jugoslav
pre 9 godina
napustite aba ligui igrajte samo srpsku da nebiste odrzavali sidro ,hrvatei slovence u zivot
Petak, 27.06.2014.
16:58
Poslovni direktor Partizana Mlađan Šilobar rekao je za B92 da je posao ABA lige bio da urgira da 'crno-beli' dobiju mesto u kvalifikacijama za Evroligu.
Izvor: JT
pre 9 godina
napustite aba ligui igrajte samo srpsku da nebiste odrzavali sidro ,hrvatei slovence u zivot
pre 9 godina
@ bojan
Poenta je bila da ni tada nije bilo "fer pleja" od strane nasih protivnika... Ali opet ti kazem da je to u krajnoj liniji glupo i deplasirano. Zbog cega bi se primenjivalo samo u kosarci a ne i u drugim sportovima?! Sta je sa rukometom, fudbalom, vaterpolom?
pre 9 godina
Igr'o si u Zvezdi Mladjane,Mladjane,Mladjaneeee...
pre 9 godina
A sto se ne zahvalite Danilovicu sto je onomad izabrao Fibu a ne Uleb. imali bi sigurno mesto u EL ali Danilovic je trcao pred rudonju sad ga je rudonja nabo!
pre 9 godina
pa jesu...
pre 9 godina
@ Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
(Mikeli, 27. jun 2014 19:52)
Osvojio je titulu u utakmicama gde je zvezda šutirala trojke gore od KK Žitkovo, imala duplo više izgubljenih lopti, manje asistencija. A za slobodna bacanja ste sami krivi. Samo ste u produžetku napravili 5 faulova pokušavajući da stignete rezultat, tu je bilo i par tehničkih klupi i igračima, tako da taj odnos bacanja je ispravan.
pre 9 godina
uvek zvezda zaboravljas bitno ,a to je projekat evropska zvezda e tada ste zavrsavali sa 4 igraca
pre 9 godina
@partizanovac do smrti
sve nabrojano je tacno ali to je istorija i od nje se ne zivi.
wake up! get a life!
pozdrav za kk sledeca sezona/evrokup
pre 9 godina
na duletovim ledjima
samo njegovim...
hvala ti dusko vujosevicu
pre 9 godina
Moje misljenje je da bi ABA trebalo drasticno da kazni Cibonu. Mada, svakako ce se ugasiti, sta li vec. Znaci, zbog Cibone, ABA, prakticno, gubi jednog evroligasa (da je npr. Partizan prosao kvalifikacije). U stvari, tu je i sama ABA kriva jer dozvoljava finansijski nestabilnim ekipama da se takmice, i eto na kraju sta se desi, srozavaju ugled lige. Navijac sam Partizana, i mislim da i Partizanova uprava opasno muti i jednostavno ne bih dozvolio nijednoj ekipi da se takmici, koja ne radi transparentno i koja godinu dana unapred ne moze da obezbedi novac za potencijalno igranje evropskih takmicenja. Mada, o cemu ja pisem, kad pogledam kakva nam je drzava, tj. situacija na celom Balkana, dobro pa smo i zivi
pre 9 godina
u po neki evric da partizan nece proci grupu u Dzene Dzejmison kupu...
pre 9 godina
Sramota za uleb,da prema zemlji evropskih,svetskih i olimpijskih sampiona tako se ponasa.Bocka za uleb.Ipak verujem da ce nas Partizan uspeti da ispliva.Sledece godine povratkom sa pozajmice Zoa Lovrenja-Slatkisa,iz bratkce Rusije,nadam se pomaku nasih slathih guza ponovo u Evro-ligi.United colors-blak-vhite forever.Kiss
pre 9 godina
@Sport je sport
Slazem se donekle. To bi bilo ok da ti sa druge strane imas nekoga ko se ponasa kao pravi sportista ali... I to je veliko ali sa druge strane je Dule Vujosevic i kada se zna kako se ponasao svih ovih godina, sta je radio na terenu i van njega, tu prestaje svaka prica.... Sem toga, imam dovoljno godina da pamtim da je i Zvezda u onim najtezim godinama zavrsavala utakmice sa 4 igraca ( mislim da je jedna bila u hali sportova protiv OKK) pa nikom nista.... Jesam za fer plej, ali, da se prebacimo na fudbal, ako protivnik napada dok njegov igrac lezi na travi necu ni ja da izbacim loptu u aut kada krenem u kontru.....
pre 9 godina
Jos jednom los potez uprave Partizana... Mislim da trener i igraci rade strasan posao, a uprava i marketing ispod proseka... Verujem da je to moze biti presudan faktor sto je KK Partizan i stanju u kom je sada
pre 9 godina
Gospodine Silobad interesuje me koja je TACNO vasa funkcija u klubu i sta ste TACNO uradili od dolaska na funkciju?!
pre 9 godina
niste izabrani da igrate , oni znaju zasto a znamo i mi i tu je kraj price
pre 9 godina
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
(Zuki, 27. jun 2014 18:32)
Eh, kad bi se upravljanje klubom sastojalo samo od sportskog dela...
pre 9 godina
Nisam znao da u Partizanu postoji još neko sem Duška Vujoševića ko sme da nešto kaže.
pre 9 godina
@(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Odjedno su ta takmicenja bitna?
pre 9 godina
@J.D.Aleksandar 'si mi ti dobaaar! Ja vidim nešto te nema pa se zabrinuh.
pre 9 godina
Neverovatno,ide Levski a ne idu casovi ljubavi? cccc..
pre 9 godina
Dali neko zna zasto nijedan srpski tim ne igra EuroChallenge, to je koliko ja znam FIBA takmicenje i nema veze sa ABA ligom?
pre 9 godina
KK Crvena Zvezda(FMP sadašnji) zadnji put prvak države 1998(pre nove ere)!!!!!ABA liga nikada šampion!!!!
I za nagradu učešće u Evroligi!!!Cak ni finale ABA lige igrali nisu!!!!
KK Partizan 13 godina SAMPION svoje države zaredom,ABA liga osvojenih od zadnjih 8 osvojio 6!!!!!Učesnik Evrolige svake godine,učesnik f4 Evrolige 2010 i pre toga još 3 puta,osvajač Kupa šampiona!!!!!
Pametnom dosta!!!!!A vi igrajte Evroligu,mene bi sramota bila,da sam na vašem mjestu,panteri!!!!Treba zaslužiti učešće na terenu a ne kao vi preko politike!!!!BRUKE i SRAMOTE!!!!
pre 9 godina
Zasto ne trazite challenge??? :-)
pre 9 godina
kakav si ti poslovni direktor, koliko si sponzora nasao, kako si organizovao marketing kluba?
pre 9 godina
Znam samo da je ovo prevara, i da je aba liga zakazala i nesposobna. Dve ekipe idu direktno i jedna u kvalifikacije, i ne razumem sta je tu sporno, ako nece Partizan onda sledeca ekipa i sve tako redom. A to sto su sampionat Srbije obezvrednili kao takmicenje, to je tek za pricu.
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
pre 9 godina
Pred kraj sezone Evrolige kada je Partizan trebao da igra sa Realom, Dule izjavljuje: "Neznam da li ćemo imati para da otputujemo u Madrid!" Sve to neko sluša tamo, ljudi neće da rizikuju da imaju timove koji sebi nemogu da obezbede PREVOZ. Alo!
pre 9 godina
Levski nije ucestvovao u ABA ligi prosle sezone, tako da ni ne moze preko ABA lige da dobije pozivnicu za kvalifikacije. Za par godina ce se ABA svesti na jednog ucesnika kvalifikacija.
pre 9 godina
Uvek za vas treba neko drugi da urgira. Uradite nesto i sami ako ste uopste sposobni.
pre 9 godina
Ma sigurno... a možda vam se i izvine...
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 27. jun 2014 19:12)
Vaš trener Jakovljević je sam rekao da bi njega bilo lično sramota da vodi ekipu u odnosu 5:3. Jednostavno bi izvukao 2 igrača i stavio na klupu. To je prosto nepisani košarkaški bonton. I vaš legendarni trener Vlade Đurović je o tome govorio.
pre 9 godina
@J.D. Aleksandar u jedinom merodavnom takmicenju za ULEB, a to je ABA liga, tvoj Partizan je dva puta izgubio od CZ. Takodje Partizan je bio treci na kraju regularnog dela i izgubio je polufinale ABA lige. Zvezda ima dve pobede nad Partizanom, prvo mesto u regularnom delu i na kraju krajeva polufinale EK i vise osvojenih bodova nego Partizan. To sto je u KLS takmicenju Partizan pobedio za ULEB nema nikakav znacaj, pa tu ligu cak i igramo po FIBA pravilima... :) Ove sezone Zvezda je pre Partizana zasluzila ucesce u EL. Drugo je ako se prica o proslim sezonama i zaslugama, ali potezati ovu sezonu kao argument je van svake pameti...
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
pre 9 godina
sve sto je rekao tacno je,a samo neupuceni I razocarani ne prihvataju realnost...ABA liga predlaze ucesnika u kvalifikacijama.
pre 9 godina
Rezultatima smo zaslužili EC, igraćemo EC. Prodajte što se može prodati, otaljajte prvu fazu EC, ispadnite iz tog takmičenja i onda dovedite nekog igrača koji pravi razliku i odigrajte završnicu ABA kako valja .
