Ponedeljak, 01.09.2014.

16:32

DV: Menadžer prevario predsednika

Trener Partizana Duško Vujošević okrivio je menadžera Aleksandra Raškovića za to što je ‘crno-belima’ zabranjena registracija stranih igrača.

Izvor: JT

DV: Menadžer prevario predsednika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

157 Komentari

Sortiraj po:

nevidljivi panter

pre 9 godina

tek cemo da ispastamo zbog velikog strucnjaka jovanovica,imao je najskuplji tim u istoriji Partizana i nista znacajno nije napravio,malo je falilo i Bogdana da zakopa,pu pu daleko mu lepa kuca

aca_bg

pre 9 godina

Veliki sam navijac Partizana, ali ovo je skolski primer ugovora,kojim igrac i neko u klubu dele kes.Pa ovo se u KK CZ desavalo godinama. Vreme je da se napravi velika promaja u Partizanu.Veliko hvala na svemu, ali dosta je bilo.

MrkoPolo

pre 9 godina

Dal ce ikad da prizna gresku ili da kaze,propust nas,uprave iz partizanigokee,a ne kriv mu Dacic,Vucic,Danilovic,memageri,itd.. on jadnik radi za vazduh,bez para,iz ljubavi prema igracima!!! Provaljen si bre vise!!!!

veliki cezar

pre 9 godina

Evo ponovo sam procitao resenje BATa. Klobucar je ugovor potpisao na tri godine. Posto se prve godine nije bas najbolje snasao dogovorili su se da Partizan izvrsi isplatu u iznosu od 53000 EUR u cetiri rate I da tim cinom Klobucar postane slobodan igrac. Takodje, ukoliko se isplata ne izvrsi u dogovorenim ratama Partizan se slozio da Klobucaru isplati na ime odstete citavih 200000 EUR. Kako Partizan nije ispunio dogovoreno aktivirala se klauzula o placanju tih 200000 EUR. Klobucar je bio fer pa je to potrazivanje samoinicijativno smanjio na 120000 EUR. Taj je iznos bio osnovni iznos kada je BAT donosio odluku. Na taj se iznos moraju dodati troskovi koje je imao Klobucar. Troskovi postupka su bili 5580 EUR plus dodatnih 6000 EUR. Ukupno dakle 11580 EUR na ime taksi i ostalih troskova vodjenja postupka. Prema svemu utvrdjenom i navedenom Partizan treba da isplati Klobucaru ukupan iznos od 131580 EUR.

Ko je koga tu zavrnuo i ko je kako hteo da podeli tih 200000 EUR - 53000 EUR trebalo bi ispitati posebnim postupkom odgovarajucih drzavnih organa.

BAT document - http://www.fiba.com/downloads/v3_expe/fat/deci/14/0527%20Klobucar%20vs%20Basketball%20Club%20Partizan%20%28public%20version%29.PDF

nevini kao majka 9 jugovica

pre 9 godina

A kao, D.V. nevinasce pa ga grozni, sram ga bilo, menadzer prevario...
.c, c, c....
P.S. Gde li je zalutalo koferce sa 100 K evrica....

veliki cezar

pre 9 godina

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.
(Data reč, 2. septembar 2014 03:07)

Cekaj bre prijatelju, da li je u pitanju sporazumni raskid ili otpustanje? Kao i sam Vujosevic i ti si kontradiktoran i neprecizan.

nestor

pre 9 godina

@ nemanja Sve se sećam da si tako pisao kad je Zvezda dugovala Braunu,Samardzijskom,Silnu...i onim silnim igračima FK koji su tužili klub i odlazili.
S druge strane,prevareni ili ne,moramo da platimo,biće bolje ako na tu isplatu budemo gledali kao na školarinu.

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Koga mi da krivimo sto smo izbaceni iz kvalifikacija za LŠ ove godine? Mozda da okrivimo sebe, posto ne placamo ono sto smo potpisali u ugovoru?! Ili to za Duleta ne vazi? I dobili ste samo zabranu registrovanja stranaca, pa mislim da ste i dobro prosli. Zemljo Srbijo, da te nema trebali bi te izmisliti.

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

na parketu se od decaka postaje covek i igrac velikog kalibra ali u zivotu pogotovo ovom u nasoj zemlji se od gnjide postaje veliki menadzer ili uspesan biznismen. danilovic ako zeli da bude uspesan direktor mora da ide u skolu ali pravu jer ako nije edukovan ne moze da vodi klub od slave i poznanstava se nemoze uspesno voditi klub.mora u partizan da udju bar dva mahera menadzera koji mogu da finansijski pomognu i izvuku novac od nas navijaca od sponzora koji su voljni da pomognu.svi klubovi pomalo zive peruci novac tajkuna ali neko to radi vise ili manje.pozivi tipa pomagajte krokodili dajte nam 135.000 vracamo duplo ne piju vodu. znam da je poruka u stvari takvog tipa da nam neko "pomogne" pa posle da na muci uzme duplo.

as

pre 9 godina

Veliki sam navijač Partizana i poštovalac DV,ali ovakava neodgovornost u klubu mora prestati.Uz svo postovanje,mislim da je PD jedini krivac za ovo trenutnu situaciju koja je kulminirala jos prosle godine.Totalno suetno i indolentno ponasanje naseg predsednika mora prestati!

uvek zvezda

pre 9 godina

(rekord -16 godina bez titule, 2. septembar 2014 00:35)

Morali smo da vas puštamo jer vaši igrači ne žele da igraju za reprezentaciju ukoliko kriterijum suđenja nije odgovarajući a kako mi sve radimo za Srbiju...Šalu na stranu, kapiram da i većina navijača KKP shvata da u ovih vaših 12-13 godina nije sve baš najčistije. Daleko od toga da je sve bilo neregularno. Objektivno bilo je sezona kada ste bili daleko ispred svih a posebno nas ali je bilo i nekih drugih kada ste bili itekako pogurani.. Ali nevezano za navijačko opredeljenje, ako se gleda dugoročno, ova totalna "dominacija" jednog kluba nije dobra za nacionalni sport. Od 2002.godine i Indijanopolisa imamo, mislim, samo jednu medalju i to 2009. u Sloveniji. Ok, nekada bilo je i nesrećnih poraza ali nema kvaliteta kad nema konkurencije. Bez obzira na to ko "vlada"... Momcima i Saletu sve najbole u daljem toku takmičenja!!

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Normalna je stvar da cu stati na stranu Partizana i Partizanovaca,ali zbog cega bilo kome iz KK Partizan ne padne na pamet da se u SC Teleoptik napravi jedna trening hala gde bi se nasa deca dobro razvijala ? Pa tamo su bolji uslovi od bilo kojih u drzavi.Sobe,teretane,restorani,bukvalno postoji sve,a tu bi sigurno bilo mesta i za mlade kosarkase.

ovekoven i zanavek zapamcen legendarni komentar nadajuceg delije u aspiraciji ka tituli

pre 9 godina

"Ako nam Kari ostane, sledeće sezone sigurno uzimamo titulu !
(Kari legendari, 23. maj 2009 22:30)"

HAHAHA!!!

boki

pre 9 godina

Ljudi izgleda da Danilović stvarno radi na svoju štetu, ostavi,onomad,košarku u 30,a još dve godine imao ugovor sa Kinderom po 2,5 milki maraka po sezoni.Ili je lud ili pametan? Zato sada 14 god posle stiže naplata,samo što je Partizan par desetina miliona evra siromašniji.
PS. Mislite o tome!

bers0003

pre 9 godina

tako je to kad bivsi fudbeleri/kosarkasi obavljaju funkcije predsjednika. znati igrati lopte nema veze sa vodjenjem tima. imaju negdje u prosjeku 6-7 posteno zavrsenih razreda osnovne skole, ostalo je odradjeno preko veze. Danilovicu je mrsko bilo igrati kosarku u Majamiju, a zamislite samo koliko mu je drago proucavati ugovore, traziti sponzore, ganjati politicare za pare i slicne stavari.....

Dulova izjava almost verbatim

pre 9 godina

Radite naporno panteri, igrate veoma borbenu kosarku, nezgodni ste protivnik... Ako ovako nastavite, osvojicete i vi neku titulu... na primer za pet godina.

Data reč

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela? (Vladimir, 01. septembar 2014 23:14)

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.

Alex

pre 9 godina

Samo vi ismevajte Duleta I Partizan. Mi se smejemo na kraju prvenstva. I tako vec 13 godina za redom. E sad ako je I to smesno onda ce cika doktor znati sta vam je.

nikola

pre 9 godina

(Kop, 2. septembar 2014 00:24)

Ne znam,nekako ti ne verujem da je Klobucar posle onakve sezone kod Vlade gde u drugom delu sezone maltene nije ni igra,da je posle svega oprostio vise od pola duga...To rade i radili su redovno igraci koji su uspeli i napredovali u Partizanu i otisli u bogate klubove.Skroz mi ne pije vodu ta prica.A ako pricas o Klobucarevoj plati,onda razmotri i kako ste vi ostali duzni Samardzinskom 175 hiljada za pola sezone.

uaa fmp

pre 9 godina

@uaa fmp...Jesi siguran da je uzeo milione?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (D3cko..., 2. septembar 2014 01:35)

Jesi ti siguran da nije? Itekako je uzeo,cak je pauzirao jednu sezonu,jer nije hteo da raskine ugovor na svoju stetu.

avanture Dulomira u borbi protiv nevidljivih protivnika

pre 9 godina

Dulomir Vujošević je nakon konferencije rekao "boli me stomak, ako ne odem do wc-a partizan će propasti". Na putu do kuće kondukter je hteo da mu naplati kartu na šta mu je Dulo odgovorio "za koga vi radite? Zašto radite na tome da se partizan ugasi?". Kad je konačno stigao kući otvorio je na miru Kurir i počeo da skuplja dokumentaciju koju će predstaviti na sledećoj konferenciji.

