Utorak, 22.04.2014.

09:31

Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!

Fudbalski klub Mančester Junajted objavio je u utorak ujutro da je Dejvid Mojs napustio ‘crvene đavole’ posle samo deset meseci na “Old Trafordu”.

Izvor: JT

Mojsu zvanièno otkaz u Junajtedu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

IronMan

pre 10 godina

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi. (ops, 22. april 2014 22:01) Da upravo tako, poslednji put kad je Liverpul osvojio titulu bio sam školarac od 12 godina! U međuvremenu, za te 2-3 devenije, Liverpul je odigrao samo 2 sezone za pamćenje (2001+2005) za čitavih 24 godine! Podseti me ako sam nešto propustio! Tako da ako imaš 50+ godina kapiram tvoju fascinaciju Liverpulom, jer još živiš u '80-im... Nikada nisam potcenjivao Liverpul, jer sam ih uvek smatrao najvećim rivalom, ali ovo omalovažavanje giganta kakav je Junajted, je pre karakteristično za te 12 godišnje školarce, nego moj više-nego-realan komentar!

ops

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (IronMan, 22. april 2014 15:38)

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi.

ojha

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 22. april 2014 14:37)

Jedan od ta dva trenera sa dugim stazom je bio kapiten Liverpula.

Objektivno!

pre 10 godina

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...
(Džoni, 22. april 2014 11:09) Zna se ko je Corsa, a ko Ferrari. Problem je u tome sto je ovaj uspeo da raskanta Ferrari...

goran

pre 10 godina

Kako god da bude srecan sam sto vise necu gledati onaj izgubljeni izraz lica na klupi. Nije on kriv sto ne zna svoje mogucnosti ali dodje vreme kad moras sam da shvatis sta mozes a sta ne. Da je bio posten prema sebi i prema klubu otisao bi jos pre Nove godine i to bi bilo bolje i za njega i za MU.

IronMan

pre 10 godina

Ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup. (Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12) Jaoj, omiljeni su mi ovi navijači Liverpula, koji igra LŠ jednom u 10 godina, a onda prosipaju znanje o klubu, koji je najkonstantniji učesnik i ima najviše nastupa u LŠ (mislim da ih je Bajern sada prestigao, ali nije ni bitno)! Ali evo i da odgovorim : Doći će igrači tipa Suarez, koji kad je stigao u Liverpul, LŠ mu je bila misaona imenica! Jel pošteno?

IronMan

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...

uvek Zvezda

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....

dupli_kantar

pre 10 godina

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.
(Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12)
----------------------------------------
1. Nije isti tim, vec godinu dana stariji
2. Runi i Van Persi u tekucoj sezoni imaju ZAJEDNO manje odigranih utakmica nego svaki ponaosob u prethodnoj sezoni (povrede)
3. Nema SAF-a - nema Fergie time-a na utakmicama (Moyes nema ni deseti deo uticaja koji je imao SAF)
4. Vidic i Ferdinand ni prosle sezone nisu nesto posebno igrali, ali ove su jos manje od prosle (a ako mislis da su Smoling i Evans prave zamene, onda stvarno...)

Pojma ti nemas kad si u stanju da kazes da je jedan covek za 10 meseci mogao da unisti brend. Moyes nije los trener, ma koliko ga vi, tzv navijaci Uniteda pljuvali.

ii

pre 10 godina

vrijeme ce pokazati da covjek nije nista kriv.ferguson je poput limuna iscijedio sve najbolje od vidica,evre,ferdinanda,van persija ,runija,gigsa,nanija.da li neko ozbiljan moze smatrati igracima jonesa,smalinga,cleverly,carik,fletcher,butner,valencia.pa oni nebi mogli igrati u jagodini .jedino sto valja u mancesteru je golman.moyes nek uzme totenham i bice opet dobar..........united ce dozivjeti interovu sudbinu....

dejavu

pre 10 godina

Kada u timu imate Persija,Runija i Matu,svaka priča o igračkom kadru kao opravdanju za 7. mesto u prvenstvu,je besmislena.
Ne spominjem ostale starije čuvene igrače,ali je jasno da su neki od njih i dalje medju top 5 u ligi na svojim pozicijama.
Takav tim mora biti bolji od Evertona i ne može gubiti 10 utakmica na svom stadionu u jednoj sezoni.
Ne ponovio se Mojes nikome.

ŽAE

pre 10 godina

B92: Mojs dobio otkaz!
Mojes: Dobro je ,nisam ja!
Pozdrav za Šavija,Šabi Alonsa,Mačćerana i FK Haent (Gent).
(Srđan, 22. april 2014 10:52)

HAHAHAHAHAHAHAHA! Svaka čast!

Ronin

pre 10 godina

Ja sam čuo da je Brondby, velikan švedskog i evropskog fudbala pokazao interes za ovog fudbalskog akademika i da je ovo samo iznuđeno rešenje da bi se obezbedili pre leta.

Vladan Fegi

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.

Urke

pre 10 godina

Evo prilike za Neska Milovanovica.
(X Files, 22. april 2014 09:49)

Ja sam vise za Ljubisu Stamenkovica Piskavca. Naravno od starta sledece sezone, a privremeno u ova 4 kola stari vatrogasac - Bekvalac.

aardvark

pre 10 godina

Očekivano, ali sada je potrebna i rekonstrukcija tima. Vrlo će teško kupiti vrhunskog napadača kada se nisu plasirali u LŠ. A treba im puno igrača i za vezni red i odbranu. Mata i Felaini mogu da budu pojačanja samo uz dvojicu boljih od sebe, ovako se previše očekuje od njih. Rio, Vidić, Evra i ostala gerijatrija odavno je morala da ide, ali ni tu neće biti lako naći prave zamene. Predstoje teški dani, da ne kažem godine, za Junajted.

Dyne-O-Myte

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Mora da se šališ? Sa ovim timom Ferguson bi se prošetao do titule pored ovakvog Sitija i Čelsija. Čovek je sve upropastio, i Junajted je verovatno ispao iz vrha engleskog i evropskog fudbala za jedno duže vreme. Od samog početka nije se video nikakav sistem kod Mojesa, pa i ono što je dobio, dobio je na klasu Persija i Runija. Katastrofalna greška u proceni od koje će se klub teško oporaviti.

cobanin

pre 10 godina

Mislim da je trebao da ostane jos neko vreme, tesko je novom menadzeru u klubu u kojem je Ferguson bio tolike godine, a i sam Ferguson je u prvih par sezona imao lose rezultate. Jeste United imao losu sezonu, ali ipak nije on jedini krivac za to. Mojes nije krivac sto Runi, pri rezultatu 1-1 u Minhenu, promasi loptu kada je imao samo golmana ispred sebe. Da je tu Runi bolje reagovao, mislim da bi United igrao polufinale lige sampiona i da bi Mojes ostao. Pogledajte Everton ove sezone, ta selekcija igraca nije od juce, nego je to Mojes radio prethodnih sezona i ovi rezultati Evertona su 90 % plod njegovog rada. Mislim da promena trenera nece dati velike rezultate, jer njima fali kvalitetnih igraca, prvenstveno na sredini terena. Mislim da su mu trebali dati jos malo vremena i novac da dovede 1-2 kvalitetna igraca sredine terena.

Evertonian

pre 10 godina

Trealo mu je dati sansu, Nasledio je umiruci tim, pun osrednjih igraca i penzionera. Vidic stub odbrane, aman covek je pred penziom, mogao bi da bude stub odbrane u nekom osrednjem klubu a ne u klubu koji gleda u buducnost. U svakom slucaju kao navijac Evertona drago mi je sto je otisao i napravio mesta Martinezu ali ipak Moyes onaj koji je napravio kostur Evertona, Martinez je on aj koji je uspeo to da iskoristi do maksimuma, sto Moyes nije. Moja procena je jos prosle godine bila da on nece sastaviti celu sezonu u Unitedu, jer on nije menadzer takvog kalibra, koji se dobro nosi sa pritiscima, i drzi sve svoje taktike ko pijan plota, kada je ocigledno da sastav tima Manchestera nikako ne odgovara njegovoj taktici. Videcemo sta ce united napraviti sledece sezone, posto nece igrati ni jedno evropsko takmicenje mozda napravi dobar rezultat kao i Liverpul, a mozda potrosi 100 miliona kako Totenhem i opet nista. U svakom slucaju dobro bi bilo da se malo svi odmorimo od takozvane "velike cetvorke", malo postaje dosadno prvenstvo kada su svi isti timovi zadnjih dvadeset godina u vrhu.

sin Miladin

pre 10 godina

Meni je samo zao Fila Nevila sto je i on automatski otisao sa Mojesom.Mislim da ce on biti dobar trener.Trebao je FIl Nevil da ostane (on je ipak legenda Junajteda),i da jos dodju njegov brat Geri,Bat,Skols,Hargrivs,a Gigs ce preuzeti klub.

