Ponedeljak, 09.06.2014.

10:41

ATP: Novak nadomak prvog mesta

Novak Đoković zadržao je drugo mesto na objavljenoj ATP listi, smanjivši zaostatak za prvoplasiranim Špancem Rafaelom Nadalom na 170 bodova.

Izvor: B92

ATP: Novak nadomak prvog mesta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

coka@haha

pre 9 godina

Do kraja godine Nadal brani 5900 poena,a Djokovic 6940,znaci nekih hiljadu poena vise,bas zato i mislim da Vimbldon i zadnji deo sezone najvise moze da utice ko ce na kraju godine biti prvi.Nadal ako bude osvojio vimbldon,na kraju godine ce ostati prvi sigurno 90%,a ako nole osvoji Wimbledon a Nadal ne dogura bar do finala,nikakve sanse nece imati da na kraju godine zavrsi kao prvi.Vimbldon jako bitan.

coka@haha

pre 9 godina

Nadal do kraja US opena brani 4000 poena a Djokovic 3000,na vimbldonu Djokovic brani 1200 a Nadal nista,ako Nadal dogura do polufinala Wimbledona ostaje prvi bez obzira dali Djokovic osvoja vimbldon ili ne.Ali vec u Torontu,Djokovic bi trebao da ga prestigne,ako ne tu najkasnije u sinsinatiju,ali racunica je jasna,ko Napravi bolji rezultat na vimbldonu,na kraju godine ce verovatno biti prvi,ne 100% ali 70% da.

23 i ko zna jos koliko puta

pre 9 godina

@pff Evo ekspertu ja ti kazem da Federer nece osvojiti Vimbldon. Nece preko cetvrtfinala, zivi bili pa videli. I 2012 ga je posluzila sreca, padala je kisa, zatvorili su krov, i Mareju je tu bio kraj. A sto se tice toga da se pamte samo pobednici, naravno da je tako, pa se pamti da je momak iz Spanije pobedio Federera 23 puta..

da da da

pre 9 godina

za mene ja najveci teniser kojeg sam ikad gledao Rafael Nadal...pratim sport od pocetka devedesetih....jedan je Kobi Brajant,Fernando Alonso,Valentino Rosi, CR7...i ja cu samo njih pamtiti,,,a za ove djokovice,Dzordane,Sumahere,Mesije nekako me bas briga...znam samo da kad budem pominjao svom detetu to ce biti u konteksu da je jedan Rafael Nadal dominirao nad ostalima..itd....titule ne znace sve...statistika nije uvek u pravu....17 Federerovih ce meni uvek biti manje od Nadalovih 14...zasto, pa pogledajte ondnos izmedju jednog i drugog....secate se 6:1,6:3,6:0.....kako su igrali medjusobno...tako da je Nadal dostigao takav nivo tenisa da se jedan Federer uvek raspada protiv njega...nema igru..nema nista....INACE ,SAMO DA KAZEM SVIM NOLETOVIM FANOVIMA....NADAL JE UVEK KAD POBEDI FEDERERA NA RG POSLE MECA IZJAVLJIVAO DA MU JE ZAO I DA CE JEDNOM I ON OSVOJITI RG...od toga su najvise uvek pizdeli Rodjini fanovi....evo opet to radi Novaku,- tj.uzece Novak RG tek kad Nadal osvoji 10 titulu......jedan jedini dominator,najveci gladijator,bik sa Manakora,devetostruki osvajac RG,kralj sljake, RAFAEL NADAL

providni ste susjedi hi hi hi

pre 9 godina

Kakvih sve ima teniskih strucnjaka ovde!?!
Pojedini kazu da su Mastersi nebitni!?!
Ma da, zato se vas Cilic i ne trudi tamo!

pff

pre 9 godina

@DONEKLE POZNAVAOC TENISA
Tebra, nije sramota ako je znas ali ie sramota da one koji znaju upucujes da se edukuju. Imas internet, ne treba ti ni minut da proveris ko je u pravu.
Djokovic je zadnji GS osvojio u januaru 2013 kada je u finalu AO sa 3-1 pobedio Mareja.

race list

pre 9 godina

DA LI NEKO MOZDA ZNA KO JE PRVI NA RACE LISTI?
(NOLKICA, 9. jun 2014 18:41)

Prvi je Rafael Nadal ESP 6470 . Prvi se kvalifikovao .

World Tour Finals Qualification Cut 6155

pff

pre 9 godina

@bilo pa proslo
Pamte se samo pobednici, 2 mesto niko ne pamti.
A da li ce ili nece Federer osvojiti jos neki GS, to ostaje da se vidi, sledi Vimbldon, pa cemo posle tog turnira pisati.
Samo moram da kazem da mislim da je svako ko otpise Federera na Vimbldonu ili Nadala na RG apsolutna neznalica kada je tenis u pitanju.
Neki nisu naucili lekciju iz 2012....

bane

pre 9 godina

Do sada su i vrapci naučili da odbrana bodova nema veze sa stanjem na kraju godine! Sudeći po prvoj polovini, Novak će na kraju godine biti prvi, jer mu je pomenuta prva polovina ove godine, uprkos Sidneju, daleko bolja do sada nego prethodne, a zna se da njegovo vreme svake godine dolazi zajedno sa požutelim lišćem.
Uostalom, Vimbldon će puno toga reći.
Slažem se da broj jedan treba da osvaja Slemove, a ne da bude prvi putem Mastersa.

dado

pre 9 godina

Svaka cast i Nadalu i Djokovicu,citam komentare i nemogu da vjerujem koliko vi Srbi kritizirate Djokovica kao da nikad nista nije ni osvojio,nevjerovatno.Sumus ATP liste je da je jadan tenis i njegova buducnost kad je jedan Wawrinka treci igrac svijeta,uzas.

micke

pre 9 godina

Koliko ova "takozvana AT lista" može da prevari. Ustvari Nadal je povećao razliku za 800 bodova To možete videti na godišnjoj list(koja već u ovom trenutku realnija jer je prošlo pola sezone):

http://www.atpworldtour.com/Rankings/YTD-Singles.aspx

Ako oduzmemo bodove sa Vimbldona Nadal ima 12490 a Djoković 11130 te Djoković može biti prvi jedino ako pobedi a Nadal ne ode dalje od četrfinala. Djoković ima šansu na americkoj turneji ga brani 1740 bodova
a Nadal 4000. Zatim na kraju godine Djoković brani mnogo više bodova(pobede na sva četiri velika turnira).
Ali meni nije jasno zašto sa toliko značaj posvećuje ATP listi. ATP lista ustvari služi samo da bi se odredili nosioci. ATP je čista statistika i ako se promene parametri promeniće se i lista.Uostalom postoje vde liste pa treba videti koja je od te dve realnija. Već sada kada je več prošlo pola sezone po mom mišljenu godišnja lista je realnija.
Ako smatramo da je GS ustvari prvenstvo sveta za tenisere onda teniser koji je osvojio poslednji GS je trenutno najbolji teniser,odnosno teniser koji drži naviše GS-a u posedu(o toku predhodnih dvanaest meseci).



