1991
pre 9 godina
Aj tise tamo
Sreda, 16.04.2014.
08:25
Fudbalski klub Crvena zvezda ima rok do 23. aprila da dostavi kompletnu dokumentaciju Evropskoj fudbalskoj uniji o načinu saniranja višemilionskih dugova.
Izvor: JT
pre 9 godina
Aj tise tamo
pre 9 godina
Nema razloga za brigu. Ako ne prodju exell tabele spremice inzinjer masinstva neku power point prezentaciju....Poz...
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
(svajcarac, 16. april 2014 13:21)Covece,Zvezda nije imala 120 miliona maraka ni za koga drugoga,vec su joj otete nekoliko godina pre te pozajmice od 5 miliona maraka o kojoj pricas.Da li razumes?Otete su pare od strane tadasnje vlasti,pa ih zato nema u klubu,pa zato klub zajmi 5 miliona nekoliko godina kasnije jer nema pare koje su joj otete.Drugo,Zvezda je kako i sam kazes tih 5 miliona jedva vratila,ali je ipak VRATILA.Njoj tih 120 miliona maraka niko nikada nije vratio.
pre 9 godina
Sada treba izmisliti 3m EUR u prilično kratkom roku i to klub čiji je dug 50m EUR, a čiji je godišnji budžet oko 15m EUR.
Iritantno je što deo rukovodstva uporno izjavljuje i ponaša se kao da su za taj dug drugi krivi (Tole, Dule, bivši predsednici, premijeri, sudije i štatijaznamkosve ne) i drži navijače u iluziji da kada toga ne bude, sve će biti u redu. Izuzmimo Partizan, kako to da ostali klubovi nemaju ovakav problem? Ko je sastavio ugovor sa npr. Bronovickim za koga čitamo da je sa utakmice na gostovanju samovoljno otišao u lokalni bircuz i tamo se ubio od pića jer nije bio u prvoj postavi? Gde su tu zaštitne klauzule po kojima se ugovor poništava ako jedna strana ne poštuje svoje obaveze. Kada bi se pregledalo na šta su trošene pare koje su uzete od banaka sigurno bi sve ostalo otišlo u drugi plan. Svi su zaštićeni osim kluba i onda su drugi krivi, a po toj logici brljotine treba neko drugi da plaća, a izvesno je da se taj novac nikada neće vratiti. Po budžetu, idealno najkraće vreme da se vrati dug je da Zvezda nastavi kao da se ništa nije desilo, uz godišnje troškove 0 i tada bi trebalo više od tri godine da se dođe na nulu!
Iluzija da će neko pasti s marsa i kupiti Zvezdu je upravo to što sam napisao. Zašto taj ne bi kupio Vojvodinu, Spartak, oba Radnička, Jagodinu itd. Koji sada vrede oko 50m EUR više od Zvezde? Sa tih 50m koje treba podeliti "komesvene" može da se napravi itekako dobar tim.
Sve u svemu, crno da crnje ne može biti ...
pre 9 godina
Možda šurak ima rešenje? E Zvezdo ko ti sve sedi u upravi, sramota
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
(Ja sam, 16. april 2014 12:40)
Može li neko da bude jadnijí od Grobara ?! NE !
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)Ne znam sta te je to pogodilo u mome komentaru,pa da mi odgovaras ovako posprdno...pogotovo sto nijednom recju nisam spomenuo Partizan,vec sam samo rekao da mi je tajming svega ovoga cudan,jer 6 godina unazad Uefa skoro i da nije pritiskala Zvezdu,a sada sedme godine,kada ona ima dobre sanse za titulu,dolazi do velikih pretnji Uefe,a moje licno misljenje je da je vrlo moguce da je to pred Uefom Zvezdi smestio neko iz fudbalskog saveza ili neki menadzer sa dobrim vezama u Uefi,jer ponavljam ne vidim razlog i interes Uefe da 6 godina tolerise Zvezdu zbog dugova,a da joj preti tek ove godine i to pred kraj sezone kada je postalo veoma jasno da moze da osvoji titulu.Sto recimo to nije na samom pocetku sezone uradjeno?Ili u prethodne dve sezone recimo?Tajming svega ovoga je veoma cudan.
pre 9 godina
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
(zoran, 16. april 2014 12:28)Nisi u pravu,stadioni nisu prebaceni klubovima,vec su drzavni,a klubovi ih samo koriste.Razlika je u tome sto je Partizan raznim muckama pokusao da otudji stadion i zato je u sporu sa Vojskom Srbije(odnosno ministarstvom odbrane) koja je pravni naslednik Vojske Jugoslavije,odnosno JNA.Zvezda sa druge strane nema spor ni sa jednom drzavnom institucijom oko stadiona,pa ce ga mnogo lakse dobiti od drzave,ali ga jos zvanicno nije dobila.Velika je razlika izmedju ta dva stadiona.
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
pre 9 godina
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
Znači, ostaje "solidarni porez" do kraja godine.
pre 9 godina
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)
Kako te pucaju komlepleksi sine, pa to nije normalno.
Svima koje si pobrojao su debelo klecala kolena kada su dolazili u grotlo Marakane, a najčešće su se vraćali kući obešenih noseva sa petardom za ispraćaj.
A šta je tvoj bedni klub za to vreme radio?
pre 9 godina
@a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde....(zaba, 16. april 2014 11:13)
Pa zato da malo obiđete benzinske stanice i "kupite" žvake i čokolade ako vas ne uhvate.
pre 9 godina
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
(Pedja, 16. april 2014 09:56)
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
pre 9 godina
Mislim da ce bolesna deca mirati da se strpe jos par godina...
pre 9 godina
Dajte da sve u drzavi stane dok se ne resi ovo pitanje jer nemamo preca posla od Zvezdinog duga
pre 9 godina
Pod hitno privatizacija drugog spasa nema ni za Zvezdu ni ostale u nasem fudbalu,pa Partizan godinama prodaje igrace ima trecu najbolju omladinsku skolu u evropi dobro posluje i opet je u minusu oko 10 miliona i sve sto se vise odlaze privatizacija sve ce biti gore
pre 9 godina
@ trance. A koga cete sada da prodate?
pre 9 godina
Sačekaće dečica još mesec,dva. Samo još ovaj put, majke mi.
pre 9 godina
Sve cemo da vas bijemo oluja dolazi Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
Šesta lička u sred Beograda drži predavanje o finansijskoj odgovornosti :-))
U zavičaj, prst u uvo, pa tamo "jodlujte" na sebi svojstven način.
pre 9 godina
Imamo više od 50% šansi da rešimo problem i 100% da ne rešimo...
pre 9 godina
Vidim ceo Jug je ovde danas.Dobro je,ja se već zabrinuo...
pre 9 godina
Šta kaže Djaja (RA) na to? Možda on ima rešenje? Ipak je on legenda?
pre 9 godina
@hm a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina .... ...
E dečko, da je tako ti se ne bi ni rodio onda. Tvoji ne bi imali redovnu platu i možda se ne bi nikad ni upoznali. Pa šta ti misliš? Da je samo czv pokradena i da je ona najbitnija, a? Ljudi, pazi ga klinja molim te, klub uzeo jedne godine pare i sad misli da treba da se Svet okreće oko czv. Ahahahahahaha... Ajmo, polako pali u školu! Sine, ti si budućnost ove zemlje i treba da učiš a ne ko tvoj tata Boškić u mantilu do zemlje!
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
(Žo, 16. april 2014 09:46)
Prozva čovek sam sebe ?! ...interesantno....
pre 9 godina
bsk iz borce je pokusao da se fuzionise sa zvezdom ali fifa nije kao uleb i fina...uslov je bio vracanje fk crvena zvezda borca u drugu ligu
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
pre 9 godina
sto ne moze da se ode malo dalje u proslost,da se vidi ko je to cerupao zvezdu devedesetih godina,po nalogu gosn. milosevica i mihalja kertesa,kada su oteli od zvezde 50miliona maraka za svoje sulude planove i ostalo...e pa ima da date pare i da platite,drzavo Srbijo,kad ste otimali,vraticete,s kamatom!!!
pre 9 godina
@neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina
Da li imate da ponudite, makar jedan, makar najmanji dokaz za tu tvrdnju? Evo Džajić je predsednik pa nikada ni reč nije rekao o tome. Najlakše je kao i uvek do sad krivicu svaliti na drugog.
pre 9 godina
Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
(1998-2014,davno bese, 16. april 2014 10:54)
Ni ne pokusavaj druze da im objasnis...nema tu pomoci.ne shvataju oni sta je dug, sta je spajanje fuzija, zamrzavanje... bsk iz borce sad da okaci njihov grb na dres bilo bi im prihvatljivo
pre 9 godina
Partizan je ozbiljna firma.Pravi igrace i posluje kolko tolko pozitivno.U tom delu je daleko od Zvezde.
pre 9 godina
Katanaco!
pre 9 godina
(Zeljko, 16. april 2014 09:30)
Nezgodno je formirati klub pod tim imenom. Postoji i klub iz Malog Mokrog Luga koji po istom osnovu može imati potraživanja od države.
pre 9 godina
očekujemo saopštenje šefa koordinacionog fmp centra, cia i montgomeri rade protiv stuba, gasprom širi ruske zastave u areni dok vučko i vesić vode projekat u evropu. šizofrenija.
pre 9 godina
Pošto Zvezda para nema,'neko' to treba da plati.Daj prvo da vidimo,koliko 'bolesne dece' može da se izleči za te pare?! Jel' tako beše Vučiću?
pre 9 godina
duzna i ruzna
pre 9 godina
U nekim medijima pise do 23 aprila.
pre 9 godina
Zvezda je za prethodne license prodavala Maksimovica pa Spajica, i ponovo je po "grobarima" koji samo znaju za mrznju, drzava to platila, ne vredi njima objasnjavati...To su sve naruceni komentari.
pre 9 godina
a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde, samo će da nas ispraše neki belorusi, azerbejdžanci i slični. mnogo je važnije da pobedimo partizan i uzmemo titulu, da rasprodamo onda tim i uzmemo neke pare pa od toga vratimo dugove. onda neka ostave slovenca, dobar je, i sledeće godine neka uigrava novi mladi tim za avropu.
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
pre 9 godina
Gospodin Čović sada traži funkcije u Ekselu, za koje ni Majkrosoft ne zna čemu služe da bi objasnio evropskoj kući fudbala da to u stvari nije dug, već ulaganje s ciljem ostvarivanja profita u dvadeset drugom veku. Na stranu zluradost, ali mislim da ovo, iako se trenutno čini kao katastrofa, na dugi rok može biti izuzetno korisno. Jasno je da u Srbiji ne postoji neko ko bi naterao klubove da posluju u skladu sa svojim mogućnostima, ovo može biti šamar otrežnjenja. Podvući crtu, podneti krivične prijave zbog nesavesnog poslovanja, izbaciti političare iz kluba jer, dokazano, ničim ne doprinose, a koriste te klubove za lične promocije (videti pod Kokeza, Tončev, Ružić...), zabraniti svakom ko ima dosije da priđe ne samo klubu već i tribinama i staviti akcenat na rad s mlađim kategorijama ( naročito Crvena Zvezda, Partizanu je to primarni izvor prihoda, Vojvodini takođe). Ako stanje ostane kakvo je sada, država Zvezdi da pare za dozvole, sledeće godine u ovo vreme prisustvovaćemo istim scenama i očekivati šta će Čović da stavi u eksel tabelu ili šta će Šnajder da da za kauciju. Sve ovo bih napisao i da je Partuzan u pitanju.
pre 9 godina
ako nas ne kazne, grobari će nam sesti na kičmu da smo "zatvorili" uefu..
pre 9 godina
Najvažnije je reći da za dug nije odgovorna uprava koja je na čelu kluba već DVE GODINE! Hej, za dve godine neke kompanije ni iz čega postanu medju najuspešnijim u svetu, a ovi nesposobnjakovići se posle toliko vremena u foteljama i dalje žale na prethodnike. Treba poslati policiju u klub da ispita šta su sve Tončev, Kokeza i Čović radili za sve ovo vreme.
pre 9 godina
Hahaha,kakva bre suspenzija,Covic legenda spremio excel tabele,sklanjaj se UEFO dok nije kasno,dokazacemo da je Platini dobio pare i 2 (ukradene naravno) slike od DV-a kako bi smestao hajku stubu srBstva!
pre 9 godina
Ne brinite Grobari bićete opet prvaci jer Zvezdu će diskvalifikovati
na 3 godine !
pre 9 godina
Ma nema mesta panici,sad ce svemoguci Vucic da zavrsi posao.Pa kad ste smutili onih 150 milki,ovo je sica
pre 9 godina
Zvezda ce igati kvalifikacije za LS naravno. Zasto? Pa zato sto najveci i najbolji srpski klub, jer imamo najvise trofeja i navijaca i ubedljivo najvise sponzora. Za razliku od drugih i PRIVATNIH firmi kao sponzore! Duzni jesmo, ali se zna koliko, bar priblizno. Za druge se ne zna!
