Pitanje odgovornosti trenera Radonjića

Košarkaški klub Crvena zvezda od 1998. godine nije osvojio trofej koji nije nacionalni Kup. Pred tek završenu sezonu oformljen je veoma jak tim sa najvišim ambicijama, ali su one ponovo ostale neispunjene. Plasman u Evroligu ostvaren je uz malo sreće, mada ne treba zaboraviti da je Zvezda bila prva u regularnom delu. Ipak, najvažniji trofeji, ono za čime navijače žude već deceniju i po, opet su pripali drugima. Trener Dejan Radonjić često je bio kritikovan, a sada kada je sve gotovo, razumno je postaviti pitanje njegove odgovornosti.

Pošaljite komentar
  1. @ Masu košarka ne interesuje uopšte, njoj treba uspeh, titule, evopa, i to odmah! Za prirodni put, nema se vremena jer navijači prave Zvezde se osećaju oteto i prevareno bez euforije i VELIČANSTVENIH USPEHA a medijima, koji se trude, treba i nešto malo nečeg konkretnog. Sa amerima iz ŽNJ kategorije u Srbiji to ne može, možda u Albaniji! Trener je jedino dobar ali za košarku a ne za mazanje očiju. Tu sudije ne vrede!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (To će ti svaki slobinator reći, 23. jun 2014 11:26)

    Jel' jasno? Jasno k'o sunce na nebu!
    (Progledao si, 2. jul 2014 14:12)

    # Link komentara

  2. Za ne poverovati je kakav sam komentar ovdje procitao da je toboze C.Zvezda bila veca od Partizana u SFRJ...Zvezda koja je 1972. osvojila zadnju titulu
    a sve one titule su bile poslije rata kada se igralo na sljaci, kosarka bila u povoju... nikad u svojoj istoriji nije osvojila duplu krunu. Partizan je osim tih titula u tom periodu tri puta osvojio Kup Radivoja Koraca, 1979. je to bila cak tripla kruna- prvenstvo,domaci kup i kup Radivoja Koraca, dva puta igrao na final fouru tada kupa sampiona i bio prvak Evrope. Mozes ti da kazes sta te volja, sto bi nas narod rekao- sto je babi milo to joj se snilo...
    (Gordon, 29. jun 2014 17:02)

    # Link komentara

  3. A pitanje odgovornosti Covica? On je doveo Radonjica i potrosio 8 miliona na sklapanje tima. Radonjic se tu nista ne pita.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Drobnjak iz auta, 22. jun 2014 16:38)

    8 miliona?u kom ti svetu zivis?
    (shomi, 29. jun 2014 09:19)

    # Link komentara

  4. Skoro izvesno da je novi trener KK Crvena Zvezda Bozidar Maljkovic.
    (SM Mladja, 23. jun 2014 11:44)

    Skoro izvesno?
    (Gigatrend Master, 27. jun 2014 00:47)

    # Link komentara

  5. Druze, svaka tebi cast za ulozeni trud u ovoj analizi, ali stvarno je glupo porediti Zvezdu i Partizan u kosarci, zar ne?
    (Arsen, 23. jun 2014 10:59)

    Ti ocigledno ne znas ko je ko u kosarci. Kosarkaska sekcija SD Crvena zvezda ima vise titula nego kosarkaska sekcija JSD Partizan. Ko je ko znalo se u Jugoslaviji, muskarci Zvezda 12 titula a Partizan samo 4, a zenski deo bolje da ne pominjem. Partizan je svoj primat preuzeo raspadom SFRJ, kako u fudbalu tako i u kosarci, i u drugim sportovima, a znamo i zbog cega. Prosto je neverovatno da neko pomisli da ste vi odjednom postali najpametniji, a svi ostali (Zvezda) postali glupi i da ne znaju da naprave uspeh u nijednom sportu.
    (ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc, 26. jun 2014 21:26)

    # Link komentara

  6. Ja sam zvezdaš više od pola veka.
    Ne morate mi verovati ali sam prestao da navijam za Zvezdu od kada je Radonjić preuzeo kormilo.
    Ništa dobroga nije doneo. Svaki rekreativac bi na njegovom mestu sa ovim timom postigao bar te iste rezulate.
    (Matke, 25. jun 2014 22:54)

    # Link komentara

  7. a da nije do igrača i loše selekcije ... ne igra trener već igrači
    (a da nije do igrača i loše selekcije, 24. jun 2014 09:40)

    # Link komentara

  8. @Sercan

    vec je jednom oteran, ne bi bilo lepo da se opet blamira.
    (sasa, 23. jun 2014 22:54)

    # Link komentara

  9. Smena Radonjica pod hitno,mada cim je Silb otisao trebao je i on zajedno sa njim. On je samo jedan prosecan trener i to je i dokazao,vratiti ga odakle je i dosao i da se nikada vise ne vrati.
    (Dragan, 23. jun 2014 13:51)

    # Link komentara

  10. Gde je potpis na tekst?
    (Zizu, 23. jun 2014 09:59)

    A da malo bolje pročitaš!? Saša Ozmo je autor, lepo piše.
    (Grobarko, 23. jun 2014 13:46)

    # Link komentara

  11. Potpuno je besmisleno za neosvajanje domaće lige kriviti isključivo trenera. Svi pominju kako je osvajanje kupa nevažno spram lige a kup je definitivno mnogo teže osvojiti jer u jednoj utakmici treba pokazati da si bolji a to nije lako. To se najbolje videlo na finalfour ABA lige gde su pobedili hrvatski timovi iako su ih srpski lagano pobedili u poslednjem kolu.

    Pominje se problem Zvezde na igru protiv zone, a svi koji išta znaju o košarci znaju da se zona razbija šutem ili ulazima. Zvezda ove sezone nije imala konstantnog šutera. Dženkins je imao dobar šut u prvom delu sezone ali je na kraju totalno pao, Dragićević je odigrao samo dve dobre utakmice, Blažič odigra jednu dobru pa sledeće tri četiri šutira 1/7 za tri, Šilb dok je igrao takođe je prikazivao igre od sjaja do očaja.

    Svi koji kritikuju odluku da se Šilb otpusti zaboravljaju 7 izgubljenih lopti protiv Panatenaikosa, zaboravljaju da su sve tesne utakmice u EL izgubljene zbog Šilbovih grešaka u poslednjim napadima, a da su pobede ostvarene u onim utakmicama kada Šilb nije igrao poslednju četvrtinu.