@gile
Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).

Nadal trenutno drži dva GS-a ima jedno finale GS-a i tri mastersa.Novak nema ni jedan osvojen GS. Po tebi ko od njih treba da bude prvi?

nadrealni realista

pre 9 godina

Nadal Wimbledon 1. kolo
Djokovic Wimbledon Finale
Sta mislite,kolika ce razlika izmedju djokovica i nadala biti posle wimbldona(u nadalovu korist naravno)?

smesno

pre 9 godina

@fifi Ma Raonic bi cudo napravio Nadalu.. Ma to je igracina svetske klase. Mislim da Rafa otvara sampanjac kad vidi "drvosecu" u svom delu zreba. Tenis nije servis, naucite to.

DONEKLE POZNAVAOC TENISA

pre 9 godina

Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Tebra,pre nego sto hoces da se napravis pametan trebalo bi da se prvo malo edukejes kao sto ti je neko vec rekao!
Novak je svoji poslednji GS osvoji 2012 protiv Rafe u finalu Ao,od tad pa do sad je proslo pune 2,5 godine od kako nije osvojio neki GS.A ne kad si ti rekao da je...

bilo pa proslo

pre 9 godina

@pff A kad je Federer nakon tog osvojenog Vimbldona dosao do nekog finala? Nile jeste osvojio poslednji gren slem samo sest meseci posle Rodzera, ali je igrao i finale Vimbldona, Us opena, RG. Federer nije igrao nista. Niti ce pored Novaka i Rafe.

gren slem

pre 9 godina

@gile Jeste gile ali Nadal je od poslednjih pet gren slemova osvojio 3 na jednom igrao finale, i apsolutno zasluzuje prvo mesto. Na putu do trofeja sva tri puta je pobedjivao Novaka.. Mastersi su ok, ali zaista nebitni u poredjenju sa gren slemovima.

Ljubisa

pre 9 godina

Kladio bih se da bi Novak ne samo bio prvi na kraju godine (da je osvojio ovo juce) nego bi sigurno prvo mesto drzao do narednog RG-a !!! Sada ce sigurno barem na kratko, nakon ili pre zavrsetka americke turneje biti prvi. Ali ta prva mesta dolaze sa najvecim rezultatima, kakav je trebao da se desi, a nije :(

mija

pre 9 godina

Ovo samo nas covek moze za naseg sportistu da napise "Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to. " Ali to nije bilo to??? Ali to nije bilo to?? Citate li Vi sta napisaste - WB i USO! Finala! Ali to nije bilo to???

pff

pre 9 godina

@malo promaje
Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Malo se edukuj pre nego sto pocnes da prosipas pamet ovde.

Sasha

pre 9 godina

Opet pogresni osvrti i pogresan akcenat. Kakve veze ima i ako dodje na prvu poziciju, jer ce mu tada svi prigovarati da je dosao "matematikom", a ne zalsuzeno (bez GS finala). Pa, ko ikada o Jeleni Jankovic i Caroline Woznicki govori kao o velikim sampionkama, a obje su bile na prvom mjestu. To ne znaci nista ako nema GS titula.

Daleko od toga da ja Novaka poredim sa ove dvije dame. On je, ipak, osvajac 6 GS titula, ali je isto tako postao redovan gubitnik u najvaznijim mecevima na Grand Slam turnirima i dok to ne prevazidje, dzaba mu prva pozicija.

Takodje, krajem godine Novak brani mnogo bodova, a tada treba i beba da mu se rodi (polovina oktobra). Po svim njegovim izjavama, rodjenje djeteta ce mu biti prioritet, ne tenis, a sto niko nema pravo da se ljuti, pa postoji mogucnost da kiksne u odrani tih bodova.

Swedenonline

pre 9 godina

Djokovic je srpski viner iz snova cak i kad gubi, svaki put kad izgubi dobije toliko da bi ovi zlobnici ziveli ceo zivot na toj kinti, verovatno i sledeca generacija genetskog otpada!

Werewolf

pre 9 godina

Tesko ce Novak do prvog mesta.Nakon WB moze da bude prvi samo ako osvoji turnir a Rafa ispadne pre 1/2 finala.
Ipak,ako se setimo koliko je Novak padao na psihickom planu nakon poraza na Rolan Garosu u prethodne dve godine tesko je ocekivati da osvoji WB da se vrati na 1.mesto pre azijske turneje,odnosno nakon US Opena.
Nakon sto nije uspeo da kompletira ne-kalendarski Gren Slem 2012 i nakon sto je tesno izgubio prosle godine u 1/2 finalu RG je jako padao na mentalnom planu.Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to.
Uz to,njemu tek treba da se brise 290 bodova za Dejvis Kup,tako da je razlika de facto malo veca-460 poena.Morao bi da do kraja sezone pored Pekinga odigra jos barem jedan izborni turnir ako zeli No.1 na kraju godine,iz prostog razloga jer on nakon USO ne moze da dobije jedan jedini poen.
Rafa je napravio veliki posao u borbi za 1.mesto,a ako bi imao oko 1000 bodova zaostatka nad Novakom nakon USO vrlo verovatno da ce zavrsiti kao No.1

malo promaje

pre 9 godina

Ovaj tenis se sveo na Novaka i Nadala. Tenis već postaje monoton, kad se 90% zna koji su finalisti bez obzira da li je GS ili Mastersi. Daleko je zanimljivije kod žena, naročito kada ove sestre Wiljams odu sa scene. Trebao bi Nole i Rafa malo da se odmore i da ovim drugima daju jednu godinu fore. Bilo bi zanimljivije da učestvuju samo na GS turnirima

ug

pre 9 godina

Kako zeznut raspored pred Vimbldon.
Federer 4 a Marej 5. Dva poslednja sampiona i 2 najveca favorita na travi... Znaci da realno Novak moze da ima raspored po kome bi igrao sa Endijem u cetvrtfinalu i sa Rodzerom u polufinalu.....
Kao kad bi na RG nego igrao sa Novakom u 1/4 pa onda sa Rafom u polufinalu...

adem

pre 9 godina

ja verujem da novak ne cita sta pise B92, a narocito komentare citalaca. inace ako ovo cita, on jos i predobro igra, sta sve zahtevaju i novinari ali i komentatori. ostavite coveka da igra, on najbolje zna sta mu je potrebno, sta moze a sta ne. ne igra on tenis da bi vama ispunjavao zelje, vec zato sto ga voli, i sto je najvaznije, zaradjuje dobre pare tim igranjem.