Kop

pre 9 godina

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!
(nikola, 1. septembar 2014 23:04)

Ne, dugovali ste mu 130 000, pa ste se nagodili da mu platite 55 000 a ako ne platite da ima pravo da traži celu cifru. Vi ste platili 17 000 a za ostatak od 38 000 pojela maca. Pošto vrhovni ajatolah dulo već par meseci javno proziva Raškovića oni su aktivirali stavku iz ugovora koje ste vi potpisali i na koju imaju pravo jer niste platili na vreme. Znači Klobučar je imao više od 130 000 po sezoni pa mi nije jasno kakve stipendije pominje vrhovni ajatolah, stipendije od 130 000 evrpa po sezoni? Bolje mu je da ćuti, samo se ukopava, još će i zatvor da zaglavi jer se pravi pametan i sam sve otkriva.

Bodibond

pre 9 godina

Cekaj bre ...... dal mislis da u Srbiji zive glupi i neobrazovani ljudi ??? Dal mislis da je ovo vreme Milosevica, bez neta, kablovske ... Ccc ugasite se vec jednom i spasite srpsku kosarku!!!

Reporter

pre 9 godina

Kakav je preverant ovaj Rašković, vrhunski! Ili je neko u klubu ? Kao dugujemo E.38.000, ali ćemo potpisati pro-forme na E.138.000. Jaka uzima svoje, a razlika potpisnicima. E sad kad nisu stigli novci, ugovor je na stolu,više nije proforma, već potpisao precednik. Koliko li ih je ovako potpisano, proforme radi ?! Držite se legende !

Milan

pre 9 godina

u zemljama gde ima vlasti i zakona za ovo se ide na sud. Covek sam prizna da su hteli da smuljaju i da kazu kako su mu dali ono sto nisu i niko ne reaguje. Dule vrsi svu ovu kampanju jer zna da nije cist i ovako se brani da ga ne uhapse, ali drzava mora da pokaze da su pred zakonom svi isti i oni koji cute i oni koji laju, ako se drzava plasi jednog Vujosevica onda nemamo sta da trazimo u takvoj drzavi...

DIZAČ PRITISKA

pre 9 godina

A zasto nije izjavio predsednik kluba:"Prevario me menadzer"?? U KKP svi ostali imaju zabranu davanja izjava osim DV???
(Milos, 1. septembar 2014 21:37)

Dule jedini daje izjave zato što vas to više od ičega nervira.

citaj malo

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo...
(Vladan R, 1. septembar 2014 18:56)

Zasmetalo bi mi da je to stvarno rekao,ali nije. Rekao je da smo to potpisali,ali je menadzer Raskovic rekao da je to pro forme i da nece traziti novac!

nikola

pre 9 godina

ponudili smo da mu platimo 38??? show
(huehuehue, 1. septembar 2014 16:53)

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!

Ognjen

pre 9 godina

Ako doticni nije Klobucarev menadzer ili ste to tek sad saznali, zasto ste uopste potpisali bilo kakav papir sa njim? Ili je Danilovic greskom stavio paraf misleci da potpisuje ceh iz kafane?

cinjenica

pre 9 godina

(Pedja, 1. septembar 2014 18:48)

Ako bi za 3 miliona Mladost igrala F4,a osim Partizana poslednjih 15 godina mislim da ni jedan klub nije igrao F4 sa budzetom manjim od bar 15 milona,onda ok.Imali ste vi skoro uvek veci ili bar priblizne budzete pa vas u Evrokupu punili Azovmasi sa 20 razlike.Jel ste vec zaboravili evropske projekte i Divca koji vam je za par nedelja uzeo 400 hiljada dolara? Necu da racunam budzete kluba za koji sada navite jer je to nije kk cz,ali i taj klub ima bar duplo veci budzet nego onaj Partizanov sa F4 i 3 top8,i sta je uradio u EL prosle godine?

Vladimir

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela?

989

pre 9 godina

Ima u fabrici metalnih proizvoda,
nešto što će vam trebati uskoro.
Pičinje na k, a završava se na
atanac.
(stecky, 1. septembar 2014

Gresis. Ja sam video serpe i lonce..bez dna. Lice na bure bez dna.

kakvi ljudi

pre 9 godina

To sto se vama ugasio klub ne znaci da ce i nama, i ako je to jedna velika zelja vas pantera. Ali nistaa, nistaaa. Fmp osvaja ove godine, red je bio, uzeli ste jadransku pre brda godina.

Pedja

pre 9 godina

Nekome dugujete 38000, a kao pro forme stavite 138000?! Pa ko moze tako da se prevari? Nisu vam akrivi nikakvi menadzeri, nego sto niste placali igrace, a i nije on jedini kome dugujete. Da ste placali ne bi vam niko mogao nista. Ali verovatno se sad i Evropa zaverila protiv Partizana institucije.

nemanja

pre 9 godina

samo da vas sve koji pricate "nije zasluzio ni toliko" obavestim da se plate igracima ne placaju po zaslugama nego po ugovoru. za zasluge postoje bonusi i zahvalnice. a ako ne platite po ugovoru onda vam sud doda jos jedan ugovor.
znaju to dv i danilovic mnogo dobro sto samo znaci da nisu platili s'predumisljajem. a kad je s'predumisljajem onda je koeficijent otprilike puta 3

pera

pre 9 godina

Nisam siguran da razumem sta Vujosevic prica. Da li on to kaze kako je Partizan dugovao Klobucaru 38000, a onda je neko ko se predstavio sa "nisam menadzer Klobucara" rekao Danilovicu da potpise kako Klobucaru Partizan duguje 130000? I to zato sto ce na taj nacin bolje proci kod tog kosarkaskog tribunala, nego da isplate Klobucaru 38000 koje mu duguju????????? Otkud ta cifra 130000 ako mu to ne duguju? Zasto ne 430000? U zivotu nisam cuo za to da je neko toliko ispao naivan kao Danilovic u toj prici. Samo zamisljam sta bi se desilo da ga startuju sibicari na autobuskoj stanici. Zaduzio bi Partizan, ne bi ga izvukli ni svi seici iz Perziskog zaljeva, ni svi ruski naftni tajkuni.

marko

pre 9 godina

Pa ne trazi taj "menadzer" novac, onako napamet... Valjda postoji potpisan ugovor izmedju KKP i u tekstu pomenutog igraca, u kojem su jasno definisane obaveze KKP-a!? Msm. zasto potpisujete igrace, ako niste u stanju da ih placate!?

Gojko

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”Znaci, Klobucar bi uzeo svojih 38000e, a Vujosevic ili Danilovic bi 100.000 stavili u dzep?!

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

nevidljivi panter

pre 9 godina

u avgustu i septembru su panteri iz stjepana supanca 15a najglasniji,a od decembra euforija polako ide nadole....i tako godinama u nazad,dosadno i izlizano

iskusni

pre 9 godina

Sada treba Vlada Jovanovic da plati, jer se on odrekao usluga Klobucara, a iskreno receno taj Jovanovic je upropastio sadasnji Partizan. Nekima je cudno ali na zalost istinito. Mnogi su u te dve sezone koje je on vodio propali kao igraci, mislim na nasu decu, a verovatno bi i Bogdanovic doziveo istu sudbinu da se Vujosevic nije vratio.
Pozdrav za sve PRAVE GROBARE

Čovke Limeni

pre 9 godina

Prosto je neverovatno kako ovaj partizan može da ti popravi raspoloženje.
divni ste ostanite takvi.
(Milebre, 1. septembar 2014 17:13) Panteru,na kraju ćeš plakati...

prvi coVKE kluba

pre 9 godina

Panteri, man'te se corava posla, i ne lajte uzaludno. Nama treba 38.000 evra da bi nastavili dominaciju, dok s druge strane, ni wikipedia, ni encarta zajedno ne znaju sta je to sto je vama potrebno da bi tu dominaciju prekinuli, a kamo li uspostavili svoju. I sami znate da kad su ovakve vijesti u pitanju, sreca rivala bude kratkog daha. Ako ste upoznati sa sagom "terzic nema za plate, a kamo li za registraciju pojacanja", onda vam je jasno o cemu pricam. Mene ja ta vijest obradovala, ali na zalost, sreca je bila kratkog daha, nekim "cudom" ste dosli do kinte, mada, zabranjeno je pitati kako, i od cega.
Koliko sutra, ili najdalje prekosutra, snovi ce vam biti sruseni nekim bombasticnim naslovom koji najavljuje "hickokovski preokret". Nesto u fazonu: "KK Partizan isplatio Klobucara!".

bmr

pre 9 godina

ljudi, da se gasi klub za 38 hiljada evra! pa sabacka kamenica igra beton ligu I dala je za 6 igraca 4 hiljade evra.. hocu da kazem ako kkp nema 38k I ne treba da postoji..

mikser

pre 9 godina

Evropa zabranila ali zato u Srbiji mogu da kupuju i duguju do mile volje. A onda je krivo nekakvo vođstvo lige... Ili okrivite državu zato što godinama samo kupujete i obećavate plate a nikom ništa ne plaćate! Jednom sve to mora doći na naplatu. Smešno je optuživati menadžere.

Pedja

pre 9 godina

Evroliga i sud su pokazali i onoj maloj grupi ljudi koja je verovala Duletu koliko ih postuje. Objasnili su vam da ste jedno veliko NIKO i jedno veliko NISTA u Evropskoj kosarci. Sve sto ste postigli u zadnjih 20 godina postigli ste zato sto vas je drzava forsirala. Za te pare bi i KK Mladost Zemun igrala f4 Evrolige i bila kanta za napucavanje kao i vi. A Dule sada place jer vise nemate 10x veci budzet od ostalih i ne mozete da dovodite preskupe strance koje ce on navodno da unapredi.