    Sezona se igra da bi se ostvario ulazak u EL i Zvezda je u tome uspela (posredno ali ne i nezasluženo) tako da se sezona može smatrati uspešnom, a posle uspešnih sezona samo glupi mogu da smenjuju trenera i da rasformiraju tim.
    (RUS, 23. jun 2014 12:03)

    # Link komentara

  12. slobinator, 22. jun 2014 21:58

    Nabroj mi tri velika igraca iz te zvezdine sjajne ekipe osamdesetih. Ja cu onda tebi Partizanove. Ne tri nego trinaest.
    (Laki, 23. jun 2014 09:14

    Nema problema evo ja cu reprezentacija krajem 60 i pocetkom 70 predvodjena Ducijem i Slavnicem i da pola Partizana zajedno sa strucnim stabom...Porediti finala i KPK 70-desetih i ono 92 stvarno si smesan HA HA HA
    (maca, 23. jun 2014 11:54)

    # Link komentara

  13. Druze, svaka tebi cast za ulozeni trud u ovoj analizi, ali stvarno je glupo porediti Zvezdu i Partizan u kosarci, zar ne?
    (Arsen, 23. jun 2014 10:59)

    Imas pravo zaboravio je na zvezdinih 13 evropskih polufinala
    (Wright, 23. jun 2014 11:46)

    # Link komentara

  14. Skoro izvesno da je novi trener KK Crvena Zvezda Bozidar Maljkovic.
    (SM Mladja, 23. jun 2014 11:44)

    # Link komentara

  15. Masu košarka ne interesuje uopšte, njoj treba uspeh, titule, evopa, i to odmah! Za prirodni put, nema se vremena jer navijači prave Zvezde se osećaju oteto i prevareno bez euforije i VELIČANSTVENIH USPEHA a medijima, koji se trude, treba i nešto malo nečeg konkretnog. Sa amerima iz ŽNJ kategorije u Srbiji to ne može, možda u Albaniji! Trener je jedino dobar ali za košarku a ne za mazanje očiju. Tu sudije ne vrede!
     (To će ti svaki slobinator reći, 23. jun 2014 11:26)

    # Link komentara

  16. Možda primetite iz teksta, da sam partizanovac. Ali ne mislim da je krivica samo trenera. Pitanje je koliku je on imao slobodu, pre svega mislim na dovođenje/otpuštanje igrača. Radonjić deluje kao trener koji sklapa ekipu prema njegovim afinitetima i taktikama... A kao glavni problem vidim, da niste imali jednog "rasnog" šutera u ekipi. Krenuli ste sa takvom postavkom igre od početka. Sada da ste imali nekog šutera, mogli bi da od početka sezone organizujete akcije za njega...ujedno i to vidim kao razlog vašeg očajnog šuta za 3...naravno i samopouzdanje ima veliku ulogu..ali kada imaš igrača koji celu tekmu probija blokove i samo je skoncentrisan na šut, uvežba se pa može da lupa trojke sa 10m i izmisli akciju...ovako slabo, izolacija 1na1 pa ili šutni ili probaj neki ulaz
    (Neko, 23. jun 2014 11:22)

    # Link komentara

  17. Hoće li se neki novinar konačno pozabaviti pitanjem odgovornosti Duška Vujoševića ?

    Njegova odgovornost je daleko veća, i tiče se celokupnog stanja u našoj košarci. Hajde, dajte neki tekst, nije valjda da o fenomenu DUŠKO nema ništa da se kaže ? Ili vas je samo strah ?
    (basket fan, 23. jun 2014 11:22)

    # Link komentara

  18. Vreme je da se da sansa treneru prema kojem smo se najvise ogresili u istoriji kluba - Mihajlu Uvalinu. Kad je dosao u Zvezdu mnogi su mu se smejali, ali on je radio sa onom ekipom, bez ikakvih uslova, izborio cilj koji je bio te sezone, a ekipa je uvek davala 120% svojih mogucnosti. Smenili su ga bez razloga, otisao je napolje i pokazao da moze da radi i da uspesno vodi opet skroman poljski tim i u Euroligi. Ako neko moze da parira energiji Vujosevica to je Uvalin. Zvezdas do koske, radnik do koske. Izaberite pametno. Samo ne opet neko istroseno ime tipa Maljkovic da se postavi da bi se zadovoljila forma(svaka cast za karijeru, ali poslednjih desetak godina pad je veliki).
    (lol, 23. jun 2014 11:17)

    # Link komentara

  19. @(Miki, 22. jun 2014 20:32
    zvezda jeste poslednju titulu u sfrj osvojila 1972,ali je dve godine kasnije uzela i kup kupova što je bio prvi evro trofej za neku ekipu iz jugoslavije.partizan je pak prvu titulu uzeo tek 1975 i to zahvaljujući čuvenoj generaciji sa kićanovićem i dalipagićem,a ukupno ih je za skoro 50 godina u bivšoj sfrj osvojio svega 4.zvezda je osamdesetih godina bila jača od partizana.igrala je 4 finala plej ofa i dva puta je gubila titulu od cibone koja je bila prvak evrope za pola koša,dok je jednom uspela da je izbaci u polufinalu i to kada je u njenom sastavu bio i dražen petrović.devedesetih su u srj zvezda i partizan bili egal sa po tri titule koliko je uzela i budućnost iz podgorice.i to bi uglavnom bilo to.ovih 13 titula partizana u ovom divljem takmičenju vredi otprilike kao i onih zvezdinih 10 vezanih titula posle 2.svetskog rata
    (slobinator, 22. jun 2014 21:58)

    Druze, svaka tebi cast za ulozeni trud u ovoj analizi, ali stvarno je glupo porediti Zvezdu i Partizan u kosarci, zar ne?
    (Arsen, 23. jun 2014 10:59)

    # Link komentara

  20. Bobi Marjanović ne može da odigra odbranu protiv iole ozbiljne ekipe, i to se dobro videlo ove godine, kada ga je Radonjić vrlo malo držao u igri protiv timova koji imaju dovoljno brze bekove da ga obiđu kad ga izvuku u pik & rolu. Ima on svojih kvaliteta, ali kao i kod drugih (pre)visokih igrača, ostaće limitiran svojom inertnošću. Kako god, to nije igrač za Partizan.
    (Worms Armageddon, 22. jun 2014 17:50)

    Taj dechko je strah i trepet u reketu. Zar nisi primetio kako beze igraci iz reketa kada se on tu nalazi ??
    Probel je u Radonjicu, a ne u njemu. Problem je u nachinu na koji on postavlja igru i na koji anchin koristi Bobija. Pozicija tima zavisi od trenera i takodje od anchina treninga kako bi izvukao maksimum iz njega.
    Kod Duleta on bi bio nepremostiva enigma za protivnike, jer bi se odbrana postavila tako da on bude u harmoniji sa istom.
    Mogu da ga zamislim kakav bi bi tandem sa pavlovicem u napadu. Sashu na ulazu niko ne moze da zadrzi i Bobi koji je uvek tu da prihvati loptu, ako ovaj ne moze da zavrshi...teshko da bi bio ispod 20 poena po utakmici.