Džoni

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (more tisine, 22. april 2014 10:11)

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...

da da da

pre 10 godina

Mojs je inace potpisao ugovor na 7 godina....znaci treba da mu isplate jos samo 74 plate...bravo za upravu junajteda - iz glupljeg u gore

Mita

pre 10 godina

Napokon. Sada ce Mojes da vodi neki engleski klub koji se takmici u trecoj,cetvrtoj ligi ako ga i tamo hoceju,mada ne verujem da hoce,jer ce Mojes da ih otera u jos niži rang.

hoki

pre 10 godina

kao nekad,liverpul na vrhu a jadni junajted na dnu,sad ce da se menjaju treneri,osvoji po neki liga kup u naredne 2 decenije....od kluba koji je zahvaljujuci marketingu postao "velik" nece ostati nista....

Nostradamus

pre 10 godina

E ovo cekam toliko vremena! Mojese vrati se na svoj Gudison!
A od Junajteda sto dalje,Old Trafordu se ne priblizavaj u krugu od 5 kilomentara.Najgori trener ne samo Junajteda nego najgori trener u Britaniji.Vodio Everton do 6-7 mesta,i umisli da moze da vodi Junajted...Umisljeni "strucnjak".Gigse srecno u vodjenju kluba.
Od danas ponovo navijam za "crvene djavole".

...

pre 10 godina

strah me je da giggs ne dozivi neki veci ne uspjeh pa da dodje do kontra efekta...on je mozda i najveca legenda ovog kluba pa bi bilo lijepo da ostane upamcen po svemu sto je uradio i dao ovom klubu....nazalost ima zaista dosta legendi koje nisu uspjele da naprave nista kao treneri u klubovima gdje su igrali....alan sirer,keni dalglis,sinisa mihajlovic*....

dexter

pre 10 godina

Mislim da je situacija mnogo složenija nego što izgleda. SAF je pravio i napravio ekipu za sebe, i koju je jedino on mogao dovesti do titule prošle godine, realno. A kada uporedimo te igrače sa konkurencijom danas, rekao bih da je ovo realan domet. Ako se zanemare RVP, Rooney, Mata i De Gea, recite mi jednog igrača koga bi poželio bilo koji od top klubova. Samo mi nemojte reći Vidic, jer je slika i prilika Puyola, legenda koja je zrela za penziju, o čemu svedoči i prelazak u Inter. Čini se da je ovo inicijalna kapisla, koja će pretvoriti MU u Celzi ili Siti, klub koji mijenja trenera na svakih par ili manje sezona. Ne kažem da je Moyes apsolutno opravdao šanse, ali mislim da nije ni dobio pravu. Sve u svemu, ovo nije način i stil MU, makar nije bio do sada. Šta više, rekao bih da će im ovaj potez naškoditi više nego loši rezultati pod Moyesom do sada. Videćemo

Tajfun Korkut

pre 10 godina

Tako jeee!!! Ovo treba da se proslavi.Glejzeri oprostena vam je ruzna proslost.Kladim se da ce Giggsi bolje voditi Junajted nego ovaj umisljeni i nabedljeni Gudisonovac.

Objektivno!

pre 10 godina

Koja je fora sa pominjanjem Djorica, Zivadinovica, Mihajlovica..., neki pokusaj da se bude duhovit ili sta? U svakom slucaju, mislim da bi Klop bio najbolje resenje, bas zbog toga sto bi imao zadatak da podigne posrnuli Junajted, a on to svakako ume, a mislim da bi i njemu bio znacajno laksi rad ovakvoj situaciji, nego da je nasledio Fergusona...

antižabar

pre 10 godina

I šta sad. Dovešće novog trenera kojem su ovim nagovestili da ako ne bude imao rezultata, i on će da leti. A treba rekonstruisati tim. Ovim su izgubili godinu dana. Ako nisu bili spremni na ovo, nisu ni trebali dovoditi Mojesa. Fergi je sam rekao kada je odlazio "sada nam treba vaše strpljenje". Ovaj tim nema kvalitet za top 4. Ko god ih vodio sledeće sezone, ne mogu uzeti titulu. Zaista poštujem MU i ne bih voleo da postanu nov City i ovi bogatunski klubovi koji menjaju trenere kao na traci.

Zoran D Nikolić

pre 10 godina

Moram priznati da mi je žao zbog otkaza Moesu. Retko komentarišem fudbal, a opet sa druge strane smatram da je 10 meseci bilo dovoljno vreme, da kao trener pokaže svoj kvalitet u tako jakom i slavnom timu. Vrhunski timovi traže kvalitet od strane onoga koji ih vodi, ali ovde su rezultati stvarno bili poražavajući. I svi smo pratili agoniju Moesa. Ne mogu reći da sam neki veliki fan Junajteda, čak ni zbog činjenice da Vidić igra u njemu (lično ne odobravam Nemanjino izbegavanje da igra za reprezentaciju, ali nikada nisam i inače imao neki pozitivan afekt prema njemu). Slažem se da bi bilo fantastično za Junajted kada bi angažovali Jirgena Klopa. Takvom timu je potrebno da dodje neko tako harizmatičan i tako dijaboličan (ovo smatram pozitivnim kontekstom)...Utisak mi je da je njegov trenerski fanatizam ravan fanatizmu jednog Rafaela Nadala (za kojeg u tom smislu imam samo komplimente). E, tada bih istinski navijao za Junajted, jer obožavam ljude predane poslu i samopregorne do samouništenja. Takvi vode ovaj svet napred. Takav fanatizam se može porediti sa onom bezgraničnom predanasti poslu Mikelandjela Buonarotija (pročitati knjigu "Agonija i ekstaza"). Izvinjavam se na ovakvoj digresiji...Ovakvi fanatici su lučonoše sveta tom svojom bezgraničnom energijom...Junajted bi bio silan tim pod njegovom komandom...

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Tooooo konacno!!!! To je odavno trebalo da se uradi.
Mojes je veliki trener ali za male klubove,ali i mali trener za velike klubove u ovom slucaju Junajted.

Metodije

pre 10 godina

Toooooooo,uraaaaaaaaa!!! Junajted ce od sledece sezone ponovo biti onaj stari,zato Liverpulovci,Celsijevci,Sitijevci i ostala kompanijo osvajajte sto se moze osvojiti jos ove sezone,a od sledece "Djavoli" sa Traforda ce ponovo da melju protivnike!!! Glory glory Man Junajted!!!

novi tim

pre 10 godina

Sada bi trebalo promijeniti vezni red. Pod jedan, pošto-poto dovesti Rakitića iako to neće biti lako i jeftino. Lovren kao ponajbolji stoper u ligi bi isto došao kao suho zlato a isto tako zahvaliti se Evri koje mu je vrijeme prošlo.

rubi

pre 10 godina

Cekali su da se aktivira klauzula u njegovom ugovoru. Klauzula kojom on dobija daleko manje obestecenje prilikom otkaza, ukoliko se tim ne plasira u LS. Posle poraza od Evertona to je i matematicki postalo nemoguce, te je odmah usledio otkaz.
Sa druge strane najvecu krivicu za sve snosi Ferguson. Ostavio mu je ekipu koja je objektivno cak i losija od Evertona. Cak i ovi koji su izvukli citavu proslu sezonu su istroseni. Tu mislim na Van Persija, Runija, Vidica.
To kako je Ferguson sa njima uzeo titulu zna samo on. Izvukao je 200% iz njih. Nesumnjivo da je daleko bolji trener i menadzer generalno od Mojesa, ali pored loseg igrackog kadra, njegov naslednik nije imao ni uticaj kakav je Fergi imao na citavu ligu, sudije, druge trenere itd. Tu situaciju najbolje ilustruju 3 svirana penala za protivnika na OT, na samo jednoj utakmici. To govori koliku je Ferguson prednost imao i kako su nerealna ocekivanja bila pred Mojesom. Prednost koja je mozda nekima bila nevidljiva, ali u njegovoj karijeri, tesko da je iko mogao i jedan penal da dobije na tom stadionu, a ne tri.

pametnjaković

pre 10 godina

Otpustili ga a Man.Utd taman poceo da dominira sredinom tabele. Jos samo kad se setimo utakmice protiv Evertona i one silne dominacije...

Kontinuitet i strpljenje: vrline koje vise ne postoje.

pre 10 godina

Glup potez. Ovo su trebali napravit u polusezoni, kad je jos bilo vremena da se (mozda) spase neke stvari ili su ga naprosto trebali ostavit da napravi rekonstrukciju ekipe na ljeto pa nakon toga da se vidi. Izabrali su srednje rjesenje- ostavili ga do kraja prvenstva (skoro) a novi trener ce napravit isto sto bi napravio moyes- rekonstrukciju. Blesavo ovo izgleda, klub nije desetljecima mjenjao trenera i sad ga otpuste par kola prije kraja u maniri zdravka mamica. Ne kazem da moyes nije kriv, ali nije kriv u potpunosti. Npr, svi su pricali da ce bayern demolirati utd. Ja nisam vjerovao u to. Zasto? Zato sto ntko preko noci ne zaboravlja igrati nogomet, pa ni united. Da je bio fergie, ispao bi od bavaraca istim rezultatom kao i moyes. Vjerujem da ga je svlacionica tiho bojkotirala. Nije lako uci u cipele jednog sir alexa, mnogi bi tu pali. S moyesom su mogli imat dugorocno rijesenje na klupi (ukoliko bi imao dobru iducu sezonu s novom ekipom) a ovako ce imat nekog prolaznika na klupi, ono, 3-4 god i opet ponovo. Kratkorocna i polovicna rjesenja su najgora rjesenja, uprava utd-a je s ovom smjenom napravila oboje. Sve u svemu, sretno moyesu i sretno unitedu.

more tisine

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.

wlado

pre 10 godina

zao mi je coveka, man nije izdrzao pritisak modernog fudbala, samo govori koliko je ferguson imao srece sto je rodjen kad je rodjen, i mogao je 10 godina da uhodava tim...ne branim mojesa niti tvrdim da je odlican trener, ali mislim da je manchester kazao da ce mojes imati 2 godine bezrezervne podrske...na kraju dana, ubedjen sam da je mojesu liverpool urucio otkaz, jer ne boli nista nego kada sampion zavrsi prvenstvo na sedmom mestu, a iste te godine najveci rival postane prvak prvi put za 23 godine koliko je uglavnom manchester upravo dominirao...

