Utorak, 22.04.2014.

18:10

Rakić i Mrđa pogodili za +6

Fudbaleri Crvene zvezde zabeležili su 15. uzastopnu pobedu u 25. kolu Jelen Superlige i pobegli drugoplasiranom Partizanu na šest bodova razlike.

Izvor:

Rakiæ i Mrða pogodili za +6 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

221 Komentari

Sortiraj po:

branko

pre 9 godina

Ocekivao sam bolju igru Radnickog.Ali mnogo je lose zapoceo prolecni deo.Cestitam Zvezdi na dobroj igri ali i trebaju i oni nekad da idu u kvalifikacije za ligu sampiona a ne samo Partizan.

jakoinikome

pre 9 godina

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?
(Fred, 23. april 2014 06:31)

Koliko ozbiljnije ekipe? Ozbiljne kao Petrzalka, Artmedija, Petah-Tikva, Ludogotec, Samrok?

Mikeli

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Da li ti shvatas sta si rekao? Nenormalno je sto se neki tim u Srbiji drznuo da odigra dobro protiv vas? Nije normalno da vas neko boljom igrom pobedi? Ova tvoja izjava je dokaz vaseg paranoicnog razmisljanja. Od velike frustracije vise ne znate sta pricate. Pa svi ti ljudi su bili u vlasti i prosle i pretprosle godine. Sa vama uvek komedija.

Fred

pre 9 godina

Konacno cemo se radovati kvalifikacijama za Ligu sampiona i gledanja Zvezde u istoj,joj ljudi konacno!!!!!!!!!
(Ogysa, 22. april 2014 20:02)

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?

Nenad

pre 9 godina

Pa realno sam ovo hteo i da vidim,znaci koja god stranka da je na vlasti njen omiljeni klub uzme titulu,tako je bilo preodhodinh 6 godina kada su se Partizanu skladnjali protivnicki igraci od loptei od igraca,dok pa sad Zvezda pobeduje 15 utakmica za redu daj bre,zar mislite da jes ve posteno,jadno je to,osvajuju sve na politickoj bazi a u Evropi nemogu ni u grupu uci,mislim na Le,na ligu sampiona necu ni d apomislim jer to mozemo da sanjamo da bilo koji nas klub ide,ponovo ce izaci uEvropu nasa 3,4 tima i opet ce ispasti od tamo nekih za nas neznalaca a za nase ekipe su Real,Bajern,Dortmund po kvalitetu,ne vredi titulu ni Zezdi ni Partizanu,sta im vredi....

Figo

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Pazi stvarno, svi ti gradonacelnici i treneri bili tu a ja mislio da po terenu trce fudbaleri Napretka i Partizana... I kako je danas odigrao Lalatovic? Koga je stavio u dzep, Skuletica ili Luku? Ili obojicu? A kako je tek gradonacelnik Gasic odigrao? Konstantna opasnost po gol Partizana, krio je loptu kao Mesi i Kristijano zajedno. Dobar je bio obzirom da covek ima preko 100 kila, reklo bi se kilo-dva manje od Trajkovica... Jedan penzioner i jedan drvoseca ti igraju u odbrani a ispred njih niko ne zna da primi loptu i da pas u noge coveku na 10 m, i tebi krivi Gasic i Lalatovic i zalaganje Napretkovih igraca??? Najbolje da sede dok Partizan daje golove... Ne daj Boze da priznas sebi da je Partizan odigrao mnogo lose i da Nikolic pojma nema...

xxx

pre 9 godina

Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 22. april 2014 21:19) Postao si trol, i to nevidjeni. I ne vredjaj...

mauricijo

pre 9 godina

@ J.D. Aleksandar.
Znaci mislis da je Napredak odigrao nenormalno protiv Partizana? Da je nenormalno da zele pobedu, trce i da daju golove? Ocigledno je za tebe normalno da se klubovi kada igraju protiv Partizana tako ne ponasaju, nego bi trebalo da ne zele pobedu, ne trce i ne daju golove. Nije mi jasno sta ti je Napredak kriv u svemu tome. Izgleda da ljudi nemaju pravo da igraju i da zele da pobede. Ima dosta neregularnih i sumnjivih stvari u nasem prvenstvu, ali napadati tim zato sto se trudi da pobedi i da ostane u ligi, to je patolosko ponasanje.

The_Insider

pre 9 godina

Braco Delije, London ceka titulu!
Pozdrav braci Delijama u Vukovaru, Dalju I Srpskim Mirkovcima, zbog njih smo I najsrecniji, da nam ne zamere braca Delije u ostalim gradovima nase zemlje I dijaspori!.

Žarko

pre 9 godina

@Ljubinko Pantic
(a i za ostale grobare, tradiocionalno slabog pamćenja)
lalatović je u jesenjem delu sa voždovcem pobedio zvezdu.

triplem

pre 9 godina

Ovaj komentar "Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)" najbolje odlikava sta se dogadjalo sa nasim fudbalom u zadnjih 5 godina. Pa sta je normalno za navijace partizana? Kada im neko dodje na crtu bez predaje i odgira kako zna i ume to nije normalno? Sta su trebali Krusevljani? Da im se sklanjaju, naprave penal ili sta vec pa da utakmica bude normalna? redakcijo, komentar mi je bez uvreda, govora mrznje i ostalih pravila lepog ponasanja, pa ne vidim razlog zasto ga ne biste objavili. Mislim, stvarno me seckate bez razloga evo ko zna koji put...

Batko

pre 9 godina

Ma jok, uguraćemo ga vama...
(Batko, 22. april 2014 19:44) Nemoj samo ti da pricas o uguravanju...
(xxx, 22. april 2014 20:57)

Kako je interesantan tvoj život, kada celo popodne ideš po vestima i ostavljaš identične komentare na ono što napišem !
Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?

a

pre 9 godina

ako cemo iskreno,ko krade titulu ko ne,ko brani Partizanu da pobedjuje niko,igraju ocajno,trener napolje,ako nista drugo Zvezda igra za nijansu agresivnije sa vise zelje,sve ostalo su nijanse,zasluzeno za sada,kao sto niko nije branio Zvezdi da pobedjuje u ovih 6godina,gladniji su titule i to je razlika,nece biti nezasluzeno ako osvoje titulu,na kraju se racuna samo igra,golovi,titula,mada nista nije gotovo dok sve ne bude gotovo,pozdrav za sve normlne i ne zaslepljene mrznjom navijace.

Nikola

pre 9 godina

@Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Majstore,
Pavicevic i Onjilo su dryavljani Srbije. pavicevic je cak i rodjen u Srbiji.


Saberi se malisa.

Vracar

pre 9 godina

@Nikola Nis

ma sve je OK... nego kada vec pominjes prelomne trenutke... kako to da si zaboravio prvo kolo prtoiv Novog Pazara i utakmicu protiv Cuke?


Cisto realnosti radi.

Raša

pre 9 godina

Hvala Bogu da se promenila vlast pa se igra regularno. Da je ostalo po starom, prvenstvo bi se igralo za raspored od 2. mesta a stadion CZ bi se nalazio 20-tak kilometara posle Surčina ("lepo u prirodi pa ptičice cvrkuću..."). Hvala Bogu!

darko

pre 9 godina

Ovo je najsladje, pobediti Grobare politicki, tj njihovim oruzjem, na terenu, tj sportski, i to u oba derbija :))) Kmeeee, kmeee, kmeee.

darko

pre 9 godina

Citam ove grobarske komentare i ne verujem kakvi su neljudi. Sve i da je tacno, da su Zvezdine utakmice zatvorene, namestene i sl, moze li neko od vas postnjacina, grobara, da kaze da iskreno veruje, da bar jedna od sest titula Partizana nije bila namestena???? Kako imate moralno pravo da potegnete pitanje regularnosti? Licemeri! Hvala.

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.

La Manita

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a !...
(J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45). A sta je "normalno"? Jel Napredak odigrao nenormalno? Jel ponasanje kapitena Ilica normalno?Jel gradonacelnik dao dva gola za Napredak? Jel "preSednik" kluba zabranio Partizanu da postigne gol? Jel taj trener provereni Zvezdas ove sezone igrao i protiv Zvezde i pobedio tu Zvezdu? Jel je tvoja paranoja normalana?

seljacka posla

pre 9 godina

Ovakva zvezda da ima 15 uzastopnih pobeda? Da to nije trenutni svetski rekord u uzastopnim pobedama? To nije mogla ni generacija koja je 1991 osvojila KES. Partizan je proteklih godina cesto kiksirao kao i sada a titule je osvajao u direktnim pobedama nad zvezdom. Ovo su seljacka namestanja ali s obzirom na to ko su izvodjaci radova nista drugo se ni ne moze ocekivati. Nije fudbal nista u odnosu na to sta nas ceka u drugim vaznijim oblastima zivota.

Iznogud

pre 9 godina

Ja razumem da je tesko jer se prekida dominacija, ali kakve nebuloze likovi pisu. Coveku krivo sto je trener Napredka Zvezdas, i kao namesteno, pa sto ne pobediste tog Zvezdasa, a tek lik sto spominje strance u ekipi da ih je bilo 5. Prvo Pavicevic se ne vodi kao stranac, a Arauho jeste bio u protokolu ali nije ulazio u igru. Nauci nesto pa onda pisi tuzni navijacu. Pricaju kako se sudi protiv njih, sudije pomazu i Zvezdu i Partizan a nikako protiv njih, mada i to se desi, ali cesce im pomognu, a komsijama su navlacili rezultat jako cesto.

Nikolicu ODLAZI

pre 9 godina

Zvezda 90% osvaja titulu cak i ako Partizan dobije u derbiju nemamo neke sanse.E sad necu da se bavim kako je Zvezda dosla do titule pomoc drzave pustanja bla,bla,bla ali jedno je sigurno Partizan igra lose nemogu da verujem da igraju neki Malbasici,Stankovici itd pa Malbasic nista uradio nije kao ni Lazovic koji se samo svadjao sa sudijama siguran sam da bi Fofana igrao bolje.Sve nade polazem u kosarkase napred momci samo jako protiv Cedevite pa u finalu da tucemo Zvezdu.

Nebojsa

pre 9 godina

Grobari su čudo za ovih šest titula sve je bilo ok.sada kada Zvezda treba da uzme titulu svi su im krivi posebno Vučić.Zašto nije bilo komentara dok je zna se ko sedeo u njihovim upravnim odborima.

Shone grobar

pre 9 godina

Zvezdo cestitam ti titulu,nema vise vajde da se borimo i da jurimo prednost.Briga me neka do kraja brani i Predrag Luka,a Lukac da igra po krilu.Totalno mi je svejedno koga ce onaj vanzemaljac i izdajnik Nikolic da izvede na teren,kako u vecitom tako i u ostalim utakmicama.Ovu ligu vise necu da pratim!