    On je igrac za bilo koji tim u Evropi, dokazace on to uskoro.
    (zoran, 23. jun 2014 10:34)

    # Link komentara

  21. Dobar tekst. Ali koliko para toliko i muzike...
    (Jovica, 23. jun 2014 10:21)

    # Link komentara

  22. Nema tu mnogo filozofije i mudrovanja, trener mora da napusti Zvezdu i ako on neće dobrovoljno to mora da se uradi silom!
    (boris CZV, 23. jun 2014 10:20)

    # Link komentara

  23. Pratim i volim košarku jer sam je intenzivno trenirao 6 godina a nakon završetka karijere bio sam sudija, u staroj Jugi, gde sam stigao do republičkog nivoa suđenja. Inače sam zvezdaš, svim partizanovcima koje znam sam čestitao titulu u srpskoj ligi, bez obzira na sve. APSOLUTNO se slažem sa tekstom autora, bio sam na mnogim utakmicama i nisam video tajm aut koji je Radonjić tražio da je nešto promenio a nije ih ni na vreme tražio. Ističem drugu utakmicu plej ofa za srpsku titulu. Na 3-4 minuta do kraja, Zvezda je stigla na 57-60 i imala je napad i to posle tajm auta protivnika.NIKAKAV napad nisu odigrali, 22 sekunde se mlatila lopta i na kraju napada Lazić je šutnuo bez bloka, bez kretnje itd..U toku tog napada plej tapka loptu, niko ne trči , nema kretanja, nema akcije, NEMA ŽIVOSTI nikakve, nisam mogao da čujem šta im je rekao Radonjić, ali ako im je rekao da odigraju takav napad, pa samo zbog toga treba da ide iz Zvezde,da prestane da se bavi trenerskim poslom. A inače, nismo dali koš naravno iz tog "napada", primili smo 9 poena iz tri naredna napada i tek onda tajm aut Radonjića, umesto da ODMAH traži tajm posle svog neuspešnog napada i primljene TROJKE jer su otišli na 6 razlike, umesto da odigra napad na neku akciju, pick and roll, nešto bar... ne mora trojkom da stiže, da ubaci dva poena, drugačije se igra onda...to je bio kraj plej of serije, jasno kao dan...Na kraju, verujem da sve ovo i Čović zna ali obzirom da je sujetan, eto nama Radonjića u sledećoj sezoni.TUGA!
    (Košarkaš, 23. jun 2014 10:20)

    # Link komentara

  24. Radonjic mora da ode, on jednostavno nije covek koji ce osvajati titule. U vecini utakmica smo igrali neorganizovano. Sto se tice igrackog kadra prvi trebaju da odu Lipovij, Simonovic i Dragicevic. Sta reci za Lipovija, jako los igrac. Simonovic je dobar u odbranu ali nema ga nigde u napadu. Pogodi ponekad koju trojku ali retko kad, zakuca jednom na utakmici uz aut liniju i to je to, premalo za toliko placenog igraca. Cesto se pitam da li on zna da napravi dribling. Katic deluje istroseno, posle EP (na kojem je bio los) je u silaznoj formi. Nelson i Dzenkins su bili dobri ali nam je falio jos jedan pravi plej. Rebic je premlad ali i ne verujem da ce biti neki igrac, preslab je, nema dobre fizikalije. U podmlatku sigurno imamo vece talente od njega. Mitrovic i Tejic su buducnost kluba. Sa Marjanovicem treba jos dosta raditi ali bio je generalno dobar. Blazic je bio dobar, uvek borben i srcan. Lazic je dosta napredovao, sad zna i pogoditi trojku, ranije je samo igrao odbranu. Radenovic je bio solidan ali ocekivao sam vise od njega tako da mislim da nam treba bolji igrac. Pravi potez uprave bi bio kada bi mogli dovesti Dangubica iz Mege, na poziciji niskog krila smo jako losi posle odlaska Silba.
    (Observer, 23. jun 2014 10:16)

    # Link komentara

  25. Gde je potpis na tekst?
    (Zizu, 23. jun 2014 09:59)

    # Link komentara

  26. Dusko je odbio PAO (ako ga je odbio uopste) zato sto: 1. ne zna engleski 2. zato sto je tesko bolestan (fizicki i mentalno). Zasto nije odbio CSKA i 2 miliona kad je toliki patriota?

    dusko vujosevic je imao ove sezone od pao-a,ali je odbio,a razlog vi nikada necete razumeti..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DV, 22. jun 2014 23:00)
    (DxB, 23. jun 2014 09:41)

    # Link komentara

  27. dusko vujosevic je imao ove sezone od pao-a,ali je odbio,a razlog vi nikada necete razumeti..
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (DV, 22. jun 2014 23:00)
    Razumemo razlog.Vratio bi se kuci posle najvise 6 meseci,isterali bi ga i po ceni da moraju da mu plate ceo ugovor,kao oni iz CSKA.
    (Nenad, 23. jun 2014 09:32)

    # Link komentara

  28. Partizan + Bobi Marjanovic = F4

    100%
    (zoran, 22. jun 2014 17:13)

    Dule je već sarađivao sa Bobijem i to u velikom CSKA.
    Nešto se ne sećam da su tada stigli na F4...
    (Mikele, 23. jun 2014 09:28)

    # Link komentara

  29. Tepic vs Nelson (Ni jedan ni drugi nisu plejmejkeri.Prednos na strani Nelsona)
    Bogdan vs Dzenkins (Kosarkas i basketas,Bogdanovic je apsolutno bolji igrac i od Dzenkinsa i od Blazica)
    Bertans vs Simonovic (porediti ova dva igraca je suludo,apsolutna prednost na strani Bertansa u svakom smislu)
    Lovernj vs Radenovic (Opet Partizan u apsolutnoj prednosti.Pokretljivost,napad,odbrana)
    Milutinov vs Marjanovic (Apsolutna prednost na strani Marjanovica,ipak je Milutinov dosta mlad)
     (J.D.Aleksandar, 23. jun 2014 09:18)

    # Link komentara

  30. slobinator, 22. jun 2014 21:58

    Nabroj mi tri velika igraca iz te zvezdine sjajne ekipe osamdesetih. Ja cu onda tebi Partizanove. Ne tri nego trinaest.
    (Laki, 23. jun 2014 09:14)

    # Link komentara

  31. Ma mozemo da imamo najboljeg trenera i najbolje igrace na svetu i necemo biti sampioni sve dok je Partizanu dozvoljeno onako brutalno pljackanje protivnika.Ej bre,imaju po 40 slobodnih bacanja,dozvoljeno im je da napustaju parket,prete sudijama,ucenjuju sudjenjem u finalnoj seriji igranje za reprezentaciju,prete do pred samu utakmicu da se nece pojaviti na terenu,posle cega njihov protivnik dobija gomilu tehnickih gresaka i namernih faulova,a njihov trener koji 35 minuta prica sa sudijama,dobije samo 1 tehnicku,gadjaju protivnicke igrace i trenere stolicama i da stvar bude jos gora,utakmica se nastavlja,umesto da se zbog toga prekine cela finalna serija,jer se tu radi o pokusajima teskog povredjivanja,jer su u pitanju stolice.I ko normalan moze u toliko neravnopravnim uslovima da im uzme titulu?Nismo ni mi cvecke,bilo je onih desavanja u Zelezniku,ali ovakvih stvari nije bilo.Cim je utakmica bila nastavljena,znao sam da necemo moci do titule,jer su bukvalno naterali sudije da sude po njihovoj volji.
    (Nenad, 23. jun 2014 09:07)

    # Link komentara

  32. Nije problem trener,nisu problem igraci,jednostavno ovo nije 1945 i period posleratne kosarke u papucama na sljaci.Da ne bese tog smesnog vremena Crvena zvezda bi bila suvi prosek od kluba sa 3,4 titule prvaka.Sta ja sad trebam da poverujem i to da se bolja kosarka igrala 1945,nego danas u ABA ligi ? Da su te titule iz posleratnog perioda vrednije od ovih danas ? Budimo malo realni,Crvena zvezda se ne snalazi najbolje u ovom sportu.Kada je Partizan imao razliku u kvalitetu on je Zvezdu tukao u proseku 20 do 30 poena razlike.
     (J.D.Aleksandar, 23. jun 2014 09:01)