Banezi

pre 10 godina

Njima treba kompletna rekonstrukcija tima. Prilicno slab kadar imaju iako su bili slabiji prosle sezone kada su bili prvaci. Ne treba smetnuti sa uma da je tesko naslediti nekog ko je na tom mestu bio 25 godina i ko je napravio fenomenalan sistem. Ne moze neko tek tako da dodje i promeni sistem koji toliko dugo funkcionise kao sto nije moguce ni da se produzi sa takvim sistemom jer svaki trener ima svoju licnost i hoce svoj pecat da ostavi. Mada Mojs nije neki trener ni u Evertonu bio pa da se sad cudimo kako je odjednom tako los :-)

Kobe sucks

pre 10 godina

Odlične vesti! Sada treba dobro razmisliti o novom treneru. I naravno mora da se odreši kesa, zato se nadam da će novi trener stvarno dobiti 200 miliona funti za pojačanja.

manćester

pre 10 godina

Neverovatno loš potez Junajteda, zar da otpuste trenera pred polufinale lige šampiona?
(menađer, 22. april 2014 09:43)

Auuu, pa ja nisam ni gledao revanš misleći da će sigurno da ispadnu od Bayerna. GGMU! Bravo, bre :))))

Kilimandzaro

pre 10 godina

Odluka da se proda Vidic, stub njihove odbrane, na kraju sezone je samo jedna od pogresnih odluka koje su vodile ka ovom debaklu.

Covek nema dovoljno trenerskog kvaliteta i ne zasluzuje da vodi uopste neke bitnije klubove. Ko ga bude uzeo znajte da opusteno mozete da igrate protiv tog tima u kladionicama sve dok je on trener.

vlada

pre 10 godina

Ocekivano,mada ce ovaj glup potez skupo kostati Man.Utd,tesko da ce uspeti da angazuju Kavanija,jer su ostali bez Ls,Kosta ce u Celsi,bez pojacnja u spicu nece nista uraditi. Van Persi i Runi su izraubovani,sa njima nemaju sta da traze u prvih 5. U narednih 5 godina Man.Utd nece prismrdeti cak ni ls,a kamoli tituli. Dolazi era Liverpula,Celsi ce sa Kostom biti ubitacan,kao i Man.city,to su prva tri mesta,u narednom periodu. Arsenal je sa Ozilom konkuretan,a tim na koji treba ozbiljno racunati je Totenhem

Goran

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.

dejavu

pre 10 godina

Prekasno.
To je trebalo da se uradi bar pre 3 meseca,i sezona je možda mogla od tada da se koliko-toliko spasi.
A pritom,novi trener dolazi tek na kraju sezone,pa je ovakva odluka samo
odraz besa i osvete prema Mojesu.
Ako neko ne može ili ne ume,nije primereno dodatno ga ponižavati,već treba sebe pogledati u ogledalo.
Nije Mojes sam sebe angažovao,već vlasnici,i oni su mu predugo davali
(očigledno lažnu) podršku.

Benny Hill

pre 10 godina

Ovo i nije iznenadjenje.Mojs nije los trener,ali nije za MU.Mojs je trener za ekipe koje su u sredini tabeli.Pisu da pregovataju sa Klopom ali sumnjam da ce napustiti borusiju

Sergey Shoigu

pre 10 godina

Manchester United je suviše veliki klub da bi sebi mogao da priušti i jednu sezonu sa ovakvim učinkom. Nije to LOLerpool pa da 6-7 mesto bude prihvatljivo i zadovoljavajuće. Nema tu milosti ni razumevanja za svačija eksperimentisanja. Imaš cilj da klub uvek bude u vrhu, ne ispuniš li ga letiš! End of story!!!

Navijam za nase

pre 10 godina

Srbija ima svoje kandidate za mesto trenera MU:Jesic,Kosanovic,Bata Djora,Golac,Vermezovic,i naravno Mihajlovic!Jeste da ce njega jako tesko dovesti,ali uz pravu cifru sve je moguce!

United Forever

pre 10 godina

Trener za od 5-8 mesta. Bez harizme, znanja i autoriteta. Dobio je da se igra sa jednim od najboljih svetskih klubova i nije imao ni viziju, ni znanje, ni hrabrost. Doduše, imao je i igrače koji ne zaslužuju da igraju u Unitedu, tako da se sve sklopilo za sramotu i bruku.
Sledeće sezone restauracija igrača i dovođenje nekog "pravog" trenera.

Kontinuitet i strpljenje: vrline koje vise ne postoje.

pre 10 godina

Glup potez. Ovo su trebali napravit u polusezoni, kad je jos bilo vremena da se (mozda) spase neke stvari ili su ga naprosto trebali ostavit da napravi rekonstrukciju ekipe na ljeto pa nakon toga da se vidi. Izabrali su srednje rjesenje- ostavili ga do kraja prvenstva (skoro) a novi trener ce napravit isto sto bi napravio moyes- rekonstrukciju. Blesavo ovo izgleda, klub nije desetljecima mjenjao trenera i sad ga otpuste par kola prije kraja u maniri zdravka mamica. Ne kazem da moyes nije kriv, ali nije kriv u potpunosti. Npr, svi su pricali da ce bayern demolirati utd. Ja nisam vjerovao u to. Zasto? Zato sto ntko preko noci ne zaboravlja igrati nogomet, pa ni united. Da je bio fergie, ispao bi od bavaraca istim rezultatom kao i moyes. Vjerujem da ga je svlacionica tiho bojkotirala. Nije lako uci u cipele jednog sir alexa, mnogi bi tu pali. S moyesom su mogli imat dugorocno rijesenje na klupi (ukoliko bi imao dobru iducu sezonu s novom ekipom) a ovako ce imat nekog prolaznika na klupi, ono, 3-4 god i opet ponovo. Kratkorocna i polovicna rjesenja su najgora rjesenja, uprava utd-a je s ovom smjenom napravila oboje. Sve u svemu, sretno moyesu i sretno unitedu.

more tisine

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.

ŽAE

pre 10 godina

B92: Mojs dobio otkaz!
Mojes: Dobro je ,nisam ja!
Pozdrav za Šavija,Šabi Alonsa,Mačćerana i FK Haent (Gent).
(Srđan, 22. april 2014 10:52)

HAHAHAHAHAHAHAHA! Svaka čast!

Navijam za nase

pre 10 godina

Srbija ima svoje kandidate za mesto trenera MU:Jesic,Kosanovic,Bata Djora,Golac,Vermezovic,i naravno Mihajlovic!Jeste da ce njega jako tesko dovesti,ali uz pravu cifru sve je moguce!

wlado

pre 10 godina

zao mi je coveka, man nije izdrzao pritisak modernog fudbala, samo govori koliko je ferguson imao srece sto je rodjen kad je rodjen, i mogao je 10 godina da uhodava tim...ne branim mojesa niti tvrdim da je odlican trener, ali mislim da je manchester kazao da ce mojes imati 2 godine bezrezervne podrske...na kraju dana, ubedjen sam da je mojesu liverpool urucio otkaz, jer ne boli nista nego kada sampion zavrsi prvenstvo na sedmom mestu, a iste te godine najveci rival postane prvak prvi put za 23 godine koliko je uglavnom manchester upravo dominirao...

Vladan Fegi

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.

da da da

pre 10 godina

Mojs je inace potpisao ugovor na 7 godina....znaci treba da mu isplate jos samo 74 plate...bravo za upravu junajteda - iz glupljeg u gore

pametnjaković

pre 10 godina

Otpustili ga a Man.Utd taman poceo da dominira sredinom tabele. Jos samo kad se setimo utakmice protiv Evertona i one silne dominacije...

United Forever

pre 10 godina

Trener za od 5-8 mesta. Bez harizme, znanja i autoriteta. Dobio je da se igra sa jednim od najboljih svetskih klubova i nije imao ni viziju, ni znanje, ni hrabrost. Doduše, imao je i igrače koji ne zaslužuju da igraju u Unitedu, tako da se sve sklopilo za sramotu i bruku.
Sledeće sezone restauracija igrača i dovođenje nekog "pravog" trenera.

Sergey Shoigu

pre 10 godina

Manchester United je suviše veliki klub da bi sebi mogao da priušti i jednu sezonu sa ovakvim učinkom. Nije to LOLerpool pa da 6-7 mesto bude prihvatljivo i zadovoljavajuće. Nema tu milosti ni razumevanja za svačija eksperimentisanja. Imaš cilj da klub uvek bude u vrhu, ne ispuniš li ga letiš! End of story!!!