Batko

pre 9 godina

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...
(zoran, 22. april 2014 20:21)

Taj isti trener, jesenas dobio sa Voždovcem, Zvezdu sa 1:0..toliko o kratkoj pameti ili nedostatku iste !
Isplači se, verovatno će ti biti lakše..nije sramota..

rema

pre 9 godina

Za sve teoreticare zavera itd...

Samo ovo, Lalatovic je sa Vozdovcem pobedio Zvezdu jesenas... Radnicki iz Nisa je otkinuo bod Zvezdi jesenas...

Sto se tice trckaranja itd... zagrejacemo vas u subotu, nista vi ne brinite, pa klizajete, sklanjajte se kad naidje Lazovic itd...
Realno Zvezda igra najbolji fudbal u ligi i zasluzeno osvaja bodove...

zoran

pre 9 godina

Jedan Real ne moze da veze 15 pobeda...M.Siti...ma niko na svetu, ali Zvezda to bez problema...majko moja, mi smo postali Somalija u Evropi. Fudbal nije bitna stvar u jednom drushtvu, ali se na tim mali stvarima vidi gde je drushtvena svest vecine. Ovo je horor. Najgore je da svi cute i spushtaju glavu.
Upad premijera u FK C.Z u sred noci i vrshenje udara...meshanje politike u svaku utakmicu...sudije u strahu da ne pogrese...pare iz budzeta lete , a da niko nikome ne odgovara...moze li nize..?? Za to vreme, sve one sa severne tribine ili juzne, sve je to isto, da prevrnes naopako neces moci d askupih 1000 evra, sem kod kriminalaca, njihovih vodja.
Posle toga dodje takmichenje u Evropi i prvo kolo kvalifikacija = napolje. Kasniej se pitamo a zasto je to tako..? Pa pitajte igrache Radnichkog , danas, zasto se nisu borili kako treba...?

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...

roger17

pre 9 godina

slavisa,cekamo te u vlasotincu da proslavimo titulu kako samo mi znamo,ispunio si obecanje,ludnica do zore,a mi znamo gde,zvezda ooooo...

CZV - gde ti igraš , tu smo mi !

pre 9 godina

Topalovići se teško " mire " sa novom realnošću - kada smo MI , iole NORMALAN TIM i KLUB stvar je jasna - BOLJI SMO !!
Ne znam odakle im ideja da trenutno imaju jak ili ber dobar tim !? Ali , ako im je lakše - može i da je sve zavera !
Ako im je lakše , neka bude tako … mada je svakom realnom navijaču jasno da je ovo " daleko od ozbiljnog tima i da je sve mazanje očiju NJIHOVE UPRAVE , koja je debelo OMASTILA BRK … Djura , Ružić , Babić i sl. , pa dugovi prema Toletu ; Zeki , Bjeki ( nisu ni oni NEZAINTERESOVANI da se zaustavi prodaja igrača - kako bi izvukli svoje investiranje u FKP ) !!
Čestitka ZVEZDI !! ZASLUŽENO !! REALNO - TITULA !!

Nikola Nis

pre 9 godina

Cestitke komsijama na osvajanju titule. Citam ova prepucavanja balavaca, i jednih i drugih. Imam pravo da komentarisem jer sam bio u rupi vise puta nego sto vecina komentatora ima godina. Sto se tice ove godine, titula je vasa zasluzeno. Niste menjali sastav, oporavio vam se Lazovic koji je najbolji igrac lige i uigrali ste se.
Budimo ipak realni sto se tice nasih 6 uzastopnih titula. U proteklih 6 godina koliko smo mi dobrih igraca izbacili a koliko vi? Uvek se namestalo i za Partizan i za Zvezdu. Imamo klipove na netu i mi i vi koliko krademo i koliko nam je prvenstvo kvarno. Prelomni trenuci za moj Partizan je bilo gostovanje Pazaru i nepriznat gol malog Zivkovica. Nedelju dana se polemisalo u javnosti da li je ili nije Skuletic faulirao golmana, da bi sudijska organizacija odlucila da je bio faul nad igracem Pazara? Ali opet kazem, da smo bili bolji, dali bi gol na vreme i ne bi brinuli. Drugi momenat je penal za Vojvodinu na vise od pola metra od kaznenog prostora. Opet kazem, igrati sa decurlijom Vose sa igracem vise 80 minuta, ne dati jos neki gol i igrati kao da ti imas igraca manje je strasno. Zvezda je imala pomoc od sudija koliko joj je trebalo, na pocetku proleca, dok je jos stucala. Ali stoji cinjenica da je znala da umuva gol kad je potrebno. Partizan nije izdrzao psiholoski pritisak i to je to. Vidimo se na derbiju, nek pobedi bolji. jos jednom iskrene cestitke na osvajanju titule, ove godine ste stvarno zasluzili

duka

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

uzmi aco saku lekova !

slobos sa rodosa

pre 9 godina

odeš na flešskor,pa nađeš srbiju, pa pogledaš tabelu,milina jedna.onda klikneš na formu zadnjih 5 mečeva zvezda 500,pa na 10 mečeva 10 0 0,pa na 15 mečeva 15 0 0 !!!prosto fascinantno.bajernov rekord je ozbiljno ugrožen!

One night in May

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39)

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...

dzukac

pre 9 godina

@J.D. Aleksandar
Kažeš niko nije očekivao da Napredak odigra normalno protiv Partizana?! Pa ima li išta normalnije nego da ljude trče, igraju i trude se da pobede. Da su trčkarali, izbegavali duele i sklanjali se, to bi valjda po tebi bilo normalno?
Inače čudo jedno kako i vi grobari primetiste kakva nam je liga, trebalo vam je samo 7 godina.

VladanR

pre 9 godina

Koliko god da serije CZ od 15 pobeda u nizu, a sve nakon sto je u prvih 10 kola jedva dobila 5 utakmica, izgleda nadrealno, ako se malo analizira ne ispada bas tako. Pobeda u derbiju definitivno je podigla samopouzdanje, i dala dodatni motiv da se do kraja jesenjeg dela, kako tako, u preostale 4 utakmice, posao odradi maksimalno. U pauzi su dovedena, dva dovoljno kvalitetna stopera, da se stabilizuje odbrana, sto je i bio najveci problem jesenas, dok je Lazovic dodatno pojacao i inace solidan napad. Pomoglo i to sto je u prva cetiri kola, tri puta igrala kod kuce. Ako se jos doda da je za razliku od jeseni, kada joj je vise puta, prvi sut rivala ulazio u gol, CZ je nekoliko meceva otvorila ranim golom i time sebi znarno olaksala posao. Sa svakom pobedom, pa i kiksom Partizana, raslo je samopuzdanje, plus manje vise potpuno novi tim na pocetku sezone, je postajao sve uigraniji i uigraniji. Ono sto bi jos CZ morala da uradi, je da u derbiju dotuce sada vec u doborj meri uzdrman i demotivisani Partizan, tj da mu ne dozvole da se eventualno dobrim rezultatom u derbiju vrati u zivot, kao CZ nakon prethodnog derbija.

aleksandar

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39) 

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...
(One night in May, 22. april 2014 20:08)u pravu si majstore ,ali veruj mi,ni ne slutis kolko je to opasno za buducnost gradjana ove zemlje.inace ako diva osvoji titulu bice zasluzeno ,priznajem

Batko

pre 9 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...
(Woodchuck, 22. april 2014 20:12

Rodjaci..vi nekome pričate o ispranim mozgovima.. ?!
Isplačite se,biće vam lakše...ili se sastanite, pa "tešite" jedan drugog...

Fred

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.
(Fake Brkajlo, 22. april 2014 19:09)

Titula prvaka Srbije u fudbalu je nazalost sve samo ne laskava.....

Gerov

pre 9 godina

U Krusevcu gradu
grobar gubi nadu,
mesto kruski bostan su pobrali
mesto boda tri dva im gola dali!

Odisla si titulo, ostala je tuga
uvek ce te sanjati grobari sa juga!

Pa sledece kolo ZVEZDO busi
nesto mi pa i od grobara i titula u nizu vise muka!

TrotterBG

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Pavicevic je rodjen u Vojvodini, a Onjilo je u Srbiji 5 godina(3 su dovoljne za dobijanje drzavljanstva). Toliko o tvom poznavanju propisa zemlje u kojoj zivis. :)

Хумска БГ

pre 9 godina

Колико ја видим титула се враћа на Маракану.Ако, и нека.Само немојте да на крају сезоне слушам "управа напоље" и "Ђурићу, одлази".Накнадну памет задржите за себе када већ нико није урадио ништа да дотични "господин" и његова екипа напусте клуб онда када је требало.Александре Станојевићу, Вуче Рашовићу, Младене Крстајићу, ваше идеје нису биле оно што је овом клубу потребно.Ово што видите - е ТАКАВ Партизан "треба" да буде.Ко тврди супротно тај не мисли добро Партизану(чућемо и ту реченицу ових дана, зна се од кога).Комшијама честитке на доласку надомак, а по свему судећи и освајању титуле, можда је још рано али... Сад да вас видимо у квалификацијама за ЛШ.

Woodchuck

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...

@J.D.Aleksandar

pre 9 godina

a sve je bilo pošteno poslednjih šest godina, zar ne? Niste imali podršku sudija, niste igrali prijateljske utakmica sa BSK-om, sa Hajdukom iz Kule i Metalcem čiji su predsednici bili u vašoj upravi. I sve se promenilo onog ttrenutka na Marakani kad niste prešli centra i kad je SNS naredio Obradoviću da da autogol. Ne budi smešan, sve te priče ste pričali i prošle godine posle derbija i na kraju kad ste osvojili titulu... tajac. Da li vam je SNS kriv i što danas niste čestito šutnuli na gol Napretka? Uvek neke teorije zavere, mali dudžet, mesečeve mene... Zato i jeste mali kluv jer nikad nećete biti dostojanstveni u porazu. Bahatost nikome nije donela dobro, pa će se i vama obiti o glavu.

fenomen

pre 9 godina

Čestitam Zvezdi titulu. Stoji da su neke ekipe igrale mlako protiv Zvezde ali je Zvezda znala da svoje sanse pretvori u golove. Ima tu i sudijskih gresaka ali ja kao realan grobar kazem da je ove sezone Zvezda bila bolja od mog Partizana. Nismo sastavili dve tri ljudske utakmice, tesko smo davali golove a najvise smo promasili sa trenerom i nekim pojacanjima. Reorganizovati se i krenuti sa nekim novim ljudima u osvajanje titule naredne sezone. Poz...

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.

NemanjaBB

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Restartovao sam stranu par puta u nadi da lupim što više minusa, kompleksu, idi čekaj saopštenje zbog današnjeg poraza.

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade,sve vreme pevate Toletu,ceo Pionir mu je peveo i sve je bilo regularno.E sad kad ste u poziciji u kojoj je Zvezda bila godinama sad vama ne valja i sad je on lopov,zasto ovo pitanje nisi postavio pre 3-4 godine nego sad?.Ne mozes da kazes da je liga poslednjih sezona bila regularna,namestali su i jedni i drugi mozda ste vi samo bolje ili vise namestali sta znam,ili ste imali vise filijala.Uglavnom niste mogli da budete prvaci 50 godina za redom,moralo je kad tad da stane.Ali mislim da ce derbi da bude najbolji pokazatelj stanja,ja ocekujem da nadigramo Partizan i pokazemo da smo bolji na terenu a ne za tastaturom.

mika

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !

Dejan-87

pre 9 godina

Dajte nam Bajern da se igramo! Salu na stranu, ne igramo sjajno, ali pobedjujemo. Rastereceno u derbiju, bod je dovoljan. Paranoja se uselila u komsijski tabor.

mille grobar

pre 9 godina

To bi bilo to...Vucic je docekao titulu. Normalno je da jedan klub kiksne s vremena na vreme, danas zasluzeno i svaka cast Napredku! Nije normalno da klub koji je duzan 50 miliona evra i kojem preti suspenzija od UEFE, ostvaruje niz od 15 utakmica, ne bez poraza, vec sve pobede! Protiv toga ni Barsa ne bi mogla, al u Srbekistanu je i nemoguce-moguce...

realno

pre 9 godina

ajde zabrinuti recite koliko je partizan odigrao 'prijateljskih' utakmica zadnjih sest sezona sve posteno a. Ovde je neko lud ili zbunjen,koliko vrede jedni i drugi vidi se po eskurzijama u evropi duze putuju nego sto ucestvuju

Kinsey bezanija

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Izvolte paloma

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade

24,232

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Zvezda je na pocetku prvenstva imala tezi raspored i neuigran sastav, sto se odrazavalo i na igru koja je oscilirala. Dok ste vi na polusezoni prodali neke igrace, i doveli dosta novih, Crvena zvezda je sacuvala okosnicu tima i uigravala sastav (plus se vratio Lazovic, koji je po meni najvece pojacanje), tako da sada tim izgleda dosta uigranije i bolje.

joca

pre 9 godina

Ove utakmice vise niko ni ne gleda, pobednik se zna unapred.Sramota za srpski narod sto je dozvolio da politicari reziraju prvenstvo ovo vise nema veze sa sportom.

Peppino

pre 9 godina

Uporediti ovu utakmicu sa utakmicom Partizan - Radnicki, kako su ginuli tad, sa koliko uklizavanja, a ovde trckaranje, razgibavanje, ko zna zasto...

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !

Batko

pre 9 godina

prava ste sampionska ekipa...cim se protivnik ne sklanja I cim ima pritiska nigde vas nema....al ugurace ga sudija nekako
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 22. april 2014 19:08)

Ma jok, uguraćemo ga vama...

Slavko Rs

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.

Lala iz Banata

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)

Partizan svakako nije zaslužio ni "T" od titule!
U svakom slučaju,videli smo danas i da je Partizan prodao bodove zarad Zvezdine titule.

Jozzo

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
(Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)---Pjevaju Grobari. Sada je prvenstvo neregularno kada je neko drugi prvi?! A imali ste zastavu sa Toletovim likom. Kada su svi bili za smjenu jedino ste ga vi podrzavali. Inace, trebao si gledati Napredak-Partizan da shvatis koliko je tvoj Partizan los. Trenutno Zvezda ne igra kako umije, ali dovoljno dobro da budu sampioni u ovako losem prvenstvu.

Navijac Partizana - zaista

pre 9 godina

U ovom trenutku Zvezda je bolja i sve glupe price padaju u vodu.Nije bila bolja u prvom delu prvenstva, ali su joj pomogli da ostane u trci. Ko je nama kriv sto to nismo iskoristili. Prodas tri najtalentovanija igraca za sicu i hoces da ti neko duva da bi bio prvak kilave Srbije.Sudije krive sto ne umemo da damo gol? Ma hajde...Cestitke normalnim navijacima Zvezde na tituli.

necete kupljenu titulu?

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.

lemyman

pre 9 godina

koliko grobari vole zvezdine strane da komentarisu, umesto da gledaju svoje greske oni kukaju kako krademo, ajmo sada kod Toleta pre derbija, mozda vam pomogne :-D

takinardi

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Moralni gmizavcu pao si jače nego tvoj PFC, 0 od 4 pogotka! Ha,ha,ha...

vvv

pre 9 godina

Kompani kriv za poraz sitija protiv Liverpula(nema sklanjanja)...Celsi izgubi od Sanderenda,nema namestanja...samo se nama svi sklanjaju ukljucujuci i Partizam

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Ovaj golman Radnickog Filipovic je brat one iz partizana Snezane Filipovic , da bi se njemu napravio prostor pre pocetka sezone Isailovic je oteran, kazem samo da se zna ...

Ratko

pre 9 godina

Ljudi ovi se uplasili! Umesto kod kuce da kao potencijalno sampionska ekipa napadnemo i damo 2-3 gola, nama se noge stegle. Ne igramo ni blizu onako kako umemo, sve nesto na brzinu i pogubljeno. Ako sad ne pobede navijaci treba da zakljucaju stadion i da prekinu sa igranjem fudbala. Ajde da bude zanimljivije odigrajte nereseno ili izgubite da se malo nerviramo.

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Cini mi se da si ozlojedjen malo, i uvredjen .

Hero

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20 2. dva penala za zvezdu 1,38 3. crveni za Radnicki 1,25 4. dva crvena za Radnicki 1,50 (BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Pali kompleksasu.

crni bombarder

pre 9 godina

Gledam moju Zvezdu ali ovo sta sam vidio mi se nikako ne dopada,Lazovic se sprema da sutira a dva igraca Radnickog umesto da ga napadne pobegose od njega glavom bez obzira...

Sale

pre 9 godina

To što je Rakić zapretio iz daljine je lepo ali to znači dve stvari. Prvo, šta znači "zapretio"? Drugo, "iz daljine" znači da ne mogu ni da priđu protivničkom golu.

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Cini mi se da si ozlojedjen malo, i uvredjen .

Hero

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20 2. dva penala za zvezdu 1,38 3. crveni za Radnicki 1,25 4. dva crvena za Radnicki 1,50 (BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Pali kompleksasu.

NemanjaBB

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Restartovao sam stranu par puta u nadi da lupim što više minusa, kompleksu, idi čekaj saopštenje zbog današnjeg poraza.

Batko

pre 9 godina

prava ste sampionska ekipa...cim se protivnik ne sklanja I cim ima pritiska nigde vas nema....al ugurace ga sudija nekako
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 22. april 2014 19:08)

Ma jok, uguraćemo ga vama...

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Ovaj golman Radnickog Filipovic je brat one iz partizana Snezane Filipovic , da bi se njemu napravio prostor pre pocetka sezone Isailovic je oteran, kazem samo da se zna ...

@J.D.Aleksandar

pre 9 godina

a sve je bilo pošteno poslednjih šest godina, zar ne? Niste imali podršku sudija, niste igrali prijateljske utakmica sa BSK-om, sa Hajdukom iz Kule i Metalcem čiji su predsednici bili u vašoj upravi. I sve se promenilo onog ttrenutka na Marakani kad niste prešli centra i kad je SNS naredio Obradoviću da da autogol. Ne budi smešan, sve te priče ste pričali i prošle godine posle derbija i na kraju kad ste osvojili titulu... tajac. Da li vam je SNS kriv i što danas niste čestito šutnuli na gol Napretka? Uvek neke teorije zavere, mali dudžet, mesečeve mene... Zato i jeste mali kluv jer nikad nećete biti dostojanstveni u porazu. Bahatost nikome nije donela dobro, pa će se i vama obiti o glavu.

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade

rema

pre 9 godina

Za sve teoreticare zavera itd...

Samo ovo, Lalatovic je sa Vozdovcem pobedio Zvezdu jesenas... Radnicki iz Nisa je otkinuo bod Zvezdi jesenas...

Sto se tice trckaranja itd... zagrejacemo vas u subotu, nista vi ne brinite, pa klizajete, sklanjajte se kad naidje Lazovic itd...
Realno Zvezda igra najbolji fudbal u ligi i zasluzeno osvaja bodove...

Batko

pre 9 godina

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...
(zoran, 22. april 2014 20:21)

Taj isti trener, jesenas dobio sa Voždovcem, Zvezdu sa 1:0..toliko o kratkoj pameti ili nedostatku iste !
Isplači se, verovatno će ti biti lakše..nije sramota..

Kinsey bezanija

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Izvolte paloma

takinardi

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Moralni gmizavcu pao si jače nego tvoj PFC, 0 od 4 pogotka! Ha,ha,ha...

Хумска БГ

pre 9 godina

Колико ја видим титула се враћа на Маракану.Ако, и нека.Само немојте да на крају сезоне слушам "управа напоље" и "Ђурићу, одлази".Накнадну памет задржите за себе када већ нико није урадио ништа да дотични "господин" и његова екипа напусте клуб онда када је требало.Александре Станојевићу, Вуче Рашовићу, Младене Крстајићу, ваше идеје нису биле оно што је овом клубу потребно.Ово што видите - е ТАКАВ Партизан "треба" да буде.Ко тврди супротно тај не мисли добро Партизану(чућемо и ту реченицу ових дана, зна се од кога).Комшијама честитке на доласку надомак, а по свему судећи и освајању титуле, можда је још рано али... Сад да вас видимо у квалификацијама за ЛШ.

duka

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

uzmi aco saku lekova !

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.

Nikola

pre 9 godina

@Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Majstore,
Pavicevic i Onjilo su dryavljani Srbije. pavicevic je cak i rodjen u Srbiji.


Saberi se malisa.

TrotterBG

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Pavicevic je rodjen u Vojvodini, a Onjilo je u Srbiji 5 godina(3 su dovoljne za dobijanje drzavljanstva). Toliko o tvom poznavanju propisa zemlje u kojoj zivis. :)

Navijac Partizana - zaista

pre 9 godina

U ovom trenutku Zvezda je bolja i sve glupe price padaju u vodu.Nije bila bolja u prvom delu prvenstva, ali su joj pomogli da ostane u trci. Ko je nama kriv sto to nismo iskoristili. Prodas tri najtalentovanija igraca za sicu i hoces da ti neko duva da bi bio prvak kilave Srbije.Sudije krive sto ne umemo da damo gol? Ma hajde...Cestitke normalnim navijacima Zvezde na tituli.

One night in May

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39)

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...

triplem

pre 9 godina

Ovaj komentar "Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)" najbolje odlikava sta se dogadjalo sa nasim fudbalom u zadnjih 5 godina. Pa sta je normalno za navijace partizana? Kada im neko dodje na crtu bez predaje i odgira kako zna i ume to nije normalno? Sta su trebali Krusevljani? Da im se sklanjaju, naprave penal ili sta vec pa da utakmica bude normalna? redakcijo, komentar mi je bez uvreda, govora mrznje i ostalih pravila lepog ponasanja, pa ne vidim razlog zasto ga ne biste objavili. Mislim, stvarno me seckate bez razloga evo ko zna koji put...

VladanR

pre 9 godina

Koliko god da serije CZ od 15 pobeda u nizu, a sve nakon sto je u prvih 10 kola jedva dobila 5 utakmica, izgleda nadrealno, ako se malo analizira ne ispada bas tako. Pobeda u derbiju definitivno je podigla samopouzdanje, i dala dodatni motiv da se do kraja jesenjeg dela, kako tako, u preostale 4 utakmice, posao odradi maksimalno. U pauzi su dovedena, dva dovoljno kvalitetna stopera, da se stabilizuje odbrana, sto je i bio najveci problem jesenas, dok je Lazovic dodatno pojacao i inace solidan napad. Pomoglo i to sto je u prva cetiri kola, tri puta igrala kod kuce. Ako se jos doda da je za razliku od jeseni, kada joj je vise puta, prvi sut rivala ulazio u gol, CZ je nekoliko meceva otvorila ranim golom i time sebi znarno olaksala posao. Sa svakom pobedom, pa i kiksom Partizana, raslo je samopuzdanje, plus manje vise potpuno novi tim na pocetku sezone, je postajao sve uigraniji i uigraniji. Ono sto bi jos CZ morala da uradi, je da u derbiju dotuce sada vec u doborj meri uzdrman i demotivisani Partizan, tj da mu ne dozvole da se eventualno dobrim rezultatom u derbiju vrati u zivot, kao CZ nakon prethodnog derbija.

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade,sve vreme pevate Toletu,ceo Pionir mu je peveo i sve je bilo regularno.E sad kad ste u poziciji u kojoj je Zvezda bila godinama sad vama ne valja i sad je on lopov,zasto ovo pitanje nisi postavio pre 3-4 godine nego sad?.Ne mozes da kazes da je liga poslednjih sezona bila regularna,namestali su i jedni i drugi mozda ste vi samo bolje ili vise namestali sta znam,ili ste imali vise filijala.Uglavnom niste mogli da budete prvaci 50 godina za redom,moralo je kad tad da stane.Ali mislim da ce derbi da bude najbolji pokazatelj stanja,ja ocekujem da nadigramo Partizan i pokazemo da smo bolji na terenu a ne za tastaturom.

mauricijo

pre 9 godina

@ J.D. Aleksandar.
Znaci mislis da je Napredak odigrao nenormalno protiv Partizana? Da je nenormalno da zele pobedu, trce i da daju golove? Ocigledno je za tebe normalno da se klubovi kada igraju protiv Partizana tako ne ponasaju, nego bi trebalo da ne zele pobedu, ne trce i ne daju golove. Nije mi jasno sta ti je Napredak kriv u svemu tome. Izgleda da ljudi nemaju pravo da igraju i da zele da pobede. Ima dosta neregularnih i sumnjivih stvari u nasem prvenstvu, ali napadati tim zato sto se trudi da pobedi i da ostane u ligi, to je patolosko ponasanje.

vvv

pre 9 godina

Kompani kriv za poraz sitija protiv Liverpula(nema sklanjanja)...Celsi izgubi od Sanderenda,nema namestanja...samo se nama svi sklanjaju ukljucujuci i Partizam

La Manita

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a !...
(J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45). A sta je "normalno"? Jel Napredak odigrao nenormalno? Jel ponasanje kapitena Ilica normalno?Jel gradonacelnik dao dva gola za Napredak? Jel "preSednik" kluba zabranio Partizanu da postigne gol? Jel taj trener provereni Zvezdas ove sezone igrao i protiv Zvezde i pobedio tu Zvezdu? Jel je tvoja paranoja normalana?

darko

pre 9 godina

Citam ove grobarske komentare i ne verujem kakvi su neljudi. Sve i da je tacno, da su Zvezdine utakmice zatvorene, namestene i sl, moze li neko od vas postnjacina, grobara, da kaze da iskreno veruje, da bar jedna od sest titula Partizana nije bila namestena???? Kako imate moralno pravo da potegnete pitanje regularnosti? Licemeri! Hvala.

Žarko

pre 9 godina

@Ljubinko Pantic
(a i za ostale grobare, tradiocionalno slabog pamćenja)
lalatović je u jesenjem delu sa voždovcem pobedio zvezdu.

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

Lala iz Banata

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)

Partizan svakako nije zaslužio ni "T" od titule!
U svakom slučaju,videli smo danas i da je Partizan prodao bodove zarad Zvezdine titule.

24,232

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Zvezda je na pocetku prvenstva imala tezi raspored i neuigran sastav, sto se odrazavalo i na igru koja je oscilirala. Dok ste vi na polusezoni prodali neke igrace, i doveli dosta novih, Crvena zvezda je sacuvala okosnicu tima i uigravala sastav (plus se vratio Lazovic, koji je po meni najvece pojacanje), tako da sada tim izgleda dosta uigranije i bolje.

Jozzo

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
(Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)---Pjevaju Grobari. Sada je prvenstvo neregularno kada je neko drugi prvi?! A imali ste zastavu sa Toletovim likom. Kada su svi bili za smjenu jedino ste ga vi podrzavali. Inace, trebao si gledati Napredak-Partizan da shvatis koliko je tvoj Partizan los. Trenutno Zvezda ne igra kako umije, ali dovoljno dobro da budu sampioni u ovako losem prvenstvu.

Dejan-87

pre 9 godina

Dajte nam Bajern da se igramo! Salu na stranu, ne igramo sjajno, ali pobedjujemo. Rastereceno u derbiju, bod je dovoljan. Paranoja se uselila u komsijski tabor.

dzukac

pre 9 godina

@J.D. Aleksandar
Kažeš niko nije očekivao da Napredak odigra normalno protiv Partizana?! Pa ima li išta normalnije nego da ljude trče, igraju i trude se da pobede. Da su trčkarali, izbegavali duele i sklanjali se, to bi valjda po tebi bilo normalno?
Inače čudo jedno kako i vi grobari primetiste kakva nam je liga, trebalo vam je samo 7 godina.

fenomen

pre 9 godina

Čestitam Zvezdi titulu. Stoji da su neke ekipe igrale mlako protiv Zvezde ali je Zvezda znala da svoje sanse pretvori u golove. Ima tu i sudijskih gresaka ali ja kao realan grobar kazem da je ove sezone Zvezda bila bolja od mog Partizana. Nismo sastavili dve tri ljudske utakmice, tesko smo davali golove a najvise smo promasili sa trenerom i nekim pojacanjima. Reorganizovati se i krenuti sa nekim novim ljudima u osvajanje titule naredne sezone. Poz...

Slavko Rs

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.

Nikola Nis

pre 9 godina

Cestitke komsijama na osvajanju titule. Citam ova prepucavanja balavaca, i jednih i drugih. Imam pravo da komentarisem jer sam bio u rupi vise puta nego sto vecina komentatora ima godina. Sto se tice ove godine, titula je vasa zasluzeno. Niste menjali sastav, oporavio vam se Lazovic koji je najbolji igrac lige i uigrali ste se.
Budimo ipak realni sto se tice nasih 6 uzastopnih titula. U proteklih 6 godina koliko smo mi dobrih igraca izbacili a koliko vi? Uvek se namestalo i za Partizan i za Zvezdu. Imamo klipove na netu i mi i vi koliko krademo i koliko nam je prvenstvo kvarno. Prelomni trenuci za moj Partizan je bilo gostovanje Pazaru i nepriznat gol malog Zivkovica. Nedelju dana se polemisalo u javnosti da li je ili nije Skuletic faulirao golmana, da bi sudijska organizacija odlucila da je bio faul nad igracem Pazara? Ali opet kazem, da smo bili bolji, dali bi gol na vreme i ne bi brinuli. Drugi momenat je penal za Vojvodinu na vise od pola metra od kaznenog prostora. Opet kazem, igrati sa decurlijom Vose sa igracem vise 80 minuta, ne dati jos neki gol i igrati kao da ti imas igraca manje je strasno. Zvezda je imala pomoc od sudija koliko joj je trebalo, na pocetku proleca, dok je jos stucala. Ali stoji cinjenica da je znala da umuva gol kad je potrebno. Partizan nije izdrzao psiholoski pritisak i to je to. Vidimo se na derbiju, nek pobedi bolji. jos jednom iskrene cestitke na osvajanju titule, ove godine ste stvarno zasluzili

Batko

pre 9 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...
(Woodchuck, 22. april 2014 20:12

Rodjaci..vi nekome pričate o ispranim mozgovima.. ?!
Isplačite se,biće vam lakše...ili se sastanite, pa "tešite" jedan drugog...

The_Insider

pre 9 godina

Braco Delije, London ceka titulu!
Pozdrav braci Delijama u Vukovaru, Dalju I Srpskim Mirkovcima, zbog njih smo I najsrecniji, da nam ne zamere braca Delije u ostalim gradovima nase zemlje I dijaspori!.

realno

pre 9 godina

ajde zabrinuti recite koliko je partizan odigrao 'prijateljskih' utakmica zadnjih sest sezona sve posteno a. Ovde je neko lud ili zbunjen,koliko vrede jedni i drugi vidi se po eskurzijama u evropi duze putuju nego sto ucestvuju

Gerov

pre 9 godina

U Krusevcu gradu
grobar gubi nadu,
mesto kruski bostan su pobrali
mesto boda tri dva im gola dali!

Odisla si titulo, ostala je tuga
uvek ce te sanjati grobari sa juga!

Pa sledece kolo ZVEZDO busi
nesto mi pa i od grobara i titula u nizu vise muka!

crni bombarder

pre 9 godina

Gledam moju Zvezdu ali ovo sta sam vidio mi se nikako ne dopada,Lazovic se sprema da sutira a dva igraca Radnickog umesto da ga napadne pobegose od njega glavom bez obzira...

a

pre 9 godina

ako cemo iskreno,ko krade titulu ko ne,ko brani Partizanu da pobedjuje niko,igraju ocajno,trener napolje,ako nista drugo Zvezda igra za nijansu agresivnije sa vise zelje,sve ostalo su nijanse,zasluzeno za sada,kao sto niko nije branio Zvezdi da pobedjuje u ovih 6godina,gladniji su titule i to je razlika,nece biti nezasluzeno ako osvoje titulu,na kraju se racuna samo igra,golovi,titula,mada nista nije gotovo dok sve ne bude gotovo,pozdrav za sve normlne i ne zaslepljene mrznjom navijace.

lemyman

pre 9 godina

koliko grobari vole zvezdine strane da komentarisu, umesto da gledaju svoje greske oni kukaju kako krademo, ajmo sada kod Toleta pre derbija, mozda vam pomogne :-D

Vracar

pre 9 godina

@Nikola Nis

ma sve je OK... nego kada vec pominjes prelomne trenutke... kako to da si zaboravio prvo kolo prtoiv Novog Pazara i utakmicu protiv Cuke?


Cisto realnosti radi.

Shone grobar

pre 9 godina

Zvezdo cestitam ti titulu,nema vise vajde da se borimo i da jurimo prednost.Briga me neka do kraja brani i Predrag Luka,a Lukac da igra po krilu.Totalno mi je svejedno koga ce onaj vanzemaljac i izdajnik Nikolic da izvede na teren,kako u vecitom tako i u ostalim utakmicama.Ovu ligu vise necu da pratim!

darko

pre 9 godina

Ovo je najsladje, pobediti Grobare politicki, tj njihovim oruzjem, na terenu, tj sportski, i to u oba derbija :))) Kmeeee, kmeee, kmeee.

slobos sa rodosa

pre 9 godina

odeš na flešskor,pa nađeš srbiju, pa pogledaš tabelu,milina jedna.onda klikneš na formu zadnjih 5 mečeva zvezda 500,pa na 10 mečeva 10 0 0,pa na 15 mečeva 15 0 0 !!!prosto fascinantno.bajernov rekord je ozbiljno ugrožen!

Raša

pre 9 godina

Hvala Bogu da se promenila vlast pa se igra regularno. Da je ostalo po starom, prvenstvo bi se igralo za raspored od 2. mesta a stadion CZ bi se nalazio 20-tak kilometara posle Surčina ("lepo u prirodi pa ptičice cvrkuću..."). Hvala Bogu!

necete kupljenu titulu?

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !

CZV - gde ti igraš , tu smo mi !

pre 9 godina

Topalovići se teško " mire " sa novom realnošću - kada smo MI , iole NORMALAN TIM i KLUB stvar je jasna - BOLJI SMO !!
Ne znam odakle im ideja da trenutno imaju jak ili ber dobar tim !? Ali , ako im je lakše - može i da je sve zavera !
Ako im je lakše , neka bude tako … mada je svakom realnom navijaču jasno da je ovo " daleko od ozbiljnog tima i da je sve mazanje očiju NJIHOVE UPRAVE , koja je debelo OMASTILA BRK … Djura , Ružić , Babić i sl. , pa dugovi prema Toletu ; Zeki , Bjeki ( nisu ni oni NEZAINTERESOVANI da se zaustavi prodaja igrača - kako bi izvukli svoje investiranje u FKP ) !!
Čestitka ZVEZDI !! ZASLUŽENO !! REALNO - TITULA !!

roger17

pre 9 godina

slavisa,cekamo te u vlasotincu da proslavimo titulu kako samo mi znamo,ispunio si obecanje,ludnica do zore,a mi znamo gde,zvezda ooooo...

Ratko

pre 9 godina

Ljudi ovi se uplasili! Umesto kod kuce da kao potencijalno sampionska ekipa napadnemo i damo 2-3 gola, nama se noge stegle. Ne igramo ni blizu onako kako umemo, sve nesto na brzinu i pogubljeno. Ako sad ne pobede navijaci treba da zakljucaju stadion i da prekinu sa igranjem fudbala. Ajde da bude zanimljivije odigrajte nereseno ili izgubite da se malo nerviramo.

Iznogud

pre 9 godina

Ja razumem da je tesko jer se prekida dominacija, ali kakve nebuloze likovi pisu. Coveku krivo sto je trener Napredka Zvezdas, i kao namesteno, pa sto ne pobediste tog Zvezdasa, a tek lik sto spominje strance u ekipi da ih je bilo 5. Prvo Pavicevic se ne vodi kao stranac, a Arauho jeste bio u protokolu ali nije ulazio u igru. Nauci nesto pa onda pisi tuzni navijacu. Pricaju kako se sudi protiv njih, sudije pomazu i Zvezdu i Partizan a nikako protiv njih, mada i to se desi, ali cesce im pomognu, a komsijama su navlacili rezultat jako cesto.

Batko

pre 9 godina

Ma jok, uguraćemo ga vama...
(Batko, 22. april 2014 19:44) Nemoj samo ti da pricas o uguravanju...
(xxx, 22. april 2014 20:57)

Kako je interesantan tvoj život, kada celo popodne ideš po vestima i ostavljaš identične komentare na ono što napišem !
Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?

Nebojsa

pre 9 godina

Grobari su čudo za ovih šest titula sve je bilo ok.sada kada Zvezda treba da uzme titulu svi su im krivi posebno Vučić.Zašto nije bilo komentara dok je zna se ko sedeo u njihovim upravnim odborima.

Fred

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.
(Fake Brkajlo, 22. april 2014 19:09)

Titula prvaka Srbije u fudbalu je nazalost sve samo ne laskava.....

Woodchuck

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...

Nikolicu ODLAZI

pre 9 godina

Zvezda 90% osvaja titulu cak i ako Partizan dobije u derbiju nemamo neke sanse.E sad necu da se bavim kako je Zvezda dosla do titule pomoc drzave pustanja bla,bla,bla ali jedno je sigurno Partizan igra lose nemogu da verujem da igraju neki Malbasici,Stankovici itd pa Malbasic nista uradio nije kao ni Lazovic koji se samo svadjao sa sudijama siguran sam da bi Fofana igrao bolje.Sve nade polazem u kosarkase napred momci samo jako protiv Cedevite pa u finalu da tucemo Zvezdu.

Sale

pre 9 godina

To što je Rakić zapretio iz daljine je lepo ali to znači dve stvari. Prvo, šta znači "zapretio"? Drugo, "iz daljine" znači da ne mogu ni da priđu protivničkom golu.

Peppino

pre 9 godina

Uporediti ovu utakmicu sa utakmicom Partizan - Radnicki, kako su ginuli tad, sa koliko uklizavanja, a ovde trckaranje, razgibavanje, ko zna zasto...

mika

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !

seljacka posla

pre 9 godina

Ovakva zvezda da ima 15 uzastopnih pobeda? Da to nije trenutni svetski rekord u uzastopnim pobedama? To nije mogla ni generacija koja je 1991 osvojila KES. Partizan je proteklih godina cesto kiksirao kao i sada a titule je osvajao u direktnim pobedama nad zvezdom. Ovo su seljacka namestanja ali s obzirom na to ko su izvodjaci radova nista drugo se ni ne moze ocekivati. Nije fudbal nista u odnosu na to sta nas ceka u drugim vaznijim oblastima zivota.

mille grobar

pre 9 godina

To bi bilo to...Vucic je docekao titulu. Normalno je da jedan klub kiksne s vremena na vreme, danas zasluzeno i svaka cast Napredku! Nije normalno da klub koji je duzan 50 miliona evra i kojem preti suspenzija od UEFE, ostvaruje niz od 15 utakmica, ne bez poraza, vec sve pobede! Protiv toga ni Barsa ne bi mogla, al u Srbekistanu je i nemoguce-moguce...

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.

joca

pre 9 godina

Ove utakmice vise niko ni ne gleda, pobednik se zna unapred.Sramota za srpski narod sto je dozvolio da politicari reziraju prvenstvo ovo vise nema veze sa sportom.

xxx

pre 9 godina

Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 22. april 2014 21:19) Postao si trol, i to nevidjeni. I ne vredjaj...

zoran

pre 9 godina

Jedan Real ne moze da veze 15 pobeda...M.Siti...ma niko na svetu, ali Zvezda to bez problema...majko moja, mi smo postali Somalija u Evropi. Fudbal nije bitna stvar u jednom drushtvu, ali se na tim mali stvarima vidi gde je drushtvena svest vecine. Ovo je horor. Najgore je da svi cute i spushtaju glavu.
Upad premijera u FK C.Z u sred noci i vrshenje udara...meshanje politike u svaku utakmicu...sudije u strahu da ne pogrese...pare iz budzeta lete , a da niko nikome ne odgovara...moze li nize..?? Za to vreme, sve one sa severne tribine ili juzne, sve je to isto, da prevrnes naopako neces moci d askupih 1000 evra, sem kod kriminalaca, njihovih vodja.
Posle toga dodje takmichenje u Evropi i prvo kolo kvalifikacija = napolje. Kasniej se pitamo a zasto je to tako..? Pa pitajte igrache Radnichkog , danas, zasto se nisu borili kako treba...?

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...

Figo

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Pazi stvarno, svi ti gradonacelnici i treneri bili tu a ja mislio da po terenu trce fudbaleri Napretka i Partizana... I kako je danas odigrao Lalatovic? Koga je stavio u dzep, Skuletica ili Luku? Ili obojicu? A kako je tek gradonacelnik Gasic odigrao? Konstantna opasnost po gol Partizana, krio je loptu kao Mesi i Kristijano zajedno. Dobar je bio obzirom da covek ima preko 100 kila, reklo bi se kilo-dva manje od Trajkovica... Jedan penzioner i jedan drvoseca ti igraju u odbrani a ispred njih niko ne zna da primi loptu i da pas u noge coveku na 10 m, i tebi krivi Gasic i Lalatovic i zalaganje Napretkovih igraca??? Najbolje da sede dok Partizan daje golove... Ne daj Boze da priznas sebi da je Partizan odigrao mnogo lose i da Nikolic pojma nema...

Mikeli

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Da li ti shvatas sta si rekao? Nenormalno je sto se neki tim u Srbiji drznuo da odigra dobro protiv vas? Nije normalno da vas neko boljom igrom pobedi? Ova tvoja izjava je dokaz vaseg paranoicnog razmisljanja. Od velike frustracije vise ne znate sta pricate. Pa svi ti ljudi su bili u vlasti i prosle i pretprosle godine. Sa vama uvek komedija.

aleksandar

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39) 

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...
(One night in May, 22. april 2014 20:08)u pravu si majstore ,ali veruj mi,ni ne slutis kolko je to opasno za buducnost gradjana ove zemlje.inace ako diva osvoji titulu bice zasluzeno ,priznajem

jakoinikome

pre 9 godina

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?
(Fred, 23. april 2014 06:31)

Koliko ozbiljnije ekipe? Ozbiljne kao Petrzalka, Artmedija, Petah-Tikva, Ludogotec, Samrok?

Fred

pre 9 godina

Konacno cemo se radovati kvalifikacijama za Ligu sampiona i gledanja Zvezde u istoj,joj ljudi konacno!!!!!!!!!
(Ogysa, 22. april 2014 20:02)

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?

Nenad

pre 9 godina

Pa realno sam ovo hteo i da vidim,znaci koja god stranka da je na vlasti njen omiljeni klub uzme titulu,tako je bilo preodhodinh 6 godina kada su se Partizanu skladnjali protivnicki igraci od loptei od igraca,dok pa sad Zvezda pobeduje 15 utakmica za redu daj bre,zar mislite da jes ve posteno,jadno je to,osvajuju sve na politickoj bazi a u Evropi nemogu ni u grupu uci,mislim na Le,na ligu sampiona necu ni d apomislim jer to mozemo da sanjamo da bilo koji nas klub ide,ponovo ce izaci uEvropu nasa 3,4 tima i opet ce ispasti od tamo nekih za nas neznalaca a za nase ekipe su Real,Bajern,Dortmund po kvalitetu,ne vredi titulu ni Zezdi ni Partizanu,sta im vredi....

branko

pre 9 godina

Ocekivao sam bolju igru Radnickog.Ali mnogo je lose zapoceo prolecni deo.Cestitam Zvezdi na dobroj igri ali i trebaju i oni nekad da idu u kvalifikacije za ligu sampiona a ne samo Partizan.

crni bombarder

pre 9 godina

Gledam moju Zvezdu ali ovo sta sam vidio mi se nikako ne dopada,Lazovic se sprema da sutira a dva igraca Radnickog umesto da ga napadne pobegose od njega glavom bez obzira...

necete kupljenu titulu?

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !

Slavko Rs

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.

Woodchuck

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...

Peppino

pre 9 godina

Uporediti ovu utakmicu sa utakmicom Partizan - Radnicki, kako su ginuli tad, sa koliko uklizavanja, a ovde trckaranje, razgibavanje, ko zna zasto...

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.

mille grobar

pre 9 godina

To bi bilo to...Vucic je docekao titulu. Normalno je da jedan klub kiksne s vremena na vreme, danas zasluzeno i svaka cast Napredku! Nije normalno da klub koji je duzan 50 miliona evra i kojem preti suspenzija od UEFE, ostvaruje niz od 15 utakmica, ne bez poraza, vec sve pobede! Protiv toga ni Barsa ne bi mogla, al u Srbekistanu je i nemoguce-moguce...

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Cini mi se da si ozlojedjen malo, i uvredjen .

mika

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !

Sale

pre 9 godina

To što je Rakić zapretio iz daljine je lepo ali to znači dve stvari. Prvo, šta znači "zapretio"? Drugo, "iz daljine" znači da ne mogu ni da priđu protivničkom golu.

seljacka posla

pre 9 godina

Ovakva zvezda da ima 15 uzastopnih pobeda? Da to nije trenutni svetski rekord u uzastopnim pobedama? To nije mogla ni generacija koja je 1991 osvojila KES. Partizan je proteklih godina cesto kiksirao kao i sada a titule je osvajao u direktnim pobedama nad zvezdom. Ovo su seljacka namestanja ali s obzirom na to ko su izvodjaci radova nista drugo se ni ne moze ocekivati. Nije fudbal nista u odnosu na to sta nas ceka u drugim vaznijim oblastima zivota.

joca

pre 9 godina

Ove utakmice vise niko ni ne gleda, pobednik se zna unapred.Sramota za srpski narod sto je dozvolio da politicari reziraju prvenstvo ovo vise nema veze sa sportom.

zoran

pre 9 godina

Jedan Real ne moze da veze 15 pobeda...M.Siti...ma niko na svetu, ali Zvezda to bez problema...majko moja, mi smo postali Somalija u Evropi. Fudbal nije bitna stvar u jednom drushtvu, ali se na tim mali stvarima vidi gde je drushtvena svest vecine. Ovo je horor. Najgore je da svi cute i spushtaju glavu.
Upad premijera u FK C.Z u sred noci i vrshenje udara...meshanje politike u svaku utakmicu...sudije u strahu da ne pogrese...pare iz budzeta lete , a da niko nikome ne odgovara...moze li nize..?? Za to vreme, sve one sa severne tribine ili juzne, sve je to isto, da prevrnes naopako neces moci d askupih 1000 evra, sem kod kriminalaca, njihovih vodja.
Posle toga dodje takmichenje u Evropi i prvo kolo kvalifikacija = napolje. Kasniej se pitamo a zasto je to tako..? Pa pitajte igrache Radnichkog , danas, zasto se nisu borili kako treba...?

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...

Hero

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20 2. dva penala za zvezdu 1,38 3. crveni za Radnicki 1,25 4. dva crvena za Radnicki 1,50 (BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Pali kompleksasu.

NemanjaBB

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)

Restartovao sam stranu par puta u nadi da lupim što više minusa, kompleksu, idi čekaj saopštenje zbog današnjeg poraza.

Nikolicu ODLAZI

pre 9 godina

Zvezda 90% osvaja titulu cak i ako Partizan dobije u derbiju nemamo neke sanse.E sad necu da se bavim kako je Zvezda dosla do titule pomoc drzave pustanja bla,bla,bla ali jedno je sigurno Partizan igra lose nemogu da verujem da igraju neki Malbasici,Stankovici itd pa Malbasic nista uradio nije kao ni Lazovic koji se samo svadjao sa sudijama siguran sam da bi Fofana igrao bolje.Sve nade polazem u kosarkase napred momci samo jako protiv Cedevite pa u finalu da tucemo Zvezdu.

Kinsey bezanija

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Izvolte paloma

Ratko

pre 9 godina

Ljudi ovi se uplasili! Umesto kod kuce da kao potencijalno sampionska ekipa napadnemo i damo 2-3 gola, nama se noge stegle. Ne igramo ni blizu onako kako umemo, sve nesto na brzinu i pogubljeno. Ako sad ne pobede navijaci treba da zakljucaju stadion i da prekinu sa igranjem fudbala. Ajde da bude zanimljivije odigrajte nereseno ili izgubite da se malo nerviramo.

aleksandar

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39) 

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...
(One night in May, 22. april 2014 20:08)u pravu si majstore ,ali veruj mi,ni ne slutis kolko je to opasno za buducnost gradjana ove zemlje.inace ako diva osvoji titulu bice zasluzeno ,priznajem

Raša

pre 9 godina

Hvala Bogu da se promenila vlast pa se igra regularno. Da je ostalo po starom, prvenstvo bi se igralo za raspored od 2. mesta a stadion CZ bi se nalazio 20-tak kilometara posle Surčina ("lepo u prirodi pa ptičice cvrkuću..."). Hvala Bogu!

duka

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! Zar je bilo ko ocekivao da ce Radnicki doci u Beograd da uzme bar bod Zvezdi ? Koliko je Partizan imao podrsku SPS-a toliko je ocigledna i koalicija Zvezda-SNS ! Budimo realni,do pre sest meseci Crvena zvezda u Beogradu je spasavala zivu glavu protiv bar deset klubova,gomila neresenih rezultata i poraza,a danas taj isti tim vezuje 15 utakmica bez poraza,a golove gotovo da ne prima.Sada cemo gledati vreme Crvene zvezde,njene ljudi na svim pozicijama,to je jednostavno u ovoj drzavi tako,s tim sto ce Zvezda od svojih titula napraviti postene i besprekorne svojim marketingom ! Cestitke na tituli prvaka ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

uzmi aco saku lekova !

xxx

pre 9 godina

Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 22. april 2014 21:19) Postao si trol, i to nevidjeni. I ne vredjaj...

Nikola Nis

pre 9 godina

Cestitke komsijama na osvajanju titule. Citam ova prepucavanja balavaca, i jednih i drugih. Imam pravo da komentarisem jer sam bio u rupi vise puta nego sto vecina komentatora ima godina. Sto se tice ove godine, titula je vasa zasluzeno. Niste menjali sastav, oporavio vam se Lazovic koji je najbolji igrac lige i uigrali ste se.
Budimo ipak realni sto se tice nasih 6 uzastopnih titula. U proteklih 6 godina koliko smo mi dobrih igraca izbacili a koliko vi? Uvek se namestalo i za Partizan i za Zvezdu. Imamo klipove na netu i mi i vi koliko krademo i koliko nam je prvenstvo kvarno. Prelomni trenuci za moj Partizan je bilo gostovanje Pazaru i nepriznat gol malog Zivkovica. Nedelju dana se polemisalo u javnosti da li je ili nije Skuletic faulirao golmana, da bi sudijska organizacija odlucila da je bio faul nad igracem Pazara? Ali opet kazem, da smo bili bolji, dali bi gol na vreme i ne bi brinuli. Drugi momenat je penal za Vojvodinu na vise od pola metra od kaznenog prostora. Opet kazem, igrati sa decurlijom Vose sa igracem vise 80 minuta, ne dati jos neki gol i igrati kao da ti imas igraca manje je strasno. Zvezda je imala pomoc od sudija koliko joj je trebalo, na pocetku proleca, dok je jos stucala. Ali stoji cinjenica da je znala da umuva gol kad je potrebno. Partizan nije izdrzao psiholoski pritisak i to je to. Vidimo se na derbiju, nek pobedi bolji. jos jednom iskrene cestitke na osvajanju titule, ove godine ste stvarno zasluzili

takinardi

pre 9 godina

Kladionica:

1. penal za zvezdu 1,20
2. dva penala za zvezdu 1,38
3. crveni za Radnicki 1,25
4. dva crvena za Radnicki 1,50
(BaticaBre, 22. april 2014 18:46)
Moralni gmizavcu pao si jače nego tvoj PFC, 0 od 4 pogotka! Ha,ha,ha...

Fred

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.
(Fake Brkajlo, 22. april 2014 19:09)

Titula prvaka Srbije u fudbalu je nazalost sve samo ne laskava.....

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Mislim da Crvena Zvezda, u slucaju pobede protiv borbenih gostiju, stavlja sebe u situaciju da ima 6 bodova vishe od drugoplasiranog komsije iz Humske. Ovo je stavlja u poziciju prvog favorita za laskavu titulu prvaka prve lige.

rema

pre 9 godina

Za sve teoreticare zavera itd...

Samo ovo, Lalatovic je sa Vozdovcem pobedio Zvezdu jesenas... Radnicki iz Nisa je otkinuo bod Zvezdi jesenas...

Sto se tice trckaranja itd... zagrejacemo vas u subotu, nista vi ne brinite, pa klizajete, sklanjajte se kad naidje Lazovic itd...
Realno Zvezda igra najbolji fudbal u ligi i zasluzeno osvaja bodove...

Nenad

pre 9 godina

Pa realno sam ovo hteo i da vidim,znaci koja god stranka da je na vlasti njen omiljeni klub uzme titulu,tako je bilo preodhodinh 6 godina kada su se Partizanu skladnjali protivnicki igraci od loptei od igraca,dok pa sad Zvezda pobeduje 15 utakmica za redu daj bre,zar mislite da jes ve posteno,jadno je to,osvajuju sve na politickoj bazi a u Evropi nemogu ni u grupu uci,mislim na Le,na ligu sampiona necu ni d apomislim jer to mozemo da sanjamo da bilo koji nas klub ide,ponovo ce izaci uEvropu nasa 3,4 tima i opet ce ispasti od tamo nekih za nas neznalaca a za nase ekipe su Real,Bajern,Dortmund po kvalitetu,ne vredi titulu ni Zezdi ni Partizanu,sta im vredi....

Batko

pre 9 godina

prava ste sampionska ekipa...cim se protivnik ne sklanja I cim ima pritiska nigde vas nema....al ugurace ga sudija nekako
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 22. april 2014 19:08)

Ma jok, uguraćemo ga vama...

One night in May

pre 9 godina

Kaze komentator da skoro i nije bilo faulova.Prava prijateljska.Au Krusevcu u 65 minutu odnos faulova 27:4 u korist Napredka. Ovde laganica jedan pa sad drugi gol da slucajno neki lik ne ubode nesto u 90 om pa da pokvari planove.Cestitam gospodinu Vucicu titulu.Zasluzio je !
(mika, 22. april 2014 19:39)

Tvojom logikom je Tole - Vucic 6:1. S tim da jedan polako, ali sigurno odlazi, a drugi je tek dosao...

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade

Batko

pre 9 godina

Slushamo trenera Napretka kako navija za Zvezdu , a praktichno ga briga za klub u kome radi...
(zoran, 22. april 2014 20:21)

Taj isti trener, jesenas dobio sa Voždovcem, Zvezdu sa 1:0..toliko o kratkoj pameti ili nedostatku iste !
Isplači se, verovatno će ti biti lakše..nije sramota..

Kinsey bezanija

pre 9 godina

Ovaj golman Radnickog Filipovic je brat one iz partizana Snezane Filipovic , da bi se njemu napravio prostor pre pocetka sezone Isailovic je oteran, kazem samo da se zna ...

24,232

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)
Zvezda je na pocetku prvenstva imala tezi raspored i neuigran sastav, sto se odrazavalo i na igru koja je oscilirala. Dok ste vi na polusezoni prodali neke igrace, i doveli dosta novih, Crvena zvezda je sacuvala okosnicu tima i uigravala sastav (plus se vratio Lazovic, koji je po meni najvece pojacanje), tako da sada tim izgleda dosta uigranije i bolje.

@J.D.Aleksandar

pre 9 godina

a sve je bilo pošteno poslednjih šest godina, zar ne? Niste imali podršku sudija, niste igrali prijateljske utakmica sa BSK-om, sa Hajdukom iz Kule i Metalcem čiji su predsednici bili u vašoj upravi. I sve se promenilo onog ttrenutka na Marakani kad niste prešli centra i kad je SNS naredio Obradoviću da da autogol. Ne budi smešan, sve te priče ste pričali i prošle godine posle derbija i na kraju kad ste osvojili titulu... tajac. Da li vam je SNS kriv i što danas niste čestito šutnuli na gol Napretka? Uvek neke teorije zavere, mali dudžet, mesečeve mene... Zato i jeste mali kluv jer nikad nećete biti dostojanstveni u porazu. Bahatost nikome nije donela dobro, pa će se i vama obiti o glavu.

Shone grobar

pre 9 godina

Zvezdo cestitam ti titulu,nema vise vajde da se borimo i da jurimo prednost.Briga me neka do kraja brani i Predrag Luka,a Lukac da igra po krilu.Totalno mi je svejedno koga ce onaj vanzemaljac i izdajnik Nikolic da izvede na teren,kako u vecitom tako i u ostalim utakmicama.Ovu ligu vise necu da pratim!

The_Insider

pre 9 godina

Braco Delije, London ceka titulu!
Pozdrav braci Delijama u Vukovaru, Dalju I Srpskim Mirkovcima, zbog njih smo I najsrecniji, da nam ne zamere braca Delije u ostalim gradovima nase zemlje I dijaspori!.

Fred

pre 9 godina

Konacno cemo se radovati kvalifikacijama za Ligu sampiona i gledanja Zvezde u istoj,joj ljudi konacno!!!!!!!!!
(Ogysa, 22. april 2014 20:02)

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?

Batko

pre 9 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Dzaba se trudis, isprani mozgovi nisu u stanju da shvate neke stvari, a oni retki koji jesu biraju da ignorisu istinu... Jbg, tolike godine bez trofeja ostavljaju trag na krhku psihu FMP/ovaca...
Za ime boga, oni navijaju za tudji privatni klub kao da je njihov rodjeni i zamrznuti... Ne mozes ti njima nista dokazati...
(Woodchuck, 22. april 2014 20:12

Rodjaci..vi nekome pričate o ispranim mozgovima.. ?!
Isplačite se,biće vam lakše...ili se sastanite, pa "tešite" jedan drugog...

triplem

pre 9 godina

Ovaj komentar "Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)" najbolje odlikava sta se dogadjalo sa nasim fudbalom u zadnjih 5 godina. Pa sta je normalno za navijace partizana? Kada im neko dodje na crtu bez predaje i odgira kako zna i ume to nije normalno? Sta su trebali Krusevljani? Da im se sklanjaju, naprave penal ili sta vec pa da utakmica bude normalna? redakcijo, komentar mi je bez uvreda, govora mrznje i ostalih pravila lepog ponasanja, pa ne vidim razlog zasto ga ne biste objavili. Mislim, stvarno me seckate bez razloga evo ko zna koji put...

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

fenomen

pre 9 godina

Čestitam Zvezdi titulu. Stoji da su neke ekipe igrale mlako protiv Zvezde ali je Zvezda znala da svoje sanse pretvori u golove. Ima tu i sudijskih gresaka ali ja kao realan grobar kazem da je ove sezone Zvezda bila bolja od mog Partizana. Nismo sastavili dve tri ljudske utakmice, tesko smo davali golove a najvise smo promasili sa trenerom i nekim pojacanjima. Reorganizovati se i krenuti sa nekim novim ljudima u osvajanje titule naredne sezone. Poz...

Batko

pre 9 godina

Ma jok, uguraćemo ga vama...
(Batko, 22. april 2014 19:44) Nemoj samo ti da pricas o uguravanju...
(xxx, 22. april 2014 20:57)

Kako je interesantan tvoj život, kada celo popodne ideš po vestima i ostavljaš identične komentare na ono što napišem !
Postao sam ti idol ? Hoćeš moj DNK ?

darko

pre 9 godina

Citam ove grobarske komentare i ne verujem kakvi su neljudi. Sve i da je tacno, da su Zvezdine utakmice zatvorene, namestene i sl, moze li neko od vas postnjacina, grobara, da kaze da iskreno veruje, da bar jedna od sest titula Partizana nije bila namestena???? Kako imate moralno pravo da potegnete pitanje regularnosti? Licemeri! Hvala.

slobos sa rodosa

pre 9 godina

odeš na flešskor,pa nađeš srbiju, pa pogledaš tabelu,milina jedna.onda klikneš na formu zadnjih 5 mečeva zvezda 500,pa na 10 mečeva 10 0 0,pa na 15 mečeva 15 0 0 !!!prosto fascinantno.bajernov rekord je ozbiljno ugrožen!

Gerov

pre 9 godina

U Krusevcu gradu
grobar gubi nadu,
mesto kruski bostan su pobrali
mesto boda tri dva im gola dali!

Odisla si titulo, ostala je tuga
uvek ce te sanjati grobari sa juga!

Pa sledece kolo ZVEZDO busi
nesto mi pa i od grobara i titula u nizu vise muka!

Nikola

pre 9 godina

@Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Majstore,
Pavicevic i Onjilo su dryavljani Srbije. pavicevic je cak i rodjen u Srbiji.


Saberi se malisa.

Vracar

pre 9 godina

@Nikola Nis

ma sve je OK... nego kada vec pominjes prelomne trenutke... kako to da si zaboravio prvo kolo prtoiv Novog Pazara i utakmicu protiv Cuke?


Cisto realnosti radi.

TrotterBG

pre 9 godina

Kelhar,Pecnik,Pavicevic,Arauho,Onjilo to je PET stranaca u protokolu utakmice a dozvoljeno je TRI.
Toliko o regularnosti ove Vucic Super Lige.
(Ljubinko Pantic, 22. april 2014 20:05)

Pavicevic je rodjen u Vojvodini, a Onjilo je u Srbiji 5 godina(3 su dovoljne za dobijanje drzavljanstva). Toliko o tvom poznavanju propisa zemlje u kojoj zivis. :)

VladanR

pre 9 godina

Koliko god da serije CZ od 15 pobeda u nizu, a sve nakon sto je u prvih 10 kola jedva dobila 5 utakmica, izgleda nadrealno, ako se malo analizira ne ispada bas tako. Pobeda u derbiju definitivno je podigla samopouzdanje, i dala dodatni motiv da se do kraja jesenjeg dela, kako tako, u preostale 4 utakmice, posao odradi maksimalno. U pauzi su dovedena, dva dovoljno kvalitetna stopera, da se stabilizuje odbrana, sto je i bio najveci problem jesenas, dok je Lazovic dodatno pojacao i inace solidan napad. Pomoglo i to sto je u prva cetiri kola, tri puta igrala kod kuce. Ako se jos doda da je za razliku od jeseni, kada joj je vise puta, prvi sut rivala ulazio u gol, CZ je nekoliko meceva otvorila ranim golom i time sebi znarno olaksala posao. Sa svakom pobedom, pa i kiksom Partizana, raslo je samopuzdanje, plus manje vise potpuno novi tim na pocetku sezone, je postajao sve uigraniji i uigraniji. Ono sto bi jos CZ morala da uradi, je da u derbiju dotuce sada vec u doborj meri uzdrman i demotivisani Partizan, tj da mu ne dozvole da se eventualno dobrim rezultatom u derbiju vrati u zivot, kao CZ nakon prethodnog derbija.

Jozzo

pre 9 godina

Jeste primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
(Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)---Pjevaju Grobari. Sada je prvenstvo neregularno kada je neko drugi prvi?! A imali ste zastavu sa Toletovim likom. Kada su svi bili za smjenu jedino ste ga vi podrzavali. Inace, trebao si gledati Napredak-Partizan da shvatis koliko je tvoj Partizan los. Trenutno Zvezda ne igra kako umije, ali dovoljno dobro da budu sampioni u ovako losem prvenstvu.

Lala iz Banata

pre 9 godina

smesno je vise gledati ove zvezdine priljateljske utakmice... sta reci, posle prvih 10 kola, gde su kiksali svaku drugu utakmicu (5:2:3), sad su vezali 15 pobeda!? najbolja generacija ikad!? ovo je najmanje fudbal, ovo je politika i kriminal... bruka! al nadam se da ce pravda stici od uefe, jednostavno niste zasluzili titulu! objavite komentar. hvala.
(necete kupljenu titulu?, 22. april 2014 19:28)

Partizan svakako nije zaslužio ni "T" od titule!
U svakom slučaju,videli smo danas i da je Partizan prodao bodove zarad Zvezdine titule.

lemyman

pre 9 godina

koliko grobari vole zvezdine strane da komentarisu, umesto da gledaju svoje greske oni kukaju kako krademo, ajmo sada kod Toleta pre derbija, mozda vam pomogne :-D

Navijac Partizana - zaista

pre 9 godina

U ovom trenutku Zvezda je bolja i sve glupe price padaju u vodu.Nije bila bolja u prvom delu prvenstva, ali su joj pomogli da ostane u trci. Ko je nama kriv sto to nismo iskoristili. Prodas tri najtalentovanija igraca za sicu i hoces da ti neko duva da bi bio prvak kilave Srbije.Sudije krive sto ne umemo da damo gol? Ma hajde...Cestitke normalnim navijacima Zvezde na tituli.

Dejan-87

pre 9 godina

Dajte nam Bajern da se igramo! Salu na stranu, ne igramo sjajno, ali pobedjujemo. Rastereceno u derbiju, bod je dovoljan. Paranoja se uselila u komsijski tabor.

Iznogud

pre 9 godina

Ja razumem da je tesko jer se prekida dominacija, ali kakve nebuloze likovi pisu. Coveku krivo sto je trener Napredka Zvezdas, i kao namesteno, pa sto ne pobediste tog Zvezdasa, a tek lik sto spominje strance u ekipi da ih je bilo 5. Prvo Pavicevic se ne vodi kao stranac, a Arauho jeste bio u protokolu ali nije ulazio u igru. Nauci nesto pa onda pisi tuzni navijacu. Pricaju kako se sudi protiv njih, sudije pomazu i Zvezdu i Partizan a nikako protiv njih, mada i to se desi, ali cesce im pomognu, a komsijama su navlacili rezultat jako cesto.

realno

pre 9 godina

ajde zabrinuti recite koliko je partizan odigrao 'prijateljskih' utakmica zadnjih sest sezona sve posteno a. Ovde je neko lud ili zbunjen,koliko vrede jedni i drugi vidi se po eskurzijama u evropi duze putuju nego sto ucestvuju

darko

pre 9 godina

Ovo je najsladje, pobediti Grobare politicki, tj njihovim oruzjem, na terenu, tj sportski, i to u oba derbija :))) Kmeeee, kmeee, kmeee.

Žarko

pre 9 godina

@Ljubinko Pantic
(a i za ostale grobare, tradiocionalno slabog pamćenja)
lalatović je u jesenjem delu sa voždovcem pobedio zvezdu.

a

pre 9 godina

ako cemo iskreno,ko krade titulu ko ne,ko brani Partizanu da pobedjuje niko,igraju ocajno,trener napolje,ako nista drugo Zvezda igra za nijansu agresivnije sa vise zelje,sve ostalo su nijanse,zasluzeno za sada,kao sto niko nije branio Zvezdi da pobedjuje u ovih 6godina,gladniji su titule i to je razlika,nece biti nezasluzeno ako osvoje titulu,na kraju se racuna samo igra,golovi,titula,mada nista nije gotovo dok sve ne bude gotovo,pozdrav za sve normlne i ne zaslepljene mrznjom navijace.

joca

pre 9 godina

este primjetili kako je regularno prvenstvo sad kad je Zvezda prva,ako iko moze da mi odgovori:)?Navijaci Zvezde ne pjevaju vise Tole odlazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Rs, 22. april 2014 19:17)
Pa naravno,mozda i jeste neregularno ne znam,ali znam da ste posle 6-7 godina vi Grobari primetili da je neregularno i da se krade,sve vreme pevate Toletu,ceo Pionir mu je peveo i sve je bilo regularno.E sad kad ste u poziciji u kojoj je Zvezda bila godinama sad vama ne valja i sad je on lopov,zasto ovo pitanje nisi postavio pre 3-4 godine nego sad?.Ne mozes da kazes da je liga poslednjih sezona bila regularna,namestali su i jedni i drugi mozda ste vi samo bolje ili vise namestali sta znam,ili ste imali vise filijala.Uglavnom niste mogli da budete prvaci 50 godina za redom,moralo je kad tad da stane.Ali mislim da ce derbi da bude najbolji pokazatelj stanja,ja ocekujem da nadigramo Partizan i pokazemo da smo bolji na terenu a ne za tastaturom.

vvv

pre 9 godina

Kompani kriv za poraz sitija protiv Liverpula(nema sklanjanja)...Celsi izgubi od Sanderenda,nema namestanja...samo se nama svi sklanjaju ukljucujuci i Partizam

La Manita

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a !...
(J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45). A sta je "normalno"? Jel Napredak odigrao nenormalno? Jel ponasanje kapitena Ilica normalno?Jel gradonacelnik dao dva gola za Napredak? Jel "preSednik" kluba zabranio Partizanu da postigne gol? Jel taj trener provereni Zvezdas ove sezone igrao i protiv Zvezde i pobedio tu Zvezdu? Jel je tvoja paranoja normalana?

mauricijo

pre 9 godina

@ J.D. Aleksandar.
Znaci mislis da je Napredak odigrao nenormalno protiv Partizana? Da je nenormalno da zele pobedu, trce i da daju golove? Ocigledno je za tebe normalno da se klubovi kada igraju protiv Partizana tako ne ponasaju, nego bi trebalo da ne zele pobedu, ne trce i ne daju golove. Nije mi jasno sta ti je Napredak kriv u svemu tome. Izgleda da ljudi nemaju pravo da igraju i da zele da pobede. Ima dosta neregularnih i sumnjivih stvari u nasem prvenstvu, ali napadati tim zato sto se trudi da pobedi i da ostane u ligi, to je patolosko ponasanje.

Mikeli

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Da li ti shvatas sta si rekao? Nenormalno je sto se neki tim u Srbiji drznuo da odigra dobro protiv vas? Nije normalno da vas neko boljom igrom pobedi? Ova tvoja izjava je dokaz vaseg paranoicnog razmisljanja. Od velike frustracije vise ne znate sta pricate. Pa svi ti ljudi su bili u vlasti i prosle i pretprosle godine. Sa vama uvek komedija.

Nebojsa

pre 9 godina

Grobari su čudo za ovih šest titula sve je bilo ok.sada kada Zvezda treba da uzme titulu svi su im krivi posebno Vučić.Zašto nije bilo komentara dok je zna se ko sedeo u njihovim upravnim odborima.

CZV - gde ti igraš , tu smo mi !

pre 9 godina

Topalovići se teško " mire " sa novom realnošću - kada smo MI , iole NORMALAN TIM i KLUB stvar je jasna - BOLJI SMO !!
Ne znam odakle im ideja da trenutno imaju jak ili ber dobar tim !? Ali , ako im je lakše - može i da je sve zavera !
Ako im je lakše , neka bude tako … mada je svakom realnom navijaču jasno da je ovo " daleko od ozbiljnog tima i da je sve mazanje očiju NJIHOVE UPRAVE , koja je debelo OMASTILA BRK … Djura , Ružić , Babić i sl. , pa dugovi prema Toletu ; Zeki , Bjeki ( nisu ni oni NEZAINTERESOVANI da se zaustavi prodaja igrača - kako bi izvukli svoje investiranje u FKP ) !!
Čestitka ZVEZDI !! ZASLUŽENO !! REALNO - TITULA !!

roger17

pre 9 godina

slavisa,cekamo te u vlasotincu da proslavimo titulu kako samo mi znamo,ispunio si obecanje,ludnica do zore,a mi znamo gde,zvezda ooooo...

jakoinikome

pre 9 godina

Jel znate da pre ucestvovanja u LS moraju da se pobede i neke ozbiljnije ekipe?
(Fred, 23. april 2014 06:31)

Koliko ozbiljnije ekipe? Ozbiljne kao Petrzalka, Artmedija, Petah-Tikva, Ludogotec, Samrok?

dzukac

pre 9 godina

@J.D. Aleksandar
Kažeš niko nije očekivao da Napredak odigra normalno protiv Partizana?! Pa ima li išta normalnije nego da ljude trče, igraju i trude se da pobede. Da su trčkarali, izbegavali duele i sklanjali se, to bi valjda po tebi bilo normalno?
Inače čudo jedno kako i vi grobari primetiste kakva nam je liga, trebalo vam je samo 7 godina.

Figo

pre 9 godina

Zar je bilo ko ocekivao da ce Napredak odigrati normalno protiv Partizana ? Presednik kluba SNS,gradonacelnik Krusevca SNS,trener provereni Zvezdas ! Sto se tekme Zvezda-Radnicki tice,presednik Radnickog clan SNS-a ! (J.D.Aleksandar, 22. april 2014 19:45)

Pazi stvarno, svi ti gradonacelnici i treneri bili tu a ja mislio da po terenu trce fudbaleri Napretka i Partizana... I kako je danas odigrao Lalatovic? Koga je stavio u dzep, Skuletica ili Luku? Ili obojicu? A kako je tek gradonacelnik Gasic odigrao? Konstantna opasnost po gol Partizana, krio je loptu kao Mesi i Kristijano zajedno. Dobar je bio obzirom da covek ima preko 100 kila, reklo bi se kilo-dva manje od Trajkovica... Jedan penzioner i jedan drvoseca ti igraju u odbrani a ispred njih niko ne zna da primi loptu i da pas u noge coveku na 10 m, i tebi krivi Gasic i Lalatovic i zalaganje Napretkovih igraca??? Najbolje da sede dok Partizan daje golove... Ne daj Boze da priznas sebi da je Partizan odigrao mnogo lose i da Nikolic pojma nema...

Хумска БГ

pre 9 godina

Колико ја видим титула се враћа на Маракану.Ако, и нека.Само немојте да на крају сезоне слушам "управа напоље" и "Ђурићу, одлази".Накнадну памет задржите за себе када већ нико није урадио ништа да дотични "господин" и његова екипа напусте клуб онда када је требало.Александре Станојевићу, Вуче Рашовићу, Младене Крстајићу, ваше идеје нису биле оно што је овом клубу потребно.Ово што видите - е ТАКАВ Партизан "треба" да буде.Ко тврди супротно тај не мисли добро Партизану(чућемо и ту реченицу ових дана, зна се од кога).Комшијама честитке на доласку надомак, а по свему судећи и освајању титуле, можда је још рано али... Сад да вас видимо у квалификацијама за ЛШ.

branko

pre 9 godina

Ocekivao sam bolju igru Radnickog.Ali mnogo je lose zapoceo prolecni deo.Cestitam Zvezdi na dobroj igri ali i trebaju i oni nekad da idu u kvalifikacije za ligu sampiona a ne samo Partizan.