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

jajaja

pre 9 godina

Ja sam se malo pogubio. Ili je do Duleta ili do novinara i toga kako su prenijeli. Ali obecanja,i to usmena, nema ni kad kupujes vrata. Mislim,kako neko nekog moze prevariti za isplatu igraca. Sve mora biti na papiru. Ko tu koga mulja? Sto rekao onaj ''a gdje pecat''...

retro

pre 9 godina

uagaaaasiteeee seee...ugaaaasiteeeee seeeeeee!
(slovenac, 1. septembar 2014 16:51)

Ili bolje da se zaledimo, i da KK Mega Vizura promeni ime u KK Partizan Beograd, kupi grb, igrace i navijace od KK Partizan i jovo nanovo. Poznat scenario? Uostalom, koja bi svrha navijaca Zvezde bila ako nema najveceg rivala, ili obrnuto za navijace Partizana???

Zoca

pre 9 godina

A koliko je predsednika klubova i menadzera prevario Danilovic? Koliko klubova u Srbiji je ostalo i bez igraca i bez novca od obestecenja? Koliko je klubovab u Srbijib prestalo da postoji ili ostalo bez materijalnih sredstava za opstanak zahvaljujuci Danilovicu, Vujosevicu i Partizanu koji godinama unazad uzimaju sve sto valja u Srbiji u saradnji sa registracijonom komisijom KSS? Sad kad vas neko preveri onda jao kuku lele! Kako ste sejali tako ce te i znjeti, trebalo je i ranije ali ni sad nije kasno da platite za sve!

Mikeli

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”

Znaci, Danilovic je pustio da partizan neko tuzi za neki nepostojeci novac? Hajde ponovo, partizan je dugovao 38 000, ali su dopunjavali neki ostatak, pro forme zbog tuzbe, a ostecena strana bi uzela manje, dok partizan bi kao morao platiti vise...ili kako vec? Sada na kraju Klobucaru kojem su duzni 38 000 hoce neki novac koji pro forme nije onda njegov...ili kako?
Koliko oni muljaju sunce ti poljubim. Zato niko od sponzora i nece kod njih, ako im ga drzava na silu ne ugura. Kao nema, para, nema para, a svi su tu vec deceniju i rade iz ljubavi. Presmesno mi u sta sve veruje ono malo navijaca sto imaju.

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

aca

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.

pomozi Boze

pre 9 godina

sve komentari FMp-ovaca kojima je klub odavno ugasen...Trulije drzave gde se ljudi medjusobno toliko mrze zbog 2 kluba sumnjam da ima na ovom svetu...I treba da nestanemo kao narod kad smo stoka...

Aleksa

pre 9 godina

Opet mu neko drugi kriv. Dugujes coveku, ocekujes da ne trazi pare, pa kad on trazi ono sto je zaradio okrivis ga jer ti je uprava nesposobna. Aplauz.

grobar

pre 9 godina

za one koji citaju komentare odozgo: ne morate da skrolujete do kraja, zadnjih 20 su teski slucajevi paranoje, iskompleksiranosti i isfrustriranosti.

hall

pre 9 godina

poziv na linč. molim nadležne da reaguju, dok ne bude kasno. ako imate spor sa bilo kim i smatrate da ste u pravu, idite na sud. ne stavljate metu čoveku na ledja. imate 1,5 miliona navijača, dovoljno je da je jedan lud.

davitelj protiv davitelja

pre 9 godina

Uvek je krivac Covic, Vucic, Bertrans, Zvezda, sudije, drzava, CIA, snajka, BIA...
Samo doticni nikada nije kriv!!!
Da li i on vise veruje u ove price?!

zeno

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.
(aca, 01. septembar 2014 17:28)

Ne, van svake pameti je što mislite da se pare u sportu isplaćuju koliko vi mislite da je zasluženo. Isplaćuje se o onoliko koliko piše u ugovoru a taj ugovor je potpisan od strane KK Partizan. Da li je previše para konkretno za Klobučara, možda ali niko ih nije terao da mu nude toliko para. Ali ne, vi radite suprotno - svakog igrača koji traži svoj novac stavite na stub srama jer pazi bezobraznika, hoće svoje pare, svašta.

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

E moj Partizane

pre 9 godina

U fudbalu te vode Bjekovic i Djuric ,a u kosarci Danilovic i Silobard.Jedino je ze Zarko Zecevic unosio novac u klub.Ne volim nikog od njih samo konstatujem.Zasto neki uspesan privrednik ne dodje i pomogne Duletu njemu ne treba mnogo samo redovno finansiranje pa on napravi jednog Mekejleba,Marica,Zofrija ili nekog petog igraca za polu sezonu.Jednu trenaznu salu i dvoranu da mu napravi.Ako nema naseg sposobnog coveka naci nekog sa strane pa ima bogatih ljudi koji bi zeleli pozitivan marketing preko Partizana i proboj na balkansko trziste kao sto je Abramovic uradio sa Celzijem i probojem na britansko,evropsko i svetsko.

fancy

pre 9 godina

Pa dal je moguce? Gde je veza za Covicem? Da nije brata premijera neki drug iz detinjstva? Ili Skundric koristi svoje veze sa rusima pa su ovi pritegli Miska za ruku? Boze me oprosti...

DedaMiloje

pre 9 godina

Strasan bezobrazluk, menadzer i igrac traze pare koje im sleduju po ugovoru...jos prevarise jadnog i naivnog Danilovica. Evo suza mi podje.

webber

pre 9 godina

, “To mora da se plati što pre ili će klub prestati da postoji"

kakvo spinovanje, kako moze zbog registracije stranih igraca klub da prestane da postoji!?

sever 4ever

pre 9 godina

Nikada ne bih rekao da je Danilović tako naivan. Sad pošto je potpisao tako nešto neka iz svog džepa nadoknadi štetu jer je verovao na reč menadžeru.

sever 4ever

pre 9 godina

Nikada ne bih rekao da je Danilović tako naivan. Sad pošto je potpisao tako nešto neka iz svog džepa nadoknadi štetu jer je verovao na reč menadžeru.

Zoca

pre 9 godina

A koliko je predsednika klubova i menadzera prevario Danilovic? Koliko klubova u Srbiji je ostalo i bez igraca i bez novca od obestecenja? Koliko je klubovab u Srbijib prestalo da postoji ili ostalo bez materijalnih sredstava za opstanak zahvaljujuci Danilovicu, Vujosevicu i Partizanu koji godinama unazad uzimaju sve sto valja u Srbiji u saradnji sa registracijonom komisijom KSS? Sad kad vas neko preveri onda jao kuku lele! Kako ste sejali tako ce te i znjeti, trebalo je i ranije ali ni sad nije kasno da platite za sve!

DedaMiloje

pre 9 godina

Strasan bezobrazluk, menadzer i igrac traze pare koje im sleduju po ugovoru...jos prevarise jadnog i naivnog Danilovica. Evo suza mi podje.

pera

pre 9 godina

Nisam siguran da razumem sta Vujosevic prica. Da li on to kaze kako je Partizan dugovao Klobucaru 38000, a onda je neko ko se predstavio sa "nisam menadzer Klobucara" rekao Danilovicu da potpise kako Klobucaru Partizan duguje 130000? I to zato sto ce na taj nacin bolje proci kod tog kosarkaskog tribunala, nego da isplate Klobucaru 38000 koje mu duguju????????? Otkud ta cifra 130000 ako mu to ne duguju? Zasto ne 430000? U zivotu nisam cuo za to da je neko toliko ispao naivan kao Danilovic u toj prici. Samo zamisljam sta bi se desilo da ga startuju sibicari na autobuskoj stanici. Zaduzio bi Partizan, ne bi ga izvukli ni svi seici iz Perziskog zaljeva, ni svi ruski naftni tajkuni.

davitelj protiv davitelja

pre 9 godina

Uvek je krivac Covic, Vucic, Bertrans, Zvezda, sudije, drzava, CIA, snajka, BIA...
Samo doticni nikada nije kriv!!!
Da li i on vise veruje u ove price?!

Mikeli

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”

Znaci, Danilovic je pustio da partizan neko tuzi za neki nepostojeci novac? Hajde ponovo, partizan je dugovao 38 000, ali su dopunjavali neki ostatak, pro forme zbog tuzbe, a ostecena strana bi uzela manje, dok partizan bi kao morao platiti vise...ili kako vec? Sada na kraju Klobucaru kojem su duzni 38 000 hoce neki novac koji pro forme nije onda njegov...ili kako?
Koliko oni muljaju sunce ti poljubim. Zato niko od sponzora i nece kod njih, ako im ga drzava na silu ne ugura. Kao nema, para, nema para, a svi su tu vec deceniju i rade iz ljubavi. Presmesno mi u sta sve veruje ono malo navijaca sto imaju.

zeno

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.
(aca, 01. septembar 2014 17:28)

Ne, van svake pameti je što mislite da se pare u sportu isplaćuju koliko vi mislite da je zasluženo. Isplaćuje se o onoliko koliko piše u ugovoru a taj ugovor je potpisan od strane KK Partizan. Da li je previše para konkretno za Klobučara, možda ali niko ih nije terao da mu nude toliko para. Ali ne, vi radite suprotno - svakog igrača koji traži svoj novac stavite na stub srama jer pazi bezobraznika, hoće svoje pare, svašta.

hall

pre 9 godina

poziv na linč. molim nadležne da reaguju, dok ne bude kasno. ako imate spor sa bilo kim i smatrate da ste u pravu, idite na sud. ne stavljate metu čoveku na ledja. imate 1,5 miliona navijača, dovoljno je da je jedan lud.

Gojko

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”Znaci, Klobucar bi uzeo svojih 38000e, a Vujosevic ili Danilovic bi 100.000 stavili u dzep?!

grobar

pre 9 godina

za one koji citaju komentare odozgo: ne morate da skrolujete do kraja, zadnjih 20 su teski slucajevi paranoje, iskompleksiranosti i isfrustriranosti.

Pedja

pre 9 godina

Nekome dugujete 38000, a kao pro forme stavite 138000?! Pa ko moze tako da se prevari? Nisu vam akrivi nikakvi menadzeri, nego sto niste placali igrace, a i nije on jedini kome dugujete. Da ste placali ne bi vam niko mogao nista. Ali verovatno se sad i Evropa zaverila protiv Partizana institucije.

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

avanture Dulomira u borbi protiv nevidljivih protivnika

pre 9 godina

Dulomir Vujošević je nakon konferencije rekao "boli me stomak, ako ne odem do wc-a partizan će propasti". Na putu do kuće kondukter je hteo da mu naplati kartu na šta mu je Dulo odgovorio "za koga vi radite? Zašto radite na tome da se partizan ugasi?". Kad je konačno stigao kući otvorio je na miru Kurir i počeo da skuplja dokumentaciju koju će predstaviti na sledećoj konferenciji.

webber

pre 9 godina

, “To mora da se plati što pre ili će klub prestati da postoji"

kakvo spinovanje, kako moze zbog registracije stranih igraca klub da prestane da postoji!?

fancy

pre 9 godina

Pa dal je moguce? Gde je veza za Covicem? Da nije brata premijera neki drug iz detinjstva? Ili Skundric koristi svoje veze sa rusima pa su ovi pritegli Miska za ruku? Boze me oprosti...

Čovke Limeni

pre 9 godina

Prosto je neverovatno kako ovaj partizan može da ti popravi raspoloženje.
divni ste ostanite takvi.
(Milebre, 1. septembar 2014 17:13) Panteru,na kraju ćeš plakati...

marko

pre 9 godina

Pa ne trazi taj "menadzer" novac, onako napamet... Valjda postoji potpisan ugovor izmedju KKP i u tekstu pomenutog igraca, u kojem su jasno definisane obaveze KKP-a!? Msm. zasto potpisujete igrace, ako niste u stanju da ih placate!?

Aleksa

pre 9 godina

Opet mu neko drugi kriv. Dugujes coveku, ocekujes da ne trazi pare, pa kad on trazi ono sto je zaradio okrivis ga jer ti je uprava nesposobna. Aplauz.

Pedja

pre 9 godina

Evroliga i sud su pokazali i onoj maloj grupi ljudi koja je verovala Duletu koliko ih postuje. Objasnili su vam da ste jedno veliko NIKO i jedno veliko NISTA u Evropskoj kosarci. Sve sto ste postigli u zadnjih 20 godina postigli ste zato sto vas je drzava forsirala. Za te pare bi i KK Mladost Zemun igrala f4 Evrolige i bila kanta za napucavanje kao i vi. A Dule sada place jer vise nemate 10x veci budzet od ostalih i ne mozete da dovodite preskupe strance koje ce on navodno da unapredi.

Ognjen

pre 9 godina

Ako doticni nije Klobucarev menadzer ili ste to tek sad saznali, zasto ste uopste potpisali bilo kakav papir sa njim? Ili je Danilovic greskom stavio paraf misleci da potpisuje ceh iz kafane?

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

nemanja

pre 9 godina

samo da vas sve koji pricate "nije zasluzio ni toliko" obavestim da se plate igracima ne placaju po zaslugama nego po ugovoru. za zasluge postoje bonusi i zahvalnice. a ako ne platite po ugovoru onda vam sud doda jos jedan ugovor.
znaju to dv i danilovic mnogo dobro sto samo znaci da nisu platili s'predumisljajem. a kad je s'predumisljajem onda je koeficijent otprilike puta 3

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

mikser

pre 9 godina

Evropa zabranila ali zato u Srbiji mogu da kupuju i duguju do mile volje. A onda je krivo nekakvo vođstvo lige... Ili okrivite državu zato što godinama samo kupujete i obećavate plate a nikom ništa ne plaćate! Jednom sve to mora doći na naplatu. Smešno je optuživati menadžere.

Kop

pre 9 godina

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!
(nikola, 1. septembar 2014 23:04)

Ne, dugovali ste mu 130 000, pa ste se nagodili da mu platite 55 000 a ako ne platite da ima pravo da traži celu cifru. Vi ste platili 17 000 a za ostatak od 38 000 pojela maca. Pošto vrhovni ajatolah dulo već par meseci javno proziva Raškovića oni su aktivirali stavku iz ugovora koje ste vi potpisali i na koju imaju pravo jer niste platili na vreme. Znači Klobučar je imao više od 130 000 po sezoni pa mi nije jasno kakve stipendije pominje vrhovni ajatolah, stipendije od 130 000 evrpa po sezoni? Bolje mu je da ćuti, samo se ukopava, još će i zatvor da zaglavi jer se pravi pametan i sam sve otkriva.

iskusni

pre 9 godina

Sada treba Vlada Jovanovic da plati, jer se on odrekao usluga Klobucara, a iskreno receno taj Jovanovic je upropastio sadasnji Partizan. Nekima je cudno ali na zalost istinito. Mnogi su u te dve sezone koje je on vodio propali kao igraci, mislim na nasu decu, a verovatno bi i Bogdanovic doziveo istu sudbinu da se Vujosevic nije vratio.
Pozdrav za sve PRAVE GROBARE

Bodibond

pre 9 godina

Cekaj bre ...... dal mislis da u Srbiji zive glupi i neobrazovani ljudi ??? Dal mislis da je ovo vreme Milosevica, bez neta, kablovske ... Ccc ugasite se vec jednom i spasite srpsku kosarku!!!

pomozi Boze

pre 9 godina

sve komentari FMp-ovaca kojima je klub odavno ugasen...Trulije drzave gde se ljudi medjusobno toliko mrze zbog 2 kluba sumnjam da ima na ovom svetu...I treba da nestanemo kao narod kad smo stoka...

bmr

pre 9 godina

ljudi, da se gasi klub za 38 hiljada evra! pa sabacka kamenica igra beton ligu I dala je za 6 igraca 4 hiljade evra.. hocu da kazem ako kkp nema 38k I ne treba da postoji..

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

Vladimir

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela?

veliki cezar

pre 9 godina

Evo ponovo sam procitao resenje BATa. Klobucar je ugovor potpisao na tri godine. Posto se prve godine nije bas najbolje snasao dogovorili su se da Partizan izvrsi isplatu u iznosu od 53000 EUR u cetiri rate I da tim cinom Klobucar postane slobodan igrac. Takodje, ukoliko se isplata ne izvrsi u dogovorenim ratama Partizan se slozio da Klobucaru isplati na ime odstete citavih 200000 EUR. Kako Partizan nije ispunio dogovoreno aktivirala se klauzula o placanju tih 200000 EUR. Klobucar je bio fer pa je to potrazivanje samoinicijativno smanjio na 120000 EUR. Taj je iznos bio osnovni iznos kada je BAT donosio odluku. Na taj se iznos moraju dodati troskovi koje je imao Klobucar. Troskovi postupka su bili 5580 EUR plus dodatnih 6000 EUR. Ukupno dakle 11580 EUR na ime taksi i ostalih troskova vodjenja postupka. Prema svemu utvrdjenom i navedenom Partizan treba da isplati Klobucaru ukupan iznos od 131580 EUR.

Ko je koga tu zavrnuo i ko je kako hteo da podeli tih 200000 EUR - 53000 EUR trebalo bi ispitati posebnim postupkom odgovarajucih drzavnih organa.

BAT document - http://www.fiba.com/downloads/v3_expe/fat/deci/14/0527%20Klobucar%20vs%20Basketball%20Club%20Partizan%20%28public%20version%29.PDF

aca

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.

Milan

pre 9 godina

u zemljama gde ima vlasti i zakona za ovo se ide na sud. Covek sam prizna da su hteli da smuljaju i da kazu kako su mu dali ono sto nisu i niko ne reaguje. Dule vrsi svu ovu kampanju jer zna da nije cist i ovako se brani da ga ne uhapse, ali drzava mora da pokaze da su pred zakonom svi isti i oni koji cute i oni koji laju, ako se drzava plasi jednog Vujosevica onda nemamo sta da trazimo u takvoj drzavi...

prvi coVKE kluba

pre 9 godina

Panteri, man'te se corava posla, i ne lajte uzaludno. Nama treba 38.000 evra da bi nastavili dominaciju, dok s druge strane, ni wikipedia, ni encarta zajedno ne znaju sta je to sto je vama potrebno da bi tu dominaciju prekinuli, a kamo li uspostavili svoju. I sami znate da kad su ovakve vijesti u pitanju, sreca rivala bude kratkog daha. Ako ste upoznati sa sagom "terzic nema za plate, a kamo li za registraciju pojacanja", onda vam je jasno o cemu pricam. Mene ja ta vijest obradovala, ali na zalost, sreca je bila kratkog daha, nekim "cudom" ste dosli do kinte, mada, zabranjeno je pitati kako, i od cega.
Koliko sutra, ili najdalje prekosutra, snovi ce vam biti sruseni nekim bombasticnim naslovom koji najavljuje "hickokovski preokret". Nesto u fazonu: "KK Partizan isplatio Klobucara!".

jajaja

pre 9 godina

Ja sam se malo pogubio. Ili je do Duleta ili do novinara i toga kako su prenijeli. Ali obecanja,i to usmena, nema ni kad kupujes vrata. Mislim,kako neko nekog moze prevariti za isplatu igraca. Sve mora biti na papiru. Ko tu koga mulja? Sto rekao onaj ''a gdje pecat''...

retro

pre 9 godina

uagaaaasiteeee seee...ugaaaasiteeeee seeeeeee!
(slovenac, 1. septembar 2014 16:51)

Ili bolje da se zaledimo, i da KK Mega Vizura promeni ime u KK Partizan Beograd, kupi grb, igrace i navijace od KK Partizan i jovo nanovo. Poznat scenario? Uostalom, koja bi svrha navijaca Zvezde bila ako nema najveceg rivala, ili obrnuto za navijace Partizana???

Reporter

pre 9 godina

Kakav je preverant ovaj Rašković, vrhunski! Ili je neko u klubu ? Kao dugujemo E.38.000, ali ćemo potpisati pro-forme na E.138.000. Jaka uzima svoje, a razlika potpisnicima. E sad kad nisu stigli novci, ugovor je na stolu,više nije proforma, već potpisao precednik. Koliko li ih je ovako potpisano, proforme radi ?! Držite se legende !

Alex

pre 9 godina

Samo vi ismevajte Duleta I Partizan. Mi se smejemo na kraju prvenstva. I tako vec 13 godina za redom. E sad ako je I to smesno onda ce cika doktor znati sta vam je.

E moj Partizane

pre 9 godina

U fudbalu te vode Bjekovic i Djuric ,a u kosarci Danilovic i Silobard.Jedino je ze Zarko Zecevic unosio novac u klub.Ne volim nikog od njih samo konstatujem.Zasto neki uspesan privrednik ne dodje i pomogne Duletu njemu ne treba mnogo samo redovno finansiranje pa on napravi jednog Mekejleba,Marica,Zofrija ili nekog petog igraca za polu sezonu.Jednu trenaznu salu i dvoranu da mu napravi.Ako nema naseg sposobnog coveka naci nekog sa strane pa ima bogatih ljudi koji bi zeleli pozitivan marketing preko Partizana i proboj na balkansko trziste kao sto je Abramovic uradio sa Celzijem i probojem na britansko,evropsko i svetsko.

cinjenica

pre 9 godina

(Pedja, 1. septembar 2014 18:48)

Ako bi za 3 miliona Mladost igrala F4,a osim Partizana poslednjih 15 godina mislim da ni jedan klub nije igrao F4 sa budzetom manjim od bar 15 milona,onda ok.Imali ste vi skoro uvek veci ili bar priblizne budzete pa vas u Evrokupu punili Azovmasi sa 20 razlike.Jel ste vec zaboravili evropske projekte i Divca koji vam je za par nedelja uzeo 400 hiljada dolara? Necu da racunam budzete kluba za koji sada navite jer je to nije kk cz,ali i taj klub ima bar duplo veci budzet nego onaj Partizanov sa F4 i 3 top8,i sta je uradio u EL prosle godine?

veliki cezar

pre 9 godina

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.
(Data reč, 2. septembar 2014 03:07)

Cekaj bre prijatelju, da li je u pitanju sporazumni raskid ili otpustanje? Kao i sam Vujosevic i ti si kontradiktoran i neprecizan.

aca_bg

pre 9 godina

Veliki sam navijac Partizana, ali ovo je skolski primer ugovora,kojim igrac i neko u klubu dele kes.Pa ovo se u KK CZ desavalo godinama. Vreme je da se napravi velika promaja u Partizanu.Veliko hvala na svemu, ali dosta je bilo.

nevidljivi panter

pre 9 godina

u avgustu i septembru su panteri iz stjepana supanca 15a najglasniji,a od decembra euforija polako ide nadole....i tako godinama u nazad,dosadno i izlizano

nikola

pre 9 godina

(Kop, 2. septembar 2014 00:24)

Ne znam,nekako ti ne verujem da je Klobucar posle onakve sezone kod Vlade gde u drugom delu sezone maltene nije ni igra,da je posle svega oprostio vise od pola duga...To rade i radili su redovno igraci koji su uspeli i napredovali u Partizanu i otisli u bogate klubove.Skroz mi ne pije vodu ta prica.A ako pricas o Klobucarevoj plati,onda razmotri i kako ste vi ostali duzni Samardzinskom 175 hiljada za pola sezone.

uvek zvezda

pre 9 godina

(rekord -16 godina bez titule, 2. septembar 2014 00:35)

Morali smo da vas puštamo jer vaši igrači ne žele da igraju za reprezentaciju ukoliko kriterijum suđenja nije odgovarajući a kako mi sve radimo za Srbiju...Šalu na stranu, kapiram da i većina navijača KKP shvata da u ovih vaših 12-13 godina nije sve baš najčistije. Daleko od toga da je sve bilo neregularno. Objektivno bilo je sezona kada ste bili daleko ispred svih a posebno nas ali je bilo i nekih drugih kada ste bili itekako pogurani.. Ali nevezano za navijačko opredeljenje, ako se gleda dugoročno, ova totalna "dominacija" jednog kluba nije dobra za nacionalni sport. Od 2002.godine i Indijanopolisa imamo, mislim, samo jednu medalju i to 2009. u Sloveniji. Ok, nekada bilo je i nesrećnih poraza ali nema kvaliteta kad nema konkurencije. Bez obzira na to ko "vlada"... Momcima i Saletu sve najbole u daljem toku takmičenja!!

Data reč

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela? (Vladimir, 01. septembar 2014 23:14)

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.

989

pre 9 godina

Ima u fabrici metalnih proizvoda,
nešto što će vam trebati uskoro.
Pičinje na k, a završava se na
atanac.
(stecky, 1. septembar 2014

Gresis. Ja sam video serpe i lonce..bez dna. Lice na bure bez dna.

MrkoPolo

pre 9 godina

Dal ce ikad da prizna gresku ili da kaze,propust nas,uprave iz partizanigokee,a ne kriv mu Dacic,Vucic,Danilovic,memageri,itd.. on jadnik radi za vazduh,bez para,iz ljubavi prema igracima!!! Provaljen si bre vise!!!!

nevini kao majka 9 jugovica

pre 9 godina

A kao, D.V. nevinasce pa ga grozni, sram ga bilo, menadzer prevario...
.c, c, c....
P.S. Gde li je zalutalo koferce sa 100 K evrica....

uaa fmp

pre 9 godina

@uaa fmp...Jesi siguran da je uzeo milione?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (D3cko..., 2. septembar 2014 01:35)

Jesi ti siguran da nije? Itekako je uzeo,cak je pauzirao jednu sezonu,jer nije hteo da raskine ugovor na svoju stetu.

DIZAČ PRITISKA

pre 9 godina

A zasto nije izjavio predsednik kluba:"Prevario me menadzer"?? U KKP svi ostali imaju zabranu davanja izjava osim DV???
(Milos, 1. septembar 2014 21:37)

Dule jedini daje izjave zato što vas to više od ičega nervira.

kakvi ljudi

pre 9 godina

To sto se vama ugasio klub ne znaci da ce i nama, i ako je to jedna velika zelja vas pantera. Ali nistaa, nistaaa. Fmp osvaja ove godine, red je bio, uzeli ste jadransku pre brda godina.

bers0003

pre 9 godina

tako je to kad bivsi fudbeleri/kosarkasi obavljaju funkcije predsjednika. znati igrati lopte nema veze sa vodjenjem tima. imaju negdje u prosjeku 6-7 posteno zavrsenih razreda osnovne skole, ostalo je odradjeno preko veze. Danilovicu je mrsko bilo igrati kosarku u Majamiju, a zamislite samo koliko mu je drago proucavati ugovore, traziti sponzore, ganjati politicare za pare i slicne stavari.....

nikola

pre 9 godina

ponudili smo da mu platimo 38??? show
(huehuehue, 1. septembar 2014 16:53)

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Koga mi da krivimo sto smo izbaceni iz kvalifikacija za LŠ ove godine? Mozda da okrivimo sebe, posto ne placamo ono sto smo potpisali u ugovoru?! Ili to za Duleta ne vazi? I dobili ste samo zabranu registrovanja stranaca, pa mislim da ste i dobro prosli. Zemljo Srbijo, da te nema trebali bi te izmisliti.

boki

pre 9 godina

Ljudi izgleda da Danilović stvarno radi na svoju štetu, ostavi,onomad,košarku u 30,a još dve godine imao ugovor sa Kinderom po 2,5 milki maraka po sezoni.Ili je lud ili pametan? Zato sada 14 god posle stiže naplata,samo što je Partizan par desetina miliona evra siromašniji.
PS. Mislite o tome!

citaj malo

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo...
(Vladan R, 1. septembar 2014 18:56)

Zasmetalo bi mi da je to stvarno rekao,ali nije. Rekao je da smo to potpisali,ali je menadzer Raskovic rekao da je to pro forme i da nece traziti novac!

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

na parketu se od decaka postaje covek i igrac velikog kalibra ali u zivotu pogotovo ovom u nasoj zemlji se od gnjide postaje veliki menadzer ili uspesan biznismen. danilovic ako zeli da bude uspesan direktor mora da ide u skolu ali pravu jer ako nije edukovan ne moze da vodi klub od slave i poznanstava se nemoze uspesno voditi klub.mora u partizan da udju bar dva mahera menadzera koji mogu da finansijski pomognu i izvuku novac od nas navijaca od sponzora koji su voljni da pomognu.svi klubovi pomalo zive peruci novac tajkuna ali neko to radi vise ili manje.pozivi tipa pomagajte krokodili dajte nam 135.000 vracamo duplo ne piju vodu. znam da je poruka u stvari takvog tipa da nam neko "pomogne" pa posle da na muci uzme duplo.

as

pre 9 godina

Veliki sam navijač Partizana i poštovalac DV,ali ovakava neodgovornost u klubu mora prestati.Uz svo postovanje,mislim da je PD jedini krivac za ovo trenutnu situaciju koja je kulminirala jos prosle godine.Totalno suetno i indolentno ponasanje naseg predsednika mora prestati!

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Normalna je stvar da cu stati na stranu Partizana i Partizanovaca,ali zbog cega bilo kome iz KK Partizan ne padne na pamet da se u SC Teleoptik napravi jedna trening hala gde bi se nasa deca dobro razvijala ? Pa tamo su bolji uslovi od bilo kojih u drzavi.Sobe,teretane,restorani,bukvalno postoji sve,a tu bi sigurno bilo mesta i za mlade kosarkase.

Dulova izjava almost verbatim

pre 9 godina

Radite naporno panteri, igrate veoma borbenu kosarku, nezgodni ste protivnik... Ako ovako nastavite, osvojicete i vi neku titulu... na primer za pet godina.

ovekoven i zanavek zapamcen legendarni komentar nadajuceg delije u aspiraciji ka tituli

pre 9 godina

"Ako nam Kari ostane, sledeće sezone sigurno uzimamo titulu !
(Kari legendari, 23. maj 2009 22:30)"

HAHAHA!!!

nevidljivi panter

pre 9 godina

tek cemo da ispastamo zbog velikog strucnjaka jovanovica,imao je najskuplji tim u istoriji Partizana i nista znacajno nije napravio,malo je falilo i Bogdana da zakopa,pu pu daleko mu lepa kuca

nestor

pre 9 godina

@ nemanja Sve se sećam da si tako pisao kad je Zvezda dugovala Braunu,Samardzijskom,Silnu...i onim silnim igračima FK koji su tužili klub i odlazili.
S druge strane,prevareni ili ne,moramo da platimo,biće bolje ako na tu isplatu budemo gledali kao na školarinu.

Čovke Limeni

pre 9 godina

Prosto je neverovatno kako ovaj partizan može da ti popravi raspoloženje.
divni ste ostanite takvi.
(Milebre, 1. septembar 2014 17:13) Panteru,na kraju ćeš plakati...

iskusni

pre 9 godina

Sada treba Vlada Jovanovic da plati, jer se on odrekao usluga Klobucara, a iskreno receno taj Jovanovic je upropastio sadasnji Partizan. Nekima je cudno ali na zalost istinito. Mnogi su u te dve sezone koje je on vodio propali kao igraci, mislim na nasu decu, a verovatno bi i Bogdanovic doziveo istu sudbinu da se Vujosevic nije vratio.
Pozdrav za sve PRAVE GROBARE

grobar

pre 9 godina

za one koji citaju komentare odozgo: ne morate da skrolujete do kraja, zadnjih 20 su teski slucajevi paranoje, iskompleksiranosti i isfrustriranosti.

pomozi Boze

pre 9 godina

sve komentari FMp-ovaca kojima je klub odavno ugasen...Trulije drzave gde se ljudi medjusobno toliko mrze zbog 2 kluba sumnjam da ima na ovom svetu...I treba da nestanemo kao narod kad smo stoka...

prvi coVKE kluba

pre 9 godina

Panteri, man'te se corava posla, i ne lajte uzaludno. Nama treba 38.000 evra da bi nastavili dominaciju, dok s druge strane, ni wikipedia, ni encarta zajedno ne znaju sta je to sto je vama potrebno da bi tu dominaciju prekinuli, a kamo li uspostavili svoju. I sami znate da kad su ovakve vijesti u pitanju, sreca rivala bude kratkog daha. Ako ste upoznati sa sagom "terzic nema za plate, a kamo li za registraciju pojacanja", onda vam je jasno o cemu pricam. Mene ja ta vijest obradovala, ali na zalost, sreca je bila kratkog daha, nekim "cudom" ste dosli do kinte, mada, zabranjeno je pitati kako, i od cega.
Koliko sutra, ili najdalje prekosutra, snovi ce vam biti sruseni nekim bombasticnim naslovom koji najavljuje "hickokovski preokret". Nesto u fazonu: "KK Partizan isplatio Klobucara!".

nevidljivi panter

pre 9 godina

u avgustu i septembru su panteri iz stjepana supanca 15a najglasniji,a od decembra euforija polako ide nadole....i tako godinama u nazad,dosadno i izlizano

retro

pre 9 godina

uagaaaasiteeee seee...ugaaaasiteeeee seeeeeee!
(slovenac, 1. septembar 2014 16:51)

Ili bolje da se zaledimo, i da KK Mega Vizura promeni ime u KK Partizan Beograd, kupi grb, igrace i navijace od KK Partizan i jovo nanovo. Poznat scenario? Uostalom, koja bi svrha navijaca Zvezde bila ako nema najveceg rivala, ili obrnuto za navijace Partizana???

aca

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.

cinjenica

pre 9 godina

(Pedja, 1. septembar 2014 18:48)

Ako bi za 3 miliona Mladost igrala F4,a osim Partizana poslednjih 15 godina mislim da ni jedan klub nije igrao F4 sa budzetom manjim od bar 15 milona,onda ok.Imali ste vi skoro uvek veci ili bar priblizne budzete pa vas u Evrokupu punili Azovmasi sa 20 razlike.Jel ste vec zaboravili evropske projekte i Divca koji vam je za par nedelja uzeo 400 hiljada dolara? Necu da racunam budzete kluba za koji sada navite jer je to nije kk cz,ali i taj klub ima bar duplo veci budzet nego onaj Partizanov sa F4 i 3 top8,i sta je uradio u EL prosle godine?

E moj Partizane

pre 9 godina

U fudbalu te vode Bjekovic i Djuric ,a u kosarci Danilovic i Silobard.Jedino je ze Zarko Zecevic unosio novac u klub.Ne volim nikog od njih samo konstatujem.Zasto neki uspesan privrednik ne dodje i pomogne Duletu njemu ne treba mnogo samo redovno finansiranje pa on napravi jednog Mekejleba,Marica,Zofrija ili nekog petog igraca za polu sezonu.Jednu trenaznu salu i dvoranu da mu napravi.Ako nema naseg sposobnog coveka naci nekog sa strane pa ima bogatih ljudi koji bi zeleli pozitivan marketing preko Partizana i proboj na balkansko trziste kao sto je Abramovic uradio sa Celzijem i probojem na britansko,evropsko i svetsko.

Alex

pre 9 godina

Samo vi ismevajte Duleta I Partizan. Mi se smejemo na kraju prvenstva. I tako vec 13 godina za redom. E sad ako je I to smesno onda ce cika doktor znati sta vam je.

kakvi ljudi

pre 9 godina

To sto se vama ugasio klub ne znaci da ce i nama, i ako je to jedna velika zelja vas pantera. Ali nistaa, nistaaa. Fmp osvaja ove godine, red je bio, uzeli ste jadransku pre brda godina.

Data reč

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela? (Vladimir, 01. septembar 2014 23:14)

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.

citaj malo

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo...
(Vladan R, 1. septembar 2014 18:56)

Zasmetalo bi mi da je to stvarno rekao,ali nije. Rekao je da smo to potpisali,ali je menadzer Raskovic rekao da je to pro forme i da nece traziti novac!

989

pre 9 godina

Ima u fabrici metalnih proizvoda,
nešto što će vam trebati uskoro.
Pičinje na k, a završava se na
atanac.
(stecky, 1. septembar 2014

Gresis. Ja sam video serpe i lonce..bez dna. Lice na bure bez dna.

nikola

pre 9 godina

ponudili smo da mu platimo 38??? show
(huehuehue, 1. septembar 2014 16:53)

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!

Zoca

pre 9 godina

A koliko je predsednika klubova i menadzera prevario Danilovic? Koliko klubova u Srbiji je ostalo i bez igraca i bez novca od obestecenja? Koliko je klubovab u Srbijib prestalo da postoji ili ostalo bez materijalnih sredstava za opstanak zahvaljujuci Danilovicu, Vujosevicu i Partizanu koji godinama unazad uzimaju sve sto valja u Srbiji u saradnji sa registracijonom komisijom KSS? Sad kad vas neko preveri onda jao kuku lele! Kako ste sejali tako ce te i znjeti, trebalo je i ranije ali ni sad nije kasno da platite za sve!

DIZAČ PRITISKA

pre 9 godina

A zasto nije izjavio predsednik kluba:"Prevario me menadzer"?? U KKP svi ostali imaju zabranu davanja izjava osim DV???
(Milos, 1. septembar 2014 21:37)

Dule jedini daje izjave zato što vas to više od ičega nervira.

davitelj protiv davitelja

pre 9 godina

Uvek je krivac Covic, Vucic, Bertrans, Zvezda, sudije, drzava, CIA, snajka, BIA...
Samo doticni nikada nije kriv!!!
Da li i on vise veruje u ove price?!

DedaMiloje

pre 9 godina

Strasan bezobrazluk, menadzer i igrac traze pare koje im sleduju po ugovoru...jos prevarise jadnog i naivnog Danilovica. Evo suza mi podje.

Dulova izjava almost verbatim

pre 9 godina

Radite naporno panteri, igrate veoma borbenu kosarku, nezgodni ste protivnik... Ako ovako nastavite, osvojicete i vi neku titulu... na primer za pet godina.

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

avanture Dulomira u borbi protiv nevidljivih protivnika

pre 9 godina

Dulomir Vujošević je nakon konferencije rekao "boli me stomak, ako ne odem do wc-a partizan će propasti". Na putu do kuće kondukter je hteo da mu naplati kartu na šta mu je Dulo odgovorio "za koga vi radite? Zašto radite na tome da se partizan ugasi?". Kad je konačno stigao kući otvorio je na miru Kurir i počeo da skuplja dokumentaciju koju će predstaviti na sledećoj konferenciji.

ovekoven i zanavek zapamcen legendarni komentar nadajuceg delije u aspiraciji ka tituli

pre 9 godina

"Ako nam Kari ostane, sledeće sezone sigurno uzimamo titulu !
(Kari legendari, 23. maj 2009 22:30)"

HAHAHA!!!

sever 4ever

pre 9 godina

Nikada ne bih rekao da je Danilović tako naivan. Sad pošto je potpisao tako nešto neka iz svog džepa nadoknadi štetu jer je verovao na reč menadžeru.

hall

pre 9 godina

poziv na linč. molim nadležne da reaguju, dok ne bude kasno. ako imate spor sa bilo kim i smatrate da ste u pravu, idite na sud. ne stavljate metu čoveku na ledja. imate 1,5 miliona navijača, dovoljno je da je jedan lud.

Pera

pre 9 godina

nije "Dulo" nego "Dule"....inace, naravno, svi su drugi krivi, mada se sve vidi sa fotke...propadate jer nemate apsolutnu vlast i poluge moci....

Pedja

pre 9 godina

Evroliga i sud su pokazali i onoj maloj grupi ljudi koja je verovala Duletu koliko ih postuje. Objasnili su vam da ste jedno veliko NIKO i jedno veliko NISTA u Evropskoj kosarci. Sve sto ste postigli u zadnjih 20 godina postigli ste zato sto vas je drzava forsirala. Za te pare bi i KK Mladost Zemun igrala f4 Evrolige i bila kanta za napucavanje kao i vi. A Dule sada place jer vise nemate 10x veci budzet od ostalih i ne mozete da dovodite preskupe strance koje ce on navodno da unapredi.

fancy

pre 9 godina

Pa dal je moguce? Gde je veza za Covicem? Da nije brata premijera neki drug iz detinjstva? Ili Skundric koristi svoje veze sa rusima pa su ovi pritegli Miska za ruku? Boze me oprosti...

nikola

pre 9 godina

(Kop, 2. septembar 2014 00:24)

Ne znam,nekako ti ne verujem da je Klobucar posle onakve sezone kod Vlade gde u drugom delu sezone maltene nije ni igra,da je posle svega oprostio vise od pola duga...To rade i radili su redovno igraci koji su uspeli i napredovali u Partizanu i otisli u bogate klubove.Skroz mi ne pije vodu ta prica.A ako pricas o Klobucarevoj plati,onda razmotri i kako ste vi ostali duzni Samardzinskom 175 hiljada za pola sezone.

Bodibond

pre 9 godina

Cekaj bre ...... dal mislis da u Srbiji zive glupi i neobrazovani ljudi ??? Dal mislis da je ovo vreme Milosevica, bez neta, kablovske ... Ccc ugasite se vec jednom i spasite srpsku kosarku!!!

nestor

pre 9 godina

@ nemanja Sve se sećam da si tako pisao kad je Zvezda dugovala Braunu,Samardzijskom,Silnu...i onim silnim igračima FK koji su tužili klub i odlazili.
S druge strane,prevareni ili ne,moramo da platimo,biće bolje ako na tu isplatu budemo gledali kao na školarinu.

Kop

pre 9 godina

Pa sta je tu smesno? Toliko smo mu i dugovali,ovo ostalo su penali koje treba da platimo,jer nismo dali pare na vreme!
(nikola, 1. septembar 2014 23:04)

Ne, dugovali ste mu 130 000, pa ste se nagodili da mu platite 55 000 a ako ne platite da ima pravo da traži celu cifru. Vi ste platili 17 000 a za ostatak od 38 000 pojela maca. Pošto vrhovni ajatolah dulo već par meseci javno proziva Raškovića oni su aktivirali stavku iz ugovora koje ste vi potpisali i na koju imaju pravo jer niste platili na vreme. Znači Klobučar je imao više od 130 000 po sezoni pa mi nije jasno kakve stipendije pominje vrhovni ajatolah, stipendije od 130 000 evrpa po sezoni? Bolje mu je da ćuti, samo se ukopava, još će i zatvor da zaglavi jer se pravi pametan i sam sve otkriva.

nevidljivi panter

pre 9 godina

tek cemo da ispastamo zbog velikog strucnjaka jovanovica,imao je najskuplji tim u istoriji Partizana i nista znacajno nije napravio,malo je falilo i Bogdana da zakopa,pu pu daleko mu lepa kuca

Vladimir

pre 9 godina

Sta je sa 92.000 evra? Hteli ste Klobucaru da date 38, a ostatak do 130.000 da podelite. Drzavo, ima li ovde elemenata krivicnog dela?

Milan

pre 9 godina

u zemljama gde ima vlasti i zakona za ovo se ide na sud. Covek sam prizna da su hteli da smuljaju i da kazu kako su mu dali ono sto nisu i niko ne reaguje. Dule vrsi svu ovu kampanju jer zna da nije cist i ovako se brani da ga ne uhapse, ali drzava mora da pokaze da su pred zakonom svi isti i oni koji cute i oni koji laju, ako se drzava plasi jednog Vujosevica onda nemamo sta da trazimo u takvoj drzavi...

Pedja

pre 9 godina

Nekome dugujete 38000, a kao pro forme stavite 138000?! Pa ko moze tako da se prevari? Nisu vam akrivi nikakvi menadzeri, nego sto niste placali igrace, a i nije on jedini kome dugujete. Da ste placali ne bi vam niko mogao nista. Ali verovatno se sad i Evropa zaverila protiv Partizana institucije.

Mikeli

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”

Znaci, Danilovic je pustio da partizan neko tuzi za neki nepostojeci novac? Hajde ponovo, partizan je dugovao 38 000, ali su dopunjavali neki ostatak, pro forme zbog tuzbe, a ostecena strana bi uzela manje, dok partizan bi kao morao platiti vise...ili kako vec? Sada na kraju Klobucaru kojem su duzni 38 000 hoce neki novac koji pro forme nije onda njegov...ili kako?
Koliko oni muljaju sunce ti poljubim. Zato niko od sponzora i nece kod njih, ako im ga drzava na silu ne ugura. Kao nema, para, nema para, a svi su tu vec deceniju i rade iz ljubavi. Presmesno mi u sta sve veruje ono malo navijaca sto imaju.

Aleksa

pre 9 godina

Opet mu neko drugi kriv. Dugujes coveku, ocekujes da ne trazi pare, pa kad on trazi ono sto je zaradio okrivis ga jer ti je uprava nesposobna. Aplauz.

zeno

pre 9 godina

Stoji to da nam je uprava nesposobna, stoji i da to sto smo duzni treba da platimo ,ali da damo 100000 vise igracu koji nije zasluzio ni dinar za ono sto je pokazao ,pa to je van svake pameti.
(aca, 01. septembar 2014 17:28)

Ne, van svake pameti je što mislite da se pare u sportu isplaćuju koliko vi mislite da je zasluženo. Isplaćuje se o onoliko koliko piše u ugovoru a taj ugovor je potpisan od strane KK Partizan. Da li je previše para konkretno za Klobučara, možda ali niko ih nije terao da mu nude toliko para. Ali ne, vi radite suprotno - svakog igrača koji traži svoj novac stavite na stub srama jer pazi bezobraznika, hoće svoje pare, svašta.

marko

pre 9 godina

Pa ne trazi taj "menadzer" novac, onako napamet... Valjda postoji potpisan ugovor izmedju KKP i u tekstu pomenutog igraca, u kojem su jasno definisane obaveze KKP-a!? Msm. zasto potpisujete igrace, ako niste u stanju da ih placate!?

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Normalna je stvar da cu stati na stranu Partizana i Partizanovaca,ali zbog cega bilo kome iz KK Partizan ne padne na pamet da se u SC Teleoptik napravi jedna trening hala gde bi se nasa deca dobro razvijala ? Pa tamo su bolji uslovi od bilo kojih u drzavi.Sobe,teretane,restorani,bukvalno postoji sve,a tu bi sigurno bilo mesta i za mlade kosarkase.

Reporter

pre 9 godina

Kakav je preverant ovaj Rašković, vrhunski! Ili je neko u klubu ? Kao dugujemo E.38.000, ali ćemo potpisati pro-forme na E.138.000. Jaka uzima svoje, a razlika potpisnicima. E sad kad nisu stigli novci, ugovor je na stolu,više nije proforma, već potpisao precednik. Koliko li ih je ovako potpisano, proforme radi ?! Držite se legende !

as

pre 9 godina

Veliki sam navijač Partizana i poštovalac DV,ali ovakava neodgovornost u klubu mora prestati.Uz svo postovanje,mislim da je PD jedini krivac za ovo trenutnu situaciju koja je kulminirala jos prosle godine.Totalno suetno i indolentno ponasanje naseg predsednika mora prestati!

webber

pre 9 godina

, “To mora da se plati što pre ili će klub prestati da postoji"

kakvo spinovanje, kako moze zbog registracije stranih igraca klub da prestane da postoji!?

uvek zvezda

pre 9 godina

(rekord -16 godina bez titule, 2. septembar 2014 00:35)

Morali smo da vas puštamo jer vaši igrači ne žele da igraju za reprezentaciju ukoliko kriterijum suđenja nije odgovarajući a kako mi sve radimo za Srbiju...Šalu na stranu, kapiram da i većina navijača KKP shvata da u ovih vaših 12-13 godina nije sve baš najčistije. Daleko od toga da je sve bilo neregularno. Objektivno bilo je sezona kada ste bili daleko ispred svih a posebno nas ali je bilo i nekih drugih kada ste bili itekako pogurani.. Ali nevezano za navijačko opredeljenje, ako se gleda dugoročno, ova totalna "dominacija" jednog kluba nije dobra za nacionalni sport. Od 2002.godine i Indijanopolisa imamo, mislim, samo jednu medalju i to 2009. u Sloveniji. Ok, nekada bilo je i nesrećnih poraza ali nema kvaliteta kad nema konkurencije. Bez obzira na to ko "vlada"... Momcima i Saletu sve najbole u daljem toku takmičenja!!

Gojko

pre 9 godina

“Mi smo mu dugovali 38.000 evra, ali je njegov menadžer Aca Rašković prevario predsednika Partizana, rekavši mu da će potpisati dopunu samo pro forme, da bi se dobilo na vremenu za BAT, rekavši da nikad neće tražiti taj novac”Znaci, Klobucar bi uzeo svojih 38000e, a Vujosevic ili Danilovic bi 100.000 stavili u dzep?!

bers0003

pre 9 godina

tako je to kad bivsi fudbeleri/kosarkasi obavljaju funkcije predsjednika. znati igrati lopte nema veze sa vodjenjem tima. imaju negdje u prosjeku 6-7 posteno zavrsenih razreda osnovne skole, ostalo je odradjeno preko veze. Danilovicu je mrsko bilo igrati kosarku u Majamiju, a zamislite samo koliko mu je drago proucavati ugovore, traziti sponzore, ganjati politicare za pare i slicne stavari.....

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Koga mi da krivimo sto smo izbaceni iz kvalifikacija za LŠ ove godine? Mozda da okrivimo sebe, posto ne placamo ono sto smo potpisali u ugovoru?! Ili to za Duleta ne vazi? I dobili ste samo zabranu registrovanja stranaca, pa mislim da ste i dobro prosli. Zemljo Srbijo, da te nema trebali bi te izmisliti.

MrkoPolo

pre 9 godina

Dal ce ikad da prizna gresku ili da kaze,propust nas,uprave iz partizanigokee,a ne kriv mu Dacic,Vucic,Danilovic,memageri,itd.. on jadnik radi za vazduh,bez para,iz ljubavi prema igracima!!! Provaljen si bre vise!!!!

mikser

pre 9 godina

Evropa zabranila ali zato u Srbiji mogu da kupuju i duguju do mile volje. A onda je krivo nekakvo vođstvo lige... Ili okrivite državu zato što godinama samo kupujete i obećavate plate a nikom ništa ne plaćate! Jednom sve to mora doći na naplatu. Smešno je optuživati menadžere.

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

pera

pre 9 godina

Nisam siguran da razumem sta Vujosevic prica. Da li on to kaze kako je Partizan dugovao Klobucaru 38000, a onda je neko ko se predstavio sa "nisam menadzer Klobucara" rekao Danilovicu da potpise kako Klobucaru Partizan duguje 130000? I to zato sto ce na taj nacin bolje proci kod tog kosarkaskog tribunala, nego da isplate Klobucaru 38000 koje mu duguju????????? Otkud ta cifra 130000 ako mu to ne duguju? Zasto ne 430000? U zivotu nisam cuo za to da je neko toliko ispao naivan kao Danilovic u toj prici. Samo zamisljam sta bi se desilo da ga startuju sibicari na autobuskoj stanici. Zaduzio bi Partizan, ne bi ga izvukli ni svi seici iz Perziskog zaljeva, ni svi ruski naftni tajkuni.

Ognjen

pre 9 godina

Ako doticni nije Klobucarev menadzer ili ste to tek sad saznali, zasto ste uopste potpisali bilo kakav papir sa njim? Ili je Danilovic greskom stavio paraf misleci da potpisuje ceh iz kafane?

boki

pre 9 godina

Ljudi izgleda da Danilović stvarno radi na svoju štetu, ostavi,onomad,košarku u 30,a još dve godine imao ugovor sa Kinderom po 2,5 milki maraka po sezoni.Ili je lud ili pametan? Zato sada 14 god posle stiže naplata,samo što je Partizan par desetina miliona evra siromašniji.
PS. Mislite o tome!

nevini kao majka 9 jugovica

pre 9 godina

A kao, D.V. nevinasce pa ga grozni, sram ga bilo, menadzer prevario...
.c, c, c....
P.S. Gde li je zalutalo koferce sa 100 K evrica....

bmr

pre 9 godina

ljudi, da se gasi klub za 38 hiljada evra! pa sabacka kamenica igra beton ligu I dala je za 6 igraca 4 hiljade evra.. hocu da kazem ako kkp nema 38k I ne treba da postoji..

Vladan R

pre 9 godina

Intresuje me samo jedno. Da li je moguce da ima makar i jedne osobe, ciji god da je navijac, a da joj nije zasmetala, izjava u stilu, jeste potpisali smo nesto, ali samo pro forme, bez ikakve namere da to ispunimo. Posle se u ovim nasim nesrecnim, bilo fudbalskim, bilo kosarkaskim klubovima, zale na neke nepravde i prevare, cudom se cudeci, gde to ima da se ugovorne obaveze moraju ispunjavati. Ne mogu da verujem da biloko ima smelosti da tako nesto izjavi, kao i da ima i onih koji ih podrzavaju ili opravdavaju, bez obzira koliko god bile velike, neke ranije zasluge.

nemanja

pre 9 godina

samo da vas sve koji pricate "nije zasluzio ni toliko" obavestim da se plate igracima ne placaju po zaslugama nego po ugovoru. za zasluge postoje bonusi i zahvalnice. a ako ne platite po ugovoru onda vam sud doda jos jedan ugovor.
znaju to dv i danilovic mnogo dobro sto samo znaci da nisu platili s'predumisljajem. a kad je s'predumisljajem onda je koeficijent otprilike puta 3

veliki cezar

pre 9 godina

To je bio sporazumni raskid sa igracem da bi bio slobodan da potpise za drugi klub. To je tzv. otkup ugovora i ne moze igrac da dobije sav ostatak novca iz ugovora, a da igra za drugi klub. On je vec te sezone igrao za Olimpiju ili Krku posle Partizana. Problem je sto je menadzer pogazio rec, a i Klobucar je ocigledno resio da se osveti zbog otpustanja.
(Data reč, 2. septembar 2014 03:07)

Cekaj bre prijatelju, da li je u pitanju sporazumni raskid ili otpustanje? Kao i sam Vujosevic i ti si kontradiktoran i neprecizan.

veliki cezar

pre 9 godina

Evo ponovo sam procitao resenje BATa. Klobucar je ugovor potpisao na tri godine. Posto se prve godine nije bas najbolje snasao dogovorili su se da Partizan izvrsi isplatu u iznosu od 53000 EUR u cetiri rate I da tim cinom Klobucar postane slobodan igrac. Takodje, ukoliko se isplata ne izvrsi u dogovorenim ratama Partizan se slozio da Klobucaru isplati na ime odstete citavih 200000 EUR. Kako Partizan nije ispunio dogovoreno aktivirala se klauzula o placanju tih 200000 EUR. Klobucar je bio fer pa je to potrazivanje samoinicijativno smanjio na 120000 EUR. Taj je iznos bio osnovni iznos kada je BAT donosio odluku. Na taj se iznos moraju dodati troskovi koje je imao Klobucar. Troskovi postupka su bili 5580 EUR plus dodatnih 6000 EUR. Ukupno dakle 11580 EUR na ime taksi i ostalih troskova vodjenja postupka. Prema svemu utvrdjenom i navedenom Partizan treba da isplati Klobucaru ukupan iznos od 131580 EUR.

Ko je koga tu zavrnuo i ko je kako hteo da podeli tih 200000 EUR - 53000 EUR trebalo bi ispitati posebnim postupkom odgovarajucih drzavnih organa.

BAT document - http://www.fiba.com/downloads/v3_expe/fat/deci/14/0527%20Klobucar%20vs%20Basketball%20Club%20Partizan%20%28public%20version%29.PDF

jajaja

pre 9 godina

Ja sam se malo pogubio. Ili je do Duleta ili do novinara i toga kako su prenijeli. Ali obecanja,i to usmena, nema ni kad kupujes vrata. Mislim,kako neko nekog moze prevariti za isplatu igraca. Sve mora biti na papiru. Ko tu koga mulja? Sto rekao onaj ''a gdje pecat''...

uaa fmp

pre 9 godina

@uaa fmp...Jesi siguran da je uzeo milione?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (D3cko..., 2. septembar 2014 01:35)

Jesi ti siguran da nije? Itekako je uzeo,cak je pauzirao jednu sezonu,jer nije hteo da raskine ugovor na svoju stetu.

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

na parketu se od decaka postaje covek i igrac velikog kalibra ali u zivotu pogotovo ovom u nasoj zemlji se od gnjide postaje veliki menadzer ili uspesan biznismen. danilovic ako zeli da bude uspesan direktor mora da ide u skolu ali pravu jer ako nije edukovan ne moze da vodi klub od slave i poznanstava se nemoze uspesno voditi klub.mora u partizan da udju bar dva mahera menadzera koji mogu da finansijski pomognu i izvuku novac od nas navijaca od sponzora koji su voljni da pomognu.svi klubovi pomalo zive peruci novac tajkuna ali neko to radi vise ili manje.pozivi tipa pomagajte krokodili dajte nam 135.000 vracamo duplo ne piju vodu. znam da je poruka u stvari takvog tipa da nam neko "pomogne" pa posle da na muci uzme duplo.

aca_bg

pre 9 godina

Veliki sam navijac Partizana, ali ovo je skolski primer ugovora,kojim igrac i neko u klubu dele kes.Pa ovo se u KK CZ desavalo godinama. Vreme je da se napravi velika promaja u Partizanu.Veliko hvala na svemu, ali dosta je bilo.