wb

pre 9 godina

E sad je Vimbldon na redu.
Mislim da ce se svi koji prate tenis ove godine sloziti da su najveci favoriti Federer, Marej i Novak. Pitanje je ipak kako ce se Novak psihicki oporaviti od RG, a ne treba zaboraviti da je sve podredio sljaci.
Tu je uvek i Rafa, ali on je ocigledno odavno digao ruke od Vimbldona, taj prelaz sa sljake na travi njegova kolena vise ne mogu da izdrze. Uz to, covek je kao nikada svoju igru potpuno podredio sljaci jer mu ove godine bas i nije islo na mastersima.
Favoriti za Vimbldon : 1. Federer 2. Marej 3. Novak 4. Nadal
Federer je prvi put u karijeri skroz "ignorisao" sljaku, ne verujem ni da se spremao za RG, vec mesecima samo prica o Vimbldonu, a znamo da je on najopasniji kada u vrhunskoj formi dodje na Vimbldon kao npr. 2012. Tu je i motivacija- zeli da ispravi proslogodisnji neuspeh.
Marej je takodje dosta ignorisao sljaku, vratio je fizicku formu, psihicki je opusteniji nego ikada, brani titulu, ipak ima problem sto zna da je REALNO na travi slabiji i od RF i od Novaka.
Novak na Vimbldonu igra dobro, jedini problem mu je RF, sada je tu i Marej, psiha je upitna posle RG, dosta zavisi i od zreba.
Nadal je jedna sportska zver koja moze da osvoji titulu gde god da igra, ipak na Vimbldonu je najranjiviji.
Tu su uvek i "mine" kao Berdih, Conga, Vavrinka, Raonic, ali ove godine su (osim Vavrinke) svi dosta slabiji nego ranije (narocito Conga i Berdih).

gile

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!

iskreno

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!
(gile, 9. jun 2014 12:09)

Jesu to veliki uspesi, ali za prvo mesto - malo je! Broj jedan mora da osvaja GS-ove, a ne samo da igra finala.

Nole fan

pre 9 godina

Sto je uopste vazno da Novak bude prvi na ATP. vazno je da dobro igra da po mogucstvu osvaja turnire i da bude zdrav a prvo mesto samo po sebi dodje. Mislim da se on sa tim ne opterecuje kao i da postavlja nekakve rekorde

Bili piton

pre 9 godina

Koga bre više zanima broj 1, Nole je bio broj 1 dve godine kraj priče cilj ispunjen. Treba GS da osvaja ako ne može RG ostale može. Samo je psihički nikad lošiji mogao je da pobedi na US openu 2012 i 2013 protiv Mareja i Nadala i 2013 Vimbldon protiv Mareja ali je u tim mečevima igrao loše i bezvoljno i to se ponavlja daj Bože da se to promeni. Ni masters titule ga ne trebaju zanimati ( eventualno sinsinati ) samo ova 3 GS a RG kad bude bude.

pera

pre 9 godina

Koliko je vise postalo dosadno ovo sa atp listom... Realno, Novak ne zasluzuje trenutno to prvo mesto, Nadal je igrao finale Australije i osvojio RG, tako da je realno da bude prvi, a mislim da ce ove godine igrati Wimbldon, za razliku od prethodne dve kad je namerno ispadao kako bi imao duzi odmor, i tu moze samo zaraditi bodove, a Novak ih moze zaraditi samo ako osvoji.

Melenci

pre 9 godina

FIFI i ja molim Boga da Rafa igra sa Raonicem,i to u pocetnoj fazi turnira.Nista licno.samo da vidimo kako ce se Rafa izboriti sa momkom koji tokom celog meca servira preko 200km/h!Raonic ce praviti velike probleme najboljima na svetu.

777

pre 9 godina

Koliko puta treba da kazem da ta lista nije nikome bitna osim kod odredjivanja nosilaca grupe na turnirima! Vazno je da Novak osvaja GS turnire a toga nema, gubi finalne meceve i vreme je da sa stabom razmisli sta je problem, zbog cega, inace ce postati najveci gubitnik po broju izgubljenih finala na GS turnirima. Pod hitno naci resenje, sta je problem kada gubi finala GS turnira??

Zuja

pre 9 godina

Eto lako moze da se desi da Novak bude prvi na kraju godine a da ne osvoji ni jedan GS a Rafa da uzme jos jedan. Eto i to je mozda istorijski rezultat da igrac bez GS titule bude prvi u sezoni. Voli Nole da obara svakakve rekorde. Sad ide WB i branilac titule Marej preti kao nikada. Tu je i deda Roger a Nadal ispada pre finala. Ko li ce sada docekati los Novakov dan u finalu i uzeti titulu?

бт

pre 9 godina

Тешко да ће Новак до септембра на прво место јер брани 1200 поена на Вимблдону а Надал 0. Потребно је ништа мање него да освоји Вимблдон а да Надал испадне пре полуфинала да би му то успело. Ипак, освајање макар једног гран слема ове године био би огроман успех.

povoljno

pre 9 godina

Do promene na celu liste nece doci pre US Opena. Cak i tada je pitanje da li ce Novak biti na kraju godine No1 s obzirom da brani posle US opena ogroman broj bodova.

бт

pre 9 godina

Тешко да ће Новак до септембра на прво место јер брани 1200 поена на Вимблдону а Надал 0. Потребно је ништа мање него да освоји Вимблдон а да Надал испадне пре полуфинала да би му то успело. Ипак, освајање макар једног гран слема ове године био би огроман успех.

777

pre 9 godina

Koliko puta treba da kazem da ta lista nije nikome bitna osim kod odredjivanja nosilaca grupe na turnirima! Vazno je da Novak osvaja GS turnire a toga nema, gubi finalne meceve i vreme je da sa stabom razmisli sta je problem, zbog cega, inace ce postati najveci gubitnik po broju izgubljenih finala na GS turnirima. Pod hitno naci resenje, sta je problem kada gubi finala GS turnira??

povoljno

pre 9 godina

Do promene na celu liste nece doci pre US Opena. Cak i tada je pitanje da li ce Novak biti na kraju godine No1 s obzirom da brani posle US opena ogroman broj bodova.

Bili piton

pre 9 godina

Koga bre više zanima broj 1, Nole je bio broj 1 dve godine kraj priče cilj ispunjen. Treba GS da osvaja ako ne može RG ostale može. Samo je psihički nikad lošiji mogao je da pobedi na US openu 2012 i 2013 protiv Mareja i Nadala i 2013 Vimbldon protiv Mareja ali je u tim mečevima igrao loše i bezvoljno i to se ponavlja daj Bože da se to promeni. Ni masters titule ga ne trebaju zanimati ( eventualno sinsinati ) samo ova 3 GS a RG kad bude bude.

gile

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!

Melenci

pre 9 godina

FIFI i ja molim Boga da Rafa igra sa Raonicem,i to u pocetnoj fazi turnira.Nista licno.samo da vidimo kako ce se Rafa izboriti sa momkom koji tokom celog meca servira preko 200km/h!Raonic ce praviti velike probleme najboljima na svetu.

