Džordž i centri nadigrali Džejmsa

Košarkaši Indijana Pejsersa poveli su u finalnoj seriji plej-ofa Istoka NBA lige protiv šampiona Majami Hita pobedom 107:96.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. ajde, sada, neka mi neko objasni kako neko moze da poredi LeBron-a i Jordan-a?? ..lepo je rekao jedan NBA stucnjak na ESPN-u: Michael je pobedio monstrume i igrao sa Duskom Dugouskom zajedno u timu.. A TO JE VECE NEGO SAMA IGRA :-)
    (Marko_BG, 20. maj 2014 17:24)

    # Link komentara

  2. Svaka čast majstori!I neka ide do finala!!!!!Ne mogu da gledam onog Lebrona.Sa ovakvim provokativnim stilom i prepotentnošću u staroj dobroj NBA bi dobio batine.Naravno mislim na oštro čuvanje i na stil igre kojim je Detroit ispovređivao Dzordana i Pipena u osvajanju titule pre sad već mnogo godina.Kad je onako pogledao Majkla smejao sam se.Majkl je sve osvojio sa jednom ekipom koja se menjala,a gospodin sa opasnim pogledom nikako nije mogao ništa sa Klivlendom pa je napustio i otišao u Majami gde je tata Vejd pa u trejdu Boš,legenda Rej Alen.Inače Majkl je u par stotinki morao biti i na centru terena čuvan i na kraju je uvek on odlučivao.Lebron takav igrač nije.Inače Majkl je imao majstore uz sebe ali bi bez njega oni bili četa bez vođe.Indijana je sjajan timski skup.Lepo ih je gledati.Majami je skup zvezda u kome su Boš i Rej Alen najjvažniji šrafovi,igrači iz senke kao što su to bili B.Amstrong,Skot Pek,Harper,Rodman,Ker,Kukoč,Horas Grant,velemajstor Pipen,naravno u različitim periodima vladavine Bulsa.Gas do daske Pejsersi!
    (Igor, 19. maj 2014 23:20)

    # Link komentara

  3. (zeca, 19. maj 2014 15:24)
    nije bas ok porediti to tako, spursi pobedili denver sa 4-1, u finalu klivlend sa 4-0, dakle bilo je totalno rasulo na istoku. Pre dve godine je Majami dobio Oklahomu sa 4-1 u finalu a Boston pre toga su dobili sa 4-3, a ja sam misljenja da bi oklahoma dobila taj isti boston da su ovi prosli.
    Istok jeste bio slabiji, ali Klivlend i Detroit su bili 4. i 5. ekipa lige ukupno gledano sa zapadom.
    Drugo Bird i Magic su veci deo karijere igrali jedan protiv drugog. 3 finala medjusobno i od 80-88 samo jednu titulu nisu pokupili.
    Jordan je imao samo jednu ozbiljniju seriju, i to sa Magicom 91. u finalu, sa Birdom je igrao dve, ali je to bila 2. i 3. MJova sezona gde je igrao prakticno sam, i oba puta je bio pociscen.
    tesko da se Bird i Magic mogu racunati kao Majklova konkurencija. Sa druge strane Ajzea, Juing, Barkli, Meloun, da.
    i uopste nije tacno da je opsta konkurencija tada bila veca nego sada...
    (Bojan, 19. maj 2014 20:30)

    # Link komentara

  4. Indijana je raznela Majami,bilo je i 20 poena vođstvo,dominantni u reketu,Đorđ odličan,"king" kada je trebalo nije ga bilo nigde,najveći igrači se prepoznaju u poslednjoj četvrtini gde je on gotovo celu karijeru nevidljiv,nemojte više ni da ga stavljate u istu rečenicu sa Đordanom,neumesno je,idemo Indijana izbaci udruživače da gledamo pravo finale sa SAS !
    (hawkeye, 19. maj 2014 00:48)

    Daj čoveče, nauči više da u srpskom jeziku postoji i slično dž!!!

    Znači jedeš džem, voziš se džipom, a košarku igraju Džejms i Džordž!
     (Wllaxy, 19. maj 2014 18:18)

    # Link komentara

  5. @milance - druže,bolje da se ne javljaš,nego što pišeš ovako nešto! ONO NIJE BIO NAMERAN FAUL?! Chalmers,koji namerno gura Watsona koji je u skoku,sa dve ruke,i to nije nameran faul? a kad se već toliko praviš pametan,komentatori na ESPNu,među kojima je bio i Marc Jackson,su se čak premišljali da li je bio faul za isključenje!!!
    (eto, 19. maj 2014 15:26)

    # Link komentara

  6. Slazem se da je Dzejmsmedju medju deset najbolji igraca svih vremena ali ne zbog finala 2007. To finale je Klivlend izgubijo 4/0 a Denver prvu rundu plej ofa 4/1 od San antonija. Tada je istok bio krs velika trojka nije postojala u Bostonu a Detroit je bio vec matora ekipa pred raspadanje. Dzejms da je ostao u Klivlendu nebi nista osvoio to je cinjenica. Poreditiga sa Dzordanom Birdom i Medzikom je nemoguce. Prvo njih troica su veci deo karijere igrali jedan protiv drugog. Drugo tadasnji centri su rasturali za razliku od ovih sad. Tece opsta konkurencija je bila veca nego sto je sad upravo zbog toga oni su daleko ispred njega.
    (zeca, 19. maj 2014 15:24)