    # Link komentara

  33. Zvezda bi za trenera trebala da dovede Sasu Obradovica! Covek je bio nas kapiten i neko ko je sam pobedjivao Partizan u finalima. Sada odlicno vodi Albu. Kakav Maljkovic, Djurovic i ostali koje je pregazilo vreme i koji nemaju klub poslednjih 10 godina.
    (realno, 23. jun 2014 08:59)

    # Link komentara

  34. Piše u tekstu "KK Crvena Zvezda nije osvojila trofej koji nije nacionalni kup od 1998",a vlasnik kluba N.Čović pre par meseci kaže u izjavi za B92 da je igra u EL i osvajanje kupa veliki uspeh za klub koji postoji od avgusta 2011-te! Nešto mi tu nije jasno,može li neko da mi objasni,bio bih jako zahvalan!
    (Priboj PFC, 23. jun 2014 08:44)

    # Link komentara

  35. sve je Ovo lepo napisano ? tacno.ali igraci zvezde ne mogu da pogode otvorene suteve,zicere,slob.bacanja,dok bogdan ? pavlovic šunsk? preko ruke.trener t? nista ne moze.treba nam psihijatar ? igraci sa mekom rukom
     (kalcokera, 23. jun 2014 08:22)

    # Link komentara

  36. Milos La# Fali Zvezdi kao i Partizanu dosta toga. Ja da se pitam privatizovao bi oba kluba koja se ionako previse placaju iz NASIH dzepova vec danas a ne bi samo pricao o tome godinama u nazad i taj novac namenjen njima podelio ljudima i porodicama kojima je to najpotrebnije. Nego sto se tice skole , ne navijam ni za jednog blizanca raka drzave, ali moram priznati da kako god zvali Zvezdu njeni omladinci tj njena skola ili sistem kako ti zoves su vec godinama u nazad prvaci Evrope. Znaci problem nastaje negde druge mozda u fazi prelaska i dolaska u seniore jer izuzev Mege ostali nasi iole jaci klubovi ukljucujuci i Partizan dovode strance a ne daju sansu nasim klincima da se razviju i mozda kroz koju godinu prevazidjemo problem sa reprezentativcima tj daju u nedovoljnoj kolicini ...
    (Dejan, 23. jun 2014 08:16)

    # Link komentara

  37. nista se vi ne pitate, to je covicev klub.
    (zor, 23. jun 2014 08:15)

    # Link komentara

  38. odlucan tekst i rezime cele sezone . Apsolutno je sve ovako kako je napisano. Rdonjicu,molim te,ali molim te idi ili oterajte coveka ogranicenih mogucnosti.
     (Alleksandar, 23. jun 2014 08:12)

    # Link komentara

  39. Dobar tekst, ukazao je na sve probleme u igri koje ima ovaj tim, ali jedno pitanje moram da postavim vezano za ono što sam pročitao u tekstu.
    Pišete da su obezbedili Evroligu uz malo sreće.
    Da li vi to znate nešto što ULEB još uvek ne zna.
    Koliko ja pratim, a pratim dosta, ULEB se još nije izjasnio kome će dati pozivnicu jer odustajanjem Cibone to mesto više ne pripada ABA ligi već ULEB-u.
    To što priča Roman Lisac maču o rep, on je govorio kako će u ABA ligu prvoplasirani regularnog dela i šampion F4 ABA lige, da bi se par dana pred završetak lige saznalo da to nije tako i da prvoplasirani regulanog dela sezone dobija uglavnom šipak, eventualno neke kvalifikacije.
    Pre nego što svi zdušno zapevate kako je Zvezda u Evroligi, sačekajte da se oglasi Bartomeu i ULEB pa kada oni to potvrde, onda pravite feštu.
    Mnogo hladnih tuševa je dobila Zvezda ove sezone, pazite da ovaj iz ULEB-a ne bude najhladniji.
    (Bagg, 23. jun 2014 08:08)

    # Link komentara

  40. Podsecanja radi....Vlade Jovanovic je preuzeo Partizan kad je Duke imao epizodu u CSKA i celu sezonu je vodio klub i uzeo ABA+domacu ligu.
    Nike trener kriv toliko koliko ga optuzuju jer ako on ima plan kako odigrati napad ili celu utakmicu a igraci naprave par losih poteza na svoju ruku...racunica je jasna.
    Problem je sto se mi baziramo na mladim igracima a vi imate dosta matorih koji ne mogu u tim godinama da se uce i nauce...
    Radonjicu treba dati sansu ali treba igrace menjati.
    Pominju se sudije u 2-3-4 utakmici i broj bacanja.
    Ja bi Zvezdase samo pitao da mi napisu koliko puta je Zvezda sutnula za 3 a koliko za 2 poena i koliko je pogodila u te tri utakmice?
    To su za.3 mahom bili otvoreni sutevi ali sve promasaj do promasaja.Nisu vama krive sudije vec igraci,mentalitet i pritisak iz vrha kluba da se po svaku cenu SKINE Partizan sa trona,e pod tim pritiscima pokazalo se da ne mogu da se nose.
    O kvalitetu igraca i mojoj prici govri i zadnja utakmica,+7 za Zvezdu i lopta,ispunjen bonus i onda Djenka daje loptu u ruke Partizanu i salje na slobodna bacanja Tepica,sledeci napad Blazic skace u napadu i faulira Tepica za.nova.2 bacanja a Radonjic se hvata za glavu...umesto rutinski da.su priveli mec kraju.Da li je to trazio Radonjic?Naravno da nije.
    Zadnji sut,umesto da igrac ide na kos kad je vec dosao do reketa i pokusa zavrsiti sam kao Bogdanovic pre nego se okliznuo,on vraca Blazicu na 6.75 koni nije nikakav suter.
    Zato je u Partizanu poznato i da nema Vujosevica,kada se lomi mec,sut preuzimaju Bogdanovic,Pavlovic..to znaju i igraci ali je kod vas drugacije,svi bi da budu heroji ali to tako ne ide...
     (Kapiten na zalasku karijere zeli da vidi "kakav je osecaj"...bar jednom u zivotu!, 23. jun 2014 07:55)

    # Link komentara

  41. Bravo za komentar. Ja kao veliki igrač ovo pričam još od novembra. Nemamo igru, akcije. Tim je bukvalno stao posle osvojenog kupa. Trener ne reaguje kad treba.... Baš kako je napisano. Šteta što je Vlada oteran. Simonoviću, lipoviju, Laziću doviđenja.
    (Dobrivoje, 23. jun 2014 07:48)

    # Link komentara

  42. Što ne ponudite ugovor Dušku Vujoševiću?
     (Sercan, 23. jun 2014 07:14)

    # Link komentara

  43. Kada se govori o rezultatima u SFRJ treba dodati da je Partizan jednom ispao iz prve lige (sezona pre dolaska Dalipagica), ali se tad neka vrsta druge lige igrala tokom letnjeg perioda pa je postojala mogucnost da se klub koji je ispao vrati u prvu ligu iste godine sto su crno-beli i uspeli.
     (Silver Surfer, 23. jun 2014 06:22)