Njofricama poruka da gledaju svoje dvoriste i cekaju mecku, bice VEEELIIIKAAAA!
pre 9 godina
Eh sto ovi grobari vole da prozivaju, a mi nazalost nemamo Tadica da nam da jedan sponzorski ugovor sa EPS-om od milion evra da resi probleme :( Vucicu odlazi!
pre 9 godina
A sto se vi grobari toliko brinete? Znate i vi sami da ostajete drugi,i da od LS opet nista z vas.... Koliko zlobe i kompleksa i vama klincima, da je to postalo jako smesno. Potpisani HM je najbolje napisao, kad se od Zvezde, od strane drzave, uzimalo, onda je sve bilo ok???? Pa ne moze to tako, sce se vraca, sve se placa
pre 9 godina
Plan otplate dugova:
1. Pozvati Vucica
2. Vucic zove EPS, Telekom i Komercijalnu banku
3. Dug resen vec do prvog maja
4. Obavezno naglasiti da je sve transparentno
pre 9 godina
LICENCE OD MAKSIMOVIĆA I SPAJIĆA CRVENA zvezda je poslednje dve UEFA licence dobila prodajom igrača. Prvo je bivša uprava prodala ugovor Nikole Maksimovića Investicionom fondu Pinija Zahavija za milion evra i tako platila dugovanja u "minut do 12", da bi talentovani Uroš Spajić odlukom ovog UO bio prodat krajem maja za 1,3 miliona evra kako bi se obezbedio novi evropski nastup.
Toliko o drzavi koja isplacuje Zvezdine license, ali ne vredi tastatura grobari ocigledno imaju jedan zadatak...manipulisu.
pre 9 godina
"sta je za drzavu tri milke".. umesto da se da za lecenje nekog deteta, pre ce se dati klubovima.. SRAMOTA!!!
pre 9 godina
Sto bi se reklo kljuc u bravu i kud koji mili moji.
pre 9 godina
Ljudi gde je Dzaja?
pre 9 godina
Katanac bre!!!
pre 9 godina
a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina iz zvezde je drzava uzimala veliki novac,a sad kad treba da im se pomogne,mnogi se bune!! mnogi su je pljackali,a kad je sad neko odlicio da joj pomogne,svi kukaju...neka,neka je izbace u 4 ligu,to su hteli navijaci seltika rendzersu,pa sad kukaju sto nema vise derbija i tog zara...ja prvi ne bi voleo da se to desi Partizanu pored svega!!!
pre 9 godina
(Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
pre 9 godina
Nimojte se brinuti nije to tako strasno kao sto se predstavlja, na kraju tu je vlada ona ce sve to da pokrije.
pre 9 godina
Naravno da ce se naci nacin da se to resi...
Ali, kladim se u 100 EUR da ce vest o tome da je Zvezda, uz nadljudske napore, resila problem saopstiti licno Covic
pre 9 godina
Drzava je duzna Zvezdi od prodaje tima iz Barija 50 miliona dolara(u danasnjem novcu oko 100 miliona evra). Znaci drzavo, plati nas dug i jos 40 miliona i kvit smo.
pre 9 godina
Ono sto je zacudjujuce u ovoj prici je sam tajming svega ovoga.Nije sporno da dugovi postoje,ali UEFA 6 godina ne preti Zvezdi,i sada sedme godine,kada klub ima ozbiljne sanse za titulu,odjednom bas sada UEFA preti i pritiska,sto nije prosle ili one tamo sezone?Nego,bas sada kada klub moze osvojiti titulu?Meni ovo lici na to da je neko iz fudbalskog saveza,pred UEFOM,ovo smestio Zvezdi,jer Uefa sama po sebi nema interes da Zvezdu ne kaznjava 6 godina,a da joj preti tek sedme godine,bas kada ona ima dobre sanse za titulu.Ako mediji nisu preuvelicali,onda mislim da neko iz saveza pri UEFI,smesta Zvezdi.
pre 9 godina
...a navijači znaju...
ša je, frka ti od navijača, a? Kakav puzavac... c, c, c...
pre 9 godina
Ako se prodaju Dauda,Mrdja,Kasalica,Ninkovic,Milijas i Bajkovic moze da se ustedi sto hiljada minimum.
pre 9 godina
@ Gojko
Pravo pitanje je koliki je vas minus? Citaj malo sta pises. Ako ste vi duzni 50, a mi 7, a vas minus je 1,5m, podatak koji fali je trenutni Partizanov minus. Ako zakljucujemo analogijom od koje si posao, nas trenutni minus je oko 200 hiljada.
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Odgovor Gojku i slcnim njemu:
Partizan nema dugove prema poveriocima,tj. Partizan nema "poverioce"(citaj siva eminencija ove zemlje, koja bukvalno legalno zelenasi u Zvezdi, po sistemu: "dam ti 300 000, dodjes mi 500 000 do tog datuma, plus ide kamata ako kasnis", a naravno kasni se godinama).
Partizan ima igrace koje prodaje (zbog cega inace mi navijaci nismo bas srecni) i tako servisira svoje obaveze...Partizanovi sponzori nisu Drzavna preduzeca (osim onih 700 000evra jednokratno od EPS-a 2010godine), vec privatne firme, kod kojih se tacno u nokat zna kakav je ugovor i koliko gde novca ide...
Zato Partizan ima samo redovna dugovanja, koja su svake godine izmedju 6-10 miliona evra i svake godine u Decembru se to svede blizu nule, kad legnu uplate rata od prodaje igrace i novac od sponzora(normalno i kad UO uzme svoj procenat, inace bi verovatno Paritzan bio u debelom plusu).
pre 9 godina
E moj Gojko, tebe izgleda najviše žuljaju Grobari, a ne dug i način na koji ljudi vode Zvezdu. Umjesto da se sredi stanje u klubu, aktuelna uprava je za godinu i po dovela 40 pojačanja od kojih su 30 bili potpuni promašaji. Dug nije smanjen ni malo, već je kukumavkanjem iskamčen poneki euro od države, a možda je veći. Niti više u klubu postavljaju pitanje odgovornosti ljudi koji su doveli klub u ovu situaciju, niti se tim problemom bilo ko bavi. Od silnih prijetnji da će sve da izađe na čistac i krivci da odgovaraju nije bilo ništa. Ostali su u klubu Vesić, Nikolovski, a bogami i još poneko. E to je ono o čemu ti treba dobro da razmisliš.
pre 9 godina
Resice to Zvezda uz pomoc drzave i FSS, ne sumnjam. Mada to nije dobro ni pravedno resenje, ali tako ce biti 100%. Ali jos jedared: da se utvrdi odgovornost svih koji su klub vodili od 1993 do danas, i odogovornost drzave zasto nije resen status i nacin finansiranja klubova. Privatizacija!!!
pre 9 godina
sve glodari na komentarima.
jedva cekam da vidim kad se obradujete vestima o vasim dugovanjima.
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
------------------------------------------------------------------------
A zasto bi iko mislio o tome... Mi od UEFE nismo dobili nikakve zahteve... Nama zbog toga Evropa ne visi o koncu... I zamisli te ironije, nameste vam titulu ove godine, a vi ne mozete ni u kvalifikacije za Ligu sampiona. Pa nista od prihoda od ulaznica (a skupilo bi se tu poprilicno, jer, realno, imate publiku za "respect"), pa nista od TV prava, pa nista od bonusa za kvalifikaciju u Ligu sampiona (a to je za nase uslove poprilicno novca), pa nista od po nekog otkinutog boda tamo (i tu moze da vam padne milionce, dva...)... Na kraju savet bez ironije. Imate publiku (svakako 12 igrac), imate tim, koji mora se priznati, ima potencijala. To znaci da nikada niste bili blizi LS. Grizite iz petnih zila da obezbedite ta sredstva, jer prosta racunica kaze da se plasmanom i dobrom igrom u Ligi sampiona, zaradjuje mnogo, mnogo vise od ta 3 miliona... SRECNO
pre 9 godina
Mislim da ce Laza da ode kod onog Zahavija i to je to. Sledece sezone ispocetka.
pre 9 godina
Svi oni koji bezrezervno podržavaju ovo rukovodstvo i njihove izjave ne vide dalje od nosa. Sama izjava da ovo rukovodstvo nije napravilo ni deo ovog duga je obična laž. Samo bih podsetio one koji su zaboravili da je OVO RUKOVODSTVO dovelo gomilu fudbalera koji su plaćeni i još uvek se plaćaju a sada pokušavaju da ih se reše, u velikom broju bezuspešno. Tako da i oni imaju malo više putera na glavi nego mnogi pre njih...
pre 9 godina
Vucicu nedaj ni dinar!
pre 9 godina
Ajde u "Utisak nedelje" ako smete?!
pre 9 godina
I idemo, sledi transparentna uplata anonimnog prijatelja kluba.
pre 9 godina
Uefa nije svesna da ako naudi Drvenoj Zvezdi u Srbiji nikada nece biti bolje!Drzavo reaguj,smanji penzije,plate,ukini socijalno i deciji dodatak,mora se pomoci stubovima!
Salu na stranu,da je ovo iole normalna zemlja,ovaj klub bi se sada takmicio u trecoj ligi,a rukovodstvo koje je napravilo sve ovo bi odavno bilo procesuirano!
pre 9 godina
Eh, taj 24.april... Tog datuma '91. nebo se otvorilo, stadion je eksplodirao, nokautirani su fudbaleri Bajerna...
pre 9 godina
Zasto partizan ne pozajmi zvezdi 3 mil.€ oni uvek posluju pozitivno ! kao bajern /dortmundu
pre 9 godina
Zna se ko je godinama sedeo u Zvezdi i sistematski je uništavao. Sve se zna i niko nije odgovarao. Zašto? Vrana vrani oči ne vadi.
pre 9 godina
Mislim da bi trebalo da se organizuje Utisak nedelje sa Čovićem i ovima iz UEFA, da se donese dokumentacija i da se reši problem!
Dokle više laži iz UEFA?!
pre 9 godina
@ Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Sto pises kad pojma nemas? 1,5 miliona evra iznosi blokada Zvezdinog racuna, Partizanov racun nije u blokadi. Nema ta cifra veze sa ukupnim dugom..
pre 9 godina
Ajde covicu, masi papirima, kazi im da lazu,sve ste uradili po zakonu, transparentno...
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
pre 9 godina
sve sto imam da kazem u vezi ove vesti: OTIMAJ ZVEZDO!!!
pre 9 godina
Siguran sam da iza ovoga stoji Tole ili neko iz Partizana. Kako baš sad pred utakmicu sa Novim Pazarom da UEFA pokrene to pitanje? Da nas demorališe u našem nezadrživom pohodu. Ili što se u nekim medijima pokreće kampanja protiv našeg Čovića. Sve je ovo dobro osmišljeno i izrežirano od strane JSD "nezaslužene titule".