    # Link komentara

  7. Pogledajte na YT Game of Zones parodiju na Game of Thrones, ja sam se ubio od smeha :-)
     (nikks, 19. maj 2014 15:19)

    # Link komentara

  8. Mario Chalmers je toliko "prljav" igrac da zaista prizeljkujem trenutak kada ce vec neko da ga odalami i malo zamisli.
    (google, 19. maj 2014 15:09)

    # Link komentara

  9. Milance, neopravdano dosudili nesportski faul?! Pa ono nije bio nesportski faul Calmersa vec faul za ZATVOR. Namerno sa obe ruke gura igraca koji je u naletu. Jel si ti svestan da je mogao ozbiljno da povredo Votsona.
    Komentatori su i sami sa odvratnoscu pricali o potezu Calmersa.
    (Pep, 19. maj 2014 14:15)

    # Link komentara

  10. Indijana ide u veliko finale oni najbolje igraju protiv Majamija cele godine su to cekali nemoze im Majami u reketu nista plus igraju strasnu odbranu ali ce izgubiti u velikom finalu Lebron ce ostati na dve titule ako ostane u Majamiju jer je ocigledno daim fali jos kvalitetnih igraca ako velikoj trojci ponude maksimalne ugovore tesko dace jos dovesti kvalitetnih igraca plus Bos i Vejd vise nece biti ni blizu starih igara a Lebron igra 11 sezonu kakav god dasi igrac moras dase trosis on je dosad imao srece sa povredama ali vreme sve stigne pre ili kasnije jednostavno njemu trebaju mladi kvalitetni saigraci nemoze sam mozda ove godine jos i uspiju ali toje to kraj ako ostanu zajedno.
    (xy, 19. maj 2014 13:19)

    # Link komentara

  11. Da u Miamiju igraju petorica Grg Odena prvu postavu pre bih navijao za njih nego antipaticni San Antonio,gde su svi stalno nesto namunjeni,sa nekim glumackim facama i odvratnim njuskama.
    (Mario, 19. maj 2014 12:57)

    # Link komentara

  12. Movado...
    sta pricas covece?James je odveo Kliveland u finale sa nekom boranijom od igraca.Mozda i nije,i sigurno nije na nivou Jordana,ali je tu sa Pipenom.Malo bolji u napadu,slabiji u odbrani,no fizicki jaci,brzi,dominantniji,a svi znamo ko je Pipen.
    Mozda su igraci Miamija najvise marketinski eksponirani od strane lige,medija,ali to je samo zato jer su najbolji i od njih se ocekuje uvek najvise.Znas li koliko je Jordan samo bio marketinski eksponiran.
    Sa druge strane kad vec pominjes San Antonio,oni imaju najbolje uslove od svih klubova za osvajanje prstena.Nisu pod pritiskom,kao Miami,Oklahoma,Indiana,imaju najboljeg trenera u ligi,najbolji skauting,imaju timski borbeni duh koji im je usadio Popovic,imaju u timu Duncana najzasticenijeg igraca u NBA od kada postoji NBA liga.Imaju najboljeg napadackog pleya lige,a o tome niko ne govori jer nije amerikanac,a nista od toga nema niti Miami niti bilo koji drugi tim lige.
    Eto skoro je u medijima odjeknula vest kako je Duncan gej,i kako je varao zenu sa drugom iz srednje skole,kome je cak kupio kucu.Njegova zena je zatrazila razvod braka kad je otkrila prevaru.Ali ta vest je tako brzo nestala,isparila sa interneta,novina.Sta mislis da je James bio na mestu Dankana,njega bi razapeli.Hocu da kazem da su sve oci uprte u Miami i da je njima najteze,i svaka im cast kad su pored svega osvojili titule.
    (mel, 19. maj 2014 12:51)

    # Link komentara

  13. Dzejms je jedan od najboljih igraca, ali stil igre je najruzniji, deluje toliko ruzno svaki prodor ramenom sve na snagu, Durent pravi ovu igru umetnoscu! OKC do prstena
    (bley, 19. maj 2014 12:32)

    # Link komentara

  14. P.George i centri nadigrali Miami!
    Prvo P.George i nije odigrao nesto posebno iako statistika to negira,a drugo i najvaznije Lance Stephenson je maestralnom partijom napravio razliku,a onda se West i Hibert nadovezali.Tako da ko god je pisao ovaj naslov verovatno nije ni gledao utakmicu.
    Utakmica na visokom nivou.Miami-jev nedostatak nekog solidnog centra moze im doci glave u ovoj seriji.Cris Bosh je prenezan u odbrani,Wade ugojen i izmucen povredama skoro da i ne trci u odbrani,mada je u fazi napada bio dobar.Cris Anderson me je iznenadio dobrom partijom.L.James sve koseve dao na polaganje i zakucavanje.Kad je bilo vazno za Miami da poentira nije ga bilo,razigrao se malo kad je sve bilo gotovo.Uvek sam govorio ako bi Jamesa cuvao dovolnjo snazan i pokretljiv igrac kao sto je on,James ne bi presao kotu od 10p.On je odlican timski igrac i bolji nego sto je bio Jordan,ali na individualnom planu kaska za njim ko jugo za mercedesom.Sinoc je Miamiju falio igrac da veze sa distance nekoliko koseva.Indiana i nije igrala neku preterano jaku odbranu ispod kosa,vise su se fokusirali da Miami-ju ne dozvole sut sa distance,i prakticno je Miami celu utakmicu odigrao u grcu i strahu da uputi sut
    jer su gubili i isli samo na sigurno,a na drugoj strani Indiana je lepo otvorila utakmicu i svi su se razigrali i dobili na samopouzdanju.Ako Indiana dobije sledecu kuci mislim da ce dobiti i narednu u gostima i zavrsiti ovu seriju sa 4-1.Iako navijam za Miami,smatram da je Indiana bolji tim.
    (Milano, 19. maj 2014 12:24)