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
(Marko, 27. jun 2014 18:52)
Cedevita igra direktno, sta ce ona u kvalifikacijama?!
pre 9 godina
(sovuljaga, 27. jun 2014 17:47)
Zvezda je u regularnim uslovima dobila Partizan tri puta a u tom toliko pominjanom "5 na 3" meču je imala konstantno vođstvo tokom celog meča i +7 do trenutka kad ste odlučili da pravite haos (to vođstvo bi inače bilo +17 a ne 7 da su bili regularni uslovi - na poluvremenu Partizan 8 faulova, Zvezda 15, u trenutku prekida Zvezda 6 faulova više). U poslednjem meču serije kojim je Partizan osvojio titulu imao je 20 slobodnih bacanja više a igrao se produžetak. U dva meča Marjanoviću su nakačena 3 faula u prvoj četvrtini. Bogdan Bogdanović (koga izuzetno cenim i želim mu sve najbolje u karijeri) je u 10 mečeva prve faze Evrolige izveo 29 slobodnih bacanja, u Top16 na 13 mečava 40 bacanja. U finalnoj seriji protiv Zvezde na 4 utakmice izveo je 43 bacanja. O kojim crnim uslovima ti pričaš?! Dalje, zanimljivo kako su čelnici Partizana okrivili sve preko Dačića, ABA lige, "ljudi koji su čelnicima ULEB predočili finansijsko stanje Partizana", tj. sve druge osim sebe. Lepo je primetio neko, je l' Zvezda kriva što Partizan nije sposoban da nađe sponzora, što Danilović u 21. veku daje izjavu "Nama ne treba marketing."? Vujošević godinu dana priča kako klub nije isplatio igrače i duguje novac, sad kad mu se to obilo o glavu, kao i obično krivi su drugi.
pre 9 godina
Je l u pravilima stoji da je treci u ligi onaj ko je osvojio ligu u regularnom delu(a ne vidim na koji je nacin to vazno, kada je ceo taj deo ustvari borba za cetiri najbolja tima, nisu to prvi, drugi, treci i cetvrti na tabeli, jer je onda f4 besmislen)?
logicno je da se onda odigra utakmica i za trece mesto, koja se na neki nacin i odigrala a zvezda nije bila bila bolja.
Znaci zvezda igra polufine F4 ABA lige, izgubi i automatski je treca? kojom logikom?!
pre 9 godina
koliko su dobri igraci I strucni stab toliko su losi ovi iz uprave .... nista ne rade samo kukaju .... uprava napolje....
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
pre 9 godina
ABA liga ima dva učesnika EL i jedan tim koji učestvuje u kvalifikacijama.Tako nam bar predstavljaju ovi iz Abe.Šta sad ima tu se izmišlja topla voda, da se aplicira, da je je do pravila zna se ko iz lige ide u kvalifikacije, kakva vajkart ?ABA ove godine nema kvalifikanta,jer je tako odlučio Bartolomeo, ovi iz ABE ne smeju reč da kažu jer od njih zavise,prošle godine su promenili dva kola pre kraja lige pravila, nisu smeli da zucnu.EL je privatna liga ima nekoliko akcionara i oni odlučuju, ko im da lovu taj igra, moraju da imaju velike klubov iz ekonomsih jakih zemALJA, a ova ostala boranija mora da plaća da bi bila u tom društvu.Za dve tri godine ne bi me iznenadilo da sa ovih prostora bude jedan klub, a možda ni taj, već će morati kroz kvalifikacije da se bori za EL.
Sva sreća te Srpska košarka ima tim čiji rad EL prepoznaje već godinama, čak ga je prepoznala i pre nego što je klub osnovan, prepoznali su da tu ima EL potencijala kako nam reče čovek čiji je doprinos srozavanju kvaliteta Srpske košarke nemerljiv,jeste da za evo već tri godine ne uspevaju da u neko od Evropskih takmičenja uđu rezultatima, ali hvala bogu nađe se uvek nekom da se smrkne te se ovakava košarkaška sila da predstaviti Evropi.
pre 9 godina
Da urgira misliš da Paetizan preko veze igra evroligu !
pre 9 godina
Kogična odlukau zemlji koja je u teškoćama i klib deli sudbinu sredine u kojoj se nalazi.
Mora da se vodi računa o svakom dinaru da ne bi došli u situaciju da nam poverioci plene iovinu i na kraju prodamo ime i grb nekom drugom klubu.
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
pre 9 godina
Колико смо на спортском нивоу јаки толико смо у финансијском смислу нула.Невероватно да нису способни да створе услове да клуб нормално функционише."Па погледајте мало звезду на том плану, ако ништа друго, ту су непревазиђени по том питању од нас.
pre 9 godina
Nadjite na sajtu sport kluba koji je pozvao bord euroleague- verovatno da spreci nagadjanja i emotivni nastup Tegeltije i sl., gde su svi krivi osim nas i legendi, objasnjenje, pa ce vam biti jasno da li se trazi vajld card kada se mesto otvori ili ne.Propozicije su takve, mozemo da mislimo da su dobre ili lose, ali takve su i treba im se prilagoditi.Mi i dalje placamo kaznu drustvenog ili drzavnog, sve je nase i svi hocemo isto da dobijemo i da to posle podelimo kako nama odgovara.Manite se komunizma, na sceni je kapitalizam, zakon love i tacka.
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
pre 9 godina
Nije imao ko da trazi pozivnicu, knjigovodstvo kod njih ne postoji. Vazno da im je Covic kriv za sve, cak i sto je kao najbolji tim u sezoni ugostio vlasnike ABA lige. Ponovo rade protiv nase kosarke (kao kad su bili za FIBU, a protiv ULEB pa nisu igrali na pocetku ABA lige) pljujuci ULEB i ABA na sve strane.
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
(petarczv, 27. jun 2014 18:00)
Daj ne pravi se pametan. To mesto koje ima Levski u kvalifikacijama je dobio preko bugarskog prvenstva. Levski u sezoni 2013/14 nije bi clan aba lige, vec ce to postati od sezone 2014/15.
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
(hm, 27. jun 2014 17:14)......ti nemas pojma...hm....EL je privatno takmicenje...tako da svako sa svojom vlasnistvom moze da radi sta hoce...a kad se pozivas na KSS..trebalo bi da znas,da je istisavez clan fibe...pa tako da moze da prvak drzave igra najace FIBA takmicenje
pre 9 godina
Da, sad će ispasti da i Evroliga laže. Strašno.
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
(mile grobar, 27. jun 2014 17:59)
Voleo bi ti da si Grobar. Ali ok, voleo bi i ja da sam astronaut. Jedino ovde na sajtu B92, ja i ti mozemo da ispunimo svoje snove. :(
pre 9 godina
Silobad vam je sve lepo rekao.Ako smo mi kao 4. trebali da apliciramo za kvalifikacije,onda su to mogli i svi ostali klubovi iz ABA i svi drugi iz evrope.Mi smo trebali posle odustajanja Cibone,po nekom automatizmu, da dobijemo te kvalifikacije,ali nismo.Kada se setim da smo se godinama nadali da cemo dobiti A licencu,svakog leta se pisalo o tome,a da cemo jednog dana dobiti pozivnicu ako se ne izborimo za Evroligu-to se podrazumevalo, na kraju ne dobismo pozivnicu ni za kvalifikacije iako je Cibona odusla(pre par godina je Cibona dobila pozivnicu za kvalifikacije kada je posle dugog niza godina ostala bez EL).
pre 9 godina
@ (Ratko, 27. jun 2014 17:32)
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
pre 9 godina
Neka, evo ja ću.
pre 9 godina
Tuzno je koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Institucija~komedija
pre 9 godina
Nije mi drago sto je Partizan ostao bez EL. Ali sam neopisivo srecan sto se DV nervira zbog toga...
pre 9 godina
Dule legendo!
pre 9 godina
Najsposobniji menadzment u Evropi ima Partizan! Axaxaxaxaxaxaxaxaxaxax Silobad!
pre 9 godina
Pa ni Crvena Zvezda ne bi aplicirala za mesto u kvalifikacijama, jer za učešće u njima nije neophodna specijalna pozivnica, već to mesto pripada ABA ligi, tako da su ljudi iz Partizana (inače više nego nesposobni) smatrali da će naslediti Crvenu Zvezdu, kao što je i Zvezda zamenila Cibonu. Ali tu nema nikakvih pravila, prošle godine je odustala Igokea, pa je nije zamenio npr. Radnički...
pre 9 godina
Uslovi za kvalifikacije su 6 mesto u izraelskom, ili 11 u francuskom, izvodjenje Djordija na veceru i pricanje kako je neko prodao 1 kompaniju Google-u, a drugu Twitter-u.
pre 9 godina
Ne mozete da me otpustite jer ja dajem otkaz!
pre 9 godina
Kuknjava medija za Partizan a sto sampion Srbije Zvezda u Vaterpolu mora da igra u kvalifikacijama a protivnici u kvalifikacijama tezi 5x nego Partizan koji je nekim cudom dobio vajld kartu (sostar), ma sa tim nemaju problem pa naravno..
pre 9 godina
jel CZ BG trazila mesto u Evroligi?Nije!zasto bi onda Partizan trebao da "trazi" mesto u kvalifikacijama???ZCBG ide direktno zato sto Cibona otpada i logicno je da onda prvi sledeci(Partizan) zauzima mesto CZBG u kvalifikacijama.od kad to treba da se trazi mesto u EL?!oni to sami rasporedjuju,samo sto je za to vazna kinta,a privatni klub koji se finansira iz drzavnih resursa je idealan za njih,e sad sto ne moze da pobedi ni na jednom terenu i ni po jednim uslovima (osim5:3) Partizan to je druga prica
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
pre 9 godina
Neka Dačić urgira kod Šilobada da se podnese zahtev za kvalifikacije za evroligu... hehehe
pre 9 godina
Partizan je ocekivao poziv na lepe oci. Evo van sve lepo napisan zasto Partizan nije u kvalifikacijama. I meni nije bilo jasno otkud Bugarski i Jerusalimski klubovi pre Partizana. Takodje valjda je svima jasno koliko smesnu upravu ima KK Partizan i kolika je razlika izmedju njih i uprave KK Zvezde. Naravno sve je ovo njima jasno nego mudro cute, nisu hteli u kvalifikacije,posto nema sta da traze tamo u trenutnoj situaciji. Resili da pauziraju godinu dana i skupe pare, pa su priliku iskoristili da napadnu opet vlast, Zvezdu, Covica. Navijaci se pale na Duletove izjave, mrznja raste i steknete dojam da su svi protiv njih. Sve je to kako bi se iskukumakale pare za pojacanja.
pre 9 godina
Sve pohvale za Mladja Shilobada! Dule, reaguj!
pre 9 godina
EL treba da ih moli. Nesposobni ljudi samo kukaju i drugi im krivi
pre 9 godina
Čemu onda ONAKVE Duletove konstrukcije ( nešto kao izjava promrmljana u bradu ) !?
