Ponedeljak, 11.08.2014.

09:21

Partizan oštećen za penal u finišu?

Fudbaleri Partizana pobedili su Voždovac posle preokreta sa 3:1, ali su bili veoma blizu da već na startu prvenstva naprave kiks.

Izvor: ÐN

Partizan ošteæen za penal u finišu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

juggija

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Evo ti link, cisto da znas sta je skola

https://www.youtube.com/watch?v=ASl4yO4Zwqc&feature=youtu.be

није пенал

pre 9 godina

Гробари, мало сте се заборавили. Прошле сезоне против Партизана нису свирана два чиста пенала, када сте победили Вождовац 1-0. Судија је био кажњен пар кола, зато, тишина молим. Погледајте утакмицу Напредак-Чукарички, каква два пенала је "свирао" судија из Елит групе. Судија који не може да буде скинут ни под тачку разно. Чак је и коментатор на СОС-у то питао.

mirko

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Ne, Ne ..to je upravo vasa skola i to od osnivanja pa do dana dasnjeg vas sudije guraju(a narocito 70,80, i 90-tih godina proslog veka.
U poslednje vreme ste toliko losi da ni sudije ne mogu da vam pomognu da osvojite titulu na taj nacin(prosla godina slucajnost)ali uglavnom smo jaci od vas i kada imate pomoc "prijatelja" sudija.

Ali kao sto rekoh to je od osnivanja pa smo se navikli da vam sudije sviraju po dva tri penala za bacakanje po travi, da protivnici sami sebi daju golove, da se vuku po terenu a protiv nas grizu kao da im je pitanje zivota i smrti...itd..ima jos mnogo ali trebalo bi cela knjiga da se napise o vasim "titulama" i "pobedama".

Nemaš pojma o ovoj igri

pre 9 godina

@@@(Dare, 11. avgust 2014 17:00)
Stvarno mi nije jasno da li se samo praviš blesav ili si zaista ograničen?Ili jednostavno ne znaš pravila???Prvi žuti dobio za skidanje dresa a drugi za povlačenje...i šta ti tu nije jasno,šta je od ova dva neopravdani žuti???

runner

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.
(Saca, 11. avgust 2014 15:54)
Bez imalo pretenzija da izigravam Nikolićev advokat ali dosta više sa omalovažavanjem stručnosti ovog čoveka. Dokle, bre više? Pre dan, dva jedan od komentatora na ovom sajtu je naveo podatak da je od preuzimanja trenerske klupe do danas Marko Nikolić izgubio samo jedan meč I to onaj protiv Napretka u Kruševcu, 2:0. Koji je trener Partizana u poslednjih osam sezona imao bolji skor. Nijedan! Koji trener iz JSL je u poslednjih deset godina tako glatko rušio protivnike u kvalifikacijama za LE od njega,sa Vojvodinom prošle godine. Je l' postoji možda trener u JSL koji u tim ne bi stavio Danka Lazovića? Ne! Pa je l' on kriv što se ovaj vuče po terenu k'o zombi. Je l' Nikolić kriv što igrači, koji pikaju loptu 15-20 godina svaki dan, nisu naučili osnovne elemente ove igre kao što su vođenje, dodavanje, prijem lopte, pas igra, udaranje lopte glavom. Nije! To se uči u petlićima i kadetima. Oni su profesionalci pa prema tome moraju da vode računa o svojoj fizičkoj I psihičkoj kondiciji. Kako ih nije sramota da jedan Sale Ilić sa 37 godina još uvek kreira igru. Jedina greška Nikolića, po mome, je što nema malo više autoriteta da pojedince preseli na klupu i malo više vere u Fofanu.

Dare

pre 9 godina

A da mozda barem spomenete nepostojeci crveni Vozdovcu?Isto kao sto ste "zataskali"crveni na pocetku utakmice Vojvodini prosle sezone i samo pisali o kraju utakmice e nasi mediji...Takvo favorizovanje Partizana od medija,FSS do drzave je upravo uzrok unistenja srpskog fudbala-nula objektivnosti

Saca

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.

Valjevo

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.

jugguja

pre 9 godina

Jasno mi je da svi ne gledamo isti snimak.

Ali, ako lopta ide prema igracu koji je u direktnoj sansi, a neko je zaustavi malim prstom od ruke potpuno nenamjerno, penal mora da se svira.

A vi, crveni, sjetite se zadnjeg derbija, sve je to bilo cisto kao suza kao u knopr naravno.

t

pre 9 godina

Međutim, pre pogotka levog beka gosti su tražili penal, posle centaršuta Lazovića i pokušaja Luke da loptu zahvati glavom. Napadač Partizana promašio je loptu, ali je ona pogodila Stošića u ruku.


Kakav falsifikat. Luka glavom udara loptu i napucava igrača Vž u ruku koja mu odleće od siline šuta a ne da ga pogađa centaršut sa krila. Da li ste videli faul - start sa obe noge igrača Partizana koji je asistirao za 1-2 ?

seljak

pre 9 godina

bio penal ili ne....to ne treba da bude tema..partizan je pobedio,uzeo tri boda...u sustini to je najvaznije...e sad,sta pojedinci zele sa ovom temom,da prikriju ocaj od fudbala..tema treba da bude... kako jedan srpski gigant,ne moze da stvori sansu jednom malom klubu...gde je fudbal u srbiji..kad trener jednog giganta kaze da ce biti podvig ako se izbaci cetvrtoplasirana ekipa azerbejdzanske lige...

Optimista

pre 9 godina

Penal nisu zaslužili, i tačka. Sramota je da onako očajno igramo skoro pa celu utakmicu. Gulan ne sme da povede loptu, Grbić ne zna da napravi dupli pas, Lazović nula, Drincić u kontraritmu, a Ninković ne želi da uprlja dres znojem. Katastrofa. Zar je moguće, da su naša dva najbolja igrača dva 18-godišnjaka (Živković, Pantić).