Kilimandzaro

pre 10 godina

Odluka da se proda Vidic, stub njihove odbrane, na kraju sezone je samo jedna od pogresnih odluka koje su vodile ka ovom debaklu.

Covek nema dovoljno trenerskog kvaliteta i ne zasluzuje da vodi uopste neke bitnije klubove. Ko ga bude uzeo znajte da opusteno mozete da igrate protiv tog tima u kladionicama sve dok je on trener.

rubi

pre 10 godina

Cekali su da se aktivira klauzula u njegovom ugovoru. Klauzula kojom on dobija daleko manje obestecenje prilikom otkaza, ukoliko se tim ne plasira u LS. Posle poraza od Evertona to je i matematicki postalo nemoguce, te je odmah usledio otkaz.
Sa druge strane najvecu krivicu za sve snosi Ferguson. Ostavio mu je ekipu koja je objektivno cak i losija od Evertona. Cak i ovi koji su izvukli citavu proslu sezonu su istroseni. Tu mislim na Van Persija, Runija, Vidica.
To kako je Ferguson sa njima uzeo titulu zna samo on. Izvukao je 200% iz njih. Nesumnjivo da je daleko bolji trener i menadzer generalno od Mojesa, ali pored loseg igrackog kadra, njegov naslednik nije imao ni uticaj kakav je Fergi imao na citavu ligu, sudije, druge trenere itd. Tu situaciju najbolje ilustruju 3 svirana penala za protivnika na OT, na samo jednoj utakmici. To govori koliku je Ferguson prednost imao i kako su nerealna ocekivanja bila pred Mojesom. Prednost koja je mozda nekima bila nevidljiva, ali u njegovoj karijeri, tesko da je iko mogao i jedan penal da dobije na tom stadionu, a ne tri.

Urke

pre 10 godina

Evo prilike za Neska Milovanovica.
(X Files, 22. april 2014 09:49)

Ja sam vise za Ljubisu Stamenkovica Piskavca. Naravno od starta sledece sezone, a privremeno u ova 4 kola stari vatrogasac - Bekvalac.

Benny Hill

pre 10 godina

Ovo i nije iznenadjenje.Mojs nije los trener,ali nije za MU.Mojs je trener za ekipe koje su u sredini tabeli.Pisu da pregovataju sa Klopom ali sumnjam da ce napustiti borusiju

Dyne-O-Myte

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Mora da se šališ? Sa ovim timom Ferguson bi se prošetao do titule pored ovakvog Sitija i Čelsija. Čovek je sve upropastio, i Junajted je verovatno ispao iz vrha engleskog i evropskog fudbala za jedno duže vreme. Od samog početka nije se video nikakav sistem kod Mojesa, pa i ono što je dobio, dobio je na klasu Persija i Runija. Katastrofalna greška u proceni od koje će se klub teško oporaviti.

dexter

pre 10 godina

Mislim da je situacija mnogo složenija nego što izgleda. SAF je pravio i napravio ekipu za sebe, i koju je jedino on mogao dovesti do titule prošle godine, realno. A kada uporedimo te igrače sa konkurencijom danas, rekao bih da je ovo realan domet. Ako se zanemare RVP, Rooney, Mata i De Gea, recite mi jednog igrača koga bi poželio bilo koji od top klubova. Samo mi nemojte reći Vidic, jer je slika i prilika Puyola, legenda koja je zrela za penziju, o čemu svedoči i prelazak u Inter. Čini se da je ovo inicijalna kapisla, koja će pretvoriti MU u Celzi ili Siti, klub koji mijenja trenera na svakih par ili manje sezona. Ne kažem da je Moyes apsolutno opravdao šanse, ali mislim da nije ni dobio pravu. Sve u svemu, ovo nije način i stil MU, makar nije bio do sada. Šta više, rekao bih da će im ovaj potez naškoditi više nego loši rezultati pod Moyesom do sada. Videćemo

Objektivno!

pre 10 godina

Koja je fora sa pominjanjem Djorica, Zivadinovica, Mihajlovica..., neki pokusaj da se bude duhovit ili sta? U svakom slucaju, mislim da bi Klop bio najbolje resenje, bas zbog toga sto bi imao zadatak da podigne posrnuli Junajted, a on to svakako ume, a mislim da bi i njemu bio znacajno laksi rad ovakvoj situaciji, nego da je nasledio Fergusona...

Zoran D Nikolić

pre 10 godina

Moram priznati da mi je žao zbog otkaza Moesu. Retko komentarišem fudbal, a opet sa druge strane smatram da je 10 meseci bilo dovoljno vreme, da kao trener pokaže svoj kvalitet u tako jakom i slavnom timu. Vrhunski timovi traže kvalitet od strane onoga koji ih vodi, ali ovde su rezultati stvarno bili poražavajući. I svi smo pratili agoniju Moesa. Ne mogu reći da sam neki veliki fan Junajteda, čak ni zbog činjenice da Vidić igra u njemu (lično ne odobravam Nemanjino izbegavanje da igra za reprezentaciju, ali nikada nisam i inače imao neki pozitivan afekt prema njemu). Slažem se da bi bilo fantastično za Junajted kada bi angažovali Jirgena Klopa. Takvom timu je potrebno da dodje neko tako harizmatičan i tako dijaboličan (ovo smatram pozitivnim kontekstom)...Utisak mi je da je njegov trenerski fanatizam ravan fanatizmu jednog Rafaela Nadala (za kojeg u tom smislu imam samo komplimente). E, tada bih istinski navijao za Junajted, jer obožavam ljude predane poslu i samopregorne do samouništenja. Takvi vode ovaj svet napred. Takav fanatizam se može porediti sa onom bezgraničnom predanasti poslu Mikelandjela Buonarotija (pročitati knjigu "Agonija i ekstaza"). Izvinjavam se na ovakvoj digresiji...Ovakvi fanatici su lučonoše sveta tom svojom bezgraničnom energijom...Junajted bi bio silan tim pod njegovom komandom...

hoki

pre 10 godina

kao nekad,liverpul na vrhu a jadni junajted na dnu,sad ce da se menjaju treneri,osvoji po neki liga kup u naredne 2 decenije....od kluba koji je zahvaljujuci marketingu postao "velik" nece ostati nista....

Banezi

pre 10 godina

Njima treba kompletna rekonstrukcija tima. Prilicno slab kadar imaju iako su bili slabiji prosle sezone kada su bili prvaci. Ne treba smetnuti sa uma da je tesko naslediti nekog ko je na tom mestu bio 25 godina i ko je napravio fenomenalan sistem. Ne moze neko tek tako da dodje i promeni sistem koji toliko dugo funkcionise kao sto nije moguce ni da se produzi sa takvim sistemom jer svaki trener ima svoju licnost i hoce svoj pecat da ostavi. Mada Mojs nije neki trener ni u Evertonu bio pa da se sad cudimo kako je odjednom tako los :-)

manćester

pre 10 godina

Neverovatno loš potez Junajteda, zar da otpuste trenera pred polufinale lige šampiona?
(menađer, 22. april 2014 09:43)

Auuu, pa ja nisam ni gledao revanš misleći da će sigurno da ispadnu od Bayerna. GGMU! Bravo, bre :))))

antižabar

pre 10 godina

I šta sad. Dovešće novog trenera kojem su ovim nagovestili da ako ne bude imao rezultata, i on će da leti. A treba rekonstruisati tim. Ovim su izgubili godinu dana. Ako nisu bili spremni na ovo, nisu ni trebali dovoditi Mojesa. Fergi je sam rekao kada je odlazio "sada nam treba vaše strpljenje". Ovaj tim nema kvalitet za top 4. Ko god ih vodio sledeće sezone, ne mogu uzeti titulu. Zaista poštujem MU i ne bih voleo da postanu nov City i ovi bogatunski klubovi koji menjaju trenere kao na traci.

cobanin

pre 10 godina

Mislim da je trebao da ostane jos neko vreme, tesko je novom menadzeru u klubu u kojem je Ferguson bio tolike godine, a i sam Ferguson je u prvih par sezona imao lose rezultate. Jeste United imao losu sezonu, ali ipak nije on jedini krivac za to. Mojes nije krivac sto Runi, pri rezultatu 1-1 u Minhenu, promasi loptu kada je imao samo golmana ispred sebe. Da je tu Runi bolje reagovao, mislim da bi United igrao polufinale lige sampiona i da bi Mojes ostao. Pogledajte Everton ove sezone, ta selekcija igraca nije od juce, nego je to Mojes radio prethodnih sezona i ovi rezultati Evertona su 90 % plod njegovog rada. Mislim da promena trenera nece dati velike rezultate, jer njima fali kvalitetnih igraca, prvenstveno na sredini terena. Mislim da su mu trebali dati jos malo vremena i novac da dovede 1-2 kvalitetna igraca sredine terena.

Metodije

pre 10 godina

Toooooooo,uraaaaaaaaa!!! Junajted ce od sledece sezone ponovo biti onaj stari,zato Liverpulovci,Celsijevci,Sitijevci i ostala kompanijo osvajajte sto se moze osvojiti jos ove sezone,a od sledece "Djavoli" sa Traforda ce ponovo da melju protivnike!!! Glory glory Man Junajted!!!