    # Link komentara

  15. @Movado
    Mrznja nije uslov za neobjektivnost i neznanje. Ajverson je do Finala doveo jacu ekipu nego sto je ucinio Lebron 2007me. Ajverson je igrao u nenormalno slabom Istoku gde su najjace ekipe bili Milvoki, Toronto, i tada matora Indijana kojoj je drugi najbolji igrac bio Dzejlen Rouz. Te ekipe bi bile unistene sa 4-0 i 30 poena razlike po utakmici od strane danasnjih finalista Istoka. Na stranu sto je i danas istok slab ako se ne racunaju 2 najbolje ekipe, ali barem neki metiljavi Dzon Vol ili matori Dzo Dzonson moraju preko njih da predju ako hoce na megdan Zapadu. A dok je Lebron vodio Mo Vilijamsa (!) na all-star utakmicu i ucinio Sasu Pavlovica starterom u Finalu NBA plejofa, na tom istoku si imao Orlando sa Hauardom, Pistonse sa Valasima, Bilapsom i Hamiltonom, a potom i Bostonovu veliku trojku - NEUPOREDIVO. Dzordan je (jos uvek) najbolji svih vremena, ali to uzdizanje u nebesa je smesno, POSEBNO ako se pominje igranje u slabom timu. Pa sta je on uradio u plej ofu pre dolaska Pipena i Granta? Imao je prve godine Dzordz Gervina (kog je poslao u penziju zbog svog ega), imao je godinama Ouklija, Vulridza, Peksona, i? Iz citavog perioda se pamti jedna utakmica protiv Bostona kada nije mogao da promasi sut, a ekipa je ipak izgubila seriju sa Nula pobeda. I sta jos rece, "Lebron mnogo ispod Drekslera, Pipena, Stoktona"?! To je toliko neobjektivno da nema ni rezona navoditi bilo kakve (ocigledne) argumente. Lebron je vec sad u najboljih 10 svih vremena, gotivili ga ili ne.
    (shazam, 19. maj 2014 12:22)

    # Link komentara

  16. @Movado Prosto se vidi da ne mrziš Lebrona pa da ti napišem par činjenica.
    1. Kada govoriš o zabrani dovođenja igrača verovatno misliš na Kris Pola i njegov pokušaj prelaska u Lejkerse. Po meni, trebala je NBA da ga pusti tamo i opet ne bi ništa osvojili. Prošle sezone u ekipi su imali Neša,Brajanta,Artesta,Gasola i Hauarda, to je tim da se naježiš, pa su opet razočarali. Smeta ti kada se Majami pojačava(iako imaju najstariji tim u ligi) a ne smeta ti kada se Lejkersi već 30 godina brutalno pojačavaju?! Ne bi me čudilo da dovedu i Lebrona dogodine...
    2.Veruj mi da ni Džordan u Klivlendu ne bi ništa osvojio, pominješ Ajversona i finale pa i Lebron je Klivlend odveo u finale sa najslabijom ekipom u istoriji koja je tu stigla. Džordan je pored sebe imao 2 hall of fame igrača, bez kojih ništa ne bi uradio(on je čekao duže od Lebrona na prvu titulu). Ako ti ne vidiš da Džejms pravi razliku gde god da igra onda stvarno ne gledamo iste mečeve. Pa čovek je prošle sezone bio najbolji strelac, skakač, asistent tima koji je osvojio NBA a uz to MVP i MVP finala uz neverovatne procente šuta.
    3.Dreksler,Pipen,Stokton,Bird bolji od Džejmsa?!?! No comment.
    4.Očekuj do kraja serije sa Indijanom nekoliko brutalnih Lebronovih partija. Predviđam već sledeću 40+ poena...
    (Jeremija, 19. maj 2014 12:18)

    # Link komentara

  17. Polako...neki dan taj Hibbert kojeg sad hvalite nije imao pojma,a Bosh je briljirao...Igra se na 4 dobijene,a ne na jednu. Kvalitet je na strani Miamija. Finale vjerujem Miami-SAS,jer dok god Oklahoma igra samo sa dvojicom igrača,a ostali statiraju,tu nema prvaka. Ne mislim da su ostali loši,nego se sve svodi na napucavanja i ispucavanja Durenta i Westbrooka,koji su odlični igrači,ali da pretjeruju - pretjeruju. To nije šampionski tim. Opet i u finalu mala prednost Miamiju. Ali,sve je pred nama,pa ćemo vidjet.
    (Damir, 19. maj 2014 12:14)

