Škuletić: Sami smo krivi

Napadač Partizana Petar Škuletić smatra da crno-beli imaju najbolji tim i da igraju najbolji fudbal u Srbiji, ali da će ostati bez titule zbog svojih grešaka.

Izvor: B92, Večernje novosti
Pošaljite komentar
  1. A kako se vi takmičite uopšte sa slinim dugovanjima prema drugim klubovima, državi, bankama?

    Državno mezimče se održava na aparatima... Sve je trulež, laž i prevara. Kokeza i Čović legende?

    Partizan će se vrlo brzo vratiti. Brže od vraćanja vaših dugova.
    (@ Zaza, 13. maj 2014 08:52)

    Kako ce se vratiti?Pa zar nije Vucic 4 godine,toliko smo valjda mirni ?
    (Titula u vitrini, 14. maj 2014 15:58)

    # Link komentara

  2. Videlo se u derbiju ko je bolji, videlo se i u svim odlucujucim derbijima proslih godina ko je bolji, vidi se ciji bivsi igraci igraju u velikim evropskim klubovima,vidi se kome je koliko penala svirano ove godine i kakvih,a protiv koga su se sudili penali na 17 metara,i kome nisu priznali golove u 92 minutu zbog izmisljenih faulova nad golmanom... i videlo se ko ima namestenu seriju pobeda od 20 pobeda i samo jedan poraz i to od jedine ekipe koja nije htela da se skloni gorem od sebe.
     (Partizan pravi sampion, 13. maj 2014 18:12)

    # Link komentara

  3. ma da,vi ste krivi što je vojvodina dobila nepostojeći penal,što se zvezdi sudi penal na svakoj utakmici,što partizan ni u jednoj od proteklih sezona nema takav niz nepobedivosti,kao što je to slučaj sa komšinicom ovog proleća...
     (Ja, 13. maj 2014 17:38)

    # Link komentara

  4. Svi su govorili, pobedite Novi Paar i bicete prvaci. Vi ste odigrali najgoru utakmicu, sa ponistenim golom, ali je to bio prvi i jedini sut na gol.
    (Saca, 13. maj 2014 17:34)

    # Link komentara

  5. Jel ti stvarno misliš da je nešto u ovom delu prvenstva zavisilo od vas? Mogli ste da igrate kao Barsa, Bajern i Real zajedno i opet ne bi bili prvi na kraju.Morali ste da ne budete prvi po svaku cenu tačka. Gde ti dečko živiš? U snovima, pretpostavljam.
    (Nadrealista, 13. maj 2014 16:51)

    # Link komentara

  6. Ko je, bre, ON da odlučuje o tituli i na čijoj strani je prednost. Sudio je obe utakmice koje odlučuju o tituli a znamo i kako. Trebalo bi da bude najstrože kažnjen, da mu se oduzme sudska i bude prebačen za pisara da zavodi akta ili čistačicu suda. Ali, smatra se, da se samo šlihtao nekom uticajnom što nije nedozvoljeno u zemlji Srbiji.
     (jel zato ""najbolji""?, 13. maj 2014 15:30)

    # Link komentara

  7. asta luego
    (Milos RU, 13. maj 2014 15:12)

    # Link komentara

  8. Pola lige treneri su bivsi igraci Zvezde.Konacno se u Srbiji zivi bolje!
    (nemanja, 13. maj 2014 13:13)

    Mislis na Zorana Milinkovica, Radmila Ivancevica ili na Vlada Capljica? Ciji su oni igraci bili? Tebi su problem treneri a ne predsednici klubova ili predsednik Fudbalskog Saveza? Karadzic sa mesta predsednika Partizana prelazi na mesto predsednika FS i vi vezujete 6 titula? Sta bi rekao da je obrnuto? Da Dzaja bude predsednik, a da mi vezemo 6 titula? Sto se mene tice, od cetvrtka ce biti bolje, mnogo bolje, najbolje!
    (kakvi bakraci i bivsi igraci?, 13. maj 2014 14:50)

    # Link komentara

  9. a na jugu suza suzu stize :(((....
     (zagrebacka BB, 13. maj 2014 14:40)

    # Link komentara

  10. Hehehehehehe, njegovo misljenje, hehehehehehe..,
    (Ja, 13. maj 2014 13:23)

    # Link komentara

  11. (grunf83, 13. maj 2014 09:04)
    Iako si delija, molim Te, za malo kulture i pristojnosti u obraćanju a što se penala tiče, mogli su a i nisu morali biti svirani, naročito prvi penal. Po istom kriteriju Mažić je mogao 'ladno da dosudi penal za Partizan zbog prekršaja nad Ninkovićem. Pa da je makar dosudio i slobodan udarac, Zvezda ne bi izjednačila. I niko, pa ni Vi, nema pravo da meni ili bilo kom grobaru zabrani da mislimo da Partizan, trenutno igra bolji fudbal od Zvezde. To je stvar ukusa a o ukusima ne vredi raspravljati, zar ne?
    (Bilal, 13. maj 2014 13:14)

    # Link komentara

  12. U ovoj sezoni Partizan je kod Rasovica, iako pvi u jesenjem delu, igrao toliko ocajno, da je mene bilo sramota da gledam te utakmice. Da nije bilo Jojica i Stojkovica, i tako raspala CZ bi bila jesenji prvak. Jojic je dao 6 golova i imao ne znam koliko asistencija, a Stojkovic je branio zicere, nemoguce situacije. Onda se desi derbi, gde genije Rasovic ne stavlja Ilica, gde Partizan nije vezao dva cestita pasa, gde je igra bila kao na livadama seoskih timova, i gde je jedan volseban autogol odlucio pobednika. Da se igralo do prekosutra, ne bi niko dao gol. Onda apsurdna situacija. Partizan menja trenera koji unapdedjuje igru za bar 50%. Samo ko nece, ne vidi da sada igra Partizana makar lici na fudbal. Postoje pasovi po zemlji, utrcavanja, centarsutevi, a odbrana je ipak organizovanije nego ona totalno pogubljena kod Rasovica. Gubimo titulu, a igramo bolje nego jesenas, a to je zato sto rival vezuje 15 pobeda, a posle derbija jos 4, skor 20-1 od jesenjeg derbija. Pa i sto puta jaca ekipa od Partizana negde bi morala da kiksne, ali zato rival ne kiksa, igra kao u transu, i ima najbolji skor na planeti u 2014. Ja sam za to da Nikolic ostane, jer ova neosvojena titula nije reper njegovog kvaliteta. Ako se posle ne dokaze, naravno, bice smenjen. Gledao sam neke Zvezdine utakmice, i ja tu nisam video nikakav pomak u odnosu na jesen. A treneri jos od pre derbija, svaki kako izgubi od CZ, vec joj cestita titulu.Pola lige treneri su bivsi igraci Zvezde.Konacno se u Srbiji zivi bolje!
    (nemanja, 13. maj 2014 13:13)

    # Link komentara

  13. @ciganIN
    u tri derbija,dva u kupu i jedan na kraju prvenstva kada je sve bilo odluceno,i to golom u 93 minutu...toliko o vasoj realnosti.
     (Partizan pravi sampion, 13. maj 2014 13:09)

    # Link komentara

  14. sa robijem smo vas drali u derbiju pa ste rekli kako je samo maj bitan..tako da...
     (Dejan, 13. maj 2014 12:11)

    # Link komentara

  15. Sto je najgore nije vas Tole ili neko iz vlasti zeznuo, vec sami sebe i vi i kosarkasi
     (king, 13. maj 2014 11:34)

    # Link komentara

  16. Budite i sledece sezone bolji tim kao sto ste bili ove. Pitam sve vas, sta mislite o osobi koja sama za sebe kaze da je najlepsa, najpametnija, najvrednija....?
    (Ozz, 13. maj 2014 10:31)

    # Link komentara

  17. kako to nepostojeci penal?
     (stanko, 13. maj 2014 10:08)

    # Link komentara

  18. @nikola, 13. maj 2014 05:20

    koliko para da nam iznajmite barjak? vracamo uredno, bez cepanja
    (au kako ih ovo boli braco, 13. maj 2014 09:49)

    # Link komentara

  19. Partizan ima najbolji tim u celoj vasioni ali su igrači sami krivi što su dvaput ispali iz evrokupovima u jednoj sezoni. DVAPUT!!!
     (bobo mk, 13. maj 2014 09:42)