Džoni

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (more tisine, 22. april 2014 10:11)

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...

dejavu

pre 10 godina

Kada u timu imate Persija,Runija i Matu,svaka priča o igračkom kadru kao opravdanju za 7. mesto u prvenstvu,je besmislena.
Ne spominjem ostale starije čuvene igrače,ali je jasno da su neki od njih i dalje medju top 5 u ligi na svojim pozicijama.
Takav tim mora biti bolji od Evertona i ne može gubiti 10 utakmica na svom stadionu u jednoj sezoni.
Ne ponovio se Mojes nikome.

Evertonian

pre 10 godina

Trealo mu je dati sansu, Nasledio je umiruci tim, pun osrednjih igraca i penzionera. Vidic stub odbrane, aman covek je pred penziom, mogao bi da bude stub odbrane u nekom osrednjem klubu a ne u klubu koji gleda u buducnost. U svakom slucaju kao navijac Evertona drago mi je sto je otisao i napravio mesta Martinezu ali ipak Moyes onaj koji je napravio kostur Evertona, Martinez je on aj koji je uspeo to da iskoristi do maksimuma, sto Moyes nije. Moja procena je jos prosle godine bila da on nece sastaviti celu sezonu u Unitedu, jer on nije menadzer takvog kalibra, koji se dobro nosi sa pritiscima, i drzi sve svoje taktike ko pijan plota, kada je ocigledno da sastav tima Manchestera nikako ne odgovara njegovoj taktici. Videcemo sta ce united napraviti sledece sezone, posto nece igrati ni jedno evropsko takmicenje mozda napravi dobar rezultat kao i Liverpul, a mozda potrosi 100 miliona kako Totenhem i opet nista. U svakom slucaju dobro bi bilo da se malo svi odmorimo od takozvane "velike cetvorke", malo postaje dosadno prvenstvo kada su svi isti timovi zadnjih dvadeset godina u vrhu.

dejavu

pre 10 godina

Prekasno.
To je trebalo da se uradi bar pre 3 meseca,i sezona je možda mogla od tada da se koliko-toliko spasi.
A pritom,novi trener dolazi tek na kraju sezone,pa je ovakva odluka samo
odraz besa i osvete prema Mojesu.
Ako neko ne može ili ne ume,nije primereno dodatno ga ponižavati,već treba sebe pogledati u ogledalo.
Nije Mojes sam sebe angažovao,već vlasnici,i oni su mu predugo davali
(očigledno lažnu) podršku.

Ronin

pre 10 godina

Ja sam čuo da je Brondby, velikan švedskog i evropskog fudbala pokazao interes za ovog fudbalskog akademika i da je ovo samo iznuđeno rešenje da bi se obezbedili pre leta.

aardvark

pre 10 godina

Očekivano, ali sada je potrebna i rekonstrukcija tima. Vrlo će teško kupiti vrhunskog napadača kada se nisu plasirali u LŠ. A treba im puno igrača i za vezni red i odbranu. Mata i Felaini mogu da budu pojačanja samo uz dvojicu boljih od sebe, ovako se previše očekuje od njih. Rio, Vidić, Evra i ostala gerijatrija odavno je morala da ide, ali ni tu neće biti lako naći prave zamene. Predstoje teški dani, da ne kažem godine, za Junajted.

dupli_kantar

pre 10 godina

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.
(Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12)
----------------------------------------
1. Nije isti tim, vec godinu dana stariji
2. Runi i Van Persi u tekucoj sezoni imaju ZAJEDNO manje odigranih utakmica nego svaki ponaosob u prethodnoj sezoni (povrede)
3. Nema SAF-a - nema Fergie time-a na utakmicama (Moyes nema ni deseti deo uticaja koji je imao SAF)
4. Vidic i Ferdinand ni prosle sezone nisu nesto posebno igrali, ali ove su jos manje od prosle (a ako mislis da su Smoling i Evans prave zamene, onda stvarno...)

Pojma ti nemas kad si u stanju da kazes da je jedan covek za 10 meseci mogao da unisti brend. Moyes nije los trener, ma koliko ga vi, tzv navijaci Uniteda pljuvali.

uvek Zvezda

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....

Nostradamus

pre 10 godina

E ovo cekam toliko vremena! Mojese vrati se na svoj Gudison!
A od Junajteda sto dalje,Old Trafordu se ne priblizavaj u krugu od 5 kilomentara.Najgori trener ne samo Junajteda nego najgori trener u Britaniji.Vodio Everton do 6-7 mesta,i umisli da moze da vodi Junajted...Umisljeni "strucnjak".Gigse srecno u vodjenju kluba.
Od danas ponovo navijam za "crvene djavole".

...

pre 10 godina

strah me je da giggs ne dozivi neki veci ne uspjeh pa da dodje do kontra efekta...on je mozda i najveca legenda ovog kluba pa bi bilo lijepo da ostane upamcen po svemu sto je uradio i dao ovom klubu....nazalost ima zaista dosta legendi koje nisu uspjele da naprave nista kao treneri u klubovima gdje su igrali....alan sirer,keni dalglis,sinisa mihajlovic*....

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Tooooo konacno!!!! To je odavno trebalo da se uradi.
Mojes je veliki trener ali za male klubove,ali i mali trener za velike klubove u ovom slucaju Junajted.

novi tim

pre 10 godina

Sada bi trebalo promijeniti vezni red. Pod jedan, pošto-poto dovesti Rakitića iako to neće biti lako i jeftino. Lovren kao ponajbolji stoper u ligi bi isto došao kao suho zlato a isto tako zahvaliti se Evri koje mu je vrijeme prošlo.

ii

pre 10 godina

vrijeme ce pokazati da covjek nije nista kriv.ferguson je poput limuna iscijedio sve najbolje od vidica,evre,ferdinanda,van persija ,runija,gigsa,nanija.da li neko ozbiljan moze smatrati igracima jonesa,smalinga,cleverly,carik,fletcher,butner,valencia.pa oni nebi mogli igrati u jagodini .jedino sto valja u mancesteru je golman.moyes nek uzme totenham i bice opet dobar..........united ce dozivjeti interovu sudbinu....

IronMan

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...

IronMan

pre 10 godina

Ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup. (Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12) Jaoj, omiljeni su mi ovi navijači Liverpula, koji igra LŠ jednom u 10 godina, a onda prosipaju znanje o klubu, koji je najkonstantniji učesnik i ima najviše nastupa u LŠ (mislim da ih je Bajern sada prestigao, ali nije ni bitno)! Ali evo i da odgovorim : Doći će igrači tipa Suarez, koji kad je stigao u Liverpul, LŠ mu je bila misaona imenica! Jel pošteno?

Goran

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.

Tajfun Korkut

pre 10 godina

Tako jeee!!! Ovo treba da se proslavi.Glejzeri oprostena vam je ruzna proslost.Kladim se da ce Giggsi bolje voditi Junajted nego ovaj umisljeni i nabedljeni Gudisonovac.

Mita

pre 10 godina

Napokon. Sada ce Mojes da vodi neki engleski klub koji se takmici u trecoj,cetvrtoj ligi ako ga i tamo hoceju,mada ne verujem da hoce,jer ce Mojes da ih otera u jos niži rang.

Kobe sucks

pre 10 godina

Odlične vesti! Sada treba dobro razmisliti o novom treneru. I naravno mora da se odreši kesa, zato se nadam da će novi trener stvarno dobiti 200 miliona funti za pojačanja.

goran

pre 10 godina

Kako god da bude srecan sam sto vise necu gledati onaj izgubljeni izraz lica na klupi. Nije on kriv sto ne zna svoje mogucnosti ali dodje vreme kad moras sam da shvatis sta mozes a sta ne. Da je bio posten prema sebi i prema klubu otisao bi jos pre Nove godine i to bi bilo bolje i za njega i za MU.

Objektivno!

pre 10 godina

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...
(Džoni, 22. april 2014 11:09) Zna se ko je Corsa, a ko Ferrari. Problem je u tome sto je ovaj uspeo da raskanta Ferrari...

vlada

pre 10 godina

Ocekivano,mada ce ovaj glup potez skupo kostati Man.Utd,tesko da ce uspeti da angazuju Kavanija,jer su ostali bez Ls,Kosta ce u Celsi,bez pojacnja u spicu nece nista uraditi. Van Persi i Runi su izraubovani,sa njima nemaju sta da traze u prvih 5. U narednih 5 godina Man.Utd nece prismrdeti cak ni ls,a kamoli tituli. Dolazi era Liverpula,Celsi ce sa Kostom biti ubitacan,kao i Man.city,to su prva tri mesta,u narednom periodu. Arsenal je sa Ozilom konkuretan,a tim na koji treba ozbiljno racunati je Totenhem

sin Miladin

pre 10 godina

Meni je samo zao Fila Nevila sto je i on automatski otisao sa Mojesom.Mislim da ce on biti dobar trener.Trebao je FIl Nevil da ostane (on je ipak legenda Junajteda),i da jos dodju njegov brat Geri,Bat,Skols,Hargrivs,a Gigs ce preuzeti klub.

ojha

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 22. april 2014 14:37)

Jedan od ta dva trenera sa dugim stazom je bio kapiten Liverpula.

ops

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (IronMan, 22. april 2014 15:38)

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi.

IronMan

pre 10 godina

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi. (ops, 22. april 2014 22:01) Da upravo tako, poslednji put kad je Liverpul osvojio titulu bio sam školarac od 12 godina! U međuvremenu, za te 2-3 devenije, Liverpul je odigrao samo 2 sezone za pamćenje (2001+2005) za čitavih 24 godine! Podseti me ako sam nešto propustio! Tako da ako imaš 50+ godina kapiram tvoju fascinaciju Liverpulom, jer još živiš u '80-im... Nikada nisam potcenjivao Liverpul, jer sam ih uvek smatrao najvećim rivalom, ali ovo omalovažavanje giganta kakav je Junajted, je pre karakteristično za te 12 godišnje školarce, nego moj više-nego-realan komentar!

novi tim

pre 10 godina

Sada bi trebalo promijeniti vezni red. Pod jedan, pošto-poto dovesti Rakitića iako to neće biti lako i jeftino. Lovren kao ponajbolji stoper u ligi bi isto došao kao suho zlato a isto tako zahvaliti se Evri koje mu je vrijeme prošlo.

Sergey Shoigu

pre 10 godina

Manchester United je suviše veliki klub da bi sebi mogao da priušti i jednu sezonu sa ovakvim učinkom. Nije to LOLerpool pa da 6-7 mesto bude prihvatljivo i zadovoljavajuće. Nema tu milosti ni razumevanja za svačija eksperimentisanja. Imaš cilj da klub uvek bude u vrhu, ne ispuniš li ga letiš! End of story!!!

hoki

pre 10 godina

kao nekad,liverpul na vrhu a jadni junajted na dnu,sad ce da se menjaju treneri,osvoji po neki liga kup u naredne 2 decenije....od kluba koji je zahvaljujuci marketingu postao "velik" nece ostati nista....

Metodije

pre 10 godina

Toooooooo,uraaaaaaaaa!!! Junajted ce od sledece sezone ponovo biti onaj stari,zato Liverpulovci,Celsijevci,Sitijevci i ostala kompanijo osvajajte sto se moze osvojiti jos ove sezone,a od sledece "Djavoli" sa Traforda ce ponovo da melju protivnike!!! Glory glory Man Junajted!!!

Kilimandzaro

pre 10 godina

Odluka da se proda Vidic, stub njihove odbrane, na kraju sezone je samo jedna od pogresnih odluka koje su vodile ka ovom debaklu.

Covek nema dovoljno trenerskog kvaliteta i ne zasluzuje da vodi uopste neke bitnije klubove. Ko ga bude uzeo znajte da opusteno mozete da igrate protiv tog tima u kladionicama sve dok je on trener.

Nostradamus

pre 10 godina

E ovo cekam toliko vremena! Mojese vrati se na svoj Gudison!
A od Junajteda sto dalje,Old Trafordu se ne priblizavaj u krugu od 5 kilomentara.Najgori trener ne samo Junajteda nego najgori trener u Britaniji.Vodio Everton do 6-7 mesta,i umisli da moze da vodi Junajted...Umisljeni "strucnjak".Gigse srecno u vodjenju kluba.
Od danas ponovo navijam za "crvene djavole".

vlada

pre 10 godina

Ocekivano,mada ce ovaj glup potez skupo kostati Man.Utd,tesko da ce uspeti da angazuju Kavanija,jer su ostali bez Ls,Kosta ce u Celsi,bez pojacnja u spicu nece nista uraditi. Van Persi i Runi su izraubovani,sa njima nemaju sta da traze u prvih 5. U narednih 5 godina Man.Utd nece prismrdeti cak ni ls,a kamoli tituli. Dolazi era Liverpula,Celsi ce sa Kostom biti ubitacan,kao i Man.city,to su prva tri mesta,u narednom periodu. Arsenal je sa Ozilom konkuretan,a tim na koji treba ozbiljno racunati je Totenhem

sin Miladin

pre 10 godina

Meni je samo zao Fila Nevila sto je i on automatski otisao sa Mojesom.Mislim da ce on biti dobar trener.Trebao je FIl Nevil da ostane (on je ipak legenda Junajteda),i da jos dodju njegov brat Geri,Bat,Skols,Hargrivs,a Gigs ce preuzeti klub.

Dyne-O-Myte

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Mora da se šališ? Sa ovim timom Ferguson bi se prošetao do titule pored ovakvog Sitija i Čelsija. Čovek je sve upropastio, i Junajted je verovatno ispao iz vrha engleskog i evropskog fudbala za jedno duže vreme. Od samog početka nije se video nikakav sistem kod Mojesa, pa i ono što je dobio, dobio je na klasu Persija i Runija. Katastrofalna greška u proceni od koje će se klub teško oporaviti.

Mita

pre 10 godina

Napokon. Sada ce Mojes da vodi neki engleski klub koji se takmici u trecoj,cetvrtoj ligi ako ga i tamo hoceju,mada ne verujem da hoce,jer ce Mojes da ih otera u jos niži rang.

Kontinuitet i strpljenje: vrline koje vise ne postoje.

pre 10 godina

Glup potez. Ovo su trebali napravit u polusezoni, kad je jos bilo vremena da se (mozda) spase neke stvari ili su ga naprosto trebali ostavit da napravi rekonstrukciju ekipe na ljeto pa nakon toga da se vidi. Izabrali su srednje rjesenje- ostavili ga do kraja prvenstva (skoro) a novi trener ce napravit isto sto bi napravio moyes- rekonstrukciju. Blesavo ovo izgleda, klub nije desetljecima mjenjao trenera i sad ga otpuste par kola prije kraja u maniri zdravka mamica. Ne kazem da moyes nije kriv, ali nije kriv u potpunosti. Npr, svi su pricali da ce bayern demolirati utd. Ja nisam vjerovao u to. Zasto? Zato sto ntko preko noci ne zaboravlja igrati nogomet, pa ni united. Da je bio fergie, ispao bi od bavaraca istim rezultatom kao i moyes. Vjerujem da ga je svlacionica tiho bojkotirala. Nije lako uci u cipele jednog sir alexa, mnogi bi tu pali. S moyesom su mogli imat dugorocno rijesenje na klupi (ukoliko bi imao dobru iducu sezonu s novom ekipom) a ovako ce imat nekog prolaznika na klupi, ono, 3-4 god i opet ponovo. Kratkorocna i polovicna rjesenja su najgora rjesenja, uprava utd-a je s ovom smjenom napravila oboje. Sve u svemu, sretno moyesu i sretno unitedu.

Vladan Fegi

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.
(Goran, 22. april 2014 10:46)

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.

ii

pre 10 godina

vrijeme ce pokazati da covjek nije nista kriv.ferguson je poput limuna iscijedio sve najbolje od vidica,evre,ferdinanda,van persija ,runija,gigsa,nanija.da li neko ozbiljan moze smatrati igracima jonesa,smalinga,cleverly,carik,fletcher,butner,valencia.pa oni nebi mogli igrati u jagodini .jedino sto valja u mancesteru je golman.moyes nek uzme totenham i bice opet dobar..........united ce dozivjeti interovu sudbinu....

Objektivno!

pre 10 godina

Koja je fora sa pominjanjem Djorica, Zivadinovica, Mihajlovica..., neki pokusaj da se bude duhovit ili sta? U svakom slucaju, mislim da bi Klop bio najbolje resenje, bas zbog toga sto bi imao zadatak da podigne posrnuli Junajted, a on to svakako ume, a mislim da bi i njemu bio znacajno laksi rad ovakvoj situaciji, nego da je nasledio Fergusona...

da da da

pre 10 godina

Mojs je inace potpisao ugovor na 7 godina....znaci treba da mu isplate jos samo 74 plate...bravo za upravu junajteda - iz glupljeg u gore

United Forever

pre 10 godina

Trener za od 5-8 mesta. Bez harizme, znanja i autoriteta. Dobio je da se igra sa jednim od najboljih svetskih klubova i nije imao ni viziju, ni znanje, ni hrabrost. Doduše, imao je i igrače koji ne zaslužuju da igraju u Unitedu, tako da se sve sklopilo za sramotu i bruku.
Sledeće sezone restauracija igrača i dovođenje nekog "pravog" trenera.