,

pre 9 godina

Treba formirati novu ligu.Prvih 10 klubova iz prosle sezone i 40 kola,kada je evropa imamo te ,,utakmice u nogama,,.Ili povecati na 20 klubova pa onda 40 kola ukupno.I neka se zove:SUPER LIGA SRBIJE,bez sponzora...

Mile

pre 9 godina

SRAMOTA!!! Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio. Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno. (mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Samo pauza koja je pravljena zbog vrucine je trajala ravno 2 minuta.

Marinjo

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..
(babangida, 11. avgust 2014 10:21)

Pa ti podigni ruke u vis ako si glup.

saša

pre 9 godina

Ajd gledajte malo engleze il druge lige,pa ovo nije ni p od penala. O tom se raspravlja,samo u Srbiji,al verovatno to nekom odgovara, bolje da se priča o igri rukom,nego o fudbalu koji je tragikomican,tuga od igre,a napaljena deca se svađaju i postavljaju gluposti po raznim portalima

Meraklija

pre 9 godina

Zašto opet počinjete da dižete tenzije!!! Zar sada opet treba da gledamo prepucavanja i vulgarnosti navijača oba beogradska kluba?!

Pera Trta

pre 9 godina

Ja kao grobar kazem da vise nije nego sto jeste penal. Takvi penali nam ne trebaju. Treba vise da nas brine sto 70 min. nismo pravu sansu napravili. Sasa Ilic je i dalje nezamenjiv na terenu. Jednostavno nemamo igraca sredine koji ume da se otvori, odigra na prvu, zadrzi loptu kad treba i na kraju da da tacan i koristan pas. Jos da Sale ima snage za vise od 30 minuta....

Pravilo modernizovati

pre 9 godina

Mogao je ali i nije. Jeste penal formalno gledano, nije penal suštinski gledano. Znam da se svako igranje rukom svira, ali to je pravilo zstarelo, šta da rade s rukama ljudi? Drugo je namera ili uticaj ruke na postizanje gola.

,

pre 9 godina

@NEBOJSA

Mi ne navijamo za Grobare nego za PARTIZA,ahaha smesan si.

Bio je penal,bio sam na utakmici,ali nazalost u tom trenutku nisam gledao u loptu nego u Lukaca koji kao ne normalan vice na Danka da se pokrene...

kako drugacije

pre 9 godina

Sad ce da se jave razni "stucni konsultanti", uglavnom iz Ljutice Bogdana, da nam ispricaju zasto nije penal i da je sestra golmana radnickog iz Nisa potparol Partizana...

A ovo je cist penal, samo sudija koji je inace celu utakmicu bojazljivo vodio, se nije usudio da svira...i to je normalno - ne moze svako da bude vrhunski sudija, a ovo je Srbija, zemlja klimaca glavom i kukavica u kojoj jedno iskakanje iz koloseka, vodi u ambis i ja razumem coveka!

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Tumbase,a sta mislis koliko dugo nije sviran penal za Partizan u vecitom derbiju?Kako bih voleo da nam sudija u vecitom derbiju dosudi penal u 91 minutu,ijaoo pa da ti onda vidim izraz lica.Pa pukao bi od muke verovatno.

Bojan

pre 9 godina

(Dragi, 11. avgust 2014 11:04)
Pecnik nije uzeo ispisnicu pre mesec dana. Dogovorio je raskid ugovora i oprostio neku smesnu sumu, ali nije raskinuo ugovor dok ne nadje novi klub, trazio je novi klub, niko ga nije hteo i vratio se u Zvezdu... Tako da se ne smatra novim igracem u klubu koji nije registrovan...

mišatumbas

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.

bilal

pre 9 godina

Sudeći po snimku ovo je čist penal jer je Fofana imao idealnu priliku da je dočeka na volej sa svega 7-8 metara od Supićeva gola. Al' bolje je ovako! Da je sudija svirao penal mi danas ne bi mogli živeti od negativnih komentara Zvezdinih navijača koji I onako u svakoj našoj pobedi traže dlaku u jajetu.

Dragi

pre 9 godina

A što se ne postavlja pitanje kako je Pečnik mogao da igra za Zvezdu, kada je istoj zabranjeno da registruje nove igrače? Pečnik je napustio Zvezdu, uzeo papire, a posle mesec-dva je ponovo potpisao ugovor sa Zvezdom. Znači da je novi igrač i da se i na njega odnosi zabrana registrovanja. Tvetda treba da izgubi sa 3:0.

Kalimero

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.
(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Kako te nije sramota! Kada je napadač Voždovca koji se pre toga previjao po terenu, izlazio iz igre "ukrali" su ravno dva minuta (lično sam merio), posle toga je Šupić folirao sudar sa stativom pa se valjao još punih 1,5 min. I šta tu nije regularno???

Mirko

pre 9 godina

Neko ce reci penal neko ne.Gledali smo na svetskom prvenstu mnogo vece greske sudija i reakciju fudbalera i selektora.Mozda samo neke blage reakcije i nista vise.Ali ono sto sam vidio na utakmici Napredak-Cukaricki je sramota.Da igraci Cukarickog onako reaguju i opkoljavaju sudiju je zalosno.Rezultat ne cinjenja Saveza ili disciplinske komisije je da nasi klubovi u Evropi veoma lako dobijaju crvene kartone.

Nemanja

pre 9 godina

@(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)
2:1 Za Partizan je bilo u 92 minutu! Da li si kojim slucajem prebrojao izmene, kartone, proslave golova i slicno? Ko sve danas ostavlja komentare...

Deki

pre 9 godina

Neverovatno,napucana lopta,ruka ne ide ka lopti?Za vas je napucana lopta koja se centrira sa boka i leti 20 metara?Ruka nije uz telo,menja pravac leta i to je čist. penal.Da Zvezdi takav nije dosudjen,šta bi ste tekli?