    # Link komentara

  44. Kriv je onaj koji je oterao Vukoicica i doveo Radonjica.
    (joy, 23. jun 2014 06:17)

    # Link komentara

  45. Kad sam poslao komentar: Možda je trebalo nekoga da 'pridavi', vi niste objavili. A, u svakom slučaju, mogao je makar malo oštrije da podvikne - povremeno!
    (Deja Vu, 23. jun 2014 03:39)

    # Link komentara

  46. Bila bolja zvezda kazes 80-ih, sto ste onda gubili sve najbitnije meceve od Partizana i Partizan uzimao titule, tih 80-ih kao i uvijek protiv zvezde? Nisu ti 80-e izgleda Partizan sa Djordjevicem, Divcem, Paspaljem, Grbovicem, Obradovicem, zatim Danilovicem? Pa u tim 80-im je Partizan osvojio treci kup Radivoja Koraca, igrao final four tada KES-a u Ganu sa najmladjom ekipom i dosao kao favorit po igrama te sezone ali presudilo je neiskustvo, ipak zauzeo trece mjesto. Zatim je igrao sva finala play off-a krajem 80-ih sa jugoplastikom koja je u tim godinama tri puta bila prvak Evrope i po ocijenama mnogih strucnjaka Partizan je imao bolji tim, najbolji u tadasnjoj drzavi, ali ti kazes da je zvezda bila bolja (?). Zvezda sa Nikolicem, Karadzicem, Milicevicem... haha...Bavis se trofejima Partizana a ne spominjes titulu Prvaka Evrope! Nazivas divljim ovih 13 uzastopnih i uporedjujes sa onim vasim kad je bilo par klubova, kosarka bila u povoju, igralo se na zemlji...a 6 aba liga...od 8 pokusaja...
     (Danka, 23. jun 2014 03:07)

    # Link komentara

  47. mnogo los trener s'obzirom kakvu je ekipu imao, najbolje da se podvuce crta i da se vide rezultati, onda sledi ostavka! zvezda je imala da izabere dosta boljih trenera, i nije mi jasno otkud "on" da se izabere, posle toliko vremena da ostane i dalje na klupi, ili ima dobru podrsku nekoga ko gleda kroz prste ili je sve ovo velika slucajnost...
    (surova realnost, 23. jun 2014 02:22)

    # Link komentara

  48. 1993god je zvezda poslednji put osvojila sampionat, evo i istorijat sa zvanicnog sajta: [link]
    (android, 23. jun 2014 02:17)

    # Link komentara

  49. komentar odlican.Ljudi ne pljujte Radonju Zvezda je posle mnogo godina bila konkurentna ekipa u svim takmicenjima i u EVROLIGI.Glavna greska je sto nije doveden plej ili kvalitetna trojka umesto Silba ali u tom trnutku niko nije zeleo ili mogao da dodje.Ja kao i mnogi ljubitelji kosarke sam PONOSAN NA MOJU ZVEZDU ove godine i ne secam se da sam je gledao u boljem i ozbiljnijem izdanju u zadnjih 35 - 40 god koliko pratim kosarku.Za dve utakmice mogu da mu ozbiljno zamerim a to je Cibona i polufinale evrokupa(kao i pao tamo i ovde).Izgubljemo finale protiv MAFIJE mu niko ne moze uzeti previse za zlo(iako ima putera na glavi za mnoge odluke MOTIVACIJU I PRITISAK NA SUDIJE).DOBRO RAZMISLITI PRE ODLUKE O SMENI ILI OSTANKU I O NASLEDNIKU jer imena koja se ovde pominju ne ulivaju poverenje u lepse dane.
     (Srdjan, 23. jun 2014 01:37)

    # Link komentara

  50. @Gepek Titule:
    Kratko i jasno... LAZES SVE!!
    Nit je IKAD bilo gepekovanja jer je Gurovic to porekao ubrzo nakon sto je izrekao, kad je iz Partizana receno da ce to morati na sudu pod zakletvom da posvedoci da je video, ali to vama nista ne znaci, slagao ali vi smatrate 1000 puta ponovljena laze posaje istina... NE!!

    Nit ste vi imali 16 slobodnjaka a mi 40 nego je odnos nesto tipa 18-36, dosta ali objasnicu posle tebi laiku...
    Nit je Bogdan bio nedodirljiv, par puta zesca udaranja po rukama nisu svirana, ne zaboravimo ni prosli mec kad ga je Nelson usijao a pravili se sudije da je rampa, dok ga Lazio BOKSOVAO pre toga u bubrege i isto se pravili da ne vide, toliko!!
    Dok je recimo taj Bobi na kom se nista ne svirao zasluzan za bezmalo trecinu licnih gresaka koje su dobili igraci Partizana u ova 4 meca, toliko je bio nezasticen znaci da je od 70 licnih 20 bilo na njemu!!

    Drugo, u sva 4 meca gledano samo u ovom poslednjem Partizan ima manje licnih od FMP-a, JEDINO bitno kad se gleda ko je favorizovan, jer vi laici koji pratite kosarku cak sezonu-dve nemate pojma da se slobodnjaci dobijaju i za tehnicku protivnika (bar 4), za faul pri sutu za 3 (najmanje 3 ako ne i 6), kao i za 2+1 odnosno 3+1 kojih je opet bilo vise sinoc!!
    Cifra nije bitna jer je recimo Partizan imao na primer 10 slobodnjaka samo na tehnicke i faulove pri sutu za 3, na primer, ne brojim (mada sam tu negde), ali kad bi vi znali to ne bi ovako lupetali...

    Dakle ne krademo mi nego LAZES TI!!
    (Lomunac, 23. jun 2014 01:35)

    # Link komentara

  51. Zvezdi nije problem samo trener, slažem se sa autorom ali ono što želi fali jeste sistem. Dovodjenje i pravljenje tima preko noći ništa neće doneti, možda osvoji neki trofej ali to je sve na kraće staze. Zvezdi treba sistem pravljenja mladih igrača a ona za sad to nema i bez toga nema trofeja i pobeda na duže staze. Sve najbolje od vernog navijača Partizana.
     (MIlos La, 23. jun 2014 01:12)

    # Link komentara

  52. Dejo je najbolje sto se desilo C.zvijezdi u zadnjih 20 god.
    (via, 23. jun 2014 01:08)

    # Link komentara

  53. treba da ide sto pre,da bi novi trener sastavio dobru ekipu po svom ukusu
     (Vu, 23. jun 2014 00:38)

    # Link komentara

  54. Slavnic!
     (kovalski, 23. jun 2014 00:34)

    # Link komentara

  55. da li moze neko da mi kaze ko je doveo Lipovija?
    E tog bi ja upitao svasta.
    Na svakom terenu za basket u Srbiji mozes naci bar jednog boljeg.
    Decko ne moze u bazen da ubaci loptu, ono jos nisam video.
     (Spale, 23. jun 2014 00:33)

    # Link komentara

  56. Korektna analiza. Skoro sve važno je napisano i sa skoro svime se slažem. Ali ne bih želeo da se stvori atmosfera da je odlazak Radonjića nekakvo magično rešenje. Jer nije. Ako je plan da se da otkaz Radonji (a nije da nije zaslužio zbog skoro svega napisanog u tekstu, a mislim da ima još grešaka vezanih za izbor najbolje petorke, ubacivanje Jake u kontraritam, tretiranje Luke i uopšte mladih igrača itd itd) a da se ne dovede bolji trener a bome i igrači i to i konačno domaći mladi (!) koji će da ginu, ništa nismo uradili. Mi sem solidne četvroke: Luka, Jaka, Dženkins, Bobi kvalitetne igrače praktično ni nemamo.