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
pre 9 godina
Ako mene pitate da li pare treba dati maloj deci ili Zvezdi, reći ću vam da - pare treba dati maloj deci. Možete slobodno da me vešate na Terazijama, ali ja neću dozvoliti da se pare ovog napaćenog naroda više daju gubitašima i ostaću čvrsto pri svome stavu. Srbija mora da krene napred. Nema više povlašćenih, koji će trošiti pare poreskih obveznika samo zato što im u upravnom odoru sede političari koji su na vlasti ili njihovi rođaci.
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
pre 9 godina
Ovo je strasno!
pre 9 godina
Bice neizvesno do 23. a onda ce "anonimni prijatelji kluba" da upucaju drzavne pare u drzavno mezimce, bas kao i pred registraciju za prolecni deo sezone. Samo nisam siguran da li ce UEFA da "popije" Excel tabelu, ali valja se konsultovati sa advokatskom kancelarijom, koju takodje valja platiti parama iz recimo Telekoma.
pre 9 godina
Kakve veze ima ko je napravio? Vi ste tu da sanirate!
pre 9 godina
@ milos a zasto si iskomplexiran a?
pre 9 godina
Tekst kao poručen za lečenje frustracija "Lopatara" !
pre 9 godina
Vučiću care davaj nam pareee!?
pre 9 godina
da vidimo da li ce Cova da proda maglu i ovima iz UEFA.
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
pre 9 godina
Tačno, dugove nije napravilo ovo rukovodstvo, ali jeste staro. A u starom rukovodstvu Goran Vesić. A Goran Vesić sada u privremenom organu za upravljanje Beogradom. Dečko stvarno ima sjajne preporuke. A što ne primenite oprobani recept? Lepo se zamrznete na 5g i formirate FK Crvena Zvezda Diva, jer ne može niko zabraniti timu iz Male Krsne kako da se zove.
pre 9 godina
@gojko,
cek druze, ti mislis da je vas ukupan dug milion ipo :).
pre 9 godina
Da li je neko obavestio UEFU,da prvo titula,a ostalo (citaj problem dugovanja) se resava u hodu,dakle mislim da su bili jasni,zato sacekajte.
pre 9 godina
Dobro je,vratili ste 57,000.000 eur
Lol
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
(Monsieur Alphonse, 16. april 2014 09:15)
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
pre 9 godina
Pomeriće Vučko formiranje Vlade za par nedelja, pa pravo u Dubai, dok mu Šeik ne odobri još jednu finansijsku injekciju.
pre 9 godina
@(MIlos, 16. april 2014 09:06
to vi najbolje znate kada ste napunili stadion vojske zar ne?
pre 9 godina
Dovode igrace i daju im velike plate a ovamo duguju ....Dajte igracima platu 500 € i budite na sredini tabele gde vam je i mesto.Sto drzava ne daje pare Radu ili Rsdnickom kg i nis ili Jagodini .....
pre 9 godina
Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem, a 100 posto da nemamo...
pre 9 godina
Sreća pa je Legenda iz Železnika već pripremila sva dokumenta i eksel tabele. Samo da im pošaljete ono čime je mahao u Utisku nedelje i rešena stvar.
pre 9 godina
U Zvezdi se sve radi transparentno...
pre 9 godina
Jos kad bi usput pitali inzenjera kako je saniran dug KK,pa to bi bila milina.
pre 9 godina
Verovatno ce legenda Zvezde Covic Nebojsa da vuzionise Zvezdu sa Zeleznikom. Naravno ako to Djole Bulic dozvoli!
pre 9 godina
a jel dokumentacija u excelu?
pre 9 godina
Imam predlog resenja:
Neka Dzajic i njegova bivsa kamarila plate dug. Ceca je za daleko manji Obilic platila ne znam koliko bese para, a Dzajic nista. Sramota za njega pre svega.
pre 9 godina
UEFA RESPEKT. Nemoj neko da je dirno moje pare od poreza za ovu crnu rupu.
pre 9 godina
katanac......
pre 9 godina
"Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem i naredne sezone igramo u Evropi”,
Pa, sad. Mozda imate vise od 50% sansi da resite problem, ali kad je igranje u Evropi u pitanju, mislim da su sanse daleko manje bilo kom nasem klubu, ako pogledamo ko sve igra za iste.
pre 9 godina
Vreme je da se smanju pare Partizanu a i sta ce nam taj klub. Zvezda je institucija i jednostavno to big to fail!
pre 9 godina
...na izjavu Trajkovica iz Partizana "ne padamo na provokacije" 95% komentara obolelih iz Kezman st...a na ovu vest skoro 100% se javljaju pacijenti sa druge strane brda.
...zakljucak "tesko nama s'nama".
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pluton, 16. april 2014 09:32)Ne treba nijedna firma nista Zvezdi da poklanja,niti drzava da joj poklanja,neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina,i ovaj problem ce biti resen,kao i 85 posto Zvezdinih dugovanja.Nikakav poklon Zvezdi ne treba,samo da joj se vrati oteto.
pre 9 godina
Zasto ne bojkotujete ovaj rok jer ce biti za vreme Vaskrsnjih praznika
pre 9 godina
Curkovicu,care!
pre 9 godina
Sve da je i pola tacno-lose je!
pre 9 godina
Ma to nije problem,naci ce Eliot jos par firmi da dobrovoljno daju tri cetiri miliona,a Legenda ce reci da su te firme ustvari prepoznale najveci brend u Evropi i sire...
pre 9 godina
Curkovicu,legendo!
pre 9 godina
Da dostavi dokumentaciju?
Maciji kasalj.
pre 9 godina
Na zalost ovo me nije uopste iznenadilo. Jedina svetla tacka je tim, za razliku od uprave koja ceka novac da joj padne sa neba ili da proda nekog igraca. Novac oni ne mogu da skupe osim da im drzava ne pomogne sto mislim da bi ucinila da nije bilo skorasnjeg "duela". Ovako nam ostaje da igramo ovu nasu poljan-ligu i da sanjamo da nas neki seik kupi... Sto je i realno koliko i da osvoji prvenstvo neka ekipa osim CZ i Par.
Eeeeee rodjaci....
pre 9 godina
bronovicki :-) covek radio u rudniku pre zvezde?!
pre 9 godina
Mislim da bi najpravednije bilo da ovog puta zreb odluci koja ce firma isplatiti dugovanja FK CZ.
pre 9 godina
poskupljenja
Struja +30%
Voda +40%
Gorivo +40%
Akcizna roba +25%
PDV + 15%
pre 9 godina
prosinecki ce cenim biti odusevljen,nikome nije stalo do para kao njemu.pozdrav za strucnjaka nebojsu
pre 9 godina
Mislim da bi najpravednije bilo da ovog puta zreb odluci koja ce firma isplatiti dugovanja FK CZ.
pre 9 godina
Zasto ne bojkotujete ovaj rok jer ce biti za vreme Vaskrsnjih praznika
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
pre 9 godina
Jos kad bi usput pitali inzenjera kako je saniran dug KK,pa to bi bila milina.
pre 9 godina
Tačno, dugove nije napravilo ovo rukovodstvo, ali jeste staro. A u starom rukovodstvu Goran Vesić. A Goran Vesić sada u privremenom organu za upravljanje Beogradom. Dečko stvarno ima sjajne preporuke. A što ne primenite oprobani recept? Lepo se zamrznete na 5g i formirate FK Crvena Zvezda Diva, jer ne može niko zabraniti timu iz Male Krsne kako da se zove.
pre 9 godina
poskupljenja
Struja +30%
Voda +40%
Gorivo +40%
Akcizna roba +25%
PDV + 15%
pre 9 godina
Ako mene pitate da li pare treba dati maloj deci ili Zvezdi, reći ću vam da - pare treba dati maloj deci. Možete slobodno da me vešate na Terazijama, ali ja neću dozvoliti da se pare ovog napaćenog naroda više daju gubitašima i ostaću čvrsto pri svome stavu. Srbija mora da krene napred. Nema više povlašćenih, koji će trošiti pare poreskih obveznika samo zato što im u upravnom odoru sede političari koji su na vlasti ili njihovi rođaci.
pre 9 godina
Da dostavi dokumentaciju?
Maciji kasalj.
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
pre 9 godina
da vidimo da li ce Cova da proda maglu i ovima iz UEFA.
pre 9 godina
Verovatno ce legenda Zvezde Covic Nebojsa da vuzionise Zvezdu sa Zeleznikom. Naravno ako to Djole Bulic dozvoli!
pre 9 godina
katanac......
pre 9 godina
Da li je neko obavestio UEFU,da prvo titula,a ostalo (citaj problem dugovanja) se resava u hodu,dakle mislim da su bili jasni,zato sacekajte.
pre 9 godina
bronovicki :-) covek radio u rudniku pre zvezde?!
pre 9 godina
Dobro je,vratili ste 57,000.000 eur
Lol
pre 9 godina
U Zvezdi se sve radi transparentno...
pre 9 godina
Plan otplate dugova:
1. Pozvati Vucica
2. Vucic zove EPS, Telekom i Komercijalnu banku
3. Dug resen vec do prvog maja
4. Obavezno naglasiti da je sve transparentno
pre 9 godina
"Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem i naredne sezone igramo u Evropi”,
Pa, sad. Mozda imate vise od 50% sansi da resite problem, ali kad je igranje u Evropi u pitanju, mislim da su sanse daleko manje bilo kom nasem klubu, ako pogledamo ko sve igra za iste.
pre 9 godina
Mislim da bi trebalo da se organizuje Utisak nedelje sa Čovićem i ovima iz UEFA, da se donese dokumentacija i da se reši problem!
Dokle više laži iz UEFA?!
pre 9 godina
Curkovicu,legendo!
pre 9 godina
Na zalost ovo me nije uopste iznenadilo. Jedina svetla tacka je tim, za razliku od uprave koja ceka novac da joj padne sa neba ili da proda nekog igraca. Novac oni ne mogu da skupe osim da im drzava ne pomogne sto mislim da bi ucinila da nije bilo skorasnjeg "duela". Ovako nam ostaje da igramo ovu nasu poljan-ligu i da sanjamo da nas neki seik kupi... Sto je i realno koliko i da osvoji prvenstvo neka ekipa osim CZ i Par.
Eeeeee rodjaci....
pre 9 godina
Sve da je i pola tacno-lose je!
pre 9 godina
prosinecki ce cenim biti odusevljen,nikome nije stalo do para kao njemu.pozdrav za strucnjaka nebojsu
pre 9 godina
Pošto Zvezda para nema,'neko' to treba da plati.Daj prvo da vidimo,koliko 'bolesne dece' može da se izleči za te pare?! Jel' tako beše Vučiću?
pre 9 godina
Curkovicu,care!
pre 9 godina
Sreća pa je Legenda iz Železnika već pripremila sva dokumenta i eksel tabele. Samo da im pošaljete ono čime je mahao u Utisku nedelje i rešena stvar.
pre 9 godina
Uefa nije svesna da ako naudi Drvenoj Zvezdi u Srbiji nikada nece biti bolje!Drzavo reaguj,smanji penzije,plate,ukini socijalno i deciji dodatak,mora se pomoci stubovima!
Salu na stranu,da je ovo iole normalna zemlja,ovaj klub bi se sada takmicio u trecoj ligi,a rukovodstvo koje je napravilo sve ovo bi odavno bilo procesuirano!
pre 9 godina
Hahaha,kakva bre suspenzija,Covic legenda spremio excel tabele,sklanjaj se UEFO dok nije kasno,dokazacemo da je Platini dobio pare i 2 (ukradene naravno) slike od DV-a kako bi smestao hajku stubu srBstva!
pre 9 godina
Partizan je ozbiljna firma.Pravi igrace i posluje kolko tolko pozitivno.U tom delu je daleko od Zvezde.
pre 9 godina
Naravno da ce se naci nacin da se to resi...