Nole fan

pre 9 godina

Sto je uopste vazno da Novak bude prvi na ATP. vazno je da dobro igra da po mogucstvu osvaja turnire i da bude zdrav a prvo mesto samo po sebi dodje. Mislim da se on sa tim ne opterecuje kao i da postavlja nekakve rekorde

adem

pre 9 godina

ja verujem da novak ne cita sta pise B92, a narocito komentare citalaca. inace ako ovo cita, on jos i predobro igra, sta sve zahtevaju i novinari ali i komentatori. ostavite coveka da igra, on najbolje zna sta mu je potrebno, sta moze a sta ne. ne igra on tenis da bi vama ispunjavao zelje, vec zato sto ga voli, i sto je najvaznije, zaradjuje dobre pare tim igranjem.

pera

pre 9 godina

Koliko je vise postalo dosadno ovo sa atp listom... Realno, Novak ne zasluzuje trenutno to prvo mesto, Nadal je igrao finale Australije i osvojio RG, tako da je realno da bude prvi, a mislim da ce ove godine igrati Wimbldon, za razliku od prethodne dve kad je namerno ispadao kako bi imao duzi odmor, i tu moze samo zaraditi bodove, a Novak ih moze zaraditi samo ako osvoji.

Swedenonline

pre 9 godina

Djokovic je srpski viner iz snova cak i kad gubi, svaki put kad izgubi dobije toliko da bi ovi zlobnici ziveli ceo zivot na toj kinti, verovatno i sledeca generacija genetskog otpada!

Zuja

pre 9 godina

Eto lako moze da se desi da Novak bude prvi na kraju godine a da ne osvoji ni jedan GS a Rafa da uzme jos jedan. Eto i to je mozda istorijski rezultat da igrac bez GS titule bude prvi u sezoni. Voli Nole da obara svakakve rekorde. Sad ide WB i branilac titule Marej preti kao nikada. Tu je i deda Roger a Nadal ispada pre finala. Ko li ce sada docekati los Novakov dan u finalu i uzeti titulu?

iskreno

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!
(gile, 9. jun 2014 12:09)

Jesu to veliki uspesi, ali za prvo mesto - malo je! Broj jedan mora da osvaja GS-ove, a ne samo da igra finala.

wb

pre 9 godina

E sad je Vimbldon na redu.
Mislim da ce se svi koji prate tenis ove godine sloziti da su najveci favoriti Federer, Marej i Novak. Pitanje je ipak kako ce se Novak psihicki oporaviti od RG, a ne treba zaboraviti da je sve podredio sljaci.
Tu je uvek i Rafa, ali on je ocigledno odavno digao ruke od Vimbldona, taj prelaz sa sljake na travi njegova kolena vise ne mogu da izdrze. Uz to, covek je kao nikada svoju igru potpuno podredio sljaci jer mu ove godine bas i nije islo na mastersima.
Favoriti za Vimbldon : 1. Federer 2. Marej 3. Novak 4. Nadal
Federer je prvi put u karijeri skroz "ignorisao" sljaku, ne verujem ni da se spremao za RG, vec mesecima samo prica o Vimbldonu, a znamo da je on najopasniji kada u vrhunskoj formi dodje na Vimbldon kao npr. 2012. Tu je i motivacija- zeli da ispravi proslogodisnji neuspeh.
Marej je takodje dosta ignorisao sljaku, vratio je fizicku formu, psihicki je opusteniji nego ikada, brani titulu, ipak ima problem sto zna da je REALNO na travi slabiji i od RF i od Novaka.
Novak na Vimbldonu igra dobro, jedini problem mu je RF, sada je tu i Marej, psiha je upitna posle RG, dosta zavisi i od zreba.
Nadal je jedna sportska zver koja moze da osvoji titulu gde god da igra, ipak na Vimbldonu je najranjiviji.
Tu su uvek i "mine" kao Berdih, Conga, Vavrinka, Raonic, ali ove godine su (osim Vavrinke) svi dosta slabiji nego ranije (narocito Conga i Berdih).

Sasha

pre 9 godina

Opet pogresni osvrti i pogresan akcenat. Kakve veze ima i ako dodje na prvu poziciju, jer ce mu tada svi prigovarati da je dosao "matematikom", a ne zalsuzeno (bez GS finala). Pa, ko ikada o Jeleni Jankovic i Caroline Woznicki govori kao o velikim sampionkama, a obje su bile na prvom mjestu. To ne znaci nista ako nema GS titula.

Daleko od toga da ja Novaka poredim sa ove dvije dame. On je, ipak, osvajac 6 GS titula, ali je isto tako postao redovan gubitnik u najvaznijim mecevima na Grand Slam turnirima i dok to ne prevazidje, dzaba mu prva pozicija.

Takodje, krajem godine Novak brani mnogo bodova, a tada treba i beba da mu se rodi (polovina oktobra). Po svim njegovim izjavama, rodjenje djeteta ce mu biti prioritet, ne tenis, a sto niko nema pravo da se ljuti, pa postoji mogucnost da kiksne u odrani tih bodova.

mija

pre 9 godina

Ovo samo nas covek moze za naseg sportistu da napise "Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to. " Ali to nije bilo to??? Ali to nije bilo to?? Citate li Vi sta napisaste - WB i USO! Finala! Ali to nije bilo to???

ug

pre 9 godina

Kako zeznut raspored pred Vimbldon.
Federer 4 a Marej 5. Dva poslednja sampiona i 2 najveca favorita na travi... Znaci da realno Novak moze da ima raspored po kome bi igrao sa Endijem u cetvrtfinalu i sa Rodzerom u polufinalu.....
Kao kad bi na RG nego igrao sa Novakom u 1/4 pa onda sa Rafom u polufinalu...

smesno

pre 9 godina

@fifi Ma Raonic bi cudo napravio Nadalu.. Ma to je igracina svetske klase. Mislim da Rafa otvara sampanjac kad vidi "drvosecu" u svom delu zreba. Tenis nije servis, naucite to.

dado

pre 9 godina

Svaka cast i Nadalu i Djokovicu,citam komentare i nemogu da vjerujem koliko vi Srbi kritizirate Djokovica kao da nikad nista nije ni osvojio,nevjerovatno.Sumus ATP liste je da je jadan tenis i njegova buducnost kad je jedan Wawrinka treci igrac svijeta,uzas.