Čemu ? Opet spinovanje napaljenih navijača !!
pre 9 godina
ma ni u ulebu se nikad nista ne zna, uglavnom aba liga je spala na dva predstavnika, a taj region je standardno imao tri predstavnika, nekad i cetiri, i na kraju ce biti jedan
pre 9 godina
Naravno da nije ni konkurisao kada za vajld kartu treba da se plati 500.000 € što Partizan nema! Czt je dobila džabe kartu, tako bar Čović kaže, zasluženo je dobila jer je bila prva.
pre 9 godina
Pa nije ovde Partizanova krivica, rekao je Silobad da se za pozivnicu NE KONKURISE. Nego oni tu pozivnicu urucuju kome hoce. Bar ja to tako razumem, mada mi je iskreno muka od cele ove price. Cestitam CZ koja je zasluzila plasman u EL sasvim regularno, a potpuno je druga prica sto je Evroliga jedna pokvarena organizacija koja menja pravila i kriterijume za plasman svake godine. Od sledece sezone cemo, inace, imati novi sistem za plasman u EL.
pre 9 godina
E Silobad, mani me toga, koja je tvoja funkcija uopste? Cemu ti sluzis covece? Napusti Partizan olaksaj budzet, daju ti platu a nista ne radis, samo dajes izjave.
pre 9 godina
U pravu je Silobad. Za wild card se ne podnosi zahtev. Pozivnicu dodeljuje Evtoliga kome hoce. Covek je prijavio ono za sta smo se izborili na terenu. Nije se tad ni znalo da ce Cibona odustati.
pre 9 godina
A mozda da ne tumacite tako, nego da nije potrebno posebno se prijavljivati se za kvalifikacije, vec sama Evroliga "po sluzbenoj duznosti" uzima u obzir timove koji mogu da budu u kvalifikacijama i bira po nekim kriterijumima neke od timova.
pre 9 godina
Ljudi sta vam je, pa nemoguce je konkurisati za wild card.
Ne razumem sta je nejasno ovde...
pre 9 godina
cirkus od uprave i mebadzmenta...kako to da dule nije podneo prijavu kada on covek sve radi..
pre 9 godina
"Nije bilo potrebno, niti je to pravilima, da „konkurišemo” za vajld kartu u kvalifikacijama, znači nismo napravili nikakvu proceduralnu grešku”, rekao je Šilobad."
Dakle, mesto u kvalifikacijama pripada jadranskoj ligi tj. klubu sa pozicije ABA 3, a ABA liga je to mesto prepustila Evroligi. Svi znaju da Dacic nigde nema autoriteta da urgira, a pogotovu u Evropskom sportu. To je vise bio poziv da drzava ima JEDNAK tretman prema svoja dva kluba i to Vujosevic prica cele godine.
pre 9 godina
rezultatima smo izborili Evrokup,igracemo Evrokup,ne znam sta je tu sporno,i zbog cega toliko likovanje predgradjana i sto je jos smesnije,izjednacavanje sa onim kako je njih UEFA ponizila u fudbalu...
pre 9 godina
Tuzno koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Gle ovi...
pre 9 godina
Ovo je sramota! šta, igrate se malo gluvih telefona? baš neozbiljno...
pre 9 godina
Eto. Nesposobna uprava.
pre 9 godina
ma jeste, ja sam drugi u redu u pekari, lik koji je prvi izadje iz reda, a ja onda treba da kazem prodavacici da sam ja sledeci na redu??!! važi...
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
pre 9 godina
pa ok ocigledno je odluceno u klubu da se ove godine preskoci skupa evroliga,sad nadam se da je to prava odluka,videcemo sledece godine
pre 9 godina
Ajde ti polako iz kluba, zajedno sa Danilovicem.
Dokle ocekujete da ce Dule da obavlja vas posao?
pre 9 godina
ne razumem, jel EL otvorila neki konkurs za prijavljivanje u kvalifikacije?
pre 9 godina
Nakon što se pročita ceo tekst, stiže se utisak da je bolji naslov "Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća u Partizanu", al ajde.
pre 9 godina
Ili je razlog u 0,5mil € koje jedni imaju a drugi ne? Zna se koliko košta karta za EL.
pre 9 godina
Sta pricate bre nesto bezveze. Pa verovatno postoji rok za prijavu u evropskim takmicenjima... Posto je Cibona bila prva, podrazumevalo se da u EL, idu ona i Cedeveita i zvezda kroz kv. Znaci Partizan je morao da se prijavi za evrokup jer, bi izgubio pravo za to takmicenje. Dok su komsije bile u kv, prijavili su se za to takmicenje i samo su napredovali za jedno mesto i otisli direktno. E sad da se prijavio za nesto za sta se nije kvalifikovao verovatno bi bio kaznjen, posto nije, sad ispada sami da smo krivi zasto nismo, a ustvari da su hteli sami bi nas prebacili u kv. za EL i bez prijave za to takmicenje.
pre 9 godina
Silobad jos jednom pokazuje koliko je nesposoban. Nazalost mislim da je on najslabija karika u Partizanovom timu, ali ima podrsku Danilovica.
pre 9 godina
Neka Dačić urgira kod Šilobada da se podnese zahtev za kvalifikacije za evroligu... hehehe
pre 9 godina
Nakon što se pročita ceo tekst, stiže se utisak da je bolji naslov "Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća u Partizanu", al ajde.
pre 9 godina
Tuzno je koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Najsposobniji menadzment u Evropi ima Partizan! Axaxaxaxaxaxaxaxaxaxax Silobad!
pre 9 godina
Institucija~komedija
pre 9 godina
Kuknjava medija za Partizan a sto sampion Srbije Zvezda u Vaterpolu mora da igra u kvalifikacijama a protivnici u kvalifikacijama tezi 5x nego Partizan koji je nekim cudom dobio vajld kartu (sostar), ma sa tim nemaju problem pa naravno..
pre 9 godina
Eto. Nesposobna uprava.
pre 9 godina
jel CZ BG trazila mesto u Evroligi?Nije!zasto bi onda Partizan trebao da "trazi" mesto u kvalifikacijama???ZCBG ide direktno zato sto Cibona otpada i logicno je da onda prvi sledeci(Partizan) zauzima mesto CZBG u kvalifikacijama.od kad to treba da se trazi mesto u EL?!oni to sami rasporedjuju,samo sto je za to vazna kinta,a privatni klub koji se finansira iz drzavnih resursa je idealan za njih,e sad sto ne moze da pobedi ni na jednom terenu i ni po jednim uslovima (osim5:3) Partizan to je druga prica
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
pre 9 godina
A mozda da ne tumacite tako, nego da nije potrebno posebno se prijavljivati se za kvalifikacije, vec sama Evroliga "po sluzbenoj duznosti" uzima u obzir timove koji mogu da budu u kvalifikacijama i bira po nekim kriterijumima neke od timova.
pre 9 godina
Nije mi drago sto je Partizan ostao bez EL. Ali sam neopisivo srecan sto se DV nervira zbog toga...
pre 9 godina
kakav si ti poslovni direktor, koliko si sponzora nasao, kako si organizovao marketing kluba?
pre 9 godina
E Silobad, mani me toga, koja je tvoja funkcija uopste? Cemu ti sluzis covece? Napusti Partizan olaksaj budzet, daju ti platu a nista ne radis, samo dajes izjave.
pre 9 godina
Čemu onda ONAKVE Duletove konstrukcije ( nešto kao izjava promrmljana u bradu ) !?
Čemu ? Opet spinovanje napaljenih navijača !!
pre 9 godina
Silobad jos jednom pokazuje koliko je nesposoban. Nazalost mislim da je on najslabija karika u Partizanovom timu, ali ima podrsku Danilovica.
pre 9 godina
Pa nije ovde Partizanova krivica, rekao je Silobad da se za pozivnicu NE KONKURISE. Nego oni tu pozivnicu urucuju kome hoce. Bar ja to tako razumem, mada mi je iskreno muka od cele ove price. Cestitam CZ koja je zasluzila plasman u EL sasvim regularno, a potpuno je druga prica sto je Evroliga jedna pokvarena organizacija koja menja pravila i kriterijume za plasman svake godine. Od sledece sezone cemo, inace, imati novi sistem za plasman u EL.
pre 9 godina
Dule legendo!
pre 9 godina
Pred kraj sezone Evrolige kada je Partizan trebao da igra sa Realom, Dule izjavljuje: "Neznam da li ćemo imati para da otputujemo u Madrid!" Sve to neko sluša tamo, ljudi neće da rizikuju da imaju timove koji sebi nemogu da obezbede PREVOZ. Alo!
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
pre 9 godina
Tuzno koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Gospodine Silobad interesuje me koja je TACNO vasa funkcija u klubu i sta ste TACNO uradili od dolaska na funkciju?!
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
pre 9 godina
Naravno da nije ni konkurisao kada za vajld kartu treba da se plati 500.000 € što Partizan nema! Czt je dobila džabe kartu, tako bar Čović kaže, zasluženo je dobila jer je bila prva.
pre 9 godina
KK Crvena Zvezda(FMP sadašnji) zadnji put prvak države 1998(pre nove ere)!!!!!ABA liga nikada šampion!!!!