Zoran D Nikolić

pre 10 godina

Moram priznati da mi je žao zbog otkaza Moesu. Retko komentarišem fudbal, a opet sa druge strane smatram da je 10 meseci bilo dovoljno vreme, da kao trener pokaže svoj kvalitet u tako jakom i slavnom timu. Vrhunski timovi traže kvalitet od strane onoga koji ih vodi, ali ovde su rezultati stvarno bili poražavajući. I svi smo pratili agoniju Moesa. Ne mogu reći da sam neki veliki fan Junajteda, čak ni zbog činjenice da Vidić igra u njemu (lično ne odobravam Nemanjino izbegavanje da igra za reprezentaciju, ali nikada nisam i inače imao neki pozitivan afekt prema njemu). Slažem se da bi bilo fantastično za Junajted kada bi angažovali Jirgena Klopa. Takvom timu je potrebno da dodje neko tako harizmatičan i tako dijaboličan (ovo smatram pozitivnim kontekstom)...Utisak mi je da je njegov trenerski fanatizam ravan fanatizmu jednog Rafaela Nadala (za kojeg u tom smislu imam samo komplimente). E, tada bih istinski navijao za Junajted, jer obožavam ljude predane poslu i samopregorne do samouništenja. Takvi vode ovaj svet napred. Takav fanatizam se može porediti sa onom bezgraničnom predanasti poslu Mikelandjela Buonarotija (pročitati knjigu "Agonija i ekstaza"). Izvinjavam se na ovakvoj digresiji...Ovakvi fanatici su lučonoše sveta tom svojom bezgraničnom energijom...Junajted bi bio silan tim pod njegovom komandom...

antižabar

pre 10 godina

I šta sad. Dovešće novog trenera kojem su ovim nagovestili da ako ne bude imao rezultata, i on će da leti. A treba rekonstruisati tim. Ovim su izgubili godinu dana. Ako nisu bili spremni na ovo, nisu ni trebali dovoditi Mojesa. Fergi je sam rekao kada je odlazio "sada nam treba vaše strpljenje". Ovaj tim nema kvalitet za top 4. Ko god ih vodio sledeće sezone, ne mogu uzeti titulu. Zaista poštujem MU i ne bih voleo da postanu nov City i ovi bogatunski klubovi koji menjaju trenere kao na traci.

Ronin

pre 10 godina

Ja sam čuo da je Brondby, velikan švedskog i evropskog fudbala pokazao interes za ovog fudbalskog akademika i da je ovo samo iznuđeno rešenje da bi se obezbedili pre leta.

Tajfun Korkut

pre 10 godina

Tako jeee!!! Ovo treba da se proslavi.Glejzeri oprostena vam je ruzna proslost.Kladim se da ce Giggsi bolje voditi Junajted nego ovaj umisljeni i nabedljeni Gudisonovac.

dexter

pre 10 godina

Mislim da je situacija mnogo složenija nego što izgleda. SAF je pravio i napravio ekipu za sebe, i koju je jedino on mogao dovesti do titule prošle godine, realno. A kada uporedimo te igrače sa konkurencijom danas, rekao bih da je ovo realan domet. Ako se zanemare RVP, Rooney, Mata i De Gea, recite mi jednog igrača koga bi poželio bilo koji od top klubova. Samo mi nemojte reći Vidic, jer je slika i prilika Puyola, legenda koja je zrela za penziju, o čemu svedoči i prelazak u Inter. Čini se da je ovo inicijalna kapisla, koja će pretvoriti MU u Celzi ili Siti, klub koji mijenja trenera na svakih par ili manje sezona. Ne kažem da je Moyes apsolutno opravdao šanse, ali mislim da nije ni dobio pravu. Sve u svemu, ovo nije način i stil MU, makar nije bio do sada. Šta više, rekao bih da će im ovaj potez naškoditi više nego loši rezultati pod Moyesom do sada. Videćemo

aardvark

pre 10 godina

Očekivano, ali sada je potrebna i rekonstrukcija tima. Vrlo će teško kupiti vrhunskog napadača kada se nisu plasirali u LŠ. A treba im puno igrača i za vezni red i odbranu. Mata i Felaini mogu da budu pojačanja samo uz dvojicu boljih od sebe, ovako se previše očekuje od njih. Rio, Vidić, Evra i ostala gerijatrija odavno je morala da ide, ali ni tu neće biti lako naći prave zamene. Predstoje teški dani, da ne kažem godine, za Junajted.

wlado

pre 10 godina

zao mi je coveka, man nije izdrzao pritisak modernog fudbala, samo govori koliko je ferguson imao srece sto je rodjen kad je rodjen, i mogao je 10 godina da uhodava tim...ne branim mojesa niti tvrdim da je odlican trener, ali mislim da je manchester kazao da ce mojes imati 2 godine bezrezervne podrske...na kraju dana, ubedjen sam da je mojesu liverpool urucio otkaz, jer ne boli nista nego kada sampion zavrsi prvenstvo na sedmom mestu, a iste te godine najveci rival postane prvak prvi put za 23 godine koliko je uglavnom manchester upravo dominirao...

IronMan

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...

Goran

pre 10 godina

Šteta. Nije čovek imao pravu šansu. Loš igrački kadar, njegov mentalitet koji se nije tako brzo mogao promeniti je uticao na lose rezultate, ali mislim da su ga trebali pustiti jos par sezona da vidimo da li ce uspeti da prevazidje taj sindrom trenera za sredinu tabele. utd je mnogo toga poosvajao za vreme Aleksa i to sada treba uprosečiti, a Mojes je bio idealan kandidat za to.

more tisine

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.

Evertonian

pre 10 godina

Trealo mu je dati sansu, Nasledio je umiruci tim, pun osrednjih igraca i penzionera. Vidic stub odbrane, aman covek je pred penziom, mogao bi da bude stub odbrane u nekom osrednjem klubu a ne u klubu koji gleda u buducnost. U svakom slucaju kao navijac Evertona drago mi je sto je otisao i napravio mesta Martinezu ali ipak Moyes onaj koji je napravio kostur Evertona, Martinez je on aj koji je uspeo to da iskoristi do maksimuma, sto Moyes nije. Moja procena je jos prosle godine bila da on nece sastaviti celu sezonu u Unitedu, jer on nije menadzer takvog kalibra, koji se dobro nosi sa pritiscima, i drzi sve svoje taktike ko pijan plota, kada je ocigledno da sastav tima Manchestera nikako ne odgovara njegovoj taktici. Videcemo sta ce united napraviti sledece sezone, posto nece igrati ni jedno evropsko takmicenje mozda napravi dobar rezultat kao i Liverpul, a mozda potrosi 100 miliona kako Totenhem i opet nista. U svakom slucaju dobro bi bilo da se malo svi odmorimo od takozvane "velike cetvorke", malo postaje dosadno prvenstvo kada su svi isti timovi zadnjih dvadeset godina u vrhu.

IronMan

pre 10 godina

Ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup. (Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12) Jaoj, omiljeni su mi ovi navijači Liverpula, koji igra LŠ jednom u 10 godina, a onda prosipaju znanje o klubu, koji je najkonstantniji učesnik i ima najviše nastupa u LŠ (mislim da ih je Bajern sada prestigao, ali nije ni bitno)! Ali evo i da odgovorim : Doći će igrači tipa Suarez, koji kad je stigao u Liverpul, LŠ mu je bila misaona imenica! Jel pošteno?

Džoni

pre 10 godina

Prenosim komentar jednog engleskog navijaca.
"vozio si plavu opel korsu a sad si seo u crveni ferari naravno da se ne snalazis" a ja bih dodao da on nije kriv sto se nasao na mestu kojem nije dorastao.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (more tisine, 22. april 2014 10:11)

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...

ŽAE

pre 10 godina

B92: Mojs dobio otkaz!
Mojes: Dobro je ,nisam ja!
Pozdrav za Šavija,Šabi Alonsa,Mačćerana i FK Haent (Gent).
(Srđan, 22. april 2014 10:52)

HAHAHAHAHAHAHAHA! Svaka čast!

dupli_kantar

pre 10 godina

Los igracki kadar? Bukvalno isti tim osvojio prvenstvo pre par meseci i to je los igracki kadar? Dobro su se setili da ga smene. Od sampionskog tima napravio kantu za napucavanje i ne samo to, nego je srozao ugled kluba i cele lige. Takav brend upropastiti, cenim da ce im trebati godine da se vrate, ako se ikada i vrate. ko ce hteti igrati u klubu koji ne igra ni intertoto kup.
(Vladan Fegi, 22. april 2014 12:12)
----------------------------------------
1. Nije isti tim, vec godinu dana stariji
2. Runi i Van Persi u tekucoj sezoni imaju ZAJEDNO manje odigranih utakmica nego svaki ponaosob u prethodnoj sezoni (povrede)
3. Nema SAF-a - nema Fergie time-a na utakmicama (Moyes nema ni deseti deo uticaja koji je imao SAF)
4. Vidic i Ferdinand ni prosle sezone nisu nesto posebno igrali, ali ove su jos manje od prosle (a ako mislis da su Smoling i Evans prave zamene, onda stvarno...)

Pojma ti nemas kad si u stanju da kazes da je jedan covek za 10 meseci mogao da unisti brend. Moyes nije los trener, ma koliko ga vi, tzv navijaci Uniteda pljuvali.

uvek Zvezda

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....

pametnjaković

pre 10 godina

Otpustili ga a Man.Utd taman poceo da dominira sredinom tabele. Jos samo kad se setimo utakmice protiv Evertona i one silne dominacije...

Banezi

pre 10 godina

Njima treba kompletna rekonstrukcija tima. Prilicno slab kadar imaju iako su bili slabiji prosle sezone kada su bili prvaci. Ne treba smetnuti sa uma da je tesko naslediti nekog ko je na tom mestu bio 25 godina i ko je napravio fenomenalan sistem. Ne moze neko tek tako da dodje i promeni sistem koji toliko dugo funkcionise kao sto nije moguce ni da se produzi sa takvim sistemom jer svaki trener ima svoju licnost i hoce svoj pecat da ostavi. Mada Mojs nije neki trener ni u Evertonu bio pa da se sad cudimo kako je odjednom tako los :-)

cobanin

pre 10 godina

Mislim da je trebao da ostane jos neko vreme, tesko je novom menadzeru u klubu u kojem je Ferguson bio tolike godine, a i sam Ferguson je u prvih par sezona imao lose rezultate. Jeste United imao losu sezonu, ali ipak nije on jedini krivac za to. Mojes nije krivac sto Runi, pri rezultatu 1-1 u Minhenu, promasi loptu kada je imao samo golmana ispred sebe. Da je tu Runi bolje reagovao, mislim da bi United igrao polufinale lige sampiona i da bi Mojes ostao. Pogledajte Everton ove sezone, ta selekcija igraca nije od juce, nego je to Mojes radio prethodnih sezona i ovi rezultati Evertona su 90 % plod njegovog rada. Mislim da promena trenera nece dati velike rezultate, jer njima fali kvalitetnih igraca, prvenstveno na sredini terena. Mislim da su mu trebali dati jos malo vremena i novac da dovede 1-2 kvalitetna igraca sredine terena.

Kobe sucks

pre 10 godina

Odlične vesti! Sada treba dobro razmisliti o novom treneru. I naravno mora da se odreši kesa, zato se nadam da će novi trener stvarno dobiti 200 miliona funti za pojačanja.

rubi

pre 10 godina

Cekali su da se aktivira klauzula u njegovom ugovoru. Klauzula kojom on dobija daleko manje obestecenje prilikom otkaza, ukoliko se tim ne plasira u LS. Posle poraza od Evertona to je i matematicki postalo nemoguce, te je odmah usledio otkaz.
Sa druge strane najvecu krivicu za sve snosi Ferguson. Ostavio mu je ekipu koja je objektivno cak i losija od Evertona. Cak i ovi koji su izvukli citavu proslu sezonu su istroseni. Tu mislim na Van Persija, Runija, Vidica.
To kako je Ferguson sa njima uzeo titulu zna samo on. Izvukao je 200% iz njih. Nesumnjivo da je daleko bolji trener i menadzer generalno od Mojesa, ali pored loseg igrackog kadra, njegov naslednik nije imao ni uticaj kakav je Fergi imao na citavu ligu, sudije, druge trenere itd. Tu situaciju najbolje ilustruju 3 svirana penala za protivnika na OT, na samo jednoj utakmici. To govori koliku je Ferguson prednost imao i kako su nerealna ocekivanja bila pred Mojesom. Prednost koja je mozda nekima bila nevidljiva, ali u njegovoj karijeri, tesko da je iko mogao i jedan penal da dobije na tom stadionu, a ne tri.

dejavu

pre 10 godina

Kada u timu imate Persija,Runija i Matu,svaka priča o igračkom kadru kao opravdanju za 7. mesto u prvenstvu,je besmislena.
Ne spominjem ostale starije čuvene igrače,ali je jasno da su neki od njih i dalje medju top 5 u ligi na svojim pozicijama.
Takav tim mora biti bolji od Evertona i ne može gubiti 10 utakmica na svom stadionu u jednoj sezoni.
Ne ponovio se Mojes nikome.

Benny Hill

pre 10 godina

Ovo i nije iznenadjenje.Mojs nije los trener,ali nije za MU.Mojs je trener za ekipe koje su u sredini tabeli.Pisu da pregovataju sa Klopom ali sumnjam da ce napustiti borusiju

ops

pre 10 godina

@(hoki, 22. april 2014 11:53) Nisam toliko mator da se sećam kad je Liverpul bio u vrhu, a Junajted na dnu, a pratim engleski fudbal poslednjih 2-3 decenije! Ako se vi toga sećate, onda ste vršnjak mog oca, koji se i dalje loži na Benfiku i (pokojnog) Euzebia... Uostalom tema je "Mojsu zvanično otkaz u Junajtedu!" i ne vidim kako Liverpul ima veze s' tim! Jel mislite da sam se ja kao simpatizer (ne navijač, pošto nikad nisam bio na OT, kao ni vi na Enfildu) Junajteda, zamlaćivao čitanjem vesti i komentarisanjem aktuelnosti u Liverpulu? A i zašto bi? Ispade Junajted i "fergie time" kriv što Liverpul 20 godina ne može da se sastavi? Aj uživajte sada, pošto već iduće sezone ima da radi "'ladan tuš", i u prvenstvu, i u LŠ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (IronMan, 22. april 2014 15:38)

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi.

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Tooooo konacno!!!! To je odavno trebalo da se uradi.
Mojes je veliki trener ali za male klubove,ali i mali trener za velike klubove u ovom slucaju Junajted.

Navijam za nase

pre 10 godina

Srbija ima svoje kandidate za mesto trenera MU:Jesic,Kosanovic,Bata Djora,Golac,Vermezovic,i naravno Mihajlovic!Jeste da ce njega jako tesko dovesti,ali uz pravu cifru sve je moguce!

manćester

pre 10 godina

Neverovatno loš potez Junajteda, zar da otpuste trenera pred polufinale lige šampiona?
(menađer, 22. april 2014 09:43)

Auuu, pa ja nisam ni gledao revanš misleći da će sigurno da ispadnu od Bayerna. GGMU! Bravo, bre :))))

dejavu

pre 10 godina

Prekasno.
To je trebalo da se uradi bar pre 3 meseca,i sezona je možda mogla od tada da se koliko-toliko spasi.
A pritom,novi trener dolazi tek na kraju sezone,pa je ovakva odluka samo
odraz besa i osvete prema Mojesu.
Ako neko ne može ili ne ume,nije primereno dodatno ga ponižavati,već treba sebe pogledati u ogledalo.
Nije Mojes sam sebe angažovao,već vlasnici,i oni su mu predugo davali
(očigledno lažnu) podršku.

Urke

pre 10 godina

Evo prilike za Neska Milovanovica.
(X Files, 22. april 2014 09:49)

Ja sam vise za Ljubisu Stamenkovica Piskavca. Naravno od starta sledece sezone, a privremeno u ova 4 kola stari vatrogasac - Bekvalac.

Objektivno!

pre 10 godina

upravo ga je ta opel korsa pokidala, pitanje je ovde šta je ferari, a šta korsa...
(Džoni, 22. april 2014 11:09) Zna se ko je Corsa, a ko Ferrari. Problem je u tome sto je ovaj uspeo da raskanta Ferrari...

...

pre 10 godina

strah me je da giggs ne dozivi neki veci ne uspjeh pa da dodje do kontra efekta...on je mozda i najveca legenda ovog kluba pa bi bilo lijepo da ostane upamcen po svemu sto je uradio i dao ovom klubu....nazalost ima zaista dosta legendi koje nisu uspjele da naprave nista kao treneri u klubovima gdje su igrali....alan sirer,keni dalglis,sinisa mihajlovic*....

ojha

pre 10 godina

@Shankly
Rece navijac Liverpula.. A po cemu? Po tome što se kao klub izdigao iz pepela posle Minhena i postao prvi engleski tim koji je osvojio KŠ? Po tome što je prvi engleski tim koji je uzeo evropski trofej posle petogodišnje zabrane? Po tome što je prvi engleski tim koji je osvojio LŠ? Po tome što je jedini engleski tim sa 2 osvojene LŠ? Po tome što je najtrofejniji u Engleskoj po broju nacionalnih titula i kupova? Po tome što ima 2 trenera (SMB i SAF) sa neverovatno dugim stažom u klubu ? Ili je mozda zbog igraca koji su tokom godina nastupali za MU. Kapiram da se lozis da si, ono, pravi navijac Liverpula pa da moras da mrzis MU, ali vidi ti to nisi i ne moras... Malo objektivnosti i realnosti....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek Zvezda, 22. april 2014 14:37)

Jedan od ta dva trenera sa dugim stazom je bio kapiten Liverpula.

goran

pre 10 godina

Kako god da bude srecan sam sto vise necu gledati onaj izgubljeni izraz lica na klupi. Nije on kriv sto ne zna svoje mogucnosti ali dodje vreme kad moras sam da shvatis sta mozes a sta ne. Da je bio posten prema sebi i prema klubu otisao bi jos pre Nove godine i to bi bilo bolje i za njega i za MU.

IronMan

pre 10 godina

Pratis engleski fudbal 2-3 decenije, a ne secas se kada je Liverpul bio u vrhu? Recnik skolarca od 12 godina, a prati tako dugo fudbal i nemoj Liverpulu objasnjavati kako se igra u Evropi. (ops, 22. april 2014 22:01) Da upravo tako, poslednji put kad je Liverpul osvojio titulu bio sam školarac od 12 godina! U međuvremenu, za te 2-3 devenije, Liverpul je odigrao samo 2 sezone za pamćenje (2001+2005) za čitavih 24 godine! Podseti me ako sam nešto propustio! Tako da ako imaš 50+ godina kapiram tvoju fascinaciju Liverpulom, jer još živiš u '80-im... Nikada nisam potcenjivao Liverpul, jer sam ih uvek smatrao najvećim rivalom, ali ovo omalovažavanje giganta kakav je Junajted, je pre karakteristično za te 12 godišnje školarce, nego moj više-nego-realan komentar!