Werewolf

pre 9 godina

Tesko ce Novak do prvog mesta.Nakon WB moze da bude prvi samo ako osvoji turnir a Rafa ispadne pre 1/2 finala.
Ipak,ako se setimo koliko je Novak padao na psihickom planu nakon poraza na Rolan Garosu u prethodne dve godine tesko je ocekivati da osvoji WB da se vrati na 1.mesto pre azijske turneje,odnosno nakon US Opena.
Nakon sto nije uspeo da kompletira ne-kalendarski Gren Slem 2012 i nakon sto je tesno izgubio prosle godine u 1/2 finalu RG je jako padao na mentalnom planu.Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to.
Uz to,njemu tek treba da se brise 290 bodova za Dejvis Kup,tako da je razlika de facto malo veca-460 poena.Morao bi da do kraja sezone pored Pekinga odigra jos barem jedan izborni turnir ako zeli No.1 na kraju godine,iz prostog razloga jer on nakon USO ne moze da dobije jedan jedini poen.
Rafa je napravio veliki posao u borbi za 1.mesto,a ako bi imao oko 1000 bodova zaostatka nad Novakom nakon USO vrlo verovatno da ce zavrsiti kao No.1

pff

pre 9 godina

@malo promaje
Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Malo se edukuj pre nego sto pocnes da prosipas pamet ovde.

micke

pre 9 godina

Koliko ova "takozvana AT lista" može da prevari. Ustvari Nadal je povećao razliku za 800 bodova To možete videti na godišnjoj list(koja već u ovom trenutku realnija jer je prošlo pola sezone):

http://www.atpworldtour.com/Rankings/YTD-Singles.aspx

Ako oduzmemo bodove sa Vimbldona Nadal ima 12490 a Djoković 11130 te Djoković može biti prvi jedino ako pobedi a Nadal ne ode dalje od četrfinala. Djoković ima šansu na americkoj turneji ga brani 1740 bodova
a Nadal 4000. Zatim na kraju godine Djoković brani mnogo više bodova(pobede na sva četiri velika turnira).
Ali meni nije jasno zašto sa toliko značaj posvećuje ATP listi. ATP lista ustvari služi samo da bi se odredili nosioci. ATP je čista statistika i ako se promene parametri promeniće se i lista.Uostalom postoje vde liste pa treba videti koja je od te dve realnija. Već sada kada je več prošlo pola sezone po mom mišljenu godišnja lista je realnija.
Ako smatramo da je GS ustvari prvenstvo sveta za tenisere onda teniser koji je osvojio poslednji GS je trenutno najbolji teniser,odnosno teniser koji drži naviše GS-a u posedu(o toku predhodnih dvanaest meseci).



@gile
Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).

Nadal trenutno drži dva GS-a ima jedno finale GS-a i tri mastersa.Novak nema ni jedan osvojen GS. Po tebi ko od njih treba da bude prvi?

pff

pre 9 godina

@DONEKLE POZNAVAOC TENISA
Tebra, nije sramota ako je znas ali ie sramota da one koji znaju upucujes da se edukuju. Imas internet, ne treba ti ni minut da proveris ko je u pravu.
Djokovic je zadnji GS osvojio u januaru 2013 kada je u finalu AO sa 3-1 pobedio Mareja.

nadrealni realista

pre 9 godina

Nadal Wimbledon 1. kolo
Djokovic Wimbledon Finale
Sta mislite,kolika ce razlika izmedju djokovica i nadala biti posle wimbldona(u nadalovu korist naravno)?

malo promaje

pre 9 godina

Ovaj tenis se sveo na Novaka i Nadala. Tenis već postaje monoton, kad se 90% zna koji su finalisti bez obzira da li je GS ili Mastersi. Daleko je zanimljivije kod žena, naročito kada ove sestre Wiljams odu sa scene. Trebao bi Nole i Rafa malo da se odmore i da ovim drugima daju jednu godinu fore. Bilo bi zanimljivije da učestvuju samo na GS turnirima

pff

pre 9 godina

@bilo pa proslo
Pamte se samo pobednici, 2 mesto niko ne pamti.
A da li ce ili nece Federer osvojiti jos neki GS, to ostaje da se vidi, sledi Vimbldon, pa cemo posle tog turnira pisati.
Samo moram da kazem da mislim da je svako ko otpise Federera na Vimbldonu ili Nadala na RG apsolutna neznalica kada je tenis u pitanju.
Neki nisu naucili lekciju iz 2012....

gren slem

pre 9 godina

@gile Jeste gile ali Nadal je od poslednjih pet gren slemova osvojio 3 na jednom igrao finale, i apsolutno zasluzuje prvo mesto. Na putu do trofeja sva tri puta je pobedjivao Novaka.. Mastersi su ok, ali zaista nebitni u poredjenju sa gren slemovima.

Ljubisa

pre 9 godina

Kladio bih se da bi Novak ne samo bio prvi na kraju godine (da je osvojio ovo juce) nego bi sigurno prvo mesto drzao do narednog RG-a !!! Sada ce sigurno barem na kratko, nakon ili pre zavrsetka americke turneje biti prvi. Ali ta prva mesta dolaze sa najvecim rezultatima, kakav je trebao da se desi, a nije :(

bilo pa proslo

pre 9 godina

@pff A kad je Federer nakon tog osvojenog Vimbldona dosao do nekog finala? Nile jeste osvojio poslednji gren slem samo sest meseci posle Rodzera, ali je igrao i finale Vimbldona, Us opena, RG. Federer nije igrao nista. Niti ce pored Novaka i Rafe.

DONEKLE POZNAVAOC TENISA

pre 9 godina

Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Tebra,pre nego sto hoces da se napravis pametan trebalo bi da se prvo malo edukejes kao sto ti je neko vec rekao!
Novak je svoji poslednji GS osvoji 2012 protiv Rafe u finalu Ao,od tad pa do sad je proslo pune 2,5 godine od kako nije osvojio neki GS.A ne kad si ti rekao da je...

race list

pre 9 godina

DA LI NEKO MOZDA ZNA KO JE PRVI NA RACE LISTI?
(NOLKICA, 9. jun 2014 18:41)

Prvi je Rafael Nadal ESP 6470 . Prvi se kvalifikovao .

World Tour Finals Qualification Cut 6155

providni ste susjedi hi hi hi

pre 9 godina

Kakvih sve ima teniskih strucnjaka ovde!?!
Pojedini kazu da su Mastersi nebitni!?!
Ma da, zato se vas Cilic i ne trudi tamo!

da da da

pre 9 godina

za mene ja najveci teniser kojeg sam ikad gledao Rafael Nadal...pratim sport od pocetka devedesetih....jedan je Kobi Brajant,Fernando Alonso,Valentino Rosi, CR7...i ja cu samo njih pamtiti,,,a za ove djokovice,Dzordane,Sumahere,Mesije nekako me bas briga...znam samo da kad budem pominjao svom detetu to ce biti u konteksu da je jedan Rafael Nadal dominirao nad ostalima..itd....titule ne znace sve...statistika nije uvek u pravu....17 Federerovih ce meni uvek biti manje od Nadalovih 14...zasto, pa pogledajte ondnos izmedju jednog i drugog....secate se 6:1,6:3,6:0.....kako su igrali medjusobno...tako da je Nadal dostigao takav nivo tenisa da se jedan Federer uvek raspada protiv njega...nema igru..nema nista....INACE ,SAMO DA KAZEM SVIM NOLETOVIM FANOVIMA....NADAL JE UVEK KAD POBEDI FEDERERA NA RG POSLE MECA IZJAVLJIVAO DA MU JE ZAO I DA CE JEDNOM I ON OSVOJITI RG...od toga su najvise uvek pizdeli Rodjini fanovi....evo opet to radi Novaku,- tj.uzece Novak RG tek kad Nadal osvoji 10 titulu......jedan jedini dominator,najveci gladijator,bik sa Manakora,devetostruki osvajac RG,kralj sljake, RAFAEL NADAL

bane

pre 9 godina

Do sada su i vrapci naučili da odbrana bodova nema veze sa stanjem na kraju godine! Sudeći po prvoj polovini, Novak će na kraju godine biti prvi, jer mu je pomenuta prva polovina ove godine, uprkos Sidneju, daleko bolja do sada nego prethodne, a zna se da njegovo vreme svake godine dolazi zajedno sa požutelim lišćem.
Uostalom, Vimbldon će puno toga reći.
Slažem se da broj jedan treba da osvaja Slemove, a ne da bude prvi putem Mastersa.