I za nagradu učešće u Evroligi!!!Cak ni finale ABA lige igrali nisu!!!!
KK Partizan 13 godina SAMPION svoje države zaredom,ABA liga osvojenih od zadnjih 8 osvojio 6!!!!!Učesnik Evrolige svake godine,učesnik f4 Evrolige 2010 i pre toga još 3 puta,osvajač Kupa šampiona!!!!!
Pametnom dosta!!!!!A vi igrajte Evroligu,mene bi sramota bila,da sam na vašem mjestu,panteri!!!!Treba zaslužiti učešće na terenu a ne kao vi preko politike!!!!BRUKE i SRAMOTE!!!!
pre 9 godina
rezultatima smo izborili Evrokup,igracemo Evrokup,ne znam sta je tu sporno,i zbog cega toliko likovanje predgradjana i sto je jos smesnije,izjednacavanje sa onim kako je njih UEFA ponizila u fudbalu...
pre 9 godina
Partizan je ocekivao poziv na lepe oci. Evo van sve lepo napisan zasto Partizan nije u kvalifikacijama. I meni nije bilo jasno otkud Bugarski i Jerusalimski klubovi pre Partizana. Takodje valjda je svima jasno koliko smesnu upravu ima KK Partizan i kolika je razlika izmedju njih i uprave KK Zvezde. Naravno sve je ovo njima jasno nego mudro cute, nisu hteli u kvalifikacije,posto nema sta da traze tamo u trenutnoj situaciji. Resili da pauziraju godinu dana i skupe pare, pa su priliku iskoristili da napadnu opet vlast, Zvezdu, Covica. Navijaci se pale na Duletove izjave, mrznja raste i steknete dojam da su svi protiv njih. Sve je to kako bi se iskukumakale pare za pojacanja.
pre 9 godina
Uslovi za kvalifikacije su 6 mesto u izraelskom, ili 11 u francuskom, izvodjenje Djordija na veceru i pricanje kako je neko prodao 1 kompaniju Google-u, a drugu Twitter-u.
pre 9 godina
Ajde ti polako iz kluba, zajedno sa Danilovicem.
Dokle ocekujete da ce Dule da obavlja vas posao?
pre 9 godina
ma ni u ulebu se nikad nista ne zna, uglavnom aba liga je spala na dva predstavnika, a taj region je standardno imao tri predstavnika, nekad i cetiri, i na kraju ce biti jedan
pre 9 godina
@ (Ratko, 27. jun 2014 17:32)
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
pre 9 godina
Nadjite na sajtu sport kluba koji je pozvao bord euroleague- verovatno da spreci nagadjanja i emotivni nastup Tegeltije i sl., gde su svi krivi osim nas i legendi, objasnjenje, pa ce vam biti jasno da li se trazi vajld card kada se mesto otvori ili ne.Propozicije su takve, mozemo da mislimo da su dobre ili lose, ali takve su i treba im se prilagoditi.Mi i dalje placamo kaznu drustvenog ili drzavnog, sve je nase i svi hocemo isto da dobijemo i da to posle podelimo kako nama odgovara.Manite se komunizma, na sceni je kapitalizam, zakon love i tacka.
pre 9 godina
Nisam znao da u Partizanu postoji još neko sem Duška Vujoševića ko sme da nešto kaže.
pre 9 godina
Levski nije ucestvovao u ABA ligi prosle sezone, tako da ni ne moze preko ABA lige da dobije pozivnicu za kvalifikacije. Za par godina ce se ABA svesti na jednog ucesnika kvalifikacija.
pre 9 godina
ne razumem, jel EL otvorila neki konkurs za prijavljivanje u kvalifikacije?
pre 9 godina
Ma sigurno... a možda vam se i izvine...
pre 9 godina
Pa ni Crvena Zvezda ne bi aplicirala za mesto u kvalifikacijama, jer za učešće u njima nije neophodna specijalna pozivnica, već to mesto pripada ABA ligi, tako da su ljudi iz Partizana (inače više nego nesposobni) smatrali da će naslediti Crvenu Zvezdu, kao što je i Zvezda zamenila Cibonu. Ali tu nema nikakvih pravila, prošle godine je odustala Igokea, pa je nije zamenio npr. Radnički...
pre 9 godina
Da, sad će ispasti da i Evroliga laže. Strašno.
pre 9 godina
U pravu je Silobad. Za wild card se ne podnosi zahtev. Pozivnicu dodeljuje Evtoliga kome hoce. Covek je prijavio ono za sta smo se izborili na terenu. Nije se tad ni znalo da ce Cibona odustati.
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
pre 9 godina
Ljudi sta vam je, pa nemoguce je konkurisati za wild card.
Ne razumem sta je nejasno ovde...
pre 9 godina
(sovuljaga, 27. jun 2014 17:47)
Zvezda je u regularnim uslovima dobila Partizan tri puta a u tom toliko pominjanom "5 na 3" meču je imala konstantno vođstvo tokom celog meča i +7 do trenutka kad ste odlučili da pravite haos (to vođstvo bi inače bilo +17 a ne 7 da su bili regularni uslovi - na poluvremenu Partizan 8 faulova, Zvezda 15, u trenutku prekida Zvezda 6 faulova više). U poslednjem meču serije kojim je Partizan osvojio titulu imao je 20 slobodnih bacanja više a igrao se produžetak. U dva meča Marjanoviću su nakačena 3 faula u prvoj četvrtini. Bogdan Bogdanović (koga izuzetno cenim i želim mu sve najbolje u karijeri) je u 10 mečeva prve faze Evrolige izveo 29 slobodnih bacanja, u Top16 na 13 mečava 40 bacanja. U finalnoj seriji protiv Zvezde na 4 utakmice izveo je 43 bacanja. O kojim crnim uslovima ti pričaš?! Dalje, zanimljivo kako su čelnici Partizana okrivili sve preko Dačića, ABA lige, "ljudi koji su čelnicima ULEB predočili finansijsko stanje Partizana", tj. sve druge osim sebe. Lepo je primetio neko, je l' Zvezda kriva što Partizan nije sposoban da nađe sponzora, što Danilović u 21. veku daje izjavu "Nama ne treba marketing."? Vujošević godinu dana priča kako klub nije isplatio igrače i duguje novac, sad kad mu se to obilo o glavu, kao i obično krivi su drugi.
pre 9 godina
Neverovatno,ide Levski a ne idu casovi ljubavi? cccc..
pre 9 godina
ma jeste, ja sam drugi u redu u pekari, lik koji je prvi izadje iz reda, a ja onda treba da kazem prodavacici da sam ja sledeci na redu??!! važi...
pre 9 godina
Nije imao ko da trazi pozivnicu, knjigovodstvo kod njih ne postoji. Vazno da im je Covic kriv za sve, cak i sto je kao najbolji tim u sezoni ugostio vlasnike ABA lige. Ponovo rade protiv nase kosarke (kao kad su bili za FIBU, a protiv ULEB pa nisu igrali na pocetku ABA lige) pljujuci ULEB i ABA na sve strane.
pre 9 godina
Da urgira misliš da Paetizan preko veze igra evroligu !
pre 9 godina
Je l u pravilima stoji da je treci u ligi onaj ko je osvojio ligu u regularnom delu(a ne vidim na koji je nacin to vazno, kada je ceo taj deo ustvari borba za cetiri najbolja tima, nisu to prvi, drugi, treci i cetvrti na tabeli, jer je onda f4 besmislen)?
logicno je da se onda odigra utakmica i za trece mesto, koja se na neki nacin i odigrala a zvezda nije bila bila bolja.
Znaci zvezda igra polufine F4 ABA lige, izgubi i automatski je treca? kojom logikom?!
pre 9 godina
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
(Zuki, 27. jun 2014 18:32)
Eh, kad bi se upravljanje klubom sastojalo samo od sportskog dela...
pre 9 godina
Sta pricate bre nesto bezveze. Pa verovatno postoji rok za prijavu u evropskim takmicenjima... Posto je Cibona bila prva, podrazumevalo se da u EL, idu ona i Cedeveita i zvezda kroz kv. Znaci Partizan je morao da se prijavi za evrokup jer, bi izgubio pravo za to takmicenje. Dok su komsije bile u kv, prijavili su se za to takmicenje i samo su napredovali za jedno mesto i otisli direktno. E sad da se prijavio za nesto za sta se nije kvalifikovao verovatno bi bio kaznjen, posto nije, sad ispada sami da smo krivi zasto nismo, a ustvari da su hteli sami bi nas prebacili u kv. za EL i bez prijave za to takmicenje.
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
pre 9 godina
Ili je razlog u 0,5mil € koje jedni imaju a drugi ne? Zna se koliko košta karta za EL.
pre 9 godina
Ne mozete da me otpustite jer ja dajem otkaz!
pre 9 godina
Sve pohvale za Mladja Shilobada! Dule, reaguj!
pre 9 godina
Uvek za vas treba neko drugi da urgira. Uradite nesto i sami ako ste uopste sposobni.
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
(mile grobar, 27. jun 2014 17:59)
Voleo bi ti da si Grobar. Ali ok, voleo bi i ja da sam astronaut. Jedino ovde na sajtu B92, ja i ti mozemo da ispunimo svoje snove. :(
pre 9 godina
"Nije bilo potrebno, niti je to pravilima, da „konkurišemo” za vajld kartu u kvalifikacijama, znači nismo napravili nikakvu proceduralnu grešku”, rekao je Šilobad."