    Tako da se ne slažem sa npr. komentarima da se vrati Vlada Vukoicic, koji jeste (uostalom kao i Radonja) odličan čovek i gospodin, ali sa njim Zvezda nit' je ima skok nit' odbranu. Ubedjen sam da bi igrali dosta lošiju evroligašku košarku i bili vreća za punjenje sa njim.

    Nekako sam se nadao da će rdonja tokom sezone ipak naučiti nešto iz svojih grešaka, ali pošto je uporno ponavljao sve isto, iako je ok lik, treba naći boljeg..E sad, koga?

    I da, ovo sa Šilbom definitivno nije Radonjina odluka. I ne bi čak ni bila loša odluka da smo doveli kakvog takvog igrača na 3ci ili, još bolje, kecu(!) kao zamenu a ne ono.
    (Onaj koji kritikuje "admirala" cele sezone, 23. jun 2014 00:28)

    # Link komentara

  57. Korektna analiza. Skoro sve važno je napisano i sa skoro svime se slažem. Ali ne bih želeo da se stvori atmosfera da je odlazak Radonjića nekakvo magično rešenje. Jer nije. Ako je plan da se da otkaz Radonji (a nije da nije zaslužio zbog skoro svega napisanog u tekstu, a mislim da ima još grešaka vezanih za izbor najbolje petorke, ubacivanje Jake u kontraritam, tretiranje Luke i uopšte mladih igrača itd itd) a da se ne dovede bolji trener a bome i igrači i to i konačno domaći mladi (!) koji će da ginu, ništa nismo uradili. Mi sem solidne četvroke: Luka, Jaka, Dženkins, Bobi kvalitetne igrače praktično ni nemamo.

    Tako da se ne slažem sa npr. komentarima da se vrati Vlada Vukoicic, koji jeste (uostalom kao i Radonja) odličan čovek i gospodin, ali sa njim Zvezda nit' je ima skok nit' odbranu. Ubedjen sam da bi igrali dosta lošiju evroligašku košarku i bili vreća za punjenje sa njim.

    Nekako sam se nadao da će rdonja tokom sezone ipak naučiti nešto iz svojih grešaka, ali pošto je uporno ponavljao sve isto, iako je ok lik, treba naći boljeg..E sad, koga?

    I da, ovo sa Šilbom definitivno nije Radonjina odluka. I ne bi čak ni bila loša odluka da smo doveli kakvog takvog igrača na 3ci ili, još bolje, kecu(!) kao zamenu a ne ono.
    (Onaj koji kritikuje "admirala" cele sezone, 23. jun 2014 00:27)

    # Link komentara

  58. Samo Vlado Đurović, ako Čović iole osluškuje stručnu javnost dovešće ga, ako uzme nekog ko mu neće smeti ništa prigovoriti jer je fakat klub njegov neću ni gledati a kamoli dolaziti na utakmice, gospodine Đuroviću vreme je...
     (sasa, 23. jun 2014 00:21)

    # Link komentara

  59. Čovek jednostavno veze nema, ne koristi Marjanovića, ne traži tajm kad treba, ne pravi prave izmene....
    Dovidjena!
    (dusan, 23. jun 2014 00:14)

    # Link komentara

  60. Подршка Радоњићу! Пустите човека да ради,лако је пљувати...
    (И крв тече моја црвено-белих боја, 23. jun 2014 00:06)

    # Link komentara

  61. ma ne, duška je tražio klivlend ali tek posto je on to odbio okrenuli su se drugim rešenjima i manje iskusnom blatu...
     (smeško, 22. jun 2014 23:49)

    # Link komentara

  62. kako su vam isprali te poluprazne mozgove. nista vama radonjic nije kriv. limitirama polukosarkaska ekipa. radonjic ako je pametan, trebao di prizna da radi u privatnom klubu
    (terzina gedora ex dzajina, 22. jun 2014 23:28)

    # Link komentara

  63. Studenti žurnalistike, obratite pažnju! Ovo je vrlo dobar primer naručenog teksta. Sezona u kojoj se igralo POLUFINALE EVROPSKOG KUPA, u kojoj se igrala EL i PONOVO IZBORILO UČEŠĆE U EL SLEDEĆE SEZONE(nebitno na kakav način), sezona u kojoj je zvezdu na samo jednoj utakmici gledalo preko 24 HILJADE LJUDI, sezona u kojoj je zvezda KONAČNO igrala jaku, ali aj da kažem i lepu košarku, predstavlja se kao LOŠA SEZONA!!! Aman, ljudi, imate li imalo obraza! Ja kao PARTIZANOVAC bi ovu našu sezonu menjao sa ovom vašom bez razmišljanja, a ja sam navijač PRVAKA EVROPE I REDOVNOG UČESNIKA EL, i meni bi ovakva zvezdina sezona bila više nego prihvatljiva.

    UKLJUČITE MOZAK! NE BUDITE ZOMBIJI!
    (Gile, 22. jun 2014 23:27)

    # Link komentara

  64. Secacete se ovog trenera za nekoliko godina,mozda vec sledece sezone...Limitirani igraci,Nelson i Jenkins jedini koji valjaju,ostali su igraci prosek,nista narocito,mogu da igraju u Radnickom,Megi ili u OKK Bgd..
    (glauko, 22. jun 2014 23:21)

    # Link komentara

  65. sjajan tekst,ja tu nista nebi dodao ni oduzeo.Radonja odlazi
     (duledudule, 22. jun 2014 23:07)

    # Link komentara

  66. dusko vujosevic je imao ove sezone od pao-a,ali je odbio,a razlog vi nikada necete razumeti..
     (DV, 22. jun 2014 23:00)

    # Link komentara

  67. Radonjic moze da bude trener samo u Buducnosti,isto kao sto Dusko Vujosevic moze da bude trener samo u Partizanu!Kad odu u druge klubove veze nemaju,ovaj nije nogao da osvoji titulu sa ekipom koja bi mogla glat da osvoji Evrokup ili da udje u TOP 8 Eurolige,a ovaj sa onakvom ekipom CSKA nije mogao ni d aprodje grupu u Evroligi!
    (Ljubo, 22. jun 2014 22:55)

    # Link komentara

  68. Trener koji u pogledu nema pobednicki mentalitet.
    Kada igraci u tesnim situacijama odlaze na tajm aut, vide prepadnuto lice trenera koji je vise uplasen nego ceo tim zajedno, logicno da ne mogu da pobede!!!
     (Delija-Belex, 22. jun 2014 22:52)

    # Link komentara

  69. Po meni velika je greška bila što nije ostao Vlada Vukojčić na mestu trenera i što nisu dozvolili Igoru Rakočeviću da odigra još ovu sezonu . Da je on igrao , bar bi jednu ključnu utakmicu ove sezone dobili .
    (rrmm, 22. jun 2014 22:44)

    # Link komentara

  70. Dodatno,nije izbacio ni jednog igraca iz juniorskog pogona.Sve u svemu Radonja i nije trener vec potpuni promasaj.Garantovano bi Zvezda uzela titulu da je uprava na vreme reagovala i smenila Radonjica u trenutku kada je svakome ko se iole razume u kosarku bilo jasno da Radonjic nije trener - pocetkom sezone posle igara u Evroligi.
     (igoro, 22. jun 2014 22:42)

    # Link komentara

  71. Da nema njega Zvezda bi bila sampion juznog Dorcola :).
    he he he
    Covek nezna nista kao . . .
    I dokle ce u zvezdi (u svim sportovima) vise biti "dobronamernika" nije mi jasno :(.
    (cz, 22. jun 2014 22:37)

    # Link komentara

  72. 1) Ja mislim da NIJE SRAMOTA i katastrofalan neuspeh izgubiti finalnu seriju od OVAKVOG PARTIZANA, sa OVAKO RASPOLOŽENIM NAJBOLJIM IGRAČEM SRBIJE

    2) Da im je na početku sezone neko ponudio - hoćete da igrate EL gde su ekipe daleko iznad vašeg ranga po svim pitanjima ili da dođete bar do polufinala EK, mislim da bi oberučke prihvatili ovo drugo

    3) Možete da menjate 100 trenera, nakrcate budžet, pokupite najjače sponzore, dovedete tog vašeg Miličića ili koga već, ali nemate duh, nemate kontinuitet, nemate sistem.... Ne može ni veliki CSKA samo parama, pa i sa najboljim trenerima i igračima da bude prvak Evrope! Uništio im se duh, sistem, džaba im pare...

    4) Mislim da je ovo najbolja zvezdina sezona posle ihahaj godina. Ako i posle ovakve sezone odma treba da lete glave, ne znam još koliko bud.la ćete naći da rade pod TAKVIM PRITISKOM

    Što bi rek'o jedan vrlo mudar čovek - Džaba vam novci, moji sinovci... Dok god se vama, između ostalog, kapiteni ponašaju kao onaj sinoć, ne računajte na sportsku slavu!
    (Gile, 22. jun 2014 22:34)

    # Link komentara

  73. (Miki, 22. jun 2014 20:32
    Prvi evro trofej u SFRJ je uzela Cibona 1971/72, kup Radivoja Koraća.
    (GazdaT, 22. jun 2014 22:29)

    # Link komentara

  74. Najodgovorniji su oni koji su ga postavili na mesto koje ne zasluzuje ni po kom osnovu.
    (monti pajton, 22. jun 2014 22:11)

    # Link komentara

  75. (Miki, 22. jun 2014 20:32
    zvezda jeste poslednju titulu u sfrj osvojila 1972,ali je dve godine kasnije uzela i kup kupova što je bio prvi evro trofej za neku ekipu iz jugoslavije.partizan je pak prvu titulu uzeo tek 1975 i to zahvaljujući čuvenoj generaciji sa kićanovićem i dalipagićem,a ukupno ih je za skoro 50 godina u bivšoj sfrj osvojio svega 4.zvezda je osamdesetih godina bila jača od partizana.igrala je 4 finala plej ofa i dva puta je gubila titulu od cibone koja je bila prvak evrope za pola koša,dok je jednom uspela da je izbaci u polufinalu i to kada je u njenom sastavu bio i dražen petrović.devedesetih su u srj zvezda i partizan bili egal sa po tri titule koliko je uzela i budućnost iz podgorice.i to bi uglavnom bilo to.ovih 13 titula partizana u ovom divljem takmičenju vredi otprilike kao i onih zvezdinih 10 vezanih titula posle 2.svetskog rata
    (slobinator, 22. jun 2014 21:58)

    # Link komentara

  76. Stvar je veoma jednostavna, za pare koje zvezda ima tesko se moze dovesti tri ili cetiri kvalitetna stranca, mozda dva a to nije tim. Mladi domaci igraci koji su talentovani a pritom zeljni dokazivanja ne postoje u Zvezdi uz izuzetak Mitrovica koji je najvece blago koje Zvezda trenutno ima. Partizan to radi godinama, stvara igrace, bira takve karaktere koji ce se vezati za klub i boriti a pritom su veoma veliki potencijali. Izlisno ih je sad nabrajati. Moramo se okrenuti takvim igracima.
    (Nikola, 22. jun 2014 21:38)

    # Link komentara

  77. Da je pisac ovog teksta malo objektivniji, stajalo bi odgovornost Covica, ili je ipak Radonjic donosio sve odluke, ali ovo je ipak Srbija i slobosno, nezavisno novinarstvo
    (Nenad, 22. jun 2014 21:33)

    # Link komentara

  78. 1.tokom cele sezone nemamo nijednu akciju, sve se svodi na izolacije za silba u pocetku a kasnije na dzenkinsa, nelsona i blazica pa sta oni urade iz igre 1 na 1
    2.ne postoji napad na zonu a to se opet vracamo na nedostatak kreativnosti, protiv cibone koja je igrala 40 min istu odbranu mi nismo imali resenja
    3.uzasno losa rotacija igraca u toku meca, lose cak i zakasnele izmene
    4.nismo imali los tim za ABA standarde, prosto nedovoljno dobro iskoriscen
    5.za one koji hoce maljkovica, covek je rekao da ga vise ne zanima klupska kosarka i mislim da je on u poslednjih 10godina u ozbiljnoj trenerskoj krizi
     (blok 29, 22. jun 2014 21:32)

    # Link komentara

  79. Ovde neko napisa Nelson vrhunski igrac. E vecu glupost skoro nisam procitao. Ako je vrhunski igrac zasto nije doneo Zvezdi titulu? Zasto nije osvijena ABA liga? Zasto nije bilo plasmana u top 16 EL? Vrhunski igrace to obicno rade.
     (Kiza, 22. jun 2014 21:25)

    # Link komentara

  80. @Djura, 22. jun 2014 18:21

    Napokon da neko lepo potkrepi detaljima zapazanja o potpuno izgubljenom treneru.

    Ovde je ceo snimak finala kupa. Od 1.31.30 do 1.32.30 se vidi ceo poslednji tajm aut. Nas trener SA ZVUKOM SIRENE za kraj tajm auta shvata ODAKLE SE IZVODI AUT! Treba li jos nesto dodati?