23 i ko zna jos koliko puta

pre 9 godina

@pff Evo ekspertu ja ti kazem da Federer nece osvojiti Vimbldon. Nece preko cetvrtfinala, zivi bili pa videli. I 2012 ga je posluzila sreca, padala je kisa, zatvorili su krov, i Mareju je tu bio kraj. A sto se tice toga da se pamte samo pobednici, naravno da je tako, pa se pamti da je momak iz Spanije pobedio Federera 23 puta..

coka@haha

pre 9 godina

Nadal do kraja US opena brani 4000 poena a Djokovic 3000,na vimbldonu Djokovic brani 1200 a Nadal nista,ako Nadal dogura do polufinala Wimbledona ostaje prvi bez obzira dali Djokovic osvoja vimbldon ili ne.Ali vec u Torontu,Djokovic bi trebao da ga prestigne,ako ne tu najkasnije u sinsinatiju,ali racunica je jasna,ko Napravi bolji rezultat na vimbldonu,na kraju godine ce verovatno biti prvi,ne 100% ali 70% da.

coka@haha

pre 9 godina

Do kraja godine Nadal brani 5900 poena,a Djokovic 6940,znaci nekih hiljadu poena vise,bas zato i mislim da Vimbldon i zadnji deo sezone najvise moze da utice ko ce na kraju godine biti prvi.Nadal ako bude osvojio vimbldon,na kraju godine ce ostati prvi sigurno 90%,a ako nole osvoji Wimbledon a Nadal ne dogura bar do finala,nikakve sanse nece imati da na kraju godine zavrsi kao prvi.Vimbldon jako bitan.

Zuja

pre 9 godina

Eto lako moze da se desi da Novak bude prvi na kraju godine a da ne osvoji ni jedan GS a Rafa da uzme jos jedan. Eto i to je mozda istorijski rezultat da igrac bez GS titule bude prvi u sezoni. Voli Nole da obara svakakve rekorde. Sad ide WB i branilac titule Marej preti kao nikada. Tu je i deda Roger a Nadal ispada pre finala. Ko li ce sada docekati los Novakov dan u finalu i uzeti titulu?

pera

pre 9 godina

Koliko je vise postalo dosadno ovo sa atp listom... Realno, Novak ne zasluzuje trenutno to prvo mesto, Nadal je igrao finale Australije i osvojio RG, tako da je realno da bude prvi, a mislim da ce ove godine igrati Wimbldon, za razliku od prethodne dve kad je namerno ispadao kako bi imao duzi odmor, i tu moze samo zaraditi bodove, a Novak ih moze zaraditi samo ako osvoji.

malo promaje

pre 9 godina

Ovaj tenis se sveo na Novaka i Nadala. Tenis već postaje monoton, kad se 90% zna koji su finalisti bez obzira da li je GS ili Mastersi. Daleko je zanimljivije kod žena, naročito kada ove sestre Wiljams odu sa scene. Trebao bi Nole i Rafa malo da se odmore i da ovim drugima daju jednu godinu fore. Bilo bi zanimljivije da učestvuju samo na GS turnirima

777

pre 9 godina

Koliko puta treba da kazem da ta lista nije nikome bitna osim kod odredjivanja nosilaca grupe na turnirima! Vazno je da Novak osvaja GS turnire a toga nema, gubi finalne meceve i vreme je da sa stabom razmisli sta je problem, zbog cega, inace ce postati najveci gubitnik po broju izgubljenih finala na GS turnirima. Pod hitno naci resenje, sta je problem kada gubi finala GS turnira??

iskreno

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!
(gile, 9. jun 2014 12:09)

Jesu to veliki uspesi, ali za prvo mesto - malo je! Broj jedan mora da osvaja GS-ove, a ne samo da igra finala.

gile

pre 9 godina

Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).Malo li je?!

Bili piton

pre 9 godina

Koga bre više zanima broj 1, Nole je bio broj 1 dve godine kraj priče cilj ispunjen. Treba GS da osvaja ako ne može RG ostale može. Samo je psihički nikad lošiji mogao je da pobedi na US openu 2012 i 2013 protiv Mareja i Nadala i 2013 Vimbldon protiv Mareja ali je u tim mečevima igrao loše i bezvoljno i to se ponavlja daj Bože da se to promeni. Ni masters titule ga ne trebaju zanimati ( eventualno sinsinati ) samo ova 3 GS a RG kad bude bude.

DONEKLE POZNAVAOC TENISA

pre 9 godina

Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Tebra,pre nego sto hoces da se napravis pametan trebalo bi da se prvo malo edukejes kao sto ti je neko vec rekao!
Novak je svoji poslednji GS osvoji 2012 protiv Rafe u finalu Ao,od tad pa do sad je proslo pune 2,5 godine od kako nije osvojio neki GS.A ne kad si ti rekao da je...

бт

pre 9 godina

Тешко да ће Новак до септембра на прво место јер брани 1200 поена на Вимблдону а Надал 0. Потребно је ништа мање него да освоји Вимблдон а да Надал испадне пре полуфинала да би му то успело. Ипак, освајање макар једног гран слема ове године био би огроман успех.

povoljno

pre 9 godina

Do promene na celu liste nece doci pre US Opena. Cak i tada je pitanje da li ce Novak biti na kraju godine No1 s obzirom da brani posle US opena ogroman broj bodova.

nadrealni realista

pre 9 godina

Nadal Wimbledon 1. kolo
Djokovic Wimbledon Finale
Sta mislite,kolika ce razlika izmedju djokovica i nadala biti posle wimbldona(u nadalovu korist naravno)?

Melenci

pre 9 godina

FIFI i ja molim Boga da Rafa igra sa Raonicem,i to u pocetnoj fazi turnira.Nista licno.samo da vidimo kako ce se Rafa izboriti sa momkom koji tokom celog meca servira preko 200km/h!Raonic ce praviti velike probleme najboljima na svetu.

pff

pre 9 godina

@malo promaje
Jel? A kad je Novak zadnji put osvojio GS?
Samo 6 meseci posle zadnjeg Federerovog GS ( Novak u januaru 2013, Federer u julu 2012).
Malo se edukuj pre nego sto pocnes da prosipas pamet ovde.