    # Link komentara

  20. To sto mislis da ste najbolja ekipa ,to je tvoje misljenje.Pa tako mozes da mislis da ste najbolji i u Evropi,misli niko ti ne brani.A sto se tice derbija tu ste majstore imali srece vise nego pameti.Trebalo je da dobijete tri komada u mrezi,da vas nije sreca poterala.Toliko o vasem znanju.
    (vaskez, 13. maj 2014 09:40)

    # Link komentara

  21. Kako smo onda mi bolji u medjusobnim duelima ove sezone?
    (as, 13. maj 2014 09:18)

    # Link komentara

  22. Е па рођаче, тај твој силни црвено-бели тим и поред обилате помоћи судија, није одиграо ни једну једину утакмицу вредну пажње, ове фудбалске сезоне. Том Стојановићу сте се колико до јуче ругали а сада је одједном врсни познавалац фудбалске игре. Тим вам је толико добар да ево годинама не можете продати играча у честиту лигу, а иако гa којим чудом и продате брзо потоне и нема га нигде. Па ми смо само у овој полусезони остали без два најбоља играча, Јојића и Стојковића. А ко има боље играче показао је последњи дерби. Свеколики фудбалски аудиторијум је видео да ваши толико хвањени пулени не знају дати гола ни из два олако свирана једанаестерца.
    (Bilal, 12. maj 2014 23:59)

    Priajtelju, lupas kao otvorena vrata! Zasto su jedanaesterci bili olako svirani, kako si to fudbalski sveznadaru svojim ostrim okom procenio? Za pobedu u derbiju mogu reci samo svaka cast, jer je na kraju ipak bila postena, ali je pobedio za nijansu srecniji, a ne bolji tim! Bolji tim je onaj koji na kraju prvenstva sakupi vise bodova, a znas vrlo dobro da ce u slucaju jednakog broja bodova presuditi surova cinjenica da titulu osvaja onaj tim koji ima bolji skor u medjusobnim duelima u tekucoj sezoni, a koliko znam to ipak nije Partizan!
    (grunf83, 13. maj 2014 09:04)

    # Link komentara

  23. ne ,nego ste vi vanzemaljci ostvarili 15 pobeda zahvaljujuci kvalitetu tima.ni sam ne verujes u to ali ti je lakse tako da verujes.odjednom milijas spor kao jugoslovanska zeleznica,dejan kelhar bez kluba prosle godine i gomila polu igraca,preko noci postaje barca.u prvoj delu prvenestva nijednu jedinu utakmicu nisu mogli dobiti,ali cim je partizan kiksnuo protiv pazara dobijaju svaku.koga bre ti lazes u zivotu?morali ste uzeti titulu i tacka,to ce svaki iole relan covek nevazno za koga navija priznati.
    (sebe lazete, 12. maj 2014 22:24)

    Pomozi mi da razumem, da ne lazem sebe,kako ste vi izgubili 5 od poslednjih 7 derbija a ipak bili sampioni ili kako je Partizan nakupio 25 titula (koliko i Zvezda), a u derbijima ima 105 poraza i 74 pobede (samo u prvenstvu 60 prema 43), naravno da ne spominjemo brutalnu gol razliku u korist Zvezde i mnogo ubedljivije pobede u novijoj istoriji? Kako ste odjednom naucili da igrate fudbal od kako vam klub vode osvedocene postenjacine Mirko Marjanovic, Tomislav Karadzic i slicni, a pre toga truba? Sta je "sud udruzenog rada" koji je formiran da vam dodeli 2 titule koje na terenu niste osvojili? Hvala unapred i sportski pozdrav!
    (radoznali cekaju titulu, 13. maj 2014 09:03)

    # Link komentara

  24. A kako se vi takmičite uopšte sa slinim dugovanjima prema drugim klubovima, državi, bankama?

    Državno mezimče se održava na aparatima... Sve je trulež, laž i prevara. Kokeza i Čović legende?

    Partizan će se vrlo brzo vratiti. Brže od vraćanja vaših dugova.
    (@ Zaza, 13. maj 2014 08:52)

    # Link komentara

  25. Da se po derbiju meri ko treba da osvoji titulu, ne bi Partizan imao seriju od 6 titula...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (La Kosta, 12. maj 2014 21:38)

    Tacno, imao bi 5.
    (domina, 13. maj 2014 08:36)

    # Link komentara

  26. Da li neko zna da li se od ove godine igra Super Kup Srbije,ili od sledeće ? negde pročitah. ..
     (Miksi, 13. maj 2014 08:22)

    # Link komentara

  27. Zalosno,sto FKPartizan ove sezone nece biti prvak Srbije,mozda zahvaljujuci sudijskoj organizaciji,ali nemamo prava da kukamo,sami smo zakloplikovali svoju situaciju.Slazem se sa Skuleticem da Partizan ima najbolji tim u Srbiji,iz dva derbija C.zvezda nije izasla kao pobednik,i bas taj auto gol na Marakani ce i odluciti i prvaka,zapravo koliko smo naivni da jedan nesmotren udarac resava sve.Ostaje veliki rad i trud,da se tim uigra za LE i da se najbolje pripremi za novu sezonu,po mogucstvu da se jos pojaca.
    (Aleksandar Petrovic, 13. maj 2014 08:15)

    # Link komentara

  28. Naravno da ste Vi krivi koji ste dosli u partizan iz vojvodine, bolje da ste otisli u zvezdu. paceri !!!!!
    (d, 13. maj 2014 08:13)

    # Link komentara

  29. Ja samo ne znam zasto se uzbudjuju navijaci Crvene Zvezde cim neko kaze da je neki drugi klub bolji i kvalitetniji. Zaista ne vidim nijedan razlog za to. Svima je dobro poznata cinjenica da ne pobedjuje uvek bolji, titulu osvaja klub koji sakupi najvise bodova, ne najbolji tim, to je velika razlika. Uz sve receno, stvarno je glupo raspravljati o tome ko misli koji tim je kvalitetniji i ko igra bolje. Za tu vrstu rasprave imali smo derbi, koji je bio skoro, pa tamo se sve videlo.
    (MArko, 13. maj 2014 08:11)

    # Link komentara

  30. Dosta ovo prepucavanja izmedju navijaca.Nikolic mora da ode iz Partizana,i neka povede Skuletica,Luku,Kojica,Stankovica,S.Markovica itd...Nikolic nije unapredio igru Partizana,on nije za velika dela.NIKOLICU ODLAZI.
    (Mile, 13. maj 2014 08:06)

    # Link komentara

  31. Treba uzeti u obzir da čovek igra u Partizanu, pa kroz tu prizmu posmatrati šta govori.
    (Pera, 13. maj 2014 08:05)

    # Link komentara

  32. Dugo se nije oglasavao ovaj Skuletic,covek cisto ima neku potrebu da se dodvori navijacima i upravi. Bolje cuti u cast Buturovicu opustoliste Vojvodinu na kvarnjaka tvoj trener i tebi slicni.
     (spartanac, 13. maj 2014 07:37)

    # Link komentara

  33. Kada ja saberem utiske, kasno ste poceli da placate klubovima da vam daju utakmice.
    (Astalavista, 13. maj 2014 07:26)

    # Link komentara

  34. ...nije dovoljno zato sto niste najboli i tacka,utuvi jednom to u glavi,ko osvaja titule taj je najbolji,uvek bilo i bice...znaci po tvojoj logici prosle godine su zvezda i vojvodina bili bolji od partizana mada je partizan osvojio titulu?????
    (MILENKO, 13. maj 2014 07:24)

    # Link komentara

  35. e bas steta sto ste najbolji a niste prvaci. mnogo mi je zao. nadam se da cete i narednih deset godina da budete ovako najbolji.
    (dusan, 13. maj 2014 07:03)

    # Link komentara

  36. fali vam vezni igrac! tole karadzic!
     (...sve sve ali nista, 13. maj 2014 06:59)

    # Link komentara

  37. Hmmmmm +/- .......jesam zvezdas to stoji,ali mislim da je ZVEZDA bolja!!!
    (hmmmmm, 13. maj 2014 06:26)

    # Link komentara

  38. Ma najbolji ste...
     (Slavisa, 13. maj 2014 06:06)

    # Link komentara

  39. Tipičan komentar napaljenih adolescenata Zvezdaša,koji od silne ostrašćenosti nemaju veze sa realnošću. Pa kako to ako je Zvezda bila bolja, a izgubila? Što stalno spominješ faul nad Mrđom,a ne faul nad Ninkovićem,a? Da je tada sudija svirao penal,pri vođstvu Partizana,vi bi ste u derbiju ispali smešni,barem toloko kao ti u tvom komentaru...
    (xxx, 12. maj 2014 22:55)
    Faul nad Ninkovicem nije sviran zato sto nije sviran isti takav faul ni nad Kovacevicem. Faul nad Mrdjom jeste napravljen ali ga ni ja kao okoreli Zvezdas ne bi svirao zato sto me je nervirala ta nasa ziheraska igra u zadnjih 10min gde se cela nasa igra svela na to da potrosimo vreme kao da igramo protiv Reala. Upravo je i ovaj derbi pokazao da je Zvezda zasluzeno prva jer ni u jednom segmentu igre niste bili bolji osim sto ste kaznili ziherasku igru u zadnjih 10min.
     (Povidon, 13. maj 2014 06:04)

    # Link komentara

  40. hahah igraju najbolji fudbal... hahaha
     (sm, 13. maj 2014 05:37)

    # Link komentara

  41. Sta bese sa onom akcijom "5 minuta za spas srpskog fudbala"? Nesto se ucutali posle zime,a Tole i dalje predsednik.Sta se to desilo u medjuvremenu,pa je Tole sada dobar?
    (nikola, 12. maj 2014 21:52)

    A šta se desilo sa zastavom sa likom Tomislava Karadžića koja se viorila na jugu?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lošmi, 12. maj 2014 23:08)

    Poredis babe i zabe.Ta zastava na jugu je bila ironija na vase kukanje na Toleta i da li je sada ima ili nema nije ni bitno.Ono moje pitanje mnogo vaznije.
    (nikola, 13. maj 2014 05:20)

    # Link komentara

  42. Koliko smesni jedni i drugi!Pa vi ne umete nista drugo osim da se vredjate,pljujete i sirite mrznju medju malo iole trezvenih ljudi koji ne razmisljaju toliko navijacki ostrasceno.Strasno sa kime mi manjina delimo zemlju,tlo odnosno udisemo vazduh.Stvarno tuga.
    (Partizanovac, 13. maj 2014 04:15)

    # Link komentara

  43. @bilal...Koliko se derbija igralo u ovoj sezoni, I koji su rezultati bili? Ako oba tima imaju isti broj bodova na kraju, koji je tim sampion? I ako mozes da onjasnis zasto je sampion.Hvala unapred.
     (D3cko..., 13. maj 2014 02:52)

    # Link komentara

  44. Grešiš sine,najbolji je Partizan. Pobedio vas je derbiju,u utakmici u kojoj je sudija debelo navlačio za Zvezdu. Valjda si i sam video,da ne nabrajam. A nije prvak zbog očiglednih sudijskih grešaka,koje si i ti takođe video,da ih ne nabrajem.
    (xxx, 12. maj 2014 23:25)
    Kada bi se pratila tvoja logika razmisljanja doslo bi se do sledeceg zakljucka.
    -Napredak je bolji tim od Partizana.
    -Elche je u rangu sa Barselonom.
    -Sanderlend je bolji od Celsija.
    ...da ne nabrajam dalje.
    Svaka vama cast na pobedi u derbiju,nije mala stvar pobediti jednu Crvenu Zvezdu,ali izvoditi zakljucke nakon jednog meca je iluzorno,pogotovu u derbi mecevima.Ipak,tu je zvanicna statistika koja kaze da je Zvezda ove sezone bolja od Partizana u medjusobnim duelima.
    (ja, 13. maj 2014 02:24)

    # Link komentara

  45. A nikom nista sto je Zvezda na silu uz pomoc gomile penala izmisljenih stigla do sampionske titule. Mogu misliti sta ce uraditi OFK-u sudije, da slucajno ne reskiraju sa Vojvodinom u zadnjem kolu. Voleo bih da neko prenosi taj mec uzivo.
    (Gradjanin obican navijac, 13. maj 2014 02:18)

    # Link komentara

  46. Sad se Obradovic moli da Partizan izgubi jednu od dve naredne utakmice, jer u protivnom, njegov autogol iz prvog derbija je odlucio prvenstvo.
    (Nikola, 13. maj 2014 01:35)

    # Link komentara

  47. Sve sve, ali kada mi spomenu medjusobni skor i jos se ponose autogolom Obradovica shvatim koliko godina imaju... ahahahahaaa…aa hahah ej #medjusobniskor #golugostima #velesila
    Pa vi ste bre komedija.
    (KOJIC, 13. maj 2014 01:31)

    # Link komentara

  48. E ovo jos nisam cuo ni video. Najbolji smo ali smo pukli zbog nasih grrsaka. Pa najbokji na greskama uce, a ne ko vi umislili da su najbolji . Iskreno i jedbi i drugi i treci ste katastrofalni,ali si ti pokazao isto tako da vama fudbalerima treba i mnogo skole.
     (XIII_Apostol, 13. maj 2014 01:24)

    # Link komentara

  49. им вам је толико добар да ево годинама не можете продати играча у честиту лигу, а иако гa којим чудом и продате брзо потоне и нема га нигде. Па ми смо само у овој полусезони остали без два најбоља играча, Јојића и Стојковића. А ко има боље играче показао је последњи дерби. Свеколики фудбалски аудиторијум је видео да ваши толико хвањени пулени не знају дати гола ни из два олако свирана једанаестерца.
    (Bilal, 12. maj 2014 23:59

    ...kapiram, teško ti je...
     (Batko, 13. maj 2014 01:19)

    # Link komentara

  50. Najbolji fudbal u Srbiji igra Vojvodina i tacka.
     (B, 13. maj 2014 01:12)

    # Link komentara

  51. Mozda igrate najefikasnije, ali ne najlepse.
     (Akriman, 13. maj 2014 00:59)

    # Link komentara

  52. vise srece grobari sledece godine ...
    .. sampion zvezda
    pozz od VARGA STEVANA
     (varga stevan, 13. maj 2014 00:56)

    # Link komentara

  53. I do godine igrajte najbolji fudbal ;)
    (jojojoj, 13. maj 2014 00:53)

    # Link komentara

  54. Posle utakmice Partizan Novi Pazar u Beogradu i onolike dreke oko sudjenja u prvom kolu,ja sam znao da Partizan nece biti prvi.Dzaic i Covic su veliki muljatori i sve je u njihovoj reziji.Kako klub koji je duzan ogromne pare moze kupovati igrace i osvojiti prvenstvo.Pogledajte sta se desava u kosarci,vec su je poceli unistavati,samo da zvezda bude prva.
    (zozo, 13. maj 2014 00:42)

    # Link komentara

  55. @zvezdas,@Nenad: Recite hvala za sve sudiji koji je sudio derbi i sudiji koji je sudio tekmu sa Vojvodinom,jer u dve istovetne situcije,jedan je svirao penal,drugi nije,a sve na štetu Partizana. Direktno su uticali na ishod utakmica i na stanje na tabeli. To i vi znate podsvesno.
    (xxx, 13. maj 2014 00:41)

    # Link komentara

  56. Nisam nesto ni za Zvezdu ni za Partizan. Nekada sam bio, kada fudbal nije bio biznis kao danas. Pratio sam utakmice i po kisi i po snegu. Vec nekoliko godina unazad samo se informisem i pogledam na tv-u utakmice iskljucivo Engleske lige. Sve drugo propratim po petnaestak minuta i sasvim mi je dovoljno. Nema sta da se vidi,pogotovo u nasoj ligi.Sta sam hteo da kazem. I minhenski Bajern je isto tako pricao da su najbolji tim u Evropi pa popili 4 komada od Reala. Mnogo me nervira kad neko pocne da place. Namesteno, sudije,fudbalski savez,nepostojeci penali i slicno. To se narocito odnosi na navijace Partizana ne samo u fudbalu vec i u drugim sportovima. I nasa vaterpolo reprezentacija je godinama igrala i protiv sudiija i protiv evropskih i svetskih saveza pa su bili najbolji. Najlakse je uvek za svoje neuspehe kriviti nekog drugog.
    (Montevideo-izvinitegol je bio regularan, 13. maj 2014 00:36)

    # Link komentara

  57. ako ti je tako lakše,onda nek ti bude. :-)
     (coa, 13. maj 2014 00:33)

    # Link komentara

  58. Škuletiću sada si gotov, zar nisi zapamtio da je kriv Vučić?
    (kakko bre sami krivi?, 13. maj 2014 00:31)

    # Link komentara

  59. Rasovic od 15 uzeo 33 boda, Nikolic od 13uzeo 32 boda, igra kod Nikolica 10 puta bolja a sto se tice tima zaboravili ste da je Vuk imao Jojica i Stojketa,a Nikolic ima samo desnog beka boljeg u odnosu na jesenji dio. Tacno je da je Nikolic kriv sto nismo prvi, uzeo nam je tri boda sa vojvodinom a Skuletic nam je dao gol. Nikolic da ostane
     (laza pfc, 13. maj 2014 00:12)

    # Link komentara

  60. Ma, krivi su "iluminati", "masoni", Vučić, svetska zavera protiv Partizana...
    Jedino vašoj narcisoidnosti nema kraja! Najbolji tim!? Kad ste najbolji, zašto niste prvi!?
    Dobili ste derbi zato što je Zvezda promašila ono što ne sme da se promašuje. Realan rezultat je trebao da bude 3-1 ili 4-2 za Zvezdu.
    (aleksa, 13. maj 2014 00:06)

    # Link komentara

  61. pa kakav crni derbi vi prizivate..ne znam dal ste zaboravili ali u slucaju istog broja bodova, odlucivace medjusobni susreti..tako da tu nemate sta da brinete, zar ne?? ahahaha...pa nije valjda da smo bolji i u medjusobnom skoru??? Stvarno, daj nadjite neki kriterijum gde ste bolji...misim cisto da imate cime da se zaludjujete....a ako cemo o kradjama i namestaljkama, samo pocnite od prvog kola i sve ce vam biti jasno.
    (genious, 13. maj 2014 00:05)

    # Link komentara

  62. Najbolji tim? Pa rodjace nije tebi dobro. Evo da krenemo od golmana Bajkovic =Lukac, PetkovicStankovic, Mijailovic>Volkov, KovacevicNinkovic mali ima jos da uci, Lazovic>Zivkovic/Luka ovo je bespotrebno komentarisati, Dauda>Kojic, Mrdja>Skuletic. I da dodam tu Kasalicu, Pecnika, Gogica i Savicevica naspram Markovica, Brasanca i td. smesno je pricati ko ima bolji tim. A na klupi Stojanovic naspram Nikolica koji je gospodin i znalac ove igre za vaseg demagoga koji samo unosi nervozu u ekipu, suvisno je bilo sta pricati.
    (Vopi, 12. maj 2014 22:39)
    Е па рођаче, тај твој силни црвено-бели тим и поред обилате помоћи судија, није одиграо ни једну једину утакмицу вредну пажње, ове фудбалске сезоне. Том Стојановићу сте се колико до јуче ругали а сада је одједном врсни познавалац фудбалске игре. Тим вам је толико добар да ево годинама не можете продати играча у честиту лигу, а иако гa којим чудом и продате брзо потоне и нема га нигде. Па ми смо само у овој полусезони остали без два најбоља играча, Јојића и Стојковића. А ко има боље играче показао је последњи дерби. Свеколики фудбалски аудиторијум је видео да ваши толико хвањени пулени не знају дати гола ни из два олако свирана једанаестерца.
    (Bilal, 12. maj 2014 23:59)

    # Link komentara

  63. ne ,nego ste vi vanzemaljci ostvarili 15 pobeda zahvaljujuci kvalitetu tima.ni sam ne verujes u to ali ti je lakse tako da verujes.odjednom milijas spor kao jugoslovanska zeleznica,dejan kelhar bez kluba prosle godine i gomila polu igraca,preko noci postaje barca.u prvoj delu prvenestva nijednu jedinu utakmicu nisu mogli dobiti,ali cim je partizan kiksnuo protiv pazara dobijaju svaku.koga bre ti lazes u zivotu?morali ste uzeti titulu i tacka,to ce svaki iole relan covek nevazno za koga navija priznati.
    (sebe lazete, 12. maj 2014 22:24)
    A vas niz od 23 pobede nad malim klubovima koje je samo Zvezda dva puta prekidala remijem je regularan?To se desilo u sezoni 2004/2005,od 3 do 27 kola.Normalno je da smo morali osvojiti titulu jer smo iz oba duela sa vama izasli sa boljim medjusobnim skorom,ukupno 2:2(gol u gostima na nasoj strani).Bolji smo od vas tacno za taj gol u gostima.
    (Nenad, 12. maj 2014 23:59)

    # Link komentara

  64. Tipičan komentar napaljenih adolescenata Zvezdaša,koji od silne ostrašćenosti nemaju veze sa realnošću. Pa kako to ako je Zvezda bila bolja, a izgubila? Što stalno spominješ faul nad Mrđom,a ne faul nad Ninkovićem,a? Da je tada sudija svirao penal,pri vođstvu Partizana,vi bi ste u derbiju ispali smešni,barem toloko kao ti u tvom komentaru...
    (xxx, 12. maj 2014 22:55)
    A objasni ti meni ako ste vi toliko bolji zasto imate los medjusobni skor sa Zvezdom ove sezone u vecitim derbijima?
    (zvezdas, 12. maj 2014 23:59)

    # Link komentara

  65. Apsolutno je besmisleno porediti timove "Zvezde" i "Partizana"! "Zvezda" jest ove godine postala prvak - ali sa kakvim timom? Bez potcenjivanja, ali to su uglavnom postariji "legionari", isluzeni igraci, vredni izmedju sto i petsto hiljada evra! Izuzeci su Kovacevic i Lazovic, rado bih spomenuo i Savicevica, ali on jedva da dobija sansu. "Partizan" dotle ima jednog Ninkovica, Brasanca, Zivkovica, Pantica - sve mladice koji su na tragu Mitrovica, Ljajica, Nastasica, Ljajica! Sa potencijalom koji svih ovih godina pokazuje, "Partizan" bi vrlo brzo, nakon pocetnog uigravanja, bio ravnopravan tim i u najboljim evropskim ligama! "Zvezda" ne bi imla sanse da zaigra ni u drugoj engleskoj ligi! To su jednostavno cinjenice - iz "Partizana" se stalno odlivaju talenti, odlaze u velike timove, a opet se pojavljuju novi, super-talentovani mladici! Zasto kod "Zvezde" nije tako? Pa, nije da nije - ima i "Zvezda" odlicne juniore, ali im neko ne da zaigraju u "Zvezdi". Bolje da igraju Savo Pavicevic, Ljubo Nenadic, Kelhar i slicni. Kad se "Zvezda" oslanjala na svoje mlade igrace - bila je to onda druga prica. Ni strance "Zvezda" nije umela da kupi! A "Partizan", sa Kleom, Moreirom, i tu je pokazao da daje pravu sansu pravim igracima. Ne zelim ovim povrediti navijace "Zvezde", naprotiv, i ja bih se radovao zajedno s njima kad bi i "Zvezda" napokon pocela da predstavlja i uvodi svoje talentovane omladince! Dotle, neka i oni shvate da se u "Partizanu" radi stoput bolje nego u "Zvezdi"!
    (Koji tim je bolji?, 12. maj 2014 23:57)

    # Link komentara

  66. Партизан не игра лош фудбал. Али, на дербију, осим силне упорности, ипак нисте били бољи. Најзад, рушили сте два пута Звездине нападаче када је гол био неминован. То што је Звезда промашила пенале не значи да није имала више правих шанси од Партизана.Да их је реализовала испали бисте смешни.Гол сте постигли после судијске грешке који није свирао фаул над Мрђом зар не!? Укупно говорећи, ту сте негде и једни и други. Дајте мало реалности (барем колико и ја у овом коментару).
    (Гипсани, 12. maj 2014 21:45) Tipičan komentar napaljenih adolescenata Zvezdaša,koji od silne ostrašćenosti nemaju veze sa realnošću. Pa kako to ako je Zvezda bila bolja, a izgubila? Što stalno spominješ faul nad Mrđom,a ne faul nad Ninkovićem,a? Da je tada sudija svirao penal,pri vođstvu Partizana,vi bi ste u derbiju ispali smešni,barem toloko kao ti u tvom komentaru...
    (xxx, 12. maj 2014 22:55)
    Trazis penal za nesto sto je bilo van kaznenog prostora?Imas sliku toga duela i videces da je Ninkovic van kaznenog prostora.Dakle ne snimak,nego sliku spornog momenta.Drugo,Zvezda je za bas taj gol u gostima u medjusobnom skoru i bolja od Partizana.
    (Nenad, 12. maj 2014 23:48)

    # Link komentara

  67. Vidite ko koliko igraca pravi odnosno gde se prodaju Partizanovi a gde Zvezdini igraci.Partizanove bebe i Zemunel vrede mnogo.PFC FOREVER.......
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (egzaktno kg, 12. maj 2014 22:33)
    Sve jo to druze lepo i tacno. Nasi fudbaleri i trebaju da budu na ceni u Evropi. Medjutim reci ti meni ovo: prodali ste toliko kvalitetnih igraca zadnjih par godina i uzeli lepe pare za njih. A gde su sada te pare? Zasto kukate kako ih nemate?
    (Zaza, 12. maj 2014 23:47)

    # Link komentara

  68. Niste sami krivi i Vucic je kriv. :))
    (Slobodni Klikeri, 12. maj 2014 23:41)

    # Link komentara

  69. NAjveca namestaljka sezone (a bilo ih je mnooogo za crvene), zvezda - Napredak, trebalo je da bude 0:2 u 20. minuti uz crveni karton za Bajkovica, ovako je sudija oprostio crveni, i izmislio ofsajd za 0:2, ostalo je istorija

    Da niste tolike vezare ti i Volkov u derbiju je trebalo da bude 3:0 u 15. minutu, one sanse je bilo teze promasiti nego pogoditi

    Prosle sezone su strepeli do poslednjeg zvizduka na islandskoj velelepnoj livadi sa 150 stolica, ispod stene, oducio ih od fudbala Cernomorec, ove sezone ce biti jos smesnije, doslo je vreme da se smejemo 'sampionima' - bice u julu bujica komentara tipa:
    'eto Srbi, kakvi smo, smejemo se tudjoj nesreci' - a to je sve sto su radili i rade poslednjih 10ak godina, usled svoje nemoci, i gasenja jednog po jednog kluba iz sportskog drustva nakon raznih 'evropskih projekata' - tak oce biti i sada...
    (karma je cudo pametnome dosta, 12. maj 2014 23:35)

    # Link komentara

  70. Mogli smo u timu imati i Ronalda i Mesija isti nam je djavo ! Crvena zvezda je od tima koji jedva spasava zivu glavu na svakom gostovanju,postala tim koji povede u petom minutu i lagano privede utakmicu kraju ! Crvena zvezda je postala tim koji ne zna da primi gol kod kuce i ako ih samo 6 meseci pre toga pod istim trenerom primila boga,a o ranijim sezonama da ne pricam,tu je Crvena zvezda gubila bodove od 70% timova iz domace lige i jedva je spasavala zivu glavu u 90+ nekim mufljuskim golovima ! E sad,dal su Milijas koji gotovo da nije igrao u Engleskoj,Ninkovic koji je za 10 godina odigrao 100 utakmica za Dinamo Kijev i Mrdja koji gotovo da nije ni bio u prvom timu Siona,doneli takvu prevagu na terenu da Crvena zvezda ne zna da izgubi to je pitanje za one koji se bave ovim sportom ! Ja sam 5 kola pre derbija rekao da ce Partizan da pobedi Crvenu zvezdu,jer je moj utisak da je to jedina utakmica koju je Crvena zvezda u drugom delu sezone odigrala posteno i jednostavno sam znao da nas nece dobiti ! I da su dali one penale ko zna sta bi bilo,jednostavno smo bili bolji od njih i vec posle 15 minuta trebali smo da vodimo sa dva razlike ! Uglavnom,mi treba da nastavimo sa proizvodnjom igraca za najvece svetske klubove i da uz neku dopunu sa tri,cetiri stranca ponovimo uspeh iz 2005 godine kada smo u Ligi Evrope stigli do osmine finala ! Pozdrav svima !
    (J.D.Aleksandar, 12. maj 2014 23:35)

    # Link komentara

  71. Ne slazem se,meni Zvezda ima bolji tim,gledajuci pojedinacno igrace i kao celina,posebno u drugom delu sezone,nakon odlaska Jojica.U derbiju je Zvezda bila puno opasnija,promasila dva cista penala,na kraju kaznjena iz udarca kojeg ne bih nazvao majstorskim,za razliku od prvog gola Partizana.a
    (pp, 12. maj 2014 23:34)

    # Link komentara

  72. (ercov, 12. maj 2014 22:19)
    Ne znam šta je loše u Škuletićevoj ispovedi. Dečko pošteno kaže da su igrači ponajviše krivi što nije odbranjena titula. A ovaj tim pod vođstvom Nikolića je osvojio više bodova I pružio daleko bolje igre od Rašovićevog tima iako je zimus ostao bez Jojića I Stojkovića. Nismo mi titulu izgubili u Kruševcu proletos nego autogolovima Živkovića, protiv Vojvodine, I Obradovića, protiv Zvezde, jesenas. To su ta 4 boda koja nam nedostaju.
    (runner, 12. maj 2014 23:25)

    # Link komentara

  73. @ (konto, 12. maj 2014 21:58): Grešiš sine,najbolji je Partizan. Pobedio vas je derbiju,u utakmici u kojoj je sudija debelo navlačio za Zvezdu. Valjda si i sam video,da ne nabrajam. A nije prvak zbog očiglednih sudijskih grešaka,koje si i ti takođe video,da ih ne nabrajem.
    (xxx, 12. maj 2014 23:25)

    # Link komentara

  74. Zvezda je imala bolji tim pre 14 godina. Kakav crni Robi. Stanoje ga odvalio na svim poljima.
    [Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (nn, 12. maj 2014 23:05)
    Stanojevic je imao bolje igrace od Robija.Da je situacija bila obrnuta,Robi bi ga tukao od 3 do 5 golova razlike po utakmici.Zato je Robi otisao u Tursku,koja je fudbalska sila u odnosu na Kinu gde je Stanojevic.
    (Nenad, 12. maj 2014 23:23)

    # Link komentara

  75. Grobari,MI U CETVRTAK OVERAVAMO TITULU!!!!!
    I TACKA!
    A vi se pitajte kako cete,sta cete,da lu je bio penal ili ne,faul ili ne! Ma bole me briga za vas,samo Zvezda,i niko drugi!!!…!!
    Od ove godine pocinje vase gasenje!!!! Zivi bili pa videli!
     (Spartanac, 12. maj 2014 23:20)

    # Link komentara

  76. Zvezda je imala bolji tim pre 14 godina. Kakav crni Robi. Stanoje ga odvalio na svim poljima.
    [Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (nn, 12. maj 2014 23:05)

    I Stanoje vozi autobus.
    (ne hvala, 12. maj 2014 23:16)

    # Link komentara

  77. Greske i kiksevi se desavaju. To je normalno. Desavalo se to i Zvezdi, i to bezbroj puta, sve do prolecnog dela ove sezone...sad je problem u tome sto, iako su igraci zvezde imali los dan, protivnici bi se tad samo sklonili, golman ne bi ispruzio ruku do kraja, sto je bilo dovoljno za tri boda. To se zove namesteno prvenstvo.
    [Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (ja, 12. maj 2014 22:08)
    A je l namesteno prvenstvo kada tvoj Partizan veze 23 uzastopne pobede protiv malih klubova?Pogledaj rezultate u sezoni 2004-2005.Tvoj Partizan je od 3 do 27 kola,dakle na 25 utakmica,imao samo dva remija i to naravno sa Zvezdom,ostalo su bile 23 uzastopne pobede nad manjim klubovima.
    (Nenad, 12. maj 2014 23:16)

    # Link komentara

  78. Ne branim Nikolica niti kritikujem Rasovica,ali iznosim samo cinjenicu da ako Partizan dobije sledecu tekmu i uzme 3 boda znacice da su vise bodova osvojili u prolecnom nego u ligaskom delu. Jesenas 2 poraza i 3 remija,sada 1 poraz i 2 remija. A inace Partizan i Zvezda su jednako losi,ne znam ni kako je Zvezda vezala toliko pobeda odjednom posle 3 poraza i par remija jesenas,ali dobro,razigrali se kao..
    (lodrani11, 12. maj 2014 23:14)

    # Link komentara

  79. Greske i kiksevi se desavaju. To je normalno. Desavalo se to i Zvezdi, i to bezbroj puta, sve do prolecnog dela ove sezone...sad je problem u tome sto, iako su igraci zvezde imali los dan, protivnici bi se tad samo sklonili, golman ne bi ispruzio ruku do kraja, sto je bilo dovoljno za tri boda. To se zove namesteno prvenstvo.
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ja, 12. maj 2014 22:08)

    A to znaš zato jer je tako bilo i zadnjih 6 godina ili je to tako samo kad je Zvezda u pitanju? Kad presednici i članovi uprava drugih klubova iz istog ranga sede istovremeno u upravi Fk Partizan, kako se to zove? Nenamešteno prvenstvo?
    (Kop, 12. maj 2014 23:09)

    # Link komentara

  80. Sta bese sa onom akcijom "5 minuta za spas srpskog fudbala"? Nesto se ucutali posle zime,a Tole i dalje predsednik.Sta se to desilo u medjuvremenu,pa je Tole sada dobar?
    (nikola, 12. maj 2014 21:52)

    A šta se desilo sa zastavom sa likom Tomislava Karadžića koja se viorila na jugu?
     (Lošmi, 12. maj 2014 23:08)

    # Link komentara

  81. Zvezda je imala bolji tim pre 14 godina. Kakav crni Robi. Stanoje ga odvalio na svim poljima.
     (nn, 12. maj 2014 23:05)

    # Link komentara

  82. Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
    (Brondby, 12. maj 2014 22:58)

    # Link komentara

  83. po meni najlepsi fudbal ove sezone je igrao Cukaricki ,a svakako nisam navijac Cukarickog vec Pazara ,bolji tim nije pruzio bolju partiju na gradskom stadionu u Pazaru
     (zoi, 12. maj 2014 22:57)

    # Link komentara

  84. Tako je Skuleticu, vi ste najbolji, a Zvezda je uzela titulu.
    Dabogda svake godine da bude tako.
    (cao, zdravo, 12. maj 2014 22:56)

    # Link komentara

  85. Da ste najbolji, lagao vas neko...
     (Tajni agent Čučuk Stana, 12. maj 2014 22:55)

    # Link komentara

  86. Партизан не игра лош фудбал. Али, на дербију, осим силне упорности, ипак нисте били бољи. Најзад, рушили сте два пута Звездине нападаче када је гол био неминован. То што је Звезда промашила пенале не значи да није имала више правих шанси од Партизана.Да их је реализовала испали бисте смешни.Гол сте постигли после судијске грешке који није свирао фаул над Мрђом зар не!? Укупно говорећи, ту сте негде и једни и други. Дајте мало реалности (барем колико и ја у овом коментару).
    (Гипсани, 12. maj 2014 21:45) Tipičan komentar napaljenih adolescenata Zvezdaša,koji od silne ostrašćenosti nemaju veze sa realnošću. Pa kako to ako je Zvezda bila bolja, a izgubila? Što stalno spominješ faul nad Mrđom,a ne faul nad Ninkovićem,a? Da je tada sudija svirao penal,pri vođstvu Partizana,vi bi ste u derbiju ispali smešni,barem toloko kao ti u tvom komentaru...
    (xxx, 12. maj 2014 22:55)

    # Link komentara

  87. Navijaci Vojvodine slave dan kad je Nikolic u velegrad otiso zajedno sa tri musketara ...
     (Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ..., 12. maj 2014 22:55)

    # Link komentara

  88. Svi znamo da je Djuric ovo morao da proda. Tako da se dominacija nastavlja!
     (Nemke, 12. maj 2014 22:53)

    # Link komentara

  89. Jel može neko da mi kaže kada je C.Zvezda izgubila posljednju utakmicu (pre derbija) ..?
     (Mile, 12. maj 2014 22:53)

    # Link komentara

  90. Mogu samo da kazem da ste u derbiju -Imali vise srece nego pameti-.
    (dino, 12. maj 2014 22:52)

    # Link komentara

  91. Najbolji ste ali posle nas
     (Zezus, 12. maj 2014 22:52)

    # Link komentara

  92. Regularno ili ne, Zvezda je nestvarnom serijom pobeda u prolecnom delu prvenstva odlucila konacni poredak na tabeli. Ne mozes kriviti ekipu koja je pobedila sve utakmice, ukljucujuci i buduceg sampiona, uz samo 2 remija i jedan poraz i dosta dobru gol razliku i ono sto mene kao Grobara narocito raduje- odlicnu igru kakvu cini mi se nismo imali u prethodnih 6 godina. Zvezdi svaka cast, a mi moramo da prestanemo da se zamajavamo namestanjem, jer vadjenje na to je ruzno i nesportski. Delijama samo porucujem- teracemo se opet sledece godine! :-)
     (*Evrofiličar, 12. maj 2014 22:51)

    # Link komentara

  93. zbog greske darka bogdanovica!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 12. maj 2014 22:40)

    # Link komentara

  94. Najbolji tim? Pa rodjace nije tebi dobro. Evo da krenemo od golmana Bajkovic =Lukac, PetkovicStankovic, Mijailovic>Volkov, KovacevicNinkovic mali ima jos da uci, Lazovic>Zivkovic/Luka ovo je bespotrebno komentarisati, Dauda>Kojic, Mrdja>Skuletic. I da dodam tu Kasalicu, Pecnika, Gogica i Savicevica naspram Markovica, Brasanca i td. smesno je pricati ko ima bolji tim. A na klupi Stojanovic naspram Nikolica koji je gospodin i znalac ove igre za vaseg demagoga koji samo unosi nervozu u ekipu, suvisno je bilo sta pricati.
     (Vopi, 12. maj 2014 22:39)

    # Link komentara

  95. Evo, neka bude da je Zvezda namestila 16 od 17 utakmica, pa cak i protiv onih koji realno ne znaju da vode dovoljno dobro loptu da bi igrali u trecoj litvanskoj ligi. Nema veze sto Zvezda ima 15 bivsih, sadasnjih, mladih i potencijalnih reprezentativaca. Nazovimo to kanta ekipom. Znaci, namesteno je! E, sad, mene zanima, da li istim rezonom mozemo nazvati namestenim i ovo:

    Partizan izmedju 2 poraza igra 25 utakmica. Skor 23.2.0! Dve neresene protiv Zvezde.
    Ili, Samrok - Partizan 1:1, Partizan - Samrok 1:2. Posle toga, Partizan veze 14 pobeda!

    Regularno, ili ne?
    Nemojte mi pricati o snazi tog tima Partizana, jer recimo Samrok izbija taj argument, a i malopre smo zakljucili da tim sastavljen od iskusnih bivsih reprezentativaca, sadasnjih, mladih i potencijalnih moze samo da se bori za opstanak ako ne namesta. Dakle?
    (dex, 12. maj 2014 22:38)

    # Link komentara

  96. Evo, ja molim da klikne plus ko misli da je prvenstvo namesteno ( ne samo ovo, nego 20 poslednjih), a minus onaj ko misli da nam je prvenstvo regularno. I time smo sve rekli... Jad i čemer :-(
     (Steva, 12. maj 2014 22:38)

    # Link komentara

  97. PPV TITULA.
     (zira, 12. maj 2014 22:36)

    # Link komentara

  98. Titula je izgubljena u Kruševcu. Pre toga sudija uzeo dva boda protiv Vojvodine. Tačka.
    (Pips, 12. maj 2014 22:35)

    # Link komentara

  99. da se po derbijima meri ko je bolji partizan ne bi imao 6 titula? u 5 od tih 6 je partizan imao bolji skor, 3 prvenstva za redom je dobio oba derbija.
     (Mojes, 12. maj 2014 22:34)

    # Link komentara

  100. Sta bese sa onom akcijom "5 minuta za spas srpskog fudbala"? Nesto se ucutali posle zime,a Tole i dalje predsednik.Sta se to desilo u medjuvremenu,pa je Tole sada dobar?
    (nikola, 12. maj 2014 21:52)
    Sta bi sa transparentom sa Toletovim likom na juznoj tribini? Sta bi sa onom vasom pesmom "ako te smene ja secem vene"? Sta se to u medjuvremenu desilo pa je Tole postao lopov a 6 godina je bio posten?
     (Povidon, 12. maj 2014 22:33)

    # Link komentara

  101. Vidite ko koliko igraca pravi odnosno gde se prodaju Partizanovi a gde Zvezdini igraci.Partizanove bebe i Zemunel vrede mnogo.PFC FOREVER.......
     (egzaktno kg, 12. maj 2014 22:33)

    # Link komentara

  102. Cime je to Partizan dokazao da je najbolji tim? Kao problem je sto je sudija svirao penal za Vojvodinu? A kada je u istom prvenstvu svirao penala za Partizan protiv Novog Pazara koji nije postojao tada je bilo u redu ili onaj faul Luke nad golmanom u istoj utakmici? Ili sto nije sviran postojeci penal za Cukaricki ili sto nije svirannijedan od 3 postojeca penala za Vozdovac? A inace ako se gledaju samo derbiji, tu je situacija neresena s tim sto Zvezda ima prednost zbog gola vise u gostima. A i ta pobeda je dosla u poslednjim minutima kada je sudij amogao da svira i faul na sredini za Zvezdu i ne bi ni bilo gola. Ili da je Zvezda dala bar jedan gol od 2 penala. Ali na stranu i golovi, da pogledamo igru. Jel to mozda Partizan nadigrao Zvezdu, stvorio 10 sansi, ali nije bilo golova - nije. I kada Zvezda pobedjuje onda je sve to namesteno, ali sto Partizan pobedjuje sve to je normalno. Ocerupali ste Vojvodinu, samo joj stadion niste uzeli i ona vas nadigra usred Beograda sa igracem manje. I kako ste onda najbolji? Najbolji ste samo u praznim recima.
    (Pedja, 12. maj 2014 22:32)

    # Link komentara

  103. Sta bese sa onom akcijom "5 minuta za spas srpskog fudbala"? Nesto se ucutali posle zime,a Tole i dalje predsednik.Sta se to desilo u medjuvremenu,pa je Tole sada dobar?
    (nikola, 12. maj 2014 21:52)
    Tole je bio i ostao grobar srpskog fudbala i mi i dalje skandiramo na svakoj tekmi,Tole lopove...a sto vi ne masete vise onim zastavama sa njegovim likom?Zar vam odjednom vise nije dobar?Doneo vam je i poklonio 6 titula i sad se prvi put nije smeo mesati i namestati utakmice i vi izgubiste titulu.Nesto si pobrkao loncice.
    (Realno, 12. maj 2014 22:29)

    # Link komentara

  104. Pobede od 5:0 protiv D.Srema i Voždovca , kao i pobeda " iščupana na mišiće - upornošću i trčanjem " u derbiju , ne znače da ste najbolji tim .
    Previše je oscilacija - od utakmice do utakmice , a i tokom same utakmice ...nekada ste totalno neprepoznatljivi.
    Partizan ne igra loše , povremeno ima perioda kada je igra " brza i tečna ( ali u našem prvenstvu ) " i to liči na solidan fudbal … slično kao i Zvezda - povremeno to liči na nešto !
    Realno sagledavši stanje našeg fudbala ( gde ste i jedni i drugi " perjanice " ) TEŠKO DA JE TO DOVOLJNO ZA EVROPU ! Voleo bih da grešim , ali … " budimo realni zahtevajmo nemoguće - plasman u ligaški deo Evropskih takmičenja " !
    P.S./ Kada u košarci nismo ( i jedni i drugi ) uradili nešto posebno - teško da ćemo u fudbalu !
    (Billy PITON - akademik i posmatrač ptica, 12. maj 2014 22:27)

    # Link komentara

  105. @cIGanin ne znas (bez googla) tri igraca iz tog najboljeg tima koji je vodio prosinecki nabrojati...ustvari ne znas vise od dva...ja se ne sjecam ni jednog...
    (posteno govoreci, 12. maj 2014 22:27)

    # Link komentara

  106. Nema veze next sezone se nastavlja nasa dominacija.
     (Sindželič, 12. maj 2014 22:24)

    # Link komentara

  107. E ti si jedini pametan od svih Grobara, jedini iskreno kazes ko je kriv sto je titula na marakani,a ne oni fazoni vucic,covic,rusi,ameri,tole, gazprom,budjet,drzava,...svaka cast
    (delija, 12. maj 2014 21:36)


    ne ,nego ste vi vanzemaljci ostvarili 15 pobeda zahvaljujuci kvalitetu tima.ni sam ne verujes u to ali ti je lakse tako da verujes.odjednom milijas spor kao jugoslovanska zeleznica,dejan kelhar bez kluba prosle godine i gomila polu igraca,preko noci postaje barca.u prvoj delu prvenestva nijednu jedinu utakmicu nisu mogli dobiti,ali cim je partizan kiksnuo protiv pazara dobijaju svaku.koga bre ti lazes u zivotu?morali ste uzeti titulu i tacka,to ce svaki iole relan covek nevazno za koga navija priznati.
    (sebe lazete, 12. maj 2014 22:24)

    # Link komentara

  108. @E ti si jedini pametan od svih Grobara, jedini iskreno kazes ko je kriv sto je titula na marakani,a ne oni fazoni vucic,covic,rusi,ameri,tole, gazprom,budjet,drzava,...svaka cast
    (delija, 12. maj 2014 21:36)


    A gde su bile pametne i iskrene delije prethodnih 6 sezona da kazu ko je kriv sto je titula u Humskoj,a ne oni fazoni Tole,Dacic,Ruzic,EPS,sudije,zavere,akcije,protestne setnje.Da li mi verujes da mi nijedan zvezdas nije cestitao NIJEDNU od ovih 6 titula,vec kao papagaji ponavljaju ono sto su im u saopstenjima srocili Lukic,Vesic,Covic i ostala elita koja je vodila zvezdu.Prema tome ako je on iskren i pametan sto priznaje da smo sami krivi,sta ste onda vi?
    (Eddy Grant, 12. maj 2014 22:24)

    # Link komentara

  109. interesantno je da niko ne prica o odlascima iz partizana.Mi iz zvezde znamo da nam odlaze bar 2 igraca.Slijedece prvenstvo ce biti slabije od ovog
     (krajisnik, 12. maj 2014 22:22)

    # Link komentara

  110. Covek da poludi od izjava fudbalera Partizana pred sam kraj ovog smesnog i katastrofalnog prvenstva Srbije i to izjava fudbalera koji su dosli u paketu sa trenerom Nikolicem. Vidi se, da nisu na nivou Partizanovih fudbalera i tradicije koju klub predstavlja jer u suprotnom niko od njih nebi sebi dozvolio da ovako besramno slini pred novinarima.Imali su sve u svojim rukama,jedan bod viska velikog ko kuca ostavljen od najurenog Vuka Rasovica,najkvalitetniji igracki kadar i sve to bacili u vodu tj poklonili sampoionsku titulu znatno slabijoj ekipi.
    Zbog ovakvog propusta rukovodecih ljudi Partizana koji su oterali dete Partizana i pobednika Vuka Rasovica a na njegovo mesto doveli gubitnika i ne Partizanovca sad lepo napraviti cistku i dovesti novo rukovodstvo i novi sportski sektor,sve same i prave Partizanovce da nam se nikada vise ne ponovi Marko Nikolic.
    (ercov, 12. maj 2014 22:19)

    # Link komentara

  111. Upravo je ovakva,vasa prepotentnost,pre pocetka prolecnog dela sezone,uticala na gubitak titule.To je jedan od glavnih razloga,pored onog sto Zvezda ima znatno jacu i kvalitetniju ekipu i bolju igru od vas.Tek sada ste nesto poceli da pokazujete ali sa timovima koji ne zele da se umaraju protiv vas.Na tvoju zalost,u Srbiji neces nikad nista osvojiti,jer je naredna decenija crveno bela.
    (Toliko, 12. maj 2014 22:18)

    # Link komentara

  112. I MI SMO DOK NAS JE ROBI TRENIRAO IMALI I NAJBOLJI TIM I IGRU I TRI PUTA VAS POBEDILI U PROLECNOM DELU (5:0)ALI SMO OSTALI BEZ TITULE. I STA SAD......
    (ciganIN, 12. maj 2014 21:26)

    Niste vi, nego Avram Grant, puno tebe i tvog Robija pozdravlja Aleksandar Stanojevic koji je najuren zbog sukoba sa Djurom pred prolecni deo sezone kojim se hvalis.. ;-)
    (nevaljali_bane, 12. maj 2014 22:17)

    # Link komentara

  113. Kakva paljevina!
    (Parter B, 12. maj 2014 22:12)

    # Link komentara

  114. Greske i kiksevi se desavaju. To je normalno. Desavalo se to i Zvezdi, i to bezbroj puta, sve do prolecnog dela ove sezone...sad je problem u tome sto, iako su igraci zvezde imali los dan, protivnici bi se tad samo sklonili, golman ne bi ispruzio ruku do kraja, sto je bilo dovoljno za tri boda. To se zove namesteno prvenstvo.
     (ja, 12. maj 2014 22:08)

    # Link komentara

  115. Najbolji ste??Pa kako onda izgubite od Napretka?Nereseno sa Pazarom i Vojvodinom!Ti,i tvoji sto su dosli iz Vojvodine,pa tekve su mogli da nadju drugoj ligi koliko hoces!Sta je sa Obradovicem,Volkovom,Stankovicem?Vi ste najbolji??A trener vam je teska alibi prica!
    (Leo, 12. maj 2014 22:07)

    # Link komentara

  116. Pa da, trebalo je da pobedimo svih 18 prolecnih utakmica. Kako da ne.
     (Lav, 12. maj 2014 22:06)

    # Link komentara

  117. a opet ovaj nesretni secerov lupa gluposti na sos kanalu
     (aleksandar, 12. maj 2014 22:05)

    # Link komentara

  118. A po cemu majke ti? Prvi derbi (u kom niste presli centar) ste izgubili a drugi dobili uz puno srece u 90.min uz prethodno 2 promasena penala Zvezde.... Osvojili ste manje bodova i sad ste kao vi bolji tim.... Bas.... Znam da je tebi tesko jer si pogresio klub ali sta da se radi... Sam si birao zajedno sa tvoja 2 saigraca i trenerom. Nije ni cudo sto ste onako grizli protiv nas u kupu i poslesnjedm kolu i sto je tvoj trener onako bio besan kad ga je Mrđa dao na kraju... Tako da batali priču....
     (uvek Zvezda, 12. maj 2014 22:04)

    # Link komentara

  119. Znas Skuleticu,ja sam navijac stare dame,ali moram da ti kazem jedno: Igrao si ti i jesenas u najboljem timu,dakle,mojoj Vosi,ali imas jedan problem jer ti je i jesenas a na tvoju veliku zalost trener Nikolic Marko-mozes samo da sanjas trofeje,a ovoga puta ih uzimaju zaista najbolji,a to su Zvezda i moja Vosa,a ti gledaj kako se mi radujemo,hi,hi hi !!!
    (kiZZo fkV 1914, 12. maj 2014 22:03)

    # Link komentara

  120. Ne znam koja je ovo fora sa izjavama tipa - imamo najbolji tim u državi, to smo i dokazali pobedom u derbiju?! Kao prvo, najbolji tim je onaj koji po završetku prvenstva ima najviše bodova. Kao drugo, čak i da se Partizan izjednači po broju bodova sa Zvezdom džaba mu jer ima gori međusobni skor. Da podsetim, Zvezda ih je dobila u prvom delu sezone rezultatom 1:0 a s obzirom da je na strani tj. na JNA izgubila sa 2:1 to znači da Zvezda ima bolji međusobni skor a računajući i činjenicu da ima veći broj bodova to jasno govori ko je najbolji tim u zemlji. Evo, ako Škuletić i njegov trener to ne znaju, ja ću im reći - Crvena Zvezda!
     (konto, 12. maj 2014 21:58)

    # Link komentara

  121. što nismo hteli u SNS!

    Zdravi u glavi i protiv sistema!
    (JocaBoca, 12. maj 2014 21:57)

    # Link komentara

  122. Pa i ja mislim da pevam ko slavuj i da imam andjeoski glas, ali sta cu kad Tomi Zdravkovicu moram da skinem kapu.
    (Cigani tiho tiho svirajte, 12. maj 2014 21:57)

    # Link komentara

  123. Ima vremena, sledeća sezona, daćeš deset!?
    (Savetnik, 12. maj 2014 21:57)

    # Link komentara

  124. Dva kola pre kraja, tri boda razlike, a napadač jednog od dva tima izjavljuje da su izgubili titulu.
    Ovo može samo u Srbiji!
    Uvek sam navijao za naše klubove u UEFA takmičenja, ali to više neće biti slučaj.
    Toliko su mi se ogadili "večiti rivali" i sva pompa oko njih svake godine, da sada jedva čekam da ih natambura predstavnik Rumunije ili Mađarske.
    (Zemun_grad, 12. maj 2014 21:53)

    # Link komentara

  125. Skule care vole te Meraklije Nis.
    Kod nas si bio golgeter samo takav!
     (Sasa, 12. maj 2014 21:52)

    # Link komentara

  126. Sta bese sa onom akcijom "5 minuta za spas srpskog fudbala"? Nesto se ucutali posle zime,a Tole i dalje predsednik.Sta se to desilo u medjuvremenu,pa je Tole sada dobar?
    (nikola, 12. maj 2014 21:52)

    # Link komentara

  127. Ali recenice "najbolji tim u srbiji i najbolji fudbal igramo" ko god od nasih klubova da ih izgovori, u svakom slucaju su zalosne.
    (Dejo, 12. maj 2014 21:52)

    # Link komentara

  128. Ne lupaj!Malo vi, malo zna se ko! Jeste najbolji, ali greške posle kojih su sudije kažnjene - taman za dovoljno bodova ispred Zvezde.
    (Sergio, 12. maj 2014 21:50)

    # Link komentara

  129. Cekaj, kako sad sami? Zar nece Zvezda uzeti titulu zbog Vucica, namestaljki, penala, Toleta? Ajde se drzite jedne price. I da, naravno da ste izgubili titulu zbog vas samih. Nisu vas dobili Tole, Vucic, masoni i rozebkrojceri u Krusevcu npr. nego 11 igraca sa Lalatovicem na klupi koji nisu skinuli gace cim su vas videli.
     (Misha, 12. maj 2014 21:45)

    # Link komentara

  130. Партизан не игра лош фудбал. Али, на дербију, осим силне упорности, ипак нисте били бољи. Најзад, рушили сте два пута Звездине нападаче када је гол био неминован. То што је Звезда промашила пенале не значи да није имала више правих шанси од Партизана.Да их је реализовала испали бисте смешни.Гол сте постигли после судијске грешке који није свирао фаул над Мрђом зар не!? Укупно говорећи, ту сте негде и једни и други. Дајте мало реалности (барем колико и ја у овом коментару).
    (Гипсани, 12. maj 2014 21:45)

    # Link komentara

  131. ma da
    (Dusan, 12. maj 2014 21:44)

    # Link komentara

  132. Decko,jel' tebi dobro?Koji fudbal rodjace?Bolje cutite svi zajedno i iz Zvezde i iz Partizana i pokrite se usima!
    (radza, 12. maj 2014 21:42)

    # Link komentara

  133. Niste vi krivi jer je normalno da ekipa ne moze dobiti svih 15 utakmica,vidite u Spaniji kako se Real,Barsa i Atletiko muce sa losojim ekipama.E sad druga stvar je ta sto je namjesteno da Zvezda uzme titulu i od ekipe koja u prvom dijelu sezone nije mogla dobiti Javor,Radnicki i slicne dobije 15 utakmica zaredom a pri tom imaju istu ekipu kao u prvom dijelu.
    (gile, 12. maj 2014 21:41)

    # Link komentara

  134. Bravo za tebe iako i malo dete zna da je sve namesteno i ko mora da osvoji titulu, ti trazis greske u sebi i svom timu. Tako treba, to je jedini put ka uspehu. Srecno tebi i tvom timu na evropskoj sceni.
    (Nikola, 12. maj 2014 21:39)

    # Link komentara

  135. Neverovatno...naučili su ih kao papagaje..svi da ponavljaju jedno te isto, dok i sami ne poveruju u to... Najbolji fudbal..na pola utakmica niste šansu napravili, ali ste zato na rečima najjači... Najbolji tim..Luka, Škuletić, Stanković, Brašanac i slični..to najbolji tim??
    (Enrico Pallazzo, 12. maj 2014 21:38)

    # Link komentara

  136. Da se po derbiju meri ko treba da osvoji titulu, ne bi Partizan imao seriju od 6 titula...
     (La Kosta, 12. maj 2014 21:38)

    # Link komentara

  137. Bravo momak, reci to i svom treneru!
     (srki, 12. maj 2014 21:36)

    # Link komentara

  138. E ti si jedini pametan od svih Grobara, jedini iskreno kazes ko je kriv sto je titula na marakani,a ne oni fazoni vucic,covic,rusi,ameri,tole, gazprom,budjet,drzava,...svaka cast
    (delija, 12. maj 2014 21:36)

    # Link komentara

  139. E ako ti kazes, tako je.
    (glavom kroz kljucaonicu, 12. maj 2014 21:32)

    # Link komentara

  140. ...da ste najbolji lagao vas neko...
    (Mojito, 12. maj 2014 21:31)

    # Link komentara

  141. Pa ako sad sa tim vasim najboljim timom ne udjete u LE, onda stvarno treba usima da se pokrijete.
     (arsenal, 12. maj 2014 21:31)

    # Link komentara

  142. I jeste sami krivi kad ste pobedili na derbiju umesto na izborima.
    (romeo, 12. maj 2014 21:27)

    # Link komentara

  143. I MI SMO DOK NAS JE ROBI TRENIRAO IMALI I NAJBOLJI TIM I IGRU I TRI PUTA VAS POBEDILI U PROLECNOM DELU (5:0)ALI SMO OSTALI BEZ TITULE. I STA SAD......
    (ciganIN, 12. maj 2014 21:26)

    # Link komentara