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

SaLaLaLaLa

pre 9 godina

Da je zvezdana igrala ovo bi bio cist penal.A ako ne sad bi smo citali saopstenja ,a ovako posto je Partizan u pitanju nije bio penal !

Hero

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)


Blago tebi i tvom mozgu...

lol

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)

Zvezda nema igru, a partizan ti ima? Sta si ti gledao da mi je znati....

pingvin s madagaskara

pre 9 godina

Jeste penal, ali me cudi da niko ne pominje pljuvanje jednog igraca Vozdovca od strane od strane Skuletica. Videlo se u prenosu u krupnom kadru, neposredno pre drugog gola Partizana... I sve to na 5m od sudije...

Shkeni

pre 9 godina

Grobari treba da budemo spremni na ovakve kradje iz kola u kolo, jednostavno moramo da se pomirimo sa tim. Dok njima tudji golmani i igraci poklanjaju golove, nama ne sviraju ni ovako ocigledne penale. Jednostavno iza njih stoji citav drzavni aprat i FSS i protiv toga se ne moze nista. Cutimo, trpimo i nadamo se nece bas svako kolo biti ovoliko bahati.

Partizan i samo Partizan

pre 9 godina

Svaka cast za redakciju b92 sto je ovo posteno spomenula,drugi portali nisu ni zucnuli o ovome...da nismo slucajno dali onaj drugi gol izgubili bi dva boda zbog nedosudjenog penala...ali pravda je zadovoljena slucajnim golom Volkova.

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

NEBOJSA

pre 9 godina

Molim navijace grobara da ne pisu da su osteceni za penal,pa sta hocete vise produzili vam za 5 min da ne biizgubili i dali ste 2 gola,unazad nekoliko godina tako rade na partizanovim tekmama da ne bi izgubili bodove, enecete vala uzeti titulu ni ove god,

Webber

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni.. (RETRO, 11. avgust 2014 09:32)

Prosle godine posle Vozdovac Partizan nije bilo spornih situacija jel? Licemerno!

babangida

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..

moje ime

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste.
Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu.

nčf

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.

RETRO

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.
(nčf, 11. avgust 2014 09:35)

Je l FK Partizan objavio ovaj snimak pa si se toliko upalio ili ljudi sa portala B92? U naslovu ti je postavljeno pitanje u kojem je sve jasno. Jeste ili nije? Je l ti toliko tesko da napises da jeste? Opet ponavlja, niko iz Partizana nije objavio ovu vest nego portal B92.

RETRO

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni..

marko

pre 9 godina

prati se ruka igraca kojeg je pogodila lopta znaci ruka ne ide u pravcu lopte vec lopta ide u pravcu ruke i vidi se kako pokusava da izmakne ruku da ga lopta ne pogodi to je takozvna napucna lopta .Naravno da nije penal

RETRO

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni..

moje ime

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste.
Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu.

RETRO

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.
(nčf, 11. avgust 2014 09:35)

Je l FK Partizan objavio ovaj snimak pa si se toliko upalio ili ljudi sa portala B92? U naslovu ti je postavljeno pitanje u kojem je sve jasno. Jeste ili nije? Je l ti toliko tesko da napises da jeste? Opet ponavlja, niko iz Partizana nije objavio ovu vest nego portal B92.

kako drugacije

pre 9 godina

Sad ce da se jave razni "stucni konsultanti", uglavnom iz Ljutice Bogdana, da nam ispricaju zasto nije penal i da je sestra golmana radnickog iz Nisa potparol Partizana...

A ovo je cist penal, samo sudija koji je inace celu utakmicu bojazljivo vodio, se nije usudio da svira...i to je normalno - ne moze svako da bude vrhunski sudija, a ovo je Srbija, zemlja klimaca glavom i kukavica u kojoj jedno iskakanje iz koloseka, vodi u ambis i ja razumem coveka!

Mile

pre 9 godina

SRAMOTA!!! Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio. Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno. (mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Samo pauza koja je pravljena zbog vrucine je trajala ravno 2 minuta.

Shkeni

pre 9 godina

Grobari treba da budemo spremni na ovakve kradje iz kola u kolo, jednostavno moramo da se pomirimo sa tim. Dok njima tudji golmani i igraci poklanjaju golove, nama ne sviraju ni ovako ocigledne penale. Jednostavno iza njih stoji citav drzavni aprat i FSS i protiv toga se ne moze nista. Cutimo, trpimo i nadamo se nece bas svako kolo biti ovoliko bahati.

Dragi

pre 9 godina

A što se ne postavlja pitanje kako je Pečnik mogao da igra za Zvezdu, kada je istoj zabranjeno da registruje nove igrače? Pečnik je napustio Zvezdu, uzeo papire, a posle mesec-dva je ponovo potpisao ugovor sa Zvezdom. Znači da je novi igrač i da se i na njega odnosi zabrana registrovanja. Tvetda treba da izgubi sa 3:0.

babangida

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..

Partizan i samo Partizan

pre 9 godina

Svaka cast za redakciju b92 sto je ovo posteno spomenula,drugi portali nisu ni zucnuli o ovome...da nismo slucajno dali onaj drugi gol izgubili bi dva boda zbog nedosudjenog penala...ali pravda je zadovoljena slucajnim golom Volkova.

SaLaLaLaLa

pre 9 godina

Da je zvezdana igrala ovo bi bio cist penal.A ako ne sad bi smo citali saopstenja ,a ovako posto je Partizan u pitanju nije bio penal !

nčf

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.

jugguja

pre 9 godina

Jasno mi je da svi ne gledamo isti snimak.

Ali, ako lopta ide prema igracu koji je u direktnoj sansi, a neko je zaustavi malim prstom od ruke potpuno nenamjerno, penal mora da se svira.

A vi, crveni, sjetite se zadnjeg derbija, sve je to bilo cisto kao suza kao u knopr naravno.