Swedenonline

pre 9 godina

Djokovic je srpski viner iz snova cak i kad gubi, svaki put kad izgubi dobije toliko da bi ovi zlobnici ziveli ceo zivot na toj kinti, verovatno i sledeca generacija genetskog otpada!

da da da

pre 9 godina

za mene ja najveci teniser kojeg sam ikad gledao Rafael Nadal...pratim sport od pocetka devedesetih....jedan je Kobi Brajant,Fernando Alonso,Valentino Rosi, CR7...i ja cu samo njih pamtiti,,,a za ove djokovice,Dzordane,Sumahere,Mesije nekako me bas briga...znam samo da kad budem pominjao svom detetu to ce biti u konteksu da je jedan Rafael Nadal dominirao nad ostalima..itd....titule ne znace sve...statistika nije uvek u pravu....17 Federerovih ce meni uvek biti manje od Nadalovih 14...zasto, pa pogledajte ondnos izmedju jednog i drugog....secate se 6:1,6:3,6:0.....kako su igrali medjusobno...tako da je Nadal dostigao takav nivo tenisa da se jedan Federer uvek raspada protiv njega...nema igru..nema nista....INACE ,SAMO DA KAZEM SVIM NOLETOVIM FANOVIMA....NADAL JE UVEK KAD POBEDI FEDERERA NA RG POSLE MECA IZJAVLJIVAO DA MU JE ZAO I DA CE JEDNOM I ON OSVOJITI RG...od toga su najvise uvek pizdeli Rodjini fanovi....evo opet to radi Novaku,- tj.uzece Novak RG tek kad Nadal osvoji 10 titulu......jedan jedini dominator,najveci gladijator,bik sa Manakora,devetostruki osvajac RG,kralj sljake, RAFAEL NADAL

adem

pre 9 godina

ja verujem da novak ne cita sta pise B92, a narocito komentare citalaca. inace ako ovo cita, on jos i predobro igra, sta sve zahtevaju i novinari ali i komentatori. ostavite coveka da igra, on najbolje zna sta mu je potrebno, sta moze a sta ne. ne igra on tenis da bi vama ispunjavao zelje, vec zato sto ga voli, i sto je najvaznije, zaradjuje dobre pare tim igranjem.

Werewolf

pre 9 godina

Tesko ce Novak do prvog mesta.Nakon WB moze da bude prvi samo ako osvoji turnir a Rafa ispadne pre 1/2 finala.
Ipak,ako se setimo koliko je Novak padao na psihickom planu nakon poraza na Rolan Garosu u prethodne dve godine tesko je ocekivati da osvoji WB da se vrati na 1.mesto pre azijske turneje,odnosno nakon US Opena.
Nakon sto nije uspeo da kompletira ne-kalendarski Gren Slem 2012 i nakon sto je tesno izgubio prosle godine u 1/2 finalu RG je jako padao na mentalnom planu.Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to.
Uz to,njemu tek treba da se brise 290 bodova za Dejvis Kup,tako da je razlika de facto malo veca-460 poena.Morao bi da do kraja sezone pored Pekinga odigra jos barem jedan izborni turnir ako zeli No.1 na kraju godine,iz prostog razloga jer on nakon USO ne moze da dobije jedan jedini poen.
Rafa je napravio veliki posao u borbi za 1.mesto,a ako bi imao oko 1000 bodova zaostatka nad Novakom nakon USO vrlo verovatno da ce zavrsiti kao No.1

Sasha

pre 9 godina

Opet pogresni osvrti i pogresan akcenat. Kakve veze ima i ako dodje na prvu poziciju, jer ce mu tada svi prigovarati da je dosao "matematikom", a ne zalsuzeno (bez GS finala). Pa, ko ikada o Jeleni Jankovic i Caroline Woznicki govori kao o velikim sampionkama, a obje su bile na prvom mjestu. To ne znaci nista ako nema GS titula.

Daleko od toga da ja Novaka poredim sa ove dvije dame. On je, ipak, osvajac 6 GS titula, ali je isto tako postao redovan gubitnik u najvaznijim mecevima na Grand Slam turnirima i dok to ne prevazidje, dzaba mu prva pozicija.

Takodje, krajem godine Novak brani mnogo bodova, a tada treba i beba da mu se rodi (polovina oktobra). Po svim njegovim izjavama, rodjenje djeteta ce mu biti prioritet, ne tenis, a sto niko nema pravo da se ljuti, pa postoji mogucnost da kiksne u odrani tih bodova.

Nole fan

pre 9 godina

Sto je uopste vazno da Novak bude prvi na ATP. vazno je da dobro igra da po mogucstvu osvaja turnire i da bude zdrav a prvo mesto samo po sebi dodje. Mislim da se on sa tim ne opterecuje kao i da postavlja nekakve rekorde

dado

pre 9 godina

Svaka cast i Nadalu i Djokovicu,citam komentare i nemogu da vjerujem koliko vi Srbi kritizirate Djokovica kao da nikad nista nije ni osvojio,nevjerovatno.Sumus ATP liste je da je jadan tenis i njegova buducnost kad je jedan Wawrinka treci igrac svijeta,uzas.

mija

pre 9 godina

Ovo samo nas covek moze za naseg sportistu da napise "Stizao je on i do finala WB i USO ali nije to bilo to. " Ali to nije bilo to??? Ali to nije bilo to?? Citate li Vi sta napisaste - WB i USO! Finala! Ali to nije bilo to???

bilo pa proslo

pre 9 godina

@pff A kad je Federer nakon tog osvojenog Vimbldona dosao do nekog finala? Nile jeste osvojio poslednji gren slem samo sest meseci posle Rodzera, ali je igrao i finale Vimbldona, Us opena, RG. Federer nije igrao nista. Niti ce pored Novaka i Rafe.

bane

pre 9 godina

Do sada su i vrapci naučili da odbrana bodova nema veze sa stanjem na kraju godine! Sudeći po prvoj polovini, Novak će na kraju godine biti prvi, jer mu je pomenuta prva polovina ove godine, uprkos Sidneju, daleko bolja do sada nego prethodne, a zna se da njegovo vreme svake godine dolazi zajedno sa požutelim lišćem.
Uostalom, Vimbldon će puno toga reći.
Slažem se da broj jedan treba da osvaja Slemove, a ne da bude prvi putem Mastersa.

providni ste susjedi hi hi hi

pre 9 godina

Kakvih sve ima teniskih strucnjaka ovde!?!
Pojedini kazu da su Mastersi nebitni!?!
Ma da, zato se vas Cilic i ne trudi tamo!