Dakle, mesto u kvalifikacijama pripada jadranskoj ligi tj. klubu sa pozicije ABA 3, a ABA liga je to mesto prepustila Evroligi. Svi znaju da Dacic nigde nema autoriteta da urgira, a pogotovu u Evropskom sportu. To je vise bio poziv da drzava ima JEDNAK tretman prema svoja dva kluba i to Vujosevic prica cele godine.
pre 9 godina
sve sto je rekao tacno je,a samo neupuceni I razocarani ne prihvataju realnost...ABA liga predlaze ucesnika u kvalifikacijama.
pre 9 godina
Dali neko zna zasto nijedan srpski tim ne igra EuroChallenge, to je koliko ja znam FIBA takmicenje i nema veze sa ABA ligom?
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
(hm, 27. jun 2014 17:14)......ti nemas pojma...hm....EL je privatno takmicenje...tako da svako sa svojom vlasnistvom moze da radi sta hoce...a kad se pozivas na KSS..trebalo bi da znas,da je istisavez clan fibe...pa tako da moze da prvak drzave igra najace FIBA takmicenje
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
(petarczv, 27. jun 2014 18:00)
Daj ne pravi se pametan. To mesto koje ima Levski u kvalifikacijama je dobio preko bugarskog prvenstva. Levski u sezoni 2013/14 nije bi clan aba lige, vec ce to postati od sezone 2014/15.
pre 9 godina
niste izabrani da igrate , oni znaju zasto a znamo i mi i tu je kraj price
pre 9 godina
EL treba da ih moli. Nesposobni ljudi samo kukaju i drugi im krivi
pre 9 godina
Ovo je sramota! šta, igrate se malo gluvih telefona? baš neozbiljno...
pre 9 godina
cirkus od uprave i mebadzmenta...kako to da dule nije podneo prijavu kada on covek sve radi..
pre 9 godina
@Sport je sport
Slazem se donekle. To bi bilo ok da ti sa druge strane imas nekoga ko se ponasa kao pravi sportista ali... I to je veliko ali sa druge strane je Dule Vujosevic i kada se zna kako se ponasao svih ovih godina, sta je radio na terenu i van njega, tu prestaje svaka prica.... Sem toga, imam dovoljno godina da pamtim da je i Zvezda u onim najtezim godinama zavrsavala utakmice sa 4 igraca ( mislim da je jedna bila u hali sportova protiv OKK) pa nikom nista.... Jesam za fer plej, ali, da se prebacimo na fudbal, ako protivnik napada dok njegov igrac lezi na travi necu ni ja da izbacim loptu u aut kada krenem u kontru.....
pre 9 godina
ABA liga ima dva učesnika EL i jedan tim koji učestvuje u kvalifikacijama.Tako nam bar predstavljaju ovi iz Abe.Šta sad ima tu se izmišlja topla voda, da se aplicira, da je je do pravila zna se ko iz lige ide u kvalifikacije, kakva vajkart ?ABA ove godine nema kvalifikanta,jer je tako odlučio Bartolomeo, ovi iz ABE ne smeju reč da kažu jer od njih zavise,prošle godine su promenili dva kola pre kraja lige pravila, nisu smeli da zucnu.EL je privatna liga ima nekoliko akcionara i oni odlučuju, ko im da lovu taj igra, moraju da imaju velike klubov iz ekonomsih jakih zemALJA, a ova ostala boranija mora da plaća da bi bila u tom društvu.Za dve tri godine ne bi me iznenadilo da sa ovih prostora bude jedan klub, a možda ni taj, već će morati kroz kvalifikacije da se bori za EL.
Sva sreća te Srpska košarka ima tim čiji rad EL prepoznaje već godinama, čak ga je prepoznala i pre nego što je klub osnovan, prepoznali su da tu ima EL potencijala kako nam reče čovek čiji je doprinos srozavanju kvaliteta Srpske košarke nemerljiv,jeste da za evo već tri godine ne uspevaju da u neko od Evropskih takmičenja uđu rezultatima, ali hvala bogu nađe se uvek nekom da se smrkne te se ovakava košarkaška sila da predstaviti Evropi.
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 27. jun 2014 19:12)
Vaš trener Jakovljević je sam rekao da bi njega bilo lično sramota da vodi ekipu u odnosu 5:3. Jednostavno bi izvukao 2 igrača i stavio na klupu. To je prosto nepisani košarkaški bonton. I vaš legendarni trener Vlade Đurović je o tome govorio.
pre 9 godina
Rezultatima smo zaslužili EC, igraćemo EC. Prodajte što se može prodati, otaljajte prvu fazu EC, ispadnite iz tog takmičenja i onda dovedite nekog igrača koji pravi razliku i odigrajte završnicu ABA kako valja .
pre 9 godina
Znam samo da je ovo prevara, i da je aba liga zakazala i nesposobna. Dve ekipe idu direktno i jedna u kvalifikacije, i ne razumem sta je tu sporno, ako nece Partizan onda sledeca ekipa i sve tako redom. A to sto su sampionat Srbije obezvrednili kao takmicenje, to je tek za pricu.
pre 9 godina
Neka, evo ja ću.
pre 9 godina
Jos jednom los potez uprave Partizana... Mislim da trener i igraci rade strasan posao, a uprava i marketing ispod proseka... Verujem da je to moze biti presudan faktor sto je KK Partizan i stanju u kom je sada
pre 9 godina
Колико смо на спортском нивоу јаки толико смо у финансијском смислу нула.Невероватно да нису способни да створе услове да клуб нормално функционише."Па погледајте мало звезду на том плану, ако ништа друго, ту су непревазиђени по том питању од нас.
pre 9 godina
Silobad vam je sve lepo rekao.Ako smo mi kao 4. trebali da apliciramo za kvalifikacije,onda su to mogli i svi ostali klubovi iz ABA i svi drugi iz evrope.Mi smo trebali posle odustajanja Cibone,po nekom automatizmu, da dobijemo te kvalifikacije,ali nismo.Kada se setim da smo se godinama nadali da cemo dobiti A licencu,svakog leta se pisalo o tome,a da cemo jednog dana dobiti pozivnicu ako se ne izborimo za Evroligu-to se podrazumevalo, na kraju ne dobismo pozivnicu ni za kvalifikacije iako je Cibona odusla(pre par godina je Cibona dobila pozivnicu za kvalifikacije kada je posle dugog niza godina ostala bez EL).
pre 9 godina
@J.D. Aleksandar u jedinom merodavnom takmicenju za ULEB, a to je ABA liga, tvoj Partizan je dva puta izgubio od CZ. Takodje Partizan je bio treci na kraju regularnog dela i izgubio je polufinale ABA lige. Zvezda ima dve pobede nad Partizanom, prvo mesto u regularnom delu i na kraju krajeva polufinale EK i vise osvojenih bodova nego Partizan. To sto je u KLS takmicenju Partizan pobedio za ULEB nema nikakav znacaj, pa tu ligu cak i igramo po FIBA pravilima... :) Ove sezone Zvezda je pre Partizana zasluzila ucesce u EL. Drugo je ako se prica o proslim sezonama i zaslugama, ali potezati ovu sezonu kao argument je van svake pameti...
pre 9 godina
Zasto ne trazite challenge??? :-)
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
(Marko, 27. jun 2014 18:52)
Cedevita igra direktno, sta ce ona u kvalifikacijama?!
pre 9 godina
koliko su dobri igraci I strucni stab toliko su losi ovi iz uprave .... nista ne rade samo kukaju .... uprava napolje....
pre 9 godina
Gle ovi...
pre 9 godina
pa ok ocigledno je odluceno u klubu da se ove godine preskoci skupa evroliga,sad nadam se da je to prava odluka,videcemo sledece godine
pre 9 godina
@(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Odjedno su ta takmicenja bitna?
pre 9 godina
@J.D.Aleksandar 'si mi ti dobaaar! Ja vidim nešto te nema pa se zabrinuh.
pre 9 godina
@ Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
(Mikeli, 27. jun 2014 19:52)
Osvojio je titulu u utakmicama gde je zvezda šutirala trojke gore od KK Žitkovo, imala duplo više izgubljenih lopti, manje asistencija. A za slobodna bacanja ste sami krivi. Samo ste u produžetku napravili 5 faulova pokušavajući da stignete rezultat, tu je bilo i par tehničkih klupi i igračima, tako da taj odnos bacanja je ispravan.
pre 9 godina
Kogična odlukau zemlji koja je u teškoćama i klib deli sudbinu sredine u kojoj se nalazi.
Mora da se vodi računa o svakom dinaru da ne bi došli u situaciju da nam poverioci plene iovinu i na kraju prodamo ime i grb nekom drugom klubu.
pre 9 godina
u po neki evric da partizan nece proci grupu u Dzene Dzejmison kupu...
pre 9 godina
Sramota za uleb,da prema zemlji evropskih,svetskih i olimpijskih sampiona tako se ponasa.Bocka za uleb.Ipak verujem da ce nas Partizan uspeti da ispliva.Sledece godine povratkom sa pozajmice Zoa Lovrenja-Slatkisa,iz bratkce Rusije,nadam se pomaku nasih slathih guza ponovo u Evro-ligi.United colors-blak-vhite forever.Kiss
pre 9 godina
na duletovim ledjima
samo njegovim...
hvala ti dusko vujosevicu
pre 9 godina
Igr'o si u Zvezdi Mladjane,Mladjane,Mladjaneeee...
pre 9 godina
A sto se ne zahvalite Danilovicu sto je onomad izabrao Fibu a ne Uleb. imali bi sigurno mesto u EL ali Danilovic je trcao pred rudonju sad ga je rudonja nabo!