Ali, kladim se u 100 EUR da ce vest o tome da je Zvezda, uz nadljudske napore, resila problem saopstiti licno Covic
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
pre 9 godina
Gospodin Čović sada traži funkcije u Ekselu, za koje ni Majkrosoft ne zna čemu služe da bi objasnio evropskoj kući fudbala da to u stvari nije dug, već ulaganje s ciljem ostvarivanja profita u dvadeset drugom veku. Na stranu zluradost, ali mislim da ovo, iako se trenutno čini kao katastrofa, na dugi rok može biti izuzetno korisno. Jasno je da u Srbiji ne postoji neko ko bi naterao klubove da posluju u skladu sa svojim mogućnostima, ovo može biti šamar otrežnjenja. Podvući crtu, podneti krivične prijave zbog nesavesnog poslovanja, izbaciti političare iz kluba jer, dokazano, ničim ne doprinose, a koriste te klubove za lične promocije (videti pod Kokeza, Tončev, Ružić...), zabraniti svakom ko ima dosije da priđe ne samo klubu već i tribinama i staviti akcenat na rad s mlađim kategorijama ( naročito Crvena Zvezda, Partizanu je to primarni izvor prihoda, Vojvodini takođe). Ako stanje ostane kakvo je sada, država Zvezdi da pare za dozvole, sledeće godine u ovo vreme prisustvovaćemo istim scenama i očekivati šta će Čović da stavi u eksel tabelu ili šta će Šnajder da da za kauciju. Sve ovo bih napisao i da je Partuzan u pitanju.
pre 9 godina
"sta je za drzavu tri milke".. umesto da se da za lecenje nekog deteta, pre ce se dati klubovima.. SRAMOTA!!!
pre 9 godina
I idemo, sledi transparentna uplata anonimnog prijatelja kluba.
pre 9 godina
Ajde covicu, masi papirima, kazi im da lazu,sve ste uradili po zakonu, transparentno...
pre 9 godina
Ako se prodaju Dauda,Mrdja,Kasalica,Ninkovic,Milijas i Bajkovic moze da se ustedi sto hiljada minimum.
pre 9 godina
Ajde u "Utisak nedelje" ako smete?!
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Odgovor Gojku i slcnim njemu:
Partizan nema dugove prema poveriocima,tj. Partizan nema "poverioce"(citaj siva eminencija ove zemlje, koja bukvalno legalno zelenasi u Zvezdi, po sistemu: "dam ti 300 000, dodjes mi 500 000 do tog datuma, plus ide kamata ako kasnis", a naravno kasni se godinama).
Partizan ima igrace koje prodaje (zbog cega inace mi navijaci nismo bas srecni) i tako servisira svoje obaveze...Partizanovi sponzori nisu Drzavna preduzeca (osim onih 700 000evra jednokratno od EPS-a 2010godine), vec privatne firme, kod kojih se tacno u nokat zna kakav je ugovor i koliko gde novca ide...
Zato Partizan ima samo redovna dugovanja, koja su svake godine izmedju 6-10 miliona evra i svake godine u Decembru se to svede blizu nule, kad legnu uplate rata od prodaje igrace i novac od sponzora(normalno i kad UO uzme svoj procenat, inace bi verovatno Paritzan bio u debelom plusu).
pre 9 godina
Katanaco!
pre 9 godina
@neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina
Da li imate da ponudite, makar jedan, makar najmanji dokaz za tu tvrdnju? Evo Džajić je predsednik pa nikada ni reč nije rekao o tome. Najlakše je kao i uvek do sad krivicu svaliti na drugog.
pre 9 godina
Ljudi gde je Dzaja?
pre 9 godina
sve sto imam da kazem u vezi ove vesti: OTIMAJ ZVEZDO!!!
pre 9 godina
Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem, a 100 posto da nemamo...
pre 9 godina
@ Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Sto pises kad pojma nemas? 1,5 miliona evra iznosi blokada Zvezdinog racuna, Partizanov racun nije u blokadi. Nema ta cifra veze sa ukupnim dugom..
pre 9 godina
Nimojte se brinuti nije to tako strasno kao sto se predstavlja, na kraju tu je vlada ona ce sve to da pokrije.
pre 9 godina
duzna i ruzna
pre 9 godina
Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
(1998-2014,davno bese, 16. april 2014 10:54)
Ni ne pokusavaj druze da im objasnis...nema tu pomoci.ne shvataju oni sta je dug, sta je spajanje fuzija, zamrzavanje... bsk iz borce sad da okaci njihov grb na dres bilo bi im prihvatljivo
pre 9 godina
Bice neizvesno do 23. a onda ce "anonimni prijatelji kluba" da upucaju drzavne pare u drzavno mezimce, bas kao i pred registraciju za prolecni deo sezone. Samo nisam siguran da li ce UEFA da "popije" Excel tabelu, ali valja se konsultovati sa advokatskom kancelarijom, koju takodje valja platiti parama iz recimo Telekoma.
pre 9 godina
a jel dokumentacija u excelu?
pre 9 godina
(Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
pre 9 godina
Ma to nije problem,naci ce Eliot jos par firmi da dobrovoljno daju tri cetiri miliona,a Legenda ce reci da su te firme ustvari prepoznale najveci brend u Evropi i sire...
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
pre 9 godina
UEFA RESPEKT. Nemoj neko da je dirno moje pare od poreza za ovu crnu rupu.
pre 9 godina
Katanac bre!!!
pre 9 godina
Pomeriće Vučko formiranje Vlade za par nedelja, pa pravo u Dubai, dok mu Šeik ne odobri još jednu finansijsku injekciju.
pre 9 godina
E moj Gojko, tebe izgleda najviše žuljaju Grobari, a ne dug i način na koji ljudi vode Zvezdu. Umjesto da se sredi stanje u klubu, aktuelna uprava je za godinu i po dovela 40 pojačanja od kojih su 30 bili potpuni promašaji. Dug nije smanjen ni malo, već je kukumavkanjem iskamčen poneki euro od države, a možda je veći. Niti više u klubu postavljaju pitanje odgovornosti ljudi koji su doveli klub u ovu situaciju, niti se tim problemom bilo ko bavi. Od silnih prijetnji da će sve da izađe na čistac i krivci da odgovaraju nije bilo ništa. Ostali su u klubu Vesić, Nikolovski, a bogami i još poneko. E to je ono o čemu ti treba dobro da razmisliš.
pre 9 godina
Najvažnije je reći da za dug nije odgovorna uprava koja je na čelu kluba već DVE GODINE! Hej, za dve godine neke kompanije ni iz čega postanu medju najuspešnijim u svetu, a ovi nesposobnjakovići se posle toliko vremena u foteljama i dalje žale na prethodnike. Treba poslati policiju u klub da ispita šta su sve Tončev, Kokeza i Čović radili za sve ovo vreme.
pre 9 godina
Vučiću care davaj nam pareee!?
pre 9 godina
Kakve veze ima ko je napravio? Vi ste tu da sanirate!
pre 9 godina
Svi oni koji bezrezervno podržavaju ovo rukovodstvo i njihove izjave ne vide dalje od nosa. Sama izjava da ovo rukovodstvo nije napravilo ni deo ovog duga je obična laž. Samo bih podsetio one koji su zaboravili da je OVO RUKOVODSTVO dovelo gomilu fudbalera koji su plaćeni i još uvek se plaćaju a sada pokušavaju da ih se reše, u velikom broju bezuspešno. Tako da i oni imaju malo više putera na glavi nego mnogi pre njih...
pre 9 godina
Imam predlog resenja:
Neka Dzajic i njegova bivsa kamarila plate dug. Ceca je za daleko manji Obilic platila ne znam koliko bese para, a Dzajic nista. Sramota za njega pre svega.
pre 9 godina
Zna se ko je godinama sedeo u Zvezdi i sistematski je uništavao. Sve se zna i niko nije odgovarao. Zašto? Vrana vrani oči ne vadi.
pre 9 godina
@gojko,
cek druze, ti mislis da je vas ukupan dug milion ipo :).
pre 9 godina
Ma nema mesta panici,sad ce svemoguci Vucic da zavrsi posao.Pa kad ste smutili onih 150 milki,ovo je sica
pre 9 godina
očekujemo saopštenje šefa koordinacionog fmp centra, cia i montgomeri rade protiv stuba, gasprom širi ruske zastave u areni dok vučko i vesić vode projekat u evropu. šizofrenija.
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
pre 9 godina
Vucicu nedaj ni dinar!
pre 9 godina
Sto bi se reklo kljuc u bravu i kud koji mili moji.
pre 9 godina
LICENCE OD MAKSIMOVIĆA I SPAJIĆA CRVENA zvezda je poslednje dve UEFA licence dobila prodajom igrača. Prvo je bivša uprava prodala ugovor Nikole Maksimovića Investicionom fondu Pinija Zahavija za milion evra i tako platila dugovanja u "minut do 12", da bi talentovani Uroš Spajić odlukom ovog UO bio prodat krajem maja za 1,3 miliona evra kako bi se obezbedio novi evropski nastup.
Toliko o drzavi koja isplacuje Zvezdine license, ali ne vredi tastatura grobari ocigledno imaju jedan zadatak...manipulisu.
pre 9 godina
(Zeljko, 16. april 2014 09:30)
Nezgodno je formirati klub pod tim imenom. Postoji i klub iz Malog Mokrog Luga koji po istom osnovu može imati potraživanja od države.
pre 9 godina
@ Gojko
Pravo pitanje je koliki je vas minus? Citaj malo sta pises. Ako ste vi duzni 50, a mi 7, a vas minus je 1,5m, podatak koji fali je trenutni Partizanov minus. Ako zakljucujemo analogijom od koje si posao, nas trenutni minus je oko 200 hiljada.
pre 9 godina
Dovode igrace i daju im velike plate a ovamo duguju ....Dajte igracima platu 500 € i budite na sredini tabele gde vam je i mesto.Sto drzava ne daje pare Radu ili Rsdnickom kg i nis ili Jagodini .....
pre 9 godina
Zasto partizan ne pozajmi zvezdi 3 mil.€ oni uvek posluju pozitivno ! kao bajern /dortmundu
pre 9 godina
Resice to Zvezda uz pomoc drzave i FSS, ne sumnjam. Mada to nije dobro ni pravedno resenje, ali tako ce biti 100%. Ali jos jedared: da se utvrdi odgovornost svih koji su klub vodili od 1993 do danas, i odogovornost drzave zasto nije resen status i nacin finansiranja klubova. Privatizacija!!!
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
------------------------------------------------------------------------
A zasto bi iko mislio o tome... Mi od UEFE nismo dobili nikakve zahteve... Nama zbog toga Evropa ne visi o koncu... I zamisli te ironije, nameste vam titulu ove godine, a vi ne mozete ni u kvalifikacije za Ligu sampiona. Pa nista od prihoda od ulaznica (a skupilo bi se tu poprilicno, jer, realno, imate publiku za "respect"), pa nista od TV prava, pa nista od bonusa za kvalifikaciju u Ligu sampiona (a to je za nase uslove poprilicno novca), pa nista od po nekog otkinutog boda tamo (i tu moze da vam padne milionce, dva...)... Na kraju savet bez ironije. Imate publiku (svakako 12 igrac), imate tim, koji mora se priznati, ima potencijala. To znaci da nikada niste bili blizi LS. Grizite iz petnih zila da obezbedite ta sredstva, jer prosta racunica kaze da se plasmanom i dobrom igrom u Ligi sampiona, zaradjuje mnogo, mnogo vise od ta 3 miliona... SRECNO
pre 9 godina
Mislim da ce Laza da ode kod onog Zahavija i to je to. Sledece sezone ispocetka.
pre 9 godina
Eh, taj 24.april... Tog datuma '91. nebo se otvorilo, stadion je eksplodirao, nokautirani su fudbaleri Bajerna...
pre 9 godina
Mislim da ce bolesna deca mirati da se strpe jos par godina...
pre 9 godina
U nekim medijima pise do 23 aprila.