    [link]
    (Olgerd Vladislav, 22. jun 2014 21:22)

    # Link komentara

  81. Ne znam ko je autor teksta ali kao da sam ga ja pisao odnosno potpisujem svaku rec.
    (dejantmitrovic, 22. jun 2014 21:22)

    # Link komentara

  82. Otprilike delim misljenje sa autorom teksta. Jedino nisam siguran da bi ostanak Silba ista bitno promenio. I dalje mislim da je najveci problem (pored Radonjica) bio nedostatak pravog pleja. Nelson je odlican igrac, ali za prvog pleja - nije. Dzenkins, videlo se, nikako ne moze da igra pleja. Ne verujem da bi ishitrena promena trenera u finisu sezone nesto promenila. Radonjic je pokazao nefleksibilnost i nemogucnost da postavi valjanu igru u napadu, a nista ne ukazuje da bi sledece sezone to promenio, pa mislim da treba naci dobrog, iskusnijeg trenera na vreme i dati mu podrsku koju je Radonjic imao ove godine. Bilo bi dobro kada bi vecina ekipe ostala na okupu jer Zvezdi ocajnicki fali kontinuitet. Cele sezone piskaram da preko noci i na silu ne moze nista. Ove sezone smo bili u odlicnoj poziciji da stavimo visnju na slag u ABA ligi, ali smo katastrofalno podbacili. Ova smejurija od domace lige me ne dotice uopste. U EL smo se solidno predstavili i smatram da to nije neuspeh.
    (anbeast, 22. jun 2014 21:21)

    # Link komentara

  83. odlicna analiza Radonjicevog rada.Covicu daj nam trenera dovedi
     (krajisnik, 22. jun 2014 21:13)

    # Link komentara

  84. Poruka za Gepek Titule.Svako vidi ono sto zeli da vidi,takvi su navijaci.Cudis se faulovima nad Bogdanom,covek vam uvalio 120 koseva na 4 utakmice i ti se cudis faulovima,pa nije ga tuko samo ko nije u igru ulazio.A vidim i u Abi tismetaju sudije?!Ti si jednostavno toliko ostrascen i da izgubite 100 prema 0 ti bi pricao tu istu pricu.
    (grobar, 22. jun 2014 19:25)
    - Jao, jao... mukice.. U pravu si... Svako vidi ono sto zeli da vidi...
    Jeste dao je 120 koseva... Pa covek je bacio 45 bacanja u finalnoj seriji! A za 2 utakmice u ABA ligi, izveo svega 5 bacanja (protiv Zvezde)!? U poslenjoj covek bacao 16 bacanja, a ceo tim Zvezde 18 bacanja! Titula KSL, vredi koliko i Kup nase lige... Tj nema nikakvu vrednost! Nasa liga je najzalosnije takmicenje koje postoji! Svako moze da izlazi i da se vraca na teren kad to pozeli, bez posledica! Navijaci otimaju trofeje, pa ih "lupaju"... Cirkus... Tolko plakanja posle prve utakmice, kao da se igra finale Svetskog prvenstva!
    (eee, 22. jun 2014 21:08)

    # Link komentara

  85. Ajde da se manemo rezultata. Sta se dogadja sa sportskim duhom i sportom kod nas. Jeli ovo kosarksaka ili street fight liga. Ukraden pehar... svadje pred kamerama... Sta mi ocekujemo od sporta, kladionice???
     (Ribnicki Delfin, 22. jun 2014 21:06)

    # Link komentara

  86. Čoveku je ovo prva sezona u većem klubu, mlad je trener. Iskreno da se ja pitam ostavio bih Radonju još jednu sezonu, siguran sam da će biti mnogo bolju u narednim godinam, a iskreno nije imao najjači sastav u ABA ligi. Bez klasičnog pleja i odlaskom najvećeg imena u sred sezone, Zvezda je imala solidan, loše ukomponovan roster.
    Sistem se ne gradi godinu dana, već godinama, a jedina zamerka je poraz od Cibone, pilićarska agroživ liga je bruka srpske košarke!
     (stecky, 22. jun 2014 20:51)

    # Link komentara

  87. Ljudi ili sam ja lud ili je vrijeme za Vladu Djurovica. Sa dobrom ekipom sigurno bi nas poveo u TOP 16 a i domaci trofej konacno
    (Sasa, 22. jun 2014 20:49)

    # Link komentara

  88. Treba pogledati samo "time-out", i sve ce vam biti jasno!
    Znaci, smena, ostavka ili kako god, u svakom slucaju! Jer nije nista uradio!
    ABA (EL) (bitno) - neuspeh
    Kup (nebitno, nema svrhu) - uspeh
    KLS (nebitno, isto kao i kup) - neuspeh
    - Znaci nista nije uradio, samo zahvaljujuci Ciboni cemo mozda u EL...
    Ako je neko zadovoljan svaka mu cast... ABA je jedino merilo!
    (marko, 22. jun 2014 20:47)

    # Link komentara

  89. Nema nikakvih problema. Rado je sve odradio maksimalno. Zamislimo da je bilo drugačije. Došlo bi do velike neusaglašenosti. Nije Dule taj koji stvari drži pod kontrolom već aparat. Rado nije čovek odavde ali, kada je ovde, poštuje običaje i kada " ne nosi sat dobro zna da poštuje vreme".
    (st3yt, 22. jun 2014 20:42)

    # Link komentara

  90. Dobra analiza, sve je tačno. A i ova šarena kravata mu je ružna. :)
     (Jole, 22. jun 2014 20:33)

    # Link komentara

  91. Jedan objektivni strucnjak rece da je CZV neprikosnoveni autoritet za KKP u kosarci. Samo da ga podsetim da je CZV u velikoj Jugoslaviji osvojila poslednju titulu 1973! Prestali ste biti ozbiljan klub u kosarci davno pre Duleta. Bivsa zemlja je imala 4 kluba koji su osvojili Kup Sampiona, ukupno 7 titula, nijedna vasa. Tako da govoriti o CZV kao kosarkaskoj instituciji prosto nema smisla. U fudbalu je prica sasvim drugacija.
    (Miki, 22. jun 2014 20:32)

    # Link komentara

  92. Mnogi pisu da bi voleli Trifunovica na klupi, a on isto gubio neizvesne zavrsnice dok je bio u Zvezdi :) Najbolje resenje bi bio Boza Maljkovic, samo ne znam koliko je to izvodljivo. Silb je igrao lose pre nego sto su ga oterali jer nije dobio platu na vreme. Ako nema novca za Silba trebalo je oterati Dzenkinsa, jer tu imamo zamene (Blazic i Lazic koji greje klupu a drzao je Dijamantidisa u malom dzepu), a za Silba nikako. A Dzenkins od kada je potpisao ugovor % za tri poena se vise nego prepolovio... Vrlo lako se moze desiti da neki klub ponudi Nelsonu vise novca od Zvezda pa da sledecu sezonu pocnemo bez 2 najbolja igraca iz ove, a nijedan nije prodat...
     (Baki, 22. jun 2014 20:32)

    # Link komentara

  93. Radonjić je gospodin, ali nije za klub sa velikim ambicijama i gazdom.
    Nije znao da odigra protiv Partizana, ne prati dovoljno dešavanja na terenu i ne zna da postavi igru kako bi iz nje izvukao maksimum. Partizan ima jaču petorku, ne računajući centre, ali ima tanju klupu. Kako je to iskorišćeno?
    Mogao je da nauči od Vujoševića, koji je to godinama prodavao u lokalu.
    Kako je iskoristio činjenicu da je partizan tanak na pleju? Mogao je da pogleda par evroligaških tekmi partizana i da primeti razliku kako Bogdan pada u poslednjoj četvrtini kada je stalno u posedu lopte i kada izigrava i pleja.
    I pored toga što su se grobari ponašali ko mala deca - idu kući sa loptom kad gube, n