jako dobro koji su napori u NBA, te njegove skromne domete u toj ligi, za jos skromniji novac. Ovde mu sledi 2 miliona za nekoliko meseci. Kada Kinezi budu videli kako covek igra, jer tamo ce biti car, otvorice kasu za jos daleko vise ponuda. Raduljica ce da uziva medju ljude koji ga vole i postuju , zaradice veliki novac, te upoznati jednu od najstarijih kulutura na planeti. Sta ces bolje..?

Dufa

pre 9 godina

Jovane u Evropi svi rosteri zatvoreni odavno, tj ti što plaćaju 2, 3 miliona, rosteri poput CZV ili KKP nisu, ali gde su tu pare?


On sledeće sezone ako hhoće za te pare dolazi da pika EL lagano. Sad jednostavno nema gde.

Goran

pre 9 godina

Ako je izbor bio između sedenja na klupi u NBA i igranja u Kini, onda je dobro odabrao, plus će uzeti dosta para.

Ako je mogao uzeti malo manje za igranje u Evropi, onda je pogrešio.

No ne mora da znači da će kao igrač stanganirati u tih 5-6 meseci. Koliko sam video u dresu reprezentacije, on je popravio tehniku (na tome je dosta radio na trenizima), a malo je izgubio osećaj za šut iz igre (jer nije mnogo igrao). Bukvalno mu fali da šutira 20-30 x po meču i vrati osećaj. To će dobiti u Kini.

I nemojte se zavaravati da će ga tamo čuvati neko drvo od 210 cm i da će samo ubacivati loptu u koš. U toj ligi očigledno ima dosta para, a pare donose i igrače. Nije on jedni dobar igrač tamo.

Biće samo zanimljivo videti šta posle. Očekivano je da se vrati u Evropu, ali slutim da će oduševiti Kineze pa da će mu punuditi jedno 10 miliona za 3 sezone. E to će biti teško odbiti...

U svakom slučaju, na narednom EP, koje nam je jako bitno zbog OI, on neće biti nimalo slabiji igrač nego sada. Zapravo mislim da će biti bolji. A to bi najviše trebalo da nas zanima. Šta nas briga da li on igra u NBA ili Kini, najvažnije je kako igra u dresu Srbije.

anbeast

pre 9 godina

Bre, pojma nemam dal je pogodio ili pogresio jer pojma nemam koje su opcije bile u igri. Jedna povreda ti moze staviti tacku na karijeru, 2 miliona je mnogo para za nekoliko meseci kosarke. Nema Raduljica 20 - 22 godine pa da razmislja u stilu, igracu ovu sezonu za kesicu kikirikija, ali cu zato posle da mlatim pare.Igracki, manje-vise, Raduljica je to sto jeste. Uvek ima prostora za napredak, ali da ce odjednom postati Olajdzuvon - NECE(ma gde igrao). Nakon Kine, siguran sam da ce bez problema pronaci neki ruski, spanski, nemacki (ili ciji vec) klub...

petar

pre 9 godina

Ako ne bude igrao u NBA-u ove sezone, Clippersi moraju da mu plate $1.5 miliona, tako da ce dobiti po milion ipo i od klipersa i od kineza. Uzimaj lovu majstore dok mozes!

Novosadjanin.

pre 9 godina

2 miliona od Kineza + 1.5 milion od Klipersa... Dakle covek ce zaraditi 2.7 miliona evra do kraja sledece sezone. Ako se vrati u Evropu posle Kine moze da zaradi taman da plati porez za onih 1.5 miliona. A gledajuci dugorocno covek se obezbedio za ceo zivot u slucaju neke povrede. Druga stvar je ta sto ce def nazadovati jer nije isto trenirati u SAS i Kini. Ali opet niko nije hteo da mu ponudi 6 miliona dolara sto je ekvivalent njegovoj zaradi u narednoj sezoni. Realno bio bi lud da ovo ne uzme, samo da bude pametan i da prodje bez povrede.
Mada ko garantuje da nece i naredne sezone opet potpisati za kineze. Nasa reprezentacija sa druge strane dobija igraca gladnog igre na sledcem EP.

Nemo

pre 9 godina

Paaaaa....
Sjajan potez da se napuni džep, i ne može ga niko kriviti za ovakvu odluku.
Lično, mislim da bi se saradnja sa San Antoniom isplatilo na duže staze, i to višestruko.
SA je poznat po odličnim trenerima i radom sa igračima. Mnogi igrači su kod Popa izvukli svoj maksim. Mislim da bi Raduljica tu mogao puno da napreduje a da mu sledeći veliki ugovor bude mnogo bogatiji.
Takođe, sistem u SA je takav da nijedan igrač ne gra više od 30min, što praktično mu pruža veliku šansu za minute. Još bih dodao da je nekim igračima ovo poslednja sezona, pa ako se nametne treneru, čeka ga lepa budućnost.

U svakom slučaju, sve najbolje!

Penal za Liverpool

pre 9 godina

@(V, 19. septembar 2014 11:56)
To što si napisao je možda tačno,ali imam osjećaj da si pogriješio tekst koji ćeš komentarisati.Ne znam kakve veze Raduljica ima sa tim:-)