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
pre 9 godina
...na izjavu Trajkovica iz Partizana "ne padamo na provokacije" 95% komentara obolelih iz Kezman st...a na ovu vest skoro 100% se javljaju pacijenti sa druge strane brda.
...zakljucak "tesko nama s'nama".
pre 9 godina
Zvezda ce igati kvalifikacije za LS naravno. Zasto? Pa zato sto najveci i najbolji srpski klub, jer imamo najvise trofeja i navijaca i ubedljivo najvise sponzora. Za razliku od drugih i PRIVATNIH firmi kao sponzore! Duzni jesmo, ali se zna koliko, bar priblizno. Za druge se ne zna!
Njofricama poruka da gledaju svoje dvoriste i cekaju mecku, bice VEEELIIIKAAAA!
pre 9 godina
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
(Pedja, 16. april 2014 09:56)
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
pre 9 godina
a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina iz zvezde je drzava uzimala veliki novac,a sad kad treba da im se pomogne,mnogi se bune!! mnogi su je pljackali,a kad je sad neko odlicio da joj pomogne,svi kukaju...neka,neka je izbace u 4 ligu,to su hteli navijaci seltika rendzersu,pa sad kukaju sto nema vise derbija i tog zara...ja prvi ne bi voleo da se to desi Partizanu pored svega!!!
pre 9 godina
...a navijači znaju...
ša je, frka ti od navijača, a? Kakav puzavac... c, c, c...
pre 9 godina
Imamo više od 50% šansi da rešimo problem i 100% da ne rešimo...
pre 9 godina
bsk iz borce je pokusao da se fuzionise sa zvezdom ali fifa nije kao uleb i fina...uslov je bio vracanje fk crvena zvezda borca u drugu ligu
pre 9 godina
Znači, ostaje "solidarni porez" do kraja godine.
pre 9 godina
Eh sto ovi grobari vole da prozivaju, a mi nazalost nemamo Tadica da nam da jedan sponzorski ugovor sa EPS-om od milion evra da resi probleme :( Vucicu odlazi!
pre 9 godina
@a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde....(zaba, 16. april 2014 11:13)
Pa zato da malo obiđete benzinske stanice i "kupite" žvake i čokolade ako vas ne uhvate.
pre 9 godina
Ovo je strasno!
pre 9 godina
Ne brinite Grobari bićete opet prvaci jer Zvezdu će diskvalifikovati
na 3 godine !
pre 9 godina
Dajte da sve u drzavi stane dok se ne resi ovo pitanje jer nemamo preca posla od Zvezdinog duga
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
pre 9 godina
Drzava je duzna Zvezdi od prodaje tima iz Barija 50 miliona dolara(u danasnjem novcu oko 100 miliona evra). Znaci drzavo, plati nas dug i jos 40 miliona i kvit smo.
pre 9 godina
Sačekaće dečica još mesec,dva. Samo još ovaj put, majke mi.
pre 9 godina
@hm a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina .... ...
E dečko, da je tako ti se ne bi ni rodio onda. Tvoji ne bi imali redovnu platu i možda se ne bi nikad ni upoznali. Pa šta ti misliš? Da je samo czv pokradena i da je ona najbitnija, a? Ljudi, pazi ga klinja molim te, klub uzeo jedne godine pare i sad misli da treba da se Svet okreće oko czv. Ahahahahahaha... Ajmo, polako pali u školu! Sine, ti si budućnost ove zemlje i treba da učiš a ne ko tvoj tata Boškić u mantilu do zemlje!
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
(Monsieur Alphonse, 16. april 2014 09:15)
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pluton, 16. april 2014 09:32)Ne treba nijedna firma nista Zvezdi da poklanja,niti drzava da joj poklanja,neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina,i ovaj problem ce biti resen,kao i 85 posto Zvezdinih dugovanja.Nikakav poklon Zvezdi ne treba,samo da joj se vrati oteto.
pre 9 godina
Ono sto je zacudjujuce u ovoj prici je sam tajming svega ovoga.Nije sporno da dugovi postoje,ali UEFA 6 godina ne preti Zvezdi,i sada sedme godine,kada klub ima ozbiljne sanse za titulu,odjednom bas sada UEFA preti i pritiska,sto nije prosle ili one tamo sezone?Nego,bas sada kada klub moze osvojiti titulu?Meni ovo lici na to da je neko iz fudbalskog saveza,pred UEFOM,ovo smestio Zvezdi,jer Uefa sama po sebi nema interes da Zvezdu ne kaznjava 6 godina,a da joj preti tek sedme godine,bas kada ona ima dobre sanse za titulu.Ako mediji nisu preuvelicali,onda mislim da neko iz saveza pri UEFI,smesta Zvezdi.
pre 9 godina
Zvezda je za prethodne license prodavala Maksimovica pa Spajica, i ponovo je po "grobarima" koji samo znaju za mrznju, drzava to platila, ne vredi njima objasnjavati...To su sve naruceni komentari.
pre 9 godina
Pod hitno privatizacija drugog spasa nema ni za Zvezdu ni ostale u nasem fudbalu,pa Partizan godinama prodaje igrace ima trecu najbolju omladinsku skolu u evropi dobro posluje i opet je u minusu oko 10 miliona i sve sto se vise odlaze privatizacija sve ce biti gore
pre 9 godina
ako nas ne kazne, grobari će nam sesti na kičmu da smo "zatvorili" uefu..
pre 9 godina
Šta kaže Djaja (RA) na to? Možda on ima rešenje? Ipak je on legenda?
pre 9 godina
Nema razloga za brigu. Ako ne prodju exell tabele spremice inzinjer masinstva neku power point prezentaciju....Poz...
pre 9 godina
Tekst kao poručen za lečenje frustracija "Lopatara" !
pre 9 godina
sve glodari na komentarima.
jedva cekam da vidim kad se obradujete vestima o vasim dugovanjima.
pre 9 godina
Siguran sam da iza ovoga stoji Tole ili neko iz Partizana. Kako baš sad pred utakmicu sa Novim Pazarom da UEFA pokrene to pitanje? Da nas demorališe u našem nezadrživom pohodu. Ili što se u nekim medijima pokreće kampanja protiv našeg Čovića. Sve je ovo dobro osmišljeno i izrežirano od strane JSD "nezaslužene titule".
pre 9 godina
sto ne moze da se ode malo dalje u proslost,da se vidi ko je to cerupao zvezdu devedesetih godina,po nalogu gosn. milosevica i mihalja kertesa,kada su oteli od zvezde 50miliona maraka za svoje sulude planove i ostalo...e pa ima da date pare i da platite,drzavo Srbijo,kad ste otimali,vraticete,s kamatom!!!
pre 9 godina
A sto se vi grobari toliko brinete? Znate i vi sami da ostajete drugi,i da od LS opet nista z vas.... Koliko zlobe i kompleksa i vama klincima, da je to postalo jako smesno. Potpisani HM je najbolje napisao, kad se od Zvezde, od strane drzave, uzimalo, onda je sve bilo ok???? Pa ne moze to tako, sce se vraca, sve se placa
pre 9 godina
Šesta lička u sred Beograda drži predavanje o finansijskoj odgovornosti :-))
U zavičaj, prst u uvo, pa tamo "jodlujte" na sebi svojstven način.
pre 9 godina
Sada treba izmisliti 3m EUR u prilično kratkom roku i to klub čiji je dug 50m EUR, a čiji je godišnji budžet oko 15m EUR.
Iritantno je što deo rukovodstva uporno izjavljuje i ponaša se kao da su za taj dug drugi krivi (Tole, Dule, bivši predsednici, premijeri, sudije i štatijaznamkosve ne) i drži navijače u iluziji da kada toga ne bude, sve će biti u redu. Izuzmimo Partizan, kako to da ostali klubovi nemaju ovakav problem? Ko je sastavio ugovor sa npr. Bronovickim za koga čitamo da je sa utakmice na gostovanju samovoljno otišao u lokalni bircuz i tamo se ubio od pića jer nije bio u prvoj postavi? Gde su tu zaštitne klauzule po kojima se ugovor poništava ako jedna strana ne poštuje svoje obaveze. Kada bi se pregledalo na šta su trošene pare koje su uzete od banaka sigurno bi sve ostalo otišlo u drugi plan. Svi su zaštićeni osim kluba i onda su drugi krivi, a po toj logici brljotine treba neko drugi da plaća, a izvesno je da se taj novac nikada neće vratiti. Po budžetu, idealno najkraće vreme da se vrati dug je da Zvezda nastavi kao da se ništa nije desilo, uz godišnje troškove 0 i tada bi trebalo više od tri godine da se dođe na nulu!
Iluzija da će neko pasti s marsa i kupiti Zvezdu je upravo to što sam napisao. Zašto taj ne bi kupio Vojvodinu, Spartak, oba Radnička, Jagodinu itd. Koji sada vrede oko 50m EUR više od Zvezde? Sa tih 50m koje treba podeliti "komesvene" može da se napravi itekako dobar tim.
Sve u svemu, crno da crnje ne može biti ...
pre 9 godina
Vreme je da se smanju pare Partizanu a i sta ce nam taj klub. Zvezda je institucija i jednostavno to big to fail!
pre 9 godina
a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde, samo će da nas ispraše neki belorusi, azerbejdžanci i slični. mnogo je važnije da pobedimo partizan i uzmemo titulu, da rasprodamo onda tim i uzmemo neke pare pa od toga vratimo dugove. onda neka ostave slovenca, dobar je, i sledeće godine neka uigrava novi mladi tim za avropu.
pre 9 godina
@ trance. A koga cete sada da prodate?
pre 9 godina
Možda šurak ima rešenje? E Zvezdo ko ti sve sedi u upravi, sramota
pre 9 godina
@(MIlos, 16. april 2014 09:06
to vi najbolje znate kada ste napunili stadion vojske zar ne?
pre 9 godina
@ milos a zasto si iskomplexiran a?
pre 9 godina
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)
Kako te pucaju komlepleksi sine, pa to nije normalno.
Svima koje si pobrojao su debelo klecala kolena kada su dolazili u grotlo Marakane, a najčešće su se vraćali kući obešenih noseva sa petardom za ispraćaj.
A šta je tvoj bedni klub za to vreme radio?
pre 9 godina
Sve cemo da vas bijemo oluja dolazi Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)Ne znam sta te je to pogodilo u mome komentaru,pa da mi odgovaras ovako posprdno...pogotovo sto nijednom recju nisam spomenuo Partizan,vec sam samo rekao da mi je tajming svega ovoga cudan,jer 6 godina unazad Uefa skoro i da nije pritiskala Zvezdu,a sada sedme godine,kada ona ima dobre sanse za titulu,dolazi do velikih pretnji Uefe,a moje licno misljenje je da je vrlo moguce da je to pred Uefom Zvezdi smestio neko iz fudbalskog saveza ili neki menadzer sa dobrim vezama u Uefi,jer ponavljam ne vidim razlog i interes Uefe da 6 godina tolerise Zvezdu zbog dugova,a da joj preti tek ove godine i to pred kraj sezone kada je postalo veoma jasno da moze da osvoji titulu.Sto recimo to nije na samom pocetku sezone uradjeno?Ili u prethodne dve sezone recimo?Tajming svega ovoga je veoma cudan.