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

Deki

pre 9 godina

Neverovatno,napucana lopta,ruka ne ide ka lopti?Za vas je napucana lopta koja se centrira sa boka i leti 20 metara?Ruka nije uz telo,menja pravac leta i to je čist. penal.Da Zvezdi takav nije dosudjen,šta bi ste tekli?

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

Kalimero

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.
(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Kako te nije sramota! Kada je napadač Voždovca koji se pre toga previjao po terenu, izlazio iz igre "ukrali" su ravno dva minuta (lično sam merio), posle toga je Šupić folirao sudar sa stativom pa se valjao još punih 1,5 min. I šta tu nije regularno???

Nemanja

pre 9 godina

@(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)
2:1 Za Partizan je bilo u 92 minutu! Da li si kojim slucajem prebrojao izmene, kartone, proslave golova i slicno? Ko sve danas ostavlja komentare...

bilal

pre 9 godina

Sudeći po snimku ovo je čist penal jer je Fofana imao idealnu priliku da je dočeka na volej sa svega 7-8 metara od Supićeva gola. Al' bolje je ovako! Da je sudija svirao penal mi danas ne bi mogli živeti od negativnih komentara Zvezdinih navijača koji I onako u svakoj našoj pobedi traže dlaku u jajetu.

mišatumbas

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.

runner

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.
(Saca, 11. avgust 2014 15:54)
Bez imalo pretenzija da izigravam Nikolićev advokat ali dosta više sa omalovažavanjem stručnosti ovog čoveka. Dokle, bre više? Pre dan, dva jedan od komentatora na ovom sajtu je naveo podatak da je od preuzimanja trenerske klupe do danas Marko Nikolić izgubio samo jedan meč I to onaj protiv Napretka u Kruševcu, 2:0. Koji je trener Partizana u poslednjih osam sezona imao bolji skor. Nijedan! Koji trener iz JSL je u poslednjih deset godina tako glatko rušio protivnike u kvalifikacijama za LE od njega,sa Vojvodinom prošle godine. Je l' postoji možda trener u JSL koji u tim ne bi stavio Danka Lazovića? Ne! Pa je l' on kriv što se ovaj vuče po terenu k'o zombi. Je l' Nikolić kriv što igrači, koji pikaju loptu 15-20 godina svaki dan, nisu naučili osnovne elemente ove igre kao što su vođenje, dodavanje, prijem lopte, pas igra, udaranje lopte glavom. Nije! To se uči u petlićima i kadetima. Oni su profesionalci pa prema tome moraju da vode računa o svojoj fizičkoj I psihičkoj kondiciji. Kako ih nije sramota da jedan Sale Ilić sa 37 godina još uvek kreira igru. Jedina greška Nikolića, po mome, je što nema malo više autoriteta da pojedince preseli na klupu i malo više vere u Fofanu.

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Tumbase,a sta mislis koliko dugo nije sviran penal za Partizan u vecitom derbiju?Kako bih voleo da nam sudija u vecitom derbiju dosudi penal u 91 minutu,ijaoo pa da ti onda vidim izraz lica.Pa pukao bi od muke verovatno.

,

pre 9 godina

@NEBOJSA

Mi ne navijamo za Grobare nego za PARTIZA,ahaha smesan si.

Bio je penal,bio sam na utakmici,ali nazalost u tom trenutku nisam gledao u loptu nego u Lukaca koji kao ne normalan vice na Danka da se pokrene...

,

pre 9 godina

Treba formirati novu ligu.Prvih 10 klubova iz prosle sezone i 40 kola,kada je evropa imamo te ,,utakmice u nogama,,.Ili povecati na 20 klubova pa onda 40 kola ukupno.I neka se zove:SUPER LIGA SRBIJE,bez sponzora...

Nemaš pojma o ovoj igri

pre 9 godina

@@@(Dare, 11. avgust 2014 17:00)
Stvarno mi nije jasno da li se samo praviš blesav ili si zaista ograničen?Ili jednostavno ne znaš pravila???Prvi žuti dobio za skidanje dresa a drugi za povlačenje...i šta ti tu nije jasno,šta je od ova dva neopravdani žuti???

seljak

pre 9 godina

bio penal ili ne....to ne treba da bude tema..partizan je pobedio,uzeo tri boda...u sustini to je najvaznije...e sad,sta pojedinci zele sa ovom temom,da prikriju ocaj od fudbala..tema treba da bude... kako jedan srpski gigant,ne moze da stvori sansu jednom malom klubu...gde je fudbal u srbiji..kad trener jednog giganta kaze da ce biti podvig ako se izbaci cetvrtoplasirana ekipa azerbejdzanske lige...

Pera Trta

pre 9 godina

Ja kao grobar kazem da vise nije nego sto jeste penal. Takvi penali nam ne trebaju. Treba vise da nas brine sto 70 min. nismo pravu sansu napravili. Sasa Ilic je i dalje nezamenjiv na terenu. Jednostavno nemamo igraca sredine koji ume da se otvori, odigra na prvu, zadrzi loptu kad treba i na kraju da da tacan i koristan pas. Jos da Sale ima snage za vise od 30 minuta....

marko

pre 9 godina

prati se ruka igraca kojeg je pogodila lopta znaci ruka ne ide u pravcu lopte vec lopta ide u pravcu ruke i vidi se kako pokusava da izmakne ruku da ga lopta ne pogodi to je takozvna napucna lopta .Naravno da nije penal

mirko

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Ne, Ne ..to je upravo vasa skola i to od osnivanja pa do dana dasnjeg vas sudije guraju(a narocito 70,80, i 90-tih godina proslog veka.
U poslednje vreme ste toliko losi da ni sudije ne mogu da vam pomognu da osvojite titulu na taj nacin(prosla godina slucajnost)ali uglavnom smo jaci od vas i kada imate pomoc "prijatelja" sudija.