    # Link komentara

  18. Neki ljudi su postali profesori i doktori hejtovanja.
    Sa 23 godine Dzejms je prsli Klivlend doveo do finala i izgubio,a Dzordan je u tim godinama bio sampion,u stvari ne,cekajte, ispao je u prvom krugu.
    Pipen je za Lebrona izjavio da je najbolji all-around igrac svih vremena, Barkli isto, a neko napisa da Lebron treba mnogo da gura da bi bio nivo Pipena, a da ne komentarisem Melouna i Stoktona, koji ni kad sa Dzordan povukao 93. pa 98. nisu uzeli makar jednu titulu.
    Ne mogu da verujem da ljudi i dalje pisu da Dzejmsa nema nigde kad se odlucuje, posle onoga sto je uradio u plejofu kad se odlucivalo
    Bostonu(45 poena i 15 skokova) i
    Indijani(40 poena,18skokova,9asistencija) 2012,
    tripl dabla Oklahomi u finalu u poslednjoj utakmici
    i San Antoniu(37 poena i 12 skokova) u 7 utakmici finala,zato ima 2 MVP finala.
    ESPN ga je vec sad stavio na listu Top 10 svih vremena, ispred Melouna,Juinga,Redzi Milera,Pipena,Barklija
    Svaka budala moze da ostavlja komentar,ali bitno je sta kazu NBA treneri i strucnjaci.
    (florida, 19. maj 2014 12:14)

    # Link komentara

  19. Takodje nisu mi jasni ni komentari kako " Indijana ne moze bolje " i kako ce Majami sad da " pojaca ritam " ?!
    Kako vam bre nije jasno da ta Indijana igra najjacu odbranu u ligi i da to Majamiju jednostavno ne lezi?! Da Indijana ima igrace kao sto su Stivenson, Dzordz i West koji potiru Vejda, Lebrona i Bosa?! Da ima centra koji protiv Majamijevih centara uvek moze da da 20 poena i da ima 12-13 skokova?
    Mislite da je realno da Vejd i na sledecoj utakmici da blizu 30 poena uz 50% posto iz igre i da Birdman da 16 poena ?!
    Ove utakmice ce biti tvrde i neizvesne do samog kraja i budite sigurni da Majami nece sad da " stisne gas " i da obrise Indijanu sa 4:1 ili 4:2. To jednostavno nece da se desi.
    (PEP, 19. maj 2014 11:47)

    # Link komentara

  20. izjava calmersa od pre 2 sezone cini mi se"ja sam medju 5 playeva u ligi"smejurija
     (LeMi, 19. maj 2014 11:42)

    # Link komentara

  21. Odlicna igra Indijane i rutinska pobeda na kraju. Centri Indijane West i Hibert su previse dominantni u odnosu na Bosa i Andersena ili Haslema. Bos je prelagan i premekan da bi mogao da cuva Dejvida Westa, koji zaista sjajan igrac. Kakva je ono sinoc bila lakoca poentiranja i toliko rutinsko igranje da ja nemam reci. Covek je zidao i poentirao horogom iz reketa, pogadjao poludistance i bacanja, asistirao. Jednom recju-maestralno.
    Roj Hibert je dominirao kao i u SVAKOJ utakmici protiv Majamija i nije mi jasno da neko pise kako nema sanse da on veze 4-5 ovakvih utakmica?! On covek nije mogao ovako da dominira protiv Gortata i Nenea, ali protiv Haslema i Andersena moze ovako da odigra kad pozeli.
    Pol Dzordz sjajan. Izuzetno racionalan igrac, odlican suter, skakac i fantastican defanzivac. Milina je gledati duel izmedju njega i Lebrona. Zasista mrtva trka izmedju njih dvojice.
    Lens Stivenson takodje odlican, svestran i hrabar igrac.
    Za pobedu je mozda i kljuc bila partija Hila. Odlicna odbrana i pristojan ofanzivni ucinak.
    Sudjenje je bilo SJAJNO! Konacno nije dopustano da Dzejms nekog raspali po rukama ili ga vuce za dres i da se ne svira nista, a na drugoj strani kad god ga neko mrko pogleda da se svira fau.
    LOGICNO je da Indijana ima mnogo vise bacanja jer su igrali dosta na Westa i Hiberta, a centri Majamija i ne mogu da drugacije protiv njih nego faul jer su ovi mnogo dominantniji.
    (PEP, 19. maj 2014 11:42)

    # Link komentara

  22. pustio ih majami prvu da bude zanimljivije:) dobija ovo majami lagano
     (rossonero u srcu!!!, 19. maj 2014 11:39)

    # Link komentara

  23. mogu reci da su Pejsersi dobili uz veliku pomoc arbitara koji su igracima Majamija svaki put dosudjivali faulove i nakon najmanjeg kontakta.Neopravdano su im dosudili i namjeran faul u trecoj cetvrtini kojom prilikom je domacin imao cak tri slobodna bacanja i loptu sa strane.Ni komentatorima meca nije bilo jasno zasto su suci tada dodijelili tri bacanja za toboze namjeran prekrsaj. Cinjenica da je Majamiju dosudjeno 26,a Indijani 15 licnih gresaka,kao i to da su Hiti izveli 15 slobodnih bacanja nasuprot 37 Pejsersa,samo po sebi govori kako su arbitri obavili posao u ovoj prvoj utakmici finala istocne konferencije u NBA ligi. Dva bacanja za faul i jedno za tehnicku
    (milance, 19. maj 2014 11:38)

    # Link komentara

  24. @Jeremija Ne daj Boze da ti napises nesto lose u James-u. Jos ces i psa nazvati po njemu...
    (bojan, 19. maj 2014 11:34)