pre 9 godina
Moje misljenje je da bi ABA trebalo drasticno da kazni Cibonu. Mada, svakako ce se ugasiti, sta li vec. Znaci, zbog Cibone, ABA, prakticno, gubi jednog evroligasa (da je npr. Partizan prosao kvalifikacije). U stvari, tu je i sama ABA kriva jer dozvoljava finansijski nestabilnim ekipama da se takmice, i eto na kraju sta se desi, srozavaju ugled lige. Navijac sam Partizana, i mislim da i Partizanova uprava opasno muti i jednostavno ne bih dozvolio nijednoj ekipi da se takmici, koja ne radi transparentno i koja godinu dana unapred ne moze da obezbedi novac za potencijalno igranje evropskih takmicenja. Mada, o cemu ja pisem, kad pogledam kakva nam je drzava, tj. situacija na celom Balkana, dobro pa smo i zivi
pre 9 godina
@partizanovac do smrti
sve nabrojano je tacno ali to je istorija i od nje se ne zivi.
wake up! get a life!
pozdrav za kk sledeca sezona/evrokup
pre 9 godina
pa jesu...
pre 9 godina
uvek zvezda zaboravljas bitno ,a to je projekat evropska zvezda e tada ste zavrsavali sa 4 igraca
pre 9 godina
napustite aba ligui igrajte samo srpsku da nebiste odrzavali sidro ,hrvatei slovence u zivot
pre 9 godina
@ bojan
Poenta je bila da ni tada nije bilo "fer pleja" od strane nasih protivnika... Ali opet ti kazem da je to u krajnoj liniji glupo i deplasirano. Zbog cega bi se primenjivalo samo u kosarci a ne i u drugim sportovima?! Sta je sa rukometom, fudbalom, vaterpolom?
pre 9 godina
jel CZ BG trazila mesto u Evroligi?Nije!zasto bi onda Partizan trebao da "trazi" mesto u kvalifikacijama???ZCBG ide direktno zato sto Cibona otpada i logicno je da onda prvi sledeci(Partizan) zauzima mesto CZBG u kvalifikacijama.od kad to treba da se trazi mesto u EL?!oni to sami rasporedjuju,samo sto je za to vazna kinta,a privatni klub koji se finansira iz drzavnih resursa je idealan za njih,e sad sto ne moze da pobedi ni na jednom terenu i ni po jednim uslovima (osim5:3) Partizan to je druga prica
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
pre 9 godina
Je l u pravilima stoji da je treci u ligi onaj ko je osvojio ligu u regularnom delu(a ne vidim na koji je nacin to vazno, kada je ceo taj deo ustvari borba za cetiri najbolja tima, nisu to prvi, drugi, treci i cetvrti na tabeli, jer je onda f4 besmislen)?
logicno je da se onda odigra utakmica i za trece mesto, koja se na neki nacin i odigrala a zvezda nije bila bila bolja.
Znaci zvezda igra polufine F4 ABA lige, izgubi i automatski je treca? kojom logikom?!
pre 9 godina
KK Crvena Zvezda(FMP sadašnji) zadnji put prvak države 1998(pre nove ere)!!!!!ABA liga nikada šampion!!!!
I za nagradu učešće u Evroligi!!!Cak ni finale ABA lige igrali nisu!!!!
KK Partizan 13 godina SAMPION svoje države zaredom,ABA liga osvojenih od zadnjih 8 osvojio 6!!!!!Učesnik Evrolige svake godine,učesnik f4 Evrolige 2010 i pre toga još 3 puta,osvajač Kupa šampiona!!!!!
Pametnom dosta!!!!!A vi igrajte Evroligu,mene bi sramota bila,da sam na vašem mjestu,panteri!!!!Treba zaslužiti učešće na terenu a ne kao vi preko politike!!!!BRUKE i SRAMOTE!!!!
pre 9 godina
Neka Dačić urgira kod Šilobada da se podnese zahtev za kvalifikacije za evroligu... hehehe
pre 9 godina
Institucija~komedija
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
pre 9 godina
rezultatima smo izborili Evrokup,igracemo Evrokup,ne znam sta je tu sporno,i zbog cega toliko likovanje predgradjana i sto je jos smesnije,izjednacavanje sa onim kako je njih UEFA ponizila u fudbalu...
pre 9 godina
Nakon što se pročita ceo tekst, stiže se utisak da je bolji naslov "Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća u Partizanu", al ajde.
pre 9 godina
Crvena zvezda je zasluzeno u Euroligi ! Izgubili od Cibone,pregazeni od Partizana,to je svakako dovoljno za plasman u Euroligu ! Sto se Partizana tice,on je izgubio od Cedevite,pregazio Crvenu zvezdu ali to nije bilo dovoljno za Euroligu ! Kapirate komentar ? Ovo je kao skleroza mozga ! Steta sto dva velika kluba poput Partizana i Cibone nece biti tu,dok ce ovi novoformirani sa kesom u istu.Ne kaze se dzabe para vrti gde burgija nece !
(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
pre 9 godina
Dule legendo!
pre 9 godina
Partizan je ocekivao poziv na lepe oci. Evo van sve lepo napisan zasto Partizan nije u kvalifikacijama. I meni nije bilo jasno otkud Bugarski i Jerusalimski klubovi pre Partizana. Takodje valjda je svima jasno koliko smesnu upravu ima KK Partizan i kolika je razlika izmedju njih i uprave KK Zvezde. Naravno sve je ovo njima jasno nego mudro cute, nisu hteli u kvalifikacije,posto nema sta da traze tamo u trenutnoj situaciji. Resili da pauziraju godinu dana i skupe pare, pa su priliku iskoristili da napadnu opet vlast, Zvezdu, Covica. Navijaci se pale na Duletove izjave, mrznja raste i steknete dojam da su svi protiv njih. Sve je to kako bi se iskukumakale pare za pojacanja.
pre 9 godina
Nije mi drago sto je Partizan ostao bez EL. Ali sam neopisivo srecan sto se DV nervira zbog toga...
pre 9 godina
Kuknjava medija za Partizan a sto sampion Srbije Zvezda u Vaterpolu mora da igra u kvalifikacijama a protivnici u kvalifikacijama tezi 5x nego Partizan koji je nekim cudom dobio vajld kartu (sostar), ma sa tim nemaju problem pa naravno..
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
pre 9 godina
Sramota za uleb,da prema zemlji evropskih,svetskih i olimpijskih sampiona tako se ponasa.Bocka za uleb.Ipak verujem da ce nas Partizan uspeti da ispliva.Sledece godine povratkom sa pozajmice Zoa Lovrenja-Slatkisa,iz bratkce Rusije,nadam se pomaku nasih slathih guza ponovo u Evro-ligi.United colors-blak-vhite forever.Kiss
pre 9 godina
Najsposobniji menadzment u Evropi ima Partizan! Axaxaxaxaxaxaxaxaxaxax Silobad!
pre 9 godina
Ajde ti polako iz kluba, zajedno sa Danilovicem.
Dokle ocekujete da ce Dule da obavlja vas posao?
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
(mile grobar, 27. jun 2014 17:59)
Voleo bi ti da si Grobar. Ali ok, voleo bi i ja da sam astronaut. Jedino ovde na sajtu B92, ja i ti mozemo da ispunimo svoje snove. :(
pre 9 godina
Realno ljudi posle svega mi vise ni nismo za Evroligu...
pre 9 godina
@ (Ratko, 27. jun 2014 17:32)
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
pre 9 godina
Tuzno je koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Eto. Nesposobna uprava.
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
pre 9 godina
ma jeste, ja sam drugi u redu u pekari, lik koji je prvi izadje iz reda, a ja onda treba da kazem prodavacici da sam ja sledeci na redu??!! važi...
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
pre 9 godina
pa ok ocigledno je odluceno u klubu da se ove godine preskoci skupa evroliga,sad nadam se da je to prava odluka,videcemo sledece godine
pre 9 godina
ABA liga ima dva učesnika EL i jedan tim koji učestvuje u kvalifikacijama.Tako nam bar predstavljaju ovi iz Abe.Šta sad ima tu se izmišlja topla voda, da se aplicira, da je je do pravila zna se ko iz lige ide u kvalifikacije, kakva vajkart ?ABA ove godine nema kvalifikanta,jer je tako odlučio Bartolomeo, ovi iz ABE ne smeju reč da kažu jer od njih zavise,prošle godine su promenili dva kola pre kraja lige pravila, nisu smeli da zucnu.EL je privatna liga ima nekoliko akcionara i oni odlučuju, ko im da lovu taj igra, moraju da imaju velike klubov iz ekonomsih jakih zemALJA, a ova ostala boranija mora da plaća da bi bila u tom društvu.Za dve tri godine ne bi me iznenadilo da sa ovih prostora bude jedan klub, a možda ni taj, već će morati kroz kvalifikacije da se bori za EL.
Sva sreća te Srpska košarka ima tim čiji rad EL prepoznaje već godinama, čak ga je prepoznala i pre nego što je klub osnovan, prepoznali su da tu ima EL potencijala kako nam reče čovek čiji je doprinos srozavanju kvaliteta Srpske košarke nemerljiv,jeste da za evo već tri godine ne uspevaju da u neko od Evropskih takmičenja uđu rezultatima, ali hvala bogu nađe se uvek nekom da se smrkne te se ovakava košarkaška sila da predstaviti Evropi.
pre 9 godina
@sovuljaga
A ti verovatno mislis da je to 5na3 bilo nezasluzeno? Mislis da nije trebalo da budete kaznjeni? Onaj izlazak sa terena i tuca su bili skroz ok. A sto se pobeda tice, igrali smo malo vise utakmica ove sezone pa smo vas i pobedjivali 5na5 tako da je ta "prica" najblaze receno smesna..... Ali ok, to je skroz u vasem stilu.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 27. jun 2014 19:12)
Vaš trener Jakovljević je sam rekao da bi njega bilo lično sramota da vodi ekipu u odnosu 5:3. Jednostavno bi izvukao 2 igrača i stavio na klupu. To je prosto nepisani košarkaški bonton. I vaš legendarni trener Vlade Đurović je o tome govorio.
pre 9 godina
Čemu onda ONAKVE Duletove konstrukcije ( nešto kao izjava promrmljana u bradu ) !?