Ali kao sto rekoh to je od osnivanja pa smo se navikli da vam sudije sviraju po dva tri penala za bacakanje po travi, da protivnici sami sebi daju golove, da se vuku po terenu a protiv nas grizu kao da im je pitanje zivota i smrti...itd..ima jos mnogo ali trebalo bi cela knjiga da se napise o vasim "titulama" i "pobedama".

Saca

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.

Valjevo

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.

Meraklija

pre 9 godina

Zašto opet počinjete da dižete tenzije!!! Zar sada opet treba da gledamo prepucavanja i vulgarnosti navijača oba beogradska kluba?!

Optimista

pre 9 godina

Penal nisu zaslužili, i tačka. Sramota je da onako očajno igramo skoro pa celu utakmicu. Gulan ne sme da povede loptu, Grbić ne zna da napravi dupli pas, Lazović nula, Drincić u kontraritmu, a Ninković ne želi da uprlja dres znojem. Katastrofa. Zar je moguće, da su naša dva najbolja igrača dva 18-godišnjaka (Živković, Pantić).

lol

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)

Zvezda nema igru, a partizan ti ima? Sta si ti gledao da mi je znati....

NEBOJSA

pre 9 godina

Molim navijace grobara da ne pisu da su osteceni za penal,pa sta hocete vise produzili vam za 5 min da ne biizgubili i dali ste 2 gola,unazad nekoliko godina tako rade na partizanovim tekmama da ne bi izgubili bodove, enecete vala uzeti titulu ni ove god,

Marinjo

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..
(babangida, 11. avgust 2014 10:21)

Pa ti podigni ruke u vis ako si glup.

saša

pre 9 godina

Ajd gledajte malo engleze il druge lige,pa ovo nije ni p od penala. O tom se raspravlja,samo u Srbiji,al verovatno to nekom odgovara, bolje da se priča o igri rukom,nego o fudbalu koji je tragikomican,tuga od igre,a napaljena deca se svađaju i postavljaju gluposti po raznim portalima

Hero

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)


Blago tebi i tvom mozgu...

Webber

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni.. (RETRO, 11. avgust 2014 09:32)

Prosle godine posle Vozdovac Partizan nije bilo spornih situacija jel? Licemerno!

pingvin s madagaskara

pre 9 godina

Jeste penal, ali me cudi da niko ne pominje pljuvanje jednog igraca Vozdovca od strane od strane Skuletica. Videlo se u prenosu u krupnom kadru, neposredno pre drugog gola Partizana... I sve to na 5m od sudije...

t

pre 9 godina

Međutim, pre pogotka levog beka gosti su tražili penal, posle centaršuta Lazovića i pokušaja Luke da loptu zahvati glavom. Napadač Partizana promašio je loptu, ali je ona pogodila Stošića u ruku.


Kakav falsifikat. Luka glavom udara loptu i napucava igrača Vž u ruku koja mu odleće od siline šuta a ne da ga pogađa centaršut sa krila. Da li ste videli faul - start sa obe noge igrača Partizana koji je asistirao za 1-2 ?

Dare

pre 9 godina

A da mozda barem spomenete nepostojeci crveni Vozdovcu?Isto kao sto ste "zataskali"crveni na pocetku utakmice Vojvodini prosle sezone i samo pisali o kraju utakmice e nasi mediji...Takvo favorizovanje Partizana od medija,FSS do drzave je upravo uzrok unistenja srpskog fudbala-nula objektivnosti

Mirko

pre 9 godina

Neko ce reci penal neko ne.Gledali smo na svetskom prvenstu mnogo vece greske sudija i reakciju fudbalera i selektora.Mozda samo neke blage reakcije i nista vise.Ali ono sto sam vidio na utakmici Napredak-Cukaricki je sramota.Da igraci Cukarickog onako reaguju i opkoljavaju sudiju je zalosno.Rezultat ne cinjenja Saveza ili disciplinske komisije je da nasi klubovi u Evropi veoma lako dobijaju crvene kartone.

Bojan

pre 9 godina

(Dragi, 11. avgust 2014 11:04)
Pecnik nije uzeo ispisnicu pre mesec dana. Dogovorio je raskid ugovora i oprostio neku smesnu sumu, ali nije raskinuo ugovor dok ne nadje novi klub, trazio je novi klub, niko ga nije hteo i vratio se u Zvezdu... Tako da se ne smatra novim igracem u klubu koji nije registrovan...

Pravilo modernizovati

pre 9 godina

Mogao je ali i nije. Jeste penal formalno gledano, nije penal suštinski gledano. Znam da se svako igranje rukom svira, ali to je pravilo zstarelo, šta da rade s rukama ljudi? Drugo je namera ili uticaj ruke na postizanje gola.

juggija

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Evo ti link, cisto da znas sta je skola

https://www.youtube.com/watch?v=ASl4yO4Zwqc&feature=youtu.be

није пенал

pre 9 godina

Гробари, мало сте се заборавили. Прошле сезоне против Партизана нису свирана два чиста пенала, када сте победили Вождовац 1-0. Судија је био кажњен пар кола, зато, тишина молим. Погледајте утакмицу Напредак-Чукарички, каква два пенала је "свирао" судија из Елит групе. Судија који не може да буде скинут ни под тачку разно. Чак је и коментатор на СОС-у то питао.

mišatumbas

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.

marko

pre 9 godina

prati se ruka igraca kojeg je pogodila lopta znaci ruka ne ide u pravcu lopte vec lopta ide u pravcu ruke i vidi se kako pokusava da izmakne ruku da ga lopta ne pogodi to je takozvna napucna lopta .Naravno da nije penal

NEBOJSA

pre 9 godina

Molim navijace grobara da ne pisu da su osteceni za penal,pa sta hocete vise produzili vam za 5 min da ne biizgubili i dali ste 2 gola,unazad nekoliko godina tako rade na partizanovim tekmama da ne bi izgubili bodove, enecete vala uzeti titulu ni ove god,

moje ime

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste.
Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu.

t

pre 9 godina

Međutim, pre pogotka levog beka gosti su tražili penal, posle centaršuta Lazovića i pokušaja Luke da loptu zahvati glavom. Napadač Partizana promašio je loptu, ali je ona pogodila Stošića u ruku.


Kakav falsifikat. Luka glavom udara loptu i napucava igrača Vž u ruku koja mu odleće od siline šuta a ne da ga pogađa centaršut sa krila. Da li ste videli faul - start sa obe noge igrača Partizana koji je asistirao za 1-2 ?

Valjevo

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.

Marinjo

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..
(babangida, 11. avgust 2014 10:21)

Pa ti podigni ruke u vis ako si glup.

Dare

pre 9 godina

A da mozda barem spomenete nepostojeci crveni Vozdovcu?Isto kao sto ste "zataskali"crveni na pocetku utakmice Vojvodini prosle sezone i samo pisali o kraju utakmice e nasi mediji...Takvo favorizovanje Partizana od medija,FSS do drzave je upravo uzrok unistenja srpskog fudbala-nula objektivnosti

RETRO

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni..

Optimista

pre 9 godina

Penal nisu zaslužili, i tačka. Sramota je da onako očajno igramo skoro pa celu utakmicu. Gulan ne sme da povede loptu, Grbić ne zna da napravi dupli pas, Lazović nula, Drincić u kontraritmu, a Ninković ne želi da uprlja dres znojem. Katastrofa. Zar je moguće, da su naša dva najbolja igrača dva 18-godišnjaka (Živković, Pantić).

Hero

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)


Blago tebi i tvom mozgu...

saša

pre 9 godina

Ajd gledajte malo engleze il druge lige,pa ovo nije ni p od penala. O tom se raspravlja,samo u Srbiji,al verovatno to nekom odgovara, bolje da se priča o igri rukom,nego o fudbalu koji je tragikomican,tuga od igre,a napaljena deca se svađaju i postavljaju gluposti po raznim portalima

Pravilo modernizovati

pre 9 godina

Mogao je ali i nije. Jeste penal formalno gledano, nije penal suštinski gledano. Znam da se svako igranje rukom svira, ali to je pravilo zstarelo, šta da rade s rukama ljudi? Drugo je namera ili uticaj ruke na postizanje gola.

Webber

pre 9 godina

Ajd sada nađite ko Boga Vas molim utakmicu Voždovac Partizan iz prošlog prvenstva da se vidi šta je krađa. (crno beli obraz, pardon đon, 11. avgust 2014 09:24)

Posle svake utakmice se objave sumnjive situacije.. ne znam zasto je tesko reci da je Partizan ostecen kada ocigledno jeste. Hocemo se vracati svaki put unazad? Da spominjem gomilu penala koji su svirani Zvezdi? Ili cuti ili reci da jeste bio penal.. ne znam zasto volite da pokrecete te glupe prepirke kada znate da niko od nas ne moze nista da promeni.. (RETRO, 11. avgust 2014 09:32)

Prosle godine posle Vozdovac Partizan nije bilo spornih situacija jel? Licemerno!

nčf

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.

Pera Trta

pre 9 godina

Ja kao grobar kazem da vise nije nego sto jeste penal. Takvi penali nam ne trebaju. Treba vise da nas brine sto 70 min. nismo pravu sansu napravili. Sasa Ilic je i dalje nezamenjiv na terenu. Jednostavno nemamo igraca sredine koji ume da se otvori, odigra na prvu, zadrzi loptu kad treba i na kraju da da tacan i koristan pas. Jos da Sale ima snage za vise od 30 minuta....

lol

pre 9 godina

1. kolo - Zvezdi pobedu poklanja golman Radnickog. Zvezda bez ikakve igre dolazi do 2:0 na osnovu dve "greske" golmana Radnickog. Imao je jos par ispada tokom meca, ali vrsni Zvezdini igraci to ipak ne koriste. Vozdovac - Partizan, Partizan ostecen za penal. Spletom okolnosti, pobedio u nadoknadi vremena. Pokusacu da budem objektivan i da ako je sudija sudio na stetu Zvezde ili u korist Partizana, to kazem u sledecem kolu. (moje ime, 11. avgust 2014 09:34)

Zvezda nema igru, a partizan ti ima? Sta si ti gledao da mi je znati....

pingvin s madagaskara

pre 9 godina

Jeste penal, ali me cudi da niko ne pominje pljuvanje jednog igraca Vozdovca od strane od strane Skuletica. Videlo se u prenosu u krupnom kadru, neposredno pre drugog gola Partizana... I sve to na 5m od sudije...

Shkeni

pre 9 godina

Grobari treba da budemo spremni na ovakve kradje iz kola u kolo, jednostavno moramo da se pomirimo sa tim. Dok njima tudji golmani i igraci poklanjaju golove, nama ne sviraju ni ovako ocigledne penale. Jednostavno iza njih stoji citav drzavni aprat i FSS i protiv toga se ne moze nista. Cutimo, trpimo i nadamo se nece bas svako kolo biti ovoliko bahati.

Dragi

pre 9 godina

A što se ne postavlja pitanje kako je Pečnik mogao da igra za Zvezdu, kada je istoj zabranjeno da registruje nove igrače? Pečnik je napustio Zvezdu, uzeo papire, a posle mesec-dva je ponovo potpisao ugovor sa Zvezdom. Znači da je novi igrač i da se i na njega odnosi zabrana registrovanja. Tvetda treba da izgubi sa 3:0.

Bojan

pre 9 godina

(Dragi, 11. avgust 2014 11:04)
Pecnik nije uzeo ispisnicu pre mesec dana. Dogovorio je raskid ugovora i oprostio neku smesnu sumu, ali nije raskinuo ugovor dok ne nadje novi klub, trazio je novi klub, niko ga nije hteo i vratio se u Zvezdu... Tako da se ne smatra novim igracem u klubu koji nije registrovan...

Saca

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.

RETRO

pre 9 godina

bukvalno od prvog kola iste priče, i u evropi i u ovom domaćem paćeničkom prvenstvu... u evropi ispadanje pa ko god da ih zapadne, u domaćici odmah (ne)dosuđeni sporni penali za zvezdu/partizan, ili nedajbože protiv njih... pri tome su krivi svi drugi sem nikakvog igračko-trenerskog kadra i potpuno nesposobnih uprava. još samo da počne onaj cirkus od domaće košarke.
(nčf, 11. avgust 2014 09:35)

Je l FK Partizan objavio ovaj snimak pa si se toliko upalio ili ljudi sa portala B92? U naslovu ti je postavljeno pitanje u kojem je sve jasno. Jeste ili nije? Je l ti toliko tesko da napises da jeste? Opet ponavlja, niko iz Partizana nije objavio ovu vest nego portal B92.

kako drugacije

pre 9 godina

Sad ce da se jave razni "stucni konsultanti", uglavnom iz Ljutice Bogdana, da nam ispricaju zasto nije penal i da je sestra golmana radnickog iz Nisa potparol Partizana...

A ovo je cist penal, samo sudija koji je inace celu utakmicu bojazljivo vodio, se nije usudio da svira...i to je normalno - ne moze svako da bude vrhunski sudija, a ovo je Srbija, zemlja klimaca glavom i kukavica u kojoj jedno iskakanje iz koloseka, vodi u ambis i ja razumem coveka!

Meraklija

pre 9 godina

Zašto opet počinjete da dižete tenzije!!! Zar sada opet treba da gledamo prepucavanja i vulgarnosti navijača oba beogradska kluba?!

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

seljak

pre 9 godina

bio penal ili ne....to ne treba da bude tema..partizan je pobedio,uzeo tri boda...u sustini to je najvaznije...e sad,sta pojedinci zele sa ovom temom,da prikriju ocaj od fudbala..tema treba da bude... kako jedan srpski gigant,ne moze da stvori sansu jednom malom klubu...gde je fudbal u srbiji..kad trener jednog giganta kaze da ce biti podvig ako se izbaci cetvrtoplasirana ekipa azerbejdzanske lige...

Mile

pre 9 godina

SRAMOTA!!! Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio. Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno. (mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Samo pauza koja je pravljena zbog vrucine je trajala ravno 2 minuta.

jugguja

pre 9 godina

Jasno mi je da svi ne gledamo isti snimak.

Ali, ako lopta ide prema igracu koji je u direktnoj sansi, a neko je zaustavi malim prstom od ruke potpuno nenamjerno, penal mora da se svira.

A vi, crveni, sjetite se zadnjeg derbija, sve je to bilo cisto kao suza kao u knopr naravno.

није пенал

pre 9 godina

Гробари, мало сте се заборавили. Прошле сезоне против Партизана нису свирана два чиста пенала, када сте победили Вождовац 1-0. Судија је био кажњен пар кола, зато, тишина молим. Погледајте утакмицу Напредак-Чукарички, каква два пенала је "свирао" судија из Елит групе. Судија који не може да буде скинут ни под тачку разно. Чак је и коментатор на СОС-у то питао.

Deki

pre 9 godina

Neverovatno,napucana lopta,ruka ne ide ka lopti?Za vas je napucana lopta koja se centrira sa boka i leti 20 metara?Ruka nije uz telo,menja pravac leta i to je čist. penal.Da Zvezdi takav nije dosudjen,šta bi ste tekli?

mirko

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Ne, Ne ..to je upravo vasa skola i to od osnivanja pa do dana dasnjeg vas sudije guraju(a narocito 70,80, i 90-tih godina proslog veka.
U poslednje vreme ste toliko losi da ni sudije ne mogu da vam pomognu da osvojite titulu na taj nacin(prosla godina slucajnost)ali uglavnom smo jaci od vas i kada imate pomoc "prijatelja" sudija.

Ali kao sto rekoh to je od osnivanja pa smo se navikli da vam sudije sviraju po dva tri penala za bacakanje po travi, da protivnici sami sebi daju golove, da se vuku po terenu a protiv nas grizu kao da im je pitanje zivota i smrti...itd..ima jos mnogo ali trebalo bi cela knjiga da se napise o vasim "titulama" i "pobedama".

,

pre 9 godina

Treba formirati novu ligu.Prvih 10 klubova iz prosle sezone i 40 kola,kada je evropa imamo te ,,utakmice u nogama,,.Ili povecati na 20 klubova pa onda 40 kola ukupno.I neka se zove:SUPER LIGA SRBIJE,bez sponzora...

Deki

pre 9 godina

Neverovatni ste,napucana lopta koja se centrira i leti 20 metara?Ruka nije išla ka lopti?Dok je letela lopta ka njemu,nije mogao da je stavi uz telo,ali je zato imao vremena da je povuče unazad i promeni let lopte?Ja nikad ne spinujem kad je nešto očigledno dosudjeno za Zvezdu.Da li je golman pustio Milijašev slobodnjak ili nije,ne znam i nemam dokaz,pa zato ništa i ne pišem.Mogu da pišem kad vidim da Zvezdinog igrača niko ne dotakne,a sudija svira penal,kao što se dešavalo.Sećam se protiv Smedereva,nosonja majgerijem u grudi van 16,čeka da mu sudija da crveni,a on ništa.Na toj utakmici Kadu zaustavlja rukom loptu,a sudija svira penal za Zvezdu!Naravno,bilo je je pomaganja i za Partizan,ali nikada ne pišem gluposti kao vi dole!

SaLaLaLaLa

pre 9 godina

Da je zvezdana igrala ovo bi bio cist penal.A ako ne sad bi smo citali saopstenja ,a ovako posto je Partizan u pitanju nije bio penal !

runner

pre 9 godina

Partizan je ostecen za trenera, odnosno, kao sto je receno vise puta, on nema trenera, ovaj je priuceni radnik koji je sveo fudbal na prekid igre, a sama igra ga ne interesuje.
(Saca, 11. avgust 2014 15:54)
Bez imalo pretenzija da izigravam Nikolićev advokat ali dosta više sa omalovažavanjem stručnosti ovog čoveka. Dokle, bre više? Pre dan, dva jedan od komentatora na ovom sajtu je naveo podatak da je od preuzimanja trenerske klupe do danas Marko Nikolić izgubio samo jedan meč I to onaj protiv Napretka u Kruševcu, 2:0. Koji je trener Partizana u poslednjih osam sezona imao bolji skor. Nijedan! Koji trener iz JSL je u poslednjih deset godina tako glatko rušio protivnike u kvalifikacijama za LE od njega,sa Vojvodinom prošle godine. Je l' postoji možda trener u JSL koji u tim ne bi stavio Danka Lazovića? Ne! Pa je l' on kriv što se ovaj vuče po terenu k'o zombi. Je l' Nikolić kriv što igrači, koji pikaju loptu 15-20 godina svaki dan, nisu naučili osnovne elemente ove igre kao što su vođenje, dodavanje, prijem lopte, pas igra, udaranje lopte glavom. Nije! To se uči u petlićima i kadetima. Oni su profesionalci pa prema tome moraju da vode računa o svojoj fizičkoj I psihičkoj kondiciji. Kako ih nije sramota da jedan Sale Ilić sa 37 godina još uvek kreira igru. Jedina greška Nikolića, po mome, je što nema malo više autoriteta da pojedince preseli na klupu i malo više vere u Fofanu.

babangida

pre 9 godina

Ruka ide od lopte, a ne prema lopti. Nije penal (za pametne). A što se tiče glupih, to je već njihov problem.
(Marinjo, 11. avgust 2014 09:41)

Hvala tebi pametni sto si nam objasnio da penal nije ako ruka ne ide ka lopti. Dakle, polozaj ruke uopste nije bitan. Tako cu ja lepo da stanem u zivi zid, podignem ruke u vis i kada lopta pridje mojim rukama ja cu da ih teram od lopte..

Kalimero

pre 9 godina

SRAMOTA!!!
Cela liga je oštećenja, jer Partizanove utakmice traju sve dok Partizan ne postigne dovoljno golova da bi pobedio.
Pogledajte samo statistiku koliko je Partizan dobio mečeva u poslednjih 5 godina u produžetku i koliko su ti produžetci trajali, pa će vam biti sve jasno.
(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Kako te nije sramota! Kada je napadač Voždovca koji se pre toga previjao po terenu, izlazio iz igre "ukrali" su ravno dva minuta (lično sam merio), posle toga je Šupić folirao sudar sa stativom pa se valjao još punih 1,5 min. I šta tu nije regularno???

Mirko

pre 9 godina

Neko ce reci penal neko ne.Gledali smo na svetskom prvenstu mnogo vece greske sudija i reakciju fudbalera i selektora.Mozda samo neke blage reakcije i nista vise.Ali ono sto sam vidio na utakmici Napredak-Cukaricki je sramota.Da igraci Cukarickog onako reaguju i opkoljavaju sudiju je zalosno.Rezultat ne cinjenja Saveza ili disciplinske komisije je da nasi klubovi u Evropi veoma lako dobijaju crvene kartone.

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)

Tumbase,a sta mislis koliko dugo nije sviran penal za Partizan u vecitom derbiju?Kako bih voleo da nam sudija u vecitom derbiju dosudi penal u 91 minutu,ijaoo pa da ti onda vidim izraz lica.Pa pukao bi od muke verovatno.

juggija

pre 9 godina

Bilo je potrebno da sudija iskljuci domaceg igraca i da u nadoknadi vremena daju golove da bi pobedili, a sad se vade na ovaj "penal". Vujoseviceva skola.
(Valjevo, 11. avgust 2014 15:57)

Evo ti link, cisto da znas sta je skola

https://www.youtube.com/watch?v=ASl4yO4Zwqc&feature=youtu.be

Partizan i samo Partizan

pre 9 godina

Svaka cast za redakciju b92 sto je ovo posteno spomenula,drugi portali nisu ni zucnuli o ovome...da nismo slucajno dali onaj drugi gol izgubili bi dva boda zbog nedosudjenog penala...ali pravda je zadovoljena slucajnim golom Volkova.

Nemanja

pre 9 godina

@(mišatumbas, 11. avgust 2014 11:21)
2:1 Za Partizan je bilo u 92 minutu! Da li si kojim slucajem prebrojao izmene, kartone, proslave golova i slicno? Ko sve danas ostavlja komentare...

bilal

pre 9 godina

Sudeći po snimku ovo je čist penal jer je Fofana imao idealnu priliku da je dočeka na volej sa svega 7-8 metara od Supićeva gola. Al' bolje je ovako! Da je sudija svirao penal mi danas ne bi mogli živeti od negativnih komentara Zvezdinih navijača koji I onako u svakoj našoj pobedi traže dlaku u jajetu.

Nemaš pojma o ovoj igri

pre 9 godina

@@@(Dare, 11. avgust 2014 17:00)
Stvarno mi nije jasno da li se samo praviš blesav ili si zaista ograničen?Ili jednostavno ne znaš pravila???Prvi žuti dobio za skidanje dresa a drugi za povlačenje...i šta ti tu nije jasno,šta je od ova dva neopravdani žuti???

,

pre 9 godina

@NEBOJSA

Mi ne navijamo za Grobare nego za PARTIZA,ahaha smesan si.

Bio je penal,bio sam na utakmici,ali nazalost u tom trenutku nisam gledao u loptu nego u Lukaca koji kao ne normalan vice na Danka da se pokrene...