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
(svajcarac, 16. april 2014 13:21)Covece,Zvezda nije imala 120 miliona maraka ni za koga drugoga,vec su joj otete nekoliko godina pre te pozajmice od 5 miliona maraka o kojoj pricas.Da li razumes?Otete su pare od strane tadasnje vlasti,pa ih zato nema u klubu,pa zato klub zajmi 5 miliona nekoliko godina kasnije jer nema pare koje su joj otete.Drugo,Zvezda je kako i sam kazes tih 5 miliona jedva vratila,ali je ipak VRATILA.Njoj tih 120 miliona maraka niko nikada nije vratio.
pre 9 godina
Vidim ceo Jug je ovde danas.Dobro je,ja se već zabrinuo...
pre 9 godina
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
(zoran, 16. april 2014 12:28)Nisi u pravu,stadioni nisu prebaceni klubovima,vec su drzavni,a klubovi ih samo koriste.Razlika je u tome sto je Partizan raznim muckama pokusao da otudji stadion i zato je u sporu sa Vojskom Srbije(odnosno ministarstvom odbrane) koja je pravni naslednik Vojske Jugoslavije,odnosno JNA.Zvezda sa druge strane nema spor ni sa jednom drzavnom institucijom oko stadiona,pa ce ga mnogo lakse dobiti od drzave,ali ga jos zvanicno nije dobila.Velika je razlika izmedju ta dva stadiona.
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
(Ja sam, 16. april 2014 12:40)
Može li neko da bude jadnijí od Grobara ?! NE !
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
(Žo, 16. april 2014 09:46)
Prozva čovek sam sebe ?! ...interesantno....
pre 9 godina
Aj tise tamo
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
pre 9 godina
sve sto imam da kazem u vezi ove vesti: OTIMAJ ZVEZDO!!!
pre 9 godina
Zvezda ce igati kvalifikacije za LS naravno. Zasto? Pa zato sto najveci i najbolji srpski klub, jer imamo najvise trofeja i navijaca i ubedljivo najvise sponzora. Za razliku od drugih i PRIVATNIH firmi kao sponzore! Duzni jesmo, ali se zna koliko, bar priblizno. Za druge se ne zna!
Njofricama poruka da gledaju svoje dvoriste i cekaju mecku, bice VEEELIIIKAAAA!
pre 9 godina
Ono sto je zacudjujuce u ovoj prici je sam tajming svega ovoga.Nije sporno da dugovi postoje,ali UEFA 6 godina ne preti Zvezdi,i sada sedme godine,kada klub ima ozbiljne sanse za titulu,odjednom bas sada UEFA preti i pritiska,sto nije prosle ili one tamo sezone?Nego,bas sada kada klub moze osvojiti titulu?Meni ovo lici na to da je neko iz fudbalskog saveza,pred UEFOM,ovo smestio Zvezdi,jer Uefa sama po sebi nema interes da Zvezdu ne kaznjava 6 godina,a da joj preti tek sedme godine,bas kada ona ima dobre sanse za titulu.Ako mediji nisu preuvelicali,onda mislim da neko iz saveza pri UEFI,smesta Zvezdi.
pre 9 godina
LICENCE OD MAKSIMOVIĆA I SPAJIĆA CRVENA zvezda je poslednje dve UEFA licence dobila prodajom igrača. Prvo je bivša uprava prodala ugovor Nikole Maksimovića Investicionom fondu Pinija Zahavija za milion evra i tako platila dugovanja u "minut do 12", da bi talentovani Uroš Spajić odlukom ovog UO bio prodat krajem maja za 1,3 miliona evra kako bi se obezbedio novi evropski nastup.
Toliko o drzavi koja isplacuje Zvezdine license, ali ne vredi tastatura grobari ocigledno imaju jedan zadatak...manipulisu.
pre 9 godina
Eh sto ovi grobari vole da prozivaju, a mi nazalost nemamo Tadica da nam da jedan sponzorski ugovor sa EPS-om od milion evra da resi probleme :( Vucicu odlazi!
pre 9 godina
Tačno, dugove nije napravilo ovo rukovodstvo, ali jeste staro. A u starom rukovodstvu Goran Vesić. A Goran Vesić sada u privremenom organu za upravljanje Beogradom. Dečko stvarno ima sjajne preporuke. A što ne primenite oprobani recept? Lepo se zamrznete na 5g i formirate FK Crvena Zvezda Diva, jer ne može niko zabraniti timu iz Male Krsne kako da se zove.
pre 9 godina
a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina iz zvezde je drzava uzimala veliki novac,a sad kad treba da im se pomogne,mnogi se bune!! mnogi su je pljackali,a kad je sad neko odlicio da joj pomogne,svi kukaju...neka,neka je izbace u 4 ligu,to su hteli navijaci seltika rendzersu,pa sad kukaju sto nema vise derbija i tog zara...ja prvi ne bi voleo da se to desi Partizanu pored svega!!!
pre 9 godina
Drzava je duzna Zvezdi od prodaje tima iz Barija 50 miliona dolara(u danasnjem novcu oko 100 miliona evra). Znaci drzavo, plati nas dug i jos 40 miliona i kvit smo.
pre 9 godina
Zvezda je za prethodne license prodavala Maksimovica pa Spajica, i ponovo je po "grobarima" koji samo znaju za mrznju, drzava to platila, ne vredi njima objasnjavati...To su sve naruceni komentari.
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pluton, 16. april 2014 09:32)Ne treba nijedna firma nista Zvezdi da poklanja,niti drzava da joj poklanja,neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina,i ovaj problem ce biti resen,kao i 85 posto Zvezdinih dugovanja.Nikakav poklon Zvezdi ne treba,samo da joj se vrati oteto.
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
pre 9 godina
Koja će državna firma sad da pokloni 3.000.000 € narodnih para?
pre 9 godina
Mislim da bi najpravednije bilo da ovog puta zreb odluci koja ce firma isplatiti dugovanja FK CZ.
pre 9 godina
Način saniranja dugova može da stane u jedan e-mail:
"Platiće Vlada Srbije novcem iz budžeta."
Čekaj malo, budući predsednik Vlade rekao da više nema državnog finansiranja klubova?
Evo obećavamo, još samo ovaj put pa nećemo više!
Da je Partizan u pitanju, ne bi dali žute banke, časna reč, ali mora u Srbiji da se bolje živi...
(Monsieur Alphonse, 16. april 2014 09:15)
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
pre 9 godina
A sto se vi grobari toliko brinete? Znate i vi sami da ostajete drugi,i da od LS opet nista z vas.... Koliko zlobe i kompleksa i vama klincima, da je to postalo jako smesno. Potpisani HM je najbolje napisao, kad se od Zvezde, od strane drzave, uzimalo, onda je sve bilo ok???? Pa ne moze to tako, sce se vraca, sve se placa
pre 9 godina
prosinecki ce cenim biti odusevljen,nikome nije stalo do para kao njemu.pozdrav za strucnjaka nebojsu
pre 9 godina
katanac......
pre 9 godina
Vreme je da se smanju pare Partizanu a i sta ce nam taj klub. Zvezda je institucija i jednostavno to big to fail!
pre 9 godina
Tekst kao poručen za lečenje frustracija "Lopatara" !
pre 9 godina
Zasto ne bojkotujete ovaj rok jer ce biti za vreme Vaskrsnjih praznika
pre 9 godina
poskupljenja
Struja +30%
Voda +40%
Gorivo +40%
Akcizna roba +25%
PDV + 15%
pre 9 godina
Siguran sam da iza ovoga stoji Tole ili neko iz Partizana. Kako baš sad pred utakmicu sa Novim Pazarom da UEFA pokrene to pitanje? Da nas demorališe u našem nezadrživom pohodu. Ili što se u nekim medijima pokreće kampanja protiv našeg Čovića. Sve je ovo dobro osmišljeno i izrežirano od strane JSD "nezaslužene titule".
pre 9 godina
sto ne moze da se ode malo dalje u proslost,da se vidi ko je to cerupao zvezdu devedesetih godina,po nalogu gosn. milosevica i mihalja kertesa,kada su oteli od zvezde 50miliona maraka za svoje sulude planove i ostalo...e pa ima da date pare i da platite,drzavo Srbijo,kad ste otimali,vraticete,s kamatom!!!
pre 9 godina
sve glodari na komentarima.
jedva cekam da vidim kad se obradujete vestima o vasim dugovanjima.
pre 9 godina
Jos kad bi usput pitali inzenjera kako je saniran dug KK,pa to bi bila milina.
pre 9 godina
Verovatno ce legenda Zvezde Covic Nebojsa da vuzionise Zvezdu sa Zeleznikom. Naravno ako to Djole Bulic dozvoli!
pre 9 godina
a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde, samo će da nas ispraše neki belorusi, azerbejdžanci i slični. mnogo je važnije da pobedimo partizan i uzmemo titulu, da rasprodamo onda tim i uzmemo neke pare pa od toga vratimo dugove. onda neka ostave slovenca, dobar je, i sledeće godine neka uigrava novi mladi tim za avropu.
pre 9 godina
Uefa nije svesna da ako naudi Drvenoj Zvezdi u Srbiji nikada nece biti bolje!Drzavo reaguj,smanji penzije,plate,ukini socijalno i deciji dodatak,mora se pomoci stubovima!
Salu na stranu,da je ovo iole normalna zemlja,ovaj klub bi se sada takmicio u trecoj ligi,a rukovodstvo koje je napravilo sve ovo bi odavno bilo procesuirano!
pre 9 godina
Ako mene pitate da li pare treba dati maloj deci ili Zvezdi, reći ću vam da - pare treba dati maloj deci. Možete slobodno da me vešate na Terazijama, ali ja neću dozvoliti da se pare ovog napaćenog naroda više daju gubitašima i ostaću čvrsto pri svome stavu. Srbija mora da krene napred. Nema više povlašćenih, koji će trošiti pare poreskih obveznika samo zato što im u upravnom odoru sede političari koji su na vlasti ili njihovi rođaci.
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
------------------------------------------------------------------------
A zasto bi iko mislio o tome... Mi od UEFE nismo dobili nikakve zahteve... Nama zbog toga Evropa ne visi o koncu... I zamisli te ironije, nameste vam titulu ove godine, a vi ne mozete ni u kvalifikacije za Ligu sampiona. Pa nista od prihoda od ulaznica (a skupilo bi se tu poprilicno, jer, realno, imate publiku za "respect"), pa nista od TV prava, pa nista od bonusa za kvalifikaciju u Ligu sampiona (a to je za nase uslove poprilicno novca), pa nista od po nekog otkinutog boda tamo (i tu moze da vam padne milionce, dva...)... Na kraju savet bez ironije. Imate publiku (svakako 12 igrac), imate tim, koji mora se priznati, ima potencijala. To znaci da nikada niste bili blizi LS. Grizite iz petnih zila da obezbedite ta sredstva, jer prosta racunica kaze da se plasmanom i dobrom igrom u Ligi sampiona, zaradjuje mnogo, mnogo vise od ta 3 miliona... SRECNO
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
(Ja sam, 16. april 2014 12:40)
Može li neko da bude jadnijí od Grobara ?! NE !
pre 9 godina
Curkovicu,legendo!
pre 9 godina
duzna i ruzna
pre 9 godina
Dobro je,vratili ste 57,000.000 eur
Lol
pre 9 godina
Partizan je ozbiljna firma.Pravi igrace i posluje kolko tolko pozitivno.U tom delu je daleko od Zvezde.
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
(svajcarac, 16. april 2014 13:21)Covece,Zvezda nije imala 120 miliona maraka ni za koga drugoga,vec su joj otete nekoliko godina pre te pozajmice od 5 miliona maraka o kojoj pricas.Da li razumes?Otete su pare od strane tadasnje vlasti,pa ih zato nema u klubu,pa zato klub zajmi 5 miliona nekoliko godina kasnije jer nema pare koje su joj otete.Drugo,Zvezda je kako i sam kazes tih 5 miliona jedva vratila,ali je ipak VRATILA.Njoj tih 120 miliona maraka niko nikada nije vratio.
pre 9 godina
@(MIlos, 16. april 2014 09:06
to vi najbolje znate kada ste napunili stadion vojske zar ne?
pre 9 godina
Plan otplate dugova:
1. Pozvati Vucica
2. Vucic zove EPS, Telekom i Komercijalnu banku
3. Dug resen vec do prvog maja
4. Obavezno naglasiti da je sve transparentno
pre 9 godina
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)
Kako te pucaju komlepleksi sine, pa to nije normalno.