Čemu ? Opet spinovanje napaljenih navijača !!
pre 9 godina
A mozda da ne tumacite tako, nego da nije potrebno posebno se prijavljivati se za kvalifikacije, vec sama Evroliga "po sluzbenoj duznosti" uzima u obzir timove koji mogu da budu u kvalifikacijama i bira po nekim kriterijumima neke od timova.
pre 9 godina
Da urgira misliš da Paetizan preko veze igra evroligu !
pre 9 godina
Uslovi za kvalifikacije su 6 mesto u izraelskom, ili 11 u francuskom, izvodjenje Djordija na veceru i pricanje kako je neko prodao 1 kompaniju Google-u, a drugu Twitter-u.
pre 9 godina
Ma sigurno... a možda vam se i izvine...
pre 9 godina
Tuzno koliko nam je uprava nesposobna...
pre 9 godina
Ili je razlog u 0,5mil € koje jedni imaju a drugi ne? Zna se koliko košta karta za EL.
pre 9 godina
E Silobad, mani me toga, koja je tvoja funkcija uopste? Cemu ti sluzis covece? Napusti Partizan olaksaj budzet, daju ti platu a nista ne radis, samo dajes izjave.
pre 9 godina
Levski nije ucestvovao u ABA ligi prosle sezone, tako da ni ne moze preko ABA lige da dobije pozivnicu za kvalifikacije. Za par godina ce se ABA svesti na jednog ucesnika kvalifikacija.
pre 9 godina
@Sport je sport
Slazem se donekle. To bi bilo ok da ti sa druge strane imas nekoga ko se ponasa kao pravi sportista ali... I to je veliko ali sa druge strane je Dule Vujosevic i kada se zna kako se ponasao svih ovih godina, sta je radio na terenu i van njega, tu prestaje svaka prica.... Sem toga, imam dovoljno godina da pamtim da je i Zvezda u onim najtezim godinama zavrsavala utakmice sa 4 igraca ( mislim da je jedna bila u hali sportova protiv OKK) pa nikom nista.... Jesam za fer plej, ali, da se prebacimo na fudbal, ako protivnik napada dok njegov igrac lezi na travi necu ni ja da izbacim loptu u aut kada krenem u kontru.....
pre 9 godina
EL treba da ih moli. Nesposobni ljudi samo kukaju i drugi im krivi
pre 9 godina
"Nije bilo potrebno, niti je to pravilima, da „konkurišemo” za vajld kartu u kvalifikacijama, znači nismo napravili nikakvu proceduralnu grešku”, rekao je Šilobad."
Dakle, mesto u kvalifikacijama pripada jadranskoj ligi tj. klubu sa pozicije ABA 3, a ABA liga je to mesto prepustila Evroligi. Svi znaju da Dacic nigde nema autoriteta da urgira, a pogotovu u Evropskom sportu. To je vise bio poziv da drzava ima JEDNAK tretman prema svoja dva kluba i to Vujosevic prica cele godine.
pre 9 godina
Naravno da nije ni konkurisao kada za vajld kartu treba da se plati 500.000 € što Partizan nema! Czt je dobila džabe kartu, tako bar Čović kaže, zasluženo je dobila jer je bila prva.
pre 9 godina
Nije imao ko da trazi pozivnicu, knjigovodstvo kod njih ne postoji. Vazno da im je Covic kriv za sve, cak i sto je kao najbolji tim u sezoni ugostio vlasnike ABA lige. Ponovo rade protiv nase kosarke (kao kad su bili za FIBU, a protiv ULEB pa nisu igrali na pocetku ABA lige) pljujuci ULEB i ABA na sve strane.
pre 9 godina
Neverovatno,ide Levski a ne idu casovi ljubavi? cccc..
pre 9 godina
Sta pricate bre nesto bezveze. Pa verovatno postoji rok za prijavu u evropskim takmicenjima... Posto je Cibona bila prva, podrazumevalo se da u EL, idu ona i Cedeveita i zvezda kroz kv. Znaci Partizan je morao da se prijavi za evrokup jer, bi izgubio pravo za to takmicenje. Dok su komsije bile u kv, prijavili su se za to takmicenje i samo su napredovali za jedno mesto i otisli direktno. E sad da se prijavio za nesto za sta se nije kvalifikovao verovatno bi bio kaznjen, posto nije, sad ispada sami da smo krivi zasto nismo, a ustvari da su hteli sami bi nas prebacili u kv. za EL i bez prijave za to takmicenje.
pre 9 godina
Silobad vam je sve lepo rekao.Ako smo mi kao 4. trebali da apliciramo za kvalifikacije,onda su to mogli i svi ostali klubovi iz ABA i svi drugi iz evrope.Mi smo trebali posle odustajanja Cibone,po nekom automatizmu, da dobijemo te kvalifikacije,ali nismo.Kada se setim da smo se godinama nadali da cemo dobiti A licencu,svakog leta se pisalo o tome,a da cemo jednog dana dobiti pozivnicu ako se ne izborimo za Evroligu-to se podrazumevalo, na kraju ne dobismo pozivnicu ni za kvalifikacije iako je Cibona odusla(pre par godina je Cibona dobila pozivnicu za kvalifikacije kada je posle dugog niza godina ostala bez EL).
pre 9 godina
kakav si ti poslovni direktor, koliko si sponzora nasao, kako si organizovao marketing kluba?
pre 9 godina
Koliko "smesnu" upravu ima Partizan pokazuje i to sto su doveli Tepica i Pavlovica kao zamene za Milosavljevica i Kinzija. Dok je maestralna zvezdina uprava dovela Dragicevica i Lipovija a oterala Silba i Cvetkovica. Druga stvar je sto su Covic i brat Vucic mazali oci Bartolomeu na F4 ABA lige. To odlicno rade. Ali sportske rezultate ne umeju da naprave i pored svih fuzija i finansijskih muljavina koje nikome nisu jasne.
(Zuki, 27. jun 2014 18:32)
Eh, kad bi se upravljanje klubom sastojalo samo od sportskog dela...
pre 9 godina
Nisam znao da u Partizanu postoji još neko sem Duška Vujoševića ko sme da nešto kaže.
pre 9 godina
ma ni u ulebu se nikad nista ne zna, uglavnom aba liga je spala na dva predstavnika, a taj region je standardno imao tri predstavnika, nekad i cetiri, i na kraju ce biti jedan
pre 9 godina
(sovuljaga, 27. jun 2014 17:47)
Zvezda je u regularnim uslovima dobila Partizan tri puta a u tom toliko pominjanom "5 na 3" meču je imala konstantno vođstvo tokom celog meča i +7 do trenutka kad ste odlučili da pravite haos (to vođstvo bi inače bilo +17 a ne 7 da su bili regularni uslovi - na poluvremenu Partizan 8 faulova, Zvezda 15, u trenutku prekida Zvezda 6 faulova više). U poslednjem meču serije kojim je Partizan osvojio titulu imao je 20 slobodnih bacanja više a igrao se produžetak. U dva meča Marjanoviću su nakačena 3 faula u prvoj četvrtini. Bogdan Bogdanović (koga izuzetno cenim i želim mu sve najbolje u karijeri) je u 10 mečeva prve faze Evrolige izveo 29 slobodnih bacanja, u Top16 na 13 mečava 40 bacanja. U finalnoj seriji protiv Zvezde na 4 utakmice izveo je 43 bacanja. O kojim crnim uslovima ti pričaš?! Dalje, zanimljivo kako su čelnici Partizana okrivili sve preko Dačića, ABA lige, "ljudi koji su čelnicima ULEB predočili finansijsko stanje Partizana", tj. sve druge osim sebe. Lepo je primetio neko, je l' Zvezda kriva što Partizan nije sposoban da nađe sponzora, što Danilović u 21. veku daje izjavu "Nama ne treba marketing."? Vujošević godinu dana priča kako klub nije isplatio igrače i duguje novac, sad kad mu se to obilo o glavu, kao i obično krivi su drugi.
pre 9 godina
Silobad jos jednom pokazuje koliko je nesposoban. Nazalost mislim da je on najslabija karika u Partizanovom timu, ali ima podrsku Danilovica.
pre 9 godina
Zasto ne trazite challenge??? :-)
pre 9 godina
U pravu je Silobad. Za wild card se ne podnosi zahtev. Pozivnicu dodeljuje Evtoliga kome hoce. Covek je prijavio ono za sta smo se izborili na terenu. Nije se tad ni znalo da ce Cibona odustati.
pre 9 godina
Da, sad će ispasti da i Evroliga laže. Strašno.
pre 9 godina
Uvek za vas treba neko drugi da urgira. Uradite nesto i sami ako ste uopste sposobni.
pre 9 godina
cirkus od uprave i mebadzmenta...kako to da dule nije podneo prijavu kada on covek sve radi..
pre 9 godina
Pa nije ovde Partizanova krivica, rekao je Silobad da se za pozivnicu NE KONKURISE. Nego oni tu pozivnicu urucuju kome hoce. Bar ja to tako razumem, mada mi je iskreno muka od cele ove price. Cestitam CZ koja je zasluzila plasman u EL sasvim regularno, a potpuno je druga prica sto je Evroliga jedna pokvarena organizacija koja menja pravila i kriterijume za plasman svake godine. Od sledece sezone cemo, inace, imati novi sistem za plasman u EL.
pre 9 godina
Jel kapirate da aba nije izgubila mesto u kvalifikacijama neg je to mesto dobio novi clan aba lige levski koji je finansijski stabilan za razliku od kako dule rece finansijski posrnulog partizana sta nije jasno?