wb

pre 9 godina

E sad je Vimbldon na redu.
Mislim da ce se svi koji prate tenis ove godine sloziti da su najveci favoriti Federer, Marej i Novak. Pitanje je ipak kako ce se Novak psihicki oporaviti od RG, a ne treba zaboraviti da je sve podredio sljaci.
Tu je uvek i Rafa, ali on je ocigledno odavno digao ruke od Vimbldona, taj prelaz sa sljake na travi njegova kolena vise ne mogu da izdrze. Uz to, covek je kao nikada svoju igru potpuno podredio sljaci jer mu ove godine bas i nije islo na mastersima.
Favoriti za Vimbldon : 1. Federer 2. Marej 3. Novak 4. Nadal
Federer je prvi put u karijeri skroz "ignorisao" sljaku, ne verujem ni da se spremao za RG, vec mesecima samo prica o Vimbldonu, a znamo da je on najopasniji kada u vrhunskoj formi dodje na Vimbldon kao npr. 2012. Tu je i motivacija- zeli da ispravi proslogodisnji neuspeh.
Marej je takodje dosta ignorisao sljaku, vratio je fizicku formu, psihicki je opusteniji nego ikada, brani titulu, ipak ima problem sto zna da je REALNO na travi slabiji i od RF i od Novaka.
Novak na Vimbldonu igra dobro, jedini problem mu je RF, sada je tu i Marej, psiha je upitna posle RG, dosta zavisi i od zreba.
Nadal je jedna sportska zver koja moze da osvoji titulu gde god da igra, ipak na Vimbldonu je najranjiviji.
Tu su uvek i "mine" kao Berdih, Conga, Vavrinka, Raonic, ali ove godine su (osim Vavrinke) svi dosta slabiji nego ranije (narocito Conga i Berdih).

smesno

pre 9 godina

@fifi Ma Raonic bi cudo napravio Nadalu.. Ma to je igracina svetske klase. Mislim da Rafa otvara sampanjac kad vidi "drvosecu" u svom delu zreba. Tenis nije servis, naucite to.

micke

pre 9 godina

Koliko ova "takozvana AT lista" može da prevari. Ustvari Nadal je povećao razliku za 800 bodova To možete videti na godišnjoj list(koja već u ovom trenutku realnija jer je prošlo pola sezone):

http://www.atpworldtour.com/Rankings/YTD-Singles.aspx

Ako oduzmemo bodove sa Vimbldona Nadal ima 12490 a Djoković 11130 te Djoković može biti prvi jedino ako pobedi a Nadal ne ode dalje od četrfinala. Djoković ima šansu na americkoj turneji ga brani 1740 bodova
a Nadal 4000. Zatim na kraju godine Djoković brani mnogo više bodova(pobede na sva četiri velika turnira).
Ali meni nije jasno zašto sa toliko značaj posvećuje ATP listi. ATP lista ustvari služi samo da bi se odredili nosioci. ATP je čista statistika i ako se promene parametri promeniće se i lista.Uostalom postoje vde liste pa treba videti koja je od te dve realnija. Već sada kada je več prošlo pola sezone po mom mišljenu godišnja lista je realnija.
Ako smatramo da je GS ustvari prvenstvo sveta za tenisere onda teniser koji je osvojio poslednji GS je trenutno najbolji teniser,odnosno teniser koji drži naviše GS-a u posedu(o toku predhodnih dvanaest meseci).



@gile
Kazu ovde neki da Nole trenutno ne zasluzuje prvo mjesto.On trenutno drzi 5 masters turnira(IW,Majami,Rim,Sangaj,Pariz),zavrsni masters(London) i ima 3 finala gren slema+plus jedan turnir serije 500(Peking).

Nadal trenutno drži dva GS-a ima jedno finale GS-a i tri mastersa.Novak nema ni jedan osvojen GS. Po tebi ko od njih treba da bude prvi?

ug

pre 9 godina

Kako zeznut raspored pred Vimbldon.
Federer 4 a Marej 5. Dva poslednja sampiona i 2 najveca favorita na travi... Znaci da realno Novak moze da ima raspored po kome bi igrao sa Endijem u cetvrtfinalu i sa Rodzerom u polufinalu.....
Kao kad bi na RG nego igrao sa Novakom u 1/4 pa onda sa Rafom u polufinalu...

gren slem

pre 9 godina

@gile Jeste gile ali Nadal je od poslednjih pet gren slemova osvojio 3 na jednom igrao finale, i apsolutno zasluzuje prvo mesto. Na putu do trofeja sva tri puta je pobedjivao Novaka.. Mastersi su ok, ali zaista nebitni u poredjenju sa gren slemovima.

Ljubisa

pre 9 godina

Kladio bih se da bi Novak ne samo bio prvi na kraju godine (da je osvojio ovo juce) nego bi sigurno prvo mesto drzao do narednog RG-a !!! Sada ce sigurno barem na kratko, nakon ili pre zavrsetka americke turneje biti prvi. Ali ta prva mesta dolaze sa najvecim rezultatima, kakav je trebao da se desi, a nije :(

race list

pre 9 godina

DA LI NEKO MOZDA ZNA KO JE PRVI NA RACE LISTI?
(NOLKICA, 9. jun 2014 18:41)

Prvi je Rafael Nadal ESP 6470 . Prvi se kvalifikovao .

World Tour Finals Qualification Cut 6155

pff

pre 9 godina

@bilo pa proslo
Pamte se samo pobednici, 2 mesto niko ne pamti.
A da li ce ili nece Federer osvojiti jos neki GS, to ostaje da se vidi, sledi Vimbldon, pa cemo posle tog turnira pisati.
Samo moram da kazem da mislim da je svako ko otpise Federera na Vimbldonu ili Nadala na RG apsolutna neznalica kada je tenis u pitanju.
Neki nisu naucili lekciju iz 2012....

pff

pre 9 godina

@DONEKLE POZNAVAOC TENISA
Tebra, nije sramota ako je znas ali ie sramota da one koji znaju upucujes da se edukuju. Imas internet, ne treba ti ni minut da proveris ko je u pravu.
Djokovic je zadnji GS osvojio u januaru 2013 kada je u finalu AO sa 3-1 pobedio Mareja.

23 i ko zna jos koliko puta

pre 9 godina

@pff Evo ekspertu ja ti kazem da Federer nece osvojiti Vimbldon. Nece preko cetvrtfinala, zivi bili pa videli. I 2012 ga je posluzila sreca, padala je kisa, zatvorili su krov, i Mareju je tu bio kraj. A sto se tice toga da se pamte samo pobednici, naravno da je tako, pa se pamti da je momak iz Spanije pobedio Federera 23 puta..

coka@haha

pre 9 godina

Nadal do kraja US opena brani 4000 poena a Djokovic 3000,na vimbldonu Djokovic brani 1200 a Nadal nista,ako Nadal dogura do polufinala Wimbledona ostaje prvi bez obzira dali Djokovic osvoja vimbldon ili ne.Ali vec u Torontu,Djokovic bi trebao da ga prestigne,ako ne tu najkasnije u sinsinatiju,ali racunica je jasna,ko Napravi bolji rezultat na vimbldonu,na kraju godine ce verovatno biti prvi,ne 100% ali 70% da.

coka@haha

pre 9 godina

Do kraja godine Nadal brani 5900 poena,a Djokovic 6940,znaci nekih hiljadu poena vise,bas zato i mislim da Vimbldon i zadnji deo sezone najvise moze da utice ko ce na kraju godine biti prvi.Nadal ako bude osvojio vimbldon,na kraju godine ce ostati prvi sigurno 90%,a ako nole osvoji Wimbledon a Nadal ne dogura bar do finala,nikakve sanse nece imati da na kraju godine zavrsi kao prvi.Vimbldon jako bitan.