Svima koje si pobrojao su debelo klecala kolena kada su dolazili u grotlo Marakane, a najčešće su se vraćali kući obešenih noseva sa petardom za ispraćaj.
A šta je tvoj bedni klub za to vreme radio?
pre 9 godina
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
(zoran, 16. april 2014 12:28)Nisi u pravu,stadioni nisu prebaceni klubovima,vec su drzavni,a klubovi ih samo koriste.Razlika je u tome sto je Partizan raznim muckama pokusao da otudji stadion i zato je u sporu sa Vojskom Srbije(odnosno ministarstvom odbrane) koja je pravni naslednik Vojske Jugoslavije,odnosno JNA.Zvezda sa druge strane nema spor ni sa jednom drzavnom institucijom oko stadiona,pa ce ga mnogo lakse dobiti od drzave,ali ga jos zvanicno nije dobila.Velika je razlika izmedju ta dva stadiona.
pre 9 godina
da vidimo da li ce Cova da proda maglu i ovima iz UEFA.
pre 9 godina
ako nas ne kazne, grobari će nam sesti na kičmu da smo "zatvorili" uefu..
pre 9 godina
Curkovicu,care!
pre 9 godina
U Zvezdi se sve radi transparentno...
pre 9 godina
Pošto Zvezda para nema,'neko' to treba da plati.Daj prvo da vidimo,koliko 'bolesne dece' može da se izleči za te pare?! Jel' tako beše Vučiću?
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
(Žo, 16. april 2014 09:46)
Prozva čovek sam sebe ?! ...interesantno....
pre 9 godina
Vidim ceo Jug je ovde danas.Dobro je,ja se već zabrinuo...
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
(albel, 16. april 2014 11:39)Ne znam sta te je to pogodilo u mome komentaru,pa da mi odgovaras ovako posprdno...pogotovo sto nijednom recju nisam spomenuo Partizan,vec sam samo rekao da mi je tajming svega ovoga cudan,jer 6 godina unazad Uefa skoro i da nije pritiskala Zvezdu,a sada sedme godine,kada ona ima dobre sanse za titulu,dolazi do velikih pretnji Uefe,a moje licno misljenje je da je vrlo moguce da je to pred Uefom Zvezdi smestio neko iz fudbalskog saveza ili neki menadzer sa dobrim vezama u Uefi,jer ponavljam ne vidim razlog i interes Uefe da 6 godina tolerise Zvezdu zbog dugova,a da joj preti tek ove godine i to pred kraj sezone kada je postalo veoma jasno da moze da osvoji titulu.Sto recimo to nije na samom pocetku sezone uradjeno?Ili u prethodne dve sezone recimo?Tajming svega ovoga je veoma cudan.
pre 9 godina
Hahaha,kakva bre suspenzija,Covic legenda spremio excel tabele,sklanjaj se UEFO dok nije kasno,dokazacemo da je Platini dobio pare i 2 (ukradene naravno) slike od DV-a kako bi smestao hajku stubu srBstva!
pre 9 godina
(Maceta, 16. april 2014 10:20)
Mislim da je ipak nesto drugo u pitanju.Naime,Bajern,Real,Celsi i Barselona su se zaledili od straha pred svemocnom Zvezdom,pa su hitno aktivirali svoje lobije u UEFI kako bi eliminisali strasnog rivala iz Evrope sledece sezone!
pre 9 godina
Mislim da bi trebalo da se organizuje Utisak nedelje sa Čovićem i ovima iz UEFA, da se donese dokumentacija i da se reši problem!
Dokle više laži iz UEFA?!
pre 9 godina
Eh, taj 24.april... Tog datuma '91. nebo se otvorilo, stadion je eksplodirao, nokautirani su fudbaleri Bajerna...
pre 9 godina
Ne brinite Grobari bićete opet prvaci jer Zvezdu će diskvalifikovati
na 3 godine !
pre 9 godina
"Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem i naredne sezone igramo u Evropi”,
Pa, sad. Mozda imate vise od 50% sansi da resite problem, ali kad je igranje u Evropi u pitanju, mislim da su sanse daleko manje bilo kom nasem klubu, ako pogledamo ko sve igra za iste.
pre 9 godina
Zasto partizan ne pozajmi zvezdi 3 mil.€ oni uvek posluju pozitivno ! kao bajern /dortmundu
pre 9 godina
Da dostavi dokumentaciju?
Maciji kasalj.
pre 9 godina
Na zalost ovo me nije uopste iznenadilo. Jedina svetla tacka je tim, za razliku od uprave koja ceka novac da joj padne sa neba ili da proda nekog igraca. Novac oni ne mogu da skupe osim da im drzava ne pomogne sto mislim da bi ucinila da nije bilo skorasnjeg "duela". Ovako nam ostaje da igramo ovu nasu poljan-ligu i da sanjamo da nas neki seik kupi... Sto je i realno koliko i da osvoji prvenstvo neka ekipa osim CZ i Par.
Eeeeee rodjaci....
pre 9 godina
bronovicki :-) covek radio u rudniku pre zvezde?!
pre 9 godina
UEFA RESPEKT. Nemoj neko da je dirno moje pare od poreza za ovu crnu rupu.
pre 9 godina
Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
(1998-2014,davno bese, 16. april 2014 10:54)
Ni ne pokusavaj druze da im objasnis...nema tu pomoci.ne shvataju oni sta je dug, sta je spajanje fuzija, zamrzavanje... bsk iz borce sad da okaci njihov grb na dres bilo bi im prihvatljivo
pre 9 godina
Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
Da li je neko obavestio UEFU,da prvo titula,a ostalo (citaj problem dugovanja) se resava u hodu,dakle mislim da su bili jasni,zato sacekajte.
pre 9 godina
@ milos a zasto si iskomplexiran a?
pre 9 godina
Bice neizvesno do 23. a onda ce "anonimni prijatelji kluba" da upucaju drzavne pare u drzavno mezimce, bas kao i pred registraciju za prolecni deo sezone. Samo nisam siguran da li ce UEFA da "popije" Excel tabelu, ali valja se konsultovati sa advokatskom kancelarijom, koju takodje valja platiti parama iz recimo Telekoma.
pre 9 godina
Ajde covicu, masi papirima, kazi im da lazu,sve ste uradili po zakonu, transparentno...
pre 9 godina
Katanac bre!!!
pre 9 godina
Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Odgovor Gojku i slcnim njemu:
Partizan nema dugove prema poveriocima,tj. Partizan nema "poverioce"(citaj siva eminencija ove zemlje, koja bukvalno legalno zelenasi u Zvezdi, po sistemu: "dam ti 300 000, dodjes mi 500 000 do tog datuma, plus ide kamata ako kasnis", a naravno kasni se godinama).
Partizan ima igrace koje prodaje (zbog cega inace mi navijaci nismo bas srecni) i tako servisira svoje obaveze...Partizanovi sponzori nisu Drzavna preduzeca (osim onih 700 000evra jednokratno od EPS-a 2010godine), vec privatne firme, kod kojih se tacno u nokat zna kakav je ugovor i koliko gde novca ide...
Zato Partizan ima samo redovna dugovanja, koja su svake godine izmedju 6-10 miliona evra i svake godine u Decembru se to svede blizu nule, kad legnu uplate rata od prodaje igrace i novac od sponzora(normalno i kad UO uzme svoj procenat, inace bi verovatno Paritzan bio u debelom plusu).
pre 9 godina
Vucicu nedaj ni dinar!
pre 9 godina
Resice to Zvezda uz pomoc drzave i FSS, ne sumnjam. Mada to nije dobro ni pravedno resenje, ali tako ce biti 100%. Ali jos jedared: da se utvrdi odgovornost svih koji su klub vodili od 1993 do danas, i odogovornost drzave zasto nije resen status i nacin finansiranja klubova. Privatizacija!!!
pre 9 godina
(Gojko, 16. april 2014 09:30) Au sine,pa ti bolje da si cutao,ovako si ispao glup kao ... Cujes ti njega,a sta je DUG prema poveriocima ako nije DUG? Uefu zanima sve vezano za takmicenja,igrace,a o dugovima poveriocima,bankama...o tome nek brine klub! Kakvi se ograniceni likovi ovde javljaju,zalosno! PS. nisu Grobari izmislili 50 mil. vec vasi koji vode klub su hiljadu puta rekli da vam je dug toliki!
pre 9 godina
Katanaco!
pre 9 godina
@neka drzava vrati Zvezdi 120 miliona maraka,koje je Miloseviceva vlast otela Zvezdi devedesetih godina
Da li imate da ponudite, makar jedan, makar najmanji dokaz za tu tvrdnju? Evo Džajić je predsednik pa nikada ni reč nije rekao o tome. Najlakše je kao i uvek do sad krivicu svaliti na drugog.
pre 9 godina
"sta je za drzavu tri milke".. umesto da se da za lecenje nekog deteta, pre ce se dati klubovima.. SRAMOTA!!!
pre 9 godina
Sve cemo da vas bijemo oluja dolazi Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby
pre 9 godina
Sve da je i pola tacno-lose je!
pre 9 godina
Sreća pa je Legenda iz Železnika već pripremila sva dokumenta i eksel tabele. Samo da im pošaljete ono čime je mahao u Utisku nedelje i rešena stvar.
pre 9 godina
tik, kljuc, katanac, ko se javi - ma*arac
pre 9 godina
Ajde u "Utisak nedelje" ako smete?!
pre 9 godina
Nimojte se brinuti nije to tako strasno kao sto se predstavlja, na kraju tu je vlada ona ce sve to da pokrije.
pre 9 godina
Vučiću care davaj nam pareee!?
pre 9 godina
Pomeriće Vučko formiranje Vlade za par nedelja, pa pravo u Dubai, dok mu Šeik ne odobri još jednu finansijsku injekciju.
pre 9 godina
Imamo više od 50 odsto šansi da rešimo problem, a 100 posto da nemamo...
pre 9 godina
Ovo je strasno!
pre 9 godina
Ma to nije problem,naci ce Eliot jos par firmi da dobrovoljno daju tri cetiri miliona,a Legenda ce reci da su te firme ustvari prepoznale najveci brend u Evropi i sire...
pre 9 godina
Sto bi se reklo kljuc u bravu i kud koji mili moji.
pre 9 godina
E moj Gojko, tebe izgleda najviše žuljaju Grobari, a ne dug i način na koji ljudi vode Zvezdu. Umjesto da se sredi stanje u klubu, aktuelna uprava je za godinu i po dovela 40 pojačanja od kojih su 30 bili potpuni promašaji. Dug nije smanjen ni malo, već je kukumavkanjem iskamčen poneki euro od države, a možda je veći. Niti više u klubu postavljaju pitanje odgovornosti ljudi koji su doveli klub u ovu situaciju, niti se tim problemom bilo ko bavi. Od silnih prijetnji da će sve da izađe na čistac i krivci da odgovaraju nije bilo ništa. Ostali su u klubu Vesić, Nikolovski, a bogami i još poneko. E to je ono o čemu ti treba dobro da razmisliš.
pre 9 godina
...na izjavu Trajkovica iz Partizana "ne padamo na provokacije" 95% komentara obolelih iz Kezman st...a na ovu vest skoro 100% se javljaju pacijenti sa druge strane brda.
...zakljucak "tesko nama s'nama".
pre 9 godina
Dovode igrace i daju im velike plate a ovamo duguju ....Dajte igracima platu 500 € i budite na sredini tabele gde vam je i mesto.Sto drzava ne daje pare Radu ili Rsdnickom kg i nis ili Jagodini .....
pre 9 godina
Imam predlog resenja:
Neka Dzajic i njegova bivsa kamarila plate dug. Ceca je za daleko manji Obilic platila ne znam koliko bese para, a Dzajic nista. Sramota za njega pre svega.
pre 9 godina
a jel dokumentacija u excelu?
pre 9 godina
@ Gojko
Pravo pitanje je koliki je vas minus? Citaj malo sta pises. Ako ste vi duzni 50, a mi 7, a vas minus je 1,5m, podatak koji fali je trenutni Partizanov minus. Ako zakljucujemo analogijom od koje si posao, nas trenutni minus je oko 200 hiljada.
pre 9 godina
I idemo, sledi transparentna uplata anonimnog prijatelja kluba.
pre 9 godina
Naravno da ce se naci nacin da se to resi...