(petarczv, 27. jun 2014 18:00)
Daj ne pravi se pametan. To mesto koje ima Levski u kvalifikacijama je dobio preko bugarskog prvenstva. Levski u sezoni 2013/14 nije bi clan aba lige, vec ce to postati od sezone 2014/15.
pre 9 godina
Pred kraj sezone Evrolige kada je Partizan trebao da igra sa Realom, Dule izjavljuje: "Neznam da li ćemo imati para da otputujemo u Madrid!" Sve to neko sluša tamo, ljudi neće da rizikuju da imaju timove koji sebi nemogu da obezbede PREVOZ. Alo!
pre 9 godina
@ Dokle idu vasi misli, partizan je 2 puta izgubio od zvezde u aba ligi, 2 puta od cedevite i jednom od cibone. Osvojili ste eto titulu u kojem je ceo klub zvezda imao 57 bacanja , dok je Bogdanovic izveo 43. Eto zbog toga sto ste imali po 20 bacanja vise . prekidanja utakmice i pravljenja cirkusa u ovoj nebitnoj ligi koju ste obesmislili vi treba da igrati El? To je ta racunica.
(Mikeli, 27. jun 2014 19:52)
Osvojio je titulu u utakmicama gde je zvezda šutirala trojke gore od KK Žitkovo, imala duplo više izgubljenih lopti, manje asistencija. A za slobodna bacanja ste sami krivi. Samo ste u produžetku napravili 5 faulova pokušavajući da stignete rezultat, tu je bilo i par tehničkih klupi i igračima, tako da taj odnos bacanja je ispravan.
pre 9 godina
Колико смо на спортском нивоу јаки толико смо у финансијском смислу нула.Невероватно да нису способни да створе услове да клуб нормално функционише."Па погледајте мало звезду на том плану, ако ништа друго, ту су непревазиђени по том питању од нас.
pre 9 godina
Kogična odlukau zemlji koja je u teškoćama i klib deli sudbinu sredine u kojoj se nalazi.
Mora da se vodi računa o svakom dinaru da ne bi došli u situaciju da nam poverioci plene iovinu i na kraju prodamo ime i grb nekom drugom klubu.
pre 9 godina
sve sto je rekao tacno je,a samo neupuceni I razocarani ne prihvataju realnost...ABA liga predlaze ucesnika u kvalifikacijama.
pre 9 godina
niste izabrani da igrate , oni znaju zasto a znamo i mi i tu je kraj price
pre 9 godina
ne razumem, jel EL otvorila neki konkurs za prijavljivanje u kvalifikacije?
pre 9 godina
Ovo je sramota! šta, igrate se malo gluvih telefona? baš neozbiljno...
pre 9 godina
Pa ni Crvena Zvezda ne bi aplicirala za mesto u kvalifikacijama, jer za učešće u njima nije neophodna specijalna pozivnica, već to mesto pripada ABA ligi, tako da su ljudi iz Partizana (inače više nego nesposobni) smatrali da će naslediti Crvenu Zvezdu, kao što je i Zvezda zamenila Cibonu. Ali tu nema nikakvih pravila, prošle godine je odustala Igokea, pa je nije zamenio npr. Radnički...
pre 9 godina
@(J.D.Aleksandar, 27. jun 2014 18:44)
Odjedno su ta takmicenja bitna?
pre 9 godina
Sve pohvale za Mladja Shilobada! Dule, reaguj!
pre 9 godina
Znam samo da je ovo prevara, i da je aba liga zakazala i nesposobna. Dve ekipe idu direktno i jedna u kvalifikacije, i ne razumem sta je tu sporno, ako nece Partizan onda sledeca ekipa i sve tako redom. A to sto su sampionat Srbije obezvrednili kao takmicenje, to je tek za pricu.
pre 9 godina
u po neki evric da partizan nece proci grupu u Dzene Dzejmison kupu...
pre 9 godina
Gle ovi...
pre 9 godina
Interesuje me na osnovu čega da urgira ABA liga,za zvezdu je logično jer je bila prva u ABA ligi u regularnom takmičenju i tu je bilo povuci potegni,a na osnovu čega Partizan da igra euroligu,cedavita je bila druga,valjda bi ona pre imala pravo da igra kvalifikacije.
(Marko, 27. jun 2014 18:52)
Cedevita igra direktno, sta ce ona u kvalifikacijama?!
pre 9 godina
Rezultatima smo zaslužili EC, igraćemo EC. Prodajte što se može prodati, otaljajte prvu fazu EC, ispadnite iz tog takmičenja i onda dovedite nekog igrača koji pravi razliku i odigrajte završnicu ABA kako valja .
pre 9 godina
koliko su dobri igraci I strucni stab toliko su losi ovi iz uprave .... nista ne rade samo kukaju .... uprava napolje....
pre 9 godina
@J.D.Aleksandar 'si mi ti dobaaar! Ja vidim nešto te nema pa se zabrinuh.
pre 9 godina
Ljudi sta vam je, pa nemoguce je konkurisati za wild card.
Ne razumem sta je nejasno ovde...
pre 9 godina
@J.D. Aleksandar u jedinom merodavnom takmicenju za ULEB, a to je ABA liga, tvoj Partizan je dva puta izgubio od CZ. Takodje Partizan je bio treci na kraju regularnog dela i izgubio je polufinale ABA lige. Zvezda ima dve pobede nad Partizanom, prvo mesto u regularnom delu i na kraju krajeva polufinale EK i vise osvojenih bodova nego Partizan. To sto je u KLS takmicenju Partizan pobedio za ULEB nema nikakav znacaj, pa tu ligu cak i igramo po FIBA pravilima... :) Ove sezone Zvezda je pre Partizana zasluzila ucesce u EL. Drugo je ako se prica o proslim sezonama i zaslugama, ali potezati ovu sezonu kao argument je van svake pameti...
pre 9 godina
Dali neko zna zasto nijedan srpski tim ne igra EuroChallenge, to je koliko ja znam FIBA takmicenje i nema veze sa ABA ligom?
pre 9 godina
Gospodine Silobad interesuje me koja je TACNO vasa funkcija u klubu i sta ste TACNO uradili od dolaska na funkciju?!
pre 9 godina
Jos jednom los potez uprave Partizana... Mislim da trener i igraci rade strasan posao, a uprava i marketing ispod proseka... Verujem da je to moze biti presudan faktor sto je KK Partizan i stanju u kom je sada
pre 9 godina
uvek zvezda zaboravljas bitno ,a to je projekat evropska zvezda e tada ste zavrsavali sa 4 igraca
pre 9 godina
Ne mozete da me otpustite jer ja dajem otkaz!
pre 9 godina
Ne treba da se ponizavamo pred EL, vec da sledece godine osvojimo Evrokup! Problem EL nije problem Partizana, vec KSS. Neka Djilas odgovori kakvo je moguce da sampion drzave evropskih i svetskih sampiona ne ide direktno u EL, a poziva se nekakv Nimburg, Levski iz Sofije...
(hm, 27. jun 2014 17:14)......ti nemas pojma...hm....EL je privatno takmicenje...tako da svako sa svojom vlasnistvom moze da radi sta hoce...a kad se pozivas na KSS..trebalo bi da znas,da je istisavez clan fibe...pa tako da moze da prvak drzave igra najace FIBA takmicenje
pre 9 godina
Nadjite na sajtu sport kluba koji je pozvao bord euroleague- verovatno da spreci nagadjanja i emotivni nastup Tegeltije i sl., gde su svi krivi osim nas i legendi, objasnjenje, pa ce vam biti jasno da li se trazi vajld card kada se mesto otvori ili ne.Propozicije su takve, mozemo da mislimo da su dobre ili lose, ali takve su i treba im se prilagoditi.Mi i dalje placamo kaznu drustvenog ili drzavnog, sve je nase i svi hocemo isto da dobijemo i da to posle podelimo kako nama odgovara.Manite se komunizma, na sceni je kapitalizam, zakon love i tacka.
pre 9 godina
pa jesu...
pre 9 godina
Igr'o si u Zvezdi Mladjane,Mladjane,Mladjaneeee...
pre 9 godina
A sto se ne zahvalite Danilovicu sto je onomad izabrao Fibu a ne Uleb. imali bi sigurno mesto u EL ali Danilovic je trcao pred rudonju sad ga je rudonja nabo!
pre 9 godina
@partizanovac do smrti
sve nabrojano je tacno ali to je istorija i od nje se ne zivi.
wake up! get a life!
pozdrav za kk sledeca sezona/evrokup
pre 9 godina
na duletovim ledjima
samo njegovim...
hvala ti dusko vujosevicu
pre 9 godina
Moje misljenje je da bi ABA trebalo drasticno da kazni Cibonu. Mada, svakako ce se ugasiti, sta li vec. Znaci, zbog Cibone, ABA, prakticno, gubi jednog evroligasa (da je npr. Partizan prosao kvalifikacije). U stvari, tu je i sama ABA kriva jer dozvoljava finansijski nestabilnim ekipama da se takmice, i eto na kraju sta se desi, srozavaju ugled lige. Navijac sam Partizana, i mislim da i Partizanova uprava opasno muti i jednostavno ne bih dozvolio nijednoj ekipi da se takmici, koja ne radi transparentno i koja godinu dana unapred ne moze da obezbedi novac za potencijalno igranje evropskih takmicenja. Mada, o cemu ja pisem, kad pogledam kakva nam je drzava, tj. situacija na celom Balkana, dobro pa smo i zivi
pre 9 godina
Neka, evo ja ću.
pre 9 godina
@ bojan
Poenta je bila da ni tada nije bilo "fer pleja" od strane nasih protivnika... Ali opet ti kazem da je to u krajnoj liniji glupo i deplasirano. Zbog cega bi se primenjivalo samo u kosarci a ne i u drugim sportovima?! Sta je sa rukometom, fudbalom, vaterpolom?
pre 9 godina
napustite aba ligui igrajte samo srpsku da nebiste odrzavali sidro ,hrvatei slovence u zivot
95 Komentari
Sortiraj po: