Četvrtak, 21.08.2014.

21:16

Srbija se mučila sa Novim Zelandom

Košarkaška reprezentacija Srbije pobedila je Novi Zeland u Vršcu sa 83:79, u pretposlednjoj proveri pred Mundobasket u Španiji.

Izvor: B92

Srbija se muèila sa Novim Zelandom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

dragan

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.
(Kuki, 21. avgust 2014 21:26)
++++++++++++++++++++++
Inače ti Novozelandjani čiji ples spominješ su došli na Novi zeland pre 300 tinak godina, i pobili sve mirne starosedeoce. Odlikovala ih je i dalje odlikuje velika agresivnost, koja se i iz plesa vidi. Naravno igrači nemaju veze sa njima, nego su zapadnog porekla. Mnogi današnji Novozelandani se odriču tih novih starosedeoca Novog zelanda.

!!!

pre 9 godina

1. Ameri lagano2. SRBIJA3. Spanija4. Francuska5. Argentina6. Brazil7. Litvanija8. HrvatskaPo meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav
(SN, 22. avgust 2014 03:48)
Daj se spusti na zemlji i ne blamiraj se,SAD i ESP su prvi favoriti!!!

sasa

pre 9 godina

@NN
Ne moze Francuska biti cetvrta jer si vec stavijo iz te polovine Srbiju i Spaniju
Racunajte na Litvanci igraju odlicno tuku sve pred sobom.Imaju dobar tim.

dex

pre 9 godina

@blinkibil

Slazem se sa tim da su Novi Zeland i Australija atipicni protivnici i veoma kvalitetni. Samo da te ispravim, sa Novim Zelandom smo igrali u polufinalu SP, odmah posle izbacivanja S.A.D. Gubili smo na poluvremenu desetak razlike, a znam da je u jednom trenutku bili i 15. Medjutim, drugo poluvreme smo ih unistili i otisli u finale sa Argentinom.

slatkorecivi

pre 9 godina

Sinoc sam gledao utakmicu uzivo i stvarno sam bio neprijatno iznenadjen odbranom. U I poluvremenu najvise su ispadali Micov i Bogdanovic, dok je Bjelica igrao nekako je uspevao da skoro sve zapusi, ali kad je izasao bila je blaga katastrofa.
U napadu Katic ne moze da uhvati nijednu loptu od Teodosica, retko koja asistencija.
Nakon utakmice mislim da sam cuo Bircevica kako prica da je otpao, ali nisam siguran.

keyser soze

pre 9 godina

@akrobata

Samo mala ispravka:trojka Horija je bila u plej ofu 2002 godine i tog ljeta smo osvojili Svetsko prvenstvo u Indijanapolisu..inače potpisujem sve ostalo što si napisao..

calke

pre 9 godina

Nije ni doslo prvenstvo,a mi se po nekim izjavama vec borimo za medalju,po drugima smo poslednji!!!Daj ljudi pustite da momci igraju!!!Napred Srbija

SN

pre 9 godina

1. Ameri lagano
2. SRBIJA
3. Spanija
4. Francuska
5. Argentina
6. Brazil
7. Litvanija
8. Hrvatska
Po meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav

NN

pre 9 godina

Niko (B)Raduljicu da spomene, decko odigrao vrhunsku utakmicu, tukao se sa ovim ludackim centrima i ubacio im 20 i kusur poena. Bice ovo super skockana ekipice pred start turnira, Teo,Bogdan,Kalinic,Bjelica,Krstic (Raduljica). Malo je klupa tanka ali verujem u nase momke da mozemo do 1/4, a tamo samo Ameri da nam ne padnu sa ostalima cemo lako. Inace Ameri lagano do zlata, samo se nadam da ce neko (citaj Srbija) izbaciti Spance i da nece igrati finale se Amerima kako su projektovali zrebom. Plasman: 1.Ameri (sa pola gasa) 2. Srbija (Ako izbacimo Spance) 3. Spanija (Ako nas Spanci dobiju u 1/2) 4. Francuska 5.Litvanija 6. Argentina

NemanjaVac8

pre 9 godina

Ova utakmica je pokazala da Krstić i Teodosić teško mogu biti u top formi na SP.Jasno je da Đorđević u rezultatskom smislu svesno nije izvukao maksimum, jer to i nije bilo u prvom planu.Još uvek je teško reći ko će u kakvoj formi doći na SP. Utakmica kao ova večeras nije pravo merilo dometa na SP. Neću više komentaristai naš sastav, kakav je takav je, SP je blizu pa ćemo videti.Ja se samo nadam da selektor u svakom trenutku zna šta radi i da neće pogubiti konce koji su se već poprilično zamrsili.Novi Zeland ima 2 odlična igrača, koja su demonstrirala stravičnu brzunu, tehniku, odličan šut. Da li su oni odigrali samo protiv nas tako dobro, ili su zaista tako dobri, ili je nešto treće u pitanju ne znam.

Sumadinac

pre 9 godina

Evo moje skromno misljenje.
Teodosic a ni Krstic nece vise imati toliku ulogu,kao sto su je imali kod Dude,malo zbog toga sto su nespremni a malo i sto nema potrebe.Teo ce po meni vise deliti poziciju beka sutera sa Bogdanom,jer i Markovic,a Jovic posebno, mogu da odgovore ulozi pleja.Teodosic ce tu imati priliku da za nekih 15 minuta,podeli sa dvojke neku asistenciju i da pogodi par trojki,kada bude u prilici da sutira.
Krstic ce,po meni,biti druga centarska opcija,jer ce Raduljica,a mislim da je trenutno na 80% svoje igre,biti nas najbolji igrac.Katic,ako podje pre Stimca,ce biti greska,jer bi onda imali tri centa slicnih karakteristika.Stimac,ce za svojih 10 min.imati 4-5 skokova i isto toliko poena,a totalno je drugaciji tip centra od ostale trojice.
Takodje mislim da je logicno da Sasa pre povede na cetvorci Mitrovica,koji je ipak igrac za borbu pod kosem,sto nam objektivno nedostaje,jer mislim da cemo imati veliki problem u skoku.
Iz tih razloga,mislim da bi nam mnogo vise koristio Kalinic nego Simonovic.
Dakle,po meni,sledecih 12 bi trebalo da podje:
Teo,Jovic,Markovic,
Micov,Bogdan,
Kalinic,Simonovic
Bjelica,Mitrovic,
Radulja,Krle i Stimac.

777

pre 9 godina

akrobata, 22. avgust 2014 00:11)

Ја не подаштавам Пеђу и ко сам ја да нешто причам о таквом играчу. Ја ти кажем да је Саша више играо од њега у репрезентацији, 108 пута и да је освојио висе медаља и то је чињеница. Пеђа је са СР Југославијом освојио злата на Светском првенству 2002. и Европско првенству 2001. и бронзану медаљу на Европском првенству 1999. Sale je у дресу репрезентације Југославије, освојио сребрну медаљу на Олимпијским играма 1996, злато са Светског првенства 1998, злата с Европских првенстава 1991, 1995. и 1997, као и бронзу 1987. године. И даље тврдим да је играо висе у државном тиму и да је освојио више медаља што је евидентно. Тако да не ѕнам у чему је проблем. За мене је исто то довољно.

blinkibile

pre 9 godina

Nemojte da lupate tipa jedva smo dobili ove pacere,sta ce biti na prvenstvu protiv jacih ekipa itd...N,Zeland i Australija igraju atipicnu kosarku sa puno suteva i uopste nisu slabi, ovi koji prate kosarku malo duze secaju se EP u Turskoj kada smo uzeli zlato',SP smo osvojili 2002' tako da mislim da je to bila 2000' ili 2004' god,nisam siguran, tada smo u polufina³u igrali sa N.Zelandom i jedva dobili,a tada su u timu bili Stojakovic,Jaric,Bodiroga i ostali...

akrobata

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)

Sale Đorđević je igrao za reprezentaciju SRJ na 4 prvenstva i 2 za SFRJ
Peđa Stojaković je igrao za SRJ na 5 prvenstava.

To nije mnogo manje.
+ kad je igrao za reprezentaciju i bio glavni igrač; on je bio MVP na Evropskom i u idealnoj petorci na SP ,a 2003 se povredio na prvenstvu.
Sledeće godine je igrao najbolju sezonu u NBA i želeo je pauzu,pogotovo što se tad desila ona trojka Horija.

Nakon toga je vukao redovno problem s leđima zbog kojeg je i završio karijeru.Ono što je dao reprezentaciji je sasvim dovoljno,neki nisu dali ni približno; ali nekako se uvek provlači kao da je to malo,što nije tačno. Možda je mogao i više,ne znam. Meni su ona dva zlata s Pešićem sasvim dovoljna.

Roby

pre 9 godina

Ceo sa zivot bavim kosarkom i mogu razumeti trenere kojima se on dopada. Sustina je da mi sa njim ne mozemo nista da uradimo jer je on plej za sporu ekipu a nama je jedina sansa u brzoj tranziciji i gvozdenoj odbrani. Cim sam video da se vraca znao sam da ce biti gusto. Od medalje nema nista bez Nedovica jer je on bio udarna igla brze igre bicemo 5/8 mesto sto je OK.

loznicanin

pre 9 godina

Sad i Spanija su najjace reprezentacije. One su favoriti za zlato. Za medalju se mogu boriti Grcka,Argentina,Litvanija,Srbija,Hrvatska,Francuska,Slovenija. Mozda Brazil. Portoriko je solidan. Ovo ostalo se ne ukljucuje u borbu za medalje. Realno.

poznavalac

pre 9 godina

надам се да Бирчевић отпада а не Калинић више је заслужио место у 12 од Бирчевића

...

pre 9 godina

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)
Ko prica o tome ko je vise ili manje igrao...Pedja je bio jedan od najboljih sutera ikad! Posle njega u reprezentaciji mozemo reci da nismo imali klasicnog trojkasa...Mozda Gurovic(ali dosta slabiji procenti),i bogami Keselj.

tik

pre 9 godina

cekajte ljudi vi stvarno mislite da mi mozemo do medalje!?!? lepo je se tesiti i hrabriti ali treba bit i realan.
jucer sam procitao u komentarima ljudi su pisali da smo mi poslije SAD i španije favoriti ali ja stvarno odakle im podloga za takvo nesto pisati

depth chart

pre 9 godina

Otpadaju Kalinić i Štimac. Đorđević vodi 3 pleja,2 beka šutera,2 niska krila,2 visoka krila,3 centra. Ključni igrač je Bjelica,pogotovo defanzivno. NZ ozbiljan tim,mnoge će namučiti.Srbija dobra,bolja nego na prošlom EP,realno tim za četvrtfinale,uz malo sreće i polufinale.

drago

pre 9 godina

Ubiljezili smo i petu pobjedu (uz 3 poraza). A citajuci vas portal cinilo bi se nekome da smo sve izgubili. Da smo imali samo zrno srece bilo bi i 6:2.
I tu ne racunam ovu tekmu di smo vodili protiv francuza 10 razlike par minuta do kraja niti onu od jucer di su nas suci iskasapili a bili smo dotad bolji.

Dejan.M...

pre 9 godina

kako ih odma napadate, kako vas nije stid?? nismo igrali sa 50% snage i to je ok! nece niko da se povredi, malo Teo i Krle da se uklope i da se drzi ritam. pa cekajte bar prvu utakmicu, pa da vidimo onda kako igramo... a sta se mene tice, kako god da odigraju, dok ostave srce na terenu, ja kao navijac i velki patriot bicu do sadnje sekunde uz nasu ekipu! ps. a ako Djordjevic nije bar malo Kredita i strpljena od nas sasluzio od nas navijaca, onda nije niko! (izvinite moj pravopis, rodjen sam u njemackoj)

Mario

pre 9 godina

Ja ne znam šta ovaj Katić više radi u reprezentaciji... Svaka mu čast kako je odigrao onu jednu sezonu za Zvezdu, ali posle toga ništa... Mrtav je mnogo...

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam zasto mnogi komentari

fergi

pre 9 godina

Ne znam sta da kazem. Da li ce Krle i Teo da dodju do forme poslednjih 10tak dana? U nedelju bi trebali vise da igraju, to je poslednja utakmica pred SP. Najbitnije je da su se oporavili od povreda a njihovo iskustvo je potrebno ovom timu. Ocekujem da na samom SP ulaze u sve bolju formu iz utakmice u utakmicu jer drugo resenje nema. Ali ne ocekujem da ce da nose tim i da odlucuju utakmice. Ipak se forma koju imas kasnije tesko vraca posle povreda a vremena nema. Ali sta je tuje, to su veliki igraci i nadam se da ce sve biti ok sto se njihovog uticaja na igru tice jer ipak se mnoge stvari menjaju kada su u igri a jos nisu u formi.

Thomas Müller

pre 9 godina

Znao sam da smo protiv Turske dostigli maximum sto se tice tempiranja forme! Sada kola mogu samo nizbrdo. Daj Boze da prodjemo makar grupu!

oladi malo

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.

777

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam kako mnogo to ne vide,ali on je uz Krstica od 2009 predvodnik ovog tima...

Stefan

pre 9 godina

Neka, neka, dobro je ovo ovako, da se malo spuste na zemlju. Bjelici je ovo zadnja prilika da se dokaže ili da mu se zahvalimo kao večitom talentu, Teodosić standardno beskoristan, ali izgleda da mu ni Sale kao ni Duda ne sme ništa jer ima protekciju.

Zoran

pre 9 godina

Iran dobar protiv Slovenije,za mene je uspeh ako Srbija prodje grupu sa ovom generacijom i sa povredama. Na EP sa Ivkovicem izgubili smo od .....

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?

SASA

pre 9 godina

Super provera protiv N-Zelanda, koji igra kao da su u NBA,...
Mislim da takva kosarka moze proci ukoliko se tim zove Miami heat, ali ajde ok, sta reci...
Pomalo psopano smo usli u mec, ali na kraju su stvari dosle na svoje, i sjajno sto su sidije dozvolile ono krljanje pod kosem, neka se momci naviknu, bice i takvi tekmi na Sp, mada cisto sumnjam da ce NZ moci ovako igrati na SP, jer ovo je bilo stvarno vise dzudo, nego odbrana...
Videcemo vec u BG, u nedelju, jer tu ce biti razbijanje, ovo sad je bila "pripremna" , gde se videlo jasno da smo u igravali par kretnji, i tek na kraju igrali na rezultat, koji je i mogao biti puno bolji, ali umesto da zatvorimo tekmu na pocetku zadnje cetvrtine, Katic gubi 4 lopte uzastopno, i to kakva dodavanja mu je Teo dao, ali svaka ta lopta se odbijala od njega kao da nema ruke...
Jer neko brojao koliko puta su "progledali" korake NZ?(;-))...
Igraju kao da je ulicni basket, mada ni na ulicnom se ne setaju onoliko...
Sramota da Fiba dozvoljava, jasno se vidi da su barem 3-4 Amera u njihovoj ekipi, jer njihov naglasak nije imao nista za Australiskim, ali ok, sta da se radi...

alan ford

pre 9 godina

Ovo je utakmica sa timom koji igra mnogo drugaciju kosarku od svih dosadasnjih protivnika, a uz to je i tradicionalno neugodna ekipa (setite se da smo ih jedva-jedva pobedili 2002, a posle smo pukli jednu vaznu tekmu od njih na SP cini mi se). Druga stvar, odlicno je sto se igra protiv ekipe koja trazi puno skokova i "sitnih faulova" u napadu, tako da se nasi centri "nabazdare" za pravi takmicarski ritam.

Sve u svemu, nije lose, iako i dalje nasa najveca boljka -slab visoki pik i odbrana u prvoj liniji. Teo i Krle moraju da se polako uvedu u ritam, a s druge strane i da nasi igraci na poziciji 4 steknu hrabrost i rutinu. Micov ce igrati mnogo bolje kad krene takmicenje, uveren sam.

I dalje mislim da smo mnogo kvalitetniji kao tim i od Brazila i od Francuske.

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke !

SP SRBIJA

pre 9 godina

Pa dobro bre ljudi zar vi stvarno mislite da ce reprezentacija da igra "punom parom" u ovim prijateljskim utakmicama?! Pa ako bi se tako radilo onda bi na SP-u svi bili izmuceni i izmoreni,niko ne bi mogao ni da potrci! Aman,zna se zasta sluze ove prijateljske utakmice.Da se uvezba tim,kombinuju petorke,pokazu slabosti i prednosti,da se radi na tim slabostima i unapredjuju prednosti.Niko nije lud da u prijateljskim utakmicama otkriva sve karte i igra kao da je finale. Rezultat je najmanje bitan. Porazi i lose partije su, po meni, dobrodosli u pripremnim mecevima jer se onda vide sve slabosti i radi se na njima! Kad bude pocelo SP sve ce biti potpuno drugacije-i kod nas i kod ostalih ekipa! Mi samo trebamo da gledamo sebe jer uvek je bilo i bice da sve zavisi od nas i nase igre.Ako do polufinala igramo sa 90% svojih mogucnosti drugi uopste ne trebaju da nas brinu.A za eventualno polufinale i finale zna se -uz srce i inat i secanje na kradju u Turskoj sve je moguce!

Kuki

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Koliko samo otvorenih suteva i zicera promaseno.Kada cemo da imamo bekove koji "pljuju" kao nekad Kica i Praja kao sto imaju Litvanci.Bili bi svetski prvaci kada bi se racunale pripremne utakmice

Kuki

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?

alan ford

pre 9 godina

Ovo je utakmica sa timom koji igra mnogo drugaciju kosarku od svih dosadasnjih protivnika, a uz to je i tradicionalno neugodna ekipa (setite se da smo ih jedva-jedva pobedili 2002, a posle smo pukli jednu vaznu tekmu od njih na SP cini mi se). Druga stvar, odlicno je sto se igra protiv ekipe koja trazi puno skokova i "sitnih faulova" u napadu, tako da se nasi centri "nabazdare" za pravi takmicarski ritam.

Sve u svemu, nije lose, iako i dalje nasa najveca boljka -slab visoki pik i odbrana u prvoj liniji. Teo i Krle moraju da se polako uvedu u ritam, a s druge strane i da nasi igraci na poziciji 4 steknu hrabrost i rutinu. Micov ce igrati mnogo bolje kad krene takmicenje, uveren sam.

I dalje mislim da smo mnogo kvalitetniji kao tim i od Brazila i od Francuske.

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke !

Dejan.M...

pre 9 godina

kako ih odma napadate, kako vas nije stid?? nismo igrali sa 50% snage i to je ok! nece niko da se povredi, malo Teo i Krle da se uklope i da se drzi ritam. pa cekajte bar prvu utakmicu, pa da vidimo onda kako igramo... a sta se mene tice, kako god da odigraju, dok ostave srce na terenu, ja kao navijac i velki patriot bicu do sadnje sekunde uz nasu ekipu! ps. a ako Djordjevic nije bar malo Kredita i strpljena od nas sasluzio od nas navijaca, onda nije niko! (izvinite moj pravopis, rodjen sam u njemackoj)

depth chart

pre 9 godina

Otpadaju Kalinić i Štimac. Đorđević vodi 3 pleja,2 beka šutera,2 niska krila,2 visoka krila,3 centra. Ključni igrač je Bjelica,pogotovo defanzivno. NZ ozbiljan tim,mnoge će namučiti.Srbija dobra,bolja nego na prošlom EP,realno tim za četvrtfinale,uz malo sreće i polufinale.

777

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.

akrobata

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)

Sale Đorđević je igrao za reprezentaciju SRJ na 4 prvenstva i 2 za SFRJ
Peđa Stojaković je igrao za SRJ na 5 prvenstava.

To nije mnogo manje.
+ kad je igrao za reprezentaciju i bio glavni igrač; on je bio MVP na Evropskom i u idealnoj petorci na SP ,a 2003 se povredio na prvenstvu.
Sledeće godine je igrao najbolju sezonu u NBA i želeo je pauzu,pogotovo što se tad desila ona trojka Horija.

Nakon toga je vukao redovno problem s leđima zbog kojeg je i završio karijeru.Ono što je dao reprezentaciji je sasvim dovoljno,neki nisu dali ni približno; ali nekako se uvek provlači kao da je to malo,što nije tačno. Možda je mogao i više,ne znam. Meni su ona dva zlata s Pešićem sasvim dovoljna.

SP SRBIJA

pre 9 godina

Pa dobro bre ljudi zar vi stvarno mislite da ce reprezentacija da igra "punom parom" u ovim prijateljskim utakmicama?! Pa ako bi se tako radilo onda bi na SP-u svi bili izmuceni i izmoreni,niko ne bi mogao ni da potrci! Aman,zna se zasta sluze ove prijateljske utakmice.Da se uvezba tim,kombinuju petorke,pokazu slabosti i prednosti,da se radi na tim slabostima i unapredjuju prednosti.Niko nije lud da u prijateljskim utakmicama otkriva sve karte i igra kao da je finale. Rezultat je najmanje bitan. Porazi i lose partije su, po meni, dobrodosli u pripremnim mecevima jer se onda vide sve slabosti i radi se na njima! Kad bude pocelo SP sve ce biti potpuno drugacije-i kod nas i kod ostalih ekipa! Mi samo trebamo da gledamo sebe jer uvek je bilo i bice da sve zavisi od nas i nase igre.Ako do polufinala igramo sa 90% svojih mogucnosti drugi uopste ne trebaju da nas brinu.A za eventualno polufinale i finale zna se -uz srce i inat i secanje na kradju u Turskoj sve je moguce!

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam zasto mnogi komentari

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam kako mnogo to ne vide,ali on je uz Krstica od 2009 predvodnik ovog tima...

poznavalac

pre 9 godina

надам се да Бирчевић отпада а не Калинић више је заслужио место у 12 од Бирчевића

SASA

pre 9 godina

Super provera protiv N-Zelanda, koji igra kao da su u NBA,...
Mislim da takva kosarka moze proci ukoliko se tim zove Miami heat, ali ajde ok, sta reci...
Pomalo psopano smo usli u mec, ali na kraju su stvari dosle na svoje, i sjajno sto su sidije dozvolile ono krljanje pod kosem, neka se momci naviknu, bice i takvi tekmi na Sp, mada cisto sumnjam da ce NZ moci ovako igrati na SP, jer ovo je bilo stvarno vise dzudo, nego odbrana...
Videcemo vec u BG, u nedelju, jer tu ce biti razbijanje, ovo sad je bila "pripremna" , gde se videlo jasno da smo u igravali par kretnji, i tek na kraju igrali na rezultat, koji je i mogao biti puno bolji, ali umesto da zatvorimo tekmu na pocetku zadnje cetvrtine, Katic gubi 4 lopte uzastopno, i to kakva dodavanja mu je Teo dao, ali svaka ta lopta se odbijala od njega kao da nema ruke...
Jer neko brojao koliko puta su "progledali" korake NZ?(;-))...
Igraju kao da je ulicni basket, mada ni na ulicnom se ne setaju onoliko...
Sramota da Fiba dozvoljava, jasno se vidi da su barem 3-4 Amera u njihovoj ekipi, jer njihov naglasak nije imao nista za Australiskim, ali ok, sta da se radi...

loznicanin

pre 9 godina

Sad i Spanija su najjace reprezentacije. One su favoriti za zlato. Za medalju se mogu boriti Grcka,Argentina,Litvanija,Srbija,Hrvatska,Francuska,Slovenija. Mozda Brazil. Portoriko je solidan. Ovo ostalo se ne ukljucuje u borbu za medalje. Realno.

...

pre 9 godina

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)
Ko prica o tome ko je vise ili manje igrao...Pedja je bio jedan od najboljih sutera ikad! Posle njega u reprezentaciji mozemo reci da nismo imali klasicnog trojkasa...Mozda Gurovic(ali dosta slabiji procenti),i bogami Keselj.

fergi

pre 9 godina

Ne znam sta da kazem. Da li ce Krle i Teo da dodju do forme poslednjih 10tak dana? U nedelju bi trebali vise da igraju, to je poslednja utakmica pred SP. Najbitnije je da su se oporavili od povreda a njihovo iskustvo je potrebno ovom timu. Ocekujem da na samom SP ulaze u sve bolju formu iz utakmice u utakmicu jer drugo resenje nema. Ali ne ocekujem da ce da nose tim i da odlucuju utakmice. Ipak se forma koju imas kasnije tesko vraca posle povreda a vremena nema. Ali sta je tuje, to su veliki igraci i nadam se da ce sve biti ok sto se njihovog uticaja na igru tice jer ipak se mnoge stvari menjaju kada su u igri a jos nisu u formi.

oladi malo

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.

Mario

pre 9 godina

Ja ne znam šta ovaj Katić više radi u reprezentaciji... Svaka mu čast kako je odigrao onu jednu sezonu za Zvezdu, ali posle toga ništa... Mrtav je mnogo...

tik

pre 9 godina

cekajte ljudi vi stvarno mislite da mi mozemo do medalje!?!? lepo je se tesiti i hrabriti ali treba bit i realan.
jucer sam procitao u komentarima ljudi su pisali da smo mi poslije SAD i španije favoriti ali ja stvarno odakle im podloga za takvo nesto pisati

Roby

pre 9 godina

Ceo sa zivot bavim kosarkom i mogu razumeti trenere kojima se on dopada. Sustina je da mi sa njim ne mozemo nista da uradimo jer je on plej za sporu ekipu a nama je jedina sansa u brzoj tranziciji i gvozdenoj odbrani. Cim sam video da se vraca znao sam da ce biti gusto. Od medalje nema nista bez Nedovica jer je on bio udarna igla brze igre bicemo 5/8 mesto sto je OK.

Sumadinac

pre 9 godina

Evo moje skromno misljenje.
Teodosic a ni Krstic nece vise imati toliku ulogu,kao sto su je imali kod Dude,malo zbog toga sto su nespremni a malo i sto nema potrebe.Teo ce po meni vise deliti poziciju beka sutera sa Bogdanom,jer i Markovic,a Jovic posebno, mogu da odgovore ulozi pleja.Teodosic ce tu imati priliku da za nekih 15 minuta,podeli sa dvojke neku asistenciju i da pogodi par trojki,kada bude u prilici da sutira.
Krstic ce,po meni,biti druga centarska opcija,jer ce Raduljica,a mislim da je trenutno na 80% svoje igre,biti nas najbolji igrac.Katic,ako podje pre Stimca,ce biti greska,jer bi onda imali tri centa slicnih karakteristika.Stimac,ce za svojih 10 min.imati 4-5 skokova i isto toliko poena,a totalno je drugaciji tip centra od ostale trojice.
Takodje mislim da je logicno da Sasa pre povede na cetvorci Mitrovica,koji je ipak igrac za borbu pod kosem,sto nam objektivno nedostaje,jer mislim da cemo imati veliki problem u skoku.
Iz tih razloga,mislim da bi nam mnogo vise koristio Kalinic nego Simonovic.
Dakle,po meni,sledecih 12 bi trebalo da podje:
Teo,Jovic,Markovic,
Micov,Bogdan,
Kalinic,Simonovic
Bjelica,Mitrovic,
Radulja,Krle i Stimac.

Stefan

pre 9 godina

Neka, neka, dobro je ovo ovako, da se malo spuste na zemlju. Bjelici je ovo zadnja prilika da se dokaže ili da mu se zahvalimo kao večitom talentu, Teodosić standardno beskoristan, ali izgleda da mu ni Sale kao ni Duda ne sme ništa jer ima protekciju.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Koliko samo otvorenih suteva i zicera promaseno.Kada cemo da imamo bekove koji "pljuju" kao nekad Kica i Praja kao sto imaju Litvanci.Bili bi svetski prvaci kada bi se racunale pripremne utakmice

calke

pre 9 godina

Nije ni doslo prvenstvo,a mi se po nekim izjavama vec borimo za medalju,po drugima smo poslednji!!!Daj ljudi pustite da momci igraju!!!Napred Srbija

!!!

pre 9 godina

1. Ameri lagano2. SRBIJA3. Spanija4. Francuska5. Argentina6. Brazil7. Litvanija8. HrvatskaPo meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav
(SN, 22. avgust 2014 03:48)
Daj se spusti na zemlji i ne blamiraj se,SAD i ESP su prvi favoriti!!!

dex

pre 9 godina

@blinkibil

Slazem se sa tim da su Novi Zeland i Australija atipicni protivnici i veoma kvalitetni. Samo da te ispravim, sa Novim Zelandom smo igrali u polufinalu SP, odmah posle izbacivanja S.A.D. Gubili smo na poluvremenu desetak razlike, a znam da je u jednom trenutku bili i 15. Medjutim, drugo poluvreme smo ih unistili i otisli u finale sa Argentinom.

777

pre 9 godina

akrobata, 22. avgust 2014 00:11)

Ја не подаштавам Пеђу и ко сам ја да нешто причам о таквом играчу. Ја ти кажем да је Саша више играо од њега у репрезентацији, 108 пута и да је освојио висе медаља и то је чињеница. Пеђа је са СР Југославијом освојио злата на Светском првенству 2002. и Европско првенству 2001. и бронзану медаљу на Европском првенству 1999. Sale je у дресу репрезентације Југославије, освојио сребрну медаљу на Олимпијским играма 1996, злато са Светског првенства 1998, злата с Европских првенстава 1991, 1995. и 1997, као и бронзу 1987. године. И даље тврдим да је играо висе у државном тиму и да је освојио више медаља што је евидентно. Тако да не ѕнам у чему је проблем. За мене је исто то довољно.

Thomas Müller

pre 9 godina

Znao sam da smo protiv Turske dostigli maximum sto se tice tempiranja forme! Sada kola mogu samo nizbrdo. Daj Boze da prodjemo makar grupu!

slatkorecivi

pre 9 godina

Sinoc sam gledao utakmicu uzivo i stvarno sam bio neprijatno iznenadjen odbranom. U I poluvremenu najvise su ispadali Micov i Bogdanovic, dok je Bjelica igrao nekako je uspevao da skoro sve zapusi, ali kad je izasao bila je blaga katastrofa.
U napadu Katic ne moze da uhvati nijednu loptu od Teodosica, retko koja asistencija.
Nakon utakmice mislim da sam cuo Bircevica kako prica da je otpao, ali nisam siguran.

blinkibile

pre 9 godina

Nemojte da lupate tipa jedva smo dobili ove pacere,sta ce biti na prvenstvu protiv jacih ekipa itd...N,Zeland i Australija igraju atipicnu kosarku sa puno suteva i uopste nisu slabi, ovi koji prate kosarku malo duze secaju se EP u Turskoj kada smo uzeli zlato',SP smo osvojili 2002' tako da mislim da je to bila 2000' ili 2004' god,nisam siguran, tada smo u polufina³u igrali sa N.Zelandom i jedva dobili,a tada su u timu bili Stojakovic,Jaric,Bodiroga i ostali...

Zoran

pre 9 godina

Iran dobar protiv Slovenije,za mene je uspeh ako Srbija prodje grupu sa ovom generacijom i sa povredama. Na EP sa Ivkovicem izgubili smo od .....

keyser soze

pre 9 godina

@akrobata

Samo mala ispravka:trojka Horija je bila u plej ofu 2002 godine i tog ljeta smo osvojili Svetsko prvenstvo u Indijanapolisu..inače potpisujem sve ostalo što si napisao..

sasa

pre 9 godina

@NN
Ne moze Francuska biti cetvrta jer si vec stavijo iz te polovine Srbiju i Spaniju
Racunajte na Litvanci igraju odlicno tuku sve pred sobom.Imaju dobar tim.

dragan

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.
(Kuki, 21. avgust 2014 21:26)
++++++++++++++++++++++
Inače ti Novozelandjani čiji ples spominješ su došli na Novi zeland pre 300 tinak godina, i pobili sve mirne starosedeoce. Odlikovala ih je i dalje odlikuje velika agresivnost, koja se i iz plesa vidi. Naravno igrači nemaju veze sa njima, nego su zapadnog porekla. Mnogi današnji Novozelandani se odriču tih novih starosedeoca Novog zelanda.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Ova utakmica je pokazala da Krstić i Teodosić teško mogu biti u top formi na SP.Jasno je da Đorđević u rezultatskom smislu svesno nije izvukao maksimum, jer to i nije bilo u prvom planu.Još uvek je teško reći ko će u kakvoj formi doći na SP. Utakmica kao ova večeras nije pravo merilo dometa na SP. Neću više komentaristai naš sastav, kakav je takav je, SP je blizu pa ćemo videti.Ja se samo nadam da selektor u svakom trenutku zna šta radi i da neće pogubiti konce koji su se već poprilično zamrsili.Novi Zeland ima 2 odlična igrača, koja su demonstrirala stravičnu brzunu, tehniku, odličan šut. Da li su oni odigrali samo protiv nas tako dobro, ili su zaista tako dobri, ili je nešto treće u pitanju ne znam.

SN

pre 9 godina

1. Ameri lagano
2. SRBIJA
3. Spanija
4. Francuska
5. Argentina
6. Brazil
7. Litvanija
8. Hrvatska
Po meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav

drago

pre 9 godina

Ubiljezili smo i petu pobjedu (uz 3 poraza). A citajuci vas portal cinilo bi se nekome da smo sve izgubili. Da smo imali samo zrno srece bilo bi i 6:2.
I tu ne racunam ovu tekmu di smo vodili protiv francuza 10 razlike par minuta do kraja niti onu od jucer di su nas suci iskasapili a bili smo dotad bolji.

NN

pre 9 godina

Niko (B)Raduljicu da spomene, decko odigrao vrhunsku utakmicu, tukao se sa ovim ludackim centrima i ubacio im 20 i kusur poena. Bice ovo super skockana ekipice pred start turnira, Teo,Bogdan,Kalinic,Bjelica,Krstic (Raduljica). Malo je klupa tanka ali verujem u nase momke da mozemo do 1/4, a tamo samo Ameri da nam ne padnu sa ostalima cemo lako. Inace Ameri lagano do zlata, samo se nadam da ce neko (citaj Srbija) izbaciti Spance i da nece igrati finale se Amerima kako su projektovali zrebom. Plasman: 1.Ameri (sa pola gasa) 2. Srbija (Ako izbacimo Spance) 3. Spanija (Ako nas Spanci dobiju u 1/2) 4. Francuska 5.Litvanija 6. Argentina

Thomas Müller

pre 9 godina

Znao sam da smo protiv Turske dostigli maximum sto se tice tempiranja forme! Sada kola mogu samo nizbrdo. Daj Boze da prodjemo makar grupu!

Stefan

pre 9 godina

Neka, neka, dobro je ovo ovako, da se malo spuste na zemlju. Bjelici je ovo zadnja prilika da se dokaže ili da mu se zahvalimo kao večitom talentu, Teodosić standardno beskoristan, ali izgleda da mu ni Sale kao ni Duda ne sme ništa jer ima protekciju.

Mario

pre 9 godina

Ja ne znam šta ovaj Katić više radi u reprezentaciji... Svaka mu čast kako je odigrao onu jednu sezonu za Zvezdu, ali posle toga ništa... Mrtav je mnogo...

Zoran

pre 9 godina

Iran dobar protiv Slovenije,za mene je uspeh ako Srbija prodje grupu sa ovom generacijom i sa povredama. Na EP sa Ivkovicem izgubili smo od .....

oladi malo

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.

drago

pre 9 godina

Ubiljezili smo i petu pobjedu (uz 3 poraza). A citajuci vas portal cinilo bi se nekome da smo sve izgubili. Da smo imali samo zrno srece bilo bi i 6:2.
I tu ne racunam ovu tekmu di smo vodili protiv francuza 10 razlike par minuta do kraja niti onu od jucer di su nas suci iskasapili a bili smo dotad bolji.

tik

pre 9 godina

cekajte ljudi vi stvarno mislite da mi mozemo do medalje!?!? lepo je se tesiti i hrabriti ali treba bit i realan.
jucer sam procitao u komentarima ljudi su pisali da smo mi poslije SAD i španije favoriti ali ja stvarno odakle im podloga za takvo nesto pisati

Roby

pre 9 godina

Ceo sa zivot bavim kosarkom i mogu razumeti trenere kojima se on dopada. Sustina je da mi sa njim ne mozemo nista da uradimo jer je on plej za sporu ekipu a nama je jedina sansa u brzoj tranziciji i gvozdenoj odbrani. Cim sam video da se vraca znao sam da ce biti gusto. Od medalje nema nista bez Nedovica jer je on bio udarna igla brze igre bicemo 5/8 mesto sto je OK.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Koliko samo otvorenih suteva i zicera promaseno.Kada cemo da imamo bekove koji "pljuju" kao nekad Kica i Praja kao sto imaju Litvanci.Bili bi svetski prvaci kada bi se racunale pripremne utakmice

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?

777

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.

poznavalac

pre 9 godina

надам се да Бирчевић отпада а не Калинић више је заслужио место у 12 од Бирчевића

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam zasto mnogi komentari

ognjen

pre 9 godina

Ja ne znam da li još neko deli moje mišljenje. Ja uvek imam neki osećaj nesigurnosti kad je Teodosić na parketu. Ne samo sad, uvek je tako.

Sa druge strane sve nešto očekujem da eksplodira, da vodi tim, da melje, ali sve se svodi na bol u preponama za odbranu a i za selekciju šuta.

Čini mi se da smo bolje igrali na pripremnim utakmicama dok njega nije bilo, makar igrali nekako sigurnije.
(oladi malo, 21. avgust 2014 22:28)
Ja bas suprotno,ne racunam danasnju utakmicu..Kad je on u igri jedino mi tada nasa igra deluje organizovano i da ima smisla..Ne znam kako mnogo to ne vide,ali on je uz Krstica od 2009 predvodnik ovog tima...

depth chart

pre 9 godina

Otpadaju Kalinić i Štimac. Đorđević vodi 3 pleja,2 beka šutera,2 niska krila,2 visoka krila,3 centra. Ključni igrač je Bjelica,pogotovo defanzivno. NZ ozbiljan tim,mnoge će namučiti.Srbija dobra,bolja nego na prošlom EP,realno tim za četvrtfinale,uz malo sreće i polufinale.

SN

pre 9 godina

1. Ameri lagano
2. SRBIJA
3. Spanija
4. Francuska
5. Argentina
6. Brazil
7. Litvanija
8. Hrvatska
Po meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav

NN

pre 9 godina

Niko (B)Raduljicu da spomene, decko odigrao vrhunsku utakmicu, tukao se sa ovim ludackim centrima i ubacio im 20 i kusur poena. Bice ovo super skockana ekipice pred start turnira, Teo,Bogdan,Kalinic,Bjelica,Krstic (Raduljica). Malo je klupa tanka ali verujem u nase momke da mozemo do 1/4, a tamo samo Ameri da nam ne padnu sa ostalima cemo lako. Inace Ameri lagano do zlata, samo se nadam da ce neko (citaj Srbija) izbaciti Spance i da nece igrati finale se Amerima kako su projektovali zrebom. Plasman: 1.Ameri (sa pola gasa) 2. Srbija (Ako izbacimo Spance) 3. Spanija (Ako nas Spanci dobiju u 1/2) 4. Francuska 5.Litvanija 6. Argentina

...

pre 9 godina

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)
Ko prica o tome ko je vise ili manje igrao...Pedja je bio jedan od najboljih sutera ikad! Posle njega u reprezentaciji mozemo reci da nismo imali klasicnog trojkasa...Mozda Gurovic(ali dosta slabiji procenti),i bogami Keselj.

akrobata

pre 9 godina

Nakon Djordjevica, Bogdanović je prvi nas košarkaš kome verujem da će pogoditi trojku ako nesmetano šutne
(M, 21. avgust 2014 21:45)
Ти си онда преспавао неке ствари... Си чуо за Пеђу Стојаковића?
(Драган Стојковић Пиксе, 21. avgust 2014 22:12)

U pravu si, sa tom razlikom sto je Pedja mnogo manje igrao za reprezentaciju u odnosu na Saleta. A o odlucujucim kosevima kojom se dobijaju utakmice da ne pricam.
(777, 21. avgust 2014 22:45)

Sale Đorđević je igrao za reprezentaciju SRJ na 4 prvenstva i 2 za SFRJ
Peđa Stojaković je igrao za SRJ na 5 prvenstava.

To nije mnogo manje.
+ kad je igrao za reprezentaciju i bio glavni igrač; on je bio MVP na Evropskom i u idealnoj petorci na SP ,a 2003 se povredio na prvenstvu.
Sledeće godine je igrao najbolju sezonu u NBA i želeo je pauzu,pogotovo što se tad desila ona trojka Horija.

Nakon toga je vukao redovno problem s leđima zbog kojeg je i završio karijeru.Ono što je dao reprezentaciji je sasvim dovoljno,neki nisu dali ni približno; ali nekako se uvek provlači kao da je to malo,što nije tačno. Možda je mogao i više,ne znam. Meni su ona dva zlata s Pešićem sasvim dovoljna.

SASA

pre 9 godina

Super provera protiv N-Zelanda, koji igra kao da su u NBA,...
Mislim da takva kosarka moze proci ukoliko se tim zove Miami heat, ali ajde ok, sta reci...
Pomalo psopano smo usli u mec, ali na kraju su stvari dosle na svoje, i sjajno sto su sidije dozvolile ono krljanje pod kosem, neka se momci naviknu, bice i takvi tekmi na Sp, mada cisto sumnjam da ce NZ moci ovako igrati na SP, jer ovo je bilo stvarno vise dzudo, nego odbrana...
Videcemo vec u BG, u nedelju, jer tu ce biti razbijanje, ovo sad je bila "pripremna" , gde se videlo jasno da smo u igravali par kretnji, i tek na kraju igrali na rezultat, koji je i mogao biti puno bolji, ali umesto da zatvorimo tekmu na pocetku zadnje cetvrtine, Katic gubi 4 lopte uzastopno, i to kakva dodavanja mu je Teo dao, ali svaka ta lopta se odbijala od njega kao da nema ruke...
Jer neko brojao koliko puta su "progledali" korake NZ?(;-))...
Igraju kao da je ulicni basket, mada ni na ulicnom se ne setaju onoliko...
Sramota da Fiba dozvoljava, jasno se vidi da su barem 3-4 Amera u njihovoj ekipi, jer njihov naglasak nije imao nista za Australiskim, ali ok, sta da se radi...

Dejan.M...

pre 9 godina

kako ih odma napadate, kako vas nije stid?? nismo igrali sa 50% snage i to je ok! nece niko da se povredi, malo Teo i Krle da se uklope i da se drzi ritam. pa cekajte bar prvu utakmicu, pa da vidimo onda kako igramo... a sta se mene tice, kako god da odigraju, dok ostave srce na terenu, ja kao navijac i velki patriot bicu do sadnje sekunde uz nasu ekipu! ps. a ako Djordjevic nije bar malo Kredita i strpljena od nas sasluzio od nas navijaca, onda nije niko! (izvinite moj pravopis, rodjen sam u njemackoj)

Kuki

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.

alan ford

pre 9 godina

Ovo je utakmica sa timom koji igra mnogo drugaciju kosarku od svih dosadasnjih protivnika, a uz to je i tradicionalno neugodna ekipa (setite se da smo ih jedva-jedva pobedili 2002, a posle smo pukli jednu vaznu tekmu od njih na SP cini mi se). Druga stvar, odlicno je sto se igra protiv ekipe koja trazi puno skokova i "sitnih faulova" u napadu, tako da se nasi centri "nabazdare" za pravi takmicarski ritam.

Sve u svemu, nije lose, iako i dalje nasa najveca boljka -slab visoki pik i odbrana u prvoj liniji. Teo i Krle moraju da se polako uvedu u ritam, a s druge strane i da nasi igraci na poziciji 4 steknu hrabrost i rutinu. Micov ce igrati mnogo bolje kad krene takmicenje, uveren sam.

I dalje mislim da smo mnogo kvalitetniji kao tim i od Brazila i od Francuske.

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke !

SP SRBIJA

pre 9 godina

Pa dobro bre ljudi zar vi stvarno mislite da ce reprezentacija da igra "punom parom" u ovim prijateljskim utakmicama?! Pa ako bi se tako radilo onda bi na SP-u svi bili izmuceni i izmoreni,niko ne bi mogao ni da potrci! Aman,zna se zasta sluze ove prijateljske utakmice.Da se uvezba tim,kombinuju petorke,pokazu slabosti i prednosti,da se radi na tim slabostima i unapredjuju prednosti.Niko nije lud da u prijateljskim utakmicama otkriva sve karte i igra kao da je finale. Rezultat je najmanje bitan. Porazi i lose partije su, po meni, dobrodosli u pripremnim mecevima jer se onda vide sve slabosti i radi se na njima! Kad bude pocelo SP sve ce biti potpuno drugacije-i kod nas i kod ostalih ekipa! Mi samo trebamo da gledamo sebe jer uvek je bilo i bice da sve zavisi od nas i nase igre.Ako do polufinala igramo sa 90% svojih mogucnosti drugi uopste ne trebaju da nas brinu.A za eventualno polufinale i finale zna se -uz srce i inat i secanje na kradju u Turskoj sve je moguce!

fergi

pre 9 godina

Ne znam sta da kazem. Da li ce Krle i Teo da dodju do forme poslednjih 10tak dana? U nedelju bi trebali vise da igraju, to je poslednja utakmica pred SP. Najbitnije je da su se oporavili od povreda a njihovo iskustvo je potrebno ovom timu. Ocekujem da na samom SP ulaze u sve bolju formu iz utakmice u utakmicu jer drugo resenje nema. Ali ne ocekujem da ce da nose tim i da odlucuju utakmice. Ipak se forma koju imas kasnije tesko vraca posle povreda a vremena nema. Ali sta je tuje, to su veliki igraci i nadam se da ce sve biti ok sto se njihovog uticaja na igru tice jer ipak se mnoge stvari menjaju kada su u igri a jos nisu u formi.

slatkorecivi

pre 9 godina

Sinoc sam gledao utakmicu uzivo i stvarno sam bio neprijatno iznenadjen odbranom. U I poluvremenu najvise su ispadali Micov i Bogdanovic, dok je Bjelica igrao nekako je uspevao da skoro sve zapusi, ali kad je izasao bila je blaga katastrofa.
U napadu Katic ne moze da uhvati nijednu loptu od Teodosica, retko koja asistencija.
Nakon utakmice mislim da sam cuo Bircevica kako prica da je otpao, ali nisam siguran.

loznicanin

pre 9 godina

Sad i Spanija su najjace reprezentacije. One su favoriti za zlato. Za medalju se mogu boriti Grcka,Argentina,Litvanija,Srbija,Hrvatska,Francuska,Slovenija. Mozda Brazil. Portoriko je solidan. Ovo ostalo se ne ukljucuje u borbu za medalje. Realno.

!!!

pre 9 godina

1. Ameri lagano2. SRBIJA3. Spanija4. Francuska5. Argentina6. Brazil7. Litvanija8. HrvatskaPo meni osam najozbiljnih reprezentacija na prvenstvu, verovatno ce medjusobno podeliti mesta od 3-8 jer su prva dva mesta rezervisana za najbolje. Pozdrav
(SN, 22. avgust 2014 03:48)
Daj se spusti na zemlji i ne blamiraj se,SAD i ESP su prvi favoriti!!!

blinkibile

pre 9 godina

Nemojte da lupate tipa jedva smo dobili ove pacere,sta ce biti na prvenstvu protiv jacih ekipa itd...N,Zeland i Australija igraju atipicnu kosarku sa puno suteva i uopste nisu slabi, ovi koji prate kosarku malo duze secaju se EP u Turskoj kada smo uzeli zlato',SP smo osvojili 2002' tako da mislim da je to bila 2000' ili 2004' god,nisam siguran, tada smo u polufina³u igrali sa N.Zelandom i jedva dobili,a tada su u timu bili Stojakovic,Jaric,Bodiroga i ostali...

NemanjaVac8

pre 9 godina

Ova utakmica je pokazala da Krstić i Teodosić teško mogu biti u top formi na SP.Jasno je da Đorđević u rezultatskom smislu svesno nije izvukao maksimum, jer to i nije bilo u prvom planu.Još uvek je teško reći ko će u kakvoj formi doći na SP. Utakmica kao ova večeras nije pravo merilo dometa na SP. Neću više komentaristai naš sastav, kakav je takav je, SP je blizu pa ćemo videti.Ja se samo nadam da selektor u svakom trenutku zna šta radi i da neće pogubiti konce koji su se već poprilično zamrsili.Novi Zeland ima 2 odlična igrača, koja su demonstrirala stravičnu brzunu, tehniku, odličan šut. Da li su oni odigrali samo protiv nas tako dobro, ili su zaista tako dobri, ili je nešto treće u pitanju ne znam.

sasa

pre 9 godina

@NN
Ne moze Francuska biti cetvrta jer si vec stavijo iz te polovine Srbiju i Spaniju
Racunajte na Litvanci igraju odlicno tuku sve pred sobom.Imaju dobar tim.

Sumadinac

pre 9 godina

Evo moje skromno misljenje.
Teodosic a ni Krstic nece vise imati toliku ulogu,kao sto su je imali kod Dude,malo zbog toga sto su nespremni a malo i sto nema potrebe.Teo ce po meni vise deliti poziciju beka sutera sa Bogdanom,jer i Markovic,a Jovic posebno, mogu da odgovore ulozi pleja.Teodosic ce tu imati priliku da za nekih 15 minuta,podeli sa dvojke neku asistenciju i da pogodi par trojki,kada bude u prilici da sutira.
Krstic ce,po meni,biti druga centarska opcija,jer ce Raduljica,a mislim da je trenutno na 80% svoje igre,biti nas najbolji igrac.Katic,ako podje pre Stimca,ce biti greska,jer bi onda imali tri centa slicnih karakteristika.Stimac,ce za svojih 10 min.imati 4-5 skokova i isto toliko poena,a totalno je drugaciji tip centra od ostale trojice.
Takodje mislim da je logicno da Sasa pre povede na cetvorci Mitrovica,koji je ipak igrac za borbu pod kosem,sto nam objektivno nedostaje,jer mislim da cemo imati veliki problem u skoku.
Iz tih razloga,mislim da bi nam mnogo vise koristio Kalinic nego Simonovic.
Dakle,po meni,sledecih 12 bi trebalo da podje:
Teo,Jovic,Markovic,
Micov,Bogdan,
Kalinic,Simonovic
Bjelica,Mitrovic,
Radulja,Krle i Stimac.

777

pre 9 godina

akrobata, 22. avgust 2014 00:11)

Ја не подаштавам Пеђу и ко сам ја да нешто причам о таквом играчу. Ја ти кажем да је Саша више играо од њега у репрезентацији, 108 пута и да је освојио висе медаља и то је чињеница. Пеђа је са СР Југославијом освојио злата на Светском првенству 2002. и Европско првенству 2001. и бронзану медаљу на Европском првенству 1999. Sale je у дресу репрезентације Југославије, освојио сребрну медаљу на Олимпијским играма 1996, злато са Светског првенства 1998, злата с Европских првенстава 1991, 1995. и 1997, као и бронзу 1987. године. И даље тврдим да је играо висе у државном тиму и да је освојио више медаља што је евидентно. Тако да не ѕнам у чему је проблем. За мене је исто то довољно.

dex

pre 9 godina

@blinkibil

Slazem se sa tim da su Novi Zeland i Australija atipicni protivnici i veoma kvalitetni. Samo da te ispravim, sa Novim Zelandom smo igrali u polufinalu SP, odmah posle izbacivanja S.A.D. Gubili smo na poluvremenu desetak razlike, a znam da je u jednom trenutku bili i 15. Medjutim, drugo poluvreme smo ih unistili i otisli u finale sa Argentinom.

dragan

pre 9 godina

Bas sam se pitao pre pocetka utakmice, da li ce Novozelandjani izvesti svoj tradicionalni ples, i oni ga izvedose. Bravo za vrsacku publiku, tako se postuje tradicija i kultura drugih naroda.
(Kuki, 21. avgust 2014 21:26)
++++++++++++++++++++++
Inače ti Novozelandjani čiji ples spominješ su došli na Novi zeland pre 300 tinak godina, i pobili sve mirne starosedeoce. Odlikovala ih je i dalje odlikuje velika agresivnost, koja se i iz plesa vidi. Naravno igrači nemaju veze sa njima, nego su zapadnog porekla. Mnogi današnji Novozelandani se odriču tih novih starosedeoca Novog zelanda.

calke

pre 9 godina

Nije ni doslo prvenstvo,a mi se po nekim izjavama vec borimo za medalju,po drugima smo poslednji!!!Daj ljudi pustite da momci igraju!!!Napred Srbija

keyser soze

pre 9 godina

@akrobata

Samo mala ispravka:trojka Horija je bila u plej ofu 2002 godine i tog ljeta smo osvojili Svetsko prvenstvo u Indijanapolisu..inače potpisujem sve ostalo što si napisao..