    # Link komentara

  25. Ajmo finale OKC-Indijana!
     (savio, 19. maj 2014 11:15)

    # Link komentara

  26. ovo nije najbolja partija hiberta u plej-ofu ove sezone...
     (baj, 19. maj 2014 10:56)

    # Link komentara

  27. Sjajna partija Pejsersa,lagana pobeda,imaju duzu klupu vise igraca u rotaciji,kljuc Hibert!Majami nije dobar kao prosle godine,izgledaju kao da su se zasitili uspeha,ponovo Lebron statisticki odlican,medjutim na ovakvim utakmicam on mora da uzme 30 suteva,kao najbolji igrac na svetu mora da uzme stvar u svoje ruke,Vejd je superstar ali bez Bosa tesko da ce moci vise od 2 pobede u seriji,Alena stige godine,a nemaju prave zamene za ove igrace!
    (Nisikori Djokovic finale RG, 19. maj 2014 10:52)

    # Link komentara

  28. @Novosadjanin - Pacersi su postavili odbranu tako da ne moze da ide na one njegove karakteristicne prodore,kad igraju sa suterskom postavom,gde prave izolaciju,on spusti glavu I trk do kosa (sto je skroz legitimno...ruzno za gledanje,ali legitimno),Bosh nije mogao nista da pogodi I to je to...sigurno ce IND pokusati da koristi ovakvu vrstu odbrane I u sledecim mecevima,mada je tesko ocekivati da ce MIA imati ovoliko los sut...nadam se da hoce
     (eto, 19. maj 2014 10:51)

    # Link komentara

  29. (Movado, 19. maj 2014 09:45)
    :o
    koliko gresaka u jednom komentaru.
    prvo, nikome nikada nije bilo zabranjeno da dovodi igrace da bi se prekinula Majamijeva dominacija.
    U vreme kada je CP3 menjao ekipu Majami nije bio sampion. Drugo CP3 je bio pod ugovorom sa Hornetsima koji su bankrotirali i samim tim pripadali ostatku lige. Kada je trebao da se desi transfer u LAL, vlasnici ostalih ekipa su rekli da to ne moze, nikakve direktne veze sa Majamijem to nema.
    Da li bi LBJ u Klivlendu nesto osvojio, ne znam, ali zasigurno ne bi bio u prilici da sada ide u cetvrto uzastopno finale sa 2 titule u dzepu. No, cinjenica je da je on u Klivlendu igrao izuzetno dobro i jedini razlog zasto sa njima nema titulu je taj da nije uspeo da se formira solidan tim oko njega.
    A LBJ jeste igrac koji pravi razliku gde god da igra, Klivlend je sa njim bio kandidat za titulu, od njegovog odlaska ni blizu. I da, LBJ je odveo ekipu do finala, i to slabiju od one koju je vodio Iverson (Mutombo), mada ne mnogo. LBJ je odavno prestigao Melouna, Olajdzuvona, Drexlera, Pipena, Stoktona i slicne, jos malo i stize MJa, Birda i Magica.
    Sto se tice dominacije Malonea i Stocktona, preterivanje. OK, bili su u dva finala, nisu mogli preko MJa, MJ se povukao, Cikago raspao, a onda Juta nije prosla ni drugu rundu naredne dve godine, onda su ispali dva puta od Portlanda. Sjajna ekipa za regularnu sezonu, nikada nisu uspeli da se podignu u plejofu na visi, sampionski nivo.
    (Bojan, 19. maj 2014 10:50)

    # Link komentara

  30. To je ta raspala indijana... po stoti put pisem da je ekipa fenomenalna na pozicijama 4 i 5 su za klasu bolji od miamija james i wade su za iskustvo bolji od george-a i stiphensona a hil je izmislio kosarku za chalmersa. Neko rece za indijanu domacinska ekipa a oni i playoffu 70% pobeda ostvarili u gostima (protiv washingtona tri) tako da bice neizvesna serija nadam se pobedi pacersa jer za njih navijam od samog starta i sa njima sam nepobediv u nba 2k14 :-)
     (petarczv, 19. maj 2014 10:48)

    # Link komentara

  31. @semir-usa
    Za toboze nameran prekrsaj! Ako pratis NBA, trebalo bi da znas da je guranje sa ledja igraca koji krece na skok najopasniji faul koji mozes da napravis u kosarci. Nemoj siriti dezinformacije sa ta 3 bacanja, tu su pravila jasna. Sudjenje je bilo skroz ok. Majami je odigrao ocajnu odbranu. Nisam gledao statistiku, ali mi se cini da ih je Indijana razbila u skoku. Nisu imali resenja za njihove centre, pa su morali da ih fauliraju.
    @Novosadjanin
    U pravu si za Dzejmsa. Ko nije gledao utakmicu, po statistici bi pomislio da je odigrao solidnu partiju. U drugom poluvremenu, ne znam dal je triput sutnuo na kos. Uzeo da asistira Calmersu, da mu on nadoknadjuje razliku. U odbrani su ga postovali svi, od Westa do Stivensona. Majami ima veliki problem kada udje u egal zavrsnicu. Vejd jedini odigrao junacki.
    Tesko da moze Indijana celu seriju da igra na ovom nivou. Bili su na pragu da ispadnu od jedne Atlante, a ni sa Vizardsima se nisu mnogo proslavili. Stivenson onoliko suteva nije pogodio ceo pley off. Mislim da ce ih Heat dobiti sledecu, a Dzejms ide na 30+.
    (Zorz, 19. maj 2014 10:45)

    # Link komentara

  32. Bos kostao Majami utakmice.Ocajna partija s' njegove strane.
    (Vlada91, 19. maj 2014 10:00)

    # Link komentara

  33. Ne mrzim Dzejmsa, naprotiv mislim da je najbolji igrac danasnjice, ali ipak obozavam San Antonio i uvek sam za njih navijao, tako da bi voleo da ovde prodje Indijana i naravno SA na zapadu. Isto mislim da je Majami najjaca ekipa, i da nije bilo uredu kad su zabranili drugim timovima da dovedu igrace kako bi se njihiva dominacija prekinula (kad je prvi put Howard trebao da predje u LA i ne znam jos koji jaci igrac pa su stopirali zbog navodno prejakog tima, i krsenja sportskog duha lige). Dzejms u klivlendu ne bi nista osvojio, niti bi postao ovo sto jeste da ga nisu prebacili u Majami, sve radi populizovanja sporta koji je naglo bio u padu zbog odlaska veceg broja legendi, i eto sad su oni godinama dominanti, ali sve mi se cini nekako na silu. Mislim da je jedan Dzordan u najboljim godinama uvek pravio razliku u bilo kom klubu da je igrao, pa i u preslabom Klivlendu. Cak je i Iverson doveo filadelfiju do finala iako nije imao saigrace koji su blizu njegovih kvaliteta, sto dokazuje da je Dzejms mnogo ispod Dzordana, Melona, Olajzuana, Drexlera, Pipena, Stoktona, Medzika, Birda i dtugih, ali ima jos vremena i moze da se dokaze.
    San Antonio ki je gotivan tim jos od Admirala, i nesto poput Jute samo cute i pametno rade, a nikad nisu u centru paznje, niti igraci privlace paznju, samo vredno rade i osvajaju titule ( sto Melon nije mogao jer je imao Dzordana, da su bili u bilo kojoj drugoj eri kosarke dominirali bi godinama Melon i Stokton).
     (Movado, 19. maj 2014 09:45)

    # Link komentara

  34. Kraj delo krasi a ne pocetak, vodili su Pejsersi i prethodnih sezona pa na kraju gubili.
    (Milan, 19. maj 2014 09:23)

    # Link komentara

  35. Priželjkujem finale San Antonio - Indijana.
     (Propaganda i dezinformacija, 19. maj 2014 09:19)

    # Link komentara

  36. Hibert najbolji kad je najpotrebnije.
     (Doktor86, 19. maj 2014 09:11)

    # Link komentara

  37. Razbili su ih paceri
    (Fiki, 19. maj 2014 08:54)

    # Link komentara

  38. Potpuno zaslužena pobeda Indijane, poveli su od prvog minuta i do kraja nisu ispuštali prednost. Ne volim da pominjem suđenje ali je definitivno zanimljiv odnos u broju izvedenih slobodnih bacanja od 37:15 za Indijanu. Džejms i Vejd su odigrali korektno, Boša je bilo neprijatno gledati i ako se hitno ne uključi u ovu seriju Majami će ispasti. Nadam se da više nećemo čitati one stručne komentare tipa Majami je odmoran i lagano će se prošetati do titule, Indijana je preumorna i totalno van forme, sudije navlače za Majami i slične besmislice...
    (Jeremija, 19. maj 2014 08:42)

    # Link komentara

  39. Idemo James sam protiv svih :) !
    (Diki berba, 19. maj 2014 08:40)

    # Link komentara

  40. indiana i sas do finala!
     (yeezy, 19. maj 2014 07:55)

    # Link komentara

  41. Makabi...retko iritantan tim, sa sve navijačima. I, koja su, više, oni Evropa, pa igraju ovo takmičenje? Fuj
     (pedja_71, 19. maj 2014 07:48)

    # Link komentara

  42. indiana na svom najboljem izdanju napokon. problem za miami je sto je napokon idiana ekipa koja u svom najboljem izdanju je bolja od miamija u najboljem, mislim da prethodnih godina nije bila nijedna takva ekipa. miami danas los, ili realan samo. james i wade su zabili blizu 30, sa sjajnim procentima suta, znaci preko 50 poena od dva igraca sa sjajnim procentima, ali sta jos?odakle? prosle godine su se provukli do titule ali od tada mislim da miamiju fali igraca, nemaju odakle doci ni poeni ni odbrana osim velike trojke. rey rey malo, ali nije to dovoljno, fali i mike miller koji je koliko toliko razvlacio odbranu. ipak nece se predati sigurno, otici ce ovo u 6-7 utakmica, poludice wade i james neku utakmicu zabiti po 40, ali to ne moze stalno, mislim da indy ima jako veliku sansu da prodje dalje
    (zec, 19. maj 2014 07:40)

    # Link komentara

  43. ekipa koja dobije prvu tekmu finala konferencije, uzima seriju u 77% slučajeva. ajmo pejersi(iako ste loši)
     (kurta, 19. maj 2014 07:26)

    # Link komentara

  44. Samo su ih cekali! :) i kako sada postaviti taktiku kada su ih razbili na svim pozicijama? Sreca pa Bajnam ipak nije usao formu ili bi ih Indijana oduvala! Sledeca utakmica ima da bude totalna dominacija Hiberta (igrajte plus na njega).
    (Future, 19. maj 2014 06:45)

    # Link komentara

  45. Za one koji su se pitali kako ce Pejsersi dobiti Hit..ovako... :p
    Realno, tek u sledecoj cemo videti da li je ovo bila slucajnost, pre svega sut Hita, ili su Pejsersi samo otaljavali posao do finala?!
    Vest je covek koji me odusevljava, vec dugo igra na olstar nivou, ali jbg, Grifin je bolji. :p Tuga.
    (Almighty, 19. maj 2014 03:42)

    # Link komentara

  46. Najbolji meč Roja Hiberta je bio protiv Vizardsa. 28 poena, 9 skokova. Majami je ekipa koju redovno razbijaju centri Indijane, a plus uživaju u utakmicama sa njima. Ova serija ide u 7 utakmica, a Spursi dobijaju 4-2 (ako OKC bude imala sreće da Duranta i Vestbruka ide toliko šut).
     (Narsil, 19. maj 2014 03:38)

    # Link komentara

  47. Hey Indiana,
    See you in game 7
     (velikipoznavalac, 19. maj 2014 02:16)

    # Link komentara

  48. David West,jako podcenjen igrac... Mnogo snazan i pokretan Pf...uz odlican sut...
    (Dario Rs, 19. maj 2014 02:03)

    # Link komentara

  49. Gledao sam citav tok utakmice i slobodno mogu reci da su Pejsersi dobili uz veliku pomoc arbitara koji su igracima Majamija svaki put dosudjivali faulove i nakon najmanjeg kontakta.Neopravdano su im dosudili i namjeran faul u trecoj cetvrtini kojom prilikom je domacin imao cak tri slobodna bacanja i loptu sa strane.Ni komentatorima meca nije bilo jasno zasto su suci tada dodijelili tri bacanja za toboze namjeran prekrsaj. Cinjenica da je Majamiju dosudjeno 26,a Indijani 15 licnih gresaka,kao i to da su Hiti izveli 15 slobodnih bacanja nasuprot 37 Pejsersa,samo po sebi govori kako su arbitri obavili posao u ovoj prvoj utakmici finala istocne konferencije u NBA ligi.
    (semir-usa, 19. maj 2014 01:49)

    # Link komentara

  50. Kada sam ovde na proslu vest ostavio komentar da su Vejdova kolena mnogo bolje u odnosu na isti period prosle godine i da je u ovom trenutku u stanju da zatrpa kos, naravno ''znalci'' ti daju gomilu minusa i pitaju me koju ja kosarku gledam.
    Serija je tek pocela, bice jako zanimljivo. Indijana svoj kljucni mec ima sledecu utakmicu. Ako odu u Majami sa 1-1 sanse su im 25-30%, tipicna su domacinska ekipa.
    Sto se tice meca, da se ogradim uspeo sam da odgledam samo deo, prvo poluvreme, tako da nemam kompletnu sliku. Koristi prednost pod kosem vrlo pametno. Indijana je igrala gotovo bez greske a eto u jednom trenutku pred kraj poluvremena bilo je ''samo'' +3. Majami ce def dodati gas, a kada oni tako igraju onda nije samo +3, nego +20 kao u odlucujucoj utakmici prosle godine. Ocekujem up and down partije Pola Dzordza, ocekujem konstantnost LeBrona, i naravno promenljivost Hiberta. Prosto mi nije realno da on posle mucenja u ovoj sezoni veze 3-4 odlicne partije sto ce def biti potrebno Indijani ako kani proci u veliko finale.
    Kris Bos-mozda u njemu treba traziti resenje zagonetke kao sto je to bilo u proslom velikom finalu...Kada je on igrao katastrofalno,Majami je gubio. Najjaci utisak statistike mi je to da LeBron opet nije preuzeo punu odgovornost. Ako ne ide Bosa i Maria, on mora da zatrpa protivnika sa 30+, ako ne i vise. Da uzima vise suteva.
    (Novosadjanin., 19. maj 2014 01:40)

    # Link komentara

  51. Indijana bolje od ovog ne može da odigra , a Majami može mnogo bolje. Kako serija bude odmicala stvari će doći na svoje mesto, ipak je ovo ona ista Indijana koja se izvukla protiv Atlante, i koja je u toj seriji imala par kriminalnih partija. Ne znam šta je sa Majamijem, tanka odbrana mnogo, mnogo lufta...
     (mare, 19. maj 2014 01:35)

    # Link komentara

  52. ne,nego Mario Chalmers ,,izigrao,, Majami Hit...kakav plej,jaaadan plej,onaj Rajs iz Makabija IZMISLIO kosarku za njega...a i pored toga Dzordz Hil dao 15p?! Pametnom dosta :D
     (Nedovic, 19. maj 2014 01:34)

    # Link komentara

  53. Calmers ocajan bolje drvo da su stavili na teren
    (Ivan, 19. maj 2014 01:34)

    # Link komentara

  54. Kao sto sam i predvideo. Indijana je celu sezonu samo zelela ovu seriju, priliku za revansom i zbog toga ovde nece igrati nikakva forma u prethodnih par meseci i slicno. Prolaskom u finale Istoka osetili su veliko olaksanje i konacno ce moci da pokazu svoje pravo lice. Ocekujem 4-2 za Indijanu, a zatim lagan poraz u finalu, kao posledicu neiskustva, od San Antonia (4-1).
    (Miloš, 19. maj 2014 01:26)

    # Link komentara

  55. Nadam se da mogu do pobede ako povedu 2-0 imaju veliku šansu. A SAS lagano čisti OKC jer Ibaka ne igra , šteta.
     (NBGD, 19. maj 2014 01:26)

    # Link komentara

  56. David West
    Perfektan bravo majstore! uvek si mi bio najbolja cetvorka u nba
    (bley, 19. maj 2014 01:23)

    # Link komentara

  57. Carmelo Anthony - otac ove igre!
    (Doka, 19. maj 2014 01:23)

    # Link komentara

  58. Sjajna utakmica !
     (m, 19. maj 2014 01:06)

    # Link komentara

  59. Zalosno je sto se majami ne zove hit nego lebron
     (Tajson, 19. maj 2014 01:02)

    # Link komentara

  60. Savrsen mec Pacersa! Bukvalno su uradili sve kako treba,ukljucujuci I Vogela,koji je fenomenalno postavio igru svog tima! Nadam se da ce uspeti da ponove ovako nesto jos 3 puta
     (eto, 19. maj 2014 00:57)

    # Link komentara

  61. U inat svima! Mamuze do titule!!
    (Heterogena-smesa, 19. maj 2014 00:56)

    # Link komentara

  62. eeeee zato volim ovu ekipu...tim tim i samo tim...fantastican start ali tek je pocelo...konacno da i indijanu daju u live prenosu...ako krenem u detaljnu analizu dzordza i ekipe onda nikad kraja:))
     (ivan, 19. maj 2014 00:55)

    # Link komentara

  63. stvarno čudno, ali jedan od razloga je loša odbrana džejmsa nad džordžom, vestom..čini mi se da je bio na nivou u odbranu, možda bi bilo neizvesnije. Ali treba reći da je indijana fantastičnom timskom igrom dobila majami.
     (bree, 19. maj 2014 00:53)

    # Link komentara

  64. Hibert madafaka!
     (Bojan, 19. maj 2014 00:50)

    # Link komentara

  65. Znao sam, samo od Hiberta zavisi
     (žњ, 19. maj 2014 00:49)

    # Link komentara

  66. Indijana je raznela Majami,bilo je i 20 poena vođstvo,dominantni u reketu,Đorđ odličan,"king" kada je trebalo nije ga bilo nigde,najveći igrači se prepoznaju u poslednjoj četvrtini gde je on gotovo celu karijeru nevidljiv,nemojte više ni da ga stavljate u istu rečenicu sa Đordanom,neumesno je,idemo Indijana izbaci udruživače da gledamo pravo finale sa SAS !
    (hawkeye, 19. maj 2014 00:48)

    # Link komentara

  67. Teško da će u game 2 biti ovoliko raspoloženi svi igrači startne petorke Pacersa, takođe očekujem bolju partiju očajnog Bosha, kao i Ria i Alena.

    Uveren sam da Majami pravi brejk, uvek su ga pravili u drugoj utakmici u gostima , prošle godine protiv Pacersa, pa protiv SAS, i sada protiv Bruklina.
     (drmr, 19. maj 2014 00:41)

    # Link komentara

  68. E tako se igra kosarka Indijana! Tako cete da ih izbacite ako budete igrali. Ovakve brojke da ima ceka petorka ne secam se kad sam video negde. Ali i Majami nije mogao da pogodi za tri nista, tako da ne verujem da ce se to ponoviti u drugom mecu gde ocekujem daleko neizvesniji mec...
     (Fox Molder, 19. maj 2014 00:41)

    # Link komentara

  69. danas za koga navijam taj pobedjuje. novak djokvic u tenisu,makabi i indijana u basketu... danas je divan dan :-)
     (cofi008, 19. maj 2014 00:40)

    # Link komentara

  70. nisu dzordz i centri nego cela petorka plus si dzej votson nadigrali majami...u majamiju odlicno odigrali vejd pre svega, zatim dzejms i brdmen, ostali daleko ispod svakog minimuma...jedna od najboljih utakmica indijane u citavoj sezoni, pogadjali sve, nadam se da ce narednu utakmicu dobiti majami, a za to je potrebno da se bos raspuca, da izvlaci hiberta iz reketa i oslobadja prostor za ulazak u reket pre svega lebrona...
     (a jesi i ti muzicar?, 19. maj 2014 00:39)

    # Link komentara

  71. A tek slobodna bacanja, 37-15.
    (asdf, 19. maj 2014 00:37)

    # Link komentara

  72. Prva petorka Indiane ima suvi kvalitet i harizmu za titulu, ali ostace bez nje zbog kratke klupe...steta... Nadam se njihovoj tituli jos od vremena Milera, Dzeksona, Smitsa i kompanije i deluje kao da cu jos dugo da cekam. Ipak, debela zena jos nije otpevala svoje..ili tako nesto... fin.
    (debela, 19. maj 2014 00:36)

    # Link komentara

  73. Pacersi strasna odbrana strasni centri kad spuste roletnu u reketu .... ....nba sampioni vreme je
    (whu, 19. maj 2014 00:36)

    # Link komentara

  74. Наши побеђују и овде у Индијанаполису :)
    (Србин из Индијанаполиса, 19. maj 2014 00:35)

    # Link komentara

  75. Budi se Indijana iz sna,svaka cast,bice kuvanja,igrace se 7 tekmi...
    (Zeko, 19. maj 2014 00:29)

    # Link komentara

  76. Da, 37-15 bacanja.
    (asdf, 19. maj 2014 00:26)

    # Link komentara