Ali, kladim se u 100 EUR da ce vest o tome da je Zvezda, uz nadljudske napore, resila problem saopstiti licno Covic
pre 9 godina
očekujemo saopštenje šefa koordinacionog fmp centra, cia i montgomeri rade protiv stuba, gasprom širi ruske zastave u areni dok vučko i vesić vode projekat u evropu. šizofrenija.
pre 9 godina
(Zeljko, 16. april 2014 09:30)
Nezgodno je formirati klub pod tim imenom. Postoji i klub iz Malog Mokrog Luga koji po istom osnovu može imati potraživanja od države.
pre 9 godina
Mislim da ce Laza da ode kod onog Zahavija i to je to. Sledece sezone ispocetka.
pre 9 godina
Ako se prodaju Dauda,Mrdja,Kasalica,Ninkovic,Milijas i Bajkovic moze da se ustedi sto hiljada minimum.
pre 9 godina
@ Pitanje za Grobare (posto ce ovde da budu danas svi):
"Takođe, trenutni minus kluba je 1.500.000 evra, a tu se ne računa dug prema poveriocima i zaostale zarade zaposlenih u klubu". Trenutni minus milion ipo a, mi duzni 50 miliona!? Vas trenutni dug 7 miliona, pet puta veci, koliki vam je ukupni dug? Mislite o tome...
(Gojko, 16. april 2014 09:30)
Sto pises kad pojma nemas? 1,5 miliona evra iznosi blokada Zvezdinog racuna, Partizanov racun nije u blokadi. Nema ta cifra veze sa ukupnim dugom..
pre 9 godina
Ma nema mesta panici,sad ce svemoguci Vucic da zavrsi posao.Pa kad ste smutili onih 150 milki,ovo je sica
pre 9 godina
Gospodin Čović sada traži funkcije u Ekselu, za koje ni Majkrosoft ne zna čemu služe da bi objasnio evropskoj kući fudbala da to u stvari nije dug, već ulaganje s ciljem ostvarivanja profita u dvadeset drugom veku. Na stranu zluradost, ali mislim da ovo, iako se trenutno čini kao katastrofa, na dugi rok može biti izuzetno korisno. Jasno je da u Srbiji ne postoji neko ko bi naterao klubove da posluju u skladu sa svojim mogućnostima, ovo može biti šamar otrežnjenja. Podvući crtu, podneti krivične prijave zbog nesavesnog poslovanja, izbaciti političare iz kluba jer, dokazano, ničim ne doprinose, a koriste te klubove za lične promocije (videti pod Kokeza, Tončev, Ružić...), zabraniti svakom ko ima dosije da priđe ne samo klubu već i tribinama i staviti akcenat na rad s mlađim kategorijama ( naročito Crvena Zvezda, Partizanu je to primarni izvor prihoda, Vojvodini takođe). Ako stanje ostane kakvo je sada, država Zvezdi da pare za dozvole, sledeće godine u ovo vreme prisustvovaćemo istim scenama i očekivati šta će Čović da stavi u eksel tabelu ili šta će Šnajder da da za kauciju. Sve ovo bih napisao i da je Partuzan u pitanju.
pre 9 godina
Mozda vam banke ne daju ali su vam dali Teleoptik, Zemunelo, bazen na Banjici i stadion. Vrednost svega toga je basnoslovna. Ne treba vlada nista da daje Zvezdi, neka joj samo vrati ono sto joj je otela 90tih. A otela je preko 120 miliona tadasnjih maraka. Nego, na osnovu cega ste dobili Teleoptik? Ciji je vojni stadion i sa kojim pravom ga svojatate kada niste vojni klub? Koliki su vasi digovi? Jel Tole 'lopov' od ove godine?
(Pedja, 16. april 2014 09:56)
Pedja, zasto se ti i tebi slichni javljate ,kada je tako ochigledno da veze sa istorijom nemate..?
Da li znas da je ta tvoja Zvezda godinama igrala na tom vojnom stadionu..? Zajedno sa Partizanom. Nije ti poznato..? Da li znas kako je gradjen Zvezdin stadion, pre no sto su komunisti oduzeli to igralishte od starog, legitimnog kluba zvanog jugoslavija..? Da li si i ti jedan od onih koji veruje kako anrod prikuplja ciglice i gradi stadion..? Tome se i Chovic smejao u jednom intervijuu pre nekih 40-ak dana. Krcun je pokupio pare iz ministrastva za sport i gradio stadion. To je jedina istina. Koja crna Zvezda.
Da vam nije bilo Toleta, koga non-stop pljujete, prosle godine UEFA bi unakazila Zvezdu za mnogo godina.
Nemas pojma kao i tvoja bratija....
Partizanov stadion je pripadao vojsci Jugoslavije, kao Zvezdin drzavi Jugoslavije. Posto ista vise ne postoji stadioni su prebaceni ovim klubovima. Niti ima drzave Jugoslavije niti JNA postoji vishe.
pre 9 godina
Ljudi gde je Dzaja?
pre 9 godina
Svi oni koji bezrezervno podržavaju ovo rukovodstvo i njihove izjave ne vide dalje od nosa. Sama izjava da ovo rukovodstvo nije napravilo ni deo ovog duga je obična laž. Samo bih podsetio one koji su zaboravili da je OVO RUKOVODSTVO dovelo gomilu fudbalera koji su plaćeni i još uvek se plaćaju a sada pokušavaju da ih se reše, u velikom broju bezuspešno. Tako da i oni imaju malo više putera na glavi nego mnogi pre njih...
pre 9 godina
Najvažnije je reći da za dug nije odgovorna uprava koja je na čelu kluba već DVE GODINE! Hej, za dve godine neke kompanije ni iz čega postanu medju najuspešnijim u svetu, a ovi nesposobnjakovići se posle toliko vremena u foteljama i dalje žale na prethodnike. Treba poslati policiju u klub da ispita šta su sve Tončev, Kokeza i Čović radili za sve ovo vreme.
pre 9 godina
Kakve veze ima ko je napravio? Vi ste tu da sanirate!
pre 9 godina
...a navijači znaju...
ša je, frka ti od navijača, a? Kakav puzavac... c, c, c...
pre 9 godina
U nekim medijima pise do 23 aprila.
pre 9 godina
Ovima sto zale za 120.000.000,00 DEM iz devedesetih,
Zvezda je na jedvite jade 1996-97 g vratila kredit
od 5.000.000,00 DEM jednoj tada srpskoj banci sa sedistem u N. Sadu
(sada je to grcka banka) uzet nekoliko godina ranije. Ako imate nekog starijeg iz tog vremena da je citao samo novine pa ce vam objasniti.
Zamislite, imam 120.000.000,00 DEM za drugog a uzmem kredit za sebe....
pre 9 godina
Sada treba izmisliti 3m EUR u prilično kratkom roku i to klub čiji je dug 50m EUR, a čiji je godišnji budžet oko 15m EUR.
Iritantno je što deo rukovodstva uporno izjavljuje i ponaša se kao da su za taj dug drugi krivi (Tole, Dule, bivši predsednici, premijeri, sudije i štatijaznamkosve ne) i drži navijače u iluziji da kada toga ne bude, sve će biti u redu. Izuzmimo Partizan, kako to da ostali klubovi nemaju ovakav problem? Ko je sastavio ugovor sa npr. Bronovickim za koga čitamo da je sa utakmice na gostovanju samovoljno otišao u lokalni bircuz i tamo se ubio od pića jer nije bio u prvoj postavi? Gde su tu zaštitne klauzule po kojima se ugovor poništava ako jedna strana ne poštuje svoje obaveze. Kada bi se pregledalo na šta su trošene pare koje su uzete od banaka sigurno bi sve ostalo otišlo u drugi plan. Svi su zaštićeni osim kluba i onda su drugi krivi, a po toj logici brljotine treba neko drugi da plaća, a izvesno je da se taj novac nikada neće vratiti. Po budžetu, idealno najkraće vreme da se vrati dug je da Zvezda nastavi kao da se ništa nije desilo, uz godišnje troškove 0 i tada bi trebalo više od tri godine da se dođe na nulu!
Iluzija da će neko pasti s marsa i kupiti Zvezdu je upravo to što sam napisao. Zašto taj ne bi kupio Vojvodinu, Spartak, oba Radnička, Jagodinu itd. Koji sada vrede oko 50m EUR više od Zvezde? Sa tih 50m koje treba podeliti "komesvene" može da se napravi itekako dobar tim.
Sve u svemu, crno da crnje ne može biti ...
pre 9 godina
Nema razloga za brigu. Ako ne prodju exell tabele spremice inzinjer masinstva neku power point prezentaciju....Poz...
pre 9 godina
Aj tise tamo
pre 9 godina
@gojko,
cek druze, ti mislis da je vas ukupan dug milion ipo :).
pre 9 godina
Zna se ko je godinama sedeo u Zvezdi i sistematski je uništavao. Sve se zna i niko nije odgovarao. Zašto? Vrana vrani oči ne vadi.
pre 9 godina
@ trance. A koga cete sada da prodate?
pre 9 godina
Šesta lička u sred Beograda drži predavanje o finansijskoj odgovornosti :-))
U zavičaj, prst u uvo, pa tamo "jodlujte" na sebi svojstven način.
pre 9 godina
Možda šurak ima rešenje? E Zvezdo ko ti sve sedi u upravi, sramota
pre 9 godina
Sačekaće dečica još mesec,dva. Samo još ovaj put, majke mi.
pre 9 godina
Mislim da ce bolesna deca mirati da se strpe jos par godina...
pre 9 godina
@a zašto moramo i da igramo evropu kad nećemo proći nigde....(zaba, 16. april 2014 11:13)
Pa zato da malo obiđete benzinske stanice i "kupite" žvake i čokolade ako vas ne uhvate.
pre 9 godina
Imamo više od 50% šansi da rešimo problem i 100% da ne rešimo...
pre 9 godina
Mozda bi roditelji bolesne dece mogli da doniraju Zvezdu?
pre 9 godina
@hm a kad je drzava uzela zvezdi pare od osvajanja kupa sampiona 91,tad je bilo lepo,zadnjih 20 godina .... ...
E dečko, da je tako ti se ne bi ni rodio onda. Tvoji ne bi imali redovnu platu i možda se ne bi nikad ni upoznali. Pa šta ti misliš? Da je samo czv pokradena i da je ona najbitnija, a? Ljudi, pazi ga klinja molim te, klub uzeo jedne godine pare i sad misli da treba da se Svet okreće oko czv. Ahahahahahaha... Ajmo, polako pali u školu! Sine, ti si budućnost ove zemlje i treba da učiš a ne ko tvoj tata Boškić u mantilu do zemlje!
pre 9 godina
Pod hitno privatizacija drugog spasa nema ni za Zvezdu ni ostale u nasem fudbalu,pa Partizan godinama prodaje igrace ima trecu najbolju omladinsku skolu u evropi dobro posluje i opet je u minusu oko 10 miliona i sve sto se vise odlaze privatizacija sve ce biti gore
pre 9 godina
Šta kaže Djaja (RA) na to? Možda on ima rešenje? Ipak je on legenda?
pre 9 godina
bsk iz borce je pokusao da se fuzionise sa zvezdom ali fifa nije kao uleb i fina...uslov je bio vracanje fk crvena zvezda borca u drugu ligu
pre 9 godina
Znači, ostaje "solidarni porez" do kraja godine.
pre 9 godina
Dajte da sve u drzavi stane dok se ne resi ovo pitanje jer nemamo preca posla od Zvezdinog duga
128 Komentari
Sortiraj po: